Schiltz Jenny (jennyschiltz.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

1.10.2021 LOKAKUUN PÄIVITYS JA SYDÄNTILA-TEKNIIKKA

ViestiKirjoittaja hammer » 03.10.2021 19:51

LOKAKUUN PÄIVITYS JA SYDÄNTILA-TEKNIIKKA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
1.10.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Lokakuu lupaa olla energeettisesti intensiivinen kuukausi!

Kaikkia kehotetaan hidastamaan, kääntymään sisäänpäin ja käyttämään tuo tila ja aika tarkistaakseen, mikä haluaa tulla huomatuksi. Minulle kerrottiin, että galaksin ytimestä tulee suurta energiaa 5.10. alkaen. Saavutamme tämän energia-aallon huipun 10-10-portissa. Sitten se hiipuu seuraavien viiden päivän aikana. Koemme 5.–15.10. uskomattoman energian tulemisen galaktisesta keskuksesta. Tämä on eri asia kuin auringonpurkaukset tai Schumannin resonanssi. Tämä aalto auttaa pyyhkimään hämähäkinseitit silmistämme ja tuo aktivointikoodeja auttaen meitä muistamaan, kuka olemme.

Pluto, transformaation ja kuoleman planeetta, alkaa 6.10. liikkua taas eteenpäin. Se perääntyy tällä hetkellä. Kun se liikkuu eteenpäin, alamme nähdä tuloksia tästä kuolema- ja transformaatiosyklistä, jossa olemme olleet. Saturnus lakkaa 10.10. perääntymästä. Saturnus auttaa säännöissä, rakenteissa ja mikä tärkeintä, tarmokkuudessa. Se voi antaa meille tarvitsemamme potkun takapuoleen asioiden siirtymiseksi eteenpäin.

Kaikki tämä on sen kosmisen energian lisäksi, jota tulee, joten voimme nähdä, miksi meidän on tänä aikana hyvin tärkeä kääntyä sisäänpäin, transformoitua ja suunnata itsemme uudelleen, jos emme ole linjassa. Alamme nähdä työmme hedelmiä, kun ilmestymme esiin transformaatiotulista. Saturnuksen avulla meitä työnnetään tuomaan tähän fyysiseen todellisuuteen ideat, joita olemme saaneet.

Näin hiljattain unta, että tyttäreni ja minä lähdimme yhdestä rakennuksesta kaupungissa. Katsoin ylös ja lintuparvi oli pysähtynyt ilmaan, kuin tauko-näppäintä olisi painettu kesken lennon. Useimmat ihmiset eivät nähneet noita pysähtyneitä lintuja, ja kun he katsoivat, mitä oikein tuijotimme, he eivät nähneet mitään ja pitivät meitä hulluina. Yksi ihminen kadun toisella puolella kiinnitti huomioni – hänkin näki nuo pysähtyneet linnut. Oli mahtavaa, ettei tarvinnut tuntea olevansa yksin. Vähän ajan kuluttua linnut lähtivät taas liikkeelle, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Tiimini sanoo, että tämä on taukoenergiaa, joka sallii meille introspektion ja uudelleensuuntautumisen, jos sitä tarvitaan.

Se osoittaa minulle myös, miten matriisi (matrix) mukautuu tällä hetkellä heräävien sielujen määrään. Samalla kun on hämmästyttävää katsella tätä suurta heräämistä, monet heräävät uhriuteen ja vihaan. Tämä voi olla välttämätön askel kohti yleistä voimaantumista ja suurta kohoamista. Se voi kuitenkin olla vaikeaa empaateille, joihin tämä energia vaikuttaa. Empaattisten sielujen on erityisen tärkeää kääntyä sisäänpäin ja luoda vetäytymispaikka sydänkeskukseen. Tästä tilasta tulee pakopaikkasi ja oppaasi myrskyisinä aikoina.

Monilla on ollut vaikeuksia päästä pois päästään. Ajatukset kiertävät ja pyörivät raivokkaasti. Jaoin Aurapuhdistusryhmän kanssa tekniikan, joka voi auttaa heitä pääsemään pois päästä, ja sydäntilaan.

Yksinkertainen seremonia auttaa meitä fokusoimaan mielemme ja kehomme. Muutamalla ensimmäisellä kerralla kun toistat rituaalin, luot reitin, samalla tavalla kuin kehoon luodaan lihasmuisti. Sitten kun reitti on luotu, niin aloittaessasi tämän seremonian mielesi ja kehosi tietää jo, mitä pitää tehdä.

Tässä on rakastamani, yksinkertainen seremonia sydäntilaan pääsemiseksi.

Aloita kupillisella jotain kuumaa juomaa/nestettä. Kiedo kätesi kupin ympärille. Tunne lämpö käsissäsi, hengitä lämmintä höyryä ja haista tuo juoma. (Valitse sellainen, jota rakastat ja jota olet valmis saamaan usein.) Huomion kiinnittäminen aistikokemukseesi tästä kuumasta juomakupista auttaa sinua maadoittumaan läsnäolevaan hetkeen.

Ala hidastaa hengitystäsi. Visualisoi mielessäsi hissi, joka on auki ja odottaa sinua astumaan sisään.

Astu hissiin ja paina suurinta nappulaa, joka kiinnittää huomiosi. Huomaat ehkä, että se on koristelu tai erivärinen. Luota, että se vie sinut sydänkeskukseen.

Kun hissin ovet sulkeutuvat, jatka hengittämistä. Tunne mielesi ja kehosi hidastuvan, kun hissi menee alas. Kun se pysähtyy, astu ulos ja pane merkille, mitä näet.

Kun itse aloin tehdä tätä kaksi vuotta sitten, sydäntilani oli hoitamatonta maata. Siitä puuttui ravinteita ja siinä kasvoi vain rikkaruohoja. Nyt se on vehreä, täynnä kukkia, luontoa, kävelypolkuja ja penkkejä, joilla voin levätä. Se on pakopaikkani, turvapaikkani maailmasta ja mielestäni, silloin kun on tarvetta. Tämä on sinun tilasi – luo sellainen, joka tuo sinulle iloa. Luo tila, josta et koskaan halua lähteä. Tunne, miten kehosi reagoi, kun olet siellä.

Mielesi saattaa sanoa, että keksit tämän kaiken. Sen sijaan että sallit mielen estää itseäsi, sano: "Mitä sitten! Minä vain leikin." Tämä tuntuu nujertavan mielen ja sallivan ihmisten nauttia ja leikkiä paljon helpommin tässä epätavallisessa todellisuustilassa. Sydäntilassa voit saada parannusta, opastusta ja elintärkeän rauhantunteen ja sen tietämisen, että kaikki menee ok.

Mitä enemmän sallit itsesi olla sydäntilassa, sitä tavallisempi se on. Huomaat silloin helposti, milloin mieli ottaa taas hallinnan, koska se tuntuu niin huonolta ja uuvuttavalta. Toista seremonia usein ja tuo tietoisuutesi sydäntilaan, kunnes siitä tulee yhtä luonnollinen kuin hengittämisestä.

Energiat eivät ole hidastumassa, ja ne vaativat meitä pysymään keskuksessamme, maadoittuneena ja läsnä. Meitä pyydetään uppoamaan itseemme ja tietämiseemme sekä olemaan eksymättä ulkoiseen kaaokseen. Sydäntilasta käsin, unelmamme uudesta elintavasta vedetään eetteristä fyysisiin ulottuvuuksiin.

Kiitos teille kaikille, jotka tuette ja jaatte tätä työtä. Se merkitsee todella paljon. Jos jaatte, jakakaa koko postaus nettilinkin kera, jotta muut voivat tilata.

Jos haluat tulla kaksi kertaa viikossa mukaan Aurapuhdistukseen, parannukseen ja energisointiin, sekä "energiakirjoitukseen", auttamaan sinua navigoimaan näitä intensiivisiä energioita, klikkaa tästä (alkaen 11.11 dollaria kuussa).

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

13.10.2021 KAUAN SITTEN HAUDATUKSI LUULTUJEN ...

ViestiKirjoittaja hammer » 15.10.2021 16:56

KAUAN SITTEN HAUDATUKSI LUULTUJEN LUIDEN YLÖSKAIVAMISTA

13.10.2021

Kutsun tätä aikaa "kauan sitten haudatuksi luultujen luiden ylöskaivamiseksi". Kaikki mikä on piilossa, ja kaikki mikä on vielä selvittämättä, tulee esiin. Toistuvista käyttäytymismalleista tulee havaittavampia. Tämä voi aiheuttaa levottomuutta ja epämukavuutta olla omissa nahoissa. Sen huuhteleminen ulos, mikä yrittää näkyä, vaatii hidastamaan ja tarkkailemaan ajatuksia ja tunteita. Joissain tapauksissa se on räikeän selvää, mutta olemme välttäneet tai kieltäytyneet myöntämästä sitä. Joissain tapauksissa elämän tilanteet ja vuorovaikutukset auttavat tuomaan esiin sen, mikä tarvitsee parantaa.

Haluan jakaa erään kokemuksen, joka minulla oli hiljattain.

Vuosi sitten rakas Dixie-koiranpentuni kuoli. Se oli kerrassaan tuskallista ja muutti elämää. Luulin käsitelleeni sitä jo riittävästi, mutta elämä kulkee eteenpäin ja kun laittaa tossua toisen eteen, niin ennen kuin huomaakaan, on kävellyt pois siitä, mitä täytyy tuntea vielä enemmän.

Tunsin vihlovan surun heräävän, kun lähestyimme sen kuoleman vuosipäivää. Vuosi sitten ennen sen kuolemaa, minulta löytyi sesamluun murtuma oikeasta jalasta. Minun oli vaikea astua eteenpäin, kun tiesin, että hyvin pian askeleeni kulkisivat ilman sen parantavaa seuraa. Se oli ollut pysyvä asia heräämis- ja parantumismatkallani.

Viime viikolla astuin hassusti ja tunsin kummallisen naksahduksen vasemmassa jalassani. Muutamassa tunnissa se oli punainen, kuuma ja turvonnut. Se oli kuin "päiväni murmelina", mutta vasemmassa jalassa. Jotta asiat tulevat vielä hullummiksi, kolme jäljellä olevaa koiraani kaivoivat Dixien jäännökset esiin. Herätessämme leukaluut olivat olohuoneessa ja selkärangan kappaleita ympäri taloa. Olin järkyttynyt. Siitä oli vuosi. Sen hauta ei ollut juuri nyt mitenkään paljastunut, se oli ollut samanlainen koko ajan.

Tunsin tuskaa, murhetta, surua ja järkytystä kuplivan esiin, kun siivosin noita luita. Seuraavana päivänä vasen olkapääni jäätyi, ja tiesin tarvitsevani apua kehon kanssa. Minulla on kiropraktikko, joka ajattelee laatikon ulkopuolella ja auttaa minua ruumiillistumisen fyysisissä ja energeettisessä prosessissa.

Hän alkoi työskennellä muotoni kanssa ja sai sen avautumaan, ja kun hän työsti olkapäätä ja sydänchakran aluetta takaa, tunsin naksahduksen. Se ei ollut kuin luun naksahtamista. Se oli kuin halkeama padossa, jonka tiesin lopulta aiheuttavan koko rakenteen hajoamisen.

Kun pääsin kotiin, makasin auringossa ja tein matkan. Menin tavallisiin paikkoihini yhdistymään galaktisiin ryhmiini, oppaisiini ja korkeimpaan aspektiini. Se ei kuitenkaan tuntunut oikealta. Olin turhautunut, kun olin halunnut yhteyttä ja lohtua. Kuulin: "Mene kehoosi. Siellä sinua tarvitaan nyt."

Aloin hengittää syvään ja vajota syvemmälle ja syvemmälle itseeni, ja putosin alas spiraalia pitkin. Osuin pohjaan ja löysin itseni sysimustasta huoneesta. Pyysin apua ja arkkienkeli Jofiel tuli sisään valkoisen kynttilän kanssa. Laskin leikkiä ja kysyin, miksi hän ei vain valaissut tuota paikkaa. Hän hymyili ja sanoi, ettei hän voinut tehdä sitä, mutta minä voisin.

Otin kynttilän ja pidin sitä tutkiessani huonetta. Olin järkyttynyt, miten paljon kaikkea siellä oli. Näin isäni, joka oli ollut poissa 21 vuotta. Näin isovanhempani. Näin äitini – vaikka hän on edelleen fyysisesti läsnä Maassa, hän ei ole henkisesti enää meidän kanssamme. Näin hetkiä, muistoja, paikkoja ja asioita, joiden olin sallinut heikentää minua, estäen minua olemasta kokonaisin itseni. Näin myös niiden olentojen, jotka kauhistuttivat minua lapsena, seisovan huoneen takaosassa.

Tämä paikka oli henkilökohtainen suru-, murhe- ja tuskakammioni. Täynnä muistoja lukkojen takana, ja ne työntävät päänsä esiin vain, kun jokin pakottaa sen avautumaan, kuten koirani kaivaminen ylös. Ottaen huomioon, miten paljon sisäisen lapsen työtä ja varjotyötä olen tehnyt vuosien aikana, olin todella yllättynyt siitä, mitä täytyi vielä nähdä. Minun oli aika käsitellä kaikki, minkä annoin heikentää itseäni.

Siivosin muutaman seuraavan tunnin tuota huonetta. Sain isovanhemmiltani halauksia ja kannustavia sanoja, kun päästin kummankin heistä vapaaksi. Minun ei enää tarvinnut kantaa heitä tässä tuskan ja murheen laatikossa. Opin hyväksymään sen, että on ok surra vanhempaa, joka on fyysisesti edelleen täällä mutta henkisesti poissa. Hyvästelin ja sanoin rakastavani. Olin kiitollinen noista hetkistä, jotka satuttivat minua, mutta opettivat myös. Ilmaisin kiitollisuutta myös syvimmästä tuskasta, joka salli oppitunnin tulla tietoisuuteeni. Se salli minun nähdä syyn, suuremman kuvan ja tuntea kunnioitusta koko tätä prosessia kohtaan.

Kun tein kaikkea tätä syvää sisäistä työtä ja tunsin todella kaivautuvani kätkettyyn tuskaani, kärpänen ärsytti minua. Niinpä päätin mennä sisälle sohvalle. Kärpänen seurasi minua. Menin makuuhuoneeseeni, ja KÄRPÄNEN SEURASI MINUA! Olin tosi turhautunut. Lähetin viestin tyttökaverille, joka kysyi, mitä tuo kärpänen sai minut tuntemaan, ja sanoin: "Vihaa, turhautumista, raivoa!" Hän sanoi: "Juuri niin, se on sen tehtävä. Päästä se kaikki ulos!" Siis tein sen, ja sekosin. Olin hyvin kiitollinen, että olin yksin, koska se oli rumaa parkumista, jota täydensi huutaminen täyttä kurkkua. Kun olin valmis, olkapäähäni ei enää sattunut, kehoni tuntui irtonaiselta, kuin olisin ottanut pois maailman painon, ja tuo kärpänen oli POISSA! Joskus parantavin asia jonka voimme tehdä, on antaa itsellemme tilaa raivota ja päästää se kaikki ulos tuomitsematta.

Menin takaisin tuohon paikkaan kehossani. Kohtasin nuo olennot, jotka pelottivat minua lapsena. Menin todella lähelle ja oivalsin, että ne olivat vain vanhoja haalistuneita kuvia. Revin nuo kuvat, ja tehdessäni sen oivalsin, että ne olivat peittäneet valtavat ikkunat. Valoa alkoi virrata huoneeseen, kuitenkin se oli edelleen pölyn ja raskauden suodattamaa. Pesin ikkunat ja katsoin ympärille. Huone oli nyt paljon pienempi, kirkkaampi ja se näytti täysin eri tilalta.

Vain kaksi asiaa oli jäljellä. Isäni ja Dixie. Isäni seisoi pitelemässä kattoa. Oivalsin silloin, miten pieneksi tuo huone oli tullut. Isä katsoi minua hymyillen ja sanoi: "Pidämme tilaa niin kauan, kun tarvitset sitä."

Istahdin lattialle, ja annoin Dixien tulla syliini. Päästin kaiken tuon tuskan ulos. Mitä enemmän istuin sen kanssa, sitä enemmän oivalsin, että ydinhaava oli erillisyys.

Hyvin monet meistä tuovat tuon tunteen yhteydettömyydestä, hylkäämisestä tai jättämisestä, kun tulemme tähän kokemukseen. Kun toinen lähtee tästä kokemuksesta ja fyysisestä tajunnastamme, se laukaisee tämän erillisyyden ja irrallisuuden ydinhaavan. Ainoa tapa parantaa tämä ydinhaava on yhdistyä kaikkeen, mitä olemme. KAIKKEEN. Haavoittuneisiin, hulluihin, surullisiin, vihaisiin, eksyneisiin ja traumatisoituneisiin osiin, JA uskomattomiin, upeisiin, voimakkaisiin ja jumalaisiin osiin. Kun yhdistymme kaikkeen, mitä olemme sisällä, parannamme tuon erillisyyden KAIKESTA, MITÄ ON.

Tämä aikajakso on täällä auttamassa sinua näkemään kaiken, mikä on piilotettu, haudattu tai salattu. Se ei ole helppoa. Itse asiassa se voi olla hyvin julmaa, mutta välttämätöntä, kun ruumiillistamme korkeampia energioita. Anna itsesi olla ja tuntea, mitä nousee, ilman tuomitsemista, syyllisyyttä tai häpeää. Kaivaudu itseesi, ja löydä oma piilotettu huoneesi, joka pyytää päästä tietoisuuden valoon.

Nyt on se aika.

Kiitos teille kaikille, jotka tuette ja jaatte tätä työtä. Se merkitsee todella paljon. Jos jaatte, jakakaa koko postaus nettilinkin kera, jotta muut voivat tilata.

Jos haluat tulla kaksi kertaa viikossa mukaan Aurapuhdistukseen, parannukseen ja energisointiin, sekä "energiakirjoitukseen", auttamaan sinua navigoimaan näitä intensiivisiä energioita, klikkaa tästä (alkaen 11.11 dollaria kuussa (https://members.jennyschiltz.com/shop/).

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

2.11.2021 VIRTAAN ASTUMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 06.11.2021 21:13

VIRTAAN ASTUMINEN

2.11.2021

Onnellista marraskuuta! Olen viettänyt viikonlopun uskomattomassa retriitissä, joka auttaa ihmisiä muistamaan, keitä he ovat sielutasolla. Se antoi hyvin paljon selkeyttä ja ymmärrystä siihen, mitä henki on sanonut: "Taivas ja helvetti ovat samassa paikassa. Kaikki riippuu siitä, miten näette ja virtaatte elämän läpi."

Kun ensimmäisen kerran kuulin nuo sanat, aloin vastustaa. Helvetti? Tarkoitatko, että asiat pahenevat? Taivas? Onko se täydellisyyttä? Miten voin saavuttaa täydellisyyden? Kaikki arvottomuuden, puutteen ja pelon tunteet lensivät sisään.

Mitä jos helvetti on ne puutteen, arvottomuuden, pelon ja itsevihan tunteet, joita virtaa kehomme läpi?

Mitä jos taivas on kyky rakastaa ehdottomasti itseämme ja luottaa universumiin siinä, että meidät elätetään?

Se on todellakin sisäistä työtä, koska kaikki riippuu ajattelutavasta. Ymmärrä, että ulottuvilla on polku, virta, kun päätät luottaa universumiin, itseesi ja korkeimpaan mahdollisuuteen.

Voi olla haaste pysyä tässä suojaavassa virrassa, kun se tehdään sydäntilan ja ajattelutavan kautta. Puhuin erään ystävän kanssa, ja hän kertoi minulle tärkeän ajatuksen. Meidän täytyy valita, mihin haluamme KIINNITTÄÄ huomiota. Meidän täytyy kysyä itseltämme, onko se, mitä pyörii kollektiivissa (uutiset, ihmisten mielipiteet, pelko), sellaista, minkä haluamme OSTAA kallisarvoisella energiallamme. Onko jotain muuta, mihin olisi suotuisampaa KIINNITTÄÄ huomiota ja mikä auttaa sielukasvussamme ja kehittymisessämme? Me valitsemme, mihin KULUTAMME energiamme.

Monet teistä ehkä tuntevat ne monet purkaukset, joita auringossa on ollut. Tietäkää, että nämä auttavat meitä pääsemään eroon kaikesta, mikä pidättelee tai rajoittaa meitä. Plasma auttaa meitä avautumaan potentiaalillemme solutasolla. Saamme myös koodeja Suuresta keskusauringosta. Ne auttavat massiivisesti heräämisessä. On romahtamis- ja rakentamisprosessi samanaikaisesti.

Näemme ulkoisessa maailmassa saman prosessin. On romahtamista ja uuden rakentamista. Kaikki kaaos jota näemme, on romahtamisen vastustamista. Emme voi tehdä tälle MITÄÄN, paitsi oppia siitä ja olla jäämättä siihen kiinni.

Katsellessamme, miten tuskallisesti vanha pitää pintansa ja yrittää jopa luoda vielä lisää rajoituksia, meidän täytyy kysyä itseltämme, missä teemme samoin. Missä pidämme kiinni siitä, millainen olemme aina olleet? Kenties kyse on suojauksista tai puolustusmekanismeista. Kenties kyse on uskomuksista ja rajoituksista, jotka olemme "allekirjoittaneet". Kenties kyse on itsensä sabotointi- tai uhraamisohjelmoinnista? Meidän täytyy katsoa, missä kohtaa luomme uusia tarinoita, uskomuksia ja rajoituksia, jotka on naamioitu joksikin uudeksi tavaksi. Kun todellisuudessa ne ovat vain uusia tapoja rajoittaa itseämme.

Alamme täysin ymmärtää, että voimme valita. Voimme päästää irti ja antautua prosessille, tai voimme pitää kiinni kynsin hampain katkeraan loppuun asti. Muutos on täällä, ja sillä on potentiaali vapauttaa meidät. Ensin ajattelutapojemme täytyy kuitenkin muuttua.

Ulottuvilla on energiavirta, joka on täynnä innostusta, potentiaalia ja kohtaloa. Kun yhdistyt siihen, tunnet perhosia vatsassa, mieli täyttyy toivosta ja ideoista, ja sydän avautuu täysin. Tämä energiavirta kulkee nopeasti – se vaatii antautumaan ja luottamaan täysin. On aika päästää kaikesta irti ja uida tässä puhtaan potentiaalin virrassa.

Salli sydäntilan olla oppaasi ja astu tuohon virtaan, joka on ulottuvillasi.

Kiitos teille kaikille, jotka tuette ja jaatte tätä työtä. Se merkitsee todella paljon. Jos jaatte, jakakaa koko postaus nettilinkin kera, jotta muut voivat tilata ja löytää minut. Sosiaalinen media muuttuu nopeasti ja sensuroi suuren osan tästä informaatiosta.

Jos haluat tulla kaksi kertaa viikossa (maanantaina ja torstaina) mukaan Aurapuhdistukseen, parannukseen ja energisointiin, sekä "energiakirjoitukseen", auttamaan sinua navigoimaan näitä intensiivisiä energioita, klikkaa tästä (https://members.jennyschiltz.com/shop/) alkaen 11.11 dollaria kuussa).

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

19.11.2021 PIMENNYSVIESTEJÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 19.11.2021 23:23

PIMENNYSVIESTEJÄ

19.11.2021

Näin unta, että opettelin laitesukeltamaan. Minut köytettiin hihnoilla märkäpukuun ja varusteisiin.

Selitettiin, ettei tämä ollut tavallista laitesukellusta. Menisin alueille, jotka olivat syviä, pimeitä, kiemuraisia ja pitkiä reittejä. Rehellisesti sanottuna tuntui siltä, kuin olisi puristettu jonkin rakennuksen kaapelikanavaan.

Koulutuksessa sanottiin, että tämä olisi kaikkein vaikein osa. Minulle näytettiin sukeltamista auringon paistaessa korkealla taivaalla, ja miten se suodattui merenpohjaan saakka. Tiesit aina, että pinta oli siinä, että olit aina menossa oikeaan suuntaan.

Se mihin valmistauduin sukeltamaan, ei ollut lainkaan sellaista. Itse asiassa joskus oli ainoastaan se valo, joka oli kiinnitetty omaan rintaan. Selitettiin, että vaikka polku oli pimeä ja kiemurainen, niin jos luottaisin sydämeeni, koulutukseeni ja tiimiini, selviäisin siitä.

Pelko oli vihollinen, koska se saisi minut käyttämään liikaa happea enkä pystyisi yhdistymään tietämiseeni. Tehtäväni oli pysyä tyynenä, keskittyneenä ja täynnä luottamusta. Eksymisen mahdollisuus oli todellinen – monet olivat eksyneet. He olivat hämmentyneet, masentuneet tai pysyneet paikoillaan pelon, mutta myös mukavuuden vuoksi.

Minulle näytettiin, missä kohtaa oli leveämpi luola ja miten jotkut olivat saavuttaneet tuon paikan, tunteneet sen olevan parempi kuin tiukat paikat ja kieltäytyneet jatkamasta matkaa. He olivat tyytyväisiä, ja lopulta heiltä loppui ilma.

Minulle kerrottiin, että osa matkaa oli hyväksyä tuo haaste ja epämukavuus. Ajattelutapa saisi minut läpi siitä – nauttia matkasta ja nähdä se seikkailuna.

Kysyin, miten tiedän, mihin suuntaan pitää mennä – oli sivuhaaroja ja vaihtoehtoja. Minulle kerrottiin, että kaikki polut johtavat lopulta samaan paikkaan, kunhan jatkaa vain eteenpäin. Ja että olin opetellut ulkoa nopeimman reitin suunnitelman – minun täytyi vain muistaa se ja luottaa tietämiseeni. Kaikki eivät olleet opetelleet samaa suunnitelmaa. Jos luottaisin muiden ohjeisiin omani sijasta, eksyisin.

Kuulin tiimini sanovan: "Luota ja muista, että se kaikki on sisälläsi (yhdistäen sydämensä ja mielensä)." Siinä kohtaa kaaduin taaksepäin veteen ja heräsin unesta.

Tämä uni on erittäin sopiva voimakkaisiin pimennysenergioihin. Tämä energia kaivaa esiin kaikki roinamme JA muistuttaa meille, keitä olemme sielutasolla.

Aurinkotuulet ovat valtavia, mikä heikentää magneettisuojaa Maassa (ja aurassamme). Meitä ryöpytetään myös plasmalla, koodeilla ja lähetyksillä Suuresta keskusauringosta. Kaikki tämä, pimennyksen lisäksi, on saanut jotkut meistä piristymään, jotkut pitkäkseen ja tehnyt toisista vihaisia ja turhautuneita.

Mitä ikinä tunnetkin, se on täydellistä ja tarpeellista. Hidasta parhaasi mukaan ajatteluasi ja reaktioitasi, jotta voit tarkkailla niitä ja kaivautua siihen, miksi ja kuka (aspekti) tuntee ja reagoi.

Nämä energiat auttavat meitä antautumisessa sielupolullemme. Se on systemaattista ja joskus julmaa rajojemme, uskomustemme ja egomme hajottamista.

Tämä on hyvin intensiivistä aikaa – ole helppo itsellesi ja muille.

Pikainen viesti: Sunnuntaina 21.11. tarjoan ryhmäpuhelun ja parannusmeditaation …

Kiitos teille kaikille, jotka tuette ja jaatte tätä työtä. Se merkitsee todella paljon. Jos jaatte, jakakaa koko postaus nettilinkin kera, jotta muut voivat tilata ja löytää minut. Sosiaalinen media muuttuu nopeasti ja sensuroi suuren osan tästä informaatiosta.

Jos haluat tulla mukaan viikoittaiseen Aurapuhdistukseen, parannukseen ja energisointiin, sekä "energiakirjoitukseen", auttamaan sinua navigoimaan näitä intensiivisiä energioita, klikkaa tästä (alkaen 11.11 dollaria kuussa).

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

9.12.2021 MUINAISKOODIEN AKTIVOINTI AUTTAMAAN SUURESSA PALUU

ViestiKirjoittaja hammer » 12.12.2021 15:03

MUINAISKOODIEN AKTIVOINTI AUTTAMAAN SUURESSA PALUUSSA

9.12.2021

Kuten monet teistä tietävät, sain heinäkuussa kehotuksen mennä Cozumeliin Meksikoon auttamaan vedenalaisten pyramidien aktivoinnissa. Monia ihmisiä ympäri maailmaa kutsuttiin tuohon samaan aikaan veden ääreen, ja he auttoivat aktivoinnissa omilla alueillaan, vaikkeivät olisi olleet tietoisia siitä. Blogipostaus 14.7.2021: "Kätkettyjen pyramidien aktivointi – se on tehty!"

Epäilemättä Cozumel on vienyt sydämeni. En ole koskaan tuntenut olevani niin paljon kotona, kuin tunsin tuolla saarella. Kun palasin kotiin, tunsin jatkuvasti tarvetta päästä takaisin sen lämpimän, sinisen veden ääreen. Kuitenkin tiesin, ettei kyse ollut paluusta Cozumeliin tällä kertaa, joten olin hyvin hämmentynyt. Istuin jatkuvasti asian kanssa ja yritin selvittää, kaipasinko vettä, kun minulla ei ole meriyhteyttä Coloradossa, vai johdatettiinko minua lisätyöhön.

Aloin nähdä unta muinaisista sivilisaatioista, erityisesti sellaisista jotka kunnioittivat edelleen jumalaista feminiinisyyttä ja laittoivat koodeja maahan kerättäväksi, kun aika oli oikea.

Sitten näin unen, että olin jollain saarella – se ei ollut Cozumel – ja näin veden alla kiviryhmiä, jotka alkoivat liikkua rantaa kohti. Ikään kuin kivikasat jotka olivat kauan sitten olleet osa rakennuksia, alkoivat liikkua. Ne olivat merilevän ja muun merielämän peitossa. Oli selvää, että ne olivat olleet paikallaan hyvin, hyvin pitkään. Kun kysyin tuossa unessa, mikä liikkui eteenpäin, minulle kerrottiin, että se oli Mayojen suojelijasoturienergiaa. En ymmärtänyt sitä, mutta tiesin, että minua kutsuttiin takaisin veden luo.

Alun perin luulin, että kyse oli Belizestä, mutta sitten ilmeni, että se oli Honduras, jossa minun pitää tehdä työtä. Näin vielä kolme kertaa unta Mayojen suojelijasoturien kivimuodostelmista, jotka syvällä meressä liikkuivat maata kohti. Minulla ei kuitenkaan ollut edelleen mitään todellista selvyyttä asiasta.

Kuitenkin hyvin monet meistä vain seuraavat näitä yllykkeitä ja tietämisiä, vaikkemme pysty muodostamaan loogista syytä sille. Varasin matkan Hondurasiin tyttäreni joululomaviikolle. Olen siellä veden äärellä päivänseisausta varten.

Pyysin tiimiltäni selkeyttä, jonkinlaista ymmärrystä, miksi menen sinne, miksi olen valmis matkustamaan tämän kaaoksen aikana ja tekemään tuon taloudellisen uhrauksen. Olen kysynyt tätä syyskuusta saakka, ja vasta äskettäin sain vastauksen. Minusta tuntui, että oli ikään kuin odottelujakso, jossa katsottiin, loksahtaisivatko muut asiat ensin paikoilleen, jotta tämä työ voitaisiin tehdä. Olin varmistanut, että kaikesta matkassa oli mahdollista saada palautus, ja kertonut perheelle, että meidän täytyi olla valmiina viime hetkellä perumaan koko matka, jos jokin oli muuttunut. Se on erilainen olemistapa, kun kuuntelee sielua – joustavuutta tarvitaan.

Hiljattain minut herätettiin klo 3.30 aamulla ja annettiin tämä viesti:

"Sinä ja muut ympäri maailmaa aktivoitte koodeja, jotka asetettiin kauan sitten. Nämä koodit ovat nyt valmiita integroitavaksi. Monet näistä koodeista ovat veden alla, koska maailmanne maisema muuttuu. Tästä syystä niiden jotka tuntevat kutsun palata veden ääreen, on hyvin tärkeää tehdä se.

Se merkitsee suunnanvaihtoa, muutosta, paluuta.

Se on aktivointi, signaali universumille, että on niitä, jotka ovat valmiita palaamaan Äidin luo.

Maan sisällä ja pinnalla on ollut nukkuvia energioita, jotka saavat tämän signaalin ja alkavat muuttua ja herätä. Maailmanne ei silloin enää nuku.

Ne joilla planeetallanne on sisällään tuo jumalainen koodaus, alkavat vastaanottaa aktivointeja, jotka herättävät informaation heidän DNA:ssaan, pyhän tiedon Maan parantamiseen ja Maan kanssa parantumiseen. Kun Maa parantuu, niin parantuu ihminenkin. (Saan tästä sellaisen kuvan, että ihmisillä on kentässään lukko, ja tämä aktivointi on avain, joka laittaa päälle tai avaa sen, mitä on ollut piilossa sisällä.)

Ihmisten biorytmien jälleenyhdistymisestä planeettaan ja sisäisten vääristymien parantamisesta tulee tärkeintä. Hyvin monet asiat maailmassanne menevät näitä rytmejä vastaan, ja se on aiheuttanut suurta vahinkoa järjestelmille kehossa ja Maassa. Ne parantajat jotka osaavat hoitaa kumpaakin, alkavat muistaa.

Tämä aktivointi aloittaa sen muinaisen, kätketyn, perityn tiedon paluun, että planeetallanne on kaiken välillä todellinen yhteys. Tämän heräämisen myötä monet palaavat Maan, itsensä ja toistensa kunnioittamiseen.

Pyydämme jokaista ihmistä katsomaan ympärilleen uusin silmin. Katsokaa parannusmenetelmiä ja sallikaa niiden muuttua. Myös ymmärryksenne jonkin kasvin tietystä lääkeaineesta alkaa muuttua. Uteliaisuus ja nöyryys sitä oivallusta kohtaan, että on paljon enemmän opittavaa, on oleellista.

Tuo signaali lähetetään myös galaktisesti. Kuten tiedät, niin ylhäällä, kuin alhaalla, niin alhaalla, kuin ylhäällä. Tämä signaali osoittaa, että on suuremman heräämisen ja totuuskoodien aika ihmiskunnan olemassaolosta Maan suljetun järjestelmän ulkopuolella. Se merkitsee Maalle ja sen ihmisille aikaa palata tietoon omasta paikastaan ja vaikutuksestaan galaksissa.

Tämän aktivoinnin päivänseisausajankohta ei ole sattumaa, vaan suuri suunnitelma. On paljon innostusta Maan luonnon valtakunnissa ja galaksissa. Se on Suuren paluun alku."

Tämä viesti toi suurempaa selkeyttä, ja todellakin ymmärrän, että minun täytyy olla veden ääressä päivänseisauksen aikana. Se auttoi minua myös ymmärtämään Mayojen soturit/suojelijat. Kun puhtaampi muinaistieto palaa, niin palaavat myös ne energiat, jotka suojaavat niiden vastaanottajia. Parantajat, viisaudenpitäjät, viisaat ihmiset, papittaret ja tietäjät pidetään turvassa.

Yhdistyn koodeihin veden alla, universumissa ja kaikkiin, jotka myös tekevät tätä työtä omassa paikassaan maailmassa. Vaikka et pääsisi veden ääreen, yhdisty vapaasti siihen, mikä aktivoidaan. Aktivoimme informaatiota, joka tallennettiin Maahan kauan sitten. Tämä informaatio liittyy suoraan siihen aikaan, jolloin jumalainen feminiinisyys ja jumalainen maskuliinisuus elivät rennosti yhdessä, kun ne kanssaloivat ja olivat täysin yhdistyneitä sisällä ja ulkopuolella.

Pidän myös ryhmäparannusmeditaation perjantaina 10.12., mikä auttaa näitä energioita tulemaan 12-12-tähtiportissa ja päivänseisauksessa 21.12. Tämä meditaatio on suunniteltu puhdistamaan kehoa, jotta voit sisäistää nämä koodit ja aktivoinnit helpommin. Vaikka se on tarkoituksella suunniteltu näitä aikoja varten, sitä voidaan käyttää koska tahansa, kun tarvitset syväpuhdistusta ja apua yhdistymisessä kaikkeen, mitä olet. Älä huoli, jos et voi osallistua livenä – nauhoitus lähetetään kaikille osallistujille. Jos olet kiinnostunut, klikkaa tästä (https://us02web.zoom.us/webinar/registe ... 78xMHVGdQQ).

Jos haluat tulla mukaan viikoittaiseen Aurapuhdistukseen, parannukseen ja energisointiin, sekä "energiakirjoitukseen", mikä auttaa sinua navigoimaan näitä intensiivisiä energioita, klikkaa tästä (alkaen 11.11 dollaria kuussa).

Ihanaa 12-12-porttia ja päivänseisausta.

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

12.1.2022 MUINAISKOODIEN AKTIVOINTI ON TEHTY!

ViestiKirjoittaja hammer » 16.01.2022 23:30

MUINAISKOODIEN AKTIVOINTI ON TEHTY!

12.1.2022

Monet teistä tietävät, että minut kutsuttiin Hondurasiin loman aikana auttamaan muinaiskoodien aktivoinnissa. Sen jälkeen aika on tuntunut kuluvan hyvin nopeasti, ja tuntuu siltä, kuin käynnistämme siellä olisi jo vuosi, ja minusta on ihme, että voin nyt vasta kertoa, mitä tapahtui.

Aika on kiihtynyt hyvin paljon, kuten myös tuleva energiamäärä. Olemme kaikki astumassa uuteen tilaan itsessämme, ja tämä vaatii syvää integrointia. Tässä jaksossa on kyse oppimisesta menemään virran mukana ja luottamaan vaistoihinsa. Se on myös ymmärtämistä, että virta voi muuttua päivästä toiseen – aivan kuten joki ei ole suora viiva, tämä virtakaan ei ole. Tämä on yksi asia, johon meidän täytyy tottua. Se mikä tuntuu tänään oikealta, ei ehkä tunnu enää huomenna, ja logiikka (mieli) ei auta siinä lainkaan. Huomaan, että pysyäkseni virrassa minun täytyy todella ilmentää oma voimani ja tietämiseni ja olla ok sen osalta, että ne ymmärtävät minut väärin, jotka eivät ymmärrä tätä virtaa.

Vaikka tiesin, että minua kutsuttiin Hondurasiin, tiesin syyn vasta 9.12., vain viikko ennen lähtöämme. Kaikki tämä on ollut valtava oppitunti uskosta ja luottamuksesta. Ymmärtääksesi viestin, jonka sain tästä tehtävästä, lue artikkelini "Muinaiskoodien aktivointi auttamaan suuressa paluussa" 9.12.2021.

Haluan jakaa kanssanne, mitä tapahtui matkallani Hondurasiin. Tiesin, että sen aktivoinnin jossa minun tarvitsi auttaa, täytyi tapahtua veden äärellä, mutta minulle ei annettu sen enempää yksityiskohtia. Viime kerralla kun aktivoin kätkettyjä pyramideja, tein sen snorklaten. Siis kun aviomieheni ehdotti, että opettelemme sukeltamaan, olin heti mukana siinä. Kun kolme sukellusmatkaa kolmeen eri paikkaan oli takana, valitettavasti tiesin, ettei se ollut vielä siinä. Aktivointi ei ollut tehty, ja olin neuvoton. Se sai minut todella kysymään, mitä olin tekemässä ja oliko minulta mennyt jokin kriittinen asia ohi. Kun yhdistyin saadakseni selkeyttä, kuulin jatkuvasti LUOTA.

Joulukuun 19. mieheni keskusteli jonkun kanssa siinä ekolomapaikassa, jossa asuimme, ja tuo henkilö suositteli delfiiniretkeä. Olen halunnut jo monta vuotta uida delfiinien kanssa. Olen kuitenkin sellainen empaatti, että voin tuntea vangitun eläimen surun. Suureksi ilokseni havaitsin, että tuo nimenomainen delfiinikokemus oli erilainen kuin mikään, mistä olin aiemmin kuullut. Illalla nuo delfiinit päästetään vapaaksi, ja ne palaavat Atlantin valtamereen. Aamulla useimmat palaavat "töihinsä", saadessaan palkaksi paljon valmiiksi pyydettyä kalaa.

Sukellusopettajamme oli ollut ennen töissä siellä, ja hän sanoi sen olleen mielenkiintoista, koska joskus delfiinit palasivat ystävän kanssa, joka halusi hyvän ja helpon aterian. Hän kertoi meille, miten onnellisia nuo delfiinit ovat ja miten hyvin niitä hoidetaan, jos niille tulee vammoja tai ne sairastuvat. Olin hyvin innostunut kuullessani, että tuollaisia paikkoja on maailmassamme.

Menin nettiin katsomaan vaihtoehtoja, ja ainoa mahdollisuus oli peruskohtaaminen, jossa esiteltäisiin joku delfiini ja samalla kuulisi luennon. Olin vähän pettynyt, koska olisin todella halunnut snorklata niiden kanssa. Jotain oli kuitenkin parempi kuin ei mitään, joten varasin ainoan vapaan ajankohdan, joka oli 22.12. iltapäivällä.

Herättyäni päivänseisausaamuna 21.12., aamumeditoinnin aikana minua yllytettiin soittamaan delfiinikeskukseen. Soitin sinne, ja he sanoivat, että heillä olisi kolme paikkaa vapaana delfiinien kanssa snorkalaamiseen iltapäivällä klo 15. Olin haltioissani! Minun silmissäni ei ollut parempaa tapaa viettää päivänseisausta, kuin olla vedessä delfiinien kanssa.

Ensimmäinen osa oli peruskohtaaminen delfiinin kanssa. Sai seistä vedessä ja silittää delfiiniä, ja samalla kuuli informaatiota keskuksesta. Noin 40 ihmistä oli ilmoittautunut tähän kohtaamiseen. Delfiini jonka kohtasimme, oli nimeltään Herra Frenchie. Tunsin sen silmien porautuvan minuun, ja päätin skannata sen, ja näin energiaa kiinni sen selkäevässä. Pyysin lupaa auttaa sitä, ja sain myöntävän vastauksen. Kun se ui hitaasti ohi, jotta voimme silittää sitä, vedin tuon energian pois. Kun se teki seuraavan ohituksen, tein täyden pyyhkäisyn ja pystyin näin varmistamaan, että sen energiakenttä oli puhdas, ja sitten suljin sen auran.

Mielenkiintoista kyllä, meillä kerrottiin, että Herra Frenchie ei enää lähtenyt laguunista, koska se oli eksynyt myrskyssä eikä sitten löytänyt takaisin Roatan Institute for Marine Science -keskukseen. Se jäljitettiin lopulta, mutta sen kokemus oli saanut pelkäämään liittymistä villien veljiensä ja sisariensa joukkoon. Toivon, että tuo energian poistaminen auttaa noissa peloissa, jotta se voi tuntea olevansa taas vapaa.

Tuli aika ottaa kuva, jossa delfiini suukottaa minua, ja Herra Frenchie antoi minulle kaksi pusua, ja tiesin sen olevan kiitos tuon energian poistamisesta. Kun kaikkien kuvat oli otettu ja suukot annettu, delfiinin kohtaamisosa oli ohi kokemuksessamme.

(https://www.jennyschiltz.com/wp-content ... 3.jpg.webp)

Kaikki alkoivat tulla pois vedestä, ja avustaja kehotti kaikkia, jotka olivat lähdössä uimaan delfiinien kanssa, hakemaan varusteet, ja loppuja nousemaan veneisiin mantereelle paluuta varten.

Yllätyksekseni ainoastaan kolme jäi seisomaan veteen: mieheni, tyttäreni ja minä! Olin järkyttynyt. Nettisivut olivat näyttäneet, että se oli täyteen buukattu, mutta onneksi intuitiivisen tönäisyn myötä olin soittanut. Jotenkin saimme yksityisuinnin. Katsoin puhelintani, ja oli pakko nauraa, kun näytin miehelleni, että kello oli 3.33.

Saimme snorklausvarusteet päälle ja menimme laguunin syvempään päähän. Herra Frenchie tuli esiin, ja kun se oli tullut, kaikki muutkin tulivat. Se sanoi ikään kuin, että on turvallista olla näiden ihmisten lähellä ja leikkiä heidän kanssaan.

Kun tyttäreni sukelsi pohjaan, jotkut seurasivat häntä kuin sanoen: "Mitä sinä teet?" Ne olivat niin kiinnostuneita hänestä, kuin hän olisi ollut yksi niistä. Siellä oli noin 12 delfiiniä, myös emo, jolla oli kuukauden ikäinen poikanen. Sekään ei pysynyt loitolla meistä. Yhdessä kohtaa poikasta imetettiin, ja emo ui meidän kolmen välissä poikasen roikkuessa mukana. Se oli suuri kunnia.

Yksi delfiini oli poikkeuksellisen leikkisä ja se laittoi jatkuvasti käteni suuhunsa. Se tuli alapuoleltani ja löysi käteni, ja tunsin sen hampaat ja osa minua sekosi hetkeksi, mutta sitten se pyörähti eteeni vatsan rapsutusta varten. Tämä yksilö oli noin 2-vuotias ja täynnä iloa. Se tuntui pelleilijältä, täynnä elämää ja leikkisyyttä.

Sen uidessa kolmatta kertaa ympäri vatsan rapsutusta varten, kuulin hyvin selvästi: "Anna se meille." Energia iski minuun, ja tiesin, että ne auttaisivat minua aktivoinneissa. Aktivoinneissa joiden osalta olin huolissani, etten pystyisi tekemään niitä tällä matkalla. Avasin energiakenttäni täysin, koska tiesin, että koodit oli tallennettu siihen. Tunsin tuon siirron, muutoksen, kun lähetin energiaa delfiineille. Aivan yhtäkkiä delfiinit alkoivat uida kierroksia ympäri laguunia, niin nopeasti että se oli hieman pelottavaa, vähintäänkin, koska ne uivat hyvin lähellä ja edestakaisin, käyden meidän kolmen luona. Se tuntui kuin juhlalta. Tiesin, että se mitä annoin niille, oli hyvissä käsissä.

Puolen tunnin uiminen delfiinien kanssa oli ohi aivan liian nopeasti. Avustaja joka oli vedessä varmistamassa, että olimme turvassa, ei voinut uskoa, että paikalla olimme vain me kolme ja erityisesti että kaikki delfiinit olivat mukana. Hän sanoi, että on ollut päiviä, jolloin delfiinit eivät ole mitenkään tekemisissä ihmisten kanssa, ja heidän täytyy palauttaa rahat osallistujille. Olin täynnä suurta kiitollisuutta ja kunnioitusta. Sanoin kuitenkin miehelleni, että olisi ollut paljon helpompaa, jos Henki olisi kehottanut menemään delfiiniretkelle ja antamaan niiden auttaa, eikä minun olisi tarvinnut seurata leivänmuruja, mutta tuntui todella tärkeältä, että opin luottamaan sokeasti ja seuraamaan näitä tönäisyjä vielä enemmän, kuin normaalisti teen. Luottamaan, että kaikesta huolimatta homma järjestyy, ja joskus vielä paremmin kuin hurjimmissa unelmissani!

Delfiiniretken jälkeen menimme merenrantagrilliin laguunin lähellä, josta oli näkymä Atlantille. Tuijotin veteen, kun aurinko alkoi laskea, kun huomioni kiinnittyi horisonttiin. Näin delfiinien olevan matkalla laguunista avoveteen. En tiennyt, olivatko ne samoja delfiinejä, mutta siltä minusta tuntui.

Noin 20 minuutin kuluttua minua läimäytettiin energialla. Se tuli kruunun läpi ja kihelmöi alas sydänchakraan, laajentaen sitä. Kuulin selvästi saman onnellisen äänen, joka oli sanonut: "Anna se meille", sanovan: "Se on tehty!" Huomasin järkyttyväni taas. Lähetin niille paljon rakkautta ja kiitollisuutta, että ne olivat auttaneet minua aktivoinnissa. Sydämeni tuntui hyvin kevyeltä ja iloiselta. Se ei ollut ainoastaan täydellinen tapa juhlia hyvin voimallista päivänseisausta, vaan myös tehdä se työ, joka oli annettu tehtäväkseni.

Tunnustelin sitä verkkoa, joka yhdistää meidät kaikki, ja tunsin sen uskomattoman työn, joka oli tehty tuona päivänä. Oli niitä, jotka yhdistyivät vesiin ja aktivoivat koodit, lähettäen signaalin, ja oli niitä, jotka olivat täyttäneet verkot sellaisella voimalla, että vaihdoimme aikajanaa tuona päivänä. Istuin illalla meditoimassa ja tajusin kaiken sen kauneuden, ja itkin silkasta ilosta. Tämä matka voi olla hyvin eristävä meille, kun näytämme asettuneen ympäri maailmaa tuomaan sisään valokoodeja ja ankkuroimaan niitä kristalliverkkoon. Kuitenkin silloin kun yhdistymme tietoisesti, voimme tuntea toisemme ja tietää, ettemme ole yksin.

Minulla on positiivinen tunne tulevaisuudesta, vaikka maailma tuntuu pyörivän hullun lailla ja aina vain nopeammin. Kaikkea tuota hulluutta tarvitaan ravistelemaan ihmisiä ja antamaan vaihtoehdon. Meiltä kysytään joka päivä, seuraammeko sydäntämme ja johdamme sillä, vai seuraammeko mieltämme ja johdamme sillä. Joka hetki kasvamme ja ruumiillistamme sieluamme enemmän ja enemmän ja siirrymme luoja-asemaan elämässämme. Kun yhdistyt sydäntilaasi, siellä on rauha ja siellä on tietäminen, että kaikki tapahtuu niin, kuin sen pitäisi, ja jumalaisen aikataulun mukaan. Tehtävämme on tulla kirkkaimmaksi ja aidoimmaksi itseksemme.

Toivottavasti sinulla menee hyvin ja löydät energian yläoktaavit etkä eksy pyörteeseen. Kun tunnet eksyväsi, maadoitu ja hengitä sydäntilaan ja tiedä, että kaikki toimii niin, kuin sen pitäisi.

Jos haluat tulla mukaan viikoittaiseen Aurapuhdistukseen, parannukseen ja energisointiin, sekä "energiakirjoitukseen", mikä auttaa sinua navigoimaan näitä intensiivisiä energioita, klikkaa tästä (alkaen 11.11 dollaria kuussa).

Paljon rakkautta ja siunausta sinulle ja omillesi!

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

19.1.2022 UUSIA KOODEJA TULEE AURINGOSTA!

ViestiKirjoittaja hammer » 20.01.2022 21:41

UUSIA KOODEJA TULEE AURINGOSTA!

19.1.2022

Kun eilen aamulla meditoin, Valoneuvosto jonka kanssa työskentelen, antoi minulle viestin jaettavaksi kaikkien kanssa. Kaksi olentoa jakoi informaatiota, kun oli paljon innostusta.

Neuvoston ensimmäinen jäsen:

"Monet tuntevat, että Maa-järjestelmä ja ihmiskunta ovat hukassa eivätkä pysty oikaisemaan suuntaansa. Tulevana aikana on paljon informaatiota, joka tukee tätä oletusta. Haluaisimme jakaa kanssanne, ettei tämä ole totuus. Maanne ei ole kuolemassa, eivätkä ole sen ihmisetkään. Ihmiskunta ja planeetta selviytyvät tästä siirtymästä.

Jos kuitenkin ihmiskunnan luova potentiaali suistuu raiteiltaan johonkin katastrofiin, joka tulee asteroideista, nälänhädästä, sodasta ja muista mullistavista tapahtumista, tästä siirtymästä tulee paljon vaikeampi kaikille.

Sen informaation intensiivisyyden ja taajuuden vuoksi mitä ihmisille tulee, erottelukyvyn käyttö on vaikeaa, ja kuitenkin se on tärkeintä hallita. Olemme vuosikausia yllyttäneet jokaista teitä hallitsemaan erottelukyvyn käytön, hallitsemaan oman totuutenne. Se oli juuri tätä aikaa varten. Sillä voidakseen mennä tästä siirtymästä helpommin läpi, täytyy pystyä näkemään keksityn todellisuuden läpi totuuteen. Näkemään sen "kuorikerroksen" läpi, joka on luotu.

Olemme yllyttäneet jokaista teitä käyttämään sydäntilaanne oppaana, sisäisenä paikkana johon keskittyä. Olemme myös yllyttäneet teitä viettämään aikaa luonnossa, mikä auttaa puhdistamaan kentästä niitä vääristymiä, jotka ovat aiheuttaneet irrallisuutta korkeimmasta aspektistanne ja Lähteestä.

Nyt yllytämme teitä yhdistymään luontoon tuon itse yhteyden vuoksi, pelkän selkeyden saamisen sijasta. Sitä liittymää joka teki tuollaisen vuorovaikutuksen luonnon ja sen valtakuntien kanssa vaikeaksi, ei ole enää. Se ei pystynyt ylläpitämään itseään planeetan värähtelyn noustessa. Monet huomaavat yhdistyvänsä enemmän luonnon valtakuntiin, joita ei ennen nähty, ja parantuvansa tämän vuorovaikutuksen myötä."

(On tärkeää huomata, että sitä liittymää tai "kuorikerrosta" joka esti meitä yhdistymästä täysillä luontoon, ei enää ole, koska se ei voinut pysyä aktiivisena maapallon ja sen ihmisten värähtelyn noustessa. TÄSTÄ syystä on niin tärkeää pitää värähtelymme korkeana ja parantaa kaikki, mikä alentaa sitä. Muutamme maailmaa omalla värähtelyllämme.)

Neuvoston toinen jäsen puhui sitten:

"Aurinko jatkaa hyvin aktiivisena, kun menette eteenpäin tässä siirtymässä. On paljon toimintaa, jota instrumenttinne eivät tunnista – kuitenkin herkät joukossanne tuntevat nämä energiat.

Informaatio jota lähetetään, ei enää sisällä pelkästään heräämis- ja muistamiskoodeja – se sisältää nyt koodeja seuraavaa askeltanne varten.

Jokainen ihminen kantaa sisällään koodausta, joka aktivoidaan tai "kytketään päälle", kun aika on oikea. Tuo aika on nyt. Olette siirtyneet uuteen vaiheeseen henkilökohtaisella ja planeettatasolla, ja se synnyttää suuria muutoksia maailmanne mikrotasolla. Makrotasoon vaikutetaan, kun tarpeeksi moni on muuttanut mikrotasonsa.

Pyydämme, että jokainen ihminen siirtää fokuksensa sisäänpäin. Mitä voitte tehdä saadaksenne elämänne enemmän harmoniaan totuutenne kanssa? Tämä on tärkein kysymys tänä aikana. Älkää odottako maailman harmonisoituvan teidän kanssanne, vaan harmonisoitukaa omaan totuuteenne, jonka tunnette, ja antakaa maailman tehdä, mitä tekee.

Koodaus jota tulee, aktivoi tämän matkan seuraavat askeleet, herättää ne teissä. Kuitenkin vasta harmonianne kautta tästä aktivoinnista tulee toimintaa ja suunta. Toiminnan kautta maadoitatte tämän informaation joksikin konkreettiseksi.

Panette ehkä merkille, että monet tuntevat läpitunkevaa levottomuutta ja ahdistusta. Tämä voidaan tulkita tulevaksi tuhoksi/synkkyydeksi. Itse asiassa löydätte vahvistusta sille mediastanne. Se ei kuitenkaan ole levottomuuden syy, ellei se ole lopputulus, jonka haluatte luoda.

Levottomuus on merkki teille, että jokin henkilökohtaisessa maailmassanne on epäharmoniassa. Saattaa olla jotain, mikä täytyy nähdä tai ymmärtää, tai teidän täytyy ryhtyä johonkin toimeen. Tämä korostuu, kun vastaanotatte nuo koodit, jotka herättävät teidät seuraaviin askeliinne.

Ymmärtääksenne, mitä levottomuus kertoo teille, on oleellista hiljentää mielenne ja varmistaa, että olette mahdollisemman selkeä. Jos mielenne ja kehonne – sekä fyysinen että eteerinen – on varattu kaikesta, mihin maailma haluaisi teidän kiinnittävän huomiota, seuraavien askeltenne selvittäminen/tulkitseminen on paljon vaikeampaa. Tässä energiakenttänne pitäminen ehjänä ja yhdistyminen luontoon auttavat teitä suuresti."

(Kysyin, miltä tämä ehkä tuntuisi niistä ihmisistä, jotka eivät ole yhdistyneet itseensä tai aloittaneet itsensä kunnioittamisprosessia, ja kuvattiin, että alkaa soida palohälytys, jonka voi vain tuntea, ei kuulla. Tämän on mahdollista olla hyvin musertavaa, ja sen ymmärtäminen voi tehdä vuorovaikutuksestamme ihmisten kanssa helpompaa.)

"Monet teistä huomaavat energisoituvansa ideoista ja informaation saamisesta. Tämä on erityisesti niille, jotka ovat tunteneet matkansa olevan odotustilassa. Muut alkavat tajuta potentiaalinsa ja sen, mitä heidän sydämensä sisältää. Monet huomaavat kysyvänsä: "Mitä sieluni haluaa?" (Tämä voi olla eri asia, kuin mitä ihminen haluaa.) Saatuaan vilauksen tästä totuudesta, heidän tehtävänsä on mennä läpi niistä rajoituksista, joita kiinteä/muuttumaton maailma on luonut.

Näitä koodeja tulee auringostanne intervalleina, jotta aktivointien välissä on integrointiaikaa. Samanaikaisesti huomaatte, että auringossanne on myös sellaista toimintaa, joka voidaan luokitella. Saatatte huomata, että näiden kahden välillä on jokin kaava.

On paljon innostusta ja iloa, kun tämän ylösnousemusvaiheen saavuttaminen on ollut odotettu tapahtuma. Haluamme teidän tietävän, että teitä rakastetaan ja opastetaan. Evoluutiomme seuraavat askeleet aktivoidaan sisällänne. Sallikaa niiden paljastua sydämessänne, ja sitten hengittäkää ne olemaan fyysisellä tasollanne."

Kiitin Neuvoston jäseniä heidän viestistään.

Tänä aamuna olin Facebookissa ja näin tämän Jennifer Hoffmanin viestin, jonka hän postasi eilen, eli samana päivänä jolloin sain tämän kanavoinnin. Se löytyy Facebookissa täältä (https://www.facebook.com/likejennifer).

"Tänään meillä on yksi suuri energiatapahtuma, joka on tämän vuoden kohokohta, Kuunsolmujen siirtyminen Härkään ja Skorpioniin, mikä tapahtuu joka 1.5.–2. vuosi 19 vuoden sykleissä. Siis meillä oli viimeksi 14.4.2003 Kuunsolmut tässä asemassa, ja korostan tätä, koska silloin aloitimme tämän ylösnousemussylin aktiiviset vaiheet.

Ennen tätä se oli tapahtunut taustalla, ja sitten siitä tuli hyvin julkista. Sinä vuonna minulla oli ensikontakti arkkienkeli Urielin kanssa (lokakuussa), ja aloin kirjoittaa ja kanavoida, kuten myös Karen Bishop ja muut, jotka olivat ylösnousemustyön pioneereja. Tuo ympyrä sulkeutuu nyt, ja aloitamme uuden kierroksen. Tänään alkaa ylösnousemus 2.0."

Tämä on kaunis vahvistus sille, mitä Neuvosto sanoi. Olemme siirtyneet ylösnousemuksen uuteen vaiheeseen. Toivottavasti voit hyvin ja otat joka päivä enemmän vastaan sen, kuka olet syvimmällä tasolla.

Kiitos teille kaikille, jotka tuette ja jaatte tätä työtä. Se merkitsee todella paljon. Jos jaatte, jakakaa koko postaus nettilinkin kera, jotta muut voivat tilata ja löytää minut. Sosiaalinen media muuttuu nopeasti, ja profiileja häviää usein.

Liity mukaan viikoittaiseen Aurapuhdistukseen, jossa aurasi puhdistetaan, parannetaan, energisoidaan ja suljetaan joka torstai. Vastaanota niiden läiskien, tiheyksien, kenttien ja taajuuksien shamaanista puhdistusta, jotka häiritsevät luonnollista värähtelyäsi ja virtaasi. Opastuksessa sinut maadoitetaan kehoon, sinulle lähetetään parantavia energioita ja chakrasi puhdistetaan tiheydestä, joka on valmis lähtemään. Alkaen 11.11 dollaria per kuukausi, per henkilö tai lemmikki, klikkaa tästä (https://members.jennyschiltz.com/shop/).

Paljon rakkautta ja siunauksia sinulle ja omillesi!

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

23.2.2022 NÄKYMÄTÖN ESTE RUUMIILLISTUMISPOLULLA

ViestiKirjoittaja hammer » 24.02.2022 20:01

NÄKYMÄTÖN ESTE RUUMIILLISTUMISPOLULLA

23.2.2022

Palasin juuri kotiin uskomattomasta ja intensiivisestä kahdeksanpäiväisestä koulutuksesta, jossa opettelin tulemaan Kambo-hoitajaksi. Kambossa käytetään Phyllomedusa bicolor -sammakon eritettä parantamaan ihmisolemuksen kaikkia kerroksia. Valitsin ryhmäksi Rainforest Healing Center – Boutique Ayahuasca Retreats – Iquitos, Peru, koska heillä on suora yhteys Matses-heimoon Brasiliassa/Perussa (https://rainforesthealingcenter.com/). Tämä heimo on ympäristöä säästävästi kerännyt ja käyttänyt tätä lääkettä satoja vuosia. He pitäytyvät syvällisimmissä perinteissä ja kunnioittavat sammakkoja, joista he keräävät tätä myrkkyä.

Henkisessä maailmassa paljosta voi tulla new age -villitystä ymmärtämättä syvempiä yhteyksiä. On tärkeää, että harmonisoidun aitoihin perinteisiin ja kaiken elämän kunnioittamiseen. Kun seuraa perinteitä syvästi kunnioittaen, voi yhdistyä kaikkien entisten shamaanien morfiseen kenttään. Se on uskomattoman voimallista, kun voi tuntea heidän läsnäolonsa, tietämisensä ja viidakon.

Koulutus oli intensiivistä, kun opettelimme "navigoimaan" tuota lääkettä ja annostelemaan itsellemme ja toisillemme, samalla opiskellen perinteisiä tapoja. Kambo toimii kaikissa kerroksissa ja auttaa kaivautumaan sisään ja löytämään ongelman lähteen ja vetämään sen pois juurineen. Kuvittele kaiken sen opiskeleminen ja oppiminen, samalla kun kaivaudut omiin rajoituksiisi ja traumoihisi. Me viisi joita koulutettiin yhdessä, loimme suhteen syvällä sielutasolla.

Yksi pääteema jota käsittelin koulutuksen aikana, oli pelko kulkea täysin omassa voimassani. Usein minusta on tuntunut, että olen vasta raapaissut pintaa kaikessa, mitä olen. Tämä on yhteinen piirre monien meidän keskuudessa, jotka ruumiillistamme sieluamme.

Tuon pelon syy voi olla hyvin monia asioita tästä elämästä ja entisistä elämistä. Olemme tunteneet aiemmin vainoa, tuomitsemista, hyljeksimistä ja väärinymmärtämistä. Enemmän kuin todennäköisesti olemme tuoneet nuo rihmat nykyiseen elämäämme. Emme ehkä hyväksy itseämme täysin, koska on niin paljon tuntemattomanpelkoa. Mitä tapahtuu, kun sielun voima on hyväksytty täysin? Mieli voi luoda hyvin monia pelottavia skenaarioita, jotka luovat tientukkeita sisälle. Tiesin kaikesta tästä ja tein työtä sen parantamiseksi. Havaitsin kuitenkin, ettei se ollut pelko, joka esti minua hyväksymästä kaiken, mitä olen. Sen ytimessä, etten astu täysin omaan voimaani, oli anteeksiantamattomuus.

Koulutuksen aikana työstin lapsuustraumojeni parantamista syvimmällä tasolla. Havaitsin, että syvällä sisällä oli vielä vihaa. Hyvin monta vuotta olen valinnut, etten ole enää vihainen. Se ei palvellut minua, eikä se todellakaan palvellut niitä, joiden kanssa elän. Uskoin täysin, että vihan todellinen nimi oli suru. Sallin itseni sukeltaa surun syviin vesiin, versus vihan tuli. Tämän myötä olin rakastanut, pitänyt sylissä ja parantanut sisäisten lasteni monia aspekteja. Olin yllättynyt löytäessäni kerroksen hyvin syvää vihaa. Silloin opin, että viha on itse asiassa anteeksiantamattomuutta.

Se toi takaisin mieleeni selväjärkisen unen, jossa äitini ilmestyi ja kysyi minulta, milloin aioin antaa anteeksi hänelle. Kerroin, että olin antanut anteeksi hänelle ja ymmärsin, että hänellä oli ollut parantumattomia haavoja, jotka olivat vuotaneet kaikkialle päälleni. Hänen vastauksensa oli: "Ei, et ole. Siihen saakka kunnes olet poistanut soluistasi kaiken sen, mitä tehtiin, et ole antanut anteeksi." Samassa hetkessä hän oli poissa, ja jäin pohtimaan, miten poistan trauman soluistani.

Uuden ymmärrykseni kera menin seuraavaan Kambo-seremoniaani, tarkoituksena parantaa anteeksiantamattomuuteni itseä ja muita kohtaan. Se mitä minulle näytettiin, järkytti minua ja auttoi ymmärtämään itseäni paljon enemmän. Se oli yksi noita jättimäisiä "lamppu syttyy" -hetkiä.

Kun yksilö kulkee täysin omassa voimassaan, hänellä on pääsy koko itseensä – kiihkeyteensä/tuleensa, intohimoonsa, iloonsa ja vihaansa. Oivalsin, että pelkäsin avata koko potentiaalini tulvaportit, koska sisälläni oli edelleen vihaista raivoa. Se tulisi esiin kuin tulta hengittävä lohikäärme, joka hyökkää, tämän haavoittuneen lapsiaspektin parantumattoman trauman ja anteeksiantamattomuuden vuoksi.

Kyse ei ole siitä, että viha on huono asia – älä ymmärrä väärin. Viha on voimakas tunne, joka voi käynnistää liikettä. Kuitenkin vihan ollessa keskittymätöntä, se voi aiheuttaa vahinkoa. Kun feenix-lintu palaa ja nousee, se ei polta maailmaa ympäriltään. Anteeksiantamattomuudesta kumpuavalla parantumattomalla vihalla on mahdollisuus sytyttää palamaan myös feenix-linnun ympärillä olevat. Riski jonka ymmärsin alitajuisesti, enkä ollut halukas ottamaan sitä.

Kambon avustuksella työstin anteeksiantamista vanhemmilleni ja mikä tärkeintä, itselleni. Minun täytyi antaa anteeksi, missä minäkin olin vuotanut muiden päälle parantumattomista haavoistani. Kun puhdistuin, se oli vihreää vihaa ja täynnä tunnevaahtoa. Tätä äitini tarkoitti sanoessaan, että minun täytyi saada se kaikki ulos soluistani.

Ihmisen parantuminen sallii meidän kulkea täysin omassa voimassamme. Mitä enemmän päästämme irti traumasta, tuskasta ja anteeksiantamattomuudesta itsellemme, sitä enemmän voimme täyttyä jumalaisen sielumme valolla.

Muutaman seuraavan seremonian aikana vein viha- ja anteeksiantamattomuusteeman syvemmälle. Minulle näytettiin sukulinja ja miten siihen levisi pelko astua omaan voimaansa. Tein työtä vetääkseni jokaisesta heistä pois siemenet anteeksiantamattomuudesta elämän kovuudelle. Saatoin nähdä vihaa ja anteeksiantamattomuutta siitä, että elämä oli epäreilua, sydäntäsärkevää ja järkyttävää. Heidän kaikkien tarinat olivat erilaisia, kuitenkin tämä perustunne oli sama. Heilläkin oli anteeksiantamattomuutta, joka ruokki vihaa ja esti heitä hyväksymästä kaikkea, mitä he olivat. Sitten kun sukulinja oli puhdas, etenin lapsiini ja lapsenlapsiini. Se oli uskomattoman kaunista ja vapauttavaa. Heti kun puhdistin viimeisen lapsenlapsen, oma tyhjennykseni alkoi, ja kun se kaikki lähti kehostani, täytyin ilosta. Minun ei enää tarvitse pelätä raivoani tai estää itseäni ruumiillistamasta kaikkea, mitä olen. Se on tehty.

Se on hyvin kaunis prosessi, ja olen sisäisesti kiitollinen tästä uskomattomasta sammakkolääkkeestä ja ihmisistä, jotka toivat sen maailmaani. Se on auttanut kovasti parantumisessani ja tuonut selkeyttä. Tämä on vasta alkua. Kun suhteeni tähän lääkkeeseen kasvaa, samoin käy ymmärrykselleni ja parantumiselleni.

Jaan kokemukseni, jotta sinäkin voit katsoa syvälle sisääsi ja löytää, missä kohtaa ehkä vielä pidättelet oman sielusi tulvaportteja. Kenties se on anteeksiantamattomuus, kenties se on arvottomuus, kenties se on tuntemattomanpelko – löydä se, näe se ja paranna se. Energia jota tulee tälle planeetalle, on hyvin voimakasta, ja se on täydellisesti suunniteltu niin, että voimme kulkea täysin sielunamme tällä maatasolla. Nyt on aika kaivaa syvältä ja parantaa se, mikä on estänyt sinua. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta, kun syvennymme enemmän ja enemmän tähän sielumatkaan.

Kiitos teille kaikille, jotka tuette ja jaatte tätä työtä. Se merkitsee todella paljon. Liity postituslistalle saadaksesi blogipäivityksiä sähköpostiisi, klikkaa tästä (http://eepurl.com/duQtFT).

Kun energiat vain lisääntyvät, auta energiakehoasi liittymällä mukaan viikoittaiseen Aurapuhdistukseen. Aurasi puhdistetaan, parannetaan, energisoidaan ja suljetaan joka torstai etänä. Vastaanota niiden energialäiskien, tiheyksien, kenttien ja taajuuksien Shamaanipuhdistus, jotka häiritsevät luonnollista värähtelyäsi ja virtaasi. Opastettaessa niin, sinut maadoitetaan kehoon, lähetetään parantavia energioita ja chakroistasi puhdistetaan se tiheys, joka on valmis lähtemään. Kuukausitilauksella vain 11.11 $ kuussa. Klikkaa tästä saadaksesi lisäinformaatiota (https://www.jennyschiltz.com/distance-a ... nergizing/).

Paljon rakkautta ja siunauksia sinulle ja omillesi!

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

22.3.2022 TULEVIEN ENERGIOIDEN KÄSITTELEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 24.03.2022 21:03

TULEVIEN ENERGIOIDEN KÄSITTELEMINEN

22.3.2022

Jaoin tämän informaation aurapuhdistusryhmäni kanssa ja tunsin kehotuksen jakaa sen kaikille.

Toivottavasti kaikki nauttivat päiväntasauksesta. Se on astrologinen uusivuosi, kun Aurinko palaa Oinaaseen. Tämä on pitkä kirjoitus, mutta on niin paljon jaettavaa!

Päiväntasaus tuo elämänvoimaenergian herätyksen. Se on uuden elämän, kasvun ja transformaation puhkeamista. Se on siemen, joka halkeaa elämästä ja lähettää verson maan läpi etsimään aurinkoa. Mietin usein, miltä siemenestä varmaan tuntuu, kun se avautuu ja halkeaa siinä toivossa, että siitä tulee täysi potentiaalinsa. Miten kauhuissaan se varmaan on siinä välillä, kun verso alkaa itää ja sitten lopulta rikkoo maanpinnan. Sittenkin kun se alkaa tuntea auringon, ei ole mitään takeita, että siitä tulee kasvi, vielä vähemmän sellainen, joka puhkeaa kukkaan. Kuitenkin se avautuu joka tapauksessa. Se ei voi estää tuota prosessia, kun se on alkanut – sen täytyy vain edetä pelkän uskon ja luottamuksen varassa.

Eikö kaikki tämä kuulostakin tutulta?

Siemen aloittaa matkansa valoon, kun aika on oikea. Se tuntee energian ja nopeutumisen, ja reagoi kasvulla.

Mekin reagoimme energiaan, nopeutumiseen ja meitä pyydetään kasvamaan. Kasvamaan yli niistä entisistä versioistamme, jotka olemme ylittäneet. Kasvamaan yli peloistamme ja rajoituksistamme. Kasvamaan vastarintamme ja itsesabotointimme läpi. Kasvamaan ja kasvamaan, kunnes meistä tulee todellisen olemuksemme valo ja puhkeamme kukkaan.

Tämä prosessi ei ole helppo millään muotoa, millään tasolla. Monet tuntevat tämän ajan painekattilan. Meidät haastetaan kaikilla tasoilla.

Mentaalisesti ja tunnepuolella meille näytetään, miten luomme oman todellisuutemme. Meillä on tilaisuus omistaa kaikki luomuksemme – positiiviset ja negatiiviset – jottei meidän tarvitse jatkaa niiden luomista uudelleen. Olemme todella oppimassa, ettei meidän tarvitse pitää samaa juonta. Tämä prosessi panee meidät kohtaamaan itsemme, haavamme, varjomme ja ohjelmointimme. Teemoja ja kaavoja joita olemme kokeneet koko elämämme ajan, tulee pintaan. Voimmeko päästää irti tuomitsemisesta, itsevainosta ja uhrautumisesta? Meiltä kysytään, olemmeko valmis siirtymään yli nyt, vai onko meille lisää opittavaa.

Fyysisesti keho käy myös sen läpi. Melko monilla joiden kanssa olen puhunut viime aikoina, on keho-oireita, kipua ja myös vammoja tulee pintaan. Keho tuntuu sekoavan joissain tapauksissa, ikään kuin sillä ei olisi aavistustakaan, miten tulevaa valoa käsitellään. Totuus on, ettei sillä ole. Se ei ole ollut tässä tilassa aiemmin. Sisältääkseen kaiken sen valon, joka on ulottuvillamme nyt, keho täytyy työntää niiden rajojen yli, jotka se saavuttanut aiemmissa inkarnaatioissa. Tästä syystä meitä yllytetään puhumaan kehollemme ja olemaan hyvin myötätuntoinen ja ymmärtävä itseämme kohtaan (ja muita, jotka käyvät tätä läpi).

Henkisesti meitä pyydetään jatkamaan heräämistä ja näkemään illuusio läpi. Hyvin paljon kaikkea hyökkää meitä kohti joka puolelta murtamaan unilumouksen. Meitä pyydetään kulkemaan selkeydessä ja yhdistymään olemuksemme totuuteen.

Se on siemen, joka käy läpi "kasvun palamisen", kun se synnyttää itsensä.

Juttelin hiljattain jonkun kanssa, ja hän ilmaisi, että minulla on varmaan helppoa muihin verrattuna henkisten kykyjeni vuoksi. Saatoin vain nauraa.

Minullakin on yhteydettömyyden, hämmennyksen, apatian ja pelon hetkiä. Hetkittäin minusta tuntuu, kuin olisin "hankalien sotkujen pikajuna" (the hot mess express).

Tässä asioita, joilla tuon itseni takaisin keskukseeni.

1. Harmonisoidun sanomalla seuraavana ääneen vakuuttavasti.

"Harmonisoidun ja kalibroidun korkeimpaan jumalaiseen aikajanaani.

Harmonisoidun ja kalibroidun Lähteen korkeimpaan jumalaiseen aspektiin.

Harmonisoidun ja kalibroidun korkeimpaan jumalaiseen tietämiseen, kuulemiseen ja näkemiseen.

Harmonisoin, kalibroin, puhdistan ja avaan kaikki chakrani, sieltä missä ne alkavat Lähteestä, sinne missä ne päätyvät syvälle maahan.

2. Maadoitun täysin kehoni sanomalla:

"Maadoitun nyt kehooni päästä varpaisiin", hengittäen samalla syvään ja työntäen energiaa jalkapohjieni läpi Maahan.

Sitten tunnen lattian koskettavan jalkapohjiani, panen merkille energian huoneessa, kuuntelen pieniä ääniä, kuten lämmön tuleminen venttiilistä tai koiran hengitys. Hypertietoisuus aisteista auttaa tuomaan meidät läsnäoloon.

3. Hengitän. Teen 10 hengityksen sarjan. Sisäänhengityksellä lasken neljään, pidättelen kahteen laskien, ja sitten hengitän ulos laskien kuuteen.

Tämä auttaa vähentämään ahdistusta ja auttaa minua maadoittumaan lisää kehooni.

4. Otan kukkatippoja, jotka olen tehnyt erityisesti auttamaan itseäni henkilökohtaisen siirtymäni läpi, osuen omiin tarpeisiini.

Jos olet kiinnostunut itsellesi tilaustyönä tehdystä sekoituksesta, tässä on linkki (https://www.jennyschiltz.com/product/un ... re-blends/).

5. Otan suihkun tai suolakylvyn, samalla yhdistyen veteen ja pyytäen sitä auttamaan minua puhdistumaan ja maadoittumaan.

Sivuhuomautuksena, huomasin äskettäin, että suihkun lattialla tuntui olevan tiheästi energiaa, ja oivalsin, että olen ohittanut tuon alueen polttaessani salviaa.

6. Poltan valkoista salviaa tai palo santoa. Puhdistan sillä ensin kehoni, sitten tilani.

7. Menen ulos ja yhdistyn aurinkoon tai kuuhun. Hengitän sisään raitista ilmaa ja työnnän tuon energian koko kehoni läpi.

8. Laitan soimaan suosikkilauluni, jotka kohottavat henkeäni ja auttavat minua tuntemaan, että olen vähemmän yksin maailmassa. Huomaan liikkuvani ja tanssivani, siirtäen pahanhajuisen energian pois kehostani.

Kaksi viimeaikaista suosikkiani ovat Satsangin Be Love (https://www.youtube.com/watch?v=V4VX-2TUzVo) ja Trevor Hallin ja Satsangin This Place (https://www.youtube.com/watch?v=qnleZRpWGsk).

9. Pidän päiväkirjaa ja kaadan ylitsevuotavat tai jumiutuneet tunteet paperille, ja päästän niistä irti.

10. Saan halauksen ja pysyn siinä 30 sekuntia ja enemmän, mieheni tai koirieni kanssa.

Tämä on top 10 selviytymisluetteloni tällä hetkellä. Minulla on muita asioita, joita käytän aika ajoin, mutta tällä hetkellä nämä ovat suosikkitapojani tuoda itseni takaisin läsnäoloon.

Mitä sinun työkalupakissasi on? Kirjoita ne muistiin ja katso luetteloa, kun pelko tai pakahtuminen iskee.

Tämä prosessi ei lopu – sopeudumme ja kasvamme, jottei se tunnu yhtä julmalta. Sitä odotellessa tarvitsemme osuvaa itsehoitoa ja itsevastuuta. Toisinaan keskittyneenä pysyminen vaatii työtä, ja vain me voimme tehdä sen omasta puolestamme.

Pitäkää huolta itsestänne ja luokaa työkalupakki niistä asioista, jotka voivat tuoda helpotusta tämän monumentaalisen siirtymän aikana. Toisinaan minusta tuntuu, kuin se hidastuisi … toisilla kerroilla olen järkyttynyt sen intensiivisyydestä. (Naurua) Jos nautit tästä kirjoituksesta, harkitse liittymistä viikoittaiseen Aurapuhdistukseen.

Liity mukaan viikoittaiseen Aurapuhdistukseen. Aurasi puhdistetaan, parannetaan, energisoidaan ja suljetaan joka keskiviikko etänä. Vastaanota niiden energialäiskien, tiheyksien, kenttien ja taajuuksien Shamaanipuhdistus, jotka häiritsevät luonnollista värähtelyäsi ja virtaasi. Opastettaessa siihen, sinut maadoitetaan kehoon, sinulle lähetetään parantavia energioita ja chakroistasi puhdistetaan se tiheys, joka on valmis lähtemään. Kuukausitilauksella vain 11.11 $ per henkilö kuussa. Klikkaa tästä saadaksesi lisäinformaatiota (https://www.jennyschiltz.com/distance-a ... nergizing/).

Kiitos kaikille, jotka tuette ja jaatte tätä työtä. Se merkitsee todella paljon. Liity postituslistalle saadaksesi blogipäivitykset sähköpostiisi, klikkaa tästä (https://jennyschiltz.us14.list-manage.c ... c612aaf395).

Paljon rakkautta teille kaikille,

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

23.4.2022 SOPIMUSTEN PURKAMINEN TAI UUDELLEENKIRJOITTAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 25.04.2022 16:17

SOPIMUSTEN PURKAMINEN TAI UUDELLEENKIRJOITTAMINEN

23.4.2022

Minulla oli sessio erään asiakkaan kanssa, ja tunsin sen tärkeäksi jakaa, ja lupa annettiin.

Asiakas tuli luokseni etsimään opastusta, miksi hän valitsi jatkuvasti naisia, jotka käyvät hänen kimppunsa, joista tulee kontrolloivia ja jotka käyttivät jopa mustaa magiaa. Olimme tavanneet aiemmin sessiossa, jossa puhdistettiin haitallinen energia hänen kaatuneesta viime suhteestaan. Tuon session aikana minulle näytettiin sopimus, joka liittyi naisiin ja hänen tapaansa valita naisia. En voinut kaivautua tuohon sopimukseen silloin.

Seuraavassa sessiossa kaivoimme tuota sopimusta. Sopimuksen katsominen antoi minulle hyvin vähän ymmärrystä, joten minut ohjattiin menemään akaasisiin tiedostoihin. Astuin akaasiakirjastoon. Vedettiin esiin asiakkaani elämien kirja, ja pyysin näyttämään, milloin ja miksi tuo sopimus tehtiin.

Sitten katsoin elämää, jossa hän oli syvästi rakastunut erääseen naiseen. Se oli sielunkumppaniyhteys, joka sai kummankin sydämen laulamaan. Valitettavasti hän meni naimisiin toisen naisen kanssa suvun velvoitteiden ja yhteiskunnallisen paineen vuoksi. Tämä teki hänestä kamalan onnettoman, mutta todellinen järkytys tuli, kun hän kuuli naisen kuolemasta. Tälle oli tehty seksuaalista väkivaltaa ja sitten murhattu. Hän uskoi, että hänen läsnäolonsa naisen elämässä oli antanut suojaa ja hänen poissaolonsa teki naisesta haavoittuvan.

Mies oli niin suunniltaan, täynnä syyllisyyttä ja itsevihaa, että hän tuli periaatteessa hulluksi. Hän poisti kaikki mukavuudet elämästään ja nukkui kivilattioilla tai maassa rangaistakseen itseään. Lopulta hänestä tuli kulkuri ja hän jätti yhteiskunnan. Hänestä tuntui, että kaikkialla minne hän meni, ihmiset pystyivät näkemään hänen syntinsä. Hänen elämänsä päättyi, kun hän jäätyi kuoliaaksi luonnonvoimien armoilla.

Seuraavat kolme elämää vietettiin uskonnon orjuudessa. Hän kielsi itseltään rakkauden, suhteet ja kaiken, paitsi pelkän minimin joka vaadittiin selviytymiseen. Yhdessä uskonnollisessa elämässä hän jopa ruoski itseään ja piiskasi itsensä verille.

Seuraava elämä muistutti kovasti hänen nykyelämäänsä – hän valitsi suhteita, jotka olivat vahingollisia ja väkivaltaisia. Naisilla joita hän valitsi silloin ja nyt, oli parantumattomia seksuaalisia ja fyysisiä traumamalleja. Naisten syvä sielusärö sai heidät kontrolloimaan, olemaan väkivaltainen, kiroamaan ja tekemään myös negatiivisia taikoja hänelle. Hänet vedettiin jatkuvasti parantumattomien ja murtuneiden naisten luo, koska hänellä oli syvä tarve pelastaa heidät. Kuitenkin se kostautui joka kerta.

Tämä tieto oli kriittinen hänen malliensa ja sopimuksensa ymmärtämisessä. Se selitti, miksi hänestä tuntui edelleen, että hän oli "ihan paska".

Pyysin näyttämään, milloin tuo sopimus tehtiin. Löysin itseni eräästä huoneesta ajankohtana, jolloin hän oivalsi, että hänen rakkautensa, hänen sydänkäpysensä, oli murhattu raa'asti. Katselin, kun hän asteli ja vannoi vakuuttavasti, ettei hän antaisi koskaan anteeksi itselleen. Että hän ei rakastaisi enää koskaan ja hän olisi kirottu elämänsä loppuun saakka. Tuon sopimuksen loivat voimakas tunne ja päättäväisyys, yhdistettynä toistuvaan vannomiseen.

Selitin kaiken asiakkaalle, myös sen, että hänen valitsemansa naiset täyttivät hänen toiveensa tuossa sopimuksessa, jonka hän oli luonut itselleen. He auttoivat varmistamaan, ettei hän löytäisi aitoa rakkautta, ja he kirosivat hänet, niin kuin hän oli kironnut itsensä, ja antoivat peilin hänen itsevihalleen. Naiset joilla oli omassa taustassaan parantumatonta seksuaalista/fyysistä hyväksikäyttöä, peilasivat sitä väkivaltaa, josta hänen alkuperäinen rakkaansa oli kärsinyt, sekä parantumattomia aspekteja hänessä itsessään. Suhteet joita hänellä oli, toteuttivat vain sen, minkä hän oli määrännyt kauan sitten. Se voimakas musta magia jota häneen oli kohdistettu viime suhteessa, sai hänet etsimään apua. Vaikka voimme nähdä sen kamalana, joskus vaaditaan kamalia asioita osittamaan meille, mikä täytyy parantaa.

Laitoin hänet visualisoimaan kaikki entiset suhteensa, tuomaan ne tietoisuuteen. Laitoin hänet kiittämään noita naisia heidän roolistaan ja niiden kokemusten antamisesta, joita hän oli luonut. Sitten hän lähetti heille rakkautta ja rauhaa ja kertoi, ettei heitä enää sitonut tuo sopimus ja että kaikki siteet heidän kanssaan oli nyt katkaistu. Tämä teko auttaa muuttamaan myös noita naisia. Heidän ei enää tarvitse esittää parantumattoman, toksisen naiseuden roolia. Se antaa heille vaihtoehdon, ja nyt heidän parantumisensa voi alkaa, jos he valitsevat sen.

Kysyin, oliko asiakkaani valmis kirjoittamaan uudelleen tai purkamaan tuon sopimuksen. Hän vastasi myöntävästi, mutta saatoin tuntea hänen epäröivän. Kysyin häneltä uudestaan, ja tällä kertaa hän sanoi: "Kyllä, minusta alkaa tuntua, että ansaitsen enemmän, ansaitsen rakkautta." Kun hän sanoi nämä sanat, tunsin hänen kehonsa rentoutuvan.

Palasin siihen elämään, jossa tuo sopimus oli luotu. Työskentelin tuon aspektin kanssa ja selitin hänelle reinkarnaation ja sen sopimuksen, jonka hän oli luonut. Näytin hänelle elämät, joissa oli selibaattia sekä ilon, mukavuuden ja rakkauden kaihtamista. Näytin hänelle itsensä ruoskimiselämän, jossa hän rankaisi fyysisesti itseään. Sitten selitin ne elämät, joissa hän pahoinpiteli itseään henkisesti ja tunteellisesti omilla valinnoillaan suhteissa. Sitten kysyin, tunsiko hän kärsineensä jo tarpeeksi ja tehneensä katumusharjoituksensa. Vastaus oli "kyllä ja ei". Hän ei tuntenut, että hänen rankaisemistaan pitäisi jatkaa tulevissa elämissä, mutta hän ei ollut valmis antamaan itselleen anteeksi tuossa elämässä. Ymmärsin, että hänen surunsa, syyllisyytensä ja tuskansa oli suurta.

Autoin häntä kirjoittamaan sopimuksen uudelleen muuttamalla sanoja. Esimerkiksi "en anna anteeksi itselleni koskaan" muuttui muotoon "en anna anteeksi itselleni tässä elämässä". Hänen vapaan tahtonsa vuoksi en voinut purkaa tuossa elämässä luotua sopimusta. Kuitenkin sen muuttaminen rajalliseksi purki sen tästä nykyisestä inkarnaatiosta.

Kun tuo sopimus on poissa, asiakkaani tehtäväksi jää nyt avata sydämensä aidolle mahdollisuudelle rakastaa itseään täysin. Tämän tekemällä hän muuttaa todellisuuttaan ja sitä, mitä/keitä hän vetää puoleensa. Hänellä on nyt vaihtoehto, sen sijaan että hän elää uudestaan kauan sitten kirjoitettua käsikirjoitusta.

Jaan tämän parannussession osoittamaan, että se mitä tapahtuu elämässämme, ei ole mitään sellaista, mikä tehdään meille, vaan se näyttää, mikä täytyy nähdä ja parantaa. Se osoittaa, että me luomme monet ongelmat elämäämme. Se osoittaa myös, miten tärkeää on rakastaa itseämme ja antaa anteeksi itsellemme kaikki – hyvä, paha, ruma ja uskomaton. Nimittäin jos asiakkaani olisi pystynyt rakastamaan itseään ja antamaan anteeksi itselleen täysin, sisäisestä arvottomuudentunteesta huolimatta, se olisi purkanut vannotut valat, sen seurauksena olleen sopimuksen ja tuon ilkeän sisäisen äänen. Meillä on tosiaankin valta/voima omassa elämässämme.

Meiltä kaikilta kysytään, voimmeko rakastaa itseämme täysin. Voimmeko nähdä aikamme täällä valtavana kasvu- ja oppimiskokemuksena, eikä minään sellaisena, mikä tuomitaan ja minkä vuoksi rangaistaan? Voidaksemme todella rakastaa itseämme, meidän täytyy ensin antaa anteeksi itsellemme täysin. Päästää irti häpeästä, syyllisyydestä ja arvottomuudesta.

On aika vapauttaa itsemme. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta.

Minulla on uusi tuote auttamaan muita terapeutteja – The Healer's Round Table jossa voit oppia, verkostoitua, jakaa kokemuksiasi, esittää kysymyksiä ja saada tukea samanmielisiltä "ikätovereilta". Lisäinformaatiota täältä (https://www.jennyschiltz.com/hrt).

Kiitos kaikille, jotka tuette ja jaatte tätä työtä. Se merkitsee todella paljon. Liity postituslistalle saadaksesi blogipäivitykset sähköpostiisi, klikkaa tästä (https://jennyschiltz.us14.list-manage.c ... c612aaf395).

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit