Cota-Robles Patricia Diane (eraofpeace.org)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

2.12.2021 40 PÄIVÄN PUHDISTUSPROSESSIMME VIIME ASKELEET

ViestiKirjoittaja hammer » 05.12.2021 16:03

40 PÄIVÄN PUHDISTUSPROSESSIMME VIIME ASKELEET

Kirjoittanut Patricia Cota-Robles (www.eraofpeace.org)
2.12.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Taivaan komppania on opastanut meitä planeetan ennenkuulumattoman 40 päivän puhdistusprosessin läpi. He paljastivat, että niiden monumentaalisten energia-, värähtely- ja tietoisuusmuutosten myötä, joita on tapahtunut ihmiskunnan, elementaalikunnan ja Äiti Maan kokemuksessa tähän saakka vuonna 2021, raivattiin tietä kovasti nopeutuneelle ihmiskunnan tuskallisten väärinluomusten puhdistamiselle.

Kaikkitietävä, kaikkivoimainen ja kaikkialla läsnä oleva Isä-Äiti Jumalamme on vahvistanut, että asiat joita tapahtuu maan päällä tänä aikana, vaikuttavat positiivisesti jokaiseen ihmiseen, paikkaan, olosuhteeseen ja asiaan tällä planeetalla. Nämä tapahtumat on voitokkaasti toteutettu jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen jumalaisen intervention avulla, on tuo ihminen tietoinen siitä tai ei.

Valo-olennot sanoivat, että jokainen ihminen oli kykenevä osallistumaan näiden tapahtumien kanssaluomiseen "minä olen" -olemuksensa kautta, koska ihmismassat ovat saavuttaneet jumalaisen rakkauden kriittisen pisteen. Tämä saatiin aikaan kollektiivisella valotyöllä ja jumalaisen rakkauden sydänpohjaisilla malleilla, joita rukoilivat ja ilmaisivat miljoonat Jumalan pojat ja tyttäret ympäri maailmaa. Tämä sisältää sinut.

Vaikka olisit ollut tietämätön sen suuruudesta, miten valosi ja rakkautesi osallistui Äiti Maan ylösnousemusprosessiin, joka johti tähän 40 päivän puhdistukseen, Isä-Äiti Jumalamme haluaa sinun tietävän, että olet ollut oleellinen osa tätä prosessia. Jokainen rukous, jokainen meditaatio, jokainen rakastava ajatus, sana, teko tai tunne jonka olet ilmaissut jotain elämän osaa kohtaan, on lisätty ihmiskunnan kollektiiviseen tietoisuuskuppiin, joka on nyt saavuttanut kriittisen jumalaisen rakkausmassan.

Isä-Äiti Jumalamme sanoi, että meidän on mahdotonta täysin ymmärtää rajallisella mielellämme, mitä tämä merkitsee, mutta taivaan tulvaportit avataan ja raivataan tie sille, että heräävä ihmiskunta kanssaluo Taivaan komppanian kanssa niitä ihmeitä, joita tarvitaan kirkastamaan tämä suloinen Maa ja kaikki sen pinnalla kehittyvä elämä uuden Maan sydänpohjaisiksi malleiksi.

Valo-olennot ovat vahvistaneet, että tämä 40 päivän puhdistusprosessi sisältää erityisesti niiden myriadien yhteiskuntarakenteiden purkamista, hajoamista ja häviämistä, jotka ovat manipuloineet, kontrolloineet ja tukahduttaneet ihmismassoja aioneita. Kaikki nämä negatiiviset kaavat ja rakenteet on pidetty paikoillaan pelkopohjaisella erillisyys- ja kaksinaisuustietoisuudella. Tämä vääristynyt tietoisuustaso ilmentyy käyttäytymismalleina, joissa on ahneutta, korruptiota, vallan väärinkäyttöä, vihaa, tietämättömyyttä ja valmiutta vastata väkivallalla, ja niistä kaikista puuttuu rakkaus.

Tämä 40 päivän puhdistusprosessi alkoi, kun astuimme 11-11-valoportaalista marraskuun 11. päivä 2021, ja se saadaan loppuun joulukuun päivänseisauksen aikana. Tämän prosessin ensimmäinen askel alkoi valon sisäävirtauksella, joka tapahtuu joka vuosi 11.11. Yksitoista on mestariluku, joka kuvastaa kirkastumista fyysisestä jumalaiseksi.

Jokaisella miehellä, naisella ja lapsella joka on ruumiillistuneena Maahan, on pyhän geometrian 11-11-koodit leimattuna RNA- ja DNA-rakenteiden jumalaiseen potentiaaliin. "Minä olen" -olemuksemme aktivoi nämä koodit, kun menemme ylösnousemusprosessimme eri vaiheiden läpi. "Minä olen" -olemuksemme aktivoi 11.11.2021 nämä geenikoodit uusilla ja syvällisillä tavoilla. Tämä kiihdytti sitä jumalaista alkemiaa, jolla ihmiset kirkastuvat hiilipohjaisesta planeettaolennosta viidennen ulottuvuuden kristallipohjaiseksi aurinkovalo-olennoksi.

Tämän puhdistusprosessin alkamisen jälkeen 11.11., olemme kokeneet useita valohyökyjä, jotka on varmistettu fyysisellä maatasolla heräävän ihmiskunnan sydänliekkien avulla. Tällä viikolla ankkuroimme sen hyvin voimakkaan pimennyssarjan viime vaiheiden valoa, joka alkoi 19.11. osittaisella täysikuun pimennyksellä ja saatetaan päätökseen 4.12. hyvin voimistuneella uudenkuun auringonpimennyksellä

Tämän pimennyssarjan loppuunsaattaminen viitoittaa tietä valotoiminnalle, jota tapahtuu 12.12. Silloin meillä on 12-12, ja koemme moniulotteisen taivaallisen asetelman, joka avaa valoportaalin, joka on kerännyt vauhtia yli 500 vuotta. Valovirtaus tästä portaalista voimistuu niihin valotoimiin saakka, joita tapahtuu joulukuun päivänseisauksen aikana, ja näin valmistelee tietä elämää transformoivan uuden vuoden 2022 syntymälle.

Joulukuun 12. päivä on itsessään voimallinen päivän, mutta tänä vuonna se valotulva joka kylvettää Maata tuona päivänä, on eksponentiaalisesti voimakkaampaa, koska hiljattain aktivoitiin 11-11-jumaluuskoodit jokaisen ihmisen 12 viidennen ulottuvuuden aurinko-DNA-säikeessä ja koska koimme juuri tämän voimakkaan pimennyssarjan.

Ei ole sattumaa, että 12.12. on juhlapäivä, joka kääntää ihmisten huomion Guadalupen neitsyeen, joka on jumalaisen rakkauden puolestapuhuja ja kuvastaa jokaisen ihmisen sydänliekkiin ankkuroitua Äiti Jumalan rakkausluontoa. 12-12 on pyhän geometrian koodi, jonka "minä olen" -olemuksemme leimasi ihmisen DNA:han armosta putoamisen jälkeen. Tämän koodin jumalainen tarkoitus oli palvella katalyyttinä ihmisen nopeutuneelle heräämiselle, sitten kun "minä olen" -olemuksemme pystyi aktivoimaan DNA:mme 12 viidennen ulottuvuuden kristalli-aurinkosäiettä. Tuo DNA-aktivointi tapahtui Harmonisen yhdentymisen (konvergenssi) vuosipäivänä elokuussa 2019.

Joulukuun 12. päivä 2019 joka oli numerologisesti 12-12-12, jokaisen ihmisen "minä olen" -olemus aktivoi onnistuneesti ensimmäistä kertaa 12-12-katalyyttikoodimme. Siitä lähtien "minä olen" -olemuksemme on käyttänyt näitä koodeja meidän herättämiseemme tehokkailla tavoilla, mihin se ei kyennyt ennen DNA:mme 12 aurinkosäikeen aktivoimista.

12-12-katalyyttikoodit ovat linjassa aurinkokuntaamme liittyvän pyhän geometrian kanssa. Meillä on 12 viidennen ulottuvuuden DNA-aurinkosäiettä, 12 tähdistöä eläinradassamme ja 12 aikakautta 26000 vuoden päiväntasausprekessiossamme. Tästä syystä kuulemme niin paljon 12x12:n voimasta ja numerosta 144 tai luvun 144000 suhteesta tapahtumiin, jotka liittyvät Maan ylösnousemusprosessiin.

Tämä on uskomattoman voimallista aikaa. Riippumatta sitä, tajuammeko tietoisesti sen suuruutta, mitä tapahtuu kaikilla tietoisuustasoilla Maa-planeetalla, menemme eteenpäin valossa tavoilla, jotka vaikuttavat jokaiseen ihmiseen, paikkaan, olosuhteeseen ja asiaan Maassa. Valo-olennot kertovat meille, että jumalaisen suunnitelman tämä osa kehittyy täysin jumalaisessa järjestyksessä ja tarkoituksellinen yhteistyömme Taivaan komppanian kanssa onnistuu taianomaisilla tavoilla.

Kun menemme vuoden 2021 viime viikkojen läpi, meillä kaikilla on tilaisuus voimistaa sitä valoa, jonka lisäämme maailmaan. Valo-olennot kertoivat meille aloittaessamme tämän prosessin, että tehokkain asia jonka valotyöntekijät voivat tehdä auttaakseen jumalaisen suunnitelman purkamisvaihetta, on roihuttaa violettia liekkiä kaikissa menneisyydestä periytyvissä, hajoavissa ja vanhentuneissa toimintamalleissa ja niiden ympärillä, ja pyytää, että Jumalan tahto ja tahraton käsitys Maan ylösnousemusprosessin tästä vaiheesta toteutuu Jumalan voitokkaasti ja täysin jumalaisessa järjestyksessä.

Meille kerrotaan, että seuraava elintärkeä asia joka valotyöntekijöitä pyydetään tekemään, on fokusoida huomiomme ja jumalainen aikomuksemme täydellisyysmallien kanssaluomiseen uutta Maata varten. Ne täysin uudet mallit joita nyt vapautetaan Äiti Maan mentaali- ja tunnekerroksiin, on koodattu uudella valmiussuunnitelmalla Äiti Maan ja kaiken sen päällä kehittyvän elämän parantumista ja kirkastumista varten.

Taivaan komppania sanoi, että heräävä ihmiskunta havaitsee tietoisella tasolla näiden uusien mallien sisältämän häikäisevän valotason, jos pystymme pääsemään aina vain korkeammalle niihin ykseystietoisuustaajuuksiin, jotka ovat nyt läsnä jokaisessa sydänliekissä. Heräävän ihmiskunnan auttaminen saavuttamaan tämä ykseystietoisuustaso on jumalainen tehtävä, jossa meitä kaikkia kutsutaan auttamaan vuoden 2021 jäljellä olevien viikkojen aikana.

Pian olemme joulukuun 2021 päivänseisauksen täydessä syleilyssä. Tuon taivaallisen asetelman aikana Jumalan valoa tulvii Maahan ja voimaannuttaa ihmiskunnan valotyötä uusilla tavoilla. Taivaan komppania sanoi, että se käsittämätön valotulva joka on vaikuttanut elämän jokaiseen osaan maan päällä tämän 40 päivän puhdistusprosessin aikana, kiihdyttää ihmiskunnan, elementaalikunnan ja Äiti Maan ylösnousemusta elämää transformoivilla tavoilla. Isä-Äiti Jumalamme sanoi, että meistä tulee tietoisia näiden muutosten yksityiskohdista, kun uusi vuosi 2022 etenee.

Asiat joita tapahtuu sisäisillä ja ulkoisilla tasoilla tänä aikana, viitoittavat tietä monumentaalisille muutoksille, joita tapahtuu uuden vuoden 2022 syntymän jälkeen. Nämä muutokset vaikuttavat elämän jokaiseen osaan, joka kuuluu Äiti Maahan tai palvelee sitä tänä aikana. Siis kallisarvoinen sydän, pysy fokusoituneena valoon ja "jatka jatkamista".

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

30.12.2021 UUDEN VUODEN 2022 SYNNYTTÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 04.01.2022 18:41

UUDEN VUODEN 2022 SYNNYTTÄMINEN

30.12.2021

Olemme jumalanvoitokkaasti saaneet valmiiksi monimutkaisimman puhdistusprosessin, mitä ihmiskunta ja Taivaan komppania ovat koskaan yrittäneet. Tämä puhdistaminen sisälsi niiden myriadien yhteiskuntarakenteiden kasvupohjien purkamisen, jotka ovat manipuloineet, kontrolloineet ja sortaneet ihmismassoja aionien ajan. Näitä tuskallisia rakenteita pidettiin paikoillaan pelkopohjaisella erillisyys- ja kaksinaisuustietoisuudella, mikä on ilmentynyt ihmisen käyttäytymismalleissa ahneutena, korruptiona, vallan väärinkäyttönä, vihana, tietämättömyytenä ja halukkuutena reagoida väkivallalla. Kaikesta tästä käyttäytymisestä puuttuu täysin rakkaus.

Valo-olennot ovat vakuuttaneet meille, ettei enää ole riitasointuisella taajuudella värähteleviä kasvupohjia tai perusrakenteita, joita tarvitaan ylläpitämään ne vanhentuneet ajattelumallit, joita olemme menestyksekkäästi purkaneet. Tämä merkitsee, että vaikka on ihmisiä, jotka yrittävät edelleen epätoivoisesti säilyttää valtansa ja kykynsä sortaa, manipuloida ja kontrolloida ihmismassoja, ei ole kasvupohjaa ylläpitämässä heidän pahoja pyrkimyksiään, ja he epäonnistuvat.

Myriadien valotoimien avulla, tämän uuden vuosikymmenen 2020–2030 alusta lähtien, valotyöntekijät ympäri maailmaa ovat ennenkuulumattomassa yhteistyössä Taivaan komppanian kanssa onnistuneesti purkaneet ne rajoittavat kahleet ja varjot, jotka ovat verhonneet ihmissieluja aioneita. Tuon jumalanvoitokkaan saavutuksen tuloksena Isä-Äiti Jumalamme on vahvistanut, että kallisarvoinen Maa-planeettamme pystyy ylösnousemaan valoon esteettömästi, eikä ole paluuta takaisin.

Kun tarkkailemme, mitä ulkoisessa maailmassa tapahtuu edelleen, meidän on erittäin helppoa epäillä tätä informaatiota, jota Taivaan komppania jakaa. Näin on, koska ne upeat tapahtumat joita on kanssaluotu Maan ja taivaan yhteisponnisteluilla, täytyy ensin ilmentää niihin "syyulottuvuuksiin", joista kaikki alkaa. Sitten, jotta nuo luomukset ilmentyvät Maan fyysiselle tasolle, Maahan ruumiillistuneiden Jumalan poikien ja tyttärien täytyy "magnetisoida" muodon maailmaan nuo täydellisyysmallit, harmoniassa jumalaisen lain kanssa, sydänliekkiensä jumaluuden kautta. Tämä tapahtuu, kun fokusoidumme valoon ja ilmaisemme niitä sydänpohjaisia malleja, joita olemme kanssaluoneet ajatuksillamme, tunteillamme, sanoillamme ja teoillamme.

Vaikkeivät luomuksemme eivät ole vielä ehkä niin selviä ulkoisessa maailmassa, kuin haluaisimme, Isä-Äiti Jumalamme on vahvistanut, että ne valontäyteiset tapahtumat joita valotyöntekijät kanssaluovat tänä aikana, vaikuttavat hyvin positiivisesti jokaiseen ihmiseen, paikkaan, olosuhteeseen ja asiaan tällä planeetalla.

Olemme kaikki osallistuneet näiden tapahtumien kanssaluomiseen "minä olen" -olemuksemme kautta, riippumatta siitä tiedämmekö sen tietoisella tasolla vai emme. Tämä oli mahdollista, koska ihmisjoukot ovat nyt saavuttaneet jumalaisen rakkauden kriittisen massan. Se saatiin aikaan kollektiivisen valotyön ja niiden jumalaisen rakkauden sydänpohjaisten mallien avulla, joita miljoonat Jumalan pojat ja tyttäret ovat synnyttäneet ja ilmaisseet ympäri maailmaa tämän uuden vuosikymmenen alusta saakka.

Vaikka olisit tietämätön sen suuruudesta, miten valosi ja rakkautesi on edesauttanut Äiti Maan ylösnousemusprosessia, Isä-Äiti Jumalamme haluaa sinun tietävän, että olet ollut oleellinen osa tämän jumalaisen suunnitelman paljastumista. Jokainen rukous, jokainen meditaatio, jokainen rakastava ajatus, tunne, sana tai teko jonka olet ilmaissut jotain elämän osaa kohtaan, on lisätty ihmistietoisuuden kollektiivikuppiin, joka on nyt saavuttanut jumalaisen rakkauden kriittisen massan.

Isä-Äiti Jumalamme sanoi, että taivaan tulvaportit on nyt avattu. Tämä takaa, että on raivattu tie sille, että heräävät ihmiset voivat alkaa luoda yhdessä Taivaan komppanian kanssa ihmeitä, jotka kirkastavat konkreettisesti tämän suloisen Maan ja KAIKEN sen päällä kehittyvän elämän uuden Maan sydänpohjaisiksi malleiksi, kun etenemme tämän vuosikymmenen, 2020–2030, läpi.

Ne myriadit elämät ja oppitunnit joita olemme yksilöinä ja kollektiivisesti kokeneet siitä lähtien, kun meidät ensimmäisen kerran hengitettiin esiin Isä-Äiti Jumalamme sydämestä, ovat ainutlaatuisesti valmistelleet jokaisen meistä käsillä olevaan tehtävään. Me jotka olemme ruumiillistuneita tänä aikana, olemme kollektiivisesti kokeneet jokaisen kuviteltavissa olevan positiivisen ja negatiivisen tilanteen ilmentyvän maan päälle. Kaikki nämä kokemukset olivat välttämättömiä valmistelemaan meidät Maan ylösnousemusprosessin seuraavaan vaiheeseen.

Tänään Taivaan komppania pyytää, että tarkastelemme lyhyesti muutamia elämää transformoivia muutoksia, joita olemme kaikki kokeneet "minä olen" -olemuksemme jumalaisen intervention kautta, tämän uuden vuosikymmenen alun jälkeen. Tämän tarkastelun syynä on kannustaa meitä ja auttaa ymmärtämään niitä uskomattomia muutoksia maakehossamme, joita olemme kaikki kokeneet pelkopohjaisten ihmisegojemme vastarinnasta huolimatta. Monet teistä ovat hyvin tietoisia näistä muutoksista. Jos tämä informaatio kuitenkin tuntuu uudelta sinulle, pyydä vain "minä olen" -olemustasi paljastamaan sinulle, sydänliekkisi jumaluuden kautta, sen totuudenmukaisuus.

Vuoden 2019 toisen puoliskon kuukausina oli joitain merkittäviä tapahtumia, jotka olivat oleellisia viitoittamaan tietä uuden vuosikymmenen syntymälle. Elokuussa 2019, Harmonisen yhtymisen (konvergenssi) 32. vuosipäivän aikana (tapahtuma alun perin 1987), Jumalan pojat ja tyttäret maan päällä saavuttivat kollektiivisen värähtelytaajuuden, joka salli "minä olen" -olemuksemme aktivoida 12 viidennen ulottuvuuden kristalli-aurinko-DNA-säiettämme.

Tämä on se DNA, jota "minä olen" -olemuksemme käyttää siihen jumalaiseen alkemiaan, joka kirkastaa kolmannen ulottuvuuden hiilipohjaisen fyysisen, eetteri-, mentaali- ja tunne-maakehomme, viidennen ulottuvuuden kristallipohjaiseksi aurinkovalokehoksi. Se on kulkuneuvoneuvo, jossa asumme uudessa Maassa. Tämä aktivointi raivasi tietä jumalaisen suunnitelman seuraavalle askeleelle.

Joulukuun 12. päivä 2019 joka on numerologisesti 12-12-12, pystyimme viimeistelemään aktivoinnin, jota "minä olen" -olemuksemme oli valmistellut armosta lankeamisestamme saakka aioneita sitten. Ei ole sattumaa, että 12.12. on juhlapäivä, joka kääntää miljoonien ihmisten huomion ympäri maailmaa Äiti Mariaan ja Guadalupen neitsyeen. Tämä Äiti Marian aspekti kuvastaa Äiti Jumalamme ja jumalaisen feminiinisyyden rakkausluontoa.

12-12 on pyhän geometrian koodi, jonka "minä olen" -olemuksemme leimasi ihmisen DNA:han armosta lankeamisemme jälkeen. Tämän koodin jumalainen tarkoitus oli palvella katalyyttinä ihmisen nopeutuneelle heräämiselle, sitten kun "minä olen" -olemuksemme pystyisi aktivoimaan 12 viidennen ulottuvuuden DNA-säiettämme.

Joulukuun 12. päivä 2019 jokaisen ihmisen "minä olen" -olemus aktivoi onnistuneesti 12-12-katalyyttikoodimme aivan ensimmäistä kertaa. Kymmenen päivää myöhemmin meillä oli voimakas joulukuun päivänseisaus, ja joulupäivänä 25.12.2019 meitä siunattiin uuden kuun auringonpimennyksellä, joka muodosti liikevoimaa, kun synnytimme 2020 uuden vuosikymmenen. Virheetön käsitys tästä vuosikymmenestä sinetöitiin maan päällä jokaisen elämänhiukkasen ja -aallon ydinpuhtauteen, voimakkaan täysikuun kuunpimennyksen aikana 11.1.2020.

Uuden vuosikymmenen alkamisen jälkeen Isä-Äiti Jumalamme ja Taivaan komppania paljastivat, että seuraavien kymmenen vuoden aikana, 2020–2030, ihmiskunta muuttaa historian kurssia Äiti Maan ja KAIKEN sen päällä kehittyvän elämän osalta. Meille kerrottiin, että ihmiset kehittävät latentteja kykyjään, joiden avulla KIRKASTAMME kirjaimellisesti maakehomme ja ulkoisen maailman elämänkokemuksemme sydänpohjaisiksi täydellisyysmalleiksi, jotka liittyvät viidennen ulottuvuuden uuteen Maahan.

Meille kerrottiin, että tämä ihmeelliseltä vaikuttava kirkastuminen saadaan aikaan kovasti laajentuneen Taivaan komppanian ja heränneiden ihmisten välisen yhteistyön avulla. Isä-Äiti Jumalamme myönsi kosmisen erivapauden ja kertoi meille, että sellaista taivaan ja Maan välistä yhteistyötasoa joka kosmisella lailla nyt sallitaan, ei ole koskaan ennen yritetty.

Meillä ei ollut tuolloin aavistustakaan, mitä se tarkkaan ottaen merkitsisi. Kuitenkin muutamassa viikossa koimme "pakotetun globaalin aikalisän", ensimmäistä kertaa ikinä. Valo-olennot kertoivat meille, että ulkoisen maailman olosuhteista huolimatta, tämä "planetaarinen tauko" tekisi tilaa ihmisen "minä olen" -olemukselle tulla kuulluksi uusilla tavoilla, ja se sallisi vastikään aktivoitujen 12-12-katalyyttikoodien herättää ihmismassat tavalla, jollaista emme olleet aiemmin kokeneet. He sanoivat, että tämän onnistuneen massaheräämisen ja ihmiskunnan tietoisuuden kohoamisen myötä, mikään ei voisi koskaan enää olla samanlaista.

Muutaman seuraavan kuukauden aikana lukematon määrä valotyöntekijöitä ympäri maailmaa kutsui rakastavasti Jumalan parantavaa valoa, jumalaisena aikomuksena parantaa maakehomme ja nousta sen tuskan ja kärsimyksen yläpuolelle, jota tulee pintaan maailman joka maassa. Tämä yhdistetty fokuksemme muodosti kollektiivisen tietoisuuskupin, joka salli jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen tehdä yhteistyötä Taivaan komppanian kanssa sen saavuttamiseksi, mikä näytti ihmeiltä.

Ihmisten lankeaminen armosta tapahtui aioneita sitten, kun teimme kohtalokkaan päätöksen käyttää luovia ajatus- ja tunnekykyjämme tavoilla, jotka eivät perustuneet rakkauteen. Nämä vääristyneet ajatusmuodot aiheuttivat sen, että kammottavia ikääntymis-, sairaus- ja rappeutumismalleja alkoi ilmentyä maakehoomme. Elämien saatossa tästä kehomme alennustilasta tuli niin juurtunut, että langennut ihmisegomme ilmensi tahattomasti DNA:hamme "orjuuskoodit", kuten Taivaan komppania niihin viittasi. Nämä mutatoituneet orjuuskoodit ilmensivät vuorostaan sen, mihin valo-olennot viittasivat "karmallisena kehomallina".

Valo-olennot sanoivat, että jotta jokaisen ihmisen "minä olen" -olemus voi onnistua kirkastamaan hiilipohjaisen 3D-planeettakehon kristalliseksi 5D-aurinkovalokehoksi, oli välttämätöntä, että orjuutuskoodimme ja karmakehomallimme muunnettiin valoksi ja korvattiin uusilla jumaluuskoodeilla ja jumalaisella kehomallilla. Vuoden 2020 muutaman ensimmäisen kuukauden aikana, tämä upea asia suoritettiin jumalanvoitokkaasti jokaisen naisen, miehen ja lapsen maakehossa, hänen "minä olen" -olemuksensa ja Taivaan komppanian yhteistyönä. Sitten kun ihmisen jumaluuskoodit ja jumalainen kehomalli olivat paikoillaan, "minä olen" -olemuksemme pystyi integroitumaan maakehoomme tavalla, jota emme ole kokeneet armosta lankeamisemme jälkeen aioneita sitten. Tämä integroituminen tapahtui jumaluuden kautta jokaisen ihmisen sydänliekissä.

Vuoden 2020 viimeisiä valotoimia olivat päivänseisaus 21.12. ja harvinainen Jupiterin ja Saturnuksen välinen asetelma, joka tunnetaan suuryhtymänä. Joulukuun päivänseisauksen ja suuryhtymän sattuminen yhteen loi pyhän tilan jokaisen maan päällä kehittyvän Jumalan tyttären ja pojan "minä olen" -olemukselle kohottaa pysyvästi pyhää hengitystään. Tämä uskomaton jumalainen interventio sallii nyt jokaisen meidän vastaanottaa praanan ja elämänvoimamme korkeampia taajuuksia jokaisella hengenvedollamme.

Ihmisten lisääntynyt praanan ja elämänvoiman sisäänvirtaus voimaannutti ihmismassoja tavalla, joka raivasi pyhän tilan lisävalotoiminnalle joulukuun päivänseisauksessa 2020. Tuo tapahtuma oli kehittynyt vuosituhansia. Tuolla kosmisella hetkellä mahtava Elohim joka on muodonrakentaja, pystyi nostamaan Äiti Maan kristalliverkkojärjestelmän värähtelytaajuuden harmoniaan uuden Maan 5D-aurinko-kristalliverkkojärjestelmän kanssa.

Kun se oli tehty, mahtava Elohim laittoi Äiti Maan vastikään kohotettuun kristalliverkkojärjestelmään täysin uusia 5D-rekisterinpitäjäkristalleja. Valo-olennot sanoivat, että nämä rekisterinpitäjäkristallit toimivat nyt Äiti Maan kristalliverkkojärjestelmän meridiaaneissa samalla tavalla, kuin DNA:n 12 vastikään aktivoitua 5D-kristalli-aurinko-säiettä toimivat meidän akupunktiomeridiaaneissamme.

Näihin UUSIIN 5D-rekisterinpitäjäkristelleihin on koodattu Äiti Maan "valmiussuunnitelma", joka sisältää täyden potentiaalin ihmisen, elementaalikunnan ja Äiti Maan kirkastamiselle sydänpohjaisiin täydellisyysmalleihin uutta Maata varten.

Taivaan komppania kertoi meille, että tuon ihmeellisen tapahtuman upean voiton myötä, ihmiskunnalle oli tullut aika joukkona siirtyä erillisyys- ja kaksinaisuustietoisuuden yli. Ihmisten kaikkialla oli tullut aika liittyä yhteen Isä-Äiti Jumalamme kokonaisvaltaisen jumalaisen rakkauden yhtenä hengityksenä, yhtenä sydämenlyöntinä, yhtenä äänenä ja yhtenä yhtenäisenä tietoisuutena. He sanoivat, että jotta ihmiset voivat siirtyä eteenpäin valossa ja linjassa jumalaisen suunnitelman kanssa, meidän KAIKKIEN täytyy myöntää jumaluus jokaisen ihmisen sydänliekissä ja juhlia moninaisuuttamme, siirtyen näin meitä erottavien asioiden illuusion ohi.

Valotyöntekijät ympäri maailmaa kanssaloivat pitkin vuotta 2021 voimakkaita valotoimia, yhteistyössä Taivaan komppanian kanssa. Yhdessä kanssaloimme Jumalan kokonaisvaltaisen jumalaisen rakkauden kvanttikentän, mikä salli jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen turvata pysyvästi ykseystietoisuus hänen sydänliekissään.

Tämän asian suuren merkityksen ymmärtämiseksi, Taivaan komppania vahvisti, että se ykseystietoisuus joka on nyt turvattu jokaisessa sydänliekissä, on Isä-Äiti Jumalamme kaikenkattava tietoisuus ykseydestä ja kunnioituksesta KAIKKEA elämää kohtaan.

Tuon osan onnistuminen jumalaisesta suunnitelmasta teki tietä uudelle tapahtumalle, jota heräävä ihmiskunta ja Taivaan komppania ovat pyrkineet saavuttamaan elämien ajan. Tuo tapahtuma sisälsi ihmisen vanhentuneiden toimintamallien onnistuneen ja hyvin nopeutetun 40 päivän puhdistuksen. Kuten olemme aiemmin puhuneet, tähän puhdistukseen sisältyi niiden kasvupohjien ja kammottavasti mutatoituneiden yhteiskuntarakenteiden purkaminen, jotka ovat manipuloineet, kontrolloineet ja tukahduttaneet ihmismassoja aionien ajan.

Nyt kun nuo vanhentuneiden toimintatapojen kasvupohjat on purettu ja kaikki ne väärinopastetut sielut, jotka edelleen pyrkivät sinnikkäästi säilyttämään loukkaavan valtansa, ovat menettäneet kykynsä pitää ihmismassat petollisessa otteessaan, tie on raivattu Äiti Maan ja KAIKEN sen elämän UUDEN valmiussuunnitelman alkamiselle ilmentyä.

UUSI VALMIUSSUUNNITELMA VUODELLE 2022

Vuonna 2022 herännyt ihmiskunta alkaa, taivaan ja Maan yhteisponnistusten avulla, kanssaluoda sukupolvien välistä "vahdinvaihtoa". Vanhan kaartin vaikutus ja vallanpitäjät jotka ovat vastuussa Äiti Maan, ihmiskunnan ja elementaalikunnan katastrofaalisesta nöyryytyksestä, korvataan uudella sukupolvella, jota on ainutlaatuisesti valmisteltu tulemaan Maan tilanhoitajiksi, kun se parantuu ja se kirkastetaan uuden Maan täydellisyyteen.

Valtava enemmistö niistä Jumalan pojista ja tyttäristä, joita on syntynyt Harmonisesta yhtymisestä lähtien 1987, tunnetaan taivaallisissa ulottuvuuksissa pyhinä viattomina. Nämä ovat sieluja, jotka eivät olleet vielä aloittaneet evoluutiomatkaansa Maassa, silloin kun traagisesti putosimme evoluutiospiraalista karmanpyörään. Kun se tapahtui, Isä-Äiti Jumalamme antoi kosmisen ediktin/määräyksen suojella näitä uusia sieluja, etteivät he jää sen karmanpyörän vangiksi, jonka ihmiskunta tahattomasti väärinloi, kun putosimme erillisyyden ja kaksinaisuuden kuiluun.

Odottaessaan sisäulottuvuuksissa, näitä Jumalan kallisarvoisia tyttäriä ja poikia koulutettiin ainutlaatuisilla tavoilla, jotka voimaannuttaisivat heidät auttamaan Maata ja kaikkea sen elämää nousemaan vanhan Maan tuskan ja kärsimyksen yläpuolelle, sitten kun he olivat ruumiillistuneet fyysiselle tasolle. Heidän "minä olen" -olemuksensa latasi tämän koulutuksen ainutlaatuisiin tietoisuuskoodeihin, jotka leimattiin heidän DNA:hansa. Näiden tietoisuuskoodien jumalainen tarkoitus oli antaa näille valaistuneille sieluille ruumiillistumisen jälkeen helppo pääsy siihen pyhään tietoon, jota he heräsivät odottaessaan sisätasojen temppeleissä.

Maahan on syntynyt miljardeja sieluja vuoden 1987 jälkeen. Heitä on syntynyt kaikkiin kulttuureihin ja kaikkiin maailman olosuhteisiin ja tilanteisiin. Valtava enemmistö näistä Jumalan kallisarvoisista pojista ja tyttäristä on nyt valmiina ottamaan paikkansa transformaatiojohtajina. Tämä on totta riippumatta siitä, tiedostavatko he tämän jo tietoisella tasolla vai eivät. Meitä jotka synnyimme ennen vuotta 1987, kutsutaan auttamaan näitä sieluja sen muistamisessa, keitä he ovat ja miksi he ovat täällä.

Vuonna 2022 näitä nuoria ihmisiä alkaa tulla esiin ympäri maailmaa, ja he tuovat innovatiivisia ideoita ja sydänpohjaisia ratkaisuja, kun he korvaavat vanhan kaartin ja ne vanhentuneet toimintamallit, jotka on nyt purettu. He ottavat vähitellen johtajuuden kaikissa Maan eri yhteiskuntarakenteissa, ja he kehittävät uusia sydänpohjaisia yhteiskuntarakenteita, jotka parantavat elämänlaatua KOKO ihmiskunnalla, elementaalikunnalla ja Äiti Maalla.

Valo-olennot haluavat jokaisen meistä ymmärtävän, että vanhentuneiden toimintamallien onnistuneen purkamisen myötä, meidät KAIKKI on nyt vapautettu siitä sorto-otteesta, mielen kontrolloinnista ja petollisesta ohjelmoinnista, joka on manipuloinut meitä ja pitänyt meidät jumissa myriadeja elämiä. Menneisyydessä näiden tasapainottomien voimien häirintä on voinut estää meitä kuulemasta "minä olen" -olemuksemme sisäistä opastusta ja mikä tärkeintä, luottamasta siihen. Nyt kaikki se on muuttunut. Voidaksemme todistaa sen itsellemme, meidän täytyy vain toimia tuon TIETÄMISEN mukaan.

Jos vedämme huomiomme ulkoisen maailman kaaoksesta ja mennemme sisälle sydänliekkimme jumaluuteen, jossa "minä olen" -olemuksemme nyt asuu, koemme tämän TOTUUDEN itsellemme. Taivaan komppania sanoi, että tämä sukupolven vaihtuminen saa elämän joka osan kuulumaan Äiti Maahan tai palvelemaan sitä positiivisimmilla ja elämää transformoivilla tavoilla. Siis kiinnitä huomiota ja kuuntele "minä olen" -olemuksesi intuitiivista, sisäistä opastusta. Kaikki on hyvin.

Toivotan sinulle upeaa vuotta 2022.

Patricia Cota-Robles

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

31.1.2022 TÄMÄN HETKEN MERKITTÄVYYS

ViestiKirjoittaja hammer » 02.02.2022 22:48

TÄMÄN HETKEN MERKITTÄVYYS

31.1.2022

Valo-olennot antavat meille uutta informaatiota Valaistun totuuden ulottuvuuksista. Kun he tekevät sen, "minä olen" -olemuksemme auttaa meitä ymmärtämään niiden asioiden merkittävyyden, joita tapahtuu elämässämme, voimaannuttamalla meidät "näkemään uusin silmin ja kuulemaan uusin korvin". Rakas ystävä, kun luet näitä sanoja, mene sisääsi ja hahmota tämä informaatio sydämessäsi sykkivän totuusliekin kautta.

Helmikuun 1. päivä 2022 on uusi kuu, jota juhlivat miljardit ihmiset ympäri maailmaa uutena kuuvuotena. Uutta kuuvuotta pidetään 2022 "tiikerin vuotena", joka symboloi uudestisyntymää ja elävöitymistä. Tämän suuresti vahvistuneen valon myötä jota virtaa ihmiskunnan yhdistyneen tietoisuuden kollektiivikupin läpi, valmistellaan tietä niille ainutlaatuisille kokemuksille, joita herännyt ihmiskunta kanssaluo Isä-Äiti Jumalamme ja Taivaan komppanian kanssa, kun menemme valoportaalista, joka tunnetaan Vesimies-porttina. Tämä portaali avautuu 2.2.2022, ja läpikulkumme päättyy 22.2.2022.

Tuona voimallisena aikajaksona koemme hyvin harvinaisen numerotaajuuden, joka auttaa Äiti Maan ja kaiken sen elämän sinkoamisessa voimallisen Vesimies-portin läpi valotaajuuksiin, jotka nopeuttavat ihmiskunnan heräämisprosessia. Harvinainen numerotaajuus 2.2.2022 koostuu viidestä peräkkäisestä kakkosesta = 22222. Mestariluku 22 sykkii voimaa kaikilla tasoilla ja kykyä muuttaa historian kurssia. Mestariluku joka koostuu viidestä kakkosesta, vahvistaa mestariluvun 22 jumalaista potentiaalia tuhatkertaisesti.

Tämä poikkeuksellinen jumalaisen potentiaalin tulva kerää sitten vauhtia 21 päivää. Helmikuun 22. päivä meitä siunataan vielä suuremmalla valotulvalla: harvinainen numerotaajuus jossa on kuusi peräkkäistä kakkosta = 222222. Tuo numerotaajuus vahvistaa mestariluvun 22 jumalaista potentiaalia kymmentuhatkertaisesti. Tuona päivänä kulkumme Vesimies-portin läpi päättyy.

Taivaan komppania on paljastanut, että koska menneisyyden vanhentuneet ajattelumallit on nyt purettu ja kunnioitusta herättäviä energia-, värähtely- ja tietoisuusmuutoksia on tapahtunut maakehoissamme tämän uuden vuosikymmenen alusta saakka, ihmiskunta, elementaalikunta ja Äiti Maa voivat hyötyä tästä ennenkuulumattomasta tilaisuudesta ihmeellisillä tavoilla. Menestyksemme avain on valmiutemme pysyä keskittyneenä valoon, kun valitsemme voimaannuttaa luovilla ajatuksillamme ja tunteillamme ainoastaan niitä rakkauspohjaisia malleja, joita haluamme voimaannuttaa ja kanssaluoda maakokemuksiimme.

Kannustuksena, Taivaan komppania haluaa meidän tietävän, että he ovat hyvin tietoisia siitä, että monissa tapauksissa ulkoisen maailman vaikutelmat ovat vakuuttaneet ihmisille, että niistä myriadeista valoaktiviteeteista huolimatta joita he ovat auttaneet meitä kanssaluomaan tämän uuden vuosikymmenen alettua, mikään ei näytä muuttuneen ja toisiaan asiat näyttävät vain huonontuvan. Isä-Äiti Jumalamme vakuuttaa meille, ettei mikään voisi olla kauempana totuudesta. Sen informaation jumalainen tarkoitus joka kanssamme tänään jaetaan, on auttaa meitä ymmärtämään, mitä todellisuudessa tapahtuu elämässämme.

Haasteena on, että olemme Maan ylösnousemusprosessin keskellä, mikä merkitsee, että kuljemme kirjaimellisesti jalka kummassakin maailmassa. Valtava enemmistö meistä horjuu kahden tilan välillä – eteeriset muistot siitä, minkä uskoimme olevan totta kolmannen ulottuvuuden erillisyys- ja kaksinaisuustaajuuksissa vanhassa Maassa, ja pyhä tieto viidennen ulottuvuuden sydänpohjaisista ykseys- ja kaiken elämän kunnioitusmalleista uudessa Maassa.

Monet meistä pyrkivät tunnollisesti fokusoitumaan totuuteen uudesta todellisuudestamme, jonka "minä olen" -olemuksemme intuitiivisesti paljastaa meille nyt. Valitettavasti, tavanomaisesti palaamme jatkuvasti takaisin vanhoihin pelkoihimme, uskomuksiimme ja käyttäytymismalleihimme, koska ne ovat tutuimpia meille. Koska ajatuksemme ja tunteemme ovat luovia, silloin kun palaamme takaisin vanhoihin kaavoihimme, ylläpidämme ja voimaannutamme juuri niitä asioita, joiden yli pyrimme nousemaan. Kuten sanonta kuuluu, "Olemme siellä, missä huomiomme on".

Valo-olennot sanoivat, että ihmisten suurin pelko on, että jos siirrymme dramaattisesti siitä, minkä luulimme olevan totta, siihen mikä oikeasti on totta, elämässämme kaikki hajoaa, emmekä pysty toipumaan. Juuri tämä on se pelko, johon pirstoutunut ja pelkopohjainen ihmisegomme on luottanut pitäessään meitä aionien ajan vankina, epäoikeudenmukaisessa otteessaan.

Tämän kosmisen hetken aikana Taivaan komppania haluaa meidän oivaltavan, että kaikki on muuttunut. Olemme nyt hereillä! "Minä olen" -olemuksemme on integroitunut maakehoomme, eikä ihmisegomme voi enää manipuloida meitä alitajuisesti niin, kuin se teki ennen. Ainoa asia joka estää meitä siirtymästä eteenpäin valoon, ovat ne muistot pelkopohjaisista erillisyys- ja kaksinaisuusmalleista, joita voimaannutamme ajatuksilla, tunteilla, sanoilla, teoilla, muistoilla ja uskomuksilla.

Valo-olennot paljastavat nyt, että niiden muutosten myötä joita olemme kaikki kokeneet, olemme paremmassa asemassa kuin koskaan tekemään kvanttisiirtymän kolmannen ulottuvuuden erillisyys- ja kaksinaisuusilluusioista viidennen ulottuvuuden totuuteen – ykseys ja kaiken elämän kunnioittaminen. Tämä on antanut "minä olen" -olemuksellemme kyvyn tyhjentää eetterikehossamme sen kovalevyn vastineen, joka sisältää törkeästi "mutatoituneet" kaavat menneisyydestämme. Eetterikehoon tallennetaan arkisto ja muistot koko maamatkaltamme.

Rakkaus on ikuista, joten jokainen ajatus, tunne, sana, teko, muisto tai uskomus jonka olemme koskaan ilmaisseet jossain aikajaksolla tai ulottuvuudessa, tunnetussa tai tuntemattomassa, ja joka perustuu rakkauteen, on pysyvästi koodattu eetteriarkistoomme ja kausaalikehoomme.

Nyt kuitenkin, koska olemme saaneet loppuun oppimiskokemukset kolmannen ulottuvuuden sukelluksestamme erillisyys- ja kaksinaisuuskuiluun, ne arkistot ja muistot joita tarkoituksella tai vahingossa loimme ja jotka eivät perustuneet rakkauteen, eivät ole enää relevantteja. Tämä on luonut "minä olen" -olemuksellemme tilaisuuden tyhjentää eetterikehossamme sen kovalevyn, jolle harhaanjohdetut ajatukset ja tunteet menneisyydestä on tallennettu. Jokaisen ihmisen "minä olen" -olemus suorittaa tämän jumalanvoitokkaasti, kun ylösnousemme kollektiivisesti Vesimies-porttiportaalin läpi helmikuussa.

Isä-Äiti Jumalamme on vahvistanut, että kun jokaisen ihmisen "minä olen" -olemus on saanut tehtyä tämän kovalevyn tyhjennyksen, meidän kaikkien on helpompaa kuin koskaan ennen pysyä fokusoituneena valoon ja vastustaa vetämistä oletusarvoisesti takaisin vanhentuneisiin pelkomalleihimme ja haitallisiin käyttäytymismalleihimme.

Sitten jokainen meistä voi ohjelmoida tahrattoman kovalevynsä niillä sydänpohjaisilla malleilla, joita haluamme kanssaluoda elämäämme. Positiivisten vapaan tahdon valintojemme ponnisteluja eivät estä pelkomme ja erillisyys- ja kaksinaisuusilluusiot. Valontäyteiset ja sydänpohjaiset viidennen ulottuvuuden uuden Maan mallit ovat äärettömästi voimakkaampia kuin ne vääristyneet erillisyys- ja kaksinaisuusmallit, joita ennen ilmensimme hyvin helposti.

Valo-olennot kertovat meille, että jos pysymme fokusoituneena "minä olen" -olemukseemme ja siihen, mitä haluamme kanssaluoda fokusoituneella huomiollamme ja jumalaisilla aikomuksillamme, näemme, että helpompaa kuin koskaan ennen estää itseämme palaamasta oletusarvoisesti tuhoisiin tapoihimme ja niihin malleihin, joita virheellisesti voimaannutimme ja jotka eivät perustu rakkauteen.

Rakas sydän, auttamaan "minä olen" -olemusta tänä äärimmäisen voimallisena aikana, Valo-olennot kannustavat meitä kaikkia valvomaan ajatuksiamme ja tunteitamme sekä käyttäytymismallejamme. Asioita joita meitä kehotetaan tarkkailemaan, ovat: uskomukset jotka indikoivat, että olemme jotenkin uhri, tai reaktiot jotka heijastavat pelkoa, vihaa, kiukkua, "me vastaan he" -asennetta, epäonnistumista, pettymystä, epätoivoa, halua toimia väkivaltaisesti, valmiutta vahingoittaa jotain elämän osaa tai mitä tahansa muuta käyttäytymismallia, joka ei perustu rakkauteen. Tuollaiset reaktiot mihin tahansa kokemukseen elämässämme, ovat aina vastoin "minä olen" -olemuksemme sisäistä opastusta.

Jos sinulla tulee esiin joitain noista vanhentuneista malleista, älä tuomitse itseäsi. Tunnista vain ne ja kutsu violettia liekkiä muuntamaan tuo energia takaisin valoksi. Sitten pyydä "minä olen" -olemustasi opastamaan sinua intuitiivisesti niin, että voit toimia sydänpohjaisesta paikasta rakkaudella.

On sanonta, joka toteaa: "Vapauden hinta on ikuinen valppaus." Tämä on ehdottoman totta, kun pyrimme parantamaan sitä, mitä voimaannutamme ajatuksilla, tunteilla, sanoilla, toimilla, muistoilla ja uskomuksilla. Siis ole johdonmukainen ja kiinnitä huomiota hetkestä toiseen. Älä anna periksi. Tämä on ennenkuulumaton tilaisuus – älä anna sen mennä ohitsesi.

Viikoittaisten vlogien aikana helmikuussa, Taivaan komppania opastaa meitä erilaisten valoaktiviteettien läpi, jotka auttavat meitä tässä elintärkeässä jumalaisen suunnitelman osassa. Jos et saa automaattisesti vlogejamme, voit tilata ne veloituksetta nettisivuiltamme (http://www.eraofpeace.org/).

Jumalan siunausta,

Patricia Cota-Robles

-----------

hammer
Ylläpitäjä

29.4.2022 MYSTINEN TOUKOKUU 2022

ViestiKirjoittaja hammer » 02.05.2022 23:06

MYSTINEN TOUKOKUU 2022

29.4.2022

Merkittäviä muutoksia on tapahtunut viime aikoina jokaisen ihmisen maakehossa niiden voimakkaiden valohyökyjen vuoksi, joita olemme kaikki kokeneet vuoden 2022 alusta saakka. "Minä olen" -olemuksemme on auttanut jokaista meitä sisäistämään nämä muutokset solutasolla. Nyt voimme turvallisesti vastaanottaa niitä uskomattomia valoaaltoja, joilla meitä siunataan koko "mystisen toukokuun ajan", kuten Taivaan komppania kuukauteen viittaa.

Taivaallisissa maailmoissa toukokuuta pidetään mystisenä kuukautena kaikkien niiden erityistapahtumien vuoksi, joita toukokuussa on. Näihin tapahtumiin sisältyy jumalainen interventio, ulkoisen maailman juhlat ja taivaalliset lahjat Korkealta. Taivaan komppania sanoi, että tänä vuonna – seurauksena henkiinheräämisliekin monumentaalisesta sisäänvirtauksesta, jota olemme saaneet päiväntasausportaalin avautumisesta saakka 20.–21.3. – tilaisuudet joilla meitä siunataan toukokuussa, vaikuttavat meihin positiivisesti ja syvällisemmin kuin koskaan aiemmin.

Toukokuun 1. päivää juhlitaan ympäri maailmaa Saint Germainin ylösnousemuspäivänä. Saint Germain tunnetaan koko luomakunnassa "Violetin liekin vartijana". Joka vuosi 1.5. Saint Germain johtaa violetin liekin arkkienkelilegioonansa planeetalle – pohjoiseen, etelään, itään ja länteen – loistamaan jokaiseen elämänhiukkaseen ja -aaltoon, sen kautta ja sen ympärille, violetin liekin voimakkaimpia taajuuksia, joita ihmiskunta, elementaalikunta ja Äiti Maa pystyvät vastaanottamaan.

Tämä voimakas lahja on tavallisesti voimistunut vuorokauden ajan. Kuitenkin tänä vuonna, hetken tarpeen ja sen valtavan kehityksen vuoksi, jota meillä kaikilla on tapahtunut kyvyssämme sisäistää korkeampia valotaajuuksia, tämä pyhä tuli lisää vauhtia jokaisella hengenvedollamme koko toukokuun ajan.

Voidaksemme tajuta sen suuruuden, mitä tämä lahja Korkealta merkitsee, Isä-Äiti Jumalamme muistuttaa meille, että koko luomakunnassa violetti liekki on voimakkain työkalu, joka on käytettävissä negatiivisen energian muuntamiseen takaisin valoksi.

Jokainen meistä voi olla Jumalan instrumentti tämän kosmisen hetken aikana. Saint Germain on antanut meille invokaation, joka sallii meidän olla avoin ovi tälle pyhän tulen uskomattomalle lahjalle. Jos tämä jumalaisen suunnitelman osa resonoi sydämesi ytimessä, käytä tätä invokaatiota toukokuun ajan ja sen yli, seuraten "minä olen" -olemuksesi opastusta.

Violetin liekin invokaatio

"Minä olen "minä olen" -olemukseni, ja minä olen yhtä koko ihmiskunnan "minä olen" -olemuksen kanssa. Yhtenä äänenä, yhtenä hengityksenä, yhtenä sydämenlyöntinä ja yhtenä puhtaan jumalaisen rakkauden energiana, värähtelynä ja tietoisuutena, kutsun violetin liekin voimistuneimpia taajuuksia, jotka kosminen laki sallii.

"Rakastettu Saint Germain ja violetin liekin arkkienkelilegioonasi, pyydän, että säteilette tätä violettia liekkiä tuhannen auringon voimalla ja mahdilla jokaisen ajatuksen, tunteen, sanan, teon, muiston ja uskomuksen sisällä, kautta ja ympärillä, jonka ihminen on koskaan ilmaissut missään aikakehyksessä tai ulottuvuudessa, tunnetussa ja tuntemattomassa, ja joka heijastaa jotain vähemmän kuin Isä-Äiti Jumalamme rakkaus ja kaiken elämän ykseys.

"Muunna tämä energia-aiheuttaja, -ydin, -vaikutus, -tiedosto ja -muisto takaisin alkuperäiseen täydellisyyteensä, ja sulje se Jumalan kaikenkattavan jumalaisen rakkauden voimakenttään.

"Hyväksyn ja tiedän, että tämä valotoiminta on suoritettu Jumalanvoitokkaasti jo samalla, kun pyydän. Ja niin se on! Rakastettu minä olen, rakastettu minä olen, rakastettu minä olen, mikä minä olen."

Lahja Äiti Marialta

Yksi upea toukokuussa tapahtuva asia on, että Äiti Maria avaa ovet Tahrattoman sydämen temppeliinsä sisätasoilla koko kuukaudeksi. Hän kutsuu rakkaudella meidät kaikki ihmiset käymään luonaan hienokehossamme, kun nukumme yöllä. Saadaksemme täyden hyödyn tästä tilaisuudesta meidän täytyy vain pyytää "minä olen" -olemustamme viemään meidät Äiti Marian Tahrattoman sydämen temppeliin, kun menemme nukkumaan, ja se tapahtuu.

Koska olemme yhtä kaiken elämän kanssa, meillä on kyky pyytää jokaisen ihmisen "minä olen" -olemusta maan päällä tekemään saman hänelle pelkästään affirmoimalla: "Minä olen "minä olen" -olemukseni, ja minä olen yhtä koko ihmiskunnan "minä olen" -olemuksen kanssa. Pyydän jokaiselle ihmiselle maan päällä saman, mitä pyydän itselleni tänä yönä, täysin harmoniassa hänen jumalaisen suunnitelmansa ja kaikkien osallisten korkeimman hyvän kanssa."

Sitten valotemppelinsä ajattomissa ja paikattomissa viidennen ulottuvuuden taajuuksissa, Äiti Maria kommunikoi jokaisen meidän kanssa yksilöinä ja kaikkien meidän kanssa kollektiivisesti määritelläkseen, mitä sellaista apua hän voisi antaa, mikä auttaa meitä tyydyttämään ajankohdan suurimman tarpeemme.

Äiti Maria on kertonut meille, että hänen tärkein vastuunsa on ylläpitää sitä tahratonta ajatusta, että jokainen meistä toteuttaa lopulta täyden jumalaisen potentiaalinsa Jumalan rakastettuina poikina ja tyttärinä. Sen edistymisen vuoksi jota "minä olen" -olemuksemme on saavuttanut tänä vuonna maakehomme uudelleenkalibroinnissa viidennen ulottuvuuden korkeampien taajuuksien kristallivalokehoksi, Äiti Maria sanoi, että hän pystyy nyt auttamaan meitä tavoilla, joilla hän ei voinut auttaa aiemmin.

Hänen apunsa tässä kuussa on ainutlaatuista jokaiselle meistä yksilönä sekä siinä, mitä hän pystyy tekemään hyväksemme kollektiivisesti, nostamaan ihmiskunnan massatietoisuutta. Äiti Maria kannustaa meitä kiinnittämään huomiota joka aamu niihin ajatuksiin ja tunteisiin, joita meillä on herätessä. Hän sanoi, että meitä auttaa, kun pyydämme "minä olen" -olemustamme palauttamaan konkreettisia muistoja kokemuksistamme hänen kanssaan Tahrattoman sydämen temppelissä.

Jumalaisen feminiinisyyden tunnustaminen

Yksi tapahtuma joka lisää suuresti maailman valoa toukokuussa, on äitienpäivän juhliminen, mitä tapahtuu useissa maissa ympäri maailmaa. Äitienpäivä on USA:ssa ja Kanadassa 8.5. tänä vuonna. Meksikossa se on aina 10.5. ja Ranskassa äitienpäivää juhlitaan 29.5.

Tänä vuonna jokaisena äitienpäivänä, jota juhlitaan ympäri maailmaa, Äiti Jumalamme ja kaikki jumaluuden feminiiniaspektit peittävät Maan Jumalan kaikenkattavan jumalaisen rakkauden korkeimmilla mahdollisilla taajuuksilla. Taivaan komppania sanoi, että tämä Jumalan kaikenkattavan jumalaisen rakkauden voimistunut sisäänvirtaus parantaa ja kovasti voimistaa violetin liekin konkreettisia tuloksia, kun se kylvettää Maata koko toukokuun.

Täysikuun pimennys ja valaistumisen kultainen Buddha

Kaikki toukokuun tapahtumat parantavat niitä siunauksia, joita ihmiskunta ja Maa saavat yhden valotulvan aikana, joka siunaa Maata toukokuussa. Tämä tapahtuma tunnetaan Wesak-juhlana, joka on täysikuun aikana Auringon ollessa Härässä. Tässä juhlitaan Buddhan valaistumista ja sen valaistumisen kultaisen Buddhan paljastumista, joka nyt sykkii jokaisen ihmisen sydänliekissä. Tänä vuonna Wesak-täysikuu on 15.–16.5. Tuon täysikuun aikana meitä siunataan myös voimakkaalla kuunpimennyksellä.

Valaistuminen on jumalainen tietoisuustila, joka sallii meidän TIETÄÄ, että Kristus-tietoisuuden tai ykseystietoisuuden todellinen merkitys, jonka ihmismassat alkavat oivaltaa, ilmaisee Isä-Äiti Jumalamme ykseyden ydinolemusta. Valo-olennot ovat paljastaneet, että tänä vuonna voimakkaan Wesak-täysikuun pimennyksen aikana, koemme jokainen "minä olen" -olemuksemme ja kehoelementaaliemme kautta energia-, värähtely- ja tietoisuusmuutoksen, joka alkaa paljastaa uusin ja syvällisin tavoin pyhää tietoa, jota sykkii valaistumisen vastapaljastuneesta kultaisesta Buddhasta jokaisessa sydänliekissä.

Meille kerrotaan, että ensimmäiseksi tämä muutos alkaa paljastua meille lempeämpänä ja ystävällisempänä tapana nähdä niskoittelevimmat veljemme ja sisaremme ihmisperheessä. Kun tunnistamme TOTUUDEN jumaluudesta KAIKESSA elämässä, avaamme sydämemme ja mielemme ja meillä on uusia ajattelu- ja tuntemistapoja, jotka on täytetty jumalaisella rakkaudella, ykseydellä ja kunnioituksella kaikkea elämää kohtaan.

Tämä vuorostaan nostaa meidät korkeammalle ykseystietoisuustasolle, mikä sallii meidän havaita selvästi toteuttamiskelpoiset ratkaisut, jotta kaikki sairaudet/ongelmat joita edelleen tulee pintaan ympäri maailmaa, voidaan parantaa ja muuntaa takaisin valoksi. Sitten se TOTUUS tulee räikeän selväksi, että olemme yhtä ja vain yhteistyöllä ja kunnioittamalla kaikkea elämää ratkaistaan tämän päivän ongelmat. Tämän valaistumisen myötä oivallamme hyvin selkeästi, että tosiaankin: "Olemme niitä, joita olemme odottaneet."

Jumalan siunausta,

Patricia Cota-Robles

-----------

hammer
Ylläpitäjä

2.8.2021 VOIMALLINEN TILAISUUS ELOKUUSSA

ViestiKirjoittaja hammer » 12.08.2022 20:16

VOIMALLINEN TILAISUUS ELOKUUSSA

2.8.2021

Ennenkuulumattoman 40 päivän yhteistoiminnan myötä, joka tapahtui 11.11.2021–20.12.2021 (päivänseisaus), heräävä ihmiskunta ja Taivaan komppania pystyivät puhdistamaan ne vanhentuneet ohjelmat menneisyydestämme, jotka aiheuttivat sekasortoa ihmisten elämään hyvin pitkän aikaa. Tämä puhdistaminen sisälsi niiden matriisien purkamisen ja hajottamisen, jotka pitivät paikoillaan yhteiskuntarakenteita, jotka ovat manipuloineet, kontrolloineet ja tukahduttaneet ihmismassoja myriadien elämien ajan.

Kaikkien noiden negatiivisten mallien ja rakenteiden matriisit pidettiin yllä pelkopohjaisella erillisyys- ja kaksinaisuustietoisuudella. Tämä vääristynyt tietoisuustaso ilmentyy erilaisina käyttäytymismalleina – ahneus, korruptio, vallan väärinkäyttö, viha, piittaamattomuus ja halukkuus vastata välivallalla. Siitä kaikesta puuttuu rakkaus. Nyt kuin nuo vanhentuneet ajattelumallit on purettu, noiden tuskallisten käyttäytymismallien automaattireaktio poistuu vähitellen, kun ihmiskunta ylösnousee pidemmälle uuden Maan viidennen ulottuvuuden taajuuksiin.

Tuon puhdistusprosessin jumalanvoitokkaan suorittamisen myötä, Äiti Maa ja kaikki sen päällä kehittyvä elämä pystyi ylösnousemaan uusiin taivaallisiin ja kosmisiin koordinaatteihin, kun synnytimme uuden vuoden 2022. Värähtelemme nyt viidennen ulottuvuuden kristalli-aurinkovalon korkeampia taajuuksia. Tämä on antanut "minä olen" -olemuksellemme ja Taivaan komppanialle tilaisuuden opastaa meitä, askel askeleelta, erilaisten valoaktiviteettien läpi, jotka ovat valmistelleet meitä kaikkia siihen valon kvanttitulvaan, jonka saamme elokuun aikana.

Numerologisesti elokuu sykkii numeron 8 lahjoja ja mystisiä taajuuksia. Vaakatasossa oleva 8 symboloi äärettömyyttä. Pystysuorassa oleva 8 symboloi universaalia "niin ylhäällä kuin alhaalla" -lakia. Luvun 8 positiiviset aspektit heijastavat monia välttämättömiä ominaisuuksia, joita tarvitaan ihmiskuntaa ja niitä nuoria ihmisiä varten, jotka tulevat esiin ja vaativat paikkansa sydänpohjaisina transformaatiojohtajina. Noita piirteitä ovat mm. eettiset rahoitus- ja bisnestavat, vastuu työntekijöiden ja yhteisön hyvinvoinnista ja tehokas organisaatio ja johtajuus. "Minä olen" -olemus ohjaa näitä johtajia. 8 sykkii myös maatason mestaruutta ja tasapainoa sekä ikuisuuden rytmiä ja tasapainoa.

Astuimme Leijonan aurinkosykliin 22.7. Miljoonat ihmiset ympäri maailmaa juhlivat tätä Maria Magdaleenan juhlapäivänä. Se oli myös alkuimpulssi Leijonaportin avautumiselle. Maria Magdaleena on yksi Äiti Jumalamme kaikenkattavan jumalaisen rakkauden puolustajista. Joka vuosi 22.7. hän "tulvii" Maahan Äiti Jumalamme upeaa rakkautta, ihmistietoisuuden kollektiivimaljan kautta. Tämä parantaa elämän jokaista hiukkasta ja aaltoa maa päällä ja valmistelee ihmisiä päivämäärään 26.7., joka tunnetaan kaikilla aika- ja paikkajatkumoilla galaktisena uutena vuotena. Maria Magdaleenan valopalvelu valmistelee myös Äiti Maan ja kaiken sen päällä kehittyvän elämän Leijonaportin avautumishuippuun, joka on joka vuosi 8.8. Leijonaportin avautumisen aikana Maa on linjassa Siriuksen ja Leijonan kanssa, ja uusi aika- ja paikkasykli alkaa.

Kun valmistaudumme siihen voimakkaaseen valotulvaan, joka saamme Leijonaportin avautumisen aikana tänä vuonna, Taivaan komppania muistuttaa meille siitä, mitä Isä-Äiti Jumalamme paljasti, kun synnytimme tämän uuden vuosikymmenen. Meille kerrottiin, että seuraavien kymmenen vuoden aikana ihmiskunta muuttaa Äiti Maan ja kaiken sen elämän historian kurssia. He sanoivat, että tämän vuosikymmenen aikana, 2020–2030, ihmiset alkavat kehittää latentteja kykyjään, minkä myötä kirkastamme kirjaimellisesti maakehomme ja ulkoisen maailmamme elämänkokemukset sydänpohjaisiin täydellisyysmalleihin, jotka liittyvät viidennen ulottuvuuden uuteen Maahan. Valo-olennot sanoivat, että tämä käsittämätön kirkastuminen saavutetaan Taivaan komppanian ja heränneiden ihmisten kovasti laajentuneen yhteistoiminnan avulla. Isä-Äiti Jumalamme sanoi, ettei tämänsuuruista yhteistoimintaa taivaan ja Maan välillä ole koskaan ennen yritetty.

Vuonna 2020 – niiden monumentaalisten muutosten vuoksi joita on tapahtunut uuden vuosikymmen synnyttämisestä saakka ja covid-19:n aiheuttaman pakotetun globaalin tauon myötä – kun Leijonaportin avautuminen saavutti huippunsa 8.8., Isä-Äiti Jumalamme hengitti Äiti Maan ja kaiken sen pinnalla kehittyvän elämän, alkuperäisen Leijonaportin kautta joka sykkii Gizan pyramidin yläpuolella Egyptissä, sen viidennen ulottuvuuden kristalli-aurinko-Leijonaportin paljon korkeampiin taajuuksiin, joka sykkii ilmakehässä uuden Maan yläpuolella.

Kun tämä tapahtui, jokaisen miehen, naisen ja lapsen "minä olen" -olemus pystyi integroitumaan atomisolutasolla fyysiseen, eetteri-, mentaali- ja tunnemaakehoon tavalla, jota emme olleet aiemmin kokeneet. Tämä integrointi salli jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen saada suuremman pääsyn maakehoomme ja tietoiseen mieleemme, kuin koskaan ennen.

"Minä olen" -olemuksemme on nyt kaksi vuotta intuitiivisesti ohjannut meitä tavoilla, joita meidän on ollut vaikea sivuuttaa. Enää tämä "minä olen" -olemuksemme kommunikointi ei ole vain "pieni sisäinen ääni", joka yrittää tulla kuulluksi ulkoisen maailman metelin ja kaaoksen yli. Tämä jumaluusaspektimme on nyt jatkuvasti läsnäolevaa sisäistä tietämistä ja intuitiivista opastusta, joka ei enää salli meidän käyttäytyä mukavasti tavoilla, jotka heijastavat vanhentuneita, pelkopohjaisia erillisyys- ja kaksinaisuusmalleja.

Tietysti meillä on vapaa tahto sivuuttaa tuo "minä olen" -olemuksemme sisäinen opastus, mutta kun yritämme tehdä sen, tunnemme paljon selvemmin niiden ajatustemme, tunteidemme, sanojemme ja tekojemme tulokset, jotka eivät perustu rakkauteen. Jos sinulla on mitään epäilyä tuosta Taivaan komppanian toteamuksesta, sinun täytyy vain tarkkailla tapahtumia elämässäsi ja panna merkille, miten nuo tapahtumat vaikuttavat sinuun mentaalisesti ja tunteellisesti.

Nyt elokuussa 2022 olemme taas kerran viidennen ulottuvuuden Leijonaportin avautumisen kynnyksellä, ja se saavuttaa huippunsa 8.8. Koko tämän uskomattoman voimakkaan vuoden ajan, meitä on päivä päivältä ohjattu eri valoaktiviteettien läpi, jotka ovat valmistelleet ihmiskuntaa, elementaalikuntaa ja Äiti Maata vastaanottamaan atomi- ja aliatomisolutasolla turvallisesti sen monumentaalisen valotulvan, jonka koemme, kun Isä-Äiti Jumalamme hengittää Maan ja kaiken sen elämän vuosittaisen viidennen ulottuvuuden Leijonaporttikäytävän läpi.

Leijonaporttia suojelee kaksi suurenmoista leijonaa, jotka ovat Eilisen leijona ja Huomisen leijona. Kun Maa kulkee näiden leijonien välistä, se on merkki, että ihmiskunta siirtyy kaiken menneisyydestämme tai tulevaisuudestamme tulevan kontrollin tai manipuloinnin yli. Sen sijaan harmonisoidumme ikuisessa nyt-hetkssä, kun liitämme voimat yhteen taivasulottuvuuksien kanssa kanssaluodaksemme uuden Maan.

Kun tänä vuonna menemme viidennen ulottuvuuden Leijonaportti-portaalin läpi, Isä-Äiti Jumalamme on antanut jokaisen ihmisen integroidulle "minä olen" -olemukselle luvan vapauttaa ne sydänpohjaiset mallit, jotka on koodattu jumalaiseen viisauteen ja pyhään tietoon viidennen ulottuvuuden DNA:mme 12 aurinkosäikeesssä. Tämä viitoittaa tietä jokaisen ihmisen "minä olen" -olemukselle vapauttaa meidät korkeamman olemisjärjestyksen harmoniaan, mikä laajentaa suuresti ihmisten "minä olen" -olemuksen vaikutusta maan päällä.

Jokaisen ihmisen "minä olen" -olemuksen kautta pystymme nyt intuitiivisesti vastaanottamaan jumalaisia kehotuksia, ideoita ja käsitteitä "minä olen" -olemukseltamme, Taivaan komppanialta ja Isä-Äiti Jumalaltamme paljon selvemmin. Meidän täytyy vain kääntyä sisäänpäin ja kuunnella.

Valo-olennot ovat vakuuttaneet, että kun tämä syvällinen totuus värähtelee jokaisen ihmisen sydänliekissä, muistamme, miten kirkastetaan fyysinen todellisuutemme rakkauspohjaisiin täydellisyysmalleihin, jotka liittyvät uuteen Maahan. Tehokkain tapa tehdä tämä on ikuisessa nyt-hetkessä. Siis kun menemme Leijonaportin läpi 8.8., kiinnitä huomiota "minä olen" -olemuksesi intuitiiviseen opastukseen. Ihmeet odottavat, että kanssaluot ne.

Jumala siunatkoon sinua.
Patricia

-----------

hammer
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Kanavoinnit