Jay Natha (walkinginbothworlds.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

27.3.2021 YLISTÄ GANESHAA

ViestiKirjoittaja hammer » 29.03.2021 20:33

YLISTÄ GANESHAA

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
27.3.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Onko tuntunut hyvin samalta kuin Merkuriuksen perääntyessä? Suunnitelmat muuttuvat? Ihmisiä menneisyydestä ottaa yhteyttä? Kyse ei ole Merkuriuksesta, vaan siitä, että vuosi 2021 näyttää meille, mitä se on täällä tekemässä. Kun tämä paljastumisen ja uudelleenjärjestelyn vuosi pääsee todella täyteen vauhtiin, voimme nähdä muutoksia tapahtuvan silmiemme edessä.

Hindulaisuudessa elefanttipäinen jumalolento, nimeltään Ganesha, on vastuussa pienien esteiden laittamisesta polullesi. Miksi esteiden tuominen olisi palvonnan arvoista? Koska pienet esteet estävät sinua törmäämästä suuriin esteisiin. Kuten seisominen kaikissa punaisissa valoissa varmistamaan, että on riittävän myöhässä välttääkseen yhteentörmäyksen. Meitä kaikkia viivytetään ja ohjataan uudelleen, suurempaa hyväämme kohti.

3D-perspektiivistä tämä voi tehdä hulluksi. Enemmän suunnitelmia (ja mentaalirakenteita) hajoaa, kuin toteutuu. Korkeammasta perspektiivistä se kaikki on hyvin jännittävää. Tuntuu kuin viimeiseltä työnnöltä tämän 5D-vauvan synnyttämisessä. Tämä uusi todellisuus ei ole täysin paikoillaan vielä vähään aikaan, mutta synnytyksen viime vaiheet ovat käsillä. Prosessi on paljon helpompi, jos irrotamme otteemme todellisuudesta. Aina kun elämä häiriintyy, ylistä Ganeshaa. Se todella auttaa muuttamaan turhautumisen kiitollisuudeksi.

Tuleva valo on lisääntynyt dramaattisesti tänä vuonna. Uudet koodit, uudet geometriat, hajottavat illuusion. Tämä on todella rankkaa ainoastaan silloin, kun huomamme olevamme hyvin kiinni tuossa illuusiossa. Joskus tallennamme vanhoja illuusio-ohjelmia kehoomme, mikä voi aiheuttaa fyysisen vapautuksen jonain sairautena. Kuitenkin vanhan täytyy lähteä, ja jos kannustamme sitä siihen, se häviää nopeasti.

Tämä uusi valo ankkuroituu kehoon. Paljon siitä puhdistuksesta jota näemme huhtikuussa, on astiamme valmistelua. Tee, mitä tarvitsee, tukemaan kehoa. Tämä uusi valo tuo valokehon enemmän muotoon. Nämä uudet koodit eivät ainoastaan päivitä hiili-DNA:ta, vaan ne myös tuovat uutta energiaa valokehoon. Oletko huomannut muutosta elimissäsi tai rauhasissasi? Et ole yksin. Myös uusia elimiä ja rauhasia tulee valokehomuodossa. Tämä voi myös aiheuttaa kasvukipuja fyysiseen kehoon. Ole lempeä itsellesi.

Poista myrkkyjä mahdollisimman paljon ruokavaliomuutoksilla. Älä mässäile, vältä prosessoituja ruokia ja lisättyä sokeria. Huomaat, että mitä puhtaampi ruokavaliosi on, sitä rauhallisemmalta sinusta tuntuu. Tämä on fyysinen ylösnousemusprosessi, ja kehosi tekee jo ylitöitä saadakseen kaiken tapahtumaan. Kehosi ansaitseman kunnioituksen ja tuen antaminen saattaa merkitä muutoksia ruokavalioosi ja muihin tapoihisi. Haluatko liikkua? Tee se. Tuntuuko, että haluat ottaa torkut? Tee se. Kuuntele kehoasi, älä tapojasi.

Tulee vielä intensiivisemmäksi tästä eteenpäin. Taas kerran, mahtavaa, jos olet valmistautunut, ei niin mahtavaa, jos olet viivytellyt. Tarkista tilanne keholtasi säännöllisesti, ja ole valmis antamaan sille sen tarvitsemaa tukea. Näkymätön tiimisi on aina kanssasi ja auttaa mielellään aina, kun pyydät, mutta sinun täytyy pyytää (vapaalla tahdolla on merkitystä). Sinut rakennettiin tätä varten. Tästä syystä tulimme. Sinua rakastetaan ja tuetaan tavoilla, joita et voi edes kuvitella. Onnistut tässä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

3.4.2021 KYYHKYLOGIIKKAA

ViestiKirjoittaja hammer » 09.04.2021 11:08

KYYHKYLOGIIKKAA

3.4.2021

B. F. Skinner teki monia vuosikymmeniä sitten kokeen kyyhkyillä. Kyyhkyt saivat ruokapellettejä täysin satunnaisin väliajoin, mutta ne yrittivät aina selvittää, mikä sai ruuan ilmestymään. Linnut toistivat jokaista liikettä, jonka ne tekivät juuri ennen ruuan toimittamista, mikä johti ajan kuluessa monimutkaiseen tanssiin. Ruuansaanti ei ollut koskaan sidottu lintujen toimiin – ne vain luulivat niin. Ne jatkoivat tanssimista, koska se oli niiden tapa saada tolkkua maailmasta. Tapa antaa itselleen tunne kontrollista elämässään, vaikkei se ollut totta. Kyyhkylogiikkaa.

Tästä tulee hankalampaa ihmisten kanssa. Vapaa tahto ja henkilökohtainen valinta merkkaavat paljon ihmistasolla. Voit valita syödä prosessoimatonta luomuruokaa, tai voit valita elää pizzalla ja jäätelöllä. Koko elämänkokemuksesi on erilainen. Ei oikea tai väärä, vain erilainen. Meillä on ehdottomasti vaihtoehtoja elämämme muuttamiseen, ja on täysin meidän vastuumme tehdä haluamamme muutokset. Kuitenkin … myös jumalaisella ajoituksella on merkitystä. Suurempi älykkyys on töissä meidän kaikkien elämissä. Evoluutio tapahtuu ilman omia ponnistelujamme.

Uskon aina, että vapaa tahto on tärkeä tekijä ihmiskokemuksessa. Itse asiassa uskon, että siirtyminen ehdollistuneesta reagoinnista tietoiseen valintaan on ensimmäinen iso askel, jota kutsumme heräämiseksi. Voi olla pitkähkö prosessi astua täysin henkilökohtaiseen voimaamme, mutta se on oleellinen evoluutiollemme. Kun yrittää hypätä sen yli, sitä kutsutaan henkiseksi ohitukseksi. Olemme kaikki sankarin matkalla, ja meillä kaikilla on esteitä ylitettävänä. Meidän täytyy käyttää vapaan tahtomme valintoja vastoinkäymisten voittamiseen. Se on tavallaan koko pointti. Ainakin ihmispuolella.

Evoluutiopuolella asiat vain muuttuvat, sivuuttaen täysin henkilökohtaisen agendamme. Niin evoluutio toimii. Uudet koodit joita virtaa kehoomme auringosta, eivät lopu siksi, että se voi olla henkilökohtaisesti epämukavaa. Tämä on tärkeää informaatiota parista syystä: se tapahtuu kaikesta huolimatta, eikä kyse ole ansaitsemisesta tai oikein tekemisestä. Koko planeetalle tulvii tätä uutta valoa. Piste.

Siis mitä tämä merkitsee vapaalle tahdolle? Se merkitsee, että voimme harmonisoitua evoluutiovirtauksen kanssa ja ratsastaa tällä aallolla, tai voimme uida vastavirtaan seurataksemme egon haluja. Voimme ehdottomasti valita, teemmekö elämästämme helpompaa tai vaikeampaa. On kyse siitä, että virtaa kauniisti evoluution myötä, tai se tulee todella silmiinpistäväksi, missä olemme jumissa. Mikään mitä teet, ei ole väärin, ja sujuva virtaus on kaikkien ulottuvilla (ja annettu kaikille), mutta joki virtaa vain yhteen suuntaan. Emme enää elä lammessa, jossa liikkuminen joka suuntaan oli samansuuruinen ponnistus. Nyt on selvästi helpompi tapa.

Toinen asia vapaassa tahdossa on, että meillä kaikilla on se. Vaikka olisi kuinka vaikeaa katsella, kun rakas ihminen tekee omasta elämästään vaikeampaa, meidän täytyy kunnioittaa hänen valintojaan. Sinun ei tarvitse jäädä katselemaan tuota show'ta eturivin paikalta, mutta sinun täytyy antaa hänen valita oma polkunsa. Tämä on vain tilapäinen eroaminen, mikä sallii kaikkien löytää tiensä omaan voimaansa. Se on myös erinomainen aika päivittää ymmärryksemme rajoista.

Tarinan pointti on pelkästään olla lankeamatta kyyhkylogiikkaan. Olemme kaikki arvokkaita, ja olemme kaikki vastaanottamassa. Tee jatkuvasti parhaasi pysyäksesi evoluutiovirrassa, mutta ei ole mitään tarvetta oppijärjestelmätanssiin. Virrassa oleminen tuntuu avoimelta, laajentavalta, vapaalta, iloiselta ja kevyemmältä. Vastavirtaan uiminen tuntuu raskaalta, suljetulta, supistuneelta ja pakolliselta. Miltä sinusta tuntuu sisällä? Unohda vanhat ajatukset siitä, miten asiat ennen toimivat sinulla, ja anna itsesi kehittyä. Tutki mentaalisesti erilaisten elämän vaihtoehtojen tunnetta. Kun kehität tätä taitoa, tiedät, mikä polku on harmoniassa oman evoluutiosi kanssa. Älä jää mentaalisesti jumiin vanhentuneisiin tarinoihin. Salli evoluution tapahtua.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

8.4.2021 TIENNÄYTTÄJIÄ JA ANKKUREITA

ViestiKirjoittaja hammer » 14.04.2021 09:59

TIENNÄYTTÄJIÄ JA ANKKUREITA

8.4.2021

"Istu perseellesi." Oppaani olivat kehottaneet minua päivätolkulla, kunnes lopulta varpaani meni sijoiltaan (tai murtui), mikä teki minusta liikuntakyvyttömän viime viikoksi. Yritin tehdä vähemmän, rehellisesti sanottuna. Mutta tämä uusi energia on hyvin elävää! On todella vaikeaa olla tekemättä mitään tällä hetkellä. Älä huoli – se tapahtuu, minkä tarvitsee tapahtua, vaikka se vaatisi murtuneen varpaan ja jääpusseja.

Me jotka ankkuroimme uusia taajuuksia, työskentelemme hiljaa taustalla. Hengitämme tietoisesti uusien koodien ruumiillistamiseksi, ja vapautamme ne ihmissydänverkkoon. Saan jatkuvasti viestiä, että tämä on täyspäiväistä työtä. Tämä on ensisijainen työni. Teen muita asioita, kuten kirjoitan, opetan ja konsultoin, mutta ruumiillistuminen on missioni tällä hetkellä. Kehoni prosessoi tätä uutta valoa huomattavan hyvin, ja se saattaa johtua siitä, että olen ollut sohvalla koko viikon.

Kun alamme nousta astrologian yli, kaksi voimaa vetää meitä – fyysinen maailma ja ihmiskunnan tulevaisuus. Astrologia on fyysisyyden peili, ja se on uskomattoman täsmällinen siinä tilassa. Kun alamme lähteä fyysisestä tiheydestä ja tulla enemmän valoksi, astrologia ei toimi yhtä hyvin. Tuleeko uutta "valopohjaista" astrologiaa? Todella toivon niin.! Kaikilla planeetoilla on korkeampia ulottuvuuksia.

Minulle tämä muutos on merkinnyt kaikkia uusia fyysisiä asioita. Syön vähemmän. Lisään sitruunanmehua veteeni, ja juon sitä, kuin olisin kuolemassa janoon. Dialogi kehoni kanssa on paljon hienovaraisempaa, kuiskausta. Lisäravinteiden sijasta kehoni pitää yrttiteestä. Auringonpaiste antaa minulle energiaa ja iloa. Minulla on sydänyhteys maahan, jota ei ollut aiemmin. Muutun perustavanlaatuisella tavalla. 2021 on tosiaankin "paljastumisen ja uudelleenjärjestelyn vuosi".

Anna muutoksen tapahtua. Ainoa kärsimykseni on silloin, kun yritän roikkua jossain vanhentuneessa rakenteessa. Älä yritä määritellä itseäsi, muita tai olosuhteita. Anna elämän liikkua tässä 5-vuodessa numerologisesti. Anna tulevaisuuden hengittää kauttasi, ja kantaa pois kaiken vanhentuneen. Meidät rakennettiin tätä varten. Rakkautta ja kiitollisuutta teille kaikille.

Laulu näihin aikoihin – The HU – Song of Women (https://www.youtube.com/watch?v=mdN1U9NvuIc)

-----------

hammer
Ylläpitäjä

23.4.2021 NOLLAPISTE

ViestiKirjoittaja hammer » 25.04.2021 22:14

NOLLAPISTE

23.4.2021

Lineaarinen aika on häviämässä. Oletko huomannut? En enää löydä aikajanoja pitkin tietäni katsomaan mahdollisia tulevia lopputuloksia, mikä on ollut harrastukseni lapsuudesta saakka. Tällä hetkellä tapahtuu liian monia asioita, että voisi tehdä edes valistuneen arvauksen tulevaisuudesta. Voin edelleen nähdä ison kuvan, mutta yksittäiset rajat hämärtyvät. Hyvin paljon mielipiteitä, hyvin paljon valintoja! Minusta tuntuu, että maailma liikkuu ympärilläni, ja minä olen paikallaan keskipisteessä. Nollapisteessä.

Sitä kukaan ei kerro ylösnousemus- ja ruumiillistumismatkasta, miten vaikeaa on toimia "reaalimaailmassa". Minun täytyy edelleen hoitaa lineaarisen ajan tapaamiset. Minun täytyy edelleen puhua naapureiden kanssa, jotka uskovat, että 3D on koko pointti. Minun täytyy edelleen käsitellä rahaa. Olen itse asiassa hyvin onnekas, koska 3D-kanssakäymiseni on minimaalista. Ensisijainen tehtäväni on ruumiillistaa nämä uudet taajuudet, ja näkymätön tiimini on tehnyt mahtavaa työtä tilan luomisessa sille.

Jokainen meistä on eri polulla, ja tässä kohtaa korkeampi itsemme pitää meitä jokaista kädestä. Tunnen syvää kunnioitusta moninaisia kirjoituksia kohtaan tästä aikajaksosta, ja jokainen niistä on oikea, tietylle ryhmälle. Jos olet superkiireinen, se on täydellistä. Jos olet uupunut, se on täydellistä. Jos olet autuas tai suhteesi menevät mönkään, sekin on täydellistä. Ole, missä olet, tuomitsematta. Olemme kaikki muuttumassa ja tulossa joksikin uudeksi. Anna itsesi muuttua, omalla tahdillasi.

En voi kertoa, mitä sinulla tapahtuu, joten kuvaan, mitä minulla tapahtuu …

Aika on täysin paikallaan. Ihmisiä ja tilanteita tulee ja menee edelleen, mutta jokainen päivä on täsmälleen oikean pituinen. Kaikki tulee tehtyä ilman kiirettä tai stressiä. Aika ei koskaan laahaa. Minulla on todella vaikeuksia pitää lukua yksityiskohdista (ei vanha normaalini), ja iso kuva on fokuksessa. Kummallista kyllä, yksityiskohdat tuntuvat huolehtivan itsestään. Kaikki tuntuu helpommalta, kuin koskaan ennen.

Fyysisesti, minun täytyy olla paljon pitkälläni. Voin tuntea vanhoja koodeja lähtevän kehostani ja uusia tulevan. Ruoka jota haluan, muuttuu kahdesti viikossa. Minulla on ollut vaihtelevampi ruokavalio kuluneen kuukauden aikana, kuin koskaan ennen elämässäni. Tunnun syövän enemmän värien vuoksi ja lääkkeenä. Kuin rakentaisin uutta kehoa. Korvien soiminen täytyy kuulla tietoisesti. Jos puhun ystävien kanssa, heidän lähdettyään saan kaikki ne äänet, jotka menivät minulta ohi. Soiminen on äänekästä. Lämpötilaan liittyvä mukavuusalueeni tuntuu pudonneen 2–4 astetta. Jalkani eivät ole enää jatkuvasti kylmät.

Tunnepuolella, olen melkein aina autuuden tilassa. Toisinaan tunteita virtaa lävitseni, joten annan niiden virrata, ja sitten ne lähtevät. Useimmiten en edes tiedä, mistä on kyse. Oletan vain, että ne olivat ansassa jossain kohtaa, ja nyt ne lähtevät. Osa myrkynpoistoa.

Mentaalisesti, en voi edes muistaa, miksi pidin niin tiukasti kiinni menneisyyden tarinoista. Ikään kuin näkisin ne nyt yläpuolelta – monisyisesti kudottuja, kauniita ja hyvin, hyvin pieniä. Vaikka olen innostunut näkemään, kuka minusta tulee, nautin myös suuresti prosessista (myös hyvin epätyypillistä vanhalle minulle). Ymmärrän oikeasti läsnäolon voiman.

Kun leijun tässä ajattomassa tilassa, tiedän myös, että teen sitä työtä, jota varten tulin tänne. Tulevaisuus on tosiaankin hyvin kirkas. Ole silminnäkijä omalle matkallesi, missä ikinä oletkin polullasi. Astu hetkeksi pois omasta elämästäsi, todistamaan tätä transformaatiota. Nollapiste on uskomaton.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

29.4.2021 HIENOVARAISTA TIEDOSTAMISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 01.05.2021 21:40

HIENOVARAISTA TIEDOSTAMISTA

29.4.2021

Ylösnousemusprosessi marssii eteenpäin. Kuten sanoin aiemmin, aikajanat eivät ole entisellään, joten voin kertoa vain oman kokemukseni. En ole erityinen, olen ainoastaan varhainen. En ole edes kovin varhainenkaan enää, joten monia kokemuksiani tapahtuu luultavasti jo sinulle, tai hyvin pian. Olen osa suurta ensimmäistä aaltoa. Markkinointitermein, varhainen omaksuja. Sitä on noin 20 % polulla olevista. Tämä merkitsee mitä tahansa polkua itsensä parantamiseksi. Ei ole mitään erityistä, oikeaa tietä/tapaa.

Signaalit keholtani tulevat hiljaisemmiksi, kuitenkin selvemmiksi. Tämä tuntuu minusta paradoksilta, mutta totuus on tavallisesti paradoksi. Ruokavalioni vaihtelee edelleen jatkuvasti, niin valikoimaltaan kuin määrältään. Työskenneltyäni vuosia 5D:ssä tai korkeammalla, fokukseni on ollut enimmäkseen 2D:ssä. Kuvittelen näin olevan korkeampien taajuuksien ruumiillistamisen vuoksi. Ruumiillistuminen muuttaa todella kaiken. Lisäinformaatioksi ulottuvuuksista suosittelen Barbara Hand Clow'n kirjaa "The Alchemy of the Nine Dimensions" (https://www.amazon.com/Alchemy-Nine-Dim ... 197&sr=8-2). Hän antaa myös kaksi haastattelua Gaia TV:n "Open Minds" -sarjassa.

Mentaalisesti ja tunteellisesti ajaudun aina vain kauemmas vanhoista kiinnikkeistä. Minulla on jokin entinen normaali reaktio tai vastaus, ja se tuntuu vain roolilta, jota esitin. Minulla ei ole enää yhteyttä siihen, ja se tuntuu silmiinpistävän väärältä sille, kuka minusta on tulossa – kuka tahansa se onkin. Mielessäni kokeilen erilaisia vastauksia kuin asuja, kunnes löydän sellaisen, joka sopii paremmin. Huonosti sopivat selviytymistaidot ovat ikään kuin tulleet tiensä päähän, eikä niitä ole enää yhdistetty mihinkään virtalähteeseen. Se on epämukavaa. Etsin uutta psykologiaa kanssakäymiseen maailman kanssa.

Toinen asia joka on tullut paljon esiin viime aikoina, on se, miten paljon yritän kontrolloida elämää. On hyvin hienoinen raja oman osani tekemisen ja virran pakottamisen välillä. Olemisentilan ja kuolemisen välillä. Suurin kamppailuni on terveys. Se on geneettinen tila, joten olen täällä puhdistamassa sukulinjaa. "Teen" tavallisesti useita asioita päivässä varmistamaan, että täytän velvollisuuteni. Sen jälkeen kun minua siunattiin murtuneella varpaalle, joka on pakottanut minut viettämään kuukauden sohvalla, terveyteni on parantunut nopeasti. Olen ollut rajoittunut meditointiin, kirjoihin ja televisioon, ja kehoni arvostaa sitä. Suosittelen istumaan hiljaa paikallaan ja hengittämään tietoisesti aina, kun voit.

Voin myös sanoa, että kaikki halu itsensä vahingoittamiseen on poissa – jätin alkoholin jo kauan sitten, mutta nyt myös prosessoitu ruoka ja lisätty sokeri ovat epämiellyttäviä. Nyt pärjään paremmin alle 20 grammalla lisättyä sokeria päivässä. Prosessoimattomien ruokien sokeri ei tunnu haittaavan minua (edes juureksien ja porkkanoiden). Kehoni haluaa edelleen toisinaan kananmunia ja lihaa. Nekin saattaa jäädä ajan kuluessa. En ole koskaan ylikontrolloinut ruokavaliotani – ei mitään dieettivillityksiä. Sen ainoan kerran kun pakotin itseni syömään mielen ihanteen (mielen rakenteen) mukaan, se ei sujunut hyvin. Syön, mitä kehoni haluaa.

Olen myös tietoisempi siitä, missä energiakehoni on suhteessa fyysiseen kehoon. Energiani on usein fyysisen kehon edessä tai yläpuolella. Kuvittelen tämän johtuvan elämänvirran pakottamisesta (liian kaukana edessä) ja samaistumisesta enemmän korkeampiin ulottuvuuksiini (liian kaukana yläpuolella). Kun seuraavan kerran meditoit, katso, missä energiasi on. Käytän joka päivä muutaman hetken tuodakseni itseni takaisin itseeni.

Olen myös pannut merkille enemmän ongelmia matriisissa. Olen aina ollut melko tarkkaavainen, tähtisiemenenä joka yrittää sopia ihmisten joukkoon, mutta tämä on erilaista. Kuin koko hologrammi muuttuisi. Näen paljon enemmän kuvia silmäkulmastani. Huomaan enemmän synkronismia. Kaikella on syvempi merkitys. Fyysisiä esineitä on muuttunut tai hävinnyt. Se on kuin Mandela-ilmiö, ainoastaan fyysisessä ulottuvuudessa. On tulossa oudoksi, ja minun todetessani tämän, se kertoo jotain.

Toivottavasti tällä informaatiolla on jotain arvoa sinulle – ainakin tiedät, ettet ole yksin. Ole valmis päästämään irti kaikesta. Jos ajatus irtipäästämisestä tuo pelkopistoksen, selvitä hetken aikaa, miksi ajattelet tarvitsevasi tuota kiinnikettä. Tavallisesti pelkkä ajatuksen keskittäminen tuohon ongelmaan hävittää sen. Muutosvauhti on todella kiihtymässä. Ole valmis toivottamaan muutos tervetulleeksi.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

3.5.2021 UUDEKSI TULEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 11.05.2021 16:48

UUDEKSI TULEMINEN

3.5.2021

Tunnemme kaikki vanhan tuhoutumisen ja uuden alkamisen, mutta se voi olla sotkuista henkilökohtaisella tasolla. Sitä tapahtuu ilmiselvästi maailman näyttämöllä. Se kuulostaa hyvältä idealta teoriassa, mutta sitten on tämä ihmisosa. Voi tuntua toisinaan, että se saa tolaltaan ja on ylivoimaista. Menetämme vanhan egoidentiteetin ja muodostamme sieluidentiteetin. Ongelmana on: miltä tuo uusi versio näyttää?

Meillä ole mitään viitettä sellaiseen, mitä emme ole koskaan kokeneet. Emme voi mennä eteenpäin uutena persoonana, jota emme ole koskaan nähneet. Sen sijaan itselleni on ollut hyödyllistä siirtyä pois persoonallisuuteni vanhoista osista, jotka eivät enää sovi. Jos ajattelen tai käyttäydyn vanhentuneella tavalla, se tuntuu väärältä. Sitten teen huomion mielessä: "Ei kai se ole enää osa minua." Minulla ei ole edelleenkään aavistusta, kuka minusta on tulossa, mutta olen hyvin selkeä siinä, kuka en ole. Kaikki vanhassa elämässäni (persoonallisuuspiirteet, huonekalut, pitämiset tai ei-pitämiset) on vapaasti käytettävissä. Toisin sanoen, en ole kiintynyt niiden jäämiseen tai lähtemiseen, mutta kun saan selkeän signaalin päästää jostain irti, se on mennyttä.

Muutosta tapahtuu, mutta kärsiminen on vaihtoehtoista. Kiinnittyminen vanhentuneeseen versioon itsestään on aina tuskallista. Tuntuu raskaalta ja tahmealta. Vapaus on hyvin kevyttä. Luulen, että se on ollut yksi suurimmista oivalluksistani – elämässä on tähän asti ollut aina jonkinlaista kamppailua. Yhtäkkiä on selvää, että kamppailu on osa illuusiota. Energia tukee nyt sujuvaa ja helppoa elämää, jos sallimme sen.

Tämä ei merkitse, että egon kuolema on helppo. Monille on melkoinen haaste luopua vanhasta persoonasta. Yritä olla avoin sille, että vanha ajelehtii pois. Kärsimys aiheutuu takertumisesta. Vuosi 2021 tekee oman osansa meidän tuomisessa takaisin sielupolullemme, eikä se odota, kunnes se sopii meille. Ratsasta tällä aallolla päästämällä irti vanhasta toimintamallista. Älä kiinnity tai samaistu mihinkään menneisyyden osaan. Pidä nuo oppitunnit, mutta anna rakentaa itsesi uudelleen, sielusi kuvaksi.

Alemman värähtelyn yhdistyminen toisiin näyttää saavan melko kovia kolauksia. Läheisriippuvuus, toisten pelastaminen tai riippuvuus jostain (ihminen, aine). Muista, että tämän siirtymän toisessa päässä on täysivaltaisuus, voimaantuminen ja vapaus. Keskinäinen riippuvuus on täysin eri asia kuin läheisriippuvuus. Ykseystietoisuus vaatii meitä olemaan henkilökohtaisesti vastuussa omasta energiastamme kaikissa tilanteissa, mikä vaatii meitä olemaan täysin voimaantunut. Jos jokin on edelleen jonkun muun vika, varaudu siihen, että tuo dynamiikka tulee melko mielenkiintoiseksi pakottaessaan sinut katsomaan syvempiä kysymyksiä.

Monet vanhat arkkityypit perustuivat läheisriippuvuuteen, eli ne vaativat toisen ihmisen olemassaoloa, etenkin naisilla. Suosituimpia naisarkkityyppejä ovat vaimo ja äiti. Kyllä, niiden miespuoli, aviomies ja isä, vaatii myös muita ihmisiä, mutta on myös monia muita miespuolisia vaihtoehtoja, kuten soturi, kuningas tai työläinen. Olen innostunut näkemään uudet arkkityypit ja miten ne näkyvät kollektiivissa. Pointtina on, että arkkityypit eivät enää tue vanhoja suhdedynamiikkoja.

Tämä näyttäytyy minulle enimmäkseen kysymyksinä. Pitääkö tämä uusi persoona kirjoista? Pitääkö hän tästä huonekalusta? Entä ruokavalinnat? Olenko edelleen sarkasinen? Pidänkö edelleen kirjoittamisesta? Tavallisesti en saa mitään tunnetta useimpien kysymysteni kohdalla. Silloin kun saan ehdottoman vastauksen, se on aina kielteinen. Kyseenalaista kaikki, höllentäen otteesi siitä. Myös sanoessani asioita, joita olen aina sanonut, osa niistä tuntuu kuin iskulta vatsaan. Pidän asiat yksinkertaisina, ja tiedän vain, että tietty automaattireaktio on tulosta ehdollistumisesta eikä hyödyllinen seuraavalle askeleelleni.

Tiedät, milloin sinun täytyy toimia jossain asiassa. Tällä hetkellä tämä on enimmäkseen mentaaliharjoitusta. Jos ajatus jostain irtipäästämisestä tuo pelon tai stressin tunnetta, kysyi itseltäsi miksi. Näiden asioiden tuominen valoon saattaa olla kaikki, mitä tarvitaan. Ainakin tässä kohtaa. Edessä on puoli vuotta mielenkiintoista paljastumista ja uudelleenjärjestelyä. Virtaa muutosvuoroveden myötä. Se on oikeastaan hyvin ihanaa, kun lopettaa kamppailemisen.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

7.5.2021 UNIA SINGULARITEETISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 14.05.2021 11:44

UNIA SINGULARITEETISTA

7.5.2021

Jaan harvoin uniani. Itse asiassa minulla ei oikeastaan ole enää normaaleja unia. Kehoni nukkuessa mieli vapautuu tekemään työtä muissa ulottuvuuksissa – oppimaan, opettamaan, yleisiä juttuja. Muistan tavallisesti joitain tapahtumia, mutta tämä oli erilaista. Minulle näytettiin pieni vilaus tulevaisuudestamme, ja se oli niin vaikuttavaa, että olen edelleen shokissa. Ihmisellä on todella vaikeaa tänään.

On ollut ihmisiä, jotka ovat spekuloineet jonkin singulariteettitapahtuman tulemista ihmiskunnalle. Jotkut ajattelevat sen olevan yhdistyminen tekoälyyn. Jotkut ajattelevat sen olevan Maan totaalinen tuhoutuminen. Olen eri mieltä kummassakin. Tämä uni antoi minulle vilauksen siitä, mitä ihmisistä tulee yhdistettyään kaikki ulottuvuutensa. Kuvittele siirtyminen 3D:stä kaikkeen 1D:stä 9D:hen. Olen kommunikoinut koko elämäni korkeampien ulottuvuuksien kanssa, ja se oli silti pakahduttavaa.

Pakahduttava on vähättelyä. Tuota kokemusta kuvaamaan ei ole edes sanoja, ja tunteja heräämisen jälkeen en tunne vieläkään olevani täysin täällä. Hyvin monia tunteita, hyvin monia ajatuksia. Kun heräsin, ensimmäinen ajatukseni oli päivittää testamenttini. Ei siksi, että tunnen fyysisesti kuolevani, vaan koska minusta tuntuu, että testamentista välittävä osani kuolee. Se tuntui egokuoleman tyhjiöltä, mutta orgastisen ja ikuisen autuuspuolen kera. Olin hetkellisesti surullinen 3D-elämäni jättämisestä, mutta tämän uuden autuustilan imu otti nopeasti vallan.

Kun heräsin, pystyin ensimmäistä kertaa todella arvostamaan luonnon ja tämän arkisen ihmiselämän kauneutta. Sen jälkeen tunsin koti-ikävää ensimmäistä kertaa vuosiin. Minulle koti-ikävä on niiden korkeampien ulottuvuuksien kaipaamista, joista muistan tuleeni. Ajatukseni ja tunteeni ovat edelleen hämmentyneitä. Olen kaikkialla (sekaisin), mutta vietän vain sekunnin kussakin paikassa. Se on kuin henkinen ADD. Kun istun kirjoittamassa tätä blogia, on fokusoituneempi, kuin olen ollut koko päivänä, eikä keskittyminen ole tavallisesti ongelma minulle.

Fyysisesti tunne olevani uusi ja vereslihalla. Kaikki on kovaäänistä ja kirkasta. Ilma tuntuu kylmältä keuhkoissani. Hyvin kylmältä. Kuin hengittäisin ensimmäistä kertaa. Olen myös hyvin tietoinen rintalastan alueesta, solar plexuksen ja sydänchakran välissä. Se tuntuu hauraalta. Olen huonovointinen ja minua huimaa. Korvieni soiminen on pehmentynyt jalostuneemmaksi taajuudeksi. En tunne, että olisi mitään syytä pelätä tätä ylösnousemusprosessia, mutta tämä on tulossa kummalliseksi, ihmiset. Mitä tahansa tunnet, et ole yksin.

Minusta tuntuu vähän paremmalta kirjoitettuani tämän. Jaan sen kanssasi vain siltä varalta, että sinäkin koet jotain pakahduttavaa ja sanoinkuvaamatonta. Ole kärsivällinen itsesi kanssa. Ole lempeä ja ystävällinen. Suunnittelen levätä ja integroida parhaan kykyni mukaan. Tämän vuoksi tulimme. Palveluasi arvostetaan, ja näkymätön tiimisi tukee sinua kaiken tämän läpi, suuren rakkauden kera.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

12.5.2021 PERSOONALLISUUSROMAHDUS

ViestiKirjoittaja hammer » 17.05.2021 21:43

PERSOONALLISUUSROMAHDUS

12.5.2021

Minulla tapahtui merkittävä romahdus maaliskuussa, päiväntasauksessa. En ole erityinen, olen vain etuajassa. Puhuttuani muiden kanssa, se iskee nyt useampiin ihmisiin. Tuntuu epävarmalta ja pakahduttavalta. Kaikki illuusiot siitä, kuka olit peruspersoonallisuustasolla, näytetään ja poistetaan. Se on osa uudeksi tulemistamme. Osa ruumiillistumisprosessia.

Vanhojen illuusioiden hajoaminen maailman näyttämöllä nähdään yleensä toivon kera, vaikka se on sotkuista. Kun se tapahtuu persoonallisuustasolla, se on vain järkyttävää. Yhtäkkiä voit nähdä hyvin selvästi kaikki valheet, joille olet perustanut koko elämäsi. Läheisriippuvuus oli kova isku minulle. Kuvittelen, että sen kääntöpuoli – narsismi – tuntee myös totuusmaanjäristyksen. Läheisriippuvuuteen liittyy aina oman käyttäytymisensä muuttaminen voidakseen rauhoittaa muita – marttyyrin elämää palvelun valepuvussa. Narsismi odottaa muiden muuttuvan tehdäkseen sinusta onnellisen, elämä vailla palvelua. Useimpien ihmisten vanhentuneet persoonallisuudet ovat sekoitus näistä kahdesta. Toimintahäiriön kaksi puolta, jotka kutovat illuusion.

Nyt kun totuudenvalo hajottaa vanhaa, persoonallisuuden toimintahäiriö on hakkuupölkyllä. Ongelmana on: kuka olet nyt? Miten voit yhdistyä muihin? Kaikki tuntuu olevan valhetta. Kun yritin yhdistyä toisiin, jokainen valheellisuus (aiemmin normaalia kanssakäymistä) tuntui räikeän selvältä, monien viikkojen ajan. Minun täytyi rakentaa täysin uusi "liittymä", sisäänpäin ja ulospäin. Se ei ollut helppoa. Päästyäni sen läpi voin kertoa, että se on sen arvoista. Minusta tuntuu paljon aidommalta ja kevyemmältä, kuin koskaan.

Minulla se näytti ensin tunteelliselta, sitten hämmentävältä ja sitten puhtaalta. Itkin koko päivän, kun persoonallisuuteni alkoi säröillä. En tietenkään tiennyt, mitä tapahtui, ja luulin loukkaantuneeni siitä, kun ystävä jätti minut. Se oli totta, mutta reaktioni jatkui ja jatkui, meni syvemmälle ja syvemmälle. Siis jos sinulla on äärimmäinen ja pitkittynyt reaktio johonkin, tuo tapahtuma luultavasti vain aloitti jonkin suuremman prosessin. Tuon tunteen lähdettyä, minusta tuntui ontolta ja hämmentyneeltä. Noiden muutosten täysi integrointi vei viikkoja. Olehan harjoittanut tätä toimintahäiriötä koko elämäni.

Lopulta tuli selkeys. Hyvin puhdas, uusi ja avoin. Totuus persoonallisuudestani on paljon kevyempi kuin illuusio. Palvelu on helppoa ja selkeää. Rajat ovat mutkattomia. Luottamus on paljon sisäisempää – luotan itseeni ja polkuuni täysin, tuntien pientä huolta toisiin luottamisessa. Minusta tuntuu paljon täysivaltaisemmalta. Minusta tuntuu vakaammalta ja pystyn pitämään tuota tilaa ihmisille. Tarpeeni kontrolloida elämää on poissa. Olen eri ihminen, hyvin kauniilla tavoilla.

Miten navigoit tätä? Rakastavana silminnäkijänä. Anna itsesi muuttua. Tue itseäsi tässä prosessissa. Hyvää ruokaa, paljon lepoa, ja tunne kaikki tunteet, joita tulee esiin. Tämän alussa tunteet ovat voimakkaita. Muista, että jos sallit näiden tunteiden virrata lävitsesi, ne voivat lähteä. Tukahdutetut tunteet jäävät jumiin kehoon ja aiheuttavat fyysisiä ongelmia myöhemmin. Todista omaa kehittymistäsi, kuin katselisit lapsen kasvavan. Pysy erossa tuomitsemisesta olemalla utelias siitä, kuka sinusta tulee. Päästä irti kaikesta. Transformaatio vaatii tyhjää tilaa. Et lakkaa olemasta "sinä", vaan sinusta tulee lopultakin, kuka todellisuudessa olet. Tätä varten tulimme tänne. Meidät rakennettiin tätä varten.

Sivuhuomautus. Minulla oli mielenkiintoinen käpylisäkeaktivointi viime yönä. Heräsin keskellä yötä kirkkaan valon vuoksi. Olin hereillä silmät edelleen suljettuna ja ihmettelin, mistä tuo valo tuli. Päätin lopulta lähteä etsimään sen lähdettä. Kun avasin silmäni, oli pimeää. Äkillinen kontrasti: silmät suljettuna valoisaa ja silmät avoimena pimeää. Tiesin välittömästi, että valo oli kolmas silmäni. Miten hauskaa se onkaan! Rakastan maailmaa, johon olemme astumassa!

-----------

hammer
Ylläpitäjä

17.5.2021 KOLLEKTIIVIN MUUTTAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 20.05.2021 06:26

KOLLEKTIIVIN MUUTTAMINEN

17.5.2021

Asun maagisessa paikassa, jossa sää vaihtelee aina kollektiivienergian mukaan. Tänään on tuulista ja pilvistä, kuten on myös ennuste huomiselle. Muutoksen tuulet piiskaavat taloa ja liikuttavat puita. Puut ovat täydellinen esimerkki tästä ajasta … syvälle ulottuvat juuret pitävät ne maassa, kun ne huojuvat lempeästi, voimakkaimmassakin tuulessa.

Kun ankkuroimme tämän uuden energian kehoomme, se aiheuttaa myrkynpoistoa. Täytyy muistaa, että poistamme myrkkyä myös kollektiivista. Ei yksittäisistä ihmisistä, vaan kollektiivisesta energiakentästä tai astraalitasolta (4D). Muutama päivä sitten huomasin ajattelevani jonkun muun ajatuksia. Eräs ystävä kertoi minulle nähneensä jonkun toisen unta. Kun on tietoinen omista ajatuksistaan, tunteistaan ja unistaan, on selvää, kun törmää johonkin, joka ei kuulu itselle. Se on kummallista, mutta selvää. Ei, et löydä alitajunnastasi uutta tahmaa, jota et tiennyt olevan – autat vain kollektiivin puhdistamisessa.

No, okei, jos sama informaatio toistuu päivätolkulla, varmista, ettei se ole omaasi. Mutta ensimmäiset pari päivää vain tarkkaile ja päästä irti, kiinnittymättä tai tuomitsematta. Anna itsesi huojua tuulessa, pysyen samalla juurtuneena rakkauteen. Seuraavat pari kuukautta näyttävät melko jännittäviltä (ei hauskalla tavalla) maailmannäyttämöllä. Tätä varten tulimme. Pysy maadoittuneena, ja anna maailman muuttua ympärilläsi.

Itsehoito on supervoimasi. Pysy mahdollisimman paljon erossa sosiaalisesta mediasta, uutisista ja mielipiteistä. Tunne todellisuus sisältä käsin. Pääuutistarinat muuttuvat melkein päivittäin, joten älä haaskaa aikaa minkään ajattelemiseen niin vakavana tai pysyvänä, miltä se näyttää. Taajuudet ja koodit joita tulee, ovat todella kauniita, ja ne hajottavat nopeasti illuusiota. Monet ovat rakentaneet elämänsä illuusiolle. Heistä näyttää siltä, että maailma loppuu. Ole myötätuntoinen, mutta pidä etäisyytesi. Työtämme on ankkuroitua uuteen, päästäen samalla irti vanhasta. Ollen puolueeton silminnäkijä. Annetaan muiden saada omat kokemuksensa, samalla kun pysymme fokusoituneena ruumiillistumistehtävään. Onnistumme tässä.

Tunnen hyvin paljon innostusta näkymättömistä maailmoista. Kaikki menee vielä paremmin, kuin suunniteltiin. Rentoudu ykseyteen ja rakkauteen, ja huoju muutoksen tuulien myötä. Muutamme kollektiivia, ja pärjäämme upeasti!

-----------

hammer
Ylläpitäjä

28.5.2021 ANNA ALOITUSMERKKI SIRKUSMUSIIKILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 28.05.2021 22:48

ANNA ALOITUSMERKKI SIRKUSMUSIIKILLE

28.5.2021

Pari yötä ennen kuunpimennystä joka meillä oli juuri (26.5.2021), työskentelin koko yön unitilassa. Silloin kun olen "jalkeilla" koko yön, muistan tavallisesti ainakin osan informaatiosta. Kiersin ihmisestä ihmiseen – jotkut tuttuja ja jotkut eivät – ja kehotin heitä olemaan murehtimatta ja opetin heille, miten pidetään valoa. Heräsin uupuneena, ja toipuminen vei minulta melkein koko päivän.

Kesäkuussa alamme nähdä, että 2020 oli hyvin lempeää lämmittelyä niille varsinaisille muutoksille, joita meille on tulossa. Se on kaikenlaista jännittävää – niille jotka ovat valmistautuneet tekemällä sisäisen työnsä. Se näyttää maailman loppumiselta niille, jotka ovat edelleen kiinni illuusiossa. Muista, että 2021 on paljastumisen ja uudelleenjärjestelyn vuosi. Joitain ihmisiä täytyy ravistella melko kovasti heräämään. Se on ok. Pysy maadoittuneena ja fokusoituneena valoon. Juonipaljastus: 2022 näyttää lempeältä ja rakastavalta, kuin rakkauteen harmonisoituneelta vuodelta.

Näin Patricia Cota-Roblesin upean videon (https://eraofpeace.org/pages/premium-co ... edia-popup), jossa todetaan, että meillä jokaisella on koulutus pysyäksemme fokusoituneena valoon, myös suuren kaaoksen aikana. Tämä on niin totta. Henkilökohtaisia vinkkejäni tähän aikaan on mm. sosiaalisen median ja uutisten sulkeminen ja Eckhart Tollen "Läsnäolon voiman" lukeminen (https://www.adlibris.com/fi/kirja/lasna ... 9522605528), idiootin oppaana valon pitämiseen. Läsnäolo on voima, erityisesti nyt. Läsnäolo ja kiitollisuus saavat meidät vaikeiden kohtien läpi.

Tiennäyttäjäjoukolla ei itse asiassa ole rankkaa, ja jos luet tätä, puhun sinulle. Jos suunnitelmasi muuttuvat äkkiä, se on pelkästään uudelleensuuntausta korkeimmaksi parhaaksesi. Se on luultavasti rankinta, mitä sinulla on henkilökohtaisesti. Sen toisena puolena saamme nähdä, miten kiinni olemme kontrollointi-illuusiossa. Silloin opimme todella ratsastamaan aallolla, joka tulee, sen sijaan että yritämme pysyä kurssissa, jonka asetimme mentaalitasolla. Anna kehosi johtaa sinua intuitiollaan. Anna Gaian johtaa suunnitelmiasi säämuutoksillaan. Päästä irti mielen agendoista. Pysy maadoittuneena ja fokusoituneena valoon, ja sopeudu tilanteeseen.

Muiden ihmisten tai maailmannäyttämön katseleminen on kiperä kohta. Muista, että muilla ihmisillä on oma polkunsa. Ei tuomitsemista. Voin olla valomajakka vain, jos pysyn poissa mudasta. Myötätunto on sen tietämistä, että muut kamppailevat, mutta heidän kunnioittamistaan riittävästi ollakseen yrittämättä pelastaa. Jos joku pyytää apua, hän on valmis muutokseen. Siihen saakka kunnes pyydetään, ole vain hänen ainutlaatuisen matkansa silminnäkijä.

Tämä uusi valo vaikuttaa meihin kaikkiin. Muutama seuraava kuukausi ravistelee myös vanhaa hallitsevaa luokkaa, jolla on omat agendansa. Homma on niin, että ego sallii ihmisten juurtua ahneuteen ja valtaan toisista ja ego muuttuu nopeasti. Jotkut tulevista tapahtumista ovat tekemällä tehtyjä, kun taas jotkut ihmisen kontrolloimattomissa. Älä haaskaa energiaasi yritykseen selvittää niitä. Sillä ei ole merkitystä. Vuoden loppuun mennessä kaikki ovat heränneet uudelle ymmärrystasolle. Pidä vain fokuksesi valossa, kun otsikot muuttuvat.

Tehtäväni on nyt olla mahdollisimman läsnä ja autuas. Syötämme ihmissydänverkkoon tällä tavalla. Kun minulla on rankka päivä, voin turvautua tuon sydänverkon energiaan ja saada lohtua tiedosta, että sinä ja miljoonat muut valotyöntekijät teette autuaasti tätä työtä. Kun sinulla on rankka päivä, tiedä, että monet tukevat sinua tällä tavalla. Yhdessä nousemme tulevaisuuteen.

Ole ihmiskunnan evoluution myötätuntoinen silminnäkijä. Luvassa on suuri show, jos pidät vähän etäisyyttä tuohon draamaan. Anna muiden elää omaa polkuaan, samalla kun pysyt fokusoituneena uuteen. Pelkkä asioiden näkeminen (tuomitsematta draamaa) antaa meidän olla jumalalan silmät ja korvat. Korkeammat tasot saavat latauksia meiltä, aivan kuten me saamme niiltä. Ne kuuntelevat sitä taajuutta, jota lähetämme yksilöinä ja kollektiivisesti. Meidät tehtiin näitä aikoja varten. Muutos on käsillä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit