Mrkich Dana (danamrkich.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

10.2.2015 EI ENÄÄ TIKAPUILLA MAJAILUA

ViestiKirjoittaja hammer » 12.02.2015 22:04

EI ENÄÄ TIKAPUILLA MAJAILUA

Kirjoittanut Cathy (www.danamrkich.com)
10.2.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Dana Mrkich: Joskus saan kommentin, jonka pitäisi olla täysin oma blogikirjoituksensa! Seuraavassa on yksi tällainen kommentti, mikä on kopioitu tähän sen kirjoittajan Cathyn luvalla. Se koskee pidättelemättömyyttä ja kertoo selkeän perspektiivin, mikä liittyy artikkeliini "Morjes, korkeammat värähtelyt ja hei hei, silta". Tässä on paljon kiinnostavaa ajatusruokaa.

Dana, olen iloinen, että olet tuntenut tämän ja lähettänyt tämän viestin. Tässä on se, minkä olen itse todennut asiasta vuosien saatossa.

Useina viime vuosina on ollut enemmän ihmisiä "polulla" kuin valmiita tai ylösnousemusvalmiina.

4D on siirtymäalue, kirjaimellisesti tikapuut 3D- ja 5D-tason välillä. Parittomat ulottuvuudet ovat asuinalueita, kun taas parilliset siirtymäalueita.

Valitettavasti monet ihmiset pääsivät 4D-tasolle ja päättivät leiriytyä sinne, yrittäen muuttaa tikapuiden askelmat asuinsijoiksi. Näin ei ollut tarkoitus ja kuitenkin niin monet pysähtyivät niin pitkäksi aikaa, että vuoden 2012 alussa alkoi muodostua 4D-hologrammi. Mutta se ei ollut kestävä eikä todellinen ylösnousemus, joten syyskuussa 2014 se kumottiin, peruutettiin tai lopetettiin. Siitä lähtien tilanne on ollut hyvin paljon "kaikki tai ei mitään" – joko saata loppuun KAIKKI parantumistyö ja valmistu täysin ja oikeasti tai pysy 3D:ssä.

Ja tulos? Sanoit sen itse – pysähtyminen. KAIKILLA. Ei ainoastaan ihmisillä, jotka leiriytyivät 4D:hen, vaan myös Gailla ja niillä, jotka olivat ylösnousemusvalmiita tai jotka jatkavat kasvu- ja evoluutiotyötään 3D:ssä, sillä myös 3D-aikajanaa on pidätelty eikä sen ole sallittu siirtyä eteenpäin. Hyvin usein ne jotka olivat ylösnousemusvalmiita, viivyttivät tuhoisia 3D-aikajanoja, jottei kaikki yksilöiden ja Gaian ylösnousemustyö menisi hukkaan. Se oli erittäin uuvuttavaa ja kaikki olivat edelleen fyysisessä 3D-astiassa, mikä kestää vain tietyn määrän. Tikapuilla asujat ovat olleet vaikea asia tässä planeetan ylösnousemustyössä ja vaarantaneet Gaian ylösnousemuksen kiireettömyydellään.

Tämä ihmisten "välitaso" ei nähnyt suurinta osaa maailman ihmisistä kovin huonossa jamassa ja erehtyi luulemaan olevansa valmis. Tämä ei ole kilpailua, mutta se ON loppuunsaattamista, mikä monien tietämättä merkitsee kirjaimellisesti "yhdessä pyrkimistä". Ja ehdottomasti PARAS tapa auttaa tätä ylösnousemusponnistusta on TEHDÄ OMA SISÄINEN PARANTUMISTYÖNSÄ!

Kuten Marianne Williamson sanoi, ET auta toisia olemalla vaatimaton. Sillä ei ole merkitystä, näkeekö kukaan toinen sisäisen työsi tuloksia – kyse on silkasta rohkeudesta tehdä se. Siinä ei ole kyse siitä, mitä teet "tuolla ulkona", vaan mitä teet "täällä sisällä".

Monet joilla on taipumusta hidastella, ovat liikkuneet eteenpäin vain energeettisesti työnnettäessä, kyllä, auringon aktiivisuudella tai astrologisilla/kosmisilla asetelmilla jne., ikään kuin he tarvitsisivat jatkuvasti paimensauvaa – muuten he eivät hievahdakaan. Heti kun sellaisten energioiden huippu häviää, nämä ihmiset antavat itsensä tuudittautua takaisin lorvailuun. Ihmiset, tämän täytyy loppua. Härkää olisi tarvinnut jo kauan sitten ottaa sarvista ja ENNAKOIVASTI ja hyvin TARKOITUKSELLISESTI tehdä parannustyönsä.

Kyllä, Dana, kuten sanot, on spiraalivaikutus, kyllä, on aktiivia aikoja ja aikoja levätä ja kerätä energiaa seuraavaan työntöön, mutta voitaisiin tehdä aloite odottamatta jonkun tai jonkin muun työntävän selästä, jotta pysyy liikkeessä eteenpäin. PYYDÄ sitä, äläkä sitten vastusta työtä, kun se esitellään.

Jos haluat OIKEASTI ylösnousta TÄYSIN 5D:hen (ja mikään sen alittava ei ole ylösnousemus), sinun on jatkettava heti paikalla. Kyllä, se on hyvin paljon "kaikki tai ei mitään". Ole varaukseton siinä. Pelleilyaika on ollut jo kauan ohi.

Ylösnousemukseen vaaditaan kaksi asiaa:
1. päästä irti siitä, mikä ei ole sinä
2. syleile sitä, mikä on oikeasti sinä.

Minäpä sanon sen toisin:
1. päästä irti kaikista heikentävistä ohjelmista, rajoista, haavoista, peloista, egokysymyksistä ja materialismista ja
2. yhdisty korkeampaan/jumalaiseen itseesi ja seuraa sen opastusta (ja lakkaa sivuuttamasta intuitiosi riippumatta siitä, miten paljon se hakkaa maailmaa vastaan).

Cathy

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

17.2.2015 KASVAMME KAIKKI YHDESSÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 18.02.2015 17:37

KASVAMME KAIKKI YHDESSÄ

Kirjoittanut Dana Mrkich (www.danamrkich.com)
17.2.2015

Viime viikolla esitin vieraskirjoituksen tällä sivulla, mikä aiheutti eriävien mielipiteiden myrskyn. Tämän tiedän varmasti: emme voi pakottaa ketään muuttumaan tai kasvamaan eikä meidän pitäisikään. Eikä kukaan voi pakottaa meitä muuttumaan tai kasvamaan!

Olen aina ollut vastahakoinen tässä koko ylösnousemusaiheessa (en käytä tätä sanaa todellakaan kovin usein) sille näkemykselle, että tietty ihmisryhmä tietyllä kasvutasolla on kaikki samaa ja kaikin tavoin erilainen kuin toinen ihmisryhmä toisella kasvutasolla. Tai että jokin ihmisryhmä nostetaan yhtäkkiä kokonaisuudessaan paratiisiin ja uudelle maapallolle, mikä on yhden yön lähtö, ja jätetään loput taakse "kytemään". Tämä ei yksinkertaisesti ole totta – ja minun pitäisi lisätä, ettei se tunnu todelta minusta. Voin nähkääs olla väärässä ja jos olen, niin olen, mutta voin kirjoittaa vain siitä, miten olen aina nähnyt ja tuntenut sen henkilökohtaisesti.

Minusta tuntuu todemmalta, että meissä kaikissa on samanaikaisesti rinnakkain kaikkien tietoisuusaspektien eri tasoja. Esimerkkinä, avauduin viime viikolla täysin uudelle puhtaan syömisen tasolle, kun taas tuhannet ihmiset ovat syöneet tällä tavalla vuosia. Olen käynyt lukemattomia kertoja marketissa sisareni kanssa, kun hän ostaa kookosöljyä ja chia-siemeniä, muttei minulla ole ollut tarvetta seurata perässä. Olen rakastanut hiilihydraattejani, vaikka olenkin saanut jonkin aikaa tönäisyjä vähentää niitä tai jopa lopettaa ne kokonaan.

Joukko hyvin selkeitä intuitiivisia viestejä ja verikokeen vahvistus kertoivat minulle, että immuunijärjestelmäni tarvitsi huomiota mahdollisimman pian. Samaan aikaan olin nähnyt tuolla viikolla kolme kertaa eri artikkelin, missä kerrottiin äskettäisestä tieteellisestä tutkimuksesta, mikä on osoittanut, että kolmen päivän vesipaasto* säätää immuunijärjestelmän uudelleen. En tarvinnut lisää yllytystä … Aloitin sen välittömästi seuraavana päivänä – viime keskiviikosta perjantaihin – ja näin olen ollut hiljaa viime aikoina.

Se on muuttanut minua ja voin tuntea sen edelleen muuttavan. (Viime yönä näin loisteviivoja ja –pyörteitä ja kimmellystä makuhuoneemme oviaukossa ja kyllä, olen alkanut taas syödä, pääasiassa vihanneksia ja proteiinia tällä erää). Minun täytyi päivittää puhdas syömiseni tasolle, mitä en tuntenut haluavani tai tarvitsevani aiemmin, ja nyt huomaan olevani alueella, missä tuhannet ihmiset sanovat: "Tervetuloa, missä olet ollut?!"

Samaan aikaan nuo samat ihmiset saattavat avautua uusille alueille, joille he eivät ole aiemmin tunteneet tarvetta mennä – on se sitten suurempi intuitio tai varjohallitukset tai rakkaus tai miljoonat muut mahdolliset aiheet ja elämänalueet.

Saatat siis seistä rakkaasi edessä ja huutaa hänellä tästä kirjasta tai tuosta elämäntyylivalinnata tai parannusmenetelmästä, mutta hän ei voi kuulla sinua, ennen kuin on valmis. En ollut valmis tähän syömistapaan aiemmin, mutta tulevaisuuden itseni veti minut ylös ja laittoi selvästi uudelle raiteelle omaksi hyväkseni, ja olen kiitollinen siitä. Nyt kun olen valmis, en meinaa saada riittävästi informaatiota ja rakastan tämän uuden polun joka hetkeä!

Niinpä olemme oikeastaan suuressa piirissä, mikä on tehty monista pienemmistä piireistä. Ja olemme todella asiantuntija joissain niistä: jos haluat tietää enemmän energiasta ja tietoisuudesta, tule istumaan minun piiriini. Jos kuitenkin haluan tietää vähän enemmän omien vihannesteni kasvattamisesta tai puu-uunin rakentamisesta, avaudun jonkun toisen piirille ja opin häneltä.

Olemme matkalla oikeaan suuntaan evoluutiossamme, koska tämäntyyppiset piirit laajenevat. Vuosia sitten ne olivat hyvin pieniä ja niissä oli harvoja ihmisiä, mutta nyt miljoonia kerääntyy terveen elämäntyylin piiriin tai yhteiskunnallisesti, poliittisesti, ympäristöllisesti, henkisesti jne. tietoiseen ja heränneeseen piiriin. Se on merkki kollektiivikasvustamme. Se on merkki, että kehitymme kollektiivisesti. Näiden piirien koko kasvaa joka päivä.

Kyse ei siis ole koulusta, missä opitaan tietyistä aiheista joka päivä ja näin päivän lopussa kaikki ovat suunnilleen samalla tietotasolla. Voin kertoa edes näkemättä sinua, mitä energiakentässäsi tapahtuu, mutta en tiedä, osaisinko sytyttää tulen ilman tulitikkuja tai sytkäriä, ja haluaisin todella osata sen. Monet ihmiset haluavat ylösnousta … minä haluan laskeutua! Saavuin tänne yhdistyneenä universumiin … haluan yhdistyä nyt Äiti Maahan.

Minusta tuntuu, että seuraava evoluutiotaso on ruumiillistaa korkeampi tietoisuus- ja tiedostamistaso fyysiseen kehoomme täällä maan päällä ja yhdistää se (lopulta) planeetan kaikkiin järjestelmiin ja rakenteisiin. Tämä on tapahtumassa. Se tulee tapahtumaan laajamittaisesti. Toivon, että se tapahtuisi nopeammin, mutta olen hyvin onnellinen nähdessäni ja tuntiessani, että se tapahtuu nyt nopeammin kuin koskaan.

Mitä sinun ajatuksesi ovat?

*Vesipaastoa ei kannata ottaa kevyesti ja se on ääriharjoitus. Tiedä terveydentilasi ennen kokeilemista ja informoi itseäsi kunnolla turvallisista paastomenetelmistä, myös helposta siirtymisestä paastojaksoon ja siitä pois. Etsi pätevän terveysammattilaisen opastusta tarvittaessa.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

26.2.2015 RAVISTA SE POIS

ViestiKirjoittaja hammer » 26.02.2015 22:14

RAVISTA SE POIS

26.2.2015

On erittäin helppoa kirjoittaa: "Älä anna toisten ihmisten ajatusten ja mielipiteiden vaikuttaa sinuun tai määritellä sinua". Se on todella yleinen fraasi ja olen varmasti kirjoittanut sen itsekin monta kertaa. Sanotaanpa kuitenkin totuus: on yksi asia kirjoittaa se tai inspiroitua siitä ja täysin toinen asia oppia todella toimimaan niin.

Se on kasvuprosessi, mikä voi viedä koko elämän – olla niin vahva itsessäsi, ettet horju omasta totuudestasi ja keskuksestasi, kun toiset kritisoivat sinua, ymmärtävät väärin tai tuomitsevat sinut. Ulkoinen kovuus heikentää jotkut ihmiset täysin. Useimmat meistä ovat jossain pienen, keskinkertaisen tai megahorjumisen kohdassa kuin keilaradan keilat.

Viime viikolla minun oli pakko ihmetellä, oliko joku heittänyt jonkinlaista agitaatiopölyä ilmaan, mikä sai aikaan massahorjumisen, koska oli monia kommentteja (anonyymisti blogissani), jotka tulkitsivat väärin minun ja muiden sanoja ja aiheuttivat ilmapiirin, mikä oli äärimmäisen tuomitseva ja tunkeileva.

Sen jälkeen olen lukenut toisista ihmisistä, jotka tuntevat samoin – yhden tunnetun kirjoittajan sanoessa, että hänen oli pidettävä taukoa Facebookista, koska hänen kokemuksensa oli niin voimakas. On toinen asia, että ihmiset jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneet tällaisesta materiaalista, ovat kriittisiä. Kukin itsekseen. Mutta se tuntui enemmänkin energia-aallolta, joka laukaisi tietoiset ja heränneet ihmiset toisiaan vastaan. Tämä ei tuntunut tavalliselta aurinko- ja kosmiselta aallolta. Se tuntui – uskallanko sanoa – tarkoitukselliselta häirinnältä. Hajota tai hallitse? Hmm … En sano tätä luodakseni pelkoa siitä, kuka tai mikä on saattanut aiheuttaa tämän aallon (jos se oli aiheutettu), vaan sanoakseni "huomio" – jos tunnet näin, ota hetki karistaaksesi se pois. Tai laita Taylor Swiftin laulu "Shake it off" (= ravista se pois) soimaan ja tanssi – erittäin tehokasta!

Täytyy sanoa, että satunnaisissa tilanteissa kun saan tuollaisia kommentteja, minulla on hetki, jolloin haluan häipyä netistä, mutta lopetatko intohimosi ja lakkaat yhdistymästä kaikkiin ihmisiin, jotka resonoivat kanssasi, niiden muutamien vuoksi jotka eivät resonoi?

Oma vastaukseni on "ei", mutta ymmärrän täysin, miksi hyvin monet ihmiset epäröivät ilmaista elämässään luovuutensa, unelmansa, todellisen itsensä, seksuaalisuutensa, henkiset lahjansa tai mikä tahansa tilanne onkin. Kaikki eivät pidä sinusta tai siitä, mitä teet tai mitä sinulla on sanottavana, ja niin vahva kuin ehkä oletkin, ei tunnu hyvältä "kuulla", kun joku periaatteessa sinulle, että ajatuksesi, elämäntapasi, valintasi jne. ovat vääriä. Jälkikäteen voit nauraa sille, mutta tuolla hetkellä … yäk.

Kun minulla oli oma hetkeni, käännyin sisäänpäin katsomaan, miten voisin muuttaa tuon yököttävän tunteen, ja minua opastettiin näin. Perimmiltään olemme kaikki yhtä. Jokainen yksilö tällä planeetalla on osa yhtä Lähdettä. Tähän pohjautuen, oman Itseni aspektit antoivat nuo kommentit, jotka laukaisivat minussa tunteita. Ajattelin: "Okei, leikitäänpä niin, että sanoin nuo asiat itselleni. Miksi sanoisin nuo asiat itselleni? Mitä minun on tarvinnut uskoa itsestäni syvällä sisällä?"

Suosittelen lämpimästi lähestymään samankaltaisia kokemuksiasi tällä tavalla. Se oli hyvin voimakas harjoitus.

Tämä vei minut joihinkin vääriin ydinuskomuksiin, joita on tullut voimakkaasti esiin viime aikoina, taas yhdellä tasolla puhdistettavaksi ja transformoitavaksi ja jotka ovat liittyneet siihen, etten tee riittävästi (mitä jos epäonnistun tekemään sen, mitä olen täällä tekemässä, mitä jos en tee riittävästi, miten voin mitenkään olla riittävän hyvä kaikilla alueilla (äiti, vaimo, kirjoittaja/opettaja, ystävä), kun vuorokaudessa on vain 24 tuntia?!!)

Niinpä se mikä tuntuu epämiellyttävältä, voi osoittautua parhaaksi tilaisuudeksi säteillä valoa varjosi aina vain syvempiin aspekteihin. Älä anna toisten ihmisten asettaa omaa versiotaan "oikeasta" sinuun tai salli heidän vääristyneen versionsa sinusta sivuuttaa sitä, kuka tiedät itse olevasi. Älä jää jumiin noihin hetkiin – ja olemme ihmisiä, joten niitä tulee esiin meillä kaikilla.

Voit käyttää tällaisia hetkiä kääntääksesi peilin ympäri ja erottaaksesi aitoa kultaa niiden laukaisemista tunteista. Tai … voit vain tanssia "Shake it off" –kappaleen tahdissa ja päästää siitä irti niin yksinkertaisesti!

Miltä teistä on tuntunut?

-----------

hammer
Ylläpitäjä

6.3.2015 Herpaantumatonta transformoitumista

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 07.03.2015 10:41

Mrkich 6.3.15: Herpaantumatonta transformoitumista

*_HERPAANTUMATONTA TRANSFORMOITUMISTA_*

Kirjoittanut Dana Mrkich (www.danamrkich.com <http://www.danamrkich.com>)

6.3.2015

Tunnevapautukset ovat todennäköisiä tällä hetkellä – onhan täysikuu ja
superlatautunut sellainen. Vapautukset ovat puhdistavia ja
transformoivia, mikä auttaa sinua näkemään itsesi tai toisen selvemmin
ja sallii sinun päästää irti surusta tai loukkaantumisesta, ja
siirtyessäsi eteenpäin sinulla on enemmän tilaa suurempaan vapauteen ja
itsesi rakastamiseen.

Tämä täysikuu Neitsyessä sykkii ehdottomasti transformaatioenergiaa.
Osittain Pluton – herra "Ota voimasi" – aspektoidessa sitä. Osittain
Uranuksen – herra "Tulen takavasemmalta ja siirrän sinua kymmenen ruutua
shakkilaudan yli, ennen kuin huomaat, mikä sinuun iski" – aspektoidessa
sitä. Ja osittain koska tuntuu siltä, että Muutos on päättänyt laittaa
suuremman pykälän silmään tänä vuonna ja kiikuttaa meitä kaikkia
supervauhtia aika tilaisuuden tullen.

Monin tavoin minusta tuntuu, että kuluneina kahtena kuukautena on
tapahtunut enemmän kuin kuluneena kahtena vuotena. Joillakin tämä voi
merkitä dramaattisia ulkoisia muutoksia, toisilla on kyse sisäisistä
muutoksista ja monilla meistä se on kumpaakin.

Jos koet tätä, luultavasti huomaat, ettei päivisin ole paljon lepoaikaa
– siis päiviä jolloin muutosaallot eivät ole niin voimakkaita, jotta
voimme integroida kaikki nämä muutokset. Voit kuitenkin olla varma, että
integroitumista todella tapahtuu – luultavimmin nukkuessasi yöllä ja
tietoisen mielesi torkkuessa pois tieltä.

Vaikka vuoden teema tuntuu tähän mennessä olleen herpaantumaton työntö
sen viemiseksi uudelle fyysiselle värähtelytasolle, kuka olemme,
samanaikaisesti on erittäin rauhallinen energiavaikutus sisällämme ja
ympärillämme. Ratsastamme korkeammilla ja nopeammilla aalloilla kuin
koskaan, teemme sen kuitenkin tavallaan zen-mäisesti – luottaen siihen,
minne aalto vie meidät, sekä tietäen, että se vie sinne, minne meidän
täytyy mennä, ja kaikki kehittyy täydellisellä tavalla ja ajoituksella.

Yhtä paljon kun meitä pakotetaan siirtymään eteenpäin, meitä myös
yllytetään ottamaan aikaa pysähtyä ja haistella ruusuja matkan varrella.
Tämä saattaa vaikuttaa ristiriitaiselta, mutta nämä kaksi toimintaa
tulee nyt samasta lähteestä: korkeavärähteisistä rakkausaalloista,
joilla ei ole samaa sääntökirjaa kuin aiemmalla "pääpohjaisella"
taajuudellamme. Liikkeellemme eteenpäin antavat polttoainetta
synkronismi, jumalainen opastus, sydämen johtama intuitio,
sydänpohjaiset tunteet ja kaiken sen vaivattomampi vetäminen puoleensa
värähtelyllä, mitä oikeasti tarvitsemme.

Miltä teistä tuntuu?

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa,
lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman
elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio
omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi
ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin
pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Magellan sky code
Ylläpitäjä

6.3.2005 Viivytykset sielun valitsemia kiertoteitä

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 07.03.2015 10:43

*_VIIVYTYKSET – SIELUN VALITSEMIA KIERTOTEITÄ_*

Kirjoittanut Dana Mrkich (www.danamrkich.com <http://www.danamrkich.com>)

6.3.2015

Silloin kun tietoisesti haluamme jotain, esimerkiksi rakkaussuhteen,
tiettyä menestystä tai jonkin muun elämänmuutoksen, niin jos sitä ei ole
elämässämme, se ei aina johdu jostain suuresta tukoksesta tai
ongelmasta. Joskus se johtuu siitä, että syvällä sydän- ja sielutasolla
haluamme todella rehellisesti viivyttää tuota uutta muutosta. Ehkä ei
ikuisuuksia ja ehkä ei edes kuukautta tai päivää enää. Mutta se on
rauhallinen hetki, kun oivallamme: "Aah, siis valitsin todella
nykytilanteeni ja siitä se johtuu".

Useimmat teistä tätä lukevista tietävät jollain tasolla, että valitsemme
omat kokemuksemme, kuitenkin edelleen tietyt tilanteet ovat vaikeampia
hyväksyä kuin toiset. On todella lohduttavaa ja voimaannuttavaa yhdistyä
siihen osaansa, joka on valinnut jonkin tilanteen – ja kuulla suoraan,
MIKSI näin on.

Kyllä, joskus kun haluamme jotain, meillä ei ole kohdattavana siihen
liittyen malleja ja ongelmia. Toisilla kerroilla on ajateltava toisten
ihmisten vapaata tahtoa ja elämänpolkua, mikä eroaa siitä, mitä
tietoisesti olisit valinnut tai mieluummin nähnyt tapahtuvan. Ja on
kertoja, jolloin sielumme ei halua sitä, mitä me haluamme, eikä sitä ole
oikeasti tarkoitettu meille. Tänään emme puhu noista tilanteista –
puhumme asioista, jotka on tarkoitettu meille ja jotka jostain syystä
näyttävät pysyvän käsivarren mitan päässä.

Voit yhdistyä siihen osaasi, joka pitää käsivarren mitan päässä ja
viivyttää jotain haluamaasi, kirjoittamalla tuon aspektin kanssa tai
meditoimalla ja keskustelemalla tuon osasi kanssa. Itse annan mielelläni
tuolle aspektille sellaisen nimen kuin Itsenäinen Iita tai Piilotteleva
Petteri. Luota itseesi. Tiedät, miten saat vastauksia itseltäsi – luota
siihen, mitä tulee.

On paljon helpompaa hyväksyä tuo osasi ja rakastaa sitä sekä rentoutua,
antautua ja luottaa tietäen, että jos valitsit tämän tilanteen tietystä
tärkeästä syystä, niin lopulta päädyt sille polulle, millä sinulle tulee
tuo toive – minkä myös lupasit itsellesi.

Sielusi tietää, mitä tekee – vaikkei tietoisella itselläsi ole joskus
aavistustakaan!

Onko kukaan teistä kokenut jotain viivytetyn ja myöhemmin oivaltanut sen
lopulta saapuessa tai tapahtuessa: "Luojan kiitos, ettei se tullut
aiemmin. En olisi ollut valmis?" (Minä olen ehdottomasti kokenut!)

Jakakaa tarinoitanne tässä innostamaan toisia, jotka ovat samassa
veneessä nyt!

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa,
lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman
elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio
omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi
ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin
pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Magellan sky code
Ylläpitäjä

12.3.2015 AURINGONPURKAUKSET RUISKUTTAVAT BONUSENERGIAA

ViestiKirjoittaja hammer » 13.03.2015 23:57

AURINGONPURKAUKSET RUISKUTTAVAT BONUSENERGIAA

12.3.2015

Kun muutaman päivän aikana on ollut seitsemän M-luokan auringonpurkausta ja hiljattain yksi X-luokan purkaus, riippumatta siitä millainen viikko sinulla on ollut, olen varma, että se on ollut energinen!

Joillekin teistä tämä voi merkitä paljon fyysistä energiaa ja mielen selkeyttä. Toisille se merkitsee aivan vastakkaista ja tämä johtuu siitä, että nämä purkaukset tavallaan uudelleenjohdottavat sinua juuri sillä tavalla, miten sinuun tarvitsee vaikuttaa. Jos tarvitset lepoa, ne yrittävät saada sinut lepäämään, joten sinusta tuntuu uneliaalta. Jos on aika toimia, ne antavat sinulle tuon tarvitsemasi tehostepiikin motivaatiota ja inspiraatiota.

On tavallista tuntea myös kummankin sekoitusta eli paljon toiminta-adrenaliinia pumpataan lävitsesi, mutta mieli tuntee kyvyttömyyttä keskittyä mihinkään. Tämä on tavallisesti hyvä merkki hidastaa ja ottaa tunti tai minuutti kerrallaan. Istuminen alas muutamaksi minuutiksi keskittyen hengityksen kulkemiseen sisään ja ulos, tekee ihmeitä, kun on kyse tasapainon tunteen palauttamisesta.

Purkaukset ovat myös tunteiden puhdistuskoneita – vanhoja viha- tai surutunteita voi nousta tyhjästä, jotta niihin tartutaan ja ne muunnetaan. Jos nämä tunteet eivät ole sinun tai jos ne eivät enää palvele sinua, pyydä niitä lähtemään ja menemään, minne kuluvat.

Tässä vuodessa on enemmän liikevoimaa kuin missään aiemmassa. Meitä kaikkia yllytetään nousemaan seuraavalle tasolle. Joillekin ihmisille tämä merkitsee niiden asioiden katsomista, joita ei ole koskaan ennen katsottu. Toisille se merkitsee selkeämpien ja syvällisempien näkemysten saamista juttuihin, joita on katsottu sata kertaa! Tänä vuonna meitä kutsutaan ruumiillistamaan kaikki, mitä olemme oppineet itsestämme, ja se voi merkitä oman voimamme omistamista, toimeen ryhtymistä unelmaan toteuttamiseksi tai vain yksinkertaisemman ja terveemmän elämän elämistä hetkestä toiseen.

Auringon ja astrologiset vaikutukset ruiskuttavat bonusenergiaa näihin jo ennestään voimakkaisiin aaltoihin ja joukko niitä esittää rooliaan tällä hetkellä! Auringon purkautumisista, tulevaan Uranuksen ja Pluton neliöön 16./17.3. – viimeinen seitsemän neliön sarjasta, joita on ollut vuodesta 2012 saakka – ja valtavaan aurgingonpimennyspäiväntasaukseen 20./21.3.!

Kaikki nämä ovat yksinään massiivista sisäistä ja ulkoista transformaatiota. Yhdessä ne tekevät maaliskuusta yhden ratkaisevan kuukauden ratkaisevassa vuodessa. Se lähettää meidät kaikki suuntaan, mihin meidän eniten täytyy mennä, voidaksemme elää elämää, mikä tuntuu aidoimmalta sielumme korkeimmalle kutsumukselle, totuudelle ja tarkoitukselle.

Miltä teistä kaikista tuntuu?

-----------

hammer
Ylläpitäjä

13.3.2015 ENERGIA JA AIKOMUKSET KUMOAVAT SANAT

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 15.03.2015 21:54

ENERGIA JA AIKOMUKSET KUMOAVAT SANAT

13.3.2015

Tässä on upea esimerkki siitä, miten energiamme ja aikomuksemme kumoavat nyt fyysisen ulottuvuutemme enemmän kuin koskaan!

Olin viime viikonloppuna järjestänyt lounastapaamisen erään ystävän kanssa. Hän pyysi minua valitsemaan paikan, koska oli tulossa syntymäpäiväni. Etsin jotain paikkaa kotiemme puolivälistä ja tunsin jatkuvasti vetoa joen rannalla olevaa upeaa kahvilaa kohtaan. Siellä oli sellainen maisema, mistä pidin – näkymä veteen.

Kun kuitenkin klikkasin sen kuvaa, se näytti siltä, että joku oli laittanut laivakontin keskelle ei-mitään ja ympärillä näin vain paljasta maata silmän kantamattomiin. Hmm … kiva näkymä, mutta missä kaikki ruoho ja puut ovat?

Niinpä etsin toisen paikan, minkä kuvattiin olevan lumotussa puutarhassa! Tyytyväisenä valintaani lähetin sähköpostissa ystävälleni yksityiskohdat ja päätimme tavata siellä klo 13 seuraavana päivänä.

Pysäköin juuri, kun hän soitti sanoen, että hän oli pysäköimässä. Mahtavaa!

"Pysäköin aivan leikkikentän viereen", sanoin.

"Niin minäkin!", hän vastasi. "Katselen punaista hämähäkinverkkokiipeilytelinettä."

"Hmm, minä katselen valkoista."

"Oletko lähellä kahvilaa?"

"Kyllä, se on vasemmalla puolellani."

"Se on minun oikealla puolellani, joten kävelen toiselle puolelle. Katseletko joelle?"

"Mille joelle?? Olen puutarhassa!!"

Suuren hämmennyksen jälkeen ja tekstattuamme toisillemme "missä olen nyt" –kartan, ystäväni osoittautui olevan siinä kahvilassa, minne minä halusin alun perin mennä! Se oli noin viiden kilometrin päässä!

Kysyin häneltä nyt, miten ihmeessä hän oli päätynyt sinne. En ollut edes maininnut, että olin katsellut sitä. Hän sanoi: "Se vain tupsahti mieleeni, kun sanoit kahvilan nimen. Luulin sinun tarkoittaneen tätä."

"No, halusin todella mennä sinne näkymän vuoksi, mutten ollut oikein varma kaikesta paljaasta maasta kilometritolkulla sen ympärillä."

"Mistä paljaasta maasta? Täällä on valtava puisto, leikkikenttiä, kävelytie, vesipuisto ja tämä on upea!" Selvästi se oli ollut vanha kuva paikasta!

Rakastan sitä, että hänen energiansa reagoi minun energiaani eikä pelkkiin sanoihin sähköpostissa, kun oma energiani selvästi ajatteli: "Tähän paikkaan haluat oikeasti mennä. Luota minuun, siellä on ruohoa ja puita sekä tuo maisema!"

Taas yhden oppitunnin lisäksi siitä, että "seuraa ensimmäistä intuitiotasi", se oli selvä merkki, että ihmiset ja elämä reagoivat nyt energiaamme ja aikomuksiimme enemmän kuin koskaan. Logiikka ja sanat siirtyvät takapenkille siinä, mitä sydän todella haluaa ja tarvitsee meille.

Onko kenelläkään teistä tällaista tarinaa?

-----------

Magellan sky code
Ylläpitäjä

17.3.2015 YKSI VAIHE LOPPUU JA VALTAVA OVI AVAUTUU

ViestiKirjoittaja hammer » 18.03.2015 21:58

YKSI VAIHE LOPPUU JA VALTAVA OVI AVAUTUU

17.3.2015

Tällä viikolla löydämme itsemme merkittävän astrologisen vaiheen lopusta ja merkittävän uuden vaiheen alusta. Kesäkuusta 2012 saakka Uranus on ollut neliössä Pluton kanssa seitsemän kertaa. Kumpikin näistä kavereista on transformaatiospesialisti.

Yhdessä työskennellessään Pluto toimii tavallaan rakennustarkastajana, joka käy läpi korkeita rakennuksia ja astuu joka huoneeseen ylimmästä kerroksesta kellariin, tarkastaen ja ruksaten asioita luettelostaan. Pluto pitää siitä, että kaikki toimii optimiteholla. Jos jokin on pielessä, jokin ei ole terveys- ja turvallisuusstandardien mukaista, jotain vähän epäilyttävää tai odottamatonta tapahtuu, perusta ei ole tukeva tai seiniin on käytetty huonolaatuista laastia, Pluto ei epäröi tehdä huomautusta papereihinsa: merkitään purettavaksi, vaatii parannusta ja kunnostusta, valotehoa lisättävä!

Hän kutsuu mukaan Uranuksen, "liipasinherkän" sähkömiehen tai räjähdeasiantuntijan. Uranus avaa takkinsa ja kysyy: "Mitä tarvitset? Minulla on uusia johtoja, minulla on "kipinöitä sähköiskuihin" ja dynamiittia, jos koko hoito täytyy kaataa."

Pluto antaa ohjeensa ja loppu on, no, historiaasi melkein kolmelta viime vuodelta.

Riippuen siitä, missä nämä Uranuksen ja Pluton kohtaamiset tapahtuivat henkilökohtaisella syntymäkartallasi (alla luettelo merkeistä ja asteista), olet ehkä ollut tietoinen siitä, mitä elämässäsi – sisäisessä ja/tai ulkoisessa – transformointiin. Joillakin se on ollut hienovaraista, toisilla äärimmäisen suoraa, mutta olemme kaikki kokeneet sen vaikutuksen jollain tasolla, koska meillä kaikilla on nämä merkit ja asteet jossain kohtaa kartallamme. (Saat ilmaisen kartan sivuilta www.astro.com.)

Kun pääsemme tästä seitsemännestä kohtaamisesta ohi, voit ehkä vasta nyt katsoa jälkiviisaana alla olevia päivämääriä (vaikket tietäisikään karttasi yksityiskohtia) ja kysyä itseltäsi: "Mitä noina aikoina tapahtui? Ja mitä teemaa on selvitetty tällä jaksolla?"

Saatat huomata, että vuoden 2012 puolivälissä alkoi tapahtua jotain hyvin erityislaatuista, mikä on käynyt läpi useita muodonmuutoksia ja siirtymiä. Saatat myös tuntea, että se mitä tapahtui, on tullut lopulliseen johtopäätökseen, lopulliseen ratkaisuun tai oivallukseen. Kenties jokin ympyrä on sulkeutunut. Jokin joka oli poissa tasapainosta, on nyt tasapainossa tai tulossa tasapainoon selkeämmin. Jokin mihin tarvitsi tarttua, on tunnistettu. Jokin parantuminen tai lopputulos mikä ei ollut mahdollinen aiemmin, on nyt mahdollinen. Tietty elämäsi tarina on nyt valmis ja voit siirtyä eteenpäin uudella tavalla – transformoituneena ja tuntien uutta voimaa jollain tavalla. Kaikki nämä asiat ovat esimerkkejä siitä, mitä saatamme tuntea tämän asetelmasarjan jälkivaiheessa.

Uranuksen ja Pluton tarkan neliön päivämäärät 2012-2015

24.6.2012: Uranus 08° 23' Oinas, Pluto 08° 23' Kauris
18.9.2012: Uranus 06° 57' Oinas, Pluto 06° 57' Kauris
20.5.2013: Uranus 11° 14' Oinas, Pluto 11° 14' Kauris
1.11.2013: Uranus 9° 26' Oinas, Pluto 9° 26' Kauris
21.4.2014: Uranus 13° 34' Oinas, Pluto 13° 34' Kauris
14.12.2014: Uranus 12° 35' Oinas, Pluto 12° 35' Kauris
16.3.2015: Uranus 15° 18' Oinas, Pluto 15° 18' Kauris

Kun yksi ovi sulkeutuu, toinen avautuu, kuten sanotaan, ja perjantaina 20.3. meillä avautuu valtava ovi: uutta kuuta ja auringonpimennystä Kaloissa 29° 27' – hiuskarvan päässä Oinaan 0-asteesta, mikä on astrologisen kartan alkua – seuraa välittömästi päiväntasaus 21.3.

Ollessaan niin lähellä merkin loppua se voi ehdottomasti merkitä valtavia loppumisia joillekin ihmisille, mutta ollessaan a) auringonpimennys ja b) niin lähellä eteenpäin suuntautunutta Oinasta, loppuminen tekee erittäin nopeasti tilaa uudelle alulle. Kaikki mitä tapahtuu auringonpimennyksen aikana, on yksi noita kohtalonomaisia asioita, jotka on ns. kirjoitettu tähtiin, ja tämän tietäminen voi tehdä joistain asioista helpompia käsitellä.

Toiset tuntevat työnnön eteenpäin melkein välittömästi. Viikonloppu torstai-illasta lähtien on erittäin voimakasta portaaliaikaa, missä voit laittaa hämmästyttäviä aikomuksia liikkeeseen ja saada selkeitä näkemyksiä parhaasta suunnasta ja parhaista toimenpiteistä. Istu alas pitämään päiväkirjaa tai meditoimaan 10 minuutiksi kunakin päivänä maksimihyödyn saamiseksi.

Mitä teidän Uranus/Pluto-teemanne ovat olleet?

-----------

hammer
Ylläpitäjä

22.3.2015 MENNYT VIIKKO – ENERGIAT KASVAVAT

ViestiKirjoittaja hammer » 23.03.2015 18:24

MENNYT VIIKKO – ENERGIAT KASVAVAT

22.3.2015

Millainen viime viikko olikaan! Monien voimakkaiden auringonpurkausten, uuden superkuun, auringonpimennyksen ja päiväntasauksen välissä tuntuu siltä, ettemme ole ehtineet antaa hengityksemme tasaantua.

Sinusta on ehkä tuntunut siltä, että tavallista enemmän asioita pakkautui aikatauluusi kuluneella viikolla, kun taas ajankulu kiihtyi ja sinulla tuntui olevan kiire koko ajan! Toisaalta huomasin, että aina kun ajattelin: "Itse asiassa en halua pitää kiirettä. Nautin siitä, mitä teen juuri nyt", aika ikään kuin hidastui ja laajeni vähän, mikä salli paljon mukavamman ja iloisemman kokemisen.

Energiat ovat nopeita tällä hetkellä – siitä ei ole epäilystäkään. Kuitenkin minulle näytetään elokuvasta Lucy sitä kohtausta, missä hän seisoo Time Squaren keskellä kaikkien kiiruhtaessa ympärillä, mutta hän pystyy käden heilautuksella hidastamaan näkymän. Jospa se olisikin niin helppoa, mutta kykenemme ehdottomasti tuntemaan jotain samanlaista. Kun pysähdymme hetkeksi hengittämään, ikään kuin painamme "pausea" kaikkien kiireisten tehtävälistojemme keskellä ja astumme pois ajasta hetkeksi.

Se voi merkitä kirjaimellisesti minuutin ottamista, silloin kun on valmis ryntäämään ulos ovesta. Astu ulos ovesta ja pysähdy minuutiksi tai puoleksi. Sulje silmäsi. Hengitä. Tuo hetki voi olla yhtä tehokas kuin pitkä meditointi, koska aikaa ei oikeasti ole olemassa. Se voi vaikuttaa siihen, että työntämisen ja venymisen tunteen sijasta olet koko päivän vähän tyynempi, vähemmän ahdistunut, keskittyneempi ja selkeämpi.

Tulee aina vain tärkeämmäksi ottaa tämä aika itsellemme. Joskus se merkitsee kalenterin järjestämistä uudelleen sanoen, ettet pysty sovittamaan kaikkea tätä tähän päivään tai viikkoon – aikataulutan uudestaan nämä asiat ja otan iltapäivän, tämän illan tai tämän sunnuntain latautumiseen. Se että sanot itsellesi "kyllä", voi olla vaikeaa, koska se merkitsee usein "ein" sanomista jollekin sitoumukselle tai jollekin, mitä tarvitsee tehdä, mutta meistä ei ole hyötyä kenellekään ollessamme tyhjä ja poikki.

Niinpä siirtyessämme maaliskuun viimeiseen viikkoon, sitoudu sanomaan useammin itsellesi "kyllä". Pysähdy hengähtämään ja latautumaan säännöllisemmin – on se sitten minuutti siellä täällä joka päivä tai iltapäivä ilman velvollisuutta olla missään viikonloppuna.

Nämä energia-aallot ovat kuin vuorovesi, joka kuljettaa meitä nopeammin ja nopeammin eteenpäin. Se ei ole loppumassa ihan lähiaikoina. Emme pysty kontrolloimaan noita aaltoja, mutta voimme oppia ratsastamaan niillä niin, että kasvuvaihe tuntuu riemastuttavalta, kuitenkin osaten kääntyä sisäänpäin, kun tarvitsemme taukoa.

Millainen sinun viikkosi on ollut?

-----------

hammer
Ylläpitäjä

26.3.2015 TODELLISUUDEN LUOMINEN – LAIT JA VASTUUVAPAUSLAUSE

ViestiKirjoittaja hammer » 28.03.2015 22:15

TODELLISUUDEN LUOMINEN – LAIT JA VASTUUVAPAUSLAUSEKKEET

26.3.2015

Eri opettajat käyttävät eri sanoja, mutta oikeastaan sanomme kaikki saman asian: "usko siihen ja näet sen", "pyydä, usko ja vastaanota", "kun pyydät, sinulle annetaan", "jos pystyt näkemään sen ja uneksimaan siitä, voit saavuttaa sen".

Nämä ovat enemmän kuin vain inspiroivia lainauksia – ne ovat värähtelyn ja todellisuuden luomisen lakeja. Toivon, että meille kaikille olisi opetettu nämä koulussa, mutta ei ole koskaan liian myöhäistä muistaa näitä opetuksia ja soveltaa niitä elämäämme.

On tärkeää muistaa yllä olevan kanssa seuraavat pienet vastuuvapauslausekkeet: "jos se on todella tarkoitettu sinulle", "parhaaseen ja oikeimpaan jumalaiseen aikaan", "jos se on korkeimmaksi parhaaksesi". Universumi ei suojaudu näillä siltä varalta, ettei homma toimi. Ne ovat lakeja, jotka toimivat sinun hyväksesi. Joskus luulemme haluavamme jotain tai jonkun, mutta sielumme näkee, mitä edessä on – jotain parempaa, jotain mikä on enemmän harmoniassa sen kanssa, kuka oikeasti olemme – ja näin meidät ohjataan uudestaan.

Toisilla kerroilla meillä on pelkoja, uskomuksia tai muita prioriteetteja (tietoisia tai alitajuisia), jotka ovat ristiriidassa sen kanssa, mitä haluamme, ja näin se mitä haluamme, sysätään sivuun, kunnes tartumme niihin. Jos uskomme, että xyz:n saaminen johtaa jonkin menettämiseen (vapaus, aika, itse), niin viivytämme sitä kerta toisensa jälkeen, kunnes emme enää usko niin. Yhtenä päivänä kun tuo uskomus, pelko tai prioriteetti muuttuu, heräämme uusille ideoille, ratkaisuille ja poluille, jotka antavat meille uutta selkeyttä ja avaavat meidät teoille, jotka eivät koskaan ennen ole juolahtaneet mieleemme – ja sallivat meidän päästää sisään unelmamme ja toiveemme.

Ole kiltti itsellesi, kun luot elämääsi. Kyse on keskeneräisestä työstä ja uuden laajentumisen myötä tulee uusia unelmia ja toiveita. Nauti kaikesta, mitä olet tehnyt tähän mennessä, ja odota innolla, mitä muuta on tulossa.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit