Willis Kathleen Mary (voiceoffreedom.ca)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Willis Kathleen Mary (voiceoffreedom.ca)

ViestiKirjoittaja hammer » 17.06.2021 16:57

SYVEMPÄÄ KIITOLLISUUTTA SISÄISTÄ KIUSAAJAA KOHTAAN :)

Kirjoittanut Kathleen Mary Willis (https://voiceoffreedom.ca)
15.6.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Sunnuntaina, muutama kuukausi sitten, tein kattilallisen keittoa, unohdin sammuttaa polttimen ja menin ovesta ulos – tietämättömänä häiriötilanteesta, joka pian tapahtuisi.

Minulta meni ohi tuo meteli, hämmennys, rakennuksen evakuointi, oven rikkominen … ja kun palasin, ketään ei ollut käytävillä, asunto haisi ja musta kattila oli parvekkeellani.

Se oli surrealistista. Naapurini kuvasi näkymää: kaikki kerääntyivät ulos – luojan kiitos oli aurinkoista – savua tuli ulos asunnostani, sireenejä, paloautoja.

Nyt kuukausia myöhemmin, kun ovi korjataan kohta, herää taas kysymyksiä …

Kun shamaaniystäväni kuuli alun perin asiasta, hän puhui puhdistumisesta – että olin varmaan työstänyt jotain isoa, kun oli niin paljon savua.

Mitä puhdistin? Mitä sellaista työstin, mikä vaati niin paljon savua?

Mielenkiintoista kyllä, entinen aviomieheni soitti minulle suurin piirtein niihin aikoihin, kun se tapahtui.

Hän ja minä taistelimme yli 20 vuotta syvään juurtuneiden uskomusten kanssa patriarkaatista, tuomitsemisesta, ahdistuksesta, kontrolloinnista.

Kiusasin voimakkaasti itseäni tuona aikana, en ollut tarpeeksi hyvä, en koskaan tarpeeksi hyvä …

Olen usein sanonut, että sydämeen on ovia, isoja ovia jotka heilahtavat auki, kun päästämme irti kaikesta tuomitsemisesta sisällä/ulkona.

Kun opimme tarkkailemaan kaikkea valitsematta puolta, siunaten kaikkea, voimme todella fokusoitua siihen, mitä täällä todella on – rakkaus.

*****

Mentaalisesti tiedän olevani rakkautta.
Minut on tehty rakkaudesta, tähtipölystä, taikuudesta ja ihmeestä, ilosta ja rauhasta.
Tunnepuolella tunnen olevani rakkautta, nyt enemmän ja enemmän, yltäkylläisyyttä, virtausta …
Olen kiitollisuutta sisäistä kiusaajaani, ulkoisia kiusaajiani, kohtaan – suurimpia opettajiani.
Rikottu oveni on symboli väkivallasta sisällä/ulkona.
Aika puhdistaa, rakastaa kaikkia, valitsematta puolta,
ei enää erillisyyttä/jakautumista tuomitsemisen kera.
Aika siunata itseä/kaikkia,
rakastaa sisällä/ulkona,
fokusoitua ja laajentua.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä
 
Viestit: 5843
Liittynyt: 03.11.2013 22:02

Paluu Kanavoinnit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa

cron