Raëa Amu (quantum-teachings.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Raëa Amu (quantum-teachings.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 28.12.2019 09:54

TÄYTYYKÖ MEIDÄN OIKEASTI TEHDÄ TYÖTÄ HENKISIÄ SAAVUTUKSIA KOHTI?

Kirjoittanut Amu Raëa (www.quantum-teachings.com)
22.11.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Joku kysyi minulta, ajattelinko saavuttaneeni henkisesti sen vaiheen, jossa halusin olla. Mutta en kutsuisi tätä henkiseksi, koska perimmiltään kaikki on henkistä eikä mikään ole. Minulle kyse on tietoisuudesta, tiedostamisesta – miten syvälle voi olla rentoutunut ja tietoinen todellisuudessaan.

Siis tavallaan kyllä, olen jo siinä, missä haluan olla. Koska sillä hetkellä kun pidämme oivaltamistamme jonain etäisenä, se menee kauemmas ja kauemmas. Luomme illuusion, että se on tulevaisuudessa … vaikka itse asiassa se on jo tässä, tässä täydellisessä hetkessä, ja odottaa, että se oivalletaan, koetaan ja siihen rentoudutaan.

Kun sanon "rentoutua", en tarkoita meditointia. En tee mitään sellaisia harjoituksia. Kutsuisin elämän kokemista ihmismuodossa meditaatiokseni. Minulle on kyse rentoutumisesta sen tietämiseen, että kaikki on tässä, kaikki on hyvin koko luomakunnassa, eikä ole mitään mistä olla huolissaan tai ahdistunut, eikä ole olemassa mitään, mitä pelätä … mutta ennen kaikkea minulle on kyse olemisestani helppouden, armon, täyttymyksen, yksinkertaisuuden, intohimon ja mestaruuden maailmassa.

Se merkitsee vastuumiekan vetämistä pois sen kivestä, mikä oli vanhaa, mestarina, kaikkien kokemusteni ehdottomana valitsijana. Se merkitsee menemistä karman, uhriuden, kaitselmuksen ja syyttelyn yli. Se merkitsee, että jokainen hengenveto on omani, jokainen hetki on katsottavakseni. Se merkitsee, että millä tahansa nimellä olen täysivaltainen olento.

Eikä ole mitään työstettävää eikä parannettavaa kokeakseen sen. Tämä uskomus saa tuntumaan epätäydelliseltä … ja energiat asettuvat linjaan sen totuuden kanssa, jota pitää omanaan.

Mutta voit rentoutua sen tietämiseen, että olet täydellinen enkeli eikä ole mitään parannettavaa. Se ei ole ajatus, se on kuin aistimista/tuntemista. Tietämisen tuntua, täyttymyksen tuntua, kauneuden tuntua, yksinkertaisuuden tuntua, täydellisyyden tuntua … salli itsesi rentoutua jumalaisiin aisteihisi.

Salli itsesi aistia kauneus ja täydellisyys jokaisessa asiassa, riippumatta siitä miltä se näyttää lineaarisin ihmissilmin. Rentoudu sen tietämiseen, ettei olemuksesi unohda koskaan tietoisuutta jumalaisista aisteistasi.

Ei ole yrittämistä … rentoudu pelkästään sen tietämiseen, että se on jo tehty. Energiat eivät muuta asiaa – se asettuvat aina linjaan sen totuuden kanssa, jota pidät omanasi. Mieli haluaa asioiden olevan monimutkaisia, mutta tietoisuus on yksinkertaista. Itse asiassa tietoisuus on ehdotonta yksinkertaisuutta. Mitä enemmän peitämme tämän yksinkertaisuuden tarpeella "tehdä työtä sitä kohti", sitä kauemmas se menee meistä.

Mieli epäilee sitä tietysti, koska miten se voisi olla niin yksinkertaista ja sujuvaa, kuin rentoutuminen sen tietämiseen, että kaikki on hyvin koko luomakunnassa ja energia palvelee aina parasta lopputulosta meille? Mieli ei pidä siitä, koska tämä mitätöi kaiken sen työn, mitä se on tehnyt tehdäkseen itsestään paremman, tehdäkseen itsestään "henkisemmän" tai saavuttaakseen tavoitteensa.

Mutta olen tässä pelkkä silminnäkijä. Se on niin yksinkertaista ja sujuvaa.

Rentoudu kaikkien maallisten ja ihmisasioiden yli. Rentoudu sen tietämiseen, että kaikki on hyvin koko luomakunnassa ja että energiat palvelevat aina parasta lopputulosta sinulle.

Monin siunauksin ja lämpimin toivotuksin,
Amu Raëa

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

11.12.2016 LUOJATIETOISUUS VS. HÄIRIÖTEKIJÄT

ViestiKirjoittaja hammer » 30.12.2019 11:59

LUOJATIETOISUUS VS. HÄIRIÖTEKIJÄT

11.12.2016

Puhdas tietoisuus ei välitä salaliitoista, suuryrityksistä, hallituksista ja uskonnoista. Puhdas tietoisuus tietää, että kaikesta huolimatta kaikki on hyvin koko luomakunnassa. Salaliitoilla ei ole valtaa mestareihin. Millään säännöillä, valtakunnilla, uskonnoilla ja suuryrityksillä ei ole valtaa mestarin kykyyn luoda oma todellisuutensa. Kun uskot, että sinun täytyy etsiä kaikkea, pyrkiä kaikkeen ja saada kaikki tapahtumaan fyysisellä ihmiskehollasi, et ymmärrä tietoisuutta.

Mestari vain tietää, että kaikki energia palvelee häntä ja kaikki mitä hän tarvitsee, tulee ponnistelematta mitenkään. Se ei merkitse, ettei ryhdy toimeen – se merkitsee vain tietämistä, että kaikki mitä tarvitset, tulee sinulle aina ponnistelematta, etsimättä tai pyrkimättä. Täydellisiä tilaisuuksia esittäytyy sinulle, helpoimmalla mahdollisella tavalla. Toisin sanoen, ei enää kamppailua. Se on kuin seisoisi pyörän selässä paikoillaan, polkematta, ja maisema liikkuu.

Jos uskonnoilla, hallituksilla tai suuryrityksillä on ollut valta sinuun ja todellisuuteesi, tämä johtuu siitä, että olet sallinut olla niin. Annoit voimasi pois ja pidit niitä itsesi sijasta vastuullisena todellisuutesi luomisesta, vaikka kaikki tuo taito oli sinussa koko ajan, tietoisuutesi myötä. Halusit tehdä kaikesta ulkoisista olosuhteista riippuvaista, vaikka kaikki energian houkuttelu tapahtui sisältä.

Olet puhdasta tietoisuutta selväjärkisessä unessa. Miten näin ollen millään ulkopuolellasi voisi olla valta sinuun? Jos on, se merkitsee pelkästään, että teit sen niin. Annoit voimasi pois. Olet Luoja.

Toisin sanoen, oman hyväsi vuoksi lakkaa fokusoitumasta kaikkeen, mistä et pidä maailmassa, koska annat vain energiaa sille. Massatietoisuus on maan päällä fokusoitunut kaikkiin draamoihin, tragedioihin ja kaikkeen vastaavaan. Siitä syystä sitä edelleen on, eikä se näytä loppuvan tuosta vaan. Jos kaikki fokusoituisivat siihen, mikä on kaunista ja mitä he rakastavat nähdä maailmassa, kaikki muu yksinkertaisesti häviäisi.

Esimerkiksi, fokusoidu taiteeseen, musiikkiin, teatteriin, maalauksiin, lasimaalauksiin, mosaiikkiin, väreihin … kaikkeen ihmiskunnan kauneuteen, kaikkeen rakkauteen ja upeuteen tässä kauniissa sivilisaatiossa – kaikkeen kovuuteen fokusoitumisen sijasta. Kun fokusoidut siihen, mitä rakastat, luot enemmän sitä maailmaan, joka ympäröi sinua.

On turhaa yrittää luoda kaikkien muiden todellisuutta. Ainoa tapa auttaa maailmaa on tulla omaksi täysivaltaiseksi olennokseen, omaksi täysivaltaiseksi selväjärkiseksi luojakseen. Sinulla on kyky luoda todellisuus itsellesi, fokusoitua itseesi ja lakata fokusoitumasta kollektiiviin niin paljon. Ainoa tapa on auttaa itseäsi ja tulla elämäsi Luojaksi – yrittämättä olla kaikkien ihmisten elämän luoja maan päällä.

Työ jota teet itsekkäästi itsesi hyväksi, auttaa maailmaa. Se näyttää toisille, että hekin voivat luoda oman todellisuutensa, olematta riippuvainen kaikista muista. Tämä tuo enemmän ja enemmän kauneutta tähän maailmaan. Luomalla enemmän ja enemmän kauneutta elämääsi. Ei kaikkien muiden elämään, koska se olisi energeettisesti vain haitallista ja itseä kuluttavaa. Se mitä teet itsellesi, voi näyttää muille, miten he tekevät sen itselleen.

Jos kaikki tietäisivät olevansa Jumala ihmismuodossa, ei olisi kaikkea tätä ankaruutta. Kaikki tietäisivät, että he voivat luoda todellisuutensa ja kaikilla olisi kaikki, mitä he tarvitsevat. Mutta ei ole meidän tehtävämme ottaa vastuuta kaikkien muiden elämästä. Tehtävämme on ottaa vastuu itsestämme ja omasta elämästämme. Toisin sanoen, meidän ei tarvitse välittää perhosesta, joka räpyttää siipiään planeetan toisella puolella, mutta jostain kumman syystä ihmiset haluavat tehdä sen.

Perimmiltään kaikki selviää, kaikilla. Ihmissivilisaatio on jo päässyt siihen kohtaan, jossa jokainen kykenee luomaan oman todellisuutensa jumalaisena luojaolentona. Se on ajaton oivallus ihmiskunnalle. Riippumatta siitä, kestääkö se satoja tai tuhansia vuosia, perimmiltään kaikki selviää. Perimmiltään kaikki ylösnousevat … ei minun vuokseni, ei sinun vuoksesi, vaan itsensä vuoksi.

Meidän tehtävämme on – jos valitsemme niin – ottaa vastuu itsestämme ja alkaa tulla oman elämämme luojaksi. Ei kaikkien muiden elämän luojaksi. Merkitsisi vain kaikkien muiden vapaan tahdon kieltämistä yrittää luoda todellisuus heille. Olisi vain itseä energeettisesti kuluttavaa, jos yrittää luoda kaikkien muiden todellisuutta, kun ei vielä osaa edes luoda omaa todellisuuttaan.

Riippumatta siitä, miten kamala ajattelet maailman olevan, ei ole sinun vastuusi pelastaa sitä. Sinun vastuusi on pelastaa itsesi ja nousta tuon maailman yläpuolelle. Maailmasta tekee kamalan vain se, että ihmiset hahmottavat sen kamalana. Kuten sanoin … kvanttisuus on yksinkertaisin asia ikinä. Kysy vain itseltäsi, miten haluaisit asioiden olevan omassa todellisuudessa. Sitten havaitse niin olevan, ja siksi niin tapahtuu.

Yksinkertaisesti salli asioiden tulevan sellaiseksi, millaisia haluaisit niiden olevan (sinulle, ei muille olennoille, kun heillä on edelleen vapaa tahto tehdä asiat omalla tavallaan). Salli ehdoton selkeys. Kerro itsellesi: "Minulla on ehdotonta selkeyttä." Luota itseesi, ja sitten niin tapahtuu.

Muuttakaa perspektiiviänne ja muutatte todellisuuttanne. Olkaa omia täysivaltaisia luojianne, jumalaisia olentoja. Kaikki on hyvin koko luomakunnassanne, jos valitsette niin olevan. Ja niin se on.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

11.12.2016 MITÄ OIKEASTI MERKITSEE OLLA "KVANTTINEN"?

ViestiKirjoittaja hammer » 31.12.2019 07:54

MITÄ OIKEASTI MERKITSEE OLLA "KVANTTINEN"?

11.12.2016

Voidakseni selittää hyvin yksinkertaisin sanoin kaikille, tässä on näkemyksellinen keskustelu, jonka kävin jokin aikaa sitten erään rakastavan henkilön kanssa.

DS: Siis et usko, että ilkeät ihmiset saavat palkkansa siitä, mitä he ovat tehneet? Esimerkiksi, tuhoat huviksesi autoa ja myöhemmin sinulle tapahtuu jotain?

AMU: Se riippuu siitä, tunteeko hän syyllisyyttä vai ei.

DS: Tunteeko hän syyllisyyttä??

AMU: Toisin sanoen, jos sinusta tuntuu uhrilta, autoasi saatetaan tuhota. Jos tunnet syyllisyyttä jostain, mitä teit aiemmin, saat ehkä tekemisestäsi jotain vastineeksi. Ihmiset eivät kuitenkaan ole yhtä kuin menneisyytensä. Jos he päättävät pyyhkiä pois kaiken, mitä he tekivät menneisyydessä, ja lakkaavat tuntemasta syyllisyyttä, niin he pyyhkivät pois kaiken karman. Kun lakkaa uskomasta menneisyyttä, se vaikuttaa nykyisyyteen.

DS: Hmmm, tämä on jännittävää, kuitenkin masentavaa tietää.

AMU: Se on masentavaa vain, koska ihminen haluaa panna toiset tilille teoistaan sekä syyttää ja osoittaa sormella sitä, minkä hän uskoo vastuulliseksi kärsimyksestään. Kuten sanoin, jos tunnet olevasi uhri ja syytät ulkoisia olosuhteita, elämä antaa sinulle lisää syitä tuntea niin. Jos tunnet olevasi rikas, nuori ja intohimoinen ihminen, niin sinusta tulee sellainen. Jos tunnet ehdotonta tyydytystä, niin elämästäsi tulee tyydytystä tuottavaa. Jos tunnet syyllisyyttä jostain, elämä saattaa antaa sinulle rangaistuksia. Itse asiassa, tosiasiassa ei kuitenkaan ole kyse siitä, mitä elämä tekee sinulle, vaan mitä sinä teet itsellesi.

DS: Tunnen sen … Hmm, en ole koskaan katsonut asioita sellaisina.

AMU: Se toimii ehdottomasti kaikkeen. On valtavasti tapoja soveltaa tätä, tulla kvanttiseksi ja käyttää tietoisuuttaan. Ihmiset saattavat käyttää uskontoa, karmaa, noituutta, henkisyyttä ja muunlaisia monimutkaisia uskomusjärjestelmiä ("luomisen lineaarisia hammaspyöriä", kuten kutsun niitä). Mutta minä valitsen päästää irti kaikista lineaarisista hammaspyöristä ja teen siitä yksinkertaisempaa.

DS: Tulla kvanttiseksi?? Ja olisiko väärin uskoa karmaan?

AMU: Ei karmaan uskomisessa ole mitään väärää. Mihin tahansa uskot, luot sen tietoisuudellasi ja siksi se on pelkästään kokemus. Kvanttitiede vihjaa, että kokeen tulos riippuu tiedemiehen odotuksista. Useat tiedemiehet voivat tehdä saman kokeen, mutta saavat eri tuloksia, kun heillä on erilaiset odotukset. Toisin sanoen, luot sen, minkä hahmotat todeksi. Siis jos tunnet olevasi multimiljonääri ja näet itsesi sellaisena, sinusta tulee sellainen. Jos tunnet olevasi terve ja näet itsesi ehdottoman terveenä, sinusta tulee sellainen.

DS: Suloista, voin digata sitä. Pidän siitä. Se on helppoa, häh.

AMU: Hyvin monet ihmiset haluavat tehdä siitä vaikeaa itselleen, hyvin monimutkaisten uskomusjärjestelmien kera, mutta sitten kun on ymmärtänyt kvanttisuuden, tietoisuuden ja tiedostamisen, voi tehdä siitä kaikesta paljon yksinkertaisempaa. Toisin sanoen, meidän ei tarvitse enää jäädä kiinni kaikkeen parantamiseen, yritykseen tulla yltäkylläiseksi, yritykseen kehittyä joksikin paremmaksi – kvanttitietoisuudessa olet jo se, mitä sinusta on tulossa, koska ajattomana olentona koet epälineaarisella tavalla jo mahdollisuuksiasi tulevaisuudesta siinä, mitä kutsut nykyhetkeksesi. Kyse ei ole enää kehittymisestä, vaan kehittyneisyydestä.

DS: Siis ei parantamista? Häh? Et sano … Kvanttitietoisuus … Siis esimerkiksi, haluan olla ystävällisempi ihminen. Olen jo sitä, koska näen itseni sellaisena? Olen jo ystävällinen kehittymättä, koska olen jo sitä? Niinkö?

AMU: Ei ole mitään opittavaa, kaikki on siinä. Toisin sanoen, minkä tahansa mahdollisuuden valitset kokea, se on jo siinä. Jos valitset olla ystävällisempi ihminen toisille, se on jo siinä. Ei parantumista, koska kun yrität parantaa itsesi, käytät tietoisuuttasi vahvistamaan sitä, että on epätasapainoa ja yrität korjata sen. Mitä enemmän yrität korjata jotain, sitä enemmän vahvistat sitä uskomusta, että se on rikki. Siksi suosittelisin vain havaitsemaan itsesi jo ehdottoman terveenä.

DS: Mutta jos olen jo oppinut ja koen, miksi minulla on tarve oppia ja löytää, mitä haluan kokea? Jos olen jo tehnyt sen kaiken, miksi minun täytyy fyysisesti yrittää.

AMU: Ei ole mitään opittavaa, koska tiedon etsiminen on vain kehä joka jatkuu ikuisesti eikä koskaan lopu.

DS: Pidän siitä. Miten uskomaton ja erilainen tapa katsoa asioita. Siis sanot, ettei voi oppia kaikkea.

AMU: Vain tietää se, että jos sinun on tarkoitus tietää jotain, se periaatteessa tulee sinulle ponnistelematta tai tarvitsematta etsiä sitä. Voit aina oppia/opetella, mutta ripustautumatta tietoon ja tietäen aina, että tiedät jo kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää.

DS: Mutta jos tiedän jo kaiken, miksi minusta tuntuu tyhmältä toisinaan? Jos tiedän jo kaiken, mitä minun tarvitsee tietää, miksei minulla ole vastausta asioihin? Täytyykö minun tietoisesti yhdistyä ja ymmärtää se? Miten tasapainotan kaiken sen?

AMU: Jos sinusta tuntuu tyhmältä, sinusta tulee tyhmä. Jos sinusta tuntuu valaistuneelta, sinusta tulee sellainen. Sinulla on jo vastaukset. Ainoastaan sen uskominen, ettei sinulla ole niitä, saa sinut tuntemaan tyhmyyttä, vaikka todellisuudessa et ole lainkaan tyhmä. Tiedät jo – et vain tiedä, että tiedät.

DS: Okei, ymmärrän. Kenties ajattelen sitä todella kovasti. Ja rehellisesti sanottuna, tuossa viime viestissä oli tolkkua. Miten saan itseni tietämään, että tiedän?

AMU: Tämä on sinun unesi, sinun maailmasi, sinun todellisuutesi. Sinä valitset vastaukset. Mitä tahansa uskot, niin se tapahtuu. Niinpä halutessasi vastauksia, kysy itseltäsi: "Minkä haluaisin vastauksen olevan?"

DS: Halusin tulla valaistuneeksi pari vuotta sitten, ja olen ollut omalla matkallani. Siksi esitän niin monia kysymyksiä. Miten saan itseni tietämään, että tiedän?

AMU: No, sinusta ei tule valaistunutta, sinä olet jo. Voit vain oivaltaa sen ("todelliset silmät") (suom. huom. sana "oivaltaa" (realize) kuulostaa samalta kuin "todelliset silmät" (real eyes)). Kun näet itsesi valaistuneena, niin tapahtuu. Kun näet jonkin olevan tietyllä tavalla, niin tapahtuu sinun unessasi. Elämä ihmismuodossa on kuin selväjärkistä unta tiheämmällä ulottuvuustasolla.

DS: Miten sinusta tuli niin … No, tämä. Heräsitkö yhtenä päivänä ja valaistuit?

AMU: Minä vain aloitin matkani tietäen, että kaikki tiedon etsiminen ei veisi minua minnekään. Lakkasin vain yrittämästä selvittää kaikkea ja sallin sen kaiken, mitä minun tarvitsi tietää, tulla minulle, ja siksi niin tapahtui. Aloin nähdä itseni jo valaistuneena ajattomalla tavalla, ja niin tapahtui. Kyse on vain sen tietämisestä, että kaikki mitä sinun on tarkoitus tietää, löytää aina tiensä luoksesi tarvitsematta etsiä sitä. Löysin useita opettajia, joita kanavoitiin "koulujen" kautta, kuten Crimson Circle ja Ramthan Valaistumiskoulu. Siitä lähtien minun ei edes tarvinnut opiskella tietäni läpi mistään, pelkästään sallia itseni sukeltaa siihen, mistä puhuttiin. Tietäen, että tiesin jo kaiken tämän, ja sallin itseni vain muistaa sen, minkä olin unohtanut.

DS: Kaikki tieto jonka on tarkoitus tulla sinulle, tulee, jos niin on tarkoitus. Eikö se ole kuin kohtalo? Vai tarkoitatko, että jos haluat tietää, se vain tulee sinulle ponnistelematta??

AMU: Tämä ei ole kohtalo, tämä on luomista. Kun näet asiat tietyllä tavalla, niin yksinkertaisesti tapahtuu. Kun näet kaiken aina palvelevan itseäsi mestarina, niin tapahtuu. Jos näin on, miksei kaikki informaatio joka palvelee suurinta hyvääsi, aina tulisi sinulle helpoimmalla tavalla, tarvitsematta tehdä työtä sen eteen?

-----------

hammer
Ylläpitäjä

11.12.2016 EHDOTTOMAN TÄYTTYMYKSEN SÄTEILY

ViestiKirjoittaja hammer » 20.01.2020 21:31

EHDOTTOMAN TÄYTTYMYKSEN SÄTEILY

11.12.2016

Hyvin monet ihmiset sanovat, että elämä maan päällä on syvältä. Kuitenkin vasta sitten kun uskomme, että täällä oleminen on syvältä, elämämme on todella syvältä. Koska kun sallimme ulkoisten olosuhteiden sanella säteilymme, niin vedämme elämäämme lisää samoja vanhoja tilanteita.

Elämä ei ehkä ole aina ollut juuri sellaista, kuin olisin halunnut sen olevan. Päätin kuitenkin aina saada parhaan irti siitä ja nauttia joka hetkestä, koska kaikesta huolimatta sielulleni se oli aina hyvin rikas kokemus. Mitä enemmän nautin elämäni joka hetkestä, sitä enemmän elämä antoi minulle syitä nauttia ja rakastaa elämää.

Etsittyäni yhden vuoden, miten elämä tehdään, oivalsin, ettei ole tarvetta opiskella mitään tai tehdä siitä vaikeaa. Siinä on kyse vain säteilystä, ehdottoman täyttymyksen säteilemisestä aina – huolimatta siitä, miltä olosuhteet ympärilläni ehkä näyttävät.

Mitä enemmän säteilin täyttymystä, sitä enemmän elämä antoi minulle syitä olla tyytyväinen. Mitä enemmän tunsin olevani jumissa ja vankilassa, sitä enemmän elämä antoi minulle syitä tuntea niin. Se on hyvin yksinkertaista … Energiat palvelevat aina aidon sydämemme tunteita ja säteilyä.

Tuntuuko epäyltäkylläiseltä, epäviisaalta ja epävalaistuneelta? Sitten elämä palvelee noita tunteita ja antaa meille lisää syitä tuntea niin.

Säteily, kharisma, vetää energioita puoleensa. Kyse on tietoisuustilasta, tunteesta, intohimosta, säteilystä … ei oikeasti ulkoisista olosuhteista. Kaikki mitä tarvitsemme, on jo tässä – kaiken energian houkutin on jo sisällä. Mitään ei tarvitse ottaa itsemme ulkopuolelta, mitään ei tarvitse ottaa keneltäkään muulta.

Samalla tavalla, mitä enemmän nauroin kaikelle, sitä enemmän elämä antoi minulle syitä nauraa, asioita joille nauraa. En ole päivääkään nauramatta kaikelle.

Lakkasin yrittämästä ja tekemästä työtä sen eteen. Se teki kaikesta vain vaikeampaa. Voin vain sallia kaiken energian palvella minua. Sallia kaiken transformoitua sisälläni. Sallia muutoksen tietoisuustilassani. Pakottamatta mentaalisesti mitään, yrittämättä tehdä kovasti työtä minkään eteen.

Tämä on jotain hyvin luonnollista. Olisi hyvin rankkaa, jos meidän ihmisenä täytyisi selvittää kaikki ja tehdä kovasti työtä siihen.

Kaikki mitä olin tehnyt yrittämällä ja tekemällä kovasti työtä, aivan viime aikoihin saakka, sekaantui vain Hengen luonnolliseen prosessiin. Vaikkei itse asiassa mitään todellisuudessa tarvinnut tehdä, täytyi vain sallia.

Joku sanoisi: "Niin, mutta se on liian helppoa ollakseen totta" tai "Minun täytyy tehdä kovasti työtä sen eteen! Jos en tee tarpeeksi, en ansaitse sitä." No, olen kulkenut tuota tietä aiemmin, eikä se toimi. Se tekee asiat vain vaikeammaksi ja ankarammaksi ihmisnäytöksessämme.

Näissä epäilyksissä on kyse itsearvostuksesta. Ollen tietämättä, että oikeasti ansaitsemme sen, tarvitsematta tehdä työtä tai ponnistella sen vuoksi. Ollen tietämättä, että kaikki voi tulla meille täysin helposti ja sujuvasti. Näitä epäilyjä on, koska massatietoisuuden psyykkinen gravitaatio on iskostanut, että meidän täytyy kamppailla, ponnistella ja pyrkiä kaikessa.

Kuten Adamus sanoisi, se on kuin istumista polkupyörän päällä … paikoillaan. Ei enää polkemista, maisema vain alkaa muuttua. Ei enää pakottamista … Ponnistelua … Työn tekemistä … Voimankäyttöä … Mentaalisesti jonkin tahtomista … Tahdonvoimaa …

Nämä olivat aina keinoja etsiä itsemme ulkopuolelta, vaikka kaiken energian houkutin oli sisällä. Tuo aidoimman itsemme säteily ja kharisma, joka täytyi vain tuntea ja sallia. Ilman pakkoa, työtä tai ponnistelua.

On valtava helpotus, kun ei tarvitse enää tehdä kovasti työtä elämän eteen. Ei tarvitse enää selvittää kaikkea. Ei tarvitse enää ponnistella minkään eteen. Täytyy vain sallia … Hengen luonnollinen prosessi. Ansaitsemme jokainen täysin helpon ja sujuvan elämän. Siinä kaikki vain tulee meille ilman mitään työtä.

Se on suurin helpotus, joka minulla on koskaan ollut elämässäni. Ei tarvitse enää stressata. Täytyy vain tietää ja olla … intohimon ja ilon kera.

Syvä … rentouttava helpotus elämään.

Ihmisnäytös saattaa olla huolissaan kaikessa tässä, se saattaa epäillä ja sanoa "niin, mutta …" Kuitenkin olemuksemme mestariosa on täällä aina vakuuttamassa meille, että kaikki on hyvin koko luomakunnassa … riippumatta siitä, mitä ihminen pelkää, epäilee tai mistä se on huolissaan. Kaikki selviää aina, mestari-itse tietää sen.

Ja kun aito sydän aina säteilee ehdotonta täyttymystä, elämä palvelee aina tuota tunnetta ja antaa meille lisää syitä tuntea niin.

Minä olen mitä olen, kapteeni Amu.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

11.12.2016 ENERGEETTINEN RIIPPUVUUS

ViestiKirjoittaja hammer » 29.04.2020 21:38

ENERGEETTINEN RIIPPUVUUS

11.12.2016

Hyvin monet tekevät tänä päivänä kaikesta riippuvaista kaikista muista. Kuten "tämä henkilö tätä" tai "tämä henkilö tuota" … Kun toiset loukkaantuvat ja teeskentelevät, että sinä loukkasit heitä, vain he loukkaavat itseään. Kun sinä teeskentelet, että toiset loukkaavat sinua, vain sinä loukkaat itseäsi.

Kun teemme kaikesta toisesta ihmisestä riippuvaista, annamme voimamme pois. Teeskenteleminen, että jossain on kyse toisesta henkilöstä, antaa tekosyyn olla olematta vastuussa omista tunteistamme. Esimerkiksi kun sanomme: "Tämä henkilö pilasi päiväni" tai "Tämä henkilö teki tämän minulle", annamme pois voimamme, koska teeskentelemme, ettemme ole oman elämämme luoja, vaan sen uhri.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

26.3.2017 TODELLISUUTENSA LUOJA

ViestiKirjoittaja hammer » 29.04.2020 21:40

TODELLISUUTENSA LUOJA

26.3.2017

Hyvin monet uskovat, että ilkeät ihmiset saavat rangaistuksen siitä, mitä ovat tehneet. Esimerkiksi joku tuhoaa auton ja myöhemmin hänelle tapahtuu jotain. Kuitenkin se riippuu vain siitä, tunteeko hän syyllisyyttä vai ei.

Toisin sanoen, jos sinusta tuntuu uhrilta, autosi saatetaan tuhota. Jos tunnet syyllisyyttä jostain, mitä teit menneisyydessä, saat ehkä jotain vastineeksi siitä, mitä teit. Ihmiset eivät kuitenkaan ole menneisyytensä. Jos he päättävät pyyhkiä pois jonkin, mitä he tekivät menneisyydessä, ja lakkaavat tuntemasta syyllisyyttä, he poistavat kaiken karman. Kun lakkaa uskomasta menneisyyteen, sillä on vaikutusta nykyisyyteen.

"Jännittävää! Kuitenkin turhauttavaa …" saatat sanoa. Se on kuitenkin turhauttavaa vain siksi, että ihmiset haluavat saattaa toiset ihmiset vastuuseen teoistaan. He rakastavat syyttää ja osoittaa sormella sitä, minkä he uskovat olevan vastuussa kärsimyksestään. Kuten sanoin, jos tunnet olevasi uhri ja syytät ulkoisia olosuhteita, elämä antaa sinulle lisää syitä tuntea sillä tavalla. Jos sinusta tuntuu rikkaalta, nuorelta ja intohimoiselta ihmiseltä, elämä antaa sinulle lisää syitä tuntea myös sillä tavalla. Jos tunnet olevasi ehdottoman tyytyväinen, elämästäsi tulee tyydyttävää. Jos tunnet syyllisyyttä jostain, elämä saattaa antaa sinulle rangaistuksia. Itse asiassa kyse ei kuitenkaan ole siitä, mitä elämä tekee sinulle, vaan mitä teet itse itsellesi.

Siinä ei ole mitään vikaa, että uskoo karmaan. Luot tietoisuudellasi sen, mihin uskot – siksi se on pelkästään kokemus. On roppakaupalla tapoja soveltaa tätä – tulla kvanttiseksi ja käyttää tietoisuuttamme.

Kvanttitietoisuuteen siirtyminen on todellisuudessa hyvin yksinkertaista. Meidän täytyy vain kysyä itseltämme, miten haluamme asioiden olevan todellisuudessamme. Kun havaitsemme niin olevan, siitä tulee sellaista.

Miten päätämme nähdä asiat? Miksi emme näe itseämme valaistuneena, viisaana, nuorena, intohimoisena, yltäkylläisenä, energisenä, terveenä, kauniina, täydellisenä, jumalaisena, säteilevänä, tyytyväisenä …? Koska kun hahmotamme itsemme niin, meistä tulee sellainen. Kvanttisuus merkitsee, että tietoisuutemme luo sen, mitä pidämme totena.

Kuvittele, että kukaan ei koskaan tuntenut sanaa "paha". Kukaan ei koskaan uskonut, että olemassa olisi mitään "huonoa". Kukaan ei koskaan taistelisi mitään tai ketään vastaan. Ei olisi tätä ikuista vallan tavoittelua. Ei olisi minkään tai kenenkään tuomitsemista. Ei olisi mitään, mistä olla oikeamielinen tai mihin olla oikeutettu.

Kaikki olisivat täysin vastuussa itsestään ja luomuksistaan. Ei olisi tarvetta osoittaa syyttävällä sormella mitään ulkoista lähdettä tai olosuhdetta.

Kyllä, on ollut varsinaista massamentaaliohjelmointia mustavalkoiseen, lineaariseen ja kuutiomaiseen todellisuuteen. Kuitenkin kun astut massatietoisuuden hypnoottisen shakkipelin ulkopuolelle, pystyt näkemään värit. Pystyt havaitsemaan viiden lineaarisen ihmisaistisi rajoitusten yli ja aistimaan jokaisen olemassa olevan asian kauneuden ja värikkään säteilyn.

Maailmassa ei ole ehdottomasti mitään väärää – ainoastaan rajoittunut havaintotapasi sanoo, että on. Maailmasi on sinun luomuksesi, mikä merkitsee, että kaikesta minkä hahmotat todeksi tai totuudenmukaiseksi, tulee se todellisuus, missä olet valinnut olla.

Ei ole sellaista asiaa, kuin energian puute, paha, huono, negatiivinen tai väärä. Saatanan suurin saavutus oli saada ihmiset uskomaan, että se oli olemassa. Jos pyyhkisimme pois uskon pimeyteen, avaisimme aistimme täysin erilaiseen todellisuuteen.

Ei ole sellaisia asioita, kuin ei-tietäminen, mysteerit tai … asiat, jotka ovat tuntemattomia useimmille ihmisille. Meillä on jo kaikki vastaukset, joita tarvitsemme. Vain sen uskominen, ettemme tiedä vastauksia, sai meidät ei-tietämiseen. Kun laitamme tietoisuutemme siihen faktaan, että tiedämme jo kaiken, mitä meidän tarvitsee tietää, ja kaikki vastaukset ovat jo tässä, pystymme palaamaan takaisin aisteihimme. Sitten oivallamme, että tiedämme jo kaikki vastaukset.

Mitä nuo vastaukset ovat? No … sitä minkä päätämme olevan totta. Se on näin yksinkertaista.

Silloin kun sallimme sen tietoisuuden, että kaikki on hyvin koko luomakunnassa, että pimeys on jumaluutemme, että kaikki on jo siinä, toteutunut ja oivallettu … ettei ole mitään korjattavaa, hankittavaa tai tavoiteltavaa … ettemme ole tehneet koskaan mitään väärin tai pahaa … ettemme tarvitse valtaa mihinkään … niin meillä on se tietämys, mitä oikeasti merkitsee olla Luoja.

Valtatarpeen yli meneminen on oivaltaa, ettei meidän koskaan tarvitse saada mitään ulkopuoleltamme. Ettei meidän koskaan tarvitse ottaa mitään keneltäkään muulta. Että tietoisuutemme on houkutin kaikelle energialle, mitä koskaan tarvitsemme.

Luojana oleminen on säteillä tietoisuuden sädettä siihen todellisuuteen, jonka valitsemme kokea. Sallia säteily, joka menee yli sen, mitä viisi lineaarista ihmisaistiamme voi havaita. Säteily jota eivät sanele mieli tai ulkoiset olosuhteet.

Ehdottoman täyttymyksen säteily, joka luo täyttymyksen todellisuuden, puutesäteilyn sijasta, joka luo puutteen todellisuuden.

Millään ei oikeasti merkitystä. Mikään tästä ei ole todellisuutta.

Kaikki on hyvin koko luomakunnassa.
Täyttymys on todellisuuden ainoa perusta.

Salliminen on ainoa tehtävämme.

Kaikki on jo tässä.
Toteutettuna, jo oivallettuna.

Ei ole mitään etsittävää, pyrittävää, puskettavaa tai pakotettavaa.
Mestari on jo tässä.

Olemassaolon taiteen mestari,
ruumiillistuneena ihmisenä maan päällä.

Vallan tarpeen tuolla puolen,
kaikki on jo tässä.

Ei mitään korjattavaa, hankittavaa tai tavoiteltavaa.
Ehdoton täyttymys on jo tässä.

Ei mitään mistä olla oikeamielinen tai mihin olla oikeutettu.
Ei ehdottomasti mitään, mitä vastaan taistella.

Kuin tietoisuuden säde
valaisisi helppouden ja mestaruuden todellisuuden.

Jossa ei ole ongelmia, huolia …
Jossa kaikki on yksinkertaista ja sujuvaa.

Ja sinne missä on tietoisuus, tulee aina elämä.

– Olen tässä – tässä helppouden, armon, täyttymyksen, yksinkertaisuuden ja mestaruuden ulottuvuudessa – pimeys- ja kaksinaisuusvalheen tuolla puolen – ainoan totuuteni ollessa olemassaolon lahja –

-----------

hammer
Ylläpitäjä

2.4.2017 MIKSI EI TEKISI KAIKESTA YKSINKERTAISEMPAA?

ViestiKirjoittaja hammer » 27.08.2020 21:36

MIKSI EI TEKISI KAIKESTA YKSINKERTAISEMPAA?

2.4.2017

Monet ihmiset tekevät kaikesta vaikeaa itselleen hyvin monimutkaisilla uskomusjärjestelmillä, mutta sitten kun on ymmärtänyt kvanttisuuden, tiedostamisen ja tietoisuuden, voi tehdä siitä kaikesta paljon yksinkertaisempaa.

Toisin sanoen, meidän ei enää tarvitse jäädä kiinni kaikkeen parantamiseen ja yritykseen olla yltäkylläinen ja kehittyä joksikin paremmaksi. Kvanttitietoisuudessa olet jo se, mitä sinusta on tulossa, koska ajattomana olentona koet jo ns. nykyisyydessä mahdollisuuksiasi tulevaisuudesta epälineaarisella tavalla. Kyse ei ole enää kehittymisestä, vaan kehittyneisyydestä.

Se on, kuin olisi aika-avaruusvirrassa ja samaan aikaan hiljaa paikallaan, liikkumattoman veden ja äärettömien mahdollisuuksien ajattomassa lammessa. Ei ole mitään opittavaa, etsittävää, pyrittävää, puskettavaa, pakotettavaa, hankittavaa, tavoiteltavaa … kaikki on siinä. Toisin sanoen, minkä tahansa mahdollisuuden päätät kokea, se on jo siinä.

Ei ole mitään opittavaa, koska tiedon etsiminen on vain kehä, joka jatkuu ikuisesti eikä lopu koskaan. On vain tietäminen, että jos sinun on tarkoitus tietää jotain, se periaatteessa tulee sinulle ilman ponnistelua tai tarvetta etsiä sitä. En sano, ettei saa opetella – se ei vain tapahdu tiedon puutteesta. Yksinkertaisesti tietää, että tietää jo kaiken, mitä tarvitsee tietää.

Jos sinusta tuntuu tyhmältä, sinusta tulee tyhmä. Jos sinusta tuntuu valaistuneelta, sinusta tulee sellainen. Sinulla on jo vastaukset. Ainoastaan sen uskominen, ettei sinulla ole niitä, saa olosi tuntumaan tyhmältä, vaikket itse asiassa ole sitä lainkaan. Tiedät jo – et vain vielä tiedä, että tiedät. Tämä on sinun unesi, sinun maailmasi, sinun todellisuutesi. Sinä valitset vastaukset. Mitä ikinä uskot, se tapahtuu. Näin ollen, silloin kun haluat vastauksia kysymyksiisi, kysy itseltäsi: "Mikä haluaisin tuon vastauksen olevan?"

Hyvin monet kysyvät minulta parantamisesta – miten parannetaan itsensä … mutta en opeta sitä. Silloin kun yrität parantaa itsesi, käytät tietoisuuttasi vahvistamaan, että on jokin epätasapaino, ja yrität parantaa sen. Mitä enemmän yrität parantaa jonkin, sitä enemmän vahvistat sitä uskomusta, että se on rikki. Siksi suosittelisin mieluummin havaitsemaan itsensä jo täysin terveenä.

Kun hahmotat jonkin olevan tietyllä tavalla, niin tapahtuu omassa unessasi. Elämä ihmismuodossa on kuin selväjärkistä unta, tiheämmällä ulottuvuustasolla. Kun hahmotat kaiken aina palvelevan sinua mestarina, niin tapahtuu.

Jos näin on, miksi silloin kaikki, mikä palvelee suurinta hyvääsi, ei tulisi sinulle helpoimmalla tavalla, tarvitsematta tehdä työtä sen eteen?

-----------

hammer
Ylläpitäjä

23.4.2017 VAPAUDEN VOI LÖYTÄÄ VAIN OTTAMALLA TÄYDEN VASTUUN

ViestiKirjoittaja hammer » 03.11.2020 20:34

VAPAUDEN VOI LÖYTÄÄ VAIN OTTAMALLA TÄYDEN VASTUUN

23.4.2017

~ Suurin kätketty tieto, jota ei poltettu, tuhottu tai saatu käsiin, oli se tieto, että jokainen ihminen on jumalainen olento … ja hänellä on poikkeuksellisia voimia ~

~ Ja kuitenkaan herännyttä ei voisi koskaan hallita mikään kuningaskunta tai uskonto ~

Käsitykset hyvästä tai huonosta ovat vain ihmiskäsityksiä. Se, että jokin korkeampi olento on suurempi kuin sinä, tai käsitteet jumalasta, ovat vain ihmisen luomia käsityksiä. Sinä olet se jumala, jonka ihmiset sanovat olevan ulkopuolella ja suurempi kuin sinä. Sinulla on luovan lähteen kipinä sisälläsi, ja sinun on tarkoitus määrätä, mitä haluat olemassaolosi olevan. Ei ole mitään korkeampaa olentoa, jolla on valta sinuun, ei mitään korkeampaa olentoa joka luo todellisuutesi. Olet täysivaltainen luoja, ja sinun on tarkoitus päättää, mitä koet olemassaolossasi ihmisenä.

Meitä ei kontrolloi mikään olento. Salaliittoteoriat ovat vain tekosyitä olla astumatta esiin todellisuutemme luojina. Ulkoisten olosuhteiden syyttäminen ja oleminen jokin olennon uhri, joka oletettavasti kontrolloi meitä, on vain tekosyy olla ottamatta täyttä vastuuta itsestämme ja elämästämme. Kun tiedämme itsemme luojaksi, tiedämme, ettei mikään olento voi koskaan saada valtaa meihin.

Salli minun selvittää muutamia monista väärinkäsityksistä, jotka ovat tavallisia valotyöntekijöiden ja henkisten ihmisten keskuudessa. Kyse ei ole yhdestä erityisestä "missiosta" tai "elämäntarkoituksesta" – kyse on siitä, mitä sinä haluat elämääsi. Sinulta ei odoteta mitään ollaksesi menestynyt. Mitä sinä odotat itseltäsi? Mikä polku toisi sinulle eniten täyttymystä?

Kun tulet takaisin siihen oivallukseen, että tiedät jo kaiken, mitä sinun tarvitsee tietää, että sinulla on jo kaikki vastaukset ja sinulla on jo tuo tunne suunnasta, selkeys, tietäminen, intuitio … pystyt tulemaan takaisin aisteihisi.

Mikään ulkoinen opastuksen lähde, kuten horoskooppi, numerologia, tarot-kortit, selvänäköinen tulkinta jne., ei voisi koskaan antaa sinulle sitä, mikä on vain sinun tietämistunteessasi. Kukaan muu ei voi tehdä mitään päätöstä puolestasi. Kenelläkään muulla ei voisi koskaan olla oikeutta kertoa sinulle, kuka olet ja mistä elämässäsi on kyse, eikä tehdä mitään päätöstä sinun paikastasi. Kukaan ei voi kertoa "elämäntarkoitustasi", ja jos kertoo, hän rikkoon vapaan tahdon lakia. Sinun täytyy valita itse, mitä haluat tehdä elämässäsi, miten määrittelet itsesi ja mistä haluat sinussa olevan kyse.

Olen 21-vuotias, avauduin "henkisyydelle" kolme vuotta sitten, olen lukenut melkein kaikenlaista mahdollista filosofiaa, opiskellut monia asioita ja lukenut monia artikkeleita tavallisimmista aiheista henkisten ihmisten keskuudessa. Mutta olen päättänyt päästää irti kaikista noista harhakuvitelmista, koska oivalsin, että kaikesta mitä uskomme, tulee todellisuuttamme. Olen päättänyt ottaa täyden vastuun elämästäni ja fokusoitua vain siihen, mikä vapauttaisi minut massatietoisuuden kaikista harhakuvitelmista.

Sana "valotyöntekijä" on hyvin laaja ja edustaa monia erilaisia henkisiä uskomuksia, jotka eivät sovi mihinkään rakenteeseen tai uskontoon. Valotyöntekijöitä luonnehditaan monisyisellä panostuksellaan henkisyyteen. Siinä missä henkisyys merkitsee ihmisen ja hengen erillisyyttä, itse ajattelen, että olemme kokonainen, "tietoisuuden keho".

Henkisyys merkitsee, että on kiinteitä uskomusjärjestelmiä. Tietoisuus merkitsee, että havaintomme todellisuudesta transformoituu jatkuvasti, ja tämä tiivistyy jälleen siihen, mitä toistan uudestaan ja uudestaan: siitä tulee totta, mitä uskon.

Tietoisuus, tiedostaminen ja kvanttisuus merkitsee, että tiedämme uskomisen sijasta. Koska olemme kokeneet monia uskomuksia ja havaintotapoja, oivallamme, että "todellisuus" asettuu aina linjaan sen kanssa, minkä uskomme todeksi. Siitä syystä kvanttiopetuksissa (= Quantum Teachings, sivuston nimi) on enemmän kyse tietoisuudesta, kuin henkisyydestä.

On monia harhakuvitelmia henkisyydestä, joita löytää internetistä ja joissa puhutaan meditoinnista, chakroista, ruokavalioista, selvänäköisistä tulkinnoista, tarot-korteista, enkeleistä, ja tylsiä höttöjä juttuja. Mutta kun oivallat, että siitä mitä uskot, tulee todellisuutesi, sinun ei tarvitse mutkistaa kaikkea niin, kuin nuo kaikki asiat tekevät.

Kun sallit ulkoisten lähteiden sanella, mitä kaikki merkitsee sinulle tai "mikä totuus on", annat pois voimasi luojana. Sallimalla muiden ihmisten uskomusten tulla omiksesi pelkästään, koska "se kuulostaa kivalta", luovut täysivaltaisuudestasi. Sinun on tarkoitus luoda omat havaintosi ja uskomuksesi, koska siitä mitä uskot, tulee sinun todellisuuttasi. Hahmota ja elä elämä omilla ehdoillasi, älä kenenkään muun.

Salli minun taas kerran selkeyttää monia henkisiä väärinkäsityksiä, tällä kertaa ruokavalioista. Niin tapahtuu, kuin sinä uskot. Toisin sanoen, jos uskot, että tietynlainen ruoka on huonoa ja sillä on kielteinen vaikutus kehoosi, niin sitten on. Jos uskot, että tietynlaisilla ruuilla on myönteinen vaikutus kehoosi, niin sitten on. Siksi minkäänlainen dieetti ei ole parempi kuin jokin toinen. Sillä on merkitystä, mitä tunnet siitä, mitä syöt.

Opetuksissani on kyse sen oivaltamisesta, miten äärimmäisen yksinkertaista on tulla oman todellisuutensa luojaksi. Kaikesta tulee yksinkertaisempaa, kun tiedät, että tiedät jo. Sinun ei tarvitse hämmentää enää mieltäsi noilla kaikenlaisilla "henkisillä käsityksillä". Oivallat, että henki on ehdotonta yksinkertaisuutta. Ei ole chakroja joita aktivoida, ei mitään mitä meditoida, ei mitään mistä pitää kiinni, ei mitään mitä oppia, ei mitään mihin pyrkiä, ei mitään mitä etsiä, puskea, pakottaa, hankkia ja tavoitella … kaikki on jo tässä.

Ei ole mitään ulkoista lähdettä, joka voi muuttaa ja transformoida sinut siksi, mitä haluat olla. Tarvitaan pelkästään se tunne, kuin olisit jo, miksi haluat tulla, ja todellisuus asettuu linjaan oman havaintosi mukaan siitä, miten asiat ovat.

Salli minun ilmaista tämä yksinkertaisemmin kuin "värähtelyt" ja "taajuudet", joista monet ihmiset puhuvat. Sanotaanpa, että tietoisuutesi on tehty monista taajuuksista ja energiat asettuvat linjaan noiden taajuuksien kanssa näyttäen sinulle todellisuuden, joka sopii yhteen tietoisuustilasi kanssa. Tietoisuus on tiedostamispisteesi. Energiat ovat se todellisuus, joka asettuu ympärillesi ja sopii yhteen sen kanssa, minkä uskot olevan totta omassa tajunnassasi siitä, miten asiat ovat ja mikä on totta.

Kun oivallat, että se mitä uskot, miltä sinusta tuntuu ja oma säteilysi määrittävät, mitä kokemuksia vedät henkilökohtaiseen todellisuuteesi, varmistat aina, että sinusta tuntuu hyvältä kaikesta riippumatta. Varmistat aina tietäväsi, että kaikki on hyvin koko luomisessasi. Universumi reagoi aina siihen, miltä sinusta tuntuu.

Olemme itse ainoana vastuussa siitä, miltä meistä tuntuu, eikä mikään ulkoinen tilanne, olosuhde tai olento voi muuttaa mitään siitä. Sinun ei tarvitse antaa muiden ajatusten ja sanojen vaikuttaa siihen, miltä sinusta tuntuu – sinulla ja vain sinulla on vastuu tunteistasi. Älä koskaan salli ulkoisten olosuhteiden, tilanteiden ja ihmisten vaikuttaa siihen, miltä sinusta tuntuu.

Minulle ei ole positiivista eikä negatiivista. Kaikki on pelkästään kokemista. Sillä ei oikeasti ole merkitystä. Ajan kanssa tottuu siihen ja tulee aina vain vastuullisemmaksi siitä, miltä itsestä tuntuu, ja sallii vähemmän ja vähemmän toisten sanojen ja tekojen tai sen, mitä näkee maailmassa, vaikuttaa tunteisiinsa.

Kun pidät itseäsi rahattomana ja tunnet, ettet ole yltäkylläinen, se ilmentyy todellisuuteesi. Kun pidät itseäsi voimattomana tai jonkin korkeamman olennon kontrolloimana, kiellät itseltäsi täysivaltaisuuden. Sinulla on sisälläsi jo kaikki, mitä tarvitset. Kyse ei ole siitä, että muilla on valta sinuun ja sinun todellisuuteesi, vaan sen oivaltamisesta, että "houkutin" kaikelle energialle jota koskaan tarvitset, on jo sisälläsi.

Se minkä uskot mahdolliseksi, tapahtuu henkilökohtaisessa todellisuudessasi. Silloin kun saavutat onnellisuuden/täyttymyksentunteen, ennen kuin saat haluamasi ulkoiset olosuhteet tunteaksesi niin, olet kykenevämpi saamaan ja todennäköisemmin saat nämä haluamasi olosuhteet.

Siis kyse ei ole niinkään siitä, että henki opastaa sinua jotain kohti. On kyse sinusta, joka opastaa itseään todellisuutensa luojana.

Todellisuutesi luojana oleminen merkitsee jatkuvaa tietoisuutta siitä, mitä tunnet ja säteilet universumiin – tietoisuutta siitä joka ikinen hetki. Saattaa ensin olla vähän vaikeaa olla aina tietoinen siitä, miltä tuntuu, ja säteillä aina ehdotonta tyytyväisyyttä, mutta voit saada jonkinlaisen otteen siitä hyvin nopeasti. Sillä ei ole merkitystä, jos unohdat sen ja tunnet taas olosi huonoksi, ahdistuneeksi tai masentuneeksi, tai unohdat olla tietoinen siitä, miltä sinusta tuntuu. Harmonisoi säteilysi silloin, kun muistat, ja muistuta itseäsi niin monta kertaa, kuin täytyy.

Tunnusta, että kaikki mitä haluat, on jo annettu. Uppoudu siihen, miltä tuntuu tietää tämä, ja rentoudu tähän tietämiseen. Jos pysyt jatkuvasti tietoisena tästä ja tunnet, että kaikki mitä haluat, on jo annettu sinulle, niin on aina.

Monet ihmiset ovat tänä päivänä ainutlaatuisuutta ja moninaisuutta vastaan. He haluavat kaikkien seuraavan heidän tapaansa hahmottaa täydellisyys – mitä kaikkien pitäisi olla, mitä kaikkien pitäisi uskoa ja mitä kaikkien pitäisi ajatella. Kun otat vapauden ajatella itse, luoda oman ainutlaatuisen tapasi hahmottaa ja elää elämää ja elät omilla ehdoillasi, kieltäydyt hyväksymästä jonkun muun täysivaltaisuuden omasi sijasta.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

Paluu Kanavoinnit