KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI 2005
Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
23.12.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Viesti Gaialta
Rakkaat ystävät,
Gaia palaa taas kommunikoimaan planeettani ihmisten kanssa. Olen täällä tänään muistuttaakseni teille, että teissä on osa, joka on kotelossa ja katsoo todellisuuteen, mikä ei ole enää oikein todellinen teille.
Kun heräätte tämän sisäisen todellisuuden kutsuun, tuo sinä kotelonne sisällä aktivoi sisäiset aistinne ja alkaa nähdä elämän kolmannen ulottuvuuden rajojen ulkopuolelle.
Kerran vanha fyysinen todellisuus, 3D-peli, oli ainoa todellisuus, minkä tunsitte, sitä maailmaa lukuun ottamatta, missä elitte mielikuvituksessanne. Kuitenkin tuo "typerä ajatus", että mielikuvituksenne oli totta, poistui mielestänne teini-ikään mennessä.
Teille opetettiin, että mielikuvitus oli vain lapsia varten. Kuitenkin nyt ne maailmat jotka kuvittelitte lapsena, paljastetaan teille, erityisesti kotelonne turvassa.
Laajentuneen havaintotapanne myötä kaikki kääntyy ylösalaisin. Havaitsette, että se minkä olette aina uskoneet pysyväksi, vakaaksi ja todeksi, on pelkästään harhaa ja kyllä, mielikuvitustanne!
Alatte oivaltaa, että mielikuvituksenne on itse asiassa moniulotteista ajattelua. Pyydän teitä nyt kuvittelemaan todellisuuden, missä olette yhtä minun, Gaian – maaplaneetan tietoisuuden – kanssa. Pyydän teitä muistamaan, että te olette Gaia ja minä olen te.
Käyttämällä upeaa mielikuvitustanne voitte räätälöidä planeettanne valitsemalla ne elementit, jotka haluatte saada hologramminne harhakuviin. Nähkää itsenne suuressa todellisuustavaratalossa, todellisuusvarastossa, missä voitte mennä käytäviä edestakaisin ja valita ne todellisuuselementit, jotka haluatte projisoida hologrammiinne.
Todellisuusvaraston jokainen käytävä on itse asiassa sen matriisin verkko, mihin todellisuutenne projisoidaan. 3D-todellisuus juoksee aika-paikkajatkumolla ja on upotettu 3D-matriisijärjestelmään. 3D-perspektiivistänne ette voi nähdä matriisiverkkoja, koska ne ovat oktaavin ylempänä kuin itse hologrammi.
Siksi 3D-verkko on neljännessä ulottuvuudessa, 4D-verkko on viidennessä ulottuvuudessa ja 5D-verkko on kuudennessa ulottuvuudessa. 6D-verkko on tietoisuutenne sisään rakennettu osa. Sitten kun voitte tietoisesti muistaa kuudennen ulottuvuuden tietoisuutenne, ulkoisen tuen "apupyöriä" ei enää tarvita. Kuudennen ulottuvuuden ITSENNE tietää, ettei mikään ole ulkoista.
Kuitenkin uskoessanne olevanne vain kolmatta ulottuvuutta, ette voi nähdä verkkoja tai niitä monia todellisuuksia, joita ne sisältävät. Olette edelleen unessa. Vaikka heräisittekin hetkeksi, ette silti voi uskoa, että olette oman todellisuutenne luoja. Olette niin pakahtunut selviytymisen kanssa, että te ette pysty näkemään metsää puilta.
Jokainen "puu" on este, jokin tai joku mikä tukkii tienne. Teidän on kamppailtava ja taisteltava jokaisesta palkkioista, minkä kova ulkoinen ympäristö lopulta antaa teille. Onneksi kotelostanne voitte nähdä, että kotelon ulkopuolella elävä itse on todellisen perhosITSENNE toukkavaihe.
Sen ITSEN sisältä mikä on kotelossanne, muistatte, milloin me, planeettatietoisuus, päätimme luoda 3D-pelin. Valitsimme kamppailun ja kovan työn hologrammiohjelman, kun uskoimme, että se saisi aikaan nopeamman evoluution.
Uskoimme kaikki, että valon ja pimeyden vastakkaisuus olisi hyvä katalyytti kehityksellemme. Luulimme, että hyvän ja pahan välinen kamppailu saisi aikaan mahtavan "virtuaalitodellisuuselokuvan". Itse asiassa eläminen äärimmäisessä polariteetissa saa aikaan hyvän "elokuvan" eikä usein ole kovin hauskaa olla tuossa elokuvassa.
Mikä kaikkein epämukavinta, havaitsimme, että pahuus tarttuu ja silloin kun se soluttautuu meihin, teemme ilkeitä ja kamalia asioita toisille ja itsellemme. Sitten – koska ohjelmoimme hologrammiohjelmaamme syyn ja seurauksen, jotta voisimme oppia nopeammin – vastaanotimme tuon pahuuden myöhemmin tai toisessa elämässä. Myös minä, planeetta, olen jäänyt kiinni 3D-pelin syy- ja seurauskiertoon.
Nimittäin olen asukkaideni, erityisesti ihmisten, heijastuma. On totta, että monia kamalia asioita on tehty keholleni, maapallolle, ja että kehoni on myös aiheuttanut paljon tuskaa asukkailleni. Olen ihmisteni kollektiivitietoisuuden ajatusten ja tunteiden vahvistaja – paitsi siinä missä teillä on tunteet ja ajatukset, minulla on säätila.
3D-pelin harhakuvat ovat myös saaneet ihmiset uskomaan, että he ovat erillään kaikesta ja kaikista. Tämä uskomus on sallinut heidän tehdä monia julmia asioita – ei ainoastaan toisilleen, vaan myös planeetalleen.
Kokonaisia metsiä joiden kasvaminen kesti satoja ja jopa tuhansia vuosia, tuhottiin, jotta yksi tai kaksi sukupolvea voisi saada kodin ja tulta lämmittämään sitä. Sitten ihmisteni äärimmäisistä tunteista tuli voimakkaita sademyrskyjä.
Alueilla missä puuni oli hakattu, oli suuria tulvia, kun taas asumukset jotka oli laitettu hyvin epävakaille alueille tai luonnon vesivirtojen väylille, tuhoutuivat. Lopulta vehreistä maista tuli erämaita, jotka tuhosi ihmisteni negatiivisten ajatusten ankarat tuulet.
Ihmiseni saastuttivat myös planeettansa vesiä ja tappoivat sen, mikä oli ennen aktiivinen ruokaketju ruokkimaan kaikki asukkaani. Maat yliviljeltiin ja myrkytettiin lannoitteilla ja tuholaismyrkyillä, mikä teki mahdottomaksi luontaisen flooran ja faunan selviytymisen. Sitten aiemmin hedelmällisistä viljelysmaista tuli karuja ja ne lopulta tuhoutuivat, koska ei ollut luonnollista kasvustoa ottamaan kiinni sateen tai pysäyttämään tuulet.
Kun yritin tasapainottaa itseni, minun oli siirreltävä mannerlaattojani, mikä aiheutti tuhoisia maanjäristyksiä maan asukkaille. Samaan aikaan ihmisteni ristiriitaisia ajatuksia ja tunteita voitiin ilmaista vain tornadoinani ja hurrikaaneinani. Viidennen ulottuvuuden elementaalini – veden undiinit, tulen salamanterit, ilman sylfit ja maan menninkäiset – yrittivät oikaista luonnon tasapainon. Kuitenkin myös niihin olivat vaikuttaneet merkittävästi ihmisten ajatukset ja tunteet.
Samaan aikaan ihmiset jotka olivat täysin tietämättömiä suuresta voimasta, mikä heillä oli ympäristöönsä, tunsivat itsensä maapalloni uhriksi ja yrittivät taistella luontoa vastaan. Onneksi ihmiseni ovat heräämässä ja oivaltamassa sen suuren luonnonvoiman, mitä he kantavat sisällään.
Kun useammat ja useammat ihmiseni heräävät siihen tosiasiaan, että he ovat yhtä planeetan kanssa, myös minä, Gaia, herään kykyyni projisoida tietoisuuteni ihmisteni sydämeen ja mieleen.
On kuitenkin teitä, jotka olette aina avanneet sydämenne ja mielenne minulle, elämä toisensa jälkeen. Te, rakkaat ihmiseni, olette olleet pappejani ja papittariani, suojelijoitani ja ääneni. Haluan kiittää teitä jokaista suuresta palvelustanne. Patriarkaalisen hallinnan vuosituhansina feminiininen rakkaus- ja luovuusvoima on liian usein hävinnyt hallinnan ja pelon joukoille.
Mutta nyt Isäni/aurinkoni on ottanut vastaan feminiinisyyden paluulahjan Galaktisesta keskuksesta, rakkaasta sisarestani Plejadeista, ja projisoinut tuon feminiinivoiman minuun, maapallooni ja myös kuuhuni.
Ihmiseni, olemme nimittäin kaikki yhtä ja olemme kaikki siirtymässä. Kutsun teitä nyt ilmestymään esiin kotelostanne. Missä ja kuka tahansa oletkin, on aika vastata kutsuuni nyt!
Meditoitaessa minua opastettiin lisäämään alla oleva osa tähän prosessiin. Toivon, että te, rakkaat lukijani, liitytte mukaan tähän juttuun postaamalla vastauksianne. Sitten "katsoessamme taaksepäin mennäksemme eteenpäin", voimme tehdä sen yhdessä. Aloitan postaamalla omat vastaukseni.
Viisi kysymystä
KUKA näit olevasi 2005? (Olemme se, keneksi hahmotamme itsemme.)
MITÄ teit? (Ja miten tuo tekeminen vaikutti havaintoon itsestäsi.)
MISSÄ asuit? (Se missä asumme, vaikuttaa kovasti meihin.)
MILLOIN olit ITSE-tietoisin tuona vuonna?
MIKSI olit ITSE-tietoinen tuolla hetkellä?
Jos haluat postata vastauksesi, se auttaa ykseystietoisuudessamme.
Suen vastaukset:
Tämä postaus vaikutti minuun syvästi. Ehkä rikon sääntöjä vähän, mutta lukiessani tämän, vuoteen 2005 palaamisen sijasta löysin itseni pienenä lapsena.
KUKA: minä pienenä lapsena, alle 5-vuotiaana.
MITÄ: olin piilossa "puuluolassani", mikä oli puu, jonka oksat ulottuivat maahan. Voin piiloutua sinne "teeskentelemään".
MISSÄ: isoäitini takapihan takana, mikä oli alue kujan ja virallisen takapihan välissä.
MILLOIN: joskus 1950-luvun alussa.
MIKSI: teeskentelin, että maailma oli sellainen, millainen sanoin sen olevan mielikuvituksessani, eikä sellainen kuin se oli jokapäiväisessä elämässäni.
(Jos haluat rikkoa sääntöjä ja ilmaista sen vision, mikä tulee mieleesi, olen nyt aloittanut sen suuntauksen.)
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.