Lie Suzanne (suzanneliephd.blogspot.com) Plejadit, Arcturus

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

23.12.2014 KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI

ViestiKirjoittaja hammer » 24.12.2014 11:28

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI 2005

Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
23.12.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Viesti Gaialta

Rakkaat ystävät,

Gaia palaa taas kommunikoimaan planeettani ihmisten kanssa. Olen täällä tänään muistuttaakseni teille, että teissä on osa, joka on kotelossa ja katsoo todellisuuteen, mikä ei ole enää oikein todellinen teille.

Kun heräätte tämän sisäisen todellisuuden kutsuun, tuo sinä kotelonne sisällä aktivoi sisäiset aistinne ja alkaa nähdä elämän kolmannen ulottuvuuden rajojen ulkopuolelle.

Kerran vanha fyysinen todellisuus, 3D-peli, oli ainoa todellisuus, minkä tunsitte, sitä maailmaa lukuun ottamatta, missä elitte mielikuvituksessanne. Kuitenkin tuo "typerä ajatus", että mielikuvituksenne oli totta, poistui mielestänne teini-ikään mennessä.

Teille opetettiin, että mielikuvitus oli vain lapsia varten. Kuitenkin nyt ne maailmat jotka kuvittelitte lapsena, paljastetaan teille, erityisesti kotelonne turvassa.

Laajentuneen havaintotapanne myötä kaikki kääntyy ylösalaisin. Havaitsette, että se minkä olette aina uskoneet pysyväksi, vakaaksi ja todeksi, on pelkästään harhaa ja kyllä, mielikuvitustanne!

Alatte oivaltaa, että mielikuvituksenne on itse asiassa moniulotteista ajattelua. Pyydän teitä nyt kuvittelemaan todellisuuden, missä olette yhtä minun, Gaian – maaplaneetan tietoisuuden – kanssa. Pyydän teitä muistamaan, että te olette Gaia ja minä olen te.

Käyttämällä upeaa mielikuvitustanne voitte räätälöidä planeettanne valitsemalla ne elementit, jotka haluatte saada hologramminne harhakuviin. Nähkää itsenne suuressa todellisuustavaratalossa, todellisuusvarastossa, missä voitte mennä käytäviä edestakaisin ja valita ne todellisuuselementit, jotka haluatte projisoida hologrammiinne.

Todellisuusvaraston jokainen käytävä on itse asiassa sen matriisin verkko, mihin todellisuutenne projisoidaan. 3D-todellisuus juoksee aika-paikkajatkumolla ja on upotettu 3D-matriisijärjestelmään. 3D-perspektiivistänne ette voi nähdä matriisiverkkoja, koska ne ovat oktaavin ylempänä kuin itse hologrammi.

Siksi 3D-verkko on neljännessä ulottuvuudessa, 4D-verkko on viidennessä ulottuvuudessa ja 5D-verkko on kuudennessa ulottuvuudessa. 6D-verkko on tietoisuutenne sisään rakennettu osa. Sitten kun voitte tietoisesti muistaa kuudennen ulottuvuuden tietoisuutenne, ulkoisen tuen "apupyöriä" ei enää tarvita. Kuudennen ulottuvuuden ITSENNE tietää, ettei mikään ole ulkoista.

Kuitenkin uskoessanne olevanne vain kolmatta ulottuvuutta, ette voi nähdä verkkoja tai niitä monia todellisuuksia, joita ne sisältävät. Olette edelleen unessa. Vaikka heräisittekin hetkeksi, ette silti voi uskoa, että olette oman todellisuutenne luoja. Olette niin pakahtunut selviytymisen kanssa, että te ette pysty näkemään metsää puilta.

Jokainen "puu" on este, jokin tai joku mikä tukkii tienne. Teidän on kamppailtava ja taisteltava jokaisesta palkkioista, minkä kova ulkoinen ympäristö lopulta antaa teille. Onneksi kotelostanne voitte nähdä, että kotelon ulkopuolella elävä itse on todellisen perhosITSENNE toukkavaihe.

Sen ITSEN sisältä mikä on kotelossanne, muistatte, milloin me, planeettatietoisuus, päätimme luoda 3D-pelin. Valitsimme kamppailun ja kovan työn hologrammiohjelman, kun uskoimme, että se saisi aikaan nopeamman evoluution.

Uskoimme kaikki, että valon ja pimeyden vastakkaisuus olisi hyvä katalyytti kehityksellemme. Luulimme, että hyvän ja pahan välinen kamppailu saisi aikaan mahtavan "virtuaalitodellisuuselokuvan". Itse asiassa eläminen äärimmäisessä polariteetissa saa aikaan hyvän "elokuvan" eikä usein ole kovin hauskaa olla tuossa elokuvassa.

Mikä kaikkein epämukavinta, havaitsimme, että pahuus tarttuu ja silloin kun se soluttautuu meihin, teemme ilkeitä ja kamalia asioita toisille ja itsellemme. Sitten – koska ohjelmoimme hologrammiohjelmaamme syyn ja seurauksen, jotta voisimme oppia nopeammin – vastaanotimme tuon pahuuden myöhemmin tai toisessa elämässä. Myös minä, planeetta, olen jäänyt kiinni 3D-pelin syy- ja seurauskiertoon.

Nimittäin olen asukkaideni, erityisesti ihmisten, heijastuma. On totta, että monia kamalia asioita on tehty keholleni, maapallolle, ja että kehoni on myös aiheuttanut paljon tuskaa asukkailleni. Olen ihmisteni kollektiivitietoisuuden ajatusten ja tunteiden vahvistaja – paitsi siinä missä teillä on tunteet ja ajatukset, minulla on säätila.

3D-pelin harhakuvat ovat myös saaneet ihmiset uskomaan, että he ovat erillään kaikesta ja kaikista. Tämä uskomus on sallinut heidän tehdä monia julmia asioita – ei ainoastaan toisilleen, vaan myös planeetalleen.

Kokonaisia metsiä joiden kasvaminen kesti satoja ja jopa tuhansia vuosia, tuhottiin, jotta yksi tai kaksi sukupolvea voisi saada kodin ja tulta lämmittämään sitä. Sitten ihmisteni äärimmäisistä tunteista tuli voimakkaita sademyrskyjä.

Alueilla missä puuni oli hakattu, oli suuria tulvia, kun taas asumukset jotka oli laitettu hyvin epävakaille alueille tai luonnon vesivirtojen väylille, tuhoutuivat. Lopulta vehreistä maista tuli erämaita, jotka tuhosi ihmisteni negatiivisten ajatusten ankarat tuulet.

Ihmiseni saastuttivat myös planeettansa vesiä ja tappoivat sen, mikä oli ennen aktiivinen ruokaketju ruokkimaan kaikki asukkaani. Maat yliviljeltiin ja myrkytettiin lannoitteilla ja tuholaismyrkyillä, mikä teki mahdottomaksi luontaisen flooran ja faunan selviytymisen. Sitten aiemmin hedelmällisistä viljelysmaista tuli karuja ja ne lopulta tuhoutuivat, koska ei ollut luonnollista kasvustoa ottamaan kiinni sateen tai pysäyttämään tuulet.

Kun yritin tasapainottaa itseni, minun oli siirreltävä mannerlaattojani, mikä aiheutti tuhoisia maanjäristyksiä maan asukkaille. Samaan aikaan ihmisteni ristiriitaisia ajatuksia ja tunteita voitiin ilmaista vain tornadoinani ja hurrikaaneinani. Viidennen ulottuvuuden elementaalini – veden undiinit, tulen salamanterit, ilman sylfit ja maan menninkäiset – yrittivät oikaista luonnon tasapainon. Kuitenkin myös niihin olivat vaikuttaneet merkittävästi ihmisten ajatukset ja tunteet.

Samaan aikaan ihmiset jotka olivat täysin tietämättömiä suuresta voimasta, mikä heillä oli ympäristöönsä, tunsivat itsensä maapalloni uhriksi ja yrittivät taistella luontoa vastaan. Onneksi ihmiseni ovat heräämässä ja oivaltamassa sen suuren luonnonvoiman, mitä he kantavat sisällään.

Kun useammat ja useammat ihmiseni heräävät siihen tosiasiaan, että he ovat yhtä planeetan kanssa, myös minä, Gaia, herään kykyyni projisoida tietoisuuteni ihmisteni sydämeen ja mieleen.

On kuitenkin teitä, jotka olette aina avanneet sydämenne ja mielenne minulle, elämä toisensa jälkeen. Te, rakkaat ihmiseni, olette olleet pappejani ja papittariani, suojelijoitani ja ääneni. Haluan kiittää teitä jokaista suuresta palvelustanne. Patriarkaalisen hallinnan vuosituhansina feminiininen rakkaus- ja luovuusvoima on liian usein hävinnyt hallinnan ja pelon joukoille.

Mutta nyt Isäni/aurinkoni on ottanut vastaan feminiinisyyden paluulahjan Galaktisesta keskuksesta, rakkaasta sisarestani Plejadeista, ja projisoinut tuon feminiinivoiman minuun, maapallooni ja myös kuuhuni.

Ihmiseni, olemme nimittäin kaikki yhtä ja olemme kaikki siirtymässä. Kutsun teitä nyt ilmestymään esiin kotelostanne. Missä ja kuka tahansa oletkin, on aika vastata kutsuuni nyt!

Meditoitaessa minua opastettiin lisäämään alla oleva osa tähän prosessiin. Toivon, että te, rakkaat lukijani, liitytte mukaan tähän juttuun postaamalla vastauksianne. Sitten "katsoessamme taaksepäin mennäksemme eteenpäin", voimme tehdä sen yhdessä. Aloitan postaamalla omat vastaukseni.

Viisi kysymystä

KUKA näit olevasi 2005? (Olemme se, keneksi hahmotamme itsemme.)
MITÄ teit? (Ja miten tuo tekeminen vaikutti havaintoon itsestäsi.)
MISSÄ asuit? (Se missä asumme, vaikuttaa kovasti meihin.)
MILLOIN olit ITSE-tietoisin tuona vuonna?
MIKSI olit ITSE-tietoinen tuolla hetkellä?

Jos haluat postata vastauksesi, se auttaa ykseystietoisuudessamme.

Suen vastaukset:

Tämä postaus vaikutti minuun syvästi. Ehkä rikon sääntöjä vähän, mutta lukiessani tämän, vuoteen 2005 palaamisen sijasta löysin itseni pienenä lapsena.

KUKA: minä pienenä lapsena, alle 5-vuotiaana.
MITÄ: olin piilossa "puuluolassani", mikä oli puu, jonka oksat ulottuivat maahan. Voin piiloutua sinne "teeskentelemään".
MISSÄ: isoäitini takapihan takana, mikä oli alue kujan ja virallisen takapihan välissä.
MILLOIN: joskus 1950-luvun alussa.
MIKSI: teeskentelin, että maailma oli sellainen, millainen sanoin sen olevan mielikuvituksessani, eikä sellainen kuin se oli jokapäiväisessä elämässäni.

(Jos haluat rikkoa sääntöjä ja ilmaista sen vision, mikä tulee mieleesi, olen nyt aloittanut sen suuntauksen.)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

24.12.2014 KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI

ViestiKirjoittaja hammer » 27.12.2014 00:43

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI 2006

24.12.2014

Fotonin matka – hengen integrointi aineeseen

Olet fotoni, moniulotteisen valon säde. Olet kulkenut ympäri universumia, edellisen pysähdyspaikkasi ollessa Plejadeilla. Olet tullut auttamaan maan asukkaita heidän heräämisessään ja etsimään ihmistä, joka antaa sinun astua sisään kruunuchakransa kautta. Kyllä, näyttää olevan ihminen, joka on valmis avaamaan kolmannen silmänsä. Kenties voit auttaa.

Astut sisään kruunuchakraportaalin läpi ja odotat ikkunalla hänen sisäisen pyhän kolmiotemppelinsä yläpuolella. Haluat mennä tähän olentoon, jotta voit jakaa valolahjasi. Maan säännöt kuitenkin sanovat, että tämä on vapaan tahdon planeetta, etkä voi mennä ihmiseen kutsumatta. Siksi odotat. Kunnioitat ihmisiä, sillä he ovat selviytyneet kolmannesta ulottuvuudesta ja ovat kohta heräämässä. He ovat olleet irti moniulotteisesta ITSESTÄÄN aioneita – jotenkin he eivät ole kuitenkaan unohtaneet.

He ovat yrittäneet unohtaa, mutta niin tuskallista kuin on ollutkin muistaa Koti, on ollut vielä tuskallisempaa unohtaa. Niinpä he odottivat kynnyksellä, aivan kuten sinä odotat. Haluat astua tähän kukoistavaan tietoisuuteen – tuo henkilö ei ole kuitenkaan vielä kutsunut sinua. Mutta odota, joku astuu sisäiseen temppeliin ja seisoo sen pyörteen alapuolella, mihin astumista odotat kärsivällisesti. Kun hän nostaa tietoisuutensa sinun valoosi, pyörre vetää sinut sisään ja olet 3D-muodossa.

Sinusta näyttää siltä, että olet astunut pimeään luolaan. Pian astut valtavaan luolaan, mikä on muodoltaan nurin käännetty kolmio. Koko luola on täynnä nestettä, mutta se on elämän nektaria tässä maailmassa ja astut tyynesti sisään. Suuri valosi valaisee välittömästi pimeän luolan. Luolan pitkässä katossa näet myriadeja valoja, jotka vilkkuvat paljon omaasi alempaa taajuutta.

Hillitset valosi, jottei se vahingoita tätä ihmistä. Tämän luolan etuosalta näyttävässä paikassa roikkuu pyöreä portaali katosta. Portaali näyttää olevan voimakkaiden kemikaalien ja hormonien jakelulaite. Takanasi roikkuu toinen, kartionmuotoinen pyörre katosta. Tämäkin vaikuttaa hormonitehtaalta. Kuitenkin siinä missä toinen pyörre näyttää jakavan, tämä näyttää vastaanottavan. Tämä toinen pyörre luolan takaosassa on määränpääsi, sillä se vaikuttaa olevan korkeamman ulottuvuuden valon reseptori. Kun lähestyt sitä, oivallat, että se on myös sisäänastumiskohtasi.

Tunnet kuitenkin ensin tarvetta mennä toiseen rauhaseen, luolan nurinpäin käännetyssä huipussa, koska tiedät, että se on tämän astian pääkontrollikeskus. Kun lähestyt pyörrettä, havaitset, että tämä ihminen pystyy ottamaan vastaan muutaman ampeerin valoasi tällä hetkellä. Siksi juostuasi nopeasti tämän pyörteen läpi palaat aiempaan määränpäähäsi luolan perällä.

Huomaat, että lyhyt vierailusi siihen, minkä tiedät nyt aivolisäkkeeksi, riitti antamaan sinulle kaiken informaation, mitä tarvitset tästä ihmisestä. Tiedät nyt tarkkaan, miten paljon valoa tämä ihminen voi ottaa vastaan ylikuormittamatta astian elämän tukijärjestelmää. Näin ollen integroit hitaasti fotoni-ITSESI siihen, minkä tiedät nyt käpylisäkkeeksi.

Kun integroidut käpylisäkkeeseen, yllätyt vähän havaitessasi, että ajelehdit takaisin luolanesteeseen muuttuneena fotonina. Kellut luolan läpi ja sitten astut pienen pyöreän tunnelin läpi toiseen, pienempään luolaan. Et viipyile täällä, kun olet taas integroitunut maa-astian järjestelmään.

Tällä kertaa olet verivirta, kun astut tämän biologisen astian joka soluun ja atomiin. Sinulle on ainutlaatuinen tunne kokea gravitaatio ja tiheys. Kuitenkin tiedät, että vaikkei tämä ihminen ehkä oivalla, mitä on tapahtunut, olet käynnistänyt äärimmäisen muutoksen sen tietoisuudessa. Tämä tietoisuuden laajentuminen käynnistää vuorostaan maa-astian suuren transformoitumisen.

Olet pahoillasi, että korkeampi värähtelysi aiheuttaa epämukavuutta, kun tällä ihmisellä näyttää nyt olevan hyvin epämukavaa kehossaan, mielessään ja tunteissaan. Tiedät kuitenkin, että nämä oireet ovat väliaikaisia ja ihminen sopeutuu pian maa-astiansa nopeutuneeseen värähtelyyn.

Nyt kun olet kiertänyt koko astian verivirran mukana, päätät, että "leiriydyt" pian avautuvaan kolmanteen silmään, mistä voit vähitellen ja turvallisesti lisätä tämän pyörteen taajuutta. Asetut ja rentoudut. Kyllä, tästä tulee upea show. Saat katsella, kun koko planeetta nostaa värähtelynsä viidenteen ulottuvuuteen.

Sinusta tuntuu hyvältä se, että olet ehkä ollut vähän avuksi. Kenties myös muita fotoniystäviäsi tulee tähän ihmiseen. Millaiset juhlat saattekaan, kun katselette maapalloa tämän ihmisen kolmannen silmän kautta! Mietit, tietääkö tämä ihminen koskaan, että olet täällä.

Meditoitaessa minua opastettiin lisäämään alla oleva osa tähän prosessiin. Toivon, että te, rakkaat lukijani, liitytte mukaan tähän juttuun postaamalla vastauksianne. Sitten "katsoessamme taaksepäin mennäksemme eteenpäin", voimme tehdä sen yhdessä. Aloitan postaamalla omat vastaukseni.

Viisi kysymystä

KUKA näit olevasi 2006? (Olemme se, keneksi hahmotamme itsemme.)

Jos haluat postata vastauksesi, se auttaa ykseystietoisuudessamme

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

25.12.2014 KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI

ViestiKirjoittaja hammer » 27.12.2014 00:45

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI 2007

25.12.2014

Sadonkorjuu

Tänään tehdään sadonkorjuu ja sato varastoidaan tai viedään markkinoille. Meidän satomme on kuitenkin valoa, minkä varastoimme maa-astiaamme, ja kun viemme sen markkinoille, tuomme tämän valon jokapäiväiseen elämäämme.

Tänä vuonna on hyvä sato ja olemme valmiita pitkään talvilepoon kiireisen kevään, kesän ja syksyn jälkeen. Uudet valosiemenet on kylvetty ja niiden itäminen kestää talven, jotta voimme taas syntyä keväällä.

Tämä syntymä mitä odotamme, on hiljaisuutta sisällämme, mikä merkitsee, että jokin on melkein valmis ilmestymään esiin. Emme tiedä, milloin tämä sadonkorjuu on, kun olemme luovuttaneet sen sielullemme. Toisaalta tiedämme, että tämä joku ei kamppaile eikä tee työtä. Tämä uusi ITSE joka kasvaa sisällämme, elää, liikkuu ja toimii virrassa.

Tunnemme ulkoisen maailmamme ristiriidan yrittävän tunkeutua meihin, mutta hengitämme sen hitaasti ulos, kun tyyni mieli ja rauhalliset tunteet ovat esiinilmestyvän ITSEMME tapa. Uusi ITSEMME etsii syvältä sisältä ja tietää, että tämän sisäisen etsinnän avulla kaikki ilmentyy todellisuuteemme oikeaan aikaan.

Tiedämme, ettei ole mitään valmistautumista, sillä olemme valmiita nyt! Kenties toiset ympärillämme eivät ole valmiita – vielä. Sitä odotellessa kylvämme uuden ITSEMME siemenen maaplaneettaan, jotta yksilönä, kansana ja planeettana voimme odottaa kevättä.

Viisi kysymystä

KUKA näit olevasi 2007? (Olemme se, keneksi hahmotamme itsemme.)

Jos haluat postata vastauksesi, se auttaa ykseystietoisuudessamme

-----------

hammer
Ylläpitäjä

26.12.2014 KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI

ViestiKirjoittaja hammer » 27.12.2014 00:47

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI 2008

26.12.2014

Äärettömyyden pisara

Tietoisuus tulee teihin kuin puhdas vesivirta, se täyttää teidät ja virtaa ulos teistä. Niin kauan kun se mitä tulee, on puhdasta, ajatuksenne, tunteenne ja aikomuksenne ovat puhtaita, ja se mitä teistä virtaa, pysyy puhtaana.

Jos kuitenkin pilaantunutta vettä tulee virtaanne tai piiloutuu sisäänne, se saastuttaa veden, mikä virtaa teistä, ja se edeltää joka kokemustanne.

Tietoisuusvirta on ainoa ikuinen aarteenne. Siksi se on omistettava, sitä on suojeltava ja se on puhdistettava. Tietoisuus on se omaisuus, mikä kulkee varmasti mukananne, kun suunnistatte todellisuutenne myriadien muutosten ja kokemusten läpi.

Itse asiassa tietoisuutenne luo elämänne muutokset ja kokemukset.

Vain te voitte suojella tietoisuuttanne. Vain te voitte vartioida sitä ei-haluttujen asioiden invaasiota vastaan, kun kuljette todellisuuden läpi ja olette vuorovaikutuksessa miljoonien muiden virtojen kanssa. Te, monien muiden virtojen tapaan, olette päättäneet seurata virtausta takaisin siihen suureen ykseyden mereen, mistä tulitte.

Mitä haluatte antaa palatessanne tähän mereen?
Miten ykseyden meri muuttuu, kun virtanne kulkee siihen?

Onko virtanne puhdas vai onko ulkoinen ja sisäinen ympäristönne liannut sen? Jos virtanne luo todellisuutenne, miten jokin ulkopuolisenne voi liata sisäisen elämänne?

Te olette se, joka valitsee, mitä tietoisuuteenne tulee. Te olette se, jonka on käveltävä narulla, mikä kulkee kieltämisestä päätökseen havaita vain ehdotonta rakkautta.

Sitten kun tiedätte, että kannatte sitä, minkä päästätte havaintoihinne, teistä tulee valppaampi siinä, missä sallitte huomionne levätä.

Kun oivallatte, että virtanne menee luomaan sitä todellisuutta, mihin päästitte tietoisuutenne, valppaista havainnoistanne tulee aina vain määritellympiä.

Todellisuus minkä havaitsette, on todellisuus, missä elätte. Valinta on teidän.

Heti kun sisäinen virtanne on yhtä puhdas kuin hienosti leikattu timantti, voitte havaita toisia timantteja toisissa virroissa, jotka kulkevat kohti omaa määränpäätään.

Sitten kun olette riittävän puhdas nähdäksenne sen virtauksen, mikä yhdistää teidät muihin timantteihin, näistä ulkoisista timanteista tulee sisäisiä timantteja.

Tuossa virtauksessa sisäisestä ja ulkoisesta todellisuudesta tulee yhtä.
Kaikista monista tietoisuusvirroista tulee yhtä.
Ja mennyt ja tulevaisuus on nyt.

Kaikki äärimmäisyydet, mittapuut ja vastakkaisuudet sekoittuvat siihen nyt-hetken ykseyteen, mikä on ääretön tässä. Tässä ja nyt on se tietoisuusvirta, mikä yhdistää teidät henkisen ykseyden mereen.

Olette saapuneet siihen mereen, mihin olette virranneet. Kauan sitten, silloin kun oli aika, olitte pieni puroyksilö. Nyt olette meri.

Koska kuitenkin olette päättäneet tehdä pitkän matkan äärettömyydestä yksilöllisyyteen ja takaisin, palaatte äärettömänä yksilöpisarana kosmiseen ykseydenmereen.

Minulle 2008 oli mielenkiintoinen vuosi, joten haluan jakaa omat vastaukseni.

KUKA: olin edelleen Suzan Caroll, koska ei vieläkään tuntunut riittävän turvalliselta oikealle nimelleni.
MITÄ: olin saanut valmiiksi Seven Steps to Soul –runokirjani.
MISSÄ: tein suurimman osan siitä vanhempieni talossa äitini tehdessä kuolemaa.
MITÄ: kirjoitin harjoituskirjan runokirjaa ja nettisivujani varten.
MIKSI: yritin löytää sen MINÄN, millaisena hahmotin ITSENI.

Olen laittanut joululahjana teille kaikille tuon 36-sivuisen kirjasen dropboxiini. Voitte ladata sen alla olevasta linkistä:

(https://www.dropbox.com/s/1oj2s6fedckbm ... K.pdf?dl=0)

Hyvää joulunaikaa kaikille ja kiitos upeasta jakamisestanne.

Viisi kysymystä

KUKA näit olevasi 2008? (Olemme se, keneksi hahmotamme itsemme.)

Jos haluat postata vastauksesi, se auttaa ykseystietoisuudessamme.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

30.12.2014 KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 01.01.2015 19:36

Pirjo Laine

30.12.2014

->
Tässä lisäystä ko. viestiin eilen - olin liian hätäinen suomennoksessani ja Suzanne oli vasta myöhemmin lisännyt varsianisen viestin ;)

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI 2011

29.12.2014

Meditaatio uudelle maapallolle

Ensimmäinen paikka tämän meditaation tekemiseen on kotisi, koska tästä paikasta fyysinen muotosi etsii suojaa. Etsi suosikkimeditointipaikkasi ja mene niin syvälle sisään, että kuulet ITSESI sanovan:

Olen taas kerran syvällä Äidin onkaloissa.

Tunnen Äidin rakkauden ympärilläni.

Kiitän häntä siitä, että hän antaa minun elää pinnallaan ja auttaa häntä paluussaan.

Tunnen itseni Äidin sisällä ja tunnen Äidin sisälläni.

Kuuntelen sydämessäni hänen henkilökohtaista viestiään:

Rakkaat ihmiset,

Olen Gaia – olen Äiti Maanne.

Puhun teille pohjoisesta

Pohjoisessa olen korkeita, lumihuippuisia vuoria ja korkeita ja vihreitä puumetsiä.

Kosketan taivasta ja kannan vuoria. Tunne minut ympärilläsi ja itsessäsi.

Rakkauteni on persoonaton energiakenttä, mikä nostaa sinut jokapäiväisen elämän yläpuolelle ja antaa sinulle vahvan perustan.

Tunne, miten rakkauteni muistuttaa sinua rakastamaan ja tukemaan elämää.

Puhun teille idästä

Idässä olen nouseva aurinko ja valtava horisontti.

Toivotan jokaisen päivän tervetulleeksi rakkaudellani, jotta voin taas kerran juhlia kaikkea elämää.

Tunne minut ympärilläsi ja sisälläsi.

Tunne, miten rakkauteni yllyttää sinua tervehtimään jokaista päivää ilolla ja ehdottomalla rakkaudella.

Puhun teille etelästä

Etelässä olen sademetsiä ja tiheitä viidakkoja.

Huomaa, miten suuri yltäkylläisyyteni on ympärilläsi jokapäiväisessä elämässäsi.

Rakkauteni jatkuu kaikkien elämän ulottuvuuksien läpi.

Tunne, miten rakkauteni sallii sinun laajentaa tietoisuutesi ITSESI korkeampiin ilmaisuihin.

Puhun teille lännestä

Lännessä olen auringonlasku ja syvät valtameret.

Tunne, miten rakkauteni auttaa sinua päästämään irti siitä, mikä on tullut valmiiksi.

Rakkauteni luo auringon ja meren liiton, jotta kaikki tunteesi voidaan muuntaa iloksi, ykseydeksi ja ehdottomaksi rakkaudeksi.

Rakkaat ihmiset,

Kolmannen ulottuvuuden planeettani muunnetaan viidenneksi ulottuvuudeksi.

Nyt kun me – ihmiset ja planeetta – toivotamme tervetulleeksi korkeamman ITSEMME ja syleilemme sitä, pyydän ihmisiäni muistamaan, miten eletään ehdottomassa rakkaudessa ja ykseydessä kaikkien elämänmuotojeni kanssa. Tällä tavalla luomme tien kotiin uudelle maapallolle, mikä värähtelee ajan ja paikan ulkopuolella, ikuisen nyt-hetken ykseydessä!

Tunne taajuutesi nousevan ja muista, että olemme yhtä.

Rakkaat planeettani ihmiset,

Pyydän myös, että autatte minua palauttamaan todellisen muotoni aidon kauneuden ja energisen elämän.

Näin ollen aina kun tunnette joitain epäharmonian väreitä ihmis- tai planeettakehossanne, pyydän teitä kutsumaan Hengen korkeampia taajuuksia fyysisen aineen taajuuteen.

Muuntamalla henkilökohtaista ja planeettakehoanne autatte minua luomaan uuden maapallomme.

Tällä tavalla voimme toimia yhtenä olentona ja

- toivottaa tervetulleeksi uuden todellisuuden koittamisen

- luoda tämän korkeamman todellisuuden ehdottoman rakkauden voimallamme

- yhdistyä korkeampien ilmaisujemme kanssa uudella maapallolla ja

- muuntaa fyysisen kehomme uuden maapallon valokehoksi.

Ja lisäksi auttaaksenne minua, Gaiaa, palaamaan täyteen voimaani, pyydän, että autatte minua saamaan takaisin koko viisauteni, voimani ja rakkauteni julistamalla:

"Olen portaali, jonka kautta Henki tulee maapallon aineeseen. Olen yhtä portaalin ja maapallon kanssa."

Kun avaan portaalin moniulotteiseen ITSEENI, julistan

- Henki aineeseen pohjoinen

- Henki aineeseen itä

- Henki aineeseen etelä

- Henki aineeseen länsi.

Kiitos rakkaat planeettani ihmiset.

Olen ylösnouseva Gaia.

Muutaman viime postauksen osalta haluaisin viiden kysymyksen sijasta teidän kaikkien pohtivan kunkin blogin aihetta.

Tällä kertaa olisi upeaa, jos voisitte jakaa itsenne ja toivottavasti blogin kanssa, miten autatte Gaian maapalloa. Tällä tavalla ilmaisette omistautumisenne planeettaylösnousemukseen sekä annatte hyviä ideoita toisille.

Aloitan kertomalla, että jatkan kommunikointia Gaian kanssa, kuuntelen sen ääntä ja jaan tuon informaation toisten kanssa.

Jos haluat postata vastauksesi, se auttaa yhtenäistietoisuudessamme.

-----------

Magellan sky code
Ylläpitäjä

2.1.2015 TIETOISUUS JA AIVOAALLOT, OSA 1

ViestiKirjoittaja hammer » 10.01.2015 23:52

TIETOISUUS JA AIVOAALLOT, OSA 1

Kirjoittanut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
2.1.2015

Arcturuslaiset kehottivat minua esittämään informaatiota aivoaalloista ja tietoisuudesta valmisteluna gamma-aaltotietoisuuden tutkimiseen. Gamma-aaltotietoisuus sallii meidän hahmottaa tietoisesti korkeamman ulottuvuuden todellisuuksia. On kuitenkin parasta ensin esittää vähän perusinformaatiota tietoisuudesta ja aivoaalloista.

Tietoisuudessa matkustaminen

Tietoisuudessa matkustaminen on kuin kanavan vaihtamista radiossa tai televisiossa. Moniulotteinen ITSEMME on lähetystorni, mikä lähettää viestejä meille monilla eri taajuuksilla.

Tietoisuus on laajakaistaradio tai –televisio, mikä vastaanottaa monien eri taajuuksien viestejä ja sallii meidän valita kanavan.

Aivoaallot ovat kanavia, jotka kalibroivat radion tai television halutun aseman taajuuteen.

Silloin kun kalibroimme tietoisuutemme (radio tai tv) eri aivoaalloille (kanavat), odotuksenamme on suodattaa havaintoja tuolla suodatin/odotustaajuudella. Silloin koemme todellisuuden, mikä värähtelee tuolla aaltopituudella/aivoaallolla.

Silloin kun valitsemme beta-aivoaaltokanavan, kalibroimme tietoisuutemme suodattamaan pois havainnot, jotka eivät liity ulkoiseen kolmannen ulottuvuuden maailmaamme. Tällä kanavalla moniulotteinen ITSEMME antaa meille informaatiota, mikä liittyy tietoiseen egoitseemme fyysisessä maailmassa. Beta-todellisuus mikä on henkilökohtainen tietoisuutemme, on täynnä myriadeja ärsykkeitä. Se on ohjattu selviytymisajatuksiin, -päätöksiin ja -tekoihin. Yksilötietoisuus ohjaa huomiomme ja näin havaintomme henkilökohtaisiin arvioihin todellisuudesta.

Kun valitsemme alfa-aivoaaltokanavan, kalibroimme tietoisuutemme suodattamaan pois kaikki epäolennaiset kolmannen ulottuvuuden havainnot, jotka eivät liity luovaan toimintaan. Tällä kanavalla moniulotteinen ITSEMME antaa meille informaatiota fyysisestä maailmastamme supertietoisen, neljännen ulottuvuuden itsemme perspektiivistä sekä unohdettuja muistoja ja ärsykkeitä, mitkä liittyvät todelliseen potentiaaliimme ja mitkä olemme aiemmin suodattaneet pois. Alfa-todellisuus mikä on kollektiivitietoisuutemme, on luovuuden, taiteellisen fokuksen, rentoutumisen ja mielikuvituksen todellisuus. Kollektiivitietoisuus ohjaa huomiomme ja näin havaintomme todellisuuden arviointiin koko ihmiskunnan tietoisuuteen perustuen.

Kun vaihdamme theta-aivoaaltokanavalle, kalibroimme tietoisuutemme suodattamaan pois kaikki kolmannen ulottuvuuden taajuudet, paitsi fyysisen kehomme ylläpito. Tällä kanavalla moniulotteinen ITSEMME välittää supertietoisuudestamme informaatiota, mikä liittyy viidennen ulottuvuuden maailmaamme, neljännen ja viidennen ulottuvuuden lisäaistihavaintoihin, valaiseviin hetkiin menneisyydestämme ja uusiin ideoihin nykytavoitteidemme saavuttamisesta. Voimme kokea myös euforisia tunteita ja valaisevia hetkiä tällä kanavalla. Theta-todellisuutemme mikä on planeettatietoisuutemme, on hyvin henkinen ja introspektiivinen. Planeettatietoisuus ohjaa huomiomme ja näin havaintomme todellisuuden arvioimiseen kaikkien planeetan elämänmuotojen moniulotteisen tietoisuuden perusteella.

Kun valitsemme delta-aivoaaltokanavan, kalibroimme tietoisuutemme suodattamaan pois kaikki ulkoiset, kolmannen ulottuvuuden taajuudet. Tällä kanavalla moniulotteinen ITSEMME antaa meille supertietoisesta mielestämme informaatiota, mikä liittyy viidennen ulottuvuuden itseemme ja sen yli, sekä tiedostamattomasta mielestämme informaatiota, mikä liittyy ensimmäisen ja toisen ulottuvuuden maa-astiaamme. Deltatodellisuus mikä on galaktinen tietoisuutemme, keskittyy solu- ja aliatomitodellisuuteen ja ulottuvuuksien väliseen itseemme. Galaktinen tietoisuus ohjaa huomiomme ja näin havaintomme arvioimaan todellisuutta planeettamme, aurinkokuntamme ja galaksimme moniulotteisen tietoisuuden perusteella.

Kun valitsemme gamma-aivoaaltokanavan, kalibroimme tietoisuutemme suodattamaan pois henkilökohtaiset ärsykkeet ja siirtymään kaiken ajan, paikan ja ulottuvuuden yli integroidaksemme informaatiota, mitä saamme toisilta kanavilta, jotta voimme olla tietoinen prosessistamme. Gammatodellisuutemme on todella moniulotteinen, koska se on kaikki kaikessa. Tämä kosminen tietoisuus ohjaa huomiomme ja näin havaintomme arvioimaan todellisuutta universumimme moniulotteisen tietoisuuden perusteella.

Aivoaallot ja tietoisuus

Aivoaallot joita mitataan aivosähkökäyrällä (EEG), edustavat aivojen kieltä. EEG mittaa aivojen eri aivoaaltotaajuuksia laittamalla elektrodeja tiettyiin paikkoihin kallossa seuraamaan ja tallentamaan aivojen sähköimpulsseja.

Aivoaaltoja – kuten kaikkia aaltoja – mitataan kahdella tavalla. Ensimmäinen on taajuus tai se määrä, minkä aalto toistuu sekunnissa. Näin taajuutta mitataan jaksoina per sekunti (mitä kutsutaan myös hertsiksi), mikä vaihtelee välillä 0.5 – 39 hertsiä.

Toinen mitta on amplitudi, mikä on aivojen generoimien sähköimpulssien voima. Aivoaaltojen pääkategoriat ovat gamma, beta, alfa, theta ja delta. Kun pääsemme moniulotteiseen ITSEEMME, pystymme käyttämään kaikkien neljän aivoaallon yhdistelmää.

Beta-aivoaallot
13 – 39 hertsiä

(http://3.bp.blogspot.com/-xXSpO8DyRoc/V ... 0/Beta.jpg)

Beta-aallot joissa aivoaaltomme sykkivät 13 – 39 hertsin välillä, liittyvät valvetilaan. Nämä aallot ovat suurimpia taajuudeltaan ja heikompia amplitudiltaan ja ne ovat myös enemmän epäsynkronissa kuin muut aallot. Siis näiden aaltojen kuvio ei ole johdonmukainen. Tämä epäsynkroni johtuu monista päivittäisistä kognitiivisista, aistillisista ja motorisista aktiviteeteista mielessä. Siis beta-tietoisuuden aikana fokuksemme on epäsynkroninen, kun päivittäisessä elämässämme on monia sisäisiä ja ulkoisia häiriötekijöitä.

Beta-aaltoja nähdään aivojen kummallakin puolella ja ne ovat selvimpiä otsalohkossa, missä persoonamme päätökset ja ilmaisu käynnistyy. Beta-aivoaallot stimuloivat rationaalista ja analyyttistä ajattelua ja siitä seuraavaa toimintaa. Tässä tilassa huomiomme keskittyy ulkoisiin toimiin ja aivomme pääsevät ensisijaisesti käsiksi loogisiin peräkkäisajatuksiin prosessoidakseen ja organisoidakseen ne myriadit ärsykkeet, joita tulee viiden fyysisen aistin kautta, ja toimiakseen niiden perusteella.

Jos kaikkea tätä informaatiota ei laiteta jonkinlaiseen järjestykseen, hämmennymme ja pakahdumme. Sisäisen itsemme ääni voi edelleen vaimeasti kuulua, mutta kuten puhuttaessa jollekin meluisalla ja vilkkaalla lentokentällä, voimme kuulla sen, mutta emme aina ymmärrä, mitä se sanoo. Beta-aallot ovat pääasiallisia aivoaaltoja jokapäiväisessä elämässämme. Ilman niitä olisi vaikea toimia tehokkaasti päivittäisessä maailmassamme.

Alfa-aivoaallot
8 – 12 hertsiä

(http://3.bp.blogspot.com/-fXYrTeaXm9E/V ... /Alpha.jpg)

Alfa-aallot jotka ovat välillä 8 – 12 hertsiä, ovat pienempiä taajuudeltaan ja voimakkaampia amplitudiltaan ja synkronisempia kuin beta-aallot. Kun otamme kiireisestä päivästämme aikaa ottaa "voimatorkut", pohdiskella, kuunnella musiikkia, lukea runon tai meditoida, menemme alfa-tietoisuuteen. Kun keskitymme intensiivisesti yhteen ajatukseen, tunteeseen tai toimintaan, meillä on vähemmän ärsykkeitä prosessoitavana ja aivomme voivat siirtyä alfa-aaltojen intensiiviseen fokukseen.

Alfa-aallot huipentuvat 10 hertsin paikkeilla. Alfa-aaltoajattelu edistää mielen kekseliäisyyttä ja auttaa kykyämme koordinoida mielessä ärsykkeitä, jotta voimme suorittaa nopeasti ja tehokkaasti jotain, mikä on käsillä. Kun alfa hallitsee, useimmat ihmiset tuntevat rauhaa ja rentoutta, mikä hallitsee stressiä ja edistää terveyttä. Kirkkaat kuvat ja rentoutunut ja kiinnittymätön tietoisuus luo tietoisuuslinkkejä sekä tietoiseen että tiedostamattomaan mieleen.

Alfa on päärytmi, mitä nähdään normaaleissa, rentoutuneissa aikuisissa, ja se on läsnä suurimman osan ajasta, erityisesti 13 vuotta vanhempana. Alfa-aallot ovat vallitsevia aivojen valkoisessa aineessa, mikä on kaikki muut osat toisiinsa yhdistävä aivo-osa. Alfa on yleinen aivotila ja se kohoaa, kun ihminen on valppaana, muttei prosessoi aktiivisesti informaatiota. Alfa-aallot – voimakkaimpia takaraivoluussa, aivokuoressa ja etuaivokuoressa (otsa) – on yhdistetty ulospäinsuuntautuneisuuteen, aktiiviseen kuunteluun, parantuneeseen ongelmaratkaisun ja mielen luovaan toimintaan.

Siinä missä beta-aivoaallot ovat pääasiassa loogista peräkkäisajattelua, alfa-aivoaallot liittyvät kokonaisvaltaiseen, luovaan toimintaan. Näin ollen kadotamme alfa-tietoisuudessa ajan- ja paikantajun. Tunti tuntuu minuutilta ja kilometri muutamalta korttelilta. Keskittyessämme johonkin tehtävään alfa-tietoisuudessa, meillä on vähemmän häiriötekijöitä ja kuulemme oman sisäisen äänemme helpommin. Tässä tietoisuustilassa meillä on ahaa-elämyksiä. Monet esiintyjät, artistit, tiedemiehet ja urheilijat laittavat itsensä tietoisesti tai tiedostamatta alfa-tilaan saadakseen inspiraatiota ja saavuttaakseen parhaan suorituksen.

Theta-aivoaallot
4 – 7 hertsiä

(http://2.bp.blogspot.com/-G3hFowAgHQE/V ... /Theta.jpg)

Theta-aallot antavat meidän käyttää luontaista luovuuttamme, inspiraatiotamme ja henkistä yhteyttämme. Theta-aallot, 4 – 7 hertsiä, ovat vielä hitaampia kuin delta- tai alfa-aallot ja niiden amplitudi on tyypillisesti vielä suurempi. Silloin kun kavennamme fokuksemme ensisijaisesti sisäiseen itseemme, voimme päästä theta-aaltoihin, mikä liittyy tavallisesti syvään meditaatioon tai uneen. Tässä tilassa on vaikea säilyttää tietoinen kontakti ulkomaailmaan. Kehomme täytyy olla turvallisessa paikassa päästessämme theta-tietoisuuteen, sillä tämän tilan säilyttämiseksi kehon täytyy olla hiljaa paikoillaan ja silmät suljettuna.

Silloinkin pelkkä silmien avaaminen tai ulkomaailman kuunteleminen voi tuoda liikaa ärsykkeitä ja vaihtaa tietoisuutemme takaisin nopeampiin aivoaaltoihin ja theta-aaltokokemuksemme häviävät. Voidaksemme tuoda theta-tilan kokemukset tietoiseen mieleen, meidän täytyy pystyä kommunikoimaan nämä kokemukset kielikeskukselle, jotta voimme tallentaa ne avokuoreen.

Rentoutuminen, kirjoittaminen ja/tai piirtäminen nukkumisen tai syvän meditaation jälkeen auttaa meitä tulkitsemaan theta-aaltokokemukset alfa- ja beta-aaltoajatuksiksi. Silloinkin theta-kokemuksemme hakee tavallisesti oikean aivopuoliskomme symbolinen kuvakieli eikä vasemman aivopuoliskon peräkkäiskielialue. Rentoutuminen alfa-tilaan voi tulkita nämä kuvat kielialueellemme, missä voimme ajatella tai kirjoittaa niitä.

Theta-aallot ovat epänormaaleja aikuisilla, jotka ovat hereillä, mutta täysin normaaleja alle 13-vuotiailla lapsilla. Ne ovat normaaleja kaikenikäisillä nukkuessa. Theta-tilan uskotaan heijastavan limbisen järjestelmän ja hippokampusalueen toimintaa syvällä ohimolohkossa, mikä liittyy tunteisiin, lyhytaikaisen muistin muuttamiseen pysyvämmäksi muistiksi ja avaruudellisten suhteiden muistamiseen. Theta-tietoisuus edistää monimutkaista adaptiivista käyttäytymistä, kuten oppiminen ja muistaminen.

Theta-aivoaallot edistävät syvää sisäistä rauhaa, "tietämistä", tunnetta ykseydestä, mystisiä totuuksia, tiedostamattomien rajoittavien uskomusten transformoimista, paremman elämänlaadun luomista, fyysistä ja tunneparantumista ja oman tarkoituksemme löytämistä. Theta-tietoisuus antaa "huipun" huippukokemuksessa.

Delta-aivoaallot
0.5 – 4 hertsiä

(http://1.bp.blogspot.com/-sWSx1TbyVLQ/V ... /Delta.jpg)

Delta-aallot jotka ovat tavallisesti välillä 0.5 – 4 hertsiä, liittyvät empatiaan sekä vuorovaikutukseen ja yhteyteen koko moniulotteisen havaintotapamme kanssa. Nämä aivoaallot liittyvät kykyymme integroida ja päästää irti. Delta-aalloilla on suurin amplitudi ja pienin taajuus ja ne ovat hallitseva rytmi alle vuoden ikäisillä vauvoilla. Delta-aallot eivät mene koskaan nollaan, koska se merkitsisi, että olemme kuollut. Itse asiassa delta-aallot liitetään usein koomassa olemiseen.

Tässä tietoisuustilassa keho on talvihorrostilassa. Taitavat joogit voivat saavuttaa tietoisesti tämän tilan. Delta-tietoisuudessa olleessaan he pystyvät säätelemään keholämpötilaa ja sydämenlyöntiä. He voivat vaikuttaa myös kuolleelta, mutta pystyvät elvyttämään itsensä. Delta-aallot ovat unettoman nukkumisen syvin taso, missä keho sulkeutuu täysin keskittyäkseen parantumiseen ja kasvamiseen.

Huippusuorittajat vähentävät delta-aaltoja, kun vaaditaan suurta keskittymistä ja huippusuoritusta. Kuitenkin useimmat yksiöt joilla on diagnosoitu ADD, lisäävät luonnostaan delta-toimintaa yrittäessään keskittyä. Sopimaton delta-vaste rajoittaa usein vakavasti heidän kykyään keskittyä ja säilyttää huomiokyky. Aivot on ikään kuin lukittu jatkuvaan uneliaaseen tilaan. Delta-tietoisuuteen meneminen on kuin auton ajamista ykkösvaihteella. Emme voi kulkea kovin nopeasti, mutta meillä on auton maksimihallinta.

Delta-aivoaallot edistävät ihmeparantumista, jumalaista tietoa, sisäistä olemista ja henkilökohtaista kasvua, uudestisyntymää, traumasta toipumista, ykseyttä universumin kanssa, samadhia ja kuoleman lähikokemuksia. Delta-aivoaallot antavat syvää intuitiota, empaattista virittymistä ja vaistomaisia oivalluksia.

Aivoaaltojen vaihtaminen

Kun nukahdamme, aivot vaihtavat kierroksia ja aivoaallot alkavat hidastua. Aloitamme betasta ja menemme sitten alfaan, thetaan ja deltaan. Kun alamme herätä, aivoaallot siirtyvät vastakkaisjärjestyksessä deltasta, thetaan, alfaan ja lopulta betaan. Aivan kuten muutamme aivoaaltoja tiedostamatta nukkuessa, voimme oppia muuttamaan niitä tietoisesti valvetilassa.

* Aivojen pitämiseksi tehokkaassa beta-aivoaaltokuviossa, voimme päättää kaventaa fokuksemme muutamaan asiaan kerrallaan ja olla sallimatta itsemme sortua pakko- tai pelkoajatteluun.

* Voimme ottaa aikaa rentoutua, pohdiskella elämäämme ja nauttia luovuudestamme alfa-aaltojen aikaansaamiseksi.

* Voimme meditoida ja/tai rukoilla ja keskittyä täysin sisäiseen itseemme säännöllisesti theta-aivoaaltojen aikaansaamiseksi.

* Voimme nukkua paljon, päästää irti ja antautua sielullemme delta-aivoaaltojen aikaansaamiseksi.

On tärkeää ottaa aikaa ainakin kolmesta viiteen päivänä viikossa ITSEMME sisällä viettämiseen. Jos voimme ottaa tuon erityisajan, voimme oppia hallitsemaan tietoisesti tietoisuuttamme ja oivaltamaan, että valitsemme tietoisuutemme valitsemalla ne ajatukset, joiden sallimme asua mielessämme, ja ne tunteet joiden sallimme viipyillä sydämessämme.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

4.1.2015 TIETOISUUS JA AIVOAALLOT, OSA 2 – LEIJUVAT AJATUSMU

ViestiKirjoittaja hammer » 10.01.2015 23:55

TIETOISUUS JA AIVOAALLOT, OSA 2 – LEIJUVAT AJATUSMUODOT

Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
4.1.2015

Johdanto

Kirjoitin toissailtana myöhään blogia "Tietoisuus ja aivoaallot". Sitten keskellä yötä heräsin kera viestin:

"Mikään ei kulje luonnossa yksin. Kaikki elämä on punoutunut yhteen."

Tämä viesti oli niin voimakkaana mielessäni, että se herätti minut ja vaati kirjoittamaan sen muistiin, joten kirjoitin.

Sitten varhain seuraavana aamuna vastaanotin seuraavan.

"Toimimme kaikki elementaalitasolla. Tällä tavalla luomme uuden vuoden. Elementaalit ovat kaiken aineen perusta. Elementaalit luovat aineen taajuuden,
mikä on ajatusmuotojemme taajuus,
mikä on aivoaaltojemme taajuus,
mikä on tietoisuutemme taajuus.

(En ole varma, mitä "uusi vuosi" merkitsee. Olen kuitenkin tuntenut, että 2015 olisi erityisvuosi.)

Julkaisen nyt artikkelin "Kelluvat ajatusmuodot", minkä kirjoitin jokin aikaa sitten (kuka tietää enää ajasta nykyään?) En julkaissut sitä silloin, koska minusta tuntui, että jonkin informaation piti edeltää sitä. Yllä olevat viestit näyttävät kertovan minulle, että on tuon viestin esittämisen nyt-hetki.

Leijuvat ajatusmuodot

Leijuvat ajatusmuodot virtaavat ilmassa, kelluvat vedessä, tanssivat tulessa ja asettuvat maahan. Nämä ajatusmuodot yrittävät tulla 3D-peliin. On eksyneiden sielujen ajatusmuotoja, mitkä täyttävät maailmanne vihan ja pelon iskostamisella. Onneksi on jatkuvasti lisääntyvä määrä rakastavia ja moniulotteisia ajatusmuotoja, joita te, vapaaehtoinen loittoryhmämme, olette luoneet ollessanne maaplaneetan maadoittuneita asukkaita.

Jotta maapallon 3D-matriisi voidaan muuttaa, tietyn prosenttiosuuden maan asukkaista on oltava valmis luomaan vastalääke vihan- ja pelontäyteisille ajatusmuodoille. Niiden moniulotteisten ajatusmuotojen lähettäminen jotka ovat täynnä ehdotonta rakkautta ja moniulotteista valoa, luovat tuon vastalääkkeen.

On tietysti houkuttelevaa kohdata pimeys vihan ja pelon kera. Tuon reaktio kuitenkin "ruokkii petoa". Kaikki pelkoajatusmuodot voivat myös helposti manipuloida kolmannen ulottuvuuden aivoja. Näin ollen on elintärkeää, että yhdistytte moniulotteiseen mieleenne. Se voi helposti laajentaa tietoisuutenne niiden negatiivisten ajatusmuotojen ulottumattomiin, jotka voivat selviytyä vain kolmannessa ja alimmassa neljännessä ulottuvuudessa.

Valitettavasti monet aivopestyt ihmiset ovat kuin lapsia, jotka istuvat tietokoneen, television ja/tai sanomalehden edessä valmiina imemään pimeiden sielujen päivittäisiä raportteja. Nämä pelontäyteiset viestit tunkeutuvat heidän tietoisuuteensa ja syöksevät heidät pelkoon, vihaan ja kostonhimoon.

Teillä, ylösnousevilla ihmisillä, on vastuu keskittää ehdoton rakkautenne ja violetti tuli alemman taajuuden ajatusmuotoihin, rakastaaksenne ne vapaaksi ja muuntaaksenne ne valoksi. Ehdoton rakkaus ja violetti tuli ovat työkalujanne elämän transformoimiseen maaplaneetalla.

Ehdoton rakkaus ei ole ehdollisen rakkauden kaltaista. Pimeys vaikuttaa helposti ehdolliseen rakkauteen, koska se haluaa saada jotain. Toisaalta ehdoton rakkaus pyrkii vain antamaan jotain. Ehdollinen rakkaus luo pelkoajatusmuodon, mikä on kiedottu harhakuvaan rakkaudesta. Toisaalta ehdoton rakkaus luo epäitsekkään rakkauden ajatusmuodon, mikä on kiedottu moniulotteiseen valoon.

Ne jotka ovat saaneet ainoastaan ehdollista rakkautta, eivät edes tiedä, että ehdotonta rakkautta on olemassa. Itse asiassa monilla ihmisillä on ollut myös se kokemus, että henkinen rakkaus on täynnä pelkoa, vihaa ja kostoa. Onneksi monet galaktisen ja taivaallisen perheemme jäsenet ovat kaksoispaikantuneet ihmisiksi ohjaamaan ihmiskunnan takaisin viestiin aidosta ehdottomasta rakkaudesta ja moniulotteisesta valosta.

Koska ehdollinen rakkaus on usein manipuloivaa ja se pyrkii saamaan jotain, tuo ajatusmuoto saattaa näyttää rakkaudelta, mutta se tuntuu vihalta tai pelolta. Toisaalta ehdoton rakkaus on vapaa manipuloinnista, koska antaja vain haluaa antaa jotain. Näin tuo ajatusmuoto saa olon tuntumaan luottavaiselta ja voimaantuneelta.

Te, ylösnousevat ihmiset, olette palanneet käyttämään maa-astiaa pelataksenne loppuun 3D-videopelin jokaisen oppitunnin osalta, mikä on edelleen kesken henkilökohtaisessa maamatriisissanne. Teitä on myös monia, jotka ovat ottaneet vapaaehtoisesti maa-astian, jotta voitte auttaa Gaiaa sen planeettaylösnousemuksessa.

Nyt on aika lopultakin voittaa tämä videopeli. Kun alatte voittaa henkilökohtaisen videopelinne, oivallatte, että tämä on ykseyspeliä, koska koko planeetta on valmis muuntamaan ehdollisen rakkauden 3D-pelin viidennen ulottuvuuden ehdottomaksi rakkaustodellisuudeksi.

Tätä 3D-videopeliä on pelattu aivan liian pitkään ja ehdollinen rakkaus on saastuttanut sen, mikä on tehnyt monista ihmisistä erittäin helppoja manipuloida. Tästä syystä me, galaktinen ja taivaallinen perheenne, olemme lähettäneet moniulotteisen ITSENNE korkeampia ilmaisuja kirjautumaan 3D-peliin.

Ihmisitsenne on videon avatara ja TE olette te korkeammassa todellisuustaajuudessa ja opastatte avataranne voittamaan pelin muuntamalla ehdollisen rakkauden ehdottomaksi rakkaudeksi. Kun yhtäkkiä tai hitaasti lataatte korkeamman ITSENNE ehdotonta rakkautta henkilökohtaiseen 3D-matriisiinne, lataatte myös tuon ehdottoman rakkauden planeetan 3D-matriisiin.

Muuntuessanne ehdollisesta rakkaudesta ehdottomaan rakkauteen, autatte myös kolmannen ulottuvuuden planeettaa muuntumaan viidennen ulottuvuuden planeetaksi. Muuntumisen avain on ehdoton rakkaus, koska täyttäessään 3D-matriisin se muuntaa tuon matriisin korkeampaan ilmaisumuotoon.

Ollessanne kirjautuneena maapallon 3D-matriisiin, olette kiinnittynyt siihen. Näin ollen muuntaessanne henkilökohtaisen energiakenttänne korkeamman ulottuvuuden ilmaisuksi, muunnatte myös Gaian planeettaenergiakenttää. Tästä syystä olemme pyytäneet teitä, vapaaehtoisiamme, ottamaan kolmannen ulottuvuuden maa-astian.

Nimittäin kun laajennutte henkilökohtaisesti korkeamman ulottuvuuden ITSEENNE, edesautatte Gaian kykyä laajentua planetaarisesti korkeamman ulottuvuuden ITSEENSÄ. Aivan kuten kolmas ulottuvuus on liian matala taajuus ylläpitämään ehdottoman rakkauden, viides ulottuvuus on liian korkea taajuus hyväksymään ehdollisen rakkauden.

Viidennen ulottuvuuden ITSENNE ehdoton rakkaus palvelee myös magneettina niille, jotka pystyvät sisältämään tuon moniulotteisen energiakentän käyttäessään maa-astiaa. Kun tämä henkilökohtainen ja planetaarinen muuntuminen ylittää hitaasti ihmisten tietoisen tajunnan kynnyksen, jokaisella teistä on erilaisia merkkejä korkean taajuuden latauksesta. Teidän velvollisuutena on tunnistaa henkilökohtaiset oireenne.

Kun tunnistatte sen tunteen, että korkeampia ulottuvuuksia tulee maa-astiaanne, voitte helpommin tunnistaa ne kolmannen ulottuvuuden ajattelunne, tunteidenne, tekojenne, tapojenne ja iskostumienne osat, jotka vastustavat tuota latausta. Tällä tavalla löydätte, mikä kolmannen ulottuvuuden itsenne osa estää muuntumistanne saattamalla teidät energiaylikuormaan.

Sitten kun olette tunnistaneet sisäisen sabotoijanne, voitte lähettää ehdotonta rakkautta kaikille itsenne osille, jotka ovat eksyneet kolmanteen ulottuvuuteen. Ehdottoman rakkauden lähettäminen haavoittuneelle egollenne laajentaa tietoisuutenne noiden vanhojen energiataajuusmallien yli ja asettaa aikomuksenne kolmannesta ulottuvuudesta moniulotteisuuteen.

Kuitenkin jossain 3D-elämän tohinassa korkeampi ITSENNE voi eksyä ja haavoittunut egonne hypätä takaisin ajajan paikalle. Tämä ei ole huono asia – "huonon" ollessa 3D-termi – vaan teidän täytyy jatkaa egonne tarkistamista. Kolmannen ulottuvuuden itse on periaatteessa sisäinen lapsenne, koska se oli moniulotteisen ITSENNE ensimmäinen versio, joka tuli 3D-peliin/matriisiin.

Ette pystyneet ymmärtämään kovin paljon kieltä silloin, mutta pystyitte tulkitsemaan ajatusmuotoja paljon tehokkaammin kuin aikuisena. Valitettavasti useimmat teistä unohtivat luontaisen kykynne ymmärtää ja tulkita ajatusmuotoja ja mennä niihin, koska menitte kolmannen ulottuvuuden kouluun.

Onneksi kirjoititte syntymää edeltävään sopimukseenne, että olette valmis laajentumaan sen kolmannen ulottuvuuden todellisuustaajuuden yli, mihin alun perin tulitte. Tämän "muuttamisen" vuoksi teidän tarvitsee muistaa, kuka päätätte olla ja mistä teidän täytyy päästää irti voidaksenne olla tuo ihminen.

Muissa maainkarnaatioissa pystyitte vain tallentamaan ne egonne osat, jotka olivat liian vaikeita käsitellä tuossa todellisuudessa. Sitten voitte poimia ne mukaan ja muuttaa toisessa inkarnaatiossa. Kuitenkin tämän inkarnaation nyt-hetkessä teidän täytyy päästää irti kaikista egoitsenne versioista ja/tai parantaa ne, kun koko 3D-matriisi on muuntumassa 5D-matriisiksi.

On tietty aika, minkä voitte olla piittaamatta tästä muuntumis- ja irtipäästämisprosessista, mutta lopulta tuo prosessi alkaa riippumatta siitä, oletteko valmistautuneet siihen vai ette. Jos pysytte kiinni monissa kolmannen ulottuvuuden tavoissa, tavaroissa, haluissa, pyrkimyksissä ja ihmisissä, ette pysty päästämän irti siitä, mikä sitoo teidät kolmannen ulottuvuuden harhakuviin.

Ylösnousemalla ette kadota mitään, koska koko elämä on moniulotteista. Näin päästätte irti vain sen kolmannen ulottuvuuden versiosta, mistä teidän täytyy vapautua, jotta voitte laajentaa tietoisuutenne noiden ihmisten, paikkojen, tilanteiden tai asioiden korkeamman ulottuvuuden versioihin.

Luultavasti aloitatte käymällä korkeamman ulottuvuuden todellisuuksilla, samalla kun elätte fyysisessä maailmassa. Sitten alatte vähitellen elää korkeamman ulottuvuuden todellisuusversioissa, samalla kun palaatte lyhyesti kolmanteen ulottuvuuteen auttamaan. Teette näitä valintoja tunnistamalla korkeamman ulottuvuuden ajatusmuodot, kun niitä virtaa todellisuutenne lävitse.

Silloin koette lisääntyvässä määrin moniulotteisia ajatusmuotoja, joita tulee tietoisuutenne reunoille, aivan kuten koette kolmannen ulottuvuuden iskostumia, jotka jatkuvasti pommittavat teitä pelottavilla tapahtumilla. Alussa ette ehkä pysty näkemään tai kuulemaan niitä, mutta pystytte tuntemaan sen ehdottoman rakkauden, mihin ne ovat kietoutuneet.

Jos tietoisuutenne kuitenkin on rajattu kolmanteen ulottuvuuteen, ette edes pysty havaitsemaan moniulotteisia ajatusmuotoja. Toisaalta kun tietoisuutenne laajenee sisältämään korkeammat tietoisuustilat, havaintonne laajentuvat myös sisältämään korkeamman ulottuvuuden todellisuudet.

Planeettatietoisuudessa ei ole aikaa, koska koko planeetta sisältää kaikki mahdolliset 3D-aikajanat. Sitten kuin tietoisuutenne resonoi koko planeettaan, tiedostamisenne laajenee luonnostaan syleilemään planeettatietoisuutta.

Lisäksi sitten kun alatte muistaa todellisen, korkeamman ulottuvuuden ITSENNE, tietoisuutenne laajenee syleilemään sitä ITSENNE galaktista versiota, joka otti vapaaehtoisesti nykyisen maa-astianne. Sitten tietoisuutenne laajenee helposti luontaiseksi galaktiseksi tietoisuudeksenne.

Kun muistatte oman moniulotteisen ITSENNE, joka on galaksin jäsen samalla tavalla, kuin maa-astianne on maapallon jäsen, tietoisuutenne palaa luontaiseen galaktiseen tietoisuuteenne. Korkeamman ulottuvuuden tietoisuudessanne voitte havaita sekä kollektiivi- että yksilöilmaisunne, jotka muodostavat kokonaisuutenne.

Resonoidessanne viidenteen ulottuvuuteen tai sen yli, koette ryhmäykseyden, samalla kun voitte vierailla jossain yksilöerillisyysharhassa. Tämän korkeamman tietoisuuden kautta voitte nähdä, miten kaikki polariteetit sulautuvat yhteen sen kanssa, mikä oli ennen niiden välissä.

Kun sallitte tietoisuutenne tulla tähän "välitilaan", löydätte ykseysäänenne, mikä on eliksiiri, joka saa aikaan ykseytenne koko kollektiivisen, planetaarisen ja galaktisen tietoisuuden kanssa. Jos voitte laulaa tuota ääntä elämässänne, muunnatte havaintonne kolmannen ulottuvuuden erillisyydestä moniulotteisen ITSENNE korkeamman taajuuden ykseyteen.

Moniulotteinen ITSENNE pystyy helposti havaitsemaan moniulotteisen matriisin, mikä kimaltaa aivan 3D-matriisin harhakuvien ulkopuolella. Voittoko nähdä, kuulla, tuntea ja rakastaa ehdottomasti säteilevät viidennen ulottuvuuden ajatusmuodot elämäänne? Voitteko tunnistaa, että enemmän ja enemmän muutoksia tapahtuu päivänne nyt-hetkessä?

Samanaikaisesti on kolmannen ulottuvuuden ajatusmuotoja, jotka viittovat teitä palaamaan siihen, mikä on tunnettua ja tuttua. Voitteko kurkottaa tuota ehdottoman rakkauden vierasta tunnetta kohti ja luottaa, että tuossa ajatusmuodossa on korkeamman ulottuvuuden todellisuus?

Jos teette tuon valinnan, muistatte, miten havaitaan se moniulotteinen matriisi, jossa kaikki matriisiverkot ovat yhdistyneet ehdottomalla rakkaudella. Tuo yksi päätös, tuo yksi riski, laajentaa tietoisuutenne pelkomanipuloinnin yli, muistoon luontaisesta moniulotteisesta todellisuusmatriisistanne.

Tuossa matriisissa on lukemattomia "portaita" ja ITSENNE versioita on monilla niistä. Tuossa todellisuudessa olette kaikki ilmaisunne jokaisen todellisuuden kaikissa taajuuksissa. Siksi 3D-itsenne jokainen teko ja reaktio kaikuu ITSENNE kaikkiin myriadeihin ilmaisuihin havaittavaksi ja elettäväksi erilaisten todellisuustaajuuksien kautta.

Kaikki nämä moniulotteiset todellisuusversiot toimivat samassa nyt-hetkessä. Jokaisen todellisuuden jokainen "haara" valuu jatkuvasti alempiin ulottuvuuksiin havaittavaksi sillä tietoisuustaajuudella, mikä resonoi kuhunkin todellisuuteen.

Nämä todellisuudet hahmotetaan kolmannessa ulottuvuudessa erillisiksi moniulotteisiksi ajatusmuodoiksi. Kuitenkin fyysinen itse voi silti tuntea sen ehdottoman rakkauden ja moniulotteisen valon värähtelyn, mitä huokuu näistä moniulotteisista ajatusmuodoista. Mutta miten astutte näihin ajatusmuotoihin, jotka ovat myös todellisuuksia?

Voitte astua jokaiseen ajatusmuotoon/mahdolliseen todellisuuteen sovittamalla tietoisuustilanne tuon ajatusmuodon värähtelyn kanssa. Toisin sanoen:

Elätte siinä todellisuudessa, mikä sopii yhteen tietoisuusvärähtelynne kanssa,
minkä sanelevat aivoaaltonne,
mitkä sanelee tietoisuutenne,
mikä on tulosta ajatuksistanne ja tunteistanne.

Samanaikaisesti ajatuksenne ja tunteenne saavat aikaan tietoisuusvärähtelynne,
mikä vaikuttaa aivoaaltoihinne,
mitkä vaikuttavat tietoisuustilaanne,
mikä luo todellisuuden, missä elätte.

Muistakaa, että kaikki todellisuusversionne toimivat samassa nyt-hetkessä! Mutta kolmannen ulottuvuuden havaintotapanne kokee jokaisen värähtelyn eri todellisuutena. Onneksi "eri" on vain kolmannen ulottuvuuden termi.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

7.1.2015 TIETOISUUS JA AIVOAALLOT, OSA 3 – AJATUSMUODOT PORT

ViestiKirjoittaja hammer » 13.01.2015 18:28

TIETOISUUS JA AIVOAALLOT, OSA 3 – AJATUSMUODOT PORTAALEINA

7.1.2015

Ajatusmuodot ovat ajatustenne ja tunteidenne yhdistelmä. Tämä yhdistelmä pakattuna ajatusmuodoksi aloittaa oman todellisuutenne luomisen. Ajatustaajuuden määrää tietoisuustila, minkä määräävät aivoaallot, ja nämä määrää suurelta osin tunnetaajuus.

Tunteenne ovat vuorovaikutuksessa kehon kanssa koko ajan ja vaikuttavat ajatustenne aaltotaajuuteen. Samalla tavalla ajatukset vaikuttavat tunnetaajuuteen. Ajatuksenne voivat olla täynnä ehdotonta rakkausvärähtelyä tai koko asteikon pelkotunteeseen saakka.

Ehdoton rakkaus tuntuu tunteelta, kun koette sen kehossa. Koska se on kuitenkin viidennen ulottuvuuden tunne, kutsumme sitä värähtelyksi. Jotta jokin ajatusmuoto voi kehittyä täysin, ajatus- ja tunnetaajuuden on oltava synkronissa.

Jos siis tuntisitte ehdotonta rakkautta ja teillä olisi jokin pelokas ajatus (mikä on epätavallista ehdotonta rakkautta kokiessa), ajatustenne ja tunteidenne taajuus olisi liian epäsynkronissa luodakseen ajatusmuodon.

Toisaalta jos tuntisitte pelkoa ja teillä olisi pelokas ajatus, alkaisitte luoda pelkotunteen palautesilmukkaa, mikä luo pelokkaan kolmannen ulottuvuuden ajatusmuodon ja toisinpäin.

Voisitte kokea myös onnellisuuden, ihmisrakkauden ja/tai innostuksen tunteita, mitkä olisivat aurassanne ja vaikuttaisivat ajatuksiinne. Sitten kun teillä olisi onnellinen, rakastava ja/tai innostunut ajatus, voisitte luoda onnellisen kolmannen ulottuvuuden ajatusmuodon.

Asteikon korkeamman ulottuvuuden piirre on ehdoton rakkaus, mikä on enemmän värähtelyä, kuten yllä todettiin. Tämä korkea värähtelytaajuus kutsuu moniulotteista mieltänne viimeistelemään ajatusmuodon. Tässä tapauksessa ajatusmuoto palvelee portaalina korkeampaan todellisuusulottuvuuteen.

Kaikki ajatusmuodot voidaan havaita vain korkeammilla havaintotavoillanne, kuten selväkuuloisuus (viestien kuuleminen korkeamman ulottuvuuden lähteestä), selvänäköisyys (korkeamman taajuuden valomuodostelmien näkeminen) ja selvätuntoisuus (ajatusmuodon tunteminen keholla ja auralla).

Siinä missä kolmannen ulottuvuuden ajatusmuodot auttavat teitä olemaan jokapäiväisen elämänne luoja, moniulotteiset ajatusmuodot palvelevat portaaleina, joiden kautta saatte viestejä moniulotteiselta mieleltä, kolmannelta silmältä ja korkeasta sydämestä.

Nämä ajatusmuodot havaitaan pääasiassa delta- ja gamma-aaltotietoisuudellanne. Toisaalta, kolmannen ulottuvuuden ajatusmuodot havaitaan tavallisesti ollessanne alfa- tai theta-aaltotietoisuudessa.

Kolmannen ulottuvuuden ajatuksiin mennään "tiedostamatta" joka päivä. Kun ajatuksenne ja tunteenne ovat harmoniassa, teitä vedetään tavalla, mikä ohjaa teitä odottavaa ajatusmuotoa kohti. Kun viette huomion tuohon suuntaan, ette tiedosta, että tietty energiamalli, ajatusmuoto, vaikuttaa päivittäisiin valintoihinne.

Valitsette jonkin ajatusmuodon tiedostamatta – tai tietoisesti jos olette täysin hereillä – käyttöjärjestelmäksi tuon aikanne nyt-hetkeen. Sitten kun tiedostatte energiamallit ympärillänne, tiedostatte ne ajatusmuodot, jotka vaikuttavat teihin.

Jos olette tietämätön niistä energiakentistä, ajatusmuodoista, joiden läpi kuljette ja jotka vaikuttavat teihin, luultavasti tunnette, ettette ole kontrollissa elämässänne. Toisaalta kun tietoisesti päätätte mennä johonkin ajatusmuotoon/energiakenttään, tunnette olevanne jokapäiväisen elämänne kontrollissa. Voidaksenne tehdä näitä valintoja, teidän täytyy tiedostaa energiakentät, ajatusmuodot, päivittäisessä elämässänne.

Voidaksenne mennä tietoisesti johonkin ajatusmuotoon, teidän täytyy havaita tuo ajatusmuoto. Voidaksenne havaita ajatusmuodon, tietoisuutenne – mikä on tunteidenne ja ajatustenne yhdistelmä – täytyy olla kalibroitu tuon ajatusmuodon taajuuteen.

Luultavasti tunnistatte energiakentän/ajatusmuodon samalla tavalla, kuin tunnistatte, miten meren tai järven eri alueet voivat tuntua lämpimiltä, kylmiltä, sameilta tai kirkkailta aalloilta. Ilmaisu "tuntuu siltä, että joku kävelee haudallani" on esimerkki matalan taajuuden pelokkaan ajatusmuodon kohtaamisesta.

Toisaalta, saatatte yhtäkkiä tuntea olevanne täynnä iloa, onnea ja virkeyttä, kun kohtaatte jonkin korkeamman taajuuden rakastavan ajatusmuodon. Tämä ajatusmuoto antaa teille tilaisuuden kalibroida 3D-aivonne, jotka hallitsevat fyysistä kehoa, moniulotteisen mielenne kanssa, mikä hallitsee valokehoanne.

3D-aivonne antavat teille informaatiota ulkomaailmastanne, kun taas moniulotteinen mielenne antaa teille informaatiota sisämaailmastanne. Nimittäin korkeamman ulottuvuuden todellisuutenne eivät ole yläpuolellanne. Ne ovat sisällänne. Lähteenne on sisällänne, näin myös korkeamman ulottuvuuden todellisuutenne.

Ulkoisten 3D-aivonne sulauttamiseksi yhteen sisäisen moniulotteisen mielenne kanssa, teidän tarvitsee luultavasti tuntea henkilökohtaista kontrollia ulkoisesta maailmastanne. Säilyttääksenne henkilökohtaisen kontrollin/hallinnan ulkoiseen todellisuuteenne, teidän täytyy luultavasti pitää sisäinen maailmanne tietoisesti avoimena korkeampiin ulottuvuuksiin.

Silloin kun voitte tuntea turvaa olemisesta ulkoisen maailmanne pomo, voitte laajentaa tietoisuutenne beta-aaltotietoisuuden selviytymismoodista alfa-aaltojen mielikuvitusmoodiin. Ylläpitääksenne tämän turvallisesti, on hyödyllistä sulauttaa beta/selviytymistietoisuus yhteen alfa/mielikuvitustietoisuuden kanssa.

Olemme tietoisia, miten haastava ja pelottava fyysinen maailma voi olla nyt-hetkessänne. Siksi jos voitte pitää portaalin auki sisäiseen maailmaanne, voitte saada jatkuvan yhteyden omiin korkeampiin ilmaisuihinne, jotka voivat lohduttaa ja opastaa teitä.

Jos fyysinen maailmanne pakenee liian kauas kontrollistanne ja erityisesti jos kiellätte tietyn tilanteen, ulkoisen fyysisen maailman kaaos tunkeutuu sisäiseen unimaailmaanne sekä päivittäiseen elämäänne. Silloin näette pahoja unia, jotka ovat itse asiassa varoituksia sisäiseltä maailmaltanne, että ulkoinen maailmanne on syöksymässä syvälle kaaokseen.

Maailmassanne ei voi välttää kaaosta, erityisesti nyt-hetkessänne, koska kaaos edeltää muutosta ja muutosta kaivataan kovasti fyysisessä todellisuudessanne. Lisäksi suurin osa niistä ajatuksistanne, miten tämä muutos voidaan saada aikaan, voi tulla tajuntaanne vain korkeamman alfa- ja theta-aaltotietoisuutenne kautta.

Korkeammat tietoisuustilat lisäävät myös kovasti luovuuttanne, mikä voi antaa teille ainutlaatuisia ratkaisuja vanhoihin tilanteisiin. Sallimalla luovuutenne luoda turvallisuuden tunnetta jokapäiväiseen elämäänne, siirrytte korkeampiin tietoisuustiloihin. Nämä korkeammat tietoisuustilat voivat onnellisempia, rakastavampia ja moniulotteisia ajatusmuotoja.

Nämä ajatusmuodot ovat henkilökohtaisia portaalejanne korkeampiin maailmoihin, joita luotte omilla ajatuksillanne ja tunteillanne. Kaikkien heränneiden/ylösnousevien ihmisten ilo ja vastuu on luoda ja mitä tärkeintä, ylläpitää henkilökohtaiset portaalinne, jotta voitte lopulta yhdistyä toisten henkilökohtaisten portaalien kanssa.

Opetellessanne pitämään tietoisuutenne beta-aaltotietoisuuden yläpuolella, alfa- ja theta-aaltotietoisuudessa, on parasta keskittyä omaan henkilökohtaiseen portaaleihinne. Sanomme "portaaleihin", koska teillä kaikilla on useampi portaali. On usein portaaleja – tai niitä voidaan kutsua ajatusmuodoiksi – jotka virtaavat moniin eri todellisuusversioihin.

Näin ollen teidän kaikkien täytyy petrata moniulotteista tietoisuuttanne, jotta voitte kokea useamman asian/todellisuuden kerralla. Ensin voitte laajentua monitehtäväisyyteen kolmannen ulottuvuuden maailmassanne. Sitten voitte sallia neljännen ulottuvuuden alfa-aaltotietoisuutenne punoutua kolmannen ulottuvuuden maailmanne läpi.

Sitten kun osaatte jossain määrin tämän, voitte alkaa vetää viidennen ulottuvuuden theta-aaltotietoisuutenne fyysiseen valvetodellisuuteenne. Tässä kohtaa aloitatte tehtävänne poraalinavaajana korkeampiin todellisuuksiin.

Theta-aaltotietoisuuteen kuitenkin tavallisesti päästään vain meditoidessa tai jonkin luovan tekemisen aikana, jolloin tunnette olevanne riittävän suojassa irrottaaksenne beta-aaltojen selviytymistietoisuusankkurin. Fyysinen maailma ei ole kovin turvallinen nykyisessä nyt-hetkessänne.

Lisäksi koska kaaos edeltää aina muutosta, teidän on opittava erottamaan selvästi kaoottiset 3D- ja 4D-ajatusmuodot virtaavista 3D-, 4D- ja 5D-ajatusmuodoista. Onneksi jokaisella ajatusmuodolla on mentaali- ja tunnevärähtely.

Ennen kuin aloitatte tosissaan palvelunne portaalinavaajana, teidän täytyy muistaa, miten erotetaan jokaisen ajatusmuotovärähtelyn tunne, mikä virtaa tietoisuuteenne. Jotkut ajatusmuodot ovat beta-aaltomuistutuksia tietyistä vastuista, jotka teidän täytyy hoitaa.

Teidän täytyy tunnistaa näiden beta-aaltoajatusmuotojen tehtävätunne ja reagoida avaamalla tuo portaali hoitaaksenne fyysisen tehtävän, mikä kutsuu teitä tuossa nyt-hetkessä. Toisaalta jos beta-aaltoajatusmuoto resonoi pelkoon, on parasta lähettää sille ehdotonta rakkautta ja poistaa se tietoisuudestanne.

Jos tässä ajatusmuodossa on "ole hyvä ja hoida tämä 3D-vastuu" –osa, ehdoton rakkaus irrottaa sen tavanomaisesta pelosta, mikä ympäröi kolmatta ulottuvuutta, paljastaakseen tehtävän, mikä teitä kutsutaan hoitamaan. Voitte sitten sanoa "kiitos", tehdä tuon arkisen, kuitenkin tarpeellisen tehtävän ja lähettää varoittavan ajatusmuodon viidenteen ulottuvuuteen muunnettavaksi.

On tärkeää, että muunnatte 3D-ajatusmuotonne, kun olette hoitaneet ne. Teette tämän samalla tavalla, kuin kierrätätte lahjapaperit, laskukuoren ja muut kolmannen ulottuvuuden kääreet, joita tarvitaan fyysisessä elämässä. Kun olette maksaneet 3D-laskun, syöneet 3D-ruuan tai täyttäneet 3D-roskiksenne, luovutte jätteestä muuntavalla tavalla, mikä ei roskaa Gaian planeettaa.

Itse asiassa enemmän ja enemmän laskuja lähetetään sähköpostilla, otatte oman kassin ruokakauppaan ja etsitte ulkona astian, minne voitte laittaa tarpeettomat vaatteet ja muut aineelliset tavarat. Nämä asiat ovat merkkejä siitä, että viides ulottuvuus hiipii hiljalleen fyysiseen todellisuuteenne. Samalla tavalla kun säästätte artikkelin, minkä jakamisesta nautitte ystävän kanssa, voitte säästää tärkeät ajatusmuotonne/portaalinne jaettavaksi toisten kanssa.

Kun laajennatte beta-aaltotietoisuutenne alfa-aalto- ja theta-aaltotietoisuudeksi, korvaatte 3D-ajatusmuotonne/portaalinne moniulotteisilla ajatusmuodoilla/portaaleilla. Kun jaatte kokemuksenne toisten kanssa, todistatte itsellenne, että olette valmis olemaan todellinen moniulotteinen ITSENNE.

Ensin jaatte henkilökohtaiset portaalinne niiden kanssa, joita rakastatte ja joihin luotatte. Sitten voitte jakaa kokemuksenne anonyymisti toisten kanssa. Sitten lopulta kuin tunnette sen syvän suojan, minkä nämä portaalit antavat, jaatte avoimesti kokemuksianne laajemman ihmisryhmän kanssa. Kun jaatte, on tärkeää, että pidätte tietoisuutenne useimmiten pelkopohjaisten beta-aaltojen yläpuolella, inspiroivissa alfa-aalloissa ja moniulotteisissa theta-aalloissa.

Polkunne ylösnousemukseen alkaa ajatusten ja tunteiden hallinnasta. Vihaisuus siitä, että te ette ole ylösnousseet vielä, asettaa teidät uhrimoodiin ja alentaa tietoisuutenne beta-aaltotietoisuuden fyysisiin vaihtoehtoihin. Tulos on sama, jos pelkäätte tai olette kärsimätön prosessissanne, kun nämä tunteet aktivoivat beta-selviytymistietoisuutenne.

Gaia tosiaankin ylösnousee, mutta jokin osuus ihmisiä jää luultavasti heikkenevään 3D-matriisiin. Ylösnousemus ei ole lahja, jonka saatte. Ylösnousemus on lahja, jonka annatte itsellenne liittymällä ykseystietoisuuteen toisten ihmisten kanssa, jotka tarvitsevat epätoivoisesti apuanne.

Osittain toisten auttamisen kautta teistä tulee energiakenttänne mestari. Tämä mestaruus ei ole edes vähän mahdollinen elettäessä beta-aaltotietoisuuden rajoissa ja alfa-tietoisuus laajentaa tietoisuutenne vain neljänteen ulottuvuuteen.

Siksi teidän täytyy laajentaa tietoisuutenne viidennen ulottuvuuden theta-aaltotietoisuuteen ja jakaa laajentumislahja toisten kanssa. Kysytte ehkä, miksi teidän täytyy jakaa ylösnousseen tietoisuutenne lahja. Vastaus on, että yksilöllisyys on käsite, mikä resonoi vain kolmanteen ja alempaan neljänteen ulottuvuuteen.

Millään muulla lajilla maan päällä ei ole yksilötietoisuutta sillä tavalla, minkä ihmiskunta on luonut. Gaian toiset olennot toimivat yhtenä lintuparvena, yhtenä kalaparvena, yhtenä valas- tai delfiiniparven, yhtenä puumetsänä ja/tai yhtenä pilvikokoelmana.

Ihmiskunta on hidaste planeettaylösnousemuksessa, koska ainoastaan yksi ihminen joka edelleen elää henkilökohtaista elämäänsä, ei pysty saamaan ylösnousemusvoimaa. Jokaisen yksilön täytyy laajentaa tietoisuutensa alfa-, theta-, delta- ja gamma-aaltotietoisuuteen.

Delta-aaltotietoisuuteen liittyy empatia sekä vuorovaikutus ja yhteys moniulotteisten havaintojenne kanssa. Nämä aivoaallot osallistuvat kykyynne integroida ja päästää irti. Delta-tietoisuuteen meneminen on kuin auton ajamista ykkösvaihteella – emme pääse kovin lujaa, mutta meillä on auton maksimihallinta.

Delta-aivoaallot edistävät ihmeparantumista, jumalaista tietoa, sisäistä olemista ja henkilökohtaista kasvua, uudestisyntymää, traumasta toipumista, ykseyttä universumin kanssa, samadhia ja kuoleman lähikokemuksia. Delta-aivoaallot antavat syvää intuitiota, empaattista virittymistä ja vaistomaisia oivalluksia.

Kun jokainen teistä sulauttaa tietoisuustilansa yhteen toisten kanssa, jaatte korkeamman värähtelytilanne "mukana vetämisen voimalla". Tämä yhteensulautuminen auttaa kovasti kollektiivitietoisuutta kokemaan delta- ja gamma-aaltotietoisuuden. Voidakseen resonoida ykseystietoisuuden täyteen voimaan, on laajennuttava henkilökohtaisesta ykseydestä kollektiiviykseyteen ja planeettaykseyteen.

Voitteko kuvitella planeettaykseyden, mikä kiertää Gaian maapalloa, ja tuon planeettatietoisuuden jäsenten ylläpitävän ja jakavan moniulotteisia ajatusmuotojaan/portaalejaan, joita he ovat avanneet korkeampien tietoisuustilojensa kanssa? Käyttäkää nyt mielikuvituksenne suurta voimaa hahmottaaksenne, miten nämä myriadit portaalit punoutuvat yhteen toistensa ja Gaian moniulotteisen matriisin kanssa.

Sitten te, ylösnousevat ihmiset, voitte mennä Gaian moniulotteiseen ajatusmuotoon/portaaliin alkaaksenne asuttaa Gaian vasta-avatun moniulotteisen planeettamatriisin jokaista verkkoa. Tällä tavalla voimme elävöittää planeettamatriisin joka taajuuden korkean taajuuden ajatusmuodoilla, joita ovat luoneet Gaian ylösnousevan ihmiskunnan ajatukset ja tunteet.

Gamma-aallot antavat teille suurimman kyvyn havaita moniulotteisia ajatusmuotoja/portaaleja ja mennä niihin. Mutta ensin teidän täytyy resonoida gamma-aaltotietoisuuteen. Palaamme puhumaan gamma-aaltotietoisuudesta.

Siunausta,

Olemme galaktinen perheenne, olemme TE

-----------

hammer
Ylläpitäjä

10.1.2015 TIETOISUUS JA AIVOAALLOT, OSA 5 – KORKEAMMAN TIETO

ViestiKirjoittaja hammer » 14.01.2015 21:30

TIETOISUUS JA AIVOAALLOT, OSA 5 – KORKEAMMAN TIETOISUUDEN YLLÄPITÄMINEN

10.1.2015

Suom. huom. Artikkelisarjan neljännessä osassa Suzanne on tehnyt kanavointinsa tueksi pitkän yhteenvedon informaatiosta, mitä hän on löytänyt gamma-aalloista netistä. En kääntänyt tekstiä, mutta tässä on kuitenkin esittelyosuus.

Gamma-aaltojen esittely

Gamma-aallot ovat normaalin aivotoiminnan taajuusmalli, mikä vaihtelee 25 – 100 hertsin välillä, noin 40 hertsin ollessa tyypillinen ihmisille. Gamma-aaltoja ei periaatteessa tunnettu ennen digitaalisia EEG-tallentimia, koska analoginen aivosähkökäyrä ei pystynyt mittaamaan niin korkeataajuuksisia aivoaaltoja (niiden yläraja oli noin 25 hertsiä).

Hermotutkijat alkavat löytää aivojen ihmeellisiä ominaisuuksia niiden tuottaessa gammataajuutta. Gamma-aallot ovat nopein aivoaaltotaajuus, jolla on pienin amplitudi. Ne liitetään "siunauksen tunteeseen", mistä kertovat kokeneet meditoijat, kuten munkit ja nunnat, huippukeskittymiseen ja äärimmäisen korkeaan kognitiiviseen toimintatasoon.

Hermotutkijat uskovat, että gamma-aallot pystyvät yhdistämään informaatiota aivojen kaikista osista – gamma-aalto alkaa talamuksesta ja se liikkuu aivojen takaosasta eteen ja takaisin taakse 40 kertaa sekunnissa. Tämä nopea toiminta tekee gammatilasta yhden älyllisistä ja fyysisistä huippusuorituksista.

Gamma on aivoaaltotila, missä tuntee voivansa tehdä mitä vain. Kaikilla on gamma-aivoaaltotoimintaa, mutta gamma-aaltojen tuotantomäärä vaihtelee. Alhaiset gamma-aaltomäärät on liitetty oppimisvaikeuksiin, huonoon muistiin ja heikkoon mielen prosessointiin.

Rakkaimmat ystävämme,

Koska teillä on tarve ja kiihkeys säilyttää korkeampi tietoisuustaajuus, teitä kehotetaan muuttamaan elämäänne monin tavoin. Mutta ollessanne 3D-hälinän keskellä, voi tulla erittäin vaikeasi säilyttää tuo korkeampi tietoisuustila.

Muistakaa, että tietoisuustaajuutenne määrää luomistaajuutenne. Olette siirtymässä uuden maapallon luomiseen, joten tietoisuustaajuutenne on oltava mahdollisimman korkealla tasolla.

Kuitenkin tapanne olla kolmatta ulottuvuutta vetää teitä "saadakseen teidät takaisin reaalimaailmaan ja lopettamaan leikkimisen". Paitsi että te ette leiki, vaan te luotte. Luotte elämänne nyt.

Tuossa nyt-hetkessä tapahtuu muuntumisenne, kun gamma-aaltoväläys toisensa jälkeen pyyhkii aivojenne läpi. Nämä gamma-aallot yhdistävät kolmannen ulottuvuuden aivot moniulotteiseen mieleen. Tämä prosessi on niin hidas tai nopea, kuin valitsette.

Kuitenkin säilyttääksenne jonkin verran gamma-aaltoaktiivisuutta teidän täytyy meditoida säännöllisesti. Onneksi on yhtä monta tapaa meditoida kuin on ihmisiä. Korkeamman ulottuvuuden perspektiivistämme meditointinne on "loittoryhmä raportoimassa ja saamassa seuraavan tehtävämme".

Kun tulette tähän risteykseen polullanne, teidän täytyy päästää irti monista asioista. Kun teette sen, teidän ei kuitenkaan tarvitse käsitellä monia asioita, jotka vetävät tietoisuuttanne alaspäin, 3D-pohjaisiin beta-aaltoihin.

Sen sijaan katsotte 3D-elämäänne jatkuvasti korkeammasta ja korkeammasta tietoisuustilasta. Tästä korkeammasta perspektiivistä pystytte näkemään ne korkeamman ulottuvuuden elämänne osat, jotka voivat vetää teitä maasidonnaiseen tietoisuuteen.

Alatte nyt nähdä energiakenttänne, joita kutsutaan usein ajatusmuodoiksi. Niitä kutsutaan ajatusmuodoiksi, koska ne ovat tunteilla kyllästettyjä ajatuksia. Yhdistämällä ajatuksenne/maskuliinisuutenne ja tunteenne/feminiinisyytenne pystytte havaitsemaan ajatusmuotoja, kun niitä virtaa todellisuutenne läpi.

Nämä ajatusmuodot tuntuvat tietyltä tunteelta ja ne saavat aikaan tiettyjä ajatuksia. Ajatusmuodot tuntuvat erilaisilta, aivan kuten näkymättömät virtaukset vedessä tai ilmassa. Puhumme teille nyt ajatusmuodoista, sillä kun alatte aktivoida alfa-aaltoja jokapäiväisessä elämässänne, alatte kokea niitä tietoisesti.

Yksi tärkeimmistä muutoksista joka teidän täytyy tehdä elämässänne, jos valitsette korkeamman polun, on varmistaa, että toteutatte luovia energioitanne joka päivä. Vaikka teidän täytyisi varastaa muutama tunti siitä, mitä teidän "täytyy tehdä", teidän on löydettävä aikaa olla omassa luovassa energiakentässänne.

Silloin kun ette tee sitä, teistä tulee riippuvainen beta-aaltotietoisuudesta. Sanomme "riippuvainen", koska luovuuden upean tunteen kieltäminen itseltänne on syy, miksi teistä on tullut riippuvainen "kestää pitkään ja täytyy tehdä kovasti työtä" –3D-mallista.

Viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli ei ole aikaa eikä kovaa työtä.

Onneksi monet loittoryhmästämme muistavat siunata vapaaksi kaikki alemman taajuuden energiakentät lähettämällä niille ehdotonta rakkautta. Kun olette siunanneet ne vapaaksi, voitte helposti päästää niistä irti. Pystytte myös havaitsemaan ne elämänne osat, jotka saavat olonne tuntumaan upealta.

Samassa nyt-hetkessä muistat muistaa, että havaintosi riippuvat tietoisuustilastasi. Korkeammista tietoisuustiloistasi käsin alat oivaltaa, että SINÄ haluat muistaa:

* mitkä 3D-elämäsi osat vetävät sinua alaspäin
* miten voit vapautua noista osista luodaksesi rauhallisemman ja tyynemmän elämän
* miten voit aktivoida korkeammat tietoisuustilat
* miten voit yhdistyä moniulotteiseen mieleesi
* miten voit ymmärtää sisäistä kundaliini-energiaasi
* miten voit tietoisesti hyväksyä korkeamman valon tulemisen käpylisäkkeeseesi.

Korostamme sanaa "sinä", koska SINÄ olet todellisuutesi luoja. Siksi – riippumatta siitä, oivallatko sen vai et – sinulla on valtava voima päästää korkeampia ja luovempia aivoaaltoja aivoihisi päättämällä omistautua:

* aktivoimaan alfa-aivoaaltosi tiedostamalla oman luovan energiakenttäsi ja omistautumalla sille
* aktivoimaan theta-aivoaaltosi meditoimalla ja aktiivisella kommunikoinnilla korkeamman ITSESI kanssa
* sallimalla delta-aivoaaltojesi integroitua havaintoihisi ja
* ottamalla vastuun gamma-aivoaaltojesi stimuloinnista omistautuneella meditoinnilla, myötätunnolla ja ehdottomalla rakkaudella.

Ensimmäiseksi korkeampi perspektiivisi kysyy: "Miten luon rauhallisen ja tyynen elämän?" Syvältä sisältäsi kuulet:

1. Tunnistan elämäni osat, jotka alentavat tietoisuustilaani.

2. Tunnistan ne ihmiset, paikat ja asiat, jotka alentavat tietoisuuttani, ja syyn siihen.

3. Aktivoin korkeammat tietoisuustilani vapauttaakseni luovan voimani.

4. Luon avoimen portaalin 3D-avojen ja moniulotteisen mielen välille.

5. Muista tietoisesti kokea korkeamman valon tuleminen käpylisäkkeeseesi.

Liity meihin, galaktiseen perheeseesi nyt-hetkessä, kun toimimme yhtenä luodaksemme uuden maan ajatusmuodon. Me, galaktiset ja taivaalliset, vastaamme kutsuusi. Miten voisimme olla vastaamatta, koska me olemme SINÄ korkeammassa todellisuusulottuvuudessa/taajuudessa.

Siunausta,

Arcturuslaiset

-----------

hammer
Ylläpitäjä

21.1.2015 Tietoisuu ja aivoaallot, osa 6 - Havaitseminen on

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 23.01.2015 12:59

TIETOISUUS JA AIVOAALLOT, OSA 6 – HAVAITSEMINEN ON LUOMISTA

21.1.2015

Voidaksenne olla aivoaaltojenne mestari, mikä on tietoisuutenne mestarina olemista, teidän tarvitsee muistaa "siivota ajatuksenne ja tunteenne". Kun jatkatte matkaanne korkeampiin ja korkeampiin tietoisuustiloihin, alatte havaita kaikkien ajatustenne ja tunteidenne yhdistyvän eläviksi ajatusmuotoentiteeteiksi.

Kolmannen ulottuvuuden tietoisuudella ette kykene havaitsemaan näitä ajatusmuotoja, jotka täyttävät auranne, kotinne, autonne ja kaikki paikat, joissa vietätte "aikaa". Aivan kuten koira tai kissa saattaa jättää karvojaan sinne, missä se on ollut, te jätätte keskeneräisiä ajatusmuotoja sinne, missä vietätte "aikaanne".

Laitamme sitaattit sanan "aika" ympärille, koska sitten kuin tietoisuutenne on virittynyt viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli, olette ajattomuuden nyt-hetkessä. Silloin jokainen ajatusmuoto minkä jätätte lojumaan, on itse asiassa elävä portaali korkeampiin ulottuvuuksiin. Nämä ajatusmuodot voi havaita vain moniulotteisella gamma-aaltotietoisuudella ja niihin voidaan mennä vain, jos voitte havaita ne.

Jotkut näistä ajatusmuodoista on havaittavissa delta-aaltotietoisuudella, mutta fyysinen muotonne on tavallisesti syvässä unessa, koomassa tai nukutettuna noiden aivoaaltojen aikana. Toisaalta gamma-aaltotietoisuus voi tapahtua syvässä meditaatiossa, mihin liittyy ehdoton rakkaus ja syvä myötätunto kaikkea elämää kohtaan.

Tässä tietoisuustilassa voitte saada ylösnousemuskokemuksen, missä havaitsette jokaisen ajatusmuodon portaalina, jonka kautta voitte matkata korkeamman ulottuvuuden todellisuuteen. Monet loittoryhmstämme jotka ovat tietoisia moniulotteisesta ITSESTÄÄN, voivat avata nämä portaalit ja kurkistaa korkeampiin ulottuvuuksiin tietoisuutensa laajentamiseksi. Mutta heti kun heidän tietoisuutensa putoaa alempaan taajuuteen, he ovat välittömästi takaisin maan kamaralla.

Nämä koeajot sallivat teidän harjoitella nyt-hetkeä varten, missä voitte päättää pysyä korkeammissa todellisuustaajuuksissa. Teidän on tärkeää oivaltaa, että aivan kuten tietoisuutenne on ITSENNE sisällä, myös nämä moniulotteiset portaalit ovat ITSENNE sisällä. Lisäksi ne matkat joita teette näiden portaalien kautta, ovat ITSENNE sisällä.

Muistakaa, että olette 3D-hologrammissa, mihin päätitte tulla. Tulitte tähän hologrammiin liikkumalla moniulotteisen ITSENNE sisällä ja kaksoispaikansitte osan tietoisuudestanne ihmisen 3D-matriisiin 3D-maapallolla. Lähteäksenne tästä matriisista, palaatte samaa tietä menemällä sisäänne ja yhdistymällä taas siihen moniulotteiseen ITSEENNE, joka olette aina olleet.

Muistakaa, että TE ette tulleet 3D-maapallolle. Kaksoispaikansitte osan tietoisuudestanne kolmannen ulottuvuuden maa-astiaan. Maa-astia jota käytätte, voi havaita vain sen osan ITSESTÄNNE, mihin tietoisuutenne on kalibroitu. Vaikka maa-astianne on tietämätön siitä, että TE olette siinä, moniulotteinen ITSENNE on kuitenkin täysin tietoinen 3D-sinusta.

Häntä ei ehkä tiedosta olevansa osa koiraa, mutta koira tiedostaa häntänsä. Tämä häntä reagoi tiedostamatta koiran onnellisiin tunteisiin heilumalla ja onnettomiin tunteisiin putoamalla koiran jalkojen väliin. Aivan kuten koiran häntä ei tiedä koiran vaikuttavan siihen, monet vapaaehtoisistamme 3D-muodossa ovat tietämättömiä siitä, että heidän korkeampi ITSENSÄ vaikuttaa heihin.

ITSENNE korkeamman ulottuvuuden aspektit asuvat todellisuustaajuuksissa, joissa ne toimivat moniulotteisen mielensä kautta. Moniulotteinen mielenne resonoi gamma-aaltotaajuuteen ja voi havaita ja integroida monia taajuuksia nyt-hetkessä. Gamma-aaltotietoisuus sitoo myriadit havaintotaajuudet yhtenäiseksi moniulotteiseksi havainnoksi/todellisuudeksi.

Kun laajennatte suhdetta moniulotteiseen ITSEENNE, tiedostatte, että ITSENNE on jatkuvasti vuorovaikutuksessa kanssanne moniulotteisen mielenne gammatietoisuuden kautta. Tämän tietoisen vuorovaikutuksen avulla voitte havaita korkeampia maailmoja mielikuvituksellanne.

Mielikuvitus on viidennen ulottuvuuden ajatuksianne, jotka muistuttavat teille, että viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli "havaitseminen" ja "todellisuus" ovat synonyymejä. Se muistuttaa teille myös, että "havaitseminen" ja "luominen" ovat synonyymejä korkeammissa maailmoissa. Kun resonoitte viidennen ja ylempien ulottuvuuksien nyt-hetkeen, kaikki peräkkäinen ja aikaan sidottu ajattelu tapahtuu samanaikaisesti.

Näin ollen todellisuus minkä päätätte havaita, on todellisuus, mitä nyt luotte ja uudelleenluotte jokaisella havaintovalinnallanne. Aivan kuten luotte valitsemalla havaintonne sen todellisuuden, missä elätte, todellisuudella missä päätätte elää, on taajuusalue, mikä korreloi havaintokenttänne ulottuvuusasteikkoon.

Näin ollen kuin päätätte havaita havaintokenttänne tietyn osan ja osallistua siihen, valitsette todellisuuden, mihin haluatte mennä tietoisella aikomuksellanne. Tästä dynamiikasta on esimerkkejä 3D-elämässänne. Esimerkiksi jos päätätte havaita huonot uutiset sanomalehdestä tai televisiosta, olette päättäneet virittää tietoisuutenne kolmannen ulottuvuuden pelkoon, vihaan ja suruun.

Tämän tietoisuustilan myötä pelko-, viha- ja surutunteenne liittyvät avuttomuus-, kosto- ja sydänsuruajatuksiinne luomaan voimakkaan ajatusmuodon. Tämä ajatusmuoto leijuu auranne ympärillä, viipyilee siellä, missä istutte, ja siirtyy ruokaanne ja veteenne ja auttaa teitä luomaan todellisuuden, minkä olette päättäneet luoda havaintovalinnallanne.

Aivan kuten tietoisuustilanne loi ajatusmuototaajuuden, nämä ajatusmuodot luovat tietoisuustilanne. Esimerkiksi kun syötte terveellistä ruokaa, teistä tuntuu hyvältä ja kaipaatte lisää terveellistä ruokaa. Tällä tavalla autatte maa-astiaanne tulemaan terveeksi ja pysymään terveenä. Toisaalta jos syötte roskaruokaa, ette tunne tyytyväisyyttä, mutta kaipaatte silti lisää roskaruokaa, koska se on hyvin addiktoivaa.

Ruokavalintanne ovat samanlaisia kuin havaintovalintanne. Esimerkiksi jos kaipaatte syödä jotain ja kehonne sanoo: "Ei, minusta tuntuu pahalta", ettekä kuuntele kehoanne ja syötte sen, teistä tuntuu huonolta. Toisaalta jos ajattelette syövänne jotain ja kehonne sanoo: "Kyllä, tätä juuri tarvitsen", teistä tuntuu hyvältä, jos syötte sen. Aivan kuten kehonne auttaa teitä tekemään terveellisiä ruokavaliovalintoja, jos kuuntelette, moniulotteinen ITSENNE auttaa teitä tekemään terveitä havaintovalintoja, jos kuuntelette.

1. Kun huomionne on keskittyneenä ehdottomaan rakkauteen, ykseyteen ja luontaisiin transformaatiokykyihinne, säilytätte luontaisesti korkeammat tietoisuustilat.

2. Korkeampien tietoisuustilojenne vuoksi voitte tietoisesti havaita korkeampia todellisuustaajuuksia.

3. Havaintonne näistä todellisuuksista luovat selkeitä, moniulotteisia ajatuksia ja rakastavia, myötätuntoisia tunteita.

4. Näin ollen luotte moniulotteisia ajatusmuotoja, jotka huokuvat rakkautta ja myötätuntoa.

5. Nämä moniulotteiset ajatusmuodot palvelevat portaaleina korkeampiin todellisuusulottuvuuksiin.

6. Jatkamalla tätä korkeamman taajuuden havainto- ja luomiskiertoa, säilytätte avoimen kanavan vastaanottaaksenne opastusta moniulotteiselta ITSELTÄNNE.

7. Moniulotteinen ITSENNE opastaa teitä havaitsemaan, luomaan ja uudelleenluomaan korkeamman todellisuusulottuvuuden.

Lukemattomat ajatusmuodot palvelevat teille mahdollisina malleina, päättääksenne havaita keskittämällä huomionne ja aikomuksenne. Kun asetatte huomionne ja aikomuksenne johonkin ajatusmuotoon, alatte siirtyä tuohon todellisuuteen. Tuo todellisuustaajuus vaikuttaa sitten suuresti tietoisuustilaanne.

Tuo tietoisuustila vaikuttaa sitten ajatuksiinne ja tunteisiinne, mikä luo ajatusmuotoja, joita pyörii aurassanne. Voitte osallistua vain siihen, minkä voitte havaita, ja voitte havaita sen, mikä resonoi tietoisuustilaanne/taajuuteenne. Näin ollen tietoisuustilanne määrää havaintovalintanne, samalla kun havaintovalinnat vaikuttavat tietoisuustilaanne.

Ymmärrättekö tämän elämänne luomisprosessin syklisen luonteen? Silloin kun toimitte kolmannen ulottuvuuden taajuudessa, voitte ajatella vain kolmannen ulottuvuuden ideoita ja kiinnittää huomionne vain kolmannen ulottuvuuden ratkaisuihin ja valintoihin. Voidaksenne havaita korkeamman ulottuvuuden ratkaisuja ja valintoja, teidän täytyy laajentaa tietoisuutenne korkeampaan todellisuusulottuvuuteen.

Kun haluatte jotain valittua luomusta, ajattelette sitä ja laitatte aikomuksenne ja/tai huomionne tuohon luomukseen, tuotte hitaasti tietoisuutenne yhteen tuon luomuksen kanssa. Jos tietoisuutenne on rajoittunut kolmanteen ulottuvuuteen, se rajoittuu kolmannen ulottuvuuden beta-aaltoluomiseen. Toisaalta jos saatte jonkin aikomuksen unessa tai päiväunessa, tietoisuutenne on yhteydessä alfa-aaltotietoisuuden neljännen ulottuvuuden havaintojen kanssa.

Sitten olette avoimempi neljännen ulottuvuuden luomuksille, mitkä voivat palvella portaaleina kolmannesta ulottuvuudesta viidenteen. Jos muistatte unet ja kirjoitatte ne muistiin heti herättyänne, alatte tehdä siltaa 3D-beta- ja 4D-alfa-aaltoajattelun, -tunteiden ja -havaintojen välille. Voitte sitten mennä syvempään meditointitilaan aktivoidaksenne viidennen ulottuvuuden theta-aaltotietoisuuden.

Monet theta-aaltoideoistanne ovat peräisin moniulotteisesta mielestänne ja ne palvelevat linkkinä moniulotteisen mielen ja kolmannen ulottuvuuden aivojen välillä. Nämä viestit eivät kuitenkaan voi tulla 3D-aivoihinne, jos tunnette pelkoa, vihaa tai surua. Nämä pelkotunteet erottavat teidät korkeammasta tietoisuudestanne, koska ne perustuvat pelon erottamiseen, vihan poistyöntämiseen ja surun eristämiseen.

Eroaminen tavoitteestanne, tavoitteenne poistyöntäminen ja itsenne eristäminen tavoitteestanne pysäyttävät tuon tavoitteen ilmentymisen. Teidät on koulutettu ja aivopesty uskomaan, että vain fyysiset beta-aaltohavainnot ovat totta. Tämä iskostaminen erottaa tietoisen huomionne korkeampien tietoisuustilojenne havainnoista kertomalla teille, etteivät ne ole totta.

Teille on kerrottu, että vain kolmannen ulottuvuuden asteikko on totta. Kali Yugan aikana monia rangaistiin ja/tai heidät tapettiin, jos he myönsivät saaneensa informaatiota korkeammista maailmoista. Nämä maailmat eivät ole korkeampia siinä mielessä, että ne ovat parempia, mikä teille on myös opetettu. Nämä todellisuudet ovat korkeampia siinä mielessä, että ne resonoivat korkeampaan taajuuteen.

Koska ne jotka pyrkivät saamaan vallan toisista, voivat säilyttää vain beta-aaltotietoisuuden, he voivat havaita/uskoa ainoastaan fyysisen maailman. Siksi he halusivat merkkejä ylösnousemuksesta beta-aalto-päivätietoisuuteensa, mutta nämä kokemukset voitiin havaita ainoastaan neljännen ulottuvuuden tietoisuuden kautta.

Tämä neljännen ulottuvuuden alfa-aaltotietoisuus voi yhdistyä kolmannen ulottuvuuden beta-aaltoajattelunne kanssa ja auttaa teitä löytämään tapoja maadoittaa korkeampia havaintoja jokapäiväiseen elämänne. Onneksi useammat ja useammat ihmiset tulevat myös tietoiseen yhteyteen viidennen ulottuvuuden theta-aaltotietoisuuden kanssa ja luovat portaaleja, jotka ovat taajuuspolkuja viidennestä ulottuvuudesta neljännen kautta kolmanteen ulottuvuuteen.

Kuitenkin vain ne jotka pystyvät yhdistymään omaan theta-aaltotietoisuuteena, pystyvät havaitsemaan tietoisesti nämä ulottuvuuksien väliset portaalit ja/tai viestit. Sitten kun näitä ulottuvuuksien välisiä viestejä voidaan havaita ja ne voidaan uskoa todeksi, voitte säilyttää tietoisen yhteyden neljännen ja viidennen ulottuvuuden ärsykkeisiin ja todellisuuteen.

Säilyttääksenne tuon tietoisen havaintotavan, teidän täytyy kiinnittää huomionne siihen maadoittaessanne tuon havainnon, idean ja/tai todellisuuteen 3D-betatietoisuuteenne. On tärkeää, että pysytte tietoisessa yhteydessä tähän viestiin riittävän pitkään tulkitaksenne sen muotoon, mikä voidaan havaita ja ymmärtää beta-aaltotietoisuudellanne.

Silloin kun moniulotteiset ystävämme kanavoivat viestejämme, he yhdistyvät omaan theta-aaltotietoisuuteensa ja ylemmäs ja uskovat sen todeksi. He antautuvat sitten sille, mitä tuntevat, näkevät, kuulevat ja/tai kirjoittavat. Antautuminen sallii heidän tulkita kokemuksensa sellaiseksi, mikä voidaan ymmärtää kolmannessa ulottuvuudessa.

Kun oivallatte, että vedätte ensisijaisesti informaatiota oman moniulotteisen tietoisuutenne jäseniltä, voitte suuresti laajentaa itsetuntoanne sisältämään oman moniulotteisuutenne. Kun oivallatte, että kanavoitte omaa moniulotteista ITSEÄNNE, tiedätte, että te ette ole vain ihminen. Sen sijaan alatte muistaa, että olette suuri moniulotteinen olento, joka otti maa-astian yhdistyäkseen maaplaneetan kanssa.

Muistakaa, että siihen saakka kunnes olette täysin sulautuneet yhteen moniulotteisen ITSENNE kanssa, olette altis fyysisen maailmanne harhakuville, säännöille ja peloille. Moniulotteisen yhdistymisenne kautta saatte kokemuksia myriadeista muista ihmisinkarnaatioista. 3D-johtajanne opettivat teille, että elämä on pyhää, mutta he tarkoittivat vain ihmisyyttä, ja kasvi-, eläin- ja elementaalikunta luotiin ihmisen hallittavaksi.

Onneksi sitten kun teillä on yksi kokemus 3D:n tarkastelusta korkeammalla havaintotavallanne, elämänne muuttuu. Näette, että kaikki kasvit, eläimet, elementaalit ja elementit ovat eläviä ja aistivia olentoja. Havaitsette myös, miten luotte ajatuksillanne ja tunteillanne ajatusmuotoja, jotka vaikuttavat jatkuvasti kaikkeen aistivaan elämään, mitä ympärillänne on.

Todellisuushavaintonne muuttuu paljon – kuin sokealla joka saa näkönsä takaisin. Tämä toteamus pätee kaikkiin aisteihinne. Kun voitte kuulla korkeampia ulottuvuuksia, oivallatte, miten kuuro olette olleet. Kyllä, valokehoitsenne voi myös kosketta, maistaa ja haistaa, mutta nämä aistit ovat hyvin erilaisia kussakin ulottuvuudessa.

Ajatelkaa, miten erilainen neljännen ulottuvuuden unielämänne voi olla verrattuna valve-elämäänne. Laajentakaa se nyt viidennen ulottuvuuden valokehoelämäänne. Tämä tehtävä voi näyttää mahdottomalta beta-aaltoajattelullenne, mutta theta-aaltoajattelullenne se on normaalia. Paras osa on, että teidän ei tarvitse saavuttaa korkeampaa tietoisuuttanne, koska se on jo latenttina sisällänne ja odottaa aktivoitumista.

Aivan kuten pesän reunalla kyyhöttävän linnun täytyy uskoa, että on normaalia lentää, teidän täytyy uskoa, että on normaalia havaita, luoda ja elää korkeammissa ulottuvuuksissa. Pahin vihollisenne on 3D-tapa ja paras ystävänne on sisäinen yhteys moniulotteiseen ITSEENNE. Siksi on tärkeää, että kalibroitte huomionne ja aikomuksenne viidennen ulottuvuuden tietoisuuteen.

Sitten yhdistätte 5D-tietoisuutenne 4D- ja 3D-tietoisuutenne kanssa. Sitten kun yhdistätte nämä ITSENNE monet ulottuvuudet sisällänne, voitte tietoisesti yhdistyä todellisen, moniulotteisen ITSENNE havaintoihin, luomuksiin ja aikomuksiin.

Olkaa kärsivällisiä, rakkaat ystävät, ja mikä tärkeintä, muistakaa, että te ette ole koskaan yksin.

Arcturuslaiset

-----------

Magellan sky code
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit