Joy Aluna (alunajoy.com) Tähtivanhimmat

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

6.1.2021 KACHINA-PARANNUS HOMOLOVISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 21.01.2021 14:24

KACHINA-PARANNUS HOMOLOVISTA

Kirjoittanut Aluna Joy, isoäiti Kachinan kera (http://www.alunajoy.com)
6.1.2021 (Washingtonin piirityksen aikana)
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kuluneen viikon ajan olen tuntenut muodostuvan raskasta ja syvää painetta. Se oli tulossa liialliseksi sietää. Sanoin jatkuvasti Raphaelille: "Jotain suurta on tulossa." Minusta tuntui hyvin samanlaiselta kuin ennen 911-tapahtumaa. Paineentunnetta, muttei mitään viitekohtaa sen ymmärtämiseen. Sitten eilen aamulla en kestänyt sitä enää, ja päätimme ajaa pyhälle Hopi-paikalle nimeltään Homolovi. Tämä paikka on meteoriittikraatterin jälkeen lähellä Winslowia, Arizonassa.

Kahden tunnin ajomatkallamme Homoloviin kuuntelimme ArchaeoEd-podcastia naapuripaikasta, Chaco-kanjonista. Vuosien saatossa tohtori Ed Barnhart on ollut arkeologi-asiantuntijamme Palenqueen liittyen. (Hänen podcastinsa Chaco-kanjonista löytyy täältä (http://archaeoed.com/), ja voit tukea hänen epäkaupallista toimintaansa donation-nappulasta.) Kun söimme lennossa vähän lounasta Winslowissa, puhelimeni alkoi kilahdella, ja silloin tiesimme mielenosoituksista USA:n pääkaupungissa. Sitten alkoi yhtäkkiä valjeta, miksi minun täytyi olla keskellä ei-mitään pysyen keskittyneenä.

Lounaisosan pyhillä paikoilla ja minulla on herkkä suhde. Useimmiten tunnen suojelijat ja henget noilla paikoilla, mutta harvoin saan mitään viestiä. Minun täytyy aina riisua kaikki ego ja pyytää anteeksi ihmisyyttäni ja olla täysin alasti Hengen edessä. Jos minulla on hiukankaan jokin agenda, suunnitelma tai ennakkoajatus, niin voi unohtaa koko jutun … ovet paukahtavat kiinni. Mutta ei tällä kertaa.

Heti kun suljin silmäni, olin yllättynyt nähdessäni kauniin isoäitihengen kasvot. Joku Kachina kenties? Hänen kasvonsa olivat täysin pyöreät. Hän oli niin vanhentunut, että hänen kasvonsa olivat melkein "koverat" – kuin kuivettunut hedelmä. Rypyt hänen kasvoillaan olivat kuin kanjoneita. Hänen syvät silmänsä olivat kuin valtameret, ja ne tuikkivat ehdotonta rakkautta. Hänen hiuksensa olivat puhtaanvalkoiset. Hänellä oli otsatukka, kuten Hopeilla on tapana tänäkin päivänä. Hänellä oli turkispanta kasvojen ympärillä, ja se liikkui lempeästi tuulessa. Karva olisi voinut olla jänistä tai kettua, mutta se oli luonnollisen väristä. Hän ei ollut kovin pitkä, enkä usko, että hänen jalkansa koskettivat maata, kun hän leijui edessäni.

Yritin alkaa selittää, miksi olin siellä. En pystynyt muodostamaan mitään sanoja, jotka olisivat sopineet sisäiseen tunteeseeni ja siihen syyhyn, miksi tunsin vetoa lähteä tähän syrjäiseen paikkaan. Sitten kysyin vain, voisiko hän auttaa parantamaan maailman järjettömyyden. Ja voi … hän nauroi syvää isoäidin naurua. Kysyin, miksi hän nauroi, ja hän sanoi, että kaikki mitä ihmiskunta nyt tekee, on järjetöntä. Tajusin välittömästi, mitä hän sanoi. Miten kauas olemmekaan joutuneet Äiti Maan KANSSA elämisestä, ja elämme pelkästään Maa-planeetan PÄÄLLÄ.

Tunsin, että kaikki toivo oli menetetty ja olimme epäonnistuneet ja menettäneet tasapainomme ja tyyneytemme ihmisolentoina. Sitten näin kaukana hänen takanaan seisovan toisen Kachina-hengen. Se oli Hopi, Laulava Pitkähiuksinen Kachina, joka tuijotti San Franciscon huipuille (Nuvatukay'ovi). Vuosien saatossa minut oli kutsuttu Kachina-tanssiin Hopien mesoille ja Laulavat Pitkähiukset olivat unohtumattomia. Hän ei puhunut minulle … hän piti vain tilaa.

(Pitkähiuksinen Kachina, nimeltään Angak'china, on sateen ja kukkien tuoja. Hänen laulunsa ja tanssinsa ovat kauniita ja Hopien suosikkeja. Pitkähiuksisilla Kachinoilla on pitkät, laskeutuvat hiukset, jotka edustavat sadetta.)

Sitten hastoin lyhyesti tuoksun, joka tuntui kuin salvialta yhdistettynä ruuan kypsentymisen tai paistumisen tuoksuun. Haistoin useita kertoja lämpimän, hienovaraisen tuoksahduksen tästä. Ja jonkin ajan kuluttua oivalsin, että minusta tuntui paljon kevyemmältä ja tasapainoisemmalta. Oletin, että Kachinat olivat varmaan auttaneet minua, ja toivoin, että he auttoivat myös koko ihmiskuntaa. Istuin siellä pitkään ja rukoilin globaalia tyyneyttä ja tasapainoa.

Koko tämän prosessin ajan puhelimeni kilahteli, ja oivalsin, että maailman täytyi nyt olla täällä kanssani. Niinpä katsoin ruutuani ja näin vastauksen tekstariin, jonka oli lähettänyt aiemmin isobritannialaiselle astrologiystävälleni, Marcus Masonille. Hän sanoi, että se mitä tapahtui täällä, oli hyvin "uranusmaista", ja muutaman päivän kuluttua se alkaisi muuttaa kurssia. Mutta tiesin sydämessäni, että Iso-Britannia tarvitsi myös apua, koska soitin hänelle vahingossa yrittäessäni vastata hänen tekstariinsa auringonvalossa. Suljin nopeasti luurin, mutta hän soitti takaisin. Tuntui siltä, että puhelinlinjoja käytettiin parantavan energian lähettämiseen rapakon taakse, kenties parantamaan viimeisiä jäänteitä karmasta, jota oli luotu brittien ja amerikkalaisten välille kauan sitten. On mielenkiintoista nähdä Britannian ja Amerikan käyvän läpi samanlaisia tilanteita.

Istuimme siellä pitkän tovin, ja alkoi tulla jo myöhä, joten päätimme palata takaisin sivistyksen pariin. Kachinat eivät hyvästelleet. Isoäiti ja Pitkähiuksinen hävisivät vain syvän siniseen taivaaseen. Menemättä liikaa henkilökohtaisuuksiin, minun täytyy sanoa, että sain todella voimakkaan puhdistuksen juuri ennen, kuin pääsimme autolle. Tuntui siltä, kuin myrkkykeräytymä olisi lähtenyt kehostani tuolla hetkellä. Saatoin tuntea tasapainoni palaavan.

Jaan tämän kanssanne tänään siltä varalta, että olette käyneet läpi samanlaisia tuntemuksia ja tilanteita. Toivottavasti tarinani jakaminen auttaa tuomaan tätä parantavaa energiaa teille, jotta voitte tasapainottua ja palauttaa tyyneyden sydämeenne ja ennen kaikkea selkeyttää mielenne. Olen varma, että kaikki maailman järjettömyys tuodaan valoon ja parannetaan … koska olemme nyt yksi kansa … yksi ihmiskunta tällä pienellä, sinivihreällä maapallolla, jonka kanssa elämme.

Siunausta, rauhaa ja mielenterveyttä kaikille, jotka löytävät tämän viestin.

-----------
Lisätty puuttuva linkki.
H
-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

27.1.2021 MIHIN MATKA JOHTAA MEIDÄT ...

ViestiKirjoittaja hammer » 14.02.2021 10:13

MIHIN MATKA JOHTAA MEIDÄT – TOTUUTEEN USKOMUSTEN TUOLLA PUOLEN

Kirjoittanut Aluna Joy Yaxk'in (www.alunajoy.com)
27.1.2021

Ja tähän matka johtaa meidät … totuuteen uskomusten tuolla puolen – kaksi voimakkaasti linkittynyttä unta.

Ensimmäisessä unessa ryhmämme oli mukavalla ja tutulla viidakkoalueella, ja oli matkamme viimeinen päivä. (Useimmat uneni ovat matkaryhmistä.) Keräännyimme yhteen keskustelemaan ja organisoimaan paluumatkasuunnitelmiamme. Mutta tiesimme, että jotain oli tapahtunut ulottuvuudessamme samaan aikaan, kun matkustimme näillä pyhillä paikoilla. Emme tienneet tarkkaan, mitä oli tapahtunut tai miten se vaikuttaisi todellisuuteemme. Yritimme navigoida tätä uutta tilannetta, koska emme tienneet, mihin AIKAAN palata kotiin. Lipuissamme oli vanhat ajat, ja tiesimme, ettei se ollut oikea. Emme olleet varmoja, olivatko ulottuvuutemme tai todellisuutemme jakautuneet, vai oliko meillä nyt pääsy monille eri aikajanoille. Meidän jokaisen täytyi vain päästä oikeaan kotipesään ja oikeaan aikaan, mutta se ei ehkä olisi sama paikka, mistä tulimme.

(Pieni univinkki. Kun heräät, varmista, että tosiaan heräsit etkä vain näe unta, että heräsit. Älä myöskään liiku tai avaa silmiäsi, ennen kuin olet tarkastellut tuota unta. Tällä tavalla voit olla edelleen unessa ja tehdä siitä sillan siihen, missä heräät, ja saat näin oivalluksia unesta ja sen yhteydestä fyysiseen todellisuuteesi. Jos liikut tai avaat silmäsi, saatat unohtaa unen, ja jää vain kaiku tai kangastus tuosta unesta.)

En ole vielä varma, mikä tämän ensimmäisen unen anti on, ja luulen, etten ole vielä valmis jakamaan asioita, joita kulki pääni läpi. Mutta epämääräisesti voin sanoa, että tämä uni tuntui merkiltä tulevasta muutoksesta melkein kaikessa. Kuten aikajanamme, ulottuvuutemme ja myös Maan sijainti aurinkokunnassa. Älä myöskään oleta, että ostamallasi lipulla (entisen todellisuutesi uskomusjärjestelmä) mennään edelleen samaan laskeutumispaikkaan … koska uskomusjärjestelmät muuttuvat ja määränpääsi on saattanut myös muuttua.

Toinen uni ole kerroksinen ja monimutkainen ja nyt taaksepäin katsoessani tiedän, että se oli enemmän näky kuin uni.

Ryhmämme oli erämaa-alueella, kenties Egyptissä. Olimme tiellä, joka ei näyttänyt turvalliselta. (Useimmat ihmiset jotka tuntevat minut, tietävät, että hyvin harva asia pelottaa minua.) Tuntui siltä, että bussi voisi kierähtää tieltä ja pudota alla olevaan jokeen. Se olisi voinut olla Niili. Kerroin Raphaelille (kumppanini), ettei tämä ollut hyvä tilanne. Hän tietää luottaa minuun, kun sanon asioita tietyllä tavalla. Raphael onnistui jotenkin muuttamaan tuon mahdollisesti vaarallisen tilanteen. Tuntui siltä, että hän muutti pyhiinvaelluksemme logistiikkaa, tai käänsi sivua. Melkein kuin muutti aikajanan sellaiseksi, jossa oli eri lopputulos. Tämä kohta linkittyy ensimmäiseen uneen siinä, etteivät liput vie paikkaan, jota olit alun perin suunnitellut.

Pian olimme taas hotellilla. Hotelli tuntui kuin olevan Luxorissa, mutten ole varma. Se oli pyhiinvaelluksen viimeinen päivä, ja juttelimme ryhmän kanssa ja valmistauduimme lentämään kotiin. Menin huoneeseeni valmistautumaan päivälliseen ja konserttiin, joka esitettiin hotellilla. Kun lähdin huoneestani, menin outoja takaportaita, joiden luulin olevan oikotie. Päädyin näyttämön sivuovelle. Äänimies oli siellä (ja todellisuudessa tunnen hänet). Hän kertoi minulle, että yhtyeellä (ei se yhtye, jonka kanssa hän työskentelee nyt) oli vihaongelmia, ja he olivat kaikki valtavan huonolla tuulella. Yhtye oli Styx. (En tiedä mitään tästä yhtyeestä, enkä usko, että todellisuudessa oli kyse heistä.) Saatoin tuntea vihan raskaan painon. Kaikki perääntyivät, koska hekin tunsivat tuon vihan. He soittivat vanhoja kappaleitaan täysin elottomasti, millaista en ollut koskaan ennen tuntenut. He tekivät vain liikkeitä. Mutta ahdistus rakennuksessa oli kuvottavaa.

Livahdin ulos rakennuksesta päästäkseni pakoon tuota energiaa, ja päädyin ihanalle, valoisalle ja kuivalle puutarha-alueelle. Siellä istui kaksi olentoa pöydässä ja vain odotti. (En tiedä, keitä he ovat reaalielämässä.) He tuntuivat ryhmän jäseniltä, mutta hämmentävästi tiesin, etten tuntenut heitä. He olivat kypsään ikään ehtinyt pariskunta. Miehellä oli hopeanharmaat, laskeutuvat hiukset, ja naisella oli mustaharmaat hiukset. Energia virtasi heistä hyvin kauniisti.

Istuuduin heidän viereensä, ja nainen katsoi minua, kun aloin vuodattaa, miltä minusta tuntui tämänhetkisessä fyysisessä maailmassa. Kerroin hänelle, että tätä vain olen nyt ja mitä olen ollut entisissä elämissä – opas, viestituoja tai oraakkeli. Kerroin hänelle, miten eksynyt ja hyödytön tunsin olevani tänä vuonna. Tiedän, että tunnen tämän vuoden menetykset, aivan kuten monet muut. Kerroin hänelle, että kaipasin työskentelyä pyhillä paikoilla, jotka ovat kutsuneet sieluani hyvin voimakkaasti, ja kaipaan noita ryhmiä. Mutta hän sanoi vain, että kaikki tulee olemaan ok. Suurin piirtein tuolloin tiesin, että en ollut enää matkaunessani ja että ylösnousseet mestarit ottivat kontaktin minuun ja auttoivat. Ja sitten aloin herätä ja tuli selväksi, että he olivat ylösnousseita mestareita, ja kenties kaksi ryhmiemme monista suojelijoista.

Pieni vinkki unennäöstä ylösnousseiden mestareiden kanssa … Ylösnousseet mestarit opettavat sinua uniaikana, jos nukkumaan mennessä annat itsesi "valon puhtaiden ylösnousseiden mestareiden" käyttöön. (Ei mitään enempää tai vähempää) He rakastavat opettaa uniajassa, koska täydellistä totuutta välitetään puhtaassa muodossaan ja se voi ohittaa kaikki ennakkoluulot, ohjelmoinnit ja vastustukset, mutta he eivät koskaan työskentele kanssasi ilman täydellistä lupaasi. He eivät myöskään koskaan kerro, mitä pitää tehdä, tai lähetä sinua henkiseen tehtävään. He opastavat tietoisuuttasi, jotta voit löytää vastaukset itse. Mestarit haluavat näyttää kuvien ja taajuuksien yhdistelmiä, upotettuna yksinkertaisiin mutta rajoittaviin sanoihin. Useimmiten herätessä ympärilläni on vain heidän energiansa ja "kaiku" heidän antamastaan viestistä. Useimmiten viestit ylittävät mielikuvitukseni tai tietoisuustasoni vastaanottamisen hetkellä. Tästä syystä homma toimii hyvin uniaikana. Mutta tällä kertaa muistin monia yksityiskohtia, mikä yllätti minut.

Herätessäni oivalsin, että tämä uni oli näky, ja kumpikin uni oli viesti siitä, mitä on pian tulossa. Ylösnousseet mestarit eivät koskaan kerro täsmälleen, milloin, miten tai mitä on tulossa, koska se puuttuisi heräämiseemme ja ylösnousemukseemme, mutta he antavat vihjeitä ja opastavat meitä. Niinpä kiinnitän huomiota pääkohtiin. Pääkohdat toisessa unessa olivat vaarallinen tie, hutera bussi, todellisuuden tai aikajanojen muuttuminen ja kapean portaikon kulkeminen oikotienä (oikotiet tekevät harvoin, jos koskaan matkasta nopeampaa) … astuakseen vain vihamereen … mutta loppujen lopuksi kaikki on ok.

Kumpikin uni koski pyhiinvaelluksen viimeistä päivää, jonka tunnen merkitsevän, että olemme melkein saaneet pakattua vanhan Maan mallin ja valmistaudumme lopulliseen siirtymiseen uuteen sykliin. Tämä kohta oli todella innostava minulle.

Kun heräisin toisesta unesta, ympärilläni oli paljon uutta lunta, johon tunsin kietoutuvani. Olin hyvin kiitollinen tästä, kun uneni yhdistyivät ja tulivat selkeämmäksi ja lisää merkitystä paljastui.

Tällä erää maailma vaikuttaa menevän vanhaa, kapenevaa polkua energiaan, joka käyttää edelleen voimaa ja on vihainen, koska se ei halua päästää irti vanhoista lauluistaan. Olen varma, että olet huomannut, että nykyään on vaikea puhua monien ihmisten kanssa, koska siihen mikä ennen oli pelkkä mielipide-ero, voi nyt saada vihaisen ja loukkaavan vastauksen. Voin nähdä, että voimankäytön maailma käyttää vanhojen tapojen viimeistä ripettä. On tärkeää olla jäämättä kiinni tai kietoutumatta moniin häviäviin todellisuuksiin, ja antaa niiden vain romahtaa. Pidä mielessä, että jotkut näistä todellisuuksista saattavat olla sellaisia, joista sinäkin pidät kiinni. Olen varma, että te jotka luette tätä tänään, olette tehneet hyvin syvää introspektiota viime kuukaudet.

Kun vanha maailma romahtaa, meillä on jo jalat uuden Maan mallissa, vaikkemme ehkä tiedä, mitä se merkitsee tai milloin tai missä se on. Mutta silti astumme uuteen tilaan, jota emme pysty kuvittelemaan nyt. Kaikki mikä on vanhaa ohjelmointia, romahtaa, ja on menneisyyden rakastamista päästää siitä irti. Tämä energia kierrätetään, koska mikään ei koskaan katoa. Näemme, mitä tapahtuu, kun vanha maailma alkaa ohittaa voimankäytön ja tulla aidon voiman maailmaksi, jossa emme luo voimaa käyttäen, vaan totuudella, joka on rakkautta … ja … kaikki tulee olemaan ok.

Uskomusjärjestelmät muuttavat muotoa hämmästyttävällä vauhdilla. Minusta on kiehtovaa, miten pystymme kasvamaan sen yli, mihin ennen uskoimme intohimoisesti ja mitä pidimme hyvin rakkaana. Uskomukset (ja tiede) kehittyvät aina. Se mitä tiesimme 100 vuotta sitten, on hyvin eri asia kuin, minkä tiedämme todeksi nyt. Ja se minkä tiedämme todeksi nyt, ei ole totta enää tulevaisuudessa. Ja hyppäämme jatkuvasti pää edellä uusiin todellisuuksiin, joita emme tienneet edes olevan ennen kuin nyt. Matkamme päivittää uskomuksiamme, mikä saa meidät tuntemaan, että elämme juoksuhiekassa, aina epävarmana mutta uteliaana. Se pyytää jatkuvasti meitä poisoppimaan asioita, päästämään irti, ja koko ajan avautumaan uusien mahdollisuuksien valtavalle ja tuntemattomalle tilalle. Tämä on matka, jolle emme olisi koskaan suostuneet lähtemään tietäen tämän – tietäen, ettei jalkojemme alla ollut vakaata maaperää – ja kuitenkin teemme sen uudestaan ja uudestaan. Olemme vahvoja ja rohkeita henkiä hyväksyäksemme, että emme ole yhtä kuin uskomuksemme. Ja tähän matka johtaa meidät … totuuteen uskomusten tuolla puolen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

7.3.2021 KESKUKSESSAAN PYSYMINEN EPÄVAKAITA AIKOJA ...

ViestiKirjoittaja hammer » 16.03.2021 22:06

KESKUKSESSAAN PYSYMINEN EPÄVAKAITA AIKOJA NAVIGOIDESSA

Kirjoittanut Aluna Joy, Tähtivahimpien ja ylösnousseiden mestareiden kera (www.alunajoy.com)
7.3.2021

(P.S. Iso joukko säesti tässä viestissä, kun se hautui ja muotoutui tekstiksi, joka lopulta postattiin tähän.)

Olette eläneet suuressa ihmiskokeilussa suuren aikakausien vaihtumisen aikana. Ollaksenne herännyt näinä aikoina, "minä olen" -olemuksenne täytyy vain OLLA silminnäkijä sille kaikelle ilman ennakkoasennetta. Tietää, että kaikki mitä näette, on todellisuutta, ja kaikki mitä näette, on myös valhetta. Tällaista on navigoida maailmojen välistä tilaa … olla täysin avoin koko kokemukselle, hukkaamatta itseään.

Tämä aika on pirstonut kollektiivitietoisuuden. Näin on, jotta näette, että ainoa totuus tulee sisältä. Lisäksi tämä pirstoutuminen luo perustan vaihtoehtoisten todellisuuksien matriisille. Teillä on vapaa tahto valita yksi tai monta todellisuutta, joka saa sielunne tuntemaan, että se on elossa, kohonnut ja siunattu. Näette jo tämän pirstoutumisen vaikutuksia suurena jakautumisena keskuudessanne. Mitä haluatte nähdä omassa todellisuudessanne? Ja mihin laitatte energianne nyt?

Se syvä työ jota teette, on mestaritason kutsu, vaikka saatatte edelleen parjata itseänne itse-epäilystä ja viivyttelystä. Mutta tästä ei ole epäilystäkään: mikään mikä ei ole tasapainossa uusien luonnonlakien kanssa, ei tule uuden Maan todellisuuksiin. Se ei yksinkertaisesti vain tule sinne. Siis ei ole mitään syytä pelätä.

Tämä on stressaavaa aikaa ihmiskunnalle. Traumat, jatkuva stressi ja äkillinen muutos jonkin asian tai tilanteen vuoksi, voi saada tasapainoisimmankin ihmisen pelkäämään ja hyvin alttiiksi misinformaatiolle. Ihmiskunta on massana alkukantaisessa reagointitilassa. Alkukantainen itsenne haluaa selviytyä. Tämä reagointi on sisäänrakennettuna biologiaanne. Ette voi poistaa tätä ohjelmointia. Mutta voitte kumota alkukantaiset vaistonne, kun elätte heränneessä tietoisuudessa ja toimitte korkeammasta itsestänne ja jumalaisesta tarkoituksestanne käsin.

Näinä siirtymäaikoina voitte väliaikaisesti ja satunnaisesti kadottaa kykynne kuulla oman sisäisen totuutenne. Saatatte alkaa etsiä totuutta itsenne ulkopuolelta. Tänä ratkaisevana aikana itsenne ulkopuolelle kurkottaminen voi olla riski. Kun jokin lähde johon luotatte, kertoo jotain, mikä laukaisee tunteet tai häiritsee, on helppoa tulla vedetyksi tuohon kaninkoloon, koska haluatte suojella itseänne. Olette epävakaassa/hauraassa ajassa. Korkeampi sydän tietää, ennen kuin mielenne kiinnittää huomiota, jos kuuntelette sydäntänne. Silloin kun jokin tuntuu raskaalta ja painaa teitä alaspäin, se ei ole totuus teille. Laittakaa huomionne todellisuuteen, jossa sydämenne ja sielunne tuntee kohotusta, ei raskautta tai toivottomuutta. Kuten Jeshua sanoo … Pitäkää lamppunne (sisäinen valonne) palamassa. Olkaa valmiina sydämenne ja valonne kanssa.

Jos jokin laukaisee tunteenne tai häiritsee teitä – riippumatta siitä, millä puolella se on tai onko se totta vai ei – lisäätte toksista energiaa kollektiivitietoisuuteen. Mitä useammat ihmiset ylireagoivat tiettyyn aiheeseen tai ongelmaan, sitä enemmän se saa voimaa ja sitä toksisempaa energiaa se luo. Mitä pidempään tämä jatkuu, sitä pidempään tämä siirtymä/ylösnousemus kestää. Emme halua teidän kärsivän, kun olette hyvin lähellä onnistumista.

Jos etsitte ulkopuolelta vahvistusta, on tapoja välttää karikot siinä, ettei luota itseensä täysin. Ensinnäkin, älkää tuomitko itseänne sen tekemisestä. Itsenne ulkopuolelta etsiminen voi tänä aikana jatkua vain väliaikaisesti, jos herääminen on fokuksenne. Toiseksi, valon ylösnousseet mestarit, Maan suuret veljes- ja sisarkunnat, arkkienkelit ja muut heränneet olennot eivät koskaan jakaisi pelon täyttämiä "me vastaan he" -pohjaisia viestejä – eivätkä he myöskään kaunistelisi todellisuutta. He tietävät, että jos teidät saadaan pelkoon, kieltämiseen tai olonne tuntumaan raskaalta, olette alttiita monille vaikutuksille. He ymmärtävät olevansa täysin vastuussa kaikista seuraamuksista (karma), joita he saivat aikaan tällaisella misinformaatiolla. Mestarit – ylösnousseet tai elävät – opettavat meitä esimerkillä … miten tunnustetaan tilanne, mutta näännytetään epätasapainossa olevat tilanteet vetämällä pois voimakkaan energiansa ja voimaannuttamalla ratkaisuja, joita on käytettävissä. Tämä totuus pätisi kaikkiin niihin, jotka ovat nyt asemoituneet uuden Maan opettajiksi, parantajiksi, valotyöntekijöiksi jne., koska te olette myös näin voimakasta energiaa.

Valitkaa näkevämme ja voimaantukaa näkemään paras ihmiskunnassa, kun kaikilla olennoilla fyysisessä kehossa on valo, niin kuin teissä. Älkää voimaannuttanko muutamia pimeitä sieluja, jotka haluavat teidän uskovan, että he ovat voimakkaampia kuin te ja heitä on enemmän kuin teitä. Kumpikin on ehdottomasti valhetta. Pelko siitä, että kontrolloidaan, vaikutetaan tai manipuloidaan, fobiat ja luottamuksen puute viranomaisiin asiantuntemusalallaan jne. osoittavat, missä kohtaa teille on edelleen epäselvää, missä korkeampi totuutenne on uudessa nousevassa energiassa. Nämä reaktiot ovat todennäköisiä maailmojen välisessä tilassa, jossa on paljon hämmennystä eikä mikään ole selvää.

Tiedätte, että te ette ole keskuksessanne/totuudessanne, jos hakeudutte yksipuolisten faktojen pariin, jotka tukevat ennakkoasenteitanne, ja/tai teillä on vastustusta muita faktalähteitä kohtaan, ja/tai syyttelette tai vähättelette muita, jotka ovat eri mieltä kanssanne. Jos tunnette näitä asioita, olette edelleen epävarma, missä seisotte, ja pidätte kiinni uhrimentaliteetin illuusioista ja vanhan maailman kontrollointimallista. Keskittynyttä totuutta ei helposti ravistella eikä sitä tarvitse puolustaa. Jos seisotte omassa keskuksessanne, teidän ei tarvitse koskaan vakuuttaa ketään muuta omasta totuudestanne.

Näyttää olevan paljon työtä tehtävänä tällä hetkellä. Mutta todellisuudessa työ on melkein tehty. Kyse on vain siitä, että päästetään irti vanhasta maailmasta ja niistä asioista, joita luulitte totuudenmukaisiksi. Jättäkää sisälle tilaa kasvaa uusissa taajuuksissa. Olette kehkeytymässä uusiin aikoihin ja energioihin, joissa on täysin uudet todellisuudet. On normaalia tuntea levottomuutta ja pelkoa, kun edessänne on uusia tuntemattomia todellisuuksia. Se merkitsee, että kasvatte ettekä nuku. Kaikki tuo muuttuminen on osa suurta evoluutiota. Teidän täytyy vain laittaa pelko sivuun ja astua siihen löytääksenne jälleen tasapainonne, kun kaikki muu on jo täydellisessä järjestyksessä.

Emme tiedä, mitä uudet luonnonlait ja uudet Maa-mallit pitävät sisällään ihmiskunnalle. Tämä on osa suurta mysteeriä. Mutta jos tarkkailette vihjeitä uusista esiintulevista luonnonlaeista, tämä voisi synnyttää avoimemman, eksklusiivisen "omni-tietoisuustason", mukaan luettuna korkeammat taajuudet ja viisaus luonnontieteissä, tekniikassa, lääketieteessä, matematiikassa, teknologiassa, tietoisuudessa ja uusissa luovissa, kestävissä ja itsenäisissä elämäntyyleissä. Tämä on vasta alkua, ennen kuin kehitytte ja hyppäätte kaikkien näiden yli ja elätte elämäänne puhtaan tietoisuuden kera.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

hammer
Ylläpitäjä

10.4.2021 MAYOJEN 20-YLÖSNOUSEMUSPROSESSI ...

ViestiKirjoittaja hammer » 15.04.2021 12:59

MAYOJEN 20-YLÖSNOUSEMUSPROSESSI ALKAA PIAN (14.4.–3.5.2021)

Kirjoittanut Aluna Joy (www.alunajoy.com)
10.4.2021

Suom. huom. en ole perehtynyt Maya-kalenteriin tai -perinteeseen enkä tunne sanastoa, joka niistä on vakiintunut suomen kieleen, joten voin käyttää "vääriä" sanoja. Energia edellä mennään jälleen, ja sanat seuraavat perässä.

Kaksikymmentä päivää, 14.4.2021 lähtien, ihmiskunta kulkee kosmisen chakrajärjestelmän läpi, ja se aktivoi kundaliinimme. Nämä päivät ovat voimakkaita ja aktivoivia, kun yhdistämme menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden. Ne ovat voimakkaampia kuin päiväntasaus tai x-luokan auringonpurkaus … mutta 20 päivää peräkkäin! Pyhän Maya-kalenterin (Tzolk'in) keskisarake edustaa ihmiskehon selkärankaa ja Maan ydintä, joka kulkee pohjoisesta etelään.

Ylösnousemusprosessi alkaa näinä 20 ydinpäivänä, mikä polttaa pyhää tulta chakrojemme läpi. Tämä energia laskeutuu Maahan Suuresta keskusauringosta ja Jumalasta (Hunab Ku). Nämä energiat palaavat joka 260. päivä aina uudestaan ja uudestaan, mutta joka kerta taajuus nousee. Nämä 20 päivää ovat enemmän kuin voimakkaita tänä ratkaisevana ja ainutlaatuisena aikana, jolloin meidät on työnnetty mukavuusalueidemme yli, eikä meillä ole energiavaroja kontrolloida asioita, joita yritämme olla kohtaamatta. Kuitenkin … Maya-ydinpäivät voivat auttaa ankkuroimaan ja ilmentämään uusia taajuuksia muotoon, jos niiden kanssa työskennellään tietoisen aikomuksen kera. Tätä haluamme selittää tässä. Se on vähän mutkikasta, joten toivottavasti et putoa kärryiltä. ;)

Nämä 20 voimakasta päivää alkavat 14.4. Meitä pyydetään omaksumaan tämä pyhän tulen koe/koettelemus, nostamalla taajuutta sisältääksemme enemmän energiaa ja valoa, kuin koskaan aiemmin. Meitä pyydetään löytämään uusi tasapaino ja ankkuroimaan korkeamman itsemme suuntautumispiste. On aika tulla itsevoimaantuneeksi ja suojelluksi, antamatta heikentyvien vanhojen ohjelmien häiritä.

Tulee viisi energiasykettä, jotka polttavat viiden Maya-chakran läpi – eli kruunu, kurkku, sydän, solar plexus ja juuri. Jokainen syke sisältää neljä päivää, ja jokainen päivä sisältää yhden neljästä suunnasta (itä, pohjoinen, länsi ja etelä).

Näiden 20 päivän aikana tapahtuu seuraavaa …

Uusi kosminen energia jota tulee Suuresta keskusauringosta, alkaa laskeutua fyysiseen kehoomme, kruunuchakrasta alkaen.

Samaan aikaan vastikään päivitetty energia jota tulee Maan ytimestä, alkaa nousta fyysiseen kehoomme, alkaen juurichakrasta. Tämä prosessi on hyvin samanlainen kuin salaman iskeminen maahan. Kun salama tulee taivaalta, Maan energia kurkottaa ylöspäin kohtaamaan laskeutuvan salaman. Tämä laskeutuva kosminen energia ja nouseva fyysinen energia saavuttavat toisensa hyvin voimakkaassa keskipisteessä … sydämessämme! Rakastan tätä. Sydän on keskusten keskus.

Sitten uusi kosminen energia joka laskeutuu Suuresta keskusauringosta, jatkaa chakrojemme läpi, kunnes se on maadoittunut fyysiseen kehoomme ja ankkuroitu Maan ytimeen. Ylösnouseva fyysinen energiamme nousee myös sydämen ja kruunun kautta ylöspäin, kunnes se saavuttaa Suuren keskusauringon ja ankkuroituu siihen. Tämä prosessi kestää 20 päivää.

Perinteisimmät Maya-seremoniat alkavat kutsumalla seitsemää pääsuuntaa ja lähettämällä rakkautta niihin.

Kaiken elämän suuri luoja, Hunab Ku.

Taivaiden sydän.

Maan sydän.

Idän sydän.

Pohjoisen sydän.

Lännen sydän.

Etelän sydän.

Sydämien sydän, tai keskus.

Ehdotamme, että aloitat jokaisen päivän kunnioittamalla näitä pääsuuntia ja koko luomakunnan Jumalaa suurella rakkaudella ja nöyryydellä.

Ensimmäinen syke on 14.4.–17.4. Nämä päivät ovat 4 Imix, 5 Ik, 6 Akbal ja 7 Kan. Tämä ensimmäinen vaihe aktivoi kruunuchakrasi Suuresta keskusauringosta ja juurichakrasi Maan ytimestä. Nämä päivät aloittavat suuren luomismeren, hengittävät elämää tähän prosessiin, vapauttavat valtavasti viisautta sisäisen temppelimme syvyyksistä ja kylvävät tämän prosessin aikomussiemenen. Tämä aloittaa prosessin, joka yhdistää taivaan Maahan sisällä. Jos kiinnitämme huomiota, voimme kokea valaistuneen tietoisuuden välähdyksiä, ja meistä saattaa tuntua hyvin kohotetulta.

Toinen syke on 18.4.–21.4. Nämä päivät ovat 8 Chicchan, 9 Cimi, 10 Manik ja 11 Lamat. Tämä toinen vaihe aktivoi kurkkuchakran laskeutuvalla kosmisella energialla ja solar plexuksen Maan ytimestä kohoavalla energialla. Nämä neljä päivää alkavat kerätä perustavanlaatuista viisautta. Alamme päästää irti, kuin menneisyyden kuolema, ja asettua linjaan puhtaan parantavan luomisen kanssa, aktivoiden ja muuttaen viisauden käytettävään muotoon. Poistumme mentaalisesta maailmasta ja astumme henkimaailmaan.

Kolmas syke on 22.4.–25.4. Nämä päivät ovat 12 Muluc, 13 Oc, 1 Chuen ja 2 Eb. Tämä kolmas vaihe aktivoi keskipisteemme, sydämemme, nyt tasapainossa kosmoksen ja Maan välillä. Nämä päivät käynnistyvät luomisen kosmisella kuuenergialla. Informaatio jalostetaan hengen kautta niin, että siihen päästään käsiksi. Joitain syvempiä ongelmia voidaan laukaista tunteiden ja lisääntyneen herkkyyden myötä. Voimme joko tuhota tai luoda valtavassa sydämessä. Se aloittaa alusta-aloittamisprosessin. Terveys vaatii huomiota.

Neljäs vaihe on 26.4.–29.4. Nämä päivät ovat 3 Ben, 4 Ix, 5 Men ja 6 Cib. Tämä neljäs vaihe aktivoi nyt solar plexuksen Suuren keskusauringon laskeutuvilla energioilla. Se aktivoi myös kurkkuchakran Maan ytimestä kohoavilla energioilla. Nämä neljä päivää alkaa aktivoinnilla nimeltään "valopilarit". Siinä Maan energia alkaa kutoutua yhteen Suuren keskusauringon energian kanssa. Tässä vaiheessa on myös shamaanimaista viisautta, joka on ajatonta. Meillä on pääsy luonnonvoimien korkeampiin muotoihin kosmoksessa, ja pystymme ankkuroimaan ne käyttökelpoisempaan muotoon Maahan. Tässä kohtaa myös todellinen työ alkaa. Mutkikkaat ihmissuhteet voivat tuntua hankalilta, kun liitelemme laajemman vision ja selkeyden kera palvelustamme maailmassa. Saamme uudet rajat, joilla on korkeampi standardi. Tämä laukaisee rehellisemmän itseluottamuksen, mikä auttaa meitä rentoutumaan auktoriteettihahmojen osalta, luopumatta henkilökohtaisesta voimastamme. Näiden päivien aikana voimme oppia edistämään todellista yhteisöä, jos siihen keskitytään.

Viides ja viimeinen vaihe on 30.4.–3.5. Nämä päivät ovat 7 Caban, 8 Etznab, 9 Cauac ja 10 Ahau. Tämä viides vaihe aktivoi juurichakran Keskusauringosta laskeutuvilla energioilla. Se aktivoi myös kruunuchakran Maan ytimestä nousevilla energioilla. Nämä neljä päivää on korkeinta taajuutta 20 päivämerkissä, ja ne tarjoavat eniten evoluutiota, mutta ne voivat myös laukaista syvintä työtä. Edistyksellisiä ja kiistanalaisia luomuksia voi syntyä suuren vakaumuksen kera, mutta haasteena on pitää ne kasassa. Saatamme tarvita tilaa kohdata monia uusia asioita, jotka heijastuvat meille takaisin maailmapeilistä. Jos fokus on yhteisössä, voimme kehittää yhteistyötaitoja, sen sijaan että täytyy rajoittua omaan etuun vs. itsensä uhraamiseen. Salamavälähdyksenomaista selkeyttä voi tulla omaan sisäiseen totuuteen liittyen. Saatamme kyetä vastaanottamaan viisautta fyysisistä tai eetterilähteistä. Voimme olla pettyneitä epärealistisiin odotuksiin, joita jalostunut idealismimme voi luoda. Nämä ovat neljä hyvin henkistä päivää, joissa puhdistuminen nousee etualalle ja aktivoi sisäisen parantajamme.

Kahdenkymmenen ydinpäivän päätyttyä olemme aina vähän puhki, ja meistä saattaa tuntua vähän pakahtuneelta. Olemme omaksuneet niin paljon niin lyhyessä ajassa, että meidän tarvitsee ehkä pysähtyä hengittämään ja antaa kaiken asettua. Älä yritä pakottaa itseäsi ymmärtämään mitään ensin, koska tehdessäsi sen työnnät viisauden pois. Salli tämän kaiken vain asettua kehoosi, Suuren keskusauringon ja Maan ytimen ankkuroituessa sisällesi. Sitten kun saat vähän etäisyyttä näihin 20 päivään, voit katsoa taaksepäin ja ymmärtää, missä olet kasvanut ja mitä on tapahtunut näinä voimallisina päivinä.

Pidä mielessä, että näitä 20 ydinpäivää voisi tarkastella monista perspektiiveistä. On kerroksia kerrosten sisällä ja syklejä syklien sisällä, äärettömässä pallomaisessa ajassa. Tämä on vain sen valtavan tietokirjan etusivu, johon meillä kaikilla on pääsy. Pidä silmäsi ja sydämesi avoimena. Tämä on energiaa, jonka läpi kuljemme kaikki yhdessä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

hammer
Ylläpitäjä

20.6.2021 SANATTOMAKSI TULEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 25.06.2021 10:14

SANATTOMAKSI TULEMINEN

20.6.2021

Tässä kohtaa en enää tiedä, mitä sanoa. Olen sanojen yli. Jokainen kokemus jonka käymme läpi, jokainen viesti joka ladataan, jokainen kosminen astrologinen tapahtuma, jokainen aurinkotapahtuma tai Mayojen aikaportaali ja kosminen portti – se kaikki kohoaa taas uudelle sanoinkuvaamattomalle tasolle pallomaisten suuntien matriisissa. Luominen on yksinkertaisesti päästetty irti, ja ratsastamme hurjalla aallolla, jota ei voi kontrolloida tai hillitä, kuten ennen teimme. Tunnen, etten tiedän yhtään mitään. Kun haluan hypätä ulos itsestäni ja suureen tuntemattomaan, tunnen myös "läsnäolon" sanovan: "Odota sitä … odota sitä." Niinpä tanssin siinä partaalla, että haluan heittää pois sen kaiken ja lähteä karkuun.

Siis tässä voisin käyttää tukun korkeavärähteisiä, hypnoottisia ja maadoittumattomia muotisanoja ja yrittää kertoa, mitä näen tällä hetkellä. Mutta tässä kohtaa puhuttu kieli ei osu lainkaan oikeaan. Kehää kiertävällä ja melkein merkityksettömällä kielellä yritetään kuvata tämänhetkisiä kokemuksiamme. Olemme menossa puhumisen yli. Ja maadoittumattomuus ja kelluminen vakiintuneessa sanahelinämeressä on viimeinen asia, jota tarvitsemme nyt. Muista, että elävänä, heränneenä mestarina olemiseen sisältyy tällä kertaa fyysinen kehomme.

Yksi totuus jonka kuulemista todella inhosin 90-luvulla (kun minua ladattiin viettäessäni yön Mayojen Aurinkotemppelissä Palenquessa, Meksikossa), on, ettemme voi työntää heräämistämme tai ylösnousemuskelloamme. Voit uskoa, että yritin ja yritin pitkän aikaa. Minulle kerrottiin selvästi ja tiukasti, että tällä on jumalainen aikataulu, johon kukaan ihminen ei voisi päästä käsiksi tahdollaan, ikinä. Enkä tietenkään kuunnellut sitä pitkään aikaan. Siis emme voi pakottaa itseämme heräämään, olemaan elävä mestari tai ylösnousemaan, ennen kuin kohtaamme kaiken muun elämässämme. Tämä on ollut ja tulee aina olemaan "askel askeleelta" -prosessi, samalla eläen läsnä olevassa hetkessä sen kanssa, mitä tahansa tuo hetki sisältää.

Heräämisen ja ylösnousemuksen pyörässä on loputon määrä rattaita. Se ei ole määränpää. Se on elämän lakkaamaton prosessi koko ikuisuudessa. Se on tietoisena, aitona ja maadoittuneena olemisen prosessi. Eikä ketään ole vapautettu tästä prosessista. Kukaan ihmiskehossa ei voi myöskään paeta tätä prosessia. Ja mikä kaikkein parasta, kukaan ei mene oman aikansa ohi! Ei kukaan! Ei edes silloin, vaikka uskoisit jo menneesi. Sitä ei voi tapahtua.

Mutta takaisin tähän hetkeen … Viime täysikuusta saakka on ollut yksinkertaisesti hullua ja pakahduttavaa, ja tunnemme eksyneemme aikaan. Tässä kuussa olemme eläneet viiden perääntymisen läpi – Saturnus, Merkurius, Jupiter, Neptunus ja Pluto – ja samalla olemme kokeneet päivänseisausenergian, joka ylittää kaiken tähän mennessä (kesäpäivänseisaus on 20.6.2021, klo 23.32 EDT), kaiken kulminoituessa yhteen pyhimmistä päivästä perinteisessä Maya-kalenterissa 28.6. (Lisää tästä Maya-päivästä WAJXAQIB BATZ alla **)

Tässä kollektiivisopassa jossa elämme nykyään ja joka on täynnä kognitiivista dissonanssia, TOTUUS nousee rohkeasti rajoituksetta. Se nousee kaikesta melusta ympärillämme, ja uusi tasapaino alkaa ilmentyä. Minulle on kerrottu, että lisää "yllätyksiä" on tulossa. Tämä on tosiaankin uskomattoman ja hurjan nopeaa aikaa, ja niitä tulee jatkuvasti - suomatta juurikaan hengähdystaukoa – lokakuun lopulle tai pidempään sen perusteella, mitä voin nähdä. Siis meillä on hyvä määrä työtä tehtävänä, ennen kuin tilanne tasaantuu jälleen ja saamme kovasti kaivattua lepoa.

Kaikki aidot, nöyrät ja maadoittuneet ponnistelusi saavat parhaan irti uusista taajuuksista, joita virtaa sinuun ja Maahan tällä hetkellä. Siis pysy levollisena, ole vankasti maadoittunut läsnä olevaan hetkeen ja ole rauhallinen tämänhetkisten kokemustesi kanssa. Älä jää kiinni kollektiivin ristiriitaisiin energioihin. Anna itsellesi paljon lepoa, älä haaskaa energiaa yrittämällä puskea eteenpäin ja salli tulevaisuuden tulla näkyviin. Pidä huolta kehostasi, ole tosissaan itsesi kanssa, ole ulkona luonnossa ja ennen kaikkea, ole valmistautunut avautuvaan rakoon ovessa, joka johtaa "uuteen yllätykseen", joka on tulossa. Et näe tämän tulevan … niin minulle kerrotaan.

Jätän teidät tämän myötä, koska minulla ei ole käytettävänä sanoja tässä …

Minulla oli pieni yllätysnäky. Olin Egyptissä Dendara-nimisessä temppelissä. Monta pientä miestä pakkasi temppelin pyhiä esineitä. En tiedä, olivatko he oikeasti pieniä vai olinko minä vain suuri. He pakkasivat, ja alkoivat siirtää noita laatikoita upeita portaita pitkin auringonvaloon. Seurasin heidän perässään. Pian olin madonreikätunnelissa, joka meni uuteen paikkaan. Ja näin pitkälle minun sallittiin nähdä … Siinä sitä mennään! Jälleen kerran, emme voi puskea sitä … Mutta SE ON TULOSSA!

Mihin uskot, sitä voimaannutat.
Mitä vastaan taistelet, sitä ruokit.
Mitä vihaat, sitä vahingoitetaan.
Mitä rakastat, sitä siunataan.

Siunattua päivänseisausta kaikille!

** WAJXAQIB BATZ 28.6.

Tämä on Cholq'ij-kalenterin (Tzolkin) ensimmäinen päivä. Tämän päivän aikana Ajq'ijab' (Mayojen henkioppaat) ja Maya-yhteisö yhdistyvät juhlimaan kiitollisuuden tuliseremonioilla Ajaw:aa (Suuri Isä) ja rukoilemaan siunauksia tälle uudelle syklille. Mayojen mukaan maailma luotiin yhdessä Maya-kuukaudessa (20 päivää). Luomisprosessi alkaa Jun (1) B'atz':sta ja päättyy Wuqub'-päivänä (7), mikä päättää Cholq'ij:n (elämän kalenteri) ensimmäiset 20 päivää.

Tämän viimeisen luomispäivän jälkeen tulee Wajxaqib' (8) B'atz' -päivä, jota pidetään Cholq'ij:n uutena vuotena. Kun Maya-kansa juhlii Cholq'ij:n uutta vuotta, he juhlivat maailman luomisen saamista päätökseen sekä uuden 260 päivän syklin alkua.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

9.7.2021 LÖYDÄ POLKU MIELIKUVITUKSEN TUOLLA PUOLEN

ViestiKirjoittaja hammer » 23.07.2021 19:23

LÖYDÄ POLKU MIELIKUVITUKSEN TUOLLA PUOLEN

9.7.2021

Päätin, että oli aika puhua esi-isien kanssa selkeyden saamiseksi näihin hämmentäviin aikoihin, joissa olemme. Horjuvat aikajanat asettuvat nyt todellisuudeksemme, ja tämä tuo minulle syvää levollisuutta, pohjavireenä jonkin odottamattoman voimakas odotus. Tämä levollisuus ei heijasta 3D-maailmaa, jossa edelleen olemme. Levollisuus heijastaa jotain uutta, mitä on tulossa.

Niinpä ajoimme Coloradon tasangon reunalle, pyhään paikkaan nimeltään Lomaki, joka on rakennettu pienen kanjoniaukon ympärille. Se on yksi suosikkipaikoistani, kun siellä tuntuu edelleen hämmästyttävä ja miellyttävä läsnäolo. Erämaa näkyy kaukana. Täältä ei näy mitään modernia sivilisaatiota. Se on paikka, jossa käännän ajan ajattomuuteen. Tästä syystä rakastan pyhiä paikkoja, koska ne kuljettavat minut eri aikaan. Ne ohentavat verhoja, joten en tunne modernin maailman melua, ja silloin minulla on vähemmän "kaivettavaa". Tämä on visionääristä henkistä arkeologiaani.

Oli sydäntä särkevää nähdä mailitolkulla kuollutta tai kuolevaa katajametsää tämän kuivuuden vuoksi. Se on pahin, jonka olen nähnyt 22 vuoteni aikana täällä. Ja oli hemmetin KUUMAA. Niinpä tiesin, että minun täytyi tehdä tämä virittyminen pikaisesti välttääkseni lämpöhalvauksen. Rukoilin kävellessäni sisään, ja tarjosimme tupakkaa. Löysin hivenen varjoa yhden talon sisältä, istuin alas ja aloin tehdä henkistä kaivamistani.

Aloitan aina tarjoamalla itseni esi-isille nöyrästi ja pyytäen kovasti anteeksi ihmisyyttäni ja tietämättömyyttäni heidän maailmastaan, todellisesta maailmasta. Tiedän, että näemme tuon maailman hyvin eri tavalla kuin he. Kerroin, että olin ollut hämmentynyt, ja näytin heille koko olemukseni, jonka he lukivat. Aloin saada näyn. Välittömästi tiesin, että he antoivat asioita, joita olin jo miettinyt, ja toivoin toista perspektiiviä. Odotuksemme, uskomusjärjestelmämme jne. voivat estää totuuden tai muuntaa sitä. Jos haluamme totuuden, meidän täytyy luopua siitä, mitä odotamme tai luulemme tietävämme, antaa egomme kuolla ja sallia itsemme kuulla asioita, jotka saattavat olla vaikeita kuulla tai vielä vaikeampia elää.

He näyttivät minulle polun, jolla maailma on tänä päivänä. Niinpä näyssäni seurasin tätä polkua jonkin aikaa ja tulin tienhaaraan. Uusi polku kaarsi tuntemattomaan määränpäähän, jonka näkeminen ei tehnyt minua kovin onnelliseksi. Nimittäin olin jo ollut täällä. Tämä polku menee niin pitkälle, kuin minun sallitaan nähdä, enkä voi mennä pidemmälle. Tämä muistutti minulle, että tiedän syvällä, että on puuttuva polku, ovi, ikkuna, avain, ratkaisu jne. – kuin tien löytäminen neulansilmän läpi – joka hävittää tämänhetkisen kaaoksen maailmasta. Mutta tässä kohtaa tiedän varmasti vain, että minulla ei ole aavistustakaan, mikä se on tai onko se vielä ihmiskunnan tietoisuusulottuvuudessa. Mutta täällä, ylänköerämaan kuumuudessa, pystyin tuntemaan, että se on tulossa ja se on lähestymässä meitä kohti. Ja pystyin tuntemaan sen, kuin odotuksen kaiun. Kuten Tähtivanhimmat ovat sanoneet vuosia, uusi ajattelutapa tulee monien yllätysten kera.

Sitten he alkoivat antaa enemmän. Esi-isät sanoivat, että suuressa osassa maailmastamme on tänä päivänä viime kädessä kyse kahdesta hallitsevasta perspektiivistä, ja tällä pääpolulla suurin osa ihmisistä edelleen on. Sitten kuulin: "Sinun täytyy etsiä kolmatta polkua." Vastasin: "Näen tässä vain kaksi polkua." Sain nopean vastauksen … Kumpikin hallitseva ihmispolku perustuu uskoon pahuudesta, mikä tekee niistä yhden polun. Näemme pahuuden oman kantamme vastakkaisella puolella. He sanoivat myös, että kaikilla ihmisillä on sekä pahuus että jumaluus itsessään. Tästä syystä nykyään ihmiset kääntelevät kelkkaansa asioissa, ja se tekee erittäin vaikeaksi tehdä vakaita päätöksiä. Meistä tuntuu, että olemme odotustilassa – olemme irrallaan, maadoittumaton, eksynyt ja on vaikeuksia ankkuroitua. Se on kuin eläisi pakkopaidassa, joka perustuu vanhoihin kaksinaisuuksiin.

Mutta ongelmana on, että ammennamme edelleen tulevat valintamme päätöksistä, jotka perustuvat vielä siihen kaksinaisuuspolkuun, joka tulee uskosta pahaan. Siis valintamme eivät tunnu olevan lähelläkään 100 % oikein tässä ajankohdassa, erityisesti kun uusi kolmas polku tulee lähemmäs meitä. Meidän täytyy löytää uusi polku. Polku joka ei tule "me vastaan he" -tilanteesta. Maailman voimat vastaan kansa. Parantajat vastaan lääkärit. Vallankumoukselliset vastaan rauhanpitäjät. Rahan rakkaus vastaan palvelemisen rakkaus. Voisin jatkaa tästä tuntitolkulla esimerkkejä, joten toivon, että tajuat pointtini.

En tiedä, miten teemme tämän käännöksen uudelle polulle, mutta tiedän, että ne jotka pitävät silmällä merkkejä, tekevät tämän käännöksen (olen varma, että tähän sisältyvät ne, jotka edelleen lukevat tätä). Tiedän varmasti, että tämä prosessi tuntuu vielä enemmän tasapainottomalta ja maadoittumattomalta, koska meidän täytyy päästää irti maailmasta, johon olemme olleet ankkuroituneena. Käymme läpi hyvin mystistä ja maagista transformaatiokokemusta. Meidän täytyy kyetä näkemään uudesta ja vielä paljastumattomasta perspektiivistä ja sitten rakentaa uusia perustoja, jotka perustuvat tuohon perspektiiviin.

Tunnen vahvasti, että tulee hyvin kummalliseksi, enkä oikeasti halua sanoa tätä, koska olen niin hemmetin väsynyt … kyllästynyt odottamiseen ja tämän uuden palan jatkuvaan etsimiseen. Olen varma, että sinäkin tunnet näin. On melko selvää, ettei mikään näytä toimivan maailmassa niin, kuin olimme aiemmin odottaneet. Kenties jotkut tavoitteet ilmentyvät lyhyinä pyrähdyksinä täydellisellä ajoituksella, mutta 3D-todellisuus tuntuu tulleen paikkaan, josta se ei voi mennä paljon pidemmälle. Kaiken tämän sanottuani, minusta tuntuu myös, että hyvin seikkailullinen ja jännittävä aika on tulossa. Se voisi hyvinkin täyttää tuon tyhjän kohdan sisällämme – paikan jonka olemme tienneet joko elämämme ja josta puuttuu jotain taianomaista.

Se saattaisi merkitä, että muutamme perspektiiviämme tavalla, jota kukaan ei ole koskaan ennen ajatellut, tai elämme elämäämme tuntemattomilla tavoilla. Monet ihmiset saattaisivat ajatella, että olemme tulleet hulluksi, kun tämä voi laukaista alkukantaisia selviytymiskysymyksiä ja epäilyn sisäiseen luottamukseemme. Meistä voisi tuntua, että muut hylkäävät meidät, jos jätämme hyväksytyn pääpolun tutkiaksemme uutta tapaa, ja tämä voisi laukaista ikivanhoja hylkäämis- ja menettämiskysymyksiä. Parannamme näitä vanhoja haavoja näissä testeissä.

Tämä uusi polku on se puuttuva pala, jonka olemme tunteneet syvällä sisällämme. Se ei ole aivan tässä, mutta lähellä. Ja tiedän, että tämä pala voi saada tolkkua kaikkeen, mutta se muuttaa myös maailmaamme tavoilla, joita emme koskaan kuvitelleet. Kaikki tämänhetkisessä luomisessamme on epäsynkronissa tämän yhden pienen, tasoittavan PALAN vuoksi! Tämä on erittäin suuri ja kuitenkin pieni, ja niin yksinkertainen, että olemme järkyttyneitä siitä, miksi emme olleet nähneet sitä aiemmin, ja se muuttaa pelin. Tämä meidän – kaikkien meidän – täytyy löytää! Siis pitäkää valonne päällä, ja jatkakaa odottamattoman odottamista.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

23.7.2021 TÄMÄ ELÄMÄ ON SEIKKAILU, EI OPASTETTU KIERTOMATKA

ViestiKirjoittaja hammer » 29.07.2021 05:53

TÄMÄ ELÄMÄ ON SEIKKAILU, EI OPASTETTU KIERTOMATKA

23.7.2021

Päivälleen tasan kahdeksan vuotta sitten, astuin myyttiseen Merlinin luolaan Tintagelissa. Tähän merenrantaluolaan pääsee vain lyhyesti laskuveden aikaan. Kun sisälle astuu kirkkaasta auringonpaisteesta, luolassa on melkein pilkkopimeää. Mutta kun kohtasimme pimeänpelkomme ja etenimme askel askeleelta, saatoimme nähdä valoa luolan toisessa päässä. Olimme hämmästyneitä huomatessamme, että seinät olivat täynnä kaunista, violettia kiveä. Tuo päivä merkitsee minulle nyt enemmän kuin ollessani siellä. Se oli täydellinen vertauskuva niistä jännittävistä ja elämää muuttavista energioista, joita nyt tulee.

Syvä ja hyvin haavoittuva transformaatiosykli tuntuu olevan teema tässä seuraavassa tulevassa aallossa, ja näen, että se pysyy maisemissa jonkin aikaa. Tässä on kummallinen asia: ensimmäistä kertaa 16 hyvin PITKÄÄN kuukauteen, jotka ovat olleet täynnä hämmentävää, maadoittumatonta, irrallista ja tyhjää tilaa, tunnen syttyväni kuin kovissoturi, joka kohtaa oman versionsa kryptoniitista ja näkee, mitä se oikeasti on. Oma apatiani. Odotus on ohi. On aika ottaa merkittävä askel!

Tämä on aikaa, jolloin meidät haastetaan kohtaamaan herkimmät ja haavoittuvimmat paikkamme. Se on myös tilaisuus löytää uudet vahvuutemme ja supervoimamme – vain nähdäksemme, että ainoastaan pelko, päättämättömyys ja illuusio pidättelivät meitä koko ajan. Sukellamme syvälle, mikä voi nopeasti ja kuin tyhjästä viedä meidät polvillemme irrationaalisten ja syvien pelkojen tai tuskallisten entisen elämän muistojen myötä. Joskus emme edes tiedä, miksi olemme itkeneet itsemme sikiöasentoon. On aika tehdä tämä. Se on yksi viimeisistä vaiheista, ennen kuin voimme astua mestaruuteemme ja saapua uuteen maailmaan. Parantaa lopultakin ne traumat, joista luulimme, että ne pitää piilottaa, niitä pitää vartioida ja suojella. Meidän täytyy sallia tuon syvän osamme olla täysin haavoittuva, kontrolloimaton ja alaston.

NOUSEMME YLÖS ja KARISTAMME itsemme historian epäselvästä filmistä … näistä viipyilevistä traumoista, haavoista, menetyksistä, pettämisistä, tilanteista, tapahtumista, ohjelmista, rajoituksista jne. Meidän täytyy tuntea tuo pelko ja kohdata se joka tapauksessa. Ja kun teemme sen, löydämme täysin uuden jumalaisen voiman ja itserakkauden kerroksen, jota emme tienneet edes olevan! Tämä on uusi supervoimamme. Se on saapunut. Olemalla avoin vastaanottamaan tämän uskomattoman tilaisuuden syli avoimena, luotamme, että olemme aina Jumalan käsissä, vaikka mitä valintoja tekisimme, että sielumme on aina turvassa ja ikuinen ja kehossamme on suurta älykkyyttä, joka ylittää pelkän rajoittuneen mielemme.

On aika kulkea, kuin peloton henkinen soturi, ja astua ulos tuosta päättämättömyyssilmukasta. Tee valinta, mikä tahansa valinta … ja muista, ettei ole väärää valintaa. Tämän se vain vaatii … ensimmäisen askeleen ottamisen. Kaikki polut johtavat Jumalaan ja jumalaiseen valoomme. Ei ole vääriä käännöksiä.

Emme ehkä koskaan voi löytää mitään selvää valintaa, kuten ennen. Astumme uuteen maailmaan, ja se tapa jolla navigoimme vanhassa maailmassamme, on jo muuttunut. Se on jo poissa, eikä se tule takaisin. Siis lakkaa odottamasta sitä. Olen varma, että olet huomannut sen jo. On aika kohdata halvaus nimeltään pelko. Se ettei ota ensimmäistä askelta, mitään askelta, on ainoa syy, miksi sinulla on ylipäätään pelkoa. Ala ottaa rohkeita askelia epävarmuuteen, vaikket voi nähdä valoa tunnelin päässä, tai et voi nähdä, mihin päädyt. Tämä elämä on seikkailu, ei opastettu kiertomatka. Kukaan ei enää tiedä tulevaisuutta tai miten kaikki tämä päättyy. Tällä hetkellä voimme vain arvailla mahdollisia lopputuloksia, jotka perustuvat pilaantuneisiin vanhoihin ohjelmiin. Tämä on ydin suurimmassa osassa hämmennystä, ja se on myös hyvin epäluotettavaa näissä vaihtelevissa energioissa.

Kun kohtaamme urheasti polun tuntemattomaan, on selviö, että on pelkoa. Itse asiassa pelosta tietää, että on oikealla polulla. Vanhat rutiininomaiset polut eivät laukaise koskaan epävarmuutta. Uuden suunnan ottaminen elämässä tulee aina huolen kera, tai vähintäänkin sydäntä jyskyttävän odotuksen. Kun kohtaamme kaikki syvät pelkomme, opimme myös, mistä ne tulivat ja miten ne ovat kontrolloineet meitä. Havaitsemme, että pelko valitsee rutiininomaisesti turvallisuustarpeen ennen kasvuamme. Haluamme takuun mukavasta lopputuloksesta. Vanhat haavat ja traumat aiheuttavat luottamuksenpuutetta, mikä ohjaa alitajuisesti meitä poispäin jumalaisesta vapaudestamme. Haluamme turvautua asioihin, joita meillä on opetettu, sydämeemme luottamisen sijasta tässä hetkessä. Niinpä jäämme jumiin silmukkaan, mielen keloihin ja sokerikuorrutettuun kieltämiseen, välttääksemme voimamme ottamista takaisin. Tämä pelko olet pelkästään sinä, joka unohdat, kuka todella olet … Jumalan upea ilmaisumuoto! Kyllä, se sinä olet! Epäilemättä olet.

Kun muistamme, kuka todellisuudessa olemme, voimme parantaa syvimmät haavat itsessämme ja ihmiskunnassa. Voimme myös parantaa kaikki haavat ja traumat esi-isälinjoissamme, moniin menneisiin aikakausiin saakka. Teemme kaikille eläville olennoille sen, mitä teemme itsellemme, koska OLEMME YHTÄ. Siis tässä sitä mennään. Oletko mukana? … Ota askel.

(Loppu)

Kirjoitettu täysikuun aikaan, keskellä ensimmäistä kovaa ukkosmyrskyämme kolmeen vuoteen, C-luokan auringonpurkauksen aikana, ajaen kanjonia ylös sulkakääreme-ley-linjaa pitkin. (P.S. Minä en ajanut, vaan Raphael.)

-----------

hammer
Ylläpitäjä

8.8.2021 POLKU NYKYTODELLISUUDEN YLI ...

ViestiKirjoittaja hammer » 19.08.2021 09:52

POLKU NYKYTODELLISUUDEN YLI – NOUSEMINEN KAAOKSEN YLÄPUOLELLE

Kirjoittanut Aluna Joy, Tähtivanhimmat ja ylösnousseiden mestareiden kollektiivi (www.alunajoy.com)
8.8.2021

Koette kollektiivisesti nyt juuri sitä, miltä näyttää, kun vanha aika romahtaa ja uusi aika alkaa ottaa paikkansa. Tämä aika on ollut suuri haaste kaikille, jotka elävät maan päällä. Ketään ei ole vapautettu tästä tapahtumasta, ja se mitä opitaan, on suuri tilaisuus kaikille. Tämän sielunne halusi todistaa, ja yhdistytte syvään viisauteen ja syviin totuuksiin, jotka viette täysin uuden syklin perustaksi.

Romahtavan maailmanne särkynyt peili ei enää heijasta sitä, mitä etsitte. Olette nyt todellisuuksien välissä. Kaikki ympärillänne mikä on epäharmoniassa, on illuusiota. Katsokaa kaiken tuhoutumisen, vihan, pelon, menetyksen, jakautumisen ja väittelyn yli. Järjettömyydessä ei ole totuutta. Järjettömyys on pelkästään pelkoa. Sielu ei tunne pelkoa, koska se tietää sen totuuden, että se on yhtä Jumalan kanssa. Sodassa ei ole mitään saavutettavaa. Sota on pelkästään uskoa erillisyyteen. Sielu ei ymmärrä erillisyyttä eikä egopohjaista käsitystä "me vastaan he". Aito totuus on tasoittavaa, yhdistävää ja kaikenkattavaa, eikä se tule mielen maallisesta tiedosta. Totuus on rakkaus, ja rakkaus on ainoa totuus. Niinpä on energianne haaskaamista tulla vedetyksi kaikkiin mureneviin draamapalasiin, joita on jäljellä vanhasta todellisuudesta. Katsokaa peilin läpi ja taakse nähdäksenne, mitä on jo tulossa. Raaputtakaa pois vanhan maailman heijastus nähdäksenne sen taakse.

Olette Jumala, joten on yksinkertaisesti mahdotonta, että mikään toisen ihmisen luoma (paitsi atomipommin räjähdys) voisi rikkoa yhteytenne Jumalaan tai jumaluuteen tai hidastaa ylösnousemustanne tai estää sen! Siis ei ole mitään syytä pelkoon, suojautumiseen tai puolustautumiseen. Ette voi raivata tietänne ylösnousemukseen, samaan aikaan taistellessanne edelleen vanhaa maailmaa vastaan. Jos yritätte edelleen saavuttaa sen tämän romahtavan maailman raunioissa, tunnette olevanne vain uupunut, jumissa, vihainen, hämmentynyt, jakautunut … ja jumitatte jahkailussa. Jos raivaatte aina tietä ylösnousemusta kohti, se on aina askeleen edellänne, koska niin näette sen. Jos teette työtä saavuttaaksenne sen, niin ette myöskään usko, että se on ulottuvillanne. Universumi kuulee ja reagoi koko olemukseenne, ei vain mielenne toiveisiin. Ei ole tulevaisuutta, on vain nyt. Oivaltamista ei voi ajastaa kellolla tai ennustaa kalenterilla. Vasta sitten kun ihmiskunta saavuttaa oivaltamisen käännekohdan, ylösnousemus saapuu. Ylösnousemus virtaa teihin sujuvalla sallimisen hengityksellä – ilman ajattelua, ilman painetta ja ilman yrittämistä.

Teillä on uskomatonta painetta ja stressiä kollektiivitietoisuudessa, mikä voi saada tuntemaan yhteydettömyyttä Jumalaan, Lähteeseen jne. Ihmisrotu käy läpi sielun pimeää yötä, ja tunnetaan usein yhteydettömyyttä, eksyneisyyttä, epävarmuutta, menetystä, ja voimme kyseenalaistaa olemassaolomme syyn. Se on osa prosessia. Tämä on ikivanha prosessi, jossa meidät on saatu tuntemaan, että Jumala on hylännyt, vain oivaltaaksemme, että Jumala on ollut sisällämme koko ajan. Se on tie. Emme voi koskaan irrota Jumalasta, riippumatta siitä, mitkä olosuhteet ovat tai mikä suunta valitaan. Ne jotka tuntevat yhteydettömyyttä nyt, käyvät läpi tätä uskomattoman voimallista prosessia. Se ei merkitse, että teit jotenkin jotain väärin tai menetit tilaisuutesi. Se merkitsee vain, että olet juuri siinä, missä sinun tarvitsee olla. Olet uskomattoman urhea kohdatessasi tämän tyhjiön.

Uusi todellisuus nousee, ja teitä valmistellaan astumaan sisään. Se odottaa, että tunnistatte sen. Se ei heijastu nykymaailmassa. Se ei ole, mitä odotatte. Kuten olemme (Tähtivanhimmat) sanoneet vuosia, tämä on uutta, uusien luonnonlakien kera. Se on enimmäkseen jotain, mitä ihmiskunta ei ole nähnyt. Nouskaa tämän kollektiivisen kriisin kaikkien lukemattomien vastakkaisten kerrosten yli. Jättäkää taakse todellisuus, jonka on ohjelmoinut vanha maailma ja jota ruokkii jakautuminen … me vastaan he, pelko, kontrollointi, väittely, sota jne. Vastauksia joita haette, ei ole täällä enää. Ne ovat täällä, tuonpuoleisessa. Tästä syystä mikään maailmassanne ei tunnu oikealta. Vanha maailma romahtaa ja häipyy puhtaaksi illuusioksi … ja se unohdetaan pian, kuin sitä ei olisi koskaan ollut olemassa. (Tästä jotkut muistiongelmamme tulevat.)

Kun vanha maailma romahtaa, säilyttäkää tietoinen erottelukyky, kun altistutte monille väittelyille, ennusteille ja perspektiiveille vanhan, aineellisen maailman viime osissa. Jos olette huolissanne tai pelkäätte todennäköisiä tulevaisuuden "mahdollisuuksia", se on vinkkinne, että olette astuneet takaisin kuolevaan maailmaan. Olette siirtyneet pois keskuksestanne, tasapainostanne ja sisäisestä totuudestanne. Teidän täytyy oppia nopeasti tunnustamaan, milloin jokin tunnekoukku on kiinni pohjavirtauksessa, joka tulee romahtavasta maailmasta (tämä voi olla raskauden, pimeyden tai äkillisen ahdistuksen tunne). Tämä on jumalainen sisäinen herätyksenne, joka kehottaa palaamaan takaisin keskukseenne.

Kun maalliset perspektiivit on alitajuisesti iskostettu pelolla, jollain uskomattomalta näyttävällä tavalla, se ohjaa teidät reagoivaan tunnekehoon, mikä merkitsee, että te ette enää elä yhdistyneessä sydämessänne. Kun se on paljastunut, tämän raskauden puhdistaminen energiakentästänne voi viedä aikaa ja energiaa. Kaikissa pirstoutuvissa perspektiiveissä on aina jokin totuuden säie, muuten kukaan ei harkitsisi pitää niitä totuutena. Mutta teet tätä uudestaan ja uudestaan, kunnes olet niin vahva omassa keskuksessasi, että sinua ei enää vedetä noihin ohjelmiin tai ne eivät saa sinua mukaansa. Näet jo, että tunteesi laukaistaan vähemmän ja tunnet ankkuroituneesi vähän enemmän sydämeesi. Mikään vanhasta, romahtavasta maailmasta ei voi satuttaa sinua enää, mutta se haluaa sinun ajattelevan, että voi.

Älä anna vanhentuneen, kaksinaisen maailman vetää sinua enää keskuksestasi. On hyvä tietää, mitä maailmassa tapahtuu, ja on aina vähän totuutta, riippumatta siitä minne katsoo. Mutta kuten ylösnousseet mestarit sanovat … älä salli olosuhteiden laittaa sinua tunnetilaan, jossa et ole ankkuroitunut omaan valoosi. Ole läsnäolevassa hetkessä ja näännytä (nälkään) ulkoisen maailman konfliktit hyväksyntäsi, energiasi ja valosi poissaololla. Tässä ajassa on kyse siitä, että näkee maailman, muttei ole maailmasta. Uudessa toimintamallissa oleminen on energiansa vetämistä pois vanhoista ohjelmista.

Olemme tiennäyttäjiä. Kun valitsemme valitsemattomuuden tien, ja nousemme kaikkien ennakkoasenteiden yli, ja karistamme romahtavan maailman kaaospölyt, luomme polun kaikkien seurattavaksi.

(Tämä viesti tuli minulle vähitellen ja yksittäisinä lauseina monista edellä mainituista lähteistä. Vei viikkoja laatia sitä, ennen kuin siinä oli järkeä. Energia joka tuli näiden osasten mukana, oli kiistämättä, että se on särö peilissä, avain ovessa, päästäksemme käsiksi paljon suurempaan potentiaaliin, joka on käytössämme tällä hetkellä. Monet kiitokset Tähtivanhimmille ja monille pohjoisen ja etelän ylösnousseille mestareille siitä, etteivät ole lakanneet uskomasta meihin.)

-----------

hammer
Ylläpitäjä

22.8.2021 NOUSEMINEN KONFLIKTIN YLÄPUOLELLE

ViestiKirjoittaja hammer » 30.08.2021 07:45

NOUSEMINEN KONFLIKTIN YLÄPUOLELLE
– mikä on yrittänyt tarttua meihin takaapäin, ja miten se epäonnistuu

Kirjoittanut Aluna Joy, Tähtivanhimpien ja Lähteen kera (www.alunajoy.com)
22.8.2021

Kun jatkamme kulkemista tämän elämää mullistavan siirtymän läpi uuteen sykliin, olemme tulleet kohtaan, jossa emme voi enää viedä "painolastia" mukanamme. Meille oli monia helppoja merkkejä päästää irti aiemmin ja sitten voimakkaampia ehdotuksia niiden jälkeen. Tällä hetkellä ylitämme aikajanoja, syklejä kerroksittain toistensa päälle, jotka ovat yhteydessä toistuviin ja syvästi vaikuttaviin kaavoihin ihmiskunnan menneisyydessä. Tämä peilaa meille menneisyyden julmuuksia, kovasti liioiteltuna, jottei niitä voi enää sivuuttaa. On aika parantaa nämä haavat.

Valitettavasti useimmat ihmiset (kuten ne, jotka eivät hyvin todennäköisesti lue koskaan tätä postausta) eivät voi tuntea näiden tapahtumien väreilevän ylöspäin, nykyiselle aikajanallemme. Nämä ihmiset saattavat ottaa tämän ajan hyvin henkilökohtaisesti, olla äärimmäisen reagoivia ja alkaa syytellä muita tämänhetkisistä, haastavista olosuhteista, sen sijaan että kääntyisivät sisäänpäin tutkiskelemaan itseä ja parantumaan.

Ajankohtaiset haasteet saattavat vaikuttaa sinuun suoraan tai sitten ei. Mutta MEIHIN KAIKKIIN vaikutetaan kollektiivisesti, ja meillä on ratkaiseva tilaisuus parantaa tämä yhdessä … parantaminen jota tapahtuu monilla menetelmillä. Ketään ei vapauteta tästä prosessista. Tämä aika on kollektiivinen sielun pimeä yö … ihmiskunnan shamaanimatka. Tämä aika on äärimmäisen syvää varjotyötä. Itsetutkiskelu, vastuu itsestä ja syvä anteeksianto ovat avain tarvittavaan Lähdeyhteytemme vahvistamiseen. Menneinä aikoina meillä ei ollut viisautta parantaa kaikkea, mitä on edessämme nyt. Mutta nyt meillä on.

Ylitämme nyt vaaralliset, monikerroksiset muistikaiut, joita väreilee tähän aikaan. Nämä muistot tulevat ajoista, jolloin oli aggressiivisia pyhiä sotia. Se oli aikaa, jolloin henkisyyttä ja uskontoa käytettiin sopimattomasti työkaluna rohkaisemaan omahyväisiä ja voimaannuttamaan itseä palvelevia johtajia. Se kaikki oli egon motivoimaa. Näitä teemoja oli Atlantiksen kaltaisina aikoina, jolloin oli järkyttävää ja pyöristyttävää vallan ja teknologian väärinkäyttöä (mikä aiheutti myös sen romahtamisen). Nämä ajankohtaiset väreet ovat yhteydessä myös moniin, moniin muihin tapahtumiin menneinä aikoina. Näitä väreitä ovat mm. noitien polttamiset, juutalaisten joukkomurha, kyynelten tie, inkvisitio, orjuus jne. Noita aikoja saastutti toksinen, tasapainoton valta, jota ei ole koskaan parannettu. Sitä lietsoi itseä palvelevan egomielen hallinta, mikä jätti alleen ihmisen sydämen ja luontaisen hyvyyden. Nämä olivat aikoja, jolloin totuus ja oikeamielisyys vaikuttivat olevan etualalla, mutta se oikeutti itseä palvelevat teot, pimeät pohjavirtaukset ja manipuloivat agendat, joita käytettiin tahattoman armeijan varustamiseen.

Nämä aikaväreilyt ovat myös täynnä suurta viisautta esi-isiltämme. Esi-isät oppivat ja heidän henkinen ja luonnollinen viisautensa kasvoi yrityksen ja erehdyksen kautta, aivan kuten meilläkin on tapahtunut. He kehittivät hyvin monia työkaluja, jotka voivat auttaa meitä nyt. Niinpä ei ole ainoastaan aika puhdistaa menneisyyttä, vaan myös muistaa se viisaus ja ne opetukset, joita tuli menneisyydestä. Nämä muinaiset viisaudet luovat mahtavan perustan, jolla voimme kaikki seistä, kun otamme askelia korkeammalle ja pidemmälle, kuin esi-isämme koskaan kykenivät. Olemme tänä päivänä tässä kohtaa esi-isiemme ja muinaisten sukulinjojemme vuoksi, mutta he eivät voi ottaa seuraavaa askelta puolestamme.

Ihmisiä ei enää tueta yksilötietoisuudessa niin, kuin aiemmin. Tarvitaan yhdistymistä yhdeksi suureksi luomismereksi, kun otamme seuraavan ison askeleen. Tämä on ehdottoman ykseyden hyppy määrittelemättömään tyhjiöön.

Jos opimme jotain henkisestä ja uskonnollisesta historiastamme, se on, että pyhistä sodista ei tullut koskaan mitään positiivista lopputulosta. Itse asiassa ne synnyttivät aina esi-isille syviä haavoja, joiden parantaminen on kestänyt sukupolvien ajan, ja tämä on edelleen jatkuva prosessi useimmilla meistä. Tämä kiertävä teema "jyrisee" taas takaisin, kuten tapahtui monien entisten aikakausien lopussa, ja se tarvitsee tietoista huomiotamme ja parantamistamme.

Alamme huomata, että valoa käytetään väärin sokaisemaan meidät ja estämään näkemästä pimeitä pohjavirtauksia ja agendoja. Näitä pohjavirtauksia luodaan pitämään meidät hämmennyksessä ja alitajuisessa pelossa. Tämä vanha teema piilottaa pelkoagendat jonkin oman uskomusjärjestelmämme alle, koska nuo uskomukset vetävät meidät mukaan. Sitten se verhoaa pohjavirtauksiin levottomuutta pitämään huomiomme, mutta vain jos sallimme sen. Se yrittää irrottaa meidät ankkurista, jotta meidät voidaan manipuloida edistämään sen agendoja. Kun meidät on vedetty mukaan, unohdamme olevamme Jumalan jumalainen ilmaisumuoto, ja alamme luottaa liikaa tähän vanhan maailman teemaan ja antaa taas voimaa sen agendoille. Mutta tuo juoni alkaa epäonnistua. Vanha maailma kuristaa itsensä kaikilla asioilla, jotka eivät ole enää totta. Näitä agendoja eivät enää tue uuden Maan toimintamalli, uudet taajuudet, valokoodit ja luonnonlait. Vanha maailma yrittää pitää kiinni siitä, mikä tiedettiin, kuten jokin huono tapa, uudelle syklille antautumisen sijasta.

Tämän teeman toksinen väreily on muuttanut muotoaan tartuttaakseen tämänhetkisen kollektiivitietoisuuden. Se näyttää kieroutuneelta henkistyneeltä salaliitolta, ja se on täynnä pelon, katastrofin, kansanmurhan ja uhrimentaliteetin pohjavirtauksia. Tämä mutaatio tukee henkistä kiusaamista, joka pirstoo yhteisömme. Se hämärtää häviävän vanhan maailman illuusion ja häviämättömän totuuden välisen rajan. Se hämmentää sydämen ja egon, rakkauden ja pelon, välisen tilan. Se kannustaa meitä ohittamaan ehdottoman rakkautemme, myötätuntomme ja yleisen uskomme ihmisyyteen ja sen sijaan ruokkimaan vanhentuneita ja rajoittuneita ennakkoasenteitamme. Se on täynnä ylemmyyttä ja ylimielisyyttä. Tämä on vain vääjäämättömän välttämistä … sisäisen työn joka meidän kaikkien tarvitsee tehdä ja jota meiltä vaaditaan NOUSTAKSEMME seuraavaan kokemukseen. Muistamme, että olemme kaikki JUMALA eikä ole mitään, minkä vuoksi täytyy olla konfliktissa. Haluamme kaikki samaa. Haluamme olla kunnioitettu, kuultu ja turvassa.

Henkisenä olentona eläminen ei koskaan kypsy toisten tönimisestä sivuun toteuttaaksemme (pakolla) voimamme/valtamme tai henkiset näkemyksemme. Totuutemme on jokaista meitä varten, eikä sitä ole tarkoitus tuputtaa toisille vakaumuksella tai oikeamielisellä tuohtumuksella. Tämä ei ole aika ryhtyä pyhään sotaan, vaan aika tutkiskella itseä ja ottaa käyttöön se tieto, että olet yhtä Jumalan kanssa. Tämä pätee myös kaikkiin, joita tapaat. Jos olemme todella voimaantuneita totuudessamme, emme tunne tarvetta vakuuttaa toisia uskomaan samoihin asioihin kuin me. Uskomukset jotka tarvitsevat tuollaista vahvistusta ulkopuolelta, tulevat omista epävarmuuksista. Totuus joka tulee sydämistämme, ei koskaan tarvitse vahvistusta tai ulkoista tukea.

Kun annamme pyytämättä neuvoja toisille, empatian sijasta, siitä ei ole mitään hyötyä, mutta se loukkaa myös heidän rajojaan ja mitätöi heidän henkilökohtaisen kokemuksensa. Juuri niiden ihmiskokemusten mitätöiminen jotka eivät resonoi omien ennakkoasenteidemme kanssa, aiheutti alun alkaen nämä toksiset väreet. Olemme YKSI kansa – riippumatta siitä, pidämmekö siitä tai emme tai miten hereillä ajattelemme olevamme.

Ja sitten kun yhdistymme, kaikkien pätevien mutta moninaisten perspektiiviemme kera, muodostamme koko kuvan … kollektiivin jumalaisen synergian. Ei ole mitään tapaa tietää koko totuutta tänä aikana, ja omat ennakkoasenteemme voivat sokaista meidät tilapäisesti emmekä näe, että muilla on yhtä lailla pätevät uskomukset. Tämä on suuri haaste, koska ulkoisessa maailmassa on erittäin vähän yhtenäisyyttä. Ei ole aika taistella, vaan rakastaa ja tukea ihmisiä ja nähdä, että meidän tarvitsee vain tuntea turvaa. Tähtivanhimmat ovat sanoneet vuosikymmeniä, että jos emme pysty yhdistymään YHDELLÄ pienellä planeetalla, emme ole valmiita enempään. Ja tiedän, että olemme odottaneet paljon enemmän!

Tämä on kollektiivisen sielun kirkastamista, ja sitä lietsoo ja aktivoi näiden muinaismenneisyyden väreiden muistaminen ja tunnustaminen. Nämä väreet/laineet jatkavat vanhojen kaavojen toistamista, persoonattomasti kuin haamu menneisyydestä, kunnes annamme niille tyhjän rannan, jolle ne voivat lopultakin hävitä. Meidän täytyy vain sallia tämä häviäminen, lakata olemasta käytössä oleva energialähde ja tietysti lakata painamasta osallistu/toista-nappulaa. Tiedämme, ettei näitä vanhoja haavoja voi parantaa käyttämällä vanhoja tapoja. Vanhat tavat ovat epäonnistuneet menneisyydessä, ja ne epäonnistuvat jälleen. Löydämme uusia tapoja. Olemme tunnustaneet nämä haavat ja kaavat, ja nyt meidän täytyy sallia niiden hävitä.

Olemme jo syvällä tässä työssä. Tässä työssä ei ole kyse mielestä. Se on elämistä sydämestä ja toimimista yhteydestämme Jumalaan. Se on todella uuvuttavaa, ja se vaatii suurta rohkeutta. Se on päästämistä irti jääräpäisyydestämme, antautuaksemme lopultakin ja oppiaksemme navigoimaan monia hämmentäviä tyhjiöitä ja kohtaamaan valtavan (universumi)meremme arvaamattomuuden. Tämä vie meidät syvimpään antautumisen paikkaan, jonka olemme koskaan kokeneet. Se ylittää pelkän nöyryyden.

Tämä on aikaa, jolloin voimme nousta ja vahvistaa yhteytemme Lähteeseen, Henkeen ja Jumalaan paljon korkeammaksi värähtelyksi. Ymmärtää, että fyysinen maailma on illuusio. Ollessamme fyysisessä kehossa, meidän täytyy kunnioittaa tätä illuusiota, samalla kun alamme rakentaa uutta elämää uudessa tietoisuudessa, uusissa taajuuksissa ja uusien luonnonlakien alaisuudessa, unohtamatta koskaan enää, kuka todella olemme. Tätä tapahtuu jo. Ja se mitä teemme itsessämme nyt, vaikuttaa kollektiivisesti Maan koko ylösnousemusprosessiin. Kuten Mayat sanovat: "In Lakech A La Kin", mikä merkitsee "minä olen sinä ja sinä olet minä, ja näemme Jumalan toisissamme".

Todellinen ja kestävä voima ei tule koskaan mielestä tai egon vahvuudesta, jääräpäisyydestä tai sinnikkyydestä. Todellinen voima tulee nöyrästä ja haavoittuvasta sydämestä, joka tietää, miten päästetään KAIKKI sisään sotkuineen ja vikoineen, vaikka se on pelottavaa, ja käsitellään se rakkauden ja myötätunnon kera. Ja joka tietää, että kaikki ympärilläsi ja sinussa ON JUMALA, ja sydämesi on ja tulee aina olemaan osa kollektiivisydäntä. Teet kaikille sen, mitä teet itsellesi.

Jos emme tee tätä työtä nyt, saamme muita mahdollisuuksia. Tämä ei mene pois. Tätä tilaisuutta ei voi hukata. Mutta tiedän, että saisit tämän mieluummin tehtyä tällä kierroksella, koska olemme jo tässä, eikö vain? Tämä tulee ennen jokaista uutta aikaa … totaalinen kosminen puhdistuminen ja totaalinen globaali uudelleenrakentaminen, mikä vie meidät kaikki uuteen kokemukseen. Monet meistä huutavat ja potkivat koko matkan, ja se on ok. Mutta meidän täytyy mennä. Monta kertaa, aiempina aikakausina, jätimme kehomme ja hyppäsimme tämän äärimmäisen vaikean askeleen yli. Mutta menetimme myös tilaisuuden tähän monumentaaliseen kasvuun, ja meidän täytyi aloittaa taas tyhjästä toisella puolella.

No, olemme edelleen täällä, koska luet edelleen tätä. Tämä olemme ME. Olemme Jumalan jumalaisia ilmaisumuotoja. Onnistumme tässä … vaikka luulemme, ettemme onnistu. Alamme päästää radikaalisti irti suurimmasta osasta siitä, miten ymmärsimme maailman toimivan. Tutkimme syvältä itseämme ja suhdettamme Jumalaan/Lähteeseen. Otamme täyden vastuun entisistä luomuksistamme, syyttelemättä ja häpeämättä, mutta kunnioitamme myös itseämme Jumalaolentoina. Kirkastamme sielumme harmoniassa fyysisen kehomme kanssa. Jos se ei ole itserakkautta, en tiedä, mikä on. Sitten rakennamme koskemattomat, uudet perustat … oppiaksemme ELÄMÄÄN, KUKOISTAMAAN ja KUNNOITTAMAAN Maata ja ihmiskuntaa niin, kuin alun perin oli tarkoitus. Ja tämän olemme löytämässä.

(Kiitos Tähtivanhimmille, jotka opastivat minua, ja Lähteelle valvonnasta, kun minut määrättiin jatkamaan tämän uudelleenlukemista ja -kirjoittamista, kunnes se sopi lähitulevaisuutemme värähtelyihin niin, kuin parhaat sanat voivat sopia.)

-----------

hammer
Ylläpitäjä

20.9.2021 VALMISTAUTUMINEN PALAAMAAN YHTEEN ITSEEN

ViestiKirjoittaja hammer » 24.09.2021 13:22

VALMISTAUTUMINEN PALAAMAAN YHTEEN ITSEEN

Kirjoittanut Aluna Joy, "Lähteen" kera (www.alunajoy.com)
20.9.2021

Se mitä käydään läpi kollektiivisesti, ei liity mitenkään siihen, mitä luulet. Siinä on pohjavirtaus, joka on yhtä vanha kuin ihmiskunta. Se on VALTAVA KOE, jossa meitä pyydetään päästämään irti ikivanhasta mallista, joka syntyi YHDEN suuresta jakautumisesta luomakunnan/luomisen alun jälkeen. Tämä oli YHDEN ensimmäinen jakautuminen valoon ja pimeyteen. Vaikka valo ja pimeys olivat lähtöisin YHDESTÄ luomisesta, ne yksilöitiin nopeasti vastakohdiksi. Mutta todellisuudessa YHDESSÄ ei ole vastakohtia. Ja se mitä ihmiskunta kokee nyt, on tuon YHDEN aktiivista yritystä palata YHTEEN, vaikkei se ole ilmeistä fyysisessä maailmassa.

Tämä alkuperäinen jakautuminen loi suuren erillisyysilluusion ja alkukantaisen pelon kuolemasta ja itsensä menettämisestä. Kun jaoit YHDEN itsesi, uskoit tähän illuusioon. Tunsit kuin menettäneesi osan itsestäsi, mikä loi "sammumattoman" tyhjyyden, jonka yrittäisit loppuajan täyttää.

Mutta kollektiiville on tullut nyt tilaisuus parantaa tämä jakautuminen. Kun kohtaamme erillisyysilluusion, on vain YKSEYS. Kun kohtaamme kuolemanilluusion, on vain ikuisesti kestävä ELÄMÄ. Kun kohtaamme pelon, on vain RAKKAUS. Kun kohtaamme sisäisen uhrimme, sen joka pelkää lukemattomien illuusioiden kontrolloivan, muistamme, että olemme oman olemassaolomme mestari.

Tässä kohtaa ollaan tänä päivänä. Kukaan auringon alla ei ole poikkeus tästä kokeesta! Ei kukaan – riippumatta siitä, kuka on. Jokainen elävä ihminen kohtaa tämän kokeen. Noustaksesi olemaan oman todellisuutesi elävä mestari, sinun täytyy kohdata kaikkien kaksinaisuuksiesi perusta. Jos läpäiset tämän testin, siirryt upeaan, uuteen kokemukseen. Jos et, toistat tätä testiä, kunnes läpäiset sen. Ihmiskunta on kiertänyt tätä loppukoetta menneinä aikoina useamman kerran, kuin voi ymmärtää. Mutta jokaisen kierroksen myötä opittiin arvokkaita oppitunteja. Edessäsi on nyt suuri tilaisuus lopettaa loputon kiertämisesi ja ottaa ainutlaatuinen askel uutta kohtaloa kohti. Tässä kohtaa on tilaisuus kohdata fyysinen kuolevaisuutensa ja tilapäisyytensä ja nähdä sen fyysisen kehon illuusio, johon on samaistunut.

Haasteilla joita kohtaat tänä ainutlaatuisena aikana, on hyvin vähän tekemistä ympärilläsi olevien ajankohtaisten tapahtumien tai polarisoituneiden perspektiivien kanssa. Luonnollista jännitettä muodostuu kaiken välille, mikä on jakautunutta ihmiskunnan kollektiivitietoisuudessa. Tästä tulee sanonta "vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa". Puolen valitseminen tai tuomitseminen pahentaa alkuperäistä jakautumista YHDESSÄ (valoksi ja pimeydeksi). On yleistä, tiedostamatonta ja perustavanlaatuista imua tuoda pimeys ja valo takaisin yhteen, takaisin YHTEEN luomiseen, vaikka vaikuttaa siltä, että niitä työnnetään enemmän erilleen. Ajan kuluessa ihmiskunnan on täytynyt taistella vastakohtia vastaan tunteakseen toisen puolen läsnäolon, mutta unohdat, että tämä vastapuoli on myös YHDEN itsesi kadotettu osa, jota olet aina etsinyt. Mutta kuin tulet takaisin YHTEEN, mitään illuusioita näistä haasteista ei enää ole. Niitä ei koskaan ollut.

Kaksinaisuus KAIKISSA muodoissaan tulee jakautuneesta, erillään olevasta egomielestä ja sitä lietsoo alkukantainen pelko. Mutta useimmat eivät pysty vielä näkemään tätä, ja näin he puolustavat omaa puoltaan, kunnes näkevät tuon totuuden. Nämä puolet ovat vain laukaisijoita muistaa alkuperäinen jakautuminen ja tarve palata YHTEEN. Tämä hetki ei ole, mitä luulet sen olevan, ja se on paljon suurempi, kuin hahmotat. Tämä on valtava, ikivanha, toistuva perusmalli, joka on loppumassa, jotta voit tulla taas kerran YHDEKSI.

Vastaanotettu ennen TÄYSIKUUTA 20.9. ja PÄIVÄNTASAUSTA 22.9.2021. (P.S. Minun täytyi kirjaimellisesti menettää järkeni koostaakseni tämän viestin. Siis kiitos, että otit aikaa lukea sen.)

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit