Ward Nancy Leilah (soultransitions.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

10.5.17 FIILISRAPORTTI

ViestiKirjoittaja hammer » 18.05.2017 19:10

FIILISRAPORTTI

Kirjoittanut Nancy Leilah Ward (soultransitions.com)
10.5.17
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Virityn Valtavaan olemukseen opastuksen saamiseksi.

Kysymys: Katselen Maaplaneettaa avaruudesta. Mitä tällä planeetalla tapahtuu? Miten niin harvat voivat kontrolloida niin monia?

Kontrollin yli siirtyminen vaatii ihmisten tietoista heräämistä. Monet ovat edelleen unessa ja monet puolustavat omaa tukahduttamistaan, koska he ovat kauhuissaan siitä, mitä totuus heidän todellisuudestaan voi paljastaa. Monet haluavat edelleen, että herrat pitävät huolta heistä, ja se tapahtuu.

Tähtisiemenillä on hyvin turhauttavaa tällä hetkellä. Mutta tähtisiementenkin täytyy avautua lisää ja ottaa vastuu uskomustensa selvittämisestä ja tunteidensa ja mielipiteidensä (taas uskomuksia) hallitsemisesta. Monet ovat alkaneet levätä paikoissa, jotka näyttävät mukavilta ja joissa he voivat kuvata maailmaa ja todellisuutta siitä perspektiivistä, jonka he ovat rakentaneet ympärilleen, mutta se on pelkästään toinen rakenne, toinen uskomusjärjestelmä. Tarvitsee tutkia lisää antautumista ja läsnäoloa. Monet ovat pysähtyneet tiettyyn pisteeseen eivätkä oivalla, että he tekevät uusia rakenteita ja muureja ympärilleen.

Tähtiolennot, menkää pidemmälle, jatkakaa kulkemista, älkääkä salliko minkään roikkua kiinni teissä.

Ruuan, eläinten ja ihmisten geenimanipulointi, mielen kontrollointi, säämanipulointi ja kemikaalivanat, jotka satavat alas mikroenergiahiukkasia lisäorjuuttamista varten, ovat aseita, joita pimeä opettaja käyttää pitämään unissakävelijät pelottavissa unissaan ja irrottamaan kristallilapset sielustaan.

Tähtisiemenet, oivaltakaa, että vaikka nämä asiat ovat fyysisiä, pystytte kaikki ylittämään tämän fyysisyyden värähtelytaajuudellanne. Teette tätä hetkestä toiseen pitämällä aikomuksen olla täysivaltainen ja vapaa ja hengittämällä sielunne läsnäoloon. Hengittämällä kokemuksenne läsnä olevaan hetkeen.

Se on yksilöasia, mutta myös lukumäärässä on voimaa. Kollektiivitietoisuus kasvaa ja laajenee. Rakkaus saa teidät korkeimpaan värähtelyyn.

Ihmiset aloittavat erimielisyyspaloja kaikkialla, minne katsotte. Nämä palot tulevat syvästä haavoittumisesta ja pelosta. Se vetää teidät mukaansa, ja sitten olette viha- ja epätoivolammikossa ja tämä generoi ruokaa negatiivisille loisolennoille. Heräämistä tapahtuu ja voitte auttaa sen nopeutumisessa irrottautumalla erimielisyystarinoista ja yhdistymällä hengitykseenne, rakkauteen ja ihmetykseen.

Maa värähtelee viatonta rakkaustaajuutta. Virittykää Maan resonanssiin ja sallikaa sen virrata sisällänne ja ulkopuolellanne. Tämä on askel kohti kaaoksen yläpuolelle nousemista. Olkaa valpas. Oppikaa hallitsemaan energianne. Harjoittakaa rakastavaa ystävällisyyttä ja myötätuntoa.

Kiitos, Valtava olemus. Sananne tuovat minut takaisin keskukseeni. Mieleeni muistuu lause, jota Dalai Laman kerrotaan sanovan: "Hengitä sisään, hymyile ulos."

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

14.2.2018 HELMIKUUN 2018 FIILISRAPORTTI

ViestiKirjoittaja hammer » 28.02.2018 19:08

HELMIKUUN 2018 FIILISRAPORTTI

Kirjoittanut Nancy Leilah Ward (soultransitions.com)
14.2.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Monia siunauksia teille kaikille, kun etenemme pidemmälle tähän uuteen vuoteen. Kun aikomuksemme tulee selvemmäksi, meitä yllytetään tekemään hyppy, tuomaan tuo idea maailmaan, hoivaamaan sitä ja lähettämään eteenpäin. Jos et ole aivan selkeä siinä vielä, hiljenny, antaudu ei-tietämiselle, pyydä opastusta sydämestäsi, oppailtasi – keitä joukkosi onkaan – ja päästä siitä sitten irti. Hiljaisuus sallii tunteiden herättää tuon inspiraatiokipinän ja opastaa sinut ainutlaatuisiin lahjoihisi. Luomme joka hetki, silloinkin kun emme tunne yhteyttä mihinkään tai meitä ei innosta mikään. Irrallisuus on hiljaisuutta, jonka voimme täyttää rakkaudella ja hyväksynnällä, ja sitten nousemme virtaan kuin sulku kanaalissa.

Tyhjyyskokemus

Vuoden 2012 muutoksesta saakka minua on kehotettu olemaan tekemättä mitään, kuten minulle sanottiin joka kerta, kun virityin kysymään opastusta – mikä oli usein, koska minulla oli vaikeuksia olla TEKEMÄTTÄ! Viestit joita minulle tuli, koskivat kaikki paikallaanoloa, hiljaisuutta ja keskittymistä jokapäiväisen elämän yksinkertaisiin asioihin. Tämä tyhjyys tuntui joskus päämäärättömyydeltä. Kuitenkin olemisesta hetkessä ja virittymisestä tietoisesti kaikkeen, mitä tein, tuli kävelymeditaatiota. Tiedostamisesta ja hereilläolosta elämässäni on tullut harjoitus. "Harjoitus" on avainsana, koska unohdan tai jään kiinni elämän draamaan, ja lopulta muistan tuoda tietoisuuteni takaisin nykyhetkeen.

On ollut kummallista toisinaan – nämä kuluneet viisi vuotta. En ole pystynyt postaamaan monia kirjoituksiani. Olen yrittänyt – olen kirjoittanut monia fiilisraportteja, jotka eivät menneet minnekään. Yksi syy on, että siihen mennessä kuin olin kirjoittanut ja editoinut, tunsin siirtyneeni kauas sen yli, mihin olin keskittynyt, ja impulssi hävisi. Sitten oli opastusta olla tekemättä mitään ja keskittyä yksinkertaisuuteen ja niiden uusien energioiden integroimiseen, joita on tihkunut muutoksesta saakka (mitä en tuntenut lainkaan muutokseksi tuolloin).

Nyt, tänä uutena vuotena 2018, minusta tuntuu, että meillä on taas kerran kaikki järjestelmät käynnissä. Oli paljon integrointia ja siirtymistä uuteen nopeutumiseen ja uusiin ulottuvuuksiin kuluneiden viiden vuoden aikana. Monet meistä tuntevat tämän nopeutumisen ja tulemisen ulos turvapaikastamme (tai luolasta tai tokkurasta) uudella tavalla, uuden fokuksen ja uusien aikomusten kera.

Samaan aikaan on edelleen tärkeä keskittyä elämän yksinkertaisiin asioihin – kuten enkelien tekeminen lumeen, josta pidän kovasti nykyään. Toisinaan kun tunnen iloa keskellä talvea, rojahdan selälleni lumeen, tuijotan sinistä taivasta ja tunnen olevani tuettu hetkessä. Tai makaan mäntyjen keskellä ja katselen lumihiutaleiden putoavan lempeästi minua kohti – siitä tulee melkein pyörre, kun leikin sillä tunteella, että nousen ylös lumisateeseen. Perspektiivin muuttaminen ja havaintotavalla leikkiminen on hyödyllistä, kun ajelehdimme viidennen ulottuvuuden tietoisuuteen ja siitä pois.

Uudelleenharmonisoituminen jumalaiseen suunnitelmaamme

Hassua on se ei-muutos muutos, jonka kävimme läpi viisi vuotta sitten. Oli hyvin paljon hypeä ja odotuksia jonkin suuren tapahtumisesta, ja kun 21.12.2012 tuli ja meni, tuntui siltä, ettei mitään tapahtunut. Mutta itse asiassa hienovarainen muutos kuitenkin tapahtui, ja olemme muuttaneet ulottuvuustaajuuksia ja aikajanoja siitä lähtien, yrittäen edelleen pitää paikkamme 3D-maailmassa. Vähän outoa, eikö?

"Miltä ihmeeltä ulottuvuustaajuuksien ja aikajanojen muuttaminen tuntuu", saatat kysyä. Miten olisi aamun tapahtumien ajatteleminen ja se tuntuu tapahtuneen kuin viime viikolla, tai muistin menettäminen – kyvyttömyys muistaa, mitä tapahtui eilen, tai löytää sanoja asioille, tai muistaa ihmisten nimiä. Tai muistot – epämääräisiä muistoja tupsahtelee esiin tyhjästä, usein asioita jotka olisimme halunneet jättää tekemättä tai sanomatta. Näitä asioita on tullut esiin puhdistamista varten, jotta voimme keventää energiakenttäämme ja nousta olemaan enemmän 5D-suuntautunut. Ja hämmennyksen ja ajattomuuden tunne – missä olen, mitä olin tekemässä, minne olen menossa?

Puheen ollen noista kaukaisista muistoista ja tunteista, joita ilmaantuu, olen hiljattain alkanut huomata, että näitä energioita pidetään energiakentässä, ei fyysisessä kehossa. Muistojen ilmaantuminen on pelkästään osa nopeutumista. Rakastamme itsemme hereille ja tässä prosessissa kaikki, mikä ei ole rakkautta – menneisyyden tekomme jotka tulivat pelosta – nousevat pintaan. Älä pidä kiinni mistään tästä, sano vain itsellesi: "Puhdista ja päästä irti" ja kuvittele, että nämä energiat lakaistaan tai imetään pois energiakentästäsi. Ja täytä sitten itsesi rakkaudella.

Viides ulottuvuus on nyt

Suurin osa tätä lukevista tietää, että olemme siirtyneet 3D-fokuksesta 4D-tunnekakofonian kautta 5D:hen, joka on laajentava ja jossa on kyse olemisesta nyt-hetken ajattomuudessa. 5D:ssä on kyse myös sydämen sallimisesta olla ensisijainen opastusjärjestelmämme. On viattomuuden tunne, kun olemme ajattomuudessa. Itse asiassa tämä tekee haastavaksi olla "ajoissa" tapaamisissa ja tapahtumissa! Käymme läpi ulottuvuusmuutosta fyysisessä kehossamme planeetalla, joka käy myös läpi ulottuvuusmuutosta aurinkokunnassa, joka käy myös … galaksissa … universumissa. Kyllä, universaali ulottuvuusmuutos. Tähän tapahtumaan on hämmästyttävää osallistua!

Fyysisiä oireita

Muutaman kuluneen vuoden aikana olemme kokeneet valokehoaktivointien kiihtymistä, mikä on jollain tapaa uudelleenkalibroinut DNA:tamme – tai valaissut DNA:tamme – ja näin jokaista solua kehossamme. Tässä prosessissa meillä voi olla alhainen energiataso ja kipua. Toisinaan kehoni on tuntunut niin tiheältä ja raskaalta, että pelkkä puutarhasta lähteminen on tuntunut siltä, kuin olisin liikkunut hidastettuna mudassa. Fyysinen kehomme vastaanottaa korkeita taajuuksia, kevyempää energiaa (likoamme siinä). Tätä on tapahtunut monta, monta vuotta, ja se kiihtyy tänä aikana. Tämä on hidastanut meitä huomattavasti, mikä on välttämätöntä ulottuvuusmuutoksen integroimisessa kaikkiin energiakehoihimme. Tavallaan se pakottaa meidät keskittämään tietoisuutemme nyt-hetkeen. Juo paljon vettä auttamaan niiden tiheiden energioiden huuhtomisessa, joita irtoaa sisältäsi.

Meillä saattaa olla fyysisiä vaivoja tai "onnettomuuksia", jotka ravistelevat kirjaimellisesti yhteyksiä fyysisessä, mentaali-, tunne ja henkisessä kehossamme. Onnettomuuksia ja sairauksia voi ilmentyä auttamaan niiden energiarakenteiden poistamisessa, jotka eivät enää palvele valokeholaajentumisessamme. Pienemmät tai suuremmat shokit järjestelmällemme auttavat vanhan energian irrottamisessa ja puhdistamisessa. Harmonisoidumme alkuperäisen suunnitelmamme kanssa – jumaluutemme, joka on harmoniassa Luojalähteen ja ainutlaatuisen sieluvärähtelymme kanssa. Fyysinen uudelleenkalibrointi voi tässä prosessissa aiheuttaa joskus kipuja ja särkyjä, flunssaa tai vilustumista, joka vie hiljaisuuteen noin viikoksi. Saatat nukkua enemmän – tai ottaa torkkuja päivän aikana ja olla hereillä yöllä.

Energian pitäminen kevyenä

Sinun täytyy ehkä olla erakkomainen (kuten minä!) ja mennä ulos maailmaan vain tarvittaessa, ja sitten huomaat, että sinun täytyy vetää sisään energiakenttäsi ja ympäröidä itsesi valokilvellä voidaksesi navigoida ns. normaalissa maailmassa. Muista vain, ettemme koskaan tiedä, missä toiset ihmiset ovat omassa tietoisuudessaan, kun hekin navigoivat "normaalia" maailmaa. Itse asiassa ns. normaali (3D) maailma on hajoamassa, joten on parasta, ettemme tee oletuksia kenestäkään tai mistään. Kun opimme olemaan kärsivällinen itsemme kanssa, kun löydämme hiljaisuuden sisältä ja hoivaamme itseämme, pystymme navigoimaan ulkoista maailmaa myötätunnon ja ystävällisyyden kera, sillä kaikki tuntevat jonkinlaista muutosta.

On ihmisiä, jotka pitävät kiinni "normaalista", koska he tietävät vain sen. Heillä ei ole vielä ollut sisäisiä näkyjä tai heidän intuitionsa ei ole herännyt, ja looginen "normaali" maailma on heidän mukavuusalueensa. Saatat olla järjettömän kyllästynyt viettäessäsi aikaa normaalilla 3D-alueella. Se on hyvää aikaa harjoitella sydämen ja mielen yhtenäisyyttä virittymällä myötätuntoon tai kiitollisuuteen sydämessäsi ja hengittämällä vain tuota energiaa. Synkronismia saattaa ilmestyä tyhjästä, ja saatat yllättyä nähdessäsi heräämisnupun ihmisissä, jotka pitävät tai ovat pitäneet tai näyttävät pitävän kiinni 3D:stä. Muista, että olemme kaikki kuin äänirautoja, jotka värähtelevät yhdessä. Joskus meidän voi olla vaikea ylläpitää korkein värähtelymme 3D:n ympäröimänä. Siksi sydämen ja aivojen yhtenäisyysharjoituksen tekeminen on hyödyllistä. Olen huomannut, että se on itse asiassa tehokkaampaa kuin suojautuminen. (Lisäinformaatiota Heart Math Instituten sivuilta (https://www.heartmath.org/)

Tietysti luonnossa oleminen on hoivaavaa ja energiaa uudistavaa. Jos elät tiheästi asutulla alueella, voit silti löytää puita, joiden kanssa harmonisoitua, virtaavaa vettä jota tuijottaa ja hiljaisia paikkoja joihin vetäytyä. Kunnioita itseäsi kuuntelemalla sydämesi opastusta.

Chakrat

Kaiken tämän rinnalla chakra-järjestelmämme on muuttunut. Olemme itse asiassa siirtymässä chakrojen yli, kun tuo järjestelmä hajoaa laajentuessamme. Tällä hetkellä ymmärrykseni on, että ensimmäiset kolme chakraa yhdistyvät toisiinsa ja luovat sisäisen auringon solar plexukseemme. Tässä vähän opastusta Valtavalta olemukselta chakroista:

"Ensimmäisestä, toisesta ja kolmannesta tulee yksi energiakeskus, joka säteilee kuin aurinko. Tämä keskus on tosiaan kehon aurinkoaspekti, joka sijaitsee solar plexuksen alueella. Dantian [energiakeskus] on voimalähde [sijaitsee navan alla, kehon keskiakselia kohti – ei chakra – jota kutsutaan myös haraksi], joten noissa fyysisissä paikoissa saattaa tuntua muutosta.

Sydän sulautuu yhteen kuudennen ja seitsemännen chakran kanssa. Viides chakra imetään näihin taajuuksiin. Sydän on kehon todellinen opastusjärjestelmä. Energiamuutoksia saattaa tuntua näillä alueilla. [Monet ihmiset ovat tunteneet energiamuutoksia sydämen alueella. Ole tietoinen ja etsi tarvittaessa lääketieteellisiä neuvoja.]

Ihmiset ovat eri vaiheissa tässä kehityksessä. Saattaa olla järkytystä, vihaa ja haluttomuutta uskoa tämän tapahtuvan, koska tarina chakroista on muinainen ja halutaan pitää kiinni tuosta opetuksesta. Sitä on mielenkiintoista tarkkailla itsessään. Leilah-kanava reagoi näin aluksi."

Minua suututti, kun vuosia sitten törmäsin ensimmäistä kertaa tähän informaatioon chakra-järjestelmän muuttumisesta, ja sitten olin silminnäkijänä vihalleni ja kysyin, miksi tunsin niin voimakkaasti. Oivalsin, miten juurtunutta tietty informaatio on ja miten uhkaavaa uusi informaatio voi olla, joten aloin tarkastella sitä ja nähdä uhkatunteen – miten heppoinen tuo uhka on ja miten muutosvastarintaisia me ihmiset olemme! Nyt minussa herättää hilpeyttä oma kiintymykseni ja vastarintani.

Maailmojen eroaminen

Maakin harmonisoituu alkuperäisen suunnitelmansa kanssa. Tunnen tämän todeksi: Maa luotiin alun perin Kristus-planeetaksi. Se värähteli ja lauloi mitä kauneimpia ja harmonisimpia taajuuksia, jotka kuultiin koko galaksissa. Kaikki jotka elivät sen pinnalla, säteilivät rakkauden, ilon, autuuden ja hurmion korkeinta värähtelyä. Tuo energia oli niin korkeaa värähtelyä, että se oli ruokaa kaikille täällä asuneille. Niinpä ei ollut tarvetta syödä, kuluttaa energiaa – energia virtasi kaikkien olentojen, kaikkien eri lajien läpi.

Putoaminen ja nouseminen

Sitten tähän galaksin osaan tuli jokin tiheä vaikutus – minulla ei ole informaatiota tämän tiheyden rajoista, mutta näen sen synkkänä pilvenä, joka pitää huutavaa ääntä. Se on pelon ja kaiken sen mukana kulkevan ääni. Se tuntuu jonkinlaiselta rodulta, joka syö pelkoa, ja se havaitsi ihmisolennot helposti manipuloitavaksi jatkuvan ravinnon saamiseen.

Tällä huutavalla tiheydellä (energiamuodossaan) on ollut tuhoisa vaikutus aurinkokunnassamme tuhansia ja tuhansia vuosia. Se on ottanut monia muotoja, sävyttänyt monia aikakausia ja aiheuttanut sotia ja feminiinisyyden, Maan ja sen ihmiskunnan tuhoutumista. Tämä "rotu" on elämän tuhoaja. Voimme tarkastella sitä suurena opettajanamme. Tämä voimaannuttaa meitä, jottemme näe itseämme uhreina, vaan voimakkaina olentoina, joita olemme – kun olemme yhdistyneet.

Monta vuotta olemme nähneet jumalaisen feminiinisyyden ja jumalaisen maskuliinisuuden nousevan, ja se on nopeutumassa nyt. Patriarkaatti joka oli harmoniassa tämän kuvaamani synkän tiheyspilven kanssa, hajoaa. Sitä ei korvata matriarkaatilla, vaan jumalaisen feminiinisyyden ja maskuliinisuuden integroidulla kokonaisuudella. Ymmärrä, että patriarkaatti ei ole mies, joten en sano, että miehet kantavat tätä pimeää energiaa, vaikka jotkut kantavatkin ja myös jotkut naiset. Patriarkaatti ja matriarkaatti ovat kaikkia koskevia energiataajuuksia, jotka ovat olleet poissa tasapainosta – siinä kaikki. Tässä siirtymisessä korkeampiin taajuuksiin on kyse vain rakkaudesta.

Kun puhdistamme yksilöinä sen, mikä ei ole totuuttamme – syyllisyys, häpeä, mustasukkaisuus, arvottomuus, pelko – puhdistamme tämän tiheyden energiakehoistamme. Kun olemme todella rakkautta ja annamme anteeksi itsellemme, tiheys hajoaa. Kun resonoimme rakkauteen, meillä ei ole mitään reseptoreja, joissa tiheys voi roikkua.

Maa ja ihmiskunta putosivat armosta osallistumalla tuohon tiheyteen, ja nyt tässä maailmojen eroamisessa (tai jakautumisessa) meillä on upea tilaisuus nousta Kristus-tietoisuuteen maaplaneetan kanssa. Galaktiset tiennäyttäjät, tähtisiemenet, edelläkävijät ja monet muut ovat tulleet tänne tarkoituksenaan ohjata ihmistietoisuuden aikomus rakkautta, täysivaltaisuutta ja vapautta kohti.

Kristalliverkko

Kirjoitin "vahingossa" väärin "kristallin" (suom. huom. viittaa Kristukseen), mutta väärinkirjoitus on sopiva siihen Kristus-ruumiillistumiseen, jota maaplaneetta ja ihmiskunta käy läpi tällä hetkellä. Kun yhteytemme sydämen totuuteen kasvaa, meistä tulee aina vain yhdistyneempiä siinä rakkausenergiavirrassa, joka kulkee eteerisinä pyhän geometrian kuvioina kaikkialla Äiti Maan ympärillä. Jotkut kutsuvat tätä kristallienergiaverkoksi. Näen sen ruusunvalkoisena valona – joskus lisättynä kullalla – joka ympäröi Maata monimutkaisina geometrisinä kuvioina. Tässä verkossa on napoja, jotka ovat supersäteileviä ja puhtaan Lähde-energian suuria keskittymiä.

(https://www.flickr.com/photos/142584291 ... ed-public/)

Löysin yllä olevan kuvan internetistä. Se ei ole aivan sitä, minkä näen sisäisellä silmälläni, mutta se antaa ajatuksen tästä rakkausenergiavirrasta Maan ympärillä.

Kristalliverkko on tietoisuusvirta, ja kun virityn siihen, tunnen ydinolemukseni harmonisoituvan miljoonien muiden ihmisten kanssa maan päällä – ympäri maailmaa – jotka virittyvät myös tähän verkkoon. He eivät ole ehkä tietoisia itse verkosta, mutta he virrattavat rakkaus-, myötätunto-, arvostus- ja kiitollisuusenergiaa itseään ja toisia kohtaan, ja nämä energiat syöttävät tätä pyhää verkkoa. Tutkikaa tätä kristalliverkkoa itse. Olen havainnut sen upeaksi yhdistymispaikaksi, kun tunnen olevani yksin tai inspiroitumaton tai tuuliajolla. Yhdistyn tähän verkkoon myös lähettääkseni ympäri maapalloa rakkautta ja korkeinta värähtelytaajuutta, jonka pystyn ruumiillistamaan – keskittääkseni energiaa "kuumiin paikkoihin", jotka ovat haasteellisia, ja myös yksittäisille ihmisille ja tapahtumille tukemaan ja lohduttamaan. Kun teemme tätä tietoisesti yhdessä, autamme Maata ja ihmiskuntaa harmonisoitumaan alkuperäiseen jumalaiseen suunnitelmaamme.

Sydän avoimena ja aikomus fokusoituna yhtenäisyyteen, voimme saavuttaa tämän energiavirran ja yhdistyä toisiimme joka kerta, kun ajattelemme sitä – uudistaaksemme ja vahvistaaksemme päättäväisyyttämme mennä tietoisesti läpi siitä heräämisprosessista, jota monet ihmiset kutsuvat ylösnousemukseksi.

Jos tuntuu sopivalta, voimme kerääntyä yhteen meditaatioryhmiin ja keskittyä verkkoon lähettäen rakkautta ihmiskunnalle ja Maalle. Meillä on hyvin paljon voimaa, kun olemme yhdistyneet.

Mahdoton tehtävä

Sisälläni on edelleen into TEHDÄ jotain, koska tiedän, että minulla oli jokin tehtävä tullessani tälle planeetalle tänä nimenomaisena aikana. Monet meistä palasivat ajassa "taaksepäin" tälle nimenomaiselle aikajanalle auttamaan rakastavalla tietoisuudellamme rakkauden vahvistamisessa ja ihmiskunnan kääntämisessä rakkauden ja luomisen heräämistä kohti, zombimaisen arvottomuus-, itseviha- ja itsetuhopolun sijasta. Nimittäin meidän on täytynyt oppia ensin rakastamaan itseämme. Uppouduimme energiaan tällä planeetalla, joka kantaa ihmiskunnan haavoja – arvottomuus-, häpeä-, syyllisyys- ja itsevihaenergiaa – valheita joita on välitetty sukupolvelta toiselle armosta putoamisesta saakka. Muistot entisistä virheistämme, tiedostamattomuudestamme ja pelosta syntyneistä teoistamme eivät ole totuutemme. Tämän tietäminen syvästi auttaa antamaan anteeksi itsellemme ja pääsemään rakkauteen ja harmoniaan.

Muutaman viime vuoden aikana on ollut uutta ponnistelua jakaa ja kukistaa meidät ja saada meidät taistelemaan keskenämme vihassa ja pelossa. Voimme vain keskittyä tietoisuudessamme siihen, mikä on ikuista, nousta pyörteen ja sekasorron yläpuolelle ja OLLA jatkuvasti laajenevassa rakkauskentässä.

Aurinko aktivoi energiakeskuksiamme, kuten myös aurinko Maan sisällä. Kun pohdimme tätä, voimme alkaa kokea auringon omassa fyysisessä kehossamme ja auringon sielutähdessämme. Voitko tuntea, miten laajentavaa tämä on?

Viesti Valtavalta olemukselta

"Nostakaa tietoinen tajuntanne valoverkkoon, joka ympäröi Maata pyhän geometrian asetelmana. Pitäkää rakkaus virtaamassa, pitäkää yhteydet hengissä ja pitäkää navat hehkumassa.

On monia polkuja ja monia todennäköisyyksiä. Monet teistä tulivat tälle aikajanalle vahvistamaan polkuja, jotka johtavat ihmiskunnan yhtenäiseen tietoisuuteen. Yhtenäiseen tietoisuuteen rakkaudessa – ei "mehiläispesämielessä" jossa kaikki ovat samanlaisia, vaan yhdistymiseen ykseydessä, joka juhlii moninaisuutta kaikin tavoin. Tuntekaa sen ilo. Pitäkää valo säteilemässä sydämessänne ja rakkaus virtaamassa, kun kurkotatte siihen valoverkkoon, joka virtaa Maan ympärillä. Tämä ei ole tietoisuusverkko ainoastaan ihmisille maan päällä, vaan myös tähtiolennoille eri tähtiperheissä, joiden osa monet ihmiset ovat, ja se ympäröi Maan rakkaudella ja luo kirjaimellisesti uuden Maan uuteen todennäköisyyteen. Virittykää tuohon verkkoon sydämellänne ja aikomuksellanne – tunnette siellä rakkaus-, luovuus-, viattomuus-, leikkisyys- ja päättäväisyysenergiaa. Siellä luotte uutta todellisuutta.

Kun ulkoinen maailma kokee epäharmoniaa ja kaaosta, nouskaa noiden energioiden yläpuolelle, jotka jatkuvasti "kaivertavat" rakkautta ja yhtenäisyyttä, nouskaa huutamisen, syyttämisen ja närkästyneiden äänien yläpuolelle. Nouskaa tuomitsemisen, kritisoinnin, arvottomuuden, vihan ja oikeamielisen närkästyksen yläpuolelle. Älkää osallistuko pelon ja vihan taajuuteen. Poistakaa ystävistä, katkaiskaa yhteys ja kääntykää sisäänpäin ollaksenne ilman sitä!

Tuntekaa olemuksenne laajentuminen ja nouskaa rakkauteen. Uudestaan ja uudestaan. Tapaatte toisenne sisäisessä ja ulkoisessa maailmassa ja liitytte yhteen luomaan lisää rakkautta ja elinvoimaa. Ette voi auttaa toisia ihmisiä tässä kohtaa. Löydätte tämän polun itsellenne ja virtaatte suurempaan tiedostamiseen, lisäätte valonne kokonaisuuteen ja tämän tehdessänne luotte suuremman energiaharmonian, joka säteilee kaikille, jotka näkevät. Jokainen yksilö on vastuussa omasta sydämestään. Jokainen yksilö on täysivaltainen, jumalainen luojalähde ja vapaa. Monet tanssivat rajoittuneisuustaajuudessa, ja he tekevät tätä, kunnes eivät ole enää valmiita tekemään sitä. Pitäkää huolta itsestänne. Rakastakaa itsenne vapaaksi. Yhtenäisyydessä on voimaa. Yhdistynyt ihmiskunta on upea luoja. Ilo on taajuus, joka vie teidät laajenevaan rakkauteen.

Pyytäkää apua oppailtanne, sieluperheeltänne ja enkeliolennolta. Pyytäkää ylösnousseita sieluja auttamaan teitä nousemisessa korkeimpaan värähtelyyn, jonka voitte sisältää. Virittykää valtavaan olemukseenne ja tutustukaa siihen. Paistatelkaa valtavan kaikkeuden säteilyssä."

Elävä luovuus

Kaiken lajin taiteilijat luovat taianomaisia töitä, jotka auttavat nyt kaikille tapahtuvassa heräämisessä. Kun ihmiset heräävät, musiikista tulee elävää ja se avaa ihmisissä syvemmän havaintotavan ja vie heidät matkoille, jotka tunnetaan kehossa ja kaikkien energiakenttien kautta. Käsillä on suuren heräämisen aika. Visuaalinen taide avaa maailmoja ja näköaloja ja värähtelee energiaa, joka avaa kätketyn tiedon ja muistamisen ihmisten tietoisuudessa. Tarinat, runot – kaikki luova ilmaisu varustetaan voimalla viedä ihmiset syvempiin paikkoihin, joihin he eivät ole koskaan ennen menneet. Tämä on (luovaa) Jumalatar-energiaa, joka nousee. Sitä on vaikea ilmaista sanoin, mutta taiteesta on tulossa elävää – kuin vuorovesiaalto kulkisi tietoisuutemme läpi (kaikkien universumien läpi itse asiassa), ja näen sen valoaaltona, joka tulee eetterin läpi.

Kuten aina, käytä omaa erottelukykyäsi informaatioon, jota sinulle tulee. Kuuntele sydäntäsi – se näyttää sinulle aina totuutesi.

Monia siunauksia ja paljon rakkautta,
Leilah

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.3.2018 MAALISKUUN 2018 FIILISRAPORTTI

ViestiKirjoittaja hammer » 11.03.2018 21:07

MAALISKUUN 2018 FIILISRAPORTTI

Kirjoittanut Nancy Leilah Ward (soultransitions.com)
6.3.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kuljen pitkin polkuja, kiertäen ja kääntyen,
pimeiden ja kylmien luolien läpi,
ankeuden tihkuessa huokosiini
saaden oloni tuntumaan väsyneeltä ja vanhalta.
Masennus, tappio, epätoivo ja menetys,
kaikki syvimmät, voiman vievät ajatukseni,
tiivistyvät itsevihaksi, kiukuksi ja suruksi.
Minun varjomaani,
ei ole helpotusta.

Tämä runo tuli ulos, kun ajattelin, miltä minusta tuntui helmikuun viime päivät. Tuo viime sunnuntai oli kylmä, harmaa ja sateinen päivä, sellainen päivä jossa ei ole lohtua. Siinä oli hyvin syviä lannistumisen tunteita, ja vähän säälittävää vaikerrusta heräsi sisälläni. Kaikki mitä teen, on turhaa. Olen vain keskiverto. Kaikki mihin kosken, on vain puolittain ok. Minussa ei ole mitään upeaa nerokkuutta, olen surkea kaikessa. Kuulostaa epäilyttävästi minulta esiteinivuosina, jolloin tunteiden kylmä sumu ympärilläni puristi minut epätoivon, vihan ja katkeruuden kovaksi möykyksi. Kaikki ne tunteet joita en koskaan halua tuntea ja katsoa, voimistuivat. Kyllä, minun varjomaani.

Ja sitten mietin: "Onko auringonpurkauksia?" Olen alkanut huomata, että tunnen auringon aktiivisuuden magneettivaihtelut. Luulen, että itse asiassa me tunnemme kaikki. Se pingottaa minut, saa ärsyyntymään ja tuo esiin lannistumisen tunteita. Niinpä menin spaceweather.comiin ja totta tosiaan, oli G1-luokan geomagneettimyrsky – pidetään vähäisempänä myrskynä – jolla "on vähäistä vaikutusta satelliitteihin ja joka aiheuttaa heikkovirtaverkkojen vaihtelua ja vaikuttaa muuttoeläimiin". Se ei vaikuttanut vähäiseltä minusta, se on varmaa.

Magneettista levottomuutta

Useimmat teistä jotka lukevat tätä, tietävät luultavasti, että auringon aktiivisuus vaikuttaa Maan ja kaiken maanpäällisen elämän magnetismiin. Minusta se tuntuu myrskyiseltä energialta, jota on vaikea navigoida. On parasta olla paikallaan ja yrittämättä liikaa ja vähentää odotuksia itsestämme ja muista. Sen tekeminen ei ole helppoa, kun meillä on velvollisuuksia, joihin sisältyy ihmisistä huolehtiminen, mutta istahtaminen edes muutamaksi minuutiksi keskittymään hengitykseen ja sydämeen, auttaa meitä tuntemaan enemmän vakautta kaoottisessa energiassa.

Päivä aurinkotuulimyrskyn jälkeen varjoenergia alkoi hälvetä, ja tuntui siltä, että oli kuin valtava magneetti, joka veti ulos kaiken kaman, mitä olin työstänyt tässä elämässä – puhdistaen, parantaen ja irtipäästäen. Puhdistuuko se koskaan täysin? Kenties tanssin aina itse-epäilyn ja pelon pimeyden kanssa, mutta joka kerta kun antaudun sille, se vähenee. Saatoin tuntea, että sitä vedettään ulos minusta, ja oivalsin, että varjoelementit olivat portinvartijoita – kynnyksen vartijoita, jotka nousevat haastamaan meidät, kun olemme ylittämässä uuden kynnyksen suurempaan olemukseemme, syvempään ja täydempään totuuteemme. Kun jatkamme matkaamme eheyteen, omat pelkomme ja demonimme testaavat meitä.

Identiteetin menettäminen

Tunnen, että ainoa tapa näiden hetkien käsittelemiseen on antautua. Antautua sille kaikelle ja tulla ei-miksikään. Itseni ja tarinani menettäminen sekä antautuminen sille, että henkisenä soturina aikomukseni herätä litistää minut kuin höyryjyrä, on täydellistä irtipäästämistä kaikesta, mihin olen päättänyt samaistua. Ei-miksikään tulemisessa on hyvin paljon vapautta. Vastarinta vain pitkittää tuskaa ja myllerrystä. Kynnyksen toisella puolella havaitsen itseni istumassa kivellä auringossa, kun vesi virtaa kaikkialla ympärilläni. Olen myös tuo vesi, ja kivi ja aurinko. Olen kaikki, olen ikuinen, olen mitä olen.

Sitten matka jatkuu ja otan muutaman askeleen eteenpäin, ja sitten haluan kirjoittaa tämän fiilisraportin ja vähän maalata, mutta kenties löysemmin rantein sen osalta, mitä ajattelen, mitä minun "pitäisi" tehdä tällä elämällä. Ja niin elämä jatkuu, mutta kuka on tuo tekevä persoona? Kuka kirjoittaa tätä? Kuka maalaa maalauksia? Kuka? Kuka?

Sitten tapahtuu asioita, ja tuon persoonan joka olen, täytyy hoitaa koiraani, jolla oli kohtalokas kohtaaminen piikkisian kanssa (kohtalokas piikkisikaparalle), ja niin kaaos jatkuu ja elämä jatkuu ja tuo henkilö jonka tunnistan itsekseni, käsittelee sen, mitä tulee esiin, ja sitten enemmän harmaita ja kylmiä päiviä, jolloin en halua lähteä kotoa. Kohoamisen hetkiä seuraavat taas mutahetket! "Muista tuo valtavuus", muistutan itselleni. Muista valtava olemukseni. Muista minä-olen. Ja niin se jatkuu.

Joka kerta kun käyn läpi näitä kynnyshetkiä, unohdan kaiken. Unohdan valtavan olemukseni ja sen sijaan tunnen olevani kiinni tuossa tunteessa, että puristetaan ja venytetään samanaikaisesti. Mutta se ok – silloin totuutta prosessoidaan. Uppoutuessani varjoon on vain se, en pysty näkemään tietoisuuteni aurinkoa. Olemukseni valo ei pysty kurkottamaan samean varjon läpi, ja kuten yllä oleva runo toteaa, tuntuu siltä, ettei ole helpotusta, ei ole loppua. Se ei tietenkään ole totta, koska kaikki muuttuu koko ajan, mutta siltä tuntuu ollessamme tuossa varjossa. Voimme oikeasti vain antautua tuolle pimeydelle, ja joka kerta kun tulemme kynnykselle, antaudumme nopeammin ja pystymme virtaamaan kynnyksen läpi sujuvammin. Meillä on paljon tilaisuuksia harjoitella tätä, koska se tapahtuu uudestaan ja uudestaan, kun nousemme korkeammalle ja korkeammalle.

Kosmiset säteet

Auringon aktiivisuus, kuten auringon leimahdukset, koronan massapurkaukset ja aurinkotuuli, sekä Maan magnetosfäärin heikentyminen on jatkuvaa ja aiheuttaa masennusta, ahdistusta ja toivottomuutta. Alaselkäkipu – kaikenlainen fyysinen kipu – sekä päänsärky, sydämentykytys ja nukkumisvaikeudet ovat osa fyysistä reagointiamme magneettimyrskyihin. Tämän tietäminen voi auttaa meitä myrskyisien energioiden navigoinnissa.

Kuten aina, hengitystyö (pranayama) voi auttaa meitä vakautumaan, jos tunnemme ahdistusta. Tietoinen hengittäminen joogatessa, meditoidessa, qi gongia tehtäessä – tai vaikka se olisi vain lyhyitä hetkiä päivän aikana – auttaa meitä löytämään tyynen ja keskittyneen rauhantilan. Se ei ole helppoa – olemme hyvin syvästi muuttuvassa maailmassa, eikä se ole hellittämässä lähiaikoina.

Konflikti ja muutos

Maailmamme – yhteiskuntamme ja kaikkien niiden järjestelmien rakenteet, joihin olemme alkaneet luottaa – horjuu, romahtaa ja transformoituu. Katsoessani maailman tapahtumia, näen monien ihmisten nousevan kapinaan ja vaativan tulla kuulluksi, vaativan ja luovan muutosta, sanovan "ei enää valheita". #MeToo ja #TimesUp laajentuvat ja kasvavat suurempaan kirjoon. Useammat ja useammat ihmiset ovat tyytymättömiä vallitsevaan tilaan ja haluavat luoda jotain merkityksellistä elämällään sen lisäksi, että jahdataan rahaa ja asioita, joita sillä voi ostaa. Monet tuntevat rahamatriisin rajoitukset, kun sitä hädin tuskin riittää laskujen maksamiseen ja ruuan saamiseen pöytään. Ero niistä joilla on paljon rahaa, niihin jotka kamppailevat pitääkseen kaiken kasassa, osallistuen samalla tuon järjestelmän ylläpitämiseen, on selvä. Toisin sanoen, on loisenergiaa, joka imee kuivaksi ne olennot, jotka ovat ylläpitäneet sitä samaa järjestelmää, joka vuodattaa ne tyhjiin. Tämä ei ole kestävää, ja ihmiset alkavat tuntea sen syvästi. Näemme enemmän ja enemmän ihmisiä, jotka vaativat yksimielisesti vastuuta ja toimintaa.

Muutos on kaikkialla. Se on kosmista ja se on täällä "pikku" elämässämme maan päällä. Myötätunto sydämessämme, yhdistyminen toisiimme, yksimielisyyden löytäminen, toistemme auttaminen, sen tekeminen mikä tuntuu hyvältä sydämessämme ja sielussamme, keskittyminen positiivisen ja rakastava ystävällisyys auttavat meitä elämään yhdessä tässä muuttuvassa maailmassa. Rakkaus on universumin taajuus ja elämän taajuus. Rakkauden salliminen virrata sisällämme – rakkauden, myötätunnon, arvostuksen ja kiitollisuuden – auttaa meitä navigoimaan muutosten läpi maan päällä.

Millä ruokimme itseämme

Olen puhunut monien ihmisten kanssa, jotka eivät voi sietää enää tavallista viihdettä, koska tarinat ovat niin täynnä väkivaltaa. "Ei enää" kuuluu ympäri tietoisuuttamme ja sen volyymi kasvaa. Se millä ruokimme mieltä ja sydäntä, sen lisäksi millä ruokimme kehoa, on äärimmäisen tärkeää luovassa kollektiivitietoisuudessamme.

Näiden muutosten myötä joita luomme, näemme pian positiivisempaa, rikastavampaa, inspiroivampaa ja voimaannuttavampaa viihdettä. Meillä on kasvava ymmärrys siitä, että kun katselemme elokuvaa tai televisio-ohjelmaa, luemme kirjaa, pelaamme videopeliä jne., aivomme tulkitsevat oikeiksi ne tunteet, joita tuo tarina saa meidät tuntemaan, joten ne lähettävät kemiallisia reaktioita kehon läpi käsittelemään sitä "todellisuutta", jonka päätämme kokea viihteen avulla. Sitten näemme ja koemme ulkoisessa maailmassa tapahtumia, jotka heijastavat sitä, mihin keskitymme ja mitä tunnemme sisällä. Näin luomme kollektiivista todellisuuttamme. Siis me voimme luoda mitä tahansa jumalaisina lähde-energiaolentoina. Näin luomme kollektiivisesti todellisuuttamme. Niinpä me voimme jumalaisen lähde-energian olentoina luoda mitä tahansa.

Jumalatar nousee

Näen sisäisellä näkökyvylläni valon vuorovesiaallon pyyhkäisevän tietoisuutemme läpi, kun jumalainen feminiinienergia nousee meidän kaikkien sisällä – nuorten, vanhojen, miesten, naisten – mitä vauhdittaa muuttuvat magneettitaajuudet. Menetämme jokainen identiteettimme, kun kaikki se mitä luulimme todeksi, paljastuu valheeksi. Tämä on vasta alkua. Epäjärjestyksessä ja kaaoksessa myllää suuri ilon ja vapautumisen aalto, koska tämä aalto tuo vapauden. Ihmiskunta nousee tällä ykseys- ja tiedostamisaallolla. Opimme surffaamaan päästämällä irti siitä, mikä ei ole totuuttamme. Uudestaan ja uudestaan. Tukekaamme toinen toisiamme, kun kellumme hurjassa muutosaallokossa. Seisomme yhtenäisenä.

Siunausta,
Leilah

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

8.5.2018 TOUKOKUUN 2018 FIILISRAPORTTI

ViestiKirjoittaja hammer » 14.05.2018 17:32

TOUKOKUUN 2018 FIILISRAPORTTI

Kirjoittanut Nancy Leilah Ward (soultransitions.com)
8.5.2018
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tervehdys.

Monet ihmiset ovat puhuneet Tapahtumasta, jonka pitäisi tulla. Ilmassa on tosiaan suurta muutosta, mutta saamani tunne Tapahtumasta (se kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella!) on, että se on kuin odottaisi avaruusolentojen tulevan pelastamaan meidät tai suuren auringonpurkauksen valaisevan meidät. Elämme nyt, olemme moniulotteisia, olemme voimakkaampia kuin nyt tiedämme ja käymme läpi syvimmän sieluolemuksemme syvällistä ruumiillistamisprosessia, minkä vuoksi olemme puhdistaneet, irtipäästäneet ja täyttyneet hyvin monta vuotta. Tämä jonkin tapahtuman odottaminen pelastamaan tai muuttamaan meidät ei vastaa meitä, jotka elämme omassa voimassamme! Jos tarvitsemme tai haluamme muutosta elämäämme, meidän tehtävämme on luoda se. Meidän täytyy siirtyä sanoista tekoihin enemmän kuin koskaan. Kohdella toisiamme ystävällisesti ja myötätuntoisesti ja erityisesti lakata tuomitsemasta ja kritisoimasta itseämme ja toisia!

Virityin kysymään sieluperheeltäni – Arcturuslaisilta ja Valtavalta olemukselta – opastusta tässä jonkin suuren tapahtuman odotuksessa, joka on nyt linjattu kesälle 2018 ja pimennysjaksoon heinä-elokuussa. Näin he sanoivat (lisään muutaman oman kommenttini kursiivilla). Ota se, mikä resonoi, ja jätä muu taakse.

Valtava olemus

Olet käynyt läpi sen muutoksen hidasta paljastumista, joka saavutti käännekohdan vuoden 2013 alussa. Taajuus on nopeutunut viime aikoina kuin energiatsunami, mikä purkaa rakenteita ihmisten elämässä ja mikä voidaan nähdä globaalissa ja paikallisessa kuvassa.

Monet ihmiset kokevat äkillistä muutosta elämässään, ja monet muut katselevat ympärilleen tuntien irrallisuutta, unenomaista leijumista rakenteissa, jotka tuntuvat hajoavan – ei ehkä häviävän fyysisestä todellisuudesta, mutta on se tunne, kun yksilön kyky pysyä kiinni siinä tavassa, miten asiat ovat olleet, alkaa kadota. (Siis itse asiassa kiinnittymisemme häviää, mikä aiheuttaa meille toisinaan tunteen unessa kävelemisestä.) Tämä kiintymättömyys palvelee teitä hyvin, kun laajennutte nyt-hetkeen.

Huomaatte, että teillä on vaikeuksia projisoida itsenne tulevaisuuteen, kun teette suunnitelmia, ettekä muista, mitä teitte eilen, puhumattakaan tästä aamusta. Oivallatte, että fokuksenne on nyt-hetkessä – läsnä olevan hetken ollessa tosiasiassa ainoa "todellisuus". Tietysti teidän tarvitsee suunnitella eteenpäin vähän, mutta huomaatte, että jokapäiväisen elämän rakenteet löystyvät. Tehtyjä suunnitelmia luultavimmin muutetaan, kun kaikki virtaa yhdessä luonnonmukaisesti. Jos sallitte suunnitelmien muuttua myös yrityselämän rakenteissa, huomaatte yhteistyöenergioiden ryhmittyvän vielä paremmin ja kykenette suorittamaan tehtäviä virtaavammin ja pienillä ponnisteluilla. Toisten ihmisten kanssa työskennellessä vaikeutena saattaa olla heidän kyvyttömyytensä päästää irti ja sallia virtaus. Mutta tämä on pelkästään ihmiskunta, joka herää, kasvaa ja tulee täysivaltaisiksi kanssaluojiksi. ("Heräämme" kaikki omana aikanamme, ja kun kanssaluomme ja virtaamme muutoksen mukana, vastentahtoisimmatkin alkavat tuntea vapautumista ja ottavat pois liian tiukan pipon, kun suunnitelmat muuttuvat.)

Mitä tulevaisuuden muutoksiin tulee, tietysti on muutosta. Se on osa sen tavan suurta uudistamista, jolla ihmiskunta elää tällä planeetalla. Joskus se on sotkuista, mutta se riippuu myös ihmisten kyvystä päästää irti ja päästää vapaus ja ilo sisään. Hajoamisessa on vapaudentunnetta.

Monet ihmiset siivoavat tällä hetkellä kotiaan ja kerääntynyttä kamaa ja päästävät irti energiatukoksista, joita tulee, kun pidetään kiinni menneisyyden asioista. (Valmistautuminen muutokseen ja vapauteen tapahtuu luonnonmukaisesti. Täytyy vain kuunnella sydäntään ja tehdä valintoja, jotka tuntuvat laajentavilta, ei rajoittavilta. Se on paradoksi, että elää toisia palvellen ja kuuntelee sydäntään ja tekee, mikä tuntuu parhaalta itselle, mutta se kaikki järjestyy riviin harmonisessa kanssaluomissekoituksessa.) Ihmiset ovat puhdistaneet ulkoista maailmaansa ja sisäistä maailmaansa.

Emme liitä aikajanaa mihinkään muutokseen, koska se ei ole mahdollista. Tiedä vain, että olet valmistautunut ja valmistaudut edelleen tekemällä sitä, mikä tuntuu oikealta sinulle tietyllä hetkellä, ja niin kauan kuin voit opastaa itseäsi rakkauteen ja kasvaa tuo rakkaus sisälläsi, pelko häviää niiden rakenteiden myötä, jotka eivät enää palvele korkeinta hyvääsi.

Te (ihmiskunta) ruumiillistatte moniulotteisuutenne vähitellen, ruumiillistaen ainutlaatuisen sieluenergianne ja sielutietoisuutenne. Tämä muuttaa fyysistä kehoanne sekä ulkoista fyysistä maailmaanne. Kun teette yhteistyötä ja luotte toistenne kanssa, kukoistatte enemmän ja enemmän. Siis ratsastakaa hurjalla aallolla ja rakastakaa toisianne. Jonkin tapahtumisen odottaminen ei ole voimaantumisen polku. Eläminen vilpittömästi, toisten palveleminen, myötätunto ja arvostus kaikesta, mitä koette, avaa sydämenne ja elämänne.

Rakkaudella,
Leilah ja Valtava olemus

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

5.12.2019 VIESTI LEILAH'LTA JA VALTAVALTA OLEMUKSELTA

ViestiKirjoittaja hammer » 12.12.2019 18:58

VIESTI LEILAH'LTA JA VALTAVALTA OLEMUKSELTA

Kirjoittanut Nancy Leilah Ward (www.integralsoul.love)
5.12.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tervehdys kaikille, jotka löytävät tämän viestin. Olen ollut hiljaisuudessa maatason muuttuvien energioiden kanssa jakson, joka tuntuu vuosilta ja myös silmänräpäykseltä. Sellainen on ns. ajan luonne. Valtavan olemuksen tökkiminen yllyttää minua eteenpäin ja ulospäin jakamaan visioita ja viisautta taas kerran.

Kun katselen kaunista planeettaamme sisäisin silmin, näen savupilven – tumman ja tiiviin joissain paikoissa ja harvan ja läpinäkyvän toisissa. Tämän pilven alla on valokipinöitä kuin kukkia. Näen tätä kaikkialla maan pinnalla. Valokukat edustavat yksittäisiä ihmisiä, kuten sinä ja minä. Ne jotka kehittävät itserakkautta ja kiitollisuutta, säteilevät tätä valoa pelkästään olemalla tätä rakkaustaajuutta. Ei yrittämällä tai tekemällä, vaan olemalla rakkautta. Tämä tiheys ei voi kiinnittyä näihin valokukkiin, koska pelkoreseptoreja ei ole siellä, missä on rakkautta. Se on hyvin yksinkertaista ja eleganttia.

Tästä syystä meitä on kehotettu monta vuotta puhdistamaan energiamme – päästämään irti ja transformoimaan uskomuksia, kaavoja, traumoista johtuvia selviytymismekanismeja jne. Olemme puhdistaneet ohjelmointia tästä elämästä, muista elämistä ja esi-isälinjastamme, jotta voimme ruumiillistaa jumalaisen sieluolemuksemme aina vain täydemmin. Tämä ohjelmointi tulee esi-isiemme maailmankuvasta ja uskomusjärjestelmästä, ja se meille opetettiin maailmasta ollessamme nuori. Meillä on ollut uskomuskerroksia painamassa alaspäin kuin raskas peitto, ja olemme karistaneet niitä yksitellen. Luomme uutta totuutta, uutta tietämistä, joka perustuu henkilökohtaisiin kokemuksiimme uskomusten sijasta.

Rakkauden vaaliminen itsessämme on tapa transformoida ihmiskokemuksemme maaplaneetalla. Kun teemme tämän, alamme ruumiillistaa jumalaisen sieluolemuksemme aina vain täydemmin, ja tämän ruumiillistumisen kautta meistä tulee uusia ihmisiä uuteen Maahan. Uusi Maa ei ole eri planeetta. Se vain transformoituu, kun me transformoidumme (ja me transformoidumme, kun Maa transformoituu) tässä omassa elämässämme kaikella, mitä teemme ja ajattelemme, kaikilla luomuksillamme, kaikilla suhteillamme, jokaisella hengenvedollamme ja teollamme. Fokuksen siirtäminen pelosta ja vihasta kiitollisuuteen ja itserakkauteen, olosuhteistamme riippumatta, auttaa nostamaan pimeyden pois olemuksestamme.

Viesti Valtavalta olemukselta

"Kaikkien niiden juttujen lisäksi joita luet ja tunnet kollektiivissa – kaiken poliittisen kaaosmelun ja kaikkien pyörivien tunteiden lisäksi – yhdistyt suurempaan perspektiiviin. Se mitä näet visioissasi tiheistä pilvistä ja valokukista, on rakkauden heräämistä ihmisissä. Useammat ja useammat kehittävät sisäistä valoa rakastamalla itseään. Tämä on valon ja kevyen mielen viesti, joka on reunustettu ilokipinöillä ja joka antaa laajentumista sitä lukeville.

Näytämme teille, että keskittyminen rakkauteen – ja sillä tarkoitamme sisäistä rakkautta, itserakkautta, itsenne tuntemista viattomaksi ja pyhäksi jumalaiseksi olennoksi, joka on täynnä elämänvoimaenergiaa ja rakkaustaajuutta – nostaa tiheyttä tältä planeetalta. Tulette myös harmoniaan toistenne kanssa ympäri Maata valoverkoston avulla, jonka olette luoneet. Olemalla rakkausvärähtelyssä yhdistytte Maan taajuuteen, joka virtaa planeetan sisällä ja ympärillä pyhän geometrian kuvioina, jotka värähtelevät viattomuutta ja Maan rakkausluontoa, ja vastaanotatte Maan rakkautta ihmiskuntaa kohtaan. Voi kyllä, tämä on totta, vaikka on saastuttamista ja sen resurssien riistämistä, Maa rakastaa ihmiskuntaa. Niinpä annamme teille kuvan itsestänne valon- ja rakkaudentäyteisenä olentona, joka jatkaa elämäänsä värähdellen rakkautta, mikä sallii teidän jakaa "harmonisoitumis/synkronoitumislain" (law of entrainment) mukaisesti tuon rakkauden kentässänne kaikkien kanssa, joiden kanssa tulette kontaktiin – yrittämättä tai tekemättä mitään.

On pimeä voima, joka on kurottanut ihmisten energiakenttään ruokkimaan itseään ja manipuloinut ihmistoimintaa tuhansia vuosia. Kun uudet ihmiset (te) resonoivat rakkaustaajuuteen, he ovat kuin miljardeja maan päällä kulkevia valon siemeniä. Tämä rakkaustaajuus voimistuu, kun nämä ihmiset yhdistyvät telepaattisesti toistensa kanssa fyysisessä maailmassa tai Maata ympäröivässä eetteriulottuvuudessa. Kun tämä tapahtuu, tuo pimeä voima nostetaan pois maan ihmisistä. Se ei löydä jalansijaa uudesta ihmisestä.

Näemme pimeän ja masentavan energiapilven leijailevan ympäriinsä ja etsivän isäntää elannokseen, mutta on aina vain vähemmän isäntiä majoittamassa tätä voimaa. Jonkin aikaa maakokemus on edelleen kaoottinen ja näette vakavia tapahtumia, sillä ne jotka hyväksyvät vielä pimeän voiman, näyttävät tulevan vahvemmiksi omissa pelkotoimissaan. Neuvomme teitä olemaan kiinnittämättä liikaa huomiota tähän ja saattamaan itsenne jatkuvasti rakkaus- ja kiitollisuusvärähtelyyn.

Saatatte tuntea pimeän aallon tulevan ympärillenne. Saatatte tuntea toivottomuutta, epätoivoa ja surua. Kun tämä tapahtuu, joskus on vaikeaa muistaa työkalunne energian liikuttamiseen, joten ehdotamme, että otatte päivittäiseksi harjoitukseksenne istua hetken hiljaisuudessa – vaikka vain kolme minuuttia – virittyäksenne sydämeen, yhdistäen kolme energiakeskustanne – keho, sydän ja mieli. Keskittykää näihin keskuksiin, luokaa sisäinen yhtenäisyys ja tuntekaa rakkautta itseänne ja jumalaista sieluolemustanne kohtaan. Tuokaa esiin Lähdevalo sisältänne ja sallikaa sen laajentua ja tulla energiakeskustenne läpi – navan alta (keho/luovuus), sydämestä ja pääkeskuksesta (mieli). Tehkää tätä, ennen kuin nousette sängystä ja ennen kuin menette nukkumaan, ennen kuin menette päivittäisiin askareisiinne. Tietäkää, että olette osa valokenttää. Näemme sen kuin valokukkina ympäri maapalloa, jotka ovat yhdistyneet maahan ja luovat rakkauspeiton – kuin kukkia jotka tanssivat pellolla. Tämä on tehokas ja väärentämätön harjoitus.

Tietäkää, että olette osa suurta transformaatiota, joka tapahtuu täydellisellä ajoituksella. Teidän tarvitsee vain rakastaa itseänne. Kun pohdiskelette tätä, tuntekaa rakkauden laajentuvan kaikkialle ympärillenne. Tämä rakkaussäteily auttaa ylläpitämään terveet rajat. Yhteys maaenergiaan ja sisäiseen Lähdevaloonne pitää teidät energeettisessä koskemattomuudessa."

Voimaantuneet empaatit

"Jos tiedät itsesi empaatiksi, saatat tuntea poimivasi kollektiivin epätoivoa, surua ja masennusta. Tunnet erimielisyyden virtaavan kuin aalto ympäri planeettaa. Voit tarkoituksella lingota tämän energian ulos kentästäsi ja Maan kentästä ja sitten tuoda itsesi takaisin rakkauteen virittymällä rakkausvoimaenergiaan sisälläsi. Empaatit ovat energia-antureita ja kykenevät puhdistamaan riitasointuisen energian pois omasta kentästään ja Maan kentästä. Tämä on yksi empaatin lahjoista. Sinun ei tarvitse istua avuttomana alemmassa taajuudessa. Kun tunnet tuon raskaan pilven ympärilläsi, löydä sisäinen rakkaus ja säteile sitä kenttääsi ja linkoa sitten tiheä energia pois.

Kun ihmiset tuntevat tiheyttä, he ajattelevat usein, että se on jotain heidän sisältään, tai vaikka he tietäisivät tuntevansa jotain kollektiivista, he saattavat tuntea avuttomuutta ollessaan siinä. Mutta sanomme teille, että TE olette niitä, jotka pystyvät liikuttamaan tuon energian pois planeetalta, kirjaimellisesti. Se on empaatin työtä. Kun yhdistyt tuohon valokukkaan ja rakkauteen sisälläsi, tuo säteily auttaa sinua lähettämään aktiivisesti rakkautta tiheyteen transformoimaan, ja se mitä ei voi transformoida, voidaan lähettää pois Maan kentästä, takaisin omaan alkulähteeseensä. Olette luomassa ihmiskuntaa ja Maata, joka ei voi enää samaistua tiheyteen tai majoittaa sitä, sillä rakkauden ja ilon valossa ei ole reseptoreita sille."

Olemme henkisiä sotureita

Nyt ei ole aika antaa periksi, vaan vahvistaa kaikkea, mitä kohti olemme tehneet työtä – jotkut meistä monta, monta vuotta. Nyt meidän on aika olla todellisia henkisiä sotureita, jotka säteilevät Lähdevaloa olemuksensa keskuksesta tiheyteen. Etsi jokin, mitä rakastat – perhonen, vedessä sädehtivä auringonvalo, mikä tahansa "pieni" asia – ja anna sen kasvaa sisälläsi. Lisää mukaan kiitollisuuden ja arvostuksen tunne, ja tunnet sen laajentuvan, vähitellen. Tätä varten tulimme, ja olemme yhteydessä toisiimme. Ykseydessä olemme kehittyvä rakkaustietoisuus.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

31.3.2020 VIESTI LEILAH'LTA JA VALTAVALTA OLEMUKSELTA

ViestiKirjoittaja hammer » 14.04.2020 18:01

VIESTI LEILAH'LTA JA VALTAVALTA OLEMUKSELTA

Kirjoittanut Nancy Leilah Ward (www.integralsoul.love)
31.3.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tervehdys, rakkaat ystävät.

Joulukuussa 2019, jota kutsun "ennen-ajaksi", mietiskelin neutraaliutta ja miten pysytään keskittyneenä neutraaliuteen polarisoituneissa kentissä, jotka ovat hyvin myrskyisiä ja kaoottisia tällä hetkellä. Mietiskelyssä pyysin Valtavalta olemukselta perspektiiviä ja tunsin vanhan ystäväni Sethin* tupsahtavan sisään. Tunnistan Sethin energiapuumerkin, ja hän tuli viestin kera, jonka jaan nyt. Mutta ensin haluan puhua empatiasta.

Jos olet empaattinen, niin varmasti tiedostat, että tunnet jatkuvasti muuttuvat värähtelyt ihmiskunnan kollektiivitietoisuudessa. Pelko, suru, murhe ja ahdistus ovat kaikki tunteita, joita voi yhtäkkiä ilmestyä, kun olet tekemässä, mitä teet. Useimmat teistä tätä lukevista ovat luultavasti melko taitavia tunnistamaan, kun jokin tunne ilmestyy tällä tavalla, ja oivallatte, että nappaatte tunteita kollektiivitietoisuudesta. Tämä selkeys on tulosta kaikesta siitä uskomusten, ohjelmien ja traumaperäisten selviytymismekanismien puhdistamisesta, jota olette tehneet monta vuotta. Onnittelut omistautumisestanne rakkauteen ja ihmisyyden haavojen parantamiseen, kun niitä on ilmestynyt henkilökohtaiseen elämäänne.

Nyt enemmän kuin koskaan, olemme avoin tälle yhteydelle, kun ihmiset ympäri maailmaa ovat eristyksissä kotonaan, vähentämään covid-19-viruksen leviämistä. Tämä pandemia paljastaa, miten yhdistyneitä todella olemme – eikä vain tarttumisessa, vaan siinä, että ihmiset ympäri maailmaa pysyvät kotona ja löytävät tapoja yhdistyä toisiinsa eristyksestä huolimatta. Ilman kaikkia niitä tekemishäiriötekijöitä, jotka tavallisesti vetävät meitä tähän ja tuohon suuntaan elämässämme, ihmiset alkavat tuntea sen energeettisen yhteyden, joka meillä on tosiimme ja joka ylittää ajan ja paikan.

Pelkoa, surua, epätoivoa, rakkautta ja myötätuntoa säteilee eetteriin ympäri Maata. Tässä eetteriulottuvuudessa on valoverkko, joka kulkee Maan ympäri. Se ei ole neliöistä, vaan pyhän geometrian kuvioista muodostuva verkko. Käsitän, että monet teistä ovat tietoisia tästä verkosta – ja viritytte siihen meditaatioissaan ja autatte vakauttamaan ihmiskuntaa lähettämällä rakkautta ja lohtua tuohon verkkoon. Tämä verkko on viidennen ulottuvuuden kentässä ja yhdistyy pidemmälle "korkeampiin" ulottuvuuksiin. Me ihmiset olemme kehittymässä tähän 5D-tietoisuuskenttään. Virittyneenä tähän valo- ja tietoisuusverkkoon tapaamme ei-fyysisyydessä, voimme jakaa energiaa ja vahvistaa rakkaus-, myötätunto- ja ykseystaajuutta planeetan ympärillä, lähettämällä näitä energioita tähän verkkoon.

Tunnen, että tietoisuutemme on luonut tämän verkon, ja vaikutamme tämän verkon taajuuteen ajatuksillamme ja aikomuksillamme. Emme ole yksin tai erillään, vaikka meille on opetettu, että olemme, ja meistä saattaa tuntua siltä toisinaan. Tiedämme kuitenkin myös, että poimimme pelkoa, ahdistusta ja surua kollektiivista. Kun tämä tapahtuu, on hyödyllisintä sallia näiden tunteiden olla. Tuoda tuo tunne pyhään tilaan sydämessämme ja pitää sitä myötätuntoisesti, ja vain olla sen kanssa sallien myötätunnon säteillä. Tämän tekeminen lähettää lohtua ja pehmeyttä takaisin kollektiiviin – aivan kuten voimme jakaa pelon, voimme jakaa myös myötätunnon ja rakkauden. Ja ajattele, että joku jossain vastaanottaa sen lohdun, jota annamme. Kollektiivikenttä tarvitsee lohtua ja myötätuntoa nyt enemmän kuin koskaan.

Joskus olen huomannut kollektiivisen tunteen nousevan minussa, ja se sopii yhteen omien tunteideni kanssa. Minulla on ollut itkuisia päiviä viime aikoina, ja olen tuntenut olevani hyvin auki tunteissani. Kun tämä tapahtuu, tunnen, että autan prosessoimaan tuon tunteen energiaa kollektiivissa, ja avaudun myös vastaanottamaan sitä myötätuntoa ja rakkautta, jota toiset säteilevät verkkoon. Lopulta tuo tunne transformoituu siksi neutraaliudeksi, jota mietiskelin kauan sitten ennen-aikana. Siis tässä on joitain katkelmia keskustelusta, jonka kävin Sethin kanssa 11.–12.12.2019.

Sethin puhe on kursivoidulla. Aloitan kysymällä siitä tunteestani, että jotain suurta oli kohta tapahtumassa.

Tapahtuu läpimurto, yhteiskunnallinen muutos. Monet ihmiset kutsuvat sitä "nollaukseksi". Tosiaankin, se mitä kohti monet teistä ovat työskennelleet hyvin pitkään, tapahtuu kohta, mutta eikö elämää maan päällä ole aina myllätty muutoksilla ja nollauksilla? Jaamme kuvan ihmisjoesta. Energeettisesti näemme pyörrehetkiä, jotka luovat muutoksia, ja kuitenkin joki virtaa jatkuvasti samassa paikassa, eikö vain?

Juuri niin. Nämä muutokset näyttävät järjestäneen vain tilanteet uudelleen, mutta eivät ole oikeasti tuoneet mitään muutosta energeettisesti ihmisten vapauteen. Tarkoitan, että uudelleenjärjestelyistä riippumatta on aina ollut paljon pelkoa ja ihmisiä sorretaan, tapetaan ja he näkevät nälkää, ja samat tyypit ovat "huipulla". Vaikka monin tavoin on ollut muutosta, mitä tulee "uusiin leluihin" ja teknologiaan, niin tuntuu siltä, että hyvin paljon on pelkästään vanhan saman uudelleenjärjestelyä. Kerro minulle, että tämä kerta on erilainen. En kestä tätä enää. Niin monta elämää …

[Lukiessani tätä sain kuvan valojoesta, jossa näitä energiapyörteitä lietsotaan kuin energiatornadoiksi, ja ne näyttävät myös haavoilta. Sitten ne laantuvat, ja joki virtaa eteenpäin, ja sitten on uusi pyörre ja sitten on pienempiä pyörteitä kaikkialla. Olemme parhaillaan transformaatiopyörteessä.]

On monia todennäköisyyksiä, eikä voi sanoa, mihin suuntaan vuorovesi kääntyy. Yhdistynyt ihmiskunta pyörii ylös tästä kaoottisesta silmukasta. Ihmisyys joka kokee yhtenäisyyttä kaiken elämän kanssa yksilötasolla, nousee pois toistuvasta piinasta, johon sitä on magneettimaisesti vedetty tuhansia vuosia.

Henkilökohtainen kokemus heräämisestä tietämään sen, että on yhteydessä kaikkeen elämään maan päällä ja kosmoksessa, voisi tuoda meidät ihmiset ykseystietoisuuteen. Sen tietämiseen, että olemme todellakin yhteydessä – ei vain sanoja, vaan aito tietäminen. Me olemme toinen toisemme, me olemme Maa, kasvit, eläimet, kaikki elämä, kosmos. Kaipaan tätä ykseyttä, se tuntuu kodilta minulle.

Ja on suuri todennäköisyys, että se voisi tapahtua tällä aikajanalla ja se pyöräyttäisi ihmiskunnan pois itse ajasta. Fokusoidu tähän ja tunne sitä, kuin se jo tapahtuisi. Tiedä, että on valinta, joka on jo tehty. Löydä sisäinen valopolku, joka johtaa sinut tähän syvempään ja laajaan heräämiseen. Se vie sinut yli kaiken sen tuomitsemisesta, mitä tapahtuu aikajanallasi.

Neutraaliksi silminnäkijäksi tuleminen avaa syvempiä havaintopolkuja ja tekee sinulle mahdolliseksi ratsastaa energiavirtauksilla uskomattoman kauneuden ja ykseyden näköaloihin. Te jotka pystytte tekemään tämän, jätätte taaksenne energeettisiä valoserpentiinejä, jotta toiset voivat löytää tiensä tähän uuteen alkuun. Teidän tehtävänne ei ole enää tuoda muita mukananne. Odottaa, kunnes kaikki ovat valmiita tekemään tämän hypyn. Ei, nyt on aika irrottaa itsenne tiheydestä ja nousta tähän laajentumiseen. Tuntekaa tämän tehtävän ilo ja vapaus. Luotte toisille tilaisuuden seurata.

Tämän polun yhtenäinen ihmiskunta valitsee astuakseen galaktiseen, moniulotteiseen kumppanuuteen toisten olentojen ja heimojen kanssa, jotka ovat tällä hetkellä fantasiatarinoiden ja kansantarujen materiaalia. Tuntekaa sydäntenne laajentuvan tämän kuvan myötä. Tämä on ihmiskunta, joka valmistuu uuteen olemistapaan sen aistivan olennon kanssa, joka on maaplaneetta. Näette, että kokemus ykseydestä kaiken elämän kanssa sisältää tietysti myös maaplaneetan. Kokemuksenne laajenee mikrotasolta makrotasolle. Mietiskele tätä, tunne sitä – kauneutta, valtavuutta. Tämä on kaunein polku, joka on hahmoteltu ihmiskunnan ja Maan koettavaksi.

Ja te jotka olette valmiita, jotka olette puhdistaneet henkilökohtaiset sielumuistonne ja energianne (karma) ja jotka olette puhdistaneet esi-isienne karman, tietäkää, että teidän on tullut aika nousta. Tässä nousemisessa päästätte irti tarinoista, oikeista ja vääristä polariteeteista ja alatte kokea ykseyden olemisessa. Monia on jo tässä valon ja neutraaliuden virrassa. Tunnette ykseyttä, kun liitytte virtaan. Tuolla hetkellä yksilöllinen sielupuumerkkisi pysyy ainutlaatuisessa ääni- ja valotaajuudessaan ja se lisätään yhden ihmisyyden kokonaisharmoniaan. Kun tämä yhtenäisyys koetaan, olet myös Lähdevalon ja Maan taajuudessa, ruumiillistaen kaiken.

Kiitos Seth ja Valtava olemus.

Kiitos teille kaikille, jotka luette tämän, olemisesta täällä maaplaneetalla tänä aikana. Olemme muutoksessa. Tätä olemme odottaneet ja tätä varten tulimme. Minulle on kunnia kulkea tällä maapallolla teidän kaikkien kanssa.

Jatkakaa säteilemistä,

Leilah

*1970- ja 1980-luvulla Seth, ei-fyysinen henkilö, kirjoitti useita kirjoja yhteistyössä Jane Robertsin ja Robert Buttsin kanssa, jotka asuivat Elmirassa, New Yorkissa. Suosittelen lämpimästi noita kirjoja kaikille, jotka etsivät ymmärrystä todellisuuden luonteesta. Seth, Jane ja Robert alkoivat ilmestyä sessioihin kanssani marraskuussa 2018. Tavallisesti tapaamme vanhassa kivimökissä jossain päin Skotlantia. Siellä on suuri tulisija, jossa tuli roihuaa. Istumme nojatuoleissa ja siemailemme teetä tai olutta – Seth pitää oluestaan! Seth loi tämän huoneen. "Voisimme olla myös mukavasti", hän sanoo!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

28.4.2020 VALINTAKOHTIA JA TODENNÄKÖISYYKSIÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 03.05.2020 10:04

VALINTAKOHTIA JA TODENNÄKÖISYYKSIÄ

Kirjoittanut Nancy Leilah Ward (www.integralsoul.love)
28.4.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Virittyessäni kuuntelemaan tänä aamuna, arcturuslaiselta sieluperheeltäni tuli opastusta.

"On monia, jotka palaavat todelliseen kotiinsa, todelliseen itseensä. Tätä ei nähdä epäonnistumisena, vaan tehtävänä joka on saatu suoritettua. Monet valonkylväjät jäävät auttamaan syntymäprosessissa. Valo kasvaa eksponentiaalisesti. Kutsu kuullaan.

Olemme valtavassa olemuksessa arcturuslaisina tiennäyttäjinä. Olemme täällä auttamassa niiden kautta, jotka kuulevat meidät – niiden jotka ovat heimoamme ja tulivat Maahan tätä suurta hanketta varten.

Tunnemme, että haluat jäädä ja jatkaa työtäsi. Kaikki jotka haluavat jäädä, jäävät, ja ne jotka tuntevat saaneensa tehtävänsä suoritettua, lentävät valosiivillään ja palaavat kotiin. Tämä on tapahtunut jo monille, ja jotkut työskentelevät valo- ja äänienergioiden kanssa auttaakseen laajentumisessa fyysisyyden yli. He pitävät ikään kuin valolankoja auttaakseen ihmisten korkeinta tietoisuutta pysymään ja jatkamaan laajentumista jalostuneemmassa taajuudessa. Tämä taajuus leijuu sen pelon ja kaaoksen yläpuolella, mitä on ollut. Tämän taajuuden tunne perustuu rakkauteen. Se on navigointityökalusi. Rakkaus laajentuu iloon. Ilo laajentuu autuuteen. Sinua opastetaan ja sinusta huolehditaan, ja tiedät tämän, kun antaudut neutraaliuteen täydellinen luottamus sisälläsi ja olet silminnäkijänä tapahtumien kehittymiselle, kun ihmiset tekevät valintoja.

Tämä tauko, jossa olette, on hiljaisuuden aikaa. Monet eivät pysty löytämään hiljaisuutta ja ovat levottomia "pääsemään taas takaisin normaaliin". Ihmiskunta ei voi jatkaa entiseen malliin. Tämä on valinnan paikka, ja monia todennäköisiä todellisuuksia on avoinna kaikkialla ympärillänne – kuin todennäköisyystunneleita, -madonreikiä. Monia polkuja. Salli sydämen opastaa sinua. Salli rakkauden olla oppaasi ja luota arvostelukykyysi. Luottakaa sydämiinne.

Luodaan teknologisia kehitysaskeleita, joita ovat siivittäneet ne, jotka ovat kulkeneet edellä, ja ne auttavat ihmisiä täysivaltaisuuspolulla.

Sallikaa sisäisen viisautenne olla oppaanne. Jokaisella ihmisellä on oman ainutlaatuisen tietämisensä ja sisäisen Lähdeyhteytensä voima. On monia opettajia, jotka jakavat informaatiota. Tuntekaa, mikä tuntuu oikealta, ja jättäkää muu taakse. Älkää seuratko opettajia riippumatta siitä, miten dynaamisia he ovat – olkaa oma erottelukykyä käyttävä oppaanne ainutlaatuisella matkallanne. Moninaisuus on yhtenäisyystietoisuuden – ykseyden – kauneus ja vahvuus. Jokaisen ihmisen ainutlaatuinen sielupuumerkki – värähtelytaajuus – säteilee valokuvioina Lähteestä yhdistyneen tietoisuuden valoverkkoon. Jokainen ainutlaatuinen värähtely tuo kohottavaa, uteliasta ja ihmeellistä luovuusenergiaa kokonaisuuteen."

Arcturuslaiset puhuvat Nikola Teslan ja Royal Rifen työstä – kaksi mainitakseni – puhuessaan niiden teknologisista edistysaskeleista, "jotka ovat kulkeneet edellä". He sanovat, että on myös monia muita, jotka kylvävät ideoita uusien ihmisolentojen "nuoriin mieliin" synnyttämään uusia teknologioita, jotka auttavat ihmiskuntaa evoluutioprosessimme seuraavissa askelissa. Vaaditaan kuitenkin erottelukykyä siinä, mitkä teknologiat ovat osa ihmisen täysivaltaisuutta, sillä on myös teknologioita, jotka yrittävät orjuuttaa ihmisiä lisää. Näin ihmiset kasvavat aikuiseksi – erottamalla selvästi sen aidon vapauspolun, joka resonoi heidän sydäntaajuuteensa. Kun kirjoitan tätä, näen selkeän valopolun, ja se tuntuu iloiselta, ja näen kaiken, mikä ei ole totuus ihmiskunnan korkeimmasta hyvästä, putoavan pois tuolta valopolulta. Totuus, polku eteenpäin, värähtelee rakkautta sekä iloista ja luovaa innostusta. Tiedä vain – saamme tämän!

Viikko sitten Lähteen viisaus tuli läpi viestin kera. Se on vähän tarpeeton sen vuoksi, mitä yllä on, mutta se antaa myös selkeyttä.

Lähteen viisaus puhuu:

"Ihmiskunnalla on edessään valinnan paikka. Kaikkien todennäköisyyksien kenttä on ympärillä. Olette kuin säteilyn keskellä. Jokainen ainutlaatuinen ihmisolento on oman säteilynsä keskellä. Siitä ulospäin johtaa monta polkua. Minkä tunnette oman polkunne olevan? Näin löydätte sen. Tuntemalla sitä elämää, jossa haluatte elää. Olkaa selkeä. Teidän ei tarvitse olla liian yksityiskohtainen sen tarinassa, mutta jokin tarina saattaa johtaa teidät tunteeseen, joten miten tahansa saatte sen, teillä on ainutlaatuinen polku. Luottakaa tunteisiinne ja oivalluksiinne. Ei ole "miten"-kirjaa, ainoastaan teidän sydämenne, kehonne ja mielenne kuunteleminen. Kuunnelkaa koko olemustanne neutraaliuden tilassa. Kutsukaa koti luoksenne. Sieluperheenne. Tuo energia on jo tuolla ja värähtelee."

Kehoni kertoo minulle totuuden mututuntuman avulla, tunnekehoni laajentaa sitä ja mieleni kertoo tarinan.

"Kyllä, ja mieli auttaa päättämään, tarvitseeko ryhtyä johonkin toimeen.

Nyt sitten se aika, jossa olette. Ihmiskunnalla on tilaisuus nousta yhdistyneenä. Tämä on ainoa tapa. On aika kasvaa aikuiseksi. Tulla yhteen enemmän kuin koskaan – te jotka osaatte tehdä tämän, olette esimerkki muille. Olkaa vahvoja. Saattaa tulla aika, jolloin kaikki näyttää menetetyn. Älä pelkää. Tämä on sankarin matka, ja sinä olet avainpelaaja – jokainen teistä on omassa paikassaan maailmassa. Kyllä, sinä, valoympyräsi keskellä. Pysy parhaasi mukaan neutraalina. Kun alat leikkiä neutraalissa ulottuvuudessa, ymmärrät, miten elintärkeää se on ja miten hyvältä se tuntuu. Sieltä löydät vahvuutesi. Kukaan ei voi kertoa sinulle, miten sinne päästään. Jokainen löytää tiensä omin päin."

On kuitenkin apua. Opastiimejä, enkeliolentoja, omat luonnonhenkiliittolaisemme.

"Kyllä. Esitetään tarinaa, ja yhdistetty vahvuutenne auttaa lopputuloksessa. Siis tulkaa yhteen."

Siunausta yhdessä hengessä.

Leilah ja Valtava olemus

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

22.5.2020 PELON TRANSFORMOIMINEN RAKKAUDEKSI

ViestiKirjoittaja hammer » 26.05.2020 20:25

PELON TRANSFORMOIMINEN RAKKAUDEKSI

Kirjoittanut Nancy Leilah Ward (www.integralsoul.love)
22.5.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Melkein joka aamu kun herään, tunnen epätoivoa sisuksissani. Työnnän sen pois, kiellän sitä tulemasta ja sanon: "Ei tänään." Sitten nousen ylös sängystä ja aloitan päiväni. Joskus kun maailman kaaos painostaa, tuntuu kuin kävelisi veitsenterällä pelon ja paniikin välillä, ja tasapainottelen siinä keskellä keskittyen kaukaisuuteen ja hengittäen tasaisesti. Tunnen voimakasta päättäväisyyttä olla sallimatta epätoivon vetää minua alas. Minun täytyy olla hyvin tarkkana siinä, mihin fokusoidun.

Maan ympärillä leijailee monia energioita. Jotkut energiat ovat ajatusmuotoloisia, jotka yrittävät tulla meihin syömään pelkoamme. Silloin kun tunnemme ja säteilemme jotain hellittämätöntä pelkopohjaista tunnetta, vedämme näitä ajatusmuotoloisia puoleemme. Pelkoa voi kehkeytä sisällesi, kun luet näitä sanoja, mutta tuon tunteen itsepintaisuuteen meidän täytyy kiinnittää huomiota, ja on osa henkisen soturin matkaa olla valppaana ja löytää haavoittuneisuutemme ja parantaa itsemme rakkaudella. Meillä kaikilla on voima muuttaa pelko rakkaudeksi kuuntelemalla itseämme ja kehoamme, synnyttämällä anteeksiantoa ja myötätuntoa ja sallimalla oman viattomuutemme säteillä sisällä.

Kävelin muutama päivä sitten metsässä ja huomasin miettiväni, olenko tarpeeksi hyvä luonnosta huoltaja ja tilanhoitaja täällä. Tunsin syyllisyyttä siitä, että peitimme viime syksynä sahanpuruilla osan polusta, josta tulee keväällä hyvin märkä ja savinen. Se on paikka, jossa kesällä kasvaa apilaa, ja olen löytänyt myös pari neliapilaa sieltä. Siis tunsin syyllisyyttä apilan peittämisestä.

Yhtäkkiä tunsin ilkeää ja vihaista energiaa. Tuntui, kuin vihainen äkäpussi olisi pyörinyt ympärilläni sanoen, etten ansainnut elää täällä, ja se väitti olevansa keijumaailmasta ja karkottavansa minut tältä tontilta. Menettäisin kaiken – kotini, terveyteni, kaiken – koska ansaitsen tulla rangaistuksi hutiloinnistani. Järkytyin tästä, koska kävellessäni metsässä, sallin energiakenttäni laajentua ja yhdistyä puihin, apilaan, kiviin, kukkiin ja eläimiin suuren rakkauden kera. Niinpä tämän tapahtuessa, sisälläni tuli esiin pelkoa ja syyllisyyttä ja minusta tuntui haavoittuvalta ja voimattomalta. Arvottomuuden – ihmiskunnan/ihmisen arvottomuuden – ajatusmuoto yritti löytää paikan kentästäni ja kiinnittyä siihen, ja tunsin tämän energian nykivän kaikkialla ympärilläni ja yrittävän piinata minua.

Sitten aloin tuoda rakkautta kolmeen energiakeskukseeni – vatsa, sydän ja mieli. Täytin itseni rakkaudella ja sitten aloin säteillä sitä puihin, kiviin ja kaikkiin luontokappaleisiin. Vakuutin rakkauden todelliseksi ydinolemuksekseni. Aloin laulaa valokielellä, kun jatkoin kävelyä. Teen usein näin vaeltaessani metsässä. Tuo vihainen ääni ja energia etääntyi, ja maadoittuneempaa viisautta tuli esiin ja sanoi, että se minkä olin juuri kohdannut, oli niiden monien ihmisten vihaa, jotka tuntevat syvästi, että ihmiskuntaa on syyttäminen ekosysteemin nykytilasta maan päällä eikä ihmiskunta ansaitse olla täällä. Mutta se ei ole totta syvemmässä mielessä.

Täällä on ollut pimeää vaikutusvaltaa, ja se on orjuuttanut ihmiskunnan ja manipuloinut sitä tuhansia vuosia. Olemme olleet tavallaan oravanpyörässä antaen energiamme vallitsevalle tilalle, joka on ollut vahingollinen meille ja pitänyt meitä vankina voimattomuuden matriisissa. Useimmat ihmiset eivät käsitä tämän manipuloinnin laajuutta. Tämä pimeä voima on aina yrittänyt erottaa meidät luonnosta – sisäisestä luonnostamme ja Maan luonnosta. Siitä syystä olemme olleet niin pitkään poissa tasapainosta. Kehomme on ekosysteemi ja niin on myös Maa, ja meillä on kyky elää harmoniassa toistemme ja Maan kanssa.

Minulle tämä kokemus joka alkoi syyllisyydentunteesta, oli puhdistus. Kun vaadin rakkauden pelon sijasta, kaikki pehmeni. Olemme risteyksessä, jossa monet polut tulevat yhteen. Meillä on monia todennäköisyyksiä, joista valita. Mihin haluamme mennä? Mitä haluamme luoda yhdessä? Meillä on vaihtoehtoja. Tämä nollaushetki on tilaisuus meille kaikille tehdä henkilökohtainen työmme ja päästää irti niistä valheista, jotka ovat manipuloineet meitä, ja sen sijaan löytää rakkauden avulla polku, joka johtaa itsemme rakastamiseen ja kunnioittamiseen.

Meihin on vaikutettu vuosisatoja uskonnollisilla opetuksilla, jotka kertovat meille, ettemme ole Jumalan rakkauden arvoisia. Versioita tästä on annettu esi-isälinjamme ja sielumme kokemusten kautta muissa elämissä, kuin saastunut energiajoki. Näen, että tapa siirtyä ulos tästä on löytää rakkauspolku sisältämme. Maa rakastaa meitä ja haluaa ruokkia ja parantaa meidät. Meillä on apua ei-fyysisiltä auttajilta, kuten henkioppaat, enkelit ja galaksienväliset sieluperheolennot, mutta todellinen vahvuus tulee sisältämme. Olemme puhdistaneet hyvin monia ei-rakastavia ajatusmuotoja ja uskomuksia, jotka olivat osa suurta haavaamme. Haavamme ovat pelkomanipuloinnin reseptoreita. Nyt on aika olla hereillä ja todella kiinnittää huomiota siihen, mitä tunnemme ja mikä motivoi meitä.

Kun käymme läpi tämän maailmanlaajuisen "normaalin" elämämme pysähtymisen, tarkastelemme, miten ne tavat joilla olemme eläneet tässä sivilisaatiojärjestelmässä, ovat vastoin luontoamme. Nyt kun asiat alkavat avautua jälleen, meidän täytyy löytää uusi tapa elää täällä. Monet oivaltavat, että olemme yliaikataulutaneet itsemme, olemme ylikuluttaneet ja olemme ajaneet joka tavalla paljon enemmän, kuin meidän tarvitsee – ajoneuvoissamme ja kehoajoneuvoissamme.

Viesti Lähdeviisaudelta

"Harjoita yhteyttäsi Lähteeseen pitkin päivää. On monia tapoja tehdä tämä. Voit tuntea Lähteen elämänvoimaenergiana, joka virtaa sisälläsi. Voit tuoda lähdevaloa sisään energiakeskustesi kautta ja täyttää itsesi tällä elintärkeällä elämänvoimaolemuksella. Täytät sitä rakkaudella, innoitat sitä rakkaudella. Se on aina vaihtoehtosi. Voit innoittaa sitä pelolla, ja silloin avaudut ajatusmuodoille, jotka kertovat pelkotarinoita ja härnäävät lisää pelkoa ulos sinusta. Se on aina sinun valintasi.

Monet ihmiset valitsevat pelkoskenaarioita, koska se on tuttua heille. Katso vain kaikkea sitä viihdettä, mitä ihmiset katselevat, ja he syöttävät itseään väkivallalla ja pelolla. Ymmärrämme, että on myös monia tarinoita sankarimatkoista, jotka kohottavat teitä ja auttavat teitä saamaan tunteen sortamisen voittamisesta, ja näin on aina henkilökohtaisen erottelukyvyn käyttöä, mitä viihdettä valitsette. Tietäkää vain, että avaatte kenttänne energioille ja ajatusmuodoille, jotka pysyvät kentässänne nielemänne viihteen myötä. Siis, kunnes puhdistatte ne.

Sanomme tämän: taajuus jolla resonoit, tuo sisään ajatusmuotoja, on se sitten rakkautta tai pelkoa. Tunnemme, että pelkoajatusmuodot ovat aivan liian tuttuja sinulle. Pelkoon liittyvä adrenaliinipöhinä on riippuvuus. Rakkausajatusmuodot ja -taajuudet eivät ole loismaisia. Rakkaustaajuus on arvostusta ja luovuutta. Inspiraatiota. Inspirointi on hengittämistä. Luova inspiraatio auttaa ihmiskuntaa kehittymään, keksimään uusia tapoja elää toistensa ja Äiti Maan kanssa. Teillä kaikilla on tauko, koska vanhat ja kestämättömät elintavat transformoituvat uudeksi tavaksi olla ja elääi yhdessä sielun ruumiillistaneina ihmisolentoina. Tämä on mahtava evoluutioaskel ihmiskunnalle.

Tällä hetkellä on hyvin monia todennäköisiä todellisuuksia kaikkialla ympärillänne. Joistain on jo kirjoitettu, kuten "Vuonna 1984" ja "Uusi uljas maailma", jotka ovat skenaarioita heikennetystä ja pelokkaasta ihmiskunnasta, jota pimeät herrat kontrolloivat. Nämä eivät ole todennäköisyysmaaperässä ainoita vaihtoehtoja edessänne. Kun kukin teistä tekee uusia valintoja, jotka palvelevat ja laajentavat onnellisuuttanne ja luovuuttanne, lähetätte tuota värähtelyä ihmistietoisuuskenttään. Olette kaikki yhteydessä, ja tunnette toistenne tunteet. Silloin kun yhdellä on heräämisläpimurto, monilla muillakin on. Tehkää valintanne tietoisesti, ja olette kollektiivisesti alkuna uudelle toimintamallille, joka perustuu rakkauteen."

On hyvin monia kauniita tarinoita ihmisistä, jotka auttavat toisiaan tänä aikana. Myötätunto on luontaista ihmisluonnossa. Voimme kääntää fokuksemme kauneuteen itsessämme ja ihmissisarissamme ja -veljissämme. Olemme hyviä, rakastavia ja ystävällisiä. Ja ne jotka eivät pysty olemaan tällaisia, ovat syvästi haavoittuneita. Emme pysty tekemään mitään kenenkään muun puolesta, mutta voimme pitää hyvää huolta itsestämme ja olla ystävällisessä vuorovaikutuksessa toistemme kanssa.

Eilen kävellessäni tuota sahanpurupolkua pitkin, huomasin muutaman apilan kasvavan sahanpurun läpi. Maaviesti sanoi minulle, että sahanpuru ravitsee maaperää ja on hyvä imemään vettä keväällä, ja apilat kasvavat sen läpi ja kaikki on hyvin. Jotain merkille pantavaa: totuuden viestit ovat usein hienovaraisia, aina lempeitä ja rakastavia.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

12.6.2020 ITSEVIHAN TRANSFORMOIMINEN RAKKAUDELLA

ViestiKirjoittaja hammer » 23.06.2020 09:11

ITSEVIHAN TRANSFORMOIMINEN RAKKAUDELLA

Kirjoittanut Nancy Leilah Ward (www.integralsoul.love)
12.6.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Muutoksen keskellä pyörivät kaoottiset energiat tuovat pintaan sen, mitä ei voi enää sivuuttaa. Ihmisen epäinhimillisyys ihmistä kohtaan vuosisatojen aikana nousee esiin globaalilla tasolla käsi kädessä viruksen kanssa, mikä saa monet ihmiset pelon valtaan. Tämä ei ole sattumaa, kun rasismi on ollut globaali pandemia vuosisatoja. Se täytyy puhdistaa kaikkien rotujen – ja sukupuolien – osalta, jos tarkoituksemme on mennä eteenpäin ja galaksienväliseen kommunikointiin muiden rotujen kanssa. Vaikka tämä viesti ei suoraan koske rasismia, niin se koskee pelkoa, joka on rasismin ydin. Ihmiskunta tarvitsee tietoisuusläpimurtoa alkaakseen tietää – ei "uskoa", vaan tietää – että tulemme kaikki samasta Lähteestä.

Valtava olemus tulee esiin informaation kera, joka virtaa Lähteen monista aspekteista. Tämä viesti tuli olennoilta Antaresin tähtijärjestelmästä.

"Olemme sivilisaatio tähdistössä, jota Antares ylivalaisee. Olemme käyneet läpi samanlaisen heräämisen, mitä te maan päällä käytte läpi. Olette kuulleet monista lähteistä, että jotkut galaktiset arvostavat ihmisiä ja pitävät heitä kiehtovina, koska teillä on luovuutta ja kyky tuntea monia tunteita. Se on tehokas yhdistelmä. Jotkut olennot ovat korjanneet satoa tästä kyvystä herättämällä pelkoa ihmiskollektiivissa ja syömällä tuota energiaa.

Ihmiset eivät ole vielä koskettaneet – siis, useimmat ihmiset – luovuutensa todellista luonnetta ja laajuutta. On pelkoriippuvuutta, joka synnyttää vihaa ja kiukkua ja kaventaa luomiskanavaa. On itsen ja toisten kritisointiriippuvuutta. Ihmissydämessä ja ihmistietoisuudessa märkii haava. Olennot jotka syövät pelkoa, tökkivät jatkuvasti tämän haavan aktivoitumaan. Olette havainneet, että ne jotka ovat oikealle kallellaan ja ne jotka ovat vasemmalle kallellaan, generoivat samaa vihan, kiukun, omahyväisyyden ja tuomitsemisen taajuutta. On sanonta: kaksi siipeä, sama lintu. Ihmiset eivät pysty siirtymään eteenpäin, ennen kuin he katsovat syvälle itseensä parantaakseen tuon arvottomuushaavan.

Uudet lapset

Maailmaan tulee lapsia, joilla ei ole tätä haavaa. Monet pystyvät olemaan neutraaleja, vaikka heille annetaan vanhempien, huoltajien ja opettajien uskomukset ja kaavat. Kyllä, nämä ihmiset ohjelmoivat tahattomasti lapsensa omaan parantumattomaan taajuuteensa. Näillä lapsilla ei ole arvottomuushaavan reseptoreita. Se hankitaan ohjelmoinnilla. Heidän DNA:nsa on erilainen, sillä heillä ei ole arvottomuuden esi-isiltä perittyjä muistoja, joten tuo ohjelmointi ei onnistu.

Monilla lapsilla on vanhemmat, jotka ovat puhdistaneet esi-isälinjansa ja sielukokemuksensa ja tunnistavat lapsensa lahjoiksi maailmalle, ja näin he pystyvät tekemään parhaansa ravitakseen näiden sydäntä.

Itsevihahaava

On kuitenkin monia, jotka ovat edelleen pelon vallassa ja viljelevät tuomitsemista ja vihaa ja vetävät niitä puoleensa. Ihmisillä on syvää itsensä vihaa. Monet ihmiset tuntevat ja ajattelevat, että he eivät ole maan päällä elämisen arvoisia. Monet ihmiset tuntevat, ettei koko ihmiskunta ole maan päällä elämisen arvoinen, ja juuri tuo tunne luo käyttäytymistä, joka peilaa sen takaisin kokemuksiksi. Kerromme teille, että ihmiset ovat maan päällä elämisen arvoisia. Miten olisi eläminen tuosta totuudesta käsin? Silloin käyttäydytte arvokkuustunteen mukaisesti, mikä luo suhteen Maahan ja kaikkiin elämänmuotoihin, namasten, yhteyden luontoon ja kaikkeen elämään ja toisiinsa."

Kyllä, namaste. Elämistä namaste-siunauksen keskeltä – elämänlähde minussa kunnioittaa elämänlähdettä sinussa. Olen muotoillut merkityksen tässä omalla tavallani – elämä kunnioittaa elämää, on se sitten toinen ihminen tai puu tai ötökkä. Kaiken elämän kunnioittaminen on ykseystietoisuutta. Elämän eläminen tässä ymmärryksessä muuttaisi tapaamme elää toistemme ja Maan luonnon kanssa. Eläminen tässä taajuudessa tuo tunteen vastuusta, kunnioituksesta ja yhteydestä elämään. Tämä meillä on tilaisuus muuttaa tässä valintakohdassa, jossa olemme – siirtyä erillisyyden tuntemisesta olemaan elämässä.

"On monia opettajia ja opetuksia, jotka puhuvat rakkauden voimasta. Aina palataan rakkauteen. Tiedämme kuitenkin teidän näkevän, että hyvin monet eivät vaali rakkautta. Ikään kuin he eivät pystyisi päästämään irti tunneaseistaan ja tarpeesta puolustaa omaa ohjelmointiaan ideoiden ja uskomusten muodossa. He eivät tiedä, että heidät on ohjelmoitu ja että he "juoksuttavat" energiaa myös esi-isiensä painolastista. Esi-isiltä peritty reaktiokertymä traumoihin ja sitä seuraavat selviytymismekanismit painavat raskaasti monia ihmisiä, ja se muuttuu peloksi ja itsevihaksi. Tämä on traagista.

Muutoksena oleminen

Yksilö voi käyttää vain itserakkautta parantaakseen arvottomuushaavan sisällään ja jatkaa tiedostamista ja omistautumista sisäiselle rakastetulle, joka on todellisuudessa oma jumalainen sieluolemuksenne. Te olette tuo rakastettu. Kun olette tässä rakkaustaajuudessa, säteilette sitä maailmaan ja tuolla säteilyllä on voima kurkottaa ihmisten sydämiin.

Herääminen puhtaaseen rakkauteen hävittää tarpeen olla oikeassa ja kertoa tarinansa uudestaan ja uudestaan sekä haavoittuneiden ihmissukupolvien ohjelmoinnin. Jokainen yksilö voi vain pitää huolen itsestään ja löytää rakkauden sisältään kunnioittaakseen ja vaaliakseen omaa jumalaista sieluolemustaan.

Lähteen energia on neutraalia – universaali elämänvoimaenergia on "oleminen" ilman tuomitsemista. Se on kaikissa aistivissa olennoissa. Aistivat olennot täyttävät tätä Lähdevaloenergiaa rakkaudella tai vihalla. Pelolla tai luottamuksella. Tunnemme rakkauden nektarina, parantavana nektarina joka lievittää pelkoa ihmisten haavassa.

Itsemme ja kehomme rakastaminen

Teitä nopeutetaan tällä hetkellä. Teillä on tilaisuus päästää irti heikentämisen perinnöstä, joka on kiusannut ihmisiä aioneita. Olette luojaolentoja. Olette luoneet kaiken, mitä ympärillänne on. Rakkauden avulla voitte alkaa päästä käsiksi omiin luomissupervoimiinne, jotka mahdollistavat teille saasteiden puhdistamisen sisältänne ja Maasta. Energiat joita tulee sen galaksin kautta, jossa me asumme, tukevat tätä kehittymistä ja laajentumista. Rakkauden myötä ihmiskunta nousee täyteen potentiaaliin luojaolentoina ilman sen kuolematähden vaikutusta, joka välittää edelleen pelkoa voidakseen jatkaa sen pelon syömistä, jota voimakkaat ihmiset säteilevät vihansa, kritiikkinsä ja tuomitsemisensa myötä tänä aikana.

Kääntäkää huomionne pois niistä, jotka ovat pelossa. He ovat tulleet sen kanssa tähän elämään, ja monet eivät ole tehneet tarpeellista työtä tunteakseen itsensä syvästi. Monet osallistuvat tavanomaisiin pelko-ohjelmiin eivätkä käsitä, miten loismaiset olennot manipuloivat heitä. Viha, tuomitseminen ja pelko peittävät heidän näkökenttänsä. He ovat kiinni tarinoissa ja uskomuksissa, jotka he tuntevat turvallisiksi sisällä, vaikka nuo uskomukset perustuvat pelkoon.

Pelossa olevat eivät käsitä, että heillä on itsessään voima ylläpitää terve kehonsa. Emme tarkoita tuomita sairautta tai vaivaa tai onnettomuuksia, joita tulee, vaikka emme myöskään usko "onnettomuuksiin". Keho puhdistaa itseään. On pitkäaikaisia uskomuksia, jotka ovat kääntäneet ihmiset kehoaan vastaan – itsekritiikki, ettei heidän kehonsa ole oikeanlainen, tarpeeksi kaunis tai tarpeeksi hyvä. Tämä on hyökkäys sitä astiaa vastaan, joka sisältää tietoisuutenne, sitä astiaa jonka valitsitte kantamaan teidät kokemuselämänne läpi, riippumatta siitä millainen tuo astia on. Kehonne rakastaminen on osa elinvoimaanne."

Näen, miten kehomme vihaaminen on tuhoisaa hengelle, jatkaa erillisyyden tunnettamme ja estää meitä todella kokemasta sitä uskomatonta ihmettä, että elää kehossa tällä maapallolla.

[Minun täytyy pysähtyä tässä kohtaa, koska olen ollut järkyttynyt "kuolematähden" mainitsemisesta, mikä tuli läpi kylmiltään, kun vastaanotin tätä lähetystä. Olen kamppaillut sen kanssa, jätänkö tuon osan mukaan vai en, koska … Olen skeptinen kaikesta, mikä saattaa kuulostaa hassulta tullessaan sellaiselta, joka puhuu Arcturuslaisten kanssa säännöllisesti! Totuus kuitenkin on, että me ihmiset tiedämme hyvin vähän tarinastamme – kehittymisestämme siihen kohtaan, missä olemme nyt. Mistä tulimme? On paljon informaatiota galaktisista konflikteista – Orionin sodat, Lyyralaiset, Plejadilaiset ja muut olennot. Maapallolla on monia arkeologisia löytöjä, jotka ne ovat vaientaneet, jotka eivät halua ihmisten heräävän todelliseen potentiaaliinsa. Meidän on aika tutkia näitä polkuja.

Rakastaisin sielumuistini heräämistä, sillä haluaisin tuntea muistavani informaatiota, sen sijaan että minulle kerrotaan sitä. Mutta tunnen myös, että se informaatio jota pelottomat ja rohkeat tutkijat ovat jakaneet – esimerkiksi kielletystä arkeologiasta – voi herättää muistoja sisällämme. Olen valmis lähtemään tuolle henkilökohtaiselle matkalle, ja meille kaikille olisi arvokasta tehdä omia tutkimuksiamme ihmiskunnan todellisesta tarinasta. Tunnen, että olemme sen muistamisen matkalla, kuka olemme, ja tuo matka vie meidät joihinkin paikkoihin, jotka saattavat olla järkyttäviä. Aion olla avoin salliakseni itseni muistaa, sillä tiedän, että tuo informaatio on jo sisälläni – sielumuistissani ja DNA:ni ihmisgenomissa.]

Kertokaa minulle lisää itsestänne ja tästä mainitsemastanne kuolematähdestä.

"Kohtalon valvojia – tuomme valotaajuuksia ihmiskunnalle antamaan todennäköisiä valintakohtia valaistumiselle ja laajentumiselle. Olemme olentoryhmä Antaresin tähdistöstä ja työskentelemme Arcturuksen Galaktisen neuvoston kanssa, jonka tunnet erittäin hyvin. Olet osa meidän kohtaloamme, ja meillä on ollut paljon yhteistöitä muissa kokemuspiireissä moniulotteisissa universumeissa. Tulemme ryhmätietoisuutena viesteissä ihmiskunnalle."

Kiitos. Voitteko sanoa enemmän kuolematähdestä, josta puhuitte? Olen epäluuloinen tästä viestistä/informaatiosta pelkotekijän ja myös "science fiction" -aspektin vuoksi.

"Osa informaatiosta liittyy tieteeseen, muttei fiktioon (suom. huom. science=tiede, fiction=fiktio). Ihmisiin on kylvetty tiettyä informaatiota kertomalla tarinoita, mikä on ikivanha kommunikointimuoto. Useimmilla ihmisillä ei ole muistikuvaa todellisesta historiallisesta kehityksestään, ja toisimme selvyyttä ihmiskohtaloon voidaksemme auttaa ihmisiä muistamaan, keitä he ovat. Ikään kuin ovi olisi ollut kiinni ja lukossa, ja me olemme kylväneet siemeniä voitelemaan lukon "vipuja", irrottamaan ne ja liikuttamaan niitä, jotta ne voivat järjestyä riviin ja vapautua, sallien oven hitaasti avautua. Hitaasti, jottei ihmismieleen aiheudu psykoosia."

Ok, entä sitten tämä kuolematähti?

"Se syntyi aurinkokunnassanne Atlantiksen romahtamisen aikaan. Tuon jakson jälkeen Maa sukelsi äkilliseen jääkauteen, jolloin aika seisahtui ja monet elämänmuodot lähtivät fyysisestä ulottuvuudesta. Jotkut ihmiset selviytyivät ja pitivät tarinan rakkaudesta hengissä. Nuo rohkeat ja urheat ihmiset kulkivat maan päällä ja kertoivat tarinoitaan, joita välitettiin sukupolvelta toiselle. Ne jotka kulkivat maan päällä, elivät satoja tai tuhansia vuosia, ja jotkut pysähtyivät tiettyihin vuoriin.

Kutsumme sitä kuolematähdeksi, koska se sykkii pelkoa ja on luonut loismaisen olion, joka on massiivinen ja jonka lonkerot kurkottavat ihmisten sydämiin. Nämä ihmiset manipuloidaan tahattomasti pelkoon, vihaan ja kiukkuun, ja se voimistuu tähän maailmanne aikaan. Ne jotka tuntevat tämän tuskan, vetäytyvät sisäiseen hiljaisuuteensa harmonisoitumaan rakkauden avulla. He oivaltavat, että he voivat tehdä vain sen ja se on tehokas asia, sillä tuo rakkaus on harmoninen taajuus, joka auttaa ihmisiä neutraloimaan pelkotaajuuden ja hävittämään kuolematähden loismaisen olion. Tämä kuolematähti sijaitsee siinä aurinkokunnassa, jonka osa Maa on."

Minulla on ollut jo monta, monta vuotta kuva suuresta mustasta punkerosta Maan energiakentässä, ja sillä on lukemattomia lonkeroita ja ne kurkottavat ihmisten sydämiin, mieliin ja sisuksiin. Ihmiset ruokkivat tätä energiaa pelolla, ja koska maan päällä on niin valtavasti väkeä, ja erityisesti tänä kaaoksen ja sydänsurun aikana, tätä punkeroa syötetään hyvin paljon – ns. liikasyötetään. Kuitenkin monet meistä ovat tehneet syvällistä työtä itsensä kanssa kyetäksemme vapautumaan peloistamme ja rakastamaan itseämme, poistaen tehokkaasti tämän olion lonkerot omista kentistämme.

"Ne jotka säteilevät pelkoa, vihaa ja kiukkua toisia kohtaan, ovat unohtaneet oman voimansa ja fyysisen kehonsa voiman parantua ja säilyttää homeostaasin. He eivät käsitä, miten paljon he satuttavat itseään ja ihmiskuntaa. Ne muut jotka vetäytyvät hiljaisuuteen, auttavat ihmishaavan parantamisessa kauniilla ja hiljaisella rakkausnektarilla. Tässä hiljaisuudessa harmoninen taajuus alkaa laulaa ja säteillä ulospäin koskettamaan monien sydämiä. Niinpä ehdotamme, että ne jotka kuulevat, pitävät huolta itsestään, vetäytyvät rakkauteen ja ympäröivät itsensä kauniilla valoväreillä, jotka ovat harmoniassa sielun rauhan ja kauneuden kaipuun kanssa. Näin alatte luoda uutta maailmaanne. Teitä rakastetaan ja teistä välitetään syvästi."

Kiitos. Haluaisin lisätä, että energia jossa jumalainen feminiinisyys on harmoniassa jumalaisen maskuliinisuuden kanssa, on ilmaantumassa Maa-kokemukseen. Tunnen, että se on herännyt meissä monta vuotta ja saavuttanut kriittisen massan, ja se kasvaa edelleen niiden ihmisten kautta, jotka harmonisoituvat rakkauteen. Tunnen myös, että tämä energia on galaktista – luultavasti universaalia taajuutta. Se vastaanotetaan ihmisten kautta. Ihmiskunta on kutsunut sitä Lähteestä, ja ruumiillistamme tämän taajuuden enemmän ja enemmän.

Tämä energia on läsnä kaikessa levottomuudessa, jota näemme tänä aikana. Kun katselemme uutisia tai osallistumme suoraan rauhanomaiseen protestointiin, voimme auttaa säteilemällä puhdasta rakkautta siihen, mitä tapahtuu. Lähetämme tätä energiaa kaikille, jotka ovat osa tuota kokemusta – protestoijille ja poliiseille ja armeijalle ympäri maailmaa. Useimmat vastaanottavat sen, mutta eivät kaikki. Haavoittuminen on syvää. Meidät kaikki tuodaan polvilleen. Rakkaus on vahvaa – meidän täytyy muistaa tämä, ja omassa elämässämme olla rakkaus parhaan kykymme mukaan. Rakkaus alkaa itsemme rakastamisesta, ja kuten olen sanonut aiemmin, rakastamme itsemme hereille.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

31.7.2020 TOIMI PAIKALLISESTI, AJATTELE GALAKTISESTI

ViestiKirjoittaja hammer » 17.08.2020 23:26

TOIMI PAIKALLISESTI, AJATTELE GALAKTISESTI

Kirjoittanut Nancy Leilah Ward (www.integralsoul.love)
31.7.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Muutaman viikon minusta on tuntunut siltä, että erittäin iso aalto on tulossa. Sielun silmin olen nähnyt siniturkoosin aallon, kuin Havaijin jättimäisiä aaltoja. Kun kysyn, missä olen tuossa aallossa, näen itseni surffaavan tynnyrillä. Olen energiasurffaaja, ei varsinainen merisurraaja, mutta kuvittelen, että putkella tai tynnyrillä surffaaminen vaatii suurta fokusoitumista ja korostunutta tietoisuutta hetkestä.

Kun tänään heinäkuun lopussa virityn, katselen tasaista hiekkaa. Hiekkaa mailitolkulla kaikkialla ympärillä. Kysyn Valtavalta olemukselta: "Onko tsunami tulossa?" Tunnen Valtavuudessa yhteyden joihinkin olentoihin, jotka asuvat Maan sisällä …

"Olemme Calabasoja sisältä. Johdamme sinut ylös lentämään näkemäsi maiseman yläpuolella. Valtavasti hiekkaa, ja valo kimaltelee vedessä kaukana, mutta liikkuen eteenpäin. Muista, että osaat lentää. Olemme ryhmä-ääni, osa sivilisaatiota Maan sisällä. Ratsastamme kanssasi muutosaalloilla. Tämä tuleva aalto pyyhkäisee pois vanhat uskomukset ja ravistelee jäykkiä rakenteita, jotka eivät voi enää olla pystyssä, kun hiekalle rakennetut perustat murentuvat. Kaipaamme yhteyttä pinnan asukkaisiin. Teitä on valmisteltu ja pystytte kohtaamaan muutokset sisällä ja ulkopuolella. Päästäen irti siitä, mitä ennen oli, voidaksenne luoda uuden olemistavan, joka on harmoniassa.

Monia nuoria lapsia on tullut Maahan, valmistautuneena auttamaan suuren muutoksen synnyttämisessä. Älkää säälikö heitä kasvamisesta näinä haastavina aikoina, sillä he eivät olisi voineet elää ja kukoistaa vanhassa järjestelmässä. Teillä on lahja annettavana heille, opastatte heitä uuteen olemiseen täällä, ja pärjäätte hienosti. Älkää olko huolissanne. Inspiraationne on sisällä. Älkää osallistuko sellaiseen, mikä ei sytytä yhtään innostusta ja luovuutta sisällänne. Seuratkaa iloista polkua.

Paljon inspiraatioita ja opastusta tulee nuorille keksijöille ja näkijöille. Verhot ovat ohuet. Aalto joka tulee, avaa näkymiä hermoratoihin, jotka ovat olleet suljettuna ohjelmoinnin ja uskomusten vuoksi. Monet hyväksyvät uudet taajuudet, ja tämä auttaa tuomaan uuden olemistavan. Tiedät, miten muutosta navigoidaan ja sinulla ei ole kovin paljon pidättelemässä."

Aiheuttaako tämä aalto pelkoa ja vainoharhaisuutta ihmisten keskuudessa maan päällä?

"Aalto on täynnä myötätuntoa ja päättäväisyyttä. Ne jotka eivät pysty kukoistamaan, kuljetetaan muihin maailmoihin jatkamaan matkaansa. Kaikki on hyvin. Kaikki löytävät totuuden olemuksestaan muuttuvissa taajuuksissa. Puhumme energiasta. Puhumme energia-aallosta, johon olette valmistautuneet monta, monta vuotta teidän aikaanne. Kaikki siirretään tilanteisiin, jotka harmonisoivat heidän värähtelytaajuutensa. Kaikki on hyvin."

Kutsun arcturuslaista sieluperhettäni. Voitteko jakaa kanssamme mitään viisautta?

"Huudamme "tulee!" kun valmistaudutte surffilaudoillanne ja tunnette veden mainingit, sen nousevan, laskevan ja nousevan taas. Synnyitte näitä aikoja varten. Muistakaa, että rakkaustaajuuden kriittinen massa, elettynä yksittäisten ihmisten kautta, saavutettiin 2011 ja se on kasvanut eksponentiaalisesti sen jälkeen. Tätä varten te tulitte tänne. Olette eläneet elämiä eri aikajanoilla maan päällä aioneita. Lakatkaa fokusoitumasta ajankohtaisiin tilanteisiin ja tarinoihin, jotka saavat teidät miettimään, mikä on totuus, ja ajatelkaa galaktisesti ja sitten universaalisti. Tietäkää, että ihmisellä on paikka galaksin rakenteessa ja monien olentorotujen galaktisessa perheessä. Teillä on tilaisuus muistaa henkilökohtaisesti ja kollektiivisesti, kuka olette. Tämä rakenteiden romahtaminen – ovat ne sitten fyysisiä, tunne- tai mentaalirakenteita – on osa suurta heräämistä, jota tapahtuu tänä aikana. Tietäkää, että ei-fyysisiä ja "muiden ulottuvuuksien" galaktisia olentoja on auttamassa kaikkialla ympärillänne.

Saatatte tehdä erittäin kovasti työtä uniaikana ja olla uupunut valveaikana. Olkaa lempeä itsellenne, ja sallikaa itsenne levätä. Jos tuntuu siltä, että te ette tee mitään tai ette tee tarpeeksi, tietäkää, että te sisällätte korkeita taajuuksia – olette säteilevä. Tietäkää myös, että valmistaudutte erittäin syvillä tasoilla suureen tietoisuusmuutokseen. Antakaa itsenne vain olla. Antakaa itsenne "olla tekemättä mitään", sillä sisällätte mahdollisimman korkeaa taajuutta ja se voi itsessään olla väsyttävää, oivaltamattanne sitä. Kääntyminen pois ulkoisesta ja kääntyminen sisäiseen – läsnäolo – antaa teille ravintoa ja vahvuutta."

Kiitos. Tunnen, että tämä tuleva rakkausaalto auttaa meitä harmonisoitumaan sieluolemukseemme sekä Maan ja kosmoksen sieluolemukseen. Jatkan puiden hakkaamista ja veden kantamista, kiitollisena.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: anviheriyiyim, etocoxeyajodo, onawuno ja 7 vierailijaa

cron