PÄIVÄKIRJA, OSA 8
Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
10.9.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Olemme ACEA
- LISA JA BRUCE
Kun Bruce oli lukenut tämän viestin, olimme kumpikin kummallisen hiljaa. Epämukavuus joka oli syntynyt heidän välilleen, oli erittäin selvää ja heistä kummastakin tuntui epämiellyttävältä. He tiesivät haluavansa puhua tunteistaan, mutta pelkäsivät olla ensimmäinen, joka tuo asian esiin.
"Äiti taisi olla paljon syvemmällä, kuin mistä annoin tunnustusta", Lisa sanoi säyseästi. Bruce vastasi laittamalla käsivartensa Lisan ympärille ja sanomalla: "Suhteemme joutui raiteiltaan. Luulen, että sen korjaamiseen vaaditaan enemmän kuin kuumaa seksiä."
Lisa hymyili ja laittoi päänsä Brucen olkapäälle. He istuivat hiljaa sohvalla pitkän aikaa. Sitten Lisa sanoi: "Haluaisin lukea seuraavan viestin." Bruce ojensi päiväkirjan ääneti Lisalle ja suuteli häntä lempeästi otsalle. Hymy kasvoillaan Lisa alkoi lukea.
- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA
2.1.1999
Olemme ACEA ja palasimme kommunikoimaan taas kanssasi.
Oletko pystynyt näkemään, miten kolmannen ulottuvuuden ja viidennen ulottuvuuden maailmasi ovat yhteydessä?
Tunne viidennen ulottuvuuden todellisuuden korkea värähtely ja vedä tuo tietoisuus kolmannen ulottuvuuden maailmaasi. Hyvä. Näe nyt viidennen ulottuvuuden huone ympärilläsi. Kuuletko vesiputouksen äänen ja lintujen sirkutuksen? Näetkö muita eläimiä, jotka jakavat huoneen kanssasi?
Niidenkään ei tarvitse syödä tai poistaa jätettä ja siksi ne eivät aiheuta sinulle työtä. Joitain näistä eläimistä viidennen ulottuvuuden huoneessasi ei ole fyysisessä maailmassasi. Sama pätee joihinkin kukkiin ja kauniisiin väreihin, joita ne huokuvat.
Kun istut viidennen ulottuvuuden todellisuudessasi, tunne, miten hartiasi rentoutuvat ja sydämesi avautuu. Hengityksesi on hidasta ja vaivatonta ja kuulet sfäärien musiikkia. Tunne se syvä rakkaus, jota värähtelee meidän maailmastamme. Usko, että rakkautemme auttaa sinua ilmentämään kaiken, mitä haluat.
Ota tämä tunne nyt päivääsi ja kanna sitä mukanasi. Olet oikeasti tämä laajentunut itse. Se osasi joka vaikuttaa rajoittuneelta, erilliseltä tai pelokkaalta, on harhaa. Sitä ei ole olemassa.
Tiedämme, että sinun on vaikea ymmärtää, että se jonka tällä hetkellä näet itsenäsi, on vain harhaa eikä todellinen ITSESI. Salli siksi meidän selittää, miten tämä on totta. Nimittäin sinä – kaikki "sinät" alemmissa ulottuvuuksissa – olet myös täällä kanssamme viidennessä ulottuvuudessa.
Menit alas fyysiselle tasolle ja pelästyit. Pelko sai sinut unohtamaan. Pelko sai sinut unohtamaan siihen uskomisen, että olet oikeasti viidettä ulottuvuutta, ja pelko sai sinut unohtamaan rakastaa itseäsi ja sitä syytä, miksi tulit kolmannen ulottuvuuden maapallolle.
Olette kaikki odottaneet ja valmistautuneet monta elämää tähän upeaan tilaisuuteen, jossa kykenette tietoisesti nostamaan tietoisuutenne viidenteen ulottuvuuteen – koko planeetan kanssa. Mikä tilaisuus!
Mutta te kaikki unohditte. Mikä pahinta, pelko sai teidät katkaisemaan yhteyden todelliseen, viidennen ulottuvuuden itseenne. Me, ACEA, olemme henkivartijoita, jotka heitämme pelastusliivejä niille, jotka hukkuvat unohdukseensa. Tarttukaa tuosta narusta. Pitäkää yhteys.
Mene nyt jokapäiväiseen elämääsi ja pidä yhteys.
Rakkaudessa
ACEA
- LISA JA BRUCE
Saadessaan tämän viestin loppuun, Lisa itki jo niin kovasti, että hän tuskin näki mitään. Hän kääntyi ja näki, että Brucekin itki. Lisa laittoi päiväkirjan pöydälle ja meni Brucen avoimeen syliin. He itkivät yhdessä ja sitten nauroivat, koska itkivät, ja sitten pyyhkivät kyyneleensä ja itkivät taas.
"Vau", Bruce sanoi kurkottaessaan ottamaan nenäliinan sivupöydältä. "Tämä kokemus on intiimimpi kuin seksi."
Tuon yksinkertaisen lauseen myötä Lisa antoi täysin anteeksi Brucelle ja kertoi sen hänelle.
"Itkeminen on parempaa kuin seksi?" Bruce kiusoitteli.
"Hei", Lisa sanoi kiusoitellen. "Sinä sanoit niin."
Bruce oli hyvin hiljaa pitkän tovin ja sanoi sitten: "En halua menettää sinua koskaan."
Lisa nousi seisomaan ja veti Brucen takaisin makuuhuoneeseen. Paljon myöhemmin he palasivat sohvalle ja näkivät Beverlyn kommentin.
- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA
Tämä viesti oli tarkoitettu minulle. Lukiko ACEA ajatukseni?
Tulin tosiaan tähän taajuuteen yhdistääkseni kolmannen ja viidennen ulottuvuuden.
Unohdin tosiaan, miksi tulin tänne.
Eksyin tosiaan pahasti.
Sallin tosiaan tietoisuuteni pudota.
Kiitos, ACEA, että muistutitte minua viidennen ulottuvuuden ITSESTÄNI.
Beverly
5.1.1999
Olemme ACEA.
Kaikki mitä olet lukenut ulottuvuudestamme ja omasta aika-paikkakvadrantistanne, on totta ja paljon enemmän. Nimittäin viimeinen esiinhuuto tehdään kohta ja kaikki pahansuovat ryhmät jotka ovat osallistuneet kolmannen ulottuvuuden kokeiluun, haluavat saada kaiken, mitä voivat, koska saaminen on vielä hyvä asia.
Pian he voivat jäädä planeetalle vain, jos he voivat ylläpitää ehdottoman rakkausvärähtelyn. Mikään heidän teknologiassaan ja yhteiskunnassaan ei ole valmistanut heitä tähän energiakenttään. Te jotka olette pyrkineet puhdistamaan itsenne ja nostamaan tietoisuuttanne, olette nähneet sen valmistautumismäärän, joka fyysisen muotonne on täytynyt käydä läpi.
Olette kaikki tunteneet, miten vaikeaa on toimia sydän avoimena. Olette kaikki kokeneet, miten haastavaa on päästää irti siitä haarniskasta, joka suojaa sydäntänne ja sen atmaa ulkoisen maailman vaaroilta. Monet pelkovaroitukset ovat tärkeitä, koska valaistunut ihminen ei saa piiloutua kieltämiseen. Älkää kuitenkaan aliarvioiko rakkauden voimaa.
Tämä voima on suurempi kuin mikään ase, koska se sallii teidän nostaa värähtelyänne sekä kaiken sen värähtelyä, mitä rakastatte, yli kaiken pahansuopien voimien aiheuttaman vaaran. Nimittäin viides ulottuvuus ei ole paikka. Viides ulottuvuus on värähtely. Jokainen joka ei pysty ylläpitämään viidennen ulottuvuuden värähtelyä, palaa siihen "paikkaan", joka resonoi hänen henkilökohtaiseen värähtelyynsä.
Myöskään kukaan joka vahingoittaa toista, ei elä rakkausvärähtelyssä ja hän on kykenemätön säilyttämään viidennen ulottuvuuden kokemuksen. Voidaksenne säilyttää yhteyden viidennen ulottuvuuden todellisuuteenne, teidän täytyy rakastaa täysin jokaista aspektianne.
Jokainen alueenne jota ette rakasta tietoisesti tai tiedostamatta, alentaa värähtelyänne. Siksi tärkein tehtävänne on jatkaa sen muistamista, että olette rakkausolento. Sitten testatkaa tuota rakkautta pelkoa vasten ja kerätkää ilman pelkoa kaikki informaatio, jonka tunnette, että teidän täytyy.
Testatkaa kykyänne tietää totuus pelkäämättä. Suoritamme kaikki jumalaisen tehtävämme yhtenä. Näette nyt, miten täydellinen yksilöllisyytenne voi aiheuttaa suurta julmuutta. Kuitenkin täydellinen ryhmä- tai mehiläispesämieli voi tehdä saman. Kuten kaikilla todellisuustasoilla, välitila tai tasapainopiste on polku Kotiin.
Muista, että aika on harhaa. Aloita vaihtamalla ajattelusi viidennen ulottuvuuden nyt-aikaan. Toisin sanoen, aloita sallimalla itsesi nousta ajan yläpuolelle ja elää nyt-hetkessä. Nyt-hetkessä ei ole kiirettä, koska ei ole mitään tulevaa tapaamista. Ei ole väsymystä, koska ei ole ollut aiempia ponnisteluja.
On vain se nyt-hetki, jossa olet tyyni, rauhallinen ja iloinen. Ota hetki nyt tunteaksesi tyyneyttä, rauhaa ja iloa. Tuossa hetkessä aika ei liiku eteenpäin eikä menneisyys vaikuta tietoisuuteesi. Tässä tietoisuudessa voit "kilkata" viidennen ulottuvuuden tietoisuuteen. Näe viidennen ulottuvuuden maailma ympärilläsi ja tunne, miten se on erilainen.
Tunne luova voimasi, kun päätät elää todellisuuden, jota luot nyt.
- LISA JA BRUCE
Tässä kohtaa Lisasta tuli hyvin hiljainen. Hän laittoi avoimen päiväkirjan pöydälle heidän eteensä ja kääntyi Bruceen päin. "Minusta ei tunnu yhtään, että luon todellisuuttani. Sen sijaan minusta tuntuu, että olen antanut todellisuuden luoda minut. Minusta on tuntunut hyvin yksinäiseltä. Bruce, mitä meille on tapahtunut? Emmekö olleet ennen onnellisia?"
Bruce yritti katsoa Lisaa silmiin, muttei pystynyt. Sen sijaan hän katsoi maahan ja sanoi: "Tiedän, ettet ole ollut onnellinen, mutten ole keksinyt, mitä olisi tehnyt hyväksesi. Olet ollut hyvin etäinen, niin kuin et olisi rakastanut minua enää."
"Voi, Bruce, rakastan minä sinua. Itseäni minä en rakasta. Oivallan, että olen syyttänyt paljon äitiäni ja luullut, ettei hän välittänyt minusta. Mutta sitten olen kohdellut lapsiamme samalla tavalla, kuin äitini kohteli minua. Hän ajatteli aina muuta, ikään kuin minä en riittänyt hänelle. Luulen tehneeni saman asian lapsillemme ja sinulle. Siksikö olet ollut Carolin kanssa?"
Bruce oli hyvin hiljaa pitkän aikaa. Lopulta hän sanoi: "Luulen, että jos meidän on tarkoitus luoda viidennen ulottuvuuden Maa – mitä ikinä se merkitseekin – meidän täytyy aloittaa olemalla rehellinen. Vannon, että olin hänen kanssaan vain kerran ja minä lopetin sen."
Lisa oli hyvin hiljaa. Hän oli yllättynyt, ettei hän ollut edes vihainen. Itse asiassa hän oli melkein helpottunut, että hän oli tajunnut ainakin jotain oikein. Miksi hän ei ollut vihainen tai itkenyt?
"Miksi et ole vihainen tai itke?" Bruce kysyi.
Lisa hymyili ja sanoi: "Ajattelin juuri samaa asiaa. Luulen sen johtuvan ehkä siitä, että lopultakin hoksasin jotain ja olen melkein helpottunut. Lisäksi jos olisimme olleet yhtä läheisiä, kuin olemme olleet nämä muutamat päivät, en usko, että olisit ollut Carolin kanssa."
"Ei", Bruce sanoi. "Se ei ole mikään puolustus. Tyytymättömyyteni ei ole mikään syy olla uskoton. Olin pelkuri. Kohtaamisesi sijasta ajattelin pelkurin tavalla, ettet enää rakastanut minua. Mikä pahempaa, käyttäydyin niin, kuin en rakastaisi sinua. Mutta kyllä minä rakastan sinua. Minä rakastan!" hän sanoi tarttuessaan Lisaan ja vetäessään hänet hyvin lähelle. He kumpikin alkoivat itkeä ja sitten tämä sai heidät kummankin nauramaan. Samanaikaisesti heidän silmänsä tunsivat kirjan seuraavan lauseen.
- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA
Tyyneys – rauha – ilo – rakkaus.
Tunne näiden sanojen voima ja juurruta ne tietoisuuteesi.
Tyyneys – Näe täysin liikkumaton lampi edessäsi, auringon laskiessa sen taakse. Tämä lampi on kuva siitä tyyneydestä, jonka voit tuntea.
Rauha – tuntuu kuin metsäaamulta, kukkia täynnä olevan niityn kimaltaessa puiden välistä. Tämä on rauha, jonka voit tuntea.
Ilo – on tunne sisäisestä lapsestasi, joka nauraa monille uusille löydöille elämästä. Tämä lapsi juoksee kauniin pellon poikki, jonkin pienen eläimen seuratessa ja lintujen johtaessa tietä. Tämä on ilo, jonka voit tuntea.
Rakkaus – tuntuu lämpimältä peitolta, joka on kiedottu tiukasti ympärillesi, kun sinua pidetään rakkaan sylissä. Tämä on rakkaus, jonka voit tuntea.
Olet se todellisuus, jonka luot!
Näkemiin tällä erää. Palaamme kutsuessasi.
ACEA
- LISA JA BRUCE
"Luuletko, että voimme saada tämän toimimaan?" Lisa kysyi.
"Jos voimme luoda uuden todellisuuden, kenties voimme luoda onnellisen avioliiton", Bruce vastasi.
Seuraavana päivänä Lisan herätessä oli vielä pimeää ja hän pujahti hiljaa pois sängystä. Jokin vaivasi häntä eikä hän tajunnut, mikä se oli. Hän tiesi kuitenkin, ettei tässä ollut kyse Brucesta. Siinä oli kyse hänestä itsestään. Nyt kun salaisuus Brucesta oli paljastunut sekä pyydetty ja annettu anteeksi, miksi hän oli edelleen niin vihainen?
Nyt kun hän pystyi näkemään "todellisen äidin", jonka hän oli aina halunnut tuntea, miksi hän oli niin vihainen? Sitten hän ajatteli lapsiaan. Koska hän oli antanut anteeksi äidilleen, hän heräsi oivaltaen, että hän oli erittäin huono äiti itse. Hän oli hylännyt lapsensa paljon enemmän, kuin hänen äitinsä oli koskaan hylännyt hänet.
Hänen täytyi nähdä lapset! Hänen täytyi mennä kotiin ja nähdä lapsensa. Ei enää vanhemmuuden siirtämistä miehelleen tai miehensä äidille. Hänen täytyi olla äiti – juuri nyt, tänään. Hänen täytyi ajaa kotiin ja nähdä lapsensa, mutta entä hänen oma äitinsä? Mitä jos tämä tulisi kotiin eikä ketään ollut paikalla?
Kenties Bruce voisi jäädä tänne viikonlopuksi ja sitten hän voisi tulla takaisin, jolloin Brucen äiti voisi olla lasten kanssa. Hän oivalsi yhtäkkiä, että hän halusi nähdä lapset yksin. Hänen täytyi olla yksin lastensa kanssa. Hänen täytyi pitää heitä sylissä, suukottaa heitä ja rakastaa heitä niin, kuin hän ei ollut tehnyt aivan liian pitkään aikaan.
"Meidän täytyy mennä takaisin tänään, kun äitini täytyy lähteä huomenna", sanoi Bruce, joka oli hiljaa kävellyt hänen taakseen. Nähdessään ilmeen Lisan kasvoilla, hän sanoi: "Mikä on vikana? Onko kaikki hyvin?"
Sitten kyynelet alkoivat, eikä Lisa pystynyt hillitsemään niitä. Hän halusi Brucen tietävän, ettei kyse ollut hänestä, joten hän nousi seisomaan, käveli tämän luokse, laittoi käsivartensa hänen ympärilleen ja nyyhkytti hänen rintaansa vasten. Bruce seisoi täysin hiljaa paikallaan ja piti Lisaa sylissään, kun tämä itki.
"Kyse on lapsista, eikö vain?" Bruce kuiskasi.
Lisa vetäytyi taaksepäin ja katsoi Brucea kasvoihin: "Olet tähtisiemen. Miten tiesit sen?"
"Nyt kun syyllisyyteni on poissa, minun ei enää tarvitse ajatella, että olet tolaltasi vain minun vuokseni. Lisäksi olen varma, että sinun on vaikea syyttää enää äitiäsi, kun hän on ollut niin rehellinen ja haavoittuva kanssasi."
"Ok", Lisa hymyili. "Taisin pitää sinusta enemmän ollessasi vain ihminen."
"Olen tosissani", Bruce sanoi sallimatta Lisan työntää häntä pois taas. "Miksi itket?"
Lisalta meni hetki koota itsensä, koska hän ei ollut varma vastauksesta, siis koko vastauksesta. Bruce oli ollut niin rehellinen hänelle, että ansaitsi totuuden.
"Päällimmäisenä kyse on lapsista", Lisa aloitti. "Mutta olen tuominnut liian pitkään äitini ja nyt olen täysin hylännyt omat lapseni. Tiedän, ettei siinä ole kaikki, mikä vaivaa minua, mutta en usko, että tajuan loppua, ennen kuin korjaan tilanteen lasteni kanssa. Minun täytyy palata katsomaan heitä."
"Mahtavaa", Bruce sanoi. "Mennään."
"Ei, Bruce, minun täytyy tavata heidät yksin. Sinun täytyy jäädä tänne myös siltä varalta, että äiti tulee kotiin. Voit skypettää minulle ja lukea seuraavan osan päiväkirjaa, kun lapset menevät nukkumaan. Tiedän sen kuulostavan todella hullulta, mutta minun tarvitsee ajaa neljä tuntia yksin voidakseni ajatella. Vien heidät kouluun maanantaina ja odotan, kunnes äitisi saapuu."
"Huomasitko, että jätit minut täysin ulkopuolelle – taas? Se mitä tein Carolin kanssa, ei ollut ok, mutta olin hyvin yksinäinen. Et ollut koskaan kanssani, vaan ainoastaan lähelläni."
"Aivan, ymmärrän sen nyt, enkä ole edelleenkään vihainen sinulle tapahtuneesta. Mutta minun täytyy saada aikaa yksin lasten kanssa enkä voi hylätä äitiänikään. Sinun täytyy jäädä tänne siltä varalta, että hän tulee takaisin. Hän on hyvin iloinen, että minä olen lasten kanssa ja sinä olet täällä. Tiedät, miten paljon hän on aina rakastanut sinua."
"Kyllä, tiedän tosiaan. Tiedän myös, että se teki sinut mustasukkaiseksi", Bruce mietiskeli.
"Kyllä, kyllä", Lisa sanoi. "Minun on aika katsoa tarkkaan itseäni. Tarvitsen apuasi. Äitisi tulee takaisin maanantaina ja palaan luoksesi. Ole kiltti ja anna minun tehdä tämä."
"Mene, skypetä ja lue päiväkirjaa kanssani. Minä luen ja sinä kuuntelet. Sitten voin myös sanoa hyvää yötä lapsille."
"Kyllä", Lisa sanoi yrittäen tukahduttaa mustasukkaisuutensa. "Se on hyvä idea. Menemme ravintolaan kuin rakastavaiset, joita meistä on tullut, ja sitten lähden. Okei?"
"Mitä jos petkutan ja katson päiväkirjaa eteenpäin?" Bruce kiusoitteli.
Lisa antoi Brucelle lempeän ja rakastavan suudelman ja meni kylpyhuoneeseen ottamaan suihkun.
Bruce seisoi paikallaan hyvin pitkältä tuntuvan ajan. Hänelle tapahtui jotain. Päiväkirja joka oli muuttanut Lisaa kovasti, oli muuttanut myös häntä. Tosiasia oli, että oikeasti hänkin halusi olla yksin. Kuka tämä uusi ihminen oli, jonka hän tunsi sisällään? Kun hän meni takaisin makuuhuoneeseen pukeutumaan, hän näki jotain, joka näytti päiväkirjan sivulta.
Lisa oli laittanut tuon sivun sängylle sanomatta: "Voimme puhua tästä ravintolassa." Hän näki, että sivu oli taiteltu, ikään kuin Lisa olisi pitänyt sen piilossa häneltä. Kun hän luki viestin, hän tiesi miksi. Hän tiesi myös, että hän oli saanut Lisan luottamuksen, mutta hän ei ollut varma, ansaitsiko hän sen oikeasti.
Kun Lisa tuli pois kylpyhuoneesta kietoutuneena takkiin, jonka taskussa tuo viesti oli ollut koko ajan, Bruce sanoi: "Voinko nyt irtisanoutua työpaikasta, jota vihaan?"
Lisa juoksi hänen luokseen ja kietoi kätensä hänen kaulansa ympäri. "Olen pahoillani, että kätkin sen sinulta. Voitko antaa sen anteeksi?"
"Aina!" Bruce kuiskasi.
Paljon myöhemmin, heidän kävellessään ravintolaan Lisa sanoi: "Sivuutin todella sinut, mutta sivuutin myös itseni."
"Minäkin", Bruce kuiskasi pudistaen päätään.
Lisa nousi ennen aamunkoittoa, laittoi vaatteet päälle, suuteli Brucea otsaan ja lähti heidän kotiinsa. Bruce oli olevinaan puoliunessa, mutta hän oli ollut hereillä jo tunteja. Hän tunsi, että päiväkirjassa oli jotain, mikä hänen täytyi lukea auttamaan uuteen tilanteeseensa tottumisessa.
Hän ei voinut odottaa iltaan saakka ja hän voisi lukea sen uudestaan Lisan kanssa. Hän laittoi päälleen verkkarit ja t-paidan, nappasi vähän pikakahvia ja tarttui päiväkirjaan. Kun hän meni seuraavaan artikkeliin, hän havaitsi sen olevan uusi viesti ACEA:lta.
- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA
27.1.1999
Olemme ACEA, kertomassa sinulle lisää voimista, jotka vastustavat sinua. Nämä voimat saavat sinut tuntemaan, että olet huono, jos et kykene jatkamaan sitoutumistasi arkisen fyysisen elämän vanhoihin rakenteisiin. Älä unohda, että on toinen sitoumus, jonka olette kaikki vannoneet pitävänne. Tuon sitoumuksen teit korkeammalle itsellesi ennen tulemistasi fyysiseen muotoon.
Teit lupauksen, ettet unohtaisi sitä, kuka todellisuudessa olet. Lupasit, että muistaisit todellisen moniulotteisen itsesi käyttäessäsi edelleen kolmannen ulottuvuuden kehoa. Tämä oli tosiaan valtava sitoutuminen ja kaikki kolmannen ulottuvuuden vastuut näyttivät usein seisovan aiemman lupauksesi täyttämisen tiellä.
Nyt pidät ensimmäisen lupauksesi muistaa todellisen Itsesi. Kuitenkin tämän tehdessäsi sinulla on vaikeuksia järjestää elämäsi niin, että fyysisistä vastuistasi voidaan huolehtia ilman, että ne ovat ensimmäisen sitoumuksesi tiellä. Saattaa tuntua, että on ikään kuin voimia, jotka ovat kontrollisi ulkopuolella ja jotka estävät sinua saamasta riittävästi selkeyttä siirtyäksesi eteenpäin.
Kuitenkin kun pidät ensimmäisen sitoumuksesi, joka on sen muistaminen, että olet moniulotteinen olento, joka on tullut kolmanteen ulottuvuuteen oppimaan ja palvelemaan, otat automaattisesti enemmän vastuuta siitä elämästä, jota luot.
Kolmannen ulottuvuuden tietoisuudessa on vaikea ottaa vastuu koko elämästä, jonka olet luonut, koska ulkoisessa elämässäsi on vähän vahvistusta sille, että olet oikeasti moniulotteinen. Sitä vastoin on paljon helpompaa uskoa, että olet vain kolmatta ulottuvuutta.
Sanomme sinulle nyt, että sinun täytyy oppia luottamaan täysin omaan sisäiseen opastukseesi, kun se muistuttaa sinulle, että olet moniulotteinen. Käsitämme, että se mitä pyydämme, on vaikeaa, koska tiedämme, että maailmanne on opettanut paremminkin sopimaan joukkoon kuin etsimään totuutta. On vaikeaa kääntyä sisäänpäin etsimään ITSEÄSI maailmassa, jossa asukkaat on kasvatettu seuraamaan toisia.
Kuitenkin kun aloitat tämän prosessin uskomalla, että olet moniulotteinen olento ja luot elämäsi, se tekee helpommaksi päästää irti pelostasi. Jos uskot, että joku tai jokin muu on luonut elämäsi ja sinun on seurattava "heitä", on melkein mahdotonta vapautua pelosta.
Tiedämme, että jos uskot, että olet toisten uhri, et tunne olevasi oman elämäsi kontrollissa. Se on erittäin pelottava tilanne. Salaisuutena on päästää irti tuomitsemisesta. Päästä irti toisten ja itsesi tuomitsemisesta. Jos ajattelet, että ongelma on sinun syysi, tunnet myös syyllisyyttä ja häpeää.
Jos sen sijaan otat vastuun tilanteesta, tunnet voimaantuneesi. Lisäksi sitten kun et enää tuomitse itseäsi, sinun ei tarvitse tuomita toisia. Sitten kun uskot, että luot oman elämäsi, niin ensimmäisen ilmentämissäännön mukaan luot oman elämäsi!
Sinä ja sielusi valitsette ongelmasi luodaksenne tilanteita, jotka sallivat kätkettyjen pelkojesi tulla tietoisuutesi pintaan irtipäästettäväksi. Pelko täytyy poistaa tietoisuudestasi, jotta pystyt pitämään ensimmäisen sitoumuksesi.
Silloin kun jokainen teistä muistaa, että olette moniulotteinen olento, joka vierailee kolmannessa ulottuvuudessa täyttääkseen kohtalonsa, voitte kohdata joka tilanteen joutumatta pelon otteeseen. Vapaana pelosta pystytte ratkaisemaan jokaisen ongelman ja siirtymään vihkimyksenne seuraavaan vaiheeseen.
Kyllä, on monia vaiheita, mutta opitte kohtaamaan prosessinne jokaisen askeleen jatkuvasti läsnä olevassa nyt-hetkessä. Kyllä, on todella ulkoisia voimia, jotka haluavat puuttua etenemiseenne. Tiedämme, että useimmat teistä eivät tiedosta voimaansa eivätkä ymmärrä, miten voisitte olla uhka kenellekään. Mutta totuus on, että te olette.
Ette ole uhka nyt, mutta tuleva todellisuutenne voi olla. Muodostatte ensimmäisiä ryhmiä, jotka ovat esitelleet käsityksen moniulotteisesta tietoisuudesta. Tämä käsitys vapauttaa massat unohduksensa kahleista.
Olette muodostaneet tietoisen yhteyden korkeamman ulottuvuuden "itseihinne" ja muihin olentoihin, jotka asuvat korkeammissa ulottuvuuksissa. Sitten kun ihmisenemmistö pystyy tekemään tämän, he näkevät maailman niin kuin te. Sitten voimilla jotka ovat nyt vallassa, ei ole mitään vaikutusvaltaa massoihin. Mitä hyötyä on hallita, kun ei ole ketään hallittavaa?
Ehdottomassa rakkaudessa
ACEA
- LISA JA BRUCE
Bruce ei voinut uskoa, mitä oli juuri lukenut. Vaikka viesti oli annettu 27.1.1999, juuri se hänen täytyi kuulla. Hän oli käyttäytynyt niin, että irtisanoutuminen oli ikään kuin vitsi, mutta totuus oli, että hänen mieltä turruttava työnsä teki hänet hulluksi.
Hän mietti, pitäisikö hänen antaa asian olla vai kertoa Lisalle, että tylsä työpaikka oli pääsyy pettämiseen. Ei, hän päätti, että näin oli hyvä nyt Lisan kanssa, joten oli parasta antaa sen vain olla. Mutta hänen täytyi myöntää itselleen, että jos hän ei saanut lisähaastetta työelämäänsä, hän etsisi sitä jonkun naisen sängystä. Ehdottomasti hänen ei pitäisi kertoa Lisalle. Mutta tämä kuitenkin kehotti irtisanoutumaan työstä, jota hän vihasi.
"Riittää jo ajattelu", Bruce sanoi itselleen. "Minun täytyy lähteä juoksemaan. Tämä on itse asiassa todella kiva asuinalue, joka näyttää tarjoavan parempia tilaisuuksia. "Otan vähän rahaa kahviin ja sanomalehteen ja katson, millaiset työmarkkinat täällä on.
Tuona iltana Bruce skypetti lapsille hyvänyön toivotukset. Lisa laittoi kummankin sänkyyn ja toi tietokoneen sinne, jotta Bruce voi sanoa "hyvää yötä" kummallekin. Sitten hän vei tietokoneen omaan soppeensa, jotta hän voi puhua Brucen kanssa yksin.
Lisalla oli paljon sanottavaa ajomatkastaan ja päivästään lasten kanssa ja Bruce kertoi Lisalle, että hän oli hankkinut paikallislehden ja tarkistanut työtilanteen tuolla alueella. He nauroivat, puhuivat ja tekivät suunnitelmia kuin parhaat ystävät, jollaiset heistä oli viimeinkin tulossa.
Kun Bruce oli lukenut Lisalle sen päiväkirjamerkinnän, jonka hän oli lukenut yksin, ja he olivat nauraneet sille, miten osuva se oli, he oivalsivat kaipaavansa todella nukkumista yhdessä.
"Kyse ei ole edes seksistä, vaan läheisyydestä. Tarkoitan, että kyllä, seksi on upeaa, mutta olen yllättynyt oivaltaessani, miten paljon rakastan ystävänäsi olemista", Bruce myönsi.
Lisa nauroi ja itki ja kertoi, miten hän oli samaa mieltä. Lopulta he heittivät toisilleen lentosuukot, sulkivat tietokoneen ja menivät sänkyihinsä. Seuraavana aamuna kumpikin heräsi yksin, mutta heillä oli sama muisto olemisesta valtavassa lentokoneessa. Itse asiassa se oli liian suuri lentokoneeksi. Oliko se tähtialus?
Myöhään maanantai-iltana kun Lisa lopulta palasi, he puhuivat, nauroivat ja menivät oikeille treffeille. "Miten romanttista tämä onkaan", Lisa sanoi suudelleessaan Brucea, ennen kuin he astuivat hienoon ravintolaan. He sivuuttivat päiväkirjan taas tuona iltana. He alkoivat löytää oman elämänsä ja olivat vähemmän kiinnostuneita Lisan äidistä.
Tuona yönä he näkivät taas unta olemisesta lentokoneessa/aluksella. Tähän uneen vain sisältyi Beverly vai oliko se joku, joka näytti Beverlyltä. Seuraavana aamuna he päättivät palata päiväkirjaan etsimään lisää vastauksia. He avasivat päiväkirjan seuraavan sivun, joka alkoi uudella viestillä Beverlyltä.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.