Elonaalto

Henkinen foorumi
Tänään on 24.05.2018 08:14

Kaikki ajat ovat UTC + 1 tunti [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 43 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 27.03.2018 07:39 
Poissa
Ylläpitäjä

RUUMIILLISTUMISEN SIVUVAIKUTUKSIA MAALISKUUSSA 2018

Kirjoittanut Denise Le Fay (highheartlife.wordpress.com)
25.3.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Nämä helmikuun ja maaliskuun energiat 2018 ovat paljon suurempia taajuudeltaan ja määrältään, tulevat nyt suoraan ja ovat enemmän aiemmin kohtaamatonta fotonivaloa. Tästä syystä monilla edelläkävijöillä, tienraivaajilla, ensiruumiillistajilla ja ensi-kaikilla on ollut epätavallisia sivuvaikutuksia, joita heillä ei ole koskaan ennen ollut koko ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessin aikana tähän mennessä.

Kun kuljemme, ylösnousemme ja kehitymme syvemmälle uudelle energeettiselle valoalueelle, nuo energiat aktivoivat meidät luonnostaan lisää, ja yhtäkkiä huomaamme, että meillä on täysin uusia sivuvaikutuksia melkein kaikilla kuviteltavissa olevilla tavoilla – fyysinen, tunteellinen, mentaalinen, eteerinen, psyykkinen, korkeampi tiedostaminen jne. Nämä oireet ja sivuvaikutukset ovat paljon enemmän kuin vain tiettyjä fyysisen kehon särkyjä, kipuja, paineita ja vastaavia poikkeamia. Kuten monet teistä jo tietävät, tähän sisältyy myös merkittäviä ja jatkuvia evoluutiomuutoksia DNA:han, psyykeen, nykyiseen tietoisuustasoon, tunteeseen egoitsestä ja korkeammasta itsestä, moniulotteisiin kokemuksiin, henkilökohtaiseen elämään ja todellisuuteen sekä fyysiseen ja energeettiseen vuorovaikutukseemme ulkoisen maailman kanssa ja kauas sen yli.

Juuri ennen näiden uusien helmikuun ja maaliskuun energioiden tulemista, huomasin tekeväni jotain, mitä tuskin koskaan teen: lähestyin paria ihmistä netin kautta. Olen aina kyennyt säilyttämään erottelukyvyn ja kyseenalaistamaan rehellisesti itseni ja toimintani, myös ollessani kurkkua myöten jossain kummallisessa, hämmentävässä ja intensiivisessä ylösnousemus- ja ruumiillistumisjutussa. Tehdessäni tämän olin samaan aikaan tietoinen, että jokin osani tiesi, että epätavallisia ja suuria itseä kehittäviä energioita ja kokemuksia oli tulossa pian ja vanha ihmisosani halusi säilyttää alemman tuttuustason toisten ihmisten kanssa. En osaa kertoa, miten äärimmäisen epätavallista tämä oli minulle, ja olen siitä rehellinen näyttääkseni, miten voimme tiedostaa kehittyvämme nopeasti yli sen, mitä olemme olleet koko fyysisen 3D-inkarnaatiomme, ja kuitenkin toisinaan tässä prosessissa haluamme olla "normaali" ja saada samanmielisen kaverin taas elämäämme … kun ei ole 27 vuoteen ollut ainuttakaan.

Koska tämä oli vanhan alemman itseni halu, lähestyminen epäonnistui, kuten olisi pitänytkin noista syistä. Lopultahan en ole täällä maan päällä nyt saadakseni paljon alempaa itseä rauhoittavia kamuja, joiden kanssa rupatella. Olen täällä nyt – kuten jokainen teistä tätä lukevista – kehittymässä, ylösnousemassa korkeammalle olemis- ja tietoisuustasolle, viitoittamassa tietä muille ihmisille ja rakentamassa uutta maailmaa kaikille jne. jne. Jossain kohtaa tuota rupattelua saattaa tapahtua, mutta tällä hetkellä on paljon tärkeämpiä asioita tehtäväksi kauttamme. Silloin kun sinulla on hetkellinen vanhan "normaalin" kaipaus – ei silti, että tietäisin, mitä se on – muistuta vain itsellesi, että inkarnoiduit nyt vapaaehtoisesti maan päälle osallistuaksesi ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessiin kaikkien vuoksi kaikkialla.

Lyhyt luettelo maaliskuun sivuvaikutuksista

Kehon sisäinen värähtely – Tämä on saavuttanut täysin uuden voimakkuustason vuoden 2018 alussa, ja olemme vasta pääsemässä alkuun! Odota enemmän, paljon enemmän, ja paljon korkeampaa taajuutta ja voimakkuutta. Älä hermostu, että sinua ravistetaan sisäisesti enemmän, kuin olet kokenut aiemmin. Koko maaliskuun minusta on usein tuntunut, että fyysisessä kehossani tapahtuu kovia sisäisiä maanjäristyksiä. Olen tarkkaillut tietoisesti sisäisiä kehovärähtelyjä ensimmäisestä kerrasta, kun minulla oli niitä 2001, ja joka kerta olen luullut, ettei niistä tulisi suurempia tai voimakkaampia, mutta niistä tuli ja se jatkuu edelleen. Tässä kuussa ne ovat rikkoneet ennätyksiä ja tiedän, että lisää on tulossa. Ei pelkoa – se saa meidät vain enemmän korkeamman valonopeuden tasalle.

Valovälähtely fyysisessä kehossa – Olen nähnyt auringon välähtelevän taivaalla muutaman kerran stroboskooppimaisesti, ja olen nähnyt myös sen räjähtävän valtavia valosykkeitä muutaman minuutin välein. Olen maaliskuussa nähnyt tämän saman auringonvalon välkkyvän toistuvasti omassa fyysisessä ja energiakehossani. Minä ja aurinko olemme yhtä – olemme synkronissa ja eläviä toistemme aspekteja. Se mitä aurinko tekee ja välittää energeettisesti nyt, on sama asia, joka tapahtuu monilla meistä ruumiillistumisprosessissa. Älä ajattele sitä liikaa – tunne vain sitä ja hyväksy totuus siitä ja tee tarvittavia muutoksia prioriteetteihisi. On se, mikä on tärkeää, ja sitten on se, mikä on tärkeää.

Hyvin täysiä ja epätavallisia unia jälleen – Käymme läpi jaksoja, jolloin näemme melko kummallisia unia viikkojen ajan, ja tämä on yksi vinkki, että olemme ylösnousseet, kulkeneet ja kehittyneet taas itsellemme uudelle energia-alueelle. Työskentelemme kaikkien näiden muutosten kanssa jatkuvasti – hereillä ja unessa, tietoisena kehossa ja ollessamme sen ulkopuolella. Ylösnousemus- ja ruumiillistumisprosessissa ei ole enää lepoaikaa – on pelkästään se, ja elämme sen ja olemme se kehittyessämme ja yhdistäessämme monet itsemme ja suuremmat itsemme. Näe unia, äläkä mieti tätäkään liikaa, koska suuri osa siitä kuljettaa vain vanhoja juttuja, jotka eivät tarvitse huomiotasi.

Kovasti lisääntynyt korvien soiminen – Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa, mutta tuo korvien jatkuva kimeä soiminen on viime aikoina tullut paljon kovemmaksi ja myös korkeammaksi taajuudeksi. Minusta tämä viimeaikaisin sisäinen äänikakofonia on ollut liikaa. Meillä on ollut tätä lisääntymistä korvien sisäisissä äänissä, soimisessa ja surinassa ylösnousemusvuosien saatossa, aivan kuten meillä on ollut eritasoista ei-fyysisten hajujen haistamista ja/tai ei-fyysisten äänien kuulemista ja ei-fyysisten valojen ja muiden vastaavien asioiden, kuvioiden, koodityyppisten geometrioiden näkemistä.

Toisinaan tämä viimeisin korvien sisäinen melu joka on sekä korvien sisällä että 60–90 senttiä pään ulkopuolella, on ollut niin kovaa ja kimeää, että se saa minut kuulemaan myös muita kummallisia ei-fyysisiä ääniä tyypillisellä selväkuuloisella tavalla. Kuulemme ikään kuin, että universumi liikkuu hitaasti sykleinä ympäri kosmosta. Se on sekä mielenkiintoista että ärsyttävää tosinaan, mutta tämä on vain yksi monista uusista tilanteista ja tasoista jatkuvassa ruumiillistumisessamme, joten taas kerran: ei pelkoa, äläkä ajattele asioita liikaa. Kiinnitä huomiota, kyllä, mutta älä viipyile liian kauan missään uudessa sivuvaikutuksessa, koska paljon enemmän tapahtuu ja on tulossa.

Luiden tai nivelten äkillinen kipu – Minulla on ollut tätä täydellisestä auringonpimennyksestä saakka elokuussa 2017. Tiettyjä niveliä jotka ovat olleet terveitä, alkaa sattua yhtäkkiä helvetisti, ja sitten taas yhtäkkiä ne ovat ok. Viime vuonna tätä tapahtui oikeassa kyynär- ja olkanivelessäni. Tänä vuonna kyse on ollut yhdestä kantaluusta ja nyt jalkaholvista siinä määrin, että on vaikea kävellä. Kun keho-osiin sattuu yhtäkkiä kovasti pidempiä jaksoja, miettii ajoittain mahdotonta – lääkäriin menemistä! Ei, kaikkea muuta, kuin se! Kun epäilet, käänny sisäänpäin ja havaitse se itse. Jos et luota itseesi vielä tässä kyvyssä ja uskot, että lääkärillä käynti ratkaisee tilanteen, niin mene lääkäriin. Mutta tiedä, ettei hän luultavasti löydä minkään olevan pielessä tai mikä pahempaa, hän antaa sinulle jotain lääkettä, jota et tarvitse. Erottelukyky.

Saturnus joka liittyy rakenteisiin, kuten fyysinen ranka, luut, nivelet jne., siirtyi Kauriiseen, hallitsijaansa, joulukuussa 2017, mutta se teki tämän vapaana ja puhtaana 5D-olentona, eikä siinä ole enää vanhoja pimeystiimin vääristymiä, jotka pakotettiin siihen. Tämän ja monien muiden jatkuvien energioiden ja muutosten vuoksi, minua ei yllätä lainkaan, että fyysinen rankamme käy läpi enemmän uusia DNA-päivityksiä ja muita parannuksia. Tiedä, että kipu iskee kovasti tiettyihin niveliin ja nikamiin jne. ja on hyvin fokusoitunutta nyt, mutta se ei kestä ikuisesti, joten pidä itsestäsi huolta, äläkä ala pelätä näitä ja muita prosessiin liittyviä muutoksia.

Pissaamisvaikeus – Tämä on yksi ylösnousemusprosessin sivuvaikutus, jonka jakamisessa maailman kanssa useimmat meistä eivät pidä kiirettä. Minulla on ollut tämä sivuvaikutus noin vuodesta 2000 saakka, ja ensin luulin sen sekä äkillisten ja toistuvien virtsarakkokouristusten johtuvan vaihdevuosista, kunnes reilu 30-vuotias nuori nainen, jolla oli kaksi lasta, mainitsi, että hänellä ja hänen lapsillaan (tyttö ja poika) oli vaikeuksia työntää ulos kaikkea pissaa vessassa käydessään. Silloin tiesin, että tämä ihana oire liittyi ylösnousemukseen eikä ainoastaan vaihdevuosien hormonimuutoksiin.

Tyypillisesti tämä on huomattavampaa yöllä (mutta olen kokenut sitä muutaman kerran myös päivällä), ja täytyy toistuvasti työntää ja työntää ja työntää saadakseen rakon tyhjentymään. Tämä sivuvaikutus liittyy moniin ylösnousemukseen liittyviin asioihin, kuten hormonimuutokset, DNA-muutokset, patriarkaalisuuden aiheuttamien vanhojen 3D-myrkkyjen toistuva puhdistaminen, sekä sisäiset että ulkoiset tiheysmuutoksen jne. Mutta taas kerran, käytä erottelukykyä tässä ja kaikissa muissa oireissa ja sivuvaikutuksissa päättääksesi, mikä tuntuu oikealta tällä hetkellä sinulle ja kehollesi tai lastesi keholle.

Tämä on hyvin henkilökohtaista – Ei henkilökohtaista fyysisesti, vaan psyykkisesti, tunteellisesti, henkisesti ja energeettisesti. Tämä sivuvaikutus tulee jatkuvasta ruumiillistumisprosessista ja liittyy siihen, että tunne itsestä muuttuu toistuvasti yhdistyttäessä vähitellen korkeampaan itseen. Se liittyy myös jatkuvaan 5D-yhdistymiseen jumalaisen feminiinisyyden ja jumalaisen maskuliinisuuden kanssa itsessämme, kehossamme ja tietoisuudessamme. Eikö tuo lause kuulostanutkin hyvin helpolta ja kivalta? No, jos olet elänyt ja elät tätä olemuksesi ja fyysisen kehosi joka soluun ja kudokseen saakka, niin tiedät, että se on kaikkea muuta! Se on hemmetin kovaa työtä, joka tavallisesti sattuu melkoisesti fyysisesti, tunteellisesti ja psyykkisesti. Pikku itse, avaudu ja tee tilaa suuremman itsen, korkeamman itsen, jumalaisen isän, jumalaisen äidin ja paljon muun tulemiselle ja lakkaa sekoamasta ja juoksemasta ympyrää sen kaiken vuoksi, kuin hiuksesi olisivat tulessa! Taas kerran, kaikki näyttää upealta ja helpolta paperilla, mutta on täysin eri tilanne tapahtuessaan sinulle ja sinussa! Hengitä. "Housut joustavat" täällä enemmän kuin riittävästi suuren Jumalan päivityksiä varten sinussa ja fyysisessä kehossasi.

Lasken leikkiä, koska monille meistä tapahtuu nyt vakavia asioita. Upeaa, jumalaista, uskomattoman harvinaista ja taianomaista, mutta myös fyysisesti niin totta, että se sattuu usein monin tavoin. Jokainen joka on valmis tekemään työn ja ruumiillistamaan 5D- ja korkeammat ykseystaajuudet itsessään ja fyysisessä kehossaan, tietää, miten syvällinen ja hyvin henkilökohtainen tämä ruumiillistumisprosessin vaihe ja taso on jokaiselle meistä. Teemme kaikki samaa asiaa – ruumiillistumme – mutta se on hyvin ainutlaatuinen, pyhä ja yksilöllinen prosessi. Sinä muutut, minä muutun ja me muutumme dramaattisesti ja niin upeilla tavoilla, että minun on vaikea edes ajatella sitä repeämättä kappaleiksi. Ole hyvä ja jatka.

Aika on ja aika ei ole – Lineaarinen aika ja kvanttiajattomuus sekä meidän tutustumisemme uudestaan elämiseen ikuisessa nyt-hetkessä on hauskaa, viihdyttävää, jännittävää, luovaa, hämmentävää, uuvuttavaa, turhauttavaa ja kummallisen ihanaa. Muutaman viime vuoden aikana sen opetteleminen, miten toimitaan sekä lineaarisessa ajassa että sen ulkopuolella, on ollut vähintäänkin mielenkiintoista. Mutta 2017 ja vielä enemmän 2018 tämä on kehittynyt siihen, että meille on paljon mukavampaa elää nyt-hetkessä hetkestä toiseen. Tästä on tullut jo uusi normaali monilla ensiruumiillistajilla, ja meistä tulee tietoisempi siitä, miten taivutetaan, pidätellään, työnnetään, venytetään ja supistetaan aikaa tai vain kellutaan ajattomassa nyt-kvanttihetkessä. On helpompaa kuin uskoisi elää ja liikkua päivin tai öin lineaarisen ajan syömättä sinua ja energioitasi minuutista toiseen. Tämä ei ole älyllinen asia, vaan tarkoituksellinen ja tietoinen luomisasia, joka tapahtuu korkeasta sydämestä. Jos haluat ajan nopeutuvan, pane se tapahtumaan. Jos haluat sen hidastuvan tai lähtevän pois sinulta, pane se tapahtumaan. Jotkut uudet kynät uudessa värikynälaatikossamme ovat todella innostavia ensi-kaikille! Paljon lisää on myös tulossa.

Nuku tarvittaessa ja unohda päivä- ja yöaika – Vuosia minun täytyi lähteä kehosta päivän aikana ottamalla torkut sopeutuakseni viimeisimpiin uusiin valoenergioihin. En ole koskaan tehnyt tätä tarkoituksellisesti, vaan se tapahtuu minulle yhtäkkiä, mikä kertoo, että olen kohta ruumiillistamassa itselleni uusia valoenergioita, ja se on paljon helpompaa tehdä ollessaan poissa fyysisestä kehosta.

Yksi uusi sivuvaikutus minulla tänä vuonna on ollut äkillinen kyvyttömyys nukkua yöllä. Nyt on öitä, jolloin en halua mennä sänkyyn nukkumaan, mikä on ennenkuulumatonta minulle! Yö, sänky ja uni ovat aina olleet pyhä tila ja aika minulle, joten tämän koko elämän mittaisen tavan äkillinen täyskäännös on ollut kummallista. Silti tämä on vain yksi uusi muutos, jota monet huomaavat käsittelevänsä, ja se myös osoittaa meille, missä meillä on edelleen vanhoja, tuttuja uskomuksia tietyistä asioista, kuten "on yö, joten se merkitsee nukkumisaikaa". Ei enää, aivan kuten syömisessä, ruuissa ja muissa vanhoissa 3D-tavoissa, joita meitä kaikilla on. Tämä nukkumisjuttu liittyy aikaan ja ajattomuuteen, joten anna itsellesi lupa nukkua ja torkahdella aina, kun sinä, kehosi ja keskushermostosi tarvitsee sitä ruumiillistumisprosessin ja jatkuvien valoenergialisäysten vuoksi. Päästä irti vanhoista tavoista ja uskomuksista ja laajennu uuteen useammilla ja useammilla tavoilla. Olemme mahtavia omaksumaan.

Näitä maaliskuun ajankohtaisia ja uusia sivuvaikutuksia on enemmän, mutta nämä ovat huomattavimpia, joita pystyn ajattelemaan nyt. Kuten tavallista, painettuani julkaise-nappulaa mieleeni tulee kolme tärkeää kohtaa lisää, jotka unohdin, mutta jos näin käy, palaamme niihin tämän artikkelin kommenteissa. Pitäkää pintanne, tienraivaajat, kun kaikki tämä ei lopu elämämme aikana, joten syvään henkeä, täysin avoin korkea sydän ja hymy Lähteelle kaikesta, ja olkaa kilttejä, jatkakaa eteenpäin.

Denise

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Toccata
Wind Of Change
Listen To Your Heart

Profiili Lähetä yksityisviesti  

ViestiLähetetty: 14.05.2018 17:30 
Poissa
Ylläpitäjä

YLÖSNOUSEMUKSEN RISTEYSKOHTA

11.5.2018

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... .jpg?w=768)

Vuoden 2017 lopulta saakka olen nähnyt valtavan ja läpinäkyvän symbolisen kristallisateenkaarisillan avaruudessa, vähän kuin Thor-elokuvissa, mutta Maa ja me kaikki sen pinnalla ylösnousemme vakaasti sen poikki. En tiedä, miten kirjaimellinen tämä sateenkaarisilta on, mutta tiedän kuitenkin, että se edustaa sitä, mitä ja missä me ja Maa olemme nyt 2018 tässä ylösnousemusprosessissa – olemme siirtymässä planeettatasolla, emme vain muutama edelläkävijä- ja tiennäyttäjäyksilö, kuten ennen.

Minun ei pitäisi tarvita sanoa, miten iso juttu tämä vuoden 2018 ylösnousemusprosessin vaihe on, koska monet teistä ovat tunteneet sen syvästi ja intiimisti yksilöinä ja myös sinä uutena 5D-ryhmäkollektiivina, joka yksittäisistä edelläkävijöistä, tiennäyttäjistä, tienraivaajista ja "ensi-kaikista" on tullut. Kovin moni asia ei tunnu enää normaalilta tai tutulta, ei edes meille "ensi-kaikille" jotka ovat olleet tässä vuosikymmeniä, mikä on todella suuri merkki, että suuria ylösnousemusmuutoksia tapahtuu lopultakin fyysisellä planeettatasolla, ja kuten sanoin, ei vain pienelle määrälle edelläkävijöitä, vaan kaikille maan päällä. Tästä syystä tiedostamaton ja alempi tietoisuus ja energeettisesti valmistautumattomat ihmiset käyttäytyvät vielä tasapainottomammin kuin aiemmin. Nämä evoluutioenergiamuutokset ovat kovia, tuskallisia ja joskus vaikeita meille, jotka tiedostamme, mitä tapahtuu ja miksi, joten kuvitelkaa, miten kaikki tämä vaikuttaa ihmisiin, jotka eivät tiedä eivätkä ole tehneet mitään aiempaa ylösnousemusprosessin sisäistä työtä, kuten me olemme tehneet vuosikymmeniä.

Tämä sateenkaarisillan ylittäminen planeettatasolla aiheuttaa seuraamuksia Maassa, kuten myös meissä jotka elämme sen pinnalla. Gaian fyysinen keho ja meidän fyysiset kehomme elävät ylösnousemusprosessia ja kehittyvät paljon korkeamman taajuuden olemassaolotasolle nyt. Tämä ei tapahdu yhdessä yössä, joten rentoutukaa siihen. On koko joukko askelia, jotka meidän täytyy ottaa ylittääksemme täysin tämän energiasillan vanhan alemman maailman ja uusien korkeampien maailmojen välillä.

Toukokuun 8. päivä oli kaksi pientä 4.5-luokan maanjäristystä hyvin lähellä asuinpaikkaani Etelä-Kaliforniassa, mitä seurasi muutama jälkijäristys. Olen tuntenut pieniä maanjäristyksiä tapahtuvan siitä lähtien, mikä ei ole mitään uutta minulle. Kaikki jotka ovat herkkiä Maalle, tuntevat tämän pinnan alla muodostuvan paineen paljon aiemmin, kun se aiheuttaa fyysisen maanjäristyksen tai tulivuorenpurkauksen. Minulla oli tapana kuulla ukkosmaista ääntä taivaalta, kun laava liikkui maanpinnan alla. Se mitä tapahtuu tänä vuonna erityisesti Havaijilla ja koko Tyynenmeren Tulirenkaassa, liittyy ajankohtaiseen sillanylitykseen, ja sen vuoksi pyydän, että te ette puutu näihin ihmiskunnan ja planeetan ylösnousemusprosessin sivuvaikutuksiin. Tiedän, että uskotte auttavanne aikomalla ja visualisoimalla, että tulivuoret eivät purkaannu, maanjäristyksiä tapahdu, tulvia tai hurrikaaneja jne. ei tapahdu, mutta teidän täytyy ymmärtää, että siinä missä olemme planeettatason ylösnousemusprosessissa, joitakin näitä asioita tapahtuu ja täytyy tapahtua. Älkää siis yrittäkö tehdä mitään hidastaaksenne tätä luonnollista evoluutioprosessia. Siitä on huolehdittu jo korkeammilla tasoilla, ja jos kaikki rentoutuvat ja toimivat korkeasta sydämestään, nähdään, tunnetaan ja tiedetään, ettei kukaan kuole missään näissä ajankohtaisissa sillanylitykseen liittyvissä maamuutoksissa, ellei hän halua tai hänen tarvitse sitä korkeammalla sielutasolla.

Kuluneina vuosikymmeninä olen nähnyt valtavien valo-olentojen tarkoituksella ohjaavan pinnanalaisia maanjäristysenergioita toisiin fyysisiin paikkoihin, jotta olisi paljon vähemmän kuolemaa ja tuhoa. Mt. Saint Helens -vuoren purkaus 1980 oli yksi sellainen tapahtuma, jonka oli alun perin tarkoitus tapahtua massiivisena ja tuhoisana maanjäristyksenä Los Angelesissa Kalifornian syvänteessä. Toisaalta se mitä tapahtuu nyt, on erilaista siinä mielessä, että nämä maamuutostapahtumat – tulivuorenpurkaukset, maanjäristykset, tulvat, maastopalot jne. – ovat sivuvaikutuksia, kun Maa/Gaia ylittää sillan vanhoista alemmista maataajuuksista, yhteensopivien verkkoenergioiden ja vastaavan kera, uuteen ylösnousseeseen Maahan, jossa uudet, yhteensopivat korkeamman taajuuden verkot kuljettavat uusia valoenergioita.

Vuoden 2018 sateenkaarisillan ylityksen toinen aspekti liittyy vanhan alkuperäisen äidin, sydämen ja oikean aivopuoliskon Lemurian sekä myöhemmän isän, älykkyyden, vasemman aivopuoliskon Atlantiksen jakautumiseen syväksi globaaliksi erillisyydeksi ja kaksinaisuudeksi maan päällä, ihmisen oikean ja vasemman aivopuoliskon tietoisuudessa, ulkoisessa elämässä ja todellisuudessa. Nuo muinaiset Lemurian ja Atlantiksen koodit, mallit ja kaksinaisuusjäämäenergiat globaalissa ihmiskunnassa ja vanhassa Maassa hajoavat tällä hetkellä, koska uudet ja paljon korkeamman taajuuden koodit korvaavat ne kaikki. Voitteko ymmärtää korkeampaa kuin Lemuria? Korkeampaa kuin Atlantis korkeimmillaan ja parhaimmillaan? Teidän täytyy, koska olemme matkalla siihen ja enempään, kun jatkamme tämän energeettisen sateenkaarisillan ylittämistä Maan rinnalla. Päästäkää irti vanhoista uskomuksista ja tähdätkää korkeammalle, paljon korkeammalle, koska se on tulossa: ykseys, ykseystietoisuus yksilöinä ja kollektiivisesti ja ykseyselämä ja -todellisuus kaikille uudella ylösnousseella maapallolla.

Tänään on 11.5. ja ensi viikolla uusi kuu Härässä – maamerkki – tekee transiitin Uranukseen Härässä – maamerkki – ja kaikki mistä olemme puhuneet tässä, voimistuu ja kiihtyy. Miksi? Koska 2018 Maa ja me ja ihmiskunta ylittämme tämän kristallisen sateenkaarenvärisen energiasilta-alueen avaruudessa ja saavumme lopulta uuteen korkeampaan maakohtaloomme. Älkää ajatelko kuollaksenne tätä tai paljon mitään muutakaan tutulla vanhalla vasemman aivopuoliskon älykkyydellä, koska tuo alempi taajuus ei toimi uusissa korkeammissa valoenergioissa ja tietoisuudessa. Korkean sydämen tunne ja tunteenne toimivat, ja ne ovat paljon pätevämpiä tekemään korkeampaa työtä nyt, joten olkaa parhaanne mukaan ajattelematta ja tuntekaa, aistikaa ja havaitkaa käyttäen muita työkaluja, kuin vanhaa vasemman aivopuoliskon älykkyyttä. Pääsette paljon pidemmälle paljon nopeammin, jos teette näin, paljon vähemmän turhautumisen, hämmennyksen ja harvempien häiriötekijöiden kera.

Maamuutoksia tapahtuu tämän vuoden, aiemmin mainittujen syiden ja paljon muun vuoksi. Tehtävämme on elää tämä, ruumiillistaa tämä ja luottaa tähän koskaan-ennen-kokemattomaan siirtymäprosessiin vanhasta alemmasta Maasta, johon inkarnoiduimme, sateenkaarisiltaa pitkin uuteen ylösnousseeseen Maahan, jossa 5D ja korkeampi ykseys on normi yksilöille ja kollektiivisesti.

(https://highheartlife.files.wordpress.c ... =255&h=255)

Huhtikuun alussa 2018 näin selvänäköisesti ensimmäistä kertaa suuren muutoksen valokehoni energioissa, taajuuksissa ja toiminnassa. Missään ei ole kuvia, jotka ovat lähelläkään sitä, minkä olen toistuvasti nähnyt, joten käytän tätä vanhaa kuvaa, joka minulla on ollut jonkin aikaa. Sen aaltoilevat muodot ovat oikein, mutta värit eivät. Se mitä olen nähnyt, on väriltään vaalean kellanruskeaa ja liikkuu jyrkästi ja hyvin nopeasti, tavallaan kuin nuo vanhat projektorikuvat 1960-luvun "LSD-valoshow'sta". Tämä kuva jonka näen valokehoni nykytilasta, kun minä ja me ylitämme sateenkaarisiltaa, aaltoilee ja välkkyy nopeasti kuin stroboskooppivalo, joka liikkuu jatkuvasti. Tiedän, että tämä on yhteensopiva, melkein peilimäinen kuva siitä, mitä aurinko lähettää jatkuvasti nyt. Ruumiillistamme sen, mitä aurinko lähettää, ja sitten kun riittävä määrä tätä on ruumiillistettu, mikä on tapahtunut, niin meidät ja kaikki muu vedetään energeettisesti mukana, kun ylitämme sateenkaarisillan uuteen Maahan.

Kerroin tämän vain, koska meidän kaikkien täytyy olla valmistautunut useampiin fyysisen kehon ja valokehon sisäisiin ja ulkoisiin evoluutiomuutoksiin näiden uusien kokemusten vuoksi, joita käymme kaikki läpi tänä vuonna. Muutokset valokehossamme lisääntyvät, kun etenemme, ja tästä syystä monilla meistä on ollut ylimääräistä kipua, särkyä ja painetta uusilla ja/tai vanhoilla ylösnousemusprosessin tavoilla ja keho-osissa. Odottakaa mitä tahansa, älkääkä alkako pelätä, on kyse sitten fyysisestä kehostanne, valokehostanne, Maan fyysisestä planeettakehosta tai mistä tahansa muusta. Olemme ylösnousemustiellä uusilla tavoilla ja uusilla tasoilla tänä vuonna, joten älkää viitsikö yrittää sovittaa toisten kokemuksiin sitä, mitä henkilökohtaisesti koette. Tähän vaiheeseen ei liity väärää tapaa, paitsi yritys pysäyttää se siitä pelosta, että jonkun talo palaa laavavirrasta tai romahtaa maanjäristyksistä. Evoluutioaallokko on taas korkea, mutta tällä kertaa täysin uusin tavoin meillä kaikilla, joten pysykää korkeassa sydämessänne, koska se on paras ja pätevin paikka talossa.

Denise

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Toccata
Wind Of Change
Listen To Your Heart

ViestiLähetetty: 22.05.2018 19:47 
Poissa
Ylläpitäjä

SIIRTYMÄKIPUJA, LAAJEMPI KORKEAMPI TIETOISUUS JA TÄYSIVALTAISUUS

20.5.2018

Monet ovat tunteneet 2018 joitain erilaisia ylösnousemuksen ruumiillistumisprosessiin liittyviä kipuja, minä mukaan luettuna. Enimmäkseen ne ovat olleet äkillisiä ja kovia, mikä on saanut monet arvailemaan, onko jokin yhtäkkiä mennyt sekaisin fyysisen kehon alemmassa puoliskossa. Monilla on ollut kovaa kipua luissa ja/tai nivelissä toisessa tai kummassakin jalkaterässä, kantapäässä, nilkassa, sääressä, lonkassa ja joskus häntäluuhun ja selkärangan alanikamiin saakka, mikä on aiheuttanut iskiassärkyä. Minulla on ollut tätä huhtikuun muutamasta ensimmäisestä päivästä saakka, ja se on jatkunut toukokuussa. Tämä pääasiassa kantapää-, jalkaterä- ja nilkkakipu väheni minulla noin kolmeksi päiväksi aiemmin tässä kuussa ja juhlin sitä, mutta sitä kesti vain vähän aikaa, koska kipu palasi voimakkaampana muutama päivä myöhemmin.

On tavallista tuntea ne voimakkaat magneettimuutokset, joita tapahtuu Maassa, auringossa ja fyysisessä kehossamme, äkillisinä ja tavallisesti lyhytaikaisina pahoinvointiaaltoina. Minulla on tavallisesti tätä aamuisin, mutta sitä voi olla koska tahansa päivän tai yön aikana. Ajattele sitä ylösnousemukseen liittyvänä energeettisten magneettimuutosten "aamupahoinvointina" kummallakin sukupuolella.

Näiden jatkuvien magneettimuutosten toinen tavallinen oire tai sivuvaikutus on äkilliset itkemisjaksot – itkua ei-minkään vuoksi, itkua suuren kauneuden vuoksi, itkua järkyttävien kauheuksien vuoksi ja itkua pelkästään, koska tämä siunattu ylösnousemusprosessi tapahtuu. Nämä massiiviset magneettimuutokset vaikuttavat joihinkin ihmisiin paljon voimakkaammin kuin toisiin, joten älä soimaa itseäsi, jos huomaat yhtäkkiä itkeväsi tyhjästä.

Muita magneettimuutosten sivuvaikutuksia ovat huimaus, tunne hitaasta pyörimisestä, äkillisestä putoamisesta, nousemisesta tai kaatumisesta, muuttuva tunne itsestä yksittäisenä olentona ja identiteettinä, pää- ja kehokipu ja -paine ja myös sydämen ja korkean sydämen tuntemukset. Koska magneettikentät pitivät aiemman evoluutiosyklin koodeja paikoillaan, ne tekivät saman myös jokaiselle meistä – keho, yksilöllinen tunne itsestä ja henkilökohtaisesta identiteetistä jne. Niinpä kun vanhat magneettienergiat ja -kentät ovat hajonneet ja hävinneet, niin on tapahtunut myös vanhalle 3D-tunteellemme vain-fyysisestä-itsestä, vanhasta alemman taajuuden identiteetistä, vanhasta 3D-paikasta lineaarisessa ajassa ja vanhasta paikasta ja fokuksesta elämässä maan päällä.

Nämä planeetan, auringon ja ihmiskehon magneettikentät pitävät koodeja ja malleja paikoillaan koko evoluutiosyklin ajan. Ne ovat energiakoodien magneettiliima, joten siirtyessämme evoluutiosyklin loppuunsaattamisvaiheeseen, sellaiseen jota olemme eläneet tässä inkarnaatiossa, nämä magneettimuutokset alkavat, koska vanhan evoluutiosyklin energiat ja niitä vastaavat koodit ovat saavuttaneet umpeutumispäivänsä ja alkavat vähentyä, ja lopulta ne häviävät kokonaan. Tätä on tapahtunut vuodesta 1998–1999 saakka, koska olemme olleet siirtymän rajakohdassa, poistuen vanhasta evoluutiosyklistä ja samaan aikaan kehittyen ja ylösnousten uuteen evoluutiosykliin ja sen uusiin korkeamman taajuuden energioihin ja koodeihin, korkeamman universaalin oktaavin tai tason korkeammassa ulottuvuudessa.

Kaikki vanha ja alempi on hiipunut näiden työläiden ylösnousemusvuosikymmenten ajan, kun edelläkävijät ovat auttaneet muuntamaan ja puhdistamaan runsaan määrän vanhan syklin negatiivisuus- ja tiheysjäämää monista ulottuvuuksista ja samalla ruumiillistanut lisääntyvän määrän uuden evoluutiosyklin uusia energioita ja yhteensopivia koodeja fyysiseen kehoonsa ja itseensä.

Kaiken tämän ja enemmän tapahtumiseksi, vanhojen 3D-magneettikenttien ja -koodien täytyi umpeutua ja vähentyä ajan kuluessa ja lopulta tulla täysin korvatuksi uusilla ja monimutkaisemmilla korkeamman taajuuden magneettienergioilla ja -kentillä. Tämä lause kuulostaa hyvin yksinkertaiselta ja helpolta, mutta kuten monet meistä tietävät, sen eläminen fyysisessä kehossa ensimmäisenä on ollut kaikkea muuta! Vanhojen magneettikenttien häviämisen myötä ovat hävinnyt myös vanha fyysinen identiteettimme, itsetuntomme, paikka jota olemme kutsuneet kodiksi nykyinkarnaatiossa maan päällä ja tietoisuus itsestämme ja todellisuudestamme lineaarisessa 3D-ajassa.

Vanhan korvaamisen uudella ovat tunteneet helposti 2018 ne, jotka ovat osallistuneet ylösnousemusprosessiin kaiken aikaa, mutta tietämättömille se on varmaan tuntunut siltä, että heidän ainoa todellisuutensa, itsetuntonsa ja elämänsä on nopeasti häviämässä jalkojen alta. Ja koska nämä muutokset ovat olleet 2018 selvempiä tietämättömille ihmisille, heidän alemmat egopohjaiset pelkonsa ovat olleet huomattavia ja suoraan tähdättynä kaikkiin, jotka voivat mahdollisesti aiheuttaa heille enemmän pelkoa mistä tahansa – työ, huoli, stressi, ponnistelu, aika, kustannus, fokus, energia jne. – kuin heillä jo on.

Pimeydellä kaikissa muodoissaan ei ole enää piilopaikkaa, koska on vain valoa ja joka päivä sitä tulee lisää korkeampana ja korkeampana taajuutena. Tämä kauan odotettu muutos aiheuttaa sen, että useammat ja useammat ihmiset näkevät, tuntevat ja tunnistavat helposti ja välittömästi kaikki ihmisten pelot – pienet ja suuret. Sinun/minun/meidän peloillamme ja pimeydellämme ei ole enää mitään piilopaikka, niin kuin aiemman syklin huonoina vanhoina päivinä. Tätä tapahtuu nyt 2018 monta kertaa joka päivä useimmille ihmisille – rehellinen, selvä ja suoraan-päin-naamaa tietoisuus muiden ihmisten (ja omista) jäljellä olevista peloista ja kaikista muista alemman taajuuden jutuista, joihin edelleen tartumme ja joita raahaamme kaikessa tässä uudessa valossa. Sen tekeminen sattuu, on raskasta, vastenmielistä, noloa eikä se sovi lainkaan asuun …

Ihmiset ovat peloissaan, kireitä ja valmiita hyökkäämään pienimmästäkin asiasta, koska ne uudet magneettienergiat, jotka sisältävät uusia koodeja ja malleja, ovat vieraita heille, ja se että kaikki vanhat ja tutut patriarkaaliset 3D-jutut eivät ole käytettävissä – vaikka ovatkin totaalisen negatiivisia – on pelottavaa tietämättömille ihmisille, joilla ei ole hajuakaan siitä, mitä tapahtuu ja miksi. Nyt 2018 on kaksi selvästi ja helposti näkyvää ja tuntuvaa ihmisryhmää: ne joiden sydän on aktivoitu (tai sitä aktivoidaan) kehittymään, mikä tuottaa myötätuntoa, rehellisyyttä, avoimuutta, tinkimättömyyttä, lisääntyvää sisäistä vahvuutta, vakautta ja yksilöllistä täysivaltaisuutta, ja ne jotka ovat edelleen vanhassa alemmassa taajuudessa ja tietoisuudessa, jossa ego oli jumala, pelko oli ruokaa ja toisten kontrollointi oli pakollista. Mikä juttu elettäväksi tällä erää: kulkea silmät täysin avoimena ja korkea sydän virtaavana alemman taajuuden ihmisten ja heidän pelkopohjaisen tietoisuutensa joukossa ja olla sen vahingoittamatta tai heittämättä epätasapainoon, ja sitten palata takaisin uuteen.

Tämä artikkeli ei ole yhtään sellainen, kuin tarkoitin, mutta antaa sen kuitenkin olla, koska kuka tietää. Ponttina on, että suuri muutos jatkuu kaikin tavoin kaikilla tasoilla ja kaikissa ulottuvuuksissa sekä sisäisesti että ulkoisesti. Kun uusi tunne itsestä jatkaa laajentumista ja kehittymistä vielä enemmän uudeksi muutaman päivän välein, ole iloinen ja ylpeä ja pysy avoimena vielä enemmälle uudelle sinussa ja Sinussa ja SINUSSA, kun kaikki sekin jatkaa asettumista joksikin uudeksi.

Denise

-----------

Toccata
Wind Of Change
Listen To Your Heart

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 43 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Kaikki ajat ovat UTC + 1 tunti [ DST ]