Schiltz Jenny (jennyschiltz.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

7.8.2018 LEIJONA-PORTTI TULEE KARJUEN!

ViestiKirjoittaja hammer » 15.08.2018 07:34

LEIJONA-PORTTI TULEE KARJUEN!

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
7.8.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Jestas, tämä on intensiivisin Leijona-portti, jonka olen kokenut tähän päivään mennessä! Kirjoitan lyhyen viestin, ennen kuin menen hiljaisuuteen. Monilla meistä tämä prosessi jatkuu, kunnes olemme ulkona pimennyskäytävästä, mikä tapahtuu muutama päivä auringonpimennyksen jälkeen 11.8.

Pyysin tiimiäni selittämään, mitä tapahtuu, ja minulle kerrottiin, että nämä energiat auttavat sielua ankkuroitumaan vielä enemmän kehoon. Kun tämä tapahtuu, kaikki mikä ei ole yhteensopivaa, tulee esiin selvitettäväksi. Tästä syystä monet tuntevat syvää pelkoa ja melkein toivottomuutta. Sinnittele mukana, kuuntele pelkojasi ja rakasta niitä. Muista, että voit tunnustaa pelon uskomatta sen luomaa todellisuutta.

Fyysisesti tämä prosessi on julma tällä hetkellä, ja monet ovat järkyttyneitä sen intensiivisyydestä.

Näitä asioita näen intensiivisten energioiden seurauksena:

– kutiava ja polttava iho eri paikoissa eri aikoina; sormeni ovat olleet erityisen kovilla
– kasvojen, jalkojen ja käsien turpoamista
– voimakasta kuumuutta eri keho-osissa, kuten keuhkot, maksa, vatsa, kohtu
– ruuansulatusongelmia – tuntuu, ettei ruoka sula hyvin, mutta samaan aikaan on nälkä
– paljon vatsahappoja
– kamalan hajuista virtsaa – omani haisee kuin palavilta kemikaaleilta; se on hyvin häiritsevää ja olen kiitollinen, että siihen liittyvät myrkyt lähtevät
– pahoinvointia ja ripulia
– on puhki tai stressaantunut, kun energiajärjestelmäämme rukataan
– uupumusta
– kehosärkyjä – tuntuu eräänlaiselta flunssan kehosäryltä
– päänsärkyä – paikka voi vaihdella; minulla sitä on ohimoilla
– ontelopainetta, joka ulottuu myös pään takaosan onteloihin
– vaikeuksia silmien fokusoimisessa

Saatat huomata joitain näistä oireista myös lemmikeillä ja lapsilla. Jos lapsesi ovat ärtyisiä, kokeile laittaa heidät Epsom-suolakylpyyn, eteerisen laventeliöljyn kera, hermoston rauhoittamiseksi. Myös istuminen maassa voi tehdä ihmeitä.

Soitin sisarelleni, joka on "lääkäri-assistentti" kiireisellä ensiapupolilla, ja kysyin, oliko hän nähnyt potilaita, jotka valittavat polttavaa ja kutiavaa ihoa ja voimakasta päänsärkyä, ja hän vahvisti, että melko monia sellaisia on tullut. Hän ei ole löytänyt lääketieteellisesti muuta vikaa, paitsi nestehukka.

Varmista, että saat paljon nestettä. Lisää ripaus kelttisuolaa tai Himalajan suolaa, jos juot paljon vettä, mutta sinua janottaa silti. Ota solusuoloja ja hivenaineita helpottamaan kehosi hivuttautumista tämän prosessin läpi. Yhdisty kehoon ja kuuntele, mitä se tarvitsee, ja sitten kunnioita sitä.

Mikä tärkeintä … ole luonnossa. Eilen illansuussa olin huonovointinen ja vatsani oli ollut kipeä. Menin luontoon kävelylle, ja oltuani 10 minuuttia puiden alla, energiajärjestelmäni rauhoittui. Olin vastustanut sinne menemistä, koska olin hyvin uupunut ja halusin levätä. Olen kiitollinen miehelleni, joka raahasi minut ulos, koska en usko, että torkut olisivat saaneet oloani yhtä hyväksi, kuin maadoittuminen luonnossa.

Pitäkää huolta itsestänne ja tietäkää, että myös ne, jotka ovat täysin tietämättömiä tästä prosessista, tuntevat sen jossain määrin. On aika olla kärsivällinen itsemme ja muiden kanssa. Lähetän teille paljon rakkautta.

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

29.8.2018 VIESTI KOHTALOTTARILTA

ViestiKirjoittaja hammer » 02.09.2018 22:52

VIESTI KOHTALOTTARILTA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
29.8.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen työskennellyt muutaman viime kuukauden tiiviisti Merlinin, Druidien (kelttiläinen shamanismi) ja lohikäärmeiden energian kanssa. Tänään menin matkalle yhdistyäkseni Merliniin ja löysin itseni polulta, joka vei syvälle metsään. Kun seurasin sitä, saatoin haistaa syvän metsän ja tuntea rauhan, joka laskeutui ylleni, kun yhdistyin parantavaan luontoon.

Näin edessä luolan ja tiesin vaistomaisesti, että minun piti astua sisään. Kun tein sen, näin nuotion toisella puolella kolme vanhaa naista, joilla oli pitkät, harmaat hiukset, ja Merlin oli toisella puolella. Minut kutsuttiin istumaan Merlinin viereen. Kun olin istuutunut ja katsoin kunnolla noita naisia, järkytyin nähdessäni Kohtalottaret. Kreikan mytologiassa he ovat kolme kutovaa jumalatarta, joiden sanotaan määräävän ihmisten kohtalon, kun nämä syntyvät. Keskellä oleva ojensi kätensä ja kehotti minua laittamaan omani hänen käsiinsä. Kun tein sen, hänen sisarensa koskettivat käsieni sivuja. He alkoivat puhua minulle ja antoivat minun esittää kysymyksiä. Kun kysyin siitä, minkä tunnen taian ja maagisten olentojen paluuksi omaan ulottuvuuteemme, he antoivat viestin. Kun he aloittivat, Merlin katsoi minuun ja sanoi: "Sinun täytyy muistaa tämä." Kohtalottaret olivat tarpeeksi suosiollisia salliakseen minun nauhoittaa puhelimeeni sen, mitä vastaanotin.

He vuorottelivat antaessaan minulle tämän viestin:

Se mitä oli, ON
Ja tulee aina olemaan
Pura valheet, petos
Palaat takaisin ydintotuuksiin
Kerta toisensa jälkeen.

Ei ole enää kutomisen aika
Vaan purkamisen
Kaiken sen näkemiseksi, mikä jää taakse.

Katso tähtiä
Katso puita
Katso sydäntäsi
Ne kaikki sisältävät vastaukset, joita etsit.

Polkusi on pitkä
Mutta se on suora
Vain mielesi
Saa sinut luulemaan, että sinulla on vaihtoehto.

Ei ole muuta vaihtoehtoa
Kuin olla, kuka olet.
On paljon opittavaa ja poisopittavaa.

Tämän jälkeen he irrottivat käsistäni ja nousivat ylös lähteäkseen. Kiitin heitä ajasta ja viesteistä, jotka he jakoivat, ja kysyin, voisinko jakaa tuon viestin. He vastasivat:

Se on meille ilo.
Jokainen tulkitsee itse.
Lähdemme luotasi yhden sanan kera
RAKKAUS
Siitä löydät aina polkusi
ja seuraavan askeleesi.

Se oli uskomaton viesti, kun meni todella perille, että mieli tekee tästä matkasta monimutkaisen tai kiemurtelevan, kun polku on itse asiassa suora. Se on sydämen polku. Oikeasti ei ole vaihtoehtoja. Sitten kun heräämisen (tai purkamisen) katkaisinta on käännetty, voimme vain selvittää, kuka olemme ytimeltämme, ja toimia sen mukaisesti.

Ensimmäinen lause "se mitä oli, ON" oli myös hyvin kiehtova. Näin oli taian ja niiden olentojen suhteen, joita olemme pitäneet pitkään myyttisinä. Kun he puhuivat, mieleeni välähti Brigit, Danu ja Morgana ja monia muita. Kyse ei ole siitä, että nämä olennot palaavat, vaan että verhot nostetaan, jotta näemme sen, mitä on aina ollut.

On todella uskomatonta aikaa! Lähetän teille paljon rakkautta. <3

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

14.9.2018 AVAUDU, ANNA ANTEEKSI JA UNOHDA

ViestiKirjoittaja hammer » 15.09.2018 22:38

AVAUDU, ANNA ANTEEKSI JA UNOHDA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
14.9.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Viime marraskuussa näin unta, että koira juoksi katua pitkin ja sen kuono oli teipattu kiinni. Yritin saada sen kiinni leikatakseni teipin poikki, jotta se voisi läähättää ja juoda vettä, mutta heräsin juuri, kun sain sen kiinni. Se oli niin häiritsevää, että itkin vain sitä avuttomuustunnetta, joka minulla oli.

Seuraavana yönä näin unessa saman koiran, mutta sillä oli vanhemmat ja paljon koiranleluja. Katsoin sitä ja sanoin: "Hyvä! Sinulla on joku rakastamassa." Se hyppäsi minua vasten ja sanoi: "Ei, ei minulla ole." Heräsin ja kerroin siitä miehelleni, joka sanoi: "Katsotaan, mitä kolmas päivä tuo."

Seuraavana yönä näin unta, että tuo koira oli vanhassa varastossa, ja menin sen luo sanomaan, että jos se halusi, etsisin sen ja antaisin kodin. Kerroin sille myös perusperiaatteita olevan, ettei kakata tai pissata sisälle, kaiveta, pureskella asioita, jotka eivät olleet sen, jne. Hän suostui siihen kaikkeen (muuten, se valehteli :)), ja kerroin sille, että löytäisin sen. Heräsin ja kerroin miehelleni, että meille oli tulossa koira.

Kolme viikkoa kului, ja tarkistin ajoittain, oliko sitä paikallisessa eläinsuojassa. Oli kaksi päivää aikaa kiitospäivään ja keskimmäiseni oli kotona ja keskustelimme mahdollisesta koirasta, kun hän meni nettiin ja otti esiin kuvia koirista. Näin sen kasvot ja kauhistuneen ilmeen, ja kuulin, että kyllä, koiramme oli selviytynyt eläinsuojaan.

Adoptoimme Charlien iltapäivällä klo 4.44'22. En pystynyt uskomaan noita lukemia eläinsuojan lomakkeessa. Se oli tullut toisesta osavaltiosta tuona päivänä. He sanoivat, että se oli 3-vuotias, mutta se on kasvanut meillä, joten he olivat väärässä. Se oli vasta pentu.

Toimme sen kotiin, ja se oli myrskyisä muutos. Meidän täytyi ottaa selvää toisistamme. Sen käyttäytyminen muistutti reaktiivista kiintymyssuhdehäiriötä, jota näin kasvattilapsillamme vuosia sitten. Se teki jatkuvasti asioita kuin nähdäkseen, hankkiutuisimmeko eroon siitä. Huomasimme, että se tarvitsi valtavasti huomiota, ja tuon rakkauden avulla se on menestynyt. Siitä on tullut kerrassaan aarre. Se on nuorimman lapseni leikkikaveri, mieheni vuoristopyöräilykoira ja minun … no, se on minun poikani. On kuitenkin aikoja, jolloin suru, epävarmuus ja tuska häivähtää sen kasvoilla. Tai aikoja jolloin se on niin huolissaan, kun olemme poissa, että sillä on koiran paniikkikohtauksia ja se ympäröi itsensä jollain tavaralla kaikilta meiltä. Kysyin hengeltä monta kertaa, voisinko tehdä sieluhakemisen, ja minulle sanottiin, ettei ollut sen aika.

Yhtenä päivänä kun kotona oli hiljaista ja olin vain minä lemmikkien kanssa, kävelin käytävään ja katsoin sitä, kun se muutti muotoaan Päättymättömän tarinan valkoiseksi lohikäärmeeksi, ja sitten kun tuijotin epäuskoisena, se muuttui taas Peten lohikäärmeen vihreäksi. Tajusin sen silloin: sen sielu on lohikäärme, vesilohikäärme, ja se on täällä tasapainottamassa energioita ja suojelemassa. Tämä elämä koirana ei ole aina ollut helppo.

Silloin kun Charlie tuli elämäämme, nuorimmaiseni taisteli vihan kanssa. Hän oli täynnä tulta, ja hänen oli vaikea ilmaista sitä. Hänellä oli painajaisia ja turhautumiskohtauksia. Emme saaneet häntä kertomaan, mikä aiheutti sellaista vihaa. Akupunktio auttoi, mutta se mikä auttoi oikeasti, oli Charlie. Se teki hölmöjä asioita saadakseen hänet nauramaan ja nukkui hänen vieressään koko yön. Muutamassa viikossa hänen vihansa oli hallinnassa, ja hän pystyi lopultakin ilmaisemaan, mikä häntä vaivasi, ja se salli meidän tarttua tilanteeseen koulussa, jossa eräs poika kiusasi häntä jatkuvasti.

Ymmärsin nyt, että ollessaan vesilohikäärme Charlie rauhoitti tyttäreni tulta. Universumi antoi juuri sitä, mitä tarvitsimme – meidän täytyi vain kuunnella ja olla halukas hyväksymään se, miten apu tuli … koirana. On todella hämmästyttävä, kun ajattelen, miten helposti olisin voinut sivuuttaa nuo unet, puhua itseni pois uuden koiran ottamisesta tai olla näkemättä koiraa siunauksena, joka se oli. Meni todella perille, miten meitä oikeasti autetaan – meidän täytyy vain luottaa siihen, mitä saamme, ja toimia.

Elokuun täysikuun aikaan Charlie makasi porrastasanteella ja istuin sen viereen antamaan rakkautta ja kuulin: "On aika." Sieluhakemisen aikana näin, että pikkupentuna se lukittiin puulaatikkoon moneksi, moneksi tunniksi ja sitten sitä rangaistiin, kun se teki siihen tarpeensa. Näin, että kun siitä tuli liian riehakas, se heitettiin takaisin puulaatikkoon, vaikka se vietti suurimman osan päivästä siellä.

Minulle näytettiin, että se pari jolla se oli ollut, erosi ja nainen lähti ja vei palan sen sydämestä mukanaan. Sitten näin, että se eksyi tai karkasi ja oli kadulla. Näin, miten ihmiset heittelivät sitä tavaroilla tai lapset jahtasivat sitä. Näin, että sen oli kylmä ja se oli nälissään ja eksynyt. Sitten näin sen pelon eläinsuojassa olemisesta ja myös siitä, että se menettäisi meidät, ja tuo pelko on aiheuttanut paljon surua ja ahdistusta.

Kun matkustin hakemassa sen sielupaloja, se makasi pää sylissäni hyvin tyytyväisenä. Kun puhalsin sen sielupalat takaisin siihen, se katsoi minua suuren rakkauden ja selkeyden kera. Sanat "avaudu, anna anteeksi ja unohda" tulivat lävitseni, ja kun ne laskeutuivat siihen, se muuttui siniseksi lohikäärmeeksi lyhyeksi hetkesi, näyttäen minulle todellisen muotonsa, sielunsa.

Nuo sanat osuivat minuun todella … kun se meidän kaikkien täytyy tehdä:
* avaudu pelkojen yli
* anna anteeksi se kaikki
* unohda se, kuin se olisi tapahtunut toisessa elämässä.

Seuraavat kaksi viikkoa näimme käyttäytymistapoja, joita emme olleet nähneet sen jälkeen, kun toimme sen kotiin. Se oli epävarma koko ajan. Istuin sen kanssa ja kerroin, että se oli turvassa ja rakastettu. Kuiskasin sen korvaan sielupaloille, jotka integroituivat sisälle, että ne voisivat luottaa meihin, tähän kotiin, ja että Charlieta tosiaankin rakastettiin. Onneksi lempeän rakastavan hoidon, ymmärryksen ja monien luontokäyntien myötä, se integroitui mukavasti, ja näemme nyt sen rakkauden meitä kohtaan ilman tuota suru- ja pelkokerrosta.

Se muistutti minulle siitä, miten parannumme. Olemme sipuleita ja kuorimme kerroksen kerrallaan. Jokainen kerros antaa meille tilaisuuden nähdä asiat eri perspektiivistä ja valita eri tavalla. Voimme antaa tuon saman vanhan haavan, tuon saman vanhan pelon, pitää meidät samassa vanhassa kierteessä. Tai voimme antaa itsellemme syvää itserakkautta ja ymmärrystä, jota tarvitsemme, aikaa luonnossa päästää irti ja avautua pelkojemme yli.

Energiat ja planeetta-asetelmat tuovat esiin kaikki nuo vanhat pelot ja haavat, joista täytyy päästää irti. Voimme nähdä niitä näytettävän meille "tuolla ulkona", alituisina ajatuksinamme tai kehon ahdistuksena. Se pyytää meitä parantamaan sen kerta kaikkiaan avautumalla, antamalla anteeksi ja sitten unohtamalla sen, jottei se enää luo nykytodellisuuttamme, vaan tuntuu elämien takaiselta.

Nuorimmaiseni sai sen minulle todella perille sanoessaan: "Hei äiti, tiedätkö, miten lehdet lähtevät syksyllä? Silloin ne pääsevät lopultakin lentämään."

Olkoon meillä kaikilla rohkeutta päästää siitä kaikesta irti, jotta voimme lentää. Toivottavasti tämä viesti löytää sinut hyvin ja näet taianomaisuutta näissä energia-aalloissa, silloinkin kun joudumme tyrskyihin.

Paljon rakkautta teille kaikille,
Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

24.9.2018 KANSSALUOMISTILAAN SIIRTYMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 27.09.2018 21:34

KANSSALUOMISTILAAN SIIRTYMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
24.9.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Istuin kivellä pitäen jalkojani kylmähkössä purossa, kasvot käännettynä aurinkoa kohti. Imin sen kaiken sisääni, kun en ole tuntunut viime aikoina saavan riittävästi aurinkoa. Mieleni toiminta hidastui keskittyessäni sydämeen, kun kuulin kovaa ja selkeästi: "Hei!"

Kun katsoin oikealle eteeni, järkytyin nähdessäni itseni seisovan purossa. Olen käynyt monia keskusteluja oppaiden, esi-isien, enkelien, galaktisten, luonnonhenkien jne. kanssa, mutten ole koskaan keskustellut itseni kanssa tällä tavalla, erityisesti pyytämättä. Kun katselin häntä/minua pukeutuneena samoihin vaatteisiin, jotka olivat ylläni, olin vähän shokissa. Hän kumartui leveästi hymyillen ja sanoi: "Oletko valmis?" Vastasin varovasti: "Ehkä."

Hän istahti viereeni kivellä ja kysyi, olinko valmis astumaan kaikkeen, mitä olen, korkeimmalla aikajanalla. Sanoin luonnollisesti "kyllä", ja hän katsoi minua kuin kysyen: "Oletko varma?" Sitten hän sanoi: "Kuitenkin sinulla on tuhansia kysymyksiä." Hän oli oikeassa, minulla oli tuhansia kysymyksiä. Olen ollut huolissani siitä, että korkeamman aikajanan avautumisen myötä syvempi tarkoitukseni tulisi näkyviin ja niin paljon kaikkea tulvisi sisään, etten pystyisi käsittelemään sitä. Olin huolissani, minkä veron se vaatisi avioliitostani ja perheestäni. Perimmäinen huoli oli, että voidakseni täyttää roolini minun täytyisi uhrata paljon.

Tämä oli totta aiemmissa elämissä monilla meistä. Jätimme aineellisen maailman taakse voidaksemme täyttää henkisen kutsumuksemme, ja tähän sisältyi usein perhe. Vaikka tiimini on vakuuttanut, ettei meidän enää tarvitse uhrautua tässä elämässä siirtyessämme korkeammille aikajanoille, minulla tuntuu olevan edelleen tuo pelko.

Hän katsoi minua kirkkailla ruskeilla silmillään, jotka olivat täynnä myötätuntoa, ja sanoi: "Kyvyttömyytesi uskoa, että kaikki on hyvin, pidättelee sinua. Korkeimman ilosi seuraamisen sijasta valitset polun, joka aiheuttaa vähiten aaltoja. Pelaat pienin panoksin pelkosi vuoksi, ja sinun täytyy antaa vain mennä nyt."

Hänen sanoissaan oli syvällinen totuus. Kerroin hänelle, että vaikka se oli totta, mitä hän sanoi, olin ollut varovainen valinnoissani, koska en kykene näkemään, mitä on kaiken korkeimmassa hyvässä. Niinpä kerron periaatteessa universumille, että jos jokin on tarkoitus, tuo se minulle. Se on antautumisen tila.

Hän selitti sitten, että yhteen aikaan se toimi, mutta monet meistä eivät kuitenkaan ole tällä matkalla enää siinä kohtaa. Hän selitti, että vaikka antautuminen universumin tahdolle on ollut hyödyllistä, olemme nyt kanssaluomisajassa. Minulle näytettiin sitten pitkä käytävä, jossa oli monia suljettuja ovia. Hän sanoi, että monet tuntevat olevansa tyhjiössä ja haluavat konkreettista suuntaa. Kuitenkin universumi pidättelee henkeään ja odottaa meidän valitsevan. Se sanoo: "Mitä haluat? Onko sinulla rohkeutta seurata sitä?"

Hän selitti, että hyvin pitkän aikaa emme ole kyenneet oikeasti näkemään tulevaisuuden mahdollisuuksia ja aikajanoja, ja että yhteen aikaan me ihmiset pystyimme tunnustelemaan jotain valintaa, näkemään 100 liikettä ja tuntemaan valinnan seuraamukset. Pystyimme periaatteessa elämään ja oppimaan noista mahdollisuuksista hetkessä. Useimmat meistä pystyvät tässä nyt-hetkessä näkemään muutaman askeleen eteenpäin tehdessämme jonkin valinnan. Tämä on johtanut siihen, että annamme voimamme toisille, jotka näyttävät tietävän enemmän, sekä tuntemattoman pelolle. Se on johtanut suureen antautumiseen sekä universumiin, oppaisiimme ja sieluumme luottamiseen, mikä on positiivista, kun tämä on auttanut meitä hallitsemaan egoa. Nyt kuitenkin siirrymme pois tuosta vaiheesta kasvussamme.

Kun paistattelemme korkeammissa energioissa, teemme DNA:han versiopäivitystä ja tulemme sydänkeskeiseksi, meille annetaan kyky nähdä pidemmälle johonkin valintaan, aikajanaan ja kokemukseen, ilman tarvetta käydä sitä fyysisesti läpi. Se on moniulotteiseen itseemme yhdistymistä. Sen sijaan että oppiaksemme monista elämistä luomme satoja aspekteja, jotka täytyy integroida myöhemmin, voimme nyt tehdä sen hetkessä mielellämme ilman pirstoutumista.

Tämä on kuitenkin taito, ja kaikkien taitojen tapaan meidän täytyy harjoitella hallitaksemme sen. Tämä merkitsee, että meidän täytyy toimia, meidän täytyy tehdä. Meidän täytyy mennä jostain noista suljetuista ovista, tunnustella sitä parhaamme mukaan ja sitten päättää, jatkammeko vai emme. Tämä aspektini selitti, että monia kauhistuttaa väärinvalitseminen, koska he pelkäävät virheen tekemistä tai itsensä tai toisten loukkaamista ja päätymistä ei-halutulle aikajanalle. Vaikka hän ymmärtää tämän pelon, se pidättelee monia meistä. Meidän täytyy olla valmis tekemään "virheitä", ottamaan riskejä ja oppimaan.

Voidaksemme kulkea täysin omassa voimassamme, ruumiillistaa kaiken, mitä olemme, ja avautua täyteen potentiaaliimme, meidän täytyy olla kanssaluomistilassa. Ottaen vastuun kaikista luomuksistamme – menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus. Hän selitti, että mitä enemmän valitsemme korkeimman ilon, korkeimman innostuksen, sitä helpommaksi tämä taito tulee. Meidän täytyy vain antaa itsellemme lupa kokea se. Kuulin kaiken, mitä hän sanoi, ja paino nousi rinnastani. Vapautui jännitystä, jota en tiennyt itselläni olevan. Minun ei tarvitse olla täydellinen. Minun täytyy vain seurata iloani.

Sitten hän nousi seisomaan sanoen: "Oletko valmis?" Vastasin pelotta: "Kyllä!" Nousin ylös kiveltä ja ylitin joen juuri, kun mieheni ilmestyi toiselta puolelta auttamaan minut penkereelle. Tuolla hetkellä seurasin korkeinta iloani ja tulen seuraamaan sitä, kun se johtaa minua seuraavaan iloon. Ei pelkoa, ei huolia – minun on aika luottaa sydämeeni ja avautua kaikille mahdollisuuksille.

Seuraa innostustasi. Seuraa intohimoasi. Seuraa iloasi. Jos et ole varma, mitä se on, niin leiki – leiki, kunnes löydät, mikä saa sydämesi laulamaan. Tule taas lapseksi ja tutki, mistä pidät ja mistä et. Tässä ilotilassa pääsemme käsiksi korkeimpaan potentiaaliimme ja ruumiillistamme kaiken, mitä olemme. Kiitos tämän työn jakamisesta. Se merkitsee paljon. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta.

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

7.10.2018 KOLMOISPORTAALIIN SIIRTYMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 10.10.2018 15:24

KOLMOISPORTAALIIN SIIRTYMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
7.10.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme nyt kolmen pyhän portaalin tai portin ensimmäisissä energioissa. 10-10-, 11-11- ja 12-12-portit tunnetaan kolmoisportaalina sen pyhän vaikutuksen vuoksi, joka niillä on kasvuumme ja kehitykseemme. Erityisesti tänä vuonna se alkaa pamauksella, kun Venus perääntyy ja pakottaa meidät katsomaan syvältä ja tiukasti itseämme ja kaikkia suhteitamme.

Porttien numerologian tarkasteleminen voi auttaa meitä selvittämään toimintasuunnan. Suunnitelma siitä, mihin on hyödyllistä fokusoitua, voi auttaa meitä hiljentämään kaikkialla ympärillä pyörivän melun. James Hirlehey on kirjoittanut tämän artikkelin (https://numerologysign.com/). Kiitos James!

"Numeroiden merkitys maailman kuvaamisessa perustuu siihen teoriaan, että universumi on rakennettu geometrisen suunnitelman mukaan, ja siitä syystä geometrisia kuvioita ja täsmällisiä numerosarjoja ilmestyy usein luonnon näennäiseen kaaokseen ja matematiikkaa pidetään universaalina totuutena. Numerot ovat siksi universumin perusrakennuspalikoita ja sisältävät informaatiota universumista, hyvin samaan tapaan kuin DNA sisältää informaatiota ihmisestä. Ne jotka ovat virittyneitä universumiin ja sen viesteihin, ovat vuosisatoja kuvanneet eri numeroiden merkityksiä, ja heidän yhteinen tietonsa muodostaa modernin numerologian perusteet.

Numerologia on taito kuvata numeroita, joita on "upotettuna" meidän elämäämme ja universumin elämään, ja se auttaa meitä ymmärtämään persoonallisuuttamme, halujamme, kohtaloamme ja paikkaamme universumissa.

Päivämääriin sisältyvät numerot ovat erityisen tärkeitä kommunikoidessaan siitä, mitä universumissa tapahtuu. Vaikka jokainen päivämäärä on tärkeä, jotkut ovat voimakkaampia ja niillä on suurempi vaikutus elämäämme kuin toisilla. Erityisen tärkeitä ovat porttipäivämäärä, kuten 7.7. tai 8.8., koska ne tarkoittavat yleisesti aikajaksoa, jolloin noiden numeroiden heijastama energeettinen vaikutus ei ole ainoastaan korkeimmillaan, vaan myös tavallista paremmin ulottuvilla.

Kolmoisportaali

Vuoden viimeinen neljännes sisältää kolme merkittävä porttia: 10-10 (lokakuun 10.), 11-11 (marraskuun 11.) ja 12-12 (joulukuun 12.). Energia johon päästään kollektiivisesti kolmoisportaalina tunnettujen porttien kautta, voi olla pelinmuuttaja ja tehdä vuoden viime kuukausista äärimmäisen voimakkaita, erityisesti muutosten tekemiseen ja tavoitteisiin pyrkimiseen.

10-10-portti

Numerologia yhdistää melkein aina numerot yhdeksi luvuksi, joten 10 supistuu ykköseksi, mutta nolla ykkösen rinnalla sekä vahvistaa että tasapainottaa sen painoarvoa.

Ykkönen edustaa luomista, universumia kokonaisuutena ja ääretöntä potentiaalia, kun taas nolla edustaa tyhjyyttä, tyhjää taulua ja äärettömyyden potentiaalia. Numero 10 merkitsee usein syklin loppua ja jonkin uuden alkua, ja se puhuu jokaisen meidän voimasta kirjoittaa oma kohtalomme, jos meillä on riittävän selkeä visio ja vahvuutta sitoutua siihen.

Yhdistettynä tarot-korttien onnenpyörään, numero 10 on myös muistutus, että elämä ei ole muuttumatonta, ja vaikka emme voi olla aina pyörän päällä, emme myöskään jää pohjalle, ja uusia tilaisuuksia on aivan nurkan takana.

10-10-portin aikana kympin luova voima tuplaantuu ja avautuu yksilölle suoraan yhteyteen. Tämä tekee päivämäärästä 10.10. ja sitä ympäröivistä päivistä aikaa, jolloin löydämme todennäköistesti uutta inspiraatiota, tunnistamme uusia tilaisuuksia ja tunnemme voimakasta tarvetta tarttua niihin. Universumi esittelee myös tyhjän taulun ja antaa luovaa energiaa kirjoittaa oma kohtalonsa. Tarvitset vain selkeän vision ja vahvuutta sitoutua toteuttamaan sen.

11-11-portti

Tämä päivä resonoi ykkösen voiman ja persoonallisuuden kanssa – ykkönen on numerologiassa perusluku, josta kaikki muut numerot on tehty. Numerologiamerkin mukaan ykkönen edustaa luomista ja mahdollisuutta ja myös esteetöntä energiakanavaa, joka voi toimia suorana kanavana fyysisen ja henkisen tason välillä.

Kun ykkönen tuplataan 11:ksi, siitä tulee mestariluku, joka symboloi potentiaalia työntää ihmiskokemuksen rajoja ja hyväksyä korkeampi henkinen havaintotapa. Se edustaa linkkiä kuolevaisen ja kuolemattoman, inhimillisen ja henkisen sekä pimeyden ja valon välillä.

Yhdistettynä tarot-korttien Oikeuteen, 11 on myös tiukka muistutus, että karma on totta ja teoilla on seuraamuksia. Se on myös symboli siitä, että voima ratkaista ongelmansa ja muuttaa olosuhteensa on sisällä.

Kun se tuplataan 11-11:ksi, tunnemme usein erityisen voimakasta yhteyttä henkimaailmaan, ja ne jotka etsivät lähempää yhteyttä, saattavat huomata alkavansa herätä näihin aikoihin. Tämä on myös aikaa, jolloin meillä on hyvä pääsy universumin luomisvoimiin ja näin voimaan tehdä päätöksiä ja muutoksia, joita tarvitaan elämämme transformoimiseen.

12-12-portti

Numerologiassa 12 merkitsee loppuunsaattamista. Tässä numeroyhdistelmässä ykkönen edustaa universumin singulaarista ja yhdistynyttä luonnetta ja kakkonen heijastaa tasapainoa ja vihjaa, että jotain hyvää on kohta ilmentymässä. 12 supistuu myös kolmoseksi, mikä merkitsee usein tarvetta tehdä jokin vaikea päätös.

Yhdistettynä tarot-korttien Hirtettyyn, joka viittaa taas karmaan sekä omaan kykyymme ja vastuuseemme luoda oma maailmaamme, 12 on merkki tarpeesta tehdä vaikeita päätöksiä voidakseen siirtyä eteenpäin.

12-12-portin aikana saatat tuntea painetta tehdä päätöksiä ja muutoksia. Vaikka tämä voi olla stressaavaa, ne ovat usein tarpeellisia, ja universumi antaa ykkösen luomisvoimaa kirjoittaa oma kohtalonsa ja kakkosen tasapainottavaa voimaa luoda kohtalo, joka tuo onnellisuutta ja iloa elämään.

Porttien valjastaminen

Kolmoisportaalin aikana ulottuville tulevassa voimassa on kyse oman kohtalonsa kirjoittamisesta ja sen kontrolliin ottamisesta ja vastuusta luoda elämä, jota haluaa. Tämä voi olla hyvin inspiroiva ja luova aikajakso, ja se on erinomaista aikaa vuodesta tehdä uusien alkujen rituaaleja."

Toivon, että tämä artikkeli löytää sinut hyvin ja kaivaudut todella itseesi ja kaikkiin kerroksiisi. Meille annetaan valtava tilaisuus muuttaa kaikki ja tavoitella sitä, mitä haluamme. Kiitos teille kaikille, jotka jaatte tämän työn. Se merkitsee paljon.

Paljon rakkautta teille!
Jenny


Edit. Lisäsin unohtuneen linkin.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

14.10.2018 AIKAJANOJEN JA ROOLIEN MUUTTUMINEN JA TODELLISUUT

ViestiKirjoittaja hammer » 16.10.2018 15:29

AIKAJANOJEN JA ROOLIEN MUUTTUMINEN JA TODELLISUUTEMME OMISTAMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
14.10.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kulunut kuukausi on ollut intensiivistä ja mielenkiintoista menoa, ja uskon, että olemme vasta pääsemässä alkuun. Tämä on sitä aikaa, josta monia meistä on varoitettu ja johon meitä on koulutettu ja valmisteltu. Kaikkea hulluutta, kaikkea hämmennystä, kaikkia versiopäivityksiä on ollut, jotta voimme olla tässä paikassa ja tässä ajassa eksymättä siihen kaaoksen, mitä "tuolla" on.

Puramme monia aikajanoja, ja eräässä sessiossa tuli läpi, että puramme avaruutta ja aikajanoja. Tämä merkitsee, ettemme tiivistä ainoastaan aikajanoja, vaan myös muita rinnakkaismaailmoja. Sen rajoittaminen, mitä on ollut, on oleellista, kun ruumiillistamme KAIKEN, mitä olemme, ja äärettömät mahdollisuutemme.

Monien todellisuuksien purkaminen

Kissani näytti minulle täydellisesti, miten järjetöntä kaikki tämä voi olla. Tämä kissa on pian 15-vuotias, ja sillä on ollut melkoinen matka kanssani. Kun meillä oli maatila vuosia sitten, se oli navettakissani ja sillä oli runsaasti tilaa vaellella. Se tuli toisinaan sisälle, mutta oli todella onnellinen ulkona. Kun menetimme maatilan, se muutti mukanani. Muuttaessamme Coloradoon yritin pitää sen sisällä tasangoilla olevien kojoottien pelosta, mutta se teki täysin selväksi, että se kuolisi mieluummin, kuin olisi suljettuna sisälle. Niinpä minun täytyi antaa sen olla oma itsensä.

Se ei ole koskaan pysynyt kotona, ja se häviää muutamaksi päiväksi kerrallaan. Olen tottunut tähän, mutta hiljattain se oli ollut jo seitsemän päivää poissa ja olin huolissani. Tuona iltapäivänä minun ollessani poissa kotoa, se tuli autotallille, jossa mieheni työskenteli. Sain häneltä tekstarin, jossa sanottiin: "Bailey ilmestyi. Se on likainen ja laiha. Se maukuu, muttei päästä minua lähelleen." Masennuin. Kun pääsin kotiin, lähdin etsimään sitä. Kun löysin sen, kutsuin sitä tavalliseen tapaani, mutta se katsoi minua, kuin sillä ei olisi ollut aavistustakaan, kuka olin. En päässyt tarpeeksi lähelle ottaakseni sen kiinni, ja jos yritin, se vain juoksi karkuun. Olin täysin neuvoton. Aloin ihmetellä, oliko sillä Alzheimer tai dementia, erityisesti koska sillä oli ollut äätrauma pentuna. En ymmärtänyt, miten se ei tuntenut minua, mutta tunnisti kis-kis-kis-kutsuni. En ymmärtänyt, miksi se oli niin likainen ja laiha, kun jätän sille aina ruokaa ulos ja olen nähnyt sen syövän myös silloin, kun se ei tule sisään.

Nukuin tuskin tuona yönä ja päätin hankkia jonkin inhimillisen loukun. Suunnittelin ottaa sen kiinni sillä ja viedä eläinlääkärille, ja tunsin pystyväni tekemään siellä vaikean päätöksen nukuttaa sen pois. En voinut antaa sen nääntyä nälkään tai paleltua kuoliaaksi, ja talvi oli tulossa. Tuona iltana Bailey tuli sisään koiranovesta, mitä se ei tavallisesti tekisi, eikä se ollut ainoastaan puhdas, vaan myös normaali lihava itsensä. Olin järkyttynyt ja hyvin kiitollinen, kun se käpertyi syliini. Luulen, että jos miehenikin ei olisi nähnyt sitä aiemmin, olisin ajatellut, että liioittelin vain, mitä näin aiemmin. Näimme kumpikin Baileystä version, joka oli likainen, peloissaan ja laiha, eikä sillä ollut aavistustakaan, keitä me olimme. Ajattelin jopa, että ehkä olimme kumpikin nähneet eri kissan, mutta Baileyllä on piikkihammas, ja sitä paitsi … tunnen kyllä kissani. (Mielenkiintoista kyllä, se on tullut kotiin joka ilta siitä lähtien ja nukkunut vieressäni yöllä.)

Kysyin meditaatiossa, mitä tapahtui, ja minulle kerrottiin, että kyse oli todellisuuksien purkamisesta. Ihmisaivoni halusivat saada "miten" ja "miksi", mutta minulle kerrottiin vain, että jokaisella todellisuudella on vastakkainen todellisuus. Minua yllytettiin myös jakamaan tämä tarina esimerkkinä.

Tämä esimerkki on kiistaton, toisin kuin ne sähköpostit jotka vannon lähettäneeni, keskustelut jotka vannon käyneeni, tai päivällisen ainesosa jonka tiedän ostaneeni, mutten löydä sitä mistään. Se menee todella perille, miksi he kehottavat olemaan lempeä itsellemme ja toisillemme. On monenlaista "väärinkommunikointia", ja kaksi ihmistä vastakkaisissa näkemyksissä voi puhua kumpikin totta. Mikään ei ole, miltä näyttää, ja voimme vain sallia sydämemme opastaa.

Tuleminen valonhuokujaksi

Monet meistä ovat nähneet todisteita olemisesta korkeammalla värähtelevällä aikajanalla. Siinä on ollut helppoutta, melkein kuin olisi suojeltu. Meistä on tullut ammattilaisia koodien lataamisessa ja niiden ankkuroimisessa Maahan, ja sitten näemme tuloksen siitä peilattuna "tuonne" henkilökohtaisissa ympyröissämme. Tähän ei kuitenkaan sisälly se, mitä näemme uutisissa tai sosiaalisessa mediassa, koska päästämme usein sisään eri versioita todellisuudesta.

Muutamana kuluneena viikkona olen nähnyt todisteita olemisesta alemmalla aikajanalla, kuitenkin myös korkeammalla aikajanalla. Tuntuu siltä, että kuljen kahdessa maailmassa samaan aikaan. Kun näin ulkoisia todisteita alemmasta aikajanasta, mieleni sanoi välittömästi: "Mitä tein väärin? Miten alensin värähtelyäni?" Kuitenkin yhdistyessäni siihen, miltä minusta tuntui, tunsin olevani ok … opastettu, yhdistynyt ja rauhassa. Sisäinen ja ulkoinen eivät enää sopineet yhteen.

Menin matkalle saadakseni selkeyttä, koska meille on aina kerrottu, että peilaamme ulos sen, mitä tunnemme sisällä, ja olin vuosia havainnut sen olevan totta … kuitenkin koin tässä poikkeuksen tuohon sääntöön. Minulle selitettiin, että ne jotka kokevat tätä, eivät ole tehneet mitään väärin, vaan ovat omaksumassa uuden roolin. Kysyin, olimmeko edelleen valonvartijoita ja tilanpitäjiä, ja yllätyksekseni minulle kerrottiin "ei". He selittivät, että olemme nyt VALONHUOKUJIA.

Valonvartiointitehtävä oli oleellinen, koska se auttoi korkeampien verkkojen ankkuroimisessa pakoilleen. Se antoi rakenteen ja rakennustelineet, joille asiat rakennetaan. Tuo tehtävä on nyt valmis niiden osalta, jotka ovat korkeamman ulottuvuuden verkoissa. Nyt tehtävänä on olla valonhuokuja, säteillä valoa ulospäin. Levittää sitä kaikkialle, minne menemme, tuomitsematta oikeaa ja väärää, hyvää ja pahaa, korkeampaa tai alempaa.

Ne jotka ovat omaksuneet tämän roolin, kykenevät ylläpitämään korkeamman taajuuden suurimman osan ajasta ja ovat nyt alemmissa taajuuksissa työntämässä tuota valoa kaikille ympärillä, mutta mikä tärkeintä, omille aspekteilleen joilla on edelleen alempia taajuuksia.

Ymmärrä, että olemme vain fyysisesti alemmassa taajuudessa, mutta mentaalisesti ja tunteellisesti on edelleen tasapaino ja neutraalisuus. Itse havaitsen, että erilaista omaan normiini verrattuna on, että ihmisten tunteet raivoavat, kuten viha ja turhautuminen. Näen enemmän auto-onnettomuuksia ja ihmisten kokevan enemmän byrokratiaa, enemmän hässäkkää vain selviytyäkseen. Se miltä tämä näyttää sinusta, voi olla täysin erilaista. Tiedä, ettei odoteta täydellistä korkeampien taajuuksien ylläpitämistä – niitä täytyy olla vain suurimman osan ajasta. Jokainen kerta kun kaikki se mitä ympärillä on, laukaisee tunteemme, on tilaisuus nähdä oma haavamme, parantaa se ja palata keskukseen. Se tapahtuu nopeammin ja nopeammin, kun meistä tulee ammattilaisia juttujemme kaivamisessa esiin ja puhdistamisessa.

Tämä ei ole helppo tehtävä, kun hyvin paljon asioita paljastuu planeetalla tällä hetkellä, mutta se on tarpeellinen tehtävä. Minusta on kiehtovaa, että tiimini sanoi, ettei tilanpitäminen ole enää tarpeellista – tuo tila on luotu. Nyt meistä tulee esimerkki siitä, mitä merkitsee elää tuossa tilassa.

Vapauden kutsu

Vapauden energia pinnistää esiin. Voimme nähdä tätä, kun hyvin monet poistuvat suhteistaan, työpaikoistaan ja asuinpaikoistaan. Nämä voivat olla tarpeellisia muutoksia, kun määritämme, mitä haluamme tässä elämässä ja mitä taajuuksia haluamme ympärillemme. Jos kuitenkaan emme tarkastele niitä käyttäytymistapoja ja uskomusjärjestelmiä, jotka edistivät sopimattomia asioita elämässämme, luomme ne vain uudestaan. Jos emme tarkastele noita malleja, voimme sytyttää palamaan elämässämme tiettyjä aspekteja, vaikka todellisuudessa ne eivät olleet ongelma.

Kyse on ymmärryksestä, että syvin ja täydellisin vapautemme ei lepää asioiden muuttamisessa "tuolla", vaan sen muuttamisessa, mikä loi ne sisällä. Meillä täytyy olla suurta rohkeutta myöntää, missä todelliset ongelmat ovat kaikissa suhteissa, myös suhteessa itseemme. Katsomalla rehellisesti, missä olemme myötävaikuttaneet tapahtuvaan kaaokseen, voimme lakata täysin osallistumasta siihen, emmekä luo sitä uudelleen toisiin tiloihin. Roolimme omistaminen – tahallaan tai tahattomasti – on tärkeä askel sielumme ruumiillistamisessa.

Usein tunnemme suurinta tuskaa silloin, kun se mitä ihmisemme uskoo ja haluaa, ei ole harmoniassa sielumme kanssa. Kerromme itsellemme paljon tarinoita, luomme pelkoja, keksimme tekosyitä ja syytämme toisia itsemme estämisestä kulkemasta omassa voimassamme. Tämän aika on tullut loppuunsa, minkä vuoksi sisäisestä ristiriidasta on tullut hyvin äänekästä ja tuskallista.

Pyydä tiimiäsi (oppaat, enkelit, mestarit, esi-isät ja elementaalit) auttamaan sinua totuuden etsimisessä malliesi ja uskomustesi takaa (helposti ja sujuvasti tietysti). Vaikka tuntisit kyvyttömyyttä yhdistyä tiimiisi, tiedä, että he kuulevat sinut ja auttavat sinua. Ole läsnä ja etsi merkkejä ja synkronismia. Et ole yksin ja sinua autetaan.

Toivon, että tämä blogi löytää sinut hyvin ja saa sinut todella kaivamaan syvältä sisältäsi, jotta voit vapautua kaikista uskomuksista, malleista ja velvollisuuksista, jotka pitävät sinua jossain sitovassa todellisuudessa. Kiitos teille kaikille, jotka jaatte tämän työn – se merkitsee paljon.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta,
Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

3.11.2018 TSUNAMIENERGIAT AUTTAVAT AIKAJANAMUUTOKSESSA

ViestiKirjoittaja hammer » 05.11.2018 20:11

TSUNAMIENERGIAT AUTTAVAT AIKAJANAMUUTOKSESSA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
3.11.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Monet tuntevat, ettei ole työntöä, motivaatiota ja suuntaa eikä itse asiassa vakaata maaperää, jolla seistä. Se mikä oli kerran selkeää ja suunnattua, tuntuu nyt epämääräiseltä ja hämärältä. Tämä on vähintäänkin epämiellyttävää.

Siitä mitä kutsumme todellisuudeksemme, tuntuu puuttuvan vakaus. Tämä johtuu verkkojärjestelmän muuttumisesta, alempien aikajanojen purkautumisesta ja uusien, korkeamman ulottuvuuden todellisuuksien avautumisesta. Se mitä tämä merkitsee ihmismuodolle, voi olla hyvin dramaattista.

Monet tuntevat ahdistusta, uupumusta ja stressiä kehossa ja hengessä sekä suunnattomuutta. Heräsin yhtenä päivänä valtavaan ahdistukseen, joka pyyhkäisi chakrojeni läpi. Mieli tulkitsi sen yhdeksi vanhoista peloistani, joka koski taloudellista vakautta. Kuitenkin tiesin, ettei niin ollut. Kun yhdistyin tuohon tunteeseen, aloin oivaltaa, että ahdistuksen todellinen syy ei ollut raha-asiat, vaan se, mitä ne edustavat minulle: turvallisuus ja varmuus.

Menin meditaatioon ja tapasin tiimini. Kysyin, miksi minusta tuntui niin turvattomalta. He kertoivat minulle, ettemme ole olleet aiemmin tässä paikassa energiatasolla. Meillä ei ole viitekohtaa, ja se saa mielen ja kehon tuntemaan olonsa hyvin epämukavaksi. Sitten mieli keksii miljoona syytä, miksi meistä tuntuu, miltä tuntuu. Se on oma pieni häiriötekijämme, joka estää meitä kaivamasta syvältä, katsomasta, mikä juuri on, ja parantamista sitä. Usein kysymyksen ydin on: voimmeko luottaa itseemme, sieluumme ja siihen prosessiin, johon ilmoittauduimme?

Sitten kysyin, miksi se on lähtenyt pois, mikä tuntui universumin vakaalta työnnöltä johonkin suuntaan. Se on saanut monet meistä tuntemaan, ettei meillä ole aavistustakaan, mitä seuraavana on, missä olemme tai kuka olemme. Siinä on kuitenkin erilainen energia kuin tyhjiössä, jolloin on työntöä/vetoa energiaan, jota on vaikea tulkita.

He näyttivät minulle kuvaa tsunamista, joka se on vasta alkamassa, ja vesi vedetään merelle mailien ja mailien päähän. He selittivät, että näin on tapahtunut energialle, joka työnsi meitä eteenpäin. Sitten he sanoivat: "Katso merenpohjaa." Tein sen ja näin sellaisia asioita, kuin meritähtiä ja kotiloita, mutta näin myös roskaa ja vanhan ruostuvan pölykapselin. He selittivät, että nyt oli aika oikeasti nähdä, mitä pinnan alla tapahtuu. Meidän pitää nähdä ne kauniit asiat, jotka haluamme pitää, ja ne asiat jotka täytyy poistaa.

Selitin heille, että ilman energiatyöntöä voi tuntua siltä, että projektit, joita työstän, ja tulevaisuuden suunnitelmat (kuten muuttaminen) tuntuvat superkaukaisilta, melkein saavuttamattomilta. Asioiden saavuttaminen on, kuin kävelisi mudassa. He hymyilivät ja sanoivat: "Kyllä, mutta tuossa mudassa rämpiminen on ratkaisevan tärkeää tällä hetkellä."

Minulle näytettiin sitten syviä ojia, joita luodaan joka kerta, kun puskemme tavoitteitamme kohti. Joskus löydämme tuosta ojasta lisää aarteita tai lisää roskaa, joka on käsiteltävä. He paljastivat minulle, että sitten kun energia palaa, ojat ohjaavat energiaa haluamaamme suuntaan. Teemme nyt pohjatyötä, siivoten roskaa ja luoden tukevia polkua, jotta tullessaan takaisin tsunami auttaa meitä todella liikkumaan eteenpäin.

Kysyin, milloin voisimme odottaa eteenpäin liikkuvien energioiden palaavan, ja kuulin: "Kolmen viikon kuluessa."

Minusta tämä oli mielenkiintoista, kun tämä ajoitus on yhtä aikaa sen kanssa, mistä Sandra Walter bloggasi: 21.–25.11. – portti, kosminen sisäänvirtaus ja kollektiivinen kehityskaari/aikajanamuutos ("Marraskuun kehityskaarimuutos – kosmisen Kristuksen polku" 31.10.2018).

On todella uskomatonta aikaa, kun energiat (lataukset, portit ja auringonpurkaukset) auttavat meitä paljastamaan itsemme, kun ruumiillistamme enemmän ja enemmän sieluamme. Kumoamaan uskomuksia, tarinoita ja rajoituksia. Siivoamaan merenpohjan, jotta sitten kun aikajanamuutos tapahtuu, olemme luoneet selkeän polun energian virtaamiselle.

Tätä ei tapahdu ainoastaan henkilökohtaisesti, vaan myös kollektiivisesti, kun meille näytetään totuus ihmisten, paikkojen ja asioiden takana. Tämä voi olla hyvin monimutkaista, kun "tuolla" ei ole vain yhtä totuutta – on vain yksi totuus sinussa. Sinun täytyy päättää, mikä totuutesi on. Kehosi on hienoviritetty tunnistin sille, mikä resonoi sen harmoniaan. Haasteena on kuunnella ja toimia silloin, kun se on tarkoituksenmukaista.

Luottaminen kehoosi ja sen reaktioihin oppaanasi, on taito, joka on kehittyneenä uskomattoman arvokas, kaiken sen melun, kaikkien niiden häiriötekijöiden ja mielipiteiden kera, joihin voimme peittyä, ja tulla vedetyksi pois keskuksestamme. Opettele, miltä tuntuu, kun kehosi ei ole keskittynyt totuuteensa. Salli sen sitten olla oppaasi siinä, mikä on sinua varten ja mikä ei. Sisäinen harmonia auttaa tuomaan sen aikajanan, jota haluamme.

Toivon, että seuraavina kolmena viikkona löydät kätketyt aarteesi, puhdistat roskat ja otat konkreettisia askelia tavoitteitasi ja unelmiasi kohti. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Kiitos teille kaikille, jotka jaatte tämän työn – se merkitsee paljon.

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

8.11.2018 11-11-PORTTI JA SIELUTEHTÄVÄJOUKKUEIDEN YHDISTYMIN

ViestiKirjoittaja hammer » 11.11.2018 09:49

11-11-PORTTI JA SIELUTEHTÄVÄJOUKKUEIDEN YHDISTYMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
8.11.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

11-11-portin ja sielujoukkueiden ja -tehtävien yhdistymisen ymmärtäminen.

Eilen olin tekemässä tavallista maadoittumis-, puhdistumis- ja meditointirituaaliani, kun yksi elementaalioppaani antoi minulle hälytysmerkin, että läsnäoloani pyydettiin toisiin maailmoihin. Heti kun minulla oli vapaa hetki, asetuin aloilleni ja sallin henkeni lähteä.

Löysin itseni vanhan lapsuuteni puun edestä. Se on upea, valtava tammi, jonka alla olin viettänyt monta päivää puhuen sille ja saaden parannusta siltä. Nyt se on portaalini muihin maailmoihin. Astuin ovesta puun tyvessä sisään, tonttuoppaani johtaessa tietä. Normaalisti menemme maanalaiseen käytävään ja jatkamme suoraan jonkin matkaa, ja sitten tulemme ulos Merliinin, Druidien ja Lohikäärmeiden maille. Tällä kertaa kuitenkin käännyimme tiukasti oikealle ja menimme eri suuntaan. Mitä pidemmälle menimme, sitä kirkkaammaksi polku tuli ja sitä elävämmältä se tuntui. Siinä oli uskomatonta sähköisyyttä.

Sitten edessäni seisoi uskomattoman kaunis kultaportaali, joka veti minua itseensä. Olin nähnyt näitä aiemmin, mutten koskaan täällä. Käännyin oppaani puoleen ja sanoin: "Onko se tähtiportti-portaali?" Hän vastasi "kyllä" ja selitti, että tämä on 11-11-portaali. Hän sanoi, että minun täytyi mennä siihen. Odotin, että kun olin astunut sisään, eetteri-itseni olisi siellä jonkin aikaa, kunnes olisi valmis lähtemään, kuten olin kokenut samanlaisia aktivointeja aiemmin. Tällä kertaa kuitenkin astuin portaaliin ja näin, että se johti huoneeseen etäällä.

Kävelin tuohon huoneeseen ja yllätyksekseni siellä oli monia olentoja. Olin hämmentynyt ja yritin ymmärtää, kun Merlin tuli huoneeseen. Hän selitti, että tämä oli osa 11-11-portaalia, johon olemme kaikki astumassa, ja erittäin tärkeä, koska se on VALTAVA askel prosessissamme kollektiivista ylösnousemusta kohti. Tuo portaali oli avautunut hiljattain ja pysyy yleensä auki muutaman päivän 11-11-päivämäärän jälkeen.

Hän selitti, että linkitymme nyt sielutehtäväryhmiimme. Olin tuntenut aiemmin, että olin yhteydessä heihin, ainakin eetteritasolla. Oivalsin kuitenkin, ettei sitä ollut saatettu loppuun. Auttaakseen minua ymmärtämään hän näytti jalkapallojoukkueen. Ennen tätä uskomatonta portaalia joukkueen kaikkia paikkoja ei ollut linkitetty – ainoa linkki oli ollut niiden kanssa, jotka jakoivat saman paikan. Siis pelaava puolustaja oli linkitetty toiseen pelaavaan puolustajaan. Nyt linkitymme maalivahtiin, hyökkääjiin, vaihtopelaajiin jne.

Kysyin, oliko tämä sieluperheen yhdistymistä, ja minulle sanottiin, että tavallaan kyllä, mutta sitä oli täsmällisempää kuvata tehtävään/rooliin liittyväksi yhteydeksi. Kysyin, oliko sillä mitään tekemistä tietoisuussäteiden kanssa. Olivatko kaikki joukkueeni pelaajat tiettyä sädettä? Minulle kerrottiin, että eivät, vaan jokainen säde oli edustettuna siinä. Tällä tavalla työ jota tehdään, resonoisi kaikkien kanssa.

Katselin, kun nämä kauniita kultajohtoja tuli kustakin henkilöstä ja yhdisti heidät toisiinsa ja minut heihin. Sitten minulle näytettiin ilmakuva ja näin, että muotona oli elämänkukka. Tiedän intuitiivisesti, että meidät on levitetty ympäri maapalloa ja teemme työtämme yksilöinä, mutta jättimäinen tukijoukko on takanamme.

Sitten kysyin, mitä tämä merkitsi meille, ja Merlin kertoi, että tehtävät ovat kasvaneet ja kovasti kaivattu koordinointi voi alkaa nyt suuremmassa mittakaavassa. Tämän aloin ymmärtää:

* Ne jotka ovat tietoisia työn tekemisestä astraalissa tai maassa (ley-linjat, puhdistukset, vesisiunaukset jne.), saavat selville, että heillä on uusia joukkuetovereita ja erilaisia työkaluja käytettävissä.

* Niille jotka pystyvät yhdistymään meditaatiossa joukkueeseensa, saatetaan näyttää uusia joukkuetovereita. Pyydä näyttämistä, jos et näe heitä, tai pyydä tuntea heidän läsnäolonsa.

* On resurssi- ja taitovarasto, johon voimme yhdistyä, kun yhteydet ovat valmiina. Tämä on erittäin hyvä asia.

* Kuten kaikissa joukkueissa, on vahvempia ja heikompia pelaajia. Tässä tapauksessa ei ole kyse vahvuudesta tai kyvyistä, vaan siitä, miten parantunut joukkueen jäsen on sisältään. Siksi keskitetään ponnisteluja niiden auttamiseen, joihin sattuu. Tämä saattaa tuntua siltä, että on syvän kollektiivipuhdistuksen keskellä ja se voidaan tulkita omassa muodossamme syvänä suruna, turhautumisena tai vihana. Saatat nähdä unta, että toiset olennot parantavat sinua tai autat toisten olentojen parantamisessa.

* Aivan kuten missä tahansa joukkueessa on niitä, jotka harjoittelevat enemmän kuin toiset ja joilla on suurempi "herruus". Veteraanilla joka on pelannut 15 vuotta, on enemmän kokemusta ja kykyä kuin sellaisella, joka on vasta aloittanut pelaamisen. Kuitenkin kaikkia tarvitaan ja kaikkia autetaan ja treenataan.

* Joukkueita ei koota tietoisuuden eikä kykyjen, vaan sielutehtävän mukaan. Minulle kerrottiin, että joukkueet ovat hyvin määriteltyä. Esimerkiksi jos katsoo laajemmin, siinä olisi tolkkua, että kaikki parantajat olisivat samassa joukkueessa. Näin ei kuitenkaan ole, kun yksi ryhmä voi auttaa juuri herääviä ja toinen niitä, jotka ovat jo pitkällä omalla polullaan.

* Voi olla tunne, että on uutta tukea ja ettei ole yksin. Kuvittele, että rakennat taloa ja vain viisi ihmistä on auttamassa sinua, ja sitten saapuu 50 lisää, jotka ovat valmiita auttamaan, missä tahansa tarvitaan. Jokainen ihminen tuo omat taitonsa, muistonsa ja toiveensa projektiin.

Haasteena on tietysti yhdistyä tähän aspektiisi. Kun luet tätä, tunne, resonoiko se totuutena sinussa, ja jos resonoi, salli sen olla ovesi tietoiseen yhteyteen. Minulle kerrottiin, että tämä tapahtuu planeetalla jokaiselle olennolle, joka on suostunut osallistumaan tähän uskomattomaan aikaan. Tämän ajoitus voi vaihdella kaikilla, mutta 11-11-tähtiportin aikana se tapahtuu, vaikka jotkut ehkä tiedostavat tämän yhteyden vasta pitkä aika sen muodostamisen jälkeen.

Minua pyydettiin julkaisemaan tämä heti, ja toivon, että pärjäät hyvin näissä energioissa ja varaat vähän lepoaikaa, jotta voit paistatella 11-11-energioissa. Universumi tiesi täsmälleen, mitä tarvitsin, koska olen tänä lauantaina yksin kotona, kun perhe on lumilautailemassa. Sitten meidän odotetaan saavan kunnolla lunta sunnuntaina, mikä tekee siitä upean rentoutumispäivän tulen äärellä.

Kiitos kaikille, jotka jaatte tämän työn. Se merkitsee paljon. Lähetän teille kaikille rakkautta ja häivähdyksen innostusta, kun matkustamme tällä kartoittamattomalla alueella.

Huom. 9.11.2018. On erittäin mielenkiintoista, että siitä saakka kun tämä postaus tehtiin, muita on tullut kertomaan, että he ovat nähneet elämänkukan meditaatioissaan. On ollut myös puhetta, että elämänkukkaa on peukaloitu. Romeo Baron Ascensionenergies-sivuilta postasi kuvan siitä, miten alkuperäinen versio oli muodostunut, ja menin välittömästi kananlihalle, koska näin juuri tuon muodostelman yhdistyessäni tiimiini. Minulle meditaatiossa näkemäni kuvio oli elämänkukka – en tiennyt muista, koska en ole opiskellut pyhää geometriaa. Sitten minun täytyi googlata toinen versio, ja tunsin eron. Se minkä näin, on kuvattuna alla vasemmalla, ja se mitä monet pitävät elämänkukkana, on oikealla. Sinä valitset ja käytät erottelukykyä siinä, kumpi tuntuu oikealta sinulle.

(https://jennyschiltz.com/wp-content/upl ... 303497.jpg)
(https://jennyschiltz.com/wp-content/upl ... oflife.jpg)

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

8.12.2018 ITSEJEN YHTEENSULAUTUMISTA JA SIELUSOPIMUKSEN UUDE

ViestiKirjoittaja hammer » 10.12.2018 17:21

ITSEJEN YHTEENSULAUTUMISTA JA SIELUSOPIMUKSEN UUDELLEENNEUVOTTELUA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
8.12.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kunnioitan sitä vauhtia, jolla asiat ovat kohentuneet. Olemme saavuttaneet käännekohdan, jossa planeetan ylösnousemusta ei voi pysäyttää, ja jos niin valitsemme, kuljemme itse sen mukana. Yritän saada parhaani mukaan tolkkua kaikkeen, mitä on tapahtunut, henkilökohtaisten kokemusteni ja sen avulla, mitä näen "tuolla ulkona".

Tämä on aivan epäilemättä paljastumisen aikaa. Voimme katsoa sitä ulkoisesti sen perusteella, mitä maailmassa tapahtuu, mutta mikä tärkeämpää, voimme tarkastella, mitä paljastuu omassa elämässämme. Meillä on ollut hyvin pitkä, monien perääntyvien planeettojen vuosi. Ne vetivät energiansa kauemmas näyttääkseen meille, mikä täytyi nähdä pinnan alla. Vaikka se on saanut monet meistä tuntemaan, että on haavoittuva ja vereslihalla, se on näyttänyt meille, mikä ei enää toimi elämässämme … minkä täytyy muuttua. Mikään tästä ei tunnu mukavalta muodossa, ja usein se mikä on alla, on syvää, syvää surua ja vihaa.

Vihaa ilmaistaan hyvin monilla tavoilla, sattumanvaraisesta väkivallasta ihmisiin, jotka näyttävät vain raivostuvan toisilleen. Viha on tunne, joka on helpompi ylinäytellä ja löytää syy, miksi sitä on. Suru ei ole yhtä helppo. Muutamana viime viikkona olen vain itkenyt muutaman päivän. Minulle on helppoa ilmaista tunteeni, mutta ei silloin, kun minulla ei ole sanoja sille, miksi tunnen, mitä tunnen. En pystynyt selittämään, miksi minulla oli tuo musta surukuoppa kehossani, erityisesti keuhkoissa. Menin meditaatioon hakemaan vastauksia sekä otin ennustuskortteja ja sain aina saman informaation: päästä siitä vain irti, älä kiinnity siihen, päästä se vain ulos.

Vaikka olin antanut itselleni tilaa päästää irti surusta, sitä oli edelleen kehossani. Se oli kuin tukos keuhkoissani. Olin suunnitellut kuntoilla seuraavana päivänä nähdäkseni, saisiko liikunta sen lopulta vapautumaan kehostani. Hengellä oli muita ideoita. Putosin portaissa ja löin keskiselkäni, mikä iski minusta ilmat pihalle ja irrotti tehokkaasti tuon tukoksen. Se oli hyvin pelottavaa, mutta taianomaisesti en loukkaantunut fyysisesti. Ainoastaan ylpeyteni sai kolauksen, kun mieheni seisoi vieressä kuulostaessani sitä, että tein kuolemaa yrittäessäni haukkoa henkeä.

Sen jälkeinen käynti kiropraktikolla osoitti minulle, miten tehokas tuo kaatuminen oli ollut. Selkärangan yläosa ja niska menivät niin helposti paikoilleen, että lääkärikin oli järkyttynyt. Suruvuori oli lähtenyt pois tieltä.

Oivalsin, että joskus jonkin asian taustasyyn tietäminen ainoastaan kiinnittää meidät siihen lisää. Minun ei tarvitse ymmärtää, mitä tämä suru merkitsee, erityisesti kun se voi olla tuskaa tuhannesta elämästä. On parempi antaa sen vain mennä. Kun olin kyennyt päästämään irti tuosta jättimäisestä surutukoksesta, minulle kerrottiin, ettei se ollut kaikki tästä elämästä, vaan monista, ja tämä oli osa integrointiprosessia, jossa olemme tullessamme yhdeksi omassa itsessämme.

Jokainen ihminen joka on päättänyt jatkaa tätä matkaa, käy läpi tämän jossain määrin. Sulaudumme yhteen varjomme, kaikkien aspektiemme, entisten elämiemme ja galaktisten elämiemme kanssa. Tämä ei ole mitään uutta, koska se on prosessi, mutta se tuntuu kuitenkin nopeutuneen. Kun sulaudumme yhteen näiden osien kanssa, voimme tuntea niitä syviä tunteita, joita meillä on ollut noissa elämissä. Usein keuhkot saavat tuon iskun, koska aivan kuten puut ovat hiilidioksidin suodattimia maailmassa, keuhkot ovat kehomme ja sen ainutlaatuisen ilmaisun suodatin.

Kaikkien näiden aspektien integrointi – myös niiden joita pidetään positiivisina – aiheuttaa monia fyysisiä ja tunnereaktioita. Jos sulaudumme yhteen aspektimme kanssa, joilla on alempi värähtely, meidän täytyy muuntaa se ja nostaa korkeimpaan värähtelyymme. Sama pätee fyysisiin vaivoihin. Tämä voi saada tuntemaan, että on kuin jojo mentaalisesti, fyysisesti ja tunteellisesti.

Vaikka se voi tuntua kuin kidutuskammiossa olemiselta, prosessin kannalta on tärkeää saattaa harmoniaan kaikki, mitä olemme, ja parantaa kaikki vääristymä, tuska ja suru. Ymmärrä, että on aina tasapaino, jin ja jang. Sulaudut yhteen myös niiden aspektiesi kanssa, jotka sisältävät uskomattomia lahjoja ja sieluvoimaantumista.

Toinen syy prosessin nopeutumiseen on, että pystymme nyt neuvottelemaan sielusopimuksemme uudelleen.

Sopimuksen uudelleenneuvottelu

Unet ovat olleet äärimmäisen intensiivisiä monilla meistä. Ne ovat hyvin symbolisia, ja niillä on syvällinen merkitys minulle. Jaan kanssanne matkan, jolle minut vietiin, koska se saa ehkä muistamaan omanne.

Näin unta, että suunnittelimme muuttaa ja katselimme erästä taloa. Se oli soma talo, jonka ympärillä oli korkeat, punaiset kalliot. Se tuntui turvalliselta ja suojatulta. Kävelimme tontilla, ja takana oli valtava apinanleipäpuu, jossa oli ovi. Kurkistin ovesta ja näin kokouspöydän ja tuoleja. Seuraavaksi keskustelimme kiinteistövälittäjän kanssa hinnasta, ja hän sanoi sen olevan 555.000 dollaria. Katsoin miestäni ilmeillen "just joo", koska se oli paljon yli budjettimme, ja hän sanoi: "Jen, voimme tehdä tämän." Heräsin silloin koirani pomppimiseen sängyn vieressä. Se auttoi minua heräämään, jotta muistin unen eikä se hävinnyt sumuiseen unitilan. Heräsin ja oivalsin, että numero 555 merkitsee suuria muutoksia ja apinanleipäpuu on myös elämänpuu.

Seuraavassa unessa poistuin junasta ja kävelin jalkakäytävää päästäkseni seuraavaan määränpäähäni. Polku oli leveä, mutta reunat olivat tahmeat kuin terva tai juoksuhiekkaa. Polun ulkopuolella oli silkka kaaos. Näin sotaa, julmuutta, väkivaltaa ja tuskaa. Pelkäsin ja olin päästäni pyörällä kaikesta näkemästäni. Minusta ei tuntunut turvalliselta ja pelkäsin, että eksyisin kaikkeen "tuolla ulkona". Juuri silloin uskomattoman pitkä ja kaunis afrikkalainen mies lähestyi minua ja sanoi: "Autan sinua, sisko. Seuraa minua, äläkä kiinnitä huomiota kaikkeen siihen. Sinun tehtäväsi on pysyä polulla ja tehdä siitä vankempi toisten seurattavaksi." Hän käveli kanssani, kunnes pääsin seuraavaan junaan. Lähtiessään hän sanoi minulle: "Olet turvassa ja suojassa. Pysy todellisella polullasi." Heräsin tuosta unesta vähän hämmentyneenä, mutta kiitollisena, kun minusta todella tuntuu, että minua opastetaan ja olen turvassa.

Muutama päivä myöhemmin olin täysin rauhaton. Minulla oli ahdistunut tunne – olin kuin tiikeri häkissä ja odotin vapauttamista. Olin hyvin ärtynyt ja tiesin, että minun täytyi antaa itselleni aikaa meditoida. Sanoin miehelleni, että hänellä oli "lapsivuoro" ja tarvitsin tosissaan tilaa saadakseni itseni ojennukseen. Tunsin tarvetta tehdä seremonian, joten poltin salviaa ja kutsuin esi-isiä ja tiimiäni. Kun asetuin sitä varten, mitä tulisi seuraavaksi, järkytyin löytäessäni itseni tuon apinanleipäpuun edestä ja kokouspöydän ympärillä oli olentoja.

Seisoin oven ulkopuolella muutaman minuutin, kun korkeampi itseni lähestyi minua ja selitti, että oli aika kirjoittaa uudelleen sielusopimukseni. Se viittoili minua avaamaan oven, ja sisällä näin pöydän päässä istuvan naisen, jolla on edessään suuri valkoinen kirja. Hän kertoi minulle, että kirja sisälsi akaasisen tiedostoni kaikista eläimistä ja oppitunneista.

Hän avasi kirjan ja näytti, että noin 2/3 kirjasta oli tyhjä. Katsoin häntä, ja hän sanoi, että minun tarvitsi päättää, mitä halusin. Mitä halusin luoda eteenpäin kulkiessani? Mitä halusin oppia? Tutkia? Saavuttaa?

Hermostuin välittömästi, ja kaikki epäily ja pelko valtasi minut. Tunsi halvaantuvani. Mitä jos valitsen väärin? Miten pystyn mitenkään katsomaan korkeammasta näkökulmasta ja nähdä kaiken, mitä minun täytyy ymmärtää tehdäkseni tämän päätöksen? Sitten minuun iski syvä pelko, etten ollut sellaisen kunnian arvoinen, että minut vapautetaan vanhoista sopimuksista johonkin uuteen.

Kun istuin siinä järkyttyneenä, mielen kiitäessä tuhatta ja sataa, korkeampi itseni tarttui kädestäni ja sanoi minulle, että minun täytyi vain puhua sydämestäni. Toiveeni, haluni ja pelkojeni vastakohdat (eli jos pelkäsin huonoa terveyttä, pyytää hyvää terveyttä). Se pyysi, etten olisi superyksityiskohtainen, vaan tekisin paremminkin piirustuksen rakennuksesta, jota luodaan huone kerrallaan. Voisin aina sisustaa sen myöhemmin.

Se mitä halusin, kiteytyi kykyyn auttaa ihmisiä transformoimaan elämänsä, maailmansa ja maapallon ja olla samalla aito, tinkimätön, eläen puhtainta iloani ja ollen yhteydessä Lähteen korkeimpaan aspektiin. Ei uhrautumista eikä velvollisuutta. Ei enää oppeja tai uskomusjärjestelmiä, jotka pitävät meidät silmukassa ja aina etsimässä. Se oli uskomattoman vapauttavaa.

Kun nainen oli kirjoittanut kaiken tämän tuohon kirjaan, hän sulki sen ja pyysi laittamaan käteni sen päälle. Kun tein sen, tämä energia syöksyi kehoni läpi ja yhdisti minut uuteen sopimukseen. Minusta tuntui uskomattoman kevyeltä ja iloiselta, kun tulin pois tuolta matkalta.

Sen jälkeen kehoni on käynyt läpi intensiivisiä puhdistuksia, koska kaiken sen mikä ei ole harmoniassa uuden kanssa, täytyy lähteä. Se täytyy nähdä ja vapauttaa. Se on hämmästyttävää ja innostavaa, vaikka onkin uuvuttavaa.

Meillä kaikilla on nyt tilaisuus kirjoittaa sopimuksemme uudelleen. Tästä syystä kaiken sen integrointi, mitä olemme, on nopeutunut. Meidän täytyy tuoda kaikki kotiin ja integroida ne (hyvät, pahat, uskomattomat), ennen kuin voimme mennä eteenpäin ja luoda uusia sopimuksia.

Noin kaksi ja puoli kuukautta sitten minut vietiin matkalle sopeutumaan aspekteihin, joita en halunnut nähdä. Nämä olivat persoonallisuuspiirteitä ja osa sisäistä lastani, jota en ollut vielä parantanut. Se ei ollut helppo juttu, mutta palkkio oli sen arvoinen. Noiden osien integrointi jotka olisin mieluummin ollut näkemättä, auttoi minua olemaan valmis neuvottelemaan sopimukseni uudelleen.

Tiimini on antanut luvan tarjota tuota matkaa jokaiselle, joka tuntuu kutsun, ohjattuna meditaationa, jossa on parantavia taajuuksia, koodeja ja morfisia kenttiä helpottamaan integrointia. Tämä annetaan ryhmäpuhelussa 15.12. He halusivat sijoitettavan sen tarkoituksella 12-12-portin 21-12-päivänseisauksen väliin. 12-12-portti lupaa irrottaa 3D/4D-todellisuuden otteen muodosta, ja tämä valmistelee meidät kohtaamaan todella itsemme ja tulemaan voimaantuneiksi ja ruumiillistuneiksi olennoiksi.

Jos haluat osallistua tähän ryhmäpuheluun, klikkaa tätä linkkiä rekisteröityäksesi (https://events.genndi.com/register/1691 ... 5e6b4885e1). Sinun ei tarvitse olla läsnä osallistuaksesi, koska jokainen rekisteröitynyt saa ryhmäpuhelun, energiapäivitysten ja erillisen meditaatiotiedoston kera, jotta voit kuunnella sen uudestaan ilman oppimisosuutta. Joka kerta kuunnellessasi tämän parantavan meditaation, se vie sinut syvemmälle kerroksiin.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta tänä pyhänä aikana. Pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne. Jättikiitos teille kaikille, jotka jaatte näitä töitä. Sosiaalisen median alustat eivät aina anna tällaisten postausten näkyä, joten minä ja muut bloggaajat luotamme siihen, että ihmiset jakavat niitä.

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

13.12.2018 KORKEAMMAN VÄRÄHTELYN OLENTOJA SAAPUU MAATASOLLE

ViestiKirjoittaja hammer » 16.12.2018 08:12

KORKEAMMAN VÄRÄHTELYN OLENTOJA SAAPUU MAATASOLLE

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
13.12.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Heräsin tänään klo 4.30 ohjeen kera, että minun pitäisi jakaa kanssanne kokemus, joka minulla oli eilen – tuo informaatio toisi vahvistusta ja toivoa. En suunnitellut jakaa sitä, koska olen edelleen syvällä sen prosessoimisessa, mitä tapahtui. Tiedän kuitenkin tarpeeksi kuunnellakseni, kun tiimini pyytää sellaista.

Eilen tapahtui erään asiakassession viime hetken peruutus. Minun täytyi nauraa, koska olin herännyt tuona aamuna kaksi asiaa mielessäni. 1) Minun täytyi liikuttaa kehoani saadakseni jumiutuneen energian ulos, ja 2) minun täytyi tehdä matka. Minulla ei ollut aikaa tehdä kumpaakin asiakastapaamisten vuoksi ja suunnittelin tehdä matkan vasta illalla. No, henki huolehti siitä raivaamalla tilaa minulle.

Päätin istua auringossa kuunnellen rummutusta kuulokkeilla ja mennä vain, minne minut johdatettiin. Olin tuntenut nykimistä koko aamun, joten tiesin, ettei menisi kauankaan, kunnes saisin selville syyn tuohon nykimiseen. Löysin itseni kävelemästä tutulta punertavalta polulta, jättimäisiä mäntyjä ympärillä. Se oli polku, joka johtaa minut paikkaan, jota kutsun Isoäidiksi ja hänen heimokseen. Se oli outoa, että kävellessäni hyvin monia eläinkunnan olentoja liittyi seuraani. Ei vain voimaeläimeni, vaan paljon muita … suuria ja pieniä. Ikään kuin eläinparaati seurasi minua.

Kun saavutin leirin, suuntasin nuotiolle, jolla Isoäitioppaani istui. Hän kertoi olevansa iloinen, että voisin tietoisesti osallistua siihen, mitä tapahtui. Hän selitti sitten, että korkeampi itseni olisi osallistunut joka tapauksessa, mutta he halusivat täyden tietoisuuteni. Hän pyysi minua istumaan kivelle, joka oli lähimpänä häntä, ja pyysi kättäni. Hän koristeli sen sitten mustalla musteella, hyvin samaan tapaan kuin olen nähnyt käsitatuoinneissa Intiassa. Kysyin, mitä varten se oli, ja hän kertoi, että sitä tarvittiin matkani seuraavassa osassa.

Kun hän oli valmis, Merlin tuli sisään ja kysyi, olinko valmis lähtemään. Vastasin myöntävästi, ja hän ojensi minulle tummanvihreän, sulkahuppuisen viitan, jonka olin saanut kesällä. Laitoin sen päälleni, ja sitten minulle annettiin sulkasilmänaamio silmille. Sitten myös Merlin laittoi naamion kasvoilleen. Sen jälkeen sauvalta näyttävä esine leikkasi reiän todellisuuskudelmaan ja minulle ojennettiin käsi, ja astuimme reiästä.

Löysimme itsemme kosmoksesta. Näin Linnunradan ja tähtiä silmänkantamattomiin. Sitten huomasin, että siellä oli muitakin pukeutuneina viittoihinsa ja naamioihinsa. Kaikkiaan meitä oli 13 – Merlin ja 12 muuta, minä mukaan luettuna. Sitten huomasin pyöreän pyörivän kiekon, ja Merlin opasti meitä tarttumaan siihen. Kun tartuimme, meidät järjestettiin käsissämme olevien kuvioiden mukaan. Jokainen kuvio oli kuin avain tuon kiekon operoimiseen.

Kun olimme kaikki asettuneet oikeaan paikkaan, meitä käskettiin vetämään ja laajentamaan tuota ympyrää. Teimme sen, kunnes se näytti melko suurelta. Yritin saada selvää, mitä tapahtui, kun aivan yhtäkkiä pieniä aluksia alkoi tulla läpi. Ensimmäinen ajatukseni oli, että nämä olivat liian pieniä ollakseen aluksia. Sitten yksi tuli lähemmäs, ja oivalsin, että se oli merkaba. Se oli jatkuvasti muuttuva, pyörivä ja liikkuva ja täynnä kaunista valoa.

Katsoin Merliniä, joka sitten selitti, että Maa voi nyt ylläpitää näiden olentojen värähtelyn ja että jotkut ovat vaihdokkaita ja jotkut ovat sielun korkeampi osa niillä, jotka pyrkivät täyteen ruumiillistumiseen. Se sisälsi myös energiaa, jota voisin kuvata vain jumalaksi ja jumalattareksi. Olin vähintäänkin järkyttynyt. Kaikki muut olivat iloisia ja hyvin innoissaan. Selitettiin, että tämä on todella tärkeä merkki siitä, missä olemme tässä prosessissa.

Sitten kun kaikki henkilökohtaiset merkaba-kulkuneuvot olivat tulleet läpi, Merlin opasti meitä hyppäämään tuohon aukkoon. Olin epäröivä, mutta muut tekivät sen riemumielin. Seurasin perässä, ja huomasin liukuvani pitkää putkea. Laskeuduimme sitten uskomattomaan kaupunkiin. Se tuntui kuin korkeammalla värähtelevältä eetterikaupungilta. Olimme sitten rakennuksen sisällä ilman naamioitamme ja viittojamme. Ikään kuin emme enää tarvinneet suojaa.

Yritin tajuta enemmän, missä olimme ja mitä oli seuraavaksi, mutta tämän paikan värähtely oli erittäin korkea ja huomasin vaipuvani uneen. Sitten puhdistin koko illan paljon tiheyttä fyysisestä muodostani.

Vaikka kaikki mitä tapahtui, oli iloista ja riemukasta, se oli myös hyvin pelottavaa. Se oli merkki siitä, missä olemme tässä prosessissa. Tällä planeetalla on niitä, joille annetaan vielä suurempi pääsy kaikkeen, mitä he ovat. Planeetalla on myös niitä, jotka kokevat korkeavärähteisen vaihdokkaan tulevan muotoonsa.

Toivon, että tämä löytää sinut hyvin ja antaa sinulle vahvistusta ja varmistusta siitä, että siirrymme todellakin eteenpäin tällä planeetalla. Toisinaan voimme katsoa ympärille kollektiivia ja tuntea suurta toivottomuutta. Tiedä, että olemme tällä hetkellä syvässä integrointijaksossa, joka on erittäin epämukava, ja ihmiset toimivat epäluonteenomaisesti. Meidän täytyy antaa itsellemme ja toisille tilaa ja armoa päästä tästä läpi.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Syvää kiitollisuutta kaikille, jotka jakavat tätä työtä.

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron