Cooper Diana (dianacooper.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

4.4.2021 HUHTIKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 17.04.2021 16:49

HUHTIKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

Kirjoittanut Diana Cooper (dianacooper.com)
4.4.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hei ystävät.

Huhtikuu tuo aina uutta toivoa ja optimismia, kun luonto on pukeutunut taas vihreään ja värikkäitä kevätkukkia puskee esiin kaikkialta. Ja erityisesti tänä vuonna se sykkii elämää, kun olemme olleet "sulkeutuneena" hyvin pitkään. Kutsukaa arkkienkeli Hopea ja Hannielia – Hopea uudistumista ja terveyttä varten, kun taas Hanniel tuo aurinkoista onnellisuutta.

Maailma avautuu taas, ja tämän pitäisi olla paljon parempi kuukausi kaikille. Otetaanpa siitä kaikki irti. On kuitenkin diplomatian ja ymmärryksen aikaa, ja myöhemmin tässä kuussa meidät laitetaan töihin vakiinnuttamaan itsemme tai vakiinnuttamaan uudelleen se, minkä olemme aloittaneet.

Ihmiset ympäri maailmaa ovat saaneet tarpeekseen, joten ihmisvoima näkyy kaikkialla. Ole uskollinen itsellesi ja seiso omassa voimassasi. Tee sitä, mihin uskot. Samaan aikaan universumin virtaukset vaativat sopeutumiskykyä ja joustavuutta.

Teen ensimmäisen osan kaksiosaisesta zoomista Tim Whildin kanssa 27.4. (täysikuu), aiheena tehtäväsi laajentaminen ja Valoneuvostojen tapaaminen, joten liity seuraamme. Se laajentaa kovasti tietoisuuttasi.

Nauttikaa kevään kukoistuksesta.

April Acsension Report (https://www.youtube.com/watch?v=jI4Vqne8KaY)

Venus

Jotkut teistä ovat sanoneet, että te ette ole kuulleet minusta vähään aikaan. Jos et tunne minua, olen Dianan toinen koira. Olen kerrassaan upea, pieni ja valkoinen, mutta toinen korvani on ruskea ja toisen silmän päällä "egyptiläinen silmälappu"! Olen pääosin jackrusselinterrieri, mutta näytän isoisältäni, joka oli pörröinen perhoskoira.

Minun täytyy nostaa tassuni ylös ja tunnustaa koiraperspektiivini sulkutilaan olevan, että olen rakastanut sitä. Äiti on kotona koko ajan. Ei matkusta pois. Ja hän vie meitä hyvin pitkille kävelylenkeille joka päivä, ja ympäriinsä on paljon koiria ja erityisesti pentuja. Tässä kuussa on syntymäpäiväni. Olen 10-vuotias, mutta sitä lukuun ottamatta, että aamuisin on vähän jäykkyyttä, minusta tuntuu sisälläni edelleen pennulta. Rakastan metsiä ja juosta aluskasvillisuuden joukossa jänisten perässä, ja sitten jahtaan oravia puihin. Minun käsitykseni autuudesta.

Jotain outoa tapahtui tällä viikolla. Äiti tilasi netistä kaksi viiden litran purkkia sinistä aitamaalia – ne ovat isoja purkkeja. Kun laatikko tuli, hän kantoi sen keittiöön. Ihmettelin, mikä tuo tip-tip-tip oli, joka tuli laatikosta, mutta tallustin siitä läpi. Kun hän avasi sen, toisen purkin kansi oli irronnut ja sinistä maalia oli kaikkialla! Oli uskomatonta, miten se levisi. Sugar sai sinistä maalia päähänsäkin. Äiti siivosi sen (vei jonkin aikaa) ja soitti sitten saadakseen korvaavan purkin. Hän oli iloinen, kun se saapui seuraavana päivänä. Hän kantoi laatikon keittiöön, ja taas seurasin hänen perässään tuota sinisen maalin tip-tip-tip-tippumista. Taas kerran purkki oli kolhiintunut ja maalia virtasi kaikkialle. Tällä kertaa hän kehotti nopeasti Sugaria ja minua pysymään poissa tieltä, kun hän juoksutti sen autotalliin, ennen kuin hän siivosi. Nyt joka lasiin, lautaseen, kuppiin ja vähän vaatteisiinkin näyttää roiskuneen sinistä. Arvelen sen olevan hyvin kaunista, mutta äiti ei näytä ajattelevan niin. Hän etsii syvempää tarkoitusta kaikesta ja sanoi minulle: "Mikähän oppitunti tämä on, Venus?" Minulle se oli hyvin selvää. "Älä osta maalia netistä. Mene kauppaan hakemaan sitä."

Siinä missä minä rakastan metsää, Sugar rakastaa vettä. Minusta se on hyvin outoa. Se hyppii iloisena edestakaisin, kylmään veteen ja pois – myös aaltoihin, jotka kaatavat sen. Ja se jahtaa palloja ja keppejä. Mitä ajan haaskausta! Äiti sanoo, että olemme kaikki yhtä ja olemme kaikki erilaisia. No, minä olen todellakin erilainen kuin Sugar, vaikka se onkin paras ystäväni.

Rakkautta, Venus

(https://dianacooper.com/wp-content/uplo ... 10-M-1.jpg)

Kuukauden enkeli – arkkienkeli Sandalphon

Virity arkkienkeli Sandalphoniin pysyäksesi maadoittuneena tänä monumentaalisena muutosaikana maailmassa, sillä hän on vastuussa Maa-tähtichakrastasi. Hän auttaa sinua kehittämään potentiaaliasi ja vie rukouksesi Lähteeseen. Hän on musiikin enkeli. Hänen enkelipiilopaikkansa on maagisessa kristalliluolassa Atatlan-järvellä, Guatemalassa, ja hän säteilee hopeanhohtoista valoa.

(https://dianacooper.com/wp-content/uplo ... 7x1024.jpg)

Viisi tapaa yhdistyä arkkienkeli Sandalphoniin

1. Affirmoi: Arkkienkeli Sandalphon maadoittaa täysimmän potentiaalini.

2. Rukoile: Rakas arkkienkeli Sandalphon, vie rukoukseni suoran Lähteeseen. Lisää sitten rukouksesi.

3. Rytminen laulu:
Arkkienkeli Sandalphon pysy lähelläni
Ja auta minua olemaan kaikki, mitä voin.

4. Mantra: Arkkienkeli Sandalphon pitää minut maadoittuneena henkisellä polullani.

5. Visualisointi:
Sulje silmäsi ja keskitä itsesi.
Kuvittele kelluvasi turvallisessa veneessä tyynillä sinisillä vesillä.
Edessä on sisäänkäynti valtavaan luolaan, joka on täynnä keijuvaloja.
Astut sisään ja kaunis hopeinen valopilari tulee luoksesi ja valaisee sinut.
Lepäät arkkienkeli Sandalphonin hopeisessa energiassa.
Tunne yhdistyväsi syvimmälle Maahan ja ylös taivaisiin.
Tunne potentiaalisi avautuvan.
Sano rukous, ja pyydä arkkienkeli Sandalphonia viemään se Lähteeseen.
Tiedä, että se on kuultu.
Vene kelluttaa sinut takasin lähtöpaikkaasi.

Dianan tarina

Kun vierailet siinä fyysisessä paikassa, jossa on jonkun arkkienkelin piilopaikka, silloin tuo arkkienkeli on kutsunut sinut luokseen. Joitain vuosia sitten asuin Maya-kylässä Atatlan-järven partaalla, Guatemalassa Väli-Amerikassa. Se oli kaunein järvi, jonka olin koskaan nähnyt, poikkeuksellisen valonsa ja energiansa myötä. Tunsin, että se oli hyvin erityinen paikka.

Vasta palattuani matkalta oppaani Kumeka kertoi minulle, että Atatlan-järvi oli arkkienkeli Sandalphonin piilopaikka.

Kun arkkienkeli Sandalphon ensin yhdistyy kanssasi Maa-tähtichakran kautta, hän vaikuttaa mustavalkoiselta. Kun tutustut häneen enemmän, hänestä tulee syvän harmaa ja lopulta hopeanhohtoinen. Olin hyvin yllättynyt, kun koin tämän, kunnes arkkienkeli Sandalphon kertoi minulle, että tuo päivä jolloin näin hänet hopeisena, tarkoitti, että olin yhdistynyt täysin hänen energiaansa. Ei mikään yllätys, että tuolloin tunsin todella, että minun täytyi mennä tuolle lomalle.

On hyvin uskomatonta, miten enkelit ja arkkienkelit kutsuvat meitä paikkoihin tai vievät meidät tilanteisiin saamaan erityiskokemuksia, joita tarvitsemme henkistä kasvuamme tai onnellisuuttamme varten.

Puhu arkkienkeli Sandalphonille, ja hän auttaa sinua pääsemään käsiksi lahjoihin, taitoihin, muistoihin ja potentiaaliin, jotka odottavat paljastumista.

Mitä kristallia käytetään yhdistymiseksi arkkienkeli Sandalphoniin

Arkkienkeli Sandalphon auttaa sinua maadoittumaan syvälle planeetan viisauteen ja turvallisuuteen. On helpompaa yhdistyä häneen, kun pidät kädessä mustaa obsidiaania tai metallinharmaata hematiittikristallia. Tämä resonoi hänen ja Maa-tähtichakran kanssa. Se tekee mahdolliseksi tuntea vakautta ja turvaa, jotta jumalainen potentiaalisi voi kehittyä ja kasvaa. Kumpikin näistä kivistä on helppo löytää.

Tee "Arkkienkeli Sandalphon" -kristallikehä
* Omista pieni nurkka kodistasi tai puutarhastasi arkkienkeli Sandalphonille.
* Tee sinne kehä hematiitti- ja obsidiaanikristalleista tai mustista pikkukivistä.
* Voit energisoida sitä kukilla tai jollain hopeisella, jos haluat.
* Istu hiljaa ja kirjoita rukous erityispaperille.
* Taita paperi ja laita se kehän keskelle.
* Tunne, näe tai kuvittele arkkienkeli Sandalphonin hopeisen valon muodostavan pilarin kauttasi Maan keskukseen ja taivaaseen.
* Pyydä arkkienkeli Sandalphonia viemään rukouksesi Lähteeseen.
* Kiitä häntä.

Vesimies, teknologian aika – testejä ja vihkimyksiä

Vesimies sarastaa, ja nyt alkaa henkisen teknologian aika, joka ylittää hurjimmat kuvitelmamme. Emme ole kuitenkaan vielä saavuttaneet tuota puhdasta korkeaa taajuutta, jota vaaditaan näihin tulevaisuuden upeisiin kehitysaskeliin.

Sitä odotellessa monet meistä käyvät läpi teknologisia testejä ja vihkimyksiä. Minä todellakin käyn.

Arkkienkeli Mikael auttoi minut yhden läpi. Talven kylmimpänä päivänä lämmitystä pyörittävä sovellus ei toiminut puhelimessani. (En tiedä, kuka kumma pyörittää lämmitystään sovelluksella, mutta se oli talossa, kun ostin sen.) Talo tuli kylmemmäksi. Salus IT500 -käyttötuessa oli se tuttu tilanne, että heillä oli tavallista enemmän puheluita, joten "odota, ole hyvä" jne. Odotin yli tunnin, ja sitten toimisto oli jo suljettu, joten vedin kaikki verhot eteen pitämään sen lämmön, mitä minulla oli, ja vein koirat kävelylle. Ollessamme niityillä pyysin hartaasti arkkienkeli Mikaelia puuttumaan asiaan! Kun pääsin kotiin, lämmitys oli päällä. Kiitos, arkkienkeli Mikael.

Jos kuitenkin sielumme määrää, että meidän täytyy käydä läpi jokin vihkimys, enkelit eivät voi puuttua tilanteeseen. Tavallisesti se liittyy suurimpiin pelkoihimme, ja yksi omistani taitaa olla kyvyttömyys hallita teknologiaa!! Päivitin puhelimeni ja kannettavani samaan aikaan! Kannettava ei päivittynyt kahdesta yrityksestä huolimatta. Itse asiassa mikään ei reagoinut, ja olin tuntitolkulla puhelimessa – yhteydessä Apple-tukeen, Microsoft-tukeen ja ystävätukeen. Kiitos Tim Whildille pettämättömästä avustaan. Kun tätä oli kestänyt viisi päivää, minulla oli toimiva kannettava ja sähköposti, vaikka on edelleen haasteellista.

Aneluista huolimatta arkkienkeli Mikaelin ja Hilarionin täytyi olla sivussa, kun rämmin mudassa matkan joka askeleen. Mutta opin paljon!

Arkkienkelitarinoita

Eräällä ystävälläni oli hyvin rakas koira, joka kuoli joitain vuosia sitten. Hän sanoi jatkuvasti haluavansa uuden koiran, muttei hänellä ei ollut koskaan sydäntä hankkia sitä. Hän virittyi Arkkienkelikortteihin ja pyysi opastusta siihen, miten hänen elämänsä muuttuisi seuraavan vuoden kuluessa. Hän veti pakasta arkkienkeli Zarielin, joka on vastuussa koiravaltakunnasta. Hän oli hyvin innoissaan. "On aika!" hän huudahti. "Saan koiran nyt." Hän ihan kihisi siitä ajatuksesta, että saisi taas koiran.

(https://dianacooper.com/wp-content/uplo ... 7x1024.jpg https://dianacooper.com/wp-content/uplo ... 7x1024.jpg)

Toinen ystäväni, Jenny, on hyvin henkinen, muttei oikein enkeliaaltopituudella. Hän valitsi kortin ja sai arkkienkeli Preminilekin, hyönteisten arkkienkelin. Hän oli hyvin ivallinen. "En ole koskaan kuullutkaan hänestä", hän mutisi. "Miksi saisin hyönteisten enkelin?" Hänen ilmeensä kertoi kaiken. Sitten hän kertoi minulle, että hänellä oli ollut pieni etana ulkorapulla tuona aamuna. Hän sanoi: "Se katsoi minua ja sanoi selvästi: "Mitä aiot tehdä kanssani?" Vastasin: "Kaikki ok, en satuta sinua. Siirrän sinut puutarhaan." Hän siirsi etanan, ja tämä kiitti. Hän oli mietteissään hetken ja sanoi sitten tuntevansa, että arkkienkeli Preminilek kertoi hänen olevan hyvin yhdistynyt luontoon ja hänen oli määrä käyttää kykyjään.

Tämä kortti antaa myös muita viestejä. Muutaman päivän päästä nostettuani itse arkkienkeli Preminilekin, olin hämmentynyt. Tiesin, että olin menestynyt hyvin huonosti etanoiden kanssa keskustelussa. Mutta minulla oli konflikti vanhan sähkömyyjäni kanssa, ja tämän kortin viesti on myös: "Ole pikkutarkka." Niinpä katsoin kaikki laskuni uudestaan läpi, jotta olisin ehdottoman varma perusteistani, ennen kuin soitin heille taas, ja tällä kertaa ratkaisimme ongelman. Kiitos, arkkienkeli Preminilek.

33 kosmista portaalia

Viime zoomini aikana – massiivinen ylösnousemusvahvistus – kävimme planeetan jokaisessa 33 portaalissa, jotka alkoivat avautua 2012. Jokainen portaali kantaa Kristus-valoa ja muita kosmisia avaimia ja koodeja. Ennen kuin astuimme niihin, vedimme 12 säteen ja hopeasäteen valoa lävitsemme, viedäksemme tuota mahtavaa energiaa kosmisiin portaaliehin ja mahdollistamaan, että omaksumme helpommin energiat ja koodit kussakin portaalissa. Se oli kiivastahtinen matka, jota valvoivat arkkienkeli Metatron ja lordi Kumeka, ja se oli valtava ylösnousemusvahvistus. Lupasin kertoa tässä uutiskirjeessä, mistä kirjoista löytyisi informaatiota kosmisista portaaleista.

Kirjassa "2012 and Beyond" on luettelo 33 kosmisesta portaalista ja lyhyt kommentti niiden sisältämistä energioista. Kirjassa "The Keys to the Universe" on paljon enemmän informaatiota joistain portaalisesta, mutta ei kaikista.

Kursseja ja zoomeja …

Rakkauden, ilon ja enkelisiunausten kera,

Diana

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

4.5.2021 TOUKOKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 19.05.2021 22:29

TOUKOKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

Kirjoittanut Diana Cooper (dianacooper.com)
4.5.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hei ystävät.

Tämä kevät tuntuu suloisemmalta kuin koskaan. Kenties kyse on siitä, että lämmintä aurinkoa on lopultakin yhtä aikaa, kun kukinnot ja uudet lehdet räjähtävät. Myös linnut tuntuvat äänekkäämmiltä! On tyven hetki, kun sulkutila hellittää ja ihmiset ilmestyvät kodeistaan nauramaan auringonpaisteeseen.

Kuitenkin poliittiset, taloudelliset ja henkilökohtaiset ongelmat jatkuvat, kun energiat yrittävät tuoda pintaan piilevät asiat, jotka eivät ole linjassa totuuden kanssa.

On tunne, että ihmiset ovat kaikkialla saaneet tarpeekseen siitä, että kontrolloidaan, kerrotaan, mitä pitää tehdä, ja manipuloidaan pelolla. Kun jatkuvasti paljastuu lisää politiikan ja isojen yritysten piilevää epärehellisyyttä, ihmiset kuuntelevat jumalaista ydinolemustaan ja alkavat ottaa määräysvallan. On konflikti vanhan tavan, Kalojen vaikutuksen, ja uuden tavan, Vesimiehen sydänkeskeisen yhteisötavan, välillä, joten nyt on aika päättää, kuka olet, olla selkeä rajoistasi ja tehdä päätöksiä harkiten. Mutta ennen kaikkea kuuntele sisintäsi ja anna sydämesi ja intuitiosi opastaa sinua.

Ole oma itsesi.

Muista Atlantis

On todella aika tuoda takaisin Atlantiksen kultaisen ajan tunne ja energia. Kuvittele, että tunnet syvää turvaa ja rauhaa. Elät kauniissa paikassa, jossa on upea ilmasto, ja voit kommunikoida telepaattisesti ympärilläsi olevien ihmisten ja myös eläinten, puiden ja kasvien kanssa. Säteilet näkymättömästi iloa ja rakkautta, osittain sen vuoksi, että teet sitä, missä olet hyvä ja mitä rakastat, joten olet tyytyväinen ja tyydyttynyt. Ja osittain sen vuoksi, että sinulle on ilo olla Maassa, jossa voit kokea maun, kosketuksen ja hajun ja jossa voit nähdä rakkauden lastesi silmissä ja tuntea auringon lämmön ihollasi.

Kaikilla on hyvää tahtoa sinua kohtaan, ja jaatte kaiken, tehden yhteistyötä kaikissa projekteissa kaiken korkeimmaksi hyväksi. Ei ole rahaa. Sitä ei tarvita, sillä on runsaasti ja otat yhteisestä "lammikosta" sen, mitä tarvitset. Ei ole egoa. Sinun ei tarvitse todistaa itseäsi, sillä tunnet arvostusta ja kunnioitusta itsenäsi.

Eläimet elävät kanssasi täysin harmoniassa. Et syö heitä, ja tietysti kysyt, ennen kuin otat niiden maitoa tai munia tai villaa. Kunnioitus on keskinäistä. Olet onnellinen ja tyytyväinen.

Lisäksi voit nähdä kaikkien auran, ja he voivat nähdä sinun aurasi, joten mikään ei ole piilossa. Ei ole valheita. Ei salaisuuksia. Koska kaikki on avointa ja rehellistä, tunnet äärimmäistä turvaa. Voit luottaa kaikkiin, myös itseesi. Psyykkiset ja henkiset lahjasi ovat niin kehittyneitä, että jos haluat lähettää jollekin valokuvan lapsestasi, lähetät sen kolmannesta silmästäsi hänen kolmanteen silmäänsä. Jos haluat puhua kumppanisi kanssa, joka on työmatkalla, voitte kommunikoida telepaattisesti, mikä on paljon nopeampaa ja selvempää kuin puhelimella.

Jos haluat kiivetä kukkulalle, tietysti voit teleportoitua, mutta rakastat fyysisen kävelemisen riemua, joten usein menet mieluummin jalan. Olet nälkäinen ja haluat syödä appelsiinin, joten vedät sen itsellesi puusta telekinesialla, kyvyllä dematerialisoida ulkopuolinen esine ja materialisoida se uudestaan eri paikkaan. Tätä pidetään hyvin normaalina ja kaikki käyttävät sitä asioiden liikuttamiseen, myös valtavien rakennuskivien. Vaikka sinulla on kyky ilmentää näkymättömistä maailmoista, rakastat tehdä käsilläsi, luoda kulhoja tai herkullisia aterioita, maalata kauniita kuvia ja ilmaista itseäsi taiteellisesti.

"Ilmabussi" jossa on satoja ihmisiä, lentää yläpuolellasi niin hiljaa ja nopeasti, että se on näkymätön, kuulumaton ja saasteeton. Alkaa hämärtyä, joten kommunikoit elementaalien kanssa, joita on talosi kristalleissa, ja ne alkavat hohtaa ja valaisevat kauniin pyöreän kotisi.

Kommunikoit suoraan enkelisi ja yksisarvisesi kanssa ja uit usein delfiinien kanssa, jotka välittävät paljon pyhää viisautta sinulle.

Tämä on muisto, joka on kollektiivitietoisuudessa ja melkein varmasti henkilökohtaisissa muistipankeissasi.

Atlantiksen enkelit kertovat meille, että nyt ihmiskunnan on aika nostaa jälleen tietoisuutta, jotta Atlantiksen viisaus voi palata.

Galaksienvälisen neuvoston valvonnassa, Atlantiksen viimeisen kokeilun alussa oli kultainen aikajakso. Ennen tämän aloittamista Maa puhdistettiin jääkaudella. Minusta on mielenkiintoista, että tällä hetkellä jää sulaa niissä osissa maailmaa, jotka ovat puhdistuneet jään alla. Tuota puhdasta maata valmistellaan tulevien sukupolvien elämiseen korkeammassa taajuudessa.

Energiasi puhdistaminen

Vauvat ovat avoimia ja yhdistyneitä enkelimaailmoihin. On ihanaa katsella heidän iloaan, silloin kun enkeleitä on läsnä. Monet vanhemmat eivät käsitä, että hyvin pienet vauvat ja lapset näkevät enkeleitä ja myös pimeitä energioita. Puhuin erään äidin kanssa, joka kertoi kiirehtineensä töistä kotiin katsomaan vauvaansa. Hän napaasi vauvan syliinsä ja välittömästi tämä alkoi parkua. Vauva tuijotti hänen yläpuolelleen. Yhtäkkiä äiti oivalsi, että hänellä oli ollut erittäin hankala tapaaminen pomonsa kanssa, joka oli hyvin vihainen, ja vauva näki tuon energian hänen aurassaan. Nainen laittoi vauvan alas ja meni makuuhuoneeseen. Siellä hän täytti auransa kullalla ja pyysi enkeleitä ympäröimään itsensä. Kun hän nyt meni takaisin ja otti vauvan syliinsä, tämä hymyili säteilevästi ja hekotteli hänelle.

Kuukauden enkeli – arkkienkeli Chamuel, rakkauden enkeli

Pidän rakkauden aikana tätä vuodenaikaa, jolloin maailma herää talven jälkeen ja eläimet ja linnut parittelevat.

Arkkienkeli Chamuel on rakkauden enkeli. Hän hohtaa kaunista pehmeää vaaleanpunaista tai valkoista valoa ja etsii aina tilaisuutta auttaa sinua tuomaan enemmän rakkautta elämääsi. Hän kehittää sydänchakraasi ja auttaa sinua yhdistymään kosmiseen sydämeen, mikä nostaa henkilökohtaisen sydämesi taajuutta. Hän enkelipiilopaikkansa on St. Louisin yläpuolella, Missourissa, ja sieltä hän lähettää rakkautta maailmaan.

Viisi tapaa yhdistyä arkkienkeli Chamueliin

1. Affirmoi: Arkkienkeli Chamuel täyttää sydämeni rakkaudella.

2. Rukoilu: Rakas arkkienkeli Chamuel, pidä sydämeni auki kaikkina aikoina. Niin olkoon.

3. Rytminen laulu:

Arkkienkeli Chamuel, laula minulle joka päivä.

Opasta minua elämään todella rakastavalla tavalla.

4. Mantra: Arkkienkeli Chamuel säteilee rakkautta sydämeni kautta.

5. Visualisointi:

Sulje silmäsi ja keskitä itsesi.

Tunne laulavien enkelien ympäröivän sinut.

Avaa sydämesi rakkauden virtaamiseksi sinuun.

Tunne sydänkeskuksesi kasvavan suuremmaksi ja suuremmaksi.

Ole tietoinen, että puhtaan valkoinen rakkaussäde tulee Venuksesta, kosmisesta sydämestä, omaan sydämeesi.

Kauniita vaaleanpunaisia ja valkoisia enkeleitä lentää kanssasi, kun leijut ylöspäin tässä valossa.

Löydät itsesi valtavasta 33-terälehtisestä ruususta, kosmisesta sydämestä.

Rentoudu tässä ja tiedä, että sydänkeskuksesi puhdistuu.

Palaa lähtöpaikkaasi sydän täynnä rakkautta.

Dianan tarina

Menin yhtenä iltana meditoinnin jälkeen ulos ja otin useita valokuvia pimeydestä. Yhtäkkiä siellä oli vaaleanpunainen välähdys, joten pysähdyin ja katsoin filmiä. Kirkkaan vaaleanpunainen sydämenmuotoinen orbi, jossa oli valkoinen keskus, oli ilmestynyt. Se oli arkkienkeli Chamuel jonkin rakkaudenenkelin kera! Pakahduin ilosta.

Seuraavana aamuna menin maalle, ja kävellessäni kuvittelin olevani kauniin vaaleanpunaisen orbin sisällä. Hengitin sitä sisään vaeltaessani, ja saatoin tuntea sen pehmeän, rakastavan energian kaikkialla ympärilläni. Yhtäkkiä orava hyppäsi alas oksalta ja juoksi eteeni. Seisoin paikallani, kun se tanssi useita minuutteja aivan jaloissani. Sitten näin kauriin makaavan polun vieressä. Lähestyin sitä, eikä se liikkunut, kun katsoimme silmiin toisiamme. Tiesin, että se tunsi arkkienkeli Chamuelin rakkautta virtaavan ympärilläni. Kun kävelin eteenpäin, se nousi ylös ja juoksi pois.

Hiljattain olin taas kietoutuneena arkkienkeli Chamuelin vaaleanpunaiseen orbiin, kun seisoin eräällä sillalla katsomassa allamme virtaavaa puroa. Koiriani Venusta ja Sugaria pidettiin hiljaa paikallaan rauhallisena, valossa. Kun avasin silmäni, kettu istui hiljaa sillan päässä kanssamme! Heti kun liikahdin, koirat alkoivat jahdata sitä. Se on muistutus taikuudesta, jota tapahtuu, kun meidät on ympäröity rakkauteen. Arkkienkeli Chamuelin orbin katseleminen ja sitten tuon energian hengittäminen ympärillesi on upea tapa yhdistyä hänen rakkauteensa.

Kristalli tälle kuukaudelle

Arkkienkeli Chamuel on pehmeää, läpikuultavaa vaaleanpunaista, ja ruusukvartsi on hänen kristallinsa. Tämä on erittäin suosittu kivi ja helppo saada käsiinsä. Se auttaa avaamaan sydämesi ja mahdollistaa avautumisen enemmän rakkaudelle ja myös yhdistymisen helposti rakkauden enkeliin. Se on ihana kristalli laittaa sänkysi viereen tai tyynysi alle yöksi, jotta voit kylpeä rakkaudessa nukkuessasi.

Paranna sydämesi

* Etsi pala valkoista tai vaaleanpunaista paperia ja koristele se.

* Piirrä sitten sydän tuolle paperille ja laita ruusukvartsi sen keskelle.

* Sytytä kynttilä ja pyydä arkkienkeli Chamuelia parantamaan sydämesi.

* Hiero lempeästi kädellä rintaasi, joka on sydänkeskuksesi.

* Visualisoi, että kaikki alemmat energiat huuhdotaan pois.

* Tunne sydämesi lämpenevän ja avautuvan, säteillen vaaleanpunaista valoa.

* Lähetä tätä haluamaasi paikkaan tai ihmiselle.

Kursseja, kirjoja, haastatteluja …

Rakkauden, ilon ja enkelisiunausten kera,

Diana

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

1.6.2021 KESÄKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 21.06.2021 11:32

KESÄKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

Kirjoittanut Diana Cooper (dianacooper.com)
1.6.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hei ystävät.

Kesäkuussa meillä on kesäpäivänseisaus 20./21.6., riippuen asuinpaikastasi. Tämä on pisin päivä ja edustaa kesän alkamista, ja se on riemuitsemisen, juhlimisen, hyvinvoinnin ja kiitollisuuden päivä. Tee jotain hauskaa, juhli, ole kiitollinen hyvästä elämässäsi ja rentoudu.

Pian tämän jälkeen on täysikuu Kauriissa 24.6., joka on kolmas ja viimeinen uskomattomasta superkuutrilogiasta. Huhtikuu, toukokuu ja kesäkuu. Ja tämä kuu on Jupiterin laajentavan ja yltäkylläisen vaikutuksen alla. Odota hyvää tuuria, hyvinvointia ja jotain hyvää tapahtuvan. Siis jos fokusoidut positiiviseen ja säteilet valoasi tässä kuussa, sinun pitäisi vetää puoleesi hyvää tuuria. On kaikki syy antaa auringon paistaa elämääsi.

Tim Whildellä ja minulla on korkeataajuinen zoom-lähetys …

Minulta on tulossa heinäkuussa uudet, satumaiset yksisarviskortit …

Diana

Hyvinvointipuu

Haluaisit ehkä piirtää hyvinvointipuun, joka on hyvin Jupitermainen juttu. Tämä on hyvin tehokasta täysikuun aikaan 24.6., kun se fokusoi mielen ja auttaa sitä harmonisoitumaan juuri tämän täysikuun voimaan.

* Laita ensin vesilasi viereesi.

* Piirrä puu oksineen.

* Piirrä oksille sitä hyvinvointia/vaurautta, jota haluat vetää puoleesi.

* Ota aikaa ja lisää siihen kaikki hyvä onni, jota haluat.

* Piirrä täysikuu paperille.

* Lopuksi, varmistettuasi, että olet lisännyt kaiken, juo vesi.

Romahdus ennen läpimurtoa uuteen kultaiseen aikaan

Ihmiskunnan ja planeetan taajuus nousee. 3D-kontrollointivoimat näkevät, että taajuus nousee. Ne pelkäävät menettävänsä valtansa, joten ne kiristävät otettaan. Kun planeetan taajuus nousee 3D:n yli, mikään ja kukaan ei voi kontrolloida meitä.

Ei ole yllätys, että monet ihmiset ovat peloissaan, koska häiriöt tutussa ja tunnetussa ovat aina haaste. Kun koko maailma eroaa vanhasta ajatusmallista ja valmistautuu uuteen, se voi tuntua katastrofaaliselta. Silloin kun kaikki on epävarmuuden tilassa, olemme alttiita noille kontrolloiville voimille.

Kontrolli on kapea taajuuskaista 3D-asteikolla …

Planeetan taajuus on noussut nopeasti niin, että vanhat ja vakiintuneet 3D-tavat koulutuksessa, lääketieteessä, hallituksessa, taloudessa, matkustuksessa, liiketoiminnassa ja jokseenkin kaikessa, rakoilevat. Kun vanhan 3D:n viimeinen tukikohta haastetaan, annamme kontrolloinnin luiskahtaa näihin halkeamiin.

Sillä hetkellä kun ihmistietoisuus nousee tuon kapean taajuuskaistan yläpuolelle, joka sallii kontrolloinnin, totuus tulee esiin, pelko häviää ja olemme vapaita.

Miten tämä tapahtuu?

Olen varma, että olet kuullut sadannen apinan kokeesta, kun tiedemiehet tekivät kokeita eräällä Tyynenmeren saarella. He ruokkivat apinoita heittämällä bataatteja hiekkaan, joka tarttui niihin kiinni ja teki niiden syömisestä epämiellyttävää. Yhtenä päivänä apinavauva pudotti bataattinsa veteen, ja kun se kalasti sen ylös, siinä ei ollut hiekkaa. Seuraavalla kerralla se poimi bataatin hiekasta ja pesi sen taas vedessä. Lopulta äiti matki sitä ja sitten muut nuoret apinat seurasivat perässä. Sitten lisää äitejä. Lopulta uroksetkin tekivät saman. Kun kenties sadan apinan kriittinen massa oli oppinut pesemään bataattinsa, yhtäkkiä kaikki apinat osasivat tehdä sen. Mutta tässä on ällistyttävä asia. Tutkijat nimittäin huomasivat, että tuon kriittisen massan hetkellä kaikki muutkin apinat kaikilla muilla Tyynenmeren saarilla tekivät saman. Toisin sanoen, kriittisen massan hetkellä tuo tietoisuus levisi kaikille.

Olemme saavuttamassa tämän käännekohdan, kun useammat ja useammat ihmiset ympäri planeettaa heräävät henkisesti. Ei mikään ihme, että ne jotka ovat edelleen 3D-mallissa, yrittävät epätoivoisesti estää sen. Voit tehdä oman osasi tuon kriittisen massan hetken tuomisessa fokusoitumalla tietoisesti siihen, että tiedät sataprosenttisesti, että lisääntyvä valo planeetallamme hävittää automaattisesti nykytilanteen Maasta. Menemme läpi tästä kontrollointiesteestä. Älä lisää pelkoa, alakuloisuutta tai rajoituksia, sillä se pitää ne paikoillaan.

Kontrolli on 3D-illuusio. Menemme kohti uutta kultaista aikaa – ykseyttä, yhteisöä, onnellisuutta, itsevastuullisuutta ja vapautta.

Et tee sitä yksin. Yksisarviset ovat tulleet nyt sisään, erityisesti auttamaan meitä tämän ajan läpi. Ne valaisevat sinua ja auttavat pitämään taajuutesi korkealla. Pyydä siis yksisarvisia pitämään valoa kanssasi, ja yhdessä valaisette tietä muille.

Yhteiskunnan muuttuminen

Yhteiskunnat jotka ovat suuntautuneet pääasiassa oikeaan aivopuoliskoon, kehittävät sydänkeskeisiä feminiinisiä ominaisuuksia – jakaminen, luottamus, hoivaaminen, yhteistoiminta ja syrjimättömyys. Ne arvostavat taiteellista ja musikaalista ilmaisua, luovuutta ja mielikuvitusta. Tällaiset ihmiset arvostavat myös mystisyyttä ja etsivät laajempaa henkistä ymmärrystä elämästä. Tämä johtaa pitkäaikaisiin kulttuureihin ja hallituksiin.

Toisaalta yhteiskunnat jotka ovat pääasiassa suuntautuneet vasempaan aivopuoliskoon, kehittävät rationaalista, loogista mieltä. Ne luovat rakenteita ja järjestystä ja työntävät teknologian ja tieteen rajoja. Koska tuollaiset yhteiskunnat arvostavat logiikkaa ja rahaa enemmän kuin viisautta ja rakkautta, yksilöt erkaantuvat tunteistaan ja sulkeutuvat henkisille käsityksille. Sen seurauksena muodostetaan uskontoja, jotka fokusoituvat rajoituksiin ja valikoivuuteen henkisen perspektiivin sijasta, minkä vuoksi julmuutta ja väkivaltaa voidaan tehdä Jumalan nimissä. Kun ihmiset erkaantuvat hengestä, tuloksena on valtataisteluja, konfliktia, tukahduttamista ja halua kontrolloida muita.

Tällaisissa länsimaisissa yhteiskunnissa kaikki pyrkivät enempään, mikään ei kestä ja hallituksia tuhotaan, kaadetaan tai korvataan jatkuvasti. Niiltä puuttuu feminiinienergian vakauttava vaikutus.

Koska tätä planeettaa ravistellaan nyt tasapainottamaan jin- ja jang-energiat, pääasiallisesti vasemman aivopuoliskon yhteiskuntien täytyy taipua rakenteessaan ja kontrolloinnissaan, jotta sydänkeskeisempiä organisaatioita voi tulla esiin.

Tietysti tätä voi vastustaa yksilönä ja kollektiivisesti, jolloin sekasorto lisääntyy. Vaihtoehtoisesti voit yksilönä avata sydämesi, kehittää oikean aivopuoliskon ominaisuuksia ja tehdä elämässäsi valintoja korkeammasta henkisestä perspektiivistä. Kun tarpeeksi moni teistä tekee tämän, se vaikuttaa yhteiskuntaan, jossa elätte.

Miksi kaikki rakenteet ovat nyt niin suuria?

Ostoskeskuksista sairaaloihin ja kouluihin, kaikista rakenteista on tullut liian suuria, niitä johtavien ihmisten egomonumentteja. Yksilöt ovat eksyneet ja hämmentyneet, eivätkä enää tunne kuuluvansa joukkoon. On aika rakentaa taas pienempiä, paikallisia rakennuksia ja palata yhteisöön ja yhteenkuulumiseen.

Yksisarvissiunaus

1. Päätä, mitä elämäsi tai ylösnousemusmatkasi aspektia haluat pyytää yksisarvisten siunaamaan.

2. Rentoudu, ja istu sitten kädet sylissä, kämmenet ylöspäin vastaanottamisasennossa.

3. Sano mielessäsi tai ääneen tämä voimakas "minä olen" -affirmaatio ja -invokaatio, joka yhdistää "minä olen" -olemuksesi yksisarvisenergiaan.

Minä olen yksisarvinen, timantinvalkoinen.

Minä olen totuudenmukaisin sisäinen näkökyky.

Minä olen puhtaista puhtain.

Minä olen ylimaallista rakkautta varmasti.

Minä olen valaistuminen.

Minä olen taivaan lähettämä.

Minä hyväksyn yksisarvissiunauksen.

4. Kun olet valmis, sulje silmäsi ja tunne yksisarvisvalon virtaavan ylläsi ja lävitsesi.

5. Lähetä yksisarvissiunauksia ihmisille, puille, tilanteisiin tai mihin tahansa, mikä tuntuu oikealta sinusta.

Venus

Hei taas. Se olen minä, Venus, maailman paras koira … ainakin äiskän mukaan, ja eikö hän tietäisi sen?

Olin hyvin sairas hiljattain. Äiskä vei minut eläinlääkärille, ja minulle annettiin piikki lopettamaan tuo sairaus, ja vain makailin, en syönyt mitään koko päivänä ja tuntui kamalalta. Äiskä yritti antaa minulle jotain lääkettä, joka oli määrä suihkauttaa suuhuni. Ei ikinä. Leukalukko ei olisi voinut saada hampaitani puristumaan tiukemmin yhteen. Niinpä hän yritti uudestaan seuraavana aamuna, mutta minä voitin taas.

Niinpä hän suihkautti lääkkeen ohueen kanaviipaleeseen, sitten rullasi sen ja leikkasi neljään osaan. Hän tarjosi sitä minulle, mutten syönyt. Niinpä hän levitti nuo palat ympäri huonetta ja lähti ulos. Se oli ilkeää häneltä. Hän tiesi, etten voisi vastustaa houkutusta, vaikka olin sairas. Kun hän tuli takaisin, heilutin häntääni, ja hän oli niin tyytyväinen, että tekstasi kaikille kertoakseen siitä!

Hän antoi minulle pieniä määriä kanaa ja riisiä päivän aikana, mutta sitten illalla hän yritti taas tuota lääkeruiskautusta. Ehdottomasti ei. Sitten hän ruiskautti sitä taas kanaviipaleeseen, rullasi sen ja leikkasi neljään siistiin palaan, kuten aiemminkin, ja sitten laittoi ne ruokani päälle. Höh! Kertoakseni vain hänelle, että tiedän, mitä hän tekee, otin tarkkaan jokaisen pienen palasen pois ruokani päältä ja laitoin ne riviin kuppini viereen. Hän ei pysty huijaamaan minua! Mutta kun hän näki, mitä olin tehnyt, hän sanoi "Venus! melko tiukalla äänellä. No, olin ilmaissut jo pointtini, joten söin ne.

Rakastan metsää, kaikkia noita oravia ja kaneja joita voi jahdata. En koskaan lakkaa juoksemasta, mutta käyn armollisesti ilmoittautumassa äiskälle aina silloin tällöin. Minun onnekseni hänen uusi projektinsa on kerätä nokkosia ja raunioyrttejä puutarhalannoitteen tekemistä varten, joten vaellamme puron reunaa pitkin, joka juoksee metsän läpi – tai ainakin hän ja Sugar vaeltavat, minun käydessäni metsällä. Elämä on hyvää.

Rakkautta, Venus

Tuotteita yms. …

Rakkaudella, ilolla ja enkelisiunauksin,
Diana

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.7.2021 HEINÄKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 15.07.2021 21:08

HEINÄKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

Kirjoittanut Diana Cooper (dianacooper.com)
6.7.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hei ystävät, millainen kuukausi onkaan ollut päivänseisausenergian ja superkuutrilogian viimeisen täysikuun myötä. Ja nyt olemme heinäkuussa - kesä! Tavallisesti hiljainen kuukausi, mutta tänä vuonna tuntuu siltä, kuin vääjäämättömät muutokset vapautta kohti kiihtyisivät. Kaikki mitä ei ole rakennettu vakaalle perustalle, romahtaa yhtäkkiä ja peruuttamattomasti. Asuinkerrostalon kamala romahtaminen Miamissa, kun varoituksista ei ollut piitattu, järkytti minua, kun näin sen. Ikään kuin maailmalle näytettäisiin, mitä voi tapahtua, jos sivuutamme merkit. Tämä pätee myös suhteisiin, jotka eivät enää palvele meitä – ystävyyssuhteet tai kumppanuudet. On päätösten ja siteistä luopumisen aika. Ne jotka ovat hyviä ja vakaita, lujittuvat.

Universumi kuuntelee, kuten on aina tehnyt. Ihmiset jotka ovat marisseet ja valittaneet työpaikoistaan tai elämänsä jostain puolesta, huomaavat, että ne otetaan pois! Globaali tyytymättömyys johtamiseen kasvaa, ja ihmiset vaativat hitaasti, mutta varmasti vapautta. Vapauden myötä tulee vastuu. Kun tietoisuus kohoaa, otamme luonnostaan vastuuta. Samaan aikaan kun otamme vastuuta, taajuutemme nousee. Siis ympärillämme olevista haasteista huolimatta, olemme aivan ehdottomasti ylöspäin kulkevassa spiraalissa.

Tämä on kuukausi kuunnella sydäntäsi ja tehdä, mikä on oikein sinulle. Yhdisty kosmiseen sydämeen ja hengitä sisään korkeampaa sydänenergiaa, sillä sydämiämme johdotetaan uudelleen tässä kuussa, korkeampaan taajuuteen.

Rakkauden ja enkelisiunausten kera,

Diana



Enkelirukous

Kun teet rukouksen puhtaan aikomuksen kera, se on hyvin tehokas. Istu vastaanottavassa asennossa, sydän avoimena ja kämmenet ylöspäin, kun rukoilet.

Kutsu jokaista näistä energioista yksi kerrallaan, hiljaa tai ääneen, ja odota hetki, kunnes tunnet kunkin ankkuroituneen. Tämä lisää valoasi suuresti ja enkelit koskettavat sinua. Lisää haluamiasi enkeliolentoja.

Rukoilen nyt

1. kultaista valopilaria ympäröimään minut

2. enkelivalosuihkua

3. enkelirakkaussuihkua

4. enkeleitä kiillottamaan sielutimanttini jokaisen viisteen

5. arkkienkeli Mikaelia täyttämään minut rohkeudella, positiivisilla tuloksilla ja suojelulla

6. arkkienkeli Jofielia tuomaan minulle viisautta, tahdikkuutta ja kaukokatseisuutta

7. arkkienkeli Chamuelia laajentamaan rakkausliekkiä sydämessäni

8. arkkienkeli Gabrielia antamaan puhdistusta ja selkeää opastusta

9. arkkienkeli Rafaelia parantamaan sisäistä näkökykyäni sekä antamaan parannusta ja yltäkylläisyyttä

10. arkkienkeli Urielia antamaan itsearvostusta, voimaa viisauden kera sekä rauhaa

11. arkkienkeli Zadkielia muuntamaan kaikki energiat, jotka eivät enää palvele minua

12. arkkienkeli Metatronia lisäämään valotasoni maksimiin, jonka pystyn sisältämään

13. Äiti Mariaa koskettamaan minua myötätunnon ja parannuksen kera.

14. Kiitän näistä siunauksista.

Kun olet saanut rukouksesi loppuun, ympäröi itsesi puhtaan valkoisen valon suojapalloon ja anna itsellesi aikaa rentoutua ja sisäistää nämä energiat.



Kysymyksiä ja vastauksia

Turvassa pysyminen

On vain yksi tapa olla täysin turvassa. Se on säteillä täydellistä rauhaa ja vaarattomuutta. Ihmisellä joka on antanut anteeksi kaikille, lähettää vain rakastavia ajatuksia sekä kävelee, puhuu, hengittää ja elää vaarattomuutta kaikkia luontokappaleita kohtaan, on suojeleva aura, joka hajottaa tai kääntää pois kaiken vaarallisen lähistöltään. Sellainen ihminen on turvassa jopa sota-alueella.

Lasten pitäminen turvassa

Fyysisellä tasolla, ole järkevä.

Kun olet huolissasi lapsistasi, energiasi täyttää heidän auransa matalan taajuuden pelolla, ja tämä vetää heidän puoleensa ongelmia. Suurin anti joka sinulla voi olla lastesi turvallisuuteen, on pitää heitä rakkaudessa, harmoniassa ja turvallisuudessa. Visualisoi heidät kultaisessa aurassa, turvassa ja onnellisena. Kun pyydät enkeleitä suojelemaan itseäsi ja perhettäsi, he tekevät parhaansa, mutta jos pyydät enkeleitä auttamaan ja sitten jatkat huolissaan olemista rakkaistasi, se peruuttaa tuon avunpyynnön!

Siis hengitä pelko pois ja korvaa se rakkaudella ja hyväksynnällä kaikkia elämänmuotoja kohtaan, ja lähetä sitä sitten lapsellesi.

Jos vaaraton ihminen on turvassa, miksi Gandhi ammuttiin?

Tämä oli hänen sielunsa anti järkyttämään konfliktissa olevia, pyrkimyksenä synnyttää rauha. Jos sielusi käskee jotain, enkelisi eivät voi sekaantua siihen.

Miksi Jumala antaa ihmisten käyttäytyä niin huonosti toisiaan kohtaan?

Jumala on rakkaus. Maa on kokeilu vapaasta tahdosta. Lähteen rooli on todistaa, miten ihmiset reagoivat tähän.



Venus

En voi uskoa, että jotkut ihmiset kysyivät, miltä Sugarista tuntuu, kun minä saan niin paljon huomiota! Tuo koira saattaa olla paras ystäväni, mutta se on erittäin vaativa. Se haluaa äiskän heittävän sille palloja koko ajan. Kun olemme merenrannalla tai metsässä, se haukkuu, että keppejä tai pikkukiviä heitetään sille! Lisäksi Sugar haluaa silitystä koko ajan. Minäkin pidän silityksestä, mutten koko aikaa. Ja jos minä makaan hiljaa äiskän vieressä, arvaa mitä – se makaa päälläni, kunnes siirryn ja luovun paikastani. Äiskä nauraa ja sanoo, että on hyvä asia, että olen erittäin itsenäinen koira.

Äiskän ystävän täytyi tehdä töitä Lontoossa, joten hänen koiransa, Bow, asui meillä. Sugar ja minä olimme erittäin kivoja sille, ja Sugar joka on usein hyvin mustasukkainen, antoi sen nukkua ihan äiskän vieressä, mihin se itse tavallisesti käpertyy. Tässä menemme kävelylle. (Kuva puuttuu.)

Äiskä vei minut trimmattavaksi juuri ennen kuumia ilmoja. Se oli uusi paikka, ja makasin mahallani etunurmikolla, kaikki jalat levällään, ja kieltäydyin menemästä sisälle. Minut täytyi nostaa sen naisen käsivarsille, ja vastustin totaalisesti, kunnes äiskä oli pois näkyvistä. Sitten olin hyvin kiltti, ja annoin trimmaajan hoitaa homman. Äiskä sanoo, että kun hänen lapsensa olivat leikki-ikäisiä, he huusivat hänen jättäessään nämä leikkikentälle, kunnes hän oli pois näkyvistä, ja sitten he olivat tosi tyytyväisiä. No, minun täytyi protestoida, mutta olen iloinen, että paksu turkkini oheni ennen kuumuutta, vaikken näytäkään perhoskoiralta enää. Äiskä sanoo, ihana röyhelökaulukseni kasvaa pian takaisin.

Tapasimme sen Diane-ystävän, joka meni äiskän kanssa valitsemaan minua. Se oli 10 vuotta sitten, ja hän oli hyvin mielissään, että muistin hänet, kun emme olleet nähneet häntä vuosiin. He muistelivat, miten pikkuruinen olin ollut ja miten kaunis, kun he menivät katsomaan minua. Ja miten kaikki muut pennut hyppivät hänen ympärillään, mutta minä tiesin, että olin pentu äiskää varten, joten minä vain kävelin hiljaa hänen luokseen ja istahdin jalkoihin. Hän nosti minut, ja katsoimme toisiamme silmiin ja se oli siinä. Olemme olleet yhdessä monissa elämissä. Kerroin hänelle telepaattisesti, että nimeni oli Venus. Seuraavana aamuna äiskän ystävä sanoi: "Pentusi antoi minulle nimensä." Äiskä sanoi: "Se kertoi minulle nimensä olevan Venus", ja Diane sanoi (kuulostaen yllättyneeltä, vaikken tiedä miksi): "Sen se kertoi minullekin." Ja niin sain oikeutetun nimeni Venus, Atlantiksen korkean papittaren ja rakkauden Jumalattaren mukaan. Se olen minä!

Työpajoja …

Rakkaudella, ilolla ja enkelisiunauksin,

Diana

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

3.8.2021 ELOKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 17.08.2021 15:48

ELOKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

Kirjoittanut Diana Cooper (dianacooper.com)
3.8.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tämä Leijona-kuukausi voi olla dramaattinen. Uusikuu on sunnuntaina 8.8. ja 8-8 tuo hyvää tuuria. Henkisesti 88 on "minä olen" -olemuksesi tai monadisi, alkuperäisen jumalaisen kipinäsi, värähtely. Tämä luku pyytää sinua yhdistymään "minä olen" -olemuksesi ikuiseen rakkauteen, joten se on potentiaalin päivä! Uranus kuitenkin alkaa perääntyä 20.8. (jatkuu tammikuuhun 2022 saakka). Tämä ennustaa järkytyksiä, yllätyksiä ja toivottavasti heräämisiä, mutta se voi olla haastavaa aikaa.

Salaliittoteorioita on runsaasti tänä aikana. Oppaani Kumeka on aina kehottanut minua olemaan antamasta niille yhtään energiaa. Hän ei sano, etteivät ne ole totta! Kuitenkin jos yrität paljastaa jotain, mikä on uponnut mutalampeen, saatat hyvinkin peittyä mutaan. Vasta sitten, kun aurinko nousee valaisemaan lammen, voimme selvästi nähdä, mitä se kätkee sisälleen. Niinpä Kumeka kehottaa minua fokusoitumaan aina valoon ja lisäämään energiaa siihen, kunnes totuus voidaan nähdä selvästi.

Planeetan taajuus nousee vääjäämättä. Valo kirkastuu koko ajan. Tästä syystä "salaisuudet" tulevat pintaan paljastettavaksi.

Monet ihmiset ovat huolissaan tulevaisuudesta lastensa ja lastenlastensa vuoksi, mutta sitten kun olemme selviytyneet muutamasta seuraavasta vuodesta, heille on upea tulevaisuus. Tästä syystä on hyvin tärkeää fokusoitua positiiviseen ja kanssaluoda jotain uskomatonta. Aurinko nousee vääjäämättä, kun uusi kultainen aika lähestyy. Kosmiset asiat joita tapahtuu 2032, kuten tapahtui 2012 kosmisena hetkenä, ennustavat massiivista tietoisuusmuutosta. Vuodesta 2032 vuoteen 2050, vain 18 vuodessa, tapahtuu valtava muutosaskel.

Jokainen asia on silloin paljon korkeammassa taajuudessa, kuin voi kuvitella. Tällä jaksolla tulee upeita henkisen teknologian latauksia, mikä tuo uusia tapoja matkustaa, orgaanista ruokatuotantoa ja rakentamista ja ilmaista ekologista sähköä. Ja monet hämmästyttävät, koodatut henkiset ja psyykkiset lahjamme palaavat meille.

Olemme keskellä vanhan kolmannen ulottuvuuden toimintamallin romahtamista. Kaikki otetaan pois, mikä ei ole harmoniassa viidennen ulottuvuuden maailman kanssa, eli rehellisyyttä, tinkimättömyyttä, yhteisöllisyyttä, luovuutta ja rakkautta. Tosin sanoen, henkiset voimat ruoppaavat tuota mutalampea. Sitten kun olemme navigoineet seuraavat 11 vuotta, me ja rakkaamme voimme odottaa onnellista ja sieluntäyteistä elämää. Siis mitä voimme tehdä auttaaksemme maailman läpi tästä haastavasta jaksosta ja kanssaluodaksemme uuden kultaisen tulevaisuuden? Älä anna energiaa vanhalle 3D-maailmalle. Fokusoidu kultaiseen tulevaisuuteen. Ajattele sitä. Uneksi siitä. Käyttäydy niin, kuin se olisi jo saapunut. Tämä auttaa sitä ilmentymään.

Ja muista, että 5D-tietoisuus vetää automaattisesti yltäkylläisyyttä universumista. Tämä pätee yksilöihin nyt ja se pätee maailmaan, sitten kun tarpeeksi suuri määrä ihmisistä on viidettä ulottuvuutta.

Tästä syystä tarjoan kolmiosaisen zoomin "What the Future Holds" (https://dianacooper.com/events/what-our ... na-cooper/). Se fokusoi meidät uuteen, jotta se alkaa ilmentyä.

Rakkaudella ja enkelisiunauksin,

Diana



Miksi hyvin monista ihmisistä tulee riippuvaisia alkoholista ja muista aineista?

Jokainen riippuvuus on tapa kontrolloida hyväksymättömiä tunteita. Kuluneiden 20 vuoden aikana on inkarnoitunut lisääntyvä määrä herkkiä henkiä. Addiktit ovat aina sensitiivejä. Sielutasolla he halusivat auttaa nostamaan ympärillään olevien taajuutta ja auttaa näin planeettaa, mutta inkarnaation todellisuus on usein liian haastava. Herkät sielut aistivat pelkoa ja hämmennystä kaikkialla, ja kun tämä on liian sietämätöntä, he etsivät jonkin tavan käsitellä sitä.

Uudessa kultaisessa ajassa ihmiset tuntevat onnea ja sielutyytväisyyttä, joten he eivät etsi mielialaa muuttavia aineita.



Miksi jotkut ihmiset ovat väkivaltaisia, kun he ovat humalassa tai huumeissa, vaikka he ovat lempeitä selvin päin?

Sellainen joka on väkivaltainen humalassa tai huumeissa, on hyvin vihainen sisältä, vaikka hänen raivonsa saattaa olla niin syvälle tukahdutettua, ettei hän tiedä sitä olevan. Hän pystyy pitämään nämä tunteet kontrollissa selvänä, mutta huumeet ja alkoholi saavat alitajunnan kriittisen sensorin astumaan sivuun. Silloin kielletyt tunteet tulevat pintaan, ja hänestä voi tulla hirviö ilmaistessaan niitä.

On monia tapoja käsitellä tukahdutettua vihaa, ja erilaiset tekniikat toimivat eri ihmisillä. Mutta aikomus antaa anteeksi auttaa aina. Se nostaa taajuutta ja sallii korkeamman itsen vetää tarvitsemaasi tukea itselleen. Tässä on anteeksiantomääräys, jonka löydät nettisivuiltani.



Anteeksiantomääräys

Annan anteeksi jokaiselle, joka on koskaan loukannut tai vahingoittanut minua, tietoisesti tai tiedostamatta, tässä elämässä tai jossain muussa, tässä universumissa, tässä ulottuvuudessa, tällä olemassaolotasolla tai jossain muualla.

Annan heille armon.

Pyydän anteeksiantoa kaikesta, mitä olen koskaan tehnyt loukatakseni tai vahingoittaakseni toista, tietoisesti tai tiedostamatta, tässä elämässä tai jossain muussa, tässä universumissa, tässä ulottuvuudessa, tällä olemassaolotasolla tai jossain muualla.

Pyydän armoa.

Annan itselleni anteeksi kaiken, mitä olen koskaan tehnyt loukatakseni tai vahingoittaakseni toista, tietoisesti tai tiedostamatta, tässä elämässä tai jossain muussa, tässä universumissa, tässä ulottuvuudessa, tällä olemassaolotasolla tai jossain muualla.

Hyväksyn armon.

Olen vapaa. Kaikki kahleet ja rajoitukset putoavat minulta pois. Seison täydessä voimassani mestarina.

(Toista kolme kertaa.)

Niin olkoon. Se on tehty.



Kosminen timantti-violetti liekki -affirmaatio

Kosminen timantti-violetti liekki -affirmaatio on erittäin tehokas. Kun affirmoit "minä olen", julistat, että Jumalaitsesi on harmoniassa tuon laadun tai henkilön kanssa. Tässä "minä olen" -affirmaatiossa arkkienkeli Zadkiel ja St. Germain ovat taas kerran päivittäneet kulta- ja hopea-violetin muuntamisliekin korkeampaan taajuuteen. Kun sanot tämän uskomattoman affirmaation, kuvittele seisovasi suuren kosmisen timantti-violetin liekin keskellä, kun se puhdistaa ja muuntaa vanhat jumiutuneet energiat. Jotta teet siitä vielä voimakkaamman ja tehokkaamman, sano se kolme kertaa, sitten kutsu yksisarvisia ja pyydä niitä valaisemaan liekki yhdeksännen ulottuvuuden yksisarvisenergialla. Yksisarvisvalon välähdys joka sytyttää tuon liekin, voi olla elämää mullistava.

Minä olen kosminen timantti-violetti liekki.

Minä olen armon liekki.

Minä olen ilon liekki.

Minä olen ykseyden liekki.

Minä olen St. Germain.

Minä olen arkkienkeli Gabriel.

Minä olen arkkienkeli Zadkiel.

Kutsu sitten yksisarvisia ja pyydä niitä valaisemaan tämä liekki yhdeksännen ulottuvuuden valollaan.

Sano kiitos!



10 vinkkiä kotisi pitämiseen viidennessä ulottuvuudessa

Kun kotisi ja puutarhasi on siistitty ja ne säteilevät viidennen ulottuvuuden valoa, siitä säteilevä aura voidaan nähdä taivaista. Tämä vetää puoleensa enkelimaailmojen rakkaudellista huomiota ja yltäkylläisyyttä. Tässä on siis muutama vinkki kotisi pitämiseen 5D:ssä.

1. Kukat säteilevät viidennen ulottuvuuden energiaa ja auttavat pitämään energian puhtaana ja kauniina. Muista siunata ja kiittää niitä.

2. Vesi, erityisesti jos se on virtaavaa, nostaa taajuutta. Siunaa vesi, ja se pitää energian selkänä ja korkeana.

3. Henkiset kirjat säteilevät valoa, joten karsi kirjahyllyäsi, jos on tarvetta, ja pidä korkean taajuuden kirjat.

4. Siivoa rojut. Alempia energioita kerääntyy sinne, mihin varastomme vanhoja tavaroita. On aika poistaa ne, ja antaa korkeampien energioiden virrata ympäri kotia.

5. Soita kaunista musiikkia, laula, "ommaa" tai veisaa.

6. Suitsukkeet tuovat tulienergiaa ja käyttämiesi yrttien viisautta. Tai sytytä kynttilä, silloin kun voit tehdä sen turvallisesti.

7. Pyhitetyt kristallit voivat pitää energian viidennessä ulottuvuudessa.

8. Pyydä arkkienkeli Mikaelia laittamaan suoja kotisi ympärille. Ei riitä, että pyydät. Visualisoi myös syvänsininen kupla.

9. Pyydä arkkienkeli Sandalphonia laittamaan viidennen ulottuvuuden kupla kaikkien ympärille, jotka tulevat kotiisi. Tämä pitää heidät viidennessä ulottuvuudessa vähän aikaa.

10. Kutsu Kristus-valokupolia ympäröimään kotisi ja täyttämään sen rakkaudella.



Työpajoja, videoita …

Rakkaudella, ilolla ja enkelisiunauksin,

Diana

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

30.8.2021 SYYSKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 16.09.2021 21:26

SYYSKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

Kirjoittanut Diana Cooper (dianacooper.com)
30.8.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat ystävät,

miten kummallisessa ja mullin mallin olevassa maailmassa elämmekään tällä hetkellä. Kun kaikki ympärillämme on hämmennyksessä, meidän tehtävämme on pitää jalkamme maassa yhdistyneenä Maahan ja henkemme yhdistyneenä taivaisiin. Sillä tavalla voimme pysyä keskittyneenä ja toimia valomajakkoina muille.

Viime kuun täysikuupäivänä, joka oli onnellisuutta, laajentumista ja hyvää onnea säteilevä Jupiter-kuu, ilman negatiivisia aspekteja, odotin henkilökohtaisesti onnellista päivää. Sen sijaan poikani soitti ja sanoi, että hänen ystävänsä ja tämän perhe yrittivät epätoivoisesti paeta Afganistanista, ja pyysi minua ja muita rukoilemaan parannusta ja henkistä väliintuloa.

Puolen tunnin päästä sain soiton, että lapsenlapseni tila oli romahtanut ja hän ambulanssissa matkalla sairaalaan. Kaikki hänen kotitestinsä olivat olleet negatiivisia eikä hänellä ollut covid-oireita, mutta sairaalassa hänellä sanottiin olevan covid. Laajentumista, onnellisuutta ja hyvää onnea? Ihmettelin, mitä oli tekeillä.

Sitten ystäväni Tim Whild soitti. Hänellä oli juuri ollut ikävä klassinen covid-jakso. Kokemus sai hänet virittymään keskusteluun covid-virusolennon kanssa. Hän oli odottanut pahan ja pimeän olennon ilmestyvän. Sen sijaan esiin tuli kaunis vaaleanpuna-valko-keltainen enkeli. Se kertoi hänelle, että virukset tulevat puhdistamaan matalampia värähtelyjä ja kaikkea, mikä täytyy vapauttaa fyysisestä, mentaali-, tunne- tai henkikehosta. Tämän vuoksi virushyökkäyksestä toipuu paljon korkeammassa taajuudessa. Tim näki, että se välitettiin energiakentästä toiseen, ja sielu ryhtyy tähän viruskokemukseen. Se on päivitys/parannusohjelma. Tämä on osa Maan taajuuden nostamissuunnitelmaa.

Mitä tulee Afganistanin melkein uskomattomaan kauheuteen, koko maailmaa kutsutaan auttamaan humanitaarisella tasolla. Mutta suurin osa uutiskirjeestäni tässä kuussa on keskittynyt siihen, mitä Afganistan edustaa maailmassa ja mitä voimme tehdä auttamaan henkisellä tasolla. Lopputulos Afganistanille – vaikkakin vasta vuoden 2032 jälkeen – on uskomaton viidennen ulottuvuuden paikka, jonne ilmestyy yksi uuden ajan kultaisista kaupungeista.

Mitä enemmän parannusta, rakkautta ja valoa lähetämme covidiin ja Afganistaniin, sitä nopeammin uusi tulee esiin.

Rakkaudella ja enkelisiunauksin,

Diana



AFGANISTAN JA MIKSI NYT?

Maailman on ollut fokusoituneena siihen, mitä Afganistanissa taas tapahtuu, ja sydämeni on kaikkien siinä mukana olevien luona. Se on käsittämättömän kamalaa.



Henkistä informaatiota Afganistanista

Himalaja on puhtaimman ja korkeimman taajuuden paikka tällä planeetalla. Itikat kerääntyvät sen ympärille, kuten kaiken suuren valon.

Koko Afganistanin maa on planeetan kolmannen silmän chakra. Se on monimutkaisin chakra, jossa on 96 kammioita, ja myös yksi herkimmistä. Arkkienkeli Rafael – parannuksen, yltäkylläisyyden ja kaukonäköisyyden enkeli – on vastuussa tästä chakrasta. Kun se avautuu, se yhdistyy kosmiseen kolmannen silmän chakraan, ja tämä on Jupiter (ylösnoussut aspekti Jumbay). Siis sitten kun Afganistan on rauhassa ja viidennessä ulottuvuudessa niin, että se yhdistyy Jumbayyn, ihmiskunta saa suuria yltäkylläisyyslahjoja ja latauksia, jotka laajentavat massiivisesti tietoisuuttamme.

Afganistan on myös kosmisesti yhteydessä korkeamman rakkauden Andromeda-galaksiin ja Orioniin, viisauden planeettaan … ja kun tämän maan taajuus nousee, valaistuminen leviää planeetan yli.

Jokainen aistiva olento tällä planeetalla lähettää äänivärähtelyä. Vuoret humisevat. Afganistanin vuorissa on poikkeuksellisen paljon arvokkaita jalokiviä – smaragdi, rubiini ja safiiri – sekä puolijalokiviä – lapis lazuli, topaasi, akvamariini, granaatti, turmaliini, fluoriitti, kuntsiitti ja kvartsi. Nämä pitävät tällä hetkellä noiden vuorten taajuuden korkealla, ja täysin aktivoituna ne lähettävät hyvin korkeataajuisia säveliä. Tämä vaikuttaa koko maailmaan. Kun Afganistan on täydessä voimassaan ja loistossaan, sinne nousee uuden kultaisen ajan kultainen kaupunki.

Jos sinulla on joitain näistä kivistä, voit siunata ne ja pyytää niitä yhdistymään Afganistanin vuoriin nostamaan taajuutta siellä. Tässä on vähän informaatiota näistä kristalleista ja jalokivistä.



Harjoitus

1. Jos sinulla on jokin näistä kristalleista tai jalokivistä, kosketa sitä. Jos ei, katso kuvaa siitä tai kirjoita kristallin nimi tai pelkästään ajattele sitä.

2. Siunaa se.

3. Ajattele kiven henkisiä ominaisuuksia (lueteltu alla).

4. Pyydä sitä yhdistymään samantyyppiseen kristalliin tai jalokiveen Afganistanin vuorissa, ja herätä se säteilemään.

5. Visualisoi tai kuvittele noiden kristallien ja jalokivien Afganistanissa säteilevän ominaisuuksiaan afgaaneille ja talibaneille.

6. Sano mielessä: "Olkoon Afganistanissa rauha ja vapaus."

7. Tiedä, että teet suotuisia energeettisiä ja henkisiä linkkejä nostamaan Afganistanin ja sen kansan taajuutta.



Safiiri – syvänsininen. Tämä on arkkienkeli Mikaelin materialisoitunutta energiaa ja se antaa suojelua, vahvuutta ja rohkeutta. Se yhdistää ihmiset arkkienkeli Mikaeliin ja auttaa heitä puhumaan rehellisesti ja totuutta.

Smaragdi – kirkkaanvihreä. Tämä on arkkienkeli Rafaelin materialisoitunutta energiaa, ja se koskettaa ihmisiä parannuksella, yltäkylläisyydellä ja laajentuneella tietoisuudella.

Rubiini – punainen, kullan kera. Tämä on arkkienkeli Urielin materialisoitunutta energiaa ja se tuo elinvoimaa, rauhaa, itseluottamusta ja viisautta.

Lapis lazuli – syvänsininen. Edistää suojelua, rauhaa, harmoniaa, parannusta, totuutta ja rehellistä kommunikointia.

Topaasi – keskisininen. Auttaa ihmisiä virittymään korkeampaan itseensä ja edistää rehellisyyttä ja avoimuutta. Se antaa puhdistumista ja tuo iloa, yltäkylläisyyttä ja hyvää terveyttä.

Akvamariini – vaalea merenvihreä. Edistää suvaitsevuutta, tyyneyttä, rentoutumista ja puhdistumista. Se auttaa luottamaan ja päästämään irti.

Granaatti – tavallisesti tummanpunainen. Energisoi ja vahvistaa, tuo turvaa ja yltäkylläisyyttä. Se tukee korkeampaa ajattelua ja voimaantumista.

Turmaliini – tavallisesti musta. Tämä on maadoittava kivi, joka auttaa yhdistymään maahan saamaan vakautta. Se edistää sovinnontekoa ja suvaitsevuutta. Se edistää myös parannusta ja hyviä suhteita.

Fluoriitti – monivärinen. Auttaa henkisissä yhteyksissä, positiivisuudessa ja intuitiossa. Se edistää itseluottamusta ja tasapainoa sekä imee ja hajottaa alempia energioita ja stressiä.

Kuntsiitti – vaaleanpunaisesta violettiin. Tämä kaunis kristalli tuo rakkautta, iloa ja itsearvostusta.

Kvartsi – valkoinen. Henkinen kasvu, henkisyys, inspiraatio, keskittyminen ja harmonia.



Afganistan – miksi nyt?

Aivan kuten yksi lapsi heijastaa perheessä taustalla olevaa ahdistusta, yksi maa voi havainnollistaa maailman ahdistuksen. On tuskin yllätys, että Taliban on jälleen ottanut kontrollin ja alistanut juuri nyt, kun maailma hoipertelee kontrollin ja sulkutilojen alla, joita hallitukset kaikkialla ovat määränneet. Tänä aikana yksilöjen jumalaisen feminiinisyyden viisaus ja intuitio on ollut tukahdutettuna.

Maailman ja erityisesti Afganistanin parantamiseksi on todella tärkeää, että jokainen yksilö ottaa vastuun itsestään. Kuuntele intuitiotasi, kuuntele kehosi viisautta ja päätä, mikä on oikein sinulle. Maailmassa joka on täynnä misinformaatiota hyvin monista lähteistä, ainoa puhdas asia johon meitä kehotetaan luottamaan, on oma intuitiomme, oma vaistomme. Juuri nyt meillä on mahtava tilaisuus tehdä se.



Henkilökohtaisia tarinoita Afganistanista

Et mene koskaan minnekään sattumalta. Oppaasi ja enkelisi kuiskivat sinulle, että matkustaisit johonkin paikkaan omassa maassasi tai jossain muussa maassa, ja yhtäkkiä päätät käydä jonkun luona siellä, tai haluat mennä lomalle sinne. Jollain tavalla sinut vedetään sinne. Joskus menet tuohon paikkaan laittamaan energiaa. Tietämättäsi kannat ehkä koodausta, joka avaa maassa olevia energioita siellä. Toisilla kerroilla energia tuossa paikassa avaa jonkin muiston tai lahjan sisälläsi, tai se yhdistää sinut tiettyyn mestariin tai enkeliin.

Vanhempani asuivat Pakistanissa, kun äitini odotti minua. Kun hän oli kuudennella kuukaudella, he päättivät lähteä päivän retkelle, Khaibarsolan yli Afganistanin kauniille vuorille. Heitä varoitettiin olemaan kotona hyvissä ajoin ennen hämärän saapumista, kun villi-ihmisheimot epäilemättä tappaisivat heidät, jos he olisivat siellä vielä pimeän tullessa. Tämä oli yli 80 vuotta sitten!

He lähtivät onnellisena matkaan, piknikvarusteet mukana pienessä ja ikivanhassa autonrämässä, ja olivat huolissaan, koska olivat paluumatkalla aiottua myöhemmin. Alkoi tulla jo hämärää. Ja auto hajosi. Pumppu oli jumissa. Onneksi noina kaukaisina aikoina autoissa oli konepelti, joka avautui taittuen, sillä raskaana olevan äitini täytyi maata konepelillä ja käyttää käsin pumppua, kun ilta saapui ja he täristivät takaisin turvaan Pakistaniin.

Niinpä ihmettelen, miksi olin henkikehossani retkellä Afganistanissa ennen syntymää. Oletko sinä miettinyt sen henkistä syytä, miksi olet käynyt tietyissä paikoissa?



Äiti Maria ja Afganistan

Tarina Äiti Mariasta ja esirukouksen tärkeydestä, ja esirukouspyyntö Afganistanin pakolaisten puolesta.

Poikani työskenteli aiemmin humanitaarisessa apujärjestössä. Siinä hän toimi joissain vaarallisimmista paikoista ympäri maailmaa, ja hänet kutsuttiin hetken varoitusajalla katastrofeihin tai sota-alueille. Hän oli Afganistanissa kolme kertaa. Minulla oli tapana pyytää enkeleitä suojelemaan häntä, enkä ollut koskaan huolissani hänen turvallisuudestaan.

Sitten yhtenä päivänä hän soitti ja sanoi, että häntä oli pyydetty menemään taas Afganistaniin, kahden päivän päästä. Tämä oli neljäs kerta, ja minulla oli pakahduttava tunne tuhosta ja katastrofista, joka ei lähtenyt pois. Soitin hänelle ja kysyin, voisiko hän perääntyä. Hän huudahti: "Äiti, et ole koskaan ennen pyytänyt mitään tuollaista. Katsotaan, mitä voin tehdä!" Myöhemmin hän oli yhteydessä ja sanoi, että on liian myöhäistä, koska sopimus oli jo allekirjoitettu. Hän kysyi, mitä olin havainnut psyykkisesti, ja sanoi olevansa erityisen varovainen – mutta en ollut tyytyväinen.

Tuona iltapäivänä tunsin pakkoa ajaa paikalliselle kukkulalle. Seisoin ruohikolla ja sanoin ääneen: "Maria, äitinä pyydän sinua saamaan poikani irti tuosta sopimuksesta." Etsin jotain merkkiä, että viestini oli vastaanotettu. Ei mitään! Mutta kun pääsin kotiin, puhelin soi ja Justin sanoi, että sopimus oli odottamatta peruttu. Mikä helpotus! Tiesin ehdottomasti, että rakastettu Maria oli vastannut esirukoukseeni. Myöhemmin sain selville, että olin seissyt täsmälleen Maria-Mikael-linjan risteyskohdassa sanoessani tuota rukousta.

Puhuin tänä aamuna poikani kanssa, ja hän kertoi, että mies joka oli työskennellyt hänelle Afganistanissa ja josta oli tullut ystävä, Atiq, oli yksi pakolaisista, joka yritti paeta vaimonsa ja viiden lapsensa kanssa. Taliban tutki puhelimia etsien jotain englanninkielistä eikä antanut heidän tai kenenkään muun päästä lentokentälle. Tästä syystä lennot lähtivät tyhjinä.

Siis rukoilkaa ja pyytäkää Mariaa auttamaan Atiqia ja kaikkia muita pakolaisperheitä – ei vain pakenemaan, vaan että heidät otetaan vastaan ja he löytävät turvaa ja rauhaa, kunnes he voivat palata kotiin.



Äiti Mariasta ja universaalista enkeli Mariasta

Äiti Maria oli suuri mestari ja rakkausolento ihmiskehossa. Elämässään Jeesuksen äitinä hänet ylivalaisi ihmeellinen universaali enkeli Maria. Hän oli myös Isis.

Kutsu toista tai kumpaakin heistä saadaksesi rakkautta, myötätuntoa, rauhaa ja parannusta. He yhdistävät sinut kosmiseen sydämeen.

Äiti Maria matkustaa yksisarvisen kanssa ja auttaa erityisesti äitejä ja lapsia. Universaali enkeli Maria levittää rakkautta veden kautta. "Mare" on latinankielinen sana "meri". Heidän retriittinsä on Loudresissa, Ranskassa.

Jos kutsut Mariaa, joko Äiti Maria tai enkeli Maria vastaa, kumpi on oikea sinulle tuolla hetkellä.

Rukous: Rakas Maria, siunaa minua, perhettäni ja rakkaitani onnellisuudella ja pidä meidät turvassa. Ja siunaa Afganistanin kansaa ja pidä heidät onnellisena ja turvassa … ja kosketa talibalien sydämiä rakkaudella.

Visualisointi yhdistymiseksi enkeli Mariaan

1. Sulje silmäsi ja keskity.

2. Tunne, että enkeli Marian säkenöivä akvamariinivalo lähestyy.

3. Tunne hänen siipiensä kietoutuvan pehmeästi ympärillesi.

4. Hän kuiskaa korvaasi: "Rakastan sinua."

5. Kellu rakkauden ja rauhan meressä.

6. Tunne kaikkien huoliesi häviävän.

7. Tiedä, että jokin uusi ja parempi odottaa sinua.

8. Kiitä enkeli Mariaa ja tiedä, että hän on aina sinua varten.

9. Avaa silmäsi ja luota, että kaikki on hyvin.

Kuukauden kristalli

Akvamariini on enkeli Marian kristalli. Hän työskentelee monenvärisillä säteillä, mutta akvamariini on hänen korkein valotaajuutensa. Pidä sitä, ja pystyt yhdistymään hänen energiaansa helpommin.

Pyydä Mariaa toteuttamaan jokin toive

* Tee tämä meren, joen, lammen tai vesikulhon ääressä.

* Pyydä Mariaa siunaamaan vesi ja täyttämään se rakkaudella.

* Poimi sininen kukka tai päivänkakkara.

* Pidä kumpaakin kättäsi terälehtien päällä ja sano: "Kiitos ja siunausta."

* Ajattele jotain, mitä haluat, ja laita toiveesi tuohon kukkaan.

* Laita kukka kellumaan veteen toiveesi kera.

* Pyydä Mariaa tekemään toiveestasi totta, jos se on korkeimmaksi hyväksi.

Huomaa, että tämä on vielä tehokkaampi, jos se tehdään uudenkuun tai täysikuun aikaan.



Naisten auttaminen Afganistanissa ja maailmanlaajuisesti

Planeetta on parhaillaan heilahtamassa maskuliini-feminiinitasapainoon. Kuitenkin miehet ovat hallinneet, alistaneet ja hyväksikäyttäneet naisia kaikkialla maailmassa satoja vuosia. Koko tuon ajan naiset ovat tunteneet, ettei heillä ole ollut muuta vaihtoehtoa, kuin hiljaa hyväksyä väkivalta, henkinen ja tunnepuolen hyväksikäyttö, hylkääminen tai torjuminen ja yrittää selviytyä parhaan kykynsä mukaan. Pinnan alla he olivat hyvin vihaisia.

On monta maailmankolkkaa, jossa naiset eivät voi ilmaista itseään tai todellista sieluenergiaansa.

Toisissa paikoissa, joissa karman selvittäminen kiihtyy, monet tytöt sitoutuvat naispuolisten esi-isiensä vihaan – äitiensä, tätiensä, iso-isoäitiensä ja vielä pidemmälle geneettistä linjaa pitkin. Koska he eivät ole koskaan oppineet mitään sopivaa tapaa käsitellä näitä tunteita, turhautumisen aikapommi tikittää.

Jollain alitajuisella tasolla naiset ovat kollektiivisesti sallineet tämän joukkoalistamisen jatkua, sillä kenelläkään ei ole toimivaltaa kenenkään sieluun ilman lupaa. Se oli osa heidän kolmannen ulottuvuuden koettaan tällä planeetalla, Atantiksen romahtamisen jälkeen.

Siihen on rauhanomainen ratkaisu.

Kun nainen ottaa täyden vastuun itsestään, hän ottaa oman elämänsä mestaruuden. Tuossa kohtaa kaikki viha häviää, ja hän voi antaa anteeksi menneisyyden, joka on tehnyt hänestä sen ihmisen, joka hän on nyt.

Siis kun otat yksilönä mestaruuden ja annat anteeksi kaikille niille, joiden olet sallinut vahingoittaa sinua, armontekosi vaikuttaa kollektiivin tiedostamattomaan osaan. Kun riittävä määrä naisia tekee tämän, se mahdollistaa saman naisille kaikkialla.

Miehetkin ovat vihaisia, koska kautta historian naiset ovat manipuloineet poikiaan hankkimaan valtaa ja kontrollia. Siis miehetkin voivat auttaa Afganistanin kansaa olemalla todellisessa jumalaisessa maskuliinivoimassaan – totuus, reiluus, lempeys – ilmaisemalla arkkienkeli Mikaelia kauttaan.



Kulta-hopeaviitta

Tämä on voimakasta ja kaunista korkeataajuista ylösnousemusenergiaa, jota voimme pyytää. Kuitenkin vain ne jotka ovat olleet korkeita pappeja tai papittaria jossain kulttuurissa tai sivilisaatiossa, saavat sen automaattisesti. Jos pyydät sitä ja taajuutesi on puhdas, se annetaan sinulle.

Kuka tahansa mahtava arkkienkeli tai korkea pappi tai papitar voi antaa sen sinulle. Kun se laitetaan energiakenttääsi, se tasapainottaa sinut täysin, monilla tavoilla. Se tasapainottaa maskuliinisen ja feminiinisen korkea pappi/papitarenergian hyvin korkeassa taajuudessa. Se tuo tasapainoon myös viisautesi ja voimasi sekä antamis- ja saamisenergiasi. Se mahdollistaa pääsyn onton Maan seitsemänteen ulottuvuuteen ja tuohon ulottuvuuteen seitsemännessä taivaassa.

Se tuo sinulle myös tiettyjä ominaisuuksia: rauha ja voimaantuminen, rohkeus rakastaa, kyky tehdä päätöksiä intuition ja faktojen perusteella. Kun käytät kulta-hopeaviittaa energiakentässäsi, se tekee sinut magneettiseksi ihmisille, eläimille ja tilanteille. Esimerkiksi sinulla on kyky vetää puoleesi oikea työpaikka tai oikea kumppani.

Se tuo sinut korkeampaan taajuuteen, sopusoinnussa ja harmoniassa kaiken kanssa, jotta voit hävitä näkyvistä.

Voit vetää puoleesi enkeliääniä, mikä merkitsee, että voit puhdistaa energian ympärilläsi, jotta taikuutta ja ihmeitä voi tapahtua. Voit laittaa sen ryhmässä kaikkien ympärille, jotta he voivat tuntea korkeampia energioita.

Vastaanota kulta-hopeaviitta

1. Vedä syvään rauhoittavaa henkeä ja valmistaudu hyväksymään kulta-hopeaviitta arkkienkeli Metatronilta ja Sandalphonilta.

2. Affirmoi: "Rakastetut arkkienkelit Metatron ja Sandalphon, pyydän ja rukoilen nöyrästi, että myönnätte minulle täydellisen tasapainon ja magneettisen vetovoiman antavan kulta-hopeaviitan. Vahvistan, että käytän sen voimaa kaiken korkeimmaksi hyväksi."

3. Näe, tunne tai kuvittele upea oranssinkultainen valo, kun arkkienkeli Metatron seisoo oikealla puolellasi, kun taas arkkienkeli Sandalphonin hopeinen valo on vasemmalla puolellasi.

4. He pitävät yläpuolellasi kulta-hopeista valolakanaa, joka näyttää hohtavalta silkiltä.

5. He levittävät tämän kulta-hopeaviitan yllesi ja varovasti vetävät sen auraasi. Ota oma aikasi tuntea tai aistia tämän tapahtuvan.

6. Kun se integroituu energiakenttiisi, sydämesi avautuu säteilemään pehmeän vaaleanpunaista hehkua. Hengitä sydänkeskukseesi ja tunne sen laajentuvan.

7. Tällä hetkellä energiasi on täysin tasapainossa. Tunne valosi ulottuvan ylös seitsemänteen taivaaseen ja alas onttoon Maahan.

8. Olet magneetti hyville asioille ja ihmisille. Näe tai tunne itsesi vetävän puoleesi kaikkea, mikä on korkeimmaksi hyväksesi. Nauti hetki tästä.

9. Kiitä arkkienkeleitä Metatron ja Sandalphon kulta-hopeaviitan antamisesta päällesi.

10. Tunne itsesi kävelevän kulta-hopeaviitassasi seitsemännen ulottuvuuden läpi. Laske sitten energiaasi, kunnes löydät itsesi samasta paikasta, josta aloitit.

11. Kun avaat silmäsi, tiedä, että kannat energiakentissäsi kulta-hopeaviitan kauniita energioita ja että olet valon siunattu lähettiläs.

Työpajoja, videoita …

Rakkaudella, ilolla ja enkelisiunauksin,

Diana

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

1.10.2021 LOKAKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 10.10.2021 22:16

LOKAKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

Kirjoittanut Diana Cooper (dianacooper.com)
1.10.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat ystävät, näytän kirjoittavan joka kuukausi, että maailmassa on selkkauksen, levottomuuden ja hämmennyksen aikaa, eikä lokakuu eroa siitä. Urheat ihmiset jatkavat taistelua oikeudenmukaisuuden puolesta. Ja muutoksen kiihtyminen jatkuu. Tarot-korttien Torni edustaa ajankohtaista jaksoa. Kaikki romahtaa, joten ole tarkkana, ettei tiili osu sinuun, ja fokusoidu uuteen, joka ottaa vanhan paikan. Ja tätä jatkuu ensi vuoden huhtikuulle tai toukokuulle, jolloin asiat alkavat rauhoittua.

Sitä odotellessa, kaikkia pyydetään keskittymään, virittymään omaan intuitioonsa, päättämään, mikä tuntuu oikealta itselle, ja fokusoimaan energiansa positiivisiin asioihin, joita tapahtuu.

Syntymäpäivänäni 7.9. lähetin ensimmäisen lyhyistä maailman parannusmeditaatioista, joita tein yhteensä 30 päivää. Kiitos kaikille, jotka olette osallistuneet, sillä se vaikuttaa planeettaan. Joka päivä on erityyppisiä parannuksia – ulottuen korkeampien ylösnousemusliekkien tuomisesta työskentelyyn puuverkoston, lohikäärmeiden, yksisarvisten ja enkelien kanssa luomaan rakkausportaaleja. Toivottavasti jotkut näistä resonoivat kanssasi, ja jatkat niiden levittämistä joka päivä.

Tavallisin kysymys jonka saan sosiaalisen median tai zoom-lähetysten tai sähköpostien kautta, on: "Onko minut suojattu tämänhetkistä maailman haastetta vastaan?" Tämä on vahvasti henkilökohtainen sielupäätös, ja kaikkien täytyy virittyä korkeampaan itseensä löytääkseen, mikä on oikein heille. Kunhan kuuntelet vaistoasi, se minkä tahansa päätöksen teet, on oikea henkilökohtaiselle sielumatkallesi. Ja se on syvällisen merkittävä, henkinen päätös. Intuitionsa kuunteleminen ja rohkeus seurata sitä, on tie mestaruuteen ja ylösnousemukseen.

Kirjoitan uutiskirjeessäni Maa-tähtichakrasta. Olen aina tiennyt, että se oli oleellinen ylösnousemukselle, mutta tässä kuussa sen merkitys on tullut todella esiin, joten olen totaalisen innoissani, että pidä zoomin siitä. Vasta sitten kun riittävä määrä ihmisiä ankkuroi sen, meillä on maailmanrauha.

Rakkauden ja enkelisiunausten kera,

Diana

Maa-tähtichakra

Monta vuotta sitten, kun viidennen ulottuvuuden chakrani alkoivat tulla sisään ja tulin ensimmäistä kertaa tietoiseksi Maa-tähtichakrasta, tunsin sen usein mustavalkoisena jalkapohjieni alla. Kuukausia myöhemmin vaikutelmani oli, että se oli tummanharmaa, ja sitten vähitellen kun virtyin siihen, se tuntui vaaleammalta ja vaaleammalta, kunnes siitä tuli hopeinen ja sitten kirkkaampi ja suurempi. Vasta nähdessäni sen suurena, säteilevänä, nestemäisenä hopeapallona alapuolellani, Kumeka kertoi minulle, että mustavalkoisesta, tummanharmaan ja vaaleanharmaan kautta, hopeiseksi on tosiaan Maa-tähtichakran kehityskulku, kun se herää.

Tämän pitkän prosessin aikana saatoin tuntea arkkienkeli Sandalphonin, joka on vastuussa tämän chakran kehittymisestä, tulevan lähemmäs minua, ja tunsin hänet kanssani useammin.

Noin 10 vuotta sitten menin lomalle Guatemalaan, ja sen aikana kävimme Atatlan-järvellä – hyvin henkeäsalpaavan ja ihanan sininen järvi kera energian, jonka pystyn tuntemaan tänäkin päivänä. Kelluminen sen yli veneessä oli yksi "noista" elämänkokemuksista. Vasta palattuani kotiin kuulin, että taianomainen kristalliluola Atatlan-järvessä on arkkienkeli Sandalphonin eetteripiilopaikka ja se on suoraan yhteydessä onttoon Maahan, seitsemännen ulottuvuuden chakraan tai paratiisiin planeetan keskellä. Luulen, että jos olisin tiennyt tämän ennen vierailuani, olisin ollut niin fokusoitunut siihen, etten olisi rentoutunut ja nauttinut kokemuksesta. Mutta olen täysin varma, että tämä auttoi maadoittamaan Maa-tähtichakrani.

Hopea kantaa psyykkistä ja henkistä tietoisuutta ja värähtelee ylintä jumalaista feminiinisyyttä. Siis Maa-tähtichakra joka on arkkienkeli Sandalphonin vastuulla, kantaa puhdasta jumalaista feminiinienergiaa, kun taas Tähtiportti joka on arkkienkeli Metatronin vastuulla, kantaa jumalaista maskuliinisuutta. Kymmenentuhatta vuotta Maata on hallinnut maskuliinienergia, ja tämän jakson ajan Sanat Kumara maskuliinienergiana piti planeetan kundaliinia tai elämänvoimaenergiaa Gobin autiomaassa. On tasapainon aika.

Vuonna 2008 (valmisteluna vuoteen 2012) Maya-vanhimmat siirsivät kundaliinin arkkienkeli Sandalphonin piilopaikkaan Guatemalassa, Etelä-Amerikassa. Siellä he transformoivat sen jumalaisella alkemialla feminiinienergiaksi. Etelä-Amerikka on suoraan yhteydessä Venukseen, joka on ydinolemukseltaan jumalaista feminiinisyyttä, joten kundaliinia "kyllästetään" nyt kosmisen sydämen rakkausenergialla. Ja Maan kundaliini on osa sitä jumalaista feminiinisuunnitelmaa, jota pidetään Maa-tähtichakroissamme. Ihmisten Maa-tähtichakrojen avautuminen ei ole tärkeää ainoastaan planeetan ylösnousemukselle, vaan reitti rauhaan maan päällä.

Hiljattain minulle painotettiin, että minun täytyy työskennellä taas Maa-tähtichakran 33 kammion kanssa. Ne kaikki ovat jollain tavalla yhteydessä luontoon tai kosmokseen. Kun kävin läpin näitä kammioita, tunsin välittömän muutoksen Maa-tähtichakrassani ja elämässäni. Minusta se on hyvin innostavaa, koska se on niin yksinkertaista, kuitenkin sen hyödyt elämälle ja ylösnousemukselle ovat uskomattomia.

Maa-tähtichakrasi ankkuroiminen ja avaaminen stimuloi ylösnousemusmatkaasi monilla tavoilla. Tässä on joitain hyötyjä tämän keskuksen laajentamisesta.

1. Se maadoittaa sinut täysin Gaiaan, jotta voit vastaanottaa sen rakkautta ja suojelua.

2. Se sisältää oman kutsusi Gaialta olla maan päällä, ja kun vastaanotat sen tietoisesti, tunnet itsesi rakastetuksi ja kuuluvan tänne. Se saattaa myös laukaista muistoja niistä päätöksistä, joita sielusi teki tätä elämää varten.

3. Kun synnyt, elämäntehtävääsi pidetään viidennen ulottuvuuden suunnitelmassasi, joka on ohjelmoitu Maa-tähtichakraasi. Tämä merkitsee, että kun Maa-tähtesi herää ja avautuu, olet ehdottoman selkeä elämäntarkoituksestasi.

4. Se on ovesi onttoon Maahan, joka on seitsemän ulottuvuuden paratiisi, ja siellä pidetään Maan viisautta. Se on myös yhteyspiste kosmokseen.

5. Maa-tähtichakrasi opastaa sieluasi sinne, missä sinun on tarkoitus olla. Saatat tuntea levottomuutta, jos et ole oikeassa paikassa.

6. Maa-tähtesi auttaa taajuuttasi nousemaan, kun Maan taajuus nousee, ja se kiihtyy erityisen nopeasti tällä hetkellä. Arkkienkeli Sandalphon valvoo tätä tarkkaan.

7. Se on linkki henkisen itsesi ja maallisen itsesi välillä. Vasta sitten kun tämä chakra on täysin hereillä, Tähtiportti voi hyväksyä Lähdevalon täysin. Se välittää sen chakrojen kautta kehosi jokaiseen soluun ja itse Gaiaan. Silloin voit parantaa itsesi täysin ja tehdä oman osasi planeetan uudistamisessa.

8. Maa-tähti on yhteydessä Neptunukseen, jonne Atlantiksen ja Lemurian informaatio, tieto ja viisaus on talletettuna.

9. Tähtiportin, sielutähden ja kausaalichakrojen valo stimuloi Maa-tähtichakraa avautumaan, joten ne kaikki avautuvat samanaikaisesti. Tämä merkitsee, että sinun täytyy aktivoida Maa-tähtesi samaan aikaan kolmen ylächakran kanssa.

10. Maa-tähtesi valmisteleminen on elintärkeää ylösnousemukselle. Se on yhtä tärkeää, kuin vakaan perustan rakentaminen pilvenpiirtäjälle, jotta se voi olla turvallinen.

11. Vasta sitten kun Maa-tähtichakrasi on täysin toimiva, voit rakentaa antakarana-sillan Lähteeseen saakka.

Laajennat Maa-tähtichakraasi virittymällä mahtavaan arkkienkeli Sandalphoniin – musiikin enkeliin joka työskentelee luomisharmonioiden kanssa. Kaikki toimii yhdessä, sillä nämä harmoniat auttavat aktivoimaan tämän chakran täysin.

Olet ehkä kiinnostunut aiheeseen liittyvästä zoom-lähetyksestäni 18.10. klo 19 Iso-Britannian aikaa. 11 puntaa. (https://dianacooper.com/events/advanced ... na-cooper/)

Lohikäärmetarina

Rakastan tätä tarinaa, jonka minulle lähetti Katie Murphy, ja se saattaa resonoida monien kanssa, joilla on herkkiä lapsia.

"Sisareni tuli käymään täällä Irlannissa muutama viikko sitten. Koska vierashuoneeni ovat nyt hoitohuoneita, suljin ne ja nautin vain siitä, että hän ja hänen lapsensa olivat kanssani.

Hänen poikansa Louis syntyi 11 vuotta sitten, ja olin sisareni synnytyskumppanina. Louisin ollessa noin 3-vuotias tuli selväksi, että hän oli erilainen kuin monet muut. Olen aina ehdottomasti ihaillut hänen energiaansa, mutta tiesin, että tämä oli hänen ensimmäinen inkarnaationsa maan päällä. Länsimaisin termein hän on dyspraksinen jne.

Meillä oli mahtavia keskusteluja, ja Louis rakastaa myös kristalleja ja hän näkee geometrisia muotoja, kuten poikanikin.

Hän käveli luokseni pitäen kädessään Dragons-kirjaasi (=lohikäärmeet) ja sanoi: "Katie-täti, tämä on kiehtova kirja. Saanko lainata sitä?" Sanoin: "Kyllä", ja olin innoissani, että Louis luki sitä.

Muutaman päivän päästä hän alkoi kertoa minulle Lemuriasta. Hän ei lopettanut! Niinpä olen ostanut kirjan hänelle syntymäpäivälahjaksi tässä kuussa. Hänen on pakko palata jatkuvasti siihen, kun myös minun.

Minusta oli kiehtovaa, että hän muisti selkeästi ja vision kera, mistä hän oli tullut ja millaisia lohikäärmeet oikeasti olivat – eivät sellaisia kuin saduissa, joita hänelle oli kerrottu.

Siis kiitos, koska tällä on valtava vaikutus hänen elämäänsä."

Katie

Tuotteita, työpajoja jne. …

Rakkauden, ilon ja enkelisiunausten kera,

Diana

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

2.11.2021 MARRASKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 13.11.2021 16:48

MARRASKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

Kirjoittanut Diana Cooper (dianacooper.com)
2.11.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat ystävät, minusta marraskuu on aina kummallinen kuukausi, osittain koska kumpikin koirani on kauhuissaan ilotulituksista, joita tuntuu olevan viikkotolkulla, ja koska tuntuu aina, kuin olisi "väliajassa", syksyn ja talven välissä, eikä ole vielä joulu. Tänä vuonna paljastuu paljon. Luulen, että lampia on sekoitettu ja salaisuuksia löytyy jatkuvasti mudasta. Tämä on kaikki osa planeetan puhdistumista. Ennen pitkää muta asettuu taas, ja kun se tapahtuu, se ei enää kätke kolmannen ulottuvuuden rumuutta.

Ajattelin käydä läpi sen aikapuitteet, mitä tapahtuu, kun ilmestymme kaaoksesta ihmetykseen/ihmeeseen.

Aikapuitteet

2012: Kosmisen 260.000-vuotisen aikakauden loppu, joka tunnetaan Jumalan uloshengityksenä.

2012–2023: Yhdentoista vuoden sisäänhengitys. Maailma valmistautuu muuttamaan, joten kaikki täytyy lajitella. Siivoamme kaapit, kuten myös ullakon ja kellarin, ja päätämme, mitä pidetään ja mitä heitetään pois. Sekoitamme lampia kepillä ja näemme, mitä on todellisuudessa tapahtunut.

2017–2022: Planeetan pääsiivous. Tämä on jakso, jota käymme läpi nyt, ja olemme nähneet luonnonvoimien – maastopalojen, maanjäristysten, hurrikaanien ja tulvien – puhdistavan kaikkia alueita, joissa alempia energioita vielä luuraa.

2023–2032: Yhdeksän vuoden tauko valmistautuen vuoteen 2032. Puhdistuminen hidastuu ja asiat helpottuvat.

2032: Uusi viidennen ulottuvuuden suunnitelma/piirustus otetaan käyttöön planeetallamme ja koko universumissamme. Kaikkien taajuus nopeutuu – puiden, kukkien, eläinten, kalojen, ihmisten.

Maan sydänkeskus yhdistyy kaikkien planeettojen sydänkeskuksiin, mikä lähettää rakkauden ja korkeamman kommunikoinnin aallon ympäri universumia.

Tämä vaikuttaa huomattavasti Maahan. Korkeampi taajuus avaa uskomattoman korkeataajuisen portaalin Kiinaan, ja se säteilee puhtaanvalkoista valoa. Tämäkin koskettaa kaikkia ja vaikuttaa kaikkiin maan päällä. Se johtaa maailmanrauhaan ja kansainväliseen yhteistyöhön.

Tämä vetää puoleensa suurta runsautta universumista.

Uusia kultaisia kaupunkeja aletaan rakentaa.

2032–2040: Tällä jaksolla sielut jotka eivät pysty ylläpitämään vähintään neljännen ulottuvuuden energiaa, sydän avoimena ja jonkinlaisen henkisen ymmärryksen kera, päättävät lähteä. Jos he ovat peräisin tästä universumista, he palaavat sisätasoille lisäkoulutukseen. Jos he tulevat toisesta universumista, he palaavat kotiplaneetalleen siellä.

Lisäksi monet neljännen ja viidennen ulottuvuuden sielut päättävät "mennä kotiin", jos he voivat auttaa enemmän sieltä. Tapahtuu huomattava joukkolähtö, kun sielut ovat oppineet kaiken tarvitsemansa Maasta. Maassa on taas kerran kestävä asukasmäärä.

2050: Viidennen ulottuvuuden tietoisuus, täydellinen terveys, vastuu itsestä, ykseys ja kehittynyt henkinen teknologia merkitsevät, että maailmamme on onnellinen ja kaunis paikka, jossa kaikki kokevat sielun tyytyväisyyttä ja täyttymystä.

Fokusoidutaanpa tuohon uskomattomaan aikaan, joka odottaa meitä.

Rakkauden ja kauniiden siunausten kera,

Diana



Merkaba – valokeho

Rakastin todella valmistautua ja esittää Zoomin Maa-tähtichakrasta viime kuussa. Valmistautuessani siihen ja fokusoituessani sen kanssa työskentelemiseen, tunsin ylösnousemuspolkuni yhtäkkiä nopeutuvan. Se oli hyvin mielenkiintoista ja jännittävää. Oivalsin, miten yhdistynyt merkaba tai valokeho on Maa-tähtichakraan.

Kirjoitin viime kuun uutiskirjeessä, miten Maya-vanhimmat veivät planeetan kundaliinin Guatemalaan 2008 ja siitä tuli feminiininen elinvoima. Tämä vaikuttaa syvästi meihin ja auttaa tasapainottamaan maskuliini-feminiinienergiamme. Maskuliininen merkaba on ylöspäin osoittava pyramidi, joka linkittyy alaspäin osoittavan pyramidin kanssa. Tämä on valokeho, joka kuljettaa sinua matkoillasi, kun nukut.

Kun energiastasi tulee feminiinisempi, valokehostasi tulee pallomainen, kuin enkelin valokeho! Orbi kantaa enemmän korkeataajuista valoa, koska ei ole kulmia hidastamassa energiavirtaa.

Jos tunnet, että energiasi on pääasiallisesti feminiinistä tai hyvin tasapainoista, visualisoi valokehosi pyöreänä. Jos tunnet, ettet ole valmis, niin visualisoi itsesi noissa kahdessa pyramidissa, joita ympäröi ympyrä.



12 chakran symbolit

Nämä symbolit aktivoivat ja tasapainottavat chakroja. Visualisoi ne, kun teet affirmaatioita tuomaan ne täysin viidenteen ulottuvuuteen.

Maa-tähti – mustavalkoinen jin-jang. Affirmaatio: Valaisen jumalaisen potentiaalini.

Juuri – platinaneliö. Affirmaatio: Luotan, että olen turvassa ja tuettu.

Sakraali – vaaleanpunainen vaakasuora ovaali. Affirmaatio: Elän ehdottomassa rakkaudessa.

Napa – oranssi pystysuora ovaali. Affirmaatio: Olen yhtä kaikkien kanssa.

Solar plexus – kultainen kuusisakarainen tähti. Affirmaatio: Käytän voimaani viisaasti.

Sydän – valkoinen ympyrä. Affirmaatio: Olen puhdasta rakkautta.

Kurkku – syvänsininen kolmio ylöspäin. Affirmaatio: Puhun totuuttani tinkimättä.

Kolmas silmä – kristallinkirkas äärettömyysmerkki. Affirmaatio: Näen korkeimman perspektiivin.

Kruunu – kristallikartio ylöspäin, josta nousee spiraali. Affirmaatio: Avaudun universaalille tiedolle.

Kausaali – valkoinen viisikärkinen tähti. Affirmaatio: Avaudun enkeliulottuvuuksille.

Sielutähti – magenta "avoin tuplapyramidi". Affirmaatio: Virityn sieluuni.

Tähtiportti – kultaoranssi Metatronin kuutio. Affirmaatio: Minä olen mitä olen.


Tuotteita, työpajoja jne. …

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

6.12.2021 JOULUKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 09.12.2021 22:28

JOULUKUUN 2021 UUTISKIRJEESTÄ

Kirjoittanut Diana Cooper (dianacooper.com)
6.12.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hei ystävät.

Olen juuri viettänyt muutaman upean päivän Glastonburyssä koirieni kanssa. Ikkunastani näkyi kukkulalle (Glastonbury Tor). Tuntui uskomattomalta olla portaalin energiassa, joka yhdistyy suoraan kosmiseen sydämeen. Ensimmäisenä päivänä kiipesimme Venuksen ja Sugarin kanssa Torin laelle, ja tässä on kuva niistä todisteena!

(https://840841.smushcdn.com/1755108/wp- ... p=1&webp=1)

(https://840841.smushcdn.com/1755108/wp- ... p=1&webp=1)

Kävelimme myös Gogin ja Magogin ohi – ainoat jäljellä olevat 1000 vuotta vanhat Avalonin tammet – ja kävimme lohikäärmeen luona katsoessamme kristalleja. Oli mahtavan virkistävää nähdä "KOIRAT TERVETULLEITA" kaupan ja kahvilan ovissa, ja kaikkialla minne menimme, meistä tuntui tervetulleelta. Nautimme parasta ruokaa ikinä koiraystävällisessä Queen of Cupsissa. Itse asiassa se oli niin hyvää, että vein perheeni sinne lounaalle seuraavana päivänä.

Pian oivalsin, etten ollut sattumalta Glastonburyssä, Maan sydänchakrassa.

Glastonbury, Avebury ja Stonehenge ovat kaikki poikkeuksellisia portaaleja yhdessä suuressa portaalissa. Ohitin Stonehengen matkalla ja sitten puhuin jonkun kanssa, joka ylisti Aveburyä. Glastonbury on hämmästyttävä ja voimakas portaali, jonka kautta kosmista rakkausenergiaa tulee maahan. Avebury on myös erityislaatuinen galaksienvälinen portaali, ja se alkaa palata alkuperäiseen rooliinsa tervetuloportaalina tähän universumiin olennoille, joita tulee tähdistä. Stonehenge on upea kaksisuuntainen ulottuvuuksienvälinen portaali ja paljon muuta. Talvipäivänseisauksessa se on suorassa linjassa Auringon ja Suuren keskusauringon kanssa, jotka lähettävät energioita sieluvapautta varten. Tämä on uskomattoman tärkeää nyt, kun heti päivänseisauksen jälkeen, jouluaattona. kontrolloinnin ja vapauden voimat ottavat yhteen merkittävällä tavalla.

Siis talvipäivänseisausta varten, jolloin henki pyysi minua tekemään Zoom-lähetyksen, tiesin, että sen täytyi tapahtua Stonehengen kautta, jotta päästään käsiksi sieluvapauden energioihin. Yllätyksekseni Paul Venetsialainen tuli jatkuvasti luokseni. Hän kantaa vapaudenliekkiä ihmiskunnalle.

Oivalsin, että minut oli tuotu Glastonburyyn erityisesti valmistautumaan niihin upeisiin energioihin, joita Valaistut sielut haluavat tuoda Zoomiin. Kuusi suurta mestaria lähettää kutsun liittyä seuransa talvipäivänseisauksessa. He haluavat laittaa vapaudenliekin valotyöntekijöiden energiakenttiin – valmistelemaan meidät kaikki edessä olevaan kultaiseen tulevaisuuteen ja myös antamaan meille avaimet auttaa suuren kosmisen 7D-verkoston rakentamisessa universumin ympäri. Tätä valmistellaan ja rakennetaan tällä hetkellä, ja se aktivoidaan täysin uutta kultaista aikaa varten.

Tässä on kuusi mestaria, jotka odottavat meidän valaisemista.

Lordi Voosloo oli suurin ja korkeimman taajuuden korkea-arvoinen pappi, joka koskaan inkarnoitui kultaiselle Atlantikselle. Tuolloin hän toi mukanaan avaimet ja koodit Atlantiksen siirtymiseksi hyppäyksellä siihen legendaariseen aikaan, jonka muistamme ja jolloin ihmiset loivat poikkeuksellisen kristalliteknologian ja aktivoivat uskomattomia psyykkisiä kykyjä. Hän on palannut nyt kahdeksannen säteen mestarina ja auttaa meitä tekemään hypyn uuteen kultaiseen aikaan vielä korkeammassa taajuudessa, kuin meillä oli kultaisella Atlantiksella. Hän haluaa ladata meille viimeisimmät avaimet ja koodit henkistä kehittymistämme varten.

Paul Venetsialainen kantaa vapaudenliekkiä, upeaa kirkkaankeltaista, pinkkiä ja oranssia liekkiä, joka vapauttaa ihmisten sielut. Inkarnaatioidensa aikana hän on ollut huolissaan vapaudesta. En työskentele hänen kanssaan kovin usein, joten olin yllättynyt, kun hän astui sisäiseen maailmaani ja oli hyvin sinnikäs. Ei kai minun olisi pitänyt olla yllättynyt, sillä juuri nyt ihmiskunta on kollektiivisesti ilmoittautunut suureen "kontrollointi vs. vapaus" -haasteeseen. Saatat hyvinkin huomata henkilökohtaista elämääsi testattavan tällä tavalla, heijastuksena tästä maailman isosta testistä. Hän oli hyvin itsepintainen siinä, että hän halusi laittaa vapaudenliekin niiden päälle, jotka ovat valmiita nousemaan kontrollointienergioiden yläpuolelle tänä aikana maan päällä. Talvipäivänseisaus on erityisen otollista aikaa tehdä tämä, kun Glastonbury on suoraan linjassa Auringon kanssa tuona päivänä. Aurinko kantaa sieluvapauden koodeja.

Lordi Kumeka oli tärkeänä vaikuttajana Atlantiksen viimeisessä kokeilussa, joka kulminoitui kultaiseen aikakauteen. Hän on 10. ulottuvuuden mestari, joka työskentelee valaistumisen, puhdistumisen ja vapauden topaasinsinisellä säteellä. Hänellä on kaikki tieto ja kokemus, jota tarvitsemme tällä hetkellä, ja hän auttaa luomaan piirustuksen uutta aikaa varten, jotta se voidaan aktivoida. Hän on mm. valmis lataamaan osia tuosta piirustuksesta niille yksilöille, jotka ovat valmiita vastaanottamaan sen. Tämän myötä he voivat tehdä oman osansa ja auttaa planeettaa valmistautumaan kultaiseen tulevaisuuteen.

El Morya on Manu, täydellinen 5D-ihminen, jolla 12-säikeinen DNA ja jonka 12 chakraa toimivat täysin. Kun seisot hänen energiakentissään puhtaan aikomuksen kera, hän sytyttää sinut näillä koodeilla ja korkeammilla mahdollisuuksilla.

Jeesus on nyt kosmisen rakkauden tuoja, joka kantaa Kristus-valon korkeinta värähtelyä. Kun kohtaat hänet eetterissä Glastonbury Torin yläpuolella, missä rakkaussäde kosmisesta sydämestä virtaa tähän planeettaan, rakkausihmeitä voi tapahtua. Se mahdollistaa sinulle korkeamman rakkauden levittämisen.

Komentaja Ashtar on sen galaksienvälisen avaruusaluslaivueen komentaja, joka suojelee Maata ja partioi universumissa. Hän kulkee kanssasi kosmokseen rakentamaan ja vahvistamaan universaalia valoverkostoa. Voit lisätä puhdasta rakkautta ja ihmisviisautta tuohon verkostoon, joka yhdistää tähdet. Tämä ankkuroi sen vahvemmin Maahan Stonehengessä ja mahdollistaa meillä paikkamme ottamisen universumissa.

Rakkauden ja kauniiden siunausten kera,

Diana



Talvipäivänseisaus-zoom rakkauden ja vapauden puolesta

Tämän päivänseisauksen värähtely on 11, mestaruuden ja maailman auttamishalun luku. Kuusi valaistua mestaria ovat lähettäneet kutsun auttaa ihmisvapaudessa. Myös rakentaa 7D-rakkaus- ja valoverkosto universumin ympäri. Tämä ankkuroi … (kuvaus jatkuu)

Tämä Zoom tarjoaa uutta esoteerista informaatiota. Se koskettaa sinua uskomattomilla energioilla ja valmistelee edessä olevaan kultaiseen tulevaisuuteen, sekä tekee sinulle myös mahdolliseksi auttaa itseäsi, ihmiskuntaa ja Maata ylösnousemaan. Ilmoittaudu nyt (https://dianacooper.com/events/2021-win ... d-freedom/).



Mitä Maassa tapahtuu tällä hetkellä?

1. Tässä on analogia siitä, mitä tapahtuu. Asumme tällä hetkellä todella vanhassa ja ränsistyneessä omakotitalossa. Se on niin vanha ja huonosti toimiva, että sitä puretaan. Mikä sotku! Miten vaikeaa onkaan asua siinä, kun sitä revitään alas ja tehdään tilaa paljon suuremmalle, täysin uudelle talolle, joka rakennetaan sen paikalle. Suunnitelmat on tehty. Suunnittelupa on saatu. Saamme hintatarjouksia rakentajilta. Mutta asumme edelleen tuossa vanhassa paikassa, ja paras tapa jolla voimme selviytyä, kun kaikkialla ympärillämme puretaan, on fokusoitua kauniiseen ja täysin uuteen kotiin, jonka saamme, kun kaikki on valmista.

Helpommin käsiteltävällä tasolla, onko sinulle rakennettu koskaan uutta keittiötä? Jos on, saatat muistaa sen tunteen, kun kaikki kaapit on hakattu irti ja on todellinen kaaos. Olet ehkä myös ihmetellyt, miksi käyt kaiken tämän läpi. Mutta ajattelet uutta keittiötä, jonka olet tilannut, ja se antaa sinulle energiaa ja voimaa jatkaa. Ja muutaman päivän tai kenties parin viikon kuluttua sinulla on kaunis ja aivan uusi keittiö. Se on paljon parempi kuin vanha. Mietit ehkä myös, miten olet voinut asua tuon vanhan keittiön kanssa niin pitkään.

Ja siinä missä uuden keittiön suunnitteleminen ja asentaminen kestää vain viikkoja, vanhan talon purkaminen ja uuden talon rakentaminen sen paikalle vie kuukausia. Maan siirtäminen kolmannesta ulottuvuudesta viidennen ulottuvuuden toimintamalliin vie vuosikymmeniä. Olemme purkuvaiheessa vuoteen 2023 saakka.

2. Jos olet teettänyt joskus jotain rakennustyötä, tiedät, että tulee aina ongelmia. Tuo purkaminen ja uuden maailman rakentaminen tuo esiin aina haasteita. Tällä hetkellä pelko- ja kontrollointivoimat yrittävät tiukentaa otetaan, ja tämä aiheuttaa häiriöitä. Ne tuntevat taajuuden vääjäämättä kohoavan tällä planeetalla, sillä valo tulee kirkkaammaksi koko ajan. Heti kun ihmiskunnan taajuus on korkeampi kuin nykytilanteen taajuus, viruksen ja sitä ympäröivän kaaoksen ja kontrolloinnin on hävittävä. Niinpä valotyöntekijöitä pyydetään pitämään valonsa hehkumassa kaikesta riippumatta, ja silloin asioiden pitäisi alkaa helpottaa kevääseen mennessä.

3. On valtava ero vanhan maailman ja sen uuden maailman välillä, jota luomme. Kyse ei ole vain tästä planeetasta. Jokainen tähti ja planeetta tässä universumissa käy läpi poikkeuksellista parannusta korkeampaan ulottuvuuteen. Valotyöntekijät ovat inkarnoituneet auttamaan tässä transformaatioprosessissa koko universumin puolesta. Tästä syystä on hyvin tärkeää tehdä oma osamme ja auttaa rakentamaan korkean taajuuden kommunikointiverkosto Maan ja kaikkien tähtien, planeettojen ja galaksien välille tässä universumissa. Tätä ei voi tehdä ilman ihmisten apua. Se on merkittävää kosmista palvelutyötä.

Vanhaa taloamme puretaan. Olemme valmiina aloittamaan uuden talon rakentamisen, mutta meidän täytyy rakentaa infrastruktuuri, ennen kuin voimme aloittaa.



Mikä on uusi 5D-suunnitelma/piirustus Maalle?

Vuonna 2032 uusi viidennen ulottuvuuden piirustus toteutetaan tällä planeetalla ja tässä universumissa.

Tähän saakka olemme kollektiivisesti eläneet pienessä ja nuhruisessa kolmannen ulottuvuuden talossa. Kuitenkin tällä hetkellä tuota taloa puretaan ympärillämme, jotta uutta ja ylellistä viidennen ulottuvuuden kartanoa voidaan alkaa rakentaa 2032. Purkaminen jatkuu vuoteen 2023 saakka. Sitten meillä on yhdeksän vuotta aikaa saada paikka valmiiksi, jotta uuden rakentaminen voi alkaa.

Tuon jakson aikana meillä on tilaisuus tutkia arkkitehdin suunnitelmia ja valmistautua tarkoituksenmukaisesti. Ja paras tapa raivata tämä paikka ja tilata rakennusmateriaaleja (valmistautua uuteen piirustukseen) on elää viidennen ulottuvuuden tavalla. Jokainen viidennen ulottuvuuden ajatus, sana tai teko joka sinulla on, luo rakennustiilen tulevaisuutta varten. Sitten heti kun planeetan energia on oikea, uusi voi helposti ilmentyä.

Muista, että Galaksienvälinen neuvosto on jo antanut suunnitteluluvan tähän Maan seuraavaan kehitysvaiheeseen.

Oman viidennen ulottuvuuden itsesi perusta on Maa-tähtichakrasi. Syvä ja vakaa perusta tätä uutta ylellistä ja tilavaa kartanoa varten rakennetaan aktivoimalla kollektiivisesti Maa-tähtichakramme. Sitten kun riittävä määrä ihmisiä on ankkuroinut ja avannut Maa-tähtichakransa, juuri tuolla hetkellä perusta on valmis kultaista 5D-tulevaisuutta varten.



5D-piirustus

1. Maa on rauhan, harmonian, luovuuden ja sielutyytyväisyyden paikka.

2. Inkarnoituu korkean taajuuden sieluja ilman karmaa.

3. Kun uusi kultainen aika etenee, sielut eivät mene unohdusverhon läpi, joten he muistavat jumalaisen olemuksensa ja yhteytensä.

4. Kaikki on paikallista – paikallisesti kasvatettua ruokaa ja pieniä paikallisyhteisöjä.

5. Ei ole rahan tai omistajuuden tarvetta. Sen sijaan on jakamista, välittämistä ja yhteisömielisyyttä.

6. Lapsilla on syntyessään 12 DNA-säiettä yhdistyneenä ja aktiivisena.

7. Ihmisillä on 12 chakraa paikoillaan ja aktivoituna.

Tämä merkitsee:

Maa-tähtichakra – Kaikki ovat yhteydessä luontoon ja Lady Gaiaan, joten kaikki tuntevat kuuluvansa joukkoon. Kaikki toteuttavat oman potentiaalinsa.

Juurichakra – Kaikki tuntevat täydellistä turvaa ja luottavat, että heistä huolehditaan. Ihmiset toimivat maalaisjärkeä käyttäen ja itsestään vastuun ottaen. Korkeammat henkiset lait – rakkaus, armo ja ykseys – toimivat.

Sakraalichakra – Perhe- ja henkilökohtaiset suhteet sekä seksuaalisuus perustuvat ylimaalliseen rakkauteen ja luottamukseen. Kaikki vauvat ovat haluttuja ja tervetulleita.

Napachakra – Ihmiset elävät yhteisyydessä ja ykseydessä. Kaikki ovat tasavertaisia. Korkeampia ilmentämistekniikkoja käytetään kaiken hyväksi.

Solar plexus -chakra – Ihmisillä on itsearvostusta, luottamusta, voimaa ja viisautta.

Sydänchakra – Ihmiset elävät rakkaudessa, ystävällisyydessä ja näkevät jumaluuden itsessään ja toisissaan.

Kurkkuchakra – Kaikki ovat avoimia, rehellisiä ja toimivat lahjomattomasti. Kaikki puhuvat totuuttaan. Ihmiset ovat telepaattisia.

Kolmas silmä -chakra – Ihmiset ovat valaistuneita ja näkevät asiat korkeammasta perspektiivistä. Kaikki tuntevat yltäkylläisyyttä ja vetävät automaattisesti puoleensa omat tarpeensa. Kaikki ovat selvänäköisiä ja aktivoivat itseparannuksen.

Kruunuchakra – Ihmiset käyttäytyvät viisaasti ja alkavat ladata universaalia viisautta.

Kausaalichakra – Kaikki ovat rauhassa ja kontaktissa enkelimaailmoihin.

Sielutähtichakra – Ihmiset ovat kosketuksissa sielunsa/korkeamman itsensä kanssa.

Tähtiporttichakra – Ihmiset yhdistyvät monadiinsa ja rakentavat antakarna-siltaansa Lähteeseen.



Joulu

Joulun juhlat peruttiin viime vuonna monissa maapallon paikoissa. Silti Kristus-valoa virtasi jouluaattona, kuten virtaa joka vuosi. Tänä vuonna sitä tarvitaan enemmän kuin koskaan hävittämään sitä pelkovärähtelyä, jota levitetään. Tämä on haastava joulu monilla tasoilla. Pysy keskuksessasi ja tyynenä. Hengitä sisään kultavalkoista Kristus-valoa, joka kietoo sinut sisäänsä jouluaatosta tapaninpäivään.

Voit kutsua Kristus-valoa koska tahansa. Se on kuitenkin jouluna voimakkaampaa kuin koskaan. Tässä on muutama tapa, jolla voit käyttää sitä. Sinun täytyy vain pyytää sitä tai kuvitella se.

1. Kutsu sitä muodostamaan kultavalkoinen suojakupoli sinun, rakkaidesi ja kotisi päälle.

2. Pyydä sitä lähettämään parantavaa valoaan sinun tai muiden kautta. Se koskettaa ihmisiä solutasolla ja toimii aina armollisesti kaiken korkeimman hyvän puolesta.

3. Kristus-valo kantaa korkeamman rakkauden koodeja, joten visualisoi sen sovittelevan perheitä, tilanteita tai maita.

4. Rakkaus voi tehdä taikoja, joten kuvittele kultavalkoista Kristus-valoa virtaavan kehen tahansa ihmiseen tai paikkaan maailmassa ja alkemisoivan pelon rakkaudeksi, puutteen yltäkylläisyydeksi ja onnellisuudeksi.

5. Kuvittele Kristus-valosuihkuja tulevan kuin kultasadetta kaikkialle, yhtä lailla puiden, eläinten ja ihmisten päälle.

6. Vesi kuljettaa Kristus-valoa, joten näe jokien ja merien valaistuvan rakkausenergiasta.

Visiosi ovat jouluna hyvin voimakkaita, sillä se on taian ja ihmeen aikaa. Toivotan sinulle onnellista, tervettä, vapaata, yltäkylläistä ja rakkaudentäyteistä joulua.



Uusi vuosi 2022

Kontrolloinnin ja vapauden välinen taistelu jatkuu jonkin aikaa, mutta sen pitäisi helpottaa kevääseen mennessä. Tähän vaikuttaa luvun 6 energia, koska 2022 värähtelee sitä, 2+0+2+2=6.

6 on yhteisön ja välittämisen energiaa. Sen vaikutuksesta ihmiset ovat rakastavia, myötätuntoisia ja ymmärtäviä, joten se auttaa tuomaan kaikki yhteen. Se tuo esiin myös taiteellisia ja luovia energioita. Maailma on yksi valtava yhteisö, ja vääjäämättä "kuutosen" välttämislaadut nostavat planeetan taajuutta nopeammin. Tämä pätee myös yksilöihin ja perheisiin.

Tämän vuoden aikana ihmiset alkavat maailmanlaajuisesti pitää mahdottomana hyväksyä sitä, että on äärimmäisen rikkaita ja köyhiä. Suurempi ymmärrys ja myötätunto koskettaa meitä.

Kun yksisarvisesi lisää valoa kuutoseen, sinusta tulee perheesi tai yhteisösi sydänkeskus ja löydät sielutyydytystä luovasta ilmaisusta. Samaan aikaan sinulla on hyvä omanarvontunto.

Siis yhdessä voimme auttaa maailmaa pyytämällä yksisarvisia virrattamaan puhdasta korkeataajuista valoaan kaikkiin meihin ja lisäämään rakkautta, omanarvontuntoa, yhteisöllisyyttä, ykseyttä ja vapautta.

Visualisointi ykseyden puolesta

1. Etsi paikka, jossa voit olla hiljaa ja häiritsemättä.

2. Sulje silmäsi ja maadoitu näkemällä Maa-tähtichakrasi valtavana magneettisena hopeapallona jalkojesi alla, joka pitää sinut vakaana.

3. Löydät itsesi istumasta lumiselta ja rauhalliselta vuorenhuipulta, sininen taivas yläpuolellasi.

4. Sinusta tuntuu lämpimältä ja mukavalta, kun hengität vaivattomasti ja rentoudut.

5. Lumipeite tuikkii ja sädehtii upeassa auringonvalossa.

6. Tule tietoiseksi kimaltavan valkoisesta valosta etäällä, ja oivallat yksisarvisesi lähestyvän.

7. Ja siinä samassa kaunis yksisarvisesi seisoo edessäsi ja koskettaa kolmatta silmääsi valosarvellaan. Saatat tuntea tämän.

8. Kurkota yhdistymään sen kanssa ja kiitä sitä tulemisesta luoksesi.

9. Kerro sille, että haluat auttaa itseäsi ja planeetta siirtymään kohti tasavertaisuutta, rauhaa, yhteisyyttä ja ykseyttä 2022.

10. Yksisarvisesi nyökkää ja yhtäkkiä valtava, puhtaanvalkoinen numero 6 sykkii ja värähtelee edessäsi.

11. Samalla kun se jatkaa valolaatujensa sykkimistä sinuun, yksisarvisesi kaataa puhtaanvalkoista valoa päällesi, kunnes olet yksisarvisvalon kotelossa.

12. Numeron 6 laadut syttyvät sisälläsi … rakkaus-, yhteenkuuluvuus-, ykseys-, rauha-, välittämis-, ystävällisyys- ja tasavertaisuuskoodit syttyvät tietoisuudessasi ja aurassasi.

13. Ollessasi edelleen yksisarvisvalon kotelossa, huomaat istuvasi sen selässä, kun se menee suoraan ja tarkoituksellisesti universumiin.

14. Edessä näet Lyyran valtavan ja suurenmoisen timanttitähtiportin. Portti on auki, ja arkkienkeli Christiel joka on vastuussa yksisarvisvaltakunnasta, odottaa sinua.

15. Arkkienkeli Christielin kimaltavan valkoinen valo tervehtii sinua rakkaudella.

16. Hän kysyy, mitä haluat. Ja kerrot hänelle telepaattisesti, että haluat auttaa planeettaa menemään kohti tasavertaisuutta, rauhaa, yhteisyyttä ja ykseyttä vuonna 2022. Pyydät yksisarvisia auttamaan.

17. Välittömästi yksisarvisia virtaa tähtiportin läpi … Voit nähdä Maan alapuolellasi. Katselet, kun yksisarviset levittäytyvät ympäri Maata.

18. Arkkienkeli Christiel pyytää pitämään visiosi rakkaudesta, rauhasta ja ykseydestä ...

19. Sitten hän nostaa kätensä aloittamisen merkkinä. Näet kirkasta valoa virtaavan kaikkien yksisarvisten sarvista ja lähettävän rakkaus-, rauha- ja ykseyslaatuja maahan ja ihmisten mieliin ja sydämiin kaikkialla.

20. Katselet ihmetystä ja syvää kunnioitusta tuntien, kun suuri kosminen lampi joka sisältää numeron 6 energiavärähtelyä, laajenee ja lähettää "valosormia" Maahan, kunnes voit nähdä tuon suotuisan vaikutuksen leviävän ympäri maailmaa …

21. Lopulta arkkienkeli Christiel nostaa kätensä osoittamaan, että pyyntösi on täytetty.

22. Numeron 6 kosminen lampi palaa nyt normaalikokoonsa.

23. Yksisarviset virtaavat takaisin Lyyran tähtiportista. Samalla monet niistä pirskottavat sinua siunauksilla … kunnes viimeinenkin on palannut Lyyraan.

24. Arkkienkeli Christiel koskettaa kruunuasi siunaten ja kiitollisena. Saatat tuntea sen.

25. Sitten täynnä kiitollisuutta ja tietäen, että olet aloittanut vuotesi upealla, kosmisella palvelulla, palaat sinne, mistä aloitit matkasi.

26. Asut pois yksinsarvisesi selästä ja heilutat, kun se häviää eetteriin.

27. Ajattele hetki rakkautta, rauhaa, yhteisyyttä, tasavertaisuutta ja ykseyttä elämässäsi ja maailmassa.

28. Avaa sitten silmäsi.



UUTTA: Enkeliviritys- ja kristallisetti

Minulta kysytään usein, mistä hankin kristallini, joten nyt minulle on kerrassaan ilo ilmoittaa uudesta yhteistyöstäni Katie-Jane Wrightin kanssa &CRYSTALS-sivustolta. Katie uskoo vankasti, minun tapaani, eettisesti hankittuihin kristalleihin ja niiden kohtelemiseen sillä kunnioituksella, jonka ne ansaitsevat.

Katie-Jane ja minä loimme tämän kauniin laatikon, rakastavana aikomuksenamme tukea sinua yhdistymisessä enkeleihin tietoisemmalla tavalla …

Lisätietoja ja tilaus näiltä sivuilta (https://www.andcrystals.com/crystals).

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

5.1.2022 TAMMIKUUN 2022 UUTISKIRJEESTÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 17.01.2022 22:22

TAMMIKUUN 2022 UUTISKIRJEESTÄ

Kirjoittanut Diana Cooper (dianacooper.com)
5.1.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat ystävät,

2022 on numerologisesti 6. Henkilökohtaisessa elämässäsi se tuo esiin välittävät, suojelevat ja myötätuntoiset energiasi ja saa sinut olemaan perhe- ja yhteisömielinen. Se rohkaisee myös luovaa, taiteellista, parantavaa ja opettavaa puoltasi.

Muista, että olet tärkeä, ja pidä valosi kirkkaana.

Edessä olevan vuoden pitäisi olla viimeinen puhdistusvuosi. Tämä merkitsee, että maailmassa jokainen paikka joka ei ole täysin puhdistettu, saa nyt huomiota. Tulee tulvia, ja vähemmässä määrin puhdistumista tulella, maanjäristyksillä ja tuulella. Hyvä uutinen on, että mitä enemmän "kaadamme" valoa planeettaan, sitä vähemmän luonnonvoimilla on puhdistettavaa.

Numero 6:n vaikutuksesta ihmiset ryhtyvät toimeen huonoihin työolosuhteisiin, epäoikeudenmukaisuuksiin ja epäreiluuteen liittyen. Se tuo positiivisesti enemmän yhteisömielisyyttä ja yhteistyötä. Tänä vuonna ihmiset protestoivat massiivisesti vanhasta ja alkavat tukea taas toisiaan.

Vuoteen 2022 vaikuttaa myös 22, mestariluku. 22 on tehokas mestarirakentaja. Tämä on mielenkiintoista, kun tämä vuosi merkitsee vanhojen 3D-instituutioiden lopullista romahtamista. Tarot-matkalla torni on halkeillut jonkin aikaa, ja tänä vuonna se kaatuu. Yhdellä tasolla tämä tuo muutosta, kun kaikki minkä olemme tunteneet 10.000 vuotta, on raunioina. Hyvä uutinen on, että voimme vilkaista ihmiskunnan seuraavaa vaihetta. Pian aloitamme rakennusprosessin, ja mitä tehokkaammin uneksimme uudesta kultaisesta ajasta, sitä nopeammin ja varmemmin se ilmentyy niin, että vuoteen 2032 mennessä maailma on valmis vaihtamaan 5D:hen.

Tämän vuoden kaaoksessa ja hämmennyksessä monet yksilöt ja maat ovat selviytymismoodissa, erityisesti kun ne hallitukset jotka haluavat säilyttää kontrollin, levittävät pelkoa. Arkkienkelit Gabriel ja Hope ovat vastuussa kaiken juurichakroista. Silloin kun juurichakra on 3D:tä ja punainen, tunnet kireyttä, pelkoa, turvattomuutta, epävarmuutta tai tuettomuutta. Kun se on epätasapainossa, tunnet ahdistusta tai masennusta. Kun juurichakrasi on 5D:tä ja rauhallinen, se transformoituu platinanväriseksi. Tunnet turvaa, varmuutta, rentoutta ja totaalista luottamusta, että universumi huolehtii sinusta. Arkkienkelit Gabriel ja Hope säteilevät jatkuvasti valoa ja rauhaa tähän chakraan. Valotyöntekijöiden tehtävä on hyväksyä tämä energia varmistamaan, että heidän omat juurichakransa ovat 5D:tä. Sitten astut mestaruuteen. Saatat olla kiinnostunut Zoom-lähetyksestäni 17.1., saattaaksesi juurichakrasi täysin 5D:hen ja yhdistääksesi sen korkeamman itsesi ja monadisi kanssa.

Mielenkiintoista kyllä, planeetan juurichakra on Kiinassa, ja tästä tulee poikkeuksellisen haastava vuosi tuolle maalle. Mitä enemmän valotyöntekijöitä jotka levittävät turvallisuutta 5D-juurichakroistaan, sitä helpommaksi koko maailmalla tulee.

Kaikkein tärkeintä, riippumatta siitä, mitä maailmassa tapahtuu, muista luoda oma henkilökohtainen todellisuutesi.

Rakkauden ja kauniiden siunausten kera,

Diana



Meidän joulu

Ihmiset kysyvät usein minulta, mitä tein jouluna. Tänä jouluna monien ihmisten suunnitelmat muuttuivat viime hetkellä. Aioimme viettää joulua koko perheellä – kolme lastani, viisi lasta ja kolme koiraa. Valitettavasti Dawn ja hänen kumppaninsa ja lapsensa sairastuivat omikroniin jouluaattona, joten perheemme lukumäärä putosi seitsemään, plus Venus, Sugar ja Benji, sprocker-spanieli.

Joulupäivänä olimme paikallisyhteisön kokoontumisessa rannalla ja joimme hehkuviiniä, keräten rahaa hyväntekeväisyyteen. Vaihtoehtona oli uida meressä ja kerätä rahaa hyväntekeväisyyteen – eikä se viehättänyt!!! Sitten kahden ja puolen tunnin kävely rannalla ja metsissä.

Tänä vuonna päädyimme Lähi-idän lounaaseen joulupäivänä, johon toimme kaikki ruokalajeja. Säästimme perinteisen pähkinämurekkeemme tapaninpäivälle.

Kun olimme avanneet lahjat, vieneet koirat nopealle iltapäiväkävelylle korttelin ympäri ja pelanneet vähän pelejä, päivä oli ohi, ja tunsimme, että sisään virtaava Kristus-valo oli siunannut meidät.



Omikron

Kuten olen maininnut aiemmin, deltavariantissa oli henkisellä tasolla kyse sydänchakran puhdistamisesta. Omikron/omicron on erilainen. Joka kerta kun se sanotaan, aloitetaan om:lla, kutsuen Lähdettä tai universumia. Sitten on "i" (minä) tai itse … mitä seuraa "cron". "Cron" tulee vanhasta sanasta, joka tarkoittaa kruunua (crown), jumalaista viisautta joka tulee kruunusta. Siis joka kerta kun omikronia ajatellaan tai se sanotaan, kutsut Lähde-energiaa itseesi parantamaan viisauttasi. Ja siihen liittyy usein hirveä päänsärky, joka puhdistaa mentaalikehoa (hyvin tuskallisella ja epämiellyttävällä tavalla). Mutta se voi auttaa joitain ihmisiä tietämään sen korkeamman tarkoituksen! Useat ihmiset ovat myös huomauttaneet, että se on anagrammi sanasta "moronic" (idioottimainen).



Viesti Paul Venetsialaiselta Vapaudenliekistä

Kun olin paikallismetsässäni uutena vuotena, seisoin suosikkipaikassani, jossa yhdistyn henkiulottuvuuksiin. Paul Venetsialainen käveli sisään kädet avattuna minulle. Avasin käteni hänelle ja kysyin: "Vaikuttiko se työ mitenkään, jonka teimme päivänseisauksessa?"

Hän vastasi: "Enemmän kuin voit mitenkään käsittää." Ja hän lähetti meille kaikille kiitokset.



2.2.2022 – vastaanota tehokasta parannusta Plejadeilta

Jokainen tähti ja planeetta värähtelee jotain kosmista numeroa. Plejadien värähtelyä on numero 2, ja parantava energia Plejadeilta on erityisen voimakasta 2.2.2022.

2 on feminiininen luku. Se sisältää rauhoittavaa, rakastavaa, välittävää, luovaa ja romanttista energiaa. Periaatteessa se tuo rauhaa ja parannusta.

Mistä Plejadien parantava energia tulee? Se tulee suoraan Lähteestä. Plejadit on jo ylösnoussut. Se on 7D-tähtiklusteri. Lähteen ja Plejadien välillä kosmoksessa leijuu valtava eetterinsininen 33-terälehtinen ruusu, jossa on valkoinen keskus. 33 terälehteä symboloi, että se sisältää Kristus-valoa. Ruusu on kosminen transformoija. Sininen sydäntä parantava säde tulee suoraan Lähteestä avonaisiin terälehtiin. Plejadien sinisen ruusun valkoinen keskus sisältää Lähde-energiaa. Tässä tuota taajuutta alennetaan, jotta Plejadien mestarit ja enkelit voivat käyttää sitä ja ohjata sitä, missä sitä tarvitaan, taajuudella joka voidaan hyväksyä. Tietyissä olosuhteissa sitä voidaan vetää 9D-parannuksessa.

Plejadien parannus ei paranna ainoastaan sydäntäsi, vaan myös kaikkia auratasoja, tuomaan sinut jumalaiseen ykseyteen ja tasapainoon. Esimerkiksi, silloin kun sininen kosminen ruusu laitetaan rakastavasti kolmanteen silmääsi ja se pyörii harmoniassa, se tuo sinulle valaistumista.

Se auttaa mm. sinua parantumaan joka tasolla. Kun Plejadien enkelit laittavat sinisen ruusun kaikkiin chakroihisi, uskomattomia mahdollisuuksia tulee ulottuvillesi, kun parantumisia tapahtuu ja yhteyksiä muodostetaan.

Ne eläimet, kalat ja hyönteiset jotka tulevat Plejadeilta Maahan tai saapuvat muista universumeista ja tulevat alas tämän parantavan tason läpi, ne kaikki kantavat parantavaa energiaa. Ne levittävät sitä maahan ja veteen sekä ihmisiin.

Plejadien enkelit voivat lähettää parannusta terveydenhoitolaitteiden kautta, jos pyydät. He voivat harmonisoida energian, jota huokuu tietokoneesta ja sähkölaitteista. He voivat mahdollistaa, että alkuperäinen jumalainen terveyssuunnitelmasi ankkuroidaan.

Kun näin 2.2.2022 tulevan, tiesin välittömästi, miten tärkeää oli yhdistyä Plejadien mestareihin ja enkeleihin tuona päivänä, ja tuoda massiivista parannusta yksilöille ja planeetalle. Pyysin välittömästi sinisiä parantavia enkeleitä laittamaan sinisen ruusun chakroihini, kun en ollut tehnyt niin vähään aikaan – ja se tuntui todella upealta. Siitä lähtien olen tuntenut, että Plejadien valoa tulee minuun joka aamu, kun herään. Odotan taikuutta!!

Pidän tärkeän Zoom-lähetyksen Plejadien parannuksesta keskiviikkona 2.2.2022 klo 19–20. Liity seurani, jos haluaisit saada parantavaa energiaa. Lisäämme energiaa myös Plejadien portaaleihin maapallon ympärillä, jotta Lähteen sydänparannusta voi virrata planeetan ympärille.

Tietoja Zoom-lähetyksistä …

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa

cron