Semetis Kim 15.4.2019

Tänne olen siirtänyt mielenkiintoisia kanavointeja, jotka liittyvät jollain tavalla ihmiskunnan historiaan.

Semetis Kim 15.4.2019

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 18.04.2019 09:50

Pelkoenergioita on tosiaan ilmoilla, moni ei sitä kuitenkaan tunnista omassa tavassaan toimia. Samat vanhat opitut mallit tuppaavat kulkemaan mukana vuodesta toiseen. Irtipäästäminen, se on tuo "taikasana". Meillä on tapana murehtia etukäteen tulevia tapahtumia. Kuten viisaammat ovat usein todenneet, luottamustamme testataan ihan koko ajan.

KOSMINEN ENERGIARAPORTTI – PELKOENERGIAVAPAUTUS KÄYNNISSÄ



Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)

15.4.2019

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Pelkoenergiavapautus on käynnissä (kyllä, taas). Valokehomme aktivoituu aina, kuitenkin jaan tässä niiden kanssa, jotka resonoivat. Pelko/ahdistusenergiaa on tullut esiin taas viime viikon, ja se jatkuu.



Minulla sitä on, kun siirryn tai muutun taas kerran korkeammalle olemassaolotasolle ja myös fyysisesti. Tämä on tuonut esiin merkittävää pelkoa ja myös täydellistä uupumusta, kun minun on tarvinnut työntää valokehoani liikuttamaan asioita nyt raskaassa puhdistusprosessissa, kun puhdistan uuden tilani energiaa.



Päässäni kulkevia ajatuksia:

* Mitä jos autooni tulee vikaa, kun tuntemani ihmiset lähtevät pian enkä tunne ketään muuta tällä alueella.

* Käärmeiden pelkoa, ja näin jo yhden pari päivää sitten.

* Pelkoa kahdesta tyypistä, jotka asuvat naapurissani.

* Haavoittuvuudentunnetta, kun asun yksin ensimmäistä kertaa elämässäni.

* Pelkoa, etten pysty maksamaan laskujani.

* Pelkoa, että tänä kesänä on hurrikaaneja.



Näitä ajatuksia rönsyilee jatkuvasti, ja yritin ensin vastustaa niitä ja sanoa, ettei ole mitään syytä olla peloissaan. Mutta sitten aloin tuntea tuon pelon ja antaa sen virrata. Sanoin sen ääneen ja sain sen ulos sekä valitin ja vaikeroin siitä ja uupumustani. Annan sen kaiken nyt virrata ensin jonkin aikaa, jäämättä jumiin tähän paikkaan, ja sitten kerron peloilleni: "Tämä pelko ei ole totta. Tämä on vain lisää pelkoenergiaa, joka tulee esiin vapautettavaksi."



Tämä on lahja, ja kun näemme sen sellaisena, voimme muuttaa tuon energian tietämiseksi, että sitä tulee esiin pelkästään vapautettavaksi. Uskomatta enää egoon, uskomatta enää tuohon pelkoon. Ego ei pidä muutoksesta.



Viidennessä ulottuvuudessa ja korkeammalla on jatkuvaa muutosta, jatkuvaa siirtymistä – emme voi kiinnittyä kehenkään tai mihinkään. Korkeammissa ulottuvuuksissa ei ole mitään pelättävää. Pelkoa ei voi olla täällä, joten sen täytyy lähteä. Siihen ei liity muuta. Siis hymyilemme tietäen, että korkeampi itsemme antaa meille tämän pelon muunnettavaksi tai vapautettavaksi.



Kun fokusoidumme kaikkeen, mistä olemme kiitollinen jokaisessa pikkuhetkessä, rauha palaa taas. Joskus meillä on paljon pelkoa vapautettavana, joskus vähän. Kun vapautamme paljon pelkoa, se voi olla hyvin epämukavaa ja intensiivistä, melkein sietämätöntä. Meidän täytyy tehdä jotain – mitä se onkin meille – saadaksemme tämän energian ulos. Se voi olla ajan viettäminen luonnossa, taiteen luominen, leikkiminen andaroilla ja kristalleilla – minkä tahansa tekemistä, mitä rakastamme, mikä tuo meille iloa ja inspiroi meitä. Minulle se on tänään uuden kotini/tilani siivoamista. Myös menemistä ulos aurinkoon lataamaan valokehoa.



Kun teemme, mikä tuo meille rauhaa, voimme sanoa sitten egollemme/pelollemme: "Ei, en usko sinua enää. Tässä ei ole mitään pelättävää." Universumini on näyttänyt minulle, miten paljon minua tuetaan kaikin tavoin kaikkina aikoina. Sen päätän uskoa!!!



Tämä artikkeli kirjoitettiin auttamaan kaikkia niitä, jotka ovat tämän ajankohtaisen pelkoenergiavapautuksen keskellä. Sinnitelkää mukana. Rakastan teitä ja olen aivan siinä kanssanne.



Kim Semetis – jumalainen soturijumalatar



-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Paluu Mielenkiintoisia kanavointeja

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron