Kusel Judith (judithkusel.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

13.10.2021 TOTUUTENSA ELÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 13.10.2021 21:15

TOTUUTENSA ELÄMINEN

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
13.10.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Universaalit lait toimivat luonnollisilla luomisperiaatteilla, joiden mukaan kaikki on olemassa ja virtaa harmonisen yhtenäisesti, yhtenä.

Kaikki muodostaa osan ja hiukkasen yhdestä jumalaisesta lähteestä, ja näin jumaluus on kaikessa.

Ei ole tarvetta pakottaa mitään. Kaikki virtaa, ja kaikki luodaan, ja luodaan uudestaan kauniissa synkronismissa, tasapainossa ja harmoniassa. Rakkaudessa. Muista tämä.

Kun kaikki virtaa harmoniassa, on rauha. Sisäinen rauha. Tasapaino.

Oma sielusi varoittaa sinua aina intuitiivisten voimiesi ja vaistosi kautta, kun jokin ei ole oikein sinulle ja kun jokin ei ole universaalien lakien mukaista eikä näin korkeimmaksi hyväksesi. Kuuntele sitä.

Älä salli kenenkään sivuuttaa omaa intuitiivista tietämistäsi, vaikka hän olisi kuka. Jos jokin TUNTUU väärältä, se ei palvele sinua.

Laumavaisto on sokeasti seuraavan lampaan vaisto. Niillä jotka ovat tietoisia ja hereillä ja virittyneet jumalaisiin lakeihin, sisäiseen jumaluuteen ja omaan intuitiiviseen tietämiseensä ja opastukseensa, on kyky murtautua vapaaksi ja seistä täysin omassa valossaan ja näin kulkea yksin, jos hänen tarvitsee ollakseen uskollinen itselleen.

He eivät ole koskaan yksin, sillä sisäinen ykseys, jumaluuden ykseys, rauha ja harmonia sekä universaali kokonaisuus asuu heidän sisällään. Sielusi on jumalainen kipinä, ja näin ollen olet sen jumalaisen lähteen osa ja hiukkanen, joka loi sinut.

Suurin lahja jonka voit antaa itsellesi, on perimmäinen vapaus olla yksi/yhtä.

Yhtä kaiken olevaisen kanssa.

Jumaluus. Kokonaisuus. Sisäinen tasapaino, rakkaus ja rauha.

Eläen totuutesi. Tietäen, kuka olet totuudessa. Tietäen, mitä olet totuudessa. Tietäen, miten palvellaan totuudessa.

Minä olen mitä olen.

Judith Kusel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

28.11.2021 VANHA ON PALVELLUT TARKOITUKSENSA

ViestiKirjoittaja hammer » 29.11.2021 20:02

VANHA ON PALVELLUT TARKOITUKSENSA

28.11.2021

Meitä nostetaan nyt todella, luomisspiraalissa paljon korkeammalle ulottuvuustasolle, kun todella astumme uuteen aikakauteen ja uusi Maa tulee täysin esiin.

Muutaman seuraavan viikon ja kuukauden aikana vanhan Maan ja uuden Maan suuri jakautuminen tuntuu voimakkaasti. Tämän myötä valtavan voimakkaita energioita virtaa sisään, kun kosminen portaali avautuu joulun ja uudenvuoden aikaan, ja tämä tuo suunnattoman voimakkaita muutoksia tietoisuuteen. Muutos tapahtuu avoimen sydämen kautta ja täysin yhdistyneenä sieluun.

Tänä aamuna minulle kerrottiin, että tästä eteenpäin minun täytyy luoda täysin uudessa Maassa ja tehdä se tietoisesti. Minulle kerrottiin, että minun täytyy nyt ankkuroitua uuteen, suuren rakkauden ja omistautumisen kera. Tämä vahvistaa sen, mitä olen tuntenut voimakkaasti muutamana viime viikkona, ja tosiaankin otan onkeeni tämän opastuksen tarkkaan.

Vanha on palvellut tarkoituksensa. Sitä mikä olen ollut, ei ole enää.

Valitsen nyt tietoisesti uuden ja tiedän, etten voi luoda uutta vanhalla ohjelmoinnilla, vanhoilla järjestelmillä ja millään muulla vanhalla.

Heti kun olemme päästäneet täysin irti vanhasta ja entisestä, luodaan tyhjiö ja jumalainen tahto täyttää välittömästi tuon tyhjiön jollain paljon paremmalla ja merkityksellisemmällä.

Kun todella päästin tietoisesti irti vanhasta, sain uusia avaimia ja koodeja ja valtavia aktivointeja tänä aamuna, mitä ei voi sanoin kuvata.

Se tuo kristallinkirkasta selkeyttä siitä, että tapahtuu valtava kirkastaminen, henkiinherääminen ja uudestisyntymä, ja minulle kerrottiin, että valmisteluja tähän on tehty monien elämien aikana.

Olen hyvin kiitollinen siitä, mitä nyt tapahtuu.

Huomaa, että se mitä tapahtuu minulle, ei ehkä tapahdu sinulle, sillä jokaiselle sielulle annetaan siinä määrin, mitä hän pystyy käsittelemään, missä määrin hän on valmis tähän, ja mikä on korkeimmassa harmoniassa hänen oman ainutlaatuisen sielunsa, tarkoituksensa ja kutsumuksensa kanssa.

Luomakunnan/luomisen ihastuttavaa kauneutta on, että kaikki osat ovat ainutlaatuisia, kuitenkin yhtä. Yksi on kaikki, ja kaikki on yksi.

Miten suurenmoista aikaa olla elossa ja voida hyvin ja olla astumassa uuteen Maahan, uuteen elämään ja uusiin alkuihin, suuren rakkauden, kunnioituksen ja ihmetyksen kera.

Iloa!

Judith Kusel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

22.2.2022 EROTTELUKYKY

ViestiKirjoittaja hammer » 25.02.2022 19:46

EROTTELUKYKY

22.2.2022

Erottelukyvyn käyttö on hyvin välttämätöntä tänä aikana, kuten myös se, että löytää syvimmän totuuden sisältään ja elää se ehdottoman rakkauden kera.

Olen sulkenut radion ja television vuosia sitten, ja olen ollut hyvin tarkkana siinä, mitä katselen, luen, kuulen ja kuuntelen.

Kyseenalaistan aina kaiken, ja hyväksyn vain sen, mikä resonoi totuutena syvällä sisälläni.

Minut saatettiin apartheid-vuosina hyvin tietoiseksi siitä, miten monia epätotuuksia syötetään päivittäin massoille, ja misinformaation syöttämisoppitunnit vaikuttivat minuun syvästi.

Useimmat ihmiset eivät kyseenalaista eivätkä käytä erottelukykyä, ja he sallivat vain alitajuista mieltään ohjelmoitavan kaikella, mitä he näkevät, kuulevat ja lukevat. Sillä alitajunta imee kaiken.

Tunne-, mentaali-, henki- ja fyysiseen kehoon tulee ylikuormaa ja ahdistusta, koska huonot uutiset muodostavat 99 % otsikoista ja ruokkivat massojen pelkoja ja ahdistusta – kaikki vanhaa 3D-ohjelmointia.

Erottelukyky tuo esiin sielun syvimmän tietämisen, intuitiivisen opastuksen, kun ihminen voi kuulla vain hiljaisuudessa ja mennen syvälle sisälle, ja etsii jumalaista ykseyttä, opastusta ja viisautta sisältä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

23.2.2022 TUNNEKEHO

ViestiKirjoittaja hammer » 25.02.2022 19:46

TUNNEKEHO

23.2.2022

Energiat puhdistavat nyt tunnekehoamme korkeimmassa mielessä, kun meidän täytyy vapautua kaikista tuska-, kärsimys-, häpeä-, syyttämis- ja syyllisyysmuistoista ja kaikesta, mikä edelleen kytkee meidät vanhaan Maahan, kaikista negatiivisista siteistä jne.

Kaikkien fyysisen kehon sairauksien juurisyy on piilotettuna tunnekehoon, ja tunnelataukset joita ei ole purettu eikä annettu anteeksi.

Tunnekeho on suoraan yhteydessä selkärankaan ja näin ollen paljon siitä, mikä tarvitsee syväpuhdistaa ja raivata, saattaa olla varastoituna alitajuntaan ja tulee nyt pintaan vapautettavaksi, anteeksiannettavaksi ja purettavaksi.

Minulle näytettiin eilen, että ympärillämme on galaktisia ja universaaleja mestareita, jotka auttavat valtavan voimakkaassa ylösnousemusprosessissa, ja meitä vapautetaan tavoilla, joita emme edes tiedosta.

Kuitenkin meitä myös pyydetään vapauttamaan itsemme, seisomaan korkeimmassa sielutotuudessamme ja sydämen ja sielun ehdottomassa rakkaudessa.

Tämä on syvin ja kauaskantoisin puhdistus, mikä on koskaan tapahtunut, kun totuus paljastuu kaikissa muodoissa ja kaikilla tavoilla.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

24.2.2022 SUURI ROMAHTAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 25.02.2022 19:47

SUURI ROMAHTAMINEN

24.2.2022

Tämä on vanhan Maan, vanhojen järjestelmien ja vanhojen tapojen suurta romahtamisaikaa.

Meidät työnnetään pois mukavuusalueeltamme ja pitkälle yli kaiken, mitä olemme koskaan ennen tienneet tai kokeneet, kun kirkastumme uuteen valokehoon ja uuteen Maahan ja uusiin elämänmuotoihin ja -rakenteisiin.

Vanhoilla järjestelmillä on viimeiset, hullut ja epätoivoiset yrityksensä roikkua kiinni vanhoissa tavoissa, kuitenkin huomaten, että niin paljon kuin ne yrittävät takertua ja korjata kaikkia halkeamia, joita ilmestyy kaikkialle, sitä enemmän kaikki luhistuu.

Kyllä, meidät kaikki haastetaan.

Minut myös ja valtavassa määrin, mutta tänä aamuna ymmärrän varmasti olla kiinnittymättä enää mihinkään. Menen vain eteenpäin askel kerrallaan, aina vain eteenpäin tuntemattomaan, uskoen ja luottaen, että kaikki selviää tavoilla, joita emme pysty edes kuvittelemaan tällä hetkellä.

Lisäksi joka askeleella jumala ja taivaan joukot auttavat meitä selviytymään.

On aika avata sydämemme ja sielumme vielä lisää ja laajentua kaikkiin suuntiin, kauas yli kaiken mitä on ennen tiedetty, mutta mihin sielumme on enemmän kuin kykenevä laajentumaan täysin.

Meitä on valmisteltu tähän monta elämää ja olemme suostuneet olemaan täällä, kirkastuaksemme uudessa Maassa ja luodaksemme nyt uuden kultaisen ajan perustan ehdottomalla rakkaudella.

Kaikki on hyvin, ja kaikki on raiteilla.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

2.3.2022 MIKÄÄN EI OLE VAKAATA, SALLI

ViestiKirjoittaja hammer » 02.03.2022 19:38

MIKÄÄN EI OLE VAKAATA, SALLI

2.3.2022

Olemme massiivisessa epävakaus- ja virtaustilassa, ja viidennen ja seitsemännen ulottuvuuden Maa on täysin tässä nyt, ja meitä nostetaan aina vain korkeammalle ja korkeammalle.

Olen huomannut muutamana viime viikkona, ettei mikään ole enää vakaata. Minua painostetaan olemaan joustava, ollen tulematta jäykäksi, ja vain sallimaan kaiken tapahtua niin, kuin sen pitäisi.

Vanhoja rakenteita ja muotoja kolistellaan, ravistellaan, rikotaan ja hävitetään, ja on niitä sieluja, jotka roikkuvat nyt epätoivoisesti vanhoissa valtarakenteissa ja -muodoissa ja vanhoissa kontrollointimalleissa, ja he huomaavat, ettei mikään toimi enää. Mitä enemmän he yrittävät korjata halkeamia, sitä suurempia niistä tulee, ja uusia ilmestyy.

Meidän täytyy nyt tietoisesti pyytää, että kaikki vanhat kaavat, vanhat pelot, vanhat uskomusjärjestelmät ja vanhat ajattelu-, toiminta- ja olemismuodot sekä kaikki sellainen puretaan, mikä yrittää edelleen pitää meidät vanhassa Maassa ja vanhassa 3D:ssä (ja epätoivoisesti yrittää pitää meidät siellä, jotta kaadumme sen mukana).

Sain tänä aamuna viestin, joka oli syvällinen ja vahvisti minulle jälleen, että meitä autetaan ja meistä huolehditaan ja että meidän täytyy vain pyytää apua ja sitä annetaan. Kuitenkin meidän täytyy myös tehdä se sisäinen työ, joka täytyy tehdä, niin että sallimme vanhan Aatamimme ja Eevamme hävitä täysin, kun astumme uuteen elämään ja uusiin alkuihin, ja uuteen valokehomuotoon ja täysin korkeimpiin tietoisuustiloihin.

Affirmaatio: sano tämä kolme kertaa ääneen – vain jos todella haluat jättää vanhan taakse ikuisiksi ajoiksi.

"Käsken, että kaikki vähäisemmät polut ja kaikki vanhan matriisin ohjelmointi, ja kaikki mikä koskaan piti minut siellä, sulkeutuu nyt. Valitsen astua täysin sielumestaruuteeni ja uuteen valokehomuotooni ja viidennen ja seitsemännen ulottuvuuden tilaan, rakkauden ja viisauden kera."

Paljon rakkautta!

-----------

hammer
Ylläpitäjä

11.3.2022 JUMALAINEN RAKKAUS, ILO, IHMEET JA KRISTALLIENERGI

ViestiKirjoittaja hammer » 13.03.2022 11:56

JUMALAINEN RAKKAUS, ILO, IHMEET JA KRISTALLIENERGIA

11.3.2022

Jumalaista rakkautta on mahdotonta kuvata.

Se on yksinkertaisesti ylevää, kuitenkin kaikenkattavaa ja niin rakastavaa, ettei yksikään ihminen voi mitenkään ilmaista sitä.

Se on puhtaampaa kuin puhdas.

Se sisältää ihastuttavaa kauneutta, ja sen mukana tulee syvä ja pysyvä ilo. Ilo sen tietämisestä, että on rakastettu yli rakkauden. Tämä rakkaus on kaikkialla läsnä olevaa, kaikkivoipaa, kaikkitietävää, "kaikkihyväntahtoista". Syvin tunne turvallisuudesta tai olemisesta kotona, ja usein suojattuna, hoivattuna ja pidettynä ikuisessa syleilyssä, mikä ei koskaan petä.

Minussa on syvää sisäistä iloa tänä aamuna, kun kaikki muuttuu, kun kaunista jumalaista rakkautta virtaa kaikkiin sieluihin maan päällä. Tunnen tämän voimakkaasti tänä aamuna.

Syvintä rakkautta, syvintä iloa tulee aina pyhissä hetkissä. Kun meistä tulee tietoinen, että elämän suurimmat lahjat ovat aina läsnä olevassa hetkessä. Noissa arvokkaissa hetkissä, kun kristallinkirkasta selkeyttä nousee ja löytää ääretöntä iloa pelkästä olemisesta, pienimmistä kukista, avarasta taivaasta, Äiti Maasta ja kauniista lahjoista, joita se tuo joka sekunti, joka hetki.

Luonani kävi eilen pieni poika ensimmäistä kertaa, ja kotini on täynnä kirjoja, kristalleja ja ruusuja – ja pyhyyttä. Täytän kotini asioilla, jotka tuovat minulle suurinta iloa ja joita rakastan ja arvostan.

Pojan kasvot loistivat, kun hän näki kristallit. Äiti varoitti poikaa olemaan koskemasta mihinkään. Kehotin häntä menemään katsomaan kristalleja ja tuntemaan niitä, sillä näin hänen olevan tähtilapsi ja että kristallit puhuivat hänelle, olivat energisoivia ja toivottivat tervetulleeksi.

Sitten sanoin, että hän voi valita kourallisen pienempiä kristalleja ja viedä ne kotiin mukanaan. Hänen kasvonsa loistivat. Hän oli taivaassa. Minulle se oli lahja – nähdä lapsen kasvojen loistavan ilosta. Ja tiesin, että nuo kristallit toisivat hänelle vielä suurempaa iloa, kun hän työskentelisi enemmän niiden kanssa.

Muistakaamme, että suurinta rakkautta on rakkauden antamisessa – ja pienien ilojen jakamisessa siellä, minne menemme. Se minkä antaa rakkautena, ystävällisyytenä, ilona, anteliaisuutena ja siunauksina, tulee aina takaisin kymmentuhatkertaisena.

Mieleeni muistui tänä aamuna, että kun vuosia sitten etsin vahvistusta galaksienväliseen laivueeseen ja heidän kristalliteknologiaansa liittyen, yhtenä päivänä täysin vieras ihminen, jolla oli pitkät hiukset ja kauniit silmät, tuli toimistolleni, ja sitten hän vain ojensi minulle paketin ja sanoi antavansa sen minulle lahjaksi. Olin ällistynyt. Hänessä oli jotain ylimaallista. Hänen silmänsä puhuivat. Se puhutteli minua, että hän liikutti kehoaan eri tavalla kuin ihmiset. Hän puhui tuskin mitään, ja sitten hän vain lähti pois ja hävisi!

Kysyin henkilökunnaltani, kuka tuo mies oli, kun hänen ei kertonut nimeään. He eivät tunteneet häntä, eivätkä olleet koskaan nähneet.

Kun avasin tuon paketin, siinä oli kristalleja – enkä ollut tuohon hetkeen mennessä koskaan ennen nähnyt kristalleja. Mutta tunsin niiden voimakkaan energian. Ja muistin tuosta oudosta kohtaamisesta vain tuon ylimaallisuuden, joka syleili minua. Nuo kristallit avasivat täysin uuden tietoisuuden minussa.

Nyt tiedän, ettei hän tosiaankaan ollut tästä Maasta, vaan ulkoavaruudesta. Hän teki itsensä näkyväksi minulle ja antoi täydellisen lahjan, joka toi minulle iloa ja haluamani vahvistuksen.

Keskuudessamme kulkee monia olentoja Galaksienvälisestä liitosta, emmekä ole yhtään viisaampia. Kuitenkin muistamme aina tuollaiset Kristus-tietoisten maanulkopuolisten olentojen kohtaamiset, koska ne huokuvat rakastavaa läsnäoloa, mikä ylittää sanat.

Jos elät elämäsi tietämättömänä, sinulta menee tiedostamatta ohi suurimmat ilot, rakkaus ja ihmeet, joita usein tulee meille taianomaisina hetkinä.

Jumalainen rakkaus opastaa meitä taianomaisilla tavoilla ja se on kaiken kestävää, ja mitä enemmän arvostamme yksinkertaisia jokapäiväisiä iloja, ihmeitä ja rakastavia kohtaamisia, sitä tietoisempi meistä tulee ja sitä enemmän meille annetaan.

Nyt tulee hyvin paljon esiin rakkautta, iloa ja ihmeitä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

15.3.2022 PÄÄSTÄ IRTI

ViestiKirjoittaja hammer » 15.03.2022 19:05

PÄÄSTÄ IRTI

15.3.2022

Tunnen, että hyvin voimakkaita energioita virtaa sisään, ja kaikki on niin suuressa muuttuvuuden, hajoamisen ja uuden kokoamisen tilassa, että kaikki on muodonmuutosprosessissa.

Voin tuntea muuttuvani kaikilla tasoilla ja paljon laajemmilla tasoilla kuin koskaan ennen.

Tämän myötä monet sielut toistavat samoja vanhoja draamoja, tarinoita ja negatiivisia kaavoja, mikä on pitänyt heidät jumissa hyvin pitkään. Tätä on perheissä, yhteiskunnassa ja laajemmin ihmiskunnassa. Kuitenkin nuo oppitunnit myllätään nyt esiin, jotta kaikki voivat lopultakin rikkoa nuo kaavat ja sallia itsensä vapautua, ja vapauttaa myös muut.

Näen tätä tapahtuvan omassa perheessäni. Näen, miten samat kaavat toistuvat. Näytän antavan samaa opastusta, ja näytän heille samaa tietä kerta toisensa jälkeen. He eivät kuitenkaan tunnu saavan tuota viestiä eivätkä pysty rikkomaan kaavaa. Katson, miten he luovat omia draamojaan, ja sitten heidät näytetään vedettävän aina vain syvemmälle – kuin heidät imettäisiin pyörteeseen.

Totuus on, ettei kukaan voi pelastaa muita sieluja, eikä todellakaan voi oppia sieluoppitunteja heidän puolestaan. Voit opastaa, voit näyttää tietä ja voit rakastaa heitä siitä huolimatta, mutta et voi tehdä työtä heidän puolestaan!

Se mitä perheissä tapahtuu, toistuu laajemmin yhteiskunnassa ja hallinnossa – koko ihmiskunnassa.

Meidän täytyy nyt lopultakin oppia valtavat kollektiiviset sieluoppitunnit, ja ainoa tapa tehdä se on lopultakin rikkoa nuo kaavat ja vapauttaa itsemme ja sitten vapauttaa myös muut.

Sain kristallinkirkasta opastusta tähän liittyen tänä aamuna. Minulle kerrottiin, että siitä mitä sielut – myös perhe – päättävät käydä läpi vanhassa Maassa ja vanhassa 3D:ssa, täytyy päästä irti. Täytyy päästää irti kaikista kiinnikkeistä kaikissa muodoissa, ja näin mikään ei voi pidätellä sinua vanhassa matriisissa ja vanhassa Maassa.

Mieleeni tulee kerta toisensa jälkeen, kun Jeesus sanoi: "Kuka on äitini? Kuka on veljeni ja kuka on sisareni?" Todellisuudessa hän sanoi, että jokainen jonka kanssa hän oli tekemisessä, oli sieluveli, sieluäiti, sielusisar, sillä olemme kaikki jumalaisia.

Maaperhe hajoaa. Se palveli tarkoituksena, ja se korvataan sieluperheellä, ja sitten toimitaan ykseyden, yhtenäisyyden ja rauhan 5D–7D-tilassa, ehdottoman rakkauden kera.

Näin ollen meidän täytyy päästää nyt irti. Päästä irti.

Suurinta rakkautta on sallia muiden sielujen, myös niiden jotka ovat lähimpiä ja rakkaimpia, tehdä ne virheet, joita he päättävät tehdä, ja oppia sieluoppituntinsa omana aikanaan ja omassa tilassaan, yrittämättä viedä heitä reppuselässä uuteen Maahan.

Antamalla heille vapauden käyttää omaa vapaata tahtoa ja valintaa, kunnioitat heidän sielujaan ja sitä jumaluutta, joka elää heissä. Yhtä paljon kuin kunnioitat omaa sieluasi ja sitä jumaluutta, joka elää sinussa.

Ehdoton rakkaus ei kiinnity, ei kontrolloi, ei manipuloi jne. Se pitää vain sydämen avoimena ja sallii heidän saavuttaa mestaruuden omana aikanaan ja omalla tavallaan – yhtä paljon kuin he sallivat sinun.

Meidän täytyy vapauttaa itsemme nyt kaikista kahleista, ja hyvin usein perhesiteet ovat rajoittavimpia, kaiken sen esi-isiltä perityn ohjelmoinnin vuoksi, jota niihin liittyi ja jonka yli täytyy nyt nousta, ja vanhojen kaavojen vuoksi, jotka täytyy nyt rikkoa ja parantaa, ja niistä täytyy päästää irti kerta kaikkiaan.

Sama pätee ihmiskuntaan laajemmin, ja kaikkeen mikä aiheuttaa erimielisyyttä jossain muodossa.

Meille näytetään nyt totuudenmukaisesti, mitä jumalainen rakkaus todellisuudessa on.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

16.3.2022 KEITÄ OLEMME – EDELLEEN RELEVANTTI

ViestiKirjoittaja hammer » 17.03.2022 19:32

KEITÄ OLEMME – EDELLEEN RELEVANTTI

16.3.2022

Olen jakanut tämän monta kertaa, ja kirjoitin tämän 2009, kun aloitin täysin uuden elämän, ja se on edelleen yhtä relevantti, kuin se oli silloin:

Olemme vaeltajasieluja … vapaaehtoisia … Olemme niitä, jotka vierailevat muissa tähdissä ja tähdistöissä niiden suurimman tarpeen hetkellä …

"Loiskutamme" auringonpaistetta kulkiessamme … ja pirskotamme tähtipölyä kaikkien niiden päälle, joiden elämää kosketamme …

Hyvin usein päädymme haavoittuneiksi parantajiksi, sillä meillä on taipumusta avata sydämemme … Emme pysty kestämään muiden kärsimystä, ja kuitenkin hyvin usein päädymme kärsimään itse … Silti kummallisesti parannamme muita haavojemme kautta …

Tuijotamme usein tätä planeettaa suuren hämmennyksen vallassa … Emme voi ymmärtää, miksi ihmiset haluavat taistella … tai tappaa toisiaan … Kun kaksi osapuolta tappelee, jäämme usein kiinni keskelle, sillä tunnumme aina näkevän jotenkin kolikon kummankin puolen …

Olemme rauhantekijöitä … kukkaislapsia …

Rakastamme kirmata luonnossa … olemme kotona ruohoaavikolla … halaamme puita … arvostamme kukkia … meillä on taipumusta juosta paljasjaloin sateessa ja vain imeä sitä upeaa olemisentaitoa, jota luonto tarjoaa runsaasti …

Rakastamme juosta susien kanssa … ja havaita kulkukissat ja -koirat … ja myös harhailevat ihmiset …

Rakastamme eläimiä intohimoisesti, emmekä kestä nähdä niiden vahingoittamista … Emme yksinkertaisesti tunne olevamme kotona täällä … Syvällä sielumme sopukoissa muistamme muita, kehittyneempiä elämistapoja ja puhtaan taidon SÄTEILLÄ …

Olemme valonkantajia ja valonsotureita … Olemme niitä, joiden juuret juontuvat kaukaa ajan takaa …

Olemme enemmän, kuin koskaan paljastamme … TIEDÄMME yksinkertaisesti enemmän … Harvoin kuitenkaan jaamme juuri kenenkään kanssa, mitä kaikkea on …

Olemme sensitiivejä … TUNNEMME … NÄEMME VISIONÄÄRIN silmin … Aistimme asioita … luemme kosmisten mestareiden näkymätöntä kieltä … Meitä ympäröivät myriadit valo-olennot ja korkeampi mestarihierarkia …

Maailma kutsuu meitä usein HÖLMÖIKSI … sellaisiksi jotka eivät yksinkertaisesti sovi normiin … Silloin hymyilemme ja jatkamme narrin/hölmön polulla, sillä narrin polku johtaa aina viisauteen ja oivallukseen … Se on vihkimyspolku korkeampiin tietoisuustiloihin … ja harvoilla on sisua selviytyä …

Olemme vaeltajia … vapaaehtoisia …

Olemme enkeleitä valepuvussa …

Olemme RAKKAUTTA …

-----------

hammer
Ylläpitäjä

19.3.2022 LÄSNÄ OLEVASSA HETKESSÄ LEPÄÄ IKUISUUS

ViestiKirjoittaja hammer » 19.03.2022 23:38

LÄSNÄ OLEVASSA HETKESSÄ LEPÄÄ IKUISUUS

19.3.2022

"Syleilen jokaista päivää uutena maailmana, jota voi tutkia. Olkoon ajattomuus vastuussa tulevaisuudestani." –Deepak Chopra

Luin tänä aamuna, ja mieleeni muistui, että tässä läsnä olevassa hetkessä lepää ikuisuus, ja on minun tehtäväni, tässä läsnä olevassa hetkessä, tutkia uutta ihmetellen, kunnioitusta tuntien ja inspiroituneena. Tässä hetkessä, kun "rakennamme" päiväntasausta, kosmisia ovia avautuu ja voimme todella kurkistaa uuteen elämään ja uuteen todellisuuteen, joka paljastuu meille kaikille, uudessa Maassa ja uudessa kultaisessa ajassa.

Minut tehtiin hyvin tietoiseksi siitä tänä aamuna, kun pohdin muutamaa viime viikkoa, helmikuusta lähtien, jolloin kaikki näytti menevän sekaisin elämässäni. Jolloin minut pakotettiin jättämään aikataulut ja mukavuusalueeni työnnettiin eräänlaiseen kaaostilaan, enkä tiennyt päivästä toiseen, mitä elämä toisi mukanaan.

Kuitenkin kaaoksen keskeltä voi löytää siemeniä uuden luomiseen.

Silloin kun kaikki hajoaa, kun kaikki on kaaostilassa ja näennäisesti sekasorrossa, todellisuudessa jokainen atomi, elektroni ja hiukkanen uudistuu ja keksii itsensä uudelleen, tässä valtavan voimakkaassa uudistumisajassa, kaikin tavoin.

Vanha tekee tietä uudelle.

Muutos ei ole koskaan mukavaa. Kuitenkin muutoksentuulissa on tilaisuuksia sallia jumalaisen täydellisyyden tulla esiin ja näin syvässä antautumisentilassa tulla yhdeksi kaiken sen kanssa, mikä virtaa ja muuttuu. Alamme sallia ajattomuuden olla vastuussa ajasta. Sillä universaaleilla tasolla ei ole aikaa. Aika on ihmisen keksimää. Kun alamme tulla ajattomaksi, alamme astua äärettömään ja kuolemattomaan korkeampaan itseen, joka on näkymättömissä maailmoissa enemmän, kuin siinä mikä näyttää fyysiseltä.

Fyysinen on vain kuviteltua. Se on vain pikkuruinen osa elämänvoiman ilmaisua. Silloin kuin fokusoidumme vain fyysiseen osaan, teemme itsestämme köyhän henkisesti, sillä tosiasiassa näkymättömässä osassa on paljon enemmän tutkittavaa, koettavaa ja elettävää kuin fyysiseltä näyttävässä.

Tämä on transsendenssin ja kirkastumisen aikaa, sillä mitä korkeammalle meidät nostetaan ulottuvuustaajuudessa ja mitä täydemmin astumme 5D:hen ja sitten 7D:hen, sitä vähemmän tiheää kaikesta tulee. Alamme toimia moniulotteisilla tasoilla ja virittyä korkeampiin ulottuvuustiloihin kuin koskaan aiemmin. Ne eivät olleet koskaan näkyviä paljaalle silmällemme vanhassa Maassa ja vanhassa 3D:ssä – olimme sokeita sille kaikelle. Saatoimme katsella tätä vain kolmannen silmämme ja selvänäköisyytemme avulla.

Kun saamme itsemme kiinni halusta pitää kiinni vanhasta elämästä, vanhoista peloista, vanhasta ohjelmoinnista jne., hengitetään vain syvään ja keskitetään itsemme. Ja sitten sallitaan itsemme astua totuuteen siitä, kuka ja mitä olemme. Ja sitten kun saamme takaisin sisäisen itsemme ja sisäisen tasapainomme, sallimme itsemme liueta uuteen kokemukseen, ajattomuuteen, ja sallimme itsemme uudelleenmuokkaamisen ja uudelleenkeksimisen uudeksi meiksi. Uudeksi sinuksi. Uudeksi minuksi.

Ja yhdessä meidät nostetaan aina vain korkeammalle, viidenteen ja sitten seitsemänteen ulottuvuuteen, kun vanha hajoaa olemattomuuteen. Muutaman kuukauden kuluttua katsomme taaksepäin ja näemme, miten kauas olemme tulleet, miten paljon olemme kasvaneet kaikilla tasoilla ja miten nyt omaksumme täysin uuden elämän, jossa vallitsee sisäinen rauha, sisäinen harmonia ja sisäinen tasapaino, ehdottoman rakkauden myötä. Ja tästä eheyden ja ykseyden paikasta kanssaluomme uuden kultaisen ajan, suurella rakkaudella ja omistautuen.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit