Stiles Tiffany (tiffany-stiles.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Stiles Tiffany (tiffany-stiles.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 16.10.2017 16:41

NAISTEN VOIMAANTUMINEN

Kirjoittanut Tiffany Stiles (www.tiffany-stiles.com)
3.10.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

On paljon miehiä, jotka ovat tottuneet käsittelemään heikkoja naisia. Naisia jotka ovat tunteiltaan epäkypsiä, jotka eivät tiedä, mitä haluavat, ja jotka pelaavat pelejä. Kun mies kohtaa vahvan naisen, hän ei tiedä, mitä tehdä hänen kanssaan.

Vahva nainen ei syntynyt sellaiseksi – hänet tehtiin sellaiseksi. Hänen täytyi taistella ja raivata tiensä helvetin syvyyksistä ylös. Hänen täytyi oppia taistelemaan itsensä puolesta, koska kukaan muu ei tehnyt sitä. Hän istui pimeydessään kerta toisensa jälkeen ja oppi ystävystymään sen kanssa. Hän muutti itsensä uhrista voittajaksi. Itse asiassa hän ei voi sietää sanaa "uhri" tai mitään siihen liittyvää. Vahva nainen oppi rakastamaan itseään ehdottomasti. Hänen ei tarvitse etsiä itsensä ulkopuolelta jotain täyttämään tuon tyhjiön. Vahva nainen ei tarvitse vahvistusta keneltäkään ollakseen, kuka on. Hän on, kuka on – ota tai jätä. Ja hän on aidoin ja maanläheisin ihminen, jonka tiedät.

Vahva nainen kääntää tuskan voimaksi ja muuntaa vihan rakkaudeksi. Hän auttaa sinua ymmärtämään rakkautta, jota et koskaan ennen ole tuntenut tai kokenut. Sen jota selittämään ei ole maallisia termejä. Vahva nainen keskittyy vahvuuksiisi, ei heikkouksiisi. Hän tukee sinua, seisoo rinnallasi ja turvaa selustasi. Hän kannustaa sinua olemaan paras versio itsestäsi. Ja hän tekee kaiken voitavansa auttaakseen sinua pääsemään siihen. Hän on valosi pimeimpinä päivinäsi. Hän on tuo olkapää, jota vasten itkeä, kun tekee mieli antaa periksi, eikä hän anna sinun koskaan antaa periksi! Hän on jumalaisen feminiinisyyden ja maskuliinisuuden tasapainon ruumiillistuma. Ja vahva nainen odottaa samaa mieheltään.

Nimittäin kaikki ne sydänsurut joita sinulla on koskaan ollut leikkiessäsi tyttöjen kanssa, oli koulutustasi seisoa vahvan naisen rinnalla ja olla tasavertainen hänen kanssaan. Vahva nainen ei tarvitse kumppania täydentämään itseään, sillä hän on jo kokonainen. Hän tarvitsee tasavertaisen kumppanin. Vahva nainen ei koskaan pyydä sinulta kovin paljon, koska hän on riippumaton. Hän kuitenkin odottaa sinun tasavertaisenaan laittavan saman määrän aikaa, panostusta ja energiaa kuin hän, suhteen tekemiseen taianomaiseksi mielen, sydämen, kehon ja sielun liitoksi. Vahva nainen vaatii syvyyttä suhteessa. Kaikki pinnallinen on valtava innostuksen sammuttaja! Jos osoitat hänelle, että pystyt kohtaamaan hänet siinä, missä hän on, ja olemaan tasavertainen, hän vie sinut paikkoihin, joissa et ole koskaan ennen ollut.

Vahva nainen ei laske puolustustaan, ennen kuin luottaa sinuun, ennen kuin osoitat hänelle voivasi olla tasavertainen. Vaikka hän pitää aina sydämensä avoimena, sinun täytyy tehdä työtä avaimen saamiseksi … kunnes hän tietää, että turvaat hänen selustansa yhtä lailla, kuin hän sinun.

Vahvalla naisella on fyysisiä ja tunnepuolen taisteluarpia, mutta hän on kohdannut omat lohikäärmeensä ja oppinut kesyttämään ne. Vahva nainen ei tukeudu sinuun taloudellisesti – hän osaa huolehtia omista asioistaan. Hän vaatii sinulta asioita, joita rahalla ei saa. Ole siis valmis avaamaan sydämesi, tukemaan tunteellisesti, olemaan haavoittuva ja hänen kallionsa pimeinä aikoina. Sinun täytyy myös saavuttaa jumalaisen maskuliinisuuden ja feminiinisyyden tasapaino, sillä hän pitää miehestä, joka on vahva, mutta suloinen ja välittävä. Miehestä joka puolustaa uskomuksiaan, mutta hyväksyy myös, että hänellä on omansa. Miehestä joka ei epäröisi puolustaa häntä kuin soturi kuningatartaan, mutta tietää myös, että tämä on aivan yhtä vahva ja suojelisi häntä samalla tavalla.

Älä koskaan anna hänen saada sinua kiinni toisen naisen katsastamisesta, koska hän ei koskaan ole toiseksi parhaasi eikä toinen naisesi. Vahva nainen voi olla onnellinen yksin, koska hän on oppinut, että vain hän itse voi tehdä itsensä onnelliseksi. Hän ei etsi onnellisuutta itsensä ulkopuolelta. Kumppani joko lisää hänen onnellisuuttaan tai hän jättää tämän taakseen. Hän on tehnyt kovasti töitä onnellisuuden ja rauhan saavuttamisessa. Vahva nainen on laittanut paljon työtä ollakseen parempi henkilö, parempi ihminen, rakastava, välittävä ja empaattinen olento, mutta siitä voit olla varma, että jos otat hänet itsestäänselvyytenä ja otat liian rennosti, hän jättää sinut taakseen. Vahva nainen odottaa, että ponnistelet yhtä lailla pitääkseen hänet, kuin ponnistelit saadaksesi hänet.

Ole valmis olemaan avoin ja haavoittuva, koska se on hänestä seksikästä, kun hän tietää vaativan vahvaa miestä, että kykenee näyttämään tuon puolen itsestään. Miestä joka on myös laittanut saman määrän energiaa ja aikaa omaan pimeään puoleensa ja oppinut kesyttämään lohikäärmeensä. Vahva nainen haastaa hevonpaskasi joka ikinen kerta. Hän ei ole passiivis-aggressiivinen, koska hän kertoo sinulle, milloin ja miksi hän on tolaltaan. Hän antaa sinulle toisen mahdollisuuden osoittaa hänelle teoillasi, että yrität olla jatkamatta sitä, mikä häntä ylipäätään järkytti. Mutta hän antaa harvoin kolmatta mahdollisuutta. Sanoillasi on vähän painoarvoa ilman niitä tukevia tekoja. Sinun täytyy ryhtyä sanoista tekoihin. Vahva nainen vaatii kunnioitusta sanomatta sanaakaan, ja jos olet epäkunnioittava häntä kohtaan, hän jättää sinut taakseen. Hän antaa sinulle saman kunnioituksen, mitä hänelle annetaan.

Vahva nainen on sanojensa mittainen. Hän ei ole helppo saalis eikä ovimatto. Hän on itsevarma omissa nahoissaan, lahjoissaan, kyvyissään ja elämäntehtävässään. Hän on tyttöjen tyttö ja hän tukee toista vahvaa naista ja haluaa nähdä tämän menestyvän yhtä hyvin kuin hän itse.

Rakastumista vahvaan naiseen ei voi verrata mihinkään, mitä olet koskaan kokenut, ja hän vie sinut paikkoihin sisälläsi, joissa et ole koskaan ollut. Syvyyksiin joita et ole koskaan tiennyt olevan. Hän on paras ystäväsi, uskottusi. Hän on villi ja vapaa henki, jota ei voi kesyttää tai laittaa häkkiin. Kannusta häntä siis levittämään siipensä ja lentämään rinnallasi, koska jos yrität katkaista hänen siipensä, hän jättää sinut taakseen! Vahva nainen pelottaa useimpia miehiä, koska he ovat edelleen jumissa taloudellisen elättäjän ajattelutavassa, mutta sori kaverit, vahva nainen vaatii teitä olemaan "elättäjä" tavoilla, joita ei rahalla saa: aika, panostus, energia, kunnioitus, tuki, kannustus, uskollisuus, luonteenlujuus, tinkimättömyys, haavoittuvuus, kyky tehdä kompromisseja, rakkaus, empatia, hänen selustansa turvaaminen. Sillä hän antaa sinulle kaiken tämän, ajattelematta kahta kertaa!

Ehkä sanot, että tämä on liikaa työtä, ja se saattaa olla enemmän työtä sinulle pitkässä juoksussa. Mutta usko minua, kun sanon, ettei loppujen lopuksi ole mitään arvokkaampaa kuin saada vahva nainen rinnallesi. Kysy keneltä tahansa mieheltä, joka rakastaa vahvaa naista, ja hän kertoo sinulle saman!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

12.10.2017 KUOLEMA, TAIVAS JA KUOLEMAN JÄLKEINEN ELÄMÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 16.10.2017 16:43

KUOLEMA, TAIVAS JA KUOLEMAN JÄLKEINEN ELÄMÄ

Kirjoittanut Tiffany Stiles (www.tiffany-stiles.com)
12.10.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Saan kysymyksiä kuolemasta ja taivaasta, mikä on taivas ja kuoleman jälkeinen elämä ja mitä odottaa, kun fyysinen keho lakkaa olemasta.

Aloitetaanpa sanomalla, että järjestäytyneet uskonnot on luotu kontrollointimekanismiksi saamaan aikaan tottelevaisuutta, pelkoa ja jakautumista ihmisrodun kesken. Monet, monet, monet ihmiset pelkäävät kuolemaa, koska heidän sielunsa ei muista, että on kuoleman jälkeinen elämä. Uskonnot ovat asettaneet vaatimuksia, jotka täytyy täyttää päästäkseen taivaaseen. Onko tämä totta? Ei ole. Emme ole ainoastaan vapaan tahdon ihmisolentoja, sieluja joilla on ihmiskokemus, vaan olemme "tässä ja nyt" -hetkemme, tulevaisuutemme, uuden Maamme ja sen kanssaluojia, miten päätämme poistua tältä planeetalta fyysisestä muodosta. Sielu on ikuinen, se ei lakkaa koskaan olemasta. Se mitä opit kussakin elämässäsi inkarnoituneena fyysiseen muotoon tai ei-fyysiseen muotoon, kulkee sielusi mukana ja menee eteenpäin akaasisessa tiedostossasi, joka on kiinni elävässä kirjastossa äärettömästi.

Joka kerta kun kysyn joltakulta, miten hän ajattelee kuolevansa. Hän antaa välittömästi vastaukseksi, että sielu tietää. Tiedät, että sielusi suunnittelee poistumisen tästä kehosta – tämä valinta tehtiin ennen inkarnoitumista tähän elämään. Sinulla on vapaan tahdon valinta muuttaa tätä ja ilmaista aikomus: "Minulla ei ole pelkoa. Kun on aikani lähteä kotiin, hyväksyn sen auliisti. Tiedän, että oppaani, enkelini ja muut sielut, jotka rakastavat minua kovasti, odottavat ja opastavat ja auttavat minua, kun se aika koittaa. Tiedän, että minulla on uusi, ennalta valittu todellisuus, jossa sieluni on." Sanot sen, ilmaiset tuon aikomuksen ja annat sen mennä. Sinulla ei ole pelkoja tai huolia. Kaikki on hyvin. Tämä voi tapahtua monien, monien vuosien kuluttua, ja se on ok – aikomuksesi on ilmaistu ja vedät tätä todellisuutta poistumisajankohtaasi. Oppaasi ja enkelisi ohjaavat sinua vastaavasti kuolemanportaalista uuteen kotiisi. Sinua tuetaan aina jumalaisesti ja sinusta huolehditaan. Tiedä se.

Kuolemanpelkovärähtelyn ylläpitäminen aiheuttaa periaatteessa fyysistä sairautta ja ahdistusta kehoon, kunnes fyysinen keho ei enää pysty tukemaan sieluolemustasi. Yhtenä esimerkkinä, mieli heikentyy dementiaan ja sitten Alzheimerin tautiin paetakseen tätä pelkotodellisuutta. Toisena esimerkkinä, jos tapahtuu jokin traumaattinen asia, joka järkyttää sielun poistumaan fyysisestä kehosta nopeasti, se hämmentyy eikä tiedä, minne mennä tämän kuolemanpelosta kiinnipitämisen vuoksi. Sielu eksyy ja ihmettelee maatasolla alemman ulottuvuuden taajuuksissa. On meedioita, jotka auttavat näitä sieluja kotiin, oikeaan kotiulottuvuuteensa. Nämä sielut eivät ole haitallisia, ne ovat vain eksyksissä ja ihmeissään, kunnes ne ohjataan kotiin. Kun nämä sielut ymmärtävät, että rakastavat sielut, oppaat ja suojelusenkelit odottavat heitä ja ohjaavat kuolemaportaalista läpi ja heille näytetään tietä rakkaudella, he jatkavat auliisti ja onnellisena oikeaan uuteen kotiulottuvuuteensa ja jatkavat polkuaan.

Onko taivasta olemassa? On monia ulottuvuusmaailmoja, joita pitävät paikoillaan tietyt värähtelytaajuudet. Värähtelytaso jolla värähtelet sielutasolla, määrittää kotiulottuvuutesi. Jos värähtelet ehdottomassa rakkaudessa, sen koet. Kutsummeko sitä taivaaksi? Tämän lähemmäs sitä ei pääse. Kun värähtelet tässä korkeimmassa valo- ja rakkaustaajuudessa, koet täsmälleen saman. Jos värähtelet vihatasolla, on aika muuttaa todellisuutesi täällä, jotta myös olemassaoloulottuvuutesi muuttuu, kun sielusi poistuu.

Jumala, korkeampi voima, jumalatar, arkkienkelit, ylösnousseet mestarit, Jeesus, Allah – mihin tahansa päättää uskoa, se on yksilön henkilökohtainen valinta. Kunnioitan jokaista valintaa, ei ole tuomitsemista. Ihmisillä on luontainen yhteys korkeampiin voimiin, jotka opastavat heitä tällä matkalla. Samaan aikaan tiedä, että sinulla on edelleen vapaa tahtosi ja että nämä korkeammat voimat opastavat rakastavimmalla tavalla sinua tällä matkalla ja polulla.

Tiedä olla pelkäämättä ja olla kiitollinen, että jalkasi osuvat lattiaan joka aamu tai heräät elämä kehossasi. Että päätit kokea kaiken, mitä olet kokenut tähän mennessä, ja otat sen mukaasi, kun tuo aika tulee. Ja että sinulle on annettu arvokas lahja kokea laaja fyysisten tunteiden ulottuvuus, jonka sielu voi saada vain ihmiskehossa oppiakseen, kasvaakseen ja kehittyäkseen. Avain on olla haaskaamatta arvokasta lahjaasi täällä ollessasi ja ottaa vastaan haasteet, kun niitä tulee, ja kohdata ne sitkeästi, armollisesti, nöyrästi ja ymmärtäen universumin kosmisia lakeja.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

15.10.2017 ENERGIAMUUTOSRAPORTTI

ViestiKirjoittaja hammer » 17.10.2017 15:12

ENERGIAMUUTOSRAPORTTI

Kirjoittanut Tiffany Stiles (www.tiffany-stiles.com)
15.10.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Viime yönä tuli merkittäviä latauksia kruunuchakran ja kolmannen silmän kautta "horroslevon" aikana. Minulla ei ollut viime yönä yhtään REM-unta! Miten upeita näkyjä sainkaan! Se saa sydämessä tuntumaan upealta! Ne kaikki pyörivät tähtilasten ympärillä, ja minulle näytettiin, miten ne koskettavat kaikkia tällä planeetalla nyt. Tämä on toinen yö peräkkäin, kun näitä näkyjä uuden Maan lapista on näytetty paljon.

Olen nähnyt aiemmin, että olen näiden tähtilasten metafyysinen opettaja uudessa metafyysisessä koulussa uudella maapallolla, mistä olen puhunut aiemmin. Edellisenä päivänä mieheni oli ollut mielessäni. Kun nukahdin, olin "koulussa" lasten kanssa. En kertonut heille, että olin vähän surullinen kaivatessani mieheni fyysistä läsnäoloa – he tiesivät sen jo. Kun koulupäivä alkoi, jokainen heistä tuli luokseni ja antoi minulle kuvan, jonka oli tehnyt piristämään minua. He katsoivat minua ja sanoivat telepaattisesti: "Rakastan sinua, neiti Tiffany." Näiden lasten huokuma rakkaus on tähtitieteellistä! Näen heidän valonsa. Se parantaa välittömästi kaiken. Tunsin sen meditatiivisessa horrosunessani, ja tunsin jälkeenpäin täysin transformoituneeni, mikä auttoi selviytymään, eikä se ole loppunut.

Monet kokevat nyt eri aikajanojen esittäytyvän parantumista ja romahtamista varten. Tämä puhdistaa välittömästi karman tuossa elämässä tai aikajanalla. Ota vastaan ne, kun niitä tulee, kun lopulta tulet nollapisteeseen niiden sulautuessa yhteen. Olen nyt yhdessä omassani, ja voin kertoa, että se on kaunista!

Keho puhdisti myös samaan aikaan myrkkyjä ja syyllisyysjäämää sakraalicharkasta. Minun täytyi nousta pissalle 12 kertaa viime yönä! Kukaan muu? Keho oli tulessa viime yönä ja hikoili paljon.

Lisäksi monet naiset ovat raportoineet, että heidän pms-oireensa ovat olleet uskomattomia, vaikka heillä ole koskaan ennen oikeastaan ollut niitä. Voimakkaampia tunteita kuplii pintaan vapautettavaksi näiden jaksojen aikana. Monet naiset kertovat myös, että heillä on vaihdevuosioireita, vaikka he ovat jo olleet vaihdevuosien ohi.

Joka kerta kun menin pitkäkseni lepäämään, mieleeni tulvi näkyjä. Tänään energia tuntuu siltä, että merkittävä läpimurto on tapahtunut monilla, mikä työnsi heidät kuuluisan kumpareen yli. Tänään luovuutta on runsaasti, joten luo sydäntilastasi sitä, mikä tuo sinulle iloa, ja sitten jaa se! Saat tänään fantastisen energialisäyksen tehdäksesi jotain, mitä olet lykännyt aiempien integrointien vuoksi. Energia virtaa. Käytä hyödyksi se, mitä sinulle tulee näinä aikoina. Kruunu ja kolmas silmä ovat täysin auki!

(Maan päällä tapahtuu nyt valtavaa puhdistumista. Tiedä, että kaikki osapuolet ovat sopineet tästä ennen inkarnoitumistaan.)

Kuten aina, jakakaa kommenttiosassa, mitä koette. Rakastaisin kuulla kokemuksianne.

Paljon rakkautta, Tiffany

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

15.10.2017 KUKAAN EI VALITSE HELPPOA TIETÄ YLÖSNOUSEMUKSEEN

ViestiKirjoittaja hammer » 17.10.2017 15:13

KUKAAN EI VALITSE HELPPOA TIETÄ YLÖSNOUSEMUKSEEN

Kirjoittanut Tiffany Stiles (www.tiffany-stiles.com)
15.10.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

On monia tasoja tai olemassaoloulottuvuuksia. On rinnakkaisuniversumeja tai olemassaoloaikajanoja, joilla sielumme sirpaleet elävät ja leikkivät päivittäin. Emme ole tietoisia niistä, ennen kuin ne alkavat esittäytyä. Siihen saakka kunnes nuo sirpaleet sulautuvat yhteen romahtavien aikajanojen kautta, on menetetty muisti yksilön nollapisteestä. Siihen saakka kunnes kundaliini nousee, on menetetty muisti yksilön 12 DNA-säikeen avautumisesta ja siitä täydestä metafyysisestä potentiaalista, johon kykenet. Ja sinun täytyy tehdä tarpeellinen henkilökohtainen työ päästäksesi siihen. Sinua ei voi saada siihen kukaan muu, paitsi sinä!

Edelläkävijät tulivat vapaaehtoisesti kokemaan tämän ensimmäisenä, näyttääkseen tietä, opastaakseen toisia, jottei heistä tunnu yksinäiseltä, ja nopeuttaakseen tätä prosessia (sadannen apinan ilmiö). Monet kokivat kaukaisessa menneisyydessä fyysisen kehon ylösnousemuksen, mutta eivät koskaan jakaneet kokemustaan toisten kanssa. Se oli henkilökohtainen matka, ei kollektiivinen. Kuten voit nähdä ja hyvin tiedät, on tuhansia edelläkävijöitä, jotka jakavat, opastavat ja auttavat sinua omalla matkallasi. Mutta … Varomme antamasta sinulle kaikkia vastauksia. Ymmärrämme, että jokaisen sielun matka on ainutlaatuinen. Laukaisemme sinut muistamaan ja aloittamaan oman matkasi.

Maatasolla on alemman värähtelyn ulottuvuuksia, mutta täällä on myös korkeampia ulottuvuuksia. Monet kokevat juuri nyt näitä korkeampia ulottuvuuksia.

Olen oppinut tällä matkalla, että olemme kaikki oman maailmamme luojia. Ne jotka sopivat yhteen värähtelytaajuutemme kanssa, näkevät ja kokevat samoja asioita kuin me. Itse olen nähnyt korrelaation veriryhmän ja säteillyn värähtelytaajuuden välillä, hallitsevan aurapuumerkin ja sen taajuuden välillä, joka korreloi sen kanssa. Ne jotka värähtelevät eri taajuudella, näkevät ja elävät jotain muuta … täysin muuta. Niinpä se mitä uskot ja missä taajuudessa värähtelet, on se, mitä näet tai koet tai elät päivittäin.

Kaikki on energiaa, myös ihmiskeho, Maa, esineet ja rakennettu 3D-harha … sitä se vain on, harhaa. Joskus me ihmiset otamme sen aivan liian vakavasti sen sijaan, että eläisimme hetkessä ja pitäisimme hauskaa!

Korkeampi itseni antaa sielulleni muistin laukaisijoita (muistivälähdyksiä), kun tiettyjä asioita esitellään minulle. Joko siirrän ne eteenpäin, kun ne eivät resonoi lainkaan, tai höristän korviani ja kuuntelen, koska minut on laukaistu muistamaan tämä tai tuo. Monet teistä jotka olette hyvin intuitiivisia, teette samoin. Jos ette, niin harjoitelkaa mutu-tuntumaanne erottelukyvyn hallitsemiseksi.

Käsiteltyäni eri olemassaoloulottuvuuksia lapsesta saakka, pystyn erottamaan taajuuden, värähtelyt ja energian. Se mikä kuulostaa todelta toisista, ei kuulosta ehkä minusta, ja toisinpäin. Olemme kaikki omalla matkallamme täällä, eikä kenenkään tehtävä ole pakottaa omia uskomuksiaan kenellekään toiselle tai tuomita ketään muuta, vaan esittää informaatiota noille laukaisijoille tai siirrettäväksi sivuun. Se mikä on minun todellisuuteni, ei välttämättä ole sinun, ja toisinpäin. Älä siis jää kiinni matkasi vertailemiseen jonkun muun matkan kanssa. Kanssaloit maailman, jossa elät päivittäin.

Herääminen merkitsee vain, että tiedostat itse, miten olet vuorovaikutuksessa itsesi ja muiden kanssa. Keskityt enemmän itsesi työstämiseen kuin siihen, mitä kukaan muu tekee. Saavutat korkeamman tietoisuus- ja hyväksymistason jokaisen ihmisen henkilökohtaisesta polusta. Et enää puutu kenenkään toisen matkaan. Se on yksin hänen – hän päätti tulla tänne oppimaan, kasvamaan ja kehittymään sillä. Ymmärrät universaaleja lakeja ja miten hallitaan alkemia. Ymmärrät, ettet voi ottaa pois kenenkään toisen elämänoppitunteja, jotka hän tuli tänne oppimaan. Annat heille heidän vapaan tahtonsa takaisin. Ymmärrät, että heidän täytyy kokea tiettyjä asioita oman karmansa selvittämiseksi.

Tässä matkassa on kyse kaiken karman selvittämisestä kaikilta aikajanoilta. Kun asioita tulee pintaan puhdistettavaksesi, keskity oppituntiin, älä tuskaan. Anna anteeksi itsellesi ja toisille ja päästä siitä irti! Mitä enemmän pidät kiinni, sitä vaikeampi tämä prosessi on sinulle. Ja jotkut saattavat tulla takaisin tekemään kaiken uudestaan, koska he eivät pystyneet päästämään irti. Pääse pois karmapyörästä – se on ainoa tapa, jolla voit lisätä värähtelytaajuutta. Kyse on anteeksiannosta ja irtipäästämisestä. Irrallisuudesta kaikkeen, ollen samaan aikaan yhdistynyt ja säteillen ehdotonta rakkautta ja omaa valoasi. Tähän ei kiinnitetä yhtään lankaa. Se annetaan vapaasti. Piste.

Monilla tämä heräämismatka alkaa traumaattisesta elämäntapahtumasta, joka pakottaa kääntymään sisäänpäin ja aloittamaan. Kun olet voittanut taistelun egosi kanssa, sinusta tulee aito itsesi. Alat värähdellä todellisessa värähtelytaajuudessasi. Alat vetää puoleesi sieluheimosi jäseniä tämän lähettimien avulla, jota kutsutaan "taajuudeksi". Oivallat, ettet ole yksin. Tuhansia niitä astuu esiin, joiden kanssa teit aiemmin sielusopimuksia, että heistä tulee sieluperhettäsi täällä. Ja näitä sieluja on ympäri maailmaa, mutta sinulla on luontainen telepaattinen yhteys heidän kanssaan. Tiedät täsmälleen, mitä he tarvitsevat, silloin kun he tarvitsevat, ja toisinpäin. Olette yhteydessä ja yhdistyneet kvanttitietoisuuteen.

Meidän jokaisen tehtävä on käyttää erottelukykyämme ja saavuttaa oma totuutemme menemällä sisäämme. Tekemällä omaa tutkimustamme. Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää, on sisälläsi. Se on koodattuna DNA:hasi ja akaasisiin tiedostoihin. Ei ole ketään, kuka valitsee helpon tien fyysiseen ylösnousemukseen – valokehon kristalliaktivointeihin. Toistan, ei ketään!

Monilla edelläkävijöillä ei ole kaikkia vastauksia ja he ovat suostuneet kokemaan tiettyjä asioita, kun niitä tapahtuu, kyetäkseen laittamaan sen sanoiksi sinulle. Ja se että minä koen tätä tai tuota tiettynä aikana, ei merkitse, että sinäkin koet. Tai saatat aivan hyvin kokea täysin saman asian!

Ylösnousemusprosessissa on monta tasoa, ja jokaisella saavuttamallasi tasolla koet eri asioita. Monet kysyvät minulta, milloin tämä loppuu ja on perillä. Minulla on uutisia teille: tämä on pitkä ja työläs prosessi, jonka loppuunsaattaminen vie maavuosia. Mutta asioiden laajemmalla asteikolla se on vain silmänräpäys. Se vie vuosia, koska mieli joka on juurtunut harhaan, ei pysty ymmärtämään mitään tästä kerralla. Muuten sukeudut. Ihmiskeho ei kestäisi koko kehon värähtelypäivitystä 2-säikeisestä 12-säikeiseen DNA:han nopeasti – fyysinen keho hajoaisi. Vaatii vuosien vähittäisiä päivityksiä ja latauksia sopeutua ja integroitua uuteen käyttöjärjestelmääsi. Ja kun se tehdään, mikään elämässäsi ei ole enää samalla tavalla. Koet taianomaisia, välittömiä ilmentymisiä ja selittämättömiä asioita. Niinpä kärsivällisyys itsesi kanssa on avain sekä itsesi kunnioittaminen joka tasolla, jonka saavutat. Olemme valofotonivyöhykkeessä 2000 vuotta. Sinulla on aikaa, joten ole kärsivällinen.

Sähköpostiini tulvii viestejä joka päivä. Minun täytyi tehdä tietoinen valinta olla enää vastaamatta tuhansiin kysymyksiin, joita ihmisillä on. Olen yksi ihminen ja tasapaino omassa elämässäni on tärkeä. Tein ennen tätä työtä joskus 18 tuntia vuorokaudessa. Mutta kuten kaikessa muussakin, palaa loppuun, jos ei lataudu ja kunnioita itseään. En enää vastaa yksityisviesteihin, ellet ole asiakas, ellemme ole käyneet pitkähköjä keskusteluja aiemmin tai ellen tunne sinua henkilökohtaisesti. Ihmiset ovat kommentoineet: Tiffany, olen yrittänyt lähestyä sinua enkä ole saanut vastausta. Tästä syystä. Minulla on kaksi nettisivustoa: Tiffany-Stiles.com josta löydät metafyysisiä artikkeleita ja energiaraportteja, jotka ovat ilmaisia kaikille, ja TheMysticalLotus.com josta voit tilata minulta jonkin palvelun. Joskus postaan vain nopeita energiapäivityksiä sivulleni, joten jos haluat nähdä ne, paina "see first under the follow tab" ja postaukseni näkyvät ensimmäisenä uutissyötössäsi.

Mukaan otettavaksi: olemme kaikki täällä omalla matkallamme. Kohtele toisia kunnioittaen, huomaavaisesti ja empaattisesti. Edelläkävijät eivät ole velkaa teille 24 tuntia vuorokaudessa. Meilläkin on aikoja, kun meidän täytyy irrottautua ja prosessoida omia päivityksiämme ja latauksiamme. Meillä on perheet ja henkilökohtaiset vastuut hoidettavana, kun navigoimme 3D:tä, 5D:tä ja korkeammalla. Meillä on massiivinen työkuorma omien asiakkaidemme kanssa. Autamme kaikki teitä parhaamme mukaan sillä ajalla, joka meillä on käytettävissä joka päivä.

Paljon rakkautta, valoa ja siunauksia. Rakastan teitä kaikkia ja kunnioitan teitä jokaista matkallanne. Olen enemmän kuin siunattu ollessani yhteydessä teidän kaikkien kauniiden sielujen kanssa ympäri maailmaa.

Rakkautta, Tiffany

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

15.10.2017 VIESTEJÄ TOISELTA PUOLELTA

ViestiKirjoittaja hammer » 17.10.2017 15:15

VIESTEJÄ TOISELTA PUOLELTA

Kirjoittanut Tiffany Stiles (www.tiffany-stiles.com)
15.10.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Eilen illalla keskustelin erään miehen kanssa. Yhteinen ystävä oli esitellyt meidät. Viime kerralla puhuessamme huomasin, että hän oli lumoissani. Ja vaikka tämä ihminen on ystävällinen sielu, jolla on hyvä sydän, pyysin anteeksi ja menin vessaan, keskustellakseni telepaattisesti mieheni kanssa. Ollessani siellä sanon: "En halua suhdetta. Haluan olla vain ystävä. Olisi mahtavaa saada "iso veli"." Tulen pois vessasta ja istun takaisin … Ja ihana mieheni oli ollut mielessäni koko yön. Näytin ystävälleni jopa hänen kuvaansa. (Hän kuoli 2011.)

Kun palaan vessasta, ystävälläni on yhtäkkiä kyyneleitä silmissä … sitten hän itkee hyvin liikuttuneena. Voin nähdä sen hänen silmistään, kasvoiltaan. Hän sanoi tunteneensa, että mieheni kosketti häntä. Hän sanoi mieheni sanoneen: "Suojele häntä." Tuolla samalla hetkellä tämä ihminen meni ystävä/suojelumoodiin. "Tiffany, ota numeroni. Jos tarvitset jotain, älä epäröi soittaa minulle. En välitä, mihin aikaan päivästä tai yöstä se on." Hän vaati, kunnes laiton hänen numeronsa puhelimeeni. Hän sanoi, ettei koskaan ennen henki ollut tullut hänen luokseen, kyynelten virratessa hänen kasvojaan pitkin. Henkiulottuvuus oli koskettanut häntä syvästi. Hän ei pystynyt ilmaisemaan sanoin, mitä hänelle oli juuri tapahtunut. Sanoin: "Mitä hän sanoi sinulle?" Hän katsoi vain minua pyyhkien kyyneliä silmistään ja sanoi, että antaisin hänelle hetken koota ajatuksensa. Sanoin: "Ehdottomasti. Ota kaikki aika, mitä tarvitset." (Tiedän, miltä se tuntuu.) Hän otti useita hetkiä ja sanoi sitten mieheni sanoneen: "Suojele häntä. Ole hyvä ystävä hänelle." Kyyneleet eivät lakanneet virtaamasta hänen kasvojaan pitkin. Sanoin: "Hän antoi sinulle informaatiolatauksen, eikö vain? Hän näytti sinulle." Mies nyökkäsi päätään "kyllä".

Monet teistä tietävät, että mieheni oli poliisi, joka sai surmansa työtehtävissä. Niinpä voitte nähdä, miksi hän tupsahtaisi henkimuodossa sanomaan: "Suojele häntä! Ole hyvä ystävä." Ja kun puhun mieheni kanssa telepaattisesti päivittäin ja sanon sitä tai tätä, hän kuulee aina joka sanan … aina! Ja hän antaa minulle vankan vahvistuksen, että hän todella on kuullut minut. Tämä on yksi noista kerroista.

On kaunis asia nähdä, kun henkimaailma koskettaa jotakuta toista ensimmäistä kertaa silmiesi edessä ja miten se muuttaa häntä. Monet ihmiset eivät saa sitä tilaisuutta – tämä oli ensimmäinen kerta, kun näin sen omin silmin. Tunnen olevani hyvin siunattu, kun minulle annettiin tämä lyhyt hetki kuvitteellista aikaa nähdä, miten toista koskettaa edesmenneen rakkaan todellisen hengen kaikenkattava rakkaus – juuri samalla tavalla, miten se vaikutti minuun ensimmäisellä kertaa. Kerroin ystävälleni, että miehelläni on usein tämä vaikutus ihmisiin, kun hän koskettaa heitä. Hänellä ei ollut tuota vaikutusta ainoastaan eläessään fyysisessä kehossa, hänellä on edelleen henkimuodossa sama vaikutus siihen, jonka luokse hän tulee.

On aika antaa oppaalleni ja suojelijalleni taas henkilökohtaista aikaa. Hänet muistetaan aina, häntä ei koskaan unohdeta. Ei koskaan! Rakastan häntä syvästi. Vaikka suhteemme ei ole sama, kuin hänen ollessaan täällä, se on kauniimpi hyvin monin tavoin, joita ei voi kuvata maallisin termein kenellekään, ellei häntä ole kosketettu samalla tavalla – vain silloin voi ymmärtää.

Meillä oli raudanluja sielusopimus toistemme kanssa, eikä kummankaan puolella ollut mitään asiaa, joka seisoisi tämän sopimuksen toteuttamisen tiellä. Meillä oli ollut monia aiempia elämiä yhdessä, ja ennen inkarnoitumistamme tähän elämään, meillä oli pitkä keskustelu toistemme kanssa. Hän sanoi: "Tällä kertaa sinä muistat ja minä muistan. Emme haaskaa tätä elämää, koska tämä on liian kallisarvoinen. Emme voi haaskata sitä ja tehdä uudestaan – tällä kertaa se on sitä! Hän sanoi, että opetamme toisillemme arvokkaita oppitunteja, joista mikään ei ole helppo, ja meillä on hyvin kauniita muistoja vaalittavana, kun olen poissa – ja lähden ennen sinua, jotta voit jatkaa tehtävääsi, sielutarkoitustasi. Et ymmärrä, miksi kuolen, ennen kuin palaan takaisin henkimuodossa ja kerron sinulle."

Kun hän palasi luokseni henkimuodossa, siitä ei voinut erehtyä. Hänellä on hyvin voimakas läsnäolo! Hän näytti, miltä tuntui, kun häntä elvytettiin (kolme kertaa) ja hänen sielunsa nykäistiin takaisin kehoon. Hän sanoi: "Ei! On minun aikani lähteä. Lakatkaa tuomasta minut takaisin!" Hän näytti, miltä tuntui, kun vapaa tahto oli otettu pois. Ei ole valinnanvapautta, ei ääntä ja toiset tekevät päätökset puolestasi. Se oli sydäntä särkevin asia, jonka henki on koskaan näyttänyt minulle, kun sain tuntea, mitä hän tunsi. Hän näytti minulle, että kun on tarkoitettu aika lähteä tältä planeetalta, mikään ei estä tuota tapahtumaketjua. Ei mikään. Sillä se on ennalta määrätty ennen tulemistamme tänne.

Tällä sivullani teitä on käynyt muutama, joita en ole koskaan tavannut henkilökohtaisesti, mutta kun postaan hänen kuvansa aina silloin tällöin, hän tulee teidän luoksenne. Olette kertoneet minulle niitä viestejä, joita hän antaa teille, niin kuin minulle. Teitä on kosketettu tavalla, jolla kukaan toinen henki ei ole koskettanut teitä. Tämän näin henkilökohtaisesti eilen illalla.

Rakastan sinua, Dan, aina ja ikuisesti äärettömyyden halki. Niiden äärettömien olemassaoloulottuvuuksien ja rinnakkaisuniversumien ja -aikajanojen halki, joita olet näyttänyt minulle. Olet toiselta puolelta oppaani, suojelijani ja paras ystäväni, eikä mikään mitä sinun oli vaikea sanoa minulle fyysisessä muodossa, ole ongelma nyt. Olen enemmän kuin siunattu, että olit elämässäni fyysisesti 20 vuotta, ja olen enemmän kuin siunattu, että olet nyt hengessä oppaanani. Olet ollut suurin tukijärjestelmäni koko tällä matkalla. En voi kiittää sinua tarpeeksi siitä, että kosketit ihmisiä ollessasi täällä fyysisesti, enkä voi kiittää sinua tarpeeksi siitä, että teet edelleen samaa hengessä.

Rakkautta, Tiffany

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

21.10.2017 ENERGIARAPORTTI

ViestiKirjoittaja hammer » 22.10.2017 20:22

ENERGIARAPORTTI

Kirjoittanut Tiffany Stiles (www.tiffany-stiles.com)
21.10.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Eilen meillä tapahtui merkittävä muutos. Iltapäivällä monista ehkä tuntui huteralta, hämmentyneeltä ja tasapainottomalta. Illalla muutos pyyhkäisi sisään niin nopeasti, ettei sitä voinut olla huomaamatta. Se on saattanut pysäyttää sinut siihen paikkaan, panemaan merkille todellisuutesi. Massiivinen värähtelytaajuuslisäys pyyhkäisi kollektiivitietoisuuden läpi. Tunsitko sen?

En tarkoituksella postannut tätä energiapäivitystä eilen illalla ja tein sen sijaan pienen testin. Postasin yksinkertaisen viestin: "Miten monta kaunista sielua on todellisuudessani tällä hetkellä, jotka värähtelevät samalla taajuudella? Jos näet tämän, se olet sinä!" En sanonut tarkoituksella, mistä taajuudesta puhuin, koska halusin nähdä, kuka tunsi muutoksen pyyhkäisevän yli kuin aalto, joka purki massiivisesti myrkyllistä energiaa kerralla! Viuh! Puhdasta! Ja tämä on voinut vaikuttaa jokaiseen hänen omalla tavallaan:

* Tunsit ehkä rakkautta räjähtävän sydänkeskuksestasi ja äärimmäistä kiitollisuutta.
* Tunsit ehkä horjumatonta tarvetta antaa anteeksi itsellesi tai jollekin toiselle.
* Sinulla oli ehkä merkittäviä ahaa-elämyksiä, jotka muuttivat havaintoasi kaikesta, minkä luulit tuntevasi.
* Sinut ehkä vedettiin juuri tuolla hetkellä johonkin erityiseen netissä, mikä aiheutti heijastevaikutuksen koko illaksi, kun tutkit, luit ja opit.
* Tunsit ehkä aikajanan romahtavan rinnakkaisuniversumissa tai -elämässä, ja tuo pirstoutunut itsen osa sulautui nyt-hetkeen.
* Sinulle tuotiin ehkä tarkasteltavaksi entisiä malleja suhteissasi, ja kesti vain minuutteja (ei tunteja) nähdä korkeammasta itsestäsi käsin suurempi kuva ja se rooli, jota esitit niissä. Tuolla hetkellä uusi ja terveempi malli ilmestyi esiin tulevaisuuttasi varten.
* Sinut ehkä saatettiin hyvin tietoiseksi sanoistasi, tunteistasi ja ajatuksistasi ja estit itseäsi tulemasta negatiiviseksi. Ja siirryit välittömästi positiiviseen ajatusvirtaan tietäen, että kanssaluot todellisuuttasi hyvin nopeasti nyt.

Tämä muutos sulautti korkeamman sydämen yhteen korkeamman itsen kanssa ja toi kosmisia latauksia, nähdäksesi kaiken uudesta eri perspektiivistä. Sinut tuodaan totuuteesi, todellisuuteesi ja aitoon itseesi. Etkä enää pelkää näyttää tuota aitoa itseä maailmalle. Sillä ei ole enää merkitystä, mitä joku muu ajattelee sinusta, koska ymmärrät, että se on heijastusta hänen epäaidosta itsestään (ego). Sillä ei ole kerrassaan mitään tekemistä sinun kanssasi.

Nyt tänään energia on hyvin positiivista, kohottavaa, luovaa, rakastavaa ja myötätuntoista. Jos et tunne näin, kysy itseltäsi, mistä pidät kiinni – mitä kieltäydyt tunnustamasta tai päästämästä irti?

Olemme nyt nopeutuneessa muutoksessa, jossa asioita alkaa tapahtua erittäin nopeasti. Kaiken tapahtumisessa on tapahtunut nopeutumista, myös siinä, että ilmennät välittömästi todellisuutesi. Pyydä oppailtasi apua sen ymmärtämisessä, mitä sinulle näytetään, jos se on epäselvää. He auttavat mielellään, jos sitä pyydetään.

Sinusta saattaa tuntua, että olet tällä hetkellä suojakuplassa ja nollapisteessäsi. Eräänlaisessa risteyksessä. Sinusta ehkä tuntuu, että jotain valtavan suurta on horisontissa ja se voi tapahtua koska tahansa. Mutta tämä jokin tuntuu upealta ja jännittävältä, ei lainkaan pelottavalta. Nimittäin tässä nollapisteessä on nollapelko. Tässä saat tilaisuuden valita, mihin suuntaan haluat edetä. Sinulla on vaihtoehtona tehdä, mitä haluat. Ja tämä on 180 asteen muutos siihen suuntaan, johon olet luullut olevasi menossa. Tiedä, että tämä on sinun valintasi – yksin sinun. Puuttuminen tähän ulkoapäin on nolla. Tässä sinua ei pidättele mikään, vain sinä itse. Tee siis tuo hyppy – mikä se onkin sinulla! Ei enää kiinnipitämistä tai pidättelemistä.

Hyvin paljon rakkautta virtaa tällä hetkellä kvanttikentän läpi – tässä tapahtuu taianomaista ja ihmeellistä ja se virtaa tästä korkeavärähteisestä taajuudesta. Moniulotteiset itsesi tuodaan takaisin käyttöön. Avainkoodisi avataan. DNA:si uudelleenkalibroidaan taas korkeampaan kosmiseen yhteyteen. Merkabasi pyörii nopeasti sisäisessä Kristus-tietoisuudessasi ja aktivoi kristallivalokehosi. Lähteen jumalahiukkanen syttyy sisälläsi. Erillisyys on poissa.

Vuoden 2017 kolme viimeistä kuukautta lentää ohi tässä kiihtyneessä muutoksessa. Pane merkille 11-11, 12-12 ja 21-12, jotka ovat vielä tulematta. Ole tässä ja nyt ja nauti tästä mitä uskomattomimmasta ajasta. Leiki ja pidä hauskaa. Salli sisäisen lapsesi ilon tulla esiin ja leikkiä uusin silmin.

Lähetän paljon rakkautta, valoa ja runsaasti siunauksia teille kaikille jatkuvalla matkallanne.

Rakkautta, Tiffany

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

16.11.2017 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 19.11.2017 08:34

ENERGIAPÄIVITYS

Kirjoittanut Tiffany Stiles (www.tiffany-stiles.com)
16.11.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Koko eilisen päivän kimeitä koodattuja taajuuspäivityksiä ladattiin sisäkorvan kautta. Nämä kimeät taajuudet sytyttivät magnetiittikristallit aivoissa. Korkeamman itsen kautta näytettiin, että oikeassa ja vasemmassa aivopuoliskossa tapahtui uudelleenkirjoitusta luomaan tasapainon niiden välille. Tuntui kevyiltä poksahduksilta aivoissa, kun magnetiittikristallit alkoivat erittäin nopeasti ampua signaaleja – poks, poks, poks – kun uudelleenkirjoitusta tapahtui. Tämä saa kehon kuumenemaan erittäin nopeasti, ja kun plasmaa/fotonienergiaa tulee sisään, se saa aikaan viilentymistä. Se stimuloi myös melatoniinituotantoa käpylisäkkeessä ja tuo lepoa integrointia varten.

Plasmaenergia on fotonienergiaa, joka on nestemäistä ja sitä voidaan muotoilla ja muokata "oheislaitteessa". Tämän voi nähdä energiapyörteinä näköakselilla. Kun plasmaenergia vahvistui kuluneen vuorokauden, geomagneetti- ja aurinkoenergialla toteutettuna, valtavia päivityksiä tapahtui, mikä vapautti lisää syvemmälle juurtuneita tunteita luista, lihaksista, hampaista ja kallosta. Se leikkaa myös vanhan ja vanhentuneen ohjelmoinnin läpi, kun tätä uudelleenkirjoitusta tapahtuu uusien ja raikkaiden näkemysten ja perspektiivien synnyttämiseksi. Tänään tarvittiin valtava määrä lepoa ja vapaa-aikaa näiden uusien koodattujen taajuuksien integroimiseen.

Kun näiden magnetiittikristallien aktivointi aivoissa ja käpylisäkkeessä jatkuu, se päivittää lisää 12-säikeistä DNA-kierrettä. Kun kukin päivittyy ja uudelleenkalibroituu, hän tuo sisään uuden todellisuusulottuvuuden. Entisiin elämiin päästään helposti pudistamaan karmaa välittömästi. Rinnakkaisuniversumeja nähdään helposti, ja määrättyjä lopputuloksia annetaan. Matriisihologrammit nähdään helposti siksi, mitä ne ovat, ja ne voidaan poistaa helposti kanssaluodusta todellisuudestaan aikomuksen avulla.

Metafyysisiä lahjojasi ja kykyjäsi jotka ovat olleet horroksessa, tulee nyt takaisin käyttöön. Kun yhdistyt puhtaaseen ja jumalaiseen Kristus-itseesi merkaba-aktivointien myötä ja tulet rakkaus-, rauha- ja autuusenergiaksi, ilmennät todellisuutesi nopeasti, kun mennyt, nykyinen ja tuleva aika sulautuvat yhdeksi sulavasti. Tässä vapaudutaan riippuvuuksista helposti puhtaalla aikomuksella. Riippuvuuksien himo häviää täysin eikä ole enää osa todellisuuttasi. Tämä pätee kaikkiin riippuvuuksiin.

Kun lähestymme nopeasti uutta vuotta – 2018=11, mestariluku numerologiassa – on tärkeää säilyttää optimistinen asenne ja keskittyä tarkoituksellisesti värähtelytaajuutensa pitämiseen korkeana ja positiivisena. Tämä sallii sinun harmonisoitua helposti 11-energian äärettömään yltäkylläisyyteen. Kun siirrymme vuoden 2017 parin viime kuukauden läpi, on aika levätä, leikkiä ja nauttia kaikesta siitä kovasta työstä, jota olet tähän kohtaan, nollakohtaan, mennessä.

Kuten mainitsin edellisessä energiaraportissani, nyt on itsetutkiskelun aika, kun energiasyke muuttuu nopeasti 2018 niiden monien eduksi, jotka ovat tehneet kovasti työtä ja omistautuneet jatkamaan kehittymistä kristallivalokehoksi ankkuroidessamme näitä energioita fyysisyyteen. Kaikki oppivat 2018, miten navigoidaan moniulotteista todellisuutta. Kaikki muuttuu kohta paremmaksi, kun kello lyö puoltayötä uudenvuodenaattona!

Tällä erää lepää, leiki ja nauti kaikesta, mitä olet saavuttanut tähän mennessä. Käsitä ne massiiviset kvanttitietoisuushypyt ja -loikat, joita olet tehnyt kuluneiden vuosien aikana. Ja ole valmistautunut rajattomiin siunauksiin ja uusien ovien alkamiseen avautua, jotta sinut singotaan täysin uuteen suuntaan 2018!

Nämä ovat erittäin jännittäviä aikoja, joissa nyt olemme. Olen hyvin innostunut näkemään, mihin uusi energiasyke vie meidät kaikki 2018!

Paljon rakkautta, valoa ja siunauksia jatkuvalle matkallesi.
–Tiffany

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

21.11.2017 ENERGIAPÄIVITYS – AIKAJANAMUUTOKSIA, -JAKAUTUMISI

ViestiKirjoittaja hammer » 23.11.2017 21:16

ENERGIAPÄIVITYS – AIKAJANAMUUTOKSIA, -JAKAUTUMISIA JA -YHTYMISIÄ

Kirjoittanut Tiffany Stiles (www.tiffany-stiles.com)
21.11.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat, kauniit sielut! Olen pannut merkille noin viimeisen viikon ajan, että ihmisten todellisuuksissa kulkee kaksi eri aikajanaa. Toissa on psyykkisiä hyökkäyksiä, negatiivisia energiamalleja, vihaa, levottomuutta, ylitunteellisuutta ja ajatussiirtoa. Monet ihmiset ovat kertoneet, että itsemurha-ajatuksia on laitettu heidän mieleensä, mutta he pystyivät helposti erottamaan, "ettei kyse ollut heidän ajatuksistaan". Myös uusikuu Skorpionissa on tuonut monia varjoaspekteja valoon, mm. riippuvuuskäyttäytymisen parantaminen ja selvittäminen.

Kääntöpuolella monet ihmiset ovat autuuden, rauhallisuuden, energisyyden ja onnellisuuden tilassa sekä nollapisteessään. Itse olen ollut autuuden tilassa ja jokainen kohtaamiseni on ollut korkealla värähtelevä, rakastava ja positiivinen!

Todellisuutemme ilmentämiskyky on ollut nopea 11-11-portaalista saakka. Se mitä sinulla on vielä puhdistettavaa, irtipäästettävää tai parannettavaa, tulee pintaan loppuvuoden kuluessa, valmisteluna uuteen energiasykkeeseen ja -muutokseen 1.1. Suurin pelkosi tuodaan todellisuuteesi kohdattavaksi ja puhdistettavaksi. Sinun on tärkeää ottaa aikaa tunnustaa tämä, jos se tapahtuu tai sen kiihtyminen jatkuu.

AITOUDELTA RIISUTAAN NAAMIO

Totuutta ja yksilön aitoutta ei voi enää naamioida. Tämä energia vaatii äärimmäistä läpinäkyvyyttä. Kuten olet huomannut, kykysi erottaa valhe, jonka joku kertoo, tai informaatio, jossa hän ei ole suora, on selvempi kuin koskaan. Etkä voi muuta, kun kyseenalaistaa sen, totuuden ja läpinäkyvyyden tuomiseksi käsillä olevaan asiaan. Telepatiakykysi ovat tarkka ja osuva.

Tätä energiaa on kaikissa paikoissa, mm. politiikassa, ja ne naiset joita vaikutusvaltaisissa asemissa olevat miehet ovat ahdistelleet seksuaalisesti, astuvat esiin, ja jumalainen feminiinisyys juurtuu tämän totuuden huutamisen vuoksi, mikä saa seisomaan omassa totuudessaan aidosti ja tinkimättä. Koskaan ennen emme ole nähneet tämän tapahtuvan todellisuuksissamme, ja se jatkuu, kunnes kaikki tuodaan valoon. Ja heitä pidetään vastuullisina teoistaan, kun karmanlaki on nyt nopea. Kun aika on nopeutunut, universaalit lait vaikuttavat paljon nopeammin kuin koskaan ennen. Syy ja seuraus ovat välitön.

MASSAPOISTUMISET

Noin joka kolmas kuukausi näemme sielujen massapoistumista viihdeteollisuudessa. Monet ovat päättäneet siirtyä rajan taa kuluneella viikolla. Tämä indikoi, että on myös monien muiden sielujen massapoistumisia, kun he eivät pysty integroimaan korkeammalla värähteleviä taajuuksia. Siksi he päättävät lähteä ja jatkaa sielukasvuaan hengessä toisissa olemassaolomaailmoissa.

MATRIISIPÄÄLLYSTEET JA -OHJELMOINTI

Olen myös huomannut, että matalan värähtelytaajuuden päällysteitä on laitettu Maan korkean värähtelyn pyörteiden päälle, kuten Mt. Shasta ja Sedona, vain pari mainitakseni. Kaikki jotka ovat käyneet näissä paikoissa 11-11-portaalin jälkeen, ovat huomanneet, että heistä tuntuu vierailun jälkeen huonommalta, ei paremmalta. Tämä on tekokerros, jonka vallanpitäjät ovat laittaneet huijatakseen yksilön korkealla värähtelevän taajuuden alemmaksi, avatakseen heidät psyykkisille hyökkäyksille tai implanteille. "Energiaskannerit" ja -parantajat pystyvät puhdistamaan nämä, jos sinuun on vaikutettu.

Periaatteessa millä tahansa värähtelytaajuudella värähtelet, se on todellisuus, jonka havaitset tässä ja nyt. Kuten olen maininnut kolmessa viime energiaraportissani, on välttämätöntä pitää värähtelytaajuutensa korkeana, kun siirrymme vuoden 2017 energioista vuoden 2018 energioihin. Nollaus tapahtuu kohta monilla, mikä sinkoaa jokaisen täysin uuteen ja optimistiseen suuntaan, joka liittyy hänen sielutarkoitukseensa.

Kuluneiden parin viikon aikana on tapahtunut melkoisesti. Tarkkailijana omassa nollapisteessäni minuun ei ole vaikuttanut vaihtoehtoinen negatiivinen aikajana, mutta olen nähnyt sen vaikuttavan moneen muuhun. Jos olet kokenut tätä, ota tarvittava aika nähdäksesi, mitä tuodaan tietoisuuteesi, ja käytä erottelukykyäsi siihen, mikä on sinun ja mikä ei. Todellisuuden välittömässä ilmentämisessä voit helposti vaihtaa ajatusaikomuksella korkeamman värähtelyn aikajanoille. Tämä romahduttaa negatiivisen aikajanan matriisissa, jossa on päällysteitä tai epäaitoja ohjelmia. Nyt on tärkeää olla mielesi mestari – ei toisinpäin – sen tunnistamisessa, mitä puhut itsellesi, sillä se ilmentyy välittömästi sinulle. Keskity vain siihen, mitä haluat – ei siihen, mitä et halua.

Paljon rakkautta, Tiffany Stiles

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

28.11.2017 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 01.12.2017 19:30

ENERGIAPÄIVITYS

Kirjoittanut Tiffany Stiles (www.tiffany-stiles.com)
28.11.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat kauniit sielut!

Timanttikoodattuja taajuuksia virtaa kosmisissa energia-aalloissa nyt. Timanttitaajuudet halkaisevat vanhoja ohjelmia ja synnyttävät uusia perspektiivejä.

Timanttitaajuudet käynnistävät myös DNA/RNA-päivityksiä aktivoimalla magnetiitin aivoissa. Nämä ovat pikkuruisia, hyvin magneettisia kristalleja, jotka ovat vuorovaikutuksessa kosmisen energian ja Maan sähkömagneettikentän kanssa. On tiettyjä timanttikooditaajuuksia, jotka olet valinnut ja jotka resonoivat vain sinun erityisliittymäsi kanssa, kun näitä ladataan sinuun. Tiettyjä koodeja tulee eri aikoina aktivoimaan erityisasioita päivitetyssä DNA:ssa. Joskus nämä voivat olla numerokoodeja, geometrisia muotoja tai ääni taajuuksia.

Kun tämä energia kulkee läpi, se keskeyttää nukkumisrytmin ja käynnistää aktiivisen unitilan joko REM:n tai meditoinnin aikana. Monet ovat kertoneet hyvin kummallisista ja elävistä unista/näyistä viime aikoina, minä myös. Jos muistat harvoin uniasi, muistat nämä!

Myös astraalitasolla tehdään paljon työtä … koko ajan, riippumatta siitä, tiedostaako tämän työn vai ei. Monia aikajanoja ilmestyy esiin, limittyy, romahtaa ja yhtyy … lopulta täysin uudeksi aikajanaksi. Kun tämä tapahtuu, se aiheuttaa paljon hämmennystä monille. Seurauksena on kiistoja siitä, mitä on tapahtunut tai ei ole. Mikä oli totta menneisyydessä ja mikä ei. Keskustelut Mandela-ilmiöstä jatkuvat tuntikausia. Täytyy oivaltaa, että jokaisella on oma todellisuutensa, joka perustuu hänen omaan hallitsevaan värähtelyoutputiinsa. Harmonisoidut siihen todellisuuteen, millä värähtelytaajuudella värähtelet … piste.

Kun jotkut keskittyvät värähtelytaajuutensa pitämiseen korkeana, he harmonisoituvat uusiin korkeampiin aikajanoihin, joita ilmestyy esiin 5D:ssä ja ylempänä – kun taas jotkut saattavat jäädä negatiiviseen palautesilmukkaan eivätkä kykene murtautumaan vapaaksi siitä väärästä ohjelmoinnista, joka harmonisoi vanhaan 3D-aikajanaan. Ja he ovat hyvin tyytyväisiä siellä, haluttomana hyväksymään muutosta tai astuvat mukavuusalueensa ulkopuolelle kasvaakseen ja kehittyäkseen. Tiedä, että tämä on ok, ja tämän polun tietyt ihmiset ovat valinneet. Kaikki on niin, kuin pitäisi. Tehtävä työ fokusoituu enemmän itseen, ei toisiin. Itse asiassa kun saavutat tietyn kasvutason, on kaukana mielestäsi, mitä toiset tekevät. Sinä vain OLET ja hyväksyt heidät sellaisena, kuin he ovat.

Monet ovat myös kertoneet, että he tuntevat itsensä näkymättömäksi toisille. Toiset törmäilevät heihin, kuin heitä ei nähtäisi. Minullekin on tapahtunut tällaista tuntemattomien ihmisten kanssa, jotka istuivat pöytääni ravintolassa. He eivät nähneet minua, ennen kuin ystäväni puhui minulle ja toi minut heidän todellisuuteensa. Tämä on värähtelytaajuusulottuvuuksien ero. Monet kertovat myös riippuvuuksien selättämisestä. Mielihalut ovat lähteneet … tuosta vaan, kun viime päivitys tapahtui 11-11-portaalissa. Monet saavat nyt selkeyttä, jota heiltä on puuttunut aiemmin. Heidän polkunsa on selvä, ja he tietävät täsmälleen, mitä heidän täytyy tehdä. Kun siirrymme korkeammalle värähtelytaajuusasteikolla, meidän täytyy luottaa enemmän intuitiiviseen opastukseen korkeammalta itseltämme. Energian erottelukyky on avain, kun ulottuvuuksia avautuu sinulle. Etsiminen sisältä, ei korkeamman itsesi ulkopuolelta, antaa sinulla aina selkeyttä ja parasta opastusta. Enkelisi ja oppaasi ovat aina täällä auttamassa sinua polullasi. Arkkienkelit harmonisoituvat kanssasi auttaakseen sielutehtävässäsi ja matkallasi.

Edelläkävijät jakavat kylvämään siemeniä, herättämään koodeja ja tuomaan vilauksia aitoudestasi etualalle. Opastamaan sinua matkan varrella ja kertomaan toisille, etteivät he ole yksin. Nyt toisen aallon edustajat astuvat esiin, kylvävät siemeniä, jakavat, tukevat ja opastavat, mikä on minulle ilo nähdä! Toisen aallon on nyt aika alkaa säteillä valoaan omassa aitoudessaan ja opastaa seuraavia aaltoja heräämään.

Kun jatkamme tämän illan läpi (kello on nyt 17.19), fotonienergia sekoittuu timanttitaajuuksien kanssa. Tämä aiheuttaa nukkumista, rentoutumista, laiskuutta ja haluttomuutta olla vuorovaikutuksessa kenenkään kanssa, kun näitä päivityksiä tapahtuu. Mukava, lämmin kylpy jossa on Himalajan suolaa, eteeristä lempiöljyä ja kirkas kvartsikristalli, auttaa energiaa liikkumaan läpi ja samalla elvyttää energiaasi ja puhdistaa sitä. Nauti ja vain ole ja hengitä. Kaikki on niin, kuin pitäisi. Jos juuri heräät maailman toisella puolella, hyvä maadoittumissessio on paikallaan tänään. Tämä aloittaa päiväsi tasapainoisessa ja rentoutuneessa olotilassa.

Paljon rakkautta,
Tiffany

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

7.12.2017 SIIRTYMINEN KORKEAMPAAN TIETOISUUTEEN RUUMIILLISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 08.12.2017 09:56

SIIRTYMINEN KORKEAMPAAN TIETOISUUTEEN RUUMIILLISTAMALLA KULTASÄDE/HOPEASÄDE

Kirjoittanut Tiffany Stiles (www.tiffany-stiles.com)
7.12.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kun kultasädetaajuutta ja parantavia lähetyksiä ladataan Kristus-tietoisuuteen merkaba-aktivoinneissa, tulemme seuraavalle ruumiillistumistasolle tällä matkalla. Joulukuu on aina vuoden taianomainen osa, kun saamme kosmisia lähetyksiä edistämään ylösnousemustamme korkeampaan tietoisuuteen. Tämä alkoi 21.12.2012, kun monet tähtisiemenet valitsivat tuon ajankohdan herätä unestaan. Näiden viiden vuoden aikana olemme ottaneet vastaan monia päivityksiä ja latauksia matkan varrella. Tämä joulukuu ei ole erilainen, paitsi ne lataukset joita meille annetaan. Nämä ovat parannuksen kultasäde ja tietoisuuden hopeasäde. 2017 on katalyytti mestarivuoden 2018 energialle, joten tarvittavan työn tekeminen tässä kuussa vie sinut seuraaviin askeliin korkeamman itsen ja tietoisuuden ylösnousemusmatkalla 5D:hen.

Kun aurinko jatkaa auringonleimahdusten, koronan massapurkausten ja geomagneettimyrskyjen lähettämistä, tuo energia tuodaan Maahan luomaan tietoisuusmuutos. Korkeamman itsen tietoisuus, joka yhdistää elävään kirjastoon, akaasisiin tiedostoihin, ja yksilöä ohjataan päivästä toiseen tällä kosmisella yhteydellä kaikkeen olevaiseen. Ei ole enää itsensä ulkopuolelta etsimistä, kun kaikki mitä tarvitsee tietää, on sisällä. Kun muistinmenetys loppuu, tämä muisto tulvii takaisin olemukseesi ja kaikki elämät sulautuvat yhteen, kun sielusirpaleet yhdistyvät taas parantumisen jälkeen. Tämä tuo noiden entisten elämien kaiken tiedon "tässä ja nyt" -hetkeesi käytettäväksi ja jaettavaksi.

Tämä kosminen/aurinkoenergia muuttaa ja aiheuttaa evoluution DNA:ssa. Se yhdistää taas kaksi säiettä 12 säikeeksi, mikä oli alun perin tarkoitus, ennen kuin Annunaki peukaloi sitä.

Kun Maa siirtyy 3D:stä 4D:hen ja 5D:hen, Maan ulkokerros pyörii nopeammin myötäpäivään ja Maan sisäosa pyörii nopeammin vastapäivään, mitä ruokkivat ne suuret aurinkoräjähdysmäärät, jotka antavat polttoainetta muutokselle. Tämä aiheuttaa ajan nopeutumista, ajan hidastumista ja aika-avaruuden sulautumista. Tämä aiheuttaa aikajanamuutoksia, -jakautumisia ja -yhtymisiä. Tämä aiheuttaa myös voimakkaita säämalleja, kun Maa sopeutuu korkeampiin taajuuksiin, eivätkä tulivuorenpurkaukset ja maanjäristykset ole poissuljettuja. Maa on elävä olento, joka käy läpi massiivista puhdistumisprosessia, ja se vie asukkaansa mukana matkalle. Maa tulee muuttumaan ja muuttuu … piste!

Ne jotka haluavat myös muuttua, tekevät sisäistä työtä ja fokusoituvat itseen, mitä tarvitaan siirtymässä korkeammille tietoisuustasoille. Kun tämän energia-aallon eskaloituminen jatkuu, vastakohdat torjutaan toistensa kentästä. Ne erottuvat värähtelytaajuusryhmiinsä – korkea värähtelytaajuus ja matala värähtelytaajuus. Ne pysyvät siellä, ja muut jotka sopivat niiden taajuuteen, gravitoituvat niitä kohti. Ne jotka jäävät alempaan värähtelytilaan, jatkavat 3D-tiheyden kokemista päivittäisessä todellisuudessaan. Ne jotka tekevät tarvittavan työn siirtymiseksi korkeammalle ja lisäävät taajuutta, kokevat moniulotteisen todellisuuden ja kvanttitietoisuuden korkeamman itsensä kautta. Kun korkeammasta itsestäsi tulee enemmän jokapäiväinen opastuslähteesi, sinut saatetaan tietoisuuteen galaktisista veljistäsi ja sisaristasi, jotka haluavat auttaa sinua tällä evoluutiomatkalla tähtisiemenenä. Vapaaseen tahtoosi ei koskaan puututa. Siksi tämä tehdään vain korkeamman itsesi suostumuksella, mikä sallii näiden eetteritapaamisten tapahtua.

Kun havaintosi kehittyvät jatkuvasti korkeamman itsesi oivallusten myötä, tietoisuuteesi ja todellisuuteesi tuodaan enemmän ja enemmän. Kun olet valmis käsittelemään ja prosessoimaan sitä ja näkemään sen siksi, mitä se todella on, näytetään vähitellen lisää. Se taso jolla hyväntahtoiset galaktiset veljemme ja sisaremme toimivat, on niin korkeaa värähtelytaajuutta, että meidän täytyy saada vuosien ajan päivityksiä ja latauksia, ennen kuin olemme valmis tämän tapahtumiseen. Ei pelkästään aurinkokuntamme, vaan myös koko universumi, kuhisee erilaisia elämänmuotoja. Hallituksemme ovat tienneet tämän vuosia ja niillä on "käännettyä" ja manipuloitua muukalaisteknologiaa tekemään hyppyjä omissa teknologisissa kehitysaskelissamme. Ne ovat työskennelleet käsi kädessä eri muukalaiselämänmuotojen kanssa saadakseen tämä tiedon ja teknologian itselleen sotateollisuuden ja myös yhteiskunnallisiin kehitysaskeliin.

Nyt ihmiset saavat tätä latauksina, ja paljon enemmän informaatiota galaktisina latauksina ja päivityksinä Keskusauringon ja korkeamman itsen kautta. Kun jatkamme näiden aurinkoenergiaräjähdysten vastaanottamista, me ja Maa jatkamme muuttumista ja kehittymistä korkeammille tietoisuustasoille. Galaktiset sisaremme ja veljemme valvovat tätä hyvin tarkkaan varmistaakseen, että se pysyy oikealla aikajanalla harmonisoitumisen tapahtumiseksi. Emme mene vain matkassa mukana – meillä on paljon työtä sen tulevaisuuden kanssaluomisessa, jonka haluamme nähdä.

Ja jos katsot ympärille, näet todisteita 5D-maapallosta kaikkialla. Se on uusia sävyjä ja värejä taivaallamme kultaisista valonsäteistä. Se on sattumanvaraisia ihmisiä, jotka vedetään kenttääsi ollessasi ihmisten parissa, ja he ovat myös 5D-maapallolla ja puhuvat energiasta ja metafysiikasta, kuin näin olisi ollut aina. Se on sitä, että hyvin monet ovat vaihtaneet toisten-palvelemisammatteihin. Se on sitä, että sosiaalinen media on ollut katalyytti hyvin monien ihmisten tuomisessa yhteen ympäri maailmaa, jotka värähtelevät 5D-taajuudessa. Se on sitä, että hyvin monet sielut säteilevät valoaan täysin todellisen itsensä aitoudessa. Se on sitä, että hyvin monet tukevat ja opastavat toisiaan tämän muutoksen läpi, kertoen toisille, etteivät nämä ole yksin. Se on sitä, että monet kanavoivat informaatiota korkeammalta itseltään auttamaan muita. Muutos on ilmiselvää kaikkialla, minne katsoo. Jos olet harmoniassa tämän korkean värähtelytaajuuden kanssa, se ei voi mennä sinulta ohi todellisuudessasi joka ikinen päivä. Selittämätön on nyt normi. Metafysiikkaa katsotaan tieteellisesti nyt täysin toisessa valossa, kun se liittyy kvanttifysiikkaan.

Joka vuosi massiivisesta tietoisuushypystä saakka 2012, olemme edistyneet enemmän ja enemmän. 2018 ei ole poikkeus, kun silloin opimme kaikki, miten "ollaan mestari" siinä, mitä meille on jo annettu. Tämä on 11-energian mestarivuosi, joka siirtää ihmiset uusiin harmonioihin, jotta enemmän tapahtuu korkeammilla havainto- ja tiedostamistasoilla. Kun lähestymme 12-12-portaalia 12.12. ja sitten päivänseisausta 21.12., ladataan lisää kultasen valonsäteen merkaba-aktivointikoodeja. Seuraava askel tällä matkalla on sulautua yhteen kultasäteen kanssa, josta olen kirjoittanut melkoisesti tällä viikolla energiaraporteissani hopeasäteen kera, kun tämä luo sisäisen sateenkaarisillan ja portaalin, joka avautuu päivänseisauksessa vuosittain 21.12. Kiinnitä kauniin sielusi turvavyöt – mennessämme on tulossa vielä mielenkiintoisemmaksi!

Katsele Magenta Pixien video (https://youtu.be/EovbimOFP6E), joka selittää seuraavia askelia tällä tähtisiementen ylösnousemusmatkalla korkeampaan tietoisuuteen. Tämä jaettiin kanssani eilen, ja sain tilaisuuden katsella sen vasta tänään. Minussa herättää aina kunnioitusta, miten energia-aaltojen tulkitsijat tuovat näitä kosmisia lähetyksiä synkronitsisesti antamaan koko kuvan. Palapelin palat punotaan aina suureksi kuvaksi. Tehtävämme tähtisiemeninä on jakaa tämä informaatio kanssanne ja auttaa teitä jatkuvalla matkallanne. Kun kuljemme kaikki käsi kädessä kosmisella ylösnousemusaallolla, avaimena on tehdä yhteistyötä koko kuvan tuomiseksi valoon. Monille annetaan palapelinpalasia. Ja meidän tehtävämme on laittaa nuo palat yhteen tuodaksemme teille tämän suuremman kuvan. Ja tämän tekeminen auttaa jokaista muistamaan roolimme kollektiivina ilmentää tämä kanssaluotuun todellisuuteemme tänne 5D-maapallolle. Nauti tästä Magenta Pixien korkeavärähteisestä lähetyksestä.

Paljon rakkautta, Tiffany Stiles.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Seuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron