Elonaalto

Henkinen foorumi
Tänään on 19.01.2019 12:53

Kaikki ajat ovat UTC + 1 tunti [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 03.12.2018 09:23 
Poissa
Ylläpitäjä

MUISTETTAVA MARRASKUU

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
30.11.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Miten kaikilla menee ja miltä tuntuu intensiivisen 11-11-11-portin ja huomattavan kehityskaarimuutoksen kirkastamiskuukauden jälkeen? Vähän mustelmilla ja arkana sieltä täältä? Lisää merkittävän käpy- ja aivolisäkeremontoinnin ja -laajentumisen pääkipua ja painetta? Jonkin verran tilapäistä uusien koodien aiheuttamaa pahoinvointia ja huimausta? Ja ai niin, entä tämä uusi, odottamaton sisään-ja-ulos-ajasta -juttu? Ja lisääntynyt äkillinen sisään-ja-ulos-todellisuudesta -juttu? Joo, niin minullakin ja muuta.

Tiesimme, että marraskuu 2018 olisi jysäys, ja se taatusti oli ja on edelleen. Vain muutaman tunnin kuluttua on joulukuu 2018, ja se saa koko tämän 11-energiavuoden, mukaan luettuna eeppinen marraskuu, kalpenemaan vertailussa. Sillä ei ole merkitystä, olemmeko täysin sopeutuneet ja tottuneet nopeutuneeseen ruumiillistumisprosessiin ja viimeisimpään kollektiiviseen ylösnousemuskehityskaarimuutokseen, joka tapahtui tässä kuussa. Olemme vain tuntien päässä siirtymisestä tämän uskomattoman 11-energiavuoden viimeisen kuukauteen. Nimittäin enemmän ja korkeampaa tulee siirryttyämme joulukuuhun, ja sitten kaikki muuttuu taas dramaattisesti ylöspäin, kun siirrymme tammikuuhun 2019.

Listaan muutamia pääsivuvaikutuksia, joita minulla on ollut koko marraskuun 2018. Ja sitten jotkut niistä voimistuivat kovasti kollektiivisen ylösnousemuskehityskaarimuutoksen aikana, joka alkoi minulla sunnuntaina 18.11. ja jatkuu tänäkin päivänä, mutta ankarampana. Taas kerran, kilometrimääränne saattavat vaihdella tämän ruumiillistumisprosessin ja kehityskaarimuutoksen sivuvaikutusten osalta. Lisäksi monia näistä sivuvaikutuksista minulla on ollut – teillä on ollut – toistuvasti muutaman vuoden. Niistä tuli kuitenkin erittäin voimakkaita tässä kuussa, koska kehitymme nyt nopeasti sekä sisäisesti että ulkoisesti.

ANKARA PÄÄKIPU JA -PAINE – Minulla on ollut tätä vaihtelevasti vuodesta 1999, mutta koko marraskuun 2018 se oli voimakkuustasolla, jota en ole kokenut koskaan ennen. Se on tuntunut siltä, että Lähde on iskuporannut fyysistä kalloani hyvin fokusoidulla valolla ja laittanut lisää korkeamman taajuuden valo(fotoni)energioita hyvin määrätyille alueille päässäni, kuten käpy- ja aivolisäke. Nämä pää- ja kallokivut ovat aina uskomattoman täsmällisiä, kuin tapahtuisi jonkinlaista valoaivokirurgiaa. Se on luultavasti lähempänä totuutta, kuin tiedämme! Tarpeetonta kai sanoa, että fyysisesti se sattuu kovasti tapahtuessaan.

Marraskuun ensimmäisellä puoliskolla tämä täsmällinen pää- ja kallokipu siirtyi yhtäkkiä yhdestä paikasta päälaella kahteen pienempään paikkaan päälaella. Noin tunnin kuluttua se siirtyi toiseen paikkaan päässäni, pääasiassa pään yläosassa, mutta myös sivuille, sitten kallon alaosaan ja takaisin yläosaan jne.

Marraskuun toisella puoliskolla tämä jumalainen päänporaus- ja valonlisäysprosessi muuttui ja tulevia valoenergioita porattiin käpy- ja aivolisäkkeeseen, kummankin laajentuessa kovasti ja kykeneväksi säteilemään uusia korkeampia valotaajuusenergioita. Siis marraskuussa oli kyse minulla ja monilla teistä valo-osuuden dramaattisesta lisääntymisestä päässä ja aivojen umpieritysrauhasten – vanhan koulukunnan kruunuchakra ja otsachakra tai kolmas silmä – muuttumisesta täysin uusiksi, paremmiksi ja valtavasti laajentuneiksi ja monimutkaisemmiksi aivorauhasiksi, yhteen sopivien uusien korkeampien kykyjen kera. Tästä syystä olemme kokeneet äkillistä siirtymistä sisään ja ulos ajasta ja muita vastaavia asioita viime aikoina.

Jossain kohtaan marraskuun ensimmäisellä puoliskolla näin selvänäköisesti kuvan pienestä kvartsikristallirykelmästä käpylisäkkeessäni. Näin se ja ajattelin: "Voi, katsos tuota, miten kiva minulla on siellä nyt." Marraskuun toisella puoliskolla tämä pieni eteerinen kvartsikristallirykelmä oli kasvanut niin suureksi, että kaikki sen kärjet törröttävät nyt huomattavasti ulos kallostani kaikkiin suuntiin. Ei mikään ihme, että päähän ja kalloon on sattunut niin kovasti koko marraskuun. Kun näin, miten paljon tämä eteerinen ja symbolinen kuva oli kasvanut marraskuun ensimmäisestä puoliskosta, oivalsin, että tämä kuva edustaa minulla kolmatta kruunua tai alkua jollekin, minkä joulukuu 2018 ilmentää täydemmin. Evoluutioportaita.

VASTAAVAT SILMÄ- JA NÄKÖMUUTOKSET – Aivo- ja käpylisäkelaajentumisten vuoksi myös silmäsi ovat ehkä tulleet epäselviksi, epätavallisen kuiviksi ja/tai tunnottoman tuntuisiksi toisinaan. Olet ehkä myös nähnyt tuota tuttua valkoista usvamaista energiaa katsoessasi kotiasi tai muualle. Monilla on ollut tätä sivuvaikutusta vaihtelevasti vuodesta 1999 saakka, ja se liittyy jaksoihin, jolloin siirrymme energeettisesti korkeammille olemistasoille. Tyypillisesti fyysinen näkökykymme tulee epäselväksi ja/tai näkee valkoista sumua kaikkialla.

KORVIEN SOIMINEN JATKUVASTI – Tästä sivuvaikutuksesta on tullut niin tuttu, etten kiinnitä juuri huomiota siihen enää. Kun korvat alkavat taas soida, se merkitsee, että kohtaat korkeamman taajuuden valoenergioita ja ne vaikuttavat fyysiseen kehoosi ja kehittävät sitä.

ANKARA SISÄINEN KYLMYYS – Tätä sivuvaikutusta ei ole paljon, mutta sitä tavallisesti on, kun muutumme jälleen melko dramaattisesti. Kun astumme uusille korkeammille taajuustasoille sisäisesti ja uusiin tiloihin ulkoisesti, tunnemme usein melko äärimmäistä sisäistä kylmyyttä, jota mikään ei lämmitä. Minulla on sitä taas nyt, kun kirjoitan tätä, sekä noita vanhoja ylösnousemukseen liittyviä korkean sydämen jyskytyksiä. Teen tämän artikkelin kuitenkin loppuu, vaikka mikä olisi!

KOVASTI LISÄÄNTYNYT TARVE NUKKUA – Tämä sivuvaikutus on kovasti lisääntynyt koko marraskuun. Näin suurten uusien ruumiillistumis- ja kehityskaarimuutosten tapahtuessa meissä ja fyysisessä, energeettisessä ja valokehossa marraskuun aikana, monien meistä on tarvinnut nukkua mihin aikaan hyvänsä, pysyäkseen kaikkien näiden jatkuvien ja korkeamman tason muutosten mukana. Lisäksi on vain nopeampaa ja helpompaa ruumiillistaa ne ollessamme pois fyysisestä kehosta muutaman tunnin. Nuku, kun sinun tarvitsee, äläkä ole huolissasi tai tunne syyllisyyttä siitä. Usein minä en nuku paljon yön aikana, koska muita asioita tapahtuu, joten kun yhtäkkiä sammun päivän aikana fyysisen kehon käydessä läpi uutta suurta ruumiillistumismuutosta, niin nukun ja olen kiitollinen siitä!

HUIMAUS- JA HUONOVOINTISUUSAALLOT – Kun jatkamme tulemista enemmän ja korkeammaksi valotaajuudeksi, näiden kahden sivuvaikutuksen pitäisi olla melkein odotettavia. Tiedän, että joillain ihmisillä on paljon kovempaa huimausta kuin toisilla ruumiillistajilla, kun taas joillakin ei ole koskaan huonovointisuusaaltoja jne. Ole vain tarkkana, kun maailma yhtäkkiä liikuttaa sinua tai putoaa pois altasi jne. Istu tai makaa, kunnes voit liikkua taas turvallisesti.

KORKEAN SYDÄMEN JYSÄHDYKSIÄ JA LIIKKEITÄ – Useimmat meistä ovat kokeneet tämän sivuvaikutuksen monta kertaa näiden ylösnousemus- ja ruumiillistumisvuosien tai -vuosikymmenten aikana, mutta marraskuussa melkein kaikki on kovasti taas lisääntynyt. Koska siirrymme kohta kollektiivisesti vuoteen 2019, jonka energiat ovat kovasti kohonneet, ruumiillistajat ovat kokeneet voimistuneita sivuvaikutuksia.

Lisäksi silloin kun magneettikentässä on enemmän vaihtelua, omassa korkeassa sydämessäni on enemmän sisäisiä jysähdyksiä, hakkaamista jne. On myös lisääntynyttä itkemistä mistä tahansa, mikä liikuttaa minua tavalla tai toisella. Siinä kaikessa on kyse korkean sydämen laajentumisesta lisää sekä enemmän ja korkeamman valon ruumiillistamisesta sisällemme ja fyysiseen kehoomme.

LISÄÄ TODELLISUUDEN ÄKILLISEN HÄVIÄMISEN HETKIÄ – Tämä saattaa kuulostaa hauskalta, kunnes kokee sen. Silloin se on kuin: "Minne kaikki meni?!" Olen kokenut tätä muutaman kerran marraskuussa, jolloin yhtäkkiä kaikki oli hetkessä poissa. Hetkessä maailmaa, taloani ja kaikkea tuttua fyysisessä muodossa ei ole siinä. Muutaman hetken jälkeen vanha tuttu ulkoinen todellisuus palaa, ja jatkat kuten tavallista, vilkaisten samalla toisinaan olkasi yli! Kaikki on mahdollista tästä lähtien, kanssaruumiillistajat, ja muutammehan tarkoituksella ihmiskollektiivia ja autamme koko ylösnousemusprosessissa ja jatkuvasti nostamme sitä vielä korkeammalle kaikkia varten, jotka ehkä lopulta haluavat kokeilla myös ruumiillistumista.

LISÄÄ ÄKILLISÄ LINEAARISESTA AJASTA POISTUMISEN HETKIÄ – Olen kokenut monta kertaa siirtymisen sisään ja ulos lineaarisesta ajasta näiden ylösnousemusvuosien aikana, mutta marraskuu 2018 sai minut kuitenkin yhtäkkiä siirtymään pois lineaarisesta ajasta ja "myöhemmin" siirtymään takaisin. Muistatko vuosia sitten, kun yksi tavallinen ylösnousemuksen sivuvaikutus oli unohtaa jokin puolen sekunnin päästä, kun oli ajatellut sitä? Ajattelit jotain ja nousit ylös hakeaksesi tai tehdäksesi sen tms., mutta ennen kuin otit kolme askelta, olit jo unohtanut, mitä olit tekemässä ja miksi. No, tämä on jotain samanlaista siinä mielessä, että useammat meistä poistuvat yhtäkkiä siitä taajuudesta, jossa lineaarinen aika on, ja löydämme itsemme sen ulkopuolelta.

En puhu nyt-hetkessä olemisesta, koska olen ollut siinä lisääntyvästi muutaman vuoden. Tämän kummallisen sivuvaikutuksen jota olemme kokeneet marraskuussa, on aiheuttanut viimeisin iso kehityskaarimuutos. Kaikkien muutosten vuoksi meissä ja kehossamme, päässä/aivoissa ja tietoisuudessamme, ja jatkuvien evoluutioportaiden ja kohoamisprosessin vuoksi, useampia ruumiillistajia on äkkiä nykäisty pois vanhasta alemmasta, mutta tutusta lineaarisesta ajasta, ja myös paikasta totta puhuen. Nauttikaa vain siirtymäkummallisuuksista ja -poikkeamista, älkää hermoilko mistään siitä.

LISÄÄNTYNYT VALOJEN, KUVIOIDEN, KOODIEN, ENERGIOIDEN JNE. NÄKEMINEN – Olen kokenut jaksoja, jolloin näen erilaisia energioita ja eteerisiä asioita, kuvioita, värejä, valoja jne. silmät avoimina ja suljettuna sekä luonnollisesti räpytellessäni. Näin ensimmäisen kerran värikkäitä sateenkaarikuvioita ja valokoodeja marraskuun toisella puoliskolla, kun räpyttelin normaalisti. Pesin käsiäni, kun näin tämän ja leikin sen kanssa. Pysyin näkemään sen vain räpytellessäni. Se oli uutta ja Uutta.

Se on jatkunut, että näkee enemmän uusia valokuvioita, koodeja ja muita energiamalleja ja värejä ja tietysti sen valon, jota SINÄ välkyt ulkoisesti ympärillesi, ja nyt sitä tapahtuu koska tahansa, olivat silmät auki tai kiinni tai räpyttelevät. Luulen, että tämä on vain yksi uusi sivuvaikutus jatkuvassa ruumiillistumisprosessissamme. Odota odottamatonta.

Jotain minkä olen hyvin selvästi ja tietoisesti kokenut näissä marraskuun energioissa ja muutoksissa, vertaan vieroitushoitoon, vaikken ole koskaan ollut sellaisessa. Kun olin näiden marraskuun ruumiillistumisprosessien keskellä, olin selvemmin kuin koskaan ennen tietoinen nopeista peräkkäisistä energia-askelista ja niiden automaattisista seuraamuksista tai sivuvaikutuksista. Oli uskomatonta olla tarpeeksi tietoinen havaitakseen tämän energeettisesti ja myös tapahtumat itsessäni ja fyysisessä kehossani. Se oli uskomatonta, fyysisesti tuskallista, sitten tunteellisesti ja psyykkisesti tuskallista ja suorastaan kurjaa, mitä seurasi loppuunsaattaminen, kirkastamisenergiaräjähdys. Helpoin tapa minulle ilmaista tämä on käyttää kokemustani siitä marraskuun toisella puoliskolla kehityskaarimuutoksessa.

Näin selvänäköisesti uuden valosykeaallon tulevan päähäni ja sitten alas korkeaan sydämeeni (rinnan yläosa). Tämä aiheutti välittömästi fyysistä kipua ja painetta päässä, kallossa, käpy- ja aivolisäkkeessä, kasvoissa, silmissä jne., sitten korkeassa sydämessä. Sillä hetkellä kun se tapahtui, tämä kehittyvä ruumiillistumisprosessi aiheutti minulle voimistunutta tunnetuskaa, turhautumista, vihaa, katkeruutta ja yleistä suuttumusta tietyistä asioista, jotka ovat ilmeisesti edelleen "ongelmia" minulle. Tämä prosessi kesti yhden tai kaksi sekuntia: valo fyysiseen päähän, alas korkeaan sydämeen, ja tämä aktivoi automaattisesti jäljellä olevat jutut ja roskat, joita minulla oli tai on edelleen sisälläni. Tämä oli supernopea pum, pum ja viimeinen pum, mikä tapahtui niin nopeasti ja sellaisella voimalla, että se oli järkyttävää.

Tämän tapahtuessa minulle aikajanamuutoksen aikana, oivalsin, että jäljellä olevien alemman taajuuden juttujen melkein välitön aktivoituminen minussa oli hyvin samanlaista, miltä varmaan tuntuu, kun käy läpi huumeista tai alkoholista vieroittamishoitoa. On intensiivinen myrkynpoistovaihe, jolloin henkilökohtaiset demonit "heitetään ulos" ja karkotetaan fyysisen tason myrkynpoistoprosessin avulla. Tämä oivalluksen tein käydessäni läpi tämän marraskuun hyvin intensiivisen kehityskaarimuutosvaiheen. Tämä muutos laittoi minut – ja sinut joka luet tätä – uudelle korkeammalle energia-, olemis-, todellisuus-, tietoisuus-, tiedostamis- jne. tasolle, joka paljasti välittömästi alemman taajuuden tunneroskaa, jota meidän kunkin sisällä edelleen on.

Tämä ei ole lainkaan uutta, ja juuri sitä olemme eläneet läpi ylösnousemusprosessissa vuodesta 1998–1999 saakka. Yhtäkkiä valoa tulee sisään, se vaikuttaa syvästi kaikilla tavoilla, on oireita ja sivuvaikutuksia sen vuoksi, ja viimeksi se on yhteydessä alemman taajuuden juttuihimme ja ongelmiimme jne. ja tämä aiheuttaa tunnetuskaa. Tämä pum-pum-pum-ylösnousemusprosessi vei ennen vuosia, sitten kuukausia, sitten viikkoja ja nyt vuoden 2018 lopussa se kestää minuutteja – hyvin intensiivisiä minuutteja, mutta vain minuutteja, jos olet rohkea ja halukas päästämään täysin irti! Kukaan meistä ei voi tehdä korkeampia ja korkeampia kehityskaarimuutoksia ja ruumiillistaa enemmän ja enemmän, kun vanhan, alemman taajuuden jäämiä on vielä sisällämme. Se on mahdottomuus. Tiedän, koska olen kokenut tämän kosmisen lain monta kertaa näiden ylösnousemusvuosien aikana. 100%:sti puhdas tai mahdotonta, monien fyysisten ja tunnepuolen lisäkipujen kera, joten luovu siitä kaikesta. Ei mitään – ja tarkoitan ei mitään – voi piilottaa tarkoituksella tai tahattomasti valolta. Ainoa mukava ja täysjärkinen paikka olemukselleni on nyt korkea sydän.

Erinomaista marraskuun muutosta, kanssaruumiillistajat ja kollektiivisen ylösnousemuksen ajajat. Lisää on tulossa joulukuussa ja sen jälkeen, ja jokainen kerros on nyt voimakkaampi ja nopeampi kuin edellinen. Kiinnitä huomiota siihen, mitä ikinä sinun täytyy nähdä, tuntea, tietää ja siksi parantaa.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Toccata
Wind Of Change
Listen To Your Heart

Profiili Lähetä yksityisviesti  

ViestiLähetetty: 15.12.2018 13:04 
Poissa
Ylläpitäjä

VILKAISU TAAKSEPÄIN & ETEENPÄIN VUODEN 2019 MAAILMOJEN EROAMISEEN

13.12.2018

Ego ei voi astua sisään

Kuluneet 26 vuotta olen halunnut ihmismäärän maan päällä vähentyvän nykyisestä 7.5 miljardista noin 2 miljardiin. En tiedä, miksi valitsin 2 miljardia, mutta se lukema on ollut mielessäni vuodesta 1992. Tärkeämpi kuin tämä maailman ihmismäärän huomattava vähentyminen oli se pakollinen energialaki, että nuo 2 miljardia ihmistä olisivat ruumiillistaneet korkeamman taajuuden – "ylösnousseet" – jotta kenelläkään ei olisi kurjaa, epämiellyttävää, turvatonta tai epäsopivuutta siksi, että toiset ihmiset sisälsivät alempia taajuuksia. Oli energeettisesti välttämätöntä, että nuo 2 miljardia yksilöä olivat samalla korkeammalla taajuusasteikolla päästäkseen tähän uuteen ylösnousseeseen Maahan.

Äärimmäisten kehityserojen vanha alemman taajuuden Maa jolle olimme kaikki inkarnoituneet, sisälsi syntisiä ja pyhimyksiä, murhaajia ja mystikkoja, egoja ja avataroja rinta rinnan, jotka yrittivät elää, työskennellä, kommunikoida ja toimia, kuin nuo radikaalin erilaiset kehitys-, fokus-, energia- ja ilmaisutasot olisivat normaaleja, hyväksyttäviä ja mukavia, vaikka ne olivat kaikkea muuta. Tuo pitkäaikainen globaali kurjuus ja ihmisten ja ihmistietoisuuden äärimmäinen epäsopivuus, kun tarvitsi olla rinnakkain ja teeskennellä, että se on ok ja ihanaa, on nopeasti loppumassa tällä hetkellä, ja tätä siunattua loppuunsaattamista olen kutsunut "maailmojen eroamiseksi".

Työstäessäni tätä artikkelia marraskuusta saakka kaiken sen elämisen ja ruumiillistamisen välissä, mitä on tapahtunut tuossa ja tässä kuussa (tavallisesti tuskallista käpylisäkkeen ja aivolisäkkeen evoluutiolaajentumista päässä ja kallossa ja siihen liittyvää silmäkipua ja muuta), tunsin yhtäkkiä tarvetta mennä Inelia Benzin sivuille, koska siellä oli jotain erityistä, mikä minun täytyi nähdä. Kuin olisin tiennyt, minne olin menossa, menin suoraan tuohon informaatioon, joka oli hänen blogissaan 15.11.2018 otsikolla: "Mitä jos jokaisen alemman taajuuden kannattajan on tarkoitus lähteä planeetaltamme?" Tässä on linkki siihen (https://ineliabenz.com/what-if-every-si ... ur-planet/). Toivottavasti luet sen, koska se on tärkeä ja hyödyllinen. Hän mainitsee myös yhden kuukauden 2019 tämän mahdolliseksi tapahtumisajaksi. [Monet meistä kuitenkin puhuvat tästä lisää 2019] Inelia Benz on ensimmäinen löytäväni henkilö minun lisäkseni, joka mainitsee tämän 2 miljardia ihmistä ylösnousseella uudella maapallolla. Olin hyvin iloinen, että hän paljasti blogiartikkelissaan tämän prosenttiosuuden: "… 72 % ihmisistä on edelleen alemmassa taajuudessa ja 28 % ihmisistä on korkeamman taajuuden ylösnousseella maapallolla ja miksi …". Kiitos Inelia Benz, se oli hyvin tervetullut vahvistus siihen, mitä olen halunnut ja tuntenut vuodesta 1992 saakka.

Olen kauan tiennyt – kuten myös monet teistä tätä lukevista – mitä tarkkaan ottaen vaaditaan ylösnousseen, korkeamman taajuuden, egovapaan, uuden Maan saavuttamiseen. Se on yksilöllinen evoluutio, "ylösnousten" energeettisesti pois Maan vanhalta alemmalta taajuusasteikolta ja ihmisegon olemisesta herrana ja hidalgona ja vastaavasta egopohjaisesta tietoisuudesta. Ego, egopohjainen tietoisuus ja alemman taajuuden teot, sanat, ajatukset ja tunteet eivät voi astua sisään korkeamman taajuuden maailmaan, energeettisen epäsopivuutensa vuoksi.

Miten pääset uudelle ylösnousseelle maapallolle fyysisessä kehossa? Työstät itseäsi ja nouset egon ja pelkän vasemman aivopuoliskon lineaarisen ajattelun yli, korkeampaan taajuuteen ja valtavasti monitahoisempaan, luovempaan ja kyvykkäämpään korkean sydämen tunnehavaintoon. Tämä on tyypillisesti paljon vaikeampaa miehille kuin naisille. Kaverit, on ollut paljon hyvin negatiivisia syitä, miksi miehiä on tarkoituksella paimennettu yleisesti pois sydämestään, tunneälykkyydestään, korkeammasta tietoisuudestaan ja tunteistaan monia tuhansia vuosia. Samanaikaisesti kun naisten ei ole sallittu puhua, kertoa totuutta tai olla eri mieltä mistään, miesten ei sallittu tuntea juuri mitään tunteita. Kaikki tämä on muuttunut, mutta sinun täytyy silti osallistua omaan evoluutioosi päästäksesi vapaaksi tuosta alemman taajuuden energiasta, taajuusasteikosta ja vanhasta patriarkaalisesta tietoisuudesta ja älykkyydestä, joka sen kanssa tulee. Sinun täytyy tehdä tämän itsessäsi itseäsi varten. Tervetuloa ylösnousemusprosessiin. Tai sitten ei.

[Tätä ei ollut kohdistettu teille, jotka olette tehneet tämän ja paljon enemmän monta vuotta ja vuosikymmentä sitten. Se oli suunnattu niille, jotka eivät edes lue tätä nyt, mutta toivottavasti lukevat lähitulevaisuudessa. Tai sitten ei. Tietäkää kuitenkin, että se vanha alemman taajuuden Maa, johon inkarnoiduimme, ei ole fyysisesti olemassa enää kovin paljon pidempään. Sen energiatuki on loppunut. Se lopetettiin 21.–23.12.2012 – kolmen päivän elämäntarkastelu ja kolmas ja viimeinen päättymispäivä.]

Mitä sanotte, vapaaehtoiset?

Yli vuosikymmen sitten 2007 oli kaikkien fyysisesti inkarnoituneiden universaalien ylösnousemusvapaaehtoisten – eli siniset säteet, tähtisiemenet, edelläkävijät, tienraivaajat, valotyöntekijät jne. – tärkeä korkeamman ulottuvuuden kokous (on ollut monia), jossa keskusteltiin ja äänestettiin, alkaisiko maailmojen fyysisen tason eroaminen 2007 vai ei. Minä ja monet muut äänestimme sen vuonna 2007 alkamisen puolesta, mutta olin useampia, jotka halusivat odottaa vielä pidempään ja antaa useammille ihmisille enemmän aikaa aloittaa ylösnousemusprosessi ennen maailmojen eroamisen alkamista.

En ollut tyytyväinen, että meillä vapaaehtoisilla olisi vuosikymmen ja enemmän lisää samaa, tuskallista ei-täällä-eikä-siellä -eristäytymistä, mutta niin tuo korkeamman tason kokous meni, ja siitä riippumatta miten äänestimme, olemme kaikki tehneet korkeimman parhaamme ja jatkuvasti ruumiillistaneet korkeampia ja korkeampia valoenergioita, uutta DNA:ta ja paljon muuta, ja lisäksi informoineet ihmisiä kirjoituksillamme tästä tiivistetystä ylösnousemuksen evoluutioprosessista ja lopulta fyysisesti tapahtuvasta maailmojen eroamisesta. Tuo aika on vihdoinkin saapunut täysin tälle fyysiselle tasolle kaikille ihmisille, ja se lisääntyy ja nopeutuu kovasti vuosien 2019 ja 2020 aikana.

"Mitään ei tapahtunut 21.12.2012!"

Postaan linkin tähän vanhaan artikkeliini Transitions-sivuilla kolmen päivän elämäntarkastelustani 21.–23.12.2012, joka on mielenkiintoista lukea joulukuussa 2018 (https://deniselefay.wordpress.com/2012/ ... tion-date/). Haluan kaikkien tietävän, että jokainen elävä ja hengittävä maan päälle inkarnoitunut ihminen kävi tuolloin elossa läpi elämäntarkastelun. Normaalisti kaikki käyvät tämän prosessin läpi fyysisen kuoleman jälkeen. Lisäksi tuolloin saavutettiin koko entisen evoluutiosyklin lopullinen päättymispäivä. Elämäntarkastelu tapahtui riippumatta siitä, muistetaanko se tietoisesti vai ei. Ja lokakuussa 2010, marraskuussa 2011 ja joulukuussa 2012 saavutettiin kolme merkittävä energeettistä päättymispäivämäärää, ja tämä viimeisteltiin 2012 riippumatta siitä, ymmärrettiinkö se tietoisesti vai ei. Monia energiaportaita aiemman evoluutiosyklin viimeistelyä ja monia energiaportaita uuden korkeamman evoluutiosyklin aloittamista.

Lokakuun, marraskuun ja joulukuun 2018 ruumiillistumisprosessi

Joulukuussa 2018 enemmän ruumiillistajia saa ensimmäisen tai toisen tai kolmannen energiakruununsa, joka edustaa tätä ruumiillistumisprosessin kristalli-Kristus-taajuustasoa. Olen kirjoittanut tästä parissa viime artikkelissa, joten en mene tässä taas paljon yksityiskohtiin. Tiedän, että monille ruumiillistajille joulukuu 2018 on kulminaatio- ja laukaisinpiste omassa ruumiillistumisprosessissa, ja se aktivoi lisää suurempia evoluutiomuutoksia ulkoisessa todellisuudessa. Enemmän yhtenäisen kristalli-Kristus-taajuuden ruumiillistaneita yksilöitä ei voi ehdottomasti kulkea fyysisessä kehossa uuden DNA:n kanssa ilman, että se aiheuttaa automaattisesti lisää evoluution nopeutumista ja dramaattisia muutoksia ulkoisessa todellisuudessa.

Niiden loppuvuoden energiamuutosten vuoksi joita monet ruumiillistajat ovat eläneet (ja elävät edelleen) – uusi DNA, käpy- ja aivolisäkkeen laajentuminen, silmien ja näkökyvyn parantuminen, energiakruunujen lisääntyminen ja muu – jotkut tuntevat tarvetta muuttua lisää (jälleen) sen vuoksi, mitä he ovat viime aikoina ruumiillistaneet. Nämä viimeisimmät ruumiillistumislaajentumiset saavat monet tuntemaan tarvetta taas kerran siirtyä eteenpäin vanhojen tuttujen ihmisten ja tiettyjen ylösnousemusopettajien tai -kirjoittajien luota. Tämä ja muut vastaavat evoluutiomuutokset ovat normaaleja, kun yksilöt jatkavat ruumiillistumista ja havaitsevat, että heidän täytyy tehdä lisää henkilökohtaisia muutoksia – ajattele henkilökohtaisia kehityskaarimuutoksia – niiden muutosten vuoksi, joita he ovat käyneet läpi tänä vuonna ja erityisesti loka–joulukuussa 2018.

Kasvavalla määrällä ihmisiä se mikä toimi ja auttoi aiemmin, ei enää tee sitä. Mitä enemmän yksilö ruumiillistaa, sitä vähemmän hän tarvitsee ulkoisia informaatio- ja opastuslähteitä tietääkseen, mitä tapahtuu ja miksi maan päällä ja muissa ulottuvuuksissa jne. Meistä tulee lisääntyvässä määrin oma informaatio- ja opastuslähteemme, mikä on yksi monista ruumiillistumisprosessin luonnollisista sivuvaikutuksista. Jatkuva ruumiillistuminen saa luonnostaan jokaisen sitä elävän tulemaan aina enemmän omavaraiseksi. Mitä enemmän ruumiillistat fyysisesti korkeamman itsesi, jumalaisen äidin, jumalaisen isän ja Lähteen, sitä vähemmän tarvitset muita ihmisiä opastamaan, informoimaan, opettamaan ja selittämään asioita sinulle. Sinulla on jatkuva pääsy sisälläsi enempään, kun vielä tiedät.

Silti monet ruumiillistajat eivät tienneet tänän tulevan (jälleen) ja heidän on viime aikoina tarvinnut tehdä enemmän henkilökohtaisia muutoksia loka–joulukuun ruumiillistumistransformaationsa vuoksi. Olemme käyneet tätä läpi toistuvasti näiden ylösnousemusvuosien ja -vuosikymmenten kuluessa, mutta ne muutokset joita on tapahtunut korkeamman tason ruumiillistamisen vuoksi 2018, kohottavat monet olemisen, tiedostamisen, vastuun, elämän ja ulkoisen todellisuuden suuremmille tasoille.

Viimeinen komennukseni jättämään leivänmurusia alemmalle tasolle

Lokakuussa 2018 tiesin, että minun täytyi mennä lyhyesti viimeisen kerran parille julkiselle foorumille ja laittaa esille ylösnousemusprosessin informaatioleivänmuruja. En halunnut tehdä sitä, koska tiesin jo, miten monet ihmiset vastaanottaisivat ja näkisivät minut ja miten he kohtelisivat minua, mutta tiesin myös, että tämä olisi maailmojen eroamisen vuoksi viimeinen kerta, kun tekisin sen. En koskaan enää tarkoituksella altista itseäni alemman taajuuden ja matalan tietoisuuden epävakaille ja itsekeskeisille ihmisille, jotka mieluummin repisivät minut kappaleiksi, kuin harkitsisivat sitä, minkä jaan ilmaiseksi yrityksenä auttaa heitä ylösnousemuksen evoluutioprosessissa.

Tietäen, miten tämä päättyisi, tein sen joka tapauksessa viimeisen kerran. En tiennyt, minne menisin, mutta nopeasti löysin paranormaalin foorumin ja hetkiä myöhemmin liityin siihen ja kirjoitin muutaman tarkkaan harkitun postauksen joistain kokemuksistani. En noussut saippualaatikolle, jaoin ainoastaan omia kokemuksiani ja niistä saatuja oivalluksia. Se oli liikaa tuon foorumin omistajalle ja moderaattoreille, ja vanha tuttu negatiivisuus alkoi melkein välittömästi saavuttuani. Olin siellä neljä päivää, ja sitten palasin korkeamman taajuuden maaperälle ja valoon.

Marraskuun lopulla tiesin, että oli vielä kaksi muuta nettifoorumia, joilla minun täytyi nopeasti pistäytyä samasta syystä. Löysin yhden henkisen/metafyysisen foorumin erään linkin kautta, joten tsekattuani sen liityin mukaan ja jaoin tarkkaan valittuja henkilökohtaisia kokemuksia ja ylösnousemukseen liittyvää infoa. Siellä oli pieni kourallinen sydänihmisiä, jotka antoivat minulle tilan ja rauhan sanoa muutaman asian, ja olin kiitollinen siitä. Mutta (voi, tiesit, että tämä oli tulossa!) oli pari egoa, jotka ryhtyivät kovaan puolustushyökkäykseen minua vastaan. Nuo ihmiset olivat ilkeitä ja vihantäyteisiä, mentaalisesti ja tunteellisesti epävakaita ihmisiä, jotka eivät pysty käsittelemään mitään tai ketään oman egonsa ja kapean uskomusjärjestelmänsä ulkopuolella. Ja kyllä, suurin osa näistä ihmisistä on miehiä. Eivät tietenkään kaikki, mutta valtaosa. Miksi? Entinen globaali patriarkaattinen hallinto.

Vuoden viimeiseen uusikuuhun mennessä 6.12. olin valmis ja poissa tuolta foorumilta. Muutamia leivänmuruja on siellä niitä korkeamman taajuuden silmiä ja sydämiä varten, jotka voivat nähdä ja tuntea ja joita korkeammat totuudet ja suuremmat todellisuudet eivät uhkaa.

Viimeksi menin kolmannelle, nuoremmantyyppiselle henkiselle/metafyysiselle foorumille joulukuun ensimmäisellä viikolla, ja kirjoitin vain yhden postauksen, koska joku oli kysynyt, tiesikö joku jotain erityistä, ja minä tiesin. Yhden vastauspostini jälkeen kolme eri ihmistä tuli välittömästi syytämään lukuisia "pysäytysviestejä" ehdottomasti ei-mistään, ja olin pysyvästi poissa sieltä. Leivänmuruja on sielläkin niille, joilla on näkevät silmät ja tunteva sydän, mutta nyt minä ja melkein kaikki muutkin olemme täysin valmiita ja pysyvästi poissa tuosta hajoavasta alemman taajuuden maailmasta ja sen "72 %:n väestöstä". Loka–joulukuun 2018 viimeinen henkilökohtainen alemman tason tiedustelulentokomennukseni viemään leivänmuruja eri foorumeille oli täytetty.

Uusi DNA on silta ensin ruumiillistajille ja myöhemmin muille ihmisille ylösnousseeseen Maahan

Mitä enemmän uutta kristalli-Kristus-taajuuden DNA:ta ruumiillistat, sitä enemmän ulkoinen todellisuus ylösnousee. Me jotka ruumiillistumme nyt, käytämme ensin näitä uuden DNA:n kristalli-Kristus-taajuusyhteyksiä meissä ja kehossamme, mutta tiedä myös, että nämä uudet DNA-sillat jokaisessa meissä ovat myös energiasiltoja, jotka ihmiset ylittävät ollessaan valmiita ylösnousemaan olemisen ja todellisuuden korkeammille tasoille. Joitain leivänmuruja on nettikirjoituksina ja kirjoina jne., ja toiset leivänmurut ovat energiasiltoja, kuten DNA-kodonit, jotka on yhdistetty ja joista tulee kirjaimellisesti polkuja ja siltoja, joita ihmiset kulkevat myöhemmin. Ruumiillistajat ovat polunraivaajia, ja enemmän uuden DNA:n ruumiillistaminen itsessämme ja kehossamme nyt on polunraivaamista muille ihmisille tulevaisuutta varten.

Kun vanha patriarkaalinen maailman hajoaa ja häviää, mitä tapahtuu hullunlailla 2019 ja 2020, täytyy olla käytössä uuden DNA:n polkuja, joita ruumiillistajat ovat raivanneet, jotta valmiilla ihmisillä on poistumisreittejä, kun maailmojen eroaminen eskaloituu. Tiedä, että se mitä teet ja kärsit nyt ruumiillistajana, tekee paljon enemmän ihmiskunnan hyväksi (ja sen yli), kuin sinä, minä, me täysin ymmärrämme vielä.

2019 ja 2020 on loppuratkaisun hetki

Pluto siirtyi Kauriiseen marraskuussa 2008 ja pysyy siellä marraskuuhun 2024. Saturnus siirtyi Kauriiseen joulukuussa 2017 ja pysyy siellä joulukuuhun 2020. Näiden kahden voimapesän, fyysistä todellisuutta muuttavan planeetan, tarkka yhtymä Kauriissa, viimeisessä ja korkeimmassa maamerkissä, on tammikuussa 2020. Tunnemme kuitenkin tämän yhtymän syvällisiä, nopeita ja äärimmäisiä vaikutuksia jo koko vuoden 2019.

Tämän Saturnuksen ja Pluton fyysistä todellisuutta muuttavan yhtymän seurana on myös auringon, Merkuriuksen, Marsin, Jupiterin ja eteläsolmun grande finaale, kun ne kaikki ovat Kauriissa tuon tarkan yhtymän aikana. Yksinkertaisesti sanottuna, tämä on negatiivisen globaalin patriarkaatin ja sen pitkän hallinnan lopullinen ja täydellinen fyysisen tason loppuminen maan päällä. Tämä prosessi alkaa intensiivisemmällä tasolla vuoteen 2019 siirtymisen myötä, ja se eskaloituu tuossa tapahtumassa ja lakaisee pois kaiken negatiivisen, mitä on ollut. Joissain tapauksissa tämä ei ole lainkaan kaunista eikä helppoa, ja se on ilmentynyt jo vuosia.

Ihmiset vastustavat tyypillisesti muutosta ja se on vaikeaa heille, mutta laajamittainen muutos on täällä ja vain kiihtyy kovasti vuosien 2019 ja 2020 aikana. Toisaalta, älä koskaan unohda, että tämä muutos johtuu luonnollisesta ylösnousemuksen evoluutioprosessista, mikä merkitsee, että se on jumalaisesti tarkoitettu ja toteutettu. Ole joustava ja valmis asioiden muuttumiseen, ja muuttumiseen vielä lisää, ja kaikki parempaan päin, vaikkei siltä ehkä näytä, kuulosta tai tunnu enemmistöstä, kun se tapahtuu. Tämä on maailmojen eroamista.

Vuosi 2019 on 20. vuosipäivä meille, jotka olemme eläneet ylösnousemusprosessia fyysisen biologian tasolla siitä saakka, kun se alkoi tuolla tasolla 1999. [Jollakin se oli 1998, mikä teki vuodesta 2018 20. vuosipäivänne.] Kaksikymmentä voi-hyvä-luoja -vuotta jatkuvaa ylösnousemusprosessin fyysisen tason elämistä ja ruumiillistamista ensimmäisenä ja tienraivaamista siinä ja muussa toisille. Kaksikymmentä vuotta ei kuulosta miltään, mutta se on ikuisuus, kun kyse on ylösnousemusprosessista ja teet sitä ensimmäisenä itsesi ja fyysisen kehosi kautta.

Osa minua voisi itkeä pelkkää ajatusta siitä, mitä olen henkilökohtaisesti käynyt läpi näiden vuosien aikana, paitsi että olen liian väsynyt haaskatakseni energiaa itkemiseen tällä hetkellä. Se on vain ollut, mitä on ollut, ja meillä on "paljon työtä edessämme", kuten minulle kertoi kissanpentu, joka sanoi sen unessa tänä aamuna kuin aikuinen! Hyvin kallisarvoinen ja söpö, ja hyvin upea tapa saada nyt tuo viesti. Tiedä, kuitenkin, ettei työ edessämme ole mitään verrattuna työhön takanamme. Uusi työ on luovaa, siinä missä entinen työ oli transformoivaa, synkkää, raakaa ja vaarallista. Ei niitä voi verrata.

Tiedän, että tämä on pitkä, mutta vuosi on ollut verraton, paitsi että vuosi 2019 on vain viikkojen päässä ja se päihittää vuoden 2018 hullunlailla. Ei pelkoa, vain korkean sydämen päättäväisyyttä ja jatkuvaa ruumiillistumista, kun jatkamme tienraivausta tavoilla, joilla emme ole täysin ymmärtäneet tekevämme kaiken aikaa. Älä unohda käydä lukemassa Inelia Benzin artikkelia, josta mainitsin aiemmin.

Denise

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Toccata
Wind Of Change
Listen To Your Heart

ViestiLähetetty: 10.01.2019 16:20 
Poissa
Ylläpitäjä

RINNAKKAISMAAT JA TULEVA MAAILMOJEN EROAMINEN

9.12.2019

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =375&h=281)

Yllä olevan kuvan on tarkoitus edustaa maailmojen eroamista – vanha fyysinen maa ja ne energiat, jotka saavuttivat vanhentumispäivänsä 21.–23.2012 ja ovat vähentyneet energeettisesti siitä lähtien. Kuvassa näkyy kaksi rinnakkaista viivaa, joista toinen nousee ja toinen laskee jatkuvasti – ylösnouseva Maa joka on palaamassa täysin orgaanisiin energioihin, ja vanha epäorgaaninen, patriarkaalinen Maa jonka energia on vähentynyt 2012 joulukuusta saakka.

Jossain kohtaa nämä Maat jotka ovat olleet rinnakkain, eroavat täysin toisistaan eivätkä enää ole tässä vanhassa tilassa. Uusi orgaaninen Maa jatkaa energeettisesti ja fyysisesti ylösnousemista, kun taas vanha epäorgaaninen Maa jatkaa nopeaa heikentymistä, ja lopulta sitä ei ole enää. Tuo epäorgaaninen Maa johon useimmat meistä inkarnoituivat tässä elämässä, ei ole olemassa rajattomasti. Tämä on maailmojen eroaminen, ja se on nyt hyvin lähellä. Jotkut sanovat sen tapahtuvan fyysisesti 2019, ja pari vuotta olen itse ajatellut sen tapahtuvan 2020 monien asioiden vuoksi – yhden suuren syyn ollessa Saturnuksen ja Pluton yhtymä, joka lähestyy 2019 ja siitä tulee tarkka 12.1.2020 Kauriin 22. asteessa. Katso noita numeroita!

Ennen kuin menemme eteenpäin, haluan selvittää lyhyesti, mitä tarkoitan orgaanisella ja epäorgaanisella Maalla. Maa oli alun perin orgaaninen, eli Lähteen suunnittelema, mutta tuhansia vuosia sitten pimeystiimin negatiiviset muukalaiset ja olennot manipuloivat sen tahallaan hyvin heikentyneeseen epäorgaaniseen tilaan. Ne tekivät tämän loismaisesti käyttääkseen fyysistä ihmiskuntaa ja Maata, aurinkokuntaa, suurta osaa neljännestä astraaliulottuvuudesta ja muuta henkilökohtaisena eteerisenä ja fyysisenä ruokanaan ja polttoaineenaan.

Ne vääristivät tarkoituksella Maata, muita tämän aurinkokunnan planeettoja ja ihmisiä niin vakavasti, että nämä heikentyivät energeettisesti epäorgaaniseen tilaan. Alkuperäiset orgaaniset ihmiset olivat kauniita ja rakastavia olentoja, jotka kunnioittivat toisiaan, Maata/Gaiaa, jumalaista feminiinisyyttä, jumalaista maskuliinisuutta, naisia yleisesti ja kaikkea muuta planeetan pinnalla, sisällä ja ulkopuolella. Kuitenkin negatiivisten muukalaisten kaapattua Maan ja ihmiskunnan, ne vääristettiin tarkoituksella ihmis-, Maa- ja naisvastaisiksi, sotiviksi ja murhanhimoisiksi, koska sellaisia nuo negatiiviset muukalaiset olivat ja sellaiseksi ne tunsivat itsensä: "ihminen luotiin jumalan kuvaksi".

Jotkut ylösnousemusopettajat ja kanavat ovat todenneet, että vanha patriarkaalinen, epäorgaaninen Maa kestää vielä 100 vuotta, jotkut väittävät 300 vuotta, ja pari kanavaa on väittänyt, että se on olemassa vielä 1000 vuotta. Sen perusteella mitä tiedän tällä hetkellä – ja varaan oikeuden tietää enemmän huomenna ja sitä seuraavana päivänä ja sitä seuraavana – paljon siitä, milloin vanha, epäorgaaninen Maan häviää täysin, riippuu ruumiillistujien tienraivaamisesta nyt fyysisellä kehotasolla. Älkää tunteko painetta tästä, ruumiillistujat ja edelläkävijät, koska olette/olemme tehneet tätä joka tapauksessa kaiken aikaa.

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =200&h=275)

Mitä enemmän sinä/minä/me ruumiillistujat, edelläkävijät ja tienraivaajat ruumiillistumme ja kohotamme itseämme, fyysistä kehoamme ja DNA:ta jne., sitä nopeammin vedämme ja nostamme automaattisesti kaikkia ja kaikkea perässämme aina vain korkeammille energiatasoille. Ajattele, miten kilpa-autot peesaavat johtavia autoja. Kuten yllä olevassa vanhassa piirroksessani enkelistä, joka vetää valtava kettinki olkapäällään Maata portaita pitkin ylös, aina orgaanisiin taajuuksiin saakka sisäisesti ja ulkoisesti, sinä ja minä olemme tehneet juuri sitä koko tämän ylösnousemusprosessin ajan. Olemme aina olleet niitä, jotka inkarnoituivat vapaaehtoisesti tähän nykyelämään kaikin tavoin kumoamaan ja kohottamaan sitä, minkä pimeystiimin negatiiviset muukalaiset ja olennot kauan sitten varastivat ja vääristivät kammottavasti energeettisesti, eteerisesti ja fyysisesti. Yksinkertaisesti sanottuna, nyt inkarnoituneena olevat vapaaehtoiset tulivat siivoamaan kaikki nuo vääristymät ja kohottamaan kaiken takaisin täyteen orgaaniseen tilaan – DNA, ihmistietoisuus, Maa ja ulkoinen todellisuus.

Olisimme voineet lopettaa tämän monumentaalisen ylösnousemusprosessiponnistuksen jo vuosia sitten, koska sovittu perusylösnousemustaso oli saavutettu. Koska kuitenkin olimme sieluamme myöten tässä ylösnousemusjutussa fyysisesti, päätimme viedä koko homman vielä korkeammalle, sitten vielä korkeammalle, ja kyllä, vielä korkeammalle – monen kosmisen katselijan suureksi yllätykseksi. Monet niistä eivät odottaneet meidän tekevän sitä, mutta olemme tehneet sen ja jatkamme edelleen, koska olemme sitä sydän-mieltä, että "miksi emme mene tässä niin korkealle, kuin pystymme nyt, ja ruumiillistu ja raivaa tietä kaikille vielä korkeammalle?"

Ansiokas keskivertoylösnousemus ei riittänyt useimmille meistä, kun alkumuuntamis- ja puhdistumistyö oli tehty, joten päätimme kollektiivisesti ns. tavoitella kirkkaampaa kultaa tässä ylösnousemusprosessissa fyysisellä maapallolla. Miksi ottaa vastaan ylimääräinen työ, kivut, säryt sekä vanha, negatiivinen lisähevonpaska vanhalta, alemmalta rintamalta? Koska kosmisia, henkisiä tilaisuuksia tällaiseen tulee vain muutaman miljoonan vuoden välein, joten miksi emme veisi sitä itseämme varten niin korkealle, kuin pystyisimme, ja ruumiillistaisi, rakentaisi ja raivaisi energiakulkureittejä muille ihmisille, joita tulee 2019, 2020 ja 100, 300 tai 1000 vuotta perässämme? Meihin sattui jo helvetisti ja olimme tottuneet olemaan strategisissa asemissa ympäri planeettaa elävinä valomajakkoina, eristyneenä muista ruumiillistujista ja edelläkävijöistä, joten vähän lisää sitä samaa ei ollut mikään iso juttu meille ylösnousemusprosessin tuossa kohtaa. Olemme vieneet Maan ja ihmiskunnan takaisin jumalaisen Lähteen suunnittelemille orgaanisille energiatasoille, plus tuoneet kristalli-Kristus-taajuuden jokaisen ihmisen ulottuville, joka ehkä myös haluaa sen. Tätä olemme. Lähde tiesi paljon aikaisemmin kuin me itse, että tekisimme tuon päätöksen jatkaa pidemmälle ja korkeammalle.

Koska vapaaehtoiset äänestivät yli vuosikymmen sitten asioiden silloisesta tilasta ylösnousemuksessa maan päällä ja enemmistö äänesti odottamista pidempään siinä toivossa, että useampi ihminen nostaa taajuuttaan ja liittyy ylösnousemusprosessiin tulemalla lopulta sairaan väsyneeksi vanhaan, globaaliin negatiivisuuteen, me odotimme. Tuo pitkä odotus on nyt kuitenkin ohi, ja maailmojen eroaminen on lähellä tapahtumistaan.

Tapahtuuko maailmojen eroaminen fyysisellä tasolla? Kyllä. Tästä puhuakseni käytän niitä prosenttiosuuksia, joista Inelia Benz kirjoitti blogissaan 15.11.2018 – 28% uudessa Maassa ja 72 % vanhassa Maassa.

On turhauttavaa tuo 72 % sen jälkeen, kun päätimme 2007 odottaa ja antaa heille enemmän aikaa kyllästyä ihmisvastaiseen ja sydämettömään negatiivisuuteen ja kaikkeen muuhun vanhassa Maassa ja alkaa kehittää sydäntä ja halua lopettaa globaali, sisäinen, ulkoinen, henkilökohtainen ja kollektiivinen tuska. Kaikkien edelläkävijöiden henkilökohtaisen veren, hien ja kyyneleiden, muuntumisen, puhdistumisen ja jatkuvan taajuuden nostamisen ja tienraivaamisen jälkeen ihmismassalle, edelleen 72 % ihmisistä pitää enemmän vanhasta negatiivisuudesta, mielettömyydestä, henkilökohtaisesta ja kollektiivisesta tuskasta ja kaikesta, mikä liittyy alemman taajuuteen epäorgaaniseen tilaan, tietoisuuteen ja Maahan.

Siksi äänestin maailmojen eroamisen puolesta jo vuonna 2007, koska tiesin, ettemme saisi sitä lukumäärää, jota useimmat edelläkävijät toivoivat ja jonka mahdollisuuteen uskoivat silloin. He eivät tee sitä 2019 tai 2020, minkä vuoksi maailmojen eroaminen tapahtuu lopultakin fyysisellä tasolla. On monia edelläkävijöitä, ruumiillistujia, tienraivaajia jne., jotka eivät pysty olemaan tässä välitilassa enää pidempään, koska kuilu taajuuksien ja ihmisten välillä on liian suuri ja tuskallinen tässä kohtaa. Täyden eroamisen täytyy tapahtua pian, jotta edelläkävijät voivat kukoistaa ja jatkaa korkeampaa työtä kaikkien puolesta.

Tarkasteltaessa uudestaan joitain aiempia valintoja, äänestyksiä ja töitä perspektiivin saamiseksi, olemme lopultakin saavuttaneet sen kohdan ylösnousemusprosessissa, jossa kaksi rinnakkaista Maata ei voi jatkaa enää ja maailmojen eroaminen tapahtuu kohta fyysisesti. Käsitelläänpä vähän siitä saadaksemme paremman tietoisuuden, miltä luultavasti näyttää tällä 28 %:n ryhmällä. Tämän selittämiseksi puhun joistain asioista, joita olen jo käsitellyt monta vuotta sitten TRANSITIONS-sivuilla, kun koin niitä ensimmäistä kertaa. On aika laittaa nämä erilaiset kokemukset vuosien ja vuosikymmenten varrelta perspektiiviin suhteessa noihin 28 %:n ja 72 %:n ihmisryhmään rinnakkaissa Maissa. Tule tietoisemmaksi epälineaarisesta olemisestasi ja siitä työstä, jota olet tehnyt, ja jatka kumpaakin lineaarisessa aika-avaruudessa ja sen ulkopuolella.

Haluan kaikkien vanhempien ja muiden, jotka ovat eläneet ylösnousemusprosessia ensimmäisten joukossa aivan alusta, muistelemaan noin 20 vuoden taakse, kun huomasitte ensimmäistä kertaa toisten ihmisten menevän töykeästi tiellenne, kun olitte jossain ostoksilla. Muistatteko, miten yhtäkkiä ihmisiä käveli seisomaan eteenne aivan liian lähelle fyysisesti ja he kieltäytyivät siirtymästä pois tieltänne? Muistatteko, miten he olivat vain piittaamatta teistä ja ostoskärrystänne ja siitä, mitä teitte ja yrititte katsoa joiltain kaupan hyllyiltä? Muistatteko, miten hemmetin vihaiseksi se teki teidät, kun vieraat ihmiset kohtelivat teitä, kuin teitä ei olisi olemassa, kuin olisitte näkymätön? Joo, näette, mihin olen menossa tässä.

Nuo ihmiset eivät olleet tarkoituksella töykeitä tai epäkunnioittavia meille eturintamassa oleville – he eivät nähneet tai tunteneet meidän seisovan siinä heidän edessään, ja tätä alkoi tapahtua toistuvasti 20 vuotta sitten! Koska värähtelimme hieman korkeammalla ja nopeammalla taajuudella kuin he, nämä yksilöt eivät nähneet tai tunteneet meitä lainkaan. Tässä on aina ollut kyse yksilöiden eri tasosta ja taajuus- ja värähtelynopeudesta. Korkeampi ja nopeampi sekä alempi ja hitaampi.

Jos epäilet, kokeile seuraavaa. Aiheuta itsessäsi tunne, joka perustuu johonkin kokemukseesi, joka teki sinut todella vihaiseksi tai pelokkaaksi. Luo tuo tunne uudestaan itsessäsi niin täysin, kuin voit, ja kiinnitä sitten huomiota, miten värähtelytasosi putoaa. Tämän jälkeen aiheuta itsessäsi tahallaan jokin tunne, joka perustuu johonkin kokemukseesi, joka sai aikaan suurta iloa tai rauhaa tai kiitollisuutta jne. Tunne se itsessäsi ja kehossasi ja vertaa rehellisesti näitä radikaalin erilaisia tunteita ja taajuustasoja. Oleminen tänä päivänä epäorgaanisessa Maassa tai uudessa orgaanisessa Maassa kiteytyy periaatteessa siihen taajuuteen, joka kullakin meistä on sisällään ja pysyy. Viha, pelko, ahneus, tuskan aiheuttaminen itsellemme ja toisille, vai kunnioitus, rehellisyys, myötätunto, tasavertaisuus, todellinen vapaus, kaiken jakaminen kaikkien kanssa jne.

Seuraavaksi haluan edelläkävijöiden edelläkävijöiden sekä edelläkävijöiden muistelevan fyysisen ja biologisen ylösnousemusprosessin alkua 1998–1999 ja miten autoa ajaessa toiset ajajat melkein osuivat teihin ja/tai ajoivat teidät pois tieltä. Haluan teidän muistavan, miten he vaihtoivat kaistaa ja melkein kiilasivat teidät tai miten he yhtäkkiä vaihtoivat kaistaa suoraan eteenne, miten he ajoivat punaisia päin ja melkein osuivat teihin jne. Muut ihmiset ajoivat autoillaan, kuin teitä ei olisi olemassa, kuin olisitte näkymätön. Nämä megaidiootit jotka vaaransivat meidät, itsensä ja muut autoilijat, eivät ehkä olleet niitä megaidiootteja, joiksi heidät ensin uskoin, koska ajan kuluessa oivalsimme, etteivät he nähneet meitä, mikä merkitsi, että meidän täytyi kiinnittää huomiota oman ajamisemme lisäksi kaikkien muiden ajamiseen. Olimme näkymättömiä muille ihmisille, kun ajoimme, ja se oli todella ylösnousemusprosessin raastava aspekti eläessämme korkeammalla taajuustasolla kuin useimmat. Niin kuin ylösnousemuksen eläminen ensimmäisenä ja tienraivaaminen ei olisi ollut riittävän vaikeaa, tuskallista ja vaarallista, meidän on täytynyt myös selviytyä fyysisesti ja tunteellisesti näkymättömyydestä suurelle osalla ihmisiä vuodesta 1999 saakka.

Me kaikki jotka aloitimme fyysisen tason biologisen ylösnousemusprosessin ensimmäisinä, koska meidät oli ennen inkarnoitumista koodattu tekemään se 1998 tai vuoden 1999 alussa, aloimme elää elämäämme ja todellisuuttamme korkeammassa taajuustilassa siitä eteenpäin ja olemme jatkuvasti lisänneet taajuutta ja värähtelyvauhtia, laajentaneet sitä valomäärää, jota olemme jatkuvasti ruumiillistaneet siitä lähtien. Tämän vuoksi olemme koko ajan eläneet ja jatkuvasti lisänneet maailmojen eroamista.

Kirjoitin muutamista kokemuksista, joita minulla oli 2000-luvulla ja jotka liittyivät tähän edelläkävijöiden edelläkävijöiden korkeamman taajuuden perspektiiviin. Yksi näistä eriskummallisista kokemuksista näytti minusta siltä, että katselin tiettyjä alemman taajuuden fyysisiä ihmisiä ja paikkoja hyvin pitkän ja pimeän tunnelin läpi. Kerran jotkut naapurit huusivat minulle kadulta, ja kun käännyin katsomaan heitä, he näyttivät minusta pieniltä ja hyvin kaukaisilta, ja minun täytyi pinnistellä nähdäkseni heidät tämän pitkän tunnelin läpi. Aluksi kokiessani tämän se oli järkyttävää, ja kuten tavallista, ensimmäinen ajatukseni oli: "Mitä helvetin vikaa silmissäni on?!" Silmissäni ei ollut mitään vikaa – näin vain nuo naapurit ja muut ihmiset jotka olivat tuon 72 %:n ryhmän taajuudessa ja tietoisuudessa, omasta paikastani korkeammalla ja nopeammalla taajuustasolla.

Minulla on ollut monia kohtaamisia kasvotusten ja taisteluja hyvin kehittyneiden pimeystiimin muukalaisten ja muiden demonisten olentojen kanssa, ja niin oudolta, kuin tämä saattaa kuulostaa joillekin, fyysinen valvekokemus joka minulla oli DMV:ssä (moottoriajoneuvoministeriö) 2000-luvun puolivälissä, järkytti minua ytimeen saakka. Hirviöitä? Joo, mitä tahansa, ja se on nähty. Fyysisten rakennusten häviäminen seisoessani fyysisesti niissä, on täysin eri tarina, tai se oli minulle silloin. Tänä päivänä ajattelen, että on hurmiollista katsella vanhan, alemman taajuuden Maan täysin häviävän näköpiiristäni ja henkilökohtaisesta todellisuudestani. Kun on elänyt ylösnousemusprosessia edelläkävijänä kuluneet 20 vuotta, sen olisi pitänyt valmistella meidät kaikki tunteellisesti ja psyykkisesti perimmäiseen eroamiseen vanhasta, epäorgaanisesta Maasta ja sen 72 %:n ihmisistä.

Minun täytyi mennä DMV:n toimistoon 2000-luvun puolivälissä ja odotettuani jonossa rakennuksen ulkopuolella melkein tunnin, pääsin lopulta toimiston ainoalle julkiselle sisäänkäynnille. Kun ylitin kynnyksen tuohon rakennukseen – jossa olin ollut monta kertaa aiemmin – en nähnyt mitään muuta tuossa suuressa rakennuksessa, kuin pikkuruisen ja kapean jonon, joka johti vain yhdelle luukulle. Kaikki muu tuossa suuressa rakennuksessa oli sysimustaa ja fyysisesti poissa minun perspektiivistäni. Näin vain kapean jonon, joka oli himmeästi valaistu ylähäältä. En voinut uskoa, mitä näin ja mitä en nähnyt! Ei ollut mitään ääniä, mikä on harvinaista tuollaisessa kovaäänisessä ja täydessä julkisessa rakennuksessa. Muistan ajatelleeni, miten hyvin kiitollinen olin siitä, että edessäni oli muutama ihminen tässä jonossa ja oli ainakin yksi himmeä valo, jotta edes näin, minne mennä eteenpäin ja sitten poistua rakennuksesta. Olin DWV:n toimistossa noin 20 minuuttia, ja koko ajan 99 % siitä pysyi täysin näkymättömänä, mustana, äänettömänä – oli vain tuo himmeästi valaistu pikkuruinen jono. En ole koskaan ollut yhtä helpottunut poistuessani jostain fyysisestä rakennuksesta kuin silloin.

On ollut monia muita samanlaisia kokemuksia, jossa en voinut helposti tai selvästi tai lainkaan nähdä tietyissä paikoissa, rakennuksissa ja tiettyjä ihmisiä, jotka olivat vanhassa, alemman taajuuden Maassa. Vastaavasti vuodesta 1999 saakka on ollut monia ihmisiä tuossa alemman taajuuden 72 %:n ihmisryhmässä, jotka eivät ole nähneet, kuulleet tai tunteneet minua tai sinua korkeamman taajuuden 28 %:n ryhmässä. Pointtini käydä läpi näitä kahta radikaalin erilaista taajuus- ja olemassaolotasoa taas tammikuussa 2019, on muistuttaa meille, että olemme eläneet maailmojen eroamista vuosista 1998–1999 alkaen fyysisellä tasolla. Lisäksi se on jatkuvasti kiihtynyt joka kuukausi ja vuosi joulukuusta 2012 lähtien. Luultavasti saavutetaan täydellinen fyysinen eroaminen tuosta 72 %:n alemman taajuuden Maasta ja sen ihmisistä jossain kohtaa 2019.

Iso kysymys melkein kaikkien sydän-mielessä on, miltä tämä lopullinen fyysisen tason maailmojen eroaminen näyttää ja tuntuu 28 %:n ryhmässä? Ja miltä se näyttää ja tuntuu 72 %:n ryhmässä?

Tuon 28 %:n perspektiivistä katsottuna fyysisessä uudessa orgaanisessa Maassa ja todellisuudessa ei ole enää noita 72 %:n ihmisiä. Heitä ei ole tässä korkeammassa taajuudessa eikä mitään vanhoja, negatiivisia, patriarkaalisia järjestelmiä ja rakenteita. Tuossa unessa jonka näin joulukuussa 2018 ja jossa kissanpentu sanoi ihmisäänellä: "Edessämme on paljon työtä", on enemmän tolkkua nyt, kun olemme vuodessa 2019 ja koemme maailmojen eroamisen fyysisesti!

Tiedän, että monet teistä tätä lukevista ovat kokeneet henkilökohtaisesti rakennusten, ihmisten ja alueiden äkillistä häviämistä useita kertoja. Ajat jonnekin eikä vanhoja, tuttuja maamerkkejä enää ole, ja olet hetkellisesti eksyksissä sen vuoksi. Fyysiset rakennusporukat eivät repineet niitä alas – ne olivat vain poissa. Tietyt paikat ja ihmiset vain häviävät, ja sitä tekee parhaansa, ettei järkyty tästä, ja jatkaa sitä, mitä oli tekemässä. Tämä on pitkälti sellaista, miltä näyttää ja on tuolla 28 %:n ryhmällä uudessa, orgaanisessa Maassa – alemman taajuuden juttuja ei enää vain ole.

Tuon 72 %:n perspektiivistä kaikki on vain sitä, mitä on aina ollut heillä. He eivät huomaa edes meidän lähtöämme. Se vanha Maa ja todellisuus josta he pitävät enemmän, on olemassa edelleen – tällä erää – joten heillä ei tapahdu mitään muutosta. Se mitä on tänä päivänä ja mikä nopeutuu ja lisääntyy vanhassa, alemmassa, epäorgaanisessa Maassa, on kaiken sen yltynyt heikentyminen ja lopulta täydellinen kuolema. Sen jatkumista ei ole tukemassa energioita, joten tuon ryhmän elämästä tulee lisääntyvässä määrin epämiellyttävää. Heillä on kaikilla henkilökohtainen vaihtoehto siirtyä uuteen Maahan lisäämällä taajuutta ja valomäärää ylösnousemusprosessin kautta, mikä auttaa heitä tekemään kehityssiirtymän. Kaikki tässä ryhmässä eivät kuitenkaan tee tätä 2019, 2020 eikä 100 tai 300 tai 1000 vuoden päästä. Useimmat tekevät, mutta eivät kaikki.

Henkilökohtaisesti tunnen, että vanhan, epäorgaanisen, patriarkaalisen Maan fyysisen olemassaolon jäljellä oleva aika on hyvin lyhyt. Aivan korkeintaan 100–300 vuotta. Ruumiillistujat ovat hyvin intensiivisesti ilmaisseet aikomuksen koko ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin lisääntymisestä ja kiihtymisestä itsellämme ja ihmisillä perässämme, ja se toimii. En ole koskaan tuntenut, että vanhalla, negatiivisella Maalla olisi 1000 vuotta jäljellä ennen hajoamistaan. Tunnen, että kyse on paljon lyhyemmästä lineaarisesta ajasta.

Saadakseen pääsyn ylösnousseeseen, uuteen Maahan, noiden 72 %:n ryhmän yksilöiden täytyy nostaa henkilökohtainen taajuutensa pois kaikesta, mikä on ollut normaalia, hyväksyttyä ja kannustettua vanhassa, patriarkaalisessa, epäorgaanisessa Maassa. Taas kerran, tässä on kyse erilaisista taajuustasoista ja henkilökohtaisista valo-osuuksista. Joko värähtelee korkeammalla ja nopeammin tai sitten ei. Muista, että edelläkävijät odottivat 10 vuotta lisää, jotta useammat ihmiset lisäisivät taajuuttaan ja kehittyisivät ja "ylösnousisivat" luonnollisesti korkeampaan taajuuteen. Odotimme pitkään heitä, ja se oli meille vaikeaa melkein joka tavalla, mutta teimme sen. Odotusjakso on kuitenkin vihdoin ohi. Nyt siirrymme eteenpäin, ja tuon 72 %:n ryhmän tehtävänä on lisätä henkilökohtaista taajuuttaan ja kulkea raivaamaamme polkua.

Kuten tavallista, kommenttiosassa tämän artikkelin jälkeen on luultavasti mielenkiintoisia kysymyksiä ja vastauksia liittyen tähän suureen todennäköisyyteen, että maailmojen eroaminen tapahtuu jossain kohtaa 2019, joten suosittelen katsomaan myös kommentit.

Jossain kohtaa joulukuun 2018 kahden viimeisen viikon aikana luonani vieraili seitsemän maan ulkopuolisen valo-olennon ryhmä. En kirjoittanut sen päivämäärää muistiin, joten en muista tarkkaan, mutta se tapahtui mainitsemani aikajaksona. Oli hereillä, kun tämä ryhmä ilmestyi minulle tarkoituksella. Emme kommunikoineet mitään telepaattisesti, ja tässä vierailussa tuntui olevan enemmän kyse siitä, että he kertoivat minulle, että olin tuolloin uudessa, korkeammassa paikassa ja tämäntyyppiset suorat tietoiset tapaamiset jatkuisivat – ei ainoastaan minulla, vaan melkein kaikilla ruumiillistujilla.

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =255&h=157)

Se teki vaikutuksen minuun heissä, että he kaikki näyttivät täsmälleen samalta. Yllä oleva kuva muistuttaa heitä kovasti siinä mielessä, että he olivat samanvärisiä – valkoisia tässä tapauksessa – kaikki samanpituisia, -kokoisia, -muotoisia jne. He olivat identtisiä, ja kuitenkin tiesin, että heissä oli yksilöllisyyttä. Heillä kaikilla oli samanlaiset lattiaan ulottuvat valkoiset kaavut, heillä ei ollut hiuksia eikä juuri mitään kasvonpiirteitä ja iho oli maidonvalkoinen. He olivat pieni kollektiiviryhmä, mutta kuten sanoin, jokaisessa heissä oli jotain yksilöllisyyttä jäljellä. Kaikki heissä oli valkoista ja valoa. He seisoivat hyvin lähellä toisiaan, eivätkä liikkuneet, puhuneet, kommunikoineet telepaattisesti tai tehneet muuta, kuin paljastivat itsensä minulle, koska olin saavuttanut tason, jolla tämäntyyppisiä tapaamisia ja vierailuja luokseni voisi alkaa lopultakin tapahtua.

Nämä uudet vierailut johtuvat tähänastisesta ruumiillistumistasostamme, kristalli-Kristus-taajuudesta, DNA:n jatkuvasta yhdistymisestä sisällämme, viimeisimmästä tarkoituksellisesta paikastamme fotonivalossa ja fyysisen tason maailmojen eroamisesta, joka tapahtuu luultavasti tänä vuonna. Kaikki nämä asiat joiden saavuttamiseksi olemme tehneet hyvin kauan ja kovasti työtä, alkavat lopultakin ilmentyä monin tavoin, koska olemme riittävän korkealla tasolla sen tapahtumiseksi. Ja paljon lisää tulee koko vuoden ja myös sen jälkeen.

Kun jatkamme korkeamman itsemme ruumiillistamista alempaan fyysiseen kehoitseen, uuden kristalli-Kristus-taajuuden DNA-yhteyksien suurempaa ruumiillistamista ja ylösnousemus-ruumiillistumisprosessimme "ajamista" tarkoituksella ja tietoisesti, sitä enemmän löydämme itsemme uudelta alueelta ja uusista todellisuuksista, paljon, paljon useampien uusien universaalien naapureiden rinnalta. Tämä ei ole tulevaisuutta, vaan elämäämme ja todellisuuttamme nyt, ja se kaikki laajenee ennenkuulumattomasti 2019, tulevan lopullisen maailmojen fyysisen eroamisen vuoksi. Hyvin tehty, kaikki, nyt tulee todella kaikkea jännittävää ja uutta. Oletko valmis? Oletko oikeasti valmis tähän, koska se tulee ja pian.

Denise

-----------

Toccata
Wind Of Change
Listen To Your Heart

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kaikki ajat ovat UTC + 1 tunti [ DST ]