SILLÄ VÄLIN YLÖSNOUSEVALLA MAAPALLOLLA, OSA 2
Plejadilaisia kanavoinut Suzanne Lie ( suzanneliephd.blogspot.com)
1.1.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Olemme yhtä
Sandy jatkaa:
Kun istuimme Jasonin kanssa pöydän ääressä syöden brunssiamme, puhuimme unestamme ja hämmentävistä Mytrian-tunteistamme.
"Olen onnellinen, että näin tämän unen ja koin intiimisti olemisen Arcturuslaisen kanssa", sanoin siemaistessani kahvia. "On myönnettävä, että olen kaivannut todella Mytreä ja Mytriaa. Oletko sinä nähnyt enää unia Mytrianista?"
"Kyllä", Jason vastasi. "Itse asiassa vasta muutama päivä sitten näin unta, missä Mytrian oli Arcturuslaisen kanssa. Minun on kuitenkin edelleen vaikea ymmärtää, miten yhdessä persoonassa tai olennossa - koska en ole varma, että Mytrian on ihminen - voi olla kaikki nuo ITSEN eri osat.
"Tarkoitan, että oletettavasti sinä ja minä olemme osa Mytrianin moniulotteista ITSEÄ, mikä sisältää Mytrian, Mytren ja Arcturulaisen. Miten niin voi olla? Miten yksi olento voi sisältää niin monia tietoisuustaajuuksia yhdessä muodossa?"
"Olen ihmetellyt sitä itsekin", vastasin. "Tunsin myös suurta itseluottamusta ja varmuutta Mytrestä ja Mytriasta, mutta Mytrian näyttää melkein yhtä hämmentyneeltä kuin minä. Kuitenkin alan nyt ymmärtää ajatuksen moniulotteisesta yhdistelmäitsestä, kun sulauduin aamulla yhteen Arcturuslaisen kanssa. En kuitenkaan pysty tulkitsemaan tuota ymmärrystä sanoiksi. Itse asiassa nyt on enemmän ja enemmän käsityksiä, kokemuksia, tunteita ja ajatuksia, joita ei voi ilmaista sanoin."
"Uneni Mytrianista - tai kenties ne ovat kokemuksiani Mytrianin kanssa - näyttävät keskittyvän Mytrianin yritykseen sulautua täysin yhteen moniulotteisten ilmaisujensa kanssa. Itse asiassa näin muutama päivä sitten unta, että Mytrianilla oli läheinen suhde Mytren ja Mytrian kanssa emäaluksella. Sitten toissayönä näin unta, että Mytrian sulautui yhteen Arcturuslaisen ITSENSÄ kanssa."
"Miksi et kertonut minulle siitä?", kysyin loukkaantuneena. Tavallisesti puhuimme Jasonin kanssa kaikesta. Viime aikoina olimme kuitenkin tuntuneet etääntyvän.
"Kyllä", Jason sanoi tarttuessaan kädestäni. Hän luki taas ajatukseni. "Minäkin olen tuntenut, ettemme ole olleet yhtä läheisiä. Luuletko, että meistä tuli onnellisuudessamme riippuvaisia Mytrestä ja Mytriasta?"
"He ilmaisivat tuon huolen", vastasin. "Luulen heidän olleen oikeassa. Nyt kun he eivät ole aktiivisesti elämässämme, olemme vajonneet arkipäivän raadantaan. Olen pahoillani, etten ole ollut riittävästi yhdistynyt sinuun oivaltaakseni, että näit niin informatiivisia unia. Sitten minä näen yhden unen ja sinä kuuntelet joka sanan. Miksi et jakanut uniasi kanssani?"
Jasonilta kesti pitkään vastata kysymykseeni. Tiedän hänen yrittäneen löytää mahdollisimman ystävällisen tavan vastata minulle. Purin huulta, etten puhuisi, mutta myös peläten, mitä hän sanoisi. Lopulta en pystynyt enää odottamaan. Miten upea aamu voisi muuttua niin nopeasti yhdestä lyhyestä keskustelusta?
Tunsin välittömästi Arcturuslaisen energian sisälläni taas sanovan: "Suurempi valo paljastaa kaikki salaisuudet." Sen olisi pitänyt lohduttaa minua, mutta aloinkin pelätä vielä enemmän. Mitä jos Jason ei rakastakaan minua enää ja hän yrittää löytää tavan erota? Kenties minun on nyt oltava yksin. "EI, EI", huusin sydämessäni. Ehdottomasti suurimmat pelkoni paljastuivat minulle.
Olin itkemäisilläni, kun Jason otti minua kädestä ja sanoi: "Älä järkyty. Rakastan sinua enkä halua jättää sinua. Minusta vain toisinaan tuntuu, että olen jättänyt oman ITSENI."
Päätin valita korkeamman tien ja unohtaa omat pelkoni ja lohduttaa miestä, joka oli juuri tukenut minua upeasti. Pidin häntä kädestä ja katsoin kasvoihin. "Olen iloinen, että tunnet voivasi puhua nyt kanssani. Olen valmis kuuntelemaan ja olen hiljaa, kun puhut."
Kun näin helpottuneen ilmeen Jasonin kasvoilla, käsitin, miten paljon olin hallinnut keskustelujamme. Miten olin voinut olla huomaamatta, miltä hänestä tuntui? Miten olin voinut olla niin itsekäs? Halusin kertoa sen hänelle, mutta päätin pitää nuo sanat nyt sisälläni ja pysyä hiljaa - ei mikään pikkujuttu minulle. Onneksi Jason puhui lopulta.
"Kiitos, että annoit minulle aikaa kerätä ajatukseni. Viime aikoina on tuntunut siltä, että mieleni kulkee niin paljon nopeammin kuin kehoin, että pystyn hädin tuskin itseni perässä, puhumattakaan sinusta. Olen tarvinnut aikaa olla vain itsekseni, jakamatta kaikkea kanssasi. Sen vuoksi kai en kertonut unistani. Tiesin myös, että sinulla oli vaikeuksia Mytrianin hyväksymisessä ITSESI osaksi, kuten minullakin oli.
"Tunsin kuitenkin suurta empatiaa Mytrianin ahdinkoa kohtaan. Kenties pystyin paremmin ymmärtämään Mytrianin hämmennyksen, koska kamppailin itse yrittäessäni säilyttää syvän suhteen ITSEENI ja sinuun samanaikaisesti. Vaikka he ovatkin kollektiivi, moniulotteinen olento joka on täysin tietoinen ITSENSÄ monista ulottuvuuksista, heille ei annettu ohjeita siihen, miten käsitellään niin hämmentävä energiakenttä.
"Koska pystyn hädin tuskin navigoimaan syvää rakkaussuhdetta sinun ja oman ITSENI kanssa, minua lohdutti Mytrianin kehityksen seuraaminen. Luulisin, että siksi olen nähnyt unta heistä niin usein. Mutta nyt totuuteni on loukannut sinua. Voin nähdä sen kasvoiltasi."
"Se mitä minun kasvoillani on, on MINUN ongelmani", vastasin ilman tippaakaan kiukkua. "Minullakin on ollut ongelmia elää fyysisenä ja samalla kommunikoida galaktisten olentojen kanssa. Sitten niiden lähdettyä tunsin itseni täysin hylätyksi. Näin muutaman unen Mytrianista, mutta kohdistin vihani Mytrian ja Mytren hylkäämisestä Mytrianiin. Nyt oivallan, että olen kohdistanut sen myös sinuun. Siksi et ole tuntenut turvalliseksi jakaa syvemmin kanssani."
Jason oli hiljaa aivan liian pitkään, mutta onnistuin hillitsemään itseni. Itse asiassa kutsuin Arcturuslaista muistuttamaan minulle siitä upeasta kokemuksesta, joka minulla oli juuri ollut. Kyllä, se mikä menee ylös, tulee alas. En myöskään halunnut syöksyä inhimillisiin loukkaantuneisuuden tunteisiini.
Olin tehnyt Jasonille vaikeaksi olla kanssani. "Epävarmuutesi vaati hänen huomiotaan, silloin kun sinun olisi tarvinnut antaa hänelle rakkaudellinen vapaus", kuulin korkean sydämeni sanovan. Kyllä, korkea sydän oli tietysti oikeassa. Olin rakastanut Jasonia loukatuista tunteistani enkä korkeasta sydämestäni ja tämä loukkasi hänen tunteitaan.
Päätin lähettää Jasonille samaa ehdotonta rakkautta, mitä korkea sydän lähetti minulle ollessani "elämänpuussa", kuten nyt kutsuin kokemustani. Pitäen silmät avoimena ja puristaen häntä kädestä, vapautin pelkoni korkean sydämen vihreän vaaleanpunaiseen valoon ja korvasin sen ehdottomalla rakkaudella. En tiennyt paljon ehdottomasta rakkaudesta, mutta koska olin juuri tuntenut sitä Arcturuslaiselta, pystyin muistamaan sen TUNTEEN.
Kutsuen uudestaan ja uudestaan Arcturuslaista apuun, lähetin ehdottomia rakkausaaltoja Jasonille. Kun lähetin tätä rakkautta ja kun hän ilmiselvästi otti sen vastaan, luiskahdimme hiljaa ajan ulkopuolelle. Tunnuimme istuvan pöydän ääressä pitäen kädestä ja katsoen toisiamme silmiin kokonaisen elämän ajan.
Sitten kun väsyin lähettämään ehdotonta rakkautta, oivalsin, etten voinut lähettää sitä tuntematta sitä ensin sisälläni. Silloin aloin tuntea, että ehdottoman rakkauden lahjani palautettiin takaisin minulle. Mietin, oliko näin kaikissa tunteissa, ja korkea sydämeni sanoi välittömästi: "KYLLÄ." Kun lähetin ajattoman lahjani Jasonille ja itselleni, pystyin tuntemaan tietoisuuteni taas uudella maapallolla, missä olin juuri käynyt. Näin kaukaisen vuoren, ihanan laakson ja temppelin. Samalla kun olin yhteydessä Jasoniin käsien ja sydämen kautta, otin hänet mukaani, kun kuljimme kultaisia portaita pitkin avoimesta kultaisesta ovesta.
Tällä kertaa temppeli näytti pimeältä, ikään kuin se olisi odottanut meidän luovan kokemuksemme yhdessä. Silloin Jason katkaisi yhteyden ja alkoi nyyhkyttää. Vedin tuolini hänen viereensä ja laitoin käsivarren hänen ympärilleen. Koska olimme edelleen ajan ulkopuolella, minulla ei ole aavistustakaan, miten kauan hän itki ja miten kauan lohdutin häntä hiljaa.
Lopulta hän katsoi minua taas silmiin ja sanoi: "Se oli upein lahja, minkä olen koskaan saanut. Käsitän nyt, että pelkäsin niin kovasti menettäväni sinut, että keskityin itseni menettämiseen. Voi niitä petosverkkoja, joita punomme."
"Aivan", sanoin, "mutta pääsemme takaisin totuuteen."
"Totuus on", Jason sanoi tyynesti, "etten voisi koskaan jättää sinua, koska olemme YHTÄ."
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.