Schiltz Jenny (jennyschiltz.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

31.5.2022 AJATTELUTAVAN ROMUTTUMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 03.06.2022 22:33

AJATTELUTAVAN ROMUTTUMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
31.5.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Minulla oli hiljattain uskomaton sessio kiropraktikkoni kanssa, joka tekee paljon enemmän kuin pelkkää kiropraktiikkaa. Olemme viime aikoina työstäneet jalkateriäni. Minulla on ollut jalka(terä)kipuja/vinoutuma, joka on luonteenomaista sellaiselle, jolla on "nikamia yhdistetty" (spinal fusion). Kuitenkin tunsin, ettei siinä ollut kyse tuosta yhdistämisestä, vaan jostain paljon syvemmästä. Minun on täytynyt työskennellä jatkuvasti jalkachakrojeni kanssa pitääkseni ne auki.

Kun työskentelimme, kerroin hänelle jalkakivustani ja että uskoin sen korreloivan kyvyttömyyteeni maadoittua täysin jalkaterien kautta. Kun sanoin nämä sanat, sain näyn jaloistani sandaaleissa, ja minulla oli pitkä paita tai tunika nilkkoihin saakka. Maa jalkojeni alla oli punaruskeaa ja kivikkoista. Tunsin, että jokaisella askeleellani olin ankkuroitunut maahan. Niiden juurien kautta joiden tunsin tulevan jaloistani, jaoin itseni Maan kanssa ja se jakoi itsensä minun kanssani. Tunsin hyvin syvää yhteyttä, onnellisuutta ja tarkoitusta.

Tiesin, että minulle näytettiin tuossa elämäni essealaisena. Tutkin tätä elämää noin puolitoista vuotta sitten QHHT-session aikana. Olin mennyt tuohon sessioon toiveenani ymmärtää tämä syvä pelko, joka minulla oli jonkin olemisesta väärin. Se oli este/tukos, jonka kanssa olin ponnistellut koko elämäni. Tuon session aikana minut opastettiin elämään, jossa tuo jälki/ohjelmointi luotiin.

Näin itseni juoksemassa mäkeä ylös, ja olin paniikissa. Sydämeni oli kurkussa. Mieleni oli täynnä rukouksia, ettei se mitä pelkäsin, voinut olla totta. Nousin näen harjalle, ja näin suuren kentän, jolla oli paljon krusifikseja rivissä. Tärisin sisältä, kun aloin juosta tuota kenttää kohti. Heti kun pääsin tarpeeksi lähelle, näin ihmisiä ristiinnaulittavan, ja tiesin heidän olevan essealaisia kanssasisariani ja -veljiäni. Kauhuni vain lisääntyi, kun oivalsin, ettei edes lapsia ja nuoria aikuisia säästetty. En voinut uskoa silmiäni. Tiesimme kaikki olevamme vaarassa, ja mitä enemmän kansa vaati uhria, loppua Jeshuan aikaansaamalle mullistukselle, sitä suuremmaksi tuo vaara tuli. Olimme myös alkaneet piilotella ja pitää matalaa profiilia.

En kuitenkaan edes hurjimmissa unissani ajatellut, että he tekisivät tämän niille, jotka saataisiin kiinni. Tunsin nämä ihmiset, ja rakastin näitä ihmisiä. Huomioni kiinnittyi tiettyyn krusifiksin, ja totaalisen kauhuissani oivalsin, että se oli lapsenlapseni. Hän oli ylpeä ja vahva nuori mies, joka oli varmaan taistellut koko voimallaan, koska hänen kasvonsa olivat turvonneet ja hänen kehonsa oli verinen ja mustelmilla.

Kuin maailmani olisi pysähtynyt, ja suustani tuli mitä onnettomin ääni, kun huusin: "Lapsenlapseni on ristiinnaulittu!!!" Ihmiset raahasivat minut pois, jottei minuakin saataisi kiinni, kun olin juuri paljastunut itseni.

Ajattelin, että olin tehnyt kaiken oikein. Olin harras, ja noudatin sääntöjä. Olin työskennellyt vuosikausia auttaakseni tuomaan valonlapsen, Jeshuan, maailmaan. Olin kylvänyt siemeniä sitä aikaa varten, jolloin monia valonlapsia tulisi. Elin sydänkeskeistä elämää, joka oli täynnä yhteyttä – ja kuitenkin tämä tragedia oli kohdannut minua. Se oli todella "Miksi Jumalani olet hylännyt minut?" -hetki. Traumatisoitunut mieleni päätyi vain yhteen johtopäätökseen: minun on ollut pakko tehdä jotain väärin. Minun on ollut pakko tehdä syntiä tai tuottaa Jumalalle pettymys jollain tavalla.

QHHT-terapeutti veti minut pois tuosta kohtauksesta, jotta voisin nähdä sen korkeammasta perspektiivistä ja irrottautua tuosta tunteesta. Hän sanoi, että olin päästänyt kiihkeän äänen ja kehoni oli mennyt kaarelle pöydällä. Se oli hyvin vaistomainen reaktio.

Korkeammasta perspektiivistä katsottuna, aloin työskennellä korkeimman aspektini kanssa. Hän selitti, että ihmiskokemuksissa on kaksinaisuus – oikea ja väärä, hyvä ja huono, valo ja pimeys – ja kaikki tämä johtaa rankaisemis- ja palkitsemisjärjestelmään.

Tästä kaksinaisuusohjelmoinnista tulee se uskomus, että jos joku on oikeassa, hyvä, valoa jne., hän elää palkkioelämää. Vastaavasti jos joku on väärässä, huono, pimeä jne., häntä rangaistaan ja hän kokee tuskaa. Se on taivas/maa-ajattelutapa, joka ilmenee jokapäiväisessä elämässä.

Loogisella tasolla tiedämme kaikki, että tämä on hölynpölyä. Tuskallisia ja traagisia asioita tapahtuu hyville ihmisille koko ajan. Vastaavasti voimme nähdä, että ne jotka voitaisiin tuomita pahoiksi, näyttävät elävän palkkioelämää.

Syvemmällä alitajuisella tasolla emme pysty kuitenkaan aina pitämään kiinni tuosta logiikasta. Näemme tämän hyvin selvästi pahoinpidellyissä lapsissa, jotka syvällä sisällään uskovat, että he ovat varmaan ansainneet tuon kohtelun. Voimme nähdä tuon ohjelmoinnin myös henkisessä yhteisössä siinä, miten karma määritellään. Monet näkevät karman hyvänä/huonona, palkkoina/rangaistuksena tai syynä ja seurauksena.

Minulle selitettiin korkeammasta perspektiivistä, että se kaikki on oppimiskokemuksia. Sitä ei ole tarkoitus tuomita hyväksi tai huonoksi, oikeaksi tai vääräksi. Tuossa elämässä se sielu joka oli lapsenlapseni, halusi kokea äärimmäisen vainoamisen omien uskomusten vuoksi. Olin tehnyt sopimuksen auttaa häntä tuossa kokemuksessa. Se oli kokemus, joka auttoi minua ymmärtämään sen ristiriidan, että tuntee olevansa täysin yhdistynyt ja tarkoituksellinen ja kuitenkin käy läpi totaalisen järkytyksen.

Voin monin tavoin nähdä, miksi se oli tarpeellista. On helppoa uskoa ja luottaa, silloin kun kaikki on tasaista ja tuskatonta. Traumaattiset tapahtumat kysyvät meiltä, voimmeko pysyä irti kaksinaisuus- ja tuomitsemisajattelusta. Voimmeko säilyttää yhteytemme Jumalaan, kaikkeen olevaiseen, silloin kun asiat eivät mene suunnittelemallamme tavalla?

Kun kaikki tämä selitettiin minulle, ymmärsin, miten helppoa on eksyä syyllisyyteen ja häpeään ja tämän todellisuuden tuomitsemiseen. Uskoin todella, että olin tehnyt jotain väärin, ja tuo kova menetys oli rangaistukseni.

Tässä elämässä toin esiin tunteen, että olin tehnyt jotain väärin. Tämä epämääräinen taustavirtaus johdatti minut ihmisiä miellyttäväksi ovimatoksi, joka laittoi muut etusijalle. Yli 15 vuotta olen muuttanut niitä hyvin monia tapoja, joilla olen epäkunnioittanut itseäni. Kuitenkin nyt vien sen vielä syvemmälle ja parannan sen täysin pääsemällä uskomusjärjestelmään, joka on vastuussa siitä.

Viimeiset puolitoista vuotta olen integroinut sitä, minkä opin tuossa QHHT-sessiossa. Joskus vaatii huomattavan paljon aikaa sulattaa syvemmät oppitunnit ja kirjoittaa uudelleen tuo ohjelmointi. Minulle on näytetty, missä minun on ollut hyvin helppoa olla tuomitsematta muita, mutta missä olen ollut kyvytön ulottamaan itseeni samaa armollisuutta. Vastaavasti olen ymmärtänyt kaikkien kokemusten arvon ja että ne ovat vain tapojamme oppia. Mutta sitten taas tuomitsin omat kokemukseni. Oli melkoista kaksinaismoraalia, kun minulla oli itselleni mahdottomat standardit, joita minulla ei ollut muille.

Olen tehnyt uskomattomasti työtä muuttaakseni nämä teemat. Kuitenkin jalkani osoittivat minulle, että minulla on vielä lisää työtä.

Kun makasin kiropraktikon pöydällä, mieleeni tulivat sanat: "Oletko valmis luottamaan taas täysin?"

Voiko luottaa jumalaiseen ajoitukseen? Voiko luottaa kaiken selviävän niin, kuin pitäisi? Kun käymme läpi ylösnousemussykliä, voi tuntua siltä, että meitä ravistellaan siihen pisteeseen saakka, että ruuvit ja pultit irtoavat. Voi tuntua siltä, kuin koko homma hajoaisi hetkenä minä hyvänsä.

Luottamus merkitsee, että vaikka kaikki tosiaankin hajoaa, tiedän, että niin on jostain syystä tarkoitus kosmisella/jumalaisella tasolla. Voinko luottaa, että miten tahansa tarina kehittyy, olen turvassa syvällä sielutasolla? Voinko todella luottaa, että kaikki on oppimiskokemusta eikä palkkio/rangaistus siitä, mitä minä tai ihmiskunta on tehnyt tai ollut tekemättä?

Kun hengitin sisään näitä sanoja, että oli aika luottaa taas täysin, tunsin kihelmöintiä jaloissani. Kehoni kaipaa olla täysin maadoittunut, täysin yhdistynyt Maahan, pidättelemättä. Kaikki minussa yllyttää minua elämään täysillä, OLEMAAN TÄSSÄ JA NYT.

Olemaan täysin läsnä, täysin yhdistynyt, vaikka mikä olisi. Se ei voi olla ehdollista – olen tai en ole.

Kehoni tuntui hyvin erilaiselta tuon session jälkeen – se oli päästänyt irti valtavasta painosta. Tunsin jalkojeni muuttuvan, ja laittaessani kenkiä päätin, että tarvitsin uudet kengät. Vanhat kenkäni olivat muotoutuneet jalkoihin, jotka eivät pystyneet täysin maadoittumaan ja sitoutumaan kävelemiseen tällä maapallolla, vaikka mikä olisi. Tänä aamuna menin kävelylle uusissa kengissäni, ja tunsin yhteyttä, jollaista en ollut ennen kokenut tässä elämässä. Oivalsin myös, että jaloissani (koko jalka) oli lihaksia, joita ei ollut aiemmin käytetty kunnolla, kun minulla on vierasta lihassärkyä.

Jaan tämän, koska hyvin monet meistä ovat käyneet läpi uskomattoman syviä teemoja. Palkkio/rangaistus on valtava teema, kun se yhdistää meidät pelko- ja rajoitusmatriisiin. On aika vapauttaa itsemme. Olla tässä ja nyt, kulkea tällä maapallolla täydessä loistossamme, ilman mitään odotuksia, millaista sen pitäisi olla. Se vain on. Se on ajattelutavan romuttumista.

Kun tämä muutos menee vielä syvemmälle tasolle, sanat "JATKA ETEENPÄIN" soivat mielessäni. MUUTUMME lopettamalla ne uskomukset ja rajoitukset, joita meillä on ollut aioneita.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Kiitos paljon kaikille niille, jotka tukevat ja jakavat tätä työtä. Näyttää siltä, että toiminta-aluettani "varjostetaan" kovasti sosiaalisessa mediassa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

3.8.2022 PARANNUSTA ATLANTIKSELTA LEIJONAPORTTIA VARTEN

ViestiKirjoittaja hammer » 04.08.2022 12:44

PARANNUSTA ATLANTIKSELTA LEIJONAPORTTIA VARTEN

3.8.2022

Minua opastettiin menemään Floridaan ja yhdistymään Sarasotan ja Atlantiksen energioihin tämän vuoden Leijonaporttia varten. Henki näytti minulle Irlannissa tehdyn työn ja vastaanotetun energian myötä, että minun on tarkoitus mennä Sarasotaan ja yhdistyä ley-linjoihin, tähtiporttiin ja Atlantiksen Parannustemppeliin, joka on edelleen olemassa tuossa paikassa toisessa ulottuvuudessa. Kun tiimini näytti minulle tuon parannustemppelin, koko muotoni peittyi uskomattoman siniseen safiirienergiaan. Olen ollut tällä alueella nyt muutaman päivän ja yhdistynyt syvästi. Maaperä on hyvin voimallista, kuten myös galaktiset energiat.

Eilen olin mieheni kanssa vedessä, kun tunsin "surinaa". Katsoin ylös ja siellä oli alus. Sanoin siitä Danille, ja oli supersiistiä, että hänkin näki sen. Tämä on valtava muutos, kun häntä on aktivoitu hiljattain galaktisesti. Aiemmin hän on vain kuunnellut minun kertovan omia kokemuksiani, vaikka olen varma, että hän oli skeptinen. (Naurua)

Käteni alkoivat liikkua tietyllä tavalla, ja sormeni ottivat yhteyden eri asennoissa. En tehnyt sitä tietoisesti. Sitten aloin hyräillä tiettyjä sointuja. Dan katsoi minua ja sanoi: "Otat yhteyden nyt, eikö niin?" Tuo kysymys toi tajuntaani sen, mitä olin tehnyt. Olin niin syvällä hetkessä, etten ollut huomannut.

Pysyin yhdistyneenä ja vastaanotin informaatiota, ja monimutkaisia muotoja tuli kruunuuni ja sydäntilaani. Sitten se oli tehty. Alus pyyhälsi pois, ja Dan sanoi: "Vau!"¨

Vau tosiaan!

Tiimini on ehdottanut, että tarjoan parannusta kaikille niille, jotka haluaisivat yhdistyä Atlantiksen Parannustemppeliin ja galaktisiin taajuuksiin.

Tarjoan tämän parannuksen 5.8., jotta on kolme integrointipäivää ennen 8-8-portaalia.

Koemme, kun Aurinko Leijonassa, Siriuksen aurinko, Orionin vyö ja Maa ovat linjassa. Tämä portaali sisältää voimakasta 8-energiaa, joka on ilmentämistä ja karmaa. Tämä auttaa täydellisellä ajoituksellaan parantamaan karmasiteitä, niitä asioita jotka sitovat meidät toistuvaan todellisuuteen, ja ilmentämään uuden todellisuuden, jota haluamme.

Minulle kerrotaan, että Atlantiksen Parannustemppeli ja ne olennot, jotka vartioivat (galaktinen ja Atlantiksen neuvosto) ja pitävät sen energiaa, ovat halukkaita auttamaan meitä itsemme vapauttamisessa asioista, jotka sitovat. Tämän avun myötä pystymme ottamaan täyden hyödyn tästä voimakkaasta asetelmasta ja energiasta, jonka se tuo.

On kehotus parantaa kollektiivisella ja henkilökohtaisella tasolla se, mitä tapahtui Atlantiksella. Uskon, että tämä parannus auttaa meitä välttämään aikajanan, jossa menemme sitä tietä, joka tuhosi Atlantiksen.

Lähetän energiaa etänä kaikille, jotka rekisteröityvät, ja saatte sähköpostin siitä, mitä näin ja mitä energiaa lähetettiin.

Tämä on sinulle upea tilaisuus saada energiaparannusta näiltä uskomattomilta mailta ja voimallisesta Atlantiksen parannustemppelistä, joka on ulottuvilla Sarasotassa, Floridassa.

Klikkaa tästä (https://www.jennyschiltz.com/atlantis-h ... 95e2dfd756) rekisteröityäksesi Leijonaportin parannustapahtumaan, ennen 5.8.2022.

Jos sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä (info(ät)jennyschiltz.com).

Tunne Sarasotan energioita

Minut kutsuttiin alun perin työskentelemään Sarasotan ja uskomattoman Siesta Key Beachin energioiden kanssa 2016. Nyt 2022 minun on aika palata.

Yksi ensimmäisistä asioista jonka tällä alueella huomaa, on hiekka. Rannat ovat 99 % kvartsia ja aina viileitä, vaikka ilma olisi miten lämmin. Monet ihmiset kokevat syvää rauhaa ja selkeyttä maatessaan hiekalla.

Huhutaan, että tuo hiekka oli niistä jättimäisistä kvartsikristalleista, jotka antoivat energiaa Atlantikselle, loivat voimakkaita parannuskenttiä ja edesauttoivat kontaktin saamista Maan ulkopuolisten olentojen kanssa. Sanotaan, että Atlantiksen räjähtäessä nuo kristallit murskautuivat niin, että se sai aikaan kvartsihiekkaa.

Jotkut sanovat, että Espanjassa on Ibizan alueella samanlaisia kvartsihiekkarantoja ja energioita. Tämä on kiehtovaa, kun Espanja ei ole lähelläkään Floridaa niiden Pangea-karttojen mukaan, joiden meille kerrotaan olevan oikeita.

Tällä alueella on 2D-tähtiportti (Atlantis), jonka minulle kerrotaan yhdistyvän 2D-tähtiporttiin Pääsiäissaarilla (Lemuria).

Sarasotan tähtiportti on ollut suljettu ja vartioitu, kun siitä päästettiin sisään negatiivisia olentoja, jotka halusivat kontrolloida planeetan ylösnousemusta. Sitä päivitetään edelleen, kun olemme kaikki tässä uskomattomassa ajassa. Yhdeksännen/kymmenennen ulottuvuuden verkot laitettiin paikoilleen ja aktivoitiin vuoden 2022 päivänseisauksessa. Menemme nyt täyttä höyryä eteenpäin!!

(https://www.jennyschiltz.com/wp-content ... d.jpg.webp)

(https://www.jennyschiltz.com/wp-content ... d.jpg.webp)

(https://www.jennyschiltz.com/wp-content ... 0.jpg.webp)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

17.8.2022 KARMAN JA TIHEYDEN PUHDISTAMINEN SUKULINJASTA

ViestiKirjoittaja hammer » 21.08.2022 10:12

KARMAN JA TIHEYDEN PUHDISTAMINEN SUKULINJASTA

17.8.2022

Nämä energia-aallot ovat olleet superintensiivisiä – kaikki tuntuu kiihtyneen kesäkuun päivänseisauksen jälkeen. Muutumme nopeasti, ja kokemukseni on ollut samanaikaisesti uskomaton ja julma. Minulle julma osuus on ollut fyysinen kehoni. Tunnun käsittelevän tunnevedet melko hyvin, kaivautuen syvälle psyykeeni. Kuitenkin fyysisen puolen kanssa tunnen usein törmääväni seinään.

Siitä lähtien kun synnyin sairaan munuaisen kera, joka poistettiin 10-vuotiaana, on ollut sairaus, vamma tai leikkaus toisensa jälkeen. Olen voittanut valtavia haasteita, ja usein henkeni elinvoima jättää varjoonsa kehon kamppailun. Yksi suurimmista kamppailuistani oli selkärangan vamma, joka rajoitti minua merkittävästi ja aiheutti kroonista hermokipua. Vain 12 lyhyttä vuotta sitten miehelleni kerrottiin, että he olivat kiitollisia, että pystyin heiluttamaan varpaitani, mutta elämänlaatuni heikentyisi kovasti kivun vuoksi. Olen tehnyt uskomattoman määrän työtä kehoni ja niiden tukosten parantamiseksi, jotka ovat estäneet minua parantumasta. Nyt patikoin vuorilla.

Kuitenkin hiljattain kolhiinnuin, kun kaaduin astuttuani pahasti kiven päälle polulla ja katkaisin jänneluun vasemmasta jalkaterästä. Tämä vamma alkoi lokakuussa 2021, ja hoidin sen terveeksi ja pääsin taas polulle – katkaistakseni sen täysin tällä kertaa.

Kummallista kyllä, mursin/katkaisin saman luun oikeasta jalkaterästä 2019, ja lopulta se täytyi poistaa leikkauksella 2021. Olen pannut merkille, että tuon luun poistamisesta saakka energia on virrannut paljon vapaammin oikealla puolellani. Tämä on auttanut minua parantumaan vielä enemmän. Vaikka älyllisesti tiedän kaiken tämän, se on pieni lohtu siihen, että menen taas leikkaukseen kahden viikon kuluttua.

Tuntemani turhautumisen, vihan ja petetyksi tulemisen määrä oli järkyttävä. Kun olin polulla ensimmäiseksi aamulla, olin onnellinen. Se maadoitti minut ja toi valtavan määrän selkeyttä. Suurin asia oli, että mieli/keho/henki tuntui kokonaiselta. Luotiin synergiaa. Saatoin tuntea olevani enemmän läsnä ja yhdistynyt, enemmän tässä kuin koskaan ennen.

Kun tämä otettiin pois, se tuntui valtavalta, odottamattomalta iskulta universumilta. Menin "mitä olen tehnyt väärin?" -tilaan. Tuota tunnetta pahensi, kun ehdotettiin, että kenties en kuunnellut kehoani ja olin puskenut liikaa. Halusin vain huutaa. On paljon syyllisyyttä ja häpeää, jota voi tulla erityisesti henkisestä yhteisöstä, silloin kun on loukkaantunut tai sairas. Se on usein tiedostamaton tapa luoda hierarkia. Jotkut jotka pärjäävät hyvin näissä energia-aalloissa, voidaan usein vetää egotilaan: "Teen varmaan joitain oikein, koska pärjään upeasti. Siksi he tekevät varmaan jotain väärin." Se on täynnä tuomitsemista, joka aiheuttaa valtavaa epäsopua yhteisöön.

Tiesin syvällä sisälläni, ettei tässä toimintatauossa ollut kyse siitä, että minun täytyy "olla hiljaa paikallani". Olin kehittänyt rutiinin, jossa harjoitin kehoa ensimmäiseksi aamulla ja sitten seuraavat pari tuntia yhdistyin sisälle, kirjoitin, opin ja joskus pelkästään tuijotin seinää.

Minusta tuntui hyvin petetyltä. Kuuntelin opastusta, kuuntelin kehoa, ja olen tehnyt kaikkia "oikeita" asioita tukemaan koko olemustani. Siis miksi tämä tapahtui?

Samanaikaisesti tulee informaatiota ja unia työstä, joka täytyy tehdä Belizessä. Vaikka se onkin innostavaa, se lisäsi myös turhautumista: "Okei, Henki, seuraan polkuani, mutta voitko sinä estää kehoani hajoamasta?"

Muutama päivä sitten tein jotain, vaihdoin painoa sopimattomasti, ja kipu poltti jalassani, vaikka minulla oli saapas. Aivan yhtäkkiä suustani purkautui: "Vihaan tätä! Vihaan tätä heikkoa kehoa! Vihaan tätä rajoitetta!" Istuin järkyttyneenä purkauksestani, ja tunsin romahduksen sisällä, ja tiesin, että minun täytyi hiljentyä ja käsitellä tämä.

Menin ulos ja kirjoitin ulos turhautumiseni, kaiken sen – pahan ja ruman. Istuin sen kanssa, ja annoin sitten kehoni puhua. Kehon tunteman surun ja turhautumisen määrä oli valtava. Kehoni alkoi luetella kaikkia haasteita, jotka se oli parantanut, kaikkia tapoja joilla olin kohdellut sitä kaltoin tässä elämässä, ja kaikkea mitä pyydän siltä, kun ankkuroidaan enemmän ja enemmän valoa ja koodeja.

Kehoni ei ollut väärässä, ja pyysin anteeksi, että tunsin niin paljon vihaa ja pettymystä. Kehokin tunsi sitä, mutta petin sen olemalla kunnioittamatta sen palvelua. Kuivasin silmäni ja kysyin Hengeltäni: "Mitä nyt?" ja kuulin: "Mene akaasiaan. Sinun täytyy ymmärtää enemmän."

Rauhoitin itseni ja aloin matkustaa. Astuin akaasisiin tiedostoihin ja tapasin yhden avustajan, mutta henkiperheeni jäsen tuli esiin sanoen, että hän auttaisi minua. Vedimme tiedostoni esiin, ja kerroin hänelle, että minun täytyi ymmärtää, miksi minulla oli niin vaikea matka fyysisesti. Olen tehnyt uutterasti työtä itseni parantamiseksi, kuitenkin uusia asioita tulee jatkuvasti esiin.

Hän kertoi ymmärtävänsä turhautumiseni ja kysyi, ymmärsinkö roolini tässä elämässä. Sanoin, että uskon niin – että roolini on auttaa muita matkallaan itseen ja ankkuroida valoa ja koodeja maan päällä. Hän sanoi: "Kyllä, mutta olet myös esimerkki siitä, mikä on mahdollista, kun parantuu sisältä." Kysyin häneltä: "Merkitseekö se, että minun täytyy jatkuvasti luoda voitettavia asioita ollakseni tuo esimerkki?" Hän sanoi: "Ei. Et luo näitä asioita, vaan puhdistat niitä."

"Olemme jakaneet kanssasi jo osan tästä, mutta haluamme selittää aiemmin annettua informaatiota.

"Kuten tiedät, iso ryhmä tuli planeetalle tänä aikana auttamaan ylösnousemusprosessissa. Olemme myös viitanneet tähän ryhmään "tuuraajina". ("Tuuraaja" on baseball-termi, ja siinä erityispelaaja tuodaan lyömään palloa jonkun joukkueen jäsenen paikalle, tyypillisesti jossain pelin kriittisessä kohdassa.)

"Tuuraajan perusrooli tässä tapauksessa on puhdistaa esi-isiltä peritty DNA ja uudelleenkoodata/palauttaa jumalainen suunnitelma alkuperäiseen muotoonsa. Tämä auttaa sukulinjaa siirtymään pois karmanpyörästä. Kaikki tuuraajat laitettiin strategisesti perheisiin, joissa oli valtavasti karmaa ja traumaa.

"Karman puhdistamista tehdään kaikilla todellisuustasoilla. Tämä ei ole helppo tehtävä millään muotoa. Sen sijaan, että tuomitset fyysiset ongelmasi merkiksi siitä, että olet tehnyt jotain väärin, näe se niin, että siirryt puhdistamaan uutta kerrosta."

Kysyin: "Eivätkö fyysiset ongelmat ole merkki jumiutuneesta energiasta tai vastustamisesta?"

Hän vastasi: "Kyllä, kuitenkin monet puhdistavat sukulinjansa jumiutuneita energioita eivätkä omia heikkouksiaan. Väärä tuomitseminen tai vian löytäminen itsestään tai toisesta aiheuttaa suurinta vastarintaa. Se sallii tukoksen viipyä. Roolinsa hyväksyminen sukulinjan puhdistajana ja sen uudelleenmuotoilu, miten tapahtumat vastaanotetaan, ovat oleellisia suuremmalle helppoudelle.

"Ymmärrämme, että se voi tuntua loputtomalta tehtävältä ja taakalta. Kuitenkin juuri tätä tuuraajasielut ovat tulleet tekemään. He ovat tulleet puhdistamaan lopullisesti sen, mikä on pidätellyt monia aioneita. Kokonaispaikassa ja -ajassa, tuo palvelu on täsmälleen vain hetki mailanvarressa. Ymmärrämme kuitenkin, että tämä hetki voi ulottua elämän ajalle, ja meillä on uskomatonta kiitollisuutta siitä työstä, jota tehdään."

Sanoin: "Ymmärrän. Merkitseekö tämä, että minulla on jatkuvasti erilaisia fyysisiä ongelmia?"

Hän vastasi: "Sinulla on lisätukoksia puhdistettavana, kyllä. Kuitenkin sen oivaltaminen, että jokainen ongelma on lisäpuhdistus sukulinjasi puolesta, voi tuoda lohtua. Jos tarkastelet vammojesi ja sairauksiesi kehittymistä, ne eivät ole enää läheskään yhtä vaikeita, kuin ennen. Sinun ei ole tarkoitus kärsiä tämän inkarnaation ajan – sinun on pelkästään tarkoitus puhdistaa sukulinjan tiheyttä, ja voit saavuttaa tämän nyt paljon nopeammin kuin koskaan. Saat kuitenkin poikkeuksellista apua maatiimiltäsi (puoliso, lapset, hoitoterapeutit) ja henkitiimiltäsi. Vaikka emme voi estää sinulta näitä tapahtumia, voimme auttaa sinut niiden läpi."

Ilmaisin kiitollisuuttani kaikesta, mitä hän selitti, ja sitten palasin kehooni. Kävin keskustelun sen kanssa, pyytäen anteeksi uudestaan ja selittäen kaiken, mitä olin alkanut ymmärtää, ja lupasin, etten syyttäisi sitä enää. Olemme todella yhtymäkohta hengen ja kehomme välillä. Kun sanoin nämä sanat, tämä ymmärrys tuntui tuovan valtavaa huolettomuutta, helpotuksen huokauksen. Me (kehoni ja minä) ilmoittauduimme tähän, ja olemme täysin päteviä puhdistamaan sukulinjan, mutta myös tekemään sen työn, mitä meidän on tarkoitus tehdä täällä Maassa.

Jaan tämän, koska hyvin monet teistä ovat "tuuraajia", puhdistaen sukulinjaa ja ankkuroiden valoa. Hyvin monet teistä tuntevat usein häpeää, syyllisyyttä tai huonommuutta tämän inkarnaation vaikeuksien vuoksi. Hyvin monet teistä ovat minun tapaani työstäneet kaikkia kerroksia, kaivaneet syvältä, mutta huomaavat, että haasteita tulee yhä. Se voi olla musertavaa ja uuvuttavaa. Kaikkea tätä pahentaa se, että monilla on itsen aspekteja, jotka eivät täysin halua olla kehossa tai tässä matriisissa. Fyysisyys on vaikeaa, eikä se ehkä ole jonkun alkuperäinen perusolemus. Yhdistyminen tähän aspektiin ja työskenteleminen sen kanssa, helpottaa vastarintaa seuraavan asian puhdistamista kohtaan – on se sitten fyysinen, tunnepuolta tai mentaalinen.

Juttelin hiljattain erään ystävän, Aubrielle Bentonin, kanssa, ja hän on myös kokenut jotain samanlaista. Vaikka hänen ongelmansa eivät ole olleet fyysisiä, oli samanlainen tunne: "Mitä olen tehnyt väärin? Miksi minua rangaistaan?"

Kun hän istui sen kanssa, hän oivalsi, että se on eräänlaista ohjelmointia, jota hän kutsuu "lusiferiaaniseksi ohjelmoinniksi". Se vastaa heittämistä pois taivaasta ja joutumista helvettiin. Se luo illuusion, että jos on hyvä, vain hyviä asioita tapahtuu. Jos on paha, täytyy kokea helvetti tai kärsimys. Tiedämme ytimessämme, ettei tämä ole totta – kuitenkin tuo ohjelmointi on usein olemassa.

Tämä uskomus/ohjelmointi yhdistettynä tehtävään, johon monet meistä ovat suostuneet, on hyvin tulenarka. Se voi aiheuttaa muodossa uskomatonta vastarintaa, turhautumista ja vihaa. Tehtävämme on juuria pois tuo ohjelmointi, ja teemme tämän hyväksymällä täysin sen, mitä on.

Puhuin kaikesta tästä yhden tyttäreni kanssa, ja hän katsoi minua sanoen: "Äiti, siihen mennessä, kun olet 60, olet niin terve, että juokset kehää isän ympärillä." Kun hän sanoi nämä sanat, olin kauttaaltaan kananlihalla ja näin totuuden hänen silmissään. Meidän ei ole tarkoitus kärsiä, olemme täällä auttamassa sukulinjaamme, puhdistamassa esi-isiltä perittyä DNA:ta ja rakentamassa uutta olemistapaa. Vaikka tie voi olla vaikea, teemme juuri sen.

Pidä huolta itsestäsi ja kunnioita kokemuksiasi ja rooliasi. Syvintä kiitollisuuttani jokaiselle, joka auttaa tänä uskomattomana aikana.

Paljon rakkautta sinulle.

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

30.9.2022 ON AIKA TULLA KOTIIN

ViestiKirjoittaja hammer » 02.10.2022 12:34

ON AIKA TULLA KOTIIN

30.9.2022

Halusin jakaa kanssanne, mitä koin ja opin äskettäin kambo-session aikana. Kambo on sammakkolääkettä, jota käytetään poistamaan kehosta ei-haluttuja asioita – tunnepuolen, fyysisiä tai henkisiä – selvittämällä tukokset.

Kun aloitin tämä seremonian, aikomukseni oli työskennellä niiden alueiden kanssa, joissa sabotoin itseäni ja olen itse pahin viholliseni. Olen tehnyt merkittäviä harppauksia tällä alueella vuosien aikana, mutta siellä on edelleen syvään juurtunutta ohjelmointia, joka voi olla vaikea poistaa, kuin leviävä rikkaruoho. Olen toipunut viime aikoina leikkauksesta, ja hiljainen paikallaanolo jota tarvittiin nopeaan parantumiseen, paljasti uuden kerroksen tästä ohjelmoinnista.

Aviomieheni oli terapeuttina – hän pitää tilaa hyvin kauniisti heijastamalla pelkästään ehdotonta rakkautta yhdistettyä siihen, että hän todella näkee sen ja kunnioittaa sitä, kuka olen. Osa seremoniaa on puhdistautuminen Mapacholla, joka on amazonilaista tupakkaa. Sitä käytetään puhdistamaan energiakenttä ja suojaamaan chakroja ja hermostoa. Se on uskomaton kasvilääke, ja olemme kumpikin huomanneet, että pystymme yhdistymään siihen helposti ja syvästi.

Kun hän puhalsi savua selkärankaani pitkin suojelemaan hermostoa, tunsin viidakon. Se syöksyi suonissani, ja se tuntui sydämenlyönniltä kehossani ja kuulosti rummulta. Näin Maya-oppaani, sain sekunninmurto-osassa latauksen, ja tunsin tuolla hetkellä, että minua kutsuttiin kotiin.

Tunsin silmieni täyttyvän kyyneleistä, ja kerroin miehelleni, että aikomukseni seremonian osalta oli muuttunut. Hän katsoi minua kysyvästi, ja sanoin: "Uusi aikomukseni on mennä kotiin. Haluan vain olla kotona."

Uskomattomana tilanpitäjänä, joka hän on, puolisoni kysyi vain: "Mitä se merkitsee? Mikä on koti?" Kyyneleet virtasivat vapaasti, kun minulla oli vaikeuksia sanojen kanssa. Yritin selittää, että tunsin sen viidakon ja ne Maya-oppaat, jotka tulivat vuosi sitten, kun hän puhdisti minua.

He tulivat vuosi sitten, kun olin Cozumelissa, Meksikossa, työskentelemässä vedenalaisten pyramidien kanssa. Kuluneen vuoden aikana he ovat näyttäneet minulle elämän Mayana ja miten autoin sitä ryhmää, joka pystyi muuttamaan taajuutta ja todellisuutta ja tällä tavalla häviämään kollektiivista. Pysytin auttamaan ihmisiä sillan tekemisessä todellisuudesta toiseen. Tämä muinaistieto on tallennettuna soluihini, ja sitä aktivoidaan vähitellen.

Tuon Cozumelissa viettämäni viikon aikana en saanut paljon nukuttua, kun joka yö heräsin noin kahdelta ja aloin vastaanottaa latauksia. Kirjoitin automaattisesti niitä päiväkirjaani auringonnousuun saakka. Sitten nukuin vielä vähän, ennen päivän toimien alkamista. Tuona aikana kirjoitin ja kirjoitin, ja omaksuin osan informaatiosta, mutten todellakaan kaikkea. Suunnitelmani oli kotiin päästyä lukea kaikki uudelleen ja integroida se täysin.

En ollut kuitenkaan ollut kotona vielä vuorokauttakaan, kun koirani repi päiväkirjan miljooniksi kappaleiksi ympäri takapihaa. Olin järkyttynyt. Toisaalta tiesin, että niin oli tarkoitus olla, ja toisaalta oli musertunut. Itkin tuntitolkulla ja kysyin koiraltani ja Hengeltä: "MIKSI???" Se ei ole täysin selvinnyt minulle, mutta siitä lähtien tuo informaatio on palannut miellyttävämpinä paloina, mikä sallii helpomman integroinnin.

Mieheni on ollut rinnallani kaikissa näissä tapahtumissa, paljastuksissa ja ymmärryksissä, joita on tullut. Hän myös keräsi armollisesti tuon päiväkirjasilpun, jota oli kaikkialla. Siis kun selitin, mitä tunsin hänen puhdistaessaan Mapacholla, hän ymmärsi tuon viidakon kutsun. Cozumelin jälkeen hän on ollut rinnallani, matkustanut kanssani Hondurasiin ja pian Belizeen työskentelemään Maya-raunioiden kanssa ja keräämään niitä ylösnousemuskoodeja, jotka jäivät taakse.

Vastasin hänen kysymykseensä, mitä koti merkitsee minulle. Kerroin, että koti on paikka, jossa ei ole erillisyyttä, rajoittunutta havaintotapaa, joka on ihmistilan sivuvaikutus. Kotona oleminen on kulkemista täysin omassa tarkoituksessani, tietämisessäni, luottaen täysin tuohon tietämiseen ja yhteyteen. Ollen tässä, täysin tässä, vastustamatta enää kaikkea, mitä olen, mitä olin ja mitä tulen olemaan.

Ei enää traumatisoitunut lapsi, ei enää epävarma nainen, vaan olen maadoittunut eukko, viisas nainen, ja tiedän, kuka olen, arvoni, tietämiseni ja tarkoitukseni.

Hän kuunteli silmät kimaltaen ja tarttui käsistäni ja aloitti avausrukouksen. Hän kutsui suojelijat, viidakon, sammakon ja Matse-heimon auttamaan minua halussani palata kotiin sisälläni. Lääkettä siveltiin, ja lähdin kehostani, mikä salli sen käydä läpi prosessinsa, ja yhdistyin takaisin vasta, kun oli aika puhdistua/tyhjentää suoli. Ollessani kehosta poissa, sain parannusta ja ymmärrystä Maya-oppailta toisessa ulottuvuudessa. Ennen kuin tiesinkään, seremonia oli tehty, lääke pyyhitty, mutta monin tavoin parantuminen oli vasta alkanut.

Makasin muutaman tunnin sängyssä ja tärisin fyysisesti. Kambon jälkeen täriseminen ei ole uutta minulle. Niin päästän irti tiheydestä, väärästä ohjelmoinnista, joka on tallennettu kehoon, ja se muuttaa hermostoa, päivittää sitä. Tavallisesti tuo tärinä kestää puoli tuntia maksimissaan. Ei mitään tällaista. Sivuhuomautus: useimmat ihmiset joita olen nähnyt tai joiden kanssa olen työskennellyt, eivät tärise Kambon jälkeen. Se vain näyttää olevan minun tapani prosessoida.

Tämä oli yksi voimakkaimmista puhdistuksista, jonka olen käynyt läpi, kun pidin aikomukseni/huomioni tulemisessa kotiin sisälläni. Tämä merkitsee irtipäästämistä siitä, mikä estää minua olemasta täysin tässä. Minulle näytettiin aikajanoja, käyttäytymistapoja, väärinymmärryksiä ja pelkoja. Näin ne, kävin ne läpi, tärisin hallitsemattomasti, annoin sen lähteä fyysisestä olemuksestani, ja sitten sain syvempiä totuuksia.

Oivalsin tämän kokemuksen aikana, että tässä kohtaa ensiaaltolaiset ovat. OLEMME TULOSSA KOTIIN. Käymme jokainen läpi vastarintaa, itsesabotointia, vääriä odotuksia ja vääriä todellisuuksia. Tulemme kotiin omaan totuuteemme, läsnäoloomme ja tarkoitukseemme. Murtaudumme niiden esteiden läpi, jotka ovat pitäneet meidät erillään kaikesta, mitä on, ja kaikesta mitä olemme.

Jos tämä resonoi, kutsu itsesi kotiin. Pyydä näyttämään, mikä sinua estää. Pyydä näyttämään, mitä piilotat itseltäsi ja mistä sinun täytyy päästää irti. Pyydä näyttämään, mikä on paras polku sinulle viedä itsesi kotiin ja elää tätä elämää täysimmän potentiaalisi mukaisesti. Pyydä, ja sitten tarkkaile, mitä näet, kuulet, tunnet ja uneksit muutaman seuraavan viikon kuluessa.

Saamme hyvin paljon apua nyt. Meidän täytyy vain pyytää sitä ja olla valmis vastaanottamaan se, riippumatta siitä miltä se näyttää. (Joskus tuo apu sisältää jonkin massiivisen trikkerin/laukaisijan, jotta voimme nähdä syvään juurtuneen ja piilossa olevan ohjelmoinnin.) Kaikki on asettumassa riviin, jotta voimme ruumiillistaa kaiken, mitä olemme, ja olla täysin tässä.

NYT ON SE AIKA.

Toivottavasti kaikki on hyvin, ja tämä lähetys auttaa sinua kaivautumaan syvemmälle itseesi, jotta voit tulla täysin kotiin sisälläsi. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta.

Valtavaa kiitollisuutta niille, jotka jakavat ja tukevat tätä blogia. Minut on varjobannattu sosiaalisessa mediassa, joten olen riippuvainen niistä, jotka arvostavat tätä työtä ja jakavat sen.

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

28.10.2022 TÄYSI ANTAUTUMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 30.10.2022 18:21

TÄYSI ANTAUTUMINEN

28.10.2022

Olen työskennellyt viime aikoina Isiksen kanssa temppeleissä ja haluan jakaa kanssasi ymmärrystä, jota olen saanut. Kävelin Isiksen kanssa, ja hän kertoi minulle, että menemme kaikki henkilökohtaisten antautumistasojen läpi. Meidän täytyy antautua tälle prosessille, muutoksille joita koemme, ja luopua siitä, miltä luulimme tämän aikajakson näyttävän ja tuntuvan. Meidän täytyy sallia ihmisten kokea oma luomuksensa, riippumatta siitä miten paljon se sattuu.

Antautumisesta on tullut valtava teema henkisessä yhteisössä. Sanomme noita sanoja, mutta useimmat meistä eivät kuitenkaan täysin antaudu. Ymmärrämme tuon ajatuksen päässä, ja nyt sen täytyy saavuttaa sydän. Isis kertoi minulle, että useimmilla meistä on ohjelmointia, joka on täysin antautumisen vastakohta. Kysyin häneltä esimerkkiä, ja hän pyysi minua panemaan merkille, miltä seuraavat synonyymit tuntuvat kehossa, antautuminen/antautua-sanan sijasta.

Kun luet nämä seuraavat sanat, tunne, mihin ne osuvat kehossasi.

(Suom. huom. kyseiset sanat voivat tarkoittaa samaa kuin "surrender" (joka on mm. antautua, luovuttaa, luopua) eri vivahteilla ja eri käyttötarkoituksissa, mutta myös muita asioita. Ne kääntyvät yhtenä sanana huonosti suoraan suomeksi. Alla luettelo suomenkielisiä sanoja, jotka välittävät saman ajatuksen.)

Alistua

Alistuminen

Hylätä

Antaa periksi

Luovuttaa

Luopua

Taipua

Irtisanoutua/lopettaa

Jättää kesken

Väistyä tieltä

Myöntyä

(Alkuperäinen luettelo: submit, submission, abandon, quit, yield, give in, give up, succumb, resign, concede)

Kun luit nämä sanat, tunsitko epämukavuutta tai tiukkuutta kehossa, vai täydellistä vastarintaa? Jokainen näistä sanoista on antautumisen synonyymi. Tämä näyttää, missä kohtaa kätketty ohjelmointi voidaan laukaista, kun käytämme sanaa "antautua".

Ajattele, miten monta kertaa sinulle on sanottu elämän aikana: "Älä koskaan luovuta", "Älä koskaan anna periksi", "Voittajat eivät koskaan keskeytä, ja keskeyttäjät eivät koskaan voita." Tarkastele sanaa "hylätä" ja niitä haavoja, joita se voi laukaista. Vaikka olisimme vapauttaneet itsemme matriisista, tämä alitajuinen ohjelmointi toimii edelleen. Kun sanomme sanan "antautua", saatamme tiedostamatta yhdistää sen sanoihin, jotka tuomitaan negatiiviseksi tai saavat näyttämään, että meiltä puuttuu luonnetta tai kyky menestyä.

Meidän täytyy myös tarkastella, mitä todellinen antautuminen tarkoittaa. Se on ihmistahdostamme luopumista, mikä sisältä egomme, traumamme, uskomuksemme ja odotuksemme. Luovumme ihmistahdostamme ja siirrymme Jumalan tahtoon. Jumalan tahdossa meistä tulee virittyneempi ja osa universumin virtaa, ja luotamme täysin. Perimmiltään antautuminen on pääsemistä pois itsemme tieltä, salliaksemme jumaluuden johtaa meitä täysin.

Isis suosittelee myös, että tarkastelemme, missä meillä on vastustusta Jumala-sanaa kohtaan. Monilla meistä on ollut uskonnollisia traumoja. Käytämme sellaisia sanoja, kuin Lähde, universumi jne., mutta kun kyse on Jumala-sanasta, meillä on vastarintaa. Hän selitti, että myös tämä vastarinta Jumala-sanaa kohtaa estää meitä antautumasta täysin.

Kysyin Isikseltä, mitä merkitsisi antautua ja miltä näyttää siirtyminen ihmistahdosta Jumalan tahtoon.

Hän sanoi, että yksinkertaisin selitys on TÄYSI LUOTTAMUS.

Voitko luottaa, että se mitä tapahtuu, on täsmälleen, mitä on tarkoitus tapahtua – riippumatta siitä, miltä se näyttää?

Voimmeko luottaa, että se mikä on tarkoitettu meille, löytää tiensä meille?

Voimmeko sallia itsemme olla täysin virrassa? Tehdä kovasti työtä, kun tuuli on myötäinen, ja levätä, kun on vastatuuli? Tämä on täysin päinvastoin, kuin vipinäkulttuuri opettaa.

Voimmeko luottaa, että virrassa oleminen ei ehkä merkitse, että koemme vain asioita, joita pidetään positiivisina?

Voi olla melkoinen kompastuskivi ihmistahtomme luovuttamisessa täysin Jumalan tahdolle, kun meillä on se väärinkäsitys, että silloin kun olemme virrassa, kaiken pitäisi olla paremmin. Tämä olisi kiva asia, mutta se ei ole totuus. On aikoja, jolloin virrassa oleminen merkitsee tapahtumaa, joka tuo ymmärrystä jostain kätketystä traumasta tai haavasta. Se voi olla tuskallista ja julmaa, ja kuitenkin juuri sen täytyy tapahtua, JA se on osa virrassa olemista.

Täysi antautuminen ja luottamus vaatii, että toimimme ensisijaisesti sydäntilasta ja toissijaisesti mielestä. Kaikki tämä vaatii, että pääsemme pois itsemme tieltä ja päästämme irti siitä illuusiosta, että meidän täytyy olla kontrollissa.

Isis selitti, että silloin kun ihminen työstää antautumista Jumalalle, virralle, hän saattaa huomata, että keho on epämukava ja hän on kyvytön vapautumaan mielen pyörimisestä. Neuvona oli ottaa askel taaksepäin – itsemme työntäminen tai pakottaminen antautumaan on täysin vastakohta sille, mitä tarvitaan.

Isis selitti, että kun antaudumme täysin, se on täynnä helppoutta ja iloa, ja tunnemme, että meitä kannatellaan. Jos meistä ei tunnu tältä, se johtuu vastarinnasta ja luottamuksen puutteesta, mikä näyttää meille, missä tarvitaan sisäistä työtä.

Kun otamme askeleen taaksepäin, meitä pyydetään vahvistamaan aikomuksemme antautua täysin ja pyytämään apua henkitiimeiltämme. Meidän täytyy myös työstää sitä, miten näemme asiat. Jos voimme todella uskoa, että kaikki tapahtuu juuri niin, kuin pitäisi, täydellinen antautuminen on seuraava askel, jonka otamme.

Todellinen antautuminen Jumalalle ei ole helppo tehtävä. Kun aloitamme tämän prosessin, egomme "trikkeröityy". Etuna on, että se sallii meidän nähdä pelot, joita herää, ja missä kohtaa olemme "ostaneet" kontrolli-illuusion.

Löydämme itsemme syvemmistä ja syvemmistä vesistä, kun meitä kylvetetään voimakkaalla valolla ja voimakkailla taajuuksilla. Minulle on näytetty syke, jota saamme ja joka tulee galaksista, jossa Lähde asuu. Tämä syke on majakka, joka kutsuu meitä kotiin – kotiin sisällämme – jotta voimme tuntea jumaluuden sisällä ja ulkona.

Käyttäkäämme tämä aika antautuaksemme ja virrataksemme ilon, rakkauden ja helppouden kera. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta.
Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

11.11.2022 KERROSTEN LÄPIKÄYMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 14.11.2022 11:54

KERROSTEN LÄPIKÄYMINEN

11.11.2022

Olin hiljattain yhteydessä erääseen asiakkaaseen, joka tarvitsi apua sisaren/veljentyttärensä talon ja maan puhdistamisessa. Hän oli jo aloittanut tuon työn ja tiesi, ettei siinä puhdistettu mitään yksinkertaista ja hyväntahtoista energiaa, joten hän perääntyi saadakseen apua ja varasi ajan.

Heti kun yhdistyin tuohon energiaan, se päihitti minut. Aloin tuntea huonovointisuutta, ja vatsassa alkoi velloa. Aina kun yritin päästä käsiksi tuohon kotiin ja maa-alueeseen, se tuntui liian suurelta käsitellä. Tiesin, että siellä oli kirousenergiaa ja Amerikan alkuperäisasukkaat jotka olivat kerran asuneet noilla mailla, olivat laittaneet sen.

Olin neuvoton, joten selvitin mieleni, yhdistyin arkkienkeli Mikaeliin ja sanoin: "Näytä minulle, mitä en näe."

Näin sieluni silmin mustan maan, jossa oli reikä, ja siitä lähti viivoja. Se hehkui kirkkaan oranssina. Kun kuva tuli selvemmäksi, oivalsin, että se oli laavaa.

Asiakkaani kertoi, että maassa on kerros vulkaanista kiveä. Tämä alue tuntui yhteen aikaan olleen laavavirtaa. Jatkoin laavan tuijottamista, ja se laajeni selviksi viivoiksi, ja oivalsin, että se oli ley-linjamuodostelma ja tuo reikä oli voimakas yhteyskohta. Kun katselin sitä, valtava olento tuli ulos reiästä. Se oli kuin Pelen maskuliiniversio, ja oli pakko nauraa, koska minusta tuntui, kuin olisin ollut jossain Moana-elokuvan kohtauksessa.

Tällä olennolla oli niin paljon raivoa. että se kihisi. Katsoin sitä ja kysyin: "Miten voin auttaa sinua?" Yhtäkkiä tupsahdin hyvin korkealle, ja näin, missä kohtaa reiästä tulevat linjat olivat tukossa. Nuo tukokset saivat energian ruuhkautumaan ja pysähtymään. Tämä on luonnollisen järjestyksen vastaista, ja kyvyttömyys virrata maan läpi teki tämän olennon todella vihaiseksi.

Pyysin saada ymmärtää nuo tukokset, ja minulle annettiin vilauksia, että siinä oli suoraa energiamanipulointia. Näin kirkkoja, vapaamuurarien temppeleitä, monumentteja ja muita rakenteita, joita tuolle maaperälle oli laitettu – ei välttämättä tukkimaan ley-linjoja, vaan ottamaan tuon energian omaan käyttöönsä. Se nälkiinnytti ne, jotka olivat kauempana noilla ley-linjoilla – kuitenkin energia edes liikkui edelleen. Ajan kuluessa aina vain harvemmat tiesivät nuo ley-linjat ja niiden voiman, niitä lakattiin käyttämästä, ja se aiheutti vakavan energiaruuhkan.

Aloin liikuttaa näitä tukoksia ja katselin, kun oranssi laava liikkui ja täytti linjat niin pitkälle, kuin saatoin nähdä. Kun se oli tehty, viha virtasi ulos tuosta olennosta, ja helppous laskeutui maan ylle.

Minut kuljetettiin väkivaltaiselle sotanäyttämölle uudisraivaajien ja Amerikan alkuperäisheimon välillä. Se oli julmaa, ja tuolla heimolla oli ns. verenhimo. He syöttivät itseään vihalla, jota tuossa maaperässä oli, koska se sopi yhteen paljon energian kanssa heidän sisällään.

Kun tämä kohtaus loppui, olin tuon heimon keskellä ja aloin lähettää rauhoittavia energioita. Kaunis sininen sumu laskeutui maa-alueen ja noiden ihmisten ylle. Viha hävisi, ja jäljelle jäi suru, joka tuntui lamauttavalta. Näin ja tunsin tuon syvän surun. Sain informaatiota, että tämä heimo oli kokenut uskomattomia menetyksiä. He tunsivat olevansa metsästettyjä ja syrjäytettyjä.

Tuolla hetkellä päällikkö/shamaani näki minut ja yhdistyi kanssani. Hän kysyi, muuttuisiko tilanne tai tulisi paremmaksi. En voinut valehdella, ja kyynelten vieriessä kasvojani pitkin sanoin hänelle "ei". Se ei tulisi paremmaksi – muutos oli läsnä. Hän kysyi, miten hän voi pitää kansansa turvassa, ja sanoin, etten tiennyt. Kerroin hänelle, miten pahoillani olin siitä, mitä tapahtui, eikä mikään siitä ollut oikein.

Hän näytti hyvin surulliselta, voimattomalta ja lyödyltä, kun hän kertoi saaneensa näyn, että tulee miehiä ja on asioita, jotka peittävät heidän silmänsä ja korvansa. He eivät nähneet tai kuulleet totuutta. He olivat kyvyttömiä ymmärtämään tekojensa seuraukset. Hän kertoi, etteivät nämä miehet voineet nähdä arvoa hänen kansansa elämässä. He marssivat aina vain eteenpäin, vallaten kaiken, ja pimeys verhosi Maan.

Kysyin häneltä, oliko hän saanut informaatiota sateenkaariheimosta ja maansoturien paluusta. Sitten hän kysyi: "Minun kansani paluusta?" Vastasin myöntävästi, mutta he voivat näyttää minulta tai olla mitä tahansa ihonväriä maan päällä. Hän näytti mietteliäältä ja kysyi, kun tuo aika tulee, peittääkö ihminen edelleen korvansa ja silmänsä. Sanoin, että jotkut peittävät, kyllä, mutta useammat ja useammat ihmiset riisuvat itseltään ne asiat, jotka pitivät heidät sokeina ja kuuroina totuudelle. Suuren muutoksen ja paluun aika on nyt käsillä.

Kerroin hänelle näkeväni, että omassa surussaan, vihassaan ja epätoivossaan hän lopulta laittoi kirouksen maahan, joka vahingoitti ihmisiä. Kerroin ymmärtäväni, miksi hän tunsi tarvetta tehdä niin. Halusin hänen kuitenkin tietävän, että ne joihin tuo tahra vaikuttaisi, voisivat olla hänen kansaansa, jotka palasivat toisessa elämässä ja joilla oli erilainen iho ja keho, mutta he tunsivat edelleen vetoa tuota maa-aluetta kohtaan.

Hän katsoi minuun intensiivisin silmin, ja minulla ei ollut aavistustakaan, päättäisikö hän unohtaa tuon kirouksen. Toivotin hänelle rauhaa ja lähdin.

Tuo näkymä hävisi sitten, ja löysin itseni tämän aikajakson maasta ja kodista. Kuitenkin energia oli erilainen. En ollut enää huonovointinen, ja vatsani oli rauhallinen. Pilaantunut energia oli edelleen siellä, mutta se ei ollut yhtä voimakasta. Se siirtyi pois helposti, maa otti vastaan valon, ja tuntui siltä, kuin tuo alue olisi päästänyt ulos hengityksen, jota se ei tiennyt pidätelleensä.

Asiakkaani piti tilaa kauniisti koko tämän prosessin ajan. Keskustelimme, miten siistiä oli, että tämän ongelman ratkaisemiseksi kävimme "aika"- ja traumakerroksia läpi, työskennellen tuossa tilassa, jossa kaikki asiat tapahtuvat nyt. Tästä perspektiivistä katsottuna koskaan ei ollut taistelua, oli vain rakkautta, myötätuntoa ja parannusta.

Asiakkaani sanoo sitten: "Tällä tavalla työskentelet maan kanssa Belizessä." Energia syöksähti lävitseni vahvistuksena, ja repesin nauramaan. Olin pyytänyt Henkeä näyttämään, miten teen työni Belizessä – puhdistan "saasteen" ja kerään ylösnousemuskoodeja. Tässä se oli, toimitettuna minulle viimeisen asiakkaani kautta ennen sitä, kun lähden matkalleni tulevana viikonloppuna. Jumalaisen täydellistä!

Lähden Belizeen sunnuntaina ja työskentelen monien Maya-raunioiden kanssa. Puhdistan maasta saasteen, ihmisuhrienergian, ja vastaanotan ne ylösnousemuskoodit, jotka jätti taakse tuo ryhmä, joka värähteli ulos tiheämmästä todellisuudesta. Olen Belizessä 13.–22.11. ja työskentelen paikkojen, maiden ja vesien kanssa (Karibianmeri ja cenotit). On tervetullutta ja arvostettua, jos haluaisit pitää tilaa tällä pyhälle työlle. Jos haluat osallistua kaukoparannukseen, jota annetaan 21.11., kun ylösnousemuskoodit on kerätty, klikkaa tästä (https://www.jennyschiltz.com/mayan-magic/).

Lähetän teille paljon rakkautta,

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

19.11.2022 TÄRKEÄ YMMÄRRYS

ViestiKirjoittaja hammer » 20.11.2022 18:07

TÄRKEÄ YMMÄRRYS

19.11.2022

Jaan kanssanne tärkeän ymmärryksen, jonka sain ollessani pyhällä matkalla ATM-luolaan. Postasin tämän Facebookiin, mutta tiedän, että monet teistä eivät näe noita postauksia.

Tiistaina 15.11. menimme aviomieheni Danin kanssa elämää mullistavalle retkelle mayojen pyhään luolaan nimeltään Actun Tunichil Muknal.

Minua testattiin unissani edeltävänä yönä. Sellaisia asioita kuin työskentely aika-paikkajatkumolla parantamaan menneisyyttä ja tulevaisuutta, energian poistaminen ja parantaminen. Ne menivät hyvin. Sitten olin viidakossa kasvien ympäröimänä, kun joku tarvitsi apua, ja menin paniikkiin. Sanoin: "En ole viidakosta. En tunne näitä kasveja!" Kuului kuiskaus: "Kysy kasveilta." Tein sen ja pystyin auttamaan tuota miestä.

Seuraavaksi näin miehen, joka oli kuolemassa, ja minua kehotettiin laulamaan hänelle sen aikaa, kun hän poistui kehosta. Taas menin paniikkiin – en tuntenut lauluja tai kieltä! Kuului kuiskaus: "Sielusi tietää. Anna hänen muistaa. Mene pois itsesi tieltä", joten rentouduin ja annoin laulujen virrata, ja tuo mies kuoli vaivattomasti.

Minulle kerrottiin sitten, että viimeinen haasteeni olisi käydä läpi hyvin fyysinen tunnelimatka ja kaikki ne tunteet – olla sulkeutumatta, pysyä avoimena ja vastaanottaa se kaikki. Siinä kohtaa heräsin. Vähän järkyttyneenä ja hermostuneena tulevasta päivästä.

ATM-luolamatka on yli kuuden kilometrin patikointi, jossa ylitetään joki kolme kertaa – yhdellä kertaa vettä on pään yläpuolelle saakka ja se liikkuu. Sitten tullaan luolaan, jonka sisäänkäynnillä on rintaan saakka vettä. Tässä kohtaa tästä luonnonlähteestä tulee joki. Ainoa valo tulee otsalampuista. Siitä kiivetään kallioille ja uidaan, seuraten maanalaisen puron reittiä. "Intensiivinen" on vähättelyä. Jatketaan tällä polulla, kunnes saavutaan kalliolle, joka johtaa, kiipeämisen jälkeen, valtavaan kammioon, jossa pidettiin seremonioita.

Koko luola oli täynnä energiaa, ja kalliossa ja tippukivipylväissä näkyi selviä kasvoja. Ne olivat tämän pyhän tilan suojelijoita ja vartijoita, sekä energioita jotka nostivat hiukseni pystyyn.

Kun pääsimme suureen seremoniakammioon, siellä oli rikkinäisiä seremoniaruukkuja ja ihmisurien luita. Oli myös sellaisia, jotka arvioitiin viiden päivän vanhaksi vauvaksi. Vauvan tuskan kyyneleiden toivottiin kutsuvan sadetta.

Nämä eivät olleet lasin takana tai kopio siitä, mitä oli ollut. Tämä oli kaivauspaikka, jossa oli yksi linja, jota pitkin voimme kulkea. Se oli kylmää ja julmaa historiaa suoraan edessä.

Tunsin sen KAIKEN. Kaikki kerrokset. Tunsin alkukerrokset, jotka olivat täynnä iloa, kunnioitusta ja läheistä yhteyttä henkiin. Näin, miten kukkia laitettiin virtaavaan veteen uhrina, sitten kun henki oli kommunikoinut, ja miten ne virtasivat puroa pitkin jokeen. Joessa virtaavat kukat kertoivat heimolle, että seremonia oli onnistunut.

Sitten tunsin muutokset niissä, jotka jäivät taakse, kun maya-ryhmä värähteli ulos tuosta todellisuudesta. Ensin perinnettä kunnioitettiin ja noudatettiin. Mutta kun aikaa kului, nämä harjoitukset muuttuivat vähän kerrassaan. Jokaisen luonnonkatastrofin, jokaisen nälänhädän tai sodan myötä, epätoivosta ja pelosta tuli opas. Sydän ei enää johtanut tietä. Henkiä uhrattiin siinä toivossa, että lepytettiin sateenjumalaa tuomaan sadetta viljalle ja olemaan tuomatta rankaisevia myrskyjä.

Meni perille, miten monta kertaa ihmiset ovat tehneet kammottavia asioita toisille pelon nimissä.

Tuli myös hyvin selväksi, että tuo kokeilu, jossa ryhmä värähteli pois nykytodellisuudesta, tuli HYVIN kalliiksi. Kun valonkantajat lähtivät tuosta maailmasta, pimeys hallitsi ja pelko kasvoi.

Sitten ymmärsin täysin, miksi ylösnousemisprosessi on kestänyt niin pitkään, ja miksi lukemattomien elämien ajan on pidetty ja ankkuroitu valoa, nostaen värähtelyä vähän kerrassaan, jotta valtaosa voi siirtyä eteenpäin. Sillä oli liian suuri hinta, että vain suhteellisen pieni ryhmä värähteli pois kollektiivitodellisuudesta.

Tuolla hetkellä tiesin, että tämä prosessi kestää niin kauan, kuin se kestää. Ihmiseni on kärsimätön ja kyllästynyt, mutta sieluni tietää, että kaikki vähäisempi vaatii hinnan, jota ei pitäisi koskaan enää maksaa. Tämä tietäminen värähteli koko kehoni läpi.

Sitten tunsin sydämeni avautuvan täysin, ja vastaanotin tarvitsemani aktivointikoodit, ja läpäisin viimeisen testin. Tuo energia paiskautui minuun, ja minusta tuntui hyvin huteralta sen jälkeen. Mieheni laski leikkiä sanoen, että mentäessä luolaan olin sulavaliikkeinen kuin joutsen ja palatessa huojuva kuin pingviini.

Nyt sitten olen sen kaiken kanssa. Tuon ymmärryksen ja surun. Tämän maailman tuska ja kärsimys on valtavaa. Kuitenkin ilman valonkantajia se olisi hyvin paljon pahempaa. Kyllä, muutumme, kehitymme, vähän kerrassaan. Kuitenkin tällä kertaa monet vaihtavat todellisuutta, ei vain muutama. Se kestää niin kauan, kuin se kestää.

Tehtävämme on pitää valoa, ankkuroida se ja elää niin täysin ja sydän avoimena, kuin pystymme, samaan aikaan muistuttaen muille, että heilläkin on valo sisällään.

Tämä on ruumiillistuminen – olla täysin tässä nyt, armon kera, löytää ilomme ja jakaa sen muiden kanssa.

Tästä tiistain aktivoinnista lähtien lisää muistoja ja tietämistä on palannut, vähän kerrassaan. Olemme käyneet muissa paikoissa, jaguaari- ja naamiotemppelissä, joihin täytyi mennä veneellä viidakon läpi, ja temppeleissä jotka on omistettu sateen- ja auringonjumalille. Menimme luolaan, jossa lapsilta, erityisesti vauvoilta, leikattiin raajoja ja heidän osiaan laitettiin puiden juuriin, joita kasvoi luolan yläpuolella ja läpi. Samaan luolaan jossa kerran pidettiin kauniita seremonioita, kunnes pelko ja pimeys ottivat vallan. Olemme tunteneet tuon energian kerroksina.

On ollut todella mielenkiintoinen ja uuvuttava matka. En odottanut, että meihin kumpaankin iskettäisiin energialatauksia tässä määrin! Olemme nyt Ambergris Cayen saarella. On satanut koko päivän, ja olen hyvin kiitollinen siitä rauhoittavasta äänestä ja rauhasta, jota se tuo.

Kiitos teille kaikille, jotka olette pitäneet energiatilaa meille tällä matkalla. Tunsin läsnäolonne, ja sitä tarvittiin. Valtavaa kiitollisuutta kaikille niille, jotka tukivat meitä taloudellisesti lahjoituksilla ja ostamalla jotain tinktuuraan tai parannuksen.

Jos et ole ilmoittautunut kaukoparannukseen, mutta haluaisit osallistua, ei ole vielä liian myöhäistä. Kaukoparannus tehdään 21.11. – klikkaa tästä (https://www.jennyschiltz.com/mayan-magic/).

Lähettäen teille paljon rakkautta,

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

24.12.2022 UUSI VAIHE ON ALKANUT!

ViestiKirjoittaja hammer » 27.12.2022 09:48

UUSI VAIHE ON ALKANUT!

Kirjoittanut Jenny Schiltz (www.jennyschiltz.com)
24.12.2022

Haluan lähettää lyhyen viestin upeasta uutisesta, jonka henki kertoi.

Päivänseisauksessa mieheni herätyskello alkoi soida ja havahdutti minut syvästä unesta, muttei herättänyt täysin. Kun jäin hämärän rajamaille ja yritin saada kiinni haituvia yön unista, tunsin itseäni vedettävän, kutsuttavan koolle.

Seurasin tuota tuttua vetoa ja löysin itseni alukselta. Tiimini oli läsnä, ja he tervehtivät minua kovaan ääneen: "Hyvää syntymäpäivää!"

Näytin hämmästyneeltä ja sanoin heille: "Nyt ei ole syntymäpäiväni." He nauroivat sanoen: "Merkitset vielä tämän päivän ajankohdaksi, joka muutti paljon elämässäsi."

Olin hämmentynyt – ihmismieleni keksi skenaarioita, miten elämäni muuttuisi. (Lottovoitto? Kyllä, kiitos! Naurua.) Korkein aspektini ohjasi minut sivuun ja pyysi saada näyttää minulle … "Onnittelut ovat paikallaan."

Hän näytti minulle verkon, joka oli valaistu ja ankkuroitu täysin maan päälle. "Se on tehty – se mitä sinä ja muut olette työstäneet hyvin pitkään, on valmis. Tässä verkossa on korkeampi taajuus, korkeampi sähkövirta, mikä sallii suuren osan sielua ankkuroitua kehoon. Monet merkitsevät tämän ajan uudestisyntymäajankohdaksi."

Kun hän sanoi tämän, kehoni sähköistyi ja olin kauttaaltaan kananlihalla. Ne jotka ovat valmiita, löytävät itsensä syvältä ruumiillistumisestaan. Tämä tulee vaiheittain – ensin lataus, sitten sen puhdistuminen, mikä ei ole yhtenevä sielun kanssa, ja sitten tuon latauksen ankkurointi/ruumiillistaminen. Tämä tapahtuu kerta toisensa jälkeen, kunnes se on valmis.

Kysyin, miten kauan tämä prosessi kestää, ja sanottiin sen vaihtelevan ihmisestä toiseen. Se riippuu siitä, mitä tarvitsee puhdistaa ja miten paljon vastustetaan uutta. Jokainen sielulatauksemme vaatii meitä päästämään irti siitä, mikä ei ole enää harmoniassa.

Kun tunnen tätä prosessia, se tuntuu herkulliselta ja uskomattomalta kehitykseltä (vaikka siinä voi olla fyysisiä haasteita). Löydämme aidon itsemme vähä vähältä ja jatkamme itsemme vapauttamista uskomusjärjestelmiemme ja velvollisuuksiemme rajoituksista.

Minulle kerrottiin: "Ole taas vastasyntynyt. Katso kaikkea ihmetyksellä. Päästä irti siitä, mitä luulet tietäväsi, ja salli totuuden tulla lävitsesi – tuomitsematta. Ole avoin sille kaikelle."

"Olet taikuutta ulottuvuudessa, joka on unohtanut, että sekin on taianomainen."

Se oli todella kaunis viesti. Tähän aikaan sisältyy joka vuosi uskomattomia valo- ja kasvumahdollisuuksia – tämä vuosi on kuitenkin vielä voimakkaampi, kun syvennämme ruumiillistumiskokemustamme. Kiitos teille kaikille, että olette pitäneet ja ankkuroineet valoa. Jokaista meitä tarvitaan ja jokainen on hyvin arvokas.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta ja siunauksia. Olen kiitollinen kaikille, jotka jakavat tätä viestiä, koska monia viestejä piilotetaan sosiaalisessa mediassa.

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

20.1.2023 KÄTKETYN PALJASTUMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 22.01.2023 19:18

KÄTKETYN PALJASTUMINEN

20.1.2023

Haluan jakaa henkilökohtaisen tarinan siitä, miten elämäni on transformoitunut. Paljon parannusta on meidän kaikkien ulottuvilla. Jaan kanssasi, mitä opin ja miten valitsin parantua.

Työstettyäni vuosien ajan itseäni syvältä, kohdaten varjoni ja parantaen sisäistä lastani, olin täysin jumissa. Tämä on tunne, jonka kuulen usein asiakkailtani, ja voin eläytyä siihen täysin.

Vielä kaiken tämän työn jälkeen minulla oli edelleen syvä tarve esittää pientä ja piiloutua. Oli läpitunkeva tunne, ettei ole tarpeeksi hyvä tai arvokas. Minusta on ollut aina mielenkiintoista ja raivostuttavaa, että voin tuoda Hengen lävitseni ja mennä itse pois tieltä asiakassessioiden aikana, mutten kyennyt ylläpitämään sitä itselleni koko ajan. Saatoin nähdä, miten se oli vuosien saatossa saanut minut antamaan liikaa, olemaan ovimatto ja perfektionisti ja estänyt kykyni vastaanottaa sitä yltäkylläisyyttä, jota oli jatkuvasti ympärilläni.

Kun olin nähnyt nuo kaavat, olin tarkkana, etten kulkenut tuota tuttua polkua, ja tein valtavia muutoksia maailmaani. Kuitenkin olin kyllästynyt siihen, että minun täytyi pitää itseni kurissa. Halusin päästä sen ytimeen. Lukemattomia tunteja olen meditoinut, pitänyt päiväkirjaa ja ollut parannussessioissa, ja myös kvanttihypnoosissa (QHHT), päästäkseni tuohon ytimeen, mutta siellä oli jättimäinen muuri.

Vuonna 2021 vannoin pääseväni pohjaan saakka. Aloin rukoilla päivittäin, että minulle näytetään. Kerroin Hengelle, että olin valmis, ja sitten minulla on työkalut käsitellä mitä hyvänsä.

Heinäkuussa 2021 menin Cozumeliin työskentelemään vedenalaisten pyramidien kanssa, ja minua siunattiin tilaisuudella työskennellä IxChelin, Maya-jumalattaren, kanssa. Pyysin häntä auttamaan minua sen juuren paljastamisessa, miksi tunsin täydellistä arvottomuutta. Hän kertoi, että tilaisuus tulisi, ja kehotti olemaan vahva, rohkea ja sinnikäs. Hän kertoi, että moni ei ymmärrä, mitä teen, että he tuomitsevat minut ymmärtäen väärin, ja kehotti tekemään sen joka tapauksessa. Minulla ei ollut aavistustakaan, mistä hän puhui, ja seuraavien kuukausien aikana etsin joka paikasta tuota tilaisuutta enkä nähnyt mitään. Lopulta elämän kiireessä unohdin sen.

Syyskuussa 2021 eräs asiakas lähestyi minua luettuaan työstäni Maya-energioiden ja -temppelien kanssa. Hän sanoi työskennelleensä voimakkaiden Maya-rohtojen kanssa, jotka toivat hänelle valtavaa parannusta. Tiesin välittömästi, että tämä oli tilaisuuteni. Olin yhteydessä häneen, ja pystyin kokemaan voimakkaan Kambo-, Bufo- ja Tepezcohuite-rohdon. Aloin tuntea purkavani kerroksia vähän kerrassaan.

Helmikuussa 2022 päätimme mieheni kanssa opiskella Kamboa, jotta voisin tarjota sitä asiakkaille, mutta mikä tärkeämpää, jotta voisimme jatkaa murtautumista tukosteni läpi. Koulutus oli intensiivistä kaikilla tasoilla, ja tunsin, että minut murrettiin auki.

Noin kuukausi tuon koulutuksen jälkeen, muistoja alkoi tulla pintaan. Ensin unissa ja shamaanimatkoilla ja sitten ollessani täysin valveilla. Minulle näytettiin, miten setäni ahdisteli minua seksuaalisesti aikana, jolloin olin noin 2–6-vuotias. Vietin ainakin viikon hänen luonaan joka vuoden pääsiäisenä. Nuo muistot olivat eläviä, eikä siinä jäänyt epäilyksen häivääkään, mitä oli tapahtunut. Se yhdisti monia asioita minulla, mm. terveysongelmat joiden kanssa olin kamppaillut. Kun olin 6-vuotias, lakkasimme yhtäkkiä käymästä siellä. Näin serkkuni uudestaan vasta ollessani 16-vuotias. Emme koskaan saaneet oikein selitystä, miksi emme enää nähneet heitä, mutta uskon nyt, että vanhempani epäilivät jotain.

Vietin aikaa noissa muistoissa, vetäen itseni pois niistä ja tuoden pikkuiseni kotiin. Näin, miten helppoa kaiken tämän oli tapahtua, koska se fyysinen ja tunnepuolen pahoinpitely, jota tuli äidiltäni, teki minut hyvin haavoittuvaksi. Halusin kovasti, että minua pidettiin sylissä, rakastettiin ja minulle kerrottiin, että olin hyvä tyttö. Ei vaadita paljon "groomingia", silloin kun lapsi on näin puolustuskyvytön.

Löysin sisäisen lapseni viemäristä, likaisena, yksin ja täynnä häpeää. Kyse ei ollut vain siitä, mitä tapahtui, vaan myös miten se muokkasi seksuaalisuuttani. Minut leimattiin varhaiskypsäksi lapseksi. Sen sijaan, että vanhempani olisivat hankkineet minulle apua, he käskivät olemaan olematta lutka, tai sanoivat, että olisin raskaana, ennen kuin täytin 16. Tuo häpeä oli kerrostunut hyvin syvälle.

Kysyin Hengeltä, miksi kaiken tekemäni työn myötä, mukaan luettuna shamaanikoulutus, en ollut aiemmin nähnyt tätä täysin. Olin toisaalta vihainen, mutta ymmärsin myös, kun Henki selitti, etten ollut aiemmin valmis kohtaamaan tätä helposti ja armollisesti. Tarvitsin nuo työkalut, tuon kasvun ja aviomieheni täysin aktivoituneena parannuskumppanina. Muuten se olisi suistanut raiteiltaan elämäni. Minun täytyi pitää praktiikkani ja jatkaa maatyötä. He selittivät, että parantumisemme ajankohta ei ole sattumaa. Parannamme, minkä voimme, silloin kun olemme valmis.

Tuosta ajasta lähtien olen työskennellyt näiden sisäisen lapsen aspektien kanssa, ja se on vaatinut paljon. Minun on tarvinnut viettää huomattavasti aikaa yksin. Olen tarkkaillut itsesabotointi- ja arvottomuuskaavojani ja miten tuo seksuaalinen hyväksikäyttö on värittänyt elämäni joka aspektia. Se on tuntunut kuin tanssilta – kaksi askelta eteenpäin ja yksi taaksepäin.

Olen mennyt tunnekujanjuoksun läpi. Järkytystä, vihaa, raivoa, surua, murhetta, epäuskoa ja myös tunnottomuutta. Samanaikaisesti huomaan, että olen myös vapauttanut itseni. Nämä haavoittuneet aspektit loivat hyvin monia sääntöjä ja rajoituksia. Olen huomannut, että jumalainen feminiinisyyteni ankkuroituu enemmän ja enemmän. Kehoterapeuttini on hämmästellyt sitä, miten avoimet lonkkani ovat nyt ja miten pystyn hengittämään syvään sisään, täysin. En edes tiennyt pidätteleväni hengitystä.

Kaiken tämän ajan jatkoin työskentelyä kasvi- ja eläinrohdoilla. Kun tuli tilaisuus viimeistellä Bufo (Toad DMT) -koulutuksemme, tartuimme siihen oitis (suom. huom. bufo toad on "aitokonnien" alaluokka). Tunnen tämän rohdon voimakkaan parannusvoiman ja halusin jakaa sen muiden kanssa. Tiesin epäilyksettä, että se oli oikea päätös, kun aloin nähdä unta tuosta konnasta.

Kaksi ensimmäistä Bufo-koulutussessiotani olivat pelkkää autuutta. Yhdistyin ykseyteen ja todelliseen olemukseeni ilman kaikkia kerroksia ja ohjelmointia. Ensimmäisessä sessiossani minulle näytettiin hermoston piirustus. Minua kehotettiin lataamaan se muotooni. Kun tein sen, minulle näytettiin selkärankani, ja koko hermostoni valaistui. Näin koko kehossani, missä kohtaa hermot olivat "rispaantuneet", niistä puuttui signaali tai ne oli kytketty täysin irti. Tämä päti erityisesti jalkoihini, kun hermot olivat vahingoittuneet useista selkärangan korjauksista. Katselin, kun tämä sähkönsininen valo rakensi uudelleen tai paransi nuo hermot. Se oli ällistyttävää. Tuona yönä sain tuskin nukuttua, kun kehooni sattui. Minulla oli hermosärkyä, joka kulki kumpaakin akillesjänteeseeni saakka. Lopulta se hellitti ja siirtyi polviin, sitten reisiin, pakaroiden yli ja lopulta alaselkään ennen loppumistaan. Sitä kesti kaikkiaan noin 16 tuntia, ja vaikka se oli rajua, olin hyvin kiitollinen.

Toinen matkani oli uskomaton. Yhdistyin henkitiimiini, tuohon konnaan ja puhtaaseen ykseyteen. Kokemuksen lopussa minulle kerrottiin, että seuraavilla matkoilla oli aika parantaa hyväksikäyttö, josta kehoni oli kärsinyt.

Tiesin, ettei se olisi helppoa, ja olin huolissani, miltä se näyttäisi. Bufo on poltettava DMT, joka vaikuttaa välittömästi. Käyttäjä hengittää sisään rohtoa ja vetäytyy tyynyistä tehdylle "patjalle" tai jollekin muulle pehmeälle ja turvalliselle pinnalle. Seuraavat 15–30 minuuttia henkilö kokee tuota rohtoa. Useimmat ihmiset vetäytyvät hiljaisuuteen. Heidän voi nähdä hymyilevän, itkevän ilon kyyneliä tai nyökkäävän esimerkiksi päätään, kun he saavat syvän henkisen yhteyden ja viestejä. Sitten he palaavat rohdon vaikutuksesta tuntien kunnioitusta, yhteyttä ja syvää tunnetta, että kaikki on hyvin. Toiset kokevat energeettisiä puhdistuksia – he liikkuvat paljon, pitävät ääntä ja itkevät/huutavat. Se riippuu siitä, mitä ihminen käsittelee.

Tiesin, ettei minun sessioni olisi levollinen ja autuas. Minusta tuntui hyvin haavoittuvalta, enkä halunnut käydä läpi kaikkea sitä koko ryhmän edessä. Henki kuuli huoleni, kun päätettiin, että koulutusryhmämme jaettaisiin kahteen osaan ajankäytön vuoksi. Päästin valtavan helpotuksen huokauksen.

Täydellisen jumalaisen intervention myötä ryhmässäni oli vain kolme. Mieheni ja yksi muista koulutettavista, mies nimeltään Richard. Vaikka tapasimme Richardin kanssa vasta muutama päivä aiemmin, tunsin välittömästi yhteyttä häneen. Hän oli hauska ja täynnä energiaa, ja hän piti jumalaista maskuliinisuutta kauniisti.

Menin matkalleni, ja se tuntui taistelulta. Hyvin paljon vastarintaa, pelkoa, surua ja puhdasta hylkäämistä tuli esiin. Tunsin itseni kuolaavan, vaikeroivan ja huutavan/itkevän. Tunsin kehossani ne alueet soluihin asti, joissa minulla oli hyväksikäytön energiajälki. Täytyi tehdä kaikkeni, etten roikkunut siinä kiinni, että päästin siitä irti, mitä oli ollut ja minkä olin aina tiennyt, ja antauduin täysin tuntemattomaan.

Katselin tämän häpeätahran hajoavan valoksi, ja vein sen tasoa syvemmälle. Tunsin sitten, kuin olisin katsellut naiseuden historiaa maailmassamme. Tuskaa, nöyryytystä, hyväksikäyttöä ja sitä, miten seksuaalisuutta oli vääristetty ja käytetty. Se oli liikaa. Tuntui, kuin olisin hukkunut. Olin kauhuissani, ja aloin kurkottaa energeettisesti.

Kun tein sen, löysin mieheni ja Richardin. Kaksi pilaria, jotka pitivät jumalaista maskuliinisuutta, ehdottoman rakkauden säteillessä kummastakin kuin majakka. Tunsin, että minua kannateltiin ja olin täysin turvassa.

Sillä hetkellä ymmärsin täysin, että jumalainen maskuliinisuus auttaa parantamaan haavoittuneen feminiinisyyden, ja jumalainen feminiinisyys auttaa parantamaan haavoittuneen maskuliinisuuden.

Olemme parantaneet feminiinisyyttä ja maskuliinisuutta sisällä. Parantaen usein feminiinisyyttä naispuolisten energioiden avulla, mutta tarvitaan yhteys maskuliinisuuteen. Kun teemme sen, sisällä on syvä tietäminen, että feminiinisyys on nyt turvassa parantumaan, sitä kannatetaan, se nähdään ja sitä vaalitaan. Kun tulemme tasapainoon sisäisessä feminiinisyydessämme ja maskuliinisuudessamme, kummankin parantaessa toista, meistä tulee pilari auttamaan toisen parantumista.

Tunsin nämä miehet jumalaisiksi ankkureiksi. Tämän vuoksi tunsin turvaa ja pystyin näkemään naiseuden matkan ja kunnioittamaan sitä. Sitten aloin tuoda sitä valooni ja purkaa.

Tulin ulos matkalta ja tuijotin silmiin näitä kahta kaunista miestä, jotka olivat pitäneet tilaa minulle. He säteilivät vahvuutta ja ehdotonta rakkautta niin syvästi, että pystyin pääsemään siitä läpi. Olen ikuisesti kiitollinen kummallekin heistä ja tästä kokemuksesta.

Mieheni kertoi minulle, että näytin siltä, kuin olisin synnyttänyt. Vatsani liikkui, ja työnsin energiaa ulos, samaan aikaan kuolaten ja puhdistaen energeettisesti suustani. Tuona iltana hän järkyttyi nähdessään ruhjeet kehossani. Yksi ruhje selässäni näytti kuin luodin ulostulohaavalta. Fyysinen todiste, että trauma lähti kehostani.

Seuraavat matkani eivät olleet yhtä vaikeita, mutta eivät helppojakaan. Viimeisellä matkallani menin huoneesta toiseen setäni talossa, purkaen sen valoksi. Vedin takaisin voimani, ja tunnen nyt olevani valmis antamaan anteeksi sen kaiken.

Tämä koulutus oli suuri lahja, kuten on myös tämä rohto. Minulla oli kunnia katsoa jokaisen ihmisen parantavan syviä asioita sisällään ja sitten sitä, kun heistä tuli terapeutteja ja he auttoivat muita tekemään saman. Täytyin suuresta toivosta tulevaisuutemme suhteen.

Psykedeelien käyttöön voi liittyä suurta väärinymmärrystä ja tuomitsemista. Kuitenkin käytettäessä aikomuksen, seremonian ja kunnioituksen kera, ne voivat olla äärimmäisen voimakas työkalu. Hyvin monilla meistä on juurtuneita traumoja tästä elämästä ja muista. Nämä rohdot ovat tapa mennä näiden kerrosten läpi tehokkaammin, helpommin ja armollisemmin.

Meidän täytyy muuttaa näihin voimakkaisiin rohtoihin liittyvää narratiivia, kun hallitukset loivat viime version. Voidaanko näitä kasvirohtoja käyttää väärin tai henkisenä ohitustienä? Ehdottomasti, mutta niin voi meditointiakin, silloin kun sitä käytetään pakokeinona eikä työkaluna kaivautua omiin kerroksiinsa ja parantua.

Näillä rohdoilla on voima muuttaa meitä radikaalisti, kun niitä käytetään syvän aikomuksen ja sitten tietoisen integroinnin kera. Mieheni ensimmäinen kokemus Bufosta sai hänet heräämään ja astumaan henkilökohtaiselle parantumis-/parantajapolulleen. En ikimaailmassa ajatellut, että kasvaisimme parannuskumppaneiksi ja terapeuteiksi. Kiitollisuuteni tästä ei lopu koskaan. Odotamme todella innoissamme sitä, että tarjoamme asiakkaille näitä rohtoja, shamanistista parannusta ja syvää integroitumista.

Jos tunnet olevasi jumissa ja sinulta ovat loppuneet keinot päästä ongelman ytimeen, pyydä Henkeä näyttämään sinulle seuraavat parantumisaskeleet ja ole sitten avoin vastaanottamaan. Ajattele laatikon ulkopuolella, kun Hengellä ei ole mitään laatikkoja.

Kiitos kaikille tilan pitämisestä parantumiselleni ja matkalleni.

Paljon rakkautta,
Jen

-----------

hammer
Ylläpitäjä

9.2.2023 PYÖRIMINEN ON MUUTTUNUT

ViestiKirjoittaja hammer » 12.02.2023 11:56

PYÖRIMINEN ON MUUTTUNUT

9.2.2023

Olet ehkä huomannut, että asiat tuntuvat vähän erilaiselta. Ne saattavat myös näyttää vähän erilaiselta. On tapahtunut hienovarainen, mutta selvä muutos.

Pyysin hiljattain tiimiäni selittämään, mitä tapahtui, kun myös monet asiakkaani ovat huomanneet muutoksen. Jotkut tuntevat sen valtavana helpotuksen huokauksena, kun taas toisista tuntuu täysin eksyneeltä ja rähjäiseltä. Tämä on odotettua, kun olemme kaikki sielukasvumme ja kehityksemme eri vaiheissa. Mieli haluaa ehkä verrata tai luokitella, mutta siitä ei ole meille hyötyä. Olemme kaikki omalla matkallamme, oman historiamme, ymmärryksemme ja sopimustemme kera.

Tiimini selitti tapahtuvaa sanomalla, että solujemme pyöriminen on muuttunut. He näyttivät minulle ihmiskehon, jonka sisällä tapahtui pyörimistä yhteen suuntaan, ja sitten hiljattain se alkoi pyöriä toiseen suuntaan. Katsoin tiimiäni ja sanoin: "Tarkoitatteko ikään kuin napamuutosta, ja he hymyilivät sanoen "kyllä". Mikro- ja makrotaso – kaikki on yhteydessä.

He näyttivät, että ihmismuodon sisällä traumat, sairaudet ja epäharmoniset ajatukset ja kaavat eivät voineet vaihtaa uuteen pyörimistapaan. Ne jatkoivat pyörimistä vanhalla tavalla.

Näin kuvan kehosta, joka pyöri kokonaisuutena yhteen suuntaan, ja kaikki "juttumme" pyörivät toiseen suuntaan. Tuloksena on, että kaikki mikä ei pyöri uudella tavalla, pakotetaan nousemaan pintaan. Se ei voi piilotella enää.

Tämä voi ilmetä fyysisinä ongelmina, ja joskus tulee esiin useampia. Jotkut huomaavat kohtaavansa merkittäviä terveysongelmia. Ne olivat aina olemassa, mahdollisesti horroksessa, mutta nyt ne ovat nousseet pintaan nähtäväksi ja hoidettavaksi. Tämän myötä haasteeksi tulevat uskomuksemme terveydenhoitojärjestelmästä. Ne jotka kannattavat tiukasti länsimaista lääketiedettä, voivat tuntea olevansa "riistettyjä" ja etsiä vaihtoehtoisia menetelmiä. Ne jotka tukevat tiukasti vaihtoehtohoitoja, voivat huomata, että heidät pakotetaan etsimään apua länsimaisesta lääketieteestä.

(Huomaa, että kaikki kivut ja säryt eivät ole ylösnousemusoireita – jotkut niistä ovat varoitusmerkkejä, että jokin on pielessä kehossa.)

Eivät ainoastaan fyysiset vinoutumat nouse, vaan myös epävarmuudet, häpeä, syyllisyys ja traumat, joita meillä on. Näitä ei voi kirjaimellisesti viedä uuteen. Meitä ei haasteta ainoastaan "näkemään" juttujamme, vaan myös parantamaan ne ja siirtymään niiden yli. Siihen saakka kunnes pystymme tekemään tämän, jatkamme epäharmonian kokemista muodossamme ja todellisuudessamme.

Vinoutuneet uskomukset ja ohjelmoinnit näytetään meille myös. Voimme jokainen valita laittaa ne linjaan sydänkeskeisen totuuteen kanssa tai panostaa vielä enemmän siihen, miten ajattelemme, että asioiden pitäisi olla. Joustavuus on kaikissa asioissa avain. Meidät haastetaan kaikkialla, missä meillä on jäykkiä uskomuksia.

Tiimini sanoi, että jotkut valitsevat lähteä tästä inkarnaatiosta, kun kaikki se mitä tulee pintaan, on yksinkertaisesti liikaa. Voimme nähdä myös enemmän mentaalista kamppailua, ja sen myötä lisäystä perheväkivallassa, rattiraivossa, ampumisissa jne. Tarpeeksi monilla ihmisillä ei ole sopivia työkaluja käsitellä, muuttaa ja parantaa kaikki, mitä oli kätkettynä syvälle sisälle. Myötätunto muita ja itseä kohtaan on suurin vahvuutemme, kun olen varma, että meillä kaikilla on jossain määrin "sekoamisen" hetkiä.

Tämän tiimini kanssa käydyn keskustelun jälkeen näin mielenkiintoista unta:

Nuorimmaiseni pyrki johonkin poliittiseen virkaan. Hän on nyt 14-vuotias ja uskomattoman erilainen kuin reilu 20-vuotiaat sisarensa. Hän ajattelee, hahmottaa ja toimii eri tavalla. Myös se on hyvin erilaista, mikä häntä motivoi. Monin tavoin hän on normaali teini, joka yrittää vain päästä murrosiän läpi, mutta tuo ero on miellyttävä muilla tavoin.

Tuossa unessa hänellä ja muilla ehdokkailla oli sovittu tapaaminen lehdistön kanssa. Katsoin muita, ja heillä oli valmisteltuja puheita, mainosjulisteita ja neuvonantajia. Tyttärelläni oli vain isänsä ja minä. Hän istui hiljaa ja odotti vuoroaan.

Ajattelin tavallaan: "Voi luoja, hän ei ole tehnyt mitään, mitä hänen täytyy tehdä menestyksekkään kampanjan käymiseen!" Oman havaintoni mukaan hän yritti vain puolittain. Katsoin häntä ja sanoin: "Mikset ole tehnyt näitä asioita? Haluatko päästä tähän virkaan?" Sanoin myös: Olet etevä, mutta olet laiska."

Sanomatta mitään hän tuijotti minua sinivihreillä silmillään, ilmeen kertoessa: "Äiti on idiootti". Jos sinulla on teinejä, tunnet tämän katseen (naurua). Olin hyvin turhautunut.

Sitten mieheni tulee luoksemme innoissaan ja sanoo, että Maddie johtaa 33 prosentilla, ja seuraavalla ehdokkaalla on vain 12 % äänistä! Tyttäreni katsoo minua ja hymyilee vähän. Myös unessa ymmärsin luvun 33 merkityksen ja aloin nauraa.

Heräsin unesta naureskellen edelleen ja kuulin korkeimman aspektini sanovat hyvin selvästi: "Entinen tapa ei enää toimi. Kaikki täytyy nähdä uusin silmin ja uudella sydämellä. Anna vanhan mennä. Mikään ei ole samanlaista, ja kun se tuomitaan vanhojen standardien mukaan, se nähdään aina puutteellisena. Kuitenkin se on juuri niin, kuin pitäisi olla."

Olin tuon viestin kanssa, ja voin nähdä, miten vanha ja uusi tapa törmäävät yhteen. Meidät haastetaan vapauttamaan itsemme siitä, miten luulemme asioiden pitävän olla, ja SALLIMAAN niiden muuttua armollisesti. Mitä enemmän päästämme irti ja fokusoidumme uuteen, sitä nopeammin menemme tämän monumentaalisen muutoksen läpi.

Lähetän paljon rakkautta teille ja pyydän palvelusta. Katso lyhyttä kyselyä alla ja täytä ne kohdat, joista olet kiinnostunut. Tämä auttaa minua valtavasti tulevaisuuden suunnittelussa.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit