Chambers Maria (soulsoothinsounds.wordpress.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

26.7.2021 KORONAVIRUKSEN LOPPU

ViestiKirjoittaja hammer » 29.07.2021 05:49

KORONAVIRUKSEN LOPPU

Kirjoittanut Maria Chambers (soulsoothinsounds.wordpress.com)
26.7.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Koronavirus on lähdössä, koska sen työ on melkein loppu. Ihmiskunta toi sen tarkoituksenaan raivata ulos vanhoja ja jumiutuneita energioita ja järjestelmiä. Sisäisellä tasolla kehossa, ja ulkoisella tasolla taloudellisissa ja yhteiskunnallisissa järjestelmissä.

Tätä ei ymmärretty ihmistasolla, mutta sielutasolla ihmiset tiesivät, että se muutti peliä.

Ihmiset tarvitsivat jotain saamaan heidät pois omahyväisyydestään. Heidät työnnettiin kotiin, viettämään aikaa yksin ja miettimään uudelleen todellista tärkeysjärjestystä elämässään. Jotkut havaitsivat, etteivät he oikeasti pitäneet työpaikastaan, johon he menivät sokeasti joka päivä. Ja kenties oli aika harkita muita vaihtoehtoja.

Jotkut huomasivat, etteivät he pitäneet oikeasti puolisostaan. Että he vain välttelivät vääjäämätöntä.

Monien annettiin työskennellä kotona, ja se teki liiketoiminnassa vallankumouksen. Nyt työpaikassa työskenteleminen voisi merkitä myös, että on kotona tai liikkeellä, tarvitsematta mennä paikan päälle joka päivä.

Useimmilla ihmisillä jotka saivat viruksen, oli lieviä oireita, vain tarpeeksi puhdistamaan jumiutuneita energioita. Toisilla oli vakavia oireita ja jotkut myös kuolivat. Mutta nuo ihmiset halusivat lähteä planeetalta, ja tämä oli heille tilaisuus siihen.

Monet eivät ole valmiita tai kykeneviä käsittelemään uusia ja hyvin intensiivisiä energioita, joita planeetalla nyt on. Taajuudet nousevat, eivätkä kaikki halua olla täällä tänä aikana. Siis ne jotka kuolivat, tiesivät sielutasolla, että oli heidän aikansa lähteä.

Virus on politisoitunut, ja ihmiset ovat polarisoituneet sen vuoksi. Mutta sillä ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa. Virus ei erottele. Sen tehtävä on raivata pois jumiutuneita energioita, ja se on melkein tehnyt tehtävänsä.

Voitaisiin sanoa, että koronavirus on ihmisten lohikäärme, jonka he ovat kutsuneet ohjaamaan ne vanhat energiat ulos, jotka eivät enää palvele heitä. Ei ole sattumaa, että sanaa "isäntä" käytetään kuvaamaan kehon soluja, joiden läpi virus kulkee. Isäntä kutsuu vieraat sisään.

Mutta sen pelon vuoksi jota uutiset ovat syöttäneet, ihmiset olivat puolustuskannalla ja pääasiassa huolissaan selviytymisestään. Selviytymispelot heräsivät isosti.

Mutta jonkin ajan kuluttua massat olivat kyllästyneet siihen ja valmiita rentoutumaan ja saamaan takaisin elämänsä.

Eikä tilanne eroa meillä, jotka olemme valinneet nopeutetun polun ruumiillistuneeseen valaistumiseen. Meidänkin on tarvinnut kohdata joitain suurimpia pelkojamme, ja monet liittyivät selviytymistä koskeviin asioihin.

Jos luotamme sieluumme ja irtisanoudumme tuosta masentavasta työpaikasta, miten saamme rahat riittämään? Jos annamme kehomme terveyden ja hyvinvoinnin "minä olen" -olemuksemme huoleksi, mitä sille tapahtuu? Tuo kontrollinmenettämisenpelko on ollut iso ongelma monille meistä.

Siis koronavirus on tuonut isosti pelkoa esiin. Pelko on mielen generoima tunne, koska mieli haluaa suojella meitä. Mutta uuden tietoisuuden valossa se ei enää toimi. Ei silti, että se olisi koskaan toiminut.

Mutta pelko ei ole totta. Se on ollut elämän perusta Maa-planeetalla aioneita, ja nyt tietoisuutemme on tuonut sen valoon transformoitavaksi. Muiden tunteiden rinnalla, kuten suru, murhe, syyllisyys ja häpeä.

Kaikki nämä ovat valetunteita. Ne ovat mielen reaktioita elämään menneisyyden perusteella, ja olemme päästämässä kaikista noista tunteista irti sekä niihin liitetyistä tarinoista.

Tehtävämme ihmisenä on vain tuntea ne, kun niitä tulee esiin, antaa niiden huuhtoutua lävitsemme, yrittämättä liittää niitä mihinkään menneeseen tai tulevaan tapahtumaan, ja vain sallia niiden olla, ja sitten ne transformoituvat itsekseen.

Siis koronavirus on palvellut ihmisiä kauniisti. Asiat ovat hyvin eri tavalla. Eivätkä he voi palata vanhaan tapaan. Todellinen muutos luodaan aina kriisistä ja kaaoksesta.

Onneksi siinä kohtaa missä me uuden tietoisuuden eturintamassa olemme, ei tarvita enää kriisiä ja kaaosta muutoksen käynnistämiseen – ja jos samaistut tähän materiaaliin, olet yksi meistä.

Jos keho integroi edelleen tietoisuuttamme, tuntuu toisinaan kriisiltä ja kaaokselta, mutta se on vain transformaatiota. Ja jos henkilökohtainen elämämme tuntuu kaoottiselta, se on myös vain transformaatiota. Täytyy luottaa, että se on tarkoituksenmukaista, mitä ikinä tapahtuukin, ja sallia vain se. Älä yritä korjata tai analysoida sitä, koska tämä lujittaa sen vain lisää paikoilleen.

Ole hetkessä, nauti elämästä parhaan kykysi mukaan ja salli sielusi tehdä, minkä se osaa parhaiten hyväksesi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

9.8.2021 SUOJAUSTA EI TARVITA UUDESSA ENERGIASSA

ViestiKirjoittaja hammer » 16.08.2021 12:41

SUOJAUSTA EI TARVITA UUDESSA ENERGIASSA

9.8.2021

Uudessa energiassa ei ole kyse yrityksestä suojautua.

Vanhassa tietoisuudessa elämässä oli kyse suojautumisesta. Mieltä ja myös kehoa on oikeutetusti koulutettu menemään itsesäilytysmoodiin, tuntiessaan olemassaolonsa uhatuksi.

Ja transformaatiossa ihmisestä jumalaiseksi ihmiseksi, itsesuojelumme ja selviytymispelkomme ovat käyneet kovilla kierroksilla. On kyse sitten terveydestämme tai raha-asioistamme, tai mistään mikä uhkaa suoja-aluettamme. Mieli ja keho aistivat suuren muutoksen, jollaista emme ole koskaan ennen kokeneet.

Muutos on pelottavaa, sekä mielelle että keholle.

Kun herkkyyteni korostui valokehon integrointiprosessin vuoksi, huomasin, etten voinut sietää tiettyjä parfyymituoksuja tai huuhteluainetuoksuja, joita tuli muiden ihmisten vaatteista. Reagoin myös jostain uudesta laitteesta tuleviin hajuihin.

Minusta oli tulossa erittäin herkkä ympäristön saasteille sekä äänille ja muiden ihmisten energioille. Ei mitään uutta, monet meistä tulevat. Yleensä ikääntymisprosessin myötä aistimme heikkenevät, kuten näkö-, ääni-, kuulo- ja hajuaisti.

Jos koskaan epäilet, onko valokehointegrointi totta, muistuta vain itsellesi, miten paljon herkempi sinusta on tullut kaikelle elämässä.

Mutta kun katson taaksepäin, olen ällistynyt, miten kovasti tein työtä kontrolloidakseni omaa ympäristöäni, jotta voisin olla mukavasti, ja miten stressaavaa se oli. Ei, nämä asiat eivät uhanneet henkeä, mutta se pahensi vain sitä stressi- ja ahdistustasosta, jonka tämä prosessi tuo pintaan.

On haastavaa käsitellä kaikkia transformaatio-oireita ja samalla yrittää ylläpitää 3D-elämää. Monta kertaa tuntui siltä, että pakahtuisin. Muuten, sen vuoksi tämän prosessin täytyy mennä tietyllä tahdilla, tai kehomme ja mielemme eivät pystyisi käsittelemään sitä herkkyystasoa, joka on osa valokehoa.

Koska sen myötä, että valokeho, alkuperäinen kehomme, integroidaan esi-isiltä perittyyn kehoomme, meistä tulee erittäin herkkä. Emme tunne asioita ainoastaan ihmisaisteillamme, vaan myös sielumme tuhansilla aisteilla. Tämä on uskomaton tilanne, koska alamme tuntea elämän hyvin aistillisesti.

Mutta samaan aikaan kehon täytyy sopeutua syvempiin ja syvempiin integrointi- ja herkkyystasoihin.

Ja se sopeutuu. Se reagoi ärsytykseen vanhalla, puolustautuvalla tavallaan luomalla allergioita kehoon. Minulla se ilmenee tavallisesti ärsytyksenä suussa ja kielessä. Olen huomannut, että monet niistä eivät vaikuta minuun samalla tavalla kuin ennen, mikä on merkki, että keho on sopeutumassa sielun aisteihin.

Tutkimuksissa on huomattu, että lapsilla jotka kasvatettiin hyvin steriileissä kotiympäristöissä, on enemmän flunssaa ja tulehduksia kuin niillä, jotka kasvoivat vähemmän steriileissä ympäristöissä. Keho tarvitsee tietyn määrän altistusta erilaisille hiukkasille ja ympäristötiloille, jotta immuunijärjestelmä vahvistuu.

Mutta ajan kuluessa ihmiset ovat lakanneet luottamasta kehon vastustuskykyisyyteen.

Tätä voi soveltaa myös ruokiin. On tärkeää luottaa kehoon, ja jos se torjuu tiettyjä ruokia, pysyä tietysti kaukana niistä, mutta tässä transformaatioprosessissa on mielenkiintoista, että tietyistä ruuista jotka aiheuttivat meille ongelmia aiemmin, voidaan nyt nauttia ilman huonoja vaikutuksia.

Suhteemme ruokaan on muuttumassa, mutta ei niin, kuin ehkä luulemme. Se minkä uskoimme olevan paha asia meille, ei välttämättä lainkaan ole. Odotuksemme tuosta ruuasta aiheuttivat allergian tai reaktion siihen kehossa.

Siis saatamme huomata myös ruokaan liittyvien uskomustemme muuttuvan.

SUOJELE VAI SALLI

Ajan kuluessa monet meistä ovat oppineet, että yritys suojella muita heidän omilta ongelmiltaan ei toimi, ja itse asiassa se kostautuu. Heidän täytyy käydä läpi nuo haasteet itse voidakseen tulla voimakkaammaksi ja viisaammaksi.

Sama pätee meihin tässä transformaatiossa. Meidän täytyy sallia kehon ja mielen kokea ne tilat, joita niillä on. On kyse sitten suhdeongelmasta, tunneongelmasta tai fyysisestä vaivasta.

Yritys suojella niitä koko ajan vain pitkittää integrointiprosessia. Luota, että keho pystyy sopeutumaan uusiin aisteihin eikä se ole hauras tai niin haavoittuva. Tämäkin lähettää viestin keholle, että luotamme siihen ja tähän prosessiin.

Se on haastavaa, koska vaistomme on suojella itseämme siltä, mitä pidämme haitallisena.

Mutta olen huomannut omassa kokemuksessani, että ajan saatossa kehollani on ehkä reaktio johonkin, mutta se kestää aina vain vähemmän aikaa. Sopeutumisaika on lyhyempi. Ja huomaan myös, että siihen liittyvät pelot vähenevät. Ja mikä tärkeintä, myös kaikki pelot jotka liittyvät muutoksiin, joita käymme läpi. Sielumme transformoi ne.

Olemme täällä nauttimassa elämästä, ja nyt saamme tehdä sen koko ihmis- ja sieluaistillisuutemme kera. Mutta on sopeutumisjakso, jota meidän täytyy kunnioittaa, ja luottaa siihen.

Luottaa, että kehomme sopeutuu ajan kuluessa, eikä se enää reagoi puolustautuen asioihin ympäristössämme. Keho alkaa luottaa valoon ja riemuita sen läsnäolosta.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

22.8.2021 KÄÄNNEKOHTA

ViestiKirjoittaja hammer » 28.08.2021 06:53

KÄÄNNEKOHTA

22.8.2021

Vuonna 2009 menetin tärkeän ihmisen elämässäni. Se oli myrskyisä suhde, ylä- ja alamäkeä. Tiesin, että minun täytyi alkaa etääntyä hänestä, koska hän oli epäkunnioittava minua kohtaan eikä tuo suhde palvellut minua enää. Mitä enemmän aloin nähdä sen heijastuksena omasta epäkunnioituksesta itseäni kohtaan, sitä oleellisemmaksi tuli päästää hänet lähtemään elämästäni.

Pian sen jälkeen hän sairastui ja kuoli.

Tiesin syvemmällä tasolla, että meillä oli sielusopimus yhdistyä taas tässä elämässä ja selvittää vanha karma keskenämme. Mutta otin hänen kuolemansa raskaasti.

Olin tullut riippuvaiseksi hänestä tunnepuolella ja taloudellisesti, ja vei aikaa päästää irti tuosta surusta ja tuskasta. Mutta taaksepäin katsottuna näen, että tuo kokemus oli oleellinen osa heräämistäni tässä viimeisessä elämässäni.

Pian hänen hautajaistensa jälkeen sain jonkinlaisen hengityselintulehduksen tai -viruksen. Se piti minua vuoteenomana melkein kaksi kuukautta. Minulla oli krooninen yskä, ja se pelotti minua. Yhdessä kohtaa en uskonut selviytyväni siitä.

Ryhdyin joihinkin toimenpiteisiin oireiden helpottamiseksi, mutta tiesin, että sen täytyi parantua omia aikojaan.

Se oli erittäin epämukavaa, mutta se palveli tarkoitusta minulla. Se antoi minulle tilaisuuden hidastaa elämässäni, lakata huolehtimasta ystävistäni ja sukulaisistani ja mennä syvemmälle itseeni. Se oli omalla tavallaan minun "covid-kokemukseni".

Se pani minut arvioimaan uudelleen elämääni ja suhdetta elämäni ihmisiin. Olin totaalinen huolenpitäjä, eikä se palvellut minua enää. Nyt olin siinä tilassa, että minun täytyi pitää huolta itsestäni. Kaikkien muiden täytyi huolehtia itse itsestään.

Minun olisi ollut melkein mahdotonta tehdä se muuten. Se vei vielä vuosikymmenen, mutta lopulta olen tullut siihen pisteeseen, etten tarvitse enää mitään tekosyytä laittaa omat tarpeeni etusijalle.

Siis tuo sairaus auttoi minua vapautumaan vanhoista energioista kehossani ja mielessäni, ja se oli hyvä tapa mennä syvemmälle omaan heräämisprosessiini.

Ja koronavirus ja tämänhetkinen variantti ovat myös upeita tapoja ihmisille mennä syvemmälle ja vapauttaa paljon jumiutuneita energioita kehoistaan ja mielistään. Mutta kuten minä 12 vuotta sitten, useimmat ihmiset eivät tunnista, että virus palvelee samaa tarkoitusta heillä.

Kuten Maria monta vuotta sitten, he näkevät sen jonain, mikä hyökkää heidän kimppuunsa ulkopuolelta, ja sitä pitää vastustaa ja pelätä. Eikä ole mikään sattuma, että koronavirus usein ilmentyy hengityselinoireina, joissa on kyse sydänchakrasta.

Myös minulla se chakra johon vaikutettiin, oli sydän. Tunsin sydämeni avautumisen tuolloin, kun kohtasin monet pelkoni sekä surun.

Kaikki mitä elämässämme tapahtuu – sairaus, onnettomuus, rakkaan ihmisen tai työpaikan menettäminen – ovat merkkejä syvästä muutoksesta. Ne ovat sielumme aktivoimia vihkimyksiä itsemme syvemmille tasoille.

Heräämisessä menemme syvemmälle, pinnan alle, kun koemme ihmisen ja sielun välisen verhon häviävän.

Useimmat ihmiset näkevät elämän vain selviytymisenä eivätkä ole kiinnostuneita tutkimaan oman sielunsa syvyyksiä. Niinpä useimmat ihmiset tarvitsevat tavallaan herätyksen. Ja siitä covidissa oli kyse.

Useimmat ihmiset näkevät sairaudet tai menetykset sattumanvaraisina tapahtumina elämässään, mutta syvemmällä tasolla he ymmärtävät, että muutosta tapahtuu aina tuollaisten tapahtumien vanavedessä. Me ihmiset olemme hyvin muutosvastarintaisia. Eikä se päde ainoastaan mieleemme, vaan myös kehoomme. Kehollamme on oma tietoisuutensa ja yrittää usein pitää kiinni jumiutuneista energioista.

Mutta syvemmällä tasolla myös kehomme ymmärtää, että muutos on vääjäämätön.

Siis taaksepäin katsoessa voin nähdä viisautta tuossa toksisessa suhteessa ja myös sairaudessa, joka piti minua kotona pitkään.

Lopulta ilmestyin esiin sängystäni ja menin ensimmäiselle kahvikupilliselleni melkein kahteen kuukauteen. Se oli maukkain kahvikupillinen, jota olen koskaan maistanut. Ensinnäkin, koska sain takaisin maku- ja hajuaistini, ja toiseksi koska tunsin itseni uudistuneeksi.

Tunsin, että jokin oli dramaattisesti muuttunut elämässäni. Ja kaikki mitä sen jälkeen on seurannut, on ollut osa transformaatiotani ihmisestä jumalaiseksi ihmiseksi.

Se ei merkitse, että tarvitsemme dramaattisen sairauden tai onnettomuuden käynnistämään muutoksen elämässämme. Ja useimmat tätä lukevat, ovat jo käyneet läpi sielunsa pimeän yön. Tai tulossa ulos tuosta vaiheesta. Ja jos ei, tekevät sen pian.

Energia on aina liikkeessä ja muuttuu jatkuvasti.

Ja olen oppinut näiden kokemusten kautta, että kaikki menee paljon nopeammin ja tasaisemmin, jos hyväksymme ne olosuhteet, joista löydämme itsemme. Kohtaamme ne myötätuntoisesti. Emme yritä viedä huomiotamme pois näistä tunteista lääkkeillä tai kannabiksella.

Koska se vain viivyttää vääjäämätöntä.

Kohtasin pelon, surun ja vihan tunteet nielemättä mitään, minkä tarkoitus oli helpottaa oireita. Tiesin, että minun täytyi vain tuntea se syvimmillä tasoilla. Ja vaikka se vaati rohkeutta ja aikaa, olen iloinen, että tein sen.

Koska se vapautti raskauden, syyllisyyden ja surun kerroksia elämästäni ja on tehnyt helpommaksi tuntea sieluni läsnäolo elämässäni ja kehossani.

Kehoamme on valmisteltu, valokehon avulla, hyväksymään sielumme tasolla, mitä ei ole koskaan ennen tehty tällä planeetalla, tai missään universumeissa.

Se vaatii aikaa, luottamusta ja kärsivällisyyttä, mutta kuten muistutan itselleni usein: "Sama se, ei minulla ole mitään parempaakaan tekemistä!"

Hyvää matkaa, ystäväni.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

9.9.2021 OMAN VAPAUTENSA VALITSEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 10.09.2021 10:27

OMAN VAPAUTENSA VALITSEMINEN

9.9.2021

Yksi asia josta olemme tulleet tietoiseksi heräämisessämme, on, ettei todellista vapautta voi säätää lailla tai pakottaa. Ettemme voi suojalla muita tai pelastaa heitä heidän sortajiltaan. Heidän täytyy antaa itselleen lupa laittaa oma vapautensa liikkeelle.

Ihmiset ajattelevat, että hankkiutuminen eroon joistain poliittisesta hallintojärjestelmästä tai johtajasta ratkaisee kansalaisten ongelmat. Mutta johtajat ovat heijastus tietoisuudesta.

Esimerkiksi naisia on Afganistanissa sorrettu hyvin pitkän aikaa. Ja jos toinen maa yrittää pelastaa heidät sortavalta hallintojärjestelmältä, se ei kestä. Toinen yhtä sortava järjestelmä tulisi sen tilalle.

Ja siksi naisten täytyy vaatia oma vapautensa, niin vaivalloinen kuin tuo tie saattaa ollakin heille.

Naissukupuoli on antanut itselleen uskomattoman kokemuksen ruumiillistaa valtava määrä syyllisyyttä ja häpeää ja kärsiä ihmisten palvelemisen nimissä. Naiset ovat sallineet ohittaa itsensä ja epäkunnioittaa itseään siinä määrin, että se juurtui heidän DNA:hansa.

Sitä on jatkunut hyvin pitkään. Maassa on ollut maskuliini- ja feminiinienergioiden epätasapaino, vallan kallistuessa mentaalisen maskuliinisuuden puolelle. En mene yksityiskohtiin siinä, mistä se kaikki on peräisin, koska olen käsitellyt sitä laajasti muissa postauksissa.

Mutta korkeamman tietoisuuden ja jumalaisen feminiinisyyden tulemisen jälkeen tuota tasapainoa on palautettu. Niin täytyy olla, koska energia pyrkii aina tasapainoon.

Ja tietoisuuden kohoamisesta saakka, vanhat patriarkaaliset järjestelmät ovat vastustaneet mahtavasti feminiinisyyttä. Ne tuntevat tämän planeetan uuden sielutietoisuuden uhkaavan itseään.

Taajuuden nouseminen on häirinnyt vallitsevaa tilaa enemmän kuin koskaan. Valo korostaa varjoja. Varjot eivät ole huonoja tai pahoja, vaan pelkästään tunne-epätasapainoa ihmisissä ja sen seurauksena ihmisen yhteiskunnallisissa ja poliittisissa järjestelmissä.

Ymmärrämme, että valo sisältää pimeyden. Pimeys on osa jumaluuttamme. Se on luomassa kokemuksia, joita sielu voi käyttää kasvuun ja viisauteen.

Itse asiassa tarkoituksenamme tämän Maa-planeetaksi kutsutun maailman luomisessa on oppia, miten energia toimii, ja saada viisautta ulkoistamalla sisäiset, ratkaisemattomat ongelmat.

On olentoja, jotka vastustavat feminiinienergioita, koska he ovat ulkoistaneet feminiinisyyteen oman hylkäämistunteensa ja vihansa siihen liittyen. He tuntevat myös olonsa uhatummaksi kuin koskaan ennen, jumalaisen feminiinisyyden läsnäolon vuoksi, ja pelkäävät, että heidän pitkäaikainen valtansa ja kontrollinsa on kuin korttitalo.

Tässä transformaatioprosessissa mentaalisen osamme, mielen, suurin pelko on, että se tuhotaan. Ettei se ole enää relevantti. Ettei se ole sielun arvoinen. Että se hylätään taas kerran. Tunnemme kaikki tuon pelottavan tunteen, että menetämme kontrollin elämästämme, ja kuitenkin se on jokseenkin ennakkoehto siirtymiselle sielumme vapauteen.

Siis on energioita, jotka pelkäävät, että sielu, tuo feminiiniolemus, ottaa vallan. Onko mikään ihme, että tässä transformaatiossa on hyvin monia luottamusongelmia? Luottamuksenpuute feminiinisyyteen ei mene ainoastaan naisten ongelmien ytimeen, vaan koko tähän transformaatioon ihmisestä jumalaiseksi ihmiseksi.

Suuri osa ihmisistä ei luota siihen, että naiset ottavat vastuun omasta kehostaan. Tähän sisältyy se, miten hän pukeutuu, miten hän käyttäytyy ja miten hän tekee lisääntymiseen liittyviä päätöksiä. Niitä on valvottu hyvin pitkään.

Nainen on lokeroitu huolenpitäjän rooliin ja häntä on syytetty muiden omista seksuaali-impulsseista. Hänen seksuaalisuutensa on demonisoitu. Hänen aistillisuutensa on tulkittu seksuaalisuudeksi.

Jos nainen tuntee syyllisyyttä pelkästä olemassaolosta, olemisesta naiskehossa ja vastuuta miesenergian suututtamisesta, arvaa, mitä tapahtuu? Hän luo todellisuuden, joka peilaa sitä hänelle.

Sitten hän löytää itsensä maailmasta, jossa on monia upeita ja kunnioittavia ihmisiä, mutta myös monia muita, jotka haluavat sortaa ja rangaista häntä. Ottaa pois hänen arvokkuutensa.

Ja voimme nähdä tämän korostuneena Texasin viimeaikaisissa, dystooppisissa ja kostonhimoisissa laissa naisia kohtaan.

Jokaisessa naisessa on viisautta tietää, onko raskaus oikea valinta hänelle. Syvällä naisen sielussa on tieto, että hänellä on kyky tehdä oikea päätös itsensä kannalta ja että olosuhteet eivät aina ole optimaaliset jonkun sielun tuomiseen elämäänsä ja maailmaan.

Naisen on aika vapautua syyllisyydestä tai häpeästä oman kehonsa autonomiaan liittyen.

Feminiinisyyden systemaattinen torjunta itsessään, sukupuolesta riippumatta, johtaa siihen, että se projisoidaan naisiin yleisesti.

Se kaikki palaa itseen. Näin on, koska kaikki mitä näemme "tuolla ulkona", on me itse. Luomme oman todellisuutemme omalla perspektiivillämme ja vain omalla perspektiivillämme. Muiden perspektiivit voivat vaikuttaa meihin, mutta me yksin päätämme, mikä perspektiivi on omamme.

Sielumme ei hahmota itseään naisena tai miehenä, mutta se voi ilmaista kumpaakin valitsemallaan tavalla. Mutta tasapainoinen olento on sellainen, jossa feminiini- ja maskuliiniaspektit on myös tasapainossa.

Meissä on tapahtumassa maskuliinisen, mentaalisen ja mielen sekä feminiinisen, sydämen ja sielun hyväksyminen, mutta se vaatii kaikkien noiden ns. pimeiden puolien hyväksymistä. Viha, pelko, hylkäämisentunne … sallia kaikkien noiden tunteiden olla, jotta sielumme voi transformoida ne.

Ja sallia kaiken, mitä näemme uutisissa, olla. Nuo asiat jotka näyttävät hyvin törkeiltä naisia kohtaan ja joita tekevät vaikutusvaltaiset ihmiset, ovat välttämättömiä liikuttamaan energioita. Ne on suunniteltu luomaan muutosta.

Perimmiltään mikään ei muutu, ennen kuin naiset antavat itselleen luvan herätä, mihin sisältyy irtipäästäminen kaikesta häpeästä ja syyllisyydestä kehoonsa liittyen.

He, heidän sielunsa, on suunnitellut kaikki nuo synkiltä näyttävät tapahtumat, jotka jatkuvasti sortavat heitä, auttamaan heitä heräämään.

Heräämään mille? Omalle luojuudelleen, omalle täysivaltaisuudelleen, omalle sielulleen … omalle vapaudelleen.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

10.9.2021 ISÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 18.09.2021 22:27

ISÄ

10.9.2021

Hänen tyttövauvansa syntyi lämpimänä kesäkuun aamuna. Hän näki välittömästi jotain tämän silmissä, jotain mikä sekä herätti kunnioitusta että pelotti häntä. Kun hän piti vauvaa käsivarsillaan, hän mietti – kenties mitä kaikki isät miettivät tuolla hetkellä – miten hän suojelisi tätä. Miten hän pitäisi tämän turvassa maailmassa, joka ei tuntunut kovin turvalliselta, erityisesti tytöille ja naisille?

Hän kasvoi lammaspaimenena Kreikan vuorilla. Elämä oli kovaa siihen aikaan, ja hän näki, miten tyttöjä ja naisia hänen omassa perheessään kohdeltiin. He olivat vahvoja eivätkä he pelänneet kovaa työtä. Mutta hän näki, miten hänen isänsä ja setänsä pitivät heitä käytännössä lukkojen takana.

He pysyivät lähellä kotia, jossa miehet voisivat pitää heidät turvassa.

Mutta tyttövauvansa silmissä hän saattoi nähdä jotain, mikä vaivasi häntä. Tämä ei noudattaisi sääntöjä, ja hänellä olisi edessä vaikeat ajat.

Hän rakasti olla Amerikassa, ja hän rakasti perhettään, vaimoaan, poikaansa ja tytärtään. He merkitsivät paljon hänelle.

Hänen elämässään oli aikoja, jolloin hän ei uskonut selviytyvänsä, kuten silloin hän oli Kreikan kauppalaivastossa ja hänen laivansa torpedoitiin.

Hänet ja pari muuta miestä jätettiin päiviksi pieniin pelastusveneisiin, ennen kuin heidät pelastettiin. Noina päivänä häntä esti sekoamasta unelma tulemisesta Amerikkaan ja oman kodin ja perheen saamisesta.

Nyt hän toteutti tuota unelmaa, ja hän myös tunsi uuden alun, kun hän katsoi vastasyntyneen tyttärensä silmiin.

Hän teki kovasti työtä varmistaakseen perheelleen elannon. Hän oli talonmies ja toi kotiin vaatimattomat tulot, mutta siihen aikaan sillä pystyi saamaan kivan auton muutaman vuoden välein ja ostamaan mukavan, vaatimattoman kodin esikaupunkialueelta.

Hän näki, että hänen pieni tyttönsä oli luova. Tämä rakasti piirtää ja maalata tuntitolkulla itsekseen. Kun tyttö aloitti koulun, hän huomasi tämän ystävystyvän helposti. Tyttö näytti vetävän muita luokseen. Hän ymmärsi miksi, koska tyttäressä oli hyvin erityistä energiaa.

Oli aikoja, jolloin hän kamppaili jonkin ongelman kanssa, ja hän saattoi tuntea tytön rakkauden ja myötätunnon, jo pienenä lapsena. Jollain tavalla hän alkoi tulla riippuvaiseksi tuosta myötätunnosta, ja se hämmensi häntä.

Hän ei tuntenut samaa vaimoltaan tai keneltäkään perheessään. Ainakaan samalla tavalla.

Kun tyttö kasvoi ja halusi tutkia enemmän maailmaa kotinsa ulkopuolella, hän tuli levottomaksi. Hän halusi tytön olevan onnellinen, mutta samaan aikaan hän pelkäsi tämän turvallisuuden puolesta. Hän saattoi nähdä, miten avoin tyttö oli ja miten tämä hyväksyi muut sellaisena, kuin he olivat, ja hän pelkäsi heidän käyttävän tyttöä hyväkseen.

Hän oli erityisen huolissaan, silloin kun vääjäämätön asia tapahtui. Tyttö kiinnostui pojista.

Muutama seuraava vuosi olivat vaikeimpia hänelle, ja hänestä tuli vihainen ja hän yritti kontrolloida tyttöä niin, kuin hän oli nähnyt isänsä kontrolloineen omia sisariaan. Mutta tämä ei ollut Kreikka, ja kun hän muisti tuo katseen tytön silmissä tuona lämpimänä kesäkuun aamuna, jolloin tämä syntyi, hän tiesi, että tämä oli hyvin erilainen olento.

Mutta nyt tytöstä oli tulossa nuori nainen, joka halusi ilmaista ja tutkia, ja se merkitsi olemista maailmassa. Hän tiesi sydämessään, ettei hän voisi tehdä mitään estämään sitä, vaikka hän kuitenkin yritti kontrolloida tyttöä syyllisyydellä ja myös kyynelillä.

Vuosien saatossa hän yritti eri tavoin pitää tämän lähellä kotia. Pitää turvassa. Hän yritti myös järjestettyä avioliittoa tyttären ja erään tuntemansa miehen välillä, kun tyttö oli käymässä Kreikassa. Tyttö kieltäytyi, eikä se ollut yllätys hänelle.

Tyttären ja isän välillä oli monia tappeluja vuosien saatossa, ja myös pitkiä mykkäkoulujaksoja, kun tytär oli muuttanut asumaan poikaystävän kanssa.

Isä tiesi sydämessään, että tyttö eli vain omaa elämäänsä. Kuitenkin hän tunsi pakkoa painostaa tätä menemään naimisiin, ja lopulta tyttö antoi periksi ja meni naimisiin sen miehen kanssa, jonka luona hän asui.

Se antoi hänelle vähän mielenrauhaa – koska hänen kulttuurissaan silloin kun nainen on naimisissa, tämä on turvassa sellaiselta, mitä muuten voisi tapahtua tälle ulkoisessa maailmassa.

Mutta hänen täytyi myöntää itselleen, että hän kaipasi tämän energioita, että hän oli alkanut turvautua niihin. Tämä hämmensi häntä, koska hän ei ollut koskaan kokenut samanlaista yhteyttä kenenkään kanssa elämässään.

Miten hän voisi tietää, että tyttö tuli tähän elämään erityisominaisuuden kanssa – sellaisen joka auttaisi muuttamaan tietoisuutta planeetalla? Miten hän voisi tietää, että suhde häneen auttaisi muovaamaan tyttären sellaiseksi, josta tulisi vielä myötätuntoisempi ja vielä täysivaltaisempi?

Hän tiesi vain, että nyt hänen tyttärensä oli naimissa ja hän voisi rentoutua vähän ja olla murehtimatta tästä niin paljon.

Hän istui nojatuolissaan ja muisti jotain, mitä tytär oli sanonut hänelle jokin aika sitten, kun hän yritti saada tämän jäämään kotiin ja lakkaamaan tapailemasta poikaa, josta tämä oli kiinnostunut. Tytär sanoi haluavansa vain, että hän, oma isä, luottaisi. Hänen vastauksensa oli, että hän luotti, muttei hän luottanut miehiin.

Hän todella halusi vain pitää tyttären turvassa. Se oli hänen työnsä isänä – rakastaa ja pitää turvassa. Mutta kun hän nojautui taaksepäin, hän tunsi jotain syvällä sydämessään. Hän tunsi tyttären kuiskaavan hänelle: "Isä, olen turvassa – aina."

Hän hymyili ja sulki silmänsä iltapäivätorkuille.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

23.9.2021 OLEMME TÄYSIVALTAISIA LUOJIA

ViestiKirjoittaja hammer » 27.09.2021 15:16

OLEMME TÄYSIVALTAISIA LUOJIA

23.9.2021

Eräs kahvikaveri aloitti keskustelun, joka menee näin: mitä tapahtuisi, jos kaikki lait lopetettaisiin yhdeksi päiväksi? Hän väitti, että olisi anarkiaa ja ihmiset, jotka olisivat muuten lakia noudattavia kansalaisia, ryöstäisivät, raiskaisivat ja murhaisivat.

Ja minun perspektiivini oli, että olisi ehkä enemmän ryöstöjä, raiskauksia ja murhia, mutta ainoastaan niiden tekeminä joilla on jo taipumus tuon tyyppiseen käyttäytymiseen.

Että useimmilla ihmisillä on sisäinen peruskompassi säädettynä rauhaan ja yhteistyöhön.

Ja että lait eivät oikeasti estä niitä, jotka ovat pahantekijöitä.

Meillä on oikeusjärjestelmä, koska on edelleen väärinymmärrystä siitä, miten energia toimii. Useimmat ihmiset ovat edelleen kaksinaisuuspelissä – oikea ja väärä, pahantekijä ja uhri, syyllisyys ja rangaistus.

Se on ehdottomasti sopivaa. Lait ovat pelkästään heijastus kollektiivitietoisuudesta. Ihmisen luomat jumalat ja uskonnot ilmentävät samaa rangaistusjärjestelmää.

Taaskin, sopivaa siihen, missä tietoisuus on.

Ihmiset ovat heräämässä, mutta menee jonkin aikaa, ennen kuin he tunnistavat, että jokainen olento on täysivaltainen ja että jokainen meistä luo oman todellisuutensa. Että ehdottomasti mitään ei ole itsen ulkopuolella.

Että jokainen kohtaaminen muiden täysivaltaisten olentojen kanssa on heijastus omasta sielusta.

Se ei merkitse, ettei ole muita täysivaltaisia olentoja, koska heitä on loputtomasti.

Mutta sielumme nerokkaassa luomiskyvyssä ja mielikuvituksessa, reaktiomme "muihin" luo todellisuutemme.

Kenenkään todellisuus ei voi tunkeutua omaamme. Eikä omamme voi tunkeutua hänen todellisuuteensa. Hänen todellisuutensa, perspektiivinsä, voi vaikuttaa meihin, kyllä. Mutta kun fokusoidumme hänen perspektiiviinsä ja valitsemme, että se vaikuttaa meihin, se on oma luomuksemme.

Luomme omassa mielikuvituksessamme sen, minkä uskomme olevan haitallista tai iloista. Ja se heijastuu sitten takaisin meille.

SE MUUTTAA KAIKEN

Se on melkoinen perspektiivimuutos, kun menee uhriudesta täyteen luojuuteen. Se muuttaa kaiken!

Tuossa kohtaa oivallat, että kun taistelet jonkun muun kanssa, taistelet vain itsesi kanssa.

Se ei merkitse, että lakkaat asettamasta rajoja toisille. Se merkitsee, että kun löydät itsesi paikasta, jossa tarvitsee asettaa rajoja, sielusi tuo huomiosi johonkin itsessäsi, mikä täytyy hyväksyä ja mitä täytyy rakastaa.

Esimerkiksi omassa elämässäni kamppailen edelleen joskus rajojen asettamisen kanssa. Tiedän, että kun muut ylittävät tuon rajan, se johtuu siitä, etten ole ollut tarpeeksi selkeä heidän kanssaan ja joistain vanhoista syyllisyyskaavoista.

Ja samaan aikaan kun asetan selkeät rajat toisille, siinä myös heidän oma sielunsa tuo heidän huomionsa johonkin heissä itsessään.

Siis se on "kaikki voittavat" -tilanne.

ENERGIAMME PALVELEE MEITÄ AINA

Esimerkiksi kukaan ei päädy vahingossa väkivaltaiseen suhteeseen. On kaavoja, jotka vetävät tuon tyyppisen ihmisen hänen luokseen.

Ja vaikka tuo hyväksikäyttö tuntuu hyvin todelta, perimmiltään hänen sielunsa tuo hänen huomionsa omaan itsekunnioituksen puutteeseen ja kenties joihinkin syviin syyllisyys- ja häpeäkysymyksiin.

Elämme maailman rinnalla, jossa kaikki osoittavat sormella kaikkia muita ja haluavat, että muut laitetaan tilille huonosta käyttäytymisestään.

Ja taas kerran, se on täysin sopivaa. Siinä kohtaa ihmiskunta on tällä hetkellä.

Mutta todellisessa vapaudessa ei ole kyse rikokselta tai hyväksikäyttäjiltä suojelemisesta, vaan muiden näkemisestä peilinä ja täyden vastuun ottamisesta sen todellisuuden luomisesta, josta löydämme itsemme.

Se ei merkitse itsensä syyttelyä. Se merkitsee sielumme ja sen tunnistamista, että se on luonut meille peilin nähdäksemme, miten energiat palvelevat meitä.

Energiamme palvelevat meitä aina. Ne palvelevat itserakkauttamme, ja ne palvelevat uskollisesti itsemme syyttelyä.

Ne palvelevat iloamme, ja ne palvelevat pelkoamme. Näemme heijastettuna takaisin sen, miltä meistä tuntuu joka nyt-hetki,

Jos käytämme paljon aikaa yrittäen oikeuttaa, miksi meidän pitäisi olla huolissamme jostain, huomaamme itsellämme lisää, mistä olla huolissaan.

Sielumme antaa meille aina uskollisesti enemmän sitä, mihin kiinnitämme huomiota.

Siis on siunaus, että kun käymme läpi tätä transformaatiota ihmisestä jumalaiseksi ihmiseksi, mielemme alkaa siirtyä takapenkille. Koska mieli on käyttänyt paljon aikaa hermoillen asioista.

Tuo joskus loputon huoli- ja epäilykierre aiheuttaa paljon väsymystä.

Kaksinaisuus oli upea hengen luomus nähdäksemme, miten energia toimii. Miten ulkoinen on heijastusta sisäisestä. Ja hyvin konkreettisella ja hidastetulla tavalla, jotta emme voisi olla huomaamatta tai sivuuttaa sitä.

Se on siinä suoraan edessämme.

Ja kenties yhtenä päivänä ihmiskunta ei enää tarvitse lakeja, poliisia ja vankiloita, kun kaikki tunnistavat itsensä oman todellisuutensa täysivaltaiseksi luojaksi.

Sitä odotellessa, jos resonoit tämän materiaalin kanssa, olet mennyt kollektiivitietoisuuden kaksinaisuuden yli. Olet vaatimassa oman vapautesi, kun integroit kehosi, mielesi ja sielusi tavalla, jota ei ole koskaan ennen tehty.

Kiitos, ystäväni, että olet täällä ja säteilet valoasi.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

2.10.2021 MENNEISYYTEMME HAAMUJA

ViestiKirjoittaja hammer » 05.10.2021 20:46

MENNEISYYTEMME HAAMUJA

2.10.2021

Näyttää siltä, että monet ihmiset ovemme ulkopuolella haluavat tutustua itseensä. Mutta eivät niin, kuin me olemme tutustuneet. He haluavat tietää, keitä he ovat esi-isiensä perusteella. Vapaan maailman yli kulkee suosittu harrastus, jossa ihmiset voivat helposti testata DNA:nsa ja nähdä, mistä he ovat kotoisin. Oppia yhteytensä ja sukupuunsa.

He kaipaavat sopimista johonkin joukkoon. He haluavat samaistua johonkin, on se sitten kansallisuus, heimo tai jokin muu, mikä erottaa heidät (toisista) merkittävällä tavalla.

Se on luultavasti yksi syvimmistä haluista ihmisenä. Myös "henkisessä" yhteisössä on ihmisiä, jotka ovat innokkaita oppimaan, keitä he olivat entisissä elämissään.

Heimojen, rotujen, kansallisuuksien ja esi-isäyhteyksien keskuudessa on taisteltu sotia ns. eroavuuksien vuoksi. Ihmisiä kuolee kirjaimellisesti joka päivä puolustaessaan esi-isäyhteyksiään.

Ja vaikka on hauskaa tavoitella sukupuutaan tässä ja muissa elämissä – ja silloin ehkä voi ymmärtää, miksi on tiettyjä piirteitä ja taipumuksia – se ei todellisuudessa tyydytä tuota syvempää kaipuuta. Joka on tuntea itsensä. Ja se tulee vasta, kun alamme päästää irti kaikesta entisestä. Kaikesta siitä.

Sielumme on kerännyt viisauden kaikista noista kokemuksista ja noista elämistä, mutta sillä ei ole merkitystä, kuka olimme rotu-, kansallisuus-, sukupuoli- tai statusmielessä.

Minusta oli jännittävää ja lohduttavaa oppia muutama vuosi sitten, että oli erässä entisessä elämässä eteläafrikkalainen nainen, ja se auttoi minua ymmärtämään, miksi tein hyvin Afrikka-tyylistä taidetta.

Mutta ymmärrän myös, että olin sielu, joka koki elämää tuon naisen ja tuon persoonallisuuden kautta.

Monet meistä ovat eläneet useita elämiä ja meillä on ollut valtava kirjo persoonallisuuksia ja kokemuksia. Mutta tämä oivaltamisprosessi vaatii, että päästämme irti kaikista noista identiteeteistä ja persoonallisuuksista. Ja se tapahtuu luonnostaan.

Siitä syystä monien meistä on mahdotonta samaistua perheisiin tai ryhmiin niin, kuin olemme ehkä ennen samaistuneet. Vaikka väittäisin, ettemme koskaan tulleet toimeen heidän kanssaan niin, kuin ajattelimme, että meidän olisi pitänyt tulla.

Monilla meistä on vanhassa itsessämme aspekti, joka tuntee eksyneensä ja jääneensä ulkopuolelle. Meistä tuntuu kuin muukalaiselta epäystävällisessä maisemassa. Se on tuo osamme, joka ei koskaan sopinut sellaiseen maailmaan, joka ei ollut harmoniassa sen kanssa, kuka olimme.

Tulimme sisään vanhoina sieluina, sellaisena mihin jotkut viittaavat kehittyneenä kaartina. Emme olleet sopineet kovin hyvin joukkoon lukuisissa elämissä, ja tämä on elämä, jonka päätimme olevan se elämä. Se jossa julistaisimme täysivaltaisuutemme, jossa olisimme ylpeä erilaisuudestamme. Antaisimme lopultakin luvan itsellemme, sielutasoltamme, olla sopimatta joukkoon.

Olemme päästäneet irti vanhoista tarinoistamme, rakkaudella ja kunnioituksella. Olemme enemmän ja enemmän hetkessä. Ja jos tulemme ajatelleeksi menneisyyttämme, se tapahtuu uusin silmin, myötätuntoisin silmin. Ei itsesäälin paikasta. Näin on, koska olemme tietoisempi, että se mitä meille tapahtui ja kuka luulimme olevamme, on vain tarina.

Se on joukko kokemuksia. Se ei määrittele, kuka olemme.

Siitä syystä rakastamme elokuvia ja televisio-ohjelmia. Voimme nauttia laajasta kirjosta ihmistarinoita – komedioista ja tragedioista, epätoivoisista tilanteista, menetetyistä rakkauksista, onnesta ja epäonnesta. Rakastamme katsoa niitä, ja tiedämme myös, että olemme turvassa kaikelta siltä, kun istumme suosikkinojatuolissamme tai sohvallamme.

Elämämme elämät eivät ole kovin erilaisia. Olemme eläneet pitkäkestoista sarjaa, kausi toisensa perään, jakso toisensa perään, tuhansia vuosia. Hahmoilla on saattanut olla uusia rooleja kussakin jaksossa ja uusia paikkoja, mutta tarinajuoni oli periaatteessa sama. Galaktista tarinaa on esitetty uudestaan ja uudestaan näyttämöllä nimeltään Maa-planeetta.

Me jotka olemme ruumiillistuneen valaistumisen eturintamassa, olemme astuneet pois noista romanttisista komedioista ja draamoista.

On edelleen tavallaan jännittävää saada selville, että olemme olleet ehkä afrikkalainen tai intiaani tai kuninkaallista sukujuurta tai merirosvoja. Mutta kun lähestymme täysivaltaisuuttamme, voimme nauttia tuosta informaatiosta ja kuitenkin tietää, että se kuka olemme, on vielä suurempi kuin mikään siitä.

Itse asiassa, se kuka olemme, on noiden elämien, noiden persoonallisuuksien, noiden perintöjen ja noiden kokemusten luoja. Se kuka olemme, on kaiken sen alkuunpanija, kirjoittaja, tuottaja, ohjaaja ja nyt myös nauttija enemmän kuin koskaan ennen.

Sielumme sekä "minä olen" -olemuksemme on sukeltanut syvälle omaan luomukseensa.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

1.11.2021 ON AIKA PÄÄSTÄÄ IRTI KÄRSIMYKSESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 16.11.2021 19:26

ON AIKA PÄÄSTÄÄ IRTI KÄRSIMYKSESTÄ

1.11.2021

Kun katsomme ympärille, voimme helposti nähdä, että kärsimysenergiaa on kaikkialla tällä planeetalla. Sotia, köyhyyttä, sairautta, henkistä tasapainottomuutta, masennusta.

Ja sitä on kannettu sukupolvelta toiselle. Tuskasta ja kärsimyksestä on tullut synonyymi ihmisenä olemiselle ja elämälle maan päällä.

Sitä ovat lisänneet kaikenlaiset uskonnot. Erityisesti Jeshuan (Jeesuksen) tarinassa on kyse kärsimyksestä. Vaikka se ei ollut lainkaan hänen viestinsä ihmiskunnalle.

Olemme uskonnollisia tai emme, niin emme voi kieltää, että kärsimys on ollut jossain muodossa iso osa elämäämme.

Myös ylösnousemus/valaistumis/oivaltamisprosessimme on ollut tuskan, kamppailun ja kärsimyksen terästämää. Totta, tämä transformaatio vaatii tietyn määrän epämukavuutta, kun elämämme käännetään poikittain ja vanha ihmisidentiteettimme revitään rikki. Kun keho integroi tietoisuutemme valoa, asioita tulee esiin, epämukavuuksia ja sairauksia transformoitavaksi.

Se ei ole millään muotoa tuskaton prosessi.

Monet jotka samaistuvat tähän blogiin, ovat kokeneita ylösnousemuspioneereja, kulkeneet tämän prosessin karikkojen läpi ja ovat nyt transformaationsa viime vaiheissa.

Ja viimeinen vaihe on kaikkein vaikein. Se on niiden vanhojen kaavojen lopullista puhdistamista olemuksestamme, jotka eivät voi tulla kanssamme ruumiillistumiseemme. Ne voivat olla vastentahtoisimpia osia ja aspekteja, sekä mielessä että kehossa. Siitä on seurauksena syyllisyyttä, häpeää ja niihin liittyvää tuskaa ja kärsimystä.

Mielemme tulkitsee tämän loppuvaiheen intensiivisyyden huonoksi asiaksi. Kun asioita edelleen pysyy itsepintaisesti ja romahtaa, kenties myös pahenee kehossamme ja elämässämme. Katsomme sen toisinaan johtuvan korkeasta iästämme tai siitä, ettemme oikeasti ole kehittynyt sielu, ainoastaan yksi ihminen matriisissa/matrixissa.

Meissä on edelleen osa, joka uskoo, että meidän täytyy kestää lisää tuskaa ja kärsimystä, aivan kuten vanha ihmisperheemme tekee. Mikä meistä tekee niin erityislaatuisen tai erityisen, että voimme olla vapaa? Uskomme myös, että vapautemme tulee vain enemmästä tuskasta ja kärsimyksestä. Että jotenkin tarvitsemme sitä vielä oppitunteja ja henkistä kasvua varten.

Onko meissä osa, joka nauttii siitä? Se on yksi tapa pysyä ihmisenä. Saada tukea kanssaihmisiltä ja myös heidän sympatiaansa.

Kuten olemme huomanneet, tässä transformaatiossa on kyse kontrollista irtipäästämisestä. Ja jumalaisen itsemme sallimisesta hoitaa ruumiillistunut oivaltamisemme. Ja sallia sielumme tuoda meille yltäkylläisyyttä, terveyttä ja iloa, jotka kaikki ovat syntymäoikeutemme. Huomaamme, että energia palvelee meitä – ei toisinpäin – ja se kaikki on meidän energiaamme. Ja meitä vaaditaan vaihtamaan uskollisuutemme kohde mielestä sydämeen ja sieluun, ja mielemme alkaa palvella meitä uudella tavalla.

Sitä odotellessa, mieli on erittäin nokkela yrittäessään säilyttää kontrollinsa elämästämme, ja yksi tapa on vakuuttaa meille, että meidän tarvitsee kärsiä vähän enemmän tai muuten emme ole sielumme rakkauden tai yltäkylläisen elämän arvoinen.

Ja kärsimyksellä voi olla monia muotoja – sitä voi olla suhteissa, palkitsemattomassa työssä, raha-asioissa tai terveydessä.

Pane merkille muutaman seuraavan päivän, onko elämässäsi jotain, minkä vuoksi jatkuvasti kärsit. Älä ole analyyttinen siinä, koska se pysäyttää vain luonnollisen prosessin. Tunne vain sitä. Älä yritä korjata sitä tai hankkiutua eroon sitä. Pane se vain merkille.

Teetkö paljon asioita, jotka eivät tuo sinulle iloa? Sallitko muiden ylittää rajasi? Oletko hyväksynyt masennuksen tai jonkin fyysisen sairauden tai vaivan vääjäämättömäksi ja pysyväksi? Joksikin minkä kanssa sinun tarvitsee elää? Sanotko itsellesi, että muut kärsivät, joten mikä tekee minusta niin erilaisen?

ELÄKÖÖN ERILAISUUS

Me OLEMME erilaisia. Käymme läpi transformaatiota, jollaista ei ole koskaan ennen tehty KAIKEN OLEVAISEN historiassa. Ylösnousemme, pysyen samalla näissä ihmiskehoissa ja täällä Maa-planeetalla. Olemme täällä vain nauttiaksemme elämästä terveenä ja yltäkylläisesti, mikä säteilee tietoisuuden valoa planeetalla, joka on omassa transformaatiossaan ja tarvitsee valoa.

Emme yksinkertaisesti ole samassa asemassa täällä, kuin muu ihmiskunta tänä aikana historiassa. Emme ole enää massatietoisuutta. Se vaikuttaa meihin edelleen, mutta voimme nyt päättää olla vain tarkkailijoita.

Tämä ei ole kevytsarjalaisille. Monet ovat jättäytyneet pois tältä polulta. Monet ovat lähteneet planeetalta tai päättäneet odottaa toiseen elämään tämän tekemistä. Tämä vaatii valtavaa luottamusta ja sitoutumista. Tapahtuu valtavaa mielemme ja kehomme transformoitumista.

Mutta ymmärrä, ettei ihminen tee tätä transformoitumista – sen tekee sielu ja valokeho. Ihmisen rooli on sallia. Antaa sen vain tapahtua. Ja tuo salliminen auttaa vapauttamaan vastarinnan meistä, ne osat jotka haluavat pitää kiinni tuskasta ja kärsimyksestä.

SE ON VAIHTOEHTOISTA

En usko, että edes sielutasolla tiesimme, miten työlästä tämä olisi ja miten kauan se kestäisi. Monet meistä tuntevat paljon epäilyä, ylivoimaisuutta, toisinaan toivottomuutta sekä pelkoa, ettemme koskaan näe tai tunne mitään konkreettisia todisteita kaikesta omistautumisestamme tähän prosessiin.

Mutta tietyssä kohtaa oivallamme, että on aika julistaa: ei enää kärsimystä!

Se on vaihtoehtoista. Ei enää tekosyitä, joita tulee muiden ihmisten yrityksestä alistaa tai kontrolloida meitä, tai omista ajatuksistamme, jotka yrittävät saada tuntemaan, että olemme hullu. Nämä ovat myös kärsimyksen muotoja, eikä se ole välttämätöntä.

Kenties on aika ottaa kantaa ja julistaa, että olet valmis sen osalta. Et valmis elämän osalta, mutta valmis kärsimyksen osalta. Tuska, syyllisyys ja kärsimys on tehty jo loppuun – se on vanhaa energiaa, ja kaikki planeetalla pelaavat siinä.

Ja se on todella hauskaa. Jokin osamme nauttii siitä oikeasti. Se saa olomme tuntumaan arvokkaalta, ja sillä on kerännyt paljon sympatiaa muilta. Mutta se on umpikuja.

Emme saa sielulta papukaijamerkkejä kärsimisestä. Se on karu herääminen, mutta emme voi siirtyä eteenpäin ja vapauteemme, terveyteemme, yltäkylläisyyteemme ja iloomme, jos pidämme edelleen kiinni syyllisyys-, häpeä- ja kärsimysenergiasta.

Mutta hyvä uutinen on, että se tapahtuu joka tapauksessa. Sielumme puristaa sen meistä. Siitä syystä monet meistä tuntevat asioiden tulevan vielä intensiivisemmiksi tällä hetkellä. Sielumme tuo esiin kaikki vanhat kärsimysenergiat – tästä ja muista elämistä – ja transformoi ne.

Ja mitä vähemmän vastustamme, sitä helpompaa elämä on meille.

Mutta taas kerran, kyse on henkilökohtaisesta valinnasta. Voimme jatkaa tuon pelin pelaamista seuraavan vuosikymmenen tai pari, tai voimme päästää siitä irti.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

13.1.2022 MITÄ KÄYN LÄPI

ViestiKirjoittaja hammer » 17.01.2022 22:21

MITÄ KÄYN LÄPI

13.1.2022

Olet ehkä huomannut, etten ole postannut vähään aikaan. Minäpä yritän selittää.

Tiedän, että käyn läpi integrointiprosessia – integroin valokehoani. Ja tiedän, että sen myötä tulee monia haasteita, erityisesti fyysisen kehon osalta.

Mutta en koskaan osannut odottaa, että se olisi näin julmaa. Prosessi on tuonut esiin joitain syviä fyysisiä ongelmia, ja vaikka ne eivät uhkaa henkeäni, ne vievät kyvyn todella nauttia elämästä.

Olen päästänyt irti valtavasta määrästä tunnetasolla, mutta nyt käsittelen fyysistä kehoa ja sen integrointia.

Siis nämä asiat eivät ole olleet helppoja elämässäni pariin viime vuoteen, ja ne tuntuvat voimistuvan.

En tunnu saavan niihin helpotusta fyysisellä 3D-tasolla, mikä on johtanut unenpuutteeseen ja lisästressiin ja -ahdistukseen. Olen kokeillut myös Xanaxia (voitko kuvitella), jota käytetään laajasti lyhytaikaisena lääkkeenä tiettyihin tiloihin, ja se toimi pari päivää fyysisiin oireisiin, mutta nyt minulla on sivuvaikutuksia – kihelmöivää hermostuneisuutta koko kehossa.

Kenties valokehon vuoksi, olen nyt hyvin herkkä kemikaaleille ja lääkkeille, kuten ahdistuslääkkeet. Tai se on vain omaa ahdistustani, joka ilmentyy. Mutta tiedän varmuudella, että tunnen kaiken – yhtä lailla halutun ja ei-halutun – ennenkokemattoman voimakkaasti. Aistini ovat ultrakorostuneet valokehon vuoksi.

Joskus tuntuu siltä, että olen maalannut itseni nurkkaan, jossa ei voi muuta, kuin antautua sielulle. Ja sekin tuntuu mahdottomalta tässä kohtaa. Ainakin ihmisitselleni, mielelleni.

Mutta joka tapauksessa, sen vuoksi en ole postannut. Tuntui, etten voi tarjota mitään tässä kohtaa. Olen vajonnut eräänlaiseen kuiluun. En ole varma, mihin menen tästä. Paitsi, että sallin tämän tehdä, mitä sen tarvitsee tehdä.

Tämä ei kuullosta kovin mestarilliselta minulta, tiedän … tai kenties juuri se mestarin täytyy perimmiltään tehdä. Vain sallia.

RAKKAUS JA TUKI

Vaikken ole postannut vähään aikaan, voin silti tuntea rakkauden ja tuen tämän blogiyhteisön jäseniltä, ja olen kiitollinen siitä. Jotkut heistä ovat lähestyneet minua. Olen oppinut, että tosinaan on tärkeää sallia muiden auttaa meitä.

Pari rakasta ystävää FB-ryhmästäni on työskennellyt kanssani henkilökohtaisesti koko tämän ajan energiatyötä tehden. Heille olen syvän kiitollinen.

Eräs rakas mies elämässäni on ollut "koetuskivi" minulle koko tämän koettelemuksen ajan. Hän on tukeva, viisas ja hän auttaa minua näkemään, että kaiken ahdistuksen niputtaminen yhteen tekee siitä vain tarpeettoman musertavaa.

Siis hän on kuljettanut minua sen läpi askel askeleelta, jotten olisi niin pakahtunut. Ja tämän aikana olen oppinut arvostamaan häntä syvällä tasolla.

Samaan aikaan ne lääkkeet jotka toimivat muilla, eivät aina toimi minulla. Erityisesti sen valokehoprosessin vuoksi, jota monet meistä käyvät läpi.

Ja se johtuu siitä, ettei kehomme ole enää vain ihminen. Siitä on tulossa valokeho.

Ja se mitä ei ole integroitu, ei välttämättä reagoi enää perinteisiin lääkkeisiin.

Kyllä, fyysisillä vaivoillani on lääketieteellisesti oikeat diagnoosit, mutta se ei merkitse, että ne reagoivat samoihin lääketieteellisiin ratkaisuihin.

Mutta jokainen meistä on erilainan, ja joillekin lääketieteellinen reitti on ok ja toimii. Enkä sulje pois sitä, että se voi toimia minulla.

Kuitenkin joskus kyse on vain siitä, että antaa tuon tilan transformoitua. Joka tapauksessa se voi olla pelottavaa. Pelko on ollut valtava teema minulle koko ajan, ja juuri sen täytyy transformoitua.

UUSI PERSPEKTIIVI MINULLE

Sen vuoksi mitä olen käynyt läpi, perspektiivini elämään on muuttunut merkittävästi muutaman viime kuukauden aikana. En enää näe mitään itua valita puolta asioissa, poliittisesti tai yhteiskunnallisesti tai edes henkilökohtaisesti. Näen elämän kauneuden, sen arvokkaan tilaisuuden joka meillä on olla täällä ja vain nauttia jokapäiväisistä asioista.

Näen, että riippumatta poliittisista tai yhteiskunnallisista tai henkilökohtaisista eroavuuksistamme, olemme enemmän samanlaisia kuin erilaisia, mitä tulee sydämeen ja kykymme rakastaa.

Monilla asioilla jotka ennen vaivasivat minua, ei ole enää merkitystä minulle. Kyse on jokaisen hetken elämisestä, kuin se olisi viimeisemme. Ollen täällä, ollen elämässä.

Ja kuitenkin ymmärrän, miten vaikeaa se voi olla niille meistä, jotka käyvät läpi tämän transformaation intensiivisiä viime vaiheita. Erityisesti kun kyse on fyysisestä kehosta.

Meidän täytyy olla hyvin kärsivällinen itsemme kanssa. Hoivata itseämme. Rakastaa itseämme.

Ja tietää, että myrskyävät vedet tyyntyvät.

Rakkauttani kaikille täällä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

5.4.2023 HERÄÄMINEN – OLLAAN REHELLISIÄ, LUKU 1

ViestiKirjoittaja hammer » 24.04.2023 14:31

HERÄÄMINEN – OLLAAN REHELLISIÄ, LUKU 1

5.4.2023

Se mitä jaan kanssasi, saattaa yllättää ... tai sitten ei. Se riippuu siitä, missä kohtaa olet ylösnousemusprosessissasi, ruumiillistuneessa valaistumisessasi. Jos olet alkuvaiheissa, tunnet ehkä autuutta – nyt elämäsi tulee paljon paremmaksi. Se on vaihe, jossa alat löytää, että elämässä on paljon enemmän, kuin olla ihminen ja tehdä vain asioita sen kummemmin ajattelematta.

Sinut on ehkä johdatettu jonkin kirjan tai nettisivun pariin, jossa puhutaan heräämisestä ja henkisestä valaistumisesta. Kenties se oli Jane Robertsin Seth Speaks tai Lee Carrollin jokin Kryon-kirja. Tietysti jos olet tarpeeksi vanha muistaaksesi kirjojen lukemisen, olet luultavasti heräämisesi myöhemmissä vaiheissa.

Alkuvaiheissa saatat hairahtua sellaisiin asioihin, kuin kristallit ja magneettikaulakorut joita käytetään parantamiseen, tarot-kortit, hikimajat tai salaliittoteoriat, kuten että maanulkopuoliset olennot tulevat pelastamaan meidät ja planeetan.

Saatat olla mukana new agessa, sosiaalisessa, poliittisessa tai ympäristöaktivismissa, meditointiharjoituksissa tai eläinten oikeusasioissa. Sinusta saattaa tuntua, että olet löytänyt uuden tarkoituksen elämääsi. Kaikki tämä on hyvin sopivaa/tarkoituksenmukaista.

Mutta sitten asiat alkavat hajota elämässäsi. Käyt läpi ns. sielun pimeän yön. Saatat menettää läheisiä ihmisiä, työpaikan, tai terveytesi alkaa horjua. Sinusta tulee herkkä asioille, jotka eivät koskaan ennen vaivanneet sinua, fyysisesti ja tunnepuolella. Alat avautua ja aistia ympärilläsi olevien ihmisten energioita. Näiden herkkyyksien vuoksi huomaat ehkä tarvitsevasi enemmän aikaa yksin. Jälleen, kaikki on hyvin sopivaa.

Sisäänpäin kääntyminen on oleellinen osa itsellesi ja sielullesi heräämistä. Alat oivaltaa, että olet täällä hyvin eri syistä kuin muut. Sinulla on syvää viisautta, joka ylittää kovasti ihmisitsesi. Et oivalla tässä kohtaa, että olet ruumiillistanut ihmiskunnan puolesta ne tunnepuolen, fyysiset ja mentaaliset ongelmat, joita olet käynyt läpi.

Muut elämässäsi eivät ehkä ymmärrä, mitä käyt läpi, ja voivat olla hyvin tuomitsevia sinua kohtaan. Itse asiassa voit alkaa uskoa, että sinun täytyy mennä psykologille selvittämään ongelmasi. Monet ihmiset alkavat käyttää tässä vaiheessa sellaisia lääkkeitä, kuin masennuslääkkeet.

Mutta tässä prosessissa ei ole kyse tunteiden tukahduttamisesta. Ei lainkaan. On kyse kaikkien tunteiden sallimisesta, koko kirjon. Myös surun ja vihan tunteiden.

Herääminen ja ylösnousemus on luonnollinen prosessi. Jokainen ihminen käy sen läpi jossain kohtaa – jos ei tässä elämässä, niin jossain toisessa. Mutta on erityisryhmä nimeltään Shaumbra, jotka päättivät, että tämä on se elämä, jossa he saavat oman oivaltamisensa. He eivät halunneet enää elää useita elämiä, vaan halusivat nopeuttaa omaa ylösnousemustaan ja tehdä tästä viimeisen elämänsä maan päällä. He ovat ensimmäisiä, jotka käyvät heräämisen ja ylösnousemuksen läpi ryhmänä.

He valitsivat juuri tämän ajan planeetan historiassa inkarnoitumiseen, koska se oli teknologian aikaa, informaatioaikakausi. Se on tärkeä aika, jolloin tietoisuutta tarvitsee lisätä, erityisesti tekoälyteknologiaan. Koska ilman tuota tietoisuutta tuollainen teknologia voisi tuhota planeetan. Tietoisuuden tuominen tänä aikana takaisi tekoälyn käyttämisen oikeista syistä, ei siirtämään ihmisiä vielä kauemmas omasta luovuudestaan ja omasta sielustaan.

Koska sinä ja sielusi yhdistytte nyt tavalla, jota ei ole koskaan ennen tehty, huomaat, että otat itsellesi sieluisi monia herkkyyksiä energioille. Et tunne asioita vain ihmisaisteillasi, vaan tunnet myös sielusi kautta. Tämä voi olla jännittävä ja upea kokemus, mutta se voi olla myös hyvin vaikea ja häiritsevä, ainakin alkuun, kunnes kehosi ja sielusi tulevat rennommiksi toistensa kanssa.

Integroit valokehosi tai sielusi kulkuneuvon. Valokeho on luonnollinen kehosi. Fyysinen, biologinen kehojärjestelmäsi muuttuu. Tavallinen tapa kommunikoida solujen kanssa muuttuu nyt. DNA muuttuu. Ei ole tarpeellista tietää tämän prosessin pikkuseikkoja, vaan ainoastaan tietää, että se on luonnollinen prosessi. Sanaa "sallia" käytetään usein kirjoituksissani. Koska kyse on vain tämän luonnollisen prosessin sallimisesta tapahtua.

Alat tuntea musiikin enemmän kuin koskaan, ja ruuan haju ja maku korostuvat. Henkilökohtaisesti löydän musiikista syvää aistillisuutta. Mutta myös tietyt parfyymit tai desinfiointiaineet ja muut ympäristön hajut ovat hyvin epämukavia minulle. Niinpä se voi tuntua sekä siunaukselta että kiroukselta.

Kun vietät enemmän aikaa yksin, oivallat, ettei sinusta tunnu yksinäiseltä. Tunnet enkeleitä ja muita olentoja ympärilläsi. Sielun pimeä yö alkaa hellittää. Mutta edessäsi on edelleen monia haasteita, kun käyt läpi tätä prosessia.

Toinen luku tulee pian!

Toisessa osassa puhutaan sellaisista asioista, kuin Lemuria, Atlantis, mysteerikoulut, Crimson Circle, Taivaan risti, ja joistain henkilökohtaisista kokemuksista omassa ylösnousemusprosessissani. Käsittelemme myös lisää oireita, ja ylösnousemuksen ja ruumiillistuneen valaistumisen myöhempiä vaiheita. Kehotan sinua esittämään kommenttiosiossa kysymyksiä, joita sinulla ehkä on heräämisprosessista, ja vastaan niihin parhaani mukaan seuraavassa luvussa.

Henkilökohtainen viesti Maria Chambersilta:

Kiitos paljon, että käytit aikaa lukea blogipostaukseni. Tukesi ja kannustuksesi merkitsee minulle paljon, ja arvostan sitä aidosti. Olen kiitollinen läsnäolostasi. Kiitos, että olet osa matkaani!

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit