ARVOKAS LÄHTEMINEN

Muita viestejä ja kirjoituksia, jotka eivät ole suoranaisesti kanavointeja.

ARVOKAS LÄHTEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 05.12.2019 23:01

ARVOKAS LÄHTEMINEN

Joulukuun 2019 Shaumbra-lehdestä (http://www.crimsoncircle.com)
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

(https://www.crimsoncircle.com/images/Hub/DrBornt.png)

Tri Cheryl Bornt (DocDE) ja Adamus kävivät shoudissa 3.8. keskustelun, jota seurasi toinen keskustelu 5.10. Tämä artikkeli on tiivistelmä heidän vuoropuhelustaan.

3.8.2019

ADAMUS: Olen pyytänyt tätä rakasta shaumbraa tulemaan eteen. Sinulla on mielenkiintoinen tarina kerrottavana.

TRI BORNT: No, meidän täytyy ensinnäkin tietää, että se on vain tarina. Vuosi sitten minulla diagnosoitiin syöpä, kasvain suolistossa, ja se otettiin pois. Olen viimeisen vuoden ajan tutkinut paljon kokonaisvaltaisia parannusmenetelmiä. Koko vuoden tein kaikenlaista ollakseni terve, koska suunnittelin jäädä tänne. Viikko tai pari sitten olin taas sairaalassa, ja minulle sanottiin, että syöpä oli levinnyt ja minulla oli vaihtoehto. Voisin elää kuukauden tai kaksi, tai voisin saada sytostaattihoitoa, olla sairaana vuoden ja käydä koko ajan lääkärissä. Olin tavallaan järkyttynyt, kun tämä sanottiin, koska minulle oli tehty verikokeita, ja ne näyttivät, että syöpä oli todella hyvässä jamassa. Lääkärit eivät olleet maininneet, etteivät verikokeet aina toimi. Siis kun sanottiin: "Sinulla on kuukausi tai kaksi elinaikaa" ja opin elämään sen kanssa, niin käsitin, etten aikonut käydä vuotta lääkärissä ja olla sairas.

ADAMUS: Oletko vihainen?

TRI BORNT: Olin vähän muutaman tunnin.

ADAMUS: Pelkäätkö?

TRI BORNT: En. En pelkää ollenkaan. En ole hyvässä kunnossa fyysisesti, mutta mentaalisesti, tunteellisesti ja henkisesti olen rauhassa. Odotan innolla, että saan loppuun ylösnousemukseni ja valaistumiseni ja siirryn eteenpäin.

ADAMUS: Tämä aihe on joillekin täällä hyvin epämukava, mutta haluan kaikkien tarkistavan hänen energiansa. Sinun energiasi selkeyden ja kauneuden. Ei ole pelkoa, ja on melkein intohimoa, niin oudolta kuin se kuulostaakin. Ja tiedät tietysti, että rajan ylittäminen on hyvin helppoa.

TRI BORNT: Se on upeaa.

ADAMUS: Minä olen paikalla. Kuthumi on luvannut olla paikalla. Ja voin kertoa sinulle nyt, ettei se ole sellaista, mitä useimmat ihmiset luulevat sen olevan. Se on hyvin vapauttavaa, hyvin vapauttavaa. On juhlia ja juhlintaa. Ei ole tuskaa, ja useimmilla shaumbroilla ei ole pelkoa silloin, kun menette tavallaan "tunnelista". Mutta minun täytyy esittää sinulle kysymys. Miksi et jäänyt?

TRI BORNT: Suunnittelin jäädä, koska tapahtuu niin paljon, ja olen valmis olemaan Merlin ja auttamaan planeettaa tämän energian kanssa.

ADAMUS: Tämä on tilanne, jonka jotkut shaumbrat ovat kohdanneet. On ensinnäkin hyvin, hyvin vaikeaa jäädä, ja toiseksi et todellisuudessa koskaan halunnut sitä. Sinun juttusi tässä elämässä oli tulla tänne sallimaan Oivaltamisesi ja sitten lähteä. Olet aina sanonut, että voisit tehdä enemmän toisella puolella, kuin täällä. Oma elämänsuunnitelmasi ei ollut koskaan jäädä. Se ei merkitse, ettet voisi muuttaa sitä nyt. Mutta muuttaisitko?

TRI BORNT: En usko. Minun on hyvä lähteä.

ADAMUS: Ilmiselvästi. Haluaisin kaikkien todella tuntevan tätä, koska tri Bornt edustaa täällä tänään hyvin paljon enempää kuin vain itseään. Hän edustaa hyvin monia teistä, jotka olette kestäneet paljon tässä elämässä. Jotkut teistä eivät koskaan aikoneetkaan jäädä, mutta se ei merkitse, että te ette voi muuttaa mieltänne. Minä en välitä suuntaan tai toiseen. Mitä enemmän teitä on toisella puolella, sitä iloisempaa. Pidämme isot juhlat. FM on toivottamassa tervetulleeksi sinut. Hän on innostunut asiasta, koska tiedät joitain asioita, jotka auttavat häntä auttamaan shaumbroja.

Pyysin sinua tulemaan tänne eteen yhden hyvin, hyvin tärkeän asian vuoksi: muistutus kaikille shaumbroille kaikkialla, ettei kyse ole vain olemisesta aito Merlin, vaan avautumisesta nyt todella energialle. Haluan teidän katsovan arvokkuutta tämän uskomattoman enkelin energiassa. Ehdottomasti arvokkuutta. On aika palata arvokkuuteen, ja haluaisin teidän katsovan tätä enkeliä tässä ja nyt.

5.10.2019

ADAMUS: Tri Cheryl, ymmärtääkseni sinulla on kysymys minulle. Oliko kysymyksesi, miksi ihmeessä et ole tehnyt vielä siirtymää?

TRI BORNT: Kyllä. Ylösnousemuskurssillasi annoit meille informaatiota, että sinä teit asiat valmiiksi, menit metsään koiriesi kanssa, asuit mökissä ja sanoit hyvästi kaikelle, ja sitten yhtenä päivänä vain astuit pois kehosta.

ADAMUS: On jotain muuta, mitä sinä odotat, koska sanoin sekä DreamWalke Deathissa että Ascensionissa, että valitsette vain ajankohdan, jolloin haluatte lähteä, ja tavan millä haluatte tehdä sen.

TRI BORNT: Olen yrittänyt useita kertoja enkä ole kyennyt tekemään sitä.

ADAMUS: Syynä on, että on koko tämä asia: "No, tulin tänne valaistumistani, Oivaltamistani varten, enkä voi siirtyä eteenpäin, ennen kuin olen tehnyt sen. Minun täytyy saada diplomini, ennen kuin siirtyä eteenpäin."

TRI BORNT: Ne voisivat tapahtua samanaikaisesti.

ADAMUS: Ne voisivat olla tapahtua samanaikaisesti, mutta luulen, että haluat ainakin 30 minuuttia kokea ruumiillistuneena olemista tällä planeetalla. Siis, voimmeko tehdä tämän sopimuksen? Tuon todistuksen, jossa sanotaan: "Olet nyt oivaltanut." Tuomme Oivaltamistodistuksen, ja se antaa sinulle sitten luvan tehdä siirtymän.

TRI BORNT: Onko se todella syy, miksi en tee sitä?

ADAMUS: Ehdottomasti. Mitä jos sopisimme jonkin päivämäärän ja tulisimme tänne. Sinä saat diplomisi, todistuksen Oivaltamisesi loppuunsaattamisesta, ja sitten voit lähteä koska tahansa.

TRI BORNT: Okei.

17.10.2019

GEOFF: Tervetuloa tähän DocCE:n loppuunsaattamisseremoniaan, hyvin monien elämien ja hänen viimeisen elämänsä loppuunsaattamiseen tällä planeetalla. Se on hyvin iso osa kaikkia matkojasi – olla täällä tätä viimeistä elämää varten. Olemme kaikki viettäneet hyvin monta elämää täällä maan päällä, planeetalla jota rakastamme monin tavoin hyvin paljon, mutta tulee kohta, jolloin sanotaan: "Se on siinä. On tarpeeksi elämiä maan päällä. On aika lähteä täysivaltaiselle alueelle, aika lähteä kolmanteen ympyrään."

Se mitä teemme täällä tänään, on erittäin symbolista hyvin monille ihmisille, jotka sanovat: "On aika lähteä. Saada valmiiksi kaikki, integroida kaikki, saattaa kaikki yhteen. On loppuunsaattamisen aika." Ja siitä kaikessa on oikeasti kyse. Kyse on integroinnista, kaikkien noiden viimeisten palojen keräämisestä, kaikkien muistojen keräämisestä, myös fyysisen kehon ydinolemuksen keräämisestä sen ottamiseksi mukaan.

Siis olemme täällä hyvin historiallista tapahtumaa, loppuunsaattamisseremoniaa varten. Ja luulen, että enemmin tai myöhemmin kaikki tekevät tällaisen, omantyyppisensä jutun, mutta tämä on ensimmäinen, jonka teemme näin virallisesti. Haluaisin kaikkien vain tuntevan tätä, mitä se merkitsee, sen kauneutta. Sen kauneutta ja suurenmoisuutta, mitä teemme tässä.

Adamus sanoo, että hänellä on sinulle ja kaikille se kommentti, että kun on aika, hän on paikalla sinua ja kaikkia muita varten siirtymähetkellä, tekemään siirtymisestä toiselle puolelle hyvin sujuvaa ja saumatonta. Hän on sanonut monta kertaa, että tämä siirtymä on itse asiassa paljon helpompi kuin syntymä. Syntymä on vaikea paikka, mutta sitten kun olemme valmiita lähtemään planeetalta loppuunsaattamisemme jälkeen, hän on paikalla. Kenties hän tuo mukanaan joitain ystäviään – Tobiaksen, Kuthumin ja joitain muita hahmoja – mutta hän vakuuttaa sinulle ja kaikille muille, että hän on paikalla.

Hän sanoo myös, että nyt tässä loppuunsaattamiskohdassa ihmisen on todella tärkeää astua pois tieltä. Ihminen on tässä hyväksymässä tuon loppuunsaattamisen, tunnustamassa tuon loppuunsaattamisen, mutta anna kaiken tästä eteenpäin olla luonnollista. Älä anna ihmisen alkaa suunnitella kaikkea – millaista sen pitäisi olla, miltä sen pitäisi näyttää – vaan sano ainoastaan: "Olen valmis. Tunnustan sen", ja sitten astu pois tieltä, koska tämä sallii sen tapahtumisen mitä kauneimmalla, tyydyttävimmällä ja suurenmoisimmalla tavalla. Siis älä tee tarkkoja suunnitelmia, älä pidä mitään tiettyjä päivämääriä tai odotuksia, ainoastaan tiedä, että olet saattanut loppuun elämäsi maan päällä.

Siis vedetään syvään henkeä tässä kohtaa ja tunnetaan sitä; ihminen tunnustaa nyt, että on loppuunsaattamisen aika, ihminen tunnustaa, että minä-olen, sielu tulee nyt sanomaan: "Anna minun opastaa sinua juuri täydellisenä ajankohtana. Anna minun opastaa sinua ja anna minun olla kanssasi Adamuksen ja muiden rinnalla, kun siirryt rajan taakse. Mutta tämä on aikaa, jolloin ihmisen pitää luopua odotuksista, tekemään siitä mitä kauneimman matkan. Anna unilaivan tulla luoksesi, kun aika on ehdottoman täydellinen, ehdottoman oikea."

Vedetään syvään henkeä tässä kohtaa.

DocCE sai sitten Geoffilta ja Lindalta loppuunsaattamistodistuksen.

Hän teki siirtymän heti puolenyön jälkeen 28.11.2019.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Muita kirjoituksia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron