UUDEN MAAN VAROITUKSIA JA INFORMAATIOTA
Kirjoittanut Celia Fenn (starchildglobal.com)
Syyskuu 2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
1. päivä
Nopea viesti muuttolaatikoiden ja muuttamisen keskeltä. Viikon pakkaamisen jälkeen aloimme muuttaa tänään. Täytyy sanoa, että intensiivisen Leijonaportin ja auringonpurkausmyrskyjen jälkeen kamppailen heikon energiatason kanssa. Onneksi minulla on pakkaustiimi ja muuttotiimi, jotka ovat loistavia ja tekevät suurimman osan vaikeasta työstä/raskaasta nostelusta … kirjaimellisesti!
Eilen kuitenkin minulla oli mitä upein kokemus ulottuvuuden vaihtumisesta. Tiedän, että jotkut ihmiset ovat puhuneet tästä.
Kaikki muuttui yhtäkkiä HD:ksi (suom. huom. voi tarkoittaa HD-tarkkuutta ja korkeampaa ulottuvuutta) , ja kaikki oli kirkasta, selkeää, yhdistynyttä ja uskomattoman kaunista. Tuntui kuin 6–8D-tasot olisivat tulleet yhtäkkiä läpi.
On hyvä muistaa, että korkeamman ulottuvuuden Maa on aina tässä, ja osa ylösnousemuksen iloa on nousta noihin korkeampiin ulottuvuuksiin ja kyetä elämään siellä. Siis maagista aikaa siirtyessämme syyskuuhun!
Rakkautta kaikille. Kaipaan teitä kaikkia ja odotan innolla, että saan internetini takaisin maanantaina.
5. päivä
Totaalinen värähtely- tai taajuusmuutos
Olen viimeinkin uudessa kodissani ja pääsen taas internetiin.
Olen vuoriston ja meren välissä. Toisella puolella on uhkaava ja intensiivinen vuorenhuippu ja laakso nimeltään Admirals Kloof, ja toisella puolella on sinivetinen lahti nimeltään False Bay, joka on Mustekalaopettajien koti … ja valaiden ja delfiinien. Lahdessa on pari miekkavalasta nimeltään Port ja Starboard, jotka ovat melko kuuluisia, ja toivon näkeväni ne pian.
Siis kun asetun asumaan, tiedostan, että olemme siirtyneet kevääseen tällä ja syksyyn pohjoisessa. Lähestymme tämän viikon 9-9-portaalia, joka voimistaa energioita siirtyessämme syyskuun päiväntasausta kohti, myöhemmin tässä kuussa.
Luulen, että alamme nähdä tuloksia ja ilmentymiä siitä valtavasta muutoksesta, jonka olemme käyneet läpi tänä vuonna, alkaen 22.2. ja kulminoituen 8-8-Leijonaporttiin. On täysin uusi värähtely, jonka tunnen olevan yltäkylläinen ja tukevan unelmiamme ja pyrkimyksiämme, kun saavutamme tuon rakkauden, myötätunnon ja kiitollisuuden sydän- ja sielutilan.
Upeaa sunnuntaita kaikille!
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.