GAMMA-AALTOMATKA
Kokenut Suzanne Lie (
www.multidimensions.com)
31.1.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Puhtaaksikirjoitus gamma-aaltomatkan nauhoituksesta 23.1.15 (Suzanne ja Nuri)
Suzanne: Havaitsen arcturuslaiset, jotka ovat korkeampi minä, eräänlaisena valopilvenä, sädehtivänä valopilvenä. Arcturuslainen kurkotti juuri koskettamaan sydäntäni. Paremminkin salamana, jos ymmärrät. Minulle näytetään uusi maapallo, mutta sitä on erittäin vaikeaa tulkita.
Haluaisitko esittää minulle jotain kysymyksiä ja auttaa minua tulkitsemaan sitä? Tiedän vain, että minulle näytetään, mutta sitä ei voi havaita kolmannen ulottuvuuden havaintotavallani.
Nuri: Miten Uusi Maa tai Nova Maa hahmotetaan korkeammilla asteillamme?
Suzanne: Minulla on nyt samanlainen tietämisen tunne kuin se, kun kommunikoin korkeamman ulottuvuuden olentojen kanssa. Minulla on selvempi kuva itsestäni aluksella, koska olen kirjoittanut sen. Kirjoittaessani olen juoksuttanut kokemuksen 3D-mieleni läpi ja siksi 3D-mieleni on kykenevämpi luomaan kuvia.
Nuri: Pystyisitkö kuvaamaan fyysistä ulkonäköäsi uudella maapallolla?
Suzanne: Se on valokeho. Se näyttää humanoidilta. Sillä ei ole fyysisen muodon yksityiskohtia. Nuo yksityiskohdat liittyvät 3D-taajuuden rakenteeseen. Tässä 5D-taajuudessa kaikki virtaa. Juuri nyt olen kalibroitunut vain valokehooni, joten jos olisin kalibroidumpi fyysiseen kehooni, pystyisin ehkä näkemään enemmän.
Valokehoni on androgyyni. Minä ja/tai täydentäjäni ja minä, voimme päättää saada harhakuvan erillisyydestä, mutta yhteys on aina jatkuva. Tämä on hyvin samanlaista kuin aviomieheni kanssa, joka on täydentäjäni. Hän itse asiassa meditoi juuri nyt, joten se on mielenkiintoista. Täytyy kysyä, millainen hänen meditaationsa oli.
Nyt katson taas sitä kuvaa, minkä olen jo nähnyt itsestäni. Olen melkein kuin kallionkielekkeellä ja olen edelleen tuossa pimeässä paikassa – melkein kuin pimeydessä ennen valoa. Siis tämä paikka, tämä kynnys, on erittäin pimeä. Se on kuin keskiyöllä, mutta voimme nähdä toisemme, koska voimme nähdä valokehot.
Luulen, että yksi syy pimeyteen on, että voimme saada vastakkainasettelun. Koska on pimeää, voimme nähdä paremmin valokehot. Tämä on se paikka, mitä kutsutaan "kynnysmaapalloksi", "kynnys-Gaiaksi" – miten tahansa haluammekin kutsua sitä.
Se on melkein vastaavaa, kun joku tulee ylös syvästä lammesta ja kurkotat auttamaan häntä ylös vedestä. Jokaisen on päästävä siihen yksin, mutta sitten kun hän on valmis viimeiseen "kielekkeeseen" – mikä se ikinä onkin – kun pääsemme viimeistelyyn, ennen sitä meidän täytyy käydä läpi ns. tämä viimeinen pimeys sen varmistamiseksi, että meillä on ehdottomasti kaikki.
Se on samanlaista, kun muuttaa pois vuokratalosta. Olen tehnyt tämän kaksi kertaa ja jätin joukon tavaroita heidän huolehdittavakseen. Mutta jos myymme talon, meidän täytyy saada ulos joka ikinen tavara – kaikki. Meidän siis täytyy käydä läpi tämä pimein yö juuri ennen aamunkoittoa mennäksemme 3D/4D-itseemme katsomaan, onko vielä joku, jota tarvitsee auttaa, joitain syntymäsopimuksemme osia joita ei ole vielä täytetty.
Kuulen, että jos muunnamme itsemme, ennen kuin sopimuksemme jotkut osat on täytetty, voimme täyttää ne korkeammasta taajuudesta. Tärkein asia nimittäin meille joilla on ollut jatkuva fyysinen kokemus ja jotka ymmärrämme ja tiedämme ja elämme kolmannen todellisuuden vaikeuksia, on, että pystymme jotenkin siirtymään ylösnousemusprosessin läpi. Aivan kuten kaikki ylösnousseet mestarit jättivät taakseen päiväkirjojaan, kirjojaan, sanojaan ja meditaatioitaan tiekartaksi, jota toiset voivat seurata.
Tunnen, että kirjani ovat noita asioita, koska ne tuovat sisään kaiken – tehtäväni synteesi. Tunnen aluksen hyvin paljon tällä hetkellä. Kun siirryn yli, kosketan uutta maapalloa, mutta sitten minun täytyy pitää tauko aluksella. Tämän kuulen. Minun täytyy palata alukselle joksikin aikaa. Minun täytyy mennä emäalukselle joksikin aikaa. Koska siellä tai uudella maapallolla ei ole aikaa, sillä ei ole merkitystä. Mutta tunnen kamalaa koti-ikävää eikä se ole Uutta Maata kohtaan, koska en ole kokenut sitä vielä. Tunnen koti-ikävää alukselle.
Plejadilaisessa ja arcturuslaisessa itsessäni, antareslaisessa itsessäni ja myös dragoniaani-itsessäni ja siriuslaisessa valas/delfiini-itsessäni, olemme kaikissa pitkällä yli planeettasidonnaisuudesta. Sitten kun ylösnousemusprosessi on valmis, siirrymme mobiili-ilmaisuumme – emäalukseen missä on kaikki olemuksemme.
Uusi Maa ja emäalus Gaia ovat sama olento. Uusi Maa, viidennen ulottuvuuden maapallo, ei ole matriisissa, 3D-matriisissa. Sitä ei ole kolmannen ulottuvuuden tähtikartoissa. Se ei ole matriisissa, kun se on tässä toisessa maailmassa. Voi hyvä Luoja – tämä toinen maailma – vau! Huh – hallelujaa! Se tuntuu todella hyvältä, todella hyvältä. Olen saanut tämän kokemuksen meditoidessa pari kertaa ja tarvitsen tavallisesti jonkun antamaan minulle käynnistyksen, joten kiitos Nuri maadoittumiskentästä, jotta pystyn paremmin selittämään näitä muita maailmoja. Ne ovat kaikki nyt-hetkessä. Ei ole aikaa, ei ole etäisyyttä eikä ole erillisyyttä.
Kaikki on tietoisuudessamme. Ja alus on tietoisuutemme ja me, aluksen kaikki jäsenet, teemme yhteistyötä emäaluspaketin, -ajatusmuodon luomiseksi. Nyt ymmärrän, mistä ajatusmuotoja ja tietoisuutta koskevissa viime artikkeleissa oli kyse.
Tavallaan tämä olisi luultavasti jokin gammatietoisuusmuoto, mitä koen nyt. Se on ehdottomasti thetan yläpuolella, mutta on erittäin hiljaista ja luulen, että olisi kyse gamma-tietoisuuden olemisesta hiljaisempi ja pienempi. On todella hiljaista. Kaikki on tässä nyt.
Nuri: Onko se tyhjiö?
Suzanne: Ei, se on elävä. Tyhjiö on elävä.
Nuri: Kyllä, sitä tarkoitan.
Suzanne: Kyllä, kyllä, se on elävä. Mutta olen edelleen tuossa pimeämmässä paikassa, koska minulla on vielä maa-astia enkä ole valmis sen käyttämisen osalta.
Nuri: Haluaisin kysyä sinulta kynnyksestä. Tulee mieleen – olemme puhuneet tästä aiemmin – tuo tietty hetki Interstellar-elokuvasta, missä pääosan esittäjä päästää irti ja sukeltaa mustaan aukkoon. Voiko sitä verrata tuohon kohtaukseen?
Suzanne: Kyllä, ja sitten hän voi mennä tyttärensä kuoleman nyt-hetkeen. Hän voi ottaa kolmannen ulottuvuuden kuoren. Tästä paikasta voimme ottaa kuoria, jos valitsemme niin. Ja palaan omaan kuoreeni ja tunnen tuon kuoren edelleen. Olen hyvin yhdistynyt kuoreeni, koska minun täytyy pitää se ravittuna.
En pärjäisi näin pitkään ilman happea. Kun lähden kuorestani, se on erilaista, mutta minun ei ole tarkoitus jättää kuortani nyt. En halua jättää kuortani nyt. Pidän elämästäni.
Mielenkiintoista on, että sitten kun tulemme ylösnousemuskohtaan, meillä on paljon luomiskykyjä ja pystymme luomaan todella kauniin ja upean elämän. Ihmiset ajattelevat: "Voi, haluan pois täältä." Ei, odotapa hetki, sillä tavalla et pääse sieltä pois, koska et ole vielä valmistunut.
Voin nähdä tästä nyt – voi, tunnen taas kundaliinin, kiitos, se on muistutus, jotten putoa takaisin. Nimittäin luulen, että theta-kundaliinissa "zoomaat pois". Tiedätkö, mistä puhun? Gammassa olet kundaliinissa. Onko tässä sinusta järkeä? Koska kundaliini on valokehomme ja olemme jo valokehossamme.
Nuri: Kyllä.
Suzanne: Theta on matka. Theta-tietoisuus on matka. Sitä kutsutaan "shamaani-taajuudeksi". Delta on kuoleman taajuus ja ihmiset ovat kuolleet, mutta tulleet takaisin, ja he pystyvät muistamaan kuolemansa. Se on "uloskirjautumistaajuus" 3D-matriisista lähtemiseksi.
Nuri: Olisi siis oikein sanoa, että theta on sitä, kun istut tarkkailijan tuolissa, ja gamma on kuin sukeltamista kundaliiniin ja tulemista siksi.
Suzanne: Kyllä, sanoisin niin. Ja deltassa päästät irti kuorestasi, jos olet valmis siihen.
Nuri: Kyllä, okei – kehostasi.
Suzanne: Kyllä, päästät irti kiinnittymisestäsi fyysiseen kehoon. Tunnen tämän langan. Ja ymmärrän sen, mitä kutsutaan "hopealangaksi", mikä on itse asiassa valokeholanka. Se on todella valolanka ja tunnen sen. Tunnen, että se yhdistyy taajuuksien läpi rakkaan Gaian ytimeen. En tiedä, pystyisinkö jäämään, jos minulla ei olisi rakkautta Gaiaa kohtaan. Tarkoitan, etten ole enää nuori. Minulla on ollut pitkä elämä, mutta tiedän, etten ole valmis.
Nuri: Haluaisin kysyä jotain muuta. Koet kynnyksen, mutta pystytkö myös näkemään muuntumisen kynnyksestä valokehoksi?
Suzanne: Minäpä kerron sinulle, mitä itse asiassa koen, koska en ole varma, miten vastaisin siihen, okei? Tunnen tämän polun/vanan. Ja tunnen tämän vanan/polun sisälläni, aivan kuten aina sanotaan. Tunnen sen sisälläni. Tunnen koko kundaliinini, kun sillä on värähtely. Se ei painele ylös ja alas, kuten tavallisesti koen. Tällä kertaa kundaliini on hiljaa paikoillaan. Kyse on tuosta kiinnikkeestä. Olen tuntenut itseni tässä pimeässä paikassa aiemmin. Mutta minulla – koska en tiedä, onko kaikilla näin – ensimmäinen kaipaukseni ja ensimmäinen yhteyteni on emäalus, minun täytyy mennä ensin tuohon kotiin.
Ja kyllä, sen teen. Menen kotiin sinne ja sitten seuraava kotini olisi Gaian ytimessä lemurialaisten kanssa. Kyllä, se olisi kuin ITSENI sirpaleiden noukkimista. Kuulen, että ensimmäiset jotka menevät läpi, ns. tekevät editoinnin.
Pääsemme siis tähän tietoisuustilaan ja sitten meidän täytyy siirtyä takaisin emäalukselle. Sitten voimme mennä uudistumiskammioon useamman kerran ja kommunikoida koko todellisuutemme kanssa emäaluksella. Kyllä, silloin voisimme tuntea tuon upean ykseystietoisuuden, mikä on jatkuva aluksella. Voisimme myös elää äärettömyydessä ajan tuolla puolen.
Sitten kun voimme kokea tuon tunteen hyvin, hyvin syvästi, koska olemme valokehomuodossamme, voimme mennä rakkaan Gaian ytimeen Sanat Kumaran luo. Hän on palannut auttamaan Gaian ylösnousemuksessa nykyistä planeettalogosta, ylösnoussutta mestari Kuthumia.
Rakas suloinen, suloinen Kuthumi on edelleen siellä logoksena ja työskentelee Gaian sekä niiden lemurialaisten ja altantislaisten kanssa, jotka olivat korkeampaa veljeskuntaa, mikä ylösnousi. He kaikki jakavat informaationsa Gaian kanssa auttaakseen sitä ytimestä käsin, koska Gaia ylösnousee kristalliytimestään, aivan kuten me ylösnousemme ytimestämme, kundaliinistamme.
Meidän kundaliinimme on suora viiva, koska olemme "ylös/alas"-humanoideja. Gaian kundaliini on kehä sen ydinkristallissa, koska se on pyöreä olento. Gaia on ehdottomasti elävä olento, joka on paljon kehittyneempi kuin me. Gaia on mennyt täysin yli kaikesta humanoidievoluution tarpeesta ja myös yli tarpeesta kehittyä emäaluksella jne. Se on nyt siirtynyt eteenpäin planeettana kehittymisestä. Kun se ylösnousee, se siirtyy galaktisempaan tilaan.
Tämä on mielenkiintoista informaatiota. Nyt kerron sinulle kysymyksen, mikä minulla on, ja pyydän sinua esittämään sen minulle, okei? Kysymykseni on: jos Gaia-olento ylösnousee planeettamuodostaan seuraavaan oktaaviinsa, mikä on galaktinen muoto, niin mikä on Uusi Maa?
Anna minun keskittyä ja laitan sinut kysymään sen, okei? Luulen saaneeni osan vastausta, mutta auttaa, kun joku ulkopuolinen kysyy. Luulen, että tämä on pisin aika, minkä olen ylläpitänyt tämän tietoisuustaajuuden. Kiitos maadoittamisestani, Nuri. En usko, että olisin pystynyt tekemään tämän jonkun maadoittamatta minua.
Nuri: Ottaen huomioon, että Gaia ylösnousee planeettamuodostaan galaktiseen muotoon, mikä Uusi Maa sitten on?
Suzanne: Se on paljolti kuin avaruusasema. Aivan kuten ihmiskunta siirtyy maapallon rajojen ulkopuolelle ja muodostaa avaruusasemia, joita meillä on ollut hyvin, hyvin pitkään, Uusi Maa on kuin avaruusasema. Avaruusasema on paikka, minne mennään "välitilassa", kun avaruusalukset pääsevät vain avaruusasemalle saakka ja takaisin maapallolle ja taas avaruusasemalle jne. Siis Uusi Maa on paikka ihmisille, jotka voivat laajentaa tietoisuutensa 5D-maapallolle ja takaisin 3D/4D-maapallolle, sitten 5D-maapallolle ja takaisin – 5D-maapallolle ja takaisin 3D-maapallolle.
Voi, tämä on mielenkiintoista, aivan kuten avaruusasemat ovat vanhanaikaisia Plejadien maailmoissa, Andromedan maailmoissa ja Siriuksen maailmoissa, koska ne eivät enää tarvitse "välitila"-paikkaa, tuo Uusi Maa, Maa-avaruusasema, yhtyy lopulta maapallon ylösnousseeseen galaktiseen ilmaisuun. Voi, olen lukenut monesta paikkaa, että Uusi Maa olisi eri galaksissa, enkä ole pystynyt tajuamaan, miten niin olisi.
Uusi Maa on Gaian galaktisessa muodossa. Siis todellinen Uusi Maa on Gaian galaktisessa muodossa. Uusi Maa –satelliitti on tässä aurinkokunnassa, tässä Linnunratagalaksissa. Onko tässä järkeä?
Nuri: Kuulosti siltä, että Uusi Maa on metafora, mutta voisitko saada siitä vähän enemmän?
Suzanne: Uusi Maa –satelliitti resonoi Linnunratagalaksiin ja se resonoi sen tavalliseen paikkaan fyysisen maapalon aurinkokunnassa. Samalla tavalla on Venuksen osalta. Jos katsot aurinkokuntaa ja otat kuvan mielessäsi aurinkokunnasta, näet sen sellaisena, kuin olemme aina nähneet sen.
Sitten tarkkailet tätä aurinkokuntaa viidennen ulottuvuuden havaintotavallasi ja näet, että on viidennen ulottuvuuden Venus. On viidennen ulottuvuuden maapallo. Marskin työstää sitä. On ehdottomasti viidennen ulottuvuuden Jupiter. Ulkoplaneetat – kyllä, Neptunus työstää sitä. Pluto ei ole oikeastaan osa tätä koko järjestelmää, mutta aurinko on myös valmis muuntumaan.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.