Chambers Maria (soulsoothinsounds.wordpress.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

4.4.2019 MIELI ON HELPOTTUNUT

ViestiKirjoittaja hammer » 05.04.2019 14:21

MIELI ON HELPOTTUNUT

Kirjoittanut Maria Chambers (soulsoothinsounds.wordpress.com)
4.4.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen kirjoittanut melkoisesti mielestä tässä ihmisen ja jumalan yhdistymisen transformaatioprosessissa. Ja olen kirjoittanut melkoisesti asiaintilasta maailmassa ovemme ulkopuolella ja siitä, miten ne voi rinnastaa toisiinsa. Mutta tänä aamuna sain yhden tuollaisen ahaa-elämyksen jostain, mitä en ollut tiedostanut.

Oivalsin, että tunteeni laukaisee erityisesti hallitus ja monet ne kansalaiset tässä ja muissa maissa, jotka yrittävät kontrolloida naisten lisääntymisoikeuksia. Vaikka en ole huolissani itsestäni, koska en ole enää tuossa 3D-todellisuudessa ja olen pitkällä lisääntymisiän ohi, se edelleen suututtaa minua. Ja tuo viha on ehdottomasti oikeutettua. Se on häpeä ja loukkaus kaikille naisille.

Mutta se heijastaa myös, mitä olen tuntenut itsestäni. Minussa on osa – sanotaanpa mieli – joka haluaa kontrolloida minua. Se ei luota sielun kykyyn tehdä parhaita päätöksiä. Se pelkää sivuun työntämistä ja oman asemansa menettämistä elämässäni. Se näkee feminiinisyyden ja sieluni uhkana.

Ja ymmärrettävästi. Ihmismieleni on yrittänyt kontrolloida elämääni hyvin pitkän aikaa. Vaikka tulin tänne tässä elämässä, muiden rohkeiden ja kyvykkäiden sielujen rinnalla, esittelemään uuden olemistavan, tavan joka ei enää pidä mieltä elämän keskipisteenä, se ei merkitse, etten jäänyt kiinni tuohon peliin kaikkien muiden tapaan.

On helppoa eksyä mentaalisesti orientoituneessa maailmassa. Vielä suurempi syy, että on ollut todella haastavaa alkaa luottaa siihen, että toinen osamme luo todellisuuden, osa joka ei niin raskaasti nojaa tuohon mieleen.

Niinpä vaikka on helppoa – ja myönnettäköön tavallaan hauskaa – huomata, miten Donald Trumpin (tai kenen tahansa autoritaarisen johtajan) kaltaiset ihmiset ja heidän tukijansa projisoivat tai ulkoistavat epävarmuutensa ja tunnustamattomat ongelmansa toisiin ihmisiin, ryhmiin, sukupuoliin, rotuihin ja maihin, on vaikeampaa tunnistaa, että teen sitä itselleni.

Olen päästänyt irti suuresta määrästä esi-isätarinaani ja vanhoja uskomus- ja käyttäytymismalleja sen myötä, mutta minussa on edelleen osia, jotka ovat konfliktissa keskenään. Jotka haluavat pommittaa minua syytöksillä, etten ole tarpeeksi hyvä. Jotka haluavat kontrolloida minua ajatuksilla, jotka eivät ole erityisen kohottavia. Ajatuksilla, etten ole arvokas, etten teen hyviä päätöksiä.

Niinpä käydessäni kävelyllä tänä aamuna, kävin pienen keskustelun mieleni kanssa. Vakuutin sille, etten ollut potkaisemassa sitä ulos. Tarvitsen sitä. Mutta nyt sen ei tarvitse ottaa harteilleen kaikkia päätöksiä elämässäni. Se voi itse asiassa ottaa mukavan asennon, rentoutua ja nauttia maisemasta.

Muistan, että ollessani liian nuori ajamaan autoa, nautin katsoa ulos auton tai bussin tai junan ikkunasta, kun katselin maiseman menevän ohi. Se oli hyvin meditatiivista.

Nyt voin nauttia elämästä, haistella kukkia, katsoa puita ja asioita ja olla huolehtimatta, ajanko alas jyrkänteeltä tai putoan rotkoon. Niinpä kävellessäni luonnossa ja käydessäni myötätuntoista keskustelua mielen kanssa, huomasin, että aloin todella rentoutua ja kävelystä tuli paljon rikkaampaa.

Tunsin tuon täyteläisen ja aistillisen yhteyden, ja tunnuin kuin siirtyvän sieluni seuraan ja mieleni meni tyytyväisenä takapenkille. Tuntui siltä, että mieleni todella arvosti mahdollisuutta rentoutua. Ja tämä vuorostaan antoi sielulleni merkin tulla lähemmäs.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

10.4.2019 ON VANHAA KOULUKUNTAA OLLA HYVÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 12.04.2019 19:07

ON VANHAA KOULUKUNTAA OLLA HYVÄ

10.4.2019

Jos tässä heräämisprosessin kohdassa uskot, että on tärkeää tulla paremmaksi persoonaksi, paremmaksi ihmiseksi, on aika haastaa tuo uskomus. Koska jos et haasta sitä, se haastetaan – usko minua. Koska tällä prosessilla ei ole mitään tekemistä paremmaksi ihmiseksi tulemisen kanssa. Henkisemmäksi, rakastavammaksi, myötätuntoisemmaksi tai anteeksiantavammaksi tulemisen kanssa.

Jos tämä blogi resonoi kanssasi, olet heräämisessäsi kohdassa, jossa tiedät, ettei sinua vaadita korjaamaan mitään ihmisitsessäsi. Jos et tiennyt sitä, se on ok. Sinussa on osa, joka tietää sen, ja siitä täytyi vain muistuttaa.

Minua yökkää sellaiset toteamukset, kuin "olemme kaikki yhtä" ja "rakastakaa toisianne" tai "maailmanrauha". Miksi? Koska se heijastaa heräämisprosessin totaalista väärinluonnehdintaa. Sekä "anna anteeksi toisille", "rakasta toisia ehdottomasti" ja "on parempi antaa kuin saada".

Nämä toteamukset saavat ihmiset tuntemaan olonsa vielä arvottomammaksi ja syyllisemmäksi, kuin he jo tuntevat. Se lisää vain heidän omaa itseinhoaan. Se on kuin AA-kerho, joka panee osallistujan kertomaan, miten hän on ehkä loukannut tosia, ja kannustaa häntä hyvittämään yksitellen kaikille noille ihmisille.

Ironista kyllä, tuon riippuvuuden juuri oli alun alkaen itserakkaudettomuus. Ja kun hänelle kertoo, että hän on vielä huono ihminen sen lisäksi – no, en ole varma, miten se auttaa häntä.

Jos yrität edelleen olla parempi ihminen, ehdotan vahvasti, että luovut siitä välittömästi. Se vain estää ylösnousemusprosessiasi. Jos haluat tulla paremmaksi ristisanatehtävissä tai paremmaksi tai tehokkaammaksi munakkaan tekemisessä tai parantaa jotain teknistä taitoa, se on ok. Käy käsiksi.

Mutta jos pyrit tulemaan valaistuneemmaksi tai kärsivällisemmäksi tai ymmärtävämmäksi tai paremmaksi ystäväksi, menet vain itsesi tielle. Vaikka yrittäisit tulla terveemmäksi fyysisesti tai tunteiltasi, tässä kohtaa sekin kostautuu sinulle.

Mutta monet teistä ovat löytämässä tuon vakavoittavan realiteetin. Näette, että yritys tehdä jotain noista asioista, vain turhauttaa teidät. Se on noidankehä.

Koska ensinnäkin se on toimimista sen olettamuksen kanssa, että sinussa on jotain vikaa. Että tarvitset parantamista ja korjaamista. Että ihmisitsesi on luontojaan viallinen. Ja täydellisen ihmisen standardi muuttuu siitä riippuen, kenen kanssa puhuu tai kenen opetuksia seuraa.

Valitettavasti liian monet henkiset opetukset kannustavat ihmisiä yrittämään olla parempi ihminen.

Oletko huomannut, että toisten häpäiseminen olemaan "parempi" epäonnistuu – merkitsee tuo "paremmuus" sitten ystävällisempää, ymmärtävämpää tai mitä tahansa. Ja jos sitä yritetään, se on tietysti valheellista.

Pyrkimyksessä olla parempi toisille on paljolti kyse kontrolloinnista ja manipuloinnista.

Tämän heräämisprosessin iso aspekti on tuntea vihaa ja kärsimättömyyttä. En mene seikkaperäisesti siihen, koska olen käsitellyt sitä muissa postauksissa. Mutta meillä jotka olemme ylösnousemuksen, ruumiillistuneen valaistumisen kehityskaarella, noita tunteita tulee esiin useammin ja opimme hyväksymään ne, ja tiedämme myös, ettemme oikeasti loukkaa ketään toista. Emme yksinkertaisesti pysty siihen enää tässä vaiheessa.

Siis jo joku loukkaantuu, hän tuntee jo sillä tavalla – usko minua. Jos toiset laukaisevat meidän tunteemme, tunnistamme myös nyt, ettei kyse ole oikeasti heistä.

Ja toisaalta tiedämme myös, että tietoisena oleminen hyvin tiedostamattomalla planeetalla voi koetella kärsivällisyyttämme parhaanakin päivänämme. Niinpä joskus ärtyisyys johtuu siitä, että olemme tekemisissä toisten kanssa, jotka ovat edelleen unessa.

Siis koko tuo juttu, että rakastetaan toisia ja jaetaan valonsa kaikkien kanssa, vaikka mikä olisi, on kenties tarkoitettu toisille etsijäryhmille. Mutta jos luet tätä ja resonoit sen kanssa, sinä et enää etsi.

VANHA KOULUKUNTA

Joskus vanhoilla uskonnollisilla opetuksilla on kyky työntyä uuden tietoisuuden opetuksiin, joissa käsitys sielusta tai "minä olen" -olemuksesta korvaa käsityksen tuomitsevasta jumalasta.

Koko ajatus olemisesta "hyvä", jotta olisi jumalan hyväksymä ja jumala antaa meille taivaspaikan, on vanhaa koulukuntaa. Huomaatko, että monet uskonnot opettavat, että ihmisten täytyy olla hyvä ensin täällä ja sitten heidän täytyy odottaa kuolemaan saakka päästäkseen taivaaseen – tai minne tahansa. Heidän palkkiotaan viivytetään, ja syistä joista useimmat eivät halua puhua. Makrotasolla se liittyy massojen kontrollointiin. Ja mikrotasolla se liittyy mielen yritykseen manipuloida ja kontrolloida meitä.

Tuo viivytetty tyydytys toimii jossain määrin pitämään ihmiset ruodussa, koska palkkio on aina joskus tulevaisuudessa ja jossain planeetan ulkopuolella.

Tästä syystä jotkut avoimesti kristityt vihaavat new-age -porukkaa. Viimeksi mainitut toteuttavat sitä ideaa, että ilo on sisällä, jumala on sisällä ja yksilö voi saavuttaa tiloja tai tietoisuutta ilman jumalaa, joka vaatii kovaa rahoitusta.

Vuosia sitten päätin käydä eräässä paikassa, joka väitti tekevänsä parannuksia. Se perustui kristinuskoon. Nuo naiset kysyivät minulta, puuhastelinko new agen kanssa, ennen kuin he olivat valmiita laittamaan kätensä päälleni parannusta varten.

Tuolloin sanoin, etten puuhastellut. Ja teknisesti ottaen en ollut todella new-age -ihminen. Olin ihan omassa kategoriassani, kuten monet meistä ovat. Mutta vaikka tuo kysymys häiritsi minua, kieltämättä olin siellä, koska olin tavallaan epätoivoinen.

Jos on mitään "paremmuuden" mittaa, niin voin sanoa tulleeni pitkän matkan siinä, etten tunne epätoivoa mistään. Mutta tästä ei kuulu kiitos mielelleni, koska se rakastaa saada aikaan pelon, epäilyn ja epätoivon tunteita.

Kiitos kuuluu enemmän sielulleni, jolla ei ole pelkoa alun alkaenkaan. Nyt näen hyödyn yhdistymisestä siihen enemmän ja enemmän – sieluni läsnäolosta.

Koska sieluni ei pyydä minua parantamaan itseäni ihmisenä. Se ei ole huolissaan siitä, etten ole ollut tarpeeksi hyvä tai tarpeeksi välittävä tai tarpeeksi puhdas. Ihminen tuomitsee itsensä. Kuitenkaan tässä vaiheessa sielulla ei ole määritelmää hyvälle, välittävälle tai puhtaalle. Ikuiselle itsellemme kaikki on vain kokemusta. Sielumme on tuomitsevan jumalan antiteesi.

Sielussamme on kyse vapaudesta ja ilosta. Se ei tee myönnytyksiä tuohon vapauteen ja iloon. Se on haastavaa ihmiselle, koska ihmisessä on kyse kompromisseista. Antamisesta periksi miellyttääkseen toisia, tunteakseen turvaa, saadakseen rahat riittämään, estääkseen suhdetta hajoamasta. Ja pyrkimys olla parempi on edelleen syvään juurtuneena ihmiseen.

Kaikki miljoonat kompromissit ja odottaminen, kunnes tuntee enemmän arvokkuutta, heikentävät ajan kuluessa ihmisen ilontunnetta.

Kuitenkin vapaudentunne on yhden hengenvedon päässä, yhden taajuuden päässä. Sillä ei ole merkitystä, miten kauan ihminen on tuntenut tylsiä ja värittömiä tunteita. Ihmisen ei tarvitse odottaa, kunnes hän lähtee planeetalta tai kunnes hän "ratkaisee" kaikki ongelmansa, kokeakseen tuota hillitöntä iloa. Tuo vapaus on juuri tässä ja juuri nyt.

Ihmisen ei tarvitse parantaa itseään rahtuakaan ollakseen tuon ilon arvoinen.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

28.4.2019 VIHA PUHDISTAA JUMIUTUNEITA ENERGIOITA

ViestiKirjoittaja hammer » 29.04.2019 17:41

VIHA PUHDISTAA JUMIUTUNEITA ENERGIOITA

28.4.2019

Tunne-, fyysiset, poliittiset ja yhteiskunnalliset myrskyt ovat tapa puhdistaa vanhoja, jumiutuneita energioita. Näemme sitä tapahtuvan luonnossa spontaaneina maastopaloina, jotka tuntuvat uhraavan metsiä. Tsunameina, hurrikaaneina, maanjäristyksiä ja jatkuvana sateena. Planeetta harmonisoituu.

Näemme sitä tunnetasolla esimerkiksi vihana ja suruna. Viha on mahtava energian liikuttaja. Erityisesti jos henkilö on ollut omahyväinen tai masentunut pitkään.

Se mitä näemme ulkoisilla tasoilla, on heijastusta sisätasoilta. Fyysinen keho on upea terveyden ja hyvinvoinnin säätäjä, jos se sallitaan – kuten on Maakin. Ongelmana on, että meillä on taipumusta tuomita ja pelätä muutoksia, jotka vaikuttavat negatiivisilta, ja näin hankaloitamme asioiden luonnollista virtausta.

Tietoisuus laajentuu jatkuvasti, mukaan luettuna Maa. Maapallon lämpeneminen on yksi tulos tuosta laajentumisesta. Se on täysin luonnollista ja tarpeellista, mutta on pelkoa ja niitä, jotka ymmärtävät väärin, mitä tapahtuu, ja syyttävät siitä ihmiskuntaa.

Samaan aikaan kun ihmiskunta tosiaan edistää Maan saastumista ja ihmiset ovat oikeutetusti huolissaan siitä, että maata, vettä ja ilmaa pitäisi suojella saasteilta, maapallon lämpeneminen on ihmiskontrollin ulkopuolella.

Minusta on mielenkiintoista, että osa ihmisistä tuntee vastuuta maapallon lämpenemisestä ja kuitenkin kieltää sen osallisuuden säämallien luomiseen. Hurrikaaneja tulee paikkoihin, jotka tarvitsevat eniten puhdistamista, joissa tietoisuus on jumissa.

Monet uskonnolliset ihmiset pitävät näitä luonnonkatastrofeja ihmisten syntien aiheuttamina ja jumalan kostona, tuomiten moraalisesti luonnolliset energialiikkeet. Monet näistä samoista ihmisistä näkevät myös ihmiskehon synnillisenä. Niinpä he näkevät sairaiden ansaitsevan jumalan rangaistuksen.

Sitten seksuaalinen halu nähdään pahana. Kuvittele kaikki ne sairaudet, joita tulee tuosta yhdestä uskomuksesta. Ja myös sairaudet kirkossa itsessään, kuten näemme niissä tasapainottomuuksissa, jotka ottavat muodokseen seksuaaliset saalistajat.

Siis näemme nyt tällä planeetalla harmonisoitumista, tasapainottumista, ihmisen ja jumalan integroitumista, maskuliinisuuden ja feminiinisyyden integroitumista. Kilpailu ja aggressiivisuus antavat hitaasti tietä yhteistyölle ja luottamukselle.

HAUDATUT USKOMUKSET JA KAAVAT

Lisävalo aktivoi kaikki haudatut uskomukset ja kaavat. Ja ne tulevat pintaan luonnollisten purkausten ja myrskyjen kautta.

Tsunameja voi tulla sellaisina ihmisinä, kuin Donald Trump, joka ei ole itsenäinen tekijä, joka ilmestyi vain tyhjästä. Sen sijaan hän on oire pitkäaikaisista kaavoista ja uskomuksista, jotka eivät enää palvele ihmisiä.

Hän tulee suurena häiritsijänä. Jotkut sanovat, että hän on paha – jotkut sanovat, että hän on jumalan siunaus meille. No, hän ei ole kumpaakaan. Hän on vain välttämätön myrsky, jota tarvitaan paljastamaan ne ihmisten kuonaosat, jotka ovat olleet piilossa niin kauan, että ne on normalisoitu.

Hänellä itsellään on erittäin vähän tietoisuutta, mutta sitä tarvitaan paljastamaan yleinen tietoisuudenpuute planeetalla. Voitaisiin sanoa, että hän auttaa venyttämään kaksinaisuuskuminauhan katkeamispisteeseen. Ja näemme muiden autoritaaristen johtajien kaiuttavan tätä ympäri maailmaa.

Silloin kun kehossa on sairautta, fyysisen astian muut osat alkavat liittyä yhteen, ja jokainen solu tekee yhteistyötä toisten kanssa asioiden saattamiseksi takaisin tasapainoon. Sama pätee kansoihin. Se on itse asiassa luonnollinen prosessi.

Se mikä vaikuttaa suuremmalta jakautumiselta ihmisten, rotujen ja maiden kesken, on itse asiassa osa luonnollista prosessia, jonka tarkoituksena on saada aikaan kaunis rakkaus-, luottamus- ja yhteistyöorganisointi. Tämä on jokaisen solun perusta kehossa, Maassa ja universumeissa.

KAAOS ON UUDELLEENJÄRJESTELYÄ

Se mikä vaikuttaa kaaokselta, on uudelleenjärjestelyä. Aivan kuten fyysisen kehon osoittaessa sairauden merkkejä, oireiden poistaminen ei välttämättä selvitä niitä epäharmonisia taustaenergioita, jotka aiheuttivat tuon sairauden alun alkaen.

Ja jokainen sairaus on vain jokin tasapainottomuus, ja aivan kuten keho yrittää palauttaa tasapainon, niin tekee myös jokin maa. Ulkoinen maailma on aina heijastusta sisäisestä maailmasta.

Planeetalla on uusi "valojärjestely", ja se nostaa esiin kaikki vanhat, jumiutuneet energiat uuden toimintamallin luomiseksi.

Me jotka emme ole enää tuota 3D-maailmaa, voimme tarkkailla sitä myötätuntoisesti. Olemme jo käyneet läpi sen, mitä ihmiskunta käy nyt läpi. Käymme läpi tai olemme käyneet läpi oman heräämisemme ja olemme nyt täysivaltaisia luojia. Kehomme saattaa edelleen päästää irti asioista ja tuntua jumiutuneelta, mutta emme ole 3D-tyyppisesti jumissa. Olemme ottamassa omistajuuden tietoisuudestamme. Ja luovuudestamme.

VIHA JA VALASTUMINEN

Sellaiset tukahdutetut tunteet, kuten viha, ilmaistaan usein sairautena kehossa tai projisoidaan ulospäin toisiin, "viholliseen". Tai paholaiseen. Oman vihamme torjuminen ja tuomitseminen ei palvele meitä. Se on parasta nähdä välttämättömänä myrskynä. Se auttaa puhdistamaan vanhoja, jumiutuneita energioita soluistamme.

Olet saattanut huomata, että jotkut fyysiset ongelmat joita sinulla on ollut, tuovat esiin tunteita, on se sitten vihaa tai surua. Se on itse asiassa hyvä merkki siitä, että vapaudut jumiutuneista energioista.

Hyväksy viha luonnollisena myrskynä tai jumiutuneiden energioiden puhdistamisena. Älä pelkää sitä. Et vahingoita ketään, joten anna itsesi vain tuntea se. Älä analysoi sitä, koska tämä jumittaa sinut mieleesi.

Pari vuotta sitten menin "myrskykellariin", ja koska tunsin turvaa tuossa vaikuttavassa rakennelmassa, sallin itseni nauttia hurrikaanista, kun se kulki yli. Nautin raivoavan tuulen voimasta ja luonnon raivon äänestä.

Tiesin olevani turvassa, suojassa vahingoilta. Ja tiesin, että tuuli oli puhdistava. Ja itse asiassa tuo myrsky oli kaatanut huomattavasti metsää. Tämä alue jossa asun, on ollut suojassa pahimmilta hurrikaaneilta. Tietoisuus on paikassa, jossa tuon tason puhdistus ei ole tarpeellinen.

Miksi et näkisi vihaa sinä, mitä se on – vain energiaa liikkeessä. Tunne se, aivan kuten nauttisit myrskystä tai hurrikaanista, jos tietäisit olevasi turvassa. Voisit silloin arvostaa sen puhdistavia ominaisuuksia.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

5.5.2019 EPÄMUKAVUUS

ViestiKirjoittaja hammer » 06.05.2019 15:29

EPÄMUKAVUUS

5.5.2019

Ihmiset tekevät melkein mitä tahansa välttääkseen tuntemasta epämukavuutta. Mutta olemme epämukavassa ajassa. Emme ainoastaan ylösnousemuspioneereina, vaan maailmassa laajemmin. Vanhat säännöt eivät tunnu toimivan enää kenenkään maailmassa. Maille on epämukavaa muutos. Monimuotoisuus. Useammat naiset vallassa.

Sukupuolikäyttäytymiseen liittyviä keskusteluja vältetään, koska monet miehet ja myös naiset painivat naissukupuolta koskevien pitkäaikaisten asenteiden ja käyttäytymistapojen kanssa. Eräs yritys irtisanoi transsukupuolisen naisen, koska hän halusi alkaa käyttää mekkoa töissä. Hän oli käyttänyt miesten pukua miehenä. Työnantaja sanoi, ettei ollut mukavaa, kun mies käytti mekkoa, vaikka työntekijä identifioituikin nyt naiseks.

On mielenkiintoista, että naiset käyttävät koko ajan miesten vaatteita, eikä sitä tuomita tai tutkita tarkoin. Me naiset voimme käyttää miesten housuja, paitoja, hattuja, kenkiä … eikä kenkään silmä värähdäkään. Miksi niin on? Johtuuko se siitä, että kun on enemmän mies, se nähdään askeleena ylöspäin elämässä?

Mutta tulla nähdyksi naisena, ellet ole sitä jo syntyessä – monien ihmisten mielestä täytyy sietää se, mitä tulee, jos sinusta tulee feminiininen. Jos jotkut ihmiset näkevät kahden naisen suutelevan, he haluavat mukaan, mutta jos kaksi miestä suutelee, se on niin epämukavaa, että he tarvitsevat turvallisen paikan.

Myönnän, että jotkut asiat saavat oloni tuntumaan todella epämukavalta. Ja yritän oikeasti juosta toiseen suuntaan, kun näen niitä, säästääkseni itseni tuolta epämukavuudelta. Mutta tunnistan myös, että tuo epämukavuus on minun ongelmani – ei niiden ihmisten, joita satun katsomaan.

Mutta näin on suuremman tiedostamisen vuoksi. Nimittäin tiedostamisessa ei ole kyse olemisesta jonkinlainen täydellinen olento, joka on aina ystävällinen, ymmärtävä ja myötätuntoinen. Tietoisuudessa on kyse sen tunnistamisesta, että me olemme vastuussa siitä, miltä meistä tuntuu – ei kukaan muu.

Tiedostamisessa ei ole kyse siitä, että pelastaa jonkun, yrittää muuttaa jonkun tai sallii toisten polkea omia rajojaan. Herätessä meistä tulee hyvin erotteleva. Mutta mitä epämukavuuteen tulee, tunnemme intiimisti sen, koska tunnemme tämän transformaation epämukavuuden mielessämme ja kehossamme.

Kaikki nämä kummalliset muutokset kehossamme ja kaikki yhteydettömyydentunteet 3D-maailmaan ovat täysin luonnollisia. Toisista saattaa alkaa tuntua epämukavalta se, missä me olemme elämässämme. Taas kerran, ei ole meidän ongelmamme. Heidän täytyy löytää tapa käsitellä oma epämukavuutensa.

TOISTEN OLON TEKEMINEN EPÄMUKAVAKSI

Pari ihmistä joista olen päästänyt irti elämässäni, yrittää jatkuvasti vahvistaa asemiaan ja toivoo, että voimme palata takaisin suhteeseemme. He toivovat edelleen, että vanha Maria ilmestyy taas esiin, mutta sitä ei tapahdu.

En ole enää tuo ihminen. Ja se tekee joidenkin ihmisten olon erittäin epämukavaksi. Ja vihaiseksi. Ja se on seuraava pointtini. Silloin kun epämukavuus johtaa vihaan tai pahempaan, väkivaltaan, se on ongelmallista.

Näemme sitä maailmassa laajasti, kun ihmisten epämukavuus on niin suurta, että heidän täytyy hyökätä niiden kimppuun, joiden ajatellaan aiheuttavan heille epämukavuutta.

Näemme sitä, kun sota naisten oikeuksista kuumenee ympäri maapalloa. Ja tuossa epämukavuudessa on oikeasti kyse haluttomuudesta katsoa sisälle omia tunteitaan ja omia pelkojaan.

Abortinvastaiset ryhmät joita pidän viharyhminä, ovat ristiretkellä tuhotakseen naiset. Radikaalille uskonnolliselle oikeellisuudelle on superepämukavaa naiset, jotka saavat jalansijaa maailmassa.

Saalistaminen paljastuu kaikilla tasoilla. Kirkot eivät pysty jatkamaan omiensa suojelemista, ja monista ihmisistä tuntuu nyt epämukavalta, kun totuus tulee esiin.

Patriarkaatti paljastuu siksi, mitä se on ja on aina ollut, ja niistä jotka uskovat, että heillä on eniten menetettävää, tuntuu hyvin epämukavalta. Mutta sen sijaan, että he kohtaisivat oman epämukavuutensa ja näkisivät sen tilaisuutena kääntyä sisäänpäin ja kohdata omat pelkonsa, he tuplaavat yrityksensä hiljentää naiset.

ALUKSI VAPAUS ON EPÄMUKAVAA

Ja naisen täytyy kohdata uudenlaista epämukavuutta, kun hänelle annetaan tilaisuus vapautua siitä häpeästä ja syyllisyydestä, jota hän on kantanut ihmiskunnan puolesta. Mutta tämä vaatii häntä olemaan radikaali.

Hänen täytyy vapauttaa itsensä, ja tämä merkitsee olemista piiloutumatta enää tuskansa ja kärsimyksensä taakse. Se merkitsee, että hänen täytyy käsitellä elämässään ne monet ihmiset, jotka kutsuvat häntä itsekkääksi tai jotain pahempaa. Ja käsitellä monien ihmisten putoaminen pois hänen elämästään tai niiden suhteiden jättäminen taakse, jotka eivät enää tuo hänelle iloa.

Hänen täytyy vaatia takaisin aistillisuutensa ja ilonsa. Ja se voi merkitä toisten saamista loukkaantumaan hänelle, koska hän ei ole enää kiinnostunut esittämään draamaa tai kärsimään toisten kanssa.

Kun hän päästää irti roolistaan toisten koetinkivenä, hän näkee joidenkin ihmisten elämässään kompuroivan ja joidenkin yrittävän jatkaa hänen energioidensa imemistä, ja se tekee hänen olonsa hyvin epämukavaksi.

Syyllisyydestä irtipäästäminen on prosessi, ja alussa mieli yrittää saada hänet tuntemaan vielä enemmän syyllisyyttä. Mutta se on peliä, joka on tulossa loppuun hänellä.

Siis kyllä, elämme epämukavuuden aikaa. Mutta todellinen muutos on aina epämukavaa aluksi. Ja kieltämisellä ja kognitiivisella dissonanssilla voi päästä vain tiettyyn pisteeseen saakka. Epämukavuuden pakenemisyritys lakkaa toimimasta jonkin ajan kuluttua, koska ei voi enää piiloutua minnekään.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

9.5.2019 ETEENPÄIN SYYLLISYYSPELISTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 11.05.2019 22:49

ETEENPÄIN SYYLLISYYSPELISTÄ

9.5.2019

Suurimman osan elämääni olen ajatellut, että syyllisyydentunteeni oli kasvatukseni tulosta – vanhempani käyttivät syyllisyyttä yrityksenä estää minua tekemästä asioita, joita he pitivät sopimattomina. Ja he myös yrittivät suojella minua maailmalta, jonka he hahmottivat vaaralliseksi, erityisesti naiselle.

Niinpä olen kantanut tuota syyllisyyttä mukanani koko elämäni, yrittäen poistaa sitä olemuksestani. Lopulta aloin oivaltaa, että syyllisyys on ollut osa ihmistilaa, ja se vaivasi jokseenkin kaikkia jossain määrin.

Syyllisyydentunne on peräisin Lähteestä eroamisesta – kun yksilöllistyimme yrittäen tulla täysivaltaisiksi olennoiksi. Lähde halusi jakaa itsensä loputtomin yksilöllisiin aspekteihin voidakseen kokea itsensä. Se oli mahtavaa, mutta ongelmana oli, että sitten nuo aspektit, joihin lopulta sisällyimme me ihmiset, unohtivat, keitä olivat, ja alkoivat tuntea tehneensä jotain väärin. Koska emme tunteneet henkeä enää. En mene siihen. Se on täysin toinen asia.

Ja on myös keksittyä syyllisyyttä pitämään ihmiset ruodussa. Erityisesti uskonnot nauttivat omasta versiostaan. Nimittäin koko tuosta synti-, syyllisyys- ja tuomitsemisjutusta. Mutta toisaalta, on aina niitä, jotka tavallaan nauttivat kontrolloituna olemisesta. Se ajatus, että ajattelee omasta puolestaan, on mahdoton.

Mutta se että syyllisyys ei ole totta, ei merkitse, ettei se ole ohjannut ajatuksiamme ja tekojamme. Miten monta kertaa olemme antaneet periksi sille? Miten monta kertaa se on estänyt meitä tekemästä jotain, mistä sydämessämme tiesimme todella nauttivamme? Miten monta kertaa teimme myönnytyksiä omaan iloomme tuon tunteen vuoksi? Millainen vaikutus sillä on ollut fyysiseen terveyteemme?

Olet ehkä pannut merkille jotain syyllisyydestä. Se lähtee pois. Kenties ei vielä täysin, mutta sillä ei tunnu enää olevan samaa otetta kuin ennen. Tietysti jotkut meistä ovat herkempiä sille kuin toiset. Ei haittaa. Sitten kun se alkaa häipyä etäämmälle, se ei enää koskaan vaikuta meihin tuolla pakottavalla tavalla.

Toimimme enemmän ja enemmän ilon paikasta, ei velvollisuuden. Siis saattaa olla edelleen jotain syyllisyysjäännettä, mutta nyt se ei estä meitä luottamasta omiin valintoihimme.

Olen huomannut jotain mielenkiintoista tuosta tunteesta. Se on viettelevää. Se on itselle aiheutettu rangaistus, ja se palvelee tarkoitusta. Jos tunnemme syyllisyyttä jostain, meidän ei tarvitse käsitellä varsinaisia ongelmia, joista yksi on itseluottamus ja itsekunnioitus.

Minulla se on enimmäkseen liittynyt suhteisiin. Omassa heräämisessäni olen päästänyt irti monista ihmisistä elämässäni. En vihasta, vaan tietäen, että oli aika siirtyä eteenpäin. Sen tekeminen on ollut erityisen vaikeaa minulle syyllisyyshistoriani vuoksi. Itse asiassa noista ihmisistä, perheestä, ystävistä, aviomiehistä ja rakastajista irtipäästäminen on ollut enemmänkin vähittäinen prosessi.

Eron jälkeen jotkut jatkoivat ilmestymistä takaisin elämääni. Yhdestä tapauksesta erityisesti tuli varjostava. Kenties syyllisyyteni veti häntä alitajuisesti aina takaisin. Syyllisyys kertoi minulle, etten luottanut omiin päätöksiini. Päätös siirtyä eteenpäin monista suhteista oli minulle täydellistä oman heräämisprosessini kannalta. Sitä on tietysti vaikea selittää niille, jotka eivät ole tämän prosessin samassa vaiheessa.

He ottavat sen henkilökohtaisesti. Ja he yrittivät tehdä minusta pahiksen omista syistään, ja osa minusta nieli tuo syötin. Minua on syytetty omien motiivieni tiedostamattomuudesta, ja he tiesivät jotenkin minua paremmin, mitä nuo motiivit ovat.

Ja seurauksena oli peliä, koska he olivat riittävän havaintokykyisiä huomatakseen, että minulla oli edelleen tuota syyllisyyttä. Yksinkertaistettuna, käsikirjoituksessa luki, että he tuntevat olonsa hylätyksi ja minä tunnen syyllisyyttä. Huuhtele ja toista.

Siis syyllisyys on peliä, ja se vaatii ainakin kaksi pelaajaa, koska jos toinen pelaaja jää pois, peli on ohi. Silloin toinen pelaaja vain väsyy tai kyllästyy ja menee kotiin tai löytää toisen pelikaverin.

Syyllisyys ja hylkäämisentunne vaativat myös rakkautta draamaan. Sitä on paljon mukana, koska ne jotka tuntevat rakkauden hylänneen, esittävät uhria. Ja he osoittavat rakkaussormeaan siihen pahaan, pahaan ihmiseen, joka tuotti pettymyksen heille.

Ne jotka tuntevat itsensä hylätyksi, käyttävät vihaa välttääkseen omia surun- tai hylkäämistentunteitaan. On helpompaa syyttää jotain toista kuin kohdata itsensä. Syyllisyyden tunteminen on omalla tavallaan myös uhrin esittämistä. Syyllisyys on tapa välttää vastuuta olla harmoniassa oman sielunsa kanssa, koska sielulla ei ole tuota tunnetta. Sielulle syyllisyys ei ole totta. Eikä hylkäämisentunne.

Siis syyllisyys ei ole totta. Sillä ei ole sijaa uudessa tietoisuudessa. Se ei vaikuta valintoihimme enää, eikä se heikennä ilontunnettamme.

Kun siirrymme eteenpäin suhteista (myös pelkästään tunteellisesti aluksi), ihmisosalla on surun ja murheen jakso, jota täytyy kunnioittaa. Ja se voi kestää jonkin aikaa. Mutta mitä pikemmin syyllisyydentunne on poissa kuvioista, sitä nopeammin voimme siirtyä eteenpäin.

Olen huomannut, että niitä ihmisiä jotka ovat jatkuvasti ilmestyneet esiin eron jälkeen, ei näytä olevan maisemissa enää. Luulen, että se liittyy jotenkin itseluottamukseeni omissa päätöksissäni. Olenhan viisas ihmisenkeli.

Siis me viisaat ihmisenkelit olemme siirtymässä pois syyllisyydestä, ja jotkut hylkäämisentunteesta. Kumpikaan tunne ei enää palvele meitä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

16.5.2019 IHMISKUNTA ON VASTA ALOITTAMASSA HERÄÄMISENSÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 17.05.2019 19:17

IHMISKUNTA ON VASTA ALOITTAMASSA HERÄÄMISENSÄ

16.5.2019

Kun puhumme tästä valosta, jota on tulvinut planeetalle, ja siitä miten se on paljastanut ihmisistä osia, jotka täytyy nähdä – piilotetut osat – se ei ole vain vertauskuva. Oikeasti mikään ei voi jäädä enää varjoon. Henkilökohtaisesti tai globaalisti. Panemme merkille, että asiat kuumentuvat tavoilla, joita emme ole nähneet aiemmin. Se mitä tapahtuu politiikassa ja yhteiskunnissa, on ennenkuulumatonta.

Kun tarkastelemme historiaa, näemme, että yhteiskunnallista edistystä ovat vastustaneet aina ne, jotka pelkäävät muutosta eniten. Ja edistys on kiistatonta sellaisilla alueilla, kuin kansalais- ja ihmisoikeudet.

Mutta tämä ei ole vain tyypillistä ja tavallista vastustusta. Jotain enemmän on pelissä. Näemme äärimmäisyyksiä niiltä, jotka uskovat, että heillä on eniten menetettävää. Ei ole sattumaa, että useimmat maat näkevät nyt nolona tapauksena Amerikan yhdysvallat, jota on pidetty esimerkkinä vapaudesta ja demokratiasta muulle maailmalle. Ja koska sillä on tapahtunut synkkiä juttuja pinnan alla jonkin aikaa, se on ammentanut tuon pimeyden henkilökohtaiseen valtaan ja hyötyyn, edistyksestään huolimatta.

Globaalisti patriarkaattia venytetään äärirajoilleen. Se yrittää alistaa feminiinisyyden kovemmin kuin koskaan. Ja enimmäkseen se ei edes yritä naamioida sitä. Käytetyt strategiat alkavat näyttää paluulta 1800-luvulle. Aikaan sitä ennen, kun naiset nähtiin täysinä ihmisolentoina. Nykyisiä yrityksiä kontrolloida naisten kehoa ei piiloteta enää edes kaiken elämän pyhyysasenteen taakse. Abortinvastaiset ryhmät ja poliitikot käyttävät edelleen noita sanoja, mutta heidän säätämänsä ankarat menettelytavat paljastavat heidän todelliset motiivinsa.

Nyt on yksinkertaisesti liikaa tietoisuutta tuon retoriikan uskomiseksi. Naisvihaa ei voi verhota uskontoon tai huoleen syntymättömistä lapsista. Ihmisten todellinen agenda paljastuu. Ja tavallaan meidän on kiittäminen Trumpin kaltaisia ihmisiä. Hän ei ole kätkenyt omaa halveksuntaansa naisia tai ruskeita tai mustia ihmisiä kohtaan. Itse asiassa, siksi hänestä tuli presidentti. Se on ominaisuus, ei (ohjelmointi)virhe.

Ja tästä syystä ääriryhmät tulevat äänekkäämmiksi ja naisvastainen ideologia on löytänyt tiensä äärilainsäädäntöön. Ei ole aikaa haaskattavaksi. Trumpin ollessa vallassa ja Korkeimman oikeuden täynnä konservatiiveja, naisvastainen rauta on kuuma.

Kuten myös rasistiset ja kiihkoilevat ekstremistit, joille Valkoisen talon nykyinen asukas on näyttänyt vihreää valoa käyttää väkivaltaa muita uskontoja ja ideologioita vastaan.

Panosten lisääminen naisten kieltämiseen ja alistamiseen ei ole mikään yllätys, koska naiset ja muut jotka ilmentävät feminiinisyyttä, säteilevät ylpeänä omaa valoaan. Naissukupuoli alkaa herätä ja tunnistaa, että se on kantanut ihmiskunnan haavoja eikä se enää palvele sitä.

Samaan aikaan holhoaminen yrittää vakuuttaa meidät huolestaan, jota se tuntee sikiöstä, mutta ei naisesta – tai syntyvistä lapsista jotka tarvitsevat terveydenhoitoa, tai ympäristöstä.

VALO HÄIRITSEE

Keinotekoisia kriisejä sepitetään rajalla, naisten kohdussa, Iranissa, kauppasodissa, ja kuitenkaan todellisiin vaaroihin ei tartuta. Ja ne ovat aivan tässä, omalla takapihallamme.

Mutta se kaikki on ok, koska tätä valo tekee. Se häiritsee vanhoja ja jumiutuneita järjestelmiä ja alkaa purkaa niitä. Nekin ihmiset jotka eivät ole valmiita kääntymään sisäänpäin ja näkemään, mitä oikeasti tapahtuu, ja jotka jatkavat projisoimista toisiin ihmisiin, toisiin uskontoihin, naisiin … kohtaavat asioiden kostautumisen itselleen. Tavoilla joita he eivät osaa odottaa. Ja he luovat tuon kokemuksen voidakseen siirtyä jumiutuneiden energioiden ohi omassa elämässään.

Ja itse asiassa ihmiskunnan jumiutuneiden energioiden ohi, koska ihmiskunta on todella jumissa. Ja sen muuttaminen vaatii äärimmäisiä keinoja, koska eteenpäin nilkuttaminen ei pure. Edistys – tai sitä voi kutsua tiedostamiseksi tai tietoisuudeksi – on madellut etanan vauhtia.

Jokainen joka on tällä planeetalla tänä aikana, on antanut luvan omaan heräämiseensä. Mutta ihmiskunta on aivan alkuvaiheessa. Se mitä ihmisten elämässä tapahtuu, on tilaisuus avautua enemmän ja enemmän omalle sielulleen. Uudelle olemistavalle. Mutta suurimmalta osin he käyvät läpi useita kokemuksia ja lisää elämiä, ennen kuin he alkavat ymmärtää henkeä.

Äärimmäisyydet joita maailmassa tapahtuu, ovat ihmiskunnan versio heräämisestä. Meidän versiomme, uuden tietoisuuden pioneereina, ovat ne äärimmäisyydet, joita tapahtuu omassa elämässämme, henkilökohtaisella ja fyysisellä tasolla. Olemme jo tehneet sen työn, mitä ihmiskunta vasta alkaa tehdä. Monet miestä ovat kehittyneitä sieluja, jotka kävivät tässä elämässä läpi hyvin ihmismäisen kokemuksen perehtyäkseen uudelleen siihen, mitä muu ihmiskunta käy läpi, ja ollakseen näin parempia uuden tietoisuuden opettajia.

Päästämme ihmisenä ja sieluna irti galaktisista tarinoistamme, esi-isistämme, omasta sukulinjastamme ja kiintymyksestämme ihmiskuntaan … kaikki palveluna tuolle samaiselle ihmiskunnalle.

Yhteydettömyydentunne 3D-maailmaan on meille merkki, että olemme täällä edellä aikaamme. Mutta on hyvä muistuttaa itsellemme, että se maailma jota katselemme ovemme ulkopuolella, ei ole niinkään romahtamassa, vaan se käy vain läpi omaa heräämistään.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

17.5.2019 TODELLINEN TARINA AATAMISTA JA EEVASTA

ViestiKirjoittaja hammer » 19.05.2019 22:46

TODELLINEN TARINA AATAMISTA JA EEVASTA

17.5.2019

Ns. sukupuolien taistelu jota näemme täällä maan päällä, mennee galaktisen tarinan ytimeen. Se on tarina, joka tuo valoa aiheeseen, joka on ymmärretty väärin erittäin kauan. Se ei ole pitkä tarina, mutta se on lukemisen arvoinen.

Koska Henki halusi tuntea itsensä, se jakautui moniin osiin. Kaksi niistä oli maskuliinisuus ja feminiinisyys. Feminiinisyys, Eeva, pyysi maskuliinisuutta, Aatamia, lähtemään tutkimaan maailmaa ja tuomaan takaisin sen, mitä hän löysi. Aatami teki sen rakkaudesta Eevaan.

Aatami lähti tutkimaan ja kokemaan monia asioita ja palaisi jakamaan ne Eevan kanssa, joka odotti häntä lämpimän ja viihtyisän kodin kera.

Mutta ajan kuluessa Aatami eksyi vähän ja alkoi kaivata Eevan rakkautta ja lämpöä ja kotiaan tämän kanssa. Hän oli poissa niin kauan, että hän alkoi kaivata Eevaa ja ajatella, että tämä oli hylännyt hänet. Hän luuli tehneensä jotain, mikä sai Eevan kääntämään selkänsä hänelle.

Mitä hän oli tehnyt? Eikö hän ollut Eevan rakkauden arvoinen? Hän alkoi kyseenalaistaa itsensä, muttei ymmärtänyt, että Eeva odotti kotona innokkaasti hänen paluutaan. Oli ymmärrettävää, että hän lakkasi tuntemasta Eevan läsnäolon, sillä maailmaan oli helppoa eksyä. Oli hyvin monia häiriötekijöitä. Hän oli hyvin fokusoitunut matkaansa. Oli hyvin paljon tutkittavaa ja opittavaa.

Niinpä Aatamin pelko siitä, että Eeva oli hylännyt hänet, muuttui vihaksi tätä kohtaan, ja hän alkoi kohdistaa tuon vihan Eevaan.

Eeva vuorostaan tunsi valtavaa syyllisyyttä ja alkoi ylihoivata lepyttääkseen Aatamin. Hän ei ollut oivaltanut, että Aatamin matka pois kotoa aiheuttaisi paljon vihaa tässä. Niinpä hän omaksui tuon syyllisyyden ja häpeän. Ajan kuluessa hän syytti itseään ja teki loputtomasti työtä lievittääkseen Aatamin vihaa, jottei hän olisi sen kohde.

Tämä on galaktinen tarina, jota on esitetty suhteissa pitkän aikaa täällä maan päällä. Miehen tunne, että nainen oli hylännyt hänet, on tietysti perusteeton, sillä tämä on ollut aina siinä. Mies tunsi vuorostaan omalla tavallaan arvottomuutta, mitä hän ei tietenkään ole. Kuitenkin hän on syyttänyt itseään siitä, minkä hän hahmotti rakkauden hylkäämisenä, ja hän on ylikompensoinut sitä siitä lähtien. Miehen viha, aggressiivisuus ja luottamuspula naista kohtaan ei ole sattumaa.

Naisen häpeän ja syyllisyyden tunne on myös perusteetonta, sillä hän ei ole tehnyt mitään oikeuttamaan miehen vihan. Yhteydettömyys toisiinsa aiheutti suurta väärinymmärrystä. Niinpä kummassakin arkkityypissä on syviä haavoja. Aatamin haava ja Eevan haava.

Ja tästä ylösnousemuksessa on kyse. Maskuliinisuuden ja feminiinisyyden integroimisesta itsessämme. Haavojen parantamisesta. Naisen kulkemisesta maan päällä ilman kärsimystä ja tuskaa. Maailman äitiys ja itsensä uhraaminen on ajan saatossa nähty naisten hyveenä … Ei enää. Ei, jos hän haluaa oman vapautensa.

Naisen täytyy omistaa maskuliinisuutensa. Luottaa siihen, että maskuliinisuus asettaa rajat, jottei hän salli toisten syödä energiaansa. Se sallii hänen myös olla se aistillinen olento, joka hän on aina ollut – ilman pelkoa. Ja ilman häpeää.

Hänen vapautensa nojaa siihen, että hän on täysin ja anteeksipyytelemättä aistillinen. Ja ilmaisee aistillisuuttaan ilman häpeää tai syyllisyyttä. Eikä aistillisuudessa ole kyse seksuaalisuudesta. Siinä on kyse itsensä sallimisesta nauttia oman kehonsa ja fyysisen todellisuuden aistillisuudesta. Ja siinä on kyse upeiden tapojen löytämisestä ilmaista tuota aistillisuutta. Aistillisuus on hänelle portti vapauteen ja iloon.

Miehen täytyy kohdata oma hylkäämistunteensa. Hänen vapautensa nojaa oman feminiinisyytensä hyväksymiseen ja sen sallimiseen hoivata itseään. Täytyy luottaa, että se on siinä häntä varten. Ymmärtää, että se on osa häntä, joka synnyttää hänen luovuutensa ja ilmaisee hänen aistillisuuttaan. Koska sydämessään mies janoaa vapautta olla aistillinen. Tuntea koko tunnekirjonsa, tuomitsematta.

Miehen sydän on ollut sulkeutunut ehdollistumisen vuoksi, ja siitä syystä hyvin monilla miehillä on sydänongelmia. He ovat kanavoineet suuren osan tunnekehostaan sydämestä seksuaalikeskukseen.

He eivät voi jatkaa oman feminiinisyytensä kieltämistä ilman, että se vaikuttaa heidän elämäänsä, terveyteensä ja hyvinvointiinsa. Heidän rohkeutensa tuntea ja ilmaista noita tunteita on heille portti vapauteen ja iloon. Eikä omanarvon puutteella, syyllisyydellä tai häpeällä ole sijaa vapauden talossa.

Muuten, Aatami ja Eeva ovat nyt harmoniassa toistensa kanssa. He eivät ole enää haavoittuneita. Mies- ja naisarkkityyppi on siirtynyt eteenpäin ja muihin asioihin. Tehdäänpä nyt kaikki se sama.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

18.5.2019 MIELEN AIKA

ViestiKirjoittaja hammer » 21.05.2019 08:28

MIELEN AIKA

18.5.2019

Kauan sitten, Atlantiksen aikoina, monet meistä osallistuivat mielen standardisointiin. Silloin teimme kokeita mielellä. Oli se yhteisymmärrys, että mieli oli periaatteessa identiteettimme. Uskoimme, että kaikkien tekeminen samanlaisiksi toisi mielen tyyneyttä ja iloa. Ennen sitä yritimme saada kaikki ihmiset näyttämään suhteellisen vakiolta fyysisesti ja biologisesti. Taaskin ajattelimme, että kaikkien standardisointi tekisi elämästä helpompaa. Sen tuloksena mieli ja keho ovat olleet paljon hypnoosin ja monien päällysteiden kohteena.

Olet ehkä huomannut, että vaikka ihmiset yrittävät olla ainutlaatuisia omalla tavallaan, suurimmaksi osaksi he elävät suhteellisen yhdenmukaista elämää. Itse aisassa, ääritapauksessa taistellaan sotia ja menetetään henkiä halussa saada toiset noudattamaan jotain vallitsevaa ideologiaa. Ja tuo halu juontuu ajasta, jolloin yhdenmukaisuus nähtiin hyvänä asiana.

Tietysti yhteiskunnat toimivat tasaisemmin, kun kaikki sen jäsenet tekevät yhteistyötä toistensa kanssa ja sopivat samoista säännöistä, sosiaalisista tavoista ja laeista. Muuten liikenteessä kulkeminen voisi tappaa. Ja kahvijonossa seisominen voisi päättyä painiotteluun sen sijaan, että ensin tulleita palvellaan ensin.

Mutta viittaan tässä siihen ajatukseen, että mieli on ylimpänä eikä sielulle ole sijaa. Atlantiksella emme ymmärtäneet ajatusta hengestä tai siitä, että meillä on sielu tai ikuinen itse. Olimme kehittyneitä teknologisesti, mutta koska emme voineet mennä mentaalipohjaisen mielen yli, se johti vääjäämättä Atlantiksen sivilisaation tuhoutumiseen.

Jotkut meistä ovat oppineet tuosta kokemuksesta, että mieli on kyvytön kehittymään yksin. Todelliseen evoluutioon sisältyy sielun tunnustaminen.

Useimmat pääuskonnot eivät oikeastaan pidä sielua tärkeänä. Itse asiassa jos niinkin hiljattain kuin pari vuosisataa sitten joku väitti itsellään olevan sielu, hänet voitiin nähdä harhaoppineena.

Siis myös uskonnoissa joissa uskotaan itsen ulkopuoliseen jumalaan, tuo jumala nähdään eräänlaisena mielenä. Miksi muuten tuollaisen jumalan ominaisuutena pidettäisiin sellaista kykyä, kuin miljardien ihmisten valvominen ja arvosteleminen, joko palkiten tai tuomiten heidät. Ne ovat rajoittuneen mielen sepitelmiä.

Ajatus sen niittämisestä, mitä kylvää, on totta siinä mielessä, että jos mieli uskoo riittävän voimakkaasti syntiin ja tuomitsemiseen, se vetää syyllisyys- ja rangaistuskokemuksia.

Jotkut suurimmista filosofeista ja psykologeista ovat käsitelleet ajatusta sielusta, mutta eivät ole vieneet sitä tarpeeksi pitkälle. On eri asia filosofoida sielusta ja ikuisen itsen olemassaolosta, kuin ruumiillistaa se.

YKSIRAITEINEN MIELI

Ilmaisu "yksiraiteinen mieli" on mielenkiintoinen, koska mielessä on tarkoituksella ainoastaan yksi raide. Se kokee todellisuuden lineaarisesti menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden kera ja on harvoin tässä hetkessä.

Ylösnousemusprosessin aikana mieleen integroidaan kristalliolemus, joka on "minä olen". Mieltä ei jätetä taakse, eikä sitä olla arvostamatta. Mutta sen täytyy kehittyä rajoitustensa yli. Eikä se voi tehdä sitä sallimatta laajentuneen itsen olla osa sopimusta.

Ihmiset luulevat, että ylösnousemuksessa heistä tulee älykkäämpiä ja he pystyvät tekemään uskomattomia asioita mielellään. Kuten yhdistymään informaatioon, jota he eivät tiedä nyt.

Mutta todellisuudessa fokusoituminen älykkyyteen voi olla merkittävä häiriötekijä tässä prosessissa. Yritys selvittää asioita mielellä kostautuu. Nyt alamme luottaa luontaiseen jumalaiseen intuitioomme. Esoteerisiin aisteihimme, jotka ovat olleet tunnottomia hyvin pitkän aikaa.

Olemme siis vapautumassa mielen kontrollista. Sen tekeminen on vaikein asia. Tämä johtuu siitä, että mielellä on muisto- ja datavarasto, josta se tekee hakuja jatkuvasti voidakseen tehdä valintoja ja päätöksiä.

Ongelmana siinä on, että uudessa tietoisuudessa nuo varastoidut muistot eivät toimi. Vedämme tietomme täysin eri lähteestä. Nyt mieli auttaa meitä ja tekee edelleen tärkeitä tehtäviä, mutta ei pyöritä koko show'ta. Mieleltä vie jonkin aikaa rentoutua ja sallia tämän prosessin kehittyä. Se on tottunut olemaan ohjaksissa.

Eikä oikeasti kyse ole vain siirtymisestä mielen tuolle puolen, vaan laajentuneen perspektiivimme sallimisesta tulla sisään ja olla läsnä, kera viisautensa ja kykynsä ilmentää.

Ihmismieli rentoutuu enemmän luottamaan siihen, että on helpompi tapa luoda. Osa standardisoitua mieltä on vaatimus, että asioiden pitäisi olla monimutkaisia. Se rakastaa mutkikkuutta ja haasteita. Se tuntee olevansa tavallaan eksyksissä ilman jotain ratkaistavaa tai voitettavaa.

KOKEILU

On tarina jatko-opiskelupaikan tiedeopiskelijoista, joille annettiin yhtälö ratkaistavaksi. Professori kertoi heille, että vaikka tuon yhtälön ratkaisu tiedetään, hyvin harvat pystyvät ratkaisemaan sen. Hän haastoi opiskelijat yrittämään. Mutta kohtalaisen ajan jälkeen yksikään heistä ei ollut kyennyt siihen.

Sitten hän toi mukaan nuoren yläkoulun oppilaan ja kehotti häntä yrittämään ratkaista tuon yhtälön, muttei kertonut sen olevan melkein mahdoton ratkaista. Poika ratkaisi sen muutamassa minuutissa.

Jos mielelle kerrotaan jonkin olevan vaikeaa tai mahdotonta, se tavallisesti myöntyy siihen, koska se on ehdollistunut menemään datapankkiinsa hakemaan jotain, mikä oli myös lähes mahdotonta tehdä, ja sitten soveltamaan sitä käsillä olevaan tehtävään.

Jos potilaalle kerrotaan, että hänen sairautensa parantuu helposti pelkällä ruokavaliomuutoksella tai jollain lääkkeellä, on hyvä mahdollisuus, että hän parantuu tuosta sairaudesta.

Jos toiselle potilaalle kerrotaan, että sama sairaus on peruuttamaton ja pystytään vain hoitamaan sen oireita, muttei parantamaan sitä, on todennäköistä, että hän kokee tämän.

Siis mieli on voimakas työkalu, mutta sillä voi päästä vain tiettyyn rajaan saakka. Jos niitä riitasointuisia energioita jotka loivat tuon epätasapainon, ei ratkaista, niin joitain muuta ilmestyy esiin. Eikä tuo ratkaisu ole mielen valtakuntaa. Se on kalteva pinta, kun yritämme voittaa fyysisiä tai tunnetasapainottomuuksia käyttämällä pelkkää mieltä. Siksi perinteisellä psykologialla päästään vain tiettyyn rajaan saakka. Ja siksi psykiatrit määräävät masennuslääkkeitä.

On eräs ilmiö, joka tapahtuu, kun joku yrittää prosessoida ongelmansa mielellä. Hän kaivautuu vielä syvemmälle tuohon suohon.

On helpompi tapa. Se on vain sallia sielun, "minä olen" -olemuksen, mielen ja kehon integroituminen. Mieli tulee levottomaksi ja yrittää haalia vähän draamaa. Se on ok. Siitäkin tulee tylsää. Meneminen standardisoidun mielen tuolle puolen, "minä olen" -olemuksen tietoon, ei ole niin mahdotonta, miltä se tuntuu.

Se vaatii olemista nyt-hetkessä. Ja viidennen ulottuvuuden tietoisuudessa, jossa ei ole aikaa ja paikkaa tuntemassamme muodossa, ei ole eilistä tai huomista, nyt-hetki ei ole mikään iso juttu. Se on helppo juttu.

Haasteena on, että mieli vedetään 3D-ajattelun gravitaatioon, ja sitten käytämme sitä oletusarvona yrityksessämme luoda. 3D-perspektiivistä mieli jatkaa tulosten vaatimista tai antautuu lannistaville tunteille. Se on noidankehä. Tästä syystä herääminen ja transformaatio vaatii meitä avautumaan siihen laajempaan perspektiiviin, kuka myös olemme.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

21.5.2019 VALAISTUMISEN UUDET MUOTISANAT

ViestiKirjoittaja hammer » 23.05.2019 20:55

VALAISTUMISEN UUDET MUOTISANAT

21.5.2019

Vastaanota. Avaudu. Luota. Salli. Tunne. Aisti. Vaistoa. Miltä nämä sanat tuntuvat sinusta? Anna itsesi olla hetki kussakin näistä sanoista.

Yritä. Ponnistele. Mikrojohda. Puske. Fokusoidu. Saa valmiiksi. Murehdi. Suunnittele. Suojele. Ajattele. Tunne toinen hetki näitä sanoja. Miltä ne saavat olosi tuntumaan?

Joistakin ihmisistä ensimmäinen sanajoukko tuntuu epämukavalta. Toiminta- ja mieliorientoituneessa maailmassa nuo sanat ovat vaistonvastaisia. Joistakin toinen sanajoukko tuntuu tutulta, mukavalta ja loogiselta. Mutta monet ihmiset ovat kyllästyneet niihin, elämään joka vaatii niitä, ja he ovat huomanneet, että uudessa tietoisuudessa ne eivät ole kovin tehokkaita.

Mielenkiintoista kyllä, ensimmäinen sanajoukko ei ole kovin tervetullut patriarkaalisessa maailmassa. Noissa sanoissa on kyse feminiinisyydestä.

Tässä miehisessä ja mentaalisessa mieliorientoituneessa maailmassa, jossa elämme, ylösnousemusprosessi on paljon vaikeampi. Ja tämä johtuu siitä, että ylösnousemusprosessi vaatii luopumaan kaikista noista käsityksistä – yrittäminen, ajatteleminen, fokusoituminen, puskeminen ja kilpailu. Se kaikki toimii ruumiillistuneen valaistumisen prosessia vartaan.

Feminiiniset ominaisuudet – salliminen, vastaanottaminen, avoimuus, aistillisuus, intuitio, herkkyys – ovat ystäviämme tässä heräämisprosessissa.

UUSI SYDÄN

Jos sydän on suljettu, se ei tunne haavoja. Tästä syystä useimmat ihmiset ovat sulkeneet sydämensä jossain määrin ja luottavat mieleensä. Mutta jos sydän on suljettu, ei voi tuntea henkeä. Tämä prosessi vaatii avautumista, jota monet pelkäävät.

Tämä prosessi vaatii tuntemaan kaikilla tasoilla. Se ei merkitse, että olemme yhtä kuin tunteemme. Olen sanonut monta kertaa, että on tärkeää sallia koko tunnekirjo, mutta olla samaistumatta tunteisiin – useimmat niistä ovat joka tapauksessa massatietoisuudesta. Ne eivät ole meidän. Ainoita meidän tunteitamme ovat keveys, huolettomuus, leikkisyys ja ilo! Ne ovat sielumme tunteita.

Ja kun avaudumme, tunnemme asiat aistillisella tasolla enemmän kuin koskaan. Se on itse asiassa sielun suurin ilo. Kokea itsensä aistillisena, fyysisenä olentona. Alamme tuntea musiikin enemmän kuin koskaan. Maistaa ruuan ensimmäistä kertaa. Ja myös muut aistit aktivoituvat ihmisaistien lisäksi. Meillä on aistikokemuksia, joita ei voi ilmaista sanoin.

Eikä tuntemista pidä sekoittaa sympatiaan tai empatiaan. Kun meistä tulee tietoisempia, niistä kummastakin päästetään irti. Se vaatii meitä, erityisesti naispuolisia, irrottautumaan energeettisesti ihmisistä.

Kun puhun naisen irrottautumisesta ihmisistä, en puhu hänen sydämensä sulkemisesta. Mutta se vaatii uuden sydämen luomista. Sellaisen joka ei ole haavoittunut. Sillä tavalla hän ei kanna enää toisten haavoja.

Silloin hän on todella vapaa ilmaisemaan iloaan ja aistillisuuttaan, ja sitä ihmiskunta tarvitsee nyt enemmän kuin koskaan. Ihmiskunta ei tarvitse lisää mentaalista masturbointia. Se tarvitsee avautumista sielupohjaiselle aistillisuudelle.

Ei ole sattumaa, että tämä on yksi tiheimmistä planeetoista – sellainen jolla leijuu loputtomasti ajatusmuotoja ympäriinsä, ja samaan aikaan se on yksi patriarkaalisimmista. Tämä merkitsee, että suuri osa tietoisuudesta on sulkeutunut. Jos tietoisuus on sulkeutunut, se merkitsee, että se on torjunut feminiinisyyden. Se on leikannut pois oman sydämensä ja omat aistinsa ja luottaa mieleen todellisuuden luomisessa.

Siitä tulee ylikontrolloiva vanhempi, omien lastensa vieraannuttamisen kustannuksella. Mikä on parempi vertauskuva ylikontrolloivasta mielestä, joka on kieltänyt sydämensä ja sielunsa, kuin jotkut maailman diktaattorit. Myös Donald Trumpin ja hänen hallintonsa kaltaiset ihmiset ovat kontrollissa maan parhaista intresseistä huolimatta. Jos se sallitaan, mieli voi ottaa hallinnan ja kieltäytyy tekemästä asioita todellisten parhaiden intressiemme hyväksi.

KONTROLLISTA IRTIPÄÄSTÄMINEN

Jos yritämme jollain tavalla edelleen kontrolloida tätä valaistumisprosessia, se kostautuu meille. Ja kun lakkaamme yrittämästä kontrolloida, voimme tuntea haavoittuvuutta. Ns. feminiiniominaisuus, jota pelätään ja väheksytään 3D:ssä. Emme voi tuoda tuota perspektiiviä mukanamme korkeampiin tietoisuusmaailmoihin.

Kamppailu, itsensä uhraaminen, kova työ, ponnistelu ja muu lineaarinen ajattelu pidättelevät meitä. Luottamus, vastaanottaminen, itsensä hyväksyminen ja ehdoton itsensä rakastaminen ovat ylösnousemuksemme kulmakivi. Myös uhrius pidättelee meitä.

Meitä vaaditaan hyväksymään, että luomme omat kokemuksemme. Että kaikki mitä tarvitsemme, on sisällämme, eikä tule ulkoisesta universumista. Tämä siirtyminen täyteen tietoisuuteen vaatii radikaalia muutosta perspektiivissämme.

VALTA ON ILLUUSIO

Meidän täytyy päästää irti uskosta valtaan. Valta on illuusio. Mutta mentaalirakenteessa uskoa valtaan ei kyseenalaisteta. Vallassa on ajatus voimankäytöstä. Jos yksilö tuntee riittämättömyyttä tai uskoo olevansa heikko tai uhri, hänen täytyy saada vallantunne. On aina joku tai joitain ryhmiä tai hallituksia, jotka yrittävät käyttää valtaa toisiin. Kumpikin osapuoli uskoo, että valta on totta.

Kun ylösnousemme, oivallamme, ettemme tarvitse valtaa luomiseen. Ilmentäminen käyttää täysin eri tietoisuutta, kuin useimmat ihmiset ymmärtävät. Eikä se perustu valtaan tai voimankäyttöön.

Mutta kaksinaisessa järjestelmässä näyttää siltä, että luominen täytyy tehdä ponnistelulla, yrittämisellä, puskemisella ja mikrojohtamisella. Luominen on 3D:ssä tuntunut vaikealta ja hankalalta, koska olemme yrittäneet valjastaa vanhat ja kömpelöt 3D-energiat ja manipuloida niitä.

Kun ns. kevennymme, ilmentäminen on helpompaa. Kyse ei ole siitä, etteivät nuo luomisenergiat ole käytössä kolmannessa ulottuvuudessa, mutta harvat ihmiset tunnistavat ne. Ensisijaisesti siksi, että he ovat päättäneet fokusoitua kolmannen ulottuvuuden leikkikenttään. Ulottuvuudet eivät ole oikeasti erillään toisistaan, mutta siltä näyttää tietoisuudessa, joka hahmottaa todellisuuden lineaarisena ja hyväksyy ajan ja paikan totena.

Ihmismielellä on riittävän vaikeaa tämä prosessin kanssa, eikä se tarvitse tietää, miten uusi tietoisuus toimii, hyödyntääkseen sitä. Aivan kuten meidän ei tarvitse olla sähköasentaja käyttääksemme sähkön ominaisuuksia. Sytytämme vain valot päälle, käynnistämme tietokoneen tai – niille jotka saavat sen aikaiseksi – kytkemme pölynimurin pistokkeeseen.

Rentoutuneena, tuettuna ja inspiroituneena. Joitain valaistumisen muotisanoja.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

23.5.2019 VAPAUTEMME VAATII MEITÄ SULKEMAAN VANHAN KIRJAN

ViestiKirjoittaja hammer » 26.05.2019 19:20

VAPAUTEMME VAATII MEITÄ SULKEMAAN VANHAN KIRJAN

23.5.2019

Me jotka olemme syvällä ruumiillistuneen valaistumisemme kourissa ja jotka olemme antaneet luvan integroida ihmisitsemme ja jumalitsemme, emme ole siirtyneet vain uuteen lukuun elämässämme. Olemme aloittaneet kokonaan uuden kirjan.

Joskus kadotan näkyvistä tuon tosiasian, kunnes keskustelen rakkaan ystäväni kanssa. Hän ja hänen miehensä kukoistavat, kummallakin on intohimoisia hankkeita, he ovat luovia ja elävät tyydyttävää elämää, kuluttaen runsaasti aikaa matkustamiseen sekä teatterista, taiteesta ja muista kulttuuritapahtumista nauttimiseen. Ja olen onnellinen hänen puolestaan, eikä kukaan ansaitse sitä paremmin. Hän on uskomaton ihminen!

Mutta keskustelu hänen kanssaan tuo minulle selvän oivalluksen, että olen täysin eri tasolla, jossa ilo tulee täysin eri paikoista. Ei sillä, ettei tämä maailma tuo iloa – ja todella nautin elämästä aistillisemmin, mitä olen koskaan ennen nauttinut.

Mutta kyse on enemmän asioista nautiskelemisesta, myös pienistä asioista. Ensimmäinen siemaus kahvia tai hyvä ateria. Ja kävely luonnossa. Musiikin kuunteleminen. Kuuntelen nyt koko olemuksellani. Kuljen nyt enemmän ja enemmän jumalaisen itseni kanssa. Maistelen ihmisaisteillani ja jumalaisilla aisteillani.

Innostuksessa ei ole niinkään kyse jonkin saavuttamisesta 3D:ssä, kuin sen tunnistamisesta, kuka oikeasti olemme. Ja että olemme tässä maailmassa, muttemme oikeasti tästä maailmasta.

Että olemme täällä valon lähettiläinä. Mutta tämä johtuu siitä, että olemme menneet pimeyden läpi. Meillä on myötätuntoa tätä ihmiskuntaa kohtaan, jonka rinnalla elämme, mutta ei sääliä. Koska tiedämme intuitiivisesti, että ihmiset valitsevat omat kokemuksensa ja energiat vain palvelevat noita valintoja.

Emme teeskentele, että olemme täydellinen tai että meillä on kaikki vastaukset. Hyvin usein meistä tuntuu, että hapuilemme pimeässä. Mutta sitten oivallamme, ettei kyse ole kaikista vastauksista tai täydellisyydestä, jota ei ole olemassa – se on vain ihmisen keksimä ajatus itsemme sättimiseen. Mieli etsii jatkuvasti vastauksia, mikä aiheuttaa vain loputonta etsimistä.

Havaitsemme, perusteellisen ja uuvuttavan etsinnän jälkeen, että kyse on vain itsemme rakastamisesta intiimisti ja syvästi eikä sitä voi tehdä ilman sieluamme. Koska sielu rakastaa meitä syvästi eikä se ole lainkaan kiinnostunut siitä, mitä sanoimme tai emme sanoneet, mitä teimme tai emme tehneet. Tai siitä mitä ajattelemme tai olemme ajatelleet. Se ei välitä, mikä älykkyysosamäärämme on. Missä opiskelimme. Miten paljon tilillämme on rahaa. Miten paljon painamme – herran tähden. Se on pahin itseaiheutettu rangaistus.

Tuollainen rakkaus on epämukavaa ihmiselle, eikö vain? Olemme tottuneet ehdolliseen rakkauteen. Rakkauteen josta on maksettava hinta.

Mutta useimmat meistä ovat jättäneet jo tuon pelin taakseen. Olemme tavallaan radikaaleja. Emme ole kovin valmiita tekemään kompromisseja. Emme turvallisuuden tai ystävyyden vuoksi tai yrittääksemme sopia maailmaan, joka on tavallaan hullu.

Uudessa kirjassa jota kirjoitamme, on kyse omista totuuksistamme. Teemme edelleen aika ajoin jossain kohtaa kompromisseja omassa valossamme – kenties voidaksemme hankkia päivittäin elantomme ja löytää maaperän yhdistymiseen toisten kanssa. Muuten elämä voi tulla melko yksinäiseksi.

Mutta olemme haluton tekemään kompromisseja isommissa asioissa. Ja jos teemme, tiedämme sydämessämme, että meidän täytyy siirtyä eteenpäin siitä tai päädymme taas maksamaan jonkin hinnan siitä. Tuo hinta jota olemme maksaneet, päätyy sydämeemme, mieleemme ja kehoomme.

Naisina päästämme lopultakin irti siitä tuskasta ja kärsimyksestä, joka on ollut sukupuolemme perintö erittäin pitkään. Ja se on monille meistä haastavaa, koska se ei ole ainoastaan vastoin sitä, mitä meillä on opetettu, vaan myös vastoin planeetan patriarkaalista järjestelmää.

Ja riippumatta siitä, mitä sukupuolta olemme tai ilmaisemme, siirtyminen uuteen kirjaamme on vastoin uhriutta, joka on erittäin houkuttelevaa. On paljon helpompaa olla uhri, kuin ottaa täysin vastuu luomisestamme. Itse asiassa uhrin esittäminen on yksi tapa tuntea yhteyttä tähän paikkaan. Perheeseemme, naapureihimme ja ihmisiin joiden kanssa puhumme päivän aikana.

Huomaamme, että ne jotka ovat kiinnostuneita suuresta draamasta, tuntevat nyt vähemmän vetoa energioihimme. Mutta uhriuden tunteminen voi olla hienovaraista ja melkein huomaamatonta. Sitä voidaan ilmaista monin tavoin. Voi tuntea olevansa sairauden tai rahanpuutteen uhri. Tai maailman joka ei ymmärrä meitä.

Meistä voi tuntua uhrilta myös tässä valaistumisessa ja uskomme, ettei meillä on vapaata tahtoa. Että sielumme ja korkeammat maailman käyttävät meitä valon maadoittamiseen.

Planeetalla on monia ryhmiä, jotka prosessoivat valoa massojen puolesta. Mutta he ovat valinneet tuon roolin. Myös monet meistä tekivät niin. Mutta me jotka olemme siirtyneet heräämiseemme, olemme siirtyneet pois energioiden prosessoinnista.

On muita, jotka tekevät sitä ja jotka pitävät ja prosessoivat energioita ihmiskunnan puolesta. Ja heidän palveluaan arvostetaan ja kunnioitetaan. Itse asiassa jos resonoit tuon roolin kanssa, niin toivon sinun kunnioittavan sitä. Meidän pitäisi kaikkien tehdä sitä, mikä tuo meille suurinta iloa tässä kohtaa.

Ja se on tärkein näkökohta: ilo. Koska nyt on kyse ilomme seuraamisesta, tai muuten isketään melko kovaa. Uusissa energioissa kompromissien tekeminen ilossamme ei ole todellakaan kaunista.

Vaikkei meistä tuntuisikaan erityisen intohimoiselta, on tärkeää ainakin lakata mahdollisimman paljon tekemästä asioita, jotka eivät tuo meille iloa, vaikka se aiheuttaisi meille tylsyyttä. Ja olemme huomanneet tämän sisältävän myös sen, ettemme salli omien ajatustemme tehdä kompromisseja ilossamme. Esimerkiksi ajatusten arvottomuudestamme.

Jos haluamme olla uudessa kirjassamme – joka muuten on täynnä kukoistusta, ei vain selviytymistä – meitä vaaditaan astumaan pois vanhasta kirjasta mahdollisimman monilla tavoilla. Ainakin energeettisesti. Monilla meistä tähän sisältyy oleminen ilman syyllisyyttä, ilman häpeää ja ilman tarvetta tuskaan ja kärsimykseen.

Se on irrottautumista vanhoista, kuluneista, ihmisen keksimistä käsityksistä. Vaikka mieli yrittääkin vetää meidät takaisin rajoittaviin ajatuksiinsa. Koska mieli kanavoi kollektiivitietoisuutta. Tuota ajatusta, että koskaan ei ole riittävästi, kaikkialla on puutetta, elämä on kamppailua ja kaikkialla on vaaroja.

Turvallisuuskysymyksemme eivät ole koskaan olleet enemmän pinnalla. Muista, että kun valitsemme jotain parempaa, vastustava mieli yrittää vetää meidät pelkoihinsa. Jonkin aikaa mieli painii edelleen sen ajatuksen kanssa, että asiat voivat tulla helposti, että käytössämme on runsaasti energioita eikä tuosta energiasta tarvitse maksaa mitään hintaa.

Mielemme haluaa pysyä vanhassa kirjassa. Se tuntee turvaa siinä. Se yrittää vakuuttaa meidät kirjoittamaan vain uuden luvun tuohon vanhaan kirjaan. Mutta olemme nyt viisaampia. Se ei tuo meille sitä vapautta, jonka halumme kovasti kokea tässä kehossa tässä elämässä.

Tämä on monille meistä se elämä, jonka määräsimme elämäksi, jossa kuljemme vapauteemme. Anteeksipyytelemättä, häpeilemättä ja ylpeänä. Mutta se vaatii meitä oikeasti sulkemaan vanhan kirjan.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit