UUDEN MAAN VAROITUKSIA JA INFORMAATIOTA
Kirjoittanut Celia Fenn (starchildglobal.com)
Lokakuu 2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
28. päivä
Edelleen nautitaan keväästä täällä, missä olen. Mutta energia on ollut hurjaa muutaman viime päivän. Auringossa on ollut roihupurkauksia, ja Schumannin resonanssi on ollut korkea!
Huomaan kuitenkin, että selviydyn tästä hyvin ja minusta tuntuu hyvältä. Tunnun päässeen taajuuteen, jossa pystyn säilyttämään fyysisen tasapainon ja hyvinvoinnin siitä huolimatta, että aurinko on hullun aktiivinen ja kaikenlaisia energioita tulee!
Uskon, että fokusoitumalla ja olemalla sinnikäs, voimme kaikki saavuttaa tämän rauhan ja tasapainon tilan. Minulla se on vaatinut kuukausien aikomusta ja fokusta, sekä päättäväisyyttä olla uuden Maan taajuudessa.
Tunnen myös – kuten arkkienkeli Mikael on kertonut minulle – että osa prosessia on HIDASTAA ja olla tuossa rauhan tilassa. Jos emme hidasta, lisäämme vain kierroksia ja sitten luomme "kaaospyörteitä", jotka usein repivät meitä – kirjaimellisesti ja vertauskuvallisesti. Voimme vahingoittaa itseämme hyvin monilla tasoilla, jos värähtelemme "yltympäriinsä". Sitä tapahtuu minulle toisinaan, ja sitten yritän tietoisesti hidastaa, hengittää syvään ja poistua tuosta kaaospyörteestä, jonka olen luonut/kanssaluonut.
Siis kun lähestymme 11-11-porttia, jolloin kaikki taas kiihtyy, on hyvin tärkeää astua mestaruuteemme ja "hengittää" itsemme rauhaan ja tyyneyteen. Pidä tuo rauha, ja siitä tulee enemmän ja enemmän tulee todellisuutesi, kun astut uuden Maan taajuuteen.
Ja jos löydät itsesi kaaoksesta ja sinulla on oireita ja tunnet ahdistusta, tee vain tiukka päätäs siirtyä pois vanhasta ja kaoottisesta, seesteisyyden ja ilon paikkaan!
Se voi olla näin yksinkertaista!
Lisäys samana päivänä
"Merkittävä x-luokan auringonpurkaus: Maata kiertävät satelliitit ovat juuri havainneet X1-luokan roihupurkauksen auringonpisteestä AR2887, joka on Maata kohti. Räjähdys 28.10. klo 15.35 UT aiheutti massiivisen plasmatsunamin auringon ilmakehään." (https://spaceweather.com/?fbclid=IwAR2B ... 2AR8a_IcXI)
Tämä on ISO purkaus, ja saatat tuntea tämän voimakkaan plasmavalokoodiaallon fyysisiä vaikutuksia. Se on 11-11-energian voimakas edeltäjä.
Ota asiat rauhallisesti. Lepää, jos sinun tarvitsee, ja pysy nesteytettynä. Ennen kaikkea … yritä pysyä keskuksessasi ja tyynenä. Tämä on maagista aikaa, ja voimakkaat energiat muodostavat uuden Maan todellisuutta!
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.