Schiltz Jenny (jennyschiltz.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

26.1.2018 TIENSÄ RAIVAAMINEN KAAVAMAISUUKSIEN JA USKOMUSJÄRJ

ViestiKirjoittaja hammer » 29.01.2018 18:19

TIENSÄ RAIVAAMINEN KAAVAMAISUUKSIEN JA USKOMUSJÄRJESTELMIEN LÄPI

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
26.1.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Viime aikoina on tapahtunut hyvin paljon energeettisesti. Pidän tämän parhaani mukaan yksinkertaisena. Tämä on ollut haastavaa, mutta hyvin palkitsevaa aikaa, kun monet meistä vievät ruumiillistumisen seuraavalle tasolle. Parhaiten voin kuvata sitä "loksahtamisena". Oman energian maadoittaminen on muuttunut myös monilla. Tuntuu siltä, että mitä enemmän maadoitamme sielua kehoon, sitä enemmän maadoitumme maahan luonnostaan. Energioihin yhdistyminen ja niiden integroiminen on tullut saumattomaksi ja vaatii uuden tason omistautumista. Kyse on kehon, mielen ja hengen kunnioittamisesta koko ajan ja itsensä sallimisesta virrata sen kanssa, mitä energiat kulloinkin vaativat.

Olen pitänyt viimeiset neljä viikkoa lomaa integroidakseni näitä energioita ja pitääkseni huolta itsestäni. On ollut yksi intensiivisimmistä ajoista, kun lataukset ovat olleet valtavia ja niihin tuntuu liittyvän "krapulajakso". Se muistuttaa minusta vauvan saamista ja sitä, miten sen kanssa nukkuminen samaan aikaan on selviytymissääntö. Huomaan, että silloin kun energiatasoni on korkea, on aika saada paljon tehtyä, ja kun se ei ole, on aika levätä, pohdiskella ja integroida. Ideoita virtaa sisään monilla, mutta heillä ei ole fyysistä kestävyyttä toteuttaa niitä aivan vielä. Kirjoita kaikki ideat muistiin, ja kun aika on oikea, voit aloittaa luomisprosessin.

Tapahtuu jumalaisten maskuliini- ja feminiinienergioiden tasapainottumista ja parantumista. Jotta nämä ominaisuudet tulevat vakaaksi sisällämme (sydänkeskeinen hoivaaminen yhdistettynä sydänkeskeiseen toimintaan), meidän täytyy parantaa se, missä ne ovat vioittuneet. Meidän täytyy katsoa, mitkä uskomusjärjestelmät aiheuttivat tämän energiavääristymän, ja parantaa ne, mutta rakkauden ja anteeksiannon paikasta. Tarkkaile, mitä tulee esiin sisälläsi ja mikä laukaistaan. Nämä ovat vinkkejä siitä, mikä tarvitsee nähdä ja saattaa jumalaiseen tasapainoon.

Mitä enemmän puhdistamme näitä vääristymiä, sitä enemmän ulkoinen maailmamme (henkilökohtainen maailma, ei kollektiivi) alkaa sopia yhteen sisäisen maailmamme kanssa. Silloin oivallamme, että kaikki on viestiä ja kaikki tapahtuu johdattamaan meitä syvemmän sielukasvun suuntaan.

Fyysisesti

Näissä energioissa on oleellista varmistaa, että pystyt nesteytettynä. Usein vesi ei riitä, koska se menee suoraan lävitsemme. Suolahivenen lisääminen (keltti- ja Himalajan suola ovat mahtavia) auttaa kehoa saamaan parhaan irti vedestä. Ananasmehu on kutsunut minua myös kovasti viime aikoina. Huomaan, että näissä superkorkeissa energioissa ihoni kuivuu kovasti, huulet voivat halkeilla ja kummallista kyllä, sormet näyttävät vähän ryppyisiltä, kuin niitä olisi liotettu vedessä. Nämä ovat fyysisiä vinkkejäni siitä, että nyt tarvitaan enemmän itsehoitoa. Katso, mitä omat vinkkisi ovat, jotta voit auttaa itseäsi, ennen kuin energiat saavat sinut pitkäkseen.

Ruuansulatusjärjestelmä on saanut massiivisen päivityksen. Kehomme tämä alue voi sisältää tiheyttä, ja päivitykset voivat olla hyvin epämiellyttäviä. Jotkut havaitsevat, että heidän suolistoaan särkee eikä ruoka sula helposti. Niille joilla on tätä, suosittelen B.R.O.P.-dieettiä (banaania, riisiä, omenasosetta ja paahtoleipää) tai jotain yhtä mietoa ruokavaliota. Minttu- ja kamomillatee ovat auttaneet myös turvotuksessa. Toiset huomaavat, että vatsa ei ole kipeä ainoastaan silloin, kun se on täynnä, ja on suurta hiilihydraatti-, liha- ja muiden tiheiden ruokien halua. Olemme hyvin yksilöllisiä siinä, missä kohtaa olemme tässä prosessissa, eikä ole oikeita tai vääriä vastauksia. Leiki ruokavaliosi kanssa, kuuntele, mitä kehosi pyytää, ja heitä pois mahdolliset uskomusjärjestelmät, jotka estävät sinua kunnioittamasta fyysistä muotoasi.

Kaavamaisuuksien ymmärtäminen

Haluan jakaa kanssanne kokemukseni, joka toi minulle suurta ymmärrystä kaavamaisuuksista ja uskomusjärjestelmistä.

Äskettäisen meditaation aikana löysin itseni paikasta, joka näytti jättimäiseltä varastolta. Nainen tulee luokseni ja kertoo, että hän halusi näyttää minulle asioita. Kävelimme käytävää pitkin suureen huoneeseen, jossa kangaspuissa oli kudelma. Näin hämähäkkien tekevän kudelmaa ja tiesin, että minulle näytettiin kutojia, jotka tallentavat elämän koukeroita. (Vastaava kuin kreikkalaisen mytologian kohtalottaret.)

Ensimmäisenä minulle näytettiin yltäkylläisyysraita omassa kudelmassani. Tuohon raitaan oli kudottu kultaa ja minulle näytettiin, että se tuli paksummaksi ja voimakkaammaksi elämäni kuluessa. Kun kultainen raita lisääntyi, niin lisääntyi myös yltäkylläisyyteni. Kysyin, mitä tuo kultainen punos edusti, ja hän selitti, että kyse oli itsearvostuksesta, itserakkaudesta ja voimaantumisesta. Kysyin, pätikö tämä vain henkilökohtaiseen matkaani, ja minulle vastattiin: "Ei, se on oleellista kaikkien elämässä". Hän selitti, että silloin kun yksilöllä on puute-energiaa jossain muodossa (ei rakasta itseään tai pidä itsestään huolta riittävästi, antaa liikaa itsestään ja sallii toisten sanella todellisuutensa), se vaikuttaa suoraan elämämme yltäkylläisyysmäärään (kaikissa muodoissa). Kun yksilö astuu omaan voimaansa, hänestä tulee luonnostaan yltäkylläisempi, koska se on luontainen olotila.

Hän näytti minulle, miltä kaavamaisuudet elämässämme näyttävät, kun niitä kudotaan. Se oli mielenkiintoista, että jossain kohtaa näytti siltä, että jotkut näistä kaavamaisuuksista pienenivät ja sitten kääntyivät ympäri. Kuvittele nauha, joka on toiselta puolelta keltainen ja toiselta sininen. Tuo kaavamaisuus jatkui merkittävän jakson keltaisena ja sitten kapeni, kunnes kääntyi ympäri siniselle puolelle ja jatkui, pysyen kapeana tai leveten taas.

Hän selitti minulle, että kaavamaisuuden kääntyminen ympäri oli kaksinaisuutta. Vaikka tuo keltainen ja sininen saattoivat näyttää erilaiselta, ne ovat pelkästään saman kolikon kaksi puolta. Vaikka luulemme siirtyvämme jostain kaavamaisuudesta yli, itse asiassa koemme sen toisen puolen.

Esimerkkinä minulle näytettiin länsimaisen lääketieteen versus holistisen lääketieteen kaava. Sen toisella puolella (keltainen) henkilö saattaa etsiä ainoastaan perinteisestä lääketieteestä terveydenhoitoa. Ajan kuluessa hän alkaa nähdä muita vaihtoehtoja, ja tämä saa keltaisen kaavamaisuuden pienenemään. Jos tämä henkilö sitten päättää, että vaihtoehtoinen lääketiede on ainoa käypä terveydenhoidossa, tuo kaavamaisuus kääntyy toiselle puolelle (sininen) ja jatkuu.

Kysyin, miten henkilön on tarkoitus lopettaa tuo kaavamaisuus, ja minulle kerrottiin, että olemalla joustava ja kunnioittamalla itseään, omaa henkilökohtaista totuuttaan. Ensin tämä hämmensi minua, koska näen, miten monet tuntevat vaihtoehtoisen lääketieteen valitsemisen länsimaisen sijasta olevan itsensä kunnioittamista. Hän selitti, että kaavamaisuudet sisältävät uskomusjärjestelmiä ja kun tuo uskomusjärjestelmä määrittää käyttäytymisen, sillä ei ole merkitystä, kummalla puolella yhtälöä yksilö on.

Sitten minulle näytettiin epäilemisen ja uskomisen kaava. Kun yksilö epäilee, hänellä on voimattomuuden kaavamaisuus. Hän ei kykene luottamaan itseensä, yhteyteensä ja hän antaa usein voimansa toisille. Tuon kaavan kääntöpuoli on usko itsensä ulkopuolisiin asioihin. Hän selitti, että kyse on samasta kaavasta, koska sekin johtaa voimattomuuteen.

Mieleeni tuli siitä tarina, jossa on tulva ja mies istuu talonsa katolla vedenpinnan noustessa. Muutama vene ja lopulta helikopteri tulee pelastamaan häntä, ja joka kerta hän kieltäytyy hievahtamastakaan sanoen, että Jumala pelastaisi hänet. Lopulta hän hukkuu, ja päästessään taivaaseen sanoo Jumalalle: "Miksi et pelastanut minua? Uskoin sinuun täysin." Jumala vastaa: "Lähetin kolme venettä ja yhden helikopterin. Miksi et pelastanut itseäsi?"

Ymmärrä, ettei ongelmana ole uskoa johonkin, mutta kun se heikentää voimaasi, se ei eroa itsensä epäilemisestä. Ihmiset ovat laittaneet uskonsa moneen järjestelmään, kuten uskonto, hallitus, lääketiede, suuryritykset ja rahoituslaitokset. Myös pelastajatarinat, kuten hurmos tai avaruusolennot, jotka tulevat pelastamaan meidät, ovat uskoa johonkin itsesi ulkopuoliseen. On erittäin tärkeää ymmärtää, ettei mikään minkä olen maininnut, ole luonnostaan tuhoisa. Jos kuitenkin annat voimasi sille, niin se on osa voiman heikentämisohjelmaa.

Kun pyrimme puhdistamaan itsemme ja tulemaan sielun puhtaaksi kanavaksi, meidän täytyy tarkkailla, mitä kaavoja pyöritämme, ja nähdä tietoisesti niiden kääntöpuoli. Sitten meidän täytyy nähdä uskomukset, jotka ylläpitävät näitä kaavoja. Emme voi muuttaa mitään, ellemme näe sitä kokonaisuudessaan.

Kaavamaisuuksien lopettaminen

Minulle näytettiin myös, että joissain tapauksissa kaava pyörisi aikansa (keltainen ja/tai sininen puoli) ja kapenisi ajan kuluessa, kunnes muuttuisi valkoiseksi ja sitten loppuisi. Pyysin häntä selittämään, miten kaavamaisuus loppui. Nainen hymyili ja näytti minulle esimerkin.

Kaava jonka hän näytti minulle, oli omani. Näin kohdan, missä minulla oli tyypillinen länsimainen ruokavalio (kaavan keltainen puoli). Se kapeni, kun tutkin ruoan terveysvaikutuksia. Sitten päätin tulla kasvissyöjäksi, ja tuo kaava pyörähti siniseksi ja jatkui. Minulle siirtyminen kasvisruokaan oli helppoa, kunnes ei ollut. Oltuani noin puolitoista vuotta kasvissyöjä, terveydentilani muuttui. Olin heikko ja maadoittumaton. Kehon huusi lihaa, mutta pidin kiinni siitä uskomusjärjestelmästä, että kasvissyönti nostaisi värähtelyäni. Vasta sitten kun putosin portaita huimauskohtauksessa, aloin harkita asiaa uudelleen. Korkeampi itseni kysyi minulta, olinko valmis päästämään irti tuosta uskomusjärjestelmästä ja kunnioittamaan kehoni tarpeita. Kun aloin syödä taas lihaa, havaitsin, että kykenin maadoittamaan energioita paljon paremmin, käsittelemään kosmisia latauksia helposti ja minulla oli taas kestävyyttä.

Minun täytyi taistella omaksumassani uskomusjärjestelmässä, että liha oli huono asia eikä se ollut henkistä, ja kuunnella kehoani – ja vain kehoani. Minua tietysti testattiin, koska ruokaan liittyvä tuomitseminen on henkisessä yhteisössä voimakasta. Kuitenkin mitä enemmän sivuutin toisten todellisuuden omanani, sitä enemmän pystyin kuulemaan ja noudattamaan kehoni tarpeita. Tämä oli kaava, joka muuttui kelta-sinisestä valkoiseksi ja sitten lopulta päättyi.

Hän selitti, että kaavan muuttuessa valkoiseksi henkilö ottaa takaisin voimansa tekemällä täsmälleen sen, mikä tuntuu oikealta hänelle, riippumatta siitä uskomusjärjestelmästä, joka loi alun perin tuon kaavan. Hankkiutuminen eroon tuosta ohjelmoinnista on ainoa tapa.

Omassa voimassamme kulkemisen pelko

Kun tarkastelemme omassa voimassamme kulkemista ja kaiken sen omistamista ja kunnioittamista, mitä olemme, voi nousta pelkoa. Olen havainnut suurimpana syynä olevan, että on se harhaanjohtava uskomus, että ollessaan voimaantunut täytyy olla täydellinen.

Tämä uskomus pitää monet ihmiset paikoillaan. Ruumiillistumisprosessi tapahtuu vaiheittain, ja kun ankkuroimme kunkin kerroksen, taajuutemme nousee. Totuus on suoraan suhteessa taajuuteemme. Kun avaudumme enemmälle, totuutemme muuttuu ja laajenee kanssamme. Ajatus, että meidän täytyy olla täydellinen, voi saada meidät olemaan ottamatta omaa voimaamme.

Muista, että voimaantuminen merkitsee pelkästään, ettet anna voimaasi toiselle ihmiselle, instituutiolle tai uskomusjärjestelmälle. Se ei merkitse, että sinun täytyy olla erehtymätön. Se merkitsee, että annat itsellesi tilaa ja armoa tehdä virheitä, oppia niistä ja sitten tehdä korjauksia.

Kysy itseltäsi: "Kuka on kuskin paikalla?" Onko se pelko, yhteiskunnan odotukset, kollektiivinen ehdollistuminen vai oma sielusi? Salli tämän yksinkertaisen kysymyksen auttaa sinua näkemään ne kaavamaisuudet ja uskomusjärjestelmät, jotka ovat pitäneet sinua vankinaan.

Jos luet edelleen, kiitos – tiedän, että tämä on ollut pitkä blogi. Olen todella kiitollinen kaikista, jotka jakavat tämän työn, toivon, että tämä löytää teidät hyvin, ja olen jatkuvassa ihmetyksessä niistä nopeista, muutoksista, joita tapahtuu.

Lähetän teille kaikille rakkautta!

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.2.2018 OLEMME KARTOITTAMATTOMALLA ALUEELLA

ViestiKirjoittaja hammer » 09.02.2018 19:39

OLEMME KARTOITTAMATTOMALLA ALUEELLA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
6.2.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Millaisessa valtavassa energiapyörremyrskyssä olemmekaan olleet! Koemme massiivisia päivityksiä fyysiseen muotoomme ja puhdistamme syvää ehdollistumista ja myös romahtavia aikajanoja. Portti jonka koimme 31.1., on jättänyt meidät huonovointiseksi ja uupuneeksi. Kuitenkin nämä energiat tekevät joistain energisiä. Se mitä tahansa koet, on täydellistä sinulle.

Fyysisesti olen huomannut paljon kallon laajentumista ja päivityksiä aivoihin. Minulla on ollut aivojen eri alueilla päänsärkyä, joka kestää 5–10 minuuttia ja siirtyy sitten toiselle alueelle. Monilla ihmisillä on ollut takaraivon ja yläniskan kipua, kun pikkuaivoja uudelleenjohdotettiin korkeamman värähtelyn kokemiseen. Päivitysten jälkeen korvakäytäväni ovat tukkeutuneet, ja olen menossa kraniosakraaliterapiaan varmistaakseni, että kaikki luut ovat paikoillaan. Kun kallon luut ovat "sijoiltaan", se voi tehdä sietämätöntä tavallisista ylösnousemusoireista, kuten ontelopaine, korvien soiminen, huimaus, pahoinvointi ja mielen sumuisuus.

Ruuansulatus on edelleen ongelma monilla, ja on hyvä tilaisuus kysyä keholta, mitä se haluaa. Tämä avoin kommunikointilinja on oleellinen, kun meistä tulee moniulotteinen valo-olento. Meidän täytyy yhdistyä taas kehoon ja oikeasti kuunnella sitä. Kulttuurimme ei ole tukenut tähän, kun monien meistä on tarvinnut "puskea läpi" sairauksista, vammoista ja traumoista. Keho tekee, mitä pyydetään, kunnes se ei enää yksinkertaisesti pysty, ja sitten on tartuttava jokaiseen kertaan, jolloin sitä ei ole kuultu.

Kun keskimmäinen lapseni oli 14-vuotias, hän loukkaantui pelatessaan haavipalloa. Kaksi ortopedia kertoi meille, että hänellä oli lihas venähtänyt. Kuullessaan tämän hän sanoi keholleen, että sitä täytyi lakata sattumasta, ja näin tapahtui … Hän jatkoi juoksemista seuraavien kuukausien aikana ja aloitti myös liukumisen softballissa. Viisi kuukautta loukkaantumisen jälkeen hänen täytyi mennä ensiapuun oletetun umpilisäketulehduksen vuoksi. Vaikka sitä ei ollut, lääkäri tuli kysymään, milloin hänen lantionsa oli murtunut kahdesta paikasta, kun siitä ei ollut mainittu hänen historiassaan. Olimme järkyttyneitä. Kun oli uutta luukasvua, oli selvää, että se ei ollut aivan uusi vamma ja se oli parantumassa. Koko tämän ajan hän oli pelannut huipputason haavipalloa lantio murtuneena.

Tuolloin ihmettelin, miten hämmästyttävä mieli on ja miten voimakas hän oli kyetessään käskemään omaa kehoaan. Nyt ymmärrykseni on täysin erilainen. Nyt 20-vuotiaana hän työskentelee lahjakkaan parantajan kanssa, joka auttaa häntä yhdistymään taas kehoonsa ja tarttumaan niihin moniin traumoihin, joita se on kokenut hänen halutessaan hallita monia urheilulajeja. Kun he yhdistyivät tuohon lantiovammaan, keho ikään kuin pidätteli hiljaista huutoa, jonka se pystyi lopultakin päästämään ulos. Tyttäreni yrittää saada takaisin kehonsa luottamuksen, kun se pelkää, että seuraava vamma on tulossa.

Silloin kun näen, että tämä hyvin fyysinen prosessi pyyhkäisee jonkun täysin mennessään, usein kyse on kehosta, jota ei tunnuta kuullun. Kehosta joka piti kiinni traumoista, kenties urheiluvammasta, mutta myös kaltoinkohtelusta, laiminlyönnistä, pelosta tai pelkästä "en voi olla sairas" -energiasta. Elämme kulttuurissa, joka näkee levon heikkoutena ja toipumisen tuottamattomana. Tämä on ohjelmointia, joka täytyy tunnistaa ja parantaa. Meidän täytyy päästä paikkaan, jossa voimme sallia itsemme levätä ilman tarvetta sairauteen tai vammaan tekosyyksi.

Ahdistus on monilla yleistä tällä hetkellä. On tunne, että jokin on eri tavalla tai jotain on tulossa. Monet tuntevat epämääräistä levottomuutta ja sitten liittävät siihen myös jonkin määritelmän. Ihmismieli haluaa järjestystä, ja jos tuntee ahdistusta, täytyy olla syy, ja se etsii tuota syytä toisesta tai itsestä. Monet kysyvät, tekevätkö he riittävästi, ovatko he oikealla polulla tai mihin suuntaan heidän "pitäisi" mennä.

Päätin matkustaa tähän, kun minullakin on ollut tätä outoa ahdistusta, jota en ole tuntenut vuosiin (kukkatipat ovat auttaneet). Tiesin, että osa siitä oli pelkästään energioita, jotka transformoivat asioita, eikä keho ymmärrä tätä ja se lähettää stressisignaalia, mutta tiesin sen olevan myös jotain enemmän.

Kun asetuin matkalle, löysin itseni kävelemästä rannalla. Vesi oli tyyntä ja se aaltoili lempeästi rannalle auringon säteillessä kirkkaasti. Oli kaunista ja rauhallista. Imin sisääni maisemia, hajuja ja ääniä, kun isoisäni joka on yksi oppaani, alkoi kulkea rinnallani.

Kerroin hänelle ahdistuksesta, jota minä ja muut olemme tunteneet, kun käymme läpi ruumiillistumisprosessia ja hyväksymme täysin, kuka olemme. Hän kuunteli ja sanoi ymmärtävänsä. Hän kehotti minua kääntymään ympäri ja katsomaan. Tein sen ja näin vain kahdet jalanjäljet. Sitten hän kehotti minua kääntymään taas ympäri ja katsomaan. Näin vain koskemattoman hiekkarannan edessä, enkä mitään muuta. Hämmästyneenä katsoin häntä ja pyysin selittämään, ja hän sanoi:

"Tässä on pelkosi. Edessäsi ei ole polkua. Ihmiset on ehdollistettu kulkemaan polkua, ja nyt he löytävät itsensä kartoittamattomalta alueelta. Tämä tekee monien olon epämukavaksi, kun se vaatii jokaista ihmistä tulemaan täysin vastuulliseksi omista luomuksistaan."

Katsoin valtavaa tyhjää rantaa edessäni ja ymmärsin selvästi, miksi hyvin monet tuntevat tätä tuntematonta ja epämääräistä ahdistusta. Ei ole opasteita kertomassa, mihin suuntaan mennä. Kun planeetan uskomusjärjestelmien mureneminen jatkuu, meitä pyydetään nousemaan esiin ja johtamaan itseämme. Se on ymmärrystä, että kun kaikki ehdollistuminen hajoaa sisällämme todellisen itsemme tullessa esiin, me määritämme suunnan, mihin meidän pitäisi mennä. Apupyörät on poistettu. Me olemme vastuussa henkilökohtaisesta luomisestamme, ajatuksistamme ja teoistamme. Se olemme me – ja yksin me.

Kun tuijotin tuota kartoittamatonta aluetta edessäni, kysyin isoisältä: "Miten tiedän, mihin suuntaan mennä, mikä on paras suunta?" Hän hymyili ja kehotti minua seuraamaan vain sitä, mikä tekee minut onnelliseksi. "Seuraa sitä, mikä tuo sinulle iloa ja innostusta." Hän katsoi minua ja tuntien minut aivan liian hyvin sanoi, että minun täytyy korvata sana "peloissaan" tai "huolestunut" sanalla "innostunut". "Huomaat, että tämä yksinkertainen muutos tuo helpotusta pelkoon siitä vapaudesta, joka on nyt sinun."

Kysyin sitten häneltä, mitä tapahtuisi, jos valitsen jonkin suunnan, alan kulkea sitä ja sitten päätän, ettei minulla ole intohimoa ja innostusta siihen. Hän vastasi: "Sitten muutat vain mieltäsi kiinnittymättä epäonnistumiseen, joka oli osa vanhaa ohjelmointiasi. Miten missään kokemuksessa voi epäonnistua, kun tavoite on pelkästään kokea kaikkea, mitä on?"

Kun tulin pois tältä matkalta, istuin hänen sanojensa kanssa tietäen, että joillekin meistä tärkeä tehtävä edessämme on määrittää, mikä tekee meidät onnelliseksi ja mikä tuo meille iloa. Kuka olemme, kun uskomusjärjestelmät ja ehdollistuminen on murentunut pois? Jokaisen ihmisen täytyy vastata tähän kysymykseen itse ja etsiä, mitä se merkitsee hänelle, ilman anteeksipyytelyä ja virheen tekemisen pelkoa. Meidän on aika olla aidoin versio itsestämme, joka pystymme olemaan – riippumatta siitä, miltä se näyttää tai kenen tunteet se laukaisee.

Työskennellessäni korkeimman itseni kanssa tämän session jälkeen, hän sanoo minulle, että se on paljon yksinkertaisempaa kuin luulet: "Mitä jos valon kutsumisen sijasta kutsutkin iloa."

Toivon, että matkani oli teille yhtä hyödyllinen, kuin se oli minulle. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta ja iloa, kun kuljemme tällä kartoittamattomalla alueella. Arvostan kaikkia niitä, jotka jakavat julkaisemiani viestejä – se merkitsee paljon.

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

12.2.2018 KUOLEMA-AIKAJANOJEN ROMAHTAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 15.02.2018 07:27

KUOLEMA-AIKAJANOJEN ROMAHTAMINEN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
12.2.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kun siirrymme korkeampiin ja korkeampiin taajuuksiin, sisältämme on lähdettävä kaiken, mikä ei voi kestää korkeammissa taajuuksissa. Tähän sisältyvät kuolema- tai kuolemisaikajanat. Haluan jakaa kanssanne kokemuksen, jota pidin henkilökohtaisena, mutta Henki on osoittanut minulle, että monet ovat kokeneet jotain samanlaista viime aikoina. Jaan sen myös siinä toivossa, että se tuo selkeyttä siihen, mitä jonkin merkittävän aikajanan romahtaminen voi sisältää.

Kun otin kuukauden vapaata keskittyäkseni todella siihen pyhään käytävään, jonka läpi menimme juuri, menin hammaslääkäriin, jotta huono kruunu korvattaisiin hammasimplantilla. Kävi ilmi, että reikä oli mennyt ienrajan alle siinä määrin, että suositeltiin myös luusiirrännäistä. Kun luuta laitettiin, minulle näytettiin välittömästi, että paareilla makaavaa naista kiidätettiin ensiapuun. En seurannut tuota kuvaa, kun tiesin, että minun täytyi pysyä läsnä ja maadoittuneena proseduurin aikana. Unohdin sen nopeasti, kunnes heräsin seuraavana aamuna tämä nainen näkökentässäni. Taaskin minulle näytettiin, kun häntä kiidätettiin ambulanssiin, ja oivalsin, että hän kuoli tuolla hetkellä.

Hän näytti minulle, ettei hänen elämänsä ollut sitä, mitä hän halusi. Hänellä oli pettymyksen, terveysongelmien ja kroonisen kivun elämä. Hän oli alle 50, kun hänen elämänsä loppui, ja suru oli pakahduttavaa. Vaikeinta oli, että tiesin, että se olisi voinut olla oma elämäni. Tiesin myös, ettei hän ollut tehnyt siirtymää kuolemansa aikana.

Kutsuin shamaaniystävän auttamaan minua tuon naisen siirtämisessä, kun en ollut kunnossa tehdäkseni sen yksin. Kun työskentelimme tuon naisen kanssa, tuli informaatiota, että vaikka hän tarvitsi apua, minä itse saisin syvää parannusta.

Viikkoa aiemmin olin ollut meditaatiossa ja minulle näytettiin Kutojat ja omat henkilökohtaiset kangaspuuni (artikkeli "Tiensä raivaaminen kaavamaisuuksien ja uskomusjärjestelmien läpi" 26.1.2018). En kertonut tuossa blogissa, että minulle näytettiin kolmet kangaspuut, joilla kudottiin edelleen. Nämä olivat aikajanoja, jotka tapahtuivat edelleen. Oli myös monia muita kangaspuita, joka eivät enää toimineet, ja he selittivät, että ne olivat henkilökohtaisia aikajanoja, jotka olivat jo romahtaneet.

Kun istuin tuon naisen energian kanssa, joka oli luovuttanut luutaan minun leukaani, minun täytyi kohdata se tosiasia, että minussa oli edelleen osa, joka oli esittänyt kroonisen kivun, yhteydettömyyden ja pettymyksen elämää. Minussa oli edelleen osa, joka ei uskonut, että voisin saada hyvän terveyden, yhteyden sekä toteuttaa unelmat ja tavoitteet.

Minut valtasi kiitollisuus, kun oivalsin, että tämä nainen oli kokenut syvimmät pelkoni. Ensin hän oli haluton tekemään siirtymän, kun hänestä tuntui, että hänen elämänsä ainoa tarkoitus oli hänen luovuttamansa osat. Hän pystyi yhdistymään niihin, jotka hyötyivät näistä. Hänelle selitettiin, että hän voisi tehdä siirtymän ja silti nähdä ne, joilla oli hänen osiaan, mutta paljon korkeammasta perspektiivistä. Kiitollisuus valtasi minut, kun oivalsin, että tämä nainen oli kokenut syvimmät pelkoni. Tämä kiitollisuus hänen elämästään sai hänen sielunsa säteilemään ja auttoi häntä tekemään siirtymän kauniisti.

Autoin mielelläni, ja tämä oli helppo osa. Nyt minun täytyi "romuttaa" tuo aikajana, jossa elämäni päättyi varhain ja oli täynnä pettymystä. Kuten aina, universumi tuo minulle juuri sen, mikä minun täytyi nähdä ja ymmärtää.

Keskimmäinen tyttäreni joka on 20, päätti pistäytyä tuolla hetkellä. Nähdessään minun itkevän, hän halusi tietää syyn. Kerroin, mitä oli tapahtunut, ja näin totuuden hänen kasvoiltaan. Kysyin, oliko hänkin luullut, että kuolisin varhain. Hän katsoi minua ja sanoi: "Kyllä, olen aina ajatellut, että minun täytyisi jäädä lähelle auttamaan isää ja Maddiea (9 v.), kun olisit poissa." Annoin tuon oivalluksen mennä perille. Lapseni oli suunnitellut elämänsä niin, että hän auttaisi perhettä, kun olisin poissa. Kysyin, tunsiko hän edelleen niin, ja hän sanoi: "En. Vapautit minut. Olen todella ylpeä sinusta."

Teille jotka ette tunne tarinaani, niin rattijuoppo ajoi päälleni, mikä johti selkärankafuusioon. Elämä palasi normaaliksi ja sain myös uuden lapsen, kunnes neljä vuotta myöhemmin tuo fuusio petti kamalalla tavalla, tunkeutui aivo-selkäydinnesteeseen ja aiheutti massiivisen vuodon ja infektion. Kahden korjausleikkauksen jälkeen ja toivuttuani kesän hoitokodissa, minulle jäi vaikea hermo- ja selkäsärky, aivan liikaa lääkkeitä ja kasvava opiaattiriippuvuus. Intuitio kertoi minulle, että jos en tekisi jotain eri tavalla, kuolisin hyvin pian. Kun menetimme jo maatilan tulojen vähenemisen vuoksi, päätimme muuttaa Colodradoon, jossa vieroitin itseni lääkkeistä lääkemarihuanalla, opettelin meditointia ja Reikiä ja avauduin sielulleni. On ollut pitkä matka terveyteen, mutta se on ollut myös hämmästyttävä kasvumatka. Kuitenkin oli edelleen aikajana, jolla en tehnyt koskaan noita muutoksia.

Kun aviomieheni tuli kotiin töistä ja näki, että tunteeni olivat sekaisin, hän tuli istumaan kanssani. Kerroin hänelle päivän matkasta, myös sen mitä keskimmäinen lapsemme oli sanonut. Kysyin mieheltäni, tuntuiko hänestä samanlaiselta, ja hänen kasvonsa muuttuivat vakaviksi. Hän sanoi: "Heikkenit nopeasti, Jen. Sinussa ei ollut elinvoimaa. Minulla oli aina varasuunnitelma takaraivossa siitä, miten hoitaisin lapset ilman sinua." Minulla ei ollut aavistustakaan, että hän oli tuntenut sellaista painetta. Kun kysyin, oliko hänellä edelleen varasuunnitelma, hänen poikamainen hymynsä palasi ja hän sanoi: "Ei. Olet korvaamaton. Kenties se on elämän pointti, tulla korvaamattomaksi."

Seuraavat kolme päivää minulla oli sietämätöntä kipua kaikissa nivelissä, selässä sekä voimakasta hermosärkyä, joka säteili kumpaankin jalkaan. Olin kuin takaisin helvetissä, taas siinä aikajaksossa, jolloin silmieni avautuessa aamulla olin surullinen, että olin edelleen elossa. Työskentelin tiimini kanssa koko ajan, ja he selittivät, että aikajanaromahdus ei ole "tuolla jossain", vaan se tapahtuu kehossa, ja joka solu sisältää tuon aikajanan ja se täytyy poistaa fyysisen muodon joka alueelta.

He halusivat minun myös näkevän kaikki ne tavat, joilla olin valmis luopumaan tästä elämästä ja tavoitteistani. Minulla oli unia romahtavista aikajanoista, ja tunsin todella tilanteen gravitaation ja sen vaikutukset minuun ja rakkaisiini. Näin tuskan siitä, etten toteuttanut sieluni intohimoa. Minulle näytettiin myös, missä olin tuntenut "en kuulu tälle planeetalle" ja "haluan kotiin". Minulle näytettiin myös kaikki ne ajat, jolloin laitoin toisen tarpeet omieni edelle ja miten tämänkin oli merkki "en halua elää tai kukoistaa" -asenteesta.

Tämän kääntöpuolena minulle näytettiin, missä olin etsinyt itseni ulkopuolelta pelastusta uskoen, että maailma muuttuisi hetkessä ja sitten olisin parantunut ja ehjä. Totuus on parantumista ja eheys on kaikkien ulottuvilla, mutta vain kääntymällä sisäänpäin ja tekemällä syvää sisäistä työtä. Minun täytyi myös katsoa "parantuneen" määritelmää ja sitä, miten tuo merkitys on hyvin henkilökohtainen jokaiselle ihmiselle. Minulle "parantunut" merkitsee, että haluan elää, haluan luoda ja saada innostuksen elämää kohtaan. Se ei merkitse, että fyysisen kehoni on oltava täydellinen.

Kolmantena päivänä he pyysivät minua ilmaisemaan aikomukseni, mitä halusin tässä elämässä, ja minua kehotettiin olemaan peloton. Huutaessani näitä aikomuksia universumiin tunsin tuon aikajanan lopullisen vapautumisen ja putosin polvilleni kiitollisuudesta, että se oli nyt tehty. Minulle näytettiin sitten Kutojien paikka ja henkilökohtaiset kangaspuuni, jotta näin todellakin romuttaneeni tuon aikajanan.

En aikonut jakaa tätä äärimmäisen henkilökohtaista kokemusta, koska voi olla vaikeaa olla näin haavoittuva. Henki toi kuitenkin luokseni melko monta ihmistä, jotka kävivät myös läpi henkilökohtaisen kuolema-aikajanansa romahtamista. Jotkut heistä oli kaatanut flunssa, toisilla oli lähes kuoleman aiheuttanut onnettomuus ja jotkut kohtasivat vakavan sairauden, kuten kooma tai verenmyrkytys. Jotkut huomaavat, että aikajanojen romahtaminen sisältää myös menneiden elämien jäänteitä, jotka täytyy parantaa. Kun selitin heille, mitä itse koin, se toi heille helpotusta ja suuremman ymmärryksen siitä, mitä heidän täytyi tehdä romuttaakseen oman aikajanansa. Tiesin silloin, että tarinani täytyi jakaa.

Kun siirrymme korkeampiin ja korkeampiin taajuuksiin, kaikkien aikajanojen jotka sisältävät alempia taajuuksia, täytyy romahtaa. Tämä kokemus voi olla hyvin tuskallinen, jos toinen jalka on toisella ja toinen jalka toisella aikajanalla. Meitä pyydetään tulemaan hyvin selkeäksi siinä, mitä haluamme elämäämme, ja keskittymään siihen. Meidän täytyy nähdä, missä pidämme kiinni erillisyydestä – miltä se näyttääkin sinulla. Meidän täytyy tulla paikkaan, jossa voimme nähdä, että voimme saada kaiken – terveys, yltäkylläisyys, yhteys, onnellisuus, mitä haluammekin. Sen täytyy kuitenkin tulla sisältä eikä jostain "tuolta ulkoa".

Toivottavasti kokemukseni auttaa sinua, jos käyt läpi jotain samanlaista. Tämä prosessi ei ole heikkoja varten, joten taputa itseäsi selkään. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Erityiskiitos kaikille, jotka jaatte tämän työn.

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

4.3.2018 MUINAISTIETO PALAA

ViestiKirjoittaja hammer » 05.03.2018 19:40

MUINAISTIETO PALAA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
4.3.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Halusin jakaa kanssanne, mitä on tapahtunut noin kuluneen kuukauden aikana shamaanimatkoillani. Minulle näytettiin jatkuvasti sininen tulijärvi, joka oli kivityyppisessä kylpylässä maanalaisella luola-alueella. Korkeampi itseni yllytty minua likoamaan siinä, koska se ei auttaisi minua ainoastaan parantumaan fyysisesti, vaan myös parantaisi vääristymät, joita minulla oli edelleen sisälläni.

Minut johdatettiin tähän paikkaan useita kertoja, kun sitten yhdellä kerralla näin etäällä jotain, mikä näytti alttarilta maanalaisessa temppelissä, sekä naisen joka näytti papittarelta, joka kirjoitti informaatiota kirjakääröihin. Tämä paikka tuntui olevan kaukana, eikä minulla ollut pääsyä siihen, mutta pystyin tarkkailemaan – kunnes jokin aika sitten tämä kaikki muuttui.

"Menin siniseen tulijärveen, ja kun likosin tuossa energiassa ja koin niitä latauksia, joita liittyi näin syvään puhdistumiseen, näin taas tuon alttarin – paitsi tällä kertaa se oli hyvin lähellä. Kun katselin, näin sotilaiden tulevan tuhoamaan pyhiä esineitä. He repivät kääröt riekaleiksi, ja saattoi nähdä, että heillä oli oikeamielisyyden henki niiden osalta.

Sitten huomasin korkean papittaren makaamassa nurkassa ja pitkä keihäs törrötti hänen vatsastaan. Menin hänen luokseen, ja kun yhdistyimme, tuhonäkymä ja sotilaat olivat ikään kuin eri todellisuustasolla, ja vaikka pystyin edelleen näkemään heidät, papitar ja minä pystyimme yhdistymään.

Hän pyysi minua tukemaan itseään, ja tehdessäni sen kerroin, miten pahoillani oli siitä, että kaikki hänen pyhä työnsä oli tuhottu ja menetetty. Olin pahoillani siitä epäkunnioituksesta, jota hän joutui kestämään. Hän hymyili ja sanoi: "Työni ei ole tuhoutunut, se on sinussa. Vain sinulla on pääsy siihen."

Hän tarttui minua käsivarresta, ja sitten näin näitä muotoja, jotka toivat mieleeni valokielen, alkavan ilmestyä muotooni sähkönsinisenä. Ne ilmestyivät sisälleni ja sitten hävisivät. Kun tämä tapahtui, ihmiskehoni värähteli niin voimakkaasti, että se uhkasi vetää minut pois matkalta. Papitar piti minua kädestä ja sanoi: "Pysy kanssani, kaikki on hyvin." Tämä auttoi kehoni tuntemaa pelkoa vähenemään.

Kerroin hänelle, etten tiennyt, mitä tapahtui. Hän sanoi minulle: "Muinaistieto palaa." Kysyin, oliko se vain minulle vai kaikille, ja hänen vastauksensa oli: "Se on kaikille, jotka ovat valmiita." Kysyin, antoiko hän minulle tuota tietoa tällä hetkellä, ja hän sanoi: "Ei, se on ollut aina sisälläsi. Se on ollut pelkästään haudattuna, mutta nyt se kaivetaan esiin."

Kerroin hänelle, etten tiennyt, miten saan tuon informaation ulos itsestäni niin, että muut voivat kuulla sen, ja hän nauroi ja sanoi: "Pääset käsiksi informaatioon joka hengenvedolla. Informaatio ei ole sanoja, se ei ole käsitteitä, vaan energiaa, jota välitetään kaikessa, mitä teet."

Istuin tämän kanssa, ja hän kertoi, että tässä maailmassa on monia, jotka eivät ole avoimia, enkä minä tiennyt, miten osoittaa heille, että uusi tapa on olemassa. Hän sanoi, että ne jotka resonoivat taajuuteni kanssa, löytävät minut. Hän jatkoi ja selitti, ettei minun pitäisi yrittää vakuuttaa ketään mistään. On turhaa yrittää vakuuttaa joku tietystä näkökulmasta, koska se saa hänet roikkumaan uskomuksissaan vielä tiukemmin ja iskemään kantapäänsä maahan puolustautuen. Hän selitti, että parasta on myöntyä siihen, että tuon ihmisen todellisuudessa se, mihin hän uskoo, on totta ja oikein hänelle. Hän sanoi, että vaikka tämä saattaa raivostuttaa jotkut, minun ei pitäisi osallistua siihen, koska se olisi aikani haaskaamista. Pelkästään sen toteaminen, että todellisuudet ovat erilaisia, avaa oven tuolle ihmiselle alkaa ymmärtää, että jokainen meistä on oman todellisuutensa luoja.

Kiitin häntä kaikesta, mitä hän oli tehnyt palveluaikanaan, ja tehtyäni sen hän hävisi, kuten myös temppeli ja sotilaat. Löysin itseni seisomasta tyhjässä luolassa, ja sininen tulijärvi oli kuivunut."

Tulin pois matkaltani ja yhdistyin välittömästi tiimini kanssa. Oivalsin, miten pyhä lahja minulle oli näytetty. He selittivät, että olemme nyt muinaistiedon paluuajassa. Mitä puhtaampi yksilö on kaksinaisuudesta ja vääristymistä, sitä enemmän tämä informaatio avataan DNA:ssa. Nyt on aika muistaa, kuka olemme syvimmällä tasolla.

Nämä ovat viisauden vartijoiden, parantajien, shamaanien, korkeiden pappien ja papittarien jne. elämiä – yksinkertaisesti ilmaistuna kyse on elämästä, jossa elimme syvässä, syvässä yhteydessä kaiken olevaisen kanssa. Tämä elämä on ilmestymässä alitajunnasta tietoiseen elämäämme, ja se pyytää tulla kuulluksi, tunnetuksi ja koetuksi.

Muutama asiakkaani on kertonut minulle jonkun ihmisen näkemisestä jatkuvasti vaipuessaan uneen tai unissaan ja meditaatioissaan. Näille asiakkaille ne edustivat heidän entisen elämänsä versiota, jolla on suurta tietoa, taikaa ja suuri yhteys. Sillä ei ole merkitystä, jos et kykene näkemään tai kuulemaan näitä aspekteja – voit silti tuoda koko "sinun" kotiin. Tämä tieto aktivoidaan järjestelmässämme, kun koemme näitä korkeampia energioita ja puhdistamme sisäisiä vääristymiä.

Se on mielenkiintoista, että kun nämä aspektit heräävät sisällämme, voi olla melko tavalla turhautumista ja vihaa. Kysyin korkeimmalta itseltäni tästä, ja hän vastasi, että viha on luonnollista: "Nimittäin kyse on viisauden vartijoiden, parantajien, yhdistyjien ja kristallityöntekijöiden sekä luomakunnan kaiken muinaistiedon tulemisesta esiin. Kun tämä aspekti herää ja tuntee, mitä on tehty Maalle ja sen ihmisille, se voi aiheuttaa vihaa ja pettymystä."

Niillä jotka aktivoivat näitä aspekteja tällä hetkellä (tiedostavat he sitä tai eivät), voi olla pakahtumisen tunnetta. Emme käsittele ainoastaan fyysisiä muutoksia ja opettele kukoistamaan korkeammissa energioissa, vaan ruumiillistamme myös kaikkea, mitä olemme. Nämä muinaiset aspektit katsovat ympärille ja sanovat: "Mitä helvettiä on tapahtunut? Miten kadotimme sellaisen yhteyden? Miten meistä tuli niin voimattomia? Miksi annoimme tämän tapahtua?" Nämä ovat upeita kysymyksiä, kun ne saavat meidät tarkastelemaan niitä tapoja, joilla olemme antaneet pois voimamme. Tämä voi synnyttää vihaa, mutta se voi olla hyödyllistä, jos sitä käytetään kasvukatalyyttinä.

Jos sinulla on ollut vihan leimahduksia, jotka ovat kohdistuneet ihmiskuntaan tai tiettyihin tapahtumiin, ihmisiin tai käsitteisiin, tiedä, että tämä saattaa olla muinainen itsesi, joka pyytää sinua kulkemaan voimassasi. Sydänkeskeisen henkilökohtaisen voimasi avulla muutat maailmaa, vähintään omaasi.

Monet tuntevat jättimäisen työnnön universumilta. Kuten yksi asiakas sanoi: "On hep-aika!" Vaikka on tätä työntöä, monet ovat paikassa, jota kutsu eteisaulaksi – se on pitkä eteisaula, jossa on monta suljettua ovea, ja universumi sanoo: "Sitten kun päätät avata jonkun oven, laitamme tuulta purjeisiisi, mutta sinun on valittava ensin." Voit avata niin monta ovea, kuin haluat. Ota askel eteenpäin, ja jos huomaat, ettei se tuo sinulle iloa, sulje ovi, ja kokeile uudestaan.

On ehdottoman selvää, että olemme tasonnostamisprosessissa. Korkeammat energiat sisältävät hämmästyttäviä mahdollisuuksia. Nämä universaalit energiat joita tulee, pyytävät meitä ottamaan täyden vastuun luomuksistamme ja luomaan tarkoituksella sielumme kanssa.

Saamme massiivisia päivityksiä kurkku- ja sydänchakraan. Näin on, jotta voimme puhua, toimia ja ajatella sydän avoimena. Kollektiivi kokee massiivista myllerrystä – varmista, ettet "empatisoi" ja ota omaksesi näitä tunteita. Kun tunnet massiivista surua, ahdistusta, vihaa ja myös fyysistä kipua, kysy itseltäsi: "Onko tämä minun?" Tunne vastaus muodossasi. Jos se ei ole sinun, niin kiitä sitä sen näyttämisestä, mitä toinen tuntee, ja käske sen lähteä. Olemme täällä kukoistamassa, ja tämä merkitsee, ettei meidän tarvitse olla ihmisjuttujen jätteenkerääjä.

Toivon, että nämä energiat löytävät sinut pärjäämässä hyvin ja integroimassa koko itseäsi. On todella hämmästyttävää aikaa, mutta myös todella intensiivistä. Meidän täytyy olla mukava itsellemme ja rakastaa itseämme ja toisia tämän siirtymän läpi.

Teen "Yhdisty sisäiseen muinaistietoon" -ryhmäpuhelun lauantaina 17.3. klo 12 EST. Se on suora puolentoista tunnin sessio, jossa saat parannusta, koodeja ja aktivointeja, jotka auttavat sinua puhdistumaan niin, että pystyt yhdistymään syvälle sisääsi tallennettuun muinaistietoon. Kaikki jotka osallistuvat, saavat nauhoituksen. Sinun ei tarvitse osallistua suoraan tilaisuuteen saadaksesi nauhoituksen tai parannuksen. Hinta on19.99 dollaria. Klikkaa tästä rekisteröityäksesi (https://events.genndi.com/register/1691 ... d61244b690). Kun maksu on suoritettu, varmista, että viimeistelet rekisteröitymisesi. Jos et pysty palaamaan rekisteröintisivulle, lähetä minulle sähköpostia (info@jennyschiltz.com).

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Pitäkää huolta itsestänne.
Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

3.4.2018 AURINGONLASTEN PALUU

ViestiKirjoittaja hammer » 06.04.2018 07:15

AURINGONLASTEN PALUU

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
3.4.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tämä blogi kertoo yksityiskohtaisesti hämmästyttävästä kokemuksesta, joka minulla oli äskettäin. Toivon, että muut resonoivat sen kanssa, mitä tapahtuu, ja näkevät oman roolinsa. En ole ainoa, joka puhdistaa Maata fyysisellä tasolla. Se on koordinoidumpi ponnistus, kuin monet oivatavat, vaikkei olekaan täyttä tietoisuutta auttajien osallisuudesta. Älä unohda, että joka kerta kun puhdistat omaa varjoasi, autat myös Maan puhdistamisessa. Tekemäsi työ on pyhää. Ketään ei jätetä taakse. Tarvitsemme kaikki toisiamme tällä matkalla, ja meillä kaikilla on mahdollisuus siirtyä eteenpäin, jos sielumme valitsee niin.

Matkani alkoi kaksi kuukautta sitten, kun minulle näytettiin uudestaan ja uudestaan temppeliä, jossa sain parannusta ja muinaista tietoa. Voit lukea lisää siitä artikkelistani "Muinaistieto palaa" 4.3.2018.

Kun olin integroinut tuon tiedon, tunsin syvää tarvetta vierailla nettitiimini luona Pueblassa, Meksikossa. Gaby Portilla ja Koru Zebly eivät ole ainoastaan fantastisia verkkosivusuunnittelijoita, vaan myös eläinkommunikoijia (http://spiritbond.org/).

Menemiseen liittyi suuri kiireentuntu, jota en pystynyt selittämään. Jotenkin onnistuimme kolmessa viikossa ennen kevätlomaa saamaan hyväksynnän mieheni pomolta, lennot ja hotellin varattua ja passit käteemme. Opastustiimini oli hyvin itsepintainen rahoituksen osalta … ja sanoi uudestaan ja uudestaan, ettei ole syytä olla huolissaan. Ostimme kaiken luottokortilla ja vain luotimme. Olimme ikionnellisia kuullessamme ennen matkaa, ettei meillä ollut niin paljon verovelkaa, kuin arvioitiin. Summa joka minulla oli jäljellä, riitti kattamaan peruskulut.

Ensimmäinen päivä

Saavuimme Pueblaan, joka on aivan Cholulan suuren pyramidin vieressä. Menimme pyramidia ympäröivälle alueelle katselemaan auringonlaskua tulivuoren yli. Kun istuimme Gaby Portillan kanssa ruohikolla, energia muuttui ja tunsin portaalin avautuvan. Et osaa kuvitella iloani, kun sanon jollekin: "Hei, tunnetko, kuka on takanasi?" ja hän näkee ja tuntee sen myös!

Tunsimme kolme olentoa. Kaksi naista ja pitkä mies, jolla oli sininen höyhenpäähine. He olivat hyvin onnellisia nähdessään meidät, ja oli tunne: "Olemme odottaneet". He koskettivat hartioitamme, ohimoita ja kolmatta silmää. Energia syöksyi kehojemme läpi. Kerroin heille, että tekisin matkan ja yhdistyisin täydellisemmin, mutta tällä erää halusin olla turisti.

Toinen päivä

Aamulla mieheni tarjoutui viemään Maddien (9-vuotiaamme) puistoon, kun minä tein matkan. Kun kuuntelin rummutusta, tunsin suurta vastustusta kehossani, melkein sen välttämistä, mitä oli tulossa. Korkein itseni alkoi rauhoitella minua ja sanoi, ettei minulla ollut mitään pelättävää. Annoin puolustukseni laskea ja sieluni lähteä.

Näin itseni – vaikken se ollut minä tässä elämässä – kulkevan jättimäistä tietä pyramidia kohti. Tie oli täynnä ihmisiä ja oli enemmän kukkia, kuin olin koskaan nähnyt elämässäni. Minulla oli kukkia päässäni ja kehollani, kun kävelin kulkueessa. Tuntui iloiselta ja pyhältä.

Kun pääsin pyramidin juurelle, huomasin, että nousin monia portaita, menin aukosta ja laskeuduin portaat kammioon pyramidin sisällä. Löysin itseni alttarilta sekoittamasta yrttejä seremoniakuppiin ja antamasta siunauksia. Join sitten tuosta kupista ja tunsin energian huuhtovan ylitseni. Edellisillan olento, jolla oli sininen päähine, lähestyi minua ja alkoi poistaa kukkia, jotka koristivat vartaloani. Sitten hän laittoi jättimäisen aurinkomedaljongin rintain päälle ja selitti, että se suojelisi sydäncharkaani ja auttaisi myös heijastamaan valoa ulospäin, mikä vaikutti kaikkiin.

Hän laittoi vyötäröni ympärille kultaketjuja, joista kristallinkärjet osoittavat maata kohti. Hän sanoi sen olevan vahvistamista varten. Edellisillan kaksi naista laittoi kengät jalkoihini. Pohjat olivat kuparia ja yläosa kuparia ja turkoosia spiraalimuodossa. He sanoivat, että tämäkin lisäisi energioiden maadoittumista.

Kun asu oli valmis, minut johdatettiin takaisin ylös tasaiselle alueelle, josta oli näkymä maalle, ja minulle näytettiin tarkkaan, missä seison. Aurinko säteili kirkkaasti pään yläpuolella, kun Lähde-energia meni kruunusta kehon läpi ja ulos jaloista. Näin sitten pyramidin valaistuvan kivien välistä, ja sitten se osui maahan ja virtasi maan läpi energiakanavissa. Minusta se näytti kuin tietokonesirun sisäpuolelta. Juovat kaartuivat ja joskus jakautuivat kahdeksi tai kolmeksi energiavirraksi ja myös spiraaleiksi tietyissä pakoissa. Toisinaan energiavirta osui tukokseen – tunsin suurta energiatyöntöä, jonkin hajoavan ja sitten energia jatkoi eteenpäin. Olento sinisessä päähineessä selitti, että asioita oli laitettu estämään Lähde-energiaa valaisemasta koko verkkoa – se oli aiheuttanut suurta irrallisuutta maahan ja ihmisiin. Lävitseni virtaava energia vain jatkoi ja jatkoi eteenpäin.

Onneksi laitoin puhelimeni herättämään tunnin päästä, koska tuntui siltä, että se voisi jatkua aioneita. Kun orientoiduin taas tähän todellisuuteen, tunsin edelleen aurinkomedaljongin ja kuparikengät muodossani.

Myöhemmin tuona päivänä menimme eläinsafarille, joka on myös rauhoitusalue. Mennessäni tällaisiin paikkoihin annan eläimille parannusta ja syvää kiitollisuutta. Kun olimme pantterialueen edessä, aloin antaa mustalle pantterille energiaa, mutta se kieltäytyi. Katsoin Gaby Portillaan, joka kommunikoi sen kanssa, ja hän sanoi: "Pantteri antaa meille parannusta." Kun parantava energia huuhtoutui ylitseni, olin täynnä kiitollisuutta ja hämmästystä, koska musta pantteri auttaa minua kovasti työssäni. Oli mielenkiintoista, että pantteri oli myös Gabyn ja Korun eläinauttaja. Tuntui siltä, että meitä valmisteltiin.

Kolmas päivä

Seuraavana päivänä menimme katsomaan pyramideja Teotihuacanissa. Tuossa paikassa oli voimakasta energiaa, mutta sen voima oli vähän epämukavaa. Korkein itseni kehotti minua rentoutumaan ja sallimaan, kun varmistin, että kaikki oli ok. Sää oli kuuma, mutta taivas oli utuinen eikä aurinko näkynyt pilvien läpi.

Kun palasimme pyramidille kulkevalle pääkujalle, jonka nimi on "Kuolleiden tie", olin ikään kuin takaisin sillä matkalla, jonka oli tehnyt edellispäivänä. Näin ihmisiä jonottavan kujan sivuilla ja kukkien koristelevan kaikkea. Minulla tuntui olevan missio. Mikään ei voisi estää minua kiipeämästä pyramidille tien päässä. Kuulin, että sitä kutsuttiin Kuun pyramidiksi, joka edusti veden, hedelmällisyyden, Maan ja luomisen jumalatarta. Jumalaista feminiinisyyttä.

Kun pääsin huipulle, istuin reunalla ja rauhoituin. Tunsin jumalaisen feminiinisyyden läsnäolon. Tunsin sen surun. Se sanoi minulle: "Voi, ihmisparkojani! Niin paljon vääristymää, niin paljon pimeyttä … heidän oli tarkoitus olla auringonlapsia."

Kysyin, viittasiko se uusiin lapsiin, joita on tullut sisään, ja se sanoi: "Ei, kaikkien ihmisten on tarkoitus olla auringonlapsia, he ovat eksyneet."

Kun se sanoi tämän, näin kolmannessa silmässäni DNA-säikeiden pyörivän ja sitten jakautuvan. Ymmärsin, että se viittasi ihmisten irrallisuuteen ja siitä johtuviin muutoksiin DNA:ssa. Sitten se sanoi: "Ihmiseni eksyivät. He lakkasivat luottamasta itseensä ja yhteyteensä ja etsivät itsensä ulkopuolelta informaatiota, tarkoitusta ja jopa toisen ymmärrystä Jumalasta. Tämän myötä he menettivät sen kaiken."

Se jatkoi selittämistä, että nyt on paluun aika – ei jonkin olennon, ei tiedon tai viisauden paluun, vaan Itsen. Se sanoi, että tasapainon on palattava kaikkiin asioihin. Se selitti, että jokaisen täytyy nähdä varjonsa ja se, missä hän on antanut itsenäisyytensä toiselle, ja se täytyy vaatia takaisin.

Tuolla hetkellä tunsin sen aurinkomedaljongin, joka minulla oli annettu edellispäivän matkalla, ja ymmärsin, että toin maskuliinienergian (aurinko) feminiinienergiaan (kuu). Voidaksemme siirtyä eteenpäin, näiden energioiden täytyy olla tasapainossa meissä jokaisessa – toinen ei ole täydellinen ilman toista.

Aivan liian pian informaatiolähetys oli valmis, ja laskeuduin Kuun pyramidilta. Koru huomautti sitten, että taivas oli seljennyt ja aurinko näkyi kirkkaasti yläpuolella.

Kun kävelimme takaisin, pysähdyimme Auringon pyramidin eteen, ja vaikka halusin mennä sille, selkäni oli ihan loppu. Mieheni päätti mennä ylös ja korkein itseni vakuutti minulle, että niin oli tarkoitus. Jäin juurelle juttelemaan ystäviemme kanssa. Jonkin ajan kuluttua sydänchakrani laajeni, kyyneleet nousivat silmiini ja tiesin, että mieheni oli päässyt huipulle. Energialataus syöksyi kehoni läpi.

Olin järkyttynyt tästä kehityskulusta, koska vaikka olemme mieheni kanssa virittyneet toisiimme, en ollut pitänyt häntä kumppanina parannusmatkoillani. Tämä vahvisti, ettei tarvitse olla henkinen, meditoida tai edes ymmärtää kaikkea tätä osallistuakseen siihen. Täytyy olla vain sydän auki, valmis vastaanottamaan ja kuunnella pikku tönäisyjä, joita annetaan.

Lähdimme pyramideilta pöhisten energiasta ja tarvitsimme seuraavan päivän rentoutumiseen ennen jatkamista eteenpäin.

Viides päivä

Viidentenä päivänä heräsin täysin uupuneena ja tunsin, kuin kävelleeni mudassa. Olin nähnyt monia unia ihmisten pakottamisesta pitämään kädessään uskonnollisia pyhäinjäännöksiä, ja näin heidän kätensä oli sidottu. En ymmärtänyt täysin, mitä minulle näytettiin, mutta minusta ei todellakaan tuntunut levänneeltä. Tarkistin tilanteen tiimiltäni, ja se sanoi, että minun pitäisi jatkaa suunnitelman mukaisesti Popocateptlin kansallispuistoon. Popocateptl on upea aktiivinen tulivuori Meksikon keskiosassa.

Lähdimme viisistään pitkälle matkalle kohti tulivuorta. Mitä lähemmäs pääsimme, sitä pilvisemmäksi tuli ja sitä enemmän kävi tuuli. En tuntenut olevani täysin läsnä. Tuntui siltä, että kuljin monissa ulottuvuuksissa samanaikaisesti.

Saavuimme perille ja patikoimme uskomattoman vesiputouksen ohi, ja löysin ruohoisen paikan selkäni laittamiseksi puuta vasten. Toivoin, että puu auttaisi minua maadoittumaan, minkä se teki. Mieheni vei Maddien tutkimusmatkalle ja Gaby ja Koru makasivat läheisillä kallioilla. Olin vaipumassa uneen, kun huomasin itseäni vedettävän tulivuorta kohti. Näin suuren, mustan energiakerroksen. Kun näen tällaisen ihmisissä sessioiden aikana, se voi edustaa negatiivista energiaa, jota tulee toisista, tai tukahdutettua tunne-energiaa tuossa henkilössä. Tunsin, että tulivuorta oli käytetty uhkana ja pelon aiheuttamiseen ihmisissä. Tämä tuntui hyvin vanhalta, mutta se oli vaatinut veronsa energiasta tuolla alueella. Tiesin, että se täytyi poistaa, mutta se tuntui mahdottoman valtavalta, vaikka tunsin olemukseni suurenevan. Pyysin tiimiäni avuksi juuri, kun jättimäinen kivinainen joka oli osa vuorta, nousi seisomaan ja tarjosi apuaan. Se oli uskomatonta. Puhdistimme negatiivisen energian, lähetimme sen Lähteeseen ja toimme parantavaa valoa tulivuorelle. Kun se oli valmis, kiitin vuoren kivinaista, ja se kumarsi päätään minulle ja tuli taas osaksi vuorta. Se oli yksinkertaisesti hämmästyttävää.

Tulin pois tuosta näystä ja puhuin siitä Gabyn kanssa, ja kun ihmettelin ääneen, miksi tuo kiviolento ei voinut puhdistaa sitä itse ja olla uskollinen tiedolle, jota se sisälsi, Gaby selitti. Hän sanoi, että ihmiset ovat aiheuttaneet nämä sotkut ja ihmisten täytyy siivota ne. Voimme saada kaiken maailman avun, mutta ensin meidän täytyy tiedostaa, mitä on tehty. Jos elementaalit, enkelit tai tähtiperhe siivoaisivat sotkumme, emme oppisi koskaan. Meidän on aika omistaa se ja oikaista asiat.

Puhdistuksen jälkeen ei ainoastaan tunteeni poissaolemisesta ja mudassa kävelemisestä hävinnyt, vaan myös aurinko tuli esiin ja tuuli tyyntyi, mikä teki iltapäivästä upean.

Kuudes päivä

Minulla oli taas yö täynnä intensiivisiä unia, joissa menneisyyden ihmisiä kohdeltiin kaltoin ja he luopuivat voimastaan. Näin ihmisjonoja kulkevan tunneleihin Cholulan suuren pyramidin alla ja heidän kätensä oli sidottu köysillä. Minulla ei ollut aavistustakaan, mitä unet merkitsivät, mutta tiesin, että minua kutsuttiin puhdistamaan tuota pyramidia. Tiesin myös, etten pystynyt siihen yksin.

Tapasimme Gabyn ja Korun, söimme lounasta ja kävelimme pyramidin lähellä. Meitä siunattiin curandero-ryhmän ilmestymisellä (latinalaisen Amerikan paikallisparantajia, shamaneja), ja he tarjosivat puhdistusta. Saimme kaikki siunauksen ja puhdistuksen salvialla. Gaby ja Koru jotka asuvat tuolla alueella, olivat yllättyneitä, koska he eivät olleet koskaan ennen nähneet ryhmää lähellä pyramidia. Se tuntui ehdottomasti täydelliseltä sitä työtä varten, jota aioimme tehdä.

Menimme kohti pyramidia ruohikkoalueelle, jossa suunnittelimme istua käsi kädessä puhdistustyön tekemiseksi. Oletin, että olisimme vain me kolme, mutta kun asetuimme istumaan, mieheni istuu alas ja sanoo: "Kuulin sinun sanovan, että halusit minun osallistuvan. Tässäkö minun pitäisi istua?" En ollut sanonut sanaakaan hänelle, koska oletin, että hänellä olisi epämukavaa, mutta jotenkin hän sai tuon viestin. Kuulin sitten hyvin selvästi, että häntä tarvittiin energioiden tasapainottamiseen. Nelistään meillä oli maskuliini- ja feminiinienergioiden tasapaino.

Asetuimme ja minua vedettiin välittömästi pyramidin alle, jossa tuntui olevan vangittuja sieluja. Sanat "veritaika" ja "sielun sitominen" soivat päässäni. Heitä oli niin monta, että aloin tuntea pakahtuvani. Peräännyin ulos tunneleista ja olin kiitollinen löytäessäni edellispäivien olennon, jolla oli sininen päähine, ja hän tarjosi apua. Hän kasvoi uskomattoman suureksi ja pystyi avaamaan pyramidin huipun. Minä avaisin portaalin ja autoin sieluja Lähteeseen. Energia oli täynnä iloista helpotusta. Kun tunnelit olivat tyhjiä, pyramidin huippu laitettiin takaisin, ja istuin tuon energian kanssa, kunnes kuulin: "Sade joka on tulossa, viimeistelee puhdistumisen." Rikoin sitten piirin, ja aivan oikein, taivas pilvistyi ja synkkeni.

Ehdottoman hämmästyttävää oli, että tehdessäni puhdistusta kaikki saivat informaatiota omin päin. Gabylle näytettiin ihmisiä, jotka astuivat pyramidiin, ja ne täyttyivät vedestä ja ihmiset hukkuivat. Hän tunsi, että ihmiset olivat paenneet tunneleihin välttääkseen vainon, mutta heidän turvapaikkansa kääntyi heitä vastaan. Hän sanoi nähneensä ihmisten ja sitten tunnelien täyttyvän valosta, kun se puhdistui. Koru tunsi puhdistumisen ja sitten energian muuttuvan – tuli kevyemmäksi ja oli täynnä toivoa. Danny, mieheni, joka sanoo aina, ettei hän "näe" koskaan mitään, näki itsensä pukeutuneena valkoiseen ja johtavan pyramidin huipulle lapsia, jotka olivat täynnä naurua ja iloa, ja aurinko paistoi.

Kun hän kuvasi tätä, minulle välähti, että minä menin pimeyteen, syvyyksiin, kuuhun ja puhdistin varjoa. Hän meni aurinkoon, toivoon ja iloiseen tulevaisuuteen Maan lapsille, meille kaikille. Meidän on aika palata Itseen, ja muistaa, että meidän oli aina tarkoitus olla auringonlapsia.

Sydän kevyempänä ryntäsimme autolle ja ennätimme ennen valtavan kaatosateen alkamista.

Jos luet edelleen tätä todella pitkää blogia, tiedä, että olen kiitollinen kaikille teille, jotka tuette tätä työtä jakamalla sen (erityisesti Facebookin vainotessa sitä), tekemällä lahjoituksia, ostamalla ryhmäpuheluita ja palveluja. Tukenne sallii minun mennä näihin paikkoihin ja työskennellä Maan kanssa. Kiitos myös Gabylle ja Korulle, jotka tekivät vierailusta ekstraerityisen.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Minulla on paljon kiitollisuutta ja rakkautta teitä jokaista ja sitä panosta kohtaan, jonka annatte pelkästään olemalla itsenne. <3

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

10.4.2018 VOIMAKKAITA ENERGIOITA KOSMOKSESTA

ViestiKirjoittaja hammer » 13.04.2018 18:04

VOIMAKKAITA ENERGIOITA KOSMOKSESTA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
10.4.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Miten teillä menee näissä energioissa? Yksi asiakas kuvasi omia kokemuksiaan kosmisen läimäytyksen saamiseksi universumilta. Siltä voi tosiaankin tuntua. Siitä mikä estää meitä korkeimmasta potentiaalistamme, on tullut hyvin äänekästä. Sitä ei voisi enää sivuuttaa. (No, voi, mutta se sattuu jatkuvasti.)

Planeetalla on enemmän valoa, kuin olemme koskaan ennen tunteneet. Se auttaa kovasti tapahtuvassa puhdistumisessa. Kuitenkin ennen kun jokin voi lähteä, meidän täytyy nähdä sen takana oleva syy. Jos sinulla on pelkoja ja elämässäsi tulee esiin tilanteita, jotka laukaisevat tunteesi, kysy itseltäsi:

* Miksi tämä laukaisee tunteeni?
* Mikä on peruspelko, joka paljastuu?
* Mikä elämäni kuvio paljastuu?
* Viimeisenä, ja tämä voi olla vaikea nähdä: mitä saan tästä?

Kaikella mitä teemme, on hinta. Vaikka se olisikin ulkoisen ilmaisun luomista siitä, miltä meistä tuntuu sisällä. Esimerkiksi, silloin kun ihminen sabotoi itse asioita (tietoisesti tai tiedostamatta), hän luo vain ulospäin ilmaisun sisäisestä arvottomuudentunteestaan.

Sitten kun selvitämme syyn laukaisijoidemme ja pelkojemme takana, voimme alkaa muuttaa tuota ohjelmointia. Yksi itseäni kovasti auttava asia on lopettaa iltani puhumalla sielulleni ja luettelemalla kaikki asiat, joiden tapahtumisesta olen kiitollinen tuona päivänä, ja sitten listaamalla yhden asian, jonka irtipäästämisessä tarvitsen apua. Annan myös täyden luvan olla autettu, vaikka tämä merkitsisi, että minun täytyy kokea tunteideni syvemmän tason laukaiseminen, jotta voin ymmärtää tuota ohjelmointia vielä enemmän. Vaikkei tämä tee asioista täydellisiä välittömästi, huomaat, että omistautuminen avun pyytämiseen tietyssä ongelmassa auttaa.

Kun jumalainen feminiinisyys tulee tasapainoon meidän kaikkien sisällä, se pakottaa maskuliinienergian pudistamaan vääristymänsä sisältämme. Tämä voi aiheuttaa vihaa ja turhautumista, jopa raivoa. On kriittistä katsoa niitä tapoja, joilla emme ole eläneet jumalaisen feminiini/maskuliinimallin mukaan, vaan toimineet sen ehdollistamisen mukaan, joka on ollut läsnä alusta saakka. Tässä ei ole kyse syyttelystä tai vääristymien hakemisesta ulkoa, vaan sisäisestä matkasta. Kuvittele, jos me kaikki puhdistaisimme vääristymämme … Se muuttaisi kaiken.

Fyysinen keho käy sen läpi!

Itsestään huolehtiminen on supertärkeää nyt, kun ollessamme stressaantunut, väsynyt, nestehukkainen tai nälkäinen menemme matalampaan mielentilaan eikä tarvita juuri mitään meidän työntämiseen reunan yli. Syvän levon tarve on tavallista, kun keho sopeutuu korkeampaan valoon. Kuitenkin jotkut huomaavat, etteivät pysty nukkumaan, kun sisällä pyörii. Jos tämä olet sinä, varmista, että maadoitut. Vietä paljon aikaa luonnossa selkä puuta vasten.

Huimaus iskee meihin todella, kun koko kehomme sopeutuu korkeampiin taajuuksiin. Ajattele juoksijaa, joka juoksee kilometrin päivässä rutiininomaisesti, mutta on nyt nostanut matkaa kolmeen kilometriin päivässä. Hän voi olla uupunut, voi olla tärkeiden hivenaineiden puutetta, paikkojen arkuutta ja tuntua, ettei keho sopeudu ikinä. Se tasoittuu kuitenkin sopeutumisjakson jälkeen. Jos koet tätä, varmista, että olet nesteytetty ja kehon elektrolyytit ja solusuolat ovat kunnossa.

Ruuansulatus on edelleen mielenkiintoinen kokemus. Se mitä keho haluaa ja sietää, tuntuu muuttuvan minuutista toiseen. Kunnioita parhaasi mukaan kehon tarpeita ja vahvista kommunikointia itsesi ja muotosi välillä. Älä epäröi konsultoida lääketieteen ammattilaista, jos olet huolissasi kehostasi ja yleisestä terveydentilastasi. Voi olla hyödyllistä kuulla, ettei mikään ole lääketieteellisesti pielessä, ja jos jokin on pielessä, voit päättää, miten edetä. Tieto on valtaa, ja sen saaminen ei tarkoita, että sinun täytyy noudattaa suosituksia.

Kommentoimme toisen terapeutin kanssa, miten paljon kehon työstämistä tarvitsemme nyt. Tämä voi olla energiatyötä, akupunktiota, hierontaa, kiropraktiikkaa, kraniosakraaliterapiaa tai mitä tahansa, mikä toimii sinulla. Menemme todella sekaisin korkeammissa energioissa.

Tämä on valtavaa aikaa monille meistä. Jotkut lataavat ja sisäistävät alkuperäistä jumalaista suunnitelmaansa, jotkut yhdistyvät korkeimpaan aspektiinsa ja avaavat kommunikointiväyliä (hermoratoja aivoissa) ja toiset alkavat pistää päänsä unohdusverhon ulkopuolelle.

Jokainen taso vaatii huomiotamme maailmassa, jossa häiriötekijöitä on kaikkialla. Ota hetki huomataksesi, mikä tai kuka vetää huomiotasi. Itse huomaan, että ne asiat jotka häiritsevät minua, vähentävät usein myös sitä ilon ja rauhan määrää, jonka tunnen kunakin hetkenä.

Olen huomannut joidenkin tekevän aikataulustaan hyvin tiukan. Jos tämä olet sinä, kysy itseltäsi: "Miksi en anna itseni vain olla? Mitä ajatuksia herää, kun annan itselleni hiljaisen hetken?"

Asteikon toisessa päässä ovat ne, joille on tullut olo niin mukavaksi omassa hiljaisuudessaan ja omassa seurassaan, että he ovat rakentaneet melkoisen linnoituksen ympärilleen pitämään maailman ulkona. Ymmärrä, että "tuolla ulkona" tunteemme laukaistaan ja meille näytetään, mikä tarvitsee vielä parannusta. Olemme kaikki Buddha yksin ollessamme, mutta se ei auta meitä kasvamaan. Siis jos olet tuntenut tönäisyn mennä taas "ulos", liittyä johonkin ryhmään tai aloittaa jotain uutta, se on sinulle rakastava työntö.

Universumin virran mukana meneminen

Meille aiheuttaa eniten ongelmia oma vastarintamme. Meillä on usein ennakkonäkemyksiä siitä, miten luulemme asioiden pitävän olla, eikä tämä ehkä sovi yhteen sen kanssa, mitä on. Salli itsesi tuntea tämän aiheuttama suru ja päästä siitä irti. Asiat ovat paljon tasaisempia, kun menemme virran mukana. Aviomieheni sai tämän minulle perille kertoessaan hiljattain jollekin, miten hän oppi merkittävän oppitunnin katselemalla minun räpiköintiäni (kevyesti ilmaistuna).

Olimme melomassa nopeasti virtaavalla joella. Ei liian hullua, ainoastaan ensimmäisen tai toisen luokan koskea, mutten ollut tehnyt koskaan aiemmin sitä. Mieheni sanoi katselleensa minua, kun valitsin sen joen puolen, jolla halusin olla – joka oli yleensä se puoli, jossa ei ollut valtavia kiviä. Hän katseli, kun meloin ja meloin pysyäkseni reitillä, jota pidin turvallisena, vaikka joella oli muita ajatuksia. Jouduin väistämättä niitä kiviä vasten, joita halusin välttää, mikä pyöräytti kajakkini ympäri ja minut kylmään veteen. Hyvin värikkäiden sanojen virratessa suustani kamppailin, jotta saisin kajakin taas turvalliselle reitille, ja käytin paljon energiaa pysyäkseni tuolla alueella, ja sama vain toistui uudestaan.

Lopulta mieheni sai oman kajakkinsa rannalle ja veti myös minut ylös. Hän sanoi minulle, että tappaisin itseni yrittämällä kontrolloida jokea ja minun täytyisi antaa joen valita polkuni. Katsoin hätä, kuin hän olisi ollut hullu, ja sanoin: "Siellä on valtavia kiviä ja joki tähtää minua suoraa niihin!" (Voit kuvitella ilmeeni, kun olin märkä, väsynyt, kylmissäni ja vihainen.) Hän sanoi: "On aina kiviä. Salli itsesi mennä virran mukana. Lepää ja anna joen viedä sinua, ja kun näet kiven tulevan, reagoi viime hetkellä pysyäksesi veneessä."

Kun hän kertoi ystävälleen tätä tarinaa ja nauroi sille, miten vihainen olin ollut, hän selitti lähestyvänsä nyt elämää sillä tavalla. Hän menee virran mukana ja antaa sen viedä minne tahansa ja reagoi vain silloin, kun on pakko. Hän kertoi ystävälleen, että elämä on mennyt paljon tasaisemmin, stressittömämmin ja paljon hauskemmin, kun hän lakkasi yrittämästä kontrolloida asioita.

Joki ei ole erilainen kuin universumin virta. Miten monta kertaa olen elämässä yrittänyt välttää jotain ja haaskannut kaiken energiani, eikä minulla ollut enää yhtään jäljellä, kun tarvitsin sitä? Miten monta kertaa olen seissyt paikoillani raivoavassa virrassa ja sitten ihmetellyt, miksi minusta tuntui niin hakatulta? Miten monta kertaa olen yrittänyt pelata varman päälle, kun kaikki ympärilläni huutaa: "Päästä vain irti!" On aina kiviä, ja voimme joko opetella navigoimaan niiden ympäri helposti ja sujuvasti tai voimme tehdä sen itkien ja potkien.

Toivottavasti tämä viesti löytää sinut hyvin ja sallii sinun mennä virran mukana. Joen vauhti kiihtyy, ja tarvitsemme kaiken energiamme, kun tulee aika hivuttautua kiven ohi kaatumatta.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Pitäkää huolta itsestänne! <3 Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

24.4.2018 DNA PYÖRII NOPEAMMIN VALON MYÖTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 28.04.2018 22:28

DNA PYÖRII NOPEAMMIN VALON MYÖTÄ

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
24.4.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Viime aikoina on ollut melko mielenkiintoista menoa. Käymme todella sitä läpi. Toisinaan on tuntunut siltä, että olen halvan tivolin walzerissa, puolittain nauttien jännityksestä ja puolittain rukoillen, ettei laite hajoa ja tapa minua.

On tärkeää ymmärtää, että DNA:n pyörimisvauhti lisääntyy. Tämä on luonnollinen sivutuote Maahan nyt tulevasta valosta. Kun pyysin opastustiimiäni kuvaamaan, mitä tapahtuu huimauksessa ja esiin tulevassa "tavaramäärässä", he näyttivät minulle vanhaa metallista karusellia, jollaisella leikin lapsena.

He selittivät, että jos karusellin pyörimisvauhti olisi hidas, voisi istua turvallisesti missä tahansa. Jos vauhti kuitenkin lisääntyisi, kannattaisi olla karusellin keskellä, ettei lennä ulos. Tämä on erinomainen esimerkki siitä, miksi meidän täytyy pysyä omassa keskuksessamme.

He näyttivät myös karusellia, joka pyörii nopeammin, siinä olijoita, jotka kiepsahtavat ulos, sekä miten tämä liittyy DNA:han ja sisällämme olevaan tiheyteen. Kun valomäärä ja DNA:n pyöriminen lisääntyy, tiheyttä työnnetään säikeen ulko-osiin. Tämä on hyvä asia, kun se tekee taustalla olevasta ohjelmoinnista paljon äänekkäämpää. Tarvitsemme tätä, koska usein voi olla vaikea nähdä mallejamme, rajoittuneita uskomuksiamme ja valintojamme, jos ne ovat hienovaraisia. Kun näemme vääristymän, voimme poistaa sen.

Lisääntyvän pyörimisen tarkoituksena on auttaa meitä tässä evoluutioprosessissa. Emme voi nostaa värähtelyämme, jos DNA:n "torsiokenttä" pysyy hitaana. Värähtelyämme on pidetty monin tavoin keinotekoisesti matalana – tuleva energia työntyy kaiken sen ohi. Kun värähtelymme nousee, kaikki se näytetään, mikä ei pysy vakaana tuossa taajuudessa. Ohjelmointimme ja valheelliset uskomusjärjestelmämme täytyy paljastaa, jotta voimme kitkeä ne juurineen ja kunnioittaa aitoa itseämme.

DNA:n lisääntynyt pyöriminen sallii ladata enemmän alkuperäistä jumalaista suunnitelmaamme ja aktivoida/käynnistää sen. Näemme itsessämme suuren paluun näinä hetkinä. Palaamme jumalaiseen ihmiseen, joka oli puhdas. Se on todella hämmästyttävää. Ymmärrettävästi se ei ole mukavaa millään tasolla, ja meidän täytyy antaa itsellemme armoa ja tilaa käydä tämä prosessi läpi.

Tämä lisääntynyt pyöriminen voi näyttää "tuolla" sekasorrolta. Joillakin se on vakauden häviämistä enemmän elämästä (työpaikan, rakkaiden ihmisten, kodin, tilaisuuksien menettäminen). Toisilla se voi olla täydellinen suunnanmuutos tai uusi tarkoitus tai rooli. Tapahtuu paljon uudelleenmäärittelyä ja selkeyttämistä. Kun katsomme kollektiivia, näemme, missä kaikkialla tiheyttä paljastetaan. Ymmärrä, ettei kyse ole siitä, että asiat tulevat huonommaksi – se mitä on aina ollut, nähdään lopultakin.

Irrallisuuden tunnetta

Aika monilla on ollut tätä irrallisuudentunnetta, samaan aikaan tietäen, että he ovat täysin yhdistyneitä. Se voi olla hyvin eriskummallista – kuin olisi kaksi eri olentoa, jotka yrittävät saada saman kokemuksen. Valon tulemisen ja DNA:n lisäpyörimisen myötä keskus- ja maadoittuneisuuspisteemme on muuttunut. Kun ihmisosa haluaa mennä "mitä olen tehnyt väärin?" -tilaan, tiedä, ettet olet tehnyt mitään väärää. Meidän täytyy vain kääntyä sisäänpäin ja kalibroida uudelleen tuo yhteys.

Minusta se muistuttaa niitä kertoja, jolloin olen nähnyt gps-laitteesta tai kartasta, että autoni on vähän sen tien vasemmalla puolella, jolla minun pitäisi olla. Tätä tapahtuu, kun meillä on hienoinen napamuutos. Myös lentokenttien täytyy uudelleenkalibroida instrumenttinsa, koska pohjoinen on muuttunut hieman. Tämä pätee meihin – keskuksemme on muuttunut, ja nyt meidän täytyy uudelleenkalibroitua ja löytää taas oma keskuksemme. Tämän uuden harmonisoitumisen myötä täytyy myös ymmärtää, että se mikä toimi meillä aiemmin, ei toimi nyt. Tämä voi olla hyvin turhauttavaa, erityisesti jos luulemme, että polkumme oli jo tiedossa. Meitä pyydetään sallimaan asioiden virrata ja avautua ajattelematta liikaa ja ahdistumatta. Avainsana on "antautuminen". Paljon helpommin sanottu kuin tehty.

Kaikki pyytää meitä antautumaan, luopumaan halusta kontrolloida lopputulosta. Myös säätilan järjettömyys työntää meitä olemaan läsnä. Saatamme kokea jotain erilaista, kun odottaisimme normaalisti tähän aikaan vuodesta. Tämä ravistelee jotkut unesta, jotta he alkavat huomata maailman.

Näen myös, että tämä keskuksen, ns. nollapisteen, siirtyminen aiheuttaa ongelmia maadoittumisessa ja olemisessa täysin läsnä kehossa. On kiehtovaa, että silloin kun on kyvytön maadoittumaan täysin omaan muotoonsa, mielen pölinästä tulee paljon äänekkäämpää, kuten myös pelkokierrosta, ja kaikki tämä tekee paljon vaikeammaksi yhdistyä ja olla hiljaa paikallaan.

Ristiriitaenergioita

Monet kokevat ristiriitaenergiaa itsessään ja ympärillä olevien kanssa. Kun tätä tapahtui minulle, tämä tunne kysyi, haluanko reagoida tähän laukaisijaan, kuten olen aina tehnyt, vai haluanko kääntyä uudelle polulle, uuteen suuntaan. Tuntui myös sitä, että minulle annettiin selkeitä polkuvaihtoehtoja, ja kun ilmaisin aikomuksia, jotka olivat täysin harmoniassa sisällä, se purki mahdollisen aikajanan. Jos sinulla on ristiriitaa tai kohtaat haasteita, käänny sisäänpäin ja kysy itseltäsi, mitä lopputulosta haluat, ja reagoi sitten sen mukaisesti. Huomaan, että tarkkailu on avain, kuten myös kyky nauraa ihmiskokemuksilleni.

Pelkoja tulee esiin tai paremminkin paiskataan naamalle toisinaan. Tämä kysyy meiltä, valitsemmeko pelon, joka supistaa, vai valitsemmeko jotain, mikä laajentaa meitä ja sallii suuremman kasvun. Motokseni on tullut: "Jos jokin pelottaa minua, minun täytyy juosta sitä kohti." Nimittäin pelkojeni voittamisessa lepää suurin vapauteni ja totuuteni.

Vaikka mitä tulisi esiin, kunnioita sitä ja salli itsesi ilmaista totuutesi. Kirjoita, laula, huuda, itke … Mene todella asian ytimeen siinä, mitä haluat elämääsi ja mitä et.

Fyysinen puoli

Kehossa tapahtuu hyvin paljon. Näiden vaikutusten intensiivisyys on lisääntynyt ja niitä tuntuu olevan kaikkialla – ei ole enää normaalia. Olen huomannut, että sydänchakra avautuu lisää selässä ja luo paljon puhtaamman torsiokentän, joka on varsinainen näky. Tämä avautuminen voi tuntua voimakkaana paineena, kipuna hartioiden välissä, sydämen tykytyksenä ja tiukkuutena koko rintakehässä. Jos sisällä on syvää tunnetuskaa, tämä prosessi voi olla julma. Täytyy kuitenkin sanoa, että jos sinusta tuntuu, että voit saada sydänkohtauksen, käy ammattilaisen luona. Olen nähnyt liian monien sivuuttavan nuo merkit ja saaneet myöhemmin tietää, että heillä oli ollut sydänkohtaus, joka vahingoitti sydänlihasta.

Aivot ovat myös palaamassa alkuperäiseen tilaansa. Tämä merkitsee, että luomme uusia synapseja, jotta pääsemme aivoihimme enemmän käsiksi. Kun näitä syvempiä yhteyksiä luodaan, huomaamme, että aistimme lisääntyvät paljon viiden standardiaistin yli. Telepatia, intuitio ja kyky nähdä verhon läpi tulevat käyttöön enemmän kuin koskaan. Päänsärky, sumeat aivot, epäselvä puhe ja uupumus ovat hyvin yleisiä.

Silmillä näyttää olleen oma mieli viime aikoina. Yhtenä hetkenä ne ovat sumeat ja seuraavana taas ok. Näköhermo kiinnittyy aivojen takaraivolohkoon. Silmät ovat pelkästään aivojen työkalu maailman ymmärtämiseen visuaalisesti. Kun aivot muuttuvat, niin muuttuu myös se, mitä näemme. Kuvittele, että olet värisokea ja sitten yhtenä päivänä kykenet näkemään sateenkaaren koko komeudessaan. Tätä tapahtuu meille. Lopulta meidän ei tarvitse pehmentää katsetta, sulkea fyysisiä silmiä tai nähdä kerroksittain, nähdäksemme selvästi, mitä täällä on. Tällä hetkellä voi kuitenkin olla hyvin huolestuttavaa, kun ei pysty lukemaan, koska näkö on epäselvä yhtenä hetkenä ja selvä seuraavana. Meidän täytyy mennä vain virran mukana ja sopeutua muutoksiin.

Tarjoan nyt pienryhmän interaktiivisia parannussessioita, jotka auttavat maadoittumaan, tasapainottumaan ja puhdistamaan järjestelmää sekä työstämään sitä, mihin tarttuminen näytetään kentässä tarpeelliseksi (tämä riippuu osallistujista ja heidän tarpeistaan). Ilmoittaudu osoitteessa (http://jschilz.appointy.com/) ja valitse "Small Group Interactive Healing". Minulla on useita päivämääriä vapaana ja lisään uusia, kun entiset täyttyvät.

Toivottavasti tämä löytää sinut hyvin ja löydät autuutesi kaikessa tässä liikkeessä. Syvää kiitollisuutta teille kaikille, jotka jaatte tämän työn toisten kanssa. Sosiaalinen media rajoittaa monien tämänkaltaisten postausten saatavuutta, ja luotamme siihen, että te jaatte sitä. Lähetän paljon rakkautta teille kaikille. <3

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

20.5.2018 AIKA VALITA

ViestiKirjoittaja hammer » 22.05.2018 19:48

AIKA VALITA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
20.5.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Niin paljon muuttuu nopeasti, että tuntuu siltä, että kun käsittelemme itsen, pelkojen, epäilyjen tai huolten yhden aspektin, se näytetään vain uudestaan syvemmällä tasolla. Tässä ajassa on kyse vain muutoksesta, mutta perimmäinen teema on, voimmeko luottaa ja sallia muutosten virrata. Voimmeko olla samanaikaisesti antautumisen ja aktiivisen luomisen paikassa?

On tapahtumassa näkyviin tuleminen. Avaudumme kuin kukka kaikkeen, mitä olemme. On aika, jolloin meitä pyydetään päästämään irti kaikesta, mitä ajattelemme ja tiedämme. Meitä pyydetään luottamaan täysin itseemme, sieluumme ja olemaan sallimatta maailman häiriötekijöiden saada meitä kadottamaan fokusta. Sanat "pidä katse palkinnossa" ovat soineet päässä aina, kun minut on vedetty pois keskuksestani.

Toinen sana joka on tullut keskeiseksi, on "valita". Valita, mitä haluamme elämäämme. Valita, miten haluamme antaa takaisin. Valita, mihin haluamme keskittyä. Valita, kenen kanssa haluamme olla. Tämä sana voi olla jännittävä ja pelottava samanaikaisesti. Nimittäin siinä voimme uskaltaa uneksia kaikista mahdollisuuksista. Kuitenkin sen mukana tulee täysi tieto siitä, että tämä elämä on meidän luomuksemme, meidän vastuumme ja meidän alustamme sielukasvuun.

Kun katsomme sen valitsemista, mitä haluamme elämäämme, tuomme itseämme kohti tilanteita, ihmisiä ja paikkoja, jotka auttavat meitä määrittelemään, mitä haluamme ja mitä emme halua. Mitä kerrostuneempia olemme ohjelmoinnista ja uskomuksista, jotka eivät ole harmoniassa aidoimman itsemme kanssa, sitä enemmän koemme ja meille näytetään sitä, mitä emme halua elämäämme.

Sen romahtaminen, mitä luulimme haluavamme, kuka luulimme olevamme tai minkä määrittelimme tarpeelliseksi, voi olla hyvin tuskallista ja täynnä stressiä. Voi näyttää siltä, että kaikki ympärillä romahtaa. Mutta jos katsot todella läheltä, näet, että vaikka perusta on saattanut näyttää kauniilta, todellisuudessa se oli vain korttitalo. Kun jokin on harmoniassa sielusi ja kasvusi kanssa, se pysyy. Se ei muutu, ennen kuin se on näyttänyt sinulle sen, mitä sinun tarvitsi oppia, tai kunnes se ei enää auta evoluutiossasi.

Näissä energioissa tuskallisin paikka on vastarinta. Kun taistelemme sen energiavirtaa vastaan, mitä on, se on, kuin yrittäisimme seistä paikallaan kuohuvassa koskessa. Se sattuu, ja meistä voi tuntua kolhitulta ja ruhjotulta. Se myös lukitsee meidät tiukasti todellisuuteen, joka ei ole enää korkein etumme. Silloin kun sallimme kosken juoksun viedä meitä, avaudumme taianomaiselle muutokselle. Meidän ei tarvitse pitää nykytilanteestamme, mutta meidän täytyy hyväksyä se ja nähdä sen antama kasvu.

Olemme fyysisesti yltympäriinsä

Monilla ylösnousemusprosessi on todella lisääntynyt. Minusta tuntuu siltä, että keho tekee kahta vuoroa päästäkseen siihen, mihin sydän ja mieli ovat laskeutuneet. Kuulen monien asiakkaiden valittavan kipua alaselässä, lonkissa ja jalkaterissä. Nämä ovat perustakohtia. Kun poistumme yhdestä verkosta ja kiinnitymme toiseen, meillä voi olla kipua näillä alueille, kun muoto haluaa päivittyä ja ankkuroitua. Myös unesta tulee hullua, kun käymme läpi tätä prosessia. Tuleva energia aiheuttaa myös paljon ruuansulatusongelmia, mm. turvotusta. Päänsärky, erityisesti ohimoilla, on tavallista. Keskittyminen, nesteytys, hivenaineet, kuten magnesium ja solusuolat, ja B-vitamiini ovat ratkaisevan tärkeitä. Vietä paljon aikaa ulkona ja auringossa. Elementaalikunnan jäsenet ovat mestariparantajia, jotka sisältävät alkuperäisen jumalaisen suunnitelman. Kun vietämme aikaa luonnossa, voimme saada parannusta, ja kun yhdistymme luonnonvoimiin, voimme yhdistyä myös siihen alkuperäiseen suunnitelmaan, johon olemme palaamassa.

Mentaalisesti ja tunteellisesti

Syviä, syviä malleja tulee pintaan parannettavaksi täysin. Tässä meidän täytyy taas valita. Reagoinko, niin kuin olen aina tehnyt, vai yhdistynkö sydämeeni ja löydän uuden tavan? Uhrius, syyttely ja kyvyttömyys antaa anteeksi aiheuttavat kirjaimellisesti vakavia toimintahäiriöitä sisällä ja "tuolla ulkona". Ahdistus ja masennus ovat hyvin yleisiä ja voivat vaihdella lievästä vakavaan. Jos sinulla on vakavia oireita, etsi apua. Tämä voi olla musertavaa. Huomaan, että kun ahdistusaalto tulee ylitseni, voin asettua tarkkailemaan ajatuksiani. Silloin huomaan, missä olen ollut epäharmoniassa sieluni kanssa, mikä voi olla suurin ahdistuksen syy. Tarkkailemalla, mitä tulee esiin nähtäväksi, voin harmonisoida itseni uudelleen aktivoimalla sydämeni ja puhumalla totuuttani.

Monilla on vaikeuksia pysyä keskuksessaan ja läsnä. Tämä on erityisen totta niillä, joilla lentää sisään ideoita tulevaisuuden projekteista ja luomuksista. Vaatii todella taitoa olla läsnä ja luoda uutta, yhdistymättä tuntemattomaan liittyvään ahdistukseen.

Vakka tämä tuntuu erityisen intensiiviseltä ja vaikealta kohdalta, tiedä, että saamme suurta apua kaikilta ympärillämme. Tähän sisältyvät planeetta-asetelmat, aurinko, aurinkomyrskyt, portit, gammaräjähdykset, Schumannin resonanssi, enkelit, mestarit ja oppaat. Tämä kaikki juonii auttaakseen meitä olemaan paras versio itsestämme. Sitten kun tämän tuntee ytimessään saakka, lakkaa tuntemasta, että asioita tehdään itselle – sen sijaan kaikki nämä asiat auttavat itseä.

Mitä nyt tarvitaan

Opastiimini selitti minulle, että suurin ongelma tällä hetkellä on, että ihmiset eivät ole sydämessään, vaan päässään. He selittivät, että valokoodit ja aktivoinnit kulkevat sydänkeskuksen kautta. Jos ihminen on kiinni, hän on kykenemätön pyörittämään näitä ohjelmia. Ajattele sitä seuraavasti. Tulevat koodit ovat cd-levyllä. Ne toimivat hyvin, jos sinulla on cd-soitin, mutta jos sinulla on kasettisoitin, niin et pysty pyörittämään korkeampaa valo-ohjelmointia. Vain sydämen kautta voi päivittää kasettisoittimen cd-soittimeksi.

Tämän viemiseksi askeleen pidemmälle, he näyttivät minulle ihmisen selkärangan. Selkärangan välilevyt sisältävät ohjelmointia. Ei ole sattumaa, että niitä kutsutaan (väli)levyksi. Maan vanhasta puute-, pelko-, uhrautumis-, patriarkaatti-, ahneus- ja hallintaohjelmoinnista tulee vanhanaikaista. Nämä ohjelmat pyörivät edelleen, mutta niitä ei enää tueta. Tämä merkitsee, että ne jotka pyörittävät vanhoja ohjelmia avaamatta sydäntään, huomaavat, että heidän muotonsa alkaa hajota. He näyttivät minulle, että ihmisen selkäranka luhistuu, kun sitä ei enää tueta. Se on kuin vanha auto, jonka korjausosia ei enää saa. Se oli täysin tolkullista minulle, koska joissain asiakassessioissa minua on opastettu auttamaan selkärangan välilevyjen päivittämisessä.

Sydän pyörittää, prosessoi ja ns. poistaa laatikosta kaikki tulevat valokoodit. Tästä syystä on ratkaisevaa olla sydänkeskeinen ja työstää jatkuvasti sisäisiä asioita, jotka estävät meitä avaamasta sydämemme täysin. (Tämä ei merkitse, että niiden sydän ei ole auki, joilla on terveysongelmia, koska ylösnousemusprosessi itsessään voi aiheuttaa monia terveysongelmia.)

Kun kysyin, miksi ihmiset eivät avaudu näille taajuuksille, he näyttivät minulle nukkuvaa ihmistä, joka oli täysin jokapäiväisten rutiinien vanki ja täynnä kemikaaleja, ohjelmointia ja pelkoa. Se näytettiin minulle kuin kerroksina, jotka oli kasattu ihmisen päälle, mikä hautasi sielun sisälle ja peitti yhteyden häneltä. Kysyin, mitä voitaisiin tehdä auttamaan tilannetta, ja minulle kerrottiin, että jokainen heräävä sielu voi auttaa reagoimalla maailmaan korkealla värähtelevästä paikasta ja lisäksi aikomuksella.

He jakoivat kanssani nämä sanat:

"Pyydän olla Lähdevalon ja ehdottoman rakkauden kanava tällä planeetalla. Tuntekoon jokainen, jonka kanssa olen kontaktissa, kaikkialla minne menen, ehdottoman rakkauden voiman ja avatkoon sydämensä. Saanen muistuttaa heitä heidän korkeimmasta kutsumuksestaan ja potentiaalistaan. Saanen olla toisten heräämisen katalyytti pelkästään olemalla korkein ilmaisu itsestäni."

Kun luet nämä sanat, tunne niiden voima. Kyse ei ole siitä, että meidän täytyy informoida tai kouluttaa toisia – pyydämme olla vain muistamisen kipinä toisissa. Niille jotka ovat aloittamassa prosessinsa, se voi antaa kovasti kaivatun energiapotkun – on kuin ylävitonen sielulle olla lähellä sellaista, joka on kanava. Niille jotka eivät ole vielä aloittaneet, se voi olla kipinä auttamaan kerrosten selvittämisessä ja sydämen avaamisessa. Olen tuonut nämä sanat aamuaikomuksiini ja huomaan tuntevani joka kerta siunatun rauhan ja rakkauden virtaavan lävitseni.

Toivottavasti nämä sanat löytävät sinut hyvin ja löydät aidoimman itsesi enemmän ja enemmän. Tiedä, että Luoja on kiitollinen siitä ilmaisusta, joka olet. Jokaisella meistä on loistavan sinfonian nuotit, jokainen on tärkeä ja jokaista tarvitaan. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta ja vahvuutta, kun jatkamme tällä matkalla. Syvintä kiitollisuutta kaikille, jotka jakavat tämän työn.

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

7.7.2018 TODELLISUUDEN UUDELLEENHARMONISOINTIA

ViestiKirjoittaja hammer » 10.07.2018 18:11

TODELLISUUDEN UUDELLEENHARMONISOINTIA

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
7.7.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Meillä tapahtuu nyt hyvin paljon hyvin monilla tasoilla. Asiat ovat nopeutuneet ja voimistuneet kaikin tavoin. Nyt ei ole paluuta, kun meidät paljastetaan tunteellisesti, fyysisesti ja henkisesti. Monet tuntevat, että he ovat nyt erilaisessa todellisuudessa, jossa on erilaiset energiasäännöt, ja ne täytyy selvittää. Siihen saakka kunnes saamme jalansijan tällä uudella energia-alueella, meidän täytyy tunnustella tietämme. Tämä voi aiheuttaa merkittäviä häiriöitä – ei vain omassa kentässämme, vaan myös "tuolla ulkona".

Voi tuntua siltä, että vedetään ja työnnetään. Monet vääristymät joita on ollut kentässämme, antavat kuulua itsestään. Meitä pyydetään antamaan sen kaiken mennä, ja se helppous jolla teemme tämän, voi usein määrittää, miten armollisesti menemme tästä prosessista läpi. Voi tuntua siltä, että itsen monet aspektit vaativat huomiota samanaikaisesti. Osa joka haluaa selkeyttä, konkreettista suuntaa ja takuita. Osa johon sattuu ja joka on turhautunut ja jota tarvitsee kuulla, kunnioittaa ja rakastaa, jotta siitä voidaan päästää irti. Sitten on osa, joka tietää, että kaikki on täydellisesti ja jumalaisessa järjestyksessä, ja se tietää täsmälleen, mitä tarvitaan eteenpäin siirtymiseen. Menosta tulee mielenkiintoista, kun opimme kuulemaan kaikki kerrokset, rakastamaan niitä ja tuossa tilassa sekoittamaan ne yhteen.

Voi tuntua myös siltä, että ympyrä on sulkeutunut. Kohtaamme pelkoja, olosuhteita ja tunteita, joista luulimme päässeemme jo läpi kukistaen ne. Vaikka tämä on turhauttavaa, erona on, että nyt meillä on työkaluja ja tietoa siirtyä siitä läpi ja vaihtaa suuntaa.

Se pyytää meitä tuntemaan samanlaisia tunteita ja kokemaan samanlaista tuskaa, mutta valitsemaan eri tavalla. Se kysyy meiltä, näemmekö omien malliemme läpi ja olemme reagoimatta tuskan ja pelon paikasta, vaan toimimme rakkaudesta ja myötätunnosta. Nämä energiat kysyvät, olemmeko oppineet siitä reitistä, jonka valitsimme aiemmin, ja voimmeko valita sydänkeskeisen toiminnan. Siitä avaamme eri ovia uusiin itsen ilmaisuihin ja korkeamman kehityskaaren aikajanalle.

Minulla tuli esiin taloudellisia pelkoja niin voimakkaasti, että huomasin puskevani enemmän ja enemmän torjuakseni sen taloudellisen tuhoutumisen, jonka mieleni kertoi olevan tulossa. (Tietysti näen tämän nyt selvästi.) Tuolloin en oivaltanut niitä alitajuisia pelkoja, jotka työnsivät minua. Huomasin vain, että minusta ei tuntunut oikealta, ja menin shamanistiselle matkalle kysymään tiimiltäni, mitä minun täytyi tehdä helpottaakseni energiahukkaa.

He näyttivät minulle hyvin selvästi kaavan, jota en ollut ymmärtänyt aiemmin. Aiemmin sallin itseni levätä vasta, kun kehoni oli romahtanut. Viime romahdus johti fyysiseen heikentymiseeni, vararikkoon ja maaomaisuuteni ja eläimieni myymiseen. Kun kehoni alkoi lähettää signaaleja, että se tarvitsi enemmän lepoaikaa, meditointia ja hiljaisuutta, alitajuntani toi välittömästi esiin puutteen- ja menetyksenpelon. Oivalsin olevani valintakohdassa. Voin tehdä, mitä olen aina tehnyt, eli olla huolehtimatta itsestäni ja antaa puutteenpelon työntää minua romahdukseen saakka tai voisin ottaa askeleen taaksepäin, keventää aikatauluani ja huolehtia itsestäni.

Päätän tehdä eri tavalla myös kaikkien näiden pelkojen edessä. Tiesin syvällä sisälläni, että kaikki virtaa, kunhan olen harmoniassa sisäisesti. On ollut uskomatonta aikaa, kun luotan henkeen ja olen itsekseni. Hyvin paljon on avautunut sen jälkeen pelkästään siksi, etten sallinut saman ohjelmoinnin pyöriä ja pyöriä. Ilman tuota jatkuvaa melua, uudelle on tilaa tulla.

Meitä pyydetään oikeasti työstämään tuota sisäistä dialogia ja negatiivista ääntä, joka usein pyörii aivan pinnan alla. Tämän ajan astrologia ja energiat tekevät näkymättömistä ajatuksista kovempia, jotta ne voidaan nähdä. Vaikka tämä aiheuttaa ehkä vaikean ajan, tämä negatiivinen sisäinen ääni täytyy nähdä … ja rakastaa sitä. Se täytyy tunnustaa ja kuulla, muttei niellä. Voit vahvistaa, että sinussa on osa, joka tuntee turvattomuutta, pelkoa tai huonommuutta, sallimatta noiden tunteiden hallita sinua ja ottaa valtaansa. Nämä energiat ovat vain lisääntymässä, ja kaikki mikä ei ole harmoniassa sielusi kanssa, tulee esiin nähtäväksi, rakastettavaksi ja integroitavaksi.

Olemme astumassa pimennyskauteen, joka kestää seuraavan kuukauden ja sisältää 8-8-Leijonaportin. Nämä ovat voimakkaita kosmisia laukaisijoita, jotka korostavat kaikkea, mikä täytyy muuttaa, mutta myös sitä, mikä sydämesi toive on, kunhan sinulla on rohkeutta tavoitella sitä. Tiimini on jatkuvasti näyttänyt minulle, että todellisuussäännöt ja jopa jotkut fysiikan aspektit ovat myös uskomusjärjestelmiä, joiden täytyy lähteä, jos tarkoituksemme on päästä käsiksi täyteen potentiaaliimme.

Se missä elämäsi ei ole harmoniassa korkeamman hyväsi kanssa, antaa kuulua itsestään. Tämä saattaa näkyä lisääntyneenä stressinä, sellaisen hajoamisena mitä luulit varmaksi, ja tapahtumina jotka aiheuttavat stressiä, mutta tuovat esiin tunteita, jotka sinun täytyy nähdä. On myös tapahtumia, jotka laittavat sinut harmoniaan aidon itsesi ja aitojen toiveidesi kanssa. Tämä voi näkyä muuttuvina työpaikkoina, muuttuvina tai jalostuvina suhteina, muuttamisena, palaamisena koulunpenkille ja myös kuolemana ja raskautena.

Muutoksen kohtaamisen vaikein osa on pelko, jota meillä on silloin, kun emme tiedä, mitä seuraavat askeleet ovat. Tässä kohtaa sielumme pyytää sinua luottamaan siihen ja antamaan sille luvan hajottaa sen, mikä ei enää palvele, jotta sille mikä saa sydämesi laulamaan, on tilaa tulla sisään. Emme voi enää kulkea mukavasti niiden maailmojen välillä, mitä sydämemme haluaa ja mitä mielemme/uskomusjärjestelmämme sanovat, että meidän pitäisi tehdä.

Fyysisistä traumoista vapautuminen

Keho käy läpi massiivista muutosta ja vapautusta. Fyysinen keho vapautuu fyysisistä traumoistaan, ja sen tehdessä tätä, meillä voi olla uskotonta fyysistä ja tunnetuskaa. Osa siitä, mitä nyt vapautuu, on myös entisen elämän traumaa.

Olen viettänyt valtavasti aikaa luonnossa auttaakseni tätä prosessia. Yhdessä kohtaa makasin maassa vapauttaen kehotraumoja (hyväksikäyttö, leikkaukset jne.) ja huomasin päästävän suurimman kuviteltavissa olevan kurkkuäänen kauhistuneena kaikesta tästä. Samaan aikaan tunsin maan pitävän uskomattomasti minua sylissään, mikä oli kaunista. Kun makasin siinä nyyhkyttäen, kuulin korkeamman itseni sanovan: "Anna nyt anteeksi. Anna anteeksi se kaikki." Minulle näytettiin, että minun täytyi päästää irti kaikesta, mitä minulle oli tehty (tässä elämässä ja muissa), ja samalla antaa anteeksi itselleni kaikki, mitä olin tehnyt.

Aloin sanoa: "Annan anteeksi kaikille niille, jotka ovat hyväksikäyttäneet minua, ja annan itselleni anteeksi sen hyväksikäytön, jota olen tehnyt. Vapautan sen kaiken nyt takaisin Lähteeseen ja kiitän sitä kokemuksista."

Tein tämän kaikelle, mitä voin muistaa tapahtuneen minulle elämässäni. Annoin itseni tuntea sen vaikutuksen, kun antaa kaiken sen todella anteeksi. Sitten menin syvemmälle ja aloin antaa anteeksi uudella tasolla, oivaltaen, että monissa, monissa elämissäni ja kokemuksissani olen tehnyt sen kaiken. Hyvän, pahan ja ruman. Olen heilahtanut pitkälle vasemmalle ja pitkälle oikealle, ja nyt minua pyydetään palaamaan keskelle.

Aloin sanoa: "Annan anteeksi kaikille niille, jotka ovat murhanneet minut, ja annan anteeksi itselleni toisten murhaamisen. Vapautan sen kaiken takaisin Lähteeseen ja kiitän sitä kokemuksista."

Tein tämän kaikille kamalille asioille, joita voin ajatella tapahtuvan tällä planeetalla. Annoin kaiken vihan, inhon ja kauhun mennä, kun kyyneleeni imeytyivät maahan. Kun olin valmis, minusta tuntui kuin veltolta tiskirätiltä, täysin kuiviin puristetulta, mutta hyvin kevyeltä ja vapaalta. Teen tämän uudestaan ja uudestaan, kunnes se on valmis ja kehooni varastoidut traumat on vapautettu.

Sielun ruumiillistaminen merkitsee, että oivallamme, että olemme summa kaikista sielumme kokemuksista maan päällä nyt ja muissa elämissä. Kyse on anteeksiantamisesta kaikille itsen osille ja niiden rakastamisesta ja saman tekemisestä toisille. Ei-kaksinaisessa maailmassa voimme antaa anteeksi ja rakastaa ja olla kuitenkin katsomatta läpi sormien tekoja, joita tehdään – ne eivät ole toisiaan poissulkevia.

Fyysisesti

Kuten tavallista, meillä on kaikenlaisia oireita. Jos yhdellä on juokseva nenä, voimme odottaa, että toisella on kuiva nenä. Tiedosta, että liikakeskittyminen siihen, mitä vikaa kehossa on, voi pahentaa kurjaa olotilaa. Keskity sen sijaan siihen, mikä tekee sinut onnelliseksi, vaikka se kestäisi vain vähän aikaa. En voi painottaa riittävästi luontoon yhdistymistä tämän aikajakson helpottamiseksi. Lisäksi liikkuminen tarkoituksella ja hengittäminen ovat erittäin hyödyllisiä, kuten myös energia- ja kehoterapia. Myös sen varmistaminen, että olet nesteytetty ja täynnä hivenaineita ja solusuoloja, on hyödyllistä.

Fyysinen keho voi todella kamppailla kaikkein näiden energioiden kanssa. Älä epäröi etsiä apua. Hyvin monet ihmiset kamppailevat umpirauhasjärjestelmän kanssa, mikä voi aiheuttaa ahdistusta, masennusta, kilpirauhasvaivoja, sydämentykytystä, hormoniongelmia, hiustenlähtöä, "lisämunuaisväsymystä" ja painonnousua. Rauhaset jotka muodostavat umpirauhasjärjestelmän, tuottavat hormoneja, jotka säätelevät solujen ja elinten toimintaa. Tämä koko järjestelmä käy läpi valtavan rukkauksen, kun DNA:mme päivittyy.

Päänsärky on myös hyvin tavallista. Yksi syy on, että aivojen matelijaosaa joka sisältää kaikki pelot ja tuomitsemiset, päivitetään myös. Tämä on välttämätön osa sen alkuperäisen suunnitelman paluuta, joka ei sisällä kaksinaisuutta. Tässä taas avun saaminen on hyödyllistä: energiaterapia, hieronta, kraniosakraaliterapia ja kiropraktiikka ovat vain muutamia vaihtoehtoja.

Kollektiivi

Monet alkavat herätä. Jotkut haluavat projisoida epämukavuutensa muihin. Näen, että ihmiset yrittävät härnätä toisia. Lähde pois – se kuluttaa vain arvokasta elinvoimaasi.

Jotkut yrittävät vahvistaa henkilökohtaisia totuuksiaan vaatimalla, että toiset näkevät heidän tavallaan. Ole parhaasi mukaan osallistumatta siihen. Meillä jokaisella on oma totuutemme ja kokemuksemme. Jos haluat omalle totuudellesi vahvistusta, tiedä, ettei se tule joltain tai miltään "tuolla" – sen on tultava sisältä.

Voi vaikuttaa siltä, että asiat tulevat synkemmiksi ja synkemmiksi. Ne eivät tule. Ne tulevat äänekkäämmiksi ja äänekkäämmiksi. Niiden täytyy, jotta ne ovat niin ilmiselviä, ettemme voi enää sivuuttaa niitä. Uskomusjärjestelmien jotka eivät ole harmoniassa, täytyy sortua, jotta löydämme oman suurenmoisuutemme ja voimamme.

Kollektiivi herää hitaasti, ja tämä aiheuttaa massiivisen "sielun pimeän yön". Se ei ole kaunista, mutta se on tarpeellista. Tämä on sitä aikaa, josta meitä on varoitettu ja johon olemme valmistautuneet. Meitä kehotettiin säteilemään valoamme ja pitämään tilaa näinä myrskyisinä aikoina. Muista, että joka hetki meillä on vaihtoehtona joko eksyä tunnesuohon tai säteillä valoamme pitäen samalla tilaa toisille.

Kun kysyin, mitä tilan pitäminen merkitsee, kun rakkaitani herää, minulle kerrottiin sen merkitsevän, että on astiana. Antaa toiselle tuomitsematta rakenteen herätä peloilleen, tuskalleen, yksinäisyydelleen ja lopulta totuudelleen. Mieleeni palasi se, kun aloin herätä – miten yksinäiseltä minusta tuntui. Minulla ei ollut ketään, kenelle puhua siitä, ja rehellisesti sanottuna luulin tulevani hulluksi. Miten ihanaa olisi ollut saada joku kaikupohjaksi, myötätunnon ja järjen ääneksi, ilman tuomitsemista tai yritystä työntää omaa agendaansa minulle. Monia meistä pyydetään nyt olemaan tuo ihminen toisille.

Toivon, että tämä blogi löytää sinut hyvin ja kaivaudut syvälle löytääksesi, kuka olet ytimeltäsi, samalla kun hankkiudut eroon siitä, kuka et ole. Kiitos, kiitos, kiitos kaikille, jotka jakavat ja tukevat tätä työtä. Sitä arvostetaan suuresti!

Lähettäen teille kaikille paljon rakkautta!
Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

30.7.2018 PIMENNYSKÄYTÄVÄ PYYTÄÄ MEITÄ VALITSEMAAN

ViestiKirjoittaja hammer » 01.08.2018 21:14

PIMENNYSKÄYTÄVÄ PYYTÄÄ MEITÄ VALITSEMAAN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
30.7.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme nyt tämän pimennyskäytävän loppusuoralla. Olemme Leijonaportin 8.8. esiaallossa, ja sitten viimeinen pimennys on 11.8. Tämä on hyvin hämmästyttävää aikaa, kuitenkin se voi olla kerrassaan epämukavaa.

Meitä pyydetään kiinnittämään huomiota epämukavuuteemme. Mitä se pyytää meitä tunnustamaan tai muuttamaan? Meidän on aika katsoa syvälle itseemme ja luomuksiimme. On aika katsoa syvälle varjoitseemme ja tuoda kaikki se valoon.

Tämän jakson aikana kaikki mikä on piilossa sisällämme, tuodaan valoon. Sitten meillä on valintatilanne. Voimme joko sysätä sen takaisin alas tai voimme sallia varjomme näyttäytyä, jotta se voidaan parantaa tai pelkästään lähteä sen luota. Varjomme sisältää usein suurimmat pelkomme, ja nuo pelot näyttävät meille, missä olemme rajoittaneet itseämme.

Sieluni on yllyttänyt minua viikkojen ajan päästämään irti omista jutuistani – ongelmistani painon kanssa, osastani joka pelkää olla kaikkea, mitä olen, ja tarpeestani huolehtia muista, myös omaksi haitakseni. Olen tehnyt valtavasti töitä näillä alueilla, mutta ne tulevat ehdottomasti taas pintaan näissä energioissa. Tuli hyvin selväksi, että tämä negatiivisen itsen pinnan alla mylläävä ääni on rajoittanut minua monin tavoin. Aina kun minulla on tilaisuus tehdä jotain, mikä pelottaa minua, pusken läpi ja teen sen joka tapauksessa. En ole kuitenkaan ymmärtänyt, että tuon äänen energia on myös estänyt minulta tilaisuuksia.

Pystyin viettämään kuunpimennyksen ja verikuun 27.7. metsässä telttailemassa, kaukana kännyköistä ja muista häiriötekijöistä. Se salli minun todella yhdistyä siihen, mikä mylläsi syvällä sisällä. Erkaannuin ryhmästä, kerroin tarvitsevani vähän aikaa ja löysin kauniin haavan, joka oli kaatunut, ja istuin siinä tuijottaen vihreää kattoa yläpuolella ja valtavaa vuorta etäällä. Siinä päästin sen kaiken ulos. Kaiken pelon, huolen, tuskan … tunteen vähempiarvoisuudesta, jota olin kantanut väkivaltaisesta lapsuudesta saakka. Kun itkin, syvin suru tuli ulos ja sitten aloin täristä tuosta tunteesta ja purkautumisesta. Kuulin sieluni jatkuvasti sanovan: "Pane se pois nyt. Älä kanna sitä pidempään."

Jonkin ajan kuluttua vanhin lapseni etsi minut. Hän istui rungolle ja kysyi, halusinko puhua siitä. Katsoin häntä ja olin järkyttynyt, kun suustani tuli: "Minä kuolen." Hänen silmänsä suurenivat, ja selitin nopeasti: "Älä ole huolissasi. Pääsen pois tästä paikasta ja kaikki on ok, mutta osa minua kuolee tällä hetkellä."

Hän kuunteli ja itki kanssani, kun kerroin hänelle absurdista pelosta luopua tuosta osastani. On rationaalisen ajattelun ulkopuolella, että tunsin suurta pelkoa ja jopa surua jättää taakseni tuon osan, joka kohtelee kaltoin minua. Tuntui todella siltä, että osa minua kuoli ja surin sitä. Se oli hyvin kiehtovaa, koska minulla ei ole mitään vaikeuksia lähteä pois toisen luota, jos he eivät kunnioita minua, mutta kuitenkin pidän kiinni osastani, joka inhoaa syvästi sitä, kuka olen. Oivalsin, että jollain kieroutuneella tavalla oli lohtua sen tietämisestä, mitä odottaa tuosta itsensä rääkkäämisestä, lohtua niistä rajoituksista joita olin tiedostamatta laittanut itselleni ja suurta pelkoa kulkemisesta täydessä potentiaalissani. Kyse ei ollut vain siitä, että tunsin surua tuon osan jättämisestä taakse, vaan olin myös kauhuissani, kuka minusta tulisi sitten. Istuin siinä nyyhkyttäen valtavasti ja kerroin lapselleni, että pelkäsin kovasti elää korkeamman potentiaalini mukaisesti.

Hän katsoi minua ja sanoi: "Olet äitini. Sellainen josta olen leuhkinut, sellainen jota olen katsonut ylöspäin, sellainen joka on auttanut muovaamaan minut. Olen nähnyt koko potentiaalisi kokoa ajan, olemme kaikki nähneet. Ainoastaan sinä et pystynyt näkemään sitä."

Ymmärsin sen välittömästi, koska minäkin näen kaikkien potentiaalin. En tuomitse heitä heidän pelkojensa tai huoliensa tai heidän havaitsemiensa vikojen perustella, vaan näen heidän sielunsa. Tuo sisäinen ääni – kriitikko, huolehtija, ylisuorittaja – oli kainalosauvani ja tekosyyni olla kulkematta täydessä voimassani. Se kuoli tuossa metsässä, sen jätin taakseni.

Katsoin tytärtäni – niin viisas 23-vuotiaana – ja kerroin hänelle, miten onnekkaita ne ovatkaan, joiden kanssa hän työskentelee. Hän kuuntelee heitä, näkee heidät ja myös opastaa heidän matkallaan. (Hän otti vastikään vastaan pestin autistiperheiden edustajana ja uneksii avaavansa keskuksen, jossa nämä lapset voivat saada kokonaisvaltaista hoitoa.)

Kun nyyhkytykseni ja pelkoni olivat hävinneet, tunsin jännityksen hiipivän sisään. Minulla ei ole aavistustakaan, mihin olen matkalla tai miltä korkein potentiaalini näyttää, mutta tiedän kuitenkin, etten enää salli rajoituksia. Rakastan, vaalin ja kunnioitan itseäni, kunnes se on yhtä luonnollista kuin hengittäminen.

Oli uskomatonta, että koko sen tunnin aikana kun puhuimme, minua ei pistänyt kärpänen tai hyttynen kertaakaan. Heti kun päätin jättää rajoitukseni taakse, lumous katosi, kärpänen puri ja kirkkaanvihreä katto synkkeni, kun nousi myrsky, jota emme olleet nähneet aiemmin. Tyttäreni ojensi kätensä ja kysyi, olinko valmis, ja tiesin silloin olevani. Saavutin sen harjanteen, jolla leiripaikkamme oli, ja katsoin taaksepäin tietäen, että taika oli tapahtunut. Olin vapaa. Pääsimme takaisin leiripaikkaamme, kun isoja vesipisaroita alkoi tulla. Käperryin telttaani paistatellen uudessa radikaalin hyväksynnän, rakkauden ja rajattomuuden tunteessa.

Ota hetki ja katso pelkoja, joita sinulla on, negatiivista itsepuhelua, muistoja joita nousee uudestaan ja uudestaan, ja kysy itseltäsi, oletko valmis luopumaan niistä? Oletko valmis siihen, etteivät ne enää estä sinua elämästä korkeinta potentiaaliasi, miltä ikinä se näyttää tai tuntuukin? Oletko valmis päästämään irti ja antamaan sen kaiken anteeksi?

Tästä syystä tämä pimennyskäytävä on hyvin tärkeä. Se on voimakas katalyytti tuomaan esiin kaikki ne jutut, jotka sisällämme estävät meitä pääsemästä aitoon jumalaiseen itseemme. Salli kaiken sen tulla esiin ja sitten päästä siitä irti. Meillä on vaihtoehto: voimme sivuuttaa sen ja sulloa takaisin alas tai voimme mennä tuosta ovesta korkeimpaan potentiaaliimme.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta ja rohkeutta luopua siitä kaikesta ja vapauttaa itsenne.

Jenny Schiltz

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron