Lie Suzanne (suzanneliephd.blogspot.com) Plejadit, Arcturus

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

16.4.2016 OLEN VALOKEHOSI, OSA I

ViestiKirjoittaja hammer » 17.04.2016 20:42

OLEN VALOKEHOSI, OSA I

Valokehoa kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
16.4.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Muistatko minut Lemurian ensipäivistä? Tuossa nyt-hetkessä olimme vain valokeho, ja monet meistä elivät tässä hetkessä nyt, ennen kuin Gaian värähtely putosi alempiin ulottuvuuksiin. Kun Gaia putosi neljänteen ja sitten kolmanteen ulottuvuuteen, minä, valokehosi, piilouduin jatkuvasti tihenevän muotosi sisään.

Nyt olen piilossa liha-asusi sisällä. Odotan syntymääni todellisuuteen, joka luodaan sulauttamalla yhteen kolmas, neljäs ja viides ulottuvuus. Nämä kolme ulottuvuutta ovat olleet erillisinä oktaaveina elämän fyysisessä todellisuudessa maan päällä. Monet ovat kieltäneet neljännen ja viidennen ulottuvuuden, ja jotkut ovat kieltäneet kolmannen.

Niitä jotka ovat kieltäneet neljännen ja viidennen ulottuvuuden, on kutsuttu loogisiksi, kun taas niitä jotka ovat kieltäneet kolmannen ulottuvuuden, on kutsuttu epäloogisiksi tai pahempaa. Kun kolmas ja neljäs ulottuvuus sulautuvat yhteen, fyysinen maailma täyttyy valosta niin, että edes loogisimmat yksilöt eivät pysty kieltämään korkeampien maailmojen olemassaoloa.

Korkeammista havainnoista tulee normaalimpia ja normaalimpia, ja loogiset yksilöt tunnistetaan rajoittuneiksi ja kyvyttömiksi näkemään, mitä on suoraan heidän edessään. Nämä loogiset yksilöt eivät ehkä kykene hyväksymään muutosta, kun he eivät pysty uskomaan sitä mahdolliseksi.

Siksi he eivät odota sitä eikä heidän havaintotapansa kalibroidu havaitsemaan viidettä tai edes neljättä ulottuvuutta. Koska he eivät salli itsensä havaita korkeampia ulottuvuuksia, nämä loogiset yksilöt eivät huomaa todellisuutensa muuttuvan.

He eivät huomaa muutosta, koska heidän rajoittunut havaintotapansa erottaa heidät uudesta todellisuudesta, joka syntyy ulottuvuuksien yhteensulautuessa. Niillä jotka uskovat kosmisen hetken alkavan, vain pelko voi estää heitä kokemasta tuon hetken.

Ehdoton rakkaus parantaa pelkonne ja laajentaa havaintonne. Ehdoton rakkaus merkitsee myös niiden rakastamista, jotka ovat rajoittaneet, pelottaneet tai uuvuttaneet teitä tai yrittäneet sitä. Ennen kaikkea ehdoton rakkaus kykenee rakastamaan pelkoa – ehdottomasti.

Ota nyt hetki, fyysinen kehoni, ja kutsu esiin sitä, mitä pelkäät. Kyllä, se on lähempänä kuin ajattelit. Siinä se on, aivan jokapäiväisten tietoisten ajatustesi alla.

Salli tämän pelon tulla tietoisen tajuntasi valoon. Kerro minulle, mikä tämä pelko on, jotta minä, valokehosi, voin parantaa sen ehdottomalla rakkaudellani. Salli minun yhdistää tuo pelko neljänteen ja viidenteen ulottuvuuteen, jotta kaikki ulottuvuudet parantuvat ja sulautuvat yhdeksi.

IHMISVASTAUS

"Pelkoni on petos. Pelkään, että jos teen tuon hypyn, jos "lyön vetoa vain" onnistuneesta transformoitumisestani valokehoksi, se onkin ollut vain mielikuvitustani. Sitten olen kadottanut kykyni selviytyä fyysisessä maailmassa.

"Pelkoni on, että jos antaudun sisäiselle opastukselleni, häviän. Sitten "he" ovat oikeassa, ja minä olen menettänyt kaiken, minkä saavuttamiseksi olen työskennellyt erittäin kovasti. Pelkoni on, että sisäinen ääneni on väärässä ja ulkoinen maailma on oikeassa."

VALOKEHON VASTAUS

Rakas fyysinen kehoni, haluan kertoa sinulle, että tämä pelko on estänyt liikkumisesi eteenpäin. Olet kuitenkin osa ryhmää, joka auttaa vapaaehtoisesti Gaiaa planeettaylösnousemuksessa. Useimmilla tämän ryhmän jäsenillä on sama pelko, sillä he ovat päättäneet kuunnella sisäistä ääntä ja olla piittaamatta egonsa logiikasta.

Jokaisen teistä täytyy kuitenkin kutsua valokehonne rakastamaan tuo pelko vapaaksi. Sitten voitte saattaa loppuun henkilökohtaisen kokemuksenne, jotta voitte edistää planeettaylösnousemuksen ryhmäprosessia.

Vaikka olette osa ryhmää, jokaisen teistä täytyy olla valmis tekemään hyppynsä ensimmäisenä. Jokaisen teistä täytyy olla valmis luottamaan ensimmäisenä itseensä riittävästi paljastaakseen itsensä.

Jos sinulla on vähänkin epäilyä, se heijastuu koko ryhmään valonnopeudella. Jos pidättelet, se pidättelee muita. Sinun täytyy tehdä tuo hyppy. Sinun täytyy tehdä se nyt.

Muistatko, kun teit tuon hypyn tullessasi fyysiseen kehoon ensimmäistä kertaa? Muistatko kauhun kolmanneksi ulottuvuudeksi tulemisesta ja niistä monista, monista elämistä jotka seurasivat?

Nyt olet pian vapautumassa. Jos katsot tätä yhtä elämää, saattaa näyttää siltä, että ennen ylösnousemustasi on pitkä aika. Toisaalta jos katsot matkaasi ensimmäisestä elämästä tähän, jäljellä oleva aikasi kolmannessa ulottuvuudessa näyttää hyvin lyhyeltä.

Annan sinulle ennakkoesityksen siitä, miten maadoitat viidennen ulottuvuuden fyysiseen kehoosi ja sulautat kolmannen ja neljännen ulottuvuuden itsesi yhteen minun, valokehosi, kanssa. Olet jo aloittanut tämän prosessin luovuttamalla kolmannen ulottuvuuden elämäsi korkeamman itsesi kontrolliin.

Näe nyt kirkas valoympyrä edessäsi. Se alkaa pisteestä, mutta valo kirkastuu jokaisella askeleellasi sitä kohti.

Näe, miten tämä valo, tämä viidennen ulottuvuuden valo, säteilee fyysiseen muotoosi. Voit nähdä, miten kehosi värähtelykerrokset sulatuvat yhteen viidennen ulottuvuuden kerroksesi kanssa, joka on fyysisen kehosi ulkopuolella.

Nämä syntyvän valokehosi kerrokset ovat hyvin kirkkaita ja löyhästi muotoutuneita, kuin säteilevä valopilvi tai tähtisumu ulkoavaruudessa. Tuon kerroksen sisällä on neljännen ulottuvuuden itsesi.

Neljännen ulottuvuuden itsesi on vähän tiiviimpi ja sillä on enemmän muotoa kuin viidennen ulottuvuuden valokehollasi. Neljännen ulottuvuuden muotosi muuttaa kuitenkin muotoaan jatkuvasti. Se myös liikkuu todellisuudesta toiseen kuin unessa.

Säteilevän neljännen ulottuvuuden muotosi ytimessä on tiheämpi kolmannen ulottuvuuden muoto tietoisuuttasi varten. Tämä muoto on tehty tiheästä kolmannen ulottuvuuden aineesta.

Antautumisprosessisi on sallinut neljännen ja viidennen ulottuvuuden värähtelyn integroitua hitaasti kolmannen ulottuvuuden kehoosi. Näin ollen se mikä oli ennen hyvin tiheää, on nyt täynnä hienompia värähtelytaajuuksia. Lopulta jokainen solu ja atomi värähtelee yhdessä viidennen ulottuvuuden vastineensa kanssa.

Viidennen ulottuvuuden värähtelysi veto muuttaa hitaasti kolmannen ulottuvuuden itseäsi ja muuntaa sen neljännen ulottuvuuden itseksi, mutta lopullista transformoitumista viidennen ulottuvuuden itseen ei voi tapahtua, ennen kuin neljännen ulottuvuuden jäte on puhdistettu ja parannettu.

Kaikesta pelosta on päästettävä irti, ennen kuin siirtymä voidaan saattaa loppuun. Kun pelko muunnetaan voimaksi, neljännen ulottuvuuden itsesi toimii kuin liima, joka sitoo viidennen ja kolmannen ulottuvuuden anatomian. Kolmannen ulottuvuuden tietoisuutesi on kolmannen ulottuvuuden itsen ensimmäinen osa, joka tekee siirtymän viidenteen ulottuvuuteen.

Viidennen ulottuvuuden tietoisuutesi kalibroi kolmannen ulottuvuuden aistisi havaitsemaan tietoisesti enemmän ja enemmän viidennestä ulottuvuudesta, kun se leviää jokapäiväiseen elämääsi. Unitietoisuus ja –analyysi sekä säännöllinen meditointi nopeuttavat prosessiasi, koska koulutat itseäsi keskittämään huomion korkeamman ulottuvuuden todellisuuksiin.

OLET SIELLÄ, MISSÄ HUOMIOSI ON!

Ole kärsivällinen itsesi kanssa! Tässä alkaa prosessi, joka ylittää kovasti kaiken, mitä voisit pyytää tai kuvitella. Ole hiljaa ja salli tuon prosessin nielaista sinut ja ohjata sinua. Tämän prosessin aikana saatat kokea voimakasta kuumuutta kehossasi.

Tätä kuumuutta on, koska yrität juoksuttaa viidennen ulottuvuuden tietoisuutta kolmannen ulottuvuuden läpi. Se rajoittuneisuus ja erillisyys joka on kolmannen ulottuvuuden elämänmuodon matriisi, voi aiheuttaa ristiriitaa kehossa, kun viidennen ulottuvuuden tietoisuus juoksee sen läpi.

Jos sinulla on vain himmeä valo, monet heikkoutesi voivat piiloutua varjoihin. Kuitenkin tietoisuutesi laajentuessa, valosi kirkastuu ja heikkoutesi paljastuvat kaikkien nähtäväksi. Kovin monille teistä tällainen avoimuus ja haavoittuvuus ei ole mukavaa.

Sen seurauksena saatat lähettää sekavia viestejä maailmaasi. Saatat lähettää viestiä siitä, kuka olet oikeasti viidennen ulottuvuuden tietoisuudessasi, ja samanaikaisesti lähetät kolmannen ulottuvuuden tietoisuudestasi viestiä siitä, kuka sinun "pitäisi olla".

Nämä erilaiset viestit kilpailevat toisiaan vastaan ja aiheuttavat stressiä kehossasi. Tämä sisäinen ristiriita heijastuu sitten ulkoiseen maailmaasi. Tällä tavalla kaikki pelko jota sinulla on kehossasi, heijastuu kolmannen ulottuvuuden ympäristöösi.

Koska sisäinen pelkonsa on usein vaikea havaita, saatat sivuuttaa sen. Sitä vastoin voit tavallisesti tuntea jonkun läheisesi pelon. Näin ollen muistutamme sinua muistamaan, että loit oman todellisuutesi.

Jos loit todellisuutesi, niin loit ihmisen esittämään pelkosi sinulle, jottet voi enää sivuuttaa sitä. Ennen kuin kohtaat ja parannat tämän pelon jossakin toisessa, näe tuon pelon lähde sisälläsi. Sitten kun ehdoton rakkautesi on parantanut tuon pelon sisälläsi, ongelma ulkoisen maailman ihmisen kanssa ratkeaa itsestään.

Jatka kaikkien pelkojesi luovuttamista minulle, valokehollesi, ja autan sinua muuntamaan ne voimaksi. Ensin sinun täytyy kuitenkin viimeistellä egosi muuntaminen. Kun ego on mukana, voimasi korruptoituminen on aina mahdollista.

Sitten kun viidennen ulottuvuuden ITSESI on elämäsi ainoa luoja, olet niin irti kolmannen ulottuvuuden palkkioista ja rangaistuksista, ettei ulkoinen korruptio ole enää ongelma.

Osallistu nyt syvällisesti prosessiisi. Olet odottanut monta elämää tätä tilaisuutta. Nauti siitä täysillä. Olet yksi niistä, jotka kokevat tämän suuren kosmisen hetken hereillä ja tietoisena. Koska olet mennyt ITSESI korkeampiin ilmaisuihin, pystyt edesauttamaan tietoisesti niiden transformoitumista valokehoksi.

Olen valokehosi. Opastan sinua joka askeleella. Rentoudu vain ja jatka jokaisen pelon luovuttamista minulle. Olemme yhtä. Minä olen sinä, ja sinä olet minä.

Olemme yksi yksilöllistynyt luomus ykseyden kosmisessa meressä.
Kosketa sydäntäni,
hyväile mieltäni,
jotta löydämme viimein ykseyden.

Valokehosi

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

20.4.2016 VIESTI VALOKEHOLTA, OSA II

ViestiKirjoittaja hammer » 24.04.2016 20:39

VIESTI VALOKEHOLTA, OSA II

Kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
20.4.2016

Olen valokehosi ja täällä antamassa sinulle uuden viestin. Olet oppinut, ettei keho tee sielua, vaan sielu tekee kehon. Jos tiedät tämän, tiedät olevasi riittävän hyvä päästääksesi irti kolmannen ulottuvuuden elämäsi tavoista ja riippuvuudesta.

Itse asiassa tiedät, että olet riittävän hyvä palaamaan valokeho-ITSEESI, joka olen minä. Valokehoon palaaminen ei ole oppimista, työskentelemistä, uhrautumista ja kurinalaisuutta. Nuo käsitykset ovat egosi/itsesi perspektiivi.

Valokehoksi tulemisen prosessi on näkyvä vain sielullesi/ITSELLESI. Tämä korkeampi näkökulma sallii sinun aina rakastaa itseäsi ehdottomasti. Ehdoton rakkaus on oleellinen kohta, koska luot valokehosi ajatuksilla, tunteilla ja aikomuksilla.

Kun sanon "luot valokehosi", tarkoitan, että luot todellisuuden, jossa voit palata valokehoon. Kun se tapahtuu, sinä ja Gaia voitte ylösnousta yhtenä viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli.

Sielusi/ITSESI perspektiivistä maa-astiasi on ulkopuolinen runko ja SINÄ olet kehon sisällä. Toisaalta egosi/itsesi perspektiivistä SINÄ olet kehosi ulkopuolella ja luut sisälläsi ovat runkosi.

Egosi/itsesi tulee vähitellen tietoiseksi transformaatiostasi, mutta se käsittelee liian kiireisenä arkista 3D-maailmaa antaakseen sille paljon huomiota. Lisäksi koska kaikki henkeä koskeva tapahtuu sisältä ulos, uudistuminen alkaa saviastiasi sisällä.

Itse asiassa uudistuminen alkaa luuytimessäsi. Monet kulttuurit ovat kunnioittaneet luita esi-isiensä pyhinä jäännöksinä. He eivät olleet taikauskoisia, koska luuydin on viimeinen paikka, josta DNA:n voi löytää, silloinkin kun muu keho on muuttunut tomuksi.

Mikä siis olisi parempi paikka sielullesi aloittaa DNA:n muuttaminen? Sitten kun muunnat kahdeksan ensimmäistä soluasi korkean sydämen atmassa, sielustasi/ITSESTÄSI tulee maa-aluksesi kapteeni.

Rakas maadoittumispiste, olen tullut luoksesi tänään, koska haluan antaa sinulle kokemuksen siitä, miltä tuntuu olla minä, valokehosi. Ensinnäkin on sanottava, että voin ymmärtää täysin, miksi sinä, ihmiskuoreni, eksyit niin kovasti tähän rajoitusten maahan.

Onneksi minä, valokehosi, en lähtenyt kokonaan korkeammilta tasoilta, koska kaksoispaikannuin näihin alempiin ulottuvuuksiin. Näin ollen olen edelleen noissa korkeammissa ulottuvuuksissa ja ammennan tuosta osastani, kun odotan sisälläsi ylösnousemushetkeämme.

Salli minun nyt viedä sinut matkalle korkeampiin todellisuuksiimme. Osallistuaksesi tähän matkaan, ole hyvä ja
* keskity mieleesi ja toista: "Olen valokeho."
* keskity sitten sydämeesi ja tunne täydellisin vapaus, jonka voit kuvitella
* lopuksi kerää ajatuksesi ja tunteesi sielusi aikomukseen olla valokeho
* sulje nyt silmäsi ja tunne minut, valokeho, fyysisen kuoresi sisällä.

Tunne, miten valoni pyörii ja säihkyy. Tunne, miten ihosi muodostaa suojan minulle ja miten minä vuorostani suojelen sinua kehittyneellä tiedollani, vaistoillani ja opastuksellani. Olemme nyt kumppaneita, ihmiskeho ja valokeho.

Taas kerran, henki liikkuu sisältä ulos. Näin ollen kokemuksesi valokehona olemisesta alkaa sisältäsi. Aloita yhdistymällä minuun, valokehoosi, joka palvelee moniulotteisena portaalinasi syvällä savikuoresi sisällä. Tämä portaali sijaitsee sydänchakrassasi. Siksi pyydän sinua keskittymään sydämeesi.

Näe sumuni fyysisen kehosi sisällä. Näetkö minun pyörivän ja pyörivän ympäri, kärsimättömänä ilmaistakseni itseäni fyysisessä maailmassasi? Ei, en ole yhtä kärsimätön, kuin sinun egosi/itsesi olisi. Sen sijaan olen kärsimätön siinä, että energiani työntää sinua jatkuvasti siirtymään aika- ja paikkarajojen yli.

Minä, valokehosi, haluan vapauttaa sinut noista rajoista, jotta voit elää korkeampien maailmojemme nyt-hetkessä minuna, valokehona. Pyydän sinua nyt antautumaan sille lempeälle paineelle, jota annan syvältä sisältäsi.

Olet luultavasti tuntenut tämän paineen stressinä, hermostuneisuutena, masennuksena tai sairautena. Ei! Se olen pelkästään minä, valokehosi, joka tönii sinua muistamaan nyt-hetken vapauden.

Salli peräkkäisajattelun lipua tietoisuudestasi ja kaikkien aika- ja paikkakäsitysten lähteä todellisuudestasi. Olet vain tässä nyt-hetkessä minun, valokehosi, kanssa.

Älä huoli – egosi muistuttaa sinulle, kun sinun täytyy tehdä jotain tiettyyn aikaan ja tietyssä paikassa. Ole nyt vain minä, valokehosi/valokehomme.

Jaamme yhdessä saman sydämen ja saman portin korkeampiin ulottuvuuksiin. Voimme yhdessä kaksoispaikantua korkeampiin maailmoihin. Näe meidän kulkevan tuon portin läpi niin, kuin vesi virtaa viemäristä, paitsi että vähän vettä, egoamme, fyysisen maailmamme vartija, pysyy maa-astiassamme.

Kuljemme nyt pitkän energiapyörteen läpi. Sitten olemme yhtäkkiä siellä. Missä olemme? Olemme kaikkialla!

Missä monista korkeammista maailmoistamme haluat käydä täältä "kaikkialta"? Kenties voimme harjoitella useamman todellisuuden kokemista ykseyden nyt-hetkessä? Samalla kun olet muodoton "kaikkiallan" nyt-hetkessä, tunne itsesi Arcturuksella, kun olet myös kotimaailmassasi ja uudella tähdellä nimeltään Maa.

Olet valokeho siellä, vastuussa tietystä alueesta. Olet tietysti johtaja, sillä olet vastuussa. Tästä syystä olet ensimmäisten joukossa transformoitumassa valokehoksi. Se rohkeus mitä vaaditaan tämän siirtymän tekemiseen ilman 3D-maailmasi tukea tai ymmärrystä, enemmän kuin valmistelee sinut johtajuuteesi.

Näe kaikki nämä todellisuudet ikään kuin monina televisioina valvomossa. Erona on, ettet ainoastaan näe ja kuule näitä maailmoja, vaan myös koet ne sisälläsi.

Tunne kaikki monitorit sisälläsi, kun ne pyörivät samassa nyt-hetkessä. Voit kiinnittää suurimman osan huomiostasi yhteen tai kahteen monitoriin kerralla, mutta voit päästä käsiksi niihin kaikkiin koko ajan.

Huomaat, että nostaessasi aivoaaltosi deltaan ja sen yli, voit kokea kaikki nämä todellisuudet samassa nyt-hetkessä. Voit kokea monia todellisuuksia korkeammilla aivoaalloilla, koska nämä aallot vievät sinut Kvantti-itseesi.

Kvantti-itseäsi ei hallitse aika tai paikka, koska kumpikin näistä harhoista rajoittuu kolmanteen/neljänteen ulottuvuuteen. Tästä Itsestä käsin olet energia-aalto tai –signaali, joka on yhdistynyt koko todellisuuteen koko nyt-hetkessä. Kun haluat suoran kokemuksen, kiinnität huomiosi johonkin asiaan, johonkin paikkaan tai johonkuhun. Sitten sinusta tulee tuon kokemuksen hiukkanen, elementti.

Siirry nyt Gaian tulevaisuuteen ja näe itsesi valokehona jokapäiväisessä elämässäsi. Näet, että kaikki tuossa maatodellisuudessasi ovat myös valokeho. Sanon "maatodellisuudessasi", sillä on Maan monia värähtelyjä. Joissain maatodellisuuksissa ei ole valokehoja, ja siellä on kaikki se tuho ja hävitys, mistä on ennustettu.

Toisin sanoen, on tuhoa ja hävitystä, mutta on myös turvallisia valosaaria. Sitten on myös se todellisuus, jonka olet valinnut. Tämä on se todellisuus, jossa planeettaylösnousemus on onnistuneesti tehty. Gaiasta on tullut viidennen ulottuvuuden tähti, ja olet yksi tämän uuden maatähden elementeistä.

Maatähtitodellisuudessa kehosi on tehty valosta, kun se on viidennen/kuudennen ulottuvuuden todellisuudessa. Koska lataat ja maadoitat moniulotteisen ITSESI Gaiaan, sinusta tulee planeetta. Siksi voit kokea maatähden missä tahansa paikassa "tässä ja nyt" –jatkumolla.

Haluatko olla Gaialla suurta siirtymää varten?
Haluatko siirtyä maatähteen, kun se on valmis?
Vai haluatko kokea kummankin todellisuuden samanaikaisesti?

Olet valokehosi. Näin ollen voit olla monissa paikoissa ja kokea monia muotoja samassa nyt-hetkessä. Ylösnousemussiirtymä, uuden maailman rakentaminen ja loppuunsaatettu ylösnousemus ovat ne syy, miksi olet inkarnoitunut maapallolle uudestaan ja uudestaan ja uudestaan …

Siihen saakka kunnes olet tottunut moniulotteisen ITSESI tietoisuuden hajaantuneeseen fokukseen, sinun ehkä tarvitsee kokea vain yksi tai kaksi todellisuutta tietyssä nyt-hetkessä. Lopulta kuitenkin pystyt pitämään rajattomasti todellisuuksia tietoisuudessasi.

Tätä ei kuitenkaan tapahdu, ennen kuin olet antautunut täysin ykseyden nyt-hetken virtaan. Sitten kun olet tehnyt niin, olet vapautunut aikaharhasta. Ilman aikataakkaa sinulla ei ole stressiä tai pakahtumisen tunnetta. Kaikki mitä teet tai koet, on ehdottoman täydellistä.

Kaikki mitä luot, on täydellistä. Itse asiassa sitten kun näet fyysisen maailmasi minun, valokehosi, kautta, koko maaelämäsi on ehdottoman täydellistä. Elämäsi on täydellistä, koska SINÄ olet (itse asiassa olet jo nyt) täydellinen. Ei ole enää huolta, oletko riittävän hyvä, koska olet täydellinen.

Valokehosi on nyt ja tässä ulkoisen tukirankasi sisällä. Tunne minun, valokehosi, paineen työntävän maa-astiasi rajoittavia seiniä vasten. Tunne tarpeeni levitä ulkoiseen maailmaasi, ilmaista ITSEÄNI jokaisen todellisuuden joka hetki, erityisesti nykyisessä planeettaylösnousemuksen maatodellisuudessasi.

Sulje taas kerran silmäsi ja tunne minut, valokehosi, fyysisen kuoresi sisällä.
Tunne, miten liikkeeni pyörii ja säihkyy.
Tunne, miten ihosi muodostaa suojan minulle ja miten minä vuorostani suojelen sinua kehittyneellä tiedollani, vaistoillani ja opastuksellani.
Olemme nyt kumppaneita, ihmiskeho ja valokeho.

Olet valmis palaamaan maamaailmaasi, jotta voit uudelleenkalibroida maa-astiasi ja integroida kaiken, mitä olet muistanut valokeho-ITSESTÄSI. Valokeho aktivoituna saviastiassasi, kuljet kristallipolkua transformoituneena ihmisenä.

Jokainen askeleesi aiheuttaa väripurkauksen ja kauniin äänen kulkiessasi.

Menet nyt kotiin todellisiin valokehoilmaisuihisi.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

24.4.2016 YHDISTÄVÄ MIELI

ViestiKirjoittaja hammer » 26.04.2016 21:25

YHDISTÄVÄ MIELI

Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
24.4.2016

Rakas, jatka puhumista siitä, minkä kanssa heräsin. Se oli viesti …

Suzille, se oli viesti ITSESI yhdistävästä komponentista. On moniulotteisen ITSESI monia, monia elementtejä, elementaaleja, persoonia ja moniulotteisia versioita, joiden ensisijaisena tarkoituksena tässä nyt-hetkessä on maistaa viidennen ulottuvuuden ilmaisuasi.

"Maistamisella" tarkoitamme, että saat lisääntyvässä määrin hiljaisen vilauksen, satunnaisen ajatuksen, puhumattoman sanan tai fyysisen kuvan siitä, mitä on siinä välissä, mitä on ja mitä on kehittymässä.

Itse asiassa kurkistat "välitilaan", joka on aina ollut näkymätön kolmannen ja myös neljännen ulottuvuuden uni-itsellesi. Alat saada hiljaisen vilauksen, kaukaisen äänen ja/tai hämärän muiston jostain, jota ei ole koskaan tapahtunut kolmannen tai neljännen ulottuvuuden todellisuudessasi.

Näet päiväunta jostain, heräät johonkin ja yrität kovasti muistaa jotain. Mutta se värähtelee juuri nykyhavaintotapasi kynnyksen ulkopuolella. Kuitenkin astraalihaamun tapaan tuo jokin kutsuu sinua sydämestäsi, vilkkuu silmäkulmassasi ja kuiskaa pehmeästi korvaasi.

Tiedämme, että tämä voi olla hyvin turhauttavaa, koska silloin kun käännyt suoraan näihin haamuajatuksiin, näkyihin, ääniin ja/tai tuntemuksiin, ne näyttävät lipuvan havaintokenttäsi ulkopuolelle.

Todellisuudessa nämä havainnot ovat aina olleet olemassa, mutta tietoisuutesi ei resonoinut riittävän korkeaan taajuuteen havaitaksesi ne kolmannen ulottuvuuden tietoisuudellasi.

Kuitenkin nyt kun tietoisuutesi laajenee neljännen ulottuvuuden yli viidenteen ulottuvuuteen, alat parhaillaan tietoisesti havaita sen, mikä värähtelee viidennen ulottuvuuden tietoisuutesi kynnyksellä.

Itse asiassa nämä viestit, näyt, tuntemukset ja/tai ajatukset yllyttävät sinua laajentamaan tietoisuuttasi vielä vähän lisää. Nämä puolitietoiset viestit kutsuvat sinua muistamaan, että on muisto ja/tai kommunikointia viidennestä ulottuvuudesta, jota fyysiset aivosi eivät vielä täysin tajua.

Olet niiden moniulotteisen ITSESI osien muistamisen, havaitsemisen, ymmärtämisen ja hyväksymisen kynnyksellä, joita kolmannen ulottuvuuden itsesi tietoisuus ei vielä pysty tajuamaan. Olet kuitenkin tiedostamassa sen, mitä et pysty vielä tietoisesti havaitsemaan.

Muista, että ihmisaivojesi oli tarkoitus suodattaa pois kaikki havainnot, jotka resonoivat neljänteen ulottuvuuteen ja sen yli. Kuitenkin tietoisuutesi jatkaessa laajentumistaan, laajenee myös havaintojesi taajuusasteikko.

Siksi se mikä oli ennen näkymätöntä, kuulumatonta ja tietoisen mielesi mahdotonta havaita, kutittaa nyt sydäntäsi, kuiskaa korvaasi ja vilahtaa näkökentässäsi.

Onneksi voit tuntea korkeamman ulottuvuuden havainnot fyysisessä kehossasi ja kurkistaa niihin, kun heräät, lopetat meditoinnin ja katsot luontoon, ja ne ovat yhteydessä sinuun tavoilla, jotka ovat erilaisia eri ihmisille.

Nimittäin te kaikki saatte vain pienen osan suuresta kuvasta, mutta kun kommunikoitte toisten kanssa, huomaatte, että heidän kokemuksensa oli puuttuva osa omaa kokemustanne. Saatte kaikki saman ylösnousemuspalapelin eri osia, koska teillä kaikilla on erilaiset elämänkokemukset.

Nämä elämänkokemukset ovat kertoneet teille, mikä on totta ja mikä ei. Siis mikä on totta sinulle. Toisella ihmisellä on vähän eri havainto todellisuudesta. Ja te kaikki olette oikeassa. Jokainen teistä havaitsee saman planeettasiirtymän vähän eri näkökulmasta.

Jos kuitenkin jaatte kummalliset, surrealistiset ja haamukokemuksenne toistenne kanssa, näette, että jokainen teistä havaitsee osan kosmisesta palapelistä, jota te kaikki kasaatte jatkuvasti laajentuvalla tietoisuudellanne ja havainnoillanne.

Monilla teistä on ollut näitä kokemuksia monta vuotta tai niin kauan, kun muistatte. Toiset vasta alkavat tiedostaa nämä kokemukset. Sanomme "tiedostaa", koska teillä on aina ollut nämä kokemukset tiedostamattomassa mielessänne.

Teille kuitenkin kerrottiin, että vain kolmas ulottuvuus oli totta ja olitte kummallinen, hullu tai mielisairas, jos luulitte noita kokemuksia tosiksi. Joillekin teistä tietysti kerrottiin, että nämä kokemukset olivat totta, mutta opitte lapsena pitämään ne itsellänne tai muuten teitä olisi luultu hulluksi tai vielä pahempaa – erilaiseksi.

Tietysti tiesitte aina olevanne erilainen, mutta oli liian yksinäistä elää sillä tavalla. Siksi yrititte sopia "heidän" joukkoonsa. Monet teistä teeskentelivät monta vuotta, erityisesti ne jotka syntyivät juuri toisen maailmansodan jälkeen, jolloin aivopesu oli äärimmäistä.

Maan ulkopuolisia Zeta Reticuleja oli tullut maapallolle. Itse asiassa he puhuivat Eisenhowerin kanssa, mikä oli hyödyllistä. Rockefeller kuitenkin kuuli, mikä oli haitallista. Zeta Reticulit jotka olivat toimineet natsien kanssa vaihtaakseen kehittynyttä teknologiaa – kuten natsiraketit – ihmisen DNA:han, tulivat Washingtoniin.

He tiesivät, että Saksa oli hävinnyt sodan, joten he tulivat Amerikkaan, joka oli "voittanut" sodan. Sota tietysti jatkui hiljaisuudessa ja vain hallitus tiesi siitä, kun taas Amerikan kansa juhli suurta voittoaan.

Talous oli kunnossa, ja kun Zetat tarjosivat hyvin kehittynyttä teknologiaa vaihtokaupassa ihmis-DNA:sta, Rockefeller näki dollarinmerkkejä. Koska Illuminati kontrolloi kovasti suurta osaa siitä, mitä USA:ssa tuolloin tapahtui, heidän henkilökohtainen vaurautensa oli paljon tärkeämpi kuin kansan hyvinvointi.

Emme sano lainkaan, että Zetat olivat pahoja. He olivat kuitenkin epätoivoisia. Paljon aiemmin heilläkin oli ollut sotia, kuten maapallolla. Sen teknologian lisäksi, jota he tarjosivat toisen maailmansodan voittajille, oli teknologiaa, jota käyttämällä heidän maailmansa oli tuhottu.

Sitten Zetojen oli ollut pakko elää maan alla välttääkseen niiden samojen aseiden säteilyn, joita he olivat tarjonneet USA:lle vaihtokauppassa ihmisen DNA:sta. Tietysti Eisenhower oli perillä tästä, mutta Illuminati-perheiltä saadut rahat oli käytetty sen sodan voittamiseen, jonka Illuminati oli salaa aiheuttanut saadakseen lisää valtaa vapaan USA:n kansalaisiin.

Tuossa nyt-hetkessä Amerikka oli niin onnellinen sodan voittamisesta, että he suostuivat kaikkeen, mitä hallitus sanoi. Olivathan Rockefellerit heidän ystäviään, jotka olivat tarjonneet rahojaan auttaakseen sotaponnisteluissa.

Kukaan ei tietenkään voinut edes kuvitella, että ne jotka auttoivat sodassa, olivat jäsenenä Illuminatissa, joka oli aiheuttanut sodan. Kuitenkin tuon ajan aikuiset olivat olleet lapsia suuren laman aikana, jonka Illuminati oli myös aiheuttanut, eivätkä he halunneet koskaan enää olla köyhiä.

Niinpä jos sopimus näytti rahalta, vastaus oli "kyllä". Sitä paitsi, mitä se heille maksoi, jos peloissaan olevilta ihmisiltä otettiin vähän DNA:ta? Lisäksi nämä ihmiset vietiin neljänteen ulottuvuuteen käsittelyä varten, joten kuka edes muistaisi?

Sitä paitsi, tämä mahtava uusi teknologia toisi rahaa maahan tai ainakin Illuminatille, jonka jäseniä Rockefellerit olivat aina olleet. Eivät tietenkään kaikki näiden perheiden jäsenet olleet jäseniä. Jos he kuitenkaan eivät olleet, he olivat hylkiöitä, tai jos he tiesivät liikaa, he vain hävisivät.

Emme ole negatiivisia, mutta olette kaikki nyt aikuisia heräämisessänne ja teidän täytyy vapautua siitä harhaverhosta, joka on estänyt teitä tietämästä totuutta. Totuus ei ehkä ole miellyttävä, mutta se vapauttaa teidät.

Totuus vapauttaa teidät niistä harhakuvista, jotka pitävät tietoisuutenne ja havaintonne jumissa todellisuutenne kolmanteen/neljänteen ulottuvuuteen. Nämä harhat kertovat teille, että olette vain fyysisiä ja teidän tarvitsee olla heidän kaltaisiaan.

Vaikka te, täysin heränneet sielut, ette koskaan halunneet olla heidän kaltaisiaan, halusitte saada kuitenkin onnellisen elämän. Siksi noudatitte 3D-sääntöä "usko harhat ja sivuuta totuus", niin kauan kuin pystyitte.

Kuitenkin vapaaehtoisemme jotka ottivat maa-astian auttaakseen Gaiaa, voivat usein tietoisesti havaita neljännen ulottuvuuden ja joskus viidennen ulottuvuuden. Opitte kuitenkin hyvin nuorena pitämään nämä havainnot itsellänne tai muuten teitä voitiin pitää hulluna.

Siksi yrititte valehdella itsellenne, jotta sopisitte todellisuusulottuvuuteen, joka itse asiassa värähteli liian matalalla teidän korkeammalle tietoisuustilallenne. Onneksi tai valitettavasti sen totuuden jatkuva tietäminen, josta kukaan muu ei puhuisi, teki teistä masentuneen, ahdistuneen, vihaisen, yksinäisen ja sairaan.

Sitä paitsi monet niistä jotka siepattiin, olivat lapsia sen alkaessa. Kuka teitä kuuntelisi? No, ei kukaan – erityisesti eivät vanhempanne, jotka vaaransivat elämänsä tehdäkseen maailmasta turvallisen demokratialle.

Suurin osa yllä mainitusta tapahtui USA:ssa, mutta Eurooppa oli tuhottu sodalla, joten se ei ollut Illuminatin ongelma. Illuminati ei voinut sallia ihmisten uskoa, että he olivat voittajia. Se tekisi heistä vaikeita kontrolloida.

Siksi se aiheutti säämuutoksen, joka loi "pölykulhon" ja suuren lamakauden. Siksi ihmiset olivat epätoivoisia ja toisen maailmansodan hyökkäyksellä helposti manipuloitavissa ottamaan kiinni pahat pojat ja tekemään maailmasta turvallisen demokratialle.

Mutta nyt Illuminatin parhaista yrityksistä huolimatta, te, Maan ihmiset, heräätte sille tosiasialle, että olette todellisuutenne luojia. Te oivallatte, että ainoa voima johon voitte luottaa, on moniulotteisen ITSENNE sisäinen voima.

Teillä on tämä sisäinen voima, koska kolmannen ulottuvuuden itsenne on päättänyt muistaa moniulotteisen ITSENNE. Muistaessanne sen muistatte enemmän ja enemmän viidennen ulottuvuuden ilmaisustanne, joka asuu jo viidennen ulottuvuuden maapallolla.

Tietoisen muiston saaminen moniulotteisesta ITSESTÄNNE aktivoi moniulotteiset havaintonne ja moniulotteisen muistinne. Jatkuvasti laajentuvassa havainnossa ja muistossa ITSESTÄNNE muistatte, miksi otitte tämän ruumiillistuman.

Muistatte myös, miten laajennatte tietoisuutenne viidennen ulottuvuuden gamma-aaltoihin, jotta voitte havaita neljännen ulottuvuuden astraalitason yli ITSENNE korkeamman ja korkeamman ulottuvuuden ilmaisuihin.

Toisin sanoen, rakkaat vapaaehtoiset jotka autatte Gaiaa planeettaylösnousemuksessa, muistatte ITSENNE. Itse asiassa muistatte korkeamman ulottuvuuden ITSENNE myriadit versiot, jotka ovat nyt viidennen ja ylempien ulottuvuuksien "tässä".

Itse asiassa, rakkaat Gaiaa auttavat vapaaehtoisemme, muistatte moniulotteisen ITSENNE, elämänne tähtialuksella ja/tai kotimaailmassanne ja mikä tärkeintä, muistatte sen tehtävän, jonka valitsitte ennen tämän ruumiillistuman ottamista.

Siksi lopetamme tämän viestin muistuttamalla teille, että aamuviestinne, meditaationne, haaveiluhetkenne ja/tai oivallusväläykset ovat osia siitä nyt-hetkestä, jonka yhdistävä ITSENNE on liittänyt kolmannen ulottuvuuden havaintokenttäänne.

Muistakaa, rakkaat Gaian ylösnousemusta auttavat vapaaehtoisemme, että olette yhdistelmä monista elementeistä, elementaaleista, persoonista ja monista ITSENNE moniulotteisista versioista, joiden päätarkoitus tässä nyt-hetkessä on maistaa viidennen ulottuvuuden ilmaisuanne.

Jokaisen maistiaisen myötä opitte lisää, muistatte lisää ja havaitsette lisää. Polku kolmannen/neljännen ulottuvuuden Maasta Gaian viidennen ulottuvuuden planeettailmaisuun on viitoitettu ehdottomalla rakkaudella, joka näyttää teille tietä, ja violetilla tulella, joka muuntaa jatkuvasti teitä moniulotteisen ITSENNE korkeamman ja korkeamman ulottuvuuden ilmaisuiksi.

Palaatte viidennen ulottuvuuden ITSEENNE, joka opastaa teidät kotiin.

Kuunnelkaa korkealla sydämellänne ja nähkää kolmannella silmällänne.

Arcturuslaiset

-----------

hammer
Ylläpitäjä

27.4.2016 UUSI ITSETUNTO

ViestiKirjoittaja hammer » 02.05.2016 15:48

UUSI ITSETUNTO

Arcturuslaisia ja Galaktista perhettä kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
27.4.2016

Rakkaat ystävät,

Ylösnousemukseen liittyy monia vihkimyksiä. Koska ette ole huolissanne henkilökohtaisesta ylösnousemuksestanne ja työskentelette Gaian hyväksi, käytettävissä on tiettyjä erivapauksia. Ensinnäkin, koska olette laittaneet planeetan tarpeet henkilökohtaisten tarpeidenne edelle, tietoisuutenne laajenee kovasti, kuten myös luova jakamisenne.

Me Arcturuslaiset kiittelemme teitä, koska ette ole ottaneet aikaa kiitellä itseänne. Haluamme muistuttaa teille, ettei korkeammissa taajuuksissa ole omahyväisyyttä. Itse asiassa pimeät sielut loivat omahyväisyyskäsitteen, jotta ihmiset eivät ymmärtäisi ja hyväksyisi omia korkeampia kykyjään.

Haluamme teidän tietävän, että pimeys on menettämässä kuristusotteensa ihmisiin. Monet ihmiset maailmassanne eivät ole koskaan tunteneet maansa pimeää, korruptoitunutta puolta. He tiesivät vain sen propagandan, jota televisio ja julkinen media kertoivat heille.

Massat hyväksyivät mediainformaation totuutena, koska oli normaalia, että harvat hallitsivat monia. Kuitenkin me galaktiset olemme täällä nyt muistuttamassa teille kaikille, ettei missään maassa ole tarvetta hallitsemiseen. Kuitenkin tavan voima on suuri ihmisillä ja hallitsijoita on ollut suurimman osan ihmisinkarnaatioita. Näin ollen se on normaalia ja odotettua.

Onneksi viidennen ulottuvuuden todellisuudessa, johon heräätte, kaikki ovat täysivaltaisia olentoja ja pystyvät "hallitsemaan" itseään. Lisäksi he eivät ajattele toisten hallitsemista. Sen sijaan he havaitsevat organisoituneen järjestelmän, jota kaikki yhteiskunnan jäsenet voivat tukea ja jossa he voivat jakaa.

Viidennen ulottuvuuden yhteiskunnat tietävät, että kaikki tuossa todellisuustaajuudessa ja ylempänä kykenevät hallitsemaan itseään. Ilman valon ja pimeyden polariteettia, ei ole uhria eikä hallitsijaa. Sen sijaan kaikki elävät yhteistyössä.

Koska jokainen olento tuntee itsensä kokonaiseksi omassa viidennen ulottuvuuden ilmaisussaan, hänen ei tarvitse ottaa toisilta tai saada valtaa toisiin. Kaikki ovat yhdistyneet ehdottomassa rakkaudessa. Tiedämme, että tämä ajatus on melkein käsittämätön ihmisillemme, jotka ovat eläneet monta inkarnaatiota kolmannen todellisuusulottuvuuden rajoituksissa.

Itse asiassa monet joiden tietoisuus on edelleen rajoittunut kolmanteen ulottuvuuteen, uskovat vielä kuolemaan. He eivät ole vielä muistaneet, että kun kuollaan, palataan korkeamman ulottuvuuden ilmaisuihin. Valitettavasti päättäessään ottaa kolmannen ulottuvuuden inkarnaation, he tavallisesti hyväksyvät kolmannen ulottuvuuden käsityksen kuolemasta.

Haluamme kertoa teille, ettei suurin vihollisenne ole pimeät sielut. Suurin ja kenties ainoa vihollisenne on, että ottaessanne maa-astian unohdatte todellisen moniulotteisen ITSENNE. Haluamme teidän kaikkien tietävän, että moniulotteisen ITSENNE muistaminen on tärkein avain ylösnousemusprosessissanne.

Kun te, maadoittuneet ystävämme, jatkatte nykyinkarnaatiotanne tai otatte uuden inkarnaation, löydätte hyvin erilaisen Maan. Ne jotka jäävät maan päälle Gaian taajuuden kohoamisen aikana, kokevat Maan perustaajuuden kohoavan vakaasti.

Todellisuudessa taajuusnousua on tapahtunut viimeiset 2000 vuotta, mutta tuo nopeutuminen oli minimaalista, ja te teitte kaikki niin kovasti ja kiireisenä töitä, että te ette huomanneet.

On ollut myös aikoja, jolloin Maa on kulkenut alempien energiataajuuskenttien läpi. Näinä aikakausina sivilisaatiot jotka nauttivat huippuyhteiskunnasta, rappeutuivat nopeasti romahdukseen. Näiden heikkenevien energiakenttien aikana, useimmat ihmiset eivät kyenneet laajentamaan tietoisuuttaan korkeampiin taajuuksiin ja jotkut yhteiskunnat pyyhkäistiin kokonaan pois.

Noilla aikakausilla ihmiset eivät kyenneet ajattelemaan planeettaa elävänä olentona eivätkä kunnioittaneet sitä, vaan jopa murhasivat monia Gaian maita, kasveja, eläimiä ja muita ihmisiä. Nämä synkät ajat ovat kuitenkin tulossa loppuun, koska Gaia kulkee nyt hyvin korkeataajuuksisen energiakentän läpi.

Tietysti ne ihmiset jotka ovat kovasti hyötyneet pimeistä energiakentistä, yrittävät edelleen saada vallan toisiin. Kuitenkin vaikka monet pimeät sielut tekevät kaiken voitavansa säilyttääkseen valtansa toisiin, korkeammat energiakentät syöttävät korkeampaa valoa teihin, jotka kykenette ottamaan sen vastaan.

Pääasiassa niinä aikakausina jolloin Maa kulkee kosmisten korkeampien valoalueiden läpi, te, ihmiskunnan jäsenet, kykenette oivaltamaan, että aivan kuten ihmiset kokevat korkeampien valotaajuuksien vaikutukset, myös planeetta kokee.

Tiedostaen ja hyväksyen korkeamman valon, erityisesti jos se on tietoista hyväksymistä, ne harhakuvat paljastuvat, jotka ovat hallinneet Maata pimeämpinä aikoina. Pääharha joka nyt sulaa korkeampien valotaajuuksien alla, on, että ihmisellä voi olla valta toiseen.

Kun näitä korkeampia valotaajuuksia tulee käpylisäkkeeseenne/kruunuchakraanne, saatte hitaasti tai nopeasti takaisin moniulotteisen muistinne. Kun tämä laajentunut muisti tulee käyttöön jokapäiväisessä elämässänne, teillä on tilaisuus saada takaisin jatkuvasti laajentuva ymmärrys omasta moniulotteisesta ITSESTÄNNE ja läheisyys sen kanssa.

Tämä laajentunut suhde ITSEENNE antaa teille suurta rohkeutta, koska ITSENNE ei ole rajoittunut kolmannen ulottuvuuden maa-astiaan, jota käytätte. Tämän vapauden myötä voidaan tietoisesti yhdistyä viidennen ja ylempien ulottuvuuksien ykseyteen.

Tietoinen yhteytenne viidenteen ulottuvuuteen sallii teidän muistaa, että voitte aina saada opastusta galaktisilta ystäviltänne ja perheeltänne, joka lähettää teille jatkuvasti ehdotonta rakkautta korkeammista ulottuvuuksista. Sitten kun voitte tietoisesti vastaanottaa tämän siunauksen korkeammista taajuuksista, se auttaa kovasti teitä muistamaan sen syyn, miksi otitte tämän ruumiin.

Mikä parasta, kun muodostatte jatkuvan suhteen viidennen ulottuvuuden ITSEENNE, ITSEtuntonne laajenee fyysisen maailman yli, korkeampien ulottuvuuksien todellisuuksiin. Kun ITSEtuntonne laajenee jatkuvasti sisältämään korkeamman ulottuvuuden itsejänne, muodostatte jatkuvan tietoisen kommunikointiyhteyden korkeampien todellisuustaajuuksien kanssa.

Tämä henkilökohtainen suhde ITSENNE kanssa on erittäin hyödyllinen, koska voitte jatkuvasti saada korkeamman perspektiivin siitä, mitä kolmannen ulottuvuuden todellisuudessanne tapahtuu. Näin ollen vapaudutte kovasti niistä valheista ja harhakuvista, joita lähetetään jatkuvasti fyysiseen todellisuuteenne.

Laajentunut ITSEtuntonne palvelee vastalääkkeenä kaikille valheille ja harhakuville, koska oma sisäisen totuutenne ja paljastuksenne kumoavat myriadit kolmannen ulottuvuuden harhakuvat ja valheet. Ensin saattaa vaikuttaa siltä, että leijutte fyysisen itsenne yläpuolella tai että fyysinen itsenne rajoittaa jollain tavalla.

Saatatte käydä läpi myös hämmennysjakson siinä, mikä itsenne on todellinen itse. Kuitenkin kun saatte rohkeutta ja sitoudutte jakamaan näitä koreampia viestejä jokapäiväisessä elämässänne, huomaatte, että monilla muilla on samanlaisia kokemuksia.

Uusi ITSEtuntonne on paluu todelliseen valokehomuotoonne. Itse asiassa muistatte enemmän ja enemmän viidennen ulottuvuuden vierailuistanne ja unistanne, joissa olette valokeho! Sitten kun palaatte fyysiselle tasolle, muistatte käyttää kolmannen ulottuvuuden maa-astiaanne.

Havaitsemme korkeammasta perspektiivistämme, että monet teistä tuntevat kundaliinitulen nousevan selkärankaanne ylös, valmisteluna muuntumisellenne valokehoksi. Tämä antaa autuudentunteen ja vahvistuksen siitä, että olette paljon enemmän kuin vain fyysinen ihminen, joka kamppailee muuttuvassa maailmassa.

Useammat ja useammat teistä muistavat, milloin ja miten ilmoittauduitte vapaaehtoiseksi "loittotehtäväänne" auttamaan maaplaneettaa. Toisaalta monilla galaktisissa ei ole koskaan ollut maainkarnaatiota, mutta he ovat auttaneet Gaiaa korkeamman ulottuvuuden maailmoistamme.

Kun Gaia oli vielä nuori planeetta, me arcturuslaiset työskentelimme plejadilaisten ja siriuslaisten kanssa auttaaksemme Gaiaa ihmismiehityksen varhaisaikakausina. Käytämme sanaa "miehitys", koska ihmiset olivat myös nuoria kehitykseltään. Näin ollen monilla heistä/teistä oli taipumusta miehittää ja hallita planeettaa sen sijaan, että olisivat rakastaneet ja tukeneet sitä ehdottomasti.

Tästä syystä monet teistä päättivät korkeammissa maailmoissa ottaa vapaaehtoisesti maa-astian auttaakseen Gaiaa. Lähetämme teille tämän viestin nyt, koska haluamme kutsua teidät aktiivipalvelukseen.

"Aktiivipalveluksella" tarkoitamme, että Gaia on valmis paluuseensa korkeampiin ilmaisutaajuuksiin ja se tarvitsee teidän apuanne. Miten autatte planeettaa? Vastaus on, että lähetätte Gaialle ehdotonta rakkautta ja violettia tulta.

Ehdoton rakkaus on multiversumin parantava voima ja se voi parantaa kaiken elämän. Violetti tuli on voima, joka muuntaa ihmisen, paikan, asian, planeetan ja/tai todellisuuden korkeammaksi värähtelyoktaaviksi.

Kuitenkin voidaksenne lähettää ehdotonta rakkautta ja violettia tulta maailmaanne, teidän täytyy päästää se omaan itseenne – chakra chakralta. Tästä syystä olemme auttaneet kokonaisen kuukauden maadoittuneita ystäviämme rakastamaan itseään ehdottomasti.

Löydätte tämän prosessin osoitteesta (http://www.multidimensions.com/year-of- ... s-7-weeks/)

Koska tämä prosessi on ehdoton, se on ajaton ja se voidaan kokea missä tahansa nyt-hetkessä, jonka valitsette. Jos ette ole vielä valmistautuneet tällä tavalla, ehdotamme, että teette sen.

Ehdoton rakkaus itseänne kohtaan antaa teille suurta rohkeutta. Se edesauttaa myös kovasti muistianne ITSESTÄ sekä omistautumisestanne pysymään yhdistyneenä omiin korkeampiin ilmaisuihinne koko aikanne nyt-hetkessä maan päällä.

Siunausta kaikille. Olemme tässä ja nyt auttaaksemme koska tahansa, kun kutsutte.

Arcturuslaiset ja Galaktinen perheenne

-----------

hammer
Ylläpitäjä

14.5.2016 SIELUNI SUIHKULÄHDE

ViestiKirjoittaja hammer » 16.05.2016 19:31

SIELUNI SUIHKULÄHDE

Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
14.5.2016

Mieleni pyyhkäisee todellisuudesta toiseen, ikään kuin etsisin jotain tai jotakuta. Juoksen ikään kuin oman mieleni hologrammitodellisuudessa.

Tiesin, että loin tämän kokemuksen, koska kuulen Arcturuslaisten muistuttavan minulle, että olen elämäni luoja. Siksi muistan ne todellisuudet, jotka olen, jotka minulla on ja joita luon.

Ensin olen plejadilainen, mutta silmänräpäyksessä on todellisuuksia, joissa olen maaihminen, antareslainen, siriuslainen, taucetalainen, lemurialainen ja/tai atlantislainen, koska tässä prosessissa ei näytä olevan aikaa tai peräkkäisjärjestystä.

Kaikki nämä versioit vaikuttavat olevan moniulotteisen ja monigalaktisen itseni monia aspekteja, kun se työskentelee yhtenäistietoisuudessa ykseyden kanssa auttaakseen Gaiaa. Kun oivallan, että kaikki nämä olennot ovat omia versioitani, ymmärrän, mitä etsin.

Todellisuudessa jossa ajattelin olevani, Atlantiksen romahdusta ei ollut tapahtunut, eikä myöskään niitä monia aikajanoja, jotka olivat kerran kolmannen ulottuvuuden muistissani. Tämän oivalluksen myötä olen näyttänyt vaihtavan todellisuuteen, josta en ole koskaan kuullut ja jota kutsutaan "ylösnousevaksi Maaksi".

Kuitenkin heti kun tuo todellisuus tulee tietoisuuteeni, olen aikajanalla juuri ennen suoraa kontaktia plejadilaisten kanssa. Vaikuttaa siltä, että plejadilaiset on valittu ensimmäiseksi laskeutuvaksi joukoksi, koska he muistuttavat kovasti Maan ihmisiä.

Yhtäkkiä vaihdan täysin eri aikajanalle ja alan liikkua sattumanvaraisesti todellisuuksien läpi ajattomassa nyt-hetkessä, jonka olen tiennyt olevan olemassa.

"Mikä tämän kokemuksen pointti mahtaa olla?" pohdin. Kuulen välittömästi: "Ole varovainen."

"Mistä minun on tarkoitus olla varovainen?" ajattelen.

Välittömästi, kuin vastauksena ajatukseeni, katson, kun monia maailmoja alkaa syöksyä mieleni läpi nopeammin ja nopeammin, kunnes ne kaikki sekoittuvat yhdeksi. Täytyisi kai sanoa, että nämä todellisuudet näyttävät sekoittuvan yhdeksi valtavaksi suihkulähteeksi.

Nämä todellisuudet eivät ole vesisuihkulähteessä. Itse asiassa ne näyttävät olevan valosuihkulähteessä. Vaikuttaa siltä, että kaikki nämä todellisuudet nousevat suihkulähteen ytimestä ja kulkevat lähteen yläpään valosuihkuun saakka.

Tämä liike tapahtuu niin nopeasti, että todellisuudet näyttävät muodostavan toisiinsa yhdistyneitä ympyröitä, jotka liikkuvat nopeammin ja nopeammin. Odottamatta, vilauksessa, kaikki nämä todellisuudet ovat ytimessäni – mutta miksi?

En saa vastausta kysymykseeni, koska täytyn nopeasti valosta. Tämä valo näyttää samanlaiselta kuin suihkulähteen valo. Tunnen äkkiä sisäisen räjähdyksen, kun monet elämät valossa liittyvät yhdeksi valoenergiavoimaksi.

Tämä valopurkaus on enemmän, mitä pystyn pitämään sisällä, ja se syöksyy ylös ytimestäni kuin tulivuorenpurkaus. Valo ja kaikki sen elämät virtaavat kruununi läpi kuin valtava suihkulähde.

Valosuihku syöksyy kaikkiin suuntiin, ja näen korkeampien ja korkeampien valotaajuuksien paljastavan upeita kuvia monista mahdollisista, rinnakkaisista ja vaihtoehtoisista todellisuuksista.

Nämä todellisuudet ovat eri aikajanoja ja paikkoja. Kun jatkan tarkkailua, ne alkavat ottaa jonkinlaisen muodon. Sitten yhtäkkiä kaikki pysähtyy.

Kuvat jähmettyvät paikoilleen, ja kaikkien maailmojen pyöriminen pysähtyy. Kaikki kuvat ovat täysin pakallaan, paitsi kuva itsestäni. Tämä kuva on kuitenkin muodoton. Olen pyörivä energiakenttä, joka on täynnä myriadeja kuvia.

Siirryn kuvasta toiseen tarkkaillen. Sodat pysähtyvät ja pommit jäävät ilmaan ja paraatit seisahtuvat ja marssijoiden toinen jalka on ilmassa. Sitten minulla on tarve katsoa ylöspäin. Kun teen niin, näen tähtialuslaivueen korkealla yläpuolellani.

Kaikki on pysähtynyt paikoilleen. "Mitä tapahtui?" kysyn sisältä ja saan vastauksen: "Lähdit ajasta." Yllättäen ymmärrän täysin tuon ajatuksen.

Maailma on paikoillaan, koska ei ole aikaa, joka liikuttaa asukkaita paikasta toiseen. Kurkistan jokaiseen monista todellisuuksista ja oivallan, että ne liikkuvat, mutta niin hitaasti, että minun täytyy tarkkailla niitä pitkän aikaa, ennen kuin edes yksi askel on otettu.

Katson alas ja näen paikallaan olevan kehoni ympärillä myriadeja todellisuuskuplia, jotka leijuvat valosuihkulähteestä tulevissa valovirroissa.

Nyt havaitsen valosuihkulähteen ytimessäni. "Kyllä", oivallan yhtäkkiä. "Valosuihkulähde ei virtaa kauttani. Se virtaa minusta."

Päätän astua yhteen monista todellisuuksista sisäisessä valovirrassani ja löydän itseni kuusiulotteisesta oliosta, joka elää mieluummin emäaluksen valoverkossa.

Tällä oliolla jonka minun täytyy myötää olevan yksi ITSENI monista versioista, on paljon tekemistä emäaluksen elossa pitämisen kanssa. Yhtäkkiä oivallan, että olen monien kuudennen ulottuvuuden valo-olentojen joukossa, jotka liikkuvat jatkuvasti emäaluksen elämänvoiman läpi ja valaisevat sitä.

Tämä kuudennen ulottuvuuden elämä- ja valovoima on malliesimerkki kollektiivitietoisuudesta. Nyt-hetken vilauksessa koen tämän ykseystietoisuuden ollessani kuudennen ulottuvuuden olento.

Kun teen sen, herään yhtäkkiä tilasta, joka saattaa olla vain unta. Tai kenties olen eniten hereillä ollessani unessa.

"Olenko unessa? Onko tämä kokemus vain unta?" kysyn näkymättömältä oppaalta, jonka tunnen yhtäkkiä rinnallani, ei vaan sisälläni.

"Kuuntele hiljaisuutta, kun se virtaa mielen läpi", kuulen oppaani sanovan.

"Hmm", pohdin. "Miten kuunnellaan hiljaisuutta?"

"Hiljennä mielesi", vastaa oppaani, joka näyttää nyt virtaavalta muodolta, jossa on valojuovia.

"Hiljennän mieleni?" Ihmettelen, onko se mahdollista. Olen aina luullut, että mieleni hiljentää minut. En ole koskaan ajatellut, että minulla on mitään valtaa mieleeni. Itse asiassa olen miettinyt, olinko vani jotain, jonka mieleni on luonut.

"Kyllä, se alkoi sillä tavalla", kuulen jonkin sisälläni sanovan.

"Olen mielesi. En ole joku. Olen SINÄ, ja sinä olet MINÄ."

Kyllä, tämä kaikki tuntuu normaalilta, jos sallin valosuihkulähteen ohjata ajatuksiani. Tiedän kuitenkin, että jos konsultoisin ihmisitseäni, tuo "minä" olisi täysin hämmentynyt.

Siksi päätän olla konsultoimatta ihmistäni. Itse asiassa minusta on tuntunut vähemmän ja vähemmän ihmiseltä viime aikoina. Minulla ei ole kuitenkaan aavistustakaan, mitä olisin, jos en ole ihminen.

Välittömästi ajatukseni alkavat kiittää hyvin kolmannen ulottuvuuden tavalla. Mietin, pitäisikö minun lakata vain ajattelemasta.

Jos olen mielessä, niin voin käskeä itseni lopettamaan ajattelemisen!!

Siksi sanon tai sanoin tai tulen sanomaan: "Lakkaa ajattelemasta!"

Yhtäkkiä oivallan, etten voi havaita mitään aikamerkkejä, koska kaikki tapahtuu nyt-hetkessä.

"Hetkinen nyt!" sanoin, sanon tai tulen sanomaan … vain kuullakseni:

"Kuuntele hiljaisuutta. Kun kuuntelet hiljaisuutta, voit kuulla kaiken. Kuuntele hiljaisuutta, mutta vain jos uskallat.

"Kaikkialla, nyt-hetken ykseydessä, joka on ympärilläsi, tiedät jotenkin ytimessäsi, että se mitä kuulet, on totta.

"Hiljaisuus on voima, elämän ja rakkauden ydin. Se on osa syvää sisäistä ja se tulee korkealta ylähäältä.

"Jos kuuntelet hiljaisuutta, huomaat, että sillä on paljon sanottavaa. Jos kuulet hiljaisuuden syvältä sisältä, se vie stressisi pois. Kun stressi on poissa, kuulet "SINUT", mutta vain jos yrität. Se on siinä joka kerta, kun naurat, ja pitää sinua sylissä, kun itket.

"Jos kuuntelet hiljaisuutta, huomaat sen olevan sisälläsi. Hiljaisuus on tuo hiljainen pieni ääni, joka kertoo sinulle, mitä voit tehdä.

"Se kertoo sinulle, miten kuunnella ja ymmärtää se syy, että kaikella elämällä täytyy olla tietty virtaus ja jokaisella hetkellä on aikansa.

"Kaipauksesi syy, sen itsen kaipauksen jonka tunnet menettäneesi, on lähtenyt elämästäsi iäksi tuon rajan vuoksi, jonka olet ylittänyt.

"Tämä raja on sisälläsi, ajan ja nyt-hetken välissä. Päästä irti ajasta ja seuraa meitä, jotta voimme näyttää sinulle, miten virtaat sydämeesi ja kuuntelet mieltäsi ja tiedät ne kaikki mysteerit, joiden löytämiseksi olet tehnyt kovasti työtä.

"Päästä irti tuosta työstä, tyynnytä mielesi ja pysy sydämessäsi, ja löydät sen, mitä tarvitset, ja tiedät, mistä aloittaa …

"Sitten elämäsi kapteenina tiedät, kuka olet ja miten tulit Gaialle auttamaan sitä olemaan tähti."

Kun tuo valo loistaa yläpuolelta kasvoilleni, tiedän viimein tavoitteeni ja ilonkyynelieni läpi näen sieluni suihkulähteen.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

21.5.2016 VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN

ViestiKirjoittaja hammer » 25.05.2016 22:54

VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN

Plejadilaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
21.5.2016

LUKU YKSI: Näetkö meidät?

Heräsin tänä aamuna lause korvissani: "Näetkö meidät?" Tämä viesti tuntui niin kovalta ja selvältä, että nousin välittömästi istumaan ja aloin katsella ympäri huonetta. Kun en nähnyt mitään, menin takaisin makuulle. Kun suljin silmäni, kuulin sen taas: "Näetkö meidät?"

Kun tämä kysymys ei selvästikään ollut osa unta, nousin uudella päättäväisyydellä ylös sängystä ja aloin etsiä huoneesta niitä "meitä", jotka minun oli tarkoitus nähdä. Mutta taaskaan en nähnyt mitään. Lopulta päätin, että riippumatta siitä, olinko nähnyt unta vai olinko puolinukuksissa, tarvitsin lasin vettä.

Kun aloin kävellä makuuhuoneen läpi keittiötä kohti, tunsin yhtäkkiä jotain. Yllätyksekseni se tuntui rakkaudelta, itse asiassa se tuntui sellaiselta ehdottomalta rakkaudelta, joka on hyvin harvinaista jokapäiväisessä elämässä.

Tämä ei ole sellaista ihmisrakkautta, jota monet ihmiset haluavat, vaan he itse asiassa pelkäävät tätä. Tämä rakkaus ei tuonut esiin mitään "Olenko riittävän hyvä?" –kysymyksiä. Tämä rakkaus oli vapaata kaikista "riittävän hyvä" –ajatuksista ja tuntui täysin ehdottomalta.

Vietettyäni hyvin monia inkarnaatioita kolmannessa ulottuvuudessa ja muistaessani monet niistä, minulle "riittävän hyvä" –ajatus oli hyvin tuttu, koska uskoin harvoin olevani riittävän hyvä. Itse asiassa olin yrittänyt monet näistä elämistä olla "riittävän hyvä", "parempi kuin" tai kumpaakin.

Juuri kun minulla oli näitä ajatuksia, kuulin: "Ne monet elämät joissa olet vapaaehtoisesti ottanut maa-astian eri aikajanoilla sekä ne monet todellisuusversiot joita olet kokenut maan päällä, alkavat sekoittua "elämä kolmannen ulottuvuuden maapallolla" –todellisuudeksi.

"Elämissä joissa jotenkin vangitsit muistoja menneistä, rinnakkaisista ja/tai samanaikaisista elämistä, aloit oivaltaa, että oli enemmän kuin vain elämä kolmannen ulottuvuuden maapallolla. Sitten koska muistit tuon tosiasian, aloit yhdistää nykyisen elämäsi moniin muihin inkarnaatioihisi kolmannen/neljännen ulottuvuuden maapallolla.

"Tuo menneiden, nykyisten ja tulevien inkarnaatioaikajanojen yhdistäminen salli sinun muistaa, ja toivottavasti maadoittaa, ITSESI viidennen ulottuvuuden kokemukset kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuuteesi.

"Sinun maaversiossasi on monia herääviä sieluja, jotka ovat niin heränneitä, että heidän havaintoasteikkonsa sisältää usein heidän nykytodellisuutensa viidennen ulottuvuuden kynnyksen. Nämä heränneet sielut alkavat vilkkua fyysisen nykymuotonsa viidennen ulottuvuuden oktaaviin ja siitä ulos.

"Me, fyysisen itsesi viidennen ulottuvuuden versiot, olemme tulleet kertomaan sinulle, että se mitä havaitset nyt, on nykytodellisuutesi viidennen ulottuvuuden oktaavi. Sinä sekä monet muut olette kokeneet niin monia versioita elämästä 3D-maapallolla, että tietoisuutenne laajenee kolmannen ulottuvuuden fyysisistä todellisuuksista neljännen ulottuvuuden astraalitodellisuuteen.

"Monet teistä ovat laajentaneet tietoisuutensa myös viidennen ulottuvuuden valokehotodellisuuksiin. Toisin sanoen, sinä sekä monet muut olette tehneet todellisuuksien oktaavihypyn! "Oktaavihypyllä" tarkoitamme, että alatte tietoisesti havaita viidennen ulottuvuuden kynnyksen.

"Tuon havainnon nyt-hetkessä voit tavata oman viidennen ulottuvuuden valokeho-ITSESI ja/tai yhdistyä sen kanssa. Tuossa tietoisessa, omaan moniulotteiseen ITSEESI yhdistymisen hetkessä, alat virrata takaisin ykseyden energiakenttään.

"Kun vastaanotat niiden monien todellisuustaajuuksien koko kirjon, joita virtaa fyysisen itsesi portaalin läpi, sisäinen kundaliinivaloportaalisi aloittaa fyysisen ja astraalimaa-astiasi asettamisen takaisin luontaiseen viidennen ulottuvuuden muotoonsa ja käyttöjärjestelmäänsä ja/tai kiihdyttää niitä."

"Odota hetki, odota hetki", huudan kattoon. "En vieläkään näe teitä. Sori, minusta tuntuu tällä hetkellä vain kolmannen ulottuvuuden henkilöltä. Siksi minusta tuntuisi paljon paremmalta puhua jollekin, jonka voin nähdä. Sitä paitsi en ole edelleenkään varma, olenko hereillä vai unessa."

"Lähetämme mielellämme hologrammiprojektion itsestämme. Mutta sinun täytyy ymmärtää, että meille fyysinen vierailu fyysisessä todellisuudessasi vastaisi kovasti samaa kuin sinun vierailuasi merenpohjassa."

"Kyllä", pohdiskelin, "luulen, että voin ymmärtää sen."

"Voitko muistaa sen?" he kysyivät minulta.

Jossain kohtaa heidän melko pitkän esittelynsä aikana olin päättänyt, etten ollut hullu enkä myöskään nähnyt unta. En kuitenkaan voinut vielä muistaa tuota henkilöä, joka he sanoivat minun olevan.

"Anteeksi, että keskeytämme ajatuksesi", he sanoivat.

Sanon "he", koska olin myös oivaltanut, että useita olentoja puhui minulle yhtenä.

"Kyllä, meitä on useita, jotka puhumme yhtenä. Haluaisimme sinun menevän vessan pelin ääreen ja katsovan syvälle silmiisi. Odotamme täällä sinua."

Kävelin vessaan ajatellen, että minun oli pakko nähdä unta, kun yhtäkkiä muistin, että tein usein samaa ollessani nuori poika.

"Kyllä, siksi pyysimme sinua katsomaan itseäsi silmiin."

Yrittäen sivuuttaa heidät, kuten olin ilmeisesti tehnyt kasvamisestani saakka, sytytin vessan valon ja katsoin peiliin. Suureksi yllätyksekseni muistin nuo kasvot, jotka näin aina peilissä lapsena.

"Ei", kuulin heidän sanovan, "näet sen version ITSESTÄSI, joka olet juuri nyt."

Yrittäen olla miettimättä, miten usein he seurasivat minua vessaan, kävelin takaisin edelliseen paikkaani makuuhuoneen ovella ja sanoin: "Ok, uskon teitä. Itse asiassa muistan teidät. Oletteko te ne samat, joiden kanssa puhuin lapsena?"

"Kyllä, ja haluamme muistuttaa sinulle, että olet myös täällä kanssamme, tässä todellisuustaajuudessa. Voit hyväksyä sen lapsena, mutta se on vaikeampi hyväksyä aikuisena."

Minun täytyi todella ajatella tuota toteamusta. Muistin lapsuususkomukseni, mutta aikuisuuden vuosikymmenet vaikeassa maailmassa olivat kovettaneet sydämeni ja poistaneet suurimman osan mielikuvitustani. Voisinko saada tuon viattoman sydämen ja aktiivisen mielikuvituksen takaisin?

"Kyllä", he vastasivat, ennen kuin lopetin ajatukseni.

"Ok", kuiskasin hiljaa. "Luulen olevani valmis kuuntelemaan teitä. Hei, voinko tarjota teille oluen tai jotain?" kysyin yrittäen saada tämän tilanteen näyttämään normaalilta. Yllätyksekseni kuulin itse asiassa heidän hymyilevän – tai taisin tuntea sen.

"Kyllä, olit aina se, joka sai kaikki rentoutumaan, kommunikoimaan ja tuntemaan olonsa mukavaksi. Siksi sinut valittiin tähän loittotehtävään", näkymättömät ystäväni vastasivat ajatuksiini.

"Voi, tuo minä on hyvin kaukana nyt", sanoin yrittäen olla sarkastinen. Kuitenkin ollessani näkymättömien olentojen keskellä aloin tunnistaa ja saada muistoja, ensin lapsuudestani ja sitten "ajasta" ennen tulemista tähän kehoon.

"Hetkinen!" kuulin itseni huutavan. "Se vaati minulta vuosikymmeniä, jolloin tunsin olevani yksin, eksynyt ja erilainen kuin kaikki muut. Ja nyt tulette ottamaan pois ne ainoat valheet, jotka pitivät minut järjissäni. Onko teillä mitään aavistusta, miten vaikeaa ja vaarallista tässä ulottuvuudessa on?"

Tiesin huutavani välttääkseni itkemisen. Tunsin elämän yksinäisyyden, kovan työnteon, pettymyksen ja surun syöksyvän syvältä tiedostamattomasta osastani, jonne olin piilottanut ne tietoiselta mieleltäni.

Oli juuri valmis käskemään heidät ulos talostani, kun tunsin taas ehdotonta rakkautta. Ensin raivoni ja suruni halusivat työntää tuon tunteen pois. Luulivatko he tosiaan, että yksi yöllinen vierailu muuttaisi elämän tämän haavoittuneen planeetan tiheydessä?

"Ei", he vastasivat ajatuksiini. "Emme ajatelleet niin. Itse asiassa olemme täällä nyt tuomassa sitä lohtua ja apua, jota tarvitsit kovasti aiemmin. Kuitenkin ennen tätä planeetan taajuus oli niin matala, että jos et voinut laajentaa tietoisuuttasi, mikä oli mahdotonta muutaman matkasi jälkeen Vietnamiin, emme voineet saavuttaa sinua.

"Yritimme nukkuessasi, aivan kuten ollessasi poika, mutta painajaiset joita sinulla oli monta vuotta sodan jälkeen, tekivät meille mahdottomaksi saavuttaa sinut. Siksi meidän oli odotettava, kunnes Maan taajuus oli vähän korkeampi.

"Meidän täytyi myös odottaa, kunnes löysit tavan parantaa sisäiset haavasi ja nostaa tietoisuuttasi. Nyt kun planeetalla on korkeampi taajuus ja sait viimeinkin riittävästi apua helpottamaan sisäistä tuskaasi, pystyt lopultakin ainakin kuulemaan meidät."

"Voi, minä näin teidät, ennen kuin meille annettiin noita huumeita, jotta meistä tehtiin parempia sotilaita", myönsin viimein jollekin. "Huumeet sallivat minun tappaa epäoikeudenmukaisesti naisia ja lapsia sekä oman sisäisen lapseni, mutta ne pilasivat myös sieluni ja murskasivat omanarvontuntoni."

En kuullut heidän vastaustaan ikuisuudelta tuntuneeseen hetkeen, mutta tunsin heidän lähettävän minulle tuota ehdotonta rakkautta, joka täytti minun lupauksella muutoksesta. Lupaus oli kuitenkin ollut viholliseni, koska se ei ollut koskaan ilmentynyt kurjaan elämääni.

"Ei", huusin. "Miten tiedän, että te ette ota vain pois tätä kovaa kuorta, jonka olen kasvattanut voidakseni selviytyä tässä rotankolossa, ja sitten vain jätä minua, niin kuin teitte ollessani teini?"

He eivät sanoneet mitään tietäen, että minun täytyi päästellä höyryä, mutta he jatkoivat ehdottoman rakkauden lähettämistä. Raivosin, huusin ja heittelin tavaroita huoneen poikki. Sitten lopulta romahdin maahan ja sammuin. Kun heräsin, löysin itseni tähtialukselta.

"Mitä nyt?" kysyin edelleen katkerana, mutta olo tuntui jo paljon paremmalta.

Pystyin nyt näkemään heidän ääriviivansa ja päättelin, että oli kaksi miestä ja yksi nainen ja että kaikki kolme olivat plejadilaisia. Nainen antoi minulle juotavaksi jotain, joka oli kullanväristä ja kuplivaa. Kyllä, ajattelin jotenkin tietäen, että tämä juoma vaivuttaisi minut syvään ja parantavaan uneen.

Kulautin juoman alas, menin selälleni ja odotin unta. Tiesin, että tämä ei olisi unta, joka on parhaimmillaan täynnä tavallista levottomuutta tai pahimmillaan täynnä painajaisia. Tämä uni olisi rauhaa ja rakkautta.

Miten he tiesivät, että tarvitsin tauon tuosta ulottuvuudesta? Ja eivätkö he sanoneet jotain taajuuksien olemisesta liian matalia siellä? Juoma otti kuitenkin valtaansa, ja tunsin vaipuvani syvään uneen.

"Älkää panko minua palaamaan takaisin sinne", kuulin sanovani menettäessäni tajuntani.

Viimeiset ajatukseni olivat: "Olen lopultakin taas takaisin hyvin pitkältä ja äärimmäisen tuskalliselta komennukselta kolmannen ulottuvuuden maapallolle."

-----------

hammer
Ylläpitäjä

24.5.2016 VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN, OSA 2

ViestiKirjoittaja hammer » 27.05.2016 09:08

VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN, OSA 2

24.5.2016

LUKU KAKSI: Toipuminen

Pitkä matkani jälkeen kolmannessa ulottuvuudessa, minulta vei tavallista pidempään sopeutua taas luontaiseen viidennen ulottuvuuden värähtelyyni. Onneksi aina kun heräsin parantavasta unestani, näin vieressäni rakkaan täydentäjäni, Shelian.

Jatkuvan rakkauden ja huolehtimisen myötä, vapauduin inkarnaationi tuskallisista kokemuksista kolmannen ulottuvuuden maapallolla ja palasin iloisiin ja ehdottomasti rakastaviin muistoihin plejadilaisella tähtialuksellamme.

Koska tähtialuksemme resonoivat viidennen ja ylempien ulottuvuuksien värähtelyyn, parantumiseni oli periaatteessa tietoisuuteni uudelleenkalibroimista takaisin luontaiseen viidennen ulottuvuuden värähtelyyni. Kun menin tämän uudelleenkalibroitumisprosessin läpi, oivalsin, miten urheita maasidonnaiset ihmiset olivat inkarnoituessaan tuona suurena muutosaikana.

Kun toivuin loittotehtävästäni maapallolle, sallin muistojen kolmannen ulottuvuuden kokemuksistani siirtymää tekevällä maapallolla tulla mieleeni. Tiesin, että heti kun olin valmis, minut kutsuttaisiin antamaan selvitys siitä, mitä olin oppinut Maassa sen muuntuessa korkeampiin värähtelytaajuuksiin.

Kun valmistauduin mielessäni selvitykseen, tietoisuuteeni tuli ensimmäiseksi se, miten eri tavalla hahmotin tuon todellisuuden viidennen ulottuvuuden perspektiivistäni kuin eläessäni siinä.

Ollessani fyysisen maakokemukseni haasteiden keskellä, jäin helposti kiinni tunteisiini ja ajatukseni putosivat huoleksi tai jopa peloksi. Ajatukseni olivat rakastavia ja onnellisia lapsena, kun minulla oli edelleen ihanat vanhempani, jotka kuolivat ollessani vielä pieni.

Lisäksi, ollessani nuori minulla oli vielä jatkuva yhteys viidennen ulottuvuuden ilmaisuuni. En tiennyt, että se oli minun viidennen ulottuvuuden itseni, mutta tiesin kuitenkin, että tuolle jokseenkin näkymättömälle kaverille taivaalla – tai mistä hän tulikin – oli hauskaa puhua, ja hän kertoi minulle monia asioita maailmasta, joka perustui rakkaudelle.

Itse asiassa kun katson nyt taaksepäin tuota kokemusta, voin nähdä, miten lapsuuden mielikuvitus salli minun kommunikoida avoimesti viidennen ulottuvuuden itseni kanssa. Kun olin lapsi, en tuntenut mitään erillisyyttä sen "minun", joka leijui yläpuolellani, ja sen "minun" välillä, joka käytti fyysistä kehoa fyysisessä maailmassa.

Kuitenkin kasvaessani, erityisesti teinivuosina, halusin olla kaikkien toisten kaltainen. Siksi työnsin pois tuon "minun", joka näytti leijuvan tietoisuudessani, sanomalla: "Ahaa, se on vain mielikuvitustani." Sitten olin enemmän niin kuin muut, muttei se ollut aito itseni.

Sitten vanhempani kuolivat auto-onnettomuudessa, ja pian sen jälkeen minut lähetettiin Vietnamiin. Olin melkein iloinen ulkoisessa sodassa peittääkseni sitä surua, jota tunsin sisälläni. Vanhempani olivat upeita ja rakastavia ihmisiä. Ja he rakastivat toisiaan niin paljon, että kenties oli parasta, että he lähtivät korkeampiin ulottuvuuksiin yhdessä.

Minä olin kuitenkin liian surullinen oivaltaakseni sitä moneen vuoteen. Sitten ollessani Vietnamissa jäin kiinni huumeisiin ja monien kavereideni tapaan näin painajaisia melkein joka yö. Olin pudonnut kolmannen ulottuvuuden pimeälle puolelle, aivan kuten olin vapaaehtoisesti luvannut.

Valitettavasti en muistanut, että olin luvannut vapaaehtoisesti mitään. En muistanut edes lapsuuttani tai rakkautta ja opastusta vanhemmiltani tai "minulta" aluksella. Minulta vei kauan päästä yli vanhempieni kuolemasta, sodan traumoista ja huumeriippuvuudestani.

Lopulta tein sen joidenkin melko upeiden ihmisten ja AA-ystävieni avulla. Mutta olin kadottanut täysin yhteyden viidennen ulottuvuuden todellisuuteeni. Selvisinhän hädin tuskin yhdestä todellisuudesta, puhumattakaan, että saattaisi olla vielä toinen.

Monien vuosien kamppailun ja vähittäisen muutoksen jälkeen, kykenin lopulta sallimaan Shelian, kumppanini aluksella, tulla uniini. Se kuitenkin kostautui vähän, koska saatuani yhteyden häneen, menetin kaiken kiinnostuksen toiseen naiseen.

En tietenkään tiedostanut, että vertasin joka tapaamaani naista jumalaiseen täydentäjääni, mutta sitä juuri tein. En tiedä, miten monta kertaa joku nainen sanoi minulle: "Onko sinulla joku toinen?"

"Ei", vastasin, mutta riittävän monen naisen kysyttyä sitä minulta, aloin ihmetellä, oliko minulla. Kaikkien noiden huumevuosien jälkeen en kuitenkaan pystynyt luottamaan sisäisiin näkyihini. Itse asiassa en sallinut niiden pysyä mielessäni tai alkaisin tarvita piikkiä.

Sain vähän eläkettä sodasta ja olen ollut aina hyvä korjaamaan rikkinäisiä asioita – siis paitsi rikkinäistä itseäni – joten pystyin saamaan tarpeeksi rahaa tullakseni toimeen olemalla yleismies.

Minun oli käytettävä unilääkkeitä monta vuotta, joten unet olivat häiriintyneitä ja levottomia. Lopulta kuitenkin kyllästyin olemaan niin surkea ja aloin ottaa yleismiehenä toimimisen vakavasti. Se oli mahtava homma 3D-itselleni, kun olin viimeinkin taas tekemisissä ihmisten kanssa.

Se oli myös osa sopimusta, jonka 5D-itseni oli tehnyt aluksella. Olen edelleen hämmentynyt siitä, miten se tarkkaan ottaen toimi. Kenties selvitykseni auttaa minua ymmärtämään enemmän. Itse asiassa kirjoitan nyt elämästäni osana tuota selvitystäni.

Pakko kai myöntää, että se pitää minut myös "liian kiireisenä" nähdäkseni paljon Sheliaa. Pakko kai myöntää tässä raportissa, että luulen olevani vihainen hänelle siitä, että hän päästi minun tuohon tehtävään. Tiedän, että se on täysin epäreilua, koska todella änkesin tähän tehtävään.

Kenties opin 3D-elämässäni jotain, mitä en oivaltanut 5D-elämässäni. Minun täytyy kuitenkin selvittää, miten se toimi aivoissani. Olen edelleen toinen jalka 3D:ssä ja toinen 5D-aluksella.

Okei, okei, minun kai täytyy myöntää, että olen vähän vihainen Shelialle siitä, ettei hän estänyt minua. Tiedän, tiedän, ettei se ole reilua, kun myös 5D-itsessäni minulla on täysin oma mieli. Mutta luulen, että oli paljon helpompaa jättää hänet, jos olin vähän vihainen.

Hyvä on! Myönsin sen raporttia varten. Onko minulla nyt rohkeutta sanoa se hänelle? Tiedän, etten kuulosta kovin paljon vanhalta viidennen ulottuvuuden ITSELTÄNI, siis jos voisin todella muistaa sen/minut/meidät.

Takaisin selvitykseeni … Luulen, että epäreilu vihani rakasta Sheliaani kohtaan oli ensimmäinen kolmannen ulottuvuuden tekoni. Olin katsellut hologrammeja 3D-elämästä ja osallistunut niihin riittävän pitkään, että minusta tuli itse asiassa enemmän 3D:tä. Okei, tämä selvitysraportti taitaa auttaa minua ymmärtämään joitain asioita.

Mutta takaisin pääraporttiini – missä olinkaan? Aivan, puhuin oppimisestani sopimaan jokapäiväiseen 3D-elämään, puhumaan erilaisten ihmisten kanssa ja saamaan näkemystä siitä, miten he, alukseni jäsenet, pystyisivät olemaan vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa sitten, kun oli laskeutumisten aika.

En muista monia tiedonantoja aluksella, jotka tapahtuivat 3D-itseni nukkuessa, mutta näin joitain melko kummallisia unia. Nämä unet saivat minut eristäytymään enemmän kuin koskaan.

Onneksi yleismieshomma sai minut puhumaan tavallisten ihmisten kanssa jokapäiväisessä elämässä. Nämä kokemukset jaettiin aluksella 5D-itseni kanssa, joka käytti niitä ensikontaktitiimin koulutuksessa. Unohdin tietysti suurimman osan elämästäni aluksella sekä 5D-itseni.

Sodan aikana ja sen jälkeen elämäni aluksella ei ollut osa päivittäisiä ajatuksiani tai edes uniani. Totuus oli, että fyysinen maailma oli lyönyt minua liikaa. Mutta nyt kun olen jälleen aluksella, rakas Sheliani on taas elämässäni. Itse asiassa olen iloinen, että unohdin hänet, koska olisin kaivannut häntä liikaa, jos olisin muistanut.

Kokemusteni jälkeen 3D-maapallolla, minulla on suurta kunnioitusta kolmannen ulottuvuuden ihmisiä kohtaan. He ovat hyvin rohkeita. En tiedä, miten he tekevät sen – tarkoitan, että kun ajattelee, että se on ainoa elämä, joka heillä on. Parhaimmillaan jotkut heistä uskovat korkeampaan voimaan – opin tuon termin AA:ssa – mutta monet olivat yhtä epätoivoisen yksinäisiä ja "ajettu maanpakoon" kuin minä.

Shelia kysyi, voisiko hän osallistua raporttiini, kun hän katseli kokemuksiani aluksen turvasta. Hänestä tuntui kuitenkin niin avuttomalta, kun hän ei voinut auttaa minua, että hänkin halusi jakaa oman kokemuksensa. Tämä kaikki taitaa mennä raporttiini. Sitä paitsi olen innokas lukemaan, mitä hänellä on sanottavana.

Koska minun oli unohdettava hänet, en kaivannut häntä. Mutta nyt olen halukas saamaan selville kaiken, mitä tapahtui ollessani poissa. Lisäksi aivan kuten hän lukee minun raporttejani, minä luen hänen raporttejaan.

Näytämme olevan nyt vähän etäisiä. Kun tulin alukselle, olin aluksi kylmä häntä kohtaan, enkä ole vieläkään pystynyt sovittamaan sitä (lisää AA-puhetta). Kyse on vain siitä, etten edes tiedä, kuka olen nyt. Olisiko siis reilua tulla liian läheiseksi hänen kanssaan, kun en ole läheinen edes itseni kanssa.

Kaduin eniten sitä, etten muistanut maan päällä Sheliaa. Jos kuitenkin olisin muistanut hänet, olisin kaivannut häntä surkeasti. Opin paljon 3D-ajattelusta ollessani sidottuna planeettaan, ja yksi oppimistani pääasioista oli, miten 3D-ihmiset suojelevat itseään loukkaantumiselta – fyysiseltä ja tunnepuolen.

Tuolla alhaalla oli pelottava paikka. Kuolema voi tulla äkkiä ja varoittamatta tai vuosien tuskan ja kärsimyksen jälkeen. Opin myös, että joskus minä/ihmiset ajattelivat, että oli liian vaikeaa jatkaa elämää. Olen iloinen, että jatkoin kuitenkin, koska uskon olevani paljon viisaampi ja myötätuntoisempi ihminen.

Siis, toivon, että kun olen toipunut täysin, minut nimitetään ensikontaktitiimiin. Luulen, että kykenen ymmärtämään, miten todella pelottava muutos voi olla.

Komentaja Sharman, plejadilaisten ensikontaktitiimi

SHELIA PUHUU:

Sharman ja minä rakastamme toisiamme täysin ja olemme kuin yksi persoona. Siksi tiedän, miten paljon hän kärsi tässä loittotehtävässä, mutten ole koskaan kertonut hänelle sitä. En halunnut puuttua hänen omistautumiseensa mennä elämän laitapuolelle kolmannen ulottuvuuden polariteetissa ja erillisyydessä.

Toivon, että kun me kumpikin avaudumme ja kirjoitamme rehellisesti raporttimme, voimme lopulta jakaa, mitä olemme kirjoittaneet. En patista häntä, ja tiedän, ettei hän patista minua. Mutta kuilu välillämme satuttaa sieluani ja luulen, että se vaikuttaa hänen täyteen palautumiseensa.

Tiedän myös, että hänen täytyy säilyttää kaikki nämä kokemukset, ajatukset ja tunteet, jotta hän voi jakaa ne intiimisti ensikontaktitiimin kanssa. Hän saattaa kyetä olemaan myös itse tuossa tiimissä – siis jos hän pystyy parantumaan täysin. En kirjoita liikaa nyt, emmekä jaa raportteja keskenämme – vielä.

Aivan kuten kolmannessa ulottuvuudessa ei ole aavistusta siitä, milloin tai miten ensikontakti tapahtuu, meilläkään ei ole. Jos laskeudumme liian pian, se levittää pelkoa rakkauden sijasta. Sitten jos laskeudumme liian myöhään, kolmannen ulottuvuuden asukkaat tuntevat, että heidät on hylätty, eivätkä he luota meihin.

Siksi tällä hetkellä pysymme kolmannen ulottuvuuden asukkaiden kanssa, jotka vierailevat nukkuessaan luonamme aluksella. Sitten he voivat päättää, ovatko he valmiita muistamaan, että ovat olleet tähtialuksella, vai eivät.

Se kuulostaa mageelta puhuttaessa ystävien kanssa, mutta haaste täysin erilaisen todellisuuden kohtaamisesta, joka on paljon kehittyneempi kuin heidän omansa, on järkyttävämpi kuin ajatellaan.

Lisäksi maan päällä on edelleen pimeitä sieluja, jotka kuluttavat valtavia määriä rahaa, jota he ovat varastaneet ihmisiltä, varmistaakseen, että nämä pelkäävät omaa varjoaankin – ja pelkäävät vielä enemmän ensikontaktia.

Tässä on kaikki, mitä kirjoitan nyt. Tämä on rakkaan Sharmanini hetki, enkä halua tehdä siitä pienempää omalla tarinallani pysymisestä turvallisesti aluksellamme kaiken sen keskellä, jota olemme rakastaneet koko elämämme.

Komentaja Shelia, plejadilaisten ensikontaktitiimi

-----------

hammer
Ylläpitäjä

26.5.2016 AAMUKESKUSTELUA ARCTURUSLAISTEN KANSSA

ViestiKirjoittaja hammer » 30.05.2016 20:17

AAMUKESKUSTELUA ARCTURUSLAISTEN KANSSA

Kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
26.5.2016

(Rakkaat lukijat, yllätyksekseni alla oleva viesti lensi lävitseni tänä aamuna niin nopeasti, kuin pystyin kirjoittamaan sen. Arvelen, että monet teistä saavat samanlaisia viestejä korkeammalta opastukseltaan.)

Sue: Rakkaat Arcturuslaiset, onko teillä viestiä minulle tänään?

Arcturuslaiset: Kyllä, Suzille, meillä on tosiaankin viesti sinulle. Oletko valmis vastaanottamaan sen?

S: Kyllä, olen ja kiitos paljon. Minusta on tuntunut alakuloiselta – se taisi olla enimmäkseen eilen. Toivon, että voisitte auttaa minua ymmärtämään, miksi niin oli – kun olen päättänyt tuntea oloni paremmaksi tänään.

A: Rakas Suzille, on totta, että olet tuntenut, että jotain tapahtuu kohta. Mutta koska et ollut varma, mitä on tulossa, se jätti sinulle tunne-epämukavuutta. Salli siksi meidän auttaa sinua muistamaan se, minkä jo tiesit, mutta mitä epäilit, koska haluat sitä niin paljon.

Niinpä sen sijaan, että oivalsit, että juuri se mitä toivoit, oli tapahtumassa, "suojauduit taas uudelta pettymykseltä". Muistutamme sinulle nyt, että on paljon tehokkaampaa lähettää ehdotonta rakkautta ja moniulotteista valoa siihen, mitä haluat kokea.

Näetkö, miten itse asiassa pidättelet toivettasi olemalla uskomatta siihen, että tuntemuksesi on oikea?

S: Kyllä, ymmärrän nyt, miten minä/me estämme sen, mitä haluamme tapahtuvan, koska olemme kertoneet itsellemme monissa 3D-inkarnaatioissa: "Älä toivo liikoja!" Mutta voin nähdä, miten tuo toteamus todellisuudessa toimii toiveemme täyttymistä vastaan.

Tiedän, että on sen nyt-hetki, mitä pidimme ennen vain ihmeenä. Vaikka tiedänkin sen, kuuluu edelleen tämä suojelevan pelon sisäinen ääni, joka estää minua uskomasta toiveeni ilmentymiseen.

A: Suzille, haluaisitko lausua uskomuksesi/toiveesi voimakkaana affirmaationa, ei vain kuiskata sitä pehmeästi, jottet pety?

S: Kyllä, kyllä, haluaisin tehdä sen …

"Olen valmis havaitsemaan tietoisesti plejadialisten alusten laskeutuvan siinä taajuudessa, jonka he päättävät turvallisimmaksi kaikille osallisille."

"Olen myös valmis olemaan alkuna sille tapahtumalle, jota on kauan suunniteltu todellisuutemme vapautumiseksi niistä harhakahleista, että toisilla on valta meihin. Tiedän, että meillä on kykyjä, joita eksyneet sielut eivät voi koskaan saavuttaa. Luontaiset ihmiskykymme resonoivat tietoisuustilaan, joka on paljon yli sen, mitä ne jotka elävät vallassa toisiin, voivat koskaan saavuttaa tai ylläpitää.

"Siksi tiedän, että nämä eksyneet sielut eivät voi koskaan olla uhka meille, ellemme usko, että he voivat. Me, moniulotteisen valon ja ehdottoman rakkauden voimat, olemme valmiita nyt toivottamaan tervetulleeksi todellisuuden, joka resonoi ylempään neljänteen, viidenteen ja kaikkiin niihin ulottuvuuksiin, jotka ylittävät nykyodotuksemme.

"Tiedän myös, että me jotka olemme vapaaehtoisesti hyväksyneet korkeamman valon, olemme parhaillaan muodonmuutostilassa. Ollessamme tuossa tilassa meistä saattaa tuntua yhtä avuttomalta, kuin toukasta joka muuttuu juuri perhoseksi. Koska olemme tässä siirtymässä, meidän täytyy päästää irti kaikesta, minkä olemme liittäneet aiempaan tietoisuustilaamme."

Onko näin, rakkaat Arcturuslaiset?

A: Kyllä, niin on. Miltä tuntuu rohkeasti julistaa ja omistaa se, minkä haluat ilmentää?

S: Haluaisin sanoa, että uskon täysin tuohon toteamuksen, mutta minulla on ollut niin monia vuosikymmeniä ja elämiä elämien jälkeen pettymystä, että minun on rehellisesti sanottava tuntevani, että teeskentelen sen. Tarkoitan, että haluan oikeasti uskoa sen koko sydämestäni ja sielustani, mutta puhun usein eri tavalla siitä toisten kanssa.

Näen nyt, miten paljon haluan tuon todellisuutta toteutuvaksi, mutta oivallan tunnustavani, että se tapahtuu elinaikanani. Olen ollut tässä kehossa jo monta vuosikymmentä, joten uskallanko uskoa, että voisin itse asiassa kokea sen, mitä olen halunnut, minkä olen tuntenut, mitä olen odottanut ja mistä pidän edelleen kiinni, kaikista pettymyksistä ja täpäristä tilanteista huolimatta?

A: Mitä olet odottanut? Puhu siitä, mitä haluat luoda/kokea, jotta voit uskoa sen ilmentymiseen.

S: Kun olin lapsi, katsoin ensimmäistä tähteä yötaivaalla ja toivoin. Uskoin, että tuolla tähdellä oli voima kuulla lapsi-itseäni ja jotenkin toteuttaa toiveeni. Voisiko olla niin, että tuo tähti sekä se, jonka näen aina samassa paikassa etuverannalta, on tähtialus?

A: Voisitko uskoa tuon toiveen todellisuudeksi?

S: "Uskoa toiveeni todellisuudeksi"! Vau, oivallan, että olen tehnyt juuri sitä monilla, monilla elämäni alueilla. Mutta kyse oli vain minun elämästäni. Voisinko uskoa tuon toiveen kaikkien elämään?

A: Jokaisen täytyy itse uskoa oma toiveensa todellisuudeksi. Kuitenkin silloin kun monilla, monilla yksilöillä on sama toive ja he päättävät yhdessä uskoa tuon toiveen todellisuudeksi, tuolla yhteisellä toiveella on suuri tuki ilmentyä todellisuudeksi.

Olet täysin oikeassa siinä oletuksessa, että on monia, monia maaihmisiä, jotka ovat valmiita viidennen ulottuvuuden tähtialustemme laskeutumiseen ja pystyvät hyväksymään sen täysin. Sanomme "viidennen ulottuvuuden" erottamaan galaktiset tähtialuksemme, jotka resonoivat viidenteen ulottuvuuteen, Maassa luoduista aluksista, jotka resonoivat vain kolmanteen ulottuvuuteen.

"Valta toisiin" voimat ovat tehneet paljon tutkimusta luodakseen neljännen ulottuvuuden tähtialuksen, joka olisi ihmisille näkymätön, paitsi heidän nukkuessaan. Koska heidän tietoisuutensa kuitenkin resonoi vain alempaan astraalitasoon, myös heidän luomuksensa voivat resonoida vain alempaan astraalistasoon.

On myös hyvin kehittyneitä keksintöjä, joita hyvin korkean tietoisuustilan ihmiset ovat luoneet, mutta nämä on pidetty salassa Maan ihmisiltä. "Valta toisiin" –voimilla on edelleen tarpeeksi valtaa pakottaa tätä karanteenia, jonka poistuminen vapauttaa Maan siitä harhasta, että he ovat vain ihmisiä.

Kuten voit havaita, "valta toisiin" ja "sisäinen voima" –voimien välillä käydään kätkettyä taistelua. Tämä taistelu on kestänyt hyvin pitkään, koska niin monet ihmiset on iskostettu rajoittamaan tietoisuutensa kolmanteen ulottuvuuteen. Näin ollen he uskovat vain sen, mitä heille esitetään kolmannen ulottuvuuden mediassa.

Tästä syystä laskeutumisprosessimme on kestänyt hyvin kauan. On hyvin monia ihmisiä, jotka uskovat vain kolmannen ulottuvuuden todellisuuteen sellaisena, kuin sen heille esittelee kolmannen ulottuvuuden media. Sitä he eivät tiedä, että suurta osaa – mutta ei kaikkea – kolmannen ulottuvuuden valtavirtamediaa kontrolloivat "valta toisiin" –voimat.

Tämä tilanne on pääasiallinen syy, miksi laskeutumiset eivät ole täysin ilmentyneet. Ne joilla on valta kolmannen ulottuvuuden Maahan, eivät luovu vaikutusvallastaan.

Koska monet ihmiset ovat edelleen riippuvaisia kolmannen ulottuvuuden mediasta "totuuden" saamisessa, he eivät oivalla, että he elävät kolmannen ulottuvuuden elämäänsä epäilemättä koskaan, että voi olla korkeamman ulottuvuuden todellisuus, joka on rinnakkain heidän hyvin rajoittuneen fyysisen maailmansa kanssa.

Ne jotka heräävät – ja teitä on enemmän ja enemmän joka päivä – tunnistavat, että on korkeamman ulottuvuuden todellisuus, joka resonoi taajuuteen aivan kolmannen ulottuvuuden "valta toisiin" –todellisuuden yläpuolella.

Tätä avointa todellisuutta eivät rajoita kolmannen ulottuvuuden rajoitukset. Itse asiassa tämä moniulotteinen todellisuus on avoin portaali elämän korkeampiin ja korkeampiin taajuuksiin maaplaneetalla.

Havaitsemme tyytyväisenä, että monet ihmiset alkavat ottaa vastaan sen, mikä resonoi "valta toisiin" –johtajien iskostamisen ja valheiden yläpuolella, ja etsivät sisältään sitä, mitä he ennen etsivät joltain johtajalta.

Kun useammat ja useammat Maan ihmiset sytyttävät sisäisen voimansa ja elävät sen mukaan, heitä eivät enää huijaa ne, jotka haluavat hallita toisia, koska nämä väärät johtajat eivät pysty löytämään omaa sisäistä voimaansa.

Kun yksilö on löytänyt oman sisäisen voimansa, hänellä ei ole halua saada valtaa toisiin. Itse asiassa niillä jotka ovat heränneet moniulotteiselle itselleen, ei ole mitään halua hallita tai seurata, koska he ovat löytäneet sisäisen voimansa.

Itse asiassa koska he jotka ovat löytäneet oman sisäisen voimansa ("sisäinen voima" –todellisuuden jäsenet) – ja oppineet elämään sen mukaan – pyrkivät auttamaan toisia, jotka ovat valmiita löytämään oman sisäisen voimansa.

Toisaalta "valta toisiin" –todellisuudet voivat resonoida vain kolmanteen ja alempaan neljänteen todellisuustaajuuteen. Siksi he voivat saada vallan vain ihmisiin, joiden värähtely on rajoittunut fyysiseen ja alempiin astraalitasoihin.

Koska yksilön tietoisuustila sanelee hänen havaintojensa taajuuskaistan, ne joiden tietoisuus resonoi ylempään neljänteen ja viidenteen ulottuvuuteen, alkavat tietoisesti havaita Maan korkeamman ulottuvuuden todellisuudet.

Katselemme hyvin tyytyväisenä, miten useammat ja useammat maadoittuneet sielut palaavat todelliseen moniulotteiseen tietoisuuteensa. Tämä laajentunut tietoisuus laajentaa heidän tietoiset havaintonsa sisältämään Gaian moniulotteisten todellisuuksien korkeamman ulottuvuuden versioita.

Toisaalta rajoittuneet yksilöt voivat havaita vain sen, mitä tapahtuu fyysisellä planeetalla. Nämä "valta toisiin" –yksilöt ovat kyvyttömiä ajattelemaan, luomaan, kokemaan tai elämään Maan ylemmän neljännen ja viidennen ulottuvuuden värähtelyssä, koska heidän vallantarpeensa toisiin on rajoittanut heidän tietoisuutensa ja havaintonsa kolmannen ja alemman neljännen ulottuvuuden Maahan.

Itse asiassa viime aikoihin saakka oli vain vähän Gaian ihmisiä, joiden tietoisuus ja näin havaintotapa pystyi tiedostamaan viidennen ulottuvuuden valon, jota on virrannut Maan päälle jatkuvasti lisääntyvällä tahdilla.

Ne jota laajentavat tietoisuuttaan riittävästi havaitakseen tämän korkeamman valo/todellisuustaajuuden, heräävät enemmän ja enemmän joka päivä siihen mahdolliseen todellisuuteen, että he tekevät todennäköisen todellisuuden tietoisella osallistumisellaan korkeampiin valotaajuuksiin.

Muista, että toisin kuin kolmannen ulottuvuuden todellisuudet, jotka toimivat 3D-harhamatriisissa, viides ja ylemmät todellisuudet toimivat moniulotteisessa valoformaatissa.

On edelleen liian monia eksyneitä sieluja, jotka ovat kyvyttömiä katsomaan ylös vallastaan toisiin tai toisten uhrina olemisesta. Siksi odotamme mahdollisimman kauan laskeutumistemme aloittamista.

Lisäksi teemme itsestämme nyt näkyviä niille, jotka voivat laajentaa tietoisuutensa neljännen ulottuvuuden keski- ja ylempiin alitaajuuksiin. Samanaikaisesti käytämme tiedustelualuksiamme hyörimässä kolmannessa ulottuvuudessa niiden alueiden yllä, jotka resonoivat tarpeeksi korkeaan taajuuteen, etteivät asukkaat pelästy.

Lisäämme hitaasti näkyvyyttämme – luovumme verhoistamme – paikoissa ja tilanteissa, jotka luovat viidennen ja ylempien ulottuvuuksien energiakenttäaallon. Ilmestymme esiin myös ns. ulkoavaruudessa. Kun etsit internetistä, näet enemmän ja enemmän YouTubeja aluksistamme.

Arvioimme näkyvyytemme sen alueen taajuuden mukaan, jonka yli lennämme tai jonka läheisyydessä olemme, kuten Kansainvälinen avaruusasema. Näitäkin kuvia on internetissä.

Ensimmäiseksi askeleeksi ylösnousemuksen tekemisessä normaaliksi, suunnittelemme tehdä avaruusaluksen näkemisestä normaalia.

Kun useammat ja useammat pitävät tähtialusten näkemistä normaalina ja myös lohduttavana, kun ihmiskunta on vakuuttunut, että olemme täällä auttamassa teitä, ja kun Maan heränneet asukkaat tunnistavat "valta toisiin" –voimat ja käsittelevät ne, pystymme tekemään itsestämme aina vain hyödyllisempiä jokapäiväisessä elämässänne.

Kun tulee normaaliksi nähdä tähtialus kaukaisella yötaivaalla tai tiedustelualuksen lentävän asuinalueenne yläpuolella, ne jotka ovat löytäneet sisäisen voimansa, etsivät ja auttavat niitä, jotka elävät siinä pelossa, että toisilla on valta heihin.

Tuosta pelosta voi vapautua vain, kun on havainnut ja hyväksynyt oman sisäisen voimansa jokapäiväisessä elämässään ja oppinut elämään sen mukaan. Kun yksilö on löytänyt sisäisen voimansa, hän tunnistaa helposti ne, jotka yrittävät käyttää valtaa häneen tai toisiin.

Kun kukin teistä saa takaisin luontaisen sisäisen voimansa ja päättää olla oman todellisuutensa luojia, tietoisuutenne laajenee kauas 3D-matriisin harhakuvien, polariteettien ja rajoitusten yli. Sitten olette oman todellisuutenne luoja.

Ilman hallittavia uhreja, "valta toisiin" –yksilöjen täytyy löytää oma sisäinen voimansa tai heiltä menee ohi henkilökohtaisen ja planetaarisen ylösnousemuksen nyt-hetki viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli.

Muista, että ne jotka ovat eksyneet, tarvitsevat valtaa toisiin. Koska he ovat kadottaneet yhteyden omaan korkeampaan itseensä, he ovat peloissaan ja tarvitsevat niiden apua, jotka ovat saavuttaneet oman sisäisen voimansa.

Ja ne jotka ovat saaneet takaisin sisäisen voimansa, auttavat iloisena niitä, jotka olivat eksyneet pelkoon ja pimeyteen ja lopultakin etsivät valoa ja rakkautta.

Te jotka olette saaneet riittävästi takaisin sisäisen voimanne kohdataksenne sen, mitä ennen piditte pelottavana, ja edelleen lähetätte ehdotonta rakkautta ja violettia tulta näille eksyneille sieluille, olette ylösnousevan Maan suojelijoita.

Monet teistä suojelijoista olivat kerran eksyneet "valta toisiin" –voimien hallintaan. Silti löysitte ja löydätte oman sisäisen voimanne rajoittaaksenne näitä eksyneitä sieluja yhteiskuntanne valta-asemissa.

Olette sisäinen voima, joka sanoo "ei" toisten vallalle teistä.

Me, galaktisen perheenne jäsenet, lähdemme luotanne kera muistutuksen, että suurin voimanne löytyy ehdottomasta rakkaudestanne kaikkea elämää kohtaan sekä valtavasta voimastanne muuntaa pimeys valoksi violetin tulen voimalla.

Me, Arcturuslaiset, Plejadilaiset ja kaikki korkeampien ITSENNE ilmaisut, lähetämme ehdotonta rakkautta ja violettia tulta teille, Äiti Maan suojelijoille.

Käy katsomassa tämä linkki Steve Beckowin sivuille (http://goldenageofgaia.com/2016/05/26/o ... isclosure/)

-----------

hammer
Ylläpitäjä

29.5.2016 VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN, OSA 4?

ViestiKirjoittaja hammer » 31.05.2016 18:58

VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN, OSA 4?

29.5.2016

LUKU NELJÄ: Selvityksen antaminen

Shelian rakastavan huolehtimisen vuoksi toivuin nopeammin, kuin odotin. Olen tullut tämän kokemuksen läpi kunnioittaen paljon enemmän ihmisiä sekä monia muita galaktisia vapaaehtoisia, jotka ovat käyttäneet maa-astiaa toisen maailmansodan jälkeen, tähän nyt-hetkeen saakka, kun he ovat valmistautuneet kontaktiin.

Tietysti monet ihmiset ovat edelleen tietämättömiä siitä, että yhteys heidän galaktiseen perheeseensä lähestyy, mutta useammat ja useammat näyttävät heräävän tuohon tapahtumaan. Maan internet on sallinut ihmisten kommunikoida toisten kanssa vapaana "valta toisiin" –ryhmästä, joka keskittyy kontrollinsa säilyttämiseen planeetalla, ei totuuteen.

Tiedän, että minut kutsutaan pian antamaan selvitykseni, joten minulla on tilaisuus kertoa kaikki, mitä olen oppinut. Itse asiassa juuri tämän ajatuksen myötä minut kutsutaan selvitystilaisuuteeni. Olin odottanut tätä kutsua, joten olen valmis, lähden hytistäni ja menen kokoushuoneeseemme.

Tarkoituksenmukaisten tervehdysten jälkeen istuudun sen paneelin eteen, joka opasti alussa minut tehtävääni ja toivotti kaikkea hyvää, kun lähdin ottaakseni maa-astian. Tämä saattaa tuntua hämmentävältä, mutta vaikka paljon aikaa on näyttänyt kuluneen kolmannen ulottuvuuden todellisuudessani, niina lus toimii viidennen ja ylempien ulottuvuuksien nyt-hetkessä.

Itse asiassa paluu nyt-hetkeen monien vuosien ajassa elämisen jälkeen on ollut yksi vaikeimmista toipumishaasteistani. Kuitenkin istuutuessani ehdottomasti rakastavan ja täysin hyväksyvän paneelin eteen, tiedän palanneeni kotiin.

Ensin neljä – kaksi miestä ja kaksi naista, koska me plejadilaiset pidämme mies- ja naisvaikutuksen yhdistelmää hyvin hyödyllisenä. Minun täytyy nyt selittää, että meillä plejadilaisilla on niin paljon kontakteja ja yhteenkuuluvuuden tunnetta maaperheemme kanssa, joka käyttää fyysistä kehoa, että säilytämme usein sukupuolen työskennellessämme aluksella ja sitten sekoitumme yhteen jumalaisen täydentäjämme kanssa lepo- ja virkistysaikana, jos hän on aluksella.

Kuulen yhden äänen näistä neljästä ja tuon itseni takaisin käsillä olevaan tapahtumaan. "Olen pahoillani", sanon kiitäessäni takaisin haaveilustani. "Sopeutan edelleen kolmannen ulottuvuuden ajatteluani viidennen ulottuvuuden ajatteluun."

"Aivan", toinen naispuolisista upseereista sanoo hymyillen. "Voimme nähdä sen. Miten sopeudut taas elämään aluksella?"

"Voi, arvostan elämää täällä paljon enemmän nyt, kun olen nähnyt ylösnousevan Maan haasteet. Olen virrannut edestakaisin ihmisitseni ja plejadilaisen itseni välillä, mutta varmasti tämä selvitys auttaa minua ymmärtämään syvemmin kolmannen ulottuvuuden kokemukseni maan päällä."

"Luitko aluksen arcturuslaisten tiedotteen siitä, että meidän on nyt-hetki tehdä itsestämme julkisempia Maan ihmisille?" hän jatkoi.

"Kyllä luin", vastasin.

"Tästä syystä kutsuimme sinun antamaan selvityksen. Näemme, että olet toipunut maatehtävästäsi ja olet innokas ymmärtämään, mitä olet oppinut loittotehtäväsi aikana", kaikki neljä sanoivat yhdessä.

Ensin olin vähän hämmentynyt sitä, kuka puhui, koska minulla oli edelleen kolmannen ulottuvuuden maakäsitys yksilöllisyydestä. Näin, että he kuulivat ajatukseni ja sallivat minun uudelleenkalibroida tietoisuuteni taas viidennen ulottuvuuden ykseystietoisuuteen.

"Kiitos", sanoin. "Koska tämä on ensimmäinen kerta, kun olen jättänyt Shelian ja hyttini, 3D-kokemusteni jäänteet toimivat edelleen osittain ajattelussani. Arvostan yhtenäistä kommunikointianne, koska se auttaa minua saattamaan loppuun orientoitumiseni takaisin moniulotteiseen itseeni."

"Oletko valmis aloittamaan nyt selvityksesi?" he sanoivat yhdessä.

Käytin hetken arvioidakseni toipumistani ja sanoin: "Kyllä olen", kun otin paikkani pienestä pöydästä, joka oli välillämme.

"Sitten aloitamme raportointimme. Kuten totesimme, olemme valmiita tekemään läsnäolostamme selvempää, erityisesti arcturuslaisten viimeisimmän direktiivin jälkeen, joka koskee verhoutumisestamme luopumista useammin ja läsnäolomme tekemistä tunnetummaksi niille monille, jotka ovat valmiita ja itse asiassa pyytävät meitä näyttämään itsemme.

"Tiedämme myös, että monet eivät ole valmiita hyväksymään, että on todellisuus heidän havaintorajojensa ulkopuolella. Koska lankesit tuohon kolmannen ulottuvuuden ajatteluun loittotehtäväsi aikana, pyydämme sinua sanomaan suoraan mielipiteesi ja havaintosi Maan ihmisten valmiudesta kontaktiin."

"Olette täysin oikeassa", vastasin. "Elämäni maan päällä alkoi toiveikkaana, innostuneena, mieli avoimena ja tuntien seikkailua. Kuitenkin vastoinkäymiset eläessäni todellisuudessa, jossa hyvin monet ihmiset haluavat saada vallan toisiin, jossa kaikkien täytyy tehdä työtä elääkseen ja jossa epäreiluja lakeja laaditaan rankaisemaan viattomia ja palkitsemaan niitä, jotka elävät toisten kurjuudella, on saanut minut arvostamaan kovasti ihmisiä, jotka ovat jotenkin muistaneet todelliset, moniulotteiset kykynsä.

"Kuten tiedätte, unohdin täysin todellisen plejadilaisen itseni, elämäni aluksella, monet ystäväni ja myös täydentäjäni, Shelian. Luulen, että kehoni vammautui ja sairastui liikaa, koska sisälläni oli sota. Toisaalta halusin muistaa todellisen itseni, mutta toisaalta minusta oli helpompaa vain antaa periksi.

"Tuolla alhaalla on valtava aivopesukampanja, kun "valta toisiin" –ryhmät näyttävät suurimmalta osin kontrolloivan mediaa. Internetissä paljastetaan suuri määrä totuutta, mutta on paljon ihmisiä, joilla ei ole tietokonetta tai internetiä.

"Lisäksi älykkäiden ja/tai heränneiden ihmisten käyttäessä luontaista luovuuttaan saadakseen aikaan tietyn vaikutelman, pimeät "valta toisiin" –sielut pidättelevät heidän keksintöjään, kätkevät heidän elokuviensa juonen ylettömällä väkivallalla, varastavat heidän patenttinsa ja paljon muuta. Monia on murhattu totuuden puhumisen vuoksi."

"Kyllä", paneeli vastaisi yhteen ääneen. "Olemme saneet tämän saman tiedon toisilta maavapaaehtoisiltamme. Otit vapaaehtoisesti vastaan todellisuuden, jossa noiden haasteiden oli tarkoitus saada valtaansa sinut, jotta voisimme ymmärtää paremmin, missä kohtaa ihmiset alkavat eksyä. Voitko auttaa meitä tämän informaation osalta?"

"Luulisin", sanoin. "Olen puhunut Shelian kanssa juuri siitä. Hän tarkkaili minua alukselta ja pystyi antamaan mahtavaa palautetta. Hän kertoi minulle, että kun en päästänyt syvästi rakastavaa suhdetta elämääni, aloin masentua.

"Sitten kun masennuin enemmän ja enemmän, pidin itseäni toisten uhrina, enkä oman elämäni mestarina. Tietysti osallistuminen epäoikeudenmukaiseen sotaan, jossa monia viattomia ihmisiä murhattiin ja heidän kotinsa ja maansa tuhottiin – eikä kukaan estänyt sitä – vei paljon muutoshengestä.

"Sukupolvi johon päätin mennä, syntyi pian toisen maailmansodan jälkeen. 1960-luvulta 1970-luvun loppupuolelle oli lyhyt aika, jolloin näytti siltä, että ihmiset olivat saaneet takaisin rohkeutensa puhua omasta puolestaan.

"Kuitenkin vain muutama vuosi 1980-lukua ja muutoshenki oli poissa ja kaikkien täytyi tehdä työtä maksaakseen luottokorteista, jotka "valta toisiin" –ryhmät antoivat meille lahjaksi.

"Olin USA:ssa, mutta ympäri maailmaa oli myriadi samanlaista tarinaa, vähän eri aikajanoilla. Onneksi galaktiset joukot tuhosivat lopulta "valta toisiin" –ryhmien maanalaiset tukikohdat. Jos sitä ei olisi tapahtunut, olen varma, että koko planeetta olisi huonommassa jamassa kuin nyt."

"Näetkö toivoa niillä, jotka ovat eksyneet siihen iskostamiseen, että he ovat "valta toisiin" –eliittiryhmää, ja/tai niillä, jotka tuntevat olevansa heidän todellisuusversionsa vankina ja uhrina?" paneeli kysyi minulta.

Minun oli ajateltava vähän, ennen kuin pystyin antamaan rehellisimmän vastaukseni. Lopulta sanoin: "En nähnyt enkä pystynyt näkemään paljon toivoa käyttäessäni vielä maa-astiaani. Kuitenkin nyt kun olen toipunut, voin nähdä monia tärkeitä muutoksia, joita tapahtui aivan silmieni edessä, mutta olin liian alastallattu nähdäkseni niitä.

"Vastaukseni taitaa olla, että jos maadoittuneet sielut pystyvät yhdistymään korkeampaan värähtelyynsä korkeammissa ulottuvuuksissa ja/tai aluksilla, he voivat saada henkilökohtaisen voimaantumisen perspektiivin.

"Ensin he ehkä pitävät tätä korkeampaa itseä jonain itsensä yläpuolisena. En muistanut ennen palaamistani kotialukselleni, että tuo korkeampi itse oli aina sisälläni."

"Aivan", paneeli vastasi. "Mekin näemme, että sisäisen voimansa löytäminen on sallinut monien ihmisten vaikuttaa valtavasti todellisuuteensa. Valitettavasti havaitsemme myös, että on edelleen monia ystävällisiä ja rakastavia ihmisiä, jotka eivät salli itsensä hyväksyä edes ns. maan ulkopuolisen elämän mahdollisuutta. Voisiko puhua tästä aiheesta?"

"Kyllä", vastasin mietteliäänä. "Voin yrittää vastata siihen. Itse asiassa eksyin itsekin niin, etten voinut uskoa, että joku joka ei ollut edes planeetallamme, auttaisi meitä. Jouduin syvään uhritilaan, missä en voinut luottaa kehenkään, edes itseeni.

"Jos siis en pystynyt luottamaan itseeni, ja/tai oman kulttuurini, ystävieni ja maani auttavan minua, miksi edes ajattelisin luottaa johonkin, jota en voinut edes nähdä? Toisaalta vaikka olisin nähnyt tähtialuksen, epäilen, että olisin uskonut sitä. Olisin luultavasti sanonut sitä jonkinlaiseksi salaliitoksi.

"Koska olin pudonnut tietoisuustilaan, jossa olin "heidän" uhrinsa – määrittelemättä, keitä "he" olivat – en voinut antaa itselleni ratkaisua. Silloinkin kun minut kutsuttiin takaisin alukselle, taistelin samaa asiaa vastaan, mitä sisäinen itseni halusi, koska olin menettänyt kaiken toivon sen avun saamisesta koskaan, jota niin epätoivoisesti tarvitsin.

"En ollut kadottanut ainoastaan plejadilaisen itseni sisäistä voimaa, vaan olin kadottanut täysin myös ihmisitseni sisäisen voiman. Olen havainnut, että toipumiseni vaikein osa on antaa anteeksi itselleni niin täydellinen oman korkeamman ulottuvuuden itseni unohtaminen.

"Shelian, jumalaisen täydentäjäni, ehdoton rakkaus ja täydellinen hyväksyminen salli minun lopulta rakastaa itseäni ehdottomasti ja hyväksyä itseni. Mutta miten voimme lähettää ehdotonta rakkautta ja täydellistä hyväksyntää monille haavoittuneille sieluille kolmannen ulottuvuuden Maassa?"

"Sharman", paneeli vastasi lähettäessään ehdotonta rakkautta. "Olet ollut suureksi hyödyksi. Olemme yrittäneet löytää tavan, jolla voimme parhaiten auttaa ihmisiä muuntuvalla maapallolla, kun äskettäinen ihmiskokemuksesi on taas muistuttanut meille, että tehokkainta apuamme on auttaa ihmisiä auttamaan itseään."

"Kyllä, kyllä", vastasin innokkaasti. "Muistatteko varhaisen plejadilaistarinamme? Mekin halusimme luoda uuden elämän. Niinpä matkustimme ympäri galaksia etsien planeettoja, joille voisimme maadoittaa ehdottoman rakkautemme ja moniulotteisen valomme uuden kotimme luomiseksi."

"Tietysti", paneeli vastasi. "Kenties paras apumme ihmisille, on lähettää ehdotonta rakkautta. Itse asiassa, voimme aloittaa lähettämällä plejadilaisen ehdottoman rakkautemme kollektiivivoimaa niille, jotka haluavat saada vallan toisiin, sekä niille jotka löytävät sisäisen voimansa ja/tai elävät sen mukaan."

"Aivan", sanoin innokkaasti. "Pelkkä puhuminen sisäisestä voimasta on viimeistellyt toipumiseni. Olen valmis auttamaan lisää, miten vain pystyn."

"Kiitos", paneeli vastasi. "Tämä on ollut hyvin informoiva selvitys. Kutsumme sinua uudestaan. Itse asiassa suunnittelemme tehdä säännöllisiä 'Lähetyksiä Maahan'. Arcturuslaiset ovat tehneet näitä lähetyksiä monta maa-ajan vuosikymmentä ja havainneet ne hyödylliseksi.

"Koska me plejadilaiset näytämme hyvin samanlaisilta kuin ihmiset, olemme ensimmäisessä laskeutumisryhmässä Maahan. Siksi haluamme valmistella ihmiskuntaa tekemällä säännöllisiä lähetyksiä Maahan. Haluaisimme sinun ottavan sen vastuullesi, komentaja Sharman."

"Kiitos", sanoin seisoessani valmiina lähtemään. "Minulle olisi kunnia auttaa ihmisten valmistelemisessa laskeutumisiimme, miten vain pystyn."

-----------

hammer
Ylläpitäjä

31.5.2016 VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN, OSA 5

ViestiKirjoittaja hammer » 07.06.2016 18:31

VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN, OSA 5

31.5.2016

LUKU VIISI: Sharmanin ensimmäinen lähetys Maahan

Tervehdys plejadilaiselta tähtialukseltamme.

Nyt-hetkessänne aloitamme sarjan lähetyksiä aluksiltamme, jotka ovat aivan ilmakehänne ulkopuolella. Annamme nämä lähetykset niille Maan asukkaille, jotka ovat valmiita laajentamaan tietoisuutensa ja näin havaintonsa Maan siirtymätodellisuuteen.

Te jotka pystytte hyväksymään ne monet kirjoitukset, elokuvat, blogipostaukset ja ihmisten kommunikoinnin, jotka muistuttavat teille, että maaplaneetalla tapahtuu jotain, ette ehkä tiedä, että tekin olette siellä, missä huomionne on.

Toisin sanoen, jos huomionne on rajoittunut kolmannen ulottuvuuden uutisiin, kommunikointiin, työpaikkoihin, talousongelmiin ja väkivaltaisiin selkkauksiin, tietoisuutenne alenee sille pelkotasolle, jonka nämä viestit luovat.

Ette ehkä tiedä, että ne jotka ovat olleet vallassa aika-paikkatodellisuudessanne sukupolvien ajan, aiheuttavat tarkoituksella tätä maailmanlaajuista pelkoa. Tietoisuutenne laajenee kuitenkin enemmän ja enemmän ylemmän neljännen ja viidennen ulottuvuuden tietoisuustilaan.

Kun tietoisuutenne laajenee sisältämään ajatuksen korkeamman ulottuvuuden tietoisuustiloista ja todellisuusversioista, havaintonne kalibroituvat lisääntyvässä määrin kolmannen ja alemman neljännen ulottuvuuden maailmasta ylemmän neljännen ja viidennen ulottuvuuden todellisuuksiin, jotka perustuvat ykseyden nyt hetkeen.

Me, galaktiset ystävänne, näemme, että useammilla ja useammilla teistä on hetkiä, päiviä tai vielä pidempiä tietoisuuskokemuksia delta- ja gamma-aaltotietoisuudesta. Delta-aaltotietoisuutenne tuo riittävän tiedon omasta sisäisestä voimastanne, että voitte päästää irti alempien ulottuvuuksien valheista ja harhakuvista.

Ensin tämä irtipäästämisprosessi voi olla vähän häiritsevä, kun olette päästäneet irti vanhasta kolmannen/neljännen ulottuvuuden käyttöjärjestelmästänne, ettekä ole vielä ymmärtäneet ja ottaneet vastaan uutta viidennen ulottuvuuden käyttöjärjestelmää.

Toisin sanoen, olette saaneet loppuun kolmannen ulottuvuuden todellisuuden tutkimisen ensimmäisessä ylösnousemusvaiheessa. Mutta kun tuon todellisuuden taajuus siirtyy ykseyden nyt-hetken virtaan, päivittäiset normaalihavaintonne alkavat laajentua todellisuutenne ylempään neljänteen ulottuvuuteen.

Lisäksi jatkuvasti lisääntyvä määrä Gaian ihmisiä laajentaa tietoisuutensa sisältämään seuraavan todellisuusoktaavin, joka on viides ulottuvuus. Kuten te heräävät ihmiset nyt muistatte, tämä ykseyden virta laajentaa tietoisuutenne ja havaintonne neljännen ulottuvuuden yli, viidenteen ulottuvuuteen.

Sitten kun olette tietoisesti tunteneet viidennen ulottuvuuden energiakentät, kun niitä virtaa meditaatioihinne, uniinne ja lisääntyvässä määrin jokapäiväiseen elämäänne, kolmannen/neljännen ulottuvuuden erillisyydestä, rajoittuneisuudesta ja peräkkäisajasta tulee aina vain vanhanaikaisempaa ja kaipaatte astua siihen uuteen maailmaan, jonka tunnette olemuksessanne.

Kun jatkatte paluuta todelliseen viidennen ulottuvuuden ilmaisuunne, tietoisuutenne ja havaintonne kalibroidaan lisääntyvässä määrin havaitsemaan helpommin moniulotteisen valon ja ehdottoman rakkauden, joita kaipasitte kovasti pitkällä komennuksellanne kolmannen ulottuvuuden maapallolle.

Kuten olette luultavasti havainneet, ehdoton rakkaus voi olla haaste kolmannen ulottuvuuden todellisuudessa, mutta se on myös muuntava haaste, jota kannattaa hyvinkin tutkia. Monilla Maan loittotiimissämme on ollut monia inkarnaatioita maan päällä monilla eri todellisuusaikajaksoilla.

Nyt monet teistä muistavat todellisen ITSENNE kotona aluksella. Siksi pyydämme teitä jakamaan kokemuksenne meidän sekä nykytodellisuudessanne olevien kanssa. Monet eivät oivalla, että he elävät todellisuudessa, joka on valmistelua muuntumiselle seuraavan oktaaviin.

Kiittelemme teitä kaikkia sen hyvin haastavan elämän valitsemisesta, jossa tarkkailette ja koette tietoisesti "rakkaus vs. pelko" –kaksinaisuuden vaikutusta. Muistakaa, että luontaisesta korkeammasta perspektiivistänne, jossa olette myös aluksella, kykenette tarkkailemaan noiden todellisuuksien menneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta.

Aluksen nyt-hetkessä voitte kerätä kaikki, mitä olette oppineet koko kolmannen/neljännen ulottuvuuden Maassa. Aluksen viidennen ulottuvuuden näkökulma sallii teidän havaita aikaharhan Maan kolmessa jaksossa – menneisyys, nykyisyys- ja tulevaisuus – ja nähdä ne samanaikaisesti viidennen ulottuvuuden ykseytemme nyt-hetkessä.

Olemme havainneet, että siihen mennessä kun vapaaehtoisemme lopultakin muistavat todellisen moniulotteisen itsensä aluksella, heillä on ollut monia seikkailuja kolmannen/neljännen ulottuvuuden Maassa. Jotkut näistä kokemuksista olivat hyviä ja jotkut niistä olivat, sanokaamme opettavaisia.

Sanomme "opettavaisia", koska nämä inkarnaatiot eivät anna ainoastaan teille tilaisuutta auttaa toisia maan päällä, vaan voitte myös informoida paremmin meitä, laskeutumisryhmän jäseniä, ihmisten valmiudesta suoraan kontaktiimme.

Olemme myös oppineet, että monilla ylösnousevan Maan vapaaehtoisillamme on ollut monia haasteellisia kokemuksia ja heidän täytyy palata alukselle säännöllisesti raportoimaan ja rentoutumaan ja lepäämään, mitä tarvitaan kovasti. Oltuaan polarisoituneessa todellisuustaajuudessa pitkän aikaa, he ovat valmiita palaamaan Kotiin paljon kaivatulle vierailulle.

Ennen kolmannen ulottuvuuden pitkän "elämä toisensa jälkeen" –prosessinne päättämistä, monet teistä nauttivat aluksella käymisestä. Joillakin teistä on ollut vain yksi tai kaksi inkarnaatiota kolmannen ulottuvuuden Maassa, mutta jotkut teistä ovat ottaneet monia inkarnaatioita monissa eri paikoissa ja aikajanoilla.

Vapaaehtoisemme unohtavat usein todellisen itsensä ja uppoutuvat täysin kolmannen ulottuvuuden elämäänsä maan päällä. Jotkut näistä kokemuksista olivat osa heidän tehtäväänsä, jotta voisitte kerätä dataa siitä, miten voisimme parhaiten auttaa maan asukkaiden henkilökohtaisessa ja planetaarisessa muuntumisessa.

On yksi asia tarkkailla draamoja – sekä hyvä että huonoja – korkeamman ulottuvuuden perspektiivistä ja täysin eri juttu tarkkailla niitä eläessään todella tuossa fyysisessä tai astraalitodellisuudessa.

Valitettavasti tämän suuren haasteen vuoksi monet vapaaehtoisistamme ovat jääneet vangiksi kolmannen ulottuvuuden planeetan elämän- ja kuolemankiertoon. Joissain elämissä vapaaehtoisemme ovat saattaneet pudota kolmannen ulottuvuuden energia-aaltojen alimpiin värähtelyihin.

Usein tämä hyvin urhea tehtävä oli heidän valintansa. Nämä henkiset soturit päättivät elää niin monta inkarnaatiota, kuin heiltä vei muistaa todellinen moniulotteinen ITSENSÄ, käyttäessään edelleen maa-astiaa.

Kun he muistivat olevansa ulottuvuuksien välisiä matkailijoita, he pystyivät aloittamaan kokemustensa dokumentoinnin, jotta toiset jotka vasta alkavat muistaa, voisivat huomata, etteivät ole yksin.

Kuten monet teistä nyt muistavat, vierailette Maassa aikajanalla, joka on tietoisuusläpimurron partaalla maaplaneetan viidenteen oktaaviin. Itse asiassa läpimurtotodellisuudessanne, kuten kutsumme sitä, on monia, joilla ei ole sellaista oivallusta – vielä.

Näin ollen niiden jotka tunnistavat tunteen murtautumisesta kolmannen ulottuvuuden oppien ja erillisyyden läpi, on tärkeää tietää, että se todellisuusoktaavi johon alatte resonoida, on viidennen ulottuvuuden todellisuusversio.

Voimme nähdä, että monet teistä tarvitsevat kipeästi lepoa ja uudelleenluomista, ennen kuin pysytte siirtymään tehtävänne seuraavaan vaiheeseen. Siksi kutsumme rakastavasti teidät käymään aluksellamme yökehossanne tai gamma-aaltomeditaatiossanne.

Kun olette täyttäneet maa-astianne viidennen ulottuvuuden ehdottomalla rakkaudellamme ja muuntaneet maa-astianne violetilla tulellamme, pyydämme, että palvelette kirjurina ja dokumentoitte kokemuksianne.

Sitten pyydämme, että jaatte nämä kokemukset toisten kanssa, myös meidän kanssamme. Aloitamme laskeutumisemme Maahan Gaian viidennen ulottuvuuden taajuuskaistalla. Tällä tavalla vain ne voivat havaita meidät, joilla on viidennen ulottuvuuden tietoisuustila.

Koska maailmassanne on tässä nyt hetkessä paljon selkkausta, aiheuttaisi liikaa pelkoa ja lisää aggressiivisuutta (koska pelko aiheuttaa aggressiivisuutta, ei urheus), jos laskeutuisimme kolmanteen todellisuusulottuvuuteen. Toisaalta, jos voitte laajentaa tietoisuutenne ylempään neljänteen ja viidenteen ulottuvuuteen, voitte havaita meidät.

Teidän täytyy kuitenkin muistaa, että korkeammissa tietoisuustiloissanne on eri havaintotaajuuksia. Siksi ette näe meitä niin, kuin näkisitte fyysisen lentokoneen. Ensin havaitsette meidät luultavasti sisäisenä tietämisenä, että olemme paikalla. Sitten jos ette ole asutulla alueella, voimme siirtyä ilman pelkoa tai aggressiivisuutta taajuuksiin, jotka ovat lähempänä fyysisiä havaintojanne.

Jos käytätte korkeampia tietoisuustilojanne kutsuaksenne meidät kotiinne tai pihallenne, ilmestymme siinä viidennessä tietoisuustaajuudessa, jossa kutsuitte meidät. Toisin sanoen, jos pyydätte viidennen ulottuvuuden tietoisuutenne kautta, tulemme tuossa taajuudessa.

Sitten kuin tiedämme, että valtaosa ihmisistä on valmis kohtaamaan täysin eri aikakauden alkamisen todellisuudessaan, voimme paljastaa itsemme useammin. Maa on erittäin vaikea planeetta kontaktin ottamiseen, koska on hyvin erilaisia kulttuureja ja valtava kirjo valmiutta henkilökohtaiseen ja planetaariseen ylösnousemukseen.

Esimerkkinä, jotkut maaihmiset pystyvät vaihtamaan vain kolmannen ulottuvuuden fyysisestä ilmaisustaan neljännen ulottuvuuden astraali-ilmaisuunsa. Toisaalta, jotkut pystyvät vaihtamaan viidennen ulottuvuuden valokehoilmaisuunsa.

Jotkut maaihmiset ovat valmiita vaihtamaan myös kuudennen ulottuvuuden valo-olemukseensa tai seitsemännen ulottuvuuden ylisieluunsa. Koska Maa on aina ollut hyvin monimuotoinen planeetta, jotkut ihmiset ovat valmistautuneet vaihtamaan jopa ITSENSÄ 8.-12. ulottuvuuden ilmaisuun.

Onneksi monet jotka voisivat henkilökohtaisesti vaihtaa 8.-12. ulottuvuuteen, siirtyvät vain viidenteen ulottuvuuteen voidakseen käyttää moniulotteisia energiakenttiään auttamaan koko planeettaa siirtymään viidenteen ulottuvuuteen.

Gaia on hyvin kiitollinen tästä avusta, ja ne jotka tekevät tuon väliaikaisen uhrauksen, kokevat ilon ja seikkailun Gaian muuntumisesta viidennen ulottuvuuden valoplaneetaksi.

Koska me aluksilla resonoimme nyt-hetken viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli, tiedämme, että Gaiasta tulee ja on jo tullut planeettavalokehonsa. Kun tämä ylösnousemusprosessi alkaa, se etenee nopeammin ja nopeammin, koska prosessi jättää kolmannen/neljännen ulottuvuuden ajan ja siirtyy viidennen ja ylempien ulottuvuuksien nyt-hetkeen.

Voi viedä monta inkarnaatiota, ennen kuin täysin kolmanteen ulottuvuuteen eksynyt pystyy muistamaan kaikki moniulotteisen itsensä oktaavit ja yhdistymään niihin täysin. Onneksi aika on kolmannen/neljännen ulottuvuuden harhaa.

Kun yksilö aloittaa paluunsa todelliseen moniulotteiseen ITSEENSÄ, hänen muuntumisensa tapahtuu nopeammin ja nopeammin, kunnes hän virtaa viidenteen ulottuvuuteen. Kun hän on laajentanut tietoisuutensa, havaintotapansa, itsetuntonsa ja todellisuutensa viidenteen ulottuvuuteen, hän jättää kolmannen/neljännen ulottuvuuden aika-avaruuden.

Elämää jossa henkilö tai planeetta pystyy tekemään tuon läpimurron, kutsutaan usein "muodonmuutostodellisuudeksi". Aivan kuten te, rakkaat vapaaehtoisemme, koette enemmän ja enemmän näkymättömiä olentoja, jotka haluavat auttaa teitä laajentamaan mielikuvitustanne ja/tai tietoisuustilaanne, monet muutkin kokevat.

Maasta on tullut muodonmuutostodellisuus. Näin ollen jatkuvasti lisääntyvä määrä sen asukkaista kokee hetkittäin kurkistuksia harhaverhon läpi ja löytää sen, mikä on ollut aina siinä, mutta he olivat vain unohtaneet.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit