Ultran Nettikolumni 8/2002

Tänne olen siirtänyt mielenkiintoisia kanavointeja, jotka liittyvät jollain tavalla ihmiskunnan historiaan.

Ultran Nettikolumni 8/2002

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 25.06.2015 11:34

http://www.ultra-lehti.com/kolumnit/kolumni-0802.html
Pentti Haasiosalo
Avautuvan kanavan sudenkuoppia

Yllä linkki Haasiosalon nettikolumniin vuodelta 2002. Suojauksista paljon puhutaan ja kirjoitellaan, keskustelua on ollut aika ajoin, asia ei ole millään tavalla uusi. Itse olen suojaukset oppinut tekemään. Tapoja on varmaan yhtä paljon kuin on niiden opettajiakin. Itse olen käyttänyt Kalevin (Riikonen)opettamaa kolmivaihe-energisointia. 1.Puhdistus (vaalean violetti) jossa puhdistetaan omat energiat, ryhmämeditaatiossa myös ryhmän energiat. 2. Kohotus (sinihopea) kohotetaan puhdistetut energiat parhaaksi katsomalla energialla (värillä). 3. Voimistus (hohtavan kultainen) lopuksi puhdistetut sekä kohotetut energiat vielä voimistetaan sopivalla energialla. Näistä on tarkemmin Kalevin nettisivuilla infoa.

Vaalean violetti = Korkein rakkaus
Sinihopea = Korkein viisaus
Hohtavan kultainen = Ääretön voima

Tuossa Haasiosalon nettikolumnissa 8/2002 hän puhuu siitä että suojaukset rajoittavat suojauksen tekijää saamasta yhteyttä korkeampiin lähteisiin. Tuosta voidaan olla montaa mieltä. Ainakin se estää "alemmantason henkiä" pääsemästä linjoille. Itse olen sitä mieltä että kaikki Valon asialla olevat lähettiläät kyllä pääsevät yhteyksiin suojaukseen tehneen kanssa tarvittaessa. Omaa värähtelyään korkeammissa värähtelyissä (viboissa) ei voi olla, ilman että siitä jotakin sitten seuraa. Eli jonkinlaista pahoinvointia kuten päänsärkyä jne. Tämä on aivan luonnollista, oireet voivat ilmaantua vasta seuraavanakin päivänä. Tähän auttaa hyvä maadoittuminen ja että juodaan päivittäin riittävästi puhdasta vettä. Kesällä aina kun se on mahdollista olisi hyvä kävellä paljain jaloin ulkosalla luonnossa. Rytmikäs musiikki myös maadoittaa. Monen mielestä myös ravinto eli kaikki juurekset ovat tässä avuksi. Aihe on hyvin laaja, enkä pysty tässä kaikkea lyhyesti kertomaankaan.
Kun on ehditty pidemmälle, on oma valomäärä jo varmasti sellainen että ilman suojauksiakin pärjätään hyvin. Astraalihäiriköt (alemmantason henget) eivät voi olla omaa värähtelyään korkeammissa energioissa ilman seurauksia.
"Alemmantason henget" antavat tietoisuuttaan vastaavaa informaatiota. Niissä on usein pahoja asiavirheitä, jotka ovat usein helposti tarkastettavissa kuten Haasiosalo myös kolumnissaan mainitsee. Usein viestit ovat myös jollain tavalla pelkoon ja negatiivisyyteen keskittyviä. Eli ajatuksemme pyritään suuntaamaan matalammin värähteleviin energioihin. Sillä onhan niin että energiamme virtaa huomion suuntaan, mikä saa huomiomme saa energiamme. Näin ollen emme tavoita koko henkistä potentiaaliamme, joka on jokaisen olennon syntymäoikeus tälläkin planeetalla. Ihminen on silti raadollinen ja negatiivisiä höyryjä tulee aika ajoin päästeltyä ilmoille. Eli suutumme jostakin näennäisesti pienestä asiasta tietämättä edes miksi niin toimimme. Ei hätää, asian huomiointi saa uuden merkityksen. Ei haukku haavaa tee, joskus on vaan niin, että asia on sanottava aivan suoraan sitä mitenkään kiertelemättä.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Paluu Mielenkiintoisia kanavointeja

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron