Lie Suzanne (suzanneliephd.blogspot.com) Plejadit, Arcturus

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

10.9.2015 - PÄIVÄKIRJA, OSA 8

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 14.09.2015 07:54

PÄIVÄKIRJA, OSA 8

Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

10.9.2015

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme ACEA

- LISA JA BRUCE

Kun Bruce oli lukenut tämän viestin, olimme kumpikin kummallisen hiljaa. Epämukavuus joka oli syntynyt heidän välilleen, oli erittäin selvää ja heistä kummastakin tuntui epämiellyttävältä. He tiesivät haluavansa puhua tunteistaan, mutta pelkäsivät olla ensimmäinen, joka tuo asian esiin.

"Äiti taisi olla paljon syvemmällä, kuin mistä annoin tunnustusta", Lisa sanoi säyseästi. Bruce vastasi laittamalla käsivartensa Lisan ympärille ja sanomalla: "Suhteemme joutui raiteiltaan. Luulen, että sen korjaamiseen vaaditaan enemmän kuin kuumaa seksiä."

Lisa hymyili ja laittoi päänsä Brucen olkapäälle. He istuivat hiljaa sohvalla pitkän aikaa. Sitten Lisa sanoi: "Haluaisin lukea seuraavan viestin." Bruce ojensi päiväkirjan ääneti Lisalle ja suuteli häntä lempeästi otsalle. Hymy kasvoillaan Lisa alkoi lukea.

- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA

2.1.1999

Olemme ACEA ja palasimme kommunikoimaan taas kanssasi.

Oletko pystynyt näkemään, miten kolmannen ulottuvuuden ja viidennen ulottuvuuden maailmasi ovat yhteydessä?

Tunne viidennen ulottuvuuden todellisuuden korkea värähtely ja vedä tuo tietoisuus kolmannen ulottuvuuden maailmaasi. Hyvä. Näe nyt viidennen ulottuvuuden huone ympärilläsi. Kuuletko vesiputouksen äänen ja lintujen sirkutuksen? Näetkö muita eläimiä, jotka jakavat huoneen kanssasi?

Niidenkään ei tarvitse syödä tai poistaa jätettä ja siksi ne eivät aiheuta sinulle työtä. Joitain näistä eläimistä viidennen ulottuvuuden huoneessasi ei ole fyysisessä maailmassasi. Sama pätee joihinkin kukkiin ja kauniisiin väreihin, joita ne huokuvat.

Kun istut viidennen ulottuvuuden todellisuudessasi, tunne, miten hartiasi rentoutuvat ja sydämesi avautuu. Hengityksesi on hidasta ja vaivatonta ja kuulet sfäärien musiikkia. Tunne se syvä rakkaus, jota värähtelee meidän maailmastamme. Usko, että rakkautemme auttaa sinua ilmentämään kaiken, mitä haluat.

Ota tämä tunne nyt päivääsi ja kanna sitä mukanasi. Olet oikeasti tämä laajentunut itse. Se osasi joka vaikuttaa rajoittuneelta, erilliseltä tai pelokkaalta, on harhaa. Sitä ei ole olemassa.

Tiedämme, että sinun on vaikea ymmärtää, että se jonka tällä hetkellä näet itsenäsi, on vain harhaa eikä todellinen ITSESI. Salli siksi meidän selittää, miten tämä on totta. Nimittäin sinä – kaikki "sinät" alemmissa ulottuvuuksissa – olet myös täällä kanssamme viidennessä ulottuvuudessa.

Menit alas fyysiselle tasolle ja pelästyit. Pelko sai sinut unohtamaan. Pelko sai sinut unohtamaan siihen uskomisen, että olet oikeasti viidettä ulottuvuutta, ja pelko sai sinut unohtamaan rakastaa itseäsi ja sitä syytä, miksi tulit kolmannen ulottuvuuden maapallolle.

Olette kaikki odottaneet ja valmistautuneet monta elämää tähän upeaan tilaisuuteen, jossa kykenette tietoisesti nostamaan tietoisuutenne viidenteen ulottuvuuteen – koko planeetan kanssa. Mikä tilaisuus!

Mutta te kaikki unohditte. Mikä pahinta, pelko sai teidät katkaisemaan yhteyden todelliseen, viidennen ulottuvuuden itseenne. Me, ACEA, olemme henkivartijoita, jotka heitämme pelastusliivejä niille, jotka hukkuvat unohdukseensa. Tarttukaa tuosta narusta. Pitäkää yhteys.

Mene nyt jokapäiväiseen elämääsi ja pidä yhteys.

Rakkaudessa

ACEA

- LISA JA BRUCE

Saadessaan tämän viestin loppuun, Lisa itki jo niin kovasti, että hän tuskin näki mitään. Hän kääntyi ja näki, että Brucekin itki. Lisa laittoi päiväkirjan pöydälle ja meni Brucen avoimeen syliin. He itkivät yhdessä ja sitten nauroivat, koska itkivät, ja sitten pyyhkivät kyyneleensä ja itkivät taas.

"Vau", Bruce sanoi kurkottaessaan ottamaan nenäliinan sivupöydältä. "Tämä kokemus on intiimimpi kuin seksi."

Tuon yksinkertaisen lauseen myötä Lisa antoi täysin anteeksi Brucelle ja kertoi sen hänelle.

"Itkeminen on parempaa kuin seksi?" Bruce kiusoitteli.

"Hei", Lisa sanoi kiusoitellen. "Sinä sanoit niin."

Bruce oli hyvin hiljaa pitkän tovin ja sanoi sitten: "En halua menettää sinua koskaan."

Lisa nousi seisomaan ja veti Brucen takaisin makuuhuoneeseen. Paljon myöhemmin he palasivat sohvalle ja näkivät Beverlyn kommentin.

- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA

Tämä viesti oli tarkoitettu minulle. Lukiko ACEA ajatukseni?

Tulin tosiaan tähän taajuuteen yhdistääkseni kolmannen ja viidennen ulottuvuuden.

Unohdin tosiaan, miksi tulin tänne.

Eksyin tosiaan pahasti.

Sallin tosiaan tietoisuuteni pudota.

Kiitos, ACEA, että muistutitte minua viidennen ulottuvuuden ITSESTÄNI.

Beverly

5.1.1999

Olemme ACEA.

Kaikki mitä olet lukenut ulottuvuudestamme ja omasta aika-paikkakvadrantistanne, on totta ja paljon enemmän. Nimittäin viimeinen esiinhuuto tehdään kohta ja kaikki pahansuovat ryhmät jotka ovat osallistuneet kolmannen ulottuvuuden kokeiluun, haluavat saada kaiken, mitä voivat, koska saaminen on vielä hyvä asia.

Pian he voivat jäädä planeetalle vain, jos he voivat ylläpitää ehdottoman rakkausvärähtelyn. Mikään heidän teknologiassaan ja yhteiskunnassaan ei ole valmistanut heitä tähän energiakenttään. Te jotka olette pyrkineet puhdistamaan itsenne ja nostamaan tietoisuuttanne, olette nähneet sen valmistautumismäärän, joka fyysisen muotonne on täytynyt käydä läpi.

Olette kaikki tunteneet, miten vaikeaa on toimia sydän avoimena. Olette kaikki kokeneet, miten haastavaa on päästää irti siitä haarniskasta, joka suojaa sydäntänne ja sen atmaa ulkoisen maailman vaaroilta. Monet pelkovaroitukset ovat tärkeitä, koska valaistunut ihminen ei saa piiloutua kieltämiseen. Älkää kuitenkaan aliarvioiko rakkauden voimaa.

Tämä voima on suurempi kuin mikään ase, koska se sallii teidän nostaa värähtelyänne sekä kaiken sen värähtelyä, mitä rakastatte, yli kaiken pahansuopien voimien aiheuttaman vaaran. Nimittäin viides ulottuvuus ei ole paikka. Viides ulottuvuus on värähtely. Jokainen joka ei pysty ylläpitämään viidennen ulottuvuuden värähtelyä, palaa siihen "paikkaan", joka resonoi hänen henkilökohtaiseen värähtelyynsä.

Myöskään kukaan joka vahingoittaa toista, ei elä rakkausvärähtelyssä ja hän on kykenemätön säilyttämään viidennen ulottuvuuden kokemuksen. Voidaksenne säilyttää yhteyden viidennen ulottuvuuden todellisuuteenne, teidän täytyy rakastaa täysin jokaista aspektianne.

Jokainen alueenne jota ette rakasta tietoisesti tai tiedostamatta, alentaa värähtelyänne. Siksi tärkein tehtävänne on jatkaa sen muistamista, että olette rakkausolento. Sitten testatkaa tuota rakkautta pelkoa vasten ja kerätkää ilman pelkoa kaikki informaatio, jonka tunnette, että teidän täytyy.

Testatkaa kykyänne tietää totuus pelkäämättä. Suoritamme kaikki jumalaisen tehtävämme yhtenä. Näette nyt, miten täydellinen yksilöllisyytenne voi aiheuttaa suurta julmuutta. Kuitenkin täydellinen ryhmä- tai mehiläispesämieli voi tehdä saman. Kuten kaikilla todellisuustasoilla, välitila tai tasapainopiste on polku Kotiin.

Muista, että aika on harhaa. Aloita vaihtamalla ajattelusi viidennen ulottuvuuden nyt-aikaan. Toisin sanoen, aloita sallimalla itsesi nousta ajan yläpuolelle ja elää nyt-hetkessä. Nyt-hetkessä ei ole kiirettä, koska ei ole mitään tulevaa tapaamista. Ei ole väsymystä, koska ei ole ollut aiempia ponnisteluja.

On vain se nyt-hetki, jossa olet tyyni, rauhallinen ja iloinen. Ota hetki nyt tunteaksesi tyyneyttä, rauhaa ja iloa. Tuossa hetkessä aika ei liiku eteenpäin eikä menneisyys vaikuta tietoisuuteesi. Tässä tietoisuudessa voit "kilkata" viidennen ulottuvuuden tietoisuuteen. Näe viidennen ulottuvuuden maailma ympärilläsi ja tunne, miten se on erilainen.

Tunne luova voimasi, kun päätät elää todellisuuden, jota luot nyt.

- LISA JA BRUCE

Tässä kohtaa Lisasta tuli hyvin hiljainen. Hän laittoi avoimen päiväkirjan pöydälle heidän eteensä ja kääntyi Bruceen päin. "Minusta ei tunnu yhtään, että luon todellisuuttani. Sen sijaan minusta tuntuu, että olen antanut todellisuuden luoda minut. Minusta on tuntunut hyvin yksinäiseltä. Bruce, mitä meille on tapahtunut? Emmekö olleet ennen onnellisia?"

Bruce yritti katsoa Lisaa silmiin, muttei pystynyt. Sen sijaan hän katsoi maahan ja sanoi: "Tiedän, ettet ole ollut onnellinen, mutten ole keksinyt, mitä olisi tehnyt hyväksesi. Olet ollut hyvin etäinen, niin kuin et olisi rakastanut minua enää."

"Voi, Bruce, rakastan minä sinua. Itseäni minä en rakasta. Oivallan, että olen syyttänyt paljon äitiäni ja luullut, ettei hän välittänyt minusta. Mutta sitten olen kohdellut lapsiamme samalla tavalla, kuin äitini kohteli minua. Hän ajatteli aina muuta, ikään kuin minä en riittänyt hänelle. Luulen tehneeni saman asian lapsillemme ja sinulle. Siksikö olet ollut Carolin kanssa?"

Bruce oli hyvin hiljaa pitkän aikaa. Lopulta hän sanoi: "Luulen, että jos meidän on tarkoitus luoda viidennen ulottuvuuden Maa – mitä ikinä se merkitseekin – meidän täytyy aloittaa olemalla rehellinen. Vannon, että olin hänen kanssaan vain kerran ja minä lopetin sen."

Lisa oli hyvin hiljaa. Hän oli yllättynyt, ettei hän ollut edes vihainen. Itse asiassa hän oli melkein helpottunut, että hän oli tajunnut ainakin jotain oikein. Miksi hän ei ollut vihainen tai itkenyt?

"Miksi et ole vihainen tai itke?" Bruce kysyi.

Lisa hymyili ja sanoi: "Ajattelin juuri samaa asiaa. Luulen sen johtuvan ehkä siitä, että lopultakin hoksasin jotain ja olen melkein helpottunut. Lisäksi jos olisimme olleet yhtä läheisiä, kuin olemme olleet nämä muutamat päivät, en usko, että olisit ollut Carolin kanssa."

"Ei", Bruce sanoi. "Se ei ole mikään puolustus. Tyytymättömyyteni ei ole mikään syy olla uskoton. Olin pelkuri. Kohtaamisesi sijasta ajattelin pelkurin tavalla, ettet enää rakastanut minua. Mikä pahempaa, käyttäydyin niin, kuin en rakastaisi sinua. Mutta kyllä minä rakastan sinua. Minä rakastan!" hän sanoi tarttuessaan Lisaan ja vetäessään hänet hyvin lähelle. He kumpikin alkoivat itkeä ja sitten tämä sai heidät kummankin nauramaan. Samanaikaisesti heidän silmänsä tunsivat kirjan seuraavan lauseen.

- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA

Tyyneys – rauha – ilo – rakkaus.

Tunne näiden sanojen voima ja juurruta ne tietoisuuteesi.

Tyyneys – Näe täysin liikkumaton lampi edessäsi, auringon laskiessa sen taakse. Tämä lampi on kuva siitä tyyneydestä, jonka voit tuntea.

Rauha – tuntuu kuin metsäaamulta, kukkia täynnä olevan niityn kimaltaessa puiden välistä. Tämä on rauha, jonka voit tuntea.

Ilo – on tunne sisäisestä lapsestasi, joka nauraa monille uusille löydöille elämästä. Tämä lapsi juoksee kauniin pellon poikki, jonkin pienen eläimen seuratessa ja lintujen johtaessa tietä. Tämä on ilo, jonka voit tuntea.

Rakkaus – tuntuu lämpimältä peitolta, joka on kiedottu tiukasti ympärillesi, kun sinua pidetään rakkaan sylissä. Tämä on rakkaus, jonka voit tuntea.

Olet se todellisuus, jonka luot!

Näkemiin tällä erää. Palaamme kutsuessasi.

ACEA

- LISA JA BRUCE

"Luuletko, että voimme saada tämän toimimaan?" Lisa kysyi.

"Jos voimme luoda uuden todellisuuden, kenties voimme luoda onnellisen avioliiton", Bruce vastasi.

Seuraavana päivänä Lisan herätessä oli vielä pimeää ja hän pujahti hiljaa pois sängystä. Jokin vaivasi häntä eikä hän tajunnut, mikä se oli. Hän tiesi kuitenkin, ettei tässä ollut kyse Brucesta. Siinä oli kyse hänestä itsestään. Nyt kun salaisuus Brucesta oli paljastunut sekä pyydetty ja annettu anteeksi, miksi hän oli edelleen niin vihainen?

Nyt kun hän pystyi näkemään "todellisen äidin", jonka hän oli aina halunnut tuntea, miksi hän oli niin vihainen? Sitten hän ajatteli lapsiaan. Koska hän oli antanut anteeksi äidilleen, hän heräsi oivaltaen, että hän oli erittäin huono äiti itse. Hän oli hylännyt lapsensa paljon enemmän, kuin hänen äitinsä oli koskaan hylännyt hänet.

Hänen täytyi nähdä lapset! Hänen täytyi mennä kotiin ja nähdä lapsensa. Ei enää vanhemmuuden siirtämistä miehelleen tai miehensä äidille. Hänen täytyi olla äiti – juuri nyt, tänään. Hänen täytyi ajaa kotiin ja nähdä lapsensa, mutta entä hänen oma äitinsä? Mitä jos tämä tulisi kotiin eikä ketään ollut paikalla?

Kenties Bruce voisi jäädä tänne viikonlopuksi ja sitten hän voisi tulla takaisin, jolloin Brucen äiti voisi olla lasten kanssa. Hän oivalsi yhtäkkiä, että hän halusi nähdä lapset yksin. Hänen täytyi olla yksin lastensa kanssa. Hänen täytyi pitää heitä sylissä, suukottaa heitä ja rakastaa heitä niin, kuin hän ei ollut tehnyt aivan liian pitkään aikaan.

"Meidän täytyy mennä takaisin tänään, kun äitini täytyy lähteä huomenna", sanoi Bruce, joka oli hiljaa kävellyt hänen taakseen. Nähdessään ilmeen Lisan kasvoilla, hän sanoi: "Mikä on vikana? Onko kaikki hyvin?"

Sitten kyynelet alkoivat, eikä Lisa pystynyt hillitsemään niitä. Hän halusi Brucen tietävän, ettei kyse ollut hänestä, joten hän nousi seisomaan, käveli tämän luokse, laittoi käsivartensa hänen ympärilleen ja nyyhkytti hänen rintaansa vasten. Bruce seisoi täysin hiljaa paikallaan ja piti Lisaa sylissään, kun tämä itki.

"Kyse on lapsista, eikö vain?" Bruce kuiskasi.

Lisa vetäytyi taaksepäin ja katsoi Brucea kasvoihin: "Olet tähtisiemen. Miten tiesit sen?"

"Nyt kun syyllisyyteni on poissa, minun ei enää tarvitse ajatella, että olet tolaltasi vain minun vuokseni. Lisäksi olen varma, että sinun on vaikea syyttää enää äitiäsi, kun hän on ollut niin rehellinen ja haavoittuva kanssasi."

"Ok", Lisa hymyili. "Taisin pitää sinusta enemmän ollessasi vain ihminen."

"Olen tosissani", Bruce sanoi sallimatta Lisan työntää häntä pois taas. "Miksi itket?"

Lisalta meni hetki koota itsensä, koska hän ei ollut varma vastauksesta, siis koko vastauksesta. Bruce oli ollut niin rehellinen hänelle, että ansaitsi totuuden.

"Päällimmäisenä kyse on lapsista", Lisa aloitti. "Mutta olen tuominnut liian pitkään äitini ja nyt olen täysin hylännyt omat lapseni. Tiedän, ettei siinä ole kaikki, mikä vaivaa minua, mutta en usko, että tajuan loppua, ennen kuin korjaan tilanteen lasteni kanssa. Minun täytyy palata katsomaan heitä."

"Mahtavaa", Bruce sanoi. "Mennään."

"Ei, Bruce, minun täytyy tavata heidät yksin. Sinun täytyy jäädä tänne myös siltä varalta, että äiti tulee kotiin. Voit skypettää minulle ja lukea seuraavan osan päiväkirjaa, kun lapset menevät nukkumaan. Tiedän sen kuulostavan todella hullulta, mutta minun tarvitsee ajaa neljä tuntia yksin voidakseni ajatella. Vien heidät kouluun maanantaina ja odotan, kunnes äitisi saapuu."

"Huomasitko, että jätit minut täysin ulkopuolelle – taas? Se mitä tein Carolin kanssa, ei ollut ok, mutta olin hyvin yksinäinen. Et ollut koskaan kanssani, vaan ainoastaan lähelläni."

"Aivan, ymmärrän sen nyt, enkä ole edelleenkään vihainen sinulle tapahtuneesta. Mutta minun täytyy saada aikaa yksin lasten kanssa enkä voi hylätä äitiänikään. Sinun täytyy jäädä tänne siltä varalta, että hän tulee takaisin. Hän on hyvin iloinen, että minä olen lasten kanssa ja sinä olet täällä. Tiedät, miten paljon hän on aina rakastanut sinua."

"Kyllä, tiedän tosiaan. Tiedän myös, että se teki sinut mustasukkaiseksi", Bruce mietiskeli.

"Kyllä, kyllä", Lisa sanoi. "Minun on aika katsoa tarkkaan itseäni. Tarvitsen apuasi. Äitisi tulee takaisin maanantaina ja palaan luoksesi. Ole kiltti ja anna minun tehdä tämä."

"Mene, skypetä ja lue päiväkirjaa kanssani. Minä luen ja sinä kuuntelet. Sitten voin myös sanoa hyvää yötä lapsille."

"Kyllä", Lisa sanoi yrittäen tukahduttaa mustasukkaisuutensa. "Se on hyvä idea. Menemme ravintolaan kuin rakastavaiset, joita meistä on tullut, ja sitten lähden. Okei?"

"Mitä jos petkutan ja katson päiväkirjaa eteenpäin?" Bruce kiusoitteli.

Lisa antoi Brucelle lempeän ja rakastavan suudelman ja meni kylpyhuoneeseen ottamaan suihkun.

Bruce seisoi paikallaan hyvin pitkältä tuntuvan ajan. Hänelle tapahtui jotain. Päiväkirja joka oli muuttanut Lisaa kovasti, oli muuttanut myös häntä. Tosiasia oli, että oikeasti hänkin halusi olla yksin. Kuka tämä uusi ihminen oli, jonka hän tunsi sisällään? Kun hän meni takaisin makuuhuoneeseen pukeutumaan, hän näki jotain, joka näytti päiväkirjan sivulta.

Lisa oli laittanut tuon sivun sängylle sanomatta: "Voimme puhua tästä ravintolassa." Hän näki, että sivu oli taiteltu, ikään kuin Lisa olisi pitänyt sen piilossa häneltä. Kun hän luki viestin, hän tiesi miksi. Hän tiesi myös, että hän oli saanut Lisan luottamuksen, mutta hän ei ollut varma, ansaitsiko hän sen oikeasti.

Kun Lisa tuli pois kylpyhuoneesta kietoutuneena takkiin, jonka taskussa tuo viesti oli ollut koko ajan, Bruce sanoi: "Voinko nyt irtisanoutua työpaikasta, jota vihaan?"

Lisa juoksi hänen luokseen ja kietoi kätensä hänen kaulansa ympäri. "Olen pahoillani, että kätkin sen sinulta. Voitko antaa sen anteeksi?"

"Aina!" Bruce kuiskasi.

Paljon myöhemmin, heidän kävellessään ravintolaan Lisa sanoi: "Sivuutin todella sinut, mutta sivuutin myös itseni."

"Minäkin", Bruce kuiskasi pudistaen päätään.

Lisa nousi ennen aamunkoittoa, laittoi vaatteet päälle, suuteli Brucea otsaan ja lähti heidän kotiinsa. Bruce oli olevinaan puoliunessa, mutta hän oli ollut hereillä jo tunteja. Hän tunsi, että päiväkirjassa oli jotain, mikä hänen täytyi lukea auttamaan uuteen tilanteeseensa tottumisessa.

Hän ei voinut odottaa iltaan saakka ja hän voisi lukea sen uudestaan Lisan kanssa. Hän laittoi päälleen verkkarit ja t-paidan, nappasi vähän pikakahvia ja tarttui päiväkirjaan. Kun hän meni seuraavaan artikkeliin, hän havaitsi sen olevan uusi viesti ACEA:lta.

- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA

27.1.1999

Olemme ACEA, kertomassa sinulle lisää voimista, jotka vastustavat sinua. Nämä voimat saavat sinut tuntemaan, että olet huono, jos et kykene jatkamaan sitoutumistasi arkisen fyysisen elämän vanhoihin rakenteisiin. Älä unohda, että on toinen sitoumus, jonka olette kaikki vannoneet pitävänne. Tuon sitoumuksen teit korkeammalle itsellesi ennen tulemistasi fyysiseen muotoon.

Teit lupauksen, ettet unohtaisi sitä, kuka todellisuudessa olet. Lupasit, että muistaisit todellisen moniulotteisen itsesi käyttäessäsi edelleen kolmannen ulottuvuuden kehoa. Tämä oli tosiaan valtava sitoutuminen ja kaikki kolmannen ulottuvuuden vastuut näyttivät usein seisovan aiemman lupauksesi täyttämisen tiellä.

Nyt pidät ensimmäisen lupauksesi muistaa todellisen Itsesi. Kuitenkin tämän tehdessäsi sinulla on vaikeuksia järjestää elämäsi niin, että fyysisistä vastuistasi voidaan huolehtia ilman, että ne ovat ensimmäisen sitoumuksesi tiellä. Saattaa tuntua, että on ikään kuin voimia, jotka ovat kontrollisi ulkopuolella ja jotka estävät sinua saamasta riittävästi selkeyttä siirtyäksesi eteenpäin.

Kuitenkin kun pidät ensimmäisen sitoumuksesi, joka on sen muistaminen, että olet moniulotteinen olento, joka on tullut kolmanteen ulottuvuuteen oppimaan ja palvelemaan, otat automaattisesti enemmän vastuuta siitä elämästä, jota luot.

Kolmannen ulottuvuuden tietoisuudessa on vaikea ottaa vastuu koko elämästä, jonka olet luonut, koska ulkoisessa elämässäsi on vähän vahvistusta sille, että olet oikeasti moniulotteinen. Sitä vastoin on paljon helpompaa uskoa, että olet vain kolmatta ulottuvuutta.

Sanomme sinulle nyt, että sinun täytyy oppia luottamaan täysin omaan sisäiseen opastukseesi, kun se muistuttaa sinulle, että olet moniulotteinen. Käsitämme, että se mitä pyydämme, on vaikeaa, koska tiedämme, että maailmanne on opettanut paremminkin sopimaan joukkoon kuin etsimään totuutta. On vaikeaa kääntyä sisäänpäin etsimään ITSEÄSI maailmassa, jossa asukkaat on kasvatettu seuraamaan toisia.

Kuitenkin kun aloitat tämän prosessin uskomalla, että olet moniulotteinen olento ja luot elämäsi, se tekee helpommaksi päästää irti pelostasi. Jos uskot, että joku tai jokin muu on luonut elämäsi ja sinun on seurattava "heitä", on melkein mahdotonta vapautua pelosta.

Tiedämme, että jos uskot, että olet toisten uhri, et tunne olevasi oman elämäsi kontrollissa. Se on erittäin pelottava tilanne. Salaisuutena on päästää irti tuomitsemisesta. Päästä irti toisten ja itsesi tuomitsemisesta. Jos ajattelet, että ongelma on sinun syysi, tunnet myös syyllisyyttä ja häpeää.

Jos sen sijaan otat vastuun tilanteesta, tunnet voimaantuneesi. Lisäksi sitten kun et enää tuomitse itseäsi, sinun ei tarvitse tuomita toisia. Sitten kun uskot, että luot oman elämäsi, niin ensimmäisen ilmentämissäännön mukaan luot oman elämäsi!

Sinä ja sielusi valitsette ongelmasi luodaksenne tilanteita, jotka sallivat kätkettyjen pelkojesi tulla tietoisuutesi pintaan irtipäästettäväksi. Pelko täytyy poistaa tietoisuudestasi, jotta pystyt pitämään ensimmäisen sitoumuksesi.

Silloin kun jokainen teistä muistaa, että olette moniulotteinen olento, joka vierailee kolmannessa ulottuvuudessa täyttääkseen kohtalonsa, voitte kohdata joka tilanteen joutumatta pelon otteeseen. Vapaana pelosta pystytte ratkaisemaan jokaisen ongelman ja siirtymään vihkimyksenne seuraavaan vaiheeseen.

Kyllä, on monia vaiheita, mutta opitte kohtaamaan prosessinne jokaisen askeleen jatkuvasti läsnä olevassa nyt-hetkessä. Kyllä, on todella ulkoisia voimia, jotka haluavat puuttua etenemiseenne. Tiedämme, että useimmat teistä eivät tiedosta voimaansa eivätkä ymmärrä, miten voisitte olla uhka kenellekään. Mutta totuus on, että te olette.

Ette ole uhka nyt, mutta tuleva todellisuutenne voi olla. Muodostatte ensimmäisiä ryhmiä, jotka ovat esitelleet käsityksen moniulotteisesta tietoisuudesta. Tämä käsitys vapauttaa massat unohduksensa kahleista.

Olette muodostaneet tietoisen yhteyden korkeamman ulottuvuuden "itseihinne" ja muihin olentoihin, jotka asuvat korkeammissa ulottuvuuksissa. Sitten kun ihmisenemmistö pystyy tekemään tämän, he näkevät maailman niin kuin te. Sitten voimilla jotka ovat nyt vallassa, ei ole mitään vaikutusvaltaa massoihin. Mitä hyötyä on hallita, kun ei ole ketään hallittavaa?

Ehdottomassa rakkaudessa

ACEA

- LISA JA BRUCE

Bruce ei voinut uskoa, mitä oli juuri lukenut. Vaikka viesti oli annettu 27.1.1999, juuri se hänen täytyi kuulla. Hän oli käyttäytynyt niin, että irtisanoutuminen oli ikään kuin vitsi, mutta totuus oli, että hänen mieltä turruttava työnsä teki hänet hulluksi.

Hän mietti, pitäisikö hänen antaa asian olla vai kertoa Lisalle, että tylsä työpaikka oli pääsyy pettämiseen. Ei, hän päätti, että näin oli hyvä nyt Lisan kanssa, joten oli parasta antaa sen vain olla. Mutta hänen täytyi myöntää itselleen, että jos hän ei saanut lisähaastetta työelämäänsä, hän etsisi sitä jonkun naisen sängystä. Ehdottomasti hänen ei pitäisi kertoa Lisalle. Mutta tämä kuitenkin kehotti irtisanoutumaan työstä, jota hän vihasi.

"Riittää jo ajattelu", Bruce sanoi itselleen. "Minun täytyy lähteä juoksemaan. Tämä on itse asiassa todella kiva asuinalue, joka näyttää tarjoavan parempia tilaisuuksia. "Otan vähän rahaa kahviin ja sanomalehteen ja katson, millaiset työmarkkinat täällä on.

Tuona iltana Bruce skypetti lapsille hyvänyön toivotukset. Lisa laittoi kummankin sänkyyn ja toi tietokoneen sinne, jotta Bruce voi sanoa "hyvää yötä" kummallekin. Sitten hän vei tietokoneen omaan soppeensa, jotta hän voi puhua Brucen kanssa yksin.

Lisalla oli paljon sanottavaa ajomatkastaan ja päivästään lasten kanssa ja Bruce kertoi Lisalle, että hän oli hankkinut paikallislehden ja tarkistanut työtilanteen tuolla alueella. He nauroivat, puhuivat ja tekivät suunnitelmia kuin parhaat ystävät, jollaiset heistä oli viimeinkin tulossa.

Kun Bruce oli lukenut Lisalle sen päiväkirjamerkinnän, jonka hän oli lukenut yksin, ja he olivat nauraneet sille, miten osuva se oli, he oivalsivat kaipaavansa todella nukkumista yhdessä.

"Kyse ei ole edes seksistä, vaan läheisyydestä. Tarkoitan, että kyllä, seksi on upeaa, mutta olen yllättynyt oivaltaessani, miten paljon rakastan ystävänäsi olemista", Bruce myönsi.

Lisa nauroi ja itki ja kertoi, miten hän oli samaa mieltä. Lopulta he heittivät toisilleen lentosuukot, sulkivat tietokoneen ja menivät sänkyihinsä. Seuraavana aamuna kumpikin heräsi yksin, mutta heillä oli sama muisto olemisesta valtavassa lentokoneessa. Itse asiassa se oli liian suuri lentokoneeksi. Oliko se tähtialus?

Myöhään maanantai-iltana kun Lisa lopulta palasi, he puhuivat, nauroivat ja menivät oikeille treffeille. "Miten romanttista tämä onkaan", Lisa sanoi suudelleessaan Brucea, ennen kuin he astuivat hienoon ravintolaan. He sivuuttivat päiväkirjan taas tuona iltana. He alkoivat löytää oman elämänsä ja olivat vähemmän kiinnostuneita Lisan äidistä.

Tuona yönä he näkivät taas unta olemisesta lentokoneessa/aluksella. Tähän uneen vain sisältyi Beverly vai oliko se joku, joka näytti Beverlyltä. Seuraavana aamuna he päättivät palata päiväkirjaan etsimään lisää vastauksia. He avasivat päiväkirjan seuraavan sivun, joka alkoi uudella viestillä Beverlyltä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Magellan sky code
Ylläpitäjä

6.9.2015 - MONIULOTTEISTEN AJATUSMUOTOJEN JA ENERGIAKENTTIEN

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 14.09.2015 07:58

MONIULOTTEISTEN AJATUSMUOTOJEN JA ENERGIAKENTTIEN LUOMINEN GAIAN YLÖSNOUSEMUSTA VARTEN

Plejadilaista Mytreä kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

6.9.2015

Rakkaat maa-astian ottaneet vapaaehtoiset, haluamme teidän tietävän, että me, galaktinen ja taivaallinen perheenne, olemme täällä. Olemme täällä maapallolla, mutta vähän korkeammalla värähtelymallilla kuin ihmiskunta. Tämä taajuusmalli palvelee suojavärinä, jotta voimme kulkea vapaasti elinalueellanne näkymättömänä.

Kuitenkin jos laajennatte luontaisen moniulotteisen tietoisuutenne viidennen ulottuvuuden värähtelyyn, voitte sulkea fyysiset silmänne ja katsoa kolmannella silmällä. Kun katsotte kolmannella silmällä, tiedostatte läsnäolomme.

Toisin sanoen, ne jotka pystyvät laajentamaan tietoisuutensa ja näin havaintonsa viidennen ulottuvuuden taajuuteen, voivat havaita läsnäolomme. Ensin havaitsette meidät vain häilyvinä energiakenttinä, koska vie vähän teidän aikaanne muistaa, miten hyväksytään viides ulottuvuus havaintokenttäänne.

Tämä viidennen ulottuvuuden tietoinen havaitseminen alkaa kehittämällä kykyä tietoisesti havaita moniulotteisia ajatusmuotoja ja energiakenttiä. Moniulotteiset ajatusmuodot (yksilöluominen) ja moniulotteiset energiakentät (kollektiiviluominen) alkavat kolmannessa ulottuvuudessa ja laajenevat nopeasti korkeampiin ulottuvuuksiin.

Havaitsette ensin nämä ajatusmuodot ja energiakentät eetteritasolla, joka on ensimmäinen värähtely fyysisen tason ulkopuolella. Nämä moniulotteiset ajatusmuodot ja energiakentät ovat peräisin fyysisestä maailmasta ja laajentuvat korkeampiin ulottuvuuksiin.

Moniulotteiset ajatusmuodot ja energiakentät perustuvat epäitsekkäisiin, korkeampiin ajatuksiin Gaian ja sen asukkaiden kollektiivimuuntumisesta. Kun ehdottoman rakkauden tärkeään ainesosaan lisätään ripaus violettia tulta, luodaan moniulotteinen ajatusmuoto ja/tai energiakenttä.

Silloin kun luotte moniulotteisen energiamuodon tai energiakentän, luotte itse asiassa portaalin, joka on peräisin kolmannesta ulottuvuudesta ja laajentuu korkeampiin ulottuvuuksiin. Tämä portaali palvelee polkuna Kotiin valitsemaanne korkeamman ulottuvuuden todellisuuteen.

Mutta muistakaa, että jos ajatusmuotonne tai energia-aaltonne on henkilökohtaista saavutusta varten, se resonoi vain kolmanteen/neljänteen ulottuvuuteen. Varmistaaksenne, että ajatusmuotonne on moniulotteinen, muistakaa sisällyttää mukaan Gaia ja sen kaikki asukkaat.

Näihin asukkaisiin kuuluvat myös pimeät sielut, jotka vaikuttavat tekevän elämästänne liian vaikeaa. Te olette kuitenkin elämänne luoja. Kirjoititte syntymää edeltävään sopimukseenne jokaisen osallistumisenne pimeyteen, joka oli tarpeellinen muuntaaksenne täysin koko inkarnaatiokiertonne Gaian maapallolla.

Tulitte Gaialle tässä nyt-hetkessä muuntaaksenne kaiken pimeysjäämän myriadeista maainkarnaatioistanne. Mikä tärkeintä, ette muuta tuota jäämää henkilökohtaisen itsenne, vaan planeetan vuoksi.

Kun päätätte palvella planeettaanne tällä tavalla, tietoisuutenne laajenee henkilökohtaisesta tietoisuudesta planeettatietoisuuteen. Tämä kohta teidän on elintärkeää ymmärtää, koska jos teillä on itsekäs tavoite päästä pois tältä planeetalta, ette laajenna tietoisuuttanne viidenteen ulottuvuuteen.

Mikä tärkeintä, ette auta planeettaylösnousemuksessa, jos luotte itsekkään ajatusmuodon, joka voi resonoida vain neljännen ulottuvuuden keskiosaan. Koko nykyinkarnaationne ajan olette puhdistaneet henkilökohtaista energiakenttäänne hallitsemalla syyn ja seurauksen oppituntinne.

Syyn- ja seurauksenlaki on: "energia ulos on aina energia takaisin". Yksinkertaisesti sanottuna tämä laki toteaa, että se palaa teille, mitä lähetätte todellisuuteenne. Jos teillä on alempi tietoisuustaajuus, sen palaaminen takaisin vie enemmän aikaa, mitä lähetätte.

Tästä syystä "valta toisiin" –sielujen energiakentät eivät ole vielä palanneet. Eksyneet sielut eivät voi kuitenkaan laajentaa tietoisuuttaan edes neljänteen ulottuvuuteen, sillä heidän syidensä vaikutukset odottavat heitä tuossa todellisuustaajuudessa.

Te jotka olette saavuttaneet syyn- ja seurauksenlain mestariarvon, alatte saada kokemuksia moniulotteisten syidenne viidennen ulottuvuuden paluusta/seurauksista. Toisin sanoen, muistatte, miten luodaan moniulotteisia ajatusmuotoja ja energiakenttiä.

Kun alussa opettelitte olemaan todellisuutenne luoja, lähetitte tiedostamatta pelkopohjaisia ajatusmuotoja, kuten "minulla ei ole riittävästi". Sitten "ei riittävästi" palasi takaisin teille. Onneksi ajan kuluessa oivalsitte virheenne ja aloitte kuunnella ajatuksianne, ennen kuin lähetitte niitä maailmaanne.

Olette oppineet, että jos lähetätte kiitosta siitä, mitä teillä jo on, voitte päästää irti kaikesta menettämisenpelosta ja luoda yltäkylläisyyttä olemalla kiitollinen siitä, mitä teillä on. Tällä tavalla olette saaneet mestariarvon yhdessä Gaian päätoimintarakenteessa: energia ulos on yhtä kuin energia takaisin.

Siksi olette siirtyneet oivallukseen, että jokainen ajatus ja tunne liittyy voimakkaampiin ajatusmuotoihin luomaan matriisin, jolle nykyinen henkilökohtainen tai kollektiivinen inkarnaationne perustuu.

Onneksi kasvava mestaruutenne syyn- ja seurauksenlaissa on opettanut teille, että kun lähetätte positiivisia ajatusmuotoja ja energiakenttiä, ne palaavat teille. Tätä "jos haluat jotain, anna se toiselle" -lakia harjoittelemalla elämänne alkaa muuntua korkeampiin ja korkeampiin tietoisuustiloihin.

Kun siirrytte korkeampaan tietoisuuteen, alatte havaita korkeampia todellisuustaajuuksia. Näiden korkeamman ulottuvuuden havaintojen avulla muistatte enemmän ja enemmän korkeamman ulottuvuuden ITSESTÄNNE. Nämä havainnot vangitaan luultavasti avautuneella kolmannella silmällä ja/tai korkealla sydämellä.

Käytätte kolmatta silmää ja korkeaa sydäntä, koska fyysisiä silmiänne ei ole kalibroitu tunnistamaan tätä todellisuustaajuutta todeksi. Fyysiset aivonne on kalibroitu havaitsemaan viides ulottuvuus vain mielikuvituksena. Mutta muistakaa, että mielikuvitus on viidennen ulottuvuuden ajattelua.

Me (Mytre ja Arcturuslainen) seisomme edessänne viidennen ulottuvuuden valokehossamme. Siis, minä olen viidennen ulottuvuuden valokehossa, mutta Arcuturslainen pysyy muodottomana muotona, joka häilyy edestakaisin todellisuuden taajuusasteikolla.

Arcturuslainen vaihtaa taajuutta muistuttamaan teille, että me, te ja kaikki elämä on moniulotteista. Arcturuslaiset alentavat harvoin energiapakettinsa kymmenennen ulottuvuuden alapuolelle. Pian te – loittoryhmämme jäsenet – alennatte harvoin taajuutenne valokehonne alapuolelle.

Tietenkin "pian" on kolmannen ulottuvuuden aikasidonnainen sana. Näin ollen sillä ei ole merkitystä nyt-hetken maailmassa. Pyydämme teitä meditoimaan hetken, laajentaaksenne tietoisuutenne ajan ulkopuolelle. Kyllä, se on hyvin yksinkertaista teille nyt. Haasteenne on muuttunut siihen, että pysytte aikarajoissa.

Tämä haaste liittyy pian kaikkiin vapaaehtoisiimme, kun ITSEENNE paluun nyt-hetki lähestyy. Emme kuitenkaan voi antaa teille aikaa, koska siirtymässä ei ole kyse ajasta, vaan taajuudesta.

Sitten kun muistatte täysin ja saatte moniulotteisen tietoisuutenne mestariarvon, pystytte olemaan ajassa sekä nyt-hetkessä. Kuitenkin silloin vaikutatte aikasidonnaisista olennoista samalta kuin me teistä – häilyvältä valomuodolta.

Kun alatte kokea viidennen ulottuvuuden lähetyksiä myös osallistuessanne ollessanne tavanomaisessa 3D/4D-tietoisuudessanne, teillä on lyhyitä kokemuksia vilahtamisesta pois siitä 3D-kokemuksesta, joka teillä oli.

Koska fyysiset aivonne eivät pysty tarttumaan tuohon korkeampaan informaatiotaajuuteen, teidän täytyy muistaa tallentaa korkeampi kommunikointi moniulotteiseen mieleenne, ennen kuin palaatte täysin 3D-todellisuuteenne.

Moniulotteinen mielenne pystyy kokemaan sekä fyysisen todellisuuden että korkeamman ulottuvuuden todellisuudet samassa nyt-hetkessä. Luultavasti vaatii vähän harjoittelua sekä tietoista yhdistymistä korkeampaan itseenne voidaksenne integroida viidennen ulottuvuuden kokemuksenne fyysiseen elämään.

Tässä moniulotteisen integroinnin kohdassa moniulotteisten ajatusmuotojen luominen ja/tai tulkitseminen on erittäin hyödyllistä. Nämä moniulotteiset ajatusmuodot ovat itse asiassa portaaleja, jotka voivat opastaa tietoisuuttanne sitä peräkkäispolkua pitkin, jolla voitte hitaasti sopeutua jokaiseen todellisuustaajuuteen ennen siirtymistänne seuraavaan.

Teillä on kaikilla ollut neljännen ulottuvuuden kokemuksia unissanne, jotka puhuvat symbolikieltä, jota voi olla vaikea ymmärtää. Moniulotteinen ajatusmuoto on puhdas energiakenttä, jonka kokemisesta olette ehkä tietoinen tai sitten ei.

Siis, kolmannen ulottuvuuden itsenne ei ehkä ole tietoinen tuosta kokemuksesta, mutta neljännen ja viidennen ulottuvuuden itsenne on. Fyysinen itsenne saattaa kokea hankaluuksia ajassa, hämmennystä ja/tai unohdushetkiä.

Itse asiassa kyse on kuitenkin sen moniulotteisen ITSENNE muistamishetkestä, joka unohtui jokapäiväisen elämänne kiireessä. Siksi suosittelemme, että aloitatte jokaisen päivän sallimalla itsenne yhdistyä moniulotteiseen ITSEENNE.

Suosittelemme, että löydätte ajan – vaikkei se olisikaan aamusta heti ensimmäisenä – jolloin voitte virittyä ainakin 15 minuuttia ITSEENNE. Jos voitte tehdä jonkin rituaalin, kuten:

* mene samaan paikkaan samaan aikaan

* ota välineet kokemuksesi kirjoittamiseksi jollain tavalla

* jos nautit musiikista, soita pehmeää musiikkia

* lue jotain henkistä hetken, karistaaksesi 3D:n

* sulje silmät ja pohdi lukemaasi

* kädet näppäimistöllä tai kynä kädessä, rentoudu ja hengitä korkeampaan tai rentoutuneeseen tietoisuustilaan

* päästäksesi alkuun, voit kirjoittaa aina jotain sellaista kuin: "Rakas korkeampi Itse (tms.), onko sinulla viestiä minulle nyt?"

* rentoudu ja päästä irti kaikista odotuksista tai ajatuksista

* salli kynän kirjoittaa tai käsiesi liikkua näppäimistöllä

Jos noudatatte tuota yksinkertaista suunnitelmaa, muodostatte vähitellen henkilökohtaisen suhteen korkeamman ITSENNE kanssa. On hyödyllistä tehdä tämä harjoitus samaan aikaan ja samassa paikassa joka kerta.

Jos pystytte sitoutumaan tähän joka päivä kolme viikkoa, luotte tavan. Sitten jos teiltä jää päivä väliin, kaipaatte aikaa ITSENNE kanssa. Oivallatte myös sen tärkeyden, että pidätte lupauksen ITSELLENNE.

Jos et pysty tähän tapaamiseen päivittäin, niin yritä olla johdonmukainen niissä päivissä, jotka valitset, jotta voit pitää sopimuksen ITSESI tapaamisesta. Muista, että sinä olet tärkeä ja Gaia tarvitsee sinua!

Sitten kun muistatte, miten kommunikoidaan moniulotteisen ITSENNE kanssa, "kanavanne" – eli energiapakettinne taajuuskenttä – avautuu kaikkiin myriadeihin galaktisiin, taivaallisiin ja ylösnousseisiin mestareihin, jotka ovat nyt valmiita kommunikoimaan kanssanne!

Siunausta, rakkaat jotka otitte maa-astian auttaaksenne Gaiaa. Kiitämme teitä palvelustanne ja ylistämme rohkeuttanne.

Siunausta,

Mytre, plejadilainen

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Magellan sky code
Ylläpitäjä

14.9.2015 MUUNTAMISPORTAALIT

ViestiKirjoittaja hammer » 17.09.2015 17:26

MUUNTAMISPORTAALIT

Arcturuslaisia ja Galaktista perhettä kanavoinut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
14.9.2015

Rakkaat ystävät,

Rentoutukaa viestiimme, kun se on tavallista korkeampaa taajuutta. Siksi autamme teitä vähän aikaa valmistelemaan tietoisuuttanne/havaintotapaanne. Muistakaa, että tietoisuustaajuutenne asettaa havaintotaajuutenne.

Kun keskityt YouTube-videoon, salli tietoisuutesi astua portaaliin.

Tunne, miten tietoisuutesi laajenee.

Salli kolmannen silmäsi nähdä syvälle portaaliin.

Tunne, miten korkean sydämesi ehdoton rakkaus opastaa sinua.

YouTube: The Arcturians – Inhale – Welcome Home (https://www.youtube.com/watch?v=c4DC3gA3b3c)

Kolmannen silmänne korkeampi havaintotapa ja korkean sydämenne ehdoton rakkaus valmistelevat fyysisiä aivoja yhdistymään moniulotteiseen mieleen.

Edesautatte tätä yhdistymistä liittämällä fyysiset näkö-, kuulo-, haju- ja tuntoaistinne moniulotteisiin selvänäköisyys-, selväkuuloisuus- ja selvätuntoisuusaisteihinne.

Vapaana fyysisen havaintotavan rajoituksista, valmistelette aivojenne havaintoalueita havaitsemaan meidät paremminkin sisällänne, kuin ulkopuolellanne. Kyllä, tuntekaa meidät kehossanne, kun emme ole erillään teistä. 3D-mielenne on projisoinut kuvan meistä, joka vaikuttaa olevan ulkopuolellanne. Tuo kuva on kuitenkin heijastus siitä, mitä on sisällänne.

Itse asiassa kaikki todellisuuskokemuksenne ovat ulkoisia heijastuksia siitä, mitä todellisuudessa havaitsette sisällänne. Olette vielä tottuneet 3D-sääntöihin, joissa teidät opetettiin uskomaan, että todellisuus on ulkopuolellanne ja olitte sen uhri, mitä tapahtui elämässänne.

Kuitenkin valon gammasäteet joita nyt tulee Gaian ilmakehään, antavat teille kaikille syvällisemmän selityksen todellisuutenne luomis- tai muuntamisprosessista. Sanomme "luomis- tai muuntamisprosessista", koska meidän todellisuustaajuudessamme "muuntaminen" ja "luominen" ovat samaa tarkoittavia sanoja.

Silloin kun "muutamme" todellisuuden korkeamman ulottuvuuden taajuudeksi, lähetämme ehdotonta rakkautta ja violettia tulta alkuperäiseen ajatusmuoto- ja energiakenttätaajuuteen. Ehdoton rakkaus hengittää sisään ykseyttä ja potentiaalia, samalla kun violetti tuli laajentaa tuon todellisuuden korkeampiin ja korkeampiin ulottuvuuksiin.

Silloin kun "luomme" todellisuuden, aloitamme luomalla ajatusmuotoja ja energiakenttiä, jotka määrittelevät tuon mahdollisen todellisuuden. Sitten täytämme nuo ajatusmuodot ja energiakentät violetilla tulella muuntaaksemme idean korkeamman taajuuden todellisuudeksi, ja ehdottomalla rakkaudella synnyttääksemme tuon todellisuuden.

Voitte nähdä alla olevasta kuviosta, että fyysinen 3D-havaintovalonne on erittäin pieni. Siksi kolmannen ulottuvuuden aivonne rajaavat kovasti tietoista gamma-aaltoenergiakenttien rekisteröintiä.

(http://1.bp.blogspot.com/-8V9hZjkE-fg/V ... pectra.jpg)

Onneksi tietoisuustilanne laajentuessa myös havaintonne laajentuvat. Sitten kun pystytte meditoimaan gamma-aaltotietoisuustilaan, pystytte havaitsemaan näitä korkeampia energioita kolmannella silmällä ja korkealla sydämellä. Voidaksenne havaita todellisuuden näiden maa-astianne moniulotteisten portaalien kautta, teidän täytyy muistaa, ettei aika tai päivämäärä 3D-kellossanne ja –kalenterissanne ole tärkeä.

Korkeammat tietoisuustilanne muistuttavat teille, ettei planeettaylösnousemusta ole kalibroitu kolmannen ulottuvuuden havaintoihinne tai kolmannen ulottuvuuden kalenteripäiviinne. 3D-aivonne eivät havaitse mitään näistä muutoksista valossa, tietoisuudessa ja/tai havainnoissa.

Näin ollen teidän täytyy päästää irti riippuvuudestanne siihen harhaan, että kolmas ulottuvuus on ainoa todellinen maailma. Itse asiassa kolmas ulottuvuus on hologrammiprojektio, joka koostuu valoheijastuksista.

(http://1.bp.blogspot.com/-KH4xDXjWbxI/V ... m-4jpg.jpg)

Yksinkertaisesti selitettynä 3D-itsenne ei pysty havaitsemaan sitä, mitä heijastetaan tietoisuuteenne, koska osallistutte siihen todellisuusprojektioon, joka taittuu kolmannen ulottuvuuden havaintotavan ruudulta. Teille on opetettu myriadien inkarnaatioiden ajan, että ainoastaan fyysinen maailma on todellinen.

Uskoitte sen, mitä teille kerrottiin, koska teille kerrottiin myös, että olitte vaatimaton ihminen, joka ei kyennyt näkemään "projektoria". Teidän käskettiin palvomaan projektoria ja otitte vain vastaan siltä "projektorijumalalta", joka oli kolmannen ulottuvuuden todellisuusruudullanne.

Hologrammiprojektio ei ole näin pelkistetty, mutta käytämme sitä vertauskuvana auttaaksemme teitä ymmärtämään, että TE itse asiassa heijastatte valon ulkopuolellenne ja todellisuusruudulle/harhaan.

Koska teille opetettiin, että projektorijumala oli ulkopuolellanne ja yläpuolellanne, niin vaikka otitte vähän vastuuta elämänne tapahtumista, se johtui siitä, että projektorijumala siunasi tai kirosi teidät.

Ette muistaneet vielä, että TE olette projektori, TE olette peili ja TE olette se todellisuuslasiruutu, jonka TE olette luoneet.

Katsokaa yksityiskohtia hologrammiprojektiosta klikkaamalla:

(Huom. Sivut englanniksi)

Holographic Reality Part 1 (http://www.multidimensions.com/fulfillm ... ty-part-1/)

Holographic Reality Part 2 (http://www.multidimensions.com/fulfillm ... ty-part-2/)

Holographic Reality Part 3 (http://www.multidimensions.com/fulfillm ... ty-part-3/)

Me, Arcturuslaiset, emme anna teille päivämääriä erityistapahtumille, koska planetaarisessa ylösnousemusprosessissa ei ole kyse ajasta, vaan ihmisten havaintotaajuudesta. Kuitenkin päivämääriä annetaan korkeammista lähteistä, jotta ihmiset voivat ohjata energiansa tuohon päivämäärään.

Silloin ihmiskunta voi rakentaa voimakkaita kollektiivisia energiakenttiä, jotka ovat täynnä moniulotteisia ajatuksia, ehdotonta rakkautta ja violettia tulta. Tällä tavalla ihmisten kollektiiviset, moniulotteiset ajatukset ja ehdottomat rakkaustunteet luovat moniulotteisen portaalin, jossa paluu ITSEEN voi alkaa.

Jos riittävä määrä ihmisiä ohjaa rakastavan energiansa tuohon annettuun päivämäärään ja sitten pitää taajuuden, joka on riittävä tapahtuman havaitsemiseen, ennustettu asia voi hyvinkin tapahtua heille.

Tällä tavalla ne jotka on kalibroitu havaitsemaan tuon tapahtuman, saavat havainnon siitä tehtävänsä mukaisesti. "Tehtävänsä mukaisesti" –sanoilla tarkoitamme, että turvallisin muutosmuoto on muuntua vaiheittain.

Siksi Gaia ja sen asukkaat voivat
- tehdä muutoksen
- sopeutua muutokseen
- auttaa niitä toisia sopeutumaan, jotka ovat tehneet tuon muutoksen
- vakiinnuttaa täysin tuon muutoksen
- sitten jotkut pysyvät tuossa taajuudessa
- kun taas toiset palaavat alempaan taajuuteen auttamaan seuraavan muutoksen osallistujia.

Tämä malli on sama kuin kaikissa pelastustehtävissä, kuten hurrikaani Katrina. Helikopterit ottivat mahdollisimman monia ihmisiä mukaansa. Siirsivät heidät toiseen paikkaan. Etsivät niitä, jotka voisivat auttaa avuntarvitsijoita. Sitten palasivat hakemaan lisää ihmisiä.

Teidän on kuitenkin elintärkeää muistaa, että tässä tehtävässä ei ole kyse vain ihmisten pelastamisesta Gaian kolmannen ulottuvuuden hologrammielinalueelta. Tässä tehtävässä on kyse Gaian planeetan pelastamisesta.

Siksi teidän täytyy muistaa, että TE olette moniulotteinen olento, joka resonoi myriadeihin korkeampiin todellisuustaajuuksiin.

Siksi silloin kun

- yhdistytte syvällisesti Äiti Maahan
- tunnette jonkin Maan alueen, joka tarvitsee parantaa/muuntaa
- havaitsette värin/taajuuden, joka resonoi tuon alueen kanssa
- määrittelette chakran, joka on harmoniassa tuon taajuuden/värin kanssa

(http://3.bp.blogspot.com/-uIl1RSgCM2E/V ... 2Bcopy.JPG)

- havaitkaa, onko kehonne tuo alue/chakra alinta, keski- vai korkeinta taajuutta

(http://2.bp.blogspot.com/-R6bko9-8Y-s/V ... py%2B3.JPG)

- projisoikaa tietoisuutenne tuon väri/energiakentän keskivärähtelyyn

- harmonisoikaa tuo henkilökohtainen chakra kaikkien ihmisten chakran kanssa omassa tiimissänne (vaikka kyse olisi vain teidän ja moniulotteisen itsenne tiimistä)

- harmonisoikaa kollektiivinen henkilökohtainen chakrataajuus/väri sen Gaian paikan kanssa, jota autatte.

- Ryhmänä lähettäkää ehdotonta rakkautta parantamaan tuo Gaian alue

- ryhmänä lähettäkää violettia tulta muuntamaan tuo Gaian alue

- henkilökohtaisen ja kollektiivischakranne keskivärähtelyn kautta lähettäkää tuolle Gaian alueelle ehdotonta rakkautta ja violettia tulta.

Tämä prosessin ensimmäisessä osassa:

- luotte ykseystietoisuuden ryhmänne ja Gaian kanssa (myös yhden ihmisen ryhmä)
- parannatte ja muunnatte itseänne ja ryhmäänne (energia ulos on energia takaisin)
- parannatte ja muunnatte 3D-hologrammia
- parannatte ja muunnatte Gaian planeettakehoa.

Muistakaa, että
- TE olette tärkeä
- Gaia tarvitsee apuanne
- me, galaktinen perheenne, olemme kanssanne.

Ja mikä tärkeintä, muistakaa, että tämä on ryhmäprosessi. Siksi jakakaa kokemuksenne, ideanne, menestyksenne ja kysymyksenne siitä, miksi se ei mennyt paremmin. Silloin kun yhdistytte toistenne kanssa auttamaan planeettaanne, laajennatte eksponentiaalisesti parantamis- ja muuntamisvoimaa.

Rakkaudella ja kiitollisuudella,

Arcturuslaiset ja koko galaktinen perheenne

-----------

hammer
Ylläpitäjä

15.9.2015 LUHISTUVA AIKA

ViestiKirjoittaja hammer » 21.09.2015 11:35

LUHISTUVA AIKA

Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
15.9.2015

Kun ajan luhistuminen jatkuu, "muistamisen" korvaa vähitellen "tietäminen". Ensin "tietäminen" tuntuu samanlaiselta kuin "muistaminen", mutta oivallatte lisääntyvässä määrin, että muistamisessa on epäilyä, kun taas tietäminen ON. Toisin sanoen, kun tiedätte, olette vapaa kaikesta epäilystä.

Epäilemättömyys on vaikeaa, koska ei ole mitään piilopaikkaa ja olette täysin haavoittuva ja päivittäin prosessissa, jossa paljastuu täysin kaikki, mikä on estänyt ylösnousemuksenne tähän saakka.

Tämä vapaus epäilystä on hämmästyttävän vapauttavaa. Useimmilla teistä ei ole aavistustakaan, mitan paljon epäily on puuttunut elämäänne, koska ette ole koskaan eläneet ilman sitä. Vapaus kaikesta epäilystä sallii teidän edetä syvemmälle ja syvemmälle tietämisen nyt-hetkeen.

Muistaminen on aikapohjainen käsite, koska havaitsette itsenne nykyhetkessä, samalla kuin alatte muistaa menneisyyden. Siksi muistaminen on kolmannen/neljännen ulottuvuuden rakenne.

Käytämme sanaa "rakenne", koska kolmannen/neljännen ulottuvuuden aivonne ovat rakentaneet aidan menneisyyden turvattomien muistojen ympärille. Tuo menneisyys on voinut olla eilen tai myriadeja elämiä sitten kolmannen ulottuvuuden ajassanne.

Kuitenkin kun kolmannen/neljännen ulottuvuuden aika alkaa luhistua, se korvataan viidennen ulottuvuuden nyt-hetken ajattomuudella. Toisin sanoen, kun kolmannen ulottuvuuden aika purkautuu hitaasti fyysisten aivojenne synapseista, alatte etsiä sitä, minkä uskotte kadottaneenne.

Tässä etsinnässä alatte löytää ITSENNE. Korkeampi ITSENNE on luultavasti galaktisia ja/tai taivaallisia olentoja. Kyllä, teillä kaikilla on monia versioita moniulotteisesta ITSESTÄNNE.

Moniulotteisen ITSENNE versiot jotka muistatte ensimmäisenä, ovat niitä, joiden kanssa olette kommunikoineet kauan, tietoisesti tai tiedostamatta. Jos olette kommunikoineet tietoisesti laajentuneen ITSENNE kanssa, olette ehkä tunnistaneet – tai ette – että ne ovat moniulotteisen ITSENNE korkeamman ulottuvuuden ilmaisuja.

Sitten kun oivallatte, että te – se joka käyttää maa-astiaa – on vain yksi myriadeista todellisen, moniulotteisen ITSENNE versioista, ajasta vapautuminen kiihtyy kovasti. Oivallatte vähitellen, että käytte läpi tuttua aikuiseksi kasvamisen prosessia.

Kuitenkaan tässä "aikuiseksi kasvamisessa" kehonne ei ainoastaan kypsy vauvasta leikki-ikäiseksi ja isoksi lapseksi. Tässä nyt-hetkessä kasvatte ylöspäin ulottuvuuksissa, ei iässä. Itse asiassa, sitten kun siirrytte edes neljännen ulottuvuuden keskitasoille, oivallatte, miten lapsenomainen olitte rajoittuessanne kolmannen ulottuvuuden todellisuuteen.

Kun aikakäsityksenne laitetaan NYT-hetkeen, paikkakäsitystenne korvaajana on "TÄSSÄ". Jotkut teistä ovat valinneet hitaan ja vähittäisen paluun ITSEEN. Toiset ovat valinneet hyvin nopean muutoksen havaintoonsa ajasta ja omasta itsestään.

Kuitenkin riippumatta siitä, miten vähitellen päätitte palata ITSEENNE, kaikkien sen ihmisten täytyy päästää irti riippuvuudestaan kolmannen ulottuvuuden aikaan ja paikkaan, kun Gaian paluu viidennen ulottuvuuden ITSEENSÄ kiihtyy. Ne jotka eivät pysty päästämään irti kolmannen ulottuvuuden matriisin käyttöjärjestelmästä, jäävät kolmannen ulottuvuuden matriisiin.

Tästä kolmannen ulottuvuuden matriisista on tullut liian rajoittava Gaian laajentuville maataajuuksille. Siksi se karistaa sen kuin erakkorapu kuorensa, josta se on kasvanut yli. Gaia ei kuitenkaan jätä "kuortaan merenpohjaan" niin kuin erakkorapu.

Tuo matriisi siirretään toiselle, nuoremmalle planeetalle, jonka ensisijainen värähtely pysyy kolmannessa ulottuvuudessa vuosituhansia. Niillä jotka tiedostavat matriisin ainoana todellisuutenaan, on kolmannen ulottuvuuden aikaa jatkaa paluuprosessiaan ITSEEN.

Ne jotka pysyvät ylösnousevan Gaian kanssa, ovat ehkä tietoisia – tai eivät – niistä, jotka ovat lähteneet heidän todellisuudestaan, koska heidän todellisuuskokemuksensa muuttuu hyvin nopeasti. Lisäksi niiden nostamista jotka ovat valmiita palaamaan ITSEEN, on tapahtunut jo pitkään teidän aikaanne.

Näin ollen ne jotka haluavat palata moniulotteiseen ITSEENSÄ ja ne jotka eivät ole valmiita tekemään tuota muutosta, ovat jo siirtyneet hyvin erilaisiin elämäntyyleihin ja todellisuusversioihin. Useimmat niistä jotka ovat päättäneet palata korkeamman ulottuvuuden ilmaisuihinsa, ovat jo päästäneet irti niistä ihmisistä, paikoista ja kokemuksista, jotka sitovat heidät matriisiin.

Useimmat teistä, ylösnousevat ihmiset, ovat olleet tietoisia tästä irtipäästämisestä. Itse asiassa olette jatkuvasti kiihtyen päästäneet irti siitä, mikä sitoo teidät 3D-matriisiin. Aiemmista 3D-rajoituksista irtipäästämisen myötä huomaatte, että aika luhistuu lisääntyvässä määrin nyt-hetkeen.

Tuossa nyt-hetkessä alatte muistaa korkeamman ulottuvuuden todellisuusversionne. Monet teistä yhdistyvät korkeamman ulottuvuuden itseensä joko meditoinnin ja/tai päivittäisen kommunikoinnin kautta.

Ensin kolmannen ulottuvuuden aivonne epäilivät tätä kommunikointia, mutta nyt opitte elämään niiden mukaisesti. Etsitte lisääntyvässä määrin opastusta omalta korkeamman ulottuvuuden itseltänne.

Tämä sisäinen opastus valmistelee teitä siirtymään kolmannen ulottuvuuden aika- ja erillisyyskäyttöjärjestelmästä, moniulotteiseen nyt-hetken ja ykseyden käyttöjärjestelmään. Onneksi henkilökohtaiset muutoksenne yhdistyvät moniulotteisten energiakenttien ja ajatusmuotojen aaltoon.

Kun useammat ja useammat teistä osallistuvat tähän kollektiivikokemukseen, tämä moniulotteinen aalto laajenee riittävästi saadakseen niiden monien huomion, jotka ovat olleet vankina kolmannen ulottuvuuden harhassa. Siksi pyydämme, että te jotka olette täysin heränneet ja valmiina aktiivipalvelukseen, autatte vastaheränneitä sillä tavalla, jonka valitsitte ennen tähän inkarnaatioonne tulemista.

Kyllä, te, Gaiaa auttavat vapaaehtoiset, kirjoititte oman tehtävänne, ennen kuin tulitte tällä hetkellä käyttämäänne maa-astiaan. Ensimmäisenä vihjeenä oman tehtävänne muistamiseen on, että rakastatte sen tekemistä.

Itse asiassa luultavasti tunnette pakkoa ja intoa tehdä sitä, mitä olette päättäneet tehdä ennen tämän muodon ottamista. Sanomme "tehdä", koska tarvitsemme apuanne. Emme tarvitse apuanne siksi, ettemme pysty tekemään sitä itse.

Tarvitsemme apuanne, koska Gaia on vapaan tahdon planeetta. Siksi sen planeetan asukkaiden on luotava oma todellisuutensa. Tiedämme, että monista teistä ei vaikuta siltä, että olette luoneet oman todellisuutenne. Mutta se johtuu siitä, että olitte eksyneet siihen "valta toisiin" –virukseen, joka tunkeutui Gaian käyttöjärjestelmään kauan, kauan sitten.

Gaia valitsi hyvin vaikean vapaan tahdon käyttöjärjestelmän. Vapaa tahto on kaunis asia, kun sitä ohjaa sisäinen voima ja ehdoton rakkaus. Vapaa tahto on kuitenkin erittäin vaikea asia, kun sitä tahraa valta toisiin ja pelkopohjaiset kontrollointitunteet.

Tästä syystä monet galaktiset ja taivaalliset olennot auttavat aktiivisesti Gaiaa. Havaitsimme, että ihmiskunta oli vielä aivan liian eksynyt harhaan uskoakseen laskeutumisiimme menneinä vuosikymmeninänne.

Näin ollen monet valolähettiläämme ovat päättäneet ottaa ihmiskehon toimiakseen 3D-käyttöjärjestelmän sisällä. Se oli erittäin pitkä ja vaikea tehtävä monille meistä, mutta alamme nyt nähdä tuloksia.

Siinä missä ennen havainnot aluksistamme synnyttivät kauhua ja sodanuhkaa, nämä havainnot toivotetaan nyt iloisena ja toiveikkaana tervetulleeksi. Rakkaat Gaian ylösnousevan maan asukkaat, ylistämme teitä suurenmoisesta paluustanne ITSEEN.

Siksi jatkamme "Lähetyksiämme Maahan". Lähetämme kuitenkin nyt viestit teille, jotka tulkitsette valokieltänne 3D-kielellenne. Esitämme ne tällä tavalla kannustamaan kaikkia teitä muistamaan, miten te vastaanotatte valokieltämme ja miten te tulkitsette 3D-kielellenne.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

21.9.2015 UUSI MAA JA VALOKIELI

ViestiKirjoittaja hammer » 23.09.2015 19:39

UUSI MAA JA VALOKIELI

Uuden Maan vastaanottajaa kanavoinut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
21.9.2015

Hei, olen vastaanottaja uudesta Maasta. Meillä on täällä sopimus, että aina kun uusi olento ilmestyy, lopetamme sen, mitä olemme tekemässä, ja tarjoamme apua. Sanon "olento" enkä "ihminen", koska myös ei-ihmiselämänmuotoja tulee tähän korkeamman taajuuden Maaversioon.

Itse asiassa monet eläimet ja kasvit jotka ovat kuolleet sukupuuttoon Maamatriisissa, elävät ja voivat hyvin uudessa Maassa. Koska kaikki elämä on täällä tietoista ja pystyy kommunikoimaan toisten elämänmuotojen kanssa, pystymme auttamaan kasveja, eläimiä ja elementaaleja sekä ihmisiä.

Meille on upea kokemus kyetä kommunikoimaan eläinten, kasvien ja sylfien (ilmaelementaalit), undiinien (vesielementaalit), tonttujen (maaelementaalit) ja salamantereiden (tulielementaalit) kanssa. Nämä upeat olennot eivät puhu englantia, niin kuin minä nyt, muttemme puhu mekään.

Uudessa Maassa koko elämä puhuu kieltä, joka on vapaa ajasta ja paikasta. Se on kieli, jota ihmiset, kasvit, eläimet ja elementaalit ovat aina puhuneet. Näin ollen olemme hyvin hämmästyneitä ja tyytyväisiä, että voimme kommunikoida niiden kanssa. Se on myös hämmästyttävä kokemus meille, erityisesti uusille ihmisille jotka ovat aina tunteneet erillisyyttä luontoäidin kanssa, ollakseen yhteydessä kaikkiin kasveihin, eläimiin ja elementaaleihin.

Toisaalta tämän kommunikointitavan oppiminen jota kutsumme valokieleksi, on yksi suurimmista haasteista uusille tulokkaille. He yrittävät liikuttaa kieltään ja ilmaista erillisiä sanoja lineaarisesti. Tällainen kommunikointitapa on sopiva todellisuudessa, joka perustuu erillisyyteen ja lineaariseen ajatteluun, joka tulee ajasta. Tuollainen kommunikointitapa ei kuitenkaan toimi todellisuudessa, joka värähtelee tässä ja nyt.

Kommunikointi uudessa Maassa on tietoisuuden yhdistämistä toisten kanssa. Tällä tavalla kuvat, tunteet ja ajatusmuodot siirretään automaattisesti toisille sekä ryhmätietoisuuteen.

Itse asiassa aina uuden tulokkaan saapuessa hänen koko inkarnaatiohistoriansa kaksinaisuudessa kopioidaan välittömästi kristallikenttään, joka sisältää maailmamme. Tämä informaatio menee myös biologisille kvanttitietokoneille, joihin meillä kaikilla on pääsy. Itse asiassa kommunikoimme nyt kanssasi biologisen kvanttitietokoneen kautta. Kutsumme niitä lyhenteellä BKT.

Kun tulemme tänne, meillä on ensin tavallisesti BKT-liittymä asuinalueellamme. Kuitenkin sopeutuessamme uuteen elämäämme, oivallamme, että voimme vain ohjata ajatuksemme kristallikentän ryhmätietoisuuteen ja kaikki vastaukset ovat välittömästi käytössämme.

Koska uusi Maa palvelee liittymänä kolmannen/neljännen ulottuvuuden ja viidennen ulottuvuuden keskitason välillä, uusien tulijoiden käytössä on monia laitteita ja koneita, kunnes he rentoutuvat omiin voimiinsa ryhmätietoisuudessamme.

Näiden uusien kommunikointimuotojen oppiminen on heidän toinen haasteensa, kun he ovat astuneet meidän maailmaamme. Heidän ensimmäinen haasteensa on jokaisen ajatuksen ja tunteen hallitseminen, jotta he voivat pysyä täällä. Muistatko, kun sanoin, että autoin Maamatriisissa usein, kun alussa saavuin tänne? Tehtäväni oli auttaa niitä, jotka eivät osanneet hallita ajatuksiaan ja tunteitaan.

Siksi he saapuivat tänne, mutta eksyivät nopeasti pelkopohjaisiin tunteisiinsa ja/tai ajatuksiinsa. Nämä pelkoajatukset ja –tunteet alensivat välittömästi heidän värähtelynsä takaisin kolmanteen/neljänteen ulottuvuuteen ja he hävisivät tästä todellisuudesta.

Minun nimitettiin siihen, koska palatessani alussa Maamatriisiin, en pystynyt päästämään irti kaikista pelkopohjaisista ajatuksistani ja tunteistani. Pelkopohjaisia ajatuksia ja tunteita luodaan, silloin kun tunnemme olevamme rajoittunut ja/tai erillään joistain ihmisestä, paikasta tai asiasta.

Koska uudet olennot tulevat tänne erillisyystavan kera, hyvin monet elämänmuodot usein pelottavat heitä. Lisäksi monille ajatussiirto on uutta eivätkä he usko voivansa kommunikoida eri olentomuotojen kanssa.

Onneksi tulin tänne ihmisryhmän kanssa. Heti kuin näin heidät, halasimme, vaihdoimme tarinoita ja lievitimme toistemme pelkoja ja epäilyjä. Ystävieni tuella pystyin saamaan ajatukseni ja tunteeni hallintaan ja kykenin jäämään tänne uuteen Maahan.

Kun uudet olennot tulevat todellisuuteemme, ne oivaltavat, että kaikki heidän ajatuksensa ja tunteensa jaetaan maailmamme ykseystietoisuuden kanssa. Tämä oivallus usein pelottaa heitä, mikä alentaa heidän tietoisuutensa takaisin kolmanteen/neljänteen ulottuvuuteen.

Tämän tilanteen vuoksi monet meistä käyttävät kaikkia mahdollisia keinoja opettaaksemme uusia olentoja, niiden ollessa vielä kolmannessa ulottuvuudessa. Tästä syystä kirjoitan suoraan tietokoneellesi. Tiedämme, että koulutus ja rakkaus ovat parhaita tapoja parantaa pelko.

Siksi meillä on monia yksilö- ja ryhmämeditaatioita, joita lähetämme niille, jotka valmistautuvat kirjautumaan ulos 3D-matriisista. Yksilömeditaatio on, silloin kun 3D-ihmisen keho on yksin, mutta hän pystyy silti virittymään viidennen ulottuvuuden ryhmämieleemme. Ryhmämeditaatio on, silloin kun ihmisryhmä 3D:ssä yhdistyy ryhmäksi vastaanottamaan viestin viidennen ulottuvuuden ryhmämielestämme.

Nimittäin ryhmämielemme palvelee avoimena ikkunana tai portaalina viidennen ulottuvuuden alempiin oktaaveihin. Usein herääminen voi olla vain puolitie, jolloin on vielä monia käsityksiä, perinteitä ja tapoja pitkältä matkalta kolmanteen/neljänteen ulottuvuuteen.

Tällä tavalla heidän sopeutumisensa täysin erilaiseen käsitykseen elämästä voi olla vähittäistä. Monet nauttivat myös kovasti tästä siirtymävaiheesta, koska kaikki mitä olemme toivoneet kolmannen ulottuvuuden todellisuudessamme, koetaan välittömästi siirtymätaajuuden korkeammassa värähtelyssä. Tässä muuntumisenergiakentässä voi olla suurta parantumista ja tyytyväisyyttä.

Sitten kun he ovat valmiita siirtymään uuteen Maahan, heidän ei enää tarvitse kokea sitä erillisyyttä tai rajoittuneisuutta, jota on vielä siirtymävaiheessa. Joka tapauksessa me emme koskaan näe rajaa tai kynnystä, joka erottaa uuden Maan 3D-maamatriisista.

Meidän näkökulmastamme olemme prosessissa, jossa muutamme vähitellen tai nopeasti ajatuksiamme, tunteitamme, tietoisuustilojamme, havaintojamme ja luovaa voimaamme. Sopeutumisemme tähän todellisuuteen on jatkuvaa seikkailua, joka on täynnä ehdotonta rakkautta, ykseystietoisuutta ja ulottuvuuksienvälisiä seikkailuja.

Haluamme valmistella teitä vierailemaan uudessa Maassa tarjoamalla seuraavat videot, jotka auttavat teitä avaamaan kolmannen silmän laajentaaksenne paremmin tietoisuuttanne, jotta voitte tehdä sen.

Muista valokielen puhuminen

Expanding Your Perceptions (= havaintojen laajentaminen, musiikkia ja kuvia) (https://youtu.be/c4DC3gA3b3c)

Opening Your Third Eye (= kolmannen silmän avaaminen, englanninkielinen meditaatio) (https://youtu.be/OyC2GCM0BPs)

Looking through Your Third Eye (= kolmannella silmällä katsominen, engl. meditaatio) (https://youtu.be/6atyjaJ0LSU)

Integrating Your Third Eye (= kolmannen silmän integrointi, engl. meditaatio) (https://youtu.be/5l9jWxurEuY)

Integrating Your Thrid Eye Part 2 (= kolmannen silmän integrointi osa 2, engl. meditaatio) (https://youtu.be/5l9jWxurEuY)

-----------

hammer
Ylläpitäjä

22.9.2015 GAIAN TIETOISET PORTAALIT

ViestiKirjoittaja hammer » 25.09.2015 18:50

GAIAN TIETOISET PORTAALIT

Mytreä ja Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
22.9.2015

Katson taas työhuoneessani paikkaa, jossa ensimmäisen kerran näin Mytren ja Arcturuslaisen. Kyllä, he ovat edelleen siellä, juuri samalla tavalla kuin ensimmäisen kerran nähdessäni heidät. Heti kun tunnistan, että he ovat täällä, avaan tietokoneeni ja dokumentoin heidän viestinsä:

Rakas Suzille,

Muista, että "täällä" ja "siellä" ovat kolmannen ulottuvuuden termejä. Silloin kun näit meidät ensimmäisen kerran aikasidonnaisessa todellisuudessasi, avasit portaalin, jonka kautta voisit havaita meidät aina, kun päätät katsoa.

Toisin sanoen, se minkä havaitset, on avoin portaali, johon me, Mytre ja Arcuruslainen, olemme jättäneet jäljen. Tämä jälki on kuin avain, joka avaa portaalin, jotta voit uudestaan ja äärettömästi havaita korkeammat todellisuusulottuvuudet.

Me, Mytre ja Arcturuslainen, palvelemme tuon portaalin ovena. Näin ollen päättäessäsi havaita jälkemme, se on kuin tuon portaalin oven avaamista. Haluamme kertoa sinulle nyt, että tämä portaali ei ole fyysisessä työhuoneessasi. Portaali on itse asiassa omissa korkeammissa tietoisuustiloissasi.

Havaitset portaalin työhuoneessasi oven edessä, koska meditoit, luot ja autat toisia usein siellä. Tuo moniulotteinen toiminta laajentaa huoneen energiakentän korkeampaan värähtelytaajuuteen.

Ilmestymme sinulle oven edessä symbolisena valokieliviestinä: "Voit avata tämän portaalin (oven) halutessasi ja saada kokemuksen eteisaulasta, jonka läpi voit astua moniin eri huoneisiin – portaaleihin.

Kun avaat tuon oven huoneesta lähtemiseksi, astut eteisaulaan, jonka kautta voit löytää tiesi talosi kaikkiin huoneisiin, myös etu- ja takaovelle. Ymmärrätkö nyt valokielisymboliikkamme kautta, miksi ilmestyimme tuon oven eteen?

Ehdotamme, että kaikki jotka lukevat tätä viestiä, soveltavat tätä analogiaa kotiinsa. Tällä tarkoitamme, että aivan kuten ovi fyysiseen kotiinne, on sinne, missä fyysisen itsenne asuu, fyysisessä elämässänne on tiettyjä portaaleja, jotka ovat portaali sinne, missä/milloin moniulotteinen itsenne asuu.

Sanomme "missä/minne", koska sitten kun tietoisuutenne kulkee tuosta portaalista, kaikki 3D-aika ja 3D-paikka muuttuu viidennen ulottuvuuden "tässä ja nyt" –tilaksi. Ei ole vähittäistä siirtymistä paikan/tilan läpi voidakseen viettää aikaa viidennessä ulottuvuudessa. Viides ulottuvuus on äärettömästi tässä nyt-hetkessä.

Siksi kokeaksenne fyysisen kulkemisen portaalin läpi viidenteen ulottuvuuteen, luotte sarjan kuvia ja koette ne omassa mielikuvituksessanne, vakuuttamaan kolmannen ulottuvuuden tietoisuudellenne, että jokin on muuttunut ja todellisuudestanne on tullut erilainen.

Kun kuvittelette astuvanne portaaliin, annatte 3D-aivoillenne aikaa siirtyä korkeampaan tietoisuustilaan. 3D-aivoillenne on opetettu, että olette luonnostaan puutteellinen jollain tapaa ja tarvitsette aikaa, ennen kuin voitte sopeutua korkeampaan tietoisuustilaan.

Kuitenkin sitten kun olette saavuttaneet korkeamman tietoisuustilan, olette jättäneet kaikki aika- ja paikkaharhat palataksenne tähän, missä olette nyt. Kun tietoisuutenne on nyt-hetkessä, olette yhtä portaalin kanssa ja yhtä ITSENNE myriadien korkeampien ilmaisujen kanssa.

Tuossa portaalissa olette vapaa siitä harhasta, että teidän täytyy olla parempi ja korjata tai parantaa fyysistä itseänne jollain tavoin. Viidennen ulottuvuuden itsenne perspektiivistä olette fyysisen todellisuutenne täydellinen luoja.

Kuulemme kollektiivin esittävän sellaisia kysymyksiä kuin: "Miksi loisin sairauden, vamman, köyhyyden, yksinäisyyden jne.?" Luettelo ihmiskurjuudesta jatkuu ja jatkuu. Nämä ihmiskurjuudet ovat hyvin todellisia kolmannen ulottuvuuden tietoisuusperspektiivistänne.

Sillä niin kauan kun tietoisuutenne on rajattu kolmanteen ulottuvuuteen, jatkatte näitä kokemuksia. Tästä syystä tietoisuutenne laajentaminen korkeampiin ulottuvuuksiin ON ylösnousemus. "Olette siellä, missä huomionne on."

Aivan kuten teidän täytyy painaa kaasua 3D-autonne kulkemiseksi nopeampaa, teidän täytyy työntää tietoisuutenne korkeampiin taajuuksiin kiihdyttääksenne todellisuushavaintonne korkeampiin todellisuusulottuvuuksiin.

Onneksi tämä kollektiivinen todellisuushavainto laajenee lisääntyvässä määrin ja parantaa käsitystänne korkeammista ulottuvuuksista. Siksi teillä on vähemmän kollektiivista vastarintaa tietoisuutenne kiihdyttämisessä korkeampiin ulottuvuuksiin.

Menneillä aikajanoillanne niiden jotka pyrkivät tietoisesti kokemaan korkeampia todellisuusulottuvuuksia, täytyi mennä kauas ashrameihin eristäytyneille vuorenhuipuille, saarille tai alueille, jotka eristivät heidät ihmiskunnan kollektiivitietoisuuden häiriöstä.

Ihmiskunta on kollektiivina vähitellen laajentamassa tietoisuuttaan korkeampiin aivoaaltoihin sen kautta, minkä se voi hahmottaa sellaiseksi, mitä aiemmin pidettiin mahdottomana ja luultavasti järjettömänä entisten aikajanojen kollektiivissa.

Kun heränneet ihmiset täysin tietävät, todellisuuttanne kontrolloimassa oli monia pimeydenvoimia. Nämä pimeydenvoimat tiesivät, että jos he pitäisivät teidät peloissaan, he voisivat helposti kontrolloida teitä. Lisäksi nämä pimeät sielut söivät pelkoanne. Aivan kuten valo-olennot ottavat sisään korkeampia valotaajuuksia muotonsa täyttämiseen, pimeät olennot ottavat sisään alempaa pelkotaajuutta muotonsa täyttämiseen.

Rakkaat ylösnousevat ihmiset, emme kerro teille tätä teidän kannustamiseksi taisteluun pimeyttä vastaan. Taistelu mitään vastaan aiheuttaa suurta vihaa ja pelkoa, mikä itse asiassa alentaa tietoisuuttanne. Tietysti on kuuluisia sotatarinoita suurista sankaritapahtumista sota-aikoina.

Kiitämme ja ylistämme näitä urheita ihmisiä, jotka katsoivat pimeyttä kasvoihin ja päättivät toimia – ei pelosta, vaan rakkaudesta niitä kohtaan, joita he suojelivat. Suuren pimeyden myriadeina aikakausina maan päällä, sota oli usein ainoa tapa taistella pimeyttä vastaan.

Onneksi tuo aikakausi on tulossa loppuunsa. Kuitenkin kaikissa loppumisissa on aina aika, jolloin vanha ja uusi ovat kumpikin olemassa. Koska hyvin monet ihmiset elävät sodan repimillä alueilla, kutsumme ylösnousevia ihmisiämme avaamaan sisäisen portaalinsa ja tulemaan valon yksilö- ja/tai ryhmäportaaliksi.

Aloitatte Gaian tehokkaana portaalina. (Palvelunne on tehokkaampaa, jos on yhtenäinen ryhmä, mutta voitte avata portaalin yksin, jos se on teille parempi.)

Seremonia Gaialle

* Avaa tietoisuutesi omaan henkilökohtaiseen portaaliisi ITSEEN.

* Yhdistä tajuntasi/tietoisuutesi oman moniulotteisen ITSESI korkeimpiin taajuuksiin.

* Huomaa, miten ryhmäsi kaikkien jäsenten korkeammat ITSET yhdistyvät yhdeksi.

* Yhdisty intiimisti ja tietoisesti oman korkeamman ITSESI sekä ryhmäsi kaikkien korkeampien ITSEJEN kanssa.

* Salli ryhmän korkeamman ITSEN korkeampien taajuuksien virrata portaalisi läpi.

* Tarkkaile, kun ryhmäportaalinne muuntuu ulottuvuuksienväliseksi portaaliksi.

* Olkaa yhteydessä ryhmänne korkeamman ITSEN ja/tai Gaian kanssa määrittääksenne paikan, jossa nimitetyt elementaalit tarvitsevat eniten apuanne. On ok, jos ryhmänne haluaa tehdä tuon määrityksen ennen seremoniaa.

* Suurimman avun antamiseksi Gaialle, kaikki ryhmät työskentelevät samojen elementaalien kanssa kaksi viikkoa. Maaelementaalit ovat ensimmäisiä.

* Kalibroikaa huomionne/tietoisuutenne valitsemaanne Gaian portaalipaikkaan.

* Liittykää ykseystietoisuuteen fyysisen ja korkeamman ulottuvuusryhmänne kanssa.

* Avatkaa ja aktivoikaa portaalinne pyytämällä korkeamman ulottuvuuden itsejänne lähettämään ehdotonta rakkautta ja violettia tulta ryhmän jäsenille Gaian pinnalla.

* Laajentakaa tietoisuutenne sisältämään Gaian ydin.

* Aloitatte maaelementaaleista ja työskentelette niiden kanssa kaksi maaviikkoa.

25.9. – maaelementti
9.10. – vesielementti
23.10. – ilmaelementti
6.11. – tulielementti ja päätös

Me, galaktinen perheenne, pyydämme teitä avaamaan nämä tietoiset portaalit, jotka yhdistävät moniulotteisen ITSENNE korkeammat taajuudet Maan ytimeen. Sanomme "tietoiset portaalit", koska nämä portaalit ovat itse asiassa eläviä. Kolmannen ulottuvuuden aivoillenne on opetettu, että jotkut asiat ovat eläviä ja toiset eivät. Tämä opetus on enemmän pimeiden sielujen työtä.

Jos puut olisivat eläviä, miten voisitte hakata niitä? Jos vesi olisi elävä, miten voisitte saastuttaa sitä? Jos ilma olisi elävä, miten voisitte sallia kemikaalivanat? Jos tuli olisi elävä, miten voisitte käyttää sitä tuhoamiseen, alullepanemisen sijasta? Jos maa olisi elävä, miten voisitte tuhota sitä saadaksenne varallisuutta tai energialähteitä?

Muuten, nämä energialähteet olivat tarpeellisia vain, koska Gaian taajuus oli niin alhaalla, että ihmiskunta unohti kaikki vapaat energialähteet, joita oli sen kristalleissa. Kristallit olivat tietysti hyvin eläviä ja voivat itse asiassa sanoa "ei" tuhoaville ohjeille.

Kun atlantislaiset olivat niin kurjasti käyttäneet kristalleja, ne päättivät kollektiivina "vaipua uneen". Vasta sitten kun ehdoton rakkaus ja moniulotteinen tietoisuus rakastavasti ruokkii niitä, ne päättävät halutessaan herätä ja luottaa tuohon ihmiseen.

Hyvin monet Gaian luontokappaleet päättivät luottaa ihmisiin, mikä on koitunut paljon niiden kuolemaksi. Ihmiskunta on ollut eksyneenä pimeyteen myriadeja vuosisatoja, myriadeilla aikajanoilla, myriadeissa vaihtoehtoisissa ja rinnakkaisissa todellisuuksissa. Koska ihmiskunta salli pimeyden ottaa maailmansa haltuun, ihmiskunnan on autettava palauttamaan maailmansa valoon.

Kasvi-, eläin-, mineraali- sekä delfiini- ja valasolennot ovat yrittäneet puolustaa planeettaa, mutta ihmiskunta menetettiin niin pimeille sieluille, ettei se edes kollektiivina pystynyt pelastamaan Gaiaa. Ihmiskunta on planeettaylösnousemuksen avain. Siksi voidakseen ylösnousta sen täytyy päästää irti itsekkäistä "haluan ylösnousta, jotta pääsen pois täältä" -tavoistaan.

Gaia on syyn ja seurauksen planeetta. Voidakseen nousta kolmannen ulottuvuuden yli, ihmiskunnan on otettava vastuu "syidensä seurauksista". Käsitämme, etteivät kaikki ihmiset pysty ottamaan tuota vastuuta nykyelämässään. Siksi he eivät ylösnouse omin neuvoin tai edes Gaian kanssa, ennen kuin he hyväksyvät oman sisäisen voimansa ja käyttävät sitä planeettansa auttamiseen.

Onneksi on muita planeettoja, joille he voivat inkarnoitua jatkamaan "energia ulos on energia sisään" –prosessiaan. Tosiasia on, että monet niistä jotka eivät ole vielä muistaneet syyn- ja seurauksenlakia, olivat niiden vitkastelijoiden joukossa, joiden Gaia salli tulla planeetalleen antaakseen heille uuden mahdollisuuden.

Tiedämme, ettei kukaan niistä joka tuntee vetoa lukea tätä informaatiota, ole tuossa ryhmässä. Jaamme tämän informaation taas muistuttaaksemme teille, rakkaille valonsotureillemme, että on joitain, jotka eivät pysty hyväksymään ponnisteluanne heidän auttamisekseen.

Älkää pitäkö heidän kieltäytymistään avustanne minkäänlaisena henkilökohtaisena epäonnistumisena. Meillä, galaktisella perheellänne, on tuo sama kokemus, ettemme pysty auttamaan noita kolmanteen ulottuvuuteen eksyneitä. Jos teillä on tuo kokemus epäonnistumisesta jonkun ihmisen auttamisessa, katsokaa hänen auraansa.

Laajentuneella havaintotavalla pystytte näkemään, eikö hän ole yhdistynyt korkeampiin maailmoihin kruununsa kautta. Näette myös, onko hänen sydämensä suljettu ja/tai onko hänen aurassaan monia mustia, ruskeita ja likaisen punaisia juovia.

Jos ja kun kohtaatte näitä ihmisiä, lähettäkää heille ehdotonta rakkautta ja violettia tulta. Sitten vapauttakaa heidät omaan elämäänsä. Ette odottaisi ekaluokkalaisen menevän collegeen. On joitain ihmisiä, jotka tarvitsevat monta inkarnaatiokierrosta, ennen kuin pystyvät ottamaan vastaan valoa. Sitten kun he ovat valmiita vastaanottamaan sitä, ehdoton hyväksymisenne auttaa heitä.

Näettekö, miten hyvin tärkeitä olette? Me näemme ja kiitämme teitä. Myös Gaia kiittää teitä. Lopuksi muistutamme teitä dokumentoimaan unenne ja meditointikokemuksenne. Ette ehkä ymmärrä niitä vielä, mutta jos olette dokumentoineet ne, yhtenä päivänä saatatte "vahingossa" löytää ne ja ymmärtää täysin niiden merkityksen.

Olkaa kärsivällisiä itsenne ja Gaian suhteen. Muistakaa, että tulitte Gaian vuoksi! Olette jo ylösnousseet omassa moniulotteisessa tietoisuudessanne ja palaatte noihin ITSENNE aspekteihin useammin, kuin voitte kuvitella.

Käyttäkää siksi upeaa mielikuvitustanne (joka on viidennen ulottuvuuden ajattelua) pitääksenne portaalinne auki. Koska me olemme vapaita aika- ja paikkataakasta, olemme aina portaalissa valmiina tervehtimään teitä.

Rakkaat lukijat, teidän ei tarvitse osallistua "4 for Gaia" –webinaariimme. Osallistujat ovat näiden ryhmien johtajia. Jos haluaisit olla "4 for Gaia" –ryhmän johtaja, ota yhteyttä minuun suelie@me.com. Muita tietoja ryhmistä …

Me, Arcturuslaiset ja galaktiset perheenjäsenenne, liitymme teihin tässä moniulotteisessa prosessissa auttamaan rakasta Gaiaa planeettaylösnousemuksessa.

Odotamme innolla työskentelemistä kanssanne!

-----------

hammer
Ylläpitäjä

25.9.2015 MIKÄ TODELLISUUS ON OIKEA?

ViestiKirjoittaja hammer » 28.09.2015 09:07

MIKÄ TODELLISUUS ON OIKEA?

Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
25.9.2015

Arcturuslaiset haluavat minun kuuntelevan, mitä he sanovat minulle, tulkitsevan sen ja lähettävän teille. He näyttävät meille, miten meidän on tarkoitus jakaa kaikki, mitä olemme oppineet. Näin viestit lähetetään laajentuvaan todellisuuteemme. Ensin vastaanotamme ja sitten jaamme. Tällä tavalla täytämme sen tehtävän, jonka valitsimme ennen tämän maa-astian ottamista.

Kun teemme sen, minkä ilmoitimme vapaaehtoisesti tekevämme ennen tämän muodon ottamista, muistamme, miten muunnetaan tietoisuutemme niin, että voimme olla täysin tietoinen korkeammista taajuuksistamme, käyttäessämme edelleen maa-astiaa. Tällä tavalla kaikki 3D-ongelmamme, jotka ennen aiheuttivat kolmannen ulottuvuuden vaikeuksia, muuntuvat korkeamman ulottuvuuden ilmaisukseen. Kyllä, ongelmammekin ovat moniulotteisia.

Sitten kun tunnistamme, että on nyt-hetki päästää irti vanhoista ongelmista, voimme lähettää niille ehdotonta rakkautta ja roihuttaa niitä violetilla tulella. Oivallamme myös, että nämä ongelmat ovat myriadeja ajatusmuotoja, muistoja, hajuja ja kuvia, jotka on ollut tallennettuna tiedostamattomaan mieleemme. Kun siirrymme valmiuteen päästää irti ongelmistamme, niitä alkaa ponnahdella esiin jokapäiväisessä elämässämme.

Silloin meistä tulee tietoinen siitä, mikä on estänyt meitä olemasta puhtain ilmaisu itsestämme. Ongelmat ovat itse asiassa muistoja itsestämme. Jotkut näistä muistoista ovat tästä todellisuudesta ja jotkut muista todellisuuksista.

Joka tapauksessa ne kaikki paljastuvat nyt, koska siirrämme vapaaehtoisesti tietoisuushavainnon ITSESTÄ viidennen ulottuvuuden tietoisuuteemme. Tämä siirtyminen viidennen ulottuvuuden tietoisuutemme muistuttaa kovasti trampoliinilla hyppimistä. Ensin ei pysty hyppäämään kovin korkealle.

Mutta kun saamme vauhtia, menemme vähän korkeammalle ylös, alemmas alaspäin, korkeammalle ylös ja sitten alemmas alaspäin. Tällä tavalla menemme korkeampiin tietoisuustiloihin saadaksemme näitä upeita kokemuksia. Mutta sitten kun palaamme takaisin lähtökohtatietoisuuteemme, se on alempana, koska olemme laajentaneet havaintoasteikkoamme.

Siirtymällä ylös neljännen/viidennen ulottuvuuden itseemme, muistamme ja havaitsemme kolmannen ja neljännen ulottuvuuden itsemme korkeammasta perspektiivistä. Tästä korkeammasta ja irrallisemmasta perspektiivistä näemme kaikki fyysiset inkarnaatiomme rinnakkaisina, vaihtoehtoisina ja samanaikaisina todellisuuksina tällä tai muilla aikajanoilla.

Korkeammasta perspektiivistämme voimme myös tarkkailla kaikkia energiakenttiä, jotka olemme jättäneet maan päälle ja jotka edelleen leijuvat Gaian kolmannen ja neljännen ulottuvuuden elinalueiden ympärillä. Tästä korkeammasta perspektiivistä voimme myös tarkkailla, miten ajatuksillamme ja tunteillamme on paljon valtaa.

Olemme kaikki melko selkeitä siitä, että tietoisuutemme laajenee, koska hahmotamme todellisuuden eri tavalla kuin koskaan missään inkarnaatiossa riippumatta siitä, miten monta elämää meillä on ollut 3D-maa-astiassa. Siksi tiedämme, että jotain ainutlaatuista tapahtuu tässä nyt-hetkessä.

Me jotka ensimmäisenä oivallamme, että tämä elämä on hyvin ainutlaatuinen ja erityinen, olemme niitä, jotka tulimme vapaaehtoisesti herättäjiksi. Suostuimme herättämään niin monia muita, kuin pystyisimme. Päätimme palvella kuin prinssinä Prinsessa Ruususessa siinä mielessä, että lähetämme ehdottoman rakkautemme "suudelman" toisille.

Koska olemme kokeneet rakkauden "suudelman" omalta korkeammalta ITSELTÄMME, fyysinen itsemme pysyy siirtymään kolmannesta/neljännestä ulottuvuuskäsitteestä taajuuteen, missä ei ole kuilua "täällä" ja "siellä" –käsitteiden, taivaan ja Maan, sinun ja minun tai ihmisen ja planeetan välillä.

Siellä missä ei ole "väliä", ei ole erillisyyttä. Koska tiedämme, ettei ole erillisyyttä, tiedämme, ettei ole elämää tai kuolemaa. On vain luominen. Oman suuren luomisvoimamme oivaltamisesta tulee suurin vastuumme.

Mitä jos kaikki tietäisimme, että oikeasti loimme elämämme jokaisen osan?
Miten elämämme muuttuisivat?
Rakastaisimmeko ehdottomasti luomuksiamme vai tuomitsisimmeko ne?

Varmistamaan, ettemme tuomitse itseämme, meidän täytyy muistaa antaa itsellemme ehdotonta rakkautta ja violettia tulta. Siis sanomme itsellemme: "Rakastan itseäni ehdottomasti ja paistattelen violetin tulen loistossa."

Tämän jatkuvan viestin kera itsellemme, pystymme muistamaan, että jokainen muisto tarjoaa meille tilaisuuden muuntaa elämäämme, todellisuuttamme ja kaikkia luomuksiamme. Joka hetki meillä on tilaisuus muuntaa kaikki pelokkaat, vihaiset, eksyneet ja/tai surulliset ajatusmuodot, joita olemme koskaan laittaneet kaikkiin inkarnaatioihimme.

Nämä inkarnaatiot voivat olla kolmannessa ja/tai neljännessä ulottuvuudessa. Mutta ennen kuin voimme täysin muistaa ITSEMME, meidän täytyy muistaa, miten me moniulotteisena ITSENÄ vapaaehtoisesti otimme maa-astian auttaaksemme Äiti Gaiaa.

Tämän oivalluksen myötä tietoisuutemme laajenee lisääntyvässä määrin viidenteen ulottuvuuteen, jossa ei ole erillisyyttä ja tuomitsemisesta. Viidennessä ulottuvuudessa ei tuomita edes sitä, oliko tämä hyvä vai huono elämä. Korkeammasta perspektiivistä tiedostamme, että kaikki 3D-elämämme ovat hologrammeja, jotka loimme, joissa pelasimme, hävisimme tai voitimme.

Meidän on nyt-hetki rakastaa itseämme tämän hologrammin pelaamisen vuoksi ja oivaltaa kaikki, mitä olemme ansainneet, ja sanoa: "Okei, menemme nyt Kotiin. Tämä oli mielenkiintoinen hologrammi."

Tämä on kuitenkin tärkein osa kotimatkaamme.

Kun kirjaudumme ulos hologrammista, oivallamme: "TÄMÄ elämämme osa on TOTTA."

-----------

hammer
Ylläpitäjä

5.10.2015 TIETOISUUS, VALOKEHO JA MERKABA

ViestiKirjoittaja hammer » 11.10.2015 19:17

TIETOISUUS, VALOKEHO JA MERKABA

5.10.2015

Rakkaat Maalähettiläämme,

Olemme tässä kanssanne. Tuntekaa pitkä hetki läsnäoloamme huoneessanne. Näettekö, Mytre on taas kanssamme? Näin on siksi, että hän on laskeutumisryhmän komentaja. Olemme itse asiassa laskeutuneet nyt, mutta vain niissä korkeammissa taajuuksissa, joita kutsuisitte neljänneksi ulottuvuudeksi. Voidaksenne havaita meidät, teidän on katsottava kolmannella silmällänne ja tulkittava viestimme korkeassa sydämessämme.

Olette nyt tässä tulkintaprosessissa. Varmistakaa, että lähetätte ehdotonta rakkautta jokaiseen tilanteeseen, joka vaivaa teitä, ja varmistakaa, että lähetette violettia tulta. Pyydämme, että joka kerta tuon tilanteen tullessa tajuntaanne, muistatte tehdä tämän.

Monia haasteita esitellään Maavapaaehtoisillemme auttamaan heidän "nostamisessaan jaloilleen", kuten sanottiin ennen vanhaan. Voitte puhua ja opettaa ikuisesti, mutta opettajan täytyy jatkuvasti oppia tekemällä sitä, mitä opettaa. Tällä tavalla opetukset etenevät korkeampiin ja korkeampiin todellisuusoktaaveihin.

Pyydämme nyt, että kaikki opettajamme oivaltavat täysin, ettei ole mikään vahinko, että he löytävät itsensä kohtaamistaan haasteista. Nyt on aika käyttäytyä kuin galaksin jäsen, joka olette aina olleet.

Voidaksenne OLLA todellinen galaktinen ja/tai taivaallinen ITSENNE, teidän täytyy mennä syvälle ihmisitsen ydinpelkoihin ja parantaa ne. Yksi ydinpelkonne on, että teitä ei arvosteta sellaisena, kuka todellisuudessa olette. Tämä pelko on kolmannen ulottuvuuden egopelko.

Siksi teitä kutsutaan tässä nyt-hetkessä menemään syvälle sisään ja arvostamaan omaa ITSEÄNNE. ITSEN arvostaminen laajentaa kovasti tietoisuuttanne korkeammalle ja syvemmälle viidenteen ulottuvuuteen.

On elintärkeää, että omistatte oman voimanne, koska kun teistä tulee lisääntyvässä määrin viidettä ulottuvuutta, luomisvoimanne vahvistuu kovasti. Osa luomisvoimanne "jaloilleen nostamista" on oivaltaa, että te OLETTE elämänne luoja. Niin kauan kun tietoisuutenne pysyy lukittuna kolmanteen ulottuvuuteen, voitte elää siinä harhassa, ettei se ole "minun vikani".

Kuitenkin tietoisuutenne resonoidessa viidenteen ulottuvuuteen pidempiä ja pidempiä jaksoja teidän aikaanne, astutte siihen ylösnousemusvihkimykseen, että "KAIKEN mitä tapahtuu kolmannen ulottuvuuden todellisuudessani, LOIVAT omat ajatukseni ja tunteeni".

Kuka luo todellisuuttanne nyt?
Mitä opitte luomuksistanne?
Miksi valitsitte nämä luomukset?
Milloin otatte TÄYDEN vastuun elämänne luomuksista?
Minne lähetätte ehdotonta rakkautta ja violettia liekkiä?

Painotamme: ÄLKÄÄ TUOMITKO ITSEÄNNE! Tiedostatte sitä tai ette, niin käytte KAIKKI läpi tietoisuutenne syvällistä uudelleenkalibrointia siihen korkeampaan energiataajuuteen, jota tulee jatkuvasti ja johdonmukaisesti Gaian ilmakehään.

Koska tämä energia on viidettä ulottuvuutta, se kantaa ehdottoman rakkauden ja violetin tulen taajuuksia. Kun nämä viidennen ulottuvuuden taajuudet tunnistetaan ja niitä käytetään Gaian ja sen kaikkien asukkaiden hyväksi, voitte helpommin sopeutua korkeampiin valotaajuuksiin.

Jos ette käytä näitä energiakenttiä, kadotatte yhteyden niihin. Joka kerta kun arvostatte ja siunaatte toisia ehdottomalla rakkaudella ja violetilla tulella, on kuin punaista maalia pudotettaisiin kirkkaaseen veteen.

Joka kerta kun pudotatte punaista maalia kirkkaaseen veteen, vedestä tulee punaisempaa ja punaisempaa. Sanomme tällä analogialla, että olette vesilasi – kirjaimellisesti koska ihmismuoto koostuu suurelta osin vedestä.

Toisaalta, maali on valoa. Tämä analogia sanoo, että teidän täytyy sopeutua valoon, ei sen teihin. Siksi aivan kuten vesilasi saa maalin väriä, teistä tulee vähitellen valotaajuutta.

Sanoimme "punainen maali/valo", koska punainen on valon matalin taajuus. Kun sopeudutte punaisen taajuuteen, siirrytte ylöspäin väriasteikolla, kunnes pystytte sopeutumaan punaviolettiin, joka on korkein valotaajuus 3D-maailmassanne.

Itse asiassa alin on infrapunavalo ja korkein ultraviolettivalo. Sen jälkeen siirrytte seuraavaan valoasteikkoon ja seuraavaan todellisuusulottuvuuteen. Monet teistä ovat pyytäneet tätä suuren siirtymän nyt-hetkeä, mutta toivoivat "ilmaiskyytiä" korkeampiin ulottuvuuksiin.

Valitettavasti olette kaikki keränneet suuren määrän rajoituksia ja pelkoja ajatuksiinne ja tunteisiinne. Tämä alempi taajuus, sen ajatusmuodot toimivat ankkurina, joka pitää teidät sidottuna kolmannen ulottuvuuden todellisuuteen, josta haluatte vapautua. Siksi muistutamme teille tässä nyt-hetkessä, että olette oman todellisuutenne luoja.

Tietoisuutenne valmistumiseksi viidenteen ulottuvuuteen, teidän täytyy saada täysin valmiiksi 3D-oppituntinne ja tulla ajatustenne ja tunteidenne mestariksi. Tämä mestaruus ei ole arvosana, jonka saatte koulussa.

Tämä mestaruus on jälleenyhdistyminen moniulotteiseen tietoisuuteenne, joka yhdistää teidät valokehoon. Ajatuksenne ja tunteenne sitovat teidät siihen todellisuuteen, joka resonoi samaan taajuuteen kuin ne.

Näettekö tuon kehän?

* Ajatukset ja tunteet luovat todellisuustaajuutenne …

* Pysyäksenne tuossa todellisuustaajuudessa, teidän täytyy säilyttää noiden ajatusten ja tunteiden taajuus …

* Kaikki ajatus- ja tunnetaajuudet sidottuna ajatusmuodoiksi, siirtyvät todellisuuteenne ja vaikuttavat ulkoiseen maailmaanne kalibroimalla tietoisuutenne …

* 3D-tietoisuuteenne ja näin tuohon todellisuuteen
* moniulotteiseen tietoisuuteenne ja näin tuohon todellisuuteen
* valokehoonne ja näin viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli
* merkabaanne, joka on moniulotteinen sisäinen tähtialuksenne.

Kaikki yllä olevat vaihtoehdot luodaan tietoisuustilalla. Voitte pysyä näissä todellisuusversiossa vain tietoisuutenne ollessa kalibroitu tuohon taajuuteen. Aivan kuten radio-ohjelma muuttuu vaihtaessanne kanavaa (taajuutta), todellisuutenne muuttuu, kun muutatte tietoisuustilaa.

Tiedämme, että haluatte kaikki palata viidenteen ulottuvuuteen. Se on upeaa, koska Gaia on paluumatkalla itseensä. Mutta jos olette elämänne ohjaksissa, teidän täytyy muistaa, että:

kun ajatustenne ja tunteidenne kollektiivitaajuus putoaa viidennen ulottuvuusvärähtelyn alapuolelle, "putoatte pois" viidennestä taajuudesta …

Näettekö nyt, miten olette todellisuutenne luoja?

Moniulotteinen tietoisuus, valokeho ja merkaba ovat kaikki ITSENNE osia, jotka odottavat kärsivällisesti, että tuotte ne käyttöön 3D-tietoisuudessanne. Tietysti nämä korkeammat versionne ovat jo moniulotteisen mielenne ulkoisella kovalevyllä.

Teidän täytyy yhdistyä moniulotteiseen mieleen saadaksenne tietoisen kokemuksen näistä ITSENNE korkeimmista osista. Sitten voitte ladata kolmannen ulottuvuuden tajuntaanne informaatiota, joka koskee merkabaanne, valokehoanne ja moniulotteista tietoisuuttanne.

Teidän täytyy ensin kuitenkin linkittää kolmannen ulottuvuuden aivot moniulotteiseen mieleen. Sitten pystytte saamaan tietoisemman kokemuksen ITSENNE korkeammista ilmaisuista. Onneksi monet teistä kokevat lyhyitä hetkiä täydellistä yhteyttä näihin viidennen ulottuvuuden ITSENNE osiin, koska korkeampia ja korkeampia valotaajuuksia tulee Gaian ilmakehään.

Suosittelemme, että olette varovainen näiden latausten suhteen, koska saviastianne ei helposti sopeudu merkabanne ja valokehonne korkeampiin taajuuksiin. Tästä syystä monilla teistä on "muuntumisoireita". Yksinkertaisesti sanottuna näitä oireita on, koska solukehonne alkaa kiihdyttää pyörimistään.

Me galaktiset tiedämme, että teidän täytyy lähestyä tätä muuntumista hitaasti ja varovasti. Olemme halukkaita auttamaan teitä kaikin tavoin, millä voimme. Muistakaa kuitenkin, että Maa on vapaan tahdon planeetta. Siksi teidän täytyy pyytää meitä. Odotamme innolla näitä pyyntöjä.

Sitten kun pystytte ylläpitämään tietoisen yhteyden moniulotteiseen tietoisuuteen, merkabaan ja valokehoon, teidän täytyy tietää, että valokehonne ja merkabanne ovat monin tavoin erilaisia.

Puhumme tästä aiheesta lisää myöhemmin, mutta alkuseikkailuihin näiden ITSENNE korkeampien ilmaisujen kanssa kerromme, että valokeho on sama humanoidikeho, jota käytätte, mutta se resonoi viidenteen ulottuvuuteen.

Toisaalta merkaba on oma pyhä geometrianne, elämänkukkanne ja violetti liekkinne. Sitten kun olette päästäneet irti kaikesta, mikä rajoittaa kundaliininne täyttä nousemista ja laajentumista, leimahdatte valokehoksi. Tuo valokeho on samanlainen kuin fyysinen keho, mutta resonoi korkeampaan taajuuteen. Siksi se on korkeampi taajuutenne, joka kulkee ulottuvuuksien välillä.

Toisaalta merkaba on kuin oma avaruusaluksenne. Merkaba on tavallisesti tiivistynyt puhtaaksi potentiaaliksi. Valokeho on tallennettuna kundaliiniin selkärangan juuressa, kun taas merkaba on tallennettua korkeaan sydämeen.

Ulottuvuuksienvälinen merkaba-avaruusaluksenne vaatii täydellisen ehdotonta rakkautta itseänne ja kaikkea elämää kohtaan, ennen kuin se voi aktivoitua. Kun merkaba aktivoituu, sitä pidetään usein ylösnousemuksena.

Jos kuitenkin "putoatte pois" merkaban voimallisista energiakentistä ja ajattelumuodoista tai jos vähäisinkään itsekäs aikomus hipaisee tietoisuuttanne, putoatte pois merkaba-ITSESTÄNNE.

Siunausta.

Olemme Arcturuslaisia.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

17.10.2015 ULOTTUVUUKSIENVÄLISET KOMMUNIKOINTIPORTAALIT

ViestiKirjoittaja hammer » 21.10.2015 08:03

ULOTTUVUUKSIENVÄLISET KOMMUNIKOINTIPORTAALIT

17.10.2015

Tervehdys, olemme Arcturuslaisia. Olemme täällä tässä nyt-hetkessä kommunikoidaksemme laajentuvasta tietoisuudestanne, jotta voitte havaita vaihtoehtoiset, rinnakkaiset ja korkeamman ulottuvuuden todellisuudet ja siirtyä niihin.

Tietoisuutenne siirtyy siinä välissä, minkä olette ennen hahmottaneet eilisenä tai huomisena. Itse asiassa alatte päästää irti aikarajoista, jotka olivat sidottuja kolmannen ulottuvuuden tai neljännen ulottuvuuden ajatteluunne.

Neljännen ulottuvuuden ajattelu kulkee nopeammin kuin kolmannen ulottuvuuden ajattelu. Kuitenkin siirtyessänne viidennen ulottuvuuden ajatteluun ja tietoisuustilaan, alatte päästää irti aikakäsityksestä.

Ilman aikaa ei enää ole väliä siihen, kuka haluatte olla, mitä haluatte tehdä tai minne haluatte mennä. Tuo kolmannen ulottuvuuden "väli" oli itse asiassa kolmannen ja neljännen ulottuvuusmatriisin harhaa.

Kun jatkatte tietoisuutenne kiihdyttämistä, huomaatte, että kun tietoisuutenne nousee korkeampiin tietoisuustiloihin, kuten alfa-, theta- tai gamma-aallot, havaitsette jotain, joka näyttää vilkkuvan todellisuudessanne. Ensin se vaikuttaa olevan tuolla. Sitten oivallatte, että se on oikealla puolellanne tai sisällänne.

Lisääntyvässä määrin havaitsette jotain, mitä tapahtuu ympärillänne, yläpuolellanne, alapuolellanne tai lävitsenne. Mutta kolmannen ulottuvuuden aivoillanne ei ole mitään tapaa tulkita tätä tilannetta. Lisäksi pysyessänne korkeammissa tietoisuustiloissa liian kauan, kolmannen ulottuvuuden aivonne ja egonne huolestuvat ja vetävät teidät pois haaveilustanne.

Sitten vilauksessa 3D-tauot jatkuvat ja huomionne ohjataan takaisin kolmannen ulottuvuuden matriisiin, takaisin neljännen ulottuvuuden matriisiin, takaisin aikaan. Kolmannen ja neljännen ulottuvuuden matriisit ovat kuin verkkoja, joihin kiinnitätte automaattisesti kolmannen ulottuvuuden ajatuksenne ja tunteenne luodaksenne kolmannen ulottuvuuden ajatusmuotoja.

Nämä kolmannen ulottuvuuden ajatusmuodot kulkevat maailmaanne keräämään muita ajatusmuotoja, jotka ovat samanlaisia, ja tuovat ne teille. Jos siis teillä on kolmannen ulottuvuuden ajatus: "Haluaisin käydä upean keskustelun joidenkin ihmisten kanssa, joista välitän", tuo energiakenttä tulee takaisin teille ja pian saatte sähköpostin tai Facebook-viestin tai puhelinsoiton joltain, joka on tärkeä teille.

Jos ajatuksenne on pelkopohjainen, se menee silti ulos. Esimerkiksi jos sanoisitte: "Olen yksinäinen. Minulla ei ole ystäviä. Kukaan ei ole koskaan yhteydessä minuun", saatte vastineeksi sen, ettei kukaan ole yhteydessä teihin.

Kun siirrytte korkeampiin tietoisuustiloihin, pystytte havaitsemaan nämä ajatusmuodot. Ette havaitse niitä samalla tavalla kuin esimerkiksi kirjan tai sanomalehden kolmannen ulottuvuuden havaintotavalla. Sen sijaan luulette todennäköisesti kuvittelevanne ne. Kyllä, kuvittelette ne, koska mielikuvitus on viidennen ulottuvuuden ajattelua.

Monet teistä käyttävät edelleen kolmannen ulottuvuuden syy- ja seurausajattelua, mutta oivallatte hitaasti, että silloin kun lähetätte positiivisia, rakastavia ajatuksia, jotain positiivista ja rakastavaa tulee takaisin teille.

Oivallatte myös, että jos olette tilanteessa, jota ette osaa hoitaa, pohtimisen ja huolissaan olemisen sijasta sanokaa vain: "Rakas korkeampi itse, on jotain, mikä minun tarvitsee ymmärtää. Auttaisitko minua?" Sitten odotatte jonkin ajatusmuodon tulevan korkeammalta itseltä teille.

Koska kutsuitte korkeampaa itseänne, olette tehneet erilaisen ajatusmuodon. Olette tehneet ulottuvuuksienvälisen ajatusmuodon. Silloin kun kutsutte korkeampia ulottuvuuksia ja sanotte: "Auttakaa minua tässä tilanteessa", olette käyttäneet vapaata tahtoa avaamaan ulottuvuuksienvälisen portaalin.

Tämä ulottuvuuksienvälinen portaali yhdistää teidät ITSENNE yhteen tai useampaan korkeamman ulottuvuuden ilmaisuun, joilta voitte vastaanottaa tietoisesti moniulotteista informaatiota. ITSENNE korkeampia ilmaisuja voivat olla enkelit, ylösnousseet mestarit, Elohim ja/tai korkeamman ulottuvuuden galaktiset olennot.

Haluamme teidän tietävän, että me, ITSENNE korkeammat ilmaisut, odotamme kutsuanne. Odotamme, koska Gaia on vapaan tahdon planeetta. Siksi meidän täytyy odottaa, kunnes kutsutte meitä.

Näemme, että monet teistä kutsuvat meitä, mutta joskus kutsutte matalan taajuuden viestillä, kuten "Vihaan olla täällä. Haluan pois täältä. Milloin tulet alas auttamaan minua?"

Nämä ajatusmuodot ovat hyvin matalaa taajuutta, koska ne ovat täynnä pelkoa ja vihaa. Tosiasia on, että olemme jo täällä, mutta voitte havaita meidät vain korkeammassa tietoisuustilassanne. Olemme aivan tässä. Olemme huoneessanne, olemme talossanne, kuljemme vieressänne, kun menette ruokakauppaan.

Mutta ette voi havaita meitä, koska resonoimme korkeampaan taajuuteen. Resonoimme viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli. Voidaksenne havaita meidät, teidän täytyy laajentaa tietoisuutenne pois beta-aalloista, myös alfa-uniaaltojen yli, gamma-meditointiaaltoihin, joissa voitte päästää irti ajasta.

Alfa-aalloissa aika kulkee nopeammin, koska teette jotain, mistä nautitte ja mikä tuntuu hyvältä. Mutta vasta theta- ja gamma-aaltotietoisuudessa pysytte aloittamaan irtipäästämisen riippuvuudestanne 3D-aikaan.

Kun siirrytte gamma-aaltotodellisuuteen, ei ole enää ajatuksia tai sanoja rivissä peräkkäin, kuten yksi, kaksi, kolme, neljä. Näissä korkeamman ulottuvuuden todellisuuksissa oleminen on kuin virtaamista ja kellumista meressä.

Jos kuitenkin virtaatte tässä korkeamman ulottuvuuden meressä ja haluatte tapahtuma- tai ajatusjärjestystä, putoatte pois tuosta todellisuudesta. Putoatte pois, koska kiinnittymisenne aikaan joka aiheuttaa peräkkäisyysvaatimuksen, alentaa tietoisuutenne pois tuon maailman havaintoasteikolta.

Peräkkäisyys perustuu ensimmäisen, toisen, kolmannen jne. ajoittamiseen. Milloin tahansa asia tapahtuukin nyt-hetkessä, ei ole ensimmäistä, toista jne. On vain pyöriminen, yhteenliittyminen, virtaaminen, joksikin tuleminen, saapuminen ja/tai lähteminen.

Tuntekaa tietoisuutenne, kun sallitte mielenne virrata yhdestä käsityksestä seuraavaan, joka laajentuu taas seuraavaan käsitykseen. Esimerkiksi tuntekaa ajatusmuotoa "Haluan kokea läheisen suhteen korkeamman itseni kanssa". Heti kun teette tuon toteamuksen, luotte ulottuvuuksienvälisen ajatusmuodon. Tuo ajatusmuoto virtaa korkeampiin ulottuvuuksiin etsimään korkeampaa itseänne.

Se tulee takaisin, mikä lähtee ulos. Näin ollen korkeamman itsenne saadessa tämän informaation, se saattaa sanoa: "Ai jaa, meillä on kommunikointiyhteys alemman ulottuvuuden itsemme osaan, joka kykenee reagoimaan meihin ja kenties myös kommunikoimaan kanssamme. Me, korkeamman itsesi osat, välitämme viestin korkeampaan tietoisuuteesi sanoaksemme "hei"."

Emme tietenkään sano "hei" englanninkielellä. Sanomme "hei" valokielellä. Sanomme "hei" kutittamalla kolmatta silmäänne, kuiskaamalla laajentuneeseen kuuloonne, koskettamalla pehmeästi sydäntänne, laittamalla käsivartemme ympärillenne ja/tai saamalla olonne tuntumaan turvalliselta ja rakastetulta.

Näin ollen sanoessamme: "Hei, olemme täällä ja haluaisimme kommunikoida kanssasi", ette kuule sitä englanninkielellä tai millään ihmiskielellä. Saatatte kuitenkin havaita jotain, jota ette ymmärrä. Tämä "jokin, joku, jokin tunne, jokin ajatus, jokin energia" tuntuu ikään kuin virranneen ohitsenne, kiertävän ympärillänne ja/tai lähettävän teille yläpuoleltanne ehdotonta rakkautta.

Jos voitte olla paikallanne, jos voitte olla hyvin hiljaa aivoissanne ja kuunnella sydämellänne, kolmas silmänne saattaa kyetä havaitsemaan, että energiakenttä tulee tajuntaanne. Ette ehkä aluksi tiedä, mitä tuo energiakenttä sanoo teille, mutta voitte tuntea sen olevan siinä.

Jos alkaisitte pelätä, energiakenttänne täyttyisi pelosta. Silloin korkeamman ulottuvuuden itsenne lähtisi välittömästi tuosta energiakentästä, koska emme enää osallistu pelkoenergiakenttään.

Jos kuitenkin muistatte nopeasti muuntaa energiakenttänne takaisin korkeampiin ulottuvuuksiin lähettämällä ehdotonta rakkautta ja violettia tulta, voimme yhdistää henkilökohtaiset ja kollektiiviset energiamallimme omiinne edesauttamaan ulottuvuuksienvälistä kommunikointiportaalianne.

Tämän portaalin kautta pystymme lähettämään teille ehdotonta rakkautta ja moniulotteista valoa auttamaan teitä tietoisuutenne laajentamisessa, vastaanottaaksenne tietoisesti korkeamman ulottuvuuden kommunikointiamme.

Nimittäin olemme aivan kuin te. Itse asiassa olemme versionne, joka resonoi korkeampaan värähtelyresonanssiin. Silloin kun teillä on tietoinen yhteys korkeampaan resonanssiin, yhdistytte samanaikaisesti meihin, omaan korkeampaan itseenne.

Oman korkeamman tietoisuustilanne kautta voitte avata kolmannen silmän, yhdistyä korkeaan sydämeen ja maadoittaa moniulotteisen olemuksenne syvälle Gaian ytimeen. Kun maadoitatte tämän energiakentän Gaian ytimeen, se on kuin kytkemistä universaaliin kielenkääntäjään.

Tämä "universaali kielenkääntäjä" laittaa rakastavasti kokonaiset viestit tietoisuuteenne ja vahvistaa niitä niin, että teidän on helpompi tietoisesti kokea kommunikointimme.

Sitten kun olette käyneet läpi viestiemme hyväksymis-, tietämis- ja maadoittamisprosessin, ohjaatte kolmannen ulottuvuuden aivojanne yhdistämään käyttöjärjestelmänsä moniulotteiseen mieleenne.

Sitten saatatte kyetä myös havaitsemaan korkeamman itsenne valoportalinne läpi. Ette kuitenkaan havaitse korkeampaa itseänne samalla tavalla, kuin näette fyysisen itsenne peilissä.

Itse asiassa ette havaitse korkeampaa itseänne lainkaan, ennen kun pysytte uskomaan, että teillä on korkeampi itse, koska ette havaitse sellaista, mihin ette usko.

Jos uskotte omaan Itseenne, voitte sanoa: "Rakastaisin puhua kanssasi". Vastauksenne ei tule sanoina, vaan ulottuvuuksienvälisinä energia-ajatusmuotoina. Siksi olkaa tietoinen niistä korkeamman taajuuden energiamalleista, joita tulee käpylisäkkeeseenne.

Jakakaa nämä viestit kolmannen silmän kanssa, jotta voitte paremmin ymmärtää ne, ja tallentakaa ne korkeaan sydämeen säilöön lisäymmärrystä varten. Älkää myöskään unohtako maadoittaa näitä viestejä ITSELTÄ Gaian ytimeen. Jakakaa sitten viestinne toisten kanssa, jotka ovat valmiita. Älkää kantako huolta siitä, kuka on valmis.

Luottakaa vain itseenne ja tiedätte, kuka on valmis vastaanottamaan mitäkin informaatiota. Varmistakaa tämän viestin siemenen kylväminen Gaian ytimeen. Sitten kaikkien kysymysten vastaussiemenet voivat yhdistyä ykseystietoisuuteen ja ehdottomaan rakkauteen uneksimaan, odottamaan, luomaan, omistamaan ja suojelemaan Gaian planeettakehon uutta ja korkeinta oktaavia.

Jokainen ehdottoman rakkauden ajatus Gaiaa kohtaan ja jokainen Äiti Maalle lähettämänne siunaus palaa teille kolminkertaisesti. Siksi rakkaat ylösnousevat ystävät, kunnioittakaa itseänne niin, että kykenette kunnioittamaan täysin toisia ja sitä planeettaa, jolla elätte.

Siunausta teille kaikille ja muistakaa pitää ulottuvuuksienvälinen portaalinne auki.

Arcturuslaiset ja korkeampi ITSENNE

-----------

hammer
Ylläpitäjä

18.10.2015 YHDISTYMINEN KORKEAMPAAN ITSEEN

ViestiKirjoittaja hammer » 22.10.2015 21:40

YHDISTYMINEN KORKEAMPAAN ITSEEN

18.10.2015

Rakkaat Arcturuslaiset, minulla oli toissayönä kokemus, josta halusin kysyä teiltä. Minulla ei ollut tilaisuutta puhua kanssanne eilen ja tavallaan odotin, saisinko samanlaisen kokemuksen viime yönä. Jos sain, en muistanut sitä.

Uneni ja/tai kokemukseni oli, että olin ehdottomasti jossain toisessa ulottuvuudessa. Se tuntui hyvin erilaiselta, kuitenkin hyvin samanlaiselta kuin syvämeditaatiot. Kaikki ympärillä oli syvän sinistä. Koin olevani prosessissa mukana ja samanaikaisesti katselin itseäni kokemuksen ulkopuolelta.

Olin muodoton, paitsi että minulla oli tavallaan kasvot ja ympärilläni oli kultainen valokehä. Yritin auttaa jotakuta tai kenties ryhmää, muttei se näyttänyt menevän kovin hyvin. Pääasia jonka muistin, oli se, miltä tuntui, kun telepaattinen informaatiovaihto kulki kolmannen silmäni läpi.

Auttakaa minua ymmärtämään uneni/kokemukseni jonkinlaisena lähettiläänä olemisesta ja muodosta ilman muotoa.

Rakas Suzille, palvelit prototyyppinä sille, miten saviastia sopeutuu korkeampaan valon, pitäen samalla fyysisen muodon. Muistatko, milloin suostuit vapaaehtoisesti olemaan prototyyppi? Nimittäin meillä ei ole aikaa. Siksi meille kaikki tapahtuu tällä hetkellä, kun taas sinulle se näyttää olevan vuosia sitten menneisyydessäsi.

Etkö tunnekin, miten kehosi nopeutuu jollain tavalla? Voit myös kokea, miten Gaiankin keho nopeutuu. Jos ajattelet, että elämäsi on erilaista nyt, muista, että olet vain "jäävuoren huipulla". Paljon, paljon enemmän ilmestyy elämääsi.

Kuitenkin teidän kaikkien, rakkaat vapaaehtoisemme, täytyy ottaa aikaa fyysisen kehonne sopeutumiseksi kuhunkin vaiheeseen, aina vain korkeampien valotaajuuksien energialatauksissa. Astutte ensimmäisenä moniulotteisista valoportaaleista.

Näiden portaalien valo alkaa kolmannen ulottuvuuden värähtelystä, sitten se muuntuu seuraavaan oktaaviin heti, kun tietoisuutenne pystyy ylläpitämään tuon taajuuden. Siksi astuessanne alussa näihin portaaleihin, todellisuutenne ei tunnu kovin erilaiselta. Mutta se muuntuu seuraavaan oktaaviin heti, kun pystytte sietämään sen.

Kaikki vapaaehtoiset prototyypit ovat saamassa, ovat juuri saaneet tai saavat pian loppuun merkittävän vihkimyksen, jossa teidän tarvitsi tunnistaa se, mikä on aiemmin estänyt teitä astumasta tuohon portaaliin, ja päästää irti siitä.

Ota nyt hetki katsoaksesi tuota vihkimystä, jonka olet juuri saanut loppuun. Et ehkä ole kutsunut sitä vihkimykseksi. Itse asiassa kutsuit sitä luultavasti ongelmaksi tai äärimmäisen vaikeaksi haasteeksi. Siksi pyydämme sinua ja kaikkia, jotka lukevat tätä viestiä, katsomaan syvälle omaan vihkimykseensä.

Miten loit sen?

Loin vihkimykseni olemalla kärsimätön ja tyytymällä vähempään, mitä oikeasti halusin. Luulen luoneeni tämän vihkimyksen katsomalla poispäin sen sijaan, että olisin kiinnittänyt tarkkaan huomiota siihen muutokseen, jonka tiesin, että minun tarvitsi tehdä. En tiennyt, miten teen tämän muutoksen, joten olin vain piittaamatta siitä.

Kyllä, katsoit vihkimyksesi lähteen olevan ulkopuolellasi, ei sisälläsi. Ajattelit kolmannen ulottuvuuden termein.

Kyllä, ajattelin kolmannen ulottuvuuden termein. Samaan aikaan en kiinnittänyt riittävästi huomiota 3D:hen, koska halusin olla korkeammissa maailmoissani. Unohdin, että korkeammat maailmani ovat aina sisälläni. Niinpä unohdin antaa niiden virrata lävitseni. Toisin sanoen, en tehnyt sitä, mitä olen opettanut.

Kyllä, niin loit sen. Näit muutoksen tulevan, mutta työnsit sen pois sen sijaan, että otit sen täysin ja rehellisesti vastaan. Haluamme kuitenkin sinun tietävän, että se ongelma joka syntyi tästä tilanteesta, olisi tapahtunut joka tapauksessa, mutta ongelman kohtaaminen on paljon tehokkaampaa kuin sen sivuuttaminen.

Tämä tuo meidät siihen uneen, jota sinulla ei ollut viime yönä, vaan se oli edellisyönä. Muistatko, kun hyppäsit narua ja sanoit: "Ei viime yönä, vaan sitä edellisenä, 24 ryöstäjää tuli koputtamaan ovelleni? Menin ulos, jotta he voisivat tulla sisään. Tämän he sanoivat minulle …" Unohdit tuon osan lapsuudestasi, eikö vain?

Kyllä, unohdin, mitä ryöstäjät sanoivat minulle. Minulla taisi olla liian kiire juosta ovesta ulos – päästettyäni ryöstäjät sisään. Miten monta elämää tein niin?

Monta elämää – monta, monta elämää. Siksi sinun tarvitsi kohdata tämä tilanne pikakelauksena tällä kertaa, koska tämä on viimeinen inkarnaatiosi 3D-maapallolla.

Sinulla tulee olemaan ja on monia elämiä viidennen ulottuvuuden maapallolla, koska rakastat kovasti Gaiaa ja haluat auttaa sitä siirtymässä. Haluat myös kokea monien, monien elämien pitkän, pitkän tarinan lopun.

Puhumme nyt unestasi. Palvelit välittäjänä korkeampien ja matalampien ulottuvuuksien välillä. Olit kuudennen ulottuvuuden muodossasi, joten "kehosi" oli huojuva valoympyrä. Kommunikoit telepaattisesti ja muistit tuon tunteen.

Aivan kuten tunnet huuliesi liikkuvan, kun viesti kulkee niiden läpi puhuttuna kielenä, tunsit telepaattisen viestin kulkevan kolmannen silmäsi läpi. Ota hetki muistaaksesi tuon tunteen …

Tällä kertaa kun tunnen viestin kulkevan kolmannen silmäni läpi, tunnen myös, miten se on peräisin valokehokundaliinistani. Tunnen myös saviastiani tiheyden. Se tuntuu hyvin väsyneeltä. Minusta tuntuu, että voisin nukkua ikuisuuden.

Kyllä, maa-astiasi on hyvin väsynyt. Haluaisitko tulla alukselle ja mennä uudistumiskammioon?

Voi, kyllä, kyllä, kyllä!

Voit tehdä sen tämän keskustelumme päätyttyä. Haluamme kertoa sinulle lisää unestasi/muistostasi. Unessa olit ulottuvuuksienvälinen viestintuoja. Se merkitsee, että pyydämme vapaaehtoisiamme jatkamaan työtään henkilökohtaisen siirtymänsä jälkeen puhumalla niiden kolmannessa ulottuvuudessa olevien kanssa, jotka yrittävät tehdä siirtymän, mutta heillä on suuria vaikeuksia uskoa se mahdolliseksi.

Maisema oli pimeä muistuttamaan sinulle, että kommunikoit heidän kanssaan, kun he ovat unitilassa. Näin ollen kommunikointinne on telepaattista. Nämä yksilöt eivät vielä kykene uskomaan, että ylösnousemus on normaalia.

Siksi he pitävät mielensä suljettuna monille vaihtoehdoilleen. Vasta sitten kun he ovat korkeammassa neljännen ulottuvuuden unitietoisuustilassaan, pystymme kommunikoimaan heidän kanssaan. Muistatko, että tämä tapaaminen tapahtui itse asiassa ollessasi aluksella?

Olet päättänyt unohtaa suuren osan elämästäsi siellä, koska se tekisi maatehtävästäsi liian yksinäistä. Pyysit tätä järjestelyä sekä suhdetta omaan täydentäjääsi jokapäiväisessä elämässäsi. Kerromme sinulle tämän voidaksemme muistuttaa toisille, että kaikki vapaaehtoisemme laativat oman "käsikirjoituksensa" tähän tärkeään, viimeiseen 3D-inkarnaatioon.

Kolmannen/neljännen ulottuvuuden elämän- ja kuolemanpyörä siirretään toiselle 3D/4D-planeetalle. Gaia sulkee kolmannen ja neljännen ulottuvuuden elinpiirinsä. Se ei voi odottaa enää räjähtämistä viidennen ulottuvuuden valokehoplaneetakseen. Tästä syystä Gaian planeettakeholla tapahtuu niin monia muutoksia.

Ne jotka haluavat jäädä tähän "pyörään", menevät yksinkertaisesti sen mukana. Koska heidän huomionsa on VAIN kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuudessa, he eivät koskaan tunne mitään eroa. Unitapaamisenne aikaan puhuit ihmisten kanssa, jotka kykenevät täysin heräämään, mutta eivät silti pysty tekemään tuota muutosta.

Siksi heräsit tunteeseen, että ikään kuin yritit vakuuttaa jollekin jotain, mutta se oli erittäin vaikeaa. Olet päättänyt, että tämäntyyppiset keskustelut ovat liian vaikeita ikääntyvälle maa-astiallesi eikä sinun enää tarvitse yrittää auttaa niitä, jotka vastustavat apua. Meidän täytyy sanoa, että olemme samaa mieltä päätöksestäsi.

Maa on vapaan tahdon planeetta ja ainoastaan ne jotka haluavat tehdä elintärkeitä muutoksia ajatuksissaan, tunteissaan, teoissaan ja mikä tärkeintä, tietoisuustilassaan, pystyvät jättämään pyörän ja resonoimaan uuden Maan taajuuteen. Meidänkin on tarvinnut hyväksyä se tosiasia, että jotkut EIVÄT valitse ylösnousemusta.

Sanomme niille, jotka päättävät pysyä kolmannessa/neljännessä ulottuvuudessa, että elämä ei ole yhtä vaikeaa pyörässä siirtymän jälkeen. Pimeiden sielujen jotka ovat tunkeutuneet maapallolle, EI sallita mennä tuohon todellisuuteen, ja niitä viivyttelijöitä jotka eivät ole ylösnousseet muiden planeettojen kanssa, EI päästetä tuohon kolmannen/neljännen ulottuvuuden pyörään.

Näin ollen tuo kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuus ei ole yhtä haastavaa elämää, kuin Gaian fyysisessä maailmassa on ollut. Myöskään ylösnousemus ei ole yhtä vaikea. YKSEYDEN voimat ovat sallineet tämän säädöksen, koska moniulotteiset galaktiset neuvostot haluavat auttaa niitä, jotka eksyivät kolmannen ulottuvuuden Maan suureen tiheyteen niin, että he tarvitsevat enemmän aikaa tietoisuutensa laajentamiseksi nyt-hetkeen.

Lähetämme ehdotonta rakkautta ja violettia tulta KAIKILLE, jotka ovat vankina "valta toisiin" –mallissa, ja olemme aina läsnä auttamassa heitä löytämään sisäisen voimansa. Äiti Maa ei kuitenkaan voi odottaa enää siirtymänsä kanssa.

Näin ollen Gaia menee eteenpäin suunnitelmissaan ja siirtyy viidennen ulottuvuuden valoplaneetta-ITSEENSÄ. Riemuitsemme kaikkien niiden monien ihmisten kanssa, jotka kokevat tuon tapahtuman nyt-hetken, ja muistutamme taas:

YLÖSNOUSEMUS EI OLE AIKA. YLÖSNOUSEMUS ON TAAJUUS.

Urheiden vapaaehtoistemme valtavan haasteen myötä, tuo taajuus koittaa todellisuudellenne yhtä kirkkaana kuin keskipäivän aurinko. Haluamme teidän kaikkien tietävän, että me, korkeamman ulottuvuuden itsenne osat, olemme kanssanne, kun kuljette läpi prosessista, jossa uudelleenkalibroitte jatkuvasti tietoisuuttanne ja maa-astiaanne, jotta voitte pysyä harmoniassa Äiti Gaian kanssa.

Äiti on odottanut liian kauan ihmisiään ja sen on nyt saatava loppuun muuntumisprosessinsa. Siksi maavapaaehtoisemme kutsutaan palvelukseen. Kehotamme teitä kaikkia tekemään nyt valintanne.

Oletko valmis auttamaan Gaiaa? Jos olet, muistutamme sinua muistamaan ITSESI korkeammissa taajuuksissa. Se auttaa sinua avaamaan moniulotteisen valoportaalin ja seisoo sisäänkäynnillä varmistamassa, että portaalisi on tiukasti kiinni Äiti Gaiassa.

Päästä sitten irti koko ajasta ja elä nyt-hetkessä. Saat informaatiosi ja ohjeesi sopivassa nyt-hetkessä, jossa tietoisuustaajuutesi resonoi viestimme taajuuteen.

Lopuksi muistutamme sinulle, että sinulta voi viedä aikaa muistaa, miten eletään nyt-hetkessä!

Siunausta teille kaikille.

Odotamme teitä viidennen ulottuvuuden uudella maapallolla.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit