Kusel Judith (judithkusel.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Kusel Judith (judithkusel.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 18.10.2014 09:28

TIETOISEKSI TULEMINEN

Kirjoittanut Judith Kusel (judithkusel.wordpress.com)
12.10.2014
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Laajentunut tietoisuus tulee jatkuvan tiedostamisen kautta. Lataamme itseämme eniten siihen, minkä tuomme tietoisuuteemme ja fokukseemme.

Tiedostaminen merkitsee periaatteessa, että meistä tulee tietoisempi siitä, mitä tapahtuu sisällämme – ajatukset, tunteet, arvot, mikä saa henkemme korkeuksiin ja lentämään, mikä inspiroi meitä, mikä liikuttaa meidät kunnioituksen kyyneliin, mikä tuo meille rauhaa ja harmoniaa.

Jos keskitymme jatkuvasti siihen, mikä tekee meistä vihaisen, kiihtyneen, stressaantuneen jne., tiedostamisemme keskittyy siihen.

Vedämme sitä enemmän elämäämme, mistä olemme eniten tietoinen – ihmissuhteissamme jotka ovat sisäisen itsemme mikrokosmos tai makrokosmoksessa ja siinä, mitä ympärillämme tapahtuu yhteiskunnassa ja maailmassa laajemmin.

Esimerkiksi jos sinua pommitetaan jatkuvasti huonoilla uutisilla – sensaatiomaisilla huonoilla uutisilla ja sillä, miten pahoja ihmiset ovat – alat uskoa sen ja kun alat uskoa, vedät juuri sitä elämääsi ja tämä vahvistaa uskomusjärjestelmääsi.

Mitä jos kuitenkin päättäisit keskittyä hyvyyteen, harmoniaan, tasapainoon elämässä ja siihen, mistä voit olla kiitollinen – kuten yksinkertaiseen jokapäiväiseen elämään ympärilläsi, siihen mistä voit todella tuntea onnea? Eniten sisäistä harmoniaa ja onnellisuutta tuovat meditaatio, luonto, hymy, kohottava viesti rakkaalta, puhelinsoitto, hyvä uutistarina, välittävä ystävällisyys mistä tulee harvoin otsikoita, sillä huonot uutiset myyvät ja hyvät eivät.

Kutsun tätä "rukkaamiseksi". Päätän tietoisesti rukata näkemistäni ja näen tasapainoa kaikessa. Päätän valita rakkauden pelon sijasta. Päätän valita harmonian tyytymättömyyden sijasta. Päätän avata itseni loputtomille elämänmahdollisuuksille, jotka tuovat lisää hyvyyttä ja yltäkylläisyyttä elämääni, ja päätän opettaa rakastamaan itseään ja toisia enemmän. Päätän arvostaa pieniä arkisia asioita ja olla kiitollinen kaikista siunauksista elämässäni.

Silloin kun ns. huonoja asioita tulee elämääni, päätän välittömästi etsiä vastakohdan, sillä aina on hyvä puoli ja nurja puoli. Jokaiseen suruun on kätkettynä siunaus – kaikella mitä elämässä tapahtuu, on jossain vastakohtansa, koska kosmos on tasapainossa, ei koskaan epätasapainossa.

Tästä tietoisessa elämisessä on periaatteessa kyse: tullaan tietoiseksi siitä, mitä luodaan sisällä.

Voit vatvoa kaikkea, mikä on epätäydellistä rakkaassasi, hänen huonoja tapojaan jotka tekevät sinut hulluksi jne. tai voit keskittyä siihen, miten hänen käyttäytymisensä johtaa sinut takaisin itseesi, ja kohdata itsessäsi tuo sama varjopuoli, minkä näet hänessä. Sillä syvällä sisälläsi teidät, ettet voi muuttaa kumppaniasi – voit muuttaa vain itseäsi.

Mitä jos päätät rakastaa ja pitää sydämesi auki riippumatta siitä, miten näet tuon rakkauden toisessa? Tämä ei merkitse, että annat hänen kävellä ylitsesi. Se merkitsee, että et sulje sydäntäsi, löydät tuon arvokkuuden sisältäsi ja sitten päätät löytää siunauksia kaikesta. Se merkitsee myös itsesi puolustamista, rajojen laittamista tarvittaessa ja pois kävelemistä, mutta ei koskaan sydäntään sulkien.

Ennen kaikkea, voit nostaa tietoisuuttasi vain tekemällä sisäistä työtä. Meillä kaikilla on energiakeho, mikä on paljon voimakkaampi kuin fyysinen keho. Vaikka se toimii yhdessä fyysisen kehomme kanssa, sillä on paljon suurempi energiakenttä ja silloin kun se aktivoituu, se pakottaa meidät puhdistamaan tunnetaakat ja kaiken, millä on taipumusta tukkia energiajärjestelmämme.

Tunnelatausten purkautuminen nostaa värähtelytaajuuttamme ja se tuo sisäistä harmoniaa, mikä periaatteessa auttaa meitä pysymään tuossa rakkaudellisessa tilassa riippumatta siitä, miten myrskyt raivoavat ympärillämme.

Monet ihmiset eivät koskaan pääse tunnistamaan omaa sieluaan ja ovat niin eksyneet tiheyteen ja fyysiseen maailmaan, etteivät he voi nähdä harhaverhojen takana valtavaa kosmista elämää – elämää, mikä on suurempi, minkä koko tämä tiheä fyysinen maailma pystyy koskaan antamaan meille.

Erityisesti sielusuhteissa meillä on taipumusta vetää elämäämme niitä sieluja, joita olemme rakastaneet ja jotka olemme tunteneet monta elämää. Kuitenkin vanhat negatiiviset mallit usein toistuvat ja meidän on opittava luomaan uusia ja terveempiä malleja.

Kun teen kaksoisliekkisielutulkintoja, mitkä keskittyvät suhteisiin – kaksoisliekkeihin tai ei – useimmat ihmiset palaavat luokseni, kun heidän mallinsa ydin alkaa paljastua, ja sanovat: "Syvällä olen aina tiennyt tämän, mutta olin piittaamatta siitä." Tai "nyt ymmärrän lopultakin, miksi minulla on näitä tuntemuksia enkä pysty avautumaan seksuaalisesti täysin."

Joka tapauksessa valkenee ymmärrys, että malli on toistanut itseään ja heidän täytyy tehdä nyt sisäistä työtä voidakseen parantaa tunnetuskan ja päästää irti kaikesta taakasta. Sitten kun tämä sisäinen työ on tehty, vanhat mallit häviävät ja voidaan luoda uusia malleja, jotka ovat rakkaudellisempia ja positiivia.

Minun on täytynyt tehdä valtavaa sisäistä irtipäästäistyötä muutaman viime vuoden aikana ja voin sanoa vain, että se ollut äärettömästi sen arvoista.

Purkamasi tunnetuska ja –kuorma tekee tilaa enemmälle rakkaudelle ja suuremmalle kyvylle rakastaa elämässä. Alat rakastaa sydän avoimena ja alat luottaa taas – syvällä ja syvällisellä tasolla.

Kun murtaudut läpi kaikesta tästä kuonasta, kaikista negatiivisista pilvistä ja kieroutuneesta näkemisestä, ajattelusta ja toiminnasta ja näet rakkaasi valtavan kauneuden – sielun valtavan kauneuden ja rakkauden – niin muutut. Jokin muuttuu syvällä sisälläsi ja silloin voit syleillä rakastasi täydellisesti, koska tulet täydellisen syvän rakkauden tilasta sisälläsi! Alat arvostaa rakastasi tavoilla, mihin et pystynyt aiemmin, ja rakkautesi laajenee – myös seksuaalisuutesi avautuu syleilemään korkeammalla ja syvemmällä tavalla toista, koska koko energiakenttäsi on nyt positiivisesti varautunut, ei negatiivisesti ohjelmoitu.

Taas kerran, tämä on tietoinen muutos sisällä, sydämen ja sielun sisäisissä kammioissa ja sitten mieli muuttaa ajatteluaan, sillä sydän on muuttunut.

Se on tässä ajassa olemisen valtavuus, että meillä on nyt tilaisuus luoda uusia ja rakastavampia suhteita, kun avaudumme luotavaksi taas eheyteen – eheyteen mikä on syvällä sielussamme – ja sitten kun syleilemme omaa eheyttämme, voimme lopulta syleillä eheyttä toisessa ja koko luomakunnassa!

(Judith Kusel)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

26.12.2015 SUURI KOSMINEN SUUNNITELMA TULEE ESIIN 2016 JA SE

ViestiKirjoittaja hammer » 27.12.2015 09:21

SUURI KOSMINEN SUUNNITELMA TULEE ESIIN 2016 JA SEN JÄLKEEN …

Kirjoittanut Judith Kusel (judithkusel.wordpress.com)
26.12.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Meillä on ihmisrotuna nyt tilaisuus astua todella korkeimpaan palvelukseen ja tarjota se kaiken suuremmaksi hyväksi – ei ainoastaan tällä planeetalla vaan kosmisesti.

Olen kokenut tämän kerta toisensa jälkeen tänä vuonna, kun minut kutsuttiin tekemään massiivista maan puhdistamista jatkona sille, mitä minua on kutsuttu tekemään tai hakemaan ja hyödyntämään heräämisestäni saakka 2004.

Tässä tapauksessa minun täytyi usein piirtää energialinjoja kartalle niin, kuin "luin" niitä, ja sitten tietämättä, miten pisteet yhdistyisivät tai miten tekisin tätä työtä, minulla oli vain luottamus, että se mitä minulle annettiin, oli osa omaa sielumatkaani, että minun täytyi sallia itseni olla vain jumalaisten käsien käyttämä instrumentti ja sitten antaa oman negatiivisen egoni astua täysin pois tieltä.

Tässä prosessissa minun täytyi usein nauhoittaa asioita, jotka olivat niin korkeaa teknologiaa ja olemisen niin korkeita oktaaveja, että kamppailin sanojen kanssa. Havaitsin ihmiskielen täysin riittämättömäksi, sillä sallin itseni välittää tietoa niistä supertietoisista energiakentistä, joita pidetään jumalaisessa Lähteessä, ja tehdä täällä tätä työtä.

Korkeampi itseni oli kosmisesti kuulolla ja siksi maaitseni ei aina ymmärtänyt suurta jumalaista suunnitelmaa tämän takana. Minun oli luotettava, että jotenkin kaikki minulle annettavat palapelin palaset sopisivat lopulta yhteen, ja sitten yhtenä päivänä kun näkisin suuremman kuvan, kaikki tulisi esiin ja ymmärtäisin.

Tässä prosessissa sallin itseäni johdettavan sinne, missä minun tarvitsi olla. Menin sinne, sain opastusta, lähetykset alkoivat ja sisäinen näköni ja kuuloni lisääntyivät, kunnes opin kulkemaan ulottuvuuksissa enkä ollut enää sidottu fyysiseen olemukseeni.

Yksi ystäväni kuvasi sitä yhtenä päivänä seuraavasti ja se on hyvin osuvaa: "Kuulen korkeammilta oppailtani, että kehosi ja henkesi menevät 13. tasolle, laajentuneeseen sieluun, niin kuin venytettäisiin haitaria, voidaksesi tehdä tätä massiivista puhdistamis- ja hakemistyötä."

Minusta tämä on täsmälleen sitä, mitä koemme enemmän ja enemmän 2016 ja sen yli – meitä venytetään normin, itse määräämiemme rajoitusten, ajattelu- ja näkemisrajojemme jne. yli. Meidän täytyy sallia tämä venyttäminen – muuten alamme hajota ja pirstoutua.

Kaksoisliekkisuhteissa tämä on äärettömän totta. Niinpä usein viime vuonna toinen kaksonen on kasvanut, sallinut itsensä venyä normin yli – ja sitten huomannut, että hänen kaksosensa juoksee karkuun sitä itse määräämiensä vankiloiden vuoksi. Ja sitten myös pelkoa on venytetty tai hän ei ole ymmärtänyt, mitä tapahtuu, ja mennyt karkuun.

Minulle on valjennut se uusi ymmärrys, että jos kaksonen ei tee omaa osuuttaan, joku toinen astuu tilalle.

Omassa tapauksessani kaksonen ei pitänyt lupauksiaan ja silloin kun hän tiesi täysin, että minun oli mentävä jonnekin hänen kanssaan korkeamman puhdistamistyön tekemistä varten, hän yritti tarkoituksellisesti estää tämän menemällä sinne yksin.

Laitoin sitten kokonaisuuden jumalaisten ja kosmisten neuvostojen eteen. Ilmoittauduin vapaaehtoisesti astumaan korkeimpaan mahdolliseen palvelukseen, vielä enemmän kuin ennen, ja pyysin niiden apua, jotta voisin tehdä tämän työn ilman häntä.

Siinä paljastuminen alkoi ja työtä tehtiin askel askeleelta juuri niin, kuin minulle oli näytetty, niiden viivojen mukaan joita piirsin Maan kartalle.

Joka kerta kun minun tarvitsi yhdistyä kaksoseni kanssa, todellinen aviomieheni ja puolisoni Andromedalta, kotigalaksistani ja Galaksienvälisestä liitosta oli paikalla ja yhdisti maskuliinienergiansa minun feminiinienergioihini, jotta tämä työ voitiin tehdä. Tämä yhdistyminen lisäsi liikevoimaa ja vauhtia työhön, joka täytyi tehdä, ja siksi se oli korkeinta palvelutyötä.

Silloin kun tarvitsin eniten apua, maakaksoseni yksinkertaisesti ohitettiin ja kosminen kaksonen astui tilalle. Lisäksi työ tehtiin ilman, että minun täytyi mennä tuohon paikkaan fyysisesti, sillä minulle näytettiin, miten venytetään itseään ja siirrytään moniulotteiseen olemukseen voidakseni tehdä tämän työn. Minulle tämä oli itsessään ihme!

Se oli minulle vahvistus siitä, mitä minulle oli annettu vuosia sitten, kun aloitin tämän matkan: kun tämän planeetan taajuudet ja värähtelyt nousivat, jotkut sielut olisivat täysin hereillä ja pystyisivät siirtymään korkeampiin ulottuvuustiloihin. Kuitenkin ne jotka eivät heränneet tai pystyneet tekemään muutosta, eivät pystyisi nousemaan olemisen korkeampiin oktaaveihin, kun 3D hitaasti mutta varmasti hajoaa.

Tämä oli kuitenkin heidän oma vapaa tahtonsa ja valintansa, muistaen, että kaikilla valinnoilla on heijastevaikutus kokonaisuuteen. Saamme kaikki herätyksiä matkan varrella. Usein herätys tulee kuoleman lähikokemuksena tai jonain dramaattisena tapahtumana, joka työntää meidät sielun pimeään yöhön – mutta tuo herätys tulee. Kuitenkin jotkut sielut pelkäävät muutoksia enemmän kuin mitään muuta ja uskovat niiden harhaan, jotka haluavat pitää massat kontrollissa ja näin vastustavat muutoksia.

Suuremmassa kosmisessa suunnitelmassa yhtään sielua ei kuitenkaan koskaan menetetä. Useimmat palaavat alkuperäiseen kotigalaksiinsa tai suorittavat oppituntinsa ulkogalaksien muilla planeetoilla tai muualla kosmoksessa. Tällaista on suurenmoinen jumalainen rakkaus, joka on täysin ehdotonta.

Kaikki sieluoppitunnit on tarkoitus hallita ja jos se ei onnistu yhdessä inkarnaatiossa, ne tulevat eri muodossa tai olemassaolossa.

Kun katselin viime viikolla ihmeen toisensa jälkeen tulevan esiin, kun tein tätä massiivista työtä, tunsin voimakkaasti muutoksen tapahtuvan kaikilla tasoilla. Sillä on heijastevaikutus kokonaisuuteen, kun vie jonkin aikaa, että tämä massiivinen muutos tuntuu todella.

Minulle on annettu noin 10 vuoden kehys ensimmäiselle aallolle ja sitten vielä 30 vuotta, jotta tämän liikevoima saa aikaan muutoksia kaikilla tasoilla.

Olemme jo viidennen ulottuvuuden tilassa ja astumme seuraavana vuosituhantena seitsemänteen ulottuvuuteen, joka oli Maan ensimmäisten sivilisaatioiden alkuperäinen ulottuvuus.

Hitaasti mutta varmasti kolmas ulottuvuustila hajoaa eikä sitä enää ole.

Näin tärkeä tämä aika on.

Judith Kusel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

24.1.2016 HÄN* ON PALANNUT

ViestiKirjoittaja hammer » 01.02.2016 19:55

HÄN* ON PALANNUT

Kirjoittanut Judith Kusel (judithkusel.wordpress.com)
24.1.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

*naispuolinen

Hän tuli Atlantikselle Galaksienvälisen neuvoston, sen liiton, erityispyynnöstä perustamaan valkoisen liekin taas kerran planeetalle ja sitten olemaan sen vartija ja suojelija.

Niinpä hän jätti kotinsa rakkaat maat Andromedalla ja tuli tekemään voitansa Altantiksen kultaisessa ajassa. Hän oli silloin valkoisen valon suojelija, vartija, valvoja ja korkea papitar. Hän oli omassa voimassaan, siinä mikä teki hänestä sen naisen, joka hän oli, ja temppeli seisoi loistossaan ja mahtavuudessaan.

Kuitenkin sitten tuli näkyjä, ennakkoaavistuksia ja voimakasta tietämistä siitä, mikä oli soluttautunut Atlantikselle ja alkanut suodattua miesten mieleen.

Hän seisoi majesteettisena ja lujana ja alkoi varoittaa naisia, etteivät he alistu miehille ja salli näiden väärinkäyttää valtaansa. Mutta naiset eivät kuunnelleet, sillä he joutuivat miestensä ja sen tavan ansaan, jolla he alistivat näitä.

Kyse ei ollut siitä, ettei hän ymmärtänyt sisartensa haluavan olla rakastettuja ja haluavan tuota miesolemusta, yhtymistä oman seksuaalisuutensa kautta. Kyse oli siitä, että hän ymmärsi kaikkien suuren voiman ja näki kauas eteenpäin ja kaikki seuraamukset, sillä hänen oivallus- ja näkökykynsä oli parempi kuin muilla.

Niinpä hän näki sen tavan, jolla miehet alkoivat ottaa kontrollin voidakseen erottaa miehen naisesta ja kaikesta, mikä oli feminiinistä ja mitä he pelkäsivät. Hän näki, miten hitaasti mutta varmasti hänen sisarensa menettivät oman voimansa, miten heidän mieltään kontrolloitiin ja manipuloitiin, miten rakkaudesta ja seksistä tuli kilpaurheilua ja miten naisia orjuutettiin.

Niinpä hän kutsui kaikki sisarensa yhteen, korkeat papittaret jotka olivat pysyneet uskollisena ykseydenlaille, ja nuo toiset sisaret jotka palvelivat ja olivat suuressa tuskassa nähdessään, mitä tapahtui. Ja niiden miesten kanssa jotka pysyivät uskollisena (ja heitä oli monia), hän laati sen mestarillisen toimintasuunnitelman, että korkean pappeuden ja vähäisemmän pappeuden avaimet, koodit ja sisäinen tietäminen ja niiden sisältämä tieto piilotettaisiin ja vietäisiin pois planeetalta, kun hän vetäytyisi itse.

Niin hän teki.

Hän turvasi tuon tiedon. Hän huolehti, että kaikki pyramidiverkot, pyörteet ja kaikki mikä sisälsi maan, auringon ja tähtien feminiiniliikkeitä, poistettaisiin ja vietäisiin pois, ja se mitä ei voitaisi viedä turvaan, tallennettiin eri keskuksiin maaplaneetalle. Hän sinetöi kaiken ja sen lisäksi Galaktiset neuvostot lisäsivät sinettinsä ja niin kaikki mikä koski muinaistietoa, suljettiin, kun hän vetäytyi.

Hän jätti miehille vain riittävästi pitämään heidät liikkeessä ja ajamaan sivuraiteille perimmäisestä tiedosta, sillä heidän oli opittava sieluoppitunnit – sekä saman kaikille sisarsieluille, jotka olivat jääneet kiinni tuohon ansaan, kontrollointiin ja tapaan, jolla heitä käytettiin ja hyväksikäytettiin.

Hän tuli takaisin maan päälle taas Egyptin aikana, jolloin hänen kauneutensa ja voimansa oli sellaista, että miehet pelkäsivät häntä jälleen. Ja niinpä taas miehet ja heidän valtapelinsä hyväksikäyttivät ja myös se tapa, jolla he pitivät naisia "sukkuloina" ja leluina ja tekivät rakkaudesta kilpaurheilua eivätkä kunnioittaneet oppitunteja, joita he olivat oppineet Atlantikselta, ja sitten miehillä oli jälleen taipumus tuhota itsensä tällä omalla miekallaan.

Tuossa elämässä hän taas Tothin ja tämän kaltaisten kanssa, jotka olivat pysyneet uskollisena Altantiksella ja Egyptissä, sulki sfinksin ja kaiken sen sisällön ja sitten meni sulkemaan kaiken muun.

Hän vetäytyi planeetalta, muttei koskaan lähtenyt. Hän ja ne sisaret, jotka olivat pysyneet uskollisina, ottivat vain itselleen tehtävän vartioida valaistumisen tulia muun ihmiskunnan puolesta, kunnes se olisi lopulta valmis nousemaan korkeimpiin tietoisuustiloihin ja kykenisi palauttamaan taas naisen täyden voiman.

Nämä sisaret ottivat usein itselleen ihmiskunnan kollektiivituskaa ja –kärsimystä ja sitten kaiken tämän keskellä onnistuivat edelleen säteilemään valoaan ja rakastamaan niin, että valaistumisen tulet pidettiin koko ajan vakaana. Hän kiittää sisariaan tästä ja niitä veljiä, jotka pysyivät uskollisina.

Toinen yritys sytyttää valaistumisen tulet ja sitten palauttaa jumalainen feminiinisyys tapahtui Languedocissa kataarien ja niiden naisten myötä, jotka pitivät salaisia avaimia ja koodeja silloin, mutta taaskin he kokivat valtavaa tuskaa ja usein suurta vainoamista ja suuria traumoja voidakseen säilyttää tuon liekin vakaana.

Hän on palannut. Hän on täällä.

Hän ei enää usko miesten valtapeleihin eikä salli itseään vedettävän niihin.

Hän kieltäytyy uskomasta miesten käsitystä, että seksi ja rakkaus ovat kilpaurheilua, ja niitä jotka pitävät kirjaa naisten viehättävyydestä ja sitten kontrolloivat planeetan näkemyksiä siitä, miltä naisten pitäisi näyttää ja millaisia heidän pitäisi olla. Hän näkee, mitä se on – manipulointia ja syvää epäkunnioitusta sitä Luojajumalaa/jumalatarta kohtaan, joka loi monet ilmaisumuodot ja perimmäisen olemisen. Eikä luomisessa ole mitään vikoja, jokainen nainen ja mies on täydellisesti tehty ja siksi jokainen ansaitsee kunnioitusta ja rakkautta sellaisena, kuka ja mitä hän on.

Hän ei usko niiden sisartensa juoruja ja puheita, jotka rakastavat itsensä vertailemista toisiin sisariin fyysisessä muodossa – ovatko he kauniimpia, rumempia tai mitä tahansa – sillä hän tietää, että hän on täydellinen juuri sellaisena kuin hän on, hänen ei tarvitse kilpailla sisartensa kanssa, hän on enemmän kuin riittävä sellaisena kuin hän on, hän kiittää Luojaansa kauniista kehostaan ja kunnioittaa, arvostaa ja ravitsee tuota muotoa.

Hän kieltäytyy olemasta missään seksisuhteessa, jossa häntä ei kunnioiteta ja vahvisteta. Hän arvostaa omaa seksuaalisuuttaan ja kunnioittaa omaa naiseuttaan, sillä hän oppi Atlantikselta, että fyysinen muoto on yhtä lailla temppeli ja siksi kukaan joka on epäkunnioittava, hyväksikäyttää tuota temppeli, ottaa sen itsestäänselvyytenä, luulee omistavansa sen, käyttää sitä vain omiin tarkoituksiinsa ja ostaa sitä rahalla tai jollain muotoa, jonka manipulointi ja kontrollointi ottaa, ei ole siihen astumisen arvoinen.

Hän tekee kaiken sisäisen ja ulkoisen puhdistamistyön ja värähtelee nyt paljon korkeammassa taajuudessa ja hän on kotona itsensä ja kaiken sen kanssa, mitä hän on. Hän ei tarvitse miestä vahvistamaan itseään. Hän on onnellinen ja tyytyväinen omillaan, sillä hän voi tutkia vielä syvemmältä oman naiseutensa ja tietämisensä mysteeriä, visioita, profetioita ja sitä työtä, jota häntä kutsutaan tekemään, ja hän antautuu korkeimpaan mahdolliseen palvelukseen.

Hän tietää, että mitä enemmän hän parantaa itseään, sitä enemmän hän parantaa ihmiskuntaa laajemmin. Hän tietää, että mitä enemmän hän rakastaa itseään ja löytää oman arvokkuutensa, sitä enemmän hän vetää hyvyyttä elämäänsä ja sitä enemmän hän pystyy kanssaluomaan uutta maailmaa.

Hän tietää, että jos hänen on tarkoitus olla jonkun miehen kanssa tässä elämässä, tämä tulee jumalaisella ajoituksella ja hän haluaa vain olla valmis sitä varten ja pitää sydämensä ja sielunsa avoimena. Tällä erää hän vain valmistautuu miehen tulemiseen, sillä hän tietää, että onnellisuutta hänen on vaalittava syvällä sisällään ja myös rakkautta. Jos mies tulee hänen elämäänsä, tämä on täydesti sitä, mikä tekee hänestä miehen, ja mies on hänen vertaisensa ja kohtelee häntä rakastaen ja kunnioittaen ja sitten muodostuu luottamus.

Sillä tämä on mies, joka on löytänyt itsensä, on tasapainossa, harmoniassa ja omassa voimassaan ilman tarvetta manipulointiin, valtapeleihin, kontrollointipeleihin, yhtään mihinkään peleihin. Mies on aito, väärentämätön ja rakastava eikä hänen tarvitse tehdä myönnytyksiä miehuuteensa, kaikkeen siihen mikä tekee hänestä sen miehen, joka hän on. Hän on riittävän kypsä ymmärtääkseen tämän ja siksi täynnä kunnioitusta sitä kohtaan, mikä tekee naisesta naisen. Hän on kotona itsessään, syvällä sisällään.

Kuitenkin hän (nainen) tietää, että häntä ympäröi sisällä ja ulkona rakkaus ja silloin kun hän todella haluaa tuota läheisyyttä, se voi tulla helposti todellisesta rakkaudesta – hänen omastaan, joka on aina hänen kanssaan, vaikkei inkarnoituneena maan päälle. Hän tuntee sellaisen liiton äärettömän kauneuden, valtavuuden ja siunaukset, jossa mies ja nainen ovat tasaveroisia ja tasapainossa ja siksi luovat autuutta ja hurmiota, mikä ylittää kaiken maan päällä tunnetun.

Hän työskentelee nyt täysipäiväisesti, sillä violetin tulen, suojelijan, vartijan ja valvojan paluu on totta – hän on palannut.

Kyllä, hänen sisarensa ovat palanneet myös.

Ja yhtenä päivänä hän kerää kaikki sisarensa, jotka seisoivat hänen rinnallaan Atlantiksella, ja kiittää heitä työstä, jota he tekivät ja tekevät edelleen.

Kyse ei kuitenkaan ole vain sisarista, vaan myös miehistä.

Sillä hän on päästänyt irti kaikesta kaunasta miehiä kohtaan ja anteeksianto on hänen avaimensa. Hän ymmärtää miesten haavoittuvuuden ja sen, miten he pelkäävät kaikkea sitä valtansa hajoamista, mitä tapahtuu nyt. Hän lähettää heille rakkautta ja ehdotonta rakkautta ja johtaa heidät takaisin itseensä – siihen alkuperäiseen viisauteen jota heillä oli Atlantiksella ja jo ennen sitä.

Sillä Atlantis oli vain toistoa siitä, mitä tapahtui entisaikoina, ja tällä kertaa miesten ja naisten täytyy hallita voiman, todellisen voiman, oppitunnit kerta kaikkiaan.

Sillä voima/valta on todellisuudessa kaksiteräinen miekka. Se voi rakentaa ja luoda tai se voi tuhota.

Hän tietää tämän ja siksi hän on täysin rakkauden voimassa/vallassa.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.2.2016 ENERGIAKENTTIEN OKTAAVIT JA MINUN ETSINTÄNI

ViestiKirjoittaja hammer » 06.03.2016 21:00

ENERGIAKENTTIEN OKTAAVIT JA MINUN ETSINTÄNI

Kirjoittanut Judith Kusel (judithkusel.wordpress.com)
27.2.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Ääretön olento ja kaikki kosminen elämä on monissa muodoissa, elämän oktaaveissa ja ulottuvuudet ovat olemassa samanaikaisesti.

Se on samanaikaisen olemassaolon monisyistä mestarillista liikettä yhdessä täydellisessä tanssissa eikä yksikään ratas luomakunnan jättiläismäisessä pyörteessä on pois paikoiltaan tai toimimaton – luominen on aina täydellistä.

Kuitenkin se laajentuu ikuisesti, jatkuvasti. Mikään ei koskaan pysähdy. Kuoleman ja uudestisyntymän lait ovat yhtä jatkuvaa kiertoa, sillä mikään mikä on paikoillaan, ei voi perimmiltään tehdä paremmaksi suurempaa pyörivää virtausta ja siksi se hajoaa pysähtyneisyydessään jossain kohtaa.

Olen huomannut maa- ja kosmisten matkojeni muutamana viime vuotena, kun aloin päästä käsiksi eri ulottuvuuksiin ja supertietoisuuden energiakenttiin, ettei elämä tällä planeetalla ole vain tuossa aivan liian tutussa 3D-maailmassa. Siksi emme voi mitata elämää tai elämänmuotoja tai mitään olemassaolon muotoa vain yhtenä, pelkästään fyysisessä maailmassa.

Samanaikaisessa olemassaolossa on oktaaveja ja kaikki toimivat yhdessä yhtenä yksikkönä, yhtenä energiakenttänä, mutta eri ulottuvuustiloissa ja eräänlaisissa aikapoimumekanismeissa, joissa ei voi päästä käsiksi rinnakkaiselon korkeampiin oktaaveihin, jos ei ole valmis astumaan niihin.

Minulle tämä on ollut valtava sisäinen matka, jolla olen alkanut tajuta tähän liittyviä perustavanlaatuisia käsitteitä, ja minusta tämä on kiehtovaa: useimmat tiedemiehet ja ihmiset ovat vain tässä hyvin tiheässä ja matalassa/hitaassa 3D-maailmassa. Tästä heille todellisuudessa on vain kyse, ja sitten tähän yhdistyy pelko tutkia normaalin ulkopuolella, fyysisen ulkopuolella, ja siirtyä siihen, mikä on ei-fyysistä mutta olemassa olevaa. Ihmismielen rajoittuneisuus hahmottaa sen ei-fyysisenä, kun todellisuudessa se on aivan yhtä fyysistä, mutta olemassaolon eri oktaavissa!

Se minkä näemme ei-fyysisenä, on itse asiassa fyysistä toisessa ulottuvuusmuodossa ja korkeammissa taajuuskentissä. Se on aivan yhtä todellista kuin fyysiset muodot ja fyysinen elämä tiheässä 3D-maailmassa ja se liikkuu korkeammissa energiaoktaaveissa ja energiakentissä, mitkä värähtelevät paljon korkeammalla taajuusalueella.

Jos astuisit seitsemänteen ulottuvuustilaan hyvin tiheän fyysisen kehosi ja niiden hyvin matalien ja hitaiden mekanismien kera, jotka pitävät sen kasassa tuossa tilassa, hajoaisit. Fyysinen muotosi ei pystyisi pitämään matalaa taajuusaluettaan ja näin ollen se ei pysty pitämään muotoa korkeammassa seitsemännen ulottuvuuden tilassa.

Voit kuitenkin päästä seitsemännen ulottuvuuden tilaan sielusi kautta (ja sielu yhdistyy suoraan sydänenergioihin), joka on äärettömästi yhdistynyt ja on monissa rinnakkaisissa ulottuvuuselämissä ja universumeissa, toisissa galakseissa samanaikaisesti!

Fyysinen muoto ei lainkaan sido sitä ja voit päästä korkeammille sielutaajuusalueillesi koska tahansa ja sitten virittyä toisiin ulottuvuuksiin ja supertietoisuuden energiakenttiin jatkuvasti.

Sieluasi ei sido mikään. Se voi siksi mennä koko olemassaolon äärettömiin kosmisiin tiloihin sitten, kun muistat, miten niihin viritytään.

Silloin haluat vaihtaa televisiokanavaa. Joillekin kanaville pääset vain oikealla satelliittimekanismilla ja teknologialla. Esimerkiksi maksulliset kanavat estävät sinua käyttämästä yhteyksiään ja sitten muilla instituutioilla on myös turvajärjestelmiä käytössä, jotteivät ei-toivotut henkilöt pääse sisään.

Samat perusperiaatteet pätevät supertietoisuuden energiakenttiin, joita pidetään 12 keskusauringon kollektiivissa ja niiden kaltaisissa.

Sillä on myös oma turvajärjestelmänsä, mekanismit jotka estävät ketä tahansa pääsemästä sisään – niitä joilla ei ole oikea aikomus eikä oikea koodinpurkujärjestelmä.

Maaplaneetalla on paikkoja, joissa nuo samat energiakentät on ollut huolellisesti kätkettynä ja ihmisolennoilta on kielletty pääsy miljardeja vuosia, kunnes he lopulta alkavat päästä niihin oikeilla avaimilla ja koodeilla. Ne on kuitenkin niin huolellisesti ohjelmoitu ja siksi monisyisesti koodattu, että vain ne joilla on oikea sielutinkimättömyys ja puhdas aikomus, pääsevät niihin tänä aikana.

Ydin on ihmisissä ja heidän kyvyssään pitää oma lahjomattomuutensa, totuutensa ja korkeampi tietoisuustilansa, turvautumatta jossain vaiheessa itsetuhoon ja sen myötä uppoamatta unohduksen mereen. Suurin oppitunti ihmiskollektiiville on vallan- ja vastuunlaki. Vallankäyttö lahjomattomasti ja kosmisten lakien puitteissa – koskaan tuhoamatta, käyttämättä sitä toisia vastaan ja käyttäen sitä kaiken suurimmaksi hyväksi ja sen tekemiseksi paremmaksi, mitä jo on muulla kosmoksessa.

Se mitä olen kokenut muutaman viikon ja kuukauden aikana, on saanut minut päästäni pyörälle toisiaan. Minua on vakaasti valmisteltu tähän massiiviseen energiatyöhön vuodesta 2004 saakka, jolloin kävin läpi vanhan "minun" täydellisen kuoleman, ja tämä kulminoitui 2008, jolloin minulla oli viimeinkin sisua ottaa kutsusta vaari ja sallia vanhan Eevani hajota ja itseni puhdistamisen, rukkaamisen ja systemaattisen parantamisen tätä työtä varten.

Tämän myötä minun täytyi päästää irti kaikesta rajoittavasta ajattelustani, uskomusjärjestelmistäni ja kaikista ajatuksistani siitä, mitä pidin fyysisenä ja ei-fyysisenä. Minun täytyi usein kirjaimellisesti hajota – ja sallia itseni hajota täysin, ennen kuin pääsin käsiksi siihen, mitä minun täytyi hakea, ja sallia itseni sitten muistaa, miten "luetaan" se, mitä minun täytyi lukea ja muistaa tehdä.

Aloin systemaattisesti opetella pääsemistä näihin energiakenttiin ja sitten myös tehdä niiden kanssa sitä työtä, mitä minun oli tarkoitus tehdä. Minulla ei ollut karttoja, ns. ley-linjoja ja sääntöjä (verkkojärjestelmä jonka myös armeija, laivasto ja ilmavoimat tuntevat).

Minun täytyi valmistella itseni johonkin niin ikivanhaan, niin korkeaan teknologiaan ja niin futuristiseen, että se salpasi henkeni ja sai mieleni horjumaan. En voinut ymmärtää tätä vain mielelläni – minun täytyi ymmärtää se sielullani, joka on yhteydessä sydämeeni, sisäiseen tietooni.

Kuitenkin kaiken tämän myötä minun täytyi tehdä sisäinen työ. Minun täytyi luoda nahka toisensa jälkeen, sillä jos en olisi sallinut itseni uudestisyntymää, uudelleenluomista, en olisi voinut tehdä tätä työtä.

Se on ollut minulle valtavan nöyräksi tekevä matka, jota olen systemaattisesti tallentanut ja joka huipentuu editoitavana olevaan kirjaani: "Miksi synnyin Afrikassa – kertomaton ja tallentamaton tosihistoria maapallon ensimmäisestä sivilisaatiosta, kristallipyramideista ja pyramidiverkoista, ja Maan ukkosenjohdatin".

Kyllä, olen nöyrä olemukseni ytimeen saakka, sillä se mitä koin, ylittää sanat ja ilmaisutavat, kun usein koin valtavan suurta olemista, teknologiaa ja sielulaajentumista, ja kamppailen löytääkseni ihmiskielen alkuunkaan ilmaisemaan tätä.

Ihmiskieli annettiin ihmiskunnalle vasta lankeamisen jälkeen – ennen sitä ei ollut käyttöä kielelle, sillä kommunikoitiin telepaattisesti.

Siksi ei myöskään löydetä heidän historiaansa tallennettuna savitauluihin, hieroglyyfeihin eikä vastaavassa hyvin primitiivisessä muodossa – sillä kirjoittaminen on primitiivistä.

Oli paljon kehittyneempiä tallennustapoja, jotka ylittävät kovasti myös IT-menetelmämme ja tallennustapamme. Se on niin korkeaa teknologiaa, että kykenemme saamaan tämän asiantuntemuksen vasta seuraavien tuhansien vuosien aikana, kun uusi kultainen aika viimein ilmestyy.

Kyyneleet virtasivat usein poskiani pitkin, kun olin kokenut jotain sanoinkuvaamatonta ja tiesin, etten voisi jakaa kokemaani kenenkään tuntemani ihmisen kanssa – pääasiassa siksi, etteivät he ymmärtäisi tämän valtavuutta ja syvällistä tietämistä.

Kuitenkin nyt on se aika, jolloin tarinastani on tullut julkinen ja ihmiskunnalle koittaa se ymmärrys, että olemme kosmiseen kansalaisuuteen palaamisen kynnyksellä.

Kiitän ylenpalttisesti Leijonakansaa, Muinaisia sieluja, kosmisia auttajiani ja niitä, jotka liittyvät tähän, Jumalaa (jota ilman en voi toimia, elää tai hengittää) ja niitä jotka seisoivat rinnallani tämän ajan, vaikkeivät voineet ymmärtää, mitä minulle tapahtui ja miksi.

Voin vain sanoa, etten olisi kyennyt tekemään sielutulkintojani, ellen olisi lähtenyt tälle matkalle. Siitä lähtien minulle on annettu tämä lahja maksaakseni matkat, joille minun täytyi lähteä, ja tämän kirjoittamisen ja tallentamisen. Tämä muodostaa osan korkeinta palveluani ihmiskunnalle ja olen äärettömän kiitollinen, että voin auttaa sieluja tällä tavalla, ja kirjoitusteni ja opetusteni kautta päivittäin maailmanlaajuista laajentunutta yleisöä.

Mikään elämässä ei tule ilman hintaa. Mutta mikä tämä hinta onkin minulle tavalla, jonka harvat ihmiset tietävät tai ymmärtävät, en olisi muuttanut pätkääkään tästä matkasta ja olen kiitollinen, että sieluni tuli vapaaehtoisesti tekemään tätä työtä, ja olen kiitollinen, että miten paljon tahansa minut haastettiin, miten vaikeaa menosta tuli tai miten vaikeita vihkimykset ja testaus olivat, en antanut periksi ja nyt voin antaa ihmisille tämän kirjan, tiedon ja korkeamman kosmisen ymmärryksen energiakentistä.

Tässä seison enkä voi tehdä muuta, kuin palvella kaikella, mitä olen.

Judith Kusel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

10.6.2017 TULEVA ITSE ILMESTYY ESIIN TÄMÄN MASSIIVISEN TIETO

ViestiKirjoittaja hammer » 13.06.2017 21:14

TULEVA ITSE ILMESTYY ESIIN TÄMÄN MASSIIVISEN TIETOISUUSMUUTOKSEN MYÖTÄ …

Kirjoittanut Judith Kusel (judithkusel.wordpress.com)
10.6.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tuleva itse ilmestyy nyt esiin, kun käymme kaikki läpi valtavia energiapäivityksiä valmistelemaan meidät uuteen elämään maaplaneetalla, kun se on nyt ylösnoussut 5D:hen. Sitä ei enää ole, minkä uskomme elämän fyysiseksi todellisuudeksi maaplaneetalla.

Jotkut yrittävät roikkua kiinni 3D:ssä kaikella, mitä heillä on, ja sen myötä huomaavat, että mitä enemmän he roikkuvat, sitä enemmän he huomaavat harovansa ilmaa.

Totuus on, että monet meistä ovat olleet muutaman viime vuoden täydellisessä hajoamisprosessissa, ja nyt johdamme ihmiskuntaa kotiin uuteen maailmaan. Meidän täytyi menettää kaikki, ja huomaamme, ettemme voineet pitää kiinni mistään, ja nyt olemme ilmestyneet paljon korkeampaan tietoisuustilaan kuin koskaan ennen. Emme ota enää yhtä vakavasti elämää fyysisessä maailmassa, sillä olemme havainneet, että sitä kaikkea mitä meidän oli tapana menettää heräämisessämme korkeammalle, ei tarvita enää uudessa elämässämme.

Olemme tehneet sen, käyneet läpi sen kaiken ja tunteneet itseämme kannettavan enkelin siivillä. Olemme oppineet olemaan kiinnittymättä enää mihinkään tai kehenkään – meillä on vain mieltymyksiä.

Totuus on, että seuraavien 144 vuoden aikana kaikki hajoaa, mikä ei palvele enää koko planeettakollektiivia ja näin ihmiskuntaa. Olemme tällä planeetalla, mutta Äiti Maan armosta – muistakaamme tämä! Olemme vain matkustajia ja miehistöä. Se voi koska tahansa päättää karistaa meidät pois, niin kuin koira ravistaa kirppunsa. Se voi päättää sallia meidän kehittyä 5D:hen ja korkeammalle kanssaan, tai se voi päättää aiheuttaa massatuhon ja evakuoinnit, kuten tapahtui menneisyydessä.

Todellisuudessa Äiti Maa ei ole koskaan karistanut ketään pois. Ihmiset tuhosivat Atlantiksen ja sen, mitä oli ennen sitä, ja sitten muotoili Maan kirjaimellisesti uudelleen käyttämällä aseita ja asioita sodassa, jotka aiheuttivat sekasortoa ja maamassojen vajoamisen. Siis todellisuudessa se on sietänyt sen, mutta nyt sen noustessa alkuperäiseen tilaansa seitsemännessä ulottuvuudessa, muun Linnunratagalaksin kanssa, ne jotka eivät pysty kehittymään noihin korkeamman ulottuvuuden tiloihin sen mukana, menettävät muodon.

Jokaisella ulottuvuustilalla on energiavärähtelytaajuus. Mitä korkeampi värähtelytaajuuskaista, sitä korkeampi evoluutiotila kaikella, mitä on tuolla taajuuskaistalla (ulottuvuudet ovat vain sitä – tuolla taajuuskaistalla olevan ja muotoa pitävän elämän energiaimpulsseja). Alempi elämä alemmilla taajuuskaistoilla ei voi siirtyä korkeammille taajuuskaistoille alkamatta hajota ja heikentyä. Tämä on yksinkertaista tiedettä, joten meidän täytyy ottaa tämä onkeemme.

Kun elät paljon korkeammalla taajuuskaistalla, tarvitset paljon korkeammalla värähtelevän fyysisen muodon. Tästä syystä fyysistä kehoamme on vakaasti päivitetty vuodesta 1994 saakka, massiivisella kosmisella lähentymisellä ja galaksienvälisen federaation määräyksellä, että elämän maaplaneetalla täytyy kehittyä nyt, kun 3D-maailman kahleet ja liitokset lähtevät vakaasti pois.

Maa on virallisesti ylösnoussut 5D:hen 24.5.2017, ja siksi muinaiset kristallipyramidit, kristallipyramidiverkot ja Maan ukkosenjohdatin toimivat nyt taas täysin ja niitä aktivoidaan nyt vakaasti korkeimpaan potentiaaliinsa niin, kuin maaplaneetta voi sopeutua tähän. Uudessa kirjassani "Why I was born in Africa: the previously unrecorded history of Elysium and the Lion Kingdom" menen tämän yksityiskohtiin, ja olen tallentanut koko matkani tämän verkon ja pyramidien löytämiseen ja uudelleenaktivoimiseen.

Muutamana viime viikkona on aktivoitu massiivisia energiakeskuksia. Kyse on kristallipyramidien seitsemännen ulottuvuuden energiaverkkojen ja kristallipyramidiverkkojen uudelleenaktivoinnista vaiheittain, kuten sanoin aiemmin.

Kun tämä energia vapautuu, sillä on heijastevaikutus kaikkeen elämään maaplaneetalla, sillä nämä verkot ovat suoraan yhteydessä seitsemänteen keskusaurinkoon ja aurinkokiekkoihin, ja näin ollen seitsemännen keskusauringon energiataajuusimpulssit aktivoivat kiireesti uudelleen kaikkea, mikä on ollut horroksessa miljardeja vuosia planeetta-asteikolla.

Tämä on hyvin kehittynyttä teknologiaa, eikä sitä ole tarkoitettu vihkiytymättömien tietoon. Kuitenkin yritän saada tässä perille sen, että tämä prosessi on nyt täydessä vauhdissa ja raiteilla.

Emme voi enää palata takaisin 3D-maailmaan. Se on jättänyt meidät, se on lähtenyt.

Meitä päivitetään nyt kiihkeästi ja täysin fyysisessä kehossamme, mukaan luettuna jokainen solu ja DNA-säie, käpylisäke, aivolisäke ja pikkukielen kolmas keskus, ja sitten kehon muita kätkettyjä keskuksia (kaikki 12) aletaan uudelleenaktivoida niin, että alamme menettää puhutun ja kirjoitetun kielen ja alamme kommunikoida taas telepaattisesti ja energeettisesti. Niinpä alamme taas muistaa, miten käytetään supertietoisuusenergiakenttiä ja korkeaa teknologiaa – teleportaatiota, kaksoispaikantumista jne.

Nyt tapahtuva päivitys on massiivinen, ja siksi meillä ei ole enää varaa jäädä jälkeen.

KAIKKI MUUTOKSET TAPAHTUVAT SISÄLLÄMME!

Avaimet tähän kaikkeen ovat SISÄLLÄSI enemmän kuin ulkona!

Sillä sielusi avaimet ja koodit aktivoituvat, kun olet valmis astumaan esiin evoluutiotietoisuudessa. Tämä kulkee fyysisen kehon ja sitten kaikkien muiden 12 energiakehon päivityksen mukana.

Jokainen meistä on luotu energeettisesti eri tavalla sielutasolla. Siksi päivitys ei ole sama asia kaikilla meistä. Muista tämä. Tapahtuu niin, että samassa huoneessa on 70 ihmistä ja kolme nousee 5D:hen ja korkeammalle, ja loput eivät pysty. Näin tämä toimii.

Tämä on sen tyyppinen energiapäivitys, joka menee ihmismielen ymmärrysrajojen yli, tietoiseen tilaan, jossa kaikki ymmärretään. Avain tähän tilaan tulee sielun, sieluryhmien ja keskinäisen kosmisen yhteyden kautta.

Anna niiden joilla on sisäiset silmät, nähdä.
Anna niiden joilla on sisäiset korvat, kuulla.
Anna niiden jolla on sisäinen intuitiivinen tietäminen, tietää.
Olen puhunut.

Judith Kusel (www.judithkusel.com)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

18.2.2021 VANHAN PURKAMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 22.02.2021 23:04

VANHAN PURKAMINEN

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
18.2.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Heräsin tänä aamuna kummallinen uni mielessä. Ajoin siinä autoa suuressa kaupungissa ja kanssani oli ex-työtoverini, jota en ole nähnyt tai johon en ole ollut kontaktissa vuosiin.

Pysäköin auton kadulle ja jätin hänet autoon. Sitten menin suureen rakennukseen ja tein jotain siellä. Kuitenkin sitten kun halusin palata autooni, se ja matkustaja olivat hävinneet. Ihmettelin, miksi en löytänyt autoa enkä ex-työtoveriani.

Muistan harvoin uniani, ja kun muistan, kiinnitän niihin huomiota. Pyysin sitten jumalaista opastusta ja sain vastaukseksi, että tämä uni symboloi, mitä nyt tapahtuu elämässäni ja elämässä yleisesti. Olin kauan sitten muuttanut ja siirtynyt täysin uuteen elämään ja uusiin alkuihin ja jättänyt kirjaimellisesti vanhan elämän ja vanhan itseni taakse. Paljon korkeammalla tavalla ymmärsin, että kyseessä oleva sielu oli poistunut planeetalta ja se oli lopullinen päätös sille, mitä kerran oli.

Minulle kerrottiin, että samaan aikaan tämä symboloi, mitä tapahtuu nyt, kun ne sielut jotka ovat tehneet siirtymän uuteen Maahan, huomaavat, etteivät he voi palata vanhaan Maahan. Ei ole enää siteitä. Yksilö voi olla tekemisissä sielujen kanssa vanhassa Maassa, mutta hän on noussut heidän ja vanhan Maan yläpuolelle.

Minulle näytettiin sitten, miten kaikesta puretaan systemaattisesti vanhat rakenteet, vanhat muodot, vanhat organisaatiot, vanhat järjestelmät. Kaikki myllätään ja kaikki sellainen tulee pintaan, minkä täytyy tulla pintaan tässä purkamisvaiheessa. Tämä pätee suurempiin rakenteisiin jne., yhtä lailla kuin se pätee yksittäiseen sieluun. Tosiaankin, se koskee kaikkea elämää maan päällä ja kaikkea mikä luotiin jossain muodossa vanhaan Maahan.

Oivalsin taas, miten tärkeää on – erityisesti tänä aikana – pidättäytyä tuomitsemasta ja olla sallimatta itsemme siirtyä takaisin kaksinaisuuteen, vastakkaisuuteen ja erillisyyteen. On aika antaa todella anteeksi ja pyytää anteeksiantoa ja sallia kaikkien negatiivisten siteiden katketa – vapauttaessamme itsemme, vapautamme muut.

Tosiaankin, silloin kun yksilö nousee vanhan Maan yläpuolelle, hän ei voi enää nähdä ja kokea kaksinaisuutta missään muodossa eikä hän voi enää tuomitakaan.

Sydänkeskus on auki, ja on vain ehdotonta rakkautta. Myötätuntoa.

Minulle kerrottiin jälleen, että kun astuu täysin uuteen Maahan, se on kuin astuisi täysin uudelle ja tutkimattomalle alueelle ja näin ollen tuntemattomaan. Kuitenkin askel askeleelta kaikki paljastuu ja ilmentyy muotoon, niin kuin tarvitaan ja silloin kun tarvitaan. Yksi ainoa askel kerrallaan.

Tosiaankin, aika lakkaa olemasta.

Siis älä sure vanhan Maan, vanhan elämän ja vanhan "sinun" ylittämistä.

Kaikki palveli sielukasvuasi myriadeilla tavoilla, kuitenkin nyt on täysin uuden olemassaolon ja täysin uuden elämäntavan aika, ja aika tutkia tuonpuoleista ja luoda ja elää elämää kaiken sen tuolla puolen, mitä olemme koskaan ennen tunteneet!

Judith Kusel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle välitykselle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

4.4.2021 VANHAT TAVAT PURKAUTUVAT

ViestiKirjoittaja hammer » 04.04.2021 22:32

VANHAT TAVAT PURKAUTUVAT

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
4.4.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Viime tunteina ja päivinä meidät on nostettu paljon korkeampaan värähtelytaajuuteen, ja tämä kiihtyy seuraavat kaksi vuorokautta.

Suurta puhdistumista tapahtuu nyt tosissaan, kun vanhaa laitetaan pyhiin tuliin ja kaikki muunnetaan puhtaimmaksi Jumalataajuudeksi. Energiapyörteitä Maan ympärillä viritetään nyt uuden Maan värähtelytaajuuteen.

Minulle näytettiin tämä erittäin selvästi tänä aamuna, ja tiedän, että kun oma värähtelytaajuutemme siirtyy korkeampiin oktaaveihin, fyysinen todellisuutemme muuttuu nopeasti. Emme todellakaan voi toimia matalilla ja hitailla tasoilla enää. Tämä vaikuttaa kaikkeen elämään.

Fyysiset vanhat kokemismuodot elämästä, suhteista jne. purkautuvat myös. Yhteensopivat värähtelytaajuudet vetävät toisiaan puoleensa, ja saman taajuuskaistan sieluja vedetään yhteen. Kyse on energiavärähtelyn vastaavuudesta.

Meidän ei todellakaan tarvitse olla fyysisesti yhdessä läheisiä suhteita varten, ja tämä ulottuu suurempaan sieluperheeseen. Voi saada hyvin uskomattoman liiton jonkun kanssa mitä korkeimmalla ja pyhimmällä tavalla, tarvitsematta olla hänen kanssaan fyysisesti, jollaisena tunsimme sen vanhassa Maassa.

Meillä on kaksoispaikantumista, teleportointia ja telepaattista kommunikointia. Sitä tapahtuu jo.

Energiamme ja energiakenttämme kommunikoivat aina, ovat aina linkittyneitä ja voimme aina virittyä toisiimme ja kaikkiin energiakenttiin.

Tervetuloa uuteen elämään ja uuteen elämistapaan uudessa Maassa.

Facebook (https://www.facebook.com/judith.kusel)

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

8.4.2021 SUURI PUHDISTUS

ViestiKirjoittaja hammer » 10.04.2021 20:45

SUURI PUHDISTUS

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
8.4.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme tosiaankin intensiivisten asioiden keskellä, kun niitä tapahtuu kaikilla tasoilla, ja niitä tapahtuu näkymättömissä ulottuvuuksissa ja enimmäkseen jatkuvasti korkeammalla värähtelytasolla.

Pyhien jumalaisten tulien tekemä suuri puhdistus kiihtyy, ja tämä menee syvälle sydämen ja sielun ytimeen.

Minulle näytettiin eilen, miten nämä kauniit pyhät tulet laskeutuvat ja ovat väriltään kaunista kulta-valko-platinaa. Tämä toimii kuin valtava puhdistusverkosto, ja näin, miten sieluja jotka ovat valmiita ylösnousemaan ja jotka on puhdistettu, nostetaan uuteen Maahan ja näin uuteen olemassaoloon.

Samaan aikaan minulle näytettiin selvästi, miten jotkut sielut päättivät olla käymättä tämän prosessin läpi, pelon ja vanhassa roikkumisen vuoksi. Lisäksi on suurta jumittamista alemmilla taajuuskaistaleveyksillä, ja näin päätetään jäädä siihen, mikä tuntuu tutulta, ja kieltäydytään päästämästä irti tuskasta ja kärsimyksestä.

Tämä puhdistusprosessi kiihtyy nyt todenteolla, ja vie jonkin aikaa, ennen kuin kaikki on pudistettu, kun jokaiselle sielulle annetaan vapaa valinta siinä, haluavatko he puhdistua vai eivät, haluavatko he olla täysin korkeimmassa sielutotuudessaan ja siinä kuka ja mitä he tosiasiassa ovat, ja elää sen täysillä uudessa Maassa.

Jokainen sielu haastetaan nyt tekemään näitä valintoja.

Tullaan siihen, että jokainen sielu on yksin vastuussa omista valinnoistaan tänä aikana. Sillä kun tuo nostaminen tapahtuu, kuten aiemmin sanottiin, kaksi voi seistä vierekkäin ja toinen nostetaan ja toinen päättää jäädä. Kukaan ei voi mennä toisen sielun reppuselässä korkeampaan tilaan. Se on mahdotonta. Yksilö voi näyttää tietä, mutta hän ei voi käydä puhdistusprosessia läpi toisen sielun puolesta eikä tehdä tätä sille.

En ole koskaan ennen kokenut mitään vastaavaa, mutta sitten kun on nostettu, saa uuden valokehonsa eikä halua koskaan enää vajota takaisin vanhan Maan ja vanhan 3D:n hetteikköön. Haasteena tässä kuitenkin on ylläpitää tuo jatkuvasti korkeampi taajuuskaistaleveys ja kasvaa alati korkeammalle ja korkeammalle totuuteen sielustaan ja sen korkeimpaan universaaliin mestaruuteen.

Tämä on todellakin tuo hetki.

Jokaiselle annetaan siinä määrin, kuin hän on valmis vastaanottamaan ja päästämään täysi irti vanhasta, kaikin tavoin ja kaikissa muodoissa.

Valinta on sinun.

Puhdistustulien myötä jumalaisen rakkauden ja viisauden ja valon voima laajenee ja pyhiä avaimia ja koodeja aktivoidaan ja annetaan, kun sielu on valmis vastaanottamaan niitä. Nämä aktivoidaan jumalaisesti.

Maan sisäosan energiat on täysin aktivoitu, ja näin puhdistuminen tapahtuu nyt syvältä sisältä ja ulkoa.

Hyvin paljon tapahtuu elämän kaikissa aspekteissa Maa-planeetalla ja uudessa Maassa, enemmän kuin voin edes yrittää ilmaista sanoin, vaikka minulle näytetään.

Judith Kusel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

27.4.2021 VALINTA

ViestiKirjoittaja hammer » 28.04.2021 16:18

VALINTA

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
27.4.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kävin mielenkiintoisen keskustelun tänä aamuna, ja sen aikana tuli esiin, miten paljon ihmisten elämään on vaikutettu jossain muodossa sen jälkeen, kun globaalit sulkutilat alkoivat. Se on tosiaankin vaikuttanut kaikkiin, tiedostavat he sen tai eivät, ja jos on täysin rehellinen itselleen, ei ole enää sama ihminen, kuin kolme kuukautta sitten, puhumattakaan vuosi sitten!

Kaikki tämä on herättänyt sieluja mitä suurimmassa määrin, ja minusta nyt annettava valintatilanne on, "ostaako" vanhan Maan kärsimyksen ja tuskan, vai salliiko todella itsensä kirkastettavan ja nostettavan vanhasta Maasta uuteen ja näin uuteen ruumiillistumaan.

Uusi ruumiillistuminen ei kuitenkaan tapahdu yhdessä yössä.

Kävin viime viikolla jälleen läpi voimakkaita energeettisiä muutoksia ja päivityksiä, ja minulle kerrotaan, että tämä jatkuu ja minun täytyy ottaa enemmän aika levätä ja sallia fyysisen kehoni päästä ajan tasalle. Tänä aikana, erityisesti lauantaina, kun minua kutsuttiin tekemään valtavan voimallista energiatyötä kristallipyramidien ja kristallipyramidiverkkojen ja maan selkärangan, pyörivän energian, kanssa.

Tämän prosessin aikana minulle näytettiin hyvin paljon, kun latasin runsaasti informaatiota, ja olen hyvin innoissani sitä, mitä on tulossa.

Hyvin voimakasta energiaa vapautetaan nyt, uuden Maan luodessa itseään, ja sen energiamuutosten myötä meidät nostetaan yli kaiken, mitä on aiemmin tunnettu.

Jokainen joka yrittää roikkua kiinni vanhassa, jossain muodossa, huomaa elämän tulevan vielä haastavammaksi. Erityisesti silloin kun ollaan pelossa.

Täytyy tapahtua syvä ja totaalinen eroaminen vanhasta elämästä ja näin vanhoista tavoista, sillä kaikki hajoaa, kun sen on tarkoitus hajota.

Minulle kerrottiin kauan sitten, että monia sieluja lähtee planeetalta tänä aikana, enimmäkseen siksi, että heidän sielusopimuksensa on täytetty tai että he valitsevat niin.

Monet sielut käyvät läpi kirkastamisen ja siirtyvät täysin uuteen valokehoonsa ja paljon korkeamman taajuuden elämään ja olemassaoloon. Jotkut sielut käyvät läpi kirkastamisen ja päättävät sitten lähteä planeetalta ja astua täyteen mestaruuteensa muualla.

On monia kätkettyjä siunauksia, ja suurin näistä siunauksista on jumaluuden vastaanottaminen täysin omassa itsessään.

Sielut voivat nyt saavuttaa korkeimman asteen mestaruuden, tarvitsematta mennä kuolemaprosessin läpi, ja näin ne voidaan kirkastaa uuteen elämään.

Millaista aikaa onkaan olla elossa ja Maa-planeetalla!

Se ei merkitse, että ei ole haasteta ja on pelkkää helppoa menoa. Se merkitsee, että alkaa toimia paljon korkeammalla taajuuskaistalla ja näin on sallimatta, että vedetään takaisin vanhan maailman suohon. Pahinta on pelko kaikissa ilmaisumuodoissaan.

Uusi on täällä ja nousee huomattavasti etualalle, ja on tosiaankin aika karistaa vanhan Maan vanhat vaatteet ja pukeutua uuden loiston vaatteisiin, kun uusi kultainen aika tulee esiin koko komeudessaan, harmoniassaan ja yhtenäisyydessään.

Kaikkea tosiaan kirkastetaan.

Mikä lahja! Mikä ylevä lahja!

Judith Kusel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

5.5.2021 AIKAKAUDEN LOPPU

ViestiKirjoittaja hammer » 13.05.2021 18:00

AIKAKAUDEN LOPPU

Kirjoittanut Judith Kusel (www.judithkusel.com)
5.5.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Rakkaat ja hyvin kallisarvoiset sielut, on luottamuksen ja uskon aika.

Kaikki hajoaa ja kaikkea keksitään samanaikaisesti uudelleen. Luota omaa sisäisen opastukseesi ehdottomasti ja toteuta se täysin. Pidä asiat yksinkertaisena. Avaa sydämesi vastaanottamaan kiitollisena ja sujuvasti kaikki, mitä sinulle nyt annetaan, kun sinua transformoidaan ja nostetaan yli kaiken sen, mitä olet koskaan ennen tiennyt.

Sinua opastetaan, ja sinulle annetaan, mitä tarvitset jokaisella askeleella, jonka otat tuntemattomaan, ja kun teet sen, huomaat, että näkemys laajenee, ihmeitä tapahtuu ja tuskin tunnistat itseäsi muutaman kuukauden kuluttua.

Aikakauden loppu …

Ja sen keskellä orastaa uutta …

Olemme aikakauden lopussa – vanhan Maan aikakauden, ja kaikki se hajoaa, mitä siihen luotiin, kirjoitettiin, tallennettiin ja ohjelmoitiin. Se on jo lähtenyt ja on nyt hologrammimuodossa.

Olemme jo uuden aikakauden ja näin ollen täysin uusien alkujen keskellä. Hyvin usein kokiessamme jonkin loppuvan, suremme jotain menettämistä, mitä emme pysty oikein määrittelemään tai ilmaisemaan sanoin. Kyllä, se tuo pienentymisen ja surun tunnetta ja häivähdyksen nostalgiaa toisiaan. Kuitenkin se on mennyttä. Se on poissa iäksi. Vaikka yrittäisimme kuinka, emme voi tuoda sitä tai vanhaa Maata ja vanhaa ihmiskuntaa takaisin.

Kuitenkin olemme nyt keskellä täysin uuden luomista, ja se voi usein tuntua ylivoimaiselta, sillä nyt astumme uudelle ja toistaiseksi täysin kartoittamattomalle alueelle. Olemme kaikki keskellä prosessia, jossa meitä parannellaan, meidät keksitään uudelleen, ja usein on hämmennystä ja sen myötä hetkiä, jolloin menetämme uskon, seisomme tutisevin polvin ja meidän täytyy sulkea silmät ja ottaa luottamushyppy, vaikkei meillä ole aavistustakaan, mitä tapahtuu.

Kuitenkin tuohon tuntemattomaan ja kartoittamattomalta näyttävään ilmestyy polkuja, askelmia ja jalansijoja, avautuu portaaleja, joihin ei ollut pääsyä aiemmin, ja uusia luomuksia, uusia alkuja. Meidän tehtävämme on siirtyä syvämietteisesti ja uteliaana korkeimmille tasoille, tutkia sen ulkopuolella, mitä olemme koskaan tienneet, ja sallia seikkailunhalun tulla ja sen mukana inspiraation.

Kyllä, meidät haastetaan. Kyllä, niin paljon kuin onkin tuota kohotusta, on myös hetkiä, jolloin huomaamme tapahtuvan jotain ja meidät vedetään jollain tavalla takaisin, ja meidän täytyy saada uudestaan jalansijamme. Ja sen tehdessämme löydämme yhtäkkiä jonkin korkeamman ja paremman tavan ja näkymättömät kädet nostavat meidät aina vain korkeammalle.

Jonain päivänä pysähdymme hetkeksi tasaamaan hengityksemme – ja sitten katsomme taaksepäin ja näemme, miten kauas olemme tulleet! Seisomme siinä tuntien suurta kunnioitusta ja ihmetystä. Emme tunnista enää itseämme, sillä nyt olemme hohtava ja täynnä valoa, rakkautta ja viisautta – ja siinä on iloa! Sanoinkuvaamatonta iloa, sillä nyt katsoessamme taaksepäin, emme kiistämättä halua koskaan enää olla siellä! Käännämme päämme ja näemme edessämme loputonta uuden luomista, otamme kädestä samanmielisiä sieluja, todellisia sielutovereita, ja nyt kuljemme käsi kädessä, olka olkaa vasten, ilon kera ja yhtenä, täynnä sisäistä jumaluutta.

Olemme haltioituneita, kun laulut sydämiemme ja sielujemme syvyyksistä nousevat huippuunsa! Oodi ilolle!

Judith Kusel

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Seuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron