RAKAS MESTARI - MITEN VOIN LUOTTAA OMAAN ENERGIAANI ...

Muita viestejä ja kirjoituksia, jotka eivät ole suoranaisesti kanavointeja.

RAKAS MESTARI - MITEN VOIN LUOTTAA OMAAN ENERGIAANI ...

ViestiKirjoittaja hammer » 15.06.2023 08:19

RAKAS MESTARI ...

MITEN VOIN LUOTTAA OMAAN ENERGIAANI, KUN NIIN PALJON TUNTUU MENNEEN PIELEEN ELÄMÄSSÄNI?

Koonnut Carolina Oquendo (www.crimsoncircle.com)
Kesäkuun 2023 Shaumbra-lehdestä
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Se ei ole mentaalinen asia – se on antautumista.

Kysymys: Rakas mestari, oivalsin hiljattain, että syvällä sisälläni on edelleen luottamuksenpuutetta. Vaikka pinnalla tiedän (ja olen kuullut sinun sanovan), että itseeni luottaminen on perusta siinä, että energia palvelee minua, syvällä sisällä uskon edelleen, että keho, yhteiskunta, tämä kova maailma pettää minut – lyhyesti sanottuna oma energiani. Miten voin lopultakin jättää tuon pelon taakseni?

Tuskin voin opettaa luottamusta. Tuskin voin tehdä sitä. Voin vain sanoa nuo sanat. Voimme tehdä luottamus-merabheja ja kaikkea muuta, mutta jos et luota itseesi, niin et luota itseesi.

Monia asioita ei tarvitse tapahtua elämässäsi, jos luotat itseesi. Jos luotat ehdottomasti ja empaattisesti itseesi "minulla ei ole mitään muuta elämässäni", se muuttaa kokemusta.

Luottamus on eräänlaista antautumista, tavallaan ... Luottamus on joillekin mestareille ollut: "Minulla ei ole mitään muuta. Ei ole mitään jäljellä. Se on kaikki, mitä minulla on. En voi edes ponnistella siihen. En voi panna itseäni uskomaan siihen, mutta se on kaikki, mitä minulla on, koska kaikki muu on mennyttä." Silloin löydät todellisen luottamuksen.

Kysymys: Se kuulostaa kai hyvältä, mutta voitko antaa minulle käytännön neuvoja, jotka auttavat minua ymmärtämään luottamuksen? Miten voi mennä yli tästä luottamuksenpuutteesta?

Mieli rakastaa järjestystä, tehdä kaikesta siistiä, saada tolkkua asioihin, koska uskot, että jos on tolkkua, olet turvassa. Mutta voi hyvä luoja, ei. Ei!

Ei ole mitään turvaa mentaalisessa mielessä. Etkö ole jo saanut sen selville? Se on vain hämmennystä, kaaosta, kehän kiertämistä, kanin jahtaamista koloon ja turhautumista.

Siis hengität sisään.

Mene intuitioosi, gnostiisi, sen sijaan että turvaudut mielen vanhoihin toimintoihin, ja se voi olla pelottavaa. Sen tekeminen vaatii valtavaa hyppyä itseesi luottamisessa – mielen yrittäessä pidätellä sanoen: "Ei. Sinun täytyy olla looginen."

Kysymys: Mutta kierrämme ikään kuin kehää. Tuo sisäinen ääni pelkää edelleen päästää irti ja epäilee sitä, että luottamisesta tulee jotain hyvää. Onko mitään tapaa lopettaa se?

Kun kohtaat epäilyä mennessäsi laatikon ulkopuolelle – ja taas kerran, emme rakenna suurempia laatikoita, vaan menemme läpi, ulos laatikosta – ja lähestyt tuota kriittistä pistettä, kuin astuisit ulos lentokoneesta, tulisit jyrkänteen reunalle, ja tunnet ahdistusta sisälläsi ja sinun täytyy vetää syvään henkeä ja tunnet epäilyn yrittävän vetää sinut takaisin, sillä hetkellä vedät syvään henkeä ja tunnet tuota kommunikointia, sen energiaa mitä on jo sisälläsi.

Mutta jos et tunne turvaa, olet jatkuvasti turhautunut itseesi, ja mietit jatkuvasti, miksi kestää niin pitkään, mietit, milloin annan sinulle sen ison vastauksen, joka ratkaisee kaikki ongelmat.

Kyse on turvan tuntemisesta turvattomassa todellisuudessa, oivaltaen ne pelit, joita on pelattu yritettäessä tehdä todellisuudesta turvallista.

Kysymys: Olet puhunut paljon turvallisen tilan luomisesta, kuitenkin tämä planeetta on kaikkea muuta kuin turvallinen. Miten voin tuntea turvaa tässä hyvin turvattomassa maailmassa?

Voitaisiin teoriassa sanoa, että mestari on turvassa kaikkialla, missä hän on. No, se on tavallaan paskaa. Se oikeasti on. Mestari tunnistaa, että voi olla turvatonta. Mestari tunnistaa, että tässä äärimmäisessä todellisuudessa nimeltään Maa on paljon turvattomia asioita.

Siellä ei ole turvallista. Ei ole turvallista tietoisuutenne fyysisten rakennelmien kanssa, sellaisten asioiden kanssa kuin syyllisyys, häpeä, inhoaminen, tuomitseminen.

Katso tietoisesti turvallisuutta, tunnistaaksesi ja oivaltaaksesi, että tässä sinä olet, jumalainen olento asioiden ympäröimänä, jotka ovat tavallaan turvattomia – kehosi, mielesi.

Mutta, rakas ystäväni, mitä jos nuo seinät kaatuisivat. Mitä jos näiden tietoisuuden vanhojen seinien ja tiilien ulkopuolella olisi "minä olen" -olemuksen todellinen vapaus, myös turvattomassa maailmassa, mutta ei ole enää turvatonta sisälläsi.

Turvallisuus Itsessä tulee, kun antaa anteeksi itselleen.

Anteeksianto mestaruudessa on viisautta.

Se on turvallinen paikka. Se ei ole pieni huone suuressa talossa. Se ei ole pieni ajatus, johon voit juosta takaisin ja jonka voit yrittää toistaa itsellesi. Se on tunne. Se on todellisuus. Se on tietämistä. Se on tuota turvallisuutta.

Se on itse asiassa yhdistymistä omaan viisauteesi. Se on sitä. Yhdistymistä "olen olemassa" -tilaan. Se on sitä. Sitä viisautta, että olet jumalainen. Sitä viisautta, että olet olemassa. Se on ydinviisautta, josta kaikki muut viisaudet tulevat – "Olen olemassa".

Se ei ole mentaalinen asia tässä kohtaa. Se on luontaista, synnynnäistä luottamusta. Sanon, että se on oikeamielisyyttä/oikeutusta sisälläsi, koska tiedät, että se on oikein.

Otteita sarjoista:
Mestari-sarja – shoud 5
Seuraava-sarja – shoud 9 ja 10
e2012-sarja – shoud 9
Löytäminen-sarja – shoud 4 ja 7
Merlin minä olen -sarja – shoud 9
Penkkeilyn taito -sarja – shoud 3

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Muita kirjoituksia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron