Schiltz Jenny (jennyschiltz.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

18.9.2020 YKSI TÄRKEIMMISTÄ KYSYMYKSISTÄ ...

ViestiKirjoittaja hammer » 19.09.2020 22:56

YKSI TÄRKEIMMISTÄ KYSYMYKSISTÄ ITSELLE HENKISELLÄ MATKALLA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
18.9.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Yksi tärkeimmistä kysymyksistä itsellesi henkisellä matkalla – ja erityisesti näinä myrskyisinä aikoina – on: "Onko tämä minun?"

Tämä meni minulla perille uskomattomana, mutta tuskallisena oppituntina. Postasin Facebookiin artikkelin, jota en uskonut kiistanalaiseksi, mutta voi pojat, miten väärässä olin. Postasin sen, ennen kuin lähdin pois tietokoneelta noin klo 15. Olen poistanut Facebookin puhelimestani, kun huomasin olevan liian houkuttelevaa tutkia ja skrollata sitä, joten en käynyt katsomassa kommentteja. Noin klo 17 samana päivänä olin ENEMMÄN kuin ärtyisä. Minulla oli totaalisen epämukavaa omissa nahoissani. Mieheni kysyi, mikä oli vikana, ja sanoin, että varmaan kyse oli energiasta ja meditointi ja torkut olisivat paikallaan. Myöhemmin illalla mieheni oli Facebooksissa ja kertoi, että olin todella suututtanut jonkun postaamallani artikkelilla. Sitten piipahdin katsomassa ja näin, että tuo ihminen oli todella ärsyyntynyt, mikä yllätti minut ja myös vaivasi minua, koska en ymmärtänyt sitä.

Kun menin nukkumaan, kuva tuosta kommentoineesta henkilöstä lipui mieleeni. Ensin hän oli kevyt ja kupliva, ja sitten hän muuttui joksikin synkäksi, joka projisoi merkittävästi negatiivista energiaa minuun. Karkotin mielestäni tuon kuvan ja sätin itseäni: se että joku on vihainen minulle tai eri mieltä kanssani, ei merkitse, että hän hyökkää kimppuuni fyysisesti tai hän on pimeä sielu.

Heräsin seuraavana aamuna uskomattomaan päänsärkyyn. Oletin sen johtuvan muutoksista, joita käymme läpi, mihin voi sisältyä valtavaa painetta kallossa. Kun päivä jatkui, päänsärky ei hävinnyt eikä myöskään ärtyisyys. Menin Facebookiin, ja kun näin jonkun toisen ihmisen hyvät uutiset tai saavutuksen, niin sen sijaan että olisin ollut onnellinen hänen puolestaan, kuten tavallisesti, olin kateellinen ja minua jopa inhotti, että jollakin oli jotain, minkä minä halusin. Tuo energia oli hyvin paljon: "Miksi hänellä on se? Minä ansaitsen sen, ei hän!" Se oli kerrassaan kamalaa. Tarkkailin sitä ja ajattelin, että näin jonkin kerroksen varjostani – jotain mihin minun pitää kaivautua ja sitten parantaa se. En kertaakaan pysähtynyt kysymään: "Onko tämä minun?"

Puolilta päivin päässäni takoi edelleen, olin huonovointinen ja häntäluuta poltti. Minulla oli aika sovittuna tuolle iltapäivälle kraniosakraaliterapiaan, mutta tiesin, että tarvitsisin apua mahdollisimman pian. Päähän sattui niin kovasti, että tuntui siltä, etten kyennyt yhdistymään sisään ja saamaan vastauksia. Otin yhteyttä ystävään, jonka kanssa olin opiskellut, ja kerroin, mitä tapahtui fyysisesti, ja hän tekstasi välittömästi: "Kenet sinä olet suututtanut?! Kentässäsi on joku nainen, ja hän lähettää sinulle ilkeää energiaa!" Annoin hänelle neljä nimeä, ja ystäväni valitsi hänet, joka oli suuttunut minulle kovasti sosiaalisessa mediassa. Olin rehellisesti sanottuna järkyttynyt ja suuttunut siitä, etten ottanut onkeeni varoitusta, joka minulle annettiin vaipuessani uneen edellisiltana. Hän pystyi auttamaan minua vähän ja päänsärky helpotti, mutta häntäluuta poltti edelleen.

Menin taianomaisen kraniosakraaliterapeuttini luo ja selitin, mitä oli tapahtunut. Hän havaitsi, että juurichakrani oli täysin tukossa eikä aivo-selkäydinnesteeni kulkenut ollenkaan kunnolla. Kun hän purki tuota tukosta, kuulin hyvin selkeästi: "Oletit, että se mitä tunsit, oli omasi. Tämä kutsui sen kehoosi, joten se pystyi vaikuttamaan hyvin syvillä tasoilla." Ahaa … siinä oli tuo oppitunti.

En kertaakaan pysähtynyt kysymään, oliko se minun, mitä tunsin. Sen sijaan otin sen selvitettäväkseni ja parannettavakseni. En ollut koskaan aiemmin tuntenut samassa määrin kateutta, koska se ei ollut minun. Tämä oli valtava ahaa-elämys minulle, kun tiedän, että hyvin monet meistä, jotka olemme henkisellä polulla, teemme kovasti työtä, kaivaudumme kerroksiimme ja parannamme niitä. Mitä jos kuitenkin prosessoimme ja puhdistamme asioita, jotka eivät ole meidän. Tiedämme, ettemme voi puhdistaa toisten puolesta – homma ei toimi niin. Voin puhdistaa energiaa asiakkailta, mutta samanaikaisesti kerron sen kuvion, joka päästi tuon energian sisään. Muussa tapauksessa tuon riitasointuisen energian voi puhdistaa, mutta se palaa.

Meille kuulumattomien asioiden puhdistaminen vain estää meitä saavuttamasta täyden potentiaalimme. Se pitää meidät kiertämässä kehää, kuluttaa energiaamme ja varmistaa meidän olevan niin kiireinen, ettei meillä ole energiaa ruumiillistaa kaikkea, mitä olemme. Kun katsoo Maslowin tarvehierarkiaa, näkee, miten jatkuva jumittaminen puhdistamiskierteessä estää meiltä itsemme toteuttamisen.

(https://jennyschiltz.com/wp-content/upl ... 24x762.jpg)

(Pyramidin kerrokset alhaalta ylöspäin: fysiologiset tarpeet, turvallisuuden tarpeet, yhteenkuuluvuuden ja rakkauden tarpeet, arvostuksen tarpeet ja itsensä toteuttaminen)

Varjoomme kaivautuminen sekä ohjelmoinnin ja uskomusten puhdistaminen on oleellista työllemme tällä matkalla. Meidän täytyy nähdä itsemme kokonaan. Se on paljon työtä ja uskomattomasti sen arvoista. Se on iso tehtävä, jota ei tarvitse tehdä isommaksi prosessoimalla, puhdistamalla ja parantamalla sellaista, mikä ei ole meidän.

Tuo yksinkertainen kysymys: "Onko se minun?" olisi säästänyt minut paljolta mentaaliselta, fyysiseltä ja tunnetuskalta. Olen käyttänyt tätä tekniikkaa monta kertaa, myös opettanut sitä – kuitenkin ilmiselvästi tarvitsin tuon muistutuksen. Tätä kysymystä voi käyttää myös omien uskomusjärjestelmien tarkistamiseen. Sen kysyminen, onko jokin tietty uskomus omasi, joka sinulla on aina ollut, vai onko maailmasi antanut sen sinulle, voi auttaa meitä käymään läpi ohjelmointimme.

Valoneuvosto on kuvannut tätä aikajaksoa "suureksi ravisteluksi". Meitä ravistellaan yksilöinä ja kollektiivisesti. Kattilaa on hämmennetty, ja roiskeita lentelee. Meidän täytyy varmistaa, että käsittelemme vain omia roiskeitamme. Toivottavasti tämä viesti löytää sinut hyvin, etkä ole liian pakahtunut näistä energioista. Eikö ihmisen esittäminen olekin hauskaa?

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Kiitos kaikille teille, jotka tuette ja jaatte tämän työn.

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

3.10.2020 HYPNOOTTISEN UNILOITSUN PURKAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 05.10.2020 21:51

HYPNOOTTISEN UNILOITSUN PURKAMINEN

3.10.2020

Olemme kuulleet jonkin aikaa, että lokakuu lupaa olla täyteen pakattu kuukausi, ei vain energeettisesti, vaan myös maailman näyttämöllä. Voimme tuntea tämän jo todeksi, ja kuukausi on vasta alkanut!

Tein matkan yhtenä päivänä ja löysin itseni erittäin suuresta henkioppaiden, suojelusenkelien ja korkeampien aspektien tapaamisesta. Kaikkia valmennettiin siinä, mitä on odotettavissa tässä tulevassa vaiheessa ja miten tuetaan omaa inkarnaatiotaan.

Kiinnitä huomiota kaikkiin tönäisyihin, joita tunnet, ja luoviin ideoihin tai ajatuksiin, joita tulee. Henkitiimisi auttaa sinua saamaan kaiken, mitä voit, tästä tulevasta energiasta. On mahtava aika fokusoitua siihen, miten SINÄ vastaanotat kommunikointia henkimaailmasta, ja alkaa luottaa siihen ja toimia sen mukaan.

Selitettiin, että valon sisäänvirtaukset maatasolle ovat tällä hetkellä erilaisia, kun ne ovat aiemmin olleet. Näytettiin, että Maahan tuleva energia on hyvin hentoa ja lempeää lähestymistavassaan, mutta vaikutukset ovat valtavia. Tämä herättää ja elävöittää kaikkia olentoja, kun se auttaa purkamaan uniloitsun. Se murtaa auki sydäntilan ja paljastaa, mikä tarvitsee parantaa, ja samaan aikaan esittelee meille KAIKEN, MITÄ OLEMME. Tämä energia on herätys, ravistelu joka on suunniteltu siirtämään meidät kaikki pois siltä unitasolta, jolla vielä olemme, riippumatta havaitusta tietoisuudesta.

Ne jotka ovat yhteydessä Maahan, tuntevat tämän syvemmin, kuin ne jotka eivät ole. Meille on edullista yrittää sinnikkäästi viettää mahdollisimman paljon aikaa ulkona ja erossa elektroniikasta muutaman seuraavan kuukauden ajan. Teknologiamme voi ehdottomasti häiritä ja/tai naamioida hienovaraisen energian, jota tulee. Minulle näytettiin noidankehä. Jotkut vastaanottavat tuon taajuuden ja alkavat herätä, kietoutuakseen vain sitten taas hypnoottiseen uniohjelmaan. Tietoisuus tuosta hypnoosista ja voimaantumisen julistus, kuten "En suostu hypnoositeknologiaan tai mihinkään keinotekoisesti aiheutettuihin tiloihin", auttaa ehdottomasti. Kyse on siitä, että otamme vastuun, mitä päästämme ja emme päästä hienokehoihimme.

Pyysin yhdeltä tiimistäni lisäselkeyttä ja minulle kerrottiin: "Ne jotka pystyvät hyödyntämään tämän taajuuden, tämän lahjan, huomaavat, että nämä energiat tukevat heitä. He saattavat alkaa havaita suurempaa tietoisuutta kaikkialla ympärillään: eläimissä, kasveissa, ihmisissä ja kyllä, myös ns. elottomissa asioissa. Tämä on sydäntä avaava taajuus, joka auttaa hiomaan erottelukykyä ja löytämään polun totuuteen, Lähteeseen. Todellisuutenne jatkuvasti lisääntyvässä melussa tämä on tärkeämpää kuin koskaan.

"Tämä saattaa näyttää sellaisen paljastumiselta, mikä on ollut piilossa. Yksilö saattaa kyetä näkemään syvemmälle kaavoihinsa, uskomuksiinsa ja siihen syvään sisäiseen tietämiseen ja tietoon, jota on kerääntynyt lukemattomista elämistä. Tämä energia ei ole samaa kuin se, mitä saadaan Schumannin resonanssin kohotessa. Vaikka se saattaa näyttää samalta, se on eri oktaavia, eri taajuutta. Tätä ei ole koettu nykyelämässänne."

Tärkein jaettu asia oli, että tämä energia alkaa hajottaa todellisuusesteitä ja paljastaa sen, mikä on ollut piilossa. Tämä voi olla laajempia asioita todellisuudessamme, mutta tärkeintä on, että se auttaa paljastamaan rajoittavat kaavamme, uskomuksemme ja ohjelmointimme. On kriittistä tarkastella, missä olemme kiinnittyneet johonkin identiteettiin. Missä olemme laittaneet itsemme ja toiset laatikkoon, joka perustuu omiin uskomusjärjestelmiimme? Kiinnittyminen tiettyyn uskomukseen tai ymmärrykseen voi johtaa meidät odotuksiin itsestä tai toisista, ja tämä jättää meidät alttiiksi suurelle pettymykselle, kun oletuksemme eivät toteudu.

Meidän on aika kyseenalaistaa kaikki. Tehtävämme on tarkkailla itseä jumalaisen neutraalisti. Tässä tilassa egoa ei voi laukaista. Voimme tarkkailla ajatuksiamme, reaktioitamme ja omituisuuksiamme ja myös kysyä, mistä jokin uskomus on peräisin, juuttumatta tunteisiin, mikä voisi saada meidät kaksinkertaistamaan jonkin uskomusjärjestelmän. Tarkkailemalla jumalaisen neutraalisti itseä, voimme löytää totuutemme. Silloin kun tarkkailemme itseämme olematta neutraali, saatamme eksyä sellaisiin tunteisiin, kuin häpeä, viha tai syyllisyys, mikä voi saada meidät lopettamaan kerrostuneen olemassaolomme tutkimisen.

Tämä maailmaamme tuleva energia auttaa meitä paljastamaan ja löytämään oman aidon itsemme, jos sallimme sen tehdä työnsä. Voimme auttaa itseämme pysymällä läsnä, vähentämällä häiriötekijöitä ja siirtymällä itsen neutraaliin tarkkailemiseen. Fyysisesti saatamme huomata olevamme väsynyt, kuitenkin pingottunut. Kun avaudumme ja puhdistamme uskomusjärjestelmistämme sen, mitä ei enää tarvita, meillä voi olla kiihkeitä tunteita ja myrkynpoistoa joka tasolla. Te jotka kuulette selvää korvien soimista, olette ehkä huomanneet sen laadultaan erilaiseksi viime aikoina. Huomaan, että se vaihtaa korvaa ja joskus aiheuttaa lyhyttä korvasärkyä. Monet tuntevat energeettistä ylikuormittumista kaikesta, mitä tapahtuu. Huomaan, että lapsenlapseni eivät oikein nuku ja vaikuttavat ylistimuloituneelta valveilla. "Nurmikkoajasta" on tullut oleellista. Kiinnitä huomiota, miltä sinusta tuntuu ollessasi yhteydessä teknologiaan. Jos tunnet pakahtuvasi, visualisoi, että lämmin kultainen aalto tulee muotosi yli tai sen sisään ja puhdistaa pois kaikki vääristymät kentästäsi ja sitten virtaa Maahan puhdistamista varten.

(https://jennyschiltz.com/wp-content/upl ... 0x1024.png)

Tänä aamuna työstin tätä blogia ja tunsin kutsun hypätä Instagramiin. Ensimmäinen postaus jonka näin, sai minut höröttämään ilosta! Koirat tulivat hyvin levottomiksi innostukseni vuoksi. Se oli pyytämäni vahvistus. Duncan Alexander (http://www.ascensionseer.com/) postasi kuvan Schumannin resonanssista. Hän korosti ja suurensi graafit 2.10. ja 3.10. ja käänsi ne pystysuoraan. Samalla hän näki, miten se muistutti kirjoitettua valokieltä. Olen jakanut tämän kuvan hänen luvallaan.

Ehdottomasti meidän kanssamme kommunikoidaan ja meitä autetaan ja opastetaan ylösnousemusmatkallamme. On uskomatonta aikaa, johon olemme valmistautuneet elämien ajan.

Toivon, että tämä blogi löytää sinut hyvin ja kunnioitat muutoksia, joita tapahtuu. Kiitos paljon kaikille, jotka jakavat ja tukevat tätä blogia. Sosiaalinen media estää tällaista informaatiota enemmän ja enemmän. Arvostan kaikkia teitä. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta.

Jenny Schiltz

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

21.10.2020 ELÄMIEN VAATTEIDEN KÄSITTELEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 24.10.2020 10:42

ELÄMIEN VAATTEIDEN KÄSITTELEMINEN

21.10.2020

Halusin jakaa ymmärryksen, joka tuli tänään läpi. Työskentelin erään asiakkaan kanssa ja löysin sieluosan, joka irrotettiin hänen ollessaan 12-vuotias. Tämä osa oli irrotettu siitä pelosta, että hänen isänsä kuolisi, mikä jättäisi perheen köyhyyteen. Hänen isällään oli terveysuhka tuolloin, mutta se oli todellakin vain uhka, koska isä on edelleen 75-vuotiaana kehossa.

Se pelko mitä hän tunsi 12-vuotiaana, on ehdottomasti vaikuttanut häneen koko elämän ajan. Se oli saanut hänet pelkäämään haavoittuvuutta ja olemista asemassa, jossa turvaudutaan toiseen, mikä on haitannut hänen suhteitaan.

Tuossa osassa oli sellaista pelkoa, että se täytyi parantaa ennen palauttamista. Opas jonka kanssa työskentelin, auttoi näyttämällä naiselle, että hän oli ja tulee aina olemaan turvassa, häntä suojellaan ja hänestä huolehditaan. Opas näytti jokaisen elämän takkina kaapissa, jossa oli loputtomasti takkeja puettavaksi ylle. Hän selitti, että se mitä takille tapahtuu, ei vaikuta sen käyttäjään. Takki voi vahingoittua, kulua ja tulla vanhaksi, mutta niin ei tapahdu käyttäjälle.

Kysyin oppaalta, miksi hyvin monilla on entisen elämän traumoja. Hän vastasi näin olevan, koska usein ihmiset kiinnittyvät takkiin ja näytelmään. He unohtavat, että sitä vain käytetään lyhyen aikaa. Kiinnittyminen kehoon, aatteeseen ja tarinaan aiheuttaa suurinta kärsimystä. Jos näkisimme elämän sen sijaan tarkkailijan silmin, siitä tulisi hetkellinen seikkailu. Siinä tilassa voimme helposti karistaa yhden takin ja laittaa toisen päälle, kantamatta eteenpäin mitään edellisen takin likaa tai kulumia.

Asiakkaani 12-vuotias itse hyväksyi tämän selityksen niin vaivattomasti, kuin lapset usein tekevät. Hän oli innoissaan liittymisestä aikuisitseensä ja elämisestä pelkäämättä, että isä kuolisi nuorena.

Kun pohdiskelen tuota päivää, pysähdyn tutkimaan, missä minulla on vielä kiinnikkeitä takkiin, tarinaan tai aatteeseen, sen sijaan että näkisin sen hetkellisenä seikkailuna. Energioiden virratessa nopeatempoisesti, kaikki epävarmuutemme, uskomuksemme ja kiinnikkeemme paljastetaan. On täydellinen aika parantaa asiat kerta kaikkiaan, jotta voimme nähdä kaiken uteliaan ja iloisen tarkkailijan silmin.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Jättikiitos teille kaikille, jotka tuette ja jaatte tätä työtä.

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

22.11.2020 SUURI MUUTOS ON TÄÄLLÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 24.11.2020 22:46

SUURI MUUTOS ON TÄÄLLÄ

22.11.2020

Hyvin paljon on muuttunut. Yhtenä hetkenä on enemmän helppoutta ja virtausta, ja samanaikaisesti on vaikeutta ja kaaosta. On muodostunut energiaa, joka on työntänyt meitä tuntemattomaan.

Muutama viikko sitten Henki kertoi, että siirtyisimme uuteen paikkaan. Hologrammin, simulaation, uudelle alueelle. Mitä enemmän kaivauduin siihen, sitä enemmän aloin ymmärtää, miten suuri tämä muutos on meille kaikille. Tämä on suurempi kuin aikajanamuutos, se on toimintamallimuutos. Sitä olemme odottaneet. Siihen olemme valmistautuneet monien inkarnaatioidemme aikana.

Selitettiin, että tämän paikan saavuttaminen vaati kollektiivista ponnistusta. Se vaati monia meitä ankkuroimaan valoa, pitäen samalla todellisuutemme ehjänä. Minulle näytettiin Maa karttana, jolla jokainen valoa ankkuroiva ihminen oli kuin nasta, joka piti kaikkea paikoillaan, kun menemme tämän massiivisen muutoksen läpi. Tämä saavutus on uskomaton, ja se on aiheuttanut paljon juhlimista kosmoksessa. Jättimäinen huuto kaikille tilanpitäjille ja valoankkureille! Me teimme sen!

Kun pyysin laajempaa ymmärrystä siitä, miltä tämä uusi tila ja aikajakso tuntuisi, se selitettiin tavalla, jonka pystyin ymmärtämään. Koska olen asunut maatilalla, tuota kokemusta käytettiin selittämään asia minulle.

Minulle näytettiin lehmiä, joita paimennettiin kuivalta ja karulta pellolta jättimäiseen pyöreään aitaukseen. Jotkut lehmät pelkäsivät ja jäivät niitä portteja vasten, joista ne päästettiin sisään. Toiset kuitenkin näyttivät ymmärtävän ja tietävän, että ne olivat turvassa ja hyviä asioita oli tulossa. Nämä lehmät siirtyivät lauman etuosaa ja "karjapuristimia" kohti. Maatilalla "karjapuristinta" käytetään pitämään lehmää paikallaan, kun tehdään terveystarkastusta. Se on tiukka ja puristaa lehmää, pitäen sen paikoillaan ja estäen sitä potkimasta, kääntymästä tai satuttamasta itseään tai hoitavia ihmisiä.

Kun ne olivat menneet "karjapuristimen" läpi, ne johdatettiin upealle laitumelle, joka oli terveellinen ja näytti nautojen paratiisilta. Vaikka tätä tapahtui, oli edelleen niitä lehmiä, jotka pelkäsivät, olivat kiinni vanhassa kuolevassa pellossa ja jäivät sisääntuloportille.

Nuo kuvat mielessäni minulle selitettiin, että tätä tapahtui meille. Olemme siirtyneet uuteen paikkaan, uuteen simulaatioon. Tunnemme, että meitä työnnetään, vedetään ja puristetaan, kun menemme tämän prosessin läpi, hyvin samaan tapaan kuin olisimme "karjapuristimessa".

Kysyin, mikä määrittelee sen vauhdin, jolla menemme tämän prosessin läpi. Selitettiin, että kiintymättömyys ja pelottomuus sallii henkilön siirtyä paljon nopeammin ja helpommin prosessin läpi. Prosessin jälkeen menemme pellolle/kenttään, jossa on äärettömästi ilmaisumahdollisuuksia. Se sisältää uuden värähtelytaajuuden ja antaa meille vapauden saavuttaa täysimmän potentiaalimme. Nykysijaintimme sisältää paljon rajoituksia ja rajoja.

Tuntuu todella ajalta, jolloin meidät pakotetaan näkemään, mitä olemme välttäneet elämässämme. Asiat joita ei voi enää lakaista maton alle. Meillä jokaisella on oma valaistumishetkemme. Tämä on massiivinen valintakohta. Roikummeko tiukasti kiinni vanhassa, vai päästämmekö irti voidaksemme saada uutta?

Meidän täytyy katsoa, missä kohtaa olemme kiintyneet uskomusjärjestelmiin, identiteetteihin, ihmisiin, tapahtumiin, henkisiin ymmärryksiin. Mihin ikinä olemme kiinnittyneet luodaksemme identiteettiä, se tuodaan valoon. Nämä kiinnikkeet pitävät meidät lukittuna vanhaan ja kiinni todellisuudessa, joka ei koskaan sopinut meille. Se on tulemista puhtaaseen antautumisen ja sallimisen tilaan. Tämä auttaa meitä päästämään irti sellaisesta, mikä ei enää palvele, ja auttaa meidät vastaanottamaan kaiken, mikä on mahdollista.

Kun kiinnitymme johonkin, luomme odotuksia ja sitten tuomitsemme, kun nuo odotukset eivät täyty. Minua muistutettiin työskentelystä kasvattilapsen kanssa – hänen näkemyksensä siitä, millainen perheen pitäisi olla, tuli televisiosta. Tämän vääristyneen näkemyksen vuoksi hän ei sallinut itsensä sopia muihin perheisiin ja etsi jatkuvasti sellaista, mikä sopi maailmaan, jonka televisio oli luonut hänen mieleensä. Vaikka tämä on äärimmäistapaus, ajattele niitä rooleja, joita olemme esittäneet tässä elämässä, ja missä kohtaa olemme luoneet skenaarioita siitä, millaista pitäisi olla, sen hyväksymisen sijasta, mitä on. Itse olen esittänyt tytärtä, sisarta, vaimoa, äitiä, isoäitiä, ystävää jne. Jokainen noista rooleista voi tulla odotusten kera, joista jotkut on itse luotuja ja jotkut toisten meihin kohdistamia. Lopettamalla kiintymisen näihin rooleihin, vapautan itseni noista odotuksista ja sallin itseni olla täysin se, kuka olen noissa suhteissa. Usein odotukset ja niistä seuraava tuomitseminen estää meitä elämästä täysin aidosti ja esitämme pientä.

Kiinnittymättömyyden tilasta voimme todella rakastaa ihmistä juuri sellaisena, kuka hän on, myös itseämme. Tästä tilasta voimme sallia myös toisen kokea oman luomuksensa täyden syvyyden. Tämä on oleellista tällä hetkellä. Meidän jokaisen täytyy nähdä ja kokea oma luomuksemme ilman uhriutta ja syyttelyä, jotta voimme nähdä selvästi, mitä meidän täytyy tehdä muuttaaksemme sen.

Voi tuntua intuitionvastaiselta poistaa se kvanttikietoutuminen, jonka olemme luoneet, erityisesti rakkaiden kanssa. Kuitenkin oman kokemukseni mukaan, poistuminen siitä, mihin olen kiinnittynyt, luo sellaisen tilan sisälle, että se täyttyy vain rakkaudella, sen sijaan, että minusta tulisi kylmä ja piittaamaton. On nyt täysin meidän tehtävämme vapauttaa itsemme. Emme odota kollektiivia heräämään tai tiettyä tapahtumaa. Itsesi vapauttaminen on henkilökohtainen tapahtumasi.

Tässä uudessa tilassa josta löydämme itsemme, on erilainen värähtelytaajuus, minkä olemme koskaan ennen kokeneet. Äänet joita kuulemme, ovat erilaatuisia. Menemällä sisäämme teemme uskomattomia muutoksia, vaikka ulkopuolella näyttää kaaokselta. Tämä uusi vaatii, että annamme itsellemme tilaa ja armoa sopeutua siihen ja tutkia enemmän omaa totuuttamme. Mitä enemmän päästät irti kaikista kiinnikkeistäsi, sitä enemmän tulet kotiin itseesi ja paikkaasi universumissa.

Ymmärrä, että tuota kiinnikettä ei poisteta sinusta, vaan poistat itsesi siitä, mikä on kiinnittynyt sinuun.

Ala ajatella ihmisiä, paikkoja ja uskomusjärjestelmiä, joissa olet ehkä kiinni.

Visualisoi tuo ihminen, paikka, asia tai uskomusjärjestelmä. Kun olet valmis, sano seuraava:

"Vedän _________:sta kaiken energian, mitä olen antanut tai jättänyt taakse. Kvanttikietoutuminen on nyt poistettu."

Hengitä syvään ja uloshengittäessä tiedä, että et ole enää kvanttikiinnittynyt. Hengitä syvään uudestaan ja uloshengittäessä maadoita olemuksesi kehoon, työntäen hengityksesi ulos jalkapohjista. Tämä harjoitus voi saada olon tuntumaan maadoittumattomalta, myös hermostuneelta. Hengitä itsesi takaisin läsnäoloon.

Huomaa, mitä tulee esiin sisälläsi, kun teet tätä rakkaille, paikoille joihin liittyy muistoja, ja uskomusjärjestelmille. Tunteet joita sinulla on, näyttävät vain, miten voimakasta tuo kiinnittyminen on. Joidenkin osalta voi tulla välitöntä leveyttä, toisten osalta ahdistusta. Ole näiden tunteiden ja pelkojen kanssa, tunnusta ne ja anna niiden sitten mennä läpi. Tämä auttaa sinua olemaan kiinnittymättä uudestaan pelon vuoksi.

Samalla kun tämä vaikuttaa ehkä suuren mullistuksen ajalta kollektiivisesti, sen ei tarvitse olla sitä yksilötasolla. Sen syvyys, kuka olemme, ja äärettömät mahdollisuudet kutsuvat. Meidän täytyy vain hiljentää tuo melu riittävästi kuullaksemme.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta, kun sopeudumme tähän uuteen tilaan. Liittykää sähköpostilistalleni, jota pysytte ajan tasalla postauksissani. Huomaan, että monet postaukset jotka sisältävät tällaista informaatiota, "varjokielletään". Liittyäksesi sähköpostilistalle, klikkaa tästä (https://jennyschiltz.us14.list-manage.c ... c612aaf395).

Kiitos kaikille, jotka jaatte ja tuette tätä työtä. Se merkitsee todella paljon.

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

29.11.2020 SUURIN VÄÄRISTYMÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 03.12.2020 20:55

SUURIN VÄÄRISTYMÄ

29.11.2020

Kun teemme tämän valtavan siirtymän ajattelutavasta toiseen, monet tuntevat eksyneensä ja ovat hämmentyneitä ja yksin. Hyvin paljon muuttuu, ja meitä pyydetään riisuutumaan itsemme täysin alasti. Emme voi enää kantaa uskomuksia, ohjelmointia ja ehdollistumista, joita meillä on ollut aioneita. Kaiken sen riisuminen, mitä luulimme olevamme – voidaksemme tulla kaikeksi, mitä olemme – voi tuntua hyvin julmalta.

Olen saanut viestejä ihmisiltä, jotka ottavat yhteyttä, koska he tuntevat tällä hetkellä olevansa eksyneitä ja yhteydettömiä sisällään. Halusin jakaa yhden kokemukseni, ja toivon, että se on hyödyllinen niille, jotka tuntevat eksyneensä.

Olen miettinyt keskustelua ja epävarmuutta maailmassamme. Jos uskoo jonkin olevan tietyllä tavalla, voi havaita, että sen uskotaan olevan myös täysin päinvastoin. On hyvin vaikeaa tietää, mikä on totta valheiden meressä. Erottelukyky on kaiken a ja o.

Meitä pyydetään luottamaan siihen, mitä tunnemme, versus mitä näemme ja kuulemme. Meitä pyydetään kuljettamaan kaikki sydäntilamme ja värähtelykenttämme kautta tunteaksemme resonoinnin. Meitä pyydetään murtautumaan vapaaksi yhteiskunnallisesta ehdollistumisesta, matriisista ja hypnoosiohjelmoinnista. Tämä ei ole helppo tehtävä, ja halusin olla 100 % varma, etten toiminut vääristyneistä kentistä ja havaintotavoista käsin.

Päätin pyytää opastustiimiäni, korkeinta aspektiani ja enkeleitä auttamaan minua kaikkien vääristymien poistamisessa. Annoin täyden luvan tulla autetuksi, lopputuloksesta riippumatta. En välittänyt, kääntäisikö vääristymien poistaminen elämäni ylösalaisin ja minun täytyisi elää jossa mökissä. Kerroin tiimilleni "tulkoon, mitä tulee" – en halunnut elää illuusion, vääristymien ja epäaitouden varjostamaa elämää. Hinnasta välittämättä halusin kaikki vääristymät pois.

Se oli voimakasta, ja tunsin jonkin loksahtavan paikoilleen. Se olin minä viestittämässä Lähteelle kaiken rehellisyyden ja aitouden tai tärkeimpien asioiden yläpuolella.

Varhaisaamun tunteina näin unta, että olin "toisella puolella". Työskentelin olentoryhmän ja Sophian kanssa. Olimme hyvin syvässä liitossa, ja energia ole kevyttä ja puhdasta. Se oli koti ja sellaista, mitä kuvittelen taivaan olevan.

Jonkin ajan kuluttua Sophia kertoi, että minun oli aika lähteä. Hän osoitti säteilevän valkoisia marmoriportaita, ja lähdin haluttomasti ja kiitollisena ajastani. Jo unessa tiesin muistavani sen. Aloin kävellä portaita alas, ja ne muuttuivat valkoisesta marmorista puuksi ja sitten kiveksi. Mitä alemmas kävelin, sitä ällöttävämmät portaista tuli. Portaat tulivat kosteiksi ja haiseviksi, ja tuli pimeämpää ja pimeämpää.

Tuossa kohtaa heräsin ja saatoin tuntea nuo portaat sisälläni. Makasin sängyssä ja jatkoin niiden seuraamista loppuun saakka. Ajattelin, että kenties siellä oli jokin sieluosa tai jotain, mikä minun täytyi hakea. Kuitenkin päästyäni portaat alas, en nähnyt tai tuntenut mitään sieluosaa. En nähnyt mitään, ja oli pilkkopimeää. Kun tunsin sitä, saatoin tuntea vain uskomatonta yksinäisyyttä, surua ja yhteydettömyyttä. Tämä oli erityisen suuri kontrasti, koska olin juuri työskennellyt toisella puolella ykseydessä ja eheydessä.

Epätoivon ja menetyksen tunne oli niin terävä, että pystyin vain itkemään. Se oli tunne, jonka muistan kokeneeni usein ennen henkisen matkani aloittamista. Mieheni tuli suihkusta ja löysi minut itkemästä. Voit kuvitella hänen ilmeensä, kun yritin kuvata, että minulla oli portaat sisälläni ja ne johtivat epätoivon ja yksinäisyyden kuoppaan. Voi kaveriparkaa :) Terapeuttikaverini tekstasi samalla hetkellä ja päästi hänet pinteestä. Kerroin ystävälleni unesta ja kokemuksesta, joka minulla parhaillaan oli, ja hän sanoi: "Kuulen jatkuvasti vain kehotuksen sytyttää kynttilä."

Oli pakko nauraa, koska olin tässä epätavallisessa todellisuudessa, istuin pimeässä, tunsin oloni yksinäiseksi ja kurjaksi ja säälin vähän itseäni, enkä kertakaan ajatellut kynttilän sytyttämistä. Kuitenkin se osoittaa vain, että kun eksymme omaan tarinaamme, kamppailemme, kun yritämme voimaannuttaa itsemme ulos siitä.

Niinpä menin takaisin pimeään monttuun, joka haisi homehtuneelta maakellarilta, ja sytytin kynttilän. Yllätyksekseni olin oppaideni ja niiden enkeleiden ja ylösnousseiden mestareiden ympäröimä, joiden kanssa työskentelen. Kysyin heiltä, miksi en tuntenut heitä, vaan ainoastaan syvää epätoivoa.

Juuri silloin olentomeri jakautui ja Sophia tuli luokseni. Hän laittoi kätensä kasvoilleni ja kertoi minulle, että vääristymäni oli se, etten ollut koskaan yksin tai yhteydetön pelkästään siksi, että olin alentanut värähtelyäni kokeakseni inkarnaatioita maan päällä.

Hän selitti, että ihmisten suurin vääristymä on, että he ovat koskaan lähteneet toiselta puolelta, että he ovat koskaan lähteneet taivaasta. Hän jatkoi, että erillisyys ja yhteydettömyys ovat osa ihmiskokemusta, mutta niin ei tarvitse olla. Täytyy vain säteillä valoaan pimeässä ja tietää, ettei ole koskaan yksin eikä yhteydetön.

Alentunut taajuus ja tiheys vain luovat sen illuusion, että on yhteydetön tai äärimmäisen yksin. Meillä kaikilla on kyky säteillä valoa sisäisiin portaisiin. Riippumatta tiheydestä, riippumatta kokemuksesta, meidän täytyy vain tietää, ettemme ole koskaan eronneet Lähteestä, korkeimmasta aspektistamme tai toisesta puolesta.

Emme ole koskaan eksyneet, koska polku, portaat, on sisällä. Sinä olet kartta, sinä olet kompassi ja sinä olet Pohjantähti. Mitään tästä ei voi ottaa sinulta pois.

Puhuin Merlinin kanssa, ja hän sanoi minulle: "Yhteys alkaa, jatkuu ja loppuu sisällä. Ajattele sitä tienä. Mitä enemmän sitä kuljetaan, sitä vapaampana se pysyy rojusta ja pensaikoista. Tämä tie on yhteytesi itseen, henkeen, mutta se sallii myös hengen ottaa yhteyden sinuun. Monet haluavat kulkea valossa, tien säkenöiviä osia. Kuitenkin pimeimmissä osissa tarvitaan suurinta valoa ja sen tietämistä, että ei ole yhteydettömyyttä."

Toivottavasti tämän kokemukseni jakaminen auttaa. Tämä ei ole helppoa aikaa, kun menemme tuntemattomaan. Sisäiseen yhteyteemme fokusoituminen auttaa meitä tuntemaan suurempaa iloa ja innostusta, pelon ja hämmennyksen sijasta. Löytäkäämme kaikki rohkeutta kulkea omaa henkilökohtaista tietämme, omia portaitamme pimeimmistä syvyyksistä valoisimpiin korkeuksiin. Herätkäämme kaikki täysin ja muistakaamme ytimessämme, että olemme täysin yhdistyneitä emmekä ole koskaan lähteneet toiselta puolelta.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Liittykää postituslistalleni, jotta pysytte ajan tasalla postauksissani. Huomaan, että monet postaukset jotka sisältävät tällaista informaatiota, "varjokielletään".

Kiitos kaikille, että jaatte ja tuette tätä työtä. Se merkitsee hyvin paljon.

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

1.12.2020 KAIKKIEN PANOSTA TARVITAAN

ViestiKirjoittaja hammer » 06.12.2020 10:34

KAIKKIEN PANOSTA TARVITAAN

1.12.2020

Halusin jakaa kanssanne henkilökohtaisen ja valaisevan kokemuksen. Koirani, Dixie, oli hidastanut muutaman viime kuukauden aikana, muttei siinä ollut mitään kovin näkyvää vikaa. Se oli kertonut minulle kuukausia aiemmin, että se lähtisi pian. En ollut varma, olinko kuullut oikein, kun katselin sen jatkavan leikkimistä ja vaeltelua.

Maanantaina ennen kuolemaansa se tuli luokseni ja tärisi. Se yritti epätoivoisesti kertoa minulle jotain, mutten kuullut sitä sanoina – tiesin kuitenkin sydämessäni, että se oli valmis lähtemään. Mutta minä en ollut vielä aivan valmis kuuntelemaan sydäntäni.

Varasin sille ajan eläinlääkärille, jossa otettiin verikokeet, röntgenkuvat ja se tutkittiin täysin. Hän huomasi, että sen sydämen sivuääni oli pahentunut, ja arveli sen olevan sydämen vajaatoimintaa, mutta kenties verikokeet kertoisivat muuta. Hän lähetti minut kotiin kipulääkkeiden kanssa, joiden ottamista Dixie kerrassaan vihasi.

Keskiviikkona keskustelin eläinkommunikoijan kanssa, ja Dixie kertoi olevansa valmis. Sen keho antoi periksi. Se ei enää voinut auttaa minua tällä tasolla, mutta se auttaisi toisella puolella minua enemmän, kuin koskaan aiemmin auttanut. Sydämelleni siitä ei ollut paljon lohtua.

Ei mennyt kauankaan eläinkommunikoijan tapaamisen jälkeen, kun eläinlääkäri soitti ja sanoi, että verikokeiden tulokset olivat huolestuttavat ja viittasivat Addinsonin tautiin, joka on akuuttia lisämunuaisten vajaatoimintaa. Valitettavasti koiran korkean iän vuoksi tuo diagnoosi on erityisen vaikea hoitaa, jos ei mahdoton. Kerroin hänelle, että olin ollut yhteydessä eläinkommunikoijaan ja Dixie oli valmis lähtemään. Hän ymmärsi ja tunsi myös, että niin oli parasta. Sitten tilasin eläinlääkärin kotiini perjantaina iltapäivällä avustamaan sitä kuolemassa.

Kun tuo puhelu oli soitettu, koiran kunto heikkeni nopeasti. Se vetäytyi jo poispäin meistä ja makasi viileässä maassa ulkona. Tein parhaani mukaan sen olon mukavaksi, mutta olin aivan hukassa.

Perjantaiaamu tuli ja kysyin Hengeltä, miten auttaisin koiraa. Minulle kerrottiin, että voisin auttaa sitä poistamalla kvanttikietoutumisen, jonka se oli hankkinut elämänsä aikana. Se näytettiin paksuna köytenä, jossa monia, monia säikeitä oli kiertynyt yhteen. Ne olivat erilaisia kuin nauhat/johdot, kun ne täytyi kiertää auki eikä leikata. Aloin avata niitä, ja kun olin valmis, siinä oli kiinni kaikkiaan satoja säikeitä. Minua opastettiin poistamaan ne kaikki, paitsi hopealanka joka piti se kehossa. Tämän se poistaisi itse ollessaan valmis.

Se makasi aamun ruokakuppiensa edessä. Kävin katsomassa sitä ajoittain, ja se oli mielenkiintoista, koska vaikka halusin pitää sitä sylissä, se halusi todella olla yksin. Mieheni oli lähdettävä hoitamaan nopea asia, ja kuulin hänen sanovan Dixielle näkemiin. Vastailin seuraavan vartin toimistossani Facebook-viesteihin. Sitten menin alakertaan.

Kävelin sen makuupaikkaan ja näin, että sen peräsuolesta oli vuotanut suuri määrä verta ja oranssia sappinestettä tuli suusta. Olin täysin shokissa. Katselin sen vetävän henkeä viimeisen kerran ja seisoin sen ruumiin vieressä. Olin täysin paniikissa. Ei vain siksi, ettei se näyttänyt kuolleen rauhallisesti, vaan myös valtavasta syyllisyydestä, etten ollut rinnalla, kun se kuoli. 12-vuotias lapseni kuuli minun itkevän ja juoksi alakertaan, ja nähtyään Dixien hän meni yhtä suureen shokkiin, kuin minä.

Kuulin hyvin selvästi: "Lopeta. Rauhoitu. Et halua jäädä tätä vaille." Hengitin, ja tyttäreni istui vieressäni lattialla. Kehotin häntä muuttamaan näköään (tapani kehottaa näkemään verhon läpi). Dixie juoksi luokseni ja antoi suukkoja. Se juoksi Maddien luo ja kylvetti hänen kasvojaan suukoilla, ja kuulin sen sanovan: "Pidä huolta Charliesta" (toinen koiramme). Sitten se palasi luokseni ja pyysi anteeksi sotkua. Se oli siistein koira, jonka olen koskaan tuntenut.

Sen takana saatoin nähdä toisen puolen: kauniina kumpuilevat vihreät ruohokukkulat, kirkas aurinko ja raikkaan sininen taivas. Dixie teki innostustanssiaan ja sanoi: "Voinko mennä? Voinko mennä?" Minun oli pakko nauraa, ja kehotin sitä lähtemään, vaikka sydämeni särkyi. Se antoi minulle vielä yhden suukon ja hyppäsi portaalin läpi.

Varhaisaamun tunteina heräsin lamauttavaan suruun. Makasin sängyssä ja aloitin matkan. Löysin itseni kävelemästä kotona ja käymästä läpi muistoja kuluneesta kuukaudesta, mutta Dixien näkökulmasta. Yhdessä muistossa lauloin koiralle, Cooperille, jonka olimme tuoneet hiljattain kotiimme. Dixie oli tuon huoneen ulkopuolella ja kuulin sen sanovan: "Hyvä. Hänellä on joku, jolle laulaa, kun olen poissa."

Näin kaikki ne hetket, kun se oli yrittänyt varoittaa minua, että se oli lähdössä. Näin sen kävelevän takapihalla ajatellen: "On paljon asioita, joita kaipaan."

Näin sen makaavan toimistoni lattialla, kun tein sessioita asiakkaiden kanssa. Se oli vakiokaluste sessioissani sekä meditoidessani, kanavoidessani ja kirjoittaessani. Se oli aina rinnallani. En ollut käsittänyt sitä valtavaa tilaa, jota se piti.

Minulle näytettiin, että kun työni laajeni ja yhteyteni lisääntyi, se piti aina suurempaa ja suurempaa tilaa. Tämä oli sen rooli ylösnousemusprosessissa. Se oli henkinen tukeni maan kamaralla. Tiesin, että se tuki minua – en vain ollut oivaltanut vielä sen koko syvyyttä.

Minulle näytettiin sen kuolema ja miten se käytti lähtöönsä sitä ikkunaa, kun mieheni lähti pois ja minä tein töitä. Se ei halunnut minua siihen mukaan. Se selitti tietävänsä, että minulle oli ristiriitaista lopettaa se, joten se pinnisti lähteäkseen ennen eläinlääkärin tuloa, koska se ei halunnut minun tuntevan syyllisyyttä. Minulle näytettiin, että jokainen kerta kun kävin tarkistamassa sen tilan, kosketin sitä ja puhuin sille, toi sen takaisin kehoon, joka lakkasi toimimasta ja johon sattui. Kuitenkin se palasi yhdistyäkseen fyysisesti minuun ja lohduttaakseen minua.

Mieleeni muistui tilanne, kun isoäitini kuoli ja hänen isoisänsä kello pysähtyi. Oppaat ovat kertoneet minulle, että kun tuo kello löi kerran tunnissa, se toi hänet aina takaisin kehoon, josta hän yritti lähteä. Hän kuoli melko pian sen jälkeen, kun kello oli pysähtynyt.

Minulle näytettiin Dixien viime hetket – että se ei ollut enää kehossaan ja se tunsi vain valtavaa vapautumista. Se oli kiitollinen, että minä olin kiireinen, koska se tiesi, että olisin yrittänyt tehdä jotain, mitä tahansa … ja tämä olisi tuonut sen takaisin kehoon ja tehnyt kuolemisesta vaikeampaa. Se ei halunnut minun tuntevan syyllisyyttä tai että olin pettänyt sen.

Sitten Dixie ja minä menimme Maan yläpuolelle. Se osoitti minulle valopisteitä, miljoonia valopisteitä. Nämä valot ovat kaikenmuotoisia, kaikenkokoisia ja kaikenlajisia eläinkumppaneitamme.

Hyvin monet lemmikit täällä maan päällä pitävät tilaa, puhdistavat energioita ja tuovat muutoksia tiheyteen. Kun heittää palloa koiralle, tai katselee kissanpennun jahtaavan häntäänsä, tai ne käpertyvät viereemme päivittäin, se auttaa värähtelymme nostamisessa. Niiden työ on vielä dynaamisempaa, jos ihminen tekee myös energiatyötä. Minulle näytettiin erään ystävän maatila ja se uskomaton työ, mitä hänen hevoslaumansa tekee. Ne työskentelevät Maan ley-linjojen kanssa ja luovat siltoja ulottuvuudesta toiseen.

Selitettiin, että kun tehtävästä tulee vaikeampaa ja intensiivisempää, jotkut eläimet eivät enää pysty tekemään työtään kehossa. Dixie näytti minulle, että nyt se pitää vielä enemmän tilaa minulle toiselta puolelta. Siitä olen kiitollinen, mutta kaipaan todella sen läsnäoloa fyysisyydessä.

Aivan kuten ihmisten täytyy olla tietoisia omasta energiaterveydestään, erityisesti hermostosta ja lisämunuaisista, niin täytyy olla myös eläinkumppaneidensa osalta. Tämä prosessi ei ole helppo keholle – sillä ei ole merkitystä, minkä muodon tuo keho ottaa.

Olen ikuisesti kiitollinen tuosta neljän tunnin matkasta. Pystyin näkemään elämää Dixien silmillä ja ymmärtämään enemmän sitä prosessia, kun lähdetään kehosta. Olen myös kiitollinen maan päällä tapahtuvan työn paremmasta ymmärtämisestä. Todellakin kaikkien panosta tarvitaan.

Kerroin yhdelle vanhemmista tyttäristäni tästä kokemuksesta ja siitä, mitä olin oppinut. Hän oli menettänyt kissan muutama kuukausi aiemmin aineenvaihduntahäiriöön, johon liittyi myös lisämunuaiset. Oivalsimme, että lemmikkien omistajat tarvitsevat apua siinä, miten tuetaan lemmikkejä, erityisesti koska me saamme hyvin paljon tukea niiltä. Siitä ajatuksesta käsin luotiin "energiatukikassi".

Löysimme toimittajan, joka tekee kristallisydän-pantakoruja. Hänkin on menettänyt lemmikin, ja häntä opastettiin löytämään tapa lisätä kristalliparannusta niiden kenttään. Löysimme upean paksuja seleniittisauvoja, joita voidaan käyttää lemmikkien, ihmisten ja tilojen puhdistamiseen. Löysimme myös holistisia sumutettavia öljyjä, jotka tuovat rauhaa ja levollisuutta.

Minua opastettiin luomaan kukka-, jalokivi- ja elementaalitippojen tinktuura, jotka on suunniteltu auttamaan lemmikkiä maadoittumisessa ja tuomaan lisää elämänvoimaa, auttaen sitä samalla energiasuojalla. Tämä sekoitus auttaa sietämään energioita ja tuntemaan enemmän turvaa. Se auttaa helpottamaan stressiä, tukee energiakehoa ja fyysistä kehoa (lisämunuaiset ja hermosto) ja tuo samalla sisäistä harmoniaa ja rentoutusta.

Tuntui hyvin tärkeältä saada nämä pakkaukset ulos mahdollisimman pian, kun olemme hyvin syvässä siirtymässä. Jos olet kiinnostunut tästä paketista, klikkaa tästä (https://jennyschiltz.com/product-catego ... nial-kits/). On mahdollista myös ostaa useampia kaulapantakoruja, jos sinulla on monia lemmikkejä. Nämä ovat myös upeita lahjoja toisille eläimiä rakastaville. Varasto on rajallinen tässä pilottivaiheessa, mutta sitä täydennetään.

Antakaa lemmikeillenne iso halaus puolestani ja kiittäkää niitä minun sydämestäni niiden sydämeen kaikesta siitä energiatyöstä, mitä ne tekevät. Ne ovat enkeleitä maan päällä.

Paljon rakkautta,

Jenny

(https://jennyschiltz.com/wp-content/upl ... inches.jpg)

-----------

hammer
Ylläpitäjä

9.12.2020 TÄYSIVALTAISUUS MÄÄRÄYSTEN KESKELLÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 11.12.2020 23:39

TÄYSIVALTAISUUS MÄÄRÄYSTEN KESKELLÄ

9.12.2020

Vuosia sitten päätimme kasvattaa kanoja ja ostimme untuvikkoja, joissa olisi enemmän lihaa ja jotka olisivat valmiita syötäväksi alle 16 viikossa.

Ne olivat yleistä geenimanipuloitua rotua. No, ne olivat kamalia … jos joku putosi tai alkoi saada sydänkohtauksen (yleistä liian nopeasta kasvamisesta), muut hyökkäsivät sen kimppuun ja söivät sitä. Ei voinut käyttää avokärkisiä kenkiä niiden lähellä, kun ne yrittivät syödä varpaat. Ne olivat murhanhimoisia kanoja.

Kun kysyin eräältä ystävältä, joka opiskeli genetiikkaa, hän vastasi, että geenit ovat hyvin konstikkaita – kun yhtä muokkaa, muut muuttuvat myös, eikä aina niin, kuin uskoisi tai haluaisi.

Luulemme vain ymmärtävämme genetiikkaa ja geeneihin sotkeutumisen seuraamukset. Olemme tietämättömiä. Kun ajattelen, mitä tämä ehdotettu "hoito" tekee, se muokkaa lähetti-RNA:ta. He saattavat luulla tietävänsä tarkkaan, mitä se tekee, mutta todellisuudessa voisi olla joitain todella pelottavia ja tahattomia seuraamuksia. Emme koskaan enää kasvattaneet tuon rodun kanoja. Niissä oli jokin todella, todella pielessä.

Olen käynyt monta keskustelua Valoneuvoston kanssa tästä kysymyksestä ja määräyksistä.

He ovat selittäneet, että lisääntyneet rajoitukset, määräykset ja sulut palvelevat tarkoitusta. Monille se oli tarvittu tauko. Toisilla se on aloittanut "hereille ravistamisen". Se on ehdottomasti auttanut meitä sukeltamaan kollektiiviseen varjoon ja henkilökohtaiseen osallisuuteemme siinä. Se on myös tilaisuus olla omassa täysivaltaisuudessamme ja nähdä illuusion läpi.

Toinen Neuvoston sanoma asia on, että meillä on KAIKISSA ASIOISSA täysi täysivaltaisuus, jos päätämme käyttää sitä. Nekin jotka määrätään saamaan "hoitoa", voivat kertoa keholle (voit tehdä tämän myös lastesi puolesta):

"En suostu. Kupli kullassa se, mitä tahansa se on, ja saa se ulos. Ei ole lupaa tehdä muutoksia kehooni."

Yhtä lailla jos päätät osallistua määrättyyn hoitoon, tee se täysivaltaisuuden paikasta, ei pelosta. Ei tuomita suuntaan tai toiseen. Meidän jokaisen täytyy valita, mikä toimii meillä, riippumatta jonkun toisen havainnosta tai uskomuksesta.

Olemme niitä, joita olemme odottaneet. Mikään ei ole voimakkaampi kuin SINÄ, joka olet loistossasi ilman pelkoa. Tässä aikajaksossa on kyse kulkemisesta omassa voimassamme. Ei pelkoa, kun kuoleva todellisuus pitää paljon ääntä ja takoo pelkorumpua. Valitsemme, haluammeko antaa energiamme ja pelata mukana vai lähteä pois.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Kiitos tuestanne tälle työlle ja jakamisesta. Kiitollisuutta teille kaikille.

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

12.12.2020 LISÄINFORMAATIOTA SUURESTA MUUTOKSESTA

ViestiKirjoittaja hammer » 14.12.2020 21:15

LISÄINFORMAATIOTA SUURESTA MUUTOKSESTA

12.12.2020

Aloita ensin aiemmasta artikkelistani "Suuri muutos on täällä" 22.11.2020, jos et ole vielä lukenut sitä.

Hiljattain Merlin tuli erääseen sessioon pukeutuneena Metsämaan joulupukiksi (Woodland Santa) ja oli lumen peitossa. Kysyin, miksi hän oli pukeutunut sillä tavalla, ja hänen vastauksensa oli, että jokainen päivä tässä kuussa on yhtä tärkeä kuin päivänseisaus.

Keskustelimme kaikenlaisesta hypestä ja ennustuksista, joita kiertää henkisessä yhteisössä. Hän selitti, että vaikka päivänseisaus on todellakin kaunis avautuminen/tilaisuus, varsinaista työtä sen hyödyntämiseen tehdään joka hetki, joka johtaa tuohon merkittävään päivämäärään. Mitä enemmän teemme sisäistä työtä, sitä enemmän pystymme tekemään jättihyppäyksiä eteenpäin 21.12. ja sen jälkeen.

Joulukuun 21. päivään liittyvä hype tuo mieleeni innostuksen päivämäärästä 12.12.2012. Monet heräsivät 13. päivä hyvin tyrmistyneenä löytäessään itsensä omasta sängystään ja maailmasta, joka tarvitsi edelleen syvää parantumista. Kyse ei ole siitä, ettei 12.12.2012 ollut merkittävä, koska se oli – mutta yksi hetki vain ei muuta kaikkea. Usko yhteen hetkeen on vain eri tavalla pakattu versio hurmoksesta. Ajattele vuotta 2012 ja katso sitten elämääsi. Onko se erilainen? Oletko muuttunut? Miten olet kasvanut? Ovatko omat reaktiosi asioihin muuttuneet? Jos voit vastata myöntävästi, niin 12-12-12 varmasti vaikutti sinuun.

Asiakkaani pyysi toiminta-askelia tämän ajan lähestymiseen, ja hän suostui armollisesti tuon viestin jakamiseen kaikille. Tätä Merlin suositteli:

Ilmaise päivittäin aikomukseksesi: "Tänään teen suuria muutoksia." Tässä tunnustat jokaisen päivän tärkeyden ja ettet odota tiettyä päivää, aikaa tai tapahtumaa. Se on myös tapa kutsua tiimisi auttamaan noiden suurten muutosten tekemisessä.

Tarkkaile kaikkea, mitä tulee esiin. Suuria muutoksia tehdään, kun yhdistämme "pisteet" alitajunnasta tietoisuuteen. Se sallii meidän nähdä, miten alitajunta ilmaisee itseään ajatuksissamme, tunteissamme ja käyttäytymisessämme. Tämä auttaa saamaan selville, miksi ajattelet tai toimit tietyllä tavalla. Ala tarkkailla sitä kaikkea, ja pane merkille, mitä tapahtuu ympärilläsi, vuorovaikutuksesi muiden kanssa ja mikä laukaisee tunnereaktion. Nämä ovat kaikki vinkkejä siitä, mitä sisällä tapahtuu. Vaikka nämä laukaisijat ovat ärsyttäviä, ne ovat superarvokkaita ollessaan parantumistilaisuuksia.

Kehitä nyt-hetkessä olemista, vaikka se olisi vain minuutti kerrallaan. Merlin sanoi, että meidän täytyy sallia itsemme olla nyt-hetken epämiellyttävyydessä. Tarkkaillen kaikkea, mitä nousee, kun tämä antaa meille myös lintuperspektiivin siihen ohjelmointiin, jota meillä ehkä on. Ohjelmointi on sellaista, kuin "minun pitäisi olla …" Meidän täytyy panna merkille, mitä tulee esiin, kun sallimme itsemme olla täysin läsnä itsemme kanssa.

Elämme maailmassa, joka on täynnä häiriötekijöitä ja multitaskaajien ihailua. Kuitenkin nyt-hetki sisältää puhtaimman luomispotentiaalin. Täydellinen läsnäolo ei merkitse meditaatiossa istumista (se voi olla sitä, muttei tarvitse). Se merkitsee olemista täysin läsnä siinä, mitä tekee. Jos teet päivällistä, ole siinä läsnä. Jos maksat laskuja, tee se täysin läsnäolevana, äläkä anna sähköpostien, puhelujen tai Youtube-videoiden häiritä (itse syyllistyn tähän).

Nyt-hetki sallii meidän myös alkaa leikkiä ajalla. Saatat huomata, että täysin keskittyneesti tehty asia vie erittäin vähän aikaa, ja samasta tehtävästä monien häiriötekijöiden kanssa tulee oma aikavääristymänsä. Tämä on mahtava tapa leikkiä maailmamme nestemäisyyden kanssa ja rikkoa aikarakenteita ja -rajoituksia.

Vedä takaisin kaikki kvanttikiinnikkeet. Salli kolmen edellisen askeleen näyttää, mihin olet kiinnittynyt. Kvanttikiinnikkeemme näkyvät ajatuksissa, tunteissa ja uskomuksissa. Jos tietty ihminen, artikkeli, tapahtuma tai muisto tuo tunnetason reaktion, vedä tarkoituksella energiasi siitä. Matriisirakenteet ovat korttitalo, ja ne tarvitsevat energiaamme pysyäkseen pystyssä. Jos riittävä määrä ihmisiä vetää energiansa pois tietystä rakenteesta, se romahtaa. Näytettiin, että kvanttikiinnikkeemme luovat matriisin seinät, laatikot ja rajoitukset.

Esimerkkinä voi olla energian vetäminen terveydenhoitojärjestelmästä. Hengitä syvään ja sano: "Vedän kaiken energiani, jota olen antanut terveydenhoitojärjestelmälle. Vedän energiani kaikista niistä kerroista, kun se on pettänyt minut. Vedän kaiken energian, jota olen antanut sille pelolle, että menetän terveydenhoitovapauden. Vedän sen takaisin itseeni nyt."

Täytyy ymmärtää, että on täysin sopivaa vetää kvanttikiinnikkeensä pois myös positiivisista lopputuloksista. Siis voin lisätä: "Vedän pois kaiken kvanttikiinnittymisen, jota on luotu, kun terveydenhoitojärjestelmä on auttanut minua tai pelastanut minut." Sillä ei ole merkitystä, mitä se on – meidän ei tarvitse olla kvanttisesti kiinnittynyt mihinkään. Leiki tällä ja katso, miltä tuntuu vetää energia takaisin kaikesta, mitä voit ajatella.

Kvanttikietoutuminen josta minut tehtiin hiljattain tietoiseksi, liittyi uskomattomiin lapsuusmuistoihini siitä, kun olin isovanhempieni kanssa kesän ja vietin suurimman osan ajastani Emerald Isle -nimisellä hiekkarannalla North Carolinassa. Silloin kun minusta tuli äiti, halusin tyttärieni kokevan, mitä tein tuolla rannalla. Päätimme lomailla siellä, ja vaikka ranta oli upea, se ei ollut sama asia. Olin todellisuudessa hyvin pettynyt. Henki selitti, että kiinnittymiseni siihen, mitä oli ollut, johti odotuksiin ja odotukset yleensä johtavat pettymykseen. Vedin takaisin energiani, kvanttipunoutumiseni tuohon rantaan ja noihin muistoihin. Se ei hävittänyt muistoja, se poisti vain kiinnikkeen.

Ymmärtääksesi paremmin sen tärkeyden, miksi meidän täytyy tehdä tämä, lue aiemmin mainittu postaukseni Suuresta muutoksesta.

Olen huomannut sen jälkeen, kun olen vetänyt kiinnikkeet pois, että minulla on enemmän energiaa, ja syvä ydinuupumus häviää. On helpompaa olla nyt-hetkessä, kun olen kvanttisesti vähemmän pirstoutunut ympäriinsä. Kun sisällä on enemmän energiaa, pystyn kulkemaan enemmän omassa tarkoituksessani.

Kehitä yhteys kiinnittymättä. Merlin sanoi, että meidän oli erittäin tärkeää oppia tämä. Kysyin häneltä, miten erotamme yhteyden kiinnittymisestä/kiintymisestä. Hän vastasi: "Jonkin aikaa kiinnitytte luonnostaan, vain sen olette koskaan tienneet todellisuudessanne. Jotta ette luo tähän uuteen tilaan samaa, mitä oli sisällänne, teidän täytyy harjoitella yhteyttä kiinnittymättä. Jonkin aikaa kiinnitytte luonnostaan, mutta jatkakaa energianne, kvanttipunostenne vetämistä pois, kerta toisensa jälkeen. Lopulta kehonne ja kenttänne ymmärtää, että se voi yhdistyä hyvin syvästi kiinnittymättä tai jättämättä energiaa taakseen. Kutsun teidät tekemään syväsukelluksen ja tulemaan vesipisaraksi, lehdeksi tai tuuleksi. Tuntekaa se, tulkaa siksi ja sitten päästäkää siitä irti."

Toivon, että nämä toiminta-askeleet auttavat navigoimaan tätä todella jännittävää ja energeettisesti intensiivistä ja haastavaa aikaa. Hyvin paljon tuodaan tietoomme unien, muistojen ja vuorovaikutustilanteiden kautta. Jollain tavalla voi tuntua siltä, että käymme läpi vanhan rauniota, kun astumme uuteen. Minulta on kysytty, pitäisinkö sisäpiirin tai päivänseisaustapahtuman. Olin kahden vaiheilla, mutta olen päättänyt, että minun täytyy koteloitua syvälle sisääni tämän siirtymän aikana. Suunnittelen kyllä pitää ryhmäsessioita tammikuussa auttamaan kaiken sen integroinnissa, mitä joulukuu on heittänyt ja vielä jatkossa heittää meille. Jos et ole jo tehnyt sitä, liity postituslistalleni, jotta pysyt ajan tasalla postauksistani ja parannuspiiriannistani. Klikkaa tästä (https://jennyschiltz.us14.list-manage.c ... c612aaf395).

Kiitos teille kaikille, jotka ovat jakaneet ja tukeneet tätä työtä. Se merkitsee todella paljon. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta, iloa ja yhteyttä. Onnellista joulua!

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

19.12.2020 JUMALATTAREN VIESTI FYYSISESTÄ ...

ViestiKirjoittaja hammer » 20.12.2020 23:05

JUMALATTAREN VIESTI FYYSISESTÄ MUODOSTAMME TÄMÄN SIIRTYMÄN AIKANA

19.12.2020

Tämä siirtymä jossa nyt olemme, on hyvin intensiivinen ja vaatii meitä käyttämään kaikkia työkalujamme pysyäksemme harmoniassa. Huomaan, että jos sukellan liian paljon siihen, mitä "tuolla ulkona" tapahtuu, kehoni tulee hyvin tuskaiseksi. Itsehoito kaikissa muodoissaan on välttämätöntä tällä hetkellä. Tämä voi merkitä hiljaista aikaa ja hemmottelua, tai se voi merkitä sukeltamista syvemmälle itseensä. Jotkut tuntevat tavallaan kokevansa elämäntarkastelua, kun tunkeudumme illuusion läpi. Muut huomaavat yhdistyvänsä uusilla tavoilla ja uusiin aspekteihin. Mitä tahansa koetkin, antaudu sille ja salli sen virrata lävitsesi.

Monilla on voimakkaita fyysisiä oireita. Niiden skaala on melko laaja. Nivelsärky, lihasten tiukkuus ja kipu alaselässä tai lonkissa ovat hyvin yleisiä. Kipu sydänchakrassa, korkeammassa sydämessä ja siipichakroissa on myös tavallista. Joillain on flunssamaisia oireita (mikä aina hauskaa covid-aikana), ja toiset tuntevat kehossa hermokireyttä ja pakahtumista. Aika monet ovat kertoneet minulle tuntevansa, "kuin olisivat kuolemassa", vaikkei ole mitään rationaalista selitystä jollekin noin voimakkaalle tunteelle. Kuitenkin se on totta. Jotkut teistä saattavat kokea eräänlaista hiilipohjaisen kehon ja aspektien kuolemaa, ja myös sellaisen poistamista, mikä on pitänyt meidät rajoittuneessa todellisuudessa. Se on mielenkiintoista, mitä sisareni näkee ensiavussa potilaita, jotka valittavat kuolevansa, vaikkei heillä ole mitään fyysistä syytä. Tämä kertoo minulle, miten voimakas tämä siirtymä on. Tällä planeetalla ei ole ainuttakaan ihmistä, johon se ei vaikuttaisi jollain tavalla.

Hiljattain eräs asiakas kertoi, miten hän kamppaili ruuansulatuksensa kanssa ja hän pystyi syömään vain mauttomia ruokia, koska hänen ruuansulatusjärjestelmänsä tuntui olevan hyvin ärtynyt ja turvoksissa. Hän ei ole yksin noiden valitustensa kanssa. Itse olen havainnut, että ruuat joita pystyin syömään yhteen aikaan, eivät enää sovi minulle ja ovat saaneet myös nokkosrokon puhkeamaan!

Kun puhuimme, toimistooni tuli uskomatonta kimmellystä. Sitten voin vain sanoa, että Jumalatar – hän jolla on monet kasvot – astui esiin. Asiakkaani ja minä menimme kumpikin ihan kananlihalle, ja tuo lataus oli voimakas. Tämän hän sanoi:

"Teidän täytyy ymmärtää, että keho on syvällä kristalliprosessissa. Näin on, ettei se fotonivalomäärä joka tulee Maahan tulevina päivinä, olisi yhtä vaikea keholle. Kaikki mikä muodossa on pois tasapainosta, laukaistaan: hiiva, loiset, virukset ja jäljet traumaattisista tapahtumista tai jostain vammasta. On äärimmäisen tärkeää, että jokainen ihminen kuuntelee muotoaan täysin. Se haluaa, että sitä kuunnellaan, sen kanssa kommunikoidaan ja sitä ymmärretään, jotta se voi alkaa toimia (jumalaisen piirustuksen/suunnitelman aktivoiminen).

Fyysisessä kehossanne muuttuu moni asia – mitä se voi tehdä ja miten se voi parantua. Ensin sen kuitenkin täytyy päästä läpi tästä siirtymävaiheesta, jossa se puhdistetaan ja tasapainottomuudet poistetaan. On välttämätöntä, että jokainen on yhteydessä kehoonsa ja kuuntelee kehon viestejä ja tarpeita. Jotkut paastoavat, toiset eivät. Ei ole väärää tapaa, silloin kun kuuntelette ja kunnioitatte pyhää muotoanne."

Kiitin häntä viisaudesta, ja sitten hän vetäytyi, ja olimme hänen lähtiessään hyvin yllättyneitä. Tiesin, että se tarvitsi jakaa. Toivottavasti tämä löytää sinut hyvin ja menet syvemmälle ja syvemmälle itseen. Liity postituslistalleni, jotta pysyt ajan tasalla postauksistani ja tuotteistani – jos et ole vielä tehnyt sitä. Voit liittyä täältä (https://jennyschiltz.us14.list-manage.c ... c612aaf395).

Kiitos kaikille, jotka ovat jakaneet ja tukeneet tätä työtä. Se merkitsee hyvin paljon. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta, iloa ja yhteyttä. Hyvää joulua!

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

22.12.2020 ULURU – HERÄÄMINEN!

ViestiKirjoittaja hammer » 23.12.2020 22:53

ULURU – HERÄÄMINEN!

22.12.2020

(https://i2.wp.com/jennyschiltz.com/wp-c ... C480&ssl=1)

Uluru – It is DONE!

Kun opiskelin shamanismin harjoittajaksi, minua opasti henkilö, joka oli työskennellyt läheisesti Sandra Ingermanin kanssa. Rakastin tuota tyyliä, ja tajusin, että tunsin vetoa Amerikan alkuperäiskansojen tapaan. Vaikka minulla oli kaksi alkuperäiskansan opasta, Seisova Karhu ja Kotkansilmä, he eivät olleet ensisijaisia shamaanioppaitani.

Huomasin tuntevani vetoa työskennellä aboriginaalien ja dreamtimen (uniaika) kanssa. Alussa epäröin kovasti tämän polun seuraamista, kun en ole koskaan asunut Australiassa enkä tiennyt kerrassaan mitään aboriginaalien kulttuurista tai heidän pyhistä paikoistaan. Henki ei kuitenkaan välitä kulttuurillisesta sopivuudesta ja se valaisee polun, joka on eniten harmoniassa kanssasi.

Shamanistisen koulutukseni aikana henki toi minut jatkuvasti kotiin siihen kauneuteen ja ihmeeseen, mitä Uluru ja dreamtime ovat.

Nyt huomaan usein meneväni Uluruun ja työskenteleväni olentojen kanssa, jotka asuvat sen sisällä. Silloin kun autan sieluhaussa, aloitan menemällä Uluruun, jossa tapaan aboriginaalin sieluhakuoppaani ja saan energeettisen puhdistuksen, ja sitten se avautuu dreamtimeen, jossa minut opastetaan asiakkaan eksyneiden sieluosien luo.

Muutaman vuoden ajan olen katsellut tapahtuvan muutosta. Ulurussa asuvassa yhteisössä tapahtui massiivinen muutos 12.1.2020. Se oli Pluton ja Saturnuksen yhtymän aikana. Tuolloin Maan kaikki chakrat yhdistettiin. Se oli äärimäisen tärkeää ylösnousemusprosessille, ja sitä tarvittiin niitä uusia lapsia varten, joita on tullut. Voit lukea siitä lisää artikkelistani "Uluru – se on tehty!" 15.1.2020.

Muutamana kuluneena kuukautena minulle näytettiin uusi suuri muutos. Seisoin Ulurun ulkopuolella, ja kaikkialla tämän pyhän paikan ympärillä oli massiivisia säätapahtumia. Tulvia, mutavyöryjä, maanjäristyksiä, jäämyrskyjä ja lunta, kuivuutta. Viesti oli, että astuimme massiivisten maamuutosten aikaan.

Kun asetuin nukkumaan 20.12., minut vedettiin Uluruun. Näin noin 20 olennon ryhmän, jotka olin nähnyt ja joiden kanssa olin työskennellyt aiemmin, istuvan valtavan kuopan ympärillä. Menin heidän luokseen, ja minut opastettiin istumaan joukkoon. Juuri silloin kuopan valaisi mitä kirkkain kultavalkoinen energia, joka valaisi kaikkien meidän kasvot. Kysyin, mitä tapahtui ja olimmeko aktivoimassa Maan sydänchakraa. Minulle sanottiin, että ei, tällä kertaa annoimme energiaa ja aktivointikoodeja Maahan herättämään sen ja purkamaan uniloitsun.

Katsoin yhtä olentoa, jonka kanssa olen ollut yhteydessä vuosia, ja sanoin: "Tulee massiivisia maanmuutoksia, kun se herää, eikö vain?"

Olento hymyili ja sanoi: "Kyllä, ole valmis."

Jäin ryhmän kanssa lähettämään energiaa purkamaan hypnoosiloitsun, kunnes en enää pystynyt, koska silmäni olivat hyvin raskaat. Pyysin heitä herättämään minut, kun oli päivänseisauksen aika, joka olisi klo 3.02 Denverin aikaa.

Vaivuin uneen ja tiesin, että jatkoin auttamista jollain tavalla, mutta heräsin säikähtäen sanoihin: "HERÄÄ!" Nousin ylös ja katsoin kelloa, ja yllätyksekseni se oli 2.02.

Asetuin mukavasti ja lähdin takaisin Uluruun. Ryhmä oli edelleen kuopan ympärillä lähettämässä energiaa. Nyt tuossa pyhässä paikassa oli satoja ihmisiä. Maahan menevä energia oli paljon voimakkaampaa, ja saatoin tuntea jonkin heräämistä, ja innostus lisääntyi. Tunsin myös, miten monet yhdistyivät pyhän paikan ulkopuolelta. Se oli uskomatonta.

Istuin tuon tuttuni vieressä, ja aloimme soinnuttaa ja "kutsua äitiä kotiin itseensä", kuten he sanoivat.

Kerroin ystävälleni, että olin kuullut ja uskonut, että Maa oli siirtynyt korkeampiin ulottuvuuksiin jo ennen tätä. Hän sanoi: "Se on totta, osa siitä oli jo siirtynyt korkeampiin ulottuvuuksiin. Nämä ovat sen kätkettyjä varjoaspekteja. Se liittyy yhteen kaikkien osiensa kanssa, mikä tekee pohjatyön lopulliselle siirtymiselle korkeampiin ulottuvuuksiin – aivan kuin te (ihmiset). Monilla on korkeammissa ulottuvuuksissa aspekteja, joihin he pian yhdistyvät."

Jatkoimme laulamista ja soinnuttamista noin kaksi tuntia. Pysyin selväjärkisessä tilassa, enemmän siinä kuin omassa sängyssäni. Joskus klo 4 jälkeen vaivuin takaisin uneen.

Aamulla heräsin ja palasin Uluruun ryhmän luo, joka työskenteli edelleen energioiden kanssa. Energia ja tila tuntui nyt erilaiselta. Oli hämmästystä, kunnioitusta ja vähän epäröintiä.

Menin piiriä kohti ja yllätyksekseni aiemman kuopan tilalla oli silmä. Tuijotin tuota silmää ja oivalsin, ettei se ollut kuin ihmissilmä, ja saatoin tuntea suurta vihaa tulevan siitä. Se oli vihaa, joka oli syvää ja kuohuvaa.

Katsoin ystävääni, ja hän sanoi: "Lähetämme sille nyt rakkautta rauhoittamaan." Katsoin kysyvästi, ja hän vastasi: "Kuvittele, että heräät torkuilta ja huomaat kotisi tuhotun ja lapsiasi rääkätyn. Miten vihainen sinä olisit?"

Minusta tuntui, että tuijotin jättimäisen, voimakkaan ja kauniin lohikäärmeen silmään. Niin mieleni käsitteli sen, mitä näin.

Jäin tuohon tilaan muutamaksi tunniksi vielä lähettämään sille rakkautta, ja tavallaan kannattelimme sitä, kun tuo energia muuttui vihasta suruun ja päättäväisyyteen. Jos tunnet kutsun, lähetä sille paljon rakkautta. Maa on tulossa kotiin itseensä, aivan kuin me. Se integroi kaiken, mitä se on, jotta se voi siirtyä eteenpäin, aivan kuin me.

Se oli uskomattoman kaunista, ja oli kunnia kyetä ymmärtämään, mitä tapahtui. En ole varma, mihin kaikki tämä johtaa. Sen kuitenkin tiedän, että olemme siirtymässä kaksinaisuudesta ja erillisyydestä ykseyteen ja nollapisteeseen.

Kaikki vääristymät täytyy nähdä. Tarinoista, oikeutuksista ja tahtomattomista haitoista "suuremman hyvän vuoksi" täytyy nähdä, mitä ne ovat: tekosyitä. Meidän täytyy omistaa se, missä kohtaa olemme eronneet itsestä, Maasta ja Lähteestä ja yhdistyä jälleen.

On aika, että me kokonaisuudessaan – kaikki kerroksemme, kaikki aspektimme – heräämme unesta ja hypnoosista ja liitymme niihin osiimme, jotka odottavat korkeammissa ulottuvuuksissa. Ne ovat innokkaita yhdistymään ja luomaan uutta.

On aika.

Syvää kiitollisuutta kaikille, jotka tukevat ja jakavat tätä työtä. Arvostan kaikkia teitä. Toivon, että pärjäätte hyvin päivänseisausenergioissa. Nyt alkaa syvä työ – meidän täytyy nähdä kaikkein niiden tapojen läpi, joilla olemme jakautuneet ja toimineet tiedostamatta kokonaisuutta. Rakasta ja kunnioita itseäsi riippumatta siitä, mitä sisältä tulee kuultavaksi ja nähtäväksi. Sinua rakastetaan ja vaalitaan syvästi. Liity postituslistalleni, jotta pysyt ajan tasalla postauksistani ja tuotteistani – jos et ole vielä tehnyt sitä. Voit liittyä täältä (https://jennyschiltz.us14.list-manage.c ... c612aaf395).

Paljon rakkautta,

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit