Winninger Toni Ann (mastersofthespiritworld.com) Mestarit

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

18.7.–25.7.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 31.08.2017 17:23

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
18.7.–25.7.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, olen osa-aikainen regressioterapeutti ja toimin myös sosiaalityöntekijänä lasten mielenterveysasioissa – rakastan kumpaakin! Etsin opastusta siihen, miten kasvatan regressioterapiaani, mutta tunnen vetoa myös saada siihen liittyvää henkistä viestiä enemmän ulos. Onko mitään opastusta, mihin ohjata energiani? Sitä arvostetaan kovasti! –Jenean, Australia

Vastaus:

Ajattelet, että elämässäsi pitäisi olla enemmän, kuin koet. Kumpikin työsi on valtavan suotuisaa niille, joita palvelet. Emme voi sanoa sinulle, mikä on oikein tai väärin, koska se puuttuu valinnanvapauteesi, mutta kannustaisimme sinua löytämään tavan jatkaa kumpaakin näistä upeasti tyydyttävistä lahjoista.

Regressiosta on tulossa suositumpaa, kun media tunnistaa reinkarnaatiokäsityksen pätevyyden. Suusta suuhun on nopein ja paras tapa tulla tunnetuksi. Lyhyet havaintoesitykset hypnoositapahtumissa, henkisillä messuilla, kirjastoissa ja yhteisökeskuksissa auttavat suuresti tietoisuuden, kiinnostuksen ja kysynnän levittämisessä.

Mielenterveystyössäsi on tapoja tuoda hypnoosi vähentämään muuten jäljittämättömiä ongelmia, jotka vaivaavat asiakkaitasi. Keskustelut ja työpajat kollegoillesi esittelevät heille kaikkia käytettävissä olevia hyötyjä. Jos otat muutamia näistä askelista, huomaat luoneesi kysyntää asiantuntemuksellesi.

Ymmärrä myös, että saattaa olla ihmisiä, jotka etsivät palvelujasi ja vastustavat ponnistelujasi riippumatta siitä, mitä he sanovat sinulle. Se on yksin heidän ongelmansa, etkä voi tehdä sille mitään. Älä ole kiinni työsi lopputuloksessa. Intuitio auttaa sinua löytämään asiakkaidesi edistymiseen tarvittavan suunnan.

Universumi, oppaasi ja "perspektiivisten" asiakkaiden oppaat mahdollistavat sen, että ihmiset kuulevat palveluistasi. Kun olet valmis, laita universumiin virtuaaliopaste, että "toimisto on auki ja valmiina", ja puhelimesi alkaa soida.

Kysymys:

Mestarit, kysymykseni on, että huoman tavallisesti, että yritän yhdistyä ihmisiin, vaikka en ole vakaa päätöksissäni, muutan mieltäni koko ajan ja olen melko älykäs. Yritän aina etsiä vastauksia eikä asioissa tällä planeetalla ole tolkkua, ellei niitä vie henkiselle tasolle. Miten annan sieluni opastaa minua tällä matkalla? –Maria, USA

Vastaus:

Älykkyys ei liity mitenkään päättämiseen – se osoittautuu joskus haitaksi. Kun sinulla on epätavallinen määrä inputia (monista lähteistä kerättyä informaatiota), sinun täytyy kahlata läpi koko materiaali tullaksesi johonkin johtopäätökseen, jos käytät vain ajatteluprosessiasi. Sinut ohjataan yhteen suuntaan ja sitten löydät vastakkaisesta suunnasta jotain, mikä kiinnostaa sinua enemmän. Jos sen sijaan luotat tunteisiisi vastauksessa, pääset käsiksi omaan kokemukseesi käymättä läpi niiden kaikkien mielipiteitä, jotka ovat joskus antaneet sinulle neuvon.

Asioissa ei näytä olevan tolkkua, koska vertaat kaikkien myötävaikuttajien ristiriitaisia näkemyksiä. Kun muutat ajattelusi henkiseen ennakointiin, suodatat pois negatiivisuuden ja egotuomitsemisen ja jäljelle jää ehdottomasti rakastava arviointi.

Sielu on sisälläsi. Sielusi puhuu sinulle intuition ja tunteiden kautta. Luovu tarpeesta tuomita ja kaikesta muusta negatiivisuudesta ja pyri ympäröimään elämäsi vain rakkaudella ja ymmärryksellä. Kysy aina: "Mitä tunnen tästä", älä "Mitä ajattelen tästä". Tee asioita vain, jos ne resonoivat kanssasi.

Pyydä neuvoa oppailtasi ja seuraa sitä, jos se tuntuu hyvältä. Sinulla on valinnanvapaus – kenenkään ei pitäisi sanoa sinulle, mitä tehdä, ja henki joka on valoa, ei koskaan sano, mitä tehdä. Kunnioita itseäsi.

Kysymys:

Mestarit, on sanonta: "pyydä ja saat sen". Minulla on elämässäni kaikkea, mitä muut ihmiset haluavat, mutta minusta tuntuu, ettei näillä asioilla ole merkitystä. En ole koskaan toivonut niitä asioita, joita elämässäni on, vaikka olen hyvin kiitollinen niistä. Menen vain virran mukana, mutta näen edelleen ihmisten tekevän kovasti töitä saavuttaakseen asioita, jotka eivät koskaan anna heille sisäistä tyydytystä. Voitteko kommentoida. –Rima, Intia

Vastaus:

Ensimmäinen kommenttimme on: miksi olet huolissasi niin paljon muista ihmisistä, kun et ole saanut valmiiksi kaikkia elämänoppituntejasi? Kaikki mitä sanot, käsittelee ihmisegon tuomitsemista yhteiskunnassa ja negatiivisen ja positiivisen potentiaalin tasapainottamista. Henkinen ihminen laittaa nämä asiat sivuun ollakseen ehdottomasti rakastavassa energiassa – kunnioittaen samalla sitä matkaa, jonka toiset ihmiset ovat valinneet, käyttämättä aikaa sen tuomitsemiseen.

Miten tiedät, mistä kenenkään muun oppitunneissa on kyse? Miten voit sanoa, että hän ei saavuta koskaan sisäistä tyytyväisyyttä työstään? Mitä se edes merkitsee jollekin toiselle? Et voi olla hänen sisällään ja arvioida hänen tyytyväisyyttään omiin ponnisteluihinsa.

Sinulla on oma polkusi, ja sinun pitäisi keskittyä ainoastaan siihen. Entä nuo pikkuruiset pelot ja epäilyt, joita on arkielämässä? Ne ovat merkkejä, että siinä on jokin elämänoppitunti ja sinun täytyy käsitellä se. Tuomitsemisen jatkaminen merkitsee, että annat liikaa energiaa egollesi – siihen sinun täytyy keskittyä. Pyri poistamaan kaikki negatiivisuus ja tee elämästäsi täysin positiivista.

Fraasi jonka sanoit alussa, on merkki, että yksilö on yhdistynyt todelliseen ydinolemukseensa ja tunnistaa ne voimat ja kyvyt, jotka hänellä on Lähde-energian osana. Pyri tutkimaan noita kykyjä ja tuo ne etualalle. Opettele käyttämään noita voimia ymmärtääksesi, miksi tulit tähän inkarnaatioon, ja suorittaaksesi loppuun oppituntisi.

Kun olet astunut täysin positiivisuuteen, vain omalla matkallasi on sinulle merkitystä – minkä vuoksi olet täällä. Fyysiset tarpeet ja halut on menneisyyden asia ja ehdoton rakkaus tulevaisuutesi.

Kysymys:

Mestarit, kun psyykkiset kykyni ovat avautuneet, minusta tuntuu, että vedän puoleeni maasidonnaisia henkiä. Estetäänkö niitä jostain syystä siirtymästä eteenpäin? Voivatko ne siirtyä, kun ovat valmiita, vai tarvitsevatko ne apua? Miten voin auttaa niitä? –Jenny, USA

Vastaus:

Sielut päättävät pelosta pysyä lähellä Maata ja olla palaamatta ehdottomaan rakkauteen. Järjestäytyneet uskonnot ja yhteiskunta ovat iskostaneet niille, että ne tuomitaan helmiporteilla, ja jos ne ajattelevat olleensa pahoja, ne uskovat itsensä lähetettävän ikuiseen kadotukseen helvetintulissa, joten ne päättävät olla menemättä "sinne". Lisäksi jotkut jäävät, koska ne tuntevat olevan keskeneräisiä asioita, joko päästäkseen tasoihin jonkun kanssa tai suojellakseen jäljelle jääneitä ja saattaakseen loppuun jotain heidän kanssaan.

Sielu voi siirtyä eteenpäin, koska haluaa. Se ei tarvitse saattajaa, kutsua tai tietyn ajan kulumista – sen täytyy käyttää vain omaa aikomustaan siirtyä ulottuvuudesta toiseen. Niitä jotka ovat "jähmettyneet" pelkotilaan, voivat auttaa kaikenlaiset sielut kummallakin puolella. Aivan kuten sielulle ei voi missään elämänvaiheessa sanoa, mitä tehdä, koska tämä puuttuu sen valinnanvapauteen, kommunikoinnin täytyy alkaa tuosta sielusta. Sen ei tarvitse olla vain kysymys Kotiin menemisestä, se voi olla ajatus kyllästymisestä olemaan kiinni Maassa. Opas tuosta elämästä tai sukulaissielu vastaa pyyntöön ja antaa ehdotuksia planeetasta irrottautumiseen ja eteenpäin siirtymiseen.

Sinulla on kyky auttaa kurittomia sieluja, jotka ovat hämmentyneitä, aikovat siirtyä eteenpäin ja yhdistyä taas ydinolemukseensa. Jos ne muodostavat yhteyden sinuun, voit kysyä, aikovatko ne palata ehdottomaan rakkauteen. Informoi niille, ettei "siellä" ole muuta kuin rakkautta ja ettei helvettiä ole, elleivät he luo sitä itselleen.

Kysy, haluavatko ne liittyä jonkun seuraan. Kehota niitä sitten kutsumaan tuota henkilöä henkimaailmasta auttamaan. Tuon henkilön on tietysti tarvinnut jättää kehonsa ennen sitä. Elävä henkilö voi auttaa sitä vain ehdotuksilla. Henki voi tulla ottamaan sitä kädestä ja ohjata Kotiin.

Kannustus, rauhallinen ajattelu ja taikauskosta luopuminen auttavat jumiutuneita sieluja siirtymään paikkaansa Kotona.

Kysymys:

Mestarit, sanotaan, että sielu voi olla useammassa paikassa kerralla … Onko siis mahdollista, että sielu on inkarnoitunut kahteen kehoon samanaikaisesti? Lisäksi, aika ei "kotona" ole lineaarista, kuten maan päällä, joten onko mahdollista, että sielu matkustaa ajassa taaksepäin elämään ihmiselämää menneisyydessä? –Jane, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Sielulla on energiaolemuksessaan kyky olla useammassa paikassa kerralla. Kehoa käytetään oppituntien oppimiseen maaplaneetalla, ja tuon tehtävän toteuttaminen vaatii suurimman osan sielua ja melkein koko tietoisuuden. Osallistuessaan opettamis-oppimisprosessiin, sielu voi olla vain yhdessä kehossa kerrallaan. On mahdotonta olla täysin tietoinen ja inkarnoitua useampaan kehoon samanaikaisesti.

Ne jotka ovat kokeneet entisen elämän regression, jossa he projisoivat itsensä takaisin aiempaan inkarnaatioon, saavat ajatuksen, että he elävät kumpaakin elämää samanaikaisesti, mutta varsinainen oppimisprosessi tapahtuu vain yksi kerrallaan. Vierailu on sen opiskelun uudelleenluomista, joka tapahtuu toisessa ajassa ja paikassa.

Mitä tulee siihen valintaan, jonka sielu tekee inkarnaatiotyyppisistä kokemuksista, se voi tehdä sen missä tahansa valitsemassaan Maan aikavaiheessa. Historiafriikkejä voi 2000-luvulla kiehtoa elämä 1800-luvulla ja he päättävät, että seuraavan elämän pitäisi olla siellä – siis, jos he muistavat tämän ja se tuntuu edelleen tärkeältä silloin, kun he tekevät valintoja uudesta elämästä. Sielu voi valita myös tilanteen sen tulevassa ajassa, missä se tällä hetkellä on.

Sielut ovat kaikkivoimaisia valinnoissa ja järjestelyissä. Jokaisella on 12 muun sielun neuvosto, joka auttaa sitä järjestämään tulevan oppimistilanteen parametrit. Taas kerran, kukaan ei tee valintoja sielun puolesta, mutta on paljon neuvoja tarjolla kysyttäessä.

Kysymys:

Mestarit, haluaisin tietää, miten voin avata taas chakrani, kun ne suljettiin ollessani pieni, koska ne olivat valtavan auki (elin henkisessä ja fyysisessä ulottuvuudessa samanaikaisesti tietämättä eroa). Kaipaan tuota yhteyttä ja enkeleitä, joita näin, ja minusta tuntuu, että sitten kun saan ne taas täysin auki, minulla on enemmän tapoja yhdistyä universumiin. Tunnen yhteyden jo, mutta luulen, että on enemmän tutkittavaa enkä oikein tiedä, miten sen voi tehdä. –Brenda, Brasilia

Vastaus:

Chakrojasi ei ole suljettu, tai muuten et pystyisi tuntemaan lainkaan muita ulottuvuuksia tai kommunikoimaan niiden kanssa. Olet turruttanut ihmistunteesi, jotteivät ne eivät fokusoidu muihin ulottuvuuksiin. Kun vaihtelit fyysisestä ei-fyysiseen tietoisuuteen, keskityit siihen, minkä kanssa halusit eniten kontaktia, ja sivuutit muun inputin.

Tämän herkkyyden takaisinsaamiseen vaaditaan vain aikomus tehdä se ja harjoittelua. Sinun täytyy uskoa, että se on mahdollista, ja tietää, että sinulla on tuo kyky. Keskity sitten maailmasi ei-fyysisiin aspekteihin ja terävöitä niitä, jotta voit tunnistaa ne olennot, joiden kanssa etsit yhteyttä.

Keskityt uskomukseen, että tarvitset fyysisen kehon voidaksesi muodostaa tämän yhteyden. Sinulle olisi helpompaa sallia sielusi lähteä kehostasi meditoinnin, unen tai tietoisen astraaliprojektion aikana. Tätä teit ollessasi pieni. Mahdollisuudet ovat rajattomat, joten älä anna ajattelutapasi rajoittaa potentiaaliasi.

Varmista, että joka kerta kun pyrit muodostamaan yhteyden, olet suojannut itsesi negatiivisilta voimilta, jotka ovat valmiita, halukkaita ja kykeneviä sekaantumaan sinuun, jos et ole asettanut rajoja. Pyydä vain oppaitasi tai arkkienkeleitä peittämään sinut ehdottomaan rakkauteen (valkoinen valo) ja estämään kaikkia negatiivisia olentoja astumasta tilaasi ja puuttumasta matkoihisi.

Jos haluat tutkia pidemmälle, tutki kehon ulkopuolisia kokemuksia – mene kehottomien sielujen kokoontumispaikkoihin ja vieraile muilla planeetoilla, joissa sieluilla on elämiä maaelämän lisäksi. On monia ryhmiä, jotka tutkivat tällä tavalla. Monroe-instituutti on tehnyt vuosikymmeniä kokeita näistä menetelmistä ja heillä on myös cd-ohjelmia, jotka auttavat saamaan kohonneita tietoisuustiloja.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

1.8.–8.8.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 01.09.2017 16:44

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
1.8.–8.8.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, kaksi vuotta sitten mies jonka kanssa luulin minun olevan tarkoitus viettää elämäni, kuoli. Jatkoin uskomista rakkauteen ja tapasin uuden miehen ja olin hänen kanssaan puoli vuotta. Hän katkaisi suhteen ja sydämeni särkyi. Luulin, että hän oli se, tilaisuuteni rakastaa jälleen. Mutta hän ei tunne yhtä voimakkaasti, kuin minä tunnen häntä kohtaan. Luulin, että viettäisin hänen kanssaan elämäni. En ole varma, miten uskoa enää rakkauteen. Tunnen tunteideni tyhjentyneen. –Adela, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Jokainen sielu luo oman todellisuutensa, mutta se kattaa vain alueen, mistä se on kontrollissa. Kun loit odotuksia rakkaudesta sinun ja toisen välillä, se muokkasi kaikkia ajatuksiasi ja tekojasi, muttei sillä ollut mitään vaikutusta kihlattuusi. Jokaisella sielulla on täydellinen valinnanvapaus elämänsä joka osassa. Jos se päättää viettää aikaa jonkun kanssa, tämä on sen valinta, eikä sitä sanella, koska toinen vaatii niin.

Todella onnellinen suhde on vain silloin, kun kumpikin osapuoli suostuu jakamaan sisimmät ajatuksensa ja tunteensa toistensa kanssa. Kommunikointi on yhdistävä voima, joka luo lujan liiton. Olet aina tehnyt päätökset teidän kummankin puolesta olettaen, että koska sinä haluat jotain, hänenkin täytyy haluta sitä. Ette ole koskaan keskustelleet keskenään, mikä on päivittäin tarpeellista kestävässä suhteessa.

Kun olet aloittanut tuttavuuden, olet vain olettanut, että mies tietää, mitä haluat, vaikket kerro hänelle, mitä se on. Tämä aiheuttaa välittömästi jännitettä suhteeseen ja saa miehen uskomaan, ettei hän ole parin tasavertainen osapuoli. Voimakkaat johtopäätöksesi sitä, missä kohtaa te kaksi olette suhteessa, säikäyttää kumppanisi puolikuoliaaksi. Jos alussa puhuisit, että etsit ikuista liittoa, asiat eivät tulisi sellaisena järkytyksenä hänelle.

Olet tietämätön siitä, mitä romanttinen rakkaus oikeasti on. Sinulla on elokuvatulkinta "onnellisena elämänsä loppuun saakka", mutta ei ihmistulkintaa, jossa kumppanit jakavat hyvän ja huonon. Kysy itseltäsi, rakastatko oikeasti sitä, kuka olet. Ajatteletko, että on oikein valita mies ja sitten päättää ilman hänen panostaan, että hänestä tulee aviomiehesi? Pienennä odotuksiasi ja pyri muodostamaan jakava rakkaussuhde miehen kanssa, joka haluaa samaa. Vain puhumalla siitä voit nähdä, pyrittekö kumpikin samaan suuntaan.

Kysymys:

Mestarit, vuosia olen tuntenut olevani jumissa ja onneton elämässä ja kyvytön selvittämään, miten siirtyä eteenpäin edes yksinkertaisissa asioissa, kuten minkä tyyppistä työtä etsin. Olen menettänyt uskon itseeni, vaikka yritän olla positiivisempi. Kasvatukseni sai minut pelkäämään Jumalaa, joten minulla on vaikeuksia pyytää henkistä apua. Lapsuudessani oli tunnepuolen laiminlyöntiä/väkivaltaa, mikä vahingoitti sitä tunnetta, että ansaitsen saada tarpeeni ja haluni tyydytettyä. Voitteko ehdottaa joitain tapoja, joilla voin yhdistyä Lähteeseen, että se auttaisi minua löytämään tyydytystä tuottavan elämän sen sijaan, että palvelen perhettäni katkerana ilman kosketusta omiin tarpeisiini, haluihini lahjoihini? Haluan tyydyttävän työn lahjojani käyttäen, oppia olemaan tekemisissä toisten kanssa luottaen ja yhteistyötä tehden, ei peläten. Tunnen, etten voi enää elää tällä tavalla, ilman yhteyttä itseeni ja sieluuni. Olen ikään kuin jäänyt laivasta todellisen tarkoitukseni osalta. –Christina, USA

Vastaus:

Kaikkien itsearvostusta, itsevarmuutta, itserakkautta ja luottamusta koskevien oppituntiesi ollessa edelleen hyvin aktiivisia, muuttuaksesi radikaalisti sinun täytyy aloittaa alusta. Ensimmäinen askel on hyväksyä, että olet osa Lähde-energiaa, joka on vastuussa kaikesta, mitä on kaikkialla. Tuon hyväksymisen myötä tulee kyky kuvitella ne ominaisuudet, joita sinulla on haluamasi elämän luomiseen.

Tällä hetkellä sinua estävät uskomusjärjestelmät, jotka sinulle on antanut vanhempasi ja yhteiskunta. Lapsena hyväksyit nämä kyseenalaistamatta etkä koskaan edes kuvitellut, että sinulla oli kyky kumota ne ja muuttaa sitä, mitä ne saivat sinut uskomaan. Nämä ovat automaattireaktioita, joita kohtaat jokaisessa eteesi tulevassa tilanteessa.

Alkaaksesi purkaa näitä ja kirjoittaa omia elämissääntöjäsi, sinun täytyy alkaa kyseenalaistaa se tapa, jolla reagoit ärsykkeisiin. Sinun täytyy kysyä: "Tuntuuko tämä oikealta minulle? Haluanko oikeasti tehdä tätä?" Jos vastaus näihin kysymyksiin on "ei", niin on aika valita itse toimet, joihin ryhdyt. Alat silloin kirjoittaa uudelleen uskomuksia, jotka kontrolloivat elämääsi. Tee jotain, koska tunnet sen olevan oikea asia tai haluat tehdä sitä – ei siksi, mitä toiset ovat käskeneet sinun tehdä.

Jokainen sielu joka on tullut Maahan saamaan ihmiskokemuksen, tekee sen yksin eikä sillä ole mitään velvollisuuksia ketään toista kohtaan. Et ole mitään velkaa perheellesi henkisessä mielessä. Mutta olet velkaa itsellesi kunnioituksen, arvostuksen ja rakkauden siitä, että olet kestänyt kaikki nämä oppitunnit tässä tilanteessa ja toiminut siinä.

Pyydä meditoidessa oppaitasi ottamaan yhteyden sinuun, jotta ne voivat pitää sinua kädestä, kun käyt läpi transformaatiotasi. "Jumala" jolla sinua uhkailtiin nuoruudessa, on järjestäytyneen uskonnon luomus eikä sitä ole olemassa. Lähde, Luoja, jumalainen kipinä – miten haluatkin kutsua kaikkien asioiden alullepanijaa – on vain ehdotonta rakkautta.

Ala nähdä se suurenmoisuus, joka on ydinolemuksesi. Tunne se rakkaus, jota säteilee universumista auttamaan sinua kamppailuissasi. Tiedä, että sinusta voi tulla itsenäinen ihminen ja voit ilmentää, mitä tarvitset.

Kysymys:

Mestarit, synnyin herkkäluontoisena. Olen pyrkinyt olemaan lempeä ja kiltti kaikille, joita olen tavannut melkein 60 vuoden aikana. Olen kuitenkin harvoin ollut onnellinen, vaikka olen oppinut viisaista kirjoista ja raamatusta. Minua kiusaavat usein pahojen ihmisten aiheuttamat huolet. Olen rasittunut vanhan äitini huolehtimisesta ja olen itsetuhoinen. Miksi tämä on elämääni? Vetovoimanlaki ei auta minua, joten miten kestän tämän kurjuuden? –Patrick, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Se mikä sinua kiusaa, on tulosta negatiivisista energioista ympärilläsi. Monet näkevät lempeyden ja kiltteyden helppona maalitauluna tai helppona saaliina hyväksikäytölle. Näistä negatiivisuutta rakastavista ihmisistä on hauskaa suututtaa sinut.

Sinulla ei ole todellista tunnetta siitä, kuka olet. Onnellisuuden löytämiseksi sinun täytyy ensin tuoda itserakkaus elämääsi. Se ei ole tärkeää, mitä muut ihmiset sanovat tai ajattelevat – tärkeää on, mitä ajattelet itsestäsi. Tämä on itserakkauden muoto. Huolet, epäilykset ja pelot ovat merkkejä sitä, että jonkin elämänoppituntisi on läsnä. Taistellaksesi sitä vastaan, että ne puuttuvat elämääsi, katso niitä suoraan silmiin ja näe, miksi ne ovat siinä.

Luot omaa todellisuuttasi valinnoilla. Lakkaa antamasta etusija ajatuksille päässäsi. Ne ovat toisten ihmisten mielipiteitä, joita olet kuullut ja lukenut ja jotka olet hyväksynyt kysymättä, miltä ne saavat olosi tuntumaan. Älä tästä päivästä lähtien tee mitään pelkästään siksi, että sillä on paikka muistissasi. Tee jotain vain, jos se tuntuu hyvältä ja resonoi kanssasi.

Valitsit ne oppitunnit, joita kestät, nähdäksesi, pystyisitkö ymmärtämään ja löytämään rakkaudellisen tavan käsitellä ne. Älä anna toisten sanella itsellesi. Katso äitisi hoitamista siunauksena rakkaudessa, jonka jaat hänen kanssaan – mutta älä anna hänen pakottaa sinua tekemään mitään, mitä et halua.

Jokainen tilanne on valinta siinä, miten näet sen. Rikastaako se elämääsi? Tunnetko rakkautta jossain tapaamisessa? Valitse positiivinen selitys kaikkeen ja lähetä negatiivisuus matkoihinsa.

Kysymys:

Mestarit, minulla on elämässäni mies, jonka olen tuntenut noin 11 vuotta. Olemme kadottaneet yhteyden ja yhdistyneet jälleen monta kertaa. Tunnen olevani hyvin yhdistynyt häneen ja joskus tunnen hyvin paljon rakkautta tulevan hänestä, mutta sitten hän jättää minut toisen naisen vuoksi. Tätä on tapahtunut kolme kertaa. Se tuntuu musertavalta. Hän on usein julma muille naisille elämässään, mutta vähemmän minun kanssani. Hän yrittää kuin suojella minua. Rakastan häntä hyvin paljon, ja tunnen eksyneeni joka kerta, kun hän lähtee. En ole varma, onko hän hyvä ihminen, mutta tunnen suurta läheisyyttä häneen. Mitä ovat oppituntimme? –J.C., USA

Vastaus:

Olet helppo nakki tälle elostelevalle manipuloijalle. Hän vaikuttaa kohtelevan sinua paremmin kuin toisia, koska hän tietää, että hyväksyt hänet toistuvasti takaisin riippumatta siitä, mitä hän on tehnyt. Yhteytesi hänen on mukavuutta sen tietämisestä tarkkaan, mitä hän tekee, halua että hän pysyy kauemmin tällä kertaa, ja toivetta että hän ainakin palaa jälleen, mutta pikemmin kuin ennen.

Rakkaus jota luulet tulevan hänestä, on heijastusta omasta rakkaudestasi, jota lähetät hänelle. Hän on kyvytön tuntemaan tai ymmärtämään, mitä rakkaus on – hänelle se on vain seksiaktia ja egon vahvistamista, kun hänellä on täydellinen kontrolli tilanteesta. Kun hän palaa, kohtelet häntä kuin palaavaa sankaria ja palvot hänen jalkojensa juuressa.

Hänen julmuutensa on heijastusta siitä, mitä hän tuntee kaikista naisista. Tiedät, miten hän kohtelee toisia, vain hänen sanomistaan asioista, mikä on ainoastaan se tapa, jolla hän tarkkailee asioita egoistisesta näkökulmastaan. Hän voi olla hyvin myötätuntoinen saadakseen haluamansa, mutta maailmassa on kyse vain hänestä ja hänen tarpeistaan. Älä huijaa itseäsi – olet vain välikappale hänelle.

Olet hullaantunut tähän pahan pojan kuvaan. Hän ei ole ihminen, jota suurin osa yhteiskunnasta pitäisi hyvänä, vaikka jotkut miehet ihailevatkin häntä vapaudesta hyppiä sängystä toiseen.

Sieluilla on valinnanvapaus, joten voit jatkaa itsesi uhraamista tämän miehen "tyttö joka satamassa" -mentaliteetin alttarille tai tuoda elämääsi jakavan ja välittävän ihmisen, joka haluaa muodostaa vakaan ja rakastavan suhteen. Valinta riippuu sinusta – maailmassa on monia, monia muita kumppaneita.

Kysymys:

Mestarit, olen oivaltanut, että kaikki pelkoajatukset ovat egopohjaisia ja ihmiset kasvatetaan niin, että jos emme ota elämää vakavasti, jäämme taakse kilpailussa. Kysymykseni on: onko se henkinen lähestymistapa tilanteeseen, jos joka hetki sanomme/teemme, mitä haluamme, ja seuraamme vain ensimmäistä intuitiotamme epäilemättä, että se menee pieleen? –Sheen, Intia

Vastaus:

Yhteiskunnan toiminnassa oikeutetaan uskomusjärjestelmä, että egotuomitsemista tarvitaan ollakseen yhteiskunnan jäsen. Maaplaneetta on kaksinaisuus, joten sama määrä positiivista ja negatiivista energiaa leijailee ympäriinsä.

Yhteiskuntaa kontrolloi egomieli, joka arvostelee, arvottaa ja tuomitsee jokaisen ihmisteon jotain kuvitteellista standardia vasten. Jos tyydytät tuomarin tason, niin olet hyväksytty yhteiskunnan myötävaikuttavaksi jäseneksi – muuten olet itsekäs, oppimaton ja piittaamaton sen mielestä, koska et vastaa sen ajattelua.

Sielut tulevat kaksinaisuuteen, jotta ne voivat selvittää valitsemansa elämänoppitunnit. Nämä testit tulevat negatiivisena ongelmana, ja ratkaisuna on ymmärtää tuo negatiivisuus ja päättää valita positiivinen kurssi, joka vie pois negatiivisuudesta.

Toimiakseen yhteiskunnan egokontrollin halun mukaisesti, täytyy olla ennustettava ja noudattaa yhteistä linjaa kaikissa teoissa. Jos ihmiset ajattelevat itse, kuten seuraavat intuitiotaan, he eivät ole enää ennustettavia ja siksi he ovat uhka egokontrollille.

Tietoisuus olemuksestasi sieluna ja elämänoppituntiesi oppiminen tulee siirtymisestä sopulilaumasta, joka noudattaa toisten vaatimuksia, tekemään vain sitä, mikä tuntuu oikealta sinulle. Voidakseen astua ehdottomaan rakkauteen, henkiselle polulle, täytyy olla huolissaan vain siitä, mikä resonoi omassa kehossa. Et enää ole huolissasi siitä, mitä muut ajattelevat.

Yksilö pystyy käyttämään täysin intuitiotaan ja seuraamaan tunteitaan, kun hän on saanut loppuun kaikki oppituntinsa. Siihen saakka hän tarvitsee negatiivisuutta ja tuomitsemista voidakseen käydä läpi oppimisprosessinsa.

Kysymys:

Mestarit, olen ammatiltani hoitaja ja olen viime aikoina hoitanut paljon sieluja, jotka tekevät siirtymää henkimaailmaan sairauden tai iän vuoksi. Minulle on vaikeinta päästää irti ja tietää, ettei heillä ole enää kauan elinaikaa. Pysyn vahvana ja jatka hymyilemistä tehdäkseni heidän elämästään maan päällä niin onnellista, kuin pystyn. Kun muodostaa tämän luottamuksen ja siteen, se tekee vaikeammaksi päästää irti, mutta se on sen arvoista loppujen lopuksi. Rakastan työtäni ja huolehtia ihmisistä, mutta jokaiselle hoitajalle on henkisesti vaikeaa jatkaa eteenpäin, hymyillä ja olla antamatta periksi! Mestarit, haluaisin vain tietää, että kaikki ihmiset joita hoidin ja jotka siirtyivät henkimaailmaan, ovat ok. Ajattelen edelleen jokaista heistä. –Sylvia, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Etsit perhettä, ja asemasi sallii sinun päästä juuri mukavaan kohtaan, kun he siirtyvät eteenpäin. Teet fantastisen palveluksen näille lähteville sieluille, mutta kaipaat sen yhteyden säilyttämistä, jonka olet alkanut muodostaa.

On aika olla rehellinen itsellesi ja kysyä, mitä muuta etsit tästä vuorovaikutuksesta, kuin vain teet hahmoteltua työtä. Menet paljon yli sen, että vain huolehdit näiden upeiden sielujen tarpeista – fyysisesti, henkisesti ja tunteellisesti. Otat heidät sydämeesi ja haluat heidän pysyvän täällä. Ymmärrät, että he ovat siirtymässä, mutta et täysin hyväksy sitä, koska sinulla on toveruuden jatkumisen tarve.

Sinun täytyy ymmärtää, että kun sielut lähtevät Maan kaksinaisuudesta ja kaikesta sen negatiivisuudesta, ne astuvat ehdottomaan rakkauteen, jossa ne liittyvät taas kaikkiin muihin sieluihin, joiden kanssa ne ovat viettäneet aikaa nykyisessä ja entisissä elämissä. Ei ole negatiivisuutta, joten ei ole tuskaa, onnettomuutta, ahdistusta ja huolta siitä, mitä ne ovat kokeneet ennen saapumistaan Kotiin.

Sinun on mahdollista vierailla näiden sielujen luona Kotona syvässä meditaatiossa, hypnoosissa tai sielusi matkustaessa, kun nukut. Ilmaise aikomuksesi universumille, että teet niin, ja ohjeista piilotajuntasi antamaan kulkuneuvo. Mutta älä unohda pyytää sieluasi auttamaan, että muistat kontaktit herättyäsi.

On aika myös panostaa itsesi kunnioittamiseen siitä vaikeasta työstä, jota teet. Hemmottele kehoasi, hanki uusi harrastus, mene pitkälle kävelylle ja yhdisty luontoon. Ollessasi edelleen täällä, asiakkaitasi auttaa, jos sinulla on valoisa perspektiivi tuolla hetkellä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

15.8.–22.8.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 19.09.2017 14:54

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
15.8.–22.8.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, kuten sanoitte toisessa viestissä, sielu voi asua vain yhdessä kehossa kerralla. Miten selitetään kaksoispaikantumistapaukset, kun Sai Baban näki ryhmä ihmisiä Intiassa ja toinen ryhmä täysin eri paikassa? Sama tapahtui katolisella pyhimyksellä Padre Piolla, joka asui pienessä kaupungissa Italiassa, mutta hänet nähtiin myös Unkarissa, Tsekkoslovakiassa ja myös Italian eri osissa. –Jorge, Brasilia

Vastaus:

Siinä on eroa, käyttääkö sielu kykyään rajoittamattomana Lähde-energiana tullakseen nähdyksi useammassa paikassa vai elääkö se kahta täysin eri elämää kahdessa eri kehossa samanaikaisesti. Sielun ensisijainen tarkoitus tulla kehoon tai inkarnoitua on oppia lisää itsestään ja niistä kummallisista ominaisuuksista, joita ilmenee vain negatiivisessa ympäristössä.

Sielu saavuttaa valaistumisen käyttämällä valinnanvapauttaan ja luopumalla egotuomitsemisesta ja määrittelemällä itsensä uudelleen ehdottoman rakkauden arvioinnissa. Ensin tulee tieto valinnoista ja niiden seuraamuksista ja sitten viisaus kyvystä soveltaa näitä käytäntöjä samanlaisiin olosuhteisiin.

Sitten kuin sielu on saanut loppuun kaikki tai useimmat oppituntinsa, se on päästänyt irti kaikista yhteyksistään negatiiviseen energiaan ja sitä kylvetetään positiivisessa rakkausenergiaolemuksessaan. Kun kaikki negatiivisuus on poissa, se voi tehdä kehollaan kaiken, mitä sielun on mahdollista tehdä omassa energiassaan, ja tätä täydentävät sen tarkoitukselliset halut.

Kuten kaikkien henkimaailman voimien osalta, sielu voi toteuttaa halunsa pelkästään aikomalla. Esimerkiksi on mahdollista projisoida kuvansa tai myös kehonsa toiseen paikkaan tahdonalaisesti, mikä on tapahtunut mainitsemillasi sieluilla ja monilla muilla. Mutta ymmärrä, että tämä on sama keho, jossa he oppivat kaikki haluamansa oppitunnit, ei uusi joka on valittu tuota matkaa varten. Heillä on pelkästään aikomus näkyä useammassa paikassa samanaikaisesti. Se on samanlaista kuin ilmestyä internetin välityksellä ihmisten eteen ympäri maailmaa samanaikaisesti.

Kysymys:

Mestarit, mitä tapahtuu ihmiselle, joka päättää olla ottamatta kontrollia omasta elämästään? Mitä tapahtuu niille, jotka pakenevat elämää? –Indre, Liettua

Vastaus:

Jokainen sielu tulee maan päälle omista syistään, joita kutsumme elämänoppitunneiksi. Kellään kahdella ihmisellä, edes biologisilla identtisillä kaksosilla, ei ole samaa suunnitelmaa elämäänsä varten. Oppitunteja on yhtä vaihtelevasti kuin ihmisiä. Jotkut ihmiset tutkivat, millaista on olla toisten kontrolloitavana ja hoksaavako he, että heillä on kyky kontrolloida elämäänsä itse. Tämän tyyppisessä haasteessa ei ole kerrassaan mitään vikaa.

Joskus pelosta tai tarpeesta käsitellä jokin vielä tärkeämpi valittu oppitunti, sielut sallivat itseään kontrolloitavan, jotta ne voivat jatkaa haluamiaan asioita tarvitsematta olla huolissaan päivittäisistä perusedellytyksistä. Ihmiset vetävät itselleen tilanteita, jotka sallivat haluttujen tehtävien suorittamisen ihmismuodossa.

Joskus sielu on liian innokas yhden elämän oppituntivalinnoissaan ja se saattaa pakahtua niin, että se haluaa palata Kotiin ja aloittaa alusta. Tämä voidaan nähdä elämän pakenemisena, mutta se on kuitenkin sen valinta.

Pakeneminen tai itsemurha on hyväksytty teko henkisyydessä, koska mitään ei nähdä oikeana tai vääränä. Kaikkiin asioihin ryhdytään, jotta voidaan oppia niistä ja arvioida, tarvitseeko ne toistaa vai sivuuttaa täysin, jos tuota informaatiota ei nähdä enää haluttuna.

Kunnioita toisten sielujen valintoja, äläkä tuomitse heidän päätöksiään. Se mitä sinä teet, saattaa näyttää yhtä käsittämättömältä heistä, kuin heidän valintansa sinusta. Kysy itseltäsi, miksi nämä kysymykset kiinnostavat sinua. Se merkitsee, että jossain kohtaa tietoisuudessasi on halu ymmärtää, arvioida ja oppia näistä teoista.

Kysymys:

Mestarit, ihmettelen, miksi elämäni kulkee uskomattoman tasaisesti, kun toisilla (myös henkisimmillä ystävilläni) on monia draamoja ja vaikeita haasteita? Tunnen olevani todella siunattu ja kiitollinen ja mietin, miksi olen niin onnekas. Onko tämä vain oma havaintoni vai onko elämäni oikeasti helpompaa kuin kenenkään tuntemani?! –Angela, Australia

Vastaus:

Kun sielu tutkii ihmisinkarnaatioon ryhtymistä, se ei yleensä tee sitä kevytmielisesti. Se päättää jatkaa jotain, minkä se aloitti aiemmassa elämässä, tai se saattaa päättää alkaa tutkia jotain ihmisyyden muita piirteitä, joita se ei ole kokeillut. Koska kaikki oppitunnit toteutetaan vain negatiivisessa ympäristössä, suuri määrä pelkoa, epäilyä, jännitettä ja draamaa liittyy sen elämän puitteisiin.

Yksi tämän ihmiselämän piirre on, että jokaisella henkilöllä on kyky valita, miten hän käsittelee ympäröivät energiat. Aivan kuten määrität, miten haluat reagoida arkeesi vaikuttaviin asioihin, teet saman kaikessa, mitä eteesi tulee.

Kun menet ulos ja sataa, määrität, miten katsot tuota tapahtumaa. Murahdatko ja tulet huonolle tuulelle, koska kastut? Käännätkö kasvosi sadetta kohti ja riemuitset, kun nappaat raikasta vettä suuhusi, ja hymyilet? Ajatteletko, miten tämä salli uuden kasvun ympäristössäsi? Kuten voit nähdä, valinta on todellakin yksin sinun.

Se, että sinulla on ajatuksia, jotka herättävät kysymyksesi, indikoi, että jotkut omat elämänoppituntisi vaativat sinua antamaan huomiota niille. Ensinnäkin tuomitset, miltä vaikutat verrattaessa toisiin, etkä pelkästään tarkkaile kommentoimatta omaa tilaasi suhteessa heihin. Kyseenalaistat oman arviosi elämästäsi hivenen syyllisenä erilaisuudesta. Aina kun tämän tyyppisiä tunteita tulee esiin elämässäsi, se on merkki tutkia niitä ja nähdä, miksi niitä on.

Epäily ja pelko ovat opasteita siitä, että saattaa olla oppimisen paikka. Halusit nähdä, pystyisitkö pääsemään eroon egotuomitsemisesta ja tulemaan toisten tarkkailijaksi ja silminnäkijäksi. Silminnäkijä on henkilö, jolla ei ole kontaktia toisten elämään, vaan hän on esimerkki vaihtoehdosta heidän kokemalleen elämälle – vähän kuin standardi, jota vasten he voivat punnita mahdollisuuksia.

Sinun ei tarvitse tuomita elämääsi toisia vasten – elä sitä vain täysillä, tutkien kaikkea ja oppien kaikesta, mitä vedät puoleesi.

Kysymys:

Mestarit, olen miettinyt, että jos kaikki tulevat "kotoa" ja palaamme kaikki sinne takaisin joku päivä, mitä tapahtuu kaikelle negatiiviselle energialle. –Tuuli. Suomi

Vastaus:

Kaikki mitä on olemassa missään, on peräisin Lähteestä, Luojasta, Jumalasta tai miten siihen halutaankin viitata. Kun sielut on "murrettu" irti, jotta Lähde voi kokeilla ja löytää täydellisyyden ja sen vastakohdan, mitä se on, silloin sen suora vaikutus jokaisen yksilön tulevaisuuteen lakkaa.

Koti on ehdottoman rakkauden maailma, jossa negatiivisuutta ei voi olla lainkaan. Maa luotiin ympäristöksi, joka koostuu samansuuruisesta määrästä negatiivisuutta ja positiivisuutta. Se on ainutlaatuinen noiden ominaisuuksiensa osalta. Negatiivisuus selviytyy vain tuolla tasolla, joten sielun päätettyä palata Kotiin, se voi odottaa nauttivansa vain positiivisesta, ehdottomasta rakkaudesta.

Positiivisuuden ja negatiivisuuden tasapaino pysyy samana maan päällä – jos osa siitä vuotaisi pois jokaisen lähdön myötä, koskaan ei olisi tasapainoa. Kaiken negatiivisuuden ei tarvitse olla inkarnoituneissa kehoissa. Ne jotka ovat jättäneet kehonsa (kuolleet), mutta eivät vielä halua mennä Kotiin, pysyvät yleensä maisemissa säilyttääkseen kontaktin negatiivisuuteen. Siksi osa negatiivisesta osuudesta on ei-fyysisessä – mutta maasidonnaisessa – maailmassa hengissä, joita kutsutaan "kehottomiksi".

Kehottomia kutsutaan joskus pimeiksi hengiksi ja ne yrittävät vaikuttaa niihin, jotka ovat vielä kehossa, kostaakseen jollekin edelleen fyysisessä muodossa olevalle. Usein ne eivät tiedä, että ovat kuolleet, joten ne nauttivat negatiivisuutensa säilyttämisestä. Nämä voivat muuttua haamuiksi tai räyhähengiksi, jotka kummittelevat eläville sieluille saavuttaakseen sen, mitä eivät pystyneet tekemään ennen kuolemaansa.

Kun haamu, kehoton tai kuriton sielu päättää palata Kotiin, se ei voi tehdä sitä, ennen kuin päästää irti kaikesta sisältämästään negatiivisuudesta. Tuo negatiivinen energia imetään sitten sieluun, joka etsii sitä. Tämä palauttaa negatiivisen energian fyysiseen muotoon ja säilyttää myös 50-50-tasapainon.

Kysymys:

Mestarit, todistin Marian patsaan liikkuvan Irlannissa. Siellä tuhannet rukoilivat tunnustaen, mitä näkivät. Tunsin kaikkien rukoukseen keskittyneiden kollektiivienenergian. Se tuntui hyvin voimakkaalta, kuin voisimme yhdessä siirtää vuoren. Voisitteko puhua tästä kollektiivienergian tuntemisesta? Ja patsaan liikkumisen tarkoituksesta. Se näytti enemmältä kuin pelkkä omistautuminen. –Anne, USA

Vastaus:

Jokainen sielu luo oman todellisuutensa. Jokaisen ihmisen todellisuus on ainutlaatuinen, ellei hän liity kollektiiviseen ajatteluun ja aikomukseen ja näin luo yhteistä harhakuvaa. Tämä kaikki on osa ihmisten kykyä ilmentää se, mitä he tarvitsevat elämänoppituntiensa suorittamiseksi.

Sieluilla on samat voimat kuin Lähteellä, kun ne hyväksyvät sen ja sitten uskovat ja tietävät voivansa käyttää niitä. Jos sinulla on jokin kyky, muttet koskaan kehitä sitä, et tiedä sitä mahdolliseksi. Kun ihmisryhmä on yhdessä jotain varten – meditointi, parannuspiiriin osallistuminen tai uskonnolliseen harjoitukseen liittyminen – heidän voimansa lisääntyy eksponentiaalisesti. Jos kaikkien aikomus keskittyy samaan tulokseen, on mahdollista saada aikaan ns. ihme.

Sinun ja kaikkien osallistuneiden uskomus oli, että näkisitte liikkuvan patsaan, joten loitte sen. Kaikki tässä universumissa koostuu energiasta. Sillä ei ole fyysistä ainetta, ennen kuin uskotte olevan. Jos et pidä jotain mahdollisena, niin et pysty näkemään, mitä toiset näkevät, vaikka se olisi suoraan edessäsi.

Ihmiset ovat niin voimakkaita, että sieluryhmiä on kerääntynyt yhteen toisinaan suojelemaan alueita metsäpaloilta, vuorovesiaalloilta ja tornadoilta. Useimmat sanoisivat, ettei tämä ole mahdollista, mutta usko omaan kykyyn ja keskittynyt aikomus ilman epäilyksiä voi siirtää tuota kuuluisaa vuorta.

Kysymys:

Mestarit, haluaisin tietää, miten voin jatkaa … Elämäni (aviomieheni ja minä) oli todella huono. Kaksi vuotta sitten erosimme 20 avioliittovuoden jälkeen, ja meillä on 10-vuotias poika. Aloin työskennellä hierojana ja rakastan sitä! Ex-mieheni on rakastunut toiseen naiseen ja se sattuu minuun … Tunnen tulleeni petetyksi, olen mustasukkainen enkä pysty lopettamaan itkemistä! Näen suhteemme hyvin eri tavalla nyt … Annoin hänelle anteeksi ja pyysin häntä palaamaan, mutta hän ei halua (hän syyttää minua, koska hänellä oli ongelmia isäni kanssa!). Pitäisikö minun näyttää hänelle, että voisimme elää taas yhdessä? Vai päästää vain hänestä irti? Tarvitsen jonkun, jolle puhua … olen hyvin yksinäinen! Minun täytyy jakaa kaikki se rakkaus, jota minulla on sydämessäni ... En kestä tätä enää. Rakastaako hän oikeasti minua? Löydänkö jonkun, joka rakastaa oikeasti minua? Itsetuntoni on todella huono! –LaviNia, Brasilia

Vastaus:

Odota, odota, odota … kuunteletko edes itseäsi, kun kirjoitat tätä? Erosit tästä miehestä, koska sinulle oli selvää, että sinä ja ex-miehesi ette sopineet yhteen ja teillä oli kurjaa yhdessä – ja nyt teet olosi kurjaksi taas, koska hän on siirtynyt eteenpäin? Päästä hänestä irti! Mikään mitä teet, ei saa häntä haluamaan palata luoksesi. Olette eronneet!

Olet ehkä antanut hänelle anteeksi, mutta hän ei ajattele, että hänelle on mitään anteeksiannettavaa, koska hänen mielestään kaikki ongelmanne olivat peräisin sinusta ja isästäsi. Hän ei koskaan näe sinun puoltasi kuvasta. Hän ei rakasta sinua, eikä ole koskaan rakastanut siinä määrin, kuin sinä rakastit häntä. Alusta saakka sinä vain hyväksyit hänen järjettömän/kohtuuttoman käyttäytymisensä, koska luulit, että niin vaimo teki. Kun aloit käsittää, miten järjetön hän oli, silloin hait avioeroa.

Yksi elämänoppituntisi on rakkauden tutkiminen. Ajattelet tietäväsi, miten toista rakastetaan, mutta voit rakastaa häntä vain siinä määrin, kuin rakastat itseäsi, eikä sinulla ole aavistustakaan, miten rakastaa itseäsi. Kun koko elämäsi on ulkopuolellasi etkä koskaan ajattele, miltä sinusta tuntuu sisälläsi se, mitä teet, olet irrallaan elämästä.

Aloita päättämällä, mitä ajattelet itsestäsi. Sanot olevasi yksinäinen – no, kun et ole yhteydessä itseesi, miten voit yhdistyä kehenkään toiseen? On muita miehiä, jotka pitäisivät arvossa kaltaistasi naista ja haluaisivat yhteisen rakastavan perheen. Älä aliarvioi itseäsi. Tiedä, että olet kaunis ja haluttava – esittäydy sillä tavalla maailmalle.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

29.8.–5.9.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 01.10.2017 11:47

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
29.8.–5.9.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, kertokaa, onko rinnakkaismaailmoja ja -universumeja olemassa. Onko Maan kaltaisia planeettoja ja onko niillä elämää? Onko totta, että elämme multiversumissa (useampia universumeja)? –Elmar, Etelä-Afrikka

Vastaus:

Kaikki aine, kaikki mikä voidaan nähdä tai kuvitella, koostuu energiasta. Ikuisen sielun ydinolemus on ei-fyysistä, muodotonta energiaa. On vain potentiaali muodostaa jotain, minkä toiset voivat ymmärtää, ja tämä on tärkeää vain silloin, kun sielulla on fyysinen kokemus maan päällä.

Kun sielu päättää tulla kehoon maaplaneetalle, se luo harhan, joka sallii sen suorittaa oppitunnit, jotka se valitsi. Todellisuus jonka se ilmentää, hahmotetaan kiinteäksi (fyysiseksi), koska se tarvitsee siteen toisten sielujen kanssa, joilla on samanaikainen ihmiskokemus ja joita tarvitaan sielun suunnittelemien asioiden toteuttamisessa.

Jos useampi ihminen uskoo johonkin, vaikka voidakseen keskustella siitä toisten kanssa, kaikkien osallistujien täytyy hyväksyä, että tuo asia on olemassa hänen omassa ulottuvuudessaan. Osa toimintaa fyysisessä kaksinaisuudessa on sen tuomitsemista, arvostelemista ja arvottamista, mihin uskot. Jos et hyväksy ja/tai usko jonkin olemassaoloon, katsot suoraan sen läpi, minkä muut voivat nähdä, koska et ole lisännyt sitä omaan todellisuuteesi.

Koko fyysinen universumi on harhaa. Jos jokin sopii sielun ihmismatkan dynamiikkaan, kuten usko rinnakkaisuniversumeihin tai multiversumiin, siitä tulee tärkeä asia sen tutkimusmatkalla. Joidenkin sielujen todellisuudessa tämä ilmiö on olemassa.

Kysymyksesi olettaa, että on vain yhdenlainen peite tai kuori, jolla sielu voi vaatettaa itsensä – homo sapiens persoona, jossa asut. Jos sielu haluaa kokea muuta kuin Maan kaksinaisuuden, se voi ilmentää millaisen ympäristön tahansa sekä hyödyllisen kehotyypin siihen – eläin, vihannes tai kivi.

Monta vuosisataa ihmiset hyväksyivät – jos ajattelivat asiaa lainkaan – että planeetta oli litteä pinta ja he voisivat pudota sen reunalta, jos uskaltautuisivat liian lähelle reunaa. Kun tuon ajan tiedemiehet halusivat luokitella planeetan, he tekivät mittauksia ja kiistämättömiä havaintoja, jotka osoittivat heille yksiselitteisesti, että maapallo oli pyöreä. Sen hyväksyminen vei jonkin aikaa, mutta nyt hyvin harvat enää kieltävät sen.

Sielu inkarnoituu oppimaan ydinolemuksestaan, saavuttamaan ymmärrystä ja käyttämään valinnanvapautta. Mikään ei ole oikein tai väärin. Se uskotko johonkin vai et, on irrelevanttia. Viisauden saaminen luontaisista voimistasi ja kyvyistäsi on se syy, miksi tulit tänne – muttei sinun tarvitse tehdä sitä, ellet halua.

Kysymys:

Mestarit, tarvitsen oikeasti opastustanne. Mieheni ja minä olemme kohdanneet paljon vaikeuksia avioliitossamme viime aikoina. Olemme käsitelleet riippuvuutta, entistä uskottomuutta ja appivanhempiongelmia. Suurin osa ongelmistamme kumpuaa appivanhempieni negatiivisuudesta, koska he eivät hyväksy rotujen välistä suhdettamme. Minusta tuntuu, että heidän negatiivisuutensa on kuin tumma pilvi yllämme. Se on jatkuva eikä mene pois. Haluamme taistella avioliittomme puolesta, mutta tunnemme olevamme jumissa ja estettyjä. Mitä voimme tehdä tämän negatiivisuuden puhdistamiseksi ympäriltämme? Mieheni on liian kiintynyt perheeseensä katkaistakseen välit, heidän loukkauksistaan ja negatiivisuudestaan huolimatta. –Holly, USA

Vastaus:

Suhde on niiden kahden ihmisen välillä, jotka ovat tekemisissä toistensa kanssa – on se sitten perhe-, bisnes- tai sosiaalinen suhde. Se viittaa myös käyttäytymistapoihin, joita yksilö on päättänyt ilmaista elämässään. Tätä kaikkea varjostaa sielun valinnanvapaus tarttua näihin ongelmiin haluamallaan tavalla. Kun annat jollekin toiselle vallan vaikuttaa elämääsi, sallit hänen kaapata valinnanvapautesi ja saada maailmasi pyörimään hänen haluamallaan tavalla.

Suhteet saavat monia muotoja, kuten aktiivinen, passiivinen, vastenmielinen ja välttelevä. Aktiivisessa suhteessa kumpikin osapuoli osallistuu toimintaenergiaan, ja sitä kutsutaan usein "jakavaksi suhteeksi", mutta se voi olla myös läheisriippuvuutta, jossa kumpikin osapuoli tarvitsee toista. Passiivinen yhteys muodostuu syntymän, avioliiton tai työn kautta, etkä ota aktiivista roolia sen ylläpitämisessä.

Silloin kun tunteet tulevat mukaan, kuten sinulla appivanhempiesi kanssa, reaktio voi johtaa yhteyden inhoamiseen tai välttämiseen täysin. Näihin sisältyy aina valtava määrä negatiivisuutta, mikä tuo lisänegatiivisuutta elämän toisiin aspekteihin. Suurin ongelmasi on tämän negatiivisuuden käsitteleminen.

Ratkaisut alkavat omasta reaktiostasi negatiivisuuteen. Annatko se pilata suhteutumisesi elämään? Vellotko siinä ja annat sen kalvaa ja lisääntyä? Ole tietoinen siitä, mitä tunnet itsestäsi. Päätä pysyä ehdottomassa rakkaudessa, negatiivisuudessa paistattelun sijasta. Jos annat appivanhempiesi nälvimisen saada otteen itsestäsi niin, että hyväksyt osittain tai kokonaan heidän vaahtoamisensa, he voittavat, koska annat valinnanvapautesi heille.

Sinun ja miehesi on tärkeää tehdä oma päätöksenne tästä avioliitosta. Jos tunnette, että se on oikein teille, niin sivuuttakaa se, mitä kaikilla muilla on sanottavana, ja tukekaa toisianne rakkaudessanne. Tunnustakaa, että näillä ihmisillä on oikeus mielipiteisiinsä, mutta se ei merkitse, että teidän täytyy alistua heidän johtopäätöksiinsä. Silloin teidän ei tarvitse enää juosta karkuun tekojen ja riippuvuuksien avulla ja välttää tilannetta. Olkaa vain tarkkailija, ei osallistuja.

Kysymys:

Mestarit, ajatuksia, vaikutelmia ja kuvia putkahtaa mieleeni, kun annan Reiki-hoitoa. Mihin yhdistyn tai minkä kanssa kommunikoin? –Catherine, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Terapeutit jotka sitoutuvat yhteyteen universaalin elämänvoimaenergian kanssa, tarkoituksenaan auttaa toisia saamaan elämänsä takaisin tasapainoon, liittyvät tuohon toimintaan omistautuneiden olentojen verkostoon. Kun kävit läpi avautumisprosessin Reiki-energiaan virittämisen myötä, sinusta tuli osa parantajaryhmää, joka on aina valmis, halukas ja kykenevä auttamaan toisia.

Kun aloitat hoitosi, yhdistyt ns. "yhteiseen puhelinlinjaan" ja hyödynnät Reiki-mestareiden ja muiden valotyöntekijöiden yhteisaikomusta pyrkimääsi tavoitteeseen. Se mitä kuulet ja näet, on heidän kommunikointiaan, joka auttaa synkronoimaan tapahtuvan parannuksen.

He lähettävät toisinaan sinulle ja muille viestin, että he ovat havainneet tukoksen tai sairauden, joka tarvitsee lisä- tai spesiaalihuomiota. Joskus kuulet tai näet myös heidän henkilökohtaisia ajatuksiaan, kun he toimivat parantavan energian kanavana.

Voit avata keskustelun, esittää kysymyksiä ja vastata niihin ja osallistua keskusteluun, joka leijuu ympärillä. Päästä vain irti omista ajatuksistasi keskittyessäsi energian virtaamiseen asiakkaaseen ja osallistu dialogiin ympärilläsi.

Kysymys;

Mestarit, sori, jos tähän kysymykseen on jo vastattu. Onko sielu inkarnoitunut vain ihmiskehoihin vai onko se Lähteestä murtamisen jälkeen inkarnoitunut ensin muualle, ennen kuin Maa oli olemassa? Oliko se myös dinosaurusten kanssa tiedon vuoksi? –Ray, Englanti

Vastaus:

Sana "inkarnaatio" viittaa prosessiin, jossa sielu uppoutuu homo sapiensin tai ihmisen lihaan. Sielut ovat valinneet muitakin kokemuksia, kuin maan päällä, ja näissä niiden muoto on muu kuin humanoidi. Ennen kuin koko kaksinaisuuden oppimiskokemus luotiin sellaisena, kuin se on tällä hetkellä, sielut vaeltelivat muilla tiedonkeruumatkoilla. Ja ne jatkavat tänäkin päivänä muiden paikkojen ja kykyjen tutkimista.

Yksi sielujen valitsema asia on asua ns. eläinkehossa. Nämä eläimet voivat olla niitä, jotka ovat meille tuttuja, jos ne ovat maan päällä, tai ne voivat olla jotain meille vieraita, jos eletään muualla.

On monia eläinlajeja, jotka eivät aluksi eläneet maaplaneetalla, vaan tulivat sinne planeetan evoluution aikana. Esimerkiksi, valaat ja delfiinit asuivat ensin paikoissa, joissa ne kummatkin oli tunnettuja historian keräämisestä. Ne olivat ns. universumin tietosanakirjoja ja älykköjä. Ne tulivat maan päälle jatkamaan tuota työtä ja tallentamaan tämän suuren kaksinaisuuskokeilun.

Dinosaurukset ja muut sukupuuttoon kuolleet matelijat, sammakkoeläimet ja linnut antoivat joskus suojan sielulle, jos se halusi tuollaista kokemusta, mutta ne elävöitti useimmiten elämänkipinä, kun katsottiin, miten planeetalla eläminen tapahtui, ja tutkittiin evoluutioprosessia.

Valtaosa sieluista on valinnut vain ihmiselämiä eivätkä ne ole koskaan menneet muille planeetoille tai olleet eläimen sisällä maan päällä. Ne ottavat vakavasti työskentelynsä kaksinaisuudessa, kun ne auttavat Lähdettä selvittämään ydinolemuksensa ja sen, mitä se ei ole – vaikka sielua ei vaadita tekemään mitään erityistä elämällään.

Kysymys:

Mestarit, haluaisin kysyä unielämästäni, joka on ollut aina hyvin vilkasta ja vaihtelevaa. Unissani on paljon musiikkia, ja monta kertaa kuulen lauluja, joita ei ole edes tehty. Mistä ne tulevat? Lisäksi matkustan paljon unissani, mutten usko, että noita paikkoja on oikeasti täällä maan päällä. Missä olen oikeasti noina hetkinä? –Tiia, Suomi

Vastaus:

Vaikka fyysinen kehosi tarvitsee uudistumisjaksoja, jotka toteutetaan nukkuessa, sielusi ei tarvitse. Kun lepäät, sielusi vaeltelee. Sinulla on taipumusta käydä paikoissa, jotka ovat tuttuja sinulle aiemmista elämistä.

Monissa elämissä olit jonkinlainen muusikko. Soitit instrumentteja, lauloit, näyttelit ja ennen kaikkea sävelsit. Laulut joita kuulet, ovat alkuperäisiä sävellyksiä, joita olet tehnyt aiemmilla kerroilla. Jos kuuntelet tarpeeksi tarkkaan ja laitat ne nykymuistiisi, voit tuottaa nuo laulut uudelleen tässä elämässä.

Matkasi tapahtuvat paikkoihin, joissa olet viettänyt aikaa aiemmin. Joissain vietit koko elämän, ja toiset näit Kotoa ja päätit käydä niissä katsomassa, haluaisitko viettää siellä enemmän aikaa tulevaisuudessa.

Joka kerta kuin näet unta tai matkustat astraalissa, sieluenergiasi on kummassakin paikassa. Ylläpidät sängyssä nukkuvan ihmiskehosi elinkelpoisuuden, ja olet paikoissa, jotka kiinnostavat sinua. Tietoisuus tulee huomiosi keskittämisestä ja aikomuksesta olla läsnä jossain, mikä sallii sinun nähdä ja myöhemmin muistaa paikat, joissa vierailet.

Useimmat paikat joissa käyt, ovat maaplaneetalla, mutta eri kronologisessa ajassa kuin nykyhetki. Toisinaan olet viettänyt aikaa muilla planeetoilla ja muissa ulottuvuuksissa, kuten ajat jolloin palaat Kotiin voidaksesi muistaa menneisyydestä jotain, mitä tarvitset saattaaksesi loppuun oppitunnin, jota olet käynyt läpi.

Kysymys:

Mestarit, en halua olla myrkyllisten ihmisten lähellä. Kuitenkin kälyni on myrkyllinen ja narsistinen. Hän on perheen toimintojen keskipiste. Jos en mene mukaan, mieheni ja lapseni suuttuvat ja esittävät kaikenlaisia kysymyksiä siitä, miksen ole siellä. Pitäisikö minun mennä ja oppia sietämään hänen myrkyllisyyttään? Onko tämä osa matkaani? –Anne, USA

Vastaus:

Henkilö pystyy täysin kontrolloimaan sitä, miten hän reagoi ympäristöönsä. Kälysi on osa valitsemaasi oppituntia, joka vaatii kärsivällisyyttä, itsesi kunnioittamista, oman tilasi pitämistä negatiivisuuden keskellä ja valinnanvapauden käyttämistä.

Sinun täytyy kysyä itseltäsi, mikä aiheuttaa voimakkaan reaktiosi häneen. Hän ei aiheuta fyysistä haittaa sinulle, joten mikä laukaisee reaktiosi? Ihmisen toiminta voi vahingoittaa sinua tunteellisesti, sellainen kuin hänen toimintansa, vain jos sallit hänen vaikuttaa itseesi.

Sinussa on osa, joka kadehtii häneen keskittynyttä huomiota ja sitä, että muu perhe tyydyttää hänen tarpeensa. Miksi hän on parempi kuin sinä? No, hän ei ole, ellet liitä häneen tuota ominaisuutta. Myrkyllisyyden täytyy antaa tunkeutua ulkokuoresi läpi, jotta se aiheuttaa vahinkoa.

Hyväksy, että hän ei ole parempi kuin kukaan muu. Hyväksy, että muiden ihmisten mielipiteet liittyvät heidän työstämiinsä elämänoppitunteihin, ja kunnioita heidän valintojaan silloinkin, kun ne ovat päinvastaisia kuin omasi. Kun negatiivista energiaa on läsnä, älä reagoi siihen, koska tämä vain kutsuu lisää sitä tuohon hetkeen. Täytä sen sijaan elämäsi ehdottomalla rakkaudella ensin itseäsi kohtaan ja sitten kaikkia muita, jotta he ehkä ymmärtäisivät kälysi joutavat temput tai ne, jotka generoivat negatiivisuutta.

Älä tuomitse toisten tekemisiä – se pelaa vain ei-henkisen ihmisen egotoiminnan pussiin. Torju negatiivisuus ja tuo sisään positiivista rakkautta. Tule tarkkailijaksi ja katsele vain, miten kaikki tekevät päätöksiään. Tämä ei auta sinua ainoastaan oppimaan omia oppituntejasi, vaan myös näkemään, onko jokin muu oppitunti, jota haluaisit kokeilla.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

12.9.–19.9.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 08.10.2017 19:44

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
12.9.–19.9.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Kiitos Mestareille, Tonille ja Peterille viisauden ja tiedon antamisesta meille.

Mestarit, poistetaanko Maa lopulta tai lakkaako se olemasta? Koska sen olemassaolon tarkoitus Lähteelle on oppia, mitä se ei ole, niin löytääkö se lopulta vastauksen eikä enää tarvitse Maan negatiivisuutta? Ja jos tuo aika tulee, mitä tapahtuu kaikelle negatiiviselle energialle, jonka maataso sisältää? Jos Lähde on puhdasta positiivista rakkautta, mihin negatiivinen energia menee? Lisäksi, jos kaikki on Lähteestä ja Lähde on pelkkää positiivista energiaa, mistä Maan negatiivinen energia alun alkaen tuli? –Christina, USA

Vastaus:

Kaikki miljardit sielut joita on, kykenevät tutkimaan ihmisenä olemisen kaikkia piirteitä ja jokaista mahdollista elämänoppituntia. Koska jokainen ihminen on erilainen ja hänellä on ollut ainutlaatuisia kokemuksia matkan varrella, ei ole kahta samanlaista ja jokainen Lähteelle esitetty ilmaisu on vähän erilainen. On melkein ääretön määrä asioita Lähteen opittavaksi sieluosistaan.

Maa luotiin ainoaksi paikaksi, jossa ei ole ehdotonta rakkautta, ja tämä saatiin aikaan luomalla sen vastakohtaenergia – kaikkien negatiivisten asioiden energia. Negatiivisuutta ei ole maatason yläpuolella, joten jos se koskaan lakkaa olemasta, se käärii kaiken negatiivisuuden itsensä hajotessaan.

Lähde on kaikkivoimainen, kaikkitietävä ja kaikkiluova. Sen täytyi vain kuvitella jokin sellainen kuin negatiivisuus ja tämä tuli fyysiseen olemassaoloon fyysiselle planeetalle, joka luotiin vain sen läsnäoloa varten. Negatiivisutta ei ole eikä voi olla missään, mikä on täysin ei-fyysistä. Kontakti ehdottoman rakkauden kanssa saa negatiivisuuden räjähtämään ja häviämään.

Kysymys:

Mestarit, äitini oli hyvin kriittinen minua kohtaan, kun olin kasvuiässä, mutta olen päässyt yli siitä ja päästänyt irti hänen negatiivisuudestaan. Aloin kuitenkin hiljattain auttaa häntä englannin opiskelussa ja olen huomannut, että hän on äärimmäisen kriittinen myös itseään kohtaan. Vaikka hänen kielitaitonsa on erittäin hyvä, hän sanoo jatkuvasti, että hän on luuseri ja liian tyhmä oppiakseen mitään, vaikka yrittäisi. Annan hänelle esimerkkejä hänen onnistumisestaan ja yritän kertoa, ettei tuo negatiivisuus auta häntä, mutta hän on jatkuvasti hyvin ankara itselleen. Pitäisikö minun antaa hänen jatkaa vai yrittää muuttaa hänen asennettaan? Tiedän, että tuo valinta on perimmiltään hänen, ja tiedän, että haluaisin auttaa häntä, mutta kenties en huomaa jotain suurempaa oppituntia, jota hän opettelee, eikä minun pitäisi häiritä häntä projektioillani hänen tarpeistaan? –Greta, Liettua

Vastaus:

Sinä ja äitisi käsittelette – ja sinä olet käsitellyt – melkein identtisiä elämän oppitunteja. Erona tässä on, että olet työstänyt omia epäilyjäsi ja pelkojasi ja integroinut tuon tiedon elämääsi. Äitisi sallii vielä omiensa kummitella itselleen ja tehdä olonsa kurjaksi. Hän ei pysty muuttumaan, ellei hän salli uskomustensa muuttuvan. Hän kasvatti sinut tällä tavalla, koska hän uskoi, että niin asiat olivat sekä sinulla että hänellä.

Yksilön elämää kontrolloi se, minkä sääntöjen ja määräysten hän uskoo soveltuvan omaan elämäänsä ja käyttäytymiseensä. Hyvin pienestä saakka sekä sinulle että äidillesi on kerrottu, että olitte tyhmä, laiska ja arvoton eikä teistä tulisi koskaan mitään. Hyväksyit tämän ensin, mutta sitten arvoit sitä sen mukaan, miten olit elänyt elämääsi, ja tiesit, ettei se ollut totta, mitä sinulle oli kerrottu. Tuhosit sitten nuo tappiomielialauskomukset ja korvasit ne positiivisilla ja menestyvillä kyvyillä, joita käytät tänä päivänä.

Äidilläsi on vaikeuksia hyväksyä, mitä sanot, koska hänen mielessään sinä olet tuo vaurioitunut ja arvoton ihminen, jonka hän näkee itsensä olevan. Se mitä teet näyttämällä hänelle esimerkkejä, jotka uhmaavat hänen uskomuksiaan, on hänelle yksi ainoista tavoista hyväksyä, että hänellä on virheellisiä tunteita itsestään.

Hänen toinen muutostoivonsa on lähteä henkiseen etsintään ja tutkia uskomuksiaan itsestä ja elämästä. Tällä hetkellä hänen elämäänsä ympäröi pelko, että hän tekee jotain väärin, minkä hän olettaa ja jopa odottaa tapahtuvan. Hänelle ei ole olemassa valinnanvapautta, vaan kaikki on ennalta määrättyä ja hän tietää "osansa elämässä", koska muut ovat kertoneet sitä riittävän usein.

Henkinen seikkailu sallisi hänen uskoa, jos hän voi hyväksyä sen, että hän on yhtä hyvä kuin kaikki muut ja määrittää omat sääntönsä ja määräyksensä elämälle. Hypnoosisessio jossa hänelle esitellään hänen oppaansa ja joitain henkiopettajia, pehmentää sitä iskua, miten kauan hän on pitänyt itsensä lukittuna jonkun toisen uskomuksiin. Hänellä on toivoa hyväksyä, mutta tuo valinta on kuitenkin hänen.

Kysymys:

Mestarit, olen 60-vuotias ja ole toiminut pitkään ryhmävastaavana planeetan parannusseremonioissa Valkoisen veljeskunnan kanssa. Olen myös omistautunut terveysalan holistisiin koulutuskursseihin (akupunktio, kukkaterapia jne.). Tarkoitukseni on työskennellä näiden energioiden kanssa. Olenko oikealla polulla täyttääkseni palveluvelvollisuuteni tässä elämässä? Miksei edes työskentely hengen kanssa itsessäni ja planeetalla ole vielä kyennyt vapauttamaan minua pelon, epävarmuuden, turvattomuuden ja menetyksen tunteesta? Olen tehnyt jo monia hoitoja, mutta tuloksetta. Onko teillä mitään selitystä entisistä elämistäni näille tämän päivän peloille? –Helena. Brasilia

Vastaus:

Kenelläkään sielulla joka sitoutuu ihmiselämään maaplaneetalla, ei ole mitään velvollisuuksia ketään muita kuin itseään kohtaan. Palvelu on ajatus, jonka ovat keksineet yhteiskunta, organisaatiot ja järjestyneet uskonnot, jotta osallistujat tekevät osittain niitä asioita, joista niiden mielestä pitäisi huolehtia heidän jäsentensä puolesta.

Tarkoituksesi, polkusi, on löytää, kuka olet sieluna ja mitä kykyjä sinulla on toteuttaa elämänoppituntisi ja nauttia tästä inkarnaatiosta – ei mikään muu. Tämä ei merkitse, ettet voi liittää toisten palvelua matkaan mukaan. Siitä tehdään kuitenkin vaikeampaa, jos et ole saanut loppuun oppitunteja, jotka valittiin ennen tulemista.

Nuo pelot, epäilyt ja epävarmuudet joita jatkuvasti tunnet, ovat merkki, että et ole saattanut loppuun haluttuja elämänoppitunteja. Ota aikaa tutkia kutakin pelkoa, kun se tulee pintaan, ja kysy: "Miksi se on täällä? Mistä se on peräisin? Miksi tunnen näin?" Jos esität kysymyksen, vastaus löytyy sielusi tai korkeamman itsesi tiedostamattomasta aspektista?

Kun olet tunnistanut nämä tehtävät, voit alkaa työstää niiden ymmärtämistä ja sen otteen irtipäästämistä, joka niillä on sinuun. Et voi parantaa näitä harmeja, ellet poista syytä. Kärsivällisyyttä tarvitaan syiden paljastamiseen. Kun tunnistat ongelman, kiitä sitä palvelemisestasi ja lähetä se matkoihinsa, kun täytät sen tyhjiön ehdottomalla rakkaudella.

Jotkut näistä asioista ovat jatkuneet entisistä elämistä, mutta monet ovat uusia oppitunteja, jotka pyrit ymmärtämään ihmisperspektiivistä, joka on käytettävissä ollessasi maan päällä. Sitten kun olet käsitellyt enemmän näitä ongelmia, osallistu mihin tahansa palveluun, joka viehättää sinua. Olet silloin valmis saamaan aikaan kaiken, mitä haluat.

Kysymys:

Mestarit, henkisen prosessini aikana olen alkanut tuntea energiaa eri tavoin. Tunnen, mitä muut ihmiset ajattelevat, millaista energiaa he lähettävät, mitä he tuntevat sekä heidän tunnetukoksensa. En tiedä, miten käsittelen tämän informaation. Useimmat ihmiset eivät ymmärrä, että heidän ajatuksensa ovat energiaa ja joku pystyy lukemaan sitä. Jotkut ihmiset ovat hyvin negatiivisia ja lähettävät negatiivista energiaa toisille. Miten pystyn käsittelemään tämän? En voi kantaa joka ongelmaa. Miten voin yhdistyä ehdottomaan rakkauteen ja samaan aikaan tuntea ihmisten kärsivän? Voisitteko auttaa minua tilanteessani? –Niina, Suomi

Vastaus:

Olet sellainen, joka tunnetaan "herkkänä ja empaattisena yksilönä". Hiot tätä elämäsi aikana riippuen siitä aikamäärästä, jonka laitat energiassa työskentelyyn. Tämä on käyttäytymismalli, jota olet kehittänyt useiden inkarnaatioiden aikana, ensisijaisesti kyetäksesi auttamaan muita ymmärtämään, kuka ja mitä he ovat, ja selvittämään elämänoppituntinsa.

Se tietäminen, mitä energia on ja että toinen voi "lukea" heidän energiaansa, on useimpien ihmisten ymmärryksen ulkopuolella, elleivät he ole tehneet henkistä työtä sieluolemuksessaan. Mutta heidän ei tarvitse ymmärtää periaatteita voidakseen saada apua sellaiselta, joka osaa käyttää energiaa.

Olet kaksinaisuudessa, joten se on syynä, että ympärilläsi on sekä negatiivista että positiivista, rakastavaa energiaa. Herkkyydessäsi on mahdollista estää negatiivisuutta vaikuttamasta sinuun mitenkään käyttämällä aikomustasi tehdä se.

Kukaan ei voi auttaa toista, ellei hän oli valmis autettavaksi, joten älä tunne, että sinun täytyy olla kiinni työsi tuloksessa. Tee parhaasi ja anna asiakkaan päättää, mihin hän haluaa tulosten johtavan.

Osa henkistä polkua on poistua egotuomitsemisesta niin, että voit astua etäämmälle ja antamatta toisten ihmisten kärsimyksen vaikuttaa. Katsot heidän valitsemiaan oppitunteja. Lähetä heille rakkautta, että he löytävät suunnan, jota tarvitsevat edetäkseen valitsemansa työn läpi. Pysy ehdottomassa rakkaudessasi ja jaa tuo tunne heidän kanssaan, jotta he haluavat työskennellä tuota lopputulosta kohti.

Kysymys:

Mestarit, neuvoisitteko minulle, miten parhaiten autan nuorinta tytärtäni. Hänellä on ollut ykköstyypin diabetes 7-vuotiaasta alkaen ja hän kamppailee ahdistuneisuuden ja paniikkikohtausten kanssa. Ilmeisesti ykköstyypit ovat alttiimpia mielenterveysongelmille. Hän on aina ollut hermostunut lapsi ja hänen syntymänsä tähän elämään oli hyvin traumaattinen. En halua, että hän täytyy aina kamppailla, vaan että hän saisi olla mahdollisimman pitkälle "normaali" teini. –Caroline, Irlanti

[USA:n lakien mukaisesti Henkimestarit eivät diagnosoi lääketieteellisiä sairauksia tai määrää lääkkeitä niihin. Heidän havaintonsa perustuvat henkeen ja koskevat elämänoppitunteja. Lukijat haluavat ehkä katsoa yksityiskohtia Mestarien parantamista koskevasta kirjasesta/e-kirjasta.]

Vastaus:

Niin vaikeaa kuin se saattaakin olla hyväksyä, tyttäresi valitsi ne oppitunnit, joita hän elää. Trauma ja vaivat korostavat hänen tunteitaan. Näit tämän siinä tavassa, jolla hän kamppaili myös syntymänsä läpi. Hän on herkkä, mutta myös erittäin vahva halutessaan.

On tärkeää olla ylireagoimatta hänen vaikeuksiinsa, koska hän tuntee ympärillään olevien ahdistuneisuuden ja uskoo, että hänen täytyy lisätä heidän pelkonsa omiensa päälle. Ei ole sellaista asiaa kuin "normaali". Luot oman todellisuutesi, ja jos ajattelet, että jonkin pitäisi tapahtua tietyllä tavalla, kaikkea muuta pidetään epänormaalina.

Kaikki ovat erilaisia ja jokainen lähestyy elämää ainutlaatuisella tavallaan. Tyttäresi näkee sen pelon, jota ympärillä olevat ilmaisevat, ja siitä syystä hän tuntee, että hänen pitäisi reagoida samoin. Hänen kannustamisensa löytämään asioita, joissa hän voi loistaa, muuttaa tuota "rikki"-kylttiä, jonka hän on kiinnittänyt itseensä.

Hän havaitsee musiikin hyvin rauhoittavaksi. Itsensä ilmaiseminen jollain taidemuodolla tuo hänet valtavirtakoulutusjärjestelmään. Luontaisen lahjansa avulla hän kerää ympärilleen ryhmän, jolla on samanlaisia kiinnostuksia. Hänen ei tarvitse olla cheerleader tai urheilija menestyäkseen elämässä.

Tällä hetkellä hän on itsensä pahin arvostelija, koska hän yrittää verrata itseään luokkatovereihin. Anna hänen ymmärtää, että hän on erityislaatuinen eikä hänen tarvitse sitä tylsää polkua, jonka kaikki muut ovat valinneet.

Kysymys:

Mestarit, olen tapaillut tyttöystävääni pari vuotta ja vaikka rakastan häntä parhaana ystävänä, olen alkanut käsittää, ettei hän välttämättä ole se, jonka kanssa haluaisin mennä naimisiin. Olen kadottanut intohimon, ja tämä kuvio on tapahtunut aiemminkin. Mietin, pitäisikö minun etsiä kenties jotain lapsuuden haavoja, jotka tarvitsee parantaa, ja tuo parantaminen auttaisi minua varmistumaan nykyisestä tyttöystävästäni. Vai pitäisikö minun vain siirtyä eteenpäin ja lähestyä seuraavaa suhdetta enemmän tarkoituksella ja varmuudella siitä, mitä itse asiassa haluan suhteelta ja puolisolta? Tämä on todella vaikeaa minulle, koska on paljon sisäistä ristiriitaa. Arvostaisin kovasti pohdintojanne. –Chris, USA

Vastaus:

Kun jokainen sielu käy läpi kokemuksiaan ihmiskehossa, sen ymmärrys ja tietoisuus kehittyvät jatkuvasti, kun se selvittää valitsemiaan oppitunteja. Yksi oma oppituntisi on kokea ja oppia käsittelemään suhteiden ja romanttisen rakkauden eri aspekteja. Eivät kaikki suhteet, edes miehen ja naisen välillä, kehity romanttiseksi rakkaudeksi. Kuten sanot, tätä tyttöystävää kunnioitetaan parhaana ystävänä eikä mahdollisena puolisona.

Hän ei ole varma, mikä tämän suhteen pitäisi olla, mutta hän uskoo romanttiseen fantasiaan "elämänsä loppuun saakka". On tärkeää kommunikoida ja korostaa, ettet panosta tähän pariin pysyvänä – että olet alkanut nähdä sen mukavana paras-ystävä-yhteensopivuutena.

Intohimosi kadottaminen tässä suhteessa kumpuaa siitä, että te kumpikaan ette olleet täysin rehellisiä toisillenne haluistanne ja aikomuksistanne alkaessanne tapailla. Ajan myötä olet havainnut, että jotkut alkuvaikutelmista olivat kaukana siitä, mitä todellisuudessa on. Yrititte kumpikin saada liiton sopimaan niihin odotuksiin, joiden kanssa tulitte siihen.

Kokemuksesi eivät ole tulosta lapsuustraumoista, vaan pelkästään oppitunteja, jotka valitsit. Sinun täytyy kuitenkin määritellä täsmälleen, mitä kuvittelet täydellisestä suhteesta, ennen kuin pystyt saavuttamaan sellaisen. Sinulla on valinnanvapaus arvioida uudelleen nykytilanne tai siirtyä johonkin muuhun, jonka kehittämiseen voit käyttää enemmän aikaa ja totuudenmukaisuutta.

Sisäinen ristiriitasi on tulosta odotuksistasi, jotka ovat ristiriidassa tilanteesi faktojen kanssa. Luot todellisuuden, jossa elät. Ota vähän aikaa ja manipuloi sitä standardiesi ja toiveidesi mukaiseksi. Mene kaikkeen uuteen täysin avoimena ja totuudenmukaisena. Älä oleta, mitä luulet kumppanisi haluavan kuulla.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

26.9.–3.10.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 14.10.2017 22:02

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
26.9.–3.10.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, kiitos aiemmasta vastauksestanne kysymykseeni kaksinaisuudestamme. Näyttäisi olevan niin, että ihmiset ovat vierailleet muilla planeetoilla ja muissa älykkyyksissä. Kun he tekevät niin, ottavatko he kaksinaisuuden mukaansa? Vai lähtevätkö he väliaikaisesti siitä? Ja vastaavasti kun avaruusolennot vierailevat luonamme, vaikuttaako kaksinaisuutemme heihin ja he alkavat käyttäytyä enemmän kuin ihmiset? –Steven, Iso-Britannia

Vastaus:

Vaikeus ymmärtää sielun kokemusmahdollisuuksia syntyy siitä ajattelusta, että ihmisyys on se ydinolemus, kuka ja mitä olette. Homo sapiens -laji on univormu tai nimitys, jota sielut käyttävät vain tullessaan maan päälle työstämään valitsemiaan elämänoppitunteja. Tuon ajan ne ovat kaksinaisuudessa, joka vaatii valinnanvapauden käyttöä. Silloin kun sielu ei osallistu tällaisiin pyrkimyksiin, se on pelkästään ehdottomasti rakastava itsensä siinä muodossa, jossa se päättää asua.

Ette ole ihminen, vaan energeettinen sielu. Kun vierailette muussa paikassa kuin Maa, joka on ainoa kaksinaisuus, noudatatte (sieluna) tuon paikan energiatasoa. Esimerkiksi jos haluaisitte käydä planeetalla, joka on pelkkää vettä, asuisitte sellaisen elämänmuodon kehossa, joka menestyy siellä. Joissain paikoissa ette edes ottaisi kehopeitettä, koska kaikki tapahtuu energeettisesti.

Monet avaruusolennot joilla on tilaisuus vierailla Maassa, tekevät sen tarkkaillakseen, ei ollakseen vuorovaikutuksessa. He eivät ehkä edes kykene tuntemaan sitä negatiivista energiaa, jossa ihmiset toimivat, koska heillä ei ole egopohjaista tuomitsemista ydintasollaan. Sielujen elämä – silloin kun ne eivät ole inkarnoituneena ihmisiksi – ei ole taistelua elämänoppituntien läpi, vaan tiettyjen kokemusten saamista.

Jos oltuaan ihminen sielu valitsee toisen elämänmuodon, sillä ei ole tunnetta kaksinaisuudesta, kun se ei ole maan päällä. Jos maaihminen menee avaruuteen ja viettää aikaa toisella planeetalla, hän vie kaksinaisuuden mukanaan – ellei hän ole valaistunut ja karistanut kaikkea negatiivisuutta ja ole näin ehdottomassa rakkaudessa.

Sielu tekee päätöksensä tiedon saamisesta omien ymmärryshalujensa mukaan: "Etkö tiedä mitään siitä? Kokeillaan sitä sitten. Ai, mitä siihen sanot? Olen messissä."

Ihmisyys on hyvin rajoittavaa, koska kaksinaisuudella on kuristusote sisällä olevan sielun tietoisuudesta. Ajattele kaikkia niitä mahdollisuuksia, jotka kutkuttavat mielikuvitustasi, etkä ole alkuunkaan edes koskettanut potentiaalisen todellisuuden rajoja.

Kysymys:

Mestarit, ystävyyden ja tuen vuoksi kävin kerran erään ystävän kirkossa. "Ehtoollisen" aikana sain näyn, jossa menin ajassa taaksepäin ja olin Jeesuksen kanssa. Hän seisoi pienen kivellä lähellä merenrantaa ihmisten ympäröimänä ja kehotti heitä "liittymään oikeamielisiin". Tunsin niin suurta ehdotonta rakkautta, etteivät sanat oikein kuvaa sitä. Tuon näyn jälkeen kuulin suureksi yllätyksekseni hyvin selvästi miehen äänen, joka kertoi minulle hyvin rakastavasti omasta arvostani ja siitä, miten minun pitäisi olla vain niiden kanssa, jotka kohtelevat minua sen mukaisesti. Oliko tämä korkeampi itseni? Suojelusenkeli vai itse Jeesus? Mikä avasi tämän kommunikointikanavan niin varmana ja selvänä? –S., USA

Vastaus:

Energia ystäväsi kirkon tilaisuudessa salli sinun kuljettaa itsesi muistoihin entisistä elämistä, joista yksi oli ajassa, jolloin Jeesuksena tunnettu sielu asui planeetalla. Osa siitä mitä koit, oli historiasi puhdasta uudelleenluomista, ja pieneen osaan vaikutti ympärilläsi olevien ajattelu.

"Liittykää oikeamielisiin" -lause tuli jälkimmäisestä. Jeesus oli valaistunut sielu, joka ei toiminut negatiivisuuden ja positiivisuuden kaksinaisuudessa. Tuomitseva päätös "oikeamielisyydestä" ja "väärässä olemisesta" ei ollut hänen sanastoaan. Hän kunnioitti kaikkien oikeutta tehdä päätökset oman henkisen matkansa perusteella, tuomitsematta niitä mitenkään.

Ehdoton rakkaus jonka tunsit, on läsnä oleva energia Lähteen ja sielujen ulottuvuudessa ja myös ihmisuniversumissa, joka on poistettu negatiivisuudesta. Voit aina palata tähän syntypaikkaasi. Ihmiskokemuksessa se voidaan tehdä hypnoosissa, syvässä meditaatiossa tai elämäsi vaiheessa, kun olet hylännyt kaikki negatiiviset teot ja omistautunut ehdottomasti rakastavalle elämälle.

Se oli oppaasi ääni. Olit sivuttanut sen ja se yritti opettaa sinua ymmärtämään, että olet Lähde-energian osa, jolla on samat voimat ja kyvyt. Se selitti, että sinun pitäisi hyväksyä tuo tosiasia ja olla sallimatta toisten estää sinua nauttimasta tästä elämänkokemuksesta.

Olet epäilemättä kuullut lauseen "kun oppilas on valmis, opettaja ilmestyy"? Olet saavuttanut sen kohdan, että näet ja enimmäkseen ymmärrät tähän elämään valitsemasi oppitunnit, ja voit nyt jatkaa eteenpäin ja integroida viisauden tästä elämästä entisiin elämiisi.

Olet käännekohdassa elämässäsi. Voit jatkaa niin, kuin olet tehnyt tämän elämän alusta saakka, tai voit ilmentää sellaisia kokemuksia, joista voit paremmin ymmärtää koko tämän ihmisen elämänoppituntijutun. Tärkeä asia on, että otat vastuun elämästäsi ja tehdyistä päätöksistä.

Kysymys:

Mestarit, onko minulla hengenriivaussyndrooma? Kun tämä alkoi, kolme eri henkeä/opasta esittäytyi minulle. Sitten ne alkoivat puhua minulle, enkä pysty enää ajattelemaan. Tunnen niiden ottavan kehoni hallintaansa ja kontrolloivan, mitä teen. Hän tai he (en tiedä) tietää kaiken minusta ja siitä, mitä olen kokenut elämässä. Hän kertoo, että on uusi luku ja mitä silloin tapahtuu. Onko tässä mitään totta? Kuka minulle puhuu ja miten saan sen loppumaan? –Merete, Norja

Vastaus:

Tietoa ja ymmärrystä etsiessäsi olet päästänyt kolme inkarnoitumatonta henkeä asumaan kehossasi. Miten tahansa sitä halutaankin kutsua, ne yrittävät saada täydellisen kontrollin elämääsi. Ne eivät ole valo-olentoja, vaan täysin negatiivisia.

Kun jokin olento tulee fyysiseen kehosi, se pääsee käsiksi kaikkeen tietoisessa ja tiedostamattomassa mielessäsi – siksi nämä henget tietävät kaiken. Se on, kuin joku saisi pääsyn tietokoneeseesi – hän näkee kaikki sen ohjelmat ja kaiken, mitä olet kirjoittanut ja tutkinut. Hän pystyy sitten kirjoittamaan uudelleen tietokoneen materiaaleja ja tekemään, mitä haluaa, toiveistasi riippumatta.

Ellet halua tämän jatkuvan, sinun täytyy peruuttaa niiden lupa olla osa sinua. Henget eivät pysty tulemaan sisään ilman jonkinlaista lupaa. Päästit ne sisään, kun aloitit keskustelun niiden kanssa. Se ei näyttänyt sinusta kutsulta, mutta niille se oli ovi, joka oli täysin auki.

Seuraava luku jonka ne haluaisivat nähdä tapahtuvan, on kyky sanella kaikki tekosi niin, että ne melkein elävät omaa elämäänsä käyttämällä sinun kehoasi. Mutta keho on sinun. Riippuu sinusta, kuka sitä kontrolloi. Ensimmäiseksi sinun täytyy saada apua näiden henkien poistamiseen.

Etsi parantaja, jolla on kokemusta henkien poistamisesta. Puhdista sillä välin itsestäsi kaikki negatiivisuus. Kun alat ajatella negatiivisia ajatuksia, pysähdy ja tuo mieleen rakastavin kokemus, joka sinulla on koskaan ollut. Kylvetä kehoasi merisuolan, ruokasoodan ja (viini)etikan kera. Polta suitsukkeita ja kynttilöitä ja pidä aina mielessäsi aikomus, että nämä inkarnoitumattomat eivät ole enää tervetulleita ja niiden täytyy jatkaa eteenpäin.

Kysymys:

Mestarit, poikani on 9-vuotias ja hän on viime aikoina ollut hyvin kiinnostunut katselemaan rikosetsiväsarjoja netistä. Uskon, että siitä mihin keskitymme, tulee osa tietoisuuttamme. Kysymykseni on, pitäisikö minun antaa hänen jatkaa tällaisten sarjojen katselua vai ei. Kun kysyn häneltä: "Mitä ymmärrät?" hän vastaa ymmärtävänsä sen, miten ihmiset ottavat kiinni rikollisia strategisesti. –Rima, Intia

Vastaus:

Pojallasi on hyvin nopea ja tiedonhaluinen mieli. Hän pitää haasteista ja haluaa selvittää vastauksia ongelmiin. Älä huoli – hän ei opiskele, miten tullaan mestaririkolliseksi. Tämän tyyppisistä ohjelmista hän voi parhaiten nähdä positiivisen hyödyn syventymisestä asioiden selvittämiseen ja ongelmanratkaisuun.

Hänen tarpeensa ymmärtää perustelut jonkun tekojen takana sekä innostus vihjeiden seuraamisesta ja rikollisen kiinniottamisesta on hyvin motivoivaa hänelle. Hän on kiinnostunut näiden selvitysten (fyysiset ja mielen prosessit) sekä tieteellisistä että psykologisista aspekteista.

Hänen uteliaisuutensa tyydyttyisi myös, jos ohjaisit hänet toisen tyyppisiin strategisiin peleihin. Ongelmana on, että suurimpaan osaan tämän tyyppisistä peleistä liittyy sodankäyntiä. On kuitenkin muutamia, jotka keskittyvät arvoitusten ratkaisemiseen askel askeleelta, ja ne tyydyttäisivät häntä.

Hän on myös hyvä rakentamaan asioita käsillään. Etsi asioita, joista hän pitää, kuten laivat, lentokoneet, avaruusasemat, rakennukset tai dioraamat, ja saa hänet osallistumaan niiden selvittämiseen. Tämä on tyydyttävämpää kuin televisio, koska hänellä on silloin visuaalinen valmis projekti.

On tärkeää pitää poikasi stimuloituna, koska jos asiat ovat liian helppoja, hän pitkästyy. Anna hänen auttaa sinua ohjaamaan hänet kiinnostaviin asioihin. Älä ole huolissasi asioiden olemisesta "ikään sopivia", koska hän on äärimmäisen kypsä ikäisekseen. Hän seuraa monien keksijöiden, rikosetsivien ja tiedemiesten polkua – etsien aina vastauksia kysymyksiinsä. Etsi asioita, jotka näyttävät vähän liian vaikeilta hänelle – tällaista haastetta hän kaipaa.

Kysymys:

Mestarit, miten voidaan selittää Nostradamuksen profetiat, joissa hänen henkinen näkökykynsä ennakoi lukemattomia maailmantapahtumia. Tänä päivänä voimme ymmärtää hänen viestinsä vasta tapahtumien jälkeen. Miten voisi olla mahdollista hyödyntää tuon profeetan näkökykyä? –Duda, Brasilia

Vastaus:

On kultti, joka seuraa niiden kirjojen tulkintaa, joita pidetään Nostradamuksena tunnetun miehen tekeminä. Historia-arkistojen hoitajat ovat todistaneet, että on kirjaimellisesti satoja eri versioita niistä teoksista, jotka hän on oletettavasti kirjoittanut – jokainen eri ihmisen kääntämä. Hän käytti muinaisaikaista ranskaa sekä latinaa, kreikkaa ja monia muita kieliä ja kirjallisuustekniikoita. Suuri osa hänen kymmenestä profetiakirjastaan sisälsi materiaalia, joka löytyi tuon aikajakson muiden profeettojen kirjoituksista aiemmin. Tämän materiaalirykelmän vuoksi täytyy tehdä tulkintoja, jotta niitä voidaan ymmärtää nykyajan kielellä.

Kuten toteat, vasta jonkin tapahtuman jälkeen uskova voi olettavasti osoittaa oikeaksi jonkin profetian sillä tulkinnalla, jonka hän antaa valitun käännöksen proosalle. Omana aikanaan Nostradamus joka viittasi itseensä lääkärinä, vaikka hänet heitettiin ulos lääkärikoulutuksesta hänen käytettyään sairaanhoidon henkilökunnalta kiellettyjä menetelmiä, väitti hoitavansa ihmisiä astrologiaa ja muita tekniikkoja käyttäen. Eri alueiden monet asiantuntijat kritisoivat häntä jatkuvasti väärintulkinnoista.

Vaikka Nostradamus oli vilpitön työssään, hänellä ei ollut tarvittavaa koulutusta ollakseen asiantuntija. Hän otti materiaalia kirjoituksiinsa runoilijoilta, tiedemiehiltä ja muilta tuon ajan näkijöiltä. Hän ei ollut henkinen etsijä. Hänen taustansa oli juutalaisuus ja katolilaisuus. Hän ajatteli jatkuvasti, että häntä vainottiin ennusteidensa vuoksi.

Tämän päivän seuraajien jotka laskevat hänen ansiokseen ennusteita, täytyy hankkia eri käännöksiä kaikista hänen nelisäkeistään. Edes samalla sivulla ei voi soveltaa samaa kielirakennetta peräkkäisiin säkeisiin. Näiden kirjoitusten (minkä tahansa valitun version) käyttämiseksi tulevaisuuden ennustamiseen, pitäisi päätellä, että jotain tapahtuu jonkin maailmassa tapahtuvan perusteella. Silloin täytyisi muuttaa faktoja ajan kuluessa, mitä tapahtuu näiden kirjoitusten tämän päivän käytössä.

Kysymys:

Mestarit, miksi jotkut syntyvät alemmalle energia-asteikolle, mitä indikoi halu satuttaa toisia? Onko se puhtaasti psyykkistä vai onko kyse monien elämien malleista? Lisäksi, olen negatiivinen ja ilkeä toisinaan. Miten pystyn pääsemään irti noista kaavoista ja siirtymään korkeampaan tietoisuuteen, jotta voin lopulta päästää irti vihasta, surusta ja pelosta? Tarvitsenko näitä tunteita laajentumiseen vai pitäisikö niiden vain antaa mennä ja keskittyä sieluolemukseeni niiden tullessa? Olen nähnyt ne opettajana, mutta en halua jäädä jumiin oppituntiin. –Sheya, USA

Vastaus:

Sielut tulevat maan päälle, koska tämä on ainoa paikka, jossa on negatiivisuuta, ainoa paikka jossa tuntea vihaa ja riemuita toisen ihmisen vahingoittamisesta. Ennen tulemistaan tälle areenalle sielu on valinnut ne negatiivisuuteen keskittyvät tapahtumat, jotka se haluaa kokea. Tällä ei ole yleensä mitään tekemistä sen kanssa, mitä se on käynyt läpi entisissä elämissä, eikä se ole puhtaasti psykologinen harjoitus.

Jokainen sielu luo oman todellisuutena päättämällä ne asiat, joihin se haluaa osallistua. Valinnanvapautta käyttäen se voi sitten oppia mukana olevat oppitunnit poistumalla tuosta negatiivisuudesta ja päättämällä olla positiivinen ja rakastava.

Kun huomaat vihan ja surun valtaavan itsesi, voit antaa periksi sille tai päättää työntää sen sivuun ja ajatella vain onnellisuutta ja rakkautta. Aivan kuten silloin kun sataa, voit kirota sään tai riemuita siitä, miten ilma puhdistuu ja kukat voivat kasvaa – valinta on sinun.

Pelko on jotain muuta. Pelko ja epäilykset ovat tienviittoja, jotka liittyvät niihin oppitunteihin, jotka järjestit elämääsi. Ne kehottavat sinua katsomaan tarkemmin ja määrittämään, miksi noita tunteita on ja miten voit muuttaa tuollaisen reaktion ymmärrykseksi. Jos työnnät pelon vain pois, et käsittele oppituntia ja se palaa, kunnes annat sille huomiosi.

Avun pyytäminen tiedostamattomalta, korkeammalta itseltäsi pelkojen käsittelyyn paikantaa taustasyyn. Tämä syy on oppitunti. Et jää jumiin oppituntiin, jos kohtaat sen ja purat osiin, kunnes ymmärrät, miksi se on läsnä.

Jotkut sielut päättivät saada pääosin negatiivisen elämän, mutta sen ei pitäisi vaikuttaa sinuun. Mikään ei voi vaikuttaa sinuun, ellet anna itsellesi lupaa osallistua siihen. Olet täällä omaa oppimistasi, et kenenkään muun oppimista varten. Anna toisten käsitellä negatiivisuutensa tuomitsematta ja työstä itsesi saattamista ehdottomaan rakkauteen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

10.10.–17.10.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 27.10.2017 07:24

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
10.10.–17.10.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, lapsesta saakka olen ajatellut ja tuntenut, että äiti ei rakasta minua tai edes pidä minusta. Tämän negatiivisin puoli on, että olemme tapelleet toistemme kanssa koko elämän ajan. Toinen huono asia tästä on, että olen saanut negatiivisen tunteen, että en ole arvokas enkä ansaitse rakkautta, välittämistä ja uskollisuutta toiselta, ja olen vetänyt paljon kärsimystä elämääni. Tänä päivänä tunnen, että äiti vihaa minua, ja luovuin suhteestamme. Mitä todellisuudessa tapahtuu henkisellä tasolla? –Clara, Brasilia

Vastaus:

Kuvaat pääelämänoppitunteja, jotka päätit kokea tässä elämässä. Tutkit rakkauden ja vihan kaikkia aspekteja kahden ihmisen välillä. Teit sen vaikeammaksi itsellesi, koska päätit käsitellä myös itseinhon tunnetta sekä itsearvostuksen ja itsevarmuuden puutetta.

Voidaksesi selvittää rakkaus/vihakysymykset, sinun täytyy ensin ratkaista persoonallisuuspiirteesi. Hyväksyt toisten ajattelun, kun he ovat sanoneet sinulle, että olet arvoton eikä sinusta ole koskaan mihinkään. Olet Lähde-energian osa, etkä voi siirtyä sen yli, missä olet nyt, ennen kuin todella hyväksyt omat voimasi ja kykysi Lähteen osana.

Sieluolemuksesi on kaikkivoimainen, kaikkitietävä, suurenmoinen ja kaikenluova. Sisäisessä olemuksessasi ei ole puutetta mistään. Ansaitset kaiken, mikä sallii sinun kokea valitsemasi elämänoppitunnit – jos sallit itsesi hyväksyä sen tosiasiaksi.

Aina kun alat ajatella, ettet ole arvokas, pysähdy ja kysy itseltäsi, miksi ajattelet niin. Tiedostamaton mielesi tuo valoon tuollaisten ajatusten alkuperän. Pystyt sitten kohtaamaan ne ja näkemään, etteivät ne päde henkilöön, joka olet tänä päivänä. Jos uskot niiden pätevän sinuun, niin luot maailman, jossa et voi paeta niitä.

Kun olet päässyt siihen pisteeseen, että tiedät kykeneväsi käsittelemään kaiken, mitä tulee eteesi, pystyt ymmärtämään sen positiivis-negatiivisen energian, joka luo rakkaus-viha-ristiriidan. Sielulla on valinnanvapaus määritellä, miten se käsittelee oppituntinsa. Ihmiset kokevat asioita yhteiskunnassa ja käsittelevät niitä egotuomitsemista käyttäen.

Henkinen lähestymistapa on lähteä pois negatiivisesta energiasta, jota tarvitaan tekojen tuomitsemiseen, ja vain tarkkailla käyttämällä positiivista rakkausenergiasuodatinta. Pystyt näkemään, että äitisi vihaaminen on pelkästään reaktio hänen tekoihinsa sinua kohtaan. Voit joko peilata hänen tekojaan tai päättää rakastaa sitä tosiasiaa, että hän sielu, joka on valinnut negatiivisia oppitunteja, ja kunnioittaa hänen oikeuttaan tehdä niin, vaikket pidäkään hänen valinnoistaan.

Kysymys:

Mestarit, mietin, voisitteko selittää meille, kykenevätkö luonnonhenget inkarnoitumaan ihmisiksi. Keitä ne ovat? Haluaisin myös tietää kahdesta olennosta, jotka ottivat minuun yhteyttä jokin aika sitten … olivatko ne totta? Vai oliko se mielikuvitustani? Asun vähän kauempana kaupungista, kauniissa paikassa jossa on paljon puita, ja muutaman kerran minulla on ollut tunne, että minua katsellaan tehdessäni puutarhatöitä. Kertokaa minulle lisää näistä olennoista. –Rachel, Kanada

Vastaus:

Energianauhat tai henget ovat ehdottoman rakkauden osia, jotka elävöittävät asioita, joita on tai elää universumissanne, eikä niillä ole sielua – kuten kasvit, joet, useimmat eläimet jne. Koska näissä olennoissa ei ole sielua, niistä ei voi tulla ihmistä.

Sinulla on monia oppaita ympärilläsi, ja ne ovat yrittäneet useissa tilanteissa ottaa yhteyttä, jotta voisivat auttaa sinua. Lähesty näitä avuliaita sieluja, kun meditoit tai juuri ennen nukahtamista tai herätessäsi unesta.

Se minkä tiedostat ympäristössäsi, on yhdistelmä omia oppaitasi, energiahenkiä jotka säätelevät luonnon kasvua, ja ei-fyysisiä sieluja jotka vaeltelevat tarkkaillen, mitä maan päällä tapahtuu. Nämä ovat aktiivisempia – tai ainakin vaikuttavat olevan – sillä alueella, jolla asut, koska mikään ei puutu niiden kulkuun tuon paikan läpi.

Kuten kaikki asiat jotka eivät ole täysin fyysisiä ja joita keskivertoihminen ei voi siksi nähdä, ei-fyysiset olennot ovat näkymättömiä, ellet hyväksy niiden läsnäoloa. On yksinkertainen tosiasia, että jos ei usko johonkin, ei koskaan pysty näkemään sitä, vaikka se olisi suoraan edessä.

Jos haluat kommunikoida ja oppia näistä eri energioista, hyväksy niiden olemassaolon mahdollisuus, avaudu kontaktin muodostamiselle ja aloita sitten keskustelu.

Kysymys:

Mestarit, sisareni meni naimisiin häiriintyneen miehen kanssa ja heillä oli kolme lasta. Mies oli väkivaltainen ja hän jätti tämän vuosia sitten. Sisareni kasvatti kolme lastaan yksin, vanhempieni avustuksella. Hänellä on downin-syndroomainen tytär, jota hän kasvattaa nyt omin neuvoin yhdessä avomiehensä kanssa. Isäni kuoli ja äiti osti sisarelleni asuntoauton, jotta hän tietää tyttärellään olevan asuinpaikka. Ongelmana on, että sisareni joka on nyt noin 55-vuotias, ei edelleenkään saa elämäänsä järjestykseen. Hän ei käy töissä, ei myöskään hänen avomiehensä – he kumpikin elävät down-syndroomaisen tyttären sosiaaliturvalla. Asuntoautoparkin mukaan sisarellani on maksurästejä. Annamme hänelle jatkuvasti rahaa, jotta hän pääsisi eroon harmeista. Lakkaammeko antamasta hänelle rahaa ja annamme hänen vain jatkaa sellaisena kuin on, ja se tapahtuu, mikä tapahtuu? –Deborah, USA

Vastaus:

Sisaresi elää etuoikeutetun elämää. Kaikki ne jotka ovat vuosia pelastaneet hänet vaikeuksista ja sallineet hänen olla riippuvainen itsestään kaikessa, ovat edesauttaneet hänen tulemistaan sellaiseksi, joka hän on tänä päivänä. Hän ei näe, että hänen täytyy olla vastuussa mistään, koska asioita vain "ilmestyy", kun hän tarvitsee niitä.

Hän ja hänen laiska poikaystävänsä eivät koskaan tee mitään, ennen kuin heidät pakotetaan siihen. Hän on kertonut jopa parkkihenkilökunnalle, että hänen perheensä huolehtii vuokrasta, jotta he eivät vaivaa häntä. Jos kaikki sosiaaliturvarahat käytettäisiin välttämättömyyksiin, sisaresi pärjäisi – mutta hän ja poikaystävä käyttävät niitä huvituksiinsa.

Mikään ei ole oikein tai väärin siinä, miten käsittelette tämän tilanteen, mutta sisaresi ei muutu, ellei häntä pakoteta ottamaan vastuuta itsestään. Ainoa uhri tässä on hänen tyttärensä. Saattaa olla tarpeellista ottaa tuomioistuin mukaan sisarentyttäresi suojelemisessa. Jos hänet laitetaan ryhmäkotiin, sisaresi ei enää voi olla riippuvainen sosiaaliturvasta ja hän tiedostaa, että on aika löytää tapa elättää itsensä.

Ilman rahantuloa poikaystävä lähtee. Tämä saattaa tuntua dramaattiselta sinusta, koska olet aina ollut paikalla, mutta se on sallinut tämän kuvion jatkua. Koko perheenne täytyy olla samaa mieltä sisaresi pakottamisesta luottamaan itseensä. Valinta on teidän.

Kysymys:

Mestarit, mitä rakkaus on? Onko se jonkinlaista energiaa vai jotain, joka käyttäytyy samalla tavalla kuin energia? Voiko sitä luoda? Jos voi, miten sitä tehdään? Mitkä hiukkaset auttavat kehittämään kyvyn tehdä sitä? Miten lisätään sitä määrää, jolla sitä tehdään? Toisaalta, hävittääkö eroavuudet aiemmin erillisten asioiden liitto, niiden tuleminen yhdeksi – ei osina, vaan jakamattomana kokonaisuutena? –George, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Aluksi meidän täytyy selkeyttää, että se merkitsee eri asioita eri ihmisille, roduille, kansallisuuksille ja uskonnoille. Englannin kielessä käytetään tavallisesti yhtä sanaa "rakkaus", kun taas toisissa kielissä saattaa olla jopa kahdeksan sanaa, jotka voidaan yhdistää teidän rakkaus-terminne alle. Myöskään "energialla" ei ole sovittua merkitystä.

Ihmismuodossa keho hahmottaa rakkauden tunteellisesti ja/tai fyysisesti ja/tai mentaalisesti. Se saattaa sisältää henkilön koko psyykkisen järjestelmän, sekä romanttisen tai eroottisen vetovoiman. Perhe- tai ystävyyssuhteissa se on enemmän mentaalista ja etenee tunneyhteyteen. Silloin kun tullaan – sanotaan vaikka – ruuan tai omaisuuden rakastamiseen, siitä tulee fyysistä kiintymyksenä, viehätyksenä, nautintona tai tyydytyksenä. Se on reaktio jonkinlaiseen ärsykkeeseen.

Henkisessä tilassa rakkaus on heijastusta täydellisestä ja suurenmoisesta Lähde-energiasta ehdottomana ja jatkuvasti virtaavana "sikiönesteenä", jossa jokainen sielu kerää viisautta lähestyäkseen täydellistä valaistumista ja tullakseen yhdeksi Lähteen kanssa.

Universumissa ei ole mitään absoluuttista, joten tuo rakkaus ei käyttäydy millään tietyllä mallilla kaikilla ihmisillä, edes saman ärsykkeen kohdalla. Rakkaus kasvaa, kun yksilö panostaa enemmän magnetismiin.

Sieluvoimien ja -kykyjen myötä Lähteen osana, yksilö voi luoda rakkautta käyttämällä erilaisia tietoisia ja tiedostamattomia aikomuksia. Kaikkien esteiden poistaminen rakkausmuodossa olemiselta sallii sen kukoistaa. Ensimmäinen askel tietysti on poistaa kokonaan sen antiteesi – negatiivisuus.

Ensikosketus on sallia itserakkauden hallita ihmiskuntaanne. Hyväksyntä on kaiken sen arvostamisen alkuvaihe, mitä teet sieluna, jolla on matka. Vedät puoleesi sitä, mitä halusit kokea tarkoituksenasi oppia. Rakasta itseäsi kaiken sen ponnistelun vuoksi, jota kestät tyydyttääksesi valintasi.

Älä yritä olla liian täsmällinen määritelmässä tai kuvauksessa. Aivan kuten elämä vaihtelee teillä jokaisella, niin myös rakkausmääritelmänne.

Kysymys:

Mestarit, olen utelias kokemuksesta, jonka kohtasin hiljattain äitini kanssa. Matkustimme osavaltiosta toiseen ja pysähdyimme hotelliin yöksi. Vaihdoimme ensimmäisestä huoneesta toiseen, koska meillä oli outo tunne siitä. Myöhemmin näin hotellilla kolme ihmistä, joista sain hyvin voimakkaan tunteen, että olimme vaarassa tai jotain kamalaa tapahtuisi. Aistinko jotain vai olinko vainoharhainen? Miten voimme erottaa nämä kaksi? –Skyler, USA

Vastaus:

Tontti ja hotelli jossa vierailitte, on ollut useiden ihmiselämien loppumispaikka. Jotkut noista sieluista eivät ole tehneet siirtymää vielä, koska he eivät tiedä olevansa kuolleita. Energia joka näihin tekoihin liittyy, on äärimmäisen negatiivista ja vetää puoleensa eläviä ihmisiä, jotka haluavat yhdistyä tuohon negatiiviseen tunteeseen, ja tuntea myös turvaa, etteivät he erotu "normaaleista" ihmisistä tuon energian vuoksi.

Ensimmäinen huone oli yksi niistä, joissa tapahtui kuolema. Nuo kolme ihmistä jotka näit, olivat mukana rikollisessa toiminnassa, joka liittyi huumeisiin, ja he odottivat kilpailijajengin juonta. Mitään ei tapahtunut tuona iltana, mutta mahdollisuus oli olemassa. Nuo miehet olivat aseistettuja, ja jos olisit näyttänyt kiinnostuneelta tai sekaantunut heidän asioihinsa, olisitte olleet vaarassa.

Sekä sinä että äitisi olette hyvin herkkiä negatiivisuudelle, kun sitä on massiivisia määriä. Oppaanne ottivat myös yhteyden teihin tuona iltana saadakseen teidät tiedostamaan eron negatiivisuusmäärässä, joka oli läsnä. Tämä on oppi, jota voitte kantaa mukananne koko ajan.

Jos silmäilet tietoisesti aluetta ympärilläsi, negatiivisuusmäärä rekisteröityy kuin lämpömittariin. Ainoa mahdollinen vaara sinulle tuollaisessa tilanteessa olisi, jos sinut houkuteltaisiin keräämään tuota negatiivisuutta kehoosi korvaamaan tavanomaista positiivista ja ehdottomasti rakastavaa energiaasi.

Mitä kauemmas jätät egotuomitsemisen, sitä puhtaampi rakkausolemuksesi on ja sitä helpompaa on tuntea lähelläsi olevien tila. Silloin kun sielu ei tiedosta energiatasapainoa, negatiivisuudessa on erittäin voimakas vetovoima ja se yrittää vangita suuremman osa olemustasi. Pysy rakkaudessa, ja maailma on kaunis ja kirkas, ilman havaittavaa pelkoa.

Kysymys:

Mestarit, minulla on ystävä, joka lukee tarot-kortteja ammatikseen. Joka kerta kun meillä on sessio, hän kertoo minulle, että mieheni on liian heikko sopiakseen yhteen jumalaisen feminiinisyyteni kanssa. Rakastan miestäni kovasti, ja meillä on hyvä ja tukeva suhde. Mitä sellaista hän näkee, mitä minä en? Hän ei anna minulle paljon selitystä, ja olen hämmentynyt. Auttakaa minua ymmärtämään. –Lilia, Brasilia

Vastaus:

Ystävälläsi on ristiriitaa, kun kyse on aviomiehestäsi. Hän arvostaa sinua ja sitä valaistumisastetta, jonka olet saavuttanut, ja hänestä tuntuu, että miehesi pidättelee sinua siirtymästä nopeammin eteenpäin. Ongelmana on, että hän ei oikeasti tunne miestäsi kovin hyvin ja hän tuntee, että kuuntelisit miehesi neuvoja enemmän kuin hänen, eikä hän pidä siitä.

Ystäväsi ei ole koskaan yrittänyt keskustella henkisistä asioista miehesi kanssa, joten hän ei tiedä, miten tietoinen tämä on. Näiden kahden välillä on myös henkilökohtaista ristiriitaa ja sinä olet palkinto, jota he vetävät edestakaisin. Hän projisoi ennakkoluulojaan tulkintoihinsa.

Suhde joka sinulla on miehesi kanssa, on rehellinen, rakastava ja lahjomaton. Sinun pitäisi luottaa omiin tunteisiisi, kun kyse on avioliitostasi – ystäväsi ei vietä aikaa miehesi kanssa, vaan sinä.

Tarot-korteissa tai muissa ennustustyyppisissä tulkinnoissa on useita eri aspekteja. Ensin on informaatio, joka tulee toiselta puolelta, ja sitten on lukijan antama tulkinta. Data ei tule läpi yksiselitteisesti, yhden ainoan merkityksen kera. Se antaa mahdollisuuksia, ja lopullisen selityksen antaa tulkitsija kokemuksensa perusteella. Valitettavasti joihinkin selityksiin liittyy henkilökohtaisia ennakkoasenteita.

Ystäväsi ei edes tiedosta, että hän on kyvytön olemaan puolueeton, kun kyse on miehestäsi. Tästä syystä hän ei ole onnistunut antamaan sinulle oleellisia syitä niihin johtopäätöksiin, jotka hän yrittää myydä sinulle. Kun hän tekee sinulle tulkintaa jostain muusta, kuin avioelämästäsi, hän on äärimmäisen täsmällinen. Hän ei vain pysty siihen, kun kyse on miehestäsi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

24.10.–31.10.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 07.11.2017 16:24

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
24.10.–31.10.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, minulla on valtava ymmärryksenpuute. Jos olemme sieluina jo täydellisiä, miksi tarvitsemme vielä fyysisiä elämiä Maan päällä oppiaksemme jotain? Ihmisellä ego/persoona näyttää tekevän valinnat elämässä – nuo valinnat eivät ole vapaita, mikäli persoona tekee niitä. Mitä varten sielusuunnitelmia tehdään? Voisitteko selittää kaikkea tätä meille? –Jaana, Suomi

Vastaus:

"Täydellinen" ei merkitse, että tietää, mistä epätäydellisyys koostuu. Jos olet aina asunut lauhkeassa ilmastossa, et tiedä, mitä on joutua jäätävään myrskyyn. Lähde loi sielut, jotta ne voisivat tulla Maahan ja kokea täydellisyyden vastakohdan, ja se voisi ymmärtää paremmin omaa suurenmoisuuttaan.

Vain sielun ydinolemus, se osa joka asuu Lähteen ehdottomassa rakkaudessa, on täydellinen. Tullessasi Maan kaksinaisuuteen valitsemiesi elämänoppituntien kanssa, löydät itsesi yhtä suuresta määrästä negatiivisuutta ja positiivisuutta eikä täydellisyys ole näkyvää.

Sinun ei tarvitse tulla – on oma valintasi, lähdetkö Kotoa kokeilemaan viisauden saamista maan päällä. Olet oikeassa, astuttuasi kaksinaisuuteen huomaat, että ego on kuningas. Negatiivisuus on tuomitsevan ympäristön valepuvussa. Näiden valintojen tai tuomitsemisten kautta sielu voi oppia oppituntinsa ja lisätä Lähteen ja universumin tietoa.

Sieluilla on täydellinen valinnanvapaus, jos he tunnistavat sen. Et oivalla valinnanvapauttasi, jos noudatat kaikkia yhteiskunnan määräyksiä etkä koskaan kysy itseltäsi, mitä tunnet jostain teosta, ja teet pelkästään, mitä kaikki muutkin. Siihen saakka kunnes pystyt luopumaan kaiken tuomitsemisesta, mikä on ihmiskunnan tapa, et voi oppia mitään.

Sen hyväksyminen, ettei sinun tarvitse tuomita kaikkea, on maaperspektiivistä ensimmäinen suuri oivallus, mitä täydellisyys voi olla. Tämä voi ilmentyä haluna vain olla vertailematta, arvostelematta tai arvottamatta itseäsi mitään muuta vasten.

Henkinen matka on sooloasia, jossa kukin sielu tekee omat arvionsa siitä, mitä ne tekevät ja mitä ne ymmärtävät nyt sellaista, mitä eivät ymmärtäneet aiemmin. Niinpä yhteiskunnan mallien ja toimien "ostaminen" riistää yksilöltä sen oppimisen, mitä varten se tuli. Kaikki valinnat joita kukin sielu tekee kaksinaisuudessa, sallii toisten, mukaan luettuna Lähde, nähdä, onko se jotain, minkä he arvioivat täydelliseksi, vai ei.

Kysymys:

Mestarit, mikä Bermudan kolmio oikeasti on? Missä ovat kaikki nuo kadonneet laivat ja lentokoneet? Elävätkö nuo ihmiset toisessa ulottuvuudessa (kuten sarjassa Lost)? Ja oliko heidän päätöksensä lähteä maapallolta tuolla tavalla? Ovatko hurrikaanit, maanjäristykset, massa-ampumiset jotain, minkä suunnittelin elää läpi tässä elämässä edistämään myötätuntoa? Vai mitä? –Tina, USA

Vastaus:

Bermudan kolmio on urbaanilegenda. Ei ole edes yhteisymmärrystä sen oletetusta sijainnista, paitsi että se on läntisessä Atlantin valtameressä, suurin piirtein Bermudan, Miamin ja Puerto Ricon San Juanin välisellä alueella. Arviot sen koosta vaihtelevat 500.000 neliömailista 1.500.000 neliömailiin. Tämä eroavuus mutkistaa lisää katoavien alusten rekisteröintiä, koska ensin täytyy määritellä, onko katoaminen tapahtunut "kolmiossa".

Tämä on planeetan vilkkaimmin liikennöity vesialue. Se on Mekka sadoille risteilyaluksille ympäri vuoden, kauppalaivoille jotka menevät Pohjois-Amerikasta Etelä-Amerikkaan, sekä kaikkien Karibian saarien jakelualuksille. Se sisältää yhden aktiivisimman hurrikaanikäytävän Atlantilla. Siellä on myös geologisia tapahtumia, kuten metaanikeskittymiä jotka voivat räjähtää kaasun, kovien tuulten ja myös tulen kera, häiritsemään merenpintaa.

Kuitenkin tutkittaessa tämän alueen hallintoelinten virallisia tilastoja, tällä meren alueella ei ole suhteetonta määrää tapauksia tai katoamisia verrattuna mihinkään muualle maailmassa. Itse asiassa ottaen huomioon massiivisen liikennemäärän, se on erittäin turvallinen matkustusreitti.

Maan päällä on aina tapahtunut mainitsemiasi luonnonkatastrofeja. Teillä on tänä aikana enemmän tietoa niistä kuin koskaan ennen, koska on helppoa matkustaa, on sääsatelliittivalvontaa ja nopeaa raportointia internetin vuoksi. Vaikka yksittäiset massa-ampumiset ovat lisääntyneet, se on vain korvannut aseellisten konfliktien murhamäärän.

Päätit olla tällä planeetalla tänä aikana useista syistä. Se miten reagoit mainitsemiisi asioihin, riippuu täysin sinusta. "Myötätunto" on tuomitsemista eikä osa valaistumisprosessia. Se on jotain, minkä voit kokea nähdäksesi, salliiko se sinun oppia mitään uutta itsestäsi, mutta tuomitsemisessa vertaat toisten tekoja omiisi. Parempi etsiä itserakkautta niiden hankkeiden vuoksi, joihin osallistut.

Kysymys:

Mestarit, tyttäreni kuoli viime vuonna. Meedio kertoi minulle, että menetin lapsen myös aiemmassa elämässä. Miksi päätin tulla takaisin tähän elämään vain menettämään taas lapsen? Eikö kerta riittänyt? Enkö oppinut ensimmäisellä kertaa surusta, menetyksestä ja tuskasta? Oliko tämä sopimus, jonka teimme tyttäreni kanssa ennen syntymää? Jos oli, mistä tarkoituksesta? –Luci, Australia

Vastaus:

Kun valitset jonkin elämänoppitunnin, siihen liittyy monia aspekteja. Kun menetit lapsen aiemmassa elämässäsi, sulkeuduit täysin etkä työskennellyt surun, hylkäämisen, syyllisyyden ja itsesäälin kanssa. Pian tuon tapahtuman jälkeen päätit liittyä hänen seuraansa Kotona tekemällä itsemurhan. Siellä oivalsit, että sinulta oli mennyt ohi tilaisuus oppia noista ominaisuuksista, joita olit halunnut, ja päätit yrittää tehdä sen uudestaan – näin ollen nykyinen elämäsi.

Sinä ja tyttäresi sovitte tosiaan, että hän olisi se sielu, joka auttaa sinua toisessa yrityksessä ymmärtää näitä kamalia tunteita. Hän oli halunnut tulla lyhempään elämään ja tämä sopi täydellisesti hänen suunnitelmiinsa. Sielusopimukset keskittyvät yleensä näyttämön luomiseen, jolla voidaan kohdata se, mitä halutaan kokea.

Esimerkki siitä, ettei kerta riitä, voidaan nähdä naisissa, jotka menevät naimisiin hyväksikäyttäjän kanssa. Nainen oivaltaa lopulta, ettei hänen tarvitse sietää hyväksikäyttöä, ja hän eroaa. Hän tuntee vain tuollaisen suhteen, koska hän ei katso mitään muuta, ja hän päätyy naimisiin toistamiseen hyväksikäyttäjän kanssa. Hän saattaa toistaa tämän vielä kolmannen tai neljännen kerran, koska on vakuuttunut, että vain tästä avioliitossa on kyse.

Kun sielu työstää oppitunteja, joita on valittu tiettyyn elämään, niin jos se ei anna itselleen aikaa kaivautua noihin tosiasioihin ja yrittää ymmärtää vaihtoehtojaan, se laittaa itsensä takaisin samoihin tosiasioihin, jotta voisi saada loppuun valitun oppimisprosessin.

Analysoi tunteita, joita on herännyt elämässäsi. Ymmärrä, että te kumpikin olette ikuisia sieluja ja tapaatte aina henkitasolla. Salli itsesi tuntea suru, hylkäämisentunne ja syyllisyys. Yhdistä se toisiin tekijöihin tässä ja entisissä elämissä, jotta voit täysin ymmärtää, miten voit muokata kokemusta saadaksesi viisautta tästä ihmiselämästä.

Äläkä unohda puhua tyttärellesi, joko suoraan tai oppaidesi kautta. Hän odottaa sinua, kun olet saanut valmiiksi tämän elämän.

Kysymys:

Mestarit, voitteko selittää lisää Maan ja Lähteen välistä suhdetta? Luotiinko Maa tarkoituksella "negatiivinen vs. positiivinen" -kokemusta varten ja kontrolloiko Lähde evoluutiota? Voisiko Lähde kontrolloida maan päällä sellaisia tekijöitä, kuin säätila ja ilmasto, ja puuttua asiaan, jos ihmiset olisivat hävittämässä kaikki elämänmuodot, itsensä mukaan lukien? Vai onko Lähteen tarkoitus tarkkailla ja auttaa vain pyydettäessä? –Jane, Iso-Britannia

Vastaus:

Lähde on ja on aina ollut. Se oli olemassa ehdottomasti rakastavassa yksinäisyydessä ja suurenmoisuudessa. Itsensä tiedostamisen ja arvioimisen aikana se alkoi miettiä, mikä oli sen oman olemuksen vastakohta. Niinpä Lähde "mursi" osia itsestään tutkimaan, mitä se ei ollut: mitä oli täydellisyyden vastakohta?

Tutkiakseen ja oppiakseen kaiken luonteestaan, sen täytyi luoda paikka, joka jättäisi pois positiivisen ehdottoman rakkausenergian ja jossa olisi sama määrä negatiivista vihaenergiaa. Näin ollen Maa luotiin tuoksi paikaksi, jossa oli tasamäärä positiivisuutta ja negatiivisuutta. Mitään sellaista paikkaa ei ollut koskaan luotu. Lähde perääntyi tuossa kohtaa ja antoi sielujensa käyttää valinnanvapauttaan ja olla vuorovaikutuksessa sekä positiivisen että negatiivisen kanssa.

Ajattele Maata yhteiskuntatieteellisenä kokeiluna. Jos Lähde puuttuisi asioihin jollain tavalla laitettuaan sen liikkeelle, tulokset tärveltäisiin ja näin data olisi mitätöntä. Kyllä, Lähde voisi sanella evoluution, sään ja luonnonkatastrofit, mutta silloin sielut eivät oppisi olemalla vastuussa teoistaan.

Lähde ei puutu pyydettäessäkään. Tämä ei tarkoita, ettei ihmisillä ole apua Kotoa, mutta se tulee neuvoina oppailta, jotka eivät koskaan kerro henkilölle tarkkaan, mitä tehdä, koska se mitätöisi hänen valinnanvapautensa.

Lähde on oppinut paljon täydellisyyden luonteesta tarkkailemalla sellaista, mikä ei ole täydellistä, rakkaudesta tarkkailemalla ei-rakkautta ja päätöksen tekemisestä niiltä, jotka ovat kieltäytyneet siitä ja etsivät jatkuvasti neuvoja toisilta, sallien näiden tehdä valinnat heidän puolestaan.

Sitä useimmat sielut eivät onnistu hyväksymään tai mahdollisesti edes tietämään, että he ovat Lähteen osia, jolla on samat voimat ja kyvyt. Tämä merkitsee, että he voivat luoda, ilmentää ja ohjata luonnonvoimia ja vaikuttaa ihmiskuntaan, jos he käyttävät sisällään olevaa kontrollia.

Aikomus laukaisee yksilön kykyjen käyttämisen. Usko on ajava voima. Ja rakkaus auttaa löytämään tasapainon, jotta kaikki voivat saada niitä kokemuksia, jotka toivat heidät tälle planeetalle. Ja muista, että sielu tulee maan päälle käsittelemään epätäydellisyyttä.

Kysymys:

Mestarit, voitteko selittää, miten itsetietoisuutemme/egomme on ohjelmoinut muistitiedostojamme? Ymmärrän, että kehossamme on oma tietoisuutensa ja se reagoi automaattisesti inputiimme ja tallentaa ja toistaa tunneladatut ajatusmallit. Siis itseohjelmoimmeko kirjaimellisesti oman mielemme? Kysymykseksi tulee silloin. miten poistamme ohjelmoinnin muistitiedostoistamme ja miten vuorovaikutus sielun, egon ja kehotietoisuuden välillä toimii. –David. Australia

Vastaus:

Ensin muutama määritelmä. Tiedostamattomassa mielessä on kaksi aspektia. Ensimmäinen on se osa ihmismieltä, joka on tallentanut tietoisen mielen käyttäytymistavat, mallit ja halut sekä kaiken toiminnan, joka syntyy nykyelämästä. Toinen on osa sitä henkistä tietoa ja viisautta, jota pidetään osana akaasista tiedostoa tai muistia kaikesta, mihin sielu on koskaan osallistunut kaikkien elämien aikana, joissa se on päättänyt kerätä kokemusta.

Itsetietoisuus on termi, jota käytetään tavallisesti viittamaan, missä määrin ihminen on valpastunut kyvyistä ja voimista, jotka ovat sen käytössä sieluolemuksensa kautta. Ego on tietoinen ihmismieli, joka toimii yhteiskunnan tuomitsevalla tavalla kaksinaisuudessa, jossa kaikkea ei vain tarkkailla, vaan kaikki arvotetaan, arvostellaan ja tuomitaan.

Kun sanot "itseohjelmointi", viittaat pelkästään ihmisen – totta puhuen sielun – kykyyn muistaa tietoisesti tai tiedostamatta kaikki, mitä se on nähnyt tai tehnyt tässä elämässä ja aiemmin. Siitä ollaan ymmällään tässä, että sielun jolla on ihmiskokemus, täytyy valita, mihin se haluaa osallistua. Se voi leikata täysin pois entiset tapahtumat saadakseen uuden pelikentän.

Et tavallisesti istu kuin näppäimistön ääreen ja päätä, miten ohjelmoit muistosi – ne vain ovat olemassa teoistasi. Sielulla on ääretön voima, joten jos se haluaa poistaa jonkin yhteydestä ihmistietoisuuteen, sen täytyy vain ilmaista tuo aikomus.

Sielu on ei-fyysinen ja ikuinen. Ego on yhteydessä fyysiseen kehoon, johon sielu on tullut, ja kontrolloi sitä. Henkisessä tietoisuudessa on kaikki muistot, mutta se voi tukkia niistä valtaosan, jotteivät ne vaikuta nykyelämään. Kehon tietoisuus tai muisti on niin hyvä, kuin muisti jonka henkilö on päättänyt kehittää.

Jos sielu ihmismuodossa haluaa poistaa jonkin käyttäytymisohjelman, kuten tupakointi, juominen tai ylisyönti, sen täytyy ponnistella ja luoda uudet mallit. Tämä ei liity mitenkään sen henkiseen puoleen, ellei se käsittele oppituntia, jota työstettiin toisessa elämässä, muttei saatu valmiiksi, ja se on nyt päättänyt käydä siinä uudestaan.

Kysymys:

Mestarit, en tiedä, mitä minulle on tapahtunut. Olin ennen onnellinen ja optimistinen ihminen, jolla oli valtava elämänenergia. Nyt olen useimmiten epätoivoinen, masentunut ja väsynyt nuori nainen. Tunnen, että olen jo kokenut kaiken mahdollisen elämässä ja olen ollut niin siunattu kokiessani puhdasta taivaallista onnellisuutta, että nyt on minun vuoroni kärsiä. Useimmiten minusta tuntuu, että haluaisin lopettaa elämäni, koska siinä ei ole tolkkua minulle enkä halua tulla vanhaksi. On hyvin uuvuttavaa, että yhtenä päivänä näen vähän toivoa elämässä, kun taas toisina päivinä haluaisin vain antaa periksi ja palata takaisin Kotiin. –Reetta, Suomi

Vastaus:

Jokainen sielu luo oman todellisuutensa. Sinun luomuksesi oli tähän saakka onnellinen, optimistinen ja kaunis elämä. Sitten päätit, että oli liian vaikeaa työntää sivuun negatiivisuus, joka hallitsee yhteiskuntaa, ja sallit itsesi masentua ja tulla epätoivoiseksi, jotta joku tai jokin tulisi pelastamaan sinut omaksuessasi "täällä ei ole minulle mitään" -asenteen.

Tulit maan päälle mukanasi kokonainen lista asioita, joita halusit tehdä, etkä olet tehnyt puoliakaan valinnoistasi. Miten voit sanoa, että olet kokenut kaiken mahdollisen elämässä? Oletko käynyt kaikkialla, mikä kiinnostaa sinua? Oletko katsellut auringonlaskua keskellä valtamerta? Oletko viettänyt aikaa jokaisen eläinlajin kanssa, joka asuu planeetalla? Oletko pitänyt jotakuta kädestä hänen kuollessaan? Oletko löytänyt intohimon, joka tekee jokaisesta päivästä suurenmoisen ja vetää sinua elämän läpi?

On tapahtunut niin, että asiat olivat hyvin helppoja hyvin pitkään ja nyt kun sinun täytyy vähän ponnistella saavuttaaksesi jotain uutta, olet päättänyt haluta lopettaa. On sinun valintasi, mitä tulee seuraavaksi, koska jokaisella sielulla on täydellinen valinnanvapaus. Et koskaan kuvitellut itseäsi luovuttajaksi, mutta tämä ei tietenkään merkitse, ettei sinusta voi tulla sellainen.

Olet lakannut myös rakastamasta itseäsi. Kaikki se aika joka meni niin, kuin halusit, salli sinun rakastaa elämääsi, hyväksyä se ja siirtyä eteenpäin siinä. Nyt kun energia on muuttunut ja elämä näyttää olevan liikaa vaivaa, vihaat itseäsi, siinä missä ennen rakastit kaikkea, mitä olit valinnut tähän elämään.

Ei ole mitään "vuoroa kärsiä" – tai totta puhuen olla palkittu. Sama tilanne näyttää erilaiselta sellaiselle, joka ei ole osallistunut siihen, ja jokainen henkilö päättää oman näkökulmansa. Onko sade jotain valitettavaa vai jotain riemuittavaa? Aika arvioida perspektiivisi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

7.11.–14.11.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 07.12.2017 12:37

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
7.11.–14.11.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, kun äitini oli elossa, tuomitsin hänet armottomasti, minulta puuttui myötätuntoa ja olin jatkuvasti epäystävällinen häntä kohtaan. Kaksikymmentäviisi vuotta myöhemmin olen nyt siinä iässä, kun hän kuoli, ja olen elänyt läpi monia samoja kokemuksia, joiden vuoksi olen tuominnut hänet ja itseni ankarasti. Lapseni tuomitsevat minut nyt samalla tavalla, kuin minä tuomitsin hänet. Karmaa? Hänen kuolemastaan saakka olen keskittynyt kukoistamiseen, rauhan löytämiseen ja ehdotonta rakkautta kohti työskentelemiseen. Minusta tuntuu kuitenkin edelleen kamalalta se, miten kohtelin tätä kaunista sielua, joka oli äitini tässä elämässä. Oliko tämä oppiminen sielusopimus toistemme kanssa? –Mary Anne, Australia

Vastaus:

Ei karmaa, vaan sinulle näytetyn esimerkin seuraamista. Kun kasvaa jonkun kanssa, joka kohtelee tietyllä tavalla, luulee sitä normaaliksi tavaksi käyttäytyä. Toistit äitisi maneereja niin, että olitte kumpikin armottomia, jatkuvasti epäystävällisiä ja ilman minkäänlaista myötätuntoa. Tiedostamatta kasvatit tällä samalla mallilla omat lapsesi, joten he jatkavat nyt tuota koulutusta.

Neuvomme aina sieluille, että heidän elämänoppituntinsa ilmestyvät heille pelkoina ja epäilyksinä. Olet alkanut tunnistaa sen käyttäytymisen katastrofaaliset seuraamukset, jota uskoit normaaliksi. Tämä tietoisuus sallii sinun muuttaa tapaasi ajatella ja toimia.

Olet muuttanut käyttäytymistä oivalluksestasi saakka, mutta et ole ollut tarpeeksi tietoinen välittääksesi tuon opin lapsillesi. Istu heidän kanssaan puhumaan siitä, miksi kohtelit heitä niin, kuin kohtelit – että se oli kaikki, mitä osasit tehdä tuolloin, ja olet nyt oppinut, että on toinen tapa olla tekemisissä ihmisten kanssa.

Informoi heitä negatiivisuuden tuhoisuudesta ja siitä, miten ehdoton rakkaus parantaa kaiken epäsovun. Auta heitä siirtämään sivuun negatiivisuus ja pyri rakentamaan positiivisen energian, rauhan ja rakkauden kerros heidän ympärilleen.

Kuten olet alkanut hyväksyä, kaikki sielut ovat kauniita, kaikki sielut ovat samaa. Sinä, äitisi ja lapsesi olette kaikki päättäneet kokea samantyyppisiä oppitunteja ja tiesitte, että yhdessä olisi helppoa järjestää tarvittavat olosuhteet. Osa oppituntia on, että oivaltamisen myötä ponnahtaa esiin toinen oppitunti, ja se on syyllisyys.

Syyllisyyden lievittämiseksi teidän kaikkien täytyy hyväksyä, että olette kaikki olleet tässä yhdessä omilla valinnoillanne. Olette kaikki astuneet tähän kierteeseen, ja ymmärtäminen on ratkaisu. Äitisi kannustaa sinua katsomaan, pystytkö tuomaan myös lapset mukaan nyt, kun olet oppinut.

Kysymys:

Mestarit, kirjoitan saadakseni neuvon ystävälleni ja haluaisin tietää, mitä hänen oppituntinsa tässä elämässä ovat, jotta voin antaa hänelle opastusta ja auttaa häntä tämän traumaattisen ajan läpi. Olen hyvin tietoinen, keitä olemme, ja hänellä on aina ollut henkisen tyyppisiä kokemuksia. Hänellä on kamalaa ex-kumppaninsa kanssa, joka stalkkaa häntä ja periaatteessa pilaa hänen elämänsä. Se on kuin suoraan televisiodraamasta. Hän on muuttunut hyvin vahvasta naisesta tuntemaan, että hänen elämänsä murenee. Ennen tätä hänellä oli huono kokemus myös kumppanista, joka oli huijari. Laskemme leikkiä siitä, että hän vetää puoleensa tällaisia ihmisiä. Oliko hänellä sopimus kummankin näiden ihmisen kanssa, ja onko kyse aiemman elämän karman tasapainottamisesta, vai mikä hänen oppiläksyteemansa on, jotta hän voi rikkoa tämän väärien miesten valitsemiskaavan? –Jo, Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Sielu tulee maan päälle selvittämään oppitunteja, jotka se on valinnut. Jos kerromme sinulle, mitä nuo oppitunnit ovat, et tee tarvittavaa työtä niiden löytämiseksi etkä siksi opi. Voimme kertoa sinulle, että ne asiat jotka tuovat pelkoa ja epäilyä elämään, ovat oppitunteja, joten olet jo tietoinen muutamasta niistä. Nämä eivät ole tulosta osapuolien välisestä sopimuksesta, vaan universumin vastaus ystäväsi haluun käsitellä nämä tilanteet oppitunteina.

Itsensä rakastaminen auttaa aina käsittelemään jokapäiväisiä vaikeuksia. Kaikkien ensisijainen oppitunti on hyväksyä, kuka hän todellisuudessa on Lähteen osana, jolla on kaikki sen voimat ja kyvyt. Silloin kun sielu käsittelee samantyyppistä vaikeutta uudestaan ja uudestaan, hän ei ole ymmärtänyt sen syytä ensimmäisellä tai toisella kerralla.

Ystäväsi haluaa niin epätoivoisesti olla rakastettu, että hän muokkaa käyttäytymisensä sopimaan yhteen sen kanssa, mitä uskoo kosijan etsivän. Alussa hän pitää kaikkia suhteen ongelmia ominaan – ettei hän ole, mitä mies haluaa. Hän ei koskaan puhu totuuttaan tai toimi sen mukaan. Tämä on koko voimansa antamista kumppanille ja tämän sallimista ajatella, että tällä on kontrolli hänestä, mikä johtanut oletukseen, että ystäväsi haluaa tämän miehen jatkavan tilanteen kontrolloimista.

Hänen itseluottamuksenpuutteensa liittyy siihen, että hän syyttää itseään tuon miehen teoista. Jos hän tutkii, kuka hän on, sallii luontaisen voimansa tulla esiin ja alkaa luottaa enemmän intuitioonsa, elämä on täysin erilaista.

Kysymys:

Mestarit, eräs selvänäkijä sanoi minulle, että myyn hevoseni, kun aika on oikea minulle ja hevoselle. Olen surullinen, koska luulin, että olemme yhdessä loppuun saakka ja tämä hevonen on sielukumppanini. Onko oikeasti niin helppoa nähdä minun elämäni? Voinko muuttaa tulevaisuuttani? Olen aina ollut hevosten kanssa. Onko minulla edelleen vapaa tahto? Saatan kuulostaa hullulta, mutta tämä on tärkeä asia minulle. –Lina, Suomi

Vastaus:

Sinulla sieluna jolla on ihmiskokemus, on täydellinen valinnanvapaus siinä, mitä teet tässä elämässä. Mikään ei ole ennalta määrätty ja muuttumaton. Ihmiset joilla on kyky yhdistyä universumin aikajanaan, eivät aina saa todellista tunnetta ajasta suhteessa nykyhetkeen. Universumissa ei ole aikaa, sellaisena kuin te tunnette sen – se on vain täällä, koska se rekisteröi Maan kulkemista auringon ympäri. Siksi "nähdyt" asiat voivat tulla myös toisesta elämästä, ei nykyisestä.

Ei ole helppoa nähdä tulevaisuutta, koska se muuttuu jatkuvasti. Kun jokaisella on vapaus tehdä valintansa, tulevaisuus ei ole kiinteä ja siksi se ei ole kovin ennustettava. Tutki sinulle annettua toteamusta ottaen huomioon tämä fakta. Jos sinun jossain kohtaa tulevaisuudessa tarvitsisi jostain syystä erota hevosestasi, tekisit sen – mutta sitä ei tapahdu, ellet valitse tuota vaihtoehtoa.

Hevosesi on yksi siitä kahdesta prosentista eläimiä, joilla on sielu, ja se on sinun sieluryhmästäsi. Olitte päättäneet jakaa elämän ollaksenne paikalla toisianne varten vaikeina aikoina. Ei ole mitään syytä erota nyt. Jatkakaa jakamista, ja puhu tämän kauniin sielun kanssa.

Muista, että sinulla on aina vaihtoehtoja. Tee vain sitä, mikä tuntuu hyvältä sinulle. Älä anna toisten mielipiteiden tai neuvojen horjuttaa sinua siinä, mikä resonoi kanssasi. Tämä on sinun matkasi, ja sinä teet päätökset. Älä anna niiden muiden ihmisten huomautusten vaikuttaa, jotka eivät elä elämääsi.

Kysymys:

Mestarit, jostain syystä vihaan collegeani. En halua mennä tai osallistua mihinkään aktiviteetteihin, jotka liittyvät siihen. Olen tarkoituksella yrittänyt löytää positiivisia puolia ja vakuuttaa itseni pitämään siitä, mutta minusta tuntuu, että valehtelen itselleni. On paljon vihaa myös joitain opettajia ja ympärilläni olevia ihmisiä kohtaan – monissa toimissa ei ole tolkkua. Se tuntuu vain esteeltä siinä, mitä haluan tehdä (mitä teen nyt enemmän ja enemmän). Lisäksi pelkään, kun puhun itseäni vanhemmille ihmisille. Mikä syy tähän on? Miten ratkaisen nämä ongelmat? –S., Intia

Vastaus:

Kohdataanpa se – kapinoit perheesi toiveita vastaan, kun se uskoo, että tarvitset tätä koulua menestyäksesi elämässä. Ongelmana on, ettei sinulla ole kerrassaan mitään kiinnostusta koko ohjelmaan. Sinun täytyy istua puhumaan vanhempiesi kanssa tästä. He eivät käsitä sitä stressiä, johon tämä tilanne laittaa sinut, ja epämukavuutesi laajuutta.

Olet myös yksinäinen susi tällä hetkellä – olet onnellisin, kun olet itseksesi ja teet, mitä haluat. Opettajat ja vanhemmat ihmiset joita pelkäät, liittyvät pelkoon, jota haudot myös vanhempiasi ja muita sukulaisiasi kohtaan. Jos voit tuntea, miksi tämä pelko tulee esiin, pystyt raivaamaan tiesi sen läpi.

Osa tästä pelosta on peräisin luottamuksen puutteesta itseesi ja päätöksentekoprosessiisi. Olet aina ollut kuuliainen pieni lapsi, joka ei ole kyseenalaistanut muiden sanelua, ja nyt edessäsi on heidän ohjauksensa tulokset. Opiskelijatoverit ärsyttävät sinua, koska he ovat, missä haluavat olla, ja nauttivat tästä kokemuksesta, joka sinusta on hyvin rasittava.

Sinun täytyy tajuta, miten fantastinen persoona olet ja että sinulla on valinnanvapaus elämäsi läpi kulkemisessa. Oivalla se voima ja ne kyvyt, jotka sinulla on sisälläsi Lähde-energiaolemuksestasi. Olet samanlainen kuin kaikki muut sielut, joilla on ihmiskokemus, ja sinun täytyy rakastaa itseäsi sen vuoksi, että elät sitä joka päivä. Löydä oma äänesi ja voimasi ja anna toisten tietää, kuka todellisuudessa olet.

Kysymys:

Mestarit, miksi eksyneet sielut ja huonot henget vaivaavat minua koko ajan? Niitä tulee uniini, ja kun herään, näen niiden lähtevän. Ne kiinnittyivät minuun aiemmin ja tekivät elämästäni helvettiä. Ne imivät kaiken hyvän energiani. Rukoilen ja rukoilen, että ne löytävät valonsa, ja sitten en näe niitä vähään aikaan, mutta uusia tulee taas maisemiin. Olen niin kyllästynyt tähän roskaan. Haluan ne pois minusta iäksi. En välitä, tarvitsevatko ne apua. Elämä on vaikeaa ilman niitäkin. –Roselia, Kanada

Vastaus:

Kun ne ottivat ensimmäisen kerran yhteyttä sinuun, päätit, että auttaisit näitä "sieluraukkoja" löytämään tiensä Kotiin. Valitettavasti olit tekemisissä sielujen kanssa, jotka jäivät kolmanteen ulottuvuuteen, koska ne päättivät, että niillä oli keskeneräisiä asioita – negatiivisia enimmäkseen. Annoit niille mukavaa, positiivista energiaa jatkaa eteenpäin. Niinpä ne välittivät sanaa, ja sinusta tuli lepopysäkki ja tankkausasema.

Koska ne imivät jatkuvasti energiaa sinusta, sinulle jäi ainoastaan se epätoivo ja negatiivinen energia, jonka ne korvasivat positiivisella energiallasi. Jotkut siirtyivät lopulta eteenpäin, koska ne viimeistelivät asiansa ja kuulivat sinun puhuvan Kotiin menemisestä niin paljon, että ne menivät. Sitä et tiennyt, että sinun täytyi poistaa toisilta tervetuloa-ovimatto maailmaasi.

Värvää oppaasi laittamaan este, joka estää kaikkia henkiä tulemasta sisään. Jonkin ulkoisen lähteen rukoilemisen sijasta ymmärrä, että sinulla on voima kontrolloida tätä tilannetta. Henkilökohtainen aikomuksesi on avain oveen. Etkö halua seuraa? Lukitse sitten ovi.

Älä ajattele, että kaikki henget ovat vain eksyneitä – jotkut haluavat tarkoituksella pysyä maisemissa ja imeä energiaasi. Lakkaa yrittämästä auttaa kurittomia sieluja, ja elämäsi muuttuu paremmaksi. Jos sinulla on edelleen tarve auttaa, lähetä kaikille niille, jotka eivät ole kyenneet löytämään tietään Kotiin, ehdotonta rakkautta, että ne voivat ymmärtää tien Kotiin.

Kysymys:

Mestarit, kirjoitan teille vihaongelmien vuoksi. Viime aikoina olen ajatellut, että minä ja aviomieheni olemme ehkä kumpikin bipolaarisia. Sanoitte, että hän on sielukumppanini, joten en ymmärrä, miten on mahdollista, että tappelemme kirjaimellisesti joka päivä. En ole ollut sellainen – joskus minusta tuntuu, että jokin paha henki riivaa minua. Haluan vihani lähtevän pois ja olla suloinen, välittävä ja "alistuva" vaimo, mutta valitettavasti en ole. Mieheni ärsyttää minua kovasti, ja niin myös vauvatyttäremme. Hänen syntymästään lähtien en ole tuntenut enää seksuaalista vetoa mieheeni – rakastan häntä, mutten ole enää rakastunut. Haluan muuttaa tämän tilanteen, olen kyllästynyt huutamaan hänelle. Auttakaa minua ymmärtämään, mitä tapahtuu. –Miamite, Ranska

Vastaus:

Oleminen jonkun sielukumppani ei takaa autuutta ja onnellisuutta. Se viittaa pelkästään siihen, että aloitte olla olemassa suurin piirtein samaan aikaan. Sielu pyytää usein sielukumppania olemaan suurin tukijansa tai mahtavin vastustajansa, jotta se voi saada haluamansa oppitunnit, koska se tuntee tämän tarpeeksi hyvin tietääkseen, että se on peräänantamaton tuossa tehtävässä.

Annat paljon negatiivisuutta hiipiä elämääsi. Viha kukoistaa negatiivisessa energiassa ja vetää vielä lisää sitä. Kun tunnet vihan tai jonkin negatiivisen tunteen alkavan ottaa vallan mielialastasi, muistele onnellisinta aikaa elämässäsi ja karkota tuo huono tunne, korvaten sen rakastavalla tunteella.

Halusi olla "alistuva" hämmentää tietoista mieltäsi. Et pidä kenenkään tai minkään kontrolloimana olemisesta, mutta alistuminen takaa sen tapahtumisen. Jos oikeasti tarkoitat, että haluat olla hyvä vaimo yhteiskunnan standardien mukaan, se merkitsee vain, että jaatte suhteessa – joskus sinä annat periksi miehellesi ja joskus hän tekee saman sinulle.

Tämä on sinun matkasi – et leiki siinä "seuraa johtajaa". Päätä, miltä haluat tämän elämän näyttävän. Jokainen sielu luo oman todellisuutensa – ilmennä se sellaisena, kuin haluat. Sinulla on perimmäinen valinnanvapaus, jos käytät sitä. Käyttäydy juuri niin, mikä on mukavaa sinulle.

Astu etäämmälle tilanteesta ja näe, että tällä hetkellä olet pakahtunut elämääsi. Olet niin väsynyt, että reagoit, tapahtuman ymmärtämisen sijasta. Huutamisreaktiosi tuntuu hyvältä, koska se on tapa vapauttaa jännitettä, jota kaikki sinua kohti tuleva syöte aiheuttaa. Ota aikaa itsellesi – on se sitten rauhoittava kylpy, kirjan lukemista tai meditointia.

Sitten kun palaat normaalimpaan itsetietoisuuteen, voit määritellä rakkautesi tilan. Älä heitä asioita pois tänä turhautumisen aikana. Puhu miehesi kanssa, että tunteesi ovat hautautuneet negatiivisuuteen ja tarvitset aikaa löytää keskuksesi ja uudistaa sieluasi. Tuo universumista niin paljon ehdoton rakkautta, kuin pystyt käsittelemään, ja levitä sitä ympärille perheellesi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

21.11.–28.11.2017 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 27.12.2017 19:19

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
21.11.–28.11.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, olen saavuttanut henkisellä matkallani kohdan, joka on hyvin rauhallinen ja iloinen. Vietän päiväni hyvin samalla tavalla ja rakastan yksinkertaista elämääni. Ajattelen harvoin menneisyyttäni, ja pääfokukseni on nyt-hetki ja joskus tulevaisuus. Tunnen olevani mentaalisesti ja tunteellisesti hyvin etäällä maailmasta yleisesti ottaen, vaikka elän suuren kaupungin keskustassa. Kysymykseni on: estääkö fokukseni sisäiseen rauhaan kokemuksia, joita sieluni valitsi? Pelkään olevani liikaa mukavuusalueellani. Minulla ei ole suuria unelmia tai haluja, paitsi olla ja tuntea kaikki se rakkaus, jota kosminen perheemme lähettää meille. Riittääkö rauhallisuus ja iloisuus? –Gisela, Brasilia

Vastaus:

Sielu tulee ihmiskehoon löytämään, kuka se on Lähteen osana. Lähde on ehdotonta rakkautta, itserakkauden ruumiillistuma ja se on täydellisyydessä. Tämän tietäminen saavutetaan selvittämällä ne vaikeudet, jotka tulit kokemaan ja joista oppimaan.

Silloin kun ihmiset ovat käsitelleet kaikki oppituntinsa, heillä on valinnanvaraa. Näihin mahdollisuuksiin sisältyy sen viisauden käyttäminen, jota he ovat keränneet oppituntiensa kautta, ottamalla täysi hyöty kyvyistä ja voimista, joita heillä on, kuten luovuus, ilmentäminen ja eläminen rakkaudessa Maan negatiivisuuden keskellä. Tai heistä voi tulla tiennäyttäjiä, jotka opettavat muille valaistumisen polkua, tai he voivat palata Kotiin suunnittelemaan uutta elämää, jossa on lisää oppitunteja.

Se mitä sielusi on päättänyt haluta kokea, vedetään jokapäiväiseen elämääsi puuttumalla itse siihen tai ilman sitä. Keskeneräiset oppitunnit? Olosuhteet jotka auttavat, tulevat suoraan eteesi. Aikasi viettäminen nyt-hetkessä laittaa sinut paikkaan, jossa voit alkaa välittömästi selvittää asioita, jotka haluat ymmärtää.

Tämä matka jolle sielu lähtee, on soolojuttu. Valitut oppitunnit kuuluvat yksinomaan tuolle sielulle. Mikään ei sano, että sinun täytyy yhdistyä johonkin toiseen tai olla vuorovaikutuksessa jonkun toisen kanssa, joka jakaa planeetan kanssasi tänä aikana. Myöskään eläessään positiivis-negatiivisen kahtiajaon keskellä ei tarvitse osallistua siihen.

Yksilö astuu tietyille mukavuusalueille, ettei hänen tarvitse käsitellä valitsemiaan opetuksia. Sinun mukavuusalueesi on oppitunniton keidas, johon olet tuonut sen ehdottoman rakkauden, jonka vedit luoksesi torjumalla negatiivisuuden, täysin positiivisen elämän hyväksi. Rentoudu ja nauti. Sinulta ei mene ohi mikään, mitä päätit tehdä tässä elämässä.

Kysymys:

Mestarit, auttakaa minua ymmärtämään, miksi tämä tilanne toistuu aina elämässäni ja saa minut kärsimään hyvin paljon. Aina ilmestyy joku, joka tuntuu pitävän minusta, mutta yhtäkkiä tiedän, että tällä miehellä on toinen nainen, tai hän päättää jäädä toisen luo ja minä jään yksin ja tunnen itseni aina hyvin torjutuksi! Miksi tämä tapahtuu? Onko se elämänoppitunti? Onko se karmaa? Mitä minun pitäisi oppia tästä ja miten minun pitäisi käsitellä tämä tuskallinen tilanne? –Mariana, Portugal

Vastaus:

Joitain oppituntejasi ovat hylkääminen, torjuminen, itsesyytös ja itseinho. Et ajattele olevasi tarpeeksi arvokas jakavaan ja rakastavaan suhteeseen, joten vedät puoleesi vain miehiä, jotka ymmärtävät sinulla olevan niin pienet odotukset, että he voivat vain tulla maistamaan jotain uutta, ennen kuin siirtyvät eteenpäin.

Kun käyt läpi näitä syklejä, et opi mitään tai muuta mielipidettä itsestäsi, joten viesti jonka lähetät energiallasi seuraavalle miehelle, on sama: "Tule käyttämään minua, ansaitsen sen."

Ala työstää ymmärrystä siitä, kuka olet sieluna. Olet Lähde-energian osa – suurenmoinen, kaikkitietävä, kaikkivoimainen – ja kykenet ilmentämään toiveesi. Et pysty muuttamaan kuvaa itsestäsi, ennen kuin hyväksyt tämän ydinolemukseksesi.

Älä yritä oppia kaikkea kerralla. Katso jokaista tunneominaisuutta – miksi tunnet sen kuvaavan sinua? Kun ymmärrät, mitä uskomuksesi ovat, voit muuttaa ne hyväksymällä sisäisen voimasi. Kun olet karistanut negatiivisen tulkintasi elämästä, visualisoi, millainen elämä tyydyttää sinua. Usko, että pystyt vetämään tuon elämän itsellesi ja mikä tärkeintä, että olet oikeutettu tuohon määrään onnellisuutta ja rakkautta.

Ole uskollinen itsellesi. Älä koskaan tee mitään tai käyttäydy tavalla, mitä uskot jonkun muun haluavan sinulta, ellei se tunnu täsmälleen siltä, mitä sinä tekisit, jos valinta olisi sinun – koska se on. Mitään ei ole ennalta määrätty. Kaikki luovat oman todellisuutensa. Aloita suunnittelemalla haluamasi elämä ja elämällä sitä.

Kysymys:

Mestarit, olen viime aikoina tutkinut meditointia. Äskettäin tein entisen elämän meditaation ja menin elämään papittarena ja kasviparantajana Delfoin temppelissä, ja elin ja työskentelin siinä Plutarkhoksen rinnalla. Oliko se totta? Jos oli, onko sen löytämisellä nyt mitään merkitystä? –J., Yhdistynyt kuningaskunta

Vastaus:

Vanhemmat sielut ovat kokeneet satoja elämiä. Kaikilla entisillä elämilläsi ei olisi vaikutusta seuraaviin elämiin. Tämä elämä näytettiin sinulle nyt, koska aliarvioit törkeästi omia kykyjäsi. Ottamalla huomioon henkisen asiantuntemuksesi auttaa toisia ei-fyysisissä asioissa sekä lääkinnällisen parantamisen työskennellessäsi yrttien kanssa fyysisessä maailmassa, saat tunteen voimista, joita sinulla oli – ja se on edelleen osa ydinolemustasi.

Tietoisuus potentiaalistasi tuotiin esiin, jotta näkisit, että sinun pitäisi aina luottaa kykyysi oppia ja tehdä mitä tahansa, jos käytät mieltäsi. Olet itsesi pahin kriitikko ja arvostelija. Tule omaksi huutosakiksesi ja kannusta menestykseen aiemmin vältellyillä alueilla.

Papitar joka olit, oli astunut täysin pois negatiivisuudesta ja egosta ja heijasti rakkautta ja ymmärrystä. Yhteys Maahan yrttitietojesi kautta salli sinun löytää tasapainottavia elementtejä niille, joilla oli vaikeuksia fyysisten vaivojen kanssa. Pystyit harmonisoimaan oman energiasi asiakkaidesi taajuuden kanssa, tasapainon saavuttamiseksi.

Riippuu sinusta, mitä teet tällä informaatiolla. Suosittelemamme minimi on tuntea tuota energia ja katsoa, mikä resonoi nykykehosi kanssa. Jos tunnet, että sinusta olisi hyötyä toisille henkisenä neuvonantajana, kasviparantajana tai luonnonparantajana ja se kiinnostaa sinua, niin tutki, ole opissa tai katsele toisia noissa asioissa – tai sitten ei. Olet elämäsi kuskin paikalla, ei kukaan muu.

Kysymys:

Mestarit, nuorimmalla pojallani ja hänen pikkusiskollaan on ollut kamalan negatiivinen tapahtuma. En ole varma, mitä tapahtui, mutta on sanottu, että poikani tyttöystävä sanoi ilkeitä asioita tyttärestäni tämän häissä. Olen puhunut tyttöystävän kanssa, ja hän sanoi, että poikani täytyy vain päästä yli siitä. Tämä tuli esiin keskustelussa poikani kanssa, ja tyttöystävä sanoo minua valehtelijaksi ja poikani uskoo häntä. Nyt hänkin kutsuu minua valehtelijaksi, mitä en ehdottomasti ole. Tilanne on toivoton, ja minusta tuntuu, että tuo tyttöystävä on maksanut minulle poikani. Mikä neuvonne on tähän? –Robi, USA

Vastaus:

Jokainen ihminen luo oman todellisuutensa ja sen, mitä hän hyväksyy totuutena maailmassaan. Poikasi tyttöystävä on häirikkö, joka on kateellinen perheenne jäsenille. Häntä ilahduttaa väittelyn aiheuttaminen ja kontrollin saaminen toisista. Tällä kertaa hän manipuloi poikaasi ja haluaa erottaa hänet muusta perheestä. Tämä on yksi poikasi oppitunneista: kyetä tuntemaan, mikä resonoi hänen kanssaan ja mihin hän haluaa uskoa – oppitunti erottelukyvystä.

Et voi saada ketään muuttamaan mieleltään siitä, mitä hän uskoo tästä tilanteesta, ellei hän päätä tehdä niin. Tyttöystävälle ilkeiden huomautustensa myöntäminen olisi kertoa omat katalat suunnitelmansa laittaa kiilaa perheenjäsenten välille. Poikasi täytyisi valita puolensa naista vastaan, jota hän luulee yhdeksi ja ainoaksi rakkaakseen.

Nimittäin ainoa, joka tässä ei puhu totta, on tyttöystävä. Vaikka se sattuu, ettei poikasi usko, mitä sanot, sinun täytyy nähdä se hänen perspektiivistään. Tukeeko hän rakastaan vai ottaa perheensä puolen, josta tyttöystävä väittää, ettei se pidä hänestä ja että se yrittää saada heidät eroamaan? Anna pojallesi aikaa, erossa jatkuvasta taistelusta, päätellä, mitä tapahtuu.

Kun joku häiriintyy kovasti toisen sanoista, yleensä se johtuu siitä, että hän luulee niissä olevan hiven totta. Luota edelleen siihen, mitä tiedät, ja sivuuta se, mitä tyttöystävä sanoo.

Lähetä lapsille ehdotonta rakkautta, jotta he voisivat tulla järkiinsä ja hyväksyä asiat sellaisina, kuin ne tapahtuivat – ei sellaisina, kuin he olisivat halunneet niiden tapahtuvan. Älä kanna kaunaa tai tuomitse, koska se vie sinut negatiivisuuteen ja pois rakkaudesta. Ole yhtälön henkisesti rakastava ihminen, jolla on rakkautta kaikkia heitä kohtaan, kunnes he päättävät liittyä seuraasi.

Kysymys:

Mestarit, kävin gonginääni-sessiossa ja minusta otettiin aurakuva ennen ja jälkeen. Gonginäänen pitäisi rauhoittaa, harmonisoida ja parantaa, mutta session jälkeen aurani ole huonompi. Mikä selitys tälle on? –Lina, Liettua

Vastaus:

Auraa voidaan tulkita monilla tavoilla. Ihmisen aura voi vaihdella tunnetilan sekä hänen ympärillään pyörivien energioiden mukaan. Voit vaihtaa auraasi hetkestä toiseen muuttamalla hallitsevia ajatuksia, joita on päässäsi. Katsele jotain ihmistä ja pyydä häntä ajattelemaan rakastavia ja onnellisia ajatuksia. Käske häntä sitten ajattelemaan pelottavinta ja onnettominta aikaa elämässään. Voit huomata hänen auransa muuttavan sekunneissa väriään.

Gongin värähtelyt voivat rauhoittaa, harmonisoida ja parantaa sielua, mutta se voi myös alkaa puhdistaa negatiivisia muistoja ja energioita, joita kehossa on ja jotka täytyi käsitellä parantumisen aikaansaamiseksi. Joillain taajuuksilla on se vaikutus, että ne vapauttavat kätkettyjä tai haudattuja tapahtumia, joita täytyy työstää, jotteivät ne enää vaikuta elämässä.

Myös mielentilasi ja odotuksesi tästä sessiosta vaikuttavat lopputulokseen. Jos keskityt meditatiivisen tilan saavuttamiseen, voit estää kaikkea muuta tapahtumasta. Jos näet session kehon harmonisoimis- ja puhdistamiskeinona, mitä tahansa saattaa tapahtua.

Harmonisoiminen tässä mielessä voi merkitä sisäisen värähtelysi yhteensovittamista musiikin värähtelyyn, tai se voi merkitä kehosi tasapainottamista yhteen sointiin, kuten jonkin chakrasi sointi. Jos tuo ääni saa aikaan jonkinlaisen tasapainottumisen fyysisessä kehossa, se saattaa häiritä henkikehon tasapainoa hetkeksi.

Älä ole huolissasi aurasi väristä koskaan, ellei se pysy jatkuvasti mustana, jolloin siihen liittyy negatiivisia olentoja lähistöltä. Lämmitä auraasi ehdottomalla rakkaudella säännöllisesti, jotta siitä tulee oletusasetuksesi.

Kysymys:

Mestarit, heräämisestä saakka minusta on tuntunut, että haluan olla puhuja tai henkinen opettaja. Haluan auttaa ihmisiä tietämään sielustaan, elämänoppitunneistaan, energioista joita he ovat vetäneet sekä siitä, miten yhdistyä sieluunsa, omiin voimiinsa ja kykyihinsä. Olen myös tuntenut, että yksi pääoppituntini oli usko ja luottamus kykyihini ja hankkiutuminen eroon egosta. Nyt haluan seurata tätä polkua. Miksi tunnen tämän niin voimakkaasti sydämessäni? En pysty tällä hetkellä hylkäämään varsinaista työpaikkaani, koska olen toisessa maassa ja tarvitsen rahaa. Samaan aikaan minulla on paljon vapaa-aikaa. Omasta perspektiivistäni katsottuna, haluan käyttää kykyjäni ja voimiani ja elää kokoaikaisesti henkisenä puhujana auttaakseni toisia. Voisitteko neuvoa minulle, miten voin aloittaa? –San, Kanada

Vastaus:

Olet astunut valistuneelle polulle, mikä tarkoittaa ennen kaikkea pääsemistä eroon kolmannen ulottuvuuden tuomitsemisesta ja elämistä Lähde-energian ehdottomassa rakkaudessa. Olet lisäksi tunnistanut kaksi oppituntiasi: itseluottamus ja usko itseesi ja kykyihisi. Toisten auttaminen tämän saman tilan saavuttamiseen oli jotain, minkä tekemisestä ehkä nauttisit päästessäsi tähän kohtaan, ja korkeampi itsesi muistuttaa sinua tästä ja on vähän itsepintainen siinä, että alat työskennellä siihen suuntaan.

On monia tapoja, jolla sinusta voi tulla henkinen opettaja. Sen ei tarvitse alussa olla kokoaikainen työ, eikä sen tarvitse koskea suurta ihmismäärää. Voit jakaa tietosi ja viisautesi toisten kanssa heidän polustaan epävirallisesti ja pienryhmätilanteissa, kuten juhlat, vapaaehtoistyö tai harrastus- tai kirkkoryhmät. Voit myös tehdä pieniä pamfletteja, joissa selität henkisiä periaatteita.

Sitten kun olet menestynyt pienimuotoisesti, on mahdollisuus siirtyä suurempiin ryhmiin ja kokoaikaiseksi. Ole kärsivällinen ja harjoittele opetustekniikkoja kaikkiin saatavilla oleviin. Älä seuraa mitään suunnitelmaa, jonka olet nähnyt toimivan toisilla – keksi omasi. Anna maailman nähdä, miten henkisyys on rikastanut elämääsi, ja se haluaa sopia yhteen rakkautesi kanssa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron