Semetis Kim (divinewarriorgoddess.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

17.12.2019 YLÖSNOUSEMUSJARRUT OVAT POIS PÄÄLTÄ!

ViestiKirjoittaja hammer » 19.12.2019 19:03

YLÖSNOUSEMUSJARRUT OVAT POIS PÄÄLTÄ!

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
17.12.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(https://img1.wsimg.com/isteam/ip/ccaaf2 ... /rs=w:1280)

Kuva: valokoodattu aktivointi fyysisen kehon ylösnousemusta varten, tekijä Kim Semetis, jumalainen jumalatarsoturi

Viesti, kun kohtaamme pelkomme ja annamme rakkautemme

Kun tarkastelemme sitä symbolismia ja niitä merkkejä joita universumimme (korkeampi itsemme) lähettää meille, näemme ne kauniina lahjana, joita ne ovat. Tietämistä, korkeampaa viisautta, joka ilmaisee meille koko ajan, joka päivä, joka hetki pienenpienen tai suurensuuren viesti. Kun alamme todella tunnistaa ja "lukea" näitä merkkejä, uskoa, etteivät ne ole sattumaa ja tietää, että ne ovat kuin tienviittoja ja kylttejä, jotka ohjaavat meitä, kun kuuntelemme korkeampaa tietoisuutta. Jaan tämän kokemuksen, koska valon lähettinä tiesin, että tämä oli viesti kaikille, jotka resonoivat.

Viime viikolla matkustin kotiin jouluksi katsomaan lapsiani, joita en ollut nähnyt hyvin pitkään aikaan. Lähdin iltalennolla, joten päivän aikana minulla oli tärkeä asia toimitettavana, noin puolen tunnin ajomatkan päässä paikastani. Kun lähestyin risteystä kääntyäkseni ostoskeskukseen, jossa tuo kauppa oli, edessäni paloi punainen valo. Kun painoin jarruja, ne eivät toimineet. Painoin lattiaan saakka eikä mitään, ei jarruja! Onneksi olen hyvin harkitsevainen ajaja, kuten aina olen ollut. Kuitenkin opetellessani ajamaan koulubussia monta vuotta sitten, opin olemaan vielä varovaisempi. En roiku puskurissa tai jarruta vasta viime hetkellä, joten minulla oli paljon etäisyyttä, ja kuin painoin jarrua uudestaan, luojan kiitos se piti, enkä törmännyt edessäni olevaan autoon. Minun täytyi vielä keplotella parkkipaikalle ja saada parkkiruutu, minkä tein turvallisesti. Universumini antoi minulle tarpeeksi jarruja, jotta pääsin hyvään parkkiruutuun. Kiitos, universumi!!

Tiesin, etten voisi ajaa kotiin ja minun täytyi tilata hinausauto ja joku hakemaan minut. Tämä tapahtui vain muutama tunti, ennen kuin minun oli määrä lähteä lentokentälle ja aivan ensimmäiselle lentomatkalleni. Tunnistin oitis symbolismin. Jarrut olivat pois päältä ylösnousemusprosessissani. Kohtasin suurimman pelkoni (lentäminen), ja tein ennenkuulumattoman luottamushypyn. Universumini palkitsi minut tavoilla, joita en vielä kyennyt näkemään. Mutta tiesin, että niitä oli, vaikka piilossa tällä erää. Sain ennen lähtöäni soiton mekaanikolta, että jarruhihnani oli ruostunut puhki ja se olisi hyvin kallis korjaus. Autoni oli vanha, joten tämä ei ollut mikään iso yllätys. Rakastin sitä kuitenkin edelleen ja halusin pitää sen, korkeammalla itselläni oli kuitenkin muita suunnitelmia. Ihmisitsellämme ja korkeammalla itsellämme on hyvin erialainen ymmärrys kvanttikentästä. Ihmisitsellä (ego) on hyvin rajoittunut näkemys ja korkeampi itse tietää, että kaikki on rajatonta. Saamme valita joka hetki. Mitä aiomme uskoa?

En pystynyt fokusoitumaan tuolla hetkellä päätökseen, korjaisinko autoni vai en, kun valmistauduin lähtemään kuukauden mittaiselle matkalleni. Keskityin menemään syvälle sisään yhdistyen korkeampaan itseeni ja pysymään korkeammissa maailmoissa. Pysyin tyynenä ja luotin, että kaikki oli jumalaisessa järjestyksessä joka hetki. Lennon, matkojen ja autoni osalta. Luotin, luotin ja luotin.

Lento meni upeasti ilman paniikkikohtausta – merkittävä urotyö minulle – kiitos schisandran (luonnon yrtti ahdistukseen, joka rauhoittaa välittömästi). Tämä oli yritti, jota olin matkalla hakemaan, kun jarrut lakkasivat toimimasta. Olin nauhoittanut myös rauhoittavan meditaation/aktivoinnin omalla äänelläni kuunneltavaksi lennon aikana. Kun valokehomme herää, se voi aiheuttaa suurta ahdistusta ja paniikkikohtauksia, mikä ei ole minulle uutta. Minulla oli ollut aina ahdistusta (tunteita, että minut työnnettiin myrkylliseen ympäristöön syntymässä), ja paniikkikohtaukset alkoivat yli 30 vuotta sitten. Minulla ei ollut tuolloin aavistustakaan, mikä syy oli, ja minulla on ollut niitä toisinaan kaikkina näinä vuosina ja olen vältellyt kaikkea, minkä luulin laukaisevan kohtauksen.

Perille saapumiseni jälkeisenä aamuna minut työnnettiin välittömästi palvelukseen, kun poikani auto hajosi. Tunnustelin muutaman päivän päätöstäni, korjaanko autoni vai en, ja tunsin, ettei minun pitänyt korjata sitä. Aioin kysyä mekaanikolta Floridassa, halusiko hän ostaa tuon auton. Kuitenkin juuri ennen kuin soitin hänelle, sain tunteen, että lahjoitan sen vain hänelle, ja kun kerroin hänelle tämän, hän oli shokissa. Kuka antaa autonsa pois? Me annamme! Korkeammissa maailmoissa jaamme, ja tehdessämme sen avaamme yltäkylläisyyskoodimme. Mitä enemmän jaamme, sitä enemmän saamme. Tämä ei kuitenkaan ole syy, miksi teemme sen, kun näemme rahan tarkoituksen uudessa Maassa.

Näemme, miten palveluroolimme muuttuu, kun ruumiillistamme enemmän sielumme valoa. Fyysisen kehon ylösnousemus on täysin uusi taso, ja taso nousee jatkuvasti ymmärryksessämme ja rakkauskapasiteetissamme. Kun kerroin mekaanikolle, että annoin hänelle tuon auton, sydämeni laajeni niin suureksi, että rakkaus jota tunsin, oli niiiiin uskomatonta, että haluan jatkaa antamista, antamista, antamista! Se on tarttuvaa, ja mieleeni tulee jatkuvasti elokuva "Anna hyvän kiertää".

En kerro tätä kerskuakseni tai rehennelläkseni, vaan inspiroidakseni muita jakamaan ja lahjottamaan kaikilla uusilla tavoilla, kaikilla uusilla tasoilla, koska rakastaisin sitä, että koette silkkaa iloa jakamisesta/lahjoittamisesta. Ihminen haluaa hamstrata ja roikkua kiinni ja sanoo: "Mitä minä siitä saan?", kun taas sielu vain rakastaa kaikkea ja tietää, että kun jaamme sen, mitä meidän täytyy jakaa, kaikki annettaan meille täydelliseen aikaan.

Siis olin huoleton ensimmäistä kertaa moniin, moniin vuosiin. Minusta tuli uber-kuski ja autoin lapsiani pääsemään töihin ja takaisin heti saapumistani seuraavana päivänä, toiselta perheenjäseneltä lainatulla autolla. Koko puolitoista viikkoa sen jälkeen sanoin universumilleni: "Tuo minulle auto, ja ajan ihmisiä, minne heidän täytyy mennä" (palvelu). Tätä tein jo, kuitenkin jonkun toisen autolla. Tuona aikana katselin autoja ja automaattisesti palasin samaan autoon uudestaan ja uudestaan. Muutama päivä sitten heräsin kuullen sanat: "Ostat auton tänään", ja kuultuani sen muutaman kerran tiesin, että minun oli määrä koeajaa tuo auto.

Niinpä menimme sinne, ja kaunis sielu uskomattoman energian kera, odotti meitä autokaupan ovella. Kerron hänelle, mitä autoa tulin katsomaan, ja hän antoi minulle välittömästi avaimet, jotta voisin mennä yksin koeajolle. Meillä oli upeita keskusteluja energiasta, ja tietoni kiehtoi häntä. Hän kertoi minulle, että kun katsoin häntä, hänestä tuntui, että katsoin hänen sieluunsa. Vahvistin hänelle, että juuri niin teen, kun luen toisten energiakenttää. Siis tässä kävin keskustelua autokaupassa korkeammasta tietoisuudesta, vaikkei hänellä ollut aavistustakaan, mitä tapahtui. Minulle myönnettiin heti autolaina, vaikkei minulla ole paljon tuloja – tosin minulla on hyvät luottotiedot. Muutama tunti myöhemmin ajoin kotiin melkein upouudella autolla (5000 mailia). Vau! Miten mahtava päivä!

Muistutus: Pikkuegomme yrittää saada meidät sekoamaan, kun pelkoa tulee esiin. Sanomme pelkästään: "Ei. En usko enää tuota ohjelmaa. Sen sijaan päätän luottaa, kun tiedän, että teemme niin korkeammissa maailmoissa." Luotamme. Se on kuin hyppäisi kallionkielekkeeltä ilman laskuvarjoa, tai kävelisi nuoralla ilman turvaverkkoa. Emme tarvitse sellaista enää! Meillä on tämä uskomaton kyky uudelleenohjelmoida itsemme joka hetki joka päivä. Kuuntelemme ajatuksiamme, kuitenkin kieltäydymme uskomasta niitä. Voimme kuunnella mielen höpötystä vähän ja sallia tämän energian vapautua, ja sitten voimme puhua sille ja muuttaa tuon silmukan egoversiosta korkeamman itsen versioksi. Se on todella näin yksinkertaista, jos sallimme sen olla.

Muistutus: Ego haluaa mutkistaa, korkeampi itse yksinkertaistaa.

Miksi jaan tämä kokemuksen? Jaan tämän kanssanne, koska tämä viesti ei ole vain minulle, vaan kaikille. Ylösnousemusjarrut ovat pois päältä, ja menemme täyttä höyryä eteenpäin, kun luotamme universumiimme, korkeampaan itseemme joka hetki. Valtavien luottamushyppyjen tekeminen sinkoaa meidät korkeampiin maailmoihin! Kun avaamme sydämemme ja tunnemme tämän valtavan rakkauden virtaavan nestemäisenä rakkautena, meistä tulee rakkautta. Olemme rakkautta, puhdasta ja yksinkertaista, ja kun säteilemme tätä rakkautta, se heijastuu universumimme halki. Elämästämme tulee yksinkertaista ja puhdasta, kun taajuutemme huokuu uusia koodeja ja sointuja. Toiset voivat tuntea tämän, vaikka he olisivat tietämättömiä energiasta tai siitä, miten se toimii.

Avainkoodi: Tee, mitä sinun täytyy, avaamaan sydämesi ja pitämään se auki joka hetki, koska se täyttää meidät ilolla, kun antaudumme korkeammalle itsellemme. Emme ole erillään korkeammasta itsestämme. Olemme yhtä.

Rakkaussiunauksia,
Kim Semetis – jumalainen soturijumalatar

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

12.2.2020 KRISTALLIVALOKEHOKSI KEHITTYMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 13.02.2020 22:29

KRISTALLIVALOKEHOKSI KEHITTYMINEN

12.2.2020

(https://img1.wsimg.com/isteam/ip/ccaaf2 ... /rs=w:1280)

Muutosevoluutiota. Kun me/fyysinen astiamme uudistuu, niin uudistuu myös fyysinen todellisuutemme, luodessamme joka hetki tietoisesti moniulotteista olemassaoloa. Olen tehnyt pitkän luettelon niistä tavoista, joilla kehitymme ja muutumme. Osa tästä tai kaikki tämä voi kuulostaa hullulta, kunnes alat kokea sitä, ja sitten siinä kaikessa alkaa olla tolkkua. Minulta on saattanut jäädä pois monia aspekteja, kuitenkin yritin tehdä tästä mahdollisimman kaikenkattavan. Olen tehnyt Kristallivalo-mestarikurssin (ensi torstaina 20.2.20 klo 14 EST, energiavaihto 18.88 dollaria) juuri tästä aiheesta, ja jos olet kiinnostunut, voit ilmoittautua tästä linkistä.

* Ruokamuutokset. Syömistavat ja ruokamaku muuttuvat jatkuvasti matkan varrella. Et syö lainkaan, ja paastoat ajoittainen edes käsittämättä sitä. Tulet vegaaniksi tai vegetaristiksi tai kadotat halun syödä lihaa tai tiettyjä (tai kaikkia) eläintuotteita.

* Ihomuutoksia, kun kehomme kristallit aktivoituvat, mikä aiheuttaa ihottumaa, kyhmyjä ja kesimistä, ja voi nähdä kristallisen ihonsa hohtavan.

* Luonnonmukaista myrkynpoistoa, esim. kehon hajut ja kuonanpoisto muuttuvat ja äärimmäinen janoisuus auttaa "järjestelmämme huuhtomisessa". Joskus viittaan tähän kosmisena (vessan) huuhteluna, joka saattaa tuntua epämiellyttävältä, kuitenkin se on myös tärkeä osa tätä prosessia.

* Tunnemyrkynpoistoa tapahtuu luonnostaan myös koko matkan varrella, kun kaikki se energia jota on pidetty fyysisessä astiassamme, on valmis vapautumaan. Tunteemme voivat olla sekaisin, kun sydämemme avautuu enemmän ja koemme syvää autuutta ja sitten meidät tuodaan takaisin epätoivon syvyyksiin, mennessämme syvemmälle sisään puhdistamaan lisää tunnepainolastia. Osa tästä voi yllättää sinut, kun luulit jo puhdistaneesi jonkin täysin. Tässä se kuitenkin on taas, kun on vielä lisää vapautettavaa, mistä emme tienneet. Tämän katsominen siunauksena auttaa tätä vapautumista ja tekee siitä nopeampaa ja helpompaa. Emme ole bipolaarinen – me ylösnousemme.

* Tiheyden irtipäästäminen fyysisestä astiastamme vie vuosia, ja kun tätä tapahtuu, meillä saattaa olla fyysistä kipua alueilla, joissa tiheys on sitkeintä. Kun siirrymme hiilipohjaisesta kehosta nestemäiseen plasmarakkauteen, sieluvalo raivaa tiensä lävitsemme, ja jos sen on vaikeaa päästä tiheyden läpi, tämä aiheuttaa fyysistä kipua. Minulla on YouTubessa video (https://www.youtube.com/watch?v=_FMAx1LdTZY&t=9s), joka saattaa auttaa sinua, jos olet tässä vaiheessa. Jaan sen, mikä auttoi minua tämän vaiheen aikana.

* Keho suurenee. Kun sisällämme on enemmän valoa, kehomme pullistuu synnyttäessämme kirjaimellisesti uutta Maatamme. Tässä ei ole ihmismielelle loogista tolkkua – missään tästä ei ole. Saatamme näyttää raskaana olevalta, kun vatsamme pullistuu, ja sitten meillä on supistuskipuja, kun synnytämme uutta Maatamme. Tätä tapahtuu monta kertaa, kun luomme jatkuvasti kaikkia uusia todellisuuksia. Olemme hullussa ja hurjassa kyydissä, ja se on hyvinkin sen arvoista!

* Monet vanhat asioiden tekemistavat eivät enää tyydytä meitä. Meistä tuntuu tyhjältä, kun teemme asioita, jotka ennen antoivat meille suurta iloa. Esim. emme enää halua osallistua joulunviettoon käymällä perhetapaamisissa, jotka ovat täynnä draamaa. Tähän sisältyy monia asioita, joita teimme ennen.

* Emme voi enää sietää kaksinaistodellisuuksia ja draamaa, kun taajuutemme kohoaa.

* Voimme kuulla äänien/sointujen sinfoniaa, kun "viritymme" universumiimme.

* Jokaisen päivän myötä meistä tulee herkempi ympärillämme olevalle energialle. Alamme tuntea, kun energioita tulee universumista.

* Alamme karistaa 3D/4D-elämäämme kaikkien uusien elämien vuoksi. Koko elämämme saattaa kääntyä ylösalaisin, kun pidämme nyt enemmän yksinkertaisesta olemisesta.

* Toimimme hyvin eri tavalla täällä ja tarvitsemme paljon enemmän unta ja lepoaikaa, kun paljon työstämme tehdään unitilassa.

* Yhdistymme yhtenäiseen tietoisuuskenttään, kun siirrymme kvanttiolemassaoloomme, ja luovia ideoita virtaa kauttamme. Inspiroidumme luomaan uusia projekteja, kursseja, taidetta – joskus hyvin nopealla tempolla. Toisina aikoina meistä tuntuu, ettei meillä on inspiraatiota lainkaan (mallin poispyyhkiminen).

* Meillä on monia mallin poispyyhkimisiä matkan varrella – jotkut ovat valtavia ja toiset selvitämme hyvin nopeasti. Pystymme tuskin lainkaan toimimaan todella isojen poispyyhkimisten aikana, ja meidän ehkä täytyy pysyä sängyssä viikkoja tai kuukausia (tai vuosia). Sen jälkeen olemme mallin uudelleenrakennusvaiheessa, joka luo uutta todellisuuttamme. Myös tämä prosessi voi viedä vuosia hyvin suurissa muutoksissa.

* Ystäviä, perheenjäseniä ja työpaikkoja putoaa pois, kun värähtelemme korkeammalla taajuudella emmekä enää resonoi noiden ihmisten ja paikkojen kanssa, jotka ennen tuntuivat kodilta. Jotkut pysyvät ja jotkut lähtevät. Meidän täytyy antaa itsellemme aikaa surra elämän vanhoja tapoja ja sitten nähdä, että jotain paljon, paljon parempaa on tulossa!

* Alamme yksinkertaistaa elämäämme ja elämme rauhallisesti ilman ulkopuolisia häiriötekijöitä.

* Saatamme tuntea äkillistä halua muuttaa uuteen paikkaan. Tämä voi tapahtua uudestaan ja uudestaan, kun kukin paikka aktivoi sisäisiä koodeja ja fyysinen muuttaminen auttaa tässä prosessissa.

* Haluamme ehkä hankkiutua eroon paljosta vanhasta "kamasta", kun tuntuu hankalalta ja raskaalta, että on paljon tavaraa.

* Käytämme ehkä myös kevyempiä vaatteita, kun vaatteet tuntuvat hyvin raskailta valokehollemme. Tämä on erityisen merkillepantavaa mallin poispyyhkimisen jälkeen. Käytämme ehkä myös vähemmän (tai ei lainkaan) koruja – jos rakastamme koruja, kuten minä. Minä käytän nyt mieluummin löysiä mekkoja ja paljon vähemmän koruja.

* Saatamme huomata, että haluamme viettää enemmän aikaa luonnossa ja eläinten kanssa, kun se auttaa meitä tuntemaan enemmän yhteyttä Gaiaan ja kaikkeen olevaiseen. Auringon katselemisesta ja ajan viettämisestä auringossa tulee suosikkiajanvietettä, kun lataamme kristallirakennettamme. Myös katsoessamme kuuta ja tähtiä tunnemme olevamme enemmän ja enemmän yhdistynyt universumiimme. Otamme usein kuvia näistä aktivoinneista, kun myös ne aktivoivat sisäisiä kristalleja.

* Saatamme siirtyä kristalleilla leikkimisestä/aktivoimisesta Andaroihin, jotka ovat paljon korkeampaa värähtelyä ja moniulotteisia, koska resonoimme nyt moniulotteisena valo-olentoja olemiseen.

* Emme ehkä enää resonoi sen kanssa, että olemme selvänäköinen meedio, kanava, energiaparantaja, shamaani jne., kun kaikesta tulee hiljaista ja oivallamme, että olemme tosiaan ruumiillistaneet enkelimme, oppaamme ja galaktisen tiimimme. He eivät ole enää "tuolla jossain", kun oivallamme, että kaikki on sisällä. Meistä tulee nuo sisäiset aspektit.

* Saatamme huomata, ettei ole aikaa tai että aika hidastuu tai nopeutuu. Ajasta tulee epärelevanttia, kun opimme elämää epälineaarisesti. Kun meidän täytyy tehdä jotain aikataulun mukaan, laitamme herätyksen päälle, jottei se mene ohi meiltä, koska meistä tulee niin epälineaarinen.

* Aikaleimoja kuvissa on kaikkialla, kun kvanttihypimme hetkessä ulottuvuudesta toiseen.

* Kun sisällämme enemmän plasmaa (mikä voi saada tuntemaan, että on todella kylmä), kehomme ja selkärankamme muuttuu ns. hyytelöksi ja voi olla vaikeaa pitää selkärankaa suorassa.

* Kun meistä tulee epälineaarinen, ihmisaivomme muuttuvat ns. "puuromaisiksi aivoiksi", jolloin olemme kykenemätön ajattelemaan selkeästi.

* Meidän täytyy nukkua paljon "herätäksemme". Toisinaan saatamme tarvita unta 12, 14 tai 16 tuntia vuorokaudessa, ja silloinkin saatamme tarvita torkut. Myös nukkumistapamme voi olla sekaisin, esimerkkisi nukkuu päivällä, valvoo yöllä ja sitten se voi kääntyä toisinpäin.

* Täydellisen mallin poispyyhkimisen (todella ison malli) jälkeen kehostamme tulee yhtä veltto kuin nuudeli, ja ihomme voi muuttua tiukasta (kuten omani oli) hyvin irtonaiseksi ja vähän roikkuvaksi. Saatat huomata myös lisää ryppyjä, laikkuja ja kaikenlaisia kehomuutoksia.

* Hiuksista ja ihosta voi tulla hyvin kuiva ja kookosöljystä paras ystäväsi! Tätä tulee ja menee matkan varrella. Käytä kookosöljyä runsaasti!

* On kyky ymmärtää kvanttikietoutumista, kvanttiolemassaoloa, hologrammeja, portaaleja, madonreikiä, universumia, moniulotteisuutta, ja alamme saada moniulotteisia kokemuksia.

Kristallikehomme navigoiminen vaatii taitoa, kun opettelemme virtaamaan tai työskentelemään plasma-kristallivalokehomme kanssa sen sijaan, että yritämme saada sen mukautumaan siihen, mitä haluamme tehdä sillä. (Se ei joka tapauksessa toimi jonkin ajan kuluttua.) Ylösnousemus ei ole mukavaa tai helppoa egolle – se ei noudata vanhaa 3D/4D-matriisirakennetta. Tässä kohtaa meidän täytyy opetella kaikki uudet olemistavat, eivätkä ne näytä lainkaan vanhalta tavaltamme. Luomme täysin uutta olemassaoloa/todellisuutta, ja voin vakuuttaa, että kun nostamme taajuuttamme, luomme oikeasti maanpäällistä taivasta. Tuleeko meillä vielä esiin kaikkia juttuja, kutsummeko kokemuksia? Kyllä, kuitenkin näemme ne ja sen, miksi pyysimme niitä, ja harmonisoimme tilanteen itse. Mitään ei tapahdu meille, kaikki tapahtuu meidän hyväksemme. Olemme kutsuneet jokaisen kokemuksen laajentuaksemme lisää, kun opettelemme elämään korkeampi sydämemme täysin avoimena!

Tulee aika, jolloin emme voi kiistää, että tämä evoluutio tapahtuu jokaisessa meissä, olemme kaikki siinä omassa vaiheessamme ja se on erilaista jokaiselle meistä.

Antautuminen on avain (koodi) auttamaan tässä siirtymässä tai evoluutiossa, kun pääsemme täysin viidenteen ulottuvuuteen ja korkeammalle. Hiilipohjaista ihmiskehoamme ei luotu käymään läpi tätä muodonmuutosta, joten se haastaa meidät matkan joka askeleella. Sen sijaan, että ihmiskehomme kuolee siirtyessämme "taivaaseen", olemme tehneet sitä tässä ja nyt vuodesta 2012 saakka, jolloin avautui valintapiste tai portti. Jokainen sielu joka on täällä, on tehnyt tuon valinnan korkeammalla ymmärrystasolla, vaikka he saattavat edelleen vaikuttaa tiedostamattomilta.

Älä koskaan sano "ei koskaan", kun saatat ajatella, että prosessisi on valmis ja ohi ja olet saapunut perille. Tämä prosessi ei lopu koskaan, mutta voin vakuuttaa, että siitä tulee helpompaa ja helpompaa, mitä enemmän päästämme irti tiheydestämme ja tunteistamme, joita pidetään sisällä. Tämä on varmasti monumentaalinen tehtävä, kun teemme puhdistusta kaikkien elämiemme osalta. Autamme myös kollektiivin puhdistamisessa. Kuitenkin meidän täytyy muistaa, ettemme voi puhdistaa sellaista, mitä ei ole sisällämme. Näen monia, jotka sanovat, että he tuntevat tai puhdistavat kollektiivia. He eivät kuitenkaan tuntisi ja puhdistaisi, jos heillä ei olisi enää sitä sisällään. Tämä on yleinen väärinkäsitys valonpitäjien keskuudessa. Toiset ajattelevat, että he ovat olleet täysin valmiita prosessinsa osalta jo vuosia sitten, eikä tilanne ole todellakaan se. Katsotaanpa korkean profiilin ylösnousemusoppaita, jotka käyvät edelleen läpi puhdistumista. Tietysti he saattavat kyetä siirtymään sen läpi silmänräpäyksessä, kuitenkin myös he käyvät läpi tätä loputonta transformaatiota.

Rakastan teitä.

Kim Semetis – jumalainen Jumalatarsoturi

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

4.3.2020 KRISTALLIVERKKOJÄRJESTELMÄMME TODELLINEN VOIMA

ViestiKirjoittaja hammer » 09.03.2020 14:08

KRISTALLIVERKKOJÄRJESTELMÄMME TODELLINEN VOIMA

4.3.2020

Kaunis valoperhe,

Jaan kanssanne hyvin uskomattoman kokemuksen muutaman päivän takaa. Näin selvästi kristalliverkkojeni syttyvän ja sädehtivän täysin ladattuna sisälläni, ja sitten näin ne uuden Maan verkkoina. En pysty kuvaamaan kauneutta, jonka näin. Puhdasta iloa jota tunsin. Se oli mystinen, maaginen ja sanoin kuvaamaton "olemme saapuneet perille" -tunne. Tässä olemme – kaikki minkä vuoksi olemme tehneet kovasti työtä, on tässä nyt meille! Meitä muistutetaan olemaan kutistumasta takaisin pelkopohjaisiin ohjelmiin, kun kristalliverkkojärjestelmä on nyt korvannut vanhan ja vanhentuneen 3D/4D-matriisin. Se ei joka tapauksessa ollut koskaan totta, kun kaikki oli/on harhaa, joten miksi emme tee siitä vaikuttavinta luomusta, jonka voimme kuvitella?

Ei voi kuvitella kristalliverkkojemme todellista voimaa, kun ne superlataavat jokaisen ajatuksemme, jonka sallimme. Kun alamme todella poistaa puute- ja pelko-ohjelmia, oivallamme, että mikä tahansa on mahdollista tässä rakkauden kvanttiolemassaolossa. Jokaisessa anteliaisuuden teossa täällä on korkeinta taajuutta, joka heijastuu universumiin. Yksinkertaiset ystävälliset tekommekin heijastuvat …

Olemme kristalli ihmismuodossa ja säteilemme rakkaustaajuutta, jonka voi tuntea kaikissa galakseissa. Tässä pyhässä paikassa meillä on korkein vastuu energiastamme kaikkina aikoina. Ei ole hiukkaakaan myötätunnon puutetta, kun kunnioitamme ja arvostamme kaikkia muita. Lähetämme kaikille rakkautta ja sitten annamme heidän mennä kokemaan oman matkansa. Taajuutemme "laukaisee" jotkut ja/tai he torjuvat sen, ja se on meille myös ok, kun alamme todella ymmärtää, mitä värähtely-yhteensopivuus oikeasti merkitsee. Se merkitsee paljon irtipäästämistä koko ajan, kun kristalliverkkojärjestelmämme taajuus lisääntyy jatkuvasti. Opimme suremaan ns. menetystä, jos tarvitsee, ylläpitäen kuitenkin taajuutemme, koskaan "kutistumatta takaisin" mukautumaan vanhaan järjestelmään.

Pidämme uuden Maan kristalliverkkoja sisällämme. Olemme nuo verkot, ja kun sopeudumme tämän valtavuuteen ja tärkeyteen, alamme todella ymmärtää, ja kun ymmärrämme, laitamme avaimen koodiin (avainkoodi) avataksemme kaikki rikkaudet, joita uudella Maalla on täällä. Silloin pystymme avaamaan oven tai taivaan portit.

Täällä on kaunista, tähtiportti on auki. Tule sisään … sillä kaikki ovat tervetulleita tänne …

Rakastan sinua,

Kim

-----------

hammer
Ylläpitäjä

11.3.2020 KARMAKIERROISTA RAKKAUSKIERTOIHIN

ViestiKirjoittaja hammer » 26.03.2020 21:35

KARMAKIERROISTA RAKKAUSKIERTOIHIN

11.3.2020

Tunsin kutsun kirjoittaa tämän artikkelin ja tehdä videon auttaakseni kaikkia ymmärtämään vastaavuuden karmakiertojen ja "Päiväni murmelina" -elokuvan välillä, jossa esiintyi Bill Murray. Jos et ole nähnyt tätä elokuvaa, niin ehdotan, että katsot, jos tunnet sen kutsuvan. Tässä elokuvassa päähahmo elää saman päivän uudestaan ja uudestaan, kenties satoja kertoja, ja hän ei – paljon meidän tapaamme – tajua sitä hyvin, hyvin pitkään aikaan. Hän käyttäytyy samalla tavalla, hänellä on sama asenne, hän tuo saman energian jokaiseen päivään, kunnes hän lopulta alkaa nähdä sen, todella tajuta sen. Hän on "täysillä egossa", välittää vain itsestään ja on täysin tiedostamaton. Hän ei voi ymmärtää, miksi tämä tapahtuu (herää joka päivä elämään saman päivän taas uudestaan). Kuitenkin hyvin pitkään hän jatkaa samaa käyttäytymistä ihmetellen, miksi hän ei pysty siirtymään eteenpäin (seuraavaan päivään).

Tämä on täydellinen esimerkki karmakierrosta, koska monet meistä, tiedostamattomat ihmiset kokevat tätä joka päivä. Sanomme, että haluamme elämämme olevan parempaa, syytämme kaikkia ja kaikkea nykytilastamme (uhrienergiaa) tai itseämme. Valitamme elämäämme tai arvostelemme muita ja tuomitsemme heidät. Emme kuitenkaan tee koskaan rahtuakaan muuttaaksemme itseämme.

Miksi meillä on ihmisrotuna taipumusta tehdä niin? Koska saatamme ajatella, ettei meidän tarvitse muuttua, että maailman ja kaikkien ympärillämme täytyy muuttua. Ajattelemme, että me olemme täydellinen (taas ego) ja ettei kukaan muu tiedä, miten asiat tehdään, että he ovat typeriä, kyvyttömiä jne. Todellisuudessa he kärsivät siinä sisäisessä helvetissään, etteivät tunne olevansa riittävän hyvä. He eivät rakasta itseään, ja siksi he ovat kyvyttömiä rakastamaan syvästi toista. Mutta … mitä he oikeasti tekevät muuttuakseen, tehdäkseen itsestään ja elämästään paremman?? Eivät mitään.

Ehdottomasti jokainen kykenee muutokseen. Kuitenkin totta puhuen, muuttuminen vaatii ponnistelua, muuttuminen vaatii korkeampaa tietoisuustasoa. Se on kovaa työtä (alussa).

Emme voi odottaa, että meistä tuntuu todella hyvältä, jos emme avaa mieltämme ja sydäntämme, ja se alkaa meistä. Miten tämä liittyy karmakiertoon? Jos pidämme itseämme tai läheisiämme kyvyttömänä muutokseen, niin olemme määrittäneet, että olemme "jumissa" tässä todellisuudessa tai tilanteessa ikuisesti, kunnes on muutosta, kunnes mikä tahansa muutos alkaa rikkoa tämän kierron. Emme omista omaa voimaamme tai usko, että myös muilla on tämä voima. Kun meistä tuntuu, että joku on kykenemätön muuttumaan, niin kohtelemme häntä epäoikeudenmukaisesti, koska olemme kaikki kykeneviä suureen muutokseen. Meillä ei ole aavistustakaan, miten kauan tämä karmakierto on jatkunut, koska tiedämme, että kuljemme sieluperheinä ja jatkamme samanlaisten suhteiden esittämistä joka elämässä. Uudestaan ja uudestaan … Tämä on todella järjettömyyden määritelmä.

Vaatii vahvuutta ja rohkeutta katkaista karmaside, lopettaa karmakierron järjettömyys. Silloin kun pystymme käyttämään omaa vahvuuttamme, omaa kykyämme muuttua, niin lopetamme tämän kierron, kirjoitamme uudelleen DNA:mme ja jumalaisen suunnitelmamme. Näin voimakkaita olemme täällä energiamestarina. Ne jotka voivat tehdä tämän, eivät ehkä edes ymmärrä, mitä tekevät – he ehkä haluavat vain kasvaa yksilönä ja luoda rauhallisemman ja rakastavamman elämän itselleen sisällä ja ulkopuolella.

Tarkastellaanpa tuon elokuvan kehittymistä. Kun päähenkilö oivalsi, että hän haluaa pois tästä itse luomastaan vankilasta, hän teki pieniä muutoksia joka päivä – hän aloitti yksinkertaisilla ystävällisillä teoilla, ajatellen toisia itsensä sijasta. Kun päivät kuluivat, hän alkoi tuoda iloa toisille, ja tämä vuorostaan toi iloa hänelle. Hänessä tapahtui jotain taianomaista aikaansaamaan tietoisuusmuutoksen. Tämä muutos, tämä eläminen sydämestä, tämä kaikista välittäminen, sai aikaan sen, mitä kutsun rakkauskierroksi, karmakierron sijasta. Tämä auttoi hänet pois kurjuuskierrosta, ja hän loi sen sisällään. Siellä kaikki tapahtuu, sisällä. Oli hämmästyttävää katsella tämän miehen, joka vaikutti hyvin pitkään kyvyttömältä muutokseen, kehittyvän todella rakastavaksi ja välittäväksi mieheksi.

Hän pääsi pois tästä kadotuksen karusellista, ja siihen pystyt sinäkin. Me kaikki pystymme. Olemme kaikki kykeneviä muutokseen, kun opimme elämään rakkautena kaikkia kohtaan (ei vain perhettämme ja ystäviämme).

Muutaman viikko sitten avattiin 2222-koodit, ja nyt voimme todella tuntea näiden koodien valtavuuden, kun ne integroituvat. Olet ehkä huomannut näitä muutoksia omassa elämässäsi, kun tunnemme ja integroimme sisäisiä Kristus-tietoisuuskoodeja. Meidät on isketty kanveesiin auttamaan meitä integroinnissa. Saatamme kokea myös valotaajuuspäivityksiä (flunssa) ja monia muita fyysisiä ongelmia. Huomaan, että se ilmenee monin eri tavoin muilla, mm. syvänä suruntunteena, kun vapautamme tietoisuudesta lankeamisen energioita, mikä on tärkeä osa, kun integroimme Kristus-koodeja. Tämä on oleellista, ja saatamme myös huomata toisten tiedostamattomuuden. Kun nostamme oman tietoisuutemme aina vain korkeammalle, tuosta tiedostamattomuudesta tulee paljon selvempää meille, mikä myös auttaa meitä vapauttamaan tietoisuudesta lankeamisen aiheuttamaa syvää tuskaa ja loukkaantumista.

Tämä on voimallista evoluutio/siirtymäaikaa, ja me olemme portteja, me olemme portaaleja, me olemme verkonvartijoita, me olemme portinvartijoita, kun luomme uutta Maata sisältä käsin, ja kun teemme sen, nostamme kaikkien tietoisuutta. Kun otamme oman voimamme takaisin ja annamme myös toisille heidän voimansa. Uskotaanpa toisten kykyihin ja omiimme!

Siirrytään karmakierrosta rakkauskiertoon! Tehdään se!!!

Rakastan teitä, Kim

-----------

hammer
Ylläpitäjä

3.4.2020 444-TÄHTIPORTTI JA KULTAISEN AJAN ...

ViestiKirjoittaja hammer » 04.04.2020 19:55

444-TÄHTIPORTTI JA KULTAISEN AJAN AIKAJANA ON TÄYSIN AUKI

3.4.2020

Kauniit valot,

Kahtena viime päivänä on tapahtunut valtava muutos, nollaus/uudelleenkalibrointi. Kaikki mikä näytti vähän keikkuvan, on nyt täysin tasapainossa. Ne jotka eivät tietoisesti ylläpidä ehdottomasti korkeinta taajuuttaan, saattavat löytää itsensä alemmalta aikajanalta, koska näistä vaihteluista tulee hyvin selviä tänä aikana. Muista, että luomme kaikki omaa todellisuuttamme joka hetki ajankohtaisen värähtelymme perusteella. Tästä syystä on erittäin tärkeää saavuttaa ja ylläpitää korkein taajuutemme.

Tämä kuukausi on alkanut uudella aikakaudella, kultaisen ajan aikajanan ja portin avauduttua 1.4., eikä ole sattumaa, että teimme Emmanuellen kanssa kultaisen Kristus-valoaktivoinnin samana päivänä, koska kaikki oli täysin linjassa. Ihmiskunnalla aktivoidaan hyvin monia koodeja tässä erittäin voimakkaassa 444-portissa, joka avautui pari päivää sitten.

Minulla oli näky tästä valtavasta tähtiportista täysin avoimena, ja näin kaikkien sielujen päättävän astua siitä, kun he seisoivat sen edessä jalat ja kädet täysin avoimina. Jokainen alkoi pyöriä, ja sitten he astuivat tästä uskomattomasta portista. Portinvartijana palveluroolimme on avata nämä portit kaikille, jotka haluavat astua sisään. Tämä on yksi upeimmista näyistä, joka minulla on koskaan ollut, ja voit uskoa, että minulla on ollut monia!

Jaan kanssanne lyhyen tiivistelmän siitä, mitä ihmisille tapahtui ja mikä jatkuu, kun tämä massiivinen tähtiportti (yksi monista tässä kuussa) avautui kaikille, jotka päättivät astua sisään. Loppujen lopuksi kaikki on valinta, mutta kuitenkin korkeampi itsemme saattaa työntää meidät rajojemme yli ja avata sydäntämme hajottamalla meidät ohjelma ohjelmalta ja mahdollisesti panemalla meidät polvilleen, jotta voimme todella yhdistyä sydämeemme.

Näetkö, että huhtikuu sisältää korkeimmat Kristus-aikajanat? Tämä on massiivisten heräämisten kuukausi ja kaikkia tiennäyttäjiä, verkonvartijoita, portinvartijoita ja tähtivalo-olentoja kutsutaan toimimaan, "astumaan ylös ja ulos".

Viime päivinä on tapahtunut seuraavaa ja se voimistuu tulevina päivinä:

* Kurkkuchakra-aktivointeja (yskiminen, tukehtuminen jne., kun tämä chakra puhdistuu ja avautuu vielä enemmän).

* Korkeamman sydämen aktivointeja, jotka voivat vaihdella sydämen pienestä "väpätyksestä" erittäin voimakkaaseen.

* Saatamme nähdä/tuntea kultaisen Kristus-valon virtaavan astiamme läpi.

* Näemme/olemme kaunis sieluaurinko, joka säteilee solar plexuksen alueelta, kun astumme lisää omaan voimaamme.

* Taajuudet vahvistuvat todella, ja voimme kuulla sisällä, kun ne muuttuvat. Nämä äänet tulevat korkeammiksi ja korkeammiksi, kun pystymme "virittymään" ja kuulemaan multiversumimme lauluja.

* Venus-koodit ovat aktivoituneet viikkojen ajan ja niistä tulee jatkuvasti voimakkaampia. Venus-koodit ovat puhtainta rakkautta, kaikkein korkeinta taajuutta. Tässä virheettömässä taajuudessa ei ole kätkettyjä agendoja, siteitä tai kiinnikkeitä.

* Puhtauskoodit ovat aktivoituneet, kun puhdistamme itsemme ja muistamme, kuka todellisuudessa olemme.

* Rauha- ja tyyneyskoodeja, jotka auttavat meitä muistamaan ja ylläpitämään korkeimman yhteytemme sieluun.

* Ykseystietoisuuskoodeja jotka herättävät meidät, kun opimme todella välittämään toisistamme ja jakamaan toistemme kanssa.

* Solumme saattavat hyppiä innostuneena (sähkömagneettienergiaamme) siitä, mitä tällä hetkellä tapahtuu. On hyvin jännittävää niillä, jotka sallivat sydämensä ja mielensä avautua kaikille uusille mahdollisuuksille.

* Muista kunnioittaa itseäsi joka hetki, kun saatamme tarvita paljon enemmän unta ja lepoa tänä integrointiaikana. Saatamme myös huomata, että meidän tarvitsee juoda paljon enemmän puhdasta vettä, ja kehomme saattaa haluta kovasti myös auringonvaloa, kun kristallirakenteemme siirtyy etupenkille ja hiilikehomme hajoaa.

* Uuden Maan hologrammimme muodostuvat tällä hetkellä kvanttikentässä eksponentiaalista vauhtia, kun ruumiillistamme korkeampaa itseämme tai sieluamme ja meistä tulee nestemäistä plasmarakkautta. Saatamme huomata välitöntä materialisoitumista, joten on tärkeää pitää ajatuksensa puhtaana ja värähtelynsä korkeana kaikkina aikoina.

Meidän täytyy muistaa, miten tehokkaita olemme alkemisteina ja kävelevinä mestareina täällä. Kun täytymme ilosta ja rakkaudesta, emme ainoastaan nosta taajuuttamme ja ylläpidä sitä, vaan autamme vakauttajina kaikkia. Sillä ei ole merkitystä, missä olemme ja mitä teemme – sillä on merkitystä, että säteilemme tätä rakkaustaajuutta kaikkina aikoina.

Tehdäksemme tämän olemme oppineet sanomaan anteeksipyytelemättä "ei" kaikelle, mikä alentaa taajuuttamme, kun valitsemme viisaasti, kenet päästämme kenttäämme. Draama on menneisyyttä, kun kuljemme täysin ankkuroituneena ehdottomasti korkeimpaan aikajanaan.

Ykseydessä ja rakkaudessa eläminen on supervoimamme, ja pysymme vahvana, kuitenkin samaan aikaan pehmeänä ja tehokkaana.

Olemme uuden Maan puhtauskoodiaktivoijia. Meistä tulee niin yhdistynyt, että ehdottomasti ei mikään voi muuttaa tätä voimakasta harmoniaa.

Rakastan teitä,
Kim

-----------

hammer
Ylläpitäjä

18.4.2020 KULTAINEN AIKA PALAA ...

ViestiKirjoittaja hammer » 23.04.2020 19:38

KULTAINEN AIKA PALAA JA LOHIKÄÄRME-ENERGIAA ON MYÖS LIIKKEELLÄ!

18.4.2020

Voi pojat, ovatko kaksi viime viikkoa olleet intensiivisiä vai mitä? Pääsiäistä edeltävä viikko oli valtavia oivalluksia, kun koimme egon suuren ja mahtavan kuoleman. Syvimmät pelkomme ovat saattaneet tulla esiin isosti. Olemme muistaneet vanhoja tarinoita, joka ovat olleet juurtuneena meihin aioneita. Kun 2020-näkömme tulee enemmän käyttöön (suom. huom. 20/20 merkitsee USA:ssa tarkkaa näköä), näemme hyvin paljon selvemmin kuin koskaan aiemmin. Vapauskoodit ovat auttaneet tuomaan sisältä esiin sen, mikä ei tunnu vapaalta. Niinpä tuo viikko saattoi viedä meidät syvyyksiin, jotka tuntuivat helvetiltä. Kyllä, uusi pimeä yö. Luojan kiitos, tilanne parantui minulla torstaina, ja tunsimme uudistuneemme. Oli joitain todella isoja ahaa-elämyksiä, kun pystyimme näkemään selvästi, kehen voisimme luottaa, kehen emme ja mitä meidän pitäisi päästää kenttäämme. Tuo viikko oli varsinainen lahja, ja sen prosessointi meni ohi melko nopeasti.

Nyt todella mehukas osa viime viikosta …

Ensimmäisenä pääsiäispäivänä tunsimme todella Kristus-tietoisuuden henkiinheräämisen, kun nousimme tuhkasta, tuntien uudestisyntyneemme. Olemme uuden Maan synnytyskanavassa, kun todistamme kultaisen ajan paluuta. Uuden Maan synnytyskanava voi aiheuttaa tuskaa ja hämmennystä, kuten kaikessa synnytyksessä – kuitenkin olemme hyvin valmiita tähän, sillä tätä olemme odottaneet valontuojina, ja tuovamme mukanamme kultaisen ajan. Olen ollut hyvin yhdistynyt ja saanut monia näkyjä parina viime viikkona, ja jaan tässä pari.

Näin kultaisen valopilarin jokaisessa sielussa, kun chakrat hävisivät ja ne korvattiin tällä kultaisella valolla. Se nousi ylös jaloistamme – lahja rakkaalta Gaialta/äitienergialta – ja kohosi korkealle kruunun yläpuolelle. Kun näin tämän energian nousevan, se muuttui kauniiksi suihkulähteeksi päästessään kruunumme yläpuolelle. Tämä maaginen kultainen valosuihkulähde on kaikkien meidän ulottuvilla, kun saavutamme ja ylläpidämme tietyn taajuuden, ja meitä on hyvin monia, joille tämä tapahtuu tällä hetkellä.

Olemme olleet nopeutetussa ohjelmoinnin puhdistamisessa tällä viikolla, ja meillä on ollut monia fyysisiä ongelmia tämän massiivisen puhdistuksen vuoksi. Tämä on oleellinen osa ylösnousemusprosessiamme, vaikkakin epämukava. Jaan vain muutaman asian, joita olette ehkä kokeneet tällä viikolla, ja jokaisen sielun kokemus on ainutlaatuinen ja oikea juuri hänelle.

Itse olen kokenut koko viikon käpylisäkeaktivointeja, kruunun laajentumista ja hermoston uudelleenjohdotusta, ja voin kertoa, että tämä ei ole hauskaa ja sattuu hemmetisti. Tätä on kestänyt koko viikon. (Tämä on tähän mennessä pisin ja isoin päivitys, joka minulla on koskaan ollut tällä tavalla!) Minut saa läpi tästä sen tietäminen, että todellisuuteni muuttuu kohta isosti, kun valmistaudumme kvanttihyppyyn!

Koko viikon käytin kaikkia mahdollisia työkaluja näiden intensiivisten päivitysten kanssa työskentelemiseen, salliakseni valon liikkua vapaasti ja kaiken tapahtua luonnollisesti ja orgaanisesti, koska se voi tuntua voimakkaimmalta migreeniltä, mitä sinulla on koskaan ollut, kun valo kutoo tietään ja luo uusia polkuja. Ajattelin, että minun pitäisi jakaa joitain tapoja, jotka auttoivat minua ja jotka saattavat auttaa myös sinua. (Kun kerron tätä, päässäni on vielä heikkoa jyskytystä.)

* piparminttuöljy
* jää viilentämään (minulla on äärimmäisen kuuma pää, kun tätä tapahtuu)
* kylmä suihku (tällä viikolla koko kehoni tuntui olevan kuin tulessa, kun "poltimme pois vanhaa ohjelmointia")
* akupainanta kipuun, joka liikkuu jatkuvasti
* nenäkannu, silloin kun onteloni tuntuvat räjähtävän!
* nukkuminen ja lepääminen pimeässä huoneessa on välttämätöntä ja käytännössä kaikki, mitä pystymme tekemään
* pään laittaminen jääkylmään veteen uudestaan ja uudestaan

Löysin uuden tavan auttaa tässä tällä kertaa, mikä sai aikaan lohikäärmeavun:

Kun makasin sängyssä ja pää jyskytti niin pahasti, etten kestänyt sitä enää, minut johdatettiin työskentelemään energian kanssa ja luomaan päähäni energiavirta, joka on numero 8 (äärettömyyssymboli) ja yhdistää kummankin aivopuoliskoni energian yhdeksi, energian keskellä käpylisäkkeessäni. Näin tämän valoenergiateknologian menevän uudestaan ja uudestaan ympäri. Tämä loi tasapainoa ja helpotti uskomattomasti kipua. Tehtyäni sitä jonkin aikaa, näin yhtäkkiä jättimäisen syvän violetinvärisen lohikäärmeen tulevan päätäni kohti suu apposen auki!

Ensimmäinen reaktio oli: "Voi, peijakas, tämä lohikäärme haukkaa pääni pois!" Tuo pelko hellitti aivan yhtä äkkiä, kuin oli tullut, ja sallin vain sen, mitä oli tapahtumassa. No, arvatkaa mitä?? Tuo lohikäärme veti pois päälakeni, mikä paljasti aivoni kaikessa mehukkuudessaan. Niinpä ajattelin, mitä ihmettä tässä tapahtuu. Olin vain siinä hyvin pitkältä tuntuvan ajan, ja pääni yläosa oli lohikäärmeen suussa ja pääni täysin auki aivojen roikkuessa ympäriinsä. Mikä näky! Minulla ei ollut aavistustakaan, mitä tapahtui, mutta menin vain sen mukana, ja sitten aivan yhtäkkiä lohikäärme laittoi päälakeni takaisin, joidenkin sisäosien edelleen törröttäessä ulos, ja sitten se lensi pois yhtä nopeasti, kuin se tulikin. Tämän kokemuksen ja aivopuoliskojeni tasapainottamisen jälkeen kipuni helpotti riittävästi, että pystyin nukahtamaan. Miten uskomaton lahja/kokemus tämä oli!!

Eilen oli suuri muutos, kun tulimme ulos tästä silmät epätarkkoina, kun käpylisäke ja fyysisten silmien kristallit aktivoituvat. Tuntuu edelleen huteralta ja sumuiselta näiden päivitysten vuoksi, kuitenkin on paljon selvempi näkökyky. Käytetäänpä tämä uuden Maamme kuvittelemiseen kultaisena aikana, joka on tulossa, ja omana luomuksenamme kaiken sen valon puolesta, jota autamme virrattaen tähän uskomattomaan kvanttikenttään valoa. Olemme uuden Maan uskomattomia kanssaluojia, ja kultainen aika on tässä ja nyt!

Rakastan teitä kovasti.

Kim

-----------

hammer
Ylläpitäjä

1.5.2020 KORKEIMPAAN AIKAJANAAN FOKUSOITUMINEN ...

ViestiKirjoittaja hammer » 02.05.2020 17:30

KORKEIMPAAN AIKAJANAAN FOKUSOITUMINEN ELINTÄRKEÄÄ KANSSALUOJANA

1.5.2020

Hei, kaunis tähtiperhe.

Olemme olleet fotonivalon (sielumme valon), tähtiporttiavautumisten ja paljon muun suurissa ja massiivisissa ryöpyissä. Meidän täytyy tottua tähän, koska se on uusi normimme (ja on ollut melko pitkään), kun taajuutemme tulevat kvanttisiksi joka tasolla. Tämä tuo meidät siihen, mitä tapahtuu tässä nyt-hetkessä, mikä ei ole sattumaa. Se mikä ei ole valoa sisällämme, tuodaan pintaan, ja tämä näkyy myös kollektiivisesti. Olemme vääristymien massiivisessa puhdistamisessa eksponentiaalisella tahdilla, sekä yksilöinä että kollektiivina. Muista, ettemme voi puhdistaa sellaista, mitä meillä ei ole sisällämme, joten jos puhdistat tätä energiaa, sitä on myös sisälläsi. Tänä aikana olemme myös tehostuneessa ruumiillistumisjaksossa, ja olemme valmiita siihen – on aika!

Timanttivalokoodit auttavat tässä vääristymien puhdistamisessa, mitä tehdään enimmäkseen nukkuessamme. Saatamme huomata nukkuvamme monta, monta tuntia joka päivä, kun työskentelemme syvällä unitilassa. Silloin suurin osa astraalimatkustuksestamme tapahtuu luonnonmukaisesti (ei koskaan pakotettuna) – sinne menemme puhdistamaan monia vääristyneitä aikajanojamme. Saatamme muistaa jotain selväjärkisestä unitilastamme. Saatamme kokea galaktisia taisteluja (sotia), viime aikoina erityisesti Orionin vyössä, kulkien maanalaisissa tunneleissa ja ollen monissa pelottavissa tilanteissa puhdistamassa tätä energiaa.

Valoon tulee hyvin paljon informaatiota, joka on ollut kätkettynä aioneita. Kaikki nämä vääristyneet aikajanat, jotka ovat olleet täällä tuhansia vuosia, tulevat valoon, niiden selkeän näkökyvyn 2020-energioiden myötä, jotka ovat läsnä tänä aikana (suom. huom. USA:ssa 20/20 merkitsee tarkkaa näköä). Saattaa vaikuttaa hyvin rumalta, uhkaavalta ja toivottomalta – kuitenkin on aika nähdä tämä energia ja sanoa "ei enää!"

Tätä kohti olemme tehneet työtä, yrittäessämme kovasti nostaa taajuuttamme, korkealle niiden alempien 3D- ja 4D-maailmojen yläpuolelle, joissa alemmat energiat ovat. Ne vääristymät ja aikajanat joita todistat, ovat näiden alempien todellisuuksien romahtamista, joiden osa emme enää ole. Näitä vääristymiä voi olla vain 3D:ssä ja 4D:ssä, eivätkä ne voi mennä 5D:hen ja sen yli. Tästä syystä on elintärkeää, että fokusoidumme antamaan energiamme korkeimpaan taajuuteemme ja kunnioittamaan itseämme aina.

Siis salli itsellesi tämä aika levätä ja nukkua, kun tunnet tarvetta siihen, sillä silloin tehdään paljon sielutyöstämme.

Vaikka tämä on ollut aikaa todella "avata silmämme" ja nähdä, mitä on tapahtunut, emme saa antaa vetää itseämme taas alempiin taajuuksiin, kun olemme tehneet kovasti työtä noustaksemme niiden yläpuolelle. Voimme käsitellä meille esitetyn informaation ja sitten fokusoitua taas korkeimpaan aikajanaan joka hetki, kun käytämme käpylisäkettä "nähdäksemme" upean uuden Maan todellisuuden sydämellämme, joka on täysin auki. Voimme tehdä tämän, kun elämme rakkaudesta, sillä tästä syystä päätimme tulla tänne tänä aikana. Älä anna itsesi jäädä kiinni niille alempien taajuuksien aikajanoille, jotka tapahtuvat – emme ole sitä varten täällä. Päätimme tulla tänne tänä aikana auttamaan ihmiskuntaa olemalla valo – älkäämme unohtako tätä.

Gaia-äiti puhuu jälleen, kun Schumannin resonanssi kohoaa jyrkästi uudestaan ja uudestaan, ja Gaia ravistelee, kolistelee ja pyörittelee tiheämpiä todellisuuksia. Ravistelee ne irti, näkösälle, tämän energian puhdistamiseksi pois. Näin se toimii. Muista, miten me olemme tehneet kaikkea sisäistä työtämme, eikä se ole ollut kaunista. Kuitenkin on upeaa, kun vapautuminen on ohi. Ja jokaisen irtipäästämisen myötä olemme kevyempi, kun sisällämme enemmän valoa. Näin homma toimii kolmannessa ja neljännessä ulottuvuudessa, kun lisää valoa tulvii sisään, tapahtuu lisää irtipäästämistä ja sitten tulee taas lisää valoa (uudestaan ja uudestaan ja uudestaan), ja kun tätä tapahtuu, useampia sieluja herää.

Olemme valontuojalegioona, kun säteilemme valoa kaikkiin pimeisiin paikkoihin, sillä silloin ne voidaan parantaa todella ja kerta kaikkiaan. Tätä ei tapahtuisi, jos se ei olisi harmonista muuntamista varten, koska teimme kaikki tietoisen päätöksen ylösnousta.

Se tapahtuu, ja me teemme sen, kun kaikki tulevat yhteen ykseydessä, sydän täysin avoimina. Kiitämme jokaista teitä, että kehitätte niin uutterasti taajuuttanne ja uuden Maan visiota!

Rakastan teitä, Kim

-----------

hammer
Ylläpitäjä

19.6.2020 PUHDISTAMISTA UNITILASSA JA VIIMEAIKAISIA VIESTEJÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 20.06.2020 23:06

PUHDISTAMISTA UNITILASSA JA VIIMEAIKAISIA VIESTEJÄ

19.6.2020

Kaunis tähtiperhe,

Olemme suuren muutoksen partaalla, ja teemme sitä! Olet ehkä huomannut, että unitilassamme tapahtuu hyvin paljon. Tiedän, että minä olen puhdistanut viikkotolkulla, kun siirrymme tämän viikonlopun pimennys/päivänseisausenergioihin. Olemme jo näissä energioissa, ja sen voimistuminen jatkuu muutaman seuraavan päivän. Teemme hyvin paljon enemmän työtä unitilassa, kuin ollessamme valveilla. Saatamme nähdä alempia aikajanoja ja tuntea pelkoa, kun näemme sitä unitilassamme, ja sitten aivan yhtäkkiä tunnemme muutoksen ja energian keventyvän kovasti.

Tänään ja muutaman seuraavan päivän meistä saattaa tuntua leijuvalta, pää on sumuinen/puuromainen, olemme superuninen ja/tai väsynyt. Tarve nukkua, levätä tai ottaa torkkuja on hyvin normaalia tämän käytävän aikana. On välttämätöntä kunnioittaa sitä, mitä tunnemme, kun teemme kvanttihypyn ja tähtiportit avautuvat tähän ihmiskunnan seuraavaan vaiheeseen. Ole kiltti ja käsitä, ettei kaikki ole, miltä näyttää, kun tapahtuu niin paljon, mistä emme tiedä. Sieluja herää eksponentiaalista tahtia, ja uuden luominen on aivan pinnan alla, ja sitten aivan yhtäkkiä se tulee pintaan, niin kuin siemen itää. Jotkut kasvit voivat kasvaa hyvin nopeasti, kun ne ilmestyvät maasta ja aurinko ohjaa niitä ylöspäin, ylöspäin, ylöspäin joka hetki, kun karkaistaan ja syötetään auringonvalolla. Tätä tulee tapahtumaan, ja itse asiassa tapahtuu jo.

Tämä on työtämme, ja näin luomme tätä suurta muutosta. Saattaa olla häiritsevää, kun käymme tätä läpi, ja sitten kaikesta tulee taas valoa. Meidän täytyy tietää, että jokaisen vapautuksen myötä emme muuta vain itsemme vuoksi, vaan myös kollektiivin puolesta. Voit valita, miten katsot sitä, mitä maailman näyttämöllä tapahtuu. Saatat nähdä tuhoa, mutta jos päätämme katsoa sitä kauneutta, miten sielut tulevat yhteen ykseydessä ja yhteistyössä, saamme hyvin erilaisen kokemuksen. Muista kvanttifysiikka ja kaksoisrakokoe, joka esittää, että hiukkasen (energia/valo) tarkkailemisella on dramaattinen vaikutus sen käyttäytymiseen. Ole siis tietoinen siitä, mitä mietit ja miten tarkkailet fyysisten silmiesi havaintoja.

Puhdistamme myös fyysistä astiamme monilla tavoilla, kun rullaamme näihin energioihin. Olen huomannut, että olemme vaihtelevasti kosmisessa huuhtelussa fyysisesti, mihin voi sisältyä kehon epäpuhtauksien räjähtävää poistamista. Olet ehkä myös huomannut, että yhtäkkiä nenä vuotaa ja korvat soivat, kun kuulemme/tunnemme ne taajuudet, jotka auttavat puhdistamaan astian tiheämpiä energioita. Saatamme huomata, että aivastelemme jatkuvasti, mikä on myös näiden energioiden nopeaa vapauttamista, kun valmistaudumme näihin uusiin taajuuksiin, joita tulee.

Pidämme valoa tällä nykyaikajanalla, kun vakautamme uuden Maan energioita työskennellessämme yhdessä kollektiivisesti.

Olen saanut viime aikoina monia viestejä, ja tunnen, että nyt on aika jakaa ne. Huomaa, etten etsinyt näitä viestejä, koska en ole millään tavalla poliittinen enkä ole koskaan ollut. Jaan pelkästään sydämestäni sen, mitä olen vastaanottanut.

- Valkohatut ovat jumalaista valkoista veljes/sisarkuntaa ja ohjaavat sitä, mitä tapahtuu kulissien takana. Tämä on Kristus-/viidennen ulottuvuuden tietoisuutta, joka määrää tätä ajankohtaista aikajanaa.

- Selväjärkisessä unessa olin yhtäkkiä huoneessa Donald Trumpin kanssa. Olin hyvin yllättynyt. Kuten jo mainitsin, en ole lainkaan poliittinen enkä ole koskaan ollut, ja kuitenkin olin siinä. Hän kääntyi ja näin hänet, ja hän katsoi minua ja sanoi: "Ai, hei. Tunnen sinut!" Ja sitten hän sanoi "kiitos" ja puh! hän oli tuosta vaan poissa. Tämä on arvostusta meille kaikille, jotka olemme työstäneet taajuuksiamme vuosia ja vuosia. Olkoon tiedettyä, että vaikutamme erittäin paljon ihmiskuntaan!

- Olen nähnyt lapsen, joka symboloi kaikkia lapsia, joita pelastetaan ja on pelastettu. Nämä sielut symboloivat myös omaa haavoittunutta lastamme, ja sinulla voi tulla näitä ohjelmia esiin irtipäästettäväksi.

- Olen ollut yhteydessä joidenkin hallituksen virkamiesten energioihin, jotka eivät ole enää mukana alemman aikajana suunnitelmassa, mutta kuitenkin etsivät vielä vahvuutta kaihtaa tuon suunnitelman huipentumista, joka on otettu käyttöön kauan sitten.

- Minut on viety paikkaan, jossa pidettiin rituaaleja, ja minun annettiin välittömästi laittaa peilit heidän ympärilleen, suunnattuna heitä kohti. Tämä lähettää bumerangina nuo energiat suoraan takaisin heille. Minua kehotettiin vuoden alussa palaamaan henkisen tietoni perusteisiin, jotka opin yli 20 vuotta sitten. Siinä on nyt tolkkua! Peilit ja arkkienkeli Mikaelin kutsuminen tekee paluun isosti. Käytä niitä usein, kun tunnet kutsun tehdä niin.

- Kulissien takana tapahtuu paljon enemmän, mistä monet koskaan tietävät, ja se luo suurta muutosta ihmiskunnalle, ja meidän roolimme on vain jatkaa irtipäästämistämme ja valomme pitämistä uuden Maan vakauttajina. Emme ehkä koskaan tiedä kaikkea, mitä on tapahtunut, mutta voit olla vakuuttunut, ettei meidän tarvitse tietää, koska kaikki tapahtuu juuri niin, kuin pitäisi, luomaan nämä korkeamman aikajanan kehityskaaret.

- Meidän täytyy jatkaa fokusoitumista uuden Maan olemiseen tässä ja nyt tietoisina luojina, joita olemme! Tee, mitä sinun tarvitsee, fokusoituaksesi tähän. Rajoita aikaa sosiaalisessa mediassa, älä katsele uutisia tai edes televisiota, ja sinun ehkä kannattaa lopettaa tai rajoittaa altistumistasi niille, jotka fokusoituvat alempiin aikajanoihin.

- Tiedä, että evoluutiomme on jo tapahtunut ja todistamme vain sen paljastumista siinä, mitä ehkä pidämme mitä epätavallisimpana tapana niille sieluille jotka haluavat osallistua tähän tietoisuusevoluutioon, kun siirrymme 3D:stä 5D:hen.

- On jo otettu käyttöön suunnitelmat 5G-tekonologioiden ehkäisemiseksi, ja Valkoinen veljes/sisarkunta on jo huolehtinut kemikaalisuihkuvanoista.

- Olen saanut jo monia näkyjä siitä, että olennot jotka hahmotan matalammalla värähteleviksi, yksinkertaisesti hajoavat silmiemme edessä (ajattele ilkeää noitaa Taikamaa Ozissa), kun Gaian taajuudet nousevat eivätkä enää tue niitä. Näen tämän tapahtuvan "vilauksessa" tai nanosekunnissa, kun kaikki ne jotka ovat suostuneet olemaan täällä tänä aikana auttaakseen ylösnousemuksessa, ovat nopeuttaneet tätä aikajanaa. Milloin tämä tapahtuu? En tiedä, olen kuinkin saanut tämän näyn monta kertaa.

Kunnioita itseäsi tämän viikonlopun pyhässä käytävässä ja aina, ja kiitos sinulle kaikesta, mitä teet, kun nostamme kollektiivin taajuutta, ja muista, että meillä hyvin paljon apua Galaktiselta valoliitolta ja enkelimaailmasta! Kutsu heidät sisään ja kiitä heitä kaikesta heidän tuestaan!

Rakastan teitä kaikkia hyvin paljon,

Kim

-----------

hammer
Ylläpitäjä

26.6.2020 SUURI HERÄÄMINEN 2020

ViestiKirjoittaja hammer » 30.06.2020 15:00

SUURI HERÄÄMINEN 2020

26.6.2020

Tiesimme, että meillä olisi tänä vuonna selkeä 2020-näkökyky (suom. huom. USA:ssa "20/20" merkitsee tarkkaa näköä), muttei meillä ollut aavistustakaan, mitä meille paljastuisi. Verhoa on nostettu kaikilla, jotka ovat valmiita tänä aikana. Joskus vähän kerrassaan ja joskus kaikki kerralla. Se voi olla järkyttävää. Meille näytetään se, mihin olemme valmiita tällä hetkellä. Ylösnousemus on täydessä vauhdissa, kuten kirjoitin joulukuussa artikkelissani "Ylösnousemusjarrut ovat pois päältä!", ja voi pojat, ne ovat. Haluan myös muistuttaa, että vapauskoodit aktivoitiin viime heinäkuussa, joten pidä se mielessä, kun mielesi menee pelkoon. Anna sen mennä perille: vapauskoodit on jo aktivoitu, ja olemme nyt näiden koodien integrointivaiheessa.

Me jotka olemme tunteneet varhaismuistoistamme asti, koko elämämme tähän saakka, tunsimme aina, että jokin oli hyvin, hyvin pielessä tällä planeetalla, jolle inkarnoiduimme tällä kertaa. Tiedän olevani Venukselta, joka on puhdasta rakkautta, ja olen aina ihmetellyt, miksi päätin olla tässä toksisessa paikassa. Nyt tiedän syyn, kun olemme täällä auttamassa ihmiskuntaa tänä ylösnousemusaikana.

Maaliskuu oli meille ratkaiseva kuukausi, jolloin kaikki maankuulu "paska alkoi lentää". Olemme ehkä tunteneet syvällä sisällä, että tämä oli todellinen alku suurelle heräämiselle. Ne jotka olivat valmiita, johdettiin tekemään valtava määrä tutkimusta, ja me tutkimme. Ensin kauhistuimme niitä totuuksia ja sitä suunnitelmaa, jotka ihmiskunnalla oli ollut hyvin, hyvin pitkään. Oli pelottavaa, kun käsittelimme pelkojamme ja kognitiivista dissonanssiamme. Miten kaikki nämä kamalat asiat voivat olla totta?? Kuitenkin tiesimme ja tunsimme tämän totuuden syvällä sisällämme. Menemme aina sisään tuntemaan totuuden. En mene kammottaviin yksityiskohtiin, kun tiedät, mitä sinun tarvitsee tietää, silloin kun sinun tarvitsee tietää. Jos tunnet, että olet valmis, niin pyydä korkeampaa itseäsi paljastamaan enemmän sinulle. Kaikki tämä alkaa tulla esiin vuoden loppua kohti ja ensi vuonna. Te jotka tiedätte ehkä enemmän, kuin haluatte tietää, lohduttautukaa sillä, että kulissien takana tapahtuu hyvin paljon enemmän, kuin ehkä koskaan tiedätte.

Tämä sota jossa ihmiskunta on ollut, on jo voitettu! Näemme pelkästään loppupelin tapahtuvan. On mestarivalo-olentoja, jotka täyttävät osansa globaalisti ihmislihassa. Se oli heidän roolinsa, aivan kuten meidän roolimme portinvartijoina, verkonpitäjinä ja oppaina oli nostaa taajuuttamme ja ylläpitää se. Olemme kaikki tärkeitä, kun työskentelemme yhdessä ykseydessä. Mikään rooli ei ole toista tärkeämpi. Minä olen löytänyt itseni siitä arveluttavasta asemasta, että olen sekä ihmismuotoon ruumiillistunut valo-olento että minut johdetaan puhumaan tietyistä globaaleista tapahtumista, mitä on voitu pitää keskittymisenä negatiivisuuteen, mutta se ei ole totta.

Todellisuudessa kohtaamme nämä pimeät voimat sisällä ja ulkona. Pimeyden kieltäminen on, kuin panisi päänsä pensaaseen. Tiesimme, että niitä oli. Meillä ei kuitenkaan ollut aavistustakaan, miten pimeitä ne olivat. Tämä ravistelee maailmaasi, kun tämä kaikki tulee esiin maailman näyttämöllä kaikkien nähtäväksi. Jos tiedät jo, niin olet niitä varten, jotka saattavat traumatisoitua. Olemme lohduttamassa ja tukemassa niitä, jotka ovat järkyttyneitä. Olemme niitä lapsia varten, jotka pelastettiin. Olemme niitä varten, jotka ostettiin ja myytiin ja jotka selviytyivät. Jaamme parantavia ja aktivoivia lahjojamme. Astumme sielutehtäväämme täysin, kun jaamme vapaasti valoamme ja rakkauttamme. Meitä kaikkia on kutsuttu astumaan esiin tänä aikana. Ei ole enää aikaa jäädä taustalle ja esittää pientä.

Tämä on ollut vuosi, jolloin näemme elämämme kaikilla alueilla sieluista, keitä he oikeasti ovat ja keitä luulimme heidän olleen. Olin aina tuntenut, etten voisi luottaa politiikkaan ja politiikkoihin, ja tämä tunne on osoittautunut oikeaksi kerta toisensa jälkeen. Kuitenkin tämäkin meni paljon synkemmäksi, kuin olin koskaan uskonut mahdolliseksi, poikkeuksena Donald Trump ja valkohatut. Olen tehnyt merkittävää tutkimusta, ja muutamana viime kuukautena minulle on tullut paljon informaatiota osoittamaan, miten valontäyteinen tämä tiimi on. (Jos mieleni ja sydämeni olisivat kiinni, en olisi koskaan ollut avoin tälle informaatiolle, joka oli ristiriidassa aiempien uskomusteni kanssa.) Tämä suuri paljastuminen melkein päivittäin on saanut minut tekemään täyskäännöksen näkemyksissäni, ja kunnioitan ja arvostan kaikkea, mitä he tekevät kulissien takana hyvin fyysisellä tavalla. Pyydän, että lähetätte heille paljon valoa ja apua. Tunnen, että "työtämme" on helppoa verrata niihin, jotka taistelevat ihmisten puolesta, vaikkei monilla ole vielä mitään aavistusta, että nämä ovat heidän puolellaan ja tekevät työtä niiden uskomattomien todellisuuksien hyväksi, jotka ovat edessä.

Loppupeli. Tiedä, että se mitä olemme kuvitelleet vuosia ja vuosia, nähdään, ja alat nähdä sen nopeammin, kuin luulet. Tunnen, että vuoden loppua kohti, ja näen ehdottomasti paljon valoa ensi vuonna, kun tämä siivous alkaa loppua ja pikkukalat poistetaan (isot on jo poistettu).

Jatketaan valomme pitämistä ja taajuutemme nostamista, kun kuvittelemme uuden Maan ja kaiken sen loiston. Nähdään meidät kaikki täysivaltaisina, vapaina ja yltäkylläisinä kaikin tavoin, kun pimeys lakkaa olemasta olemassa lähitulevaisuudessa.

Valista itseäsi siitä, mihin tahansa sinut johdetaan. Kun avaamme sydämen ja mielen, näemme totuuden, jonka olemme saattaneet kieltää. En halua väitellä tässä, pelkästään auttaa suuressa heräämisessä, joka tapahtuu tässä ja nyt. Tutki maskin käyttämisen tehokkuutta ja mitä se tekee happitasolle. Sulje valtavirtamedia ja käänny sen sijaan sisäänpäin ja anna itsesi johdettavan internetissä paikkoihin, jotka saattavat näyttää sinusta epämääräisiltä. Sieltä löydät totuuden. Älä ota minun sanojani todesta, vaan tee omat kotitehtäväsi. On monia lääkäreitä ja toimittajia, jotka kertovat totuuden. Älä mene etsimään niitä, jotka vain vahvistavat todeksi omat uskomuksesi. Etsi kaikkea mieli ja sydän avoimena, ja siinä näet totuuden. Siinä huomaat, että ne joiden luulet kannattavan sitä, mihin uskot, eivät ehkä edusta sitä lainkaan.

Tasapaino on avain. Kyllä, tiedämme, että ruumiillistamme sielumme valon, kun ylösnousemme. Kuitenkin meidän täytyy ajatella tasapainoa, kun olemme fyysisyydessä tässä ja nyt. Meidän täytyy olla myötätuntoinen kaikkia ihmisiä kohtaan ja olla teeskentelemättä, ettei tätä tiheämpien energioiden merkittävää puhdistamista tapahdu, kun ne tuodaan valoon. Sitä tapahtuu yksilö- ja kollektiivitasolla. Kuten tiedämme omasta sisäisestä työstämme ja puhdistamisestamme, se on tuskallista, se on rumaa, ja sitä näemme nyt kollektiivissa. Siis emme käänny poispäin siitä – tunnustamme sen ja tuemme jollain mahdollisella tavalla kanssaihmisiämme, jotka kokevat pelkoa syvimmillä tasoilla, ja koko ajan säilytämme yhteyden korkeampaan itseemme. Säilytämme taajuutemme, kun tämä tapahtuu. Jatkamme energiatyötämme, kun lähetämme rakkautta kollektiiviin ja jaamme valoamme.

Tiedä, että meillä on myös joukoittain apua näkymättömässä maailmassa! Me olemme maajoukko Gaialla, ja he ovat valoprikaati yläpuolelta. Vain muutamia mainitakseni: mestarit ja opettajat, Galaktinen valoliitto, Valkoinen veljes- ja sisarkunta, arkkienkeli Mikael ja Armon ryhmä ja koko enkelimaailma, ja tietysti henkilökohtaiset oppaamme jotka työskentelevät aina kanssamme.

Kiinnitetäänpä enkelisiipemme ja lähdetään ulos jakamaan sydäntämme sinä jumalaisena olentona, joka olemme! Kiitos paljon kaikesta, mitä teet – sinua rakastetaan kovasti! Lähetän teille kaikille paljon rakkautta.

Kim

-----------

hammer
Ylläpitäjä

25.9.2020 RUNSAASTI PÄIVÄNTASAUSPÄIVITYKSIÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 28.09.2020 21:01

RUNSAASTI PÄIVÄNTASAUSPÄIVITYKSIÄ

25.9.2020

Hei kaunis valoperhe.

Jotkut teistä ovat ehkä huomanneet, että on ollut päivitysten uskomaton viikko, nyt tämän päiväntasauskäytävän aikana. Tämän viikon evoluutio ei ole ollut arkajalkoja varten, minulla ja luultavasti myös monilla muilla. Hyvin myöhään maanantai-iltana, mikä oli noin 7 tuntia ennen tarkkaa päiväntasaushetkeä, minut tuotiin polvilleni kirjaimellisesti tunteja kestäneen kovan vatsakrampin myötä. Vatsani oli ollut huonovointinen koko päivän, eikä se ole vieläkään oikein loppunut. Kipu oli niin uskomaton, että jos en tietäisi paremmin, olisin luullut, että minun täytyy mennä sairaalaan – se oli niin voimakasta.

Puhdistamme 3D/4D-rakenteiden kohtuenergioita ja synnytämme uuden Maan tai kultaisen ajan. Nämä olivat tähän mennessä voimakkaimpia synnytyskipuja siihen liittyen. Minulle se merkitsee, että olemme pääsemässä hyyyvin lähelle tätä uskomatonta siirtymää, aivan sen partaalle! Tuleeko siellä intensiivisemmäksi??? Kyllä tulee. Kuitenkin tiedämme, että pääsemme läpi siitä vahingoittumattomana, kun tietoisuutemme saavuttaa uudet korkeudet tai korkeammat taajuudet, ja kaunein osa sitä kaikkea on, että kun jatkamme taajuutemme nostamista, autamme kaikkia Gaialla!!!

Tämä on ollut yksi hullu viikko kehomme kunnioittamista aivan uusilla tavoilla. Ja on ollut vatsan räjähtämistä, paljon nukkumista, lepäämistä, tuskallisia ilmakuplia, kehon kuumenemista, kun poltamme vanhoja ja vanhentuneita ohjelmia, joiden on lähdettävä, ja myös vessassa juoksemista tämän kosmisen huuhtelun myötä. Minusta tuntuu myös, että korkeampi itseni heitti sekaan mallin poispyyhkimisen vielä kaupan päälle. Hah-haa.

Siis jos sinusta tuntuu, että olet juuri synnyttänyt, no, sinä ehdottomasti olet!

Lepään edelleen ja kunnioitan itseäni, mutta halusin vain pistäytyä kertomassa, mitä tapahtuu kosmisesti sisällä.

Rakastan teitä niiiiin paljon,

Kim

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit