Schiltz Jenny (jennyschiltz.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

26.5.2020 KOLLEKTIIVINEN HAAVA PALJASTUU

ViestiKirjoittaja hammer » 28.05.2020 21:56

KOLLEKTIIVINEN HAAVA PALJASTUU

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
26.5.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Huomasin hiljattain, että jotkut kuvat ihmisistä, jotka saavat päättötodistuksen maski kasvoillaan tai ovat design-hääpuvussa design-maskin kanssa, herättävät hyvin syvän reaktion minussa. Oli surua, pelkoa, viha ja raivoa. Tämä on aina merkki, että minun täytyy mennä syvemmälle sisään, kun jokin on parannettava.

Siellä löysin itseni kasvotusten jumalaisen feminiinisyyden kukistumisen kanssa. Korkeat papittaret, suojelijat ja lukemattomat naiset jotka palvelivat Äitiä, naamioitiin, hiljennettiin, laitettiin kahleisiin, raiskattiin ja hakattiin. Tuo kollektiivinen haava on valtava.

Heille laitettiin naamari, jotteivät he voineet puhua, koska uskottiin, että he kiroaisivat tai noituisivat vangitsijansa. Vangitsijat eivät kuitenkaan ymmärtäneet pyörän kääntymistä ja että he löytäisivät itsensä jonain päivänä toisessa elämässä kahlittuna, hyväksikäytettynä ja hiljennettynä.

Kun istun tämän syvän tietämisen ja syvän surun kera, olen kiitollinen siitä laukaisimesta, jonka maskit ovat antaneet. Kiitollinen kyvystä parantaa ne haavat, jotka aiheutettiin pelosta ja halusta kontrolloida.

Nyt on aikaa päästää siitä kaikesta irti. Tarinoista, rooleista, vihasta, tuskasta, traumasta ja surusta. Ymmärtäen, että olen esittänyt kaikkia noita rooleja: rikoksentekijää ja sankaria, hyväksikäyttäjää ja hyväksikäytettyä, pettäjää ja petettyä, kontrolloijaa ja kontrolloitua, hiljentäjää ja hiljennettyä.

Tästä paikasta voin antaa sen vain virrata lävitseni, kuin kyyneleet jotka imeytyvät janoiseen maahan. Tämä tila on luominen, koko potentiaali menneisyyden rasittamatta. Jokainen meistä voi ottaa vastaan tämän tilan päästämällä irti noista rooleista ja tarinoista. Tilan jossa voimme antaa anteeksi, tulla anteeksiannetuksi ja sitten oivaltaa, ettei ole mitään anteeksiannettavaa.

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

2.6.2020 OLEN RASISTI-ISÄN KASVATTAMA

ViestiKirjoittaja hammer » 08.06.2020 18:25

OLEN RASISTI-ISÄN KASVATTAMA

2.6.2020

Isäni oli rasisti, kuten myös hänen vanhempansa ja isovanhempansa ennen häntä. Minulla ei ole aavistustakaan, miten pitkälle se ulottuu sukulinjassa. Herkkänä lapsena kasvaminen rasistikodissa ei ollut helppoa. En ymmärtänyt sitä, enkä vieläkään ymmärrä.

Asuimme muutaman mailin päässä alueelta, joka oli kulttuurillisesti hyvin monimuotoinen. Tämä olisi voinut olla mahtava asia, paitsi että isäni oli kovaääninen omassa rasismissaan. Kun hän oli vihainen jollekin – vaimolle, lapsille, ruohonleikkurille – hän sai valtavan kukkupuuskan ja latasi rotulatautuneita sanoja niin kovaa, kuin pystyi. Muistan selvästi erään afrikkalaistaustaisen tytön ilmeen, kun hän käveli katua pitkin ja kuunteli isäni raivoa, ja se syöpyi mieleeni. Satuttaakseen sitä ei tarvinnut kohdistaa häneen. Koko naapurusto tiesi, että isäni oli rasisti, ja mielleyhtymän mukaan koko perhe oli.

Useamman kerran hätkähdimme sisareni kanssa lapsia, jotka raivosivat isäni käyttäytymistä. Oli ryhmä lapsia, jonka kohteena olin muutaman kerran, kunnes lakkasin taistelemasta vastaan ja huusin: "Minä en ole isäni!" Tuo hetki muutti asioita, kun hekin olivat joutuneet maailmaan, jossa ei ollut mitään tolkkua. He olivat aikuisten armoilla, aivan kuten minäkin.

Koulussa minulla oli mustia ystäviä, mutta minun täytyi pitää välimatkaa heihin. En voinut mennä heille kotiin, eikä tullut kuuloonkaan, että olisin altistanut heidät omalle kodilleni. Se suretti minua enemmän, kuin pystyn selittämään. Tunsin olevani hyvin sopimaton tuohon maailmaan. Ei tuntunut oikealta, ettei voinut olla ystävä, kenen kanssa halusi – kuitenkin tiesin, että niin täytyi olla.

Lopulta kasvoin aikuiseksi, ja ensimmäisen tilaisuuden tullen lähdin kotoa. Menin naimisiin ja sain lapsen, ja vannoin, etten kasvattaisi lapsiani samalla tavalla. Kun esikoiseni oli 2-vuotias, viemme hänet lelukauppaan, jotta hän voisi valita jonkin lelun. Hän valitsi tummempi-ihoisen vauvanuken. Minulle ei ollut ongelma, että hänellä oli tuo nukke, mutta kun isäni näki sen, hän raivostui. Selitin tyynesti hänelle, etten sallisi tuollaista puhetta, enkä erityisesti lapseni kuullen. Yllättävästi hän toimi sen mukaisesti, eikä minun tarvinnut käydä tuota keskustelua enää. Uskon, että hän tiesi, että muuten ottaisin lapseni enkä katsoisi taakseni. Olisin katkaissut suhteen, jos olisi tarvinnut.

Vain neljä vuotta myöhemmin isäni oli kuolemassa syöpään. Hänellä oli ainoastaan 21 päivää diagnoosista kuolemaan. Hänellä ei ollut paljon aikaa prosessoida, ja hän oli peloissaan. Yöllä hänellä oli kauhun hetkiä, jolloin hän huusi, yritti nousta ylös ja lähteä sairaalasta. Hänen kehonsa kalsiumtaso olin niin korkea, että hänestä tuli aistiharhainen ja hän sanoi, että hänen täytyi nousta ylös ja mennä kalaan, kun hän oli vuokraveneen kapteeni.

Hänen huonetoverinsa sairaalassa oli musta mies, jolla oli mitä ystävällisimmät silmät ja joka käyttäytyi kärsivällisesti. Hän puhui isälleni tämän paniikkikohtausten aikana ja kuunteli hänen jaaritteluaan ja pelkoaan. Tiesin tämän, koska yhtenä selväjärkisenä hetkenään isäni kertoi minulla siitä. Silmät täynnä kyyneliä hän sanoi minulle, että hän oli ollut typerä koko elämänsä ja haaskannut suuren osan siitä vihaan. Hän oli yllättynyt ja häpeissään, että hädän hetkellä hänelle antoi lohtua musta mies, ja hän tiesi, että jos tilanne olisi toisinpäin, hänellä ei ehkä olisi ollut sydäntä tehdä samoin.

Olen hyvin kiitollinen, että isäni sai nämä oivallukset ennen kuolemaansa. Aikuisvuosinani olen parhaani mukaan katsonut ihonvärin yli. Kyky nähdä energia on auttanut valtavasti tässä. Ihmisten näkeminen tasavertaisena on paljon helpompaa, kun näkee sielun. On kuitenkin hetkiä, jolloin lapsuudessa saamani ohjelmointi hiipii esiin. Saan itseni kiinni pelosta erityisesti mustien miesten lähellä. Sitten rauhoitan kehoreaktioni ja päätän katsoa heidän energiaansa ja sydäntään. Sitten tunnen hyvin syvää häpeää tuosta tarpeettomasta reaktiosta. Se on varsinainen noidankehä. Minun on tarvinnut tehdä paljon anteeksianto- ja "sisäisen lapsen" -työtä parantaakseni tuon pienen tytön, joka oli hyvin ohjelmoitu pelkäämään ja pysymään värillisten lisäksi erossa sellaisista, jotka olivat pelkästään erilaisia.

Rasismi, viha, ahdasmielisyys ja toisen pelko on opetettua. Se ei ole sellaista, mitä opetetaan koulussa – se on paljon salakavalampaa. Sinulle saatetaan kertoa pelottavia asioita toisesta rodusta. Sinulle saatetaan kertoa, että jokin ryhmä ottaa sinulta jotain, kuten työpaikan. Sinulle saatetaan myös kertoa, että jos olet tekemisissä, leikit, seurustelet tai menet naimisiin jonkun erirotuisen kanssa, sinut kielletään. Sitä voi tulla myös vitseinä tai sarkastisina huomautuksina. Sitä tulee hyvin monissa muodoissa.

Tietoisuuteni kapinoi kuulemiani asioita vastaan, mutta alitajunta sisäisti kaiken. En usko olevani yksin tässä. Luulen, että monet meistä kulkevat jonkinlaisen piilo-ohjelmoinnin kera, joka tukee tämän maailman jakautuneisuutta. Jokaisen ihmisen tehtävä on parantaa ohjelmointinsa, esi-isiltä peritty DNA:nsa ja traumansa. Kun rotujännitteet voimistuvat tässä maassa, minulla on syvää surua, koska asiat eivät muutu, ennen kuin jokainen näkee, missä kohtaa häntä on ohjelmoitu, ja valitsee toisin. Meidän täytyy tarkastella taustaa, sukulinjaa ja uskomusjärjestelmiä voidaksemme tuoda päivänvaloon sen, mikä pitää meidät erillään toisista.

Nyt on aika tuoda valoon kaikki, mikä on ollut piilossa, jotta sillä ei enää ole valtaa. Se alkaa katsomalla kunnolla ja uskomattoman rehellisesti sisään. Siihen saakka kunnes oikaisemme jakautuneisuuden meidän jokaisen sisällä, jakautumista on kollektiivissa. Lähetän teille kaikille rakkautta ja vahvuutta, jottemme eksy häiriötekijöihin, retoriikkaan tai syyttelyyn, vaan otamme hetken parantaaksemme kaiken, mitä on sisällämme.

Paljon rakkautta,

Jenny Schiltz

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

4.6.2020 GALAKTINEN NEUVOSTO OIKEAMIELISESTÄ VIHASTA

ViestiKirjoittaja hammer » 14.06.2020 23:04

GALAKTINEN NEUVOSTO OIKEAMIELISESTÄ VIHASTA

4.6.2020

Työskentelin hiljattain Galaktisen neuvoston kanssa, ja aloimme puhua kaikesta, mitä maailmassamme tapahtuu, ja esiin tuli oikeamielinen viha. Halusin jakaa sen teidän kaikkien kanssa, kun tiedän, että tunteet käyvät kuumina.

"Oikeamielisellä vihalla on tärkeä funktio Maan päällä tällä hetkellä. Ihmisille, erityisesti henkisille ja uskonnollisille yhteisöille, on opetettu, että viha on väärin ja haitallista. Me sanomme teille, että ilmaisematon viha on haitallista, sillä se kerääntyy sisälle ja sitten vääristyy mielessä, josta se pääsee valloilleen aseena.

Raivon ja vihan tunteminen maailman tapahtumista on normaalia ja itse asiassa välttämätöntä, jos yksilö haluaa kokea inkarnaationsa koko potentiaalin (ihmistunteiden koko kirjo). Voi tuntea vihaa ja surua ja kuitenkin reagoida ja luoda rakkauden ja neutraaliuden tilasta. Teille on opetettu, ettei tämä ole mahdollista, mutta me kerromme, ettei mikään ole kauempana totuudesta.

Tunteet ovat oppaanne. Jos yksilö tuntee raivoa ja vihaa, hänen pitäisi kysyä itseltään, miksi hän tuntee niin. Planeetallanne tapahtuvan sortamisen kohdalla oikeamielinen viha on tarkoituksenmukaista. Sitten kysymme sinulta, mitä teet sillä. Annatko oikeamielisen vihatunteen saada sinut tuntemaan, että olet pieni tai vähemmän henkinen? Vai sallitko raivon viedä sinut sen luomiseen, mikä on totta ja oikeudenmukaista kaikille?

Usein oikeamielisen vihan paloa tarvitaan suureen muutokseen. Sallikaa sen polttaa pois sortamis- ja jakautumisohjelmointi. Ei vain maailmassa ympärillänne, vaan myös sisällänne, kun jokaista teitä on sorrettu jossain muodossa tässä ja muissa elämissä, ja olette olleet myös sortaja. Sallikaa vihan, jota tunnette niiden puolesta, jotka ovat kokeneet sortamista, johtaa teidät myös anteeksiantoon kaikkia niitä kohtaan, jotka ovat sortaneet toista, oli se sitten tietoista sortamista tai ei.

Rakkauden ja ymmärryksen tilasta tulee sitten selkeys siitä, mitä voidaan tehdä muuttamaan sen, mitä on, ei vain itsessänne, vaan myös maailmassanne. Sallikaa oikeamielisen vihan viedä teidät anteeksiantoon itseänne ja toisia kohtaan. Syvempään rakkauteen ja myötätuntoon ihmiskokemusta kohtaan. Ylläpitämällä rakkautta ja myötätuntoa kaikille, voitte siirtyä sitten tyhjiöön ja luoda tilasta, joka hyödyttää kaikkia."

Milloin viha ei ole oikeamielistä?

"Viha on vaarallista, kun sitä käytetään aseena toista vastaan tai ollaan ottamatta vastuuta omasta roolistanne. Tällä tavalla viha johtaa uhrina olemiseen eikä voimaantumiseen. Vastaavasti jos yksilö kieltää itseään tuntemasta oikeamielistä vihaa, hän kieltää itseltään myös tilaisuuden parantua ja tehdä suuren muutoksen elämässään.

Oikeamielisen vihan polku johtaa sinut aina takaisin itseesi, parantamaan sen, mitä on sisällä, jotta sinusta voi tulla selkeä kanava ja yhteys uuden luomiselle. Tiedä, että on niitä, joille oikeutettu viha on epämukavaa. Kuitenkin suurin muutos tapahtuu tuossa epämukavuudessa."

Meille on nyt tärkeämpää kuin ikinä omistaa kaikki tunteemme ja olla sallimatta ajatuksen siitä, miltä henkisyyden "pitäisi" näyttää, estää meitä olemasta aito. Olemalla hyväksymättä itseämme täysin – hyvää, pahaa ja rumaa – ruokimme persoonaa, omassa aitoudessamme olemisen sijasta. Yksinkertaisesti ilmaistuna, OLE ITSESI! Ainutlaatuista panostasi ja valoasi tarvitaan.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta ja rauhoittavaa energiaa. Kiitos kaikille, jotka jaatte tämän työn.

Rakkautta, Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

18.6.2020 PÄIVÄNSEISAUS- JA PIMENNYSENERGIAT ...

ViestiKirjoittaja hammer » 19.06.2020 22:11

PÄIVÄNSEISAUS- JA PIMENNYSENERGIAT ANKKUROITUMISEEN KORKEIMMALLE AIKAJANALLE

18.6.2020

Kirjoitan jakaakseni informaation, jonka sain vaihdellessani uni- ja valvetilan välillä. Pari päivää sitten olin syvässä unessa ja koirani alkoi hyppiä päälleni herättääkseen minut, kuten se usein tekee, kun on tärkeää, että olen hereillä ja muistan.

Nousin istumaan sängyssä ja muistin kaiken, mitä minulle oli näytetty. Tiimini näytti minulle tämän viikonlopun päivänseisauksen, uuden kuun ja pimennyksen tärkeyden. He näyttivät sen massiivisena porttina – portaalina joka päästää sisään kaunista ja korkeaa energiaa, jolla on mahdollisuus muuttaa kaikki itsessämme ja kollektiivissa. Jujuna tietysti on, että hyväksymme ja hyödynnämme tämän energian.

Tämä portaali on tilaisuus parantaa kaikki, mikä ei ole sydänpohjaista sisällä, kaikki mikä on haudattu, piilotettu ja tarvitsee parantaa. Kaikki mikä ei enää toimi eikä ole harmoniassa sen kanssa, kuka meistä on tulossa. Se on tilaisuus parantaa esi-isien DNA ja jäljet entisten elämien traumasta, tuskasta, menetyksestä ja puutteesta. Mistä tahansa mikä on saanut meidät eroamaan itsestä, toisista ja Lähteestä.

Fokusoituneella aikomuksella voimme saada valtavan määrän parantamista tehtyä tämän täyteen pakatun viikonlopun aikana. Nyt on aika pyytää kaikkia näkymättömiä kaavoja tuomaan itsensä esiin, jotta voit käsitellä ne. Nyt on aika todella nähdä totuus asioiden takana. Tämä on aikaa, jolloin voit harmonisoitua korkeimpaan versioon itsestä, joka pystyt olemaan.

On myös upea aika käyttää tämä portaali tilaisuutena tarttua luomiseen ja tulla selkeäksi siinä, mitä haluat luoda tässä uudessa tilassa. Usein se on samanaikaista – päästää irti siitä, mikä ei enää toimi, ja samalla kutsua ilmentymään sitä, mikä toimii. Haaveile, leiki, luo ja kaiva syvältä parantaaksesi kaiken, mikä ei ole harmoniassa korkeimman ilosi kanssa.

He selittivät, että tämän pimennyskäytävän aikana monet julkisivut ja persoonat häviävät. Useammat ja useammat ihmiset eivät enää pyri täyttämään toisen määritelmää tai mieltymystä olemisesta. Sen sijaan ne jotka päättävät olla hyvin aitoja, löytävät uskomatonta tukea tuolle valinnalle sisällä ja ulkona.

Unessa he näyttivät minulle ne, jotka maan päällä toimivat korkeimman aikajanan ja verkon ankkuripisteinä. Ne jotka ovat päässeet käsiksi valoon ja kutoneet, rakentaneet ja ankkuroineet sitä pitkän aikaa. Nämä sielut ovat ratkaisevissa paikoissa ja pitävät valtavaa valoa, usein alueilla joita voitaisiin pitää tiheinä. Tiedät, kuka olet ja mitä työtä olet tehnyt. Paljon kiitollisuutta kaikille teille. Nämä ankkuripisteet olivat yhdistyneet energian kautta, ja se muodosti kauniin kuvion. Se osoitti minulle, etteivät sijaintipaikat ole todellakaan sattumaa.

Sitten he näyttivät minulle kaikki ne, jotka alkavat päästä käsiksi valoon ja miten ja milloin he yhdistyvät. Hekin auttavat aktiivisesti korkeimman aikajanan viimeistelyssä ja yhdistyvät toisiin, jotka ankkuroivat jatkuvasti. Jokainen ihminen joka avautuu kanavaksi ja tulee ankkuriksi, ei ainoastaan vahvista korkeinta aikajanaa, vaan tämä myös lisää sitä valomäärää, joka pystyy virtaamaan hänen lävitseen.

He selittivät minulle, että oli tärkeämpää kuin koskaan, että kukin henkilö pystyy yhdistymään tällä tavalla. Voimme tuntea, että maan päällä tapahtuu kaksi eri todellisuutta. Kyse on luottamuksesta vs. pelko. He näyttivät minulle, että voimakkain ja suurin energia määrittää kollektiivisen aikajanan ja sen muuttumisen, minkä näemme todellisuutena. Kaiken maailman myllerryksen myötä on tärkeämpää kuin koskaan, että käytämme tahtoamme ja aikomustamme luoda tarkoituksellisesti se maailma, jota haluamme. Tämä voimallinen aika päivänseisauksen, uuden kuun ja pimennyksen myötä, on täydellistä aikaa ankkuroida valtava määrä valoa.

Kaikille jotka resonoivat tämän viestin kanssa, mutta ovat epävarmoja, miten auttaisivat, tässä on yksinkertaisia ohjeita, joita voidaan muuttaa sopimaan sinuun ja tapaasi olla.

Rentoudu ja tule hiljaisuuteen sydänkeskuksessasi. (Voit tehdä tämän sisällä tai ulkona. Leiki sillä löytääksesi, mikä tuntuu luontaisimmalta sinulle.)

Käske kruunuchakrasi avautumaan.

Lähetä ontto putki sydäntilastasi ylös Lähteeseen ja alas Maan keskipisteeseen.

Kun tämä on tehty, ilmaise aikomuksesi ankkuroida valoa (informaatiota) korkeimpaan aikajanaan.

Salli itsesi olla kanava ja täytä koko olemuksesi valolla.

Tästä tilasta lähetä energiaa verkkolinjoja pitkin ja katso, pystytkö tuntemaan toiset, jotka ovat ankkuripisteitä. Yhdisty ja luo siltoja.

Ympäröi koko planeetta tähän energiaan. Minulle näytettiin tuo energia kauniin sinisenä kristalliaaltona, joka tuo ehdotonta rakkautta ja korkeampaa tietoa maailmaan.

Kysyin, pitäisikö tämä ponnistus koordinoida, ja minulle sanottiin "ei" – on valtavan voimakasta, kun monet ihmiset yhdistyvät tällä tavalla eri aikoina ja eri paikoissa. Tuntui siltä, että siitä voisi tulla energia-aalto toisensa jälkeen peittämään planeetan.

Ympäröimällä planeetan tähän energiaan autamme vaihtoehdon antamisessa ihmisille, erityisesti silloin kun he ovat eksyneet pelkoon. Se olisi kuin majakan luomista toisten seurattavaksi. Mitä enemmän meitä yhdistyy ja ankkuroituu tähän valoon, sitä voimakkaammaksi tuo majakka tulee.

Toivon, että tämä informaatio löytää sinut hyvin ja paljastat puhtaimman itsesi. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Olen kiitollinen kaikista, jotka jakavat tämän blogin ja tukevat tätä työtä.

Onnellista päivänseisausta, pimennystä ja uutta kuuta!

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

22.6.2020 SEURAAVAT ASKELEET KORKEIMMALLE ...

ViestiKirjoittaja hammer » 25.06.2020 21:59

SEURAAVAT ASKELEET KORKEIMMALLE AIKAJANALLE ANKKUROITUMISESSA

22.6.2020

Halusin laittaa nopean päivityksen. Toivottavasti kaikilla on ollut upea päivänseisaus-, pimennys- ja uusikuuviikonloppu! Se oli/on hyvin intensiivinen mentaalisesti, fyysisesti ja tunteellisesti.

Tiimini on kertonut minulle, miten tärkeää meidän on jatkaa korkeimmalle aikajanalle ankkuroitumista ja sen ruumiillistamista, erityisesti kun tunnemme syvää sydänyhteyttä ja iloa. (Lue lisää, miten ankkuroidutaan korkeimmalle aikajanalle, artikkelista "Päivänseisaus- ja pimennysenergiat ankkuroitumiseen korkeimmalle aikajanalle" 18.6.2020.)

Viikonlopun voimakkaiden energioiden myötä voimme tuntea kaksi eri todellisuutta ja että polarisoituminen ja pelko ovat kovasti lisääntyneet. Täytyy vain silmäillä sosiaalista mediaa nähdäkseen, miten jakaudumme. Joku sanoisi, että meitä manipuloidaan ja jaetaan tarkoituksella. Se ei ole kuitenkaan totuus, kun olemme astumassa nyt omaan voimaamme. Kaikki on valinta, ja valitsemme joka hetki, mihin "kulutamme" energiamme.

Tiedämme, että se mitä lähetämme universumiin sanoina, tekoina ja ajatuksina, luo todellisuutemme tai paremminkin sen linssin, jonka läpi näemme todellisuuden. Jos olemme täynnä pelkoa, niin kaikki mitä näemme, kulkee tuon linssin läpi ja muuttuu. Ajattele, että menet autoajelulle maaseudulle. Sen pitäisi olla luonnonkaunis, mutta tuulilasi on niin likainen, että sinulla on tuskin pientä ruutua nähdäksesi tien, kauniista maisemista puhumattakaan. Mielipiteesi ajelusta olisi vääristynyt ja rajoittunut. Niin tapahtuu, kun näet linssin läpi, joka on täynnä pelkoa tai jotain muuta tunnetta, joka johtaa pois sydäntilasta ja totuudesta. Kun olemme sydäntilassa, tuulilasi on kirkas ja näemme suuremman kuvan.

Meitä pyydetään tietoisesti toimimaan sydäntilasta, kunnes siitä tulee toinen luontomme. Rehellisyys ajatuksissa, sanoissa ja teoissa on tärkeintä nyt. Kun koemme jotain, mikä vie meidät pois sydäntilasta, meitä pyydetään tarkkailemaan sitä, antamaan sen kulkea läpi ja palaamaan sydämeen. Puhtaimmasta sydäntilasta emme ainoastaan ankkuroi korkeinta aikajanaa, vaan myös ruumiillistamme sen.

Keskustelussa tiimini kanssa tänä aamuna he sanoivat, että korkeimmalla aikajanalla on ykseyttä ja loputonta myötätuntoa ihmiskokemusta kohtaan kaikilla sen tasoilla. Ykseydessä on neutraaliutta. Neutraalius ymmärretään usein törkeän väärin tilaksi, ettei ole omia ajatuksia, persoonallisuutta tai tunteita. Neutraalisuudessa on omat ajatukset ja ymmärrys, ja samanaikaisesti myötätuntoa toista kohtaan, joka tuntee hyvin eri tavalla.

Pyysin tiimiltäni esimerkkiä, ja he kehottivat katsomaan "suurta maskiväittelyä". Jotkut tuntevat, että maskin käyttäminen on välttämätöntä ja osoittaa, että välität itsestä ja muista. Toiset tuntevat, että maskin käyttäminen on symboli ihmisten hiljentämisestä ja esimerkki kasvavasta tyranniasta. Jotkut tuntevat, että maskin käyttäminen heikentää heidän henkistä ja/tai fyysistä terveyttään. Syitä puolesta ja vastaan on loputtomasti – jokainen totta ja oikea sille, joka sen uskoo.

Korkeimman aikajanan pitäminen tässä kysymyksessä on pitää oma mielipide (mikä se onkin) ja kuitenkin olla myötätuntoinen, hyväksyvä ja ymmärtävä toista kohtaan, joka tuntee täysin eri tavalla. Tunnustamalla toisten erilaisuuden ja kunnioittamalla sitä saavutamme ykseyden.

Alemmalla aikajanalla on kaksinaisuus, "oikea vs. väärä", "minun tapani vs. sinun tapasi" -tyyppistä energiaa ja valtava määrä pelkoa. Voimme nähdä tätä tapahtuvan nyt monilla elämämme alueilla. Siitä on tullut hyvin äänekästä. Korkein aikajana ei pyyhi näkemiämme ongelmia, vaan pyytää meitä olemaan myötätuntoinen ja ymmärtävä siinä, missä toinen on omalla matkallaan. Tämän koko ihmiskokemuskirjon salliminen auttaa korkeinta aikajanaa ankkuroitumaan kauniisti.

Useimmat meistä poukkoilevat näiden aikajanojen välillä tiettyinä hetkinä. Tarkkaile pelkästään, missä olet mennyt ristiriitaenergiaan, anna sen kulkea läpi ja palaa sydämeen. Opimme kaikki kulkiessamme, ja tämä on meille upea tilaisuus nähdä äärimmäinen ero pelossa ja kaksinaisuudessa elämisen ja sydämestä elämisen välillä.

Toivottavasti tämä löytää sinut hyvin ja paistattelet sen energian hehkussa, jota tulee sfääriimme muuttamaan meidät kaikki. Kiitos kovasti kaikille, jotka jakavat tämän työn ja tukevat sitä. Sitä arvostetaan kovasti. Paljon rakkautta ja sydäntä puhdistavaa selkeyttä kaikille.

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

3.7.2020 SYKE LÄHTEESTÄ ON MATKALLA MEITÄ KOHTI

ViestiKirjoittaja hammer » 07.07.2020 07:06

SYKE LÄHTEESTÄ ON MATKALLA MEITÄ KOHTI

3.7.2020

Minut herätettiin keskellä yötä hyvin suoralla kommunikoinnilla. Tunsin jonkun taputtavan olkapäälleni – pieniä taputuksia herättämään minut ilman liian suurta säpsähdystä. Sitten tunsin sängyn reunalla jonkun istumisen painon. Pyörähdin ympäri ja näin olennon, jonka olin nähnyt neuvostotapaamisissa, mutta se ei ollut koskaan ennen ollut vuorovaikutuksessa kanssani. Hän pyysi minua tulemaan tiedotustilaisuuteen. Näyttää siltä, että hän oli yrittänyt saada huomioni valveilla ollessa, mutten kiinnittänyt huomiota. Juuri tuona iltana olin sulkenut jatkuvasti makuuhuoneen oven, se avautui uudestaan kolme kertaa, kunnes lopulta sanoin: "Lopeta se!" kysymättä, kuka tai miksi. Olin vain hyvin väsynyt! Luulen, että tehtiin päätös antaa minun nukkua muutama tunti, ennen kuin karhua tökitään uudestaan.

Tiedotustilaisuudessa minulle näytettiin, että Lähteestä lähetetään signaali koko galaksiin. Tämä tapahtuu linjassa kuunpimennyksen kanssa. Selitettiin, että tällainen signaali on lähetetty aiemminkin, muttei minun elinaikanani. Se on eräänlainen kutsuhuuto. (Kun kuulin tämän, se toi mieleeni Gabrielin trumpetin.)

Tämä räjähdys tai syke Lähteestä tapahtuu, silloin kun universumin alimman tiheyden planeetta (Maa) on saavuttanut pysyvästi uuden korkeamman taajuustason valtaosassa väestöstä. Tämä koodi-, valo- ja energia-aalto tulee Lähteestä, ja se koskettaa kaikkea, mitä on luotu. Se ei jätä koskettamatta mitään paikkaa. (Kuva joka minulle näytettiin, oli kuin niin suuri ääni- tai energia-aalto, joka jatkui äärettömyyteen.) Selitettiin, että on suuren ilon aika, kun tämä tapahtuu. Tämä energia on hyvin suotuisaa, kun se auttaa "kutsumaan kaikki kotiin itseensä".

Vaikka tämä energia on suotuisaa, se voi kuitenkin tuoda suurta sairautta, hämmennystä, apatiaa ja aggressiivisuutta niille, jotka huomaavat tuon signaalin olevan suuressa ristiriidassa heidän muodossaan. Joistain saattaa vaikuttaa siltä, että ihmisistä tulee hallitsemattomia tai hulluja. Jotkut näkevät tuon käyttäytymisen niin, että menemme kollektiivina taaksepäin, mutta näin ei ole.

He selkeyttivät sitä niin, että jos yksilö kytkeytyy irti kaikesta, mitä tapahtuu ympärillä ulkoisessa maailmassa, hän löytää rauhan. Tulee oleelliseksi maadoittua itseensä ja olla tulematta vedetyksi kollektiivin myllerrykseen.

On tärkeää ymmärtää myös tuon kaaoksen kera, että tuosta Lähteestä lähetetystä signaalista luodaan polku. Tuo signaali on kotiinpaluumajakka, joka "auttaa meitä kaikkia paluumatkallamme kotiin, josta kerran tulimme". (Viitataan siihen, että jokainen sivilisaatio joka on olemassa, raivaa tietään takaisin kotiin, aivan kuin me.)

"Tämä energiaräjähdys auttaa yksilöä paljastamaan lisää sitä vanhentunutta ohjelmointia, joka pyörii sisällä. Ohjelmia joita pidetään syvällä solurakenteessa."

Sellaisten ohjelmien poistaminen vaatii usein nukkumista, kun keho menee hiljaisuuteen, jotta paljon voidaan poistaa. Se tuo mieleeni, että kun poistaa jonkin ohjelman tietokoneelta, se täytyy sulkea ja käynnistää uudelleen varmistamaan, että kaikki tiedostot ovat poissa. Uupumuksen lisäksi ihmisillä voi olla kehokipuja, ahdistusta, herkkyyttä ja ärtyneisyyttä. Auttaa valtavasti, kun antaa itselle ja muille tilaa ja armoa hyödyntää tämä räjähdys Lähteestä.

Jotkut voivat havaita valtavaa mullistusta muutamalla seuraavalla viikolla, kun keho ja todellisuus sopeutuvat signaaliin. Näytettiin, että mitä enemmän pystymme katsomaan sisälle löytääksemme sieltä epämukavuuden ja levottomuuden syyn, sen sijaan että kohdistamme sen toiseen ihmiseen, paikkaan, asiaan tai tapahtumaan, sitä nopeammin sisäistämme korkeammat energiat.

Tämä koodisyke Lähteestä palvelee eräänlaisena aktivointina, kun se auttaa meitä purkamaan itseltämme valheellista ohjelmointia samaan aikaan, kun se auttaa aktivoimaan jumalaisen piirustuksen/suunnitelman, joka on käytettävissä, kuitenkin horroksessa useimmissa ihmisissä. Tämän suunnitelman avulla pystymme parantumaan tavoilla, joista olemme vain haaveilleet. Purkaminen ja aktivointi alkavat välittömästi, kun syke on lähetetty ja vastaanotettu. Mitä enemmän pystymme puhdistamaan sellaista, mikä ei ole harmoniassa Lähteen kanssa, sitä enemmän pystymme pääsemään käsiksi puhtaaseen jumalaiseen suunnitelmaamme ja hyödyntämään sitä.

"Suunnitelmassa on kotiutumismajakka, joka johtaa teidät takaisin Lähteeseen. Ymmärtäkää, ettei se ole Lähde tuolla (hän osoitti ylös), vaan täällä (osoittaen sydämeen). Sitten kun yksilö on aktivoinut ja voimaannuttanut Lähteen itsessään, siitä tulee polku, jolla on mahdollisuus muuttaa oman todellisuutenne lisäksi myös kokonaisuuden todellisuus."

Minulle näytettiin tämä polku hyvin samanlaisena, kuin Mooses jakoi Punaisen meren. Se olisi selkeää ja se tuntui suojatulta. Kysyin, mitä merkitsi aktivoida täysin Lähde sisällämme, ja minulle kerrottiin: "Yksilö joka on aktivoitunut, on täysin yhdenmukainen kaikessa, mitä hän on, sanoissa, ajatuksissa ja teoissa."

Tämä on todella jännittävää aikaa, ja samaan aikaan kun tilanne tuntuu tulevan todella myrskyisäksi, kokonaisuutena etenemme kuitenkin. Tämä signaali Lähteestä on täällä auttamassa meitä mitätöimään kaiken ohjelmoinnin, joka ei ole korkeinta hyväämme, ja tulemaan kotiin omaan itseemme, paikkaan jossa Lähde asuu SISÄLLÄ. Tämä syke tuo sisällämme esiin kaiken, mikä ei ole harmoniassa Lähteen kanssa, jotta muutamme sen. Tehtävämme on myös olla jäämättä kiinni kaikkeen, mikä romahtaa, ja katsoa sisäämme, ei "tuonne ulos", kun koemme ristiriitaa sisältämämme tiheyden ja lähetetyn taajuuden välillä. Ei mikään helppo tehtävä, mutta sen ymmärtäminen, mitä tapahtuu, auttaa todella. Tämä syke Lähteestä tuntuu siltä, että se antaa meille todella ison työnnön matkallamme kotiin.

Kiitos kaikille, jotka tukevat ja jakavat tämän työn. Se merkitsee todella paljon. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta.

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

7.7.2020 JÄNNITTÄVÄ PÄIVITYS LÄHTEESTÄ TULEVASTA SYKKEESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 09.07.2020 18:05

JÄNNITTÄVÄ PÄIVITYS LÄHTEESTÄ TULEVASTA SYKKEESTÄ

7.7.2020

Halusin tehdä pienen päivityksen Lähteestä tulevasta sykkeestä. Jos et ole nähnyt viime postaustani, se oli "Syke Lähteestä on matkalla meitä kohti" 3.7.2020.

Yksi asia jonka halusin selventää, on, että tämä ei ole se auringonvälähdys, josta monet ovat kuulleet. Ymmärrykseni mukaan auringon välähdys tulee Suuresta keskusauringosta. Tämä syke tulee suoraan Lähteestä ja koskee kaikkea, myös Galaksin aurinkoa ja Galaksin keskusta.

Olin superinnostunut nähdessäni, että mahtavalla Ascension Diaries -Facebook-sivulla (https://www.facebook.com/ascensiondiaries/) näkyi tuo syke Schumannin resonanssissa. Uuden informaation postaaminen on aina uhkapeliä, kun ei koskaan tiedä, miten se vastaanotetaan. Vahvistuksen näkeminen "tuolla ulkona" saa minut sekaisin! Katso alla näytön kuvat.

(https://jennyschiltz.com/wp-content/upl ... 1x1024.png)

(Kuvateksti: 6.7.2020. Juuri tapahtui merkittävä poikkeama. Syke jollaista en ole koskaan ennen nähnyt.)

https://jennyschiltz.com/wp-content/upl ... 7x1024.png)

(Kuvateksti: Normaalilta näyttävän aallon jälkeen näemme HYVIN intensiivisen ja HYVIN lyhytaikaisen sykkeen, joka ulottuu koko tälle asteikolle. 0–40 hertsiä ja selvästi sen yli. Schumann ulottuu 60 hertsiin saakka, joten mielestäni tämä kaavio on "laiska".
Kaavioteksti: Normaali, mutta kuitenkin kauniimpi ja symmetrisempi kuin tavallisesti.
Kaavioteksti (punainen): Epänormaali.)

Perjantaina 3.7. alkoi hidas ja vakaa energioiden lisääntyminen. Useat ihmiset sanoivat, että he olivat itkuisia, surullisia, masentuneita ja vihaisia viikonlopun aikana. Vaikkei se olekaan hauskaa, meidän on välttämätöntä tuntea tämä tila ja selvittää ne osamme, jotka tuntevat näin. Tämä syke on suunniteltu tuomaan esiin sen, mihin täytyy tarttua, ja tuomaan samalla myös korkeampaa taajuutta. Joistain on tuntunut yksinäiseltä, eksyneeltä ja toivottomalta. Meidät haastetaan näkemään se tyhjiönä, joka on luomistila, versus ei-minään ja yhteydettömyytenä. Luomistila, tyhjiö, voi tuntua tyhjältä, mutta siinä meidät pyydetään valitsemaan, mitä haluamme eteenpäin mennessä. Mikä täyttää meidät innostuksella ja toivolla?

Vaihtoehtoisesti jotkut tuntevat olonsa todella hyväksi ja ovat täynnä toivoa ja lupausta. Ei ole oikeaa tapaa kokea tätä, on vain sinun tapasi kokea juuri se, mitä tarvitset, auttamaan sinua matkallasi. Lemmikit eivät ole immuuneja tälle, ja ne saattavat olla takertuvia, velttoja, niillä on suolistovaivoja ja kuiva kirsu.

Olen myös havainnut, että jotkut huomasivat värähtelynsä pudonneen alemmalle aikajanalle (se ei ole vaikeaa). Vedä syvään henkeä, laskeudu kehoosi, sydäntilaasi ja kysy, oletko alemmalla aikajanalla. Tunne vastaus.

Jos huomaat olevasi, enkelit ovat antaneet minulle tekniikan, joka on yksinkertainen, mutta usein syvällinen. Käytän sitä aina, kun tunnen olevani epätasapainossa ja kuin jumissa taajuudessa, joka EI toimi järjestelmäni kanssa. Se on fyysinen ja eteerinen harjoitus. Joskus kehon liikuttaminen auttaa valtavasti.

* Mene joillekin portaille.

* Mene ensimmäiselle portaalle ja pyydä AE Mikaelia, AE Rafaelia, AE Urielia ja AE Gabrielia neljästä suunnasta pitämään tilaa ja auttamaan sinua.

*** Kutsu korkeinta itseäsi ja ketä tahansa, jonka kanssa työskentelet rutiininomaisesti.
*** Pyydä nyt kaikkia niitä, jotka olet kutsunut, auttamaan nostamaan värähtelysi ja siirtämään sinut korkeimmalle jumalaiselle aikajanalle.

* Ala nousta porras kerrallaan pyytäen apua yhdessä alla mainitussa asiassa. Anna itsellesi paljon aikaa per porras vastaanottaa parannusta ja taajuuksien muuttumista.

***Pyydä, että kaikki siteet jotka tarvitsee katkaista, katkaistaan kaikista ulottuvuuksista, aikajanoista ja todellisuuksista.
*** Pyydä, että jalkapohjachakrasi puhdistetaan ja avataan ja että kaikki mitä "istuttaa" jalkasi alempaan taajuuteen, poistetaan.
*** Käy läpi nyt chakrasi (yksi per porras – juuri, sakraali, solar plexus, sydän, kurkku, kolmas silmä ja kruunu). Pyydä, että jokainen chakrasi puhdistetaan, parannetaan ja tasapainotetaan ja se pyörii oikeaan suuntaan.
*** Pyydä, että aurasi kaikki kerrokset puhdistetaan ja sinetöidään.

* Saatat haluta panna pitkäksesi tämän jälkeen, tai saatat olla hyvin energinen. Minulla on ollut kumpaakin kokemusta. Juo paljon vettä auttamaan puhdistumisessa.

Tämä harjoitus voi auttaa nyt ja tulevaisuudessa, jos sinusta joskus tuntuu: "Olen väärässä paikassa." Toivottavasti tämä viesti löytää sinut hyödyntämässä tätä sykettä. Tuntemassa asioita, jotka tarvitsee tuntea, ja samalla pääsemässä käsiksi korkeampaan iloon, jota on täällä. Kiitos teille kaikille, jotka olette tukeneet ja jakaneet tämän työn. Olen hyvin kiitollinen.

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

13.7.2020 ON AIKA …

ViestiKirjoittaja hammer » 16.07.2020 18:59

ON AIKA …

13.7.2020

Meidän kaikkien on aika kasvaa aikuiseksi … kasvaa oikeasti aikuiseksi. En tarkoita itsenäisyyttä, laskujen maksamista tai olemista yhteiskunnan vastuullinen jäsen. Se on pelkästään harhakuva aikuiseksi kasvamisesta.

Aikuiseksi kasvaminen merkitsee, että otamme täyden vastuun omasta energiastamme ja seisomme voimassamme, tietämisessämme ja jumalaisessa totuudessamme.

Aikuiseksi kasvaminen merkitsee, että otamme fyysisen muotomme komentoomme ja täyden vastuun siitä.

Aikuiseksi kasvaminen merkitsee, että ymmärrämme, kuka olemme – kaikki hyvä, huono, uskomaton ja ruma – ja OMISTAMME sen.

Aikuiseksi kasvaminen merkitsee, ettei meitä voi enää manipuloida millään tasolla. Se merkitsee, ettei pelko enää mässäile energiallamme.

Aikuiseksi kasvaminen merkitsee, että riippumatta siitä, mitä näemme ulkona, tiedämme tarkoituksemme ja valomme, ja olemme sitä kaikkialla, kaikkien kanssa.

Aikuiseksi kasvaminen merkitsee, että meidän täytyy antaa toisten saada omat kokemuksensa ajattelematta, että tiedämme paremmin tai voimme suojella heitä oppitunneilta, jotka heidän täytyy oppia.

Aikuiseksi kasvaminen merkitsee, että meidän täytyy antautua ja sallia.

Aikuiseksi kasvaminen ei merkitse, että meidän täytyy olla täydellinen. Se merkitsee, että meidän täytyy omistaa virheemme ja harmonisoitua uudelleen korkeimman jumalaisen totuuden kanssa.

On aika.

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

29.7.2020 PAREMPI YMMÄRRYS ULOTTUVUUDEN PUTOAMISESTA

ViestiKirjoittaja hammer » 30.07.2020 21:39

PAREMPI YMMÄRRYS ULOTTUVUUDEN PUTOAMISESTA

29.7.2020

Olen tuntenut muutaman vuoden vetoa käydä Mesa Verdessä. Tänä vuonna universumi varmisti, että menin sinne, kun vuosittainen sukukokouksemme suunniteltiin tuolle alueelle Coloradossa. Tunsin tärkeäksi mennä, vaikken ymmärtänyt syytä. Heti uppouduttuani tuon alueen energiaan, tapasin ryhmän muinaisia tähtiolentoja, jotka työskentelivät Pueblojen kanssa. Pueblot olivat Hopien ja muiden heimojen esi-isiä. Minulle näytettiin, että he säilyttivät Lemurian ja myös ensimmäisen maanpäällisen elämän koodeja.

Sen päivän aamuna joka meidän oli tarkoitus viettää Mesa Verdessä, minua pyydettiin lähettämään parannusta ja muistamiskoodeja kaikille, jotka halusivat vastaanottaa. Aina kun saan tuollaisen pyynnön, tiedän, että minulla on odotettavissa jotain hyvin erityistä. Saavuimme Mesa Verdeen ja aloitimme pitkän ajomatkan huipulle. Satoi, ja minulle annettiin lupa käyttää platonisia kappaleita luomaan aukon sille työlle, joka tarvitsi tehdä. Minulle kerrottiin, etten voinut siirtää pilviä tai sadetta, kun sitä tarvittaisiin puhdistamiseen. Pystyin kuitenkin luomaan sateettoman tilan työtäni varten, mikä oli upeaa.

Saavuimme paikkaan, josta näkyi Aurinkotalo (Sunset House), tulitemppeli ja Kalliopalatsi (Cliff Palace). Sukelsin tuohon energiaan ja kauneuteen. Pidin pienen rumpuseremonian ja aloin työskennellä tähtiolentojen kanssa, jotka olivat kokeneet elämän siellä kauan sitten. Teimme yhteistyötä lähettääksemme energiaa ja parannusta kaikille, jotka olivat ottaneet vastaan kutsun.

Minulle näytettiin, miten kukin henkilö laitettiin parantavan taajuuden kylpyyn, joka auttoi puhdistamaan hänen kentästään häiriötekijät ja kerrokset, joita tulee monista inkarnaatioista tällä planeetalla. Kun kukin henkilö oli saanut puhdistuksen sillä tasolla, joka oli sopiva hänelle, hänet nostettiin pois parantavasta kylvystä ja laitettiin omalle polulleen. Energia oli täynnä potentiaalia. Olin hämmästynyt ja kiitollinen osallisuudestani tähän kokemukseen.

Tunsin kansan, joka oli asunut siellä, sen yhteisöllisyyden ja yhteyden luonnonhenkiin ja maahan. Se oli taianomaista. Se sisälsi energiaa, jonka monet meistä ovat muistaneet Mu'n ja Lemurian elämistä.

Kun oli sen aika, kiitin tähtiolentoja avusta parantamisessa ja loin astian sen jatkumiselle. Kaikki jotka antaisivat luvan tulevaisuudessa, voisivat myös saada tämän parannuksen. Itse asiassa sinä voit yhdistyä tuohon tilaan nyt ja vastaanottaa. Yksinkertaisesti pyydä ja sitten vastaanota.

Jatkoimme matkaamme ja saavuimme Aurinkotemppeliin (Sun Temple). Energia oli sekalaista, kerroksista ja vähän levotonta. Heti kun kävelin tuohon paikkaan, tapasin taas tähtiolentoja, jotka sanoivat: "Tiedätkö, miksi aurinkoa kunnioitettiin niin kovasti? Se oli ruokaa. Se oli nuorennusta."

Minulle näytettiin kuva muinaisista ihmisistä, joita tähtiväki johti tekemään "avaamisseremonian", kuten he kutsuivat sitä. Seremonia avaisi heidät vastaanottamaan aurinkoa, ja aurinko ruokki sitten heidän solujaan. Tämä ei ravinnut ainoastaan heidän kehoaan, vaan se auttoi myös muistamaan, keitä he olivat, mistä he tulivat ja miksi he olivat siellä. Oli hämmästyttävää nähdä tämä kuva ja ymmärtää, että olemme matkalla takaisin tämän täydellisen Maa-yhteyden aikaan. Tähtiolennot olivat auttamassa siellä niitä, jotka inkarnoituivat muotoon. He auttoivat näitä oppimaan, miten käsitellään ja parannetaan fyysinen puoli. He olivat opettajiamme, ystäviämme ja perhettämme. Heitä ei nähty jumalina tai ylempiarvoisina.

Sitten minulle näytettiin asia, jota voin kuvata vain ulottuvuuden putoamiseksi. Maan ja kaikkien sen pinnalla olevien värähtely putosi radikaalisti. Minulle näytettiin, että tähtiväki lähti. Heidät vietiin pois aluksilla, kun he eivät enää voineet elää Maan taajuudessa. Ihmismuodossa olevien oli aika kokea se, mitä he tulivat oppimaan matriisissa. Oli surua, kun tähtiolennot lähtivät, ja kuitenkin oli myös toivoa, että kaikkiin niihin "siemeniin tai koodeihin" joita he kylvivät, päästäisin jonain päivänä käsiksi Suuren paluun aikana. Pääsemme nyt näihin koodeihin käsiksi, kun palaamme siihen, keitä olimme ennen ulottuvuuden putoamista.

Tähtiolentojen lähdettyä ihmiset jatkoivat ravinnon ottamista auringosta muistamalla muinaiset tavat ja seremoniat. Minulle näytettiin, että vaikka se edelleen auttoi, se ei ollut yhtä tehokasta kuin aiemmin ja ihmisten täytyi täydentää ravintoaan muilla tavoilla aina vain enemmän. Myös auringon taajuus oli pudonnut eikä se kyennyt enää ruokkimaan heitä samalla tavalla. Myös ihmismuodon taajuus oli pudonnut eikä se voinut enää elää pelkästään auringolla – muoto oli liian tiheä.

Mitä enemmän aikaa kului ulottuvuuden putoamisen jälkeen ja tuli uusia sukupolvia, sitä enemmän muinaisista tavoista tuli legendoja ja tähtiolentoja luultiin jumaliksi. Kun elämästä tuli vaikeampaa ja ankarampaa, ihminen siirtyi kauemmas ja kauemmas sydämestä ja syvemmälle pelkoon. Syntyi uskomuksia, että jumalat oli suututettu ja heidän suosionsa täytyy voittaa takaisin.

Minulle näytettiin, että Aurinkotemppelistä tuli uhrauspaikka, erityisesti nuorten ja puhtaiden uhraamisen. Tunsin ihmisten pelon, tuskan ja epätoivon. Kun tämä kerros paljastui, minulla oli päänsärkyä ja pahoinvointia. Ryhmäni muut empaatit tunsivat hyvin samalla tavalla. Uhratut henget sekä suru ja tuska generoivat voimaa, joka meni vähäpätöisemmille ja tiheämmille olennoille, jotka lupasivat palkkioita ja helppoutta.

Avasin sitten portaalin auttamaan noiden energioiden puhdistamisessa. Kun se oli tehty ja portaali suljettu, kuulimme linnunlaulua ja oivalsimme, ettemme olleet kuulleet yhtään lintua aiemmin. Ikään kuin koko luonto olisi pidätellyt henkeään. Sitten alkoi sataa kaatamalla, puhdistaen maata vielä lisää.

Se mitä koin täällä – ilon ja hyväksynnän kerros sekä synkempien energioiden kerros – voi olla tavallista pyhissä paikoissa. Pohjakerroksessa on puhtaampi energia ja aikomus. Sitten on kerroksia, jotka sisältävät tiheämmän ihmis- ja pelkoenergiajäljen, joka tuli ihmiskunnan tiheyden lisääntyessä.

Mitä enemmän sukelsin tuon paikan pimeämpään energiaan, sitä enemmän aloin ymmärtää ihmisen lankeamisen ja tämän Suuren paluun tärkeyden. Tänäkin päivänä tapahtuu uhraamista, joka ruokkii alempaa energiaa. Uhraamisen ei tarvitse näyttää tappamiselta alemman jumalan nimissä, vaikka se voi ja edelleen näyttää. Se voi näyttää myös miltä tahansa, mikä vetää meidät pois todellisesta luonnostamme, todellisesta tietämisestämme ja sydäntilastamme.

Kun koin nämä näyt ja tämän energian, tunsin uskomatonta myötätuntoa kaikkea tätä kohtaan. Tämä Maa-kokemus ei ole ollut helppo, ja lisääntyneen tiheyden myötä meihin kerrostui pelkoa.

Nyt on aika purkaa taakkamme siitä, missä olemme uhranneet itsemme ja missä olemme sallineet selviytymispelon heikentää itseämme. Vähäpätöisemmät jumalat haluavat edelleen uhrausta, mutta meidän ei tarvitse osallistua siihen.

Meillä on vaihtoehto – nuo siemenet/koodit ovat muistuttamassa meille voimastamme ja siitä, keitä olemme. Tehtävämme on kuoria kaikki kerrokset, jotka pitävät meidät pienenä, pelossa ja puutteessa, ja sitten voimme NOUSTA.

Tähtiperheemme odottavat avosylin kulkeakseen taas kanssamme.

Lähetän teille kaikille rakkautta ja vahvuutta, kun menemme tästä ajasta läpi. Pysykäämme sydänkeskuksessamme ja tulkaamme yhdeksi itsemme kanssa enemmän ja enemmän joka päivä.

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

29.8.2020 YHDISTYMINEN KRISTALLI(KRISTUS)VERKKOON

ViestiKirjoittaja hammer » 30.08.2020 22:12

YHDISTYMINEN KRISTALLI(KRISTUS)VERKKOON

29.8.2020

Näin uskomatonta ja tärkeää unta, jonka halusin jakaa teidän kaikkien kanssa. Olin kahvilassa hakemassa syötävää. Kaikkialla ympärilläni on ihmisiä, jotka näyttivät harmailta ja elottomilta, kuitenkin maailmassa heidän ympärillään oli väriä. Siinä ei ollut mitään tolkkua minulle. Seuraavassa hetkessä löysin itseni läheltä naisryhmää. He tuntuivat ihmisiltä, jotka olin tavannut monissa, monissa elämissä – he tuntuivat kuin sisarilta. Kuitenkaan heissäkään ei ollut väriä.

Katselin, kun he muodostivat piirin ja alkoivat hengittää – oikeasti hengittää. Kun he vetivät syvään henkeä, vatsaan saakka, katselin, kun väri palautui. Sitten katselin, kun heidän kristalli(Kristus)kehonsa syttyi ja sitten yhdistyi kristalli(Kristus)verkkoon. Näin energian virtaavan jokaisella hengenvedolla verkkoon ja ulottuvan kauas, kunnes se kohtasi seuraavan henkilön tai ryhmän, joka teki samaa. Sitä oli kerrassaan hämmästyttävää katsella.

Sitten minulle kerrottiin, ettei hengityksen merkitystä voi huomioimatta. Syvä vatsahengitys auttaa kehoa yhdistymään kaikkeuteen, poistaa kehomyrkkyjä ja auttaa solutoimintaa, ja DNA muuttuu. Kun käytämme hengitystä aktivoimaan Kristus-kehon ja yhdistämme sen Kristus-verkkoon, se auttaa meitä yhdistymään toisiimme ja uuden luomiseen. Selitettiin, että kaiken planeettamyllerryksen myötä monet hengittävät tällä hetkellä vain pinnallisesti, eikä se ole elämänhengitystä – se on pelkästään olemassaolohengitystä.

Kristus(kristalli)verkko sisältää Kristus-tietoisuutta, joka on ehdotonta rakkautta ja täysin yhtenäinen sisällä ja ulkona. Ne jotka ovat kokeneet uskonnon aiheuttamaa tuskaa, tietävät, että tämä tietoisuustaajuus voi auttaa noita haavoja parantumaan. Yhdistyessäni täysin tähän taajuuteen ja verkkoon ymmärrän selvästi, miten paljon asioita on vääristetty ja muutettu sopimaan niiden agendaan, jotka halusivat kontrolloida. Kristus-taajuus on puhtautta ja totuutta, eikä siinä ei ole kyse yhdestä miehestä, vaan se on taajuutta, jota hän kantoi ja jota me kaikki voimme kantaa.

Kokeile tätä yksinkertaista harjoitusta yhdistyäksesi itseesi ja verkkoon.

Aloita hengittämällä syvään, laajentaen vatsan suurimmilleen.

Näe ja tunne, että jokaisella sisäänhengityksellä hengität puhdasta kultaista valoa.

Päästä jokaisella uloshengityksellä irti jännityksestä tai tiheydestä, jota sinulla on. Näe sen lähtevän tummina palasina, jotka muuttuvat välittömästi valoksi lähtiessään kehostasi.

Sano: "Aktivoin nyt Kristus(kristalli)kehoni."

Huomaa kehosi oikeasti ja miltä tämä aktivointi tuntuu.

Sano: "Yhdistyn nyt Kristus(kristalli)verkkoon."

Saatat tuntea tuon verkon tai myös nähdä sen.

Syvällä sisäänhengityksellä tunne verkon ja kehosi yhteys.

Uloshengityksellä tunne ydinolemuksesi työntyvän verkkoon.

Huomaa, miltä kehosi tuntuu ja mitä kuvia ilmaantuu.

Minulla se näytti vedeltä, joka täytti verkon linjat, ulottuen niin kauas, kuin saatoin nähdä, ja yhdistyen seuraavaan henkilöön, joka teki samaa.

Tee tätä, kunnes tunnet yhdistyneesi täysin ja olet täynnä elämää.

Näytettiin, että tämä harjoitus auttaa meitä tukemaan toisiamme ja yhdistymään yhdeksi, kun maailma romahtaa ja rakennamme uutta. Elämänhengitys (syvä vatsahengitys) on erityisen tärkeää niille, joista on tulossa korkeimman jumalaisen valon solmukohta-ankkureita. Näytettiin, että yhdistyminen hengitykseemme tällä tavalla auttaa meitä tukemaan toisiamme ja yhdistymään. Näytettiin, että tämä harjoitus on vielä tehokkaampi, kun sitä tehdään ryhmissä. On tärkeää, että alamme kaikki yhdistyä eetterissä nyt.

Hengitys on yhteytemme opastukseen ja terveyteen. Elämänhengitys ei ole ainoastaan tapa, jolla voimme elää täydemmin tässä maailmassa, vaan tapa luoda ja yhdistyä uuteen maailmaan.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta ja syviä hengenvetoja. Valtava kiitos myös teille kaikille, jotka tuette ja jaatte tämän työn. Apunne on korvaamatonta tämän työni jatkamisessa.

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit