Winninger Toni Ann (mastersofthespiritworld.com) Mestarit

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

18.-25.2.2014 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 02.03.2014 15:30

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger ( www.mastersofthespiritworld.com)
18.-25.2.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:
Mestarit, olen hyvin hämmentynyt kaikesta ristiriitaisesta ravintoon liittyvästä tiedosta. Esimerkiksi, kaikki mitä on kirjoitettu gluteiinista aineena, joka on haitallista monin tavoin, näyttää epäjohdonmukaiselta. Useimmat ihmiset syövät vehnätuotteita päivittäin eikä heillä ole merkittäviä ongelmia. Onko se oikeasti sellaista myrkkyä? Myös jatkuva keskustelu erilaisista rasvoista ja niiden haitallisuudesta on hyvin väsyttävää - kukaan ei näytä tietävän vastausta. Miten tietää, mikä on parasta ihmiskeholle? -Ella. Suomi

Vastaus:
Ihmiskehonne on monin tavoin hyvin herkkä ympäristölleen. Se tapa millä käytätte hyväksenne ruokaa, riippuu solujenne geneettisestä rakenteesta ja niistä aineista, joiden kanssa olette olleet kontaktissa ja jotka ovat voineet käynnistää allergiaa vastaavan reaktion kehossanne. Kaikissa ihmisissä ei ole ravinnon osalta mitään yhteistä tekijää. Se tappaa toisen, mitä toinen voi syödä.

Ruoka on fyysisen kehon polttoainetta. Aivan kuten moottoriajoneuvojen erityyppiset moottorit vaativat erityyppistä ja -laatuista bensaa, erilaiset kehot voivat käyttää tai torjua eri ruoka-aineita ravintotarvettaan turvatessa. Sinun on selvitettävä, millainen ruoka-aineyhdistelmä antaa tehokkaimmin voimaa sinun moottorillesi.

Jos perheesi geenit sietävät kolesterolipitoista ruokaa tai kukoistavat siitä, voit syödä pekonia ja kananmunia aamiaiseksi joka päivä ja rasvaista ruokaa aina halutessasi ilman varallisia vaikutuksia. Jos kolesteroli on perheongelma, kanamuna viikossa voi tukkia valtimosi ja aiheuttaa sydänongelmia.

Gluteiini voi olla ongelma eri syistä, mitkä enimmäkseen liittyvät geenimuunneltuihin jyviin. Kun on haluttu lisätä satoa ja tehdä viljasta vastustuskykyisempää hyönteisille ja homesienelle, tiedemiehet ovat muuttaneet siementen geenejä. Nämä muunnokset ovat kuin happoa herkimpien ihmisten elimistölle, mikä aiheuttaa samanlaisen reaktion kuin myrkyn nieleminen. Toisille ihmisille ei ole vaikutusta, koska heidän kehoonsa on rakennettu muutostoleranssi.

Ihmiskeho on hyvin monimutkainen lajitelma järjestelmiä, joista kukin sietää vaihtelevassa määrin ulkopuolista sekaantumista. Kysymykseesi ei ole vastausta. Vaatii yritystä ja erehdystä katsoa, onko joku allerginen pähkinöille, äyriäisille, gluteiinille tai jollekin muulle ruoka-aineelle.

Kysymys:
Mestarit, minulla on äärimmäinen ahtaanpaikankammo ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä pahemmaksi se tulee. Muistan, että minun käskettiin mennä vesisäiliöön ja ovi lukittiin ja hukuin mustaan veteen. Muistan myös olleeni kissojen pelastaja ja kuolin ja ne söivät minut ja ryömivät ympäri kehoani - en pidä kissoista tänä päivänä. Minulla on myös hämäriä muistoja elävänä hautaamisesta. En voi matkustaa enää lentokoneessa - tilanne on niin paha. Voitteko auttaa minua selvittämään tämän? -Marlene, USA

Vastaus:
Kaikki nämä muistot ovat elämänoppitunteja useista entisistä elämistä. Niiden kaikkien yhteisenä tekijänä on oleminen ahtaassa paikassa, mikä johti suoraan tai epäsuoraan kuolemaasi. Ne kummittelevat nykyelämässäsi, koska jokaiseen sisältyi elämänoppitunteja, joita et ymmärtänyt tai oppinut, ja toit negatiivisen energian tähän elämään yrityksenäsi ratkaista ne. Voimakkuus lisääntyy iän myötä, koska muistat enemmän ja enemmän faktoja ja viet itsesi taas näihin tapahtumiin.

Oppituntina ei ole kahlehtimisen käsitteleminen, vaan niiden tekijöiden ymmärtäminen, jotka johtivat kahlehtimiseen. Vesisäiliötilanteessa käsittelit pettämistä ja toisten kontrolloitavana olemista. Olit elämäniloinen ja määräaikainen palvelija, joka kyseenalaisti aina auktoriteetin. Toiset palvelijat olivat kyllästyneet siihen, että aiheutit heille kaikille aina vaikeuksia, joten he päättivät hankkiutua eroon sinusta. He kertoivat isännälle, että olit karannut. Kuolit täynnä petetyksi tulemisen ja uhman tunnetta. Sinun on päästettävä irti vihasta ja annettava anteeksi murhaajille, että he suojelivat omia intressejään.

Elämässä kissojen kanssa olit mykkä etkä pystynyt koskaan saamaan ajatuksiasi perille muille. Päätettiin, että kelpasit vain eläinten hoitamiseen eläintarhassa. Kovat ajat iskivät tuolle alueelle eikä ollut rahaa eläinten ruokaan. Kun menit eläinaitaukseen eikä sinulla ollut riittävästi ruokaa kissoille, ne menivät paniikkiin ja hyökkäsivät kimppuusi. Kuolit turhautumiseen siitä, ettei sinulla ollut ääntä, mikä on sama kuin toisten kontrolloitavana oleminen ilman mitään omaa valtaa. Oppituntina on ottaa oma voimasi takaisin, puhua suoraan ja luottaa itseesi.

Sinut haudattiin elävänä, kun karkasit ja piilouduit kiusaajilta. He kiusasivat sinua, koska sinulla oli huulihalkio eikä silloin ollut vielä kirurgiaa sen korjaamiseen. Tämän oppitunti on hyväksyä itsesi sinä suurenmoisena sieluna, joka sinulla on kehossasi. Ulkokuori ei merkitse mitään.

Jos työstät näitä vanhoja oppitunteja ja ymmärrät ne, et tunne enää, että kontrollisi ulkopuoliset asiat rajoittavat sinua. Näin ollen näet lentokoneet ja autot kuluneuvoina ja pienet paikat pelkästään pieninä paikkoina.

Kysymys:
Mestarit, tapasin viime vuonna miehen ja olimme yhdessä vain vähän aikaa, koska olin hyvin huolissani hänen vihaisesta käyttäytymisestään. Hän valitti paljon ja oli töykeä minulle joskus, mutta toisaalta hän oli erittäin ystävällinen. Olin liian huolissani tuodakseni hänet kotiini ja perheeni luo. Katkaisin suhteeni häneen, mutta pidin hänestä, ja kolme kuukautta myöhemmin hän alkoi tapailla naapuria. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun tällaista tapahtuu minulle. Minulla on pelkoja suhteisiin liittyen. Auttakaa minua. Kuka tämä mies on? Mikä minussa on vikana? Mikä on oppituntini? Koko elämäni on pysähtynyt pitkäksi aikaa. -Adriana, Brasilia

Vastaus:
Haluat epätoivoisesti romanttisen suhteen. Kaikkien miessuhteidesi alussa annat heidän kohdella sinua mielensä mukaan, koska tunnet sen olevan tarpeellista saadaksesi heidät pysymään maisemissa. Sinulla on voimakas tarve olla tarvittu. Et rakasta tai arvosta itseäsi. Se ei tee vielä hyvää suhdetta, että joku voi olla sinulle kiva 10% ajasta. Vaadi kumppania, joka jakaa ja välittää 100%:sti.

Suhdepelkosi tulee asettumisesta tilanteeseen, missä olit jonkun lelu tai hiekkasäkki - kaikki tämä sen minimaalisen huomion vuoksi, mitä se toi sinulle. On aika hyväksyä se tosiasia, että sisälläsi on kaunis sielu, joka ansaitsee rakkautta ja välittämistä. Seuraava askel on vaatia tämä, ennen kuin päästät uutta miestä elämääsi.

Tee affirmaatioita siitä, miten näet elämäsi kehittyvän lähitulevaisuudessa. Affirmoi itsellesi, että sinulla on valta siihen, kuka tulee elämääsi. Affirmoi, että ansaitset tulla kohdelluksi sinä suurenmoisena sieluna, joka olet. Affirmoi, ettet salli itsesi ajatella yhtään negatiivisesti siitä, että annat toisen kontrolloida itseäsi saadaksesi vähän romantiikkaa. Ota takaisin voimasi ja luo uusi "sinä" ja uusi maailma, missä voit leikkiä.

Kysymys:
Mestarit, lääkemarihuana näyttää marssivan esiin helpottamaan kohtauksia ja monia muita vaikeita sairauksia. USA:ssa on ollut tarinoita ihmeparantumisista ja samaan aikaan tarinoita ilmestyy myös Australiassa. Onko tuossa kasvissa yhtä parasta osaa epilepsian hoitamiseen? Ja mikä osa hoitaa parhaiten tytärtäni? -Diane, USA

[USA:n lakien noudattamiseksi, Henkimestarit eivät diagnosoi lääketieteellisiä tiloja tai määrää lääkkeitä niihin. Lukijat ehkä haluavat katsoa yksityiskohtia Mestarien parantamista koskevasta kirjasesta/e-kirjasta.]

Vastaus:
Monia tutkimuksia on käynnissä ja niillä on ollut erilaisia tuloksia potilaisiin. Kemialliset aineet vaikuttavat eri tavalla jokaiseen ihmiseen. Aivan kuten kaikki potilaat eivät saa apua tavallisista epilepsialääkkeistä, sama pätee eri marihuanamuotoihin.

Huumeiden käyttäjät polttavat marihuanaa THC-kemikaalin päihdyttävien vaikutusten vuoksi. Jotkut epilepsiasta kärsivät ovat havainneet tämän aineen minimoivan kohtauksia. Joidenkin marihuanatyyppien toinen merkittävä kemikaali - cannabidiol (CBD), mikä ei ole psykoaktiivinen - on useimpien mielestä se aine, mistä saadaan suurin helpotus. Sillä on lisäetuna, ettei se anna huumaavaa tunnetta, mitä on hyvin suotavaa sellaiselle, joka haluaa vain lääkehyödyn.

On vaikeaa löytää CBD-pitoista marihuanaa, koska tällä hetkellä sitä etsivät vain epilepsiasta kärsivät. Tästä kasvista uutettu öljy olisi hyödyllisintä tyttärellesi. Monet sairaalat tekevät marihuanatutkimuksia ja etsivät osallistuvia potilaita. Kysele asiasta ja pystyt ehkä saamaan tyttäresi sellaiseen tutkimukseen mukaan.

Coloradossa on järjestö, jota pyörittää kuusi veljestä, ja heillä on lupa kasvattaa lääketieteellistä marihuanaa. Heillä on lajike nimeltään Charlotte's Web, mikä on nimetty ensimmäisen epilepsialapsipotilaan mukaan, jolle he hankkivat öljyä marihuanastaan. Hänen kohtauksensa ovat nyt erittäin minimaalisia.

Kysymys:
Mestarit, olen 43-vuotias homo Suomesta. Toivon löytäväni elämänkumppanin. Miksi täällä maan päällä on oltava niin vahva ja on oltava paljon omaa voimaa? Mitä teen, kun miehiä tulee ja on resonanssia, mutta he ovat naimisissa? Miksi henkiset ihmiset ja universumi eivät puhu seksuaalisuudesta? Okei, se on minun oppimistani varten ja se on todella rankkaa minulle. Minun täytyy ottaa vastuu siitä, mutta miten? Mikä on pääoppimisaiheeni tässä? Itseni rakastaminen? Joo, tiedän sen, mutta voitteko antaa minulle täsmällistä tietoa siitä, miten rakastan itseäni ja toimin vastuullisesti, koska ihmiset eivät siedä homomaailmaani? -Markku, Suomi

Vastaus:
Maapallo on kaksinaisuus ja sitä kontrolloi uskomusjärjestelmä, mikä sanoo, että egon on tuomittava kaikki arvon määrittelemiseksi. Sielut tulevat maan päälle oppiakseen ymmärtämään ja käyttämään keskeisiä voimiaan Lähteen osana. Kaikki ihmiset ovat kaikkivoimaisia, suurenmoisia, kaikkitietäviä ja kaiken luovia, mutta he eivät tiedä sitä, koska he tulevat kehoon muistinsa menettäneenä.

Maan päällä sielut työstävät niitä ennalta valittuja oppitunteja, joita he halusivat tutkia. Heidän ensimmäinen tarkoituksensa on löytää, keitä he ovat (sieluja) ja mitä kykyjä he voivat käyttää tämän elämän kokemisessa. Kuten mainitsit, pääkäännekohta elämässä tapahtuu, silloin kun opit rakastamaan itseäsi. Sinun ei tarvitse rakastaa kaikkea, mitä päätit kokea, mutta rakasta sitä, että ylipäätään lähdit matkalle.

Sitten kun hyväksyt potentiaalisi ja rakastat sitä, teet työtä oppituntien ilmentämiseksi. Ne ilmenevät peloista ja epäilyksistä, joita tulee esiin. Päätit olla homo, koska olit päättänyt kokea ahdasmielisyyttä, vihaa ja monitulkintaisuutta. Halusit myös löytää itsestäsi voiman olla piittaamatta toisten tuomitsemisesta ja hyväksyä sisäisen rakkauden.

Siihen saakka kunnes rakastat itseäsi, et pysty rakastamaan ja jakamaan elämää toisen kanssa. On helppoa valita etäältä ihminen, jonka kanssa luulisit ehkä olevasi onnellinen, mutta suhteet eivät ole sellaisia. Niiden on oltava keskinäisiä. Samalla tavalla on helppoa uneksia tehokkaasta autosta tai upeasta kartanosta, mutta se ei ole mahdollista, ellei ole keinoja niiden saamiseen.

Jonkin ilmentämiseksi sinulla on oltava uskoa itseesi ja kyky kertoa itsellesi, että ansaitset sen. Sitten sinun on tuotava elämääsi ihminen, joka sopii ehtoihin - sinun tapauksessasi sinkku, homo ja suhdetta etsivä. Keskity näihin ominaisuuksiin ja lähetä viesti universumille.

Kysymys:
Mestarit, uskon teidän voivan tuntea turhautumiseni, kun minun täytyy käsitellä samoja toistuvia ongelmia. Vaikka tekisin mitä, tekojeni tulokset ovat lyhytaikaisia. Kun tunnen kiitollisuutta positiivisista terveysvaikutuksista, välittömästi seuraavana päivänä tai seuraavalla viikolla palataan lähtöruutuun. Minulla ei ole aavistustakaan, miksi minulta alkaa lähteä paljon hiuksia, vaikka käyn hoidoissa, enkä pysty lihomaan ja palauttamaan lihasmassaa erilaisista Ayurveda-lääkkeistä huolimatta. Olen vasta 24-vuotias ja tiedän, että ikääntyminen on vääjäämätön osa elämää, mutta koen sitä nopeasti. Yritän parhaani, mutta mikään ei näytä toimivan, ja on pelottavaa tuntea, että itse kehoni on sairaus. Miten käsittelen terveysongelmani tai miksi edes koen näitä ongelmia? -Vaishnavee, Singapore

[USA:n lakien noudattamiseksi, Henkimestarit eivät diagnosoi lääketieteellisiä tiloja tai määrää lääkkeitä niihin. Lukijat ehkä haluavat katsoa yksityiskohtia Mestarien parantamista koskevasta kirjasesta/e-kirjasta.]

Vastaus:
Jonkin tavoitteen saavuttaminen ei tee siitä ehdotonta, että pystyt aina nauttimaan tuosta tilasta - ellet jatka sen tekemistä, mitä sinun oli tehtävä tuon tavoitteen saavuttamiseksi. Kun visualisoit ja ilmennät jonkin ongelman poistuvan, se ilmestyy takaisin, ellet jatka työtä nähden itsesi vapaana tuosta ongelmasta. Tulosten lyhytaikaisuus merkitsee vain, että olet lipsunut takaisin vanhoihin uskomusmalleihin tai unohtanut täysin tekemäsi työn.

Olet lipsunut itserakkaudesta takaisin uhrimentaliteettiin, missä sinun on helppoa hyväksyä "voi minua raukkaa" -leima. Asiat joihin laitat eniten ajatuksiasi ja pelkojasi, ovat energioita, joita universumi luulee sinun haluavan kokea. Silloin kun samaistut johonkin vaivaan, hyväksyt tiedostamatta, että sen pitää olla olemassa.

Ala affirmoida täydellisestä terveydestä, fantastisesta fyysisestä voinnista ja upeista hiuksista. Ota vastuu omasta terveydestäsi. Älä syytä terapeutteja. Näe jokainen hoito askeleena affirmaatioidesi toteutumiseen.

Älä näe kehoasi sairautena. Näe kehosi "epämukavana" ja se tarvitsee saattaa takaisin tasapainoon. Poista energiastasi paniikki, jonka olet päästänyt sisään, ja löydä mentaalinen, tunne- ja henkinen tila, missä voit ladata kaikki fyysiset alueesi takaisin tasapainoon.

Elä nyt-hetkessä ja tartu joka tuntemukseen, kun sellainen tulee. Etsi, mistä se tuli ja miksi se on olemassa. Asenteesi kutakin testiä kohtaan määrää sen tuloksen.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

4.-11.3.2014 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 19.03.2014 19:35

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (www.mastersofthespiritworld.com)
4.-11.3.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, olen hämmentynyt eräästä asiasta, mitä alkoi tapahtua pikkuveljeni kuoltua. Saan automaattikirjoitusta, jos pidän kynää pareilla. Keskusteluja, tarinoita, ajatuksia, symboleja, kaikenlaisia viestejä eri lähteistä, mutta pääasiassa veljeltäni. Huolenaiheeni on, onko se edes todellista vai olenko vain tulossa hulluksi? Miten pidän egoni sivussa, jos se on todellista? Miten muodostan luottamuksen itseeni ja kynääni ja mitä tarkkaan ottaen teen tällä lahjalla? Tiedän, että voisin ehkä selvittää tämän itse, mutta teiltä kysyminen oli yksi ajatus. –Manta, Suomi

Vastaus:

Ulottuvuuksien välisellä kommunikoinnilla on monia muotoja. Jotkut ihmiset saavat kuvia, jotkut saavat ajatuksia, toiset kuulevat ääniä tai viesti kanavoidaan heidän kehonsa kautta kirjoitusvälineellä paperille. Mitään näistä menetelmistä ei voi tapahtua, jos vastaanottaja ei salli sen tapahtua.

Kun pikkuveljesi meni Kotiin, rakastit häntä niin paljon, että toivoit kontaktin säilyvän. Hän halusi myös kyetä antamaan sinulle neuvoja. Silloin kun olet rentona tai puolimeditatiivisessa tilassa, hän tulee helposti tietoisuuteesi ja käyttää kehoasi. Useimmat kirjoitukset ovat olleet häneltä. Ne ovat siltä persoonalta, jonka muistat veljenäsi, mutta myös hänen hengeltään, millä on ollut muita elämiä ja mikä vaikuttaa ehkä joltain toiselta yksilöltä.

Viestejä joita tulee jonkinlaisesta henkilähteestä, on vaikea vahvistaa ihmistieteellä. Sinun on katsottava, mitä tuntemuksia nämä lähetykset tuovat. Resonoivatko ne kanssasi? Tuntuvatko ne siltä, mitä tuntemasi ihminen sanoisi?

Totta vai epätotta? Kenen todellisuudessa? Sinulle ne voivat olla hyvin todellisia, mutta jollekin joka ei tuntenut veljeäsi tai joka ei usko kuoleman jälkeiseen elämään, ne ovat fantasiaa. Huolehdi vain siitä, miten sinä samaistut näihin sanoihin. Ja miksi egosi olisi lainkaan mukana? Tuhannet ihmiset osaavat kommunikoida henkien kanssa – kaikki osaavat, jos he yrittävät ja uskovat osaavansa.

Lakkaa murehtimasta asiaa. Jos se tekee olosi epämukavaksi, laita se sivuun joksikin aikaa. Tai voit antaa sen tapahtua aina, kun se alkaa, ja laittaa kirjoitukset sivuun luettavaksi jonain muuna aikana, mitä tunnet niistä silloin. Neuvo: kun tämä prosessi alkaa, ilmaise universumille aikomus, että haluat vastaanottaa viestejä vain valo-olennoilta. Henget eivät koskaan esitä vaatimuksia tai käske tekemään jotain – ne tarjoavat vain neuvoja.

Sinulla on mahtava tilaisuus palvella muita olemalla kommunikointikanava henkien ja vielä kehossa olevien välillä. Katso, kehittyykö tämä. Sinulla ei ole velvollisuutta tehdä mitään. Anna elämän vain virrata ympärilläsi ja katso, miten sovit mukaan.

Kysymys:

Mestarit, miksi olen niin herkkä? Miksi itken katsellessani tv:stä, miten ihmiset kohtelevat toisiaan tai ovat julmia eläimille jne.? Miksi luotan niin vähän ihmisiin? –Amanda, Australia

Vastaus:

Puhut tunnereaktioista ärsykkeisiin. Joskus on suora yhteys ja laukaistaan välittömästi kyyneliä tai väristyksiä ja toisilla kerroilla kyse on samanlaisesta, muttei identtisestä ärsykkeestä. Tuot pintaan elämänoppitunteja, joita ei ole käsitelty täysin entisissä elämissäsi. Nämä ovat varoitussignaaleja, ettei kaikki ole oikein maailmassasi ja sinun täytyy tehdä työtä tukosten selvittämiseksi.

Silloin kun itket, koska luet tai katselet ihmisen epäinhimillisyyttä ihmistä tai eläintä kohtaan, asetut sorretun asemaan. Sinulla on ollut lukuisia tilanteita elämissäsi, joissa et pitänyt puoliasi pahoinpitelyä vastaan. Siedit huollettaviesi pahoinpitelyä puuttumatta asiaan. Itket nyt kaikkea sitä epäoikeudenmukaisuutta, minkä sallit tai mihin osallistuit.

Kun tämä tapahtuu uudestaan, pysähdy ja kysy itseltäsi, miltä sinusta tuntuu. Meneminen tuntemuksiin käsittelee tunteitasi eikä vain ajatuksia, joita sinulla kulkee päässäsi. Kun tunnistat epämukavuutesi syyn, pystyt käsittelemään sen päästäen irti otteesta, mikä sillä on sinuun. Tee tämä näkemällä se oppitunniksi, minkä nyt ymmärrät ja mitä ei tarvitse toistaa.

Ala rakastaa itseäsi osallistumisesta tähän upeaan oppimiskokemukseen. Luottamusongelmasi on kaksiosainen. Ensinnäkin olet asettanut liikaa odotuksia toisten käyttäytymiselle eivätkä ne koskaan toteudu. Lakkaa yrittämästä kontrolloida, mitä toiset tekevät. Toiseksi haudot ajatusta, että kaikki aina valehtelevat sinulle, tuottavat pettymystä ja hylkäävät sinut.

Käytä vetovoimanlain periaatteita tuomaan kaikkia oikeita energioita itsellesi. Näe itsesi olevan tekemisissä vain niiden ihmisten kanssa, jotka ovat totuudenmukaisia. Torju kaikki negatiiviset ajatukset ja korvaa ne positiivisilla mahdollisuuksilla. Maailmasi muuttuu.

Kysymys:

Mestarit, tunnen, että elämäni suurin oppitunti on anteeksianto. Lapsesta saakka olen antanut anteeksi ihmisille, jotka ovat jollain tavalla satuttaneet minua. Ensin oli äitini, sitten setäni, veljeni ja nyt aviomieheni. Olen antanut aina anteeksi ja elän rauhassa heidän kanssaan. Kuitenkin vaikka olen antanut anteeksi miehelleni, minulla on valtava halu jättää hänet ja päästä kauas hänen vaativasta ja ylimielisestä persoonastaan. Hänen kanssaan minulla ei ole mitään omaa tahtoa. Tunnen, ettei minun pitäisi enää sallia tätä elämässäni. Mutta pelkään, että minulla on vielä jokin tärkeä tehtävä hänen kanssaan. Onko oikein jättää hänet ja siirtyä eteenpäin elämässäni, oppien rakastamaan ja kunnioittamaan itseäni? Vai pitäisikö minun pysyä hänen rinnallaan varmistamassa, että teen kaiken juuri niin, kuin suunnittelin ennen inkarnoitumistani? –Mary, USA

Vastaus:

Ihmiset voivat satuttaa sinua vain, jos annat heille luvan siihen. Kaikki nämä tilanteet ovat liittyneet oppitunteihin, joita halusit oppia. Kun annat anteeksi jonkin tapahtuman itsesi ja toisen välillä, jonka tunnet tahallaan satuttaneen sinua, oivallat, että se oli oppitunti, eikä sinun tarvitse enää saada noita tapahtumia toistumaan elämässäsi. Löydät rauhan testeistä, joihin et enää reagoi.

Aviomiehesi on täysin eri tapaus. Hän ei ole elämässäsi ainoastaan, jotta sinut saadaan oppimaan, miten toinen voi vaikuttaa elämääsi. Hän on siinä ottaaksesi selvää itsestäsi ja oppiaksesi analysoimaan, käyttämään erottelukykyä ja käsittelemään omia kykyjäsi.

Olet sielu, jolla on uskomattomia kykyjä, muttet ole käyttänyt mitään niistä täyttymyksen tuomiseksi elämääsi. Olet jatkanut sillä ajatuksella, että vanhempia ja/tai niitä joille sinun on oltava kuuliainen syystä tai toisesta, on toteltava. Tämä oppitunti liittyy itsesi hyväksymiseen ja sen vaatimiseen, mikä on sinun. Sinun on opittava kunnioittamaan itseäsi, rakastamaan itseäsi ja lakattava olemasta kaikkien hiekkasäkki.

Sinulla on aviomiehesi kanssa jäljellä vain sen kertominen, ettet aio enää sietää hänen itsekästä ja egoistista käyttäytymistään. Suunnittelit löytäväsi itsesi ja oman voimaksi – pidä siis kiirettä.

Kysymys:

Mestarit, voisitteko selkeyttää minulle, missä hierarkiajärjestyksessä tulevat Buddha, Jeesus Kristus, Maitreya, M. Trivedi, Grigori Grabovoi ja muut, jotka auttavat ihmiskuntaa tehden ihmeitä jne. – kuka tulee ensimmäisenä? Vai tekevätkö he yhteistyötä? Mitä kukin tekisi auttaakseen? Ovatko Maitreyan energialähetykset tehokkaita? Voisitteko myös selittää artikkeleita, jotka syyttävät Maitreyaa antikristukseksi? Olen kiitollinen avustanne –Maria, Puerto Rico

Vastaus:

Monet nimet joista kysyt, ovat nimi niille persoonallisuuspiirteille, joita saattaa olla, jos he tulisivat kehoon maapallolle ja osallistuisivat asukkaiden koulutukseen ja valaisemiseen. Hierarkioita ja uskonnollisesti vaadittuja ominaisuuksia ei ole missään muualla kuin planeettanne kaksinaisuudessa.

Uskonnollisissa, okkulttisissa ja filosofisissa järjestöissä on hyvin jäsenneltyjä vaatimuksia niiden noudatettavaksi ja uskottavaksi, jotka seuraavat kyseistä ryhmää. Joitain sääntöjä muodostettaessa liitetään toteamuksia ihmisiin, joilla tiedetään olleen näitä ominaisuuksia. Jotkut näistä oletetuista mestareista ovat osa kansanperinnettä tai legendaa. Jos ne perustuvat ihmisiin, jotka elivät maan päällä, noilla sieluilla oli yhtä monia egon kontrolloimia ihmispiirteitä kuin tavallisella ihmisellä, mutta he voittivat ne ylösnoustakseen henkisesti.

Kaikki sielut ”lohkottiin” Lähteestä määrittelemättömän tilan ehdottomasti rakastavassa ilmapiirissä. Jokaisella sielulla on identtiset kyvyt ja voimat. Jotkut ovat käyttäneet taitojaan auttamaan maan päällä kamppailevia sieluja, jotka eivät vielä muista omia kykyjään. Tässä tilassa ei ole ehdottomasti mitään negatiivisuutta, joten ”anti-” mikään ei voi olla peräisn sieltä.

Monet ovat opettaneet sielujen kyvystä murtautua pois rakenteesta ja alkaa ajatella itse käyttäen valinnanvapauttaan siinä, minne menevät ja mitä tekevät – ja erityisesti mitä uskovat. Sinun pitäisi tutkia kaikkia näitä uskomuksia, joista kysyt, ja katsoa, ovatko ne tärkeitä elämällesi. Jos ne ovat tärkeitä, kuka teki sen päätöksen, että ne ovat? Miltä sinusta tuntuu jokainen tuomio? Kontrolloiko tuomitseminen sinua? Tämä indikoi, että ego ohjaa kiinnostustasi. Kun päästät irti egosta, hyväksyt kaikkien mielipiteen asioista, vaikkeivät ne resonoikaan sinun kanssasi. Elä niiden uskomusten mukaan, jotka tuntuvat hyviltä sinulle, ja ole piittaamatta kaikista muista.

Kysymys:

Mestarit, en ole voinut saada lapsia ja nyt edistyn lopulta munasolun luovuttajan kanssa. Mitkä ovat oppituntini tässä hedelmättömyydessä ja parantumattomuudessa perinteisen ja holistisen lääketieteen keinoin? Uskon, että sielu määrätään, silloin kun munasolu ja siittiö kohtaavat ja syntyy elämää. Tiedän, että sielut valitsevat vanhempansa, ulkonäkönsä ja kaiken. Omassa tapauksessani käytetään jonkun toisen munasolua ja aviomieheni spermaa ja sitten minä kannan lapsen. Olen hyvin hämmentynyt, peloissani ja tunteet ovat sekavat. Mikä on siis luovuttajan rooli tässä? Tarkoitan, että onko sielulla sopimus luovuttajan kanssaan, koska lapsi on geneettisesti yhteydessä häneen? Vai valitseeko sielu minut ja mieheni vanhemmikseen? Miten tämä toimii? –Nimetön, Intia

Vastaus:

Sinulla on taipumus ajatella liikaa ongelmiasi. Sinulla on hyvin yksityiskohtaisia odotuksia ja haluja ja pelkäät kaikkea, mikä poikkeaa suunnitelmistasi. Yksi elämänoppituntisi on oppia hyväksymään toiset ihmiset ja vaihtoehtoiset tavat tehdä asioita. On opittava kärsivällisyyttä ja joustavuutta.

Sieluja ei määrätä tiettyyn aikaan. Sinä ja miehesi olette tehneet sopimuksen tuon lapsen sielun kanssa ollessanne vielä Kotona. Tämä sielu tulisi mihin tahansa solujoukkoon, mikä on määrätty perheellesi. Se olisi voinut tapahtua luonnollisin keinoin, keinohedelmöityksellä tai adoptiolla.

On ymmärrettävää olla peloissaan tästä tilanteesta, minkä kanssa et ole täysin sovussa. Pelkosi on estänyt monia menetelmiä, joita kokeiltiin aiemmin. Älä anna se estää onneasi lapsen saamisesta. Munasolu ei ehkä tule kehostasi, mutta se kasvaa kehossasi. Elätät sitä syntymään saakka ja vaihdatte verta ja ravinteita. Se ei tunne luovuttajaa, vaan on olemassa sinun vuoksesi. Se on sinun lapsesi.

Lapset kehittävät perheominaisuuksia enemmän ympäristöstä kuin geeneistä. Opeta lasta niin, kuin se olisi peräisin sinun munasolustasi. Luovuttaja antoi vain muutaman munasolun, ilman sinua homma ei edistyisi pidemmälle. Ole ylpeä siitä, että saatat lapsen laskettuun aikaan ja tuotat onnellisen ja terveen vauvan.

Isäsi on kanssamme ja hän haluaa vain sinun onneasi. Sinusta tulee fantastinen äiti, jos yrität sitä.

Kysymys:

Mestarit, synnyin ateistiperheeseen. Käännyin 13 vuotta sitten islaminuskoon ollessani 15-vuotias. Minulla on aina ollut erittäin vahva usko. Joulukuussa isäni kuoli syöpään. Sillä hetkellä kun hän veti viimeisen kerran henkeä ja kuoli, tunsin menettäneeni uskon ja minulla oli hyvin voimakas tarve mennä tapaamaan selvänäkijää, mikä on kielletty islamissa. Hän kertoi minulle, että minulla on suuret voimat ja voisin tehdä samaa kuin hän, mutta estän sen, ja että minulla on monia henkiä ympärilläni. Olen hämmentynyt siinä, mihin uskon nyt, ja mietin, olenko oikealla polulla. Minulla on ensi viikolla aika toiselle selvänäkijälle saamaan lisää opastusta. –Jen, Englanti

Vastaus:

Sinulla on aina ollut tarve siihen, että sinulle sanotaan, mitä teet. On hyvin helppoa omaksua toisen antamat määräykset ja olla ottamatta mitään vastuuta niistä säännöistä, joiden mukaan elät. Islam antaa hyvin kauniin tavan elää. Se kattaa täysin kaiken toiminnan elämässäsi – miten käyttäydyt, miten puhut, miten ajattelet, mitä puet yllesi, mutta ennen kaikkea mitä uskot.

Teininä etsit tätä kontrollointia, koska mikään ei ollut antanut sitä, ja tunsit olevasi tyhjiössä. Uskonto ei yksinään selitä, miksi pahoja asioita tapahtuu hyville ihmisille, joten isäsi kuoleman myötä tunsit sen pettäneen sinut. Olit hiljattain kuullut selvänäkijöistä ja ajattelit, että he voisivat 1) sanoa sinulle, mitä tehdä ja 2) ottaa kontaktin isääsi neuvojen saamiseksi.

Kaikilla sieluilla on kyky kommunikoida ulottuvuuksien läpi ei-fyysisten sielujen kanssa. Niiden on hyväksyttävä, että niillä on kyky yhdistyä, tai sitä ei koskaan tapahdu. Sinulla on ollut monia inkarnaatioita ja olet oppinut paljon. Tässä elämässä et ole hyväksynyt luontaisia voimiasi ja kykyjäsi. Rentoutuminen on lähtökohta.

Riippuvuus toisista ihmisistä opastuksen saamisessa on yksi tapa edetä. On toinenkin. Opettele ottamaan yhteys itseesi ja etsi noita neuvoja ystäviltä ja oppailta toisella puolella. Kun olet muodostanut yhteyden, tiedä, etteivät ne kerro koskaan, mitä tehdä – ne neuvovat sinua vain mahdollisuuksista. Määrättynä olemisen aika on nyt ohi. Tämä on aikaa, jolloin sinun on astuttava esiin ja tehtävä omat päätöksesi. Hyväksy vastuu noista päätöksistä käyttämällä valinnanvapauttasi siihen, mikä tuntuu hyvältä sinulle. Se mikä resonoi, kun työnnät pois negatiivisuuden ja pyrit positiivisuuteen, on sinun polkusi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

18.-25.3.2014 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 12.04.2014 22:55

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (www.mastersofthespiritworld.com)
18.-25.3.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, monet päivittäisistä ja viikoittaisista vastauksistanne ovat ristiriidassa sen kanssa, mitä minulle on opetettu – Jumala kirjoitti tooran (tai ainakin se kirjoitettiin hänen avullaan) ja juutalaisen pitäisi viimeistellä Jumalan luomistyö ja tuoda Jumala ja pyhyys maailmaan tekemällä tooran käskyt. Olen nähnyt Jumalan käden toorassa, koska monet käskyt mutkistavat elämää, ovat vallankumouksellisia tai niissä ei ole järkeä ihmisen itse kirjoittamana. Tarinat ovat myös täynnä ihmisen puutteita ja ulkopuoliset nähdään joskus paremmassa valossa kuin juutalaiset keskushahmot. Mutta en usko että se Jumala, mitä te kuvaatte, haluaisi säännellä ihmisten käyttäytymistä. Osallistuiko siis Jumala tooran kirjoittamiseen? Jos ei, kuka se oli? Välittääkö Jumala pyhyydestä ja etiikasta vai ainoastaan siitä, että opimme oppitunteja? –Alissa, USA

Vastaus:

Toora on uskonnollisen järjestön ja kansan opetusväline. Niillä jotka hyväksyvät sen aitouden ja auktoriteetin, se luo säännöt ja määräykset jokapäiväiselle elämälle. Se on useimpien juutalaisten ihmisten uskomusjärjestelmän perusta. Se on vuosisatoja vanha ja tutkijat ovat tutkineet sitä vuosikymmeniä eivätkä vieläkään ole samaa mieltä säkeiden merkityksestä.

Oppineet miehet kopioivat käsin alkuperäiset kirjoitukset ja he olivat joskus tietämättömiä sen merkityksestä, mitä he tekivät, ja he muuttivat joitain kappaleita tahattomasti. Joitain tarinoita ei sisältynyt ensimmäisiin dokumentteihin, vaan ne lisättiin myöhemmin tapana selittää sääntöjä luku- ja kirjoitustaidottomille.

Jumala tässä määrittelemälläsi tavalla on keulakuva, mitä uskonnot käyttävät kuvaamaan perimmäistä mestaria, jolle kaikkien on oltava kuuliaisia. Tämä persoona on tuomitseva ja hän antaa palkkioita ja rangaistuksia niille, jotka noudattavat tai rikkovat sääntöjä. Koska tämä käsitys on negatiivisten ja positiivisten tekojen kaksinaisuutta, se löytyy vain maaplaneetalta.

Puhuessamme Lähteestä, mistä kaikki sielut ovat peräisin, puhumme vain ehdottomasta rakkausenergiasta, mikä on täydellisyydessä. Se mursi itsestään osia, joita kutsutaan sieluiksi, koska se halusi ymmärtää paremmin elämän mahdollisuuksia kaksinaisuudessa. Maapallo luotiin antamaan näyttämö tuolle oppimisprosessille.

Lähde tarkkailee, mitä kukin sielu tekee ollessaan kehossa. Se ei puhu jokin puolesta, valitse puolta tai tuomitse. Se kannustaa kaikkia sieluja käyttämään valinnanvapautta tehdäkseen oman maamatkansa ja palatakseen Kotiin ehdottomaan rakkauteen, missä kaikkia sieluja kunnioitetaan niiden koettelemusten ja kärsimysten vuoksi, joita ne ovat kokeneet.

Kysymys:

Mestarit, kokeilin 5-7 kuukautta sitten ensimmäisen kerran kannabista ja se avasi mieleni täysin korkeammalle tasolle. Epämääräistä ensin, mutta pystyin saamaan siitä otteen harjoittelemalla. Ollessani huumattu saan ilmestyksiä. nerokkaita ideoita. Ja kaikessa on minusta tolkkua tavalla, mitä en osaa kuvata. Tiedän, että kannabista on käytetty monissa kulttuureissa henkiseen valaistumiseen. Mikä tämä kasvi on ja onko se apuväline valaistumisen saavuttamiseen? –Kevin, USA

Vastaus:

Tämä kasvi sisältää psykoaktiivista kemikaalia eli se vaikuttaa keskushermostoon ja aiheuttaa muutoksia havaintotavassa. Tämä muutos saa asiat näyttämään hyvin erilaiselta kuin normaalisti katsottaessa. Nämä muutokset ovat tavallisesti ohikiitäviä, koska välitön vaikutus aiheuttaa myös lyhytaikaisia muistihäiriöitä.

On kymmeniä muita aineita, jotka voivat aiheuttaa saman, mitä koit. Jotkut ovat yleisiä, mutta minkä tahansa liiallinen käyttäminen voi aiheuttaa riippuvuutta – sellaiset stimulantit kuin nikotiini ja kofeiini sekä kokaiini ja metamfetamiini, sellaiset rauhoittavat kuin alkoholi, barbituraatit ja kloraalihydraatti, sellaiset narkoottiset kuin heroiini, morfiini ja oksikodoni, sellaiset hallusinogeenit kuin LSD, PCP, ekstaasi ja myrkkykaktus ja sitten kannabis eri muodoissaan, kuten hasis ja hasisöljy.

Kaikki yllämainitut aineet voivat näyttää parantavan tietoisuutta, mutta niillä on haitallisia vaikutuksia ihmiskehoon toistuvassa käytössä. Ne on liitetty skitsofrenian, sydänsairauden ja maksavaivojen kehittymiseen.

Psykoaktiivisia aineita on käytetty vuosisatoja rituaaleissa tietoisen mielen ylittämiseen ja "unen" näkemiseen. On mahdollista vapauttaa ihmisego käyttäen näitä kemikaaleja, mutta on helpompaa tehdä se meditoinnilla, hypnoosilla, kelluntalaitteilla ja musiikilla, altistamatta kehoa vaaroille.

Sana "valaistuminen" viittaa kykyyn koskettaa sieluolemusta. Sielusi koostuu ehdottomasta rakkaudesta ja Lähde-energiasta, mistä tulit kaikkien sen ominaisuuksien kera. Jos pystyt erottamaan tietoisen mielesi ihmisen tuomitsevasta itsestä ja olemaan rakastavan universumin arvioivassa energiassa, olet jatkuvasti "huumattu", mikä tekee sinut myös täysin tietoiseksi hetkestä ja kaikesta ympärilläsi.

Kysymys:

Mestarit, minulla on voimakas tunnustuksen saamisen tarve. Tämän kompensoimiseksi fantasioin mielessä tilanteita, joissa olen hyväksytty ja tunnustettu, ja olen tullut riippuvaiseksi niistä. Minussa tuntuu hyvin voimakkaasti siltä, että voin säteillä vain ollessani toisten hyväksymä. Joskus minulla on tunne, että olen ollut joku hyvin vaikutusvaltainen entisissä elämissä, kuten kuningatar tai jotain, koska minulla on voimakas halu johto- tai senioriasemaan. Mietin, voinko tehdä jotain vapautuakseni tästä egoni aspektista. Haluan myös tietää, miksi en pysty pudottamaan painoani. Olen ollut lapsesta saakka liikalihava enkä ymmärrä, että mentaali- tai tunneaspekti saa kehoni toimimaan niin. –Celina, Brasilia

Vastaus:

On aika päästä ongelman ytimeen – vihaat itseäsi. Et usko olevasi rakkauden arvoinen, ellet ole parempi tai mahtavampi kuin kaikki muut. Tunnustus on tapasi tuomita, voitko olla onnellinen. Menet näihin fantasiatilanteisiin, koska ne eivät satuta, niin kuin todellisuudessa eläminen.

Kyseenalaistat kaiken, mitä teet. Sinulla on kyky olla johtaja ja saada senioriasema, mutta sinulla ei ole riittävästi itseluottamusta toimiaksesi tai saadaksesi tarvittavaa koulutusta ja kokemusta niihin. Mitä enemmän aikaa vietät unelmoiden, sitä syvemmin saat sen vaikutelman, että todellinen maailma on unta. Se estää sinua saamasta aikaa muutosten tekemiseen ja ajattelutapasi muuttamiseen.

Tämä on elämän negatiivisten tai epätodellisten puolten hyväksymistä. Ego on tuomitseva. Egoa kontrolloi tietoinen mielesi. Ego keksii aina vaihtoehtoja, jos hyväksyt, että sinulla on vaihtoehtoja. Kaikilla sieluilla on täydellinen vapaus valita se, miten he haluavat muokata elämäänsä.

Elintapasi ja fyysisen kehosi muuttamiseksi sinulla on oltava riittävästi rakkautta itseäsi kohtaan, jotta aloitat uuden matkan. Tule tietoiseksi maailmasta ympärilläsi. Etsi tilaisuuksia olla onnellinen fyysisessä todellisuudessa. Aina kun tunnet luiskahtavasi "unimaailmaan", pysähdy ja kiitä itseäsi hyväksynnästä ja rakasta sitä, että olet kontrollissa.

Ota ote tavastasi nähdä maailma. Kerää yhteen affirmaatioita itsesi rakastamisesta. Sisällytä niihin, että sinulla on muutosvoima. Hyväksy, että voit olla unelmiesi ihminen. Anna sitten mennä ja tule tuoksi ihmiseksi todellisessa elämässä, ei vain unelmissa.

Kysymys:

Mestarit, olen toiminut parantajana (reiki) ja annan asiakkaille myös viestejä tarot-korttien avulla ja meditaatioista, joita teen enkelien ja oppaiden kanssa. Olen käyttänyt kykyjäni toisten hyvään. Kuitenkin olen törmännyt moniin, jotka näkevät sen paholaisen työnä ja ovat tuominneet työni pahuudeksi ja todenneet raamatun olevan tätä työtä vastaan. Tällä on ollut erittäin negatiivinen vaikutus minuun. Tiedän palvelevani, mutta kamppailen. Onko mitään ajatuksia tästä? –Karen, USA

Vastaus:

Elämässäsi on kaksi osaa. Ensimmäinen on se, kun olet vuorovaikutuksessa henkimaailman energioiden kanssa, ja toinen kumpuaa siitä auktoriteetista ja voimasta, minkä annat toisten ihmisten sanomisille. Kaikilla sieluilla on valinnanvapaus. Niiden elämää säätelevät ne uskomusjärjestelmät, jotka ne hyväksyvät näitä valintoja tehdessään.

Informaatio näiden uskomusten kehittämiseen tulee siitä, mitä ideoita, ajatuksia ja uskonnollisia ja yhteiskunnallisia sääntöjä ja määräyksiä päätät sisällyttää henkilökohtaiseen uskomuspakettiisi. Ihmiset ovat negatiivisten ja positiivisten valintojen kaksinaisuudessa ja se riippuu sinusta, mitä päätät hyväksyä.

Negatiivista maailmaa kontrolloi ego, minkä on tuomittava kaikki. Ihmiset eivät ole onnellisia, elleivät he voi sanoa, ovatko he parempia, varakkaampia tai mahtavampia kuin joku muu. Monia lakeja ja sääntöjä on kirjoitettu ohjaamaan ihmiset toimimaan tietyllä tavalla, jotta heidän ajatuksiaan ja tekojaan voidaan kontrolloida noudattamaan kirjoittajien haluamia uskomuksia. Sinä valitset, millä haluat elämääsi hallittavan.

Positiivisessa maailmassa ei ole tuomitsemista ja se on täynnä ehdotonta rakkautta, missä ihmiset päättävät olla onnellisia ja tehdä omat päätöksensä sallien tunteidensa määrätä, mikä resonoi heidän kanssaan. Sinun on pystyttävä samaistumaan sisäisiin tuntemuksiisi ollaksesi uskollinen itsellesi. Jos hyväksyt sen, mitä toiset sanovat – kenties koska aina on tulkittu niin – sanot, että nuo ihmiset tietävät sinua paremmin, mikä on osa polkuasi.

Yhteen aikaan auringon uskottiin kiertävän maapalloa ja planeetan olevan litteä. Vaikka ihmisiä kidutettiin ja murhattiin, elleivät he hyväksyneet näitä uskomuksia, tiede on myöhemmin todistanut, että kumpikin "fakta" on väärä. Asioilla voi olla vaikutusta sinuun vain, jos hyväksyt ne todeksi omassa todellisuudessasi. Mikään ei ole oikein tai väärin matkallasi. Mutta kysy aina itseltäsi: miltä nämä uskomukset tuntuvat minusta?

Muista, että ei-fyysinen henkimaailma koostuu vain ehdottomasta rakkaudesta.

Kysymys:

Mestarit, miksi sielut haluaisivat kokea kaksinaisuutta, koska ne kokevat jo ehdotonta rakkautta? Eivätkö ne voi kehittyä viidenteen ulottuvuuteen käymättä läpi ihmiskokemusten kidutusta? Miksi täydellinen lähde haluaa parantaa itseään? Pitäisikö meidän yrittää lakata kiinnittymästä toisiin ihmisiin tai päästä eroon heistä vai ovatko he auttamassa meitä oppituntien oppimisessa? –Johanna, Islanti

Vastaus:

Lähde on täydellinen. Se on kaikkea rakastava, suurenmoinen, kaiken luova ja kaikkivoimainen. Sen ei tarvitse tai se ei halua parantaa itseään. Lähde haluaa pelkästään ymmärtää, mitä se ei ole, jotta se voi täydemmin ymmärtää, mitä se on. Kaikki sielut ovat Lähteen osia ja edistävät kokonaisuuden kollektiiviviisautta.

Jos sinut kasvatetaan ympäristössä, missä sinulla on kaikki tarvitsemasi, sää ei ole lämmin eikä kylmä ja ehdoton rakkaus on ympäröivä energia, miten voit arvostaa, mitä sinulla on? Edes ymmärtääksesi säätä, sinun on koettava kuumuus ja jää. Tietääksesi ihmisen jokapäiväisistä tarpeista, sinun on oltava nälkäinen ja janoinen. Arvostaaksesi musiikkia, sinun täytyy kyetä vertaamaan harmonisia ja epäharmonisia ääniä. Voimme jatkaa ja jatkaa ihmiselämän oppimisen ja tutkimisen iloista.

Lähde ei voisi selvittää epätäydellisyyttä ehdottomassa rakkaudessaan, joten sitä tarkoitusta varten luotiin sen osat, sielut. Viisauden kerääminen ei ole evoluutiota, koska se vihjaa muuttumiseen paremmaksi tai huonommaksi aloittamispisteestä. Maapallo on ainoa paikka, missä on kaksinaisuutta, joten edes tunnistaakseen elämän positiivisia ja rakkaudellisia puolia, on kyettävä vertamaan negatiivisuutta ja näkemään positiivisuuden suurenmoisuus.

Kiinnittymistä toisiin ihmisiin on useista syistä. On helpompaa järjestää oppitunteja toisten avulla. Myös fyysinen rakkaus voidaan kokea vain toisen kanssa. Monia muita asioita tarvitaan luomaan tilanteita, jossa voidaan tulkita reaktioitanne tunteisiin, ja käsitelläksenne oppitunteja, jotka liittyvät oman luontonne ymmärtämiseen. Kaikkien kontaktien poistaminen toisten kanssa tekisi vaikeaksi, jos ei mahdottomaksi, työstää haluamianne oppitunteja.

Kysymys:

Mestarit, en ole koko elämäni aikana tiennyt, mitä haluan tehdä työkseni. Nyt tiedän, että olen hyvä kokki, ja haluan mennä Gibraltarille ja avata oman ravintolan. Kukaan, edes poikaystäväni, ei usko, että pystyn menemään sinne töihin. Alan luulla, että egoni on laittanut asioita päähäni ja he ovat oikeassa, koska olen vaikeuksissa. Luovun lähtemisestä. Olen kyllästynyt taistelemaan hyvien asioiden tapahtumiseksi elämässäni. Onko kohtaloni mennä sinne kaikesta ja kaikista huolimatta? –Claudia, Portugali

Vastaus:

On aika ottaa vastuu itsestäsi. Kaikki sielut etsivät elämässään intohimoa – jotain mikä vetää heidät jokaisesta päivästä läpi ja antaa merkityksen niiden elämälle. Olet löytänyt sellaisen halun. Kokkaaminen sallii sinun ilmaista rakkauttasi ja persoonaasi ilman tarvetta käsitellä toisten ennakkoluuloja.

Ongelmana on, että valitut oppitunnit voivat olla ristiriidassa intohimon kanssa, ja tätä tapahtuu sinulle. Voidaksesi siirtyä eteenpäin unelmiesi osalta, sinulla on oltava itseluottamusta. Sinulla ei ole luottamusta siihen, että se mitä tiedät osaavasi, riittää. Et usko, että olet riittävän hyvä menestyäksesi.

Luot esteitä menestymiselle kuuntelemalla, mitä sinulle ja sinusta sanotaan. Inventoi uskomuksesi – tämä ei ole egosi. Ego on tuomitseva ja koska sinulla ei ole itsevarmuutta kokeilla mitään, miten se voi johtaa sinua harhaan? Joku on pannut tuon ajatuksen päähäsi.

Ympärilläsi on monia, jotka ovat hyväksyneet sen uskomuksesi, että olet hylkytavaraa, et osaa huolehtia itsestäsi ja tarvitset toisten apua. Mistä ja miksi he saivat tuon ajatuksen? Sinulta! Kysyt aina toisilta, mitä tehdä. Anot neuvoja ihmisiltä, ennen kuin teet päätöksiä elämäsi mistään merkittävästä vaiheesta. On aika ottaa ohjat, jos haluat.

Nyt on sopiva aikaa hyväksyä, että voit tehdä mitä tahansa, mihin paneudut. Ollaksesi ohjaksissa sinun on uskottava itseesi ja sinä yksin tiedät, mikä on parasta sinulle. Aina kun alat saada negatiivisia ajatuksia, kuin "En osaa tehdä sitä" tai "En ole riittävän hyvä", pysähdy ja kysy itseltäsi, miksi ajattelet niin. Nämä ovat ajatuksia, jotka toiset ovat sanoneet sinulle. Voit hyväksyä, että he tuntevat sinut paremmin kuin tunnet itse itsesi, tai voit sanoa: "Sori, mutta haluan tehdä tämän ja aion tehdä sen."

Tee toimintasuunnitelma. Kirjoita positiivisia affirmaatioita siitä, miten kaikki selviää. Muistuta itseäsi päivittäin toistamalla näitä affirmaatioita – ja näet, että se voi toteutua.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

1. – 8.4.2014 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 22.04.2014 10:32

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE



Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (www.mastersofthespiritworld.com)

1. – 8.4.2014

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Kysymys:

Mestarit, miksi sielu päättäisi kokea "tyhjyyttä"? Olen vetänyt vähän puoleeni suhteita, kokenut erittäin vähän seksuaalista vetovoimaa, minulla ei ole kontaktia perheeseeni ja näytän kyvyttömältä luomaan syviä ystävyyssuhteita. Mennessäni syvemmälle tunnen rauhaa maailman sulkemisesta ulkopuolelle, mutta olen myös surullinen ja turhautunut kyvyttömyydestäni luoda mitään elämääni. Sisäinen olemukseni näyttää pitävän ihmisiä sisäänsä nielaisevina ja haluavan minun elää tässä "erämaassa". Onko teillä mitään selkeyttä siihen, mitä voidaan oppia tässä hyvin eristävässä oppitunnissa? –Craig, Australia



Vastaus:

"Tyhjyys" olisi elämistä steriilissä ympäristössä ilman ulkopuolisia kontakteja ja ilman tietoisuutta mistään muusta kuin itsestäsi. Päätit tulla tähän elämään oppimaan mahdollisimman paljon ihmisten vuorovaikutuksesta. Moniin näistä oppitunneista sisältyy sen tarkkailemista, miten muut ovat tekemisissä toisen ihmisen kanssa. Jos olet liikaa tunteellisesti mukana tilanteessa, et pysty arvioimaan vuorovaikutusta ilman omia tunteita tuosta tapahtumasta, mikä vaikuttaisi päättelyysi.



Tuo syvä rauha mitä tunnet sulkiessasi maailman ulkopuolelle, on sielusi ydinolemus, ehdoton rakkaus. Suru ja turhautuminen ovat ristiriita siinä, mikä tuntuu hyvältä sinulle ja mitä odotat, että pitäisi tapahtua yhteiskunnan mielipiteen mukaisesti. Sinun on oltava hyvin selkeä siinä halussasi, mitä haluat luoda maailmaasi.



Henkilökohtainen vuorovaikutus tutkiessasi henkilöiden välisiä suhteita aiheuttaa vielä lisää konfliktia ja pakahtumisen tunnetta. Sinulla on vapaus valita ja voit lopettaa nykyiset elämänoppituntisi ja/tai kirjoittaa uudelleen sen, mitä haluat oppia. Tämän tekemiseksi sinun on tarkasteltava niitä uskomusjärjestelmiä, joilla kontrolloit jokapäiväisiä toimiasi.



Tällä hetkellä sinulla on joukko pelkopohjaisia sääntöjä, jotka erottavat sinut ihmisistä jostain syystä. Pelkäät, mitä he sanovat, mitä he ajattelevat sinusta, oletko riittävän hyvä heidän rakastaakseen sinua ja ovatko tekemäsi päätökset oikeita. Jos haluat muuttaa ympäristöäsi, sinun on aloitettava tästä.



Jos haluat jatkaa oppituntejasi, muttet halua surua ja turhautumista, muodosta sisääsi paikka, missä olet täysin ohjaksissa – paikka missä sielusi rakkaus, mikä on yhteydessä koko universumiin, on enemmän kuin riittävä antamaan sinulle onnellisuutta tarkkailujesi jatkamiseen.



Kysymys:

Mestarit, sanoitte vuosia sitten, että palvelen ihmisiä hyvin joko konventionaalisessa tai vaihtoehtoisessa maailmassa – sillä ei ollut merkitystä. Miksi sitten tunnen syyllisyyttä nähdessäni monien kärsivän konventionaalisen, lääkkeisiin perustuvan lääketieteen käsissä? Ja sairaudet lisääntyvät – miksi? Luulen sen johtuvan siitä, että myrkytämme maapallon ja itsemme – ovatko mestarit samaa mieltä? Lääketiede on hyvin ylpeä sairauden ratkaisemisesta tavalla, mikä tukahduttaa sen ja saa palaamaan toisessa muodossa, ja sitten se syyttää potilasta, joka ei parane, eikä potilas ole yhtään sen viisaampi. Minusta on vaikea katsoa kärsimistä, kun olen nähnyt vakavia sairauksia hoidettavan "katkaisuhoidolla". Kuitenkin ajattelen, että kärsivä sielu on täällä opettamassa meille jotain. Haluan tehdä integratiivista psykoterapiaa, mutta on vaikea päästä siitä pelosta, että kimppuun hyökätään eikä minulla ole riittävästi taitoa. –Amy, Iso-Britannia



Vastaus:

Sinulla on sekä konventionaalisen että vaihtoehtoisen lääketieteen koulutus. Voit tehdä jompaakumpaa tai yhdistää ne potilaidesi auttamiseksi. Ensimmäinen kommenttimme kysymykseesi on, ettet anna riittävästi krediittiä sille voimalle, mikä sinulla on Lähteen osana. Arvioit voimaasi ja kykyjäsi vain niin, kuin uskot toisten arvioivan sinua.



Et myöskään hyväksy, että yksilöt päättävät itse, mitä heidän uskomuksensa pitäisi olla. Useimmat valitsevat helpon polun ja menevät yhteiskunnan enemmistön mukana eli että konventionaalisen lääketieteen harjoittajat tietävät, mitä tekevät, ja tekevät aina parhaan potilaan kannalta.



Useimmille terveydenhoitoihmisille on opetettu, että lääkkeet ovat ainoa tapa hoitaa jotain vaivaa. Niin kauan kun potilailla on sama uskomus, heitä ei saa edes kokeilemaan mitään vaihtoehtoista menetelmää. Et voi kontrolloida toisten päätöksiä, vaikka tietäisitkin, mikä on parasta heille. Osa heidän elämänoppituntejaan on oivaltaa, että heillä on valinnanvapaus, ja sitten päättää, mitä he haluavat tehdä.



On myös mahdotonta vakuuttaa ihmisiä siitä, että muutoksia tarvitsee tehdä, elleivät he näe tarvetta. Se mitä maailmassa ympärilläsi tapahtuu, on tulosta niiden sielujen elämänoppituntien summasta, jotka jakavat planeetan kanssasi. Jokainen heistä päätti olla maan päällä tänä aikana tietäen, mitä tapahtuisi.



Seuraava askeleesi riippuu sinusta, muttei se voi onnistua, ennen kuin käsität, miten fantastinen ihminen olet. Olet Lähteen osa, sen kaikkien vahvuuksien ja kykyjen kera. Se mitä toiset sanovat ja ajattelevat, voi vaikuttaa sinuun vain, jos sallit sen hyväksymällä, että se on totta, ja ajattelemalla, että he tietävät sinua paremmin, mikä on oikein sinulle. Voit käyttää universumin taitoja, jos uskot. Aikomus on avain. Tiedä, että voit tehdä jotain, ja saavutat sen.



Kysymys:

Mestarit, olen seurannut naista nimeltään Patricia Cota-Robles. "Hän sanoo: Taivaankomppania on laittanut suunnitelman liikkeelle ja herättää ihmisiä osallistumaan sydämensä kutsun mukaisesti. Se on paljastanut, että tämä suunnitelma toteuttaa HETKEN SUURIMMAN TARPEEN ylösnousemuksessamme viidennen ulottuvuuden kristallisolaarivalon ja uuden maan täydellisyysmalleihin." Tuleeko uusi maapallo? Olen myös seurannut tunnevapautustekniikkaa (EFT). Se on auttanut monia ihmisiä, mm. Newtownissa tapettujen lasten vanhempia. Onko tämä todellista? –Megan, USA



Vastaus:

Rouva Cota-Robles on hyvin karismaattinen nainen, joka on auttanut monia ihmisiä aloittamaan omien kykyjensä hyväksymis- ja heräämisprosessin. Hänen Era of Peace –järjestönsä perustuu kolmannen ulottuvuuden tuomitsemismaailmaan. Hänen kanavoimansa Taivaankomppanian perusta on usko Jumalaan persoonana, joka tekee päätöksiä maan päällä olevien puolesta sillä lupauksella, että heidät palkitaan.



Maapallo on negatiivisten ja positiivisten energioiden kaksinaisuus. Negatiivisuus sallii teidän käyttää valinnanvapautta oppiaksenne ydinvoimistanne, mitä ovat teidän Lähde-energian osana. Jokaisen maan päälle inkarnoituneen sielun sisällä on yhteys universumin ehdottomaan rakkauteen.



Sielu on negatiivisuuden kohteena vain ollessaan maan päällä. Sitten kun se päättää poistua negatiivisuudesta ja elää positiivisessa rakkausenergiassa, se voi tehdä, mitä haluaa. Sen ei tarvitse noudattaa mitään käyttäytymismalleja tai kohota minkään uskomusluokkien läpi – se vain astuu ehdottomaan rakkauteen eikä sillä ole enää tarvetta edes fyysiseen kehoon, mikä sillä on kaksinaisuudessa.



Sieluilla on kyky ilmentää se, mitä ne haluavat kokea. Niillä jotka ajattelevat, että heidän täytyy luoda uusi maapallo, on keinot sen tuomiseen todellisuuteensa. Jos he haluavat palata Lähde-energiaan, heidän täytyy vain päättää myös siitä. Maapallo merkitsee kaksinaisuutta, joten uusi maapallo olisi paikka, missä sielu jatkaa negatiivisuuden kokemista.



EFT-tunnevapautustekniikka on yhdistelmä useista psykologisista menetelmistä, joita korostetaan käyttämällä affirmaatioita yhdistyttäessä energiameridiaaneihin, hermoston negatiivisen toimintajännitteen ohjaamiseksi positiiviseen suuntaan. Sen tehokkuus liittyy kaikin tavoin uskoon, mikä ihmisellä on sen tuloksiin. Sitä on käytetty onnistuneesti korjaamaan tai vähentämään lääketieteellisiä, tunne- ja psykologisia ongelmia.



Kysymys:

Mestarit, viime aikoina on ollut sellaista puhetta ja asiantuntijaraportteja, että teknologian kehittyminen aiheuttaisi pian yhteiskunnallista levottomuutta monissa osissa maailmaa (kun teknologia korvaa työpaikkoja). Olemmeko vaarassa käyttää liikaa teknologiaa? Auttakaa meitä ymmärtämään tätä kysymystä ja jos mahdollista, antakaa meillä suuntaviivoja siinä, miten voimme voittaa ongelman, jos sellainen on. –Ravi, Intia



Vastaus:

Ennen sadonkorjuuvälineiden keksimistä, maatilat tarvitsivat valtavan määrän ihmisiä sadon keräämiseen – alussa suuri osa heistä oli orjia. Ennen painokoneiden keksimistä käsikirjoituksia kopioitiin käsin ja vain minimaalisella osalla yhteiskunnasta oli tilaisuus oppia lukemaan. Ennen lentokoneiden keksimistä välimatkojen kulkeminen oli aikaa vievää, kallista ja ainoastaan harvojen ulottuvilla.



Jokainen muutoskausi lisäsi useampien ihmisten kykyä tulla tietoisemmaksi muusta maailmasta. Kun planeetta kutistuu eikä ole piilopaikkaa, koska kaikki informaatio voi olla käytettävissä melkein välittömästi uutismedioiden ja nyt internetin kautta, on ennenkuulumatonta vastuuvelvollisuutta.



Yhteiskunnallisen levottomuuden aiheuttamisen sijasta teknologia tuo julki poliittisia ja taloudellisia ristiriitaisuuksia. Maiden johtajat ja politiikat jotka olivat ennen pimeillä ja salaisilla käytävillä, paljastuvat ja heitä moititaan teoistaan, mikä johtaa siihen, että suurella yleisöllä on sanottavansa oman johtonsa osalta.



Teknologia korvaa teollisuudessa työpaikkoja, aivan kuten yllä mainituilla kehitysjaksoilla, mikä luo ihmisryhmiä, jotka on koulutettava uudelleen sopimaan uuteen yhteiskuntaan. Kasvu, valaistuminen ja kehittyminen vaativat tiedon ja teknologian lisääntymistä.



Ajattelun ja odotusten joustavuus sallii kaikentasoisten ihmisten integroitumisen hyvin pyöritettyyn yhteiskuntaan. Menneisyydestä kiinnipitäminen ja parannuksia vastaan taisteleminen pysäyttää kasvun ja uuden sulautumisen yhteen vanhan kanssa. Monet vastustavat muutosta ja he pitävät nykyisyyttä mukavana. Näe parannukset jännittävänä, mahdollisesti fantastisena aikana, mikä antaa ennen kokemattomia tilaisuuksia.



Kysymys:

Mestarit, minun on kysyttävä teiltä tätä. On eräs mies, joka rakastaa minua ja jota minä rakastan syvästi, ja tiedän, että hän on sielunkumppanini, mutta hän ei oivalla sitä. Olimme yhdessä viisi kuukautta. En voi unohtaa häntä, vaikka olen yrittänyt. Onko minulla mitään mahdollisuutta olla hänen kanssaan tulevaisuudessa? Vai pitäisikö minun vain unohtaa hänet? Olen oppinut hänen kanssaan paljon elämästä. Onko oppitunteja vielä jäljellä? Toinen kysymys koskee minua ja sisartani. Olemme kaksosia ja kilpailemme ja kadehdimme aina toisiamme. Mikä juttu tämä on? –Merja, Suomi



Vastaus:

Ensirakkaudet pysyvät ihmisen sydämessä ja muistissa. Tämä mies oli ensimmäinen, joka pääsi niin syvälle sydämeesi, että vakuutuit siitä, että hän oli "se oikea" ja hänen oli pakko olla sielunkumppanisi. Hän ei ole oikeasti sielunkumppani, vaan ainoastaan sielu, jonka kanssa olit tehnyt sopimuksen, jotta sinut avataan syvälle tunnerakkaudelle. Hän ei näe itseään sielunkumppanina, koska hän ei ole sitä.



Viisi kuukautta on pienenpieni aika elämässä. Et pysty unohtamaan häntä, koska et halua unohtaa. Olet luonut fantasiaelämän, jonka keskiössä hän on, ja pelkäät, ettei kukaan muu voi päästä lähellekään kuviteltua elämääsi. On monia muitakin miehiä, jotka antavat sinulle lisää kokemuksia ja ovat enemmän jakavaa tyyppiä. Tämä mies oli johtaja, joka kertoi sinulle, mitä tehdään, ja väsyttyään ja kyllästyttyään hän vain jatkoi eteenpäin.



Hän on avannut sinut suhteille, jotka perustuvat tunnerakkauteen, ja nyt olet valmis ottamaan vastuun uusista valinnoista. Kaikilla sieluilla on valinnanvapaus, joten on mahdollisuuden rajoissa, että saatat tavata vielä tämän miehen, mutta se on täysin erilaista kuin ensimmäinen kerta, koska ymmärrät nyt suhdetta paremmin.



Päätä, mitä haluat romanssilta, keksi affirmaatioita, jotka luovat tiellesi tulevaa rakkausenergiaa, ja ole avoin sille, kuka ilmestyy. Älä koskaan tyydy tähteisiin.



On tavallista, että sisarukset riitelevät asioista elämässään – erityisesti kaksoset. Sinä ja sisaresi olette niin samanlaisia, että toinen haluaa sen, mitä toisella on, tai parempaa. Hän oli mustasukkainen siitä, että poikaystäväsi valitsi sinut eikä häntä. Olit haavoittuvampi ja sinulla oli pienemmät odotukset, joten miehen oli helpompaa tapailla sinua kuin häntä.



Olet nyt oppinut oppitunteja tuosta liitosta ja olet hänen edellään siinä mielessä. Puhuminen on ehdottomasti paras tapa vähentää katetutta ja vihaa ja luoda rakkautta ja jakava ympäristö. Poikaystäviä tulee ja menee, mutta sisaret ovat ikuisia.



Kysymys:

Mestarit, neljä ja puoli vuotta sitten vanhin tyttäreni päätti muuttaa yhdeksän tunnin päähän isänsä luo. Kahden viime vuoden aikana hän on vieraantunut – kutsuu jopa uutta äitipuoltaan äidiksi. Nyt kuin nuorin tyttäreni on melkein 14-vuotias, hänkin alkaa käyttäytyä samalla tavalla ja haluaa myös jättää minut. Kumpikaan lapsistani ei näyttänyt vihaiselta tai tyytymättömältä minuun. Tämä kaikki näyttää tulevan yhtäkkiä, kuitenkin kummankin isä on ollut tiedossa koko ajan. Voitteko kertoa, onko tämä normaalia äitien ja tyttärien kesken – vai onko kyse vain minusta? En voi kuvitella toisen lapsen menettämistä. –Cheryl, USA



Vastaus:

Ihmiset ovat hyvin uteliaita ja tarvitsevia olentoja. Vaikka isät olivat heidän elämässään, tyttäresi miettivät kuitenkin, millaista olisi asua heidän kanssaan pelkän äitinsä sijasta. Nuorimmaiseesi vaikutti ehdottomasti oman sisarensa toiminta. Tämä ei ole reaktio mihinkään, mitä olet tehnyt, paitsi erottanut heidät biologisista isistään.



Kumpikin tyttö kuuli ystäviltään "makeita" juttuja isistään ja toivoivat saavansa samoja kokemuksia. Lähestyessään seurustelun aloittamistaikaa he ovat miettineet, mitä odottaa miehen käyttäytymiseltä. Täysin naispuolinen ympäristö voi olla tukahduttava teinille. On vähän kapinointia sinun sääntöjäsi ja määräyksiäsi vastaan ja toive, että vapautta voisi saada muualta.



Tyttäresi viittaa äitipuoleensa äitinä sopeutuakseen paremmin ja tunteakseen olevansa täydellisessä perheympäristössä. Vieraantuminen tulee siitä vaikeudesta, että yrittää elää kahta elämää samanaikaisesti. Anna hänelle aikaa.



Kumpikin lapsesi rakastaa sinua, mutta olet vain puolet vanhemmista ja he haluavat kokea toisen puolen. Anna heidän kokeilla ja oppia. Olet kasvattanut heistä kauniita nuoria naisia ja sitten kun tulee se aika, he säilyttävät kontaktin kanssasi ja kertovat, mitä ovat oppineet.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

15. – 22.4.2014 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 12.05.2014 09:38

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE



Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (www.mastersofthespiritworld.com)

15. – 22.4.2014

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Kysymys:

Mestarit, minut on tehty tietoiseksi poistumispisteestä, mikä on käytössäni myöhemmin tänä vuonna, jos päättäisin palata kotiin. Tämä poistumispiste liittyy siihen, ettei minulla ole enää tarvetta olla täällä huolehtimassa toisesta, jonka kanssa olen inkarnoitunut usein. Minut tehtiin myös tietoiseksi siitä, että voin päättää olla käyttämättä tämän poistumispisteen, jos haluaisin jäädä tähän elämään. Onko tämä ensimmäinen elämä, jossa minulle annetaan tietoinen tajunta tästä ja annetaan olla mukana päätöksessä, mitä ei tee ainoastaan korkeampi itse? –Jay, Iso-Britannia



Vastaus:

Sieluilla jotka ovat tehneet monia matkoja maan päälle, on taipumusta olla tietoisempia ydinolemuksestaan sieluna ja niistä voimista, mitkä sallivat niiden tehdä, mitä haluavat. Ne jotka ovat sopineet tulevansa tänne tarkoituksenaan antaa tukea yhdelle tai useammalle muulle sielulle – kuten sinä – voivat tulla siihen pisteeseen, missä he ovat täyttäneet sopimuksensa.



Joillakin näistä sieluista on muita oppitunteja, joita ne haluavat oppia vapaana sopimuksista, ja sitten ne siirtyvät omaan työhönsä. Olit tehnyt ne pari pikkuasiaa, joita toivoit tekeväsi ennen siirtymistäsi suurempiin sopimuksiin. Olet saanut loppuun kaikki asiat, joita tunsit tarvitsevan tehdä tässä elämässä ja jotka määrittelit ennen tulemistasi tänne. Tämä ei merkitse, että sinun täytyy lähteä, ellet halua sitä. Olet ehkä kiinnostunut asioista, joita ei ollut tutkassasi, kun valitsit tätä elämää, ja haluat tutkia niitä täydellisemmin.



Olet saavuttanut tässä elämässä siinä määrin valaistumista, että se selvittää esteitä tieltäsi ja sallii sinun muistaa itsesi muodottomana sieluenergiana. Tämä on tuonut mahdollisuuksia tietoiseen tajuntaasi. Aiemmin sinulla oli jossain määrin intuitiota siitä, jos oli aika siirtyä eteenpäin, mutta et täysin arvostanut valintaasi tuossa asiassa.



Se milloin palataan Kotiin, on aina ollut korkeamman itsesi (sielu) päätös. Et ole koskaan vain kyennyt pääsemään riittävästi pois kaksinaisuudesta ja kolmannen ulottuvuuden negatiivisista energioista, siirtyäksesi tavallisesta tiedostamattomuudesta tietoiseen hereillä olemiseen.



Se mitä tulevaisuudessasi tapahtuu, riippuu täysin sinusta, sillä kaikilla sieluilla on vapaus valita, millaista heidän elämänsä on.



Kysymys:

Mestarit, tavoittelin näyttelijän uraa parikymppisenä, mutten koskaan pärjännyt näyttelijänä. Siitä on 25 vuotta ja kaipaan edelleen tätä uraa, uudesta opetusurastani huolimatta. Olin mennen elämän regressiossa, missä paljastui 1930-luvulla elämä menestyneenä näyttelijänä, joka kuoli lento-onnettomuudessa. En ole varma, onko tämä totta, mutta kenties tuo elämä on jotenkin tihkunut tähän elämään? Jos ei, miksi minulle olisi annettu tämä intohimo eikä sitten keinoja sen ilmentämiseen?? –Patty, USA



Vastaus:

Useisiin aiempiin elämiisi sisältyi esiintymistä tai näyttelemistä. Näytteleminen ei liity pelkästään näyttämöllä esiintymiseen. Näyttelemisessä on piirteitä, jotka sallivat näyttelijän lähestyä, opettaa ja auttaa toisia löytämään tiensä maailmassa. Uusi opetusurasi on näyttelemisen laajentuma. Stimuloit oppilaitasi oppimaan ja innostumaan aiheesta. Kun on sydämeltään näyttelijä, se on helpoin tapa saavuttaa tämä.



Päivittäisessä elämässäsi toteutat monia rooleja, joita tarvitaan niiden kanssa, joiden kanssa olet kontaktissa. Opiskelijoille olet opettaja, perheellesi olet elättäjä ja joskus kurinpitäjä, ystävillesi olet yksi heistä – mikä voi olla koulukaveri, harjoituskaveri tai uskottu. Sinusta se on hyvin helppoa – itse asiassa et ole edes tietoinen roolien vaihtamisesta. Olet tähti monien ihmisten elämässä.



Tyytymättömyyttä elämääsi on tuonut odotuksesi loistosta, menestyksestä ja palkinnoista, mitä elokuva- tai teatterinäyttelijä olisi tuonut sinulle. Elämäsi on paljon tyydyttävämpää, kuin silloin jos olisit esiintynyt pelkästään näyttämöllä tai ruudussa. Sinulla on enemmän aikaa itsellesi, kuin näyttelijällä olisi.



Tutki todella näyttelemisintohimoasi sivuuttaen palkinnot ja tähteys ja näe, voitko tulla tietoiseksi kaikesta näyttelemisestä, mitä ilmennät maailmassasi. Et halunnut sellaista elämää, minkä liität "tavalliseen" näyttelijään, vaan sellaisen missä vaikutuksesi olisi kauaskantoisempi ja hyödyllisempi muille.



Kysymys:

Mestarit, kysyn, miten olla hyvä kumppani poikaystävälleni. Tapasimme neljä kuukautta sitten ja rakastuimme ensisilmäyksellä. Nyt olemme olleet pari muutaman viikon ja hän tuntuu sielunkumppaniltani, Tulimme kumpikin pitkän tehtävälistan kanssa tähän elämään. Ja on ollut haastavaa. Tuntuu siltä, että olen sieluna vähän hänen edellään itsensä vapauttamisessa. Hän on valinnut todella rankan polun ja on edelleen hyvin kiinni ahdistuksessa ja fyysisessä tuskassa. Niin paljon, että se hallitsee hänen elämäänsä. En ole koskaan tavannut ketään yhtä syvällistä, viisasta, rakastavaa ja lämminsydämistä kuin hän. "Laukaisemme" toisemme hyvin parantavalla tavalla. Nyt mietin, miten voin auttaa parhaalla mahdollisella tavalla hänen matkallaan vapauteen kaikesta tuskasta ja kärsimyksestä. –Bente, Norja



Vastaus:

Poikaystäväsi on sieluryhmästäsi, mutta hän ei ole kaksoisliekkisi. Olitte sopineet tapaavanne tässä kohtaa elämässä stimuloidaksenne toisianne. Hän on saanut sinut tulemaan hyvin tietoiseksi voimistasi ja kyvyistäsi. Hän kukoistaa läsnäollessasi, muttei pysty päästämään irti kolmannen ulottuvuuden negatiivisuudesta.



Kumpikin teistä on selvittänyt paljon oppitunteja, jotka suunnittelitte tähän elämään, mutta hän jää kiinni ja epäröi päätösten tekoa, koska hän ei halua ottaa vastuuta tekojensa lopputuloksesta. Hän pakenee omaan maailmaansa ollakseen kohtaamatta vaikeuksia – minkä sinä havaitset ahdistuksena ja tuskana.



Hänen täytyy hyväksyä enemmän rakkautta itselleen ja itseltään. Hänellä on jaksoja, jolloin hän vihaa itseään ja syyttää itseään siitä, ettei pysty siirtymään eteenpäin kieltäytyessään ponnistelemasta. Jos hän voi tuntea sielunsa ehdottoman rakkauden sisällään, hän alkaa hyväksyä oman suurenmoisuutensa.



Hänen ei tarvitse päästä siihen pisteeseen, missä hän pitää kaikesta itsessään – ainoastaan sen tosiasian rakastamiseen, että hän on täällä oppimassa kaiken itsestään. Kun hän hyväksyy vastuun eteenpäin siirtymisestä joka päivä, heittää pois negatiiviset ajatukset ja nauttii positiivisesta energiasta, hänen elämässään ei ole ahdistusta.



Voit auttaa häntä olemalla paikalla todistamassa hänen kamppailuaan kritisoimatta ja vain tukien. Lähetä aikomuksellasi hänelle ehdotonta rakkautta tähän ihmismatkaan, mille hän on lähtenyt. Täytä hänet positiivisella energialla ja yritä auttaa hänet näkemään negatiivisuus sen poistamiseksi hänen elämästään.



Kysymys:

Mestarit, heräsin tänä aamuna nähtyäni unta, minkä antoi minulle ajatuksen, että meillä kaikilla on Kristus-kykyjä. Voima mikä meille annettiin Jumalan lapsina, on niin valtava, että sitä on vaikea tajuta. Miksi Jumala teki meidät kuvakseen, muttei sitten antanut meille työkaluja päästä näihin kykyihin? –Deborah, USA



Vastaus:

Kaikki sielut on murrettu kaiken energian Lähteestä ja sirpaleena niillä on ne samat voimat ja kyvyt, mistä se on koostunut. Ollessasi henkimuodossa olet tietoinen kaikista kyvyistäsi. Tulet maan päälle kokemaan negatiivisuutta ja yrittämään oivaltaa valinnanvapauden voiman, ymmärtää jumalaiset voimasi ja käyttää niitä. Et voi oppia mitään, jos sinulle on jo annettu kaikki vastaukset.



Vain maapallolla on negatiivisuuden ja positiivisuuden yhtymäkohta. Keskeiset kykysi ovat kaikki positiivisen ehdottoman rakkauden ydinenergiaa. Jos olisit aina tietoinen siitä, miten voimakas olet, et tekisi mitään työtä oppiaksesi oppituntejasi negatiivisuuden voittamisesta, koska et haluaisi nähdä vaivaa jostain, mikä vaatii paljon työtä.



Sinulla on kyky käyttää voimiasi, mutta se ei tule, ennen kuin kaivat itsesi ylös niistä oppitunneista, jotka tulit oppimaan. Sitten voit nauttia lopun ihmiselämästäsi ollen ja tehden, mitä haluat.



Ensimmäinen askel on, että tietoinen mielesi hyväksyy, että sinulla on nämä voimat. Seuraavaksi sinun on uskottava, että voit käyttää niitä, ja sitten siirryttävä tietämisen paikasta siihen, mitä todella sallit itsesi käyttää niitä. Sitten kun olet saavuttanut tämän kohdan, missä lopulta käytät kykyjäsi, sinusta tulee tuo sielu, joka tunnistaa kaikki kykynsä ja käyttää niitä tahdonalaisesti.



Koko ihmismatkasi keskittyy valinnanvapautesi käyttämiseen siirtyessäsi läpi ihmisyyden vaiheista.



Kysymys:

Mestarit, tiedän, että ennen reinkarnoitumista valitsemme oman perheemme jostain syystä. Mutta tunnen heidän, erityisesti äitini, torjuvan minut kaikin puolin. En ymmärrä miksi. He saavat minut tuntemaan syyllisyyttä ja arvottomuutta. Ja olen nyt 30-vuotias ja kyllästynyt tähän. Niinpä olen päättänyt, etten aio hyväksyä torjuntaa tai väheksyntää enää, ja olen kaukana heistä. Olenko itsekäs tehdessäni tämän? Sisareni ja veljeni ovat aina kimpussani. En voi ilmaista itseäni, koska äitini loukkaantuu. Onko tämä oikein? Mitä voin tehdä tilanteen muuttamiseksi? –Uyara, Brasilia



Vastaus:

Jokainen sielu tulee maaplaneetalle kokemaan valitsemiaan elämänoppitunteja. Kenelläkään ei ole apua niiden oppimisessa – se on yksinäinen tapahtuma. Sinun oppitunteihisi sisältyi sen tunnistaminen, ettet ansaitse epäkunnioitusta ja jatkuvaa väheksyntää. Opit ottamaan kontrollin elämässäsi ja kunnioittamaan itseäsi poistumalla tästä kestämättömästä tilanteesta.



Valitsit perheesi, jotta voisit saada ihmisiä, jotka antaisivat sinun uppoutua näihin oppitunteihin. Valintoihin sisältyy yleensä negatiivisten energioiden tarve, rakastavan suhteen sijasta – se sinulla on Kotona eikä sinun tarvitse tulla ihmiselämään kokemaan sitä.



Äitisi on mutkikkain oppimislähteesi. Haluat rakastaa häntä, koska ajattelet, että sinun pitäisi – eivätkö kaikki rakasta? Sinä ja hän sovitte tehtävästä, että hän heittäisi päällesi jatkuvasti negatiivisuutta, kunnes kunnioittaisit itseäsi riittävästi sanoaksesi "ei enää". Hänellä on taito rääkätä sinua psyykkisesti ja tunteellisesti yrittämällä vaikuttaa sinuun loukkaantumalla, silloin kun et hyväksy kaikkea sitä traumaa, mitä hän kasaa sinuun.



Sinulla ei ole mitään henkistä velvollisuutta jäädä osalliseksi peleihin, joita he pelaavat. Tietoisuutesi kasvaa vain olemalla poissa jatkuvasta paineesta, kunnes voit nähdä, mitä oikeasti tapahtuu. Olet yhtä hyvä kuin he, et ole syyllinen tuskan aiheuttamiseen heille ja olet aivan yhtä arvokas nauttimaan elämästäsi kuin kuka tahansa.



On aika hyväksyä itsesi siksi kauniiksi ihmiseksi, joka olet. Sitten kun voit tuntea voimasi, pystyt kuuntelemaan, mitä he sanovat, ja kertomaan heille: "Ymmärrän, että uskotte sen olevan totta, mutta minä en tunne sitä todeksi eikä se päde ihmiseen, joka minusta on tullut." Ainoa asia minkä voit tehdä, on olla oma itsesi niin, kuin tunnet haluavasi olla, ja sivuuttaa se, mitä he yrittävät tehdä sinusta.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

29.4. – 6.5.2014 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 17.05.2014 13:14

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (www.mastersofthespiritworld.com)
29.4. – 6.5.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, löysin äskettäin salaisuuden isäni elämästä, koska hän kuoli 2007. Kuulin, että hänellä oli kätketty elämä homomiehenä, samalla kun hän käyttäytyi ja eli elämäänsä ikään kuin täysin heterona, ollen äitini kanssa naimissa 45 vuotta. Tietäessäni, että hänen suosikkiharrastuksensa oli teatterissa näytteleminen, näen nyt, että hän käytti tuota taitoa jokapäiväisessä elämässään kätketyn identiteettinsä piilottamiseen. Vaikka olen hyväksynyt tämän totuuden älyllisesti, jotain en ymmärrä: miksi hän eli koko elämänsä pitäen tämän salaisuuden? Mitä tarkoitusta se palveli?!? Pidän itseäni vapaamielisenä ihmisenä ja minulla on ollut homoystäviä. Miksei isälläni ollut rohkeutta kertoa minulle tai perheelle ja luottaa, että rakastaisimme häntä joka tapauksessa?? –Valerie, USA

Vastaus:

Isäsi sielu valitsi tällä kertaa elämän, mikä oli monimerkityksinen ja kaksinainen. Hän ei ollut täysin homoseksuaali eikä täysin heteroseksuaali, vaan tänä päivänä häntä pidettäisiin biseksuaalina. Hän rakasti kumpaakin elämäänsä – rakastavan isän ja aviomiehen elämää ja samaa sukupuolta olevan kumppanin elämää.

Hän oli hyvin erillinen elämäntyyleissään, koska hän ei halunnut loukata kumpaakaan perhettään. Viivytys asiasta tietämisessäsi on hänen salamyhkäisyytensä ansiota. Hänen homoseksuaaliset piirteensä tulivat aikana, jolloin hänet olisi tuomittu niiden vuoksi ja hänen työpaikkansa olisi vaarantunut.

Jos olisi tullut esiin, että hänellä oli homosuhde, hänen olisi ollut pakko valita kahden elämäntyylin välillä, mutta hänen tahraantunut maineensa olisi tehnyt hänelle silloin mahdottomaksi äitisi ja perheen elättämisen sillä tavalla, kuin hän elätti. Hän rakasti kaikkia liikaa ottaakseen paljastumisriskin.

Nämä haasteet olivat osa hänen elämänoppituntejaan. Niillä ei ollut mitään vaikutusta sinun elämääsi, koska et edes tiennyt. Kaikki jotka tiesivät, päättivät olla paljastamatta tietoa sinulle, koska se olisi aiheuttanut vain hämmennystä ja haittaa. Olisiko se muuttanut ajattelutapaasi isästäsi tänä päivänä, jos olisit saanut selville, että hänellä oli rakastajatar tai suhde? Entä jos löytäisit sisarpuolia?

Hänestä tuntui, että hänellä riitti rakkautta kummallekin puolelleen. Älä ajattele hänestä huonompaa, koska hän kamppaili pitkään ja kovasti oppiakseen valitsemansa oppitunnit. Hän vartioi sinua ja toivoo sinun ymmärtävän, että hänen elämänsä oli valittu niitä kokemuksia varten, joita se antoi.

Kysymys:

Mestarit, onko mahdollista, että ihmisillä on samaa sukupuolta olevia sielunkumppaneita? Minulla on eräs ystävä, joka on minua 16 vuotta nuorempi. Tapasimme netissä ja sen jälkeen olemme löytäneet monia asioita, jotka ovat auttaneet henkisellä polullamme – henkiset asiat näyttävät helpommilta tapaamisemme jälkeen. Asumme kaukana toisistamme ja minusta tuntuu, ettemme tapaa koskaan fyysisesti. Hän on erittäin herkkä henkisille asioille ja meillä on vahva yhteys ikä-, persoonallisuus- ja henkisten kykyjen erostamme huolimatta. Jos emme ole sielunkumppaneita, miksi meillä on niin voimakas yhteys? –Luciana, Brasilia

Vastaus:

Sinä ja nettikaverisi olette samasta sieluryhmästä ja olette viettäneet useita elämiä yhdessä. Tässä elämässä päätitte, että voisitte auttaa toisianne teknologian avulla valaistumisprosessissanne, ilman tarvetta olla samassa paikassa samaan aikaan.

Kaikkien sielujen ydinolemus on energeettinen ja ehdottomasti rakastava älykkyys. Inkarnoitumatta maapallolle (siis tulematta ihmiskehoon) sielulla ei ole tuntemaanne sukupuolieroa. Ilman kehoa ikä, sukupuoli, kansallisuus tai mikään muu piirre, millä määrittelette tietyn ihmisen, on epäoleellinen. Energia on energiaa.

Silloinkin kun puhumme kaksoisliekistä – viimeisestä Lähteen kipinästä mistä erositte yksilöllisyyteenne – ei puhuta tietystä seksuaalisesta suuntautumisesta. Jos olet planeetalla samaan aikaan kaksosesi kanssa – mikä on epätavallista – teillä kummallakin voi olla sama sukupuoli ja mikä tahansa ikä tai kansallisuus. Kummallakin teistä on täydellinen valinnanvapaus päättää, mitä haluatte kokea maapallolla ollessanne.

Vahva yhteytenne on yhdistelmä toistenne tuntemista aiemmissa elämissä ja yhteistä kiinnostustanne informaation löytämiseen henkisestä matkastanne. Se on kuin kaksi jäsentä jossain klubissa, missä ikä ja sukupuoli ovat epäoleellisia – keskusteluaiheesta tulee ainoa oleellinen asia.

Kysymys:

Mestarit, olen ollut aviomieheni kanssa vuodesta 2001. Olemme kumpikin jääneet eläkkeelle (ikämme on 65 ja 72). Miehellä on asperger-taipumusta. hän on pettänyt ja ollut myös väkivaltainen – kaikki hyvin koulutetun college-professorin naamion alla. Olen rukoillut vuosia, että pääsemme keskinäiseen ymmärrykseen ja yhteyteen ja että hän oppii arvostamaan, mitä hänellä on. Mutta jokainen rukous näyttää totaaliselta ajanhaaskaukselta. Näettekö meidän löytävän yhteyden ja keskinäisen ymmärryksen vai pitäisikö minun rukoilla erilaista elämää? –Marijke, Wales

Vastaus:

Aviomiehesi on egomaaninen, väkivaltainen ja manipuloiva peto. Hän luulee itseään universumin keskipisteeksi eikä kuuntele mitään, mikä ei ole yhtä mieltä tuon määritelmän kanssa. Alussa hän pystyi olemaan hurmaava ja sanomaan sinulle asioita, joita halusit kuulla, mutta se kaikki oli saamaan sinut sitoutumaan hänen valitsemaansa elämään.

Olit haavoittuvassa tilassa, kun hän alussa lähestyi sinua, ja tämä johti sinut luomaan odotuksia upeasta ja kunniallisesta elämästä, minkä kuvittelit hänen vaimonaan saavasi. Heti alusta saakka hän oli selkeä vaatimuksissaan sinulta ja sinä myönnyit. Hän ei kätkenyt mitään, mutta sinä luulit hänen muuttuvan.

Kukaan ei voi saada sinua tekemään sellaista, mitä et itse päätä tehdä. Et ota vastuuta omista valinnoistasi ja yrität vierittää syyn rukoustesi lähteelle. Mikään henkiolento ei voi muuttaa tekemiäsi fyysisiä valintoja – sinun on tehtävä se itse.

Hän ei aio muuttua. Sinun on joko päätettävä kestää hänen väkivaltaista käyttäytymistään, mikä ei ole loppumassa, tai lähteä pois tilanteesta. Sinua ei pelasta rukouksesi muuttaminen toiveeseen erilaisesta elämästä. Sinun on oltava oma-aloitteinen ja luotava haluamasi elämä.

Kysymys:

Mestarit, olen äskettäin opiskellut ja tutkinut reinkarnaatiota ja vanhoja sieluja. Niin kauan kuin voin muistaa, olen aina ollut kiinnostunut ei-perinteisistä uskomusjärjestelmistä, olen kyseenalaistanut valtavirtauskonnon opetukset ja käynyt jatkuvasti väittelyjä ihmisten kanssa, jotka ajattelevat oman ajattelutapani olevan väärä heidän silmissään. Miksi minulle on niin selvää, että on monia polkuja valoon, vaikka ne kaikki johtavat samaan asiaan? –Lilly, USA

Vastaus:

Olet ymmärtänyt täysin sielun kyvyn valita vapaasti kaikki tekijät ihmiselämässään. Olet siirtänyt sivuun uskomukset, joita toiset ovat yrittäneet pakottaa sinua käyttämään elämäsi säätelemiseen. Olet käyttänyt intuitiotasi ja sisäisiä tuntemuksiasi niiden uskomusten hyväksymiseen, jotka resonoivat kanssasi.

Vaikka olet onnistunut tämän oppitunnin oppimisessa, et ole käsitellyt hyvin sitä oppituntiasi, että kunnioitat itseäsi ja olet piittaamatta toisten välihuudoista siinä tavassa, miten elät elämääsi.

Elät positiivisten ja negatiivisten energioiden kaksinaisuudessa. Ihmiset voivat oppia itsestään sellaisessa ympäristössä vain havaitsemalla ensin, että heillä on vaihtoehtoja, sitten löytämällä, mitä ne ovat, ja lopuksi tekemällä päätöksen oman vaihtoehtonsa valitsemisesta.

Koska oppitunnit vaativat negatiivisuutta, suurin osa yhteiskunnasta tuntee mukavammaksi negatiiviset käyttäytymismallit. Sielulta vaati pitkän aikaa oivaltaa, ettei se ole ottanut vastuuta omasta matkastaan, ennen kuin se on tehnyt omat päätöksensä. Jotkut ihmiset antavat koko elämänsä toisten kertoa itselleen, mitä tehdä ja mihin uskoa. He eivät halua olla "väärässä" tai erilaisia kuin yhteiskunnan enemmistö saarnaa.

Siis mitä jos ne joita kohtaat, eivät halua vastustaa vanhempia, opettajia, kirkkoa ja yhteiskuntaa? Voit kertoa polusta, minkä olet löytänyt ja mikä toimii sinulla, mutta heidän on löydettävä omansa. Se mitä he sanovat ja tekevät, voi ärsyttää sinua vain, jos sallit sen. Rentoudu ja anna heidän löytää oma polkunsa, jos se on osa heidän tähän elämään valitsemaansa oppituntia.

On täysin ok yrittää jakaa tietoasi muille, mutta älä kiinnity siihen, miten he hyväksyvät tai torjuvat uskomuksesi. Palaa sisäisiin tuntemuksiisi ja elä sen mukaan, mikä toimii sinulla.

Kysymys:

Mestarit, usean vuoden avioliiton ja kahden tyttären jälkeen, vaimoni oli tyytymätön ja löysi jonkun toisen. Olimme erossa muutaman kuukauden, minkä aikana kärsimme. Opin paljon henkilökohtaisesta matkastani. Palasimme yhteen rakentaaksemme vakaamman ja täydellisemmän suhteen. Oivalsin kuitenkin, että hänen tunteensa tuota ihmistä kohtaan oli erittäin voimakas ja epäilen, että jos hän löysi sielunkumppaninsa, hänen olisi pitänyt tutkia tätä suhdetta ja elää sitä pidempään. Sotkin hänen onnensa tuon ihmisen kanssa ja minun pitäisi etsiä uusi suhde itselleni? Vai olenko minä hänen sielunjalokivensä ja tuon toisen ihmisen läsnäolo hänen elämässään oli vain siksi, että me kaksi voisimme herätä tarvittaviin muutoksiin suhteessamme? –Igor, Brasilia

Vastaus:

Kaikki sielut jotka ovat ihmiskehossa, voivat tuntea niiden energian, joiden kanssa ne ovat kontaktissa. Tämä ei ole yleensä tietoista, vaan paremminkin kaipausta tai vetoa toista kohtaan, erityisesti niitä sieluja, joiden kanssa ne ovat jakaneet aiempia elämiä.

Useimmat ihmiset tuntevat tullessaan maan päälle, että heitä varten on yksi ainoa vastakkaisen sukupuolen ihminen. Tämä ei ole totta. Joskus se ei ole edes vastakkaista, vaan samaa sukupuolta oleva. Ihmiset voivat kasvaa erilleen, jos he eivät kasva henkisesti samaa tahtia avioliittonsa aikana.

Vaimosi rakastaa sinua, mutta hänellä on myös kiintymystä tätä toista miestä kohtaan. Aivan kuten isällä voi olla rakkautta kaikkia lapsiaan kohtaan samanaikaisesti, aikuisella voi olla rakkautta useampaa kohtaan. Sinä ja vaimosi olitte kasvaneet erilleen tosistanne jo, ennen kuin hän löysi tämän miehen.

Tulevaisuus riippuu teistä kahdesta. Ei ole oikeaa tai väärää vastausta. Mikään ei sano, että sinun on pysyttävä vaimosi kanssa tai hänen on pysyttävä sinun kanssasi tai hänen on mentävä tämän toisen ihmisen luo. Teillä kummallakin on vapaus valita se, mikä tuntuu parhaalta teille. Älkää pysykö yhdessä yrittäen saada toimimaan jotain, jos ette näe, että se alkaa toimia. Puhukaa siitä, kerro hänelle omat tunteesi.

Sinulla ei ole velvollisuutta lähteä tehdäksesi hänet onnelliseksi. Sinun on kunnioitettava itseäsi. Tee tai yritä tehdä, mitä tunnet oikeaksi. Mutta hyväksy, että kun jokin ei toimi ja on aika siirtyä johonkin muuhun. Rakasta itseäsi riittävästi astuaksesi etäämmälle tarkastelemaan tilanteen kaikkia puolia tunteettomasti.

Kysymys:

Mestarit, tapailin henkisesti väkivaltaista miestä (mahdollisesti sosiopaattia) viisi vuotta ja erostamme on puolitoista vuotta. Kiitos hypnoterapian ja puhdistustekniikoiden, olen kasannut itseni uudestaan, mutta minulla on edelleen töitä tehtävänä. Minulla on nyt tukos liittyen uusien suhteiden aloittamiseen ja aina kun teen sinnikkään yrityksen siirtyä eteenpäin, hän ilmestyy uniini. Näissä unissa hänellä on aina hehkuvat silmät. Onko mitään ajatusta, mitä tämä merkitsee? –Jane, Etelä-Afrikka

Vastaus:

Vaikka tekemäsi työ on tehnyt sinulle mahdolliseksi toimia taas maailmassa, se ei ole mennyt riittävän pitkälle luottaaksesi kehenkään. Pelkäät haavoittuvuutta ja lisäväkivallan kohteena olemista. Kärsimäsi väkivalta oli yksi elämänoppitunti, minkä valitsit ennen tulemistasi ihmiseksi. Sen mukana tuli kokonainen joukko muita testejä.

Ollaksesi uhri, sinun on sallittava sen tapahtuminen. Aivan kuten lopulta oivalsit, ettei sinun tarvinnut jäädä väkivaltaiseen tilanteeseen ja lähdit pois, sinun on käsiteltävä seurauksena olevat tilanteet. Olet salannut osan itsestäsi kaappiin, jottet vahingoitu. Tämä tekee luonnostaan esteen avoimena olemiselle tai itsesi esittelemiselle toisille miehille.

Salattujen tunteidesi ovenvartija on aiempi solvaajasi. Silloin kun on mahdollisuus, että sallit taas tuon suljetun osan elää ja olla vuorovaikutteinen, kiduttajasi ilmestyy tietoiseen mieleesi. Hän pystyy tekemään tämän, koska suljit hänen negatiivista energiaansa sen osasi kanssa, jonka tunsit tarvitsevan suojelua.

Kuvittelet hehkuvat silmät, koska se saa hänet tuntumaan taas elävältä. Hän on demonisi. Tiedostamatta yhdistät hänet kaikkiin suhteisiin miesten kanssa. Puhdistaaksesi hänet alitajunnastasi, sinun täytyy katkaista siteet hänen energiaansa. Pommita tuota ajatusta hänestä ehdottomalla rakkaudella. Häntä ei tarvitse enää pelätä, vaan kiittää avusta oman vahvuutesi löytämisessä, mikä on antanut sinun siirtyä eteenpäin.

Jos et enää pelkää hänen muistoaan, vaan näet sen oppimiskokemuksena, mikä on opettanut sinulle paljon itsestäsi, hänellä ei ole kontrollia sinuun tai uniisi. Jos hän ilmestyy uniisi taas, kohtaa hänet ja kerro, ettei häntä enää tarvita – hän on palvellut tarkoituksensa ja nyt hänen pitäisi siirtyä eteenpäin, koska hän ei voi vaikuttaa sinuun enää.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

13. – 20.5.2014 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 27.05.2014 18:27

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (www.mastersofthespiritworld.com)
13. – 20.5.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, yritän kovasti elää rauhassa kaikkien kanssa. Minulla on ihana perhe, kiva työpaikka ja riittävästi lapsilleni. Kuitenkin anoppini ja hänen tyttärensä ovat hulluja ihmisiä, ja vaikka näen heitä vain kolme kertaa vuodessa, heillä on merkittävä vaikutus mieheeni ja suoraan minuun. Miksi? Miksi minulla on nämä ihmiset elämässäni enkä tavallaan pysty käsittelemään heitä? Se on niin huonoa energiaa, että tavattuani heidät vaaditaan muutama päivä itseni puhdistamiseen. Voinko ratkaista tämän? Avioero? –Raquel, Portugali

Vastaus:

Nämä ihmiset ovat elämässäsi, jotta voisit rentoutua, poistua heidän luomastaan draamasta ja päättää, mitä haluat tehdä mahdollisuuksien valossa – toisin sanoen kyse on elämänoppitunnista. Muiden ihmisten ja perheen osalta asiat juoksevat tasaisesti, mikä antaa sinulle tunteen siitä, mitä voi olla.

Oppituntisi ensimmäinen osa on hyväksyä, ettet voi vaikuttaa kehenkään, joka ei halua antaa sinulle sitä kykyä. Kontrolli on harhakuva, koska jokaisella ihmisellä on vapaus valita, miten käyttäytyä ja ketä kunnioittaa. Miehesi perhe ei tunne sinun olevan riittävän hyvä hänelle ja siksi he kohtelevat sinua kuin saastaa. Heidän täytyy päättää muuttaa tätä mielipidettä – millään mitä sinä teet, ei ole vaikutusta.

Toinen osa on päättää, miten haluat reagoida heidän välinpitämättömyyteensä. Voit antaa sen vaikuttaa jatkuvasti sinuun, kuten on tapahtunut tähän mennessä, tai voit olla piittaamatta siitä tunnistamalla, että se tulee ihmisiltä, jotka eivät tunnista, miten fantastinen ihminen olet. Kun annat heidän käyttäytymisensä vaikuttaa sinuun, sanot, että heillä on valta siihen, mitä ajattelet itsestäsi. He ovat tietämättömiä, jääräpäisiä ja onnettomia naisia, jotka yrittävät voittaa miehesi kiintymyksen takaisin sinulta. He ovat uppoutuneet negatiiviseen ja vihamieliseen energiaan ja siitä irtipääsemiseen tarvitset paljon aikaa vierailun jälkeen.

Seuraava askel riippuu sinusta. Miehesi on tietämätön siitä laajuudesta, millä he yrittävät vaikuttaa elämääsi, ja myös siitä, miten paljon heidän ajattelunsa vaikuttaa häneen. Käy pitkä keskustelu miehesi kanssa ja selitä tilannettasi ja haluasi siihen, ettei se vaikuta enää. Tee seuraava päätöksesi perustuen siihen, miten hän suhtautuu asiaan.

Kysymys:

Mestarit, haluaisin ymmärtää syyn siihen vihamäärään, mitä edelleen pidän kehossani ja mikä tuntuu usein pakahduttavalta, ja haluaisin saada henkisen perspektiivin tämän käsittelemiseen. Minulla näyttää myös olevan paljon vaikeuksia fyysisen tason mukavuuden kanssa – minusta tuntuu, etten kykene muodostamaan yhteyksiä useimpiin kohtaamiini ihmisiin. Olisi ihanaa, jos voisin ymmärtää miksi. –Irene, Intia

Vastaus:

Maaplaneetalla on vain kahdenlaista energiaa: positiivista ja negatiivista. Positiivinen energia on rakkautta kaikkina suurenmoisina tuntemuksinaan. Negatiivinen energia on pelkoa kaikkina muunnelminaan: viha, epäily, inho, pettäminen, kosto – kaikkea mikä ei ole rakkautta. Olet pitänyt kiinni negatiivisuudesta, antamatta rakkauden korvata sitä olemuksessasi.

Kaikilla ihmisillä on vapaus valita teot elämässään. Useimmat ihmiset kolmannen ulottuvuuden maapallolla roikkuvat kiinni negatiivisuudessa, koska he tuntevat sitä eniten. Elämänoppitunnit tulevat kaikille negatiivisessa muodossa, joten se on mukavampaa ihmisille. Eivätkö ihmiset, joiden kanssa sinulla on kontakti, puhu suurimman osan ajasta siitä, mikä heillä on pielessä, rahanpuutteesta, sairauksista, vaikeuksista perheen kanssa? Harvat puhuvat kauniista auringonlaskuista, mahdollisuuksista tai onnistumisista.

Mitä sinuun tulee – niin silloin kun asiat eivät toimi odottamallasi tavalla, olet vihainen. Silloin kun toiset eivät käyttäydy haluamallasi tavalla, olet vihainen. Sinut on valjastettu omiin odotuksiisi. Se on kontrollointitarvetta ja on mahdotonta kontrolloida toisia, elleivät he suostu siihen. Mukavuustasosi liittyy myös odotuksiisi siitä, mitä haluat toisten tekevän ja miten haluat itseäsi kohdeltavan. Jos et olisi niin vaativa odotuksissasi, maailma virtaisi ympärilläsi ja olisi rauhallisesti vuorovaikutuksessa kanssasi.

Ensin sinun täytyy siirtää sivuun odotuksesi. Pysähdy ja tarkkaile maailmaa ympärilläsi. Löydä kauneus ja sivuuta rumuus. Tunne rakkaus, mitä on sisälläsi, ja anna sen kasvaa peittämään se negatiivinen viha, minkä olet rakentanut ympärillesi. Näe tuon rakkauden laajenevan universumiin – sitä tulee majakka, mikä vetää rakastavia ihmisiä luoksesi. Rentoudu ja aina kun tunnet negatiivisutta – vihaa tai muuta – muuta se rakkaudeksi sitä suurenmoista matkaa kohtaan, mitä kuljet.

Kysymys:

Mestarit, minulla on masennusta ja pakko-oireinen häiriö. Tein myöhemmin tulkinnan itselleni ja havaitsin, että nuo psyykkiset ongelmat ovat karmajäämää tai oppitunti. Voitteko kertoa minulle siitä? Tarkoitan, onko se rangaistus. Teinkö jotain väärin aiemmassa inkarnaatiossa, että minulla on näitä ongelmia? Voitteko kertoa minulle mitään siitä entisestä elämästä, missä noiden psyykkisten ongelmien juuret ovat? Tarkoitan sen karmaoppitunnin juurta, mikä vaatii minulle nyt masennuksen ja pakko-oireisen häiriön. –Harry, Kreikka

Vastaus:

On erittäin vaikeaa tehdä tulkintaa itselleen. Yhdistyäkseen täysin tiedostamattomaan ja kuullakseen korkeamman itsen, on irrottauduttava täysin egomielestä. Silloin kun ihmiset menevät meditatiiviseen tilaan itse tekemänsä kysymyksen kera, heillä on mukana ehdotuksia siitä vastauksesta, mitä he etsivät ajattelun tai egomielen kautta. Toisin sanoen, on melkein mahdotonta saada täysin ennakkoluulotonta vastausta itselleen.

Masennus, minäkäsityksen puute ja pakko-oireinen häiriö ovat psyykkisiä vaivoja, jotka esittäytyvät elämässä oppitunteina, joista sielu voi oppia itsestään ja siitä, miten muutetaan negatiiviset ongelmat positiiviseksi viisaudeksi.

Jokainen sielu valitsee elämänoppitunnit ennen tulemistaan maapallolle (inkarnoitumistaan). Päätökset tehdään Kotona siinä ehdottomassa rakkausympäristössä, missä ollaan, silloin kuin ei olla maapallon kaksinaisuudessa. Ne syntyvät kaikki positiivisessa ja ehdottomasti rakastavassa energiassa ja siksi ne eivät voi olla negatiivisia tai niitä ei voi pitää rangaistuksena.

Vain maan päällä on negatiivisuutta. Siksi vain fyysisyydessä on rangaistus tai kosto. Karmaa – itämaiden filosofioiden uskomaa "potut pottuina", tulosta jostain väärin toteutetusta elämästä – ei yksinkertaisesti ole olemassa.

Oppitunti siirtyy elämästä toiseen vain sielun valinnasta. Sielu saattaa päättää, ettei se oppinut kaikkea haluamaansa tietystä tilanteesta, ja katsoo, toisiko sen toistaminen toisessa elämässä paremman ymmärryksen.

Emme voi kertoa sinulle sitä syytä, miksi valitsit nämä oppitunnit. Se olisi kuin kurssin lopputentin vastausten antamista ennen kurssin käymistä. Kuten kaikissa oppitunneissa, kysy, miksi tietty asia tapahtuu sinulle ja miksi tunnet siitä, niin kuin tunnet. Voit sitten muuttaa tapaasi käsitellä ongelmia ja oppia, miten muokkaat elämääsi valinnanvapautesi perusteella.

Kysymys:

Mestarit, olen kuullut melkein lakkaamatta ääniä viisi päivää. Ne käyttävät ympäristön melua. Ne pyytävät minua tekemään suuria päätöksiä niiden ehdoilla. Minun täytyy tietää, keitä/mitä ne ovat, miten kehittyneitä, mitä ne haluavat ja mikä tärkeintä, miten niistä pääsee eroon. –Y., Espanja

Vastaus:

Ei-fyysiset energiat pystyvät muodostamaan kontaktin ihmismuodossa olevien sielujen kanssa. Valo-olennot – ne joihin viittaamme oppaina ja enkeleinä – eivät koskaan sano, mitä tehdään, koska se puuttuisi valinnanvapauteesi. Ne tarjoavat vain neuvoja ja antavat kannustusta, aina positiivisella ja rakastavalla tavalla.

Kuten olemme aina sanoneet, negatiiviset energiat rakastavat leikkiä ihmisten kanssa ja saada teidät tekemään asioita itsensä miellyttämiseksi. Ne ovat ehkä sieluja, jotka ovat jättäneet kehonsa eivätkä ole siirtyneet Kotiin saakka ja sen ehdottomaan rakkauteen. Ne voivat myös olla negatiivisia energioita, jotka on ohjannut sinuun toinen elävä ihminen, joka haluaa kontrolloida sinua.

Sinun tapauksesi on negatiivinen sielu, joka ei ole mennyt Kotiin ja haluaa käyttää kehoasi "elämisen" jatkamiseen. Tämä olento ajattelee, että olisi hauskaa ajaa kehoasi kuin autoa ja tehdä asioita, joita se ei voi enää tehdä ja joita se ei koskaan tehnyt eläessään.

Sinulla on vapaus valita, haluatko kulkea tämän olennon pillin mukaan vai lähettää sen matkoihinsa. Jos haluat säilyttää kontrollin päätöksistäsi, käske varmoin ottein olentoa lähtemään. Ole hyvin selkeä: "En halua sinua tänne!"

Voit lisäksi auttaa sitä lähtemään polttamalla kynttilöitä ja suitsukkeita, erityisesti salviaa ja frankinsensiä. Se ei ole kiinnittynyt sinuun kovin paljon, mutta kylvyn tai suihkun ottaminen ja kehosi hankaaminen merisuolalla katkaisee sen minimaalisen kontaktin. Jos se edelleen roikkuu maisemissa, pyydä oppaitasi saattamaan se pois. Jos se on sinnikäs, pyydä arkkienkeli Mikaelia tuomaan miekkansa katkaisemaan kiinnikkeet.

Kysymys:

Mestarit, olen aina vihannut isääni ja hän on aina vihannut minua. Tunnen myös, että häneen on kiinnittynyt paha olento, mikä vihaa minua myös. Itse asiassa aina kun voimaannun, saan isältäni ilkeän sähköpostin tai puhelun tai jotain, mikä yrittää viedä voimani. Hän yrittää aina tehdä elämästäni kurjaa. Kaikkien pahinta oli, kun pyysin apua pienessä huoneistokäsirahassa 12 vuotta sitten. Hän ei antanut ja nyt kiinteistömarkkinat ovat tulleet hulluksi. Haluan tietää, miten viimeinkin katkaisen hänen ja tuon olennon langat ja hyökkäykset. –Neil, Kanada

Vastaus:

Sinä ja isäsi olette jakaneet monta elämää ja välillänne on ollut aina intensiivisiä oppitunteja. Viha on yksi intensiivisimmistä mahdollisista tunteista. Silloin kun pidät kiinni vihasta, se värittää kaikkia tekemisiäsi tuon ihmisen kanssa.

Se mitä tunnet isästäsi, on niin voimakasta, että se säteilee sinusta ja sen voivat hänen lisäkseen tuntea kaikki ympärilläsi. Silloin kun pyysit häneltä rahaa, hän tunsi vihasi ja ajatteli: "Hän ei pysty laittamaan vihaansa pois edes niin pitkäksi aikaa, että tulisi rauhallisesti pyytämään rahaa. Miksi minun pitäisi auttaa niin kiittämätöntä ja vihan täyttämää ihmistä?"

Isäsi on erittäin negatiivinen ihminen, mutta sellainen, joka havaitsee energian erittäin hyvin. Hän on virittynyt sinun energiaasi ja voi tuntea, kun asiat menevät sinulla vähän positiivisemmin, joten hän lähestyy sinua ja ruokkii itseään kasvavan positiivisen mielialasi energialla. Olet antanut hänen tehdä tätä menemällä kontrollointidraamatilanteeseen hänen kanssaan. Anna hänen mennä, ole piittaamatta hänen yrityksistään vetää sinut mukaan.

Ihmiset voivat ottaa voimasi vain, jos sallit sen. Jos jatkat vihan kantamista isääsi kohtaan, hänen jokainen kontaktinsa riisuu voimasi, koska ollessaan hyvin negatiivista, viha antaa energiasi virrata häneen. Jos hyväksyt, ettet voi oppia häneltä tässä elämässä ja siksi sinun ei tarvitse, pystyt irrottamaan otteen, mikä hänellä on sinusta, ja täyttämään tuon negatiivisen tilan ehdottomalla rakkaudella.

Valaistuminen on negatiivisen oppituntienergian irtipäästämistä ja sen korvaamista positiivisilla ajatuksilla. Hän ei opi oppituntiaan vihasta, mutta se ei merkitse, että sinun täytyy jatkuvasti antaa oman vihasi vaikuttaa jokapäiväisessä elämässäsi. Päätä olla onnellinen, rauhallinen ja rakastava. Voit katkaista kaikki kontaktit hänen kanssaan, kunnes hänestä tulee positiivinen ihminen.

Kysymys:

Mestarit, Peggy-vaimoni ja minä olemme toimineet selvänäkijöinä noin 20 vuotta ja meille tulee jatkuvasti ihmisiä yksityistulkintoihin, vaikkemme mainosta. Vaimollani on nyt parantumaton syöpä ja hän saa hoitoa sen etenemisen kontrolloimiseen. Hoito näyttää toimivan erittäin hitaasti ja mietin, onko Mestareilla mitään kommenttia hänen tilastaan. Mietin tulevaisuutta, henkistä edistymistämme ja myös sitä, millainen tulevaisuus olisi ilman vaimoani? –Graham, Iso-Britannia

Vastaus:

Sinä ja vaimosi olette olleet erittäin hyödyllisiä välittäjiä maapallon ja meidän välillä. Kiitämme teitä kaikesta, mitä olette tehneet ja mitä jatkatte, jos niin valitsette. Sekoitettuna tähän upeaan elämään, mistä olette nauttineet yhdessä, on ollut sarja oppitunteja. Vaimosi syöpä on vielä yksi.

Olette olleet vahva parina ja nyt oppituntinne ovat henkilökohtaisia. Kun hän käsittelee tämän sairauden mentaalisia, tunne- ja henkisiä koettelemuksia, sinusta on tullut hänen silminnäkijänsä, joka tarkkailee ja tukee hänen valintojaan. Kohtaat myös kyvyttömyytesi auttaa häntä niin, kuin olet tehnyt hyvin monta kertaa avioliittonne aikana. Tämä on oppituntisi kontrollinpuutteesta ja siitä, ettei sinulla ole tietä ulos.

Olette kumpikin äärimmäisen vahvoja ihmisiä, jotka ovat auttaneet monia asiakkaita, ja nyt teidän täytyy muistaa ne neuvot, joita olette vastaanottaneet toisille tässä samassa tilanteessa. Olet sielu, jolla on fyysinen kokemus. Sieluna sinulla on samat voimat kuin Lähde-energialla. Voit ilmentää, luoda ja kaikissa tapauksissa käyttää valinnanvapautta.

Korvaa kaikki negatiiviset ajatukset tai kompastuskivet positiivisella ja rakastavalla energialla. Älä hyväksy negatiivista määränpäätä siksi, että yhteiskunta on sanonut niin olevan. Torju negatiivisuus ja edistä positiivisuutta.

Yksi mahdollinen päätös nykytilanteelle on, että vaimosi palaa luoksemme ennen sinua. Tämä skenaario tunnettiin ennen tulemistasi maan päälle. Olit miettinyt uuden elämän rakentamista ilman häntä, mutta se ei ole vääjäämätön lopputulos valinnanvapauden ja ydinolemuksenne voimien ja kykyjen käyttämisen vuoksi.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.5. – 3.6.2014 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 09.06.2014 07:38

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (www.mastersofthespiritworld.com)
27.5. – 3.6.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, minulla on veljenpoika, joka on kristallilapsi. Meillä on synkannut hänen syntymästään asti ja meillä näyttää olevan psyykkinen yhteys. Hänen isänsä yrittää kaikkensa pitääkseen minut loitolla hänestä. Rakastan tätä lasta kuin omaani ja hän on inspiraation lähde. Kaipaan häntä ja ajattelen häntä päivittäin. En halua vieraantua hänestä tai hänen isästään. Mitä teen? Mitä minun pitäisi oppia tästä? Onko tällä lapsella mitään merkitystä elämässäni? –Jw, Etelä-Afrikka

Vastaus:

Veljenpoikasi, hänen isänsä ja sinä sovitte auttavanne toisianne monissa maapallon elämänoppitunneissa. Hänen isänsä tuntee yhteytesi voimakkuuden omaan poikaansa ja pelkää, että lapsi rakastaa lopulta sinua enemmän kuin omaa isäänsä. Nämä oppitunnit ovat itseluottamuksen puutetta, mustasukkaisuutta, omistamishalua ja kyvyttömyyttä osoittaa ehdotonta rakkautta lasta kohtaan.

Lapsi on täällä levittämässä rakkautta kaikille, avaamassa toisia energialle, mikä yhdistää teitä kaikkia, ja jakamassa taitojaan, mitkä kehittyvät. Hän kehittää tai ei kehitä psyykkisiä kykyjään. Jotkut hänen elämänsä päätöksistä riippuvat vuorovaikutuksesta isän kanssa. Tämä rakastava sielu valitsi isänsä saadakseen sen matkan, jolla hän on – sinun tehtäväsi ei ole sanoa muuta.

Omiin oppitunteihisi sisältyy kyky kunnioittaa toisten valintoja tarvitsematta kontrolloida toisia ja hienotunteisuus tietää, milloin sinulla ei ole oikeutta puuttua tilanteeseen. Sinulla on suuri osa tämän pojan elämässä, mutta ei tällä hetkellä. Sinun täytyy astua etäämmälle ja antaa hänen biologisen perheensä auttaa tällä hetkellä häntä löytämään omat valintansa.

Tarkkaile tilannetta kunnioittavalta etäisyydeltä ja ole käytettävissä, sitten kun he haluavat sinun osallistuvan pojan elämään. Pystyt etäältä ja psyykkisen yhteytenne kautta tarkkailemaan, mitä hän tekee. Sitten kun hän on vanhempi ja löytänyt oman polkunsa ja intohimonsa, olet osa hänen elämänsä tuossa puolessa.

Kysymys:

Mestari, minulla oli voimakas yhteys lemmikkimme siitä lähtien, kun näin sen kuvan ensimmäisen kerran. Se oli sokea koko elämänsä ja kärsi omalla tavallaan. Rakastin lemmikkiämme kuin omaa lastani, kun hoivasin sitä kuin vauvaa sen vamman vuoksi. Siitä on kolme päivää, kun minun oli "nukutettava" rakas lemmikkimme. Se ei ollut perinteinen tapa, vaan mahdollisimman inhimillinen ja eettinen. Olen surullinen ajatellessani, että se ehkä kärsii edelleen pimeässä yksin. Rakastan ja kaipaan sitä ja tunnen myös todella syyllisyyttä siitä, että minun oli nukutettava se "omilla keinoillani". Saako se lopultakin näkönsä takaisin? Onko se kanssamme edelleen hengessä? Tarvitseeko se edelleen apuani? Miten voin oppia elämään näiden "epäsovinnaisten keinojen" kanssa? –Roxanne, USA

Vastaus:

Lemmikkisi ei kärsinyt koko elämäänsä – se eli rakastettua mukavaa elämää. Silloin kun yksilöllä on jokin vamma, se ei kaipaa sellaista, mistä se ei tiedä, että sen pitäisi kyetä tekemään. Silloin kun eläin menettää jalan onnettomuudessa tai sairaudessa, se sopeutuu ja elää aivan täyttä elämää. Sitten kun se jättää fyysisen kehon, kaikki energia palaa ehdottomaan rakkauteen.

Sinun ongelmasi lemmikkisi elämän suhteen oli, että samaistuit tuohon eläimeen ja näit itsesi sen kehossa. Olet aina tuntenut itsesi vammaiseksi tunteellisesti ja fyysisesti verrattuna toisiin. Tätä oppituntia tulit käsittelemään. Sinulla on taipumus nähdä kaikki asiat negatiivisina ja huonoina eikä siunauksina, jotka johtavat täyttymykseen. Huolehdit tästä lemmikkistä niin, kuin halusit saada toiset kohtelemaan sinua. Koko elämästäsi tuli lapsestasi huolehtimista.

Kannat syyllisyyttä omasta luomuksestasi lemmikkisi siirtymän tekemisessä. Palaaminen ehdottomaan rakkauteen missä energia on rasitteetonta, on täydellistä. Siirtymätapa on epäolennainen energialle, sitten kun se on vapaa kehosta. Lemmikkisi oli aika siirtyä eteenpäin, aivan kuten sinun on aika tutkia tätä kohtaamista ja nähdä sen tuomat oppitunnit.

Kaikilla sieluilla on vapaus valita elävänsä, niin kuin haluavat, ja päättää torjua jokaisen negatiivisen tapauksen negatiivisuus ja korvata sen positiivisella rakkaudella. Kaikki oppitunnit tulevat sinulle negatiivisina kokemuksina. Päätät sitten pitää negatiiviset asiat (vammat) tai löytää tavan käsitellä ne ja työskennellä kykyjesi kanssa, kunnes näet vain positiiviset mahdollisuudet.

Kysymys:

Mestarit, miten voimme ymmärtää Jumalan suunnitelman meille, jos emme pysty kuulemaan, mitä hän sanoo? Yritän meditoida ja rukoilla, mutta usein minusta tuntuu, että olen täällä yksin tehdäkseni virheitä ja kärsiäkseni. Joskus suutun Jumalalle siitä, että hän antaa minun olla niin yksin. Miten pystyn avaamaan kolmannen silmäni ja näkemään kaiken, mitä en voi nähdä? –Adriana, Brasilia

Vastaus:

Haluaisimme sinun ajattelevan joitain opetuksiamme. Kaikki sielut ovat osia, jotka on murrettu kaiken energian Lähteestä, ja niillä on samat voimat ja kyvyt kuin Lähteellä. Kotona ehdottomassa rakkaudessa sielu näkee kaiken täydellisenä. Voidakseen arvostaa sitä, miten suurenmoinen se on, sielu päättää tulla maapallon kaksinaisuuteen oppimaan omista voimistaan käyttämällä valinnanvapauttaan niiden tilanteiden kokemiseen, joita se valitsee. Näin ollen rakkaani, suunnitelma on sinun!

Kukaan muu ei päätä, mitä haluat tehdä ollessasi maan päällä. Ei ole ketään, yhtä Ylintä olentoa, joka tekee kaikki päätökset ja sanoo, mitä sinun on tehtävä – ne valinnat riippuvat sinusta. Kun opit kuuntelemaan korkeampaa itseäsi ja neuvonantajiasi (oppaita), ne antavat sinulle vain ehdotuksia – ne eivät koskaan sanele sinulle. Valinnanvapaus ja vastuun ottaminen elämän suunnasta ovat päätarkoitus täällä olemisellesi.

Olet yksin vain, jos sallit itsesi olla. On miljardeja muita sieluja sekä fyysisessä että ei-fyysisessä muodossa. Avaudu tuntemaan energiaa ympärilläsi – se on ensimmäinen askel neuvojen ja ehdotusten "kuulemiseen". Kolmas silmä ei ole lainkaan näkevä instrumentti, se on pelkästään tietoisuutta siitä, mitä on kaikkialla. Termi "hetkessä eläminen" on esimerkki avoimesta kolmannesta silmästä. Voit nähdä, kuulla, tuntea ja tietää tarkkaan, mitä tapahtuu.

Olet irrottanut itsesi itserakkaudesta hyväksymällä negatiiviset käsitykset "hylkääminen" ja "yksinäisyys". Kunnioita sitä, että sinulla oli rohkeutta ja sitkeyttä tulla maan päälle kokemaan kohtaamiasi ongelmia. Rakasta sitä, että olet ajajan penkillä, jos hyväksyt sen itsestäsi. Yhdisty universaaliin ehdottomaan rakkauteen, mitä on kaikille, jotka ottavat sen vastaan. Hankkiudu eroon negatiivisuudesta, mikä kontrolloi sinua, ja korvaa se rakkaudella sitä seikkailua kohtaan, millä olet.

Kysymys:

Mestarit, monet eläimet kasvatetaan huonoissa olosuhteissa ja syödään ajattelematta niiden kärsimystä. Ovatko sellaiset eläimet ilman vaihtoehtoa ja pelkästään uhrautuvat maailmanjärjestyksessä? Vai onko mukana jokin korkeampi tarkoitus? Miksi painotetaan niin vähän rakkautta ja myötätuntoa kaikkia eläviä olentoja kohtaan? –Jerry, Iso-Britannia

Vastaus:

Sielu valitsee harvoin elämän kotieläimenä ja silloin tekee sen täysin tietäen niiden lajihistorian planeetalla. Useimmat eläimet – ja kasvit – elävöittää energiakipinä eikä sielu. Nuo kipinät eivät ole aistivia/tuntevia ja siksi niillä ei ole sielun tunteita, tietoisuutta, havaintokykyä, herkkyyttä ja tunteita.

Ihmiskeho joka valittiin peittämään sielua tässä maakokemuksessa, valittiin sen fyysisten, älyllisten ja tunneherkkyyksien vuoksi. Ihmiset tarvitsevat ravintoa säännöllisesti. Ensimmäiset sukupolvet olivat metsästäjä-kerääjiä, jotka elivät vain sillä, mitä ne pystyivät löytämään tai tappamaan. Vei vuosisatoja kehittää tapoja tuottaa ruokaa, mikä oli helposti saatavilla – kasvattaen eläimiä ja kasveja.

Sitten kun elämän ylläpitämiskysymykset oli käsitelty, ihmiset alkoivat tutkia syytään elää. Se mitä nyt kutsumme "henkiseksi tarkoituksesi", löydettiin henkisen heräämisen kautta. Osana tätä näkemyksellistä tutkimusta oli aikaa ajatella ympärillä asioita, joita ei tarvittu selviytymiseen. Ihmiset osallistuivat yhteiskuntiin, uskonnollisiin oppijärjestelmiin ja intellektuaalisiin ja filosofisiin keskusteluihin. Ajateltiin ihmisiä ja asioita itsen ulkopuolella ja yritettiin oikeuttaa niiden tarkoitus ja olemassaolo maailmassa.

Jokainen on yksilömatkalla ja voi osallistua niin moniin asioihin, kuin haluaa. Sielulla ei voi kuitenkaan olla mitään vaikutusta toisen uskomuksiin, ellei tämä päätä muuttaa uskomuksia. Monet kohdat jotka olet tuonut esille, käsittelevät elämänoppitunteja, joita jotkut näistä sieluista työstävät. Ymmärrä, että tämä on heidän polkunsa. Lähetä heille rakkautta, jotta he voivat löytää tarvitsemansa vastaukset tehtävänsä täyttämiseksi.

Kysymys:

Mestarit, muistatte ehkä vastauksenne minulle neljä vuotta sitten tultuani Sveitsiin. Kuvasin englantilaisen vaimoni katkeruutta, kun minulla oli suhde toisen naisen kanssa. Nyt vaimoni on erittäin sairas ja minulta on poistettu juuri eturauhasyöpä. Yritän auttaa häntä ja olemme keskustelleet kotiin palaamisesta, mutta minun on erittäin vaikea tulla hänen kanssaan toimeen. Tunnen valtavaa vastuuta siitä, mitä hänelle on tapahtunut, enkä tiedä, mitä tehdä. –John, Sveitsi

Vastaus:

Toinen ihminen haluaa kokea sen, mitä hänelle tapahtuu. Hän tekee sopimuksia toisten sielujen kanssa ja on vastustaja varmistaen, että asioita tapahtuu tarvittaessa. Mikään mitä olet tehnyt, ei ole mennyt niitä oppitunteja vastaan, mitkä vaimosi valitsi ennen tulemistaan maan päälle.

Jokainen ihminen päättää, mitä uskomusia hänellä on elämästään. Vaimosi on valinnut erittäin onnettoman ja negatiivisen tapahtumakulun. Häneen vaikuttaa evankelistojen ohjelmointi ja hän on täydessä rangaistusmoodissa. Hän ajattelee, että hänen elämänsä on tulosta siitä, ettei hän ole riittävän hyvä ansaitakseen paremman elämän. Hänen mielestään sinä olet inkarnoitunut paholainen eikä neuvojasi tuonpuoleisesta pidä kuunnella. Hänen sairautensa on osa hänen rangaistusskenaarioitaan.

Syyllisyys on yksi elämänoppituntisi. Vastuu on tulosta jokaisen ihmisen valinnoista, ei jonkun toisen tekojen seuraus. Vaimosi päätti sanoa, että hän on antanut anteeksi sinulle, jotta hän voisi jäädä tähän negatiivisuuteen perustuvaan ympäristöön. Hän ei halua kuulla pelastuksesta, ehdottomasta rakkaudesta ja Kotiin paluusta – se ei sovi siihen kärsimykseen, minkä hän on valinnut. Sinun tekemisesi syylliseksi on yksi hänen ainoista nautinnoistaan.

Syöpäsi oli tulosta syyllisyydestä ja tarpeesta rangaista itseäsi. Olet maksanut tuon hinnan ja voit nyt tutkia tuloksia ja siirtyä eteenpäin. Sinun ei tarvitse antaa vaimosi imeä lisää positiivista energiaa sinusta, mitä hän parhaillaan tekee.

Teidän kummankin loppuelämä voi jatkua niin, kuin se menee nyt, tai voit hyväksyä, että sinulla ei ole mitään vastuuta hänen valinnoistaan. Mikään mitä sanot tai teet, ei mutta hänen mieltään sinusta ja elämästä yleensä. Yhdisty ehdottoman rakkauden ydinolemukseesi. Jaa hänen kanssaan, mitä hän ottaa vastaan, ja jos sinut torjutaan taas, siirry eteenpäin toteuttamaan omaa matkaasi.

Kysymys:

Mestarit, olen 43-vuotias kahden poikkeuksellisen lapsen yksinhuoltajaäiti. Elämäni on ollut oppitunti toisensa jälkeen, jotka olen aina voittanut, ja tuntenut itseni voimakkaammaksi noiden kokemusten jälkeen. Kuitenkin viimeiset kolme vuotta ovat olleet haastavimmat, vaikeimmat ja elämää muuttavimmat oppitunnit, jotka ovat masentaneet minut, mitä en ole koskaan ennen tuntenut. Näen tulevaisuuteni ja tiedän, että saan paremman elämän enkä ole uhri, mutta tunnen olevani nykyelämäni vanki ja minun täytyy tietää tarkoitukseni. Kertokaa minulle tarkoitukseni! –Kathy, USA

Vastaus:

Useimmat sielut näyttävät ajattelevan, etteivät ne voi siirtyä eteenpäin, elleivät tiedä, mikä määränpää on ja miten ne pääsevät sinne. Katso, miten elämäsi on tapahtunut tähän mennessä. Kun kukin oppitunti tuli elämääsi, sinun täytyi analysoida se oppiaksesi sen ja siirtyäksesi seuraavaan. Et koskaan tiennyt, mitä seuraavaksi tuli, ja siksi et roikkunut kiinni tietyn tapahtuman odottamisessa.

Kun etenit, sait yhtäkkiä ajatuksen, että sinun täytyi tietää eri asioita: mitä muuta oli tulossa, oliko jotain, mitä sinun täytyi tehdä, ja oliko kaikki sen arvoista lopussa. Tämä johti masennukseen – tunteeseen että jotain puuttui. Olet pitänyt kiinni tuosta tunteesta sen sijaan, että täyttäisit tyhjyyden ehdottomalla rakkaudella sitä elämänmatkaa kohtaan, mitä kuljet.

Olet tietoinen seuraavista askelista, mutta epävarmuutesi vuoksi haluat vahvistuksen, että pystyt siihen. No, tässä se on: pystyt siihen! Voit ilmentää mitä tahansa, mihin laitat sielusi ja sydämesi. Kaikki sielut tulevat maan päälle ymmärtääkseen, kuka ja mitä ne ovat sieluna ja että ne ovat osa Lähde-energiaa ja yhtä suurenmoinen ja voimakas kuin Lähde. Sen seuraamusten täydellinen hyväksyminen ja ymmärtäminen on tarkoituksesi. Älä anna ihmisajattelun ja yhteiskunnan uskomusten mennä tiellesi.

Olet itse suunnittelemassasi vankilassa. Ajattelet liikaa, mitä sielun täytyy tehdä täyttääkseen tarkoituksensa. Elä, koe ja käytä valinnanvapauttasi määränpääsi valitsemiseen – se on tarkoituksesi. Mene nauttimaan tämän elämän seuraavasta osasta.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

10.6. – 17.6.2014 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 23.06.2014 20:42

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (www.mastersofthespiritworld.com)
10.6. – 17.6.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, toiset ovat kiusanneet minua koko elämäni ajan. Olen nyt yliopistossa ja olen tekemisissä hyvin egoistisen ja kostonhaluisen ihmisen kanssa yhteisasunnossa. Hän on manipuloiva, itsekäs ja hän loukkaa minua ja muita välittämättä lainkaan sosiaalisista rajoista. Tämä ihminen on saanut minut kovasti pois tolaltaan viimeisen vuoden aikana. Hänellä on kuitenkin karismaa ja energiaa ja hän yrittää kontrolloida kaikkia ystäväpiirissämme. Mitä minun pitäisi oppia tästä kokemuksesta? Olenko vetänyt tämän puoleeni? Ja miksi hän käyttäytyy tällä tavalla? Onko hän oikeasti paha ihminen? –Jay, Suomi

Vastaus:

Olet tässä elämässä päättänyt käsitellä huonon itsetunnon kysymyksiä. Tämä tekee helposti kiusattavan, koska otat kaiken hyvin henkilökohtaisesti ja hyväksyt osan ilkeistä kommenteista todeksi. Pyydät kiusaajat ikään kuin rääkkäämään itseäsi. Et usko olevasi riittävän arvokas olemaan yksi johtajista ja tuomitset toiset näkemäsi perusteella.

Voit olla tolaltasi ainoastaan, jos sallit itsesi olla. Järkyttyäksesi sinun on uskottava, että kiusaajasi pilkanteko on totuudenmukaisempaa kuin todellinen elämäsi. Toisin sanoen, sanot, että tämä ihminen tietää sinua enemmän siitä, kuka olet. On aika ottaa voimasi takaisin ja tehdä omat päätöksesi siitä, mitä ympärilläsi tapahtuu ja kuka olet.

On mahdollista pysyä tässä elämäntilanteessa, jos sivuutat kiusaajan temput. Aina kun hän alkaa haukkua sinua tai jotain seurassasi, astu etäämmälle hetkeksi ja analysoi, mitä tapahtuu. Näe hänet pelästyneenä pikkupoikana, joka käyttää suutaan tehdäkseen itsestään tärkeän. Jos et kunnioita häntä yhtään hänen teoistaan, hän pysyy mahtailevana idioottina ja yrittää pelotella niitä, jotka sallivat sen. Olemalla piittaamatta hänestä puhkaiset hänen pullean ilmapallonsa ja kaikki ilma pakenee.

Hyväksy itsesi sieluksi, joka on Lähteen osa ja jolla on Lähteen voimat ja kyvyt. Nämä pysyvät poissa näkyvistä ja käytöstä siihen saakka, kunnes sallit itsesi uskoa, että sinulla on näitä voimia. Mene olemuksesi ytimeen, missä tämä energia on aina läsnä. Löydä ensin se ehdoton rakkaus, mitä on siellä, ja sitten kaikki muut kyvyt. Edistystä tapahtuu ensin hitaasti, mutta sitten kun löydät vahvuutesi, pystyt tekemään mitä tahansa haluat.

Kiusaajasi käyttää tätä piirrettä kätkemään omat epävarmuutensa. Se on osa hänen elämänoppituntejaan. Hän ei ole paha ihminen, ainoastaan ihminen joka tuntee turvaa negatiivisuuden ympäröimänä. Jos lähetät positiivista rakkausenergiaa hänen suuntaansa, hän ei tiedä, mitä sillä tehdään.

Valinnanvapautesi antaa sinun korvata negatiivisuuden, mikä on kiusannut sinua koko elämäsi, positiivisella rakkausenergialla. Rakasta sitä elämää, mitä voit elää. Kun ihmiset yrittävät imeä sinut negatiiviseen toimintaan, kapinoi heitä vastaan sillä tiedolla, että valinta on sinun.

Kysymys:

Mestarit, haluaisin kysyä kantaanne terapioihin, jotka poistavat olentoja ja "demoneja", ja niihin väitteisiin joita tekevät tällä alueella toimivat terapeutit. Luen parhaillaan tohtori Shakuntala Modin töitä (lisensoitu psykiatri) olentojen ja demonien vapauttamisesta ja väitteitä, että suurimman osan sairauksista ja häiriöistä aiheuttavat meihin kiinnittyvät demoniset olennot ja kun ne vapautetaan, hänen asiakkaissaan tapahtuu valtavaa parantumista. Onko tämä totta vai osa alitajuisen mielen projektiota ja se parantaa itsensä käyttämällä tätä terapiaa? –Jay, Englanti

Vastaus:

Sielujen elämänoppitunnit tulevat maan päällä negatiivisina kokemuksina. Demonit ja inkarnoitumattomat jotka eivät halua mennä kotiin, ovat puhdasta negatiivisuutta ja auttavat elämänoppituntien näyttämön asettamisessa. Kaikki elämänoppitunneista löytyvä negatiivisuus ei ole tulosta demoneista. On hyvää "prässiä", kun yhdistyy huonoihin asioihin kiusankappaleiden kanssa.

Tohtori Modi ja muut ovat tehneet mahtavaa työtä asiakkaiden kanssa regressiivistä hypnoosia käyttämällä. Palaaminen voimakkaaseen negatiiviseen oppituntiin mitä ette pystyneet ymmärtämään toisessa elämässä tai aiemmin tässä elämässä, sallii teidän nähdä sen toisessa valossa ja antaa uuden tilaisuuden saattaa loppuun oppimisenne.

Vain pieni prosenttiosuus keskeneräisistä elämänoppitunneista on demonien häirinnän aiheuttamaa. Ihmisillä voi olla myös vaikeuksia työskennellä omien ongelmiensa kanssa, jos heidän ympärillään on negatiivisia olentoja, jotka eivät halua loppuunsaattamista. Negatiivisen oppitunnin loppuunsaattaminen sallii sielun tuoda sisään positiivista rakkausenergiaa, mikä ajaa pois negatiiviset olennot. Ne eivät halua tulla lähetetyksi pois, joten ne taistelevat prosessia vastaan.

Ne jotka ovat kutsuneet tietoisesti tai tiedostamatta jonkin negatiivisen "kiinnikkeen" elämäänsä, voivat aina hyötyä avusta sen poistamisessa. Negatiivisuus voidaan vapauttaa hypnoosilla, henkiparantajan avulla tai ihmiset voivat itse tietoisesti perua lupansa olennon paikalla olemiseen.

Ennaltaehkäisyä tapahtuu, jos sielut oppivat korvaamaan negatiiviset ajatukset ja energiat positiivisilla ja selkeillä ajatuksilla, teoilla ja energioilla. Negatiivisuuden keskellä oleminen, vaikkei se olisi kiinnittynyt, voi myös aiheuttaa sairautta ja muita vaikeuksia. Ihmiset haluavat sanoa, että yksi plus yksi on aina kaksi, mutta toisella tavalla nähtynä se on 11.

Kysymys:

Mestarit, ihmettelen, miksi minun on hyvin vaikeaa kääntää henkinen uskoni kehoon ja sillä tavalla päästä irti keho-ongelmistani, esimerkiksi kutiava ihottuma vasemmassa jalkapohjassa. Ja miksen pysty päästämään irti migreenistä, minkä saan joka kuukausi. Ja miksi en saa poikaani päästämään irti raskasmielisyydestään? Ja miksi hyvin monet nuoret ihmiset kärsivät kroonisesta väsymyksestä? –Anne, Norja

Vastaus:

Kysyt tapaa päästä irti kaikista elämänoppituntiesi merkeistä oppimatta niiden olemassaolon syytä. Negatiivisuus on ulkoinen tapasi tietä, että sinulla on ongelma, mitä et ole käsitellyt.

Henkiseen kasvuun voidaan ryhtyä, vaikka elämänoppitunnit ovat vielä kesken. Sen pitäisi tehdä sinulle helpommaksi ymmärtää, että jokainen tehtävä on käsiteltävä erikseen. On mahdollista päästää irti egosta ja tuomitsemisesta eikä silti ole tunnistanut oppitunnin merkkiä fyysisessä kehossaan.

Käsittelet myös uskomuksia, joita et tunne voivasi ylittää. Jalkasi näyttää sinulle, että liikkumistasi elämässä estetään. Koska ongelma ilmenee vasemmassa jalassasi, epäröit siirtymistä eteenpäin projektissa, koska pelkäät, ettet onnistu. Päänsäryt ovat heijastusta sisäisistä tasapainoista, jotka vaihtelevat joka kuukausi, ja merkki, että tunnet pakahtuvasi omaan elämääsi yleisesti ottaen.

Poikasi ja kaikki muut mainitsemasi kohtaavat omat vaikeutensa. On heidän asiansa löytää nämä ongelmat, päättää, miten he käsittelevät niitä, ja oppia itsestään paljastamalla vastaukset.

Laita jokainen kysymään aina ongelman noustessa: "Miksi tunnen tällä tavalla?" Menemällä tuohon tunteeseen voitte päästä syyhyn, mitä oppituntia yritätte ymmärtää. Sitten kun tiedätte viestin, voitte ratkaista sen eikä asiaa tarvitse kohdata uudestaan.

Kysymys:

Mestarit, olemme aina olleet jalkapallohulluja brasilialaisia, mutta tänä vuonna olemme MM-kisojen isäntä ja ihmiset näyttävät "nukutetuilta". He eivät välitä koko tapahtumasta, näyttävät irrallisilta ja tunteettomilta ja ajattelevat vain protestoimista tapahtumaan käytetyn rahan vuoksi – kaikessa on vain kyse protestoinnista. Miksi olemme kadottaneet rakkauden jalkapalloa kohtaan? –Fabiana, Brasilia

Vastaus:

Monista ihmisistä on Brasiliassa tulossa hyvin henkisiä ja he poistuvat egon asioista ja tavoittelevat korkeampaa polkua. Urheilu on elämästä pakenemista, tapa unohtaa vaikeat oppitunnit ja laittaa energiansa kotijoukkueen kannustamiseen. Mutta mitä sielu hyötyy?

Urheilu perustuu egoon. Pelin jokaista piirrettä ja pelaajaa arvostellaan niiden arvon määrittelemiseksi joukkueelle ja faneille. Tätä tapahtuu maatasolla ihmiskunnan positiivinen/negatiivinen-energiapolariteetissa. Mikään pelin aikana tapahtuva ei auta sielua valaistumispolulla. Siinä ei ole sijaa elämänoppituntitodellisuudelle.

Yhteiskunnat käyttävät joukkueidensa menestystä indikoimaan kansalaisille oman talouden valtaa, merkitystä ja voimaa sekä maan asemaa maailmassa – mutta se ei ole mitään näistä. Ego "myy" tällaisen näkemyksen ihmisille. Voittaminen saa maan yhdistymään juhlaan, kun taas häviäminen saattaa johtaa mellakoihin ja tottelemattomuuteen, koska joukkue (useimpien mielessä hallituksen energia) ei ole onnistunut voittamaan.

Ne jotka ovat tunnistaneet pelin voittamisesta puuttuvan kaikki hyödylliset tulokset, ovat alkaneet vastustaa kovalla työllä ansaittujen rahojensa kuluttamista rahan tekemiseen ylipalkatuille pelaajille, joukkueen omistajille ja sponsoreille. Monet näkevät pelien ainoaksi hyödyksi ajanvietteen ja videopelit ja elokuvat ovat paljon halvempia.

Kysymys:

Mestarit, olen hyvin innokas tietämään, valitsinko oikeasti tuon happo-onnettomuuden tapahtumisen itselleni, kun olin 13 vuoden herkässä iässä, mikä heitti menemään sosiaalisen elämäni vuosiksi. Merkitseekö tämä, että olen tehnyt rankkoja suunnitelmia tähän elämään herätäkseni – vai mitä? Tunnen olevani niin syvällä tämän elämän negatiivisessa puolessa, että näyttää melko mahdottomalta tällä hetkellä. –Petri, Suomi

Vastaus:

Päätit, mitä oppitunteja halusit kokea, ja järjestit tilanteita, jotka sallisivat niiden tapahtua, joten kyllä, suunnittelit happo-onnettomuuden. Yksi haluamasi koulutus oli saada ulkokuori, mikä voisi olla ihmisille epämiellyttävä, jotta voisit tuntea itsesi ja auttaa toisia oppimaan, että vain sillä on merkitystä, mitä sisällä on.

Tultuasi maan päälle monta kertaa aiemmin yksinkertaisten testien kanssa, olit vähän kyllästynyt helppoihin elämänoppitunteihin ja halusit tulla monikerroksisen elämän haastamaksi. Sinun oli vaikeaa olla piittaamatta toisten kommenteista ja hyväksyit ne ilkeät asiat todeksi, joita sinusta sanottiin. Oppituntisi oli siis tuntea oma sisäinen kauneutesi ja antaa toisten nähdä tuo sisäinen "sinä".

Et valinnut monia muita rankkoja suunnitelmia. Oivalla, että negatiiviset tunteet joita sinulla on, tulevat osittain negatiivisista ajatuksista, joita sinulla on itsestäsi. Jos et voi hyväksyä omaa ulkonäköäsi, lähetät energian kautta sellaisen viestin toisille, että heidänkään ei pitäisi tai tarvitse hyväksyä sinua.

Vastaus kakista elämänoppitunneista selviytymiseen on rakastaa itseäsi. Rakastaa tuota sieluasi, jolla on sitkeyttä selvittää tämä elämä. Rakastaa suurenmoista sieluasi ja tuoda esiin ehdoton rakkaus, mikä on sen ydinolemus. Tämä sallii sinun nähdä positiivista kaikessa negatiivisuudessa ja työntää pimeyden sivuun.

Sinun ei tarvitse pitää kaikesta itsessäsi, vaan rakastaa sitä, että elät tätä elämää. Tiedä, että sisälläsi olet täydellinen ja voit antaa toisten tuntea tuon täydellisyyden heijastamassasi positiivisessa energiassa. Torju tuo negatiivinen vahingoittumisen ja häpeän tunne ja korvaa sen positiivisella ihmetyksellä sielusta, joka voi selviytyä vaikeimmistakin oppitunneista rakkaudella.

Kysymys:

Mestarit, kirjoitan kysyäkseni, pitäisikö minun jatkaa poliittista kirjoittamista ja editointia Facebookissa vai onko se menemistä politiikan draamaan, silloin kun minun pitäisi tavoitella lisähenkisyyttä. Politiikasta kirjoittaminen kyllä suututtaa minua, mutta se toimii myös tapana informoida ihmisiä valheellisesta henkisyydestä ja uskonnollisuudesta. Minusta tuntuu, että teen hyvää työtä Gaian ja ihmisten hyväksi. Se tuntuu dharmaltani. Teenkö tässä oikein? Pitäisikö minun kirjoittaa kirja? Ymmärrän, että maapallo on koulu ja olen pois tasapainosta. Politiikan ja jokapäiväisen elämän avulla kuljemme kaksinaisuudessa ja opimme noita elämänoppitunteja. Tiedän taistelevani tätä ymmärrystä vastaan kärsimättömyyteni ja egoni vuoksi. Mitä voin tehdä ymmärtääkseni enemmän? Ja miksi en näe unia ja toisia ulottuvuuksia? –Douglas, USA

Vastaus:

Elämä maan päällä on sielun valinta. Se mitä teet elämäsi osilla, riippuu täysin sinusta. Sielulla on täysi vapaus valita, mitä haluat tehdä ja milloin. Egosi on päättänyt, että se tietää paremmin kuin useimmat ihmiset, mikä on väärin maailmassasi ja mitä heidän pitäisi tehdä asialle. Tämä on tapasi kontrolloida yhteiskunnan mielipidettä olemaan samaa mieltä oman kantasi kanssa.

Toimintavalinnoissa ei ole oikeaa tai väärää, kun ollaan maan päällä. Sielun tarkoituksena tulla kehoon on yhdistyä ehdottoman rakkauden ydinolemukseensa ja toivottavasti muistoihin muista elämistä, joita sillä on ollut, jotta entisissä elämissä kerättyä tietoa voidaan käyttää tässä elämässä.

Uppoutuminen egoon ja negatiivisuuteen ei salli sinun nähdä koko kuvaa elämäsi energioista. Toisin sanoen, henkinen viisautesi ei voi kasvaa kallistumalla negatiivisuuteen, koska valaistumista tulee vain positiivisuudessa. On joitain oppitunteja, joita voit kokea nykyalueellasi. Jos tunnet tarvetta saattaa ne loppuun ja kukistaa demonisi, niin sinun pitäisi jatkaa.

Kaikkien draamojesi kirjoittaminen voi laittaa ne ymmärtämääsi muotoon ja näin näet määränpääsi. Kaikki missä on negatiivinen työntö, pitää sinua tiukasti ihmisen kolmannen ulottuvuuden kaksinaisuudessa. Haluat yhteyden toisiin ulottuvuuksiin, mutta niihin voi päästä vain positiivisessa energiassa. Negatiivisuus rajoittaa sinua. Toiset ulottuvuudet ovat sielujen aluetta ja ne eivät ole kiinni polariteetissa.

Olet nähnyt polut. Nyt valinta on sinun, mitä koet ja milloin.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

24.6. – 1.7.2014 KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

ViestiKirjoittaja hammer » 07.07.2014 16:10

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (www.mastersofthespiritworld.com)
24.6. – 1.7.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, voitteko selkeyttää yhteiskunnan suurinta tabua – seksiä? Seksin pitäisi olla vain lisääntymistä varten, kuten monet uskonnot sanovat. Onko väärin harrastaa seksiä sellaisen kanssa, josta pitää, mutta jonka kanssa ei mene naimisiin tulevaisuudessa? Entä homosuhteet? –IC, Brasilia

Vastaus:

Joissain uskonnoissa joista puhut, on uskomusjärjestelmä, mitä ne tyrkyttävät jäsenilleen ja mikä sanelee, että seksiä pitäisi harrastaa vain lisääntymistarkoituksesta, mutta sitä pitäisi tehdä toistuvasti kyseisen uskonnon "juhlijoiden" lisäämiseksi. Tässä on kaikki karjan kasvatuksen vivahteet ja kaikki tämä samaan aikaan kun pakottajat itse oletettavasti ovat selibaatissa.

Toiset uskonnot tuntevat, että vain miehillä on sanansa yhdyntäasioissa ja heitä on toteltava riippumatta siitä, ovatko naiset samaa mieltä vai eivät. Moniavioisuutta ihannoidaan siellä, missä miehet hallitsevat, ja tuloksena tuotetaan lisää lapsia. Mikään näistä uskonnoista ei puhu rakkaudesta, kunnioittamisesta ja jakamisesta puolisoiden kesken.

Kuten olemme puhuneet monta kertaa, sielut hyväksyvät aikuistuessaan uskomusjärjestelmiä monista lähteistä. He käyttävät uskomusjärjestelmiä sen määrittelemiseen, miten he mallintavat elämänsä. Ne jotka antavat näitä lakeja, eivät koskaan kerro, että on vapaus hyväksyä tai torjua ne. Jokaisella sielulla on vapaus valita, mitä se haluaa kokea, ja luoda omat lakinsa elämään.

Henkisellä polulla ei ole mitään, mitä pidetään oikeana tai vääränä, koska ei ole tuomitsemista. Sielu pelkästään arvioi sitä, mitä se näkee tai kokee, ja sitten päättää, tarvitseeko sen toistaa tätä, tai jos ei tarvitse, se kiittää ja lähettää asian matkoihinsa.

Seksiakti on nautinnollinen ja jännitystä laukaiseva tapa jakaa toisen kanssa. Se ei sido yhteen eikä varmista uskonnollista tietä taivaaseen, vaikka saatetaan nauttia maallisesta autuudesta. Keho missä sielu on, on täynnä hermopäätteitä, mikä antaa kokemuksia, joita ei voi saada millään muulla tavalla. Seksissä kokeillaan mahdollisia reaktioita, tunteita ja aistimuksia, mitkä ovat mahdollisia vain maan päällä ja stimuloivat kehon seksuaalivastekeskuksia.

Onko väärin osallistua sellaisesta luomuksesta nauttimiseen, mikä on tehty, jotta voi reagoida tällä tavalla? Ehdottomasti ei. Mikään ei ole oikein tai väärin henkisellä matkallasi, ellet päätä hyväksyä tarvetta seurata toisten opetuksia maatasolla, mutta silloin sinä olet se, joka rajoittaa omaa toimintaasi.

Kysymyksistä: Saimme kaksi kommenttia Mestarien vastattua seuraavaan kysymykseen 3.6.

Mestarit, monet eläimet kasvatetaan huonoissa olosuhteissa ja syödään ajattelematta niiden kärsimystä. Ovatko sellaiset eläimet ilman vaihtoehtoa ja pelkästään uhrautuvat maailmanjärjestyksessä? Vai onko mukana jokin korkeampi tarkoitus? Miksi painotetaan niin vähän rakkautta ja myötätuntoa kaikkia eläviä olentoja kohtaan?

Mestarit ymmärsivät tämän alkuperäisen kysymyksen liittyvän valtaosaan eläimistä, joita käytetään planeetan valtavan väkimäärän ruuaksi, ja vastasivat tuon valtavan eläinmäärän puolesta.

Kaksi uutta kysymystä:

Mestarit, olen hyvin kiitollinen vastauksestanne ja saamastani näkemyksestä. Mutta kaikki koirani ovat olleet ehdottomasti rakastavia, herkkiä ja niillä on valtava tunnekirjo, mikä vakuuttaa minulle, että eläimet ovat aistivia ja (ainakin) minun koirillani on sielu. Rakkauteni ja kunnioitukseni menee ihmisille heidän matkallaan, mutta kaikkein voimakkainta rakkautta lähetän puhtaille ja haavoittuville eläimille. –Jerry, Iso-Britannia

Mestarit, olette maininneet, että useimmilla eläimillä on vain kipinä eikä tunteita. Saanen olla eri mieltä. Kaikilla kotikissoillani ja muilla tutkimillani lemmikeillä on tunteita ja ne ovat hyvin tietoisia ympärillä olevista orbeista ja hengistä. Myös eläimet voivat olla oppaita valepuvussa. Voimme kaikki oppia karvaisilta ystäviltämme. –S, Uusi-Seelanti

Vastaus:

Vau! Vain 2% kaikista sieluista valitsee eläinelämän. Ihmiskunnan kaikkien vuosituhansien aikana vajaa tusina sielua on valinnut "ruokaeläimen" elämiskokemuksekseen ihmiskehon lisäksi. Yleisin valinta ovat seuraeläimet, mitä seuraavat hevoset, sitten villit saalistajakissat, linnut ja delfiinit.

Seuraeläimet, useimmiten lemmikkityyliset kissat ja koirat, viettävät niin paljon aikaa "omistajiensa" kanssa, että ne pystyvät peilaamaan tai matkimaan heidän käytöstään. Kaikki nisäkkäät ovat tietoisia toisista eläimistä ja ihmisistä ympärillä, jos ei muusta syystä, niin suojautuakseen vahingoilta tai maanitellakseen herkun ihailevalta ihmiseltä. Orbit ja henget huokuvat energiavärähtelyä, mihin eläimet reagoivat.

Myös kasvit jotka elämänkipinä aktivoi, reagoivat ärsytykseen. Ne kääntyvät lämmön lähdettä kohti, kunhan se ei ole liian kuuma, ja liikuttavat juuriaan lähemmäs vettä. Joidenkin on nähty myös käpristyvän estääkseen päätymisen hyönteisten syömäksi. Ne reagoivat ääniin ja musiikkiin kasvupyrähdyksillä ja kukkimalla enemmän. Nämä ovat kaikki reaktioita, eivät aistitoiminnan merkkejä.

Kysy reagoida ärsytykseen ei merkitse ajatteluprosessia, vaan hyvin virittynyttä selviytymisvaistoa. Palkitsette lemmikkejänne uskollisuudesta, rakkaudesta ja reagoinnista toimintaanne, joten ne on koulutettu reagoimaan teihin. Ja kyllä, joillakin on myös ollut sielu – mutta ei mitenkään kaikilla.

Kysymys:

Mestarit, miksi pelkään niin kovasti, että ex-ystäväni loukkaavat minua? Miten voin lakata lähettämästä heille mitään energiaa? Miten pystyn siirtymään eteenpäin ja nähdessäni heidät onnistun tuntemaan oloni hyväksi, enkä tunne lamaannuttavaa pelkoa vatsassani? Tunnen myös, että jokin saattaa minut koko ajan negatiiviseen tilan – isoäitini menettäminen, setäni syöpä, suhteet, pelot. Tunnen, että ollessani myös onnellinen jokin asia saa minut huolestumaan. Tunnen myös arvottomuutta (?) vatsassani. Olen hengittänyt siihen ja ajatellut, mitä se on, mutta näyttää todella vaikealta käsitellä sitä. Luulen, että aika tekee minusta vahvemman tuolla alueella, mutta miten pääsen lähemmäs kaunista sieluani? Suunnittelimmeko tämän poikaystäväni kanssa? Sovimmeko yhteen? –E., Espanja

Vastaus:

Jokaisella sielulla on valinnanvapaus. Valitset, mitä pelkäät, mitä tunnet ja mihin uskot. Kukaan ei hyökkää kimppuusi, ellet pyydä sitä. Projisoit jatkuvasti halua saada negatiivisia asioita tapahtumaan sinulle, koska et voi ajatella muuta. Näet maailman olevan vain sinua vastaan, valmiina käyttämään hyödykseen. Hyväksyt, että olet uhri valmiina saalistettavaksi.

Sinä olet se, joka ei pysty päästämään irti entisestä. Roikut kiinni ex-ystävissäsi, kun elät menneisyydessä jatkuvilla ajatuksilla vuorovaikutuksesta heidän kanssaan. Lopeta se nyt! Ole tietoinen vain läsnä olevasta hetkestä ja niistä, joita näet ympärilläsi. Luo nyt kuva, että kaikki pitävät sinua vahvatahtoisena ihmisenä, jonka kanssa heillä ei ole mitään negatiivista kanssakäymistä.

Anna onnellisuutesi säteillä. Miksi sinun täytyy tuoda jokin negatiivinen tunne menneisyydestä sotkeutumaan asioihin? Fiksoidu elämäsi onnellisimpaan hetkeen ja käy tuossa tilassa aina, kun tunnet negatiivisuutta. Jos pääset eroon negatiivisuuden ajattelemisesta ja tuot sisään ehdottoman rakkauden positiivisuutta, elämäsi on kirkas ja iloinen. Menetyksesi olivat testejä nähdäksesi, pystytkö palaamaan positiiviseen jonkin negatiivisen kokemuksen jälkeen.

Tilanne poikaystäväsi kanssa ei ollut ennalta suunniteltu. Te kaksi tapasitte ja aloititte vuorovaikutuksen siitä. Tulevaisuus riippuu teidän kummakin tekemistä valinnoista.

Kysymys:

Mestarit, miten te eroatte minusta? Tai kenestäkään meistä? Tarkoitan, että silloin kun otan yhteyden saadakseni inspiraation, apua tai viisautta, miten tiedän, yhdistynkö oppaisiin vai korkeampaan itseeni? Kun annatte ohjeita minulle, tarkistatteko korkeammalta itseltäni, että tämä info auttaa minua, ja näin sillä on veto-oikeus? Apuun liittyen, mitä sellaista te voitte tehdä, mitä korkeampi itseni ei pysty tekemään? Minulle näyttää olevan tärkeää ymmärtää, tulevatko resurssit haasteidemme läpi pääsemiseen sisältä vain ulkopuolelta. Miten paljon sillä on ylipäätään merkitystä? Muuten, mistä innostus tähän röyhkeään kysymykseen tulee? –David, Iso-Britannia

Vastaus:

Emme ole periaatteessa erilaisia kuin te, paitsi että olemme tällä hetkellä ei-fyysisiä ja teidän valintanne on fyysisyys. Meidät kaikki "murrettiin" Lähteestä ja meillä on samat fantastiset ominaisuudet. Toinen ero on, että ollessamme täällä ehdottomassa rakkaudessa meillä on yhteys kaikkeen viisauteen, mitä on tapahtunut sekä maan päällä että muissa paikoissa, ja te olette menettäneet muistinne kaikesta muusta paitsi tästä elämästä.

Meitä rajoittaa universaali laki, ettemme saa puuttua elämäänne, mikä varmistaa teille valinnanvapauden kaikissa päätöksissänne. Silloin kun kommunikoit valo-olentojen kanssa, emme koskaan sano, mitä tehdään – teemme ainoastaan ehdotuksia auttamaan päätöksentekoprosessissa. Korkeampi itsesi on osa sieluasi, mikä ei ole aktiivisesti tietoisessa mielessäsi, vaan siihen voidaan päästä tiedostamattoman mielen kautta.

Silloin kun jaamme mahdollisuuksia kanssasi, voit aina konsultoida korkeamman itsesi kanssa, ennen kuin käytät valinnanvapauttasi, ja näin tämä antaa sille/sinulle veto-oikeuden. Niitä sieluaspektejasi jotka ovat lähimpänä tietoisuuttasi ja joita on helpoin konsultoida, rajoittaa muistinmenetys. Siksi et voi nähdä, mitä mahdollisuudet ovat tietyssä tilanteessa. Me jotka olemme täysin ehdottomassa rakkaudessa, voimme nähdä kaiken. Jos otat yhteyden sieluihin, jotka ovat lähteneet hiljattain maapallolta, niillä ei ehkä ole täydellistä kuvaa, koska ne saattavat edelleen roikkua kiinni raskaassa maaenergiassa.

Sinun tarvitsee tietää resurssien tulevan ajattelevasta mielestäsi, mikä haluaa kontrolloida, mitä kuuntelet ja otat vastaan hyödyllisenä. Haasteet joita havaitset sisältä, ovat ilmaisumuotoja kaikista mahdollisuuksista – yhteiskunnan ulkoinen maailma haluaa sinun seuraavan vain omaa ajattelumalliaan. Jos ryhdyt ottamaan vastuun matkastsasi, sillä ei ole oikeastaan merkitystä, koska valinta on sinun. Jos kysyt: "Miltä tämä tuntuu minusta?", olet aina tekemisissä korkeamman itsesi kanssa.

Olet "röyhkeä", koska sinusta on mukavaa kommunikoida kanssamme ja ihmismielesi on utelias.

Kysymys:

Mestarit, minulla on ollut kaksi kokemusta. Meditoituani erään ystävän kanssa, sytytin valot, kuulin poksahduksen ja huone hävisi harmaaseen sumuun ja ilmestyi taas esiin 15 sekunnin kuluttua. Ystäväni sanoi, että olin hävinnyt tuoksi ajaksi. Toisella kerralla makasin hierontatunnilla pöydällä, opiskelukaverini laittoi kätensä pääni päälle ja häneltä hävisi yhtäkkiä huone. Silmäni olivat kiinni ja olin tietämätön tämän tapahtumisesta, kunnes hän haukkoi henkeä, otti äkkiä kätensä pääni päältä ja sanoi huoneen hävinneen – olimme metsässä ja minulla oli valkoinen pukinnahkavaate. Voitteko selittää, mitä tämä oli? –Mj, USA

Vastaus:

Sinulla on kyky liikuttaa valtavaa energiamäärää, kun meditoit tai työskentelet tietoisesti energian kanssa. Erona nykyajan, menneisiin elämiin yhdistymisen ja ei-fyysisten sielujen ulottuvuuteen menemisen välillä on energiataajuutesi intensiivisyys. Kun meditoit, pystyt menemään viidennen ulottuvuuden (Koti) ehdottomaan rakkauteen ja paistattelemaan tuossa tunteessa.

Silloin kun lopetit meditoimisen, missä olit ollut viidennessä ulottuvuudessa, livahdit muutamaksi hetkeksi sinne takaisin ja vedit kehon mukanasi. Aikomuksesi oli tuolloin olla fyysisessä kehossasi ja vuorovaikutuksessa kolmannen ulottuvuuden kanssa, joten palasit heti takaisin.

Huokumasi energiamäärä voi lähettää jonkun muun toiseen aikaan tai paikkaan. Hieronnan aikana olit täysin rentoutunut ja aioit nauttia täysin siitä, joten olit unen rajamailla tai livahdit ajattomaan paikkaan, missä kaikki olemassaolo kohtaa, ja energiasi otti opiskelukaverisi mukaan.

Kaikki sielun aiemmat elämät ovat samassa ajassa, minkä tunnette maapallon lineaarisen aikana. Näin ihmisen on mahdollista päästä entisiin elämiin täydellisen rentoutumisen aikana, syvässä meditaatiossa tai hypnoosissa. Toit hänet mukanasi takaisin primitiivisemmästä elämästä.

Tässä kyvyssä ei ole mitään pelättävää. Se on tapa käydä entisissä elämissä ja oppia entisiä kykyjäsi ja niistä oppitunneista, joita olet saanut valmiiksi. Tämä antaa sinulla paljon enemmän informaatiota itsestäsi ja tästä matkasta, millä olet.

Kysymys:

Mestarit, minusta tuntuu, että minulla on monia elämänoppitunteja, ja olen työstänyt niitä sekä entisten elämien ongelmia (ahtaanpaikankammo, tuleen joutumisen pelko jne.). Olen myös onnistunut rakastamaan lapsia ja haluan omia – mitä vannoin olevani koskaan tekemättä. Silti jokin aiheuttaa minulle kamppailua: vaikka useimmat ihmiset haluaisivat vapauteni (olen hyvin koulutettu, fiksu, hyvännäköinen ja riittävän rikas, ettei minun tarvitse tehdä töitä rahan vuoksi, minulla on rakastava perhe ja muita asioita, joista olen kiitollinen), en tiedä, mitä teen sillä. Haluan tehdä jotain, mikä on merkityksellistä minulle ja yhteiskunnalle, mutten näytä pystyvän valitsemaan mitään. Onko tämä vielä yksi oppitunti? Minusta tuntuu, etten käytä potentiaaliani ja epäonnistun, vaikka olenkin nauttinut vapausajastani! –Juliana, Sveitsi

Vastaus:

Jokainen sielu valitsee oman polkunsa. Pelot ja epäilykset ovat edessäsi merkkinä oppitunneista, joita et ole tutkinut ja oppinut. Potentiaalisi on rakastaa itseäsi tämän elämän vuoksi, minkä olet valinnut, ja sallia itsesi nauttia siitä. Et suunnitellut tätä elämää äärimmäisen haastavaksi. Se oli enemmänkin tilaisuus saada lepoa ja rentoutumista.

Jokaisen elämän tarkoituksena on löytää, miksi olet tullut ja miten koet mahdollisimman paljon. Elämä on sinun. Sitä ei ole suunniteltu tavaksi auttaa toisia – ei perhettä eikä yhteiskuntaa. Sinulla ei ole mitään vaatimusta tehdä jotain merkityksellistä yhteiskunnan kannalta. Sinulla on ajatus, että sinulla on täytettäviä velvollisuuksia. Ei, sinulla ei ole.

Jatka olostasi nauttimista ilman syyllisyyden tunnetta. Kokeile erilaisia taitoja, kuten taide, musiikki tai kirjoittaminen, nähdäksesi, sopivatko ne sinulle, jotta löytäisit jotain, mikä vie enemmän aikaasi. Se voi johtaa johonkin, minkä voit jakaa toisten kanssa. Etsi tällä erää täydellistä itsesi rakastamista ja onnittele itseäsi kaikista saavutuksistasi. Auta lapsiasi löytämään rakkaus itsestään ja sitten voitte kaikki jakaa tietonne maailman kanssa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron