North Aisha (aishanorth.wordpress.com ) Jatkuvat seuralaiset

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

27.12.2014 SELVIYTYMISKÄSIKIRJA, OSA 431

ViestiKirjoittaja hammer » 28.12.2014 23:00

SELVIYTYMISKÄSIKIRJA, OSA 431

Jatkuvia seuralaisia kanavoinut Aisha North (aishanorth.wordpress.com)
27.12.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Nyt olette jo saavuttaneet hyvin paljon siitä, mitä tulitte tänne tekemään, mutta kestää vielä jonkin aikaa, ennen kuin voitte nähdä saavutuksenne täysin. Huomaatte kaikki piehtaroivanne turhautuneena jossain kohtaa edessä olevana aikana ja syynä tähän on se, että tiedätte olemuksenne korkeammalla tasolla, ettei se mitä näette ympärillänne, muistuta millään muotoa sitä todellisuutta, mihin olette jo astuneet energeettisesti. Toisin sanoen, se mitä NÄETTE, ei ole sitä, mitä teillä on, ja näiden kahden välistä kuilua monien teistä on vaikea navigoida edessä olevana aikana.

Silloin syntyy haasteita, jotka tulevat siitä varmuudesta, että tiedätte jo tehtävänne tällä planeetalla olleen menestys, mutta vielä työnne hedelmät näyttävät olevat näkymättömiä teille. Siksi sanomme kaikille: valmistautukaa sallimalla sisäisen ytimenne tulla etualalle jollain tavalla, sillä niin kauan kun säilytätte yhteyden ihmisitsenne ja oman todellisen itsenne välillä rikkomattomana, löydätte aina tavan navigoida toisinaan erittäin myrskyisillä vesillä. Nimittäin viime ajan onnistuneiden energiaponnistustenne vaikutukset kertovat tulemisestaan kaikille, mutta tämä tapahtuu tavalla, mitä voidaan kuvata odottamattomaksi, sopimattomalta näyttävinä hetkinä.

Nimittäin tämä on heilahteluaikaa, mikä tuo pinnallisella tasolla mullistuksia sanan kaikissa merkityksissä, mutta kunhan säilytätte tuon sisäisen yhteyden, tunnette kirjaimellisesti luissanne ja ytimissänne, ettei tässä ole kyse hajoamisesta, vaan tässä on kyse asettumisesta hyvin uusiin toimintamalleihin. Ja näin siinä mikä voidaan helposti tulkita väärin hajottamiseksi hajottamisen vuoksi, on pelkästään kyse sen vahvistamisesta, mikä on jo laitettu liikkeeseen.

Nyt pyörät on laitettu todella pyörimään tällä uudella leikkikentällä, minkä olette jo suunnitelleet – paikassa missä alkuperänne esittää elintärkeää roolia jokapäiväisessä elämässänne tavalla, mikä ei ole ollut ennen mahdollinen. Aiemmin ihmiskuntaa on pidetty energiaympäristössä, mikä on suunniteltu salaamaan paljon informaatiota tavalla, minkä aiheuttama hankaus ja turhautuminen on ajanut teidät kaikki joko etsimään sisäistä totuutta tai kohti sellaista, mikä näytti korkeammalta maaperältä, mutta mikä osoittautui yksisuuntaiseksi kaduksi tuhoutumiseen.

Mutta kiitos teidänlaistenne, monien ihmisten jotka torjuivat tuon päättömän juoksun jälkimmäistä kohti, koko ihmiskunnalle on annettu tilaisuus ajatella uudestaan ja tehdä se energeettisesti suotuisassa tilassa, mikä mahdollistaa jokaiselle tilaisuuden liittää omat vankkurinsa tähän pelottomien tutkimusmatkaajien ryhmään, joihin lukeudutte. Niihin jotka ovat jo kääntäneet selkänsä vanhalle maailmalle ja päättämällä tehdä tämän ovat avanneet tutkimattomat takamaat, ylittäneet rajan tunnetusta tuntemattomaan ja tehneet siitä elämän tosiasian, mikä ei ollut aiemmin ainoastaan luoksepääsemätön, vaan myös käsittämätön.

Olette jo ylittäneet sen korkean vuorijonon, joka kätki luvatun maan vanhan versionne näkyvistä, ja kuten tiedätte, tuo vaellus ei ole ollut ilman haasteitaan ja uhrauksiaan. Mutta olette selviytyneet siitä ja kun uskaltauduitte korkeammalle ja pidemmälle ihmisalkuperästänne, avasitte polkua kaikille, jotka edelleen odottavat lopun elämäänsä puutteen ja pelon mailla. Ja nyt polku eteenpäin on selkeä ja hyvin valaistu ja näin ollen monet huomaavat tulevina viikkoina ja kuukausina yhtäkkiä lumoutuvansa tarpeesta tutkia ja se on voimakas – he eivät näe muuta vaihtoehtoa kuin toteuttaa sen. Ja varsinaisena valotulvana he heittävät sivuun vanhat virstanpylväät, mitkä painoivat heitä alas ja pitivät kahlittuna vanhaan maailmaan, ja he lähtevät taipaleelle, mikä on paljon tasaisempi ja vähemmän pelottava, mikä teidän, todellisten pioneerien, oli kestettävä.

Mutta taas kerran, sitä varten te tulitte – ollaksenne pioneereja, kovanaamoja, niitä jotka tiesivät, ettei mikään merkitsisi enemmän teille kuin seurata tuota sydämenne sisäistä kutsua, kutsua mikä lähettää henkenne kohoamaan korkeuksiin ja pois siitä elämästä, mitä olitte eläneet tuohon saakka. Ja yksitellen otitte vaarin tuosta kutsusta ja pakkasitte kassinne ja lähditte matkaan heittäen pois vanhoja tavaroitanne yksitellen, kun vähitellen oivalsitte, ettei sinne minne olitte matkalla, ollut mitään tarvetta kantaa mukanaan sitä vanhaa painolastia, mitä ennen piditte oleellisena itsellenne. Ja näin ollen jatkaessanne aina vain pidemmälle, teitte sen aina vain vapaampana menneisyyden oppituntienne painosta, kun samaan aikaan aloitte nähdä, että nämä oppitunnit olivat oleellisia valmistelunanne tähän maastapakoon. Mutta sitten teidän tuli aika astua pois niistä voidaksenne tehdä tästä pyhiinvaelluksesta mahdollisen.

Ja seisotte nyt tässä, sen rannalla, mitä voitaisiin sanoa "luvatuksi maaksi", mutta täsmällisempi kuvaus siitä olisi "valittu maa". Nimittäin olette päättäneet vaeltaa sitä kohti, missä olette, ja teidät on vetänyt tähän paikkaan ajassa sisäinen kutsu, tuo jatkuva sisäinen värähtely, äänirauta mikä on johtanut teitä ottamaan jokaisen askeleen ja tekemään jokaisen päätöksen, mitä olette tehneet – ei ainoastaan tässä elämässä, vaan myös kaikissa edellisissä elämissä. Te vain tiesitte, mihin teidän täytyi kääntyä joka risteyksessä, ja näin askel askeleelta, sivuuttamalla jokaisen vaihtoehdon, mikä ei ollut vireessä tämän, napapohjoisenne, kanssa, olette päässeet tänne saakka.

Mutta nyt seisotte täällä ja katsellessanne ympärille sanotte: "Onko se tämä?" ja jos katsotte uteliaana ympärillenne, emme moiti teitä tästä ajattelusta. Nimittäin se mitä näette, näyttää pelottavan samalta kuin se, mikä luulitte jättäneenne taakse. Niinpä kehotamme katsomaan uudestaan – ja katsomaan tällä kertaa sydämellänne – ja luulemme, että näette hyvin erilaisen maiseman. Silloin näette mahdollisuudet, silloin näette rakkauden ja silloin näette valaistuneiden olentojen lähestyvän teitä joka puolelta. Silloin tiedätte sydämenne ytimessä, että olette TÄÄLLÄ, olette saapuneet perille, ja nyt on aika kääriä hihat ja päästä töihin – leiriytyä ja alkaa laittaa asioita järjestykseen. Nimittäin nyt laitetaan monia asioita liikkeelle – tekoja, ideoita, yhteyksiä ja kokoonpanoja – ja kun alatte asettua tähän täysin uuteen energiaympäristöön, tunnette, miten kaikki potkaistaan elämään, sisällä ja ulkona, kaikin tavoin, mitä voitte ajatella.

Olette nyt todella saapuneet runsauden maille, missä elämä ponkaisee esiin sellaisella tavalla ja vauhdilla, mitä ei voi verrata mihinkään koskaan näkemäänne, ja kun se alkaa, se vain lisää taas kaiken vauhtia ympärillänne. Ja näin se mikä näyttää juuri tällä hetkellä kuivalta maalta, missä ei ole elämää eikä lupausta, osoittautuu siksi, mitä se oikeasti on – tyhjäksi kankaaksi mikä värähtelee odotusta, valmiina hyppäämään toimintaan vasta paljastuneiden voimienne ensimmäisestä tietoisesta kosketuksesta.

Olette täällä luodaksenne kaiken ja vaikka puitteet tai maaperä on jo valmiina, kaikki muu täytyy rakentaa kaikista niistä osista, joita olette kantaneet mukana matkallanne ja jotka odottavat oikeaa tilaisuutta tulla taas valoon. Sillä kun heititte pois kaiken vanhan painolastin pitkällä matkallanne tänne, vapautitte myös tarpeellista tilaa, mihin tähän saakka perimätön potentiaali voisi ripustautua. Ja niin kuin magneetti vetää puoleensa rautajauhetta, olemuksenne vetää puoleensa pala palalta tätä kauan käyttämättömänä ollutta potentiaalia ja vaikka näillä lisätyillä matkatavaroilla on paljon painoa, se ei ole taakka kenellekään teistä.

Kaukana siitä, sillä tämä valmius päästää irti vanhasta ja sallia uuden tulla mukaan on keventänyt taakkaa riittävästi, jotta te kaikki saavuitte siihen, missä olette nyt, ja valmiutenne olla pysähtymättä ja kääntymättä taaksepäin odottamaan harhailijoita tai poimimaan toisten jättämiä matkatavaroita on tehnyt mahdolliseksi tämän massasiirtymän tapahtumisen. Ja näin olette tämän uuden maan todellisia luojia – maan mikä ei ole täynnä ainoastaan lupausta, vaan se vuotaa myös yli jo ilmentynyttä potentiaalia.

Vaikka teistä on lähes mahdotonta vielä havaita mitään tästä juuri luodusta todellisuudesta, tietäkää, että se on jo täällä ja se on täällä, koska olette jo luoneet sen sydämessänne ja korkeammissa aspekteissanne, mutta vähän tai ei mitään jälkiä siitä on vielä helposti maanläheisempien ihmisosienne ulottuvilla. Taas kerran tämä on altista aiheuttamaan turhautumista monissa teissä, joten tietäkää, että tämä vaihe on vain kestettävä ja paras tapa sen tekemiseen on yrittää sulkea silmänsä siltä, miltä ulkoinen maailma näyttää teistä, ja tehdä se, mitä vaaditaan, voidaksenne nähdä kaiken sydämellänne.

Tiedämme, että nämä sanat ovat itsessään alttiita aiheuttamaan turhautumista, mutta olkoon niin. Teemme pelkästään, mitä olemme täällä tekemässä – nimittäin muistuttamassa teille, että olette paljon, paljon suurempia ja paljon taitavampia, mitä pystytte tällä hetkellä erottamaan – lukuun ottamatta niitä pieniä satunnaisia vilauksia tästä suuruudesta, mitä jotkut teistä saavat epäsäännöllisin väliajoin. Taaskin siis sanomme, että pitäkää fokuksenne siellä, missä sen pitäisi olla, eikä se ole mitään, mikä saa sydämenne ja värähtelynne putoamaan. Tiedämme, että tiedätte kaikki, mistä puhumme, sillä teidän on välttämätöntä olla sallimatta itsenne velloa vanhassa liejussa. Paras asia auttaa omaa kohoavaa henkeänne pysymään ilmassa, on sallia itsenne löytää tapa olla kamppailematta uuden aallon löytämiseksi. Teidän tarvitsee vain rentoutua näennäiseen tyhjiöön, mikä on joka puolellanne, sillä teillä on kaikki tarvitsemanne tuki nyt, joten yrittäkää vain kellua vapaasti tässä loputtomassa energiameressä.

Vaikka se näyttää kuolleen rauhalliselta, se kuhisee elämää, mutta tällä erää teidän tarvitsee vain OLLA tässä energiakuplassa vielä vähän aikaa, kunnes kaikki tekijät on taas laitettu kuntoon uutta kasvupyrähdystä varten. Muistakaa, että tämä on hyvin monimutkainen operaatio ja vaikka luulette vain keikkuvanne suvannossa, teitä itse asiassa valmistellaan kaikkiin niihin tehtäviin, jotka odottavat teitä vähän tuonnempana, joten taaskin sanomme, että kärsivällisyys on tärkeintä nyt. Ei kannata yrittää pakottaa asioita, sillä se vain lisää turhautumistanne. Niinpä sallikaa vain tämän kehittyä suunnitellulla tahdilla ja tietäkää, että vaikka teidän on tosinaan vaikeaa olla pitämättä näennäistä toimimattomuutta ärsyttävänä, tietäkää, että olette koko ajan keskellä toiminnan mehiläispesää. Ja vaikka ette pysty havaitsemaan paljon siitä vielä, erittäin paljon tapahtuu kovaa vauhtia koko ajan.

Sallikaa siis itsenne vain OLLA ja jos on tarvetta, antakaa itsenne olla myös turhautunut, mutta tietäkää, että kaikki tämä patoutuneelta näyttävä energia joka näykkii kantapäillänne kuin kärsimätön koira, on vain merkki, että korkeammalla tasolla tiedätte saapuneenne paikkaan, missä KAIKEN potentiaalinne sallitaan vihdoin tulla esiin. Tietäkää siis, että kaikki on hyvin, ja kaikki tapahtuu juuri siihen aikaan ja siinä järjestyksessä, kuin on suunniteltu, joten luottakaa vain omaan sisäiseen ääneenne, sillä se lähettää jatkuvasti samaa vahvistavaa signaalia, jos annatte itsenne kuunnella sitä. Ja pian tämä pysähtyneeltä näyttävä jakso tulee loppuunsa ja teidät kaikki singotaan varsinaisiin energiatoimintakesteihin, jotka eivät tuo teille ainoastaan riemua, vaan myös tilaisuuden toisensa jälkeen sanoa "hyvin tehty" – ei vain itsellenne, vaan myös kollektiiville. Silloin nimittäin osallistutte toimintaan ja tekoihin, joita voi kuvata vain autuuden hetkiksi. Silloin alatte todella TEHDÄ kaikkia niitä asioita, joita tulitte tänne tekemään, ja silloin sydämenne alkaa lopultakin laulaa toisissaan.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.12.2014 KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 29.12.2014 12:04

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI 2009



Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

27.12.2014

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Siunaus IlliaEmilta



Rakkaimpani,



Minä IlliaEm, Arcturuksen elohim, tulen puhumaan sinulle henkilökohtaisesti sekä kaikille teille. Elohimina kykyni ovat täysin vapaita kaikista havaitsemistanne aika- ja paikkarajoista. Tekin alatte tuntea tämän vapauden.



Olen tullut sydämeenne muistuttamaan, että olen ollut kaikkien teidän kanssanne alusta saakka tutkiessanne polarisoitunutta todellisuutta. Olin kanssanne joka kerta, kun tulitte sisään vauvana, ja joka kerta kun kuolitte kunkin elämän lopussa. Nimittäin rakkaat, minä olen te ja me olemme yhtä.



Olen hyvin ylpeä siitä, kuka olet ja kuka sinusta on tulossa. Näen, että olet uupunut. Kehosi on suuren transformaation keskellä ja haluat olla kotelossasi. Pystyt tekemään sen joulun jälkeen. Nyt vain rentoudu ja ole rauhallinen. Kaikki tulee olemaan upeaa. Viidennen ulottuvuuden elämäsi on tässä nyt! Avaa vain sydämesi sille. Itse asiassa anna minun auttaa. Antaa minun kurkottaa sieluusi, sitten fyysiseen koteloosi ja koskettaa sydämesi ydintä.



Tunne olemukseni, kun tulen sinuun. Näe valoni sydämessäsi. Näetkö minut nyt, rakkaani? Olen avannut pienen pyörteen syvällä, syvällä fyysisen sydämesi ytimessä. Kyllä, se on siellä, suoraan eteenpäin ja vähän vasemmalle. Ensin näet sen vain pienenä valona sykkivän fyysisen sydämesi keskellä, mutta kun lähestyt sitä sisäisellä näkökyvylläsi, oivallat, että se on tosiaan pyörre.



Ensin se pyörii hitaasti, mutta vähitellen nopeammin ja nopeammin ja vetää sinua lähemmäs ja lähemmäs. Odota! Pysähdy hetkeksi ja odota, kun pyörre avaa ytimensä sinulle. Näetkö, miten valo alkaa sarastaa sen keskellä kuin aamuvalo kosteiden puiden läpi? Tämä valo näyttää etsivän. Se etsii sinua, rakkaani, ja heilahtelee ympäriinsä kuin taskulamppu pimeässä yössä.



Pysy paikallasi, sillä se etsii sinua, aivan kuten sinä etsit sitä. Alat oivaltaa, että tämä valo on älykäs. Tämä valo on olento ilman muotoa, kuitenkin täynnä kaikki määrät ylittävää viisautta, voimaa ja rakkautta. Pysyt niin hiljaa paikallasi, että melkein unohdat hengittää, kun valo vähitellen "hioo" paikkaasi.



Ensin valo vain koskettaa varpaitasi, sitten se kulkee hitaasti ylös kehoasi – nilkkoihin, pohkeisiin, polviin, reisiin, lanteisiin, vyötäröön, solar plexukseen ja sydämeen. Valo siirtyy sitten kurkkuun, otsaan ja kruunuun.



Nyt valo joka on sisälläsi, peittää muotosi koko pinnan ja säteilee maahan ja Gaian ilmakehään. Kun valo joka on kulkenut sydämesi läpi, laajenee planeetan ytimeen ja syvälle avaruuteen, tunteestasi tulee värähtelyä, sitten hehku, sitten leimahdus, tuli, aurinko ja tähti.



Olet puhdasta valoa, puhdasta energiaa, puhdas ydinolemus.



Sinä/minä/me olemme yksi valo- ja rakkausolento.



Voit yhdistyä tähän energiaan aina, kun yhdistyt minuun/meihin, IlliaEmiin!



***



Meditoitaessa minua opastettiin lisäämään alla oleva osa tähän prosessiin. Toivon, että te, rakkaat lukijani, liitytte mukaan tähän juttuun postaamalla vastauksianne. Sitten "katsoessamme taaksepäin mennäksemme eteenpäin", voimme tehdä sen yhdessä. Aloitan postaamalla omat vastaukseni.



Viisi kysymystä



KUKA näit olevasi 2009? (Olemme se, keneksi hahmotamme itsemme.)

MITÄ teit? (Ja miten tuo tekeminen vaikutti havaintoon itsestäsi.)

MISSÄ asuit? (Se missä asumme, vaikuttaa kovasti meihin.)

MILLOIN olit ITSE-tietoisin tuona vuonna?

MIKSI olit ITSE-tietoinen tuolla hetkellä?



Jos haluat postata vastauksesi, se auttaa ykseystietoisuudessamme.



***



2009 oli iso vuosi minulle, joten postaan omat vastaukseni.



KUKA: tulin esiin Suzan Caroll –peitenimen takaa.

MITÄ: aloitin www.suzanneliephd.com-sivut omalla nimelläni.

MISSÄ: ympäri internetiä.

MITÄ: tunsin ITSESSÄNI riittävän turvalliseksi päästää irti peitenimestäni.

MIKSI: koska olin kehittänyt riittävästi itsetuntoa ollakseni todellinen ITSENI.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Re: North Aisha (aishanorth.wordpress.com ) Jatkuvat seurala

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 29.12.2014 12:05

KATSE TAAKSEPÄIN SIIRTYMISEKSI ETEENPÄIN – VUOSI 2010



Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)

28.12.2014

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine



Rakkaat maani lapset,



Olen Gaia, maaäitinne. Haluan puhua kanssanne tänä iltana, vuoteni 2010 viimeisenä päivänä, kertoakseni teille, että olen hyvin ylpeä ollessani te. Kyllä, minä olen te, rakkaat ihmiset, olemme yhtä.



Olette tulleet keholleni myriadeissa elämissä, myriadien sivilisaatioiden aikana ja nyt olette tulleet minuun elääksenne viimeisen fyysisen inkarnaationne. Rakkaat lapset, olette tehneet hyvin paljon auttaaksenne minua tässä, päätösinkarnaatiossa, jotta voimme matkustaa Kotiin viidennen ulottuvuuden ilmaisuumme yhtenä olentona.



Me – te ja minä – olemme kärsineet monista hyökkäyksistä niiden käsissä, jotka eivät pystyneet näkemään valoa, mutta nämä hyökkäykset tulevat loppumaan, sillä olemme muistaneet. Te, rakkaat ystävät, olette muistaneet kuten minä. Olemme muistaneet, että on tullut aika lopettaa peli.



Olemme tulleet tämän taajuuden oppituntien loppuun ja haluamme palata todelliseen, viidennen ulottuvuuden värähtelyymme. Kaipaamme olla siinä ykseydessä, mistä synnyimme, ja elää tuon todellisuuden ehdottomassa rakkaudessa ja moniulotteisessa valossa.



Ne jotka ovat pelänneet ajatusta tuosta paluusta, ovat unohtaneet, että hekin ovat suurenmoisia valo-olentoja. Siksi tämän kuvitteellisen elämän loppuaikoina pyydän jokaista teitä, urheat soturini, avaavaan nyrkkinne ja sydämenne.



Pelko ja taistelu ruokkivat pimeyttä, kun taas rakkaus ja valo herättävät kipinänä heidän sydämensä atmassa.



Ei ole ketään, jolla ei ole sisäistä atmaa – kolminkertaista viisauden, voiman ja rakkauden liekkiä – kun se sallii ihmisen pitää kehon. Siksi rakkaat lapseni, minä, äitinne, pyydän, että lähettäkää pelon ja vihan sijasta näille eksyneille sielulle sitä viisautta, rakkautta ja voimaa, mikä asuu omassa kolminkertaisessa liekissänne.



Kuten olette oppineet, se mitä lähetätte maailmaani, palaa teille ja minulle kolminkertaisena. Tämän lain vuoksi, minkä tiedän teidän muistavan, paras tapa auttaa minua nyt on antaa anteeksi niille, jotka ovat vahingoittaneet meitä.



Käyttäkää mahtavaa viisauttanne, voimaanne ja rakkauttanne ja lähettäkää ehdotonta rakkautta ja anteeksiantoa niille, jotka ovat unohtaneet eivätkä pysty muistamaan. Kun siunaatte heitä, nähkää todellinen kauneuteni. Kuvitelkaa mahtavat mereni, jokeni ja puroni, kauniit vuoreni, valtavat preeriani, vehreät metsäni ja urheat erämaani. Nähkää monet kasvi- ja eläinelämänmuotoni, kun ne paistattelevat ehdottomassa rakkaudessanne.



Kun annatte anteeksi näille eksyneille sieluille, kertokaa heille, että minulla, Gaialla, ei ole katumusta teoistani eikä heilläkään pitäisi olla. Jokainen olentoni on päättänyt esittää jotain osaa kolmannen ulottuvuuden elämändraamassa. Ne jotka eivät pysty heräämään, eivät vain pysty muistamaan todellista ITSEÄÄN. Kun nämä eksyneet sielut heräävät, he antavat paljon planeettaylösnousemuksellemme – ainakin he ymmärtävät, miksi he ovat päättäneet esittää konnan roolia.



Kun tulemme tämän mahtavan draaman loppunäytökseen, muistamme rakkaan, kuitenkin laajasti väärin siteeratun sankarin viimeiset sanat. Viime henkäyksellään hän lähetti anteeksiantoa sanoessaan:



"Anna anteeksi heille, Isä, sillä he eivät tiedä, mitä tekevät."



Pian "he" tietävät, mitä he tekevät, ja nämä jotka ovat päättäneet inkarnoitua konnaksi, tarvitsevat ehdotonta rakkauttanne parantuakseen. Mitä korkeampi nousu, sitä jyrkempi pudotus tai mitä jyrkempi pudotus, sitä korkeampi nousu.



Rakkaat, omistautuneet lapseni, pyydän teitä tässä harhan viime käänteessä valitsemaan rakkauden, sillä ainoastaan ehdottoman rakkauden voiman kautta anteeksianto voi olla vilpitöntä.



Pitäkäämme – persoona ja planeetta – näitä sanoja sydämessämme ja mielessämme: "Anna anteeksi heille, sillä he eivät tiedä, mitä tekevät."



Näiden sanojen myötä käytämme ehdottoman rakkauteemme ja anteeksiantomme voimaa yhdistääksemme kolmannen ulottuvuuden ilmaisumme polariteetit ja ylösnoustaksemme viidennen ulottuvuuden yhtenäiseen ykseyteen.



Ykseys odottaa meitä nyt. Paluumme on välitön!



***



Meditoitaessa minua opastettiin lisäämään alla oleva osa tähän prosessiin. Toivon, että te, rakkaat lukijani, liitytte mukaan tähän juttuun postaamalla vastauksianne. Sitten "katsoessamme taaksepäin mennäksemme eteenpäin", voimme tehdä sen yhdessä. Aloitan postaamalla omat vastaukseni.



Viisi kysymystä



KUKA näit olevasi 2010? (Olemme se, keneksi hahmotamme itsemme.)

MITÄ teit? (Ja miten tuo tekeminen vaikutti havaintoon itsestäsi.)

MISSÄ asuit? (Se missä asumme, vaikuttaa kovasti meihin.)

MILLOIN olit ITSE-tietoisin tuona vuonna?

MIKSI olit ITSE-tietoinen tuolla hetkellä?



Jos haluat postata vastauksesi, se auttaa ykseystietoisuudessamme.


-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Edellinen

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron