Goodchild Blossom (blossomgoodchild.com) VIESTI VALOLIITOLTA

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Goodchild Blossom (blossomgoodchild.com) VIESTI VALOLIITOLTA

ViestiKirjoittaja hammer » 23.03.2020 17:55

VIESTI VALOLIITOLTA

Kanavoinut Blossom Goodchild (www.blossomgoodchild.com)
21.3.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Blossom: Hei siellä! Olen palanut uskomattomalta viikoltani Havaijilla, jossa kunnioititte meitä läsnäololanne. Taas kerran … kiitos! Olen nyt eristyksessä pari viikkoa ja luonnollisesti monet haluavat tietää, mitä teillä on sanottavana planeettamme nykytilanteesta tällä hetkellä. Kiitos.

Tervetuloa Blossom ja kaikki, jotka koette uskomattomimpia ja jännittävimpiä aikoja, kuin koskaan olette kohdanneet monien elämien saatossa. Pyydämme, että riemuitsette, sillä se mistä olemme puhuneet kanssanne, on lopultakin täällä. Hyvin pitkään ja kunnioittaen olette pyytäneet tätä, ja nyt kun se on täällä … ihmetellään, miten ihmeessä siitä päästään läpi.

Kuitenkin jokainen … jokainen teistä tietää, miten, sillä olette valmistelleet olemustanne ja energioitanne tähän koko sen ajan, joka teidän täytyi odottaa.

B: Rehellisesti sanottuna tunsin, ettei teillä ehkä ole mitään uutta sanottavaa, koska olette valmistelleet meitä niin pitkään. Luulen, ettei yksikään olettanut, että se tapahtuisi tällä tavalla.

Eikä yksikään olettanut, että hän tuntisi siitä niin, kuin tuntee. Muistatko, miten sanoimme, että teidän täytyisi "pitää hatustanne kiinni" ja pysyä valossanne? Miten teidän täytyisi lempeästi sallia tietonne tihkua niille, jotka tunsivat eksyneensä ja pelkäsivät? Miten media täyttäisi mielenne epätotuuksilla pitääkseen teidät pelossa?

Rakkaimmat sielut, luetteko otsikoiden välistä? Poimitteko sen faktan, että tämä virus joka pyyhkäisee oletettavasti maidenne läpi, on valepuku kaikelle, mitä tapahtuu täysin eri tasolla, jotta ne jotka nyt paljastetaan, piiloutuvat julkisivun taakse, jottei massapaniikkia toisesta löydöstä tapahtuisi?

B: Iso kysymys kuitenkin on, kuka "sepitti" tämän viruksen? Hyvikset vai pahikset?

Sanoisimme, että pahikset. Kuitenkin jumalaisen suunnittelun takia se tekee sen, mikä sen suunniteltiin tekevän, jotta maailmanne voisi tehdä siirtymänsä. Sillä kuten tiedätte, Maa ei voi mitenkään nousta siinä tilassa, jossa se oli ja on. Siksi emme sanoisi, että heidän suunnitelmansa on kostautunut. Sanoisimme hyvien tyyppien näkökulmasta, että se tapahtuu täydellisesti.

B: Jotkut tietysti väittäisivät vastaan sekasorron, kuolemien ja sen täydellisen kaatumisen vuoksi, joka tunnen pysäyttävän maailmamme.

Meidän näkökulmastamme katsottuna ei tarvitse käydä mitään väittelyä. Emme ole kiistelyvärähtelyä. Toteamme vain sen, mitä on. Olemme kertoneet teille, että maailmanne menisi mullin mallin, kuitenkin paljon enemmän kuin nyt. Jotta muutos voi tapahtua, monien asioiden täytyy pysähtyä, eikä "tikittää yli". Kaikkien täytyy kestää paljon häiriöitä monilla, monilla tasolla, jotta tarvittavat ja välttämättömät muutokset tapahtuisivat tässä pelissä.

Kyllä, tilanne tulee paljon vakavammaksi. Kuitenkin tämä sairaus laantuu, se ei kuitenkaan unohdu "olipa kerran" -tarinassa. Suunnitelma on nerokas. Ei voisi olla toisin.

Ne joiden henki/elämä on viety toiseen värähtelyyn, ovat suostuneet siihen. Ei ole virheitä. Aivan kuten ne monet tuhannet henget, joita viedään joka päivä muilla tavoilla. Ei virheitä. Tiedetään, että heidän aikansa planeetallanne on palvellut heitä ja nyt he saavat muita mahdollisuuksia muualla.

B: Hyvin monet ovat kuitenkin pelossa, ei vain viruksen saamisen vuoksi – heidän bisneksensä, työpaikkansa, säästönsä, KAIKKI on …

Mullin mallin! Meidän neuvomme niille jotka tietävät, niille jotka tiesivät, on pysyä valossaan kaikkina aikoina. Tuon valon voima väreilee ulospäin ja löytää ne, jotka eniten tarvitsevat. Ne jotka hyötyvät siitä kovasti tai eniten.

Kukaan ei näe nälkää, koska ruokaa on yltäkyllin, ja kuten jo tiedätte, monissa tapahtuu herääminen, kun he ilmaisevat ystävällisyyttä, jota he eivät "normaalisti" olisi ajatelleet.

B: Entä talous?

KAIKKI MUUTTUU. Täytyy ajatella tarkkaan sitä, että jotta tämä jumalainen transformaatio voisi säteillä valoaan, talous ei voi mitenkään jatkua entiseen tapaan, sillä siinä on hyvin paljon korruptiota, ahneutta ja harhaanjohtavaa informaatiota. Jotta oikeudenmukaisuus ja tasa-arvoiset oikeudet palautettaisiin, dominojen täytyy kaatua.

TÄSTÄ SYYSTÄ OLETTE TÄÄLLÄ … MUISTATKO? TE – VAHVIMMISTA VAHVIMMAT.

B: Kun sanotte "palauttaa", onko se oikea sana?

Todellakin, sillä planeettanne ei aloittanut tällä tavalla. NYT OIKEAMIELISYYDEN ON AIKA OLLA ELÄMÄNTAPA. Tämä ei tietenkään tapahdu eikä voi tapahtua yhdessä yössä, kuten olemme sanoneet. Monet teistä tietävät monia, jotka ovat epäluuloisia, vaikka heillä ei ole tietoa taustasyystä. Valo nimittäin säteilee jo läpi.

Rakkaimmat sielut, ottakaa kuitenkin huomioon se pelko, joka leviää median vuoksi. Ottakaa myös huomioon, että asioiden täytyy tulla paljon hauraammiksi, jotta muutoksia voi tapahtua.

PITÄKÄÄ HENKENNE KORKEALLA. Te jotka ette "pääse läpi" pelokkaille, niin lähettäkää valoanne eetterin kautta – yhdelle … kaikille. Lähettäkää valoanne. Antakaa sen olla jatkuva virta, hyvyyden, toivon ja vahvuuden virta.

B: Upea asia on huumori! Monet "valopelaajat" tekevät mahtavaa työtä sillä alueella.

Koska se on heidän tehtävänsä – piristää pimeyttä. NAURU ON KAIKKEIN SUURIN PARANTAJA. Siis jatkakaa naurun löytämistä päivittäin, mahdollisimman usein. Se mitä on tulossa, on paljon uhkaavampaa, kuin tämä mitä nyt tapahtuu.

B: Kuulostaa pahaenteiseltä!

Kuitenkin se on totuudenmukaista.

B: Onko mitään pienenpientä opastusvihjettä tuosta uhkaavasta käyttäytymisestä, jota on tulossa?

Ei.

B: Tiesin, että sanoisitte niin. Kuitenkin, jos ei pyydä, niin ei saa. Mmm! Pyysin enkä saanut.

Sanotaanpa, Blossom, että kun siemen on kylvetty, ei tiedä, miten tuo siemen kasvaa. Riippuu siitä, miten sitä hoidetaan ja kastellaan. Kasvuaika, suunta johon kukat aukeavat, terälehtien määrä kussakin kukassa tai miten monta kukkaa. Siksi sanoisimme, että siemen on kylvetty, se on itänyt, ja nyt kun sitä kastellaan, näemme, minkä suunnan se sitten ottaa.

B: Siis sanotte, että riippuen siitä, miten ME kastelemme sitä, se ottaa eri kurssin?

Sanomme, että sitä kastellaan jatkuvasti, ja teidän tehtävänne on poistaa piikit.

TÄMÄN JUMALAISEN SUUNNITELMAN KASVUA EI VOI ESTÄÄ. TÄMÄ ON TOTUUS. SE EI VOI EPÄONNISTUA EIKÄ SE EPÄONNISTU.

Sanomme, että on monia mahdollisuuksia, millä tavalla tuuli puhaltaa. Emme ole ennustajia – kukaan ei ole – sillä massojen ajatukset synnyttävät muutoksen.

TÄMÄ TAPAHTUU NYT, KOSKA SEN ON PAKKO – on ankkuroitu tarpeeksi valoa, jotta päästään siitä läpi ja nähdään sen läpi. FOKUSOITUKAA SIIHEN MAAILMAAN JA PROJISOIKAA SITÄ MAAILMAA, JOKA ON TULOSSA. SE ON JÄNNITTÄVÄÄ. SE TAPAHTUU LÄHIAIKOINA.

B: Kaikella kunnioituksella, kuvittelen, että teidän "lähiaikoina" on kuin teidän "pian". Siis parasta, että menemme vain virran mukana.

Tietysti. Teille kaikille lähetetään rohkeutta ja vahvuutta, kun kaikki loksahtaa paikoilleen.

B: Palaten taaksepäin vähän … sanotteko, että tämä virus kuolee?

Kyllä, epäilemättä.

B: Kuoleeko pelko?

Valon avulla kyllä, lopulta. Kuitenkin, TÄMÄ ON TEIDÄN TEHTÄVÄNNE. TIEDÄTTE TÄMÄN – OLETTE TÄÄLLÄ OLLAKSENNE VALOANNE.

SELITTÄKÄÄ LEMPEÄSTI SIELUILLE, ETTÄ PARAS LÄÄKE IKINÄ ON TUNTEA SYDÄMESSÄÄN … MINÄ OLEN VALO, MINÄ OLEN RAKKAUS, MINÄ OLEN.

Paljon useammat kokeilevat sitä, koska he eivät tiedä, mitä muuta tekisivät, minne muualle kääntyisivät. Tehdessään sen, hyvin monet sielut huomaavat, että heidän sydämensä värähtelee eri tasolla. He huomaavat, että tämä lääke toimii. Pelko lähtee heistä ja uutta vahvuutta tulee sisään.

Sielun olemus avautuu tuohon uuteen ymmärrykseen, sillä lopulta se on ainoa tie läpi. Valo jokaisen sisällä on "tapa/tie päästä tästä läpi". Myös ne joita saatatte pitää epätodennäköisimpinä kandidaatteina, yllättävät teidät ja itsensä.

Muistatteko, miten olemme sanoneet, että koko tämän myllerryksen ajan kun asutte "Mullin mallin" -maassa, teille annetaan valon iloja, jotka kohottavat ja vahvistavat? TOIVOA TULEE. Kuitenkin monta kuukautta sitten sanoimme, että käytämme mieluummin sanaa "tietää", kuin "toivoa".

SIIS RAKKAIMMAT SIELUT, TIETÄKÄÄ, ETTÄ MUUTOS TAPAHTUU JA KAIKEN MULLISTUKSEN, JÄRKYTYKSEN JA KIRSKUEN PYSÄHTYMISEN KESKELLÄ, TULEE SUURINTA JA KIRKKAINTA RAKKAUDEN JA RAUHAN VALOA TÄYTTÄMÄÄN SYDÄMENNE SEN MUISTAMISELLA, MITÄ OLETTE.

Ja kun TÄMÄ tapahtuu, se mitä koette nyt ja tulevaisuudessa, antaa ymmärrystä, miksi tämän muurien romahtamisen TÄYTYI tapahtua asioiden suuressa suunnitelmassa.

MUISTAKAA, TUNTEKAA ja TIETÄKÄÄ, että monia valo-olentoja on planeettanne ympärillä tänä aikana ja pysyy vahvana esittäessään osansa tässä MAHTAVASSA ja TAIANOMAISESSA transformaatiossa.

SE ON NYT. KAIKKI MITÄ OLETTE ODOTTANEET, TAPAHTUU NYT – KAIKKI TUO KÄRSIMÄTTÖMYYS JA VÄSYMYS JA TOIVON MENETTÄMINEN JA TIETÄMINEN SIITÄ, MIKSI OLETTE TÄÄLLÄ JA MILLOIN SE SAADAAN TEHTYÄ.

Rakkaimmat ystävät, PITÄKÄÄ KIINNI HATUSTANNE JA LAITTAKAA KUKKA SEN LIERIIN. Sitokaa se tiukasti leuan alle EHDOTTOMASTI TIETÄEN, että portit on avattu ja on aika kulkea niistä läpi uuden Maan niityille.

B: Ensin meidän täytyy kuitenkin poistaa lehmänläjät! Kiitos paljon, että olette niitä olentoja, joita olette.

Kun te – maajoukko joka valittiin erityisesti tähän tehtävään – jatkatte kulkemista rohkeasti siihen valoon ja rakkauteen, jota olette ja TIEDÄTTE OLEVANNE.

B: Kiitollisuudessa, rakastavassa palvelussa, minä olen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

24.1.2021 VIESTI VALOLIITOLTA

ViestiKirjoittaja hammer » 29.01.2021 23:25

VIESTI VALOLIITOLTA

24.1.2021

Blossom Goodchild (BG): Hei siellä, valoystäväni. Viime kanavoinnin otsikko oli "odottaminen on ohi!" Selvästikään ei ole, kun ei tehty mitään ilmoitusta, ja te olitte niin varmoja siitä. Mitä tapahtui?

Valoliitto: Rakkain Blossom, ja kaikki valo joka tulee tähän paikkaan kuulemaan tai lukemaan sanojamme. Mietimme, minkä lähestymistavan ottaisit meihin, kun hyvin monet ovat taas kerran pettyneet jatkuvan odottamiseen.

BG: Ystäväni, olen käynyt kanssanne hyvin paljon läpi vuosien saatossa. Joko pysyn kanssanne, koska luotan teihin, tai lähden, koska en luota – ja tässä minä olen. Kun viikko kului, tunsin, ettei ilmoitusta/julkistamista tapahtuisi, ja tiesin myös, että saisitte paljon vastustusta ja monet lannistuisivat. Pystyttekö kuitenkin antamaan valoa, toivoa ja totuutta takaisin noihin sydämiin tällä kertaa?

Valoliitto: Rakkain Blossom ja kaikki, jotka osallistutte rinnallamme tähän liikkeeseen. Kyllä, suunnitelmat ovat herkkiä muuttumaan. Sitä emme voi muuttaa. Kuitenkin voimme muuttaa epätoivon tunteenne ja kohottaa teidät taas kerran korkeuksiin.

Koska suunnitelmat muuttuivat – niiden täytyi – se ei merkitse, ettei ilmoitusta tule lainkaan. Se on pelkästään viivästynyt.

BG: Kaikella kunnioituksella, se saa monet pyörittelemään silmiään ja lopettamaan teidän seuraamisenne.

Valoliitto: Blossom, kuten tiedät, emme voi, emmekä halua kontrolloida muiden mieliä. Haluamme, että yksilö tuntee omaa totuuttaan ja toimii sen mukaisesti. Emme ole täällä voittamassa ääniä!

BG: Siis kysyn hermostuneena, mitä tapahtui.

Valoliitto: Se mikä oli valmiina ilmoituksen tekemiseksi, täytyi keskeyttää ennakoimattomien olosuhteiden vuoksi.

BG: Kuitenkin se on jumalainen suunnitelma. Miten niin voi olla?

Valoliitto: Jumalaisella suunnitelmalla on perimmäinen lopputulos. Jos katsottaisiin monia Maa-vuosia taaksepäin, on vaikuttanut olevan merkittävää toimintaa, joka ei tietenkään ollut jumalaista, ja kuitenkin jumalainen suunnitelma oli edelleen käytössä.

Tässä leikissä on kaksi voimaa.

BG: En ole tyytyväinen "leikkiin" – se tavallaan aliarvioi tilannetta.

Valoliitto: Kuitenkin päätämme pitäytyä tuossa kuvauksessa.

On pimeys, ja on valo. Valo on voittanut.

BG: Siis leikissä ei ole kahta voimaa?

Valoliitto: Blossom, näemme tätä raidetta eteenpäin. Kerromme sinulle, että valo on voittanut. Suunnitelman toteutuminen jatkuu.

BG: Okei, tuota raidetta seuraten sitten, voitteko sanoa mitään enemmän noista ennakoimattomista olosuhteista? Muuta tietysti, kuin että ne olivat ennakoimattomia!

Valoliitto: Mitä tulee ilmoitukseen, sitä ei voitu enää tehdä, koska "leikin tila" muutti kurssia hyvin odottamattomasti.

BG: Tämä oli selvästi sitten ilmoitus, joka liittyi viime viikon virkaanastujaisiin?

Valoliitto: Tosiaankin oli. Tämä "sama" ilmoitus tulee raiteella ilmi vähän myöhemmin.

Kaikella kunnioituksella, Blossom, meidän olisi paljon viisaampaa keskittyä yksilön ja planeetan energian saattamiseen korkeimpaan mahdolliseen muotoon.

BG: Kaikella kunnioituksella teitä kohtaan, niin monista tuntuu, että kaiken sen jälkeen, mitä olette puhuneet tästä ilmoituksesta, he haluaisivat enemmän selitystä kuin sen, minkä annatte. Kaikki olivat niin valmistautuneita, niin onnellisia, että viimeinkin se tapahtuisi välittömästi.

Valoliitto: Blossom, kuitenkaan se ei ollut Valoliitto, joka laittoi ruuvimeisselin koneistoon. Emme ole tilivelvollisia siitä, ettei tuota ilmoitusta tullut.

BG: Ymmärrän sen. Ettekö kuitenkin voi edes antaa meille enemmän siitä, mitä tapahtui?

Valoliitto: Pimeys ei pysähdy mihinkään pysyäkseen siinä asemassa, joka sillä on ollut monta vuotta, monta elämää. Sillä ei ole arvostusta ihmishenkeä kohtaan, ja siksi se menee vaikka kuinka pitkälle suojellakseen klaaniaan. Vaikka kuinka pitkälle.

Valolla on arvostusta kaikkea elämää kohtaan, eikä se ottaisi sitä riskiä, että mahdollisesti monia henkiä menetettäisiin.

BG: Tämä muistuttaa minua kovasti vuodesta 2008*. Silloin selititte, että teille ilmoitettiin viime hetkellä, että jos alukset ilmestyisivät, pimeät voimat tuhoaisivat ydinasein suuren osan planeettaa, ettekä voineet hyväksyä tätä.

Valoliitto: Sitten tiedät, mistä puhumme. Pulmatilanteesta josta valo löysi itsensä.

BG: Sitä en tajua, miten pimeys pystyy vetämään esiin näitä viime hetken yllätyksiä?

Valoliitto: Koska se taistelee olemassaolonsa puolesta samalla tavalla, kuin valo. Ei tietenkään samoilla strategioilla.

BG: Melko moni on pyytänyt minua kysymään teiltä, kumpi puolue on valon puolella näinä hämmentävinä aikoina. Miten vastaisitte siihen?

Valoliitto: Sanoisimme, ettemme ole minkään puolueen puolella. Olemme niitä, jotka haluavat seurata sydäntään rakkaudessa ja seistä vahvana siinä tietämisessään, että planeettanne tuodaan uuteen kotiinsa.

Emme halua sekaantua politiikkaan, sillä politiikasta tuli, alusta saakka, hyvin pian paikka, jossa valo ja pimeys aloittavat taistelunsa.

BG: Kuitenkin täällä Maa-tasolla tuntuu siltä, että valon ja pimeyden taistelut ovat kovasti yhteydessä politiikkaan, erityisesti tänä aikana.

Valoliitto: Näin saattaa olla, Blossom. Jälleen kerran, emme puhu valon jakautumisesta.

Sillä monia valon sieluja löytyy kummastakin puolueesta. Monet joilla on voimakas usko tiettyyn puoleen, tekevät niin, koska he uskovat elävänsä omaa totuuttaan.

He tuntevat, että ne jotka ovat "toisella puolella", ovat harhaanjohdettuja ja unessa.

Eikö olekin kiehtovaa? Että valotyöntekijät kummassakin puolueessa uskovat, että ne jotka eivät usko samalla tavalla kuin he itse, ovat suuren herätyksen tarpeessa!

Kumpikin "puoli" – paremman sanan puutteessa – tietää itse olevansa oikeassa, koska he seuraavat omaa polkuaan päästäkseen, minne ovat menossa. Päästäkseen, minne kaikki lopulta ovat menossa.

Eikö olekin kiehtovaa? Että ne jotka lukevat näitä sanoja, uskovat, että olemme heidän puolellaan, koska sanamme resonoivat heidän kanssaan niin hyvin.

Ja sanamme resonoivat kummankin puolueen kanssa, koska olemme epäpoliittisia.

Jaamme tietoa ja viisautta sen muistamisesta, kuka te olette!

Sielun oikeus on seurata mitä tahansa puoluetta, joka resonoi sen kanssa.

Siihen emme kuitenkaan myönny, että ne sielut tuomitaan, jotka eivät tunne samalla tavalla kuin te. Että heistä on ajatuksia, jotka eivät ole valoa, rakkautta, ymmärrystä ja myötätuntoa.

Missä jumalaisuus on siinä?

Ei pitäisi olla toista vastaan hänen valitsemansa polun vuoksi.

Ei pitäisi olla toista vastaan. Piste!

Jos on tarkoitus jatkaa julistusta: Minä olen rakkaus. Minä olen valo. Minä olen totuus. Minä olen., niin sitä sitten on!

Emme pyytäneet teitä jatkamaan tämän toistamista, jotta oma totuus on sen tietäminen, että on "oikeassa puolueessa". Pyydämme toistamaan tätä uudestaan ja uudestaan, jotta oma sydän on valopuolueessa!

Kun teette tämän, kun sanotte tämän, ette tee sitä vahvistamaan, että poliittiset ajatuksenne ovat oikeita, totuutta. Teette sen varmistamaan, että Maa-planeettanne, te, jokainen yksilö, ankkuroitte valoa sisään.

Ette pyydä sitä ankkuroitumaan vain siihen puolueeseen, jonka ajattelette olevan oikeassa, tai ainakaan teidän ei pitäisi. Jos teette niin, olette ymmärtäneet väärin pointtimme.

Ankkuroitte valoa sisään kokonaisuuden hyväksi.

Koko ihmisrodun hyväksi, ette vain niiden jotka resonoivat kanssanne poliittisesti.

Ymmärrättekö, rakkaimmat sielut?

Se mitä tapahtui viime päivinä virkaanastujaisiin liittyen, on innostanut monia ja samaan aikaan ollut syvä pettymys monille.

Tämä ei muuta ja tämän ei pitäisi muuttaa totuuttanne.

Ja mikä on totuutenne?

Että valoa on täällä planeetallanne nyt, tuomassa sen oikeutetulle paikalleen, kuten olemme puhuneet monta kertaa.

On jumalan tahto, että tämä tapahtuu.

Luottakaa suunnitelmaan.

Luottakaa, että mikä tahansa polku jonka olette valinneet viedäksenne Maan oikeutettuun paikkaansa, johtaa teidät sinne.

Kertaamme …

Olemme valo-olentoja.

Tuntemalla valonne, seisomalla vahvana siinä, teette, mitä tulitte tänne tekemään.

Vapauttamaan maailmanne pimeydestä.

Tehtäköön jumalan tahto.

Ja niin se on.

BG: No, olin todella epävarma siinä, mitä oli odotettavissa tänään. Kuitenkin taas kerran olette laittaneet sen perspektiiviin ja muistuttaneet meille, että rakkaus ei jaa, kuitenkin se voittaa kaiken. Kiitollisena. Rakkaudellisessa palveluksessa. Minä olen. Odottaen edelleen!

*Saadaksesi tietää vuodesta 2008, katsele video täältä (https://blossomgoodchild.com/eyes-to-the-skies/).

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

7.2.2021 VIESTI VALOLIITOLTA

ViestiKirjoittaja hammer » 26.02.2021 19:23

VIESTI VALOLIITOLTA

7.2.2021

Blossom (B): Huomenta, kaverit. No, kuten luultavasti tiedätte, pidin pienen "saarnan" viime viikolla. Jokaisessa pilvessä on hopeareunus. Yli 800 sähköpostia … kaikki täynnä rakkautta. Kuitenkin ilmaistiin myös, miltä heistäkin tuntuu. Yksi suurista ongelmista näyttää olevan – ja olen täysin mukana tässä – että tuntuu nöyryyttävältä perheen ja ystävien keskuudessa, koska mitään sanottua ei koskaan toteudu. Monet ovat menettäneet kummatkin pitäessään kiinni omasta totuudestaan, ja sitten kun mitään ei tapahdu, siitä tulee vielä vaikeampaa. Mitä viisauden sanoja voitte antaa minulle ja näille ihmisille?

Valoliitto (V): Olemme hyvin kiitollisia saadessamme sinut takaisin, Blossom. Meillä oli tietyssä määrin huolta ainoastaan siitä energiasta, jonka sinä ja ne, jotka olivat loukkaantuneita ja tyrmistyneitä, olitte poimineet.

B: Ei huolta. Kaikki on hyvin oltuani viikon poissa, ja olen oppinut paljon sähköpostien kautta.

V: Rakkain Blossom ja tosiaankin kaikki sielut, jotka ovat päättäneet "löytää" sanamme. Sanotaanpa ensin, että rakastamme teitä. Teillä, maajoukko, on vahvuutta ja rohkeutta katsoa tämä tehtävä läpi, vaikkei toisinaan siltä tunnu.

Saattaa tuntua ja näyttää siltä, ettei mitään konkreettista tapahdu sen asiaintilan muuttamiseksi, joka on pitänyt maailmaanne vankina aioneita. Antakaa meidän kuitenkin vakuuttaa teille, että sitten kun ilotulitus alkaa, esitetään varmasti show, jollaista ei ole koskaan ennen nähty.

Olemme puhuneet monta kertaa, että valonsoturit hoivaavat ja vahvistavat niitä monia, monia sieluja, jotka huomaavat eksyneensä, kun tätä "räjähtelyä" tapahtuu.

Kenenkään valaistun olennon ei pidä silloin kääntyä ympäri ja sanoa: "Minähän sanoin …" Nimittäin vaikka monien sydämissä on helpotusta siitä, etteivät he ole tosiaankaan tulleet hulluksi, se on myös "kaikkien panosta tarvitaan" -aikaa, jotta autetaan keräämään palaset ja korjaamaan monien särkyneiden sielujen sydämet.

Se sitten tuo rohkeutenne takaisin.

Se sitten uudistaa vahvuutenne täällä olemisenne tarkoituksessa.

Se sitten sallii teidän tuntea, että kaikki tuska, odotus ja hämmennys oli jokaisen hengenvedon arvoista.

Tiesitte koko ajan sydämissänne, että se oli tulossa. Kuitenkin joinain päivinä odotus tuntui liian pitkältä.

B: Voitte sanoa sen uudestaan! Ihmisten puolesta puhuen, "nöyryyttäminen" on vaikea paikka. Kyllä, voidaan sanoa: "Nouskaa sen yläpuolelle" … eikä meillä ole muuta vaihtoehtoa. Kuitenkin sen tietäminen tavallaan sattuu, että ystävät ja perhe pitävät hulluna eivätkä sano mitään, koska heistä tuntuu: "Siinä hän taas menee." Emme ole typeriä. Kuitenkin vuosi ja vuosi ja vuosi vuoden jälkeen, kun mitään siitä mitä on esitetty, ei tapahdu, voi täysin ymmärtää heidän perspektiivinsä.

V: Saammeko keskeyttää? Ainoa todiste joka sinulla on tällä hetkellä, on tuo tietäminen sydämessäsi. Olisitko samaa mieltä?

B: Kyllä, vaikka se voi häilyä kovasti.

V: Voiko, Blossom? Häilyykö se? Sillä näytät aina "nousevan takaisin satulaan", kuten sanonta uskoaksemme kuuluu, ja teet tämän – jokainen teistä tekee tämän – koska totuus pysyy sydämessänne. Riippumatta siitä, mitä ulkoinen tilanne näyttää teille.

B: Kyllä, se on siellä. Kuitenkin voi kyseenalaistaa joskus, olemmeko itse asiassa ymmärtäneet sen kaiken väärin ja kenties vilpitöntä totuuttamme ei koskaan vahvisteta.

V: Ja jos niin olisi – mitä ei voi tietenkään olla tässä vaiheessa – purkamisen viime vaiheessa, mitä tekisit? Uskoisitko edelleen totuuteesi?

B: Kyllä, koska en voi vaihtaa totuuttani mihinkään muuhun. Se ei ole mahdollista.

V: Juuri niin, Blossom. Siis silloin kun tuntee, että on hylätty ja nöyryytetty …

B: Tiedän, että haluatte puhua nöyryytyksestä. Se on iso asia minulle ja monille. Hankala asia, vaikka tiedämme, että riippuu meistä, päätämmekö tuntea nöyryytystä vai ei …

V: Siinä se on pähkinänkuoressa.

B: Ei se ole niin helppoa, kaverit. Mielenkiintoista, että monissa sähköposteissa puhuttiin kanavoinnista hiljaa itselleen ja etteivät päivämäärät jne. joista kerrottiin, koskaan toteutuneet. Kerta toisensa jälkeen. Minäpä kerron teille: se on nöyryyttävää! Siis monet ihmiset, joita henkilö tuntee, ajattelevat: "Milloin hän näkee, että se kaikki on vain huijausta?" tai jotain sen suuntaisia sanoja.

V: Blossom, valinnan täytyy tosiaankin tulla yksilöltä.

Kun pännii, sano itselle "minä olen" -mantraa.

Kun ei pänni, sano itselle "minä olen" -mantraa.

Voit tuntea sen – te kaikki voitte – eikö niin?

Kun sanot tämän, soitat kodin ovikelloa. Onko ollut koskaan aikaa, jolloin tämän "laulaminen" ei ole lumonnut sinua? Onko koskaan ollut aikaa, jolloin se ei ole keskittänyt sinua ja antanut sisäistä vahvuutta?

Ei tietenkään. Sen koodaus on suunniteltu viemään sinut suoraan takaisin sisäisen tietämisen kotilieden ääreen.

Kenties auttaa tietää, että hyvin monien täytyy "kärsiä tästä". Käytämme tätä termiä, koska siltä tuntuu, eikö vain?

B: Kyllä. Erityisesti ne, joilla ei kirjaimellisesti ole enää jäljellä perhettä, jolle puhua – miten urheita he ovatkaan!

V: Sen tietämisen pitäisi auttaa, että mitä syvempiä rakkaan ihmisen aiheuttamat haavat ovat, sitä vahvempi sielusta tulee. Ei voi olla tulematta. Voi tuntua rättiväsyneeltä, uupuneelta ja vihaiselta – vihaiselta meille, kyllä – sillä vaikutamme syöttäneen sinulle väärää informaatiota.

B: Taas kerran!

V: Niin ei kuitenkaan ole. Silloin kun yksilö tuntee todella rakkautemme, keitä olemme ja miksi tulemme – kun tietää sen sisällään – hän tietää myös, ettei ole yhtäkään syytä, miksi tekisimme sen.

Taas kerran, yksilö joko tietää tämän tai ei tiedä.

B: Ihmiset ovat ehdottaneet, että pysymme erossa ennustuksista – niin on turvallisempaa. Annan puheenvuoron teille tässä.

V: Rakkaimmat sielut, kaikessa mitä planeetallanne tapahtuu tämän siirtymän aikana, olisi erittäin vaikea välttää tiettyjä aiheita.

Tämä planeettanne siirtyminen pimeästä hallinnasta valon hallintaan on paljon, paljon monimutkaisempaa, kun ihmisaivot voivat käsittää … mitä suurimmalla kunnioituksella.

B: Ei hätää, tajuan sen. Tuntuisi tietysti paremmalta, jos jotain … jotain annettaisiin nostamaan meidät kaikki ylös. Rakas Jumala, miten monta kertaa olen sanonut tämän sinulle? Monet eivät voi ymmärtää, miksei jotain voi tehdä henkemme kohottamiseksi. Auttamaan meitä jatkamaan? Jotain! Monet tuntevat, että te ette ymmärrä, miten paha tilanne on. Miten vaikeaa meillä on täällä alhaalla, koska jos tietäisitte, varmasti löytäisitte tavan "heittää meille luun", kuten sanonta kuuluu.

V: Tosiaankin, emme ole ihmismuodossa. Kuitenkin voimme poimia ja poimimme energiamuodostelmia.

Jos sulkisitte – jokainen teistä – silmänne ja tuntisitte meidät, tietäisitte, että heitämme teille hyvin paljon rakkautta ja tukea kaikin mahdollisin tavoin.

Näettekö? Kertoaksemme teille, että olemme kanssanne … heittääksemme luun joukkohavaintona meistä tai taivaan muuttumisena punaiseksi jne., se pilaisi tietysti suunnitelmat.

B: Miten? Ja ihan vain uteliaisuudesta, pystyttekö muuttamaan taivaan punaiseksi? Voi hyvä luoja, aiotte sanoa: "Katkaisinta kääntämällä?", eikö niin?

V: No, me aioimme, olet kuitenkin sanonut sen ystävällisesti puolestamme.

B: Siis oikeasti? Oikeasti? Minullä ei ole järkeä kysyä, miten – mieleni on jo räjähtänyt. Ok, viedäänpä tämä loppuun: jos tekisitte sen, miten se tuhoisi suunnitelman maankamaralla?

V: Koska asioiden kurssi muuttuisi.

B: Parempaan, varmaankin?

V: Ei ennen jumalaista ajoitusta ja ennen kun siinä kaikessa on tolkkua.

B: Pois se minusta, että neuvoisin jumalaista Luojaa. Kenties kuitenkaan lyhyt arvio maajoukon energiatasoista ei olisi pahitteeksi? Olen tosissani! Jos tämä kaikki on joka tapauksessa kokeilua, varmasti sellainen joka on koko aivot, pystyy näkemään, miten paljon tarvitsemme työntöä maankuuluille persuuksille!

V: Tiedostamme pilailusi, kuitenkin sen taustalla on vakavampi tarkoitus. Blossom …

B: Niin!

V: Kuten sanot monille, "pitäkää pintanne/kiinni."

B: Mistä? Hyvin vähän ajopuita kelluu enää.

V: Pitäkää kiinni siitä, minkä tiedätte totuudeksi. Vuorovesi kääntyy kohta. Odottakaa vain ja katsokaa.

B: Emme voi tehdä juuri muuta. Mitä on odotettavissa, kun se tapahtuu?

V: Kun se muuttaa suuntaa, paljastuu kaikki, mitä sen alla on. Totuus tulee esiin, Blossom Goodchild. Totuus tulee esiin!

B: No, jatkamme siitä kiinnipitämistä, toivoa sydämessämme, ja vaikka meidät on teilattu ja ruhjottu matkan varrella, taas kerran saamme (jotenkin) takaisin vahvuutemme ja toivomme ja jatkamme sinnikkäästi eteenpäin.

V: Älkää fokusoituko siihen, mitä vaikuttaa olevan.

Fokusoitukaa iloon, joka on tulossa.

Fokusoitukaa siihen aikaan planeetallanne, kun "tämä peli" on ohi.

Fokusoitukaa maailmaan, jossa tuntuu iloiselta elää.

Fokusoitukaa maailmaan, joka kertoo aina totuuden, sillä ei tapahdu mitään, mistä täytyy valehdella.

Voitko kuvitella sen?

B: Melko vaikeaa on. Ettekö ole kuulleet valtavirtamediasta?

V: Kuitenkin tämä on yksi suurista muutoksista! Se koko järjestelmä, mitä on löyhästi kutsuttu "viihteeksi", ei kaaduttuaan palaa enää siihen, millainen se oli.

B: Siis se on edelleen korteissa?

V: Se on merkittävä pelaaja. Sanoisimme, että valttikortti (suom. huom. "valttikortti" on sama sana kuin "trump").

B: Mitä … tahatonta sanaleikkiä?

V: Sellaista ei tarvita. Se on arkikielen ilmaisu, eikö vain?

B: Vastaisin, jos tietäisin täsmälleen, mitä "arkikieli" merkitsee (suom. huom. käytetty erikoista sanaa). Vanha kunnon google (tai sitten ei!) Kyllä, se on tosiaankin arkikielen sanonta tällä planeetalla. Voitteko kertoa enemmän?

V: Ei ole rakettitiedettä nähdä, että jatkuvasti syötetään valheita tämänhetkisestä asiaintilasta ympäri maailmaa. Kuitenkin suurin osa ns. viihdemuodoista saa istumaan tuolin reunalla tai piiloutumaan tyynyjen taakse, jottei näe kaikkialla olevia pelkotekijöitä. Tuho ja hävitys on päiväjärjestys pitämään "alhaalla/maassa". Massatuhopelit, sotapelit. Missä rakkaus on? Missä valo on? Missä totuus on?

Kuvittele viihdyttämistä rakkaudella, valolla ja totuudella. Teille heitetään pelkkiä valon murusia, jotta valtavirtamediaa ei nähdä pelkkänä pimeytenä! Mutta eikö kuitenkin myös romanttisimmissa rakkaustarinoissa ole paljon surullisuutta tai järkytystä?

B: Kyllä, todellakin. Tavallisesti Flo-tädin jalka putoaa tai Bobby-vauva putoaa kaivoon ja hukkuu. Kuitenkin he kaikki elävät onnellisena elämänsä loppuun asti!

V: Elämää ei ole suunniteltu tällaiseksi. Tietäkää tämä.

Olette siirtymässä uuteen Maahan, jossa sellaisille epätoivon syvyyksille ei ole sijaa.

Ilmakin muuttuu korkeammaksi värähtelyksi. Ja paistattelette uudessa ymmärryksessä. Eläen toistenne kanssa harmoniassa, jolloin ei väri eikä usko revi sieluja erilleen. Maailma jossa rakkaus todella tunnetaan.

Kuvittele! Kuvittele! Kuvittele!

B: Jep. Hyppään mukaan tuohon onnelliseen junaan, juuri nyt. Onnistumme tässä, ihmiset! Onnistumme tässä! Kiitollisuudessa, rakastavassa palvelussa, minä olen … edelleen täällä!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

hammer
Ylläpitäjä

14.2.2021 VIESTI VALOLIITOLTA

ViestiKirjoittaja hammer » 28.02.2021 18:48

VIESTI VALOLIITOLTA

14.2.2021

Blossom (B): Hyvää huomenta, ystäväni. Meidän "juttumme" on kohottaa ja kannustaa, eikö vain? Siis mitä voitte antaa tänään tekemään juuri sen? Olisitteko niin ystävällisiä?

Valoliitto (V): Tervetuloa jokainen teistä ja sinä, rakkain Blossom. Kyllä, tosiaankin se on tarkoituksemme. Tiedämme monia, joiden tunne on kaukana kohonneesta tänä aikana, ja haluamme auttaa heitä tuomaan innostunutta valoa olemukseensa.

B: Kiitos. On hyvin kummallista aikaa. Kuin koko planeetta olisi tullut hulluksi. Kukaan ei tiedä, mitä pitäisi uskoa tapahtumista. Suurta jakautumista. Suurta kyseenalaistamista ja suunnitelmien muuttumista jne. On vaikea pitää ote siitä omasta tietämisestään, että kaikki on hyvin!

V: Kuitenkin on! Eikö ole niin, että tuulen puhaltaessa voi näyttää siltä, että kynttilän liekki sammuu? Kuitenkin rohkeus ja vahvuus voittavat aina. Tuulet ja myrskyt menevät ohi, ja yksilö toipuu taas kerran … tuntien uutta voimaa sisällään.

B: Kyllä, ja kuitenkin sitä ihmettelee, miten kauan tätä jatkuu, ennen kuin tapahtuu jotain konkreettista, jotain kouriintuntuvaa. Tämä tuntuu vain jatkuvan ja jatkuvan. Tästä "ajan pelaamisesta" näyttää tulleen elämäntapa!

V: Kuitenkin sinä jatkat luottamuksessa, toivossa ja rakkaudessa, sillä tiedät, että muutokset ovat käsillä. Sydämesi ei voi kieltää tätä. Kuitenkin tämä on hyvin valtava juttu, kuten olemme sanoneet! Se ei ole mikään "yhdessä yössä" -homma, Blossom.

B: Tiedän. No, mistä sitten puhumme? Tiedän monia, jotka ovat huolissaan rokotuksista, ja olen nähnyt joitain melko ikäviä "lopputuloksia" sellaisilla, joille se ei sopinut. Sanoitte, ettei tilanne tulisi pakollisiin rokottamisiin, kuitenkin monet tuntuvat hyvin tietämättömiltä seuraamuksista. Tiedän monia, joilla on se. Miten lohduttaudumme, kun ystävät jne. ovat valinneet tämän polun?

V: Niin paljon kuin et haluakaan kuulla tätä, Blossom, se on heidän matkansa, ei sinun. Jokainen kulkee omaa polkuaan ja tekee, mitä hän pitää oikeana ja totuutena itselleen. Näin ollen, koska tahansa on heidän valintansa, ottavatko he rokotuksen vai eivät.

B: Kaikki erittäin hyvin, kuitenkin jotkut seuraamukset ovat kamalia. Hermosto säpäleinä, henkistä sekasortoa, mitä – kuolema!!!???

V: Silti se on heidän elämänmatkansa, Blossom. Jälleen täytyy katsoa suurempaa kuvaa.

B: Sanotte, ettemme voi nähdä sitä täältä alhaalta. Nimittäin joskus minusta on melko vaikeaa käydä tällaisia keskusteluja, sillä aiheet ovat liian arkaluonteisia, liian monisyisiä ja liikaa vastuuta, rehellisesti sanottuna! … … … … … … Hei? Tuntuu, että olemme pysähtyneet. Olemmeko?

V: Vain siinä, että leikin tila muuttuu tällä hetkellä jatkuvasti planeetallanne. Hetki kerrallaan. Tuuli puhaltaa tähän suuntaan ja tuohon, kun viime vaiheet tapahtuvat ennen voittoa.

Kyllä, ymmärrämme, että hyvin monet asiat tuntuvat olevan pielessä! Hyvin paljon näyttää virtaavan eri suuntaan, kuin odotetaan. Emmekö kuitenkin ole sanoneet teille, että siltä epäilemättä näyttäisi jonkin aikaa?

B: Kyllä, kuitenkin ihmisiä vahingoittuu. Ihmisiä kuolee. Onko se oikein? Onko se välttämätöntä?

V: Blossom, mitä suurimmalla kunnioituksella, emme katso kuolemaa samalla tavalla, kuin monet planeetallanne katsovat. Verhon läpi kulkeminen vie yksilön vapauteen. Ei ole mitään vahinkoja, Blossom.

B: Kyllä, Valkoinen pilvi sanoi niin. Siis jos joku "menee verhon läpi", koska rokote ei sopinut hänelle, on tarkoitus olla niin? Eikö hän olisi elänyt pidempään, jos hän ei olisi ottanut sitä?

V: Kuitenkin hän otti sen. Hän kuoli, koska oli hänen aikansa.

Sama pätee jokaiseen, joka kuolee – on hänen aikansa. Se on todella näin yksinkertaista!

Tämä aika jossa olette, on erityyppistä "kamppailua". Internetin vuoksi hyvin moni voi huijata ja hämmentää. Kaikki se on osa pimeyden suunnitelmaa estää valo.

Nämä ovat loppupelit.

Teidän täytyy vain pitää kiinni totuudesta sydämessänne. Se tietää, mitä pitää tehdä, mitä pitää ajatella ja miten pitää reagoida.

B: Kyllä. Kuitenkin joinain päivinä haluaa vain piiloutua ja hypätä koko tämän jakson yli.

V: Ja sinä tiedät, että muistutamme sinulle, uudestaan ja uudestaan, jatkuvana toistona uudestaan ja uudestaan, että halusit olla täällä tänä aikana.

B: Niin, mutta, mutta, mutta, mutta!!!

V: Mutta "ei mitään" itse asiassa, Blossom. Tiesit, että se olisi rankaa ja siitä tulisi vielä rankempaa.

B: Sitä se juuri on! Siitä puhuimme viime kerralla. Tarvitsemme sieluruokaa kestääksemme ja pysyäksemme liikkeessä. Minäpä esitän teille kysymyksen: tiesittekö te, että siitä tulisi näin rankkaa?

V: Kyllä, tiesimme, ja tiedämme nyt, että tulee vielä rankemmaksi.

B: Millä tavoin?

V: Kaikin tavoin.

B: Voi kyllä, tässä me tosiaankin tuomme kohotusta ja kannustusta!

V: Kuitenkin nämä ovat kannustussanoja, sillä te tiedätte, että teidän täytyy pysyä omassa vahvuudessanne. Teidän täytyy olla valmistautuneita tähän hetkeen ja kaikkeen, mitä on tulossa.

Ja te olette!

B: Kuitenkin joskus meistä tuntuu hyvin heikolta.

V: Ja kuitenkin toisina kertoina teistä tuntuu hyvin vahvalta!

Olette valonsotureita. Tiedätte, mitä pitää tehdä.

Tuo mantra on suunniteltu vahvistamaan. Mantra sisältää hyvin monia koodeja, jotka auttavat teitä viemään homman loppuun. Mantra on kohotuksenne ja kannustuksenne! Se on valomiekkanne, Blossom.

B: Tosiaankin, minulle on ollut siunaus kuulla hyvin monia tarinoita, miten se on auttanut monia monissa eri tilanteissa.

V: Jatkakaa sitten edelleen.

Minä olen valo. Minä olen rakkaus. Minä olen totuus. Minä olen.

B: Kiitos. Tiedän ehdottomasti, että se auttaa.

V: Sanoisimme, että se on avain oveen.

B: Mahtavaa! Mihin oveen? Missä?

V: Jälleen kerran, kielikuva. Kuitenkin tiedät, mitä se merkitsee.

B: Kyllä, tosiaankin tiedän! Monoliitit? Puhtaanpa monoliiteista. Seurantasivuston mukaan niitä on nyt 199.

V: On kuitenkin monia aiheuttamassa hämmennystä ja pilkkaamassa. Kuitenkin monien jumalainen tarkoitus on "kirjoitettu kiveen". Aikanaan näette.

B: Hyvää rupattelua! Juttu on niin, että olemme tavallaan puhuneet kaikesta viimeisen vuoden aikana. Mistä uudesta voi enää puhua tässä kohtaa? On paljon, mistä ette voi puhua meille, joten emme voi tutkia tiettyjä aiheita. Olette antaneet meille kannustusta. Tarkoitan siis … mitä? Mihin menemme tästä? Paitsi puhumme niistä asioista, joihin emme näytä siirtyvän. Minulla ei ole puhtia … Sanon vain, miltä tuntuu. Tavallaan vähän sanattomalta/hämmentyneeltä. Tiedän, että tuhannet ihmiset tietävät nyt tuhansia kysymyksiä, joita voisi esittää … He eivät kuitenkaan kävele minun mokkasiineissani! Siinä on kaikki, mitä voin sanoa kuvamaan, missä tunnen meidän olevan.

V: Rakkain Blossom, kenties tämä on aikaa sisäistää ne suuremmat rakkausenergiat, jotka ovat kaikkien ulottuvilla. Joskus on niin, että yksilö voi jäädä kiinni yritykseen "saada selville totuuden" ja hypätä kaninkolosta toiseen, silloin kun hänelle olisi paljon suotuisampaa pelkästään tietää, että totuus on sisällä – kuitenkin hän unohtaa hypätä sydämeensä.

Jos useammat ihmiset ns. antaisivat mennä ja antaisivat olla, heidän vahvuutensa lisääntyisi tuhatkertaiseksi. Heidän yhteytensä Lähteeseen vahvistuisi. Heidän valonsa säteilisi kirkkaammin. Tuo valinta on jokaisen yksilön käsissä.

B: Kyllä, tajuan sen. Kuitenkin monilla on hyvin tiedonjanoinen mieli ja tarve tietää enemmän.

V: Eikö kuitenkin ole niin, että kaikki paljastuu jumalaisen aikataulun mukaisesti?

B: Kyllä. Täällä alhaalla on kuitenkin taipumusta sujahtaa kaninkoloon, jos toiseenkin – ja yrittää vain saada kaikesta tolkkua.

V: Sydämenne voi tehdä sen hengittämällä kolme kertaa syvään ja kolmella kierroksella tuota mantraa!

B: Te sanotte niin! Se taatusti rauhoittaa, ja se antaa muutakin. Kuitenkin kun sanotaan sen auttavan saamaan tolkkua tästä maailmasta ja kaikesta, mitä tällä hetkellä tapahtuu, niin ei! Ei! Ei ainakaan minulle. Ei vielä! Kuitenkin se tosiaankin tyynnyttää.

V: Blossom ja kaikki sielut, joita totuus heidän olemuksessaan vetää näiden sanojen luo …

Tiedätte, että te jatkatte. Tiedätte, että valo on voittanut.

Tiedätte, että kaikki vahvuus palaa joka hetki, kun sitä tarvitaan.

Tiedätte, että te tiedätte totuuden.

Ja tosiaankin se on kaikki, mitä teidän täytyy tietää.

B: Tämä kaikki on paljon helpommin sanottu kuin tehty.

V: Kuitenkin sinä tiesit! Sinä ylität odotukset – jokainen teistä.

Te olette vahvoista vanhimpia. Siitä ei ole epäilystäkään. Katselemme teitä, ja te todistatte tämän meille.

Tietämisenne vahvistetaan. Odottakaa vain ja katsokaa.

B: Emme voi muuta kuin odottaa ja pysyä toiveikkaana ja vahvuudessamme. Se tuntuu tänään vähän "ei enää" -tilanteelta. Voimme tehdä parhaamme! Kiitollisuudessa. Rakastavassa palvelussa. Minä olen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

hammer
Ylläpitäjä

21.2.2021 VIESTI VALOLIITOLTA

ViestiKirjoittaja hammer » 28.02.2021 22:33

VIESTI VALOLIITOLTA

21.2.2021

Blossom (B): Huomenta! Täällä sitä ollaan taas kerran. Suoraan asiaan, jos sopii. Monet ovat huolissaan siitä, että sanotte aina asioiden menevän vielä paljon enemmän mullin mallin, kuin ne jo ovat. Voitteko käsitellä tarkemmin sitä?

Valoliitto (V): Lämmin "hei" sinulle, Blossom, ja jokaiselle sielulle joka läsnä täällä. Ensinnäkin sanoisimme, että kaikki mitä tulee, ei ole mitään, mitä ette pysty käsittelemään! Sillä jokaisen sisällä on mekanismi, joka laukaisee vahvuuden, kun sitä tarvitaan.

B: Mekanismi?

V: Niin kuvaisimme sitä, ja tosiaankin, Blossom, on tiedetty kautta historianne, että uskomatonta vahvuutta tulee sisältä, kun kohdataan tilanteita, jossa vahvuutta ja rohkeutta tarvitaan. Muistakaa tämä!

B: Mainitsin taannoin erässä haastattelussa, että ajatukseni tästä oli, että sikäli kun totuus paljastuu, koko planeetta menee shokkiin eivätkä jotkut yksinkertaisesti tiedä, mitä pitää tehdä tai miten käsitellä se. Olenko oikealla sivulla tässä?

V: Olet tosiaankin, Blossom, sillä tulee esiin totuuksia, jotka pirstovat monia unelmia siitä, mitä ajateltiin tai tiedettiin olevan totta omassa todellisuudessa.

Siis sanoisimme, että paljastuessaan nämä totuudet muuttavat sitä, miten asiat ovat tällä hetkellä.

B: Sanoitte, että "kaikki" menisi enemmän mullin mallin?

V: Siltä epäilemättä näyttää. Ikään kuin koko maalima olisi kääntynyt ns. ylösalaisin. Tämä ei jätä koskematta yhteenkään sieluun, ja kuitenkin hyvin monet tietävät, että tässä se on.

Tämä on se kutsu, jota he ovat odottaneet – koko elämänsä!

B: Miten he tietävät?

V: Koska he tuntevat sen. Tiedätte oman tietämisenne – ei ole kysymystäkään siitä, ettei tiedä.

Siis vaikka asiat tulevat pahemmiksi, tavallaan, voitaisiin tarkastella sitä myös asioiden parantumisena samanaikaisesti. Tunnistetaan, että asiat ovat ehdottomasti liikkeessä, vaikka uutiset näyttävät toisinaan uskomattomilta toistaessaan järkytystä, kun lisää paljastuu. Yksilö tuntee olemuksessaan vielä voimakkaammin, että nyt liikutaan aimo harppauksin parempaan maailmaan.

Puhtaanpa vahvuudesta, jos saamme?

B: Saatte!

V: Mitä vahvuus on? Se voidaan tulkita helposti fyysisestä perspektiivistä. Yksilö pystyy nostamaan, yksilö pystyy kestämään valtavasti fyysisesti. Kuitenkin sen tekemiseksi vaaditaan paljon treeniä, jotta keho on valmistautunut, kenties maratoniin jne. Täytyy tehdä paljon työtä etukäteen, eikö vain?

Sama pätee sisäiseen vahvuuteen. Olemuksen vahvuuteen.

Olette kaikki valmistautuneet tätä aikaa varten. Silloinkin kun tunnette väsyneenne odottamiseen, säteilette kuitenkin valoanne, ja tuo valo on ns. valmistautumistreeniänne.

Ette ole olleet toimettomana, sillä olette lähettäneet rakkautta ja tehneet kaikkea, mitä teiltä vaaditaan näinä aikoina, ja "korkeissa asemissa" olevia ylennetään sillä vahvuudella, jota virtaa jatkuvasti teistä.

Kun nämä ajat etenevät, niin vaikka teistä tuntuu väsyneeltä ja veltolta, te tiedätte, kun on se aika! Sisäinen vahvuus näytetään ulkopuolella.

B: Kuulen: "Laita jalkaasi tanssikengät"? Outoa!

V: Kuitenkin aivan oikein, Blossom. Kärsivällisyyttäsi on koeteltu ja testattu äärimmilleen. Kuitenkin tulevina päivinä uskomme, että sanoisit olevasi valmis rokkaamaan!

B: Siis asioiden meneminen mullin mallin ei välttämättä ole huono asia?

V: Blossom, miten totuus voi olla huono asia? Se saattaa olla järkyttävä asia, kaikille. Kuitenkin sitten kun se on sisäistetty ja kohdattu, niin ne jotka ovat odottaneet, ne jotka tiesivät tämän olevan tulossa, ovat valmiita ryhtymään töihin innokkaasti ja halukkaasti. Tietäen, että tätä he tulivat planeetalle tekemään.

B: Selkeyden vuoksi, tarkoitatteko, että tässä on kyse palojen keräämisestä?

V: Paljon enemmästä, Blossom. Siinä on kyse eksyneiden, hämmentyneiden, vihaisten ja epäuskoisten auttamisesta. Siinä on kyse heidän saamisestaan taas polvilta jaloilleen ja heidän osoittamisestaan sillan suuntaan. Joitain tarvitsee ehkä saattaa, jotkut voivat "tajuta sen" välittömästi ja saattavat muita.

Se on suurta yhdistymisen aikaa. Aikaa jolloin ne jotka ovat tunteneet, etteivät he ehkä koskaan pidä toista sylissään, voivat halata fyysisesti sielua toisensa jälkeen, ilman pelkoa.

Miten monelta on riistetty halaukset? Se on välttämätöntä sieluruokaa ihmistilassa, ja se on epäoikeudenmukaisesti kielletty.

Rakkaushalauksista tulee päiväjärjestys!

Kaikki tämä rakkaus jota olette varastoineet – antaneet myös, kyllä – kuitenkin on hyvin paljon vahvuutta rakkaudessa, jota on muodostunut sisällenne.

Olette valmis ja valmistautunut siihen, mitä on tulossa. Älkää epäilkö sitä.

B: Se on todellakin hyvä kuulla, sillä monet tuntevat nääntyvänsä ja ihmettelevät, miten ihmeessä he pääsevät näiden aikojen läpi, erityisesti jos tilanne pahenee.

V: Kuitenkin tietäkää, että silloin kun vaikuttaa pahenevan, on tullut se aika, jolloin asiat liikkuvat eteenpäin, kuten olemme sanoneet.

Pyydätte jatkuvasti vahvuutta ja opastusta, ja havaitsette jatkuvasti, että kaikki vaadittavat resurssit avautuvat sisällänne. Kaikki mitä tarvitsette, on sisällänne – nyt.

B: Se täytyy vain herättää, niinkö?

V: Ei, se on jo hereillä. Se odottaa työtehtäviään.

B: Tämä resonoi helposti ja mukavasti kanssani, ja kuvittelisin, että se resonoi monien muidenkin kanssa. Kiitos.

V: Vahvoista vahvimpia.

Muistakaa. Muistakaa. Muistakaa.

B: Tarvitseeko meidän muistaa? Emmekö vain tunne sen edessä olevina aikoina?

V: Todellakin. Kuitenkin tämä työ jonka on määrä alkaa – paljon suuremmalla ymmärrystasolla kuin nykyisenne – vaatii kaiken sen säteilemistä, mitä olette, voidaksenne viedä hommanne loppuun.

Olkaa ystävällinen itsellenne. Hoivatkaa itseänne. Ladatkaa akkunne. Sillä vaikka tiedätte tekevänne, mitä tulitte tänne tekemään, on niin paljon "kysyntää/vaatimuksia", että voi helposti nääntyä.

Siis on hyvin tärkeää huolehtia itsestänne ensin ja ennen kaikkea, jotta teillä on jatkuvasti vahvuutta palvella toisia, jotka tarvitsevat kovasti tietoanne ja rakkauttanne.

B: Kun sanotte "tietoa", mitä tarkoitatte?

V: Tietoa rakkaudesta. Tietoa siitä, miten ollaan oma itsensä rakkaudessa. Tietoa rakkauden tietämisestä itsessään.

Sillä sanomme sinulle, Blossom, ja kaikille muille jotka asuvat planeetallanne tänä aikana, että rakkaus – ja vain rakkaus – auttaa teitä selviämään. Kyetäksenne auttamaan toisia ymmärtämään, että he ovat osa jumalaa.

Katsokaa taaksepäin vuosia ja tunnistakaa ero itsessänne. Katsokaa sitä tapaa, miten lähestytte tilanteita ja sieluja nyt verrattuna entisiin aikoihin. Tunnemme, ettei yksikään teistä sanoisi, että olette samanlainen.

Sillä olette alkaneet tietää rakkauden, ja tietonne tästä rakkaudesta, siitä kuka olette, on muuttanut teitä. Se on muuttanut tapaanne lähestyä asioita. Se on muuttanut tapaanne kunnioittaa muita. Se on muuttanut kaikkia asioita itsessänne, koska muistatte, mitä aito rakkaus on ja mistä se tulee.

Se tulee jumalasta. Olette osa jumalaa.

Siis kuvitelkaa, että sitten kun monet jotka eivät ole muistaneet vielä itseä, heräävät totuuksiin, jotka ovat käsittämättömiä, he tarvitsevat paljon apua, paljon palvelua, hyvin monin tavoin, jotta hekin voivat "tajuta sen".

Teidän ja kaiken tietämänne myötä, he ottavat teitä kädestä ja kävelevät tuolle sillalle, vaikka ovat uupuneita ja pökerryksissä.

Tietäen, ymmärtäen, että heidän määränpäänsä on uusi koti, jossa on tarjolla lepoa ja toipumista, kunnes tulee aika, jolloin hekin voivat omaksua roolinsa ja tehdä muille saman, minkä te olette tehneet heille.

Rakkaimmat sielut, tiedämme, että tämä aika, jossa koette hyvin paljon mullistusta, on osoittautunut hyvin vaikeaksi. Jokaisen esittäessä rooliaan ja löytäessään itsensä paikasta, jossa he eivät kenties oikeasti halua olla.

Kuitenkin valtavia muutoksia on määrä tapahtua. Ja sanomme, että vaikka paljon pimeyttä tulee valoon, siirtyminen tapahtuu hyvin nopeasti, sitten kun tietyistä protokollista on luovuttu (?).

B: Mitä tarkoitatte?

V: Sitten kun pallo pyörii – pallo jonka kaikki voivat nähdä pyörivän – asiat jotka on valmisteltu loksahtamaan paikoilleen, loksahtavat nopeasti.

Nämä edessä olevat päivät, kuten tämänhetkiset päivät, ovat osa jumalaista suunnitelmaa. Jumalaisessa suunnitelmassa ei ole virheitä!

Matkan jokainen askel on pikkutarkasti ajateltu – vaikuttaa siltä tai ei – jotta pimeys voidaan poistaa ja valo ottaa taas kerran oikeutetun paikkansa.

B: Minun on hyvin vaikea kuvitella erilaista maailmaa. Sitä johon olemme menossa, ja mielestäni minulla on hyvä mielikuvitus.

V: Tunne se, Blossom. Tunne rakkaus. Vedä syvään henkeä ja tunne rakkaus sydämessäsi.

Toista tuota mantraa, kun teet sen. Jatka tämän tekemistä.

Joka kerta riemuitset siitä, kuka olet, ja vahvistat – et vain itseäsi, vaan kokonaisuutta, sillä "minä olen" on kaikki ihmiset.

Meillä on täysi luottamus, että ne jotka olivat vapaaehtoisia ja jotka valittiin olemaan täällä tänä aikana ja hoitamaan tämä homma, tekevät sen, ovat tehneet sen!

Mitä juhlan aikaa kaikille, kun tämä tehtävä on suoritettu.

B: Voi, todellakin! Voimmeko kaikki mennä ajelemaan valoaluksissa paikalliseen huvipuistoon? Kiitollisuudessa. Rakastavassa palvelussa. Minä olen, ja minusta tuntuu paljon kirkkaammalta!

-----------

hammer
Ylläpitäjä

28.3.2021 VIESTI VALOLIITOLTA

ViestiKirjoittaja hammer » 29.03.2021 08:30

VIESTI VALOLIITOLTA

28.3.2021

Blossom (B): Tässä sitä taas ollaan! Jätän tämän päivän keskustelun teidän käsiinne. Olen todella hämmentynyt siinä, mihin viette keskustelujamme tässä kohtaa. Kuitenkin, missä ovat käytöstapani? Hei, mitä kuuluu?

Valoliitto (V): Rakkain Blossom, odotamme kovin innolla näitä keskusteluja. Ymmärrämme sinun joka viikko toivovan, että jotain merkittävää on tapahtunut, jotta vahvistetaan energiaa ja sivuutetaan kaikki ajatukset "odottelupelistä" jne. Eikö näin ole?

B: No, miten mukavaa se olisikaan, ja kenties jonain päivänä … pian … näin saattaa olla. Niiden erilaisten huolien vuoksi joita on saamissani sähköpostiviesteissä, sanoin miehelleni: "Voi, tämä maailma on suurta sotkua!" johon hän vastasi rennolla tyylillään: "Ja sen vuoksi olemme täällä!" Niin yksinkertaista, niin totta ja niin helppoa kadottaa näkyvistä! Rakastan tuota miestä!

V: Viisaita sanoja tosiaankin. Olette täällä sitä kaikkea varten. Ette vain korjaamassa tätä tai tuota. Ette vain tuomassa totuuksia pintaan siitä, mikä on ollut syvälle kätkettynä. Ette vain muuttamassa planeetan värähtelyä. Ette vain yhtä tiettyä asiaa varten. Olette täällä loppuun saakka.

Te – urheimmista urheimmat, vahvimmista vahvimmat – tulitte Maa-planeetallenne tuomaan valoa, levittämään valoa, koko hoitoon! Kaikkeen.

Kyllä, maailmanne on koko lailla sitä, mitä syvimmässä sotkussa. Kuitenkin teidän avustuksellanne se muuttuu. Jokaisen ajatuksen, jokaisen tunteen myötä, sallitte itsenne kokea sen, mikä huokuu valoa ja rakkautta. On tärkeää, että tiedätte ja ymmärrätte, mikä vaikutus tällä on.

B: Luulen, että ymmärrämme. Myös alakuloisina päivinä tiedämme sanoa tuota mantraa ja tuntea sen värähtelyn ja totuuden. Siis mihin tästä?

V: Ylöspäin! Eteenpäin! Sisäänpäin!

B: Hyvää rupattelua! Vakavasti sanottuna, mitä muuta voidaan sanoa tässä vaiheessa? Olette kertoneet meille, mitä tehdään, ja teemme sitä … parhaan kykymme mukaan. Kuitenkin monista, monista, monista sieluista maailma näyttää todella ankealta, kun uhkana on tuo pelätty pistos ja lisää sulkutiloja.

V: Toisaalta. Eivätkö monet tuhannet kuitenkin marssineet hiljattain vapauden puolesta? Se, ettei siitä kerrota valtavirtamediassanne, ei merkitse, ettei se toimi kokonaisuuden hyväksi, energeettisesti.

B: Luulen, että monet ovat huolissaan siitä – ja täysin oikeutetusti – ettei heillä ole enää kontrollia valintoihinsa.

V: Ja juuri tästä syystä hyvin monet puhuvat systeemiä vastaan. Tuohon monisyiseen verkostoon joka on kudottu, sisältyy hyvin paljon tekopyhyyttä. Maailmanne on heräämässä tähän tosiasiaan ja omaan sisäiseen tietäiseen, sillä hyvin monet eivät voi enää pysyä unessa. Useammat ja useammat kyseenalaistavat systeemin, ja sen tehdessään löytävät mitä järkyttävimpiä totuuksia.

B: Kuitenkin monet ovat huolissaan, etteivät asiat muutu tarpeeksi nopeasti, jotta tämä hulluus voidaan lopettaa.

V: Blossom, uskotko, että on jumalainen suunnitelma?

B: Syvällä, syvällä, syvällä, syvällä sisälläni tiedän, että on.

V: Miten tiedät sen?

B: On tuo tunne. Tämä ehdoton tietäminen, että olen täällä puolustamassa totuutta.

V: Ja jumalainen suunnitelma on osa tuota totuutta?

B: Varmaan?

V: Kysytkö meiltä?

B: En tiedä! Luulen, että kysymme toisiltamme.

V: Kun kaikki ympärillä näyttää olevan mielipuolista, tuohon sisäiseen tietämiseen voit luottaa. Tuo tunne joka saa jatkamaan marssimista eteenpäin. Tuo vilpitön hengitys sisään ja ulos, kun toistat tuota mantraa. Se kaikki, Blossom, on osa jumalaista suunnitelmaa. Koska sinä – jokainen teistä – on osa jumalaista suunnitelmaa, ja siitä syystä se resonoi niin hyvin ja niin totuudenmukaisena teille.

B: Kuitenkin minusta on hämmentävää, että "jumalaisessa suunnitelmassa" on niin paljon kärsijöitä/uhreja? Ja tiedän teidän sanovan: "Ei asioiden suuressa kuvassa."

V: Olet ymmärtänyt paljon.

B: Te ja minä olemme olleet tässä pitkän aikaa!

V: Kuitenkin tämä on meidän totuutemme. Asioiden suuressa kuvassa ei ole kärsijöitä, ainoastaan jälleen yhden osan esittäminen.

B: Yrittäkää kertoa se kärsijöiden perheille.

V: Blossom, kyse ei ole kertomisesta. Kyse on ymmärtämisestä.

Elämä, rakkaus, valo kehittyvät ikuisesti. Emme ajattele, että "elämä" joka kulkee vaiheesta toiseen, on kärsijä/uhri. Se on näiden asioiden liikettä, liikkumista!

B: Kuitenkin meidän perspektiivistämme katsottuna, täällä alhaalla, se tuntuu paljon tunteellisemmalta. Tuntuu joskus, että aistimme ammutaan palasiksi eikä aina ole helppoa kerätä niitä ja sovittaa takaisin yhteen. Kaikella kunnioituksella, teidän on hyvin helppoa sanoa kaikkea, mitä sanotte, silloin kun me olemme kaiken sen tiimellyksessä. Yritän vain selittää, ettei se ole sama asia meille "maajoukossa", kun yrittää pitää pintansa. En minä valita … mielestäni?

V: Kyllä, Blossom, te olette maajoukko, ja me jotka emme ole, voimme vain auttaa teitä omasta perspektiivistämme. Tämän yritämme saada aikaan. Auttaa teitä. Tarjota viisautta "korkeammalta maaperältä".

B: Mieleni räjähtää joskus sen kaiken kanssa. On niin suurta hulluutta. Olisi ihme kyetä määrittämään, tulkitsemaan tai erottamaan, mikä on totuus ja mikä ei ole! Kehotitte kauan sitten meitä käyttämään erottelukykyä. Osa jutuista on helppoa heittää pois välittömästi, toisista jutuista en yksinkertaisesti tiedä. "Odota, että näet" -luettelo pitenee jatkuvasti.

V: Kuitenkin pyydämme sinua luottamaan siihen tietämiseen, että totuus paljastuu.

B: Minä luotan. Kuitenkin, kuten jotkut ovat huomauttaneet, miten edes esimerkiksi tiedämme, että se on totta, kun joku "yllätysvieras" tulee jonkin ilmoituksen kera? CGI-grafiikka on hyvin vakuuttavaa!

V: Koska te tiedätte. Olemme sanoneet aiemmin, että kun tämä tapahtuu, ei ole mitään kyseenalaistamista, epäilyä, sillä on sen aika! Tiedätte sen perusteella, mitä "ilmestyy", että peli on ohi. Pimeät sielut paljastetaan aidossa päivänvalossa.

B: Minä, me, pidämme kiinni siitä! Ystäväni, te jotka olette antaneet meille paljon toivoa ja kannustusta, kiitos. Oikeasti.

V: Emme levitä sanaa totuudesta kiitoksen vuoksi, Blossom. Teemme sen, koska olemme ottaneet tehtäväksemme – kuten myös te kaikki – osallistua tähän jännittävimpään aikaan, joka on koskaan ollut planeetallanne. Ajattelepa tuota lausetta.

B: Kyllä, hyvin jännittävää. Kuitenkin epäilemättä myös muina aikoina, muut valtavat muutokset ovat olleet hyvin jännittäviä. Nimittäin mitä enemmän löydetään, niin kuka tietää, mikä totuus historiassamme lepää – siinä näyttää olevan hyvin vähän totta!!

V: Sanomme uudestaan. Teemme sen, koska olemme ottaneet tehtäväksemme – kuten myös te kaikki – osallistua tähän jännittävimpään aikaan, joka on koskaan ollut planeetallanne. Koskaan!!

Miksi? Koska me, te, viemme planeettanne paljon korkeampaan värähtelyyn. Tätä ei ole koskaan ennen tehty.

Kuvittele jumalaista suunnitelmaa siinä! Koko planeetta paljon korkeampaan värähtelyyn. Ja te, etuoikeutetut sielut, olette planeetalla, kun tämä tapahtuu!

B: Siitä tulee loistojuttu. Voinko ostaa liput netistä?

V: Blossom, jokaiselle teistä annettiin lippunne, ennen kuin tulitte.

B: Kenties se on kirjekuoressa ohjeidemme kera!

V: Kenties olet oikeassa. Pidä hyvin syvällä kiinni tästä tietämisestä. Tämä on tapahtumassa. On tulossa aika, jolloin pimeys on poissa ja korkeinta valoenergiaa tulee sinulle … jokaiselle teistä.

Ja tunnette sen … Ja tiedätte sen … Ja nostatte tietoisuutenne siihen, mikä on vielä tuntematonta teille.

Voitko tuntea tämän totuutenasi? Tiedätkö tämän totuudeksesi?

B: No, rehellisesti sanottuna, en halua alentaa värähtelyä ja haluan kovasti, että näin on. Kaiken sen myötä minkä kanssa täytyy taistella, eli mitä laitetaan eteemme omaksuttavaksi ja katsottavaksi, resonoiko se, toivon todella, todella, todella, että tämä mitä sanotte, tapahtuu. Haluan niin olevan. Tietysti! Näemme sen. Näemme sen. Näemme sen.

V: Te ette vain näe, Blossom. Te koette sen.

B: Voi, miten sydämeni kaipaa tämän tapahtumista. Sitä odotellessa, täytyy vain laittaa jalkaan pitkävartiset kumisaappaat ja jatkaa kulkemista lannassa, lapio kädessä, ja raivata polkua niille, joiden on tarkoitus herätä ja seurata jalanjäljissämme.

V: Se on tuo henki, Blossom! Se on sinun henkesi, Blossom, ja se on niiden miljoonien jumalaisten olentojen henki, jotka ovat elävä rakkausvalo maan päällä.

B: Kiitos, kaverit. Kiitollisuudessa, rakastavassa palvelussa. Minä olen.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

21.12.2021 VIESTI VALOLIITOLTA

ViestiKirjoittaja hammer » 31.12.2021 20:21

VIESTI VALOLIITOLTA

21.12.2021

Blossom: Hei! Kokeillaan tätä ennen joulua … Onko ketään kotona?

Valoliitto: Tervetuloa sinulle, rakkain Blossom, ja kaikille niille, jotka osallistuvat kommunikointiimme tällä tavalla. Tiedämme kaikista, jotka kirjoittavat sinulle kiitollisena siitä, mitä tuomme, ja haluaisimme erittäin kovasti käyttää tämän tilaisuuden ja kiittää teitä jokaista siitä, että otatte vaarin asioista, joita annamme, mikä vuorostaan nostaa planeetan värähtelyä. Se tuo meille suurta iloa, koska voimme huomata muutoksen energiassa planeetallanne ja teissä. Se on meille tietysti hyvin positiivinen lopputulos, että hyvin monet tietävät sisäisen totuutensa, ja se palvelee erittäin hyvin siinä valtavassa muutoksessa/siirtymässä, joka kohta tapahtuu.

Blossom: Suunnilleen koska?

Valoliitto: Blossom, kaikkialla ympärilläsi on merkkejä siitä.

Blossom: Kaverit, näitä merkkejä on ollut ympärillämme vuosia. Luulen, että tuuli on puhaltanut ne kumoon.

Valoliitto: Olemme tietoisia kärsivällisyydestä, jota tarvitaan. Sietokyvystä jota teillä on tarvinnut olla. Pettymyksistä, surusta, epäuskosta. Kaikkea tätä havaitsemme yleisessä tapahtumaenergiassa.

Kuitenkin toisaalta, eniten meitä rohkaisee se vahvuus ja päättäväisyys, jota kannetaan omassa olemuksessa, siinä tietämisessä, että teillä on käsillä se aika, jolloin suuret muutokset tulevat ilmeisiksi.

Blossom: No, rehellisesti sanottuna siirtyminen toiseen vaiheeseen ei olisi pahitteeksi! Tiedän, että se merkitsisi maailmanlaajuista sulkutilaa (teidän laskelmienne mukaan) – kuitenkin niin kurjalta kuin se kuulostaa, se merkitsisi ainakin, että siirrymme eteenpäin. Ja sitten, voi sitä iloa, vain kolme vaihetta enää, joista on päästävä läpi! En ollut ajatellut, että ensimmäinen vaihe kestäisi melkein kaksi vuotta.

Valoliitto: Toinen vaiheenne on tulossa, ja se paljastaa paljon. Joitain asioita tiedetään jo. Kuitenkin sitten kun kansi lentää tästä kiehuvasta kattilasta, on paljon epäuskoa ja käsittämätöntä myllerrystä niiden järkytyksen vuoksi, joilla ei ole aavistustakaan siitä, mitä kaiken pinnalla tapahtuvan alla on.

Blossom: No, tiedän, että te ette voi antaa mitään ajankohtaa, joten odotamme vain ja näemme. Tämä on "toinen mantrani". Tunnen, että haluatte sanoa: "Pitäkää hatuistanne kiinni." Miten monta kertaa olen kuullut tämän teiltä?

Valoliitto: Liian monta nähtävästi.

Blossom: Aivan oikein.

Valoliitto: Luotamme, että voit tuntea sen lämmön, jota tulee meistä sydäntilaasi. Sen voi tulkita myös valtavaksi hymyksi meiltä.

Blossom: Kyllä, itse asiassa voin.

Valoliitto: Teidän on aika varautua, kiinnittää turvavyönne. Pysyä tyynenä, kun enemmän ja enemmän paljastuu. Sillä sanomme tämän: sitten kun kansi on poissa, mikään ei voi pysäyttää sitä virtaa, mitä tulee esiin.

Tiedät sisällä. Sydämesi sanoo sinulle: "Tämä on menoa nyt!" Ja tiedät toistaa tuota mantraa melkein jatkuvalla syötöllä pysyäksesi vahvana ja säteilläksesi valoasi.

Mitä tahansa paljastuu, missä määrin tahansa pystytään ymmärtämään, mitä paljastuu, niin tiedä, että nyt on se hetki, jolloin päätät tulla täysin siksi soturiksi, joka olet. Koskaan horjumatta. Vain vahvistaen ympärilläsi olevia rakkaudella ja kannustuksella siitä, että kaikki on lopulta hyvin.

Blossom: Eikö ole kuitenkin niin, että myös me soturit olemme silloin hyvin järkyttyneitä?

Valoliitto: Niin on. Kuvittele kuitenkin, että jos teistä tuntuu siltä, miten paljon enemmän tarvitsee antaa lohtua niille, jotka ovat olleet sokeita ja kuuroja kaikelle, mitä on ollut hautumassa.

Kuvitelkaa ne "mullin mallin" -tilanteet, joita tapahtuu. Ja sitten kun se tapahtuu, olette valmiina.

Blossom: Meistä tuntuu, että olemme olleet valmiina hyvin kauan. Kuitenkin luulen silti, että sitten kun se todella alkaa, kaikki se mitä tapahtuu, saa "ne jotka tietävät" horjumaan/pyörälle päästään, vaikka olemmekin valmiita sisällämme.

Valoliitto: Tämä on hyvin todennäköistä, sillä järkytys siitä mitä todella on, osuu syvälle olemuksenne ytimeen – kaikkien olemuksen ytimeen. Erona on, että te olette/olitte tietoinen sen tulemisesta, ja siksi olette paljon valmistautuneempia kuin monet.

Olemme puhuneet aiemmin vahvuudesta, joka tulee sisältä. Syvemmän itsen löytäminen, joka odottaa sisällä "kutsua". Ei kuitenkaan teiltä, vaan "korkeammalta palvelulta". Tämä kutsu on kiistämätön, ja korkeampi herääminen sisällä antaa suurta päättäväisyyttä ja tarkoitusta.

Muistakaa, että tätä varten tulitte. Älkää epäilkö itseänne – koskaan. Älkää epäilkö, keitä olette ja kykyänne auttaa. Tiedätte, mitä pitää tehdä. Tiedätte, miten pitää käyttäytyä. Tunnette suunnitelman.

Tätä suunnitelmaa ei ole kuitenkaan kirjoitettu, jotta voitte tutkia sitä ja omaksua sen sisällön. Se on suunnitelma, joka paljastuu sisällänne.

Ajattele palapeliä. Jokaisen paikalleen laitetun palan myötä, kuva tulee selvemmäksi ja voi löytää seuraavan palan, ja sama prosessi toistuu uudestaan. Kun enemmän ja enemmän paloja sopii yhteen, sitä selvempi kuva paljastuu ja sitä nopeammin muita paloja löytyy tehtävän saattamiseksi loppuun.

Rakkaimmat sielut, oletteko valmiita?

Blossom: Voin puhua vain omasta puolestani. Kuitenkin olen alkanut tunnustaa, että monet tuntevat samalla tavalla. Voin sanoa: "Kyllä, olen." Kuitenkin olen varma, että kun tulivuori räjähtää/purkautuu, saatamme tuntea tilanteen liian vaikeaksi (suom. huom. sananmukaisesti "olla ulkona syvyyksistämme").

Valoliitto: Jos niin on, yhdistykää sisään. Sulkekaa silmänne, sanokaa tuo mantra, ja yhdistykää sisään.

Sanoisimme, että tuo mantra on polttoaineenne, eikä siitä voi olla pulaa – koskaan.

Tietäkää, rakkaimmat sielut, kaiken sen läpi mitä pian tapahtuu, kaiken sen yli mikä järkyttää teidät ytimeenne saakka, että te ette ole yksin. On armeijoita, suuria armeijoita.

Blossom: Minulle on aina ongelma, kun te tai Valkoinen pilvi käytätte tuota sanaa. Ajattelen taistelemista ja sotaa jne. Pyydätte minua etsimään sen sanakirjasta. "Suuri määrä ihmisiä tai asioita." Okei. Käytän sitä, niin kuin te käytitte.

Valoliitto: Suuret armeijat jotka sijaitsevat planeetan ulkopuolella, ovat kanssanne tässä valtavassa muutoksessa ympärillänne. Tietäkää tämä. Heidän valonsa opastaa teitä. Heillä on tietämys lopputuloksesta, syvempi ymmärrys kaikesta tästä.

Nuo planeetan ulkopuoliset ilmoittautuivat vapaaehtoiseen palveluun suuressa mittakaavassa, voidakseen auttaa teitä tämä mission suorittamisessa. Sillä se on äärimmäisen tärkeää koko "olemisen/olevaisen" kannalta.

Blossom: Niin pikkuruinen planeettatäplä, ja kuitenkin hyvin monet ovat valmiina odottamassa sen nostamista korkeammalle tasolleen. Hyvin uskomatonta, oikeasti.

Valoliitto: Lopputuloksen vuoksi. Koska sitä ei ole koskaan ennen tapahtunut, että nostetaan planeetta ja viedään kaikki teidät sen mukana ajelulle ja asumaan.

Pitäkää kiinni tuosta tietämisestä. Että tulevaisuuden maailma odottaa teitä astumaan sisään. Ei voi epäonnistua. Valo on voittanut.

Blossom: Monien on vaikea hyväksyä se, kun elää Maa-planeetalla.

Valoliitto: Monet tietävät tämän totuudeksi aikanaan.

Blossom: Kuulostaa vähän väärältä sanoa: "Toivon, että olette oikeassa."

Valoliitto: Blossom …

Blossom: Kaverit!

Valoliitto: Miksi sydämesi tuntee niin?

Blossom: Että valo on voittanut? No, minäpä käyn kysymässä siltä! Se sanoi: "Se haluaa niin olevan, koska vaihtoehtoinen narratiivi on syvältä!" Siis onko se tietämistä vai halu?

Valoliitto: Se on olemistila, jossa elät tällä hetkellä.

Blossom: Siis, en oikeasti sanoisi silloin, että sydämeni todella tietää sen.

Valoliitto: Kysyisitkö uudestaan?

Blossom: Se kuuli minut ensimmäisellä kertaa.

Valoliitto: Kysy uudestaan, ole kiltti.

Blossom: Ok. Sydän, tiedätkö, että valo on voittanut? "Kyllä." Miksi tämä tuli niin selvästi tällä toisella kerralla?

Valoliitto: Koska ensimmäisellä kerralla ajatuksesi/mielesi oli liian kietoutunut siihen, mitä sinulle paljastetaan. Toisella kertaa "kyllä" tuli kyseenalaistamatta, eikö?

Blossom: Kyllä.

Valoliitto: Miten paljon tahansa tunnette, että tämä tieto on epävarma, niin syvällä sisällä, ydinolemuksessanne, "sinuutenne" tietää, että valo on voittanut. Valo oli voittanut jo, ennen kuin taistelu edes alkoi.

Blossom: Se on huikeaa. Miten niin voi olla?

Valoliitto: Koska …

Valo on rakkautta.

Rakkaus on valoa.

Se on kaikki, mitä on kaiken olevaisen ytimessä.

Rakkaus-valo.

Rakkaus-valo on!

Rakkaus-valo tulee aina olemaan.

Mikään muu ei voi voittaa sitä … paitsi parempi versio itsestään.

Blossom: Tietysti olisi kuitenkin se kysymys, miksi pimeyden sallittiin ylipäätään viedä asiat näin pitkälle?

Valoliitto: Rakkain Blossom, siihen ei voi vastata yksityiskohtaisesti tässä kohtaa.

Blossom: Miksi?

Valoliitto: Sen monimutkaisuuden vuoksi.

Blossom: Yrittäkää "laittaa se pähkinänkuoreen".

Valoliitto: Se ei sopisi.

Blossom: Ehkä toisella kertaa voimme ehtiä, tai sitten emme.

Valoliitto: Meidän on aika lähteä. Tiedämme niistä juhlista, joita on muodostunut planeetallanne tähän ajankohtaan. Pyydämme jokaista ottamaan tehtäväkseen hyvän mielen, sillä tiedämme, että riippumatta siitä, mitä ihmettä (suom. huom. sananmukaisesti "maan päällä") tapahtuukin, se on arvokkain "aseistus", jolla voidaan jatkuvasti varustaa itsensä.

Hyvin lähellä nyt.

Blossom: Kaikella kunnioituksella, miten ilmaisisin tämän? Rakastaisin, että se olisi lähellä. Kuitenkin se oli hyvin lähellä noin 10 vuotta sitten. Minun täytyy kuitenkin myöntää tuntevani, että kansi on lentämässä todella pian. Olen kuitenkin tuntenut sen myös monta kertaa aiemmin. Kuka tietää … minä ainakaan en! Te varmaan nauratte nyt, kun lämmin tunne on juuri hiipinyt sydämeeni. Kiitos, kaverit. Tulemme näkemään sen, tulemme näkemään sen.

Valoliitto: Tosiaankin tulette.

Blossom: Kiitollisuudessa, rakastavassa palvelussa, minä olen.

Hyvää joulua Blossomilta ja Goodyltä (suom. huom. aviomies, joka kuoli loppusyksystä), sillä vaikka hän onkin muualla, en saa vajota epätoivoon, koska eihän hän haluaisi sitä. Siis nostakaa malja, hänen puolestaan, ja nostakaa se hyvillä mielin. Ajakaa pois alakulo ja tuokaa sisään onnellisia uutisia, koska oli helvetin kamala vuosi. Hän tuntuu olevan hyvin lähellä, siis kumpikin meistä lähettää teille rakkautta ja valoa – minä Maa-planeetalta ja hän yläkerrasta.

Kiitos teille kaikille, jotka olette lähettäneet minulle paljon rakkautta ja tukea kuluneena vuotena. Sellainen ystävällisyys on pitänyt minut pinnalla, kun hyvin usein tunsin laivani uppoavan. Navigoin meriä nyt yksin, tietäen, että tähtivalo ihanalta mieheltäni Goodyltä johtaa minua sekä myrskyisien että tyynien vesien läpi. Tuokoon tämä uusi vuosi meidät alati lähemmäs tehtävämme suorittamista ja tehkäämme se armossa, nöyryydessä ja jokaisen sielun tahdin ymmärtämisessä, kun he kulkevat kotia kohti. Paljon, paljon, paljon kiitoksia. Blossom xxx

-----------

hammer
Ylläpitäjä

Paluu Kanavoinnit