Dillon Linda (the2012scenario.com) AE Mikael - St.Germain

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Dillon Linda (the2012scenario.com) AE Mikael - St.Germain

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 28.11.2013 15:05

11-11-11-PORTTI

Arkkienkeli Mikaelia kanavoinut Linda Dillon (+ Steve Beckow) (spiritofmaat.com)
Spirit of Maat -verkkolehti, joulukuu 2011
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Steve: Monet ihmiset pettyivät, kun SaLuSa kuvasi päivämäärää 11.11.11 rakkausaaltona, mutta monet ihmiset eivät näyttäneet tuntevan mitään. Voitko hetken keskustella, mitä 11.11.11 tapahtui ja miksi ihmiset eivät ilmiselvästi tunteneet mitään?

Arkkienkeli Mikael: Kyllä, puhun mielelläni tästä. No niin, kuten tiedät, 11.11.11 on aukko, portti, mutta se on myös jatkoa ja osa alkuperäisen 12-12:n (12.12.1993) loppuunsaattamista. Olen puhunut tästä paljon, mutta kertaan sen lyhyesti.

Kun alkuperäinen 11-11 (11.11.1992) tapahtui, se oli ihmiskunnan sydänten avautuminen rakkaudelle ja rakkauden laajentumiselle. Seuraavana vuonna 1993 teillä oli avautuminen, mikä tunnetaan 12-12:na (12.12.1993). Se oli tasapainoportaalin avautuminen, mutta ihmiset unohtivat sen, koska portaalien avautuminen oli niin lähellä toisiaan. He luulivat, että ne (portaaliavautumiset) olivat loppuneet, mutta ne eivät olleet.

Se ei ollut ainoastaan vuoden mittainen tapahtuma. Se oli tapahtuma, joka on jatkunut ja jatkuu vuoteen 2012 saakka. Niinpä tuo energia - ihmissydänten avautuminen rakkaudelle ja ihmissydänten, no ihmisten, palaaminen tasapainoon - on jatkunut pitkän aikaa.

11-11-11-portaali oli tuon rakkausvirran voimistumista. Tuo portaali avautui laajasti. Se oli kaksisuuntainen portaali ja tällä tarkoitan, että joillekin annettiin lupa kulkea tai jotkut olivat valmistautuneet, innokkaita ja vapaaehtoisia kulkemaan tuon portaalin läpi viidenteen ulottuvuuteen. Useimmat niistä jotka olivat vapaaehtoisia ja menivät läpi - mikä oli odotettua vähemmän - ovat niitä, jotka toimivat ns. portinvartijoina ja auttavat seuraavassa aallossa olevia.

Ihmiset odottivat - ja tämä voi tuntua tutulta sinulle - täydellistä siirtymistä rakkausplaneetaksi, tuota rakkausaaltoa.

Riippuen siitä, mihin ihmiset olivat ankkuroituneena - emmekä tarkoita tätä maantieteellisesti, vaan sydämessään ja tietoisuudessaan - jotkut vastaanottivat sen ja tunsivat erittäin voimakkaasti. Jotkut eivät tunteneet lainkaan. He tunsivat, kuten myös sinä, ystäväni, pettymystä, turhautumista, tyhjyyttä ja vihaa. Tämä oli hyvä uutinen, koska tuo aalto työnsi sen kaiken heissä pintaan ja huuhtoi pois.

Mitä nyt alatte nähdä ja mitä monet tuntevat - ja olen kiinnostunut kuulemaan teiltä tästä. No, itse asiassa kuuntelen. Tiedätkö, että luen palstaasi joka päivä? [Naurua] He alkavat tuntea rakkautta. He alkavat tuntea eron. He alkavat havaita eri tavalla. He toivoivat hyvin nopeaa avautumista ja sulkeutumista, lentoon lähtöä, mutta se on hyvin samanlaista kuin aalto. Se on aalto, joka peittää maapallon - ja paljon sen yli - ja uppoaa ihmisiin.

Jotkut ovat pyrkineet korkealle maaperälle, jotkut ovat edelleen lamassa, mutta kaikki saavat - eivät vain puhdistavaa huuhtelua, vaan myös kaunista rakkautta. Niinpä jos oli vielä jäämää puhdistettavaksi pois, no, se varmasti tuli pintaan.

Tämä on myös osa sitä, mitä ihmiset rakastavat. He valitsevat jonkin päivämäärän ja se on vain yksi päivämäärä - mutta ei oikeasti ole. Se on kuin hääpäivä. Teillä on hyvin erityislaatuinen päivä, mutta sitten totuus jumalaisesta liitosta, tuosta pyhästä kumppanuudesta, todella alkaa kasvaa, ankkuroitua, kukoistaa ja menestyä. Niinpä opastukseni ja rukoukseni niille, jotka tuntevat, etteivät he ole saaneet oikeutettua osaansa 11-11-11-portista, on jatkaa avautumista ja vastaanottamista.

Steve: Upeaa. Sanoit 11-11 ja 12-12 Miten nuo luvut tulkitaan päivämääriksi?

Mikael: 11-11 oli 11.11.1992.

Steve: Ja 12-12 oli 12.12.1992?

Mikael: 1993. Se oli tuo avautuminen. Se todellisuudessa alkoi 1987 harmonisella yhdentymisellä. Tässä on kyse jaksonne rakentumisesta päätökseen, joten olette todella sen keskellä nyt. Siksi näitä päivämääriä tai portaaleja tulee uudestaan esiin.

Steve: Okei, hyvä. Tämä on erittäin hyvä, herra. Kiitos paljon asian selittämisestä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

16.1.2012 TUNTI ENKELIN KANSSA

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 28.11.2013 15:07

TUNTI ENKELIN KANSSA

Jeesusta kanavoinut Linda Dillon (the2012Scenario.com)
16.1.2012
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Steve Beckow:

Kiitos Ellenille, joka teki ylitöitä, jotta saimme tämän kirjoitettua puhtaaksi mahdollisimman pian. Kiitos myös Lindalle ja Grahamille.

Jeesus puhuu tässä monista lukijoiden lähettimistä kysymyksistä: Montague Keen, Sarah, Ihmeiden oppikurssi sekä Martin Luther King, ristiinnaulitseminen ja muuta.

Pyysin Jeesusta palaamaan ensi viikolla, mutta päätimme, että voi olla parempi viettää sen sijaan tunti arkkienkeli Mikaelin kanssa ja koskettaa ajankohtaisia asioita. Tuskin Jeesus välittää.

www.blogtalkradio.com/an-hour-with-an-angel

*************

Martin Luther King, Jr.:

"Meidän on alettava nähdä, että lopulta pyrimme yhteiskuntaan, joka on rauhassa itsensä kanssa, yhteiskuntaan mikä voi elää omatuntonsa kanssa. Eikä se ole valkoisen ihmisen eikä mustan ihmisen päivä. Se on ihmisen ihmisenä päivä."

Tiedän, että kysytte tänään: "Miten kauan se kestää?" Joku kysyy: "Miten kauan ennakkoluulot sokaisevat ihmisten näkökykyä, sumentavat heidän ymmärrystään ja ajavat kirkassilmäisen viisauden pyhältä valtaistuimeltaan?" Joku kysyy: "Milloin haavoittunut oikeudenmukaisuus, joka makaa vatsallaan Selman ja Birminghamin kaduilla ja kaikissa Etelän yhteisöissä, nostetaan tästä häpeän tomusta hallitsemaan ylimmäisenä ihmisen lasten keskuudessa?"

Joku kysyy: "Milloin toivon loistava tähti syöstään tämän yksinäisen yön povea vasten, pelastetaan lopen uupuneet sielut, joilla on pelon kahleet ja kuoleman käsiraudat? Miten kauan oikeudenmukaisuus ristiinnaulitaan ja totuus kestää sen?"

Tulen sanomaan teille tänä iltapäivänä, että miten vaikea ja turhauttava hetki onkin, se ei kestä kauan, koska "maahan murskattu totuus nousee taas". Miten kauan? Ei kauan, koska "minkään valhe ei voi elää ikuisesti".

Miten kauan? Ei kauan. Koska "korjaatte kylvämäänne satoa". Miten kauan? Ei kauan. Totuus ikuisesti mestauslavalla, vääryys ikuisesti valtaistuimella. Kuitenkin tuo mestauslava huojuttaa tulevaisuutta ja hämärän tuntemattoman takana seisoo Jumala varjossa ja vartioi ylhäällä omiaan.

Miten kauan? Ei kauan. Koska moraalisen universumin kaari on pitkä, mutta se taipuu kohti oikeudenmukaisuutta. Miten kauan? Ei kauan."

Graham Dewyea: Hei ja tervetuloa "Tuntiin enkelin kanssa" tänään 16.1.12, jolloin juhlimme ja kunnioitamme Martin Luther King junioria hänen tärkeän työnsä ja palvelunsa vuoksi. Juuri kuulemanne oli ote hänen puheestaan 25.3.65 Montgomeryssä, Alabamassa ja se on varmasti oleellinen sille työlle, mitä teemme tänä päivänä. Hän antaa visionsa rauhan yhteiskunnasta. Hän puhuu toivosta, oikeudenmukaisuudesta ja siitä, miten turhauttavaa tai vaikeaa onkin, ei mene kauan, ennen kuin totuus ja oikeudenmukaisuus nousevat.

No niin, tänä iltana Jeesus liittyy taas seuraamme ja häntä kanavoi Linda Dillon, Rakkausneuvoston kanava. Ja Steve Beckow, "2012 skenarion" editori esittää hänelle taas kysymyksiä. Niinpä siirrän puheenvuoron nyt sinulle, Steve.

Steve Beckow: Kiitos, Graham. Ja ennen kuin aloitamme, sanon, että Lindalla on flunssa ja se tekee vähän vaikeammaksi jonkun Jeesuksen kaltaisen puhua hänen kauttaan, ja halusin yleisön vain tietävän tämän. Mutta Linda on urheasti päättänyt tulla ohjelmaan, koska hän tietää ihmisten odottavan innolla tätä iltaa. Tervetuloa, Jeesus.

Jeesus: Tervetuloa. Ja kerron teille taas, että voitte kutsua minua Jeesukseksi tai voitte kutsua minua Jeshuaksi tai voitte kutsua minua veljeksi tai ystäväksi. Mutta toivotan teidät kaikki tervetulleeksi tänä iltana. Ja kyllä, toivotan tervetulleeksi myös kanavan ja työskentelemme hänen kanssaan ja varmistamme, että voimme mennä eteenpäin yhdessä.

Kiitos isännällemme, että soitit nämä sanat ja muistutit yleisöllemme tästä ihmeellisestä sielusta, Martin Luther Kingistä, miehestä joka uskoi siihen, mitä hän teki, ja joka synnytti suuren muutoksen, ei ainoastaan pohjoisamerikkalaiseen yhteiskuntaanne, vaan koko maailmaan. Mutta tiedämme myös, että hän kaiuttaa kysymystä, mitä hyvin monet teistä pitävät sydämessään ja se on: miten kauan? Miten kauan, ennen kuin totuus ja oikeudenmukaisuus vallitsevat?

Ja niin kysyn tänä jokaiselta teistä, rakkaat ystäväni, omassa sydämessänne: miten kauan? Lepääkö siellä totuus, oikeudenmukaisuus, reiluus ja rakkaus? Koska se on viestieni luonne. Se on olemukseni luonne. Ja sitä tulen todellisuudessa tarjoamaan. Siitä on kyse kaikessa, mitä minulla on annettavana, sillä en tuo rikkauksia, en tuo ruokaa tänään. En ole "leipää ja kalaa" -puuhassa tällä hetkellä.

Tuon teille toivoa, mutta tämä toivo on liitettävä siihen, mitä sydämessänne on. Ja jos totuutta ja toivoa ei ole sisällänne, niin ette sovi sen kanssa yhteen ympäri universumia, ette löydä sitä, koska se ei ole valossa sisällänne.

Jos teillä on koskaan mitään epäilyä olemuksenne totuudesta, ansaitsemastanne oikeudenmukaisuudesta joka päivän joka hetki, tässä ja jokaisessa muussa inkarnaatiossa, mitä teillä on koskaan ollut tai tulee olemaan, niin katsokaa minun valooni ja antakaa sen antaa teille tuota toivoa jatkaa. Koska se mitä etsitte, on aivan kulman takana.

On aivan liikaa keskustelua näinä aikoina ylösnousemuksesta, muutoksesta, liikkeestä eteenpäin ja sydänten avautumisesta, yhteiskunnasta joka perustuu rakkauteen, reiluuteen ja sydämeen. Se alkaa teistä, rakkaat ystävät. Se ei ala vain minusta. Jokaisen teidän tehtävänä on vaikuttaa tähän muutokseen ja rakentaa tätä uutta maailmaa, tätä Nova Maata, Nova Gaiaa.

Olemme kumppaneita tässä hankkeessa, en vain minä, vaan joukot jotka palvelevat ja jotka seisovat valmiina antamaan apuaan. Mutta se on suorassa kumppanuudessa. Ette ole orjuudessa siinä, että odotatte meidän tekevän sen puolestanne. Niin tämä homma ei kehity.

Kyse on syntymäoikeutenne vaatimisesta luojina, sisäisen jumaluutenne tunnistamisesta ja tuosta paikasta kuljetaan rinnakkain - käsi kädessä, käsikynkkää, sydän sydämessä yhdessä. Niinpä pyydän tänä iltana, kuten rakas johtajanne Martin Luther King monta vuotta sitten, laittamaan kätenne yhteen ja sitoutumaan sydämessänne tähän muutokseen, mitä kaikki etsimme.

SB: Kiitos, Herra. Sori, kaikki suhtautuvat pyhimyksiin ja ylösnousseisiin mestareihin eri tavalla ja minusta on vaikeaa olla käyttämättä sanaa "herra". Teen parhaani, mutta niin suhtaudun ylösnousseisiin mestareihin.

Jeesus, olen vähän surullinen tällä viikolla, koska olen menettänyt yhden parhaista ystävistäni, joka uskoo tämän olevan huijausta, etten puhu Jeesukselle tai arkkienkeli Mikaelille ja että Linda petkuttaa kuuntelijoitamme. En usko sitä hetkeäkään. Mutta voisitko kiinnittää huomiosi tähän ja kertoa meille jotain, mitä voit, mikä auttaisi kuuntelijoita, joilla on vaikeuksia ajatella, että sinä puhut tällä hetkellä?

J: Mietin, miten pitkään se kestää, Steve, että ihmiset ajattelevat sen, mitä sanon tai mitä minulla on annettavana Jeshuana, Jeesuksena, Sanandana - tai kellään ylösnousseista mestareista joka puhuu tämän kanavan kautta - on huijausta. Mitä tämä epäilyongelma on? Mitä on tämä tarve olla uskomatta?

Tämä ei ole uutta. Tämä edeltää jo sitä aikaa, jolloin kuljin maailmassa. Ja se tulee monista galakseista ja myös universumeista, jotka ovat menneet harhaan. Epäily perustuu pelkoon ja se on pelkoa harhaan johtamisesta. Se on pelkoa väärässä olemisesta tai sitä pidetään hölmönä tai vääränä.

Se mitä sanon sinulle, ei ole yhtä tärkeää, kuin mitä sanoisin rakkaalle ystävällesi, ja se olisi vain: mitä sydämesi kertoo sinulle? Mitä sydämesi kaipaa? Kaipaako se ystävyyttä ja luottamusta? Kaipaako se kaveruutta? Laita uskosi minuun sivuun ja katso veljeä, jonka olet tuntenut hyvin pitkään, ja aikoja joista olette riemuinneet yhdessä.

Jokaisella teistä jotka kuuntelevat tänä iltana - sinulla, Steve, Graham, kyllä, ja Linda-kanavalla - on ollut aikoja, jolloin olette menettäneet niitä, joita piditte hyvin rakkaina itsellenne, joita luulitte rakastavanne ja joita varmasti rakastitte ja jotka sanovat: "En voi kulkea tuota tietä kanssasi. En voi kulkea tuota polkua kanssasi." Ja myös minulla oli tietysti omana elinaikanani kokemuksia siitä.

Mutta sanon heille ja jokaiselle teistä sen, mitä sanoin silloin: "Onko sinun aina kuljettava kanssani. Onko sinun oltava aina samaa mieltä kanssani, sillä kuten olemme puhuneet viime viikolla, olen kiinnostunut elävästä keskustelusta. Mutta älä anna minulle epäilyäsi. Älä yritä laittaa epäilyäsi minun hartioilleni tai sydämeeni. Mutta pyytäisin sinulta: älä hävitä rakkautta. Älä hävitä sitä, mikä on hyvin arvokasta ja minkä täytyy, mikä kaipaa olla ehdotonta."

Sinulle, Steve, sanon, että ole rohkea, kuten olet ollut, ja hyväksy niiden tuki, jotka pitävät sinua arvossa, minä mukaan luettuna. Ja tiedä, että tulee aika, jolloin ystäväsi palaa ja vaikka monet tuntevat, että he ovat menossa tällä hetkellä erilleen, yhdistymisen ja uuden yhteisön aika on todella käsillä. Ei ole paha asia epäillä, mutta se on este, silloin kun annat sen pysäyttää sinut, kun annat tuon pelon puuttua siihen, mitä haluat tehdä elämässäsi. Tunnista siis pelko, tunnista epäily, syleile sitä ja sitten jatka eteenpäin.

SB: Kiitos tästä, Herra. Lukijat ovat lähettäneet kysymyksiä ja tunnen velvollisuudeksi esittää joitain niistä. Yksi vaatii minua lukemaan pari kappaletta ja pyydän sitä anteeksi.

"Montague Keen julkaisi äskettäin viestin, jossa sanottiin, että paljon siitä, mitä on sanottu Israelista ja israelilaisista liittyy itse asiassa irlantilaisiin. Montague sanoo, että on vielä muutamia, jotka eivät ole tajunneet Irlannin merkitystä. Hän jatkaa sanoen, että muinaisten irlantilaistotuuksien 10 käskyä ovat lähes identtiset Moosekselle annettujen kanssa. Vedenpaisumusta edeltävän tiedon säilyttäjiä ja levittäjiä olivat Druidit. Druidit olivat aryanilaisia. Tämä merkitsee henkistä kastia, ei rotua. Heidän kielensä oli aramea ja heprea. He eivät ole seemiläisiä eivätkä juutalaisten keksimiä. Muinaisirlantilaisten aakkosten 22 kirjainta olivat muinaisirlantilaiset pyhät aakkoset. Nyt odotetaan uskottavan, että se oli hepreaa. Kaikki varastettiin Irlannista, Irlannin kansalta. Juutalais-kristillisyys on vain tahallisen plagioinnin tulosta."

Minua on pyydetty pyytämään kommenttia tähän.

J: No, on vastakkainasettelun ilta, eikö vain?

SB: On tosiaan.

J: Vastaan mielelläni tähän. Ja on tärkeää, että ihmiset tietävät. Ensinnäkin, silloin kun tulen puhumaan teille, olen kiinnostunut siitä, mitä ajattelette ja mitä tunnette - te, kollektiivi. Ja niinpä olen tyytyväinen, kun kuulen tai saan kysymyksiä lukijoilta tai kirjoittajilta. Mutta eipä erehdytä luulemaan sitä historian tarkastelemiseksi, mitä teemme täällä.

Rakennamme yhdessä tulevaisuutta. Olemme astumassa kumppanuuteen. Valamme perustaa ja muodostamme rakennetta, tuota kultaista spiraalia jonka kautta jokainen teistä ylösnousee.

Olemme puhuneet universaalista laista, joka koskee ylä- ja alapuolista, niin sitä kymmenen käskyänne periaatteessa koskevat. Ja joka kulttuurissa on muunnelmia, sillä on sääntöjä ja lakeja, jotka koskevat laiskuutta, varastamista, murhaamista, sekasortoa, himoa ja ahneutta.

On monia totuuksia, joita on ollut Irlannin historiassa, Irlannin muinaistavoissa. Minulla ei olisi mitään syytä kieltää tai haastaa sitä. Mutta väittää, että juutalaisperinteen historia tai kehittyminen perustuu varkauteen - minusta se menee vähän liian pitkälle, eikö vain?

SB: No, se tietysti kuulosti radikaalilta minusta.

J: Kyse on tarpeesta. Taas kerran palaamme tarpeeseen. Ja on kyse sitten yksilöstä tai ryhmästä, kyse on tästä syvästä halusta saada tunnustusta omasta tärkeydestä, saada tunnustusta omasta ainutlaatuisuudesta, saada tunnustusta omasta jumaluudesta. Se ei ole ongelma.

Muinaisirlantilaisten, Druidien, egyptiläisten, Hathorien - kaikkien olentojen - jumaluutta ei voi kyseenalaistaa. Mutta kyse ei ole kilpailusta. Laki on - "on". Ja se on ymmärretty ja tulkittu monissa universumeissa. Niinpä kyse ei ollut jostain rodusta eikä kyse ollut varkaudesta. Kyse oli lahjasta.

SB: Ok, Herra. Kiitos. Haluaisin lukea sinulle toisen kappaleen, mikä on kiistanalainen, ja pyytää kommenttiasi siihen.

"Totuus kristinuskosta on, että se perustuu sepityksiin Jeesuksen syntymästä, ristiinnaulitsemisesta ja kuolleista nousemisesta ja hänen opetuksiaan vääristeltiin tahallaan laimentamalla ja jättämällä pois osia. Jeesus siitettiin ja syntyi aivan kuten kuka tahansa ihmisvauva eikä häntä koskaan laitettu ristille. Hänet ruoski Sanhedrin, joka hallitsi kirkkoa ja valtiota, ja hänet karkotettiin - hänet haluttiin pois maasta, ei tehdä hänestä marttyyriä, jonka kuolema lisäisi seuraajien määrää. Raskaana olevan vaimonsa Maria Magdaleenan kanssa hän meni takaisin itään, missä hän oli viettänyt nuorena monta vuotta opiskellen mestariopettajien kanssa."

Voisitko kommentoida tätä?

J: Voisin oikeastaan sanoa, että se on toiveajattelua ja tietysti vääristynyttä ajattelua tai vääristynyttä kanavointia tai ymmärrystä. Kyllä, synnyin. Ja olemme keskustelleet siitä, miten se tapahtui - sytyttämällä valo, Pyhä Henki, luomisenergia ns. neitsyen kohtuun. Otinko ihmismuodon? Kyllä, aivan varmasti otin. Ja minulla oli ollut ihmiskokemuksia.

Mutta olen myös kertonut teille, että täytyin Pyhän Hengen valosta ja minut ylivalaistiin hyvin nuorena, niin että oli tietämisen tunne, tuo yhteyden etuoikeus eikä tuo ns. harha joka oli tunkeutunut kovasti ihmisrotuun, ollut osa todellisuuttani.

Minua on ruoskittu monta kertaa, useammin kuin haluan muistan. Sillä oikeus ei ollut aina tuomioistuimissa ja oli monia, jotka ajattelivat yhden tavan kesyttämiseeni olevan kivien heittäminen tai ruoskita tai pilkkaaminen. Tai kyllä, joskus myös kutsua opetuksiani tai sitä, mihin uskoin, huijaukseksi. Oli monia, jotka toivoivat minun lähtevän maanpakoon. Ja oli tietysti hetkiä, jolloin se oli inhimillisenä vaihtoehtona erittäin viehättävä. Mutta se ei ollut polku tai sopimus.

Siis en matkustanut rakkaan vaimoni kanssa itään. Olinko opiskellut mestarien kanssa? Kyllä. Ja minulla oli etuoikeus tehdä se. Ja jollain pienellä tavalla tuo siemen ja tuo energiavaihto antoi kaikille, jotka osallistuivat noihin keskusteluihin.

Ihmettelet ehkä, miksi viime kerralla puhuessamme olin niin epäröivä sanomaan nimiä tai paikkoja tai kuka teki mitä, mutta yksi syy oli, etten halua ihmisten sanovan: "No, hän oli sen oppilas tai sen seuraaja" ja sitten yrittävän laimentaa sitä, mitä minulla oli opetettavaa ja sanottavaa. On monia, monia mestareita, joilla on viisautta ja rakkautta jaettavana. On varmasti riittävästi, joiden luona käydä. Mutta ei ole mitään tarvetta fantasioida siitä, mitä tapahtui minun elämässäni.

Kuolinko? Ristiinnaulittiinko minut? Kyllä. Ja se oli kaukana siitä, mitä monet ihmiset olisivat pitäneet pyhänä. Se oli tuskallista, inhimillisesti tuskallista ja hetkittäin henkisesti tuskallista. Mutta myös jokainen teistä on tuntenut äärimmäisen tuskan hetkiä - joko sydämessänne tai kehossanne tai mielen ja tunteiden kentässä. En ole ainutlaatuinen siinä mielessä, ei ole tarvetta vähentää sitä. Siis ei, eiköhän tämä mytologia suuresta paosta riitä kerta kaikkiaan.

SB: Kiitos, Herra. On joukko kysymyksiä koskien tapahtumia ristiinnaulitsemisesi jälkeen. Tällä tarkoitan, kuka meni Ranskaan. Voisitko antaa meille lisää yksityiskohtia tyttäresi Sarah'n elämästä Ranskassa? Siis voisitko antaa meille vähän lisää yksityiskohtia siitä, mitä tapahtui Marialle ja Sarah'lle ja toisille, jotka menivät hänen mukanaan Ranskaan?

J: Kyllä. Vaimoni ja Sarah, Jaakob, veljeni Joosef ja joukko opetuslapsia, jotka osallistuivat perheeseen, menivät Ranskaan. Andreas myös. Elämä oli erittäin yksinkertaista ja hyvin hiljaista. Magdaleena vetäytyi monin tavoin. Mutta Sarah ei, sillä hän kulki ihmisten joukossa ja syleili heitä. Ja he syleilivät myös häntä. Ja hän on se, joka kantoi sukulinjaa.

SB: Onko jotain, mitä meidän pitäisi tietää sukulinjasta, Herra? Onko tämä aihe, mitä voisi tutkia tuloksekkaasti?

J: Ei. Koska on liikaa aikaa ja liikaa kiinnostusta, vaikka aihe onkin kiehtova, eikö vain?

SB: Kyllä.

J: Mutta monet haluavat tietää, kuka olin missä ja milloin, ja niin kysyisin jokaiselta teistä, missä olit. Muistatko olleesi kanssani, kun kävelimme noilla rannoilla, kun astelimme noita hyvin pölyisiä teitä? Noita polkuja, noita vuohipolkuja oikeastaan. Ja sitten liian monet ovat halukkaita sanomaan: "No, olin siellä, olin ruoskinnassa ja ristiinnaulitsemisessa tai olin tämä apostoli tai tuo apostoli." Ja useimmissa tapauksissa olette ehdottoman oikeassa, niin olitte. Mutta se ei ole kysymys.

Kysymys on noissa olennoissa - olette päättäneet tulla takaisin nyt lupauksen täyttämisen aikana. Jollain tapaa "suunnitelma" kehitettiin ja syntyi kauan ennen, kuin koskaan kuljin maan päällä. Se on aivan varmaa ja selvää. Mutta jotkut ajattelevat sitä lupauksen syntymisenä. Voitte ajatella niin tai olla ajattelematta. Tulin tietysti vain muistuttamaan ihmisiä rakkauspotentiaalistaan.

Mutta nyt te jotka elätte hyvin erilaisessa maailmassa, mikä on ehdottomasti nyt erilainen, olette tuon lupauksen täyttäminen. Ja kyllä, kerron teille, että lukuun ottamatta minua olette kaikki palanneet ja kun ylösnousette viidenteen tai seitsemänteen, kuljen taas rinnallanne. Monet meistä kulkevat. Mutta useimmat teistä ovat jo siellä.

En tarkoita vihjata, että tämä on pelkästään uusinta. Se ei ole, koska on tapahtunut erittäin paljon kehitystä. Ja on otettu askelia eteenpäin ja askelia taaksepäin. Mutta olette halunneet ehdottomasti, jokainen teistä omalla tavallaan - olitte sitten sadanpäämies tai kuvernööri, tuomari, apostoli, palvelijatar - olette sanoneet: "Menen taas ja jatkan matkaa, kunnes tämä lupaus on täytetty." Siksi olette täällä.

SB: Kiitos, Herra. Yksi lukija on kysynyt, olitko Ihmeiden oppikurssin lähde. Luulen, että halutaan kuulla huuliltasi, haluaisitko sanoa jotain tuosta projektista ja yhteydestäsi siihen? Olen varma, että kuuntelijoitamme kiinnostaa mikä tahansa, mitä haluat jakaa Ihmeiden oppikurssista.

J: Olin täysin osallisena - sanotaan se niin. Kyllä, olen sen lähde. Koko kurssin. En tietenkään ole ainoa ns. myötävaikuttaja. Sanoisin, että on monia, no, miljoonia ja miljoonia, jotka ovat ottaneet tämän sydämeen.

Nyt haluaisin nopeuttaa sitä. Oppitunnit ovat kaikki siinä. Mutta aika todella lyhenee ihmistodellisuudessanne. Kyllä, myös vuorokauden tunnit lyhenevät. Ne kutistuvat. Olen varma, että olette huomanneet sen.

Siis ottakaa nämä upeat viestit, nämä oppitunnit, tuokaa ne harmoniaan ja laittakaa ne sydämeenne. Kyllä, edelleen yksi, kaksi, kolme päivässä - sillä ei ole merkitystä. Oppitunnit ovat ikuisia ja päteviä. Mutta pankaa töpinäksi niiden kanssa.

Ei ole aikaa vain opiskella. Opiskelu jatkuu aina, elämä toisensa jälkeen. Mutta on myös toiminnan aika ja sitä tuo kurssi opettaa myös. Se on sisäistettäväksi ja sitten tuotavaksi elämäänne rakkausolemus ja oppitunnit ilmentämisestä, luomisesta, vetovoimasta, vastenmielisyydestä - kaikki nämä. Tuokaa ne etualalle nyt.

SB: Herra, silloin kun profeetta Malakia otti nimen Keisari ja puhui pastori Stanton Moseksen kautta - tiesit tuon kanavan, eikö vain?

J: Kyllä.

SB: Ja silloin kun hän teki sen, hän toi mukanaan Plotinuksen, Al Ghazzalin ja muita ylennettyjä olentoja, joiden nimet ovat luiskahtaneet mielestäni - Athenodorus jne. Mutta sanoit, että Ihmeiden oppikurssissa oli mukana joukko olentoja. Voitko nimetä ketään muita?

J: Voitte ajatella sitä ryhmänä ylösnousseita mestareita. Voitte ajatella sitä niin.

SB: Okei. Ja olet Suuren valkoisen veljeskunnan päämies, eikö niin?

J: Minua pidetään kunniapäämiehenä. En koskaan vihjaisi, että olen Suuren valkoisen veljeskunnan päämies. Suuri valkoinen veljeskunta, kuten monet veljeskunnat, on myös osa Rakkauden neuvostoa. Olemme siis kaikki yhteydessä ja kaikki yhtä. Mutta kyllä, olen osa tätä arvostettua ryhmää, joka rakastaa opettamista.

SB: Okei. Ajattelin, että Sananda sanoi, että olitte hierarkia. Mutta annan sen mennä.

Minulla on kysymys itseltäni ja haluaisin siihen vastauksen itselleni. Jan Ruusbroec kuvasi kerran keskiajalla Kristusta ja sanoi näin:

"Tässä pimeydessä syntyy käsittämätön valo ja se säteilee. Tämä on Jumalan poika, jossa henkilö tulee kykeneväksi näkemään ja mietiskelemään ikuista elämää."

"Kristus, totuuden valo, sanoo: "Katso" ja hänen kauttaan pystymme näkemään, sillä hän on Isän valo, mitä ilman ei ole mitään valoa taivaassa tai maan päällä."

Onko tuo valo tosiaan Kristus ydinmuodossaan?

J: Se on Kristus-valo, kyllä, olet oikeassa. Täysimmässä muodossaan.

SB: Okei. Se on minulle erittäin tärkeä asia, joten voisitko puhua suhteestasi tuohon valoon. Ruumiillistitko sen täysimmillään? Oliko se roolisi tai tehtäväsi? Vai mikä oli suhteesi Kristukseen?

J: Se on aina ollut koko tehtäväni, minkä muodon olenkin ottanut. Olen valo, joka räjähtää. Olen valo, joka tuli Yhden sydämestä, Jumalan sydämestä. Ja tarkoitukseni koko tässä suhteessa oli yksinkertaisesti sytyttää se taivaassa ja maassa, mutta myös kauas sen tuolle puolen.

Jos katsot ydinolemustani, rakas ystävä, näet vain valoa. Vain se on. Ja se voi ottaa suhteen ja suhteen jälkeen se voi ottaa eri muotoja. Mutta se on - valo oli Kristus-valon tuolla puolen. Voitko ajatella sitä kerroksena? Se oli räjähdys, valoräjähdys ja se ei ole koskaan muuttunut. Eikä se koskaan muutu.

SB: Ja sanoessasi "Minä olen valo", kuka on "minä olen"? Puhutko Jeesuksena vai puhutko Kristuksena, valona?

J: Puhun valona.

SB: Ja onko se jotain …

J: Valo joka sitten siirtyy Kristus-valoksi, joka sitten siirtyy olennoksi, jota tänä iltana istuessasi täällä kutsut Jeesukseksi. Mutta kysyit ydinolemuksestani.

SB: Niin. Onko tuo valo, mistä tuli Kristus, onko se Isä?

J: Ajattele sitä Isä kopiona. En ottanut pois Lähteestä. Se vain laajeni siitä. Se on osa luomakunnan ääretöntä laajentumista. Se ei synnyt niin, kun luulette. Se on vain valoräjähdys.

SB: Ja se ei ole Pyhä Henki, mitä kuvaat?

J: Se on feminiinisyys. Ja silloin kun sekin räjähtää, siitä tulee valoa. Ja olen tuo sekoitus.

SB: Ok. No, minulla on sitten ehdottomasti lisää ymmärrettävää, koska tuo on erittäin syvällinen selitys eikä sellainen, minkä ymmärrän täysin tällä hetkellä. Mutta kiitos.

J: Se ei ole, mitä odotit.

SB: Ei, ei ole. Ei tietenkään ole, mutta toisaalta näkemykseni on yksinkertaistettu. Miten voi olla muuten? Tiedän sen.

J: Et ole yksinkertainen mies. Silloin kun ajatellaan luomista, kun ajatellaan kaikkea, mitä on, luominen on lisää valoa. Ja olen tuo alkuvalo, mikä räjähtää.

SB: Hmm. No, pyydän, että selvität tätä minulle jossain tilanteessa lähitulevaisuudessa, Herra. Kiitos. Ja kuuntelen tämän nauhan uudestaan ja uudestaan. Kiitos.

J: Ole hyvä.

SB: Uskoakseni halusit puhua karmasta ja reinkarnoitumisesta.

J: Kyllä, niin halusin. Koska kuten ehkä tiedätte, tällä hetkellä on suuri karmallinen erivapausaika. On paljon huolta, epäilyä, huolehtimista, pelkoa ja karmakierrosta mikä on ollut elämän ja reinkarnoitumisen kiertoa kerta toisensa jälkeen, täytyy puhua. Ja niin voisimme pyytää ihmisiä - kaikkia ihmisiä, kaikkia olentoja, kaikkia ismejä, kaikkia todellisuuksia - rukoilemaan, pyytämään - miten lähestyttekin tätä - tätä karmallista erivapautta, pyytämään, että tänä aikana kaikki karma mitä teillä on toisille ja toisilla teille, kaikki teot jotka on jätetty hoitamatta, selvitetään, jotta olette kaikki vapaita tänä uudestisyntymäaikana mennäksenne eteenpäin esteettä.

Olemme puhuneet lyhyesti kuolemattomuudesta, inkarnoitumisesta ja reinkarnoitumisesta, sillä tämä kierto on tietysti jatkunut ja jatkunut. Monet teistä ovat tähtisiemeniä ja olette kulkeneet tuhansia ja tuhansia vuosia ollaksenne läsnä tänä uudestisyntymäaikana maan päällä - tänä muutoskehittymisen, rakkauden uudestisyntymisen ja korkeamman todellisuusulottuvuuden aikana, mitä olette tunteneet. Olette tulleet todistamaan ja oppimaan, miltä rakkaus näyttää ja miten se on rakennettu, ja auttamaan - ja apuanne tarvitaan tässä rakennus- ja uudelleenrakennusprosessissa.

Jokaisella on tämä kyky jatkaa eteenpäin, vapautua ja murtautua vapaaksi näistä siteistä, jotka ovat pitäneet teitä tässä kierrossa ja tässä syklissä. En puhu nyt kuolemisesta kuolemattomuuteen. Puhun elämisestä ja ihmismuotonne ottamisesta - tai mitä valitsettekin - jatkaaksenne kultaiseen aikaan.

Älkää rajoittako itseänne siihen, mikä on ollut kolmannen ulottuvuutenne uskomusjärjestelmä tai rakenne - että tulette vain tietyksi aikajaksoksi ja sitten hajoatte ja kuolette. Ei silti, että kuolema olisi vaikea prosessi. Itse asiassa se voi olla hyvin miellyttävää. Mutta te ette ole sitä varten täällä tällä hetkellä. Olette täällä lentääksenne vapaasti muodossa, minkä tahansa muodon valitsette. Niinpä otan tämän tilaisuuden pyytääkseni jokaista teitä pyytämään tämän lahjan.

Kauan sitten kun kuolitte, myös silloin oli paljon mytologiaa. Ja kirkot jotka halusivat kontrolloida, sanoivat: "No, kuolette syntienne vuoksi." Se on aina ollut minusta inhottavaa, koska se oli liattu syyllisyydellä, häpeällä ja syyttelyllä.

Tuona aikana - mitä pidätte kuolemanani ja sitten ylösnousemuksenani - oli suuren karmallisen erivapauden aika, ei vain läsnä olleille vaan kaikille planeetalla tuolloin. Ja tuo lahja on uudistettu taas kerran tänä aikana. Ja siksi pyydän tuomaan sen nyt huomionne piiriin. Ette voi tehdä tätä riittävän nopeasti. Päästäkää irti.

SB: Kiitos. Voisitko kommentoida opetuksia, joissa uskotaan, että poistat kaikki synnit? Onko se täsmällinen toteamus?

J: Jos uskot minuun - enkä aio tehdä tätä sinulle, Steve. Sanon, että jos uskot minuun tavalla, millä minä uskon sinuun, jos rakastat minua tavalla, millä minä rakastan sinua, tavalla millä Isä/Äiti rakastaa sinua, tavalla millä Sanat Kumara rakastaa sinua, arkkienkeli Mikael rakastaa sinua, jos rakastat sillä tavalla, niin ei ole mitään syntiä, koska olet harmoniassa.

On tämä uskomus, että hyvät ihmiset tekevät pahoja asioita. Ei niin ole. Silloin kun olette olemuksenne, mielenne, sydämenne ja sielunne totuudessa ja jos uskotte rakkauteen, niin kyllä, kaikki voidaan antaa anteeksi. Mutta suurin este on aina ollut anteeksianto itselle, anteeksianto toisillenne.

SB: No, on niitä, jotka ajattelevat olevan tietotasoja - mysteeri, uskomus, ajatus, tunne, jonkin varsinainen koskettaminen tai luonnollinen tietäminen. Ja sanotaan, että usko on tiedon matala ulottuvuus. Jos uskon vain sinuun, niin kuin ns. uskon Visaan tai MasterCardiin tai hallitukseen, riittääkö se …

J: Ei tietenkään. Se on kuin uskoisit siihen, mitä näet televisiossa tai uutisissa.

Pyydän sitä - ja kutsun teitä uskomaan minuun niin, kuin uskon teihin - että alatte tuntea/tietää minut. Usko on alkupiste, luottamus on alkupiste, mutta kun alatte tuntea minut, alatte tietää kaiken. Kun kosketatte minua, kosketatte kaikkea. Jos tunnette minut ja uskotte minuun, niin olette perillä, olette kotona. Mutta emme usko niin, kuin sanaa käytetään puhekielessä tai näillä tasoilla.

Koska jos on pieni lapsi, joka vain uskoo, jos on mies Wall Streetillä, joka vain uskoo, tai paimen Sudanissa, niin sanonko "ei", koska he ovat vain uskoneet? Tunnen hyvin usein vetoa ilmestyä näille, jotta he saavat uskolleen vahvistusta.

Älkää siis aliarvioiko uskoa. Mutta tarkoitan sitä aidoimmassa sydämessä tunnettuna uskona. En tarkoita uskomista kaikkeen, mitä teille kerrotaan. Kyse on siitä, mitä tutkitte mielellänne ja sydämellänne ja ytimellänne ja mikä näyttää teistä kyseenalaistamattomalta. Ja sen kautta tulette tietämään. Se ei tapahdu aina opiskelemalla. Tai joskus opetus tapahtuu suoraan kanssani.

SB: Tämä on erittäin selvää. Minusta kuulostaa siltä, että tarkoitat "minuun uskomisella" jotain samanlaista, kuin tarkoitat "tulkaa luokseni".

J: Kyllä.

SB: "Lähestykää minua, rakastakaa minua". Onko näin?

J: Näin on. Ja se on avoin kutsu.

SB: No, jotkut opetuslapsistasi sanoivat sinulle jossain kohtaa: "No, Herra, puhut nyt yksinkertaisesti", mutta et puhunut yksinkertaisesti tuolla hetkellä, ethän? Jos voin muistaa oikein, sanoillasi oli erittäin syvä merkitys.

J: Aivan oikein.

SB: (nauraen) Luulin, että se oli jonkinlainen vitsi, joka jätettiin raamattuun!

J: Kyllä. Minua kiusoiteltiin paljon.

SB: (nauraen) Joo-o. Mitä - meillä on vain muutama minuutti jäljellä. Voitko puhua meille Nikodeemuksesta ja vuorovaikutuksestasi hänen kanssaan? Mitä siinä tapahtui syvemmällä tasolla, mitä sanat indikoivat, Herra?

J: Se oli sielulta toiselle keskustelua. Kyse oli hänen olemuksensa avautumisesta. Se oli vetoomus uskomisesta oikeudenmukaisuuteen. Se oli tilaisuus muuttaa melkein voima-akselia. Sitä tapahtui.

SB: Ja hän oli fariseusten jäsen, eikö niin?

J: Kyllä.

SB: Hän oli siis tuon ajan vallanpitäjiä ja otti valtavan riskin puhuessaan sinulle?

J: Hän otti riskin, mutta ymmärtäkää, että hän oli myös ryhmän edustaja. Niinpä se ei ollut niin suuri riski, kuin voisi olettaa. Tiedät, etteivät fariseukset pitäneet minusta.

SB: Kyllä. (nauraen) Kyllä.

J: Mutta siltä se näytti pinnalta ja sitten olivat todelliset kysymykset, joita esitimme toisillemme. Ja se oli hänen tilaisuutensa muuttua ja tulla hyvin aktiiviseksi tukijaksi. Ja osa hänen kysymystään minulle oli: "Jatkatko tätä matkaa, minkä tiedät johtavan sinut vaikeuksiin?" Se oli aitoa keskustelua ja sillä oli tarkoitus. Ja siinä oli kyse uskosta.

SB: Ok, Herra. Kiitos, että tulit tänä iltana.

J: Ole hyvä. Näkemiin.

SB: Näkemiin.

(Loppu)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

16.4.2012 KAKSOISLIEKIT, KAKSOISSÄTEET JA SIELUNKUMPPANIT

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 28.11.2013 15:09

KAKSOISLIEKIT, KAKSOISSÄTEET JA SIELUNKUMPPANIT

AE Mikaelia kanavoinut Linda Dillon (the2012scenario.com)
16.4.2012
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Puhtaaksikirjoitus ohjelmasta "Tunti enkelin kanssa". Mikaelia haastattelee Geoffrey West.

GW: Tänään toivotamme tervetulleeksi arkkienkeli Mikaelin.

Mikael: Tervetuloa, tervehdys. Olen Mikael, rakkauden arkkienkeli, rauhan soturi, sininen veli. Ja kyllä, olen iloinen, että kutsutte sinistä rauhanliekkiä, sillä mitä enemmän jokainen teistä tekee tätä, sitä voimakkaammaksi liekki kasvaa sisällänne ja myös kollektiivissa.

Ymmärtäkää, että rauha "raivoaa" ympäri planeettaanne ja jokaisen teidän sydämessä tällä hetkellä. Se ei ole enää vain ajatusmalli, se on syvä halu, se on kaipaus, johon reagoitte. Se on tuo tunne kuulumisesta sinne ja olemisesta siellä, missä teidän tarvitsee olla - ei vain suuremmassa kehityksessä, vaan rakas sydän, omassa kehityksessäsi, sillä näitä kahta ei voi erottaa, ja tämä on suuri osa sitä, mistä puhumme tänä iltana. Kyse on ykseydestä, yhteenkuuluvuudesta ja tasapainosta.

Kauan sitten rakas sisareni Gabrielle ilmaisi teille kaikille, että kotiin palataksenne tarvitsette rakkautta, luottamusta ja anteeksiantoa sekä ykseyttä, yhteenkuuluvuutta ja tasapainoa. Se ei ole pitkä lista. Monet ovat matkanne työssä tähän saakka tehneet todella uutterasti ja kunnioitettavasti työtä puhdistaen, kutsuen rakkautta, luottamusta ja anteeksiantoa ja tullen niiksi.

Nyt siirrytte yhteenkuuluvuuden, ykseyden ja tasapainon aikaan. Näitä ei voi erottaa, ne ovat kuin molekyylejä, jotka ovat yhdessä ikuisesti. Kerromme tämän teille pelkästään siksi, että tiedätte, että tiedostatte, mitä työstätte, mitä synnytätte - ette vain rakkaalle itsellenne, vaan myös kollektiiville. Hyvin usein kun ns. vanhoina aikoina puhdistitte jotain, sanoimme: "No, se on sinun ongelmasi." Ja ihmiset sanoivat: "Voi ei, puhdistan jonkun toisen puolesta." Ja niin ei ole. Jos teillä ei olisi tuon energian latausta syvällä sisällänne, sillä ei olisi mitään, mihin yhdistyä.

Ymmärtäkää siis, että silloin kun tulee esiin asioita, jotka uhkaavat perimmäistä rauhan tunnettanne, se on teille lahja päästää irti siitä, mikä ei ole ehyttä, mikä ei ole tasapainossa. Nyt olette siirtyneet uuteen aikaan, uuteen aikakauteen, uuteen ylösnousemusaikakauteen ja se on aikaa, jolloin te todella puhdistatte, teette työtä ja ryhdytte toimeen kollektiivin vuoksi. Mutta rakas sydän, teet sitä myös pyhän itsesi vuoksi. Koskaan ei ole ollut meidän aikomuksemme tai Äidin/Isän/Yhden aikomus, että suljette itsenne pois mistään tästä työstä, mistään tästä prosessista.

Siis tietäkää se. Osallistumisenne on avain, koska olette kalliita. Olette arvokkaita. Olette rakkaita. Olette luotettuja. Olette osa kokonaisuutta. Etenemme siis yhdessä, käsi kädessä, käsikynkkää, sydän sydämessä. Aloitetaanpa sitten.

GW: Kiitos, Mikael. Useat kuuntelijamme ovat kirjoittaneet minulle ilmaisten syvän kiinnostuksensa sielunkumppaneista ja kaksoisliekeistä. Ja saatuani äskettäin kuulla oman kaksoisliekkini nimen tämä aihe kiinnostaa myös minua henkilökohtaisesti, joten haluaisin oppia ja jakaa lisää tästä aiheesta.

Minusta tuntuu olevan sopivaa aloittaa selvittämällä se, mikä on uskoakseni väärä tulkinta sanasta "sielunkumppani". Monet käyttävät tätä sanaa peilaamaan kumppania, mitä he etsivät jakamaan samat arvot, ajatukset, uskomukset ja kiinnostukset. Oman ymmärrykseni mukaan sielunkumppani on itse asiassa sellainen, jolla ei ehkä ole mitään edellä mainitusta, ja he ovat itse asiassa enkeleitä, jotka "painelevat nappuloitamme" eniten ja pakottavat meidät suurimpaan oppimiseen ja kokemukseen itsestämme, jos niin valitaan. Voisitko korjata, jos olen väärässä?

Mikael: Kyllä, korjaan sinua! Se on kumpaakin. Ilmaistaanpa se näin. Sielunkumppani on olento, sielu, joka on yhteydessä sinuun syvästi tällä puolella, kun olet muodoton, ja joka on päättänyt inkarnoitua kanssasi jokaiseen elämään, missä olette kohdanneet toisenne. En tarkoita, että inkarnoidutte yhdessä joka kerta, vaan että olette päättäneet olla yhdessä tietyssä elämässä.

Ajatellaanpa tätä … ja käytämme usein kuvaa ympyröistä. Ympyrän keskellä, ytimessä, olet sinä, kaksoisliekkisi ja se, mitä pidätte suojelusenkelinänne, oppainanne. Seuraavassa ympyrässä on se, mitä pidettäisiin sieluperheenä, ne jotka ovat samanlaista sukulinjaa, perintöä, sädettä ja värähtelyä. Mutta - tehden asian hyvin yksinkertaiseksi - nämä ovat myös niitä, joita rakastat intohimoisesti ja syvästi ja joiden kanssa olet matkustanut kerta toisensa jälkeen. Ajattele nyt seuraavaa ympyrää ja nämä ovat sielunkumppaneitasi. Nämäkin ovat niitä, joita rakastat ja pidät arvossa ollessasi tällä puolella.

Ennen paluuta muotoon - maan päälle tai jonnekin muualle - on aina paljon keskustelua siitä, ketkä menevät. Hyvin usein sieluperheen kesken on: "No, jos sinä menet, minäkin menen", "Et matkusta ilman minua". Sielunkumppaneiden kanssa on jossain määrin tätä, mutta tarkastelette elämää ja sitä, mitä haluatte saavuttaa sekä omassa inkarnaatiossanne että toistenne inkarnaatiossa, mutta tarkastelette myös suurempaa suunnitelmaa, Äidin tai Jumalan suunnitelman kehittymistä, ja sovitte, että menette yhdessä ja esitätte tiettyjä rooleja. Ja tämä on ollut erityisesti totta ulottuvuudessa, mihin viittaisimme vanhana 3D-ulottuvuutena tai vanhoina 3D-ulottuvuuden toimintamalleina.

Joskus nuo sielunkumppanit ovat suurimpia vihollisianne - niitä jotka painelevat nappuloitanne, kuten ilmaisit asian - koska he ovat negatiivinen kuva tai negatiivinen peili, kuten kutsuisimme sitä. He osoittavat teille erittäin selvästi, mitä teidän on työstettävä, mitä teidän on selvitettävä tai mihin tartuttava - joko itsenne, perheenne, sieluperheenne tai laajemman kollektiivin vuoksi. Siksi usein kehotamme - ja Jeshua on usein kehottanut - rakastamaan vihollisianne, rakastamaan niitä joiden ajattelette olevan erilaisia kuin te. Se on osa monimuotoisuutta ja lahjaa.

Sielunkumppanit ovat myös osa niitä, joilla ympäröitte itsenne, niitä joita uskotte samanmielisiksi, samansydämisiksi, niitä joiden kanssa haluatte ystävystyä, usein niitä joiden kanssa muodostatte kumppanuuden tai suhteen, joskus pyhän liiton. Ja tässä erottelemme kumppanuuden, suhteen tai myös avioliiton ja sen, mitä kutsuisimme korkeammaksi tai jumalaisesti opastetuksi, mikä on pyhä liitto.

Siis paras ystäväsi voi olla sielunkumppani. Hän voi olla myös sieluperheesi jäsen. Ja hyvin usein tämä hämärtää näiden kahden välistä rajaa. Jos ajattelet tuota ympyrää spiraalina tai yhtenä ympyränä, sieluperheesi olisi hyvin lähellä sinua tuossa ympyrässä, sitten sielunkumppanisi ja sitten ne, jotka ovat edelleen osa kehitystäsi, mutta enemmän osa kollektiivia - et ole ehkä koskaan kohdannut heitä aiemmin. Mutta on kuitenkin sielusopimus, että olette planeetalla näinä aikoina noiden olentojen kanssa.

Sielunkumppanilla voi olla joko positiivinen tai negatiivinen vaikutus tai peili elämääsi. Se voi olla joku poikkeuksellisen läheinen sinulle tai joku, jota inhoat. Olemme aina kannustaneet teitä tarkastelemaan tilannetta, jos tunnette hankausta jonkun kanssa, jos tunnette välitöntä inhoa tai vastenmielisyyttä, koska tässä on lahja. Tässä on lahja teille, ei kenties ainoastaan selvittääksenne jotain jonkun kanssa - jonka kanssa olette matkustaneet aiemmin, jonka kanssa teillä on ehkä sopimus selvittää jotain - vaan teille annetaan myös tilaisuus katsoa peiliin ja nähdä: "Mitä minussa on sellaista, minkä löytämisestä en ole kovin iloinen?"

Se on siis kumpaakin, rakas sydän. Selkeyttääkö tämä?

Silloin kun tapaat jonkun ja tiedät viiden minuutin tuntemisen jälkeen rakastavasi häntä, jaatte jotain paljon syvempää. Et tunnista ainoastaan jotakuta, jonka kanssa olet matkustanut aiemmin, vaan jonkun joka on sielunkumppani ja osa sieluperhettäsi. Näin tunnistatte toisenne. Se on melkein välitön yhteys.

No niin, kaksoisliekit on yksi alue, mistä meidän pitäisi puhua - tai voimme puhua, ilmaistaan se näin. Se on alue, missä olet yhdistynyt johonkuhun … Ajattele sitä niin, kuin ajattelisit kaksosia. Ajattele sitä identtisten kaksosten alkuna ja tuma jakautuu. Olette siis osa samaa valoa, samaa toivoa, samaa tehtävää, samaa visiota, samaa energiaa.

On äärimmäisen harvinaista, että inkarnoidutaan fyysiseen muotoon, erityisesti vanhalle maapallolle, kaksoisliekkinsä kanssa. Sen tapahtuessa tehtävä on niin suuri, että se on välttämätöntä. Monin tavoin voit ajatella tai tuntea, että kaksoisliekkisi on kuin suojelusenkeli ja se pitää sinulle tilaa mennäksesi eteenpäin ja ottaaksesi muodon ja inkarnaation, jotta voit tehdä työtä, mitä olet valinnut tekeväsi.

Se on siis puolikkaanne, ei korkeampi itse - älä erehdy siinä - vaan toinen puolikas. Ja usein sitä ajatellaan sukupuolena, mutta se on ihmisen tapa ajatella sitä. Ja ymmärrät myös, että olette inkarnoitunut miespuoliseksi, naispuoliseksi joka elämänmuodossa. Voitte siis pitää tuon eron, mutta ymmärrä, että olette kaikki tehneet kaikkea. Olette pitäneet jostain muodosta enemmän? Yleensä kyllä. Mutta niin se toimii.

No niin, kaksoisliekki on tuo lähin osa. Jollain tavalla aina ajattelette kaksoisliekkinänne melkein kuin osaksi sydäntänne. Monet teistä ovat nähneet kasvot joko unessa tai sulkiessanne silmät ja näette nuo kasvot, nuo silmät ja se on kaksosenne kuva, energia, koska niin lähellä hän on teitä. Ei, hän ei ole ensisijainen enkelinne, mutta usein hän esittäytyy osana opas- ja suojelijapiiriänne.

No niin, monet teistä havaitsevat myös tänä planeetan muutosaikana, että kaksoisliekkinne on itse asiassa tähtiolento, että hän on inkarnoitunut ja leijuu kirjaimellisesti maan yläpuolella tai on kotiplaneetallanne, kuten sitä ajattelisitte. Ja tämä luo kaipauksen, mutta se luo myös tietoisuuden siitä, missä hän on ja miten te eette yhteistyötä. Se on pala informaatiota omasta tehtävästänne ja tarkoituksestanne ja tietysti myös hänen tehtävästään ja tarkoituksestaan.

Haluaisimme puhua - ja ehdotan tätä sinulle, Geoff - roolista, mitä kaksoisliekit esittävät suhteen, kumppanuuden ja pyhän liiton muodostamisessa sekä lasten syntymässä ja valinnassa, mutta emme halua ottaa varaslähtöä. Haluamme varmistaa, että selityksemme ovat selkeitä ja ytimekkäitä, koska tämä on erittäin tärkeää ihmissydämelle, yhteyden ja ykseyden tunteelle. Ja se on yhteys, minkä täysin ymmärrämme, sillä kaksoisliekit ovat osa universaalia rakennetta - ilmaistaan se näin.

GW: Kiitos, Mikael. Ja kiitos tilaisuudesta selkeyttää, koska tämä tuo esiin kysymyksen, mikä on viime aikoina tullut mieleeni. Minulla on rakas ystävä, jota pidän hyvin viisaana ja valaistuneena, ja hän hämmensi minua esittelemällä vielä yhden termin: kaksoissäde. Onko kaksoisliekin ja kaksoissäteen välillä eroa?

Mikael: Kaksoisliekin ja kaksoissäteen välillä on eroa. Kaksoissäde on osa sieluperhettäsi. Kaksoissäde ei ole lainkaan kaksoisliekin kaltainen. Ymmärrä siis tämä, koska säde, kokoonpano, valo, rakkaus, molekyylit ovat identtiset kaksoisliekissäsi - no, eivät aivan täsmälleen. Se on jumalainen täydennysosasi. Kaksoissäde on joku omasta säteestäsi ja samankaltaisuutta on paljon. Kyse on enemmän samasta sieluperheestä olemisesta. Se on siis kuin veli tai sisar tai serkku, joka näyttää geneettisesti kovasti sinulta. Mutta läheisyys tai erillisyysaste ovat erilainen - ilmaistaan se näin.

Kuten tiedät, olen osa sinistä, mutta planeetallanne, vain Terra Gaia -planeetallanne, on tällä hetkellä miljardeja olentoja sinistä sädettä. Ajattele nyt kykyäsi nähdä ja havaita värejä ja ajattele sitä kirjoa, miten monta sinistä on - vaaleinta kesätaivaan sineä, turkoosia, eläviä sinisiä, syvänsinistä mitä edustan, universaalin Äidin sinistä, iltahämärän sinistä, keskiyön sinistä. Kaikki nämä ovat sinistä sädettä.

No niin, pyhässä itsessäsi - kyllä, kun katsomme sinua ja näemme liekkisi, se on vankkumaton värinä, minkä te ihmisinä hahmotatte. Kun me katsomme sitä, näemme energiamallin ja kentän. Kuulemme äänen, tuoksun, laulun, joten näemme paljon enemmän kuin te. Mutta tuossa värikirjossa voit koska tahansa muuntaa itsesi vaaleimmasta sinisestä keskiyön siniseen, mikä on lähes musta. Mutta ydinvärisi, ydinliekkisi, ydinsäteesi ei vaihtele aurasi, mielialasi, tapahtumien ja värähtelysi tai taajuutesi mukaan.

Liekkisi on ainutlaatuinen. Mutta tuossa joukossa on niitä, jotka ovat identtisiä kanssasi, jotka ovat niin lähellä - ja tietysti ihmissilmin - että sininen vaikuttaisin täsmälleen samalta. Mutta jos katsoisit sen sisälle, näkisit, että kaksoissäde ei ole samanlainen värähtelyssä, taajuudessa, ns. sielunpuumerkissä, mutta ehkä samanlainen äänessä, tuoksussa, laulussa. Se on siis hyvin paljon kuin DNA-kartan katsomista. Tästä siis samankaltaisuus ja nimi tulevat.

Hyvin usein - erityisesti nyt ihmisten ylösnoustessa, mutta jo ennen - silloin kun ihmisryhmä on päättänyt lähteä planeetalta ja he näyttävät täysin yhteenliittymättömiltä, niin he ovat identtisiä säteitä.

On monenlaisia yhteysmuotoja, joita alatte vasta löytää, ja olemme iloisia, että kysyt.

GW: Siis kuten sanoit, ei ole tavallista, että kaksoisliekit inkarnoituvat samaan aikaan Gaialle tai ainakaan samaan paikkaan planeetalla. Ja olette sanoneet, että se on kuin kadotetun osansa löytämistä. Onko tämä alkamassa muuttua tänä erityisenä aikana? Alkavatko kaksoisliekit yhdistyä tänä aikana ylösnousemustarkoituksesta? Ja onko ylösnousemuksen tapahtumiseksi tärkeää, että kaksoisliekit yhdistyvät?

Mikael: Ei. Ollaanpa hyvin selkeitä tässä, koska olisi erittäin lannistavaa monille ajatella, että jos he eivät löydä kaksoisliekkiään tai yhdisty siihen, he eivät ole ylösnousemusmatkallaan. Siis ei, se ei ole totta. Mutta kyllä, useammat ja useammat kaksoisliekit löytävät toisensa.

On eräs ilmaisu, mitä tämä kanava käyttää, silloin kun joku löytää kaksoisliekkinsä, ja se on inkarnoituneena lähelle, erityisesti jos kyse on suhteesta kaksoisliekin kanssa. Hän ilmaisee välittömästi tälle sympatiansa ja osanottonsa. Tämä on sinulle naurumerkki, rakas sydän! Hän ilmaisee sen, koska kaksoisliekkinsä kanssa oleminen ei ole vain kuin pyhän itsensä pitämistä sylissä - se on myös jokaisen varjonsa, jokaisen osansa kohtaamista, joten ei ole mitään piilopaikkaa. Jos on ongelmia tai roskaa siivottavana, niin ne ovat edessä ja keskellä välittömästi. Ja jos jotain syntyisi sillä välillä, se ei piiloutuisi pimeään nurkkaan, koska kaksoisliekki on peilisi.

Silloin kun olet työstänyt ns. ihmisongelmasi - persoona- ja ego-ongelmat, tunneroskan - se on upein yhteys, mikä voit koskaan saada muodossa tai sen ulkopuolella. Koska se on puolikkaasi. Mutta älä oleta, että syleilette toisianne ja että se on ääretöntä autuutta. Se on ääretöntä autuutta, mutta vain silloin kun päästät irti kaikista harhakuvista, kuka ehkä olet, ja kun syleilet täysin totuutta itsestäsi.

Tästä syystä on viivytystä teillä, joilla on kaksoisliekkinä tähtiolento joko aluksella tai kotiplaneetalla, koska työstätte edelleen itsenne täydellistä hyväksymistä. Ja se on välttämätöntä, se on osa työtänne, se on rakkaustyötä ylösnousemustanne varten, tämän matkanne vaiheen loppuunsaattamiseksi. Ja niinpä valmistaudutte. Se edeltää yhdistymistä tuohon eheyteen kaksoisliekkinne kanssa.

Olette siis päättäneet, että te ette kohtaa häntä etukäteen, vaan teette työnne - ja ymmärtäkää, että hänelläkin voi olla työtä tai ongelmia työstettävänä - jotta kohdatessanne se voi olla tuo pyhä liitto, tuo jumalainen liitto. Siis jos tunnette lannistuvanne joskus, koska ette ole rakkaanne kanssa, niin ymmärtäkää, että tulette olemaan.

Suurimalla osalla, valtaosalla teistä kaksoisliekki on meidän kanssamme tällä puolella, mitä tällä hetkellä ajattelette näkymättömänä ulottuvuutena. Mutta silloin kun etsitte kumppania - emmekä tarkoita vain suhdetta, vaan todella kumppanianne - etsitte luonnostaan kaksoisliekkinne, jumalaisen vastakappaleenne ominaisuuksia. Ja kaksosenne myös auttaa teitä, tekee kovasti kulissien takaista työtä auttaakseen teitä tapamaan tuon jumalaisen kumppanin tai jumalaisesti järjestetyn kumppanin kanssa.

GW: Luulen, että 3D-tulkinnan mukaan tämä ehkä on hyvinkin sitä, jos on jotain hyvin kamalaa ja kuitenkin samaan aikaan hyvin innostavaa. Luulen, että monet ihmiset melkein kauhistuisivat kohdatessaan kaikki pimeimmät aspektinsa yhdessä hetkessä.

Mikael: Ja sitä syystä … koska ollessanne kotona mitään tuosta pimeydestä ei ole, mitään noista varjoista ei ole. On ainoastaan asioita, joita olette keränneet matkanne aikana. Mutta kyllä, se on ehdottoman kamalaa. Suhteet, kumppanuus on yksi kamalimmista kokemuksista, joita teillä on planeetallanne. Siksi monet kääntyvät ja juoksevat pois. Se on myös mitä kauneinta.

Olet siis ehdottoman oikeassa, Geoff. Kyse on kehittymisprosessista. Ja kun kehitytte pyhässä liitossa fyysisessä muodossa … Annetaanpa kuva. Kyse ei ole yksittäisestä suhteesta. Etsitte siis pyhää kumppanianne ja kaksoisliekkinne tällä puolella auttaa teitä, työskentelee monien muuttujien kanssa ja auttaa teitä paikallistamaan ja tapaamaan jonkun, joka on erittäin hyvin yhteensopiva. Samaan aikaan tuon kohtaamanne ihmisen kaksoisliekki tekee täsmälleen samaa. Kyse ei ole siis kahdesta osapuolesta, on kyse neljästä. Ja sitten kun lisätään mukaan suojelusenkelinne ja ylösnousseet sielut, jotka haluavat asioiden menevän eteenpäin, se on todella perheasia. Se on suurenmoista!

Silloin kun tulette yhteen, teille esitellään vaihtelevia ykseystasoja elämien aikana. Kuulemme usein kysymyksen: "Miksi valitsin perheeni? Mitä oikein ajattelin?" Mutta perhe, perhe jonka kanssa olette päättäneet inkarnoitua yleismaailmallisesti, on aina tilaisuus rakkauteen, kasvuun, rakkauden tuomiseen tuohon ryhmään ja rakkauden vastaanottamiseen. On surullista - ette kuule minun usein sanovan tuota sanaa - kun sitä ei tapahdu, kun tuota tukea, rakkautta, kasvua ja laajentumista ei tapahdu vanhempien tai sisarusten välillä, koska se on ykseystaso, rakkaustilaisuus - samalla tavalla parhaiden ystävienne kanssa, joita ajateltaisiin sieluperheenänne.

Tämän termin valotyöntekijät, rakkaustyöntekijät ottavat vastaan ja ymmärtävät. Tämä yksi taso kyetä ottamaan täysin vastaan ja menemään rakkauteen ja kokemaan se eri tavalla. Mutta silloin kun menette suhteeseen, se on tilaisuus mennä eteenpäin ja laajentua siihen, mihin viittaamme pyhänä liittona. Ja se on kaunista, koska se on kauhistuttavaa ja se on riemullista ja autuasta. Koska se on todellista rakkauden syleilemistä, missä - muistakaa - ei ole ehtoja, ei rajoja, ei "mitä jos" ja tullaan yhteen liitossa, fyysisessä todellisuudessa ja sielutodellisuudessa, jottei ole erillisyyttä.

Kyse on siis rakkauden kokemisesta fyysisyydessä, mikä oli kolmannen ulottuvuuden koko idea, koko suunnitelma. Se oli tuntea rakkaus ja ilo muodossa ja pyhässä liitossa, kumppanuudessa. Tämä on se tilaisuus. Näemme monien, erityisesti tänä muutosaikana, katkaisevan suhteita, lähtevän suhteista ja sanovan: "No, tämä pidättelee minua, tämä ei ole korkeimmaksi parhaakseni."

Mutta pyydän teitä ennen lähtöänne katsomaan toisiinne, tuntemaan rakkauden virtaavan väillänne ja kysymään: "Mitä muuta, mitä muuta tämän peilin täytyy näyttää minulle? Mikä osa sydämestäni minun tarvitsee avata? Mitä osaani en halua katsoa? Onko minulla syvintä myötätuntoa?" Koska jos kumppaninne näyttää tai tuntuu jumiutuneelta, kenen puoleen hän voi kääntyä paitsi teidän?

Tiedämme, etteivät monet teistä puhu matkastaan kumppanilleen, perheelleen. Tai kun puhutte, tunnette erillisyyttä ja loukkaannutte, ikään kuin teidän häpäistäisiin. Pyydämme teitä ottamaan askeleen taaksepäin, olemaan tarkkailija - tarkkailija rakkaudessa. Ja ymmärtäkää, ettei rakkanne ole vain vielä nähnyt sitä, mitä te näette.

Siksi olette tiennäyttäjiä. Siksi autatte hyvin monia ylösnousemusportaalin läpi. Olette saaneet välähdyksen tai olette jo perillä tai olette prosessissa. Hän ei ole. Pitäkää siis kiinni tuosta rakkaudesta. Päästäkää irti tuosta vanhasta kolmannen ulottuvuuden draamasta.

Hän ei tietenkään voi pidätellä teitä. Muuten kehotamme lähtemään - lempeästi, myötätuntoisesti. Mutta näemme, että tämä on monille teistä suurempi tilaisuus näyttää, miltä rakkaus oikeasti näyttää, harjoittaa rakkautta ja myötätuntoa, kurkottaa kätenne nostamaan hänet ylös. Tämä on tehtävänne ja tarkoituksenne.

Unohtamatta tässä kaksoisliekkiänne, niin jos teillä on vaikeuksia tehdä se, jos teillä on vaikeuksia ihmissuhteessanne, kumppanuudessanne, avioliitossanne, jos teillä on vaikeuksia perheessänne, pyytäkää kaksoisliekkiänne auttamaan, koska hän tietää tarkkaan, mitä kohtaatte, mutta myös mitä tarvitsette ja mikä toimii.

Siis kaksoisliekkinne tunteminen ja häneen yhdistyminen on erittäin tärkeää, koska se on tuo tuki, tuo ikuinen ja ääretön tuki. Ja muistakaa myös, että te annatte hänelle tukea. Ette ehkä käsitä sitä täysin. Ajattelette: "Voi, täällä minä olen. Olen ihmismuodossa." Mutta rakas sydän, teet juuri sitä, mitä sinun tarvitsee tehdä, ja se tukee kaksoisliekkiäsi. Silloin kun käännyt pois tehtävästäsi ja tarkoituksestasi, käännyt pois kaksoisliekistäsi. Ja hän viittoilee sinulle, hän kutsuu sinua ja hän saa huomiosi, vaikka mikä olisi.

GW: Jäljellä olevana aikanamme haluaisin kunnioittaa veljiäni ja sisariani, jotka ovat valinneet suhteen samaa sukupuolta olevan kanssa. Mainitsit aiemmin, että ihmisillä on taipumus aina haluta ajatella ja kategorioida sukupuolen mukaan. Miten kaksoisliekkisuhde voidaan selittää - mahdollisimman nopeasti - niiden puitteissa, jotka tällä hetkellä valitsevat saman sukupuolen suhteita?

Mikael: Sillä ei ole lainkaan merkitystä. Vihjaisin teille, että useimmat teistä ovat olleet heteroseksuaaleja, homoja, lesboja - sillä ei ole merkitystä! Rakkaus on rakkautta. Ja silloin kun olette pyhässä liitossa tai olette kaksoisliekkinne kanssa saman sukupuolen suhteessa, jos olette valinneet niin, niin se johtuu siitä, että rikotte joitain Maan vanhoja ajattelumalleja, jotka ovat olleet hyvin tiukkoja yrittäessään määritellä, miltä rakkaus voi näyttää ja miltä sen sallitaan näyttää.

Tietäkää: rakkaus ottaa kaikkia muotoja. Ja teille jotka olette valinneet ja teille, jotka olette tunteneet, ettei koskaan ole ollut muuta vaihtoehtoa kuin olla saman sukupuolen suhteessa, niin tuemme teitä, koska rakkaus on rakkautta. Ja te rikotte ajattelumalleja. Se on osa tehtäväänne ja tarkoitustanne. Ja tarkoitus ei ole tehdä siitä ongelmaa. Koko asian ydin on, ettei ole mitään ongelmaa. Tälle tehdään aivan liian paljon draamaa! Ymmärtäkää siis, että toisilla planeetoilla, toisissa todellisuuksissa se ei ole mikään ongelma.

Jos ajattelet asiaa, niin identtiset kaksoset merkitsee tavallisesti samaa sukupuolta, rakas sydän. Älkää siis määrittäkö näin. Itse asiassa silloin kun olette suhteessa saman sukupuolen kanssa ja olette saavuttaneet todellisen liiton pisteen, sitoutumistasonne on syvä ja merkittävä, koska olette maksaneet kovasti näistä valinnoista yhteiskunnassanne. Ja olette päättäneet olla uskollinen rakkaudelle ja uskollinen itsellenne. Tuemme tätä samalla tavalla, kuin tuemme jokaista suhdetta, jokaista tilaisuutta ilmaista ja rakastaa.

GW: Se on upeaa, Mikael. Näin olen yrittänyt selittää ja jakaa, kun puhun rakkaudesta. Ja tietysti tuen sitä ja kunnioitan kaikkia veljiä ja sisaria siinä rakkauden ilmaisumuodossa, minkä he valitsevat. Se on tietysti korkein tavoite.

Kun kaksoisliekit siis yhdistyvät 3D-tasolla ja jos he tunnistavat yhteyden ja pystyvät käsittelemään tämän yhteyden intensiivisyyden, niin mitä voisimme kuvitella pyhän liiton olevan? Tai miten se tapahtuisi? Voiko sitä mitenkään laittaa 3D-perspektiiviin?

Mikael: Kyllä, ja ymmärrä, ettei pyhän liiton tarvitse olla kaksoisliekkinne kanssa, koska monet teistä ovat astuneet pyhään liittoon. Se on täydellisen sitoutumisen liitto. Mutta kun nähdään sitä kaksoisliekin kanssa, kaksoisliekit toimivat aina yhdessä. Ja se tehtävä ja tarkoitus, mitä he tekevät maan päällä, yhdistyy tänä aikana.

Toinen voi esittää suurempaa tukiroolia, mutta he ovat yhteydessä hyvin syvällä tasolla. Et siis esimerkiksi löydä toista työskentelemästä Wall Streetilla ja toista taitelijana Kaliforniassa. Sitä ei tapahdu. Heidän tehtävänsä ja tarkoituksensa on yhteinen. He ovat yhtenä. Tietysti kumpikin ilmaisee ainutlaatuisesti ja yksilöllisesti. Mutta pyhä liitto asettaa suhteen kaikkien kysymysten yläpuolelle. Se on: "Olemme yhdessä". Se on sen rakkauden julistamista, mitä pidetään romanttisena rakkautena: "Rakastan sinua täysin ja ikuisesti, vaikka mitä tulisi. Teemme tämän yhdessä, tämän matkan teemme yhdessä."

Se on siis mahdollisuus luomiseen - ja se mitä näet pyhässä liekissä, vain vahvistuu - mutta tuo luomispotentiaali ylittää tällä kertaa kaiken, mihin ihmisulottuvuudessa on totuttu. Emme vihjaa, ettei olisi jo monia pyhiä liittoja, mutta se lisääntyy. Koska taajuutenne, värähtelynne ja ymmärryksenne luomisesta laajenee ja menee eteenpäin.

Sanotte: "Miten yhdistyn kaksoisliekkiinne?" Mene sydämeesi ja pelkästään pyydä. Se on niin yksinkertaista. Vain pyydä. Salli noiden kasvojen ilmestyä. Salli tuon energian mennä hipaisten ohitsesi. Salli tuon energian olla osa elämääsi. Puhukaa toisillenne joka päivä, joka tunti. Kutsukaa toisianne, ei ainoastaan apuun, vaan jakamaan sen, mitä ajattelette, mitä tunnette, samalla tavalla kuin tekisitte jonkun kanssa, jota rakastaisitte muodossa.

GW: Tämä kuulostaa ehdottoman upealta. Ja on varmasti paljon kysymyksiä, joilla voitaisiin jatkaa. Meillä on luullakseni viisi minuuttia jäljellä ohjelmaa ja kenties haluaisin käyttää sen vähän toiseen aiheeseen ja kysyn, olisiko mitään, mitä haluaisit jakaa erityisesti liittyen maailmantapahtumiin, ajankohtaisia uutisia joista haluaisit puhua?

Mikael: Kyllä on. Monet teistä eivät ole tunteneet ainoastaan kärsimättömyyttä, vaan myös kasvavaa uupumusta. Ja on monia raportteja, joita luette eri mediafoorumeilta siitä, mitä tapahtuu tähtiveljillänne ja -sisarillanne, Gaian muutoksissa, poliittisessa, raha- ja finanssijärjestelmässänne ja maailmanlaajuisissa instituutioissa. Ja sitä kaikkea tapahtuu.

Mutta ymmärtäkää, että paljon siitä, mitä tapahtuu, tehdään hyvin hiljaa tutkan alapuolella. Ei siksi, että on tarvetta piilotella, vaan koska ihmiskollektiivin ei ole tarvetta alkaa pelätä yhtään enempää, mitä jo tapahtuu. Tämä on siis tärkeää ymmärtää.

Sotavoimat ympäri planeettaa ovat muuttumassa. Ja niistä on tulossa moni tavoin muutosvoima - voima tuomaan valoon ja suojelemaan sitä, mitä muutoksia tarvitsee tapahtua ylösnousemuksen, ihmisylösnousemuksen tapahtumiseksi.

Sisarenne ja veljenne tähdistä, galaktisista aalloista ovat jatkuvasti hyvin valppaana. On ollut monia havaintoja ja monet niistä on myös piilotettu ja peitetty yhtä nopeasti, kuin ne ovat paljastuneet! Se on erittäin huvittavaa, mutta älkää lannistuko, koska he eivät lannistu. He eivät mene minnekään.

Ja heitä muuttaa jatkuvasti maahan tuhansittain niiden portaalien kautta, jotka ovat avoimia ja heidän käytettävissään, ollakseen maan päällä ihmismuodossa tai humanoidimuodossa ja auttaakseen ihmiskollektiivia laskeutumisten tapahtuessa.

Asiat siis etenevät. Ne etenevät nopeasti. Rahanne ja finanssijärjestelmänne muuttuvat nopeasti. Tämä ei ole syy paniikkiin tai pelkoon. Tämä ei ole syy juosta muuttamaan kaikkea elämässänne. Tämä on jotain, mistä pitää olla pelkästään tietoinen. Muutoksia tapahtuu tasaisesti. Koko ajatuksena on "ei mullistusta" tai mahdollisimman vähän mullistusta.

Älkää siis reagoiko. Älkää menkö reaktiiviseen tilaan. Pysykää joko tarkkailijana tai ennakoivassa toiminnassa, mikä merkitsee valon pitämistä, valon puhumista, valona olemista ja kanssa-asukkaidenne tyynnyttämistä.

Siirtymänne on jo käynnissä. Monet teistä ovat tunteneet energiamuutoksia muutamana viime viikkona, erityisesti muutamana viime päivänä. Ankkuroitukaa Gaiaan, ankkuroitukaa sydämenne. Älkää antako menneiden elämien tilanteiden iskeä teihin - tuhoutumisen, hävityksen, vangitsemisen tai kidutuksen. Antakaa kaikkien noiden muistojen mennä.

Taas kerran, jos teillä on ongelmia tämän kanssa, jos se on teistä vaikeaa, kutsukaa kaksoisliekkiänne, rakasta kaksoisliekkiänne. Kutsukaa minua, kutsukaa oppaitanne ja suojelijoitanne. Kutsukaa meitä kaikkia. Käyttäkää miekkaanne irti leikkaamiseen ja miekan toista puolta parantamiseen. Ja tietäkää, että olemme kanssanne. Emme koskaan lähde rinnaltanne.

Mene rauhassa, rakas sydän. Näkemiin.

GW: Kiitos erittäin paljon, arkkienkeli Mikael. Ja tämän myötä tulemme tämän "Tunti enkelin kanssa" -ohjelman loppuun. Kiitos, kun jaoitte aikanne kanssamme, ja odotamme innolla, että liitytte seuraamme taas ensi viikolla. Valossa, rakkaudessa ja palveluksessa, näkemiin.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

18.10.2012 St.Germain SUHTEET JA PYHÄT LIITOT

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 28.11.2013 15:12

SUHTEET JA PYHÄT LIITOT

St. Germainia kanavoinut Linda Dillon (the2012scenario.com)
18.10.2012
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Graham Dewyea: Hei ja tervetuloa. On ilo olla kanssanne tänään. Vieraanamme on St. Germain ja keskustelemme aiheista, joihin uskon kaikkien voivan yhdistyä jollain tasolla eli suhteista ja pyhistä liitoista.

Ja toivoaksemme puhumme tänä iltana mm. haasteista, joita monilla valotyöntekijöillä on puolison tai rakastetun kanssa, mitä teemme, silloin kun suhteemme eivät toimi, miten pysymme korkealla värähtelevässä paikassa, kun kumppanimme on kriittinen ja ei-rakastava tai se on kokemuksemme hänestä. Ja puhumme halusta tuoda erityisihminen elämäämme, muttemme ehkä kuitenkaan koe sitä.

Linda Dillon: Hei kaikille, on kiva olla taas täällä ja kyllä, Graham, tänään on "sähäkkä" ohjelma. St. Germain on ollut kanssani viimeiset … oi, itse asiassa koko päivän, ja olin yllättynyt, kun hän "ilmoittautui", kun keskustelimme kanssasi tämän illan ohjelmasta ja aiheesta. Olin vähän yllättynyt, kun St. Germain astui esiin ja sanoi, että hän olisi erikoisvieraanamme, koska emme ajattele usein häntä tai korjaan, ainakaan minä en usein ajattele häntä suhteiden ja rakkaussuhteiden puitteissa.

Mutta hän muistutti minulle hyvin nopeasti, että hän on elänyt maan päällä monta elämää ja satoja vuosia ja hän varmasti tietää, millaista on olla suhteessa, mutta mestarina hän tuo meille myös violetin liekin energiaa, mikä ei ole ainoastaan "minä olen" -olemuksen, vaan myös muuntamisen energiaa ja hän voi auttaa meitä parantamaan suhdettamme pyhään kumppaniimme ja itseemme.

Hän oli hyvin ilmeikäs sanoessaan, että hän on ollut tuolla taistelukentällä. Ja sitä olen kuullut monilta ihmisiltä. En kuule siitä vain ihmisiltä, joita tunnen työni puitteissa, vaan kuulen myös muista ihmisistä, jotka käyvät läpi vaikeuksia suhteissaan tai eroavat tai kaipaavat suhdetta.

Mutta muutoksena teemaan ovat ne ihmiset, jotka ovat valotyöntekijöitä ja jotka sanovat: "Olen upeassa suhteessa ja olemme kumpikin raiteilla ja sitoutuneita henkiseen matkaamme - kenties eri tavoin ja eri ilmaisumuodoin - ja suhteeseemme ja on rakkautta, mutta meillä on vain rankkaa. Nälvimme toisiamme, menemme toistemme ohi, emme kommunikoi normaalisti." Tämä siis näytti hyvin ajankohtaiselta aiheelta.

GD: Kun sanot "menemme toistemme ohi", tarkoitat, ettei olla harmoniassa, ei resonoida …?

LD: Tarkoitan, ettei olla harmoniassa. Kun puhut jonkun kanssa, puhut hänen ohitseen etkä hänelle, tai hän puhuu sinulle eikä sinulla ole harmainta aavistustakaan, mistä hän puhuu.

GD: Tästä aiheesta meillä voisi olla kokonainen ohjelma joka viikko eikä sitä vieläkään katettaisi täysin …

LD: Olet oikeassa.

GD: Meidän luultavasti kannattaa lähteä liikkeelle ja olen todella kiitollinen aiheesta tämän illan ohjelmassa. Varsinkin kun tiedän, että luultavasti me kaikki voimme todella resonoida suureen osan siitä, mistä puhumme tänään, joten todella upea ja ajankohtainen aihe.

LD: Olemme kaikki kokeneet sen.

St.Germain: Tervehdys, minä olen St. Germain.

GD: Tervetuloa, veli ja ystävä.

St.G: Tervetuloa sinulle ja tervetuloa teille kaikille. Minulle on kunnia ja ilo, että olette ottaneet vastaan kutsuni ja siksi antaneet oman kutsunne liittyä tänä iltana seuraanne puhumaan suhteista, puhumaan sieluystävistä, sielukumppaneista, sieluperheestä, pyhästä liitosta, puolisoista, rakastetuista, puhumaan havainnoistanne, odotuksistanne ja väärinkäsityksistänne. Tämä on rakkauden laajentamisen aikaa ja kyllä, ihmissydämen kasvamisen aikaa tavoilla, mitkä eivät ole koskaan olleet mahdollisia tällä kauniilla Gaian planeetalla.

Ja silloin kun kasvatte, muututte ja laajennutte, niin kuka on teille parempi peili kuin rakkaanne? Onko se siis tasaista? Ei aina. Onko se helppoa? En ole koskaan sanonut niin. Mutta onko se sen arvoista? Kannattaako ponnistella laajentuakseen ja pitääkseen kiinni rakkaudesta? Se on ainoa tavara, ainoa valuutta, se on ainoa aarrearkku, mistä kannattaa pitää kiinni, mitä kannattaa tutkia ja vaalia. Tietäkää, että pyhän toisenne kanssa oleminen - riippumatta sen muodosta - on pyhää luottamusta ja se on sydämen side ja sydämen ja mielen valinta ja päätös, mitä ei voi rikkoa kuolema, erillisyys tai väärinkäsitys, jos sallitte sen ja jos antaudutte.

Kyllä, on sitä etäisyyttä ja erillisyyttä, mitä hahmotetaan toiseen, kun käytetään vapaata valintaa, on valintoja olla yhdistymättä ja haluaisimme puhua myös siitä. Mutta ystäväni, tuollaisetkaan valinnat ja päätökset eivät tuhoa tuota rakkautta, ellette päätä päästää siitä irti. Ja se ei tietenkään ole koskaan opastukseni. On aikoja, jolloin on peräännyttävä ja päästettävä irti, koska toinen jättää, tekee siirtymän, jättää ihmiskehon tai päättää lähteä eri matkalle, mutta tämä ei riko sidettä.

Puhutaanpa tästä siis vilpittömästi tänä iltana. Puhutaan siitä suoraan ja sydän ja mieli avoimena, mikä ei salli meidän ainoastaan parantua, vaan myös poistaa ne väärinkäsitykset tai odotukset, joilla ei ole sijaa tässä pyhässä liitossa, joilla ei ole sijaa rakkaussuhteessa.

Tämä ei merkitse, ettei ole peilaamista ja vastavuoroisuutta, jakamista ja ykseyttä, mutta väitän teille, että odotukset esittävät hyvin eri roolia kuin tämä. Siis ystäväni, lähden innokkaana liikkeelle. Mistä haluatte aloittaa?

GD: No, rikas aihe tänään ja olen hyvin kiitollinen, että olet kanssamme tänään puhumassa tästä. En voi kuvitella, että tänä iltana kuuntelee montakaan ihmistä, jotka eivät voi yhdistyä tähän aiheeseen jollain tasolla. Ja ajattelen niitä, jotka ovat elämässämme ja joita pidämme puolisona tai rakastettuna, ja sitä miten suostumme etukäteen, ennen inkarnoitumista osana sieluperhettä, tulemaan maan päälle auttamaan toisiamme kasvamaan, kokemaan ja tutkimaan.

Ja tämä on sielusopimus minkä olemme tehneet, ja käsitämme ja ymmärrämme, että on aikoja, jolloin siirrymme pois suhteesta sellaisena, kun olemme tunteneet sen. Rakkaus voi pysyä jollakin tasolla, silloin kun muoto muuttuu.

Ja minulle antaa vähän rauhaa ajatella niitä, jotka tekevät muutoksen, jotka jättävät fyysisen muotonsa, silloin kun suhteessa on muutoksia, kun suhteet hajoavat, koska usein pidämme sitä epäonnistumisena tai ajattelemme "Voi hyvänen aika, olen eronnut, miten kamalaa". Jos voimme astua etäämmälle, olla objektiivisempi ja tarkastella korkeammasta perspektiivistä, voimme nähdä todelliset siunaukset, lahjat ja oppimisen. Olen kertonut tässä paljon, mutta tuleeko sinulla jotain mieleen vastauksena tähän?

St.G: Kyllä, ja haluan tuoda myös esiin, että suhteissa on luonnollisia muutoksia. Ja koin ihmisenä planeetalla monia niistä. Mutta sitten on myös niitä tilanteita, missä uskotte, että olette sodassa, että lakkaatte rakastamasta tai ymmärrätte tai tulkitsette kumppanianne väärin.

Ja tunnette olevanne tuuliajolla, hukassa ja hylätty, koska ette tunne olevanne samalla sivulla, ette tunne, että hän näkee teidät tai arvostaa teitä tavalla, millä haluatte tulla nähdyksi tai arvostetuksi, ettekä te näe häntä vastaavalla tavalla.

Ja on myös niitä tilanteita, missä sanon teille - ja sanoisimme kaikki - että kestäkää, koska opitte hyvin paljon. Ettekä opi vain kumppanistanne vaan itsestänne - mitä asiaa selvitätte, missä "nappulanne" ovat, mikä sietokykynne on ja miten voitte vaalia, ravita ja arvostaa itseänne kaikesta riippumatta.

Suhteessa on siis aikoja ja ehdottaisin teille … En suosittelisi tai opastaisi teitä koskaan pysymään määräämätöntä aikaa suhteessa, mikä ei ole hoivaava, lempeä, ystävällinen ja suloinen. Mutta suhteessa on myös jaksoja, jolloin epäharmoniaa syntyy, ja sanomme teille: "Pysykää siinä, kestäkää, koska opitte, laajennutte ja se on hedelmällistä." Tässä on siis kumpikin puoli ja taustakoodina on, että riippumatta siitä, mihin suuntaan menette, ette luovu rakkaudesta.

GD: Monet valotyöntekijät kokevat, ettei heidän rakastettunsa tai kumppaninsa ole samalla sivulla, silloin kun kyse on sen merkityksen ymmärtämisestä, mikä liittyy vuoteen 2012, maamuutoksiin, tulevaan uuteen aikaan, ylösnousemukseen ja tähtiveljiemme ja -sisariemme läsnäoloon. Mitä haluaisit sanoa valotyöntekijöille, jotka ovat tässä tilanteessa, ja kenties myös, miten pysymme korkealla värähtelevässä paikassa, silloin kun kumppanimme on kriittinen tai ei-rakastava?

St.G: Teillä on etulyöntiasema, ystäväni, koska teillä on laajempi ymmärrys ja osa tätä on täysi tieto siitä, miten laaja teidän kenttänne on -ja myös sydämenne ja tietoisuutenne on laajentunut, räjähtänyt. Kun siis sanon: "Teillä on etulyöntiasema", tiedätte myös, että heidän vähättelevistä, kriittisistä ja epäuskoisista asenteistaan, kenties uskomustenne haukkumisesta tai pilkkaamisesta huolimatta, te tunkeudutte kuitenkin heihin.

Heihin ei tunkeuduta ainoastaan Isä/Äiti/Ykseyden sydämestä, tähtisisarista ja -veljistä, koko Gaia-planeetasta, vaan myös te tunkeudutte heihin lähemmin kuin kukaan, koska teillä on intiimi suhde. Enkä tarkoita vain fyysistä intiimiyttä. Tarkoitan sydämen ja tilan intiimiyttä ja tämä on erityisen totta, jos asutte yhdessä, jos olette saman katon alla.

Teillä on siis tämä ymmärrys, että he ovat kenties vähän perässä - ja se on vähän kuin lapsi, joka on kolmannella luokalla ja on oppinut juuri ja juuri lukemaan eikä ymmärrä, miksi haluatte hänen menevän lukemiskurssille, hänhän osaa jo lukea. Mikä on ongelmanne?

Kohtasin tätä koko ajan ja olen usein havainnut, ettei ole mitään parempaa tämän ratkaisemiseen kuin ystävät, hyvä ateria ja pullo hyvää viiniä. Ja se on totta, sen ei tarvitse olla alkoholipitoista viiniä - vaikka voi ollakin. Te olette muuntamisen mestareita. Tietäkää tämä. Olette jo enimmäkseen viidennessä ulottuvuudessa. Teillä on kyky muuntaa energiaa suoraan sen ihmisen sydämeen, joka ei ymmärrä.

Kuulostaako tämä siltä, että laitan vastuun teidän harteillenne? Kyllä, koska minä laitan. Mutta en laita sitä täysin teidän harteillenne, koska emme voi - ihmismuodossa tai ei - puuttua vapaaseen tahtoon, on kyse sitten puolisostanne, kumppanistanne tai rakkaastanne miljoonan kilometrin päässä.

Mutta voitte "sädettää" heihin, voitte yhdistyä heihin energeettisesti tavoilla, joita he eivät tiedosta, ja se alkaa muuttaa heitä. Siis se on osasyy, että he ovat elämässänne. Kyllä, olet maininnut sielusopimukset, rakas ystävä, rakas Graham, ja nekin esittävät roolia monissa näissä tapauksissa - erityisesti silloin kun he ovat kriittisiä tai vähätteleviä tai suorastaan ei-rakastavia, ei-välittäviä, niin että te ette tunne olevanne arvostettu ja tunnette, että sillä mihin olette sitoutuneet sydämessänne ja sielussanne, ei ole mitään arvoa heidän silmissään, heidän arvioissaan.

Ajatelkaa ensinnäkin, mitä heiltä menee sivu suun, joten se on valtava tilaisuus myötätuntoon. Mutta se olisi myös laiminlyönti, jos ette sanoisi ja tunnustaisi, miten tämä loukkaa sydäntänne, miten katsotte tätä rakastanne, pudistatte päätänne ja sydämenne väpättää ja sanotte: "Miten voit olla näkemättä minut? Koska kyse ei ole vain siitä, mihin uskon ulkoisesti, vaan kyse on luottamuksestasi minuun."

Silloin kun päätin seilata merten yli, yllä Kristoffer Kolumbuksena, monet vielä uskoivat maailman olevan litteä ja minua pidettiin tietämättömänä hulluna, aivottomana seikkailijana. Rakas ystäväni ja liittolaiseni, ja kyllä sieluyhteyteni, Isabella sanoi minulle: "Oletko varma?" Ei siksi, että hän halusi hylätä minut - hän luotti minuun ja hän rahoitti minua - vaan koska hän ei halunnut menettää minua, hän pelkäsi.

Ja hyvin usein silloin kun kumppaninne vähättelee teitä tai on suorastaan julma, ymmärtäkää, että hän toimii pelosta, hän luulee teidän purjehtivan auringonlaskuun litteällä "maapallolla" ja te putoatte ja satutatte itsenne. Ja he pelkäävät, että he jäävät yksin ja heidät hylätään ja he pelkäävät liikaa seuratakseen teitä.

Osa tästä epäharmoniasta mitä näemme valotyöntekijäparien keskuudessa, on sitä, että laajennutte ja puhdistutte kumpikin ettekä tee sitä täsmälleen samassa tahdissa. Ette ole yhteenpunoutuneita ja teillä kummallakin on oma historianne, monet elämänne ja kokemuksenne, joita puhdistatte, eikä se ole aina harmonista. Ja siksi teidän on palattava, ja palattava ja palattava ja roikuttava kiinni rakkaudessa, koska vain sillä on merkitystä.

Mutta en halua jatkaa. Haluan avautua ihmisille.

GD: Rakastan viittaustasi siihen, kun olit maan päällä Kristoffer Kolumbuksena, kun ajatellaan tämän päivän tiennäyttäjiä, tämän päivän valotyöntekijöitä. Miten astuit tuntemattomaan, pidit pääsi pystyssä luottamuksesta, rohkeudesta ja menit vastoin tuon ajan yleistä ymmärrystä maailmasta ja vastoin monien suosituksia, seuraten omaa intuitiotasi. Ja näin näen tiennäyttäjät tänä päivänä. Mitä sanoisit?

St.G: Kyllä, näin on. Ja minäpä kerron teille, että oli aikoja, jolloin oli surkeasti eksyksissä (naurua) ja jatkoimme silti, koska tiesimme saapuvamme johonkin uuteen, eksoottiseen ja tuntemattomaan, että löytäisimme kulkuväylän. Ja minäpä kerron teille myös, että teidän kaikkien tapaan olin seikkailulla.

Jean: Hei, hyvää iltaa. No, minulla on kysymys ihmisistä, jotka tulevat elämään valiten erilaisen seksuaalisuuden - he ovat homoja yhdessä elämässä ja kenties heteroja toisessa. Olen kuullut, että sen puhdistaminen/selvittäminen vie muutaman elämän, vai voiko sen valita joka kerta eri tavalla.

Olen törmännyt erääseen, jonka tunnen, ja tiedän meidän tunteneen toisemme aiemmin. Kun tunnet jonkun toisesta ajasta ja paikasta, se on välitöntä, ikään kuin ei olisi erossa oltukaan. Ja tässä on menossa kummallinen pikkudynamiikka. Kuitenkin yritän kunnioittaa häntä, mutta … no, miehestä tulee ystäväni joka tapauksessa, mutta se on vähän hämmentävää minulle. Mietin siis, onko sinulla kommenttia tähän.

St.G: Rakas ystäväni, ensinnäkään ei ole mitään puhdistettavaa/selvitettävää - tehdään se selväksi. Aloitetaanpa siitä. Palautan sinut sydämeesi eikä sydän johda sinua harhaan. Kyllä, tietysti olette tunteneet toisenne muissa elämissä ja sanon tämän sinulle, mutta sanon myös monille kuuntelijoille, ettei planeetalla ole yhtäkään ihmistä, joka ei ole kokeillut olla miespuolinen, naispuolinen, heteroseksuaali, homoseksuaali, homo, lesbo, täysin munkki tai epäseksuaalinen - olette kokeilleet kaikkea.

Ja tietysti tapahtuu myös läpivuotoa, mikä vaikuttaa siihen, miten vuorovaikutus kulkee. Ja silloin kun sielunkumppanit, sielunystävät löytävät toisensa, tuo vetovoima - ollessaan fyysistä - on merkki teille, että sen on tarkoitus olla täydellinen yhteys. Muuten ei järjestetä niin. Onko siis mahdollista, että voit olla homo, heteroseksuaali ja biseksuaali samaan aikaan? Ehdottomasti. Sitä kutsutaan kokeiluksi, sitä kutsutaan myös seikkailuksi, sitä kutustaan myös elossa olemisen iloksi.

GD: Jean, kiitos kovasti soitostasi tänä iltana. Minulla on kysymys toiselta kuuntelijalta. Ollaan naimisissa tai kumppanuudessa, mutta sitten koetaan erittäin voimakas yhteys ja kenties myös vetovoimaa toiseen ihmiseen, ja hän ihmetteli, mitä siinä tapahtuu. Minulla on omia ajatuksiani tähän ja sen käsittelemiseen liittyen. Onko sinulla ajatuksia, joita haluaisit jakaa?

St.G: Kyllä on. Ensinnäkään kukaan teistä ei tullut maan päälle pelkästään yhden sielukumppanin tai sieluystävän kanssa, yhden mahdollisen kumppanin kanssa. Koska on tuo vapaan tahdon "lohikäärme" nimeltään valinta, minkä kanssa me kaikki olemme painineet ja minkä polttavan hengityksen olemme tunteneet, kukaan meistä ei tullut ainoastaan yhden ainutlaatuisen kumppanin kanssa. Kyllä, kaksoisliekkien tapauksessa erittäin usein tapahtuu niin, että päädytte yhteen, mutta ei välttämättä kumppanuuteen - voi olla useita järjestelyjä.

Erittäin usein silloin kun yksi ns. vaihtoehtonne ilmestyy esiin, tunnette voimakasta vetovoimaa ja tunnette ajautuvanne tuota ihmistä kohti, kaivaten ja haluten yhdistyä useilla tasoilla tuon uuden ihmisen, tuon toisen yksilön kanssa, ja joskus se ei ole edes uusi ihminen, vaan ihminen jonka olette tunteneet vuosia ja aivan yhtäkkiä leikki palaa kirkkaana.

Se kertoo teille useita asioita. Ensinnäkin sen kertoo, mitä kaipaatte, mitä toivotte luovanne kumppanuuteen - tapahtuu se sitten olemassa olevan kumppanin tai puolison tai uuden ihmisen kanssa. Se kertoo teille, että yhdistelmästä puuttuu oleellisesti jotain, mitä haluatte suhteeseenne. Jos päätätte tutkia sitä, niin teidän on tehtävä se rehellisesti ja kunnioittaen, ei koskaan pettäen. Se merkitsee siis rehellisyyttä ja suoruutta kumppaninne ja itsenne kanssa ja sitten sen tutkimista kumppaninne kanssa, mitä puuttuu.

Miksi emme ole yhdistyneet tällä tavalla, mitä kaipaan? Ja kenties kyse on jostain sellaisesta, mitä ette kykene tai halua antaa toisillenne. Ja jos näin on, riittääkö se, mitä teillä on? Onko se riittävän arvokasta teille jatkaaksenne? Vai johtaako sydämenne teidät muualle?

Vai näyttääkö tuo ihminen, tuo toinen vaihtoehto, tuo toinen sielukumppani joka on ilmestynyt ja luo näitä kipinöitä ja kaipauksia, teille vain sen, mitä ansaitsette? Onko hän tullut katalyytiksi teille, jotta voitte korjata kurssia? Sillä koskaan ei ole oikeasti kyse toisesta ihmisestä tai edes kumppanistanne, puolisostanne, vaan kyse on teistä ja siitä, mitä päätätte luoda, kokea ja parantaa.

Kun puhun tänä iltana, kun jaarittelen tänä iltana, lähetän myös ilmassa aaltoja jokaiseen yksinäiseen sydämeen, jokaiseen hylättyyn sydämeen, jokaiseen sydämeen joka on sanonut ja itkenyt: "Miksei minua rakasteta?" ja "Miksei minua rakasteta haluamallani tavalla?" ja "Miksen rakasta haluamallani tavalla?" - lähetän teille parannustani.

Rakkaat ystäväni, teitä rakastetaan erittäin syvästi, mutta tiedän, ettei ihmiskokemuksessa ole mitään rikkaampaa kuin oleminen tässä pyhässä kumppanuusliitossa. Älkää siis kääntykö pois. Korjatkaa kurssianne, kääntäkää purjeenne ja menkää eteenpäin.

GD: Ennen kuin tuon muita soittajia, on hyvä tilaisuus puhua niille, jotka ovat todella halunneet saada erityislaatuisen ihmisen elämäänsä, mutteivät ole pystyneet kokemaan sitä. Mitä haluaisit sanoa tästä?

St.G: Tarkoitatko murhenäytelmän kirjoittamisen lisäksi? Koska joillakin vastaus ei yksinkertaisesti ole valmis. Monet jotka ovat kaivanneet täydellistä kumppaniaan, ovat myös kehittäneet itseään, puhdistaneet, nostaneet värähtelyä ja astuneet paikkaan, missä he todella tuntevat, että he ovat valmiita täysin ottamaan vastaan. Ja on monia, jotka ovat tehneet tuon työn ja odottavat sanoen itselleen ja minulle joka ilta: "Missä hän on?"

No, monilla teistä hän on ylösnousemuksen toisella puolella. Toiseksi, monilla teistä hän on itse asiassa aluksella tai toisissa ulottuvuuksissa. Ja sitten tässä on toinen puoli, silloin kun olette löytäneet tuon ihmisen, mikä on pyhä toisenne, eikä hän yksinkertaisesti käytä tuota tilaisuutta yhdistyä. Se on surullisin tilanne, kun ei valita rakkautta. Mutta sanon teille, tiennäyttäjäni, portinvartijani, pilarini, ystäväni, täsmälleen sen, mitä sanoin, silloin kun istuimme ja jaoimme leipää ja viiniä: "Älä anna periksi, vaan ryhdy tarkoituksenmukaiseen toimeen."

Liian usein etsitte täydellisyyttä. Ettekö voi hyväksyä, että tuo täydellisyys tulee prosessina? Olkaa totuudenmukainen ja rehellinen itsellenne siinä, missä olette valmis tekemään myönnytyksiä ja mitä katsomaan läpi sormien. Teillä on eräs ilmaisu, mikä on minulle hyvin tuttu ja se on "monien sammakkojen suuteleminen" … mutta sammakot ovat puhdistajia ja on monia, monia prinsessoja, kuningattaria ja prinssejä, joita ette ehkä ole katsoneet, koska ette ole katsoneet riittävän syvälle.

Heittäkää siis portit täysin auki sydämeenne - ei edes ikkunaa vaan portti. Kutsukaa, ei epätoivoisena vaan leikkien, kutsukaa pyhää toista tulemaan ja olemaan kanssanne ja sitten menkää ulos tutkimaan planeettaa, kuten minä, ja löytäkää hänet.

GD: Ja kertauksena - kuulen sinun sanovan, että monet kokevat rakkauskumppaninsa, josta ovat uneksineet ja jota ovat toivoneet, sitten kun ylösnousemus alkaa tosissaan vaikuttaa, ja se olisi tämän vuoden loppua kohti. Se ei ehkä tapahdu tammikuun 1. päivä, mutta portit avautuvat sille mahdollisuudelle.

St.G: Ja se avautuu jo nyt - olen hyvin selkeä tästäkin. Monet jotka ovat olleet turhautuneita suhteissa, näkevät avautumista kumppaneissaan - he näkevät toivon ja valon kajastuksia. Siis kyllä, sinnikkyys tosiaan kannattaa.

Judy: Näen tosiaan toivon kajastuksia, kun olen viettänyt puolet elämästäni tilanteissa, missä oli melkein mustaa. Olen käyttänyt enkeleitä, olen valotyöntekijä ja palaan rakkauteen joka päivä. Mutta minun on vaikea toipua ja tiedän, etten ole ainoa.

Minulla voi olla autuasta energiaa tehdessäni omaa työtäni ja työtä planeetan hyväksi ja sitten kun minut tuodaan alas kritiikillä ja ei-rakastavalla käytöksellä, menen kurjaan energiaan ja minun on vaikeaa toipua fyysisesti, koska joskus sairastun. Minun on vaikea toipua tunteellisesti. Sanon "Enkelit auttavat minua", mutta on tuskajäämää ja sitten energiakenttäni muuttuu ja se sattuu kaikin tavoin. Onko mitään ajatuksia kurssikorjauksesta?

St.G: Kyllä, ja tietysti tällä "retaleella" on myös mielipiteitä, hän tuntee tuskasi ja niin tunnen minäkin. Kun sanon "sinnikkyys", tiedän myös, etten puhu sietämisestä, ja siinä on eroa, koska en pyytäsi ketään teistä viettämään vuosia ja vuosikymmeniä tuskassa. Kun kehotan kestämään, erityisesti nyt kun energiakenttänne on hyvin suuri, voimakas ja elinvoimainen, en tarkoita itsenne laittamista asemaan, missä teidät johdonmukaisesti ja jatkuvasti sivuutetaan, missä rakkauden tunne ei kajasta - ainakaan kuin silloin tällöin - vaan tilanteita, missä vankkumatta katsotte tuota ihmistä silmiin, sydämestä sydämeen ja näette rakkautta siellä ja sitten sanotte: "Voi, tämä on sen arvoista."

Jos näet vain hylkäämistä, rakkaudettomuutta ja välittämättömyyttä, niin pyydän sinua parantumaan ja sitten lähtemään. Sopimuksena ei koskaan ole, että tarvitsee jäädä tuskaan. Pidä siis sitä rakkautta mitä sinulla on ollut tätä ihmistä kohtaan, sydämessäsi, vaalit sitä aina, mutta älä pidä itseäsi hyväksikäyttävässä tilanteessa, mikä repii sinua päivästä toiseen - olen selkeä tässä. Vaatiiko rohkeutta ja urheutta, luonteenlujuutta kävellä pois sellaisen luota, jonka tunnet ja jota rakastat, mutta joka ei anna takaisin tätä rakkautta millään tavalla? Kyllä vaatii.

Mutta voin auttaa sinua ja voin auttaa sinua parantumaan, kuten myös enkelisi ja mahtavat sielut. Ansaitset ilosi, te kaikki ansaitsette ilonne. Siis jos ei ole iloa, ei rakkauden ilmaisemista, ei yhdistymistä, niin tuemme sinua lähtemään.

Judy: Kiitos, siunausta.

GD: Mainitsit aiemmin, että nyt meillä on maan päällä kyky kokea rakkautta enemmän kuin koskaan ennen tällä planeetalla. Voitko puhua siitä vähän lisää?

St.G: Olemuksenne on laajentunut ja näin kapasiteettinne antaa, vastaanottaa, kokea ja käyttää rakkausenergiaa haluamienne kokemusten ja haluamanne elämän luomiseen on suurempi kuin koskaan. Tästä siis puhun. Kun energiakapasiteettinne kasvaa, niin kasvaa myös rakkaustaajuutenne ja kykynne antaa ja vastaanottaa rakkautta, ja tämä on myös osa sitä, mitä valonpitäjät ja rakkaudenpitäjät kokevat.

He ovat laajentaneet kapasiteettiaan vastaanottaa rakkautta ja sitten he katsovat ympärilleen sanoen: "No, missä sitä on?" Ensin rakastatte itseänne ja täytätte itsenne rakkaudella ja sitten täytätte kumppanianne, kunnes hän vuotaa yli ja on ääriään myöten täynnä. Tämä toimii katalyyttinä rakkauden palautumiselle. En ehdota, että teistä tulee tunteeton omille tarpeillenne tai laitatte omat halunne sivuun - se ei toimi.

GD: Olet elänyt maan päällä ja olet ylösnoussut ja näin sinulla on kokemusta 3D-tunteista ja -käyttäytymisestä, mitkä eivät ole korkeampaa värähtelyä, ja myös kokemusta korkeammalla värähtelevästä toimintamallista, missä rakkaus ja rauha ovat teemana. Kun ylösnousemme ja seuraamme tuota tietä, voitko antaa maistiaisen siitä, miltä korkealla värähtelevä, korkeamman ulottuvuuden rakkaussuhde näyttää?

St.G: Se näyttää hyvin lähelle siltä, mitä teillä jo on. Se ei tuomitse, se tukee, se välittää, se on lempeä, se on ystävällinen, se on laajentuva, se haluaa tutkia. On eräs piirre, mitä kunnioitamme todella toisissa ulottuvuuksissa, koska tunnemme täysin toisemme ja kuitenkin haluamme tutkia, laajentua ja tuntea toisemme vielä enemmän, erityisesti pyhässä liitossa - mutta kunnioitamme myös toistemme ainutkertaisuutta.

Meidän ei tarvitse olla peilejä ja kaksosia jatkuvasti ja aina. Ja samalla kun olemme edelleen ykseystietoisuudessa ja ykseysverkossa, olentoyksilön asemaa kunnioitetaan ja arvostetaan. Kyse ei siis ole siitä, että tutkimme toisiamme kutsumatta ja tiedän sen olevan joskus vaikeutena teidän ulottuvuudessanne, koska sanotte: "Kerro minulle itsestäsi. Haluan tietää kaiken sinusta. Ai niin, muuten, haluan sinun tietävän kaiken minusta." Eikä tuo ihminen ole valmis ja pakotatte hänet siihen. Tiedän, koska olen tehnyt sitä muodossa ollessani. Ja sitten pelotatte hänet pois, hän perääntyy, hän juoksee karkuun ja te pudistatte päätänne sanoen: "Mutta halusin vain päästä lähemmäs."

Niinpä kuten musiikissa, sfäärien musiikissa ja suhteiden musiikissa, ajoitus on erittäin tärkeä, rakas sydän. Ette kuule korkeammissa ulottuvuuksissa tai eri ulottuvuuksissa sanoja "ei" tai "mutta" tai "ehkä". Niillä ei ole todellakaan mitään tarkoitusta, koska vastaus on aina "kyllä". Kyse on vain mukautumisesta tosiinsa ystävällisimmällä, lempeimmällä ja hoivaavimmalla tavalla. Ja havaitsette, että hoivatessanne toista hoivaatte itseänne.

Siis tuo paine, tuo tunne "minun on päästävä tämän ytimeen", on poissa. Tuo tarvitsevuuden tunne on poissa. Tuo "haluan sinun oikeasti näkevän, kuka olen" on poissa, koska se tiedetään, sitä arvostetaan ja sitä vaalitaan.

GD: Shakespearena olet kirjoittanut paljon rakkaudesta ja suhteista, pyhistä suhteista. Onko jokin tietty teoksesi, mitä pidät sopivimpana tämän illan keskusteluun?

St.G: Kyllä. Erittäin usein ihmiset - mihin olen syypää - ajattelevat itseään ja haluavat ajatella itseään Romeona ja Juliana, epäonnisina rakastajina joilla on traaginen loppu, jotka taistelevat auktoriteetteja vastaan ja seuraavat sydäntään. Ajatelkaa itseänne niin, koska olette sitä. Mutta se ei lopu tragediaan, se päättyy liittoon. Se ei pääty kuolemaan, se päättyy rakkauteen. Näkemiin, ystäväni.

GD: Kiitos paljon, että vierailit luonamme tänä iltana. Näkemiin.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

17.4.2013 AE Mikael BOSTONIN POMMIT

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 28.11.2013 15:14

BOSTONIN POMMIT

AE Mikaelia kanavoinut Linda Dillon (goldenageofgaia.com)
17.4.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Sain juuri henkilökohtaisen tulkinnan arkkienkeli Mikaelilta Linda Dillonin kautta. Pyysin häntä kertomaan meille, kuka aiheutti Bostonin pommit ja tässä on hänen vastauksensa.

Steve Beckow: Ketkä ovat Bostonin pommien taustalla?

Arkkienkeli Mikael: Sanoisimme heitä pettyneiksi.

SB: Okei.

AEM: Mitä ajattelisit … Ei, kyse ei ollut suunnitellusta hallituksen toimesta, jos sitä kysyt.

SB: Miten sitten voi ilmestyä Facebookiin sivuja, jotka puhuvat asiasta jo ennen pommeja?

AEM: Ai, oli paljon toteutuksen suunnittelua ja pommeista tiedettiin eikä niitä estetty. Emme siis sano, ettei ollut minkäänlaista vehkeilyä, mutta itse pommit asetti kaksi - no, alun perin oli kaksi ja se kasvoi siitä - ryhmä yksilöitä, jotka ovat hyvin pettyneitä, sanoisimmeko olemassa olevaan hallintojärjestelmään.

SB: Haluaisin nyt vahvistaa, etteivät he olleet saudiarabialaisia kansallismielisiä.

AEM: Eivät.

SB: Amerikan kansalaisia?

AEM: Kyllä.

SB: Okei. Tuleeko heidän henkilöllisyytensä tietoon? Pidätetäänkö heidät vai salataanko se?

AEM: Ei, lopulta se tulee esiin. Ja kuten tiedät hyvin, asiat liikkuvat paljon nopeammin näinä päivinä. Ja se tulee esiin. Emmekä puhu vuosista, puhumme lyhyestä aikajaksosta.

SB: Siis FBI ei peittele tätä?

AEM: FBI:llä ei ole tilaisuutta peitellä.

SB: Okei. Miksi galaktiset eivät puuttuneet asiaan?

AEM: Koska se oli osa väkivallan esiintuomista. Minäpä kerron sinulle jotain galaktisista. Meidän (taivaalliset) tapaamme he eivät puutu vapaan tahdon asioihin, missä on kyse jostain suuremman esiintulosta - esimerkiksi väkivallan paljastumisesta yhteiskunnassanne - mikä saa ihmiset tuomitsemaan ja muuttamaan käyttäytymistään. He eivät siis puutu tuollaisiin tilanteisiin. He puuttuvat asioihin, missä on suurempi mahdollisuus maailmanlaajuiseen katastrofiin.

SB: Okei. Monet ihmiset sanovat, että presidentti Obama on tässä rikoskumppanina. Onko hän?

AEM: Ei ole.

SB: Okei. Voitteko kertoa mitään muuta? Onko hyödyllistä tietää, onko tämä jokin oikeistolaisryhmä?

AEM: Se on äärimmäisen oikeistolainen ryhmä, mikä haluaisi nähdä poistettavan ns. liittovaltiohallinnon. Jos Teekutsuliike laitetaan vasemmalle ja tämä ryhmä oikealle, saadaan sen sijainti.

SB: Ettekä halua sanoa tarkkaan, keitä he ovat?

AEM: Ei, emme.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

19.9.2015 YLÖSNOUSEMUSPORTAALISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 21.09.2015 11:34

YLÖSNOUSEMUSPORTAALISTA

AE Mikaelia kanavoinut Linda Dillon (goldenageofgaia.com)
19.9.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Steve Beckow: Puhuin arkkienkeli Mikaelin kanssa päivämäärästä 28.9. ensimmäisen aallon ylösnousemuspäivänä. Hän sanoi, että ihmisiä on ylösnoussut ja palannut jo jonkin aikaa, joten tämä ei ole ensimmäinen aalto. Hän sanoi, että jotkut ihmiset haluavat merkitä tapahtuman ja tuntevat tarvetta päivämääriin, joten tämä päivämäärä annettiin. Mutta ihmisiä ylösnousee koko ajan tässä kohonneessa energiassa.

Hän puhuu pilarien tilanteesta ja siitä uudesta alueesta, jolle "menemme" (minun ehkä täytyy lakata käyttämästä "menemisen" vertauskuvaa, koska emme mene minnekään).

Tehtäväni on mennä ylös kaikkien muiden kanssa ja kirjoittaa kokemuksistani mennessäni. Siksi kerron tavallisesti useammille kuin vain viereiselle henkilölle. Teen sen työntääkseni palloa eteenpäin, mutta myös linjassa sen vaatimuksen kanssa, että tiedostamispolun on viisasta olla mahdollisimman läpinäkyvä. Kiitos Danalle puhtaaksikirjoituksesta.

***

Steve: Onko 28.9. ensimmäisen ylösnousemusaallon päivämäärä?

Mikael: Tiedät, ettemme puhu päivämääristä. Onko uloshengitys 1) jo alkanut? Vastaus on kyllä. Kun ihmiset siis haluavat valita päivämääriä, niin tämä on hyvä sellainen.

S: Mainostan sitä, koska monet muut ihmiset ovat puhuneet siitä: Matt Kahn, Patricia Cota-Robles, SaLuSa. Kanavoiko Michael Love sinua uskottavasti?

M: Kyllä.

S: Ai jaa! No, annoit siinä päivämäärän!

M: Sanotaan niin, että on ihmisiä, jotka pyytävät ja haluavat kuollakseen päivämääriä. Tämä ei ole meidän mieltymyksemme, kuten hyvin tiedät.

S: Tiedän. Yritän vain ymmärtää tätä.

M: Ihmisillä on "kertokaa meille päivämäärä ja aika" -pakkomielle. He olisivat hyvin tyytyväisiä, jos voisimme sanoa klo 11:11. Se ei palvele niin hyvin, kuin voisi. Ilmaistaan se niin.

Mutta koska monet ihmiset sanovat: "Tuona päivänä minusta tuntuu paremmalta ja olen valmistautunut käymään sen läpi", niin annamme päivämäärän. Mutta on aivan yhtä monia, jotka sanovat: "Tuo päivämäärä tuli ja meni eikä minusta tunnu miltään." Tilanne on siis 50-50.

S: Ylösnousenko pilarina alkuaalloissa vai ylösnousenko lopussa?

M: Sanomme sinulle, että olet lentänyt sisään ja ulos tuosta ylösnousemusportaalista jo jonkin aikaa. Taajuudessasi ja värähtelyssäsi on ollut erilaisia virityksiä ja lisäyksiä. Tämä on ollut tuo transformoiva rakkaus, jonka olet tuntenut 2).

Mitä pilariin tulee, niin teillä on sanonta "viimeinen mies seisomassa". Se on sitä.

S: Mitä se merkitsee, herra?

M: Se merkitsee, että odotat viimeisiä, kunnes kaikki ovat menneet läpi ja sammutat ns. valot.

S: Jotkut ihmiset ajattelevat, että jos ihminen ylösnousee, hän ei tule takaisin. Jos hän menee viidenteen, niin hän on viidennessä. Hän ei ole neljännessä, joten hänellä ei ole enää mitään tekemistä. Hän on poissa.

M: Niin ei ole.

S: Voisitko puhua siitä? Olen varma, että on ihmisiä, jotka haluavat tietää tästä.

M: Ensinnäkin monet, monet teistä ovat jo viidennessä ulottuvuudessa ja ovat olleet jo jonkin aikaa. Jotkut teistä ovat seitsemännessä. Monet teistä ovat kuudennessa. Olette siirtymisprosessissa.

Haluatte sen olevan uusi huone, uusi suljettu ovi, mutta todellisuus on, että virtaatte edestakaisin, olette liikkeessä, koska olette sitoutuneet auttamaan koko ihmiskuntaa.

Olette siis eri ajattelutavassa, "sydäntavassa", kuten voitaisiin ajatella. Oletteko eri todellisuusulottuvuudessa, joka sallii selkeämmän virtaamisen? Kyllä.

Mutta se ei poista muita ulottuvuuksia. Se olisi rajoittavaa eikä se ole Äidin luomistarkoitus tälle planeetalle. Se on, että koette kaikki ulottuvuudet.

Ankkuroidutte Gaian kanssa ja monet teistä ovat jo siellä. Mutta se ei merkitse, että olette unohtaneet muut todellisuudet tai päättäneet olla koskaan käymättä niissä. Se ei merkitse, että te ette tiedä ihmisistä, jotka roikkuvat edelleen kiinni vanhassa kolmannessa ulottuvuudessa, joka on jo kauan sitten haihtunut.

Ajattelette itseänne yksiulotteisena [ei moniulotteisena]. Ja ajattelette edelleen hierarkiaa [ei ympyrää]. Se on virheellistä.

S: On siis erilaisia ympäristöjä, kuten kauneus (10. ulottuvuus), mestaruus (11. ulottuvuus) ja ykseys (12. ulottuvuus) …

M: Näin on.

S: … Ja erilaisia kokemuksia.

M: … Erilaisia kokemuksia, on tietysti laajempi taito- ja kykykirjo, koska energia ei ole rajoitettua. Mutta se ei merkitse, että olette juuttuneet johonkin!

S: No, toisella puolella [kuoleman jälkeen] henkilö joka värähtelee astraalitasolla, ei voi esimerkiksi mennä Buddha-tasolle ilman suojelua. Ei voi vain mennä kausaalitasolle tai mentaalitasolle. Eikö täällä ole sama tilanne – ettei neljännen ulottuvuuden henkilö voi vain mennä seitsemänteen ulottuvuuteen ja asua siellä kuinka kauan vaan?

M: Näin on, mutta valmistaudutte, laajennatte todellisuuttanne, laajennatte transformoivaa sydäntänne, laajennatte ymmärrystänne ykseydestä, ilosta ja autuudesta kyetäksenne ylläpitämään, omaksumaan ja kokemaan toisten ulottuvuuksien energioita. Laajennutte ja kasvatte siis siihen.

S: Onko tämä uusi? Onko se maailma jota rakennamme ja johon viemme fyysisen kehomme, täysin uusi?

M: Kyllä, se on täysin uusi.

S: … Täysin uusi, ja säännöt ovat muuttuneet?

M: Näin on.

S: Okei, meidän täytyy käydä toinen keskustelu siitä toiste. Mietin, onko sopivaa puhua Sanat Kumaralle siitä "Tunti enkelin kanssa" –ohjelmassa.

M: Kyllä, se on hyvin sopivaa. …

Hämmennetäänpä sinua vielä vähän. Olet jo mennyt ylösnousemusportaalin läpi. Kaikki katsovat tätä upeaa syyskuun päivää ensimmäisenä aaltona. Se ei ole ensimmäinen aalto. …

Olet siis jo mennyt ylösnousemusportaalin läpi aivan ensimmäisen aallon kanssa.

S: Kerron hänelle sen [luullen, että hän puhui ystävästä, jonka kysymykseen hän vastasi].

M: Sinä olet mennyt.

S: Steve?

M: Steve, X, Y … Olette kaikki tehneet sen jo.

Ja teitte se noin 16 kuukautta sitten 3).

Nyt olette palanneet pitämään kriittistä energiaa, joka laajensi tietoisuutta, kaikki kolme eri ilmaisumuodossa. Mutta tiedätte hyvin selvästi, että teillä on paljon suurempi, laajempi, syvempi ja rakastavampi energiakenttä kuin puolitoista vuotta sitten.

S: Kyllä.

M: Olet siis lentänyt läpi, tullut takaisin, ankkuroitunut syvemmälle pilarina, joka pitää energiaa jonon takaosalle, jotta voitte siirtää, siirtää, siirtää heitä eteenpäin.

Sitten kun olet lopen uupunut, lennät takaisin ylösnousemusportaalista, koska se on täysin auki sinulle ja sitten tulet takaisin ja ankkuroit taas, vielä laajentuneempana ankkurina, pilarina jne., koska se on ollut sielusopimuksesi. Se on tehtäväsi ja tarkoituksesi luonne. …

Vanhaa Steveä ei enää ole. Onko hän siellä jossain? Kyllä. Mutta oletko kokenut moniulotteisuuden lisäyksiä lisäysten perään … ? Kyllä 4).

Viitteet:

1) Pyydän anteeksi, etten ollut tarpeeksi nopea kysyäkseni, miten "uloshengitys" merkitsee. Ilmeisesti se on tämä ylösnousemusvaihe.

2) Transformoivan rakkauden kokemisesta tuli huomattavaa sydämen avautumisen jälkeen 13.3.2015. Oletan, että se oli yksi "erilaisista virityksistä ja lisäyksistä taajuudessa ja värähtelyssä".

3) Rankan töyssyn jälkeen elämässäni, olin helmikuussa niin romahtanut, että arkkienkeli Mikael sanoo vetäneensä minut ylösnousemusportaalin läpi parantumaan ja palautumaan. Se tapahtui nukkuessani, joten minulla ei ole muistikuvaa siitä.

4) Arkkienkeli Mikael, Steve Beckowin henkilökohtaisessa tulkinnassa Linda Dillonin kautta 16.9.2015.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02


Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron