Schiltz Jenny (jennyschiltz.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

29.6.2019 PIKAINEN PÄIVITYS – SUURI ENERGIA-AALTO TULOSSA

ViestiKirjoittaja hammer » 30.06.2019 21:42

PIKAINEN PÄIVITYS – SUURI ENERGIA-AALTO TULOSSA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
29.6.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Halusin antaa pikaisen viestin tulevasta energia-aallosta. Se on valtava. Minulle näytettiin tämä aalto, kun tuijotin Atlantin valtamerta patikoidessamme kesäkuun puolivälissä Merlinin luolan ympäristössä Tintagelissä, Iso-Britanniassa. Päivänseisausaalto oli tämän edeltäjä. Lisäksi huomasin päivänseisauksessa tulevan kaunista, vaaleanpunaista sumua. Tämä sumu avaa sydäntä ja rauhoittaa sielua.

Minulle kerrottiin, että tuleva aalto on tarkoitettu siihen, että murtaudumme henkilökohtaisten illuusioidemme läpi. Näemme, missä olemme pitäneet kiinni pelosta ja rajoituksista. Se määrä jonka voimme "nähdä" ja jonka läpi murtautua, riippuu siitä, miten paljon kykenemme käsittelemään. Meidät viedään ikään kuin etäisimmälle reunalle, jonka pystymme käsittelemään fyysisesti ja tunteellisesti.

Tunnemme tämän harjoituksen … kuuntele, mitä keho tarvitsee. Maadoitu, nesteytä, lepää, liiku, mene luontoon, ota suolakylpyjä ja syö ruokia, joita kehosi tarvitsee. (Kun kirjoitan tätä, ananas putkahti mielikuviini, heh-heh.)

Olemme myös pimennysjaksossa. Ensimmäinen pimennys on 2.7., täydellinen auringonpimennys. Tämän on tarkoitus paljastaa varjopuoli valoon. Vaikka saatamme nähdä varjon muissa "tuolla", se on vain häiriötekijä. Todellinen työ on nähdä oma varjomme, rakastaa sitä ja integroida se ilman häpeää tai syyttelyä.

Varjo ei sisällä pelkästään osia, joista emme pidä itsessämme. Se sisältää myös villin ja kesyttämättömän puolemme … vapautemme. Se sisältää sen, kuka olemme ilman kaikkia rajoittavia uskomuksia ja odotuksia.

Mitä enemmän näemme totuuden verhojen läpi ja puhdistamme rajoittavat havaintomme ja varjomme, sitä enemmän pystymme ankkuroitumaan niihin korkeampiin valokoodeihin, joilla meitä siunataan.

Minulle on näytetty, ettei ole vain yhtä aaltoa, vaan niitä on jatkuvasti. Tehtävämme on olla eksymättä niihin mielen peleihin, jotka aaltojen on tarkoitus paljastaa. Jos sallit mielen ottaa vallan, pelkojen ja ahdistusten myllertää, se voi olla kuin joutumista höykytykseen rannalla. Kun pääset hädin tuskin pystyyn yhdestä aallosta, toinen iskee ja saat hiekkaa paikkoihin, joissa sitä ei pitäisi koskaan olla.

Jos löydät itsesi tästä höykytyksestä, ole parhaasi mukaan ruokkimatta niitä ajatuksia, joita pyörii, ja ota askel taaksepäin tarkkailemaan. Sitten tee tietoinen valinta olla reagoimatta, antautua ja kellua. Salli sydämesi ottaa hallinta ja johtaa sinut jumaluuteen itsessäsi.

Kun mieli on kontrollissa, se voi olla kuin suljetun oven katsomista – mieli sanoo: "Emme voi mennä sisään." Sydän sanoo: "Mene avaimenreiästä tai oven alta." Kuuntele sydäntä. Luota siihen, vaikka se uhmaisi kaikkea logiikkaa. Luota yhteyteesi jumaluuteen, joka voi toimia vain sydämen kautta.

Toivon, että tämä viesti löytää sinut kellumasta aalloilla, ottaen sisään tuota vaaleanpunaista sumua ja tutkien kaikkea, mitä olet. <3

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

21.7.2019 PURKAMINEN, USKOMUSJÄRJESTELMÄT JA MADONREIÄT

ViestiKirjoittaja hammer » 02.08.2019 17:18

PURKAMINEN, USKOMUSJÄRJESTELMÄT JA MADONREIÄT

21.7.2019

En usein löydä sanoja kuvaamaan, millainen tämä prosessi on ollut päivänseisauksesta lähtien. On ollut intensiivistä joka ainoalla tasolla – mentaalisesti, fyysisesti, tunteellisesti ja henkisesti. Teema joka tuli päivänseisaukselle, oli vapaus. Sen jälkeen on tapahtunut kaikkien niiden asioiden purkamista, jotka estävät meiltä todellisen sisäisen vapauden.

Puramme itsemme löytääksemme totuuden siitä, kuka olemme syvimmillä tasoilla. Olemme yhdessä syvimmistä ja hellittämättömimmistä irtipäästämisvaiheista.

Sen oivaltaminen, mikä ei enää palvele meitä, voi näyttää asioiden, suhteiden tai suunnitelmien murenemiselta. Voi tuntua siltä, että syvimmät haavamme laukaistaan. Se voi jättää meidät tunteellisesti vereslihalle, ja meistä tuntuu auringon polttamalta. Kiinnitä huomiota asioihin, jotka hipaisevat meitä ja sattuvat. Nämä ovat vihjeitä sisäisestä ohjelmoinnista, joka täytyy kirjoittaa uudelleen.

Irtipäästäminen voi näyttää myös uusilta tilaisuuksilta, uusilta avautumisilta ja suurelta kasvulta. Usein irtipäästäminen näyttää sekä romahtamiselta että laajentumiselta. Tämän prosessin helpottamiseksi esitä itsellesi näitä kysymyksiä:
* Mitä tarinoita kerron jatkuvasti itselleni?
* Mitkä uskomusjärjestelmät olen niellyt?
* Mistä rajoituksista olen sallinut tulla totuuteni?
* Mitä teen tai en tee tuomaan sielurauhani?

Kun alamme nähdä ne uskomusjärjestelmät ja tarinat, joita kerromme itsellemme todellisuutena, jossa asumme, siitä tulee paljon selvempää, mistä täytyy päästää irti.

Korkein aspektini kuvasi minulle monia todellisuuksia (taajuuksia) kauniina kuvana. Hän selitti, että ne ovat kuin hotellin kerroksia. Jokaisessa kerroksessa on omat uskomusjärjestelmänsä, omat totuutensa ja näin oma versionsa todellisuudesta. Niille jotka asuvat tietyssä kerroksessa, se mitä he näkevät, kuulevat, tietävät ja kokevat, on totta ja oikein. Oman todellisuutemme luojina ei voi olla toisin.

Kyse ei ole siitä, että jokin kerros on parempi tai huonompi kuin toinen, koska jokainen kerros sisältää arvokkaita oppitunteja ja kokemuksia. Meidän vain täytyy asua siinä kerroksessa, joka saa sydämemme laulamaan, vaikka se merkitsisi, että meidän täytyy rakentaa täysin uusi taso hotelliin.

Siinä joudumme usein vaikeuksiin, kun vaihdamme kerrosta ja sallimme jonkun toisen uskomusjärjestelmän ja taajuuden ohittaa omamme. Tämä aiheuttaa suurta epäharmoniaa muotoomme. Tämä voi aiheuttaa ahdistusta, masennusta ja fyysistä kipua kehossa. Ymmärrä, että aina kun yritämme väitellä jonkun kanssa hänen uskomuksistaan tai osallistua niihin, kiinnitymme tehokkaasti tuohon energiavirtaan. Tämä voi saada meidät haarukoimaan taajuuksia, mikä on epämukavaan. Joskus parasta itsehoitoa jota voit antaa itsellesi, on lähteä pois ja sallia toisen saada oman kokemuksensa.

Tiennäyttäjänä monen tehtävänä ei ole ainoastaan sallia toisten saada omat kokemuksensa, vaan olla niin vahva omassa värähtelytodellisuudessaan, että se luo oven toisille kokea korkeampia taajuuksia. Tämä vahvuus saavutetaan puhdistamalla kaikki vääristymät (uskomukset, tarinat, rajoitukset), joita meillä on kentässämme, ja ankkuroitumalla puhtaimpaan jumalaiseen valoon, jonka pystymme käsittelemään. Minulle näytettiin, että jokaisesta ihmisestä joka tekee tämän, tulee valopilari, joka vaikuttaa koko kvanttikenttään.

Meistä tulee korkeimman aikajanan ja äärettömien mahdollisuuksien ankkureita. Voidaksemme tehdä tämän meidän täytyy tutkia uskomusjärjestelmiämme, koska ne laittavat usein mielen kontrolliin sydämen sijasta. Jos pysymme sydänkeskuksessamme, voimme kokea paljon suurempaa helppoutta elämässä. Sydänkeskuksessa pysyminen varmistaa, että olemme joka hetki sielumme kannalta oikeassa kerroksessa.

Plasman ja sen luomien madonreikien ymmärtäminen

Kirjoitin hiljattain tulevasta plasmasta ja siitä, miten se on erilaista kuin ennen, koska se on ohjelmoitavaa. (Lue lisää "Viesti Sanandalta – tuleva plasma" 1.6.2019) Tämä plasma vain on – me olemme niitä, jotka ohjelmoivat sitä ajatuksillaan, taajuuksillaan ja teoillaan. Tämä suurentaa kaikkea, mitä meillä tapahtuu sisällä, ja luonnollisesti kaikkea, mitä tapahtuu tuolla ulkona. Tämä voi vaikuttaa sitä, että kaksinaisuus lisääntyy maailmassamme, kun ihmisistä tulee polarisoituneempia.

Puhuttaessa sen tärkeydestä, että ylläpitää oman taajuutensa eikä salli itsensä huojua (toiseen kerrokseen hotellissa), minulle näytettiin, että ihmisten on erittäin helppoa eksyä omien ajatustensa madonreikiin. Jos ihminen alkaa fokusoitua johonkin, luodaan plasmamadonreikä, jotta hän voi tutkia sitä, mihin keskittyy.

Tämä voi olla mahtava asia, jos se mihin fokusoidut, on harmoniassa korkeimman jumalaisen tarkoituksesi ja aikajanasi kanssa. Koska se auttaa suurentamaan ja luomaan polun, jotta voit kokea kaikki jumalaisessa harmoniassa olemisen aspektit. Kuitenkin se suurentaa ja luo myös polun, jolla voit kokea epäharmoniassa olevat asiat, jos fokusoidut siihen. Plasma vain on. Se ei tee eroa.

Meiltä pyydetään nyt fokusoitumaan siihen, mitä haluamme luoda. Se on mestaruutta muodossa. Se muistuttaa meille, että olemme luojaolentoja. Luomme sen, mihin fokusoidumme. Kun useampi meitä fokusoituu johonkin, vaikutus lisääntyy. Kun katsotaan kaikkea asioiden spekulointia maailmassamme (markkinoiden romahtaminen, maanjäristykset, napamuutokset jne.), kollektiivin pelkoenergia voi luoda juuri sen, mitä emme halua. Meidän on aika hallita energiamme ja olla sallimatta sen väärinkäyttöä.

Tämä on todella tärkeää aikaa. Olemme Leijonaporttienergioissa, mikä auttaa meitä lopettamaan aikajanoja, jotka eivät ole enää harmoniassa, ja avautumaan uusille, jotka sisältävät suurimman potentiaalin meille kaikille.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta, kun puskemme eteenpäin tällä matkalla.

Jenny Schiltz

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

4.8.2019 VASTAANOTETTU VIESTI

ViestiKirjoittaja hammer » 11.08.2019 21:30

VASTAANOTETTU VIESTI

4.8.2019

Halusin jakaa kanssanne kokemuksen, joka minulla oli hiljattain, koska minusta meidän on hyvin tärkeää ymmärtää se informaatio, jonka sain.

Olin tuntenut kutsun mennä takaisin paikkaan Coloradossa, jonka nimi on Keblerin sola. Olin ollut siellä vuosi sitten ja rakastuin tuohon paikkaan. Energia oli upeaa ja parantavaa. Solassa on suurimpia haapoja, joita olen koskaan nähnyt. Kerroin miehelleni, että minun täytyi mennä, ja suunnittelimme viikonloppuloman.

Olin hyvin innostunut ajamaan sinne nähdäkseni luonnonkukkia, puita ja todella ollakseni taas noissa energioissa. Tiesin, että minulla oli työtä tehtävänä verkkojen ja ley-linjojen kanssa. Menin vain suoraan intuition ja tuon tunteen mukaan, kuten monet meistä tekevät.

Solan alussa pyysin miestäni pysäyttämään, koska huomasin kallioharjanteen, jota en muistanut nähneeni aiemmin. Se näytti minusta kuin lohikäärmeen selältä, ja tiedän, että se symboloi nukkuvaa lohikäärmettä. Se oli minulle niin selvää, että olin vähän järkyttynyt, etten ollut huomannut sitä aiemmin. Kuvassa se ei pääse oikeuksiinsa, kun se oli niin upea.

(https://jennyschiltz.com/wp-content/upl ... 8x1024.jpg)

Kun menimme pidemmälle solaan, olin järkyttynyt kuolleiden puiden määrästä. En oikein voinut ymmärtää, miten asiat voisivat muuttua niin paljon yhdessä vuodessa. Koko paikan energia oli muuttunut.

Tiesin, että minun täytyi löytää jokin hyvä paikka työskennelläkseni maan kanssa, joten ajelimme yrittäen löytää sellaisen. Onneksi aviomieheni on erittäin kärsivällinen, koska nousin pois autosta ja sitten tapahtui jotain kertomaan minulle, että se oli täysin väärä paikka. Autoja viuhahteli ohi yhdessä kohtaa, jossa emme olleet aiemmin nähneet yhtään. Toisessa oli jättimäisiä muurahaispesiä, ja tiesin että saisin niitä itseeni, jos yrittäisin työskennellä siinä. Muissa paikoissa sain todella kummallisia kehokipuja – yhdellä kertaa kipua oli vasemmassa lonkassa ja toisella kertaa leuassa. Heti kun päätin olla työskentelemättä siinä, tuo kipu meni pois. Aloin turhautua kovasti ja kehotin miestäni kääntymään ympäri, koska minusta oli tuntunut paremmalta solan alussa ja nyt tuntui aina vain huonommalta, mitä pidemmälle menimme metsään.

Ajoimme paikkaan, joka näytti upealta, ja nousin autosta ja yritin taas tehdä energiatyötä. Mieheni päätti jäädä autoon, koska hän oletti minun palaavan samantein. Menin polkua muutaman metrin, kun näin edessäni puun, johon joku oli kaivertanut nimeni "Jen". Minun oli pakko nauraa, ja vaikka vihaan todella, kun näen puuta kaiverretun, arvostin Henkien tapaa kertoa minulle, että olin oikeassa paikassa.

(https://jennyschiltz.com/wp-content/upl ... 24x768.jpg)

Työskentelin maan ja ley-linjojen kanssa ja tunsin sen, mitä olin tuntenut vuosi sitten, ja se oli uskomattoman parantavaa ja rauhallista. Olin kuitenkin vähän hämmentynyt siitä, mitä olin kokenut muussa osassa solaa – kuolleet puut ja epäharmoniset energiat.

Lähdimme solasta, kun olin valmis, ja menimme hotelliimme, jonka lähellä oli polkuja ja joki. Kävelin joen viertä ja istuuduin puun viereen, kun mieheni ja tyttäreni tekivät tutkimuksiaan. Sitten kuulin: "Miksi sydämesi on niin raskas?" ja tiesin sen olevan puu, jota vasten istuin. Kerroin sille kuolleiden puiden määrästä ja siitä, miten sen näkeminen sattuu minuun.

Se selitti, että puut ovat ihmisten ja eläinten tapaan saattaneet päättää lähteä tästä todellisuudesta, kun taajuudet tulevat maan päällä korkeammiksi ja korkeammiksi. Se on valinta, joka perustuu siihen, mitä yksilö haluaa kokea. Tarkastelemme usein tätä ruumiillistumis- ja ylösnousemusprosessia ainoastaan ihmisiä ja planeettaa koskevana, kuitenkin kyse on kaikesta. Eläimillä ja kasveilla on myös valintatilanne. Se jatkoi, että on maamuutoksia ja lisää on tulossa ja ne täytyy sallia tuomitsematta ja pelkäämättä, sillä ne ovat välttämättömiä.

Puhuin sille omista huolistani planeetan terveyteen liittyen. Se sanoi, että jos jokainen ihminen puhdistaisi sisäisen saasteensa, niin Maa parantuisi. Se selitti, että työ joka meidän täytyy tehdä, on sisäistä, ja kuitenkin se työnnetään usein ulospäin. Monet osallistuvat hyödyllisiin aatteisiin, mutta nekin voivat olla vain häiriötekijä sille sisäiselle työlle, joka täytyy tehdä. Ihminen luulee, että hän pelastaa planeettaa tai jotain lajia. Kuitenkin kaikki tämä romuttuu, jos sisäistä työtä ei tehdä.

Se sanoi, että todellista työtä on toistensa rakastaminen sekä taistelemisen ja erillisyyden lopettaminen. Se selitti, että lemmikit ja luonto ovat auttaneet meitä avaamaan sydänkeskuksemme, mutta ne pystyvät etenemään vain tiettyyn pisteeseen. Ihmisten tehtävä on nyt auttaa toisiaan avaamaan sydänkeskuksensa täysin, ja se voidaan tehdä ainoastaan rakastamalla toisiaan. Kun parannamme pirstoutumisen ihmisten keskuudessa, se parantaa myös säröt, jotka on aiheutettu luontoon. Tämä on erittäin tärkeä viesti, joka usein hukkuu todellisuutemme kaikkeen meluun.

Kysyin tuon nukkuvan lohikäärmeen merkityksestä, jonka näin vuoren harjanteella. Puu kertoi minulle, että lohikäärme halusi vapauden olla lohikäärme. Herättää täysin kaikkeen siihen, mitä on. Lohikäärmeet symboloivat transformaatiota, aktivointeja ja radikaalia muutosta. (Kun se puhui, sain kuvan asioiden palamisesta, mikä sallii sen täydellisen tuhoutumisen, mikä ei enää palvele.)

Se kehotti sallimaan lohikäärmeen tehdä työnsä: muuttaa maailman ja elämämme tuomitsematta, miltä se näyttää. Se kysyi sitten, oliko ihmisillä rohkeutta vapauttaa tuo lohikäärme itsessään. Voimmeko polttaa kaiken, mikä ei toimi, ja antaa transformaatiotulien vapauttaa meidät, rakastaen samalla toisiamme? Ilmaisin sitten tuolle puulle syvää kiitollisuutta viestistä ja puhumisesta kanssani.

Tiedän, että jokainen teistä saa tästä viestistä sen, mitä tarvitaan tällä hetkellä. Olemme tärkeä osa matkaa, jossa meidän täytyy yhdistyä ja rakastaa toisiamme täysin (ei vain niitä, jotka ovat kaltaisiamme). Tämä on pelottava tehtävä, kun polariteettia ja traumoja esitetään maailman näytöllä, ja juuri tämän vuoksi se on tärkeämpää kuin koskaan.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Kiitos kaikille, jotka jaatte tämän työn!

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

14.8.2019 TÄMÄN RUUMIILLISTUMISMATKAN SEURAAVAT ASKELEET

ViestiKirjoittaja hammer » 16.08.2019 14:21

TÄMÄN RUUMIILLISTUMISMATKAN SEURAAVAT ASKELEET

14.8.2019

Meiltä kysytään nyt, voimmeko luottaa itseemme. Tämä kuulostaa yksinkertaiselta, muttei ole sitä. Selitetäänpä.

Pidin hiljattain ryhmäparannuksen, joka oli suunniteltu työstämään sitä, että murtaudumme esteidemme ja rajoitustemme läpi. Haluan kuunnella sessiot jälkeenpäin, koska vaikka olen kanava, joka tuo energian läpi, myös ihmiskerrosteni täytyy usein kuulla se ja päästää irti.

Kuunneltuani tuon parannussession olin äkäinen ja minusta tuntui epämukavalta. Tiesin, että parantavat taajuudet olivat hämmentäneet esiin pitkäaikaisia, kätkettyjä kaavoja. Niin paljon kuin haluammekin parannussessioiden olevan "lämpöisiä ja pörröisiä" – ja ne voivat olla sitä – joidenkin sessioiden on tarkoitus kaivaa syviä kerroksia ja vetää ulos ohjelmointia. Menin ulos istumaan ja selvittämään sitä, löytääkseni syitä, miksi tunsin niin. Tarvittiin vain yksi maininta tarpeesta kuluttaa rahaa, jotta kaikki nämä taloudelliset pelot kuplivat esiin. Meillä on tulossa taloudellisia muutoksia, joten luulin tuntevani sen … kuitenkaan se ei tuntunut oikealta.

Puhuin mieheni kanssa, ja hän auttoi minut puhumalla läpi peloistani, ja tämä tavallisesti korjaa sen, mitä tapahtuu. Se auttoi vain vähän – oli jotain muuta, jotain mikä meni minulta ohi. Hyvin usein pelkomme esittäytyvät jonain asiana, mutta todellinen ongelma on piilossa ja meidän täytyy kaivaa sitä, kunnes ei ole mitään nähtävää. Olisin voinut pysähtyä siihen, mutta se oli vain pintakerrosjuttu, ja ellen kaivaisi syvältä, mitään ei puhdistuisi.

Menin huoneeseeni voidakseni yhdistyä todella ja puhua opastiimini kanssa. Tiesin, että taloudelliset pelot ovat sitä, etten oikeasti luota – luota siihen, että elämäni on turvattua kaikin tavoin. Niinpä sanoin ääneen: "Auttakaa minua luottamaan universumiin", kun putosin polvilleni. Se mitä kuulin seuraavaksi, järkytti minua ytimeen saakka. "Sinä olet universumi. Voitko luottaa itseesi?"

Olemme kuulleet monista lähteistä, että kaikki on sisällämme. Kaikki. Mikään ei ole erillään tai ulkopuolellamme. Olen tiennyt tämän ja tuntenut sen totuudenmukaisuuden, mutta kun se esitettiin minulle näin, oivalsin, etten ollut täysin integroinut sitä.

Minuun osui sen kaiken absurdius. Olen fokusoitunut koko minä-olen-olemuksen ruumiillistamiseen. Miten se kuitenkaan voi tapahtua, jos en luota syvästi siihen, mitä ruumiillistan? Emme voi enää etsiä itsemme ulkopuolelta polkuamme, suuntaamme ja totuuttamme. Sen kaiken täytyy tulla nyt sisältä. Siis "Voitko luottaa itseesi?" on oleellinen kysymys?

Kun meistä tulee ruumiillistunut, eli sisällämme sekä ihmisen että sielun, meidän täytyy kysyä: "Voinko luottaa minuun? Voinko luottaa siihen, mihin sydämeni johtaa minua? Voinko luottaa yhteyteeni?"

Tuntuu hyvin paljon helpommalta luottaa universumiin, Jumalaan, Lähteeseen – mitä tahansa sanaa haluankin käyttää sen ollessa jotain ulkopuolellani. Meitä on koulutettu antamaan voima itsemme ulkopuolelle siitä hetkestä saakka, kun synnyimme – vanhemmille, uskonnolle, opettajille, pomoille, myös puolisoille ja lapsille. Olemme työstäneet voimaantumista ja yrittäneet lakata antamasta voimamme pois, mutta sen kera täytyy tulla ehdoton luottamus itseemme.

Meiltä pyydetään nyt syvää ja pysyvää luottamusta itseemme, ei pelkästään ihmisenä, vaan sinä kokonaisuutena, mitä olemme. Niinpä lähden luotasi sen kera, mikä järisytti minun maailmaani: "Sinä olet universumi. Voitko luottaa itseesi?"

Rakkautta teille kaikille, ja jättikiitos teille kaikille, jotka jaatte ja tuette tätä työtä.

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

25.8.2019 ÄSKETTÄINEN AIKAJANAYHTYMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 27.08.2019 08:44

ÄSKETTÄINEN AIKAJANAYHTYMINEN

25.8.2019

Tänään meditoidessa kävin keskustelua Sanandan kanssa ja pyysin häntä jakamaan informaatiota siitä, missä olemme, ja niistä muutoksista joita olemme kaikki tunteneet.

Hän näytti minulle kuin jättimäisen valtatien, johon yhdistyi ääretön määrä sivuteitä. Hän selitti, että tiessä voi olla töyssyjä, tunteita viivästymisestä, tunteita asioiden nopeutumisesta kontrolloimattomasti, tunteita epävarmuudesta ja myös eksymisestä, kun liitymme tähän massiiviseen uuteen aikajanaan.

Sitten hän tarjoutui armollisesti antamaan minulle tämän viestin:

"Ihmiskunta on tekemässä suurta yhtymistä korkeammalle pääaikajanalle. Tämä kollektiivinen aikajana sallii kaikkien kokea maailman sellaisena, kuin he uskovat sen olevan. Tämä oli aiemmin käytettävissä luomisen alemmassa päässä, mutta ei korkeimmassa mahdollisessa päässä. Nyt sanomme, että teillä on kyky luoda ja uneksia todellisuus, jossa ei ole muita rajoituksia ja esteitä kuin ne, jotka luotte sisällänne.

Nyt jokaisen teidän tehtävä on päästää irti rajoituksista ja uskomusjärjestelmistä, joita teillä on ollut ja jotka eivät enää päde maailmaanne.

Jokaiselle teistä joka on valmis astumaan täysin luojarooliinsa, näytetään joka hetki, miten voi muuttaa sitä, mikä havaitaan "tuolla ulkona". Ne jotka ovat valmiita omaksumaan tämän suuren vastuun, löytävät myös suuria palkkioita. Kulkemalla täydessä voimassanne ja vastuussanne otatte ensiaskelia kotiinpaluussa itseenne.

Huomaatte, että määritelmänne siitä, kuka olette, muuttuu tai putoaa täysin pois. Sen sijaan että olette näyttelijä, joka esittää jotain roolia, teistä tulee energia, joka sisältää kaikki roolit. Pystytte siirtämään havaintonne paljon suurempaan kuvaan, joka sallii asioiden kehittyä niin, kuin kehittyvät, omassa elämässänne ja maailmassa.

Sanomme teille, että ainoa tie läpi on rakastaa itsenne ja toiset takaisin ehjäksi. Rakastamalla sitä, mikä näyttää ei-rakastettavalta, sisäiset ja ulkoiset murtumat parantuvat.

Nyt on aika panna pois tarinat, joita olette luoneet sisällänne ja joita teille on kerrottu. Vain totuus asuu avoimessa ja rakkauden täyttämässä sydämessä.

Tässä uudessa tilassa havaitsette, että ilmentämisvoimanne ja luovat pyrkimyksenne korostuvat. Tämän kera tulee suuri vastuu ja täytyy ymmärtää, että se mitä pidetään sisällä, lisätään kollektiivivirtaan.

Jonkin aikaa on ikään kuin kaksi erilaista tietoisuusvirtaa. Toinen liikkuu kehittymisen, voimaantumisen ja suuren löytämisen suuntaan. Toinen fokusoituu tuhoutumiseen ja romahtamiseen. Haluamme teidän tiedostavan, mihin laitatte luovat energianne.

Jotkut teistä huomaavat energiansa jakautuvan. Osa teissä fokusoituu äärettömään, korkeampaan potentiaaliin ja toinen osa nauttii romahtamisesta. Varoitamme teitä energianne jakamisesta, koska se uuvuttaa teidät ja aiheuttaa syvää ahdistusta. Tuntuu siltä, että haarukoitte kahta tietä autoilla, jotka viuhahtavat ohi, ettekä kykene ottamaan todellista askelta eteenpäin. Sen tosiaan teette. Energianne jakaminen tekee sen, että teillä ei ole voimia ottaa niitä askelia eteenpäin, joita tarvitsette kasvaaksenne ja luodaksenne elämän, jota haluatte.

Sen sijaan pyydämme teitä valitsemaan korkeimman innostuksenne, korkeimman ilonne. Ja jos ette kykene tekemään sitä, pyydämme teitä katsomaan, mitä sisällänne estää teitä pääsemästä tähän puhtaan potentiaalin paikkaan.

Toivotamme teidät tervetulleeksi tähän uuteen tilaan ja olemme innostuneita näkemään, että löydätte äärettömät mahdollisuutenne ja tutkitte niitä."

Puhuttuani Sanandan kanssa ymmärsin, että kaikki saavat jättityönnön alkaakseen todella käyttää luomisvoimiaan ratkaisuja kohti, ongelmien ruokkimisen sijasta. Uuden luomiseen vanhan rakenteen ylläpitämisen ja sitä vastaan taistelemisen sijasta.

Kun olemme yhtyneet tähän korkeampaan uuteen aikajanaan, tuntuu tuoreelta ja raikkaalta, mikä tekee siitä mahtavaa aikaa tehdä merkittäviä muutoksia elämässään. Tämä voi olla uusia projekteja tai muutoksia terveydessä, työpaikassa, asuinpaikassa tai suhteissa. Ei ole kyse sen jättämisestä taakse, mikä ei enää toimi, vaan askeleen ottamisesta eteenpäin, uuteen. Toinen on irtipäästämisen ja menettämisen energiaa, ja toinen on innostusta. Meitä yllytetään seuraamaan innostustamme. Kun seuraamme sitä, kaikki mikä ei ole harmoniassa, putoaa pois.

Kun ilmentyminen on lisääntynyt, meillä on radikaali vastuu siinä, mitä luomme. On aika tulla täysin vastuulliseksi omasta energiastamme ja siitä, mitä lähetämme ulos.

Luin viestin eräältä alkuperäiskansan päälliköltä, joka selitti, että meidän täytyy lähettää rakkautta Maalle ja auttaa sitä parantumaan. Jos tämä kuitenkin tehdään vihaisena tai syvästi surullisena siitä, mitä ympäristölle tehdään, parannus jota halutaan lähettää, on tahriintunut noista tunteista eikä se ole hyödyllistä Maalle. Se oli kaunis muistutus, että meidän täytyy olla täysin tietoinen siitä, mitä lähetämme ja edistämme.

Jos haluaa auttaa itseään, Maata, eläimiä ja muita olentoja tällä planeetalla, täytyy tehdä se ehdottoman rakkauden paikasta sydämessään. Emme voi enää fokusoitua siihen, missä olemme rikki. Sen sijaan meidän täytyy täyttyä rakkaudentäyteisestä valosta ja oivaltaa, että tuo ehjä ja parantunut osa on käytettävissä sisällämme. Meidän täytyy harmonisoitua siihen. Kaikkien asioiden ehjä ja parantunut osa on olemassa. Tähän sisältyy Maa ja koko ihmiskunta.

Tämä uusi energiatila tekee monien olon epämukavaksi. Se pyytää meitä näkemään sisällä kaikki ne osat, jotka eivät enää resonoi sen kanssa, missä olemme nyt. Voimme nähdä, mihin tämä epämukavuus kasaantuu kollektiivissa, ja sitten se räjähtää ympäriinsä. Meitä pyydetään pitämään ehdottoman rakkauden valoa ja säteilemään sitä kaikkialla ja kaikille, poikkeuksetta. Meitä pyydetään myös ravistelemaan rutiinejamme, altistamaan itsemme. Saman tekeminen, mitä olemme aina tehneet, luo vain uudestaan sen, mitä meillä on aina ollut.

Meidän on aika tutkia itseämme täysimmillään ja sellaisena, joka sisältää kaikkien roolien energian, eikä vain yhtä. Uneksi suuria ja ruumiillista luojaitsesi.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta ja isoja, isoja haleja.
Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

20.10.2019 KAIKKI VOIMISTUU TULLESSAMME VALOPILAREIKSI

ViestiKirjoittaja hammer » 25.10.2019 22:20

KAIKKI VOIMISTUU TULLESSAMME VALOPILAREIKSI

20.10.2019

Olemme anteeksiantamattomassa syväsukelluksessa itseen. Se on uskomattoman kaunista ja julmaa samanaikaisesti. Tämä on nopean transformaation jakso. Tämä valmistelee meitä vuoteen 2020, joka on keskeinen ja merkittävä vuosi.

Kaikki voimistuu tällä hetkellä – ajatuksillamme, sanoillamme ja teoillamme on enemmän painoa. Ilmentyminen voi tuntua välittömältä – hyvässä ja huonossa. Niin on oltava, jotta voimme todella nähdä, mitä sisällämme on edelleen sellaista, mihin tarvitsee tarttua.

Tämä näytettiin minulle muutama päivä sitten hyvin selvästi ruokakaupassa. En löytänyt pusseja ottaakseni maissia ja sanoin ääneen: "Olisi mukava, jos lähellä olisi pusseja." Nainen vieressäni oli samaa mieltä, ja sitten hän puhui minulle seuraavat viisi minuuttia kaikesta, mikä maailmassa oli pielessä, ja että ihmiset olivat syvältä. Se oli epämiellyttävää kentälleni, ja se päättyi siihen, että minun täytyi lähteä pois. Olin rehellisesti sanottuna vähän hämilläni, koska kokemukseni maailmassa ovat tavallisesti hyvin positiivisia. Pääsin autooni ja istuin siinä ajatellen: "Mitä se oli???" kun toistin tuon tapahtuman mielessäni. Sitten näin, että minä ehdottomasti aloitin sen. Sillä hetkellä kun valitin, muutin taajuuttani ja sitten minulle näytettiin voimistunut versio valittamisesta ja niistä vaikutuksista, joita sillä on lähellä olevan järjestelmään.

Muistin ajan, jolloin valitin paljon ja minussa oli paljon negatiivisuutta, ja olen tehnyt kovasti työtä päästäkseni eroon siitä. Kuitenkin oletusohjelmoinnin hetkinä se tulee takaisin. Noista hetkistä minun täytyy olla täysin vastuussa nyt, kun en voi enää sallia sen tulla lävitseni.

Kun kaikki voimistuu, maailma voi tuntua todella oudolta. Yhtenä hetkenä se on täynnä onnellisuutta ja potentiaalia, ja seuraavana hetkeä se voi tuntua todella huonolta. On tärkeää olla oikeasti tarkkailumoodissa, kun kaikki "punoo juoniaan" opettaakseen sinua. Jos olemme reagointimoodissa, meiltä menee usein ohi niitä arvokkaita asioita, joita meille näytetään.

Rajoituslaatikot

Menin matkalle saadakseni selkeyttä tästä, ja minulle näytettiin ilmassa leijuva kuutio. Tuossa kuutiossa oli muita kuutioita, pienempiä ja pienempiä, kuin ne olisivat sisäkkäin. Minulle selitettiin, että monet ihmiset laajentavat tietoisuutensa ulos siitä kuutiosta, jossa he olivat, ja kutsuvat sitä heräämiseksi – ja se on sitä jossain määrin. Kuitenkin meitä pyydetään nyt laajentumaan siihen pisteeseen saakka, ettei tuota kuutiota ole enää.

Kysyin, mistä tuo kuutio on tehty, ja minulle kerrottiin, että se on tehty rakenteista, jotka muodostavat muurin – se on itse erillisyys. Nämä voivat olla uskomuksia, yhteiskunnallisia odotuksia, rajoituksia ja haavoja. Nämä ovat niitä haasteita, joiden läpi meidän täytyy mennä paljastaaksemme itsemme täysin.

Sitten kysyin, mikä määrittää, missä kohtaa yksilö on tuossa kuutiopinossa, ja minulle kerrottiin, että se on heijastusta siitä, miten hyvin tuntee itsensä. Kun olin ymmälläni tästä, minulle näytettiin uskomuksia, joita minulla oli ollut yhteen aikaan sellaisista asioista, kuin terveys, uskonto ja raha. Kun haastoin oman uskomusjärjestelmäni, laajennuin seuraavaan kuutioon. Vaikka tuo seuraava kuutio tuntui laajentavalta jonkin aikaa, se oli kuitenkin sitonut minua yhtä lailla. Minulle näytettiin, missä olin pelkästään korvannut uskomuksen toisella, ja vasta sitten kun pystyin tarkkailemaan ja siirtymään neutraaliuteen, tuo uskomus purkautui ja laajennuin seuraavaan tilaan.

Minulle näytettiin, miten parantumaton varjo ja sisäinen lapsi voi lukita jonkun tiettyyn kuutioon. Miten anteeksiantamattomuus (itselle ja toisille) ja pelko pysäyttää laajentumisen ja vääristää todellisuuden. Tämä voimistumisprosessi jossa olemme, on suunniteltu näyttämään meille, missä meillä on näitä asioita, jotta näemme niiden olevan lieka, joka kiinnittää meidät paikoilleen. Se on ainoa tapa siirtyä todellisuuteen, jossa ei ole rajoituksia.

Valopilari

Meitä pyydetään nyt laajentumaan siihen pisteeseen, ettei kuutiota enää ole. Meitä pyydetään irrottamaan itsemme kaikesta, mikä estää meitä olemasta aidoin ja väärentämättömin versio itsestämme.

Meitä pyydetään tulemaan valopilariksi. Olemaan korkeimman jumalaisen lähdevalon kanava tällä planeetalla. Ankkuroimaan tuota valoa jokaisella askeleellamme ja jokaisella sisään- ja uloshengityksellämme. Se merkitsee kentän luomista ympärillemme, joka on voimakas, puhdas ja joka kykenee muuttamaan kaikkea ja kaikkia, joiden kanssa tulemme kontaktiin, jos he valitsevat niin. Se merkitsee astumista etäämmälle ja kenttämme sallimista tehdä tuon työn.

Kuitenkin voidaksemme olla tämä valopilari, meidän täytyy karistaa kaikki, mikä ei ole totuus. Uskomustemme, pelkojemme ja rajoitustemme täytyy lähteä.

Kun istuin tuon tiedon kera, että meitä pyydetään olemaan valopilareita, ymmärsin, että se vaatii radikaalia vastuullisuutta ja itserakkautta. Korkeimman jumaluuden palveluksessa oleminen merkitsee, ettemme voi hemmotella itseämme tai toisia, ei enää tekosyitä. Se antaisi vahvistusta rajoituksille ja ohjelmoinnille, eikä tämä palvele ketään. Se merkitsee, että hyväksymme koko itsemme ja sallimme itsemme olla ei-pidetty, olla tietämättä seuraavia askelia ja pelkästään virrata olemassaolomme totuuden myötä.

Toivon, että tämä viesti löytää sinut tuhoamassa kaikkia asioita, jotka ovat pitäneet sinut laatikossa, ja olet paljastamassa, miten voimakas ja poikkeuksellinen olet. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta.

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

24.10.2019 KVANTTIKIETOUTUMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 27.10.2019 23:16

KVANTTIKIETOUTUMINEN

24.10.2019

Yhtenä iltana tunsin tarvetta lähteä matkalle. Tuntui siltä, että minua kutsuttiin maailmoihin, mutten ollut varma, minne menisin. Päätin mennä kylpyyn ja sammutin valot luomaan pyhän ja rauhoittavan paikan tutkia. Heti kun sallin itseni lähteä, löysin itseni kulkemassa kaupungista. Opas lähestyi, ja hän kertoi meidän olevan Jerusalemissa.

Hän vei minut johonkin asuntoon, jossa avautui salainen seinä maahan johtaviin portaisiin. Alhaalla oli tunneleita, ja tiesin välittömästi, että olin erittäin pyhässä paikassa, jossa tehtiin vihkimyksiä.

Minut tuotiin huoneeseen, jossa seisoi suurin koskaan näkemäni demoni, ja se näytti tyytyväiseltä nähdessään minut. Olin vähän järkyttynyt ja hämmentynyt, mutta luotin myös tuohon kokemukseen ja tiimiini. Minua käskettiin koskettamaan tuota demonia, ja kun menin sen luo, oivalsin, että se oli kiinteän musta. Kuitenkin käteni meni suoraan siitä läpi, vaikkei mikään valo olisi voinut päästä niin tiiviistä läpi. Ymmärsin sitten, että se oli varjo.

Demoni kertoi minulle, että se oli kaikkien ihmisten varjon personoituma. Sen personoituma mitä olemme kätkeneet syvälle sisäämme – asiat jotka olemme tietoisesti työntäneet alas, mutta myös asiat joita emme ehkä tiedosta. Se selitti, että jos jokainen ihminen pystyisi antamaan anteeksi itselleen ja toisille, ei olisi varjoa, mitään personoiduttavaa.

Juuri silloin kaikki mitä olin tehnyt aiheuttamaan itselleni syyllisyyttä tai häpeää, laitettiin ikään kuin näyttötaululle. Näin koko tuon tapahtuman toistuvan kuin elokuvan takaisinkelaus. Oli asioita, jotka luulin antaneeni anteeksi ja poistaneeni muodostani. Vaikka olin antanut anteeksi yhdellä tasolla, ymmärsin, että syvimmällä tasolla en ollut antanut.

Minulle näytettiin, kun olin 11-vuotias ja äiti oli juuri piessyt minut melko julmasti. Itkin ja olin vihainen, ja menin ulos istumaan koirani kanssa. Kuten aina, se oli hyvin onnellinen nähdessään minut. Silläkin oli melko paskamainen elämä narussa, ja se oli käytännössä yhtä avuton maailman suhteen kuin minä.

Se juoksi ilosta ympärilläni, ja minä jäin kiinni naruun ja iskeydyin maahan kovaa. Nousin ylös ja olin raivoissani. Aloin huutaa sille ja lyödä sitä. Minut lopettamaan se, ettei koira päästänyt ääntäkään. Ei inahdusta, ei ulinaa. Se vain otti sen vastaan.

Tiesin tuolla hetkellä, että se peilasi minua. Olin oppinut jo varhain, että jos huusi ja itki, lyötiin kovempaa, ja jos menetti tasapainonsa, potkittiin maassa. Niinpä opin pysymään hiljaa paikallani ja ottamaan sen vain vastaan mahdollisimman vähillä tunteilla. Sillä tavalla selviydyin.

Näin itseni tässä muistossa menevän polvilleni ja halaavan koiraa, pyytäen sitä antamaan anteeksi minulle. Se peitti minut suukkoihin, ikään kuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta tiesin, että olin tehnyt sille suurta vääryyttä. Se oli ainoa todellinen lohtuni noina vuosina, ja sen satuttaminen oli kamalaa.

Vuosia myöhemmin minun täytyi parantaa lapsuustraumani ja se tuska, jota olin aiheuttanut muille hyökkäämällä. Paransin sen tosiaan mentaalitasolla, mutta minussa oli osa, joka ei ehdottomasti pystynyt antamaan anteeksi itselleni. Uskon, että minussa oli osa, joka ajatteli, että jos annan anteeksi itselleni, tekisin sen uudestaan toiselle eläimelle tai jopa lapsilleni.

Takaisin tuohon matkaan. Minulta kysyttiin, olinko valmis antamaan täysin anteeksi itselleni ja muille. Minulle näytettiin olemuksestani tulevat johdot, jotka joko toivat energiaa minuun tai joiden kautta olin itse lähettänyt energiaa. Se näytti minulle todellisen elämänverkon. Yhteytemme KAIKKIIN asioihin, kvanttikietoutumisen itsemme ja kaiken välillä. Minulle näytettiin, että joka kerta kun tuomitsin toisen ihmisen eläimen vahingoittamisesta, tuomitsin itseni, koska en ollut antanut anteeksi itselleni. Vastaavasti joka kerta kun toinen ihminen tuomitsi jonkun, joka satutti eläintä, minäkin otin sisääni tuon tuomitsemisen. Minulle näytettiin kvanttikietoutuminen ja se, miten olemme kaikki yhdistyneitä ja miten joka kerta kun tuomitsemme toisen tai itsemme, otamme sisäämme sen. Voit kuvitella, miten tämä voi vaikuttaa jonkun värähtelyyn, terveyteen ja kykyyn hyväksyä, kuka hän oikeasti on, ja tulla voimaantuneeksi.

Selitettiin, että vapautuaksemme täysin, emme voi pitää muodossamme anteeksiantamattomuutta itselle tai toisille. Tätä on vaikeaa hyväksyä, kun tulkitsemme anteeksiantamisen usein tuon käyttäytymisen suvaitsemisena tai luvan antamisena sille. Näin ei lainkaan ole.

Minulle näytettiin myös, että näiden samojen johtojen kautta jotka sitovat minut tuomitsemiseen, voisin myös saada ja antaa rakkautta. Niinpä aloin lähettää syvää ehdotonta rakkautta osilleni, jotka rääkkäsivät eläintä, ja kaikille jotka ovat koskaan tehneet samoin. Se ikään kuin muutti kvanttikietoutumisen polariteetin.

Tämä tarina on hyvin henkilökohtainen, mutta tiesin, että minun täytyi olla avoin ja jakaa se, koska meidän täytyy ymmärtää tämä kvanttikietoutuminen. Meidän täytyy ymmärtää, että voimme pitää itsemme vankina vastaanottamalla jatkuvaa tuomitsemista asioista, koska emme ole antaneet anteeksi itsellemme. Meidän täytyy nähdä, että kun tuomitsemme toisen, se ei mene ainoastaan tuomitsemaamme ihmiseen, vaan kaikkialla kaikkiin jotka ovat tehneet jossain määrin jotain samanlaista. Meidän täytyy myös ymmärtää täysin, että voimme käyttää kvanttikietoutumista kaikkien ja kaiken kohottamiseen antamalla rakkautta itsellemme ja toisille.

Käytin huomattavan ajan kaikkien taululla näytettyjen asioiden tarkastelemiseen tuon matkan aikana. Annoin anteeksi itselleni, rakastin itseäni ja lähetin rakkautta kaikille, jotka ovat koskaan tehneet mitään samanlaista. Se oli näännyttävää, uuvuttavaa ja todella vapauttavaa.

Kun olin saanut taulun viimeisen muiston käsiteltyä, käännyin demonia kohti ja huomasin, ettei sitä enää ollut. Ja sen tilalla oli kaunis olento, säteilevä valo.

Haastan jokaisen teistä katsomaan kunnolla itseänne. Mitä on pinnan alla? Mikä täytyy antaa anteeksi? Kenelle täytyy antaa anteeksi? Voitko rakastaa itseäsi täysin ja sitten lähettää rakkautta toisille, jotta voit vapauttaa itsesi? Jos et, miksi? Salli ajankohtaisten energioiden todella auttaa sinua paljastamaan, mikä on ollut piilossa ja pyyhkäisty sivuun. Se ei ole helppoa, mutta se on tarpeellista.

Lähetän teille kaikille rakkautta. Kiitos teille kaikille, jotka jaatte tämän työn. Se merkitsee todella paljon.

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

30.10.2019 ENERGIAITSENÄISYYDEN JULISTAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 03.11.2019 22:36

ENERGIAITSENÄISYYDEN JULISTAMINEN

30.10.2019

Kohta missä olemme nyt tässä prosessissa, vaatii täyttä omistautumistamme. Omistautumista jatkamaan itsemme paljastamista päästämällä irti uskomuksista, peloista ja rajoituksista. Se vaatii fokusoitunutta aikomustamme uuden luomiseen ja valon pitämiseen vankkumatta, kun vanha murenee sisällä ja ulkona. Meitä pyydetään olemaan äärimmäisen tinkimättömiä ja omassa totuudessamme. Opettelemme kulkemaan omassa mestaruudessamme.

Se vaatii myös omistautumista energeettiselle ja fyysiselle kehollemme. Tätä prosessia ei ole helppoa ankkuroida korkeampiin energioihin, joita on käytettävissä ja tulossa. Minulle näytettiin, että hyvin monet meistä käyttävät henkilökohtaista energiaansa toisten auttamiseen, sen sijaan että sallimme taajuutemme ja kenttämme tehdä työn. Usein tämä voi luoda energiajohtoja, jotka voivat saada meidät vuotamaan energiaan jatkuvasti. Emme voi enää sallia kenenkään päästä käsiksi elinvoimaenergiaamme. Tarvitsemme sen jokaisen gramman päästäksemme tästä siirtymästä läpi.

Minulle näytettiin myös, että joskus ihmiset huomaavat jonkin kiinnittyneen omaan energiakenttäänsä pelkästään siksi, etteivät he ole sanoneet "ei". Tämä on erityisen turhauttavaa, koska usein emme kykene näkemään tai tuntemaan, että jokin on tullut kenttäämme. Jos olisimme tunteneet, olisimme sanoneet "ei". Ilmaisin tämän turhautuisen, ja tiimini suositteli, että teen energiaitsenäisyysjulistuksen ja jaan sen kaikkien kanssa, jotka resonoivat. Tässäkin on kyse energiakenttämme hallitsemisesta, ottaen radikaalin vastuun siitä.

Ilmaise tämä vapaasti omin sanoin tai käytä sitä tällaisenaan. Suosittelen sanomaan tämän kolme kertaa ääneen.

Julistan energiakenttäni itsenäiseksi ja kokonaiseksi. Tämä sisältää kaikki aurani, hienokehojeni ja kvanttikenttieni kerrokset.

Julistan, että energiani jonka olen antanut pois, jättänyt taakse tai joka on otettu minulta, palautetaan nyt. Päästän myös irti kaikesta energiasta, jota olen ehkä pitänyt joltain toiselta, ja se palaa nyt oikealle omistajalleen.

Julistan, että kukaan tai mikään olento ei saa astua sisään, kiinnittyä tai ottaa energiaani ilman tietoista tietämistäni tai lupaani. Tähän sisältyy perhe, ystävät, rakkaat ihmiset ja kuka tahansa, joka haluaa valoani omakseen. Peruutan kaikki aiemmat luvat, joita olen antanut tietäen ja tietämättä.

Julistan, etten anna enää henkilökohtaista energiaan toiselle, sen sijaan sallin Lähteen täyttämän, korkeimman jumalaisen kenttäni auttaa.

Julistan tämän kaikille aikajanoille, kaikkiin todellisuuksiin, rinnakkaismaailmoihin, entisiin elämiin ja kaikkiin itseni aspekteihin missä tahansa maailmassa tai ulottuvuudessa.

Minun energiakenttäni on itsenäinen, ehjä ja kokonainen.

(Sano tämä kolme kertaa ja sitten seuraava.)

Niin se on. Se on tehty.

Toivottavasti tämä viesti löytää sinut hyvin. Olemme mielenkiintoisella matkalla. Meille on tulossa 11-11- ja 12-12-portti ja päivänseisaus! Voimakkaita energiaportaaleja jotka auttavat muuttamaan todellisuutemme sisällä ja ulkona. Liity seuraani kosmisen 11-11-portin erityiseen ryhmäparannuspiiriin. Informaatiota ja rekisteröintilinkki (https://jennyschiltz.com/declaring-ener ... overignty/). Lähetän teille kaikille rakkautta!

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

25.11.2019 2020-AIKAJANAN KEHITYSKAAREEN VAIKUTTAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 28.11.2019 17:09

2020-AIKAJANAN KEHITYSKAAREEN VAIKUTTAMINEN

25.11.2019

Minulle annettiin tänään tärkeä viesti, ja minua pyydettiin jakamaan se.

Tiimini selitti minulle, että olemme kriittisessä valintakohdassa matkallamme. Valintamme vaikuttavat 2020-aikajanaan kollektiivisesti ja omaan henkilökohtaiseen aikajanaamme. He selittivät, että voidaksemme tuoda sisään aikajanan, joka sisältää enemmän taikuutta, enemmän yltäkylläisyyttä ja enemmän astumista luojaitseemme, meidän täytyy harjoittaa radikaalia anteeksiantoa.

Meitä pyydetään antamaan anteeksi kaikki ja ennen kaikkea itsellemme. Siellä missä on anteeksiantamattomuutta, meillä on tiheyttä ja erillisyyttä muodossamme ja omassa luomuksessamme. Se voi näyttää liejulta tai tahmalta kehossa, jonka läpi valo yrittää tunkeutua. Kaiken anteeksiantaminen on polku vapauteemme, polku ruumiillistumiseemme.

Anteeksianto ei merkitse, että toinen ihminen on oikeassa tai moraalinen. Se ei merkitse, että sen kenelle tai mille täytyy antaa anteeksi, pitäisi jäädä ilman seuraamuksia teoistaan. Se ei todellakaan merkitse, että jollekin tai jonkin anteeksiantaminen tarkoittaa, että täytyy muuttaa omia rajojaan. Itse asiassa anteeksianto ei ole heidän vuokseen … se on sinun vuoksesi. Siinä on kyse itsesi vapauttamisesta. Siinä on kyse tiheyden, erillisyyden, trauman ja tuskan valaisemisesta kehossasi.

Anteeksiannon täytyy mennä kaikkien kerrostemme läpi – mentaali, tunne ja fyysinen. On oleellista antaa sen mennä fyysisessä kehossa DNA:han saakka. Tiedämme, että trauma muuttaa DNA:ta – anteeksianto syvimmällä tasolla muuttaa sitä myös.

Olemme kuulleet tämän aiemmin – viesti ei ole uusi. Kuitenkin siinä, mitä vastaanotin, oli kiireentuntua. Olemme erittäin voimallisessa aikajaksossa. Meillä on 12-12-12-portti (3-3-3), talvipäivänseisaus ja voimalliset päivät 1.1. ja 11.1. Ne kumuloituvat toisilleen. Jokainen antaa meille tilaisuuksia parantaa erillisyytemme ja sisäinen kaksinaisuutemme. Jokainen antaa meille valintakohdan. Voimmeko päästää kaikesta irti? Voimmeko antaa kaiken anteeksi? Voimmeko anteeksiannossa itsellemme ja toisille ruumiillistaa sen, kuka olemme kokonaisuudessamme?

Meitä pyydetään muuttamaan itsemme täysin ja samalla 2020-aikajanan kehityskaari kollektiivisesti ja henkilökohtaisesti. Meitä pyydetään päästämään irti tuskasta ja ottamaan vastaan sisäinen taikuus.

Kiitos teille kaikille, jotka jaatte ja tuette tätä työtä. Apunne on korvaamatonta. Lähetän teille rakkauttani.

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

7.12.2019 12-12-PORTTI JA KAAOSAIKAJANA

ViestiKirjoittaja hammer » 10.12.2019 16:24

12-12-PORTTI JA KAAOSAIKAJANA

7.12.2019

Minua on pyydetty jakamaan tärkeä viesti, kun koemme tätä erittäin voimallista joulukuuta ja erityisesti 12-12-portin. Sain tämän viestin työskennellessäni erään asiakkaan kanssa, jolla on voimakas kyky pitää tilaa. Hän pystyy tekemään sen uskomattoman neutraalisti, mikä on välttämätöntä.

Session alussa minulle näytettiin, että hänen pegasos-oppaansa meni aurinkoon ja sitten räjähti moniksi kappaleiksi, jotka laskeutuivat litteälle maailmankartalle. Tätä näkyä toistettiin monta kertaa, kunnes pystyin sisäistämään yksityiskohdat. Kappaleita laskeutui Lontooseen, Dubaihin, New Yorkiin, Torontoon, Hong Kongiin, Tokioon ja muualle. Merlin selitti, että kappaleet laskeutuivat maailman merkittäviin rahoituskeskuksiin. Asiakastani pyydettiin sitten auttamaan kollektiivia tilan pitämisessä kaikille rahoitusalueille.

Häntä pyydettiin luomaan astia maailman rahoitusasioiden ympärille, kun Merlin selitti, että tilaa tarvittiin korkeimman hyvän tekemiseksi. Hän selitti, että suuri muutos on tulossa tämän maailman rahoitusasioihin, mutta sen ei tarvitse olla kaaosta. Kun kysyin lisää, Merlin selitti, että pyörii valeaikajana, jota monet edistävät. Hän kutsui sitä "kaaosaikajanaksi". Minulle näytettiin, miten monet meistä osallistuvat tähän aikajanaan uskomusjärjestelmillään, pääasiassa sillä uskomuksella, että muutos on vaikea ja jotta jokin voi muuttua, sen täytyy romahtaa ensin.

Kun katsotaan maailmaamme, on paljon, minkä täytyy muuttua. Suurta muutosta tarvitaan monissa järjestelmissä – taloudellisista lääketieteellisiin, hallinnollisiin ja koulutusjärjestelmiin. Tiedämme, että nykyisellään asiat musertavat hengen ja riistävät meiltä elinvoiman. Kuitenkin näiden järjestelmien täydellinen romahtaminen aiheuttaisi maailmassamme äärimmäistä kaaosta, joka sysäisi meidät takaisin selviytymismoodiin ja aiheuttaisi enemmän vahinkoa kuin hyvää. Samaa voi sanoa avaruusalusten puskemisesta laskeutumaan nyt. Toisaalta se voisi olla mahtavaa, toisaalta huomaisimme maailmamme tuhoutuvan nopeasti, koska massat eivät ole valmiita.

Riippumatta henkilökohtaisista toiveistamme tai siitä, miten näemme asioiden olevan oikein, meidän täytyy fokusoitua korkeimpaan hyvään kaikille, vaikka tämä hidastaa asioita tai ei näytä siltä, miltä meidän mielestämme pitäisi. Tästä syystä neutraalisuus ja tilan pitäminen tälle suurelle muutokselle on oleellista. Merlin selitti, että pyörii tuhoisa ohjelma, joka vaatii romahtamista ilman minkään uuden luomista. Se vaatii myös täydellistä romahtamista ilman helppoutta ja sujuvuutta, toisin sanoen seuraamukset ovat kirottuja.

Hän selitti, että usein luojakykymme valjastetaan ja työnnetään luomaan kaaosta (ja muita asioita), ja meidän jokaisen täytyy nähdä, missä kohtaa osallistumme tähän. Tämä on vielä kriittisempää nyt, kun meiltä poistettiin hiljattain yksi verhokerros, mikä tekee ilmentämiskyvyistämme vielä tehokkaampia. Olin tämän informaation kanssa päivätolkulla ja pyysin saada nähdä, missä kohtaa edistän kaaosaikajanaa, ja minulle näytettiin, että minussa on edelleen osa, joka odottaa, että kohta tapahtuu jotain vääjäämätöntä tai asiat menevät pieleen elämässäni. Kun pääsin sen ytimeen, siellä oli lapsuudesta osa, joka ei tuntenut arvokkuutta tai uskonut, että ansaitsisin helppoutta omassa elämässäni. Tämä ymmärryksen myötä minun täytyy nyt olla vastuussa siitä, mitä luon kollektiivivirrassa, ja muuttaa se.

Kun olemme jo 12-12-energioissa, ota hetki nähdäksesi, missä kohtaa voisit edistää tätä kaaosaikajanaa, joka on ristiriidassa korkeimman jumalaisen aikajanan kanssa. Te jotka pystytte pitämään tilaa ja neutraalisuutta sille, että korkein aikajana ankkuroidaan helposti ja sujuvasti, tehkää se. On oikeasti "kaikki miehet kannelle" -hetki. Asiat muuttuvat ja liikkuvat nopeasti maailmassamme. Voimme valita, mitä luodaan. Minä valitsen keskittyä korkeimpaan jumalaiseen aikajanaan ja poistaa sen, missä olen edistänyt kaaosaikajanaa henkilökohtaisessa elämässäni ja kollektiivisesti. Kiitos, kiitos, kiitos tämän tärkeän viestin jakamisesta. Silloin kun tulemme kaikki yhteen luomaan omistautuneen aikomuksen kera, ihmeitä tapahtuu.

Lähetän teille kaikille hyvin paljon rakkautta, kun meitä puristetaan, työnnetään ja vedetään näiden voimakkaiden energia-aikojen läpi!

Jenny Schiltz

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit