Jay Natha (walkinginbothworlds.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

20.5.2020 YKSEYDEN INTEGROIMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 25.05.2020 16:49

YKSEYDEN INTEGROIMINEN

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
20.5.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Ykseystietoisuus kuulostaa mahtavalta jutulta, kunnes alkaa todella tuntea nuo muutokset. Olemme niin tottuneita elämään erillisinä yksilöinä, ettemme edes kyseenalaista sitä, että kaikki mitä ajattelemme, tunnemme ja koemme, on meidän omaamme ja täysin yksityistä. Kun ykseystietoisuus tuo meidät kaikki yhteen, odottamattomilla tavoilla, alamme kokea asioita, joilla ei ole henkilökohtaista selitystä.

Olen aina ajatellut liian kovaäänisesti. Useat ihmiset ovat kertoneet sen minulle. Haluaisin kertoa sinulle, miten pidät ajatuksesi itselläsi, mutta en ole vielä löytänyt volyymisäädintä. Ainoa tapa lakata puhumasta päässäni, on lopettaa. Itsemestaruus. Pidä huolta mielestäsi. On haastavaa jatkuvasti ohjata mieli pois sisäisestä vitsailusta. Suistun usein tähän, kun tunnen, ettei minua kuulla. On tärkeää siirtää mieli jatkuvasti pois konfliktin vatvomisesta, joka sinulla on toisen kanssa. Kyllä, oman rauhasi vuoksi, mutta myös siksi, että myös hän nappaa sen nyt.

Jos yhtäkkiä ajattelet tai näet unta jostakusta, kyse saattaa hyvin olla keskustelusta, jota hän käy sisäisesti. Se voi olla myös omaa painolastiasi, joka tulee esiin käsiteltäväksi. Älä hyppää johtopäätöksiin, ja kohtele kumpaakin myötätuntoisesti. Kumpikin osapuoli ansaitsee sen. Fokusoidu rakkauteen ja tiedä, että te kumpikin puhdistatte jotain, yhdessä. Pontti on, ettei kaikki ole sinun. Telepatiaa tapahtuu.

Saamme yhdistyä myös Gaian kanssa. Jälleen kerran, kuulostaa ihanalta, kunnes alkaa tuntea maanjäristysten ja tulivuorenpurkausten tulemisen. Itse tunnen olevani kuin hevonen ennen myrskyä – levoton ja ahdistunut – kunnes järistys tapahtuu. Tähän mennessä olen tuntenut vain ne, jotka ovat lähellä sijaintipaikkaani (muutaman sadan mailin sisällä). Pointti on, ettei kaikki ole sinun. Muistamme taas eläinvaistomme luonnonilmiöistä.

Kun yhdistymme kosmoksen kanssa, tunnemme tulevat energiat. Aurinkokuntamme on astumassa pilveen, eikä tiede tiedä, mitä on odotettavissa. Yhtenä päivänä olen uupunut, seuraavana lennän korkeuksissa, kumpikin ilman henkilökohtaista syytä. Ylösnousemusoireet ovat hyvin fyysisiä ja vaihtelevat päivittäin. Ennen kuin päätät, että olet hullu tai sairas, suosittelen kysymään toisilta, tuntevatko hekin sen. Sen olettaminen, että se on sinun, johtaa tarinan luomiseen ja sitten haluttomuuteen päästää siitä irti. Tässä kohtaa minä aloitan olettamalla, että se ei ole minun, ja sitten odotan ja katson, jatkuuko se. Pointti on, ettei kaikki ole sinun. Evoluutiossa on kasvukipuja.

Näistä kasvukivuista läpipääsemiseen suosittelen säännöllistä kontaktia jonkinlaiseen tukijärjestelmään, jotta voit verrata kokemuksia. Tämä voi olla Facebook-ryhmä tai muutama ystävä, jonka kanssa voi puhua tai jolle tekstata. Minulla on pieni ystäväryhmä, jotka ovat myös tällä polulla, ja olen tekemisissä heidän kanssaan melkein joka viikko. Vain nopea tekstari kertoo, etteivät oireeni ole henkilökohtaisia. Totuttele tarkistamaan tilanne, ennen kuin väität sitä omaksi ongelmaksesi. Kaikki ei ole sinun.

Toisaalta, käytä erottelukykyä siinä, mikä on sinun. Minulla on edelleen fyysisiä ongelmia. Minulla on edelleen tunnekamppailuja. Mutta 90 % siitä, mitä tunnen kehossani, ei ole minun. Kyseenalaistamatta sen kaiken lähdettä, juoksisin lääkärissä koko ajan. Pelkästään se, että tunnen sen fyysisesti, ei tee siitä omaani. Ei enää.

Ole lempeä itsesi kanssa. Ole lempeä toisille. Evoluutio ei ole helppoa. Vältä tarinoita, ja anna asioiden mennä ohi. Teemme kaikki parhaamme ykseyden integroimisessa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

3.6.2020 KUUNTELEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 11.07.2020 07:17

KUUNTELEMINEN

3.6.2020

Hyvin moni ääni huutaa, mutta kuka kuuntelee? Eikö oman äänensä löytäminen vaadi kuulluksi tulemista? Kun sinut kuullaan täysin, eikö se ole parantavaa? Kuunteleminen on pyhä ja parantava teko. Kun ihmiset tuntevat olevansa kuultuja, he voivat olla hiljaa sen tiedon kanssa, että heidän äänensä päätyi jonkun korviin. Kommunikointia ei tapahdu, ennen kuin toinen vastaanottaa sen.

Aito parantaja, menetelmästä riippumatta, sallii ihmisen parantua olemalla täysin läsnä. Parantumista tapahtuu, kun yksilö nähdään täysin, kuullaan täysin ja hyväksytään tuomitsematta. Haluatko parantaa maailmaa? Pysähdy kuuntelemaan. Useimmat ihmiset kuuntelevat vain tarpeeksi vastatakseen, ei ymmärtääkseen, myötäelämisestä puhumattakaan. Sinun ei tarvitse olla samaa mieltä voidaksesi kuulla täysin toisen. On okei antaa ihmisten olla, missä he ovat, yrittämättä korjata heitä. Johda esimerkillä.

Hyväksyminen tuomitsematta on mestaruustason taito, ja pysyminen siinä vaatii jatkuvaa työtä. Aloita kuuntelemalla. Jos uskomuksesi ovat vakaita, niin toisen perspektiivin kuunteleminen ei ole uhka omalle todellisuudellesi … Lisäksi saatat oppia jotain uutta. Suurin hyöty on, että toinen ihminen tuntee olevansa kuultu, jotta hän voi sitten parantaa sen, mikä häntä vaivaa.

Harjoittele kuuntelemista vastaamatta. Tai pidä vastauksesi toisen käsitysten toistamisena. "Siis se mitä sanot, on …" Harjoittele tätä ensin ihmisten kanssa, jotka jakavat uskomuksesi, ennen kuin menet erimielisyyden tohinaan. En ehdota sinua aloittamaan tuota keskustelua, mutta jos menet siihen, kuuntelemalla voi sallia parantumisen tapahtua.

Sitten varmista, että tulet itse kuulluksi, luultavasti sisäpiirissäsi. Varmista, että on joku, ei pönkittämään mielipiteitäsi, vaan kuuntelemaan syvästi todellisia huoliasi. On ok löytää uusia ihmisiä, jotka voivat kuulla sinut syvästi. On okei kasvaa ulos toisista. Anna ihmisten olla, missä ovat, ja jatka liikkumista. Meillä kaikilla on erilaiset polut, ja sinut vedetään aina omalla tasollasi olevien luo. Saat valita, roikutko vanhassa vai päästätkö irti ja virtaat uuteen.

Omassa elämässäni on ollut pari kuukautta melkoisena teemana, etten ole kuultu, ja se tekee hulluksi. Minulta vei tovin paikantaa, mitä oikeasti tapahtui, ja sitten vähän pidempään selvittää, miten se käsitellään. Ihmiset voivat tuntea sinut vain niin syvästi, kuin he tuntevat itsensä. Vastaavasti ihmiset voivat kuulla sinut vain niin syvästi, kuin he kuulevat itsensä. Pelkän tavan vuoksi ympäröin itseni ihmisillä, jotka eivät pystyneet kuulemaan minua. Olen muuttanut sen, ja nyt tunnen olevani kuultu. Yhtäkkiä minulla ei ole yhtä paljon sanottavaa sen vuoksi. Kommunikointia on tapahtunut.

Kuunteleminen antaa meille myös rikkaan tilaisuuden oppia. Vaikka ajattelemme, että meillä on vakiouskomukset, kehitymme aina ajan kuluessa. Kyky yhdistyä uuteen informaatioon ja uusiin ideoihin on avoimen ja kehittyvän mielen kauneutta. Pysy oppivaisena – et ole aina oikeassa. Mielen joustavuus pitää sinut nuorena ja kasvavana. Kuuntele parantaaksesi, sitten kuuntele oppiaksesi. Kuuntelemalla saamme kurkistuksen täysin uuteen todellisuuteen. Jatka kuuntelemista, ja paranna maailmaa.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

18.6.2020 VASTAKOHTAOPETTAJAT

ViestiKirjoittaja hammer » 16.07.2020 19:00

VASTAKOHTAOPETTAJAT

18.6.2020

Olisi upeaa oppia aina läheisimmän heimomme näyttämästä esimerkistä, muttei se aina mene niin. Olen saanut nerokkaita oppitunteja tarkkailemalla lempeästi roolimalleja, mutta monet syvimmistä oppitunneista tulevat vastakohtaopettajilta. Nimittäin niiltä ihmisiltä, jotka näyttävät sinulle, mitä haluat välttää tulevaisuudessa. Niiltä jotka näyttävät sinulle, kuka et halua olla ja miten et halua käyttäytyä.

Omassa elämässäni sen tietäminen, mitä en halua, on tavallisesti arvokkaampaa kuin sen tietäminen, mitä haluan. Miksi? Sen tietäminen, mitä en halua, poistaa muutamia mahdollisuuksia pitäen samalla oven avoimena sille, mitä tulee seuraavaksi. Kun luulen tietäväni tarkkaan, mitä haluan, se rajoittuu entisiin kokemuksiini. Korkeammalla itselläni on paljon parempi ajatus siitä, mikä tekee minut onnelliseksi, enkä halua rajoittaa sitä.

Jotkut suurimmat opettajani ovat olleet niitä, jotka näyttivät minulle, miten ei pidä tehdä. Minulla oli vuosia ystävä, joka piti minut aina polulla pelkästään olemalla jatkuvasti kaukana polusta. Hän näytti minulle aina vaikeimman tavan tehdä kaikki ja salli näin minun välttää sen. Ystäväkö? Tietysti! Sen tietäminen, että se on väärä minulle, ei ole sama asia, kuin ajatella, että se on väärä toiselle.

Erottelukyky ja tuomitseminen ovat hyvin eri asioita. Erottelukyky on tietämistä, mikä on oikea sinulle. Tuomitseminen on ihmettelemistä, miksi kaikki muut eivät valitse samaa polkua. Siinä on hienovarainen, mutta merkittävä ero. Vaatii harjoittelua pysyä erottelukykypuolella. Minun täytyy muistuttaa itselleni koko ajan: "ei ole minun ongelmani". Ainoastaan minun polkuni on minun asiani.

Katsoessamme maailmaa 2020, se antaa meille monia vastakohtaopettajia, sekä henkilökohtaisesti että kollektiivisesti. Saamme nähdä ihmisten hukkuvan pelkoon ja johtavan vihalla. Saamme lähikuvia kaikista vaihtoehdoista, joita emme halua. Älä sekoita tätä maailmaan, joka menee päin helvettiä. Katso sitä joukkona vastakohtaopetuksia. Joitain asioita joita olen päättänyt olla olematta: pelokas, ahdasmielinen, kovasydäminen ja jääräpäinen. Ja tiedätkö mitä? Voin ruksata nuo asiat listaltani ja silti pitää oven avoimena muille mahdollisuuksille.

Tätä on tapahtunut myös henkilökohtaisessa elämässäni. Ihmisiä ilmestyy vain näyttämään minulle, mitä en halua. Sitten muita ilmestyy näyttämään, mitä haluan. Se on kuin hyppäämistä jäisestä joesta lämpimään lähteeseen. Ero on niin hätkähdyttävä, ettei se voi mennä ohi. Joskus minua täytyy pamauttaa äärimmäisyyksillä, jotta saadaan täysi huomioni. Luulen, että tätä tapahtuu kaikille meille tässä kohtaa. Todellisuus haluaa täyden huomiomme, jotta voimme siirtyä eteenpäin tiedostaen.

Saamme nyt luoda tietoisella mielellä, alitajunnan sijasta. Me luomme aina, eikä alitajuinen luominen ole kovin kaunista. Ei huolta. Saamme kokea äärimäisyyksiä ja tehdä tietoisen valinnan. Tietoista luomista. Sitä varten tulimme. Katso vastakohtaopettajiasi ja päätä, miten olla käyttäytymättä. Tajuisimme tämän.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

9.7.2020 ENERGIOIDEN SEKOITTUMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 25.07.2020 22:19

ENERGIOIDEN SEKOITTUMINEN

9.7.2020

Onko kukaan muu huomannut, miten vastakkaiset uskomukset alkavat sekoittua? Täällä USA:ssa meillä on hyvin polarisoituneita uskomuksia politiikasta, ja puolet on hyvin määritelty. Tai kenties ne olivat ennen. Nyt on tavallista nähdä ihmisten, jolla on voimakas poliittinen kytkös, lähtevän ryhmätarinasta muutamassa aiheessa (tällä erää). Se on kannustavaa, mutta kummallista. Sama asia tapahtuu sisällä.

Sisäisenä kokemuksena se on kuin energiavuoristorataa. Yhtenä hetkenä on täydessä autuudessa, seuraavana kauhuissaan ilman syytä. Luulen, että muutama päivä sitten minulla oli kaikki mahdolliset tunteet ainakin kaksi kertaa. Tämä on hyvin epätavallista minulle ja epätunteelliselle Vulkanus-perustilalleni. Sama pätee fyysiseen kehooni: yhtenä hetkenä minusta tuntuu fantastiselta ja seuraavana herään kahden tunnin torkuilta.

Tämä saattaa olla tapamme purkaa ilmeinen aikajanajakautuminen. Antamalla kaiken kulkea kehoni läpi, antamatta vaikuttaa, kaikki kokemukset ovat valmiita … kuin sähkövaraus joka maadoittuu. Avaimena on antaa niiden mennä ohi pitämättä kiinni. Ei tarinoita, on vain virtaus. Kaikki hullut tunteet ja fyysiset oireet eivät ole välttämättä sinun. Anna niiden mennä, ja katso, mikä jää. Palaan aina autuaaseen lähtökohtaani, mutta joskus se vie muutaman päivän.

Miten selviytyä parhaiten? Omistautunutta itsehoitoa. Tunne, mitä tunnet. Pysy mieleltäsi positiivisena. Näyttää vastakkaisilta ohjeilta, muttei ole. Kun tunnen kehoni menevän "taistele tai pakene" -tilaan, kiitän mielellä kehoani kaikista sen toimista tilanteen käsittelemisessä. Jos yritän tukahduttaa tunteen, se vain voimistuu. Jos luon tarinan tukemaan tuota tunnetta, se pysyy, kunnes päästän irti tarinasta. Voit olla kauhuissasi, tuntea sen täysin ja myöntää sen ja kuitenkin valvoa mieltäsi. Mielen mestaruutta.

Tämä pätee myös fyysisiin oireisiin. Kurkkuchakrani on tehnyt erästä juttua noin viikon. Oletan, että kyse on päivityksestä. Se tulee kaikkien kurkkuchakraan liittyvien asioiden kera – ontelovaivat, niskakipu, nielemisvaikeus jne. Olen varma, että tiedän, jos siitä tulee ongelma länsimaisen lääketieteen kannalta. Enimmäkseen kannustan kehoani eteenpäin ja tuen sitä ruokavaliolla, liikunnalla ja unella.

En ole kirjoittanut yhtä paljon, koska tämä on täyspäiväistä työtä. "Uuvuttavaa" on luultavasti paras termi. Seuraan Sandra Walteria (http://www.sandrawalter.com/), ja hänellä on ilmainen viikoittainen uutiskirje, jota rakastan. Kokeile sitä saadaksesi säännöllisempiä päivityksiä.

Suunnittelen energioiden jatkuvaa sekoittumista, kun navat pehmenevät. Pysy tasapainossa, ja anna kaiken virrata, tekemättä siitä henkilökohtaista. Meitä kaikkia rakastetaan ja tuetaan … aina. Meidät on tehty tätä varten.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

13.9.2020 RAKKAUSTARINAT

ViestiKirjoittaja hammer » 17.09.2020 21:23

RAKKAUSTARINAT

13.9.2020

Yksi kiinnostavampia omituisuuksia minuna olemisessa on, että kun mietin, miksi jokin on, niin kuin on, mieleeni tulvii kuvia ja informaatiota. Mahtavaa tenteistä suoriutumiseen, vähän häiritsevää tarkastellessa elämän valintoja. Olen kouluttanut itseni olemaan miettimättä kovin kauaa. Yritän vaihtaa tuon kanavan, ennen kuin saan koko lähetyksen.

Parina viime viikkona olen tuntenut vetoa asioihin, jotka ovat hyvin epätavallisia minulle: rakkaustarinoihin. En ole oikeastaan sentimentaalinen tyyppi enkä ole rehellisesti sanottuna tuntenut aiemmin mitään rakkaustarinaa syvästi. Itsekoulutukseni mukaisesti en ajatellut sitä paljoa ja luulin sen menevän ohi aikanaan, mutta se on voimistunut … riittävästi saadakseen minut miettimään. Kun tuijotin tätä asiaa polttavan miksi-kysymyksen kera, edessäni oli tuo tavallinen informaatioryöppy. Näin se menee.

Päällimmäisenä kerroksena oli turvallisen etäisyyden pitäminen maailman kaaokseen. En palvele suuremmin maailmaa, jos olen juuttunut draamaan. Seuraava kerros oli sydämeni pitäminen auki ja tunteeni virtaavana. Sitten viestit laajenivat paljon suurempaan ryhmään (se olet sinä, rakas lukija). Elämme eeppisen rakkaustarinan alkua. Todellinen jumalainen liitto (kehon ja hengen ykseys). Paluu armosta putoamisesta. Todellinen paluu kotiin. Sen kauneus sai minut kyyneliin.

En saanut mitään vaatimuksia, paitsi pysyminen avoimena vastaanottamaan. Kuten aina, keho on hengen temppeli, joten kohtele sitä sen mukaisesti. Ole ystävällinen ja lempeä itsellesi, kun aloitamme tämän matkan takaisin kaiken sydämeen. Itke avoimesti aina, kun liikutut. Pysy virtaavana. Ole valmis odottamattomaan, äläkä sekoita ulkoista kaaosta siihen, mitä tässä oikeasti tapahtuu.

Hauska fakta – niin ylhäällä, kuin alhaalla; niin sisällä, kuin ulkona. Kun sisäinen liitto syntyy, niin syntyy myös ulkoinen liitto. Sieluperhe alkaa kerääntyä kaikilla tasoilla. Ihmiset löytävät tavallisesti rakastajia yksinäisyyden tai seksuaalisen vetovoiman perusteella, eikä niistä kumpikaan pääty hyvin. Uusi toimintamalli perustuu sydämeen ja sielun tunnistamiseen. Ulkoa etsimisen sijasta vedämme puolemme muita, joilla on samanlaiset energiat. Treffisovellusten sijasta vahvistamme sydänkenttäämme.

Siinä se sitten on. Eeppinen matka alkaa. Tästä elämästä tulee jatkuvasti vähemmän ennustettavaa ja kiinnostavampaa, hetki hetkeltä. Lähden luotasi siteeraten yhtä suosikkielokuvaani (Parctical Magic): "Mutta on joitain asioita, jotka tiedän varmasti: heitä aina kaatunutta suolaa vasemman hartiasi yli, pidä rosmariinia puutarhasi portilla, istuta laventeli tuomaan onnea ja rakastu aina, kun voit."

-----------

hammer
Ylläpitäjä

30.10.2020 EGON HIDAS KUOLEMA

ViestiKirjoittaja hammer » 15.11.2020 10:28

EGON HIDAS KUOLEMA

30.10.2020

Tiedän, että tunnemme vuoden 2020 painon päällämme kuin märän villaviitan, mutta tämä ei ole ainoa syy tuntea suurta raskautta. Olemme menossa täysin uudelle alueelle kokonaisuutena, ja asiat jotka toimivat ennen, eivät toimi enää. Olenko masentunut? Sanoiko kilpirauhaseni sopimuksensa irti? Hei, odota … tämä tuo mieleen putoamisen tyhjiöön. Egon kuoleman.

Vuoden 2008 koin äkillisen egon kuoleman, jota kutsun "tyhjiössä surffaamiseksi". En suosittelisi egon kadottamista tuolla tavalla äkkiä. Se oli uskomattoman ärsyttävää, ja minulta vei reilut seitsemän vuotta saada jalat taas kantamaan. Tällä kertaa ego häviää hitaasti kollektiivina. Paljon parempi suunnitelma. Se on ohentunut useita vuosia, mutta se on vihdoin saavuttanut olemassaolonsa lopun.

Tunnemme kaikki ihmisiä, jotka ovat niin egoon sidottuja, ettei heidän kanssaan voi edes keskustella. Mutta jos katsoo tarkkaan, heidän täytyy kuluttaa epätavallinen paljon energiaa tämän julkisivun ylläpitämiseen. Egorakennetta ei ole tuettu enää vähään aikaan, mikä saa ihmiset jotka elävät siinä, yrittämään jääräpäisesti pitää sen pystyssä. Nyt energiat huuhtovat aktiivisesti pois egorakennetta, kuin aallot jotka hävittävät jalanjäljet hiekkarannalta. Kyllä, jotkut sinnittelevät mahdollisimman pitkään, mutta kamppailun paino tuo lopulta antautumisen ja rauhan.

Minun on vaikeaa kirjoittaa, koska egon ulkopuolella ei ole oikeastaan kovin paljon sanottavaa. Minun on vaikea innostua juuri mistään, hyvästä tai huonosta. Sitten putoan takaisin egoelämään ja tunnen noiden aaltojen iskevän minua vasten, mikä tekee minusta pienen ja haavoittuvan. En vaihtele edestakaisin tarkoituksella. Se vain tapahtuu muuttuvan energian myötä. Ego tuntuu vihaiselta tai pelokkaalta, kun taas egottomuus tuntuu autuaalta ja kokonaiselta.

Autuuden rinnalla on paljon halua vain olla. Istua auringossa, lukea kirjaa, katsella koirien leikkivän. Ilman egoa ei yksinkertaisesti ole mitään ajavaa voimaa. Tällä erää. Aavistelen, että saamme uutta motivaatiota pian. Mutta vanhoilla motiiveilla – tavallisesti raha tai valta tai kunnia – ei ole samaa otetta kuin ennen. Vapaus ja täysivaltaisuus. Saamme lopultakin nähdä, mitä ihmisten oli tarkoitus olla.

Vanhat tavat eivät toimi, myöskään henkilökohtaisella tasolla. Se miten ennen motivoit itseäsi, ei enää toimi, jos se oli sidottu egoon. Omalla kohdallani vain toisten palveluksessa oleminen resonoi kanssani. Siksi kirjoitan. Haluan sinun tietävän, ettet ole yksin. Todistamme kaikki uuden ihmisyyden syntymää. Meidät rakennettiin tätä varten, ja olemme täällä näinä aikoina syystä. Meitä rakastetaan ja tuetaan korkeammissa ulottuvuuksissa, enemmän kuin voimme ymmärtää. Muista se.

Kun uskaltaudumme tähän uuteen olemistapaan, ole lempeä itsellesi. Kun putoat takaisin egotilaan, älä soimaa itseäsi (minun pitäisi tehdä, ajatella, käyttäytyä eri tavalla.) Tämä on vääjäämätöntä evoluutiota toiminnassa – et voi tehdä sitä väärin. Tasaisinta siirtymää on, kun vapautuu vastarinnasta. Anna mennä. Kyllä, pyykit pitää edelleen pestä, mutta tarvitseeko sen tapahtua juuri nyt? Miten monia asioita pakotamme olemaan? Pakottamisesta tulee vaikeampaa. Odota inspiraatioaaltoa, ja ratsasta sitten sillä. Anna energian kantaa sinua. Ratsasta tulevaisuuden aallolla.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

Re: Jay Natha (walkinginbothworlds.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 18.11.2020 16:35

HARKITTUA IRTIPÄÄSTÄMISTÄ

5.11.2020

Olemme kaikki kuulleet, että uusia taajuuksia on kaikkien halukkaiden sydämien ulottuvilla. Kuvittelen, että sisäinen dialogisi on samanlaista kuin minulla: "Kyllä! Tietysti olen halukas muuttumaan! Kuka ei haluaisi kehittyä rakkaudellista tulevaisuutta kohti?" Mutta se ei ole koskaan noin yksinkertaista, vai mitä? Tavallisesti haluamme pitää kaiken, mitä meillä on, ja lisätä vain hyvyyttä siihen. Se saattaa olla ongelmallista.

Kaikkien vanhojen mentaalirakenteiden täytyy lähteä, jotta uutta voidaan rakentaa. Huomaa, että sanoin "mentaalirakenteiden". Tämä on mielen täydellistä muuttumista. Ajatella lapsena, oppia kaikki alusta. Mitä raha on? Uskonto? Hallitus? Lait? Työ? Suhteet? Kuolema? Rakkaus? On aika päästää irti vanhoista ajattelutavoistamme. Kaikista niistä. Olemme valmiita olemaan täysin vapaita, mutta meidän täytyy arvioida uudelleen nämä rakenteet ja päästää irti niistä tarkoituksella.

Tässä ei ole kyse toiminnasta ulkoisessa maailmassasi, vain mielessäsi. Kukaan ei ehdota, että irtisanoudut työpaikastasi, jätät puolisosi ja hylkäät lapsesi. Meitä kuitenkin pyydetään tutkimaan kiintymistämme kärsimykseen ja läheisriippuvuuteen. Mitkä tarinat elämässäsi tuovat kärsimystä tai pelkoa? Ihannoidaanko marttyyriutta jossain tarinassasi? Mitä jos tilanne pysyisi samana, mutta sisäinen tarinasi muuttuisi? Mitä jos sinulla olisi tarinoita, jotka tukisivat vapauttasi?

Tämä uudelleenarviointi voi päätyä ulkoisiin muutoksiin, kuten kaikki muutokset päätyvät, mutta fokus on sisäisessä maailmassamme. Tulevaisuus on liian laaja edes tulevaisuuteen suuntautuneen mieleni ymmärrettäväksi, joten ainoa tapa valmistautua on saada ajatukseni järjestykseen. Valmistaudumme uuteen tietoisuushyppyyn, joten on parasta matkustaa kevyesti. Kaikki pääsevät siihen omana aikanaan, ja vain pelko ja läheisriippuvuus pitävät meidät kiinni tietyissä ihmisissä. On luottamushyppy uskoa prosessiin. Meidät rakennettiin tätä varten.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

13.11.2020 2021 – PALJASTUMISEN JA UUDELLEENJÄRJESTELYN VUOS

ViestiKirjoittaja hammer » 21.11.2020 16:46

2021 – PALJASTUMISEN JA UUDELLEENJÄRJESTELYN VUOSI

13.11.2020

"Meidän täytyy päästää irti elämästä, jonka olemme suunnitelleet, jotta voimme hyväksyä elämän, joka odottaa meitä." –Joseph Campbell

Joka kerta, kun olen muutamana kuukautena yrittänyt nähdä vuoteen 2021, kuulen vain sirkusmusiikkia. Luulen, että sellaiselta näyttää edelleen 3D-näyttämöllä … klovneja ilmestyy loputtomasti pikkuruisesta autosta, on kaikenlaisia spektaakkeleja, kuolemaa uhmaavia näytöksiä … suuri show. Näyttää hyvin kaoottiselta, kuin kukaan ei olisi ohjaksissa ja olemme kohtalon armoilla. Hyvä uutinen on, että kohtalo on meidän puolellamme ja se toimii todellisuudessa parhaiten ilman keskijohtoa.

Meitä opastetaan ja tuetaan enemmän, kuin pystymme kuvittelemaan. Jos jokin valinta tuo roppakaupalla tientukkeita, lakkaa tavoittelemasta sitä. Se voi olla väärä suunta tai väärä ajoitus. Jos menet polkuasi kohti, asiat virtaavat helposti. Vapaa tahto ei ole enää sama asia, sitten kun yhdistymme ykseydeksi. Tässä kohtaa voimme tehdä vain omasta elämästämme helpompaa tai vaikeampaa, mutta evoluutio kuljettaa. Mukava asia on, ettemme voi oikeastaan sählätä sitä. On kuin henkiset apupyörät.

Sekä kollektiivisesti että yksilöinä löydämme itsemme melkein jatkuvasta uuden tiedostamisen virrasta ja sitten niistä muutoksista, joita tuo tietoisuus luo. Niillä jotka rakastavat antaa virran viedä ja seikkailla, on jännittävää aikaa. Niillä jotka kaipaavat vakautta ja kontrollia, on tilaisuus löytää tuo maadoittuminen sisältä. Tiedän, miltä se kuulostaa, koska olen itse entinen kontrollifriikki. Vuosi 2020 antoi meille ainakin harjoitusta siinä, että antaa elämän virrata ja päästää irti egon todellisuusotteesta. Jatkakaa hyvää työtä!

Vuonna 2021 on ennenkuulumaton määrä ahaa-elämyksiä, joka tasolla. Tämä vuosi kertoo meille täydellä varmuudella, ettei mikään palaa takaisin vuotta 2020 edeltäneeseen normaaliin. Koskaan. Odota muutoksia havaintotavassasi, käyttäytymisessäsi ja tunnereaktioissasi. Paras tapa selviytyä näistä muutoksista on sallia itsesi virrata niiden myötä. Vietä enemmän aikaa hiljaa mietiskellen ja ole valmistautunut päästämään irti vanhasta "sinusta". Heräämme todelliseen itseemme. Illuusiot jotka ego on rakentanut selviytymismekanismiksi, putoavat pois. Anna niiden pudota. Älä väittele todellisuuden kanssa.

Näitä ahaa-elämyksiä on jokapäiväisen elämämme joka osassa. Kehon osalta tämä voi merkitä uusia ideoita terveydestä ja tavoista tai uutta suhdetta kehoon. Tunnepuolella reaktiomme ja tarpeemme ovat erilaisia. Mentaalisesti muotoilemme uudelleen jokseenkin kaiken, mitä luulimme tietävämme. Tiedä, että muutos on osa evoluutiota ja paljon helpompaa, kun se toivotetaan tervetulleeksi. Tähän sisältyvät muutokset työssä tai suhteissa – se mikä toimi ennen, ei ehkä toimi enää. Se on ok. Sinut järjestetään uudelleen sopiaksesi alkuperäiseen tarkoitukseesi. Kuten Joseph Campbell sanoo: "Meidän täytyy päästää irti elämästä, jonka olemme suunnitelleet, jotta voimme hyväksyä elämän, joka odottaa meitä."

Tänä vuonna on paljon muutoksia. Jokaisen havaintotapamuutoksen myötä, ulkoinen maailma järjestyy uudelleen sopimaan yhteen sen kanssa. Muuttamista, muutoksia suhteissa, työpaikoissa ja terveydessä … kaikki muuttuu siihen, missä sen pitäisi olla. Te jotka ette muutu paljon, olette jo kurssissa, vaikka olettekin pieni vähemmistö – olettakaa näkevänne muiden liikkuvan melkoisesti. Antakaa sen tulla, mitä tulee – antakaa sen mennä, mikä menee. Antakaa elämän liikkua. Antakaa elämän hengittää kauttanne, tarvitsematta ohjata sitä egorakenteiden tyydyttämiseksi.

Huomaa, että kaaosta on vain ihmismaailmassa, kun olemme rakentaneet todellisuutemme egorakenteelle. Luonto pärjää upeasti. Samaan aikaan kun ihmiset keksivät uusia tapoja käsitellä vahinkoa, jota olemme aiheuttaneet biosfäärillemme, Maa parantuu myös. Myös katsellessani viimeisten lehtien putoavan tänä syksynä, voin nähdä uutta hehkua kaiken ympärillä luonnossa. Kun tunnet pakahtuvasi, mene ulos ja yhdisty planeettaan. Se ylösnousee onnellisesti, kuten on suunniteltu.

Ole suunnattoman lempeä itsellesi 2021. Laita keltaisia lappuja vessan peiliin: "Ole lempeä." Mitä ystävällisempi olet itsellesi, sitä ystävällisempi voit olla muille ja sitä tasaisempi koko vuosi on. Suunnittele antaa itsellesi aikaa ja tilaisuus kasvaa omaan tahtiisi. Tämä merkitsee enemmän pohdiskeluaikaa ja positiivista sisäistä dialogia. Tämä on haastava vuosi monille. Mitä enemmän valoa pystyt pitämään sisälläsi, sitä enemmän valoa voit antaa muille. Ei voi kaataa tyhjästä kupista.

Suosittelen lähtemään pois uutisten luota ja sosiaalisesta mediasta. Maailmantila ei ole kaunis, ja monet paasaavat viimeistä tuomiota ja pelkoa. Löydä nyt-hetken todellinen voima pysymällä läsnä omalle todellisuudellesi, ilman muiden inputia. Jos päätät mennä sinne, sirkusmusiikki alkaa. Pysy loitolla syyttelystä ja tuomitsemisesta ja tiedä, että kaikilla on oma polkunsa, jota et voi muuttaa. Teemalauluni tälle vuodelle on Alanis Morissetten "Thank You" (= kiitos) (https://www.youtube.com/watch?v=ASO2MsyYCzM). Pysy kiitollisena, koska kaikki tapahtuu sinun hyväksesi, ei sinulle.

Kenties paljastuksiisi sisältyy, että olet moniulotteinen olento, jonka korkeampi itse on nyt ohjaksissa. Kenties huomaat, miten kummallista lineaarinen aika on. Kenties rentoudut ja nautit pääsemisestä vuosikymmeneen, jota varten tulimme tänne. Historiassa tämä vuosikymmen merkitään käännekohdaksi. Vuosi 2021 on täynnä mahdollisuuksia, jotka odottavat vain, että rentoudut tarpeeksi nähdäksesi ne.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

21.11.2020 ANKKURIT

ViestiKirjoittaja hammer » 27.11.2020 21:54

ANKKURIT

21.11.2020

Kannustushuuto niille, jotka ankkuroituvat uuteen todellisuuteen. Tiedän, että ankkuroidumme kaikki, mutta jotkut meistä tekevät sitä päivätyönään. Vuosia jatkuneen henkilökohtaisen sisäisen työn jälkeen fokuksesta tulee laajempi. Se on täysin uusi kollektiivin palvelemistaso, ja joskus se ei ole helppoa.

Olen onnellinen nähdessäni hyvin monia uusia tiennäyttäjiä, jotka korostavat valinnan ja varjotyön merkitystä. Se on oleellinen askel, ja on kannustavaa nähdä hyvin monien tekevät työtään. Kirjoitan tämän nyt, koska mikään siitä, mitä on, ei tunnu puhuttelevan minua. Koska sinä olet toinen minä, tämä postaus on meille. Emme ole yksin.

Tiedämme kaikki, että varjotyö ja henkilökohtainen kehittyminen on loputonta. Toisaalta tulee aika, jolloin fokus siirtyy henkilökohtaisesta työstä mestaruuteen. Tiedät tämän siirtymän tapahtuneen, kun henkilökohtainen onnellisuutesi tulee vasta kakkosena jonkin laajemman jälkeen ja tiedät, että onnellisuutesi on sidottu kollektiivisen värähtelyn nousemiseen. Se on toisenlaista työtä, mutta joinain päivinä se on kuitenkin rankkaa.

Viikolla 11.–17.11. saimme massiivisen valoaallon, joka toi kaikenlaisia juttuja pintaan. Vaikka maailmaani ravisteltiin (seikkailuja putkisto- ja muissa asioissa), pystyin käsittelemään sen kaiken helposti, koska värähtely oli niin korkea. Alempi tiheys näytti keksivän loputtomasti ongelmia. Energia putosi taas normaaliksi 18.11. Se on ollut minulle paljon vaikeampaa kuin intensiivisyys. Tuntuu kuin energiakrapulalta.

3D-ihmiset ovat päinvastaisia. Mitä korkeampi värähtely, sitä huonommalta heistä tuntuu. Ymmärrän, että tämä tyven on kovasti kaivattu tauko heille. On välttämätöntä lisätä värähtelyä vähitellen – nostamalla se korkealle ja sitten pudottamalla se vähän ylemmäs, kuin se oli aiemmin. Tämä "energiahammastus" mahdollistaa minimikärsimyksen ja maksimiheräämiset. Takaisinputoaminen on aina vaikeaa minulle.

Siis jos olet yksi noista herkistä sieluista, jotka viihtyvät paremmin kotona korkeammissa ulottuvuuksissa, tiedä, ettet ole yksin. Voin valita, miten ympäröin sen ja mitä vatvon, mutta tunteminen … tunteminen vain tapahtuu. Eilen (20.11.) meillä oli merkittäviä geomagneettimuutoksia, jotka aiheuttavat minulle aina pahoinvointia. En sairastuttanut itseäni ajattelemalla tai tekemällä vääriä asioita – tunnen vain sellaisia asioita. Tällä tasolla varsinainen työ on tuntea asioita.

Ankkuroimme näitä energioita olemalla tietoinen siitä, miltä ne tuntuvat kehossa. Kenties jossain kohtaa on vaihtoehto, pysyykö alemmassa tiheydessä. Tällä hetkellä tunnen sen kaiken. Liikkuminen auttaa. Hengittely auttaa. Tähän mennessä mikään ei ole lopettanut sitä kokonaan. Jotkut päivät ovat autuaita, jotkut päivät ovat rankkoja. Sen tiedän varmasti, etten ole yksin tällä planeetalla ja massiivinen näkymätön tiimi tukee meitä. Meidät rakennettiin tätä varten. Kiitos palvelustasi.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

9.12.2020 HIENOVARAISTA SELKEYTTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 25.12.2020 08:16

HIENOVARAISTA SELKEYTTÄ

9.12.2020

Kun kuljemme vuotta 2021 kohti, asiat alkavat vähän fokusoitua. Lempeitä tiedostamisaaltoja huuhtoutuu ylitsemme, jättäen vähän tilaa vanhoille havaintotavoille. Se on hyvin lohduttava tunne minulle … tuo mieleeni kodin. Ei fyysistä planeettakotia, vaan värähtelyn jota pidän kotina. Minulle tämä muutos on ollut hyvin ihana. Olen varma, että joillekin havaintotapamuutos on ollut enemmän kuin mekastava herätyskello, joka äkkiä häiritsee unta.

Asiat jotka näyttivät minusta vähän eriskummallisilta, tuntuvat nyt täysin normaaleilta. Se saa minut ajattelemaan: "Miksi koskaan kyseenalaistin sen? Tietysti se on täydellistä!" Yksi henkilökohtainen esimerkki on, että muutin tänä vuonna ja päätin, että tämä olisi "kuiva talo" (ei alkoholia edes vierailijoille). Haluan majoittaa vieraita, enkä halua tuomita ihmisten valintoja, joten annoin ennen ihmisten juoda, mitä halusivat. Vaikka itse en juo, minulla oli jopa pullo viiniä siltä varalta, että sitä haluttiin. Kun tein tuon siirtymisen kuivaan taloon, se ei ollut helppo. Useimmat ihmiset juovat.

Nyt melkein vuoden jälkeen tätä uutta sääntöäni, en voi kuvitella eläväni ilman sitä. Aistini ovat puhtaammat, ja minulla on suuri rauha. Se tuntuu enemmän, kuin tilaisuuden antamiselta ystävilleni pitää pieni loma omasta kulutuksestaan. Olemme kaikki terveempiä ja maadoittuneempia. Miksi koskaan kyseenalaistin sen? Luultavasti koska ensimmäiset askeleet uudessa suunnassa tuntuvat aina kummallisilta. Muutoksesta tulee normaalimpaa, kun jatkamme kehittymistä tällä kiihtyneellä tahdilla.

Osa omasta selkeydestäni liittyy itse muutosajatukseen. Kuulen jatkuvasti lausetta, jota käytin lento-opettajana: "Lennä maahan asti." Nimittäin kun ihmiset opettelevat laskeutumaan koneella, monet heistä lentävät aktiivisesti (käyttävät hallintalaitteita) muutamaan viime metriin saakka, sitten he vain pysyvät siinä, mitä heillä on. Tämä johtaa tavallisesti kovaan laskeutumiseen. "Lennä maahan asti" merkitsee vain, että käyttää hallintalaitteita, kunnes ei ole enää ilmassa. Jatka muuttumista, jatka kehittymistä, jatka energian liikuttamista koko elämäsi. Unohda matka vs. määränpää – kaikki on matkaa. Kaikki joko kasvaa tai lahoaa. Saat valita, miten paljon evoluutiota kutsut elämääsi.

Jokainen uusi selkeys tuo lämpimän ja mukavan rauha- ja kiitollisuusaallon. Joidenkin näistä lempeistä oivalluksista täytyy kiertää useamman kerran, koska palaan vanhoihin tarinarepliikkeihin. Toiset menevät kerralla läpi ja muuttavat maailmankuvaani. Yritän aina kuunnella uusia perspektiivejä, koska tiedän niiden olevan kuiskauksia tulevaisuuden itseltäni. On parasta olla väittelemättä todellisuuden tai tulevaisuuden kanssa …

Neuvoni on kirjoittaa oivalluksesi muistiin ja palata niihin päivänseisauksen jälkeen (21.12.). Suunnittele, että vanhat tarinat häviävät nopeasti ensi kuussa eikä vuosi 2021 jätä kiveäkään kääntämättä. Toivon, että voimme kaikki päästä paikkaan, jossa muutos on hyvä asia ja henkilökohtainen evoluutio normaalia.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit