Lie Suzanne (suzanneliephd.blogspot.com) Plejadit, Arcturus

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

16.11.2016 VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN, OSA 29

ViestiKirjoittaja hammer » 21.11.2016 17:27

VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN, OSA 29

Galaktista perhettä kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
16.11.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

LUKU 29: Me olemme te, te olette me ja minä olen me

Tervehdys. Olemme galaktinen perheenne, joka kiertää rakasta Gaiaa auttaen planeettaylösnousemuksessa. Puhumme Gaian Maan urheille asukkaille sekä galaktisten alustemme monille jäsenille, jotka ovat vapaaehtoisesti ottaneet maa-astian auttaakseen Gaiaa planeettaylösnousemuksessa.

Olemme tulleet luoksenne tänään kertoaksemme, että olemme valmiita auttamaan teitä hyppäämään eteenpäin, ylöspäin, ulos ja tuolle puolen, kun jatkuvasti laajentuvat ulottuvuuksienväliset energiakentät hyväilevät rakasta Gaiaamme tässä nyt-hetkessä.

Mutta muistakaa, että ne jotka voivat siirtyä näihin muuntaviin energiakenttiin, löytävät itsensä kaaoksesta, joka edeltää kaikkea muutosta.

Te jotka hyväksytte tämän matkan tuntemattomaan, joka on myös matka takaisin teidän/meidän viidennen ulottuvuuden Kotiimme, palaatte nyt sinne, mistä aloititte.

Ne jotka hyväksyvät tämän tuntemattoman, tietävät pian enemmän, kuin ovat koskaan muistaneet missään inkarnaatiossaan missään kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuudessa.

Kaikki teidän/meidän maa-astiamme siirtyvät edestakaisin eri todellisuuksissa, kun päätietoisuutenne on edelleen tietoinen jokapäiväisestä elämästänne. Ensin tiedämme tai muistamme vain osia muista todellisuuksista, joita olette kumuloineet tietoisuuteenne luomaan monien inkarnaatioidemme moniulotteisen historian.

Sitten kun alamme havaita sisäisen polkumme, alamme tehdä radikaaleja muutoksia siihen havaintokenttään, jonka olemme tunteneet todellisuutenamme. Silloin voimme nähdä vilauksen korkeammasta valosta, joka alkaa integroitua syvemmälle ja syvemmälle elementti- ja solukehoomme.

Soluitsemme perspektiivistä on mahdotonta olla piittaamatta siitä, että olemme yhtä, koska jokainen kehomme solu on toimiva yhteisö. Kehomme jokainen osa kuin kaupunki, ja me olemme pormestari.

"Mikä "minä" on pormestari?" kysymme.

Vastaus on, että pormestari on se, joka meidän täytyy valita itse. Näin ollen minkä "sinun" valitsette todellisuutenne pormestariksi?

Te olette niiden joukossa meistä, jotka ovat henkilökohtaisen todellisuutemme luojia, ja jokaista teitä mikä on myös jokainen meistä, tarvitaan auttamaan planeettaylösnousemuksessa. Siksi täytyy tehdä monia kollektiivitietoisuusvalintoja.

Useammat ja useammat teistä/meistä tulevat tietoiseksi siitä nyt-hetkestä, jossa te/me resonoimme korkeampiin taajuuksiin. Useammat ja useammat meistä tulevat tietoiseksi korkeamman ulottuvuuden aistimuksistaan, koska tunnemme ne fyysisessä kehossamme ja koemme ne jatkuvasti laajentuvina havaintoina, että jokin on erilaista.

Alamme tuntea, että joku on sytyttänyt valot. Monet saavat näitä tunteita ja/tai ajatuksia, että he ovat elämänsä luoja.

On erittäin tärkeää tässä nyt-hetkessä uskoa, että te olette elämänne luoja. Tapahtuu ja tulee tapahtumaan niin monia uusia asioita, että jos ette hyväksy itseänne todellisuutenne luojaksi, alatte tuntea itsenne uhriksi.

Sitten tuo uhritunne alentaa tietoisuuttanne ettekä enää ehkä tunne, havaitse ja tiedä, että te olette todellisuutenne luoja. Sitten teistä voi tulla se, joka reagoi, ei se joka luo.

On erittäin tärkeää tässä nyt-hetkessä, jossa elämme, uskoa, että me olemme se, joka luo. Itse asiassa meille kaikille on nyt-hetki olla se, joka luo, se joka muistaa ja se joka palaa takaisin.

Kun luomme sen, mihin palaamme, mikä on itsemme korkeammat taajuudet, voimme kerätä ympärillemme kaikki muut, jotka tekevät täsmälleen samaa kuin me. Tämä yhteinen tarkoitus on erittäin tärkeä, koska olemme ylösnousevien ihmisten ensimmäinen prikaati.

Olemme ensimmäisiä, jotka siirtyvät viidennen ulottuvuuden alueelle, koska Maa-planeettaolento on harvoin resonoinut tähän viidennen ulottuvuuden alueeseen aionien aikana. Humanoidiasukkaiden ja varhaisten pimeiden sielujen vuoksi, rakkaan Gaian on tarvinnut säilyttää tilansa kolmannen/neljännen ulottuvuuden planeettana.

Mutta nyt me jotka olemme käyneet Gaian planeetalla myriadeja kertoja ja sitten kuollessamme palanneet todelliseen itseemme kotimaailmassamme tai tähtialuksellamme, kerromme kaikille ihmisille, mitä tapahtuu Gaian pinnalla ja sisällä, sekä Gaian tarpeet.

Puhumme toisille uuden palveluskierroksen tekemisestä ylösnousevalle Gaialle, ja he sanovat: "Okei, olen vapaaehtoinen. Olen vapaaehtoinen ottamaan inkarnaation Gaialla. Kuulostaa melko jännittävältä ajalta. Luulen, että nauttisin olostani."

Sitten me, ne joilla on jo ollut näitä inkarnaatioita, sanomme: "No, se on hyvä asenne, mutta haluamme teidän tietävän, että Gaialla on erittäin haastavaa nyt.

"Gaia on pudonnut hyvin polarisoituneeseen todellisuuteen – hyvä ja huono, oikea ja väärä, ne jotka rakastavat ja haluavat auttaa, ja ne jotka pelkäävät ja haluavat kontrolloida."

"Mutta se on teidän valintanne" lisäämme. "Haluatteko olla niitä, jotka rakastavat ja auttavat? Koska sitten kun lankeatte siihen suureen pelkoon, mitä siellä on, saatatte haluat kontrolloida muita, koska tässä nyt-hetkessä kontrolloinnista on tullut maan päällä automaattireaktio pelkoon."

Pelkoa on silloin, kun tunnette, että te ette ole kontrollissa, ja näin ollen haluatte kontrolloida. Mutta jos voimme muistaa todellisen itsemme, joka odottaa meitä aluksella, voimme pysyä itsemme kontrollissa. Silloin kun te/me olemme itsemme kontrollissa, erityisesti jos pysymme yhdistyneenä itseemme aluksella, emme pelkää pelkoa.

Muistutamme teille, että jos tunnemme pelkoa Maan auttamistehtävässämme, meidän täytyy mennä sisällenne, korkeamman itsenne sisälle aluksella, puhumaan Maan kynnyksenvartijoille, kultaisille sieluille, puhumaan ylösnousseille mestareille, puhumaan opastuksellemme ja sanoa:

"Rakas, sisäinen opastus, maan päällä on äärimmäisen vaikeaa tässä nyt-hetkessä, ja tunnen alkavani pudota pelkotunteisiin. Haluaisin tässä nyt-hetkessä käydä pitkän keskustelun korkeamman itseni kanssa aluksella.

"Haluaisin puhua sen versioni kanssa, joka elää jatkuvassa ehdottomassa rakkaudessa, jatkuvassa turvassa ja jatkuvassa sen tietämisessä, että olen moniulotteinen olento."

Välittömästi kultaiset sielut, korkeampi itsenne, kenelle tahansa puhuttekin, sanoo: "Liity seuramme. Näemme, että teet upeaa palvelua rakkaalle Gaia-ystävällemme, ja haluamme lohduttaa sinua.

"Haluamme rakastaa sinua ja lähettää ehdotonta rakkautta. Haluamme kylvettää kehoasi violetissa tulessa, jotta palaat takaisin maatietoisuuteesi tuntien täyttyneesi rakkaustunteistamme ja pystyt muistamaan, että otit vapaaehtoisesti kehon Gaian muodon pinnalla tässä nyt-hetkessä auttaaksesi planeettaylösnousemuksessa.

"Kiitämme jokaista teitä urheaa vapaaehtoistamme ylösnousevan Maan pinnalla. Siunaamme jokaista teitä ja lähetämme teille kaikille ehdotonta rakkautta, kun roihutamme, roihutamme, roihutamme teitä ja fyysistä nykytodellisuuttanne violetilla liekillä muuntamaan kaikki varjot valoksi, valoksi, valoksi."

Siunausta. Muistakaa, rakkaat ystävät, että te ette ole yksin, sillä me olemme te ja te olette me!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

30.11.2016 SISÄISTÄ POHDISKELUA

ViestiKirjoittaja hammer » 05.12.2016 11:48

SISÄISTÄ POHDISKELUA

Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
30.11.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kundaliini voimistuu ja tulee hallitsevammaksi meditaatioissani. Nyt vaati erittäin pientä ponnistelua tuntea kundaliinin nousevan selkärangan ytimessä. Itse asiassa tuo tunne tulee tietoisuuteeni myös silloin, kun en meditoi, mutta vain silloin kun osallistun jonkinlaiseen mieltä laajentavaan kokemukseen.

On mielenkiintoista huomata, että monet mieltä laajentavista kokemuksista liittyvät enemmän tietoisuustilaan kuin mihinkään, mitä teen tai en tee tuossa nyt-hetkessä. Itse asiassa hyvän scifi-ohjelman katsominen tulevaisuudesta riittää kundaliinin käynnistymiseen

Siksi julistan, että hyväksyn nyt, että kundaliinin nousemisen tunne on viesti: "Kyllä, tämä kokemus aktivoi viidennen ulottuvuuden tietoisuutesi."

En kuitenkaan voi sanoa, että viidennen ulottuvuuden tietoisuuteni aktivoituminen merkitsee, että elämäni on erilaista. Mutta samaan aikaan on myönnettävä, että elämäni on erilaista siinä mielessä, että käyn läpi tilannetta, joka ei vaikuta olevan henkilökohtainen valintani.

Minun täytyy jättää taakse osa elämääni, jota olin ajatellut rakastavani ja pitäväni läheisenä. Onneksi kyse on asiasta eikä ihmisestä, mistä korkeampi itseni muistuttaa minua säännöllisesti.

Se on hyvin mielenkiintoista, että niin paljon kun en haluakaan jättää sitä, mikä on ollut tuttua monta vuotta, odotan myös innolla uutta kokemusta. En voi sanoa, että ymmärtäisin tällaista paradoksaalista ajattelua, mutta on myönnettävä, että kun siirryn ei-haluttuun muutokseen liittyvän surun läpi, on lisääntyvässä määrin seikkailun tunnetta.

Moniulotteinen ITSENI muistuttaa minulle, että jos en pysty oikein sallimaan muuttoani uudelle 3D-asuinalueelle, miten voin löytää rohkeutta sallia itseni siirtyä täysin eri todellisuusulottuvuuteen.

Haluaisin sanoa, että olen mestari valitsemaan päivittäisen tietoisuustilani, mutta täytyy myöntää itselleni, että olen edelleen muistamassa sitä, miten hallitaan joitain tunnereaktioitani elämään.

Olin psykoterapeutti yli 30 vuotta. Siksi olen hyvin tietoinen tunteiden voimasta sekä haasteesta sallia tunteidemme kertoa totuus itsestämme.

Jos emme pysty rehellisesti tunnistamaan tunteitamme, voimme eksyä siihen hetteikköön, että havaitsemme todellisuuden korkeammasta ulottuvuudesta muistamatta maadoittaa nämä havainnot fyysiseen kehoomme ja planeettakehoon.

Itse asiassa fyysinen astiani on usein ensimmäisenä informoimassa, että minua odottaa viesti maadoitettavaksi 3D:hen ottamalla sanelun. Sanon "sanelun", koska näen itseni enemmän kirjurina kuin jakamani informaation luojana.

Kenties tämä on vain juoni pitämään egoitseni loitolla. Tai se voi olla myös suurempi totuus. Lisäksi suurempi totuus sallii meidän päästää irti siitä, mikä on valmis, myös tässä fyysisessä inkarnaatiossa. Itse asiassa voisiko tämä fyysinen inkarnaatio olla viimeinen fyysinen inkarnaatiomme?

Kyllä, kanavoin suuren osan informaatiosta korkeammista ulottuvuuksista ja olen tehnyt sitä vuosikymmeniä. Kuitenkin kanavoinnin lähettäminen minulle joltain korkeamman ulottuvuuden olennolta on hyvin eri asia kuin sen täydellinen tunnistaminen ja omistaminen, että tuo korkeampi olento on itse asiassa oma ilmaisumuotoni.

"Ansaitsenko olla korkeampi olento?" aivopesty fyysinen mieleni kysyy. En ole yhtä kaunis kuin elokuvatähti, yhtä älykäs kuin professori tai yhtä kuuluisa kuin elokuvatähti. Itse asiassa olen vain tavallinen ihminen, joka on kommunikoinut näkymättömien olentojen kanssa luultavasti koko elämänsä.

Muistan sen ajan, kun näin elämänvoiman kaikessa. Elämänvoimaa oli lempinukeissani, lempikissassani joka antoi minun pukea itsensä vaatteisiin, tai valkoisessa rotassa jonka hyvin vanha naapurin mies kutsui kuistinsa alta tekemään temppuja. Heti kun rotta tuli kuistin alta, kaikki lapset kiljuivat innostuksesta.

Kun olen astumassa elämäni uuteen vuosikymmeneen, seitsemänteen vuosikymmeneen, huomaan pohdiskelevani kovasti sisälläni. Kenties olen liian pohdiskeleva, koska minua kutsutaan vaihtamaan asuinpaikkani sekä monet ystävät, perhe ja tutut paikat.

Toisaalta, kenties korkeampi itseni loi tämän tilanteen, jotta minun täytyisi katsoa kunnolla taaksepäin, ennen kuin annan mennä eteenpäin ja siirryn tuntemattomaan.

Kyllä, olen päättänyt, että liikkumiseni on eteenpäin, ja kyllä, luotan itseeni riittävästi, että luon liikkeen eteenpäin.

Minun täytyy kuitenkin usein kulkea vähän taaksepäin, jotta voin juosta eteenpäin. En ole kovin innostunut prosessin taaksepäin kulkevista osista. Mutta tulos on, että kun menemme taaksepäin puhdistamaan kaikki 3D-ajatukset ja –tunteet, joita olemme jättäneet rakkaan Gaian pinnalle, saatamme saada vilauksen viidennen ulottuvuuden Maasta.

Joskus näyttää siltä, että on vain liikaa ylösnousta, mutta voimme vannoa kautta kiven ja kannon ja ottaa juoksuhypyn nyt-hetkeen. Nyt-hetkessä elämisen tiedostaminen tekee valtavan muutoksen elämäämme.

Tämä muutos kutsuu meitä katsomaan syvällisesti, kuka olemme nyt ja miten meistä tuli se ihminen, joka on tämä ITSEMME versio tässä nyt-hetkessä.

Kenties korkeampi itseni on luonut minulle tilanteen, joka tekee minulle helpommaksi päästää irti kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuudesta, johon olen resonoinut lukemattomia inkarnaatioita. Kenties tästä syystä korkeampi itseni kielsi minulta sen yleisen tilanteen, jossa unohdetaan täysin entiset elämät, kun siirryin uuteen elämään.

Näyttää siltä, että ennen kuin synnyin tähän elämään, lupasin muistaa lukemattomat entiset elämäni. Nautin saada mielikuvitukseni keksimiä juttuja, siis siihen saakka kunnes minun täytyi myöntää, että nämä "keksityt jutut" olivat totta. Samalla tavalla minun täytyi myötää täysin, että kaikki ne tulevat ja rinnakkaiset todellisuudet, jotka olen nyt ja olen aina ollut, ovat kaikki totta tietoisuudessani.

Koska kirjoitan näitä pohdiskeluja, voin paremmin ymmärtää, miksi minulla on ollut se elämä, jonka olen elänyt. Voin myös paremmin ymmärtää, miksi tunnen olevani nyt halukas jakamaan sisäiset pohdiskeluni.

Yksi suosikkikirjani on "Memories, Dreams and Reflections", joka on Carl Jungin omaelämäkerta, jonka hän kirjoitti myöhempinä vuosinaan. Nyt kun minäkin olen "kypsissä" vuosissani, voin syvästi ymmärtää tarkoituksen pohtia elämää, jota olemme eläneet ja edelleen elämme.

Kun tutkimme aikasidonnaista menneisyyttä, joka kytkee meidät välittömästi kolmannen ulottuvuuden käyttöjärjestelmään, mutta kieltäydymme osallistumasta kolmannen ulottuvuuden aikasidonnaiseen unohtamiseen, voimme muistaa tärkeät oppitunnit, jotka olemme oppineet siitä, miten eletään nyt-hetkessä fyysistä maa-astiaa käyttäessä.

Ensimmäinen oppitunti jonka muistamme, on, että aika on suhteessa siihen, miten käytämme sitä. Kun meillä on ollut lukemattomia elämiä, joissa olemme viettäneet aikaa maan päällä, ja tunnemme olevamme valmis palaamaan ykseyden nyt-hetkeen, aloitamme ajasta poistumisen.

Ajasta poistumisprosessi on paljon samanlainen kuin ylösnouseminen ajattomaan nyt-hetkeen. Kun todella alamme uskoa, että todellisuutemme on mahdollista muuntua kolmannen ulottuvuuden aikasidonnaisen taajuuden yli, saamme enemmän ja enemmän neljännen ja viidennen ulottuvuuden kokemuksia.

Neljännen ulottuvuuden kokemuksissa 3D-aika vaikuttaa äärettömästi pidemmältä. Esimerkiksi, kerran näin erittäin pitkältä vaikuttaneen unen. Tuon unen aikana radiossani soi laulu. Kun heräsin tuosta unesta, kolmen minuutin laulu oli vasta puolivälissä.

Siltäkö tuntuu, kun ylösnousemme? Näyttääkö se siltä, että olemme eläneet monta elämää, jotka kestivät monta vuosikymmentä, ja sitten heräämme ylösnousemuksemme viidennen ulottuvuuden nyt-hetkeen tuntien, ettemme ole ikään kuin koskaan lähteneet?

Ylösnousemus ei ole kuolemaprosessi. Ylösnousemus on uudestisyntymäprosessi. Kuitenkin myös uudestisyntymää edeltää sen kuolema, mitä pidimme tärkeänä, arvokkaana, omanamme ja/tai tarpeellisena.

Ymmärtääksemme tämän viime lauseen, menemme syvemmälle käsityksiin:

Tärkeää: onko käsitys väliaikainen? Sillä mikä saattaa olla hyvin tärkeä yhdessä nyt-hetkessä, ei ehkä ole mitään merkitystä todellisuutesi nyt-hetkessä. Siksi "tärkeä" on kolmannen ulottuvuuden aikasidonnainen käsitys.

Kun siirrymme syvemmälle ja syvemmälle viidennen ulottuvuuden nyt-hetkeen, huomaat, että:
- "tärkeää" on se, mitä teet nyt-hetkessä
- "arvokas" on sana, joka edustaa elämän joka hetkeä
- "meidän" on sama sana kuin "minun", sillä kaikki ovat yhtä
- "tarpeellinen" on vanhentunut sana, koska jos jokin on tarpeellinen, se on.

Minulla oli tänä aamuna herätessä uni viidennessä ulottuvuudessa olemisesta. Fyysinen kehoni voi muistaa vain tunteen ykseydestä kaiken elämän kanssa.

Mielelläni on muisto monien kokoontumisesta ykseystietoisuuteen mennäkseen viidenteen ulottuvuuteen.
Sydämelläni on muisto täydellisestä ehdottomasta rakkaudesta jokaista elävää olentoa kohtaan.
Kehollani on muisto kollektiivisesta mukavuudesta, turvallisuudesta ja myötätunnosta.

Minua kehotettiin visioni lopussa jäämään tuon vision, muiston, halun nyt-hetkeen tai kenties kaikkien noiden ilmaisujen ykseyden nyt-hetkeen. Olen ollut hereillä vain muutaman tunnin ja unohdan jo kokemuksen olemisesta viidettä ulottuvuutta.

Jää kuitenkin hämärä kuva monista ihmisistä, jotka työskentelevät yhtenä, ja tieto, että jokin ITSENI osa on edelleen tuossa nyt-hetkessä.

Lopuksi haluaisin lisätä, että tämän "nopean viestin" kirjoittaminen on vienyt useita päiviä. Joka kerta kun katsoin sitä, jotain täytyi muuttaa. Kenties se olen minä, joka muuttuu, ja joka kerta kun katson samaa asiaa, näen sen eri perspektiivistä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

19.12.2016 VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN, OSA 31

ViestiKirjoittaja hammer » 23.12.2016 21:28

VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN, OSA 31

Ylösnousevia ihmisiä kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
19.12.2016
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

LUKU 31: Paluu

Tervehdys. Olemme ylösnousevia ihmisiä. Olemme täällä nyt-hetkessänne kertomassa, miten matkamme uuteen Maahan on vienyt meidät odottamattomaan kokemukseen.

Matkustaessamme pois kolmannen ulottuvuuden Maasta viidennen ulottuvuuden tietoisuudessamme, tapasimme monia tähtialuksia Ashtar-osastosta. Näiden tähtialusten jäsenet pystyivät havaitsemaan tietoisuutemme viidennen ulottuvuuden tietoisuudellaan ja toivottivat meidät tervetulleeksi aluksilleen.

Koska yhdistyimme viidennen ulottuvuuden tietoisuuteemme, emme olleet enää rajoittuneita mittaamaan todellisuutta kolmannen ulottuvuuden aika-avaruusversiolla. Näin ollen pystymme vain kertomaan, että jossain ja johonkin aikaan matkallamme, löysimme itsemme vierailemasta kauniilla korkeampien ulottuvuuksien tähtialuksilla.

Tiesimme, että tietoisuutemme oli kovasti laajentunut ja että itsetuntoomme sisältyi nyt koko ryhmämme. Emme kuitenkaan tienneet, että Gaian Maan ylemmän neljännen ja viidennen ulottuvuuden aurassa oli monia tähtialuksia.

Itse asiassa emme täysin ymmärtäneet vielä, miten Gaia-planeetta oli elävä olento. Olimme ihmisryhmä, joka oli meditoinut yhdessä monta vuotta ja päätti seurata yhteistä sisäistä ohjettamme tehdä tietoisuusmatka.

Ensin meillä ei ollut aavistustakaan, että tuo matka olisi totta. Käsitämme nyt, että se mitä luulimme meditaatioksi, oli itse asiassa todellisuus. Jos huomaatte, niin puhumme itsestämme kollektiivina, emme yksilöryhmänä.

Emme ole varmoja, milloin tai miten meistä tuli kollektiivitietoisuus, mutta tiedämme nyt, että emme olisi kyenneet jäämään tuohon jatkuvasti laajentuvaan energiakenttään, jos emme olisi tunteneet toistemme tietoisuuden lohtua ja tukea.

Olemme poikenneet tarinastamme, joten palaamme tapaamiseemme tähtialuksilla. Voimme muistaa tässä nyt-hetkessä vain, että ensin olimme valtavan tähtialuslaivueen ulkopuolella ja sitten yhtäkkiä olimme kaikki yhdessä suuressa kokoushuoneessa yhdellä aluksista.

Aivan ensimmäinen asia jota ajattelimme kollektiivimielessämme, kun voimme kuulla toistemme ajatukset, oli, että olimme olleet tällä aluksella aiemmin. Itse asiassa muistimme, että olimme olleet aluksella kollektiiviunissamme. Emme oivaltaneet ennen kuin aluksella, että meillä oli ollut kollektiiviunia, ja samanaikaisesti meillä oli identtisiä muistoja.

Yksi syy miksi olimme päättäneet pitää näitä yhteismeditaatiota, joista tuli todellisuutta, oli, että muistimme kaikki tavanneemme toisiemme aluksella, jota olimme kutsuneet "lentäväksi lautaseksi". Yö toisensa jälkeen näimme samaa unta.

Tästä syystä päätimme pitää ryhmämeditaation – keskittyäksemme paremmin tapaamisiimme siellä, jonka olimme lopulta oivaltaneet tähtialukseksi. Siksi vuokrasimme mökin vuorenhuipulta ja sulloimme sen täyteen ruokaa ja vettä, jotta voisimme olla omavaraisia kuukauden.

Ensimmäisen viikon keskityimme asettumaan aloillemme ja oppimaan korkean paikan ympäristön. Toiseen mökkiviikkoon mennessä oivalsimme, että näimme kaikki unta olemisesta tähtialuksen ulkopuolella ulkoavaruudessa.

Tiesimme, että tämän täytyi olla unta, koska pystyimme hengittämään emmekä tunteneet mitään erityistä lämpötilaa tai myöskään mitään kehomuotoa. Tiesimme, että olimme astuneet suureen seikkailuun ja olimme hyvin onnellisia, että olimme päättäneet ottaa tämän kuukauden korkealla vuorella ymmärtääksemme paremmin, mitä meille tapahtui.

Ennen lähtemistämme "yhteiselle lomallemme", kerroimme ystävillemme ja perheellemme, että asuisimme vuoristomökissä kuukauden. Meitä oli 12 ihmistä – kuusi miestä ja kuusi naista. Emme suunnitelleet, että ryhmämme olisi tämän kokoinen tai että siinä olisi sama määrä kumpaakin sukupuolta.

Ryhmäsuhteemme kehittyi, koska tunnistimme toisemme hereillä jokapäiväisessä elämässämme. Ensin kukaan meistä ei tuntenut toisiaan, mutta jotenkin törmäsimme jatkuvasti toisiimme ruokakaupassa, kadulla ja ystävien luona.

Lopulta päätimme, että nämä "sattumanvaraiset kohtaamiset" eivät olleet vahinko ja päätimme tavata minun kotonani. Luulen, että valitsimme minun kotini, koska minusta tuli "kirjuri", joka dokumentoi kaikki kokemuksemme ja jakoi ne toisten kanssa.

Sitten jokainen henkilö lisäsi siihen tai muutti sitä, mitä olin kirjoittanut, ja tallensimme muutokset meidän kaikkien tietokoneelle ja kännykkään. Meillä kaikilla oli kopio, jotta oli pienempi mahdollisuus menettää tämän hyvin ainutlaatuisen kokemuksen dokumentointi.

Mielenkiintoista kyllä, olimme kaikki sinkkuja, työllistimme itsemme ja pystyimme "häviämään" joksikin aikaa ilman, että kyseltiin liikaa. Emme ajatelleet tuota "sattumaa", ennen kuin aloimme lähteä ajasta.

Emme tienneet, mitä ajasta lähteminen merkitsi, ennen kuin aloimme jakaa henkilökohtaisia kokemuksiamme ja havaitsimme, että ne olivat yhteisiä kokemuksia. Tehtyämme tuon havainnon, otimme kaikki dokumentointimme hyvin vakavasti. Meille oli tapahtumassa jotain ja halusimme ymmärtää täysin, mitä se oli.

Siinä kun kirjoitimme kukin henkilökohtaiset kokemuksemme tapahtumista ja sitten jaoimme ne ryhmässä, aloimme yhdistyä kollektiivitietoisuudeksi. Kukaan meistä ei ollut tiennyt, mikä kollektiivitietoisuus oli, mutta sitä termiä olimme kaikki käyttäneet kirjoituksissamme.

Silloin päätimme, että meidän täytyi pitää säännöllisiä tapaamisia, jotta voimme jakaa sanallisesti, mitä olimme kokeneet. Havaitsimme, että kokemuksistamme kirjoittaminen ja myös niistä puhuminen teki paljon helpommaksi ymmärtää toisiamme ja itseämme.

Ensin tapasimme vain kerran kuussa, sitten joka toinen viikko, sitten joka viikko, mutta sitten oivalsimme, että jotain hyvin tärkeä oli tapahtumassa, ja aloimme tavata joka toinen päivä. Muutaman viikon tapasimme joka päivä.

Yhtenä päivänä päätimme pitää ryhmämeditaation nähdäksemme, pystyimmekö kuvittelemaan, että kollektiiviryhmällämme voisi olla sama meditaatio. Olimme kirjoittaneet hyvin samanlaisista kokemuksista, joten halusimme nähdä, voisimmeko kokea niitä samanaikaisesti.

Tiesimme, että meidän tarvitsisi keskittää koko aikomuksemme ja huomiomme tähän prosessiin, joten vuokrasimme mökin vuoristosta. Onneksi oli loppukevät, joten pystyimme jatkamaan oleskeluamme, jos halusimme.

Emme puhuneet ensin tuosta mahdollisuudesta, mutta havaitsimme myöhemmin, että olimme kaikki miettineet jäämistä pidemmäksi aikaa. Ajattelimme kuitenkin kaikki, että se oli naurettava idea, emmekä sanoneet mitään. Tämä paljastus oli hyvin tärkeä meille, koska silloin oivalsimme täysin, miten omistautuneita olimme siihen, "mitä ikinä se olikin, mitä meille oli tapahtumassa".

Silloin sisäiset äänet olivatkin itse asiassa korkeampia ääniä, mutta emme kuulleet niitä ylhäältä, vaan sisältä. Ensin se oli hyvin hämmentävää, kun olimme tottuneet havaitsemaan vain ulkoista kommunikointia, mutta hyvin pian äänien sisäisestä sijainnista tuli normaalia.

Kukaan meistä ei ollut kovin uskonnollinen emmekä olleet ajatelleet korkeampia ääniä, mutta meidän kaikkien täytyi myöntää, että kuulemamme äänet tuntuivat ikään kuin tulevan jostain korkeammasta paikasta. Silloin Shawn, ryhmämme jäsen, jakoi kaiken, mitä hän oli opiskellut korkeammista todellisuusulottuvuuksista.

Kun Shawn selitti korkeampia ulottuvuuksia, tunsimme kaikki, että hän oli oikeassa arvioidessaan, että koimme ns. ulottuvuuksien välistä matkustamista. Ensin vain muutama meistä pystyi näkemään, että toisia olentoja oli kanssamme mökissä, mutta vähitellen pystyimme kaikki havaitsemaan, ettemme olleet yksin.

Oli mielenkiintoista, että hahmotimme nämä korkeammat olennot eri tavoilla. Jotkut meistä pystyivät vain tuntemaan, kun korkeampi olento oli heidän lähellään, toiset pystyivät helpommin kuulemaan viestit, joita tuli näiltä olennoilta, ja jotkut meistä pystyivät näkemään ne.

Kun yhdistimme erilliset havaintomme, aloimme hahmottaa koko kokemuksen. Kerroimme vuorotellen, miten olimme havainneet nämä korkeammat olennot, ja autoimme muita havaitsemaan ne myös. Tällä tavalla muistimme lopulta kaikki, miten tunnetaan, kuullaan ja nähdään korkeampi olento tai joskus olennot.

Vähitellen aloimme kokea yhteisen todellisuuden, jossa kaikki meistä pystyivät samanaikaisesti havaitsemaan, kun korkeampi olento liittyi seuraamme. Ensin emme tunnistaneet niiden kasvoja tai kehoja. Tunnistimme niiden "tunnun".

Kuitenkin jakaessamme kokemuksemme ryhmän kanssa, havaitsimme, että koimme kaikki saman olennon, mutta meillä kaikilla oli vähän eri havainto kuin muilla. Mutta kun kukin jaoimme kokemuksemme ryhmän kanssa, havaitsimme, että tietoisuutemme yhdistyivät yhdeksi tietoisuudeksi.

Yllätykseksemme pystyimme säilyttämään koko yksilöllisyytemme samassa nyt-hetkessä, kun lakkasimme käyttämästä sanaa "aika". Lakkasimme käyttämästä sitä, koska yksi ensimmäisistä saamistamme viesteistä oli: "Olemme tässä nyt-hetkessänne".

Ensin kukaan meistä ei ymmärtänyt viestin nyt-osaa, ennen kuin aloimme kaikki kadottaa aikaa. Emme tietysti todellisuudessa kadottaneet aikaa, mutta olimme kaikki samaa mieltä, että aika oli suhteessa siihen, mitä teimme.

Koska vietimme yksinkertaista elämää, meillä oli tehtävä kaikki mökin askareet. Havaitsimme, että kun teimme askareita, aika eteni melko hitaasti. Toisaalta kun kommunikoimme korkeampien olentojen kanssa – koska nyt oli useita korkeampia olentoja – näytimme kadottavan aikaa.

Se mitä luulimme kaikki nopeaksi 15 minuutin yhteydeksi, oli usein kaksi tai kolme tuntia. Toisaalta tehdessämme askareita, tuntui tunneilta silloin, kun itse asiassa kyse oli vain muutamasta minuutista.

Kuten arvata saattaa, pystyimme lisääntyvässä määrin tuntemaan ryhmämme tunteet. Havaitsimme myös, ettei meidän tarvinnut käyttää ääntämme tai olla lähietäisyydellä jakaaksemme tunteitamme toisten kanssa.

Ensin koimme tämän ainutlaatuisen tunteen vain fyysisellä kehollamme, missä oli tietty tietäminen, että tuo ihminen oli kosketuksissa kanssamme, oli hän sitten lähellä tai kaukana. Aloimme käyttää sanoja "olla kosketuksissa" "kommunikoinnin" sijasta, koska tunsimme toisemme, ikään kuin olisimme yksi henkilö.

Tiedän, että niiden ihmisten on erittäin vaikea ymmärtää tätä tunnetta, jotka eivät ole kokeneet sitä, mutta yritän parhaani mukaan selittää sen. Ensin meillä oli tietoisia kokemuksia korkeammasta äänestä, mutta se ei ollut yläpuolellamme. Kuten sanoin aiemmin, tämä korkeampi ääni oli sisällämme. Se että joku kommunikoi kanssamme sisältämme, erityisesti jonkun näkymätön, oli hämmentävää ensin.

Aloimme kuitenkin käsittää, että tämä sisäinen ääni oli hyvin lohduttava ja hyvin hyödyllinen jokapäiväisessä elämässämme. Ikään kuin joku jolla oli korkeampi perspektiivi, näytti meille mahdollisia ja todennäköisiä todellisuuksia, joihin olimme menossa.

Näimme ikään kuin näkymättömän – mikä merkitsee, että näimme sen vain mielikuvituksella – haaran elämämme tiessä. Yksi todellisuusvaihtoehtomme, jota symboloi tienhaara, tapahtuisi ehdottomasti, jos emme muuttaisi itseämme jollain tavalla. Se oli todennäköinen todellisuus.

Toinen vaihtoehto, mahdollinen todellisuus, oli vaihtoehtoinen polku, jonka voisimme kokea, jos valitsimme sen. Toisin sanoen, tämä mahdollinen todellisuus tapahtuisi vain, jos valitsimme sen. Ensin oli hämmentävää nähdä näitä myriadeja vaihtoehtoja tulevan jatkuvasti tajuntaamme.

Onneksi tottuessamme enemmän ja enemmän näihin sisäisiin suuntiin, huomasimme, että elämämme alkoi virrata. Yhdessä havaitsimme, että paras tapa selittää "virtaavaa elämää" oli, että opimme vain päästämään irti kaikista myriadeista vaihtoehdoista jokapäiväisessä elämässämme.

Yksilöinä ja ryhmänä havaitsimme, että kun sallimme sisäisten ohjeiden opastaa meitä, olimme paljon onnellisempia ja saimme aikaan enemmän. Toisin sanoen, sen sijaan että meidän täytyi tehdä myriadeja valintoja jokapäiväisessä elämässämme, meillä oli vain kaksi vaihtoehtoa.

Nämä vaihtoehdot olivat seurata tätä sisäistä virtaa tai kokea jokapäiväisen elämän vastustus. Opimme kaikki, että kun päätimme yksilöinä sekä ryhmänä seurata virtaa, emme kokeneet sitä vastustusta, joka oli normaalia, ennen kuin seurasimme virtaa.

Koska koimme mökissä elämistä ja kommunikointia ns. korkeampien olentojen kanssa, oivalsimme, että vaihtoehtona olisi kiivetä tuota jokapäiväisen elämän jyrkkää polkua yksin.

Sitten kun päätimme päästää irti monista kysymyksistä ja vain seurata virtaa, emme oivaltaneet, että oli vaihtoehtoinen tapa, jolla voisimme elää elämäämme. Mikä tärkeintä, ennen kuin päätimme seurata kollektiivista sisäistä ohjettamme, emme tienneet, miten yksin olimme olleet.

Muistimme, millaista oli tuntea olevansa yksin itsessämme ja myös hyvän ystävän tai toisten ihmisten joukossa. Itse asiassa "toiset" on sana, joka alkoi lähteä tietoisuudestamme. Kun seurasimme sisäistä kollektiivitodellisuuttamme, käsitys "toisista" kuoli.

Itse asiassa jokainen meistä keksi termin "sisäinen kollektiivitodellisuus" itsekseen. Kun yksi meistä jakoi tuon termin, nauroimme, koska se oli täsmälleen sama termi, jonka me 12 olimme kuulleet sisältä. Jakamalla syvimmät tunteemme kokemuksistamme havaitsimme, että kun yhdistyimme virtaan, jossa olimmekin edelleen yksilöjä, emme olleet erillään.

Olimme niin yhdistyneet virtaan tietoisuutemme sisimmillä tasoilla, että ulkoinen kehopakettimme oli pelkästään erilliseltä näyttäviä koteloja yhdelle olennollemme. Ensin tämä tilanne oli vähän hämmentävä meille, koska meillä oli kaikilla ollut myriadeja elämiä kolmannen ulottuvuuden Maassa.

Kuitenkin jatkaessamme kommunikointia korkeampien olentojen kanssa, aloimme tavata olentoja, joilla oli ollut vain muutama inkarnaatio maan päällä tai jotka olivat vain kaksoispaikantuneet kolmannen ulottuvuuden Maahan pitäen ensisijaisen olemuksensa ja tietoisuutensa tähtialuksellaan.

Kun me jotka olimme ensisijaisesti määritelleet itsemme ihmisiksi fyysisellä maapallolla, yhdistyimme ryhmätietoisuuteen niiden kanssa, jotka tiesivät kaksoispaikantuneensa Maahan, aloimme kaikki muistaa omat korkeamman ulottuvuuden elämämme.

Emme yllättyneet havaitessamme, että olimme kaikki kaksoispaikantuneet Maahan samalta alukselta. Kun olimme kaikki kosketuksissa toisiimme, oivalsimme, että jotkut meistä palaisivat aluksellemme, toiset siirtyisivät viidennen ulottuvuuden Maan energiamalleihin ja toiset laajentaisivat olemustaan riittävästi ollakseen sekä aluksella että uudessa Maassa.

"Uusi maa" oli nimi, jota aloimme käyttää Maan viidennen ulottuvuuden taajuudesta. Ensin useimmat meistä eivät muistaneet paljon korkeamman ulottuvuuden elämistään, mutta pystyimme havaitsemaan toisemme ja kommunikoimaan toistemme kanssa hyvin luonnollisesti.

Joskus yksi tai muutama meistä "vaiheili" pois kollektiivihavainnostamme joksikin aikaa, mutta he palasivat tavallisesti. Kun he palasivat, heillä oli mahtavia tarinoita kerrottavana meille. Joskus he hävisivät, koska olivat palanneet fyysiseen tai astraalimaahan auttamaan jollain tavalla.

Meistä vaikutti siltä, että he olivat olleet poissa lyhyen aikaa, mutta palatessaan he kertoivat meille, miten he olivat olleet fyysisellä maapallolla pitkän elämän tai astraalimaassa vähemmän aikaa. Silloin oivalsimme, ettei aika enää sitonut meitä.

Kun matkustimme alukselle tai jollekin uuden Maan korkeammalle taajuustasolle, oivalsimme, että ajattomuutta oli kulunut niillä, jotka olivat jääneet fyysiseen mökkiin fyysisellä maapallolla. Siksi tiesimme, että joku meistä oli lähtenyt ajasta, vasta siinä hetkessä jossa hän päätti lopettaa seikkailunsa nyt-hetkessä.

Nämä paluutarinat, kuten kutsuimme niitä, olivat hyvin mielenkiintoisia. Ne jotka kävivät uudessa Maassa, kertoivat, että viidennen ulottuvuuden uusi Maa resonoi samanaikaisesti moniin eri taajuuksiin ykseyden nyt-hetkessä.

Yhdessä nimesimme Uuden maan joka todellisuustaajuuden kollektiivikokemustemme mukaan – nämä versiot ovat itse asiassa uuden Maan taajuuksia – jotta voimme helpommin ja tehokkaammin keskustella kokemuksistamme ryhmän kanssa.

Päätimme antaa uuden Maan versioille nimet "havainto uusi maa", "mukautuva uusi maa" ja "kynnys uusi maa".

Kutsuimme ensimmäistä kokemustamme uudesta Maasta "havainto uudeksi maaksi", jossa pystyimme havaitsemaan uuden Maan, kuin se olisi elokuva. Kuitenkin uusi Maa on itse asiassa välitaajuus, kuten lopulta huomaisimme. Tämä uuden Maan taajuus oli enemmän idea kuin paikka.

Kuitenkin jos ryhmä pystyi yhdistämään tietoisuutensa riittävästi hyväksyäkseen tuon idean, se havaitsi olevansa ryhmänä vuorovaikutuksessa todellisuuden kanssa, joka oli hyvin mukautuva heidän ajatuksiinsa ja tunteisiinsa.

Voidakseen jäädä tähän "mukautuvaan uuteen maahan", meidän täytyi hypätä ryhmäyhteisymmärrykseen, että tämä uuden Maan versio oli totta. Näin ollen vaikka tuo todellisuus näytti häilyvän ja muuttuvan joka tunteesta ja ajatuksesta, se oli oikea todellisuus.

Ryhmän täytyi pysyä tässä "mukautuvassa uudessa maassa" tietoisuus täysin kalibroituna toisiin tai muuten he putosivat pois tuosta kokemuksesta. Kun he putosivat, he palasivat "havainto uuteen maahan".

Kun yksi meistä putosi pois ja palasi "havainto uuteen maahan", hän pystyi jakamaan kokemuksensa tuon maataajuuden muiden jäsenten kanssa. Meidän täytyy lisätä tässä, että "havainto uusi maa" oli enemmän kuin neljännen ulottuvuuden astraalitaso siinä mielessä, että se näytti unelta tai joltain, jonka keksimme.

Kuitenkin me kaikki "keksimme" saman todellisuuden ja/tai meillä oli sama "uni". Joidenkin ystäviemme seikkailujen vuoksi oivalsimme, että siirryimme jonkinlaiseen uuteen Maahan.

Tiesimme vaistomaisesti, että koimme uuden Maan, koska oli hyvin voimakas ykseystietoisuus, mikä auttoi meitä jatkuvasti paremmin ymmärtämään ja hyväksymään hyvin ainutlaatuisen kokemuksemme.

Kollektiivikokemuksemme päästää irti siitä, minkä olimme aina tienneet todeksi, ja hyväksyä täysin eri todellisuus, edesauttoi kovasti yhdistymistä hyvin intiimiksi ryhmäksi. Tiesimme kaikki, että jotkut ystävämme, perheemme ja rakkamme jotka olivat vain fyysisiä, häviäisivät elämästämme – siis jos koskaan palaisimme siihen, jota aloimme kaikki nimittää "entiseksi elämäksemme".

Oivalsimme kaikki, ettemme voineet avoimesti jakaa kokemuksiamme monen ystävämme ja perheenjäsenemme kanssa. Heillä ei ollut meidän kokemuksiamme, joten heidän olisi hyvin vaikea uskoa, että kokemuksemme olivat totta.

Sitä vastoin korkeammat olennot kommunikoivat kanssamme joka päivä. Siksi otimme rutiiniksi, että meditoimme yhdessä aamulla kutsuaksemme päivän informaatiota.

Oli niin paljon informaatiota, että päätimme kaikki dokumentoida informaation itse ja sitten kokosimme sen yhdessä viestiksi, jonka voisimme lopulta jakaa toisten kanssa, kun oli nyt-hetki tehdä niin.

Ensimmäinen informaatio jonka kaikki saimme ja jonka muokkaisimme viestiksi, oli uuden Maan taajuustasoista. Uuden maan ensimmäistä taajuutta nimitimme "havainto uudeksi maaksi". Käytimme tuota nimeä, kun se oli viidennen ulottuvuuden Maan ensimmäinen versio, jonka havaitsimme.

Kun ryhmämme kokemus uuden Maan havaitsemisesta katsoi, yhdistyimme ryhmäksi niin syvällisesti, että yhteistietoisuutemme johti meidät "havainto uuden maan" yli seuraavaan taajuuteen, jota nimitimme "mukautuvaksi uudeksi maaksi".

Käytimme tätä termiä, koska meidän kaikkien täytyi päästää irti aiemmista käsityksistämme uudesta Maasta ja mukautua siihen, ettemme olleet tämän kokemuksen kontrollissa. Siksi meidän täytyi mukautua siihen tietämiseen, että meidän täytyi seurata virtaa ja sopeutua jokaiseen uuteen kokemukseen niin nopeasti kuin mahdollista.

Tiesimme kaikki kollektiivitietoisuudessamme, että lähestyimme sitä, minkä ymmärsimme "kynnys uudeksi maaksi", jota näytti ympäröivän voimakas, mutta näkymätön energiakenttä.

Juuri kun luulimme astuvamme tuohon energiakenttään, näimme yllätykseksemme, että olimme yhtäkkiä plejadilaisella tähtialuksella, joka näytti hyvin tutulta. Aivan takanamme kuulimme äänen sanovan:

"Tervetuloa Kotiin. Olen komentaja Sharman. Olen sädettänyt teidät tähtialuksellemme kovasti tarvittua lepoa ja rentoutusta varten."

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

1.1.2017 VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN, OSA 32

ViestiKirjoittaja hammer » 05.01.2017 23:41

VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN, OSA 32

Sharmania kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
1.1.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

LUKU 32: Minkä todellisuuden luomme 2017?

Rakkaat ystävät, minulla Sharmanilla on kunnia puhua taas kanssanne. On kulunut jonkin verran teidän aikaanne viimeisen lähetykseni jälkeen, mutta me, aluksemme jäsenet, olemme olleet hyvin kiireisiä projektien kanssa, joista emme voi vielä kertoa teille.

Kuitenkin koska jatkuvasti laajentuvia viidennen ulottuvuuden energiakenttiä tulee lisääntyvässä määrin Gaian ilmakehään, joka on sen aura, sekä kaikkien Gaian asukkaiden auraan, ihmiset kohtaavat monia valintatilanteita.

Useimpien näiden valintojen energiakenttä on havaittavissa vain ylemmän neljännen ja viidennen ulottuvuuden tietoisuustilassanne. Näin ollen vain ne joiden tietoisuus on laajentunut näihin tietoisuustaajuuksiin, tiedostavat, että on jokin valintatilanne.

2017 on vuosi, jossa ne jotka ovat valmiita osallistumaan tämän numerologisesti 1-vuoden uuteen alkuun, tietävät, että on monia uusia valintoja. Te jotka olette laajentaneet tietoisuuttanne, oivallatte, että tässä nyt-hetkessä on monia uusia valintoja.

Oivallatte sen, koska pystytte havaitsemaan korkeampia todellisuusulottuvuuksia, joissa näitä muutoksia tapahtuu. Tästä syystä pyydämme heränneitä ystäviämme, jotka ottivat vapaaehtoisesti maa-astian, jakamaan, mitä he tietävät, niiden kanssa jotka eivät tiedä.

Muistelkaa taaksepäin sitä, kun ette olleet vielä muistaneet korkeampaa itseänne tai niitä korkeamman ulottuvuuden todellisuuksia, joihin moniulotteinen itsenne resonoi. Koska te muistatte nyt, pystytte opettamaan toisia.

Koska monet teistä ovat tehneet suurta palvelua toisille, auranne on valmisteltu hyväksymään viidennen ja ylempien ulottuvuuksien valo. Nimittäin kun palvelette toisia, avaatte kruunuchakranne portaalin ja kehitätte jatkuvan suhteen moniulotteisen mielenne kanssa.

Moniulotteinen mieli on kantaja-aalto, joka sallii jatkuvan kaksisuuntaisen kommunikoinnin monien korkeampien ilmaisujenne kanssa. Tämä jatkuva kaksisuuntainen kommunikointi fyysisen itsenne ja moniulotteisen itsenne välillä auttaa teitä muistamaan kokemuksenne tähtialuksillanne samalla, kun keskitytte myös päivittäiseen elämänne maan päällä.

Kiitämme kaikkia teitä, jotka olette oppineet ja muistaneet, miten opetetaan ja autetaan niitä, jotka valmistautuvat heräämään, mutta tarvitsevat apua. Teidän ei tarvitse mainostaa lahjaanne millään tavalla, mutta voitte mainostaa, jos haluatte. Useimmat teistä, maadoittuneet ihmisemme, aloittavat auttamalla hiljaisuudessa muutamaa ihmistä.

Tällä tavalla muistatte, miten voitte parhaiten jakaa intiimit viestinne korkeampien todellisuustaajuuksien kanssa. Kun muistatte täydellisemmin ja saatte luottamusta laajentuneeseen itseenne, sallitte valonne säteillä ulospäin jokapäiväisessä elämässänne.

Sitten auranne vetää puoleensa toisia, jotka tuntevat auranne ja ihmettelevät, miksi he tuntevat vetoa teihin. Teidän ei tarvitse murehtia siitä, mitä sanotte tai kenelle sanotte, koska viidennen ulottuvuuden moniulotteinen mielenne määrittelee helposti juuri sen, mitä toisten tarvitsee tietää.

Lisäksi ne jotka ovat valmiita vastaanottamaan sen, minkä luonnostaan jaatte, tuntevat, miten auranne jotenkin täydentää heidän auraansa. Aluksi toiset eivät ehkä oivalla, että heidän moniulotteisella mielellään on valokielivaihtoa teidän moniulotteisen mielenne kanssa.

Kuitenkin taas kerran, fyysinen kehonne ei ainoastaan maadoita tätä henkilöjen välistä vaihtoa, vaan se toimii myös luontaisena "universaalina kääntäjänänne".

Ensin toiset eivät ehkä pysty osallistumaan kommunikointinne ylemmän neljännen ja viidennen ulottuvuuden aspekteihin. Monet ihmiset voivat sallia itsensä havaita tietoisesti kommunikointia vain kolmannen ulottuvuuden ja neljännen ulottuvuuden keskivaiheen taajuudesta.

Siksi toiset kuulevat tai lukevat yksittäisiä sanoja normaalin kolmannen ulottuvuuden kommunikointinsa kautta. Mutta vähitellen neljännen ulottuvuuden kommunikointitunteet sekoittavat yksittäiset sanat käsityksiksi ja sisäisiksi kuviksi.

Voi viedä vähän aikaa, että toiset vastaanottavat, tulkitsevat ja ymmärtävät ulottuvuuksienvälisiä viestejänne. Sitten kun teille tulee tutuksi ja mukavaksi korkeamman ulottuvuuden kommunikointi toisten kanssa, jotka käyttävät fyysistä kehoa, alatte vastaanottaa informaatiota galaktisilta ystäviltänne ja perheeltänne, jotka käyttävät viidennen ja ylempien ulottuvuuksien muotoa.

Näemme, että useammat ja useammat teistä muistavat luontaisen ylemmän neljännen ja viidennen ulottuvuuden kielenne. Näin ollen avaatte tietoisuutenne korkeamman ulottuvuuden energiavirroille.

Kun tietoisesti tunnustatte ja hyväksytte tunteen näistä tulevista energiakentistä, oivallatte, että voitte saada kaksisuuntaista kommunikointia viidennen ja ylempien ulottuvuuksien valo-olentojen kanssa.

Sitten aivan kuten lapsi alakoulussa odottaa innolla olemista ylemmillä luokilla, sallikaa itsenne odottaa innolla olemista valokehossanne. Sanomme "valokehossanne", koska haluamme teidän muistavan, että te kaikki käytätte jo valokehoanne viidennen ja ylempien ulottuvuuksien todellisuudessanne.

Pyydämme teitä nyt sulkemaan silmät muistaaksenne viidennen ulottuvuuden valokehonne …
Miltä viidennen ulottuvuuden valokehonne näyttää …
Miltä viidennen ulottuvuuden valokehonne tuntuu …

Laajentakaa nyt tunne aurastanne kauemmas ja kauemmas muotonne yli …
Miltä auranne tuntuu, kun se sisältää kehonne, huoneenne ja talonne …
Miltä auranne tuntuu, kun se kohtaa toisen auran …

Kun tunnette toisen auraa, rentoutukaa viidennen ulottuvuuden muistoonne siitä, kun kohtaatte jonkun aurasta auraan …

Miltä auranne tuntuu, kun se yhdistyy toisen fyysisen muodon auran kanssa …
Miten tunnistatte, että auranne on nyt yhdistynyt toisen olennon auraan …
Miltä tuo yhteys tuntuu omassa aurassanne …

Nyt kun olette valmistelleet itsenne käyttämällä mielikuvituksenne mahtavaa oppimistyökalua, etsikää ystävä, jonka kanssa voitte jakaa tämän harjoituksen.

Jos ihmettelette, miksi annamme teille tämän informaation, niin siksi, että valmistelemme teitä kontaktiin valo-olentojen kanssa. Monet teistä ovat saaneet luvan tähän kunniaan palvelemalla toisia, jopa oman itsensä kustannuksella.

Te olette niitä, jotka ovat päästäneet riittävästi irti henkilökohtaisesta egoitsestänne ja jotka tarvitsevat henkilökohtaista tunnustusta siitä, mitä ovat henkilökohtaisesti tehneet. Korkeammat olennot joiden kanssa kommunikoitte nyt tai pian tietoisesti tai tiedostamatta, ovat viidennen ja ylempien ulottuvuuksien valo-olentoja.

Pystytte kommunikoimaan kanssamme, koska olette muistaneet, että olemme galaktista perhettänne. Teillä on tuo muisto, koska olette muistaneet, että tekin olette galaktinen olento. Tästä syystä useammat ja useammat teistä muistavat yölliset vierailunne aluksillamme, kun näette unta tai meditoitte. Haluamme muistuttaa teille, että nämä kokemukset ovat totta.

Monet teistä kuitenkin määrittelevät edelleen "toden" kolmannen ulottuvuuden perspektiivistä. Kun tietoisuutenne laajenee ja muistatte enemmän tapaamisestanne kanssamme, todellisuusperspektiivinne ei enää rajoitu kolmanteen ulottuvuuteen.

Muistatte ja koette henkilökohtaisesti korkeamman ulottuvuuden kokemuksenne niin, kuin ne olisivat totta – ette koe niitä unena. Fyysinen todellisuutenne on opettanut, että unet eivät ole totta, koska ne eivät tapahdu kolmannen ulottuvuuden todellisuudessanne.

Onneksi kun useammat ja useammat maadoittuneista ystävistämme näkevät unta olemuksemme, kommunikoivat sen kanssa ja tuntevat sen, kun suojelemme jatkuvasti teitä – ja tuntevat niiden olevan totta – alatte määritellä uudelleen "toden".

Kun useammat ja useammat teistä kieltäytyvät osallistumasta mihinkään Illuminatin informaatioon, joka täyttää kaikki kommunikointilaitteenne, pimeät sielut menettävät otteensa tietoisuudestanne.

Kun useammat teistä muistavat, miten yhdistytään tietoisesti korkeampiin taajuuksiinne, pystytte välittömästi havaitsemaan sen pelkopohjaisen energian, jolla näitä "valta toisiin" –viestejä lähetetään jokapäiväiseen elämäänne.

Mitä tapahtuisi, jos jokainen teistä muistaisi lähettää ehdotonta rakkautta jokaiseen näistä viesteistä, ja roihuttaa, roihuttaa, roihuttaa niitä violetilla tulella?

Löydätte pian vastauksen tuohon kysymykseen, koska useammat ja useammat ihmiset heräävät korkeammalle itselleen. He eivät ehkä tiedä sanaa "korkeampi itse", mutta he oivaltavat, että heidän sisällään on lapsenkaltainen uhri-itse, josta he ovat valmiita päästämään irti.

Teillä on tällaisia tuntemuksia, koska ensimmäistä kertaa moneen vuosituhanteen korkeampi viidennen ulottuvuuden valo pilkistää Gaian aurassa sen pimeyden läpi, jonka loivat ne, jotka ovat eläneet "vallassa toisiin".

Tuhansia maavuosia pimeys on hallinnut Gaiaa. Monet moniulotteiset olennot ottivat kehon muistuttaakseen ihmiskuntaa elämään rakkaudessa ja valossa. Useimmat heistä kärsivät kovasti ja kuolivat nuorena, mutta heidän viestinsä säilyi kauan heidän elämänsä jälkeen.

Koska ihmiskunta on oppinut ihailemaan ylösnousseiden mestareiden elämää, he ovat muistaneet ehdottoman rakkauden voiman. Tietysti jatkuvat sodat rakkaan Gaian joissakin osissa ovat saaneet monet unohtamaan, keitä he oikeasti ovat.

Lisäksi televisio- ja painetut mainokset muistuttavat teille, että te ette ole riittävän hyvä, ellette osta, mitä he myyvät. Onneksi useammat teistä kieltäytyvät katselemasta ja lukemasta hienovaraista iskostamista näissä mainoksissa, jotka sisältävät usein ärsytyskynnyksen alittavia viestejä. Korkeamman ulottuvuuden itsenne pystyy tunnistamaan nämä viestit ja kieltäytyy osallistumasta niihin.

Samaan aikaan useammat ja useammat ihmiset ottavat vastaan korkeampaa valoa ja sallivat sen tulla tietoisuuteensa, fyysiseen kehoonsa ja jokapäiväiseen elämäänsä. Tämä korkeampi valo johdattaa tuon ihmisen usein vihkimykseen.

Tarkoitamme "vihkimyksellä" sitä, että pimein yö edeltää aamunkoittoa. Toisin sanoen, ennen kuin voitte nähdä selvästi valon, käytte läpi asian, jota ylösnousseet ihmiset kutsuisivat vihkimykseksi.

Jos katsotte suurien johtajien ja ylösnousseiden mestarien elämää, heidän kaikkien täytyi katsoa syvälle sisäänsä havaitakseen sen sisäisen pimeyden ja pelon, joka häiritsi heidän täyttä laajentumistaan valoksi ja rakkaudeksi.

Kolmannessa ulottuvuudessa eläminen voi olla kuin savessa leikkimistä. Kun leikitään savessa, tullaan likaiseksi. Monien inkarnaatioidenne aikana kolmannen ulottuvuuden Maassa olette kaikki kärsineet suuresta surusta, ahneudesta ja tarpeesta saada valtaa muihin.

Tässä elämässä, erityisesti tämän vuoden alussa, me korkeamman itsenne osat muistutamme teille, että on nyt-hetki puhdistaa pois se pelko, joka on pitänyt kiinni tietoisuudestanne. Tämä puhdistaminen on usein vaikeaa, kun teitä kutsutaan astumaan suurimpiin pelkoihinne ja muuntamaan ne valoksi.

Teidän ei tarvitse käydä läpi tätä prosessia, koska olette paha. Ei, vaan olette ihmisten ja planeetan suuressa siirtymässä viidenteen ulottuvuuteen. Kun ylösnousseet mestarit saivat loppuun palvelunsa ja ylösnousivat, he muuntuivat viidennen ulottuvuuden valokehoitsekseen.

Voitte lukea heidän elämästään ja siitä, miten he muunsivat pelon rakkaudeksi, mutta kenelläkään heistä se ei ollut helppo polku. Siksi muistutamme ylösnouseville ystävillemme, että teidän polkunne ei ole helppo, mutta se on elintärkeä.

Gaia tarvitsee apuanne puhdistaakseen pelon, pimeyden, ahneuden, vallan toisiin ja melkein jatkuvat sotaenergiakentät kolmannen ulottuvuuden planeettakehostaan sekä neljännen ulottuvuuden astraalikehostaan.

Aivan kuten teidän ihmiskunnan jäsenten täytyy puhdistaa henkilökohtainen pimeytenne auttaaksenne henkilökohtaista ylösnousuanne viidennen ulottuvuuden valo-olemukseenne, me galaktisen itsenne osat pyydämme teitä auttamaan rakasta Gaiaa puhdistamaan planeettapimeytensä, mikä auttaa sitä ylösnousemuksessa viidennen ulottuvuuden valoplaneetaksi.

Miten autatte sitä? Tiedämme, että teillä on vastaus omassa moniulotteisessa mielessänne ja korkeassa sydämessänne.

Siunausta teille kaikille 2017 – planeetan muuntumisvuotena.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

17.1.2017 VALOKIELEN LUKEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 22.01.2017 11:09

VALOKIELEN LUKEMINEN

Galaktista perhettä kanavoinut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
17.1.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

2017 – valokielen vuosi

On nyt-hetki muistaa, että olette todellisuutenne luojia. On nyt-hetki päästää irti kaikesta uhriudesta, itsesäälistä, kilpailusta ja kaikesta vallasta yhteenkään ihmiseen, paikkaan tai asiaan.

2017 on vuosi, jolloin ilmoittauduitte vapaaehtoiseksi muistamaan ITSENNE tai jäämään bussista. Jotkut eivät edes tiedä, että on bussi, ja toiset eivät nousisi tuohon "bussiin", vaikka se pysähtyisi, avaisi oven ja odottaisi heitä.

2017 – päätösten vuosi

Kun oivallatte, miten paljon ilmentämisvoimaa teillä on tässä todellisuustaajuudessa, teidän täytyy kasvaa aikuiseksi hyvin nopeasti voidaksenne kohdata valtavat velvollisuutenne ja täyttää ne. 3D ei ole enää fyysisen ilmentämiskokemuksen kokeilua. 3D:stä on tulossa se "milloin", jolloin muistatte, kuka, mitä ja missä olitte ennen.

2017 – ITSENNE muistamisen vuosi

On vuosi, jolloin teillä on tilaisuus muistaa, miten ollaan se, kuka olette! On myös vuosi, jolloin teidän täytyy löytää rohkeutta olla, kuka olette!

Toisin sanoen, 2017 on vuosi, jossa annatte itsellenne viimeinkin luvan rakastaa itseänne ehdottomasti.

Ennen tätä nyt-hetkeä rakkaus oli vielä tahrittu polariteetin ja erillisyyden ehdoilla. 2017 on vuosi, jolloin alatte muistaa, että olette tässä nyt!

Toisin sanoen, 2017 on vuosi, jolloin siirrytte viidennen ja ylempien ulottuvuuksien jatkuvasti läsnä olevaan nyt-hetkeen. Mitä "jatkuvasti läsnä oleva nyt-hetki" merkitsee? Ette luultavasti tiedä! 2017 on vuosi, jolloin muistatte nyt-hetken!

2017 on vuosi valokielen muistamiseen

Valokielen havaitseminen alkaa muistamalla luontaisen kykynne havaita energiakenttiä. Muistakaa, että koko todellisuus on itse asiassa energiamalleja, jotka ovat väliaikaisesti vuorovaikutuksessa luodakseen jokaisen tietyn nyt-hetken.

Nämä energiamallit ovat moniulotteisia. Jotkut näistä malleista luodaan ensin kolmannessa ulottuvuudessa ja ne löytävät ehkä tiensä korkeampiin todellisuustaajuuksiin tai sitten eivät.

Toisaalta jotkut näistä energiamalleista ylösnousevat, mikä merkitsee, että energia näyttää syntyneen kolmannen ulottuvuuden fyysisestä maailmasta ja kiivenneen tai virranneen sitten korkeampiin todellisuusulottuvuuksiin.

Nämä ylösnousevat energiamallit yhdistyvät laskeutuviin energiamalleihin, jotka syntyvät korkeimmissa todellisuustaajuuksissa ja ovat löytäneet tiensä fyysiseen todellisuuteen. Kun nouseva energiamalli kohtaa laskeutuvan energiamallin, jotain hyvin erityislaatuista tapahtuu.

Nouseva malli yhdistyy laskeutuvan mallin kanssa luomaan kaksisuuntaisen "virtapiirin", kuin tavaratalon hissin, jossa ihmiset voivat mennä ylös hississä ja samanaikaisesti tarkkailla energiamallien menemistä alas hississä. Tämä havaintopiste toimii myös toisinpäin siinä mielessä, että alas menevät energiamallit voivat tarkkailla energiamalleja, jotka menevät ylös hissiä.

Kun nousevat ja laskevat mallit ovat vuorovaikutuksessa, aika joka vaaditaan ylös tai alas menemiseen, muuntuu samanaikaisen nousemisen ja laskemisen nyt-hetkeksi. Nousevien ja laskevien energiakenttien samanaikainen sekoittuminen aiheuttaa oikosulun tavanomaiseen todellisuushavaintoonne.

Ennen kuin "huijasitte" 3D-aivojanne vastakkaisten todellisuuksien samanaikaisella havaitsemisella, pystyitte havaitsemaan pelkästään kolmannen ulottuvuuden aika-avaruustodellisuuden. Tai pystyitte meditoimaan ja sulkemaan silmät havaitaksenne uudet korkeamman ulottuvuuden energiakentät, jotka auttavat teitä laajentamaan tietoisuuttanne.

Nousevien ja laskevien kenttien sekoittaminen, samanaikainen kolmannen ulottuvuuden ja moniulotteinen havainto todellisuudesta laajentaa havaintotapanne viidennen ulottuvuuden "tässä ja nyt" –energiakenttään.

Muistakaa, että aika ja paikka ovat kolmannen ulottuvuuden harhakuvia. Nämä harhakuvat perustuvat tietoisuustilaanne ja siihen, mitä teette kokiessanne kolmannen ulottuvuuden havaintonne.

Koska kolmannen ulottuvuuden havainnot perustuvat aikaan ja paikkaan, ne vaikuttavat olevan ulkopuolellanne tilassa ja ne näyttävät olevan havaintokentässänne vain tietyn ajan.

Toisaalta on monia viidennen ulottuvuuden ajattomia tapahtumia, jotka tapahtuvat ja ovat tapahtuneet nyt-hetkessä, jota ette tiedosta. Ette tiedosta tuota nyt-hetkeä, koska tietoiset havaintonne on lukittu kolmannen/neljännen ulottuvuuden aikaan.

Vain viidennen ulottuvuuden aistihavainnoilla voitte havaita ajattoman tapahtuman, joka on olemassa ikuisesti. Saatatte kuitenkin saada yhtäkkiä vilauksen viidennestä ulottuvuudesta kolmannen/neljännen ulottuvuuden aisteillanne, minkä tunnistatte luultavasti lyhytaikaisena kokemuksena.

Siksi kyse ei ole siitä, että nyt vasta havaitsette korkeampia valoaaltoja tulevan Gaian ilmakehän, vaan nyt vasta muistatte, että teillä on viidennen ulottuvuuden havaintotapa.

Aikaan sidotut, kolmannen ulottuvuuden havainnot tallentuvat helposti kolmannen ulottuvuuden aivoihin. Mutta saattaa vaatia paluun korkeamman ulottuvuuden tietoisuuteen, ennen kuin ajattomat 5D-havainnot tulevat käyttöön ensisijaisesti kolmannen ulottuvuuden aivojen virtapiireillä.

Koska 97% aivoistanne oli jo olemassa, mutta poissa 3D-tietoisuutenne käytöstä, se 3% aivoistanne ja DNA:stanne joka oli aktivoitu, pystyy havaitsemaan vain kolmannen ulottuvuuden energiakenttiä.

Se mitä alatte nyt havaita viidennen ulottuvuuden Maana, on aina ollut Gaian taajuus, aivan kuten näkymätön viidennen ulottuvuuden valokehoon aina ollut ihmismaa-astianne taajuus.

Tässä nyt-hetkessä useammat teistä laajentavat jokapäiväisen tietoisuutensa sisältämään viidennen ulottuvuuden havainnot. Tästä syystä on enemmän ja enemmän raportteja viidennen ulottuvuuden tähtialuksista sekä muista viidennen ulottuvuuden havainnoista.

Sana "herääminen" liitetään usein sanaan "ylösnousemus", koska olette aina olleet luonnostaan viidennen ulottuvuuden valokeho ja Gaia on aina ollut luonnostaan viidennen ulottuvuuden valoplaneetta.

Aivan kuten uuninne saattaa lämmitä 300 asteeseen saakka, mutta ette ole koskaan käyttäneet niin suurta lämpötilaa, kehossanne ja planeetassanne on aina ollut valittavana viides ulottuvuus, mutta vain ylösnousseet mestarit ovat oppineet käyttämään sitä. Kuitenkin viidennen ja ylempien ulottuvuuksien valon tullessa kruunuchakraanne, se aktivoi muiston viidennen ulottuvuuden haluistanne ja havainnoistanne.

Sitten kun korkeampi valo asettuu aivojen kolmanteen kammioon, se kutsuu kaikkea tiedostamatonta informaatiota, jonka olette tallentaneet kehon energiakenttään, kulkemaan alas Gaian ytimeen maadoitettavaksi täysin.

Sitten kun tuo korkeampi valo on täysin maadoittunut, se voi palata ensimmäiseen chakraan ja kulkea selkärankaa pitkin chakra chakralta yhdistymään energiakenttien kanssa, joita virtaa jatkuvasti kruunuchakraan.

Sitten kun kolmannen ulottuvuuden kehonne on täysin maadoittunut Gaian ytimeen ja kaikki korkeamman ulottuvuuden tulkintalaitteet, jotka on tallennettu jokaiseen chakraan, aktivoidaan, viidennen ulottuvuuden valokehoitsenne alkaa herätä kolmannen/neljännen ulottuvuuden maa-astiassa.

Tuossa nyt-hetkessä teistä tulee avoin portaali korkeammalle valolle, jonka sallitte virrata astiaanne ja Gaian ytimeen maadoitettavaksi. Sitten kun tuo korkeamman ulottuvuuden/taajuuden valo on maadoittunut, se "käynnistää" kykynne ymmärtää ja projisoida valoviestejä todellisuuteenne.

Kun useampi ja useampi ihmisportaali maadoittaa ja projisoi korkeamman valotaajuuden viestejä todellisuuteenne, lähtökohtatietoisuustila nousee kaikilla ihmisillä, jotka ovat valmiita hyväksymään sen.

Valitettavasti on vielä monia ihmisiä, jotka ovat kyvyttömiä hyväksymään korkeamman valon viestejä, koska he eivät kykene päästämään irti riippuvuudestaan kolmanteen ulottuvuuteen ja/tai he eivät ole vielä saaneet valmiiksi Gaian kolmannen ulottuvuuden "energia ulos on yhtä kuin energia sisään" –oppitunteja ja/tai muuntumista erillisyydestä ykseyteen.

Siksi kutsumme kaikkia ylösnousevia ystäviämme auttamaan niitä, jotka eivät ole vielä kyenneet havaitsemaan ja hyväksymään korkeamman valon viestejä. Ette auttaisi ainoastaan kanssaihmisiänne, vaan auttaisitte myös kovasti Gaiaa.

Muistakaa kolmannen ulottuvuuden oppitunnit: erillisyysharha, valinta "valta toisiin vs. sisäinen voima" ja kolmannen ulottuvuuden harhakuvien tunnistaminen ja muuntaminen viidennen ulottuvuuden totuuksiksi.

Aika on myös kolmannen ulottuvuuden harhaa, kuten myös valta toisiin. Itse asiassa valtaa toisiin ei ole viidennessä ulottuvuudessa, kun se muuntuu sisäiseksi voimaksi. Sitten kun tuntee oman sisäisen voimansa, ei ole halua tai aikomusta saada valtaa toisiin.

Valta toisiin on yksi monista kolmannen ulottuvuuden vääristymistä, joita on viidennen ulottuvuuden käsitteistä. Kun aloitte lukea, teiltä saattoi helposti mennä ohi koko tarinan merkitys, koska opettelitte, miten luetaan kukin sana.

Samalla tavalla kun alatte havaita viidennen ulottuvuuden todellisuustaajuuksia, saatatte ehkä kyetä keskittymään vain kokemuksenne yhteen osaan.

Kun opitte toimimaan puheidenne mukaan, opitte sen yksi askel ja yksi sana kerrallaan. Näin ollen kun lähdette ajasta kokeaksenne viidennen ulottuvuuden kommunikointivirran, se saattaa tuntua ylivoimaiselta. Siksi "askel askeleelta" sallii teidän maadoittaa tiukasti kokemuksenne, kun menette eteenpäin.

Kenties teistä tuntuu turvalliselta uida pienessä lammessa, mutta suuressa valtameressä uiminen on liian uhkaavaa. Näin ollen, aivan kuten pysytte meren matalikossa, kunnes olette itsevarmempi, pysytte viidennen ulottuvuuden kynnyksellä, kunnes olette itsevarmempi.

Alkukokemuksenne viidennen ulottuvuuden todellisuudesta on parasta jättää mielikuvituksellenne. Kolmannen ulottuvuuden ajattelullanne ei ole sanoja ilmaista viidennen ulottuvuuden kokemuksianne. Näin ollen hyväksykää, että voitte jakaa kokemuksenne jakamalla ajatuksia ja tunteita, jotka virtaavat lävitsenne ollessanne tuossa kokemuksessa.

Luontainen viidennen ulottuvuuden kielenne ei ole jaettu sanoiksi tai edes käsitteiksi. Itse asiassa viidennen ulottuvuuden kommunikointi yhdistyy olemukseenne kuin kaunis kuva tai muisto. Koette tuon kommunikoinnin enemmän yhdistymisenä!

Näin ollen me, galaktinen perheenne, haluamme näyttää teille kuvan, jonka kanavamme sai ja piirsi kuvana, ja sitten viime kesänä hänet ohjeistettiin laittamaan lyhyt lause auttamaan sen muistamisessa, miten kuvaa "luetaan".

Kehotamme teitä "lukemaan", mitä kuva sanoo teille, ja kertomaan sen tämän blogin kommenttiosiossa. Tällä tavalla voitte harjoitella valokieltänne. Saatte ehkä saman viestin, joka on kirjoitettu kuvaan, tai sitten ette.

Aika ajoin, sivu kerrallaan, Suzille laittaa esiin kuvia järjestyksessä, jossa hän tehnyt niitä. Jokaisen kuvan alla on sanoja, jotka hän kuuli kuvasta. Pyydämme teitä jokaista laittamaan blogin kommenttiosioon omat sananne, joita kuulette.

Tällä tavalla voitte alkaa nähdä ja ymmärtää, miten jokainen teistä luo oman tarinansa, joka puhuu teille kullakin sivulla. Kaikki henkilökohtaiset tarinanne ovat samassa kommenttiosioissa, jotta voitte lukea kunkin kuvan kollektiivikokemuksen.

Muistakaa, että jokainen kommunikointi jonka henkilö jakaa havaintonaan tuosta kuvasta, on muistutus, että näette kaikki saman todellisuuden eri perspektiivistä. Noiden eri perspektiivien yhdistäminen valmistelee teitä kaikkia viidennen ulottuvuuden todellisuustaajuuden syvään ykseystietoisuuteen.

(https://2.bp.blogspot.com/-6jYUIDBI-Gk/ ... icture.jpg)

Päätin kääntää havaintotapani ympäri ja nähdä todellisuuden uudesta perspektiivistä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

20.1.2017 VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN

ViestiKirjoittaja hammer » 24.01.2017 16:49

VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN

Sharmania kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
20.1.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Voitteko havaita meidät?

Tervehdys, olen Sharman.

Olen hyvin onnellinen jatkaessani viestejäni Maahan. En ole puhunut kanssanne tällä tavalla melko pitkään aikaan, mutta olen itse asiassa ollut maan päällä. Me plejadilaiset pystymme helposti livahtamaan yhteiskuntaanne ja tulemaan hahmotetuksi "vain ihmisinä".

Halusin sanoa teille kaikille, ystävämme ja perheemme jotka käytätte maa-astiaa, että olemme tässä ja nyt Maan korkeammissa ulottuvuuksissa. Useammat ja useammat teistä voivat tuntea meidät sydämessään, nähdä unissaan ja kuulla korkeammalla mielellään.

Lisäksi, jos näette maisemissa ketään pitkiä blondeja, jotka ovat vapaita kaikesta pelosta, he saattavat olla maaryhmäämme. Sanoimme "vapaita kaikesta pelosta", koska peloton energiakenttä on hyvin harvinainen maan päällä.

Tästä syystä olemme päättäneet lähettää lisää plejadilaista ryhmäämme Maahan palvelemaan ihmisten roolimalleina pelottomuudessa. Pelottomuus ei ole helppoa maasidonnaiselle perheellemme, koska Illuminati on lisännyt pelkoa kaikkeen kommunikointiinsa – mediaan, elokuviin ja musiikkiin.

Nuo pahat teot ovat kuitenkin loppumassa nyt-hetkessänne! Pimeät sielut ovat hävinneet näkymättömän sotansa ihmiskunnasta ja heidät viedään pois planeetalta ja sijoitetaan alempaan astraalimaailmaan.

Illuminati pystyi jatkamaan ilkivaltaansa niin pitkään, koska aika erotti heidät niistä pimeistä teoista ja energioista, joita he lähettivät kolmannen ulottuvuuden todellisuuteen.

Illuminatin ollessa alemmalla astraalitasolla, niiden jokainen ajatus ja teko palaa välittömästi heille. Ilman kolmannen ulottuvuuden aikaviivettä he havaitsevat välittömästi syyn ja seurauksen.

Tällä tavalla ne jotka oppivat korjaamaan käyttäytymistään, voivat palata ylösnousevalle maapallolle, mutta ne jotka eivät pysty muuttamaan tapojaan, jäävät alempaan todellisuustaajuuteen, jonka he ovat luoneet.

Ei ole enää piiloutumista kartanoihin tai pelon levittämistä tavalliseen kansaan. Itse asiassa se pelko jota he ovat projisoineet 3D-maailmaansa, ympäröi sen sijaan heidät.

Toivomme teidän tietävän, että emme yritä rangaista heitä. Sen sijaan annamme heille tilaisuuden muuttaa tapojaan ja toivottavasti palata valoon. Ollessaan alemmalla astraalitasolla, Illuminati saa takaisin jokaisen "valta toisiin" –teon, jonka he tekivät käyttäessään kolmannen ulottuvuuden astiaansa.

Sillä välin maan päällä ne monet kehittyneet teknologiamuodot jotka on salattu ihmisiltä Illuminatin kautta, vapautuvat. Monet velat joita ihmisten oli otettava selviytyäkseen, annetaan anteeksi.

Itse asiassa raha sellaisena, kuin se on tunnettu kolmannen ulottuvuuden todellisuudessa, lakkaa olemasta. Tiedämme, että olette kuulleet sanonnan: "Raha on kaiken pahan alku ja juuri." Tuo sanonta oli itse asiassa totta.

Ei tietenkään itse raha luonut pahuutta, vaan ne pahat aikomukset, jotka laitettiin rahan jakeluun, jotta todellisuudestanne jakautui rikkaisiin ja köyhiin.

Viidennen ulottuvuuden todellisuudessanne ei ole erillisyyttä, kun ei ole aikaa luomassa sitä. Viidennen ulottuvuuden todellisuudessa elämänvirta kulkee jokaisen ihmisen, paikan, tilanteen ja asian läpi. Tämä virta yhdistää koko elämän korkeampien maailmojen ykseyteen.

On vaikea kuvata viidennen ulottuvuuden ykseyttä niille, jotka muistavat vain erillisyyden ja kilpailun. Siksi annamme teille esimerkkejä tästä ykseydestä luonnossa. Esimerkiksi on lintuparven, kalaparven ja eläinlauman ykseys.

On myös yksi taivas, joka ympäröi yhtä Maata. Taivaanne, maanne, merenne, jokainen vesipisara suurissa vesiväylissänne ja jokainen ilmamolekyyli taivaallanne on yhtä vesikollektiivin ja taivaskollektiivin kanssa.

Luonnossa on kuitenkin monia eri ilmaisuja yhdestä. Esimerkiksi eri lintulajit kerääntyvät eri parviksi, aivan kuten eri kalalajit kerääntyvät eri parviksi tai nisäkkäät kerääntyvät eri laumoihin.

Te, rakkaat maavapaaehtoisemme, koette pian ihmiskollektiivin. Sanoessani "pian", se on aikaan perustuva toteamus, joka ei hallitse viidennen ulottuvuuden todellisuuttamme samalla tavalla kuin teidän todellisuuttanne.

Niinpä silloin kun sanomme omasta perspektiivistämme: "Laskeudumme nyt", tarkoitamme "viidennen ulottuvuuden todellisuuden ajattomassa nyt-hetkessä", ja te astutte aikasidonnaiseen kolmannen ulottuvuuden todellisuuteenne.

Muistakaa, että korkeampien ulottuvuuksien asukkaat voivat aina havaita alemmat ulottuvuudet, mutta alempien ulottuvuuksien asukkaiden täytyy laajentaa tietoisuuttaan voidakseen laajentaa havaintonsa sisältämään korkeammat todellisuustaajuudet. Esimerkiksi te voitte katsoa lampea ja nähdä kaloja, mutta kaloilla ei ole tietoisuustilaa, jossa ne voivat katsoa vesimaailmansa ulkopuolelle havaitakseen teidät.

Samalla tavalla me jotka resonoimme viidenteen ulottuvuuteen, voimme helposti nähdä teidän maailmanne, mutta kolmannessa ulottuvuudessa teidän täytyy laajentaa tietoisuutenne viidennen ulottuvuuden gamma-aaltotietoisuuteen voidaksenne havaita viidennen ulottuvuuden aluksemme.

Haluamme kuitenkin muistuttaa teille, että olette galaktinen samassa viidennen ulottuvuuden nyt-hetkessä, jossa olette Gaiaa. Olette Gaiaa siinä mielessä, että maa-astianne on tehty samoista alkuaineista, jotka muodostavat Gaian kehon. Käytätte kolmannen ulottuvuuden maa-astiaa, joka on tehty samoista elementeistä ja elementaaleista kuin Äiti Maa.

Kun olitte "vain primitiivinen alkuperäisasukas", puhuitte usein Gaian kanssa ja Gaia puhui teidän kanssanne. Mutta sitten luovuitte niistä "primitiivisistä" uskomuksistanne, että olitte Gaian lapsi, ja ryhdyitte kukistamaan Gaiaa, kesyttämään Gaiaa, omistamaan Gaian ja erottamaan Gaian paloja maasta ja vedestä, jotka kuuluivat eri ihmisille.

Teidän, ylösnousevien ihmisten, täytyy puhua kolmannen ulottuvuuden ajattelusta, joka perustuu erillisyyteen ja valtaan toisista, kun autatte nukkuvia ihmisiä heräämään. Me, ITSENNE korkeamman ulottuvuuden ilmaisut, tarvitsemme teitä kertomaan monille nukkuville ihmisille, että Gaia on elävä olento.

Tarvitsemme teitä muistuttamaan nukkuville ihmisille sekä uteliaille ihmisille, että me, Gaian jäsenet, olemme ottaneet kolmannen ulottuvuuden maa-astian voidaksemme auttaa äitiplaneettaamme palaamaan luontaiseen viidennen ulottuvuuden taajuuteensa.

Me, galaktinen perheenne, oivallamme, että osa ihmisistä päättää ylösnousta viidennen ulottuvuuden Maahan ja toiset päättävät jäädä siihen 3D-matriisiin, joka on rajoittanut ja suojellut heitä, kun se oli kiedottuna Gaian ympärille. Me, galaktinen perheemme, haluamme muistuttaa teille, että Gaia on päästämässä irti 3D-matriisistaan, jotta se voi palata todelliseen planeettakotiinsa viidenteen ulottuvuuteen.

Gaian 3D-matriisi auttoi sitä Atlantiksen romahduksen jälkeen, jolloin se melkein putosi akseliltaan pimeiden sielujen ilkivallan vuoksi. 3D-matriisi palveli kuin lasta, jota käytetään käsivarren murtuessa. Mutta Gaian Maa on nyt parantunut riittävästi, että se voi ottaa pois lastansa.

Vie vähän Gaian 3D-planeetta-aikaa, että se tuntee itsensä riittävän vahvaksi muuntuakseen takaisin luontaiseen viidennen ulottuvuuden energiakenttäänsä. Tuo aikamäärä riippuu kovasti siitä, miten paljon ihmiset auttavat sitä lähettämällä Gaialle ehdotonta rakkautta ja violettia tulta.

Tuo aika riippuu myös siitä, miten paljon ihmiset pitävät kiinni riippuvuudestaan valtaan toisista. Koska riippuvuus on usein sellainen, mistä ihmiset haluavat luopua, mutteivät ole riittävän vahvoja päästämään siitä irti ilman apua, pyydämme teitä, ylösnousevat ihmisemme, auttamaan niitä, jotka ovat tulleet riippuvaiseksi vallasta toisiin.

Sitten kun nämä "valta toisiin" –ryhmät ovat valmiita päästämään irti riippuvuudesta ja olemaan riittävän puhtaita ja terveitä resonoidakseen planeetan ylösnousemusprosessiin, maan päällä tapahtuu suuri transformaatio.

Planeetan ylösnousemusprosessi kutsuu jokaista teitä auttamaan Gaiaa auttamalla sen haavoittuneita ihmisiä. Näemme, että monet teistä jotka päättivät lukea tämän viestin, tekevät jo niin. Näemme, että monet teistä tekevät kovasti töitä auttaakseen Gaiaa ja kyllästyvät ponnisteluihin ja ennen kaikkea odottamiseen.

Muistakaa, että aika on kolmannen ulottuvuuden harhaa, aivan kuten valta toisiin. Itse asiassa valtaa toisiin ei enää ole viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli, kun sen korvaa sisäinen voima.

Kun tuntee oman sisäisen voimansa, ei ole halua tai aikomusta saada valtaa toisiin. Valta toisiin on yksi monista vääristymistä, joita kolmannessa ulottuvuudessa on viidennen ulottuvuuden käsitteistä.

Kun opitte lukemaan, teiltä meni helposti ohi koko tarinan merkitys, koska keskityitte kovasti kunkin sanan lukemiseen. Samalla tavalla kun alatte havaita viidennen ulottuvuuden todellisuustaajuuksia, pystytte ehkä keskittymään vain yhteen osaan koko havainnostanne.

Kun opettelitte kävelemään ja puhumaan, teitte sen yksi askel ja yksi sana kerrallaan. Siksi jättäessänne ajan kokeaksenne viidennen ulottuvuuden kommunikointivirran, se voi tuntua pakahduttavalta. Siksi askel askeleelta eteneminen sallii teidän maadoittaa tiukasti jokaisen kokemuksen, kun kuljette ylösnousemuksenne läpi.

Esimerkiksi teistä saattaa tuntua turvalliselta uida pienessä lammessa, mutta valtavassa meressä uiminen on liian uhkaavaa. Näin ollen, aivan kuten pysytte meren matalikossa, kunnes olette itsevarmempi, pysytte viidennen ulottuvuuden kynnyksellä, kunnes olette itsevarmempi.

Alkukokemuksenne viidennen ulottuvuuden todellisuudesta on parasta jättää mielikuvituksen selitettäväksi. Kolmannen ulottuvuuden ajattelulla ei ole sanoja ilmaisemaan viidennen ulottuvuuden kokemuksia, mutta voitte laajentaa tietoisuuttanne riittävästi yhdistyäksenne tietoisesti omaan korkeamman ulottuvuuden ITSEENNE. Se voi palvella "linkkiasemana", jonka kautta korkeamman ulottuvuuden havainnot voidaan ohjata moniulotteiseen mieleenne.

Sitten moniulotteinen mielenne joka värähtelee aurassanne, aivan kruunuchakran yläpuolella, voi tulkita korkeamman ulottuvuuden viestinne niin, että neljännen ulottuvuuden unet ja pyrkimykset voivat välittää informaation kolmannen ulottuvuuden mieleen.

Jos laajennatte tietoisuuttanne meditoimalla, luovuudella, mantroilla ja tietyillä kehoasennoilla, kuten jooga ja tai chi, fyysinen kehonne laajentaa rooliaan ihmisresonaattorina. Aivan kuten keho luonnostaan resonoi varoituksen ollessanne vaarassa, se voi resonoida myös tulevaan viestiin, kun tietoisuutenne laajenee.

Iho on kehonne suurin elin. Kuten useimmat teistä tietävät, iho puhuu teille. "Minun on kylmä." "Minun on kuuma." "Rakastava aura lähestyy minua." "Varo, jokin on vaarallista." Olette kuulleet pelätyn niin paljon, että tukka nousi pystyyn. Tämä on kehonne SOS-merkki.

Kolmannessa ulottuvuudessa voitte tarkkailla jotain kokemusta erillisen kehon, erillisen television tai erillisen tietokoneen kautta. Viidennessä ulottuvuudessa ei ole aikaa erottamassa teitä ja kokemuksianne ihmiskunnan "sinusta" ja kaiken maanpäällisen elämän kokemuksista.

Kun vierailin ensi kerran maapallolla, käytin kolmannen ulottuvuuden maa-astiaa, jotta voin havaita todellisuutenne samalla tavalla kuin te. Valitettavasti – tai kenties se oli onneksi – eksyin 3D-astiaani ja unohdin todellisen ITSENI.

Sitten kun muistin todellisen moniulotteisen ITSENI, pystyin jakamaan paljon informaatiota 3D:hen eksymisestä, mikä antoi elintärkeää informaatiota galaktiselle johdollemme. Monet teistä ovat myös valonlähettiläitä, jotka päättivät ottaa maa-astian auttaakseen Gaiaa ylösnousemaan.

Planeetan ylösnousemusprosessi pyytää teitä kaikkia auttamaan Gaiaa auttamalla sen haavoittunutta planeettaa sekä haavoittuneita ihmisiä. Näemme, että monet teistä jotka päättivät lukea tämän viestin, tekevät jo niin. Näin ollen päätämme tämän viestin sanomalla: kiitos Gaian auttamisesta planeettaylösnousemuksessa.

Pyytäkää galaktista perhettänne apuun, kun olemme tässä ja nyt Maan korkeammissa ulottuvuuksissa. Voitteko havaita meidät? Jos ette, katsokaa sisälle!

Sharman ja koko galaktinen perheenne

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

26.1.2017 KULTAISEKSI OLENNOKSI TULEMINEN, OSA 1

ViestiKirjoittaja hammer » 29.01.2017 20:22

KULTAISEKSI OLENNOKSI TULEMINEN, OSA 1

Sha-ieriä kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
26.1.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Tervehdys, olen Sha-ier.

Olen Ashtar-osaston edustaja. Olen nyt koulutuksessa liittyäkseni kultaisiin olentoihin. Minun täytyi suorittaa monta vihkimystä, ennen kuin pystyin puhdistamaan ITSENI ihmisosan voidakseni yhdistyä täysin moniulotteiseen ITSEENI ja aloittaa muuntumiseni takaisin kultaiseksi olennoksi.

Voidakseni aloittaa jälleenyhdistymisen kultaiseen olentoitseeni, minua opastettiin jakamaan tietoisuusvirtani kolmannen ulottuvuuden fyysisestä itsestäni, neljännen ulottuvuuden astraali-itsen kautta viidennen ulottuvuuden valokeho-ITSEENI.

Ensimmäinen ja hämmentävin osa jakamistani on, että kaikki nämä moniulotteisen ITSENI versiot ovat samanaikaisesti ykseyden nyt-hetkessä. Viidennen ulottuvuuden nyt-hetkessä ei ole erillisyyttä. Näin ollen minun moniulotteisen ITSENI kaikki versiot ovat olemassa samanaikaisesti – kuten teidänkin.

Viidennen ulottuvuuden valokeho-ITSENI palvelee yhdellä monista tähtialuksista, joita on Gaian ympärillä. Siksi minulla on kunnia auttaa ihmiskuntaa planeettaylösnousemukseen valmistautumisessa kommunikoimalla valokeho-ITSENI nyt-hetkessä.

Tässä nyt-hetkessä minua opastetaan jakamaan omat kokemukseni toisten kanssa, koska ihmiset oppivat usein parhaiten niiltä, jotka ovat antaneet esimerkin heille. Näin ollen aloitan siitä, kun tunnistin ensimmäisen kerran, että olin hyvin erilainen kuin muut ihmiset.

Ensimmäisen maistiaisen siitä, miten erilainen olin, sain päiväkodissa. Vanhempani olivat Ashtar-osaston jäseniä, jotka olivat päättäneet käyttää ihmismuotoa voidakseen ymmärtää paremmin niitä, jotka käyttävät fyysistä kehoa fyysisellä maapallolla.

Koska he olivat aina hyvin avoimia alkuperästään, he puhuivat usein elämästään tähtialuksilla. Ollessani hyvin nuori he pystyivät maasidonnaisena, kun he halusivat minun saavan siteen ihmisiin ympärilläni, mutta he halusivat minun tuntevan myös todellisen ITSENI.

Siksi he kertoivat minulle, että he olivat tulleet toiselta planeetalta Plejadien tähdistöstä. Luulen heidän kertoneen minulle sen, koska he kaipasivat kovasti elämäänsä siellä, mutta olin liian nuori tajutakseni oikeasti, miten erilainen olin kuin muut lapset. Siis, kunnes piirsin kuvan tähtialuksesta ja kerroin kaikille, että tulin sieltä.

Tuloksena oli, että sain niin paljon vaikeuksia, koska valehtelin tai kenties minulla oli jokin psyykkinen häiriö, että vanhempieni oli muutettava nopeasti muualle ja vaihdettava nimensä. Sen jälkeen en kertonut enää koskaan salaisuuttani siitä pelosta, että säikyttäisi muut.

Joka tapauksessa, jo hyvin nuorena en tuntenut sopivani joukkoon. Sen jälkeen kun salaisuus oli tuotu julki ja minun täytyi jättää kaikki ystäväni, pidin elämäni omana tietonani. Kun kasvoin ja olin noin 10-vuotias, toinen vanhemmistani oli tavallisesti aluksella ja toinen jäi Maahan kanssani.

Se oli erittäin vaikeaa aikaa minulle, kun oli vain yksi vanhempi, koska kaipasin kovasti koko perhettäni. Lisäksi en pitänyt enää koulusta, koska kyllästyin siihen, etten ollut oma itseni. En sopinut oikein joukkoon koulussa, enkä voinut kertoa kenellekään yställeni, kuka oikeasti olin.

Lisäksi en ollut oikein varma, kuka olin. Kun pyysin vanhemmiltani lisää informaatiota, he sanoivat aina, että kun olisin vähän vanhempi, he veisivät minut alukselle. Lopulta ollessani 13-vuotias ja aloitettuani aikuistumisen, vanhempani kertoivat, että minun oli aika vierailla aluksella.

He kuitenkin varoittivat minua kerta toisensa jälkeen, ettei ollut hyvä ajatus kertoa kokemuksistani toisille. Valitettavasti olin nuori ja innostunut esiteini enkä kuunnellut heidän neuvojaan.

Kun olin pieni lapsi, tarinani kuuluivat kategoriaan "eikö hän olekin söpö?" tai "mistä hän oikein puhuu?" Kuitenkin tultuani melkein teini-ikään, oivalsin, että tarinani saivat joidenkin olon niin epämukavaksi, etteivät he halunneet olla lähelläni.

Vähitellen minusta tuli "hullu lapsi", jolla oli "kummallisia tarinoita". Silloin muutimme taas. Muuton paras osa oli, että pidimme "lomaa" samalla aluksella, josta olin nähnyt unta niin kauan, kuin muistin.

Tuon tähtialusvierailumme aikana tunsin itseni lopultakin normaaliksi, koska kaikki muut teinit olivat kaltaisiani. Useimmat heistä eivät olleet kuitenkaan olleet koskaan maan päällä ja olivat hyvin uteliaita kuulemaan tarinoitani. Yritin kertoa heille hyvät osat maan päällä olemisesta ja vähän siitä, miten pelottavaa siellä oli toisinaan.

Totuus on, että elämäni näytti maan päällä normaalilta. Tietysti ihmisiä ammuttiin, raiskattiin, joutui vararikkoon ja kärsi pitkästä sairaudesta ennen kuolemaansa. Se oli vain normaalia elämää maan päällä. Kuitenkin jakaessani näitä tarinoita uusien ystävieni kanssa, jotka olivat eläneet aina tähtialuksella, he olivat järkyttyneitä.

"Miltä tuntuu pelätä?" he kysyivät minulta. "Millaista on olla todellisuudessa, joka perustuu aikaan ja erillisyyteen?" oli toinen kysymys. "Millaista oli tulla tänne, kun oli kasvanut siellä?" he kysyivät myös.

Ensin olin hyvin suosittu, kun kaikki olivat kiinnostuneita siitä, mitä minulla oli sanottavana. Mutta jonkin ajan kuluttua aloin nähdä, että he olivat erilaisia kuin minä. Vanhempani kertoivat minulle, että he olivat kehittyneempiä kuin minä, mutta saisin heidät nopeasti kiinni.

Taaskin, kuten aina, he olivat oikeassa, mutta nopea kehittyminen oli hyvin vaikeaa. Tiesin kuitenkin nyt, että myös teillä jotka ylösnousette Gaian kanssa, on nopeaa kehittymistä. Tästä syystä minua pyydettiin jakamaan kokemukseni teidän kanssanne, jotka ette ole käyneet aluksella tai olette unohtaneet vierailunne.

Aloitan selittämällä, miten koin ensimmäisen fyysisen saapumiseni alukselle. Toisaalta se tuntui kuin kotiin tulemiselta. Minulla oli viidennen ulottuvuuden valokehoni, mikä oli yllättävää, koska monien univierailujeni aikana aluksella käytin neljännen ulottuvuuden astraalikehoani.

Minulta vei tovin oivaltaa, että minulla oli valokeho, koska myös kaikilla ympärilläni oli valokeho. Ystäväni, joiden kanssa olin leikkinyt mielikuvituksessani pienestä lapsesta saakka, tervehtivät välittömästi minua. Heilläkin oli valokeho.

Siksi kaikki kommunikointimme oli välitöntä, kun puhuimme valokieltä. Puhuessani valokieltä ystävieni kanssa, oivalsin nopeasti, että he olivat olleet "mielikuvitusystäviäni" lapsesta saakka, ja tunsin tietoisuuteni laajentuvan sydämen ja mielen yli syleilemään koko alusta.

Vilauksessa minä olin alus ja alus oli minä. Nyt-hetkessä minulla oli elämäntarkastelu jokaisesta elämästä, joka minulla oli koskaan ollut maaplaneetalla. Melkein pyörryin tuosta informaatiosyöksystä, joka täytti sieluni, mutta uudet/vanhat ystäväni olivat ympärilläni ja lähettivät minulle ehdotonta rakkautta.

Kun tokenin, mikä tapahtui nopeasti ystävien avustuksella, kysyin: "Mitä se oli?"

Kaikki ystäväni hymyilivät ja sanoivat: "Uudelleenkalibroit vain itsesi, koska tällä kertaa jäät alukselle auttamaan laskeutumisissa."

"Jään alukselle?" kysyin. "Mutta entä perheeni? He kaipaavat minua ja ihmettelevät, missä olen. En halua pelästyttää heitä."

"Älä huoli", ystäväni vastasivat yhtenä telepaattisena viestinä. "Perhettäsi tarvitaan vielä maan päällä, mutta he käyvät täällä luonasi niin usein, kun voivat."

"Hetkinen", sanoin. "Taisin olla poissa liian pitkään. Muistan hämärästi ihmislapsi-itseni leikkimässä säkenöivien valoystävieni kanssa, kuten kutsuin niitä – itse asiassa kuten kutsuin teitä! Mutta kun minusta tuli teini, ajattelin sen olevan typerää ja käyttäydyin niin kuin ystäväni."

"Aivan", he vastasivat yhteen ääneen. "Siksi toimme sinut tänne. Sinun on määrä olla yksi ihmisistä, jotka muistavat olevansa moniulotteinen, käyttäessään edelleen maa-astiaa.

"Toimme sinut tänne teininä, koska sukupolvesi jäsenet on aikuisia laskeutumisten alkaessa. Siis toivomme, että voimme laskeutua tuossa nyt-hetkessä. Tiedämme, ettemme voi odottaa paljon pidempään laskeutumisten kanssa, koska ihmiset ovat planeettansa tuhoamisen partaalla."

"Planeetan tuhoamisen?" kysyin. "Tuhoaako meidän sukupolvemme planeetan?"

"Ei, sukupolvesi estää toisia tuhoamasta planeetan."

"Mutta miten teemme sen? Olemme vasta lapsia."

"Ette ole "vasta lapsia" enää. Olette sukupolvi, joka herää uuteen todellisuusmuotoon. Olette kaikki aikuisuuden partaalla ja paljon enemmän hereillä, kuin vanhempanne olivat. Lisäksi olette samaa sukupolvea kuin Illuminatin heräävät lapset.

"Siksi polariteetit joita on ennen kutsuttu "sisäiseksi voimaksi" ja "vallaksi toisiin", yhdistyvät, kun uudessa Illuminati-lasten sukupolvessa on liikaa valoa, jotta he olisivat vanhempiensa ja sukunsa huijaamia."

"Tulevatko hekin tänne ylös?" kysyin.

"Voi kyllä. Siksi he pystyvät pitämään valoa, vaikka heidän vanhempansa yrittävät iskostaa heille "valta toisiin" –pimeyttä. Sukupolvesi on varttunut lapsuudesta murrosikään vakaan korkeamman valovirran tullessa maa-astiaanne."

"Olemmeko?" kysyin. Silloin tapahtui hämmästyttävä asia. Sen sijaan, että he vastasivat minulle äänellään, uudet ystäväni kerääntyivät ympärilleni ja lähettivät minulle "valoviestin", minkä myöhemmin kuulin sen olleen.

En kuullut yhtään sanaa, mutta sain mitä upeimman kokemuksen ehdottomasta rakkaudesta ja täydellisestä hyväksynnästä. Ensin tunteeni olivat niin pakahduttavia, etten pystynyt keskittymään ystäviini. He kaikki kuitenkin koskettivat minua ja odottivat kärsivällisesti minun hyväksyvän tämän uuden kommunikointimuodon.

Kyetessäni lopulta puhumaan sanoin: "Vau, mitä se oli?"

Yhteen ääneen he sanoivat: "Se oli valokieltä."

"No", sanoin. "Jos tämä on valokieltä, se on ainoa tapa, jolla haluan kommunikoida tästä eteenpäin!"

"Aivan", he vastasivat valokielellä. "Se on ainoa tapa, jolla kommunikoit täällä, mutta kun vierailet Maassa, olet yksi valokielen monista opettajista."

"Hei, hetkinen nyt", sanoin nolon töykeästi. "En halua mennä takaisin sinne!"

Välittömästi käsitin, että käyttäydyin kuin kakaramainen Maan teini ja aloin pyytää anteeksi.

"Ei", he sanoivat yhteen ääneen. "Sinun ei tarvitse pyytää anteeksi. Koska voit vielä muistaa eron 3D-todellisuutesi ja tämän aluksen 5D-todellisuuden välillä, sinua on pyydetty ottamaan tämä tehtävä."

"Okei", sanoin yrittäen olla kohtelias. "3D-maailma, 5D-maailma? Nyt olen täysin hämmentynyt."

Silloin Lisara josta tulisi pian henkilökohtainen oppaani ja paras ystäväni, laittoi käsivartensa ympärilleni ja sanoi: "Älä huoli, rakas ystäväni, ei ole aikaa, jollaisena tunnet sen siellä. Siksi ei ole mitään kiirettä muistaa ITSEÄSI."

Termit "ei aikaa" ja "muistaa ITSENI" leijuivat päässäni, mutta pystyin keskittymään vain Lisaran lämpimään käsivarteen ympärilläni, sekä kaukaiseen muistoon, jonka maaitseni oli kauan tukahduttanut.

Tuijottaen hämmentyneenä, kuulin hämärästi Lisaran kertovan minulle: "Tule, näytämme sinulle alusta."

Tunsin niin lohduttavaksi hänen pehmeän äänensä ja sellaisen olennon toveruuden, josta jotenkin tiesin tulevan paras ystäväni, että sallin hänen johtaa tietä uuteen ja hyvin hämmästyttävän upeaan elämääni.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

28.1.2017 KULTAISEKSI OLENNOKSI TULEMINEN, OSA 2

ViestiKirjoittaja hammer » 30.01.2017 17:51

KULTAISEKSI OLENNOKSI TULEMINEN, OSA 2

Sha-ieriä kanavoinut Suzanne Lie (http://www.multidimensions.com)
28.1.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Ulottuvuuksienvälinen valokieli

Hei, te rakkaat maan asukkaat, jotka voin havaita, mutten ole varma, voitteko te havaita minut tai edes tähtialuksemme. Olen Sha-ier ja palannut kertomaan teille lisää elämästäni aluksella.

Minäpä kerron, miten voimme havaita teidät aluksiltamme. Sanon monikossa "aluksiltamme", koska kun olen nyt avaruusaluksella, näen, että alusarmada odottaa nyt-hetkeä paljastaakseen itsensä neljännen ja viidennen ulottuvuuden kynnyksellä.

Alusten täytyy pysyä naamioituna tai muuten ne voitaisiin havaita Maasta. Usein ne kuitenkin tekevät naamiosta kuin pilven, joka näyttää alukselta. Itse asiassa tähtialus ottaa ulkomuodokseen pilven.

(Alla oleva kuva otettiin illalla kännykällä, ylemmässä käytettiin suodatinta.)

(https://4.bp.blogspot.com/-TYPYkcEBwls/ ... htShip.jpg)

(https://1.bp.blogspot.com/-Fv-7EqiL_nA/ ... 2_jpeg.jpg)

Ne jotka ovat valmiita hyväksymään, että heidän galaktinen perheensä on täällä auttamassa heitä, voivat katsoa taivaalle ja nähdä pilven, joka muistuttaa, etteivät he ole yksin.

Emme halua tehdä aluksista liian selviä vielä, koska Illuminati voisi myös havaita ne ja tehostaisi luultavasti pahoja tekojaan. Itse asiassa, tuota tehostamista tapahtuu jo.

Olemme pahoillamme, että monet teinit eivät voi saada tavallista aikaansa "näytellä" ja löytää itsensä, kun niitä teinejä jotka ovat hereillä todelliselle ITSELLEEN, kutsutaan herättämään toisia mahdollisimman pian.

"Toisten herättämisellä" tarkoitan, että he etsivät niitä, jotka ovat tietoisia galaktisesta alkuperästään. Sitten kun he tiedostavat todellisen galaktisen itsensä, he aloittavat luultavasti muuntumisensa valokehoksi. Tämä prosessi alkaa tietämällä siitä luontaisesta valokehosta, joka on selkärangan juuressa odottavassa kundaliinissa.

Kun valokehonne aloittaa aktivoitumisensa, luontainen valokehotieto tulee vakaasti käyttöön tietoisuudessanne. Lopulta valokieli on ensisijainen kommunikointikeinonne.

Siis, valokieli on ensisijainen ulottuvuuksienvälinen kielenne, koska kolmannen ulottuvuuden kieltä ilmaistaan edelleen eri sanoina, jotka liitetään yhteen erillisiksi lauseiksi luomaan erillisiä viestejä.

Olen äskettäin havainnut, että tehtäväni aluksella on olla niitä teinejä, joiden tehtävänä on olla tekemisissä suoraan Maan teinien ja nuorten aikuisten kanssa, jotka valmistautuvat tietoisesti tai tiedostamatta planeettaylösnousemukseen.

Teineillä on edelleen teini-iän kapinointia, mikä on normaali osa murtautumista ulos lapsuudesta ja valmistautumista aikuisuuteen. Kuitenkin heidän nyt-hetkessään kapinointi ei ole vanhempien auktoriteettihahmoa vastaan, vaan Illuminatin auktoriteettihahmoja vastaan.

Gaia on todella mennyt pimeimpään yöhönsä ennen aamunkoittoa, ja tämä on erityisen totta USA:ssa, joka määrättiin ylösnousemuksen "levottomuuspesäkkeeksi". Muistakaa, että voidakseen hypätä korkealle täytyy ensin kyykistyä alas saadakseen muutosvauhtia.

Silloin kun pimeys on piilossa, ihmisten on helpompi sivuuttaa se. "Jos se ei vaikuta minuun, mitä välitän?" sanoo omahyväinen/pelokas ihminen. Tästä perspektiivistä omahyväisyys on itse asiassa pelkoa kohdata totuus.

"Sitä paitsi", omahyväiset ihmiset jatkavat. "Minun täytyy tehdä kovasti töitä voidakseni maksaa laskut ja tukea perhettäni. Minulla on tarpeeksi kiire yrittäessäni vain tulla toimeen."

"Vain tulla toimeen", kyllä, on todella upeaa, kun se loppuu. Mutta älkää vaipuko epätoivoon, koska kolmannen ulottuvuuden todellisuudessanne vanhan täytyy loppua, jotta saadaan uusi alku.

"Mistä vanhasta puhut", voin kuulla teidän kysyvän, koska olen tähtialuksella. Puhun jatkuvasta "valta toisiin" –rajoitteesta, joka on käynyt hyvin vanhaksi teille kaikille maan päällä.

Koska olen aluksella, voin selkeästi määrittää eron kolmannen/neljännen ulottuvuuden Maan valheiden ja petosten ja viidennen ulottuvuuden tähtialuksen selkeyden ja ehdottoman rakkauden välillä.

Kyllä, on hyödyllistä, että olen teini-ikäinen aluksella, koska minulla on luontaista kapinointia edellisen sukupolven tapoja sekä sitä vastaan, mitä en halua hyväksyä todellisuudekseni.

Minä, useampien ja useampien muiden teinien tapaan, olen innokas luomaan uutta maailmaamme, ja olemme valmiita kapinoimaan sitä vastaan, mitä aiemmat sukupolvet eivät näe, koska niillä on liian kiire "tehdä kovasti töitä tullakseen vain toimeen".

Voin nähdä sitä ystäväni vanhemmissa maan päällä. Havaitsen alukselta, että sitä tapahtuu edelleen. Täältä alukselta minä ja kaikki aluksen jäsenet voimme tarkkailla, miten aikuisista maan päällä tuntuu, että heidän täytyy "jättää huomiotta" se, mitä tapahtuu, koska heillä on liian kiire.

Teineillä ei kuitenkaan ole liian kiire. Lisäksi he ovat riittävän vanhoja näkemään suuremman maailman ja riittävän nuoria tietämään, että heidän täytyy elää tuossa maailmassa pitkään, jos he eivät tee mitään muuttaakseen sen, ennen kuin tuo eläminen alkaa.

"Mutta mitä voin tehdä? Olen vain teini-ikäinen", kuulen joidenkin ystävien maan päällä sanovan.

Haluan kertoa heille, että heidän täytyy etsiä sisältä vastauksia. Teillä kaikilla on vastaukset sisällänne iästä riippumatta. Teiniperspektiivini vuoksi minua pyydettiin jakamaan tähtialusperspektiivini ylösnousemuksesta niiden kanssa, jotka ovat edelleen maasidonnaisia.

Minut valittiin myös, koska haluttiin teini puhumaan Maan teinien kanssa. Kenties minut valittiin myös, koska pystyn näkemään mahdollisen todellisuuteni olla kultainen olento.

Itse todella oikeasti ymmärrän, mikä kultainen olento on, mutta olen imarreltu heidän luottamuksestaan minuun. Kuitenkin minua myös pelottaa tuo haaste. Tämä pelko huolettaa minua, koska on hyvin ainutlaatuista ja melkein ennenkuulumatonta kokea minkäänlaista pelkoa aluksella.

Minua kuitenkin pelottaa polku, jonka näen edessäni, mikä on myös polku oman sukupolveni edessä maan päällä. Viidennen ulottuvuuden tähtialuksen nyt-hetkestä näen, että sukupolvellamme on mahdollisena todellisuutena planeettaylösnousemuksen kokeminen.

Voin havaita täältä myös, että saatamme olla hyvin nuoria aikuisia, kun se tapahtuu. Tuo havainto tekee minut hyvin onnelliseksi, mutta se haastaa myös kovasti. Mitä jos emme pysty laittamaan sivuun itsekkäitä tapojamme?

Kuulen välittömästi tietoisuudessani, että minun oli tultava alukselle tekemään juuri tuo – laittamaan sivuun itsekkäät tapani. Tämä muutos havaintotavassamme sekä ilmaisumuodoissamme johtaa minut puhumaan valokielestä.

Koska luontainen kykymme puhua ja kuulla valokieltä aktivoituu automaattisesti heti, kun astumme aluksen viidennen ulottuvuuden taajuuteen, meidän ei tarvitse opetella tai opiskella sitä.

Ennen kuin tulin alukselle, puhuin ja kuulin yksittäisiä sanoja. Kuitenkin heti kun muodostin läheisen suhteen toisiin aluksella, mistä kerroin viime lähetyksessäni, aloin muistaa, miten puhutaan ja kuullaan valokieltä.

Tämän uuden kielen oppiminen vastaa kovasti sitä prosessia, jota seurasimme opetellessamme puhumaan maan päällä. Minäpä käytän nyt hetken muistuttaakseni teille, että käytämme maan päällä vain noin 2% aivoistamme.

Syynä tähän on, että tietoisuutemme on niin keskittynyt aikuiseksi kasvamiseen ja selviytymiseen tuossa maailmassa, että aivomme "unohtavat" laajentaa tietoisuuttamme riittävästi aktivoimaan aivojen korkeamman ulottuvuuden alueet.

Kyllä, myös maan päällä aivomme ovat moniulotteiset ja pystyvät luonnostaan kommunikoimaan kaiken elämän kanssa. Meillä on kuitenkin niin kiire tulla toimeen, ettemme tunnista tai avaa noita alueita tietokoneaivoissamme.

Täällä aluksella olemme täysin turvassa ja täysin ehdottoman rakkauden ja hyväksynnän ympäröimä. Siksi vierailija-alueen ulkopuolella luontainen kykymme puhua valokieltä aktivoituu.

Tämä valokielemme aktivoituminen vastaa 3D-kielen aktivoitumista, kun vauvoista tulee leikki-ikäisiä. Kuitenkin maan päällä täytyy opetella/muistaa, miten ihmiskieltä puhutaan. Sitä vastoin aluksella valokielemme on "vain siinä" samalla tavalla, kuin teidän kykynne kuulla on "vain siinä".

Tuo toteamus johdattaa minut nyt kuvaamaan, miten kuulemme valokielellä. Miten valon voi kuulla? No, sitä ei oikeasti kuulla. Sen sijaan se tunnetaan aurassa. Maan päällä auranne on suurelta osin unohtunut, mutta moniulotteisilla tähtialuksilla neljännen ulottuvuuden aura on luonnollinen osa kehoanne, kuten myös viidennen ulottuvuuden valokeho.

Aluksella kaikki näkevät kaikkien auran yhtä selvästi, kuin kaikkien fyysinen keho voidaan nähdä fyysisellä maapallolla. Se, että kaikki näkevät kaikkien auran, tekee valokielestä normaalin kommunikointitavan.

Nimittäin aura on myös yhteydessä valokehoon. Jotkut teistä ovat aktivoineet neljännen ulottuvuuden astraalikehonsa, mikä sallii teidän muistaa paremmin unet ja olla omistautuneempi luomishalujenne toteuttamiseen.

Onneksi koska Gaian taajuus nousee, monet teistä muistavat enemmän uniaan ja muistavat havaita sisäiset pyrkimyksensä ja toteuttaa ne. Siksi elätte enemmän ja enemmän neljännen ulottuvuuden värähtelyssä.

Laajentuneet havaintonne lisäävät itsetuntoanne riittävästi, jotta omistatte ponnistelunne sisäisten luomistarpeidenne toteuttamiseen.

Kun teette enemmän ja enemmän luovia valintoja ja kun Maa palaa enemmän ja enemmän luontaiseen viidennen ulottuvuuden värähtelyynsä, tietoisuutenne laajentuu vakaaksi sisältämään viidennen ulottuvuuden taajuuden.

Matalammista "valta toisiin" –taajuuksista täytyy päästää täysin irti, ennen kuin Gaia voi palauttaa täysin planeettatietoisuutensa luontaiseen viidennen ulottuvuuden ilmaisuunsa. Gaian ei ollut koskaan tarkoitus olla kolmannen ulottuvuuden planeetta.

Valitettavasti sen veliplaneetan, Mulduken, tuhoutuessa, Illuminatin tunkeutuessa sen toiselle veliplaneetalle, Marsiin, sekä Maahan ja Maan tuhoutuessa suuresti Lemurian ja sitten Atlantiksen romahtaessa, Gaian värähtely aleni kolmanteen ja alempaan neljänteen ulottuvuuteen.

Nämä tapahtumat alensivat myös sen planeettatietoisuutta. Gaian planeettatietoisuus merkitsee sen värähtelytaajuutta, joka tunnetaan myös Shumanin resonanssina. Gaia oli ennen viidennen ulottuvuuden planeetta, mutta se putosi alempaan kolmannen/neljännen ulottuvuuden planeettavärähtelyyn.

Me aluksella pidämme Gaiaa elävänä, hengittävänä ja rakastavana olentona, joka on valmis ylösnousemaan alemmasta kolmannen/neljännen ulottuvuuden värähtelystään ja palaamaan luontaiseen viidennen ulottuvuuden värähtelyynsä.

Aivan kuten ihmiset voivat taantua kovasti suuren trauman vuoksi formatiivisina vuosinaan, planeetat, erityisesti Gaia, voi kärsiä samasta ITSEN menettämisestä. Koska Gaia menetti hyvin paljon planeettaITSESTÄÄN Lemurian ja Atlantiksen romahtamisen aikana, se ei kyennyt karistamaan pois niitä alempia todellisuustaajuuksia, jotka päättivät vahingoittaa sen planeettakehoa, rakastamisen sijasta.

Ihmistietoisuuden rajoittuessa kolmanteen ulottuvuuteen, planeetta voidaan nähdä vain esineenä. Onneksi ihmisten siirtyessä ylempään neljännen ulottuvuuden tietoisuuteen, he kykenevät hahmottamaan Gaian eläväksi olennoksi.

Useimmat ihmiset pystyvät vasta tietoisuutensa laajentuessa viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli oivaltamaan, että koko Gaia on elävä. Mielenkiintoista kyllä, se uskomus, että koko Gaia on elävä, oli hyvin yleinen primitiivisillä ihmisillä.

Mutta näiden primitiivisten ihmisten kimppuun hyökkäsivät ne, jotka elivät "valta toisiin" –lakien mukaisesti. Tätä hyökkäystä tapahtuu edelleen tänäkin päivänä, kun "valta toisiin" –ihmiset raiskaavat maata saadakseen enemmän rahaa ja sitä valtaa, mitä raha on antanut heille.

Raha on kuitenkin kolmannen ulottuvuuden käsite, joka luotiin, jotta harvoilla voisi olla valta moniin. Kun Gaia palaa luontaiseen viidennen ulottuvuuden värähtelyynsä – ihmiskunnan avulla tai ilman sitä – käsitteistä "harvat" ja "monet" tulee ykseyskäsitys.

Toinen viidennessä ulottuvuudessa häviävä käsite on, että paperiliuskat joista suurinta osaa ei takaa kulta, antavat teille voimaa elämässänne sekä vallan elämäänne.

Raha on yksin ensimmäisistä harhakuvista, josta vapaudutaan, kun Gaia laajenee luontaiseen viidennen ulottuvuuden värähtelyynsä. Lisäksi ne jotka voivat laajentaa tietoisuuttaan pysyäkseen harmoniassa Gaian ylösnousemuksen kanssa, resonoivat pitkällä yli niiden, jotka haluavat kontrolloida tai saada vallan heihin.

"Valta toisiin" –kontrolli on kolmannen ulottuvuuden harhaa, joka häviää viidennessä ulottuvuudessa sen 3D-matriisin myötä, joka loi erillisyyden ja vallan toisiin. 3D-matriisi on pitänyt Gaiaa panttivankina aivan liian kauan sen ajasta.

Kun Gaia palaa todelliseen viidennen ulottuvuuden värähtelyynsä, 3D-matriisi häviää yhtä helposti, kuin synkät pilvet häviävät pitkän myrskyn loputtua. Gaia on elänyt ahneuden, itsekkyyden ja "valta tosiin" myrskyssä vuosituhansia.

Me, galaktisen perheenne jäsenet, olemme täällä auttamassa teitä muistamaan, että olette moniulotteisia olentoja, jotka ovat tulleet Maahan auttamaan planeettaylösnousemuksessa.

Minä, Sha-ier, muistutan teille, että aivan kuten minä resonoin nyt korkeampaan taajuuteen, tekin voitte tehdä sen. Kun seuraatte sitä heräämisvirtaa, jonka tunnette sisällänne, tuo virta muuttuu muutosmereksi.

Minä, Sha-ier, lopetan nyt lähetykseni ehdottoman rakkauden sekä kiitollisuuden kera siitä, että minulle on suotu kyky havaita todellisuus galaktisen tähtialuksen korkeammasta perspektiivistä.

Siunausta teille kaikille!

Odotan innolla seuraavaa keskusteluamme. Jos teillä on kysymyksiä, joita haluatte esittää minulle, laittakaa niitä kommenttiosuuteen, ja vastaan mielelläni.

Rakkauden ja valon kera,

Sha-ier

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Re: Lie Suzanne (suzanneliephd.blogspot.com) Plejadit, Arctu

ViestiKirjoittaja hammer » 06.02.2017 17:48

VALMISTAUTUMINEN ENSIKONTAKTIIN

Sharmania kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
3.2.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olemme aina kanssanne

Tervehdys Sharmanilta.

Olemme hyvin onnellisia tavatessanne teidät taas tällä tavalla. Minulla on ollut niin kova kiire valmistellessani ensikontaktitapaamisiamme, etten ole kommunikoinut kanssanne pitkältä vaikuttavaan aikaan. Me emme kuitenkaan koe aikaa samalla tavalla kuin te kolmannen/neljännen ulottuvuuden maapallolla.

Siksi me, ITSENNE korkeammat ilmaisumuodot, haluamme muistuttaa teille, että olemme aina kanssanne. Koko Gaian todellisuus on muutoksen keskellä. Valitettavasti ennen kuin voi muuttua, täytyy vetää peitteet sivuun nähdäkseen, mikä on pielessä.

Muuntumisenne korkeampiin taajuuksiin on alkanut. Mutta aivan kuten aluksen täytyy valmistautua pitkään matkaan ja irrota laiturista, teidänkin täytyy valmistautua matkaanne.

Sitten kun olette täysin valmistautunut, voitte irrota tutusta laiturista, joka on pitänyt aluksenne turvallisessa satamassa, ja aloittaa matkanne suurelle tuntemattomalle merelle.

Tämä meri on kuitenkin moniulotteinen, ettekä ole yksin tällä matkalla. Itse asiassa tuntemanne todellisuus liittyy seuraanne, ja kaikki itsenne versiot jotka ovat koskaan inkarnoituneet siihen maahan, josta nyt lähdette, palvelevat miehistönne jäseninä.

Osa miehistöstä pysyy kanssanne koko matkan, kun taas jotkut lähtevät aluksesta nauttimaan eri satamista. Nimittäin miehistönne on kokoelma kaikista ITSENNE kolmannen/neljännen ulottuvuuden ilmaisuista, joita olette olleet kaikissa inkarnaatioissanne.

Jotkut näistä miehistönjäsenistä jäävät eri satamiin, kun he haluavat oppia erilaisia asioita ja suorittaa erilaisia tehtäviä, ennen kuin liittyvät myöhemmin seuraanne lopullisessa määränpäässänne.

Toisaalta kun jotkut miehistönjäsenet jäävät tiettyihin satamiin matkan varrella saadakseen, mitä tarvitsevat tuosta paikasta (ulottuvuudesta), uusia miehistönjäseniä tulee mukaan. Heillä on suurempi asiantuntemus niistä aina vain korkeamman ulottuvuuden meristä, joilla matkustatte.

Saatatte hyvinkin tunnistaa nämä uudet miehistönjäsenet elämänne aiemmista ajoista, jolloin tarvitsitte tukea. Joskus kutsuitte tätä tukea, mutta toisilla kerroilla tuki oli paikalla, ettekä edes muistaneet, että oli.

Tietysti aikoina jolloin tunsitte joutuneenne tuuliajolle vihamielisellä merellä, tietyt ylösnousemusmiehistönne jäsenet saapuivat yhtäkkiä ehdottoman rakkauden ja moniulotteisen viisauden kera.

On monta merta ylitettävänä ja monenlaisia laivoja, joita käytätte niiden ylittämiseen. On purjelaivoja, moottorilaivoja, risteilylaivoja ja tähtilaivoja. Tähtilaivamme ovat vartioineet teitä – loittoryhmäämme joka päätti inkarnoitua ylösnousevalle maapallolle.

Kyllä, useammat teistä kuin voitte kuvitella, ovat miehistömme jäseniä sekä johtajia tähtilaivoillamme, jotka ylivalaisevat ja suojelevat teitä suuren muuntumisenne nyt-hetken aikana.

Teidän, ihmiskunnan jäsenten, on myös nyt-hetki oivaltaa, että te ette ole yksin. Me, ITSENNE korkeamman ulottuvuuden ilmaisumuodot, vartioimme teitä, ja olemme myös sisällänne. Tällä tavalla voimme työskennellä kauttanne ja auttaa Gaiaa muuntumisessa viidennen ulottuvuuden ilmaisuksi.

Kuten tiedätte, yö on pimein juuri ennen aamunkoittoa, ja monet maaloittoryhmästämme sekä monet ihmiset ympäri maailmaa, tekevät myöhään töitä tämän pimeän yön aikana etsien uutta aamunkoittoa.

Aktivoitte sisällänne viidennen ulottuvuuden havaintoja valmisteluna henkilökohtaiseen ja planeetan ylösnousemukseen. Pimeyden voimat tietävät kuitenkin tämän ja tekevät kaiken voitavansa harhauttaakseen teidät suuremmasta tarkoituksestanne.

Me, ITSENNE korkeamman ulottuvuuden ilmaisut, haluamme teidän tietävän, että olette siirtymässä valokehoonne näkymättömällä ja supertietoisella tavalla. Tämä muuntuminen tehdään näkymättömästi ja korkeamman itsenne ohjeistamana, koska pimeys siirtyy lopulliseen vastarintaansa.

Pimeät sielut ovat kuin haavoittuneita eläimiä, jotka voivat olla vaarallisia, koska he pelkäävät. Pelko aiheuttaa ylemmyysasenteen, koska tuo ihminen tuntee tosiasiassa alemmuutta. Pelko aiheuttaa ahdasmielisen ja tiukan asenteen, koska pelon biokemia sulkee loogisen uuden ajattelun ja laittaa tuon ihmisen ja/tai eläimen valppaaseen puolustustilaan.

Vaikein haaste on, että pelko tarttuu. Näin ollen jos ympärillänne on pelkoa, on helpompaa omaksua se kuin muistaa muuntaa tuo pelko ehdottomalla rakkaudella ja violetilla tulella.

Valokeho-ITSEENNE paluun nyt-hetki on lähellä. Pimeyden voimat tietävät sen. Siksi ne lisäävät valtaansa tosiin.

Tähtialuksemme ovat vartioineet maaloittoryhmäämme sekä kaikkia ihmisiä ja kaikkia olentoja Gaian maakeholla. Nyt on kuitenkin nyt-hetki koko ihmiskunnan oivaltaa, että he eivät ole yksin.

Me, ITSENNE korkeamman ulottuvuuden ilmaisut, vartioimme teitä sekä toimimme kauttanne auttaaksemme teitä ymmärtämän, mitä Gaian muuttuvalla planeetalla tapahtuu.

Kun muutatte uuteen kotiin, viette joitain asioita mukananne. On kuitenkin joitain asioita, tilanteita, pelkoja ja uskomuksia, joita ette ota mukaanne, kun "muutatte" luontaiseen valokeho-ITSENNE.

Kuten tiedätte, yö on pimein juuri ennen aamunkoittoa, ja monet maaloittoryhmästämme sekä monet ihmiset ympäri maailmaa menevät tämän pimeän yön läpi etsien uutta aamunkoittoa.

Me, Arcturuslaiset, haluamme muistuttaa teille, että tämä uusi aamunkoitto on oman ITSENNE korkeamman ulottuvuuden ilmaisuissa. Siksi monet korkeamman ulottuvuuden olennot yhdistyvät Maan ihmisedustajiinsa ja puhuvat heidän kauttaan.

Korkeampien ulottuvuuksien perspektiivistämme sekä niiden myriadien naamioitujen tähtialustemme perspektiivistä, joita on Maan ympärillä, näemme upean heräävän valon etenevän pimeyden valheiden ja petoksen läpi.

Voimme nähdä nyt, että erityisesti tietyissä maissa vaikuttaa siltä, että pimeys on ottanut vallan. Kuitenkin kuva tuosta ulkoisesta pimeydestä auttaa teitä katsomaan syvälle sisäänne ja löytämään ja aktivoimaan oman sisäisen valonne.

Haluamme teidän tietävän myös, että voitte kutsua meitä, galaktista perhettänne, auttamaan. Koska Gaia on vapaan tahdon planeetta, emme voi auttaa sen asukkaita, elleivät he käytä vapaa tahtoaan ja pyydä apua.

Tietysti monet teistä pyytävät apua, kun nukutte, olette yökehossanne. Kuitenkin sitten kun olette hereillä 3D-todellisuudellenne, ette ehkä muista tuota kokemusta. Jotkut teistä pyytävät apua myös omalta korkeammalta itseltään tai tulevaisuuden itseltään.

Koska emme näe erillisyyttä tai eroa ITSENNE monien oktaavien välillä, autamme nopeasti teitä siinä määrin, kuin voitte hyväksyä apumme.

Saatatte hämmentyä viime toteamuksesta, mutta elämä kolmannessa/neljännessä ulottuvuudessa voi olla hyvin haastavaa, erityisesti jos kohtaatte pelottavia mahdollisuuksia. Koska tiedämme, että monet teistä tuntevat yksinäisyyttä ja pelkäävät, haluamme muistuttaa teille, että olemme täällä ja vartioimme ja suojelemme teitä!

Itse asiassa muistutamme teitä käyttämään aktiivista aikomustanne katsoen taivaalle ja näkemään, että olemme kanssanne. Aloitamme ensin kuvaamalla termiä "aktiivinen aikomus". Sitten kuvaamme, miten aikomus ja valokieli ovat sama asia.

Fyysinen havaintotapanne ei pysty näkemään aikomusta eikä valokieliviestiä. Ainoastaan ylemmän neljännen ja viidennen ulottuvuuden havaintotapanne voi aistia aikomuksenne sekä valokielenne.

Itse asiassa sekä aikomukset että valokieli ovat hyvin näkyviä viidennen ulottuvuuden havaintotavalle. Kuitenkaan ne eivät kommunikoi erillisinä sanoina, kun ne projisoivat viestinsä "jakavasta tietoisuudesta" mielikuvana ja/tai tunteena.

Jos näkymättömän viestinne tuntu on mukava vastaanottajalle, hän tuntee vetoa viestin lähdettä kohtaan. Toisaalta jos hän tuntee tuo näkymättömän viestin epämukavaksi, hän vetäytyy poispäin tuon viestin lähteestä.

Ihmiset puhuvat ja kuulevat valokieltä tuhansia kertoja päivässä, mutta ette tiedä sitä, koska valokieli resonoi viidennen ulottuvuuden gamma-aaltotaajuuteen.

Näin ollen ellette pysty tunnistamaan gamma-aaltoja, virittymään niihin ja hyväksymään niitä tietoisuuteenne, ette pysty tietoisesti hyväksymään, lukemaan, tulkitsemaan tai edes tiedostamaan valokieltä tai sitä kuljettavia gamma-aaltoja.

Toisaalta saatatte kyetä vastaanottamaan korkeampia viestejä korkeampien tietoisuustilojenne kautta, kuten viidennen ulottuvuuden tietoisuus. Tällaisessa kommunikointimuodossa keho tuntee jotain, muttei ehkä pysty tulkitsemaan viestiä sanoiksi.

Keho pystyy kuitenkin helposti lähettämään mieleenne kuvan ja/tai tunteen, muiston, kehotuntemuksen. Kun tutustutte kehotuntemuksiinne, pystytte lopulta tunnistamaan, milloin kehonne sanoo, että on tulossa viesti korkeamman ulottuvuuden lähteestä.

Sitten kun tulette tietoiseksi korkeammasta ulottuvuudesta tulevien viestien kehotuntemuksesta, tiedätte, milloin teitä kutsutaan korkeammista ulottuvuuksista. Jos vastaatte tähän kutsuun dokumentoimalla tulevan, korkeamman ulottuvuuden viestin, fyysinen kehonne luo harmonian ajatustenne kanssa.

Siksi kehotuntemus joka sanoo: "Ulottuvuuksienvälinen viesti tulossa", lähettää aivoihin välittömästi: "Dokumentoi tämä viesti nyt tai unohdat sen."

Jos kuuntelette ITSEÄNNE ja dokumentoitte nämä viestit, tietoisuutenne harmonisoituu lisääntyvässä määrin korkeamman ulottuvuuden kuulemisenne, ajattelemisenne ja näkemisenne kanssa. Tällä tavalla voitte uudelleenkalibroida havaintotapanne sisältämään viidennen ulottuvuuden gamma-aaltoviestit.

Sitten kun havaintotapanne on uudelleenkalibroitu sisältämään viidennen ulottuvuuden ärsykkeet, elämänne muuttuu täysin. Oivallatte, että te ette ole koskaan yksin, kun viidennen ulottuvuuden perheenne ja ystävänne (ja ylempää) ovat aina kanssanne.

He/me olemme aina kanssanne, koska he/me resonoimme viidennen ulottuvuuden nyt-hetkeen, jossa ei ole aikaa. Siksi teidän ei tarvitse odottaa oikeaa aikaa yhdistyäksenne korkeampien ulottuvuuksien kanssa, kun ne ovat aina siinä ja käytettävissä kommunikointiin nyt!

Tällä tavalla kotimatkastanne tulee tietoinen ettekä ole koskaan yksin. Voitte aina pyytää viidennen ja ylempien ulottuvuuksien perheeltänne ja ystäviltänne lohtua, opastusta ja informaatiota. Yhtenä ensimmäisenä asiana oivallatte, miten paljon olette kaivanneet tätä säännöllistä kommunikointia.

Samalla tavalla ette ehkä käsitä, miten paljon olette kaivanneet rakasta ystävää tai perheenjäsentä, ennen kun tervehditte häntä, kun hän nousee koneesta. Jälleentapaamishetkellä voitte täysin käsittää, miten paljon olette kaivanneet galaktista perhettänne.

Me, galaktinen perheenne, muistutamme teille nyt, että kun kutsutte meitä sydämellänne ja mielellänne, havaitsette, että olemme aina paikalla! Itse asiassa voitte katsoa ylös taivaalle nähdäksenne, että olemme aina kanssanne!

Siunausta. Me, galaktinen perheenne, olemme aina kanssanne ja odotamme aktiivisesti teidän muistavan tietoisen ulottuvuuksienvälisen kommunikointinne. Sanomme "tietoisen kommunikoinnin", koska meillä on monia upeita kommunikointeja ja myös tapaamisia, joita kolmannen ulottuvuuden tietoisuutenne ei muista – vielä.

Onneksi me emme kaipaa teitä yhtä paljon, kuin te saatatte kaivata meitä, koska muistamme tietoisesti jokaisen kommunikointimme. Pian tekin muistatte korkeamman ulottuvuuden keskustelut ja lukuisat vierailut, jotka jaamme kanssanne, rakkaat ystävämme, jotka olette vapaaehtoisesti ottaneet maa-astian auttaaksenne paremmin Gaiaa planeettaylösnousemuksessa.

Siunausta galaktiselta perheeltänne.

Nähdään taas pian!

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

23.2.2017 AJASTA LÄHTEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 02.03.2017 20:57

AJASTA LÄHTEMINEN

Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
23.2.2017
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Ajasta lähteminen on hyvin hämmentävä käsite monille maadoittuneille ystävillemme, koska aika on ollut heidän 3D-elämänsä yksi vakaa tekijä. Kuitenkin sitten kun heidän tietoisuutensa alkoi resonoida neljänteen ulottuvuuteen, he oivalsivat, että oli syvä tarve olla luova ja käyttää mieltään tutkivammin ja luovemmin.

Mutta juuri kun he alkoivat lentää mielessään, jokin heidän jokapäiväisessä elämässään kutsui heitä palaamaan. Tietysti oli taitelijoita ja mystikkoja, jotka laittoivat sisäisen maailmansa ulkoisen maailman edelle. Joskus se toimi heillä, mutta joskus he löysivät itsensä ilman kolmannen ulottuvuuden todellisuuden välttämättömyyksiä.

Miten siis maadoittuneet ystävämme voivat löytää tiensä kolmannen ulottuvuuden ajan, paikan, polariteetin ja syyn ja seurauksen todellisuudessa, kun lähtevät myös ajasta voidakseen kokea niiden uusien viidennen ulottuvuuden energiakenttien nyt-hetken, joita lisääntyvässä määrin yhdistyy heidän kolmannen ulottuvuuden elämäänsä?

Miten eletään kolmannen ulottuvuuden elämää, jota hallitsee kello, ja samalla paetaan myös viidennen ulottuvuuden nyt-hekeen syvää lepoa, rentoutumista ja koulutusta varten? Tähän kysymykseen on helpompi vastata, kuin elää se.

Ensinnäkin, kun maadoittuneet ystävämme alkavat laajentaa ensisijaisen huomionsa viidennen ulottuvuuden tietoisuustaajuuteensa, he alkavat kadottaa ajantajun, tilasta tulee moniulotteinen todellisuus ja heidän tietoisuutensa alkaa vaellella korkeampiin ulottuvuuksiin ilman 3D-mielen lupaa.

3D-mielen ensimmäiset kiemurtelut normaalien 3D-todellisuusrajojen yli vievät tietoisuuden usein neljännen ulottuvuuden astraalimaailmaan. Näissä neljännen ulottuvuuden alimmissa maailmoissa, jotka tunnetaan usein "alempana astraalitasona", 3D-mieli havaitsee pelkoja, jotka ovat luoneet jokapäiväiseen elämään vaikuttavia rajoituksia.

Kun tuon 3D-mielen omistaja kykenee katsomaan entisiin pelkoihinsa ja suruihinsa, hän luo polun, jonka kautta hänen mielensä voi laajentua neljännen ulottuvuuden ylemmille alitasoille, joissa hänen luontainen mielikuvituksensa aktivoituu.

Epäonnistumisen pelko täytyy kuitenkin kohdata, ennen kuin yksilö pystyy tulemaan luovaksi ihmiseksi. Useimmat näistä peloista istutettiin häneen, kun hän oli pieni, hän toi nämä selvittämättömät pelot toisesta inkarnaatiosta tai pelot ovat yhteiskunnallisia pelkoja, joista herännyt ihminen on tietoinen.

Jos yksilö pystyy katsomaan henkilökohtaisia ja yhteiskunnallisia pelkojaan, seisomaan selkä suorana ja lähettämään niille ehdottoman rakkauden parantavaa voimaa ja sitten muuntamaan ne seuraavaksi korkeampaan todellisuusoktaaviini violetilla tulella, hän voi avata portaalin moniulotteiseen ITSEENSÄ.

Kun yhteys on muodostettu omaan moniulotteiseen ITSEEN, moniulotteinen mieli aktivoituu. Sitten moniulotteisen mielen aktivoiduttua hänellä on moniulotteinen käyttöjärjestelmä, joka voi tulkita viidennen ja ylempien ulottuvuuksien havainnot 3D-aivojen tietoiseksi tajunnaksi.

3D-aivot eivät pysty havaitsemaan ja ymmärtämään korkeamman taajuuden todellisuusversioita tai olemaan vuorovaikutuksessa niiden kanssa. Siksi näiden aivojen omistaja kulkee päivittäin moniulotteisessa todellisuudessa, mutta hän tiedostaa vain elämänsä kolmannen ulottuvuuden alemmat aspektit.

Kuitenkin nyt kun valon korkeampia taajuuksia tulee Maan ilmakehään, useammat ja useammat ihmiset alkavat havaita sen, mikä oli aiemmin ollut näkymätöntä, hiljaista, käsittämätöntä ja mahdotonta.

Heidän reaktionsa havaintoihin verhon ulkopuolella voi olla hyvin tunteellinen, ja monet päättävät olla täysin piittaamatta siitä, mitä eivät voi ymmärtää. Tästä syystä me, galaktinen perheenne ja ITSENNE korkeamman ulottuvuuden ilmaisut, otamme yhteyden ihmisilmaisuihimme niin monien kanavien kautta kuin mahdollista.

"Kanavilla" tarkoitamme maadoittuneita ihmisiä, jotka muistavat ITSENSÄ korkeamman ulottuvuuden ilmaisut korkeamman ulottuvuuden todellisuusversioissa tai eivät ole koskaan unohtaneet niitä. Jotkut vastaheränneistä voivat järkyttyä tai pelästyä näyistä, viesteistä jotka vain he kuulevat, kehoaistimuksista ja/tai unista, jotka muistetaan toisista todellisuuksista.

Maadoittuneille ihmisillemme on opetettu lapsesta saakka, että heidän fyysinen maailmansa on ainoa maailma. Kyllä, on taivas, mutta se on vain paikka, jolla lentokoneet lentävät. Mutta nyt nämä taivaan kolmannen ulottuvuuden taajuudet laajenevat ja hämärtyvät korkeammista ulottuvuuden todellisuustaajuuksista.

Kolmannen ulottuvuuden aivot on kuitenkin kalibroitu havaitsemaan ja olemaan vuorovaikutuksessa vain kolmannen ulottuvuuden todellisuustaajuuden kanssa. Onneksi vain noin 3% fyysisistä aivoistanne tarvitaan rajoittuneisiin, kolmannen ulottuvuuden todellisuushavaintoihin.

Mitä siis tapahtuu käyttämättömälle 97%:lle aivoistanne? Olemme nyt-hetkessänne kertomassa teille, että tuo aivojenne osa jota ei käytetä kolmannen ulottuvuuden todellisuusversiossanne, on hyvin aktiivinen korkeamman ulottuvuuden todellisuusversioissanne. Itse asiassa korkeamman ulottuvuuden todellisuudet jotka voitte havaita, ovat oman moniulotteisen ITSENNE korkeamman ulottuvuuden todellisuuksia.

Kuitenkin kolmannen ulottuvuuden kontrolloijien jotka on suurelta osin rajoittuneet vain 3%:iin aivoistaan, täytyy varmistaa, että myös ne joita he uskovat kontrolloivansa, rajoittuvat 3%:iin aivoistaan.

Tämä on hyvin pelottavaa 3D-kontrolloijille, koska he tietävät, että eläessään alemassa kolmannen ulottuvuuden "valta toisiin" –todellisuudessa, he eivät pysty laajentamaan tietoisuuttaan korkeampiin ulottuvuuksiin.

Nämä muinaiset kontrolloijat eivät ole koskaan oppineet, että silloin kun toimii "valta toisiin" –mallilla, on täysin rajoittunut yksilötietoisuusmuotoon. Tätä yksilötietoisuusmuotoa ajaa tavallisesti tarve säilyttää valta toisiin.

Kun on vain 3D-yksilö jolla ei ole kontaktia ITSEN korkeamman ulottuvuuden ilmaisuihin, se rajoittaa heidän todellisuuskokemuksensa 3D-matriisiin. Useimmat näistä jotka näyttävät ihmisiltä, mutta joilta puuttuu ihmisperintö, eivät tiedä, että he ovat vanginneet itsensä 3D-matriisiin.

On vielä miljoonia muita, jotka ovat edelleen vankina 3D-matriisissa ja joihin he voivat käyttää valtaansa. Kuitenkin se viidennen ulottuvuuden valo jota jatkuvasti virtaa syvemmälle ja syvemmälle Gaian ilmakehään ja planeettakehoon, alkaa tunkeutua kolmannen ulottuvuuden aaltoihin ja kumota ne.

Samalla tavalla kuin kirkkaasta vedestä tulee vaaleanpunaista, jos siihen tipauttaa punaista väriä, kolmannen ulottuvuuden valosta tulee neljättä ulottuvuutta ja lopulta viidettä ulottuvuutta, kun viidennen ulottuvuuden aallot jatkavat sekoittumista kolmannen ja neljännen ulottuvuuden valoaaltojen kanssa.

Ne joiden tietoisuus voi osallistua vain kolmannen ja alemman neljännen ulottuvuuden todellisuuteen, eivät pysty havaitsemaan korkeampia todellisuusulottuvuuksia. Ja vaikka he pystyisivät lyhyesti havaitseman nämä korkeammat taajuudet, he eivät voisi uskoa, että ne ovat totta.

He eivät usko, että korkeammat ulottuvuudet ovat totta, koska silloin heidän omatuntonsa joka katosi varhaisina iskostamisvuosina, heräisi eivätkä he pystyisi kohtelemaan toisia tavalla, jolla he eivät kohtelisi itseään.

Oli tärkeä osa heidän varhaista aivopesuaan, että silloin oli heikko, kun ei ollut valtaa toisiin. Kukaan näistä lapsista ei halunnut olla heikko, joten he pyrkivät saamaan vallan toisiin. Oivallatte, miten paljon kolmannen ulottuvuuden todellisuudestanne perustuu kilpailuun, ja voittaja on parempi – riippumatta hänen tavastaan voittaa.

Tietysti havaitsemme tyytyväisenä, että useammat ja useammat ihmiset etsivät vain omaa sisäistä voimaansa. Kun yksilö etsii omaa sisäistä voimaansa, hän alkaa palata tietoiseen yhteyteen oman moniulotteisen ITSENSÄ kanssa.

Valta toisiin rajoittuu kolmanteen ulottuvuuteen ja alemmille astraalitasoille. Valta toisiin on lyhytaikainen ratkaisu, koska lopulta ne jotka ovat yrittäneet säilyttää vallan toisiin, löytävät oman sisäisen voimansa.

Sitten kun yksilö saa takaisin sisäisen voimansa, hänellä on rohkeutta ja sinnikkyyttä nousta niitä vastaan, joilla on ollut valta häneen. Tätä "kaltoinkohdelluksi tuleminen ja sitten lopulta kaltoinkohtelijan voittaminen" -kiertoa on toistettu lukemattomia kertoja Gaian pitkässä historiassa.

Se on ollut suosikkihologrammitodellisuus opettamaan voimakasta sisäisen voiman ja rohkeuden tunnetta. Gaia kuitenkin kyllästyy pyörittämään tätä hologrammiohjelmaa. Ensinnäkin ihmisten monet sodat vahingoittavat tavallisesti Gaian maakehoa.

Gaian päähuoli on, että sitä kutsutaan Kotiin, planeettaitsensä korkeamman ulottuvuuden ilmaisuun. Aivan kuten ihmiskunta on kärsinyt kovasti Maan laskeuduttua kolmanteen ulottuvuuteen, Gaia – maaplaneetan elävä ydinolemus – on kärsinyt myös.

Monet ihmiset ovat edelleen tietämättömiä siitä, että Gaia on kaikessa hiljaisuudessa laajentanut planeettatietoisuutensa ylemmän neljännen ja alemman viidennen ulottuvuuden todellisuusvärähtelyyn. Kaikella todellisuudella on värähtelytaajuus, mikä määrittelee sen todellisuusulottuvuuden, jonka kokevat kaikki tuossa todellisuudessa asuvat.

Gaia on resonoinut kolmanteen ja neljänteen todellisuusulottuvuuteen, koska se melkein putosi akseliltaan kauan, kauan sitten. Gaia tietää, mitä monet ihmiset eivät tiedä: Maan kolmannen ulottuvuustaajuuden asumisaikakausi on päättymässä.

Teidän täytyy kuitenkin ajatella planeetta-ajassa. Siksi tämä loppuminen voisi viedä lukemattomia vuosia ihmiskunnalta, mutta Gaia näkee tuon mahdollisen todellisuuden ja on keskittynyt värähtelynsä laajentamiseen nykyisestä kolmannen/neljännen ulottuvuuden taajuudesta viidennen ulottuvuuden taajuuteen.

Monet ihmiset ovat tunteneet sisäisen kutsun Gaialta, planeettaäidiltään, liittyä siihen ja toivottavasti auttaa sitä, kun se laajentaa asumisalueensa ylempään neljänteen ja viidenteen ulottuvuuteen.

Monet shamaanit ja astraalikulkijat ovat matkanneet Gaian neljännen ulottuvuuden asuinalueelle. Mutta tässä nyt-hetkessä useammat ja useammat maasidonnaiset ihmiset laajentavat tietoisuutensa viidenteen ulottuvuuteen.

Tämän viidennen ulottuvuuden tietoisuuden myötä he pystyvät näkemään tähtialuksemme ja myös muistamaan yölliset vierailunne tähtialuksillanne tai kotimaailmassanne. Toisin sanoen, moniulotteinen tietoisuutenne laajenee jatkuvasti viidennen ja ylempien ulottuvuuksien energiamallien tietoiseen vastaanottamiseen.

Nämä energiamallit voidaan tulkita kuviksi ja/tai kanavoinneiksi korkeammalta itseltänne, yöllisistä vierailuistanne korkeamman ulottuvuuden kehossa aluksellenne ja/tai kotimaailmaanne ja/tai suoriksi ohjeiksi omalta korkeammalta itseltänne auttamaan teitä, kun autatte Gaiaa.

Ihmiskunta alkaa herätä pitkästä unesta kolmannessa ulottuvuudessa. Ihmiset ajattelevat usein olevansa hereillä silloin, kun toimivat kolmannen ulottuvuuden tietoisuutensa kautta.

Kuitenkin me korkeammissa ulottuvuuksissa havaitsemme ihmisten nukkuvan silloin, kun he ovat kolmannen ulottuvuuden fyysisessä kehossaan, ja olevan hereillä silloin, kun he matkustavat neljännen ulottuvuuden astraalikehossaan.

Lisäämme, että hyvin tyytyväisenä havaitsemme useampien ja useampien ihmisten olevan hereillä, kun liitytte seuraamme aluksella tai kotimaailmassanne viidennen ulottuvuuden valokehossa.

Kun useammat ja useammat teistä välähtävät valokehoksi ollessanne hereillä kolmannen ulottuvuuden todellisuudessanne, autatte kovasti Gaiaa välähtämisessä viidennen ulottuvuuden valoplaneetaksi.

Siunausta teille kaikille. Odotamme kuvaa upeasta valoshow'stanne.

Arcturuslaiset

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 3 vierailijaa

cron