Lie Suzanne (suzanneliephd.blogspot.com) Plejadit, Arcturus

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

28.2.2014 GAIAN YTIMEN MUUNTAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 10.03.2014 17:05

GAIAN YTIMEN MUUNTAMINEN

Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie ( suzanneliephd.blogspot.com)
28.2.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat Arcturuslaiset,

Minulla on monia kysymyksiä, mutta tiedän vastausten olevan sisälläni ja eksyin taas kolmanteen ulottuvuuteen. Minulla oli tapaaminen, jota odotin innolla, ja minusta tuli kiireinen. Minusta tuli taas kiireinen ja minulta jäi asioita väliin ja mietin, miten monia asioita minulta jää väliin, koska olen niin kiireinen - niin kiireinen 3D-maailmassa, kun teen oikeita asioita, hyviä asioita ja tärkeitä asioita.

Fokukseni on ulkopuolella - ulkopuolisessa maailmassa, minkä yli yritän nähdä. Pyydän teitä nyt puhumaan kauttani ja otan hetken aikaa, minkä olen haaskannut kiireisyyteen, ja omistan sen sisäänpäin kääntymiselle itseni ja teidän rakkaiden Arcuturuslaisten löytämiseksi - tuon korkeamman osani, joka käyttää tätä maa-astiaa ja jonka on vaikea olla eksymättä maa-astiaan.

Arcturuslaiset:

Rakas Suzillemme, puhumme sinulle samalla äänellä. Siksi tiedät, että olemme sisälläsi ja puhumme kauttasi, sillä käytämme tuota kehoa, mihin niin usein eksyt. Käytämme tuota mieltä, noita aivoja, noita äänihuulia, noita keuhkoja, tuota sydäntä. Näetkö, miten olemme yhtä?

Näetkö, miten olemme yhtä, kun sallit meidän tulla sinuun - "meidän" ollessa korkeampia ilmaisujasi, sillä "sinä" ja "me" ovat kolmannen ulottuvuuden sanoja? Viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli on "me". Olemme yhtä. Olemme yhtä. Siis ystäväsi jonka kanssa halusit tavata ja jakaa tämän meditaation (video), on myös täällä. Näetkö hänet? Kyllä, hän on siinä ja katso, hänen on vaikeaa nähdä sinua, aivan kuin sinun on vaikeaa muistaa meidät - meidät, arcturuslaiset ilmaisusi.

Siinä hän on, hän näkee meidät nyt. Nyt me olemme taas me. Nyt olemme taas yhtä. Kyllä, eikö ole itse asiassa parempi tavata tällä tavalla? Tietysti tapaisitte myös, jos olisitte erillisillä Skype-kanavilla, mutta nyt nuo kainalosauvat ovat poissa - nuo 3D-kainalosauvat, joilla liikutatte energiaanne mekaanisen laitteen kautta, kommunikoidaksenne toisen kanssa kaukaisessa paikassa maan päällä.

Mutta te ette tarvitse näitä mekaanisia laitteita. Ja tapaamme ensisijaisesti rakkaan Gaian ytimessä, missä ei ole lainkaan välimatkaa. On vain tässä, on vain nyt. Gaian ytimessä - aivan kuten meissä - ei ole aikaa, ei ole paikkaa, sillä se on kvanttiytimesi. Se on "sinä", mikä olet aina ollut, ja se on "sinä", mikä käyttää nyt maa-astiaasi.

Tunne, että olet käpertynyt maa-astiasi sisälle. Tunne, että sinua ympäröi harha, erillisyyden harha. Sillä käyttäessäsi maa-astiaa, olet maapallon 3D-hologrammissa ja sen matriisi toteaa, että olette erillisiä, on aika ja on paikka ja vie aikaa mennä paikasta toiseen tuon erillisen olennon luokse.

Tietysti voit käyttää jotain mekaanista laitetta, missä tuo aika ja paikka poistuvat välittömästi. Näetkö siis, miten harhaa ne ovat? Aika ja paikka eivät ole todellisia. Ne ovat harhaa. On vain nyt. On vain tässä.

Tunne itsesi nyt tässä, Gaian ytimessä. Ja näetkö Gaian ytimessä meidät? Emme käytä muotoa. Olemme leijuva energiakenttä. Olemme ottaneet itsellemme tuon leijuvan energiakentän, jotta voit havaita meidät neljännen ulottuvuuden havaintotapasi meditatiivisessa tilassa.

Voitko uskoa, että näet todella meidät? Voitko uskoa, että olet todella ytimessä? Vai eksytkö taas siihen astiaan, mitä käytät ja mikä istuu tuolilla nojaten pöytään ja puhuen mekaaniseen laitteeseen? Voitko uskoa, että tuolilla istuva keho on harhakuva - että tuoli on harhakuva, pöytä on harhakuva, mekaaninen laite on harhakuva? Voitko uskoa, että olet tässä nyt ja me olemme yhtä?

Tunne se energiakenttä, että olet tässä ja nyt tässä ykseydessä, tässä olemuksesi ytimessä, selkärankasi ja aivojesi ytimessä, kundaliinisi ja moniulotteisen mielesi ytimessä, planeetan ytimessä, sen ydinkristallin ytimessä. Tunne, miten olet Gaian ytimen ydinkristallin sisällä. Tunne ympärilläsi se valtava moniulotteinen energiakenttä, mikä on planeettaitsesi.

Sinusta tuli Gaian planeettaitsen osa, silloin kun astuit energiakentästäsi maa-astiaan. Nyt olet siirtynyt yli maa-astiasi ja Gaian fyysisen 3D-itsen harhasta ja siirtynyt totuuteen keskiytimestäsi, Gaian keskiytimestä, mitkä sekoittuvat ykseyteen.

Tunne yhteisö, tunne energiakenttä, kun se alkaa laajentua ja kasvaa nopeammin, nopeammin, nopeammin - niin nopeasti, ettei kehosi voi alkuunkaan sisältää sitä, joten sinun on päästettävä siitä irti. Sinun on valittava. Valitsetko kolmannen ulottuvuuden elämäsi rajoitukset vai valitsetko irtipäästämisen ja tunnet energiakentän, mikä syleilee sinua ja yhdistää sinut Gaian kanssa?

Kyllä, kundaliini puhuu nyt. Irtipäästämisesi on herättänyt sen ja tunnet sen nyt, kun se liikkuu ylös ja alas selkärankaasi, ja tunnet, miten tuo kundaliini liikkuu ylös ja alas selkärankaasi, kun olet Gaian keskusytimessä. Voi kyllä, pidä kiinni, sillä nyt tunnet Gaian keskusytimen kundaliinin, kun se liikkuu ylös ja alas koko keskuskristallissa.

Tmtä on erittäin vaikea sisältää, joten sinun on siksi ammuttava tämä energiakenttä pohjoiseen - pohjoiskulmakiveen - pohjoiseen, mikä edustaa henkeä, korkeamman taajuuden portaaleja Gaian ja sen rakkaan uuden maapallon moniulotteisiin ilmaisuihin, jotka seisovat noiden portaalien sisäänkäynnillä tervehtimässä sinua ehdottomalla rakkaudella.

Vedä nyt uuden Gaian ehdotonta rakkautta, minkä olet kohdannut pohjoisen kautta, keskusytimeen - ja kyllä, voit tuntea, miten energia on kovasti vahvistunut. Käännyt nyt ympäri ja lähetät tuon energiakentän etelään. Ja etelässä tunnet, miten Gaia on ollut elävä olento miljoonia ja miljardeja vuosia.

Salli ajatuksena sen olemus kaikesta, mitä se on ollut, kaikkina muotoinaan. Tunne, miten ykseyden ajatus täyttyi siitä ehdottomasta rakkaudesta, mikä loi muodon alun. Ja tuo muoto muuntui ja muuttui monien aikakausien, katastrofien ja uudelleenrakennuksien kautta ja sitten oli sen suurin katastrofi - Atlantiksen romahtaminen, missä se putosi syvälle aikaan, syvälle kolmanteen ulottuvuuteen ja syvälle harhaan. Ajan ja erillisyyden harhaan, mikä loi polariteetit, ja hyvä ja paha alkoivat taistella. Ja oikea ja väärä alkoivat taistella ja rakkaus ja pelko eksyivät taisteluissa, eksyivät tappeluissa.

Ja kyllä, ne jotka inkarnoituivat tuona pitkänä aikana kolmannen ulottuvuuden maailmaan, oppivat hyvin nopeasti hallitsemaan energiakenttänsä, tai muuten he eksyisivät ja heidän olisi palattava uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, kunnes viimein he oppivat hallitsemaan energiakenttänsä niin, etteivät he osallistuneet polariteetteihin. He löysivät tuon välitilan. Ytimessä he näkivät, että hyvä oli vain toinen osa siitä polariteetista, mitä sanottiin myös huonoksi. Mutta hyvä ja huono olivat vain tuon energiakentän ulkopuoli, hitain komponentti. Energiakentän ytimessä, keskuksessa oli vain ehdotonta rakkautta. Oli vain ääretöntä viisautta. Oli vain sisäistä voimaa.

Ja tuon ehdottoman rakkauden myötä sinulla on äärettömän viisautesi ääretön voima puhua tuossa voimassa, tuossa rakkaudessa, tuossa viisaudessa, katsoa mihin tahansa pelko-, erillisyys-, eksymisharhamatriisiin. Ja kun katsot tuohon matriisiin, sanot: "Rakastan sinua ehdottomasti. Käytän suurta moniulotteista viisauttani sinun hyväksymiseesi ehdottomasti. Ja tuon "minä olen" -olemuksen suurella voimalla annan anteeksi jokaiselle ihmiselle, paikalle, tilanteelle ja asialle, minkä olen koskaan luonut, jotta voisin oppia polariteeteista. Ja sitten syytin sitä, minkä olin luonut, ja näin tuo ihminen, paikka, tilanne tai asia, jota olen syyttänyt - annan sinulle anteeksi ehdottomasti."

Ja nyt vedät tuon energian Gaian mahtavasta historiasta takaisin keskusytimeen. Ja nyt menet länteen, mihin aurinko laskee. Aurinko laskee siinä todellisuudessa, mitä sitoi aika, erillisyys ja harha. Ja siirryt tuohon laskevaan aurinkoon ja vedät itseesi jokaisen oppitunnin, minkä olet koskaan oppinut, jokaisen muiston minkä olet tallentanut upeaan moniulotteiseen mieleesi, jokaisen tilanteen minkä olet muuntanut ja jokaisen olennon, humanoidin, valaan ja delfiinin, eläimen, kalan, ihmisen. Vedät ne kaikki sydämeesi. Ja sano: "Haluan ottaa sinut meidän mukaamme, "meidän" ollessa me kaikki. Haluamme kaikki siirtyä uuteen sykliin nyt yhdessä."

Nyt vedät kaiken, mitä on ollut, keskusytimen ykseyden nyt-hetkeen. Ja idässä näet uuden maan nousevan auringon. Ja kun tuo aurinko nousee korkeammalle ja korkeammalle, se sytyttää itäytimeen violetin muuntamisvalon. Muuntaminen kulkee tuosta kulmakivestä keskusydinkristalliin. Elät nyt nyt-hetkessä. Nyt-hetkessä et odota, sillä odottaminen on kolmannen ulottuvuuden käsite.

Nyt-hetkessä kuuntelet. Kuuntelet itseäsi, mikä on 3D-ilmaisusi harhakuvien ulkopuolella. Kuuntelet kaikkia myriadeja uskomattomia ilmaisujasi ja vedät ne ytimeesi, mikä on Gaian ytimessä. Ja otat nämä kauniit viestit moniulotteisen uuden maapallon todellisesta maailmasta ja jaat ne tavalla, minkä olet valinnut ennen astumistasi tähän tehtävään.

Siunausta, loittoryhmämme. Tapaamme täällä taas lisälähetyksiä varten.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

8.3.2014 TYÖN TEKEMINEN, OSA 2

ViestiKirjoittaja hammer » 10.03.2014 17:06

TYÖN TEKEMINEN, OSA 2

Plejadilaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com )
8.3.2014

SÄDETÄ MINUT YLÖS

Sandy puhuu:

Arcturuslaisen tapaamisen ja tuon viestin "unitulkintamme" vuoksi, Jason ja minä aloitimme elämämme muuntamisprosessin. Ensinnäkin sen sijaan, että murehdimme poisjäämistä tärkeistä työtapaamisista, otimme sen jumalaisena viestinä pysyä yksinkertaisessa elämässämme. Itse asiassa aloimme viljellä mökkimme takana aurinkoista aluetta, mikä oli aina ollut täynnä rikkaruohoja, ja teimme kasvimaan oman sadon kasvattamiseksi.

Pidimme itsenäiset työmme, mikä antoi meille aikaa ja energiaa aloittaa pienten tapaamisten pitämisen mökissämme kerran kuussa sunnuntai-iltapäivisin. Aloitimme muutamista ystävistä, mutta pian ryhmämme kasvoi niin suureksi, että meidän oli vuokrattava tila paikallisesta kirjastosta. Koska rakastimme tapaamisten pitämistä kotona, päätimme pitää useampia tapaamisia ja pitää ne pienenä.

Samaan aikaan kasvimaamme oli niin tuottoisa, että aloimme myydä osan sadostamme paikallisella viljelijätorilla. Aloimme myydä myös niitä myriadeja peittoja, huiveja ja pikku käsilaukkuja, joita olin virkannut, ja veistoksia joita Jason oli tehnyt monien vuosien aikana.

Pian pärjäsimme aivan hyvin, koska useammat ja useammat pienen vuoristoyhteisömme jäsenistä alkoivat tehdä vaihtokauppaa. Päätimme veloittaa pienen summan tai tehdä vaihtokauppaa tapaamisista, joita pidimme joka viikko. Ihmiset maksoivat meille rahalla tai jollain, mitä he olivat tehneet tai kasvattaneet.

Elämämme oli muuttunut täysin muutamassa kuukaudessa. Juuri kun luulimme, etteivät asiat voisi enää tulla paremmaksi, Jason, minä ja muutamat ryhmiemme jäsenet aloimme tehdä havaintoja galaktisista tiedustelualuksista.

Alukset eivät laskeutuneet, vaan lensivät niin matalalla ilmakehässämme, etteivät ne olleet selvästikään pilviä. Puhuimme näistä havainnoista tapaamisissamme. Itse asiassa aloitimme ja lopetimme jokaisen tapaamisen kutsuen galaktiset liittymään seuraamme johonkin tapaamiseemme. Silloin "se" tapahtui.

Jason ja minä rentouduimme olohuoneessamme. Oli myöhäinen ilta, mutta päätimme mennä ulos katsomaan, oliko taivaalla yhtään tiedustelualuksia. Ulkona oli raikasta, joten nappasimme takit ja menimme kasvimaa-aukiollemme nähdäksemme paremmin. Oli poikkeuksellisen kirkas yö ja täysikuu ja näytti siltä, että voisimme kurkottaa koskettamaan tähtiä.

Juuri kun liitimme kätemme yhteen meditaatiossa ja pyysimme vierailua, kummallinen valo täytti tuon osan pihastamme. Sitten yhtäkkiä yksi "tähti" alkoi tulla meitä kohti. "Tähti" tuli suuremmaksi ja suuremmaksi, kunnes voimme selvästi nähdä, että se oli tiedustelualus. Seisoimme täysin hiljaa paikallamme puristaen tiukasti toisiamme kädestä, jotta kohtaisimme sen yhdessä, mitä ikinä tapahtuisikin.

Emme pelänneet, mutta meillä oli normaalia levottomuutta, mitä oli, kun kohdattiin jokin uusi kokemus. Meillä oli ollut monia "unikokemuksia", mutta tällä kertaa olimme täysin hereillä 3D-kehoissamme, mitkä jäätyvät levottomuudesta, vaikka meillä olit takit päällä. Yhtäkkiä muutuimme kylmästä lämpimäksi, ikään kuin he olisivat oivaltaneet epämukavuutemme. Silloin alus pysähtyi suoraan päämme päälle.

Jason ja minä seisoimme kuin kivipatsaat haluamatta tehdä mitään, mikä "kiroaisi" tämän kauan odotetun hetken. Vierailisimmeko pian tietoisesti ja maa-astiassamme tähtialuksella? Tietysti tämä oli tiedustelualus, mikä oli samanlainen kuin taksi maan päällä. Kun seisoimme hyvin hiljaa odottaen uutta suurta seikkailua, valtava kultainen valo alkoi hitaasti säteillä aluksen pohjasta.

Tiesimme, että Plejadilaiset - koska tunsimme heidän läsnäolonsa - hidastivat tätä kokemusta antaen meille aikaharhan sopeutua ensimmäiseen kokemukseemme tähtialukselle sädettämisestä. Jason ja minä katsoimme toisiamme ikään kuin sanoen: "Tehdään se", ja valonkeila ympäröi meidät välittömästi.

Kun valokeila kietoi meidät sisäänsä, tunsimme hyvin kummallisesti, että meitä nostettiin ilman liikettä. Opimme myöhemmin, että taajuuttamme nostettiin, kun maa-astiamme supistettiin samanaikaisesti solutasolle. Toisin sanoen, tietoisuutemme nostettiin pois maa-astiasta, jotta kehomme voitiin tallentaa kolmannen ulottuvuuden koodeina Gaian 3D-matriisiin.

Myöhemmin opimme, että meitä koulutettiin säilyttämään olemus Gaian hologrammi-ilmaisussa, samalla kun 4D-astraalikehomme kävi aluksella. Meidän oli määrä havaita, että useimmat galaktisten alusten asukkaista värähtelivät viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli, kuten värähtelivät myös alukset. Ne pystyivät alentamaan taajuuttaan ollakseen havaittavampia ihmisen näkökyvylle, mutta ne eivät nauttineet tuohon taajuuteen jäämisestä.

Useimmat näkemistämme aluksista olivat olleet tiedustelualuksia. Nämä alukset voivat mukavammin ottaa alemman taajuuden, kun niiden pienempi koko voi helpommin sopeutua kolmannen/neljännen ulottuvuuden tiheyteen. Kuitenkin ne mieluummin vain vilahtivat matalamassa taajuudessa, koska tiheys tuntui niistä hyvin samalta, miltä maan asukkaista tuntuu mennä meren pohjaan.

Silloin kun alukset "piilottelevat pilvissä", ne voivat värähdellä ylemmässä neljännessä ulottuvuudessa, ja silti jotkut näkevät ne. Vielä parempi, yöllä ne voivat palata viidennen ulottuvuuden värähtelyynsä ja vaikuttaa sädehtivältä tähdeltä. Jason ja minä olimme nähneet sekä "pilvialuksia" - pilviin piiloutuneita aluksia - että "tähtialuksia" - tähdiltä näyttäviä aluksia. Mutta emme ymmärtäneet niiden taajuuseroa, ennen kuin olimme valokeilassa.

Havaitsimme, että tiheän maa-astian rasittamatta pystyimme jotenkin lukemaan ja ymmärtämään valokeilan luontaisia viestejä. Lisäksi koimme kaikesta ajasta vapautumisen tunteen. Näin ollen alukselle sädettäminen tuntui välittömältä, samalla kun saimme enemmän tietoa, kuin meillä oli ollut koko elämässämme.

Emme oppineet tai kuulleet tätä tietoa. Latentit koodit tietoisuudessamme ikään kuin käynnistettiin ja oivalsimme yhtäkkiä sen, mitä olimme aina tienneet. Koska meidät oli jo opastettu sulauttamaan moniulotteinen mielemme kolmannen ulottuvuuden aivojen kanssa, saamamme informaatio voi tulla moniulotteisen mielen kautta ja linkittyä fyysisiin aivoihin.

Olimme tiedustelualuksessa välittömästi ja samanaikaisesti kokonainen elämä myöhemmin. Meistä alus näytti valtavalta, mutta olimme oppineet/muistaneet valokeilassa ollessamme, että tähtialukset ovat suurempia kuin useimmat kaupungit ja emäalukset ovat yhtä suuria kuin monet planeetat. Mietin juuri, olisiko minulla kehoa tiedustelualuksella, kun aivan ihmisitseltäni näyttävä muoto ilmentyi tietoisuudestani.

Olin hyvin yllättynyt oivaltaessani, että kuulin kaikkien huoneessa olevien ajatukset, ja tiesin jotenkin, että Jasonilla oli sama kokemus. "Se on normaalia useimmissa galaktisissa yhteiskunnissa", kuulimme, kun Mytre tuli tervehtimään meitä leveästi hymyillen.

"Mytre", Jason ja minä sanoimme samaan aikaan. "Olet tuonut meidät aluksellesi", Jason lisäsi.

"Kyllä, tiesin, että olitte valmiita."

"Valmiita mihin?", Jason ja minä ajattelimme unohtaen, että kaikki aluksella kuulivat ajatuksemme. Kuulimme sitten kaikkien aluksen jäsenten vastaavan omia vastauksiaan, jotka sekoittuivat jotenkin tavalla, mikä oli täysin ymmärrettävä.

"Kun olemme näin pienellä aluksella, kommunikoimme yhtenä olentona", Mytre vastasi esittämättömään kysymykseemme. "Tämä alus ei ole kalibroitu aikaan, joten ajatuksia ei laiteta riviin ja eroteta sanoiksi, lauseiksi ja käsitteiksi. Vapaana ajasta kaikki ajatukset voivat virrata ykseyteen. Aivan kuten valtavassa parvessa lentävät linnut voivat ymmärtää jokaisen linnun äänen, kaikki saavat ja ymmärtävät meidän ajatuksemme."

"Vau", oli älykäs vastaukseni, mitä seurasi "ryhmähymy", kuten kuvaisin sitä. Tässä vastauksessa ei ollut alentuvuutta. Itse asiassa Jason ja minä tunsimme täydellistä hyväksyntää ja tukea. Meistä tuntui myös mukavalta ja tutulta, ikään kuin tuntisimme kaikki nämä ihmiset.

"Te tunnette heidät kaikki", Mytria sanoi, kun hän tuli näköpiiriimme. "Tunnette heidät kaikki tietoisuutenne kautta. Koska tietoisuutenne on yhdistynyt omaamme, te tunnette kaikki, jotka me tunnemme, ja me tunnemme kaikki, jotka te tunnette. Kyllä, ystävänne tuntevat meidät, mutta useimmat heistä eivät muista vielä tuntevansa", Mytria vastasi ajatuksiimme.

Ennen kuin Jason tai minä ehdimme esittää lisää kysymyksiä, Mytria ja Mytre sanoivat samanaikaisesti: "Tulkaa, tehdään kierros tiedustelualuksellamme."

Viesti Suelta:

Rakkaat blogiystävät, kuten ehkä tiedätte, olen osallistunut valtavaan prosessiin, missä on siirretty yli 20 vuoden informaatio uudelle www.multidimensions.com -sivustolleni. Käykää katsomassa, jos ette ole vielä nähneet sitä. On vielä paljon hienoviritystä ja monien uusien asioiden lisäämistä, joita tarjoamme, mutta pääasiallinen siirtäminen/muutos on valmis.

Kuten voit kuvitella, kun kävin läpi yli 20 vuotta elämästäni ja katsoin, mitä halusin pitää, mitä ei enää tarvittu ja mitä uusia asioita halusin luoda, se oli merkittävä vihkimys. Tiedän, että myös monet teistä tarkastelevat elämäänsä jollain tavalla. Nämä elämäntarkastelut synnyttää se korkeampi valo, mitä nyt tulee moniulotteiseen mieleemme muuntamaan kolmannen ulottuvuuden ajattelua.

Tämä korkeampi valo ei tule ainoastaan ajatteluumme, vaan myös fyysiseen kehoomme. Se muuttuu, mitä syömme, mitä teemme, miten teemme sitä ja mikä tärkeintä, miksi teemme sitä. Kun tietoisuutemme laajenee ja korkeampi valo paljastaa muinaiset haavat, jotka kutsuvat parantamista, olemme vuoristoradassa - ylös korkeampaan ITSEEMME ja alas alitajuntaamme.

Ylösnousemukseen on itse asiassa kaksi polkua. Toinen on tietoisuutemme laajentaminen niin, että voimme havaita korkeampia todellisuusilmaisuja. Sitten kun voimme havaita näitä korkeampia todellisuusilmaisuja, voimme päättää elää ne. Toinen tapa on astua solukehomme ja muinaismuistojemme kvanttiportaaleihin. Lisäksi nämä kaksi prosessia tapahtuvat samanaikaisesti. Siksi ajaessamme ylösnousemuksen vuoristorataa, meistä tulee tietoinen niistä osistamme, joista meidän täytyy päästää irti.

Tämä tiedostaminen tuo meille vihkimyksen korkeampiin taajuuksiimme. Kun katson sanakirjasta sanaa "vihkimys", siinä sanotaan 1) teko joka saa jonkin alkamaan, 2) seremonia ja 3) jonkin uuden esitteleminen. Jos kunnioitamme tuota "jotain uutta" ja prosessiamme seremonialla, voimme ymmärtää paremmin, että Lillerilallerin 3D-muna on hajonnut. Ei, emme voi enää saada sitä koottua, mutta voimme hautoa sen todelliseksi moniulotteiseksi ITSEKSEMME.

Kiitos tuestanne harvakseltaan tulleiden "postauksieni" aikana. Olen taas "ruodussa" ja valmiina sädettymään ITSEENI. Kiitos myös paljon avustanne, kun luulin/pelkäsin menettäneeni suuren osan sivustostani. Minun oli tietysti päästettävä irti siitä, minkä luulin kadottaneeni, ennen kuin löysin taas ITSENI.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

9.3.2014 AJAN MUUTTUMINEN - HYPPY ETEENPÄIN

ViestiKirjoittaja hammer » 13.03.2014 21:07

AJAN MUUTTUMINEN - HYPPY ETEENPÄIN

Kirjoittanut Suzanne Lie ( suzanneliephd.blogspot.com)
9.3.2014

(Suom. huom. tässä tekstissä sama sana merkitsee "hyppyä" ja "kevättä")

Tänä aamuna siirsimme kelloa eteenpäin, kun hyppäsimme eteenpäin uuteen elämäämme. Meillä ei ole aavistustakaan, mitä tuo uusi elämä on, kun elämme viidennen ulottuvuuden tietoisuutemme nyt-hetkessä. Tämä 5D:n nyt-hetkessä eläminen laittaa meidät epäsynkroniin suuren osan kanssa ympäristöämme. Näin ollen meidän on portaalin avaajina säilytettävä rohkeus siirtyä jatkuvasti tuntemattomalle uudelle alueelle.

Tämä alue on tietysti tuntematon vain kolmannen ulottuvuuden tietoisuudellemme, mutta se tuntuu hämärästi tutulta. Tämä tuttuuden tunne on kuin jälkikoiran vainu, kun se seuraa eksyneen lapsen hajua. Tämä "eksynyt lapsi" on tietysti oma viattomuutemme. Meidän oli kadotettava paljon viattomuudesta selviytyäksemme pitkästä matkasta kolmanteen ulottuvuuteen. Miten monta elämää meillä on ollut 3D-maapallolla?

Kuvittelen vastauksen olevan erilainen meillä kaikilla. Olen kuitenkin muistanut lapsesta saakka omat "menneet" elämäni, joiden tiedän nyt tapahtuvan samanaikaisesti. Siksi tiedän, että minulla on ollut lukemattomia elämiä Gaian 3D-ilmaisun pinnalla. Muistan myös vastanneeni Gaian sos-kutsuun, kun se pyysi valo-olentoja pelastamaan sen Atlantiksen romahtamisen aikana. Se melkein kaatui akselillaan tuon aikakauden pimeyden ja pelon tiheydestä.

Kuvittelen, että myös monet teistä jotka lukevat tätä, tulivat pelastamaan Gaiaa. Muistatko, miten menit ensin Venukseen oppimaan moniulotteisen energiakenttäsi alentamista kolmannen/neljännen ulottuvuuden suureen tiheyteen? Monien Gaian palveluelämiemme aikana taajuutemme putosi kolmannen ulottuvuuden syvyyksiin.

Onneksi meillä oli elämiä, missä pystyimme muistamaan todellisen moniulotteisen ITSEMME tai ainakin henkemme. Noissa elämissä pystyimme vastaanottamaan paljon kaivattua apua korkeammista todellisuustaajuuksista, joita oli äärettömästi aivan 3D-visiomme ulkopuolella. Useimmissa noista inkarnaatioista hahmotimme tuon henkiopastuksen erilliseksi itsestämme ja korkealle taivaaseen. Noissa elämissä pystyimme silti muistamaan tai meitä ohjattiin elämäntehtävään, minkä olimme valinneet tuohon inkarnaatioon. Joskus pystyimme toteuttamaan tehtävämme ja joskus eksyimme matkan varrella tai kuolimme yrittäessämme toteuttaa sen. Tietysti kerran matkan varrella oivalsimme, ettemme voineet kuolla, koska tietoisuutemme/henkemme energia on ääretöntä. Siksi voimme vain muuntua korkeampiin tai matalampiin ilmaisutaajuuksiin.

Nyt olemme tulossa lukemattomien elämiemme kevääseen/hyppyyn. Mitä tapahtuu, kun hyppäämme todelliseen moniulotteiseen ITSEEMME? Kuten Arcturuslaiset ovat usein kertoneet meille: "Emme tiedä vielä, koska emme ole luoneet sitä."

Tiedän luoneeni itselleni suuren vihkimyksen, missä minun oli intiimisti tutkittava elämäni 20 viime vuotta. Tämä tutkimisen aikana minun oli päätettävä, mitä halusin pitää ja mistä halusin luopua. Olen huomannut, etten halua luopua yhdestäkään kokemuksesta, kun jokaisella oli tärkeä viesti minulle. Sen sijaan tietyistä reaktioista ja käyttäytymistavoista joita tuli esiin tässä vihkimyksessä, täytyy luopua.

Tietyt kolmannen ulottuvuuden selviytymismekanismit eivät täytä korkeampien todellisuustaajuuksien standardeja. Arvostan niitä suuresti, koska ne toivat minut siihen, missä olen nyt, mutta ne täytyy ottaa pois kuin apupyörät, voidakseen saada tarvittavan tietoisuusvauhdin havaitakseen korkeampia elämäntaajuuksia.

"Nenä tahkoon", työmarttyyri", "kova työ" ja "tiensä kaivaminen elämän läpi kuin mesimyyrä" -tavoista on nyt luovuttava. Katselin hiljattain televisiosta ohjelmaa mesimyyristä. He eivät koskaan pysähdy ja liikkuvat jatkuvasti, jotta ne selviytyvät. Juuri samalla tavalla minä tein kaiken, mitä sain aikaan. Se oli kuitenkin hyvin aikaan sidottua 3D-käyttöjärjestelmää, mikä oli täynnä rajoituksia ja joko/tai-valintoja. En tiedä vielä, miten toimintaan uudella käyttöjärjestelmällä, mitä edelleen ladataan.

Tiedän, etten voi tehdä paljon, ennen kuin lataus on valmis. Tietysti ajatusteni kirjoittaminen ja niiden jakaminen toisten kanssa on jalokivi, joka kulkee aina mukanani. Kun kirjoitan ajatuksiani, annan niille huomion, minkä ne ansaitsevat. Ajatusteni kirjoittaminen tai piirtäminen kutsuu tietoisuuteni korkeampia taajuuksia osallistumaan fyysiseen todellisuuteeni.

Onneksi pitkänä ja pimeänä yönä syntymästäni 1946 tähän saakka, korkeampaa opastusta oli läsnä. Tämä opastus ohjaisi minua ja piti minut polullani. Minulla oli myös monia upeita osia elämässäni ja tunsin valtavaa rakkautta jumalaisen täydentäjäni, lasteni, lastenlasteni, ystävieni ja perheeni kanssa. Olemme kaikki yhtä sieluryhmää.

Itse asiassa elämäni on ollut siunattua. "Pitkä ja pimeä yö" on ollut hallituksissa ja muutamien rikollisissa teoissa, jotka tunsin tavallisesti moniulotteisessa tietoisuudessani. Ei ollut helppoa tuntea haavoittuneen maailman pimeyttä, mutta olin aina yhteydessä korkeampiin oppaisiini.

Kun hyppäämme uudelle maapallolle, meillä on pohdiskeluaika. Tämä pohdiskelu on kuin jokaisen kaapin ja nurkan katsomista läpi talosta, mistä muutamme. Vähitellen ja 3D-ajan ulkopuolella jätämme fyysisen kehomme/talomme ja muunnumme valokehoksi/-taloksi. Monet meistä säilyttävät fyysisen kehon niin kauan, kuin Gaia tarvitsee maa-astiaamme palvelemaan avoimena portaalina kotiin, sen moniulotteiselle maapallolle.

Olemme maa-astiassamme kaikki avoimia ovia, joiden kautta toiset voivat havaita sen moniulotteisen valon loiston, mitä nyt virtaa muuntuvaan todellisuuteemme. Joskus pystymme pitämään "ovemme" täysin auki. Joinain päivinä meidän täytyy itse ehkä seistä täysin tuolla ovella paistattelemassa valossa, oman parantumisemme ja valaistumisemme vuoksi.

Valo mitä nyt tulee todellisuuteemme, on niin korkeaa taajuutta, että se tunkeutuu syvemmälle alitajuntaamme, solurakenteeseemme ja luuytimeemme kuin koskaan ennen myriadeissa maainkarnaatioissamme. Kun siirrymme rakkaan Gaian kultaiseen aikaan, tämä korkeampi valo pyytää, yllyttää ja opastaa meitä havaitsemaan tietoisesti kaiken pimeyden, haavoittumisen ja pelon, mitä meillä on ollut jokaisessa inkarnaatiossamme maan päällä, ja tietoisesti rakastamaan niitä ja muuntamaan ne.

Tällä tavalla puhdistamme fyysisen muotokäytävämme valmisteluna henkilökohtaista ja planetaarista muuntumista varten. Olemme kaikki Gaian planeettaitsen osia, tiedämme sitä tai emme. Maa-astiamme on tehty samasta maasta, ilmasta, tulesta, vedestä ja eetteristä kuin Gaia. Aivan kuin meillä on henkilökohtainen tietoisuus, mikä on kaikkien myriadien inkarnaatioidemme ydin, Gaialla on planeettatietoisuus, mikä on kaikkien sen myriadien inkarnaatioiden ydin.

Samalla tavalla kuin meillä on monia vaihtoehtoisia, rinnakkaisia ja samanaikaisia henkilökohtaisia todellisuuksia, Gaialla on myriadeja vaihtoehtoisia, rinnakkaisia ja samanaikaisia planeettatodellisuuksia. Jotkut näistä henkilökohtaisista ja planetaarisista todellisuuksista astuvat tähän "hyppyyn/kevääseen uuteen maahan". Toiset todellisuusaikajanat ovat jo saaneet valmiiksi tuon prosessin ja toiset ovat syvällä "pimeässä talvessaan".

Harmonisoidumme tietoisuustilamme kautta ylösnousevaan todellisuusversioon. Tämän harmonisoitumisen loppuunsaattamiseksi meidän on mentävä syvemmälle alitajuisen itsemme "kaappeihin" siivoamaan sen, mikä on matalampaa taajuutta. Onneksi meidän täytyy tätä puhdistumista varten vain rakastaa itseämme ehdottomasti. Kuitenkin voidaksemme parantaa haavoittumisemme, meidän on ensin tunnettava se.

Löytämällä rohkeutta mennä omiin haavoihimme, löydämme sinnikkyyttä jatkaa rakkaan Gaiamme auttamista, jota ihmiskunta on syvästi haavoittanut. Parantamalla oman maa-astiamme maan, ilman, tulen, veden ja eetterin, parannamme myös Gaian näitä elementtejä. Silloin kun laitoimme moniulotteisen henkemme vapaaehtoisesti tähän maa-astiaan, suostuimme myös kokemaan monia tunteita, ajatuksia, kokemuksia ja vammoja, joita Gaia oli elänyt läpi.

Itse asiassa monet näistä vammoista tulivat plejadilaisten, siriuslaisten ja dragoniaaniesi-isiemme ohjauksen aikana. Nämä sivilisaatiot asuttivat maapalloa kauan sitten, kun ne olivat "lapsia", ja vahingoittivat Gaian maata aivan kuin me omana aikanamme. Tästä syystä galaktinen ITSEMME on ottanut nykymuotomme ja samanaikaisesti opastaa meitä korkeammista ulottuvuuksista. Plejadilaiset ja siriuslaiset ylivalaisevat ihmisilmaisujaan parantaakseen vahingot, joita heidän esi-isänsä kerran aiheuttivat.

Onneksi kevät on tullut pitkään ja pimeän 2000 vuoden Kali Yuga -yön jälkeen. Kun katson aprikoosipuutani, näen, että monet pienet valkoiset kukat ovat toivottaneet lehdet tervetulleeksi oksiin. Karsitut ruusuni ovat nyt täynnä lehtiä ja on myös luvattujen ruusujen nuppuja. Iirikseni kukkivat ensimmäisenä ja niiden seurassa on joitain kukkia, jotka ovat säilyttäneet kukintonsa Etelä-Kalifornian talven läpi.

Kevät tulee varhain muinaisille Lemurian maille, mutta sitä seuraavat pian muut alueet. Gaian eteläinen pallonpuolisko siirtyy syksyyn ja siirtää valomanttelin Gaian pohjoisille maille. Elämänkierto jatkuu maan päällä, mutta tämä sykli on nyt moniulotteinen. Kun Gaia palaa todelliseen moniulotteiseen ITSEENSÄ, niin tekevät myös monet ihmiset.

Me portaalin avaajat seisomme henkilökohtaisen/planetaarisen Arcturuslaisen käytävämme kynnyksellä, valmiina hyppäämään moniulotteiseen ITSEEMME.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

14.3.2014 TYÖN TEKEMINEN, OSA 3

ViestiKirjoittaja hammer » 17.03.2014 22:25

TYÖN TEKEMINEN, OSA 3

Plejadilaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
14.3.2014

YLISIELUSTA

Jason puhuu:

Heti kun aloimme seurata Mytriaa, vilahdimme pois alukselta ja löysimme itsemme kotimme olohuoneesta. Muistimme sädettämisemme ylös ja upean tervehdyksemme, mutta sen sijaan heti kun aloimme seurata Mytriaa, tulimme 3D-taloomme.

Voi, meistä tuntui kovin yksinäiseltä. Kenties unohdimme, mitä tapahtui muualla aluksessa, jotta voimme palaa viimeistelemään tehtävämme maapallolla. Itse asiassa tämä ajatus Sandyllä ja minulla oli mielessä aina, kun ihmettelimme, miksi olimme unohtaneet niin paljon.

Myös katsoessamme olohuoneen seinässä olevaa kelloa, näimme, että oli vain muutama minuutti siitä, kun olimme päättäneet mennä ulos. Jos kokemuksemme oli harhaa, se ei alkanut aluksesta, vaan mennessämme ulos etsimään taivaalta tiedustelualuksia. ”Ei”, huudahdimme kumpikin. Juuri kokemamme tapahtumat eivät olleet harhaa. Ne olivat todellisia, mutta voisivatko ne olla eri todellisuudessa?

Emme tienneet, olimmeko vaihtaneet todellisuutta. Emme myöskään ymmärtäneet, miksi meidät palautettiin aikaan ennen ulos menemistämme eikä siihen, kun näimme aluksen. Joka tapauksessa koska palasimme, ennen kuin menimme ulos, olimme ehdottomasti lähteneet ajasta. Sandy ja minä päätimme, että he olivat suunnitelleet paluumme näin osoittaakseen meille selvästi, että voisimme lähteä ajasta ja todella lähdimme.

”Tai muuten meillä oli hallusinaatioita”, sanoimme yhtä aikaa.

Olimme juuri menossa nukkumaan, kun kuulimme monta koputusta ovelta. Mietimme, voisiko se olla taas Arcturuslainen, mutta sitten kuulimme useita tuttuja ääniä. Ryntäsimme ovelle ja neljä naapuriystäväämme jotka jakoivat omat uskomuksemme, alkoi puhua yhtä aikaa tiedustelualuksesta, minkä he olivat nähneet leijuvan talomme päällä.

Siinä meni taas yhdet yöunet, sillä valvoimme aamunkoittoon saakka puhuen vierailustamme. Se oli itse asiassa erittäin hyvä asia, koska ystävämme pakottivat meidät muistamaan jokaisen yksityiskohdan ja yksi heistä kirjoitti muistiin kaiken, mitä sanoimme. Emme vieläkään silti muistaneet, mitä tapahtui seuratessamme Mytriaa. Lopulta juuri ennen aamunkoittoa menimme porukalla keittiöön etsimään jotain syötävää. Saatuamme yhdessä kokoon aterian, ystävämme auttoivat meitä siivoamaan ja lähtivät kotiin.

Löysimme Sandyn kanssa jotenkin sänkyyn ja rojahdimme päiväpeitteen päälle. Joskus varhain aamulla tunsin Sandyn peittelevän meidät ja nukuimme iltapäivään saakka. On hyvä asia, ettemme ottaneet niitä ”hyviä työpaikkoja”, jotka halusimme, kun nyt olisimme taatusti saaneet potkut.

Päätimme pitää päivän vapaata, jotta kumpikin meistä voi meditoida kokemustamme ja kirjoittaa opastusta, mitä saimme. Suunnittelimme viettää upean ja rauhallisen päivän ja tehdä siitä hyvin kodikkaan, vaikka satoi. Teimme kunnon tulen takkaan ja asetuimme aloillemme.

Meille oli kuitenkin lisää yllätyksiä varastossa. Taas kerran kuulimme oveltamme koputusta ja näimme Mytrianin. Mytrianilla oli humanoidimuoto, joka oli melko lyhyt mies, noin 1.6 metriä. Hänellä oli vahvat hiukset ja yllään ruskea puku.

Kirkkaasti hymyillen hän sanoi: ”Mitä pidätte uudesta kehostani?”

Nauroimme, päästimme Mytrianin sisään ja halasimme häntä kunnolla.

”Taidat olla nyt mies?”, Sandy kysyi leveästi hymyillen.

”Voin muuttua naiseksi, jos haluat”, Mytrian vastasi.

”Olemme tyytyväisiä nähdessämme sinut missä tahansa valitsemassasi muodossa”, Sandy sanoi halatessaan häntä uudestaan.

Käperryimme kolmistaan takan eteen ja Sandy ja minä kerroimme taas tarinamme. Mytrianin selitykset olivat kuitenkin hyvin yllättäviä. Heti lopetettuamme tarinan Mytrian sanoi:

”No, merkitseekö se, että olette nyt valmiita? Kaikki odottavat teitä.”

Sandy ja minä katsoimme toisiamme hämmentyneenä. Menikö meiltä jokin ohi?

”Kyllä”, Mytrian vastasi ajatuksiimme. ”Kaikki on valmiina mennäksenne Gaian ytimeen auttamaan neljän kulmakivikristallin uudelleenkalibroinnissa. Mutta ensin pistäydymme ylisielussa.”

”Odota”, sanoin. ”Ylisielu on paljon korkeampaa taajuutta kuin planeetan ydin.”

”Ei, ei”, Mytrian sanoi. ”Ulottuvuudet eivät kulje ylöspäin, vaan sisäänpäin. Moniulotteinen todellisuutemme ei ole kuin tie, jonka kulkeminen alusta loppuun vie aikaa.

”ITSEMME ulottuvuusaspektit avautuvat ytimestämme, niin kuin kukka avautuu puussa. Kukan ulkoreunat ovat kiinni fyysisen maapallon 3D-hologrammissa. Siksi katsomme ulospäin nähdäksemme fyysisen ympäristömme. Toisaalta meditoimme katsoaksemme sisäänpäin ja löytääksemme korkeamman ulottuvuuden opastuksemme.

”Planeetan ytimen löytämiseksi meidän on löydettävä ITSEMME ydin, mikä on ylisielumme. Ylisielumme sisältää sieluvirtamme puumerkkitaajuuden sekä kaikki myriadit purot, joita virtaa sielustamme. Maavirtaukset kulkevat alaspäin, mutta tietoisuutemme virtaukset kulkevat ulospäin todellisuuden tiheämpiin ja tiheämpiin ilmaisuihin.

”Seitsemännen ulottuvuuden ylisielumme edustaa kaikkia todellisuuksia, joissa meillä on ollut muoto. Näin ollen ylisielumme säilyttää puumerkkitaajuutemme niiden myriadien versioiden mallit, joita käytetään luomaan moniulotteisen ITSEMME kaikki versiot.

”Ylisielumme jakaa sitten yhden puumerkkitaajuutemme monet mallit alas kaikkien todellisuusulottuvuuksien läpi. Kuudennen ulottuvuuden taajuus ilmentyy häilyvänä valona, mikä tanssii yhdestä mahdollisesta muodosta toiseen.

”Viidennessä ulottuvuudessa kehomme ottaa enemmän muodon, mutta se on tehty läpinäkyvästä kristallivalosta. Neljännessä ulottuvuudessa kehomme koostuu astraalienergioista ja kolmannen ulottuvuuden kehomme koostuu aineesta.

”Ylisielustamme voimme valita minkä tahansa kehotaajuuden, mitä haluamme käyttää, jotta ilmaisutaajuutemme voi sisältää tietyn todellisuuden kirjautumiskoodin. Sitten kun kirjautumiskoodimme on kalibroitu tiettyyn todellisuuteen, muotomme voi mennä tuohon todellisuuteen ehdottoman rakkauden yhdistämisvoimalla.

”Koska te, Sandy ja Jason, olette ylisielussani, minut on valittu auttamaan teitä palaamisessa seitsemännen ulottuvuuden ylisieluilmaisuumme. Mytre ja Mytria odottavat siellä meitä. Arcturuslainen ITSEMME joka resonoi kahdeksannesta kymmenenteen ulottuvuuteen, ylivalaisee kokemuksemme.

”Oletteko valmiita nyt?”, Mytrian lopetti.

Sandy ja minä katsoimme toisiamme ja sanoimme: ”On vain nyt!”

Vähänpä tiesimme seikkailusta, minkä saisimme.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

25.3.2014 TYÖN TEKEMINEN, OSA 4

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 29.03.2014 11:49

TYÖN TEKEMINEN, OSA 4

25.3.2014

MAAPALLON MATRIISI

Sandy puhuu:

Tiedän, että olimme Jasonin kanssa innostuneita näkemään Mytrianin ja aloittamaan uuden seikkailun. Kuitenkin heti kun innostuneesti sanoimme olevamme valmiita, aloin tuntea suurta väsymystä liian pitkästä nukkumattomuudesta. Katsoin Jasonia ja näin, että hänenkin luomensa alkoivat painua alas. Onneksi Mytrian vastasi ajatuksiini sanomalla:

"Älkää murehtiko, rakkaat ihmisitseni, tämä matka on kaksoispaikantumista. Siksi maa-astianne lepää turvallisesti sängyssä, kun tietoisuutenne matkaa seitsemännen ulottuvuuden ylisieluumme. Kuten Mytria ja Mytre ovat oppineet, fyysinen keho on laitettava turvalliseen ja suojaisaan paikkaan kaksoispaikannuttaessa.

"Siksi pyydämme teitä laittamaan kehonne mukavasti sänkyyn. Minäkin kaksoispaikannun, jotta pystyn pitämään muotoni hereillä ja suojelemaan nukkuvia itsejänne matkamme aikana. Laajentunut kokemukseni ylisielussa on muistuttanut minua myriadeista taidoista, jotka olin unohtanut Mytrian-muodossani. Kun palasin muodottomaan ylisielu-ITSEENI, muistin tehtäväni sekä ne luontaiset kyvyt, joita minulla on sen täyttämiseen."

Mytrian ohjasi sitten uupuneet kehomme makuuhuoneeseen ja odotti kärsivällisesti, kun valmistauduimme nukkumaan. "Pitäisikö minulla olla oikein vaatteet eikä vain yöpaita?"

"Älkää huolehtiko siitä, mitä teillä on yllänne, koska kaksoispaikantuvalla muodollanne on sopiva peite", Mytrian vastasi hymyillen minulle. En ollut koskaan ennen nähnyt sen hymyilevän ja mietin, oliko se asia, minkä se muisti ylisielussa ollessaan.

"Kyllä", Mytrian vastasi ajatuksiini. "Olin unohtanut huumorin ja naurun hyvät puolet ja voiman. Ne ovat kumpikin fyysisen astian upeita parantajia, koska ne vapauttavat parantavia endorfiineja elimistöön. Itse asiassa kaikki tunteet ovat tärkeitä, kun ne nousevat tiedostamattoman itsen ytimestä informoimaan mieltä ja puhdistamaan kehoa."

Kun olin asettunut sänkyyn, Mytrian katsoi minua silmiin ja sanoi: "Tunteista puheen ollen, tunnen sinusta tulevan surua, mitä en usko sinun tiedostavan. On tärkeää vapauttaa kaikki tunteet, joita ehkä tukahdutat, ennen kuin aloitamme matkamme. Nimittäin, Sandy, tunteilla ohjaatte ajatuksianne/aikomuksianne moniulotteisella matkalla."

Jason ja minä asetuimme mukavasti sänkyymme, mikä antoi minulle vähän aikaa päättää, olinko riittävän rohkea olemaan rehellinen. Jos en kuitenkaan pysty olemaan rehellinen Mytrianille, joka on yksi korkeampi ilmaisuni, en voi olla rehellinen itselleni. Sitten oivalsin, että olen tukahduttanut monia tunteita, koska halusin olla voimakas ja urhea.

"Tunteidensa hyväksyminen on erittäin urheaa", Mytrian vastasi taas ajatuksiini. Samaan aikaan Jason laittoi käsivartensa suojelevasti ympärilleni. Oivalsin, että olin hyvin turvallisessa ympäristössä, riittävän turvallisessa ollakseni rehellinen itselleni. Tuntiessani Jasonin ja Mytrianin ehdottoman rakkauden sanoin: "Minun on myönnettävä, että olen tukahduttanut outoa surua päiväkausia. Minua vähän nolottaa myöntää nämä tunteet, mutta ne ovat vainonneet minua."

Kun he kumpikin odottivat kärsivällisesti minun jatkavan, oivalsin, miten paljon olin pitänyt todelliset tunteet sisälläni koko elämäni ajan. Mietin myös, miten monet aiotuista luomuksistani olivat epäonnistuneet, koska tunteeni olivat pelkoa, surua tai vihaa. Ymmärsin yhtäkkiä, miten olin sabotoinut itseäni pelkopohjaisilla tunteillani.

"Kaikki sabotoivat itseään negatiivisilla tunteilla", Jason sanoi vastaten ajatuksiini. "Anna mennä, kulta, puhu näistä tunteista. Sitten minunkin on myönnettävä joitain tunteita."

Ensin kyyneliä vieri kasvojani pitkin. Kun aloin pyyhkiä niitä pois, aloin itkeä. En tiedä, miksi olin yhtäkkiä täynnä sellaista surua, mutta tuntui ihanalta päästää siitä irti. Tunsin Jasonin voimakkaan käsivarren ympärilläni ja Mytrian istui sängyllä vieressäni ja kosketti lempeästi selkääni.

Tuollaisen turvallisuuden ja rakkauden ympäröimänä pato murtui ja aloin nyyhkyttää hallitsemattomasti. Näytti siltä, että itkin koko elämäni puolesta, kaikkien pettymysten ja epäonnistumisten vuoksi. Minulla ei ollut koskaan ollut hyvä itsetunto. Jos minun oli tarkoitus pitää aina itseäni arvossa, minun olisi hyväksyttävä sisäinen tunnetuskani.

Jason ja Mytrian olivat äärettömän kärsivällisiä, kun itkin pois menneisyyttä. Olin unohtanut, miten hyvältä tuntui vapauttaa surua. Olin osallistunut niin kovasti nyt-hetkeeni, että olin unohtanut sallia itseni tuntea rehellisesti, miten pelottavaa oli havaita elämä niin täysin eri tavalla. Kyllä, jokainen seikkailu korkeampaan itseeni oli ollut hämmästyttävä, mutta entä se minä, jolla on edelleen keho?

Miten pystyn integroimaan tämän uuden elämän todellisuuskäsitykseeni? Ja nyt olen menossa seitsemännen ulottuvuuden ylisieluuni, kun en ole varma, onko minulla kontrollia edes kolmannen ulottuvuuden elämääni. Mitä seuraavaksi tapahtuu? Miten pystyn integroimaan kaiken oppimani fyysiseen todellisuuteeni? Onko minulla jatkossa edes fyysistä todellisuutta? Nyt kun olen löytänyt suuren rakkauteni, haluan pitää tämän kehon jonkin aikaa ja nauttia rakkaasta, millaisen olen kokenut vain muutamissa inkarnaatioissa.

Juuri kun olin melkein valmis menettämään kontrollin täysin, tunsin lämpimän hehkun tulevan nyyhkyttävään kehooni. Se oli sisäinen olemus, minkä olin aina tuntenut. Tämä olemus lohdutti minua aina näkymättömästi. Se oli salainen sisäinen valoni, minkä 3D-elämän jokapäiväiset haasteet hyvin usein himmensivät. Sisäisen oppaani tunnistaminen sai minut itkemään vielä enemmän, jos mahdollista.

Nyt kyyneleeni olivat kuitenkin ilon ja tunnistamisen kyyneleitä, eivät pelon ja yksinäisyyden kyyneleitä. Tuo lämmin sisäinen hehku liikkui hitaasti kehoni läpi parantaen ja lohduttaen minua sisältä. Muistin kaikki ne kerrat lapsuudessani, kun juoksin korkean aidan ja erityispuuni väliin itkemään, raivomaan, nauramaan ja "kuvittelemaan", että puhuin kultaiselle olennolle, joka oli salainen ystäväni.

Milloin, miten ja miksi unohdin tuon ystävän? Ai niin, kyllä, olin teini-ikäinen ja halusin olla tosi makee, joten lakkasin leikkimästä mielikuvitusystäväni kanssa. Tietysti masennuin kovasti silloin, mutta masennus oli makeeta ollessani teini. Mutta masennus jäi pitkään murrosiän jälkeen ja salainen ystäväni pysyi poissa.

Tein kiireisenä kaikkia asioita, jota yhteiskunta sanoi, että aikuisten täytyy tehdä. Hassua, miten aloin tuntea onnellisuutta, sitten kun lakkaisin tekemästä kaikkia noita "aikuisten asioita". Tuo ajatus sai aikaan lyhyen naurahduksen, mikä paransi surun ja lopetti itkemisen.

Heitin käteni Jasonin ja Mytrianin ympärille ja nauroimme yhdessä. Nauraminen tuntui niin hyvältä, että nauroimme, kunnes olimme liian väsyneitä jatkamaan. Sitten Jason kietoi ympärilleni vahvat käsivartensa ja hautasin kasvoni hänen rintaansa. Nukahdin tuntien hänen sykkivän sydämensä. Tiesin jotenkin, että Jason teki samoin.

Yhtäkkiä heräsin unessani, minkä muistin olleen todellinen kokemus. Olimme kaikki kolme pilvimaailmassa, joka oli yhtä lämmin ja mukava kuin iso sänky. Me kuitenkin seisoimme ja katsoimme utuista kuvaa, mitä en pystynyt oikein hahmottamaan. Mytrian opasti meidät lähemmäs kuvaa ja näimme, että se oli jonkinlainen matriisi.

"Tämä on maaplaneetan kolmannen ulottuvuuden matriisi", Mytrian vastasi ajatuksiini. "Näettekö, miten osa tästä matriisista on kirkas ja hehkuva, kun taas muu osa on pimeä? Osa pimeistä osista on rikki."

"Kyllä, näen sen", Jason sanoi. "Voin myös tuntea sen. Valopaikat tuntuvat hyvin rakastavilta ja tunnen, että nuo paikat ovat täynnä tervettä luontoa ja onnellisia ihmisiä. Tunnen myös, että pimeät paikat ovat täynnä saasteita ja ihmiset ovat pelokkaita ja vihaisia. Rikkinäiset paikat – hyvänen aika, niissä on käyty sotaa. Näitä paikkoja on pommitettu, poltettu ja myrkytetty. Voin tuntea ihmisten kuolleen siellä tuntien tuskaa, pelkoa ja vihaa."

"Voi ei", Jason jatkoi. "Nämä paikat ovat itse asiassa portaaleja alemmille astraalitasoille. Matriisi on rikki, koska nämä maapallon alueet kuolevat hitaasti ja tuskallisesti! Meidän on tehtävä asialle jotain. Emme voi jättää Gaiaa kärsimään tällä tavalla. Miten ihmiset voivat tehdä tämän Gaian planeettakeholle? Siellä ei kasva mitään ja ihmisten elämä on kurjuutta, nälkää, janoa ja epätoivoa."

"Kyllä", sanoin. "Minäkin näen kaiken tämän. Mitä voimme tehdä auttaaksemme?"

Mytrian oli hiljaa pitkän aikaa. Vaikutti siltä, että se kommunikoi jonkin korkeamman osansa kanssa. Lopulta se sanoi: "Olen konsultoinut ylisielu-ITSEÄNI ja saanut suosituksen, että astutte näille alueille palvelemaan elävinä käytävinä, joiden kautta he voivat lähettää korkeampaa valoaan. Vaikuttaa siltä, että koska ihmiset ovat aiheuttaneet tämän tuhon, ihmisiä tarvitaan tämän valon maadoittamiseen.

"Sandy ja Jason, oletteko valmis olemaan tuo käytävä, jonka kautta heidän korkeampi valonsa virtaa, ja maadoittamaan sen?"

"Kyllä", sanoimme yhtenä persoonana.

"Hyvä. Minä ylivalaisen teitä niin, että teillä on ehdottoman rakkauden polttopiste. Mytria ja Mytre ylivalaisevat minua ja Arcturuslainen ylivalaisee heitä. Tällä tavalla te kaksi olette moniulotteisesti hyvin suojattuja, kun maadoittatte valon, mikä kulkee meidän yhdessä luoman käytävän läpi.

"Oletteko kumpikin valmiita nyt?"

Jason ja minä katsoimme toisiamme ja ymmärsimme kumpikin nyt, miksi minun oli ollut päästettävä irti vanhasta surustani. Käännyimme katsomaan Mytriania ja sanoimme: "On vain nyt." Mutta emme olleet läheskään yhtä innokkaita, kuin olimme olleet aiemmin.

Viesti Suelta:

Kun tämä korkeampi valo tulee tietoisuuteemme, tunteet jotka olemme kätkeneet syvälle tiedostamattomaan, tulevat valoon parannettavaksi ja vapauttavaksi. Jos meistä on tarkoitus tulla energiakenttämme mestari, meidän täytyy poistaa monia vanhoja tiedostoja, jotka eivät enää palvele meitä ja jotka vääristävät todellisuushavaintoamme.

Havaitaksemme korkeampia valotaajuuksia, sydämemme ja mielemme on oltava puhdas pelkopohjaisista ajatuksista ja tunteista. Vaikka uskommekin suorittaneemme täysin tämän tehtävän tässä elämässämme, meillä on vaihtoehtoisia ja rinnakkaisia elämiä, jotka ovat olleet piilossa meiltä, kunnes heräämisen valo on tullut sydämeemme ja mieleemme.

Voidaksemme vapauttaa täysin jonkin tunteen, meidän on tunnettava se kehossamme, koska vanhat tunteet on tallennettuna kehoon. Silloin kun koemme syvästi jonkin tunteen kehossamme, voimme vapautua täysin pelkopohjaisista tunteista ja hyväksyä parantavat ja valaisevat rakkauspohjaiset tunteet.

Tiedämme, että olemme valmis tekemään tuon työn nyt, kun tunnemme kutsun muistaa ja suorittaa tehtävämme. Kun pelon ääni on puhdistettu iäksi, voimme kommunikoida selkeästi moniulotteisen ITSEMME kanssa.

-----------

Magellan sky code
Ylläpitäjä

23.3.2014 ELÄMÄNPUUTARHAMME HOITAMINEN

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 29.03.2014 16:49

ELÄMÄNPUUTARHAMME HOITAMINEN

Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

23.3.2014

Suurimmassa osassa maainkarnaatioistamme emme ole tiedostaneet luomisvoimiamme. Kuitenkin nyt kun korkeampi valo juurtuu tietoisuuteemme, meistä tulee tietoisia siitä, että olemme todellisuutemme luojia.

Kun pohdimme oman todellisuutemme luomista, meidän on katsottava tilanteita, joissa uskomme, ettei meillä ole kontrollia, ja joissa tunnemme olevamme uhri. Loimmeko nämä tilanteet? Loiko karma ne vai oliko moniulotteinen ITSEMME luoja?

Vastaus on "kyllä" kaikkiin kolmeen kysymykseen. Luomme todellisuutemme oman tietoisen, tiedostamattoman tai supertietoisen itsemme kautta. Voidaksemme olla tietoisia luojia, meidän on oltava valmis omistamaan, että olemme luoneet jokaisen tilanteen, vaikka pitäisimmekin sitä haastavana.

Ollessamme tilanteessa, missä tunnemme, ettei meillä ole vaihtoehtoa tai kontrollia, on vaikeaa uskoa, että olemme oman todellisuutemme luoja. Siksi on hyödyllistä tutkia luojaitsemme kolmea osaa, jotka ovat tiedostamaton itse, tietoinen itse ja supertietoinen itse. (Määritelmät englanniksi www.multidimensions.com/the-conscious/p ... sciousness)

Tiedostamaton itse

Aloitamme tiedostamattomasta itsestä, koska se on tavallisesti osamme, mikä on mukana ei-halutuissa tilanteissa. Tiedostamaton itse on taipuvainen luomaan todellisuuksia, missä vanhat ja keskeneräiset asiat tulevat esiin parannettavaksi. Nämä kokemukset ovat usein menneistä, rinnakkaisista ja/tai vaihtoehtoisista elämistämme. Näitä tilanteita nimitetään usein karmaksi, koska ne ovat malleja, joita olemme eläneet uudestaan ja uudestaan myriadeissa inkarnaatioissa.

Nämä vanhat mallit tuodaan nyt tietoiseen mieleemme jonkin ei-halutun tilanteen kautta, koska korkeampaa valoa tulee solurakenteemme vanhoihin, psyykkisiin haavoihin. Kun nämä haavat tulevat tietoisuutemme pintaan, ilmennämme ne tilanteena, mikä vaikuttaa olevan kontrollimme ulkopuolella. Näin meillä on tilaisuus parantaa entisiä, vaihtoehtoisia ja rinnakkaisia elämiä, joihin tarttumiseen emme ehkä ole tunteneet olevamme riittävän vahvoja ennen tätä.

Tämä prosessi on kuin uuden puutarhan perustamista pihamme/tietoisuutemme alueelle, mistä ei ole piitattu. Kun muokkaamme uutta maaperää, meidän on poistettava kivet, jotka haittaavat uusien kasviemme hentoja juuria. Meidän on myös kitkettävä rikkaruohot, jotta ne eivät tukahduta uusia kukkia. Jos emme kitke rikkaruohoja juurineen, ne kasvavat uudestaan.

Silloin kun jokin ei-haluttu tilanne ilmestyy elämäämme, haluamme sanoa, ettei se ole meidän vikamme. Tämä on kuitenkin meidän elämämme/puutarhamme ja meidän vastuunamme on kitkeä rikkaruohot ja tutkia juuria. Ennen kuin päätimme istuttaa uuden puutarhan tuolle elämämme alueelle, rikkaruohoista ei piitattu. Kuitenkin sitten kun päätämme, että haluamme olla puutarhamme luoja, meidän on kitkettävä lempeästi rikkaruohot niin, ettei juuria jää enää maaperään.

Voisimme myrkyttää rikkaruohot, mutta silloin myrkyttäisimme maaperän, missä ne kasvavat. Maaperä edustaa maakehoamme, mikä valmistautuu muuntumaan valoksi. Siksi meidän on rakastettava ehdottomasti maaperää ja kaikkea, mitä olemme antaneet kasvaa siihen.

Tietoinen itse

Kun meistä tulee tietoisempi luontaisista luomisvoimistamme, tunnemme valmiutta ottaa vastuun siitä, mitä olemme antaneet kasvaa puutarhaamme/maa-astiaamme. Kun tarkkailemme luomispuutarhaamme, voimme nähdä, missä rikkaruohojen – jotka ovat itse asiassa kotoperäisiä tuolle alueelle – kasvu jatkuu.

Nämä rikkaruohot edustavat käyttäytymistapoja, joista on tullut kotoperäisiä pihassamme/elämässämme. Nämä rikkaruohot ovat olleet pihallamme suuren osan elämäämme ja ovat juurtuneet syvälle. Kun oivallamme, että nämä käyttäytymistavat häiritsevät elämämme puutarhaa, voimme alkaa päästää irti niistä tutkimalla syvällisesti suhdettamme itseen ja toisiin. Tämä itsetutkiskelu ei ole tavallisesti mukavaa, mutta tunnemme siten hallitsevamme enemmän omaa elämäämme.

Supertietoinen mieli

Korkeampaa valoa tulee puutarhaamme nyt galaksin keskuksesta, mikä sallii runsaan uusien kasvien kasvamisen. Nämä kasvit ovat täynnä galaktista muutosvaloa sekä violettia muuntamisvaloa. Jos sallimme tämän galaktisen valon tulla puutarhaamme ja myös kannustamme sitä, puutarha minkä olemme havainneet vain unissa ja meditaatiossa, tulee tietoisuuteemme.

Haasteemme on integroida nämä uudet kasvit puutarhaamme, samalla kun edelleen hoivaamme sitä, mikä pysyy vanhasta. Kun sallimme uuden valon integroitua elämäämme, palautamme muistiin muuntamisvoimamme. Jotkut puutarhamme kasvit ottavat innokkaasti vastaan muuntamisemme, mutta jotkut kasvit eivät voi sietää korkeampaa valoa ja ne täytyy ehkä rakastaa vapaaksi ja päästää irti.

Planeettaylösnousemuksen luominen

Supertietoinen itsemme muistuttaa meille, että olemme päättäneet käyttää maa-astiaa auttaaksemme Gaiaa ylösnousemuksessa. Tiedostaessamme inkarnaatiomme merkityksen, alamme vaalia ylösnousemuspolkuamme. Galaktista valoa täynnä olevat kasvit ympäröivät tätä polkua, kun rakkaus ja valo ohjaavat matkaamme.

Kun kuljemme tätä polkua, se muuntuu valoportaaliksi, mikä palauttaa meidät moniulotteiseen ITSEEMME. Tämä paluuportaali resonoi siihen ehdottoman rakkauden tunnustaajuuteen, mikä opasti meidät luomaan sisäänpääsymme Gaian maaplaneettaan. Monet meistä tulivat auttamaan Gaiaa Atlantiksen romahtaessa ja lupasivat palata sen keholle uudestaan ja uudestaan planeettaylösnousemukseen saakka.

Monet meistä ovat ottaneet taas muodon auttaakseen Gaiaa ylittämään "maaliviivan". Polkumme kulkeminen on yhdistänyt supertietoinen itsemme yhteen moniulotteisen itsemme kanssa, joka muistaa monet inkarnaatiomme Gaian maapallolla. Jotkut elämät olivat täynnä rakkautta, jotkut olivat pelokkaita, jotkut olivat menestyksekkäitä ja jotkut täynnä epäonnistumista. Kuitenkin ne kaikki antoivat meille tilaisuuden oppia elämämme tiedostamattomana, tietoisena ja supertietoisena luojana olemisesta.

Gaialla on myös tunnustaajuus, mikä edustaa sen planeetan paluuportaalia. Kun seuraamme paluuportaalimme valoa ja rakkautta, aktivoimme kristalliytimemme. Aktivoinnin myötä portaalimme palaa maan keskelle harmonisoitavaksi Gaian kristalliytimen kanssa. Tällä tavalla monista henkilökohtaisista portaaleista tulee yksi planeettaportaali. Tämä moniulotteisen valon ja ehdottoman rakkauden planeettaportaali palauttaa ihmiset ja planeetan Kotiin moniulotteisen ITSEN korkeampiin ilmaisuihin.

Mestariksi tuleminen

Kaikki mitä alitajuinen, tietoinen ja supertietoinen itsemme luo, alkaa ajatuksesta, mikä yhdistyy tunteeseen tullakseen ajatusmuodoksi. Silloin kun kohdistamme huomion tuohon ajatusmuotoon, kehitämme sen todellisuudeksi, tilanteeksi tai tapahtumaksi. Voidaksemme luoda ylösnousemuksen, meidän on tultava ajatustemme ja tunteidemme mestarisiksi.

Tämä mestaruus alkaa tunnustamalla, että me olemme elämämme luoja. Näin ollen jos tunnemme olevamme uhri, siinä on tärkeä oppitunti opittavaksi, mikä edistää matkaamme polkuamme pitkin. Silloin kun hyväksymme sen totuuden, että me olemme elämämme luoja, kolmannen ulottuvuuden harhakuvat alkavat hävitä ja voimme keskittyä selkeästi planeettaylösnousemuksen kanssaluomiseen.

Moniulotteinen ITSEMME muistuttaa meille, että olemme päättäneet ottaa maa-astian ylösnousemusprosessin aikana. Tämä maa-astia palvelee ankkurina, niin että moniulotteiset energiamme voivat yhdistyä Gaian planeettakehoon. Tämän oivalluksen myötä henkilökohtainen tietoisuutemme laajenee planeettatietoisuudeksi ja tiedostamaton, tietoinen ja supertietoinen itsemme integroituvat moniulotteiseen ITSEEMME.

Moniulotteinen ITSEMME tiedostaa, että paluuportaalimme tunnustaajuus ei ole paikka, vaan tietoisuustila. Tämä tietoisuustila on ulottuvuuksien välinen paluuportaalimme Kotiin viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli. Kun yhdistämme keskuskristallimme Gaian keskuskristalliin, jätämme kolmannen ulottuvuuden aikaharhan harmonisoituaksemme ykseyden nyt-hetkeen ja luodaksemme tuon ylösnousemuksen tässä ja nyt.

Huomautus Suelta.

Olen kirjoittanut tämän artikkelin uudestaan useamman kerran, kuin osaan laskea. Puutarhaa hoitaessani olen havainnut, että jotkut uudet valokukat säteilivät vanhoihin harhakukkiin.

Korkeamman valon lataaminen on tuonut esiin keskeneräisiä asioita, joita olen välttänyt, koska en halunnut kohdata niitä. Tämä kohtaaminen ei mennyt hyvin, mikä toi esiin käyttäytymistapoja, joita täytyi ja täytyy edelleen muuttaa.

Ylösnousemuspolku ei ole pelkureille, kun meidän on katsottava itseämme uudestaan ja uudestaan. On tapahtunut ja tapahtuu edelleen monia asioita, jotka voisivat tehdä meistä uhrin. Siksi meidän täytyy muistaa rakastaa itseämme ehdottomasti, kun korkeampi valo selvittää harhaa ja paljastaa sen, minkä olemme kätkeneet tietoiselta itseltämme.

-----------

Magellan sky code
Ylläpitäjä

27.3.2014 NYT-HETKESSÄ KULKEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 03.04.2014 06:52

NYT-HETKESSÄ KULKEMINEN

Kirjoittanut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
27.3.2014

Olemme Arcturuslaisia. Olemme täällä kertomassa, että monet teistä ovat kulkeneet sielun pimeän yön läpi, mitä kuvaamme alla. Nyt sanomme vain: "Yö on pimeimmillään juuri ennen aamunkoittoa!" Siksi haluamme muistuttaa teille, että teidän on muistettava "kulkea nyt-hetkessä". Nyt-hetkessä ei ole menneisyyttä. Nyt-hetkessä ei ole tulevaisuutta. Nyt-hetkessä ei ole ansaittava rahaa, maksettava laskuja, kohdattava vaikeuksia.

Nyt-hetkessä on vain nyt. On vain sinä. Moniulotteisen ITSESI kaikki osat yrittävät tulla harmoniaan luomaan siltasi vapauteen. Tämä harmonia alkaa siitä sinusta, mikä vaikuttaa olevan fyysinen kehosi nykyinkarnaatiossa. Tämä sinä on valmis harmonisoituman kaikkien korkeampien ilmaisujesi kanssa.

Pyydämme, että otat hetken ja katselet ympärille tietoisuudessasi. Tietoisuudessa koet monia muita inkarnaatioitasi, jotka vaikuttavat olevan entisiä elämiä maaplaneetalla. On inkarnaatioita, joissa olit köyhä, olit puutteessa, olit onnellinen, olit henkinen ja myös ylösnousit useissa tapauksissa.

Nyt sinua kutsutaan ylösnousemaan taas. Tämä kerta ei koske ainoastaan sitä yksilöä, joka kulkee siinä ykseyden nyt-hetkessä, joka ylösnousee. Myös Gaian maaplaneetta harmonisoituu korkeampaan taajuuteensa. Tunne tämä planeetta ympärilläsi. Tunne itsesi Gaian kehossa ja sen ydinolemuksessa.

Silloin kun et ole Gaian ytimessä, olet sen ilmakehässä. Kun et ole sen vesissä, juot sen vettä. Kun et ole sen maalla, syöt sellaista, mikä on kasvanut Gaian maasta. Kun et muista valokehoitsesi kundaliinia, olet aina Gaian valokehokundaliinin tulessa.

Kun kuljet nyt-hetkessä, ei ole aikaa – on vain nyt. Kun kuljet nyt-hetkessä, näet, ettei ole mitään haluja. Sillä nyt-hetkessä tyydytät joka halun, kun se nousee olemuksessasi. Jos olet janoinen, juot. Jos olet väsynyt, menet nukkumaan.

Jos sinun on maksettava lasku, teet sen siinä nyt-hetkessä, missä löydät itsesi maksamasta tuota laskua. Jos ajat töihin tai teet työtäsi, teet sen nyt-hetkessä. Siksi sinun ei tarvitse laskea, miten kauan jokin kesti tai miten kauan se kestää. Sillä ei ole "kauan", on vain nyt.

Sielun pimeä yö

Sielun pimeä yö on loppupuhdistus, minkä on tapahduttava, ennen kuin voit elää ylösnousemuksen nyt-hetkessä. Tämä sielun pimeä yö on, silloin kun elät jokapäiväistä elämääsi tiedostaen täysin, mitä teet väärin, tiedostaen pelkosi, vihasi ja tuskasi.

Kuljet elämän läpi tietäen, että olet elämäsi luoja. Olet luonut tilanteet, jotka tekevät sinusta onnettoman ja vetävät sinut pois nyt-hetkestä. Olet sen tilanteen luoja, mikä ottaa sinut pois ykseydestä ja vangitsee 3D-hologrammiin.

Sielun pimeä yö on hyvin epämukava, mutta hyvin informatiivinen. Tämä pimeä yö on siirtymä, minkä läpi koko loittoryhmämme – kaikki ihmeelliset moniulotteiset olentomme, jotka kirjautuivat 3D-hologrammiin – on suostunut vapaaehtoisesti kulkemaan.

Kyllä, haitte kaikki vapaaehtoisesti ja kirjoititte elämänsuunnitelman saadaksenne kunnian kirjautua 3D-peliin tänä henkilökohtaisen ja planetaarisen ylösnousemuksen äärimmäisen haastavana aikana. On ollut ehdottomasti aikoja, jotka ovat olleet haastavampia, kun oli sotaa, nälänhätää, kulkutauteja.

Mutta nämä ajat ovat haastavia eri tavalla. Tämä aika on haastavaa siinä, että teidän on nähtävä itsenne. Teidän on tiedostettava, mitä ajattelette, mitä sanotte, mitä teette ja miksi. Miksi ajattelette niin? Miksi sanotte niin? Miksi teette niin?

Elättekö jokaisen hengenvetonne ykseyden nyt-hetkessä? Vai ovatko kolmannen ulottuvuuden todellisuusmatriisin myriadit haasteet harhauttaneet teidät? Niin kauan kun teillä on maa-astia, näitä häiriötekijöitä ei voi välttää. Kuitenkin saadaksenne loppuun ylösnousemusprosessin, teidän on käytävä läpi sielun pimeä yö.

Sielun pimeässä yössä ei ole ketään muuta, jota voitte syyttää. Se ei ollut kenenkään vika. Kukaan ja mikään ei tehnyt sitä teille. Loitte oman todellisuutenne. Todellisuuden luomisen kautta teidän täytyi ensin tuoda pintaan ne osanne, jotka eivät voineet osallistua planeettaylösnousemustodellisuuden luomiseen.

Maa-astiassanne on monia osia, jotka ovat tulleet nykyinkarnaatioonne, jotta voitte rakastaa ne vapaaksi ja lähettää ne Venukseen parantumaan täysin. Niistä osistanne irtipäästäminen, mitkä eivät voi ylösnousta, jalostaa olemuksenne sellaiseksi, minkä voitte muuntaa.

Kun katsotte puun kukkimista, näette, että tapahtuu monta pieltä kuolemaa. Ennen kuin nuppu voi aueta, sitä suojelevien lehtien on avauduttava ja pudottava pois. Nuppu avautuu luomaan kukan ja uloimmat terälehdet putoavat pois. Kukka avautuu luomaan hedelmän ja kukka putoaa pois. Sitten puusta putoava hedelmä menee maahan luomaan uuden puun. Tätä rakkaat maadoittuneet ystävämme käyvät läpi kulkiessaan nyt-hetkessä.

Putoatte pois elämänpuusta, minkä olette tunteneet, mennäksenne syvälle Gaian ytimeen luomaan uuden puun, uuden elämän. Menette Gaian ytimeen tietoisessa mielessänne luomaan uuden maan viidennen ulottuvuuden ilmaisun.

Miten teette sen? Jokaisen teistä on muistettava se elämänsuunnitelma, minkä kirjoititte resonoidessanne korkeampaan ilmaisuunne. Olette tuoneet tämän suunnitelman mukananne. Se on tallennettuna korkeaan sydämeenne ja sen voi lukea avautuneella kolmannella silmällä. Jos tarvitsette apua sen valokielen tulkitsemiseen, millä tämä suunnitelma on kirjoitettu, kutsukaa meitä, Arcturuslaisia.

Kun kuljette nyt-hetkessä, olette yhtä moniulotteisen ITSENNE korkeampien ilmaisujen kanssa. Tällä tavalla teitä opastetaan äärettömästi. Olkaa siunattuja, voitte kutsua meitä.

Arcturuslaiset

-----------

hammer
Ylläpitäjä

1.4.2014 PORTAALIN LÄPI

ViestiKirjoittaja hammer » 03.04.2014 06:55

PORTAALIN LÄPI

1.4.2014

ALEMMAN ASTRAALIN PUHDISTAMINEN

Jason puhuu:

Kun seisoin Gaian 3D-matriisin edessä ja näin sen rikkoutuneet osat, tunsin syvää vihaa alkavan kiehua sisälläni. Tiesin, että viha laskisi taajuuttani, mutta en voinut hillitä sitä. Miten ihmiset saattoivat vahingoittaa rakasta Gaiaa tällä tavalla? Eivätkö he näe, miten paljon planeetta kärsii?

Sitten yhtäkkiä olin valtavan koneen lentäjä. Kauhukseni oivalsin, että oli toinen maailmansota ja olin pommikoneen lentäjä. Johdin hyökkäystä Dresdenin kaupunkiin. Se osani joka oli pommikoneen lentäjä, uskoi, että suojelen maailmaa, mutta Jasonin korkeammasta perspektiivistä uskoin tuhoavani sitä.

Se mikä pysyi Jasonina, huusi "Ei!", mutta taistelu raivosi. Pommikoneen lentäjäitseni tiesi, että ihmiset juoksivat alhaalla kauhuissaan, mutten välittänyt. Olin niin täynnä kostonhimoa, että kaikkien saksalaisten pitäisi kuolla, vaikka he olisivatkin viattomia kansalaisia. Vielä pahempaa, aloin tuntea, että Jason-itseäni alettiin vetää mukaan taisteluun. Tunsin jopa adrenaliinin syöksyvän elimistössäni, kun pudotin pommin toisensa jälkeen pieneen ja rauhalliseen kaupunkiin.

Kaukainen osani tunsi Sandyn vetävän kädestäni ja yrittävän saada huomioni, mutta eksyin enemmän ja enemmän harhaan. Tuntui hyvältä tappaa – voi hyvä luoja, että tuntui todella hyvältä tappaa. Tuo kauhea tunne sai minut kaatumaan maahan, mikä muuntui toisen maailmansodan taistelukentäksi. Ryömin maassa yrittäen päästä turvaan juoksuhautaan.

Sinappikaasua räjähti kuitenkin maahan ja aloin yskiä hallitsemattomasti, mikä paljasti minut. Joku oli perässäni. En nähnyt, kuka se oli, mutta hänellä oli ase. Yritin tunnistaa univormun, mutta silmäni olivat melkein ummessa sinappikaasusta, joten ammuin vain ja tapoin hänet. Kun hänen kuollut ruumiinsa kaatui minua kohti, näin, että meillä oli samanlainen univormu. Vielä pahempaa, hän oli paras ystäväni.

"Ei", huusin alkaessani itkeä hallitsemattomasti. Tunsin Sandyn yrittävän lohduttaa Jason-itseäni ja kuulin Mytrianin sanovan: "Se on vain harhaa. Sinun on päästettävä irti kaikesta harhasta voidaksesi jatkaa ylösnousemuspolkuasi."

En välittänyt harhasta tai ylösnousemuspolusta. Tunsin vain kauhua siitä, että olin tappanut ystäväni. En tiedä, miten kauan kärsin kovasta syyllisyydestä, surusta ja raivosta, ennen kuin olin lopulta kuluttanut sen pois järjestelmästäni. Hitaasti aloin tuntea Sandyn pitävän minua sylissään ja Mytrianin ääni tuli tietoisuuteeni.

"Syyllisyys, suru ja viha ovat kaikki pelon komponentteja. Kun päästät irti vanhasta pelostasi, voit hahmotta pimeyden haavoittuneeksi ystäväksi eikä vihatuksi viholliseksi."

Päästäessäni irti vanhasta pelostani mikä oli piilossa syyllisyyden ja vihan sisällä, oivalsin, että olin pudonnut portaalin läpi alemmalle astraalitasolle. Tämän oivalluksen myötä ymmärsin, miten joku voi eksyä niin 3D-harhan pimeyteen, että hän putoaisi rikkoutuneen 3D-matriisin läpi. Hän löytäisi itsensä alemmalta astraalitasolta, mikä tunnetaan usein helvettinä.

Sandy ja minä nousimme jaloillemme ja kävelimme taistelukenttäharhaan kertomaan kaikille: "Tämä taistelu on harhaa. Teidän ei enää tarvitse jäädä tänne. Katsokaa enkeleihinne", sanoimme osoittaen enkelijoukkoa yläpuolellamme. Jotkut eksyneistä pystyivät katsomaan enkeleitä ja toiset lakkaisivat taistelemasta ja yrittivät kuulla meidät, mutta eivät kyenneet. Jotkut heistä olivat niin eksyneet harhaan, että he eivät voineet kuulla tai nähdä meitä ja jatkoivat taistelua, niin kuin emme olisi paikalla.

"Taajuutenne on liian korkea heidän nähtäväkseen", Mytrian sanoi. "Kuten tiedätte, on edelleen ihmisiä, joilla on maa-astia ja joiden värähtely on liian matala vastaanottaakseen mitään tietoisuutta, että korkeamman taajuuden todellisuuksia on kaikkialla heidän ympärillään."

Ajattelin taaksepäin aikaa, jolloin olin tuossa ryhmässä. Tuon ajatuksen myötä tunsin syvää kiitollisuutta ja ehdotonta rakkautta kaikkea sitä kohtaan, mitä minulla oli ollut kunnia kokea. Välittömästi valoportaali avautui edessä.

Kun katsoin portaalin läpi, näin maapallon, missä galaktiset aloittivat laskeutumista. Monia ihmisiä oli kerääntynyt yhteen ja he toivottivat onnellisena tervetulleeksi galaktisen perheensä jäsenet. Olin onnellinen löytäessäni Sandyn ja Mytrianin rinnaltani.

"Kun Sandy päätti katsoa alemman astraalitason harhan yli auttaakseen sinua, myös hänen tietoisuutensa laajeni tähän mahdolliseen todellisuuteen", Mytrian selitti.

"Mitä tarkoitat "mahdollisella todellisuudella"?", kysyin.

"Olemme tyytyväisiä, että esitit tuon kysymyksen", Mytrian aloitti. "Kun planeetta on valmis laajentamaan ensisijaisen värähtelynsä korkeampaan ilmaisutaajuuteen, se luo monia mahdollisia todellisuuksia, joissa sen asukkaat voivat valita asuvansa. Todellisuuksissa jotka saavat suurimman määrän asukkaita, on eniten elämänvoimaa ja niistä tulee todennäköisemmin planeetan korkeampien ilmaisutaajuuksien osia.

"Planeetan asukkaat jotka ovat valmiita ylösnousemaan korkeampaan todellisuustaajuuteen, luovat korkeamman taajuuden mahdollisia todellisuuksia, moniulotteisen valonsa (ajatus) ja ehdottoman rakkautensa (tunne) voimalla. Toisaalta, planeetan asukkaat joiden täytyy pelata edelleen "valta toisiin" -3D-peliä, luovat sodan, nälän, vitsausten ja hallinnan mahdollisia todellisuuksia.

"Jos on enemmän mahdollisia todellisuuksia, jotka perustuvat sisäiseen voimaan ja ehdottomaan rakkauteen, planeetalla on asukkaidensa apu helpon siirtymän luomiseksi korkeampiin taajuuksiin. Sitä vastoin jos on enemmän todellisuuksia, jotka perustuvat valtaan ja pelkoon, planeetalla on vaikeaa ja sen täytyy ehkä luoda jokin katastrofi karistaakseen pois todellisuuksia, jotka vastustavat muutosta.

"Gaia on erittäin rakastava planeetta eikä se halua vahingoittaa asukkaitaan. Täytyy kuitenkin tehdä muutoksia sen planeettaylösnousemusta varten. Sellaiset alueet, jotka olette juuri kokeneet, on puhdistettava, kun ne alentavat maapallon värähtelyä. Sitä ihmiset eivät ymmärrä, että kaikki menneet, nykyiset ja tulevat todellisuudet tapahtuvat nyt-hetkessä.

"Näin ollen pelkopohjaiset todellisuudet on parannettava ja karistettava joka aikajanalta. Jos jokin todellisuus on tarkoitus parantaa, sen luoneiden planeetta-asukkaiden on tehtävä se. Koska kasvit, eläimet, elementit ja elementaalit ovat harmoniassa Gaian kanssa, vain ihmiset ovat jättäneet alemman taajuuden todellisuuksia toimimaan 3D-matriisiin."

"Puhdistinko kokemani todellisuuden 3D-matriisista?", kysyin.

"Koit intiimisti sen, mikä salli sinun ottaa itsellesi tuon tapahtuman tunteen, ja todistit tietoisesti ne julmuudet, joita tuon todellisuuden jäsenet eivät voineet enää tunnistaa. Eksyit väkivaltaan, mutta pystyit saamaan riittävästi takaisin korkeamman havaintotapasi tunnistaaksesi, että olit menettänyt yhteyden ITSEESI.

"Kun oivalsit, että osallistuit harhaan, ahdistuit kovasti. Onneksi sitten kun hyväksyit rakkautemme, pystyit muuntamaan tuon todellisuuden korkeammaksi taajuudeksi omalla sisäisellä voimallasi ja ehdottomalla rakkaudellasi. Siksi vastaus kysymykseesi on "kyllä". Kyllä, pystyit puhdistamaan tuon todellisuuden matriisista.

"Tällä tavalla Gaia muunnetaan. Sen ihmiset ja muut asukkaat korvaavat pelkonsa, vihansa, kostonhalunsa, vallanhimonsa toisiin rakkaudella, hyväksynnällä, parannuksella, palvellulla ja sisäisellä voimalla. Eläinkunta näyttää jo, miten eri lajit – myös ne jotka olivat ennen saalistaja ja saalis – tulevat ystäviksi.

"Onneksi useammat ja useammat ihmiset tulevat tietoiseksi siitä vallasta, mikä yrityksillä on heidän elämäänsä. He alkavat oivaltaa, miten yritykset ovat muuttaneet heidän parhaan ravintolähteensä – kasvit – steriileiksi ruokalähteiksi, jotka itse asiassa vahingoittavat ihmiskehoa eivätkä ravitse sitä.

"Onneksi sisäinen voima on aina voimakkaampi kuin valta toisiin. "Valta toisiin" –ihmiset resonoivat vain kolmanteen ulottuvuuteen ja alempaan astraalitasoon. Sitä vastoin sisäisen voiman ihmiset resonoivat moniulotteisen ITSEN koko kirjoon, mikä yhdistää ykseyden nyt-hetkeen. Sisäinen voimanne voi kytkeä päältä tuhoaseet ehdottoman rakkauden voimalla."

"Jos näin on", sanoin vähän liian kovalla äänellä, "miksi pommeja räjähtää edelleen joka päivä?"

"Miten moni näiden pommien saajista tietää, että he voivat muuntaa pommit ehdottomalla rakkaudellaan? Itse asiassa miten moni näistä ihmisistä edes tietää ehdottomasta rakkaudesta?"

"Luultavasti ei kukaan tai vain muutama", vastasin. "Voimmeko kertoa heille kaikille nyt?"

"Uskoisivatko he teitä? Toivottaisivatko he tervetulleeksi informaationne vai suuttuisivatko he kovasti, että kerrotte niin naurettavan asian heidän kärsiessään kovasti?", Mytrian kysyi.

"Tajuan pointtisi. Tietyn informaation voi vastaanottaa vain sellainen, joka on nostanut tietoisuuttaan riittävästi oppiakseen moniulotteisen ITSENSÄ valtavista kyvyistä. Miten voimme opettaa ihmisille tätä?"

"Ette voi opettaa sellaista, mitä he eivät halua oppia. Näin ollen te jotka olette valmiita, menette eteenpäin ja luotte todellisuuden, minkä toiset voivat löytää, sitten kun heidän tietoisuutensa on laajentunut moniulotteiseen ITSEEN.

"Jotkut heränneet auttavat niitä, jotka eivät ole vielä valmiita päästämään irti harhakuvistaan ja elämään totuutta. Toiset muodostavat olemuksen ylemmän neljännen ulottuvuuden maapallolle, missä oppilaat voivat käydä yökehossaan tutkimassa ja muistamassa moniulotteisen ITSENSÄ.

"Sitten "ajan" kuluessa nämä oppilaat pystyvät ottamaan vastaan oman voimansa riittävästi muistaakseen moniulotteisen ITSENSÄ. Tämä siirtymä voi olla hidasta ensin, mutta se etenee eksponentiaalisesti, kun yhdestä heränneestä tulee kaksi, kahdesta neljä, neljästä kahdeksan jne."

Sandy ja minä katsoimme toisiamme. Sandy antoi minulla ison halauksen ja sanoi olevansa hyvin ylpeä minusta. Mytrian sanoi: "Astummeko portaalista todellisuustaajuuteen, missä ihmiskunta toivottaa tervetulleeksi uuden galaktisen yhteiskuntansa aamunkoiton?"

"Kyllä", vastasimme yhdessä. Sandy ja minä pidimme toisiamme kädestä ja astuimme portaalin läpi. Mytrian seurasi.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

2.4.2014 PORTAALIN LÄPI, OSA 2

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 07.04.2014 19:34

PORTAALIN LÄPI, OSA 2

2.4.2014

GALAKTINEN MAAPALLO

Jason puhuu:

Haluaisin ensin puhua siitä kokemuksesta, minkä nyt oivallan kulkemiseksi ulottuvuuksien välisen portaalin läpi. Sandylla ja minulla ei ollut aavistustakaan siitä aistimuskirjosta, minkä kokisimme kulkiessamme läpi siitä, mikä näytti "reiältä" taistelukenttänäkymme kankaassa.

Koska Mytrian ei valmistellut meitä kokemukseen muuntumisesta korkeammaksi taajuudeksi, astuimme vain naiivisti portaaliin. Yhtäkkiä meillä oli aistimus kehomme jokaisen solun uudelleenkalibroitumisesta korkeampaan värähtelyyn. Kokemus ei ollut epämiellyttävä. Itse asiassa se oli euforinen. Ikään kuin koko kehomme koki psyykkisen orgasmin, mutta se ei ollut seksuaalista.

Tunne oli enemmän mieltä ja tunnetta, mutta tunsimme sen myös kehossa. Tiedän, ettei kuvauksessani ole paljon tolkkua, mutta on vaikea löytää tähän tapahtumaan sopivia sanoja. Meidät ikään kuin purettiin osiin solu solulta.

Jotkut näistä soluista tekivät siirtymän portaalin läpi, mutta kolmannen ja neljännen ulottuvuuden ilmaisujemme solut tallennettiin portaaliin integroitavaksi takaisin, kun palasimme fyysiseen todellisuuteemme.

"Olet aivan oikeassa", Mytrian sanoi vastaten ajatuksiini. Vasta sitten tajusin, että ajattelin enkä puhunut.

"Kuulen ajatuksesi, aivan kuin sinä kuulet minun ajatukseni. Puhumme telepaattisesti", Mytrian ajatteli.

"Kuulitko tämän?", ajattelin Sandylle. Hän hymyili ja ajatteli: "Kyllä." Käsitin, mikä vastuu se oli, että muut kuulivat kaikki ajatuksesi.

"Todellisuudessa mihin astutte, ihmiset ovat vasta keksimässä, että heidän ajatuksensa heijastetaan kaikkien kuultavaksi. Kuitenkin vain ne joiden tietoisuus resonoi viidenteen ulottuvuuteen, voivat tietoisesti havaita tämän todellisuuden."

Mytrianin kommunikoidessa kanssamme telepaattisesti, astuimme portaalin läpi ja löysimme itsemme todellisuudesta, minkä olimme kokeneet lyhyesti aiemmin. Pieni lentokenttämme ja sen lähellä oleva mystinen rakennus muuttuivat moderniksi ulottuvuuksien väliseksi, galaktiseksi lentokentäksi. Näimme monia pieniä tiedustelualuksia maassa ja suurempia aluksia pysäköitynä taivaalle.

Rakennuksen 12. kerros mikä oli ennen varsinainen mysteeri, oli nyt siirtymäkerros tiheämpien kerrosten 1-11 ja korkeapien kerrosten välillä. Kolmastoista ja sitä ylemmät kerrokset resonoivat sädehtivään valoon.

Emme olleet varmoja, miten monta kerroksia oli, kun jotkut niistä ehkä olivat havaintomme ulkopuolella. Pystyimme kuitenkin helposti näkemään, että rakennus oli täysin moderni ja siinä tuli ja meni ihmisten ja galaktisten virta.

"Voimmeko mennä taas tähän rakennukseen nähdäksemme, miltä se oikeasti näyttää sisältä?", Sandy kysyi.

Vilauksessa olimme hyvin vilkkaalla parkkipaikalla. Luulen, että Mytrian toi meidät sinne ensin, että näimme kaikki modernit ja makeet kulkupelit.

"Toitte itse itsenne sinne", Mytrian sanoi. "Tästedes te ohjaatte matkaanne."

Katsoimme toisiamme Sandyn kanssa ja ajattelimme "vau". Olimme kumpikin hämmästyneitä, että olimme päässeet näin pitkälle matkallamme. Päätimme kävellä parkkipaikan läpi nähdäksemme paremmin kaikki erilaiset kulkumuodot. Juuri kun tulimme auton luo, mikä vaikutti aivan samanlaiselta kuin 3D-elämässämme, galaktinen ei-ihmisolento astui siihen ja nousi ilmaan. Kun katselimme ympärille vilkkaalla parkkipaikalla, näimme monia maan ulkopuolisia, jotka olimme nähneet käydessämme emäaluksella.

"Mytrian, onko tämä hieno pari osa ihmisilmaisuasi?" Sandy ja minä käännyimme katsomaan, kun jokseenkin humanoidi olento halasi Mytriania. Itse asiassa he eivät halanneet, vaan sulautuivat lyhyesti yhdeksi olennoksi. Sandy ja minä katselimme, kun Mytrian ja galaktinen olento "vaiheilivat" ykseyteen sekunniksi ja sitten palasivat taas kahdeksi olennoksi.

Koska Sandy ja minä olimme Mytrianin osa, koimme myös tuon yhteensulautumisen. Näin tiesimme, että tämä olento oli planeetalta, mitä emme osanneet sanoa ihmiskielellä. Tuosta lyhyestä syleilystä ymmärsimme heidän koko keskustelunsa.

Itse asiassa se oli erittäin pitkä keskustelu, mutta koska se tapahtui ajan ulkopuolella, suuri osa informaatiosta jaettiin hyvin lyhyen yhteensulautumisen aikana. Kun olimme katselleet tämän lempeän olennon astuvan "autoonsa" ja lentävän pois, lähdimme aulaa kohti. Yllätykseksemme "aulaa kohti lähteminen" toi meidät välittömästi keskelle aulaa.

Kun sädetyimme välittömästi aulaan, oivalsimme kokevamme samanaikaisesti kahta todellisuutta. Kutsun toista todellisuutta "siirtymätodellisuudeksi". Tämä näytti olevan kontaktin alku galaktisen perheemme kanssa.

Tässä aulaversiossa oli paljon väkeä, mutta ne kaikki olivat ihmisiä. Koska olimme nyt täysin telepaattisia, tiesimme, että he valmistautuivat erityistapahtumaan. He kutsuivat tätä tapahtumaa "laskeutumiseksi". Oletimme oikein sen koskevan sitä, että galaktiset avaruusalukset laskeutuisivat pian.

Aulaa oli remontoitu sen jälkeen, kun olimme nähneet sen, mutta siinä oli vain kolmannen ulottuvuuden varusteita ja ihmisiä. Oli myös paljon armeijan henkilökuntaa. Kaikki näyttivät tyyniltä ja innostuneilta laskeutumisesta eikä meitä pelottanut yhtään. Kenties siksi pystyimme näkemään toisen todellisuuden.

Siirtymätodellisuuden päällä oli korkeampi taajuus, missä maapallon siirtymä galaktiseksi maailmaksi oli normaalia. Kumpikin näistä todellisuuksista oli ns. tulevaisuudessamme, muttemme osanneet määritellä ajankohtaa. Siirtymätodellisuus oli hyvin moderni, mutta se oli selkeästi kolmannen/neljännen ulottuvuuden värähtelyä.

Toisaalta "galaktinen maapallo", millä nimellä kutsun korkeamman taajuuden maailmaa, oli puoli oktaavia ylöspäin siirtymätodellisuudesta. Siirtymätodellisuudessa vaikutti siltä, ettei kukaan sen jäsenistä voinut nähdä meitä, mutta galaktisen maapallon kaikki jäsenet näyttivät tuntevan meidät ja he tervehtivät meitä tavalla, mikä oli yhdenmukainen heidän maailmassaan.

Sandy ja minä olimme tulleet ikään kuin omiin yllätyssyntymäpäiväjuhliimme. Tuon ajatuksen myötä monet uusista ystävistämme kokoontuivat ympärillemme toivottamaan meidät tervetulleeksi ja onnittelemaan siitä, että löysimme tiemme heidän maailmaansa. Yksi hyvin pitkä galaktinen – noin kolme metriä – joka oli pukeutunut valkoiseen kaapuun, tuli esiin ympärillemme kokoontuneen ryhmän äänenä.

"Olen Laternia, Olemme odottaneet, että liittyisitte seuraamme täällä. Olemme tyytyväisiä, että olette löytäneet tienne maailmanne tähän taajuuteen. Olemme kaikki ylisielunne osia. Tiesimme, että olitte tulossa, ja olemme luoneet tämän vision auttaaksemme teitä ymmärtämään, että aika ja paikka on harhaa. Näin ollen teidän ei tarvitse käyttää aika siirtymiseen laajentuvien tilataajuuksien läpi ollaksenne vuorovaikutuksessa ylisielunne kanssa.

"Kaikki on yhtä nyt-hetkessä. Siksi matkustaaksenne ulottuvuuksien välillä, teidän täytyy ilmaista vain aikomuksenne määränpäästä ja tuntea ehdotonta rakkautta. Ymmärrättekö, mitä sanon?"

Sandy ja minä sanoimme vaistomaisesti: "Kyllä!" Tunsimme samanaikaisesti tiheämmän, "siirtymäitsemme" hämmennyksen.

"Tervetuloa moniulotteisuuteen", sanoi uusi ystävämme Laturnius. "Kuten tiedätte nyt, sitten kun olette avanneet portaalin kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuuksienne läpi, voitte palata moniulotteisen ITSENNE ykseyteen. Tunnistatteko minut nyt?"

"Kyllä", Sandy ja minä sanoimme yhtenä olentona. Olet sen lemurialaisen johtajan korkeampi taajuus, minkä tapasimme Mytrian-ilmaisumme kautta.

"Hyvää moniulotteista ajattelua. Muistatteko myös tehtävänne?"

"Kyllä", sanoimme. "Meidän oli määrä yhdistyä ylisielu-ITSEMME saadaksemme takaisin moniulotteisen viisautemme, voimamme ja rakkautemme. Meidän oli määrä muistaa, mitä opimme myriadeissa inkarnaatioissamme Gaialla, jotta voisimme parhaiten auttaa sen ytimen ja kulmakivikristallien uudelleenkalibroinnissa."

Vilauksessa palasimme sisäiseen Lemuriaan täydellisessä Mytrian-muodossamme. Sandy ja minä olimme sulautuneet yhteen Mytrian, Mytren ja Arcturuslaisen kanssa tullaksemme moniulotteiseksi ITSEKSEMME, Mytrianiksi. Kun olimme sekoittuneet Mytrianin kanssa, muistimme, miten Mytrian-versiomme oli hyvin sekava, kun tapasimme Laturniuksen ensimmäistä kertaa sen lemurialaisessa muodossa.

Jahtasimme Gaia-vauvaa, joka johti meidät Gaian ytimeen. Gaian ytimessä Laturnius antoi lemurialaismuodossaan meille ohjeet Gaian ytimen ja kulmakivikristallien uudelleenkalibroimiseen. Sen jälkeen oli ollut monia seikkailuja, mikä oli valmistellut meitä paluuseen Gaian ytimeen täyttämään tehtäväämme.

-----------

Magellan sky code
Ylläpitäjä

6.4.2014 PORTAALIN LÄPI, OSA 3

ViestiKirjoittaja hammer » 12.04.2014 22:50

PORTAALIN LÄPI, OSA 3

6.4.2014

SIIRTYMÄTODELLISUUDET

Sandy puhuu:

En tiedä, mitä juuri tapahtui. Vain sekunti sitten olin Gaian ytimessä täydellisessä Mytrian-muodossamme puhumassa lemurialaisen ystävämme, Laturniuksen, kanssa, mutta yhtäkkiä näytin palaavan siirtymämaapallon pinnalle.

Ei, se ei ole totta, koska olin samanaikaisesti siirtymämaapallolla ja Gaian ytimessä. Gaian ytimessä olin osa moniulotteista Mytrian-muotoa ja maan päällä olin Sandy, yksilö, naispuolinen ihminen.

Kun rauhoituin riittävästi kuunnellakseni, kuulin Arcturuslaisen lohduttavan tunteen. Kyllä, tiedän, ettei siinä olet tolkkua kolmannen ulottuvuuden ajattelulle, että voi kuulla tunteen, mutta olen aina kuullut Arcturuslaisen tunteen. Näin ollen se tuntuu luonnolliselta kommunikointitavalta.

"Kyllä", Arcturuslainen sanoi, "silloin kun käytät laajentunutta havaintotapaasi kommunikoimiseen, kuten empatiaa, telepatiaa, selväkuuloisuutta, selvätuntoisuutta ja selvänäköisyyttä, kommunikoit valokielellä."

"Ai jaa, rakkaat Arcturuslaiset, puhutteko vain minulle?"

"Puhumme jatkuvasti 'vain sinulle'."

"Miksi en muista sitä jokapäiväisessä elämässäni?"

"Olisiko sinulla helpompaa, jos muistaisit?", Arcturuslainen kysyi.

"En tiedä. Kun olen fyysisessä elämässäni, tunnen oloni kovin yksinäiseksi ilman ystäviäni ja perhettäni korkeammissa maailmoissa, mutta luulen, että tuntisin oloni yksinäiseksi ilman maaystäviäni, jos lähtisin tuosta ulottuvuudesta kokonaan."

"Kaipaisit todellakin fyysistä maailmaasi enemmän, kuin voit kuvitella, koska et ole vielä saattanut loppuun tehtävääsi. Haluaisitko lähteä nyt, kun olet hyvin lähellä sen muistamista, miten eletään kahdessa maailmassa kerralla?"

"Pystynkö tekemään sen?"

"Siihen kysymykseen pystyt tietysti vain sinä vastaamaan", Arcturuslainen vastasi. "Vaikka loittoryhmämme tuntee usein, ettei sillä ole kontrollia fyysisessä elämässään, olette kaikki oman todellisuutenne luojia. Itse asiassa loittoryhmämme jäsenet ovat vapaaehtoisesti myriadien siirtymätodellisuuksien ensimmäisten luojien joukossa.

"Sandy, olen tullut tietoisuuteesi puhumaan Gaian myriadeista siirtymätodellisuuksista. Voit sitten laittaa tuon informaation Gaian kristalleihin kaikkien ihmisten haettavaksi, sitten kun he ovat valmiita."

"Ai jaa, se on upeaa. Voitko auttaa minua muistamaan tämän informaation, jotta voin laittaa sen selkeästi kristalleihin?"

"Sinun ei tarvitse muistaa, mitä laitetaan ydinolemuksesi nyt-hetkeen", Arcturuslainen vastasi.

En ollut varma, mitä se tarkoitti, mutta tiesin, että oli paremminkin aika kuunnella kuin kysellä. Auttaakseen minua luultavasti keskittymään viestiin, Arcturuslainen kuljetti meidät niitylle, missä Jason ja minä usein meditoimme, kävelimme, rentouduimme ja/tai olimme piknicillä.

"Gaian ensimmäisessä siirtymätodellisuudessa missä kaikki voivat käydä vain laajentamalla tietoisuuttaan tuohon taajuuteen, galaktisten laskeutumiset alkavat. Kaikki tuon aikajanan/taajuuden maa-asukkaat alkavat kokea suuressa siirtymässä olevan maailman haasteita ja loistoa.

"On tietysti monia ihmisiä, jotka vastustavat kaikkea muutosta, erityisesti muutosta todellisuuteen, missä ei ole rahaa, sairautta ja sotaa. Rahaa, sairautta ja sotaa löytyy fyysisen ja alemman astraaliaikajanan "valta toisiin" –todellisuuksista.

"Gaian portaalien valmistuttua alemman astraalitason läpi, ihmiset pystyvät helpommin siirtämään tietoisuutensa näistä portaaleista 3/4D-maapallon muiden "valta toisiin" –versioiden yli. Niiden jotka resonoivat tarpeeseen hallita, kontrolloida ja kerätä valtaa toisiin, on muutettava tietoisuuttaan osallistuakseen tuohon siirtymään.

"Heitä ei rangaista. Kyse on vain siitä, että ne jotka resonoivat valtaan, eivät pysty siirtymään tuon valoportaalin läpi. Heidän taajuutensa on liian matala edes havaitsemaan näitä portaaleja eikä heidän muotonsa voisi sietää tuota valotaajuutta. Toisin sanoen, ne jotka resonoivat valtaan, eivät pysty siirtymään korkeampiin maailmoihin, ennen kuin he ovat löytäneet sisäisen voimansa ja päästäneet irti tarpeestaan valtaan.

"Lopulta ne jotka pystyvät muuttamaan tietoisuutensa yli tarpeesta kerätä omaisuutta tai saada valtaa toisiin, pystyvät vähitellen hahmottamaan todellisuuden, missä ei ole omaisuutta. He oivaltavat silloin, että kaikki voivat saada, mitä tarvitsevat, ilman fyysisen omaisuuden keräämistä.

"Sitten kun galaktiset ja heränneet ihmiset jakavat uutta teknologiaa, mikä on ollut piilossa massoilta kauemmin, kuin voitte kuvitella, ei ole tarvetta kerätä omaisuutta. Pystytte "replikoimaan", mitä haluatte, siinä nyt-hetkessä kun haluatte sitä. Sitten kun ette enää tarvitse sitä, kierrätätte sen takaisin replikaattoriin.

"Sitten kun tarvitsette sitä taas, replikoitte vain sen. Teillä ei ole tarvetta varastointiin, koska kaikki on varastoituna replikaattoriin ilmennettäväksi tarvittaessa. Ette tarvitse enää rahaa jonkin ostamiseen. Raha ei ole tarpeellista, koska voitte välittömästi luoda kaikkea, mitä tarvitsette.

"Teidät voidaan myös kuljettaa mihin paikkaan tahansa, mihin halutatte, tai halutessanne voitte ottaa antigravitaatiokulkuneuvon. Nämä kulkuneuvot eivät tarvitse polttoainetta eivätkä saastuta. Teidän ei tarvitse tehdä työtä saadaksenne, mitä haluatte, kun kaikki on ilmaista. Siksi voitte keskittyä siihen, mitä haluatte tehdä, oppia, luoda, tutkia jne.

"Koska ne jotka panostavat edelleen valtaan, eivät voi resonoida tähän maailmaan, ei ole enää konflikteja toisia vastaan taistelemisesta. Tiedämme teidän tiedostavan, että monet ihmiset ovat hyvin hämmentyneitä ilman jotain, minkä puolesta taistella, tai jotain pelättävää vihollista. Pelko kuitenkin alentaa heidän värähtelynsä takaisin "valta toisiin" –todellisuuteen, missä heillä voi olla noita todellisuuksia, jos he valitsevat niin.

"Taas kerran, ei ole rangaistuksia. On vain värähtely. Jokainen ihminen on vastuussa omasta värähtelytaajuudestaan. On monia, jotka päättävät palvella parantajina auttaakseen niitä, jotka ovat edelleen kiinni uhri/hyväksikäyttäjä-malleissa. Nämä parantajat "menevät töihin" "valta toisiin" –maailmojen korkeimmille tasoille auttamaan kiinnijääneitä. Sitten he palaavat Kotiin korkeamman taajuuden todellisuuteensa lepäämään ja palautumaan.

"On myös monia neuvonantajia, jotka auttavat niitä, joilla on vaikeuksia ylläpitää ensimmäisen siirtymämaailman taajuus. He auttavat ensisijaisesti ihmisiä päästämään irti elämänaikaisesta tavastaan elää harhassa. Kuten ehkä oikein oletat, ensisijaisesti irtipäästettävä on rahaharha.

"Rahaa on vain kolmannessa ulottuvuudessa ja harvoilla planeetoilla edes on rahakäsitettä. Dragoniaanit olivat planeettanne kontrollissa, silloin kun rahakäsite laitettiin tietoisuuteenne. Tuolla aikajanalla ihmisiksi naamioituneet dragoniaanit olivat usein henkisissä tai poliittisissa johtopaikoissa.

"Raha luotiin, koska se oli suuri erottaja, mikä erottaa rikkaat köyhistä. Raha – sen saaminen tai sen puute – ovat ensisijainen harha, mikä saa ihmiset kolmannen ulottuvuuden ansaan. Rahaa ei ole edes neljännen ulottuvuuden maailmoissanne, mikä on hyvin epätavallista, koska useimmat kolmannen ulottuvuuden harhat ovat myös neljännen ulottuvuuden maailmoissa.

"Raha on ensisijainen massojen kontrollointikeino, kun luodaan rikkaita, jotka voivat kontrolloida köyhiä orjuuttamalla heidät jatkuvaan taisteluun riittävästä työstä saadakseen riittävästi rahaa hyvään elämään. "Sivistyneissä" 3D-järjestelmissänne jotka perustuvat rahaan, köyhät kamppailevat selviytyäkseen hengissä, kun taas rikkaat tuhoavat säälimättä planeettaa saadakseen vielä lisää."

"Nyt ymmärrän täysin, miten rahaharha kiinnittää meidät 3D-todellisuusharhan", sanoin. "Mutta miten voimme selviytyä fyysisessä maailmassa ilman rahaa?"

"Kuten olemme todenneet aiemmin", Arcturuslainen vastasi, "rahantarve on harhakuva, minkä ne ovat luoneet, jotka haluavat hallita. Heidän suurin hallintatyökalunsa on valheissa ja väärässä informaatiossa siihen teknologiaan liittyen, mikä on jo kaikkien käytössä. Siirtymätodellisuuksien seuraavassa taajuudessa ihmiskunta on saanut riittävän yhteyden moniulotteiseen ITSEENSÄ kuullakseen sisäisen totuuden ulkoisten valheiden yli.

"Heidän sisäinen totuutensa muistuttaa, että galaktiset ovat heidän korkeampia ilmaisujaan ja perheenjäseniään. Näin ollen he voivat avoimesti toivottaa tervetulleeksi galaktisen perheensä ja hyväksyä helposti sellaisen, mikä heidät opetettiin uskomaan mahdottomaksi. Tässä todellisuustaajuudessa siirtymä viidennen ulottuvuuden uudelle maapallolle tapahtuu helposti.

"Viidennen ulottuvuuden uudella maapallolla ei ole tarvetta rahaan tai edes replikaattoreihin, koska muistatte omat ilmentämisvoimanne. Sitten kun saatte ilmentämisvoimanne takaisin, ette tarvitse enää ulkoista lähdettä nautittavan todellisuuden luomiseen, kun te olette elämänne tietoinen luoja.

"Tietysti kaikki ovat nyt elämänsä tiedostamattomia luojia, mutta suurin osa ihmisistä ei tiedä sitä. He eivät tiedä, koska he tekevät liian kiireisinä ja hämmentyneinä rahaa, pohtiakseen syvempiä asioita elämässään. Sitten kun käännätte huomionne rahasta ja laitatte sen 3D-harhakansioon, voitte keskittää ajatuksenne ja tunteenne uuden maapallon galaktisen todellisuuden luomiseen.

"On myös uuden maapallon monia mahdollisia todellisuuksia. On ensimmäinen uusi siirtymämaapallo, mikä resonoi neljänteen/viidenteen ulottuvuuteen, ja se on oktaavin ylöspäin siitä ulottuvuudesta, missä nykyinen maa-astianne asuu. Tämä todellisuus alkaa, sitten kun galaktiset on hyväksytty esi-isiksenne, jotka ovat tulleet auttamaan teitä siirtymässä maapallon uuteen galaktiseen versioon.

"Tämä uusi kynnysmaapallo palvelee tieasemana, levon ja opastuksen saamispaikkana. Tässä kynnystodellisuudessa olette päästäneet irti rahaharhasta. Näin ollen voitte keskittyä toiminaan yhdessä maa- ja galaktisten ystävienne kanssa, kehittääksenne ehdottomaan rakkauteen perustuvan yhteiskunnan. Ilman ihmisväestöstä nousevaa pelkoa Gaian maa pystyy helpommin tekemään täyden siirtymän viidennen ulottuvuuden ilmaisuunsa.

"Galaktiset neuvonantajat ja opettajat auttavat niitä, jotka astuvat uudelle kynnysmaapallolle. Nämä vapaaehtoiset jotka ovat usein saapuvien maaasukkaiden korkeampia ilmaisuja, ovat opiskelleet myriadien inkarnaatioiden ajan tätä tehtävää varten ja vapaaehtoisesti kaksoispaikantuneet viidennen ulottuvuuden galaktisesta kotimaailmastaan auttamaan Gaian ylösnousemuksessa.

"Koska nämä galaktiset värähtelevät ajan ulkopuolella, he pysyvät kokemaan monia todellisuuksia kerralla. Näin ollen he voivat säilyttää olemuksen kotimaailmassa, tähtialuksella ja maapallon useilla avainaikajanoilla auttaakseen planeettaylösnousemuksessa.

"Jotkut galaktiset päättivät kaksoispaikantua "valta toisiin" –ihmisiksi matalampiin todellisuuksiin auttamaan ihmiskuntaa, mutta eksyivät maapallon harhakuviin. Kuitenkin sitten kun he muistavat todellisen ITSENSÄ, he voivat täyttää tehtävänsä ja soluttautua "pimeään puoleen" korkeamman valonsa ja rakkautensa kera. Tällä tavalla he voivat työskennellä "valta toisiin" –ihmisten kanssa, jotka ovat valmiita muistamaan todellisen ITSENSÄ korkeammissa ulottuvuuksissa.

"Korkeammasta perspektiivistä katsottuna ei ole virheitä tai sattumia, vain hyvin vaikeita tehtäviä. Usein ne joilla on suurin sisäinen voima, ottavat vaikeimmat tehtävät, ja eksyvät. Kuitenkin sitten kun he ovat löytäneet ITSENSÄ, he ymmärtävät syvällisesti, mitä he ovat tulleet muuntamaan."

Kun Arcturslainen oli sanonut viimeisen lauseen, löysin itseni taas Gaian ytimestä. Taas kerran olin osa Mytrianin yhdistelmamuotoa. Välitin kokemukseni välittömästi Mytrianiin, jotta muistaisimme kaikki laittaa tämän informaation Gaian kristalleihin. Lemurialainen Laturnius joka tunnisti, mitä olin tekemässä, pyysi myös saada auttaa tämän tärkeän informaation laittamisessa Gaian ydin- ja kulmakivikristalleihin.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit