Viel Catherine (goldenageofgaia.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

24.6.2022 ITSEKKÄITÄ UNELMIA

ViestiKirjoittaja hammer » 27.06.2022 21:32

ITSEKKÄITÄ UNELMIA

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
24.6.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tekstasin puolivitsinä eräälle ystävälle: "Haalin kokoon kiitollisuutta tasaisesta elämästäni."

Tämä on totta. Olen kiitollinen, että asiat näyttävät etenevän ok henkilökohtaisessa elämässäni.

Mutta … melko töykeästi sanottuna, olisin mieluummin kiitollinen isommista jutuista. Kaikkien määräysten ja rajoitusten loppumisesta. Totuuden (niin kuin monet sen näkevät) paljastumisesta tarpeeksi paljon, jotta meidän ei tarvitsisi enää vilkuilla olkamme yli seuraavaa hyökkäystä itsemme ja vapauksiemme kimppuun. Siitä olisin kiitollinen sydämeni pohjasta saakka.

Haluaisin ilmaista kiitollisuutta rajattomasta, opastetusta kierroksesta vieraisiin paikkoihin luksusaluksella, asuen ensimmäisen luokan majoituspaikoissa. Majatalojen eliittiä. Linna tai pari, kiehtova historiallinen rakennus joka on varustettu huippuluokan turismia varten. Mikä parasta … ylellisiä hoitoja, kuten hierontaa. Häiriötöntä hiljaista aikaa rauhallisessa, kauniissa paikassa. Voi, voisin itkeä tästä kaipauksesta.

Se persoona joka kertoo itselleen olevansa tyytyväinen, koska asiat eivät ole pahemmin (mihin suurin osa kiitollisuudestani kohdistuu), katsoo nyt karsaasti. Miten kehtaan pyytää niin paljon! Miten kehtaan haluta luksusta ja helppoutta, hemmottelua, jonkun sijaamaan vuoteen, viiden tähden menun tarjoiltuna suurieleisesti.

Opastus jonka panen merkille henkisistä lähteistä, on proosallisempaa ja muualle kohdistuvaa. Kanavoinnit neuvovat meitä pitämään värähtelymme korkeana nostaaksemme kollektiivia. Ymmärrykseni mukaan meidän pitäisi myös valmistautua auttamaan hämmentyneitä, tietämättömiä ihmisiä, joilla ei ole aavistustakaan, mitä meille on tulossa. Ne ovat jaloja pyrkimyksiä.

Vaikka vähän puhutaankin siitä, että voimme kaikki hemmotella itseämme hieman, sitten kun tapahtuu talouden suotuisa nollaus, se tuntuu aina kaksiosaiselta kommentilta.

Kyllä, ota vähän lomaa, tarjoa itsellesi tuo uusi koti, josta olet murehtinut 10 vuotta. Tuhlaa myös pariin tarpeettomaan, mutta hauskaan asiaan, kuten uudet vaatteet tai auto, jota ei valmistettu viime vuosisadalla.

Mutta muista! Velvollisuutesi on auttaa kollektiivia tavalla, johon sielusopimuksesi tuntuu osoittavan sinua.

Toivon, että voisin täysin niellä tuon kaiken, mutta minusta tuntuu, että minulla on ollut liian monta vuotta sellaisten vastuiden ikeessä, joita en pyytänyt, voidakseni hyväksyä sokeasti muiden epäitsekkään palvelemisen taakan. Pienen korvikeloman salliminen itselleni ennen sukeltamista pää edellä seuraavaan velvollisuuskierrokseen tuntuu, kuin haalealta vesihörpyltä ihmiselle, joka laahustaa erämaassa ja on kuolemassa hitaasti janoon.

Vielä pahempaa, tuo tulevaisuuden velvollisuus palvella muita kuulostaa melko loputtomalta hommalta. Miljoonat ihmiset tarvitsevat apua vuosikymmeniä. Onko sekin minun henkilökohtainen vastuuni?

Jos olen mahdollisimman rehellinen, myönnän, että juuri tällä hetkellä kiinnostukseni auttaa ketään muuta on nolla. Nolla. Minulla on jo kädet täynnä asioita, joita minun täytyy tehdä, ja kavahdan enemmän ottamista.

Muutan tarinaani kuitenkin vähän. Sanon, että itsekkäiden (tai ainakin mukavuudenhaluisten) unelmieni uneksiminen voisi mutkitella muiden palvelemisen polkua kohti, kiertotietä. Jos annan itselleni aikaa ja tilaa täydentyä raatamiselta ja kamppailemiselta tuntuneen elämän jälkeen, kenties omasta vapaasta tahdostaan halu palvella muita kuplii esiin – lähde joka on täyttynyt jälleen Lähteestä.

Jos Lähde haluaa auttaa muita kauttani, minun täytyy uskoa, että Lähde antaa ensin virtaa huventuneihin ihmisakkuihini.

Sitä odotellessa jatkan romaanien lukemista, joissa on onnellinen loppu, noiden Viking Cruise Linen esitteiden selailemista ja päiväunelmointia. Ja olen rauhassa sen kanssa, millainen olen.

Kenties itse Universumi kannustaa minua haaveilemaan … tämä oli viestini Universumilta 24.6. (http://www.tut.com/):

Olen ajatellut unelmaloma-asuntoasi, Catherine. Itse asiassa olen ajatellut sitä PALJON. Miettinyt myös, miten se vaikuttaa elämäsi muihin aspekteihin upeilla, näkymättömillä tavoilla.

Joskus (päivittäin, rehellisesti sanottuna) kuvittelen myös, että omistat sen jo. Näen elävästi sinut nauttimassa siitä – sydämesi jyskyttävän, ystäviesi puhuvan ja naapuriesi tuijottavan. Voin kirjaimellisesti kuulla heidän sanovan "oooh" ja "aaah". Voin tuntea nuo ylävitoset, ja voin maistaa menestyksen jännityksen huulillasi.

Entä sinä?

Hyvä, hyvä.

Universumi

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

19.7.2022 SILMÄT KOHTI TAIVASTA

ViestiKirjoittaja hammer » 26.07.2022 16:06

SILMÄT KOHTI TAIVASTA

19.7.2022

"Kun olet maistanut lentämistä, kuljet ikuisesti maan päällä silmät kohti taivasta, sillä siellä olet ollut ja sinne kaipaat aina palata." –Leonardo da Vinci

Epäröin myöntää tätä, mutten ole lentänyt sitten vuoden 1990 itsenäisyyspäiväviikonlopun (4.7.).

Painted Cave Fire (maastopalo) joka toi joidenkin mielestä mukanaan Santa Barbaran massiivisten maastopalojen modernin aikakauden, kyti edelleen. Yhdessä kaaosmaisessa vuorokaudessa se oli polttanut suurin piirtein 400 taloa, hypännyt Valtatien 101 yli ennenkuulumattomalla, liekehtivällä röyhkeydellä ja pelästyttänyt kaikki pahanpäiväisesti.

Yli 30 vuotta myöhemmin olemme (valitettavasti) tottuneet tähän tilanteeseen. Mutta silloin se oli tuhopolton aloittama "onnenkantamoinen", jonka synnyttivät kova kuumuus ja ujeltavat auringonlaskun tuulet. Pidin sitä ainutkertaisena kauhuna, joka oli elettävä läpi … ja joka ei varmasti toistuisi.

Kun lähdimme Santa Barbaran lentokentältä, suihkukone kallistui ja suuntasi kohti Utahia, jossa osallistuisin tietokonekoulutukseen työni vuoksi. Tuijotin lamaantuneena näkymää, joka levittäytyi alapuolellani – surrealistista ja tylsän harmaata maata, joka kyti monien neliömailien laajuudelta paikassa, joka oli ollut metsäisiä vuoria ja rinteitä taloineen.

Lento Provoon, välilaskulla Las Vegasiin jossa joka toinen ihminen näytti tupakoivan suljetulla lentoasemalla, oli tapahtumaton. Paluulennon noustessa kirjoitin: "Mikä on tämä köysi, jonka tunnen yhdistävän minut Maahan?" Olin terävän tietoinen maadoittuneisuudestani planeettaan, samalla kun kehoani nostettiin taivaisiin hauraassa, paineistetussa hopeakapselissa.

Törmäsin sattumalta tuohon merkintään kuukausia sitten, kun joutilaana selailin vanhoja päiväkirjoja. En ollut muistanut, että tunsin noin syvää ja pysyvää yhteyttä Maahan – yhteyttä joka oli niin voimakas, että se hävitti kaiken pelon, jota tunsin lentämisestä. Mutta siinä se oli, todiste korkeammasta tietoisuudesta, rakkausviesti menneisyyden itseltä nykyhetken itselle: "Et vain herää. Olet työstänyt sitä koko elämäsi."

Unohdamme, ja muistamme, ja unohdamme taas. Monissa esoteerisissa opetuksissa sanotaan, että me – sielu joka olemme – emme koskaan unohda. Kuljemme inkarnaatioiden välillä sekoittaen vaihtoehtoja, kuin kosmista korttipakkaa. Mitä opimme seuraavaksi? Minkä jätimme tekemättä loppuun viime kerralla?

Ja aina, jollain usein kehittymättömällä tiedostamistasolla, kaipaamme lentää.

Maailma sellaisena kuin se nyt on, näyttää minusta antiikinaikaiselta pantomiimilta. Mitä tämä teeskentely on? Kuka suunnitteli nämä rumat esityspaikat? Eivätkä nämä pelko- ja puuteasut ole lainkaan viehättäviä.

Kaipaan lentää, samalla kun puurran usein merkityksettömältä tuntuvaa päivää. Teen mekaanisesti asioita, kuten syöminen, nukkuminen ja fyysisestä ympäristöstä huolehtiminen.

Se odotus jota me, jotka ajattelemme olevamme hereillä, jatkuvasti kestämme, tuntuu aina vain turhemmalta. Siinä missä ennen luin innokkaasti kanavointeja ja katselin videoita, useimmat eivät juuri kiinnosta minua enää. (Ilmeisesti en ole yksin tässä epämiellyttävässä pysähtyneisyyden tunteessa. Monet ovat kuvanneet samanlaisia mielialoja, mm. Vidya Frazier viimeisimmässä postauksessaan "Olemmeko selviytymässä matriisista?" 16.7.2022.)

Pidän mitä pienintä jalansijaa fyysisessä todellisuudessa, pitäen vain peukalolla ja etusormella sen ilmapallon narusta, jossa lukee "mikä on totta".

Haluaisin kaataa olemukseni tuhon ylöspäin nykivään ilmapalloon. Kiinnittää tietoisuuteni siihen, päästää irti siitä narusta, joka ankkuroi minut Maahan, ja nousta korkeammalle ja korkeammalle tutkimattomiin ulottuvuuksiin, tähtitaivaaseen joka jatkuu ikuisesti.

Pidän silmäni kohti taivasta, ja odotan otollista hetkeä. Hopeiset avaruusalukset ovat tulossa, olen varma siitä. Ja aion olla valmiina tervehtimään niitä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

26.7.2022 SITEET JOTKA YHDISTÄVÄT

ViestiKirjoittaja hammer » 02.08.2022 17:35

SITEET JOTKA YHDISTÄVÄT

26.7.2022

Pitkäaikainen ystävä oli vieraanamme pari päivää viime viikolla. Olen tuntenut hänet yli 60 vuotta, ja pidämme toisiamme kunniasisarina. Hän on huomaavainen ja kiitollinen vieras, joka kysyy usein, miten hän voi auttaa, ja kuten aina, hän antoi suloisen kiitoslahjan.

Meillä oli ilahduttavaa aikaa monella tavalla, rupatellen arkisista iloista, kuten puutarha tai kokeiltavat reseptit. Ei ole ketään, jonka kanssa voi puhua yhtä vapaasti – useimmista aiheista – kuin ihminen, jonka olet tuntenut vauvasta saakka ja joka tuntee elämäsi elokuvan jokaisen kelan.

Kuitenkin se kela jota nyt esitetään elämäni elokuvasta, on vieras hänelle. Minä olen syventynyt esoteerisiin ja vaihtoehtoisiin aiheisiin monta vuotta. Hän on vankkumaton katolilainen ja uskoo "tieteeseen" ja siihen, mitä valtavirtamedia sanoo. Covidia edeltävistä keskusteluista hän tietää, etten luota rokotuksiin, ja minä tiedän, että hän pitää niitä elämän pelastajina.

Olin päättänyt tällä visiitillä olla tuomatta esiin arkoja aiheita, kuten rokotukset, maskit, apinarokkofarssi … Hiljaisuuslupaukseni suistui raiteiltaan muutaman ensimmäisen sekunnin aikana. Hän oli materialisoinut sinisen kirurgisen maskin peittämään suurimman osan kasvoistaan, kun haimme hänet lentokentältä, enkä kirjaimellisesti tunnistanut häntä. Niinpä ensimmäiset sanani eivät olleet: "Olen hyvin iloinen, että olet täällä!" Ne olivat: "Voisitko ottaa pois tuon maskin?"

Maskeja ei mainittu enää. Hän kyllä toi esiin covidin muutaman kerran, mutta puhuimme enimmäkseen puutarhojemme uudistamisesta ja perheistämme ja teimme muutaman turistijutun. Tuntui siltä, että keskustelumme käytti noin 5 % kapasiteetistani. Loppuajan hymisin vain mukana ja odotin hänen lähtevän, jotta voisin palata siihen, mikä tuntuu reaalielämältäni ja tarkoitukseltani … vaikka se koostuu suurelta osin istumisesta ja uuden Maan päiväunelmoinnista ja värittämisestä mieleni piirustuslaudalla, maalaten helakanpunaisen perhosen tuonne ja sateenkaarenväreissä hohtavan niityn tänne.

Ajattelin ennen, että traumatisoituisin, jos minulta vietäisiin pois tietyt ikivanhat suhteet, jotka ovat kestäneet koko aikani maaplaneetalla. Minua surettaisi syvästi, jos tämä nimenomainen suhde loppuisi, ja kaipaisin tätä "sisarta" kamalasti. Mutta sen järkytyksen taso jonka olen aina kuvitellut, tuntuu pudonneen pykälän tai pari. Luulen, että napsautan tahdikkaasti poikki joitain siteitä, jotka yhdistävät minut vanhoihin tapoihin ja vanhaan elämääni, joka ei enää oikein sovi.

Heitettyni hänet lentokentälle, palasin päiväuneksimaan uutta Maatani. Lisäsin yhden hengen jollan mielikuvaani tyynestä, hopeanhohtoisesta järvestä. Ja sitten airoparin, jotta voin soutaa tulevaisuutta kohti, sitten kun on otollista ja olen valmis.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

12.8.2022 MAAPELI

ViestiKirjoittaja hammer » 23.08.2022 08:51

MAAPELI

12.8.2022

Monet ovat kuvanneet Maan vankilaplaneetaksi. Vaikka tämä on vähän ankeaa, se tuntuu kuitenkin melko paikkansapitävältä. Inkarnoidumme ja otamme itsellemme Sisyfoksen tehtävän herätä sille, mitä henkiset muinaisjärjestelmät kuvaavat katkeamattomaksi yhteydeksemme Lähteeseen/kaikkeen olevaiseen. Koska itse asiassa olemme Lähde/kaikki olevainen.

Tähän asti kaikki hyvin. Ei ihanteellista, koska totta puhuen elämä maan päällä on ollut kamalan kovaa valtaosalle ihmisiä vuosituhannen aikana. Henkiset lähteet oikeuttavat tämän tavallisesti siksi, että olemme täällä "oppimassa oppitunteja" ja yksilön oletetaan kasvavan niistä.

Mutta kaikki ei ole aina ankeaa. Sitten kun siirrymme pois kehosta, meidät kuljetetaan korkeampaan maailmaan, jossa sielumme järjestäytyy "oppituntien oppimisen" uudelle kierrokselle maan päällä.

Tai niin tarina kertoo. Mutta mitä jos reinkarnaationarratiivi on itse asiassa vähän erilainen? Monet huomauttavat, että paljon siitä, mitä meille kerrotaan – esimerkiksi uskonnolliset opetukset – ovat pimeiden kontrolloijien luomaa ja/tai vääristämää, edistämään heidän omia tavoitteitaan tai tukahduttamaan/orjuuttamaan ihmiset. Skeptisyys tuntuu järkevältä lähestymistavalta myös pyhimpiin henkisiin lehmiin.

Mitä jos sen sijaan, että meidät vapautetaan välittömästi noiden pimeiden kontrolloijien alemman neljännen ulottuvuuden otteesta, astummekin maapelin toiselle, yhtä kontrolloidulle tasolle?

Olemme edelleen ansassa, emme vain tiedä sitä.

Olen märehtinyt tätä aihetta siitä lähtien, kun katselin viime viikolla David Icken haastattelun, jossa hän puhuu uudesta kirjastaan, The Trap (haastattelun osittainen puhtaaksikirjoitus täällä (https://goldenageofgaia.com/2022/08/13/ ... avid-icke/). Ottaen huomioon Davidin loistavan taustan planeetan pimeiden kontrolloijien identiteettien ja toimien tarkassa kuvaamisessa reilut 30 vuotta, minusta on suuri mahdollisuus, että hän on oikeassa siinä, mitä hän sanoo nyt.

Hän toteaa:

"On mielenkiintoista, että virallisessa tarinassa reinkarnaatiosta sinun täytyy jatkaa reinkarnoitumista "oppimaan oppitunteja" saavuttaaksesi valaistumistilan, taajuustilan, joka sallii sinun rikkoa reinkanraatiokierron. Pointtina on, että miten voit "oppia oppitunnit" – lainaus – jos jatkuvasti palaat tähän ulottuvuuteen muististasi pyyhittynä ne oppitunnit, jotka olet jo oppinut? Siis aloitat periaatteessa puhtaalta pöydältä.

Tarkoitan, että sinuun voivat vaikuttaa alitajunnasta aiemmat elämät, kyllä. Aiemmat kokemukset. Mutta et ylivoimaisesti ja tietoisesti tiedä, mitä on tapahtunut, mitä olet oppinut, joten aloitat puhtaalta pöydältä.

Siis mitä tarkoitetaan "oppituntien oppimisella"?"

David toteaa myös:

"Jos reinkarnaatio laitetaan toiseen kontekstiin, niin mitä jos tämä [3D] simulaatiotaso ei ole ainoa simulaatiotaso? Mitä jos jättäessäsi kehon, jättäessäsi sen tiettyyn värähtelytilaan, olet edelleen simulaatiossa – olet vain sen muilla tasoilla?

Siis sieluja, tietoisuutta, kierrätetään tähän todellisuuteen ja siitä ulos, uudestaan ja uudestaan … ja yksi sen aiheuttama asia on, että kaikkien tunnetraumojen, järkytysten ja kaiken sen kautta, mitä sinulle on tullut tämän maailman jäsentymistavasta, lähetät matalavärähteisiä tunteita ja ajatuksia, koko ajan. Masennusta, pelkoa – iso tekijä – ahdistusta, kaikkia näitä matalavärähteisiä tunteita, katkeruutta, vihaa … ja mihin nämä tunteet resonoivat taajuusmielessä?

Sanon, että alemmille astraalitasoille [alempaan neljänteen ulottuvuuteen]. Sinne se energia menee."

Toisin sanoen, sen sijaan että koetaan henkinen reinkarnaatioprosessi tarkoituksena "oppia oppitunteja", kuten ehkä on alun perin ollut ajatus – kenties tietty sovittu inkarnaatiomäärä, kahden käden sormin laskettava eikä 6-numeroinen luku – pimeät kontrolloijat ovat kaapanneet sen ja käyttäneet sitä ylläpitämään kontrollin ihmisiin, myös kuoleman ja uudestisyntymän prosessissa.

Minusta tuo näkemys on masentava ja suoraan sanottuna kammottava … sen pelastavan hyvän puolen kera, että pimeiden kontrolloijien (mahdollinen) reinkarnaation kaappaaminen sekä heidän muut yleisesti tunnetut ja hyvin dokumentoidut ihmisvastaiset toimet, vaikuttavat päättyvän melko hemmetin pian.

Vähän Davidista:

David Icke on kirjoittanut vuosikymmenien ajan kirjoja ja varoittanut ajankohtaisten tapahtumien tulemisesta. Hän on kohdannut pilkkaa ja solvausta sanoessaan, että suunniteltiin ihmisvapauden loppua, ketkä ja miten.

David Icken The Biggest Secret -kirjaa, joka julkaistiin 1998, on kutsuttu salaliittoliikkeen Rosettan kiveksi sen vuoksi, miten se paljasti palojen sopimisen yhteen ja sen joukon/voiman luonteen, joka on ihmisten kontrolloinnin takana.

The Trap on illuusiotodellisuuden Rosettan kivi, ja se avaa oven vapauteen laajimmassa mielessä.

(https://davidicke.com/)

-----------

hammer
Ylläpitäjä

17.8.2022 PARADOKSIN RAJAT

ViestiKirjoittaja hammer » 25.08.2022 23:32

PARADOKSIN RAJAT

17.8.2022

Minusta on kamalan hämmentävää olla sellainen, joka yrittää olla henkisesti tietoinen ja samaan aikaan elää vielä käytännön elämää.

Nämä paradoksit ja vaikeudet eivät ole uusia. Eikä minulla ole koskaan ollut paljoa kärsivällisyyttä tasapainottaa Itsen tiedostaminen henkisenä olentona ja rämpiminen jokapäiväisen elämän läpi ihmisenä, joka on vankina tällä planeetalla.

Sen sijaan, että alkaisin sietää enemmän paradokseja ja "päästää irti" havaituista vaikeuksista, minusta tuntuu joskus vielä kärsimättömämmältä ja ärtyneemmältä kuin koskaan.

Huhuu! Kuunteleeko kukaan? Enkö ole ollut tarpeeksi kiihkeä ilmentämisyrityksissä? Enkö ole tarpeeksi selkeä siinä, että haluan kivuttoman ja energisen elämän täynnä iloa, yltäkylläisyyttä ja hyvinvointia? Itselleni ja kaikille.

Kenties minua tökkii ärtyneisyyteen ennen kaikkea se eri lähteiden monotoninen vakuuttelu, että mitä tahansa tunnenkin, se on täydellistä ja ok. Periaatteessa, älä ole huolissasi, jos sinulla on huono päivä. Kaikki on juuri niin, kuin pitäisi olla. Käsittelet ja vapautat vain niitä asioita, jotka vaativat käsittelyä ja vapauttamista.

Tajuan sen, todellakin. Mutta pyörittelen myös silmiäni sille ylettömälle aikamäärälle, jonka kulutan käsitellen ja vapauttaen kaikkia näitä juttuja.

Alan oivaltaa, etten oikeasti usko suostuneeni tulemaan tänne, menettäen muistini siitä, kuka olen. Meille kerrotaan, että niin sen täytyy olla. Kaikki olevainen halusi kokea itsensä eri aspekteja, joten se jakautui sirpaleiksi, ja olen yksi noista sirpaleista, jonka kohtalona on toistaa inkarnaatioita ja auttaa Lähdettä ("minua" myös) kokemaan hyvät, pahat ja rumat.

Ja mitä "oppitunteja" minun on tarkoitus oppia tällä kierroksella – no, sitä ei tapahtuisi, jos muistaisin kaiken, mitä tiesin muista elämistä.

Perustelu tuntuu olevan, että muisti täytyy pyyhkiä. Miksi muuten suostuisimme reinkarnaatiokiertoon, kokien usein kamalan elämän toisensa jälkeen, jos tietäisimme, mitä tulee tapahtumaan? Jos muistaisimme, kuka ja mitä oikeasti olemme, sielu jolla on ihmiskokemus?

Mitä jos saavuttaessamme iän, jossa pystymme ajattelemaan/päättelemään, sanoisimme: "Hei, odota hetki, mitä teen täällä taas? Olen melko varma, että hallitsen kaikki nämä oppitunnit jo …" Kieltäisimmekö Lähteeltä (tai korkeimmalta itseltä/sielulta) sen valitseman kokemisen? Vaikka tuo kokeminen olisi tapahtunut useamman kerran, kuin on tähtiä taivaalla?

Minua kalvaa itsepintaisesti tuo näkemys, että se mitä olen oppinut henkisen elämän oletetusta toimintatavasta, erityisesti reinkarnaatioon ja karmaan liittyen, on vääristynyt tai kenties tekaistu versio totuudesta.

Jos ruumiiton elämä, muiden ulottuvuuksien elämä, on niin täysin erilasta, kuin koemme fyysisessä elämässä, miten voimme todella ymmärtää sen fyysisinä olentoina? Miten voimme kuvata sanoinkuvaamatonta?

Mitä henkisiin kirjoituksiin tulee, sekä muinaisiin että nykyaikaisiin, se kiistämätön tosiasia, että ne ovat inkarnoituneiden olentojen kirjoittamia, merkitsee epäilemättä, että "koko totuutta" siitä, mitä nuo tekstit yrittävät kuvata, ei ole saatavilla.

En ole varma, mihin menisin tämän hämmennyksen ja näiden ajatusten kera. Niinpä hyväksyn aina luotettavan Kahdentoista askeleen aforismin: ota se, mistä pidät, ja jätä muu.

Tällä hetkellä jätän muun enimmäkseen. Minun täytyy kyhätä oma uskomusjärjestelmäni - sellainen joka ei vaadi, että kaikki on "hyvin", silloin kun kolmannen ulottuvuuden itseni näkee, ettei yksinkertaisesti ole. Mutta myös sellainen, joka sallii rauhalliset lepäämishetket siinä ehdottomassa tietämisessä, että kaikki on, loppujen lopuksi, hyvin. Riippumatta siitä, miltä asiat näyttävät.

Aloitan ja lopetan paradokseilla. Kenties ainoa temppu joka minun täytyy osata tällä hetkellä, on tuntea oloni niin mukavaksi, kuin voin, eläen paradoksin rajoissa, kuten minun täytyy.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

20.8.2022 MUISTI, TUO HUIJARI

ViestiKirjoittaja hammer » 29.08.2022 22:58

MUISTI, TUO HUIJARI

20.8.2022

Aloitan laajalla yleistyksellä: kaikkien muistikuvat kaikesta ovat epäilyttäviä.

Kyse ei ole siitä, ettemme halua olla täsmällisiä muistikuvissamme. Kyse on vain siitä, että ihmismuisti tuntuu luonnostaan ja korjaamattomasti vialliselta, poikkeuksena luultavasti valokuvamuisti.

Täytyy viettää vain viisi minuuttia Alzheimer-osastolla nähdäkseen ilmiselvästi tämän. Ihmiset joilla on muistihäiriö, ovat maailmassa, joka ei liity siihen, mitä halumme kutsua "todellisuudeksi".

Ja kuitenkin nuo muistihäiriöiset ihmiset ovat vakuuttuneita, luitaan ja ytimiään myöten, että se mitä heidän mielensä antaa tapahtuneena asiana, on totta. Henkilökunta tai perhe, joka oli läsnä tuon oletetun tapahtuman aikana, ovat kaikki samaa mieltä, että sitä ei tapahtunut. ("Ei, mummu. Mafia ei yrittänyt siepata sinua.") Mutta on tavallisesti mahdotonta saada muistihäiriöinen ihminen vakuuttuneeksi tästä.

Viisas kirjoituksen opettajani 80- ja 90-luvulla, Bill Richardson, toi usein esiin japanilaisen elokuvan Rashomon – paholaisen temppeli vuodelta 1950. En koskaan nähnyt sitä, mutta hän puhui siitä niin paljon, että minusta tuntuu, kuin olisin katsonut sen. Bill sanoi, että se kuvaa tarinaa tapahtumasta, joka kerrotaan eri hahmojen näkökulmasta.

Tarina on täysin erilainen eri ihmisillä. He olisivat voineet yhtä hyvin nähdä täysin eri tapahtumat, joita galaksit ja mustat aukot erottivat.

Se tuo esiin toisen osan tässä ongelmassa: havaintotapa. Se mitä eri yksilöt uskoivat ja havaitsivat tuon tapahtuman aikaan, vaikuttaa siihen, miten he muistavat sen myöhemmin.

Luotan omaan havaintooni, uskomukseeni ja muistooni … kunnes se muuttuu eri uskomuksesi, havainnoksi tai muistoksi. Täysin samaan asiaan liittyen.

Tuo asia, tuo tapahtuma, tuo havainnon pysyvä kohde ei muuttunut. Ainoastaan silmät joilla näemme, mieli jolla ajattelemme ja muistamme, ja/tai sydän jolla uskomme, muuttui.

Sitten on spekulointia, johon kannustetaan kysymällä, mikä on totta ja muuttuuko todellisuus katsomisemme perusteella. Joku väittäisi, että "havainnon pysyvä kohde" tosiaankin muuttuu, silloin kun taivutamme ajatuksemme sen päälle, niin kuin vesi muutti muotoaan noiden tohtori Emoton kokeiden aikana. Se on toisen päivän aihe …

Kummallista kyllä, en välitä siitä, ettei muistiini voi luottaa. Kun päästän irti tarpeesta muistaa faktat oikein, voin antaa sen kohteliaasti muille ihmisille.

Se tekee myös helpommaksi pysyä puolueettomana, kun katselen ihmisten ilmaisevan totuuttaan eikä siinä ole yhteyttä siihen, mitä minä pidän totuutena.

Kenties näemme vain asiat eri tavalla, vääjäämättä erilaisista perspektiiveistämme. Ehkä näyttelemme kaikki laajempaa versiota Rashomonista, ja ainoa todellinen pyrkimyksemme on päästä kohtaan, jossa myönnämme, että muiden näyttelijöiden kertoma todellisuus voi olla yhtä pätevä kuin omamme.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

24.8.2022 YSTÄVÄLLISYYSMAJAKKA

ViestiKirjoittaja hammer » 03.09.2022 19:49

YSTÄVÄLLISYYSMAJAKKA

24.8.2022

Muutama päivä sitten istuin meditatiivisessa tilassa vähän aikaa. Vaikka arvostan niitä mantroja ja affirmaatioita, joihin olen törmännyt vuosien saatossa, ne eivät tavallisesti tunnu oikein luonnollisilta minulle, enkä halunnut hokea sisäisesti mitään niistä. Sitten tämä ajatus tuli mieleen:

Minä olen ystävällisyys.

Tuo toteamus tuntui oikealta. Se tuntui todelta. Se tuntui toteamukselta, jonka halusin ilmentää/ruumiillistaa.

Olen yrittänyt monta kertaa toistaa Blossom Goodchildin "minä olen valo" -mantraa. Se tuntuu kauniilta … mutta jotenkin tyhjältä. Kuin ulkoa opetellulta läksyltä, jota toistan mekaanisesti jollekin orjapiiskuriopettajalle.

Jotenkin en usko, että tämä olisi se henki, jolla mantraa käytetään. Ymmärrän toki, että se saattaa tuntua kiusalliselta tai epärehelliseltä, kun alamme käyttää jotain mantraa tai affirmaatiota. Kenties en ole huolimattomalla tyylilläni toistanut sitä vain tarpeeksi.

Mutta "minä olen ystävällisyys …" Se meni suoraan paikoilleen sydämessäni odottavaan tilaan.

Tätä minä olen. Tämän uskon. Tämän panen täytäntöön. Tämän ilmennän/ruumiillistan.

Korkean tason käsitteet – valo, rakkaus, totuus ja "minä olen" – joista Blossomin mantrat koostuvat, eivät vain oikein sovi minulle. Ne ovat kuin kengät, jotka ovat hiukan liian suuret. Kyse ei ole siitä, etten pidä noista mantroista tai usko niitä – ne tuntuvat minunkaltaiselleni vain liikaa munkeilta temppelissä, tai mestarijoogilta.

Mutta ystävällisyys! Palaan aina takaisin Matthewin ja Suzy Wardin toteamukseen, että Jumalan käsky meille on hyvin yksinkertaisesti: "Ole ystävällinen." Ystävällisyys tuntuu sekä inhimilliseltä että jumalaiselta, käyttökelpoiselta kaikissa maailmoissa, koska tahansa, miten tahansa.

Minusta ystävällisyyden saavuttaminen olemistapana on hyvin lohduttava. Se muistuttaa minua tarkastelemaan itseäni korkeimmassa valossa. Ystävällisyydessä ei ole mitään epäselvää. Tiedän, milloin tunnen tai koen sitä tai ilmaisen sitä.

Rakkaus, valo, totuus … Minulla ei ole epäilystä siitä, ettei ystävällisyys on osa kaikkia noita ylevämpiä, jalommalta kuulostavia käsitteitä. Siis kenties omalla kiertotavallani hiivin "minä olen valo" -mantran takaovesta sisään. Kenties sen energia on läsnä lyhyessä ja yksinkertaisessa "minä olen ystävällisyys" -toteamuksessani.

"Meillä on taipumusta tulla siksi, mitä vakaasti, tietoisesti ja tavanomaisesti ajattelemme olevamme." –Ann Landers

Minä olen ystävällisyys. Minä olen ystävällisyys. Minä olen ystävällisyys.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

26.8.2022 TÄMÄ KAUNIS HOLOGRAMMI

ViestiKirjoittaja hammer » 06.09.2022 15:23

TÄMÄ KAUNIS HOLOGRAMMI

26.8.2022

Olen ensimmäisenä myöntämässä, että silmäni alkavat lasittua, kun joku väittää, että kaikki on illuusiota, myös nämä sanat joita kirjoitan, keho jossa asun ja tietysti itse Maa.

Mikään ei ole todellista, paitsi … (täytä tyhjä kohta). Ihmiset ovat eri mieltä siitä, mikä tuo ainoa "oikea" todellisuus on. Näille uskomusjärjestelmille näyttää olevan yhteistä, että se minkä kuvittelen todeksi, ei ole sitä jonkin korkeamman tason, älykkäämmän ja henkisemmän uskomusjärjestelmän mukaan.

Yksi termi jota näen heiteltävän paljon, on hologrammi. Tämä maailma on hologrammi (mistä?). Kopio jostain muusta, kuva jostain muusta, mikä on oletettavasti totta. Lähimmäksi hologrammi-termin ymmärtämistä pääsen Star Trekin holodekissä.

Miten paljon älyllistä energiaani haluan omistaa tämän arvoituksen ratkaisemiseen? Vaikka tunnen, että se voisi olla tärkeää, ja epäilemättä se on tärkeää niille, jotka saarnaavat siitä, se ei vain resonoi kanssani.

Oletan, että elän koko elämäni – ja kenties sen tuolla puolen – tämän illuusion, tämän hologrammin, vankina, jos en herää riittävästi … tai voin yrittää opiskella ja tajuta, mitä nämä oppineet esoteeriset kirjailijat kuvaavat, ja näin paeta illuusioansasta ja astua "todelliseen".

Tai odotan vain auringon välähdystä, josta tulee vastaukseni kaikkeen. Tunnen, että se mikä on totta ja mikä on illuusiota, lajitellaan omiin kategorioihinsa tuolla valolla, jolta mikään ei pysty piiloutumaan.

Kiva pieni fiktio, kenties. Lohduttava fantasia. Tai kai voisin kutsua sitä todellisuudekseni ja hyväksyä sen. Huomaan, että yleisasenteeni ja kykyni olla rento havaittujen todellisuuksien osalta, on ensisijainen avain rauhallisuuteen.

Ja tiedätkö, mikä myös saa minut rauhalliseksi? Kun katson ulos ikkunasta tanssivia puunoksia, ja huomaan tuulenhenkäyksen pörröttävän saniaisenlehtiä. Kun tunnen tuon tuulenvireen aaltoilevan jalkojeni yli istuessani tässä tuolissa. Kun kuulen koiran haukkuvaan kaukana, ja olen kiitollinen espanjalaisesta kitaraklassikosta, Concierto de Aranjuez, KDB:llä, ja pohdin, mitä teen päivälliseksi.

Suunnittelen nauttia holograafisia paistettuja kanamunia, maalaisperunoita ja voilla voideltua hapanpaahtoleipää. Niin että "aamiainen päivälliseksi" voi viedä kuvitteellisen nälkäni ja lohduttaa kuvitteellisia makunystyröitäni.

Jos tämä kaikki on jonkinlaista illuusiota, aion muotoilla sen miellyttävimmäksi, mihin pystyn.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

31.8.2022 ON AINA KIRKAS PUOLI – TUT-VIESTI*

ViestiKirjoittaja hammer » 09.09.2022 14:10

ON AINA KIRKAS PUOLI – TUT-VIESTI*

31.8.2022

*The Universe Talks, (https://www.tut.com/) – viesti sähköpostilla

Joskus kun tunnet olevasi huonoimmillasi, aitoa sinua kutsutaan.

Ja ymmärrät paremmin kuin koskaan aiemmin, miten mahtava olet, kun oivallat, että haavoittuvuus ei merkitse voimattomuutta, pelokkuus ei merkitse kauneuden puutetta, ja epävarmuus ei merkitse, että olet eksynyt.

Pelkästään nämä oivallukset laittavat sinut matkalle, joka vie kauas sen yli, mitä pidit poikkeuksellisena.

On aina kirkas puoli.

Universumi

-----------

hammer
Ylläpitäjä

Syyskuu 2022 UUDEN MAAN VAROITUKSIA JA INFORMAATIOTA

ViestiKirjoittaja hammer » 20.09.2022 15:45

UUDEN MAAN VAROITUKSIA JA INFORMAATIOTA

Kirjoittanut Celia Fenn (starchildglobal.com)
Syyskuu 2022

15. päivä

(https://starchildglobal.com/assets/Uplo ... oysen.jpeg)

Eilen tämä kaunis pari etelänmustavalaita, emä ja poikanen, menivät meressä ohi lähellä kotiani.

En nähnyt niitä – tämä kuva otettiin ilmasta – mutta tosiaankin tunsin niiden läsnäolon. Aina kun olen valaiden lähellä, tunnen valtavaa tietoisuuden laajentumista. Tunsin niiden yhteyden ja sen viestin, että valaat ja delfiinit ja muut meriolennot liittyvät meihin luomaan ja ilmentämään korkeamman ulottuvuuden uutta Maata.

Valailla on galaktinen tietoisuus, ja kun yhdistymme niihin, oma tietoisuutemme harmonisoituu tämän valo- ja olemistason kanssa.

Lähestymme myös pyhän vuoden toista valopistettä, syyskuun päiväntasausta 23.9. Tuona päivänä myös Aurinko siirtyy Vaakaan, harmonian ja tasapainon merkkiin.

Luulen, että tasapaino on avainenergia näinä päiväntasaukseen johtavina päivinä. Kun on hyvin paljon kaaosta, jakautumista ja tasapainottomuutta häiritsemässä meitä, on oleellista, että fokusoidumme sydäntilaan ja sisäiseen rauhaan ja harmoniaan. Olemme täällä pitämässä ja ankkuroimassa uusia taajuuksia ja olemassa tietoinen kaikkina aikoina siitä, missä energiamme on.

Valaat ja delfiinit auttavat meitä pysymään yhteydessä korkeampiin taajuuksiin, jos vain yhdistymme niihin sydämestä ja pyydämme niiden apua, kun kurkotamme harmoniaan korkeamman tietoisuuden kanssa maan päällä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit