Semetis Kim (divinewarriorgoddess.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

14.12.2018 GALAKTISIA, PORTAALEJA, PLEJADILAISIA JA MYSTINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 17.12.2018 17:17

GALAKTISIA, PORTAALEJA, PLEJADILAISIA JA MYSTINEN KOKEMUS

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
14.12.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Meille tapahtui kolme päivää sitten mielenkiintoinen asia, joka minua opastetaan jakamaan kaikkien kanssa. Asun tällä hetkellä huoneistossa, jossa on kolmikerroksiset lasilukuovet verrannalle. Kaikki ovet olivat tuolloin suljettuna, sää oli aurinkoinen ja selkeä, eikä käynyt paljon tuuli. Istuin noin puolentoista metrin päässä näistä ovista, kun aloin kuulla kovaa kolinaa. Keksin muutaman hetken päästä, että tämä ääni tuli keskimmäisen oven liikkumisesta edestakaisin. Näin, että se liikkui melko voimakkaasti, enkä tajunnut, mikä sen aiheutti. "Vanha" minä olisi saattanut luulla, että jokin olento yritti pelotella minua, mutta tuota energiaa ei ole enää värähtelyssäni, enkä joka tapauksessa koskaan pelännyt niitä. Ja itse asiassa erikoisuuteni poistaa tuota energiaa kaikkialta maailmasta, kaukana tai lähellä. Koska en anna enää energiaa sille, tiesin, että tällä oli jokin toinen merkitys. Olin kuitenkin ymmälläni, eikä minulle annettu mitään muutan kuin tuo.

Kysyttyäni useita kertoja: "Universumi, mitä tämä on, mitä yritätte näyttää tai kertoa minulle?", tuli sana "tsunami". Minulta on vienyt melko kauan saada selville, mitä tsunamilla tarkoitettiin. Tunnustelin, oliko tämä minulle, perheelleni vai sananmukaista – tiedämme kuitenkin, että viestit ovat tavallisesti symbolisia. Katsoin sen merkityksen, jonka jo tiesin, mutta tiedän myös, että joskus kun lukee, jotain lisää tuosta viestistä tulee läpi ja tutkiessa korostuu jokin sana tai lause. Löysin "seismisiä aaltoja". Tämä tuntui oikealta, kun menemme 12.12.–21.12. portista, joka on jo auki. Seismisen merkitessä "monumentaalisia mittasuhteita". Tämä tunne/merkitys tarkoittaa minulle, että rakkausaaltoja ja valokoodiaaltoja tulee tämän käytäväportaalin aikana tällä hetkellä.

Minulle paljastui lisää eilisen aikana. Minulle annettiin viesti, että kasvit ja puut lähettivät tätä erittäin voimakasta energiaa liikuttamaan ovia. Ne lauloivat erittäin kovaa lähettääkseen minulle voimallisen viestin jaettavaksi maailman kanssa. Olin kuitenkin edelleen epävarma, mikä tuo viesti oli. Minulle annettiin myös laulu "Joulupukki tulee kaupunkiin". Tämä merkitsee minulle, että lahjojamme ja palkkioitamme tulee tässä nyt meille. Olemme tehneet erittäin kovasti töitä integroiden näitä hyvin voimakkaita energioita tänä vuonna. Olemme tehneet kovasti töitä jakaen valoamme, rakkauttamme, ystävällisyyttämme, viisauttamme ja paljon muuta. Tämän palkkioita tulee.

Eilen illalla minua johdettiin aktivoimaan kaikki andarat*, joita minulla oli käytettävissä, ja leikkimään niillä. "Viilasin" ne, puhdistin ne ja sitten leikin niillä ja asetin ne ryhmiin. Tätä kesti tunteja, ja hyrisimme korkeimpia taajuuksia. Olin niin korkealla, että olin täysin hereillä myöhään yöhön. Minulla oli niitä ympäri sänkyäni ja makasin niiden kanssa tunteja, kunnes kuulin kehotuksen laittaa suurimman osan niistä pois sängystä, paitsi ne ryhmät jotka pidän aina lähelläni. Muut oli edelleen leviteltynä ympäri makuuhuonetta.

Kun olin viimein valmis nukkumaan (tavallaan), heti kun suljin silmäni, aloin nähdä monia, monia valo-olentoja. Jotkut olivat ihmisiä, jotkut olivat galaktisia. Tätä on tapahtunut minulle monta kertaa aiemmin, kuitenkin tämä kerta oli erilainen, voimakkaampi. Niitä vain tuli ja tuli melko pitkään. Sitten aivan yhtäkkiä kiisin portaalin/madonreiän läpi. Löysin itseni lentämästä valonnopeudella, kun tätä pyöri kaikkialla ympärilläni. Joskus hidastin, toisilla kerroilla menin nopeammin ja nopeammin. Vatsassani oli huono olo, mutta se oli kaunis seikkailu, kun näin eri galakseja ja pysähdyin vierailulle ja sitten kiisin taas valonnopeudella.

Minulla ei ollut useimmiten aavistustakaan, missä olin, mutta kun lopulta pysähdyin, minulle kerrottiin, että olin korkean galaktisen neuvoston kanssa ja tulen työskentelemään plejadilaisten kanssa. Tiesin, että olimme työskennelleet kovasti koko yön, ja itse asiassa heräsin uupuneena ja sitä jatkui koko päivän. Minulle annettiin paljon informaatiota/tietoa vierailuni aikana – osa jaettavaksi, osa vain minulle ja osasta minulla ei ole mitään muistikuvaa. Sen voin kertoa teille, että universumin tietoa kylvettiin minuun ollessani siellä.

Kohokohtia jaettavaksi: kun fokusoidumme galaktisten luokitteluun hyvin yksityiskohtaisesti – kuten "millainen tähtisiemen minä olen" – meiltä menee asian ydin ohi. Olemme kaikki tähtisiemeniä. Sillä ei ole merkitystä, mihin lokeroon haluat laittaa itsesi. Jos fokusoidumme tuollaisiin asioihin, olemme liikaa päässä emmekä elä sydämestä. Meillä kaikilla on kaikki nämä aspektit sisällämme, kuten plejadilainen, siriuslainen, andromedalainen ja myös atlantislainen ja lemurialainen ja paljon muuta. Pointti on, että kun kehitymme pidemmälle yhdistymme noihin aspekteihin sisällämme.

Tämä käytävä on integroinut ja yhdistänyt plejadilaisen aspektini. Tämä oli SE VALTAVA MUUTOS, monumentaalisten mittasuhteiden seisminen aalto, josta minulle kerrottiin muutama päivä sitten. Olen vielä tänäänkin huonovointinen ja tunnen, että olen ollut monumentaalisten mittasuhteiden matkalla enkä tunne enää olevani tältä maapallolta – ei silti, että olisin koskaan tuntenut. Olen, kuten me kaikki olemme, uusi hybridivalo-olento, kun kehitymme lisää ja integroimme täysin KAIKKI ASPEKTIMME. Galaktiset tekevät itsensä tunnetuksi, kun tämä on aikaa alkaa täysin yhdistyä kaikkiin näihin aspekteihin sisällä. Tämä ei sisällä ainoastaan kaikkia yllä mainittuja, vaan myös enkeli-, keiju-, yksisarvis- ja lohikäärme-energiamme. Niin monia aspekteja integroitavana ja yhdistettävänä, että se on tajunnanräjäyttävää. Tämä on yksinkertaisesti kaunis, mystinen ja taianomainen kokemus.

Tämä kaikki liittyy tähän ratkaisevaan hetkeen tämän taianomaisen käytävän/portin aikana 12.12.–21.12., päivänseisaus. Älä aliarvioi tätä aikaa uuden Maan portinvartijana ja verkonvartijana. Yhdistämme kaikkia aspektejamme kiihtyneellä tahdilla tänä aikana. Ole silminnäkijä kaikelle taialle, mitä tapahtuu. Ole kiitollinen jokaisesta pienestä asiasta, joka tapahtuu. Kyyneleet täyttävät silmäsi, ja huomaat ehkä korkeamman sydämen aktivoinnin lisäävän sydämesi kokoa, kunnes tunnet, että rakkausenergiasi laajenee aina kosmokseen saakka. Rentoudu tähän muutokseen, lepää paljon, luo paljon puhdasta vettä ja aktivoidu andarojesi kanssa, kun ne auttavat sinua kovasti.

Rakastamme teitä enemmän, kun voisitte koskaan kuvitella.

Kim Semetis

*Suom. huom. AndaRA merkitsee "matkustaa valolla", tähtienvälistä (tähti)kommunikointia.
Andarat ovat biosähköisiä välittäjiä, jotka sallivat ulottuvuuksienvälisen kommunikoinnin tähtimaailmojen kanssa, ei tästä galaksista. Joitain löytyy Maasta. Myös niiden alkuperä on moniulotteinen, ja ne tunnetaan "mestarien kristalleina". (https://www.awakeningtoremembering.com/andaras.html)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

5.1.2019 UUSIKUU/OSITTAINEN AURINGONPIMENNYS TAPAHTUU NYT

ViestiKirjoittaja hammer » 07.01.2019 17:50

UUSIKUU/OSITTAINEN AURINGONPIMENNYS TAPAHTUU NYT

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
5.1.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Päivinä jolloin on lähestytty tätä voimakasta uutta kuuta ja osittaista auringonpimennystä, paljon on tullut esiin. Älä pelkää, sillä tämä on erittäin voimakas tietoisuusmuutos, joka tapahtuu juuri tällä hetkellä.

* Erittäin paljon pelkoa tulee esiin vapautettavaksi. Tiedä, että tämä pelko kuplii pintaan, jotta se voi lähteä. Pelon määrä riippuu siitä, miten paljon sitä vielä viipyilee fyysisessä astiassa, joten tämä on hyvin yksilöllistä, kun kollektiivi päästää irti pelosta.

* Kaikki mikä ei ole harmoniassa, karjuu kuin leijona.

* Meidät "laukaistaan" ja nousee vihaa, joka auttaa meitä oppimaan paremmin sanomaan "ei enää" sille ja niille, mikä ei ole harmoniassa. Tämä on aikaa lopettaa sykli, joka on jatkunut aioneita tai monta elämää. Tämä on aika lopettaa nämä loputtomat kierrot, jotka eivät enää palvele meitä.

* Tämä on aikaamme nousta esiin ja sanoa "ei" manipuloinnille kaikkein salaisimmilla tasoilla, kun nostamme tasoamme ja välitämme itsestämme kaikilla uusilla tasoilla.

* Tässä jätämme taakse sen itsetuhoisen käyttäytymisen, että olemme "liian kiltti" omaksi vahingoksemme.

* Sillä ei ole merkitystä, keitä he ovat. Sillä on merkitystä, että opimme asettamaan suuntaviivat itsemme varjelemiselle.

* Tämä on aikaa, jolloin meidän täytyy kulkea yksin ja pää pystyssä omassa täysivaltaisuudessamme, kaikkien muiden tuomitsemisten keskellä.

Sillä olemme oppineet rakastamaan itseämme niin paljon. Tuntemaan oman arvomme. Näkemään, että meillä on avain kaikkeen kauniiseen. Sillä herätessämme nyt näemme kaikki vääristymät itsessämme ja toisissa. Emme enää salli sitä omassa tietoisuuskentässämme. Sillä olemme mestareita, universumimme luojia. Kaikki on meidän luomustamme. Se minkä sallimme jatkua, jatkuu. Silloin kun olemme oikeasti valmis jättämään vanhan taaksemme, päästämme siitä irti. Ja luomme uutta.

Siis päästä irti tuosta vihasta, päästä irti tuosta arvottomuudesta, päästä irti tuosta tuomitsemisesta, jota vielä on sisälläsi. Silloin kohdatessamme tätä toisilta, emme välitä enää. Silloin vain hymyilemme ja lähdemme pois, koska emme enää resonoi suljettujen sydänten kanssa. Oma sydämemme on täysin auki, ja opimme, miten se pidetään auki koko ajan, eivätkä toiset voi enää vaikuttaa meihin, kun meistä on tullut energiamestareita. Emme anna enää voimaamme pois millään tavalla.

Olemme kulkeneet kultaporttien läpi, valaistuneiden kanssa, uuteen todellisuuteemme, jossa kaikki on kaunista, ja jos ei ole, menemme vain sen ohi. Tietäen oman arvomme. Uskoen itseemme. Tuntien todellisen luontomme. Olemme taianomaisia! Olemme uuden Maan rakkaussotureita.

Loistakaa, veljet ja sisaret.
Kim Semetis – jumalainen soturijumalatar

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

16.1.2019 KOKEMUS MALLIN TÄYDELLISESTÄ POISPYYHKIMISESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 18.01.2019 09:07

KOKEMUS MALLIN TÄYDELLISESTÄ POISPYYHKIMISESTÄ

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
16.1.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kokemus siitä, että on täydellisessä mallin/kaavan poispyyhkimisessä ja sitten lähestyvässä uudelleenkirjoittamisessa, on melko mielenkiintoinen paikka. Kaikki tuntuu menetetyn, ja vaatii kaiken mitä meillä on, edes kirjoittaa tämä artikkeli. Tämä on nollapiste, joka voi tuntua tyhjyydeltä. Saattaa tuntua kestävän ikuisuuden, kun olemme "olemattomuudelta" tuntuvassa paikassa tässä ajanhetkessä. Tämä on aikaa olla kärsivällinen, kun kaikkea kirjoitetaan uudelleen ja harmonisoidaan eetterissä.

Merkkejä siitä, että olet ehkä täydellisessä mallin poispyyhkimisessä:
* äärimmäinen väsymys
* nukkuminen tuntitolkulla ja sitten vielä vähän lisää
* motivaationpuute melkein minkään tekemiseen
* tylsyydentunne, jota ei ole ehkä koskaan ennen ollut
* ei huvita puhua tai kirjoittaa
* makunystyröiden täydellinen muuttuminen – ruoka josta ennen nautimme, ei maistu hyvältä; siirrymme pois ruuista, joita olemme aina syöneet
* lisääntynyt jano
* tuleminen vielä herkemmäksi energialle
* ei huvita lähteä kotoa
* halu jäädä sänkyyn koko päiväksi joka päivä
* ei energiaa tehdä mitään, paitsi ihan minimi (suihkussakäynti, syöminen ja kevyt kodinhoito)
* yöhikoilu
* äärimmäinen kylmyys (plasma) ja äärimmäinen kuumuus (sielu/aurinkolaajentumiset ja -aktivoinnit)
* epäselvät silmät (käpylisäkeaktivoinnit)
* meistä voi tuntua bipolaariselta, koska mielialamme vaihtelevat hyvin nopeasti päästäessämme irti tunne-energioista

Tämä ei ole syy hämmentyä ja masentua, koska kaikki mitä koemme, liittyy energiaan. Mallin täydellinen poispyyhkiminen ei ole kertaluontoista, koska sitä tapahtuu koko ajan ylösnoustessamme – jotkut kerrat ovat kuitenkin paljon suurempia kuin toiset. Suurimmat mallin poispyyhkimiset eivät ole ohi lyhyessä ajassa. Se mitä koen nyt, on jatkunut pari kuukautta, ja tuntuu siltä, ettei sen loppu lähesty pian, mutta kuka tietää? Tämä saattaa muuttua hetken varoitusajalla. Sitä tapahtuu koko ajan, kun nostamme aina tasoa sielutasolla.

Viime vuosi oli minulle henkilökohtaisesti melkoinen hanke. Lukemattomien aikajanojen sulkemista, jotka ovat kestäneet vuosia ja jotkut koko tämän elämän. Se oli enemmän kuin uuvuttavaa, paljon sisäisen ja fyysisen työn kera. Tähän sisältyi hankkiutuminen eroon melkein kaikesta, mitä olen omistanut koko aikuiselämässäni, sekä lapsuuden vaalituista tavaroista. Autoin myös perheenjäseniä, kun he sulkivat aikajanoja.

Jätin sen kaiken taakse lokakuussa ja aloitin taianomaisen matkan yksin tuntemattomaan. Matkustin monia maileja yksin tuntemattomiin määränpäihin. Tämä oli valtava juttu minulle. Ajelu oli ihastuttavaa, ja universumini näytti minulle kristalliverkkoja taivaalla koko matkan ajan. Minulle näytettiin myös kaksi aurinkoa monen, monen mailin ajan. Kaunis taivas joka päivä. Tämä kaikki oli näyttämään minulle, että olin jo korkeammissa ulottuvuuksissa.

Sain myös kammottavan kokemuksen hämäräperäisessä motellissa, jossa pelkäsin henkeni edestä. Olin uskomattoman peloissani naisena, joka matkustaa yksin. Liian peloissani lähtemään huoneestani ja tuskin nukuin koko yönä. Tiesin, että tämä kokemus oli auttamassa minua päästämään irti pelosta, jota oli edelleen fyysisessä astiassa. Nousin hyvin aikaisin aamulla ja lähdin pois sieltä niin nopeasti, kuin pystyin. Oli vielä pimeää, mutta periaatteessa juoksin ulos sieltä, käymättä suihkussa vain ryntäsin pois. Tämä kokemus osoitti minulle myös, että minun täytyy kohdella itseäni paremmin. Universumimme haluavat, että meistä pidetään hyvää huolta kaikin tavoin, joten seuraavaksi valitsin viikoksi kauniin, kodikkaan ja aivan veden partaalla olevan paikan. Tästä viikosta yksin, ensimmäistä kertaa elämässäni, nautittiin kuin jäätelötötteröstä lämpimänä kesäpäivänä.

Ajaminen oli helppoa ja taianomaista, vaikka olin enemmän kuin uupunut enkä pystynyt edes ajattelemaan. Kuitenkin luotin ja tiesin, että universumini tukisi minua (se olen minä). Otin oman aikani, en puskenut liikaa ja nautin joka hetkestä.

Universumini oli antanut minulle pariksi viime kuukaudeksi paikan, jossa voin asua mallini poispyyhkimisen jatkuessa. Tämä oli aikaa, jolloin fyysisessä kehossani ei ollut yhtään energiaa ja itse asiassa se pysyi sängyssä suurimman osan ajasta.

Nukkuminen on valtava osa prosessia, kuten myös makaaminen, mennen ulos toisinaan viettämään aikaa auringossa, rannalla tai luonnossa, auttamaan energian aktivoinnissa ja vakiinnuttamisessa. Ei ole enää maadoittumista, koska täällä korkeammissa ulottuvuuksissa lennämme.

Tämä on aikaa, jolloin voimme tehdä työtä hyvin vähän, ja minulla on itse asiassa mennyt kolme päivää tämän artikkelin kirjoittamiseen. Olen hyvin lähellä kirjani saamista loppuun, mutten pysty siihen vielä. Olen liian väsynyt tekemään juuri mitään. Myös halu tehdä mitään on poissa. Olen ollut toisinaan kyllästynyt, mikä on uutta minulle. Mikään tästä ei ole lainkaan minun tapaistani. Tämä on se kohta. Koko "vanha" todellisuuteni on pyyhitty puhtaaksi. Istun tässä tyhjyydessäni, kun minusta tulee yhtä kaiken kanssa samanaikaisesti.

Tänään istun täällä hyvin iloisena siitä, että universumini tukee aina minua riippumatta siitä, mitä päätän tehdä. Kaikki annetaan täydellisellä ajoituksella mitä kauneimmilla ja ihastuttavimmilla tavoilla.

Ylösnousemusta ei tarvitse pelätä, vaan nauttia joka hetki. Tässä olemme yhtä universumin taian kanssa, koska olemme tuo universumi.

Rakastan teitä.

Kim Semetis – jumalainen soturijumalatar

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

1.3.2019 5D-12D ON INSTALLOITU – SOPEUTUMINEN KÄYNNISSÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 04.03.2019 18:33

5D-12D ON INSTALLOITU – SOPEUTUMINEN KÄYNNISSÄ

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
1.3.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen ollut poissa tovin. On ollut hurjaa kyytiä syvemmälle puhdistusten ja päivitysten kaninkoloon, mikä tuntuu nyt miellyttävältä, mutta se oli kuitenkin hyvin intensiivistä käydä läpi. Kerron kaikille, jotka resonoivat tai käyvät joku päivä saman läpi.

Yksi tehtäväni on tuoda valoa kaikkiin niihin pimeisiin paikkoihin, joihin kukaan ei halua mennä. Olen ollut siellä monta kertaa, kuitenkin kaikki ovat ainutlaatuisia omalla tavallaan, tämän kerran viedessä minut vielä syvemmälle itseeni. Paljastaen uutta tietoisuutta, kun nousemme vielä korkeammalle. Kaikesta tuli selkeää eilen, kun päätimme tämän prosessin.

Minäpä aloitan tämän tapahtumien alusta. Viime vuosi oli aikajanojen purkamista/sulkemista yksi toisensa jälkeen tietoisella tasolla. Annoin melkein kaiken, mitä minulla oli ns. aiemmassa elämässäni. Edellisessä elämässä. Koko vuoden kävin läpi laatikoittain tavaroitani, nauraen ja itkien toisinaan, fyysisesti ja tunteellisesti uupuneena, koska en käynyt läpi vain omia asioitani, vaan autoin myös läheisiä perheenjäseniä heidän asioissaan. Minulle annettiin kulkusuunta, kun valmistauduin tuntemattomaan määränpäähän. Minulle jäi vain se, mitä autooni mahtui. Koko elämä riisuttuna muutamaan tavaraan. Lasten kasvattamisen ja pitkäaikaisen avioliiton elämä, jonka sopimus oli täysin täytetty. Olen ollut sinkku monta vuotta, kuitenkin minulla oli vielä omaisuutta noilta vuosilta. Olin myös säästänyt kaikki taideteokset, joita lapseni olivat tehneet koko 12 vuoden kouluaikanaan. Ne oli vaikeinta heittää pois. Pala sydäntäni jokaisessa taideteoksessa. Olisi vähättelyä sanoa, että tämä oli tunteellisesti uuvuttavaa. Monta tavarakasaa on käyty läpi monta kertaa, heittäen pois lisää joka kerta.

Sitten autoin myös lapsiani, kun muutimme kaikki eri paikkoihin ja päätimme, kuka saisi mitäkin kalusteita, jotka minulta jäivät. Kyyneleitä virtasi, kun poikani muutti eikä ollut enää fyysisesti lähelläni. Kumpikin lapseni oli valmis levittämään siipensä, ja niin olin minäkin. Olimme muuttaneet äitini luo asumaan avioeroni jälkeen, ja nyt hänkin valmistautui muuttamaan. Olin oppinut äidiltäni vaalimaan jokaista tavaraa. Kaikkeen liittyi tarina ja tunteita, joten hänelle ja minulle irtipäästäminen oli, kuin olisi katkaissut kätensä. Vaikka minulle se oli vähän helpompaa, kun olin opetellut irrottautumista monta vuotta erottuani ex-miehestäni.

Tehdessämme tällaista työtä puramme vanhoja aikajanoja, jotka lakkaavat olemasta. Annamme niiden mennä, koska emme enää tarvitse niitä. Teemme tämän, kun olemme valmis siirtymään uuteen Maahan, koska emme voi viedä mitään mukanamme siirtyessämme korkeampiin maailmoihin. Emme yksinkertaisesti voi luoda uutta vanhalla energiallamme. Tässä opimme, ettei mikään ole niin kiinteää ja kouriintuntuvaa, kuin kerran luulimme. Opimme myös, ettemme voi kiintyä mihinkään korkeammissa maailmoissa. Kiintymys on ihmisenergiaa, joka ei enää palvele meitä.

Pikakelauksena viime lokakuuhun, jolloin minulle annettiin päivämäärä jättää se kaikki taakse. Ja ajaa monta mailia yksin, epävarmana kaikesta. Vanha ihmiseni olisi polttanut päreensä!! Minusta itse asiassa tuntui siltä, että ajoin viidenteen ulottuvuuteen. Vaikka olin hyvin uupunut, olin uskomattoman innostunut!! En päätynyt sinne, minne luulin – niin homma toimii. Täydellistä luottamusta universumiisi, joka olet sinä. En tiedä, miten kauan pysyn nykyisessä paikassani, mutta en ole huolissani, kuten vanha ihmiseni olisi ollut, koska luottamukseni on avain korkeampiin maailmoihin navigoimiseen.

Tämä fyysinen astia on ollut uupunut jo yli vuoden. Olen viettänyt paljon aikaa sängyssä ja nukkunut, kun olen voinut. Tämä on lisääntynyt pykälän verran kahtena viime kuukautena, ja tajuntaani on tullut, että käyn tällä hetkellä läpi täydellistä mallin poispyyhkimistä tai uudelleenkirjoittamista. Jotkut jaksot ovat lyhyitä ja jotkut pidempiä, ja tämä vaikuttaa pitkältä. Minulla ei ole ollut yhtään energiaa mihinkään, myös puhuminen tai kirjoittaminen ja nouseminen ylös mennäkseen toiseen huoneeseen on vaikeaa.

Tämä uupumus tuntui voimistuvan viime kuukausina, kun fyysinen astiani rentoutui enemmän ja enemmän, kehon verkkojen rentoutuessa lisää joka päivä. Tunnuin uppoavan sänkyyni melkein koko päiväksi joka päivä. Tämä ei johtunut ainoastaan fyysisestä uupumuksesta, vaan myös mallin täydellisestä poispyyhkimisestä tai uudelleenkirjoittamisesta. Minut laitettiin ns. mankelin läpi.

Nukkuminen 12–16 tuntia vuorokaudessa on ollut nyt normini pari kuukautta. Valoni oli kulunut loppuun. Olen työstänyt tätä artikkelia pari viikkoa, ja minulla on lopultakin energiaa viimeistellä ja julkaista se. Seuraavan kirjoitin tullessani ulos intensiivisestä puhdistusprosessista pari viikkoa sitten.

Vau, tämä on ollut viikon jysäys meille, kun meidät on isketty kanveesiin ja meille on laskettu lukua. Se alkoi vähän yli viikko sitten lineaarista aikaa. Vaikka osa tästä on ollut käynnissä kuukausia tai vuosia (kuka välittää?), se kaikki voimistui, kun järjestelmämme sulkeutui täysin tämän prosessin loppuvaiheissa. Kaksi kuukautta lineaarista aikaa tähän mennessä. Luovuutemme ja energiamme on mennyt nollaan, kuten myös kykymme kommunikoida verbaalisesti tai kirjoittamalla. Kaikki tämä on lentänyt ikkunasta tämän täydellisen mallin poispyyhkimisen aikana. Vaatii kaikkemme pelkästään päästä ylös sängystä ja tehdä juuri mitään. Myös ruokamakumme on muuttunut täysin. Tässä kohtaa mikään ruoka ei näytä, kuulosta tai maistu hyvältä. Ei ole paljon syömistä, kun alamme toimia valolla. Ihmiskeho otetaan pois toiminnasta, kun koko uusi verkkojärjestelmämme otetaan käyttöön. Koko verkkojärjestelmämme tulee käyttöön ja latautuu, kun tunnemme koko järjestelmämme johdotettavan uudelleen. Tämä kaikki tapahtuu kaikkien aikajanojen täydellisen purkamisen jälkeen, tiedostaen tai tiedostamatta.

Tässä kohtaa kaikki ihmisen tai akaasiset tiedostot on puhdistettu. Miten valtava hanke, ja on aika juhlia!! Kaikki langat ja kiinnikkeet vanhaan Maahan on katkaistu. Kaikki tämä on välttämätöntä, kun ylitämme korkeampien maailmojen kynnyksen.

Minulla kaikki tämä huipentui siihen, että alkoi korkea kuume, joka kesti kolme päivää. Kun tämä korkea lämpö alkoi, kuulin: "Minä kuolen", ja minusta todella tuntui siltä. Ihmiseni halusi alkaa pelätä, kuitenkin korkeampi itseni tiesi, että tämä oli egoni kuolema. Sain monia viestejä tämän siirtymän tapahtuessa ja sen jälkeen, ja teen niistä lineaarisen luettelon, jotta en unohda mitään, koska kaikki nämä viestit on tärkeä jakaa toisille.

* mallin täydellinen poispyyhkiminen/uudelleenkirjoitus

* 5D-12D-malli installoitu – sopeutuminen käynnissä

* Andromeda-yhteys valmis

* pahoinvointia sopeutumisen vuoksi

* äärimmäinen väsymys auttamaan sopeutumista ja vähentämään vastarintaa ja "herättämään"; nukkuminen 12–16 tuntia vuorokaudessa, loppupäivä enimmäkseen sängyssä; keho kyvytön istumaan tai seisomaan paljon tämän prosessin aikana, kun keho on "pois toiminnasta"

* korkea keholämpötila polttamaan lisää tiheyttä ja ohjelmia

* uusi hologrammi ja todellisuus muotoutuvat

* ruokamaku muuttuu dramaattisesti

* DNA:n täydellinen uudelleenjohdotus

* verkkoja ladataan

* koko järjestelmän massiivinen uudelleenjohdotus

* kaikkien päächakrojen yhdistäminen yhdeksi valopilariksi

* "minä kuolen" -sanojen kuuleminen = egon kuolema juuri ennen korkeaa keholämpöä

* kyvyttömyys kommunikoida verbaalisesti tai kirjoittamalla, kun tämä "imee" energian meistä

* luovuus lopussa

* järjestelmien täydellinen sulkeutuminen tämän prosessin loppuvaiheissa; tähän mennessä kaksi lineaarista kuukautta

* kaikkien aiempien aikajanojen purkaminen

* kaikki ihmis/akaasiset tiedostot puhdistettu

* kaikki langat ja kiinnikkeet katkaistu

* pääsy täyteen ykseystietoisuuteen

* supertietoisuutta ladataan parhaillaan

* korkeimpien palveluroolien kunnioittaminen tästä eteenpäin

* puhtain rakkaustietoisuus on saavutettu

* ihmistunteet lakkaavat, kun sopeudumme puhtaaseen ykseystietoisuuteen ja elämme rakkautena, ylläpitäen vain korkeinta rakkautta/arvostusta kaikille sieluille ja kaikille ajoille

* draamaesitys on nollassa; vain se mikä on harmoniassa, käy, ja kaikesta mikä ei ole, päästetään irti

* tässä kunnioitamme itseämme ja rooliamme kristalliverkon vartijoina ilman ihmisen tunteita tai syyllisyyttä

* siirtyminen kristallitietoisuudesta Kristus-tietoisuuteen

Voi hyvät hyssykät, miten on valtava hanke ja transformaatio, joka tapahtuu kaikille, kun nostamme tasoa joka hetki. Nouskaa ylöspäin joka hetki uuden Maan verkkovartijoina ja eläkää rakkautena kaikkina aikoina, ei vain silloin kun se on mukavaa. Tämä on palvelua korkeimmalla tasolla, kun olemme täällä auttamassa kaikkia nostamaan koko planeetan/universumin värähtelyä/taajuutta. Kun teemme sisäisen työn itse, se kiirii kaikille aikajanoille ja kaikkiin galakseihin ja vaikuttaa kaikkeen puhtaana lähderakkautena!

Rakastan teitä kaikkia kovasti,
Kim Semetis – jumalainen soturijumalatar

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

19.3.2019 PELKO ON VAIN ILLUUSIO

ViestiKirjoittaja hammer » 01.04.2019 17:09

PELKO ON VAIN ILLUUSIO

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
19.3.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Todellisuutta vai illuusio todellisuudesta? Tämän artikkelin inspiroivat Lisa Transcendence Brown ja juuri nämä sanat, vaikka tämä artikkeli on kuplinut pinnan alla päiväkausia, koska pelkoenergia on ollut hyvin hallitsevaa viime aikoina. Tein lyhyen energiaraporttivideon tästä pelkoenergiasta pari päivää sitten. Tämä energia on täällä auttamassa meitä, jos sallimme sen. Voimme niellä tuon pelon ja antaa sen ottaa vallan mielessämme ja kehossamme, kuten minä tein suurimman osan elämästäni. Tai voimme katsoa tuota pelkoa suoraan ja oivaltaa, että se ei ole totta. Kauneus on siinä, että voimme valita, koska kyse on meidän todellisuudestamme – miten haluamme sen tapahtuvan.

Miten voimaannuttavaa se on?? Saamme valita! Kun menemme pidemmälle kaninkoloon, kun kiipeämme korkeammalle ja ylösnousemme, kun todella alamme ymmärtää, miten kaikki toimii – että elämme kvanttiolemassaoloa koko ajan. Miksi haluaisimme valita pelon rakkauden ja taian sijasta? Vastaus on hyvin yksinkertainen. Tämä johtuu siitä, että meidät on johdettu uskomaan, että todellisuus on kiinteä, että se on sama kaikille. Niiden jotka uskovat edelleen sen, on vaikea kuvitella, että sinun todellisuutesi ei ole minun todellisuuteni. Jos katsomme uutisia, luemme sanomalehteä ja puhumme ystäviemme tai perheemme kanssa siitä, mitä täällä maapallolla tapahtuu, vahvistamme tätä uskomusta. Minulle on jopa sanottu, että olen tietämätön, koska en katsele uutisia. Sitä he eivät käsitä, että on monta maapalloa – ei vain yksi – ja työskentelen todellisuudessa kaikkien ihmisten hyväksi, kun käännyn poispäin, kieltäydyn uskomasta, mitä media levittää, ja nostan taajuuttani, ja kun alamme kaikki tehdä tätä, rakas Gaiamme reagoi vastaavasti ja nostaa taajuuttaan auttamaan koko ihmiskuntaa pääsemään korkeampaan tietoisuuteen.

On 3D-maa, joka on hiilipohjainen ja alemmassa värähtelyssä. Siellä elämme helvetissä, kaikki on pelottavaa ja sielut tekevät hyvin kamalia asioita toisilleen. Uskomme tämän, ja siksi elämme sen. Tämä on tiedostamattomuutta. Olen tarkkaillut joitain ja keskustellut joidenkin kanssa, jotka ovat hyvin syvälle juurtuneena tähän todellisuuteen, jonka he uskovat syvästi todellisuudeksi. Havainnoimme, kun he elävät pelossa – moniin ei kannata luottaa heidän todellisuudessaan. Minua varoitettiin pitämään silmällä tätä ja tuota. He aloittavat ja lopettavat päivänsä katselemalla uutisia ja uskomalla sen kaiken todeksi. Jos uskomme asioiden olevan totta, niin ne ovat – se on niin yksinkertaista. Yksinkertainen muutos energiassamme voi muuttaa sen, minkä hyvin monet hahmottavat kiinteäksi todellisuudeksi. Olemme myös havainneet, että ne jotka haluavat elää pimeässä, kuten ovat mieluummin ilman valoja illalla, katselevat televisiota pimeässä, käyttävät tummia vaatteita jne., valitsevat elää pimeydessä. Nämä ihmiset eivät halua nähdä mitään muuta kuin sen, minkä he hahmottavat todellisuudeksi. Tämä on sulkeutunut ajattelutapa, kieltäytyen hievahtamasta tai näkemästä mitään oman ymmärryksensä ulkopuolella. Tämä on olemista täysin egomielessä ja elämistä helvetissä.

Seuraava on 4D-maa, jossa alamme ylösnousta, yhdistyä enkeleihin ja muihin olentoihin eetterimaailmassa. Tämä maailma on sekoitus taivasta ja helvettiä, kun värähtelemme edestakaisin. Olin tässä olemassaolossa 20 vuotta ja menin edestakaisin. Tämä on erittäin tärkeä osa ylösnousemustamme, kun se auttaa meitä päättämään, missä haluamme olla. Tämä on paikka, jossa monet tähtisiemenet jumittavat jonkin aikaa, kun he näkevät kaikki epäoikeudenmukaisuudet, jotka jatkuvat vanhalla maatasolla. Tämä on myös paikka, jossa ns. pimeät olennot asuvat. Energiamestarina tein olentojen poistamisia ympäri maailmaa. Kuitenkin muutama vuosi sitten tiesin, ettei minun ollut enää tarkoitus tehdä sellaista työtä. Miksi? Koska se piti minut tuossa alemmassa maailmassa, tuossa illuusiossa, että on pimeitä olentoja. Miten voimme päästä korkeampiin maailmoihin, jos haluamme jatkuvasti uskoa alempiin maailmoihin? Se on totta vain, jos uskomme sen olevan. Loppujen lopuksi mehän luomme oman todellisuutemme. Kaikki on kuitenkin illuusiota, joten miksi emme tekisi siitä mahtavaa??

Tämä tuo meidät 5D:hen ja korkeammalle, missä voimme valita olla. Täällä näemme kaiken illuusioksi ja elämme rakkaudessa ja kiitollisuudessa. Horjumme jonkin aikaa edestakaisin 4D:n ja 5D:n välillä ja näemme, miten yököttävältä 4D tuntuu ja miten kauniilta 5D tuntuu. Kaikki on nyt tuntemista todellisuudessamme ja on ollut jonkin aikaa. Valitsemme tuntea nyt kauneutta, ja kun meistä alkaa tuntua taas enemmän ihmiseltä ja olemme egossa, valitsemme muuttaa energiamme ja fokusoitua uudestaan rakkauteen ja kiitollisuuteen.

Kokemuksemme ovat kuluneella viikolla muuttuneet edestakaisin pelosta rakkauteen ja kiitollisuuteen. Tämä on ollut tärkeä viikko tästä pelosta irtipäästämiseen, sallien meidän valita, minkä todellisuuden haluamme. Tämä pelko on innostusenergiaa. Valokehomme ja solumme hyppivät ja tanssivat innostuneena siitä, minkä luomista olemme työstäneet jonkin aikaa. Nyt kaiken sen on aika alkaa ilmestyä näkyviin, kun meistä tulee energiamme mestari, ajatustemme mestari ja egomme mestari. Minulla on kuluneella viikolla tullut pelkoa esiin muutamista asioista elämässäni, valitsen kuitenkin olla uskomatta tuota todellisuutta todeksi. Minulla on ollut myös joka yö mennessäni nukkumaan galaktisen valoneuvoston vierailuja, kun he tulevat kaikki sisään ja ympäröivät olemukseni. Työskentelemme yhdessä koko yön joka yö ja herään uupuneena, kuitenkin hyvin onnellisena työskentelystä ja integroitumisesta heidän kanssaan.

Kvanttifysiikka osoittaa meille, että kaikki todellisuudet ovat illuusiota, joten miksi ei tekisi siitä hyvää? Todellisuutta täynnä rakkautta, taikaa, kiitollisuutta kaikesta, mitä meille annetaan, jotta voimme sitten saada vielä lisää. Universumimme joka on me, haluaa tukea meitä kaikin mahdollisin tavoin, joten avataanpa sydän ja mieli ja otetaan vastaan kaikki nämä jumalaiset lahjat!

Rakastamme teitä enemmän, kuin voisitte koskaan kuvitella!

Kim

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

1.4.2019 VOIMA MUUTTAA ELÄMÄMME, JOKA RIISTÄYTYY KONTROLLIST

ViestiKirjoittaja hammer » 02.04.2019 15:36

VOIMA MUUTTAA ELÄMÄMME, JOKA RIISTÄYTYY KONTROLLISTA

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
1.4.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme ajassa, jossa kaikki mikä ei harmoniassa sielutasolla, alkaa huutaa meille, työntää ja vetää meitä ja puristaa meitä epämukavasti, kun kieltäydymme kuuntelemasta. Kaaoksesta ja draamasta tulee jokapäiväinen tapahtuma, kunnes sanomme "nyt riittää". Tämä ei hellitä, ennen kuin olemme valmis tekemään muutokset, joita tarvitaan todellisuutemme harmonisoimisesi sielutasolla.

Silloin päätämme puhua suoraan, kääntyä ja lähteä pois epäkunnioituksesta ja kaikesta muusta kuin puhdas rakkaus. Kuitenkin saatamme jäädä. Miksi? Tämä johtuu siitä, että erittäin voimakas egomme (joka on palvellut hyvin aiemmin, muttei kuitenkaan enää) kieltäytyy päästämästä irti, haluten edelleen pyörittää show'ta, vaikka se olisi miten epämukavaa. Se kieltäytyy hievahtamasta, haluten säilyttää kontrollin. Kuitenkin me (ego) joudumme naurunalaiseksi.

Korkeampi itse auttaa meitä aina kehittymään. Meidän tehtävämme on valita helppo tie ja antautua korkeammalle itsellemme, universumille, TAI voimme tehdä siitä niin epämiellyttävää, kuin päätämme, valiten kuoppaisen tien, joka on täynnä draamaa ja kaaosta.

Ihminen (ego) yrittää pitää ikuisesti kiinni jostain, mikä ei enää toimi. Kun teemme tämän, saatamme saada huumetta potkimalla mutaa ja huutamalla – kuitenkin voimme syyttää vain itseämme. Annamme pelon pitää ohjaksia, annamme egon hallita. Annamme itsemme jäädä kiinni siihen tapaan, miten ajattelemme asioiden pitävän olla, suuremman kuvan näkemisen sijasta. Meillä saattaa olla taipumusta romantisoida elämäämme ja kieltäytyä päästämästä irti siitä, mikä ei ole enää harmoniassa. Kuitenkin pysymme täällä ainoastaan niin kauan, kuin sielumme sallii. Sitten kaikki voi häipyä "huiskis", kun aikajanat purkautuvat hyväksemme. Tämä on sielumme, joka sanoo "ei enää". Ei enää kunnioituksen puutetta, ei enää rakkauden puutetta, ei enää puhtauden puutetta. Voimme valita helpon reitin tai mennä kuoppaista kurjuuskyytiä.

Hyvä uutinen on, että voimme päättää sulkea aikajanan tietoisesti, koska tahansa haluamme. Meidän ei tarvitse valita vaikeaa polkua, vain jos haluamme. On upeaa tietää, että voimme valita helpon reitin ja poistaa itse sen, mikä ei ole enää harmoniassa, ennen kuin se poistetaan puolestamme – ja usko minua, se tapahtuu. Tämä on tapahtunut minulle monta kertaa, eikä se ole kaunista tai hauskaa millään tapaa. Se voi olla tuskallista ja täynnä draamaa.

On paljon helpompaa sulkea se ja lähteä pois rauhallisesti, sitten kun on valmis, eikä tarvitse enää tulla puristetuksi epämukavuudessa tuntien, että ei saa henkeä ja on rajoitettu joka hetki.

Se riippuu aina meistä, kunnes ei riipu. Sielumme päättää puolestamme joka hetki, ja kun antaudumme sielumme kutsuun, palaamme taas rauhaan, rakkauteen ja taikaan. Se tapahtuu – ja pitäisin parempana enemmin kuin myöhemmin. Kun avaudumme rakkaudelle kaikilla tasoilla, voimme tuntea sielumme puhtauden ja ottaa suopeasti vastaan tämän toisilta, sietämättä enää, mitä ennen siedimme.

Muista tämä:
Korkein harmonia = rauha ja rakkaus
Ei harmoniaa = draama ja kaaos

Rakkaudessa,
Kim

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

15.4.2019 Kosminen energiaraportti - Pelkoenergiavapaustus k

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 18.04.2019 09:43

KOSMINEN ENERGIARAPORTTI – PELKOENERGIAVAPAUTUS KÄYNNISSÄ



Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)

15.4.2019

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Pelkoenergiavapautus on käynnissä (kyllä, taas). Valokehomme aktivoituu aina, kuitenkin jaan tässä niiden kanssa, jotka resonoivat. Pelko/ahdistusenergiaa on tullut esiin taas viime viikon, ja se jatkuu.



Minulla sitä on, kun siirryn tai muutun taas kerran korkeammalle olemassaolotasolle ja myös fyysisesti. Tämä on tuonut esiin merkittävää pelkoa ja myös täydellistä uupumusta, kun minun on tarvinnut työntää valokehoani liikuttamaan asioita nyt raskaassa puhdistusprosessissa, kun puhdistan uuden tilani energiaa.



Päässäni kulkevia ajatuksia:

* Mitä jos autooni tulee vikaa, kun tuntemani ihmiset lähtevät pian enkä tunne ketään muuta tällä alueella.

* Käärmeiden pelkoa, ja näin jo yhden pari päivää sitten.

* Pelkoa kahdesta tyypistä, jotka asuvat naapurissani.

* Haavoittuvuudentunnetta, kun asun yksin ensimmäistä kertaa elämässäni.

* Pelkoa, etten pysty maksamaan laskujani.

* Pelkoa, että tänä kesänä on hurrikaaneja.



Näitä ajatuksia rönsyilee jatkuvasti, ja yritin ensin vastustaa niitä ja sanoa, ettei ole mitään syytä olla peloissaan. Mutta sitten aloin tuntea tuon pelon ja antaa sen virrata. Sanoin sen ääneen ja sain sen ulos sekä valitin ja vaikeroin siitä ja uupumustani. Annan sen kaiken nyt virrata ensin jonkin aikaa, jäämättä jumiin tähän paikkaan, ja sitten kerron peloilleni: "Tämä pelko ei ole totta. Tämä on vain lisää pelkoenergiaa, joka tulee esiin vapautettavaksi."



Tämä on lahja, ja kun näemme sen sellaisena, voimme muuttaa tuon energian tietämiseksi, että sitä tulee esiin pelkästään vapautettavaksi. Uskomatta enää egoon, uskomatta enää tuohon pelkoon. Ego ei pidä muutoksesta.



Viidennessä ulottuvuudessa ja korkeammalla on jatkuvaa muutosta, jatkuvaa siirtymistä – emme voi kiinnittyä kehenkään tai mihinkään. Korkeammissa ulottuvuuksissa ei ole mitään pelättävää. Pelkoa ei voi olla täällä, joten sen täytyy lähteä. Siihen ei liity muuta. Siis hymyilemme tietäen, että korkeampi itsemme antaa meille tämän pelon muunnettavaksi tai vapautettavaksi.



Kun fokusoidumme kaikkeen, mistä olemme kiitollinen jokaisessa pikkuhetkessä, rauha palaa taas. Joskus meillä on paljon pelkoa vapautettavana, joskus vähän. Kun vapautamme paljon pelkoa, se voi olla hyvin epämukavaa ja intensiivistä, melkein sietämätöntä. Meidän täytyy tehdä jotain – mitä se onkin meille – saadaksemme tämän energian ulos. Se voi olla ajan viettäminen luonnossa, taiteen luominen, leikkiminen andaroilla ja kristalleilla – minkä tahansa tekemistä, mitä rakastamme, mikä tuo meille iloa ja inspiroi meitä. Minulle se on tänään uuden kotini/tilani siivoamista. Myös menemistä ulos aurinkoon lataamaan valokehoa.



Kun teemme, mikä tuo meille rauhaa, voimme sanoa sitten egollemme/pelollemme: "Ei, en usko sinua enää. Tässä ei ole mitään pelättävää." Universumini on näyttänyt minulle, miten paljon minua tuetaan kaikin tavoin kaikkina aikoina. Sen päätän uskoa!!!



Tämä artikkeli kirjoitettiin auttamaan kaikkia niitä, jotka ovat tämän ajankohtaisen pelkoenergiavapautuksen keskellä. Sinnitelkää mukana. Rakastan teitä ja olen aivan siinä kanssanne.



Kim Semetis – jumalainen soturijumalatar



-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

8.5.2019 PALVELUTASON KOHOAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 12.05.2019 10:19

PALVELUTASON KOHOAMINEN

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
8.5.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Irrottautuminen vanhasta elämästämme tuntuu edelleen vähintäänkin vaikealta, kun äitienpäivä lähestyy emmekä ole enää lähellä lapsiamme. Kaikki vanha on mennyt, kun rakennamme uutta. Kuitenkin muistoja tulee jatkuvasti pintaan, ja kaipaus entiseen pysyy toisinaan. Ihmisego kuolee – on kuollut jo vuosia – ja kuitenkin sillä on valta kiskoa sydännarujamme.

Olemme pitäneet pään pystyssä ja tehneet, mitä meidän on tarkoitus tehdä. Kyynelehtiminen ei ole heikkoutta – se on vain siitä vapautumista, mitä kerran oli. Rohkeutta pelon edessä tehdä se, mikä on kohtalomme. Matkustellen seitsemän kuukautta aktivoiden kristalliverkkoja, kun menemme eteenpäin avaten portteja sisällä ja ulkopuolella.

Sallimme muistojen tulla. Sallimme kyynelten virrata ja valua poskillemme. Sallimme pelon ja vihan nousta, kun tiedämme, että se vapauttaa tämän energian.

Turhautumista, tuskaa ja surua tulee ja menee, kun kudomme monimutkaista galaksienvälistä verkkoa sisällämme, vahvistamme merkabaa, luomme uutta hologrammia ja elämme selkounessa.

Ratsastamme näillä aalloilla sujuvasti ja tyynesti, sillä tiedämme, että jokaisen vapautuksen myötä olemme lähempänä pyhää graalinmaljaa, jossa autuus ja taika hallitsevat ylimpänä joka hetki.

Kun yksinkertaistamme elämäämme kaikin tavoin, olemme virittyneempi palvelemaan korkeammalla tasolla koko ihmiskuntaa. Omistimme elämämme palvelulle hyvin kauan sitten, kuitenkin jokaisessa uudessa vaiheessa nostamme tasoa kaikin uusin tavoin. Luoden uutta joka hetki.

Kun tunnemme yksinäisyyttä ja olevamme täysin yksin, kutsumme luojaa (joka on me) kertomaan/näyttämään meille seuraavan askeleen tällä fantastisella matkalla korkeimpaan palveluun. Silloin odotamme ja katsomme, mitä tulee. Se ei ehkä tule tänään, se ei ehkä tule huomenna – kuitenkin se tulee, ja meidät johdatetaan juuri sinne, missä meidän täytyy olla ja mitä meidän täytyy tehdä joka hetki.

Tässä kohtaa luotamme. Luotamme universumiimme, joka on me joka hetki. Ollen koskaan enää epäilemättä itseämme. Olemme yhteydessä, olemme mittaamattoman voimakkaita. Olemme yhtä.

Rakkaudessa ja palvelussa,
Kim

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

30.5.2019 ITSESTÄ HUOLEHTIMINEN ON VOIMANSA OTTAMISTA TAKAIS

ViestiKirjoittaja hammer » 03.06.2019 15:20

ITSESTÄ HUOLEHTIMINEN ON VOIMANSA OTTAMISTA TAKAISIN

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
30.5.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hyvin monet meistä hämmentyvät, kun astumme palvelurooleihimme valonpitäjänä. Sydämemme on suuri ja täynnä rakkautta, ja haluamme auttaa kaikkia. Tässä kohtaa eksymme, kun uskomme, että palveleminen on kaikkien muiden laittamista etusijalle. Voimme helposti jäädä kiinni tähän, kun jaamme energiaamme ja rakkauttamme hyvin vapaasti, kuitenkin itsemme vahingoksi. Olemme niin intohimoinen palvelemaan, että kadotamme näkyvistä sen, mikä on tärkeintä. Oman energiamme täytyy olla numero yksi – muuten valumme kuiviin eikä meillä ole mitään annettavaa, kun teemme väsymättä töitä palvelurooleissamme.

Olet ehkä huomannut, niin ne jotka ovat tunnettuja ja jotka ovat astuneet täysin korkeimpaan palvelurooliinsa täällä, ottavat paljon aikaa itsestään huolehtimiseen (vaikkemme tunnistasi tätä). Tämä ei merkitse, etteivät he tee monta tuntia päivässä palvelua koko ihmiskunnalle, koska kyllä, he tekevät niin monena päivänä. Meillä on tarve täyttää korkeammat palveluroolimme, ja kun meistä tulee kvanttinen, voimme "nähdä" kaikki ne roolit/projektit, joita olemme täällä tekemässä. Useimmat näistä rooleista jakavat lahjojamme maailmalle "vapaasti", ja teemme sitä innokkaasti monin tavoin.

Sitä ei nähdä, että he arvostavat energiaansa arvokkaimpana hyödykkeenä, mitä on. Kun tarvitsemme taukoa, pidämme sen. Jos meidän tarvitsee vetäytyä muutamaksi päiväksi, teemme sen. Opimme seuraamaan opastustamme kaikkina aikoina. Itse kysyn joka päivä herätessäni universumilta (joka olen minä): "Mitä haluat minun tekevän tänään?" Joskus vastaus on kirjoittaa, kuten tänään. Tämä muuttuu monta kerta päivän aikana, ja alan oppia virtaamaan sen kanssa, taistelematta sitä vastaan. Jos meitä johdatetaan panemaan pitkäkseen ja ottamaan torkut, teemme sen. Emme voi enää toimia entiseen tapaan. Tällä hetkellä, meidän kaikkien ollessa hyvin herkkiä energialle, tämä on välttämättömyys ja itsestään huolehtimisesta tulee numero yksi. Joinain päivinä meitä opastetaan menemään rannalle. Tämäkin on osa palveluroolejamme täällä – yhdistyä luontoon, mikä auttaa meitä lataamaan kristallirakenteita, jotka meillä on sisällämme. Kaikki mitä teemme, on palvelua, vaikkei se näyttäisi ihmisestä siltä. Kaikki on muuttunut ja pyörähtänyt ympäri siitä, mitä se ennen oli.

Opimme sanomaan "ei" paljon ja monille asioille. Kutsut jotka olisimme hyväksyneet aiemmin, eivät ole enää tärkeitä meille, ja loppuu suhteita, jotka meillä on saattanut olla koko ikämme. Rupattelu voi pienen tovin jälkeen olla kiduttavaa. Opimme päästämään paljosta irti ja yksinkertaistamaan elämäämme kaikin tavoin. Energiamme on kallisarvoista, ja kunnioitamme sitä nyt täysin. Päästämme irti kaikista/kaikesta, mikä ei tunnu olevan harmoniassa. Tämä on itsestä huolehtimista korkeimmalla tasolla. Ei lainkaan sitä, miltä luulimme elämämme näyttävän – kuitenkin tässä se on, ja se on kaunista. Huomaamme, ettemme edes kaipaa tuota vanhaa olemistapaa, ja pidämme nyt enemmän yksinkertaisuudesta kuin draamasta ja kaaoksesta, joka oli kerran elämäämme. Jos löydät itsesi edelleen sieltä, katso, minkä/kenet voisit poistaa ja yksinkertaistaa näin elämääsi.

Avain (koodi) tässä on olla tuntematta syyllisyyttä, kuten monet meistä ovat tunteneet aiemmin. Olemme olleet hyvin ohjelmoituja tuntemaan syyllisyyttä itsestämme huolehtimisesta, ja olen tässä ilmoittamassa, mitä se on: hevonpaskaa. Tästä syyllisyydestä irtipäästäminen on prosessi. Voin vakuuttaa, että minulta vei vuosia oppia se, koska meidät oli aivopesty siihen, että se oli itsekästä. Se ei ole, voin vakuuttaa sen. Jos sinut on johdatettu lukemaan tämä artikkeli, niin olet valonpitäjä/tiennäyttäjä ja täällä jakamassa omaa erittäin arvokasta lahjaasi omalla ainutlaatuisella tavallasi. Emme pysty palvelemaan suurimmalla kapasiteetillamme, jos jatkamme arvokkaan energiamme antamista sille, mitä kutsun hölynpölyksi – ihmisen ehdollistumiselle marttyyrirooliin ja uhriksi sekä antamaan toisten käyttää hyväkseen meitä ja panna matalaksi meidät. Täällä ei enää pelata pelejä, ja jos pelataan, lopetamme sen ja lähdemme pois. Meillä ei ole enää aikaa siihen. Sen kaiken täytyy mennä. Opimme puhumaan ääneen, kun on tarvetta, emmekä pidä suutamme kiinni säilyttääksemme rauhan. Kuitenkin teemme sen äärimmäisen kunnioituksen ja rakkauden kera. Tämä on itsestä huolehtimista ja itsensä rakastamista siitä huolimatta, mitä joku ehkä sanoo. Tämä on astumista omaan voimaamme, mikä saattaa tehdä toisten olon epämukavaksi. He ovat tottuneet siihen, että pidät suusi kiinni, häivyt taka-alalle ja toiset horjuttavat ja pelottelevat sinua helposti.

Uusi "sinä" on ilmestymässä esiin, eikä sitä ehkä oteta hyvin vastaan. Anna palaa, ja tee se joka tapauksessa. Meidän täytyy päästä paikkaan, jossa emme enää edistä vanhoja tapoja, ja menetämme monia tuon matkan varrella, ja se on pointtina. Elleivät he halua kunnioittaa meitä niin, kuin nyt kunnioitamme itseämme, niin miksi haluaisimme heidät piireihimme? Tiedän, että minä en halua. Pidämme piirimme pienenä ja olemme hyvin tyytyväinen siihen.

Jos haluat kuulla lisää itsensä rakastamisesta ja itsestään huolehtimisesta ja kaikista matkan varrella oppimistani työkaluista, löydät sen uudesta kirjastamme (https://www.amazon.com/Divine-Warrior-G ... 1559232331). Tämä on matka eheyteen, kun "sytytämme" itsemestaruuden ja jaamme avainkoodeja ja kuljetamme sinua tämän kauniin itserakkausmatkan läpi. Tämä koko kirja on itserakkauden aktivointia, lahjani teille.

Rakkaudessa ja palvelussa,
Kim Semetis – jumalainen soturi-jumalatar

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

3.6.2019 UUDEN KUUN KÄÄRMETRANSFORMAATIOENERGIA – SYVÄLLE SU

ViestiKirjoittaja hammer » 09.06.2019 09:52

UUDEN KUUN KÄÄRMETRANSFORMAATIOENERGIA – SYVÄLLE SUKELTAMINEN

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
3.6.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kun juhlimme tämän päivän uutta kuutta, uuden luomisen aikaa, meitä johdatetaan katsomaan kulunutta viikkoa ja myös kulunutta puolta vuotta. Tämä kulunut viikko on ollut varsinainen jysäys pohdittavaksi, kun hyvin paljon on tullut esiin. Pelko-ohjelmia, syvän yksinäisyyden tunnetta ja kenties myös haluttomuutta olla täällä enää. Pintaan tulee taas myös merkittäviä rahaan liittyviä pelkolaukaisijoita. Monin tavoin on saattanut tuntua sietämättömältä, kun tätä hyvin syvään surua ja tuskaa on ilmestynyt esiin. Jos emme ole tarkkana, voimme todella jäädä kiinni näihin tunteisiin. En säti itseäni tästä, koska tiedän, että minun täytyi tuntea ne täysin voidakseni päästää niistä irti. Niinpä sukelsin syvälle. Kenties sinäkin sukelsit, ja saatat edelleen olla tässä. Tästä syystä kirjoitan – auttaakseni muita tietämään, etteivät he ole yksin.

"Intensiivinen" on vähättelyä, kun sukelsimme syvälle ja syöksyimme alas pakahduttavien tunteiden kaninkoloon. Olemme jatkuvassa laajentumis- ja supistumisspiraalissa, ja kun olemme laajentumistilassa, meistä tuntuu euforiselta kiivetessämme korkeammalle ja korkeammalle. Siinä koemme ns. maanpäällisen taivaan. Viides ja korkeammat ulottuvuudet ovat ihastuttava paikka, jossa kaikki tuntuu mahdolliselta, ja kaikki ON mahdollista, kun meistä tulee energiamestareita. Siellä voimme tuntea sydämemme halkeavan rakkaudesta ja ilosta. Tunnemme laajentumisemme ja säteilymme, ja säteilemme kaikkialla, minne menemme. Viidennessä ulottuvuudessa ei ole tuskaa ja huolia, niinpä supistuessamme takaisin alas voi tuntua hemmetin kurjalta. Siellä muistamme, miltä tuntuu olla alemmissa maailmoissa, joiden yli luulimme nousseemme, ja niin nousimmekin, mutta meidän täytyy palata "takaisin alas" päästämään irti vielä lisää lentääksemme korkeammalle. Emme oikeasti menetä ylösnousemusvauhtiamme, kuten ihmismieli haluaisi meidän luulevan. Voi ei, palaamme vain taaksepäin vähän, hetkeksi, päästäksemme irti energiasta, joka on ollut vankina sisällämme. Tämä on erittäin tärkeä osa prosessia, mitä emme voi kieltää. Ei ole helppoa polkua tai oikoteitä, kun ylösnousemme, ja jokaista osaa täytyy kunnioittaa.

Käärmetransmaatioenergia

Meitä johdetaan jakamaan kokemuksemme ja viisautemme käärme-energiasta, jota olemme kokeneet viimeiset puoli vuotta.

Käärme symboloi transformaatiota, kun se luo nahkansa suhteellisen lyhyessä ajassa (jotkut jopa 30–60 minuutissa), mikä osoittaa meille, että transformaatio tapahtuu nopeasti. Se kehottaa ja houkuttelee meitä tekemään epäröimättä, mitä meidät kehotetaan tekemään. Iskemään nopeasti, kun saamme voimakkaan tarpeen tehdä niin. Käärmeenä joka odottaa hiljaa saalistaan, istumme ja pohdiskelemme, kun yhdistymme sisäiseen opastukseemme. Sitten kun aika on oikea emmekä pysty sivuuttamaan tuota sisäistä opastusta, meidän täytyy toimia nopeasti, kun näistä yllytyksistä tulee voimakkaampia ja voimakkaampia.

Kokemukseni viimeisten puolen vuoden aikana, siitä lähtien kun saavuin Floridaan, ovat olleet totta tosiaan hyvin hämmentäviä. Olen aina pelännyt käärmeitä, ja Floridaan muuttaminen on vienyt tuon pelon uusiin sfääreihin, kannaltani hyvin kammottavalla tavalla. Se alkoi, kun saavuin Floridan lounaisosaan ja aloin olla huolissani siitä, että käärmeitä tulee ylös vessanpöntön kautta. Tämä ei ole vähentynyt vielä, koska tämä naurettava pelko tuntuu erittäin todelta minulle. Olen tarkistanut vessoja jatkuvasti ja miettinyt, tuleeko niitä kotiini/pyhään tilaani, jossa asun. Tämä pelko on lisääntynyt, kun muutin taas uuteen paikkaan (kaksi kuukautta sitten) – erittäin mukavaan, mutta vanhempaan asuntovaunuun. Täällä kuvittelen käärmeitä olevan kodissani, sängyn alla, kaapissa ja ulkona varastovajassa, jossa on pyykinpesukoneeni ja kuivaajani. Tämä pelko on edennyt siihen pisteeseen, jossa pidän jatkuvasti silmällä käärmeitä. Voi hyvänen aika … Tämä pelko-ohjelma on tosinaan ryöstäytynyt hallinnasta! Vai onko? Mikä minulta on mennyt ohi? Unohtaen koulutukseni ja tietoni ja antaen myöten tälle uskomattomalle ja irrationaaliselle pelolle.

Tiesin, että minulla oli edelleen paljon pelkoa sisälläni, joten tunsin tämän auttavan minua päästämään irti tästä pelosta, ja niin se auttoikin. Kuitenkin minulta meni ohi tämän palapelin SUURIN pala, joka välähti minulle eilen illalla ja lisää tänä aamuna. Tämä johtuu siitä, että sain eilen universumiltani VALTAVAN merkin, jota en voinut enää sivuuttaa.

Minäpä selitän. Istuin autokatoksessani ja olin puhunut puhelimessa jo luultavasti tunnin, ja aivan yhtäkkiä näin jonkin liikkuvan viereeni. Katsoin sinne ja näin suuren mustan käärmeen tulevan minua kohti hyvin nopeasti, pää pystyssä ja näyttäen siltä, että se oli kohta iskemässä. Kuvittele, että käärme tulee suoraan sinua kohti vauhtia, joka näyttää melkein valonnopeudelta. Minä HUUSIN, ja se kääntyi nopeasti ympäri ja kiemurteli pois, kun hyppäsin nopeasti portaat ylös kotiini. Voi hyvänen aika! Olin kauhuissani!! Tämä kokemus tuntui melkein surrealistiselta, ja tutkittuani lisää oivalsin, että käärme oli myös harmaa – merkki siitä, että nahka valmistautui luotavaksi. Tunnen, että käärmeen silmät olivat lasittuneessa tilassa eikä se siksi nähnyt hyvin ja liikkui nopeasti äänivärähtelyäni kohti. Kenties energiani/värähtelyni oli kiihottanut sen siihen, mutta sitten huutoni värähtely säikäytti sen alistumaan/vetäytymään.

Tämä tapahtui pian sen jälkeen, kun olin ottanut suuren askeleen ja mennyt henkiseen kauppaan huolehtimaan vastikään julkaistun kirjani signeeraustilaisuudesta. Tämä oli valtava juttu minulle, kun olen ollut introvertti, ja vaikka olen voimassani ja rento puhuessani julkisesti, ensimmäisen liikkeen tekeminen on ollut vaikeaa minulle – tässä kuitenkin olin tekemässä kvanttihyppyä, LOPULTAKIN. Siksi minulle annettiin VALTAVA merkki universumiltani. Tämä oli merkki, joka olisi voinut mennä minulta ohi, JOS olisin sallinut itseni jäädä tuohon pelkotilaan. Jäin pelkoon muutamaksi tunniksi, ja minusta tuntui vangilta omassa kodissani. Niin oli, KUNNES päätin: "Tämä on naurettavaa. Minut johdettiin tänne tänä ajankohtana, enkä voi antaa tai anna tämän PELON sanella jokaista liikettäni. PISTE!" Tämä merkki oli niin iso, että se tuli puremaan minua persuuksiin, fyysisesti ja symbolisesti!

Kun otamme kunkin askeleen – jotkut ovat pikkuruisia ja jotkut valtavia KVANTTIHYPPYJÄ – siirrymme lähemmäs sitä, miten meidän on tarkoitus palvella ja jakaa lahjojamme, kun jatkamme siirtymistä eteenpäin. Jokainen askel jonka otamme, on tärkeä riippumatta siitä, miten pieneltä se ehkä näyttää. Etsi merkkejä, joita sinulle annetaan matkan varrella. Kuuntele tuota pientä tönäisyä, joka sinulle annetaan – vaikka sinua pelottaa, tee se silti. Pystyt tekemään sen ja olet paljon valmistautuneempi tähän, kuin voit kuvitella. Kokemusten ja viisauden elämät ovat puolellasi matkan joka askeleella – ei ole mitään pelättävää.

On erittäin osuvaa, että tämä valtava transformaatiomerkki tulee tämän hyvin voimakkaan uuden kuun aikaan. Uusikuu on uusien alkujen aikaa, kun uskomme, että voimme transformoida itsemme, päästämme irti vanhasta itsestä ja siirrymme uuteen olemistapaan. Kun sallimme itsemme ottaa edes pikkuruisia askelia eteenpäin, lähetämme universumillemme signaalin, että olemme valmis.

Rakkaudessa ja palvelussa,
Kim

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron