Harris Lee (leeharrisenergy.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

1.4.2013 HUHTIKUUN ENERGIAENNUSTE: SISÄISEN MAAMME ENERGIAMO

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 14.02.2014 11:08

HUHTIKUUN ENERGIAENNUSTE: SISÄISEN MAAMME ENERGIAMOSAIIKKI

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
1.4.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Pääviesti (puhtaaksikirjoitus 29.3. tallennetusta videoviestistä)

Hei ja tervetuloa huhtikuun 2013 energiaennusteeseen.

Tänään on hassu ennustepäivä minulle. Heräsin tuntien olevani elävä kuollut eikä eilinen poikennut siitä. Ja kuitenkin koska vietän viikon perheeni kanssa huomisesta alkaen (mikä on upeaa), minun täytyy nauhoittaa tämä tänään, jotta se ilmestyisi ajoissa.

Olen varma, että tämä kuulostaa tutulta monille teistä. Tunne olemisesta elävä kuollut tiettyinä päivänä ja täytyy vain raahautua eteenpäin riippumatta siitä, millainen liikevoima tai energia tuntuu olevan tai olevan olematta.

Älkää ymmärtäkö minua väärin, en ole lainkaan innostunut itsensä puskemisesta eteenpäin kärsien. En usko, että meidän tarvitsee tehdä sitä. Mutta halusin tallentaa ennusteen tänään, joten tulin ympäristöön, mikä tukisi omia tuntemuksiani, ja ymmärtäen roolini joidenkin ihmisten kanavana toin meidät tänne, jotta saisimme kaikki vesienergiaa, veden ääntä ja myös puiden suojaa. (Videoversiossa Lee seisoo joen rannalla ja veden solinaa kuuluu videolla.)

Sana joka tuli mieleeni monta kertaa maaliskuussa, kun mietin kokemuksia, joita meillä oli, oli "energiamosaiikki" - ajatus että ihmisinä ja sieluina olemme olleet energiamosaiikissa.

Kun katsot mosaiikkia, se koostuu monista yksittäisistä paloista ja yhdessä ne muodostavat koko kuvan. Mutta jokaisella yksittäisellä palalla on oma värinsä ja omat yksityiskohtansa.

Mosaiikkiviittaus tuli mieleeni, kun huomasin, että sisälläni (ja monien ihmisten, joita on ympärilläni ja joiden kanssa työskentelen) yleinen lause oli: "Onko kukaan muu pannut merkille, että energia on ollut todella kummallista viime aikoina?" Kun kuulen tämän, tajuan, että yhdellä tasolla se on todenperäinen toteamus. Mutta elettyäni muutaman viime vuoden, kun todellisuus on ollut tällaista, minun on aina vaikeampi hyväksyä tuon lauseen "viime aikoina" osaa.

Mutta viime viikoissa on ollut eroa. Tällä energiamosaiikilla on ollut se merkitys, että yhtenä hetkenä olemme syvällä yhdessä palassa, yhdessä värissä, yhdessä sävyssä menneisyydestämme, nykyisyydestämme tai tulevaisuudestamme. Ja sitten seuraavana hetkenä meidät siirretään elämämme toiseen palaan, usein äkkiä.

Viittasin maaliskuun energiaennusteessa siihen vauhtiin, millä nyt kuljemme. Eli että käymme nyt hyvin monia asioita läpi päivän aikana verrattuna tilanteeseen vuosia sitten eikä siinä ole tolkkua mielellemme, mikä on elänyt tietyllä tavalla ja vauhdilla monta, monta vuotta.

Mielellämme on taipumus ottaa viitteeksi menneisyys ja se seuraa nykyisyyttä sen perusteella, miten erilaiselta se tuntuu entiseen verrattuna. Mielemme ei pysty tajuamaan ulottuvuutena tulevaisuutta, ennen kuin olemme tulevaisuudessa (eli nykyisyydessä!)

Niinpä tämä mosaiikkitunne, mitä joillain teistä on ollut, on merkinnyt, että päivässäsi on ollut irrallisuuden tunnetta. Ja kuitenkin toisina aikoina sinusta tuntuu, että selviydyt helposti ja virtaat kaiken läpi, on se sitten hyvää tai huonoa. Tämä irrallisuus on kaiken uutuutta - uusia yhteyksiä muodostetaan sisälläsi.

Joillakin teistä on ollut sama kokemus kuin minulla henkilökohtaisesti. Eli monia upeita asioita tapahtuu sisälläni ja ulkopuolellani, mitä hyvin nopeasti seuraa ystävä tai vieras kriisissä tai tarpeessa, ja päivästä tulee tanssia kaikkien noiden asioiden läpi.

Käyt siis läpi paloja. Pala 1 on ehkä jokin kummallinen kokemus, pala 2 ehkä vaikea kokemus ja pala 3 hyvä kokemus. Mutta omassa keskuksessaan olemisen tunne koko ajan (ja useimmat teistä ovat) voi olla voimakkaampaa kuin koskaan ennen. Sinua ei nyt työnnetä tai imetä jokaiseen näistä asioista. Pysyt nyt ytimessäsi, minkä vuoksi myös se mitä tapahtuu ympärillä, voi voimistua ja nopeutua. Koska jos olisit ennen mennyt kovasti tunteillasi mukaan siihen, mitä ympärilläsi tapahtui, olisit lähtenyt keskuksestasi, työskennellyt tuon tilanteen kanssa ja prosessoinut sitä ympärilläsi olevien ja tietysti itsesi puolesta.

Nyt monilla teistä tilanne on: "No, asiat tuntuvat vähän hulluilta ympärilläni, mutta minusta tuntuu ehdottomasti rauhallisemmalta ja keskittyneemmältä kuin ennen." Tämä on sinun evoluutiotasi.

Olen puhunut viime kuukausina myös rakkauden ja vilpittömän energian nousemisesta planeetallamme. Se tulee vahvemmaksi ja vahvemmaksi.

Jotkut asiat joita näemme mediassa, yrittävät saada meidät uskomaan muuta. Älkää käsittäkö väärin minua tässä, sillä en usko, että elämme täydellisessä maailmassa tai maailmassa, joka ei tarvitse apua tietyillä alueilla tällä hetkellä.

Mutta olen hyvin tietoinen, kun näen mediassa kuvia, joissa joskus tunnen näkeväni totuuden ja joskus tuntuu siltä, että minulle näytetään jotain saamaan minut ajattelemaan tietyllä tavalla tietystä ongelmasta tai kääntämään huomioni pois jostain toisesta ongelmasta.

Ja tällä hetkellä ongelmia on kaikkialla. Kun maailmanlaajuinen kriisi kasvaa, kun allekirjoitamme lisää kansalaisadresseja ja keskitymme alueille, jotka täytyy vapauttaa maailmassa, tälläkin on vaikutus meihin henkilökohtaisesti.

Kysy siis itseltäsi, mitä kansalaisadresseja olet allekirjoittanut viime kuussa? Mitä sellaisia alueita muokkaat itsessäsi, jotka muut ympärilläsi tuntuvat haastavan tai tukahduttavan tai sortavan?

Harha missä elämme maan päällä, on täällä syystä. Voit "ostaa" sen täysin, jos et ole sellainen, joka elää täysin zen-mäisesti. Planeetalla on ihmisiä, jotka elävät niin ja jotka eivät kiinnity mihinkään koskaan. He ovat saavuttaneet tuon tilan ja he ylläpitävät tuota energiaa meille muille, jotka käyvät läpi ihmismäisempää ylösnousemustanssia. He pitävät planeetalla tasapainoa meidän muiden puolesta.

Monet teistä ja minä olemme ryhmää, jotka ovat hereillä ja tietoisia ja haluavat tuoda enemmän tietoisuutta toimiimme ihmisinä - toimiimme planeetalla.

Silloin kun juurichakramme, perustamme, on vahva, terve ja toimiva, kun emme käy läpi jotain tai tunne olosuhteiden työntävän, niin meillä on paljon voimakkaampi alttius toimia, luoda ja tehdä.

Yksi viimeisen kuukauden aikana muuttunut asia on, että se energia joka nousee maan sisästä, tulee voimakkaammaksi.

Pitkään olemme katselleet auringonpurkauksia, olemme katsoneet, kun energioita tulee meille planeetan ulkopuolelta ja miten ne muuttavat kaiken dynamiikkaa planeetalla. Mutta kun puhuin oppailleni tänä aamuna, he puhuivat siitä, että maa kuumenee nyt sisältä ja energia-aaltoja tulee ylös planeetasta. Tämä vaikuttaa meihin kaikkiin ja se sykkii juuressamme.

Jos siis onnistut pitämään itsesi terveessä ja elävässä tilassa, se johtuu luultavasti siitä, että osallistut asioihin, joista puhun joka kuukausi - pidät kehon, mielen ja hengen, erityisesti kehon kevyenä, syöt hyvin ja pysyt liikkeessä.

Keho on usein paikka, jonka monet (ellet ole luonnostaan urheilullinen tai luontainen "ravintotieteilijä") mielen ja hengen yhteisössä voivat unohtaa. Mutta ilman sitä emme voi käyttää korkeampaa tietoisuuttamme, joten korkeampi tietoisuus ilman kehotasapainoa saa monet usein tuntemaan itsensä voimattomaksi.

Jos pidät kehon puhtaana, mieli ja tunteet seuraavat perässä ja sinulla on useammin parempia aikoja tällä hetkellä. Niin monia energioita liikkuu planeetan läpi ja ympäri, että tasapainosi katoaa tai sinua "kannustetaan" menettämään tasapainosi nopeammin kuin koskaan ennen.

Jos sinulla on kehotoiminnan sisäinen tasapaino, niin huomaat, että saavutat paljon sellaista, mitä haluat saavuttaa - on kyse sitten suhdeläheisyyden lisääntymisestä tai jonkinlaisesta tekemisestä. Mutta mitä tulee niihin asioihin, joita tunnet pakottavaksi tehdä ja kulkea kohti, niin energinen keho antaa siihen ylipäätään mahdollisuuden.

Niinpä

* mitä enemmän huolehdit kehostasi nyt, sitä enemmän juurienergiaasi voidaan tukea

* mitä enemmän juurienergiaa tuetaan, sitä paremmin se voi "alkemisoida" niitä energioita, joita tulee maasta lävitsesi

* mitä enemmän virtausta ja sujuvuutta on sekä kehossa että elämässä, sitä paremmin pystyt luomaan tämän maailman energioilla.

Asiat nopeutuvat fyysisen ilmentämisen ja luomisen osalta, mikä on upeaa.

Mutta lopetamme tämän päivän energiaennusteen siihen, mistä aloitimmekin, eli silloin kun sinulla on noita elävän kuolleen päiviä, on todella tärkeää hidastaa joksikin aika ja tunnistaa, että tarvitset elämän aaltoilua ja tiettyinä päivinä planeettaenergiat ovat voimakkaampia kuin toisina.

Silti ymmärtää myös se suhde, mitä sinulla on noina elävän kuolleen päivinä siihen, mitä olet juuri käynyt läpi elämässäsi ja mihin olet menossa seuraavaksi. Energiamatriisi kasvaa planeetallamme vahvemmaksi, laajemmaksi ja yhdistyneemmäksi koko ajan - empaattisesti, telepaattisesti ja tunteellisesti. Älä kuitenkaan aina usko, että pystyt onnistuneesti selvittämään mielessäsi, mitä tapahtuu jonain noista elävän kuolleen päivistä.

Tietysti mieli yrittää antaa meille tavan ymmärtää, miltä meistä tuntuu.

Joskus toivut siitä, mitä olet juuri tehnyt. Tuot itsesi uuteen tasapainoon paikassa, mihin olet saapunut niiden muutosten vuoksi, mitä olet käynyt läpi viimeisen viikon, parin tai kolmen aikana. Mutta jos kysyt nyt itseltäsi, mitä noina päivinä tapahtuu, tunnet usein etukäteen sen, mitä on tulossa.

Et ehkä mielellä tiedä, mitä on tulossa. Mutta jos seuraat tätä systemaattisesti muutaman tulevan viikon aikana, sinun on mielenkiintoista nähdä, miten niinä päivinä jolloin tunnet vähän supistuvasi ja olevasi vähän elävä kuollut, merkittävän kokoisia energiamääriä on pian tulossa lävitsesi ja elämääsi.

Jos tunsit ensimmäisenä pelon nousevan sisälläsi, kun ajattelit juuri sanomaani, huomaa, että olet "pelkovalppaudessa" ja uskot, että sinun on varottava aina ensimmäisenä. Tämä tulee siitä ajatuksesta, että jotain pahaa on ehkä tulossa. Tämä on uskomus ja tapa tuntea elämästä, mitä sinun täytyy työstää - koska voit työstää sitä ja muuttaa sen.

Se voi liittyä menneeseen traumaan, se voi olla vain vanha malli tai se voi liittyä siihen, mitä laitat kehoosi, ja sen aiheuttamaan kemialliseen epätasapainoon.

Mutta suurimmalle osalle teistä: kun sinulla on näitä elävän kuolleen päiviä, lepää niin paljon kuin voit ja avaudu kirkkaalle tulevaisuudelle. Ei välttämättä mielessä eli suunnittelemalla jonkin aikomuksen (ellei siltä tunnu). Vaan salli noina hiljaisina päivinä itsesi levätä, katsella puita, katsella taivasta ja tietää, että olet elossa tässä hetkessä ja niin on maapallokin ja tämä hetki on kaikki, mitä tarvitset.

Hengitä. Ota se kaikki kehoosi.

Ja jos mielesi kaipaa jotain tekemistä, pyydä sitä olemaan utelias siitä, mitä sinulle on tulossa seuraavaksi luojana tällä planeetalla ja mitä sinä luojana aiot tehdä auttaaksesi siinä muutoksessa, mitä me heränneinä ihmisinä alamme nyt edistää.

Pitäkää huolta itsestänne, kaikki. Nähdään ensi kuussa.

Paljon rakkautta,
Lee
x

Huhtikuun 1. päivän päivitys (kirjoitettu 3 päivää pääviestin kirjoittamisen jälkeen)

Valon tuleminen on voimakkaampaa kuin koskaan ja tämän kuun energiaennusteessa mainitsen, miten maa aktivoituu nyt ja sykkii energia-aaltoja ylöspäin, minkä tunnemme voimakkaasti kehossamme, tunteissamme ja toimissamme. Nämä aallot aktivoivat henkilökohtaisen sisäisen maamme - juurichakran ja sydämen. Nämä chakrat sykkivät ja puhdistavat pois kaiken, mitä on ei-haluttua ja vanhaa, ja vetävät sinulle korkeampia energioita koko ajan.

Niinpä tämän kokemuksen irtipäästämispuoli on laaja ja sillä on monta fokusta - viha, ratkaisemattomat suhde-energiat, epäharmonian tunne elämäsi kanssa ihmisenä, tunne tarpeesta muuttua sisäisesti ja/tai ulkoisesti.

Sitten irtipäästämisen jälkeen aktivointi- ja "sisäänottopuoli" on vilpitöntä luomista ja toimintaa, tuntien itsensä todella eläväksi sydämessään ja aisteissaan sekä tuntien sellaista pehmeyttä, yhteyttä ja rauhaa, mistä et ole koskaan ennen tiennyt.

Huhtikuu on siis tilaisuus olla kärsivällinen itsesi kanssa (ja oireiden joita sinulla ehkä on), kun tämä kaikki liikkuu lävitsesi, sillä huhtikuu antaa energiaa suurelle liikkeelle.

Jos huomaat vastustavasi tai taistelevasi mielessä (kuulet sellaisia ajatuksia kuin "en halua tätä tai en pidä tästä), tämä on henkistä supistumista, ja ellet työskentele sen kanssa, se pysäyttää irtipäästämisliikkeen ja saa sinut vastemielisyyskehään. Tällaisten ajatusten kanssa työskentelemiseksi, toimi yksinkertaisesti vain päinvastoin tai peruuta nuo sanat sellaisella lauseella kun "hyväksyn". Voimakas sana, mikä antaa irtipäästämisen virrata taas, jotta tasapaino voi palautua pikemmin sinuun ja kehoosi. Sen sanominen ääneen on hyödyllistä ajattelukehän katkaisemisessa.

Poikkeuksetta me kaikki liikumme tämän evoluutiotunnelin läpi niin nopeasti, että analyyttinen mieli ei pysy perässä tai voi arvioida, mitä tapahtuu. Tästä syystä se nojaa usein negatiivisuuteen, koska se on hämmentynyt siitä, miten siirrytään eteenpäin.

Ilona tässä on oivaltaa, että jos et vielä tunne itseäsi niin vapaaksi mielen papatuksesta, kuin haluaisit, nämä ajat pakottavat sinut antamaan kontrollin keholle ja aisteille. Meditatiiviset toimet (meditointi, jooga tai henkilökohtainen tapa tyynnyttää mieli ja keho), kehotasapaino ruuan ja liikunnan avulla sekä positiivisten energioiden lisääminen elämääsi (ihmiset joiden kanssa olet, paikat joissa käyt, inspiraatio ja vilpittömät opetukset ja tapahtumat) tukevat tätä prosessia.

Jos mieli epäilee, muista:
"Minä hyväksyn, minä hyväksyn, minä hyväksyn."

Jos olet hyvässä paikassa ja ratsastat aalloilla, sellaiset sanat kuin:
"Minä elän, minä rakastan, minä luon", tukevat tyrskyäsi vielä lisää :-)

Lee
x

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

3.5.2013 TOUKOKUUN ENERGIAENNUSTE: PELKO JA LÄHEISYYS

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 14.02.2014 11:09

TOUKOKUUN ENERGIAENNUSTE: PELKO JA LÄHEISYYS

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
3.5.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(Editoiden puhtaaksikirjoitettu Leen videosta)

Hei ja tervetuloa toukokuun 2013 energiaennusteeseen. Olemme sisällä tässä kuussa. Olen Denverissä ja ulkona on hyvin meluisaa, paljon autoja, joten edes puistot eivät tuntuneet houkuttelevilta, ainakaan meidän tarkoitustamme varten.

On siis mielenkiintoista. Koska monin tavoin minusta tuntuu, että sisällä oleminen on teema, mitä monet teistä käyvät läpi - tuntevat olevansa sisällä itsessään. Ei siksi että olette vetäytyneet maailmasta - täysin päinvastoin, kaiken sen katalysoivan voiman vuoksi, mitä tapahtuu ulkoisessa mielessä niillä, jotka työskentelevät tietoisuutensa ja energiakehonsa kanssa tietoisesti. Huomaatte, miten paljon nopeampi sisäisen purkamisprosessinne on.

Niinpä kaiken tämän purkamisen myötä toukokuun teemoja ovat pelko ja läheisyys.

Nämä kaksi asiaa kulkevat käsi kädessä, koska usein meillä on syvemmän läheisyyden pelkoa, ennen kuin pääsemme syvempään läheisyyteen.

Jos ajattelet menemistä jonkun kanssa treffeille, missä kaikki meni hyvin, niin pohtiessasi, miltä sinulta tuntui minuutteja tai tunteja ennen treffejä, huomaat, että usein olet vetänyt vähän taaksepäin tai ollut hermostunut. Ja olen puhunut paljon tästä periaatteesta - supistumis- ja laajentumistanssista, mitä käymme läpi.

Se on sisään- ja uloshengitystä ja siksi elämä on jatkuvaa spiraalimatkaa. Kyse ei ole määränpäästä, minkä saavuttaessasi yhtäkkiä kaikesta tulee Zen. Myös "zen-mäisimmät" ihmiset, joita olen tavannut, kokevat kaikki edelleen aaltoja ja elämän vaihteluja.

Käsittelette kaikki eri yksityiskohtia tässä kuussa, kuten me kaikki, mutta teemat liittyvät pelkoon ja läheisyyteen.

Pelko on kuin virus. Se leviää todella nopeasti.

Esimerkiksi, jos puhuisin paniikissa teille tässä energiaennusteessa ja tulisin todella kameraa kohti sanoen: "Teidän on tehtävä tämä! Ja blaa, blaa, blaa" (Lee nojaa eteenpäin ja puhuu hyperpelokkaasti), kokisitte hyvin erilaisen energian sen sijaan, että olen vain keskuksessani ja puhun keskittyneesti. Ja meillä on taipumusta imeä ja omaksua energiaa.

Joillakin teistä ruudun toisella puolella oli ehkä "huh!"-reaktio siihen, mitä juuri tein ja sen energiaan. Ja minä vain vähän ylikorostin, mutta se havainnollistaa asian ydintä. Eli sitten kun alat nähdä ja lukea hienovaraista pelkoenergiaa, mikä yrittää levittäytyä ulospäin, sinusta tulee immuunimpi sen imemiselle.

Esimerkiksi jos joku elämässäsi kertoisi sinulle isoa tarinaa siitä, mitä hänellä tapahtuu elämässään tai mitä maailmassa tapahtuu, ja hänestä tulisi paljon pelkoa kertoessaan, monien teidän olisi vaikea kuunnella hänen sanojaan, koska hänestä tuleva energia on hyvin dominoivaa teille. Niinpä saatatte lähteä tilanteesta ajatellen: "Luoja, en muista, mitä hän sanoi, mutta sitä oli vaikea kuunnella."

Sinun täytyy sitten kysyä: mitä jää kehoosi tuon keskustelun jälkeen, miten paljon pelkoa otit sisääsi?

Ei siksi, että on paha asia imeä mitään, vaan koska sinulla on vaihtoehto tiedostaessasi sen. Nimittäin elämme planeetalla, missä kaikkea virtaa sisään ja ulos. Ja usein ajattelen, että erityisesti länsimaissa meillä on liian suuri taipumus uskoa, että voimme kontrolloida asioita, joita emme voi. Voimme liikkua asioiden kanssa, voimme virrata asioiden kanssa, voimme tulla magneettisemmaksi. Mutta kontrollia ei oikeasti ole sillä tavalla, miten ihmisen egomieli haluaisi.

Jos siis kukaan teistä (ja tämä koskee monia) tuntee tällä hetkellä ihmisten ympärillään olevan painolasina sen vuoksi, miten paljon he käyvät läpi, niin se on kehä. Siis myötätuntoisuus tarpeessa olevia kohtaan on upea asia, mutta se ei merkitse, että olet itse tuossa tilanteessa tulevaisuudessa - syyllisyyden ei pitäisi olla motivoiva tekijä siinä, miksi haluat auttaa ihmisiä, koska monet ihmiset pitävät yllä syyllisyyttä: "Jos en auta heitä, kuka auttaa minua?" No, olen sanonut tämän aiemmin: olemme palapeli ja löydämme itseemme sopivat palat, löydämme aina itseemme sopivat palat - ihmiset jotka auttavat.

Jos siis joku on todella tarpeessa, mutta hän ei tunnu ihmiseltä, jota voit auttaa, niin ehkä tuet häntä ohjaamalla muualle, tai luotat siihen, että hän löytää apunsa. Koska tuollaiset voimakkaat energiat vaikuttavat meihin syvästi - kuten juuri havainnollistin pelosta.

Jos siis olet jonkun sellaisen lähellä, jonka energian kanssa et ole harmoniassa ja hän työntää tunteita ja pelkoja ulos kehostaan, muista, että siinä on eroa, päästääkö irti jostain vai työntääkö sen jollekin toiselle.

Jos siis olen vihainen, minulla on vaihtoehto. Jos joku katalysoi vihaani, voin joko tuntea tuon vihan, poistua paikalta ja antaa sen huuhtoutua kehoni läpi, tai voin kohdistaa sen häneen huutamalla. Silloin toinen ihminen saa sen vihan, minkä huudan häntä kohti. Tämä voi johtaa joko tappelun alkamiseen (koska olen laukaissut hänen oman vihareaktionsa) tai hän menee ehkä toiseen suuntaan, tulee uhriksi ja nielee sen, minkä olen juuri kumauttanut häneen. Ja hän kanniskelee sitä mukanaan.

Kun vihaisena ihmisenä näen energian mennen häneen jollain tasolla ja tunnen sen kehossani, olen vapaa - tai niin luulen. Tietysti saan vain väliaikaisen hengähdystauon, mutta se on hengähdystauko. Se ei tietenkään ole tietoista, mutta koen antaneeni toiselle osan tästä tunteesta, mistä en pitänyt.

No niin, laajemmalla tasolla tällaista energiavaihtoa tapahtuu koko ajan. Mutta monilla meistä on käynnissä tällä hetkellä hienovarainen prosessi, missä mahdollistamme itsellemme suuremman tilan ottamisen kehomme sisällä - tilan minkä ulkopuolella meitä pyydettiin kasvatuksemme mukaisesti elämään. Kasvatuksemme yhteiskunnassa sanoi: mene töihin, hanki palkka, mene naimisiin, ota lainaa, hallitus huolehtii sinusta. Kaikki samoja asioita, joiden vuoksi tiedämme monien ihmisten olevan nyt sydän särkyneenä ja järkyttyneenä, koska uskomus siitä, että nuo asiat tukisivat heitä, todistetaan nyt epätodeksi.

Eikä kyse ole siitä, ettei universumi tue meitä, sillä se tukee. Mutta silloin kun olet elänyt yhteiskunnan systeemissä ja uskonut, että tuo systeemi oli universumi, tämä suruprosessi tulee monille, jotta he päästävät irti tuosta ajatuksesta.

Monet ihmiset jotka käyvät läpi tuota suruprosessia, eivät ole päässeet vielä omaan sisäiseen alkemiaansa. Ja he pääsevät. Ja mitä enemmän maailma käy läpi asioita muutaman seuraavan vuoden aikana, sitä enemmän ja enemmän energia-alkemiasta tulee normi.

Mutta tällä hetkellä se on kasvun ja suuremman kommunikoinnin ja tutkimisen jaksossa, joten paljon asioita nousee esiin. Mutta tuossa nousemisessa on tämä syvemmälle menemisen pelko - läheisyys. Ja tämä on seuraava askel, mikä meidät kutsutaan ottamaan ihmisinä.

Monet meistä siis työntävät läheisyyden pois tai eivät korjaa läheisyyden satoa näiden kuilujen ja ismien vuoksi, joita tulee ulos meistä. Jos siis olen esimerkiksi hermostunut treffeille menemisestä ja tuo hermostuneisuus näkyy käyttäytymisessäni ja sulkee minut, niin tuo henkilö ei luultavasti saa yhteyttä kanssani.

Sanoessani tämän olen vähän varovainen, koska tiedän sen saavan ihmismielen jossain osassa ajattelemaan hermostuneisuuden kaltaisten asioiden kontrolloimista tai piilottamista enkä puhu lainkaan siitä. Sanon sitä, että on jotain sotkua läheisyydessä sinun ja toisen ihmisen välillä. Tämä on täysin luonnollista. Älä siis pelkää menemistä tuohon tanssiin tai sitä, ettet "saa asioita oikein" ensimmäisellä kertaa, koska todellisuudessa ei ole "oikein saamista". Sitä ei ole muualla kuin omassa mielessäsi.

Ja kuulen monista ihmisistä, jotka nyt vaihtavat aikomuksesta toimintaan, mikä on mahtavaa. Aikomus on upea asia ja siihen on syynsä, että se oli suosituin aihe henkisen itsensä kehittämisen yhteisössä useita vuosia, koska sitä oli kehitettävä. Mutta nyt se on kehitetty, se on kehossa ja nyt se on otettava käyttöön. Tämä tapahtuu naittamalla aikomus toiminnan kanssa.

Miten voimme tuottaa tietoisemman aikomuksen tietoisten toimiemme avulla?

Läheisyyskin siis muuttuu (kuten kaikki muu) ja läpinäkyvyys tulee enemmän esiin ja tämä tuo pelon esiin ihmiseläimessä, koska tämä ei ole ollut historiallinen malli. Ja aina kun muutamme kuvioita, pelko tulee esiin meissä. Silloin kun pelko tulee esiin, pelkäämme usein sitä, miten käsittelemme pelon, joten peräännymme ja suljemme taas läheisyyden ja avautumisen.

Olkaa siis halukkaita käsittelemään pelko. Yksi mahdollisuus jokapäiväisenä harjoituksena tällä hetkellä on tarkistaa säännöllisesti sisältä, miten pärjäät, jos olet niitä ihmisiä, jotka mainitsin aiemmin eli jotka tukevat monia ihmisiä. Erityisesti jos huomaat, että tunnet olevasi epätasapainossa, yritä katsoa taaksepäin, missä olet juuri ollut ja mikä laukaisi tilanteen. Mutta mikä tärkeintä, sano vain itsellesi:

"Päästän irti siitä, mikä ei ole minun" tai "Päästän irti siitä, mitä minun ei ole tarkoitus pitää."

Voit keksiä sanat. Voit keksiä itsellesi sanat, jotka ovat sopivammat omaan kieleesi tai tapaasi nähdä asiat. Mutta tällaisten sanojen käyttäminen on tehokasta.

Se mitä sanomme, antaa suurelle osalle energiastamme luvan elämässämme. Ja usein se mitä sanomme, johtaa siihen, miten päästämme energiaa ulos itsestämme. Näin useimmat ihmiset toimivat - eivät kaikki, mutta useimmat. Niinpä samalla tavalla jos käytät sanojasi uudelleenkalibroimaan energiaasi, se tekee sen puolestasi.

Ja se on myös hyvin tärkeää, koska monet teistä kuulevat kaikenlaisia muita sanoja päässään, kun käytte läpi tätä avautumista suurempaan läheisyyteen ja tätä tanssia pelon ympärillä - maailman pelon, maapelon, ihmispelon - löytäen oman asemanne tuossa pelossa.

Olen puhunut käden laittamista sydänkeskukselle (rinnan keskellä) ja siitä, miten maadoittavaa ja keskittävää tämä on. Ja se on erittäin tärkeää tällä hetkellä, koska sydän murtuu auki isosti ja tuskallisesti. Tee siis näin, jotta tarkistat sydämesi säännöllisesti, päästät irti toisten peloista, mutta olet myös enää hyväksymättä itsetuomitsemista.

Huomaat ehkä enemmän itsesi tuomitsemista, koska sinulla on nyt suurempi tietoisuus ja suurempi tarkkailija sisälläsi. Tuo suurempi tarkkailija aiheuttaa sinulle järkytyksen joka kerta, kun huomaat jotain.

Esimerkiksi huomaat olevasi hermostunut mennessäsi tekemään jotain, mistä et koskaan olisi uskonut olevasi hermostunut. Ja alat kuulla: "Voi, kenties minun ei pitäisi tehdä tätä, kenties minun ei pitäisi tehdä tätä." Ja sitten suutut itsellesi, kun et usko itseesi, ja ilmestyy toinen tuomitseva ajatus, kuten: "Luoja, miksi en usko itseeni?" Näe nyt, että tämä on täsmälleen samaa energiaa kuin itseesi uskomattomuus, koska kaikki on energetiikkaa.

Vaihtoehtona on sanoa: "Voi, vau. Näen, etten usko itseeni. Sepä mielenkiintoista." Juhli sen näkemistä ensimmäisenä askeleena puhdistamiseen.

Teidän monien tarkkailijaosa on melko uusi tällä hetkellä. Et siis aina luota tähän osaasi riittävästi antaaksesi sille tarkkailijavaltuudet, erityisesti jos sinulle on uutta, että olet kehittänyt uuden osan sisäiseen kollektiiviisi. Usein kyse on monista hahmoista, jotka pyrkivät integroitumaan ja etsivät ykseyttä toistensa kanssa.

Sinun on siis opittava luottamaan tähän tarkkailijaan. Ja tämän vuoksi myös sanon, että on hyvä katsoa taaksepäin tiettyjä tilanteita, joita on tapahtunut elämässäsi ja jotka saivat sinut pois tasapainosta. Tarkkailijasi on "huippulukemissa" tällä hetkellä, vaikka tappelisitkin sen kanssa, vaikka kamppailisit, koska itsetuomitsemisen juurilla on vahva ote. Ja jos sinulla oli hyvin vaikeita kokemuksia lapsuudessa, joissa olet aina ollut itsetuomitsemisen kohteena, ei ole helppoa vain pestä kehoa. Se vaatii aikaa.

Siis sydämeltä tarkistaminen on tärkeää, kun tanssit tätä suuremmalle läheisyydelle avautumisen tanssia universumin kanssa, kuten kaikki muutkin. Vanhemmat rakenteemme eivät usein vaatineet läheisyyttä. Meillä oli työpaikka, asuimme talossa, kenties emme oikein tunteneet edes naapureitamme.

Tämä kaikki on muuttumassa ja se muuttuu nopeammin ja nopeammin ja nopeammin.

Tämän kuukauden teemoja ovat siis avautuminen läheisyydelle, omien sisäisten pelkojemme käsitteleminen tai oppiminen päästämään irti toisten peloista ja myös itsensä tuomitseminen. Nähden, että itsetuomitseminen lähtee, ja näin kehittäen luottamuksen sisäiseen tarkkailijaan, joka näkee itsetuomitsemisen.

(Nauraen) Tuomitsin juuri itseni siitä, etten ole ollut kovin selkeä tässä energiaennusteessa, mikä luultavasti merkitsee, että joillekin teistä se on totta, muttei ole lainkaan minun asiani tietää, miten se vaikuttaa teihin, eikä sillä ole merkitystä. Ilmestyin paikalle ja se riittää.

Tämä on toinen totuus, mikä meidän on muistettava. Se on yksi tapa, mikä on auttanut minua vuosien saatossa, kun olen ollut liian kriittinen itselleni.

Jos ilmestyt paikalle, olet elossa. Ja se riittää.

Tämä johdattaa minut viimeiseen asiaan. On joskus hyvin, hyvin pelottavaa olla nyt-hetkessä.

Rakastan hetkessä olemista ja kuitenkin olen huomannut viime aikoina monia hetkiä, jolloin astun eteenpäin ja joskus änkytän mennessäni, sanon ikään kuin: "Vau, mitä tämä on kehossani, mikä tulee esiin vuosien takaa?"

Maailmassa on tällä hetkellä valtavasti ratkaisuihin ja tulevaisuuteen liittyvää voima ja meidät verhotaan siihen, jos seuraamme vain valtavirtamediaa tai jos emme ole tehneet omaa tutkimustamme ja lähteneet elämään.

Niin paljon kuin maailmassa on pelkoa tällä hetkellä, niin on myös valtava määrä elämää ja valtava määrä avautumista, ja useammat ja useammat ihmiset alkavat saada ja luoda tätä kokemusta. On siis fantastista aikaa lähteä elämään hetkessä.

Se voi olla pelottavaa ihmiseläimelle. Se voi olla pelottavaa keholle. Ja on pelottavaa, kun olet joskus läheisyyden tai ystävällisyyden johtaja jonkun kanssa, jonka tunnet aluksi vähän perääntyvän läheisyytesi vuoksi. Mutta jos voit olla riittävän kärsivällinen ja kohdella tuota ihmistä, kuin kohtelisit lastasi - ja auttaisit lapsesi tuon vetäytymisen läpi - niin hän vetää sinut pois pelostasi tai epäröinnistäsi tulevaisuudessa. Tämä johtajuuden ja johdettavana olemisen pyörä voi pysyä liikkeessä meissä yhteisönä.

Tässä oli siis toukokuun ennuste.

Muutamia tulevia asioita vielä … Tulen Englantiin heinäkuussa, mistä olen innostunut, ja pidän tapahtumia Lontoossa ja Manchesterissä. Ne ovat nettisivuilla.

Pidän myös yhden päivän erityistyöpajan hyvän ystäväni Wendy Kennedyn kanssa kesäkuussa LA:ssa ja taaskin yksityiskohdat löytyvät nettisivuilta ja laitan ne myös tämän videon loppuun. Se on nimeltään "The Expanded Self". Siinä työskennellään päivä yliherkkyyden ja rajakysymysten kanssa ja myös opitaan, miten ollaan laajentuneempi maailmassa. On puhetta, mutta myös muutamia harjoituksia, joten siitä tulee upea päivä. Toivottavasti näen joitain teistä siellä.

Lee
x

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

3.6.2013 KESÄKUUN ENERGIAENNUSTE: KORKEAMMAN ITSEN HISSI

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 14.02.2014 11:10

KESÄKUUN ENERGIAENNUSTE: KORKEAMMAN ITSEN HISSI

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
3.6.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(Editoiden puhtaaksikirjoitettu Leen videosta)

Hei ja tervetuloa kesäkuun energiaennusteeseen.

Olemme täällä kukkulalla ja on erittäin tuulista. Jos siis tulee iso tuulenpuuska, meidän täytyy pitää hetken tauko ja hengittää yhdessä, jotta
a) kamera ottaa edelleen äänen ja
b) luultavasti meidän täytyy joka tapauksessa sen vuoksi, miten nopeasti kaikki muuttuu maailmassamme tällä hetkellä.

Yksi kuvio minkä olet havainnut ihmisillä muutaman viime viikon aikana, on monien ihmisten taloudellinen puristus. Talous- ja rahahuolien tunnepuolen juuret ovat tavallisesti selviytymisessä.

On tärkeää muistaa, että raha ja rahahuolet ovat tavallisesti hyvin pinnallinen kokemus.

Tiedän tämän olevan kiistanalainen toteamus. Voitaisiin sanoa, että jos ei ole todella rahaa ja asuu kadulla yrittäen löytää ruokaa, silloin rahalla on hyvin erilainen merkitys.

Mutta silloin kun huolehdimme rahasta, se vaikuttaa vain mukavuuskokemukseemme eli se raha mikä tulee meille ja vaikuttaa jokapäiväiseen elämiseemme ja kokemuksiimme. Jos voit mennä vähän syvemmälle tuohon tunteeseen, mikä on sen alla tunnekehossa, tavoitat selviytymisenergian. Ja tässä tavoitamme sen ajatuksen, että tämä ulkoinen raha on asia, mikä pitää meidät liikkeessä tai mikä pitää meidät turvassa.

Todellisuus on, että kuolemme kaikki. Ja jossain kohtaa elämämme aikana olemme kaikki turvattomia tai tunnemme turvattomuutta. Se on osa matkaa suuremman turvallisuuden kokemiseen.

Tämä on siis se osa heräämismatkaa, mitä ei aina kerrota "pienessä tekstissä" ja minkä olen maininnut aiemmissa ennusteissa - heräämisen sellainen puoli mikä voi olla haastava.

Useimmat ihmiset haluavat tulla tietoisemmaksi ja avautua enemmän, koska he haluavat tuntea olonsa paremmaksi ja saada laajemman kokemuksen maailmasta. Tuon kokemuksen varjopuoli voi olla (kun menet siihen), että sinun on sitten kohdattava kaikki. Sinun on kohdattava elämän todellisuus ja joitain asioita, jotka romanttisempi tai sokea mielesi on halunnut pitää poissa näkyvistäsi - siltä varalta, että laajempi näkemys voi satuttaa tai saada aikaan trauman sinussa.

Tässä tapahtuu mielestäni erittäin suuri kohoaminen muutaman kuukauden aikana ja kun tunnen sitä (muutamaa tulevaa kuukautta), energia liittyy sanaan "avautuminen".

Puhuin viime kuun ennusteessa energioistamme tällä hetkellä ja ne olivat "pelon jälkeen läheisyys".

Ja kuten monilla teistä, minulla on kuluneen kuukauden aikana ollut tilaisuuksia avautua yli kaiken ennen koetun. On mielenkiintoista, miten hermosto tai tunnekeho/energiakenttä tai mieli reagoi vähän, kun teemme sen - erityisesti jos menemme pidemmälle kuin koskaan ennen.

Jos siis esimerkiksi koet romanssin uuden rakastajan tai kumppanin kanssa elämässäsi, sinulla on usein huuman tunne. Ja se johtuu siitä, että tuolla hetkellä todella avaat energiakenttäsi. Ja silloin kun avaat energiakenttäsi toisen ihmisen kanssa, siitä tulee latautuneempi. Teitä on nyt kaksi yhdessä ja avaudutte - verrattuna aiempaan yksilökokemukseen.

Ajattele siis esimerkiksi konserttia, missä ihmiset todella nauttivat musiikista ja koko ihmisjoukko on sydämessään tai tanssii yhdessä saman musiikin tahtiin. Se tuntuu upealta, koska kollektiivina tuemme sitä ja kasvatamme sen voimaa, mikä on mahdollista tuossa energiassa ryhmänä ja yksilöinä.

Siis romanssitilanteessa avautuminen alkaa kahden ihmisen välillä ja sitten sen huuma ottaa vallan. Ja tietyssä kohtaa menet niin pitkälle, kuin voit, tässä alkemiareaktiossa tämän ihmisen kanssa, ennen kuin osut sisälläsi paikkaan, missä - historiasi vuoksi tai sen vuoksi, ettet ole mennyt näin pitkälle itsessäsi aiemmin - alat sanoa (haukkoen ilmaa): "Tarvitsen hetken saadakseni ajan tasalle tämän tason avautumisen kanssa."

Ja joskus jokin ajatus pysäyttää sinut. Joskus se on: "En voi tehdä sitä, en voi lähettää tuolle ihmiselle sitä viestiä, koska mitä jos hän reagoi tällä tavalla? Ja kun viime kerralla olin näin rohkea sanoissani, se sai jonkun reagoimaan tietyllä tavalla ja se satutti meitä kumpaakin."

Jos siis kohtaa tällaisen mielen haasteen itsessään, useimmille teistä tapahtuu nopea ja helppo nollaaminen tästä mielen erimielisyydestä.

Silloin kun on tietoinen ja alkaa tulla tarkkailijaksi - ei vain ulkoisen maailman, vaan myös sen, miten reagoit itse maailmaan - mieli alkaa olla hyvin pienessä paikassa pään yläpuolella. Ja vaikka mielen sanominen on vakuuttavaa tai vaikka siihen liittyy tunteita kehossa, voit alkaa antaa mielen jupinan siirtyä ulos ja keskittyä vain kehotuntemuksiin.

Olen puhunut paljon viime kuukasien ennusteissa ja muussa työssäni siitä, miten voimakkaan parantavat kätemme voivat olla keholle.

Ja monet teistä kokevat ajoittaista ahdistusta tällä hetkellä. Se on osa samaa avautumispeliä.

Jos siis koet paljon ahdistusta, tiedät, että se on työstettävä. Tuota energiaa on katsottava. Etkä ratkaise sitä ajattelemalla. Sinun on mentävä ajatusten yli kehoon ja sen tuntemuksiin ja autettava kehoa tuntemaan turvaa päästääkseen siitä irti.

Sillä silloin kun keho tietää, että olet sen puolella ja yrität auttaa sen hyvinvointia ja annat sen palautua menneisyyden ruhjeista, joita olet kokenut, keho alkaa luottaa sinuun ja saat kauniin kokemuksen tässä.

Tunnen monia ihmisiä, jotka ovat tehneet tulikävelyä, missä kuumia hiiliä laitetaan lattialle ja on käveltävä niiden yli. Olen kuullut monien ihmisten sanovan, miten poikkeuksellista tämä oli sen pelon vuoksi, mitä he tunsivat ennen kävelemistä,, ja sen riemun ja vapautumisen vuoksi, minkä he saivat päästyään toiseen päähän.

Tämä on todella merkitsevää ajankohtaisissa energioissa.

Jos siis sinulla tapahtuu tehostunutta heräämistä tällä hetkellä ja tunnet olevasi yhdistyneempi, rauhallisempi ja sinua haittaavat vähemmän ympärillä olevat asiat, jotka ennen haittasivat sinua tai olisivat muutama vuosi sitten haitanneet, niin tällä aallolla on upea ratsastaa.

Ja jatkamme sillä ratsastamista. Kolme seuraavaa kuukautta meillä on jatkuvasti tukea ympärillämme, mikä päästää enemmän korkeampaa itseämme päivittäiseen elämäämme.

Toinen asia minkä tiedän olevan nyt monien ihmisten mielessä, on kasvava oivallusaalto siihen liittyen, miten monia agendoja ja voimia tällä planeetalla on, jotka keskittyvät johonkin täysin erilaiseen kuin se, mistä me puhumme. On kyse sitten ruokaresurssien kontrolloinnista tai ihmisten kontrolloinnista rahan tai rakenteen avulla, se jatkuu ja sitä on jatkunut hyvin pitkään.

Ja silloin kun alat herätä noille aspekteille, se voi olla shokki järjestelmälle ja se voi alkaa vapauttaa traumoja ja ahdistusta, mitä sinulla on aiemmin ollut.

Mutta se on perimmiltään erittäin vapauttava prosessi.

Se on samanlainen paradoksi kuin kuolemanpelko, koska silloin pelkäät jotain vääjäämätöntä.

Enkä sano, ettemme saa ihmisinä pelätä kuolemaa - tietysti saamme - ja meillä on tunne/energialiikettä siihen liittyen.

Mutta meillä kaikilla on vääjäämätön loppupiste tässä fyysisessä kehossa ja annamme sille nimeksi "kuolema".

Olemme tässä ajassa, missä voimme tehdä sitä tietoisempia valintoja, mitä enemmän voimme tuoda energiaa, korkeampaa energiaa kehoomme.

Esimerkiksi on erittäin rohkaisevaa nähdä, miten monet ihmiset puhuvat sellaisia asioita vastaan kuin Monsanto ja ruokatarjonta. On hyvin monia maailman asioita, joissa ryhmät alkavat nyt nousta esiin sanoen: "Hetkinen nyt, tässä kuvassa on jotain todella pielessä." Vuosikymmen sitten paljon pienempi ihmisryhmä teki sitä.

Tämä on siis yksi tie planeetalla tietoisuutta kohti ja sitä tarvitaan yhtä paljon kuin toista. Kumpaakin tarvitaan.

Toinen tie on työstää korkeampaa itseään ja sallia energiakenttänsä tulla niin kirkkaaksi, kauniiksi ja keskittyneeksi, kuin on mahdollista.

Me kaikki haluamme tämän kokemuksen. Ja kokiessamme tätä, tunnemme suurta rakkautta sisällämme ja suurta yhteyttä kaikkeen ympärillämme. Väsyneillä valotyöntekijöillä keskuudessamme voi joskus olla väsyneitä tarinoita siitä, miten vaikeaa on ollut tai miten synkkä sielun pimeä yö oli.

Monet teistä kirjoittavat noita käsikirjoituksia itsessään uudestaan. Ja itse asiassa jos todella teet kehotyötä, huomaat, ettei kehosi pysty ankkuroimaan noita tarinoita enää. Ehkä pystyt viittaamaan siihen, kun muutama vuosi sitten "Titanic" hukkui elämässäsi ja olit silloin aluksella, mutta et pysty tuntemaan sitä samalla tavalla - sitä ei ole olemassa. Ja tämä voi sinällään tuoda esiin ahdistusta ihmisissä.

Se yhteiskuntarakenteidemme höllentyminen mitä koemme tällä hetkellä, sallii henkilökohtaisten rakenteidemme höllentymisen. Ne henkilökohtaiset rakenteet jotka yhteiskunnallinen ohjelmointimme antoi meille, olivat aina liian tiukat sille, kuka oikeasti olemme ja kuka meistä voi tulla.

Kun virityin pari tuntia sitten etsimään paloja tai viestejä tulevasta kuukaudesta tai tulevista kuukausista, kuulin, että se energiaverkko mikä maadoittaa pimeyden tälle planeetalle, käy läpi melko nopean muutoksen kesä-elokuussa, mikä irrottaa sitä tiheyttä, mihin planeetan pimeät energiat voivat ankkuroitua.

Tämä kuulostaa hyvältä - ja perimmiltään se on evoluutioliikettä. Tiedostan ja tunnen tähän liittyen jotain kaaosenergioita, joita voidaan heittää ilmaan pimeyden menettäessä otettaan. Joskus nämä heitetään ihmisille ja joskus se on vain kaaosta, minkä voi tuntea ilmassa.

Olemme siis tässä kaikessa tällä hetkellä ja hengittelemme tietämme siitä läpi.

Ja vaikka laajentuisimme jollain hetkellä, voimme mennä täynnä ihmisiä olevaan huoneeseen, missä tiheys on raskaampaa, ja laajentumisemme alkaa luonnostaan tässä vaiheessa vähän supistua.

Kyse ei ole siitä, että pitäisi yrittää pysyä laajentuneena tiheyden lähellä - tässä ei ole mitään sääntöjä, sillä ei ole mitään sääntöjä.

Mutta useammat meistä havaitsevat hyödylliseksi tänä aikana mennä laajentumisen mukana, kun sitä tulee, mutta on myös ok vähän pienentyä reaktiona laajentumiseemme. Se on luonnollinen kehä.

Ja silloin kun meidän on vähän pienennyttävä ulkoisessa maailmassamme, menemme vielä syvemmälle sisällämme, koska siellä on hyvin paljon tilaa, mitä meitä ei ole ihmisinä koskaan kasvatettu käyttämään tai missä olemaan yhdessä.

Tästä syystä viime kuun videoennusteeni keskittyi läheisyyteen hyvin paljon ja ymmärrän sen nyt paremmin, koska suurimman osan ajasta en tiedä, mitä puhun tehdessäni näitä ennusteita (naurua).

On siis mielenkiintoista nähdä ja kuulla ihmisten puhuvan kyvyttömyydestään suunnitella - että asioiden on liikuttava jatkuvasti ja suunniteltuja asioita on muutettava. Tämä johtuu siitä, että asioista on tulossa hyvin eläviä maailmassamme. Ja jotta asioista voi tulla eläviä, meidän on oltava riittävän auliita ja riittävän haavoittuvia olemaan läheisiä toistemme ja jokaisen hetken kanssa.

Niinpä monet teistä kuuntelijoista ovat läheisyysjohtajia ryhmissänne. Olette ihmisiä, jotka voivat tuoda keskustelun intiimimmälle tasolle, silloin kun ihmiset eivät puhu intiimisti pelon vuoksi.

Olette ihmisiä, jotka voivat halata toista, jonka tunnette tarvitsevan halausta. Kenties hän tietää tarvitsevansa sitä tai sitten ei, mutta voitte tehdä ensimmäisen liikkeen ja tarjota sitä.

Ja juttu on niin, että tehdessänne tuon liikkeen, ette tunne ainoastaan enemmän tyydytystä ja vapautta itsessänne, vaan luotte pisaran tuota energiaa heihin tulevaisuutta varten. Tuotte tuon energian huoneeseen, missä olette, ja alatte itse tottua siihen kehossanne ja sitten se mitä alatte vetää puoleenne energiakenttänä, muuttaa kokemustanne maailmasta.

Niinpä ne muutostuulet joissa olemme tällä hetkellä, ovat tilaisuus kohottaa korkeampaa itseämme tuomalla sen takaisin alas kehoomme.

Missä tahansa katselet tai kuuntelet tätä (jotkut teistä myös lukevat), missä tahansa olet nyt, ota hetki ymmärtääksesi, että kehosi etupuoli on juuri sitä - etupuoli/julkisivu. Ja julkisivumme takana on paljon - tässä, tässä (Lee osoittaa koko kehoa) - sisällämme ja ympärillämme on paljon, mutta olemme niin kovin tottuneet stimuloinnin ja yhteyden tulemiseen kehon etupuolelta, ulkoa tai toisesta ihmisestä, ettemme ole sisäkehossa kovin usein.

Jos olet ollut kovin kiireinen viime aikoina ja sinun on vaikea pysähtyä tai hidastaa, ahdistus on osa sitä - se voi olla vain 10%, mutta se on osa sitä.

Jos olet ollut elämässäsi pikajunassa, pyydä itseäsi pysähtymään hetkeksi.

Kun pysähdyt, aluksi kehossa voi tulla esiin ristiriitaisia tunteita. Voit ajatella, miten käsittelet tämän tunteen, kun se syntyy. Miten tyynnytät sen, miten saat sen pois?

Kaikki tuo tyynnyttäminen ja salliminen tapahtuu niin, että sallit tuon tunteen olla etkä juokse sitä karkuun, et irrottaudu siitä ja käytä sitä energiana, mikä ajaa sinut lisää liikkeelle.

Emme tarvitse maailmassa enää ajavaa maskuliinista puolta. Olemme kuulleet tätä vuosia, mutta meidän on vaikea muuttaa tuota ohjelmaa. Mutta teemme sitä nyt maailmana, joten ei ole mikään ihme, että yllätymme siitä, miten erilaiselta meistä tuntuu.

Leiki siis tulevassa kuussa omilla malleillasi ja näe, miten itsesi haastaminen olemaan tekemättä sitä, mitä teet joka päivä, voi muuttaa asioita. Kokeile tehdä jotain erilaista kuin normaalisti!

Ja jos olet väsynyt läheisyydettömyyteen elämässäsi, muuta tuota ohjelmaa. Kirjoita paperille (ja laita se jonnekin näkyvään paikkaan):

"Kutsun enemmän läheisyyttä elämääni. Kutsun enemmän rakastavia ihmisiä elämääni."

Ja jos alat välittömänä reaktiona yllä oleviin sanoihini kuulla ristiriitaisia asioita tai tuntea ärsytystä, se on upeaa. Juuri sitä sinun täytyy tarkastella, koska nuo ärsytyksen tai epäuskon tuntemukset ovat tunneankkureitasi.

Ja olemme yhteiskuntana unohtaneet, että tuuli on meitä suurempi. Unohdamme, että olemme muurahaisia. Olemme hyvin kyvykkäitä ja hyvin yhdistyneitä kaikkeen, kyllä, mutta kaikki tämä on oikeasti ohjaksissa ja liikuttaa meitä ja me unohdamme sen yhteiskuntana.

Viimeinen sanottava asia on energia. Useammat teistä ovat tietoisempia kuin koskaan ennen siitä, miten energia muuttuu riippuen siitä, keitä on lähelläsi tai missä ympäristössä olet. Tiedosta, kuka tai missä sinusta tuntuu hyvältä ja kuka tai missä ei.

Jos sinulla on edelleen itsesi tuomitseva mieli, sinun on otettava se nyt oikeasti asiaksesi. Koska itsensä tuomitseva mieli on syvään juurtunutta vihaa tai itsensä inhoamista eikä se kestä enää paljon pidempään kenessäkään tällä planeetalla.

Voit siis aivan hyvin päättää napata negatiivisen sanan itsessäsi, napata negatiivisen lauseen, katsoa sitä uteliaana ja sanoa:

"Vau, katso, mitä sanoin juuri itselleni, koska ollessani 5-vuotias, joku sanoi jotain samanlaista minulle ja aikuisena olen muuttanut sen tällaiseksi."

Eroamme historiastamme yksilöinä ja ryhmänä ja se voi olla hyvin pelottavaa ihmisen selviytymismekanismille.

Mutta totuus ihmisen selviytymismekanismista on, että me kehitymme - jatkuvasti.

Kun siis käyt läpi tätä prosessia tässä kuussa, muistuta itsellesi jatkuvasti:

"Minun on turvallista olla täällä."

"Minun on turvallista olla täällä."

"Olen elossa ja minun on turvallista ilmestyä esiin täysin elämässäni."

Hyvää kuukautta kaikille. Nähdään heinäkuussa. Pitäkää huolta itsestänne. Hei, hei.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

2.7.2013 HEINÄKUUN ENERGIAENNUSTE: KUKA OLET NYT?

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 14.02.2014 11:11

HEINÄKUUN ENERGIAENNUSTE: KUKA OLET NYT?

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
2.7.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(Editoiden puhtaaksikirjoitettu Leen videosta)

Hei ja tervetuloa heinäkuun energiaennusteeseen.

Tällä hetkellä tapahtuu paljon energeettisesti. On tapahtunut paljon monta viikkoa eikä ole merkkiä sen hellittämisestä tänä kesänä.

Energia-aallot jotka sykkivät kaikkiin, työntävät ihmisiä kaikenlaisille alueille itsessään. On tilaisuus laajentua, mutta joskus laajentumista edeltää vaikeudet ja pelko, ja äärimmäistä pelkoa on tullut ihmisillä esiin aivan uudella tasolla muutamana viime viikkona.

Kun ajatellaan, miten toimimme energiajärjestelmänä, niin jos meillä tapahtuu avautumista sydämessä tai mielessä, se alkaa välittömästi vaikuttaa kaikille muille alueille. Tästä syystä emme ole koskaan valmis maalaus. Shamaanit puhuvat elämästä spiraalimatkana ja Z:t ovat usein puhuneet minulle energiaspiraalista meidän kaikkien sisällä.

Joskus sinusta ei tunnu, että olet huippukunnossa tai korkeampi itsesi, mutta noina hetkinä usein vain menet muualle itsessäsi - alueellesi mikä on kenties vähän tiukempi. Ja se on usein reaktio avautumiseen, mikä sinulla on juuri tapahtunut tai tapahtuu nyt.

Tässä kohtaa mielen tuomitsevasta tai arvioivasta "yksinpuhelusta" tulee hyvin, hyvin suotuisaa, mitä enemmän avaudut. Se on avautumisen lahja, koska se auttaa sinua näkemään selvästi mielen rajoittuneet ajattelumallit - mistä tiedän puhuneeni paljon viime kuukausina. Mutta tämän avautuvan energian vuoksi monet teistä joutuvat mielen hämmennykseen tällä hetkellä. Mieli ei voi tajuta tätä uutta olemistapaa, kun se on erilainen kuin entinen, jolloin käytimme maailman ulkoisia rakenteita asioiden kokemistapana.

Siis esimerkiksi monet ihmiset uskovat, että he tarvitsevat avioliiton tai kumppanin elämäänsä kokeakseen suurta rakkautta ja läheisyyttä. Se on totta ja epätotta. Toisaalta voitaisiin sanoa, että upea suhde antaa jollekin sen turvallisuuden ja "syleilyn", mitä hän tarvitsee avautuakseen oikeasti. Mutta voit tehdä sen myös taksikuskin kanssa koska tahansa ja tämä todellisuus on itse asiassa parempi totuus maailmallemme ja voimme kaikki oppia avautumaan sille.

Meidät sekä pakotetaan avautumaan että päätämme avautua tällä hetkellä, joten kaikki ne rakenteet ympärillämme jotka olivat ennen tapamme avautua, kuolevat, koska ne eivät enää pysty elämään. Ne olivat auttamassa meitä avautumaan ja tuntemaan ja nyt olemme planeettana paikassa, missä avautumisvauhti on hurjaa. Niinpä nuo rakenteet alkavat hävitä, kun niitä ei enää tarvita.

Ihmiset ovat siis huolissaan jostain asiasta, minkä he menettävät elämässään ja mistä he haluavat pitää kiinni, koska uskovat, että jos se lähtee, he eivät voi tuntea sitä, mitä se tällä hetkellä tuo heille - ja tämä on tietysti mielen harhakuva. Tämä on sitä yksinpuhelua, mistä puhun.

Koska miten mieli voi mitenkään tietää, mitä tulevaisuus pitää sisällään? Mieli viittaa aina menneisyyteen, kun kyseessä on turvallisuus ja laajentuminen.

Viime kuukausien omissa kokemuksissani monet energiaennusteiden teemat ovat nousseet esiin kuukauden aikana (koska ne vaikuttavat myös minuun). Tuolloin muistan usein: "Ai okei, tätä siis tapahtuu."

Kun läheisyys kehossasi, sydämessäsi ja tavassasi suhtautua maailmaan alkaa lisääntyä, niin lisääntyvät myös ne varjot ja pelot, joita et ehkä ole aiemmin kokenut tai nähnyt. Siksi kehon kanssa työskenteleminen päivittäin on oleellista tasapainon kannalta tällä hetkellä.

Tässä puhun teille kameran kautta tällä hetkellä ja toimitan tätä ennustetta, mikä on osa nykytoimintaani ja -rooliani maailmassa. Mutta voin lakata vain puhumasta (pitkä tauko ja Lee katsoo kameraa) ja kun lakkaan, minun on vielä helpompaa avata sydämeni ja tuntea kehoni.

En sano, että sanat ovat ongelma tai ettei voi avata sydäntään sanojen kautta. Totuus on - hyvin monissa asioissa yhteiskunnassa - että sydämen avautumista tapahtuu, koska ihmisten sanat antavat toisille luvan tuntea.

Niinpä esimerkiksi jotkut ihmiset menevät suhteessa syvemmällä läheisyyteen, kun he kuulevat toisen sanovan "minä rakastan sinua". Se ei ole huono asia ja se voi olla upea asia. Kehotan vain tutkimaan tässä kuussa, missä ja miten annat itsellesi luvan tuntea.

Tutki, missä sanot: "Oi, voin olla onnellinen nyt, koska en tee työtä." Tutki työn tekemistä ja katso, voitko tuoda työpaikallesi tuon saman onnellisuuden, mitä tunnet, silloin kun et teet työtä.

Sinulla voi olla tässä kaksi estettä:

1) Omat mallisi - omat käyttäytymismallisi ja se tapa, miten toimit työssä ja mitä olet oppinut tekemään pyörittääksesi show'ta olematta aidosti läsnä.

2) Muiden ihmisten avoimuus- tai vastustamistaso.

Tiedät, milloin esimerkiksi työnnät jotakuta liikaa läheisyydelläsi tai avoimuudellasi, koska hän hätkähtää, vetäytyy kauemmas sinusta tai hänen on vähän työnnettävä sinua poispäin.

Siis esimerkiksi jos olen liikaa jollekin sydäntasolla, hän hätkähtää. Jos tapaan jonkun, jonka olen tavannut kerran aiemmin, ja olen onnellinen nähdessäni hänet taas (koska muistan hänet), saatan mennä halaamaan häntä ja usein tässä vaiheessa tuntee tuon ihmisen sanovan "oo, hmm" ja sitten hän kättelee tai halaa, mutta hän on vähän jäykkä. Tai hän astuu kauemmas, koska hän ei osannut odottaa sellaista avoimuutta tai ei ollut valmis siihen.

Tätä tarkoitan puhuessani läheisyysjohtajana olemisesta (katso kesäkuun ennuste). Koska totuus on, että me kaikki haluaisimme mieluummin yhdistyneen maailman. Haluaisimme saada mieluummin yhteyskokemuksia toistemme kanssa.

Mutta meidät on opetettu segmentoimaan sen osalta yhteiskunnassamme. Meitä on opetettu säästämään läheisyytemme perhesuhteisiin, parhaalle ystävälle, rakastajalle, työnantajalle, työntekijöille. Miten tahansa tämä toimiikin sinulla, missä tahansa rajoissa olet, alat tunnistaa, että henkilökohtaiset rajasi alkavat hävitä. Kutsu siis itsesi ylittämään vanhat turvallisuusrajasi.

Tämä on melko pelottavaa. Koska jos alat poistaa niitä rajoja, joiden sisällä olet tuntenut olevan turvallista tuntea, yhtäkkiä sanot itsellesi, että on turvallista tuntea koko ajan. Ja tämä voi työntää sinut sielun pimeän yön läpi ja se voi työntää sinut uskomattomaan autuuteen.

Ja aiemmin tapahtui usein niin, että tarvitsimme toipumisaikaa tämän tason läheisyydestä palataksemme kehoon. Niinpä läheisyyden jälkeen sinulla saattaa olla hetki, jolloin sanot itsellesi: "Tunnen olevani ylistimuloitu. Tarvitsen 10 minuuttia tai päivän itselleni."

Ehdotan, että useimmilla teistä - erityisesti teillä jotka katselette tätä ja olette kiinnostuneita energioista ja koette niitä tavalla, millä minä puhun - toipumisen ei nyt todellakaan tarvitse kestää päivää. Kenties vielä vuosi sitten tarvitsitte sen, mutta nyt huomaatte omien mallienne tai oman mielenne sanovan: "Olen sauhunnut kovasti kuusi päivää, joten nyt minun täytyy toipua tai muuten olen vaarassa tehdä sitä liikaa tai ylistimuloitua."

Energia-aallot joita käytämme tällä hetkellä planeetalla, eivät ole ainoastaan avaamassa meitä, vaan ne ovat parantamassa ja tukemassa kaikkea, mitä teemme. Voit siis myös pysyä avoimena pidempään kuin koskaan aiemmin.

Kyllä, kaikki tapahtuu nopeammin ympärillämme. Mutta olemme myös energeettisesti mukana siinä, mitä tapahtuu ympärillämme - emme ole erillään siitä. Ja sitten kun pääsemme yli tuosta vauhtipelosta ja totumme siihen, mitä tapahtuu tuolla vauhdilla, oivallamme, että meillä on luultavasti enemmän kestävyyttä kuin koskaan elämässämme. Ja avautumalla energioille ympärilläsi voit alkaa päästää niitä kehoon.

Toisinaan me kavahdamme ja pysähdymme kuin se henkilö, jota juuri esitin ja joka kavahti isoa halaustani. Ja tunnemme kehossa tai kuulemme tarinan mielessä, miksi ei ole turvallista avautua nyt.

Jos yrität katsoa elämäsi yksityiskohtia tällä hetkellä ja elämäsi tarinaa ja mitä sen puitteissa tapahtuu, voin luvata, ettei siinä ole mitään tolkkua. Sitä tapahtuu kaikille.

Jos yrität päästä pelkällä mielellä kiinni siihen, mitä sinulla tapahtuu, prosessoit joitain tunteita ulos itsestäsi (mikä voi olla hyvä asia ja hyödyllistä tietyssä määrin), mutta myös hämmennyt. Se ei siis tunnu konkreettiselta. Siinä ei ole tolkkua. Tästä mentaaliosastasi on tullut hyvin, hyvin pieni, kun muu osasi on laajentunut. Ja tästä syystä sinun on nyt viitattava kehon energiaan alkupisteenä.

Tästä syystä siis sanon, jos lakkaan puhumasta teille kokonaan ja tunnen vain hetken, miltä minusta tuntuu. (Lee pysähtyy ja katsoo kameraan) Miten tämä vaikuttaa minuun? Olenko edelleen keskuksessani, kun olen vuorovaikutuksessa teidän kaikkien kanssa? Koen todella tämän vuorovaikutuksena. Vaikka teitä edustaa kamera, voin tavallaan tuntea teidät kaikki. Miten hyvin keskuksessani tunnen edelleen olevani?

Ja keskuksensa löytäminen on tanssia ja se on taidetta - paremman sanan puutteessa - se on kurinalaisuutta.

En pidä sanasta "kurinalaisuus", kun ihmiset antavat sille tuomitsevia tai raskaita vivahteita, mutta siinä on totuus, että tarkistat rutiininalaisesti, kurinalaisesti, miten sinulla menee. "Miten minulla menee?" Mitä mieli sanoo tästä ajatuksesta? Luultavasti: "No, minulla ei ole aikaa tarkistaa, miten minulla menee, koska ympärilläni on monia ihmisiä, jotka tarvitsevat tekemiäni asioita."

Kyllä, mutta nuo ihmiset ja asiat tarvitsevat keskustasi, eivät kaaostasi. Maailma on kaoottinen tällä hetkellä ja tämä jatkuu jonkin aikaa. Ihmiset ovat yhtäkkiä shokissa, kun kaikki muuttuu ympärillä nopeammin, kuin heidän mielensä pystyy ymmärtämään, ja nopeammin kuin he ovat käsittäneet, että heidän tunnekehonsa täytyi pysyä mukana.

Tämä johtuu siitä, että monta vuotta tunnekeho on ollut laitettuna auton takapenkille ja mieli on ajanut. No, nyt tunnekeho on ohjauspyörä, mikä on erittäin pelottavaa toisinaan. Te jotka ajatte autoa, tiedätte, että te ette halua ajaa tunnetilassa. Mutta tunteista on tulossa selkeämpiä, joten teistä tuntuu turvallisemmalta ajaa aistivaraisemmin.

Tästä syystä on siis tärkeää, että palaatte säännöllisesti takaisin itseenne, kehoonne ja rauhoitutte, koska kuten mainitsin, sisäiselle tuntemiselle avautumisen vastustaminen on kahdenlaista - joko omia esteitä tai kollektiivista.

Jos seisoisin tässä ja yrittäisin tehdä ennustetta 10 vihaisen ihmisen seisoessa kameran takana ja he kaikki olisivat ihan raivoissaan, minun olisi hyvin, hyvin vaikeaa tehdä tätä näin kuin nyt. Koska heidän esteensä ja energiatasonsa olisivat voimakkaat. Ymmärtäminen on siis osa energiamestaruutta.

Olemme itsensä kehittämismaailmassa ja luen itseni mukaan siihen ryhmään, joka on käynyt läpi tämän (noin 10-15 vuotta sitten omassa tapauksessani), ja meillä on ollut melko kovaa ja tuomitsevaa kieltä ja sääntöjä laajentumisellemme.

Sellaisia asioita kuin
- minulla on haavoja
- minulla on vastustusta
- minä tuomitsen.

Nimittäin jos oikeasti käsittelet noita energioita, ne ovat raskaita. Jos siis alat lisätä noita raskaita sanoja ja energioita prosessiisi, se voi olla hyvin hyödyllistä - jos olet niellyt alhaisen uskon itseen, raskautta ja hyväksikäyttöenergioita. Jos tämä on tarinasi, raskaat sanat itseäsi kohtaan voivat olla se tekijä, mikä katalysoi alkuperäiset energiat poistumaan kehosta.

Mutta tulee kohta, jolloin on sanottava: "Tiedätkö mitä, olen täällä joskus hullulla planeetalla, missä kaikenlaisia juttuja tapahtuu. Henki sanoo minulle ja ymmärrän korkeamman itseni kautta, että minun on tarkoitus olla täällä nyt ja saada tämän kokemuksen ja meidän kaikkien on tarkoitus saada tämä kokemus."

Anna siis ihmisitsen olla ystävällinen itsellesi.

On tärkeää ymmärtää, että osa kokemustamme tällä hetkellä on hengen ja ihmisen yhdistelmä. On siis hetkiä, jolloin tipahdat takaisin ihmistarinaasi ja katsot elämää sen kautta - ei siksi, että vastustat tai se on lääke, kuten jotkut ihmiset mielellään ajattelevat, vaan koska tulimme kaikki maan päälle olemaan ihminen, saamaan maasidonnaisia kokemuksia ihmisenä ja kun siirrymme eteenpäin, siivoamme jälkemme. Ja olan yli katsominen voi olla osa tuota prosessia. Samalla tavalla kuin asunnosta lähtiessäsi sinun on siivottava jälkeesi - prosessi on sama.

Käytä siis tätä ajatusta oppaana, jos huomaat tuomitsemista mielessäsi. Jatkan tästä tuomitsemisesta puhumista joka kuukausi, mikä on yllätys minulle, mutta tajuan, että puhun siitä, koska se tulee esiin voimakkaasti ihmisissä.

Siis yritys ymmärtää mielen hämmennystä ei auta. Koska siellä minne olemme menossa, ei ole samoja rajoja ja rakenteita, joiden läpi olemme tulleet viimeiset 10-20 vuotta. Jos siis yrität ratkaista tulevaisuuden mieltä käyttäen, sinulla on hyvin, hyvin rajallinen kokemus siitä, mitä tulevaisuutesi on. Jos palaat sydämeesi, palaat henkeesi, palaat kehoosi, pystyt tuntemaan laajentumisen. Tämä on tapa tuntea tulevaisuus.

On mielenkiintoista, että kaiken kokemamme suuren kaaoksen kera planeetalla on nyt valtavan runsaasti energiaa, mikä sallii avautumisemme suuremmassa määrin kuin koskaan ennen ja mikä katalysoi sitä.

Yksi asia mihin ihmiset ovat perinteisesti halunneet laittaa energiansa, on tekeminen. Niin meidät on koulutettu ja niin meille on näytetty energian kiertävän. Olemisessa on jotain hyvin erilaista. (Tauko jonkin aikaa katsoen kameraan) Se oli olemista (naurua) ja nyt olen taas tekemässä.

Myös ihmisten vihassa maailman ajankohtaisia tapahtumia kohtaan on jotain sellaista, mikä perustuu siihen, että "me emme ansaitse tätä, miten he kehtaavat?" Tämä ei auta ns. "hyvää taistelua".

Siis ne ihmiset jotka käyttävät vihansa tietoisesti väärinkäytöksiin, joita he näkevät tapahtuvan maailmassa, ja ovat ääni niitä vastaan, ovat mahtava asia. Mutta silloin kun osoitetaan vain sormella, se vain masentaa.

Tähän vihaan liittyen sinun on katsottava sitä osaasi, mikä ei ole kyennyt laajentumaan sen oppitunnin yli, mikä kävit läpi.

Meillä kaikilla on elämässämme ollut asioita, joita pidimme uskomattoman tuskallisina ja vaikeina. Mutta loppujen lopuksi olemme elossa emmekä tiedä, miten kauan. Voimme jokainen lähteä koska vaan - pum! Puhun tästä paljon, koska minua kehotetaan puhumaan siitä paljon. Ja olen alkanut ymmärtää, että se on yksi suurimmista avaimista heräämiseen.

Jos voit alkaa ymmärtää, että tämä elämä on lahja hetkestä toiseen, se auttaa sinua irrottamaan otteesi siitä "oikeudesta", kun meidät on opetettu ajattelemaan, mitä meillä pitäisi olla elämässämme ja mitä pitäisi tapahtua. Elämä on riskibisnestä - paremman termin puutteessa. Joitakin teitä saattaa ärsyttää, että sanoin näin. Koska ymmärrän teidän uskovan, että voimme ohjata elämämme energiaa - ja allekirjoitan senkin. Mutta tuossa suunnassa elämässämme on myös sattumanvaraisuutta ja henkistä symmetriaa, mikä ylittää kovasti kaikki ihmisegon halut tai uskon siitä, mitä voit tai mitä et voi tehdä.

Viimeisenä asiana teille, jotka sanotte: "No, elämän henkinen ajatus kuulostaa oikein hyvältä, mutta eikö se ole itsekästä aikana, jolloin on tätä myllerrystä täällä ja meidän täytyy lopettaa tämä ja maailma on tuomittu jne." - nuo asiat joita nyt näette maailmassa, ovat jatkuneet vuosia ja vuosia ja vuosia ja vuosia. Erona on, että olemme nyt jaksossa, missä ne tulevat valoon.

Tätä siis tarkoitan sanoessani, että silloin kun näet jotain, mistä et pidä, niin jos se aktivoi sinua, hienoa, ole aktivisti tässä, mutta ymmärrä samaan aikaan, että emme voi kontrolloida sitä eikä meidän tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä. Mikään näistä matalammista energioista joita käytetään olemuksessasi muutosäänenä (viha, epätoivo, turhautuminen), eivät auta sinua käymään hyvää taistelua. Tämä on teille, jotka olette ns. vapaustaistelijoita asioissa, joita tapahtuu ekologisesti maailmanlaajuisesti.

Mutta toinen asia mikä on totta, on energia. Aivan samalla tavalla kuin minulle olisi vaikeaa olla tuntematta 10 kaoottista ja vihaista ihmistä kameran takana yrittäessäni tunnustella tilannetta, jotta voin kommunikoida kanssanne, sama tilanne on elämässä. Tässä kohtaa rajoistasi tulee tärkeitä.

Voit luoda paljon positiivista energiaa. Ja positiivinen energia vahvistaa pimeämpiä ja tiheämpiä energioita ja saa ne nousemaan. Tästä syystä jotkut ihmiset vastustavat sinua, jos olet heille liikaa. Jos sydämesi on liikaa auki heidän kanssaan, ei ole sinun tehtäväsi suuttua heille rehellisyydestä. He sanovat sinulle (toiminnallaan): "En pysty menemään sinne nyt. Minulla ei ole elämässäni sellaista tukijärjestelmää, että lähdettyäni luotasi voin jatkaa integroitumista tähän sydämen avautumiseen. Niinpä sulkeudun ja teen tätä vain vähän." Luota siihen ja luota, että he tietävät rajansa tällä hetkellä.

Meillä kaikilla on täällä omat kokemuksemme, mutta Z:t puhuvat aina oman evoluutiospiraalimme kehittämisestä. Kun hankkiudut eroon siitä tiheydestä ja tuomitsemisesta, mitä itselläsi henkilökohtaisesti on, pitämällä kehosi mahdollisimman harmoniassa - miten tahansa se toimiikin sinulla - ja puhdistamalla vanhat tunne-/mentaalikysymykset, jotka edelleen vainoavat sinua, löystyt ja avaudut. Myös kouluttamalla itsesi olemaan kiinnittämättä huomiota mieleen ja näkemään sen rajoittuneet ajatukset, annat sen alkaa höllentää otettaan siihen, mikä on tulevaisuuden suuntasi. Tuossa kohtaa alat elää tässä energiakenttäsi ja evoluutiospiraalisi osassa. Et ole enää kuin päätön kana, mikä seuraa mielen oikkuja.

Vie aikaa päästä tuohon tilaan, koska se voi tuntua ensin eristävältä, erityisesti jos toisia ei ole kanssasi siinä. Mutta tämän vuoksi on hyvin tärkeää valita, mihin olet menossa. Ja tarkistaa se itseltäsi joka hetki - miltä minusta tuntuu? Kuka olen nyt?

Siis esimerkiksi oma haasteeni tämän ennusteen toimittamisessa teille olisi, että jos tarkistaisin itseltäni ja kehoni tuntuisi kamalalta, minun pitäisi luultavasti lähteä pois kameran edestä ja sanoa, etten tee näitä enää. Tämä ei tunnu todelta minulle tällä hetkellä, mutta jos se tuntuisi, sitä minun on seurattava ja siihen luotettava, tietämättä mitä tulevaisuus pitää sisällään.

Silloin kun voit antautua näin paljon sille, mitä tapahtuu, niin ainoastaan oma elämänkokemisvoimasi ei ala tulla esiin, vaan tämä energiajärjestelmä mikä on luonnostaan älykäs ja paljon älykkäämpi kuin mieli, siirtää meidät energiamme jakamispaikkaan - antamaan ja vaihtamaan energiaamme paikkoihin, missä meidän on tarkoitus tehdä sitä - ja tämä sitten kohottaa maailmaa ja nostaa planeetan värähtelyä.

Se ei ole aina helppoa ja on päiviä, jolloin et tunne oloasi kovin kohonneeksi. Mutta se on aidoin ja mahdollisin korkeus, minkä voit saavuttaa silloin.

Siis syynä paljon hajoamiseen ulkopuolella on saada sinun harmoniaan sisäisen kanssa. Mutta monet teistä huomaavat, että sitten kun olette harmoniassa sisäisen kanssa, ulkoinen virtaa.

Tässä kaikki tältä kuulta. Pidän elokuussa taukoa ennusteista ja muutamista muista asioista ja annan itselleni lepoaikaa ja myös matkustelen.

Tämä on siis viimeinen ennuste ennen syyskuuta.

Jos haluat jatkaa opetuksissani mukana, olemme juuri lanseeranneet Portaalin, mikä on todella fantastinen online-jäsenryhmä. Se sisältää foorumin, kuukausittaisen tallennuksen minulta - tässä kuussa se on "Dreams and You" - ja myös videon ja audion asiantuntijoilta, kuten tässä kuussa Tom Lescher, YouTube-astrologi ja Wendy Kennedy, kanava. He ovat antaneet tuon sisällön yksinomaan Portaalin jäsenille. Ja lopuksi kysymys- ja vastausosion minun kanssani, minkä tein ensimmäisen kerran viime kuussa. Vastaan noin puolitoista tuntia online-kysymyksiinne ja vastaan myös noin 45 minuuttia kysymyksiinne Z-ryhmän kera - se oli fantastista.

Jos siis haluat liittyä Portaaliin, löydät kaikki yksityiskohdat täältä ( www.leeharrisenergy.com/portal.html) - ja siellä olen elokuussa, jos haluat olla yhteydessä minuun ja energiatyöhöni ja jos en näe sinua syyskuussa.

Tulen Englantiin parin viikon kuluttua. Tuskin maltan odottaa noita tapahtumia, joten toivon näkeväni joitain teistä siellä. Ja tietysti Facebook-sivulla on päivittäisiä sitaatteja, jotta voit inspiroitua päivittäin. Etsi vain nimelläni "Lee Harris".

Paljon rakkautta kaikille. Upeaa kesää.

Pitäkää huolta itsestänne.

Lee
x

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

3.9.2013 SYYSKUUN ENERGIAENNUSTE: RAUHANPYRAMIDIT

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 14.02.2014 11:12

SYYSKUUN ENERGIAENNUSTE: RAUHANPYRAMIDIT

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
3.9.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(Editoiden puhtaaksikirjoitettu Leen videoviestistä)

Hei ja tervetuloa syyskuun energiaennusteeseen.

Siitä on kaksi kuukautta, kun tein ennusteen, ja totta puhuen en muista, miten tehdään näitä ennusteita! Ei huolta, pääsen kyllä siihen, mutta kerron tämän, koska luulen sen olevan yleinen teema monille tällä hetkellä jonkin sellaisen osalta, mitä he eivät ole tehneet pariin kuukauteen tai pariin päivään. Monilla ihmisillä muistot ja palaaminen takaisin siihen, missä oli, tuntuvat kaukaisemmilta kuin koskaan ennen, koska asiat viilettävät eteenpäin kovaa vauhtia - sekä henkilökohtaisesti että kollektiivisesti.

Tänään meillä on tämä upea järvi taustallani, koska tarvitsemme vesienergiaa tällä hetkellä. Planeetalla ja kollektiivissa on hyvin tulista. Energiat ovat voimakkaita ja tuli on elementtinä. Näyttää siltä, että 60% ajasta energiat ovat voimakkaita ja työntävät eteenpäin ja sitten ne vetäytyvät 40% ajasta.

Niinpä monet teistä huomaavat maailman olevan vähän kaoottinen tällä hetkellä (ymmärrettävästi). Tämä on erityisen totta ottaen huomioon nyt sen, mitä tutkimme maailman tasolla: konflikti, sota, valta, yhteiskunta, yhteiskunnallinen johtajuus ja auktoriteetti.

Kaikki nämä teemat tulevat esiin maailmanlaajuisesti. Aina kun jotain tapahtuu maailman tasolla, se vaikuttaa kaikkiin myös henkilökohtaisesti, joten nämä teemat voidaan tulkita myös henkilökohtaiseksi. Ne viedään makrotasolta mikrotasolle.

Kommentteja joita kuulen ihmisiltä, ja kokemukset joita ihmisillä näyttää olevan, ovat hämmennys, halu muuttaa täysin se, miten he elävät elämäänsä, ja päästää irti kaikista kahleista/rajoituksista, joita he tuntevat. Halu tehdä jotain hyvin erilaista, velttouden tunne, tavallista vähemmän energiaa tehdä "elämän juttuja" - erityisesti maadoittuneita asioita. Monilla ihmisillä on enemmän vaikeuksia tehdä maadoittunutta ja yksityiskohtaista työtä kuin energeettisempää, luovempaa ja laajentavaa työtä.

Jos katsotaan, mitä maailmassa tapahtuu, hyvin vanhat valtarakenteet ovat tällä hetkellä väkivaltaisia ja muut maat kyseenalaistavat sen. Sitten voidaan tarkastella myös, mitä hallitusmielipiteissä tapahtuu - mikä on väkivaltaa toiselle maalle ja mikä on hyödyllistä. Tätä argumentointia käydään nyt. Ja näin on kysyttävä itseltään, mitkä ovat motiivit, silloin kun joku tulee auktoriteetiksi toiselle olennolle tai maalle. Ovatko motiivit täysin puhtaat ja siinä autetaan kohottamaan asioita ja kohoamista myös tapahtuu?

On siis monia kysymyksiä. Ja jos 10 ihmistä istuisi päivällispöydässä nyt, olisi 10 erilaista mielipidettä siitä, mitä maailmassa tapahtuu ja mitä pitäisi tapahtua. Siksi mieli osoittautuu konstikkaaksi paikaksi, silloin kun nyt ollaan kontaktissa toisiin - ja myös itseensä. Jos olet yksin ja pohdit asioita, niissä ei ole mielen kannalta paljon tolkkua.

Olen sanonut muutaman kuukauden, että asioissa ei ole paljon tolkkua enää, jos yrität selvittää niitä liian ankarasti tai huomaat kiertäväsi kehää. Tämä johtuu tunnetuskasta tai rajoittamisesta, mitä on noiden jatkuvasti kiertävien ajatusten alla. Siihen saakka kunnes käsittelet sen, ajatukset vain jatkavat loputonta kehän kiertämistä.

Olen käyttänyt aiemmin vertauskuvana viinipulloa. Jos ajatellaan viinipulloa, pullonkaula korkin kohdalta on suhteelliselta kooltaan kuin mieli. Keho on leveämpi ja paljon pidempi.

On siis tämä uskomaton olento, joka olet ja jolla on kaikki nämä tunteet, joita olet kantanut elämäsi läpi, olet kehittänyt ja muuttanut elämääsi ja sitten kun siihen lisätään, että sinuun vaikuttavat päivittäin kaikki ympärilläsi - se energiameri, minkä luomme yhteiskuntana. Kun tähän lisätään vielä maasta tuleva energiameri, nähdään, miten olemme kaikki jatkuvassa energiayhteydessä.

Siis kaaos puhuu kovimmalla äänellä tällä hetkellä. Se merkitsee, että huomaat luoksesi tulevan ihmisiä, jotka ovat vähän päättömämpiä, ja se on ok. Sinun ei tarvitse suuttua heille, sinun täytyy vain tietää, miten käsitellä sen itse.

Esimerkiksi jos tulisin luoksesi ja puskisin sinua tekemään jotain sanoen (hyppien kameran edessä): "Sinun on tultava tekemään tämä projekti kanssani ensi viikolla ja meidän on tehtävä se nyt, meidän on tehtävä se nyt!!!"

Juuri havainnollistamassani tilanteessa on kaksi asiaa - sanani ja energiani. Sanani ovat hyvin yksinkertaiset, koska ne voisivat tulla myös näin (rennosti): "Niin, sinun on tultava tekemään tämä projekti kanssani. Meidän on tehtävä se nyt."

Tämä toinen vaihtoehto antaa paljon tilaa harkita ja mietit: "Hmm, haluanko tehdä tuon projektin nyt?"

Ensimmäinen versio on monille teistä kiihkeä ja saa vetäytymään sisäänpäin tai saa pois keskuksestaan.

Jos joku siis tulee luoksesi näin (iso energia kameralle) "Aaah!!", voit joko vetäytyä (astuen taaksepäin) "Huh!" tai alkaa mennä hänen mukanaan ja johtamanaan tai jossain kohtaa kyseenalaistaa toimesi: "Miksi sanon tekeväni tämän?"

Katso siis todella sitä, miten ihmiset tulevat luoksesi tällä hetkellä, koska ollessaan hämmentyneitä tai epätoivoisia monet ihmiset juoksuttavat paljon energiaa ulos kehostaan, jos he eivät ole keksineet, miten ratkaista sen tai tuntea sen kehossaan. Ja tämä on ymmärrettävää, koska mekin käymme sen läpi itsessämme, omilla tavoillamme eri aikoina.

Niinpä te herkät jotka olette ehkä erakoituneet tällä hetkellä, huomaatte, että ympäröivän energiatasapainon ja sen silmällä pitäminen, miten olette vuorovaikutuksessa niiden kanssa tai reagoitte niihin, on erittäin tärkeää.

Viedäänpä tämä hetkeksi henkilökohtaiselta tasolta makrotasolle.

Meillä on ihmisinä todella tilaisuus tarkastella konfliktia, sotaa ja valtaa tällä hetkellä. Ja tämä keskustelu raivoaa ympäri maailmaa ja oikeutetusti niin, mutta on mielenkiintoista, että keskustelu on erilaista, kuin meillä on koskaan ennen ollut, ja vaikutamme siihen joka hetki. Tätä ei pidä aliarvioida.

Niinpä pyydän sinua tulemaan "energeettiseksi" hetkeksi kanssani ja luomaan tarkoituksellisen energian. Jos sinusta tuntuu, että teet tämän, ota vain hetki ja sano ääneen tai itseksesi:

"Aion rauhaa, sujuvuutta ja helppoutta maan päälle tällä hetkellä."

"Aion rauhaa, sujuvuutta ja helppoutta maan päälle tällä hetkellä."

Kun teemme tämän, sillä on vaikutusta. Se vaikuttaa maahan ja planeettaan, koska ilmaiset tuon aikomuksen ja se huokuu sinusta. Sillä on vaikutusta siihen, mitä teet ja mitä tapahtuu.

On todella muutosaika.

Rakastamme puhua muutoksesta. Sanomme: "Voi kyllä, muutos olisi mukavaa." Ja pidämme suunnittelusta ja joskus myös teemme luettelon. Mutta menemmekö todellisuudessa tuohon muutokseen?

Olen puhunut viime kuukausien energiaennusteissa läheisyyden, yhteyden lisääntymisestä maailmassamme. Ja kun nämä rakenteet ja muodot muuttuvat, joissa meitä on pidetty - suhteet, työpaikat, ajatuksemme avioliitosta, ystävyydestä ja siitä, kuka luulimme olevamme - tämäkin sallii olla enemmän läsnä ja intiimimpi elämässään.

Ja kun ihmiset tekevät tätä, paljon asioita voi tietysti liikkua läpi - syyllisyys, häpeä ja pelko toisten ihmisen loukkaamisesta, kun laitat itsesi tilanteeseen, mikä tuntuu sinusta paremmalle suuremman osan ajasta kuin ennen. Joskus voi tulla tunne: "Tuotan tälle tai tuolle ihmiselle pettymyksen." Väittäisin, että tuotat ihmisille pettymyksen olemalla heidän kanssaan olematta täysin läsnä. Ja tämä tulee sellaiselta, joka voi mainita monia esimerkkejä siitä, mitä olen tehnyt ennen ihmisten kanssa. En siis tuomitse sinua enkä tuomitse minua enkä tuomitse ketään meistä. Sanon vain, että ihmisten uusi toimintamalli on se, miten haluamme elää aidommalla ja yhdistyneemmällä tavalla.

Tämä on todella kriittistä aikaa maapallon historiassa siinä mielessä, miten siirrymme ja siirrymmekö kansana tähän uuteen maailmaan.

Kaksi asiaa tulee mieleeni henkilökohtaisesti: henkilökohtainen vastuu maailman tilanteesta ja miten paljon aikaani panostan siihen, ja sitten myös yritän muistaa, että olemme vain ihmisiä, jotka ovat saapuneet tänne saamaan kokemuksia - emmekä tiedä koskaan, mitä huomenna tulee, joten kannattaa elää tänään parhaan kykynsä mukaan.

Koska mitä enemmän voit elää tuota energiaa ja huokua sitä maailmaan, sitä enemmän tunnet olevasi keskuksessasi ja sitä enemmän pystyt virtaamaan elämän läpi ja vaikuttamaan. Kaikki tulee hyvin luonnostaan sisältäsi, pakottamatta mitään, taistelematta mitään vastaan.

Tällä hetkellä on paljon taistelua. Niinpä jotkut teistä käyttävät tämän ajan ja sen energiat ratkaistakseen entisiä konfliktienergioita itsessänne. Kadutte ehkä entisiä konfliktejanne. Ehkä lähestytte jotain ihmistä, jolle ette ole puhuneet vuosiin, tehdäksenne rauhan. Konflikti on mikroskoopin alla. Jos et käsittele sitä ulkoisessa maailmassa ja olet täysin yksin, niin tiedosta, että prosessoit silti tuota energiaa, kun se on polttopisteessä ympäri maailma.

Ja jos käyt läpi paljon konfliktia itsessäsi, keskity asioihin, jotka tuovat sinulla rauhaa ja laajentumista. Tätä asiaa ei voi välttää. Se voi kohottaa kaikkia kokemuksiasi.

On myös tärkeää muistaa, että jos tunnet olevasi jumissa ja mielesi kiertää kehää, silloin kun et ole toisten joukossa (kun olet eristynyt), et juoksuta energiaa aivan samalla tavalla kuin ihmisten joukossa. Tämä voi olla mahtavaa itsesi saattamiseksi takaisin keskukseen ja tasapainoon, mutta jos olet herkkä ja tunnet maailman energeettisesti (ja sen vuoksi olet vetäytynyt), älä unohda, että tämä "kama" tulee seinien läpi, sitä tulee maasta. Meillä on uskomus, että sulkeutuessamme omaan huoneeseemme, sulkeudumme muulta planeetalta - eikä näin tietenkään ole. Olemme maassa, seinät ja kaikki niiden ulkopuolella ympärillämme.

Tee siis rauha itsesi kanssa tässä kuussa.

Etsi itsestäsi ne alueet, joiden kanssa et ole rauhassa. Mitä tahansa se onkin, missä et ole tehnyt haluamiasi muutoksia tai missä tuomitset itsesi, tee rauha noiden alueiden kanssa ja katso, mitä voit tehdä muutoksen aikaansaamiseksi.

Lopuksi, aina kun kuolema tai tuhoutuminen uhkaa tai niitä on voimakkaasti ympärillä (kuten planeetallamme nyt), on vastapainona valtavasti elämän ja syntymän energiaa. Tämä on elämänpyörä ja näin homma toimii.

Niinpä monet teistä tuntevat luovuuden ja intohimon syöksyvän tavalla, mitä ette ole ehkä tunteneet vähään aikaan, ja myös vetäytymällä pois ulkoisesta kaaoksesta löydät tilan olla luovasti tuottava. Sillä ei ole merkitystä, mitä tuo luominen on - jotain ympäristön auttamiseksi, perheesi tai ihmisten auttaminen kasvamaan. Jos tuot elämää itseesi ja toisiin kehosi kautta, tuot elämää planeetalle nyt, mikä auttaa kaiken tasapainottamisessa.

Paljon rakkautta kaikille. Toivottavasti teillä on upea kuukausi. Palaan taas lokakuun ennusteen kera.

Ja teille jotka haluatte pysyä enemmän ajan tasalla siinä, mitä teen, The Portal on jäsenkerho, minkä lanseerasimme muutama kuukausi sitten. Se on ollut fantastinen kokemus minulle, tiimille ja myös ihmisille, joita siellä on.

Pidän joka kuukausi myös "Kysymyksiä ja vastauksia" -lähetyksen, missä vastaan suorana esitettäviin kysymyksiin. Lisäksi jäsenet eivät saa ainoastaan viimeisintä tallennustani - tässä kuussa "Intuitio ja sinä", minkä tein heinäkuussa Englannissa ja Manchesterissa - vaan myös muiden asiantuntijoiden töitä ja foorumin, jolla puhua ja jakaa ajatuksiaan ja kokemuksiaan.

Toivon näkeväni joitain teistä siellä ja muuten nähdään taas kaikki lokakuussa.

Paljon rakkautta, heippa.

Lee x

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

3.10.2013 LOKAKUUN ENERGIAENNUSTE: MONINAISUUS - ENSIKÄDEN T

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 14.02.2014 11:13

LOKAKUUN ENERGIAENNUSTE: MONINAISUUS - ENSIKÄDEN TIETOA

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
3.10.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(Editoiden puhtaaksikirjoitettu Leen videoviestistä)

Hei ja tervetuloa lokakuun energiaennusteeseen - "Moninaisuus - ensikäden tietoa".

Voitte nähdä takanani kiviä ja savea maanvyörymästä, mikä tapahtui täällä Coloradossa syyskuun hyökytulvissa.

Syyskuun energianennusteen alussa mainitsin - kuten muutama teistä sähköposteissaan korosti - että tarvitsimme vesienergiaa syyskuussa rauhoittamaan tulta.

Vaikkei tämä ollut silloin aivan mielessäni oman asuinpaikkani osalta, sitä me todella koimme. Ja noin kolme, neljä vuorokautta olimme hätätilassa täällä Coloradossa ja Boulderissa. Tuntemiamme ihmisiä evakuoitiin ja jotkut ihmiset menettivät kotinsa. Oli pieni määrä kuolemia ja suurempi määrä vammoja.

Se oli hyvin mielenkiintoinen kokemus siinä mielessä, että näki, miten upeasti kaikki tulivat tukemaan ja sopeutuivat hyvin nopeasti siihen, mitä tarvitaan hätätilassa, ja yhteisö liittyy yhteen. Mutta näki ja tunsi myös luonnon voiman, silloin kun se toimii. Näki veden syöksyvän nopeasti alas mäkeä ja seisoi sitä lähellä oivaltaen, että jos olisit tuossa vedessä kaikkien kivien joukossa, olisit mennyttä - tuosta vaan. Se oli hyvin nöyräksi tekevää ja myös hyvin todellista.

Ja minulle kokemuksemme tuntuu vertauskuvalliselta siihen liittyen, mitä käymme nyt läpi maailmana. Katsot minne tahansa, on uusi haaste läpikäytävänä ja on monia kontrasteja tuolle haasteelle, kuten kaikessa elämässä.

Te jotka olette ehkä nähneet Coloradon tulvia median kautta, olette nähneet vain pahimmat kuvat, teille on näytetty vain äärimmäistilanteet. Ironista täällä oli, että koska Boulderin alue on hyvin mäkistä, se vaihteli kovasti, vaikutettiinko tiettyyn katuun vai ei. Niinpä yksi katu oli ok ja seuraava tuhottu. Tämä "moninaisuuden ensikäden tieto" on suurelta osin uusi normaali maaplaneetalla 2013 ja sen yli.

Tiedämme siis kaikki kaaoksesta, mitä koemme planeettana - uusi kaaostaso kaikkialla ympärillämme ja myös sisäisesti uusi vauhti, millä voit käydä läpi omia tunteitasi tai ajatuksiasi.

Kaaosenergia jatkuu. En näe mitään merkkiä sen hellittämisestä pariin seuraavaan vuoteen, kun teemme maailmassamme kaikkia näitä siirtymiä ja käymme väittelyjä siitä, mitä tarvitaan tulevaisuudessa ympäristön kannalta, hallinnollisesti ja monilla alueilla.

Mutta kaaosenergian käsittelemiseksi hetken - yksi juttu minkä monet teistä huomaavat, jos todella teette sisäistä työtänne tällä hetkellä ja pysytte keskuksessanne, niin on täysin uudella tasolla uskomattomia tilaisuuksia kasvuun, yhdistymiseen ja ihmiskokemisen voimaan.

Kävelen tällä kukkulalla, jolla nyt seison, viisi, kuusi kertaa viikossa ja on mielenkiintoista kokea, että kun kuljen täällä nyt, niissä paikoissa joissa juokseva vesi on riisunut maamassan, maapallon energia on hyvin kouriintuntuvaa.

Olen puhunut viime kuukausina monta kertaa maan energian voimasta. Mutta siellä missä maaperäkerros on riisuttu juoksevissa vesissä, täysin uusi energiapyörre on paljastunut ja luotu maahan. Ja seisoessa näiden maanvyörymien ja niiden paljastaman maan vieressä, energia on hyvin elävää ja kouriintuntuvaa.

Tämän tulvan varjopuoli on menetys, tuhoutuminen ja kaikki, mitä ihmisten täytyy korjata. Mutta maan muuttaessa muotoaan paljastuu täysin uusi alue, mihin päästään leikkimään.

Tästä kuukaudesta tulee mielenkiintoinen. Kun virtyin tänä aamuna pyytämään korkeampaa tietoa siitä, missä olemme maailmana tässä tulevassa kuussa, selitettiin, että muutaman viime kuukauden on ollut supistumista maailmassa - vaikka on ollut paljon energiaa ja tietyt ihmiset ovat tunteneet kohotusta tai asioiden menevän mukavasti itsellään henkilökohtaisesti. On ollut ongelmia ja energeettistä tiukkuutta.

Lokakuussa, varmaankin noin 7. päivästä eteenpäin, tapahtuu energiakohotus. Ja tunnemme "korkeuksien" olevan paljon enemmän ulottuvillamme lokakuussa ja paljon enemmän tilaa avautumiselle, yhdistymiselle, virtaamiselle ja yhteistyölle.

Ja tämä muuttuu taas marraskuussa.

Mutta se merkitsee, että kun lokakuussa on tämä energian avautuminen, monien jotka ovat tunteneet olevansa vähän alakuloisia tai tukahdutettuja, pitäisi pystyä siirtymään eteenpäin. Ja teidän joilla on mennyt hyvin, pitäisi jatkaa yhteyksien muodostamista ja uusien asioiden rakentamista ihmisen kanssa, joiden kanssa halusitte saada rikkaan suhteen tai yhteistyösuhteen, mikä parantaa teidän maailmaanne ja ympärillänne olevien maailmaa.

Puhutaanpa kaaoksen käsittelemisestä hetki. Elämme fyysisesti tässä ihmiskehossa, mutta energiakenttämme ulottuu kaikkialle kehomme ympärille.

Otetaanpa esimerkiksi, että tällä hetkellä energiakenttäni ulottuu tänne (Lee levittää käsivarret näyttämään aluetta ympärillään).

Jos kohtaisin nyt jonkun, joka tuntee olevansa melkoisessa kaaoksessa elämässään - mikä voi tapahtua kenelle tahansa meistä olosuhteista riippuen - mutta sanotaan, että tällä ihmisellä on vaikeaa ja kaoottista ja hän tulee energiavaikutuspiiriini ja sanoo tavallaan "aah!". Puhun hänen kanssaan muutaman minuutin ja lähden pois. Vaikka pystyisinkin olemaan keskuksessani ja hillitty puhuessani hänen kanssaan, vähän hänen kaaostaan limittyisi energiakenttäni reunan kanssa.

Niinpä lähtiessäni pois, tämä pieni kaaostasku jää energiakenttäni reunaan ja se roikkuu siinä kulkiessani. Tässä kohtaa on todella tärkeää suuri huolellisuus ja herkkyys toisten energialle ja sille, miten se vaikuttaa sinuun.

Nauhoitin ja julkaisin juuri tämän kuukauden audio-oppaan "Rajat". Ja siinä yksi selittämistäni teemoista oli, että olemme vähän sekoittaneet rajat sellaisiksi, joita käytämme työntämään toisia pois tai pitämään toiset loitolla, eikä oikeasti siitä ole kyse. Siinä on kyse oman keskuksemme pitämisestä ja oman energiatilamme ottamisesta. Koska hyvin usein ihmiset kunnioittavat kaoottista ihmistä ja vetäytyvät sanoen: "Oho, tuo ihminen on kaoottinen. Minä supistun, vetäydyn taaksepäin."

Mutta kuvittele, että jos kaoottisen ihmisen edessä ottaisit oman tilasi ja pitäisit sen ja pitäisit rakkauden tai myötätunnon tai vahvuuden tilaa hänelle. Se antaa hänelle erilaisen energian alkemisoitavaksi.

Hyvin monet teistä jotka ovat herkkiä, sanovat: "Se on liikaa minulle. Jos henkilö on kaoottinen, en pysty käsittelemään häntä tänään." Tämä on ok, mutta jos et pysty ottamaan omaa energiatilaasi, varmista, että sitten kun lähdet tämän kaoottisen ihmisen luota tai vähän konstikkaasta tilanteesta, mitä käyt läpi, niin käytät sanojasi tai fokustasi vaatimaan oman energiasi takaisin itsellesi. Jos supistuit hänen läsnäollessaan, tarvitaan hyvin todennäköisesti vapautumista hänen energiastaan.

Tällä hetkellä on hyvin tärkeää, että uudistat itsesi niin usein, kuin voit, ja vapautat toisten energian, koska se on tavallista raskaampaa toisinaan (osittain koska sinun on helpompi tuntea oma keveytesi).

Siis sanellaksesi nopeasti vapautuksen ja uudistumisen sanot esimerkiksi yksinkertaisesti:

"Vapautan sen, mikä ei ole minun."

"Vapautan sen, mikä ei ole minun."

Ehkä olet myös vähän yksityiskohtaisempi:

"Vapautan energiakentästäni kaiken, mistä minun ei tarvitse pitää kiinni."

Yksinkertaisia sanoja, mutta hyvin tehokkaita antamaan sinulle tilaisuuden jatkaa irtipäästämistä, irtipäästämistä, irtipäästämistä.

Älä unohda, että voit tehdä koska tahnansa omat affirmaatiosi omilla sanoillasi ja vaikutus on erittäin voimakas omaan olotilaasi ja sitten vuorostaan kaikkeen ympärilläsi.

On tärkeämpää kuin koskaan tehdä tällaista vapautusta nopeammin kuin ennen, koska ihmisille tulee tunteita ja ongelmia nopeammin kuin ennen. Voit käydä läpi yhdeksän eri olotilaa muutamassa tunnissa tällä hetkellä entiseen verrattuna.

Toisena asiana huomaat - ja olen käsitellyt tätä kuukausien saatossa - että näet enemmän sydämen avautumista useammissa ihmisissä kuin koskaan ennen. Ja tätä ilmenee eri tavoin, mutta sen pitäisi antaa sinulle pehmeämpiä hetkiä elämässäsi niiden ihmisen kanssa, jotka tavallisesti ovat särmikkäitä, ja kenties olet tottunut heihin ainoastaan särmikkäinä.

Mutta älä unohda antaa ihmisten tulla pois laatikoista, joihin olet ehkä laittanut heidät ennen. Ja kenties hyvästä syystä - kenties tämä ihminen oli ennen jatkuvasti vaikea lähellään oleville. Mutta muista, että muutumme kaikki hyvin nopeasti, joten tämä vaikea ihminen saattaa myös muuttua hyvin nopeasti. Jos epäilet, tutki ja katso, mutta ole valmis nopeisiin avautumiseen ja transformaatioon toisissa. Meihin kaikkiin vaikuttavat nämä energiakutsut nopeaan muutokseen.

Niiden on erityisen tärkeää muistaa tämä, joilla on vaikeita tai raskaampia perhe/ryhmädynamiikkoja joka päivä. Ottakaa enemmän oma tilanne ja katsokaa, mitä muutoksia tapahtuu tehdessänne niin.

On erittäin helppoa osoittaa sormella jonkun toisen käyttäytymistä tai olla tyytymätön hänen tapaansa käyttäytyä ottamatta huomioon, millainen minä olen tälle ihmiselle. Millainen minä olen tälle ihmiselle ja miten vaikutan hänen käyttäytymiseensä? Miten minä voin muuttua, miten minä voin olla erilainen?

Herkät ja empaattiset ihmiset ovat usein ottaneet huoneessa mahdollisen vähän tilaa itselleen ja tiedostaneet kaiken, mitä muut tuntevat. He ovat olleet usein kovasti tarkkailijaroolissa taustalla ja antaneet kaikkien muiden ottaa tilaa.

Millaista olisi, jos olisit valmis olemaan täällä ja ottamaan tilaa?

Se on erittäin tärkeää. Se ei ole tilan ottamista keneltäkään toiselta. Kyse on vain sinun olemisestasi hyvin paljon täällä.

Mitä tahansa teetkin tässä kuussa - teet enemmän työtä ympäristön puolesta ja otat tilasi tällä tavalla tai näyt enemmän ystävälle tai laitat rajat jollekin, jolle sinun on laitettava raja - niin ota oma tilasi.

Kun seisoin syöksyvän kivisen veden äärellä ja olin vain metrin päässä siitä, tiesin, että vain muutama askel siihen suuntaan ja olisin tuossa virrassa - ja pam, se oli siinä, olet poissa. On upeaa olla niin lähellä totuutta siitä, miten nopeasti tämä voi loppua.

Ja niinpä tämä on maan päällä ihmisille aikaa toimia ja olla. Ja meillä on paljon kiirettä. Mutta miksi et näy tuossa kiireessä ja ole oma itsesi niin paljon, kuin pystyt olemaan. Ja elä niin paljon, kuin pystyt elämään.

Toivon, että teillä kaikilla on hyvä kuukausi.

Jos joku teistä on Euroopassa, pidän tilaisuuksia Sloveniassa ja Berlinissä lokakuussa. Luulen päivien olevan 13. ja 19. Laitan ne videon loppuun.

Ja teille jotka olette Portaalin jäseniä, nähdään suorassa "kysymyksiä ja vastauksia" -tilaisuudessa parin viikon päästä.

Rajat -audio-opas jonka mainitsin, on kaupassa tai ilmainen Portaalin jäsenille tämän kuun puoleen väliin saakka.

Paljon rakkautta kaikille.

Pitäkää itsestänne huolta, pitäkää toisistanne huolta ja nähdään ensi kuussa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

5.11.2013 MARRASKUUN ENERGIAENNUSTE: FEMINIINISYYS KYLLÄSTÄÄ

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 14.02.2014 11:14

MARRASKUUN ENERGIAENNUSTE: FEMINIINISYYS KYLLÄSTÄÄ MASKULIINISUUTTA

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
5.11.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(Editoiden puhtaaksikirjoitettu Leen videoviestistä)

Aika on hullua. En voi uskoa, että 11 kuukautta sitten seisoin tässä tekemässä joulukuun ennustetta. Se oli otollinen ennuste, koska oli joulukuu 2012 ja ihmiset olivat jakautuneet siinä, loppuisiko maailma vai laskeutuisiko avaruusaluksia vai muuttuisiko jokin massiivisesti.

Kuten minä ja monet muut ihmiset sanoivat tuolloin, meillä on ollut tuhansia vuosia tieto, että se olisi merkkipaalu ja merkitsisi tietoisuusmuutosta. Ja aivan kuten useimmilla ihmisillä energiakeho (ja tunteet ja ajatukset) voi muuttua nopeammin kuin fyysinen keho, sama pätee tietoisuusmuutokseen - sen maadoittaminen vie aikaa.

Monet ihmiset ovat edelleen järkyttyneitä, ettei "avaruusaluksia laskeutunut" tai "meitä ei pelastettu". Monet ihmiset ovat edelleen vähän hämmentyneitä maailmamme rakennemuutoksista. Kyllä, sitä tapahtuu kaikkialla, minne katsot pankkijärjestelmässä, hallituksissa ja kaikissa niissä yhteiskunnan osissa, joiden tiesimme joutuvan tarkasteluun tai kyseenalaistettavaksi. Sen laaja tapahtuminen vie vain pidemmän aikaa, mitä useimmat ihmiset haluaisivat tai odottaisivat. Ja on tärkeää muistaa tämä pysyäkseen omassa keskuksessaan.

Monta vuotta sitten kanavoin, että muutosjakso veisi paljon pidempään, kuin kukaan odottaisi, ja 2013-2020 olisivat ne vuodet, jolloin paljon siitä mitä oli hämmennetty esiin vuoden 2012 paikkeilla, selviäisi ja tapahtuisi.

Tämä on tärkeää muistaa, kun meitä ympäröi tämä kaaos. Muuttuvuus on maailmassa suurta nyt ja tänä aamuna tuli Marcin, videokuvaajan, kanssa esiin myös sana "hauraus/epävakaus".

Näyttää siltä, että monet asiat ovat hauraita tällä hetkellä. On kyse sitten sinusta ja henkilökohtaisesta tunnetilastasi tai asioista, joita yrität toteuttaa ulkoisessa maailmassa. Siinä on suurta epävakautta, toimivatko ne vai eivät. Hyvin monilla ihmisillä on teknisiä ongelmia teknologian kanssa. Ihmiset huomaavat myös ongelmia elämän yleisvirtauksessa.

Ja tämän lahja tietysti on, että opimme tulemaan kärsivällisemmäksi. Opimme, ettei asioiden aina tarvitse mennä niin kuin ennen. Ja tämä pätee meihin sekä yksilöinä että asioissa, joita luomme tai jotka toimivat maailmassa.

Palasin juuri kuukauden matkalta Euroopasta, joka suuntautui enimmäkseen Sloveniaan. Minun oli vaihdettava kaksi kertaa päästäkseni kotiin. Viimeisellä lennolla istuin mitä upeimman naisen rinnalla, joka oli nimeltään Linda. Hän oli 81-vuotias. Minua kiehtoo vanhempi ikä, on aina kiehtonut. Olen aina ollut kiinnostunut vanhemmista ihmisistä ja siitä, miltä tuntuu käydä läpi 80 vuoden muutokset, jos elät niin pitkään. Koska jo 37-vuotiaana minusta tuntuu hyvin erilaiselta kuin 5, 10 ja 15 vuotta sitten.

Minuun kolahti Lindassa hänen kiitollisuutensa. Se loisti hänen silmistään. Keskustelimme ja kysyin häneltä: "Mitä olet kokenut elettyäsi 81 vuotta? Miltä se tuntuu? Millaista se on?"

Ja hän oli hyvin välitön vastauksessaan. Hän sanoi välittömästi: "No, kasvoin pienessä kaupungissa Kansasissa ja se että olen saanut juuri vierailla New Yorkissa lasteni ja lastenlasten luona ja nähdä esityksen Broadwayllä, on minusta hämmästyttävää".

Keskustelimme aviomiehen menettämisestä ja terveysasioista, joita hän kävi läpi, mutta hän ei keskittynyt mihinkään siihen esittäessäni tuon kysymyksen. Tuolla hetkellä hänen silmänsä syttyivät ja hän vain jakoi kiitollisuuttaan ja ihmetystään. Ja hän sytytti minut. Reaktioni oli: "Vau! Haluaisin olla samanlainen hänen iässään tai aiemmin." Minulle Linda oli perimmäinen henkinen totuus - ihminen joka elää kehossa ja kokee hulluja ja moninaisia asioita maaplaneetalla ja ottaa siitä parhaan irti kiitollisuudella. Ja koska hänen energiaansa oli parhaan ottaminen irti, niin kun kuljimme lentokentän läpi ja saatoin hänet paikkaan, mistä hänet vietiin hakemaan laukkujaan, sinun olisi pitänyt nähdä se ihmismäärä, mikä oli kiinnostunut puhumaan hänen kanssaan ja tunsi vetoa hänen lähelleen sen vuoksi, mitä hän pystyi ylläpitämään ja antamaan.

Niinpä kaikessa tässä "työssä", mitä voimme tehdä itsemme kehittämisessä, transformaatiossa ja henkisyydessä, minulle on tavallaan kosminen vitsi, että lopulta tulee kohta, missä meidän ei tarvitse enää tehdä työtä. Ei tarvitse lukea enää yhtään kirjaa, ei tarvitse kuulla uutta filosofiaa henkisyydestä ja sen paikan kaikkia pyrkivät saavuttamaan. Sen paikan missä voit osua suurempaan virtaukseen elämässäsi ja missä se mitä pystyt tekemään ja kokemaan maailmassa, lisääntyy varauksetta. Ja tätä kaikki etsivät. Yhteyden ja virtauksen tunnetta.

Niinpä puhun näissä ennusteissa paljon mielestä, koska se on yksi yhteiskuntamme "sairauksista". Liika-ajattelu ja neuroottiset ajatukset joiden sallitaan tapahtua, koska tunteet ovat epätasapainossa, ovat merkkejä mielen sairaudesta. Olemme unohtaneet, miten yhdistytään siihen, mitä tapahtuu sisällämme, ja tämä rauhoittaisi kehon, aistit ja lopulta mielen.

Jaoin tämän hiljattain eräässä tapahtumassa, mutta jos pystyt tekemään tämän nyt kanssani, se olisi hyvä juttu:

Missä oletkin juuri nyt, nouse seisomaan, jos pystyt. Ja sitten ala nojautua eteenpäin niin pitkälle kuin voit, ennen kuin alat kaatua. Voit pysähtyä ennen kaatumista, mutta jos vain jatkat nojaamista, kunnes menetät tasapainosi, pane merkille tunne kehossasi.

Jos yrittäisit kävellä kadulla tällä tavalla, kaatuisit tai melkein kaatuisit jatkuvasti etkä pääsisi minnekään kovin nopeasti ja se turhauttaisi sinua. Tätä mielesi tekee sinulle koko ajan, kun ajatuksesi kiertävät kehää. Tulet periaatteessa pois kehosi keskipisteestä. Tulet pois tunnekeskuksestasi, onnellisesta tilastasi tai keskittyneestä tilastasi - mitä se onkin sinulle - ja olet alkanut ajatella liikaa, koska jokin on epätasapainossa kehossa. Jos voit muistaa näillä hetkillä tämän fyysisen esimerkin siitä, mitä yrität tehdä, jos annat mielen jatkaa pakoon juoksemista, se auttaa.

Puhun tästä niin paljon, koska useimpien meidän on käytävä läpi omien malliemme uudelleenjohdotusprosessi - poikkeuksena muutamat ihmiset joilla on valaistumiskokemuksia, missä he ovat pompanneet mielen ulkopuolelle, mitä ei tapahdu monille ihmisille maan päällä. Niinpä tuleminen tietoiseksi sen tapahtumisesta on ensimmäinen avain - ja voi mennä kehoon, kuten olen sanonut aiemmin, laittaa kädet keholle, keskittyä, laittaa hyvää musiikkia soimaan, muuttaa jotain ympäristössä energian muuttamiseksi.

Mutta olemme hyvin mieleen perustava yhteiskunta. Niinpä silloin kun ihmiset ovat hyvin älyllisiä tai kovasti mielessään ja heillä mieli kiertää kehää, niin jos joudut heidän lähelleen liian monien kehien kiertäessä, alat tuntea vähän tasapainottomuutta, ellet huomaa, mitä tapahtuu, ja käytä tietoisuuttasi ollaksesi läsnä siinä, mitä tapahtuu.

Niinpä tämä "ylitasapainottaminen" on vain periaate, jonka voit muistaa avuksi, silloin kun tapahtuu liian monia asioita.

Iso asia jonka unohdamme suuren osan ajasta, kun pyrimme saavuttamaan jotain tai johonkin tavoitteeseen, on, että elämä on aalto. Ja paras asia minkä voit tehdä ihmisenä, on oppia uimaan siinä joka päivä ja oppia, miten kroolataan, miten uidaan selkää, miten poljetaan vettä, koska kaikkea sitä saatetaan tarvita riippuen siitä, millainen meri on tiettynä päivänä.

Olen antanut näissä ennusteissa viime kuukausina useita lyhyitä työkaluja, jotka on suunniteltu auttamaan siirtymisessä pois sellaisilta alueilta kuin itsensä rajoittaminen, itsensä epäileminen, ja olen puhunut paljon rajoista ja toisten energioista ja siitä, miten ne vaikuttavat meihin. Jos siis mikään näistä alueista on ajankohtainen teema sinulla, palaa katsomaan muutamaa viime ennustetta, heinäkuusta lokakuuhun.

Tänään kerron enemmän yleisen viestin aikamme energiasta ja siitä, mihin olemme siirtymässä.

Nyt on kaunista haavoittuvuutta, mitä tapahtuu paljon maadoittuneemmalla ja kaavamaisemmalla tavalla kuin ennen.

Monta kuukautta sitten sanoin, että huomaat ihmisten olevan vilpittömämpiä, avoimempia ja halukkaampia yhdistymään. Nyt kun alat tottua näkemään sitä ympärilläsi, siitä tulee enemmän ja enemmän totta. Ja kun tästä alkaa tulla normaalia, se sallii feminiinisyyden saada suuremman otteen olemistavastamme.

Siis feminiininen puolemme on hyväksyvämpi, virtaavampi ja kykenevämpi menemään muutosten mukana kuin maskuliinisuutemme. Ajattele Lindaa 81-v lentokoneessa. Hän oli kovasti feminiinisyydessään. Hän käytti maskuliinisuuttaan ajatellakseen loogisesti tai mitä hän tarvitsi saadakseen matkatavaransa jne., mutta enimmäkseen hän vain virtasi sydän avoimena ja tuo aalto kantoi häntä suuren osan ajasta. Ja se on uutta energiaa, mitä maadoitamme ihmisrotuna maan päälle tällä hetkellä. Ja vie muutaman vuosikymmenen, jotta se todella maadoittuu ihmisiin eikä sitä vastaan reagoida, mutta sitä parhaillaan omaksumme ja siksi tulemme.

Joillakin teistä on kummallisia hetkiä ja reaktioita tähän kokemukseen liittyen. Saatatte fiksoitua täysin sotaan jonkun kanssa omasta mielipiteestänne tai hänen mielipiteestään - ja siinä maskuliinisuus huutaa vähän sanoen: "Mutta sen pitäisi olla näin!" Vanha maskuliininen osasi yrittää sopeutua siihen, ettei ole enää yhtä tapaa, ei pitäisi olla "sitä" tapaa - on aina monia tapoja. Mitä enemmän alat irrottautua siitä, että jonkin on kiinnitetty yhteen suuntaan tai tiettyyn aikatauluun, sitä helpompaa sinulla on. Mitä enemmän haluat taistella vastaan, sitä vaikeampaa on ja prosessoit paljon tunteita taistelun kautta.

Tulevina kuukausina näemme siis tämän feminiinienergia-aallon elävöittävän taas maskuliinisuuden ja tukevan kaikenlaisia projekteja ja humanitaarisia liikkeitä maan päällä. Maailmanlaajuinen keskustelu jatkuu hallituksellisesti, taloudellisesti ja ympäristönsuojelullisesti.

Ja sen lisäksi maan päällä on ulottuvilla todella voimakas "raskausaika". Raskaus on ulottuvilla energeettisesti koko ajan. Luojat tietävät tämän. Erityisesti jos luot jotain joka päivä, tiedät, että olet aamulla raskaana, vauva tulee ulos iltaan mennessä ja sitten aloitat alusta seuraavana päivänä.

Mutta maailmanlaajuisesti nousee uskomaton voima liittyen vilpittömiin, yhteisöpohjaisiin humanitaarisiin projekteihin. Ja nämä asiat voimistuvat ja voimistuvat nyt. 2014 ja 2015 ovat suuria esiinilmestymisvuosia. Ihmiset suunnittelevat ja luovat tällä hetkellä asioita, joista emme edes tiedä ja jotka tulevat maailmaan ensi ja seuraavana vuonna ja ovat todellisia pelin muuttajia tulevaan yhteiskuntaan, tulevaan talouteen ja kaikkeen liittyen.

Uusi haavoittuvuus mihin olemme tottumassa, on siis hyvä asia, koska se ottaa meidät ulos vanhasta maskuliinitoimintamallista ja sallii meidän alkaa elää uudella tavalla.

Tiedosta siis tuo feminiinisyyden ja maskuliinisuuden tanssi sisälläsi. Riiteletkö jonkun kanssa? Salliiko hän joustavuuden? Salliiko hän asioiden vain olla? Sallitko sinä? Ja miten paljon arvostat jokaista hetkeä?

Sanoin viime ennusteessa, että ollessamme täällä Coloradossa syyskuun tulvien aikana koimme todella, miten kuolema ja menetys voivat olla sekunnin päässä koska tahansa. Niinpä kiitollisuus ja arvostus elämää ja sitä kohtaan, mitä sinulla on joka hetki, on tärkeä elämänvoima - valinta mikä on hyvä planeetalle ja sinulle.

Tämä on kaikki tässä kuussa - kiitos kun katselit.

Paljon rakkautta kaikille, nähdään joulukuussa.

Hei, hei.

Lee

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

3.12.2013 JOULUKUUN ENERGIAENNUSTE: IHMISEN JA HENGEN YHDIST

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 14.02.2014 11:15

JOULUKUUN ENERGIAENNUSTE: IHMISEN JA HENGEN YHDISTÄMINEN

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
3.12.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(Editoiden puhtaaksikirjoitettu Leen videoviestistä)

Hei ja tervetuloa joulukuun energiaennusteeseen.

Olisimme nauhoittaneet ulkona tänään, kun olin Marcin kanssa kukkuloilla pitkän aikaa yrittäen löytää suojapaikan raivokkaalta tuulelta, mikä puhaltaa Bouderissa tänään. Meidän oli tultava sisälle näiden seinien sisäpuolelle, jotta voisitte kuulla, mitä sanon. Ja minusta tämä tuntuu erittäin vertauskuvalliselta tämän hetken elämälle. "Harjoituksena" näyttää olevan, että meitä pyydetään päivittäin antautumaan koko ajan - astumaan etäämmälle, suojautumaan kaaokselta ja löytämään sisäisen rauhan.

Maailma kokee kaaosta ja ristiriitaa enemmän kuin koskaan ennen, tietoisuuden kohoamisen ja avautumisen vuoksi. Siis nämä kaksi kulkee käsi kädessä ja useimmilla ihmisillä joiden kanssa puhun tai olen vuorovaikutuksessa - itseni mukaan luettuna - ulkoisessa elämässä niiden asioiden määrä on nousussa, mitkä pyytävät huomiotasi tai tarvitsevat jotain sinulta tai jotka ovat ristiriitaisia.

Niinpä pitääkseen itsensä keskittyneenä ja kyetäkseen antamaan positiivista energiaa niille asioille, joita tulee kohti, on löydettävä oikeasti oma keskuksensa ja muistettava, kuka olet kaiken sen keskellä, mitä tapahtuu maailmamme tarinassa tällä hetkellä. Koska se mihin kiinnität huomiosi ja keskityt ja mitä alat ajatella, voi vaikuttaa kovasti siihen, mitä sinulle seuraavaksi tapahtuu.

Jos siis esimerkiksi luet tietyn uutisen, mikä verhottu pelkoon ja suunniteltu aiheuttamaan pelkoa, voit omaksua sen, ottaa sen kehoosi ja sitten seuraavassa asiassa mihin menet, tuo pelko kulkee kehossasi.

Tästä syystä meille kaikille on tärkeämpää, ettemme enää pysähdy selvittämään vain, miten työskennellään mielen kanssa tai miten kehosta tehdään terveempi. Kyse on nyt koko olemuksen prosessista. Koko aistiolemuksesi - ajatukset, tunteet, energiakenttä, fyysisyys - pyytää, että sitä tarkastellaan, se nähdään, se yhdistetään ja integroidaan kanssasi. Siksi monilla teistä on toistuvia unia menneistä tilanteista, entisistä rakkaista elämässänne, kenties konfliktien ratkaisemista unien tai päiväunien tai näkyjen kautta, koska teitä pyydetään yhdistämään rakkaudella enemmän ja enemmän ja enemmän itsessänne.

Tässä on pari pientä tasapainottumisvinkkiä, jotka luulen antaneeni viime kuukausina, mutta kertaan vielä. Vatsa on kehossa hyvin tärkeä keskus, mikä liittyy turvallisuuteen, ihmissuhteisiin ja lankoihin, jotka kulkevat ihmisten ja ristiriitaenergioiden välillä. Jos siis koet jotain vaikeaa ihmissuhteissa, konfliktin jonkun tai itsesi kanssa tai jos et vain tunne turvaa, niin työskentele vatsasi kanssa. Joka päivä vain muutaman minuutin - ja voit tehdä tämän niin monta kertaa, kuin haluat - laita käsi vatsallesi ja kun hengität sisään ja ulos, keskitä huomiosi käteen ja vatsaan.

Joku teistä voisi sanoa: "No, minulla on kova kiire, päässäni pyörii paljon asioita". No, juuri tästä syystä teemme sen. Sallimme tuon kiihkeän toiminnan keskittyä muualle ja sen aikana hermojärjestelmä alkaa rauhoittua ja voit alkaa mennä keskittyneempään ja suunnatumpaan energiaan kuin tuo pirstoutunut ja kaoottinen energia.

Tästä syystä meditointi toimii hyvin monilla ihmisillä. Kyse ei ole vain siitä sisämaailmoihin pääsemisestä, minkä meditointi antaa. Monilla ihmisillä (jotka eivät koskaan pääse tai eivät ole vielä päässeet tuolle meditoinnin tarjoamalle tasolle), pelkkä istuminen hiljaa paikallaan kehonsa kanssa, ollen läsnä ja päästäen irti kaikesta ulkoisesta joksikin aikaa, on hyvin hyödyllistä tämän sisäisen järjestelmän voimalle ja sille, mitä voi tuoda ulkoiseen maailmaan elämänvoimana. Siis pari harjoitusta: yksi on vatsa ja hengittäminen.

Toinen osa on - ja olen puhunut tästä paljon: älä unohda sanojesi aikomusvoimaa. Siis esimerkiksi käytän usein lausetta: "Palaan omaan energiakenttääni. Palaan omaan energiakenttääni." Ja tämä tapahtuu silloin, kun tunnen liikaa uppoutuneeni toisten ihmisen energiakenttiin tai huomaan olevani vähän epätasapainossa ja oivallan, että olen ollut liian kiireinen. Niinpä sanomalla: "Palaan omaan energiakenttääni", saan kerättyä kaikki palani, jotka ovat ehkä jääneet toisten ihmisten luo, ja palautan ydinvoimani. Ydinvoimamme on aina täällä - vaikka se olisikin siirtynyt keskuksemme ulkopuolelle, se ei voi lähteä täysin.

Mutta se voi mennä energiakenttämme reunalle, silloin kun olemme pois keskuksesta, ja meidän tarvitsee silloin saada se takaisin keskukseen, aina kun alamme tuntea vähän huteruutta järjestelmissämme. Tämä huteruus voi näyttäytyä ajatuksissa, tavallista voimakkaammissa tunteissa tai aistitietoisuuden kautta.

Voit tehdä tämän myös jokaisen kanssa, jonka kanssa tunnet olevasi vähän sotkeutunut energeettisesti. Ja tätä tapahtuu paljon tällä hetkellä, koska pyrimme ihmiskollektiivina todella selvittämään tuskaa ja avautumaan. Ei pelkästään sen vuoksi, mitä ulkoisessa maailmassa tapahtuu, vaan tämä on solutason energialiikettä, mitä tapahtuu meille kaikille. Meitä pyydetään yhdistämään ihminen ja henki.

Monilla teistä jotka olette olleet hyvin henkisiä pitkän aikaa ja olette nauttineet henkisestä toiminnasta, on luultavasti rankkaa, kun pyydetään palaamaan takaisin ihmisyyteen ja muistamaan, että olette myös ihmismuodossa planeetalla aikana, jolloin läsnäoloanne tarvitaan. Eikä tämän ole tarkoitus kuulostaa siltä, että sinusta tehdään planeettaevoluution orja - kyse on vain siitä, että kuolemme täysin tietäen, että olemme valmis kuolemaan.

Niinpä silloin kun kuolemme, sekä sielumme että fyysinen kehomme on valmis lähtemään. Jos siis elämme vielä, niin on mielenkiintoista uteliaana katsoa, mitä minulla on vielä koettavana täällä. Koska tiedän monilla teistä olevan vielä "En halua olla tällä planeetalla" -varjotarina. Itselläni on varmasti ollut se muutaman kerran. Tiedän, että monilla muillakin ihmisillä on. Mutta totuus on, että tälle sydänenergia-aallolle ja -kasvulle mikä voi tuntua hyvin haastavalta, on itse asiassa sitä helpompi avautua ja vastaanottaa se, mitä enemmän rentoudut elämässäsi.

Jos et siis ole kokenut tätä kovin paljon elämässäsi tai olet tilanteessa, missä sinulla on lapsia ja kiireinen työ ja elämä, sinun täytyy vain alkaa varata pieniä aikoja säännöllisesti tämän tekemiseen. Se voisi olla neljä minuuttia viisi kertaa päivässä ja tuo 20 minuuttia yhteensä muuttaa paljon energiakentässäsi.

Tehdessäsi tämän huomaat toisten vaatimukset sinulta. Miten moni teistä tällä hetkellä huomaa, että toiset ihmiset vaativat enemmän, kuin tunnet mukavaksi tai voit antaa? Hyvin monet teistä käyvät läpi rajojen asettamista, etsien paikkansa sanoa "kyllä" ja "ei" rakkaudella. Ja rakastavana oleminen rajojensa kanssa on perimmäinen tavoite.

Jos et voi tehdä jotain jollekin, mitä hän todella haluaa sinun tekevän, et voi vain luottaa, että hän löytää täydellisen ihmisen tekemään sen täydelliseen aikaan (koska muuten se tuntuisi oikealta sinulle), vaan voit olla rakastava ja myötätuntoinen hänelle, koska tiedät itse, millaista on, kun tarpeita ei tyydytetä.

Vaikket siis voikaan aina ymmärtää jonkun motiivia olla vaativa, yritä tuntea sydämestä sydämeen hänen kanssaan, ja vaikka tunnetkin oman tai hänen sydämensä olevan kiinni tai havaitset hänen olevan kenties vähän haavoittunut, voit silti olla rakkaudessa hänen kanssaan, koska olemme kaikki olleet haavoittuneita ja muutamme edelleen rajojamme koko ajan. Rakastavia rajoja. Tämä johtaakin minut viimeiseen asiaan: olemme kadottamassa maskuliinisen "väärin ja oikein" -ajattelumallin maan päällä parhaillaan ja se on pelottavaa.

Jos siis ajattelet, mikä on oikein tai mikä on hyvää tai mikä on huonoa siinä, mikä sai sinut kehittymään tähän kohtaan, olet ehkä vähän hermostunut noiden opasteiden menettämisestä nyt - sellaisten opasteiden kuin "oikein tai väärin" tai jokin harjoitus ja annat itsesi vain elää. Todella elää. Nimittäin elämme energiaverkoissa toisemme kanssa ja nämä verkot on rakennettu sopimuksille.

Siis esimerkiksi minulla voisi olla sellainen energiaverkko ystäväni kanssa, että hän tulee aina luokseni kamalassa kunnossa ja yritän aina auttaa häntä tuntemaan olonsa paremmaksi ja sitten pidämme hauskaa. Ja meillä saattaa olla tuo energiaverkko välillämme, koska minulla on historiassani, että esitän tuota roolia. Ratkaisen siis jotain siihen liittyen, että pysyn tiukasti tuossa roolissa hänen kanssaan. Ja hänellä on historiassaan, ettei hänestä koskaan huolehdita, joten hän tarvitsee parannusta siihen liittyen.

Mutta pointtina on, että sinulla on voinut olla näitä verkkoja joissain pitkäaikaisissa suhteissa kauan. Ja nyt ne vain napsahtavat auki. Menetämme vanhat verkot. Ja ne poksahtavat - se on nopeaa. Ja se on järkytys meille, koska emme ole tottuneet siihen kollektiivina.

Mutta mitä enemmän olet itsessäsi ja keskuksessasi ja olet utelias siitä, mitä se on, sitä paremmin tunnet ja koet maailman ja puhdistuminen auttaa siihen tällä hetkellä. Jos tunnet olevasi vähän huonovointinen, puhdista fyysinen keho. Tee, mitä voit - anna sille parempaa ruokaa, anna sille lisää liikuntaa. Kokeile jotain erilaista - koska olen tietoinen, että monista ihmisistä tuntuu siltä, että heitä vedetään pinnan alle. Ja pahinta mitä voit tehdä siinä tilanteessa, on ajatella, että teet jotain väärin tai sinulta menee jokin ohi.

Me kaikki voimme parhaan kykymme mukaan vain yrittää tehdä jotain erilaista. Kokeile joka päivä jotain uutta. Olen ollut tässä prosessissa pitkään, mutta erityisesti viime kuussa olen panostanut siihen, mitä tarvitsen, miltä minusta tuntuu. Koska olen huomannut, miten paljon enemmän on voimakasta energiavaihtelua. Ja tekemällä sen olen onnistunut säilyttämään voimaytimen myös joissain haastavimmissa asioissa ympärilläni. Mutta tuon uuden tavan luominen oli yritys- ja erehdysprosessi minulle ja fokusoitumisprosessi. Minun täytyi vain olla halukas fokusoitumaan. Hengitetäänpä syvään hetken.

Oivallan, että olen juuri antanut teille kuorman lisäinformaatiota aikana, missä olemme täynnä informaatiota. Niinpä kehotan teitä unohtamaan kaiken, mitä juuri sanoin. (Naurua) Ja jos se auttaa sinua muistamaan siitä jotain, olen innoissani. Ja jos ei, niin unohda kaikki.

Ja jos otat vain yhden asian puheestani, niin muista, että sinun on luotettava itseesi. Ja jos sanot: "No, en voi luottaa itseeni tämän tai tämän tai tämän vuoksi", niin tee sen ratkaisemisesta tärkein painopisteesi muutaman seuraavan kuukauden ajan, koska sinun täytyy luottaa. Sinulla on maaplaneetalla hyvin epätavallinen ja hämmästyttävä kokemus hyvin nopeasti muuttuvana aikana, mikä voi joskus saada meidät kaikki ihmettelemään, kuka veti maton jalkojemme alta.

Mutta totuus on, että me vedimme tuon maton. Tiesimme aina täsmälleen sen aikatunnelin, minkä läpi kuljemme nyt. Ja jos katsot muinaisihmisten profetioita, tästä ajasta ennustettiin erittäin paljon.

Ja jos katsot tapahtumien yksityiskohtia, se on juuri sitä, mitä odotimme tapahtuvan energeettisesti. Ongelmana on, että mielemme on niin koulutettu olemaan katsomatta energiaan ja katsomaan sen sijaan ulkoisia yksityiskohtia, ettei siinä ole aina tolkkua, jos emme tiedä, mitä yksityiskohtaa koemme.

Niinpä näet, että jos elät yksityiskohdista, ole ikuisesti voimaantumaton. Jos elät ydinolemuksesta, sisäisestä kehosta, aisteista, elämäsi alkaa herätä henkiin. Ja voimaannutat itseäsi. Tämä on se uusi toimintamalli, mihin nyt siirrymme.

Vietä siis tässä kuussa aikaa itsesi kanssa aistillisesti, miltä se näyttääkin sinulla (tanssi, kuntoilu, luovuus, kosketus). Palaan helmikuussa näihin ennusteisiin.

Tammikuussa tulee ennuste, mutta se on vuosiviestini, mikä on joillekin teistä tuttu, ja se on vähän eri ilmiasussa. Se julkaistaan 1.1., joten pitäkää sitä silmällä. Ja jos haluat olla kanssani henkilökohtaisesti, olen Boulderissa 14.12. tapahtumassa nimeltään "Open to Your Highest Potential" ja pidän saman tapahtuman Amsterdamissa 4.1.

Sitten 19.1. on koko päivän työpaja Sloveniassa, Ljubljanassa nimeltään "Living Your Power". Jos joku teistä tuntee vetoa olla siellä, olen mielelläni kanssasi henkilökohtaisesti. Se saa aikaan kokonaan toisen energiamuutoksen.

Ja toivotan teille kaikilla paljon rakkautta vuoden 2013 viime päiviin. Toivon, että saatte hyvää aikaa hyvien ihmisten kanssa ja hyvää aikaa itsenne kanssa :-)

Pitäkää huolta itsestänne, nähdään ensi vuonna.

Hei sitten.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

6.2.2014 - 2014 - ESIINTULEMISEN VUOSI

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 14.02.2014 11:16

2014 - ESIINTULEMISEN VUOSI

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
6.2.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

On oltu montaa meiltä ajasta, missä elämme - siitä ajatuksesta, että 2012 oli käännekohta.

Monet kysyvät: "Milloin kultainen aika alkaa?"

Mutta minne tahansa katsotkin planeetalla nyt, asiat näyttävät olevan kaukana kultaisesta.

Tuhoutumista tapahtuu törkeällä tasolla. Tätä tapahtuu.

Meille kerrotaan tarinoita, jotka eivät ole totta, jotta meidät saadaan suostumaan menettelytapoihin ja toimiin, jotka tuovat vain lisää tuhoa.

Miksi siis suostumme? Milloin tämä alkoi?

Vuonna 2011 nauhoitin viestin nimeltään "Valaistumisen vuosi". Tuossa viestissä puhuin siitä, miten silloin kun asioita aletaan valaista, näemme kaiken. Näemme varjot yhtä selvästi kuin valon.

Valaistuneimpia planeetalla ovat ne, jotka ovat nähneet voimakkaimmat varjot, ne jotka ymmärtävät sen tuskan ja kärsimyksen, mitä tapahtuu maan päällä hyvin monille ihmisille. Ja näin he keskittyvät lisävalon luomiseen.

Olemme yhtä - yksi tietoisuus, yksi kollektiivi. Mutta olemme hyvin jakautuneita mielipiteiltämme ja tavoiltamme nähdä maailman.

Jotkut jotka kuuntelevat tätä viestiä, ovat vihaisia joistain viesteistä, koska he ovat eri mieltä. Ja juuri sitä halutaan.

Meidät halutaan jakautuneena kansana. Sillä silloin kun olemme jakautuneita, kun taistelemme toistemme kanssa ja pelkäämme, mitä tapahtuu, olemme voimattomia.

Ja silloin kun olemme voimattomia, emme puutu asioihin, joihin meitä nyt kutsutaan astumaan.

Maailma ei ole mustavalkoinen eikä mikään argumentti ole koskaan musta tai valkoinen. On aina harmaan sävyjä.

Ja kuitenkin meidät ihmiset on koulutettu hyvin pelkäämään. Meitä pommitetaan kuvilla ja viesteillä, jotka ärsytyskynnyksen alapuolella saavat meidät pelkäämään elämäämme, sitä kuka olemme ja ulkopuolista maailmaa.

Olemme unohtaneet henkemme. Olemme unohtaneet virittyä sydämen, sisäisen kehon, sisäisen mielen ja korkeamman itsen henkeen.

Monia näistä toteamuksista ja käsityksistä pilkataan, niille nauretaan, mutta se on yksinkertaista. Sisälläsi on sydämenlyönti ja se kierrättää verta kehosi läpi, mikä pitää sinut elossa.

Hengelläsi on sydämenlyönti ja sielullasi on sydämenlyönti. Ja se on osasi, mikä "holhoaa" sinua jatkuvasti suurempaan ja suurempaan kasvuun ja kannustaa astumaan eteenpäin ja tulemaan suuremmaksi elämässäsi, tuntemaan enemmän.

Suuremmaksi tuleminen on sisäinen prosessi. Siinä ei ole kyse ulkoisesta saavuttamisesta. Siinä ei ole kyse ulospäin suuntautuneisuudesta, sisäänpäin kääntyneisyyden sijasta. Siinä on kyse itsensä sallimisesta tuntea - enemmän ja enemmän ja enemmän.

Monet väittävät, etteivät he halua tuntea maailman tuskaa. He eivät halua nähdä kärsimystä. Kuitenkin tässä voimaantuminen ja valaistuminen lepää. Sillä niitä on olemassa, niitä on täällä. Ja jos kavahdat niitä, se johtuu siitä, että omassa kehossasi on jokin yhteensopivuus tuhon samaan kärsimykseen.

Tämä ei ole yllättävää. Sillä ollessasi planeetalla, millä on tällainen energiakenttä, elämän ja tunteiden koko kirjon on kuljettava lävitsesi.

Mutta suuri totuus tästä ajasta on, että meitä kutsutaan nyt takaisin sisäämme, korkeampaan itseemme ja korkeimpaan itseemme.

Se on tunne.

Se on ero päivään, jolloin kuljet katua pitkin tuntien olevasi elossa, avoin ja kiitollinen siitä, mitä elämässäsi tapahtuu, mitä näet ja koet - puista joita katsot, kauniista rakennuksista ja kivasta keskustelusta jonka kävit juuri rakkaan ystäväsi kanssa.

Tätä tunnetta meidän täytyy kasvattaa - enemmän ja enemmän ja enemmän koko ajan.

Mutta ne joilla on tavoitteena tuoda tuhoa planeetalle - ja niitä ihmisiä on - eivät haluaisi sinun olevan enemmän valossasi. He eivät haluaisi sinun olevan enemmän rakkaudessasi.

Niinpä siellä minne he ovat soluttautuneet yhteiskunnassa - ja heitä on ollut aivan alusta saakka - he luovat pelkomallin, mikä kulkee meidän kaikkien läpi.

Monet teistä jotka kuuntelevat tätä, eivät pidä siitä, mistä puhun. Teistä ehkä tuntuu, että on väärin keskittyä negatiiviseen, muttemme voi olla piittaamatta siitä.

Sieluina ja henkiolentoina voimme nähdä kaiken sen täydellisenä.

Voimme luottaa, että kaikki tämä on matkaa ja maaplaneetalla on kohtalo.

Mutta meillä on myös vapaa tahto.

Meillä on myös joka päivä tilaisuus ilmestyä esiin ja tehdä oman elämämme lisäksi myös ympärillämme olevien elämän vähän paremmaksi.

Mutta teemme tämän ainoastaan, silloin kun luotamme siihen, mitä sisällämme on.

Ja siihen luottaminen, kuka olet sisällä, vaatii uskomatonta tiedostamista, uutteruutta ja sopimusta itsesi kanssa, että menet kaiken sen läpi, mitä olet kokenut elämässäsi, ja tunnet sen, mitä et ole tuntenut.

Mutta myös tänään, juuri tänä päivänä, suostut heräämään näkemään kaiken, mitä tapahtuu ympärilläsi.

Ja jos oivallat pelkääväsi liikaa nähdä sen, olet riittävän lempeä itsellesi ja annat itsellesi aikaa, mutta ylläpidät tätä aikomusta.

2014 - esiintulemisen vuosi pyytää sinua tulemaan esiin.

Jotkut teistä tulevat esiin "hätätapausten" kautta, joita tuotte energiaanne kohti - joiden läpi autatte toisia tai joita koette itsessänne ja jotka osoittavat teille vahvuuden, mitä ette tienneet itsellänne olevan, ja sisäisen elämän jota ette tienneet itsellänne olevan.

Maailma tarvitsee apuamme. Taaskin toteamus, mitä jotkut teistä eivät halua minun sanovan.

Voit vapaasti olla eri mieltä. Meidän sallitaan olla eri mieltä.

Mutta jos yritämme muuttaa toisten mielipiteitä, koska emme pidä siitä, että he ovat eri mieltä kanssamme, niin käymme samaa sotaa, mitä tämä planeetta on käynyt vuosisatoja.

Tuo sotaenergia on voimakasta. Se kukoistaa pelossa ja vie henkiä siellä, minne se menee.

Et voi paeta aina pimeyttä.

Joskus voit käsitellä pimeyden tunnetta tai pimeyden kokemusta elämässäsi.

Mutta mitä enemmän hoivaat omaa sisäistä valoasi, sitä voimakkaampi valon ja rakkauden voima sinusta tulee.

Ja tämä voi valaista kaiken pimeyden, sillä pimeys kukoistaa pelossasi.

Voimme pelätä aina silloin tällöin ja käsitellä tuon pelon kehossamme, mutta jos toimimme pelosta tai reagoimme pelosta, pelaamme sodan energiakentällä.

Tämä universumi on hyvin valtava ja olemme yksi planeetta siinä, yksi ihmisrotu, mutta on hyvin paljon energioita, joita voit tuntea ihmiskehon, ihmisrodun ulkopuolella.

Jotkut kutsuvat tätä "korkeammaksi itseksi", jotkut kutsuvat sitä "enkeleiksi", jotkut kutsuvat sitä "Suureksi hengeksi" - on monia nimiä. Mutta se on osasi, joka avaa sydäntäsi joka päivä tuntemaan lisää. Tuntemaan rakkautta tai myötätuntoa naapuriasi kohtaan, tekemään jotain jonkun hyväksi, jonka tiedät tarvitsevan.

Monet teistä pääsevät kohtaan, missä tämä on helpompaa ja helpompaa, sillä toisten ihmisten halut eivät enää manipuloi teitä.

Olette oppineet vetämään rajan siihen, missä sitä vaaditaan, ja oppineet, yrittääkö joku ottaa teiltä sen sijaan, että on avoin sille, mitä voitte antaa. Näiden kahden välillä on suuri ero.

Luota siis siihen, minne sinut johdatetaan tänä vuonna tuomaan palveluenergiaasi.

Kenties tässä vuodessa on osaltasi kyse lasten kasvattamisesta niin suurella rakkaudella, kuin pystyt, ja se riittää.

Kenties tässä vuodessa on osaltasi kyse ympäristön auttamisesta niin paljon, kuin pystyt, ja se riittää.

Olemme suuri ihmiskudelma ja jos ilmestymme keskenämme esiin enemmän ja enemmän, voimme tuoda enemmän valoa sinne, missä lisävaloa tarvitaan.

Ilmestytkö sinä esiin?

Ilmestytkö elämääsi ja tähän maailmaan isommin kuin koskaan ennen?

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

5.3.2014 MAALISKUUN ENERGIAENNUSTE: LAHJAN LÖYTÄMINEN JOKA H

ViestiKirjoittaja hammer » 09.03.2014 21:16

MAALISKUUN ENERGIAENNUSTE: LAHJAN LÖYTÄMINEN JOKA HETKESTÄ

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
5.3.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(Editoiden puhtaaksikirjoitettu Leen videoviestistä)

Tällä hetkellä on taatusti korostunutta aikaa meille kaikille. Ja olen pannut merkille viimeisten neljän, kuuden kuukauden aikana muutamia malleja, joita ihmisillä on ollut yhteisenä kokemuksena.

Kuolema on ollut hyvin iso teema. Monilla kuolee rakkaita ihmisiä ympäriltä. Joillakin ihmisillä kuolee lemmikkejä. Ja sitten on yleinen kuolemateema maailmassa tietyillä alueilla, joissa koetaan enemmän konfliktia, kuin olemme tottuneet näkemään.

Ja toiseksi ympäristö - kaikki se, mitä näemme tapahtuvan ympäristössä tällä hetkellä ja se toiminta, mikä on hyvin selvästi tuhoisaa ympäristölle.

Kun siis ehkä kysyt, miksi olet tuntenut kohonnutta intensiivisyyttä elämässäsi (ja jollakin teistä se ilmenee levottomuutena), ei tarvitse katsoa kovin kauas ymmärtääkseen, että tähän on ärsykkeitä.

Ja tämä on usein konstikas alue meille mielessämme. Koska jos olet hämmentynyt jostain elämässäsi, hermostunut tai pelkäät jotain ja mielestä alkaa tulla yliaktiivinen, se johtuu siitä, että se reagoi levottomuuteen kehossa.

Kun tämä levottomuus kulkee ylöspäin kehossa, sinulla alkaa olla ajatuksia, jotka kiertävät - ajatuksia joita sanon usein "mielen levottomuussilmukoiksi". Näissä silmukoissa sinulla alkaa tulla pakkomielle yksityiskohdista ja asioista, joita tapahtuu.

Tästä syystä tunnistaessasi levottomuus- ja pelkokokemuksia, on todella voimallista ja tärkeää, että esität kysymyksen: "Mitä keholleni kuuluu? Älä välitä, mitä mieli ajattelee siitä, mitä tapahtuu ulkopuolellani tai tuolla. Mitä keholleni kuuluu tänään?"

Ja vaikka monet ihmiset ovat puhuneet avoimemmista ja virtaavammista elämänkokemuksista joillain alueilla, monet käyttävät jokapäiväisestä elämästään sanoja "intensiivinen" tai toisinaan "haastava".

Ja jos katsotaan profetioita, joita meille annettiin tuhansia vuosia sitten tästä ajasta historiassamme, sen piti aina olla myrskyisää ja haastavaa, mutta lisäksi te jotka olette siinä ymmärryksessä, että olemme sieluja, joilla on usein toistuvia kokemuksia tällä planeetalla, niin tästä syystä monet teistä viimeistelevät asioita tällä hetkellä - tai teistä tuntuu, että viimeistelette asioita.

Helmikuu oli siis erittäin voimakasta aikaa monille ihmisille puhdistamiseen tai yksityiskohtien muuttamisen liittyen. On myös teema, mikä on jatkunut pitkään ja missä näet ehkä unta elämäsi merkittävistä ihmisistä. Tai sinut ehkä heitetään arkielämäsi muistoissa vuoteen 2002 ja johonkin, mitä sinulle tapahtui silloin, ja sinulla on hyvin erilainen kokemus, kun tarkastelet ja tunnet sitä nyt.

Niinpä kun ulkoinen maailma muuttuu hyvin nopeasti, meitäkin kutsutaan muuttumaan hyvin nopeasti sisäisessä maailmassamme.

Ja yksi hyvin, hyvin iso teema, mikä tuli esiin suorassa kysymys- ja vastauslähetyksessä, minkä pidin kaksi viikkoa sitten Portaalissa (mikä on jäsenklubimme), oli pelko. Pelko oli hyvin selvänä jokaisen tutkassa.

Monet ihmiset puhuivat pelosta, mitä he tuntevat maailmasta, ja pelosta mitä he kokevat itsessään omaan elämäänsä ja terveyteensä liittyen.

Nämä ovat hyvin vallitsevia asioita tänä päivänä. Ne eivät ole haamuajatuksia. Minne katsotkin maailmassa, on yhtä paljon uhkaa kuin tukea sekä planeetalle että kaikkien täällä elävien toimeentulolle - ihmiset, eläimet ja muut.

Niinpä olen oppinut herkkänä ihmisenä, että hermostolla on taipumusta korostua, jos olet herkkä ihminen, tai sinulla voi olla tuo taipumus.

Jos voit työskennellä kehosi kanssa muutaman kerran päivässä, että pystyt palamaan keskukseen ja rauhoittumaan, näet itselläsi paljon enemmän virtausta ja paljon enemmän avautumista päivittäin.

Tämä on tärkeää, jotta olet hyödyllisempi energeettisesti ja käytännön tasolla sellaisille muutoksille, joita haluaisit nähdä maailmassa.

Yksi argumentti jonka näen usein internetissä, on: "No, miksi itserakkautta? Koska jos rakastat itseäsi, niin miten kaikkien muiden rakastaminen?"

No, ne jotka ymmärtävät itserakkauden periaatteen, tietävät, ettet tule rakastavammaksi itseäsi kohtaan ja sitten itsekkäämmäksi toisia kohtaan. Itse asiassa vastakkainen on totta.

Sama pätee omasta energiakentästään huolehtimiseen näinä aikoina. Ja te jotka olette herkkiä, voitte tuntea paljon empatiaa ja paljon tuskaa joskus omassa kehossanne siitä kärsimyksestä, mitä näette tapahtuvan maailmassa.

Mutta jos joudut pois omasta keskuksestasi ja alat yhdistyä tuohon pelkoon ja kärsimykseen, olet horjuvassa tilassa. Jos pystyt näkemään ja kokemaan kärsimyksen ulkopuolellasi, mutta palaamaan sitten itseesi, missä voit olla tyyni, niin olet hyödyllinen tuon kärsimystilan transformoimisessa.

Koska pystyt ylläpitämään rauhan ja avoimuuden energiaa, mikä vaikuttaa positiivisesti niihin, jotka pelkäävät tai kärsivät.

Ja lisäksi ne jotka ovat tietoisia aktivisteja maailmassa ja jotka toimivat planeetan ja ympärillä olevien ihmisten puolesta, yrittäen antaa meille terveen ja kestävämmän tulevaisuuden, hyötyvät myös hermostostaan huolehtimisesta.

Jos sinulla ei ole mitään sellaista harjoitusta kuin jooga tai qi gong tai mitään muuta meditatiivista harjoitusta, mikä auttaa sinua energiakehosi kanssa työskentelemisessä päivittäin, ota muutama hetki päivässä ja kysy itseltäsi, miten sinulla menee, ja tarkista, miten stimuloitunut hermostosi on. Maailma on hyvin stimuloiva, kuten tiedämme.

Esimerkiksi te jotka olette Facebookissa, koette paljon stimulointia. En sano, että se on negatiivinen asia, mutta olen tietoinen siitä meidän kaikkien osalta. Nuorempi sukupolvi on kenties poikkeus, koska he syntyivät enemmän tähän elämäntahtiin.

Mutta useimmille meistä jotka emme tienneet internetistä varhaiselämässämme emmekä tunteneet sitä informaatio- ja omaksumisvauhtia, mikä meillä nyt on maailmassamme, niin jos lisäät yhteen kaiken informaatiotulvan mitä käsittelemme päivittäin, ja intensiivisyyden lisääntymisen planeetalla ja ympäri maailmaa, niin alat ymmärtää, miksi monet ihmiset horjuvat itsessään. Se on vaistonvarainen aistireaktio.

Pari asiaa, mitä voit tehdä. Voit käyttää upeita käsiäsi. Hermojärjestelmä rauhoittuu hyvin nopeasti kosketuksesta. Jos ajatellaan vauvoja, niin itkevä vauva rauhoittuu usein sylissä.

Siis aloita päästä ja aseta kädet lempeästi eri puolille päätä vasten. Tämä on erityisen tehokasta, jos huomaat, että sinulla on monia ajatuksia, koska ajatukset pyörivät kehon tuolla alueella.

Tue siis käsien kosketuksella päätäsi muutaman sekunnin - aluetta missä kaikki tapahtuu. Laita kätesi vain sinne muutamaksi sekunniksi tai minuutiksi - niin pitkäksi aikaa kun tunnet tarvetta.

Ja se auttaa kaiken energian keskittämisessä kehoon, kun se on ehkä alkanut kieppua toisten suuntaan tai reagoida kaikkeen, mitä maailmassa tapahtuu. Siirry sitten hartioihin. Laita sitten kädet rinnalle ja jatka kehoa alaspäin. (Videolla Lee havainnollistaa näitä liikkeitä.) Annan sinulle vain esimerkin tässä, mutta voit mennä kehossasi sinne, miltä sinusta tuntuu.

Ja kun teet tätä, kun alat tukea kehoasi ja päätäsi omalla kosketuksellasi, huomaat palaavasi takaisin omaan harmoniaasi.

5-10 minuuttia tätä kosketusharjoitusta on hyvin hyödyllistä, erityisesti jos sitä tehdään muutama kerta päivässä.

Monet ihmiset ovat viime aikoina singonneet pois keskuksestaan.

Tämä ei edistä selkeää päätöksentekoa, tämä ei edistä hyödyllisyyttäsi itselle tai rakkaille. Ja silloin kun olemme poissa keskuksestamme, meillä on taipumusta jatkaa vastausten etsimistä itsemme ulkopuolelta. Yritämme edelleen löytää ratkaisun tai tukea itsemme ulkopuolelta.

Mutta kyse on sisäisestä energiatilasta, mikä on sinussa. Ei tavallisesti ole ulkoisia ratkaisuja.

Ja jos ajatellaan sitä muutosvauhtia, missä olemme, siinä on paljon sisäistettävää. Sanoin ystävälleni yhtenä päivänä: "Ei ole enää 80-luku." Ja nauroimme kumpikin vähän hermostuneesti, koska ilmassa on tiettyä hermostuneisuutta siitä, mihin maailma on menossa.

Yksi asia mitä Z:t, joita kanavoin, ovat sanoneet minulle monta vuotta, on, että ihmisillä on usein tulevaisuudenpelkoa, erityisesti jos he ovat futuristeja.

Jos siis olet tottunut käyttämään selvänäköistä mieltäsi, intuitiotasi mahdollisuuksien katsomiseen, voit mennä johonkin tulevaisuuden skenaarioon ja se voi tuntua kamalalta.

Mutta totuus on, että menet siihen oikeasti tietämättä, miltä tuntuisi, jos saapuisit todella tuohon tulevaan todellisuuteen, mitä eniten pelkäät. Koska tämä keho missä olen, kokee tätä päivää, mikä on 4.3.

Jos siis murehdin todellisuutta vuoden päästä, en ole varustettu käsittelemään sitä, mitä tapahtuu silloin. Mutta siihen mennessä olen käynyt läpi kaikki muut päivät ja kuukaudet, jotka ovat energeettisesti valmistelleet minua, ja olen tottunut oleman läsnä olevassa hetkessä vuoden ja olen paljon parempi käsittelemään sen ja olemaan siinä.

Jos sinulla siis on paljon pelkoja tulevaisuudesta tai pahimmasta skenaariosta, tiedä, että sinun on palattava nykyhetkeen. Se on ainoa paikka, missä voimme todellisuudessa olla olemassa.

Viime viikon perjantaina yhden parhaimman ystäväni koira nukutettiin. Se oli hyvin, hyvin vanha ja sen oli aika lähteä, mutta en ole koskaan ennen nähnyt ihmisen tai eläimen kuolevan. Ja se sai piikin ja oli hyvin rauhallinen ja onnellinen lähtiessään. Se oli hyvin kaunis kokemus. Edellisen vuorokauden vietimme aikaa sen kanssa ja olimme läsnä sille. Ja olen tuntenut tämän koiran viisi vuotta ja elänyt sen kanssa kaksi ja puoli. Niinpä se vain nukahti, kun katselin sen lähtevän. Yhtenä hetkenä se vielä katseli ja viidessä sekunnissa se oli poissa.

Ja vaikka minun täytyy usein muistuttaa itseäni ja meitä siitä, että voimme kuolla koska tahansa (Z:n puolesta, jotka muistuttavat minulle, että ihmiselämä voi loppua tuosta vaan) ja siksi meidän pitäisi keskittyä olemaan niin kiitollinen ja niin aistivia ja elävä, kuin pystymme joka hetki, kuoleman näkeminen läheltä oli hyvin voimallista. Ja tiedän, että monilla teistä tätä katselevista on tuo kokemus ihmisten ja/tai eläinten kanssa.

Ja tietysti minulla oli sydänchakrahetki, jolloin se avautui nopeasti koiran kuollessa ja meillä kaikilla oli kyyneliä rakkaan olennon menettämisestä elämässämme. Aina kun joku rakas lähtee elämästäsi, energiakenttäsi muuttuu, annat sen mennä. Oli helpotusta sen puolesta, koska se ei enää kärsinyt, ja seuraavat pari vuorokautta olin hyvin tietoinen jokaisen sekunnin arvosta. Tämän jokainen aina sanoo, jos hän on nähnyt kuoleman.

Emme siis tiedä, miten kauan olemme täällä. Emme tiedä, miten kauan olemme täällä rotuna, emmekä tiedä, miten kauan olemme täällä yksilönä. Mutta jos elämme jatkuvasti kera halun ja toiveen olla täällä, jatkamme elämän luomista ja uudistamista parhaan kykymme ja sen korkeimman potentiaalin mukaan, mikä meillä on ulottuvillamme yksilönä ja planeettana.

Luulen, että monilla ihmisillä on tällä hetkellä voimattomuuden tunnetta, kun he näkevät asioita tapahtuvan. Mutta minua kehotetaan muistuttamaan meille kaikille ja itselleni, että se energia mitä ylläpidämme joka päivä, on erittäin voimakasta.

Siis jos esimerkiksi tunnet ahdistusta siitä, mitä Ukrainassa tapahtuu tällä hetkellä, tee, mitä minä tein yhtenä päivänä. Istu kotonasi ja ajattele tuota paikkaa, ajattele tuon paikan ihmisiä ja kuvittele rauha, ylläpidä rauhan energiaa noille ihmisille. Voit ehkä vaikuttaa maailman tilanteeseen paljon voimallisemmin, kuin voimme ymmärtää.

On asioita, joita voimme tehdä päivittäin ulkopuolellamme ja lähellämme olevien hyväksi. Ja tärkein asiaa meille kaikille tuon elämänvoiman säilyttämiseen on oppia, miten pysytään omassa keskuksessamme jokapäiväisessä elämässä.

Koska silloin kun lähdet pois keskuksestasi ja menet ihmiskaaokseen, menet siihen kurittomaan ihmisenergiaan, mitä on paljon nyt, sinulla on taipumus unohtaa vertikaali henkiyhteytesi. Ja se on meillä koko ajan, se on kiistämätöntä.

Jos siis elät ihmisenä tuon sisäisen vertikaaliyhteyden kera yhtä paljon kuin ulkoisen horisontaaliyhteyden kera, niin sinulla ei ole ainoastaan paljon rikkaampia kokemuksia, vaan saat usein korkeampia kokemuksia kaikessa vuorovaikutuksessasi joka päivä. Ja tiedämme kaikki, etteivät matalamammat kokemukset tunnu kovin mukavilta käydessämme niitä läpi.

Kutsuisin teitä kaikkia pysähtymään hetkeksi tämän viestin lopussa ja kysymään itseltänne: jos sinusta on tuntunut masentuneelta viime aikoina, niin miten sekaantunut tunnet olleesi toisten ihmisten matalampiin tiloihin, pelkoihin ja energioihin?

Ja voitko ottaa muutaman hetken joka päivä palataksesi takaisin itseesi.

Kysy itseltäsi, miten sinulla menee tällä kauniilla planeetalla, millä elämme, ja kysy itseltäsi, mitä haluaisit tehdä seuraavaksi - itsesi tai maailman hyväksi.

Paljon rakkautta kaikille. Toivottavasti teillä on mahtava kuukausi ja nähdään huhtikuussa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron