Jay Natha (walkinginbothworlds.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

10.9.2021 KESKITY VALOON (KEVEYTEEN)

ViestiKirjoittaja hammer » 22.09.2021 21:10

KESKITY VALOON (KEVEYTEEN)

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
10.9.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tiedän, että on ollut vaikea viikko monilla. Tiedän, että "keskity valoon" kuulostaa kliseeltä tai jopa kieltämiseltä. Tiedän, miten pahalta maailma näyttää. Tiedän myös, miten tärkeää on pitää tämä tuleva energia. Tapahtuu hyvin paljon, mitä emme voi nähdä. Korkeamman ulottuvuuden olentoja saapuu joukkona. Tämä on aikaa pitää kiinni uudesta Maasta.

Energia jota tulee, on erilaista, kuin olen koskaan nähnyt. Olen nähnyt kipinöitä, aaltoja, pyörteitä ja geometrioita. Tämä on enemmän kuin isoja ja vetisiä lumihiutaleita. Se tulee lempeästi, mutta se pysyy ja muodostaa peiton. Minulla ei ole aavistustakaan, mitä tämä tarkoittaa, paitsi että sen paino tuntuu väistämättä.

Kun meditoin jokseenkin mitä tahansa, oppaani alkavat naurattaa minua. Minulla on aina ollut avointa keskustelua näkymättömän tiimini kanssa, ja he ovat aina olleet hauskoja. Tämä on kuitenkin erilaista. He tuntuvat tarkoituksella vetävän minut pois kaikesta vakavasta. Miksi? Nauru tuo keveyttä ja avaa sydäntä. Avoin sydän sallii energian virrata lävitsesi.

Olemme käyneet tässä kuussa läpi niin monta elämää, että se huimaa. Asioita ilmestyy ja häviää fyysisessä todellisuudessani. Joka aamu kun herään, mietin, mikä on eri tavalla tänään. Magneettinapamuutos nopeutuu ja vie muistini mukanaan. Tiedän, että meillä kaikilla on ollut muistiongelmia muutaman kuluneen vuoden, mutta tämä on jo naurettavaa. Minulla on ollut aikoja, jolloin on täytynyt katsoa ulos muistaakseen, onko päivä vai yö. Tämä muutos on ollut äkillinen, eikä se ole lainkaan minun tapaistani.

Kuvittelen, että on tulossa suuria voittoja ja suuria tappioita. Saattaa olla spontaania parantumista, ja myös luonnonkatastrofeja jotka vaativat monia henkiä. Muista, että kuolema on vain tapa jättää tämä ulottuvuus – seikkailu jatkuu muualla. Tiedän, että monet valotyöntekijät valmistautuvat lähtemään, koska heidän missionsa täällä on tehty. Kiitämme heitä, suremme heidän menettämistään, ja sitten jatkamme omaa missiotamme. Monille meistä on opetettu, että kuolema on vihollinen, mutta se ei pidä paikkaansa.

Vapauskoodeja tulee voimakkaasti ja äänekkäästi. Tästä syystä sortaminen luultavasti nostaa päätään. Vapaus on jo voittanut. Annetaan polariteetin hävitä. Jotain vastaan taistelemisen sijasta naura sille. Kuin Boggart Harry Potterissa, nauru kukistaa pelkomme. Yritä löytää huvittava puoli siitä, mitä pelkäät. Tiedän, ettei se ole helppoa, mutta kokeile sitä.

Pidä maailmasi niin kevyenä ja täynnä naurua, kuin mitenkään voit. Katso stand-up-komiikkaa tai jokin hauska elokuva. Leivo piparkakkuja jaettavaksi. Vietä aikaa nauraen ystävien kanssa. On helpompaa pysyä energian edellä, kuin yrittää vetää itsensä pois kuopasta. Naura pimeydelle ja pidä valoa. Meidät rakennettiin tätä varten.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

15.9.2021 AIKAJANOILLA HYPPIMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 26.09.2021 13:19

AIKAJANOILLA HYPPIMINEN

15.9.2021

Maailma on surrealistinen tällä hetkellä. Mekään jotka olemme tottuneet näkemään tulevaisuuteen, emme onnistu siinä kovin hyvin tässä kohtaa. Tunnen kehityskaaren muuttuvan joskus useita kertoja päivässä. Kuka sitä liikuttaa? Me liikutamme. Kun lisää ihmisiä herää, aikajana muuttuu vähän. Tämä on itse asiassa fantastinen uutinen.

Monet "tulevaisuuden ennustuskomiteassa" näkivät virusjutun loppuneen tähän mennessä. Tunsin tuon tarinajuonen muuttuvan heinäkuussa. Miksi ahdistus/sortaminen pahenee? Koska se auttaa ihmisiä heräämään. Se ei ole kaunista, mutta sellainen mikä käynnistää heräämisen, harvoin on. Normaalisti vaaditaan jokin iso tapahtuma saamaan ihmiset kääntymään ympäri, todellisiin prioriteetteihinsa. "Pahat tyypit" eivät ole kaapanneet tätä aikajanaa – se auttaa ihmisiä vain löytämään itsensä.

Toisaalta on edelleen monia, jota eivät ole valmiita heräämään. Tiedän muutaman ihmisen, jotka ovat menettäneet ystäviään erimielisyyden vuoksi piikin ottamisesta. Tiedän myös ihmisiä, jotka ovat menettäneet ystäviä kuolemalle, sekä viruksen että rokotuksen vuoksi. Kummassakin tapauksessa on korkea selviytymisaste, ja kumpikin voi olla tappava (https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-nc ... vents.html). Ei ole mitään oikeaa valintaa, ja meidän kaikkien täytyy tehdä omaa sielunetsintäämme. On täysin ok tehdä, mikä tuntuu parhaalta sinulle, tukien samalla muita tekemään, mikä on parasta heille. Älä tuomitse, vaan käytä erottelukykyä usein.

Jakautuminen on ongelma, mutta sekin on vain tulosta aikajanajakautumisesta. Ihmiset joita vedetään voimakkaasti polariteettiin ja pelkoon, ovat toisella aikajanalla, kun taas ne joita ykseys ja rakkaus vetävät voimakkaasti, ovat toisella. Ei tuomitsemista. Kumpikin aikajana on täysin validi kokemus, mutta ne ovat hyvin erilaisia. Kuka tahansa meistä voi muuttaa valitsemaansa aikajanaa koska tahansa pelkästään muuttamalla ajatteluaan. Rehellisesti sanottuna se on näin nopeaa tässä kohtaa.

Olen kuunnellut naisen nimeltään Cynthia Sue Larson (http://realityshifters.com/) puhuvan henkilökohtaisista kokemuksistaan aikajanoihin liittyen. Hänellä on hyvin tieteellinen lähestymistapa, joten hänen maadoittunutta tulkintaansa on helppoa seurata. Katselin useita hänen videoitaan, mm. yhden tarkoituksella tehdystä aikajanahypystä (https://www.youtube.com/watch?v=R9ayMDQPTzg). Teen kokeita itselläni koko ajan, joten minun täytyi kokeilla tarkoituksellista hyppyä. Viimeiset sanani ovat ehdottomasti: "No, se ei onnistunut suunnitellusti!"

Mitä tapahtui? Kourallinen fyysisiä esineitä joko ilmestyi, hävisi tai muuttui. En tarkoita "ilmestyi" niin, että joku yhtäkkiä antoi minulle jotain (mitä myös tapahtui). Tarkoitan "ilmestyi" niin, että sitä ei ollut eilen illalla, mutta tämä aamuna on. Upeaa! Tällaisia todisteita aivoni tarvitsevat. Vaikken ole koskaan kyseenalaistanut sitä ajatuksena, en ollut varma, pystyisinkö itse tekemään sitä tarkoituksella. Nyt tiedän. Tästä tulee hauskaa.

Paras neuvoni on, että työstät omaa aikajanaasi, samalla periaatteessa sivuuttaen maailman narratiivit. Se saattaa kuulostaa itsekkäältä, mutta ei ole. Mitä enemmän ihmisiä liittyy johonkin aikajanaan, sitä pikemmin siitä tulee hallitseva aikajana. Muuttamalla oman maailmasi ykseyteen ja rakkauteen, autat muita (yksilötasolla) näkemään sen arvon, samalla muuttaen myös enemmistön kokemusta. Muutat maailmaa muuttamalla omaa aikajanaasi. Saatat myös löytää fyysisiä todisteita.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

23.9.2021 ONNELLISTA PÄIVÄNTASAUSTA!

ViestiKirjoittaja hammer » 26.09.2021 22:35

ONNELLISTA PÄIVÄNTASAUSTA!

23.9.2021

Tiedän, että olen päivän myöhässä, mutta päiväntasausenergiat aiheuttivat minulle todella yllätyksen eilen. Siihen liittyi kahden tunnin torkut. Korvien soiminen oli valtavaa. Minulla ei ole aavistustakaan, miten nukuin. Energian virtaaminen lävitseni oli aistittavaa. Jotain intensiivisiä muutoksia tapahtuu ehdottomasti. Monet ihmiset olivat minuun yhteydessä täysikuun ja päiväntasauksen välillä, koska kaikki heidän elämässään kääntyi ylösalaisin.

Myös intensiivisyyden kera, olen aina rakastanut Vaa'an päiväntasausta. Opin hiljattain mahdollisen syyn astrologiasta. Se on aika, jolloin menemme minusta meihin. Kuudessa ensimmäisessä merkissä, Oinaasta Neitsyeen, on kyse itsemme löytämisestä yksilöinä (minä). Seuraavissa kuudessa merkissä, Vaa'asta Kaloihin, on kyse siitä, miten olemme vuorovaikutuksessa muiden kanssa (me). Sovellamme itsetuntemustamme kokonaisuuteen. Kaunista.

Tämä selittää myös, miksi vuosittainen energiaennusteeni ei koskaan vastaa kalenterivuotta. Minusta tuntuu, että vuoden todellinen energia on maaliskuusta syyskuuhun, päiväntasausten väli. Tällöin integroimme tuon energian henkilökohtaisella tasolla. Syyskuun päiväntasauksesta maaliskuun päiväntasaukseen siirrymme vähitellen vanhasta energiasta uuteen energiaan. Sekoittuminen. Tällöin valitsemme, miten toteutamme tämän uuden energian jokapäiväisessä vuorovaikutuksessamme muiden kanssa.

Olemme juuri astuneet vuoden 2022 sekoittumisjaksoon. Samalla kun 2022 tuntuu yleisesti ottaen lempeältä ja kauniilta, tuntuu myös, kuin astuisimme siihen järkyttyneessä hiljaisuudessa. Minulla ei ole aavistustakaan, miltä se näyttää, mutta koska 2021 on paljastumisen ja uudelleenjärjestelyn vuosi, arvaisin, että muutama iso paljastus on tulossa. Muista aina, että vanhan täytyy hajota tekemään tilaa uuden rakentumiselle, sekä henkilökohtaisesti että kollektiivisesti. Tietysti meillä on aina mahdollisuus hyppiä aikajanoilla, ainakin omassa elämässämme.

Olemme massaheräämisessä, ja jos luet näitä sanoja, olet päässyt tarpeeksi pitkälle polulla ollaksesi palvelemassa tätä muutosta. Sinun ei tarvitse irtisanoutua päivätyöstäsi tai alkaa pitää retriittejä. Sinun täytyy vain olla avoin. Avoin sydämesi ja mielesi vetävät luonnostaan ihmisiä luoksesi. Puhu heidän kanssaan. Itse asiassa enemmän on kyse kuuntelemisesta kuin puhumisesta. Kerro heille, etteivät he ole yksin. Osoita heille jokin suunta ehdottamalla kurssia tai nettiryhmää tai kirjaa, joka auttoi sinua. Tämä kaikki vaatii sinulta vain halukkuutta olla avoin. Universumi jatkaa siitä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

25.9.2021 SUREMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 28.09.2021 13:55

SUREMINEN

25.9.2021

Sureminen liitetään normaalisti jonkun rakkaan ihmisen kuolemaan. Vaikka se on tunnetuinta suremisaikaa, meidän täytyy surra myös jokaista kokemaamme menetystä. Jos emme tarkoituksella sure menetyksiämme, surun paino vain hautautuu, noustakseen esiin taas seuraavan menetyksemme myötä. Kun isoäitini kuoli, olin liian nuori käsitelläkseni tilanteen täysin. Moneen vuoteen en edes voinut puhua hänestä hajoamatta. Vasta kun äitini kuoli 20 vuotta myöhemmin, käsittelin lopulta isoäidin kuoleman. Meille ei koskaan opetettu, miten surraan tai miten paljon taakka kevenee, kun teemme sen.

Kubler-Rossin suremismallissa (https://www.psycom.net/depression.central.grief.html) on viisi vaihetta: kieltäminen, viha, kaupankäynti, masennus ja hyväksyminen. Nämä vaiheet eivät ole lineaarisia, vaiheita saatetaan toistaa eikä ole mitään aikarajaa. Toisaalta, jos surujakso jatkuu yli vuoden, saattaa olla hyödyllistä hakea apua joltain neuvonantajalta. Ulkopuolinen auttaa ehkä näkemään asioita, joita ei koskaan tiennyt olevankaan. Vaikka ei ole aikarajaa, elämä on helpompaa, kun on parantunut. Ota tarvitsemasi aika, mutta pysy liikkeessä.

Suurempi ongelma on tämä: meidän täytyy surra kaikkia menetyksiämme. On selvää, että kuolema on menetys, mutta entä elämäntyylin muuttuminen? Tai harhakuvien särkyminen? 2020 aiheutti elämäntyylimuutoksia monille. Pelkkä ajatus pakollisesta lääkityksestä voi olla valtava pettymys ajatukselle vapaudesta. Nämä ovat todellisia menetyksiä. On normaalia surra. Itse asiassa meidän kaikkien täytyy tehdä se.

Olen elänyt rappeuttavan sairauden kanssa yli 20 vuotta. Menetän fyysisiä kykyjä tasaisin väliajoin. Vei muutaman vuoden hoksata, että ainoa tapa jatkaa liikkumista eteenpäin oli surra jokaista menetystä (syvästi), kun se tuli. Ensin olin alakuloinen päivätolkulla, kun pahoitin mieleni ja parannuin siitä. Tuo aika lyheni harjoituksen myötä. Nyt pystyn menemään useimpien kykymenetysten läpi tunneissa tai jopa minuuteissa. Olen oppinut minimoimaan kieltämisen, jotta voin pitää prosessin liikkeessä. Pointti on, että prosessi nopeutuu harjoituksen ja aikomuksen myötä.

Harhakuvien särkyminen on iso juttu. Meidät kasvatettiin uskomaan, että elämässä oli tietyt perustotuudet, ja rakensimme oman elämämme tuolle perustalle. Tuo perusta murenee monilla, ja meidän täytyy myöntää menetys ja surra sitä. Oletko pettynyt talouteen vs. amerikkalainen unelma? Oletko huomannut, että työnantajasi on oikeasti vain ahne yritys? Eikö maasi ole aivan niin vapaa, kuin luulit? Onko politiikassa kyse vain jakautumisesta, ei vaihtoehdosta? Kuten Gloria Steinem kertoi meille: "Totuus vapauttaa sinut, mutta ensin se suututtaa!" Tämä kuvaa heräämisen suremisjaksoa. Monet jumittavat sen vihaosassa. Sinusta tulee tehokkaampi, kun sallit itsesi toipua.

Salli itsesi todella tuntea harhakuvien särkyminen nykymaailmasta. Työnantaja välitti oikeasti työntekijästään viimeksi 1950-luvulla. Minulla ei ole aavistustakaan, miksi edelleen mainostamme käsitystä turvallisesta, elämänmittaisesta urasta vakaassa yrityksessä. On ok päästää siitä irti. "Hyvät edut eläkkeelle jäädessä" voi mennä myös. Maailma ei koskaan enää palaa näihin ajatuksiin. Uskon, että meillä on paljon parempia ajatuksia tulevaisuudessa, mutta meidän täytyy surra menneisyyttä ja päästää siitä irti.

Suhteet ovat yksi alue, jota emme sure kunnolla. Kun romanttinen suhde loppuu, yleinen neuvo on, että meidän pitäisi vain unohtaa tuo kokemus ja siirtyä eteenpäin. Sen tekeminen takaa vain tuon kokemuksen toistumisen. Jos ottaisimme aikaa surra tuota menetystä, kenties emme jatkaisi samaan toimimattomuuteen. Tämä on helppo paikantaa lapsuustraumaan. Se mitä kävit läpi, toistuu, kunnes se tunnustetaan ja surraan täysin.

Miten tiedät, milloin olet parantunut? Kun pystyt puhumaan asiasta ilman, että sinut heitetään takaisin johonkin noista viidestä vaiheesta, tavallisimmin vihaan tai masennukseen. Jos sinut viedään vielä sinne, kohdista energiasi tarkoituksella parantumiseen. Hae apua, jos olet jumissa. Itsesi ja maailman muuttaminen on paljon helpompaa, jos lähestyt sitä parantuneena olentona.

Illuusio särkyy. Maailma ei ole, millainen luulimme sen olevan. Ota aikaa tuntea ja surra täysin menetyksesi. Monet ihmiset jäävät jumiin kieltämiseen ja selviytyvät hukuttamalla surunsa riippuvuuksiin ja ajanvietteeseen. Toiset kovettuvat pysymällä vihavaiheessa. Jotkut välittävät surunsa muille masennuksen ja itsemurhan kautta. Todella rohkeat kohtaavat menetyksensä ja surevat ne täysin. Parantuneena he voivat auttaa muita järkytyksen ja surun läpi.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

6.10.2021 YHDEN AIKAKAUDEN LOPPU

ViestiKirjoittaja hammer » 13.10.2021 19:15

YHDEN AIKAKAUDEN LOPPU

6.10.2021

Tunnen tavallaan kunnioitusta niitä opettajia kohtaan, jotka pystyvät työskentelemään samalla tasolla koko elämänsä. Olen kai samanlainen joissain asioissa. Kun ennen opetin tanssia, opetin kaikenikäisiä, mutta erikoistuin nuoriin lapsiin, 3–6-vuotiaisiin. Se toimi hyvin, koska useimmat studionomistajat kamppailivat alle 7-vuotiaiden lasten opettamisen kanssa. Minulla ei ollut ongelmia. Lapset olivat onnellisia ja tarkkaavaisia, ja luokkieni koko kasvoi.

Itseni kehittämisessä en pysy samalla tasolla kovin kauaa. En ole oikein varma miksi. Kenties siksi, että haluan opettaa sen, mitä olen juuri oppinut, ja haluan jatkaa oppimista. Ongelmani tällä hetkellä on, että olen saavuttanut paikan, jossa kaikki tuntuu olevan täysin järjestyksessä, ja näin en tunne kutsumusta enää kommentointiini. Ainakaan tällä erää. Tämä näkemys saattaa muuttua ensi viikolla. En osaa sanoa, minne olen matkalla … Leijun vain autuudessa ja luottamuksessa. Se tuntuu melko uskomattomalta.

Kenties tämä autuas tila johtuu päätöksestä olla lopultakin kokonaan korkeammalla aikajanalla. Olen täysin tietoinen, että 3D-maailma näyttää olevan menossa päin helvettiä, mutta voin myös nähdä, miten se selviää täydellisesti. Se antaa ihmisille syyn pitää taukoa ja todella miettiä maailmankuvaansa. Se antaa ihmisille tilaisuuden seurata sitä, mikä on todella ja syvällä tasolla tärkeää heille. Olen täysin rento (ainakin nyt) antamaan ihmisten olla tässä prosessissa siellä, missä he ovat. Kenties rajani ovat parantuneet. Tiedän, että luottamukseni elämään on.

Tiedän, miltä kieltäminen tuntuu, eikä tämä ole sitä. Tiedän, miltä apatia ja tappio tuntuu, eikä tämä ole lähelläkään sitä. En vain välitä, mutta ei huonolla tavalla. Minulla on täydellinen luottamus kaikkien kykyyn tehdä tämä muutos sisältä käsin, ja se tapahtuu heidän omana aikanaan. Uskon, että kannattaa kylvää siemeniä, mutta sitten kävellä vain pois ja jättää ihmiset kulkemaan omaa tahtiaan. Minun siemeneni ovat kirjani (https://www.amazon.com/Lifes-Journey-3- ... 230&sr=8-5).

Olen pyytänyt muita astumaan rooliinsa opettajina jo melkein viisi vuotta. Muutama on astunut, ja teitä arvostetaan. Olen hiljattain myös törmännyt bloggaajaan, josta te ehkä nautitte. Hänen nimensä on Anna Mercury, ja hänen sivustonsa on AllGodsNoMasters.com (https://allgodsnomasters.com/). Hänet löytää myös Medium.comista (https://medium.com/@annamercury). Nautin hänen tyylistään ja näkemyksestään. Haluat ehkä käydä tsekkaamassa hänet tämänhetkisen kirjoitustaukoni myötä. Kun löysin hänet, oli suuri helpotus nähdä jonkun täyttävän se aukko, jonka tunnen jättäväni. Tiedän, että te löydätte jokainen itse sen, mitä tarvitsette, mutta minulle oli kuitenkin helpompaa tietää, että hän oli kirjoittamassa.

Suunnittelen jatkaa kirjoittamista, vaikken yhtä paljon. Tämän muutoksen toisella puolella, suurin osa ajastani ja huomioistani käytetään uuden energian integroimiseen ja luonnon ihastelemiseen. Lineaarinen aika tuntuu irrelevantilta, kun kaikki tapahtuu nyt-hetkessä. Viimeisimmät harrastukseni ovat aikajanoilla hyppiminen ja telepatia eläinten ja hyönteisten kanssa. En pysty oikein ilmaisemaan sitä sanoin. Ytimeltäni olen sisäisen tilan tutkimusmatkailija. Teen paljon asioita, joihin meillä ei ole tällä hetkellä sanastoa. Ei ainakaan vielä. Jatketaanpa mahdollisuusrajojen työntämistä. Omassa kokemuksessani ihmiset ovat juuri niin voimakkaita, kuin ajattelevat olevansa. Vapaus ja täysivaltaisuus ovat osa tuota pakettia, joten ollaanpa niitä, joita tulimme tänne olemaan. Nähdään uudessa nyt-hetkessä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

18.10.2021 TULEVAISUUDEN NAVIGOIMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 25.10.2021 19:15

TULEVAISUUDEN NAVIGOIMINEN

18.10.2021

Meillä on taipumusta ajatella, että tulevaisuus on suhteessa menneisyyteen. Mentaalisesti meillä ei ole muita vaihtoehtoja, koska voimme tietää vain sen, mille olemme altistuneet. Kuitenkin intuitiivinen yhteisö sanoo jatkuvasti, ettei tulevaisuus muistuta mitenkään menneisyyttä, kertomatta juurikaan käytännön yksityiskohtia. Minä rakastan käytännön yksityiskohtia, ja olen myös vähän edellä ensimmäistä suurta aaltoa, joten olen uutterasti selvittänyt tätä uutta toimintamallia. Voin sanoa kokemuksen varmuudella, ettei tulevaisuus muistuta mitenkään menneisyyttä.

Menneisyys perustui joko alitajuiseen tai tietoiseen mieleen (jotka liittyivät toiseen ja kolmanteen chakraan). Pelin pointti oli ryömiä ulos alitajuisista kaavoista ja ohjata toimintaansa tietoisella mielellä (vapaa tahto, henkilökohtainen voima). Tähän liittyi paljon ponnistelua. Vaati runsaasti henkilökohtaista varjotyötä vapauttaa mieli alitajuisesta ohjelmoinnista, ja sen jälkeen paljon kurinalaisuutta ja fokusoitumista vapaan tahdon (tietoisen luomisen) valjastamiseen. Nämä ovat oleellisia askelia, ja monet selvittävät edelleen asioita tällä tasolla. Taas kerran, tämä on oleellista työtä. Täytyy olla tietoinen ja voimaantunut, ennen kuin voi siirtyä eteenpäin. Pointtina on, että nyt on jotain, mihin siirtyä, ja se on kaikkien ulottuvilla, sitten kun he ovat valmiita.

Vanha toimintamalli perustui työntämiseen, kun taas uusi perustuu vetämiseen. Sydänenergialla magnetisoiminen on uusin ilmentämismuoto. Sen sijaan, että panemme asioita tapahtumaan, annamme asioiden tapahtua, yhteensopivasti oman värähtelymme kanssa. Jos värähtelymme vetää ei-haluttuja ihmisiä ja kokemuksia, voimme pitää sitä merkkinä, että meillä on jotain muutettavaa sisällä. Tämä toimii hyvin tehokkaasti, jos on tehnyt jo työn alitajuisessa ja tietoisessa mielessä. Jos niissä on vielä tehtävää, tee se kaikin mokomin. Meidän kaikkien täytyy toisinaan palata taaksepäin puhdistamaan asioita.

Uuden toimintamallin varsinaista työtä on sopeutua ja ylläpitää valitsemamme taajuus. On ilmiselvää, jos taajuutemme on epätasapainossa, koska epämiellyttäviä asioita alkaa tapahtua, ja sen voimakkuus lisääntyy, kunnes perustaajuutta tarkistetaan. Se on kuin lumipallo, joka vierii alamäkeä ja lisää kokoa ja vauhtia mennessään. Parasta on saada virhe kiinni varhain ja tehdä korjaukset nopeasti. Tästä syystä ihmisen täytyy olla tietoinen ja voimaantunut ennen tämän askeleen ottamista – hänen täytyy olla riittävän itsetietoinen huomatakseen, milloin asiat menevät poikittain, ja riittävän voimaantunut muuttaakseen omaa ajatteluaan. Voit ajatella tätä taajuutesi pitämisenä korkealla tai itsesi pitämisenä korkeammalla aikajanalla. Sama asia.

Ymmärrä, etten tarkoita kuulostaa nenäkkäältä tai kieltävän asioita. Olen tietoinen, että 3D-maailma on hajoamassa, ja sitä on hyvin tuskallista katsella. Todellinen vallankumous ei tule siitä, että taistellaan vanhaa vastaan, vaan siitä, että käännytään täysin poispäin vanhasta ja otetaan vastaan uusi. Jos kaikki kääntävät selkänsä vanhoille peleille, ei ole ketään taistelemassa vanhan toimintamallin puolesta. Mikä tärkeämpää, vanhalla ei ole tukea. Anna sen hajota … se on ainoa tie eteenpäin. Ota aikaa surra vanhan menettämistä, mutta tiedä, että tapahtuu myös uuden syntymää.

Meillä jokaisella on pääsy valitsemaamme taajuuteen (aikajanaan), ja voimme kukin siirtyä taajuudesta toiseen koska tahansa. Korkeampi aikajana perustuu rakkaustaajuuteen, kun taas alempi aikajana perustuu pelkotaajuuteen. Kaikkien ihmistunteiden juuret ovat toisessa näistä kahdesta ilmaisumuodosta. Minulla ei ole koskaan ollut paljon pelkoa elämässäni, mutta minulla oli hyvin paljon vihaa, jolla on juuret pelossa. Se, ettet tunne pelkoa pelkona, ei merkitse, ettei se ole lähtökohtatunteesi. Rakkaustaajuuden ylläpitäminen saattaa vaatia uutteruutta ajatustensa uudelleenkouluttamisessa.

Korkeamman taajuuden ylläpitäminen vaatii kolmea asiaa: pidä mieli kurissa, tue kehoa ja harjoita kiitollisuutta joka päivä. Mieli vaatii tiedostamista ja kurissapitämistä, ettei se vatvo pelkoajatuksia tai hyppää ylivoimaisuuteen ja ahdistukseen. Saat valita, mitä vatvot. Valitse viisaasti. Keho tarvitsee tukeasi ollakseen mahdollisimman terve. Suoliston heikko terveys voi vaikuttaa kovasti mieleen. Probiootit ja hyvä ruokavalio voivat muuttaa elämäsi. Kiitollisuus on harjoitus, jota joka tahansa voi tehdä, ja se on nopein tapa avata tuo magneettinen sydänenergia. Se lisää myös sisäistä suhdettasi ja luottamustasi elämänpolkuun.

Kaikki nämä asiat vaativat aikaa ja harjoittelua. Aloita tänään, ja jatka siitä. Kaikki ovat erilaisia, mutta meillä kaikilla on tila ja kyky kasvaa. Tervetuloa uuteen toimintamalliin!

-----------

hammer
Ylläpitäjä

31.10.2021 MARRASKUU 2021

ViestiKirjoittaja hammer » 31.10.2021 22:08

MARRASKUU 2021

31.10.2021

En tee tavallisesi kuukausiennusteita. Viime aikoina aikajanat ovat olleet niin nopeita ja ennustamattomia, että tulevaisuus on ollut hämärä. Marraskuu tuntuu erilaiselta. Minkään uuden vuoden sävy ei tule kerralla 1.1., vaan uusi sekoittuu mukaan vähitellen syyskuun ja maaliskuun päiväntasausten välillä. Marraskuu ei tunnu yhtä asteittaiselta. Meitä on valmisteltu tähän – muistatko tuon oudon viikon 19.–25.10.? Olemme täysin valmiita eteemme tuleviin paljastuksiin.

2021 on paljastumisen ja uudelleenjärjestelyn vuosi (artikkeli 13.11.2021), ja 2022 on vuosi, jolloin arvioimme uudelleen ja toivumme. Yleisesti 2022 tuntuu aika ihanalta, ja siinä tapahtuu paljon henkilökohtaisten arvojen arviointia. Mikä on tärkeää – oikeasti? Vuoden aikana alamme tulla planeettana yhteen ykseystietoisuudessa. Mutta siihen pääsemiseksi jotkut meistä tarvitsevat kovaäänisen herätyksen. Ole myötätuntoinen. Monta vuotta sitten, sopimusneuvottelujen aikana, minulle annettiin uskomattoman hyvä neuvo: "Jos tuntuu hyvältä, älä sano sitä." Rakastava hiljaisuus saattaa olla parasta, mitä voimme tehdä niiden hyväksi, jotka ovat nukkuneet vähän pidempään. Tämä herätys ei mene heiltä ohi, ja herääminen äkkiä saattaa järkyttää. Monet astuvat vuoteen 2022 järkyttyneessä hiljaisuudessa.

Tämä ei ole kertatapahtuma – se on paljastuvien tapahtumien sarja. Aivan kuten olemme kollektiivisesti kutsuneet kahta viime vuotta "pandemiaksi", seuraavia kahta vuotta kutsutaan "käännekohdaksi". Rooman valtakunnan kaatumiseen saatetaan liittää tietty vuosi historiassa, mutta monien pienempien tapahtumien vuodet johtivat siihen. Sama asia. Älä missaa tätä uskomatonta aikaa odottamalla yhtä tapahtumaa. Ja varo juonipaljastusta: emme palaa koskaan pandemiaa edeltävään elämään.

Teen paljon puhdistustyötä 4D:ssä, astraalitasolla. Siellä pidetään ihmisen ajatusmuotoja. Ylemmät 4D-tasot ovat oikein mukavia – enkeleitä ja sellaista. Alemmat 4D-tasot näyttävät kuin Quentin Tarantinon elokuvalta – paljon yäk. Se sisältää myös arkkityypit ja Matelija-vaikutuksen ihmiskuntaan. Olen pystyttänyt vuosien ajan sinne ylösnousemuspilareita, jotta energiat voivat päättää lähteä ja mennä johonkin kivempaan paikkaan. Kuluneen kuukauden ajan Matelijoita on lähtenyt joukoittain. Pimeä energia joka tukee monia ihmisen valtarakenteita, on nyt poissa. Monet näistä rakenteista kaatuvat nyt, ja ne jotka jäävät, täytyy ajatella perustavanlaatuisesti uudelleen.

Pidä tämä mielessä, kun menemme eteenpäin. Joitain noista "pahoista" ihmisistä joilla oli agendoja, manipuloitiin yhtä paljon, kuin he manipuloivat muita. Hekin heräävät täysin uuteen olemassaoloon, ilman sitä perustaa jolle he rakensivat elämänsä. En oikeuta heidän käyttäytymistään – tarjoan vain näkökulman, joka saattaa tehdä myötätunnosta helpompaa. Joulukuun loppuun mennessä meillä kaikilla on syvää kiitollisuutta joulunajasta sekä ystävien ja perheen lämmöstä, siihen rooliin katsomatta jota esitimme ennen.

Vaikka aina on hyvä aika harkita uudelleen kantaansa asioista, marraskuu 2021 vaatii sitä. Ajattele uudelleen uskollisuutesi rahalle, patriotismille, uskonnolle, vastuulle, vallalle ja politiikalle. Mieti, miten olet (tai voisit olla) loistava esimerkki rakkaudesta, yhtenäisyydestä, vastuusta, rehellisyydestä, hyvinvoinnista, vapaudesta, armosta ja myötätunnosta. Ajattele kaikki uudelleen. Päästä kaikesta irti ja katso, mitä haluat oikeasti pitää. Elä tarkoituksella.

Tätä varten tulimme tänne. Tänä on Suuren muutoksen aikaa. Elämästä on tulossa paljon helpompaa niille, jotka ovat valmistautuneet. Elämä on menossa sivuraiteille niillä, jotka vielä nukkuvat. Pidä fokuksesi valossa ja auta ohjaamaan meidät kaikki tyynemmille vesille. Meidät rakennettiin tätä varten.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

2.12.2021 2022 – SUURI NOLLAUS

ViestiKirjoittaja hammer » 13.12.2021 21:34

2022 – SUURI NOLLAUS

2.12.2021

Minulla on fantastinen tunne vuodesta 2022! Tietysti olen Skorpioni ja pidän melko paljon kuolemasta ja uudestisyntymästä. Illuusion täytyy hajota tekemään tilaa totuudelle siitä, kuka olemme ja miksi olemme täällä. Kaikki luulevat, että he haluavat illuusion lähtevän, kunnes alkavat nähdä, miten suuri osa maailmastamme on illuusiota. Vuodet 2022 ja 2023 nimetään historiassa "käännekohdaksi", mutta se eletään läpi päivä kerrallaan. Lopputulos on hyvin sen arvoinen, ja illuusion hajoamista on upeaa todistaa, jos pitää fokuksen isossa kuvassa.

Tämä ei ole yksi tapahtuma, vaan enemmänkin aaltoja, joita tulee huuhtomaan pois vääristymät. Aaltojen välissä integroimme tätä uutta, vähemmän vääristynyttä informaatiota ja sopeudumme yhteensopivaan ajattelutapaan. Henkilökohtaisella tasolla vuoden 2022 työtä on arvioida uudelleen tarinoita ja arvoja. Niille jotka ovat työskennelleet omien tarinoidensa kanssa ja joille mentaalinen uudelleenmuotoilu on vaivatonta, tämä vuosi tuntuu kuin tanssilta. Voimme herätä joka aamu uteliaana: "Mikähän on eri tavalla tänään?" Niillä jotka ovat jumissa omissa mielipiteissään tai naimisissa jonkin narratiivin kanssa, on raskas vuosi. Tosiasiassa kyse on viime kädessä siitä, minkä uskoo olevan perimmäinen totuus – ihmisrakenne vai jumalainen rakenne. Ihmisrakennetta puretaan pian muutama pykälä.

Vuodelle 2022 voitaisiin helposti antaa nimeksi "totuus, usko ja parantuminen". Kuulostaa ihanalta, kunnes ajattelee, mitä vaaditaan totuuden, uskon ja parantumisen löytämiseen. Aikajanajakautuminen on vielä selvempää. Minusta tuntuu hyvin rakastetulta ja turvalliselta, kun projisoin itseni vuoteen 2022, mutta minulla ei ole kerrassaan mitään halua, että tulevaisuus muistuttaa menneisyyttä. Jos on vielä porukkaa, joka suunnittelee tulevaisuutta viime vuosisadan arvojen ja strategioiden ympärille, tämä sattuu. Ole ystävällinen, ja anna muiden tuntea turvaa muuttaessaan mieltään. Monille vaikeinta on muuttaa mentaaliset tarinansa. Tämä merkitsee itsen ja muiden tuomitsemattomuutta. Anna ihmisten muuttua – tämä vuosi vaatii sitä.

"Totuus" on tässä kontekstissa lähempänä "läpinäkyvyyttä". Sen sijaan, että väitellään, millä ryhmällä on oikea tarina, manipulointi huuhdotaan pois, mikä jättää varsinaisen tapahtuman paljaana kaikkien nähtäväksi. Jotkut sanovat haluavansa totuuden, kun he todellisuudessa haluavat vain olla oikeassa. He ovat niin juurtuneet tarinaansa, että sen näkeminen mitä todellisuudessa tapahtui, aiheuttaa vähän taisteluväsymystä. Tämä tapahtuu luultavasti meille kaikille jollain tasolla tänä vuonna. Pysy mentaalisesti tarpeeksi joustavana sanoaksesi: "Uskoinko ennen siihen? Miten typerää minulta!" Anna anteeksi itsellesi ja mene eteenpäin. Manipulointi ja vääristymät olivat 3D:ssä. Läpinäkyvyys on 5D:ssä.

"Usko" merkitsee "luottamusta" … luottamusta elämään, luottamusta evoluutioon, luottamusta suurempaan kuvaan. Muutamat puhuvat vielä sen tärkeydestä, että tehdään "oikea" valinta (vapaa tahto) pitämään tämä ylösnousemusjuttu rullaamassa. Olemme tuon kohdan ohi. Siinä missä vapaan tahdon valinnat vaikuttavat ehdottomasti henkilökohtaiseen matkaasi, evoluutiopallo on saanut tarpeeksi vauhtia, että se tapahtuu joka tapauksessa. Luota siihen. Riippumatta siitä, miten sekasortoiselta maailma ehkä näyttää, olemme menossa oikeaan suuntaan, lisääntyvällä vauhdilla. Kyllä, lisää valosi kollektiivin rakastamiseen tämän siirtymän läpi, mutta sinun ei enää tarvitse työntää. Valosi lisää muutoksen vauhtia, mutta se tapahtuu joka tapauksessa.

"Parannus" merkitsee "sieluharmoniaa", siirtyen egotarinoista sielun ohjaamaan elämiseen. Ajattele onnellista 4-vuotiasta: hän laulaa, tanssii ja rakastaa, hän luo aina leikkisällä tavalla, ja hän rakastaa auttaa (hän haluaa olla mukana kaikessa, ruuanlaitosta auton korjaamiseen). Hän ei ole koskaan huolissaan. Mitä jos ihmisenä olemisen on oikeasti tarkoitus olla tällaista? Jätä avoimeksi se vaihtoehto, että sielupohjainen eläminen ei näytä yhtään samalta, kuin rakentamamme 3D-elämä. Joka kerta kun egosi alkaa käyttäytyä huonosti, lohduta sitä kertomalla, että tämä uusi tapa on helpompi ja hauskempi. Ego ei voi jatkaa vastarintaa, jos lakkaat taistelemasta sitä vastaan. Kohtele egoa rakkaudella ja ohjaa se eri suuntaan.

Rakenteita jotka romahtavat tänä vuonna (ja sen jälkeen), ei yksinkertaisesti voi olla 5D:ssä. Tämä merkitsee kaikkia valtahierarkioita ja kaikkia orjuutustyökaluja. Kenties onnistunein orjuutustyökalu on raha. Se on osa 3D-elämää, enkä sano, että raha on luonnostaan "paha asia", mutta sitä ei ehdottomasti ole 5D-tulevaisuudessa. Työskentele sen kanssa, että poistat pankkitilin yltäkylläisyystunteestasi. Jos kaikki tarpeesi on tyydytetty, miltä yltäkylläisyys näyttäsi sinusta? Itse tunnen yltäkylläisyyttä, kun vietän aikaa kahden kesken ihmisten kanssa. Tunnen yltäkylläisyyttä, kun minua tuetaan, tunnepuolella ja käytännössä (apu projekteissa). Tunnen yltäkylläisyyttä, kun ympärilläni on kiviä (korujen tekeminen, kivipuutarhassani istuminen). Jos minulla olisi maailman kaikki rahat, se ei saisi minua tuntemaan yltäkylläisyyttä. Pohdi vähän aikaa, mikä täyttää sydämesi.

Raha on rajallinen, lineaarinen, mentaalinen käsite. Rajallinen ja lineaarinen merkitsee, että niukkuus on sisään rakennettua – jos jollain on paljon, jollain toisella on vähemmän. Rakkaus on vastakohta – mitä enemmän annat, sitä enemmän sinulla on. Raha on vain käsite, ajatus. Kehosi tarvitsee ilmaa, vettä ja ruokaa selviytyäkseen (ainakin nyt), kun taas ihmiset olivat tuhansia vuosia ilman rahaa. Se oli mielenkiintoinen työkalu jonkin aikaa, mutta se ei tule mukanamme, kun kehitymme. Jos sinulla on vaikeuksia ymmärtää, ettei raha ole tarpeellista kehitykselle, on ehkä aika katsoa uudelleen Star Trek – Uusi sukupolvi. Lisäoppimiseen rahasta ja rahattoman tulevaisuuden mahdollisuudesta suosittelen katsomaan Zeitgeist: Addendum (https://www.youtube.com/watch?v=3FvKzSBSQcc) ja Zeitgeist: Moving Forward (https://www.youtube.com/watch?v=ZoEVJQTUqdw).

Aivan kuten voikukkia työntyy jalkakäytävän halkeamista, 5D-teknologioita putkahtelee esiin kaikkialta. Suosittelen katsomaan GoodNewsNetwork.org-sivuilta (https://www.goodnewsnetwork.org/) tuoreinta tietoa teknologioista ja positiivisia tarinoita. Suosittelen myös etäisyyttä sosiaalisesta mediasta ja uutisista. Vuodessa 2022 on kyse irrottautumisesta ryhmäajattelusta ja yhdistymisestä oman sielusi älykkyyteen. Prosessi on tasaisempi ilman propagandaa ja mielipiteitä. Ymmärrän halun pysyä informoituna, minkä voi tehdä esim. jollain ennakkoasenteettomalla, "vain otsikot" -sähköpostilla. Etsi jokin uutislähde ilman kommentointia tai dramaattista musiikkia, ja rajoita aikaasi siellä. Voit olla tietoinen maailman kaaoksesta ja samalla valita fokusoitua uskomattomaan tulevaisuuteen. Tämä on yksi niistä vapaan tahdon valinnoista, joka muuttaa henkilökohtaisen matkasi laatua.

On mahtava aika kyseenalaistaa kaikki. Kun arvoimme uudelleen tarinoitamme ja harmonisoimme arvomme sielun kanssa, voimme päättää, etteivät jotkut asiat elämässämme enää palvele meitä. Se on ok. On ok luopua, kenestä tai mistä tahansa, voidaksesi harmonisoitua sielusi kanssa. On myös ok pitää tilanteesi ja pudottaa vain ne tarinat, jotka eivät enää tue evoluutiotasi. Olen aivan varma, että tiedät tarkkaan, mitä tarvitset. Jos jokin tuntuu laajentavalta ja olevan täynnä rakkautta, se on helpompi polku.

Kukaan meistä ei tiedä, miltä 5D näyttää, mutta voin kertoa, miltä se tuntuu. 5D on laajentava, iloinen, yltäkylläinen sydämestä käsin ja uskomattoman vapaa ja helppo. Kaikki mikä tuntuu rajoittavalta tai pelottavalta, on epäilemättä osa vanhaa toimintamallia. Kuten Cynthia Sue Larson (https://www.youtube.com/watch?v=wYjhnmFJYsI) kysyy aikajanoilla hyppimisestä, "Miten hyvä siitä voi tulla?" Todista illuusion hajoamista tunne-etäisyyden päästä, ja kiinnitä huomioisi uuden maailman tulemiseen. Suuri nollaus – miten uskomatonta aikaa olla elossa!

-----------

hammer
Ylläpitäjä

22.12.2021 PYRKIMISEN LOPPU

ViestiKirjoittaja hammer » 23.12.2021 17:56

PYRKIMISEN LOPPU

22.12.2021

Maailma on opettanut meidät saavuttamaan. Meidät on saatu uskomaan, että jatkuva pyrkiminen enempään on polku onnellisuuteen. Kuten tiedämme, onnellisuus ei ole määränpää – se on perspektiivi. Joko olemme onnellinen tai emme ole, riippumatta pyrkimisestämme. Mutta jatkuva pyrkiminen luo häiriötekijäkuplan ympärillemme – se pitää meidät kiireisenä ja vie pois kehostamme ja tunteistamme. Tämä oli pelin henki – pitää meidät pelaamassa heiluttamalla porkkanaa, jota ei oikeasti ole, ja pitää meidät mielessämme, kuin rotta labyrintissä.

Pyrkiminen (saavuttaminen) ei ole huono asia tai väärin. Se ei ainoastaan voi olla ajava voima, jos tarkoituksemme on olla oikeasti onnellinen. Ego on se osa, joka pyrkii, ja henki on se osa, joka haluaa oikeasti onnellisuutta. Henki on valmis ruumiillistumaan, eli korkeampi itse on valmis luomaan yhdessä kehon kanssa. Nyt on aika kunnioittaa kehotemppeliä ja harmonisoitua sen kanssa. Kun kehoni on terve, olen onnellisempi. Olen työskennellyt kehoni kanssa kolme vuotta, aikomuksen ja rakastavan omistautumisen kera, ja minulla on melko vahva kehosuhde. Tunnen myös merkittävän eron lämpötilan muuttuessa. Olen onnellinen ja rento, kun minun on lämmin. Olen aina tiennyt, etten pidä kylmissäni olemisesta, mutta nyt tunnen koko kehoni rentoutuvan ja avautuvan, kun minun on lämmin.

Tämän kehotietoisuustason hyvä puoli on, että voin päästä meditatiiviseen autuustilaan paljon helpommin, vain kysymällä keholtani (kumppani), mitä se tarvitsee tällä hetkellä. Minut melkein kuin palkitaan kuuntelemisesta … ja kenen ei olisi parempi olla, jos häntä kuullaan? Huono puoli on, etten voi enää satunnaisesti syödä ystävien kanssa ei-luomulaatuista (geenimanipuloinnilla terästettyä) lihaa. Joku oli hiljattain tarpeeksi kiltti valmistaakseen minulle aterian, ja tuntui töykeältä olla syömättä sitä. Tunsin välittömästi epämukavuutta ruuansulatuskanavassani, ja seuraavana aamuna pernaan sattui. Vain hienoista epämukavuutta, mutta se oli ehdottomasti perna. Myös minulle on outoa olla näin tietoinen kehostani. Voidakseni rakentaa kehosuhdettani, minun täytyi pysähtyä ja kuunnella. Minun täytyi lakata pyrkimästä ja antamasta egomieleni johtaa.

Maalliset saavutukset ovat egon ponnistelua. Jos tavoite on uralla menestyminen, enemmän rahaa ja parempia tavaroita, se on vain häiriötekijä. Egorakenne on häviämässä nopeasti, ja kaikesta mitä olet tehnyt tuohon rakenteeseen perustuen, tulee pian silmiinpistävän selvää. Kaikki pyrkiminen ei perustu ulkopuoliseen tarinaan. Jos syysi tehdä jotain on ihan omasi, pyrkiminen (osa-aikaisena juttuna) voi olla hyvin tervettä. Olemme eksyneet mielen hallitsemaan kuvitteelliseen satumaahan.

Niin ylhäällä, kuin alhaalla. Ylhäällä meillä on aika-avaruuskotelo (3D ja 4D), joka muuttuu nopeasti. Tämä on este Maan ja muun galaksin välissä. Tämä este sai meidät tuntemaan, että olimme yksin universumissa. Alhaalla meillä on egokotelo, joka muuttuu nopeasti. Ego piti meidät yksilöllisissä elämissämme tuntien erillisyyttä ja yksinäisyyttä. Ihmiset on rakennettu yhteyttä varten. Tässä kohtaa pelosta ja tuomitsemisesta irtipäästäminen tuo melkein välittömän yhteyden. Kun egoeristäytymisen 3D ja 4D häviävät, 5D:n yhtenäisyys rakentuu. Ole valmis päästämään irti siitä, mistä elämässäsi täytyy päästää irti. Tässä kohtaa kehoyhteyden rakentaminen ei vaadi kolmea fokusoitunutta vuotta. Se tapahtuu hyvin luonnollisesti, jos pääset vain pois itsesi tieltä (pois mentaalitarinoistasi).

Mitä tapahtuu pyrkimisen jälkeen? Intuitiivista ohjausta ja iloista mielenkiintoa. Hakkaan edelleen puita ja kannan vettä (enemmänkin pesen pyykkiä ja laitan ruokaa), mutta se ei enää tunnu loputtomalta tehtävälistalta. Useimmiten minusta tuntuu kerrassaan uskomattomalta, ja tämä tunne on ollut uusi perusviivani/lähtökohtani viikkoja. Olen tavallisesti vähän etuajassa, joten se on tulossa, vaikket olisi vielä tuntenut sitä. Meidät opetettiin pyrkimään (tekemään), ja nyt meidän täytyy oppia, miten ollaan. Tämä on siirtyminen puhumisesta kuuntelemiseen, sisällä ja ulkona.

Joillekin tämä ei ole helppo siirtymä. Ole ystävällinen itsellesi ja muille. Yritä soljua elämänvirran mukana. Jotkut siteet täytyy katkaista, mutta jotkut asiat voivat pysyä elämässäsi, jos tarinaa muutetaan. Jos virtaat jo elämän myötä, ole vakuuttunut, että kaikki on täydellistä. Ylösnousemus etenee oikein hyvin, ja energiatuki on todella uskomatonta. Vuoden 2022 tavoite on päästä pois päästä ja siirtyä sydämeen (artikkeli "2022 – suuri nollaus" 2.12.2021). On sanottu, että tuo 45 sentin matka päästä sydämeen on pisin matka, jonka voi tehdä. Aloita jokainen päivä uteliaana, ja päätä jokainen päivä kiitollisuusluettelon kera. Tätä varten tulimme tänne. Kiitos, että olet planeetalla nyt. Nähdään.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

16.1.2022 RUUMIILLISTUMINEN ON OMITUISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 25.01.2022 22:31

RUUMIILLISTUMINEN ON OMITUISTA

16.1.2022

Tiedän, etten olen kirjoittanut vähään aikaan. Rehellisesti sanottuna, ruumiillistumiskokemus muuttuu joka päivä, ja minulla on ollut vaikeuksia tajuta sitä jollain kieleksi tulkittavalla tavalla. On ollut omituista. Melko onnellista yleisesti, mutta hyvin outoa. Kehoni tarpeet muuttuvat jatkuvasti. Tunnetilani on tavallisesti jossain tyytyväisen ja autuaan välillä, mutta on myös ollut pari hullua päivää. Luotettava järjestykseni on muuttunut jatkuvasti muuttavaksi virraksi. "Omituinen" on ainoa sana kattamaan sen.

Uusi normaali on, että ajasta tulee vähemmän lineaarinen. 4D muuttuu dramaattisesti ja sen myötä tunteemme lineaarisesta ajasta, ja myös mentaalinen manipulointi. 4D sisältää astraalitason, jota on käytetty manipulointiin ja kontrollointiin pelon ja ryhmäajattelun avulla. Kysymys ei ole siitä, mitä uutisissa on, vaan miten moni ihminen sammuttaa ne ja prosessoi sisäisesti. Ihmiset ovat kyllästyneet olemaan johdettavana. Olemme valmiita opastamaan itseämme omalla sisäisellä kompassillamme.

Lineaarisen ajan paikalle tulee jatkuvasti läsnä oleva nyt-hetki. Tämä on osa kuolemattomuuttasi. Matkasi jokainen askel, jokainen hetki toi sinut tähän, ja matka jatkuu samalla tavalla. Jos jokin ei tunnu aivan oikealta, niin odota. Kun on oikea tilanne ja oikea aika, tiedät sen. Pidän tutkimisesta, mutta tiedän välittömästi oikean polun, kun tunnen sen. En eksy enää jumppaamaan mielessä. Kun yritän selvittää asioita pelkästään mielellä, edistyminen pysähtyy. Polku täytyy tuntea, sitten mieli voi tulla mukaan toiminta-askelia varten.

Kehomme muuttuu, sekä energeettisesti että fyysisesti. 3D sisältää fyysisen olemassaolomme pieninä hiilipohjaisina yksikköinä. Tämä on fyysistä ylösnousemista 5D:hen, joten kehostamme tulee kristallisempi. Ylösnousemusoireitani olivat ennen väsymys ja kipu, nyt on enemmän kyse sopeutumisesta parantuneeseen kuuloon ja hajuaistiin ja eläintelepatiaan. Aistini ovat terävöitymässä, riippumatta siitä, minkä lääketiede sanoo mahdolliseksi. On tärkeää muistaa, että luonnontieteet ja lääketiede kertovat meille vain nykyisen ymmärrystasomme. Älä koskaan sekoita nykyistä ymmärrystasoamme varsinaiseen totuuteen. Kun fyysisyytemme kehittyy, niin myös tieteemme kyseisestä aiheesta.

Kehoni on ollut selkeä muuttuvista tarpeistaan. Joinain päivinä syön kunnon määrän ruokaa, kun taas toisina päivinä nautin kourallisen pähkinäsekoitusta ja paljon vettä. Joinain päivinä sokeri kuulostaa kamalalta, ja toisina päivinä suola. Tunnen hermostoni muuttuvan. Kehoni pyysi minua lopettamaan kaikki lisäravinteet vähäksi aikaa. Noudatan kaikkia pyyntöjä, ja kehoni tuntuu rentoutuneelta ja onnelliselta. Sain covidin marraskuussa, ja kuukauden uupumuksen jälkeen minusta tuntuu paremmalta kuin vuosikymmeniin. En ole ainoa, joka on maininnut terveyden parantuneen toipumisen jälkeen. Voisiko tämä vitsaus toimia DNA-päivityksenä? Epäilemättä se on ihmisen keksimä virus (oireet muuttuvat joka päivä), mutta luonto taivuttaa aina asiat omiin tarpeisiinsa. Luonto voittaa aina.

Mentaalisesti minulla on ollut paljon vähemmän huolta ja tuomitsemista. Juonena on, että kun sanani karkaavat henkilökohtaisesta rehellisyydestäni, joudun kovaan kierteeseen. Aivan yhtäkkiä en pysty lakkaamaan ajattelemasta, mitä olisin halunnut sanoa eri tavalla. Tämä on uutta minulle. Tuloksena on, että olen paljon tarkempi sekä ajatuksissani että sanoissani. Sillä on oikeastaan hyvin vähän tekemistä tuon toisen ihmisen kanssa, ja se liittyy kaikin tavoin omaan rehellisyyteeni. Harmonia korkeamman itsen kanssa tekee integroinnista tasaisempaa. Kaikesta mikä on epäharmoniassa, tulee nopeasti ilmeistä.

Minusta kaikkein oudointa (tässä superoudossa prosessissa) on täydellinen persoonallisuusmuutokseni. Olen aina ollut suunnittelija ja hyvin taitava kurinalaisuudessa, ja nyt suunnitelmat ovat jokin hahmotelma (ilman todellista aikataulua) ja kurinalaisuuteni kohdistuu joustavuuteni säilyttämiseen. Oliko persoonallisuuteni noin epäharmoniassa aiemmin? Luulen niin. Mutta luulen myös, että se oli tarpeellinen selviytymistaito pysyäkseen hengissä tällä planeetalla ennen tätä. Vanha persoonallisuuteni palveli minua hyvin, nyt on jonkin muun aika. Joka aamu ihmettelen, minkä osan itsestäni löydän. Se on kuin sieluhakua konfettien kera. Omituista, mutta hauskaa!

Joka tapauksessa toivon, että tämä päivitys on hyödyllinen. Et ole yksin, ja "olet aivan yhtä täysjärkinen kuin minä" (Luna Lovekiva, Harry Potter). Ihmettelen, mitä seuraavaksi tapahtuu …

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit