PÄIVÄKIRJA, OSA 2
Kirjoittanut Suzanne Lie (
www.multidimensions.com)
28.7.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Rakkaat lukijat, teille jotka olette seuranneet kirjoituksiani vuosia, jotkut näistä tarinoista saattavat olla tuttuja, mutta toivon, että voitte liittyä seuraani, kun teemme yhdessä niiden tarinakudelmaa.
II
PÄIVÄKIRJA – Mytrian tapaaminen
- LISA
Lisa ajoi ravintolaan, jossa hän harvoin kävi, mutta hän tiesi, että siellä oli kivoja pöytiä ja pieniä "lokeroalueita". Viimeiseksi hän halusi nyt tavata ketään tuttua. Hän tilasi ateriansa ja vähän teetä, koska hän ei voinut enää ottaa lisää kahvia, ja päätti silmäillä päiväkirjaa odottaessaan ruokaa. Hän avasi seuraavan sivun sen jälkeen, mihin hän oli jäänyt edellisenä iltana, ja löysi uuden luvun, joka kertoi Mytrian löytämisestä.
- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA
Ilmoitan onnellisena, että "pilvikaverini" on lopultakin palannut. Se oli pitkä prosessi, jonka kerron tässä päiväkirjassa. Kerron kauan odotetusta jälleenyhdistymisestä näkymättömän ystäväni kanssa, jonka tunnen nyt "Arcturuslaisena", koska ainoastaan tuon jatkuvan tuen vuoksi pystyn kirjoittamaan tätä päiväkirjaa.
Uskon, että minun on tärkeä nyt jakaa kokemukseni toisten kanssa, koska jatkuvasti laajentuva tietoisuutemme ilmentää ajatuksemme ja tunteemme melkein välittömästi. Jos siis ajattelemme, että meillä on ahdistusta tai jokin sairaus, niin se on todellisuutemme. Toisaalta jos ajattelemme, että meillä on heräämisoireita, niin se on todellisuutemme.
On tietysti aikoja, jolloin olemme sairas tai loukkaantunut. Nuo kerrat tulevat, silloin kun vanhoja tunteita tai muistoja täytyy puhdistaa. Siksi luomme tietyn tilanteen, jossa saamme olla hiljaa ja keskittää huomiomme ITSEEMME, jotta voimme tehdä tämän puhdistuksen.
Koska olen tuntenut olevani sairas melko kauan, tiedän, että on tarinani kertomisen nyt-hetki. Viime yönä näin myös unta, jossa yhdistyin syvään, syvään pelkoon lapsuudessani, josta oli aika päästää irti. Taaskin toivon, etten loukkaa ketään tunnustuksellani, mutta se on minun totuuteni ja vannoin puhuvani tässä vain totuuttani. Tiedän myös, etten ole ainoa, jolla on ollut näitä kokemuksia.
Ollessani lapsi, mielikuvitus vei minut moniin vaihtoehtoisiin todellisuuksiini, jotka tunnetaan usein "entisinä eläminä". Nämä seikkailut loppuivat teini-iässä, mutta palasivat, kun aloin työskennellä ensimmäisen henkisen opettajani kanssa. Monta vuotta seikkailuni olivat maasidonnaisia ja niihin liittyi monta eri aikakautta, jolloin olin mies tai nainen.
Aikuisena aloin saada vierailuja/mielikuvia maapallon ulkopuolelta ja muilta planeetoilta. Ensin tuli Venus. Sitten aloin kuulla Mytriasta Plejadeilla. Tiedän, että olisin voinut saada valvekokemuksen avaruusaluksella käynnistä, mutta sukellan aina pelkoon, kun ajattelen sitä.
Kun seikkailin Venuksella ja Mytrian kanssa, aloin oivaltaa, että pelko johtui siitä, että minut oli kaapattu lapsena ja teini-ikäisenä. Muistin lisäksi, että pelon olivat itse asiassa istuttaneet minut zetat, jotka olivat kaapanneet minut. He laittoivat aivoihini pienen implantin, jotta pelkäisin liikaa kertoa kenellekään kokemuksestani.
Tietenkään muille ihmisille kertomattomuus ei ollut ongelma minulle, koska en voinut kertoa edes unistani tai psyykkisistä kokemuksistani. En kuitenkaan voi sanoa paljon tuosta kokemuksesta, koska minulla on vielä paljastamatta suurin osa yksityiskohdista.
Viime yön uneni kertoi myös minulle, että haavoittunut lapseni tarvitsi huomiotani ja minun täytyi parantaa se, ennen kuin voisin mennä heräämiseni seuraavalle tasolle. Tuossa unessa tunsin kauhun irtoamisestani nukkuvasta fyysisestä itsestä ja epätoivoa palata siihen. Heräsin tietäen, että minun täytyi tarttua haavoittuneen, kaapatun lapseni/teini-ikäiseni ongelmaan.
Aloitan kertomalla sen vähän, mitä muistan noista kokemuksista. Muistan selvästi olleeni kylmällä metallipöydällä, kasvojen katsellessa minua yläpuolelta. Muistan myös teräviä asioita, liian monia teräviä asioita. Olen jo pitkään ollut aikuinen eikä minulle ole tehty mitään leikkausta ja vihaan mennä hammaslääkäriin.
Tunnen täsmälleen, missä implanttini on, ja tunnen pelkoa nyt, kun kerron tämän. Arcturuslaiset kertoivat minulle tänä aamuna, että implantti jättää viestin olla koskaan kertomatta, mitä tapahtui. On vähän enemmän, mutta tämä riittää tällä erää.
Minulle kerrottiin tänä aamuna, että paras tapa parantaa kaapattu lapseni on kertoa tarinani, aivan kuten kohta kerron muista todellisuuksista, joita olen kokenut. Tiedän, että haluan käydä täysin tietoisena Arcturuslaisten luona heidän aluksellaan. Siksi olen sitoutunut tähän prosessiin, jossa kerron elämästäni toisille.
Näen tämän päiväkirjan kirjoittamisen tietoisena toimintana, joka osoittaa minun olevan valmis puhdistamaan vanhat pelkoni, jotta voin antaa täyden rakkauteni ja valoni tämän planeetan heräämiselle totuuteen! En kuitenkaan tiedä, pystyykö kukaan alkuunkaan uskomaan, että kokemukset jotka kohta kerron, voivat olla mitenkään totta.
Silti kerron tarinani, vaikka edes tuomaan selkeyttä omaan elämääni. Kenties jotkut ihmiset joita rakastan, pystyvät edelleen hyväksymään minut ja rakastamaan minua, mutta pelkään, että useimmat heistä eivät pysty. Näin ollen vaikka kirjoitankin tämän päiväkirjan, minun ehkä tarvitsee julkaista se väärällä nimellä. Toisaalta jos he lukevat, mitä olen kokenut elämässäni, he kenties oppivat hyväksymään minut paremmin.
- LISA
"Onko se haaste, äiti?" Lisa mumisi teehensä. Kuitenkin kylvyn ja hyvän ruuan jälkeen hänestä tuntui paremmalta ja hänen täytyi myöntää, miten vihainen hän oli ollut äidilleen. "Mitä hän itse asiassa teki minulle muuta, kuin uskoi eri asioihin kuin minä?" Lisa sanoi jatkuvasti pehmentyen. Lisa oli tilannut jälkiruuan ja jatkoi lukemista odottaessaan sen tulemista.
- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA
Noin vuonna 1995 aloin saada sisäisiä viestejä naispuoliselta plejadilaiselta. Olin kuullut plejadilaisista jossain ja koska olin alkanut muistaa lapsuuteni kaappauksen, etsin lempeämpää ja ystävällisempää muukalaista. Plejadilaiset ovat pitkiä, vaaleita ja erittäin viehättäviä. He näyttävät kovasti ihmiseltä. Siksi kysyin sisäisiltä kanaviltani, voisinko puhua plejadilaisen kanssa, ja sain nimen "Mytria".
Ennen kuin jatkan, minun pitäisi ehkä selittää, mitä tarkoitan "sisäisillä kanavillani". Kävin kasvaessani kirkossa ja sitten olin teininä kirkon ryhmässä, joten näkymättömille korkeammille olennoille puhuminen ei ollut epätavallista. Itse asiassa lapsena puhuin usein pilviolennolleni ja sanoin häntä Jeesukseksi. Jatkoin noita keskusteluja teini-iässä – jonkin aikaa.
Kun olin nuori, sanoin "rukoilemiseksi" sitä, mitä teen yhdistyäkseni toisiin olentoihin. Kun minusta tuli aikuinen ja kävin monien henkisten opettajien luona ja meditointikursseilla, kutsuin sitä "meditoinniksi". Tiesin, etteivät monet ihmiset saaneet sellaisia perusteellisia vastauksia kuin minä, mutta kenties näin oli, koska he eivät kirjoittaneet muistiin kokemaansa.
Siinä pitkä tarina lyhyesti ja nyt lisään ensimmäiset päivämäärät ja viestini Mytrialta.
20.11.1995
"Rakas Mytria, olen pyytänyt saada puhua plejadilaisen kanssa ja sain nimesi. Avaudun vastauksellesi, kun haluan puhua kanssasi. Toivon, että olen pystynyt puhdistamaan itseni riittävästi, jotta voin vastaanottaa viestisi selvästi."
Olin hyvin yllättynyt saadessani:
"Rakas Beverly, olet tosiaan avautunut minulle ja näin voit tietoisesti vastaanottaa viestejä itseni kaltaiselta korkeamman ulottuvuuden olennolta. Olen Alcyonelta ja olen yksi pyhän tulen suojelijoista. Puhun sinulle nyt viidennestä ulottuvuudesta, vaikka voisin kommunikoida kanssasi myös korkeammista ulottuvuuksista. Koska tämä on ensikontaktimme, otan alimman värähtelyni, jotta sinun on helpompi ymmärtää minua.
Vaikka olenkin pyhän liekin suojelija, pyhää liekkiä ei tarvitse suojella vaaroilta meidän maailmassamme, koska kukaan ei vahingoittaisi mitään. Viidennen ulottuvuuden olennot tietävät, että jokainen teko vaikuttaa heihin yhtä paljon kuin ympärillä oleviin. Tekin olette oppimassa tämän oppitunnin. Näin ollen korjaan toteamukseni ja olisi oikeampi sanoa, että autan niitä, jotka haluavat astua violettiin tuleen.
Pyhä tuli on portaali, jonka kautta voidaan matkustaa kaikkialle multiversumissa. Viidennen ulottuvuuden plejadilaisessa maailmassa voimme astua kehoomme ja siitä pois yhtä helposti, kuin te vaihtaisitte vaatteita. Nimittäin kehomme voidaan helposti muuntaa korkeammaksi ulottuvuudeksi palaamalla puhtaaseen henkeen, jotta voidaan matkustaa toiseen ulottuvuuteen.
Henkiset tutkimusmatkailijat tulevat pyhään tuleen ja jättävät kehonsa sinne matkustaessaan hengessä. Kun he palaavat matkoiltaan, he heijastavat ydinolemuksensa pyhään tuleen palatakseen kehoonsa. Kun heidän kehonsa on pyhässä tulessa, he voivat matkustaa turvallisesti tietoisuudessaan minne tahansa haluavat.
Olen yksi Plejadien papittarista, jotka valvovat tuota prosessia. Siksi taitaisi olla parempi sanoa, että suojelen matkustajan kehoa enkä violettia liekkiä. Kuitenkin tittelimme on "liekin vartija". Sinä rakkaani olet ottanut yhteyden minuun, koska olen avoin kommunikoimaan toisista ulottuvuuksista olevien kanssa ja koska tunnen sinut.
Itse asiassa voitaisiin sanoa, että olen fyysisen "sinun" korkeampi taajuus. Tästä syystä sinulla on aina ollut hyvin voimakas tarve kurkottaa arkipäiväisen maailmasi ulkopuolelle. Kun yhdistyt korkeampiin ilmaisuihisi, pystyt kommunikoimaan niin monien korkeampien olentojen kanssa, kuin haluat.
Ymmärrätkö nyt, miten koko elämäsi on ollut valmistelua tuohon palveluun?"
- LISA
"Huh, äiti, aloin seurata kirjaasi, mutta tämä on vain liian paksua", Lisa sanoi vahingossa ääneen, kun hän työnsi päiväkirjan pois melkein kaataen teensä. Yrittäen vain ajatella sanoja niiden sanomisen sijasta, hän ajatteli: "Ei mikään ihme, että isä jätti sinut. Jos hän olisi saanut aavistuksenkin tällaisesta ajattelusta, hän olisi laittanut sinut hullujenhuoneeseen."
Tällä kertaa Lisa ei edes yrittänyt ymmärtää äitiään. Tämä oli selvästi harhainen. Hän avasi laukkunsa, otti rahaa päivällisen maksamiseen ja lähti kiireellä pöydästä.
"Neiti", hän kuuli takaansa. "Jätitte kirjanne." Nuori tarjoilijatar hymyili suloisesti tuodessaan kirjan Lisalle, joka yritti hymyillä ja mumisi: "Kiitos." Lisa ei tiennyt, kumpi oli pahempaa – se että hänen täytyi ottaa tuo hullu kirja mukaansa vai että tarjoilija sanoi häntä "neidiksi".
Lisa alkoi taas hajota. Juuri kun hän ajatteli voivansa kenties mennä äitinsä luo hakemaan apua elämäänsä, hän löytää tämän päiväkirjan, jossa on psykopaattista kirjoitusta. Kävellessään autolle niin nopeasti, kuin pystyi, Lisa etsi autonavaimia ja melkein pudotti samalla kirjan kuraan.
Hän oli hyvin yllättynyt, että hän päätti pudottaa avaimet mieluummin kuin päiväkirjan. "Voi hyvä luoja", hän ajatteli. "Toivottavasti tämä ei ole tarttuvaa." Hänen oli pakko hymyillä, kun hän loksautti auton lukon auki, heitti typerän päiväkirjan takapenkille, kiinnitti turvavyön ja ajoi takaisin äitinsä tyhjälle talolle.
Onneksi sähköt oli edelleen kytketty, koska oli jo pimeään, kun hän pääsi talolle. Lisa pysäköi auton pihaan ja nousi ylös autosta. Yllätyksekseen hän avasi takaoven ja otti päiväkirjan mutisten: "No, ei täällä ole muutakaan tekemistä. Sitä paitsi, kenties lukemalla tämän saan selville, missä hän on."
Lisa työnsi sivuun kaukaisen pelon, että hänen äitinsä oli kuollut tai kadonnut tai kärsinyt jonkin henkirikoksen. "Nyt olen yhtä typerä kuin äiti", Lisa sanoi, kun hän avasi etuoven, sytytti valot ja meni makuuhuoneeseen vaihtamaan vaatteet. Hän tiesi, ettei saisi paljon unta. Ihan siltä varalta, että olisi jotain muutakin kuin typeriä tarinoita, hän tiesi, että hänen täytyi lukea tuo päiväkirja.
Kun Lisa oli sytytellyt valoja, laittanut lämmittimen päälle ja vaihtanut pyjamaan, hän otti lasin viiniä ja istui lempituoliinsa lukemaan. Tässä tuolissa hän oli usein tehnyt kotitehtäviään, ennen kuin lähti collegeen. Hänen äitinsä oli jättänyt sen entiselleen, vaikka hän oli vaihtanut muita huonekaluja.
"Merkitseekö tämä, että hän odotti minua käymään?" hän ajatteli tuntien aika paljon syyllisyyttä, kun hän avasi kirjan. Hän varautui kuulemaan lisää plejadilaisesta naisesta, joka oli "liekin vartija".
- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA
"Mytria aloitti sanomalla: "Vaihtoehtoisten itsejesi kanssa yhdistyminen aloittaa kommunikoinnin niiden kanssa."
- LISA
"Yhdistyisin mieluummin äitini kanssa!" Lisa mumisi ottaessaan kulauksen viiniä. Kenties hänen pitäisi hakea koko pullo? Hänen täytyisi ehkä olla vähän humalassa ymmärtääkseen tätä puppua.
- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA
"Näetkö Kepierin kanssani nyt?" Mytria puhui. "Kepier ja minä olemme sisaria valossa. Olen opiskellut Arcturuksella, mistä hän on kotoisin, ja hän on opiskellut Alcyonella. Rakas Beverly, ota hetki teidän aikaanne käsittääksesi, millaiselta tuntuu kyetä kulkemaan galaksista toiseen vähemmin ponnisteluin, mitä sinulta vaatii ruokakauppaan ajaminen."
- LISA
Lisa pyöritteli silmiään, mutta jatkoi. Siis, hän jatkoi otettuaan pitkän huikan viiniä.
- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA
"Kepier vaikuttaa hyvin feminiiniseltä täällä, vaikka hän onkin androgyyni, koska planeettamme värähtely on niin feminiininen. Kun hän on Arcturuksella, hän näyttää hyvin erilaiselta ja on kuin arcturuslainen "pilviystäväsi"," Mytria jatkoi.
Kerron sinulle nyt joitain asioita elämästämme täällä Plejadeilla. Elämme hyvin yksinkertaisesti suurissa avoimissa keskuskodeissa ja pienemmissä nukkumis- tai meditointihuoneissa. Nukkumisaika ei ole samanlaista kuin maapallolla. Täällä pysymme täysin tietoisena ja kutsumme sitä "meditoinniksi", mitä te kutsutte "nukkumiseksi". Siksi on parempi, jos olemme yksin, koska menemme syvälle tietoisuuteemme laajentamaan tajuntaamme, ja sitten integroimme sen, mitä olemme oppineet jokapäiväisessä elämässämme.
Käytämme huoneitamme myös yhtymiseen kumppanimme kanssa, jos olemme ottaneet sellaisen. Jotkut haluavat elää jumalaisen täydentäjänsä kanssa miehenä ja naisena ja toiset haluavat integroida kaksi osaansa ja elää yhtenä androgyyninä olentona. Se on puhtaasti valinta-asia tässä ulottuvuudessa. Korkeammissa ulottuvuuksissa jakautumista sukupuoliin ei tunneta.
Saamme lapsemme Liekistä kuten Venuksella, mutta jotkut haluavat silti saada kokemuksen raskaudesta ja lapsen synnyttämisestä. Kun sanon "meidän" saavan lapsemme Liekistä, tarkoitan "meillä" mies- ja naispuolista jumalaista täydentäjäparia tai "meitä" yhtenä androgyyninä olentona.
Kummassakin tapauksessa meditoimme ja kouluttaudumme vuosia teidän aikaanne valmistautuaksemme suureen kunniaan olla vanhempi. Ainoastaan parit jotka ovat jumalaisia täydentäjiä, ovat vanhempia yhdessä. Silloin kuin opettajamme ovat kertoneet meille, että värähtelymme on saavuttanut kauniin hopea-violetin sävyn, menemme Liekkiin jumalaisen täydentäjämme kanssa (tai yhtenä androgyyninä olentona).
Kun seisomme violetin liekin edessä, huudamme korkeampiin ulottuvuuksiin nähdäksemme, haluaako joku henki ottaa elämän maailmassamme. Sitten kun henki on päättänyt valita inkarnoitumiskokemuksen Plejadien viidennessä ulottuvuudessa, vanhemmat ja henki työskentelevät yhdessä ja aloittavat prosessin, jota kutsuisitte "syntymäksi".
Yhdessä vanhemmat ja lapsi päättävät, onko heidän kaikkien parasta jäädä Liekkiin, kunnes henki on valmis ottamaan elämän plejadilaisessa maailmassa vai onko hengen parasta tulla naiseen ja käydä läpi raskaus hyvin samaan tapaan kuin maapallolla. Täällä mies ja nainen ovat kuitenkin tasavertaisesti mukana raskaudessa.
Miehen täytyy kulkea säännöllisesti ylös ja alas Liekkiä, jotta henki pystyy vetämään tarpeeksi ydinolemustaan viidenteen ulottuvuuteen luodakseen muodon ja asuakseen siinä. Toisaalta naisen täytyy pysyä poissa Liekistä, kun hän on uuden elämän maadoittava voima.
Kun mies palaa Liekistä kantaen hengen ydinolemusta, hän asettaa sen naisen kohtuun ja sikiölle annetaan äidin rakkautta. Mies syleilee sitten sekä äitiä että lasta, kun kumpikin vanhempi lähettää lapselleen ehdotonta rakkautta ja ääretöntä rauhaa. Nämä kolme pysyy kietoutuneina, kunnes lapsen henki voi vähitellen sopeutua viidennen ulottuvuuden todellisuuteemme.
Jos tällaista raskausmuotoa ei valita, parin tai androgyynin olennon täytyy elää lähellä ja kulkea edestakaisin Liekkiin ja takaisin, kunnes henki on valmis luomaan itselleen viidennen ulottuvuuden muodon. Sitten kuin henki on vauva, se – mies- tai naispuolinen tai androgyyni (lapset voivat syntyä androgyyninä täällä) – siirtyy vanhempien tai yhdistyneen vanhemman kanssa keskusolohuoneeseen.
Keskusolohuone on alue, jolla elää koko suurempi perhe. Sana jota käytämme tästä huoneesta, on vaikea kuulla englanninkielellä. Se kuulostaa "scrdala". Scrdala koostuu saman ylisielun jäsenistä. Seitsemännessä ulottuvuudessa ylisielu on yksi olento. Kun yhteiskuntamme uudet "lapset" siirtyvät alempiin ulottuvuuksiin, ylisielu vartioi niiden viidennen ulottuvuuden osaa, kun ne tekevät jälkeläisiä alempiin ulottuvuuksiin violetin liekin kautta.
Jokainen näistä osista pysyy jatkuvassa yhteydessä kuudennen ulottuvuuden itseensä violetissa liekissä, kunnes niiden uusi muoto pystyy sisältämään niiden suuren elämänvoiman. Vanhemmat pitävät "vauvaansa" jatkuvassa yhteydessä äitiin, isään tai kumpaankin auttaakseen lasta maadoittamaan tietoisuutensa alempaan taajuuteen.
Uusien vanhempien suuremman perheen jäsenet jotka asuvat myös väliaikaisesti scrdalassa, työskentelevät yhdessä auttaakseen plejadialisen todellisuutemme uusia jäseniä sopeutumaan uuteen elämäänsä. Tämä ryhmä on enemmän kuin perhe, koska se toimii yhtenä vanhemmanrakkauden olentona, joka toivottaa uuden elämän tervetulleeksi maailmaamme.
Kun perhe lähtee scrdalasta, elämäntilannevalinnat vaihtelevat sen taajuuden mukaan, mihin resonoidaan. Olennolla joka pystyy olemaan hereillä monissa eri värähtelyissä kerralla – kuten minä – on hyvin eri tilanteita joka tasolla. Tämä vastaa kovasti sinun tilannettasi.
Kolmannessa ulottuvuudessa elät hiljaista ja yksityistä elämää. Neljännessä ulottuvuudessa elät Keijumaassa rakkaiden keijujesi ja luonnon olentojen kanssa ja viidennessä ulottuvuudessa olet minä! Kyllä, rakas, sinä ja minä olemme yhtä.
Olemme saman ylisielun, saman olennon eri ilmaisuja. Kepier on yksi olentomme ilmaisu. IlliaEm on ylisielumme kahdeksannen ulottuvuuden ilmaisu. Ja Jaqual on ylisielumme antareslainen jäsen.
Ylisielullamme on myös monia muita ilmaisuja, joita et ole vielä tavannut. Pian kuitenkin tapaat. Näin on kaikilla maadoittuneilla ihmisillä maan päällä. Kaikilla teistä on ITSENNE oktaaveja, joita ilmaistaan myriadeissa ajoissa, maailmoissa ja ulottuvuuksissa. Koska olet inkarnoitunut ylösnousevalle maapallolle, moniulotteinen tietoisuutesi on jakautunut myriadeiksi ilmaisuiksi valmisteluna maadoittumisellesi kehittyvälle viidennen ulottuvuuden planeetalle.
Kuudennessa ulottuvuudessa olet Venuksella, missä pystyt käymään ITSESI plejadilaisen ja antareslaisen ilmaisun luona ja kommunikoimaan niiden kanssa. Arcturuslainen itsesi resonoi 8-10 ulottuvuuteen ja pystyy liikkumaan myriadien paikkojen välillä, koska se ei tarvitse kotiplaneettaa. Kuudennen ulottuvuuden itsesi matkustaa usein Antaresille sekä Arcturukselle, Siriukselle tai tänne Plejadeille.
Voin nähdä mielessäsi kysymyksen, tapaavatko nämä ITSESI eri osat koskaan? Vastus on "tietysti"! Emmekö tee sitä nyt? Kuitenkin jokainen ITSE on myös eri todellisuus, paljon samaan tapaan kuin ne eri todellisuudet, joita olet kokenut ja muistanut kolmannen ulottuvuuden itsessäsi. Fyysisessä maailmassa nämä itsesi osat erottaa aika ja paikka. Toisissa ulottuvuuksissa eri itset tai todellisuudet resonoivat eri värähtelyyn.
- LISA
"Okei", Lisa pilkkasi. "Tämä riittää minulle – riittää tätä kirjaa ja riittää tätä viiniä! En ole varma, olenko järkyttyneempi kirjasta vai siitä, että äiti jätti minut sanomatta sanaakaan."
Hän oli kuitenkin myönnettävä, että oli ollut melko monta soittoa hänen äidiltään, joihin hänellä oli ollut liian "kiire" vastata. Mutta hän ei ollut vielä valmis ottamaan vastuuta mistään. Hän ei voinut edes myöntää, että hän oli erittäin onnellinen ollessaan poissa kotoa ja miehensä ja jopa lapsiensa luota.
Mikä hänessä oli ollut vikana viime aikoina? Hänestä oli tuntunut tyhjältä sisällä – ikään kuin hänellä ei ollut enää annettavaa. Niinpä hän tuli äitinsä luo saadakseen jotain ja äiti oli poissa! Hän pamautti tyhjän viinilasin pöydälle melkein rikkoen sen, antoi päiväkirjan pudota lattialle ja meni äidin vierashuoneeseen nukkumaan vähän.
Hän yritti olla miettimättä, miksi hän muisti nostaa päiväkirjan ja ottaa sen mukaansa.
Lisä heräsi klo 10. Voi, millainen taivas se olikaan! Kuitenkin heti kun hän nousi istumaan ja tunsi päätä särkevän, taivas oli ohi. Vaikka hänen päänsä halkesi, hänellä oli kummallinen rauhan ja tyyneyden tunne. Sitten heti alkuun hän oivalsi, ettei hän ollut soittanut lapsille tai miehelleen tai ystävälleen, joka auttoi lasten kanssa.
Hän oli ollut vihainen äidilleen, ettei tämä ollut yhteydessä hänen kanssaan, ja hän oli tehnyt saman asian omille lapsilleen. "Sellainen tytär kuin äiti", hän sanoi kurkottaessaan puhelinta, jonka akku oli tyhjä. Sitten hän penkoi matkatavaroitaan. "Voi ei, voi ei, minä kyllä muistin laturin", hän sanoi itselleen.
Onneksi laturi löytyi, puhelimeen tuli virta ja yllätyksekseen hän ei soittanut ensin miehelleen. Ei, hän soitti ystävälleen ensin ja kuuli, että tämä oli se pyhimys, joka hän oli aina ollut, ja hän oli ruokkinut kaikki lapset – omansa ja Lisan – ja vienyt heidät kouluun. Jatkaen pyhimysmäistä käyttäytymistään, hän ei edes kysynyt, milloin Lisa palaisi kotiin.
Lisa oli onnellinen, ettei hänen tarvinnut valehdella niin upealle ystävälle. Hän ei kuitenkaan voinut kertoa ystävälleen totuutta, koska hän ei tiennyt sitä. "Voi kyllä, Cindy, äitini on hävinnyt täysin ja luen päiväkirjaa hänen plejadilaisesta itsestään." Eikä hän voinut kertoa Cindylle, että hän oli onnellinen ollessaan yksin vähän aikaa. Hänen täytyi selvittää jotain muutakin kuin kadonneen äitinsä sijainti.
Miksei hän ollut soittanut poliisille? Miten hän tiesi, että äiti oli ok? Kissalla oli koti, sähkö ja sprinklerit olivat päällä ja puhelimet toimivat edelleen. Äiti ei ole voinut olla kovin pitkään poissa tai kaikki olisi kytketty pois päältä. Mutta miksei hänen äitinsä kertonut, missä oli? Ai niin, hän oli ollut piittaamatta puhelinsoitoista.
Pitkän kuuman suihkun ja lisäkahvin jälkeen hän palasi Mytriaan. Tietysti hänen täytyisi mennä kauppaan, soittaa äitinsä ystäville, jos hän löytäisi äidin puhelinmuistion, ja kyllä, soittaa miehelleen. Mutta tämä ei ollut soittanut hänelle, joten miksi hänen piti soittaa tälle? Hän ei kuitenkaan muistanut katsoa vastaamattomia puheluitaan. Lapset olivat ok ja Cindy huolehti heistä.
Suihkun ja kahvin jälkeen hän oli valmis päiväkirjaan, joka sattui olemaan ihan hänen sänkynsä vieressä. Kahvi toisessa kädessä hän tarttui päiväkirjaan ja palasi "lukion kotitehtävätuoliinsa" katsomaan, mitä muuta Mytrialla oli sanottavana.
- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA
"Jokainen todellisuus tai elämä on erillään, kunnes pystyt tulemaan tietoiseksi siitä. Sitten se on osa kokonaisuutta. Havaintosi kokonaisuudesta lisääntyy, kun tietoisuutesi laajenee.
Lisäksi itsesi jokainen osa voi olla yksilö moniulotteisen ITSESI ykseydessä. Me plejadilaiset haluamme usein pitää osamme yksilöinä, jotta voimme tutkia jokaista todellisuutta syvältä ja läheltä.
Minä, Mytria, pystyn nostamaan värähtelyni viidenteen ulottuvuuteen, jossa voin kommunikoida kaikkien ITSENI muiden aspektien kanssa. Jokainen meistä on yksilö sekä yhtä. Tietysti tämä tilanne on mahdollinen vasta, silloin kun kehomme resonoi ajan ja paikan ulkopuolella."
- LISA
"Mitä?" Lisa kysyi. Ei ihan yhtä äristen, kuin olisi kysynyt edellispäivänä. Jokin vaivasi häntä. Kyllä, se oli uni. Hän ei muistanut sitä, mutta sen tunne vaivasi häntä.
- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA
"Haluan nyt vastata ajatukseesi, miksi sinulta vei niin kauan tuntea läsnäoloni", Mytria jatkoi. "Yhteytesi minuun oli vaikea tuntea, koska se alkaa viidennessä ulottuvuudessa ja tietoisuutesi voi laajentua tuohon taajuuteen vain ollessasi tyyni ja meditatiivinen.
Jos olisit kommunikoinut kanssani aiemmin, se olisi ollut myös liian hämmentävää sinulle. Näetkö, miten paljon vaikeuksia sinulla on nytkin joidenkin käsitysten kanssa, joita olen esitellyt sinulle?"
- LISA
"Kyllä", Lisa vastasi huomaamattaan. Tällä kertaa hänen vastauksensa ei ollut vihainen. Kenties se johtui hänen unestaan.
- BEVERLYN PÄIVÄKIRJA
"On hyvä, että venytät mielikuvitustasi ja tietoisuuttasi hyväksymään sen, mitä tulee pian maailmaasi", Mytria sanoi. "Ennen kaikkea Jumalatar, Äiti Maa, Gaia herää. Hän kuulee pian jumalaisen täydentäjänsä paritteluhuudon eikä enää siedä yhtään epäoikeudenmukaisuutta olemukselleen.
Gaia on häihinsä valmistautuva morsian. Hän kaunistautuu ja jokainen joka yrittää estää sitä, ei nauti seuraamuksista. Siitä tulee upeaa aikaa. Sinä ja muut kaltaisesi olette viimeinkin onnellisia syntymisestänne maapallolle kolmannen ulottuvuuden muotoon.
Sitten koska opitte kaikki rakastamaan täysin elämää kolmannessa ulottuvuudessa, pystytte päästämään irti tuosta elämästä. Teidän ei tarvitse tietenkään päästää irti muodostanne, mutta päästätte irti sen rajoituksista ja erillisyydestä. Fyysinen kehosi on kuin auto, jotka ajat maapallolla, kun se sisältää tietoisuutesi. Sitten kun haluat uuden ja paremman kulkuneuvon tietoisuudellesi, korvaat helposti vanhan. Sinun ei vain tarvitse ottaa lainaa. Luot vapaasti valitsemasi kulkuneuvon.
Odotan innolla monia kommunikointeja kanssasi ja odotan seuraavaa vierailuasi maailmaani.
Mytria"
- LISA
Lisa ei ymmärtänyt, miksi hän ei suuttunut niin kuin aiemmin. Mutta oli kiva olla tuntematta vihaa hetken. Itse asiassa silloin kun hän ei ollut vihainen, hän alkoi ymmärtää, miten vihainen hän oli ollut.
Ei, vihassa ei ollut kyse äidistä. Siinä ei ollut kyse edes hänen miehestään. Hän oli vihainen, koska jotain puuttui eikä hän tiennyt mitä. Hänestä tuntui melkein hyvältä, ennen kuin hänen äitinsä siirtyi ufoihin.
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.