Toni Ann Winninger

Tänne olen siirtänyt mielenkiintoisia kanavointeja, jotka liittyvät jollain tavalla ihmiskunnan historiaan.

Toni Ann Winninger

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 14.04.2015 09:42

KYSYMYKSIÄ HENKIMAAILMAN MESTAREILLE

Henkimaailman mestareita kanavoinut Toni Ann Winninger (mastersofthespiritworld.com)
31.3. – 7.4.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kysymys:

Mestarit, olen kuullut vuosien saatossa paljon Medjugorjen ladyn viesteistä. Minut kasvatettiin katolilaiseksi ja olen pitänyt kovasti Äiti Mariasta, mutta koska olen omalla itsenäisellä henkisellä polullani, kyseenalaistan viestien pätevyyden. Kuulemani mukaan nämä viesti näyttävät hyvin yksityiskohtaisilta ja pyörivät katolilaisuuden opetusten ja uskomusten ympärillä. Onko mahdollista, että vastaanottajat "kuulevat" viestit muilta hengiltä eivätkä Marialta ja/tai viestit eivät vain tule selvästi läpi? Sanon tämän, koska monet näyttävät olevan ristiriidassa teidän oppituntienne ja ajatustenne kanssa siitä, keitä olemme, mikä on Kotimme ja tarkoituksemme. –Mark, USA

Aivan kuten olemme neuvoneet niistä materiaaleista, joita välitämme oman kanavamme kautta, älä hyväksy sokeasti mitään kuulemaasi. Tunnustele kaikkea informaatiota ja katso, resonoiko se kanssasi. Jos resonoi, tee siitä osa todellisuuttasi. Jos ei, niin laita se sivuun ja tarkista ajoittain, miltä se tuntuu. Älä yritä tuomita toteamuksia, koska sinut vedetään egon oikean ja väärän tuomitsemiseen.
viewtopic.php?f=26&t=56&start=40#p2005
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Paluu Mielenkiintoisia kanavointeja

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: eisuzoqu ja 3 vierailijaa

cron